FKCZ: 'Grobari' isključivi krivci

Fudbalski klub Crvena zvezda saopštio je da najoštrije osuđuje svako nasilje koje se desilo na "večitom" derbiju u subotu.

MN Izvor: B92, zvanični sajt
Pošaljite komentar
  1. Miki-sta hoces ti? Pa ni maksimir nije vas. Birajte neku drugu parcelu . okolina Padinjaka ili Obrenovca.
    (Bg domacin, 5. novembar 2013 14:31)

    # Link komentara

  2. ako sam dobro razumeo, kad u nekoj pucnjavi u nekom kaficu neko starda ubice pustiti, a kazniti konobare zbog organizacije?
    (zbunjen, 5. novembar 2013 11:53)

    # Link komentara

  3. ...u potpisu Nebojsa Covic..
     (mare, 5. novembar 2013 10:34)

    # Link komentara

  4. Pretpostavljam da se u zadnjoj recenici izjave potkrala greska,nije se htelo reci najvec klub u zemlji,vec valda najveci duznik u zemji.....
    (Budimorealni, 5. novembar 2013 07:08)

    # Link komentara

  5. @Boleboss Samo mi nemoj o Kg-u i njihovim "navijacima" molim te... Pa vama bi trebalo klub da suspenduju, ako ces tako da gledas, seti se hrabrosti navijaca radnickog koji su presretali automobile koji su se vracali iz Bg-a sa zvezdine utakmice, kada je gomila neduznih ljudi stradala... Pa se seti kako je njih 20-ak kod Balkana pretuklo jednog decka samo zato sto je ulazio u auto koji je na Bg table, bez obelezja, bez icega... Ima jos mnogo takvih primera... Bitno da su vam zabari zasticeni kao beli medvedi, mogu da rade sta hoce, a ako ih neko mrko pogleda o tome odmah pisu novine...
     (Driv3r, 5. novembar 2013 02:13)

    # Link komentara

  6. Objektivno Zvezda i nije mogla da reši taj problem. Da je poslata policija na tribine bilo bi krvoproliće, a da su pokušali da ih isteraju bilo bi još većih problema na tribinama i van stadiona. Takve probleme treba da reši država, ali ona nema snage ili sluha za taj ptoblem.
    (Vlada, 5. novembar 2013 00:14)

    # Link komentara

  7. Naravno da su i ranije bile suspenzije stadiona zbog baklji,samo se u zadnje vreme malo stalo sa tom praksom.Brzo zaboravljate stvari koje vam ne odgovaraju...
    (Dusko, 4. novembar 2013 23:07)

    # Link komentara

  8. Trebalo je ko u Djenovi, kraj i 3 boda za zelenim stolom.
    (red, 4. novembar 2013 22:26)

    # Link komentara

  9. sudijo pravnice,a nisi video bakljadu na severu i bacanje baklji na teren i gadjanje stojketa...
     (muamua, 4. novembar 2013 22:19)

    # Link komentara

  10. Danilo,Jna nije vaš stadion.
     (BG domaćin, 4. novembar 2013 22:19)

    # Link komentara

  11. Nije kriv organuzator. Kruvi su gledaoci "zandarnerija"primili dnevnicu i odgledali mec. Treba ih kazniti ,od plate tri meseca.
     (mile kontras, 4. novembar 2013 22:14)

    # Link komentara

  12. Derbi je bio velika prilika da drzava jednim potezom zavrsi pricu sa huliganima. Sa nekoliko tenkovskih projektila zauvek bi bila zavrsena prica sa tom bagrom.
    (Pedja, 4. novembar 2013 22:11)

    # Link komentara

  13. ukinite fudbal i napravite koloseum od stadiona, borbe huligana, bice zanimljivije...
     (miki, 4. novembar 2013 22:09)

    # Link komentara

  14. Covicu provalili smo te,ubuduce se ti potpisi a ne FKCZ
    (bertans, 4. novembar 2013 21:51)

    # Link komentara

  15. a ko je kriv za maksimir
     (miki, 4. novembar 2013 21:27)

    # Link komentara

  16. S poštovanjem Goran Vesić!
    (yumatu, 4. novembar 2013 20:58)

    # Link komentara

  17. jos jednom u nizu su huligani pobedili drzavu a da samo se budale ubijaju a glavni krivci u oba tabora saraduju pokazalo je tolika kolicina pirotehnike koja je unesena na stadion nempoze da bude slucajna. Koliko jos huligani su zaduzili politicare sa svojim prljavim poslovima koje su odradivali za njih pa da se nesto uradi. Zasto donose zakone kad nece da ih primenjuku u zatvorima ljudi koji nemaju para da plate neke drzavne kazne a zato kriminalci i huligani cekaju i maltretiraju narod dok im ne zastare kazne .
    (banex, 4. novembar 2013 20:44)

    # Link komentara

  18. Pustite ljudi pirotehniku koja je bila sa obe strane. Na snimku se lepo vidi da jug gadja istok i zabranjene.Vidi se da jug gadja vatrogasce.A onda dve tri logorske vatre na jugu.Da li je to bilo na severu. NIJE. Ja kao sudija jednog suda u Beogradu ne bi imao dilemu kada bi dosao ovaj slucaj pred mene. Nisam navijac Zvezde
    (Sudija pravnik, 4. novembar 2013 20:44)

    # Link komentara

  19. stidim se sto me poistovecuju sa ovom hordom bolesnika kada kazem da navijam za partizan.ali zvezda je odgovorna za to sto su navijaci uneli pirotehniku i sto nije sve obezbedjeno na vreme.partizan mnogo vecu kaznu ovaj x treba da popije,ali i zvezda mora veliku.niko nije odgovarao za zeleznik,kragujevac,derbi u pioniru kada su vujosevica gadjali loptom,bacali pljeskavice itd.to je kriva drzava vise nego klubovi.a zanimljivo je da gde covic dodje tu s**nja nastaju
     (micifu, 4. novembar 2013 20:43)

    # Link komentara

  20. ja: drzava iskljuciv krivac.
     (raci, 4. novembar 2013 20:24)

    # Link komentara

  21. Bio sam na derbiju, na istoku i kao Grobar moram da se slozim da su najveci krivci navijaci Partizana. Ipak, ne i jedini - kako je moguce da se onoliko pirotehnike unese na stadion? Sta je radilo obezbedjenje? Vatromet ispaljivan sa severa jeste bio lep, ali da li je normalno da se ispaljuju rakete na punom stadionu?
    (Miki, 4. novembar 2013 20:11)

    # Link komentara

  22. (milos, 04. novembar 2013 19:25) haha kako dubokoumno
     (xMADx, 4. novembar 2013 20:03)

    # Link komentara

  23. sta ce tek biti na sledecem derbiju,ako se ne uvede zakon?
     (milan 1899, 4. novembar 2013 19:56)

    # Link komentara

  24. Niko nije reagovao kada se ovaj monsruozni navijacki
    linc se desio pre vise od deset godina.
    [link]
    A trebalo je makar desetak hiljada ljudi da izadje na ulice
    Beograda na protest. Zato smo tu gde smo.
    (linch, 4. novembar 2013 19:55)

    # Link komentara

  25. Meni jednom uzeli i zvake, klasicno glasacko telo bez kog politicari ne mogu.
    (sasa, 4. novembar 2013 19:55)

    # Link komentara

  26. Spin Doctors.
    (Loktionov, 4. novembar 2013 19:52)

    # Link komentara

  27. al kose ala lazes
     (muamua, 4. novembar 2013 19:46)

    # Link komentara

  28. Sramota da Zvezda ponovo stiti svoje huligane!
    (leteca kornjaca, 4. novembar 2013 19:36)

    # Link komentara

  29. stoka je stoka bez obzi
    ra da li ''navija'' za zvezdu ili partizan!
     (dragan, 4. novembar 2013 19:31)

    # Link komentara

  30. Podsećam da je pre godinu i po dana FK Radnički KG kažnjen i novčano i mečom bez prisustva publike samo zbog istaknutog transparenta "Bog dečki, j... vas Prosinečki", u istom prvenstvu klub je kažnjen i zabranom gostovanja navijača na jednom meču zbog tri upaljene baklje. Zar ima neko obraza da kaže da ne treba suspendovati stadion gde se sve ono preksinoć dešavalo, gde je gorelo stotine baklji, bila ugrožena bezbednost normalnih navijača.
    (Boleboss, 4. novembar 2013 19:28)

    # Link komentara

  31. Partizanov stadion ne moze da gori.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .








    Zato sto partizan nema stadion.
     (milos, 4. novembar 2013 19:25)

    # Link komentara

  32. Ziva istina
    (dragan, 4. novembar 2013 19:25)

    # Link komentara

  33. Treba zabraniti postojanje navijačkih rupa i svaku njihovu aktivnost smatrati terorističkim činom. Posle ovoga je ajsno da se radi o terorističkim organizacijama.

    Sad će opet sve da ih spau a oni koji odu malo u zatvor za to će dobiti debele pare.
    (Realista, 4. novembar 2013 19:24)

    # Link komentara

  34. Znaci priznajete da su Grobari jedini navijali na utakmici....
    (ee..., 4. novembar 2013 19:11)

    # Link komentara

  35. Mamiću pomozi!
    (Razbojnik, 4. novembar 2013 19:07)

    # Link komentara

  36. i ja se slazem da treba svako da odgovara za svoje postupke,a sta reci za derbi na marakani kad partizanovi igraci nisu mogli da odu u svlacionicu na poluvremenu,i bilo je jos milion primera zato mislim da su oni najmnje pogodni da drze neke lekcije o kazbjavanju i koga treba kazniti a koga ne
    (milos, 4. novembar 2013 19:02)

    # Link komentara

  37. ZATO ŠTO SU VAM OD SVEGA PARE PREČE ! ! !
     (braki, 4. novembar 2013 19:01)

    # Link komentara

  38. Licemerje, kao najveci klub u Srbiji jedini zadatak vam je da lazete i izdajete sramna saopstenja.
    Je l' se secate 2009. godine kada je goreo ceo sever na JNA. Kada su izgorele stolice i kada je pricinjena ogromna materijalna steta koju je Partizan sam morao da sanira plus da placa kaznu za "losu" organizaciju utakmice.
    Tada je sve bilo ok?
    Ako zaista zelite da se jednom stane na put ovome (u sta
    cisto sumnjam) onda ima da snosite posledice i vi i oni!

    Ko je kriv za to sto je uneta tolika kolicina pirotehnike koju su koristili za paljenje? Organizator direktno!
    Ko je dozvolio vasim navijacima da unesu TONE topovskih udara, baklji i VATROMET? Organizator, dakle vi!
    Ova saopstenja, koja lice na najgoru mogucu prljavu kampanju i ispiranje mozga iz vremena 90ih su samo dokaz koliko ste nisko pali i koliko je generalno nas fudbal nisko pao.
    (tosa, 4. novembar 2013 18:57)

    # Link komentara

  39. i kako se to upaljaci unose na stadion??
    (muamua, 4. novembar 2013 18:23)

    Tako što se zovu - šibice.
    (Ryber Palunko, 4. novembar 2013 18:56)

    # Link komentara

  40. A ko je kriv za Cair.
     (Goran, 4. novembar 2013 18:56)

    # Link komentara

  41. Kako su grobari jadni pa to je već opasno po zdrav razum. Prvo, navijam za Radnički iz Niša. Kakve veze ima paljenje baklji sa onim divljaštvom partizanovih "navijača" na jugu i njihovu međusobnu tuču. Drugo bakljade je bilo i na utakmicama Radnički-Zvezda i Radnički-partizan. Po toj logici bi trebalo zatvoriti i Čair ,a to niko to nije ni spomenuo. Zato što je to deo našeg navijačkog folklora. Ne slažem se ali je nažalost tako. I kamo sreće da je samo to problem. A niko nije spomenuo u FSS-u lomljenje stolica na Čairu. E tu je Zvezda trebala biti kažnjena. A sad uobičajenim spinovanjem Toletovih pulena,svi trebamo biti kažnjeni zbog neandertalaca s juga. U stvari cela liga je podjednako kriva. Jel' tako grobari. Svakom kazna za svoje gluposti, mislim da tako beše u Đenovi. Mažić nema cohones da prekinu utakmicu, a ono gori ceo stadion,a ovamo pe....ići prekidaju odmah čim izađe transparent da su mafija.
    (Al Kos, 4. novembar 2013 18:54)

    # Link komentara

  42. Najostrije osudjuje ovakvo ponasanje a na svakoj utakmici na Zvezdinom stadionu na severu je bakljada...ko dozvoljava unosenje baklji i razno raznih pirotehnickih sredstava na stadion,ne samo na Zvezdin stadion nego uopste... Ne mogu da verujem da se to stalno ponavlja i niko ne reaguje.
    (prle, 4. novembar 2013 18:51)

    # Link komentara

  43. Krivi su i jedni i drugi,iako sam navijac partizana treba nam oduzeti 15 bodova zbog divljackog ponasanja navijaca i zvezdi 5 zbog ocajne organizacije ,a drugi organi da identifikuju i pohapse sve odgovorne,i da se krene u konacni obracun sa bagrom,ako se to uopste zeli?
    (milos, 4. novembar 2013 18:44)

    # Link komentara

  44. Ja kada odem na utakmicu ne mogu da ponesem ni kisobran jer mi ga oduzmu na ulazu, e sad mi objasni kako se unesu baklje i topovski udari a da nije umesana uprava kluba koji organizuje utakmicu.
     (Goran, 4. novembar 2013 18:40)

    # Link komentara

  45. Redari i svo obezbedjenje bilo kog objekta imaju pravo samo da vas pregledaju , a ne i da vas pretresu . To znaci da ne smeju prstom da vas taknu , nego samo da vas pregledaju vizuelno. Pravo na pretres ima samo policija. Klubovi ne mogu nikom da zabrane da dolazi na stadion . To takodje moze samo policija . Zakljucak je da policija ne radi svoj posao .
     (Banezi, 4. novembar 2013 18:37)

    # Link komentara

  46. ko je aktivirao pp aparat??
     (muamua, 4. novembar 2013 18:36)

    # Link komentara

  47. A sta ce na kraju biti s nasim sportom!?

    Zapalicu ga !!
    (Bili Piton, 4. novembar 2013 18:36)

    # Link komentara

  48. ...Gooori vatra sad u nama..Gooori ljubav puna plama !!.. znači,za budalaštine u subotu, kriv sam ja !!! Pravda za mene !!
     (Zdravko Čolić, 4. novembar 2013 18:35)

    # Link komentara

  49. Zvezdasi su krivi i tacka unazad 10godina!
     (Sasho, 4. novembar 2013 18:35)

    # Link komentara

  50. Ja zivim u Americi i ovu vest sam video jutros na ABC kanalu u emisiji Good Morning America koju gleda cela nacija i nisam mogao da verujem. SRAMOTA za ceo Srpski fudbal.
    Odrastao sam na Autokomandi i isao kao klinac na bezbroj zvezdinih utakmica za caletom a kasnije sa ortacima iz kraja. Nikada se nisam osecao nebezbedno i uvek je bila odlicna atmosfera. Sad se ne bi usudio da odem ni na jednu ovakvu ovakvu utakmicu a kamoli da povedem dete...

    Samo se pitam da li treba da bude mrtvih da bi se nesto promenilo.
    (DejanT, 4. novembar 2013 18:34)

    # Link komentara

  51. Obezbeđenje na stadionu je bilo takvo da je svako mogao da unese top. "Redari" su se, što je tradicija poslednjih 20 godina, bavili puštanjem posetilaca za keš, tj.bez karte, a ljudima s kartama su poručivali da sednu gde hoće. Niko me nije pretresao. Tako je na istoku i zapadu vladao haos, puna stepeništa, mnogo koškanja, šamara. Za to je sve kriv "Partizan", pretpostavljam. Zvezdaš sam, ali sam sad poslednji put platio kartu.
     (zumb, 4. novembar 2013 18:32)

    # Link komentara

  52. Za zvanicno, zeljno iscekivano, saopstenje, evo i zvanicno pitanje: KAKO to, kojim sredstvima, (osim "autoriteta podpremijera"?) zvezda misli da zabrani kaznjavanje DOMACINA za losu organizaciju?
    Svud u svetu, i ako ima cesto nelogicnosti...
    Izjava kako navijaci zvezde nisu ucestvovali NA JUGU jedino je tacna, isto koliko i da partizanovci sto nisu na severu! Ili misle da je vaganje ko je vise uslov za krivicu?
    Skandal je potpun zbog suspenzije Partizanovog stadiona! Cudna i besmislena ravnoteza, vanrazumna. Valjda da se smanji krivica organizatora sto je ucinio nesumnjive propuste, bez vatrogasnih kola, ej, igra se utakmica.
     (Kvazimodo Sorabius, 4. novembar 2013 18:27)

    # Link komentara

  53. i kako se to upaljaci unose na stadion??
     (muamua, 4. novembar 2013 18:23)

    # Link komentara

  54. Huligani prave nered na svim stadionima, JNA, CZ, cak su isli i u Italiju. Oni nemaju veze sa navijanjem, dolaze samo da prave nered.
    Policija i redari jednostavno nemaju snage da drze red. Zbog huligana je otkazivana i Prajd setnja unazad nekoliko godina. Cak i izbori na Kosovu u srpskim opstinama nsu mogli da prodju bez incidenata.
    Drzava mora da se obracuna sa ovim bandama. Ovako vise ne moze. Hocemo ovakvi u Evropu? Ne daj Boze...
    (nesa usa, 4. novembar 2013 18:22)

    # Link komentara

  55. Ma sta se bre vise pravite blesavi, je l' ima iko od vas barem malo mozga da shvati zasto ste kaznjeni?

    Za utakmicu visokog rizika sa + 40 000 gledalaca angazovali ste DVOSTRUKO MANJE REDARA jer navodno niste imali novca da platite sve njih! To je RIZICNO PONASANJE!
    To je kao kada bih ja udario pesaka brzinom od 100km/h VAN pesackog prelaza i rekao - on je kriv, tu je presao gde ne sme. A to sto ja vozim 100 na sat umesto 40 nikom nista, je l' da?

    U takvoj situaciji ste morali redukovati broj gledalaca - 50 % manje redara - 50 % manje publike.

    Otuda i silne baklje, pirotehnika razlicite vrste.

    I plus niste obezbedili vatrogasna kola, tacnije prolaz je suzen za veca vozila, ali tako je po zakonu.

    Dakle, mnogo propusta koji su kumovali vatri i divljanju koje ne opravdavam!

    I da, GOREO JE I JNA sa sve stolicama i velikom stetom na 50 punktova!
    (Rastko, 4. novembar 2013 18:20)

    # Link komentara

  56. Da razjasnimo samo za one koji izvrću istinu:
    Pravilnik o bezbednosti i sigurnosti na fudbalskim utakmicama(FSS) kaže: II МЕРЕ ЗА СПРЕЧАВАЊЕ НАСИЉА И НЕДОЛИЧНОГ
    ПОНАШАЊА НА ФУДБАЛСКИМ УТАКМИЦАМА
    Члан 5.
    Под насиљем и недоличним понашањем на спортским приредбама, у смислу овог Правилника, сматра се нарочито:
    ...
    изазивање нереда приликом доласка, односно одласка са стадиона или на стадиону, ремећење тока фудбалске утакмице или угрожавање безбедности учесника утакмице или трећих лица,...
    Ono što se desilo na Umci,gde su u klasičnoj zasedi 200 na 30 navijači Crvene Zvezde presreli i ohrabreni brojčanom nadmoći štanglama i drugim hladnim oružjem pretukli navijače Partizana dovoljan je razlog za kaznu koja je usledila.To tamo je bio pokušaj ubistva za koji neko mora da odgovara i bude kažnjen.TAČKA.
    (čikadača, 4. novembar 2013 18:18)

    # Link komentara

  57. Navijač sam Partizana ali sve ono što sam video u subotu je tužno i jadno.Još ovi nesretnici sa saopštenjem.Branite one divljake.Oni nisu navijači.Pale baklje i ruljaju za sebe a na terenu se ništa ne dešana.O onim Partizanovim divljacima i da ne govorim.samo je tužno od jednog tako nekada velikog kluba da daje ovakva saopštenja.Ne znam šta je pametno.Možda da se stadioni kad igraju CZ i Part. zatvore za gledaoce ili da se zatvore jug i sever a da se povećaju cene karata za istok i zapad.Pravi navijači i ljubitelji fudbala su kod kuće a na stadionima kod nas su huligani.
    (milan, 4. novembar 2013 18:17)

    # Link komentara

  58. гори ватра

    Kao prvo ovakve utakmice ne mogu da pocnu ako se ne obezbedi dovoljan broj redara,policije,zandarmerije, lekarske i vatrogasne sluzbe. Redari su momci koji rade za firme zastite koje angazuju svi klubovi u Beogradu za svako sportsko tamicenje i dobijaju dnevnicu. Pirotehniku i koreografiju placaju klubovi. Za pirotehniku (bakljadu) sledi po pravilima UEFA novcana kazna. Za lozenje logorske vatre ,preskakanje ograde, upucivanje raketa na gledaliste sledi ozbiljnija kazna. Ali u nasoj fudbalskoj organizaciji nema niko m**a da kazni prave organizatore haosa a to je FK Partizan.I uvek je kriv pekar Sima sto mesi krive kifle
    (Pekar Sima, 4. novembar 2013 18:10)

    # Link komentara

  59. Pod 1. Vi ste organizatori utakmice, kako su mogli da unesu balklje?
    Pod 2. Vasi navijacu su pravili sacekuse.
    Pod 3. Vasi navijaci po ko zna koji put ne samo da unose baklje nego i vatromet?
    Pod 4. Vasi navijaci su svaki put palili stolice na jna.
    Dakle isti ste svi.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Danilo,

    1. Niko nije unosio na jugu baklje.Palili su zastavice od koreografije.
    Kako se to unose baklje?
    2. Kakve veze imaju sacekuse sa stadionom?
    3. Kako da ne samo nasi navijaci.Pogledaj snimak kako su gadjani oni
    vasi Zabranjeni na istoku i kako su gadjani vatrogasci
    4. kako da ne a vi ste cvecke..Zasto su skinute stoloce na juznoj tribini
    Nemoj ja da te malo odvedem u istoriju paljenja
    (Kaiser Von Banovo brdo, 4. novembar 2013 18:02)

    # Link komentara

  60. ISta je ovo ekipa? Sto se ovde niko nije oglasio? Dokle god se budemo delili na grobare, delije, po politickim partijama, gradovima, delovima grada, ulicama, kvartovima, blokovima, skolama - crno nam se pise.

    Ovakve situacije su za najostriju reakciju! Samo vas molim, kada notirate tudje djubre budite ljubazni pa iznesite i svoje ispred vrata, recite nesto i o tome. Za paljenje JNA Delije su dobile ordene, niko ni rec da izusti.
    (Rastko, 4. novembar 2013 18:00)

    # Link komentara

  61. Loktionov

    Kog incidenta? Za incident je potrebno dvoje.Gde si video da je Zvezda ucestvovala u incidentu? saopstenje potpuno na mestu. Nekome ne odgovara da se samo Partizan kazni. Dovoljno je uzeti snimak
    (Zmaj od papira, 4. novembar 2013 17:56)

    # Link komentara

  62. ajd sad svi lepo u strazbur!
     (bice valjda, 4. novembar 2013 17:52)

    # Link komentara

  63. Ja kad bi ubici dao pistolj da ubije nekog,ja ne bi bio kriv? ? ? ?
     (dexy, 4. novembar 2013 17:48)

    # Link komentara

  64. Gde je saopštenje za slupana kola?Ko je skidao igrače gole?Ko je okrenuo kamere? Ko je uneo pirotehniku na severnu i južnu tribinu?
    Da li ste gledali Džajića kod Jugoslava u emisiji?Koga se plaši čovek kad pred milion gledalaca ne sme stvari da nazove pravim imenom.Videlo se iz aviona da u zemlju hoće da propadne ali ne sme da kaže ko su vinovnici i ko preti Zvezdi?
    (Miša, 4. novembar 2013 17:47)

    # Link komentara

  65. Da li ste se ikad ogradili od vaših navijača koji su u više navrata palili vatre širom severa na partizanovom stadionu (čak nebitno da li posle pobede ili poraza)? NIKAD!

    Koje moralno i svako drugo pravo imate da se žalite na suspenziju kad su vaši navijači tokom čitavog meča lansirali VATROMET koji je nekoliko puta eksplodirao u blizini terena a više puta i u blizini same severne tribine?

    Odakle vam ideja da vi i vaši "navijači" niste ništa krivi ako na severu bude upaljeno više desetina baklji i lansirano toliko vatrometa? Ili su to palili ubačeni grobari na sever? Da ste bar jednom osudili ponašanje vaših "navijača", mogli bi da pišete ta glupava saopštenja. Da ste bar jednom rekli da su vaši navijači pogrešili. Ali ne, čak ni u slučaju Uroša Mišića i tog divljanja na tribinama vi niste rekli NI REČ protiv vaših vođa, huligana ili "navijača" sa severa.

    Uvek je neko drugi kriv. Titule su vam uvek ukradene, porazi namešteni od strane sudija, FSS itd a navijači su uvek žrtve policijsko-političke represije od strane komunista/ateista/države/udbe...

    Žonglirate dugovima kao cirkuzanti, saopštenja štancujete kao geštetner a tim vam se raspada u tolikoj meri da ovoj već raspaloj ekipi Partizana ne možete ni poštenu šansu da stvorite a ne da date gol (nego moraju oni paćenici sami sebi).

    Sramota treba da vas bude. Toliko da, kad već nemate obraza, bar ne povećavate bruku ovakvim saopštenjima.
    (Shonke, 4. novembar 2013 17:46)

    # Link komentara

  66. Krivo im jer smo imali bolju koerografiju od njih! Posto se svuda izjednacavaju sa Partizanom i ovo ce da se izjednaci!
    (Nemke, 4. novembar 2013 17:45)

    # Link komentara

  67. bio sam na finalu lige sampiona ove godine na vembliju...prvo ti aparat skenira kartu pa onda ulazis na stadion i prolazis kroz skener, pa te englez pretresa, ne mozes hemijsku da uneses...svi lepo cekaju red nema guranja, nema tenzije, nemci normalni i nasmejani...kamere na svakom koraku...skoro 90000 ljudi a organizacija perfektna...ali daleko smo mi od toga, zato smo tu gde jesmo
     (srbija, 4. novembar 2013 17:40)

    # Link komentara

  68. Ko je bio organizator? Partizan ili Zvezda? Tako da.,dovidjena.
     (Grunf, 4. novembar 2013 17:39)

    # Link komentara

  69. To je jug VASEG stadiona, sa pirotehnikom koja je uneta pored VASEG obezbedjenja.Jasnije?
    (Tolle, 4. novembar 2013 14:50)

    E crno beli licemeri, pa tako niste pričali kada su mentoli na severu JNA palili stolice. Čak vam je bilo normalno što nije kažnjen partizan.
    (obraz đon, 4. novembar 2013 17:28)

    # Link komentara

  70. Prvi stadion koji je zapaljen bio je Partizanov u kupu pre nekoliko godina
    cela severna tribina je izgorela....
    (Boooom, 4. novembar 2013 17:27)

    # Link komentara

  71. @ Danilo Prvu sacekusu su grobari napravili, informisi se malo... Ne razumem kako organizator moze da bude kriv grobarima koji su podeljeni u dve frakcije i medjusobno ratuju na gostojucem terenu... Sta je trebalo, zabraniti gostujuce navijace? o.O
     (Driv3r, 4. novembar 2013 17:26)

    # Link komentara

  72. Tačno od reči do reči 100%! A to što licemeri jsd sebe nikad ne vide to je druga stvar.
     (jsd zlo Srbije, 4. novembar 2013 17:24)

    # Link komentara

  73. Vrlo prosta stvar. Sledeci put nema koreografije na jugu pa palite vase zastave ili garderobu ako vam je hladno.
    (Iha, 4. novembar 2013 17:22)

    # Link komentara

  74. jedino sto moze da normalizuje "navijace" je engleski zakon pa da svi mozemo na miru i sa uzivanjem da gledamo FUDBAL ma koliko trenutno slab bio ali to je vec druga prica.
     (srbin, 4. novembar 2013 17:22)

    # Link komentara

  75. ko je gadjao stojketa topovskim udarima celo poluvreme...
     (muamua, 4. novembar 2013 17:21)

    # Link komentara

  76. Bice da su grobari krivi i za lomljenje stakla i ubacivanje sampona,a zasto je Radnicki kaznjen za lomljenje stolica od strane vasih "nevinih" navijaca,znaci propust u organizaciji gospodo
     (Mile, 4. novembar 2013 17:18)

    # Link komentara

  77. Bosnjak@
    Dobili su oni i ovde batine samo cute nece da kazu:))
    Neandertalci izmislili vatru:)
    (Staridz, 4. novembar 2013 17:16)

    # Link komentara

  78. saopstenja samo dokle bre vise covicu...zaboravili ste kad ste zapalili stadion jna pre par sezona...napad je najbolja odbrana...krivi su i jedni i drugi i kraj....a ne ovako....zvezda se potpuno izgubila u zadnjih par sezona....
     (fmp, 4. novembar 2013 17:15)

    # Link komentara

  79. O svasta nije Partizan bio organizator utakmice nego zvezda
     (PFC, 4. novembar 2013 17:12)

    # Link komentara

  80. A kad su Zvezdini huligani polomili i zapalili stolice u Nisu, onda nije bilo saopstenja, ipstalo je da Radnicki plati stetu. Svaki covek izvan beograda koji navija za Zvezdu ili Partizan ima ozbiljne probleme sa ettikom i identitetom.
    (Boban, 4. novembar 2013 17:12)

    # Link komentara

  81. Jel opet pisao saopstenje Covic(Vesic) nesto mi sumnjivo!!!
     (pablo, 4. novembar 2013 17:12)

    # Link komentara

  82. Jeste kako da ne,a ciji bese Bogdanov navijac jos su igraci izasli sa majcama sa njegovim likom,tuga od kluba
     (Mile, 4. novembar 2013 17:11)

    # Link komentara

  83. a vi ste zrtvena jagnjad
     (bley, 4. novembar 2013 17:09)

    # Link komentara

  84. Sve dok pricate ''nasi'', ''vasi'' nema nama spasa. Umesto da svi zajedno prstom pokazemo na tu sacicu idiota i da ih mi sami sklonimo sa tribina kad vec policija i sudstvo nemo gledaju, vi se i dalje delite na nase i vase.
    (veerghoen, 4. novembar 2013 17:09)

    # Link komentara

  85. srpski fudbal je jadan, a nekadasnja "velika" zvezda je jos jadnija. gde je kraj ovom jadu i bedi od naseg fudbala?
    pametnom dosta...
     (no means no, 4. novembar 2013 17:06)

    # Link komentara

  86. A gadjanje Stojketa na poluvremenu,baklje sa severa,provokativni transparenti....vi ste neduzni.....sram vas bilo
     (Dragan, 4. novembar 2013 17:04)

    # Link komentara

  87. A jel su kaznjeni organizatori Italijani u Djenovi ili Cernomorec u Ukrajini, naravno da ne. Kaznjeni su u oba slucaja zbog divljanja gosti a ne domacini zbog lose organizacije.
    (Xperia, 4. novembar 2013 17:03)

    # Link komentara

  88. FK Crvena Zvezda je zasluzio kaznu identicnu kazni koju je dobio fudbalski savez Italije nakon incidenta u Djenovi, dakle nikakvu ili simbolicnu.
    (VladimirT, 4. novembar 2013 17:03)

    # Link komentara

  89. Niko nije kriv što je vetar kriv.
    (miša, 4. novembar 2013 17:03)

    # Link komentara

  90. Navijac sam Zvezde ali mi je vise muka od ovakvih saopstenja. Kad ce Zvezda jednom da gleda samo u svoje dvoriste i da ga konacno ocisti? Zna se kolike kazne placamo posle svake evropske utakmice a za to nisu krivi Partizanovi navijaci. Vreme je da Zvezda identifikuje svoje huligane i da im zabrani pristup stadionu jer oni sigurno ne vole klub kad mu stalno nanose stetu. Partizan neka sam sredjuje svoje dvoriste i Zvezda nema sta tu da se mesa kada su i jedni i drugi katastrofa.
    (Sava, 4. novembar 2013 17:03)

    # Link komentara

  91. Ko je napao navijace partizana iz Obrenovca?Jel ste ocekivali da ce to navijaci na juznoj tribini mirno primiti i da nece biti nikakve reakcije?Najveci krivci su navijaci sa severne tribine jer su oni prvi zapoceli!
    (Tosiro gaMune, 4. novembar 2013 15:31)

    Ako ćemo tako opet nisi u pravu.
    Ko je napao navijače Zvezde u Brčkom u 13 časova?
    I po tvojoj logici opet su grobari prvi počeli. Ako je uopšte bitno ke je počeo prvi.
    (noisy43, 4. novembar 2013 17:02)

    # Link komentara

  92. Normalan covek ne moze lepo da ode da pogleda mec!
     (grobar, 4. novembar 2013 17:01)

    # Link komentara

  93. Sve ovo rece klub ciji navijaci prave sacekuse, PALE JNA (ne secamo se, a?), gadjaju igrace Partizana topovskim udarima tako da poluvreme provedu na 0 stepeni na terenu Marakane, Misicu i Bogdanovu daju da se setaju iako su uradili to sti su uradili. Jedan od njih je cak przio policajca bakljom!

    Sta hocu da kazem? Hocu da kazem DA SU SVI ISTI I DA NEMA RAZDVAJANJA! Kada Delije zapale JNA - Partizan se buni, Zvezda cuti!
    Kada Grobari zapale Marakanu - Zvezda se buni, Partizan cuti!

    Dok se igrao iole zdrav derbi, tada smo se delili na Grobare i Delije. Ali ovo sada NIJE pitanje podele na crno bele i crveno bele - ovo je sada pitanje ko je Srbin, ko je objektivan, razuman i inteligentan da stane na stranu zakona i reda, a ne na stanu huligana na tribinama za koje je i zatvor apartman na Skijatosu.

    Trebalo bi lepo kupiti 100 raketa, zaduziti se do balcaka i poslati bagru na Mesec. Bezpovratno!
    (Gordz, 4. novembar 2013 17:00)

    # Link komentara

  94. Bravo za saopstenje.Jedini krivci su grobari i samo njima treba biti zatvoren stadion zbog divljanja navijaca.Zvezdu treba kazniti novcano zbog lose organizacije sto se i radi u ovakvim situacijama.
    (Ruglo grada i Srbije ste, 4. novembar 2013 16:59)

    # Link komentara

  95. Ovi dozvoljeni baš rešili da postanu zabranjeni...
     (Marko, 4. novembar 2013 16:58)

    # Link komentara

  96. indijanci sa juga koji su uništavali stadion i međusobno se tukli i gađali bakljama su jedini krivci i najveća sportska sramota države Srbije.
     (blondy, 4. novembar 2013 16:54)

    # Link komentara

  97. Pod 1. Vi ste organizatori utakmice, kako su mogli da unesu balklje?
    Pod 2. Vasi navijacu su pravili sacekuse.
    Pod 3. Vasi navijaci po ko zna koji put ne samo da unose baklje nego i vatromet?
    Pod 4. Vasi navijaci su svaki put palili stolice na jna.
    Dakle isti ste svi.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Danilo, 4. novembar 2013 15:42)

    Pod 1. Uneli su ZASTAVICE za koreografiju, sto nije zabranjeno. Nije mogao redar da im oduzme zastavice u boji vaseg kluba, niti ima pravo na to !

    Pod 2. Kakve veze ima sto su navijaci pravili sacekuse na 20 KM od stadiona? Jel i za to Zvezda kriva? Pala vam je najjaca zastava na jugu, znamo da vas to boli pa pisete nebuloze.

    Pod 3. Isti slucaj je i sa vama. Jel ta inferiornost u odnosu na Delije vas toliko boli? Jesu li baklje i vatromet baceni na teren? Nisu, prema tome nema ni incidenta sa njima.
    Pod 4. Navijaci Zvezde su jednom zapalili stolice na juznoj tribini JNA, na derbiju 2008. ako se ne varam. Za razliku od njih, grobari su to radili minimum 10 puta u poslednjih 10 godina. To je dokaz nemoci i inferniornost, zlobe, ljubomore i kompleksa u odnosu na drugu stranu, avangardo nasa draga !
    (zvezdas-rajvoSa, 4. novembar 2013 16:54)

    # Link komentara

  98. ovi su stancuju saopstenja za svaku glupost samo su precutali onu sitnicu kad su igracima porazbijana kola na ogradjenom parkingu a kamere bile okrenute naopako
     (...., 4. novembar 2013 16:50)

    # Link komentara

  99. Bio sam na Marakani. I istina je da ovi na sever nisu napravile nered, al bila je bakljada do daske koja mislim da nikog nije ugrozila. Doduse momka sa dresom 88 su stalno nešto prozivali...mislim mozda zbog toga suspenduju stadion. A sa druge strane bilo je kriticno ali nekako su sami sebe ugrožavali. Prvo se gađali sa jos nekom trećom grupom koji valjda navijaju za sudije il možda dosli da gledaju neke devojke...pravo da kažem prvi put sam doživeo navijače nekog "treceg". A onda su palili zastavice svog kluba i pored sebe-da li zbog toga da pokažu mrznju prema sopstvenoj zastavi ili da sebe zapale zbog primljenog kola-nije mi baš najjasnije!
     (Nićko, 4. novembar 2013 16:49)

    # Link komentara

  100. Pa ti rekviziti navijaci poput zastavica se uvijek dozvoljavaju navijacima da unesu. FK CZ kao organizator je morala to da im dopusti, jer da nije, ovde bi gomila dezurnih policijaca to najostrije osudila i sl. A redari na ulazima smiju samo da vrse povrsni pretres, ne smiju da naredjuju navijacima da skidaju dijelove odjece, vec to samo smije policija.
    (Banja Luka, 4. novembar 2013 16:48)

    # Link komentara

  101. A kada su vasi disciplinovani navijaci palili jug tada se nesto niste bunili,i pri tome da to nije bilo samo jedan put vec u vise navrata.Jesu navijaci partizana zapalili ali gde je tu odgovornost organizatora utakmice to jest VASA.Zasto niste kontolisali lepo na ulazima,zasto je smanjen broj redara i jos mnogo zasto? (jos jedan, 04. novembar 2013 15:47)

    Kako mi kao organizatori smo mogli da sprecimo paljenje zastavica, svakome su zastavice dozvoljene da se unesu.A Niko nije ni ocekivao da cete paliti zastavice...
     (Cinjenice, 4. novembar 2013 16:47)

    # Link komentara

  102. ...mi osudjujemo sve vidove nasilja-videlo se kod šampona licemeri kako osudjujete a ove sa juga treba sve pohapsiti,videti ko sa obe strane štiti grupe i objaviti čiju političku podršku imaju.
     (vrazmena, 4. novembar 2013 16:47)

    # Link komentara

  103. Zasto niste izdali saopstenje kad su igraci partizana i golman Stojkovic bili izlozeni lincu,kad su na poluvremenu na hladnoci sedeli sakriveni ispod kucice na terenu jer nisu mogli od pirotehnike da udju u svlacionicu koja je letela sa severa,nego dobra stara skola zamena teza Zvezdine uprave. (SPINOVI, 04. novembar 2013 15:48)

    A zasto bi saopstenje zbog toga? Tada se znalo da ce Zvezda biti kaznjena, a sada je problem zato sto oce da kazne Zvezdu i suspendovali stadion zbog necega koja je normalna stvae na derbijima a to su baklje.
     (Cinjenice, 4. novembar 2013 16:45)

    # Link komentara

  104. Represijom, samo REPRESIJOM može se stati kriminalcima na put!
    Preuzmite samo engleske zakone - pet godina robije samo za
    običan ulazak na teren.
    (nenad, 4. novembar 2013 16:45)

    # Link komentara

  105. Pod 1. Vi ste organizatori utakmice, kako su mogli da unesu balklje? Pod 2. Vasi navijacu su pravili sacekuse. Pod 3. Vasi navijaci po ko zna koji put ne samo da unose baklje nego i vatromet? Pod 4. Vasi navijaci su svaki put palili stolice na jna. Dakle isti ste svi. (Danilo, 04. novembar 2013 15:42)

    1. Unete su baklje na svakom mecu pa tako i na JNA ali kada grobari bakljadu naprave to ti ne smeta.
    2.Sacekuse ili ne to nema nikakve veze sa FKCZ, to ciji su navijaci nema nikakve veze sa bilo cim ko je huligan mora da odgovara.
    3.Unose baklje i vatromet isto koliko i grobari.pa ti to ne smeta...
    4.Palili su jednom i to 2009 ,a iz istih razloga je na Jugu Zvezdinog stadiona su sklonjene stolice...
     (Cinjenice, 4. novembar 2013 16:44)

    # Link komentara

  106. Najveci krivac je Mazic. Kad je juzna tribina bila zapaljena, trebao je da prekine mec i da se taj mec registruje sa 3:0 u korist Zvezde, zatim da se novcano kazni Partizan. Sta je bilo sa Djenovom? Jel bila prekinuta utakmica i Italija sluzbeno dobila sa 3:0, dobila je i novcanu kaznu plus dobio je i FSS kaznu i to tri puta vecu cenu da plati UEFI. Ne treba da suspenduju stadion, nego prekini utakmicu i 3:0 za protivnika, plus 300.000 eura da PArtizan plati, a Zvezda 100.000 eura i to je to.
    (zvezdas-rajvoSa, 4. novembar 2013 16:44)

    # Link komentara

  107. A, da nije malo kriv i organizator? Odakle grobarima upaljači?
    (Munja, 4. novembar 2013 16:43)

    # Link komentara

  108. Pa na stadionu je zapaljeno hiljade baklji,ko je kriv za to? A na severu ko na vasaru u Sapcu sa sve vatrometom!!! I kazete niste krivi,pa ja bi vam i zbog ovog saopstenja lupio jos vecu kaznu!!!
     (Pfc, 4. novembar 2013 16:41)

    # Link komentara

  109. evo ovako,veliki sam grobar pa cu reci ovo: incidente su pravili jedino grobari!
    druga stvar,prosle godine nismo imali proslavu titule zbog divljanja zvezdasa na derbiju,suspendovan je nas stadion a nije njihov! zasto je sada i nas suspendovan a ne samo marakana? dvostruki arsini!
    ja sam usao na jug,niko me nije pretresao,to je propust organizatora a ne partizana!
    (bertans, 4. novembar 2013 16:40)

    # Link komentara

  110. Paljene su stolice na derbijj 2009 godine od tada nisu paljene stolice na JNA, ne izmisljajte grobari i ne lazite...
     (Grobari licemeri, 4. novembar 2013 16:39)

    # Link komentara

  111. More kaznjavaj i jedne i druge i kaznjavaj, kaznjavaj,hapsi, zatvaraj...!!!Dok se stoka ne nauci pameti! A te demagogije da su jedni bolji od drugih,ovi su krivi, ovi nisu, nevinasca i bla, bla, pa ko ce normalan u to poverovati?! Pun mi je vise...nasilnika i bruke na nasim stadionima, koju ceo svet gleda!
     (mille grobar, 4. novembar 2013 16:37)

    # Link komentara

  112. Ma da, drugi su krivi, a kako su uopste mogli da unesu gomilu pirotehnike, upaljace i ne znam ti ni ja sta?!
    (Tanja, 4. novembar 2013 16:36)

    # Link komentara

  113. Suspendovati Zvezdin stadion do kraja prvenstva, zbog loše organizacije, puštanja pirotehnike i loše protivpožarne zaštite, kazniti Partizanove navijače zbog ugrožavanja bezbednosti i izazivanja požara, pohapsiti Zvezdine navijače zbog hajdučije i banditizma na obrenovačkom putu.
    (PFC, 4. novembar 2013 16:34)

    # Link komentara

  114. @(wukiw, 4. novembar 2013 15:30)
    Nista od sada da se donese zakon da se pre ulaska na stadion pokazuje za SVE etiketa sa sirovinskim sastavom,ali doci obavezno u azbest odelu jer i majca moze da se zapali...wukiw da li si svestan sta si lupio????
    (B R A V O ! ! !, 4. novembar 2013 16:32)

    # Link komentara

  115. kazniiti, sve i organizatore i klub, i huligane-navijace obavezno, stadione zakljucati, klubove u nizi rang, huligane-navijace u zatvor, STOP primitivizmu i divljastvu.
    (pedja, 4. novembar 2013 16:32)

    # Link komentara

  116. the klosars saopstenje
     (miki, 4. novembar 2013 16:31)

    # Link komentara

  117. Navijaci FK Sledeca Sezona su izgleda brzo zaboravili sta su oni radili na nasem stadionu na proslom derbiju, da ne pricamo za ranije stvari koje su svima dobro poznate. Jedino resenje protiv i jednih i drugih huligana jeste da se dozvoli ulaz samo da dolaze ljudi porodicno na stadion ili samo zenama i deci i to na najmanje godinu dana. Posle toga ponovo dozvoliti svima da udju a ako se ponove neredi, onda povecati kazne na dve godine zabrane. Kad nema drugih resenja ovo je po meni najbolje.
    (n, 4. novembar 2013 16:31)

    # Link komentara

  118. Da li je moguce da se pravdaju? Pa ja sam navijaz Zvezde, ali zasto nije bila jaca kontrola na Jugu? Zasto policija nije vrsila pretres? Zasto to nije bolje organizovano?
    (LFC, 4. novembar 2013 16:30)

    # Link komentara

  119. Organizator meca je duzan da obezbedi uslove za bezbedno odigravanje meca sto u ovom slucaju nije ispostovano jer je navijacima bilo dozvoljeno da unesu veliki broj plasticnih zastava koje su navijaci zapalili... (wukiw, 04. novembar 2013 15:30)

    Ahahha da se zabrane plasticne zastave? aahahha pa ovo je vrh...Pa toliko koregfrafija je bilo pa nikada nije niko zapalio svoju koreografiju....
     (Goxy, 4. novembar 2013 16:29)

    # Link komentara

  120. Zvezda je pobedila na terenu, a donekle i na tribinama. Jadno!
     (Bijela, 4. novembar 2013 16:26)

    # Link komentara

  121. Prestanite vise da kukate nego srusite toleta!!!…!!
    (Monarhista, 4. novembar 2013 16:25)

    # Link komentara

  122. kazniti Partizan i samo Partizan !!!…!!
     (verica-ne, 4. novembar 2013 16:24)

    # Link komentara

  123. Ko je kriv za Djenovu? Ko nije unajmio dovoljno redara? Ko nije platio racun za vodu pa su creva licila na bastensko crevo? Ko je dozvolio unos baklji na stadion? Ko je kriv za unistavanje vrednih pecurki na terenu?
    (Nick, 4. novembar 2013 16:23)

    # Link komentara

  124. Mora da sam im ja dodao baklje...
    (who, me?, 4. novembar 2013 16:20)

    # Link komentara

  125. ovde nema nevinih svi ste krivi oterali ste navijace sa stadiona a doveli huligane pa smo sad svi krivi S R A M O T A
    (srecafortuna, 4. novembar 2013 16:18)

    # Link komentara

  126. zabraniti saradnju uprava klubova i navijaca
    (srecafortuna, 4. novembar 2013 16:11)

    # Link komentara

  127. Fudbalski klub Crvena zvezda snosi odgovornost kao organizator fudbalske utakmice.

    Oni su naplatili ulaznice, ostvarili su prihod od prodaje karata i shodno tome su obavezni da obezbede neometano praćenje fudbalskog događaja.
    (Nemanja ★, 4. novembar 2013 16:11)

    # Link komentara

  128. Kakva sprdnja.A,ko je domacin i organizator meca?Pirotehnike ko na ratistu a oni nisu nista krivi.
     (NEDJA, 4. novembar 2013 16:11)

    # Link komentara

  129. Treba biti korektan i kazniti krivce a ne sve pod red jasam Zvezdas ali treba realno ovaj put neka odgovaraju Partizanovci ne zato stosam Zvezdas nego stosu to i zasluzili ono nije navijajne ono je divljanje prema tome postovana Gospodo ruku na srce i realno srdacan pozdrtav postovani moi..
    (Holic, 4. novembar 2013 16:11)

    # Link komentara

  130. Podsetio bih samo i da je paljenje baklji zabranjeno i takođe se kažnjava! Druga je stvar što Zvezdina uprava podilazi svojim navijačima i to ne smatra prekršajem!
     (Mance, 4. novembar 2013 16:09)

    # Link komentara

  131. Samo pitanje za Grobare, otkud sada su se odjednom uhvatili pirotehnike koja je postala sasvim uobicajena stvar na svakom derbiju? Posto kada vi dobijete a na Jugu se zapali gomila baklji, niko nikad nije spomenuo organizatora utakmice niti ste spominjali da treba kazna za organizatora.
    (Diktatura, 4. novembar 2013 16:09)

    # Link komentara

  132. Groblje je krivo, pustite Zvezdu na miru!!! Grobari gde su vam zastave? :)
     (Ivan, 4. novembar 2013 16:09)

    # Link komentara

  133. Da bi oni bili iskljucivi krivci na nasoj strani nebi smela da bude upaljena niti jedna baklja ili slicno.Prema tome dozovite se pameti,mozda bi u tom slucaju i ja poveo unuka na utakmicu neki put.
    (Lilem, 4. novembar 2013 16:08)

    # Link komentara

  134. Zbog nedostatka novca, Zvezda je angažovala puno manje redara nego obično,količina unete pirotehnike je takva da je u pitanju veličina manjeg kamiona, gorele su obe tribine, fok su Partizanovi navijači zapalili koreografiju i napravili požar. Zvezda je organizator derbija, pa je samim tim odgovorna za bezbednost, navijači Partizana su pravili haos, Zvezdini su zapalili najmanje 150 baklji. Po UEFA standardu, oba tima su kriva, i to je to.
    (Realno, 4. novembar 2013 16:08)

    # Link komentara

  135. Navijač nije isto što i huligan! Na severu i jugu ima vrlo malo pravih navijača, uglavnom su huligani, od kojih klubovi imaju mnogo više štete nego koristi. Zvezdini "navijači" su najskuplje koštaju klub u Evropi. 180 minuta u Evropi, protiv jadnih timova i preko 100,000 evra klub ide u minus.
    (RealDeal, 4. novembar 2013 16:06)

    # Link komentara

  136. Kako naivno saopstenje... To je uradjeno na stadionu Crvene Zvezde, gde rade redari Crvene Zvezde, gde Crvena Zvezda bezbednosnim merama mora da onemoguci ovakve incidente. Kada ce u Srbiji ljudi prihvatiti da imaju barem neku odgovornost za stvari koje se desavaju?
    (FullHouse, 4. novembar 2013 16:05)

    # Link komentara

  137. Klasično kmeeee, kmeeeee, od FK Saopštenje, hahahahahhahahaa
    (kumaja11, 4. novembar 2013 16:04)

    # Link komentara

  138. Dzajic i Tozovac hotel Radmilovac
    (Strahinja, 4. novembar 2013 16:04)

    # Link komentara

  139. Koliko se FKCZ boji navijaca videli smo u gostovanju Dzajica na tv...sve je to isti sljam...btw zlatni Misic i Bogdanov,Dunjic...i ostali...
     (gremlin, 4. novembar 2013 16:04)

    # Link komentara

  140. e da jos se niste javili saopstenjem o podrsci igracima posle polupanih stakala...
     (muamua, 4. novembar 2013 16:03)

    # Link komentara

  141. Vi na stadionu ne smete da zinete, ali zato sačekujete iza ćoška.
    (Drobnjak iz auta, 4. novembar 2013 16:02)

    # Link komentara

  142. ja se izvinjavam,ali ko je gadjao stojketa celo prvo poluvreme topovskim udarima??? cenite da je normalno gadjati golmana???
     (muamua, 4. novembar 2013 16:01)

    # Link komentara

  143. "Fudbalski klub Crvena zvezda, kao najveći klub u Srbiji"
    (Svidja mi se ovo, 4. novembar 2013 16:00)

    # Link komentara

  144. Naravno da su krivi navijači Partizana,jer zvezda nije imala para da unajmi redare koji će da pretresaju navijače!Uneto je preko 300 baklji,preko 90 topovskih udara,hiljade petardi....!Ne opravdam paljenje vatre na jugu,ali najveći krivci su organizatori derbija i oni su toga svesni,zato i stiže ovo saopštenje!!!
     (Priboj PFC, 4. novembar 2013 16:00)

    # Link komentara

  145. A otkad je to bakljada zabranjena na derbijima? Posto grobare nikad nisam video da traze kaznu za Partizan i pored toliko unosa pirotehnike na JNA. Ah da oni u toj bakljadi uzivaju...licemeri.
     (York, 4. novembar 2013 15:56)

    # Link komentara

  146. Samo za gadjanje Stojkovica topovskim udarima na svakom derbiju bih vas ja suspendovao do kraja jesenje sezone.
     (Mnogo se pravite naivni Ćokijevci, 4. novembar 2013 15:56)

    # Link komentara

  147. Krivi krivi nego sta.Pitanje za grobare gde su vam zastave,ahahahaha sa vama uvek neka komedija.
    NAPRED ZVEZDO
    (Staridz, 4. novembar 2013 15:40)

    Navijacki kodeksi - koga vi lazete?
    (ko razume shvatice, 4. novembar 2013 15:54)

    # Link komentara

  148. Najbolja obavestenja uvek...
    Vi ste zlatni!
     (Milivoje vrati se, 4. novembar 2013 15:52)

    # Link komentara

  149. A Bakljada i VATROMET na severu,to se nije desilo???
    (Nemanja, 4. novembar 2013 15:51)

    # Link komentara

  150. Poslednji put sam bio na derbiju pre desetak godina kada su policajci na konjima gurali mene i moja dva mala sina ispred ulaza na Marakanu. Pokupio sam se i otisao sa stadiona. Zanavek!!! Ne idem da ne bih izgubio zivot, oci, glavu, ruke, noge...a sve zbog ludaka kojima oba kluba dopustaju da na tribine unose oruzje, petarde, rakete i sve ono sto ugrozava zivot ljudi. Klubovi su zaduzeni za redare na ulazim koji pregledaju gledaoce i kontrolisu sta se unosi. Klubovi dopustaju huliganima da na tribine unesu, cim policija izvrsi kontradiverzioni pregled, sve ono sto vidimo da gori i dimi u toku utakmica. Klubovi su krivi i klubovi moraju da najzad plate cenu svog odnosa prema nama normalnima koji hocemo da gledamo fudbal i da navijamo za svoj klub. Da ih kazne i to ne jednu, vec 10 utakmica pre praznim tribinama. I da UEFA odmah reaguje i izbaci ih pet godina iz svih takmicenja.Ovaj derbi je bio tuga u svakom pogledu a vrhunac je bio jurnjava presrecnog Stojanovica u tunel... A CZ sa ovakvim saopstenjima nastvalja li, nastavlja...nasi su bili fini, nije bilo dima, vatre...grobari su krivi...tuzni li ste...
    (covek, 4. novembar 2013 15:49)

    # Link komentara

  151. Zasto niste izdali saopstenje kad su igraci partizana i golman Stojkovic bili izlozeni lincu,kad su na poluvremenu na hladnoci sedeli sakriveni ispod kucice na terenu jer nisu mogli od pirotehnike da udju u svlacionicu koja je letela sa severa,nego dobra stara skola zamena teza Zvezdine uprave.
    (SPINOVI, 4. novembar 2013 15:48)

    # Link komentara

  152. Kao neki divljaci u kamenom dobu kad upale vatru...
    (Serbistan forever, 4. novembar 2013 15:47)

    # Link komentara

  153. Grobari spinuju kao po obicaju, ovo saopstenje je na mestu jer non stop zadnjih 30 godina se unose baklje pa niko se nije obazirao na to...A sada odjednom Zvezda odgovorna za unosenje baklji? Pa sto onda ako ste tako casni sto ne trazite kazne Partizana kao organizatora za svaki put kada se umesu baklje...
     (Manipulisete!, 4. novembar 2013 15:47)

    # Link komentara

  154. A kada su vasi disciplinovani navijaci palili jug tada se nesto niste bunili,i pri tome da to nije bilo samo jedan put vec u vise navrata.Jesu navijaci partizana zapalili ali gde je tu odgovornost organizatora utakmice to jest VASA.Zasto niste kontolisali lepo na ulazima,zasto je smanjen broj redara i jos mnogo zasto?
    (jos jedan, 4. novembar 2013 15:47)

    # Link komentara

  155. Ma gde oni krivi ni slucajno,tako nisu bili krivi ni u novom pazaru samo sto su tad dobili lijepe batine i par kamenica u glavu
    (Bosnjak, 4. novembar 2013 15:45)

    # Link komentara

  156. Krivica u ovom slucaju ide organizatoru, a to je FKCZ. Znate da je utakmica visokog rizika, trebali ste da preduzmete sve mere predostroznosti da ne dodje do incidenata, ne okrivljujte druge za vase propuste ili nemar.
    (Loktionov, 4. novembar 2013 15:45)

    # Link komentara

  157. A da pozovemo Karlu Del Ponte? Nemojte da ste smesni i jedni i drugi. Zivim u Nisu i jedno vreme sam ziveo na 300 metara od Caira. Pre kada su gostovali Zvezda ili Partizan bude oko 50 policajaca i 3 ili 4 saobracajca kod Lipe ili porodilista i to je to. A sad to je zandarmerija, interventna obicna policija samo gledam marinci kad ce da dodju. Fudbal pod takvim uslovima gde jedan otac ne moze da dodje sa sinom da gleda ugakmicu treba ukinuti. Pogotovo Zvezda i Partizan zajedno sa svojim politickim strukturama koje ih pokrivaju prednjace u s emu tome. Ugasitit prvenstvo na 5 godina i odlucno se obracunati sa huliganima je jedino resenje ali to nece da gledamo tako da je sve ovo mazanje ovlci narodu.
     (milos, 4. novembar 2013 15:45)

    # Link komentara

  158. Ma hajde, a ko je bio organizator utakmice i dozvolio huliganima da unesu sav potreban materijal da bi izazvali incidente.
    (Marko, 4. novembar 2013 15:44)

    # Link komentara

  159. Jos jedan u nizu dokaza ko ustavri vodi Zvezdu.Posle Dzajicevog gostovanja na B92 gde u jednom momentu nije smeo da okrivi navijace sa severa,sad i ovo saopstenje u kojem se tvrdi da su oni opet neduzni,akoliko su mediji u Evropi krivi ako ste svaku utakmicu u Evropi kaznjenu postavlja se pitanje.Ko je oraganizator utakmice?Gde su redari na ulazima i ko ih je angazovao,jel postoji mogucnost da ste ih namerno pustili sa toliko pirotehnike?Koliko ste pirotehnike sakrili na stadion pa je Policija U KDS pre utakmice otkrila u sahtu na severu?zasto manjak od 500 redara?Opet isto zamena teza,stvaranje i spinovanje prebacivanjem krivice na sve ostale u stilu zastite svojih "dobrica od navijaca".Sve treba kazniti i tacka,ako treba i prekinuti prvenstvo do daljeg jer nam je dosta vise ovakvih zastitnika,sta ocekivati vise od uprave Zvezde kad na skupstinu sedi kao pocasni gost Uros Misic????
    (Licemerje, 4. novembar 2013 15:44)

    # Link komentara

  160. Ne dirajte Zvezdin stadion!Nismo mi pravili nerede,za upotrebu pirotehnike se izrice samo novcana kazna,tako pise i u pravilniku.A sto se tice Vojnog objekta to vidite sa nacelnikom Generalstaba,pa ako hocete da se petljate sa Vojskom vi im suspendujte teren u Humskoj.Tamo ionako niko ne zalazi.
    (Zvezda, 4. novembar 2013 15:42)

    # Link komentara

  161. Pod 1. Vi ste organizatori utakmice, kako su mogli da unesu balklje?
    Pod 2. Vasi navijacu su pravili sacekuse.
    Pod 3. Vasi navijaci po ko zna koji put ne samo da unose baklje nego i vatromet?
    Pod 4. Vasi navijaci su svaki put palili stolice na jna.
    Dakle isti ste svi.
     (Danilo, 4. novembar 2013 15:42)

    # Link komentara

  162. isključivo tačno!!
     (iki, 4. novembar 2013 15:42)

    # Link komentara

  163. evo ja cu da vam kazem kao jedan od ljudi koji je bio na jugu da je kontrola bila takva da sam bukvalno bombu mogao da unesem,a cak ni kartu nisam imao...tako da gospodo organizatori utakmice u subotu,sva krivica je iskljucivo vasa!
    (darden, 4. novembar 2013 15:41)

    # Link komentara

  164. A zasto je onda Radnicki krivac i placa stolice koje su polupali navijaci Zvezde pre nedelju dana?
    Uvek je po pravilniku kriv organizator, jedino sto bih u ovom slucaju kaznio oba kluba, jer su prethodnih godina svaki derbi na Partizanovom stadionu palili stolice navijaci Zvezde-a Zvezda nije kaznjavana za to!
    Prema tome: treba kazniti oba kluba, jer se drugacije nista ne postize, samo produbljuje "kriza".
    (Dzamburu 'n Koma, 4. novembar 2013 15:40)

    # Link komentara

  165. Tacno od reci do reci. 35 minuta pre pocetka su se gadjali bakljama dozvoljeni i zabranjeni jedno deset minuta. Posle toga paljenje zastavica u bojama svog kluba?!?! gde sudija posle treceg upozorenja nema snage-hrabrosti da nalozi delegatu da se isprazni jug, sto je po propisima duzan da ucini. Nakon toga odluka da su oba kluba kriva?!?! A da im nije dozvoljen unos zastavica koje su palili, a koje su prethodno koriscene za koreo, bilo bi zvezdina uprava nam ne da bla bla bla.
    (Sunce Slobode, 4. novembar 2013 15:40)

    # Link komentara

  166. Navijaci Partizana su palili vatru,isto kao i turski konjanici pre par derbija na JNA.Tada ste cutali. Isto kao i sada sto cutite za razbijanje automobila i ubacivanje sampona. Jel su i za to krivi Grobari? Licemeri bili,licemeri ostali
    (realan, 4. novembar 2013 15:40)

    # Link komentara

  167. Krivi krivi nego sta.Pitanje za grobare gde su vam zastave,ahahahaha sa vama uvek neka komedija.
    NAPRED ZVEZDO
    (Staridz, 4. novembar 2013 15:40)

    # Link komentara

  168. Vecih cinika i gorih ljudi od uprave Zvezde nema.Rukovodstvo tog kluba je moralno dno i njihovom brukanju kraja nema.Oba kluba treba drasticno kazniti i najzad uvesti red u ovo ludilo.Suspendovati rukovodstvo oba kluba i trajno im zabraniti bavljenjem oko sporta.Ako mi to ne uradimo UEFA hoce sigurno...
    (smeker, 4. novembar 2013 15:39)

    # Link komentara

  169. Kad su vasi navijaci polupali stadion Cair niste bili tako brzi u objavljivanju saopstenja vec ste prebacili odgovornost na domacina susreta. A sada kad je vas polupan onda to pravilo ne vazi. E pa nece moci. Kao organizator susreta CZ je odgovorna za svu nastalu stetu svidelo vam se to ili ne. Lepo je kad urnises tudje a kad dodje vreme da drugi urnisu tvoje onda saopstenja lete.
    (Ivan, 4. novembar 2013 15:39)

    # Link komentara

  170. Pa i vasi navijaci su ne tako davno palili sever na stadionu Partizana...koje licemerje!!!
    (jd, 4. novembar 2013 15:38)

    # Link komentara

  171. Ko je kriv? Ko je kriv? Deda Mraz je kriv!!!
    Ko mala deca "tuzicu te uciteljici"! Dosta bre vise gluposti, svi ste isti, da imamo mozga pa da zabranimo fudbal na 10 godina, e onda bih vas pitao ko je kriv! Glupa masa ostaje glupa masa, i ostace glupa masa!
    (Serdjo, 4. novembar 2013 15:37)

    # Link komentara

  172. Jel ste poneli odgovorne za paljenje stolica na JNA? Jel ste poneli odgovornost sto su vasi redari svojevremeno ucestvovali u tucama? Jel ste poneli odgovornost za to sto su nasi igraci pre dve godine proveli poluvreme na terenu? Licemeri!
    (nex, 4. novembar 2013 15:37)

    # Link komentara

  173. Evo saopstenja :)
    (Milos, 4. novembar 2013 15:36)

    # Link komentara

  174. A kako bi prosli u Engleskoj za bakljadu koju ste napravili i vatromet rasprskavajuci?Opet se gospodo iz "najveceg kluba" krijete iza manjeg zla...apsolutno vas,ponasanje navijaca Partizana,ne abolira...mada ste u poslednje vreme navikli na to...pozdrav
     (srle, 4. novembar 2013 15:36)

    # Link komentara

  175. Jedno od retkih saopstenja sa kojima se slazem! Za bakljade novcana kazna, a za pozare i gadjanje bakljama ostale tribine, napad na padobrance, sprecavanje gasenja i ostalo pecinsko ponasanje, ne samo suspenzija stadiona, nego i u corku!
    (MD, 4. novembar 2013 15:36)

    # Link komentara

  176. Navikli iz JSD na komesare pa to ti je.
    (pećinski oko vatre, 4. novembar 2013 15:36)

    # Link komentara

  177. Da nije mozda Vesic pisao saopstenje...
    (darko, 4. novembar 2013 15:36)

    # Link komentara

  178. Dragan Džajić : "Igrači su poklonili dresove navijačima"
    Olja Bećković : "Čega se plaši Dragan Džajić?"

    To je što se tiče straha. A drugo pitanje je ko je pisao ovo saopštenje, i ko se to ne seća nekoliko uzastopnih paljenja stadiona JNA od strane zvezdinih navijača kada su i gorele prostorije KK Partizan koje se nalaze ispod... pa verovatno isti ti koju su to i radili.
    (dragan, 4. novembar 2013 15:35)

    # Link komentara

  179. Jel i jedan derbi prosao bez bakljade? Samo neka mi neko objasni kako to JNA nije suspendovan a Grobari su pravili bakljadu na svakom mecu?I na derbiju na JNA svakom. Pa nije suspendovan stadion.
     (Webber, 4. novembar 2013 15:35)

    # Link komentara

  180. CZ je kriva koliko i ja koji sam sedio kod kuće i gledao prenos na Prvoj. Moral naše fudbalske organizacije odgovara duhu i delu predsednika FSS koji je toliko zla naneo srpskom fudbalu i nastavlja i dalje da mešetari. Sve dok je karadžić predsednik FSS kod nas će fudbal biti u službi raznih vrsta kriminalnih grupa. Sklonite Karadžića i pola posla je rešeno. Najnovija odluka o suspenziji stadiona CZ potvrđuje da je karadžić umešao prste, jernjegovi poltroni u FSS donose odluke prema naređenju Karadžića.
    (Mito, 4. novembar 2013 15:34)

    # Link komentara

  181. Очекивано саопштење клуба који је био ДОМАЋИН.
    Немају пара да обезбеде довољан број редара, нису способни да обуздају своје (а камо ли туђе) навијаче.

    Када су њихови навијачи палили Партизанов стадион, онда им је организатор био крив.
    А сад?!
    Сви су криви, само они никад нису ни за шта, они су увек у праву.

    Лицемери!
    (гори ватра, 4. novembar 2013 15:34)

    # Link komentara

  182. nwe navijam ni za jedne ni za druge ali ovo je istina.
    Grobari jesu jedini krivci za incidente na stadionu
    (Vladimir, 4. novembar 2013 15:34)

    # Link komentara

  183. Da ste se javili za razbijanje prozora automobila vasih igraca, ovo saopstenje bi i imalo neku tezinu. Ovako, dzaba vam.

    Delije nisu ucestovale u paljenju tribine u subotu, istina. Ali, kao sto sam naveo, prozori na automobilima, incident kod Umke, unosenje i upotreba pirotehnike u subotu (iako nisu palili, pirotehnika je i dalje zabranjena), a bilo je i slucajeva paljenja (poslednji derbi prosle sezone, na JNA).

    Bez ikakve relativizacije i odbrane onih, na koje niste smeli da ukazete prstom kada su lomili prozore - potpuno zatvaranje oba stadiona + hapsenje stoke. Daj Boze i da se fudbal zabrani.
    (Jabilondo, 4. novembar 2013 15:33)

    # Link komentara

  184. Само да предухитрим онај плитки коментар који доминира интернетом ових дана. Не треба забранити фудбал у Србији, него решити проблем фудбала у Србији.

    Имате снимак људи који су палили ватру, ко се гађао пиротехником..., ма све имате на тацни! Лепо све у апс, забрана доласка на стадион, проблем решен, а не да вечито испаштам са овим суспензијама.

    Додуше коме ја причам? Људима који гласају за оне којима ови што пале ватру праве журку за улазак у владу Србије...
    (Анонимус, 4. novembar 2013 15:33)

    # Link komentara

  185. Slazem se da jesu ali znate i da su delije zapalile ceo sever na partizanovom stadionu i sledeci put ce isto kao sto ce i grobari jug na zvezdinom...Zar je bitno ko je kriv,cemu ovo klinacko saopstenje u fazonu nisam ja on je...Svi su oni isti,ovako moze do sutra da se prebacuje loptica..Treba resiti pitanje huligana a ne jos vise paliti vatru...pozzz
    (zile, 4. novembar 2013 15:32)

    # Link komentara

  186. saopstenje br. 4535 od pocetka 2013. godine
     (drogbagalata, 4. novembar 2013 15:32)

    # Link komentara

  187. Ko je napao navijace partizana iz Obrenovca?Jel ste ocekivali da ce to navijaci na juznoj tribini mirno primiti i da nece biti nikakve reakcije?Najveci krivci su navijaci sa severne tribine jer su oni prvi zapoceli!
    (Tosiro gaMune, 4. novembar 2013 15:31)

    # Link komentara

  188. Spin majstori.
     (Nikola, 4. novembar 2013 15:30)

    # Link komentara

  189. Organizator meca je duzan da obezbedi uslove za bezbedno odigravanje meca sto u ovom slucaju nije ispostovano jer je navijacima bilo dozvoljeno da unesu veliki broj plasticnih zastava koje su navijaci zapalili...
    (wukiw, 4. novembar 2013 15:30)

    # Link komentara

  190. Obraz đon, licemerju nikad kraja. Kada protivnicka ekipa provede pauzu na poluvremenu na 0 stepeni celzijusa, kada protivnicki golman bude bombarovan topovskim udarima, iz FK saosptenje kazu da su navijaci bili za 10, i da je organizacija bila na nivou, i cude se 'drakonskoj' kazni od 1 utakmice bez publike. A delegat nema hrabrosti za vise, jer se nece dobro zavrsiti po njega inace.
    Po zakonu o sportu su dozvoljeni vatrometi, baklje, sredstva kojima bi trebalo da operise lice koje je obuceno i ima dozvolu za to ili ne?
    Ko je dozvolio da se unese to na stadion?
    Sta je sledece? Bazuka? Napalm bomba, sto da ne, bio bi to pravi spektakl! Sve za spektakl!
    (FK saopstenje, 4. novembar 2013 15:27)

    # Link komentara