Start sezone u znaku Dalasa i "vidovitog" Nelsona

Sigurno je prica broj 1 dosadasnjeg dela prvenstva vezana za partije koje pruzaju aktuelni sampioni. Lakersi su ispod 40%, a dugo ocekivani povratak "neodbranjivog" nije doneo bog zna sta...barem za sada. O `Neill se vratio, ali se i dalje igra"sareno", a ekipa za koju se zna da nema posebne "hemije" ove sezone najgore funkcionise od kako se gospodin Prsten nastanio na Pacifiku.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Start sezone u znaku Dalasa i "vidovitog" Nelsona

    Sve cestitke za analizu.Bilo je zaista uzivanje citati je.Ne znam da li je izvodljivo,ali bilo bi zaista sjajno kada bi svake nedelje mogli da citamo ovakve analize desavanja u NBA(ili barem jednom u dve nedelje).
    (Objektivni ljubitelj kosarke, 3. decembar 2002 17:25)

    # Link komentara

  2. Dzile, svakom analizom me sve vise odusevljavas!
    (Bojan, 3. decembar 2002 17:25)

    # Link komentara

  3. Svaka cast za analize. Prava je poslastica procitati jedan objekktivan komentar. Zivim u Kanadi i vesti iz sveta basketa su veoma retke u kanadskim medijima. Ako se prebacim na americke oonda su to uglavnom naruceni komentari sa veoma malo objektivnosti. Tvoji komentari su pravo uzivanje. Samo napred!!!
    Zna se ko je najbolji na svetu...
    (pejo67, 4. decembar 2002 19:15)

    # Link komentara

  4. Analiza je prilicno nesolidna, tako da apsolutno ne stoje ostali komentari citalaca, verovatno dati od osoba koje se ne razumeju najbolje u kosarku. A sada cu to i da dokazem. Krenucu hronoloski.

    Prvo opaska o dijalogu izmedju Fila Dzeksona i Arnolda Reda Ojerbaha nije na mestu od strane autora komentara. Znajuci da je Red Ojerbah trener sa najvise NBA titula (ukupno 11) osvojenih u periodu ne tako jake lige, sa dominantnim Bilom Raselom, kome je tek kasnije, doduse neuspesno, mogao da parira Vilt Cemberlen, i da je Fil Dzekson trener sa cak 9 NBA prstenova, osvojenih u nevidjeno jakoj konkurenciji, daje mu za pravo na njegov, grubo receno, nadmen stav. Takodje, treba biti i veliki strucnjak, a narocito veliki psiholog za uspesan rad sa tzv. "gotovim igracima", sto je odraz velike sposobnosti Fila Dzeksona i ljudi oko njega (Dzona Baha, Teksa Vintera, Dzima Rodzersa Dzima Klemonsa...). Ne treba da se ulazi na taj nacin u komentarisanje odnosa dva najuspesnija trenera NBA lige svih vremena. I oni poseduju dozu sujete, u koju autor ne vesto ulazi.

    Nemac koga pominje uopste nije bio superanoniman, narocito za one koji prate kosarku, a narocito za menadzment i skaute Meveriksa koji su ga draftovali. Novicki je bio apsolutno poznat, u tradicionalnoj utakmici mladih igraca (srednjoskolaca) USA protiv ostatka sveta Novicki je ubacio preko 30 poena i bio proglasen za MVP-a, u konkurenciji jednog Berona Dejvisa ili Ala Heringtona. Na samom draftu bio je vise nego poznat. Takodje, Stiv Nes nije neugledan pley mejker vec onomad omiljeni mladi igrac Majkl Dzordana (u ruki sezoni) i istaknuti igrac Finiksa prethodno. O njegovoj koledz karijeri je iluzorno u ovom svetlu da se govori.

    Veoma me cudi i konstatacija da je NBA trenerima zona kao sistem odbrane nepoznata. To je tako hrabro iznesena ocena da prosto nema nikakve veze sa istinom a i sa logikom. Jer svi NBA treneri su prosli koledz konkurenciju i kao igraci a naravno vecina njih i kao treneri, a zna se sta je NCAA liga po raznovrsnosti sistema odbrane (zone), i igre uopste, u odnosu na evropsku kosarku, iz koje potice i autor analize. Nece valjda NBA treneri da uce zonu od Evropljana, a opste je poznato da stvari sto se trenerskog poziva tice, kojim autor pokusava da se bavi, idu u potpuno suprotnom smeru.

    A zelim i da branim stav da zona je stvarno nepotrebna stvar u NBA-u. Inace zasluzno hvaljeni pomocni trener Sakramenta Pit Keril takodje dolazi iz NCAA-a, posle vise decenijske karijere na univerzitetu Prinston, odakle je naravno, doneo i inovacije u NBA. Yao Ming, prvi pik nije da nema neku konkurenciju u timu, iako je daleko bolji od nje. Na primer tu je i Kelvin Kejto, pik iz prve runde drafta pre par sezona, igrac koji je ucestvovao na All Star ruki gejmu, i sasvim solidan centar sa defanzivnim zadacima. Dzeri Vest nije u poslednjim SEZONAMA sakupio tim, kada se zna da je on generalni menadzer tek od preseljenja tima u Memfis tj. od prosle sezone.

    Ne bih se slozio ni sa ocenom da imenovanje trenera na pocetku karijere nije donelo boljitak u Golden State Warriors i u Denver Nuggets. Mozda imena Eric-a Musselman-a i Dzef-Bzdelika ne znace mnogo vecini, ali ova dva tima pokazuju vidan napredak u odnosu na proslu sezonu, imaju mlade i veoma perspektivne timove, a deo tih zasluga mogu i njima da se pripisu. A sta da se kaze na primer za Flipa Sondersa iz Minesote, kada je dosao na trenersko mesto. To je bio tim sa najgorim procentom pobeda i poraza ukupno, i sa jednim od najgorih skorova u tom trenutku u ligi, bez velikih zvezda, sa rukijem, skoro srednjoskolcem. Ili sta da se kaze na pominjanog Ajzeu Tomasa, takodje trenera bez karijere u trenutku imenovanja ili na Bajrona Skota (ne racunajuci provedenu polusezonu u ulozi pomocnika u Sakramentu). Igra na jednog igraca, Poa Gasola, uopste ne predstavlja pocetak kraja timskog sporta, kada se analizira igra vecine timova u NBA ligi i ucinak prvih zvezda timova. To se posle prvih meseci pokusalo i sa Gasolom, sto uopste ne treba da cudi autora teksta. Gasol ce takvu ulogu postepeno da dobija i u buducnosti. Narocito je neumesna aluzija sa nindzom i nije joj mesto u analizi na najrespektabilnijem sajtu kod nas. Ne bih se slozio ni sa ocenom da Nju Jork nema plejmejkera. Carli Vord i Hauard Ajsli nisu all star igraci ali nisu ni za otpisivanje. Narocito ako se setimo situacije posle NBA finala izmedju Cikaga i Jute, i dobrih izdanja Ajslija, za koga su se tada otimala vecina NBA klubova (bio je free agent). Slicno je bilo i kada je odlazio iz Dalasa, jer nije hteo da sedi na klupi za vreme dok Stiv Nes prilicno dobro igra i koristi svoju velliku minutazu. Cuvene prozivke Sprivela od strane trenera P.J. Karlesimo-a (sadasnjeg pomocnog trenera u San Antoniju i poznatog NCAA trenera) nisu bile na rasnoj osnovi. Razlog Sprivelove reakcije bila je cinjenica dobijanja manje minutaze nego sto je ocekivalo kao prva zvezda Golden State Warriors-a, i njegovi cudni odnosi sa igracima i neuobicajeni kriterijumi. U slucaju javno pokazanog rasizma(pred svedocima-na treningu ili utakmici) Karlisimo ne bi mogao da proviri u NBA. Detroit nema takve probleme sa skok igrom, narocito kada se zna cinjenica da je u njihovim redovima Ben Valas, prvi skakac i bloker lige (istovremeno) od prosle sezone. Naravno, ne slazem se ni sa ocenom da Boston nema klasicnog plejmejkera. Opet potkrepljujem cinjenicom da tamo igraju prvo Toni Delk plejmejker sa izvanrednim suterskim sposobnostima, ali ipak plejmejker (jos iz cuvene generacije Wild Cats Kentaki Univerziteta, a sa cijom je vecinom sada u Seltiksima) a zatim i Semond Vilijams, odlicna zamena Geriju Pejtonu proteklih sezona, za koga se samo cekalo da postane starter, sto nije mogao da postane u Sijetlu pored vec pomenutog all star igraca. Iz svega sledi, da logika Dzima O Brajana, upotrebe Entoana Vokera u razlicete svrhe, jeste opravdana.

    Za sada ovoliko. Do boljih i strucnijih NBA komentara. Pozdrav od: Poznavalaca
    (poznavalac, 5. decembar 2002 14:21)

    # Link komentara

  5. "Poznavalac", smanji malo frekvenciju.
    Dzile, bravo!
    (Nebojsa, 6. decembar 2002 14:14)

    # Link komentara

  6. Unapred se izvinjavam citaocima i zahvaljujem se svima na izdvojenom vremenu utrosenom posetom ovom siteu

    Poznavaoce...ili koliko vas je vec...
    nisam mogao da verujem...kakav komentar
    hm...da li mislis da bih sebi dozvolio da napisem nesto za sta nisam potpuno siguran? madaj, sasvim neozbiljno sa tvoje strane...
    pa i ona provokacija tipa..."posao kojim autor pokusava da se bavi..." hahaha...zvucis "obojeno" ili ljubomorno...uostalom, raspitaj se, ima zabelezenih "tragova" moga rada...
    da pocnemo...polako...
    sukob izmedju trenera postoji, i otisao je sasvim daleko...ako dajes za pravo nekome da se ponasa onako kako se ponasa onaj koga branis, a kao osnovu odbrane navodis njegovu uspesnost - e pa onda razmisli malo o nezrelosti svojih stavova.Boze, kakva izjava - ne tako jaka liga...strasno
    Yao Ming nema konkurencije...Cato nije dosao u NBA pre par sezona, vec 97...znaci pre 5 sezona...ali verujem da ti to bolje poznajes
    za 3 sezone tradeovan je iz Dallasa u Portland , pa u Houston...nema sta , pravi stub - temeljac
    Detroit ove godine ima 40,67 skokova po utakmici i po tome su na visokome 26 mestu ( od 29...ali i to valjda poznajes )...njihovi protivnici 40,30...uh uh , kakva dominacija u skoku...sa sve Ben Wallaceom...ako to nisu problemi sa skokom, ne znam sta su
    Jerry West...posto si poznavalac, da li uopste znas kako funkcionise jedan NBA klub? Bogami, ne bi se reklo...zar stvarno mislis da se West pita tek od onog trenutka kada je ozvanicena njegova pozicija? mislis da se Gasol "slucajno" nasao na mestu na kom se nasao? mislis slucajno je sada Brown trener? nego lepo ti pribavi malo informacija ko je Jerry West...ako zatreba pomoci, javi se
    sto se tice Nowickog, pitao bih te samo jedno - sta mislis, kada su ljudi iz NBA pokazali interesovanje za njega? Molio bih te da ne polemisemo oko Nemca, mnogo toga o njemu znam od gospodina Donnie Nelsona...zbog koga i jeste tu gde jeste...a malo se potrudi, ponovo, pa vidi ko je sve u njegovoj generaciji bio na draftu...uostalom, on je izasao kao early entry igrac...ocekivao sam da to poznajes...i odakle ti samo ideja d*a se za njega znalo zbog te utakmice koju pominjes? pa u momentu kada su u Dallasu prvi put zapisali njegovo ime, ma nije bio superanoniman, bio je i vise od toga...tako da ti i taj komentar nije na mestu. odluke o draftovanju igraca se ne donose par dana pred draft...onoga dana kad je odluka doneta, Nemac jeste bio anoniman...tek mnogo kasnije je privukao paznju
    Nesh je neugledan, i to jeste...i to nema veze sa njegovom kosarkom...izvanredan pokusaj koriscenja zanimljivosti ( istinite ? )koja pominje Jordana...u vreme koje ti pominjes , kao ne znam kako uspesno u nashovoj karijeri, taj igrac je imao prosek od 3,3 p i 2,1 asistencije...i kome ti sad prodajes price? mada, ko zna, ti si poznavalac
    Moram sad da ti se izvinim, jer nisam dokucio sta su ti namere bile kada si pisao o Gasolu...ako zelis, procitaj moj text jos jedanput, sasvim je jasno napisano da su dani Gasolovih bezbroj potrosenih lopti proslost...zato sam i pominjao ninje...uostalom, taj Spanac je poznat po kuknjavi u raznoraznim prilikama.
    Ne znam koliko poznajes NBA istoriju, ali playmakeri New Yorka su uvek pisali istoriju lige...e ako si misljenja da i ovi sto sada igraju imaju taj kvalitet, e onda si stvarno preterao...jedino ako ti vidis nesto sto drugi ne vide...inace, ja sam VELIKI fan ovog tima, tako da i kao navijac nisam zadovoljan ucinkom
    Carlesimo jeste rasista i sukob jeste poceo i zavrsio se na toj osnovi. Ne znam da li ti je poznato da mu to nije bio prvi sukob takve vrste...i gle slucajnosti, uvek sa tamnoputima..uostalom, rasizma ima koliko hoces u NBA ( kao i svugde u Americi) i ne pricam samo o belom, vec i o crnom rasizmu
    Ne znam da li ti je jasno da ta igra na jednog igraca nikog vise ne zanima, i da je NBA zabranjuje...ili mislis da je zona tu onako, tek tako? uostalom, dva najgledanija tima lige - su Sacramento i Dallas, koji igraju sve, osim izolacija. i nije to odlika NBA timova...mada ne znam koje si t*i to timove gledao..."slucajem" posedujem jednu bas lepu i brojnu zbirku NBA "playbook" -ova, nije mi tesko da jos jedanput prodjem kroz njih
    zona nije ni prestajala da se igra...licno sam misljenja da bi kao poznavalac trebao da to znas...no, svako ima propusta...znas, ne mora zona da bude ono - ajde sad stanite i masite rukicama i nogicama ( verovatno ti to tako zamisljas...ili nedaj boze treniras nekog )- i zona zaista nije to...
    da li stvarno mislis da neki NBA treneri ne uce od Evropljana? to sigurno nije tacno...veliki broj timova je trazio evropske trenere sa kojima bi mogao da uradi "update" svojih shvatanja...pitanje za tebe : za koliko kosarkaskih programa u SAD mozes da garantujes da u svom sistemu imaju i zonske odbrane? malo sedi pred racunar, pa vidi koji igraci dolaze sa kojih skola i od kojih trenera, i sta je svojstveno tim trenerima...to se zove scouting
    u NBA trenutno, od ukupnog broja od 29 head coach-eva, 19 njih su imali NBA iskustvo...od tog broja SAMO je JEDAN ima iskustvo head coacha na college nivou ( Adelman ) i Gentry na skoli koja nije u prvoj diviziji...pa bih te ja pitao gde su se to ti bivsi igraci upoznali sa zonama?i kada?
    10 trenera nije igralo u NBA, ali su svi imali head coach poslove u karijeri...osim tvog omiljenog Musselmana, koji nije bio ni igrac u NBA, niti je bio prvi trener na collegeu...ali zato ima tatu...a ti kao poznavalac verujem da znas sve o tome...ili ne?
    zelim da shvatis da mnogi od njih "zive" na racun ljudi oko sebe...stvarno mislis da Isiah Thomas zna sve o zonama? ili da zna vise od vrhinskog evropskog trenera, koji stalno radi na tome i sprema se protiv toga?
    ma kakvi...raspitaj se malo
    ne znam sta te je navelo na onakav komentar...moze biti licno nesto...ili netrpeljivost...
    u svakom slucaju, ne zelim polemike...s jedne strane mi je drago jer se NBA fan javio...s druge strane mi je zao jer sam utiska da ti je ceo komentar usmeren s ciljem vredjanja mene licno...
    ali opet...ne mogu da se nerviram zbog ljudske...ma nastavak znas
    (Dzikic Alexandar, 7. decembar 2002 00:49)

    # Link komentara

  7. Jasno je da je Dzile dao sve od sebe i propisno procesljao desavanja. Poznavalac se sa druge strane previse upetljao u dokazivanje da je sve to pogresno, tako da je jasno da bi voleo da je on na Dziletovom mestu. Mozda bi mu trebalo pruziti sansu, mada su me oduvek nervirali tipovi koji samo oponiraju i uvek su najpametniji
    (milutin, 7. decembar 2002 02:46)

    # Link komentara

  8. Svideo mi se tekst.
    (Mari, 7. decembar 2002 03:32)

    # Link komentara

  9. ovo je jedan od najboljih komentara
    ovaj mi je "poznavalac" smesan
    (markovic rade, 7. decembar 2002 08:31)

    # Link komentara

  10. Mislim da je sramno da neko leci svoje ambicije na ovakav nacin, i blati Dziletovu analizu. Koliko vidim, naglaseno je da ovo nije detaljna analiza. Medjutim, covek pod pseudonimom "poznavalac" odlucio je da nam pokaze koliko ne poznaje kosarku. Njegov komentar ( koji je uzgred), duzi nego dobra Dziletova analiza pun je podataka koji prakticno ne govore nista - smesno je uporedjivati Dzeksona i Reda Ojerbaha. Da nije bilo Ojerbaha (sa kako "poznavalac" kaze) dominantnim Bilom Raselom, - ti prijatelju ne bi ni gledao ovu kosarku danas. O formiranim igracima i cuvenoj prici uklapanja velikih zvezda u tim ( to je kao neki uspeh) govore i snimci utakmica Bullsa kada su osvajali titule- taktika - daj loptu MJ i sklanjaj se u stranu davala je rezultate.

    Toliko o vodjenju tima "najboljeg svih vremena", koji se trenutno muci sa takodje anonimusima O Nilom i Brajantom. Uostalom zna se sta najveci treneri u NBA misle o Dzeksonu. Tvoje zatrpavanje nekim podacima i teoretisanje o zoni i trenerima koji su kao doneli boljitak svojim timovima (Denver i GS) je potpuno nepotrebno. Pitam gde su pikovi iz prve runde ovogodisnjeg drafta Vels i Danlivi Jr – kada vec spominjes da “Jao Ming ne igra bas nesto”.O zoni i americkim trenerima i tvojoj teoriji - pa to je smesno. Sta radi oko 90-ak stranih igraca u NBA...i kako se “grupa gradjana” u Indijanapolisu ponasala na postavljene zone ostalih ekipa. Vidim da je 7 “All star” igraca osvojilo medalju. I gde su u Indijanapolisu bili svi ti vajni treneri da pokazu kako se igra protiv zone. Uopte da ne trosim vise svog vremena na tebe - smesan si. Pljujes coveka koji je trener profesionalac, i za koga se zna da poznaje i oseca kosarku – e, to je ono sto ti nemas. Bubanje podataka ne znaci nista. Ali spominjati tebi Gomeljskog i SSSR koji je igrao po semama i automatizmu je trosenje vremena. Inace bi znao o cemu pricam. Uostalom, ko si ti ? Mogao si da se predstavis posto mnogo znas - pomislice ljudi da si trener nekog NBA tima...
    (Onaj koji ne misli da mnogo zna - ali zna vise od "poznavaoca", 7. decembar 2002 11:08)

    # Link komentara

  11. Dzile, ili kako ga vec zovete, je malo napredovao u odnosu na prethodnu sezonu. Nema tu vise katastrofalnih gramatickih gresaka, provincijskih izraza... Licni animoziteti, setite se odnosa prema Rakocevicu, Zvezdi, Buducnosti, i veoma "tanko poznavanje" kosarkaske materije mi uvek pricinjavaju zadovoljstvo prilikom citanja njegovih komentara. Jedino je pogresno mesto na kome su postavljeni. Link bi trebao biti povezan sa stranicom humor ili verovali ili ne. Citati tudje komentare a potom ih prepricavati ili pisati o odnosima u svlacionicama YUBA lige je mozda zanimljivo za Peju67 iz Kanade, Bojana , Milutina, Nebojsu, Maria, Radeta i ostale kvazi poznavaoce kosarkaske igre na celu sa "Dziletom", ali ima ljudi koji zasluzuju vise.
    (Blagoje, 8. decembar 2002 15:30)

    # Link komentara

  12. Cccccc bre Srbi poklaste se oko kosarke i to jos strane, dobro mozda jeste naj na svetu ali ipak kada bi vase znanje i interesovanje oko nase kosarke i nase lige, nasih asova i trenera bilo bar upola kao sto znate NBA ne bi bilo svadja.
    P.S. Dzigi, samo pici.
    (Marko, 9. decembar 2002 10:20)

    # Link komentara

  13. Blagoje, bice da si ti za komentare u stilu Dobrosava Gajica.
    Inace, ja sam zvezdas (Dzikic je trener Partizana), tako da mi se ovi komentari svidjaju samo zato sto su dobri, pre svega kompetentni pa tek onda duhoviti.
    (Nebojsa, 9. decembar 2002 16:06)

    # Link komentara

  14. Mislim da je vrlo neprofesionalno od Dzikica da na ovoj stranici odgovara na komentar "poznavalaca", bez obzira na nacin i ton tog komentara. "Poznavalac" je, isto kao i Dzikic, izrazio svoje misljenje - sad, da li je strucno ili nije, to nije moje da sudim, ali nije ni Dzikicevo, koji se povredjene sujete obrusio na komentar.

    "Poznavalac" je ocigledno zeleo da u potpunosti oponira Dzikicevim stavovima i u tome je preterao. To ipak ne znaci da je sve sto je napisao neistina. Bolje bi bilo da je paznju usmerio ka par stavova, umesto sto se rasplinuo.

    Inace, Dzikicu (posto ocigledno citas i komentare), svaka cast za analizu, jer mislim da sigurno bolje poznajes kosarku nego svi mi koji ovde dolazimo kao citaoci. Ali nemoj da se stalno busas u grudi svojim znanjem, jer ne znas (i ne mozes da znas sve).

    U odgovoru kazes da je Adelman jedini trener u NBA sa predjasnjim iskustvom iz koledz lige. Hmm... Postoji izvesni Larry Brown, koji je proveo pet godina na University of Kansas, gde je osvojio titulu prvaka SAD-a.

    Pozdrav,

    Dzoni grobar
    (Dzoni grobar, 9. decembar 2002 22:03)

    # Link komentara

  15. Da sem ja na tvom mestu Dziki ja bi proverio ko je ovaj "poznavalac". Seci me ako nije neko kome si, ispred nosa, uzeo mesto pomocnog u Partizanu. Ili si mu mozda preoteo devojku. Svalercino!! :)
    (Marko, 9. decembar 2002 22:31)

    # Link komentara

  16. Poznavaoce, molim te da vise ne lupetas kojesta.
    Nemogu da napisem da papir trpi sve (ovo nije papir), ali ono sto ti napisa je "malo" promasilo istinu i, malo vise, cinjenice.
    Inace kao i ti i ja imam pravo na svoje misljenje - to bi trebalo da se zove demokratija. E sad, ja mislim da Dziki radi dobar posao u "Analiza"-ma, a ti mozes da mislis sta hoces.
    Da li ima gresaka?- ima, pa reci mi ko ih nepravi. Bitno je da je analiza i glavna ideja teksta OK (necu o gramatici jer mi to nije jaca strana). I jos nesto. Pratim NBA vec godinama (pomalo se i sam bacakam igrajuci basket sa drugarima, nazalost ne za pare), imam svoje misljenje i sasvim slucajno (!!!) se u mnogome podudara sa Dzikijevim (u prevodu Dziki je genije).
    Pozdrav svima!
    Pedjo67
    (pejo67, 10. decembar 2002 22:54)

    # Link komentara

  17. Dzoni
    mislim da je Larry Brown u grupi trenera bez NBA iskustva, IGRACKOG...od ex igraca samo Adelman i Gentry imaju iza sebe head coach posao
    na to sam mislio
    Blagoje, ok je sto komentarises...ali nekako mislim da licno ne mogu da iznosim komentare koji nisu licni, zar ne? moji su, moraju biti licni...ne mogu da napisem ono sto ti, primera radi, zelis i da potpisem sebe
    bez obzira na sve, poenta je da citas
    pozdravljam sve..bez busanja u grudi
    (Dzikic, 11. decembar 2002 22:06)

    # Link komentara

  18. Bacite Dzikica lavovima
    (Dule Vujosevic, 11. decembar 2002 23:32)

    # Link komentara

  19. U potpunosti je jasno da je Dzikic Aleksandar pomocni trener bas pARTIZAN-a, ne zbog analize (koja je krajnje korektna-ne ulazim da li je ispravna ili ne, ali osoba se profesionalno bavi trenerskim pozivom i sigurno je upucenija u tajne zanata nego mi koji citamo kolumne). Meni moze biti samo interesantno i korisno procitati kako profesionalac vidi ono sto mene drzi budnim po celu noc. Ali deo profesionalizma u javnom poslu podrazumeva i sposobnost da se istrpe komentari na rad (i pozitivni i negativni). Ja kao citalac analiza koje osoba pise imam pravo da ih komentarisem (ponovo ili pozitivno ili negativno) a imam pravo da komentarisem i osobu, jer je ona javna licnost. Imam prava da kazem i da je nestrucan i da nema pojma, imam prava i da ga licno vredjam (pitanje je moderatora da li ce takve komentare objaviti ili ne). Moderator je objavio komentar Poznavaoca, koji se ne slaze sa misljenjem osobe i koji je kritikovao osobu. Do sada je sve u redu, a sada se javlja kucno vaspitanje koje pARTIZAN gaji u svoji redovima. Umesto da kao javna licnost procita komentar i da se sve zavrsi na tome, osoba pise odgovor koji je sveden na licno vredjanje Poznavaoca. Nije to otislo toliko daleko kao sa Kovinjalom i Tumbakovicem (zato i pominjem Drugi Tim iz Beograda) ali podseca na to. Nacin razmisljanja je isti.**Ko si bre ti paceru da ti meni kazes kako ja radim. Sad* cu da ti j**** majku.* Kod tumbakovica je bilo i majku izbeglicku. Zakljucak bi bio -osoba neka pise analize, to je njen posao, a koliko uspesno na citaocima je da ocene i komentarisu. I to je kraj. Nema razloga spustati sve ovo na licni nivo. Ako je se neko prihvatio javnog posla mora se i ponasati shodno pravilima igre.
    (SCT, 12. decembar 2002 14:39)

    # Link komentara

  20. Igra Dalasa posle uspesne selekcije daje dodatno dobre rezultate zbog primene zone i adekvatnog ucinka Bredlija u odbrani. To je jasno ali mi je cudno da niko nije pomenuo Nju Orleans ekipu koja ima zanimljiv sistem igre Vesli-Dejvis i koja moze da odlici o konacnom plasmanu istoka. Naravno, ocekujemo veliku razmenu u toku polusezone gde ce ekipe iz donjeg doma (citaj treneri)pokusati da si spasu skalp. Angazovanje Dzima Dzeksona takodze zavredjuje poseban osvrt ali to nekom drugom prilikom.
    (Dirty iz Nakonda, 12. decembar 2002 14:40)

    # Link komentara

  21. meni se ovo svidja
    ne bih se slozio da je komentator licno nekome nesto odgovarao...a jos manje se slazem sa SCT da ima pravo na sve, zato sto je neko javna licnost...zaista, odakle to pravo?jel to ono - kupim kartu, pa imam pravo? mislim da nije u pravu...koliko ja pratim, ni Dzikic ne odgovara na komentare...uostalom, mislim da radi dlican posao...i zasto uvek to ko je odakle...e srbi srbi
    (posetilac, 13. decembar 2002 08:15)

    # Link komentara

  22. Tema:START SEZONE U ZNAKU DALASA i "VIODOVITOG" NELSONA. Slazem se sa Blagojem i SCT-om koji su sve vec rekli,a Dzikicu bi' bilo bolje da nastavi da radi ono sto mu je posao u Partizanu,a ne da se tu nesto "lozi" sa nekim "analizama" i odgovara citaocima.Sta sad?Treba svi mi ovde da padnemo u nesvest od njegovih analiza i podanicki mu se klanjamo: "Bravo Dziki majstore!!!".
    (Miccoli, 13. decembar 2002 13:07)

    # Link komentara

  23. Ma lepo vam ja kazem ljudi, Dzikica treba baciti lavovima...
    (Dusko Vujosevic, 17. decembar 2002 17:28)

    # Link komentara