Utorak, 29.10.2013.

09:30

NBA: Može li neko da zaustavi LeBrona?

Izvor: B92

NBA: Može li neko da zaustavi LeBrona? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

40 Komentari

Sortiraj po:

SHOMMY

pre 10 godina

nisam uspeo da procitam sve komentare ali se slabo pominje hjuston, Smatram da ce taj tim biti u vrhu i borac u finalu za nba prsten!!!!

Ponosni_Srbin

pre 10 godina

Necu puno da komentarisem, samo da kazem da sam imao tu cast i srecu da sinoc prisustvujem otvaranju NBA sezone uzivo iz Njujorka sa Flatiron skvera gde sam uspeo da se ubacim iza stola gde su bili Shaq, EJ, Kenny the JET Smith i Charles Barkley! Bila je ludnica, neopisiv osecaj videti ih uzivo, uz naravno non-stopno mahanje sa 3 prsta iznad glave Barkleya sto se moze i videti na TNT televiziji i NBA sajtu! Pozdrav svim NBA fanovima i kriticarima! :)

Unknown

pre 10 godina

Knicksi posle duzeg vremena imaju solidan tim, ali dalje od 1. runde playoffa nece moci. Ipak su Miami, Chicago, Indiana i Brooklyn bolji.
Sto se tice Brooklyna, za njih zavisi da li ce imati povrede ove sezone. Ukoliko ne bude povreda boljih igraca i ako budu mogli da limitiraju minute veterana na 20-25 u regularnom delu sezone, onda ce svi biti spremni za playoff. Mada ja mislim da ce im se desiti isto ono sta i Lakersima prosle sezone - povredice se 2-3 glavna igraca, nemaju kvalitetne zamene na klupi, zbog toga ce veterani morati da igraju po 35-40 minuta, bice istroseni i pre nego sto sezona zavrsi i ispasce u 1. rundi playoffa.

Nemanja

pre 10 godina

Po imenima i iskustvu Broklyn je daleko najjaci, vecina ovih igraca je igrala all star meceve i bili nosioci u timovima u kojim se ranije igrali

Nucky Thompson

pre 10 godina

Samo vi podjcjenjujte Knickse, cinili su to i ranije :)))! Elem, prva ulaznica je pala kad dolazi Pakman u MSG:)))! Volim Partizan i NY Knicks!!! Ostalo su sitnice :)

Djordje

pre 10 godina

Ne znam zasto niko Njujork ne uzima ozbiljno...Prosle godine su igrali pored majamija i indijane najbolju kosarku na istoku...
Ove godine nista nisu mjenjali,tako da ja njih vidim u polufinalu istoka pored majamija,indijane i cikaga!A tu je najjaci napadac NBA lige BIGGGG KARMELOOOOOO
Ajmo Niksi :)

NBA

pre 10 godina

@ nebitno

a) Deron Vilijams jeste najbolji deo Netsa - nadrealan plej koji moze sve
b) Dzenings je ludilo od igraca
v) Pelikansi napadaju plejof i verovatno ulaze u isti, predvodjeni Holidejom, koji ce pokazati da je ubica, sto je objektivno bilo nemoguce u ekipi poput filadelfije
g) Indijana je vec sada vrhunska defanzivna ekipa, ali u ovakvom sastavu i dalje ima vise potencijala da popravi odbranu nego napad (a napad se vec popravio povratkom grendzera i dolaskom skole) - iako to mozda deluje cudno.

Ali slazem se da je Barnjani smesan igrac...

Uostalom vidececemo :P

:D

Marko

pre 10 godina

http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba/150475

hajmo sto vise nas da formiramo jednu nasu fantasy league. pridruite se.
Ukoliko link ne radi u pitanju je yahoo nba fantasy, a ime lige NBA fun league
:)

JEZERDZIJA

pre 10 godina

Pre svega svaka vast redakciji B92 na ovako opsirnoj i zanimljivoj analizi..Mislim da ove godine dostavtimova moze da se bori za titulu, pre svih Majami naravno, jer vec su dokazali koliko su mocni predvodjeni dominantnim LBJ-om zatim Hjuston za koji ja smatram da je jedan od glavnih kandidata za titulu jet Harden i Hauard mogu biti zaista ubitacan tandem uz podrsku ostalih igraca vec su pokazali da mogu dosta..Tu su jos Oklahoma, Klipersi, Netsi, videcemo bice uzbudljiva sezona, ja cu navijati za Lejkerse naravno kao i do sada, mada sam poprilicno siguran da je njihov najveci problem trener, ali ko zna, moze mamba svasta da uradi, ne smemo ni njih otpisivati, sve u svemu, bice ovo jos jedna duga i uzbudljiva sezona...

Rampi

pre 10 godina

Chikago,Indijana i Bruklin su ekipe sa jacim rosterom od Majamija.Svake godine LeBron se susrece sa sve vecim izazovom...Jedva cekam da vidim njegovu reakciju od koje,ipak,jos uvek sve zavisi...

spasilac onondaga

pre 10 godina

@bojan

Uziveo si se u ulogu komentatora ili ti Edina Avdica :) ..Ali lepo od tebe sto si odvojio neko vreme i priblizio celokupna desavanja i ocekivanja za predstojecu NBA sezonu svim ljubiteljima kosarke. Veliko Hvala!

Zg-boy

pre 10 godina

(Aca86, 29. oktobar 2013 10:54)
Portland bi sljedeće godine stvarno mogao biti puno bolji nego prošle.
Otišao je samo Hickson,a na njegovo mjesto kupljen B.Lopez koji će nadajmo se uz Leonarda unijeti čvrstinu u obrani i rasteretiti malo
Oldridgea.Lillard je prošle godine predvodio kompletnu ligu s preko 3100
min, a sad je dobio pouzdanog Mo Williamsa za mentora i rezervnu opciju na 1i2.Batum nakon zlata na EP može još bolje,a doveden je i solidni Wright iz PHI.Rookie McCollum(nažalost već slomio nogu)kao 10-i pick valjda vrijedi nešto.I da ne zaboravimo,prošle godine imali su 33-36 i držali 8,9 mjesto i onda se jednostavno ispuhali izgubivši 13 za redom.
Ako bude zdravlja definitivno crni konj Zapada,kao i Detroit na nikad jačem Istoku.

Unknown

pre 10 godina

Solidan tekst, mada mi neke stvari stvarno nisu jasne ...
Jennings odlican playmaker? Gledao sam sve utakmice Bucksa iz prosle sezone i tvrdim da ne postoji precenjeniji igrac u NBA.
Indiana da popravi odbranu? Rec od o timu sa jednom od najboljih odbrana u timu.
Lakersi imaju sampionske ambicije? Lakersi nemaju ambicije ni za plasman u playoff, a da ne govorim za titulu.

shazam

pre 10 godina

Vise je nego ocigledno da je Majami najbolji tim, ali sa druge strane - postoji razlog sto je three-peat u NBA tako retka pojava. Na primer, Lebron je igrao po 35 minuta u proseku zadnje 3 sezone, sto mu dodje nekih 350 utakmica ne racunajuci predsezonu, kao i igranje za reprezentaciju Olimpijadi i sl. Jednostavno dodje do zamora materijala fizicki, a jos vise psihicki. Daleko od toga da nemaju sanse, ali gledajuci sta pisu/pricaju ljudi pred pocetak sezone, stice se utisak da je 50-50 sansa da osvoji Majami u odnosu na sve ostale skupa. Mislim da nije bas tako, i da ce Majami zaista morati da ulozi nadljudski napor da bi se i po cetvrtu godinu zaredom uopste nasao u velikom finalu pored svih jakih timova na Istoku koji su jos jaci nego prosle godine. Sve u svemu, nakon prethodnog nestvarno kvalitetnog i uzbudljivog finala, svih kadrovskih rotacija u jakim timovima, bas se oseca uzbudjenje pred pocetak sezone, kao sto davno nije. Navijacu za SA, ali moj tip za konacnog pobednika - Bruklin. Jeste da je Kidd rookie trener, ali ima autoritet kao osoba ciji je dres penzionisan u Netsima, sto je vazno za eventualno smirivanje strasti. Sto se tice takticke nedoraslosti, igraci koji su sada u Bruklinu su toliko iskusni i inteligentni (Garnet, Pirs, Vilijams, Teri, Kirilenko pa i Dzonson) da u tom smislu mogu maltene sami sebe da treniraju. Ne verujem da ce u toku same sezone biti nesto dominantni, ali ocekujem da budu u prva 4 tima na Istoku...a onda kom opanci tom i...znate vec:)

dominique wilkins

pre 10 godina

Joj jedva cekam pocetak ove sezone... Nadam se da Majami nece uzeti ponovo... Jeste Le bron igracina ali ne gotivim ga nikako...mnogo mi je drazi D-Wade u Majamiju.

Moji favoriti su Chicago i Houston... Mislim da ce Dwight Howard dominirati ove godine, jer je poceo raditi sa najboljim centrom svih vremena Hakeem Olajuwon-on + operacija ledja ga je sprecila da pokaze pravu snagu u Lejkersima prosle sezone... Pacersi ,Oklahoma i San Antonio se nikako nemogu otpisati...

Za koga navijam... Pa naravno za Minesotu jer tu igra veliki covjek i igrac Nikola Pekovic... Uz malo srece i bez povreda mislim da mogu do playoffa...

Pozdrav svim ljubiteljima kosarke...

ivan

pre 10 godina

Navijam za Oklahomu,ali bio bi prezadovoljan polufinIom.Za majami mislim da ce tesko do titulr,mislim da nemaju toliku zelju kao.ranije,jer mi deluju kao da se prezasicrni. Mislim da iznenadjenje moze da bude Hjuston i Bruklin.

Red Auerbach

pre 10 godina

Boston nije bio slabiji jos od 'shesettrecje', ali navijaci moraju da budu zadovoljni... doveli su mladog i perspektivnog trenera od 36 godina i podmladili ceo tim.

Ove sezone Celticsi ce gubiti na kilo, ali svaki novi poraz podizhe nam shanse za prvi pick na draftu 2014 (jednom od najjacih ikada)... not that we are gonna win it, we never do when we tank, but the hope dies last.

Keli Olinik (draftovan u prvom krugu) obecava, ali Dennis Schroedera koga smo preskocili i ostavili Atlanti - nikada necemo prezaliti. Schroeder je trebalo da bude Rondov shegrt i naslednik. Ovako, bez drugog pleja, Redzon ostaje esencijalan za bilo kakve ambicije.

Ne bi trebalo da trejdujemo Ronda, osim ako ne moze da se dobije neki bash bash dobar igrac koji bi nam trenutno promenio tok sudbine. Menjati Ronda za draft pickove u 2018/2019 (voli to Ainge da radi) nije preporucljivo. Ne, Rondo nece jos dugo da bude u svom zenitu i koleno nece biti bolje nego pre operacije ukrstenog ligamenta, ali malo je timova u ligi koji Bostonu za Ronda mogu da ponude zadovoljavajuci kvalitet.

Prva godina da necu suzu pustiti posle ijednog poraza... a bice ih 50+.

Vujke

pre 10 godina

Oduzi se ova medjusezona. Istok ce biti mnogo zanimljiviji ove godine za pracenje, bice ovo jedna od nepredvidljivijih sezona. Raspored na istoku ce mnogo zavisiti od uklapanja Grendzera u tim Indiane, ako ne poremeti hemiju, a Dzorz, Hibert i Stivenson(tako nesto) nastave da napreduju, uz standardno dobrog Westa, tesko ce im ostali timovi parirati. Ako se ispostavi da je Majami uboo premiju sa Odenom i pokaze se kao dobar centar, Majami ce konacno zatvoriti tu rupu pod kosem, koja ih je mucila ceo plej of, pa Hibert se je ispod kosa igrao kao sa decom. Ova sezona ce pokazati, da li je Bos stvarno zasluzio da bude deo velike trojke, ili je samo izvikan igrac, posto je veci deo utakmica plej ofa odigrao katastrofalno,a pitanje je koliko ce Vejd uspeti da resi problem sa kolenima. I ocekujem ove sezone najbolju LeBronovu sezonu do sada. A na kraju sezone ce tek nastupiti ludnica jer mnogi vanserijski igraci postaju slobodni agenti. Pozdrav svim ljubiteljima NBA, ocekuje nas dobra zabava.

Cvele

pre 10 godina

da sam ja menadzer majamija pustio bi bosa da ide i doveo bi pekovica na petici i neku mladu cetvorku.... jedini problem majamija ovih godina je odbrana jakih petica(hibert) i mislim da bi dolaskom pekovica tu rupu vrlo dobro popunili

Bojan

pre 10 godina

ZAPAD

Portland: Napokon tim za plejof. Ove godine ništa više od toga.
Minesota: Ako ih posluže zdravlje (a neće) i Rubijev šut (a neće), ulaze u plejof.
Oklahoma: Već u startu gube prvo mesto zbog Vestbruka. Djurent će zato bez njega imati 32-35ppg. Odlazak Hardena boli i boleće.
Denver: Stagnacija i odlazak Masaija i Igoudale. Druga runda plejofa.
Juta: Drugi najlošiji tim zapada, ali verovatno i najmlađi.
Klipersi: Najbolji tim konferencije. Ako ih Dok disciplinuje, možda dođu do finala.
Lejkersi: Ne mogu o njima. Bolno je.
Finiks: Najlošiji tim na zapadu. Dvojica najboljih igrača su im dva pleja. Kanta za punjenje. Čeka se draft.
Golden stejt: Čovek mora za njih da navija. Sa Igijem mogu do finala konferencije.
Sakramento: Skup talentovanih igrača koji neće ličiti ni na šta. Ali, novi vlasnik. Možda se otvori za nekog Rudija Geja ili Ronda. Što da ne?
Dalas: Ovo će biti samo godina borbe za plejof.
Hjuston: Na papiru, drugi najbolji tim. U predsezoni, sasvim dobar tim. Na klupi, jedan od najboljih post igrača ikada. Sve je moguće.
Memfis: Bez šuta spolja, džaba im sva odbrana.
Nju Orleans: Tim za gledanje. Dejvis, superstar u nastajanju.
San Antonio: Lenardova sezona za pamćenje, pametna raspodela minuta za Timija, Tonija i Manua i ko zna, možda opet finale. Sparse ne moraš da voliš, ali moraš da poštuješ.

Biće ovo odlična sezona.

Bojan

pre 10 godina

Prvo, ne juri se samo Vigins, nego bilo ko od prvih šest pikova, pošto se radi o jednom od verovatno najboljih draftova u najavi.

ISTOK

Boston: Tim u izgradnji (ili u tenkovanju). Najveće pojačanje je Bred Stivens, a najveće pitanje "šta sa Rondom?".
Bruklin: Titula ili ništa - kakav crni seleri kep? Ruska muvačina i Kirilenko koji potpisuje ugovor tri puta manji od ponuđenih.
Njujork: Poslednja sezona Entonija u Niksima. U reketu šuplji.
Filadelfija: Ispali bi iz ABA lige.
Toronto: Rebuilding. Najveća zvezda je Masai Uđiri.
Klivlend: Od ove sezone zavisi vraća li se Lebron.
Čikago: Hoće li Tibodo i dalje silovati startere sa minutažom?
Detroit: Smit na trojci? Nek' je sa srećom.
Indijana: Povratak Lerija Birda i najjača klupa u ligi. Borba za titulu.
Milvoki: To niko ne zna.
Atlanta: Plejof, prva runda. 0-4
Šarlot: Majkle, biti najbolji košarkaš nije isto što i biti dobar vlasnik.
Majami: Mogu i pet zaredom, ako ih posluži zdravlje.
Orlando: Da nije Filadelfije, bili bi najlošiji.
Vašington: Playoff or bust!

nebitno

pre 10 godina

1) Deron Vilijams najbitniji deo Netsa?
2) Sjajni plejmejker Dzenings ?
3) Indijana da popravi odbranu ?!
4) "Bez obzira na sve, sigurno je da Lejkersi ponovo imaju šampionske ambicije, a veliki teret moraće da ponesu Pau Gasol i Stiv Neš, barem dok se Brajant ne vrati u formu. I u ovako slabom sastavu plej-of ne bi trebalo da im izmakne..." :D
5) Pelikansi napadaju plejof ?
6) Prva zvezda tima - Jrue Holiday ?
7) Sjajni Andrea Barnjani ?

Ovu sezonu bi valjalo pratiti pomno, odavno kvalitet nije bio ovako rasporedjen na nekih 10-ak ekipa koje bi se mogle boriti za titulu. Mislim da Majami nece doci do finala Istoka jer su ostale 3 ozbiljne ekipe (Cikago, Indi, Netsi) krcate na bokovima i dosta jake na centrima sto bi mogao biti los mecap za sampione. Lebron bi stvarno morao biti krunisan ako i ove godine dovede ekipu do finala :)
Na zapadu je totalno ludilo jer npr Oklahoma i Klipersi mogu lagano da dobiju Sparse u finalu konferencije, ali i da isto izgube od Memfisa. Plus dodajte u kombinaciju Golden stejt i Hjuston i haos je zagarantovan. Favorit za sampiona divizije su mi Klipersi, ako uspeju nekako da nadju trejdom neku solidnu peticu.

Alan Ford

pre 10 godina

Malo manje mrzite, a malo više gledajte kako igra LeBron i Majami.

Toliko sjajnih tandema je bilo u istoriji NBA lige, ali niko nikad nije igrao kontranapad kao Džejms i Vejd.

Uživajte u košarci!

go miami

pre 10 godina

lebron vise nije najbolji igrac lige. bio je prosle sezone, ali sada se d-rose vratio i zna se ko je uzimao MVP titule kada je bio u punoj formi. da se covek nije povredio lbj ne bi video prstena. jer je kosarka timski sport, a bullsi takvu igraju.
da se razumemo volim lebrona i navijam za majami jos od perioda alonza m. i d-wade mi je omiljeni igrac.

Jeremija

pre 10 godina

Ocekuje nas sigurno jedna od zanimljivijih sezona u poslednjih desetak godina.Ne bih se slozio sa mnogima koji tvrde da je kvalitet igraca u NBA trenutno slabiji nego ikad?!Nije tajna da postoji deficit kvalitetnih centara ali zato imena Dzejmsa,Durenta,Rouza,Entonija,Brajanta,Vejda,Dankana,Parkera,Ronda moraju izazvati strahopostovanje. Sto se tice Lebrona,njegove brojke u poslednjih 6-7 godina sve govore. Da nije bio medijski omrazen(cemu je i sam doprineo sa velikom odlukom direktno na TV)nakon potpisivanja za Majami sigurno bi i te godine bio MVP jer je jednostavno bio bolji od Derika Rouza. Da ne pominjem onu sezonu kada je Nes bio MVP u kojoj je takodje LBJ bio najbolji igrac lige svidjalo se to vama ili ne...Nocas necu propustiti duel sa Cikagom zbog povratka Rouza na parket a i da bih video kakva su pojacanja Oden i Bizli. Zao mi je Lejkersa jer su jos slabiji nego prosle sezone mada cemo videti kakve ce igre pruzati Gasol na poziciji centra. Mislim da su zrtvovali ovu sezonu jer dogodine sigurno dovode nekog superstara. Pominje se Karmelo,Durent pa cak i Lebron tako da je svasta moguce. Po meni potencijalno najveca iznenadjenja koja mogu i do velikog finala su ekipe Indijane,Golden Stejta i Bruklina...

Bojan

pre 10 godina

samo mala ispravka za rekord koji juri Majami.
80ih su Seltiksi (84-87) i Lejkersi (82-85) igrali po 4 uzastopna finala, ali ni jedan ni drugi tim nisu uzimali 3 uzastopne titule, vec su finala igrala sa polovicnim ucinkom. Vise od 4 uzastopna finala imaju samo seltiski iz 60ih godina (10) ali taj rekord verovatno nece nikada pasti.
Sto se tice 3peata, nakon sto se penzionisao Bil Rasel samo Cikago (2 puta) i Lejkersi (jednom) su uspeli da ostvare tako nesto u 90im i pocetkom ovog veka.

bohemian

pre 10 godina

Ako Atlanta i Lakersi izbore playoff castim autora teksta gajbom piva... Jos jedna sitna "zamjerka", Z-Bo mi je uvijek bio jedan od omiljenih igraca, ali zvijezda Memphisa je Marc Gasol. Pozdrav svim ljubiteljima NBA, uzivajte u predstojecoj sezoni, uz zelju da citam sto manje o prepucavanjima ko je bolji Jordan vs. Kobe vs. LeBron.

Aca86

pre 10 godina

Navijam za baksuzni Portland i nakon velikih pehova sa Odenom i Rojom kojima su povrede unistile karijere nadam se da će ovw sezone konacno malo napredovati jer imaju trio Oldridž-Lilard-Bantum, ali mi se čini da im je klupa tanka i da će drugo kolo plejofa biti krajnji domet u najboljem slučaju. Takodje, nemaju beka sutera ubicu poput Roja ili centra koji ce odmeniti Oldridža poput Odena.

Nesalomivi-Novosadjanin

pre 10 godina

LeBron Dzejm je igrac koji je mlad, i dalje se samim tim razvija. Mnogim amatrskim poznavaocima kosarke, kao i onima koji su profesionalni nije ni najmanje drag. Sa jedne strane zbog toga sto postoji neko ko ugrozava ocigledno njihove idole, dok sa druge strane isti ti bivsi kosarkasi koji su jedni od najboljih u istoriji i ujedno neciji idoli, osecaju veliki pritisak, ugrozenost takodje. Iskreno, sa razlogom. LeBron-u u ovim trenucima niko ne moze parirati u najjacoj ligi sveta. O drugim ligama da ne govorim. To je cinjenica sa kojom svako ko istoga igraca ne simpatise u najmanju ruku, mora ziveti. Obijektivnost je uvek donosila kristalne istine. LeBron Dzejms je jedan od najboljih igraca vec sada u istoriji kosarke, a nije ni blizu zavrsetka profesionalne karijere. Ukoliko ovako bude nastavio, bice sigurno jedan od dvojice najboljih, ako ne i sam na vrhu kosarkaske istorije. Ponavljam, neka se oni koji ga ne simpatisu pomire sa tim, posmatrajuci sve na obijektivan nacin. To sam ja ucinio, jer ni meni LeBron nije bio toliko drag igrac nikada.

Mnogi se i dalje ne mogu pomiriti sa tim da je Usain Bolt najbolji u istoriji u svojoj disciplini, pominjuci Karla Luisa, sto je u potpunosti suludo. Cak se sa tim ni sam Karl Luis ne moze pomiriti, ali to je cinjenica.

Pozdrav - vardzoP

Ivan

pre 10 godina

Lepo napisano, sem ovoga o Chicagu gde se kaže da su bez Rose-a igrali protiv Majamija prošle sezone, a zapravo su se korističi čistom tučom i na kraju su počišćeni 4-1. Povratak Rose-a raduje i daje Bulsima novu nadu, koja će se međutim završiti pred Pacersima ili Heatom. Pozdrav

Nesalomivi-Novosadjanin

pre 10 godina

LeBron Dzejm je igrac koji je mlad, i dalje se samim tim razvija. Mnogim amatrskim poznavaocima kosarke, kao i onima koji su profesionalni nije ni najmanje drag. Sa jedne strane zbog toga sto postoji neko ko ugrozava ocigledno njihove idole, dok sa druge strane isti ti bivsi kosarkasi koji su jedni od najboljih u istoriji i ujedno neciji idoli, osecaju veliki pritisak, ugrozenost takodje. Iskreno, sa razlogom. LeBron-u u ovim trenucima niko ne moze parirati u najjacoj ligi sveta. O drugim ligama da ne govorim. To je cinjenica sa kojom svako ko istoga igraca ne simpatise u najmanju ruku, mora ziveti. Obijektivnost je uvek donosila kristalne istine. LeBron Dzejms je jedan od najboljih igraca vec sada u istoriji kosarke, a nije ni blizu zavrsetka profesionalne karijere. Ukoliko ovako bude nastavio, bice sigurno jedan od dvojice najboljih, ako ne i sam na vrhu kosarkaske istorije. Ponavljam, neka se oni koji ga ne simpatisu pomire sa tim, posmatrajuci sve na obijektivan nacin. To sam ja ucinio, jer ni meni LeBron nije bio toliko drag igrac nikada.

Mnogi se i dalje ne mogu pomiriti sa tim da je Usain Bolt najbolji u istoriji u svojoj disciplini, pominjuci Karla Luisa, sto je u potpunosti suludo. Cak se sa tim ni sam Karl Luis ne moze pomiriti, ali to je cinjenica.

Pozdrav - vardzoP

bohemian

pre 10 godina

Ako Atlanta i Lakersi izbore playoff castim autora teksta gajbom piva... Jos jedna sitna "zamjerka", Z-Bo mi je uvijek bio jedan od omiljenih igraca, ali zvijezda Memphisa je Marc Gasol. Pozdrav svim ljubiteljima NBA, uzivajte u predstojecoj sezoni, uz zelju da citam sto manje o prepucavanjima ko je bolji Jordan vs. Kobe vs. LeBron.

Bojan

pre 10 godina

ZAPAD

Portland: Napokon tim za plejof. Ove godine ništa više od toga.
Minesota: Ako ih posluže zdravlje (a neće) i Rubijev šut (a neće), ulaze u plejof.
Oklahoma: Već u startu gube prvo mesto zbog Vestbruka. Djurent će zato bez njega imati 32-35ppg. Odlazak Hardena boli i boleće.
Denver: Stagnacija i odlazak Masaija i Igoudale. Druga runda plejofa.
Juta: Drugi najlošiji tim zapada, ali verovatno i najmlađi.
Klipersi: Najbolji tim konferencije. Ako ih Dok disciplinuje, možda dođu do finala.
Lejkersi: Ne mogu o njima. Bolno je.
Finiks: Najlošiji tim na zapadu. Dvojica najboljih igrača su im dva pleja. Kanta za punjenje. Čeka se draft.
Golden stejt: Čovek mora za njih da navija. Sa Igijem mogu do finala konferencije.
Sakramento: Skup talentovanih igrača koji neće ličiti ni na šta. Ali, novi vlasnik. Možda se otvori za nekog Rudija Geja ili Ronda. Što da ne?
Dalas: Ovo će biti samo godina borbe za plejof.
Hjuston: Na papiru, drugi najbolji tim. U predsezoni, sasvim dobar tim. Na klupi, jedan od najboljih post igrača ikada. Sve je moguće.
Memfis: Bez šuta spolja, džaba im sva odbrana.
Nju Orleans: Tim za gledanje. Dejvis, superstar u nastajanju.
San Antonio: Lenardova sezona za pamćenje, pametna raspodela minuta za Timija, Tonija i Manua i ko zna, možda opet finale. Sparse ne moraš da voliš, ali moraš da poštuješ.

Biće ovo odlična sezona.

nebitno

pre 10 godina

1) Deron Vilijams najbitniji deo Netsa?
2) Sjajni plejmejker Dzenings ?
3) Indijana da popravi odbranu ?!
4) "Bez obzira na sve, sigurno je da Lejkersi ponovo imaju šampionske ambicije, a veliki teret moraće da ponesu Pau Gasol i Stiv Neš, barem dok se Brajant ne vrati u formu. I u ovako slabom sastavu plej-of ne bi trebalo da im izmakne..." :D
5) Pelikansi napadaju plejof ?
6) Prva zvezda tima - Jrue Holiday ?
7) Sjajni Andrea Barnjani ?

Ovu sezonu bi valjalo pratiti pomno, odavno kvalitet nije bio ovako rasporedjen na nekih 10-ak ekipa koje bi se mogle boriti za titulu. Mislim da Majami nece doci do finala Istoka jer su ostale 3 ozbiljne ekipe (Cikago, Indi, Netsi) krcate na bokovima i dosta jake na centrima sto bi mogao biti los mecap za sampione. Lebron bi stvarno morao biti krunisan ako i ove godine dovede ekipu do finala :)
Na zapadu je totalno ludilo jer npr Oklahoma i Klipersi mogu lagano da dobiju Sparse u finalu konferencije, ali i da isto izgube od Memfisa. Plus dodajte u kombinaciju Golden stejt i Hjuston i haos je zagarantovan. Favorit za sampiona divizije su mi Klipersi, ako uspeju nekako da nadju trejdom neku solidnu peticu.

Bojan

pre 10 godina

Prvo, ne juri se samo Vigins, nego bilo ko od prvih šest pikova, pošto se radi o jednom od verovatno najboljih draftova u najavi.

ISTOK

Boston: Tim u izgradnji (ili u tenkovanju). Najveće pojačanje je Bred Stivens, a najveće pitanje "šta sa Rondom?".
Bruklin: Titula ili ništa - kakav crni seleri kep? Ruska muvačina i Kirilenko koji potpisuje ugovor tri puta manji od ponuđenih.
Njujork: Poslednja sezona Entonija u Niksima. U reketu šuplji.
Filadelfija: Ispali bi iz ABA lige.
Toronto: Rebuilding. Najveća zvezda je Masai Uđiri.
Klivlend: Od ove sezone zavisi vraća li se Lebron.
Čikago: Hoće li Tibodo i dalje silovati startere sa minutažom?
Detroit: Smit na trojci? Nek' je sa srećom.
Indijana: Povratak Lerija Birda i najjača klupa u ligi. Borba za titulu.
Milvoki: To niko ne zna.
Atlanta: Plejof, prva runda. 0-4
Šarlot: Majkle, biti najbolji košarkaš nije isto što i biti dobar vlasnik.
Majami: Mogu i pet zaredom, ako ih posluži zdravlje.
Orlando: Da nije Filadelfije, bili bi najlošiji.
Vašington: Playoff or bust!

Unknown

pre 10 godina

Solidan tekst, mada mi neke stvari stvarno nisu jasne ...
Jennings odlican playmaker? Gledao sam sve utakmice Bucksa iz prosle sezone i tvrdim da ne postoji precenjeniji igrac u NBA.
Indiana da popravi odbranu? Rec od o timu sa jednom od najboljih odbrana u timu.
Lakersi imaju sampionske ambicije? Lakersi nemaju ambicije ni za plasman u playoff, a da ne govorim za titulu.

Alan Ford

pre 10 godina

Malo manje mrzite, a malo više gledajte kako igra LeBron i Majami.

Toliko sjajnih tandema je bilo u istoriji NBA lige, ali niko nikad nije igrao kontranapad kao Džejms i Vejd.

Uživajte u košarci!

shazam

pre 10 godina

Vise je nego ocigledno da je Majami najbolji tim, ali sa druge strane - postoji razlog sto je three-peat u NBA tako retka pojava. Na primer, Lebron je igrao po 35 minuta u proseku zadnje 3 sezone, sto mu dodje nekih 350 utakmica ne racunajuci predsezonu, kao i igranje za reprezentaciju Olimpijadi i sl. Jednostavno dodje do zamora materijala fizicki, a jos vise psihicki. Daleko od toga da nemaju sanse, ali gledajuci sta pisu/pricaju ljudi pred pocetak sezone, stice se utisak da je 50-50 sansa da osvoji Majami u odnosu na sve ostale skupa. Mislim da nije bas tako, i da ce Majami zaista morati da ulozi nadljudski napor da bi se i po cetvrtu godinu zaredom uopste nasao u velikom finalu pored svih jakih timova na Istoku koji su jos jaci nego prosle godine. Sve u svemu, nakon prethodnog nestvarno kvalitetnog i uzbudljivog finala, svih kadrovskih rotacija u jakim timovima, bas se oseca uzbudjenje pred pocetak sezone, kao sto davno nije. Navijacu za SA, ali moj tip za konacnog pobednika - Bruklin. Jeste da je Kidd rookie trener, ali ima autoritet kao osoba ciji je dres penzionisan u Netsima, sto je vazno za eventualno smirivanje strasti. Sto se tice takticke nedoraslosti, igraci koji su sada u Bruklinu su toliko iskusni i inteligentni (Garnet, Pirs, Vilijams, Teri, Kirilenko pa i Dzonson) da u tom smislu mogu maltene sami sebe da treniraju. Ne verujem da ce u toku same sezone biti nesto dominantni, ali ocekujem da budu u prva 4 tima na Istoku...a onda kom opanci tom i...znate vec:)

Aca86

pre 10 godina

Navijam za baksuzni Portland i nakon velikih pehova sa Odenom i Rojom kojima su povrede unistile karijere nadam se da će ovw sezone konacno malo napredovati jer imaju trio Oldridž-Lilard-Bantum, ali mi se čini da im je klupa tanka i da će drugo kolo plejofa biti krajnji domet u najboljem slučaju. Takodje, nemaju beka sutera ubicu poput Roja ili centra koji ce odmeniti Oldridža poput Odena.

Vujke

pre 10 godina

Oduzi se ova medjusezona. Istok ce biti mnogo zanimljiviji ove godine za pracenje, bice ovo jedna od nepredvidljivijih sezona. Raspored na istoku ce mnogo zavisiti od uklapanja Grendzera u tim Indiane, ako ne poremeti hemiju, a Dzorz, Hibert i Stivenson(tako nesto) nastave da napreduju, uz standardno dobrog Westa, tesko ce im ostali timovi parirati. Ako se ispostavi da je Majami uboo premiju sa Odenom i pokaze se kao dobar centar, Majami ce konacno zatvoriti tu rupu pod kosem, koja ih je mucila ceo plej of, pa Hibert se je ispod kosa igrao kao sa decom. Ova sezona ce pokazati, da li je Bos stvarno zasluzio da bude deo velike trojke, ili je samo izvikan igrac, posto je veci deo utakmica plej ofa odigrao katastrofalno,a pitanje je koliko ce Vejd uspeti da resi problem sa kolenima. I ocekujem ove sezone najbolju LeBronovu sezonu do sada. A na kraju sezone ce tek nastupiti ludnica jer mnogi vanserijski igraci postaju slobodni agenti. Pozdrav svim ljubiteljima NBA, ocekuje nas dobra zabava.

spasilac onondaga

pre 10 godina

@bojan

Uziveo si se u ulogu komentatora ili ti Edina Avdica :) ..Ali lepo od tebe sto si odvojio neko vreme i priblizio celokupna desavanja i ocekivanja za predstojecu NBA sezonu svim ljubiteljima kosarke. Veliko Hvala!

Jeremija

pre 10 godina

Ocekuje nas sigurno jedna od zanimljivijih sezona u poslednjih desetak godina.Ne bih se slozio sa mnogima koji tvrde da je kvalitet igraca u NBA trenutno slabiji nego ikad?!Nije tajna da postoji deficit kvalitetnih centara ali zato imena Dzejmsa,Durenta,Rouza,Entonija,Brajanta,Vejda,Dankana,Parkera,Ronda moraju izazvati strahopostovanje. Sto se tice Lebrona,njegove brojke u poslednjih 6-7 godina sve govore. Da nije bio medijski omrazen(cemu je i sam doprineo sa velikom odlukom direktno na TV)nakon potpisivanja za Majami sigurno bi i te godine bio MVP jer je jednostavno bio bolji od Derika Rouza. Da ne pominjem onu sezonu kada je Nes bio MVP u kojoj je takodje LBJ bio najbolji igrac lige svidjalo se to vama ili ne...Nocas necu propustiti duel sa Cikagom zbog povratka Rouza na parket a i da bih video kakva su pojacanja Oden i Bizli. Zao mi je Lejkersa jer su jos slabiji nego prosle sezone mada cemo videti kakve ce igre pruzati Gasol na poziciji centra. Mislim da su zrtvovali ovu sezonu jer dogodine sigurno dovode nekog superstara. Pominje se Karmelo,Durent pa cak i Lebron tako da je svasta moguce. Po meni potencijalno najveca iznenadjenja koja mogu i do velikog finala su ekipe Indijane,Golden Stejta i Bruklina...

Bojan

pre 10 godina

samo mala ispravka za rekord koji juri Majami.
80ih su Seltiksi (84-87) i Lejkersi (82-85) igrali po 4 uzastopna finala, ali ni jedan ni drugi tim nisu uzimali 3 uzastopne titule, vec su finala igrala sa polovicnim ucinkom. Vise od 4 uzastopna finala imaju samo seltiski iz 60ih godina (10) ali taj rekord verovatno nece nikada pasti.
Sto se tice 3peata, nakon sto se penzionisao Bil Rasel samo Cikago (2 puta) i Lejkersi (jednom) su uspeli da ostvare tako nesto u 90im i pocetkom ovog veka.

Ponosni_Srbin

pre 10 godina

Necu puno da komentarisem, samo da kazem da sam imao tu cast i srecu da sinoc prisustvujem otvaranju NBA sezone uzivo iz Njujorka sa Flatiron skvera gde sam uspeo da se ubacim iza stola gde su bili Shaq, EJ, Kenny the JET Smith i Charles Barkley! Bila je ludnica, neopisiv osecaj videti ih uzivo, uz naravno non-stopno mahanje sa 3 prsta iznad glave Barkleya sto se moze i videti na TNT televiziji i NBA sajtu! Pozdrav svim NBA fanovima i kriticarima! :)

Ivan

pre 10 godina

Lepo napisano, sem ovoga o Chicagu gde se kaže da su bez Rose-a igrali protiv Majamija prošle sezone, a zapravo su se korističi čistom tučom i na kraju su počišćeni 4-1. Povratak Rose-a raduje i daje Bulsima novu nadu, koja će se međutim završiti pred Pacersima ili Heatom. Pozdrav

Cvele

pre 10 godina

da sam ja menadzer majamija pustio bi bosa da ide i doveo bi pekovica na petici i neku mladu cetvorku.... jedini problem majamija ovih godina je odbrana jakih petica(hibert) i mislim da bi dolaskom pekovica tu rupu vrlo dobro popunili

Rampi

pre 10 godina

Chikago,Indijana i Bruklin su ekipe sa jacim rosterom od Majamija.Svake godine LeBron se susrece sa sve vecim izazovom...Jedva cekam da vidim njegovu reakciju od koje,ipak,jos uvek sve zavisi...

Red Auerbach

pre 10 godina

Boston nije bio slabiji jos od 'shesettrecje', ali navijaci moraju da budu zadovoljni... doveli su mladog i perspektivnog trenera od 36 godina i podmladili ceo tim.

Ove sezone Celticsi ce gubiti na kilo, ali svaki novi poraz podizhe nam shanse za prvi pick na draftu 2014 (jednom od najjacih ikada)... not that we are gonna win it, we never do when we tank, but the hope dies last.

Keli Olinik (draftovan u prvom krugu) obecava, ali Dennis Schroedera koga smo preskocili i ostavili Atlanti - nikada necemo prezaliti. Schroeder je trebalo da bude Rondov shegrt i naslednik. Ovako, bez drugog pleja, Redzon ostaje esencijalan za bilo kakve ambicije.

Ne bi trebalo da trejdujemo Ronda, osim ako ne moze da se dobije neki bash bash dobar igrac koji bi nam trenutno promenio tok sudbine. Menjati Ronda za draft pickove u 2018/2019 (voli to Ainge da radi) nije preporucljivo. Ne, Rondo nece jos dugo da bude u svom zenitu i koleno nece biti bolje nego pre operacije ukrstenog ligamenta, ali malo je timova u ligi koji Bostonu za Ronda mogu da ponude zadovoljavajuci kvalitet.

Prva godina da necu suzu pustiti posle ijednog poraza... a bice ih 50+.

ivan

pre 10 godina

Navijam za Oklahomu,ali bio bi prezadovoljan polufinIom.Za majami mislim da ce tesko do titulr,mislim da nemaju toliku zelju kao.ranije,jer mi deluju kao da se prezasicrni. Mislim da iznenadjenje moze da bude Hjuston i Bruklin.

JEZERDZIJA

pre 10 godina

Pre svega svaka vast redakciji B92 na ovako opsirnoj i zanimljivoj analizi..Mislim da ove godine dostavtimova moze da se bori za titulu, pre svih Majami naravno, jer vec su dokazali koliko su mocni predvodjeni dominantnim LBJ-om zatim Hjuston za koji ja smatram da je jedan od glavnih kandidata za titulu jet Harden i Hauard mogu biti zaista ubitacan tandem uz podrsku ostalih igraca vec su pokazali da mogu dosta..Tu su jos Oklahoma, Klipersi, Netsi, videcemo bice uzbudljiva sezona, ja cu navijati za Lejkerse naravno kao i do sada, mada sam poprilicno siguran da je njihov najveci problem trener, ali ko zna, moze mamba svasta da uradi, ne smemo ni njih otpisivati, sve u svemu, bice ovo jos jedna duga i uzbudljiva sezona...

dominique wilkins

pre 10 godina

Joj jedva cekam pocetak ove sezone... Nadam se da Majami nece uzeti ponovo... Jeste Le bron igracina ali ne gotivim ga nikako...mnogo mi je drazi D-Wade u Majamiju.

Moji favoriti su Chicago i Houston... Mislim da ce Dwight Howard dominirati ove godine, jer je poceo raditi sa najboljim centrom svih vremena Hakeem Olajuwon-on + operacija ledja ga je sprecila da pokaze pravu snagu u Lejkersima prosle sezone... Pacersi ,Oklahoma i San Antonio se nikako nemogu otpisati...

Za koga navijam... Pa naravno za Minesotu jer tu igra veliki covjek i igrac Nikola Pekovic... Uz malo srece i bez povreda mislim da mogu do playoffa...

Pozdrav svim ljubiteljima kosarke...

Zg-boy

pre 10 godina

(Aca86, 29. oktobar 2013 10:54)
Portland bi sljedeće godine stvarno mogao biti puno bolji nego prošle.
Otišao je samo Hickson,a na njegovo mjesto kupljen B.Lopez koji će nadajmo se uz Leonarda unijeti čvrstinu u obrani i rasteretiti malo
Oldridgea.Lillard je prošle godine predvodio kompletnu ligu s preko 3100
min, a sad je dobio pouzdanog Mo Williamsa za mentora i rezervnu opciju na 1i2.Batum nakon zlata na EP može još bolje,a doveden je i solidni Wright iz PHI.Rookie McCollum(nažalost već slomio nogu)kao 10-i pick valjda vrijedi nešto.I da ne zaboravimo,prošle godine imali su 33-36 i držali 8,9 mjesto i onda se jednostavno ispuhali izgubivši 13 za redom.
Ako bude zdravlja definitivno crni konj Zapada,kao i Detroit na nikad jačem Istoku.

NBA

pre 10 godina

@ nebitno

a) Deron Vilijams jeste najbolji deo Netsa - nadrealan plej koji moze sve
b) Dzenings je ludilo od igraca
v) Pelikansi napadaju plejof i verovatno ulaze u isti, predvodjeni Holidejom, koji ce pokazati da je ubica, sto je objektivno bilo nemoguce u ekipi poput filadelfije
g) Indijana je vec sada vrhunska defanzivna ekipa, ali u ovakvom sastavu i dalje ima vise potencijala da popravi odbranu nego napad (a napad se vec popravio povratkom grendzera i dolaskom skole) - iako to mozda deluje cudno.

Ali slazem se da je Barnjani smesan igrac...

Uostalom vidececemo :P

:D

go miami

pre 10 godina

lebron vise nije najbolji igrac lige. bio je prosle sezone, ali sada se d-rose vratio i zna se ko je uzimao MVP titule kada je bio u punoj formi. da se covek nije povredio lbj ne bi video prstena. jer je kosarka timski sport, a bullsi takvu igraju.
da se razumemo volim lebrona i navijam za majami jos od perioda alonza m. i d-wade mi je omiljeni igrac.

Djordje

pre 10 godina

Ne znam zasto niko Njujork ne uzima ozbiljno...Prosle godine su igrali pored majamija i indijane najbolju kosarku na istoku...
Ove godine nista nisu mjenjali,tako da ja njih vidim u polufinalu istoka pored majamija,indijane i cikaga!A tu je najjaci napadac NBA lige BIGGGG KARMELOOOOOO
Ajmo Niksi :)

Nucky Thompson

pre 10 godina

Samo vi podjcjenjujte Knickse, cinili su to i ranije :)))! Elem, prva ulaznica je pala kad dolazi Pakman u MSG:)))! Volim Partizan i NY Knicks!!! Ostalo su sitnice :)

Marko

pre 10 godina

http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba/150475

hajmo sto vise nas da formiramo jednu nasu fantasy league. pridruite se.
Ukoliko link ne radi u pitanju je yahoo nba fantasy, a ime lige NBA fun league
:)

Unknown

pre 10 godina

Knicksi posle duzeg vremena imaju solidan tim, ali dalje od 1. runde playoffa nece moci. Ipak su Miami, Chicago, Indiana i Brooklyn bolji.
Sto se tice Brooklyna, za njih zavisi da li ce imati povrede ove sezone. Ukoliko ne bude povreda boljih igraca i ako budu mogli da limitiraju minute veterana na 20-25 u regularnom delu sezone, onda ce svi biti spremni za playoff. Mada ja mislim da ce im se desiti isto ono sta i Lakersima prosle sezone - povredice se 2-3 glavna igraca, nemaju kvalitetne zamene na klupi, zbog toga ce veterani morati da igraju po 35-40 minuta, bice istroseni i pre nego sto sezona zavrsi i ispasce u 1. rundi playoffa.

SHOMMY

pre 10 godina

nisam uspeo da procitam sve komentare ali se slabo pominje hjuston, Smatram da ce taj tim biti u vrhu i borac u finalu za nba prsten!!!!

Nemanja

pre 10 godina

Po imenima i iskustvu Broklyn je daleko najjaci, vecina ovih igraca je igrala all star meceve i bili nosioci u timovima u kojim se ranije igrali

Nesalomivi-Novosadjanin

pre 10 godina

LeBron Dzejm je igrac koji je mlad, i dalje se samim tim razvija. Mnogim amatrskim poznavaocima kosarke, kao i onima koji su profesionalni nije ni najmanje drag. Sa jedne strane zbog toga sto postoji neko ko ugrozava ocigledno njihove idole, dok sa druge strane isti ti bivsi kosarkasi koji su jedni od najboljih u istoriji i ujedno neciji idoli, osecaju veliki pritisak, ugrozenost takodje. Iskreno, sa razlogom. LeBron-u u ovim trenucima niko ne moze parirati u najjacoj ligi sveta. O drugim ligama da ne govorim. To je cinjenica sa kojom svako ko istoga igraca ne simpatise u najmanju ruku, mora ziveti. Obijektivnost je uvek donosila kristalne istine. LeBron Dzejms je jedan od najboljih igraca vec sada u istoriji kosarke, a nije ni blizu zavrsetka profesionalne karijere. Ukoliko ovako bude nastavio, bice sigurno jedan od dvojice najboljih, ako ne i sam na vrhu kosarkaske istorije. Ponavljam, neka se oni koji ga ne simpatisu pomire sa tim, posmatrajuci sve na obijektivan nacin. To sam ja ucinio, jer ni meni LeBron nije bio toliko drag igrac nikada.

Mnogi se i dalje ne mogu pomiriti sa tim da je Usain Bolt najbolji u istoriji u svojoj disciplini, pominjuci Karla Luisa, sto je u potpunosti suludo. Cak se sa tim ni sam Karl Luis ne moze pomiriti, ali to je cinjenica.

Pozdrav - vardzoP

go miami

pre 10 godina

lebron vise nije najbolji igrac lige. bio je prosle sezone, ali sada se d-rose vratio i zna se ko je uzimao MVP titule kada je bio u punoj formi. da se covek nije povredio lbj ne bi video prstena. jer je kosarka timski sport, a bullsi takvu igraju.
da se razumemo volim lebrona i navijam za majami jos od perioda alonza m. i d-wade mi je omiljeni igrac.

Ivan

pre 10 godina

Lepo napisano, sem ovoga o Chicagu gde se kaže da su bez Rose-a igrali protiv Majamija prošle sezone, a zapravo su se korističi čistom tučom i na kraju su počišćeni 4-1. Povratak Rose-a raduje i daje Bulsima novu nadu, koja će se međutim završiti pred Pacersima ili Heatom. Pozdrav

Alan Ford

pre 10 godina

Malo manje mrzite, a malo više gledajte kako igra LeBron i Majami.

Toliko sjajnih tandema je bilo u istoriji NBA lige, ali niko nikad nije igrao kontranapad kao Džejms i Vejd.

Uživajte u košarci!

Nucky Thompson

pre 10 godina

Samo vi podjcjenjujte Knickse, cinili su to i ranije :)))! Elem, prva ulaznica je pala kad dolazi Pakman u MSG:)))! Volim Partizan i NY Knicks!!! Ostalo su sitnice :)

Cvele

pre 10 godina

da sam ja menadzer majamija pustio bi bosa da ide i doveo bi pekovica na petici i neku mladu cetvorku.... jedini problem majamija ovih godina je odbrana jakih petica(hibert) i mislim da bi dolaskom pekovica tu rupu vrlo dobro popunili

dominique wilkins

pre 10 godina

Joj jedva cekam pocetak ove sezone... Nadam se da Majami nece uzeti ponovo... Jeste Le bron igracina ali ne gotivim ga nikako...mnogo mi je drazi D-Wade u Majamiju.

Moji favoriti su Chicago i Houston... Mislim da ce Dwight Howard dominirati ove godine, jer je poceo raditi sa najboljim centrom svih vremena Hakeem Olajuwon-on + operacija ledja ga je sprecila da pokaze pravu snagu u Lejkersima prosle sezone... Pacersi ,Oklahoma i San Antonio se nikako nemogu otpisati...

Za koga navijam... Pa naravno za Minesotu jer tu igra veliki covjek i igrac Nikola Pekovic... Uz malo srece i bez povreda mislim da mogu do playoffa...

Pozdrav svim ljubiteljima kosarke...

Djordje

pre 10 godina

Ne znam zasto niko Njujork ne uzima ozbiljno...Prosle godine su igrali pored majamija i indijane najbolju kosarku na istoku...
Ove godine nista nisu mjenjali,tako da ja njih vidim u polufinalu istoka pored majamija,indijane i cikaga!A tu je najjaci napadac NBA lige BIGGGG KARMELOOOOOO
Ajmo Niksi :)

Red Auerbach

pre 10 godina

Boston nije bio slabiji jos od 'shesettrecje', ali navijaci moraju da budu zadovoljni... doveli su mladog i perspektivnog trenera od 36 godina i podmladili ceo tim.

Ove sezone Celticsi ce gubiti na kilo, ali svaki novi poraz podizhe nam shanse za prvi pick na draftu 2014 (jednom od najjacih ikada)... not that we are gonna win it, we never do when we tank, but the hope dies last.

Keli Olinik (draftovan u prvom krugu) obecava, ali Dennis Schroedera koga smo preskocili i ostavili Atlanti - nikada necemo prezaliti. Schroeder je trebalo da bude Rondov shegrt i naslednik. Ovako, bez drugog pleja, Redzon ostaje esencijalan za bilo kakve ambicije.

Ne bi trebalo da trejdujemo Ronda, osim ako ne moze da se dobije neki bash bash dobar igrac koji bi nam trenutno promenio tok sudbine. Menjati Ronda za draft pickove u 2018/2019 (voli to Ainge da radi) nije preporucljivo. Ne, Rondo nece jos dugo da bude u svom zenitu i koleno nece biti bolje nego pre operacije ukrstenog ligamenta, ali malo je timova u ligi koji Bostonu za Ronda mogu da ponude zadovoljavajuci kvalitet.

Prva godina da necu suzu pustiti posle ijednog poraza... a bice ih 50+.

Bojan

pre 10 godina

Prvo, ne juri se samo Vigins, nego bilo ko od prvih šest pikova, pošto se radi o jednom od verovatno najboljih draftova u najavi.

ISTOK

Boston: Tim u izgradnji (ili u tenkovanju). Najveće pojačanje je Bred Stivens, a najveće pitanje "šta sa Rondom?".
Bruklin: Titula ili ništa - kakav crni seleri kep? Ruska muvačina i Kirilenko koji potpisuje ugovor tri puta manji od ponuđenih.
Njujork: Poslednja sezona Entonija u Niksima. U reketu šuplji.
Filadelfija: Ispali bi iz ABA lige.
Toronto: Rebuilding. Najveća zvezda je Masai Uđiri.
Klivlend: Od ove sezone zavisi vraća li se Lebron.
Čikago: Hoće li Tibodo i dalje silovati startere sa minutažom?
Detroit: Smit na trojci? Nek' je sa srećom.
Indijana: Povratak Lerija Birda i najjača klupa u ligi. Borba za titulu.
Milvoki: To niko ne zna.
Atlanta: Plejof, prva runda. 0-4
Šarlot: Majkle, biti najbolji košarkaš nije isto što i biti dobar vlasnik.
Majami: Mogu i pet zaredom, ako ih posluži zdravlje.
Orlando: Da nije Filadelfije, bili bi najlošiji.
Vašington: Playoff or bust!

Aca86

pre 10 godina

Navijam za baksuzni Portland i nakon velikih pehova sa Odenom i Rojom kojima su povrede unistile karijere nadam se da će ovw sezone konacno malo napredovati jer imaju trio Oldridž-Lilard-Bantum, ali mi se čini da im je klupa tanka i da će drugo kolo plejofa biti krajnji domet u najboljem slučaju. Takodje, nemaju beka sutera ubicu poput Roja ili centra koji ce odmeniti Oldridža poput Odena.

nebitno

pre 10 godina

1) Deron Vilijams najbitniji deo Netsa?
2) Sjajni plejmejker Dzenings ?
3) Indijana da popravi odbranu ?!
4) "Bez obzira na sve, sigurno je da Lejkersi ponovo imaju šampionske ambicije, a veliki teret moraće da ponesu Pau Gasol i Stiv Neš, barem dok se Brajant ne vrati u formu. I u ovako slabom sastavu plej-of ne bi trebalo da im izmakne..." :D
5) Pelikansi napadaju plejof ?
6) Prva zvezda tima - Jrue Holiday ?
7) Sjajni Andrea Barnjani ?

Ovu sezonu bi valjalo pratiti pomno, odavno kvalitet nije bio ovako rasporedjen na nekih 10-ak ekipa koje bi se mogle boriti za titulu. Mislim da Majami nece doci do finala Istoka jer su ostale 3 ozbiljne ekipe (Cikago, Indi, Netsi) krcate na bokovima i dosta jake na centrima sto bi mogao biti los mecap za sampione. Lebron bi stvarno morao biti krunisan ako i ove godine dovede ekipu do finala :)
Na zapadu je totalno ludilo jer npr Oklahoma i Klipersi mogu lagano da dobiju Sparse u finalu konferencije, ali i da isto izgube od Memfisa. Plus dodajte u kombinaciju Golden stejt i Hjuston i haos je zagarantovan. Favorit za sampiona divizije su mi Klipersi, ako uspeju nekako da nadju trejdom neku solidnu peticu.

Unknown

pre 10 godina

Solidan tekst, mada mi neke stvari stvarno nisu jasne ...
Jennings odlican playmaker? Gledao sam sve utakmice Bucksa iz prosle sezone i tvrdim da ne postoji precenjeniji igrac u NBA.
Indiana da popravi odbranu? Rec od o timu sa jednom od najboljih odbrana u timu.
Lakersi imaju sampionske ambicije? Lakersi nemaju ambicije ni za plasman u playoff, a da ne govorim za titulu.

Bojan

pre 10 godina

ZAPAD

Portland: Napokon tim za plejof. Ove godine ništa više od toga.
Minesota: Ako ih posluže zdravlje (a neće) i Rubijev šut (a neće), ulaze u plejof.
Oklahoma: Već u startu gube prvo mesto zbog Vestbruka. Djurent će zato bez njega imati 32-35ppg. Odlazak Hardena boli i boleće.
Denver: Stagnacija i odlazak Masaija i Igoudale. Druga runda plejofa.
Juta: Drugi najlošiji tim zapada, ali verovatno i najmlađi.
Klipersi: Najbolji tim konferencije. Ako ih Dok disciplinuje, možda dođu do finala.
Lejkersi: Ne mogu o njima. Bolno je.
Finiks: Najlošiji tim na zapadu. Dvojica najboljih igrača su im dva pleja. Kanta za punjenje. Čeka se draft.
Golden stejt: Čovek mora za njih da navija. Sa Igijem mogu do finala konferencije.
Sakramento: Skup talentovanih igrača koji neće ličiti ni na šta. Ali, novi vlasnik. Možda se otvori za nekog Rudija Geja ili Ronda. Što da ne?
Dalas: Ovo će biti samo godina borbe za plejof.
Hjuston: Na papiru, drugi najbolji tim. U predsezoni, sasvim dobar tim. Na klupi, jedan od najboljih post igrača ikada. Sve je moguće.
Memfis: Bez šuta spolja, džaba im sva odbrana.
Nju Orleans: Tim za gledanje. Dejvis, superstar u nastajanju.
San Antonio: Lenardova sezona za pamćenje, pametna raspodela minuta za Timija, Tonija i Manua i ko zna, možda opet finale. Sparse ne moraš da voliš, ali moraš da poštuješ.

Biće ovo odlična sezona.

ivan

pre 10 godina

Navijam za Oklahomu,ali bio bi prezadovoljan polufinIom.Za majami mislim da ce tesko do titulr,mislim da nemaju toliku zelju kao.ranije,jer mi deluju kao da se prezasicrni. Mislim da iznenadjenje moze da bude Hjuston i Bruklin.

SHOMMY

pre 10 godina

nisam uspeo da procitam sve komentare ali se slabo pominje hjuston, Smatram da ce taj tim biti u vrhu i borac u finalu za nba prsten!!!!

bohemian

pre 10 godina

Ako Atlanta i Lakersi izbore playoff castim autora teksta gajbom piva... Jos jedna sitna "zamjerka", Z-Bo mi je uvijek bio jedan od omiljenih igraca, ali zvijezda Memphisa je Marc Gasol. Pozdrav svim ljubiteljima NBA, uzivajte u predstojecoj sezoni, uz zelju da citam sto manje o prepucavanjima ko je bolji Jordan vs. Kobe vs. LeBron.

NBA

pre 10 godina

@ nebitno

a) Deron Vilijams jeste najbolji deo Netsa - nadrealan plej koji moze sve
b) Dzenings je ludilo od igraca
v) Pelikansi napadaju plejof i verovatno ulaze u isti, predvodjeni Holidejom, koji ce pokazati da je ubica, sto je objektivno bilo nemoguce u ekipi poput filadelfije
g) Indijana je vec sada vrhunska defanzivna ekipa, ali u ovakvom sastavu i dalje ima vise potencijala da popravi odbranu nego napad (a napad se vec popravio povratkom grendzera i dolaskom skole) - iako to mozda deluje cudno.

Ali slazem se da je Barnjani smesan igrac...

Uostalom vidececemo :P

:D

Nemanja

pre 10 godina

Po imenima i iskustvu Broklyn je daleko najjaci, vecina ovih igraca je igrala all star meceve i bili nosioci u timovima u kojim se ranije igrali

Jeremija

pre 10 godina

Ocekuje nas sigurno jedna od zanimljivijih sezona u poslednjih desetak godina.Ne bih se slozio sa mnogima koji tvrde da je kvalitet igraca u NBA trenutno slabiji nego ikad?!Nije tajna da postoji deficit kvalitetnih centara ali zato imena Dzejmsa,Durenta,Rouza,Entonija,Brajanta,Vejda,Dankana,Parkera,Ronda moraju izazvati strahopostovanje. Sto se tice Lebrona,njegove brojke u poslednjih 6-7 godina sve govore. Da nije bio medijski omrazen(cemu je i sam doprineo sa velikom odlukom direktno na TV)nakon potpisivanja za Majami sigurno bi i te godine bio MVP jer je jednostavno bio bolji od Derika Rouza. Da ne pominjem onu sezonu kada je Nes bio MVP u kojoj je takodje LBJ bio najbolji igrac lige svidjalo se to vama ili ne...Nocas necu propustiti duel sa Cikagom zbog povratka Rouza na parket a i da bih video kakva su pojacanja Oden i Bizli. Zao mi je Lejkersa jer su jos slabiji nego prosle sezone mada cemo videti kakve ce igre pruzati Gasol na poziciji centra. Mislim da su zrtvovali ovu sezonu jer dogodine sigurno dovode nekog superstara. Pominje se Karmelo,Durent pa cak i Lebron tako da je svasta moguce. Po meni potencijalno najveca iznenadjenja koja mogu i do velikog finala su ekipe Indijane,Golden Stejta i Bruklina...

spasilac onondaga

pre 10 godina

@bojan

Uziveo si se u ulogu komentatora ili ti Edina Avdica :) ..Ali lepo od tebe sto si odvojio neko vreme i priblizio celokupna desavanja i ocekivanja za predstojecu NBA sezonu svim ljubiteljima kosarke. Veliko Hvala!

Rampi

pre 10 godina

Chikago,Indijana i Bruklin su ekipe sa jacim rosterom od Majamija.Svake godine LeBron se susrece sa sve vecim izazovom...Jedva cekam da vidim njegovu reakciju od koje,ipak,jos uvek sve zavisi...

Ponosni_Srbin

pre 10 godina

Necu puno da komentarisem, samo da kazem da sam imao tu cast i srecu da sinoc prisustvujem otvaranju NBA sezone uzivo iz Njujorka sa Flatiron skvera gde sam uspeo da se ubacim iza stola gde su bili Shaq, EJ, Kenny the JET Smith i Charles Barkley! Bila je ludnica, neopisiv osecaj videti ih uzivo, uz naravno non-stopno mahanje sa 3 prsta iznad glave Barkleya sto se moze i videti na TNT televiziji i NBA sajtu! Pozdrav svim NBA fanovima i kriticarima! :)

Vujke

pre 10 godina

Oduzi se ova medjusezona. Istok ce biti mnogo zanimljiviji ove godine za pracenje, bice ovo jedna od nepredvidljivijih sezona. Raspored na istoku ce mnogo zavisiti od uklapanja Grendzera u tim Indiane, ako ne poremeti hemiju, a Dzorz, Hibert i Stivenson(tako nesto) nastave da napreduju, uz standardno dobrog Westa, tesko ce im ostali timovi parirati. Ako se ispostavi da je Majami uboo premiju sa Odenom i pokaze se kao dobar centar, Majami ce konacno zatvoriti tu rupu pod kosem, koja ih je mucila ceo plej of, pa Hibert se je ispod kosa igrao kao sa decom. Ova sezona ce pokazati, da li je Bos stvarno zasluzio da bude deo velike trojke, ili je samo izvikan igrac, posto je veci deo utakmica plej ofa odigrao katastrofalno,a pitanje je koliko ce Vejd uspeti da resi problem sa kolenima. I ocekujem ove sezone najbolju LeBronovu sezonu do sada. A na kraju sezone ce tek nastupiti ludnica jer mnogi vanserijski igraci postaju slobodni agenti. Pozdrav svim ljubiteljima NBA, ocekuje nas dobra zabava.

Zg-boy

pre 10 godina

(Aca86, 29. oktobar 2013 10:54)
Portland bi sljedeće godine stvarno mogao biti puno bolji nego prošle.
Otišao je samo Hickson,a na njegovo mjesto kupljen B.Lopez koji će nadajmo se uz Leonarda unijeti čvrstinu u obrani i rasteretiti malo
Oldridgea.Lillard je prošle godine predvodio kompletnu ligu s preko 3100
min, a sad je dobio pouzdanog Mo Williamsa za mentora i rezervnu opciju na 1i2.Batum nakon zlata na EP može još bolje,a doveden je i solidni Wright iz PHI.Rookie McCollum(nažalost već slomio nogu)kao 10-i pick valjda vrijedi nešto.I da ne zaboravimo,prošle godine imali su 33-36 i držali 8,9 mjesto i onda se jednostavno ispuhali izgubivši 13 za redom.
Ako bude zdravlja definitivno crni konj Zapada,kao i Detroit na nikad jačem Istoku.

Unknown

pre 10 godina

Knicksi posle duzeg vremena imaju solidan tim, ali dalje od 1. runde playoffa nece moci. Ipak su Miami, Chicago, Indiana i Brooklyn bolji.
Sto se tice Brooklyna, za njih zavisi da li ce imati povrede ove sezone. Ukoliko ne bude povreda boljih igraca i ako budu mogli da limitiraju minute veterana na 20-25 u regularnom delu sezone, onda ce svi biti spremni za playoff. Mada ja mislim da ce im se desiti isto ono sta i Lakersima prosle sezone - povredice se 2-3 glavna igraca, nemaju kvalitetne zamene na klupi, zbog toga ce veterani morati da igraju po 35-40 minuta, bice istroseni i pre nego sto sezona zavrsi i ispasce u 1. rundi playoffa.

shazam

pre 10 godina

Vise je nego ocigledno da je Majami najbolji tim, ali sa druge strane - postoji razlog sto je three-peat u NBA tako retka pojava. Na primer, Lebron je igrao po 35 minuta u proseku zadnje 3 sezone, sto mu dodje nekih 350 utakmica ne racunajuci predsezonu, kao i igranje za reprezentaciju Olimpijadi i sl. Jednostavno dodje do zamora materijala fizicki, a jos vise psihicki. Daleko od toga da nemaju sanse, ali gledajuci sta pisu/pricaju ljudi pred pocetak sezone, stice se utisak da je 50-50 sansa da osvoji Majami u odnosu na sve ostale skupa. Mislim da nije bas tako, i da ce Majami zaista morati da ulozi nadljudski napor da bi se i po cetvrtu godinu zaredom uopste nasao u velikom finalu pored svih jakih timova na Istoku koji su jos jaci nego prosle godine. Sve u svemu, nakon prethodnog nestvarno kvalitetnog i uzbudljivog finala, svih kadrovskih rotacija u jakim timovima, bas se oseca uzbudjenje pred pocetak sezone, kao sto davno nije. Navijacu za SA, ali moj tip za konacnog pobednika - Bruklin. Jeste da je Kidd rookie trener, ali ima autoritet kao osoba ciji je dres penzionisan u Netsima, sto je vazno za eventualno smirivanje strasti. Sto se tice takticke nedoraslosti, igraci koji su sada u Bruklinu su toliko iskusni i inteligentni (Garnet, Pirs, Vilijams, Teri, Kirilenko pa i Dzonson) da u tom smislu mogu maltene sami sebe da treniraju. Ne verujem da ce u toku same sezone biti nesto dominantni, ali ocekujem da budu u prva 4 tima na Istoku...a onda kom opanci tom i...znate vec:)

Bojan

pre 10 godina

samo mala ispravka za rekord koji juri Majami.
80ih su Seltiksi (84-87) i Lejkersi (82-85) igrali po 4 uzastopna finala, ali ni jedan ni drugi tim nisu uzimali 3 uzastopne titule, vec su finala igrala sa polovicnim ucinkom. Vise od 4 uzastopna finala imaju samo seltiski iz 60ih godina (10) ali taj rekord verovatno nece nikada pasti.
Sto se tice 3peata, nakon sto se penzionisao Bil Rasel samo Cikago (2 puta) i Lejkersi (jednom) su uspeli da ostvare tako nesto u 90im i pocetkom ovog veka.

JEZERDZIJA

pre 10 godina

Pre svega svaka vast redakciji B92 na ovako opsirnoj i zanimljivoj analizi..Mislim da ove godine dostavtimova moze da se bori za titulu, pre svih Majami naravno, jer vec su dokazali koliko su mocni predvodjeni dominantnim LBJ-om zatim Hjuston za koji ja smatram da je jedan od glavnih kandidata za titulu jet Harden i Hauard mogu biti zaista ubitacan tandem uz podrsku ostalih igraca vec su pokazali da mogu dosta..Tu su jos Oklahoma, Klipersi, Netsi, videcemo bice uzbudljiva sezona, ja cu navijati za Lejkerse naravno kao i do sada, mada sam poprilicno siguran da je njihov najveci problem trener, ali ko zna, moze mamba svasta da uradi, ne smemo ni njih otpisivati, sve u svemu, bice ovo jos jedna duga i uzbudljiva sezona...

Marko

pre 10 godina

http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba/150475

hajmo sto vise nas da formiramo jednu nasu fantasy league. pridruite se.
Ukoliko link ne radi u pitanju je yahoo nba fantasy, a ime lige NBA fun league
:)