Petak, 19.04.2013.

23:40

Počinje plej-of NBA, da li će Hit i Tander ponovo u finale?

Izvor: B92

Poèinje plej-of NBA, da li æe Hit i Tander ponovo u finale? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

D Stern

pre 10 godina

Takodje mislim da realno Lakersi ne bi trebalo da prodju SA. Medjutim, sa druge strane, imajuci u vidu da je primarna svrha NBA da pravi novac (kao i uostalom svaki business)a ne da (uvek) promovise najkvalitetniji basket, mislim da bi zbog rejtinga (reklame i gledanost u velikim marketima) mladjahni Stern mogao da napravi par poziva i nehotice izdejstvuje da Lakersi kao Cinderella prodju ne samo SAS nego i dalje). Kad je tesko- Joey Crawford!

NBA

pre 10 godina

Ajde budite malo realni ne ocekujte da ce npr. Bruklin izbaciti Cikago ili da ce Milvoki izbaciti Majami(A to bih iskreno zeleo jer nisam ljubitelj igre Hita)i tako dalje.Finale je po mome misljenju New York Nicks-Denver Nuggets!

napoleon

pre 10 godina

E na zapadu je interesantnije.OKC vs Hou featuring KD and ludi Westbrook vs Rush hour 2( Fear the beard i Linsanity).4-1 za okc ali ce ipak na kraju ove sezone Sem Presti praviti Hardena od blata,osim ako se Raselova usijana glava ne ohladi.SA-LAL 4-2 Pop je mag,D'Antoni promasaj,Mada bice interesantno.Denver-GSW 4-3 ili obratno ako Kari poludi.LAC-Memfis 4-3 ovde ce biti vrlo gusto,ali CP3 i Consi ako bude zdrav,Grizlijima ce biti tesko iako na 4 i 5 imaju debelu prednost.Ali Klipersi ako ubrzaju tempo ima da pljusti.najbolji je deo godine,sezone i karijere su na crti.Uzivajmo!

napoleon

pre 10 godina

Od svih serija,Majami je vec vidjen u sledecem kolu sweep ili 4-1,Ny-Knicks vs Boston steta sto je prvo kolo.Melo ako se napali bice 4-2 ali i Truth i Big Ticket se pitaju,kao i Jet Terry.Indiana najbolji defanzivni tim lige imace posla sa Atlantom koja po pravilu skupo proda kozu.4-2 za Pacerse.Bullsi i Brooklyn ce biti najinteresantniji matchup 4-2 za Chicago jer je plejof i igra se muska kosarka.Tibodo je odlican trener ali i P.J.Carlisimo ima u rukavu

milos

pre 10 godina

samo me zanima kako neko, ko je pisao ovaj tekst( veoma dobro), moze da napise da Denver odlikuje pozicioni napad?! ekipa koja igra na najveci broj poena u ligi, kao i broj poseda!! najbrza ekipa u celom nba! sa losonom na pleju oni videli nisu pozicioni napad! To se malo razlikuje kada je miler u igri

дурантула окц

pre 10 godina

@bohemian zaboravio si kouplenda, i on razbija..a i ja navijam da neko drugi udje u finale umesto majamija, da durant lakse osvoji prvi prsten

Rampi

pre 10 godina

Pep@Počinjem da sumnjam u prirodu tvojih osećanja prema Kobiju...Brate ti ga ubaciš u komentar i u vestima o poskupljenju mleka...Ok,skontali smo,Kobi je bolji od Jordana,Kobi je lepši od Breda Pita,Kobi je jači od braće Kličko zajedno...Kobi peva bolje od Čole...

nly

pre 10 godina

Za sve one koji se pitaju zašto je u tektu navedeno da su Durent i Vestbruk najbolji tandem lige, evo razloga.
Poeni ove sezone

Durent 28,1 Vestbruk 23,2 ukupno 51,3
James 26.8 Vejd 21,2 ukupno 48,0

Naravno nije sve u broju poena, ali ako ne najbolji onda su Durent i Vestbruk svakako najefikasniji tandem lige.

Nekima je ovde Vejd bolji od Vestbruka. Ako pogledamo samo ovu sezonu Vejd je bolji jedino u šutu iz igre, dok je Vestbruk bolji u šutu za 3, bacanjima, daje 2 poena više i ima 2 asistencije više po utakmici. U skokovima i krađama su izjednačeni.
Po meni Vejd ne zaslužuje ni treću petorku, jer je samo senka igrača od pre 4 godine kada je imao prosek od preko 30 poena i 7.5 asistencija.

Prognoza za plejof, Majami osvaja dosta lagano, na zapadu će biti dosta serija od po 7 utakmica.

nly

pre 10 godina

Za sve one koji se pitaju zašto je u tektu navedeno da su Durent i Vestbruk najbolji tandem lige, evo razloga.
Poeni ove sezone

Durent 28,1 Vestbruk 23,2 ukupno 51,3
James 26.8 Vejd 21,2 ukupno 48,0

Naravno nije sve u broju poena, ali ako ne najbolji onda su Durent i Vestbruk svakako najefikasniji tandem lige.

Nekima je ovde Vejd bolji od Vestbruka. Ako pogledamo samo ovu sezonu Vejd je bolji jedino u šutu iz igre, dok je Vestbruk bolji u šutu za 3, bacanjima, daje 2 poena više i ima 2 asistencije više po utakmici. U skokovima i krađama su izjednačeni.
Po meni Vejd ne zaslužuje ni treću petorku, jer je samo senka igrača od pre 4 godine kada je imao prosek od preko 30 poena i 7.5 asistencija.

Prognoza za plejof, Majami osvaja dosta lagano, na zapadu će biti dosta serija od po 7 utakmica.

bohemian

pre 10 godina

Samo jedna stvar, vidim da su svi vec otpisali Boston protiv NYK. Samo bih da ukazem na par fakata: 1) NYK je ekipa koja ISKLJUCIVO zavisi od suta za 3 poena, a budite sigurni da ce Doc dobro pripremiti odbranu, uostalom to mu je specijalnost. 2)Knicksi prakticno nemaju sem Chandlera niti jednog jedinog visokog igraca, a dobro je poznato da je on gotovo bezopasan u napadu, dakle oni uopste nemaju prisustvo na "low postu". 3) Boston je mnogo bolji tim u odbrani, sto je kljuc u PO, Avery Bradley ce biti "flaster" na J.R. Smithu, Garnett u 37. godini i dalje moze da kontrolise reket.
Rezime, Knicksi su tipicna ekipa koja "przi" u reg. sez, ali nisu za velika djela, Melo je jednom u zivotu izasao iz prve runde, a na drugoj strani imate ekipu za koju vazi sasvim suprotno, da tek u PO pojacavaju, Boston ce ponovo u finale Istoka, gdje nazalost ne mogu protiv LeBrona&co.

MJ23

pre 10 godina

Da je Derek Rose tu bilo bi mnogo zanimljivije, steta zbog propustene sezone... Ovako Heat osvaja titulu lagano, nemaju ozbiljnu konkurenciju..

spad veb

pre 10 godina

Očima statistike, u regularnom delu takmaci u 1/4 konferencija stoje ovako:
Majami-Milvoki 3:1 ( Baksi imaju kvalitetan napad, da li Iljasova može da brani LeBrona? ), Njujork-Boston 3:1 ( Entoni i ostatak protiv Pirsa, Garneta, Terija ), Indijana-Atlanta 2:2 ( moguće su sve 7 utakmice, a oba tima su solidddna na gostovanjima), Bruklin-Čikago 1:3 (tu navijam za Netse, mada su najslabiji na krilima gde su Bulsi najjači), Oklahoma-Hjuston 2:1 (Hjuston ima ujednačeniji sastav-6:4 +10 igrača, mada nema ko da čuva Durenta), SAS-LAL 2:1( verovatno presuđuje spoljna linija ), Denver-GSV 1:3 ( Denver ima iskusniju spoljnu liniju ) i LAK-Memfis 3:1 ( Konli je usamljen spolja u odnosu na Pola, Bilapsa, Kroforda. Prins takođe u odnosu na Barnsa, Batlera, Grifin viši i mlađi u odnosu na Rendolfa. Gasol je u prednosti u odnosu na Džordana).

Javaris

pre 10 godina

Jack bi morao biti pomenut u prici oko sestog coveka bar zbog cinjenice da je najbolji strelac medju rezervama.
MVP.Bron,bez konkurencije
6th man.JR Smith
Most improved.Manimal
Rookie.Lillard
Defensive player.Ibaka
Prva petorka
Paul
Harden
James
Durant
Duncan

Druga petorka
Westbrook
Bryant
Anthony
Lee
Howard

Rookie petorka
Lillard
Beal
Waiters
Drummond
Davis

Druga rookie petorka
Shved
Harkless
Kidd Gilchrist
Barnes
Copeland

Defanzivna
Paul
Deng
James
Ibaka
Noah

дурантула окц

pre 10 godina

zaboravio sam jos da kazem da od timova u plejofu, svako moze da osvoji zapad, osim lejkersa, a istok samo majami, jedino indijana ima neke sanse i ny ako nastave da imaju nerealne procente suta

Pep

pre 10 godina

Posto nazalost nema najvece legende- Kobija Brajanta, bice mi svejedno ko ce proci SAS ili Lejkersi, ali znam da ako prodje San Antonio naviajcu za njih do kraja zbog najboljeg krilnog centra u istoriji kosarke Tima Dankana i zbog T-Maca.
Naravno play off bez Mambe nije ni izbliza isti, to bi bilo kao da je MJ propustio neki play off zbog povrede, dok je igrao za Bulse.

Pep

pre 10 godina

Naravno da ne zaboravim da kazem da ce mala Oklahomica, sa onim svojim "divljakom" na pleju i bez 2 kasvetna igraca sa klupe, ako uopste dodje do finala ponovo biti pociscena od Hita sa 4:1.
Hit na istoku mogu da iznenande Niksi i Boston i steta je sto se oni sastaju u 1. kolu. Sa zapada sam siguran da San Antonio moze da pobedi Hit sa nekih 4:2.
Znam da nema veze sa ovim, ali T-Mac iz najboljih dana je jedno 5 puta bolji igrac od Vejda.

дурантула окц

pre 10 godina

e, sad da napisem ceo komentar...za MVP-a sam napisao sta mislim, sesti igrac verovatno Smit, mozda i Kroford...ruki sezone Lilard bez konkurencije, najbolji defanzivni igrac je po meni i ibaka, a kako oni to mere, nemam pojma tako da ne znam..prva petorka lige(po mom misljenju): pol, parker, durant, dzejms, dankan, iako ce oni verovatno da stave brajanta (po meni nezasluzeno)...da krenem o rivalima u plejofu: majami-milvoki 4-1, dzening, elis i iljasova su dobar trio ali mislim da ne mogu da se previse suprotstave sampionu...njujork-boston 4-2, zato sto se njujork previse oslanja na sut..cendler, kouplend i martin su dovljni da se zaustavi garnet, njih trojica bi trebali da imaju duplo vise poena od garneta, a entoni-smit i pirs-bredli-grin bi trebali da se neutralisu po poenima, tako da boston ne moze da pruzi neki otpor dok nikse ide sut...indijana-atlanta 4-3, najzanimljivi duel na istoku..mala prednost indijani zbog bolje odbrane, atlanta je bolja u reketu - horford je bolji od hiberta i smit od vesta, ali to je to od atlante, indijana ima bolje igrace na ostalim pozicijama...bruklin-cikago 4-3, imaju priblizno dobre visoke igrace(cikago ima malo bolje), bruklim ima viliamsa i dzonsona(po meni najboljeg clutch igraca) tako da ako bude neizvesno na kraju, oni to resavaju, ali cikago ima bolju odbranu...nastavljam u sledecem kometaru, ne znam koliko sam znakova potrosio ovde..

Jeremija

pre 10 godina

Mislim da ce ove godine Majami odbraniti titulu mnogo lakse nego sto ljudi ocekuju.Kao najozbiljnije protivnike bih izdvojio Njujork,Oklahomu,Denver i San Antonio ali nijedna od tih ekipa ne moze dobiti Hit na cetiri pobede.Sto se tice Lebrona mislim da recenica Dzamala Kroforda najbolje govori o tome kakav je to igrac-"I've never seen anything like him and we might not ever see anything like him in the future"Osim sto LBJ ove sezone ima 26.8 pts,8 rbs,7 ass u proseku, on sutira iz igre neverovatnih 56.5% uz sut za 3 poena 40.6%...Do danas nezamislive cifre a kada se setimo kakvi su sve igraci prosli kroz NBA(Dzordan,Medzik,Bird,Rasel,Karim Abdul Dzabar,Cembrlen...)ovi statisticki podaci jos vise dobijaju na tezini.Samo se u Srbiji on iz nekih razloga osporava ali to je vec neka druga tema koja bi zahtevala i misljenje doktora.

дурантула окц

pre 10 godina

nastavak: zapad: oklahoma-hjuston 4-2, navijam za oklahomu, ali mislim da harden moze do dve pobede...hardena nema ko da zaustavi, osim ako on i vestbruk ne cuvaju jedan drugog...njih dvojica mnogo sutiraju i zato imaju toliko poena...svi znamo da je asik jedna velika nula od coveka i nadam se da ce ibaka i perkins da ga biju sto je vise moguce..od duranta ne ocekujem da pokaze sve protiv hjustona, nego da se cuva za kliperse...san antonion-lejkersi, 4-1( to je maksimum za lejkerse)..ovo jedini duel gde ste prvo napisali autsajdere i pa onda favorite, i u tekstu se vidi da onaj ko je pisao ovo navija za lejkerse...svi vidimo da su lejkersi bolji bez brajanta, ali igraju protiv san antonija, vi ste pisali kao da igraju protiv minesote...spliter-diao-dankan = hauard-gasol, ali zato san antonio ima mnogo bolje ostale igrace: grin, parker, nil, leonard, t-mac...ta dva duela duela su najnezanimljiviji u prvoj rundi...denver-golden stejt 4-3, najzanimljiviji duel prve runde, mala prednost za denver zato sto nemaju pravu zvezdu, svi igraju za tim...u golden stejtu je kari glavna zvezda i ako njega cuva iguadala, imaju mnogo manje sanse da prodju...klipersi-memfis 4-2( malo navijacki), mislim da im fali gej, kao prava zvezda da imaju vise samopouzdanja...memfis ima rendolfa i gasola, koji su bolji od grifina i dzordana, ali klipersi imaju trojakse..i ako krene malo brze da se igra, tu ce klipersi da ih uniste trojkama, brzim kontrama i alley-oop-ovima...mislim da u finale istoka idu majami i indijana, a zapada oklahoma samo nisam siguran protiv koga, mislim da sa druge strani mogu svi da udju u finale (normalno, osim lejkersa) i san antonio, i denver, i golden stejt..a finale idu majami i oklahoma, isto kao prosle godine, ocekujem 4-3 za okc i durant MVP finala... pozdrav za sve i izvinjavam se zbog ovolikih komenara :)

hallucinoman

pre 10 godina

And here we go again...

Game 1, April 20, 3:00 p.m. @New York - subota 21h, gledati
Game 2, April 23, 8:00 p.m. @New York - sreda 2 ujutru, jebiga, složiti priču na poslu
Game 3, April 26, 8:00 p.m. @Boston - petak na subotu, gledati
Game 4 April 28 1:00 p.m. @Boston - nedelja u 19h, ijaao, xtra
Game 5, May 1, @New York - neradni dan, živio dan rada
Game 6, May 3, @Boston - petak uveče, prelaz iz komunističkog u verski praznik

I to bi trebalo da bude to.
NY - Boston 2:4

God, I know we never liked each other, but...

ZaphodBeeblebrox

pre 10 godina

Kari je Stiven ne Stefon. Me thinks.
(Deki, 20. april 2013 01:29)

Nije ni Stiven, ni Stefon.
http://www.nba.com/warriors/player?stephen_curry
Nešto najbliže bi bilo Stifn, ali to nije toliko bitno.

Ono što je bitno je da se mnogi varaju u pogledu Lejkersa, jer, po meni, od kad se Kobi povredio, igraju mnogo bolje. Pre se sve vrtelo oko Kobija, igra je bila podređena njemu, a sada je igra podređena timu i konačno mogu da se oslone na Dvajta, Paua, pa i Neša (ako se oporavi do plejofa) posebno što i oni imaju dobre trojkaše kao što su Blejk ili Miks. Biće tu "vatre". Najneizvesniji i najzanimljiviji mečevi prve runde su Klipersi - Memfis i Indijana-Atlanta. A svako drugo finale osim OKC-Miami bilo bi ravno čudu.

дурантула окц

pre 10 godina

kad sam stigao do pitanja ko ce biti MVP, morao sam da napisem ovaj komentar...prvo: mislim da je dzejms bez konkurencije za tu titulu...drugo:ako ima konkurenciju, to bi bili durant, parker i pol...trece: entoni i brajant nemaju nikakave sanse da budu MVP...entoni je samo suter (jedan od najboljih u ligi), ali nista vise od toga, kad cendler ne igra onda uhvati malo vise skokova i to je to...a brajant, sta da kazem kad lejkersi igraju bolje bez njega, imaju sigurno bar 70% pobeda bez njega, ako ne i vise, a sa njim manje od 50%...kad procitam ceo tekst, onda cu da pisem o plejofu

nikola

pre 10 godina

Eh da su Rondo i Brajant zdravi...!? E to bi bio jos jedan NBA klasik u finalu! Ovako ide Hit, ako se Sparsi domognu velikog finala, a za ti ima izgleda, prednost dajem Sparsima...

wiz

pre 10 godina

Sve osim finala konferencija MIA-NY i OCT-(pobednik duela Denver-GSW), bice iznenadjenje. I sve osim titule za Miami. OCT je tim za buducnost, prosek godina prve petorke je 23, ali nemoguce je zaustaviti LeBrona u njegovoj najboljoj sezoni. Volim Mela, ali da su James i Durant trosili toliko lopti kao on, njihov prosek bi bio 40. Sto se tice Spurs-a, sastav sa verovatno najvise kosarkaskih znalaca + dolazi im T-Mac, ne znamo koliko on moze, ali svi znamo o kakvom se igracu radi. Ono sto je vidjeno tokom sezone je da ne mogu da brane igru u tranziciji i na koga god da nalete posle LAL, izgubice seriju.

Kol

pre 10 godina

Lejkersi da dobiju San Antonio iako su jedva usli u plej of to tesko, realno tesko da ijedna ekipa moze da dobije Majami 4 puta tako da oni sigurno osvajaju!

johnny

pre 10 godina

Dokle god Denver bude imao prednost domaceg terena veliki je favorit. Dakle vec ih vidim u drugoj rundi iako im nece biti lako protiv GS. Mozda cak bude i 7 utakmica ali tipujem da Denver ide dalje. Zatim dolaze LAL ili SA, ukoliko prodju LAL (sto je malo verovatno) Dever ce opet imati prednost domaceg terena i prosao bi u tom slucaju, medjutim verovatno ce na Sparse... Videcemo sta ce biti, napred DENVER!

shazam

pre 10 godina

Prilicno hrabra prognoza na LAL protiv SA. Istina je da ima mnogo nepoznatih - koliko ce zdravi biti Djinobili i Dijao, da li je Parker na 100%, ali i da li ce se vratiti Nash, koliko ce moci da igra, koliko ce shodno tome moci da se promeni D'Antonijev jednodimenzionalni pristup u napadu u zadnjih par utakmica od kako je bez Kobija... Problemi Sparsa ce njih mozda i sustici u kasnijim rundama, ali protiv Lejkersa imaju prosto previse prilike da iskoriste mnogobrojne slabosti protivnika, a imaju i mnogo boljeg trenera koji ce na to umeti da im ukaze. Parker protiv Blejka i matorog/povredjenog/inace loseg u odbrani Nesa moze da radi sta hoce. Miks je spot-up suter i nista drugo, za njega je i Geri Nil igrac a Deni Grin je nindza. Lenard je isti tip igraca kao Artest, ali je u svakom pogledu bolji od njega, pre svega u brzini. Sparsi imaju jednu od najboljih klupa u ligi, a Lejkersi jednu od najgorih. A onda na sve to dodati da Sparsi igraju timsku kosarku i da kod njih u napadu sve brzo i tecno ide, dok Lejkersi sem ubacivanja lopte centrima na niski post (ako uopste uspeju da zauzmu takvu poziciju) nemaju nijedan "go-to play", obzirom da Hauard iz nekog razloga ne ume ili nece sa Nesom da igra pik-end-rol. Gasol moze svaki put da ima triple-double, ali on uprkos svemu nije dominantan igrac zadnjih par godina u NBA, i nije dovoljan protiv ozbiljnog tima kao sto je SA. Ako je do hrabrih prognoza, moja je da ce pobednik zapada biti Memfis, i da ce Denver namuciti SA u polufinalu

Neznalica

pre 10 godina

Mislim da pobednik iz duela Klipers-Memfis ima da predstavlja veliki problem za OCT. Cak sam ubedjen da samo jedna od te tri ekipe moze da ode u veliko finale na Majami. Zivi bili pa videli. Objektivno, Majami ce biti veliki favorit za novu titulu bez obzira na protivnika u finalu. Najatraktivnije bi bilo da se ponovi prosla godina i veliki revans sa OCT.

P

pre 10 godina

Slazem se sa vecinom da lejkersi nece izbaciti sparse ali ne bih bio sokiran ako bi se to desilo. Pitanje u kakvom je stanju parker a stiv nes bi trebalo da igra. A i ne treba hauarda toliko potcenjivati ipak je on vodio orlando do finala. Serije denver-golden stejt i klipersi-memfis bi trebalo da budu zanimljive licno smatram da dalje idu golden stejt i klipersi. Oklahoma lagona prolazi hjuston mozda im ukradu jednu utakmicu(neka ludacka partija hardena) ali ne vise od toga.
Sto se tice istoka sve sem lagane setnje majamija do finala bi bilo iznenadjenje. Mislim da bi mogli da ponove uspeh lejkersa iz 2001. U njujork nikse ne verujem(imali su i ranije odlicne igrace i nikad nista) a i licno sam navijac bostona tako da bih voleo da ispadnu. Indijana bi trebala da prodje atlantu ali hoksi su prethodnih sezona znali da odigraju dobro u prvoj rundi i da makar skupo prodaju kozu. Bruklin cikago bi trebalo da bude zanimljivo. Mozda je ipak bruklin po meni blizi da prodje dalje. Imaju realno bolje igrace od cikaga. Rouz im previse fali da bi bili konkurentni, buzer igra dosta promenljivo, noa je jak u odbrani ne toliko opasan u napadu, deng im je jedina konstanta u ekipi a vamo deron igra sve bolje i bolje iako je lose poceo sezonu, bruk lopez moze da se cuva sa noom, dzo dzonson je jedan od najhladnokrvnijih likova koje sam video odlican u bitnim momentima sto je za plej of vrlo bitno. A i ko god da prodje sledeca stanica im je poslednja jer preko majamija se ne moze, realno.

meda

pre 10 godina

Kobe-ovo ime pomenuto 8 puta u tekstu, najvise od svih igraca. Fascinantno. Jednom cak u istoj recenici sa izborom za MVP-a. Covek je bio treci u ligi na svojoj poziciji a novinari ga trpaju u MVP kandidate!
Durant-Westbrook bolji duo od LeBron-Wade? Duhovito.
Lejkersi ce da dobiju San Antonio? To cak nije ni duhovito.
Iznenadjenje plej-ofa - ja tipujem na Memfis. Sto se titule tice Miami je veliki faforit.
MVP - tu nema nikakve dileme ove godine, smesno je o tome i diskutovati.
Prva petorka lige: Paul-Wade-Durant-Lebron-Dankan
Druga petorka: Parker-Harden-Melo-Griffin-M.Gasol
Treca petorka: Curry-Westbrook-Kobe-Bosh-T.Chandler

Bojan

pre 10 godina

moja dva centa
OKC - HOU 4-2
LAC - MEM 4-3
DEN - GSW 4-3
SAS - LAL 4-1

MIA - MIL 4-0
BRN - CHI 2-4
IND - ATL 4-1
NYK - BOS 4-1
i pojasnjenje
Hjuston nije dovoljno jak da uradi ista vise od dostojnog otpora oklahomi, klipani i grizliji ce se klati do kraja, mozda cak i serija ode grizlijima. Slicno je i sa Denverom i GSWom. Lejkersi nemaju sta da traze sa Sparsima, iako su mamuze ocigledno u padu forme, ali ne verujem da Dantoni moze da nadmudri Grega.
na istoku, vrelina ce da ugazi bakse u prvoj rundi, atlanta nema sta da trazi protiv indijane, a mislim da i boston nema previse sansi protiv nju jorka, bar ne ovakvi kljakavi i povredjeni protiv napaljenog Mela. Jedini brejk prognoziram cikagu, ali i to je vise iz zelje da bude bar jedan brejk.

THE DREAM

pre 10 godina

Da skrarim,po svemu do sad viđenom sve osim titule Miamia bilo bi veliko iznenađenje,branitelji su naslova,iskusniji i svi zdravi i u odličnoj formi,obožavam Duranta ali morat će još malo da čeka.

LeBron_mvp_again

pre 10 godina

Dobra analiza playoff-a. I ove godine se pokazalo da je Zapad daleko jaci i konkurentniji od istoka, samo ako uporedimo skorove 8-plasiranih ekipa, videcemo. Sto se tice parova, definitivno cu uzivati u duelu Knicks vs. Celtics, to ce biti pravi match up. Jedini koji mogu da sprece Heat u njihovoj nameri da odbrane titulu su NY Knicksi, i ne govorim zato sto trenutno zivim u NYK i zato sto sam njihov fan, nego se to videlo iz meceva ove sezone. Sto se tice zapadne konferencije, prizeljkujem finale OKC vs. Nuggets. Ne mislim da ce "jezerasi" uspeti da izbace cetu Grega Popovica, bez obzira na to sto su ih pobedili bez Bryanta par utakmice pred kraj regularnog dela sezone. Pitanje je koliko Boston moze da dogura, i prvenstveno mislim da ce zavisiti od trija Garnett-Pierce-Green. Iskreno mislim da Clippersi nece dozvoliti da se kockaju i da ce resiti Memphis u 5 utakmica. Zanima me koliko Indijana moze da dogura, obzirom da su ove godine napravili odlican posao u polju odbrane. Heat-u je otvoren put ka finalu konferencije gde prizeljkujem duel sa Knicksima, koji su zasluzili da posle mnogo godina gledaju pravu predstavu u svom gradu. Stvar zbog koji ce mnogi mozda hejtovati ovaj komentar je taj sto mislim da Oklahoma moze da se saplete ka putu do velikog finala iz prostog razloga sto im je odbrana ponekad toliko katastrofalna da postaje smesna, i pogotovo mislim na odsutnost Westbrook-a u kljucnim trenucima. LeBron-MVP, Lillard-Rokie of the year, Wudson ili Spoelstra coach, pozz

Dw3

pre 10 godina

Lakersi protiv Spursa u 7?Ovo ne ide preko 5 utakmica u korist Spursa,ako Lakersi i dobiju nekim čudom,a neće onda će prije to biti u 6 utakmica,jer mizerno igrau na gostovanjima,pa da će dobiti 2 u San Antonia je stvarno malo vjerojatno

drvobradi

pre 10 godina

LAL - SAS 4:3? Na koji tačno način mogu to da izvedu ? LAL nemaju ni bekove ni krila, užasni su u odbrani (pogotovo kod preuzimanja) a igraju protiv izuzetno pametne i iskusne ekipe. Što se tiče istoka, jedino NYK mogu nekim ludilom da iznenade Majami na putu do finala, a opet mogu i da ispadnu u prvom kolu. Na zapadu OKC i SAS najverovatnije u finalu, s tim što ne bih otpisao Denver, koji može lako da bude veliko iznenadjenje.

becki analiticar

pre 10 godina

Zapad: OKC 4 - 1 HOU, LAC 4 - 2 MEM, DEN 3 - 4 GSW, SAS 4 - 1 LAL
Istok: MIA 4 - 0 MIL, BKN 3 - 4 CHI, IND 4 - 2 ATL, NYK 4 - 3 BOS

Mislim da ce Veliko finale biti MIA - OKC, a navijacki prizeljkujem SAS - IND i pobedu Sparsa. Playoff - Now is BIG! Pozdrav svim ljubiteljima NBA!

NBA,number one...

pre 10 godina

odlican tekst,dobra analiza!!
Ne bih se bas slozio sa tim da ce Lakersi da dobiju Sparse!mislim da posle povrede Brajanta oni nemaju vise sta da traze u play off-u!!Mucili su se cele sezone I sa.Brajantom,a sad su bez njega nula!!
Mislim da Miami uzima sigurno,bez problema!Najvise su I pokazali,bilo bi realno!!

Srniček

pre 10 godina

Golden stejt, ali i San Antonio, tu se moje prognoze razlikuju od prognoze autora teksta. Ali svakako, Majami, OKC i Indijana po meni jedini sigurni, ostalo će sve biti gusto.

Scottie Pippen

pre 10 godina

kakva tendenciozna prognoza! mislim da čak ni majami nije u stanju da počisti boston, a kamoli indiana ili atlanta. to je ekipa koja zna kako da se prilagodi svakom napadu i svakoj odbrani, svoju kožu ne prodaju badava. a predviđanju spurs - lakers ne treba ni trošiti reči...

doni

pre 10 godina

jel moguce da prognozirate pobjedu lejjkersa?!
jeste da parker i manu nisu na 100% i sto cce se vjerovatno odraziti u mogucim sledecim rundama ali da nash blejk i meeks isprate spoljnu liniju i trojkase spursa???
predlazem i mucenje bulsa posto su im i noah i gibson povrijedjeni a da ne pricamo o rose-u i zbog toga miamiu sve ide glatko do finala konferencije gdje bi mogli naici na neke probleme...
na zapadu skoro sve moguce, nadam se da je memphis spreman

FINEGANOVO BDENJE

pre 10 godina

1. Oklahoma nikako neće biti toliko dominantna u plej-ofu kao u sezoni iz prostog razloga - imaju plejmejkersku liniju koja ne može da bude konstantna (Vestbruk ponovo ponavlja taktičke greške od pre 2 godine)
2. Po meni najbolji šesti igrač lige treba da se bira između Džej Ar Smita i Džereta Džeka iz Golden Stejta, koji je sjajno igrao tokom cele sezone. Generalno, Denver i Golden Stejt su ono pravo osveženje koje je trebalo ligi, jer su izbacili mnogo novih imena, a igraju fenomenalnu timsku košarku iako su imali mnogo pehova (Bogut vuče tešku povredu cele sezone, a Raš nije ni zaigrao).
3. San Antonio je mnogo opasniji ove godine u plej-ofu nego ranije jer je Greg Popovic razigrao bekovski par Grin-Leonard, a i Spliter je opasniji u napadu, imaju i finu unutrašnju igru centara.
4. Na istoku je Majami dominantan, naravno Njujork je užasno jak, ali bih skrenuo pažnju i na ekipu Bruklina, koja je podigla formu u finišu sezone, i nikako neće biti lak protivnik za ove favorizovanije ekipe.

Pozdrav ljubiteljima NBA!

Rampi

pre 10 godina

Majami ima tim koji igra odlično ali sigurno ne i najbolje igrače,dobre da,ali ne najbolje.Alen,Luis,Andersen,Miler i Batije su prošli igrački zenit,Vejd više nije onaj igrač koji je osvojio titulu sa Šekom(to je i Barkli javno konstatovao nedavno),a Boš teško da može da se u odbrani nosi sa peticama poput Hiberta ili Hauarda.Iako"svežije krvi"od pomenutih,Čalmers i Kol nisu ni blizu top 10 igrača lige na svojoj poziciji.Poenta priče,snagu Majamija kreiraju dva faktora:prvi je kvalitet i nesebičnost LBJ-a,drugi je trener Spolestra koji je napravio fantastičan sistem u kome se nijedan igrač ne oseća zapostavljenim i gde svako ima svoje minute i daje odredjeni doprinos na terenu.Mislim da ekipe Indijane,Njujorka,pa i (zdravog)Denvera imaju bolje igrače,da Oklahoma ima najbolji napadački tandem lige,ali da Majami,naravno,osvaja titulu i ove godine.

Stanimir Branimir

pre 10 godina

Oklahoma ispada u prvom kolu od Hjustona. To nije ekipa za velika dela, kada je veliki pritisak na igračima. Ni Durent i Vestbruk nisu igrači za igranje pod pritiskom.

bojansubotic7

pre 10 godina

netsi i bulsi igraju 7 tekmi,okc nije tolko dobar da bi mogo do finala konferencije,sparsi prolaze lejkerse.sa ostalim se slazem

dulen

pre 10 godina

ja jesam navijac spursa,ali ako lejkersi nas prodju ja cu da lajem.
cak mislim,onako objektivno,da cemo da ih zgazimo.imaju oni centre al ne znam kako ce da nas sprece da im dajemo po 15 trojki na utakmici.lejkersi cele godine igraju losu odbranu,ne mogu oni sad ne znam sta da izmisle...
takodje mislim da ce njujork da pocisti boston jer je karmelo u zivotnoj formia a ni j.r. smit nije daleko,ako budu zdravi moze njujork daleko.
ostalo se slazem sem cikaga, mada su netsi,bar meni,mnogo nepredvidiva ekipa.
i drago mi je da igraju denver i golden stejt, prijatno me iznenadjuju cele sezone,eto jedan tim ce imati sansu da se bori za finale zapada.i steta za povrede u denveru, odavno nije bio takav tim u nba - bez zvezde klasicne al zato ko god da je na parketu,jaki ko zemlja.

bohemian

pre 10 godina

Boston i Chicago, po meni, imaju najvece sanse od slabije rangiranih timova za prolaz u drugu rundu (tip za kladionicare). Memphis je u principu "egal" sa Clippersima, dok GSW takodje nije bez izgleda protiv Denvera. U ostalim duelima favoriti ne bi trebali imati vecih poteskoca. Vjerujem da ce Lakersi igrati mnogo tecnije u napadu bez Kobea, nemaju breme ocekivanja, ali ako Parker bude bar 80 posto spreman Spursi ne bi trebali da strijepe za prolaz.

Dovlanu

pre 10 godina

"a ni Tander ne bi trebalo da ima previše problema". Kakva je ovo neozbiljna izjava? San Antonio je preozbiljna ekipa da bi se tek tako otpisala. Mozda nece dobiti tander ali ce ih dooobro namuciti.

...

pre 10 godina

Dobra analiza, slazem se sa vecinom, osim sto predosecam da ce Warriorsi da iznenade hendikepirane Nuggetse. Ako Curry i Thompson nastave u slicnom ritmu ni finale konferencije nije nemoguce. Ali onda ceka OKC i tu je kraj (kao i za bilo koga drugog na Zapadu).

john

pre 10 godina

Ne razumem vasu analizu meca LEjkersi vs San Antonio.Da li smatrate da ce Lejkersi koji celu sezonu igraju preko Brajanta,broj poena i asistencija Brajanta sve govore uspeti da naprave takav zaokret u igri i da ce pobediti verovatno najuigraniji sastav u ligi?Da imaju jos 20 utakmica u regularnom toku pa da se i uigraju ali ovako je neozbiljno reci da ce izbaciti San Antonio.

danilo

pre 10 godina

Jedino bi porazi Majamija ili Tandera bili pravo iznenadjenje, sve ostale opcije su otvorene i tako do finala jer teško neko može u 7 utakmica tući realno dva najbolja tima, koja pored toga imaju i iskustvo iz prošle godine.
Povrede su faktor koji najviše može da poremeti planove a o tome nije moguće čak ni govoriti unapred.
Navijam za Tandere ali mi se čini da su ovi daveži iz Majamija laki favoriti s tim što bi im Njujork mogao zacrniti pred očima čemu se intimno nadam.
Uživancija prvorazredna svakako jer u plkej-ofu se igra ona prava NBA košarka...

john

pre 10 godina

Ne razumem vasu analizu meca LEjkersi vs San Antonio.Da li smatrate da ce Lejkersi koji celu sezonu igraju preko Brajanta,broj poena i asistencija Brajanta sve govore uspeti da naprave takav zaokret u igri i da ce pobediti verovatno najuigraniji sastav u ligi?Da imaju jos 20 utakmica u regularnom toku pa da se i uigraju ali ovako je neozbiljno reci da ce izbaciti San Antonio.

Scottie Pippen

pre 10 godina

kakva tendenciozna prognoza! mislim da čak ni majami nije u stanju da počisti boston, a kamoli indiana ili atlanta. to je ekipa koja zna kako da se prilagodi svakom napadu i svakoj odbrani, svoju kožu ne prodaju badava. a predviđanju spurs - lakers ne treba ni trošiti reči...

drvobradi

pre 10 godina

LAL - SAS 4:3? Na koji tačno način mogu to da izvedu ? LAL nemaju ni bekove ni krila, užasni su u odbrani (pogotovo kod preuzimanja) a igraju protiv izuzetno pametne i iskusne ekipe. Što se tiče istoka, jedino NYK mogu nekim ludilom da iznenade Majami na putu do finala, a opet mogu i da ispadnu u prvom kolu. Na zapadu OKC i SAS najverovatnije u finalu, s tim što ne bih otpisao Denver, koji može lako da bude veliko iznenadjenje.

FINEGANOVO BDENJE

pre 10 godina

1. Oklahoma nikako neće biti toliko dominantna u plej-ofu kao u sezoni iz prostog razloga - imaju plejmejkersku liniju koja ne može da bude konstantna (Vestbruk ponovo ponavlja taktičke greške od pre 2 godine)
2. Po meni najbolji šesti igrač lige treba da se bira između Džej Ar Smita i Džereta Džeka iz Golden Stejta, koji je sjajno igrao tokom cele sezone. Generalno, Denver i Golden Stejt su ono pravo osveženje koje je trebalo ligi, jer su izbacili mnogo novih imena, a igraju fenomenalnu timsku košarku iako su imali mnogo pehova (Bogut vuče tešku povredu cele sezone, a Raš nije ni zaigrao).
3. San Antonio je mnogo opasniji ove godine u plej-ofu nego ranije jer je Greg Popovic razigrao bekovski par Grin-Leonard, a i Spliter je opasniji u napadu, imaju i finu unutrašnju igru centara.
4. Na istoku je Majami dominantan, naravno Njujork je užasno jak, ali bih skrenuo pažnju i na ekipu Bruklina, koja je podigla formu u finišu sezone, i nikako neće biti lak protivnik za ove favorizovanije ekipe.

Pozdrav ljubiteljima NBA!

Dw3

pre 10 godina

Lakersi protiv Spursa u 7?Ovo ne ide preko 5 utakmica u korist Spursa,ako Lakersi i dobiju nekim čudom,a neće onda će prije to biti u 6 utakmica,jer mizerno igrau na gostovanjima,pa da će dobiti 2 u San Antonia je stvarno malo vjerojatno

bohemian

pre 10 godina

Boston i Chicago, po meni, imaju najvece sanse od slabije rangiranih timova za prolaz u drugu rundu (tip za kladionicare). Memphis je u principu "egal" sa Clippersima, dok GSW takodje nije bez izgleda protiv Denvera. U ostalim duelima favoriti ne bi trebali imati vecih poteskoca. Vjerujem da ce Lakersi igrati mnogo tecnije u napadu bez Kobea, nemaju breme ocekivanja, ali ako Parker bude bar 80 posto spreman Spursi ne bi trebali da strijepe za prolaz.

dulen

pre 10 godina

ja jesam navijac spursa,ali ako lejkersi nas prodju ja cu da lajem.
cak mislim,onako objektivno,da cemo da ih zgazimo.imaju oni centre al ne znam kako ce da nas sprece da im dajemo po 15 trojki na utakmici.lejkersi cele godine igraju losu odbranu,ne mogu oni sad ne znam sta da izmisle...
takodje mislim da ce njujork da pocisti boston jer je karmelo u zivotnoj formia a ni j.r. smit nije daleko,ako budu zdravi moze njujork daleko.
ostalo se slazem sem cikaga, mada su netsi,bar meni,mnogo nepredvidiva ekipa.
i drago mi je da igraju denver i golden stejt, prijatno me iznenadjuju cele sezone,eto jedan tim ce imati sansu da se bori za finale zapada.i steta za povrede u denveru, odavno nije bio takav tim u nba - bez zvezde klasicne al zato ko god da je na parketu,jaki ko zemlja.

Dovlanu

pre 10 godina

"a ni Tander ne bi trebalo da ima previše problema". Kakva je ovo neozbiljna izjava? San Antonio je preozbiljna ekipa da bi se tek tako otpisala. Mozda nece dobiti tander ali ce ih dooobro namuciti.

doni

pre 10 godina

jel moguce da prognozirate pobjedu lejjkersa?!
jeste da parker i manu nisu na 100% i sto cce se vjerovatno odraziti u mogucim sledecim rundama ali da nash blejk i meeks isprate spoljnu liniju i trojkase spursa???
predlazem i mucenje bulsa posto su im i noah i gibson povrijedjeni a da ne pricamo o rose-u i zbog toga miamiu sve ide glatko do finala konferencije gdje bi mogli naici na neke probleme...
na zapadu skoro sve moguce, nadam se da je memphis spreman

becki analiticar

pre 10 godina

Zapad: OKC 4 - 1 HOU, LAC 4 - 2 MEM, DEN 3 - 4 GSW, SAS 4 - 1 LAL
Istok: MIA 4 - 0 MIL, BKN 3 - 4 CHI, IND 4 - 2 ATL, NYK 4 - 3 BOS

Mislim da ce Veliko finale biti MIA - OKC, a navijacki prizeljkujem SAS - IND i pobedu Sparsa. Playoff - Now is BIG! Pozdrav svim ljubiteljima NBA!

NBA,number one...

pre 10 godina

odlican tekst,dobra analiza!!
Ne bih se bas slozio sa tim da ce Lakersi da dobiju Sparse!mislim da posle povrede Brajanta oni nemaju vise sta da traze u play off-u!!Mucili su se cele sezone I sa.Brajantom,a sad su bez njega nula!!
Mislim da Miami uzima sigurno,bez problema!Najvise su I pokazali,bilo bi realno!!

THE DREAM

pre 10 godina

Da skrarim,po svemu do sad viđenom sve osim titule Miamia bilo bi veliko iznenađenje,branitelji su naslova,iskusniji i svi zdravi i u odličnoj formi,obožavam Duranta ali morat će još malo da čeka.

danilo

pre 10 godina

Jedino bi porazi Majamija ili Tandera bili pravo iznenadjenje, sve ostale opcije su otvorene i tako do finala jer teško neko može u 7 utakmica tući realno dva najbolja tima, koja pored toga imaju i iskustvo iz prošle godine.
Povrede su faktor koji najviše može da poremeti planove a o tome nije moguće čak ni govoriti unapred.
Navijam za Tandere ali mi se čini da su ovi daveži iz Majamija laki favoriti s tim što bi im Njujork mogao zacrniti pred očima čemu se intimno nadam.
Uživancija prvorazredna svakako jer u plkej-ofu se igra ona prava NBA košarka...

...

pre 10 godina

Dobra analiza, slazem se sa vecinom, osim sto predosecam da ce Warriorsi da iznenade hendikepirane Nuggetse. Ako Curry i Thompson nastave u slicnom ritmu ni finale konferencije nije nemoguce. Ali onda ceka OKC i tu je kraj (kao i za bilo koga drugog na Zapadu).

hallucinoman

pre 10 godina

And here we go again...

Game 1, April 20, 3:00 p.m. @New York - subota 21h, gledati
Game 2, April 23, 8:00 p.m. @New York - sreda 2 ujutru, jebiga, složiti priču na poslu
Game 3, April 26, 8:00 p.m. @Boston - petak na subotu, gledati
Game 4 April 28 1:00 p.m. @Boston - nedelja u 19h, ijaao, xtra
Game 5, May 1, @New York - neradni dan, živio dan rada
Game 6, May 3, @Boston - petak uveče, prelaz iz komunističkog u verski praznik

I to bi trebalo da bude to.
NY - Boston 2:4

God, I know we never liked each other, but...

Rampi

pre 10 godina

Pep@Počinjem da sumnjam u prirodu tvojih osećanja prema Kobiju...Brate ti ga ubaciš u komentar i u vestima o poskupljenju mleka...Ok,skontali smo,Kobi je bolji od Jordana,Kobi je lepši od Breda Pita,Kobi je jači od braće Kličko zajedno...Kobi peva bolje od Čole...

Rampi

pre 10 godina

Majami ima tim koji igra odlično ali sigurno ne i najbolje igrače,dobre da,ali ne najbolje.Alen,Luis,Andersen,Miler i Batije su prošli igrački zenit,Vejd više nije onaj igrač koji je osvojio titulu sa Šekom(to je i Barkli javno konstatovao nedavno),a Boš teško da može da se u odbrani nosi sa peticama poput Hiberta ili Hauarda.Iako"svežije krvi"od pomenutih,Čalmers i Kol nisu ni blizu top 10 igrača lige na svojoj poziciji.Poenta priče,snagu Majamija kreiraju dva faktora:prvi je kvalitet i nesebičnost LBJ-a,drugi je trener Spolestra koji je napravio fantastičan sistem u kome se nijedan igrač ne oseća zapostavljenim i gde svako ima svoje minute i daje odredjeni doprinos na terenu.Mislim da ekipe Indijane,Njujorka,pa i (zdravog)Denvera imaju bolje igrače,da Oklahoma ima najbolji napadački tandem lige,ali da Majami,naravno,osvaja titulu i ove godine.

LeBron_mvp_again

pre 10 godina

Dobra analiza playoff-a. I ove godine se pokazalo da je Zapad daleko jaci i konkurentniji od istoka, samo ako uporedimo skorove 8-plasiranih ekipa, videcemo. Sto se tice parova, definitivno cu uzivati u duelu Knicks vs. Celtics, to ce biti pravi match up. Jedini koji mogu da sprece Heat u njihovoj nameri da odbrane titulu su NY Knicksi, i ne govorim zato sto trenutno zivim u NYK i zato sto sam njihov fan, nego se to videlo iz meceva ove sezone. Sto se tice zapadne konferencije, prizeljkujem finale OKC vs. Nuggets. Ne mislim da ce "jezerasi" uspeti da izbace cetu Grega Popovica, bez obzira na to sto su ih pobedili bez Bryanta par utakmice pred kraj regularnog dela sezone. Pitanje je koliko Boston moze da dogura, i prvenstveno mislim da ce zavisiti od trija Garnett-Pierce-Green. Iskreno mislim da Clippersi nece dozvoliti da se kockaju i da ce resiti Memphis u 5 utakmica. Zanima me koliko Indijana moze da dogura, obzirom da su ove godine napravili odlican posao u polju odbrane. Heat-u je otvoren put ka finalu konferencije gde prizeljkujem duel sa Knicksima, koji su zasluzili da posle mnogo godina gledaju pravu predstavu u svom gradu. Stvar zbog koji ce mnogi mozda hejtovati ovaj komentar je taj sto mislim da Oklahoma moze da se saplete ka putu do velikog finala iz prostog razloga sto im je odbrana ponekad toliko katastrofalna da postaje smesna, i pogotovo mislim na odsutnost Westbrook-a u kljucnim trenucima. LeBron-MVP, Lillard-Rokie of the year, Wudson ili Spoelstra coach, pozz

Jeremija

pre 10 godina

Mislim da ce ove godine Majami odbraniti titulu mnogo lakse nego sto ljudi ocekuju.Kao najozbiljnije protivnike bih izdvojio Njujork,Oklahomu,Denver i San Antonio ali nijedna od tih ekipa ne moze dobiti Hit na cetiri pobede.Sto se tice Lebrona mislim da recenica Dzamala Kroforda najbolje govori o tome kakav je to igrac-"I've never seen anything like him and we might not ever see anything like him in the future"Osim sto LBJ ove sezone ima 26.8 pts,8 rbs,7 ass u proseku, on sutira iz igre neverovatnih 56.5% uz sut za 3 poena 40.6%...Do danas nezamislive cifre a kada se setimo kakvi su sve igraci prosli kroz NBA(Dzordan,Medzik,Bird,Rasel,Karim Abdul Dzabar,Cembrlen...)ovi statisticki podaci jos vise dobijaju na tezini.Samo se u Srbiji on iz nekih razloga osporava ali to je vec neka druga tema koja bi zahtevala i misljenje doktora.

bojansubotic7

pre 10 godina

netsi i bulsi igraju 7 tekmi,okc nije tolko dobar da bi mogo do finala konferencije,sparsi prolaze lejkerse.sa ostalim se slazem

Srniček

pre 10 godina

Golden stejt, ali i San Antonio, tu se moje prognoze razlikuju od prognoze autora teksta. Ali svakako, Majami, OKC i Indijana po meni jedini sigurni, ostalo će sve biti gusto.

Bojan

pre 10 godina

moja dva centa
OKC - HOU 4-2
LAC - MEM 4-3
DEN - GSW 4-3
SAS - LAL 4-1

MIA - MIL 4-0
BRN - CHI 2-4
IND - ATL 4-1
NYK - BOS 4-1
i pojasnjenje
Hjuston nije dovoljno jak da uradi ista vise od dostojnog otpora oklahomi, klipani i grizliji ce se klati do kraja, mozda cak i serija ode grizlijima. Slicno je i sa Denverom i GSWom. Lejkersi nemaju sta da traze sa Sparsima, iako su mamuze ocigledno u padu forme, ali ne verujem da Dantoni moze da nadmudri Grega.
na istoku, vrelina ce da ugazi bakse u prvoj rundi, atlanta nema sta da trazi protiv indijane, a mislim da i boston nema previse sansi protiv nju jorka, bar ne ovakvi kljakavi i povredjeni protiv napaljenog Mela. Jedini brejk prognoziram cikagu, ali i to je vise iz zelje da bude bar jedan brejk.

Stanimir Branimir

pre 10 godina

Oklahoma ispada u prvom kolu od Hjustona. To nije ekipa za velika dela, kada je veliki pritisak na igračima. Ni Durent i Vestbruk nisu igrači za igranje pod pritiskom.

дурантула окц

pre 10 godina

kad sam stigao do pitanja ko ce biti MVP, morao sam da napisem ovaj komentar...prvo: mislim da je dzejms bez konkurencije za tu titulu...drugo:ako ima konkurenciju, to bi bili durant, parker i pol...trece: entoni i brajant nemaju nikakave sanse da budu MVP...entoni je samo suter (jedan od najboljih u ligi), ali nista vise od toga, kad cendler ne igra onda uhvati malo vise skokova i to je to...a brajant, sta da kazem kad lejkersi igraju bolje bez njega, imaju sigurno bar 70% pobeda bez njega, ako ne i vise, a sa njim manje od 50%...kad procitam ceo tekst, onda cu da pisem o plejofu

milos

pre 10 godina

samo me zanima kako neko, ko je pisao ovaj tekst( veoma dobro), moze da napise da Denver odlikuje pozicioni napad?! ekipa koja igra na najveci broj poena u ligi, kao i broj poseda!! najbrza ekipa u celom nba! sa losonom na pleju oni videli nisu pozicioni napad! To se malo razlikuje kada je miler u igri

Neznalica

pre 10 godina

Mislim da pobednik iz duela Klipers-Memfis ima da predstavlja veliki problem za OCT. Cak sam ubedjen da samo jedna od te tri ekipe moze da ode u veliko finale na Majami. Zivi bili pa videli. Objektivno, Majami ce biti veliki favorit za novu titulu bez obzira na protivnika u finalu. Najatraktivnije bi bilo da se ponovi prosla godina i veliki revans sa OCT.

shazam

pre 10 godina

Prilicno hrabra prognoza na LAL protiv SA. Istina je da ima mnogo nepoznatih - koliko ce zdravi biti Djinobili i Dijao, da li je Parker na 100%, ali i da li ce se vratiti Nash, koliko ce moci da igra, koliko ce shodno tome moci da se promeni D'Antonijev jednodimenzionalni pristup u napadu u zadnjih par utakmica od kako je bez Kobija... Problemi Sparsa ce njih mozda i sustici u kasnijim rundama, ali protiv Lejkersa imaju prosto previse prilike da iskoriste mnogobrojne slabosti protivnika, a imaju i mnogo boljeg trenera koji ce na to umeti da im ukaze. Parker protiv Blejka i matorog/povredjenog/inace loseg u odbrani Nesa moze da radi sta hoce. Miks je spot-up suter i nista drugo, za njega je i Geri Nil igrac a Deni Grin je nindza. Lenard je isti tip igraca kao Artest, ali je u svakom pogledu bolji od njega, pre svega u brzini. Sparsi imaju jednu od najboljih klupa u ligi, a Lejkersi jednu od najgorih. A onda na sve to dodati da Sparsi igraju timsku kosarku i da kod njih u napadu sve brzo i tecno ide, dok Lejkersi sem ubacivanja lopte centrima na niski post (ako uopste uspeju da zauzmu takvu poziciju) nemaju nijedan "go-to play", obzirom da Hauard iz nekog razloga ne ume ili nece sa Nesom da igra pik-end-rol. Gasol moze svaki put da ima triple-double, ali on uprkos svemu nije dominantan igrac zadnjih par godina u NBA, i nije dovoljan protiv ozbiljnog tima kao sto je SA. Ako je do hrabrih prognoza, moja je da ce pobednik zapada biti Memfis, i da ce Denver namuciti SA u polufinalu

Kol

pre 10 godina

Lejkersi da dobiju San Antonio iako su jedva usli u plej of to tesko, realno tesko da ijedna ekipa moze da dobije Majami 4 puta tako da oni sigurno osvajaju!

bohemian

pre 10 godina

Samo jedna stvar, vidim da su svi vec otpisali Boston protiv NYK. Samo bih da ukazem na par fakata: 1) NYK je ekipa koja ISKLJUCIVO zavisi od suta za 3 poena, a budite sigurni da ce Doc dobro pripremiti odbranu, uostalom to mu je specijalnost. 2)Knicksi prakticno nemaju sem Chandlera niti jednog jedinog visokog igraca, a dobro je poznato da je on gotovo bezopasan u napadu, dakle oni uopste nemaju prisustvo na "low postu". 3) Boston je mnogo bolji tim u odbrani, sto je kljuc u PO, Avery Bradley ce biti "flaster" na J.R. Smithu, Garnett u 37. godini i dalje moze da kontrolise reket.
Rezime, Knicksi su tipicna ekipa koja "przi" u reg. sez, ali nisu za velika djela, Melo je jednom u zivotu izasao iz prve runde, a na drugoj strani imate ekipu za koju vazi sasvim suprotno, da tek u PO pojacavaju, Boston ce ponovo u finale Istoka, gdje nazalost ne mogu protiv LeBrona&co.

wiz

pre 10 godina

Sve osim finala konferencija MIA-NY i OCT-(pobednik duela Denver-GSW), bice iznenadjenje. I sve osim titule za Miami. OCT je tim za buducnost, prosek godina prve petorke je 23, ali nemoguce je zaustaviti LeBrona u njegovoj najboljoj sezoni. Volim Mela, ali da su James i Durant trosili toliko lopti kao on, njihov prosek bi bio 40. Sto se tice Spurs-a, sastav sa verovatno najvise kosarkaskih znalaca + dolazi im T-Mac, ne znamo koliko on moze, ali svi znamo o kakvom se igracu radi. Ono sto je vidjeno tokom sezone je da ne mogu da brane igru u tranziciji i na koga god da nalete posle LAL, izgubice seriju.

P

pre 10 godina

Slazem se sa vecinom da lejkersi nece izbaciti sparse ali ne bih bio sokiran ako bi se to desilo. Pitanje u kakvom je stanju parker a stiv nes bi trebalo da igra. A i ne treba hauarda toliko potcenjivati ipak je on vodio orlando do finala. Serije denver-golden stejt i klipersi-memfis bi trebalo da budu zanimljive licno smatram da dalje idu golden stejt i klipersi. Oklahoma lagona prolazi hjuston mozda im ukradu jednu utakmicu(neka ludacka partija hardena) ali ne vise od toga.
Sto se tice istoka sve sem lagane setnje majamija do finala bi bilo iznenadjenje. Mislim da bi mogli da ponove uspeh lejkersa iz 2001. U njujork nikse ne verujem(imali su i ranije odlicne igrace i nikad nista) a i licno sam navijac bostona tako da bih voleo da ispadnu. Indijana bi trebala da prodje atlantu ali hoksi su prethodnih sezona znali da odigraju dobro u prvoj rundi i da makar skupo prodaju kozu. Bruklin cikago bi trebalo da bude zanimljivo. Mozda je ipak bruklin po meni blizi da prodje dalje. Imaju realno bolje igrace od cikaga. Rouz im previse fali da bi bili konkurentni, buzer igra dosta promenljivo, noa je jak u odbrani ne toliko opasan u napadu, deng im je jedina konstanta u ekipi a vamo deron igra sve bolje i bolje iako je lose poceo sezonu, bruk lopez moze da se cuva sa noom, dzo dzonson je jedan od najhladnokrvnijih likova koje sam video odlican u bitnim momentima sto je za plej of vrlo bitno. A i ko god da prodje sledeca stanica im je poslednja jer preko majamija se ne moze, realno.

meda

pre 10 godina

Kobe-ovo ime pomenuto 8 puta u tekstu, najvise od svih igraca. Fascinantno. Jednom cak u istoj recenici sa izborom za MVP-a. Covek je bio treci u ligi na svojoj poziciji a novinari ga trpaju u MVP kandidate!
Durant-Westbrook bolji duo od LeBron-Wade? Duhovito.
Lejkersi ce da dobiju San Antonio? To cak nije ni duhovito.
Iznenadjenje plej-ofa - ja tipujem na Memfis. Sto se titule tice Miami je veliki faforit.
MVP - tu nema nikakve dileme ove godine, smesno je o tome i diskutovati.
Prva petorka lige: Paul-Wade-Durant-Lebron-Dankan
Druga petorka: Parker-Harden-Melo-Griffin-M.Gasol
Treca petorka: Curry-Westbrook-Kobe-Bosh-T.Chandler

дурантула окц

pre 10 godina

nastavak: zapad: oklahoma-hjuston 4-2, navijam za oklahomu, ali mislim da harden moze do dve pobede...hardena nema ko da zaustavi, osim ako on i vestbruk ne cuvaju jedan drugog...njih dvojica mnogo sutiraju i zato imaju toliko poena...svi znamo da je asik jedna velika nula od coveka i nadam se da ce ibaka i perkins da ga biju sto je vise moguce..od duranta ne ocekujem da pokaze sve protiv hjustona, nego da se cuva za kliperse...san antonion-lejkersi, 4-1( to je maksimum za lejkerse)..ovo jedini duel gde ste prvo napisali autsajdere i pa onda favorite, i u tekstu se vidi da onaj ko je pisao ovo navija za lejkerse...svi vidimo da su lejkersi bolji bez brajanta, ali igraju protiv san antonija, vi ste pisali kao da igraju protiv minesote...spliter-diao-dankan = hauard-gasol, ali zato san antonio ima mnogo bolje ostale igrace: grin, parker, nil, leonard, t-mac...ta dva duela duela su najnezanimljiviji u prvoj rundi...denver-golden stejt 4-3, najzanimljiviji duel prve runde, mala prednost za denver zato sto nemaju pravu zvezdu, svi igraju za tim...u golden stejtu je kari glavna zvezda i ako njega cuva iguadala, imaju mnogo manje sanse da prodju...klipersi-memfis 4-2( malo navijacki), mislim da im fali gej, kao prava zvezda da imaju vise samopouzdanja...memfis ima rendolfa i gasola, koji su bolji od grifina i dzordana, ali klipersi imaju trojakse..i ako krene malo brze da se igra, tu ce klipersi da ih uniste trojkama, brzim kontrama i alley-oop-ovima...mislim da u finale istoka idu majami i indijana, a zapada oklahoma samo nisam siguran protiv koga, mislim da sa druge strani mogu svi da udju u finale (normalno, osim lejkersa) i san antonio, i denver, i golden stejt..a finale idu majami i oklahoma, isto kao prosle godine, ocekujem 4-3 za okc i durant MVP finala... pozdrav za sve i izvinjavam se zbog ovolikih komenara :)

nly

pre 10 godina

Za sve one koji se pitaju zašto je u tektu navedeno da su Durent i Vestbruk najbolji tandem lige, evo razloga.
Poeni ove sezone

Durent 28,1 Vestbruk 23,2 ukupno 51,3
James 26.8 Vejd 21,2 ukupno 48,0

Naravno nije sve u broju poena, ali ako ne najbolji onda su Durent i Vestbruk svakako najefikasniji tandem lige.

Nekima je ovde Vejd bolji od Vestbruka. Ako pogledamo samo ovu sezonu Vejd je bolji jedino u šutu iz igre, dok je Vestbruk bolji u šutu za 3, bacanjima, daje 2 poena više i ima 2 asistencije više po utakmici. U skokovima i krađama su izjednačeni.
Po meni Vejd ne zaslužuje ni treću petorku, jer je samo senka igrača od pre 4 godine kada je imao prosek od preko 30 poena i 7.5 asistencija.

Prognoza za plejof, Majami osvaja dosta lagano, na zapadu će biti dosta serija od po 7 utakmica.

johnny

pre 10 godina

Dokle god Denver bude imao prednost domaceg terena veliki je favorit. Dakle vec ih vidim u drugoj rundi iako im nece biti lako protiv GS. Mozda cak bude i 7 utakmica ali tipujem da Denver ide dalje. Zatim dolaze LAL ili SA, ukoliko prodju LAL (sto je malo verovatno) Dever ce opet imati prednost domaceg terena i prosao bi u tom slucaju, medjutim verovatno ce na Sparse... Videcemo sta ce biti, napred DENVER!

nikola

pre 10 godina

Eh da su Rondo i Brajant zdravi...!? E to bi bio jos jedan NBA klasik u finalu! Ovako ide Hit, ako se Sparsi domognu velikog finala, a za ti ima izgleda, prednost dajem Sparsima...

Pep

pre 10 godina

Posto nazalost nema najvece legende- Kobija Brajanta, bice mi svejedno ko ce proci SAS ili Lejkersi, ali znam da ako prodje San Antonio naviajcu za njih do kraja zbog najboljeg krilnog centra u istoriji kosarke Tima Dankana i zbog T-Maca.
Naravno play off bez Mambe nije ni izbliza isti, to bi bilo kao da je MJ propustio neki play off zbog povrede, dok je igrao za Bulse.

дурантула окц

pre 10 godina

zaboravio sam jos da kazem da od timova u plejofu, svako moze da osvoji zapad, osim lejkersa, a istok samo majami, jedino indijana ima neke sanse i ny ako nastave da imaju nerealne procente suta

дурантула окц

pre 10 godina

e, sad da napisem ceo komentar...za MVP-a sam napisao sta mislim, sesti igrac verovatno Smit, mozda i Kroford...ruki sezone Lilard bez konkurencije, najbolji defanzivni igrac je po meni i ibaka, a kako oni to mere, nemam pojma tako da ne znam..prva petorka lige(po mom misljenju): pol, parker, durant, dzejms, dankan, iako ce oni verovatno da stave brajanta (po meni nezasluzeno)...da krenem o rivalima u plejofu: majami-milvoki 4-1, dzening, elis i iljasova su dobar trio ali mislim da ne mogu da se previse suprotstave sampionu...njujork-boston 4-2, zato sto se njujork previse oslanja na sut..cendler, kouplend i martin su dovljni da se zaustavi garnet, njih trojica bi trebali da imaju duplo vise poena od garneta, a entoni-smit i pirs-bredli-grin bi trebali da se neutralisu po poenima, tako da boston ne moze da pruzi neki otpor dok nikse ide sut...indijana-atlanta 4-3, najzanimljivi duel na istoku..mala prednost indijani zbog bolje odbrane, atlanta je bolja u reketu - horford je bolji od hiberta i smit od vesta, ali to je to od atlante, indijana ima bolje igrace na ostalim pozicijama...bruklin-cikago 4-3, imaju priblizno dobre visoke igrace(cikago ima malo bolje), bruklim ima viliamsa i dzonsona(po meni najboljeg clutch igraca) tako da ako bude neizvesno na kraju, oni to resavaju, ali cikago ima bolju odbranu...nastavljam u sledecem kometaru, ne znam koliko sam znakova potrosio ovde..

nly

pre 10 godina

Za sve one koji se pitaju zašto je u tektu navedeno da su Durent i Vestbruk najbolji tandem lige, evo razloga.
Poeni ove sezone

Durent 28,1 Vestbruk 23,2 ukupno 51,3
James 26.8 Vejd 21,2 ukupno 48,0

Naravno nije sve u broju poena, ali ako ne najbolji onda su Durent i Vestbruk svakako najefikasniji tandem lige.

Nekima je ovde Vejd bolji od Vestbruka. Ako pogledamo samo ovu sezonu Vejd je bolji jedino u šutu iz igre, dok je Vestbruk bolji u šutu za 3, bacanjima, daje 2 poena više i ima 2 asistencije više po utakmici. U skokovima i krađama su izjednačeni.
Po meni Vejd ne zaslužuje ni treću petorku, jer je samo senka igrača od pre 4 godine kada je imao prosek od preko 30 poena i 7.5 asistencija.

Prognoza za plejof, Majami osvaja dosta lagano, na zapadu će biti dosta serija od po 7 utakmica.

Pep

pre 10 godina

Naravno da ne zaboravim da kazem da ce mala Oklahomica, sa onim svojim "divljakom" na pleju i bez 2 kasvetna igraca sa klupe, ako uopste dodje do finala ponovo biti pociscena od Hita sa 4:1.
Hit na istoku mogu da iznenande Niksi i Boston i steta je sto se oni sastaju u 1. kolu. Sa zapada sam siguran da San Antonio moze da pobedi Hit sa nekih 4:2.
Znam da nema veze sa ovim, ali T-Mac iz najboljih dana je jedno 5 puta bolji igrac od Vejda.

MJ23

pre 10 godina

Da je Derek Rose tu bilo bi mnogo zanimljivije, steta zbog propustene sezone... Ovako Heat osvaja titulu lagano, nemaju ozbiljnu konkurenciju..

ZaphodBeeblebrox

pre 10 godina

Kari je Stiven ne Stefon. Me thinks.
(Deki, 20. april 2013 01:29)

Nije ni Stiven, ni Stefon.
http://www.nba.com/warriors/player?stephen_curry
Nešto najbliže bi bilo Stifn, ali to nije toliko bitno.

Ono što je bitno je da se mnogi varaju u pogledu Lejkersa, jer, po meni, od kad se Kobi povredio, igraju mnogo bolje. Pre se sve vrtelo oko Kobija, igra je bila podređena njemu, a sada je igra podređena timu i konačno mogu da se oslone na Dvajta, Paua, pa i Neša (ako se oporavi do plejofa) posebno što i oni imaju dobre trojkaše kao što su Blejk ili Miks. Biće tu "vatre". Najneizvesniji i najzanimljiviji mečevi prve runde su Klipersi - Memfis i Indijana-Atlanta. A svako drugo finale osim OKC-Miami bilo bi ravno čudu.

Javaris

pre 10 godina

Jack bi morao biti pomenut u prici oko sestog coveka bar zbog cinjenice da je najbolji strelac medju rezervama.
MVP.Bron,bez konkurencije
6th man.JR Smith
Most improved.Manimal
Rookie.Lillard
Defensive player.Ibaka
Prva petorka
Paul
Harden
James
Durant
Duncan

Druga petorka
Westbrook
Bryant
Anthony
Lee
Howard

Rookie petorka
Lillard
Beal
Waiters
Drummond
Davis

Druga rookie petorka
Shved
Harkless
Kidd Gilchrist
Barnes
Copeland

Defanzivna
Paul
Deng
James
Ibaka
Noah

spad veb

pre 10 godina

Očima statistike, u regularnom delu takmaci u 1/4 konferencija stoje ovako:
Majami-Milvoki 3:1 ( Baksi imaju kvalitetan napad, da li Iljasova može da brani LeBrona? ), Njujork-Boston 3:1 ( Entoni i ostatak protiv Pirsa, Garneta, Terija ), Indijana-Atlanta 2:2 ( moguće su sve 7 utakmice, a oba tima su solidddna na gostovanjima), Bruklin-Čikago 1:3 (tu navijam za Netse, mada su najslabiji na krilima gde su Bulsi najjači), Oklahoma-Hjuston 2:1 (Hjuston ima ujednačeniji sastav-6:4 +10 igrača, mada nema ko da čuva Durenta), SAS-LAL 2:1( verovatno presuđuje spoljna linija ), Denver-GSV 1:3 ( Denver ima iskusniju spoljnu liniju ) i LAK-Memfis 3:1 ( Konli je usamljen spolja u odnosu na Pola, Bilapsa, Kroforda. Prins takođe u odnosu na Barnsa, Batlera, Grifin viši i mlađi u odnosu na Rendolfa. Gasol je u prednosti u odnosu na Džordana).

napoleon

pre 10 godina

E na zapadu je interesantnije.OKC vs Hou featuring KD and ludi Westbrook vs Rush hour 2( Fear the beard i Linsanity).4-1 za okc ali ce ipak na kraju ove sezone Sem Presti praviti Hardena od blata,osim ako se Raselova usijana glava ne ohladi.SA-LAL 4-2 Pop je mag,D'Antoni promasaj,Mada bice interesantno.Denver-GSW 4-3 ili obratno ako Kari poludi.LAC-Memfis 4-3 ovde ce biti vrlo gusto,ali CP3 i Consi ako bude zdrav,Grizlijima ce biti tesko iako na 4 i 5 imaju debelu prednost.Ali Klipersi ako ubrzaju tempo ima da pljusti.najbolji je deo godine,sezone i karijere su na crti.Uzivajmo!

napoleon

pre 10 godina

Od svih serija,Majami je vec vidjen u sledecem kolu sweep ili 4-1,Ny-Knicks vs Boston steta sto je prvo kolo.Melo ako se napali bice 4-2 ali i Truth i Big Ticket se pitaju,kao i Jet Terry.Indiana najbolji defanzivni tim lige imace posla sa Atlantom koja po pravilu skupo proda kozu.4-2 za Pacerse.Bullsi i Brooklyn ce biti najinteresantniji matchup 4-2 za Chicago jer je plejof i igra se muska kosarka.Tibodo je odlican trener ali i P.J.Carlisimo ima u rukavu

дурантула окц

pre 10 godina

@bohemian zaboravio si kouplenda, i on razbija..a i ja navijam da neko drugi udje u finale umesto majamija, da durant lakse osvoji prvi prsten

NBA

pre 10 godina

Ajde budite malo realni ne ocekujte da ce npr. Bruklin izbaciti Cikago ili da ce Milvoki izbaciti Majami(A to bih iskreno zeleo jer nisam ljubitelj igre Hita)i tako dalje.Finale je po mome misljenju New York Nicks-Denver Nuggets!

D Stern

pre 10 godina

Takodje mislim da realno Lakersi ne bi trebalo da prodju SA. Medjutim, sa druge strane, imajuci u vidu da je primarna svrha NBA da pravi novac (kao i uostalom svaki business)a ne da (uvek) promovise najkvalitetniji basket, mislim da bi zbog rejtinga (reklame i gledanost u velikim marketima) mladjahni Stern mogao da napravi par poziva i nehotice izdejstvuje da Lakersi kao Cinderella prodju ne samo SAS nego i dalje). Kad je tesko- Joey Crawford!

Stanimir Branimir

pre 10 godina

Oklahoma ispada u prvom kolu od Hjustona. To nije ekipa za velika dela, kada je veliki pritisak na igračima. Ni Durent i Vestbruk nisu igrači za igranje pod pritiskom.

Rampi

pre 10 godina

Majami ima tim koji igra odlično ali sigurno ne i najbolje igrače,dobre da,ali ne najbolje.Alen,Luis,Andersen,Miler i Batije su prošli igrački zenit,Vejd više nije onaj igrač koji je osvojio titulu sa Šekom(to je i Barkli javno konstatovao nedavno),a Boš teško da može da se u odbrani nosi sa peticama poput Hiberta ili Hauarda.Iako"svežije krvi"od pomenutih,Čalmers i Kol nisu ni blizu top 10 igrača lige na svojoj poziciji.Poenta priče,snagu Majamija kreiraju dva faktora:prvi je kvalitet i nesebičnost LBJ-a,drugi je trener Spolestra koji je napravio fantastičan sistem u kome se nijedan igrač ne oseća zapostavljenim i gde svako ima svoje minute i daje odredjeni doprinos na terenu.Mislim da ekipe Indijane,Njujorka,pa i (zdravog)Denvera imaju bolje igrače,da Oklahoma ima najbolji napadački tandem lige,ali da Majami,naravno,osvaja titulu i ove godine.

...

pre 10 godina

Dobra analiza, slazem se sa vecinom, osim sto predosecam da ce Warriorsi da iznenade hendikepirane Nuggetse. Ako Curry i Thompson nastave u slicnom ritmu ni finale konferencije nije nemoguce. Ali onda ceka OKC i tu je kraj (kao i za bilo koga drugog na Zapadu).

meda

pre 10 godina

Kobe-ovo ime pomenuto 8 puta u tekstu, najvise od svih igraca. Fascinantno. Jednom cak u istoj recenici sa izborom za MVP-a. Covek je bio treci u ligi na svojoj poziciji a novinari ga trpaju u MVP kandidate!
Durant-Westbrook bolji duo od LeBron-Wade? Duhovito.
Lejkersi ce da dobiju San Antonio? To cak nije ni duhovito.
Iznenadjenje plej-ofa - ja tipujem na Memfis. Sto se titule tice Miami je veliki faforit.
MVP - tu nema nikakve dileme ove godine, smesno je o tome i diskutovati.
Prva petorka lige: Paul-Wade-Durant-Lebron-Dankan
Druga petorka: Parker-Harden-Melo-Griffin-M.Gasol
Treca petorka: Curry-Westbrook-Kobe-Bosh-T.Chandler

Pep

pre 10 godina

Naravno da ne zaboravim da kazem da ce mala Oklahomica, sa onim svojim "divljakom" na pleju i bez 2 kasvetna igraca sa klupe, ako uopste dodje do finala ponovo biti pociscena od Hita sa 4:1.
Hit na istoku mogu da iznenande Niksi i Boston i steta je sto se oni sastaju u 1. kolu. Sa zapada sam siguran da San Antonio moze da pobedi Hit sa nekih 4:2.
Znam da nema veze sa ovim, ali T-Mac iz najboljih dana je jedno 5 puta bolji igrac od Vejda.

Pep

pre 10 godina

Posto nazalost nema najvece legende- Kobija Brajanta, bice mi svejedno ko ce proci SAS ili Lejkersi, ali znam da ako prodje San Antonio naviajcu za njih do kraja zbog najboljeg krilnog centra u istoriji kosarke Tima Dankana i zbog T-Maca.
Naravno play off bez Mambe nije ni izbliza isti, to bi bilo kao da je MJ propustio neki play off zbog povrede, dok je igrao za Bulse.

дурантула окц

pre 10 godina

kad sam stigao do pitanja ko ce biti MVP, morao sam da napisem ovaj komentar...prvo: mislim da je dzejms bez konkurencije za tu titulu...drugo:ako ima konkurenciju, to bi bili durant, parker i pol...trece: entoni i brajant nemaju nikakave sanse da budu MVP...entoni je samo suter (jedan od najboljih u ligi), ali nista vise od toga, kad cendler ne igra onda uhvati malo vise skokova i to je to...a brajant, sta da kazem kad lejkersi igraju bolje bez njega, imaju sigurno bar 70% pobeda bez njega, ako ne i vise, a sa njim manje od 50%...kad procitam ceo tekst, onda cu da pisem o plejofu

Bojan

pre 10 godina

moja dva centa
OKC - HOU 4-2
LAC - MEM 4-3
DEN - GSW 4-3
SAS - LAL 4-1

MIA - MIL 4-0
BRN - CHI 2-4
IND - ATL 4-1
NYK - BOS 4-1
i pojasnjenje
Hjuston nije dovoljno jak da uradi ista vise od dostojnog otpora oklahomi, klipani i grizliji ce se klati do kraja, mozda cak i serija ode grizlijima. Slicno je i sa Denverom i GSWom. Lejkersi nemaju sta da traze sa Sparsima, iako su mamuze ocigledno u padu forme, ali ne verujem da Dantoni moze da nadmudri Grega.
na istoku, vrelina ce da ugazi bakse u prvoj rundi, atlanta nema sta da trazi protiv indijane, a mislim da i boston nema previse sansi protiv nju jorka, bar ne ovakvi kljakavi i povredjeni protiv napaljenog Mela. Jedini brejk prognoziram cikagu, ali i to je vise iz zelje da bude bar jedan brejk.

Jeremija

pre 10 godina

Mislim da ce ove godine Majami odbraniti titulu mnogo lakse nego sto ljudi ocekuju.Kao najozbiljnije protivnike bih izdvojio Njujork,Oklahomu,Denver i San Antonio ali nijedna od tih ekipa ne moze dobiti Hit na cetiri pobede.Sto se tice Lebrona mislim da recenica Dzamala Kroforda najbolje govori o tome kakav je to igrac-"I've never seen anything like him and we might not ever see anything like him in the future"Osim sto LBJ ove sezone ima 26.8 pts,8 rbs,7 ass u proseku, on sutira iz igre neverovatnih 56.5% uz sut za 3 poena 40.6%...Do danas nezamislive cifre a kada se setimo kakvi su sve igraci prosli kroz NBA(Dzordan,Medzik,Bird,Rasel,Karim Abdul Dzabar,Cembrlen...)ovi statisticki podaci jos vise dobijaju na tezini.Samo se u Srbiji on iz nekih razloga osporava ali to je vec neka druga tema koja bi zahtevala i misljenje doktora.

дурантула окц

pre 10 godina

zaboravio sam jos da kazem da od timova u plejofu, svako moze da osvoji zapad, osim lejkersa, a istok samo majami, jedino indijana ima neke sanse i ny ako nastave da imaju nerealne procente suta

becki analiticar

pre 10 godina

Zapad: OKC 4 - 1 HOU, LAC 4 - 2 MEM, DEN 3 - 4 GSW, SAS 4 - 1 LAL
Istok: MIA 4 - 0 MIL, BKN 3 - 4 CHI, IND 4 - 2 ATL, NYK 4 - 3 BOS

Mislim da ce Veliko finale biti MIA - OKC, a navijacki prizeljkujem SAS - IND i pobedu Sparsa. Playoff - Now is BIG! Pozdrav svim ljubiteljima NBA!

дурантула окц

pre 10 godina

nastavak: zapad: oklahoma-hjuston 4-2, navijam za oklahomu, ali mislim da harden moze do dve pobede...hardena nema ko da zaustavi, osim ako on i vestbruk ne cuvaju jedan drugog...njih dvojica mnogo sutiraju i zato imaju toliko poena...svi znamo da je asik jedna velika nula od coveka i nadam se da ce ibaka i perkins da ga biju sto je vise moguce..od duranta ne ocekujem da pokaze sve protiv hjustona, nego da se cuva za kliperse...san antonion-lejkersi, 4-1( to je maksimum za lejkerse)..ovo jedini duel gde ste prvo napisali autsajdere i pa onda favorite, i u tekstu se vidi da onaj ko je pisao ovo navija za lejkerse...svi vidimo da su lejkersi bolji bez brajanta, ali igraju protiv san antonija, vi ste pisali kao da igraju protiv minesote...spliter-diao-dankan = hauard-gasol, ali zato san antonio ima mnogo bolje ostale igrace: grin, parker, nil, leonard, t-mac...ta dva duela duela su najnezanimljiviji u prvoj rundi...denver-golden stejt 4-3, najzanimljiviji duel prve runde, mala prednost za denver zato sto nemaju pravu zvezdu, svi igraju za tim...u golden stejtu je kari glavna zvezda i ako njega cuva iguadala, imaju mnogo manje sanse da prodju...klipersi-memfis 4-2( malo navijacki), mislim da im fali gej, kao prava zvezda da imaju vise samopouzdanja...memfis ima rendolfa i gasola, koji su bolji od grifina i dzordana, ali klipersi imaju trojakse..i ako krene malo brze da se igra, tu ce klipersi da ih uniste trojkama, brzim kontrama i alley-oop-ovima...mislim da u finale istoka idu majami i indijana, a zapada oklahoma samo nisam siguran protiv koga, mislim da sa druge strani mogu svi da udju u finale (normalno, osim lejkersa) i san antonio, i denver, i golden stejt..a finale idu majami i oklahoma, isto kao prosle godine, ocekujem 4-3 za okc i durant MVP finala... pozdrav za sve i izvinjavam se zbog ovolikih komenara :)

john

pre 10 godina

Ne razumem vasu analizu meca LEjkersi vs San Antonio.Da li smatrate da ce Lejkersi koji celu sezonu igraju preko Brajanta,broj poena i asistencija Brajanta sve govore uspeti da naprave takav zaokret u igri i da ce pobediti verovatno najuigraniji sastav u ligi?Da imaju jos 20 utakmica u regularnom toku pa da se i uigraju ali ovako je neozbiljno reci da ce izbaciti San Antonio.

wiz

pre 10 godina

Sve osim finala konferencija MIA-NY i OCT-(pobednik duela Denver-GSW), bice iznenadjenje. I sve osim titule za Miami. OCT je tim za buducnost, prosek godina prve petorke je 23, ali nemoguce je zaustaviti LeBrona u njegovoj najboljoj sezoni. Volim Mela, ali da su James i Durant trosili toliko lopti kao on, njihov prosek bi bio 40. Sto se tice Spurs-a, sastav sa verovatno najvise kosarkaskih znalaca + dolazi im T-Mac, ne znamo koliko on moze, ali svi znamo o kakvom se igracu radi. Ono sto je vidjeno tokom sezone je da ne mogu da brane igru u tranziciji i na koga god da nalete posle LAL, izgubice seriju.

bojansubotic7

pre 10 godina

netsi i bulsi igraju 7 tekmi,okc nije tolko dobar da bi mogo do finala konferencije,sparsi prolaze lejkerse.sa ostalim se slazem

NBA,number one...

pre 10 godina

odlican tekst,dobra analiza!!
Ne bih se bas slozio sa tim da ce Lakersi da dobiju Sparse!mislim da posle povrede Brajanta oni nemaju vise sta da traze u play off-u!!Mucili su se cele sezone I sa.Brajantom,a sad su bez njega nula!!
Mislim da Miami uzima sigurno,bez problema!Najvise su I pokazali,bilo bi realno!!

Javaris

pre 10 godina

Jack bi morao biti pomenut u prici oko sestog coveka bar zbog cinjenice da je najbolji strelac medju rezervama.
MVP.Bron,bez konkurencije
6th man.JR Smith
Most improved.Manimal
Rookie.Lillard
Defensive player.Ibaka
Prva petorka
Paul
Harden
James
Durant
Duncan

Druga petorka
Westbrook
Bryant
Anthony
Lee
Howard

Rookie petorka
Lillard
Beal
Waiters
Drummond
Davis

Druga rookie petorka
Shved
Harkless
Kidd Gilchrist
Barnes
Copeland

Defanzivna
Paul
Deng
James
Ibaka
Noah

FINEGANOVO BDENJE

pre 10 godina

1. Oklahoma nikako neće biti toliko dominantna u plej-ofu kao u sezoni iz prostog razloga - imaju plejmejkersku liniju koja ne može da bude konstantna (Vestbruk ponovo ponavlja taktičke greške od pre 2 godine)
2. Po meni najbolji šesti igrač lige treba da se bira između Džej Ar Smita i Džereta Džeka iz Golden Stejta, koji je sjajno igrao tokom cele sezone. Generalno, Denver i Golden Stejt su ono pravo osveženje koje je trebalo ligi, jer su izbacili mnogo novih imena, a igraju fenomenalnu timsku košarku iako su imali mnogo pehova (Bogut vuče tešku povredu cele sezone, a Raš nije ni zaigrao).
3. San Antonio je mnogo opasniji ove godine u plej-ofu nego ranije jer je Greg Popovic razigrao bekovski par Grin-Leonard, a i Spliter je opasniji u napadu, imaju i finu unutrašnju igru centara.
4. Na istoku je Majami dominantan, naravno Njujork je užasno jak, ali bih skrenuo pažnju i na ekipu Bruklina, koja je podigla formu u finišu sezone, i nikako neće biti lak protivnik za ove favorizovanije ekipe.

Pozdrav ljubiteljima NBA!

Dovlanu

pre 10 godina

"a ni Tander ne bi trebalo da ima previše problema". Kakva je ovo neozbiljna izjava? San Antonio je preozbiljna ekipa da bi se tek tako otpisala. Mozda nece dobiti tander ali ce ih dooobro namuciti.

dulen

pre 10 godina

ja jesam navijac spursa,ali ako lejkersi nas prodju ja cu da lajem.
cak mislim,onako objektivno,da cemo da ih zgazimo.imaju oni centre al ne znam kako ce da nas sprece da im dajemo po 15 trojki na utakmici.lejkersi cele godine igraju losu odbranu,ne mogu oni sad ne znam sta da izmisle...
takodje mislim da ce njujork da pocisti boston jer je karmelo u zivotnoj formia a ni j.r. smit nije daleko,ako budu zdravi moze njujork daleko.
ostalo se slazem sem cikaga, mada su netsi,bar meni,mnogo nepredvidiva ekipa.
i drago mi je da igraju denver i golden stejt, prijatno me iznenadjuju cele sezone,eto jedan tim ce imati sansu da se bori za finale zapada.i steta za povrede u denveru, odavno nije bio takav tim u nba - bez zvezde klasicne al zato ko god da je na parketu,jaki ko zemlja.

drvobradi

pre 10 godina

LAL - SAS 4:3? Na koji tačno način mogu to da izvedu ? LAL nemaju ni bekove ni krila, užasni su u odbrani (pogotovo kod preuzimanja) a igraju protiv izuzetno pametne i iskusne ekipe. Što se tiče istoka, jedino NYK mogu nekim ludilom da iznenade Majami na putu do finala, a opet mogu i da ispadnu u prvom kolu. Na zapadu OKC i SAS najverovatnije u finalu, s tim što ne bih otpisao Denver, koji može lako da bude veliko iznenadjenje.

THE DREAM

pre 10 godina

Da skrarim,po svemu do sad viđenom sve osim titule Miamia bilo bi veliko iznenađenje,branitelji su naslova,iskusniji i svi zdravi i u odličnoj formi,obožavam Duranta ali morat će još malo da čeka.

nikola

pre 10 godina

Eh da su Rondo i Brajant zdravi...!? E to bi bio jos jedan NBA klasik u finalu! Ovako ide Hit, ako se Sparsi domognu velikog finala, a za ti ima izgleda, prednost dajem Sparsima...

дурантула окц

pre 10 godina

e, sad da napisem ceo komentar...za MVP-a sam napisao sta mislim, sesti igrac verovatno Smit, mozda i Kroford...ruki sezone Lilard bez konkurencije, najbolji defanzivni igrac je po meni i ibaka, a kako oni to mere, nemam pojma tako da ne znam..prva petorka lige(po mom misljenju): pol, parker, durant, dzejms, dankan, iako ce oni verovatno da stave brajanta (po meni nezasluzeno)...da krenem o rivalima u plejofu: majami-milvoki 4-1, dzening, elis i iljasova su dobar trio ali mislim da ne mogu da se previse suprotstave sampionu...njujork-boston 4-2, zato sto se njujork previse oslanja na sut..cendler, kouplend i martin su dovljni da se zaustavi garnet, njih trojica bi trebali da imaju duplo vise poena od garneta, a entoni-smit i pirs-bredli-grin bi trebali da se neutralisu po poenima, tako da boston ne moze da pruzi neki otpor dok nikse ide sut...indijana-atlanta 4-3, najzanimljivi duel na istoku..mala prednost indijani zbog bolje odbrane, atlanta je bolja u reketu - horford je bolji od hiberta i smit od vesta, ali to je to od atlante, indijana ima bolje igrace na ostalim pozicijama...bruklin-cikago 4-3, imaju priblizno dobre visoke igrace(cikago ima malo bolje), bruklim ima viliamsa i dzonsona(po meni najboljeg clutch igraca) tako da ako bude neizvesno na kraju, oni to resavaju, ali cikago ima bolju odbranu...nastavljam u sledecem kometaru, ne znam koliko sam znakova potrosio ovde..

danilo

pre 10 godina

Jedino bi porazi Majamija ili Tandera bili pravo iznenadjenje, sve ostale opcije su otvorene i tako do finala jer teško neko može u 7 utakmica tući realno dva najbolja tima, koja pored toga imaju i iskustvo iz prošle godine.
Povrede su faktor koji najviše može da poremeti planove a o tome nije moguće čak ni govoriti unapred.
Navijam za Tandere ali mi se čini da su ovi daveži iz Majamija laki favoriti s tim što bi im Njujork mogao zacrniti pred očima čemu se intimno nadam.
Uživancija prvorazredna svakako jer u plkej-ofu se igra ona prava NBA košarka...

Scottie Pippen

pre 10 godina

kakva tendenciozna prognoza! mislim da čak ni majami nije u stanju da počisti boston, a kamoli indiana ili atlanta. to je ekipa koja zna kako da se prilagodi svakom napadu i svakoj odbrani, svoju kožu ne prodaju badava. a predviđanju spurs - lakers ne treba ni trošiti reči...

doni

pre 10 godina

jel moguce da prognozirate pobjedu lejjkersa?!
jeste da parker i manu nisu na 100% i sto cce se vjerovatno odraziti u mogucim sledecim rundama ali da nash blejk i meeks isprate spoljnu liniju i trojkase spursa???
predlazem i mucenje bulsa posto su im i noah i gibson povrijedjeni a da ne pricamo o rose-u i zbog toga miamiu sve ide glatko do finala konferencije gdje bi mogli naici na neke probleme...
na zapadu skoro sve moguce, nadam se da je memphis spreman

Srniček

pre 10 godina

Golden stejt, ali i San Antonio, tu se moje prognoze razlikuju od prognoze autora teksta. Ali svakako, Majami, OKC i Indijana po meni jedini sigurni, ostalo će sve biti gusto.

LeBron_mvp_again

pre 10 godina

Dobra analiza playoff-a. I ove godine se pokazalo da je Zapad daleko jaci i konkurentniji od istoka, samo ako uporedimo skorove 8-plasiranih ekipa, videcemo. Sto se tice parova, definitivno cu uzivati u duelu Knicks vs. Celtics, to ce biti pravi match up. Jedini koji mogu da sprece Heat u njihovoj nameri da odbrane titulu su NY Knicksi, i ne govorim zato sto trenutno zivim u NYK i zato sto sam njihov fan, nego se to videlo iz meceva ove sezone. Sto se tice zapadne konferencije, prizeljkujem finale OKC vs. Nuggets. Ne mislim da ce "jezerasi" uspeti da izbace cetu Grega Popovica, bez obzira na to sto su ih pobedili bez Bryanta par utakmice pred kraj regularnog dela sezone. Pitanje je koliko Boston moze da dogura, i prvenstveno mislim da ce zavisiti od trija Garnett-Pierce-Green. Iskreno mislim da Clippersi nece dozvoliti da se kockaju i da ce resiti Memphis u 5 utakmica. Zanima me koliko Indijana moze da dogura, obzirom da su ove godine napravili odlican posao u polju odbrane. Heat-u je otvoren put ka finalu konferencije gde prizeljkujem duel sa Knicksima, koji su zasluzili da posle mnogo godina gledaju pravu predstavu u svom gradu. Stvar zbog koji ce mnogi mozda hejtovati ovaj komentar je taj sto mislim da Oklahoma moze da se saplete ka putu do velikog finala iz prostog razloga sto im je odbrana ponekad toliko katastrofalna da postaje smesna, i pogotovo mislim na odsutnost Westbrook-a u kljucnim trenucima. LeBron-MVP, Lillard-Rokie of the year, Wudson ili Spoelstra coach, pozz

ZaphodBeeblebrox

pre 10 godina

Kari je Stiven ne Stefon. Me thinks.
(Deki, 20. april 2013 01:29)

Nije ni Stiven, ni Stefon.
http://www.nba.com/warriors/player?stephen_curry
Nešto najbliže bi bilo Stifn, ali to nije toliko bitno.

Ono što je bitno je da se mnogi varaju u pogledu Lejkersa, jer, po meni, od kad se Kobi povredio, igraju mnogo bolje. Pre se sve vrtelo oko Kobija, igra je bila podređena njemu, a sada je igra podređena timu i konačno mogu da se oslone na Dvajta, Paua, pa i Neša (ako se oporavi do plejofa) posebno što i oni imaju dobre trojkaše kao što su Blejk ili Miks. Biće tu "vatre". Najneizvesniji i najzanimljiviji mečevi prve runde su Klipersi - Memfis i Indijana-Atlanta. A svako drugo finale osim OKC-Miami bilo bi ravno čudu.

MJ23

pre 10 godina

Da je Derek Rose tu bilo bi mnogo zanimljivije, steta zbog propustene sezone... Ovako Heat osvaja titulu lagano, nemaju ozbiljnu konkurenciju..

nly

pre 10 godina

Za sve one koji se pitaju zašto je u tektu navedeno da su Durent i Vestbruk najbolji tandem lige, evo razloga.
Poeni ove sezone

Durent 28,1 Vestbruk 23,2 ukupno 51,3
James 26.8 Vejd 21,2 ukupno 48,0

Naravno nije sve u broju poena, ali ako ne najbolji onda su Durent i Vestbruk svakako najefikasniji tandem lige.

Nekima je ovde Vejd bolji od Vestbruka. Ako pogledamo samo ovu sezonu Vejd je bolji jedino u šutu iz igre, dok je Vestbruk bolji u šutu za 3, bacanjima, daje 2 poena više i ima 2 asistencije više po utakmici. U skokovima i krađama su izjednačeni.
Po meni Vejd ne zaslužuje ni treću petorku, jer je samo senka igrača od pre 4 godine kada je imao prosek od preko 30 poena i 7.5 asistencija.

Prognoza za plejof, Majami osvaja dosta lagano, na zapadu će biti dosta serija od po 7 utakmica.

NBA

pre 10 godina

Ajde budite malo realni ne ocekujte da ce npr. Bruklin izbaciti Cikago ili da ce Milvoki izbaciti Majami(A to bih iskreno zeleo jer nisam ljubitelj igre Hita)i tako dalje.Finale je po mome misljenju New York Nicks-Denver Nuggets!

Dw3

pre 10 godina

Lakersi protiv Spursa u 7?Ovo ne ide preko 5 utakmica u korist Spursa,ako Lakersi i dobiju nekim čudom,a neće onda će prije to biti u 6 utakmica,jer mizerno igrau na gostovanjima,pa da će dobiti 2 u San Antonia je stvarno malo vjerojatno

hallucinoman

pre 10 godina

And here we go again...

Game 1, April 20, 3:00 p.m. @New York - subota 21h, gledati
Game 2, April 23, 8:00 p.m. @New York - sreda 2 ujutru, jebiga, složiti priču na poslu
Game 3, April 26, 8:00 p.m. @Boston - petak na subotu, gledati
Game 4 April 28 1:00 p.m. @Boston - nedelja u 19h, ijaao, xtra
Game 5, May 1, @New York - neradni dan, živio dan rada
Game 6, May 3, @Boston - petak uveče, prelaz iz komunističkog u verski praznik

I to bi trebalo da bude to.
NY - Boston 2:4

God, I know we never liked each other, but...

bohemian

pre 10 godina

Boston i Chicago, po meni, imaju najvece sanse od slabije rangiranih timova za prolaz u drugu rundu (tip za kladionicare). Memphis je u principu "egal" sa Clippersima, dok GSW takodje nije bez izgleda protiv Denvera. U ostalim duelima favoriti ne bi trebali imati vecih poteskoca. Vjerujem da ce Lakersi igrati mnogo tecnije u napadu bez Kobea, nemaju breme ocekivanja, ali ako Parker bude bar 80 posto spreman Spursi ne bi trebali da strijepe za prolaz.

P

pre 10 godina

Slazem se sa vecinom da lejkersi nece izbaciti sparse ali ne bih bio sokiran ako bi se to desilo. Pitanje u kakvom je stanju parker a stiv nes bi trebalo da igra. A i ne treba hauarda toliko potcenjivati ipak je on vodio orlando do finala. Serije denver-golden stejt i klipersi-memfis bi trebalo da budu zanimljive licno smatram da dalje idu golden stejt i klipersi. Oklahoma lagona prolazi hjuston mozda im ukradu jednu utakmicu(neka ludacka partija hardena) ali ne vise od toga.
Sto se tice istoka sve sem lagane setnje majamija do finala bi bilo iznenadjenje. Mislim da bi mogli da ponove uspeh lejkersa iz 2001. U njujork nikse ne verujem(imali su i ranije odlicne igrace i nikad nista) a i licno sam navijac bostona tako da bih voleo da ispadnu. Indijana bi trebala da prodje atlantu ali hoksi su prethodnih sezona znali da odigraju dobro u prvoj rundi i da makar skupo prodaju kozu. Bruklin cikago bi trebalo da bude zanimljivo. Mozda je ipak bruklin po meni blizi da prodje dalje. Imaju realno bolje igrace od cikaga. Rouz im previse fali da bi bili konkurentni, buzer igra dosta promenljivo, noa je jak u odbrani ne toliko opasan u napadu, deng im je jedina konstanta u ekipi a vamo deron igra sve bolje i bolje iako je lose poceo sezonu, bruk lopez moze da se cuva sa noom, dzo dzonson je jedan od najhladnokrvnijih likova koje sam video odlican u bitnim momentima sto je za plej of vrlo bitno. A i ko god da prodje sledeca stanica im je poslednja jer preko majamija se ne moze, realno.

Neznalica

pre 10 godina

Mislim da pobednik iz duela Klipers-Memfis ima da predstavlja veliki problem za OCT. Cak sam ubedjen da samo jedna od te tri ekipe moze da ode u veliko finale na Majami. Zivi bili pa videli. Objektivno, Majami ce biti veliki favorit za novu titulu bez obzira na protivnika u finalu. Najatraktivnije bi bilo da se ponovi prosla godina i veliki revans sa OCT.

shazam

pre 10 godina

Prilicno hrabra prognoza na LAL protiv SA. Istina je da ima mnogo nepoznatih - koliko ce zdravi biti Djinobili i Dijao, da li je Parker na 100%, ali i da li ce se vratiti Nash, koliko ce moci da igra, koliko ce shodno tome moci da se promeni D'Antonijev jednodimenzionalni pristup u napadu u zadnjih par utakmica od kako je bez Kobija... Problemi Sparsa ce njih mozda i sustici u kasnijim rundama, ali protiv Lejkersa imaju prosto previse prilike da iskoriste mnogobrojne slabosti protivnika, a imaju i mnogo boljeg trenera koji ce na to umeti da im ukaze. Parker protiv Blejka i matorog/povredjenog/inace loseg u odbrani Nesa moze da radi sta hoce. Miks je spot-up suter i nista drugo, za njega je i Geri Nil igrac a Deni Grin je nindza. Lenard je isti tip igraca kao Artest, ali je u svakom pogledu bolji od njega, pre svega u brzini. Sparsi imaju jednu od najboljih klupa u ligi, a Lejkersi jednu od najgorih. A onda na sve to dodati da Sparsi igraju timsku kosarku i da kod njih u napadu sve brzo i tecno ide, dok Lejkersi sem ubacivanja lopte centrima na niski post (ako uopste uspeju da zauzmu takvu poziciju) nemaju nijedan "go-to play", obzirom da Hauard iz nekog razloga ne ume ili nece sa Nesom da igra pik-end-rol. Gasol moze svaki put da ima triple-double, ali on uprkos svemu nije dominantan igrac zadnjih par godina u NBA, i nije dovoljan protiv ozbiljnog tima kao sto je SA. Ako je do hrabrih prognoza, moja je da ce pobednik zapada biti Memfis, i da ce Denver namuciti SA u polufinalu

johnny

pre 10 godina

Dokle god Denver bude imao prednost domaceg terena veliki je favorit. Dakle vec ih vidim u drugoj rundi iako im nece biti lako protiv GS. Mozda cak bude i 7 utakmica ali tipujem da Denver ide dalje. Zatim dolaze LAL ili SA, ukoliko prodju LAL (sto je malo verovatno) Dever ce opet imati prednost domaceg terena i prosao bi u tom slucaju, medjutim verovatno ce na Sparse... Videcemo sta ce biti, napred DENVER!

Kol

pre 10 godina

Lejkersi da dobiju San Antonio iako su jedva usli u plej of to tesko, realno tesko da ijedna ekipa moze da dobije Majami 4 puta tako da oni sigurno osvajaju!

bohemian

pre 10 godina

Samo jedna stvar, vidim da su svi vec otpisali Boston protiv NYK. Samo bih da ukazem na par fakata: 1) NYK je ekipa koja ISKLJUCIVO zavisi od suta za 3 poena, a budite sigurni da ce Doc dobro pripremiti odbranu, uostalom to mu je specijalnost. 2)Knicksi prakticno nemaju sem Chandlera niti jednog jedinog visokog igraca, a dobro je poznato da je on gotovo bezopasan u napadu, dakle oni uopste nemaju prisustvo na "low postu". 3) Boston je mnogo bolji tim u odbrani, sto je kljuc u PO, Avery Bradley ce biti "flaster" na J.R. Smithu, Garnett u 37. godini i dalje moze da kontrolise reket.
Rezime, Knicksi su tipicna ekipa koja "przi" u reg. sez, ali nisu za velika djela, Melo je jednom u zivotu izasao iz prve runde, a na drugoj strani imate ekipu za koju vazi sasvim suprotno, da tek u PO pojacavaju, Boston ce ponovo u finale Istoka, gdje nazalost ne mogu protiv LeBrona&co.

дурантула окц

pre 10 godina

@bohemian zaboravio si kouplenda, i on razbija..a i ja navijam da neko drugi udje u finale umesto majamija, da durant lakse osvoji prvi prsten

napoleon

pre 10 godina

Od svih serija,Majami je vec vidjen u sledecem kolu sweep ili 4-1,Ny-Knicks vs Boston steta sto je prvo kolo.Melo ako se napali bice 4-2 ali i Truth i Big Ticket se pitaju,kao i Jet Terry.Indiana najbolji defanzivni tim lige imace posla sa Atlantom koja po pravilu skupo proda kozu.4-2 za Pacerse.Bullsi i Brooklyn ce biti najinteresantniji matchup 4-2 za Chicago jer je plejof i igra se muska kosarka.Tibodo je odlican trener ali i P.J.Carlisimo ima u rukavu

D Stern

pre 10 godina

Takodje mislim da realno Lakersi ne bi trebalo da prodju SA. Medjutim, sa druge strane, imajuci u vidu da je primarna svrha NBA da pravi novac (kao i uostalom svaki business)a ne da (uvek) promovise najkvalitetniji basket, mislim da bi zbog rejtinga (reklame i gledanost u velikim marketima) mladjahni Stern mogao da napravi par poziva i nehotice izdejstvuje da Lakersi kao Cinderella prodju ne samo SAS nego i dalje). Kad je tesko- Joey Crawford!

spad veb

pre 10 godina

Očima statistike, u regularnom delu takmaci u 1/4 konferencija stoje ovako:
Majami-Milvoki 3:1 ( Baksi imaju kvalitetan napad, da li Iljasova može da brani LeBrona? ), Njujork-Boston 3:1 ( Entoni i ostatak protiv Pirsa, Garneta, Terija ), Indijana-Atlanta 2:2 ( moguće su sve 7 utakmice, a oba tima su solidddna na gostovanjima), Bruklin-Čikago 1:3 (tu navijam za Netse, mada su najslabiji na krilima gde su Bulsi najjači), Oklahoma-Hjuston 2:1 (Hjuston ima ujednačeniji sastav-6:4 +10 igrača, mada nema ko da čuva Durenta), SAS-LAL 2:1( verovatno presuđuje spoljna linija ), Denver-GSV 1:3 ( Denver ima iskusniju spoljnu liniju ) i LAK-Memfis 3:1 ( Konli je usamljen spolja u odnosu na Pola, Bilapsa, Kroforda. Prins takođe u odnosu na Barnsa, Batlera, Grifin viši i mlađi u odnosu na Rendolfa. Gasol je u prednosti u odnosu na Džordana).

nly

pre 10 godina

Za sve one koji se pitaju zašto je u tektu navedeno da su Durent i Vestbruk najbolji tandem lige, evo razloga.
Poeni ove sezone

Durent 28,1 Vestbruk 23,2 ukupno 51,3
James 26.8 Vejd 21,2 ukupno 48,0

Naravno nije sve u broju poena, ali ako ne najbolji onda su Durent i Vestbruk svakako najefikasniji tandem lige.

Nekima je ovde Vejd bolji od Vestbruka. Ako pogledamo samo ovu sezonu Vejd je bolji jedino u šutu iz igre, dok je Vestbruk bolji u šutu za 3, bacanjima, daje 2 poena više i ima 2 asistencije više po utakmici. U skokovima i krađama su izjednačeni.
Po meni Vejd ne zaslužuje ni treću petorku, jer je samo senka igrača od pre 4 godine kada je imao prosek od preko 30 poena i 7.5 asistencija.

Prognoza za plejof, Majami osvaja dosta lagano, na zapadu će biti dosta serija od po 7 utakmica.

Rampi

pre 10 godina

Pep@Počinjem da sumnjam u prirodu tvojih osećanja prema Kobiju...Brate ti ga ubaciš u komentar i u vestima o poskupljenju mleka...Ok,skontali smo,Kobi je bolji od Jordana,Kobi je lepši od Breda Pita,Kobi je jači od braće Kličko zajedno...Kobi peva bolje od Čole...

milos

pre 10 godina

samo me zanima kako neko, ko je pisao ovaj tekst( veoma dobro), moze da napise da Denver odlikuje pozicioni napad?! ekipa koja igra na najveci broj poena u ligi, kao i broj poseda!! najbrza ekipa u celom nba! sa losonom na pleju oni videli nisu pozicioni napad! To se malo razlikuje kada je miler u igri

napoleon

pre 10 godina

E na zapadu je interesantnije.OKC vs Hou featuring KD and ludi Westbrook vs Rush hour 2( Fear the beard i Linsanity).4-1 za okc ali ce ipak na kraju ove sezone Sem Presti praviti Hardena od blata,osim ako se Raselova usijana glava ne ohladi.SA-LAL 4-2 Pop je mag,D'Antoni promasaj,Mada bice interesantno.Denver-GSW 4-3 ili obratno ako Kari poludi.LAC-Memfis 4-3 ovde ce biti vrlo gusto,ali CP3 i Consi ako bude zdrav,Grizlijima ce biti tesko iako na 4 i 5 imaju debelu prednost.Ali Klipersi ako ubrzaju tempo ima da pljusti.najbolji je deo godine,sezone i karijere su na crti.Uzivajmo!