Četvrtak, 28.03.2013.

18:33

CZ: Na redu revizija ugovora

Aktivnosti van terena u FK Crvena zvezda već mesecima su češće i opsežnije nego one na terenu.

Izvor: B92

CZ: Na redu revizija ugovora IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

marko__bgd

pre 11 godina

jasno je sta se desava...zvezda je platila sitno obestecenje za nekog igraca drugom klubu,menadzeri,ili agencije uzimaju 40 do 50 posto od sledeceg transfera...i proda lepo zvezda tog igraca za npr milion eura...pola miliona uzima agencija,koja posle dalje prosledjuje svima deo novca koji su ucestvovali u tom dilu...a to su celni ljudi zvezde,i tog nekog kluba,i jos njih par sigurno,mafija...i to je legalno,i ok...nema tu zakonskih prepreka...problem je u tome sto su ne samo zvezda,nego i svi ostali klubovi placaju cenu toga...i to je jedan od glavnih uzroka zasto fudbal propada,i klubovi...i zasto se desavaju ovakve situacije kao u zvezdi i partizanu...te ljude ne interesuje uspeh u fudbalu,vec samo prodaja,i novac...zato ih treba rasterati...partizan maze oci svojim navijacima titulama,prikrivajuci time ono sta se zaista desava...a zvezda,ha..zvezda je zbog toga dozivela krah iz koga ce se tesko izvuci...

Ljubisa livac

pre 11 godina

Ali neki ugovori su sklopljeni i bez dinara. Pouzdano znam da je Jagodina izasla Zvezdi u susret tako sto nije ni trazila ni dinar obestecenja ali imaju pravu na 50% sledeceg transfera. Sto je sasvim normalno i pravedno. Ko je bar jednom igrao Managera sa slabijom ekipom zna za tu praksu. Tako da bi bilo nepravedno njega stavljati u drugi plan zbog toga. Slican slucaj i sa Milivojevicem (40% od sledeceg).

Robi-D-Slaninar

pre 11 godina

Ljudi, zvezda je uvek imala mogućnost da kupuje igrače po tržišnoj ceni, a nisu jer nisu imali para... I sad, kad su već doveli igrače, nko se buni?!?! Pretite igračima da će sedeti na klupi ako ne pristanu na minimalce?!?! Jel znate šta znači reč "ugovor"!?!? Još ovaj priča na-glas da će ON da bira kome će da isplati procenat od transfera a kome neće?!?! Smešno :) ! Pa ti isti klubovi će vas blokirati i nećete moći da igrate ni područnu beogradsku ligu. Trebali ste lepo da proglasite bankrot, ovako se samo brukate...

Mile

pre 11 godina

Prodajte skupa kola i vozite se prevozom.
Ako postoji ljubav prema klubu sve se moze.
Pa kad stanemo na zdrave noge bit ce i para da se dele.

Sale@

pre 11 godina

vasa...

Ti ne kapiraš suštinu!?! Jeste da Zvezda mora ispoštovati ugovore - svima se nudi revizija, ko prihvati OK, ko ne ćao, uz isplatu ugovorenog.
Problem je što Zvezda kupi jednog igrača za 400 hiljada, uloži u njega za dve godine kroz platu još toliko najmanje, a proda ga na kraju za milion, milion ipo evra. Neka je i dva!
40% od toga uzme bivši klub, 20 ili 30% uzme menadžer. Zvezdi ostane kad se porez odbije, najmanje od toga. Razumeš nadam se sada šta je cilj novih ugovora.
Sećaš se da je Žigićev menadžer Ćalasan, svojevremeno za transfer u Španiju, uzeo po ugovoru 50%.
Priznaćeš suludo!!!

011

pre 11 godina

@Zvezda ne traži ni od koga ništa osim sledećeg:

- reprogram višemilionskog duga za struju
- smanjenje plata igračima i provizija menadžerima
- oprost duga prema bivšim igračima i trenerima
- oprost duga prema klubovima u zemlji
- oprost duga prema zaposlenima u klubu

Od svega ovoga može da dobije samo jedno: velelpni tržni centar na mestu nekadašnje rupe!

HAHAHA…HAHA !!!


(Jerry Drake, 28. mart 2013 21:40)

Nemas ti veze sa zivotom prijatelju!!!

Da, Zvezda trazi reprogramiranje dugova i reviziju ugovora i plata UNUTAR KLUBA, ali ne ide okolo i ne prosi pare da njene igrace neko placa i da jos malo i doplati ne bi li se pojacali, kao sto neko radi godinu dana!!! Opost od drugih klubova nikada niko nije trazio i ne radi da ti ne kazem sta!!!

Koliko za struju duguje Zvezda, duguje i Partizan samo sto je njhovo poslovanje TOP SECRET godinama, kao sto je Zvezda dugovala Pioniru , pa se na kraju videlo da Partizan duguje isto i to pored svih para od 10 godina Evrolige!!! E to je sramota, a i tada su oni bili prvi koji su kukali da to treba da plati grad , da ti malo osvezim to nazovi pamcenje!!!

A sto se "rupe" tice vidi.... ako se nesto bude rusilo rusice se najruzniji stadion u Evropi vlasnistvo JNA tzv LAVOR, a ta rupa je i uzrok svih vasih kompleksa, jer ste na njemu KRISOM gledali Real, Barselonu, Milan, Inter, Bajern ....a na vasem Fljamurtari, pa mi je sasvim jasno koliko bi voleo da je nema!!!

Jug

pre 11 godina

@5 sprat

"Dakle 4-ta Liga ILI Katanac"

Moram da te razocaram, ne znas da citas. Po kom je postupku taj stadion "uknjizen" (ako i uopste) je predmet za krivican postupak. Uostalom, zemljiste je mnogo vrednije nego sam objekat a zemljiste svakako pripada Gradu.

Pozdrav selu iz Grada

vasa

pre 11 godina

Vidim ljudi su totalno nepozvani da komentarišu ovo...
Zvezda može ispoštovati ugovore do tancina, a da igrač više ne zaigra ni minuta. Neigranjem gubi u vrednosti, gubi se na budućem ugovoru, tako da ostaju svi uskraćeni - i Zvezda koja se žrtvuje zarad budućeg dobra, i menadžeri i bivši timovi.
Umesto milion evra za recimo Petra Petrovića danas, za 3 meseca neigranja isti će vredeti 3 puta manje.
Podrška Zvezdi i sami napred!!!
(Sale@, 28. mart 2013 20:47)

Ali zato mora da mu isplati do zadnjeg evra ugovor iako sedi na klupi (ili trenira sa rezervama)... Pre toga mora da mu isplati sve sto mu do sada duguje ili on lepo ode kod UEFE i dobije raskid ugovora na stetu kluba... A cak i da mu isplate sve sto mu duguju, a ne placaju mu redovno platu po ugovoru (bez obzira sto ne igra u prvom timu) on se posle dva-tri meseca, posle prvog kasnjenja pojavi kod UEFE i dobije raskid ugovora na stetu kluba, jer UEFA uvek stiti igraca... Prema tome, ako se igrac zainati sigurno ce dobiti spor... Nije on kriv sto je Zvezdina uprava potpisala ugovor kakav je potpisala... Niko ih nije terao!!!

riječanin

pre 11 godina

titule,bodovi,rivali,igra,ma sve je to nebitno u ovom teškom trenutku za klub ali zato poslovanje,organizacija,menadžeri,lopovluk i sve loše navike da zauvijek izbacimo iz zvezde i da funkcioniramo kao normalan klub a sve drugo će doći samo po sebi jer zvezda će uvijek sjati i nas veseliti

Zile

pre 11 godina

Zvezda može ispoštovati ugovore do tancina, a da igrač više ne zaigra ni minuta. Neigranjem gubi u vrednosti, gubi se na budućem ugovoru, tako da ostaju svi uskraćeni - i Zvezda koja se žrtvuje zarad budućeg dobra, i menadžeri i bivši timovi.
(Sale@, 28. mart 2013 20:47)

Ah, neko je najzad otkrio svu lepotu dobre stare ucene.

katanac na stadionu vojske Srbije

pre 11 godina

"Ako firma NE MOZE da plati onda ide u stecaj"

Slazem se. Dakle 4-ta Liga ili Katanac, izaberite sami. Siguran sam jedino da ne treba odugovlaciti.

Pozdrav.
(Jug, 28. mart 2013 20:45)

Pises sa juga a nemas pojma o stecaju. Kad se bakrotira popisuje se imovina i rasprodaje, ako se bankrotira sto mislis da se krece iz 4 lige (uvatili ste se 4 lige kao pijan plota), od nule se krece iz 7 lige (opstinske).

Moram da te razocaram opcija bakrota i stecaja nikome nije u interesu u ovoj drzavi, samo navijacima partizana, i zato ste jadni i taj film necete gledati NIKADA. Uostalom iako dodje do toga, mi bar imamo sta da zalozimo, stadion u svom vlasnistvu\, dok vi i nemate stadion, nego koristite stadion vojske.

Pozdrav iz Jagodine sa 5 sprata

Krang

pre 11 godina

Obozavam sto je 95% komentara od strane grobara. Svi zabrinuti za MENADZERE, koji vise nece moci da sistematski unistavaju Zvezdu! Od iskrenih i istinskih Zvezdasa ova uprava ima punu podrsku! Čoviću legendo!

lale

pre 11 godina

za maxa
...malo si u pravu a malo i nisi.
1.ugovor se mora postovati. U slucaju da ne moze da dodje do isplate koja je u ugovoru, ide se na sud. Tacno je, da je jedna od opcija stecaj, postavljanje stecajnog sudije, upravnika bla bla i tako redom. Ali ako cemo po zakonu...covic i dzajic to moraju da plate, a nek se oni posle regresno razracunaju i sa lukicem i sa piksijem i sa svim redom...

2. da vidim kako ce nekog sudiju privrednog suda da ubede da je fudbaler znao da klub ne moze da mu plati dogovoren iznos...ovde namere za prevarom od fudbalera nije bilo, covek je dosao da odradi svoj posao...a pitanje je dali je bilo namere od kluba da ne ispostuje dogovoreno

3. zbog gorenavedenog regresnog razracunavanja sadasnja uprava bi trebala da tuzi bivse rukovodioce(cek to da vidim)


4.proces bi bio interesantan, iz vise razloga:ulazimo na teren sportskog menadzmenta,na videlo izlaze poslovni potezi onih koji su vodili klub, i naravno...svi papiri na sunce

5. sve ovo pada u vodu...jer ovo je evetualna prica pred privrednim sudom...ali bojim se da ce biti kako je neko vec rekao. Igrc nece imati strpljenja da ceka, sa papirima u UEFA i...

6. i za kraj...koliko bahatosti,bezobrazluka, alavosti i obesti je potrebno da se napravi visemilionski dug?...bukagijeeeeee

Jerry Drake

pre 11 godina

Ovaj Kokeza baš deluje kao intelektualac koji ume da sastavi ovakvo saopštenje.
Scenario je isti kao i u KK Sledeća sezona, sledi stečaj i zamrzavanje kluba na neodređen rok, a onda fuzija sa Lokomotivom iz Železnika gde se dobija novi naziv kluba FK CRVENA LOKOMOTIVA BEOGRAD AKVA VIVA

Sunce Slobode

pre 11 godina

@veliki strumf

"Koliko se samo grobara okuplja na vestima o Zvezdi i sladi se. Kad i ispred vasih vrata zaigra mecka, a evo samo sto nije, necu se skidati sa vasih vesti, ostavljacu po 5 komentara na svaku."

Nema potrebe za tim. Oni su nebitni. Bitna nam je samo Zvezda jer mi navijamo za Zvezdu, a ne mrzimo druge. Kada zivot provodis tako sto vise mrzis tudj klub nego sto volis svoj, onda si u gadnom problemu.
Sto se vesti tice, podrzavam upravu u ovim koracima, unistavani smo godinama, ne moze nam biti bolje preko noci. Ne znamo da li cemo uopste igrati Evropu ove godine, nemamo pojma sta nas ceka sutra. I bas zbog toga, jedino sto mi mozemo da uradimo je da se pojavimo u subotu na Marakani i pomognemo klubu. Aj' bas da vidimo koliko nas ima odanih na -11 . . .

SA SEVERA NEK' ZAPEVA SVAKO,
NEK' DRIBLA BAJKO,
ZVEZDA SAMPION!

zoran

pre 11 godina

Totalna podrska. A da dodam i nesto malo price...
Najbolji su ovi sto pricaju - da je "Zvezda" napravila ugovor pa MORA da plati. Nije tacno. Ugovore potpisuje uprava sa drugom ugovornom stranom. Znaci radi se o konkretnim ljudima. Ona potpisuje u ime Zvezde (koju treba da vodi "domacinski"), ali je dokazivo da li se namerno ponasa neracionalno i onda se utvrdjuje i namera druge strane. Ako firma NE MOZE da plati (jer je vodjena lose, krali ljudi preko nje i slicno, jednostavno je u minusu) onda ide u stecaj ili pregovara i nudi ono sto moze. Ko nece moze da se tuzi, trazi svoje i slicno...kad ce to dobiti, nek se sam sracuna.
Jos je veca fora da se svi ugovori MORAJU postovati...ako se utvrdi da je ugovor pravljen na stetu firme uz znanje ili neznanje strane koja je u njeno ime pregovarala?

(Max, 28. mart 2013 20:23)


Dechko, ti ochigledno ideju nemash shta je to ugovor ISPRED SUDA, ako dodje do procesa. Takodje ne znash shta je to stechaj, ako dodje do tog razreshenja. Stechaj - znachi da ce rasprodati svu imovinu, to radi nezavisna drzavna komisija, te pare od prodaje idu onima kojima se duguje.
Sa ugovorom pred UEFA organizaciju Zvezda nema promil shanse da izadje kao pobednik. No, to ti ne znash, pa mashtash. Ovde se ne radi o navijachu Partizana, vec starom Zvezdashu, ali realnom.

Kako vas je Lukic zadojio iluzijom..strashno.

Jerry Drake

pre 11 godina

(011, 28. mart 2013 20:57)Re:

Zvezda ne traži ni od koga ništa osim sledećeg:

- reprogram višemilionskog duga za struju
- smanjenje plata igračima i provizija menadžerima
- oprost duga prema bivšim igračima i trenerima
- oprost duga prema klubovima u zemlji
- oprost duga prema zaposlenima u klubu

Od svega ovoga može da dobije samo jedno: velelpni tržni centar na mestu nekadašnje rupe!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

P.S. Kako Tanjug javlja, Srećko Katanac je već negde oko Autokomande!

pravi delija veran je ko pas

pre 11 godina

Sramota je sta klub radi! Ugovori mora da se postuju, makar i stetni ugovori, a nema sumnje da su stetni. Medjutim, ako pretimo igracima, stavljajuci ih u cosak po principu "uzmi ili ostavi", zavrsicemo sa tuzbom na sudu i jos cemo morati da platimo sudske troskove! Treba policiji predati svu dokumentaciju, pa da se pozabave gospodom koja su nas sahranili.
Igraci ne mogu da daju maksimum ako su u grcu i ako su neplaceni!
A voleo bih da vidim upravu da radi za minimalac...vazi...

Jug

pre 11 godina

@011

"Zvezda NE TRAZI ni od koga nista i ne koristi svaku priliku da KUKA I PROSI pare"

Da li si siguran da znas o cemu pricas? Covic i svaki dan u svakom mogucem vidu medija. Placate trenera od "donacija", "dogovor" o minimalcima, "dogovor" sa menadzerima sada, "dogovor" sa poveriocima da odloze potrazivanja pa da mogu da se registruju igraci..."DOGOVOR" sa EPS-om pa da ima tople vode na stadionu.

Pozdrav.

Trouth

pre 11 godina

Ima jedna stvar koja mi nikako nije
jasna kod bilo kog kluba u ovoj zemlji. Prica se o velikim ugovorima, znacajnim primanjima, pa I javno. Da li neko na te plate placa isto tako konkretne doprinose? Cek bre...ja ne mogu platu radniku da dam ako ne platim doprinose. Odakle im toliki kes svima za isplatu...drzava se ne zapita?

Sale@

pre 11 godina

Vidim ljudi su totalno nepozvani da komentarišu ovo...
Zvezda može ispoštovati ugovore do tancina, a da igrač više ne zaigra ni minuta. Neigranjem gubi u vrednosti, gubi se na budućem ugovoru, tako da ostaju svi uskraćeni - i Zvezda koja se žrtvuje zarad budućeg dobra, i menadžeri i bivši timovi.
Umesto milion evra za recimo Petra Petrovića danas, za 3 meseca neigranja isti će vredeti 3 puta manje.
Podrška Zvezdi i sami napred!!!

4 poraz u najavi

pre 11 godina

Ma kakva bre revizija ugovora. Gašenje BRE. Dosta mi je više vesti o propalim državnim institucijama. Katanac pa da se razilazimo. A navijači ovog propalog kluba lako će se snaći. Eto, u košarci su pokazali da mogu navijati za bilo koga. Tako da, nema štete.
(Vladimir, 28. mart 2013 19:02)

Ono sto fali tebi je obraz, pa ja ne znam da li postoji u Srbiji veca drzavna institucija od JSD Partizan. Spremi se za sex u sredu

posmatrac

pre 11 godina

Znate sta sad meni nije jasno. Kako je moguce da toliko komentara ogovara zbivanja u klubu i kao nesto
pljuje? Svi znaju da se kralo na veliko, da su svi zivi preko veza tamo radili i sada kao jadni oni... dug nisam ja napravio al cu da otplacujem a za te mere stednje bas me briga, sve ugasiti oterati i prodati. ko je tamo radio a cutao je, stonse nije zalio kada mu je precenjena plata redovno stizala

smiri se popij kompleksan

pre 11 godina

Ma kakva bre revizija ugovora. Gašenje BRE. Dosta mi je više vesti o propalim državnim institucijama. Katanac pa da se razilazimo. A navijači ovog propalog kluba lako će se snaći. Eto, u košarci su pokazali da mogu navijati za bilo koga. Tako da, nema štete.
(Vladimir, 28. mart 2013 19:02)

OD casa ljubavi, dosao si da iskazes mrznju na strani o Zvezdi. Ne razumem sta ti se tice, sta se radi u tudjem dvoristu, ali razumem te u sredu ce se cas ljubavi zavrsiti dobrim seksom u Super ligi Srbije, jos jednim porazom

BG74

pre 11 godina

Ajde bre glodari tisina.Evo pa se malo informisite o vasem klubu.Nece moci Dacic da stiti Djuru jos dugo. http://www.youtube.com/watch?v=fVWilgo1Ac8

zoki

pre 11 godina

Koliko igraca ima Zoran Stojadinovic u omladinskoj skoli, Cikic, Tisma, Ivanovic, Bjelicic....... I on radi posteno na grbaci Zvezde. Sledeca utakmica sa Kragujevcom na terenu ce biti Garido, Dauda,Petkovic I ostali Zokijevi puleni.
Ukoliko se ne stane sa ovom politikom da jedino ugovori sklopljenji od strane Stojadinovica nisu stetni veoma brzo nam se sprema kraj.Dokle vise lazni patriotizam i ljubav prema klubu a radnici bez plate 10 meseci .

Jug

pre 11 godina

@max

"Ako firma NE MOZE da plati onda ide u stecaj"

Slazem se. Dakle 4-ta Liga ili Katanac, izaberite sami. Siguran sam jedino da ne treba odugovlaciti.

Pozdrav.

veliki strumf

pre 11 godina

Koliko se samo grobara okuplja na vestima o Zvezdi i sladi se. Kad i ispred vasih vrata zaigra mecka, a evo samo sto nije, necu se skidati sa vasih vesti, ostavljacu po 5 komentara na svaku. Idite brinite vasu brigu, kod vas je situacija jos crnja - cim Djura ide videcete. Ovakve ugovore sklapali su ljudi koji su osramotili i ponizili Zvezdu i treba ih sve do jednog tuziti za naknadu stete. Ionako su se i sami ugradjivali u te procente. Za svaku neizvrsenu reviziju menadzerskog ugovora pustiti tuzbu za naknadu stete u iznosu koji ode menadzeru pa Zvezda nece biti ostecena. Zasto ova uprava stiti Lukica i kompaniju?

Max

pre 11 godina

Totalna podrska. A da dodam i nesto malo price...
Najbolji su ovi sto pricaju - da je "Zvezda" napravila ugovor pa MORA da plati. Nije tacno. Ugovore potpisuje uprava sa drugom ugovornom stranom. Znaci radi se o konkretnim ljudima. Ona potpisuje u ime Zvezde (koju treba da vodi "domacinski"), ali je dokazivo da li se namerno ponasa neracionalno i onda se utvrdjuje i namera druge strane. Ako firma NE MOZE da plati (jer je vodjena lose, krali ljudi preko nje i slicno, jednostavno je u minusu) onda ide u stecaj ili pregovara i nudi ono sto moze. Ko nece moze da se tuzi, trazi svoje i slicno...kad ce to dobiti, nek se sam sracuna.
Jos je veca fora da se svi ugovori MORAJU postovati...ako se utvrdi da je ugovor pravljen na stetu firme uz znanje ili neznanje strane koja je u njeno ime pregovarala? Ako se zna da je i druga strana znala da je to na stetu druge? Pozabavite se malo provrednim pravom pa cete videti.
Po vasoj logici ovi sto su potpisivali ugovore na stetu AIK banke (ne ovi iz banke nego druga strana) nisu krivi u toj kradji? Jesu i to pravna drzava zna i prihvata i sankcionise.
Dakle, grobarski dusebriznici, batalite nase brige. Zvezda je u g.... i mi smo toga svesni, ali i vi kasnite dve-tri plate dok "dugonogom" marketingu verovatno nista ne fali. I faktura Zekstre na Grobarskom racunu je legitimna stavka...ali da li je legalna?

zoran

pre 11 godina

Ovo je opasna igra. Zvezda se malo prerachunala. Igrachi imaju ugovore...znachi nema tu dogovora. Ako poshalju te papire u UEFA kancelariju, ovi ce da ugase klub. Sa njima nema dogovora, vec ce im postaviti rok za isplatu do poslednjeg evra + troshkovi procesa. U tom momentu, zasita, samo ce katanac biti spas. Mislim da ovaj manevar ne moze da radi klub koji je u ovoj poziciji, jos da nastupa ovako arogantno, a znamo da su pre nekoliko dona radila kljeshta za sechu struje. No, smilovashe se pa pustishe josh malo. Ovde treba dobro razmisliti.

011

pre 11 godina

Vidim da je izgleda ozbiljna nestasica lekova za komplekse i frustracije???

Ovolika kolicina isfrustriranih navijaca JSD-a na komentarima u vezi necega sto sa njima nema apsolutno nikakve veze, osim sto je jedina ispravna stvar da bi klub nastavio da funkcionise kako treba, pa se bojim da im to smeta!!!

Za vas se odavno zna da ste uglavnom svi bez ikakvog morala, obraza i kulture i umesto sto gurate nos gde mu nije mesto, pre neko ista kazete po pitanju ovoga, razmislite da Zvezda resava problem u svom dvoristu, ne trazi ni od koga nista i ne koristi svaku priliku da kuka i prosi pare kao sto predsednik vaseg kluba radi iz dana u dan citavu godinu, jedino ne pominjuci za koliku platu on radi!

Ta Zvezda je uvek bila najveci brend Srbije i institucija za Partizan u svakom pogledu, koliko god se to vama svidjalo ili ne i kao takva zasluzuje da joj drzava prvoj napuni budzet i pomogne, pa se opet niko ne ponizava i ne prosi kao sto vas predsednik radi!!!

Ako vam je zao ljudi koji ce da dobiju otkaz, toplo ih preporucite vasem klubu pa nastavite da ih placate! Pocnite recimo sa bivsom sekretaricom i njenom platom od 600 000 dinara pa da vidimo dokle cete!!! Eto takvi su sisali Zvezdu kao pijavice, pa je to ipak kako tako funkcionisalo, a koliko vidim neko ne moze da isplati ni normalne plate u Teleoptiku, pa mislim da bi mnogo vise time trebali da se pozabavite!

A cega bi se tek naslusali da je Partizan barem malo transparentan kao Zvezda bolje da ne znate i zato TISINA!!!

dragan

pre 11 godina

Tek se sad vidi sta su radili Lukic & co. dok su propovijedali ljubav prema Zvezdi i svoju nedodirljivost ogrtali plastom patriotizma a za sve neuspehe krivili druge.

Puna podrska Covicu i ekipi.

aca_bg

pre 11 godina

"Crvena zvezda je pretvorena u poligon za distribuciju igrača u inostranstvo"... A koji je to igrac prodat u poslednje vreme, kome i za koliko para? Pre ce biti da je Zvezda postala groblje talenata.Cak je i Darko Lazovic strasno nazadovao u poslednjih godinu dana a o drugima i da ne pricamo.

Monarhista

pre 11 godina

To breeeeee
Isteraj sve i pocnite s klincima...samo to je resenje....motkama oterati sve koji stete klubu,menadzere,mamine sinove,placene vodje navijaca,kriminalce....da postanemo normalan veliki klub kao sto smo bili...

Deki

pre 11 godina

Prosto neverovatno.Revizija je moguća samo ako se menadžer i igrač slože.Ugovori moraju koji su potpisani da se poštuju.Vi nikoga ne poštujete,a tražite da vas poštuju? Koja distribucija igrača,koga ste vi prodali u zadnjih nekoliko godina? Koga ste vi platili 500-600 hiljada evra pa pominjete 40% posle prodaje? Ovo je čist bezobrazluk od kluba.Dugujete struju a zakazujete noćni termin? Ponašate se kao da ste Mančester i kao da nikome niste dužni,a ovamo tražite da vam igrači igraju za džabe,da vam klubovi ne puštaju menice jer vas čekaju više od dve godine za novac!Sramota šta se radi u Srbiji!

Marko

pre 11 godina

Pa koliko je meni poznato,procenat od prodaje igrača je 10% maksimum,znam menadžere koji su dobijali i 5% ,jer su predsenici klubova uzimali za sebe,ne znam sada odkud 20%

zoran

pre 11 godina

Zvezda, Partizan takodje, treba da otkachi sve menadzere i njihove agencije i otvori svoju menadzersku agenciju. Ko zeli da igra u pomenuta dva kluba moze samo da potpishe za klupsku aagenciju. Ko ne zeli, dovidjenja, neka krene kroz Zubin potok, Hajduk iz Kule, Borcha i slichna mesta. Ova dva kluba su poznatija od bilo kog menadzera. Ova dva kluba su reklama sama po sebi. Zashto ti "menadzeri" ne jure igrache iz Borche..?? Zato shto za takve klubove niko zivi ne zna i ne bi mogli da prodaju bilo koga, pored svojih "neverovatnih" sposobnosti. probelm je shto su ti menadzeri u dosluhu sa ljudima iz kluba i njima direktno u dzep trpaju procente. Tu je rak rana. U suprotnom, ovo se reshva za sedam dana. Takodje , kada petlic dodje u jedan od dva kluba, proceni se , posle nekog perioda da je talenat, odmah s epotpisuje ugovor sa roditeljima da do 24 ne moze da ode iz kluba. Svakako, klub ce biti duzan da redovno isplacuje stipendije i pirmnaja koja dodju kasnije u njihovoj karijeri. Ako klinac zeli raskid ranije, zna se tarifa po kojoj moze da ode. Pare idu direktno u klub.
Sve bi to bilo lako regulisati da u vrhu ne sedi peta kolona (lopovi). Da se ne lazemo vishe.

Vladimir

pre 11 godina

Ma kakva bre revizija ugovora. Gašenje BRE. Dosta mi je više vesti o propalim državnim institucijama. Katanac pa da se razilazimo. A navijači ovog propalog kluba lako će se snaći. Eto, u košarci su pokazali da mogu navijati za bilo koga. Tako da, nema štete.

Vaše ime*

pre 11 godina

„Jednostavno, stav Crvene zvezde je da ubuduće ne igraju fudbaleri čiji su ugovori štetni po klub“.

A ko je sklopio takve ugovore? Tole? Vanzemaljci? Barak Obama? Kim Džong Un? Ili možda ipak Zvezda? Kako su onda ti ugovori štetni po klub? Sami ste ih sklapali. To što ste nudili nekome nešto što ne možete da ispunite je samo vaš problem. Ako ne možete da ispunjavate svoje obaveze, uvek možete da raskinete ugovore sa igračima i da im isplatite sve dosadašnje dugove + penal za raskid ugovora. Igrači ni u kom slučaju ne moraju da prihvate vaše nove tzv. revizije. Niko nije lud da prihvati nešto što ide njemu u štetu.

Kuvar Pera

pre 11 godina

Hahahahaha... pa, ti menadjerski ugovori su ključ stanja u našem fudbalu... selekcije igrača za naše bajen klubove, ali i za reprezentaciju!

čikadača

pre 11 godina

Klub je sklopio dogovor sa Radnom zajednicom oko ipslate minimalaca, a svi koji ne budu prihvatili dobiće otkaz.


Obratite pažnju na reč dogovor.Svi koji ne prihvate dogovor po kome ne dobijaju koliko su zaradili nego koliko neko misli da im treba udeliti,dobiće otkaz.Opasan dogovor,pravi onako u stilu Zvezde: ko traži svoje pare taj je sve najgore.
Bruka i sramota.

alexPFC

pre 11 godina

Znači sledi zavrtanje ruku. Tu je Čović stručnjak. Čuj džentlmenski dogovor. Pa to je smešno, opšte je poznato kako je vraćen dug KK CZBGDIVATELEKOM. Naravno džentlmenski. EJ SRBIJO!!!!!!

Igor

pre 11 godina

U potpunosti se slazem,cak i igracima treba ponuditi minimalac,pa ko ne pristane poslati ga na tribine do kraja ugovora neka gleda utakmice,a pustiti omladince da igraju.

DELIJA 011

pre 11 godina

Počinje "zavrtanje ruke" igračima a sa druge strane traži se rezultat . TEŠKO ĆE TO IĆI . Inače nisu tu igrači krivi oni su potpisali ugovore koje je neko ISPREGOVARAO . Ko je PREDSTAVLJAO ZVEZDU kada su ugovori potpisivani i hoće li taj biti pozvan u "svojstvu građanina" u policiju ? Ne razumem se ali zato se ne primeni recept iz KK ? Dodamo imenu Beograd ilu Ub i mi smo novi "pravni subjekat" i odmah NIKOM NIŠTA NE DUGUJEMO . PRETHODNE DUGOVE NEKA VRAĆAJU ONI KOJI SE IH I NAPRAVILI . Jednostavno ...

Deki

pre 11 godina

Prosto neverovatno.Revizija je moguća samo ako se menadžer i igrač slože.Ugovori moraju koji su potpisani da se poštuju.Vi nikoga ne poštujete,a tražite da vas poštuju? Koja distribucija igrača,koga ste vi prodali u zadnjih nekoliko godina? Koga ste vi platili 500-600 hiljada evra pa pominjete 40% posle prodaje? Ovo je čist bezobrazluk od kluba.Dugujete struju a zakazujete noćni termin? Ponašate se kao da ste Mančester i kao da nikome niste dužni,a ovamo tražite da vam igrači igraju za džabe,da vam klubovi ne puštaju menice jer vas čekaju više od dve godine za novac!Sramota šta se radi u Srbiji!

čikadača

pre 11 godina

Klub je sklopio dogovor sa Radnom zajednicom oko ipslate minimalaca, a svi koji ne budu prihvatili dobiće otkaz.


Obratite pažnju na reč dogovor.Svi koji ne prihvate dogovor po kome ne dobijaju koliko su zaradili nego koliko neko misli da im treba udeliti,dobiće otkaz.Opasan dogovor,pravi onako u stilu Zvezde: ko traži svoje pare taj je sve najgore.
Bruka i sramota.

Vaše ime*

pre 11 godina

„Jednostavno, stav Crvene zvezde je da ubuduće ne igraju fudbaleri čiji su ugovori štetni po klub“.

A ko je sklopio takve ugovore? Tole? Vanzemaljci? Barak Obama? Kim Džong Un? Ili možda ipak Zvezda? Kako su onda ti ugovori štetni po klub? Sami ste ih sklapali. To što ste nudili nekome nešto što ne možete da ispunite je samo vaš problem. Ako ne možete da ispunjavate svoje obaveze, uvek možete da raskinete ugovore sa igračima i da im isplatite sve dosadašnje dugove + penal za raskid ugovora. Igrači ni u kom slučaju ne moraju da prihvate vaše nove tzv. revizije. Niko nije lud da prihvati nešto što ide njemu u štetu.

Vladimir

pre 11 godina

Ma kakva bre revizija ugovora. Gašenje BRE. Dosta mi je više vesti o propalim državnim institucijama. Katanac pa da se razilazimo. A navijači ovog propalog kluba lako će se snaći. Eto, u košarci su pokazali da mogu navijati za bilo koga. Tako da, nema štete.

aca_bg

pre 11 godina

"Crvena zvezda je pretvorena u poligon za distribuciju igrača u inostranstvo"... A koji je to igrac prodat u poslednje vreme, kome i za koliko para? Pre ce biti da je Zvezda postala groblje talenata.Cak je i Darko Lazovic strasno nazadovao u poslednjih godinu dana a o drugima i da ne pricamo.

alexPFC

pre 11 godina

Znači sledi zavrtanje ruku. Tu je Čović stručnjak. Čuj džentlmenski dogovor. Pa to je smešno, opšte je poznato kako je vraćen dug KK CZBGDIVATELEKOM. Naravno džentlmenski. EJ SRBIJO!!!!!!

zoran

pre 11 godina

Zvezda, Partizan takodje, treba da otkachi sve menadzere i njihove agencije i otvori svoju menadzersku agenciju. Ko zeli da igra u pomenuta dva kluba moze samo da potpishe za klupsku aagenciju. Ko ne zeli, dovidjenja, neka krene kroz Zubin potok, Hajduk iz Kule, Borcha i slichna mesta. Ova dva kluba su poznatija od bilo kog menadzera. Ova dva kluba su reklama sama po sebi. Zashto ti "menadzeri" ne jure igrache iz Borche..?? Zato shto za takve klubove niko zivi ne zna i ne bi mogli da prodaju bilo koga, pored svojih "neverovatnih" sposobnosti. probelm je shto su ti menadzeri u dosluhu sa ljudima iz kluba i njima direktno u dzep trpaju procente. Tu je rak rana. U suprotnom, ovo se reshva za sedam dana. Takodje , kada petlic dodje u jedan od dva kluba, proceni se , posle nekog perioda da je talenat, odmah s epotpisuje ugovor sa roditeljima da do 24 ne moze da ode iz kluba. Svakako, klub ce biti duzan da redovno isplacuje stipendije i pirmnaja koja dodju kasnije u njihovoj karijeri. Ako klinac zeli raskid ranije, zna se tarifa po kojoj moze da ode. Pare idu direktno u klub.
Sve bi to bilo lako regulisati da u vrhu ne sedi peta kolona (lopovi). Da se ne lazemo vishe.

dragan

pre 11 godina

Tek se sad vidi sta su radili Lukic & co. dok su propovijedali ljubav prema Zvezdi i svoju nedodirljivost ogrtali plastom patriotizma a za sve neuspehe krivili druge.

Puna podrska Covicu i ekipi.

Jerry Drake

pre 11 godina

Ovaj Kokeza baš deluje kao intelektualac koji ume da sastavi ovakvo saopštenje.
Scenario je isti kao i u KK Sledeća sezona, sledi stečaj i zamrzavanje kluba na neodređen rok, a onda fuzija sa Lokomotivom iz Železnika gde se dobija novi naziv kluba FK CRVENA LOKOMOTIVA BEOGRAD AKVA VIVA

Kuvar Pera

pre 11 godina

Hahahahaha... pa, ti menadjerski ugovori su ključ stanja u našem fudbalu... selekcije igrača za naše bajen klubove, ali i za reprezentaciju!

Igor

pre 11 godina

U potpunosti se slazem,cak i igracima treba ponuditi minimalac,pa ko ne pristane poslati ga na tribine do kraja ugovora neka gleda utakmice,a pustiti omladince da igraju.

zoki

pre 11 godina

Koliko igraca ima Zoran Stojadinovic u omladinskoj skoli, Cikic, Tisma, Ivanovic, Bjelicic....... I on radi posteno na grbaci Zvezde. Sledeca utakmica sa Kragujevcom na terenu ce biti Garido, Dauda,Petkovic I ostali Zokijevi puleni.
Ukoliko se ne stane sa ovom politikom da jedino ugovori sklopljenji od strane Stojadinovica nisu stetni veoma brzo nam se sprema kraj.Dokle vise lazni patriotizam i ljubav prema klubu a radnici bez plate 10 meseci .

Sale@

pre 11 godina

Vidim ljudi su totalno nepozvani da komentarišu ovo...
Zvezda može ispoštovati ugovore do tancina, a da igrač više ne zaigra ni minuta. Neigranjem gubi u vrednosti, gubi se na budućem ugovoru, tako da ostaju svi uskraćeni - i Zvezda koja se žrtvuje zarad budućeg dobra, i menadžeri i bivši timovi.
Umesto milion evra za recimo Petra Petrovića danas, za 3 meseca neigranja isti će vredeti 3 puta manje.
Podrška Zvezdi i sami napred!!!

zoran

pre 11 godina

Totalna podrska. A da dodam i nesto malo price...
Najbolji su ovi sto pricaju - da je "Zvezda" napravila ugovor pa MORA da plati. Nije tacno. Ugovore potpisuje uprava sa drugom ugovornom stranom. Znaci radi se o konkretnim ljudima. Ona potpisuje u ime Zvezde (koju treba da vodi "domacinski"), ali je dokazivo da li se namerno ponasa neracionalno i onda se utvrdjuje i namera druge strane. Ako firma NE MOZE da plati (jer je vodjena lose, krali ljudi preko nje i slicno, jednostavno je u minusu) onda ide u stecaj ili pregovara i nudi ono sto moze. Ko nece moze da se tuzi, trazi svoje i slicno...kad ce to dobiti, nek se sam sracuna.
Jos je veca fora da se svi ugovori MORAJU postovati...ako se utvrdi da je ugovor pravljen na stetu firme uz znanje ili neznanje strane koja je u njeno ime pregovarala?

(Max, 28. mart 2013 20:23)


Dechko, ti ochigledno ideju nemash shta je to ugovor ISPRED SUDA, ako dodje do procesa. Takodje ne znash shta je to stechaj, ako dodje do tog razreshenja. Stechaj - znachi da ce rasprodati svu imovinu, to radi nezavisna drzavna komisija, te pare od prodaje idu onima kojima se duguje.
Sa ugovorom pred UEFA organizaciju Zvezda nema promil shanse da izadje kao pobednik. No, to ti ne znash, pa mashtash. Ovde se ne radi o navijachu Partizana, vec starom Zvezdashu, ali realnom.

Kako vas je Lukic zadojio iluzijom..strashno.

DELIJA 011

pre 11 godina

Počinje "zavrtanje ruke" igračima a sa druge strane traži se rezultat . TEŠKO ĆE TO IĆI . Inače nisu tu igrači krivi oni su potpisali ugovore koje je neko ISPREGOVARAO . Ko je PREDSTAVLJAO ZVEZDU kada su ugovori potpisivani i hoće li taj biti pozvan u "svojstvu građanina" u policiju ? Ne razumem se ali zato se ne primeni recept iz KK ? Dodamo imenu Beograd ilu Ub i mi smo novi "pravni subjekat" i odmah NIKOM NIŠTA NE DUGUJEMO . PRETHODNE DUGOVE NEKA VRAĆAJU ONI KOJI SE IH I NAPRAVILI . Jednostavno ...

Marko

pre 11 godina

Pa koliko je meni poznato,procenat od prodaje igrača je 10% maksimum,znam menadžere koji su dobijali i 5% ,jer su predsenici klubova uzimali za sebe,ne znam sada odkud 20%

zoran

pre 11 godina

Ovo je opasna igra. Zvezda se malo prerachunala. Igrachi imaju ugovore...znachi nema tu dogovora. Ako poshalju te papire u UEFA kancelariju, ovi ce da ugase klub. Sa njima nema dogovora, vec ce im postaviti rok za isplatu do poslednjeg evra + troshkovi procesa. U tom momentu, zasita, samo ce katanac biti spas. Mislim da ovaj manevar ne moze da radi klub koji je u ovoj poziciji, jos da nastupa ovako arogantno, a znamo da su pre nekoliko dona radila kljeshta za sechu struje. No, smilovashe se pa pustishe josh malo. Ovde treba dobro razmisliti.

Monarhista

pre 11 godina

To breeeeee
Isteraj sve i pocnite s klincima...samo to je resenje....motkama oterati sve koji stete klubu,menadzere,mamine sinove,placene vodje navijaca,kriminalce....da postanemo normalan veliki klub kao sto smo bili...

011

pre 11 godina

Vidim da je izgleda ozbiljna nestasica lekova za komplekse i frustracije???

Ovolika kolicina isfrustriranih navijaca JSD-a na komentarima u vezi necega sto sa njima nema apsolutno nikakve veze, osim sto je jedina ispravna stvar da bi klub nastavio da funkcionise kako treba, pa se bojim da im to smeta!!!

Za vas se odavno zna da ste uglavnom svi bez ikakvog morala, obraza i kulture i umesto sto gurate nos gde mu nije mesto, pre neko ista kazete po pitanju ovoga, razmislite da Zvezda resava problem u svom dvoristu, ne trazi ni od koga nista i ne koristi svaku priliku da kuka i prosi pare kao sto predsednik vaseg kluba radi iz dana u dan citavu godinu, jedino ne pominjuci za koliku platu on radi!

Ta Zvezda je uvek bila najveci brend Srbije i institucija za Partizan u svakom pogledu, koliko god se to vama svidjalo ili ne i kao takva zasluzuje da joj drzava prvoj napuni budzet i pomogne, pa se opet niko ne ponizava i ne prosi kao sto vas predsednik radi!!!

Ako vam je zao ljudi koji ce da dobiju otkaz, toplo ih preporucite vasem klubu pa nastavite da ih placate! Pocnite recimo sa bivsom sekretaricom i njenom platom od 600 000 dinara pa da vidimo dokle cete!!! Eto takvi su sisali Zvezdu kao pijavice, pa je to ipak kako tako funkcionisalo, a koliko vidim neko ne moze da isplati ni normalne plate u Teleoptiku, pa mislim da bi mnogo vise time trebali da se pozabavite!

A cega bi se tek naslusali da je Partizan barem malo transparentan kao Zvezda bolje da ne znate i zato TISINA!!!

Jug

pre 11 godina

@max

"Ako firma NE MOZE da plati onda ide u stecaj"

Slazem se. Dakle 4-ta Liga ili Katanac, izaberite sami. Siguran sam jedino da ne treba odugovlaciti.

Pozdrav.

Jug

pre 11 godina

@011

"Zvezda NE TRAZI ni od koga nista i ne koristi svaku priliku da KUKA I PROSI pare"

Da li si siguran da znas o cemu pricas? Covic i svaki dan u svakom mogucem vidu medija. Placate trenera od "donacija", "dogovor" o minimalcima, "dogovor" sa menadzerima sada, "dogovor" sa poveriocima da odloze potrazivanja pa da mogu da se registruju igraci..."DOGOVOR" sa EPS-om pa da ima tople vode na stadionu.

Pozdrav.

Zile

pre 11 godina

Zvezda može ispoštovati ugovore do tancina, a da igrač više ne zaigra ni minuta. Neigranjem gubi u vrednosti, gubi se na budućem ugovoru, tako da ostaju svi uskraćeni - i Zvezda koja se žrtvuje zarad budućeg dobra, i menadžeri i bivši timovi.
(Sale@, 28. mart 2013 20:47)

Ah, neko je najzad otkrio svu lepotu dobre stare ucene.

Max

pre 11 godina

Totalna podrska. A da dodam i nesto malo price...
Najbolji su ovi sto pricaju - da je "Zvezda" napravila ugovor pa MORA da plati. Nije tacno. Ugovore potpisuje uprava sa drugom ugovornom stranom. Znaci radi se o konkretnim ljudima. Ona potpisuje u ime Zvezde (koju treba da vodi "domacinski"), ali je dokazivo da li se namerno ponasa neracionalno i onda se utvrdjuje i namera druge strane. Ako firma NE MOZE da plati (jer je vodjena lose, krali ljudi preko nje i slicno, jednostavno je u minusu) onda ide u stecaj ili pregovara i nudi ono sto moze. Ko nece moze da se tuzi, trazi svoje i slicno...kad ce to dobiti, nek se sam sracuna.
Jos je veca fora da se svi ugovori MORAJU postovati...ako se utvrdi da je ugovor pravljen na stetu firme uz znanje ili neznanje strane koja je u njeno ime pregovarala? Ako se zna da je i druga strana znala da je to na stetu druge? Pozabavite se malo provrednim pravom pa cete videti.
Po vasoj logici ovi sto su potpisivali ugovore na stetu AIK banke (ne ovi iz banke nego druga strana) nisu krivi u toj kradji? Jesu i to pravna drzava zna i prihvata i sankcionise.
Dakle, grobarski dusebriznici, batalite nase brige. Zvezda je u g.... i mi smo toga svesni, ali i vi kasnite dve-tri plate dok "dugonogom" marketingu verovatno nista ne fali. I faktura Zekstre na Grobarskom racunu je legitimna stavka...ali da li je legalna?

lale

pre 11 godina

za maxa
...malo si u pravu a malo i nisi.
1.ugovor se mora postovati. U slucaju da ne moze da dodje do isplate koja je u ugovoru, ide se na sud. Tacno je, da je jedna od opcija stecaj, postavljanje stecajnog sudije, upravnika bla bla i tako redom. Ali ako cemo po zakonu...covic i dzajic to moraju da plate, a nek se oni posle regresno razracunaju i sa lukicem i sa piksijem i sa svim redom...

2. da vidim kako ce nekog sudiju privrednog suda da ubede da je fudbaler znao da klub ne moze da mu plati dogovoren iznos...ovde namere za prevarom od fudbalera nije bilo, covek je dosao da odradi svoj posao...a pitanje je dali je bilo namere od kluba da ne ispostuje dogovoreno

3. zbog gorenavedenog regresnog razracunavanja sadasnja uprava bi trebala da tuzi bivse rukovodioce(cek to da vidim)


4.proces bi bio interesantan, iz vise razloga:ulazimo na teren sportskog menadzmenta,na videlo izlaze poslovni potezi onih koji su vodili klub, i naravno...svi papiri na sunce

5. sve ovo pada u vodu...jer ovo je evetualna prica pred privrednim sudom...ali bojim se da ce biti kako je neko vec rekao. Igrc nece imati strpljenja da ceka, sa papirima u UEFA i...

6. i za kraj...koliko bahatosti,bezobrazluka, alavosti i obesti je potrebno da se napravi visemilionski dug?...bukagijeeeeee

011

pre 11 godina

@Zvezda ne traži ni od koga ništa osim sledećeg:

- reprogram višemilionskog duga za struju
- smanjenje plata igračima i provizija menadžerima
- oprost duga prema bivšim igračima i trenerima
- oprost duga prema klubovima u zemlji
- oprost duga prema zaposlenima u klubu

Od svega ovoga može da dobije samo jedno: velelpni tržni centar na mestu nekadašnje rupe!

HAHAHA…HAHA !!!


(Jerry Drake, 28. mart 2013 21:40)

Nemas ti veze sa zivotom prijatelju!!!

Da, Zvezda trazi reprogramiranje dugova i reviziju ugovora i plata UNUTAR KLUBA, ali ne ide okolo i ne prosi pare da njene igrace neko placa i da jos malo i doplati ne bi li se pojacali, kao sto neko radi godinu dana!!! Opost od drugih klubova nikada niko nije trazio i ne radi da ti ne kazem sta!!!

Koliko za struju duguje Zvezda, duguje i Partizan samo sto je njhovo poslovanje TOP SECRET godinama, kao sto je Zvezda dugovala Pioniru , pa se na kraju videlo da Partizan duguje isto i to pored svih para od 10 godina Evrolige!!! E to je sramota, a i tada su oni bili prvi koji su kukali da to treba da plati grad , da ti malo osvezim to nazovi pamcenje!!!

A sto se "rupe" tice vidi.... ako se nesto bude rusilo rusice se najruzniji stadion u Evropi vlasnistvo JNA tzv LAVOR, a ta rupa je i uzrok svih vasih kompleksa, jer ste na njemu KRISOM gledali Real, Barselonu, Milan, Inter, Bajern ....a na vasem Fljamurtari, pa mi je sasvim jasno koliko bi voleo da je nema!!!

Trouth

pre 11 godina

Ima jedna stvar koja mi nikako nije
jasna kod bilo kog kluba u ovoj zemlji. Prica se o velikim ugovorima, znacajnim primanjima, pa I javno. Da li neko na te plate placa isto tako konkretne doprinose? Cek bre...ja ne mogu platu radniku da dam ako ne platim doprinose. Odakle im toliki kes svima za isplatu...drzava se ne zapita?

pravi delija veran je ko pas

pre 11 godina

Sramota je sta klub radi! Ugovori mora da se postuju, makar i stetni ugovori, a nema sumnje da su stetni. Medjutim, ako pretimo igracima, stavljajuci ih u cosak po principu "uzmi ili ostavi", zavrsicemo sa tuzbom na sudu i jos cemo morati da platimo sudske troskove! Treba policiji predati svu dokumentaciju, pa da se pozabave gospodom koja su nas sahranili.
Igraci ne mogu da daju maksimum ako su u grcu i ako su neplaceni!
A voleo bih da vidim upravu da radi za minimalac...vazi...

Jerry Drake

pre 11 godina

(011, 28. mart 2013 20:57)Re:

Zvezda ne traži ni od koga ništa osim sledećeg:

- reprogram višemilionskog duga za struju
- smanjenje plata igračima i provizija menadžerima
- oprost duga prema bivšim igračima i trenerima
- oprost duga prema klubovima u zemlji
- oprost duga prema zaposlenima u klubu

Od svega ovoga može da dobije samo jedno: velelpni tržni centar na mestu nekadašnje rupe!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

P.S. Kako Tanjug javlja, Srećko Katanac je već negde oko Autokomande!

katanac na stadionu vojske Srbije

pre 11 godina

"Ako firma NE MOZE da plati onda ide u stecaj"

Slazem se. Dakle 4-ta Liga ili Katanac, izaberite sami. Siguran sam jedino da ne treba odugovlaciti.

Pozdrav.
(Jug, 28. mart 2013 20:45)

Pises sa juga a nemas pojma o stecaju. Kad se bakrotira popisuje se imovina i rasprodaje, ako se bankrotira sto mislis da se krece iz 4 lige (uvatili ste se 4 lige kao pijan plota), od nule se krece iz 7 lige (opstinske).

Moram da te razocaram opcija bakrota i stecaja nikome nije u interesu u ovoj drzavi, samo navijacima partizana, i zato ste jadni i taj film necete gledati NIKADA. Uostalom iako dodje do toga, mi bar imamo sta da zalozimo, stadion u svom vlasnistvu\, dok vi i nemate stadion, nego koristite stadion vojske.

Pozdrav iz Jagodine sa 5 sprata

smiri se popij kompleksan

pre 11 godina

Ma kakva bre revizija ugovora. Gašenje BRE. Dosta mi je više vesti o propalim državnim institucijama. Katanac pa da se razilazimo. A navijači ovog propalog kluba lako će se snaći. Eto, u košarci su pokazali da mogu navijati za bilo koga. Tako da, nema štete.
(Vladimir, 28. mart 2013 19:02)

OD casa ljubavi, dosao si da iskazes mrznju na strani o Zvezdi. Ne razumem sta ti se tice, sta se radi u tudjem dvoristu, ali razumem te u sredu ce se cas ljubavi zavrsiti dobrim seksom u Super ligi Srbije, jos jednim porazom

4 poraz u najavi

pre 11 godina

Ma kakva bre revizija ugovora. Gašenje BRE. Dosta mi je više vesti o propalim državnim institucijama. Katanac pa da se razilazimo. A navijači ovog propalog kluba lako će se snaći. Eto, u košarci su pokazali da mogu navijati za bilo koga. Tako da, nema štete.
(Vladimir, 28. mart 2013 19:02)

Ono sto fali tebi je obraz, pa ja ne znam da li postoji u Srbiji veca drzavna institucija od JSD Partizan. Spremi se za sex u sredu

posmatrac

pre 11 godina

Znate sta sad meni nije jasno. Kako je moguce da toliko komentara ogovara zbivanja u klubu i kao nesto
pljuje? Svi znaju da se kralo na veliko, da su svi zivi preko veza tamo radili i sada kao jadni oni... dug nisam ja napravio al cu da otplacujem a za te mere stednje bas me briga, sve ugasiti oterati i prodati. ko je tamo radio a cutao je, stonse nije zalio kada mu je precenjena plata redovno stizala

riječanin

pre 11 godina

titule,bodovi,rivali,igra,ma sve je to nebitno u ovom teškom trenutku za klub ali zato poslovanje,organizacija,menadžeri,lopovluk i sve loše navike da zauvijek izbacimo iz zvezde i da funkcioniramo kao normalan klub a sve drugo će doći samo po sebi jer zvezda će uvijek sjati i nas veseliti

Krang

pre 11 godina

Obozavam sto je 95% komentara od strane grobara. Svi zabrinuti za MENADZERE, koji vise nece moci da sistematski unistavaju Zvezdu! Od iskrenih i istinskih Zvezdasa ova uprava ima punu podrsku! Čoviću legendo!

BG74

pre 11 godina

Ajde bre glodari tisina.Evo pa se malo informisite o vasem klubu.Nece moci Dacic da stiti Djuru jos dugo. http://www.youtube.com/watch?v=fVWilgo1Ac8

veliki strumf

pre 11 godina

Koliko se samo grobara okuplja na vestima o Zvezdi i sladi se. Kad i ispred vasih vrata zaigra mecka, a evo samo sto nije, necu se skidati sa vasih vesti, ostavljacu po 5 komentara na svaku. Idite brinite vasu brigu, kod vas je situacija jos crnja - cim Djura ide videcete. Ovakve ugovore sklapali su ljudi koji su osramotili i ponizili Zvezdu i treba ih sve do jednog tuziti za naknadu stete. Ionako su se i sami ugradjivali u te procente. Za svaku neizvrsenu reviziju menadzerskog ugovora pustiti tuzbu za naknadu stete u iznosu koji ode menadzeru pa Zvezda nece biti ostecena. Zasto ova uprava stiti Lukica i kompaniju?

vasa

pre 11 godina

Vidim ljudi su totalno nepozvani da komentarišu ovo...
Zvezda može ispoštovati ugovore do tancina, a da igrač više ne zaigra ni minuta. Neigranjem gubi u vrednosti, gubi se na budućem ugovoru, tako da ostaju svi uskraćeni - i Zvezda koja se žrtvuje zarad budućeg dobra, i menadžeri i bivši timovi.
Umesto milion evra za recimo Petra Petrovića danas, za 3 meseca neigranja isti će vredeti 3 puta manje.
Podrška Zvezdi i sami napred!!!
(Sale@, 28. mart 2013 20:47)

Ali zato mora da mu isplati do zadnjeg evra ugovor iako sedi na klupi (ili trenira sa rezervama)... Pre toga mora da mu isplati sve sto mu do sada duguje ili on lepo ode kod UEFE i dobije raskid ugovora na stetu kluba... A cak i da mu isplate sve sto mu duguju, a ne placaju mu redovno platu po ugovoru (bez obzira sto ne igra u prvom timu) on se posle dva-tri meseca, posle prvog kasnjenja pojavi kod UEFE i dobije raskid ugovora na stetu kluba, jer UEFA uvek stiti igraca... Prema tome, ako se igrac zainati sigurno ce dobiti spor... Nije on kriv sto je Zvezdina uprava potpisala ugovor kakav je potpisala... Niko ih nije terao!!!

Sale@

pre 11 godina

vasa...

Ti ne kapiraš suštinu!?! Jeste da Zvezda mora ispoštovati ugovore - svima se nudi revizija, ko prihvati OK, ko ne ćao, uz isplatu ugovorenog.
Problem je što Zvezda kupi jednog igrača za 400 hiljada, uloži u njega za dve godine kroz platu još toliko najmanje, a proda ga na kraju za milion, milion ipo evra. Neka je i dva!
40% od toga uzme bivši klub, 20 ili 30% uzme menadžer. Zvezdi ostane kad se porez odbije, najmanje od toga. Razumeš nadam se sada šta je cilj novih ugovora.
Sećaš se da je Žigićev menadžer Ćalasan, svojevremeno za transfer u Španiju, uzeo po ugovoru 50%.
Priznaćeš suludo!!!

Sunce Slobode

pre 11 godina

@veliki strumf

"Koliko se samo grobara okuplja na vestima o Zvezdi i sladi se. Kad i ispred vasih vrata zaigra mecka, a evo samo sto nije, necu se skidati sa vasih vesti, ostavljacu po 5 komentara na svaku."

Nema potrebe za tim. Oni su nebitni. Bitna nam je samo Zvezda jer mi navijamo za Zvezdu, a ne mrzimo druge. Kada zivot provodis tako sto vise mrzis tudj klub nego sto volis svoj, onda si u gadnom problemu.
Sto se vesti tice, podrzavam upravu u ovim koracima, unistavani smo godinama, ne moze nam biti bolje preko noci. Ne znamo da li cemo uopste igrati Evropu ove godine, nemamo pojma sta nas ceka sutra. I bas zbog toga, jedino sto mi mozemo da uradimo je da se pojavimo u subotu na Marakani i pomognemo klubu. Aj' bas da vidimo koliko nas ima odanih na -11 . . .

SA SEVERA NEK' ZAPEVA SVAKO,
NEK' DRIBLA BAJKO,
ZVEZDA SAMPION!

Mile

pre 11 godina

Prodajte skupa kola i vozite se prevozom.
Ako postoji ljubav prema klubu sve se moze.
Pa kad stanemo na zdrave noge bit ce i para da se dele.

Jug

pre 11 godina

@5 sprat

"Dakle 4-ta Liga ILI Katanac"

Moram da te razocaram, ne znas da citas. Po kom je postupku taj stadion "uknjizen" (ako i uopste) je predmet za krivican postupak. Uostalom, zemljiste je mnogo vrednije nego sam objekat a zemljiste svakako pripada Gradu.

Pozdrav selu iz Grada

Robi-D-Slaninar

pre 11 godina

Ljudi, zvezda je uvek imala mogućnost da kupuje igrače po tržišnoj ceni, a nisu jer nisu imali para... I sad, kad su već doveli igrače, nko se buni?!?! Pretite igračima da će sedeti na klupi ako ne pristanu na minimalce?!?! Jel znate šta znači reč "ugovor"!?!? Još ovaj priča na-glas da će ON da bira kome će da isplati procenat od transfera a kome neće?!?! Smešno :) ! Pa ti isti klubovi će vas blokirati i nećete moći da igrate ni područnu beogradsku ligu. Trebali ste lepo da proglasite bankrot, ovako se samo brukate...

Ljubisa livac

pre 11 godina

Ali neki ugovori su sklopljeni i bez dinara. Pouzdano znam da je Jagodina izasla Zvezdi u susret tako sto nije ni trazila ni dinar obestecenja ali imaju pravu na 50% sledeceg transfera. Sto je sasvim normalno i pravedno. Ko je bar jednom igrao Managera sa slabijom ekipom zna za tu praksu. Tako da bi bilo nepravedno njega stavljati u drugi plan zbog toga. Slican slucaj i sa Milivojevicem (40% od sledeceg).

marko__bgd

pre 11 godina

jasno je sta se desava...zvezda je platila sitno obestecenje za nekog igraca drugom klubu,menadzeri,ili agencije uzimaju 40 do 50 posto od sledeceg transfera...i proda lepo zvezda tog igraca za npr milion eura...pola miliona uzima agencija,koja posle dalje prosledjuje svima deo novca koji su ucestvovali u tom dilu...a to su celni ljudi zvezde,i tog nekog kluba,i jos njih par sigurno,mafija...i to je legalno,i ok...nema tu zakonskih prepreka...problem je u tome sto su ne samo zvezda,nego i svi ostali klubovi placaju cenu toga...i to je jedan od glavnih uzroka zasto fudbal propada,i klubovi...i zasto se desavaju ovakve situacije kao u zvezdi i partizanu...te ljude ne interesuje uspeh u fudbalu,vec samo prodaja,i novac...zato ih treba rasterati...partizan maze oci svojim navijacima titulama,prikrivajuci time ono sta se zaista desava...a zvezda,ha..zvezda je zbog toga dozivela krah iz koga ce se tesko izvuci...

Deki

pre 11 godina

Prosto neverovatno.Revizija je moguća samo ako se menadžer i igrač slože.Ugovori moraju koji su potpisani da se poštuju.Vi nikoga ne poštujete,a tražite da vas poštuju? Koja distribucija igrača,koga ste vi prodali u zadnjih nekoliko godina? Koga ste vi platili 500-600 hiljada evra pa pominjete 40% posle prodaje? Ovo je čist bezobrazluk od kluba.Dugujete struju a zakazujete noćni termin? Ponašate se kao da ste Mančester i kao da nikome niste dužni,a ovamo tražite da vam igrači igraju za džabe,da vam klubovi ne puštaju menice jer vas čekaju više od dve godine za novac!Sramota šta se radi u Srbiji!

Vladimir

pre 11 godina

Ma kakva bre revizija ugovora. Gašenje BRE. Dosta mi je više vesti o propalim državnim institucijama. Katanac pa da se razilazimo. A navijači ovog propalog kluba lako će se snaći. Eto, u košarci su pokazali da mogu navijati za bilo koga. Tako da, nema štete.

čikadača

pre 11 godina

Klub je sklopio dogovor sa Radnom zajednicom oko ipslate minimalaca, a svi koji ne budu prihvatili dobiće otkaz.


Obratite pažnju na reč dogovor.Svi koji ne prihvate dogovor po kome ne dobijaju koliko su zaradili nego koliko neko misli da im treba udeliti,dobiće otkaz.Opasan dogovor,pravi onako u stilu Zvezde: ko traži svoje pare taj je sve najgore.
Bruka i sramota.

alexPFC

pre 11 godina

Znači sledi zavrtanje ruku. Tu je Čović stručnjak. Čuj džentlmenski dogovor. Pa to je smešno, opšte je poznato kako je vraćen dug KK CZBGDIVATELEKOM. Naravno džentlmenski. EJ SRBIJO!!!!!!

011

pre 11 godina

Vidim da je izgleda ozbiljna nestasica lekova za komplekse i frustracije???

Ovolika kolicina isfrustriranih navijaca JSD-a na komentarima u vezi necega sto sa njima nema apsolutno nikakve veze, osim sto je jedina ispravna stvar da bi klub nastavio da funkcionise kako treba, pa se bojim da im to smeta!!!

Za vas se odavno zna da ste uglavnom svi bez ikakvog morala, obraza i kulture i umesto sto gurate nos gde mu nije mesto, pre neko ista kazete po pitanju ovoga, razmislite da Zvezda resava problem u svom dvoristu, ne trazi ni od koga nista i ne koristi svaku priliku da kuka i prosi pare kao sto predsednik vaseg kluba radi iz dana u dan citavu godinu, jedino ne pominjuci za koliku platu on radi!

Ta Zvezda je uvek bila najveci brend Srbije i institucija za Partizan u svakom pogledu, koliko god se to vama svidjalo ili ne i kao takva zasluzuje da joj drzava prvoj napuni budzet i pomogne, pa se opet niko ne ponizava i ne prosi kao sto vas predsednik radi!!!

Ako vam je zao ljudi koji ce da dobiju otkaz, toplo ih preporucite vasem klubu pa nastavite da ih placate! Pocnite recimo sa bivsom sekretaricom i njenom platom od 600 000 dinara pa da vidimo dokle cete!!! Eto takvi su sisali Zvezdu kao pijavice, pa je to ipak kako tako funkcionisalo, a koliko vidim neko ne moze da isplati ni normalne plate u Teleoptiku, pa mislim da bi mnogo vise time trebali da se pozabavite!

A cega bi se tek naslusali da je Partizan barem malo transparentan kao Zvezda bolje da ne znate i zato TISINA!!!

Igor

pre 11 godina

U potpunosti se slazem,cak i igracima treba ponuditi minimalac,pa ko ne pristane poslati ga na tribine do kraja ugovora neka gleda utakmice,a pustiti omladince da igraju.

Vaše ime*

pre 11 godina

„Jednostavno, stav Crvene zvezde je da ubuduće ne igraju fudbaleri čiji su ugovori štetni po klub“.

A ko je sklopio takve ugovore? Tole? Vanzemaljci? Barak Obama? Kim Džong Un? Ili možda ipak Zvezda? Kako su onda ti ugovori štetni po klub? Sami ste ih sklapali. To što ste nudili nekome nešto što ne možete da ispunite je samo vaš problem. Ako ne možete da ispunjavate svoje obaveze, uvek možete da raskinete ugovore sa igračima i da im isplatite sve dosadašnje dugove + penal za raskid ugovora. Igrači ni u kom slučaju ne moraju da prihvate vaše nove tzv. revizije. Niko nije lud da prihvati nešto što ide njemu u štetu.

4 poraz u najavi

pre 11 godina

Ma kakva bre revizija ugovora. Gašenje BRE. Dosta mi je više vesti o propalim državnim institucijama. Katanac pa da se razilazimo. A navijači ovog propalog kluba lako će se snaći. Eto, u košarci su pokazali da mogu navijati za bilo koga. Tako da, nema štete.
(Vladimir, 28. mart 2013 19:02)

Ono sto fali tebi je obraz, pa ja ne znam da li postoji u Srbiji veca drzavna institucija od JSD Partizan. Spremi se za sex u sredu

Max

pre 11 godina

Totalna podrska. A da dodam i nesto malo price...
Najbolji su ovi sto pricaju - da je "Zvezda" napravila ugovor pa MORA da plati. Nije tacno. Ugovore potpisuje uprava sa drugom ugovornom stranom. Znaci radi se o konkretnim ljudima. Ona potpisuje u ime Zvezde (koju treba da vodi "domacinski"), ali je dokazivo da li se namerno ponasa neracionalno i onda se utvrdjuje i namera druge strane. Ako firma NE MOZE da plati (jer je vodjena lose, krali ljudi preko nje i slicno, jednostavno je u minusu) onda ide u stecaj ili pregovara i nudi ono sto moze. Ko nece moze da se tuzi, trazi svoje i slicno...kad ce to dobiti, nek se sam sracuna.
Jos je veca fora da se svi ugovori MORAJU postovati...ako se utvrdi da je ugovor pravljen na stetu firme uz znanje ili neznanje strane koja je u njeno ime pregovarala? Ako se zna da je i druga strana znala da je to na stetu druge? Pozabavite se malo provrednim pravom pa cete videti.
Po vasoj logici ovi sto su potpisivali ugovore na stetu AIK banke (ne ovi iz banke nego druga strana) nisu krivi u toj kradji? Jesu i to pravna drzava zna i prihvata i sankcionise.
Dakle, grobarski dusebriznici, batalite nase brige. Zvezda je u g.... i mi smo toga svesni, ali i vi kasnite dve-tri plate dok "dugonogom" marketingu verovatno nista ne fali. I faktura Zekstre na Grobarskom racunu je legitimna stavka...ali da li je legalna?

DELIJA 011

pre 11 godina

Počinje "zavrtanje ruke" igračima a sa druge strane traži se rezultat . TEŠKO ĆE TO IĆI . Inače nisu tu igrači krivi oni su potpisali ugovore koje je neko ISPREGOVARAO . Ko je PREDSTAVLJAO ZVEZDU kada su ugovori potpisivani i hoće li taj biti pozvan u "svojstvu građanina" u policiju ? Ne razumem se ali zato se ne primeni recept iz KK ? Dodamo imenu Beograd ilu Ub i mi smo novi "pravni subjekat" i odmah NIKOM NIŠTA NE DUGUJEMO . PRETHODNE DUGOVE NEKA VRAĆAJU ONI KOJI SE IH I NAPRAVILI . Jednostavno ...

katanac na stadionu vojske Srbije

pre 11 godina

"Ako firma NE MOZE da plati onda ide u stecaj"

Slazem se. Dakle 4-ta Liga ili Katanac, izaberite sami. Siguran sam jedino da ne treba odugovlaciti.

Pozdrav.
(Jug, 28. mart 2013 20:45)

Pises sa juga a nemas pojma o stecaju. Kad se bakrotira popisuje se imovina i rasprodaje, ako se bankrotira sto mislis da se krece iz 4 lige (uvatili ste se 4 lige kao pijan plota), od nule se krece iz 7 lige (opstinske).

Moram da te razocaram opcija bakrota i stecaja nikome nije u interesu u ovoj drzavi, samo navijacima partizana, i zato ste jadni i taj film necete gledati NIKADA. Uostalom iako dodje do toga, mi bar imamo sta da zalozimo, stadion u svom vlasnistvu\, dok vi i nemate stadion, nego koristite stadion vojske.

Pozdrav iz Jagodine sa 5 sprata

smiri se popij kompleksan

pre 11 godina

Ma kakva bre revizija ugovora. Gašenje BRE. Dosta mi je više vesti o propalim državnim institucijama. Katanac pa da se razilazimo. A navijači ovog propalog kluba lako će se snaći. Eto, u košarci su pokazali da mogu navijati za bilo koga. Tako da, nema štete.
(Vladimir, 28. mart 2013 19:02)

OD casa ljubavi, dosao si da iskazes mrznju na strani o Zvezdi. Ne razumem sta ti se tice, sta se radi u tudjem dvoristu, ali razumem te u sredu ce se cas ljubavi zavrsiti dobrim seksom u Super ligi Srbije, jos jednim porazom

dragan

pre 11 godina

Tek se sad vidi sta su radili Lukic & co. dok su propovijedali ljubav prema Zvezdi i svoju nedodirljivost ogrtali plastom patriotizma a za sve neuspehe krivili druge.

Puna podrska Covicu i ekipi.

veliki strumf

pre 11 godina

Koliko se samo grobara okuplja na vestima o Zvezdi i sladi se. Kad i ispred vasih vrata zaigra mecka, a evo samo sto nije, necu se skidati sa vasih vesti, ostavljacu po 5 komentara na svaku. Idite brinite vasu brigu, kod vas je situacija jos crnja - cim Djura ide videcete. Ovakve ugovore sklapali su ljudi koji su osramotili i ponizili Zvezdu i treba ih sve do jednog tuziti za naknadu stete. Ionako su se i sami ugradjivali u te procente. Za svaku neizvrsenu reviziju menadzerskog ugovora pustiti tuzbu za naknadu stete u iznosu koji ode menadzeru pa Zvezda nece biti ostecena. Zasto ova uprava stiti Lukica i kompaniju?

Jug

pre 11 godina

@max

"Ako firma NE MOZE da plati onda ide u stecaj"

Slazem se. Dakle 4-ta Liga ili Katanac, izaberite sami. Siguran sam jedino da ne treba odugovlaciti.

Pozdrav.

BG74

pre 11 godina

Ajde bre glodari tisina.Evo pa se malo informisite o vasem klubu.Nece moci Dacic da stiti Djuru jos dugo. http://www.youtube.com/watch?v=fVWilgo1Ac8

Krang

pre 11 godina

Obozavam sto je 95% komentara od strane grobara. Svi zabrinuti za MENADZERE, koji vise nece moci da sistematski unistavaju Zvezdu! Od iskrenih i istinskih Zvezdasa ova uprava ima punu podrsku! Čoviću legendo!

Sunce Slobode

pre 11 godina

@veliki strumf

"Koliko se samo grobara okuplja na vestima o Zvezdi i sladi se. Kad i ispred vasih vrata zaigra mecka, a evo samo sto nije, necu se skidati sa vasih vesti, ostavljacu po 5 komentara na svaku."

Nema potrebe za tim. Oni su nebitni. Bitna nam je samo Zvezda jer mi navijamo za Zvezdu, a ne mrzimo druge. Kada zivot provodis tako sto vise mrzis tudj klub nego sto volis svoj, onda si u gadnom problemu.
Sto se vesti tice, podrzavam upravu u ovim koracima, unistavani smo godinama, ne moze nam biti bolje preko noci. Ne znamo da li cemo uopste igrati Evropu ove godine, nemamo pojma sta nas ceka sutra. I bas zbog toga, jedino sto mi mozemo da uradimo je da se pojavimo u subotu na Marakani i pomognemo klubu. Aj' bas da vidimo koliko nas ima odanih na -11 . . .

SA SEVERA NEK' ZAPEVA SVAKO,
NEK' DRIBLA BAJKO,
ZVEZDA SAMPION!

011

pre 11 godina

@Zvezda ne traži ni od koga ništa osim sledećeg:

- reprogram višemilionskog duga za struju
- smanjenje plata igračima i provizija menadžerima
- oprost duga prema bivšim igračima i trenerima
- oprost duga prema klubovima u zemlji
- oprost duga prema zaposlenima u klubu

Od svega ovoga može da dobije samo jedno: velelpni tržni centar na mestu nekadašnje rupe!

HAHAHA…HAHA !!!


(Jerry Drake, 28. mart 2013 21:40)

Nemas ti veze sa zivotom prijatelju!!!

Da, Zvezda trazi reprogramiranje dugova i reviziju ugovora i plata UNUTAR KLUBA, ali ne ide okolo i ne prosi pare da njene igrace neko placa i da jos malo i doplati ne bi li se pojacali, kao sto neko radi godinu dana!!! Opost od drugih klubova nikada niko nije trazio i ne radi da ti ne kazem sta!!!

Koliko za struju duguje Zvezda, duguje i Partizan samo sto je njhovo poslovanje TOP SECRET godinama, kao sto je Zvezda dugovala Pioniru , pa se na kraju videlo da Partizan duguje isto i to pored svih para od 10 godina Evrolige!!! E to je sramota, a i tada su oni bili prvi koji su kukali da to treba da plati grad , da ti malo osvezim to nazovi pamcenje!!!

A sto se "rupe" tice vidi.... ako se nesto bude rusilo rusice se najruzniji stadion u Evropi vlasnistvo JNA tzv LAVOR, a ta rupa je i uzrok svih vasih kompleksa, jer ste na njemu KRISOM gledali Real, Barselonu, Milan, Inter, Bajern ....a na vasem Fljamurtari, pa mi je sasvim jasno koliko bi voleo da je nema!!!

Jerry Drake

pre 11 godina

Ovaj Kokeza baš deluje kao intelektualac koji ume da sastavi ovakvo saopštenje.
Scenario je isti kao i u KK Sledeća sezona, sledi stečaj i zamrzavanje kluba na neodređen rok, a onda fuzija sa Lokomotivom iz Železnika gde se dobija novi naziv kluba FK CRVENA LOKOMOTIVA BEOGRAD AKVA VIVA

aca_bg

pre 11 godina

"Crvena zvezda je pretvorena u poligon za distribuciju igrača u inostranstvo"... A koji je to igrac prodat u poslednje vreme, kome i za koliko para? Pre ce biti da je Zvezda postala groblje talenata.Cak je i Darko Lazovic strasno nazadovao u poslednjih godinu dana a o drugima i da ne pricamo.

zoki

pre 11 godina

Koliko igraca ima Zoran Stojadinovic u omladinskoj skoli, Cikic, Tisma, Ivanovic, Bjelicic....... I on radi posteno na grbaci Zvezde. Sledeca utakmica sa Kragujevcom na terenu ce biti Garido, Dauda,Petkovic I ostali Zokijevi puleni.
Ukoliko se ne stane sa ovom politikom da jedino ugovori sklopljenji od strane Stojadinovica nisu stetni veoma brzo nam se sprema kraj.Dokle vise lazni patriotizam i ljubav prema klubu a radnici bez plate 10 meseci .

zoran

pre 11 godina

Ovo je opasna igra. Zvezda se malo prerachunala. Igrachi imaju ugovore...znachi nema tu dogovora. Ako poshalju te papire u UEFA kancelariju, ovi ce da ugase klub. Sa njima nema dogovora, vec ce im postaviti rok za isplatu do poslednjeg evra + troshkovi procesa. U tom momentu, zasita, samo ce katanac biti spas. Mislim da ovaj manevar ne moze da radi klub koji je u ovoj poziciji, jos da nastupa ovako arogantno, a znamo da su pre nekoliko dona radila kljeshta za sechu struje. No, smilovashe se pa pustishe josh malo. Ovde treba dobro razmisliti.

Sale@

pre 11 godina

Vidim ljudi su totalno nepozvani da komentarišu ovo...
Zvezda može ispoštovati ugovore do tancina, a da igrač više ne zaigra ni minuta. Neigranjem gubi u vrednosti, gubi se na budućem ugovoru, tako da ostaju svi uskraćeni - i Zvezda koja se žrtvuje zarad budućeg dobra, i menadžeri i bivši timovi.
Umesto milion evra za recimo Petra Petrovića danas, za 3 meseca neigranja isti će vredeti 3 puta manje.
Podrška Zvezdi i sami napred!!!

Jerry Drake

pre 11 godina

(011, 28. mart 2013 20:57)Re:

Zvezda ne traži ni od koga ništa osim sledećeg:

- reprogram višemilionskog duga za struju
- smanjenje plata igračima i provizija menadžerima
- oprost duga prema bivšim igračima i trenerima
- oprost duga prema klubovima u zemlji
- oprost duga prema zaposlenima u klubu

Od svega ovoga može da dobije samo jedno: velelpni tržni centar na mestu nekadašnje rupe!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

P.S. Kako Tanjug javlja, Srećko Katanac je već negde oko Autokomande!

posmatrac

pre 11 godina

Znate sta sad meni nije jasno. Kako je moguce da toliko komentara ogovara zbivanja u klubu i kao nesto
pljuje? Svi znaju da se kralo na veliko, da su svi zivi preko veza tamo radili i sada kao jadni oni... dug nisam ja napravio al cu da otplacujem a za te mere stednje bas me briga, sve ugasiti oterati i prodati. ko je tamo radio a cutao je, stonse nije zalio kada mu je precenjena plata redovno stizala

Jug

pre 11 godina

@5 sprat

"Dakle 4-ta Liga ILI Katanac"

Moram da te razocaram, ne znas da citas. Po kom je postupku taj stadion "uknjizen" (ako i uopste) je predmet za krivican postupak. Uostalom, zemljiste je mnogo vrednije nego sam objekat a zemljiste svakako pripada Gradu.

Pozdrav selu iz Grada

Jug

pre 11 godina

@011

"Zvezda NE TRAZI ni od koga nista i ne koristi svaku priliku da KUKA I PROSI pare"

Da li si siguran da znas o cemu pricas? Covic i svaki dan u svakom mogucem vidu medija. Placate trenera od "donacija", "dogovor" o minimalcima, "dogovor" sa menadzerima sada, "dogovor" sa poveriocima da odloze potrazivanja pa da mogu da se registruju igraci..."DOGOVOR" sa EPS-om pa da ima tople vode na stadionu.

Pozdrav.

Marko

pre 11 godina

Pa koliko je meni poznato,procenat od prodaje igrača je 10% maksimum,znam menadžere koji su dobijali i 5% ,jer su predsenici klubova uzimali za sebe,ne znam sada odkud 20%

Kuvar Pera

pre 11 godina

Hahahahaha... pa, ti menadjerski ugovori su ključ stanja u našem fudbalu... selekcije igrača za naše bajen klubove, ali i za reprezentaciju!

Monarhista

pre 11 godina

To breeeeee
Isteraj sve i pocnite s klincima...samo to je resenje....motkama oterati sve koji stete klubu,menadzere,mamine sinove,placene vodje navijaca,kriminalce....da postanemo normalan veliki klub kao sto smo bili...

riječanin

pre 11 godina

titule,bodovi,rivali,igra,ma sve je to nebitno u ovom teškom trenutku za klub ali zato poslovanje,organizacija,menadžeri,lopovluk i sve loše navike da zauvijek izbacimo iz zvezde i da funkcioniramo kao normalan klub a sve drugo će doći samo po sebi jer zvezda će uvijek sjati i nas veseliti

zoran

pre 11 godina

Totalna podrska. A da dodam i nesto malo price...
Najbolji su ovi sto pricaju - da je "Zvezda" napravila ugovor pa MORA da plati. Nije tacno. Ugovore potpisuje uprava sa drugom ugovornom stranom. Znaci radi se o konkretnim ljudima. Ona potpisuje u ime Zvezde (koju treba da vodi "domacinski"), ali je dokazivo da li se namerno ponasa neracionalno i onda se utvrdjuje i namera druge strane. Ako firma NE MOZE da plati (jer je vodjena lose, krali ljudi preko nje i slicno, jednostavno je u minusu) onda ide u stecaj ili pregovara i nudi ono sto moze. Ko nece moze da se tuzi, trazi svoje i slicno...kad ce to dobiti, nek se sam sracuna.
Jos je veca fora da se svi ugovori MORAJU postovati...ako se utvrdi da je ugovor pravljen na stetu firme uz znanje ili neznanje strane koja je u njeno ime pregovarala?

(Max, 28. mart 2013 20:23)


Dechko, ti ochigledno ideju nemash shta je to ugovor ISPRED SUDA, ako dodje do procesa. Takodje ne znash shta je to stechaj, ako dodje do tog razreshenja. Stechaj - znachi da ce rasprodati svu imovinu, to radi nezavisna drzavna komisija, te pare od prodaje idu onima kojima se duguje.
Sa ugovorom pred UEFA organizaciju Zvezda nema promil shanse da izadje kao pobednik. No, to ti ne znash, pa mashtash. Ovde se ne radi o navijachu Partizana, vec starom Zvezdashu, ali realnom.

Kako vas je Lukic zadojio iluzijom..strashno.

pravi delija veran je ko pas

pre 11 godina

Sramota je sta klub radi! Ugovori mora da se postuju, makar i stetni ugovori, a nema sumnje da su stetni. Medjutim, ako pretimo igracima, stavljajuci ih u cosak po principu "uzmi ili ostavi", zavrsicemo sa tuzbom na sudu i jos cemo morati da platimo sudske troskove! Treba policiji predati svu dokumentaciju, pa da se pozabave gospodom koja su nas sahranili.
Igraci ne mogu da daju maksimum ako su u grcu i ako su neplaceni!
A voleo bih da vidim upravu da radi za minimalac...vazi...

Zile

pre 11 godina

Zvezda može ispoštovati ugovore do tancina, a da igrač više ne zaigra ni minuta. Neigranjem gubi u vrednosti, gubi se na budućem ugovoru, tako da ostaju svi uskraćeni - i Zvezda koja se žrtvuje zarad budućeg dobra, i menadžeri i bivši timovi.
(Sale@, 28. mart 2013 20:47)

Ah, neko je najzad otkrio svu lepotu dobre stare ucene.

Sale@

pre 11 godina

vasa...

Ti ne kapiraš suštinu!?! Jeste da Zvezda mora ispoštovati ugovore - svima se nudi revizija, ko prihvati OK, ko ne ćao, uz isplatu ugovorenog.
Problem je što Zvezda kupi jednog igrača za 400 hiljada, uloži u njega za dve godine kroz platu još toliko najmanje, a proda ga na kraju za milion, milion ipo evra. Neka je i dva!
40% od toga uzme bivši klub, 20 ili 30% uzme menadžer. Zvezdi ostane kad se porez odbije, najmanje od toga. Razumeš nadam se sada šta je cilj novih ugovora.
Sećaš se da je Žigićev menadžer Ćalasan, svojevremeno za transfer u Španiju, uzeo po ugovoru 50%.
Priznaćeš suludo!!!

zoran

pre 11 godina

Zvezda, Partizan takodje, treba da otkachi sve menadzere i njihove agencije i otvori svoju menadzersku agenciju. Ko zeli da igra u pomenuta dva kluba moze samo da potpishe za klupsku aagenciju. Ko ne zeli, dovidjenja, neka krene kroz Zubin potok, Hajduk iz Kule, Borcha i slichna mesta. Ova dva kluba su poznatija od bilo kog menadzera. Ova dva kluba su reklama sama po sebi. Zashto ti "menadzeri" ne jure igrache iz Borche..?? Zato shto za takve klubove niko zivi ne zna i ne bi mogli da prodaju bilo koga, pored svojih "neverovatnih" sposobnosti. probelm je shto su ti menadzeri u dosluhu sa ljudima iz kluba i njima direktno u dzep trpaju procente. Tu je rak rana. U suprotnom, ovo se reshva za sedam dana. Takodje , kada petlic dodje u jedan od dva kluba, proceni se , posle nekog perioda da je talenat, odmah s epotpisuje ugovor sa roditeljima da do 24 ne moze da ode iz kluba. Svakako, klub ce biti duzan da redovno isplacuje stipendije i pirmnaja koja dodju kasnije u njihovoj karijeri. Ako klinac zeli raskid ranije, zna se tarifa po kojoj moze da ode. Pare idu direktno u klub.
Sve bi to bilo lako regulisati da u vrhu ne sedi peta kolona (lopovi). Da se ne lazemo vishe.

lale

pre 11 godina

za maxa
...malo si u pravu a malo i nisi.
1.ugovor se mora postovati. U slucaju da ne moze da dodje do isplate koja je u ugovoru, ide se na sud. Tacno je, da je jedna od opcija stecaj, postavljanje stecajnog sudije, upravnika bla bla i tako redom. Ali ako cemo po zakonu...covic i dzajic to moraju da plate, a nek se oni posle regresno razracunaju i sa lukicem i sa piksijem i sa svim redom...

2. da vidim kako ce nekog sudiju privrednog suda da ubede da je fudbaler znao da klub ne moze da mu plati dogovoren iznos...ovde namere za prevarom od fudbalera nije bilo, covek je dosao da odradi svoj posao...a pitanje je dali je bilo namere od kluba da ne ispostuje dogovoreno

3. zbog gorenavedenog regresnog razracunavanja sadasnja uprava bi trebala da tuzi bivse rukovodioce(cek to da vidim)


4.proces bi bio interesantan, iz vise razloga:ulazimo na teren sportskog menadzmenta,na videlo izlaze poslovni potezi onih koji su vodili klub, i naravno...svi papiri na sunce

5. sve ovo pada u vodu...jer ovo je evetualna prica pred privrednim sudom...ali bojim se da ce biti kako je neko vec rekao. Igrc nece imati strpljenja da ceka, sa papirima u UEFA i...

6. i za kraj...koliko bahatosti,bezobrazluka, alavosti i obesti je potrebno da se napravi visemilionski dug?...bukagijeeeeee

vasa

pre 11 godina

Vidim ljudi su totalno nepozvani da komentarišu ovo...
Zvezda može ispoštovati ugovore do tancina, a da igrač više ne zaigra ni minuta. Neigranjem gubi u vrednosti, gubi se na budućem ugovoru, tako da ostaju svi uskraćeni - i Zvezda koja se žrtvuje zarad budućeg dobra, i menadžeri i bivši timovi.
Umesto milion evra za recimo Petra Petrovića danas, za 3 meseca neigranja isti će vredeti 3 puta manje.
Podrška Zvezdi i sami napred!!!
(Sale@, 28. mart 2013 20:47)

Ali zato mora da mu isplati do zadnjeg evra ugovor iako sedi na klupi (ili trenira sa rezervama)... Pre toga mora da mu isplati sve sto mu do sada duguje ili on lepo ode kod UEFE i dobije raskid ugovora na stetu kluba... A cak i da mu isplate sve sto mu duguju, a ne placaju mu redovno platu po ugovoru (bez obzira sto ne igra u prvom timu) on se posle dva-tri meseca, posle prvog kasnjenja pojavi kod UEFE i dobije raskid ugovora na stetu kluba, jer UEFA uvek stiti igraca... Prema tome, ako se igrac zainati sigurno ce dobiti spor... Nije on kriv sto je Zvezdina uprava potpisala ugovor kakav je potpisala... Niko ih nije terao!!!

Robi-D-Slaninar

pre 11 godina

Ljudi, zvezda je uvek imala mogućnost da kupuje igrače po tržišnoj ceni, a nisu jer nisu imali para... I sad, kad su već doveli igrače, nko se buni?!?! Pretite igračima da će sedeti na klupi ako ne pristanu na minimalce?!?! Jel znate šta znači reč "ugovor"!?!? Još ovaj priča na-glas da će ON da bira kome će da isplati procenat od transfera a kome neće?!?! Smešno :) ! Pa ti isti klubovi će vas blokirati i nećete moći da igrate ni područnu beogradsku ligu. Trebali ste lepo da proglasite bankrot, ovako se samo brukate...

Trouth

pre 11 godina

Ima jedna stvar koja mi nikako nije
jasna kod bilo kog kluba u ovoj zemlji. Prica se o velikim ugovorima, znacajnim primanjima, pa I javno. Da li neko na te plate placa isto tako konkretne doprinose? Cek bre...ja ne mogu platu radniku da dam ako ne platim doprinose. Odakle im toliki kes svima za isplatu...drzava se ne zapita?

Mile

pre 11 godina

Prodajte skupa kola i vozite se prevozom.
Ako postoji ljubav prema klubu sve se moze.
Pa kad stanemo na zdrave noge bit ce i para da se dele.

Ljubisa livac

pre 11 godina

Ali neki ugovori su sklopljeni i bez dinara. Pouzdano znam da je Jagodina izasla Zvezdi u susret tako sto nije ni trazila ni dinar obestecenja ali imaju pravu na 50% sledeceg transfera. Sto je sasvim normalno i pravedno. Ko je bar jednom igrao Managera sa slabijom ekipom zna za tu praksu. Tako da bi bilo nepravedno njega stavljati u drugi plan zbog toga. Slican slucaj i sa Milivojevicem (40% od sledeceg).

marko__bgd

pre 11 godina

jasno je sta se desava...zvezda je platila sitno obestecenje za nekog igraca drugom klubu,menadzeri,ili agencije uzimaju 40 do 50 posto od sledeceg transfera...i proda lepo zvezda tog igraca za npr milion eura...pola miliona uzima agencija,koja posle dalje prosledjuje svima deo novca koji su ucestvovali u tom dilu...a to su celni ljudi zvezde,i tog nekog kluba,i jos njih par sigurno,mafija...i to je legalno,i ok...nema tu zakonskih prepreka...problem je u tome sto su ne samo zvezda,nego i svi ostali klubovi placaju cenu toga...i to je jedan od glavnih uzroka zasto fudbal propada,i klubovi...i zasto se desavaju ovakve situacije kao u zvezdi i partizanu...te ljude ne interesuje uspeh u fudbalu,vec samo prodaja,i novac...zato ih treba rasterati...partizan maze oci svojim navijacima titulama,prikrivajuci time ono sta se zaista desava...a zvezda,ha..zvezda je zbog toga dozivela krah iz koga ce se tesko izvuci...