Četvrtak, 20.02.2014.

23:13

Vujošević: Klupa, povrede i sudije

Trener Partizana Duško Vujošević rekao je da su njegovi košarkaši dali maksimum u porazu od Galatasaraja.

Izvor: B92

Vujoševiæ: Klupa, povrede i sudije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

155 Komentari

Sortiraj po:

Davor

pre 10 godina

Mi smo lepo mogli da vidimo sta je FMP pokazao u Evroligi, a to su 2 pobede plus 2 revijalne, nije bilo lose izdanje ali to je to - niste bili dovoljno dobri i sta da vam radim?
(Neko123, 21. februar 2014 00:43)
A pobeda FMP-a u kupu? To ne racunas?

sistem

pre 10 godina

jer decenijama imamo uspostavljen sistem rada koji donosi rezultate i stvara igrace. Partizan u inat svima!!!
(Nikola, 21. februar 2014 06:21)
Tako je Nikola, niko i ne poriče da imate uspostavljen višegodišnji sistem pretnji, gepekovanja, provociranja, političke moći pre svega. Ne bih se složio sa tobom da takav sistem stvara i igrače, ali razumem tvoju zaslepljenost.

Srecko

pre 10 godina

Dule, sta bi sa tim carobnjastvom?? Nesto ga nema u zadnje vreme... Pravis carobnjastvo sa Kinzijem i Milosavljevicom. Napravi sad nesto, bilo sta sa ostalima!!!!! A ne da se svi predaju cim protivnik ima vise od 5 poena prednosti!!! Gledam tvoje tajm-aute. Da li si svestan da vise nisi ni motivator kao sto si bio? Vise i ne pokusavas da podignes ekipu. Sta ti se desilo covece? Pa nije Partizan tvoja licna svojina pa da radis sta god ti padne na pamet. Dokle vise te tehnicke?? Mislio sam da si pametan covek. Pa samo glup covek ne vidi koliku stetu donose tehnicke greske u svakom smislu. Protiv Cibone te iskljucise. Grdne pare im dajes za kazne a stalno kukas kako nemamo para!! Placam kartu da bi ti placao tvoje tehnicke?? Razumem i povrede i sve ali daj bar ti nemoj da nam odmazes na utakmici svojim ponasanjem. Stvarno vise nema smisla. Ne ocekujem neke rezultate u evroligi ali ti si pogubio kompas postupcima na utakmicama i recenicama na konferencijama. Pricas nesto sto samo ti razumes, opravdavas svoje tehnicke, ponavljas se non-stop, vodis predizbornu kampanju protiv Vucica eeejjj. I u prvom delu sezone si izgubio mnoge utakmice kad su tu bili i Vesterman i Milosavljevic i Kinzi. Ko je tad bio kriv za poraze? Nisu povrede i nije klupa ali jesu sudije i mali budzet a? Nikad nisi ti kriv je l' da??? Ispade da smo imali rezultate samo kad smo bili jaci od protivnika i da to tvoje carobnjastvo nema veze sa tim. Cim se pojave neki problemi, ti ne znas sta radis i sta pricas...

Piksi iz kornera

pre 10 godina

Jedva čekam kraj sezone da se panteri skinu sa naših vesti, pa da za promenu i pročitamo neki komentar koji ima veze sa košarkom.
Ali neka ih. I oni znaju da se približava period kada će morati da zaćute, pa verovatno koriste poslednju šansu da prozivaju šampione.
(Đorđe, 21. februar 2014 08:52)

Svako ko ima gram mozga i ko cita ovde kosarkaske vesti i komentare, zna da vec vise godina na ovom sajtu u ime Zvezdinih navijaca grupica besposlenih i sizofrenih navijaca partizana pise komentare. Njihov vodja je izvesni novinar kome postaje sve hladnije, pa cesto trazi pokrivanje. Potpisuju se kao navijaci Zvezde, napisu neki glup komentar, malo provuku neke gramaticke greske, frljanje sa padezima, neke lozacke komentare kako cemo mi ove sezone da osvojimo ovo, pa ono, kako imamo nevidjen tim, kako cemo da razvalimo partizan i tako u tom fazonu. I onda sami sebi odgovaraju, i pokrenu jos lavinu odgovora od drugih ljudi na te nebulozne i besmislene komentare "Zvezdinih navijaca". To su svakako besposličari i džabalebaroši, a njihov cilj je da destabilizuju Zvezdu pred odlucujuce utakmice. Imaju cak i dva puta nedeljno termin na jednoj televiziji. Ta njihova grupna aktivnost meni lici na kolektivnu terapiju.

pzmz

pre 10 godina

Ja samo ne mogu da verujem,da od 139 komentara,je 130 od limenki,pantera,kako god!Ovo je vec da se covek zapita,sta treba da se desi sa mozgom,da te izjava Duska Vujosevica,nakon utakmice Partizana,natera da 130 ljudi popeni najstrasnije sa nekim nebuloznim komentarima,a da im jedno 400 ljudi lajkuje iste!Pa ja ovog coveka volim sve vise iz dana u dan,da si nam ziv i zdrav jos dugo Dule,psihicki ih ubijas sve,a u subotu naravno,zatrpavamo ovaj lazni klub,i kupljene navijace!U zdravlje vam bilo,i popite malo neki lekic,ovo ne moze da bude zdravo za psihu:)

Dika

pre 10 godina

Jedva čekam kraj sezone da se panteri skinu sa naših vesti, pa da za promenu i pročitamo neki komentar koji ima veze sa košarkom.
Ali neka ih. I oni znaju da se približava period kada će morati da zaćute, pa verovatno koriste poslednju šansu da prozivaju šampione.
(Đorđe, 21. februar 2014 08:52)

Pa sto ti ne ostavi neki komenar koji ima veze sa kosarkom? Da bar procitamo tvoje misljenje vezano za kosarku... Licno mislim da igraci Partizana nisu imali preveliku zelju da dobiju ovo sinoc. Jeste Galata pogodio neke teske suteve ali ne sme Parizan ni sa kim da uleti u jurnjavu po terenu. Prvo, Partizan to ne zna da igra, nije im to stil igre. Izgubili su od svakog protivnika koje Partizan odbranom nije primorao da iga pozicione napade. A drugo, jos vaznije, ne mozes da se juris sa nekim sto ukljucuje mnogo trcanja sa 7-8 igraca u rotaciji. Mnogo se brze trose i umaraju a nemas kvalitetnu klupu. To je jos jedan dokaz da Vujosevic i ne radi tako dobar posao kao prethodnih godina. Mislim da bi neizvesnija utakmica bila da je Partizan igrao napade od 20-ak sekundi. I neko bi trebao da kaze Bogdanu da raspodeli snagu obzirom da igra celu utakmicu. Zapne u 1. poluvremenu i posle je dosta slabiji. U ABA ilgi su jaci od vecine protivnika pa dobijaju na kvalitet ali u evroligi bez dobre taktike i velike motivacije nema pobede... A to je ono sto fali. Ne secam se da sam zadnjih godina video da se Partizan predaje cim se protivnik malo odlepi...

Dax

pre 10 godina

Ja samo ne mogu da verujem,da od 139 komentara,je 130 od limenki,pantera,kako god!Ovo je vec da se covek zapita,sta treba da se desi sa mozgom,da te izjava Duska Vujosevica,nakon utakmice Partizana,natera da 130 ljudi popeni najstrasnije sa nekim nebuloznim komentarima,a da im jedno 400 ljudi lajkuje iste!Pa ja ovog coveka volim sve vise iz dana u dan,da si nam ziv i zdrav jos dugo Dule,psihicki ih ubijas sve,a u subotu naravno,zatrpavamo ovaj lazni klub,i kupljene navijace!U zdravlje vam bilo,i popite malo neki lekic,ovo ne moze da bude zdravo za psihu:)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pzmz, 21. februar 2014 11:11)
Obozavamo da slusamo vase zalopojke uz jutarnju kaficu iskreno da ti kazem. Dobro budi ponosan ovj put niste pobegli. Da ste mi zivi i zdravi jos 200 godina.

Figo

pre 10 godina

Mi smo lepo mogli da vidimo sta je FMP pokazao u Evroligi, a to su 2 pobede plus 2 revijalne, nije bilo lose izdanje ali to je to - niste bili dovoljno dobri i sta da vam radim?
(Neko123, 21. februar 2014 00:43)

Pa dobro, lepo si to rekao. Evo, od ove utakmice je svaka sledeca revijalna za Partizan pa da vidimo koliko ce imati pobeda. A sto se tice ostatka tvog komentara, ja bih isto to mogao da porucim tvojim Grobarima. I Zvezdasi ostavljaju komentare ovde i Grobari na vestima o Zvezdi. To je tako i navikni se, nemoj da se nerviras. Ako ne mozes, onda nemoj da citas komentare...

Batko

pre 10 godina

U pravu si, ali ta knjiga je potrebnija tebi. Ne umeš pravilno da koristiš razmak nakon znakova interpunkcije (ostavlja se nakon, a ne pre znaka). Takođe, izmislio si novi znak - dve tačke (umesto tri).

Mada, tebi su sve greške oproštene... Tastatura vrela, prsti podrhtavaju...
(Kontraš, 21. februar 2014 09:43)

(Batko, 21. februar 2014 01:10)
Bog da nas sacuva tvoje pismenosti...
Interpunkcija decko! Interpunkcija ti je katastrofa!
(Gojko(.)(.), 21. februar 2014 09:53)

Kada bi problem vaše pismenosti ležao u broju "tački", bilo bi lako... (jel' ima 3 komada?! ) ,ali kod vas su problemi malo dublji !

thunder

pre 10 godina

Partizan u inat svima!!!
(Nikola, 21. februar 2014 06:21)

Za JSD partizan se navija isključivo iz inata prema SD.
Zato su i osnovani 7 meseci posle.

petarczv

pre 10 godina

Dusko Vujosevic: Cestitao bi ekipi galatasaraja na zasluzenoj pobedi bili su bolji tokom cele utakmice sem u prvoj cetvrtini....JEL TOILIKO TESKO!??

Kontraš

pre 10 godina

Tu je Samrok, hvali Batko pa da slusaju rok.
(Batko sila iz Samroka, 20. februar 2014 23:53)

Ajmo ovako...prvo ti kupiš knjigu "Pravopis",naučiš je, a onda dodješ ovde i ostaviš koliko-toliko pametan ,duhovit ili šta već komentar. Jel' može??
Ovako ,em nepismen ,em glup..pa ne ide..
Evo i razloga ,a i objašnjenja tvoje nepismenosti :
Piše se (u konstrukciji tvoje rečenice) FAli, a ne HVALI
Fali - kada nešto,neko nedostaje

Hvali - kada nekoga ili nešto pohvaljuješ,ističeš vrednost i sl.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Batko, 21. februar 2014 01:10)

U pravu si, ali ta knjiga je potrebnija tebi. Ne umeš pravilno da koristiš razmak nakon znakova interpunkcije (ostavlja se nakon, a ne pre znaka). Takođe, izmislio si novi znak - dve tačke (umesto tri).

Mada, tebi su sve greške oproštene... Tastatura vrela, prsti podrhtavaju...

Struki

pre 10 godina

Za Nikolu: "Uspostavljen sistem rada godinama donosi rezultate"!? Verovatno mislis na "gepekovanja",napade na sudije,stipanje,i citav arsenal nesportskih radnji koji vam je omogucio da tako uzimate titule zadnjih 12 godina! E pa "drugovi"iz JSD tome je dosao kraj!

lopatamo i dalje

pre 10 godina

@ J.D..Aleksandar
Ako ti je jedan covek(bez obzira ko je u pitanju,bio on Vujosevic ili ne) dovoljan razlog da prestanes da "navijas" za Partizan...ti i nisi navijac Partizana!
" U bolu i radosti,grobari smo ostali"
p.s. Smrt dezurnim kriticarima i "poznavaocima" kosarke

Gojko(.)(.)

pre 10 godina

(Batko, 21. februar 2014 01:10)
Bog da nas sacuva tvoje pismenosti...
Interpunkcija decko! Interpunkcija ti je katastrofa!

Kabadahija

pre 10 godina

Dođem, navijam i skromno, kupovinom karte, pokušam i u tom segmentu da pomognem klubu. A, DV ladno svojim performansama i tehničkim greškama na svakoj utakmici, 'ladno baca gomile para u Dunav.

broz

pre 10 godina

mnogo cenim duleta i nisam reč rekao kontra njemu 18 meseci,ali ovo je previše...dobili bi juče tekmu sa kinsijem,99%. a za šta ga čuvamo,za derbi??? ta utakmica može da se izgubi,ona sinoć nije smela...ono što sam naučio zadnjih godina je da nema predaje. a mi smo se predali u evroligi samim odlaskom u arenu,a tamo smo otišli zbog para. predali smo i kup bez ispaljenog metka. mnogo je mučna ova sezona,nadam se da će na kraju sve ispasti dobro

jasharrr

pre 10 godina

Kako je zatrovan ovaj Vujošević... negativac na kub. Partizanu treba neka sveža, harizmatična trenerska krv. Ovi sa "juga" ga samo lože da je neki trener, a ništa u životu nije uradio osim što je doživotni trener partizana.
(Škomi, 20. februar 2014 23:43)

On je doveo Danilovica iz Bosne i samim tim ce biti trener Partizana dok god postoji. I taj njihov kosarkaski 'sistem' se u drugim zemljama zove monopol, jer cim nema Dodikovih para, gepekovanaja, upadanja u svacionice, EPSa i Cistoce kao sponzora to je jedna sasvim prosecna ekipa i za uslove ABA lige. O Evropi da ne pricamo..15 godina eurolige neogranicenih sredstava, reprezentativaca sto nasih sto tudjih i skor je i dalje 4 od 17 (oko 23%) a bice i gore...sportski pozdrav

Stevo djubre

pre 10 godina

Panteri, koliko vam je to bola naneo Dule kad na svaku njegovu izjavu, vas 500 mora da ostavi komentar? Ja da navijam za klub koji se ugasio, a pre toga nije osvojio nista 15 godina, ja bih se pokrio usima i cutao.

Đorđe

pre 10 godina

Jedva čekam kraj sezone da se panteri skinu sa naših vesti, pa da za promenu i pročitamo neki komentar koji ima veze sa košarkom.
Ali neka ih. I oni znaju da se približava period kada će morati da zaćute, pa verovatno koriste poslednju šansu da prozivaju šampione.

masterkg

pre 10 godina

Oni mene kazne za nesto sto jeste za kaznu, ali ne razmisle o tome zasto sam ja takav pa moram da radim to za sta me oni posle, kad sve sagledamo, ipak nezasluzeno, kazne ......

Nikola

pre 10 godina

Vujosevicu svaka ti cast! Svaka izgovorena tvoja misao je apsolutno tacna. Kada bi pojedinci imali dovoljno inteligencije da shvate misli i reci gospodina Vujosevica sve bi im bilo jasnije. Ko treba taj razume i podrzava Partizan i sve oko KK, jer decenijama imamo uspostavljen sistem rada koji donosi rezultate i stvara igrace. Partizan u inat svima!!!

cooldude

pre 10 godina

Bogdan prenese loptu, posle u napadu demarkiranje u punom sprintu da primi loptu, ako mu ostane snage ide na prodor, ako ne šut. Preterivanje...Dule tebi treba dobar plej.

sUmadinAc

pre 10 godina

Cudo da opet je najmanje 5o komentara prvih (po lajku) je od ljudi sa takozvanim FMP Kompleksom. Gde covek nije u pravu. Radonjic je dva tri puta po povredi Mitrovica naveo da je problem njegovo odsustvo, igrac sa klupe, svakom treneru kad fali igrac u rotaciji je problem a kako ne Duletu sa manjkom 3 igraca prve postave I berta. Ko je gledao utakmicu razume.

.

pre 10 godina

Klupa, povrede i sudije. Da li je neko brojao ovo od početka sezone? Ljudi 30 i kusur godina navijam za Partizan ali više ovo ne mogu da slušam. Pa dobro izgubili smo i šta onda, ne mora svaki put da se traži alibi, to ne rade ni drugi veliki klubovi.
(bojim se da je Dulence malo..., 20. februar 2014 23:25)

Brate grobare,a zasto je alibi ako pomene kratku klupu i povrede.Pa sta covek da kaze?Na konferenciji treneri i pricaju o razlozima pobede/poraza ekipe.Normalno je da kaze da pored lose odbrane,ovoga onoga ,su falili igraci,sta je tu cudno i zasto je to alibi?

nikola

pre 10 godina

Ovo je bila idealna grupa za prolaz i da se ove povrede nisu desile mislim da bi imali pobede i protiv Lokomotive i Galate kuci,a u drugoj fazi Bajern,Zalgiris i Makabi kuci...mogla je ova grupa da se prodje definitivno,sada je gotovo.

cinjenica

pre 10 godina

Ne svidja mi se sto se ova EL olako shvata u smislu "sta uradimo uradimo,bitna je ABA",pa nije,osnovni cilj Partizana treba da bude da se dobro predstavi u EL,to treba da bude vrhunac i najvaznije takmicenje sezone,a Aba je vazna samo da bi se kvalifikovali u tu EL.Kinzi je mogao da odigra bar 15-20 minuta,a Dule ga je cuvao za fmp,isto ga je cuvao i protiv CSKA u Moskvi na pocetku EL(cinjenica da je ta utakmica bila unapred izgubljena,ali ipak govori nesto),a i Tepic je mogao da igra protiv Lokomotive.Ovo veceras je bila poslednja sansa za top8 i zato je morao da pusti Kinsija da odigra neke minute.

grobar

pre 10 godina

@ Grobari kakav je osećaj biti tim za popravljanje koš razlike u Evroligi? buhahah što bi rekli bušiii a tek u nedelju hihi :D
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kum, 20. februar 2014 23:41)

panteri kakav je osecaj biti tim za popravljanje skora u trofejima vec 16 godina? a busimo mi vec 12 godina, valjda si se navikao :)

duka

pre 10 godina

vucic, covic,sudije,rusi,zvezda,gazprom,hejk,budzet,arapi,cillidersice,kazakstanski ministar poljoprivrede,azerbejdzanski guverner, kurije oko...

Trema cini svoje.

pre 10 godina

Momcima svaka cast igraju koliko mogu u ovom trenutku.U profesora Duleta apsolutno imam povjerenja.Dokazao je to minulih godina,bice ova ekipa prava kad to bude trebalo.Apsolutno cemo da budemo bolji sa Pavlovicem i Bertansom u nastavku sezone.Za sve dusebriznike ne moraju da se brinu.Navijaci Pantera i sekudarnih klubava ne moraju da brinu.Ceka ih sto i proslih godina,dok shvatite kako se radi,bice kasno!

Batko

pre 10 godina

Tu je Samrok, hvali Batko pa da slusaju rok.
(Batko sila iz Samroka, 20. februar 2014 23:53)

Ajmo ovako...prvo ti kupiš knjigu "Pravopis",naučiš je, a onda dodješ ovde i ostaviš koliko-toliko pametan ,duhovit ili šta već komentar. Jel' može??
Ovako ,em nepismen ,em glup..pa ne ide..
Evo i razloga ,a i objašnjenja tvoje nepismenosti :
Piše se (u konstrukciji tvoje rečenice) FAli, a ne HVALI
Fali - kada nešto,neko nedostaje

Hvali - kada nekoga ili nešto pohvaljuješ,ističeš vrednost i sl.

Jovan

pre 10 godina

@Batko sila iz Samroka. "hvali" ??? - najvise volim ove malogradjane sto bi da budu gospoda :D - to su glavni sledbenici velikog dervisa :D Hteli bi da ispadnu pametni a ispadnu, pa hajde da budemo blagi pa da kazemo manje pametni. ;)

chera-bera

pre 10 godina

Nije pametno ljutiti DV pred derbi. A tek kad se vrati Bertrans, možda i Novica...
Priča se da će i Zvezda da nas pusti a možda i Real.

anbeast

pre 10 godina

Naravno, sudije... Aman covece, sto je mnogo - mnogo je! Za kratku rotaciju se slazem. Tacno se videlo koliko je Bogdan umoran u drugom poluvremenu. Prenosi loptu, postize poene, asistira, igra odbranu i sve to 30+ minuta - mnogo brate. Turski trener je stalno rotirao odmorne igrace na njemu. No, dobra je stvar sto ce morati da se navikne na to i to ce ga uciniti jos boljim igracem. Ja sam sve vise i vise odusevljen ovim igracem. Da ima malcice bolje fizikalije, smeo bih da potpisem da bi uz malo srece mogao da ima dobru karijeru u NBA. Neko nase dete je moglo komotno da igra ovo sto Dalo igra (ako ne i bolje). Mislim da je tu u pitanju nekakav projekat, jer ovakav kakav je, nije previse od koristi. Verovatno je ideja: Uzmes ga dok je ovako sirov, izbrusis, prodas za solidne pare...

Vizionar

pre 10 godina

E moj Vujosevicu, tebi su svi krivi , osim tebe. Pa ti si najveci krivac za stanje u Partiznau. Cuvao si Kinsija za Zvezdu ,jer bez njega sigurno gubis. Moras da "dovedes" Velickovica , Vujacica I jos jednog centra ako mislis da ostanes "ziv".

Neko123

pre 10 godina

Auu bre FMPovci, gledajte bre vas Miki Maus kup i pustite me da citam komentare na utakmicu, ovo stvarno vise nije normalno! Nikada nisam komentarisao vase utakmice u sarena-laza-kupu, pa nemojte ni vi nase utakmice u Evroligi (trenutno otprilike 50 od 53 komentara), ne znam sto se mesate gde vam nije mesto? Mi smo lepo mogli da vidimo sta je FMP pokazao u Evroligi, a to su 2 pobede plus 2 revijalne, nije bilo lose izdanje ali to je to - niste bili dovoljno dobri i sta da vam radim? Pustite sad lepo timove koji su prosli u top 16 da igraju, pa cak i da imamo 0 pobeda (a nemamo jer smo pobedili jedan CSKA, znate li vi sta je CSKA!?) opet smo u prvih 16 Evrope, a najbolje sto vi mozete da uradite (u najludjim snovima) je da budete 17. Samim tim, nemate ama bas nikakvo pravo da bilo sta kazete Partizanu, makar i izgubio 50 razlike svaku utakmicu - Partizan je iznad vas i tacka! Da ne pricam sad i sto je vec 15 godina iznad vas..

bogdan

pre 10 godina

Za mene igranje u LE odnosno ulazak u 16 ima samo jednu funkciju. Novac. Dodatna pomoc u ovoj situaciji. Sto se tice rezultata svaka pobeda je dobrodosla a porazi su normalna stvar. Kada Partizan ne moze da odigra ni jednu utakmicu u punom sastavu, rezultat me ne interesuje. Cak ucesce u Evropi umara tim koji je stalno u problemu sa povredama i to sve utice na igre u ABA ligi. Zasto bi me interesovao ovaj rezultat kada nije igrao Kinsi a klupa nema kvalitet da to nadomesti? To svi mi znamo.Neko ce reci i da su Turci imali povredjene igrace. Da, ali oni imaju mnogo bolju i kvalitetniju klupu sto se veceras i pokazalo a Kinsi bi igrao barem 35 min. i dao svoj doprinos barem sa 10tak koseva najmanje. Nije igrao, Partizan CELE sezone igra sa pola tima i od tog tima koji je smanjen opet se neko povredi. Prema tome rezultat me ne interesuje jer ovako i ne mozemo da pruzimo vise u LE. Nadam se oporavku Kinsija i uz postojece igrace sa Sasom da se ovaj tim stabilizuje i da ABA bude prioritet jer ona sutra donosi opet igranje u Evropi.

SASA

pre 10 godina

Dule je najsigurnija opklada svih vremena...
100 na tehnicku u 1 cetvrtini, i ne mozaes da omasis...
na kakvu glupost je on dobio tehnicku,,,
Jasan faul Milutinova, videlo se iz aviona....
Uh, i njegova zona....
Tu se jasno vidi razlika, i Partizan i Zvezda, vole tu zonu, jer snjom i mogu igrati u ABA ligi, gde sostatak lige ima sve zajedno 2 sutera, ali napolju tu ne prolazi, i sahranise ih sa linije za 3....
Mada, uz ove klince,Partizan ima solidnu ekipu....Andric i Bezbradica, Dalo, starvno super klinci,,, ne mogu oni ni prici na ovaj nivo, ali daj im jos sezonu-dve, i videces tad...
A sad Dule, udri po UN povelji!

predgovor za najnoviju knjigu

pre 10 godina

Ja Dule,nicim izazvan,pokusavam da primenim nove metode u sportu.Ovaj svet je naopako postavljen.Moral,etika,kucno vaspitanje,postovanje sportskih pravila, gospoda...sve je to naopako.
U zivotu covek mora britkim i ostrim recnikom sa ulice da vrsi pritisak na svakog ko radi svoj posao.U svakoj prilici treba napadati,cinicno se smejati i vredjati svaku personu koja negira moj nacin razmisljanja.

anarhista

pre 10 godina

partizanovac sam I Dule potpuno ima pravo, mediji namerno nece da prenesu da Vatikan favorizejuje zvezdu, partizan nije dobio pare koje su mu obecali CIA FBI I BIA, sudije su, naravno, iliminati-zvezdasi koje su Cova I Vucic I visoki nestranacki funkcioner poslali sa planete FMP da bi uz pomoc drzave unistili partizan. DULE DO KRAJA! p.s. povrede su delo cuvenih Navaho indijanaca (vatrenih navijaca zvezde) I njihovog gospodara Ktulua!

repstu9

pre 10 godina

kratka klupa dovodi do toga da moramo igrati zonu 80% utakmice a to da svaki protivnik ima 25+ suteva za tri..real 40+..ovi su danas i promasivali koliko smo ih ostavljali same..

Lokalac

pre 10 godina

@Dule, jesi gledao film Kum? Niko nece da ti saopsti da nisi vise top trener. Na 31:24 ubacujes Daloa i Gagica i Galata pravi seriju 19:4. Od tada nema povratka. Musli igra odlicno ti ga vadis ubog jedne frljoke koju nije mogao uhvatiti. Voli te tvoj Batko.
(zeljko, 20. februar 2014 23:26)

Batice miran. Idi ispravljaj onog vaseg slosera od trenera. A kad sam vec tu da ti odgovorim i na to sto si napisao. Ako nisi znao, jedna postava ne moze da igra 40 minuta, da moze, tim nebi ni imao vise od 5 igraca, eventualno 6. Ovako, morao je nekog da menja. A da li ce uci Dalo, Aranitovic, Gagic, Bezbradica ili Salic, to DV zna najbolje.

cukce

pre 10 godina

podhitno pomjeriti trojku na 7.24 kao u nba
ovo je smjesno u sta se pretvara evropska kosarka
ekipe koje sutiraju vise za tri nego za dva poena
(predlog, 20. februar 2014 23:29)

Ili na 6.74 da igraci Partizana ne bi gazili liniju i umesto 2 davali trojke

vlajzi

pre 10 godina

Vujošević: Klupa, povrede i sudije i BIA i CIA i Vatikan i Crveni Kmeri...a tek Tamilski tigrovi i Maoisti !! (Batko, 20. februar 2014 23:25)

Srce, opet pokusavas da napravis fazon?! o.O Dobro je, ovaj je smesan... al zamalo! xD

plisani

pre 10 godina

Ma bezobrazne ove sudije iz evrope nece da sude kako Dule kaze ovo postaje tuzno jedino resenje je da se uradi kao u NBA i NFL komentar na sudjenje i drakonska kazna

Bar sa moje strane.

pre 10 godina

Dođite da pomognete, a ja ću dobijati tehničke i deo vaših para konstantno i suludo bacati u Savu. E, pa čika Dule, neće više da mogne!

Prcko prckovic

pre 10 godina

ahahahahaha...A u nedelju Covic,Vucic i sudije.Mozda bude,ne daj Boze,neki zemljotres koji skida loptu za pobedu sa obruca.Znamo sve Dulo.Ne moras ni da dolazis na konferenciju.

Škomi

pre 10 godina

Kako je zatrovan ovaj Vujošević... negativac na kub. Partizanu treba neka sveža, harizmatična trenerska krv. Ovi sa "juga" ga samo lože da je neki trener, a ništa u životu nije uradio osim što je doživotni trener partizana.

Zvezda je ime sampiona!!

pre 10 godina

Znači, nakon svega što se desilo, mi i dalje igramo časno!
Znači, Bogdan je već zverka l. klase!
Znači, Novica Ubica je ponovo kod nas a to će onda, sa Davisom, biti vrlo bolno za 48,7% Srbije.
I na kraju, crvena marama je ponovo pred očima opsednutih i sve ispod 200 komentara je znak dozivanja pameti?
(danilo, 20. februar 2014 23:27)

Znaci, sta to bese mozak?

partizanen

pre 10 godina

Stari vuk je to, druga prica ce biti u drugom krugu, vraca se Kinzi tu je Pavlovic a kako citam izjavu Raznatovica cini mi se da ce Novica ponovi biti crno-beli. Sad ce i Bertans, Tepic se privikava... Svi su u prvom krugu videli da nismo ono sto smo bili, i stvarno nismo, sada cemo biti jos bolji. Maksimalno jedan poraz cemo imati u drugom krugu.

benzino

pre 10 godina

Sad bi možda trebalo da blatim Vujoševića, ali ovo više nije njegova krivica, uprava je kriva što mu ne da otkaz, ali mislim da ona nije jača od njega...

idemo dalje

pre 10 godina

Marsovci, Vatikan, Vucic, CIA, BIA, KGB, OZNA, UDBA, Covic, Svemir, Maje, Arapi, mracne sile, centri moci, ukrajinski demonstranti, Čečeni, sunđer Bob
(Nastavite niz, 20. februar 2014 23:22)

Rusi, Uzbekistanci, Perez, Vojinović, Belošević, Miša Banana, čirlidersice Crvene Zvezde, Crvena Zvezda, Kazahstanski ministar poljoprivrede, MI6, Mosad, budžet i njegov disbalans rebalansa...

samork sila SLUsamrok

pre 10 godina

Hahaha on vise i ne mora na konferenciju za stampu kad se prema rezultatu zna izvjava unapred!Znaci poraz-klupa povrede sudije pobeda-sve je bilo odlicno ali nam ipak treba nesto u kesu za dugove i omaz zvezdi

bojim se da je Dulence malo...

pre 10 godina

Klupa, povrede i sudije. Da li je neko brojao ovo od početka sezone? Ljudi 30 i kusur godina navijam za Partizan ali više ovo ne mogu da slušam. Pa dobro izgubili smo i šta onda, ne mora svaki put da se traži alibi, to ne rade ni drugi veliki klubovi.

zeljko

pre 10 godina

Dule, jesi gledao film Kum? Niko nece da ti saopsti da nisi vise top trener. Na 31:24 ubacujes Daloa i Gagica i Galata pravi seriju 19:4. Od tada nema povratka. Musli igra odlicno ti ga vadis ubog jedne frljoke koju nije mogao uhvatiti. Voli te tvoj Batko.

Neko

pre 10 godina

Covece naporan si i sa sudijama i finansijama.Ovaj tim kakav god bio morao je da dobije samo da je igrao bolju odbranu i da nije pustao njihove sutere da budu sami.

Demi

pre 10 godina

Tacno, Dule. Bogdana su tukli ozbiljno, a svirano je jako malo. Vec ga treneri vide kao opasnost, a jos nema respekt sudija. Ali, ono sto hrabri jeste solidan Tepic i najbolje izdanje Muslija ove sezone. Da uklopimo Pavlovica, da se vrati Bert i srecna 13. je tu. A komsijske botove molim da ne zatrpaju ovu vest, voleo bih da cujem od nekog Partizanovca misljenje o tekmi I eventualnom dolasku Novice, pratite Evrokup, nama ostavite ono sto zovete blamiranjem, a dusu bi dali da ste na nasem mestu.

prekoOkeanskeDelije

pre 10 godina

Cestitam redakciji: uboli ste univerzalni naslov, kojeg ladno ne biste morali da menjate od januara pa naovamo - a verujem i ubuduce.

predlog

pre 10 godina

podhitno pomjeriti trojku na 7.24 kao u nba
ovo je smjesno u sta se pretvara evropska kosarka
ekipe koje sutiraju vise za tri nego za dva poena

Dulodudulo

pre 10 godina

"Sudije izazivaju reakcije,potom te reakcije kaznjavaju,a ne sagleda se koliko su te reakcije izazvane".
ahahahaha...ahahahaha...ahahahaha...ahahahaha...nemoj.vise Dulo molim te.A u nedelju ce biti: "Vucic daje novac Covi,a Cova ga daje nama,a niko nas ne pita da li hocemo jos nego nas samo trpaju koliko oni hoce".

Milos Stanojevic

pre 10 godina

Pa naravno da su sudije, bila bi sasvim nenormalno kada sudije ne bi bile krive za Vujosevicev neuspeh ! Vujosevicu ( iako sam Zvezdas ) stvarno te puno cenim za sve sto si uradio u proslosti, ali sve ima vek trajanja tako i ti. Mislim da je tvoj vek prosao, bolje idi i uzivaj u unucima ( ako ih imas ), idi odmaraj a ne da se svadjas sa svima i da optuzujes sve za tvoj neuspeh !

Wind of change

pre 10 godina

Top 16 je za Partizan mač sa dve oštrice. Dobra strana igranja ove faze Evrolige je što igrači stiču iskustvo, Partizan čuva svoj imidž u Evropi, a i finansijski efekti igranja u Areni nisu zanemarljivi. Naravno, ne treba zaboraviti ni zadovoljstvo koje se pričinjava navijačima da mogu da uživaju u mečevima sa najboljim evropskim ekipama. S druge strane, takav ritam igranja ostavlja posledice na fizičko stanje igrača pa dolazi do povreda, a čini se da trpe i rezultati na Jadranu. Činjenica je da je Partizan usled finansijskih teškoća započeo sezonu sa timom koji nije bio konkurentan za Evroligu i Aba ligu. Tokom sezone tim se krpio Tepicem i Pavlovićem, a nadamo se uskoro i Velickovicem, ali Top 16 je prevelik zalogaj ove sezone za desetkovani Partizan.

Rajko

pre 10 godina

Dule krive ti sudije???Hahahaha...nevjerovatno je koliko si nerealan covjek..ali stvarno...pa sa koje si ti planete majke ti ???KANTO ZA NAPUCAVANJE !!!

dtg sima warmogz

pre 10 godina

Nemaš ti pojma Vujoševiću. Gde ti je sad ono "S kim si takav si"? Nisi. Gori si od svih. Željko vam je napravio medveđu uslugu kad vas je pustio da prođete.

panter

pre 10 godina

hahaha..ma mora da sudije navijaju za FMP...partizani, oduvek bili i ostali....sto bi rekle starije žene u selima, ćuti sine, to je sramota...

uLtrAs

pre 10 godina

Cim su Turci provalili da vam je mali budzet nalupase vas, a steta stvarno jer da su tu bili Oblo, Seco, Cosko i Kocko vi bi ste izdominirali i postali intergalakticki vladari univerzuma al'...

danilo

pre 10 godina

Znači, nakon svega što se desilo, mi i dalje igramo časno!
Znači, Bogdan je već zverka l. klase!
Znači, Novica Ubica je ponovo kod nas a to će onda, sa Davisom, biti vrlo bolno za 48,7% Srbije.
I na kraju, crvena marama je ponovo pred očima opsednutih i sve ispod 200 komentara je znak dozivanja pameti?

m!

pre 10 godina

Trudio sam se da ignorisem gospodina Vujosevica i njegovo ponasanje na sportskim priredbama ali njegove izjave i prostacko ponasenje prosto navode coveka da se zapita hoceli mu neko skrenuti paznju da prestane da nas bruka svojim ispadima

ivan###

pre 10 godina

zato i volimo duleta jer sve sto je rekao je na mestu!!klupa,povrede,sudije!tri faktora zasto nismo dobili. ali svaka cast na igri! momci su se stvarno trudili i nema sta da im se zameri!!ako ovako igarmo protiv zvezde u aba dobijamo lagano!!ipak je sve ovo previse za evro ligu ...

Nastavite niz

pre 10 godina

Marsovci, Vatikan, Vucic, CIA, BIA, KGB, OZNA, UDBA, Covic, Svemir, Maje, Arapi, mracne sile, centri moci, ukrajinski demonstranti, Čečeni, sunđer Bob

zum

pre 10 godina

Kod njega mi se svidja sto je uvek dostojanstven u porazu i cestita protivnicima i nikad se ne zali na probleme u svom timu i klubu. Prvi put da komentarise sudjenje. Mora da ga je poremetilo ovo stanje u Ukrajini. Utice to na sve nas, hteli mi ili ne.

prekoOkeanskeDelije

pre 10 godina

Cestitam redakciji: uboli ste univerzalni naslov, kojeg ladno ne biste morali da menjate od januara pa naovamo - a verujem i ubuduce.

Nastavite niz

pre 10 godina

Marsovci, Vatikan, Vucic, CIA, BIA, KGB, OZNA, UDBA, Covic, Svemir, Maje, Arapi, mracne sile, centri moci, ukrajinski demonstranti, Čečeni, sunđer Bob

samork sila SLUsamrok

pre 10 godina

Hahaha on vise i ne mora na konferenciju za stampu kad se prema rezultatu zna izvjava unapred!Znaci poraz-klupa povrede sudije pobeda-sve je bilo odlicno ali nam ipak treba nesto u kesu za dugove i omaz zvezdi

dtg sima warmogz

pre 10 godina

Nemaš ti pojma Vujoševiću. Gde ti je sad ono "S kim si takav si"? Nisi. Gori si od svih. Željko vam je napravio medveđu uslugu kad vas je pustio da prođete.

Zvezda je ime sampiona!!

pre 10 godina

Znači, nakon svega što se desilo, mi i dalje igramo časno!
Znači, Bogdan je već zverka l. klase!
Znači, Novica Ubica je ponovo kod nas a to će onda, sa Davisom, biti vrlo bolno za 48,7% Srbije.
I na kraju, crvena marama je ponovo pred očima opsednutih i sve ispod 200 komentara je znak dozivanja pameti?
(danilo, 20. februar 2014 23:27)

Znaci, sta to bese mozak?

uLtrAs

pre 10 godina

Cim su Turci provalili da vam je mali budzet nalupase vas, a steta stvarno jer da su tu bili Oblo, Seco, Cosko i Kocko vi bi ste izdominirali i postali intergalakticki vladari univerzuma al'...

bojim se da je Dulence malo...

pre 10 godina

Klupa, povrede i sudije. Da li je neko brojao ovo od početka sezone? Ljudi 30 i kusur godina navijam za Partizan ali više ovo ne mogu da slušam. Pa dobro izgubili smo i šta onda, ne mora svaki put da se traži alibi, to ne rade ni drugi veliki klubovi.

idemo dalje

pre 10 godina

Marsovci, Vatikan, Vucic, CIA, BIA, KGB, OZNA, UDBA, Covic, Svemir, Maje, Arapi, mracne sile, centri moci, ukrajinski demonstranti, Čečeni, sunđer Bob
(Nastavite niz, 20. februar 2014 23:22)

Rusi, Uzbekistanci, Perez, Vojinović, Belošević, Miša Banana, čirlidersice Crvene Zvezde, Crvena Zvezda, Kazahstanski ministar poljoprivrede, MI6, Mosad, budžet i njegov disbalans rebalansa...

Dulodudulo

pre 10 godina

"Sudije izazivaju reakcije,potom te reakcije kaznjavaju,a ne sagleda se koliko su te reakcije izazvane".
ahahahaha...ahahahaha...ahahahaha...ahahahaha...nemoj.vise Dulo molim te.A u nedelju ce biti: "Vucic daje novac Covi,a Cova ga daje nama,a niko nas ne pita da li hocemo jos nego nas samo trpaju koliko oni hoce".

zum

pre 10 godina

Kod njega mi se svidja sto je uvek dostojanstven u porazu i cestita protivnicima i nikad se ne zali na probleme u svom timu i klubu. Prvi put da komentarise sudjenje. Mora da ga je poremetilo ovo stanje u Ukrajini. Utice to na sve nas, hteli mi ili ne.

benzino

pre 10 godina

Sad bi možda trebalo da blatim Vujoševića, ali ovo više nije njegova krivica, uprava je kriva što mu ne da otkaz, ali mislim da ona nije jača od njega...

zeljko

pre 10 godina

Dule, jesi gledao film Kum? Niko nece da ti saopsti da nisi vise top trener. Na 31:24 ubacujes Daloa i Gagica i Galata pravi seriju 19:4. Od tada nema povratka. Musli igra odlicno ti ga vadis ubog jedne frljoke koju nije mogao uhvatiti. Voli te tvoj Batko.

Bar sa moje strane.

pre 10 godina

Dođite da pomognete, a ja ću dobijati tehničke i deo vaših para konstantno i suludo bacati u Savu. E, pa čika Dule, neće više da mogne!

Milos Stanojevic

pre 10 godina

Pa naravno da su sudije, bila bi sasvim nenormalno kada sudije ne bi bile krive za Vujosevicev neuspeh ! Vujosevicu ( iako sam Zvezdas ) stvarno te puno cenim za sve sto si uradio u proslosti, ali sve ima vek trajanja tako i ti. Mislim da je tvoj vek prosao, bolje idi i uzivaj u unucima ( ako ih imas ), idi odmaraj a ne da se svadjas sa svima i da optuzujes sve za tvoj neuspeh !

Neko

pre 10 godina

Covece naporan si i sa sudijama i finansijama.Ovaj tim kakav god bio morao je da dobije samo da je igrao bolju odbranu i da nije pustao njihove sutere da budu sami.

Rajko

pre 10 godina

Dule krive ti sudije???Hahahaha...nevjerovatno je koliko si nerealan covjek..ali stvarno...pa sa koje si ti planete majke ti ???KANTO ZA NAPUCAVANJE !!!

m!

pre 10 godina

Trudio sam se da ignorisem gospodina Vujosevica i njegovo ponasanje na sportskim priredbama ali njegove izjave i prostacko ponasenje prosto navode coveka da se zapita hoceli mu neko skrenuti paznju da prestane da nas bruka svojim ispadima

Škomi

pre 10 godina

Kako je zatrovan ovaj Vujošević... negativac na kub. Partizanu treba neka sveža, harizmatična trenerska krv. Ovi sa "juga" ga samo lože da je neki trener, a ništa u životu nije uradio osim što je doživotni trener partizana.

predlog

pre 10 godina

podhitno pomjeriti trojku na 7.24 kao u nba
ovo je smjesno u sta se pretvara evropska kosarka
ekipe koje sutiraju vise za tri nego za dva poena

Demi

pre 10 godina

Tacno, Dule. Bogdana su tukli ozbiljno, a svirano je jako malo. Vec ga treneri vide kao opasnost, a jos nema respekt sudija. Ali, ono sto hrabri jeste solidan Tepic i najbolje izdanje Muslija ove sezone. Da uklopimo Pavlovica, da se vrati Bert i srecna 13. je tu. A komsijske botove molim da ne zatrpaju ovu vest, voleo bih da cujem od nekog Partizanovca misljenje o tekmi I eventualnom dolasku Novice, pratite Evrokup, nama ostavite ono sto zovete blamiranjem, a dusu bi dali da ste na nasem mestu.

Prcko prckovic

pre 10 godina

ahahahahaha...A u nedelju Covic,Vucic i sudije.Mozda bude,ne daj Boze,neki zemljotres koji skida loptu za pobedu sa obruca.Znamo sve Dulo.Ne moras ni da dolazis na konferenciju.

danilo

pre 10 godina

Znači, nakon svega što se desilo, mi i dalje igramo časno!
Znači, Bogdan je već zverka l. klase!
Znači, Novica Ubica je ponovo kod nas a to će onda, sa Davisom, biti vrlo bolno za 48,7% Srbije.
I na kraju, crvena marama je ponovo pred očima opsednutih i sve ispod 200 komentara je znak dozivanja pameti?

panter

pre 10 godina

hahaha..ma mora da sudije navijaju za FMP...partizani, oduvek bili i ostali....sto bi rekle starije žene u selima, ćuti sine, to je sramota...

Wind of change

pre 10 godina

Top 16 je za Partizan mač sa dve oštrice. Dobra strana igranja ove faze Evrolige je što igrači stiču iskustvo, Partizan čuva svoj imidž u Evropi, a i finansijski efekti igranja u Areni nisu zanemarljivi. Naravno, ne treba zaboraviti ni zadovoljstvo koje se pričinjava navijačima da mogu da uživaju u mečevima sa najboljim evropskim ekipama. S druge strane, takav ritam igranja ostavlja posledice na fizičko stanje igrača pa dolazi do povreda, a čini se da trpe i rezultati na Jadranu. Činjenica je da je Partizan usled finansijskih teškoća započeo sezonu sa timom koji nije bio konkurentan za Evroligu i Aba ligu. Tokom sezone tim se krpio Tepicem i Pavlovićem, a nadamo se uskoro i Velickovicem, ali Top 16 je prevelik zalogaj ove sezone za desetkovani Partizan.

Kabadahija

pre 10 godina

Dođem, navijam i skromno, kupovinom karte, pokušam i u tom segmentu da pomognem klubu. A, DV ladno svojim performansama i tehničkim greškama na svakoj utakmici, 'ladno baca gomile para u Dunav.

jasharrr

pre 10 godina

Kako je zatrovan ovaj Vujošević... negativac na kub. Partizanu treba neka sveža, harizmatična trenerska krv. Ovi sa "juga" ga samo lože da je neki trener, a ništa u životu nije uradio osim što je doživotni trener partizana.
(Škomi, 20. februar 2014 23:43)

On je doveo Danilovica iz Bosne i samim tim ce biti trener Partizana dok god postoji. I taj njihov kosarkaski 'sistem' se u drugim zemljama zove monopol, jer cim nema Dodikovih para, gepekovanaja, upadanja u svacionice, EPSa i Cistoce kao sponzora to je jedna sasvim prosecna ekipa i za uslove ABA lige. O Evropi da ne pricamo..15 godina eurolige neogranicenih sredstava, reprezentativaca sto nasih sto tudjih i skor je i dalje 4 od 17 (oko 23%) a bice i gore...sportski pozdrav

ivan###

pre 10 godina

zato i volimo duleta jer sve sto je rekao je na mestu!!klupa,povrede,sudije!tri faktora zasto nismo dobili. ali svaka cast na igri! momci su se stvarno trudili i nema sta da im se zameri!!ako ovako igarmo protiv zvezde u aba dobijamo lagano!!ipak je sve ovo previse za evro ligu ...

partizanen

pre 10 godina

Stari vuk je to, druga prica ce biti u drugom krugu, vraca se Kinzi tu je Pavlovic a kako citam izjavu Raznatovica cini mi se da ce Novica ponovi biti crno-beli. Sad ce i Bertans, Tepic se privikava... Svi su u prvom krugu videli da nismo ono sto smo bili, i stvarno nismo, sada cemo biti jos bolji. Maksimalno jedan poraz cemo imati u drugom krugu.

broz

pre 10 godina

mnogo cenim duleta i nisam reč rekao kontra njemu 18 meseci,ali ovo je previše...dobili bi juče tekmu sa kinsijem,99%. a za šta ga čuvamo,za derbi??? ta utakmica može da se izgubi,ona sinoć nije smela...ono što sam naučio zadnjih godina je da nema predaje. a mi smo se predali u evroligi samim odlaskom u arenu,a tamo smo otišli zbog para. predali smo i kup bez ispaljenog metka. mnogo je mučna ova sezona,nadam se da će na kraju sve ispasti dobro

Struki

pre 10 godina

Za Nikolu: "Uspostavljen sistem rada godinama donosi rezultate"!? Verovatno mislis na "gepekovanja",napade na sudije,stipanje,i citav arsenal nesportskih radnji koji vam je omogucio da tako uzimate titule zadnjih 12 godina! E pa "drugovi"iz JSD tome je dosao kraj!

Srecko

pre 10 godina

Dule, sta bi sa tim carobnjastvom?? Nesto ga nema u zadnje vreme... Pravis carobnjastvo sa Kinzijem i Milosavljevicom. Napravi sad nesto, bilo sta sa ostalima!!!!! A ne da se svi predaju cim protivnik ima vise od 5 poena prednosti!!! Gledam tvoje tajm-aute. Da li si svestan da vise nisi ni motivator kao sto si bio? Vise i ne pokusavas da podignes ekipu. Sta ti se desilo covece? Pa nije Partizan tvoja licna svojina pa da radis sta god ti padne na pamet. Dokle vise te tehnicke?? Mislio sam da si pametan covek. Pa samo glup covek ne vidi koliku stetu donose tehnicke greske u svakom smislu. Protiv Cibone te iskljucise. Grdne pare im dajes za kazne a stalno kukas kako nemamo para!! Placam kartu da bi ti placao tvoje tehnicke?? Razumem i povrede i sve ali daj bar ti nemoj da nam odmazes na utakmici svojim ponasanjem. Stvarno vise nema smisla. Ne ocekujem neke rezultate u evroligi ali ti si pogubio kompas postupcima na utakmicama i recenicama na konferencijama. Pricas nesto sto samo ti razumes, opravdavas svoje tehnicke, ponavljas se non-stop, vodis predizbornu kampanju protiv Vucica eeejjj. I u prvom delu sezone si izgubio mnoge utakmice kad su tu bili i Vesterman i Milosavljevic i Kinzi. Ko je tad bio kriv za poraze? Nisu povrede i nije klupa ali jesu sudije i mali budzet a? Nikad nisi ti kriv je l' da??? Ispade da smo imali rezultate samo kad smo bili jaci od protivnika i da to tvoje carobnjastvo nema veze sa tim. Cim se pojave neki problemi, ti ne znas sta radis i sta pricas...

duka

pre 10 godina

vucic, covic,sudije,rusi,zvezda,gazprom,hejk,budzet,arapi,cillidersice,kazakstanski ministar poljoprivrede,azerbejdzanski guverner, kurije oko...

grobar

pre 10 godina

@ Grobari kakav je osećaj biti tim za popravljanje koš razlike u Evroligi? buhahah što bi rekli bušiii a tek u nedelju hihi :D
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kum, 20. februar 2014 23:41)

panteri kakav je osecaj biti tim za popravljanje skora u trofejima vec 16 godina? a busimo mi vec 12 godina, valjda si se navikao :)

predgovor za najnoviju knjigu

pre 10 godina

Ja Dule,nicim izazvan,pokusavam da primenim nove metode u sportu.Ovaj svet je naopako postavljen.Moral,etika,kucno vaspitanje,postovanje sportskih pravila, gospoda...sve je to naopako.
U zivotu covek mora britkim i ostrim recnikom sa ulice da vrsi pritisak na svakog ko radi svoj posao.U svakoj prilici treba napadati,cinicno se smejati i vredjati svaku personu koja negira moj nacin razmisljanja.

plisani

pre 10 godina

Ma bezobrazne ove sudije iz evrope nece da sude kako Dule kaze ovo postaje tuzno jedino resenje je da se uradi kao u NBA i NFL komentar na sudjenje i drakonska kazna

masterkg

pre 10 godina

Oni mene kazne za nesto sto jeste za kaznu, ali ne razmisle o tome zasto sam ja takav pa moram da radim to za sta me oni posle, kad sve sagledamo, ipak nezasluzeno, kazne ......

sistem

pre 10 godina

jer decenijama imamo uspostavljen sistem rada koji donosi rezultate i stvara igrace. Partizan u inat svima!!!
(Nikola, 21. februar 2014 06:21)
Tako je Nikola, niko i ne poriče da imate uspostavljen višegodišnji sistem pretnji, gepekovanja, provociranja, političke moći pre svega. Ne bih se složio sa tobom da takav sistem stvara i igrače, ali razumem tvoju zaslepljenost.

anarhista

pre 10 godina

partizanovac sam I Dule potpuno ima pravo, mediji namerno nece da prenesu da Vatikan favorizejuje zvezdu, partizan nije dobio pare koje su mu obecali CIA FBI I BIA, sudije su, naravno, iliminati-zvezdasi koje su Cova I Vucic I visoki nestranacki funkcioner poslali sa planete FMP da bi uz pomoc drzave unistili partizan. DULE DO KRAJA! p.s. povrede su delo cuvenih Navaho indijanaca (vatrenih navijaca zvezde) I njihovog gospodara Ktulua!

petarczv

pre 10 godina

Dusko Vujosevic: Cestitao bi ekipi galatasaraja na zasluzenoj pobedi bili su bolji tokom cele utakmice sem u prvoj cetvrtini....JEL TOILIKO TESKO!??

cukce

pre 10 godina

podhitno pomjeriti trojku na 7.24 kao u nba
ovo je smjesno u sta se pretvara evropska kosarka
ekipe koje sutiraju vise za tri nego za dva poena
(predlog, 20. februar 2014 23:29)

Ili na 6.74 da igraci Partizana ne bi gazili liniju i umesto 2 davali trojke

Stevo djubre

pre 10 godina

Panteri, koliko vam je to bola naneo Dule kad na svaku njegovu izjavu, vas 500 mora da ostavi komentar? Ja da navijam za klub koji se ugasio, a pre toga nije osvojio nista 15 godina, ja bih se pokrio usima i cutao.

Davor

pre 10 godina

Mi smo lepo mogli da vidimo sta je FMP pokazao u Evroligi, a to su 2 pobede plus 2 revijalne, nije bilo lose izdanje ali to je to - niste bili dovoljno dobri i sta da vam radim?
(Neko123, 21. februar 2014 00:43)
A pobeda FMP-a u kupu? To ne racunas?

SASA

pre 10 godina

Dule je najsigurnija opklada svih vremena...
100 na tehnicku u 1 cetvrtini, i ne mozaes da omasis...
na kakvu glupost je on dobio tehnicku,,,
Jasan faul Milutinova, videlo se iz aviona....
Uh, i njegova zona....
Tu se jasno vidi razlika, i Partizan i Zvezda, vole tu zonu, jer snjom i mogu igrati u ABA ligi, gde sostatak lige ima sve zajedno 2 sutera, ali napolju tu ne prolazi, i sahranise ih sa linije za 3....
Mada, uz ove klince,Partizan ima solidnu ekipu....Andric i Bezbradica, Dalo, starvno super klinci,,, ne mogu oni ni prici na ovaj nivo, ali daj im jos sezonu-dve, i videces tad...
A sad Dule, udri po UN povelji!

Nikola

pre 10 godina

Vujosevicu svaka ti cast! Svaka izgovorena tvoja misao je apsolutno tacna. Kada bi pojedinci imali dovoljno inteligencije da shvate misli i reci gospodina Vujosevica sve bi im bilo jasnije. Ko treba taj razume i podrzava Partizan i sve oko KK, jer decenijama imamo uspostavljen sistem rada koji donosi rezultate i stvara igrace. Partizan u inat svima!!!

Đorđe

pre 10 godina

Jedva čekam kraj sezone da se panteri skinu sa naših vesti, pa da za promenu i pročitamo neki komentar koji ima veze sa košarkom.
Ali neka ih. I oni znaju da se približava period kada će morati da zaćute, pa verovatno koriste poslednju šansu da prozivaju šampione.

Jovan

pre 10 godina

@Batko sila iz Samroka. "hvali" ??? - najvise volim ove malogradjane sto bi da budu gospoda :D - to su glavni sledbenici velikog dervisa :D Hteli bi da ispadnu pametni a ispadnu, pa hajde da budemo blagi pa da kazemo manje pametni. ;)

Batko

pre 10 godina

Tu je Samrok, hvali Batko pa da slusaju rok.
(Batko sila iz Samroka, 20. februar 2014 23:53)

Ajmo ovako...prvo ti kupiš knjigu "Pravopis",naučiš je, a onda dodješ ovde i ostaviš koliko-toliko pametan ,duhovit ili šta već komentar. Jel' može??
Ovako ,em nepismen ,em glup..pa ne ide..
Evo i razloga ,a i objašnjenja tvoje nepismenosti :
Piše se (u konstrukciji tvoje rečenice) FAli, a ne HVALI
Fali - kada nešto,neko nedostaje

Hvali - kada nekoga ili nešto pohvaljuješ,ističeš vrednost i sl.

Piksi iz kornera

pre 10 godina

Jedva čekam kraj sezone da se panteri skinu sa naših vesti, pa da za promenu i pročitamo neki komentar koji ima veze sa košarkom.
Ali neka ih. I oni znaju da se približava period kada će morati da zaćute, pa verovatno koriste poslednju šansu da prozivaju šampione.
(Đorđe, 21. februar 2014 08:52)

Svako ko ima gram mozga i ko cita ovde kosarkaske vesti i komentare, zna da vec vise godina na ovom sajtu u ime Zvezdinih navijaca grupica besposlenih i sizofrenih navijaca partizana pise komentare. Njihov vodja je izvesni novinar kome postaje sve hladnije, pa cesto trazi pokrivanje. Potpisuju se kao navijaci Zvezde, napisu neki glup komentar, malo provuku neke gramaticke greske, frljanje sa padezima, neke lozacke komentare kako cemo mi ove sezone da osvojimo ovo, pa ono, kako imamo nevidjen tim, kako cemo da razvalimo partizan i tako u tom fazonu. I onda sami sebi odgovaraju, i pokrenu jos lavinu odgovora od drugih ljudi na te nebulozne i besmislene komentare "Zvezdinih navijaca". To su svakako besposličari i džabalebaroši, a njihov cilj je da destabilizuju Zvezdu pred odlucujuce utakmice. Imaju cak i dva puta nedeljno termin na jednoj televiziji. Ta njihova grupna aktivnost meni lici na kolektivnu terapiju.

Neko123

pre 10 godina

Auu bre FMPovci, gledajte bre vas Miki Maus kup i pustite me da citam komentare na utakmicu, ovo stvarno vise nije normalno! Nikada nisam komentarisao vase utakmice u sarena-laza-kupu, pa nemojte ni vi nase utakmice u Evroligi (trenutno otprilike 50 od 53 komentara), ne znam sto se mesate gde vam nije mesto? Mi smo lepo mogli da vidimo sta je FMP pokazao u Evroligi, a to su 2 pobede plus 2 revijalne, nije bilo lose izdanje ali to je to - niste bili dovoljno dobri i sta da vam radim? Pustite sad lepo timove koji su prosli u top 16 da igraju, pa cak i da imamo 0 pobeda (a nemamo jer smo pobedili jedan CSKA, znate li vi sta je CSKA!?) opet smo u prvih 16 Evrope, a najbolje sto vi mozete da uradite (u najludjim snovima) je da budete 17. Samim tim, nemate ama bas nikakvo pravo da bilo sta kazete Partizanu, makar i izgubio 50 razlike svaku utakmicu - Partizan je iznad vas i tacka! Da ne pricam sad i sto je vec 15 godina iznad vas..

cooldude

pre 10 godina

Bogdan prenese loptu, posle u napadu demarkiranje u punom sprintu da primi loptu, ako mu ostane snage ide na prodor, ako ne šut. Preterivanje...Dule tebi treba dobar plej.

Vizionar

pre 10 godina

E moj Vujosevicu, tebi su svi krivi , osim tebe. Pa ti si najveci krivac za stanje u Partiznau. Cuvao si Kinsija za Zvezdu ,jer bez njega sigurno gubis. Moras da "dovedes" Velickovica , Vujacica I jos jednog centra ako mislis da ostanes "ziv".

nikola

pre 10 godina

Ovo je bila idealna grupa za prolaz i da se ove povrede nisu desile mislim da bi imali pobede i protiv Lokomotive i Galate kuci,a u drugoj fazi Bajern,Zalgiris i Makabi kuci...mogla je ova grupa da se prodje definitivno,sada je gotovo.

.

pre 10 godina

Klupa, povrede i sudije. Da li je neko brojao ovo od početka sezone? Ljudi 30 i kusur godina navijam za Partizan ali više ovo ne mogu da slušam. Pa dobro izgubili smo i šta onda, ne mora svaki put da se traži alibi, to ne rade ni drugi veliki klubovi.
(bojim se da je Dulence malo..., 20. februar 2014 23:25)

Brate grobare,a zasto je alibi ako pomene kratku klupu i povrede.Pa sta covek da kaze?Na konferenciji treneri i pricaju o razlozima pobede/poraza ekipe.Normalno je da kaze da pored lose odbrane,ovoga onoga ,su falili igraci,sta je tu cudno i zasto je to alibi?

repstu9

pre 10 godina

kratka klupa dovodi do toga da moramo igrati zonu 80% utakmice a to da svaki protivnik ima 25+ suteva za tri..real 40+..ovi su danas i promasivali koliko smo ih ostavljali same..

anbeast

pre 10 godina

Naravno, sudije... Aman covece, sto je mnogo - mnogo je! Za kratku rotaciju se slazem. Tacno se videlo koliko je Bogdan umoran u drugom poluvremenu. Prenosi loptu, postize poene, asistira, igra odbranu i sve to 30+ minuta - mnogo brate. Turski trener je stalno rotirao odmorne igrace na njemu. No, dobra je stvar sto ce morati da se navikne na to i to ce ga uciniti jos boljim igracem. Ja sam sve vise i vise odusevljen ovim igracem. Da ima malcice bolje fizikalije, smeo bih da potpisem da bi uz malo srece mogao da ima dobru karijeru u NBA. Neko nase dete je moglo komotno da igra ovo sto Dalo igra (ako ne i bolje). Mislim da je tu u pitanju nekakav projekat, jer ovakav kakav je, nije previse od koristi. Verovatno je ideja: Uzmes ga dok je ovako sirov, izbrusis, prodas za solidne pare...

cinjenica

pre 10 godina

Ne svidja mi se sto se ova EL olako shvata u smislu "sta uradimo uradimo,bitna je ABA",pa nije,osnovni cilj Partizana treba da bude da se dobro predstavi u EL,to treba da bude vrhunac i najvaznije takmicenje sezone,a Aba je vazna samo da bi se kvalifikovali u tu EL.Kinzi je mogao da odigra bar 15-20 minuta,a Dule ga je cuvao za fmp,isto ga je cuvao i protiv CSKA u Moskvi na pocetku EL(cinjenica da je ta utakmica bila unapred izgubljena,ali ipak govori nesto),a i Tepic je mogao da igra protiv Lokomotive.Ovo veceras je bila poslednja sansa za top8 i zato je morao da pusti Kinsija da odigra neke minute.

thunder

pre 10 godina

Partizan u inat svima!!!
(Nikola, 21. februar 2014 06:21)

Za JSD partizan se navija isključivo iz inata prema SD.
Zato su i osnovani 7 meseci posle.

pzmz

pre 10 godina

Ja samo ne mogu da verujem,da od 139 komentara,je 130 od limenki,pantera,kako god!Ovo je vec da se covek zapita,sta treba da se desi sa mozgom,da te izjava Duska Vujosevica,nakon utakmice Partizana,natera da 130 ljudi popeni najstrasnije sa nekim nebuloznim komentarima,a da im jedno 400 ljudi lajkuje iste!Pa ja ovog coveka volim sve vise iz dana u dan,da si nam ziv i zdrav jos dugo Dule,psihicki ih ubijas sve,a u subotu naravno,zatrpavamo ovaj lazni klub,i kupljene navijace!U zdravlje vam bilo,i popite malo neki lekic,ovo ne moze da bude zdravo za psihu:)

Dax

pre 10 godina

Ja samo ne mogu da verujem,da od 139 komentara,je 130 od limenki,pantera,kako god!Ovo je vec da se covek zapita,sta treba da se desi sa mozgom,da te izjava Duska Vujosevica,nakon utakmice Partizana,natera da 130 ljudi popeni najstrasnije sa nekim nebuloznim komentarima,a da im jedno 400 ljudi lajkuje iste!Pa ja ovog coveka volim sve vise iz dana u dan,da si nam ziv i zdrav jos dugo Dule,psihicki ih ubijas sve,a u subotu naravno,zatrpavamo ovaj lazni klub,i kupljene navijace!U zdravlje vam bilo,i popite malo neki lekic,ovo ne moze da bude zdravo za psihu:)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pzmz, 21. februar 2014 11:11)
Obozavamo da slusamo vase zalopojke uz jutarnju kaficu iskreno da ti kazem. Dobro budi ponosan ovj put niste pobegli. Da ste mi zivi i zdravi jos 200 godina.

sUmadinAc

pre 10 godina

Cudo da opet je najmanje 5o komentara prvih (po lajku) je od ljudi sa takozvanim FMP Kompleksom. Gde covek nije u pravu. Radonjic je dva tri puta po povredi Mitrovica naveo da je problem njegovo odsustvo, igrac sa klupe, svakom treneru kad fali igrac u rotaciji je problem a kako ne Duletu sa manjkom 3 igraca prve postave I berta. Ko je gledao utakmicu razume.

Figo

pre 10 godina

Mi smo lepo mogli da vidimo sta je FMP pokazao u Evroligi, a to su 2 pobede plus 2 revijalne, nije bilo lose izdanje ali to je to - niste bili dovoljno dobri i sta da vam radim?
(Neko123, 21. februar 2014 00:43)

Pa dobro, lepo si to rekao. Evo, od ove utakmice je svaka sledeca revijalna za Partizan pa da vidimo koliko ce imati pobeda. A sto se tice ostatka tvog komentara, ja bih isto to mogao da porucim tvojim Grobarima. I Zvezdasi ostavljaju komentare ovde i Grobari na vestima o Zvezdi. To je tako i navikni se, nemoj da se nerviras. Ako ne mozes, onda nemoj da citas komentare...

Trema cini svoje.

pre 10 godina

Momcima svaka cast igraju koliko mogu u ovom trenutku.U profesora Duleta apsolutno imam povjerenja.Dokazao je to minulih godina,bice ova ekipa prava kad to bude trebalo.Apsolutno cemo da budemo bolji sa Pavlovicem i Bertansom u nastavku sezone.Za sve dusebriznike ne moraju da se brinu.Navijaci Pantera i sekudarnih klubava ne moraju da brinu.Ceka ih sto i proslih godina,dok shvatite kako se radi,bice kasno!

Kontraš

pre 10 godina

Tu je Samrok, hvali Batko pa da slusaju rok.
(Batko sila iz Samroka, 20. februar 2014 23:53)

Ajmo ovako...prvo ti kupiš knjigu "Pravopis",naučiš je, a onda dodješ ovde i ostaviš koliko-toliko pametan ,duhovit ili šta već komentar. Jel' može??
Ovako ,em nepismen ,em glup..pa ne ide..
Evo i razloga ,a i objašnjenja tvoje nepismenosti :
Piše se (u konstrukciji tvoje rečenice) FAli, a ne HVALI
Fali - kada nešto,neko nedostaje

Hvali - kada nekoga ili nešto pohvaljuješ,ističeš vrednost i sl.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Batko, 21. februar 2014 01:10)

U pravu si, ali ta knjiga je potrebnija tebi. Ne umeš pravilno da koristiš razmak nakon znakova interpunkcije (ostavlja se nakon, a ne pre znaka). Takođe, izmislio si novi znak - dve tačke (umesto tri).

Mada, tebi su sve greške oproštene... Tastatura vrela, prsti podrhtavaju...

vlajzi

pre 10 godina

Vujošević: Klupa, povrede i sudije i BIA i CIA i Vatikan i Crveni Kmeri...a tek Tamilski tigrovi i Maoisti !! (Batko, 20. februar 2014 23:25)

Srce, opet pokusavas da napravis fazon?! o.O Dobro je, ovaj je smesan... al zamalo! xD

bogdan

pre 10 godina

Za mene igranje u LE odnosno ulazak u 16 ima samo jednu funkciju. Novac. Dodatna pomoc u ovoj situaciji. Sto se tice rezultata svaka pobeda je dobrodosla a porazi su normalna stvar. Kada Partizan ne moze da odigra ni jednu utakmicu u punom sastavu, rezultat me ne interesuje. Cak ucesce u Evropi umara tim koji je stalno u problemu sa povredama i to sve utice na igre u ABA ligi. Zasto bi me interesovao ovaj rezultat kada nije igrao Kinsi a klupa nema kvalitet da to nadomesti? To svi mi znamo.Neko ce reci i da su Turci imali povredjene igrace. Da, ali oni imaju mnogo bolju i kvalitetniju klupu sto se veceras i pokazalo a Kinsi bi igrao barem 35 min. i dao svoj doprinos barem sa 10tak koseva najmanje. Nije igrao, Partizan CELE sezone igra sa pola tima i od tog tima koji je smanjen opet se neko povredi. Prema tome rezultat me ne interesuje jer ovako i ne mozemo da pruzimo vise u LE. Nadam se oporavku Kinsija i uz postojece igrace sa Sasom da se ovaj tim stabilizuje i da ABA bude prioritet jer ona sutra donosi opet igranje u Evropi.

lopatamo i dalje

pre 10 godina

@ J.D..Aleksandar
Ako ti je jedan covek(bez obzira ko je u pitanju,bio on Vujosevic ili ne) dovoljan razlog da prestanes da "navijas" za Partizan...ti i nisi navijac Partizana!
" U bolu i radosti,grobari smo ostali"
p.s. Smrt dezurnim kriticarima i "poznavaocima" kosarke

chera-bera

pre 10 godina

Nije pametno ljutiti DV pred derbi. A tek kad se vrati Bertrans, možda i Novica...
Priča se da će i Zvezda da nas pusti a možda i Real.

Lokalac

pre 10 godina

@Dule, jesi gledao film Kum? Niko nece da ti saopsti da nisi vise top trener. Na 31:24 ubacujes Daloa i Gagica i Galata pravi seriju 19:4. Od tada nema povratka. Musli igra odlicno ti ga vadis ubog jedne frljoke koju nije mogao uhvatiti. Voli te tvoj Batko.
(zeljko, 20. februar 2014 23:26)

Batice miran. Idi ispravljaj onog vaseg slosera od trenera. A kad sam vec tu da ti odgovorim i na to sto si napisao. Ako nisi znao, jedna postava ne moze da igra 40 minuta, da moze, tim nebi ni imao vise od 5 igraca, eventualno 6. Ovako, morao je nekog da menja. A da li ce uci Dalo, Aranitovic, Gagic, Bezbradica ili Salic, to DV zna najbolje.

Dika

pre 10 godina

Jedva čekam kraj sezone da se panteri skinu sa naših vesti, pa da za promenu i pročitamo neki komentar koji ima veze sa košarkom.
Ali neka ih. I oni znaju da se približava period kada će morati da zaćute, pa verovatno koriste poslednju šansu da prozivaju šampione.
(Đorđe, 21. februar 2014 08:52)

Pa sto ti ne ostavi neki komenar koji ima veze sa kosarkom? Da bar procitamo tvoje misljenje vezano za kosarku... Licno mislim da igraci Partizana nisu imali preveliku zelju da dobiju ovo sinoc. Jeste Galata pogodio neke teske suteve ali ne sme Parizan ni sa kim da uleti u jurnjavu po terenu. Prvo, Partizan to ne zna da igra, nije im to stil igre. Izgubili su od svakog protivnika koje Partizan odbranom nije primorao da iga pozicione napade. A drugo, jos vaznije, ne mozes da se juris sa nekim sto ukljucuje mnogo trcanja sa 7-8 igraca u rotaciji. Mnogo se brze trose i umaraju a nemas kvalitetnu klupu. To je jos jedan dokaz da Vujosevic i ne radi tako dobar posao kao prethodnih godina. Mislim da bi neizvesnija utakmica bila da je Partizan igrao napade od 20-ak sekundi. I neko bi trebao da kaze Bogdanu da raspodeli snagu obzirom da igra celu utakmicu. Zapne u 1. poluvremenu i posle je dosta slabiji. U ABA ilgi su jaci od vecine protivnika pa dobijaju na kvalitet ali u evroligi bez dobre taktike i velike motivacije nema pobede... A to je ono sto fali. Ne secam se da sam zadnjih godina video da se Partizan predaje cim se protivnik malo odlepi...

Gojko(.)(.)

pre 10 godina

(Batko, 21. februar 2014 01:10)
Bog da nas sacuva tvoje pismenosti...
Interpunkcija decko! Interpunkcija ti je katastrofa!

Batko

pre 10 godina

U pravu si, ali ta knjiga je potrebnija tebi. Ne umeš pravilno da koristiš razmak nakon znakova interpunkcije (ostavlja se nakon, a ne pre znaka). Takođe, izmislio si novi znak - dve tačke (umesto tri).

Mada, tebi su sve greške oproštene... Tastatura vrela, prsti podrhtavaju...
(Kontraš, 21. februar 2014 09:43)

(Batko, 21. februar 2014 01:10)
Bog da nas sacuva tvoje pismenosti...
Interpunkcija decko! Interpunkcija ti je katastrofa!
(Gojko(.)(.), 21. februar 2014 09:53)

Kada bi problem vaše pismenosti ležao u broju "tački", bilo bi lako... (jel' ima 3 komada?! ) ,ali kod vas su problemi malo dublji !

danilo

pre 10 godina

Znači, nakon svega što se desilo, mi i dalje igramo časno!
Znači, Bogdan je već zverka l. klase!
Znači, Novica Ubica je ponovo kod nas a to će onda, sa Davisom, biti vrlo bolno za 48,7% Srbije.
I na kraju, crvena marama je ponovo pred očima opsednutih i sve ispod 200 komentara je znak dozivanja pameti?

Demi

pre 10 godina

Tacno, Dule. Bogdana su tukli ozbiljno, a svirano je jako malo. Vec ga treneri vide kao opasnost, a jos nema respekt sudija. Ali, ono sto hrabri jeste solidan Tepic i najbolje izdanje Muslija ove sezone. Da uklopimo Pavlovica, da se vrati Bert i srecna 13. je tu. A komsijske botove molim da ne zatrpaju ovu vest, voleo bih da cujem od nekog Partizanovca misljenje o tekmi I eventualnom dolasku Novice, pratite Evrokup, nama ostavite ono sto zovete blamiranjem, a dusu bi dali da ste na nasem mestu.

ivan###

pre 10 godina

zato i volimo duleta jer sve sto je rekao je na mestu!!klupa,povrede,sudije!tri faktora zasto nismo dobili. ali svaka cast na igri! momci su se stvarno trudili i nema sta da im se zameri!!ako ovako igarmo protiv zvezde u aba dobijamo lagano!!ipak je sve ovo previse za evro ligu ...

samork sila SLUsamrok

pre 10 godina

Hahaha on vise i ne mora na konferenciju za stampu kad se prema rezultatu zna izvjava unapred!Znaci poraz-klupa povrede sudije pobeda-sve je bilo odlicno ali nam ipak treba nesto u kesu za dugove i omaz zvezdi

Nastavite niz

pre 10 godina

Marsovci, Vatikan, Vucic, CIA, BIA, KGB, OZNA, UDBA, Covic, Svemir, Maje, Arapi, mracne sile, centri moci, ukrajinski demonstranti, Čečeni, sunđer Bob

partizanen

pre 10 godina

Stari vuk je to, druga prica ce biti u drugom krugu, vraca se Kinzi tu je Pavlovic a kako citam izjavu Raznatovica cini mi se da ce Novica ponovi biti crno-beli. Sad ce i Bertans, Tepic se privikava... Svi su u prvom krugu videli da nismo ono sto smo bili, i stvarno nismo, sada cemo biti jos bolji. Maksimalno jedan poraz cemo imati u drugom krugu.

dtg sima warmogz

pre 10 godina

Nemaš ti pojma Vujoševiću. Gde ti je sad ono "S kim si takav si"? Nisi. Gori si od svih. Željko vam je napravio medveđu uslugu kad vas je pustio da prođete.

prekoOkeanskeDelije

pre 10 godina

Cestitam redakciji: uboli ste univerzalni naslov, kojeg ladno ne biste morali da menjate od januara pa naovamo - a verujem i ubuduce.

Zvezda je ime sampiona!!

pre 10 godina

Znači, nakon svega što se desilo, mi i dalje igramo časno!
Znači, Bogdan je već zverka l. klase!
Znači, Novica Ubica je ponovo kod nas a to će onda, sa Davisom, biti vrlo bolno za 48,7% Srbije.
I na kraju, crvena marama je ponovo pred očima opsednutih i sve ispod 200 komentara je znak dozivanja pameti?
(danilo, 20. februar 2014 23:27)

Znaci, sta to bese mozak?

Dulodudulo

pre 10 godina

"Sudije izazivaju reakcije,potom te reakcije kaznjavaju,a ne sagleda se koliko su te reakcije izazvane".
ahahahaha...ahahahaha...ahahahaha...ahahahaha...nemoj.vise Dulo molim te.A u nedelju ce biti: "Vucic daje novac Covi,a Cova ga daje nama,a niko nas ne pita da li hocemo jos nego nas samo trpaju koliko oni hoce".

idemo dalje

pre 10 godina

Marsovci, Vatikan, Vucic, CIA, BIA, KGB, OZNA, UDBA, Covic, Svemir, Maje, Arapi, mracne sile, centri moci, ukrajinski demonstranti, Čečeni, sunđer Bob
(Nastavite niz, 20. februar 2014 23:22)

Rusi, Uzbekistanci, Perez, Vojinović, Belošević, Miša Banana, čirlidersice Crvene Zvezde, Crvena Zvezda, Kazahstanski ministar poljoprivrede, MI6, Mosad, budžet i njegov disbalans rebalansa...

Nikola

pre 10 godina

Vujosevicu svaka ti cast! Svaka izgovorena tvoja misao je apsolutno tacna. Kada bi pojedinci imali dovoljno inteligencije da shvate misli i reci gospodina Vujosevica sve bi im bilo jasnije. Ko treba taj razume i podrzava Partizan i sve oko KK, jer decenijama imamo uspostavljen sistem rada koji donosi rezultate i stvara igrace. Partizan u inat svima!!!

Stevo djubre

pre 10 godina

Panteri, koliko vam je to bola naneo Dule kad na svaku njegovu izjavu, vas 500 mora da ostavi komentar? Ja da navijam za klub koji se ugasio, a pre toga nije osvojio nista 15 godina, ja bih se pokrio usima i cutao.

uLtrAs

pre 10 godina

Cim su Turci provalili da vam je mali budzet nalupase vas, a steta stvarno jer da su tu bili Oblo, Seco, Cosko i Kocko vi bi ste izdominirali i postali intergalakticki vladari univerzuma al'...

Đorđe

pre 10 godina

Jedva čekam kraj sezone da se panteri skinu sa naših vesti, pa da za promenu i pročitamo neki komentar koji ima veze sa košarkom.
Ali neka ih. I oni znaju da se približava period kada će morati da zaćute, pa verovatno koriste poslednju šansu da prozivaju šampione.

bojim se da je Dulence malo...

pre 10 godina

Klupa, povrede i sudije. Da li je neko brojao ovo od početka sezone? Ljudi 30 i kusur godina navijam za Partizan ali više ovo ne mogu da slušam. Pa dobro izgubili smo i šta onda, ne mora svaki put da se traži alibi, to ne rade ni drugi veliki klubovi.

Škomi

pre 10 godina

Kako je zatrovan ovaj Vujošević... negativac na kub. Partizanu treba neka sveža, harizmatična trenerska krv. Ovi sa "juga" ga samo lože da je neki trener, a ništa u životu nije uradio osim što je doživotni trener partizana.

Rajko

pre 10 godina

Dule krive ti sudije???Hahahaha...nevjerovatno je koliko si nerealan covjek..ali stvarno...pa sa koje si ti planete majke ti ???KANTO ZA NAPUCAVANJE !!!

benzino

pre 10 godina

Sad bi možda trebalo da blatim Vujoševića, ali ovo više nije njegova krivica, uprava je kriva što mu ne da otkaz, ali mislim da ona nije jača od njega...

m!

pre 10 godina

Trudio sam se da ignorisem gospodina Vujosevica i njegovo ponasanje na sportskim priredbama ali njegove izjave i prostacko ponasenje prosto navode coveka da se zapita hoceli mu neko skrenuti paznju da prestane da nas bruka svojim ispadima

Prcko prckovic

pre 10 godina

ahahahahaha...A u nedelju Covic,Vucic i sudije.Mozda bude,ne daj Boze,neki zemljotres koji skida loptu za pobedu sa obruca.Znamo sve Dulo.Ne moras ni da dolazis na konferenciju.

Neko123

pre 10 godina

Auu bre FMPovci, gledajte bre vas Miki Maus kup i pustite me da citam komentare na utakmicu, ovo stvarno vise nije normalno! Nikada nisam komentarisao vase utakmice u sarena-laza-kupu, pa nemojte ni vi nase utakmice u Evroligi (trenutno otprilike 50 od 53 komentara), ne znam sto se mesate gde vam nije mesto? Mi smo lepo mogli da vidimo sta je FMP pokazao u Evroligi, a to su 2 pobede plus 2 revijalne, nije bilo lose izdanje ali to je to - niste bili dovoljno dobri i sta da vam radim? Pustite sad lepo timove koji su prosli u top 16 da igraju, pa cak i da imamo 0 pobeda (a nemamo jer smo pobedili jedan CSKA, znate li vi sta je CSKA!?) opet smo u prvih 16 Evrope, a najbolje sto vi mozete da uradite (u najludjim snovima) je da budete 17. Samim tim, nemate ama bas nikakvo pravo da bilo sta kazete Partizanu, makar i izgubio 50 razlike svaku utakmicu - Partizan je iznad vas i tacka! Da ne pricam sad i sto je vec 15 godina iznad vas..

Milos Stanojevic

pre 10 godina

Pa naravno da su sudije, bila bi sasvim nenormalno kada sudije ne bi bile krive za Vujosevicev neuspeh ! Vujosevicu ( iako sam Zvezdas ) stvarno te puno cenim za sve sto si uradio u proslosti, ali sve ima vek trajanja tako i ti. Mislim da je tvoj vek prosao, bolje idi i uzivaj u unucima ( ako ih imas ), idi odmaraj a ne da se svadjas sa svima i da optuzujes sve za tvoj neuspeh !

predlog

pre 10 godina

podhitno pomjeriti trojku na 7.24 kao u nba
ovo je smjesno u sta se pretvara evropska kosarka
ekipe koje sutiraju vise za tri nego za dva poena

jasharrr

pre 10 godina

Kako je zatrovan ovaj Vujošević... negativac na kub. Partizanu treba neka sveža, harizmatična trenerska krv. Ovi sa "juga" ga samo lože da je neki trener, a ništa u životu nije uradio osim što je doživotni trener partizana.
(Škomi, 20. februar 2014 23:43)

On je doveo Danilovica iz Bosne i samim tim ce biti trener Partizana dok god postoji. I taj njihov kosarkaski 'sistem' se u drugim zemljama zove monopol, jer cim nema Dodikovih para, gepekovanaja, upadanja u svacionice, EPSa i Cistoce kao sponzora to je jedna sasvim prosecna ekipa i za uslove ABA lige. O Evropi da ne pricamo..15 godina eurolige neogranicenih sredstava, reprezentativaca sto nasih sto tudjih i skor je i dalje 4 od 17 (oko 23%) a bice i gore...sportski pozdrav

pzmz

pre 10 godina

Ja samo ne mogu da verujem,da od 139 komentara,je 130 od limenki,pantera,kako god!Ovo je vec da se covek zapita,sta treba da se desi sa mozgom,da te izjava Duska Vujosevica,nakon utakmice Partizana,natera da 130 ljudi popeni najstrasnije sa nekim nebuloznim komentarima,a da im jedno 400 ljudi lajkuje iste!Pa ja ovog coveka volim sve vise iz dana u dan,da si nam ziv i zdrav jos dugo Dule,psihicki ih ubijas sve,a u subotu naravno,zatrpavamo ovaj lazni klub,i kupljene navijace!U zdravlje vam bilo,i popite malo neki lekic,ovo ne moze da bude zdravo za psihu:)

zeljko

pre 10 godina

Dule, jesi gledao film Kum? Niko nece da ti saopsti da nisi vise top trener. Na 31:24 ubacujes Daloa i Gagica i Galata pravi seriju 19:4. Od tada nema povratka. Musli igra odlicno ti ga vadis ubog jedne frljoke koju nije mogao uhvatiti. Voli te tvoj Batko.

Bar sa moje strane.

pre 10 godina

Dođite da pomognete, a ja ću dobijati tehničke i deo vaših para konstantno i suludo bacati u Savu. E, pa čika Dule, neće više da mogne!

grobar

pre 10 godina

@ Grobari kakav je osećaj biti tim za popravljanje koš razlike u Evroligi? buhahah što bi rekli bušiii a tek u nedelju hihi :D
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kum, 20. februar 2014 23:41)

panteri kakav je osecaj biti tim za popravljanje skora u trofejima vec 16 godina? a busimo mi vec 12 godina, valjda si se navikao :)

.

pre 10 godina

Klupa, povrede i sudije. Da li je neko brojao ovo od početka sezone? Ljudi 30 i kusur godina navijam za Partizan ali više ovo ne mogu da slušam. Pa dobro izgubili smo i šta onda, ne mora svaki put da se traži alibi, to ne rade ni drugi veliki klubovi.
(bojim se da je Dulence malo..., 20. februar 2014 23:25)

Brate grobare,a zasto je alibi ako pomene kratku klupu i povrede.Pa sta covek da kaze?Na konferenciji treneri i pricaju o razlozima pobede/poraza ekipe.Normalno je da kaze da pored lose odbrane,ovoga onoga ,su falili igraci,sta je tu cudno i zasto je to alibi?

Neko

pre 10 godina

Covece naporan si i sa sudijama i finansijama.Ovaj tim kakav god bio morao je da dobije samo da je igrao bolju odbranu i da nije pustao njihove sutere da budu sami.

vlajzi

pre 10 godina

Vujošević: Klupa, povrede i sudije i BIA i CIA i Vatikan i Crveni Kmeri...a tek Tamilski tigrovi i Maoisti !! (Batko, 20. februar 2014 23:25)

Srce, opet pokusavas da napravis fazon?! o.O Dobro je, ovaj je smesan... al zamalo! xD

Lokalac

pre 10 godina

@Dule, jesi gledao film Kum? Niko nece da ti saopsti da nisi vise top trener. Na 31:24 ubacujes Daloa i Gagica i Galata pravi seriju 19:4. Od tada nema povratka. Musli igra odlicno ti ga vadis ubog jedne frljoke koju nije mogao uhvatiti. Voli te tvoj Batko.
(zeljko, 20. februar 2014 23:26)

Batice miran. Idi ispravljaj onog vaseg slosera od trenera. A kad sam vec tu da ti odgovorim i na to sto si napisao. Ako nisi znao, jedna postava ne moze da igra 40 minuta, da moze, tim nebi ni imao vise od 5 igraca, eventualno 6. Ovako, morao je nekog da menja. A da li ce uci Dalo, Aranitovic, Gagic, Bezbradica ili Salic, to DV zna najbolje.

chera-bera

pre 10 godina

Nije pametno ljutiti DV pred derbi. A tek kad se vrati Bertrans, možda i Novica...
Priča se da će i Zvezda da nas pusti a možda i Real.

Trema cini svoje.

pre 10 godina

Momcima svaka cast igraju koliko mogu u ovom trenutku.U profesora Duleta apsolutno imam povjerenja.Dokazao je to minulih godina,bice ova ekipa prava kad to bude trebalo.Apsolutno cemo da budemo bolji sa Pavlovicem i Bertansom u nastavku sezone.Za sve dusebriznike ne moraju da se brinu.Navijaci Pantera i sekudarnih klubava ne moraju da brinu.Ceka ih sto i proslih godina,dok shvatite kako se radi,bice kasno!

broz

pre 10 godina

mnogo cenim duleta i nisam reč rekao kontra njemu 18 meseci,ali ovo je previše...dobili bi juče tekmu sa kinsijem,99%. a za šta ga čuvamo,za derbi??? ta utakmica može da se izgubi,ona sinoć nije smela...ono što sam naučio zadnjih godina je da nema predaje. a mi smo se predali u evroligi samim odlaskom u arenu,a tamo smo otišli zbog para. predali smo i kup bez ispaljenog metka. mnogo je mučna ova sezona,nadam se da će na kraju sve ispasti dobro

Struki

pre 10 godina

Za Nikolu: "Uspostavljen sistem rada godinama donosi rezultate"!? Verovatno mislis na "gepekovanja",napade na sudije,stipanje,i citav arsenal nesportskih radnji koji vam je omogucio da tako uzimate titule zadnjih 12 godina! E pa "drugovi"iz JSD tome je dosao kraj!

panter

pre 10 godina

hahaha..ma mora da sudije navijaju za FMP...partizani, oduvek bili i ostali....sto bi rekle starije žene u selima, ćuti sine, to je sramota...

lopatamo i dalje

pre 10 godina

@ J.D..Aleksandar
Ako ti je jedan covek(bez obzira ko je u pitanju,bio on Vujosevic ili ne) dovoljan razlog da prestanes da "navijas" za Partizan...ti i nisi navijac Partizana!
" U bolu i radosti,grobari smo ostali"
p.s. Smrt dezurnim kriticarima i "poznavaocima" kosarke

zum

pre 10 godina

Kod njega mi se svidja sto je uvek dostojanstven u porazu i cestita protivnicima i nikad se ne zali na probleme u svom timu i klubu. Prvi put da komentarise sudjenje. Mora da ga je poremetilo ovo stanje u Ukrajini. Utice to na sve nas, hteli mi ili ne.

sUmadinAc

pre 10 godina

Cudo da opet je najmanje 5o komentara prvih (po lajku) je od ljudi sa takozvanim FMP Kompleksom. Gde covek nije u pravu. Radonjic je dva tri puta po povredi Mitrovica naveo da je problem njegovo odsustvo, igrac sa klupe, svakom treneru kad fali igrac u rotaciji je problem a kako ne Duletu sa manjkom 3 igraca prve postave I berta. Ko je gledao utakmicu razume.

Dax

pre 10 godina

Ja samo ne mogu da verujem,da od 139 komentara,je 130 od limenki,pantera,kako god!Ovo je vec da se covek zapita,sta treba da se desi sa mozgom,da te izjava Duska Vujosevica,nakon utakmice Partizana,natera da 130 ljudi popeni najstrasnije sa nekim nebuloznim komentarima,a da im jedno 400 ljudi lajkuje iste!Pa ja ovog coveka volim sve vise iz dana u dan,da si nam ziv i zdrav jos dugo Dule,psihicki ih ubijas sve,a u subotu naravno,zatrpavamo ovaj lazni klub,i kupljene navijace!U zdravlje vam bilo,i popite malo neki lekic,ovo ne moze da bude zdravo za psihu:)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pzmz, 21. februar 2014 11:11)
Obozavamo da slusamo vase zalopojke uz jutarnju kaficu iskreno da ti kazem. Dobro budi ponosan ovj put niste pobegli. Da ste mi zivi i zdravi jos 200 godina.

anarhista

pre 10 godina

partizanovac sam I Dule potpuno ima pravo, mediji namerno nece da prenesu da Vatikan favorizejuje zvezdu, partizan nije dobio pare koje su mu obecali CIA FBI I BIA, sudije su, naravno, iliminati-zvezdasi koje su Cova I Vucic I visoki nestranacki funkcioner poslali sa planete FMP da bi uz pomoc drzave unistili partizan. DULE DO KRAJA! p.s. povrede su delo cuvenih Navaho indijanaca (vatrenih navijaca zvezde) I njihovog gospodara Ktulua!

duka

pre 10 godina

vucic, covic,sudije,rusi,zvezda,gazprom,hejk,budzet,arapi,cillidersice,kazakstanski ministar poljoprivrede,azerbejdzanski guverner, kurije oko...

sistem

pre 10 godina

jer decenijama imamo uspostavljen sistem rada koji donosi rezultate i stvara igrace. Partizan u inat svima!!!
(Nikola, 21. februar 2014 06:21)
Tako je Nikola, niko i ne poriče da imate uspostavljen višegodišnji sistem pretnji, gepekovanja, provociranja, političke moći pre svega. Ne bih se složio sa tobom da takav sistem stvara i igrače, ali razumem tvoju zaslepljenost.

Jovan

pre 10 godina

@Batko sila iz Samroka. "hvali" ??? - najvise volim ove malogradjane sto bi da budu gospoda :D - to su glavni sledbenici velikog dervisa :D Hteli bi da ispadnu pametni a ispadnu, pa hajde da budemo blagi pa da kazemo manje pametni. ;)

Batko

pre 10 godina

Tu je Samrok, hvali Batko pa da slusaju rok.
(Batko sila iz Samroka, 20. februar 2014 23:53)

Ajmo ovako...prvo ti kupiš knjigu "Pravopis",naučiš je, a onda dodješ ovde i ostaviš koliko-toliko pametan ,duhovit ili šta već komentar. Jel' može??
Ovako ,em nepismen ,em glup..pa ne ide..
Evo i razloga ,a i objašnjenja tvoje nepismenosti :
Piše se (u konstrukciji tvoje rečenice) FAli, a ne HVALI
Fali - kada nešto,neko nedostaje

Hvali - kada nekoga ili nešto pohvaljuješ,ističeš vrednost i sl.

nikola

pre 10 godina

Ovo je bila idealna grupa za prolaz i da se ove povrede nisu desile mislim da bi imali pobede i protiv Lokomotive i Galate kuci,a u drugoj fazi Bajern,Zalgiris i Makabi kuci...mogla je ova grupa da se prodje definitivno,sada je gotovo.

Kabadahija

pre 10 godina

Dođem, navijam i skromno, kupovinom karte, pokušam i u tom segmentu da pomognem klubu. A, DV ladno svojim performansama i tehničkim greškama na svakoj utakmici, 'ladno baca gomile para u Dunav.

Kontraš

pre 10 godina

Tu je Samrok, hvali Batko pa da slusaju rok.
(Batko sila iz Samroka, 20. februar 2014 23:53)

Ajmo ovako...prvo ti kupiš knjigu "Pravopis",naučiš je, a onda dodješ ovde i ostaviš koliko-toliko pametan ,duhovit ili šta već komentar. Jel' može??
Ovako ,em nepismen ,em glup..pa ne ide..
Evo i razloga ,a i objašnjenja tvoje nepismenosti :
Piše se (u konstrukciji tvoje rečenice) FAli, a ne HVALI
Fali - kada nešto,neko nedostaje

Hvali - kada nekoga ili nešto pohvaljuješ,ističeš vrednost i sl.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Batko, 21. februar 2014 01:10)

U pravu si, ali ta knjiga je potrebnija tebi. Ne umeš pravilno da koristiš razmak nakon znakova interpunkcije (ostavlja se nakon, a ne pre znaka). Takođe, izmislio si novi znak - dve tačke (umesto tri).

Mada, tebi su sve greške oproštene... Tastatura vrela, prsti podrhtavaju...

Wind of change

pre 10 godina

Top 16 je za Partizan mač sa dve oštrice. Dobra strana igranja ove faze Evrolige je što igrači stiču iskustvo, Partizan čuva svoj imidž u Evropi, a i finansijski efekti igranja u Areni nisu zanemarljivi. Naravno, ne treba zaboraviti ni zadovoljstvo koje se pričinjava navijačima da mogu da uživaju u mečevima sa najboljim evropskim ekipama. S druge strane, takav ritam igranja ostavlja posledice na fizičko stanje igrača pa dolazi do povreda, a čini se da trpe i rezultati na Jadranu. Činjenica je da je Partizan usled finansijskih teškoća započeo sezonu sa timom koji nije bio konkurentan za Evroligu i Aba ligu. Tokom sezone tim se krpio Tepicem i Pavlovićem, a nadamo se uskoro i Velickovicem, ali Top 16 je prevelik zalogaj ove sezone za desetkovani Partizan.

Gojko(.)(.)

pre 10 godina

(Batko, 21. februar 2014 01:10)
Bog da nas sacuva tvoje pismenosti...
Interpunkcija decko! Interpunkcija ti je katastrofa!

thunder

pre 10 godina

Partizan u inat svima!!!
(Nikola, 21. februar 2014 06:21)

Za JSD partizan se navija isključivo iz inata prema SD.
Zato su i osnovani 7 meseci posle.

Srecko

pre 10 godina

Dule, sta bi sa tim carobnjastvom?? Nesto ga nema u zadnje vreme... Pravis carobnjastvo sa Kinzijem i Milosavljevicom. Napravi sad nesto, bilo sta sa ostalima!!!!! A ne da se svi predaju cim protivnik ima vise od 5 poena prednosti!!! Gledam tvoje tajm-aute. Da li si svestan da vise nisi ni motivator kao sto si bio? Vise i ne pokusavas da podignes ekipu. Sta ti se desilo covece? Pa nije Partizan tvoja licna svojina pa da radis sta god ti padne na pamet. Dokle vise te tehnicke?? Mislio sam da si pametan covek. Pa samo glup covek ne vidi koliku stetu donose tehnicke greske u svakom smislu. Protiv Cibone te iskljucise. Grdne pare im dajes za kazne a stalno kukas kako nemamo para!! Placam kartu da bi ti placao tvoje tehnicke?? Razumem i povrede i sve ali daj bar ti nemoj da nam odmazes na utakmici svojim ponasanjem. Stvarno vise nema smisla. Ne ocekujem neke rezultate u evroligi ali ti si pogubio kompas postupcima na utakmicama i recenicama na konferencijama. Pricas nesto sto samo ti razumes, opravdavas svoje tehnicke, ponavljas se non-stop, vodis predizbornu kampanju protiv Vucica eeejjj. I u prvom delu sezone si izgubio mnoge utakmice kad su tu bili i Vesterman i Milosavljevic i Kinzi. Ko je tad bio kriv za poraze? Nisu povrede i nije klupa ali jesu sudije i mali budzet a? Nikad nisi ti kriv je l' da??? Ispade da smo imali rezultate samo kad smo bili jaci od protivnika i da to tvoje carobnjastvo nema veze sa tim. Cim se pojave neki problemi, ti ne znas sta radis i sta pricas...

bogdan

pre 10 godina

Za mene igranje u LE odnosno ulazak u 16 ima samo jednu funkciju. Novac. Dodatna pomoc u ovoj situaciji. Sto se tice rezultata svaka pobeda je dobrodosla a porazi su normalna stvar. Kada Partizan ne moze da odigra ni jednu utakmicu u punom sastavu, rezultat me ne interesuje. Cak ucesce u Evropi umara tim koji je stalno u problemu sa povredama i to sve utice na igre u ABA ligi. Zasto bi me interesovao ovaj rezultat kada nije igrao Kinsi a klupa nema kvalitet da to nadomesti? To svi mi znamo.Neko ce reci i da su Turci imali povredjene igrace. Da, ali oni imaju mnogo bolju i kvalitetniju klupu sto se veceras i pokazalo a Kinsi bi igrao barem 35 min. i dao svoj doprinos barem sa 10tak koseva najmanje. Nije igrao, Partizan CELE sezone igra sa pola tima i od tog tima koji je smanjen opet se neko povredi. Prema tome rezultat me ne interesuje jer ovako i ne mozemo da pruzimo vise u LE. Nadam se oporavku Kinsija i uz postojece igrace sa Sasom da se ovaj tim stabilizuje i da ABA bude prioritet jer ona sutra donosi opet igranje u Evropi.

Vizionar

pre 10 godina

E moj Vujosevicu, tebi su svi krivi , osim tebe. Pa ti si najveci krivac za stanje u Partiznau. Cuvao si Kinsija za Zvezdu ,jer bez njega sigurno gubis. Moras da "dovedes" Velickovica , Vujacica I jos jednog centra ako mislis da ostanes "ziv".

cinjenica

pre 10 godina

Ne svidja mi se sto se ova EL olako shvata u smislu "sta uradimo uradimo,bitna je ABA",pa nije,osnovni cilj Partizana treba da bude da se dobro predstavi u EL,to treba da bude vrhunac i najvaznije takmicenje sezone,a Aba je vazna samo da bi se kvalifikovali u tu EL.Kinzi je mogao da odigra bar 15-20 minuta,a Dule ga je cuvao za fmp,isto ga je cuvao i protiv CSKA u Moskvi na pocetku EL(cinjenica da je ta utakmica bila unapred izgubljena,ali ipak govori nesto),a i Tepic je mogao da igra protiv Lokomotive.Ovo veceras je bila poslednja sansa za top8 i zato je morao da pusti Kinsija da odigra neke minute.

cooldude

pre 10 godina

Bogdan prenese loptu, posle u napadu demarkiranje u punom sprintu da primi loptu, ako mu ostane snage ide na prodor, ako ne šut. Preterivanje...Dule tebi treba dobar plej.

Batko

pre 10 godina

U pravu si, ali ta knjiga je potrebnija tebi. Ne umeš pravilno da koristiš razmak nakon znakova interpunkcije (ostavlja se nakon, a ne pre znaka). Takođe, izmislio si novi znak - dve tačke (umesto tri).

Mada, tebi su sve greške oproštene... Tastatura vrela, prsti podrhtavaju...
(Kontraš, 21. februar 2014 09:43)

(Batko, 21. februar 2014 01:10)
Bog da nas sacuva tvoje pismenosti...
Interpunkcija decko! Interpunkcija ti je katastrofa!
(Gojko(.)(.), 21. februar 2014 09:53)

Kada bi problem vaše pismenosti ležao u broju "tački", bilo bi lako... (jel' ima 3 komada?! ) ,ali kod vas su problemi malo dublji !

petarczv

pre 10 godina

Dusko Vujosevic: Cestitao bi ekipi galatasaraja na zasluzenoj pobedi bili su bolji tokom cele utakmice sem u prvoj cetvrtini....JEL TOILIKO TESKO!??

Davor

pre 10 godina

Mi smo lepo mogli da vidimo sta je FMP pokazao u Evroligi, a to su 2 pobede plus 2 revijalne, nije bilo lose izdanje ali to je to - niste bili dovoljno dobri i sta da vam radim?
(Neko123, 21. februar 2014 00:43)
A pobeda FMP-a u kupu? To ne racunas?

plisani

pre 10 godina

Ma bezobrazne ove sudije iz evrope nece da sude kako Dule kaze ovo postaje tuzno jedino resenje je da se uradi kao u NBA i NFL komentar na sudjenje i drakonska kazna

Piksi iz kornera

pre 10 godina

Jedva čekam kraj sezone da se panteri skinu sa naših vesti, pa da za promenu i pročitamo neki komentar koji ima veze sa košarkom.
Ali neka ih. I oni znaju da se približava period kada će morati da zaćute, pa verovatno koriste poslednju šansu da prozivaju šampione.
(Đorđe, 21. februar 2014 08:52)

Svako ko ima gram mozga i ko cita ovde kosarkaske vesti i komentare, zna da vec vise godina na ovom sajtu u ime Zvezdinih navijaca grupica besposlenih i sizofrenih navijaca partizana pise komentare. Njihov vodja je izvesni novinar kome postaje sve hladnije, pa cesto trazi pokrivanje. Potpisuju se kao navijaci Zvezde, napisu neki glup komentar, malo provuku neke gramaticke greske, frljanje sa padezima, neke lozacke komentare kako cemo mi ove sezone da osvojimo ovo, pa ono, kako imamo nevidjen tim, kako cemo da razvalimo partizan i tako u tom fazonu. I onda sami sebi odgovaraju, i pokrenu jos lavinu odgovora od drugih ljudi na te nebulozne i besmislene komentare "Zvezdinih navijaca". To su svakako besposličari i džabalebaroši, a njihov cilj je da destabilizuju Zvezdu pred odlucujuce utakmice. Imaju cak i dva puta nedeljno termin na jednoj televiziji. Ta njihova grupna aktivnost meni lici na kolektivnu terapiju.

Figo

pre 10 godina

Mi smo lepo mogli da vidimo sta je FMP pokazao u Evroligi, a to su 2 pobede plus 2 revijalne, nije bilo lose izdanje ali to je to - niste bili dovoljno dobri i sta da vam radim?
(Neko123, 21. februar 2014 00:43)

Pa dobro, lepo si to rekao. Evo, od ove utakmice je svaka sledeca revijalna za Partizan pa da vidimo koliko ce imati pobeda. A sto se tice ostatka tvog komentara, ja bih isto to mogao da porucim tvojim Grobarima. I Zvezdasi ostavljaju komentare ovde i Grobari na vestima o Zvezdi. To je tako i navikni se, nemoj da se nerviras. Ako ne mozes, onda nemoj da citas komentare...

SASA

pre 10 godina

Dule je najsigurnija opklada svih vremena...
100 na tehnicku u 1 cetvrtini, i ne mozaes da omasis...
na kakvu glupost je on dobio tehnicku,,,
Jasan faul Milutinova, videlo se iz aviona....
Uh, i njegova zona....
Tu se jasno vidi razlika, i Partizan i Zvezda, vole tu zonu, jer snjom i mogu igrati u ABA ligi, gde sostatak lige ima sve zajedno 2 sutera, ali napolju tu ne prolazi, i sahranise ih sa linije za 3....
Mada, uz ove klince,Partizan ima solidnu ekipu....Andric i Bezbradica, Dalo, starvno super klinci,,, ne mogu oni ni prici na ovaj nivo, ali daj im jos sezonu-dve, i videces tad...
A sad Dule, udri po UN povelji!

masterkg

pre 10 godina

Oni mene kazne za nesto sto jeste za kaznu, ali ne razmisle o tome zasto sam ja takav pa moram da radim to za sta me oni posle, kad sve sagledamo, ipak nezasluzeno, kazne ......

predgovor za najnoviju knjigu

pre 10 godina

Ja Dule,nicim izazvan,pokusavam da primenim nove metode u sportu.Ovaj svet je naopako postavljen.Moral,etika,kucno vaspitanje,postovanje sportskih pravila, gospoda...sve je to naopako.
U zivotu covek mora britkim i ostrim recnikom sa ulice da vrsi pritisak na svakog ko radi svoj posao.U svakoj prilici treba napadati,cinicno se smejati i vredjati svaku personu koja negira moj nacin razmisljanja.

anbeast

pre 10 godina

Naravno, sudije... Aman covece, sto je mnogo - mnogo je! Za kratku rotaciju se slazem. Tacno se videlo koliko je Bogdan umoran u drugom poluvremenu. Prenosi loptu, postize poene, asistira, igra odbranu i sve to 30+ minuta - mnogo brate. Turski trener je stalno rotirao odmorne igrace na njemu. No, dobra je stvar sto ce morati da se navikne na to i to ce ga uciniti jos boljim igracem. Ja sam sve vise i vise odusevljen ovim igracem. Da ima malcice bolje fizikalije, smeo bih da potpisem da bi uz malo srece mogao da ima dobru karijeru u NBA. Neko nase dete je moglo komotno da igra ovo sto Dalo igra (ako ne i bolje). Mislim da je tu u pitanju nekakav projekat, jer ovakav kakav je, nije previse od koristi. Verovatno je ideja: Uzmes ga dok je ovako sirov, izbrusis, prodas za solidne pare...

repstu9

pre 10 godina

kratka klupa dovodi do toga da moramo igrati zonu 80% utakmice a to da svaki protivnik ima 25+ suteva za tri..real 40+..ovi su danas i promasivali koliko smo ih ostavljali same..

cukce

pre 10 godina

podhitno pomjeriti trojku na 7.24 kao u nba
ovo je smjesno u sta se pretvara evropska kosarka
ekipe koje sutiraju vise za tri nego za dva poena
(predlog, 20. februar 2014 23:29)

Ili na 6.74 da igraci Partizana ne bi gazili liniju i umesto 2 davali trojke

Dika

pre 10 godina

Jedva čekam kraj sezone da se panteri skinu sa naših vesti, pa da za promenu i pročitamo neki komentar koji ima veze sa košarkom.
Ali neka ih. I oni znaju da se približava period kada će morati da zaćute, pa verovatno koriste poslednju šansu da prozivaju šampione.
(Đorđe, 21. februar 2014 08:52)

Pa sto ti ne ostavi neki komenar koji ima veze sa kosarkom? Da bar procitamo tvoje misljenje vezano za kosarku... Licno mislim da igraci Partizana nisu imali preveliku zelju da dobiju ovo sinoc. Jeste Galata pogodio neke teske suteve ali ne sme Parizan ni sa kim da uleti u jurnjavu po terenu. Prvo, Partizan to ne zna da igra, nije im to stil igre. Izgubili su od svakog protivnika koje Partizan odbranom nije primorao da iga pozicione napade. A drugo, jos vaznije, ne mozes da se juris sa nekim sto ukljucuje mnogo trcanja sa 7-8 igraca u rotaciji. Mnogo se brze trose i umaraju a nemas kvalitetnu klupu. To je jos jedan dokaz da Vujosevic i ne radi tako dobar posao kao prethodnih godina. Mislim da bi neizvesnija utakmica bila da je Partizan igrao napade od 20-ak sekundi. I neko bi trebao da kaze Bogdanu da raspodeli snagu obzirom da igra celu utakmicu. Zapne u 1. poluvremenu i posle je dosta slabiji. U ABA ilgi su jaci od vecine protivnika pa dobijaju na kvalitet ali u evroligi bez dobre taktike i velike motivacije nema pobede... A to je ono sto fali. Ne secam se da sam zadnjih godina video da se Partizan predaje cim se protivnik malo odlepi...