Juve odbio 45 miliona € za Vidala

Agent Jupa Hajnkesa Enrike Rejes rekao je u sredu da je Juventus odbio ponudu Bajerna za Artura Vidala vrednu 45 miliona evra.

AK Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. ljudi dajte molim vas ,kakav bajern Vidal nece nikada otici realno ,bajern nije zasluzio finale,protiv JUVEA su dali gol iz ofsajda, protiv barse isto neregularno...tako da neka se ne uzdizu nece dugo da se zadrze,teraju onakvog trenera,radi gladidole :D ima da se raspadnu,bez robena su nula i samo na njega idu uvek.... JUVE uz dva napadaca tipa Kavani,Persi ima da osvoji sve redom ...
    (juventino, 25. april 2013 16:02)

    # Link komentara

  2. phaaaaa vidal mozda ne vredi 45 milona ali je za dempsija i njemu slicne izmislio fudbal..pobedio si komentarom..da si gledao meceve cile:spanija na sp i prijateljsku..video bi kako je covek igrao protiv cavija i inieste!!!
    (vince carter, 25. april 2013 12:46)

    # Link komentara

  3. Normalno da je odbio,pa juve neprodaje igrace posle 2 dobre god
     (Re c, 25. april 2013 12:36)

    # Link komentara

  4. Hvala Bogu da ga neće prodati! Još neki dobar napadač,i biće extra ekipa.Forza Juve!!
     (emil, 25. april 2013 11:28)

    # Link komentara

  5. Kojih bolan 45 mil.eura ?? 45 mil vrijede Ibrahimovic, Ozil, Kaka (nekadasnji), Cavani, Falcao, Torres, Fabregas i slicni fudbalski virtuozi..... Svaka njemu cast-dobar je igrac ali toliko para ne vrijedi !!! Ako Boateng vrijedi toliko ona vrijedi i ovaj. Po meni su njih dvojica tu negdje a to je nekih 15-20 mil. eura i puna kapa !!!
    (Anarhija all over the carsija, 25. april 2013 10:38)

    # Link komentara

  6. Ovaj Rejes previše priča,da ne kažem neku drugu reč!
    (alex, 25. april 2013 10:24)

    # Link komentara

  7. ne tako davno u jednoj zemlji po imenu nemacka bunise se dva starija filozofa zbog nekog finansijskog ferpleja.. starac henes i stari kajzer.. sada tamo dolazi najplaceniji trener na svetu i vec potrosenih najmanje 50-60 miliona, ponuda od 45 milona za nekog vidala, 40 miliona za otmicu martineza(uhvacen kasnije na stadionu atletika..) licemerje na nemacki nacin...
    (goran, 25. april 2013 10:11)

    # Link komentara

  8. samo nek ostane. treca titula za redom na vidiku. vreme je za torinsku dominaciju u italiji.
     (idi begaj, 25. april 2013 08:52)

    # Link komentara

  9. u toj Nemackoj sve sto vredi ode u Bajern
    (xxx, 25. april 2013 08:33)

    # Link komentara

  10. hvala bogu, ne damo nase El Gerera! Jos nekog ljudskog napadaca da dovedemo pa uz malo srece napadnemo usatog, u italiji ne vidim ozbiljnog konkurenta sledece godine. Forza Juve!
     (invictus, 25. april 2013 08:28)

    # Link komentara

  11. Daj bre gde Vidal vredi te pare,smešno,preterano smešno! Kakav Vidal! Prosečan tipa Dempsi iz Totenhema.
     (Asprilja, 25. april 2013 01:58)