Sreda, 05.12.2012.

18:32

Gončarenko zainteresovan za Zvezdu

Trener beloruskog učesnika Lige šampiona BATE Borisova Viktor Gončarenko novo je ime na listi potencijalnih trenera Crvene zvezde.

Izvor: B92

Gonèarenko zainteresovan za Zvezdu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

' bio u skoli nekad?

pre 11 godina

Sad ce grobari, odakle pare za umerenu platu ? Kme kme kme...
(Xperia Arc, 5. decembar 2012 18:54)


velika,mala,umerena plata:)
kad je na crtu,sve je to isto

velika nula,mala nula,umerena nula...


nula je nula:)

Coco Bill

pre 11 godina

E pa ovako. On jeste postigao dobre rezultate sa Bate Borisovim, ali svi gube iz vida dve najvažnije stvari, a to je, da je on imao ISTI tim četiri do pet godina i da je on odabirao igrače. Osim toga doveli su i Aleksandra Hleba, koji, naravno nije više ono što je bio, ali nije ni za "staro gvožđe". Dakle, ako Zvezda bude i dalje vodila staru politiku, da uprava dovodi igrače, koje ona misli da treba, ili koju su "jeftini", a one malo bolje svake godine proda, onda što ovde neko reče ni Murinjo ne bi pomogao.

dejan

pre 11 godina

Bilo bi lijepo da dođe ovaj trener ali nema od toga ništa,Rajevac je trener 1/1 a svaka druga informacija je podizanje rejtinga i atmosfere. I nek nam je Bog u pomoć!

Mik

pre 11 godina

Imali vas jos zainteresovanih, ma bre slusajte Dzaju trazili smo ga i sad slusajmo ga, ako hoce Rajevca dajte Rajevca ako hoce Dostanica npr dajte i njega, ali Dzaja zna sta radi!!

punk

pre 11 godina

Ja sam Zvezdas veliki ali i dalje tvrdim da je resenje svih resenja PRIVATIZACIJA! (Mile, 05. decembar 2012 22:17)Ne verujem da bi to donelo neki boljitak.Pogotovo ako imamo u vidu privatizacije u Srbiji u zadnjih 10-tak godina.U Rusiji i Ukrajini je situacija drugacija.Tamo ima prebogatih tajkuna koji kroz fudbal peru ogroman novac,sto i nije losa stvar.Nasi tajkuni bi za par godina ugasili klub i prodali zemljiste.A dolazak stranih tajkuna sa istoka ili zapada u srpski fudbal nije realno.

fkr1958

pre 11 godina

@dzukac
Jesi siguran da pratis fudbal?
Uglavnom nije sigurno losija Beloruska liga od nase,a infrastruktura moze biti samo bolja,inace njihovi polovnjaci su uvalili zvezdi 6 komada,a Bate igra LS...
Shvatite da mi imamo ubedljivo najlosiju infrastrukturu u Evropi i poprilicno losu ligu! I koga je to neki nas tim nakantao u zadnje vreme,pa makar igrali protiv Jermena,Azera ili Tunguza?
Shvatite da onog u Pjuniku ne interesuje sto je zvezda bila nekad nesto,ili sto se partizan proseta kroz Smederevo! Oni idu napred,a mi stojimo i pricamo o necemu sto je proslost!

Sitna dusa ostaje sitna dusa

pre 11 godina

a Gončarenko je zainteresovan za klupu jednog od dva istočnoevropska prvaka kontinenta.
Prvi je Zvezda. a drugi Partizan garant! A, neeee, Partizan nije bio prvak kontinenta nikad!
(Gojko (.)(.), 5. decembar 2012 20:16)

U pobedi se ne ponesi, u porazu se ne ponizi.

Gojko (.)(.)

pre 11 godina

a Gončarenko je zainteresovan za klupu jednog od dva istočnoevropska prvaka kontinenta.
Prvi je Zvezda. a drugi Partizan garant! A, neeee, Partizan nije bio prvak kontinenta nikad!

Dejan

pre 11 godina

Koliko negativnosti ovde o Srpskom fudbalu i Zvezdi,ajde ljudi pogledajte gde se vi nalazite u odnosu na nekog Nemca,Francuza ili Engleza pa onda pricajte nesto,fudbal nam je odlican kakav nam je narod.

Mailman

pre 11 godina

Gospodo grobari ja mislim da vi imate dovoljno svojih problema da bi se bavili nasim.
Duzni ste drzavi 4000 miliona jura, fudbaleri vam strajkuju, navijaci vam podeljeni, na utakmicama imate vise sluzbenih lica nego navijaca...
Tako da lepo vi brinite svoju brigu, a mi cemo nasu

dzukac

pre 11 godina

Ovaj Gončarenko ne bi bio loše rešenje, mlad trener već ima solidno iskustvo, a sigurno i motiv da se dokazuje. Bitno je i što dolazi iz Bjelorusije tako da mu polovni igrači, loši tereni i prazne tribine sigurno nisu nepoznanica, a i ne bi kukao na život u Srbiji. Naravno najbolje rešenje bi bio iskusan strani trener, recimo Krištof Daum je slobodan, dobar je trener, veliki motivator i zna da napravi pozitivnu atmosferu u i oko tima. Od domaćih trenera samo Jovanović, Božović i Muslin mogu doći u obzir. Rajevac mi ne djeluje kao neko ko bi mogao u kratkom roku da ekipu trgne iz letargije, nadam se da se varam jer mi se čini da je on 99% novi trener. Sve to pod uslovom da bude novca i da se u ekipu uvede neki red, jer ako se nastavi ovako onda nam ni trenerska komisija Ferguson-Anćeloti-Murinjo ne može pomoći.

indijanac

pre 11 godina

Da ne bude zabune, navijam za Zvezdu, ali jedini razlog da ovaj covek napusti klub u kome ima odlicne rezultate i igra ligu sampiona, odnosno Evropa ligu je izuzetna finansijska ponuda. Odakle Zvezdi novac za tako nesto??

Goxy

pre 11 godina

Taman. Svim zaposlenima minimalac retroaktivno 6 meseci unazad i dovedite preplacenog trenera da Stojadinovic uzme milionce (gedza, 05. decembar 2012 18:52)

Ili da otpustimo Milijasa i njegova polovina plate je dovoljna za trenera?!Jel si nekad mislio o time?

vladimir_natal_petkovic

pre 11 godina

ja da sam na zvezinom mestu gledo bi da dovedem jose mari bakera..bakero je dobio otkaz u poljskom pozanu iskljucivo zbog toga jer je lech ispo iz kvalifikacija za EL a u prvenstvu su bili samo peti..ipak verujem u to da bi on bio pravo resenje jer je veliko ime u internacionalnom fudbalu trener je koji radi po planu a za taj plan treba biti strpljiv..plata u pozenu mu je bila 220.000 evra po sezoni sto nije mnogo znajuci o kakvom coveku se radi..bivsem kapitenu barcelone..

ovaj belorus je dobar ali ne verujem da bi bio pravo resenje..zvezdi treba covek od autoriteta a ovde u srbiji ce da ti kake na glavu ako to nemas..zvezdo pamet u glavu i put barcelone po bakera..

pozz

Goran

pre 11 godina

Možda bi trebalo razmisliti o Stepanoviću. Ako je neko iskusan, ima znanja, a iznad svega VOLI ZVEZDU, onda je to Stepi... Glasam za njega, a siguran sam da ne bi bio ni skup.

Tolle

pre 11 godina

@Velika Gončarenkova prednost u odnosu na ostale strance je u prilično umerenoj plati.

Sad ce grobari, odakle pare za umerenu platu ? Kme kme kme...
(Xperia Arc, 5. decembar 2012 18:54)


Da, plasimo se sto vam dolazi Viktor Goncarenko....

logika

pre 11 godina

Ako imaš dug od 48 miliona jedini način da ga samnjiš je racionalizacija troškova...nova ulaganja u skupe trenere i igrače će samo produbiti krizu...jedina šansa je ulaganje u omladinsku školu i kupovina naših mladih talenata...dobar skauting...svi ostali putevi vode ka sudbini Rangersa...i navijači bi rebalo da imaju malo realniji pristup...problem je odavno prerastao u nešto što se teško kontroliše...Najbolje rješenje bi bio domaći stručnjak...sigurno će se bolje adaptirati a manje će koštati!!!

jova

pre 11 godina

Ponavljam, ljudi samo Milovan Rajevac nas moze izvuci.Zasto? Zato sto odlicno poznaje igru i pre svega mentalni sklop nasih fudbalera.Znaci Dzajo samo Milovan Rajevac.

ja

pre 11 godina

Gvardiola ili Murinjo? Mada moze i Venger jer zna raditi sa mladima! Ha ha ha! Doci ce vam onaj koga menadzeri zele tj. nemora znati nista o fudbalu vec "kooperativan" i odan FMP-u

NemanjaBB

pre 11 godina

Ja se slazem s time da ovi lose trce, slazem se da pola njih ima prevelike plate, da kako postoje premije-trebali bi da uvedu i reciprocne mere. Ali, u Zvezdi ima previse menadzera koji diktiraju ko igra, para nema.
A morate i ove sto su pod ugovorima da placate, nece ni oni za dzabe da trce.

Jankovicu puna podrska.

Braca

pre 11 godina

Ma u pravu ste,dovedete Klementea i odma sve super,ili niste ništa naučili?
Pomenuti stručnjak je bar imao s kim da radi,a sa kime bi ovaj mučenik nešto napravio?

Gordz

pre 11 godina

Sa BATE Borisov bi isti ucinak (ili slican) imali i Jankovic, Robert i Stanojevic (navodim ih kao smenjene u nasim "gigantima").

Ne sporim njihovog trenera, sigurno "zna znanje", ali poenta je u klubovima i organizaciji. Svet je naucio da radi kao svajcarski sat, a kod nas je sve na divlje, na mufte, kod nas jasnog sistema nema.
Bitan je i trener, ali kod nas su najveci problem uprave.

Po toj logici Pepe Gvardiola je osvojio LS i prvenstvo Spanije, dovedimo ga da i Zvezdu/Partizan unapredi i uvede barem u 1/8 finala. Koji naivan mentalitet, covek uspeo sa BATE pa ce navodno i ovde, a mi od BATE-a daleko po svim kriterijumima.

Da Zvezda/Partizan funkcionisu kao BATE, Jankovic, Robert i Stanojevic bi bili vise nego dovoljni.

Falcon

pre 11 godina

Najbolje resenje je Milan Zivadinovic! Ako je on trenutno u nekim pregovorima sa Celzijem, onda kontaktirati Milorada Kosanovica, Miroljuba Ostojica, Ratka Dostanica, Ne$ka Milovanovica itd.

Ogi

pre 11 godina

Zainteresovani su Gvradiola i Grant culi su da je veliko interesovanje za trenera u Zvezdi... PA ta radna grupa samo lupa sa tim trenerima ko ce bre da dodje u Zvezdu da radi za dzabe. Taj Rajevac vec godunu dana nema posao. Pa da nesto vredi imao bi posao.

Xperia Arc

pre 11 godina

Velika Gončarenkova prednost u odnosu na ostale strance je u prilično umerenoj plati.

Sad ce grobari, odakle pare za umerenu platu ? Kme kme kme...

Huan Pablo Don Fernando

pre 11 godina

ko je lud da dodje u srbiju u bilo koji klub kada se duguju plate igracima po 6 meseci,kvalitet fudbala na nivou san marina,lihenstajna...na tribinama po 200,300 gledalaca uglavnom roditelji i bliza rodbina fudbslera ns terenu...kriminalci sastavljaju tim i taktiku...infrastruktura fudbalska u rangu somalijskog fudbala.pa nasi igraci idu u albaniju,azerbejdzan,moldaviji da igraju a vi sada ocekujete da neko iole vece fudbalsko ime dodje u srbiju.fudbal u nas je prikacen na aparate da bi ostao u zivotu i po svemu sudeci sinisa mihajlovic i njegov hor beckih decaka ce taj apart u martu u zagrebu ugasiti i definitivno proglasiti srpski fudbal preminulim!!!

Xperia Arc

pre 11 godina

Velika Gončarenkova prednost u odnosu na ostale strance je u prilično umerenoj plati.

Sad ce grobari, odakle pare za umerenu platu ? Kme kme kme...

Mailman

pre 11 godina

Gospodo grobari ja mislim da vi imate dovoljno svojih problema da bi se bavili nasim.
Duzni ste drzavi 4000 miliona jura, fudbaleri vam strajkuju, navijaci vam podeljeni, na utakmicama imate vise sluzbenih lica nego navijaca...
Tako da lepo vi brinite svoju brigu, a mi cemo nasu

Gojko (.)(.)

pre 11 godina

a Gončarenko je zainteresovan za klupu jednog od dva istočnoevropska prvaka kontinenta.
Prvi je Zvezda. a drugi Partizan garant! A, neeee, Partizan nije bio prvak kontinenta nikad!

Huan Pablo Don Fernando

pre 11 godina

ko je lud da dodje u srbiju u bilo koji klub kada se duguju plate igracima po 6 meseci,kvalitet fudbala na nivou san marina,lihenstajna...na tribinama po 200,300 gledalaca uglavnom roditelji i bliza rodbina fudbslera ns terenu...kriminalci sastavljaju tim i taktiku...infrastruktura fudbalska u rangu somalijskog fudbala.pa nasi igraci idu u albaniju,azerbejdzan,moldaviji da igraju a vi sada ocekujete da neko iole vece fudbalsko ime dodje u srbiju.fudbal u nas je prikacen na aparate da bi ostao u zivotu i po svemu sudeci sinisa mihajlovic i njegov hor beckih decaka ce taj apart u martu u zagrebu ugasiti i definitivno proglasiti srpski fudbal preminulim!!!

Falcon

pre 11 godina

Najbolje resenje je Milan Zivadinovic! Ako je on trenutno u nekim pregovorima sa Celzijem, onda kontaktirati Milorada Kosanovica, Miroljuba Ostojica, Ratka Dostanica, Ne$ka Milovanovica itd.

indijanac

pre 11 godina

Da ne bude zabune, navijam za Zvezdu, ali jedini razlog da ovaj covek napusti klub u kome ima odlicne rezultate i igra ligu sampiona, odnosno Evropa ligu je izuzetna finansijska ponuda. Odakle Zvezdi novac za tako nesto??

Ogi

pre 11 godina

Zainteresovani su Gvradiola i Grant culi su da je veliko interesovanje za trenera u Zvezdi... PA ta radna grupa samo lupa sa tim trenerima ko ce bre da dodje u Zvezdu da radi za dzabe. Taj Rajevac vec godunu dana nema posao. Pa da nesto vredi imao bi posao.

fkr1958

pre 11 godina

@dzukac
Jesi siguran da pratis fudbal?
Uglavnom nije sigurno losija Beloruska liga od nase,a infrastruktura moze biti samo bolja,inace njihovi polovnjaci su uvalili zvezdi 6 komada,a Bate igra LS...
Shvatite da mi imamo ubedljivo najlosiju infrastrukturu u Evropi i poprilicno losu ligu! I koga je to neki nas tim nakantao u zadnje vreme,pa makar igrali protiv Jermena,Azera ili Tunguza?
Shvatite da onog u Pjuniku ne interesuje sto je zvezda bila nekad nesto,ili sto se partizan proseta kroz Smederevo! Oni idu napred,a mi stojimo i pricamo o necemu sto je proslost!

Dejan

pre 11 godina

Koliko negativnosti ovde o Srpskom fudbalu i Zvezdi,ajde ljudi pogledajte gde se vi nalazite u odnosu na nekog Nemca,Francuza ili Engleza pa onda pricajte nesto,fudbal nam je odlican kakav nam je narod.

Goxy

pre 11 godina

Taman. Svim zaposlenima minimalac retroaktivno 6 meseci unazad i dovedite preplacenog trenera da Stojadinovic uzme milionce (gedza, 05. decembar 2012 18:52)

Ili da otpustimo Milijasa i njegova polovina plate je dovoljna za trenera?!Jel si nekad mislio o time?

dzukac

pre 11 godina

Ovaj Gončarenko ne bi bio loše rešenje, mlad trener već ima solidno iskustvo, a sigurno i motiv da se dokazuje. Bitno je i što dolazi iz Bjelorusije tako da mu polovni igrači, loši tereni i prazne tribine sigurno nisu nepoznanica, a i ne bi kukao na život u Srbiji. Naravno najbolje rešenje bi bio iskusan strani trener, recimo Krištof Daum je slobodan, dobar je trener, veliki motivator i zna da napravi pozitivnu atmosferu u i oko tima. Od domaćih trenera samo Jovanović, Božović i Muslin mogu doći u obzir. Rajevac mi ne djeluje kao neko ko bi mogao u kratkom roku da ekipu trgne iz letargije, nadam se da se varam jer mi se čini da je on 99% novi trener. Sve to pod uslovom da bude novca i da se u ekipu uvede neki red, jer ako se nastavi ovako onda nam ni trenerska komisija Ferguson-Anćeloti-Murinjo ne može pomoći.

ja

pre 11 godina

Gvardiola ili Murinjo? Mada moze i Venger jer zna raditi sa mladima! Ha ha ha! Doci ce vam onaj koga menadzeri zele tj. nemora znati nista o fudbalu vec "kooperativan" i odan FMP-u

Gordz

pre 11 godina

Sa BATE Borisov bi isti ucinak (ili slican) imali i Jankovic, Robert i Stanojevic (navodim ih kao smenjene u nasim "gigantima").

Ne sporim njihovog trenera, sigurno "zna znanje", ali poenta je u klubovima i organizaciji. Svet je naucio da radi kao svajcarski sat, a kod nas je sve na divlje, na mufte, kod nas jasnog sistema nema.
Bitan je i trener, ali kod nas su najveci problem uprave.

Po toj logici Pepe Gvardiola je osvojio LS i prvenstvo Spanije, dovedimo ga da i Zvezdu/Partizan unapredi i uvede barem u 1/8 finala. Koji naivan mentalitet, covek uspeo sa BATE pa ce navodno i ovde, a mi od BATE-a daleko po svim kriterijumima.

Da Zvezda/Partizan funkcionisu kao BATE, Jankovic, Robert i Stanojevic bi bili vise nego dovoljni.

Sitna dusa ostaje sitna dusa

pre 11 godina

a Gončarenko je zainteresovan za klupu jednog od dva istočnoevropska prvaka kontinenta.
Prvi je Zvezda. a drugi Partizan garant! A, neeee, Partizan nije bio prvak kontinenta nikad!
(Gojko (.)(.), 5. decembar 2012 20:16)

U pobedi se ne ponesi, u porazu se ne ponizi.

Goran

pre 11 godina

Možda bi trebalo razmisliti o Stepanoviću. Ako je neko iskusan, ima znanja, a iznad svega VOLI ZVEZDU, onda je to Stepi... Glasam za njega, a siguran sam da ne bi bio ni skup.

NemanjaBB

pre 11 godina

Ja se slazem s time da ovi lose trce, slazem se da pola njih ima prevelike plate, da kako postoje premije-trebali bi da uvedu i reciprocne mere. Ali, u Zvezdi ima previse menadzera koji diktiraju ko igra, para nema.
A morate i ove sto su pod ugovorima da placate, nece ni oni za dzabe da trce.

Jankovicu puna podrska.

Tolle

pre 11 godina

@Velika Gončarenkova prednost u odnosu na ostale strance je u prilično umerenoj plati.

Sad ce grobari, odakle pare za umerenu platu ? Kme kme kme...
(Xperia Arc, 5. decembar 2012 18:54)


Da, plasimo se sto vam dolazi Viktor Goncarenko....

punk

pre 11 godina

Ja sam Zvezdas veliki ali i dalje tvrdim da je resenje svih resenja PRIVATIZACIJA! (Mile, 05. decembar 2012 22:17)Ne verujem da bi to donelo neki boljitak.Pogotovo ako imamo u vidu privatizacije u Srbiji u zadnjih 10-tak godina.U Rusiji i Ukrajini je situacija drugacija.Tamo ima prebogatih tajkuna koji kroz fudbal peru ogroman novac,sto i nije losa stvar.Nasi tajkuni bi za par godina ugasili klub i prodali zemljiste.A dolazak stranih tajkuna sa istoka ili zapada u srpski fudbal nije realno.

logika

pre 11 godina

Ako imaš dug od 48 miliona jedini način da ga samnjiš je racionalizacija troškova...nova ulaganja u skupe trenere i igrače će samo produbiti krizu...jedina šansa je ulaganje u omladinsku školu i kupovina naših mladih talenata...dobar skauting...svi ostali putevi vode ka sudbini Rangersa...i navijači bi rebalo da imaju malo realniji pristup...problem je odavno prerastao u nešto što se teško kontroliše...Najbolje rješenje bi bio domaći stručnjak...sigurno će se bolje adaptirati a manje će koštati!!!

jova

pre 11 godina

Ponavljam, ljudi samo Milovan Rajevac nas moze izvuci.Zasto? Zato sto odlicno poznaje igru i pre svega mentalni sklop nasih fudbalera.Znaci Dzajo samo Milovan Rajevac.

vladimir_natal_petkovic

pre 11 godina

ja da sam na zvezinom mestu gledo bi da dovedem jose mari bakera..bakero je dobio otkaz u poljskom pozanu iskljucivo zbog toga jer je lech ispo iz kvalifikacija za EL a u prvenstvu su bili samo peti..ipak verujem u to da bi on bio pravo resenje jer je veliko ime u internacionalnom fudbalu trener je koji radi po planu a za taj plan treba biti strpljiv..plata u pozenu mu je bila 220.000 evra po sezoni sto nije mnogo znajuci o kakvom coveku se radi..bivsem kapitenu barcelone..

ovaj belorus je dobar ali ne verujem da bi bio pravo resenje..zvezdi treba covek od autoriteta a ovde u srbiji ce da ti kake na glavu ako to nemas..zvezdo pamet u glavu i put barcelone po bakera..

pozz

Coco Bill

pre 11 godina

E pa ovako. On jeste postigao dobre rezultate sa Bate Borisovim, ali svi gube iz vida dve najvažnije stvari, a to je, da je on imao ISTI tim četiri do pet godina i da je on odabirao igrače. Osim toga doveli su i Aleksandra Hleba, koji, naravno nije više ono što je bio, ali nije ni za "staro gvožđe". Dakle, ako Zvezda bude i dalje vodila staru politiku, da uprava dovodi igrače, koje ona misli da treba, ili koju su "jeftini", a one malo bolje svake godine proda, onda što ovde neko reče ni Murinjo ne bi pomogao.

' bio u skoli nekad?

pre 11 godina

Sad ce grobari, odakle pare za umerenu platu ? Kme kme kme...
(Xperia Arc, 5. decembar 2012 18:54)


velika,mala,umerena plata:)
kad je na crtu,sve je to isto

velika nula,mala nula,umerena nula...


nula je nula:)

Braca

pre 11 godina

Ma u pravu ste,dovedete Klementea i odma sve super,ili niste ništa naučili?
Pomenuti stručnjak je bar imao s kim da radi,a sa kime bi ovaj mučenik nešto napravio?

dejan

pre 11 godina

Bilo bi lijepo da dođe ovaj trener ali nema od toga ništa,Rajevac je trener 1/1 a svaka druga informacija je podizanje rejtinga i atmosfere. I nek nam je Bog u pomoć!

Mik

pre 11 godina

Imali vas jos zainteresovanih, ma bre slusajte Dzaju trazili smo ga i sad slusajmo ga, ako hoce Rajevca dajte Rajevca ako hoce Dostanica npr dajte i njega, ali Dzaja zna sta radi!!

Xperia Arc

pre 11 godina

Velika Gončarenkova prednost u odnosu na ostale strance je u prilično umerenoj plati.

Sad ce grobari, odakle pare za umerenu platu ? Kme kme kme...

Gojko (.)(.)

pre 11 godina

a Gončarenko je zainteresovan za klupu jednog od dva istočnoevropska prvaka kontinenta.
Prvi je Zvezda. a drugi Partizan garant! A, neeee, Partizan nije bio prvak kontinenta nikad!

Ogi

pre 11 godina

Zainteresovani su Gvradiola i Grant culi su da je veliko interesovanje za trenera u Zvezdi... PA ta radna grupa samo lupa sa tim trenerima ko ce bre da dodje u Zvezdu da radi za dzabe. Taj Rajevac vec godunu dana nema posao. Pa da nesto vredi imao bi posao.

jova

pre 11 godina

Ponavljam, ljudi samo Milovan Rajevac nas moze izvuci.Zasto? Zato sto odlicno poznaje igru i pre svega mentalni sklop nasih fudbalera.Znaci Dzajo samo Milovan Rajevac.

ja

pre 11 godina

Gvardiola ili Murinjo? Mada moze i Venger jer zna raditi sa mladima! Ha ha ha! Doci ce vam onaj koga menadzeri zele tj. nemora znati nista o fudbalu vec "kooperativan" i odan FMP-u

Mailman

pre 11 godina

Gospodo grobari ja mislim da vi imate dovoljno svojih problema da bi se bavili nasim.
Duzni ste drzavi 4000 miliona jura, fudbaleri vam strajkuju, navijaci vam podeljeni, na utakmicama imate vise sluzbenih lica nego navijaca...
Tako da lepo vi brinite svoju brigu, a mi cemo nasu

NemanjaBB

pre 11 godina

Ja se slazem s time da ovi lose trce, slazem se da pola njih ima prevelike plate, da kako postoje premije-trebali bi da uvedu i reciprocne mere. Ali, u Zvezdi ima previse menadzera koji diktiraju ko igra, para nema.
A morate i ove sto su pod ugovorima da placate, nece ni oni za dzabe da trce.

Jankovicu puna podrska.

Goran

pre 11 godina

Možda bi trebalo razmisliti o Stepanoviću. Ako je neko iskusan, ima znanja, a iznad svega VOLI ZVEZDU, onda je to Stepi... Glasam za njega, a siguran sam da ne bi bio ni skup.

Tolle

pre 11 godina

@Velika Gončarenkova prednost u odnosu na ostale strance je u prilično umerenoj plati.

Sad ce grobari, odakle pare za umerenu platu ? Kme kme kme...
(Xperia Arc, 5. decembar 2012 18:54)


Da, plasimo se sto vam dolazi Viktor Goncarenko....

Huan Pablo Don Fernando

pre 11 godina

ko je lud da dodje u srbiju u bilo koji klub kada se duguju plate igracima po 6 meseci,kvalitet fudbala na nivou san marina,lihenstajna...na tribinama po 200,300 gledalaca uglavnom roditelji i bliza rodbina fudbslera ns terenu...kriminalci sastavljaju tim i taktiku...infrastruktura fudbalska u rangu somalijskog fudbala.pa nasi igraci idu u albaniju,azerbejdzan,moldaviji da igraju a vi sada ocekujete da neko iole vece fudbalsko ime dodje u srbiju.fudbal u nas je prikacen na aparate da bi ostao u zivotu i po svemu sudeci sinisa mihajlovic i njegov hor beckih decaka ce taj apart u martu u zagrebu ugasiti i definitivno proglasiti srpski fudbal preminulim!!!

indijanac

pre 11 godina

Da ne bude zabune, navijam za Zvezdu, ali jedini razlog da ovaj covek napusti klub u kome ima odlicne rezultate i igra ligu sampiona, odnosno Evropa ligu je izuzetna finansijska ponuda. Odakle Zvezdi novac za tako nesto??

Falcon

pre 11 godina

Najbolje resenje je Milan Zivadinovic! Ako je on trenutno u nekim pregovorima sa Celzijem, onda kontaktirati Milorada Kosanovica, Miroljuba Ostojica, Ratka Dostanica, Ne$ka Milovanovica itd.

vladimir_natal_petkovic

pre 11 godina

ja da sam na zvezinom mestu gledo bi da dovedem jose mari bakera..bakero je dobio otkaz u poljskom pozanu iskljucivo zbog toga jer je lech ispo iz kvalifikacija za EL a u prvenstvu su bili samo peti..ipak verujem u to da bi on bio pravo resenje jer je veliko ime u internacionalnom fudbalu trener je koji radi po planu a za taj plan treba biti strpljiv..plata u pozenu mu je bila 220.000 evra po sezoni sto nije mnogo znajuci o kakvom coveku se radi..bivsem kapitenu barcelone..

ovaj belorus je dobar ali ne verujem da bi bio pravo resenje..zvezdi treba covek od autoriteta a ovde u srbiji ce da ti kake na glavu ako to nemas..zvezdo pamet u glavu i put barcelone po bakera..

pozz

Sitna dusa ostaje sitna dusa

pre 11 godina

a Gončarenko je zainteresovan za klupu jednog od dva istočnoevropska prvaka kontinenta.
Prvi je Zvezda. a drugi Partizan garant! A, neeee, Partizan nije bio prvak kontinenta nikad!
(Gojko (.)(.), 5. decembar 2012 20:16)

U pobedi se ne ponesi, u porazu se ne ponizi.

punk

pre 11 godina

Ja sam Zvezdas veliki ali i dalje tvrdim da je resenje svih resenja PRIVATIZACIJA! (Mile, 05. decembar 2012 22:17)Ne verujem da bi to donelo neki boljitak.Pogotovo ako imamo u vidu privatizacije u Srbiji u zadnjih 10-tak godina.U Rusiji i Ukrajini je situacija drugacija.Tamo ima prebogatih tajkuna koji kroz fudbal peru ogroman novac,sto i nije losa stvar.Nasi tajkuni bi za par godina ugasili klub i prodali zemljiste.A dolazak stranih tajkuna sa istoka ili zapada u srpski fudbal nije realno.

Goxy

pre 11 godina

Taman. Svim zaposlenima minimalac retroaktivno 6 meseci unazad i dovedite preplacenog trenera da Stojadinovic uzme milionce (gedza, 05. decembar 2012 18:52)

Ili da otpustimo Milijasa i njegova polovina plate je dovoljna za trenera?!Jel si nekad mislio o time?

Dejan

pre 11 godina

Koliko negativnosti ovde o Srpskom fudbalu i Zvezdi,ajde ljudi pogledajte gde se vi nalazite u odnosu na nekog Nemca,Francuza ili Engleza pa onda pricajte nesto,fudbal nam je odlican kakav nam je narod.

Braca

pre 11 godina

Ma u pravu ste,dovedete Klementea i odma sve super,ili niste ništa naučili?
Pomenuti stručnjak je bar imao s kim da radi,a sa kime bi ovaj mučenik nešto napravio?

Gordz

pre 11 godina

Sa BATE Borisov bi isti ucinak (ili slican) imali i Jankovic, Robert i Stanojevic (navodim ih kao smenjene u nasim "gigantima").

Ne sporim njihovog trenera, sigurno "zna znanje", ali poenta je u klubovima i organizaciji. Svet je naucio da radi kao svajcarski sat, a kod nas je sve na divlje, na mufte, kod nas jasnog sistema nema.
Bitan je i trener, ali kod nas su najveci problem uprave.

Po toj logici Pepe Gvardiola je osvojio LS i prvenstvo Spanije, dovedimo ga da i Zvezdu/Partizan unapredi i uvede barem u 1/8 finala. Koji naivan mentalitet, covek uspeo sa BATE pa ce navodno i ovde, a mi od BATE-a daleko po svim kriterijumima.

Da Zvezda/Partizan funkcionisu kao BATE, Jankovic, Robert i Stanojevic bi bili vise nego dovoljni.

logika

pre 11 godina

Ako imaš dug od 48 miliona jedini način da ga samnjiš je racionalizacija troškova...nova ulaganja u skupe trenere i igrače će samo produbiti krizu...jedina šansa je ulaganje u omladinsku školu i kupovina naših mladih talenata...dobar skauting...svi ostali putevi vode ka sudbini Rangersa...i navijači bi rebalo da imaju malo realniji pristup...problem je odavno prerastao u nešto što se teško kontroliše...Najbolje rješenje bi bio domaći stručnjak...sigurno će se bolje adaptirati a manje će koštati!!!

dzukac

pre 11 godina

Ovaj Gončarenko ne bi bio loše rešenje, mlad trener već ima solidno iskustvo, a sigurno i motiv da se dokazuje. Bitno je i što dolazi iz Bjelorusije tako da mu polovni igrači, loši tereni i prazne tribine sigurno nisu nepoznanica, a i ne bi kukao na život u Srbiji. Naravno najbolje rešenje bi bio iskusan strani trener, recimo Krištof Daum je slobodan, dobar je trener, veliki motivator i zna da napravi pozitivnu atmosferu u i oko tima. Od domaćih trenera samo Jovanović, Božović i Muslin mogu doći u obzir. Rajevac mi ne djeluje kao neko ko bi mogao u kratkom roku da ekipu trgne iz letargije, nadam se da se varam jer mi se čini da je on 99% novi trener. Sve to pod uslovom da bude novca i da se u ekipu uvede neki red, jer ako se nastavi ovako onda nam ni trenerska komisija Ferguson-Anćeloti-Murinjo ne može pomoći.

fkr1958

pre 11 godina

@dzukac
Jesi siguran da pratis fudbal?
Uglavnom nije sigurno losija Beloruska liga od nase,a infrastruktura moze biti samo bolja,inace njihovi polovnjaci su uvalili zvezdi 6 komada,a Bate igra LS...
Shvatite da mi imamo ubedljivo najlosiju infrastrukturu u Evropi i poprilicno losu ligu! I koga je to neki nas tim nakantao u zadnje vreme,pa makar igrali protiv Jermena,Azera ili Tunguza?
Shvatite da onog u Pjuniku ne interesuje sto je zvezda bila nekad nesto,ili sto se partizan proseta kroz Smederevo! Oni idu napred,a mi stojimo i pricamo o necemu sto je proslost!

Mik

pre 11 godina

Imali vas jos zainteresovanih, ma bre slusajte Dzaju trazili smo ga i sad slusajmo ga, ako hoce Rajevca dajte Rajevca ako hoce Dostanica npr dajte i njega, ali Dzaja zna sta radi!!

' bio u skoli nekad?

pre 11 godina

Sad ce grobari, odakle pare za umerenu platu ? Kme kme kme...
(Xperia Arc, 5. decembar 2012 18:54)


velika,mala,umerena plata:)
kad je na crtu,sve je to isto

velika nula,mala nula,umerena nula...


nula je nula:)

dejan

pre 11 godina

Bilo bi lijepo da dođe ovaj trener ali nema od toga ništa,Rajevac je trener 1/1 a svaka druga informacija je podizanje rejtinga i atmosfere. I nek nam je Bog u pomoć!

Coco Bill

pre 11 godina

E pa ovako. On jeste postigao dobre rezultate sa Bate Borisovim, ali svi gube iz vida dve najvažnije stvari, a to je, da je on imao ISTI tim četiri do pet godina i da je on odabirao igrače. Osim toga doveli su i Aleksandra Hleba, koji, naravno nije više ono što je bio, ali nije ni za "staro gvožđe". Dakle, ako Zvezda bude i dalje vodila staru politiku, da uprava dovodi igrače, koje ona misli da treba, ili koju su "jeftini", a one malo bolje svake godine proda, onda što ovde neko reče ni Murinjo ne bi pomogao.