Četvrtak, 04.07.2013.

19:55

EL: Partizan iz Barse, CZ-Kubanj

Košarkaši Partizana na startu nove sezone Evrolige gostovaće Barseloni, dok će Crvena zvezda na svom terenu dočekati Lokomotivu iz Kubanja.

Izvor: JT

EL: Partizan iz Barse, CZ-Kubanj IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Aleksandar RRR

pre 10 godina

(Aleksandar RRR, 4. jul 2013 23:54)

Fali vam trofej koji nikada necete osvojiti.
(Selanne, 5. jul 2013 02:08)

To je zato sto ne igramo NBA ligu. Do sledece sezone ;)

Sasho

pre 10 godina

Idealno za Partizan prvi mec barsa u gostima da vidimo gde smo,a poslednja sa CSKA kod kuce kome verovatno zbog povreda i prijateljskih odnosa dva kluba pobeda nece nesto biti imperativ!Ja zadovoljan.

Brat Grimm

pre 10 godina

Ljudi oce li mi neko ovo razjasniti..juce su rekli da ne mogu dva tima iz iste zemlje da se nadju u grupama,,a sta ako se desi da Himki prodje kvalifikacije,sta onda...
(misko, 5. jul 2013 05:20)

Ja sam čuo da u tom slučaju idete direktno u finale!

Sever celi sada se veseli..

pre 10 godina

Ljudi osvojili 12 titula za redom, i opet u svakom kom. ljubomorisu sto Zvezda igra evroligu, i smaraju sa zeleznikom.
Pa, to se zove kompleks, rodjaci

misko

pre 10 godina

Ljudi oce li mi neko ovo razjasniti..juce su rekli da ne mogu dva tima iz iste zemlje da se nadju u grupama,,a sta ako se desi da Himki prodje kvalifikacije,sta onda...

vladimir

pre 10 godina

Partizan ima neujednaceniju grupa a mozda za prolaz laksu a zvezda uhjednaceniju grupu mozda za prolaz tezu
Ali ta neumerena poredjenja evo djoko saulic iz sarajeva jedan od najperspektivnijih centara potpisao za kkp Nemam nista protiv decka ali takav docek...

a meni lepooo

pre 10 godina

Na sajtu evrolige je adresa Mali Kalemegdan 2 tako da s tom pricom o panterima mozete slobodno da prekinete a ko ne veruje.
[link]
(Igor, 4. jul 2013 22:51)

A broj telefona iz Stjepana Supanca (Zeleznik) 011/2570-199.
Pa milina :)

inace okoreli radikal ne DSovaca

pre 10 godina

Sto je bilo bilo je sada Zvezda predstavlja Srbiju a DS Partizan u proslost i zaborav
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (turista, 4. jul 2013 23:48) ma vazi vucic i covic i ovo ono finasiranje iz drzavnog budzeta .... ajmo malo prst na celo pre nego sto pljunemo .

Bob Rock

pre 10 godina

@(vUcA, 4. jul 2013 20:31)

Prijatelju, evro liga objavljuje podatke koje im klubovi dostave... Mogao je covic da posalje da igrate u stejpls centru i da vam je majkl dzordan trener mladjih kategorija, ali to i dalje ne bi promenilo cinjenicu da je KK Ivo Lola Ribar promenio ime u KK FMP, pa onda u KK Reflex i na kraju KK Crvena Zvezda - Telekom... Stjepana stupanca 15a, Zeleznik!

Shjee

pre 10 godina

Moj Partizan da se iščupa iz nezavidne situacije, naša (ali samo u Evropi) Zvezda da se što bolje pokaže u EL. Iako ne volim Ćokija kao čoveka, političara, (PO MOM MIŠLJENJU) lošu osobu, mora mu se odati priznanje za sposobnost vođenja posla. Voleo bih i da je naš Saša sposoban da napravi uslove Duletu da on samo radi ono što najbolje zna - pobeđuje favorite i iznenađuje celu Evropu. Srećno SRBI, ostalo ostavimo sa strane. Navijačka strast i mržnja su 2 različita pojma.

energija

pre 10 godina

Hm...ako se iole kockice skockaju, Zvezda realno moze u prvom krugu do 2, mozda cak i do tri pobede...nimalo navijacki ne pricam, jer ako Zvezda pobedi Kuban, velike sanse su da od sledece tri dobije jednu, mozda PAO u Bg, i na kraju kvalifikanta u BG...ukoliko se ovaj scenario dogodi, u drugom krugu realno mozemo do dve pobede ili opet tri...Laboral u BG, Makabija u BG, i Kuban ili kvalifikanta na strani....mislim da PAO u Atini nema sanse da dobijemo0...sve u svemu uzivacu, pa kako bude, srecno i Zvezdi i Partizanu.
(Kale_pravi, 4. jul 2013 20:31)

Ocigledno je da ste debitanti u EL, ne samo klub vec i navijaci. Upoznacete Evroligu, samo polako... Ali prethodno neka sto vise vas stvori ovakvu atmosferu i ocekivanja, da poletite sto vise, da vam pad bude bolniji. Nemam nista protiv Zvezde, navijacu za vas u EL i realan sam navijac Partizana ali nmg da verujem kakve komentare citam. Ne znam odakle vam toliki optimizam, kao da ste doveli 3 Dzordana a ne Jaku Blazica, Silba i centra kojeg niko nece jer ce svaki ozbiljnije potkovan centar da ga pojede pod kosem. Pritom, da dovedete i pola Majami Hita - nemate ternera koji ce to voditi. Polako komsije, morate vi jos mnogo iskustva da sticete, ne cine dobru ekipu samo zvucna imena i predsezonska euforija ...

Dzeronimo

pre 10 godina

@J.S.D.Aleksandar.Ti mozda visis ovde na vestima i trudis se da pratis nesto kao sto je kosarka i skapiras nesto ali to ti tesko ide tako da i dalje pojma nemas.Himki je ruska ekipa i kao takva ne moze u nasu grupu zbog lokomotive.Kapiras ili da crtam?

Bojan

pre 10 godina

Vi ste i tu otisli korak dalje, pa ste fuzija sekcija DS-a, SPS-a i DB-a.
(Miki Viljkovic, 4. jul 2013 21:22)

Naš korak dalje je Final4EL gde smo ispali na jedan šut...vaš kad drmate koš i gađate ljude urinom da bi uzeli Kup Srbije.

Što se samog rasporeda tiče, navikli smo.

torgaj grobar

pre 10 godina

Kosarkaski klub SPS-a kao i uvek ima srece vise nego pameti, a Zvezdi je dovoljno sto je posteno izborila Evroligu i sto je konacno tamo gde joj je mesto. Vestacka tvorevina drzave JSD takodje polako ide tamo gde joj je oduvek bilo mesto-u debelu senku Zvezde.
(katanas na vizuraigokeapartizanmtseps, 4. jul 2013 20:57)

Slazem se. Postepeno, deceniju i po joj trebalo ali treba imati u vidu onu staru "Bik se pece na laganoj vatri". Da ste vi meni zivi i zdravi jos sto godina i vasi komentari zajedno sa vama. Slatko se nasmejem svaki put kad citam sta pisete, da nema vas nasa dugogodisnja dominacija ne bi imala smisla

Aleksandar RRR

pre 10 godina

(vUcA, 4. jul 2013 20:31)

Pa ako cemo da se hvalimo...mi imamo sa cim.

Euroleague: 1992
Korac Cup: 1978, 1979, 1989
ABA Liga: 2006-07, 2007-08, 2008-09, 2009-10, 2010-11, 2012-13
Serbian National League: 2007-08, 2008-09, 2009-10, 2010-11, 2011-12
Serbian National Cup: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
Serbia and Montenegro National League: 2002-03, 2003-04, 2004-05, 2005-06, 2006-07
Yugoslav National League: 1975-76, 1978-79, 1980-81, 1986-87, 1991-92, 1994-95, 1995-96, 1996-97, 2001-02
Yugoslav National Cup: 1979, 1989, 1992, 1994, 1995, 1999, 2000, 2002
(Voracek, 4. jul 2013 22:51)

Plus sto smo mi te trofeje zaista i sovojili :)

KODAR78

pre 10 godina

Ovo su najbolji dani za Grobare. Koliko su se ovi drugi, obradovali sto su usli , na samo njima znan nacin u ovo takmicenje a ljudi su presrecni, zbog samog plasmana, a nama je to svakodnevnica i rutina. Pa procitati o igranju u Areni i to paljenje privatnog kluba, pod laznim imenom, pa to je sam vrh. Uzivajmo na plodovima rada rada svog kluba i licemerju druge strane. Strasno je kad neko nema obraz. Partizan prvak Evrope i debitanti.

Fika

pre 10 godina

Citam komentare i ne vjerujem...Neki misle da ce Zvezda lako sa Kubanom...Znate vi da su rutinski osvojili EK u kojem vi niste prosli drugu grupu?Ja bih volio i znam da moze da pobjedi Zvezda ali da je favorit,ni blizu nazalost.

bratanac

pre 10 godina

Na sajtu evrolige je adresa Mali Kalemegdan 2 tako da s tom pricom o panterima mozete slobodno da prekinete a ko ne veruje.
[link]
(Igor, 4. jul 2013 22:51)


Jos uvek su zabludi...Kada budu shvatili da je u pitanju falsifikat, biće lude frke. Šta misliš, da im pošaljemo izvod iz APR-a sadašnjeg kluba ili izvod iz boniteta ovog kluba što su stavili na sajtu???

Selanne

pre 10 godina

Zvezdi ce biti tesko, neiskustvo pre svega, pojedinaca, mogu da kazem i vecine, a i trenera takodje. Mislim da mi mozemo dalje, treba nam mozda jos dva igraca, nadam se da ce se srediti situacija oko toga...centar nam nije potreban, mali Milutinov, razbija kako igra za reprezentaciju. Decko je bolji i od Muslija i Gagica, videcete.

ja

pre 10 godina

Sa zvanicnog sajta Evrolige za KK Crvenu Zvezdu Telekom Beograd:
Trophy Case
Cup of Cups: 1974
Serbian National Cup: 2004, 2006, 2013
Yugoslav National League: 1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1968/69, 1971/72, 1992/93, 1993/94, 1997/98
Yugoslav National Cup: 1971, 1973, 1975
Toliko o tome za koga nas smatra Evroliga, a to sto vi pricate kao sto vidite ne pije vodu.
(vUcA, 4. jul 2013 20:31)

Pa naravno da ce evroliga to da napise, posto im je od vece koristi da imaju trofejniji i popularniji klub...iako to nije sasvim istina...

Voracek

pre 10 godina

(vUcA, 4. jul 2013 20:31)

Pa ako cemo da se hvalimo...mi imamo sa cim.

Euroleague: 1992
Korac Cup: 1978, 1979, 1989
ABA Liga: 2006-07, 2007-08, 2008-09, 2009-10, 2010-11, 2012-13
Serbian National League: 2007-08, 2008-09, 2009-10, 2010-11, 2011-12
Serbian National Cup: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
Serbia and Montenegro National League: 2002-03, 2003-04, 2004-05, 2005-06, 2006-07
Yugoslav National League: 1975-76, 1978-79, 1980-81, 1986-87, 1991-92, 1994-95, 1995-96, 1996-97, 2001-02
Yugoslav National Cup: 1979, 1989, 1992, 1994, 1995, 1999, 2000, 2002

Ratko

pre 10 godina

Kako je ovo mocno videti. Dve nase ekipe u EL medju ovim divovima. Mogu zamisliti Engleze, Spance, Nemce u fudbalu kada njihovi klubovi igraju LS a oni se tamo peckaju. Oni bas uzivaju a ovo se nama desilo sad pa ko zna kada opet. U najboljem sportu fudbalu to nama nece nikada da se desi. Evo ja smem odmah da se kladim da se to nece desti u narednih 50 godina minimum. Jedino da tu naprave regionalnu ligu sa dva-tri kvalifikanta pa nekako da se veciti nadju u eliti. Drugacije nikada i nikako. Zato uzivajte dok traje.

Grof

pre 10 godina

Ne razumem ove prozivke sa bilo koje strane da dolaze, ocigledno da kod onih koji ih pisu pokazuju samo odredjenu dozu frustracije koju nose u sebi, kao i da se u kosarku razumeju ko Marica u kriv .
Kao covek koji navija za Zvezdu moram da kazem, iako to nema veze sa temom, da drzava naravno treba da pomogne Partizanu ako je u mogucnosti, ako ni zbog cega drugog onda zbog rezultata koje je postigao, a verujem da drzava jeste, jer ako ima para za razne anonimuse cudne i sumnjive proslosti onda mora da se nadje i za Partizan, iako slozicete se ima dosta vaznijih i sustinski bitnijih stvari za resavanje.
Hocu da gledam dobru kosarku i da u tome uzivam, zelim Partizanu kao i Zvezdi naravno sve najbolje i da doguraju sto je vise moguce.

Igor

pre 10 godina

Na sajtu evrolige je adresa Mali Kalemegdan 2 tako da s tom pricom o panterima mozete slobodno da prekinete a ko ne veruje.
http://www.euroleague.net/competition/teams/showteam?clubcode=RED&seasoncode=e2013

darko

pre 10 godina

ma sve nam je lakse dajte molim vas gazimo godinama evroligu i nakon grupnog dela bicemo 3 ili 4 ,a zvezda nece imati nijednu pobedu sa drim timom...

Miki Viljkovic

pre 10 godina

Lep raspored,tacno po ocekivanju.Ovo mislim za Partizan ,debitante tj.sportsku sekciju SNS-a ne komentarisem...
(smeker, 4. jul 2013 20:23)

Vi ste i tu otisli korak dalje, pa ste fuzija sekcija DS-a, SPS-a i DB-a.

rade

pre 10 godina

Kosarkaski klub SPS-a kao i uvek ima srece vise nego pameti, a Zvezdi je dovoljno sto je posteno izborila Evroligu i sto je konacno tamo gde joj je mesto. Vestacka tvorevina drzave JSD takodje polako ide tamo gde joj je oduvek bilo mesto-u debelu senku Zvezde.
(katanas na vizuraigokeapartizanmtseps, 4. jul 2013 20:57)

Zaboravio si da napises samo jednu stvar, a to je da ce se prorocanstvo desiti SLEDECE SEZONE.

J.D.Aleksandar

pre 10 godina

Partizan realno treba da prodje dalje,a sto se Zvezde tice,sve preko tri pobede je ogroman uspeh.Ako Himki upadne iz kfalifikacija svi ce timovi biti igracki bolji od njih.Iskustvo necu da pominjem.Mada videcemo,bice interesantno.Gledacu i jedne i druge,volim kosarku,ali bitniji mi je rezultat mog Partizana.Ajmo momci,samo trening,zalaganje i hrabro samo,kao i uvek.Ako treba i glavu o parket!

toliko od mene

pre 10 godina

ovako: svim normalnim navijačima Partizana, koji imaju zdrav odnos prema Zvezdi, želim da Partizan bude blizu C. zvezde, da se borimo za trofeje. svim drugim navijačima Partizana želim jedan veeeliki KATANAC u svim sportovima. pa kojih ima više, taj i neka pobedi.

ĐURĐEVAK MALI

pre 10 godina

loshmi@ kada bi svi razmišljali kao ti gde bi nam kraj bio. Upropastiše nas Čović i Vujošević svojim zlim jezicima. Zamislite samo da se na meču i Zvezde i Partizana pojavimo svi, i crno i crveno beli i zajedno navijamo i za jedne i za druge, pa niko sa gostovanja ne bi otišao a da mu skalp ne uzmemo, al džabe mnogo su zla posejali i jedni i drugi. Kao što reče čovek, puno sreće i jednima i drugima, mojoj Zvezdi čini mi se trebaće više, vi ipak imate iskustva. SREĆNO SRPSKIM KLUBOVIMA.

gema

pre 10 godina

Silobad lepo kaze da nam je sve jedno s'kim igramo,jel'smo navikli da pobedjujemo velikane!A sto se kk refleksa tice zelim im neku pobedu.ulm sloovanski

Miki

pre 10 godina

Sve što sada komentarišemo je u sferi nagađanja.Još uvek nisu formirani timovi,prelazni rok je u toku,možda se desi i neka promena trenera.Pitanje je kako će se timovi ukomponovati pogotovu u prvim kolima.Bitno je igrati hrabro ,a onda je sve moguće.Treba se boriti i verovati u uspeh,jer onda je i Top 16 moguć.Srećno i jednima i drugima.

Šćepan Šćekić

pre 10 godina

Odličan raspored za nas! U drugom krugu, kad se bude lomilo, imamo i Barsu i CSKA kući ( verovatno se oni tad nece ni zaletati pošto će do drugog kruga obezbediti prolaz) a i direktnog konkurenta, ove Ukrajince ( najavili budzet od 9,5 miliona eura.)

katanas na vizuraigokeapartizanmtseps

pre 10 godina

Kosarkaski klub SPS-a kao i uvek ima srece vise nego pameti, a Zvezdi je dovoljno sto je posteno izborila Evroligu i sto je konacno tamo gde joj je mesto. Vestacka tvorevina drzave JSD takodje polako ide tamo gde joj je oduvek bilo mesto-u debelu senku Zvezde.

loshmi

pre 10 godina

Vec je nekako tradicija da cetiri pobede vode u top 16.Nekako na prvi pogled mi se čini da Partizan ima bolji raspored ali niko još nema predstavu kakav će biti sastav a što se tiče Zvezde mislim da može do top 16 uz malo sreće a iskreno mislim i da to zaslužuju zbog zalaganja uprave..Ne smemo da mrzimo ljudi,ovo su klubovi iz Srbije i dosta sa mržnjom.U svakom slučaju nadam se da će moj Partizan brzo stati na noge i nastaviti dostojno da nas predstavlja!!! Puno sreće svima!!

kahvka

pre 10 godina

nadao sam se da ce nam u prva dva kola gostovat Fener, dok Zeljko ne podmaze masineriju, pa da imamo kakvu takvu sansu. Sta je tu je, samo hrabro!

Heroes

pre 10 godina

Lep raspored,tacno po ocekivanju.Ovo mislim za Partizan ,debitante tj.sportsku sekciju SNS-a ne komentarisem... (smeker, 04. jul 2013 20:23

Koju sportsku sekciju SNS-a? Onu sto im drzava omogucila Telekom i Nis? i to im malo...

vUcA

pre 10 godina

Sa zvanicnog sajta Evrolige za KK Crvenu Zvezdu Telekom Beograd:
Trophy Case
Cup of Cups: 1974
Serbian National Cup: 2004, 2006, 2013
Yugoslav National League: 1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1968/69, 1971/72, 1992/93, 1993/94, 1997/98
Yugoslav National Cup: 1971, 1973, 1975
Toliko o tome za koga nas smatra Evroliga, a to sto vi pricate kao sto vidite ne pije vodu.

Kale_pravi

pre 10 godina

Hm...ako se iole kockice skockaju, Zvezda realno moze u prvom krugu do 2, mozda cak i do tri pobede...nimalo navijacki ne pricam, jer ako Zvezda pobedi Kuban, velike sanse su da od sledece tri dobije jednu, mozda PAO u Bg, i na kraju kvalifikanta u BG...ukoliko se ovaj scenario dogodi, u drugom krugu realno mozemo do dve pobede ili opet tri...Laboral u BG, Makabija u BG, i Kuban ili kvalifikanta na strani....mislim da PAO u Atini nema sanse da dobijemo0...sve u svemu uzivacu, pa kako bude, srecno i Zvezdi i Partizanu.

Realno

pre 10 godina

Odlican raspored za Partizan, u prvih 5 kola mozemo da imamo vec 2-3 pobede. Dok je Zvezdi raspored katastrofa tek u 5om kolu mozda moze do pobede.

samork sila SLUsamrok

pre 10 godina

KK partizan je podneo zahtev za prelazak iz evrolige u Lock cup!!Tako da ne razumem cemu se nadate kad ce uskoro i katanac stici!

mikri

pre 10 godina

Opet neka muljana. Zvezda u prvom kolu em igra kod kuce em ima lakseg protivnika dok Partizan ide u goste najjacem timu Evrope.

Je l' vam poznato ovo? Ili treba da naglasim da ovako zvuce navijaci Zvezde kada se odredi raspored JSL.

vUcA

pre 10 godina

Sa zvanicnog sajta Evrolige za KK Crvenu Zvezdu Telekom Beograd:
Trophy Case
Cup of Cups: 1974
Serbian National Cup: 2004, 2006, 2013
Yugoslav National League: 1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1968/69, 1971/72, 1992/93, 1993/94, 1997/98
Yugoslav National Cup: 1971, 1973, 1975
Toliko o tome za koga nas smatra Evroliga, a to sto vi pricate kao sto vidite ne pije vodu.

Miki

pre 10 godina

Sve što sada komentarišemo je u sferi nagađanja.Još uvek nisu formirani timovi,prelazni rok je u toku,možda se desi i neka promena trenera.Pitanje je kako će se timovi ukomponovati pogotovu u prvim kolima.Bitno je igrati hrabro ,a onda je sve moguće.Treba se boriti i verovati u uspeh,jer onda je i Top 16 moguć.Srećno i jednima i drugima.

loshmi

pre 10 godina

Vec je nekako tradicija da cetiri pobede vode u top 16.Nekako na prvi pogled mi se čini da Partizan ima bolji raspored ali niko još nema predstavu kakav će biti sastav a što se tiče Zvezde mislim da može do top 16 uz malo sreće a iskreno mislim i da to zaslužuju zbog zalaganja uprave..Ne smemo da mrzimo ljudi,ovo su klubovi iz Srbije i dosta sa mržnjom.U svakom slučaju nadam se da će moj Partizan brzo stati na noge i nastaviti dostojno da nas predstavlja!!! Puno sreće svima!!

Realno

pre 10 godina

Odlican raspored za Partizan, u prvih 5 kola mozemo da imamo vec 2-3 pobede. Dok je Zvezdi raspored katastrofa tek u 5om kolu mozda moze do pobede.

toliko od mene

pre 10 godina

ovako: svim normalnim navijačima Partizana, koji imaju zdrav odnos prema Zvezdi, želim da Partizan bude blizu C. zvezde, da se borimo za trofeje. svim drugim navijačima Partizana želim jedan veeeliki KATANAC u svim sportovima. pa kojih ima više, taj i neka pobedi.

mikri

pre 10 godina

Opet neka muljana. Zvezda u prvom kolu em igra kod kuce em ima lakseg protivnika dok Partizan ide u goste najjacem timu Evrope.

Je l' vam poznato ovo? Ili treba da naglasim da ovako zvuce navijaci Zvezde kada se odredi raspored JSL.

ĐURĐEVAK MALI

pre 10 godina

loshmi@ kada bi svi razmišljali kao ti gde bi nam kraj bio. Upropastiše nas Čović i Vujošević svojim zlim jezicima. Zamislite samo da se na meču i Zvezde i Partizana pojavimo svi, i crno i crveno beli i zajedno navijamo i za jedne i za druge, pa niko sa gostovanja ne bi otišao a da mu skalp ne uzmemo, al džabe mnogo su zla posejali i jedni i drugi. Kao što reče čovek, puno sreće i jednima i drugima, mojoj Zvezdi čini mi se trebaće više, vi ipak imate iskustva. SREĆNO SRPSKIM KLUBOVIMA.

rade

pre 10 godina

Kosarkaski klub SPS-a kao i uvek ima srece vise nego pameti, a Zvezdi je dovoljno sto je posteno izborila Evroligu i sto je konacno tamo gde joj je mesto. Vestacka tvorevina drzave JSD takodje polako ide tamo gde joj je oduvek bilo mesto-u debelu senku Zvezde.
(katanas na vizuraigokeapartizanmtseps, 4. jul 2013 20:57)

Zaboravio si da napises samo jednu stvar, a to je da ce se prorocanstvo desiti SLEDECE SEZONE.

Miki Viljkovic

pre 10 godina

Lep raspored,tacno po ocekivanju.Ovo mislim za Partizan ,debitante tj.sportsku sekciju SNS-a ne komentarisem...
(smeker, 4. jul 2013 20:23)

Vi ste i tu otisli korak dalje, pa ste fuzija sekcija DS-a, SPS-a i DB-a.

gema

pre 10 godina

Silobad lepo kaze da nam je sve jedno s'kim igramo,jel'smo navikli da pobedjujemo velikane!A sto se kk refleksa tice zelim im neku pobedu.ulm sloovanski

katanas na vizuraigokeapartizanmtseps

pre 10 godina

Kosarkaski klub SPS-a kao i uvek ima srece vise nego pameti, a Zvezdi je dovoljno sto je posteno izborila Evroligu i sto je konacno tamo gde joj je mesto. Vestacka tvorevina drzave JSD takodje polako ide tamo gde joj je oduvek bilo mesto-u debelu senku Zvezde.

J.D.Aleksandar

pre 10 godina

Partizan realno treba da prodje dalje,a sto se Zvezde tice,sve preko tri pobede je ogroman uspeh.Ako Himki upadne iz kfalifikacija svi ce timovi biti igracki bolji od njih.Iskustvo necu da pominjem.Mada videcemo,bice interesantno.Gledacu i jedne i druge,volim kosarku,ali bitniji mi je rezultat mog Partizana.Ajmo momci,samo trening,zalaganje i hrabro samo,kao i uvek.Ako treba i glavu o parket!

Ratko

pre 10 godina

Kako je ovo mocno videti. Dve nase ekipe u EL medju ovim divovima. Mogu zamisliti Engleze, Spance, Nemce u fudbalu kada njihovi klubovi igraju LS a oni se tamo peckaju. Oni bas uzivaju a ovo se nama desilo sad pa ko zna kada opet. U najboljem sportu fudbalu to nama nece nikada da se desi. Evo ja smem odmah da se kladim da se to nece desti u narednih 50 godina minimum. Jedino da tu naprave regionalnu ligu sa dva-tri kvalifikanta pa nekako da se veciti nadju u eliti. Drugacije nikada i nikako. Zato uzivajte dok traje.

a meni lepooo

pre 10 godina

Na sajtu evrolige je adresa Mali Kalemegdan 2 tako da s tom pricom o panterima mozete slobodno da prekinete a ko ne veruje.
[link]
(Igor, 4. jul 2013 22:51)

A broj telefona iz Stjepana Supanca (Zeleznik) 011/2570-199.
Pa milina :)

Voracek

pre 10 godina

(vUcA, 4. jul 2013 20:31)

Pa ako cemo da se hvalimo...mi imamo sa cim.

Euroleague: 1992
Korac Cup: 1978, 1979, 1989
ABA Liga: 2006-07, 2007-08, 2008-09, 2009-10, 2010-11, 2012-13
Serbian National League: 2007-08, 2008-09, 2009-10, 2010-11, 2011-12
Serbian National Cup: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
Serbia and Montenegro National League: 2002-03, 2003-04, 2004-05, 2005-06, 2006-07
Yugoslav National League: 1975-76, 1978-79, 1980-81, 1986-87, 1991-92, 1994-95, 1995-96, 1996-97, 2001-02
Yugoslav National Cup: 1979, 1989, 1992, 1994, 1995, 1999, 2000, 2002

Heroes

pre 10 godina

Lep raspored,tacno po ocekivanju.Ovo mislim za Partizan ,debitante tj.sportsku sekciju SNS-a ne komentarisem... (smeker, 04. jul 2013 20:23

Koju sportsku sekciju SNS-a? Onu sto im drzava omogucila Telekom i Nis? i to im malo...

samork sila SLUsamrok

pre 10 godina

KK partizan je podneo zahtev za prelazak iz evrolige u Lock cup!!Tako da ne razumem cemu se nadate kad ce uskoro i katanac stici!

kahvka

pre 10 godina

nadao sam se da ce nam u prva dva kola gostovat Fener, dok Zeljko ne podmaze masineriju, pa da imamo kakvu takvu sansu. Sta je tu je, samo hrabro!

Fika

pre 10 godina

Citam komentare i ne vjerujem...Neki misle da ce Zvezda lako sa Kubanom...Znate vi da su rutinski osvojili EK u kojem vi niste prosli drugu grupu?Ja bih volio i znam da moze da pobjedi Zvezda ali da je favorit,ni blizu nazalost.

Šćepan Šćekić

pre 10 godina

Odličan raspored za nas! U drugom krugu, kad se bude lomilo, imamo i Barsu i CSKA kući ( verovatno se oni tad nece ni zaletati pošto će do drugog kruga obezbediti prolaz) a i direktnog konkurenta, ove Ukrajince ( najavili budzet od 9,5 miliona eura.)

Kale_pravi

pre 10 godina

Hm...ako se iole kockice skockaju, Zvezda realno moze u prvom krugu do 2, mozda cak i do tri pobede...nimalo navijacki ne pricam, jer ako Zvezda pobedi Kuban, velike sanse su da od sledece tri dobije jednu, mozda PAO u Bg, i na kraju kvalifikanta u BG...ukoliko se ovaj scenario dogodi, u drugom krugu realno mozemo do dve pobede ili opet tri...Laboral u BG, Makabija u BG, i Kuban ili kvalifikanta na strani....mislim da PAO u Atini nema sanse da dobijemo0...sve u svemu uzivacu, pa kako bude, srecno i Zvezdi i Partizanu.

Grof

pre 10 godina

Ne razumem ove prozivke sa bilo koje strane da dolaze, ocigledno da kod onih koji ih pisu pokazuju samo odredjenu dozu frustracije koju nose u sebi, kao i da se u kosarku razumeju ko Marica u kriv .
Kao covek koji navija za Zvezdu moram da kazem, iako to nema veze sa temom, da drzava naravno treba da pomogne Partizanu ako je u mogucnosti, ako ni zbog cega drugog onda zbog rezultata koje je postigao, a verujem da drzava jeste, jer ako ima para za razne anonimuse cudne i sumnjive proslosti onda mora da se nadje i za Partizan, iako slozicete se ima dosta vaznijih i sustinski bitnijih stvari za resavanje.
Hocu da gledam dobru kosarku i da u tome uzivam, zelim Partizanu kao i Zvezdi naravno sve najbolje i da doguraju sto je vise moguce.

Bojan

pre 10 godina

Vi ste i tu otisli korak dalje, pa ste fuzija sekcija DS-a, SPS-a i DB-a.
(Miki Viljkovic, 4. jul 2013 21:22)

Naš korak dalje je Final4EL gde smo ispali na jedan šut...vaš kad drmate koš i gađate ljude urinom da bi uzeli Kup Srbije.

Što se samog rasporeda tiče, navikli smo.

Bob Rock

pre 10 godina

@(vUcA, 4. jul 2013 20:31)

Prijatelju, evro liga objavljuje podatke koje im klubovi dostave... Mogao je covic da posalje da igrate u stejpls centru i da vam je majkl dzordan trener mladjih kategorija, ali to i dalje ne bi promenilo cinjenicu da je KK Ivo Lola Ribar promenio ime u KK FMP, pa onda u KK Reflex i na kraju KK Crvena Zvezda - Telekom... Stjepana stupanca 15a, Zeleznik!

torgaj grobar

pre 10 godina

Kosarkaski klub SPS-a kao i uvek ima srece vise nego pameti, a Zvezdi je dovoljno sto je posteno izborila Evroligu i sto je konacno tamo gde joj je mesto. Vestacka tvorevina drzave JSD takodje polako ide tamo gde joj je oduvek bilo mesto-u debelu senku Zvezde.
(katanas na vizuraigokeapartizanmtseps, 4. jul 2013 20:57)

Slazem se. Postepeno, deceniju i po joj trebalo ali treba imati u vidu onu staru "Bik se pece na laganoj vatri". Da ste vi meni zivi i zdravi jos sto godina i vasi komentari zajedno sa vama. Slatko se nasmejem svaki put kad citam sta pisete, da nema vas nasa dugogodisnja dominacija ne bi imala smisla

ja

pre 10 godina

Sa zvanicnog sajta Evrolige za KK Crvenu Zvezdu Telekom Beograd:
Trophy Case
Cup of Cups: 1974
Serbian National Cup: 2004, 2006, 2013
Yugoslav National League: 1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1968/69, 1971/72, 1992/93, 1993/94, 1997/98
Yugoslav National Cup: 1971, 1973, 1975
Toliko o tome za koga nas smatra Evroliga, a to sto vi pricate kao sto vidite ne pije vodu.
(vUcA, 4. jul 2013 20:31)

Pa naravno da ce evroliga to da napise, posto im je od vece koristi da imaju trofejniji i popularniji klub...iako to nije sasvim istina...

energija

pre 10 godina

Hm...ako se iole kockice skockaju, Zvezda realno moze u prvom krugu do 2, mozda cak i do tri pobede...nimalo navijacki ne pricam, jer ako Zvezda pobedi Kuban, velike sanse su da od sledece tri dobije jednu, mozda PAO u Bg, i na kraju kvalifikanta u BG...ukoliko se ovaj scenario dogodi, u drugom krugu realno mozemo do dve pobede ili opet tri...Laboral u BG, Makabija u BG, i Kuban ili kvalifikanta na strani....mislim da PAO u Atini nema sanse da dobijemo0...sve u svemu uzivacu, pa kako bude, srecno i Zvezdi i Partizanu.
(Kale_pravi, 4. jul 2013 20:31)

Ocigledno je da ste debitanti u EL, ne samo klub vec i navijaci. Upoznacete Evroligu, samo polako... Ali prethodno neka sto vise vas stvori ovakvu atmosferu i ocekivanja, da poletite sto vise, da vam pad bude bolniji. Nemam nista protiv Zvezde, navijacu za vas u EL i realan sam navijac Partizana ali nmg da verujem kakve komentare citam. Ne znam odakle vam toliki optimizam, kao da ste doveli 3 Dzordana a ne Jaku Blazica, Silba i centra kojeg niko nece jer ce svaki ozbiljnije potkovan centar da ga pojede pod kosem. Pritom, da dovedete i pola Majami Hita - nemate ternera koji ce to voditi. Polako komsije, morate vi jos mnogo iskustva da sticete, ne cine dobru ekipu samo zvucna imena i predsezonska euforija ...

KODAR78

pre 10 godina

Ovo su najbolji dani za Grobare. Koliko su se ovi drugi, obradovali sto su usli , na samo njima znan nacin u ovo takmicenje a ljudi su presrecni, zbog samog plasmana, a nama je to svakodnevnica i rutina. Pa procitati o igranju u Areni i to paljenje privatnog kluba, pod laznim imenom, pa to je sam vrh. Uzivajmo na plodovima rada rada svog kluba i licemerju druge strane. Strasno je kad neko nema obraz. Partizan prvak Evrope i debitanti.

Aleksandar RRR

pre 10 godina

(vUcA, 4. jul 2013 20:31)

Pa ako cemo da se hvalimo...mi imamo sa cim.

Euroleague: 1992
Korac Cup: 1978, 1979, 1989
ABA Liga: 2006-07, 2007-08, 2008-09, 2009-10, 2010-11, 2012-13
Serbian National League: 2007-08, 2008-09, 2009-10, 2010-11, 2011-12
Serbian National Cup: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
Serbia and Montenegro National League: 2002-03, 2003-04, 2004-05, 2005-06, 2006-07
Yugoslav National League: 1975-76, 1978-79, 1980-81, 1986-87, 1991-92, 1994-95, 1995-96, 1996-97, 2001-02
Yugoslav National Cup: 1979, 1989, 1992, 1994, 1995, 1999, 2000, 2002
(Voracek, 4. jul 2013 22:51)

Plus sto smo mi te trofeje zaista i sovojili :)

darko

pre 10 godina

ma sve nam je lakse dajte molim vas gazimo godinama evroligu i nakon grupnog dela bicemo 3 ili 4 ,a zvezda nece imati nijednu pobedu sa drim timom...

Igor

pre 10 godina

Na sajtu evrolige je adresa Mali Kalemegdan 2 tako da s tom pricom o panterima mozete slobodno da prekinete a ko ne veruje.
http://www.euroleague.net/competition/teams/showteam?clubcode=RED&seasoncode=e2013

Brat Grimm

pre 10 godina

Ljudi oce li mi neko ovo razjasniti..juce su rekli da ne mogu dva tima iz iste zemlje da se nadju u grupama,,a sta ako se desi da Himki prodje kvalifikacije,sta onda...
(misko, 5. jul 2013 05:20)

Ja sam čuo da u tom slučaju idete direktno u finale!

Shjee

pre 10 godina

Moj Partizan da se iščupa iz nezavidne situacije, naša (ali samo u Evropi) Zvezda da se što bolje pokaže u EL. Iako ne volim Ćokija kao čoveka, političara, (PO MOM MIŠLJENJU) lošu osobu, mora mu se odati priznanje za sposobnost vođenja posla. Voleo bih i da je naš Saša sposoban da napravi uslove Duletu da on samo radi ono što najbolje zna - pobeđuje favorite i iznenađuje celu Evropu. Srećno SRBI, ostalo ostavimo sa strane. Navijačka strast i mržnja su 2 različita pojma.

inace okoreli radikal ne DSovaca

pre 10 godina

Sto je bilo bilo je sada Zvezda predstavlja Srbiju a DS Partizan u proslost i zaborav
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (turista, 4. jul 2013 23:48) ma vazi vucic i covic i ovo ono finasiranje iz drzavnog budzeta .... ajmo malo prst na celo pre nego sto pljunemo .

Sever celi sada se veseli..

pre 10 godina

Ljudi osvojili 12 titula za redom, i opet u svakom kom. ljubomorisu sto Zvezda igra evroligu, i smaraju sa zeleznikom.
Pa, to se zove kompleks, rodjaci

Selanne

pre 10 godina

Zvezdi ce biti tesko, neiskustvo pre svega, pojedinaca, mogu da kazem i vecine, a i trenera takodje. Mislim da mi mozemo dalje, treba nam mozda jos dva igraca, nadam se da ce se srediti situacija oko toga...centar nam nije potreban, mali Milutinov, razbija kako igra za reprezentaciju. Decko je bolji i od Muslija i Gagica, videcete.

bratanac

pre 10 godina

Na sajtu evrolige je adresa Mali Kalemegdan 2 tako da s tom pricom o panterima mozete slobodno da prekinete a ko ne veruje.
[link]
(Igor, 4. jul 2013 22:51)


Jos uvek su zabludi...Kada budu shvatili da je u pitanju falsifikat, biće lude frke. Šta misliš, da im pošaljemo izvod iz APR-a sadašnjeg kluba ili izvod iz boniteta ovog kluba što su stavili na sajtu???

Sasho

pre 10 godina

Idealno za Partizan prvi mec barsa u gostima da vidimo gde smo,a poslednja sa CSKA kod kuce kome verovatno zbog povreda i prijateljskih odnosa dva kluba pobeda nece nesto biti imperativ!Ja zadovoljan.

vladimir

pre 10 godina

Partizan ima neujednaceniju grupa a mozda za prolaz laksu a zvezda uhjednaceniju grupu mozda za prolaz tezu
Ali ta neumerena poredjenja evo djoko saulic iz sarajeva jedan od najperspektivnijih centara potpisao za kkp Nemam nista protiv decka ali takav docek...

misko

pre 10 godina

Ljudi oce li mi neko ovo razjasniti..juce su rekli da ne mogu dva tima iz iste zemlje da se nadju u grupama,,a sta ako se desi da Himki prodje kvalifikacije,sta onda...

Aleksandar RRR

pre 10 godina

(Aleksandar RRR, 4. jul 2013 23:54)

Fali vam trofej koji nikada necete osvojiti.
(Selanne, 5. jul 2013 02:08)

To je zato sto ne igramo NBA ligu. Do sledece sezone ;)

Dzeronimo

pre 10 godina

@J.S.D.Aleksandar.Ti mozda visis ovde na vestima i trudis se da pratis nesto kao sto je kosarka i skapiras nesto ali to ti tesko ide tako da i dalje pojma nemas.Himki je ruska ekipa i kao takva ne moze u nasu grupu zbog lokomotive.Kapiras ili da crtam?

vUcA

pre 10 godina

Sa zvanicnog sajta Evrolige za KK Crvenu Zvezdu Telekom Beograd:
Trophy Case
Cup of Cups: 1974
Serbian National Cup: 2004, 2006, 2013
Yugoslav National League: 1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1968/69, 1971/72, 1992/93, 1993/94, 1997/98
Yugoslav National Cup: 1971, 1973, 1975
Toliko o tome za koga nas smatra Evroliga, a to sto vi pricate kao sto vidite ne pije vodu.

katanas na vizuraigokeapartizanmtseps

pre 10 godina

Kosarkaski klub SPS-a kao i uvek ima srece vise nego pameti, a Zvezdi je dovoljno sto je posteno izborila Evroligu i sto je konacno tamo gde joj je mesto. Vestacka tvorevina drzave JSD takodje polako ide tamo gde joj je oduvek bilo mesto-u debelu senku Zvezde.

samork sila SLUsamrok

pre 10 godina

KK partizan je podneo zahtev za prelazak iz evrolige u Lock cup!!Tako da ne razumem cemu se nadate kad ce uskoro i katanac stici!

Realno

pre 10 godina

Odlican raspored za Partizan, u prvih 5 kola mozemo da imamo vec 2-3 pobede. Dok je Zvezdi raspored katastrofa tek u 5om kolu mozda moze do pobede.

Heroes

pre 10 godina

Lep raspored,tacno po ocekivanju.Ovo mislim za Partizan ,debitante tj.sportsku sekciju SNS-a ne komentarisem... (smeker, 04. jul 2013 20:23

Koju sportsku sekciju SNS-a? Onu sto im drzava omogucila Telekom i Nis? i to im malo...

toliko od mene

pre 10 godina

ovako: svim normalnim navijačima Partizana, koji imaju zdrav odnos prema Zvezdi, želim da Partizan bude blizu C. zvezde, da se borimo za trofeje. svim drugim navijačima Partizana želim jedan veeeliki KATANAC u svim sportovima. pa kojih ima više, taj i neka pobedi.

Kale_pravi

pre 10 godina

Hm...ako se iole kockice skockaju, Zvezda realno moze u prvom krugu do 2, mozda cak i do tri pobede...nimalo navijacki ne pricam, jer ako Zvezda pobedi Kuban, velike sanse su da od sledece tri dobije jednu, mozda PAO u Bg, i na kraju kvalifikanta u BG...ukoliko se ovaj scenario dogodi, u drugom krugu realno mozemo do dve pobede ili opet tri...Laboral u BG, Makabija u BG, i Kuban ili kvalifikanta na strani....mislim da PAO u Atini nema sanse da dobijemo0...sve u svemu uzivacu, pa kako bude, srecno i Zvezdi i Partizanu.

gema

pre 10 godina

Silobad lepo kaze da nam je sve jedno s'kim igramo,jel'smo navikli da pobedjujemo velikane!A sto se kk refleksa tice zelim im neku pobedu.ulm sloovanski

Miki Viljkovic

pre 10 godina

Lep raspored,tacno po ocekivanju.Ovo mislim za Partizan ,debitante tj.sportsku sekciju SNS-a ne komentarisem...
(smeker, 4. jul 2013 20:23)

Vi ste i tu otisli korak dalje, pa ste fuzija sekcija DS-a, SPS-a i DB-a.

mikri

pre 10 godina

Opet neka muljana. Zvezda u prvom kolu em igra kod kuce em ima lakseg protivnika dok Partizan ide u goste najjacem timu Evrope.

Je l' vam poznato ovo? Ili treba da naglasim da ovako zvuce navijaci Zvezde kada se odredi raspored JSL.

Igor

pre 10 godina

Na sajtu evrolige je adresa Mali Kalemegdan 2 tako da s tom pricom o panterima mozete slobodno da prekinete a ko ne veruje.
http://www.euroleague.net/competition/teams/showteam?clubcode=RED&seasoncode=e2013

ja

pre 10 godina

Sa zvanicnog sajta Evrolige za KK Crvenu Zvezdu Telekom Beograd:
Trophy Case
Cup of Cups: 1974
Serbian National Cup: 2004, 2006, 2013
Yugoslav National League: 1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1968/69, 1971/72, 1992/93, 1993/94, 1997/98
Yugoslav National Cup: 1971, 1973, 1975
Toliko o tome za koga nas smatra Evroliga, a to sto vi pricate kao sto vidite ne pije vodu.
(vUcA, 4. jul 2013 20:31)

Pa naravno da ce evroliga to da napise, posto im je od vece koristi da imaju trofejniji i popularniji klub...iako to nije sasvim istina...

darko

pre 10 godina

ma sve nam je lakse dajte molim vas gazimo godinama evroligu i nakon grupnog dela bicemo 3 ili 4 ,a zvezda nece imati nijednu pobedu sa drim timom...

rade

pre 10 godina

Kosarkaski klub SPS-a kao i uvek ima srece vise nego pameti, a Zvezdi je dovoljno sto je posteno izborila Evroligu i sto je konacno tamo gde joj je mesto. Vestacka tvorevina drzave JSD takodje polako ide tamo gde joj je oduvek bilo mesto-u debelu senku Zvezde.
(katanas na vizuraigokeapartizanmtseps, 4. jul 2013 20:57)

Zaboravio si da napises samo jednu stvar, a to je da ce se prorocanstvo desiti SLEDECE SEZONE.

Voracek

pre 10 godina

(vUcA, 4. jul 2013 20:31)

Pa ako cemo da se hvalimo...mi imamo sa cim.

Euroleague: 1992
Korac Cup: 1978, 1979, 1989
ABA Liga: 2006-07, 2007-08, 2008-09, 2009-10, 2010-11, 2012-13
Serbian National League: 2007-08, 2008-09, 2009-10, 2010-11, 2011-12
Serbian National Cup: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
Serbia and Montenegro National League: 2002-03, 2003-04, 2004-05, 2005-06, 2006-07
Yugoslav National League: 1975-76, 1978-79, 1980-81, 1986-87, 1991-92, 1994-95, 1995-96, 1996-97, 2001-02
Yugoslav National Cup: 1979, 1989, 1992, 1994, 1995, 1999, 2000, 2002

J.D.Aleksandar

pre 10 godina

Partizan realno treba da prodje dalje,a sto se Zvezde tice,sve preko tri pobede je ogroman uspeh.Ako Himki upadne iz kfalifikacija svi ce timovi biti igracki bolji od njih.Iskustvo necu da pominjem.Mada videcemo,bice interesantno.Gledacu i jedne i druge,volim kosarku,ali bitniji mi je rezultat mog Partizana.Ajmo momci,samo trening,zalaganje i hrabro samo,kao i uvek.Ako treba i glavu o parket!

KODAR78

pre 10 godina

Ovo su najbolji dani za Grobare. Koliko su se ovi drugi, obradovali sto su usli , na samo njima znan nacin u ovo takmicenje a ljudi su presrecni, zbog samog plasmana, a nama je to svakodnevnica i rutina. Pa procitati o igranju u Areni i to paljenje privatnog kluba, pod laznim imenom, pa to je sam vrh. Uzivajmo na plodovima rada rada svog kluba i licemerju druge strane. Strasno je kad neko nema obraz. Partizan prvak Evrope i debitanti.

ĐURĐEVAK MALI

pre 10 godina

loshmi@ kada bi svi razmišljali kao ti gde bi nam kraj bio. Upropastiše nas Čović i Vujošević svojim zlim jezicima. Zamislite samo da se na meču i Zvezde i Partizana pojavimo svi, i crno i crveno beli i zajedno navijamo i za jedne i za druge, pa niko sa gostovanja ne bi otišao a da mu skalp ne uzmemo, al džabe mnogo su zla posejali i jedni i drugi. Kao što reče čovek, puno sreće i jednima i drugima, mojoj Zvezdi čini mi se trebaće više, vi ipak imate iskustva. SREĆNO SRPSKIM KLUBOVIMA.

Sever celi sada se veseli..

pre 10 godina

Ljudi osvojili 12 titula za redom, i opet u svakom kom. ljubomorisu sto Zvezda igra evroligu, i smaraju sa zeleznikom.
Pa, to se zove kompleks, rodjaci

Dzeronimo

pre 10 godina

@J.S.D.Aleksandar.Ti mozda visis ovde na vestima i trudis se da pratis nesto kao sto je kosarka i skapiras nesto ali to ti tesko ide tako da i dalje pojma nemas.Himki je ruska ekipa i kao takva ne moze u nasu grupu zbog lokomotive.Kapiras ili da crtam?

Bob Rock

pre 10 godina

@(vUcA, 4. jul 2013 20:31)

Prijatelju, evro liga objavljuje podatke koje im klubovi dostave... Mogao je covic da posalje da igrate u stejpls centru i da vam je majkl dzordan trener mladjih kategorija, ali to i dalje ne bi promenilo cinjenicu da je KK Ivo Lola Ribar promenio ime u KK FMP, pa onda u KK Reflex i na kraju KK Crvena Zvezda - Telekom... Stjepana stupanca 15a, Zeleznik!

energija

pre 10 godina

Hm...ako se iole kockice skockaju, Zvezda realno moze u prvom krugu do 2, mozda cak i do tri pobede...nimalo navijacki ne pricam, jer ako Zvezda pobedi Kuban, velike sanse su da od sledece tri dobije jednu, mozda PAO u Bg, i na kraju kvalifikanta u BG...ukoliko se ovaj scenario dogodi, u drugom krugu realno mozemo do dve pobede ili opet tri...Laboral u BG, Makabija u BG, i Kuban ili kvalifikanta na strani....mislim da PAO u Atini nema sanse da dobijemo0...sve u svemu uzivacu, pa kako bude, srecno i Zvezdi i Partizanu.
(Kale_pravi, 4. jul 2013 20:31)

Ocigledno je da ste debitanti u EL, ne samo klub vec i navijaci. Upoznacete Evroligu, samo polako... Ali prethodno neka sto vise vas stvori ovakvu atmosferu i ocekivanja, da poletite sto vise, da vam pad bude bolniji. Nemam nista protiv Zvezde, navijacu za vas u EL i realan sam navijac Partizana ali nmg da verujem kakve komentare citam. Ne znam odakle vam toliki optimizam, kao da ste doveli 3 Dzordana a ne Jaku Blazica, Silba i centra kojeg niko nece jer ce svaki ozbiljnije potkovan centar da ga pojede pod kosem. Pritom, da dovedete i pola Majami Hita - nemate ternera koji ce to voditi. Polako komsije, morate vi jos mnogo iskustva da sticete, ne cine dobru ekipu samo zvucna imena i predsezonska euforija ...

a meni lepooo

pre 10 godina

Na sajtu evrolige je adresa Mali Kalemegdan 2 tako da s tom pricom o panterima mozete slobodno da prekinete a ko ne veruje.
[link]
(Igor, 4. jul 2013 22:51)

A broj telefona iz Stjepana Supanca (Zeleznik) 011/2570-199.
Pa milina :)

loshmi

pre 10 godina

Vec je nekako tradicija da cetiri pobede vode u top 16.Nekako na prvi pogled mi se čini da Partizan ima bolji raspored ali niko još nema predstavu kakav će biti sastav a što se tiče Zvezde mislim da može do top 16 uz malo sreće a iskreno mislim i da to zaslužuju zbog zalaganja uprave..Ne smemo da mrzimo ljudi,ovo su klubovi iz Srbije i dosta sa mržnjom.U svakom slučaju nadam se da će moj Partizan brzo stati na noge i nastaviti dostojno da nas predstavlja!!! Puno sreće svima!!

inace okoreli radikal ne DSovaca

pre 10 godina

Sto je bilo bilo je sada Zvezda predstavlja Srbiju a DS Partizan u proslost i zaborav
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (turista, 4. jul 2013 23:48) ma vazi vucic i covic i ovo ono finasiranje iz drzavnog budzeta .... ajmo malo prst na celo pre nego sto pljunemo .

Šćepan Šćekić

pre 10 godina

Odličan raspored za nas! U drugom krugu, kad se bude lomilo, imamo i Barsu i CSKA kući ( verovatno se oni tad nece ni zaletati pošto će do drugog kruga obezbediti prolaz) a i direktnog konkurenta, ove Ukrajince ( najavili budzet od 9,5 miliona eura.)

Bojan

pre 10 godina

Vi ste i tu otisli korak dalje, pa ste fuzija sekcija DS-a, SPS-a i DB-a.
(Miki Viljkovic, 4. jul 2013 21:22)

Naš korak dalje je Final4EL gde smo ispali na jedan šut...vaš kad drmate koš i gađate ljude urinom da bi uzeli Kup Srbije.

Što se samog rasporeda tiče, navikli smo.

bratanac

pre 10 godina

Na sajtu evrolige je adresa Mali Kalemegdan 2 tako da s tom pricom o panterima mozete slobodno da prekinete a ko ne veruje.
[link]
(Igor, 4. jul 2013 22:51)


Jos uvek su zabludi...Kada budu shvatili da je u pitanju falsifikat, biće lude frke. Šta misliš, da im pošaljemo izvod iz APR-a sadašnjeg kluba ili izvod iz boniteta ovog kluba što su stavili na sajtu???

kahvka

pre 10 godina

nadao sam se da ce nam u prva dva kola gostovat Fener, dok Zeljko ne podmaze masineriju, pa da imamo kakvu takvu sansu. Sta je tu je, samo hrabro!

Ratko

pre 10 godina

Kako je ovo mocno videti. Dve nase ekipe u EL medju ovim divovima. Mogu zamisliti Engleze, Spance, Nemce u fudbalu kada njihovi klubovi igraju LS a oni se tamo peckaju. Oni bas uzivaju a ovo se nama desilo sad pa ko zna kada opet. U najboljem sportu fudbalu to nama nece nikada da se desi. Evo ja smem odmah da se kladim da se to nece desti u narednih 50 godina minimum. Jedino da tu naprave regionalnu ligu sa dva-tri kvalifikanta pa nekako da se veciti nadju u eliti. Drugacije nikada i nikako. Zato uzivajte dok traje.

torgaj grobar

pre 10 godina

Kosarkaski klub SPS-a kao i uvek ima srece vise nego pameti, a Zvezdi je dovoljno sto je posteno izborila Evroligu i sto je konacno tamo gde joj je mesto. Vestacka tvorevina drzave JSD takodje polako ide tamo gde joj je oduvek bilo mesto-u debelu senku Zvezde.
(katanas na vizuraigokeapartizanmtseps, 4. jul 2013 20:57)

Slazem se. Postepeno, deceniju i po joj trebalo ali treba imati u vidu onu staru "Bik se pece na laganoj vatri". Da ste vi meni zivi i zdravi jos sto godina i vasi komentari zajedno sa vama. Slatko se nasmejem svaki put kad citam sta pisete, da nema vas nasa dugogodisnja dominacija ne bi imala smisla

Brat Grimm

pre 10 godina

Ljudi oce li mi neko ovo razjasniti..juce su rekli da ne mogu dva tima iz iste zemlje da se nadju u grupama,,a sta ako se desi da Himki prodje kvalifikacije,sta onda...
(misko, 5. jul 2013 05:20)

Ja sam čuo da u tom slučaju idete direktno u finale!

Grof

pre 10 godina

Ne razumem ove prozivke sa bilo koje strane da dolaze, ocigledno da kod onih koji ih pisu pokazuju samo odredjenu dozu frustracije koju nose u sebi, kao i da se u kosarku razumeju ko Marica u kriv .
Kao covek koji navija za Zvezdu moram da kazem, iako to nema veze sa temom, da drzava naravno treba da pomogne Partizanu ako je u mogucnosti, ako ni zbog cega drugog onda zbog rezultata koje je postigao, a verujem da drzava jeste, jer ako ima para za razne anonimuse cudne i sumnjive proslosti onda mora da se nadje i za Partizan, iako slozicete se ima dosta vaznijih i sustinski bitnijih stvari za resavanje.
Hocu da gledam dobru kosarku i da u tome uzivam, zelim Partizanu kao i Zvezdi naravno sve najbolje i da doguraju sto je vise moguce.

Aleksandar RRR

pre 10 godina

(vUcA, 4. jul 2013 20:31)

Pa ako cemo da se hvalimo...mi imamo sa cim.

Euroleague: 1992
Korac Cup: 1978, 1979, 1989
ABA Liga: 2006-07, 2007-08, 2008-09, 2009-10, 2010-11, 2012-13
Serbian National League: 2007-08, 2008-09, 2009-10, 2010-11, 2011-12
Serbian National Cup: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
Serbia and Montenegro National League: 2002-03, 2003-04, 2004-05, 2005-06, 2006-07
Yugoslav National League: 1975-76, 1978-79, 1980-81, 1986-87, 1991-92, 1994-95, 1995-96, 1996-97, 2001-02
Yugoslav National Cup: 1979, 1989, 1992, 1994, 1995, 1999, 2000, 2002
(Voracek, 4. jul 2013 22:51)

Plus sto smo mi te trofeje zaista i sovojili :)

vladimir

pre 10 godina

Partizan ima neujednaceniju grupa a mozda za prolaz laksu a zvezda uhjednaceniju grupu mozda za prolaz tezu
Ali ta neumerena poredjenja evo djoko saulic iz sarajeva jedan od najperspektivnijih centara potpisao za kkp Nemam nista protiv decka ali takav docek...

Shjee

pre 10 godina

Moj Partizan da se iščupa iz nezavidne situacije, naša (ali samo u Evropi) Zvezda da se što bolje pokaže u EL. Iako ne volim Ćokija kao čoveka, političara, (PO MOM MIŠLJENJU) lošu osobu, mora mu se odati priznanje za sposobnost vođenja posla. Voleo bih i da je naš Saša sposoban da napravi uslove Duletu da on samo radi ono što najbolje zna - pobeđuje favorite i iznenađuje celu Evropu. Srećno SRBI, ostalo ostavimo sa strane. Navijačka strast i mržnja su 2 različita pojma.

misko

pre 10 godina

Ljudi oce li mi neko ovo razjasniti..juce su rekli da ne mogu dva tima iz iste zemlje da se nadju u grupama,,a sta ako se desi da Himki prodje kvalifikacije,sta onda...

Selanne

pre 10 godina

Zvezdi ce biti tesko, neiskustvo pre svega, pojedinaca, mogu da kazem i vecine, a i trenera takodje. Mislim da mi mozemo dalje, treba nam mozda jos dva igraca, nadam se da ce se srediti situacija oko toga...centar nam nije potreban, mali Milutinov, razbija kako igra za reprezentaciju. Decko je bolji i od Muslija i Gagica, videcete.

Sasho

pre 10 godina

Idealno za Partizan prvi mec barsa u gostima da vidimo gde smo,a poslednja sa CSKA kod kuce kome verovatno zbog povreda i prijateljskih odnosa dva kluba pobeda nece nesto biti imperativ!Ja zadovoljan.

Miki

pre 10 godina

Sve što sada komentarišemo je u sferi nagađanja.Još uvek nisu formirani timovi,prelazni rok je u toku,možda se desi i neka promena trenera.Pitanje je kako će se timovi ukomponovati pogotovu u prvim kolima.Bitno je igrati hrabro ,a onda je sve moguće.Treba se boriti i verovati u uspeh,jer onda je i Top 16 moguć.Srećno i jednima i drugima.

Aleksandar RRR

pre 10 godina

(Aleksandar RRR, 4. jul 2013 23:54)

Fali vam trofej koji nikada necete osvojiti.
(Selanne, 5. jul 2013 02:08)

To je zato sto ne igramo NBA ligu. Do sledece sezone ;)

Fika

pre 10 godina

Citam komentare i ne vjerujem...Neki misle da ce Zvezda lako sa Kubanom...Znate vi da su rutinski osvojili EK u kojem vi niste prosli drugu grupu?Ja bih volio i znam da moze da pobjedi Zvezda ali da je favorit,ni blizu nazalost.