Šta nas čeka u Evropi sledećeg leta?

Na kraju jesenjeg dela takmičenja u Ligi šampiona i Ligi Evrope Srbija se nalazi na deobi 26. mesta, sa koeficijentom 3,000.

Svi naši klubovi završili su učešće pa je to i konačan koeficijent za sezonu 2012/2013.

Od ukupno 12 bodova Partizan je osvojio šest, Crvena zvezda tri, Vojvodina 2,5, Jagodina pola boda.

Pošaljite komentar
  1. Racunica je jasna: svaki klub koji udje u LE garantovano dobija 2 mil. evra! Pa gospodo izvolite-pojacajte timove, plasirajte se u grupu LE i eto novca! A ne da rasprodajete timove kad se plasirate za takmicenje kao sto obicno radite. Nas sindrom je:zaigram dobro u prvenstvu pa onda nakon njega rasprodajem ekipu. To je van svakog poimanja ozbiljnog posla!
    (porukajagodinamaofkamaspartacimaivosama, 17. decembar 2012 21:47)

    # Link komentara

  2. Ja i dalje smatram da je privatizacija klubova bolje reshenje od ovog "ni na nebu ni na zemlji"... Mozda je jos bolja kombinacija privatno-opstinsko partnerstvo, pogotovu za manje sredine, i klubove. Jednostavno, dok finansije nepostanu transparetne, i transferi "otvoreni" za javnost, nema nama boljeg fudbala a ni sporta.
    Zadovoljamo se plasmanom u grupnu fazu???!!! Sramota!!!
    (Dexterijus, 14. decembar 2012 18:49)

    # Link komentara

  3. Bol i patnja...
    (Barezi, 14. decembar 2012 12:20)

    # Link komentara

  4. Sa mesta nenosioca se može samo pobeđivanjem bolje plasiranih i na papiru jačih od sebe. Mora se imati plasman u grupnu fazu bilo kog takmičenja, pa makar služili za napucavanje. Odatle se dobija ozbiljan novac i ozbiljni bodovi, što se može uspeti samo kontinuiranim radom kluba sa minimum petogodišnjim planom razvoja. Ovo naše, od danas do sutra, teško može doneti boljitak. Svi klubovi treba da odluče da li će juriti svoj bolji koeficijent, ili će na njihovim utakmicama kod kuće "dolaziti" neočekivani rezultati. No, po našem starom običaju, umesto da ovde padnu neki komentari u tom pravcu, uglavnom se prepucavaju navijači Zvezde i Partizana, o tome ko je jači: bojler ili metla, Zagor ili Blek. Mi ćemo ili svi zajedno napred ili ćemo ostati tu gde jesmo-na dnu.
    (darko, 12. decembar 2012 10:38)

    # Link komentara

  5. Ne lupetaj, molim te. Naravno da se broje pobede u kvalifikacijama, samo što se dobija 1 umesto 2 boda za pobedu i 0,5 umesto 1 boda za nerešeno...
    (@(Milivoj, 8. decembar 2012 21:02), 9. decembar 2012 11:12)

    # Link komentara

  6. Samo informacija za neinformisane - u kvalifikacijama se ne broje pobede, samo se dobijaju bodovi za prolaz. Dva remija, ili dve pobede, svejedno. Tek od grupne faze pocinju da se sabiraju bodovi. I da, u pravu ste, lakse je da se skupi neki bod kad kreces kao sampion, ali treba biti sampion (tesko ako gubis 0-3 na svom stadionu). I mislim da Tole tu i ne igra toliku ulogu, samo uporedite kakvi igraci su otisli iz Partizana, a kakvi iz Zvezde u poslednjih pet godina.
    (Milivoj, 8. decembar 2012 21:02)

    # Link komentara

  7. Partizan je jedna od najgorih ekipa u evropi mislim koje su se takmicile,i po igri i po publici i po stadionu i po svemu,dok u upravi sede ljudi koji sede i dok ne dodje trener koji ce reci daj da igramo fudbal a ne daj da pokusamo da ne izgubimo nece biti bolje.E kad je partizan takav sta reci za zvezdu,jedino su bolji sto se tice publike tu skidam kapu.
    (komi, 8. decembar 2012 11:31)

    # Link komentara

  8. mnogo bodova je otplovilo ove jeseni...Partizan: dvaput Nefci, dvaput Inter, Ael kod kuce...Vojvodina:kod kuce 1:1 sa Suduvom...Zvezda:Naftan kod kuce, Bordo u gostima...Jagodina ocajna protiv Ordabasija
    A ko zna sta bi bilo da je Partizan prosao Ael i Zvezda Bordo...ovo je racunica koja ne sme sld godine da se ponovi
     (ja, 8. decembar 2012 02:34)

    # Link komentara

  9. Gura, gura....2 pobede u 10 godina i to jedna poklonjena SVAKA CAST!!! Cuti molim te ako imas barem malo pameti i bolje razmisli zasto taj tvoj Partizan vise niko ne gleda, pa ni oni sto navijaju za njega! Mozda je svakom normalnom dosadilo da ga neko 10 godina pravi majmunom i svaki poraz mu prikazuje kao veliku pobedu!!

    Jedini ko ovde gura je izgleda Tole i dokle god tako bude necemo ni u Evropi bolje prolaziti!!!
    (011, 7. decembar 2012 13:06)

    Potpuno si u pravu, ali samo jedno objasnjenje od tebe... Za koja jajca vi onda idete da gledate Zvezdu, ako Partizana niko ne gleda zato sto pojma nema?... Cega ste se vi nagledali za sve ove godine za koje kazes da Partizan nije imao pojma...?
    (Gledaju, a znaju da nista pametno videti nece...., 8. decembar 2012 02:01)

    # Link komentara

  10. I da je Stanojevic trener! I da je Vermez pustio Zvoneta da pokaze umece! Partizan bi dobio dva puta Nefci lagano! NIje mi jasno zasto se Zvone ovako muci! Nicim decko nije zasluzio!
    (Nemke, 7. decembar 2012 20:17)

    # Link komentara

  11. "Od ukupno 12 bodova Partizan je osvojio šest" - sve je receno!!!
    (realan, 7. decembar 2012 18:42)

    # Link komentara

  12. Ne znam vas a mene ceka kosidba i trpanje sijena ko i svakog ljeta,sigurno ne ljetovanje na Majorci
    (boki, 7. decembar 2012 16:20)

    # Link komentara

  13. Uvek ista priča. Jeste Partizan jadan i nikakav u Evropi ali je i takav dve klase ispred Zvezde i ostalih klubova. Zato ne generalizujte naše klubove. Jedan je uvek ispred ostatka.
     (SQI, 7. decembar 2012 16:16)

    # Link komentara

  14. Na osnovu koeficijenata iz prosle sezone, partizan bi uz malo srece mogao da bude nosilac cak i u poslednjem krugu kvalifikacija za LS, dok je zvezda nosilac u prvom krugu u kome ucestvuje, a vec u drugom moze da izvuce ekipe u klasi liverpula, anzija, intera, marseja, atletik bilbao...

    Inace, partizan je u toj evropi u kojoj sluzi kao "kanta za napucavanje" i "za gol razliku" kako to ponosno tvrde komsije, na 102. mestu, sa ukupno 17.425 bodova, dok je zvezda (koja nas vec godinama ponosno predstavlja u evropskim takmicenjima do sredine avgusta) 166. sa 8.425 bodova... Da su u poslednjih 5 sezona bar jednom docekali septembar u evropi, verovatno bi bili bolje plasirani....
    (Bob Rock, 7. decembar 2012 11:26)

    Ovo je zacarani krug bodovanja, tako i dinamo ce dogodine opet biti nosilac kroz cele kvalifikacije za ls i najverovatnije ce proci, jednostavno kao nosilac iako si kanta za punjenje dobijas daleko slabije ekipe, i pobedom nad njima dobijas bodove da ostanes tu gde jesi. Opet zvezda koliko god bila dobra za nase uslove ( a vec dugo nije ni za nase uslove) tesko ce popraviti koeficient jer uvek ce dobiti neku jaku ekipu iz najjacih 5 liga koja ce je izbaciti i ostati na istom... Tako da Zvezda moze popraviti koeficient iskljucivo kao sampion, jer kvalifikacije za ls sa sampionske strane zreba su lakse nego kvalifikacije za ligu evrope kao ne nosilac...
    (soni, 7. decembar 2012 15:48)

    # Link komentara

  15. Koeficijent velike CZ ce biti manji za 4. Niste joj oduzeli poene koje ce im UEFA oduzeti. Bice nosilac samo u prvom krugu u kome bude ucestvovala (kval. za LS ili LE). Ovi koji su nekako naucili da broje koliko godina Partizan nije pobedio u grupnoj fazi nisu u stanju da primete da je koeficijent Partizana, po vama, dva puta veci a po UEFA cetiri puta veci. Pomirite se sa tim.
    (ZMAJ, 7. decembar 2012 15:09)

    # Link komentara

  16. Slave poraz od Bordoa kao da su pobedili Real. I mi smo izgubili od Intera na Meaci, a mogli smo i da dobijemo. Pa sta sad, da slavimo to?! Imate veoma realno bodovanje i pravila koja podjednako vaze za sve, duplo ste losiji od Partizana i sta vam nije jasno? 8,425 je duplo manje od 17,425, da nije i ovo namjesteno? Od kako je dosao Vucic na vasim utakmicama su se mogle videti samo ovakve kvote, 12, 10, 35,16, 30, 8. Malo li je?
    (objektivno realan, 7. decembar 2012 14:47)

    # Link komentara

  17. ceka nas potpuno ista slika,neko ulazi u grupe,a neko obilato koristi sezonu kupanja i deli se na crvene i plave
     (VASA, 7. decembar 2012 14:22)

    # Link komentara

  18. @partizanovac
    Treba skinuti kapu tvom klubu jer je uspeo da se plasira u ligu sampiona dva puta ako se ne varam. Porediti Njukastl sa Bordoom je smešno. Širer a i citav Njukastl je bio u užasnoj krizi prikovan za dno tabele sa pet zaredjanih poraza. Trenutak slabosti ali uspeh je uspeh. Pobedila je i Zvezda u tom periodu Lester, padali su redom i Roma, Barselona i Selta u Beogradu ali... Partizan danas drzi na vidiku naš fudbal ali daleko da ima cim da se hvali. Svi treba da spuste loptu daleko smo od Evrope. Azerbejdzanci, Kazahstanci, Izraelci nam redovno uzimaju meru...
     (nnidza, 7. decembar 2012 14:20)

    # Link komentara

  19. Ceka nas ispadanje VOJVODINE,od neke boranije iz Danske ili Belgije,ispadanje ZVEZDE od neke viktorije gimaraes ili libereca.i mucno gledanje kvalifakicija za ligu sampiona u kojoj PARTIZAN ISPADA OD JAKO KVALITETNOG PRVAKA IZRAELA,PA SE ONDA VADI SA nekim svedjanima.
    (mare, 7. decembar 2012 13:56)

    # Link komentara

  20. Ove godine ste čak i ispali od Kiprana, dok smo mi prošli jače. Nemojte da uživate u tudjoj nesreći i da likujete.
    (jeste jeste i te kakAo, 7. decembar 2012 12:40)
    Pises o likovanju, a i sam to radis. Elem. Vi ste na jedvite jade eliminisali Omoniju koja je za minimum jednu klasu slabija od AEL-a. Vi prosli jace? Omonija kvalitetnija od AEL-a? Ne budi smesan. Koliko god ti omalovazavao AEL, oni su osvojili titulu ispred APOEL-a koji je blistao u LS lane, a juce su deklasirali MARSEJ sa 3:0 koji je, gle koincidencije - kvalitetniji od Bordoa i Rena koji su vas eliminisali.

    NAFTAN kao OSMI tim Belorusije vas isprasio sa igracem manje u Beogradu, ponisten im cist gol, a pre koji dan se smejete sampionu BATE-u i njihovom treneru zbog izjave. Tipican balkanski mentalitet.

    A taj APOEL je eliminisao upravo Nefci iz Bakua ove sezone sa kojim smo igrali, Rubin je inace pobedio Zenit (ili CSKA nedavno). Mi Srbi smo pametni, smejemo se Azerbejdzancima i Kipranima, a nismo ni svesni da smo mi za Evropu liliputanci, najpozeljniji rival. Mi smo NULA!

    Ja ne zelim da od AEL-a i Nefcija, niti Omonije pravim gigante, ali mi smo za njih boranija!
    (Vujke, 7. decembar 2012 13:40)

    # Link komentara

  21. "Od ukupno 12 bodova Partizan je osvojio šest, Crvena zvezda tri, Vojvodina 2,5, Jagodina pola boda."

    Sta vise reći? Posle je Tole kriv za sve...
    (vasa, 7. decembar 2012 13:37)

    # Link komentara

  22. E da smo prosli Rapid....ali tu su uefine sudije da srede situaciju. UEFA MAFIA
     (Boris, 7. decembar 2012 13:24)

    # Link komentara

  23. PARTIZAN za Srbiju osvaja onoliko bodova koliko svi ostali zajedno.Pametnom dosta! Kraj priče. E sad što to nekog boli...
    (Laki Bor P.F.C., 7. decembar 2012 13:23)

    # Link komentara

  24. @ (jeste jeste i te kakAo, 7.decembar 2012 12:40)
    Poenta je sto smo mi napravili taj iskorak o kome pricas, samo si zaboravio, a posle da, kruze bodovi kako ti kazes. Mi smo pobedilli i izbacili Njukasl (i to u Engleskoj), sto je velika razlika od toga sto ste vi odigrali jednu nereseno sa Bordoom. Cak i da ste jednu dobili, a da niste prosli dzaba, jer su ti bodovi kao da ste dobili Naftan- isto vrede. Inace tadasnji Njukasl, sa Sirerom, koji je bio 3. ili 4. u Engleskoj je daleko jaci tim od Bordoa (probajte vi da igrate danas sa Arsenalom ili Celsijem koji su sada na tim pozicijama)
    E mi smo tada usli u LS i napravili iskorak. Posle smo supljali neke bodove, pa napravili jos jedan iskorak! Prezimeli smo u Evropi! Tu smo dobili brda bodova, jer se gleda i u kojoj fazi takmicenja igras, pa za svaki prolaz dalje (iz kvalifikacija u grupu itd) se boduje sa nekim bodom viska.
    E to su dva nasa kljucna iskoraka, mada smo napravili jos jedan polovican, pobedom nad Anderlehtom i ulaskom u LS mada smo tu vise dobili finansijski nego bodovno, ali i to je veliki korak. I sada odrzavamo bodove igranjem grupnih faza i skupljanjem nekih bodova.
    A sta je Zvezda za to vreme uradila? Nista. Ucestvovala jednom ili dva puta u grupnoj fazi za poslednjih 8-9 godina i to je to. Da biste dobili neke bodove morate napraviti neki iskorak, tipa izbaciti taj Bordo i klubove mnogo jace od njega. To je realnost a ne zluradi komentari...
    (Partizanovac, 7. decembar 2012 13:08)

    # Link komentara

  25. Partizan gura celu Srbiju sto si tice sticanja koeficijenta. Morala bi Zvezda sa radnom grupom da preuzmu svoj deo odgovornosti.
    (Labud, 7. decembar 2012 11:39)

    E moj Labude, ti si izgleda ruzno pace samo su te nesto slagali kao i ovo st pises!!!

    Gura, gura....2 pobede u 10 godina i to jedna poklonjena SVAKA CAST!!! Cuti molim te ako imas barem malo pameti i bolje razmisli zasto taj tvoj Partizan vise niko ne gleda, pa ni oni sto navijaju za njega! Mozda je svakom normalnom dosadilo da ga neko 10 godina pravi majmunom i svaki poraz mu prikazuje kao veliku pobedu!!

    Jedini ko ovde gura je izgleda Tole i dokle god tako bude necemo ni u Evropi bolje prolaziti!!!
    (011, 7. decembar 2012 13:06)

    # Link komentara

  26. Mogao bi Partizan i malo više od šest. Zvezda, sa trenerima amaterima-diletantima nije ni osrednja ali dobra za Partizan , Vojvodina smešna ali dere Zvezdu a Partizan zatvara krug. Umesto jednog da forsiramo mi se rasplinjavamo u ideji "SVAKI SVAKOG".
    (Glupoća, 7. decembar 2012 13:04)

    # Link komentara

  27. Pa kako to da zvezda bude na 166. mestu? Pa znaju li ovi iz UEFA da je ona interplanetarni prvak? :)
    Bitno je da zvezdaši ne vide dalje od svoga nosa i da samo gledaju da popljuju Partizan a zahvaljujući njemu imaju malo jači koeficijent. Igrajte fudbal i pokažite da vredite nešto u Evropi.
    NAPRED PARTIZAN!!!!!!
    (Grobar, 7. decembar 2012 12:49)

    # Link komentara

  28. Ovde ima mnogo zlonamernih i subjektivnih komentara od strana navijača Partizana. Da, sakupljali ste više od nas bodove za Srbiju u zadnje vreme i tu nema ništa sporno. Ima sporno u tome što likujete, i što ne vidite realnost da ste na najbolji način iskoristili reformu UEFA od kada je moguće da se dobija povoljniji žreb za LŠ, kao i siutaciju u kojoj se Zvezda nalazila da budete prvaci zemlje. Sada bodovi kruže na osnovu prethodnih godina. Evo, recimo da li je Partizan izbacio ili pobedio nekog ove godine ranga Bordoa, a zna se na koji smo način ispali? Ili prošle ranga Rena? Ne, čak ste ispadali od Belgijanaca, Kiprana, Iraca, slabi bili protiv Azerbejdžanaca, pa čak i od tako "slabih" nas gubili zadnjih godina. Ove godine ste čak i ispali od Kiprana, dok smo mi prošli jače. Nemojte da uživate u tudjoj nesreći i da likujete, pogledajte malo objektivnije, jasno je po ovom tekstu i da će iduće sezone biti slično ako ne dobijemo nekog za 3 klase boljeg, zajedno smo na dnu.
    (jeste jeste i te kakAo, 7. decembar 2012 12:40)

    # Link komentara

  29. da bismo bili u dobrom polozaju treba nam jedna dobra sezona i klub koji ce da prezimi; ev8o rumunija, njima je krenulo kad su steaua i rapid stigli do polufinala lige evrope, nagurali su koeficijent za drzavu pa sad prvak ide direktno u ligu sampiona, ili danska, jedna dobra sezona kopenhagena u LS i prvak ide direktno, e odatle i nordsjeland u LS, mada sada realno stanje kod nas je da je i prolazak kroz pocetne kvalifikacije neizvestan; trenutno su jaci kiprani, belorusi, a evo izgleda i azerbejdzanci, o ozbiljnijim ligama da ne pricamo
     (marko_lo, 7. decembar 2012 12:02)

    # Link komentara

  30. Samo da ispravim autora teksta da se za sledecu sezonu gleda tabela liga s kraje prethodne sezone, a klupski koeficijent ce se gledati iz ove. Dakle, nacionalni koeficijent iz ove sezone odnosi se na sezonu 2014/2015.

    Inace, 25. mesto je napredak, jer smo vec par sezona 27. Koeficijent odrzava iskljucivo Partizan i ako bi kojim slucajem i on pao, bili bismo oko 35. mesta. Postaje sve manje moguce da ostali klubovi udju u LE ili LS.
    (neko, 7. decembar 2012 11:57)

    # Link komentara

  31. Partizan gura celu Srbiju sto si tice sticanja koeficijenta. Morala bi Zvezda sa radnom grupom da preuzmu svoj deo odgovornosti.
    (Labud, 7. decembar 2012 11:39)

    # Link komentara

  32. Slazem se da je koeficijent mogao biti bolji. Stvarno je nedostajalo i srece: Setimo se samo nepostojeceg penala koji je u 89 minutu pri rezultatu 0:0 poklonjen RAPIDU. Tako jedna sudijska odluka moze da unesreci citav grad, i direktno ojadi koeficijent na nacionalnom nivou, jer bi Vojvodina imala jos najmanje 2 meca u Evropi da donese koji bod.
    (NOVOSADJANIN, 7. decembar 2012 11:37)

    # Link komentara

  33. Stoji cinjenica da smo mogli realno u prvom kolu dobiti Nefci i tu zaraditi jos jedan bod ali sta je tu je!Poenta je da svi moraju raditi na koeficijentu,najbolji je primer Rada pre dve godine kada su se borili za svaki bod!A negativan primer Zvezde koja protiv Naftana kuci ne pobedi,tu se prosipaju bodovi ili mi protiv AEL-a u Beogradu kada smo imali dve sanse pred kraj i umesto da izvucemo 1-1 mi se predali ispadamo i nema borbe!Ozbiljnost i borba za svaki bod do kraja!!!
    (Srecko, 7. decembar 2012 11:26)

    # Link komentara

  34. Na osnovu koeficijenata iz prosle sezone, partizan bi uz malo srece mogao da bude nosilac cak i u poslednjem krugu kvalifikacija za LS, dok je zvezda nosilac u prvom krugu u kome ucestvuje, a vec u drugom moze da izvuce ekipe u klasi liverpula, anzija, intera, marseja, atletik bilbao...

    Inace, partizan je u toj evropi u kojoj sluzi kao "kanta za napucavanje" i "za gol razliku" kako to ponosno tvrde komsije, na 102. mestu, sa ukupno 17.425 bodova, dok je zvezda (koja nas vec godinama ponosno predstavlja u evropskim takmicenjima do sredine avgusta) 166. sa 8.425 bodova... Da su u poslednjih 5 sezona bar jednom docekali septembar u evropi, verovatno bi bili bolje plasirani....
    (Bob Rock, 7. decembar 2012 11:26)

    # Link komentara

  35. Da je Veremez oformio malo čvršću i iskusniju odbranu a mogao je, i da je Lazar Marković bio malo skoncentrisaniji pred golom protivnika, a Mitrović malo disciplinovaniji i da je Medo Kamara igrao za ekipu a ne protiv nje, rezultat bi bio daleko povoljniji. Možda bi Partizan skupio i čitavih 9 bodova, a tad bi srpski koeficijent bio daleko povoljniji i pevala bi se druga pesma. A sada ostaje nauk za sledeće takmičenje, naravno, ukoliko kostur ekipe ostane neokrnjen.
    (runner, 7. decembar 2012 11:00)

    # Link komentara