Stamenković strepi od "grobara"

Fudbaleri azerbejdžanskog Neftčija stigli su u Beograd gde će u četvrtak gostovati Partizanu u prvom kolu Lige Evrope.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. Jesam Zvezdaš,ali želim Partizanu sve najbolje!
     (motherfucker johnes, 19. septembar 2012 15:08)

    # Link komentara

  2. Velika podrska bratskom klubu iz Azerbejdzana. Napred Nefci! Napred Pazar!
     (Pazarac, 19. septembar 2012 10:58)

    # Link komentara

  3. E ovaj je pravi Srbin, sa obe ruke pokazuje tri prsta !
    (precanin, 19. septembar 2012 02:27)

    # Link komentara

  4. Onaj osecaj kada tvoj tim ne igra Evropu pa moras da komentarises najavu meca ljutog rivala...
    (Ercov, 19. septembar 2012 00:39)

    # Link komentara

  5. Ma od cega da strepi, pa ja danas kupio komplet juga, pa to nikad nije bilo. Ranije se bar to rasproda za dan dva. Verovatno poluprazan stadion :(
    (Pedja, 18. septembar 2012 23:30)

    # Link komentara

  6. ne kontam kako mozete da navijate protiv Srpskog kluba mi u Rs u Evropskim takmicenjima uvijek navijamo za nase bio to partizan,zvezda,rad ili jagodina to je isto ko da si izrod kada igra reprezentacija Srbije i Azerbejdzana i ti navijas za azerbejdzan -.-
     (AFC, 18. septembar 2012 23:08)

    # Link komentara

  7. mnogo klubova u evropi za koje moraju da navijaju....
    (retard, 18. septembar 2012 22:14)

    # Link komentara

  8. ,,најјачи голман,,ког је звезда икад имала. Редовна је био муштерија : Дијари,Мореири,Жуки,Јоветићу,Клеу,а поготово Раћи...што њихов низ не би наставио неко други или трећи или десети...:)
    (apokalipsa, 18. septembar 2012 22:13)

    # Link komentara

  9. Gde igra Zvezda sutra?Na kojoj livadi?
     (Pedro, 18. septembar 2012 22:02)

    # Link komentara

  10. Navijac sam Zvezde,i od s r c a iskreno zelim Partizanu najvecu blamazu u istoriji evropskih utakmica,da prodjete tako,da vam Tikva i Samrok budu ekipe kojih cete se sa radoscu secati.Da budete najgori od svih ekipa u istoriji,da vam se smeje cela Evropa.Ne ljutite se,ja to samo onako,od srca :))
     (Iskreno, 18. septembar 2012 21:47)

    # Link komentara

  11. Napred Nefci.. Cela Hrvatska, deo Srbije i Robet Prosinecki su uz vas!!!
    (Samrok-zvezda 5:1, 18. septembar 2012 19:46)
    Део Србије???? Мислиш велики део? Делић је ваш. А у делићу забрањени, дозвољени и заборављени.
    (Е мој Шамроку..., 18. septembar 2012 20:45)

    # Link komentara

  12. Udarna artiljeriska brigada na Autokomandi ceka prvi zvizduk...
    (Gen. Radoslav Petrovic, 18. septembar 2012 20:04)

    # Link komentara

  13. Tražite sreću, pa zar je niste potrošili protiv APOEL-a, kome nije jasno neka pogleda golove i videće o čemu se radi. Ljudi, ova ekipa je na nivou Jagodine i Hajduka iz Kule tako da sve osim pobede je neuspeh. Kakva je to ekipa kada je drugi najskuplji igrač golman i to dotični.
    (Shearer, 18. septembar 2012 20:04)

    # Link komentara

  14. opušteno stameni, neće ih biti ni 5 hiljada, ali će zato biti podeljeni u 12 frakcija ;p
    (žare, 18. septembar 2012 20:01)

    # Link komentara

  15. ljake faca,vidi se da je veseli ganci!
     (PEDJA, 18. septembar 2012 19:48)

    # Link komentara

  16. Napred Nefci.. Cela Hrvatska, deo Srbije i Robet Prosinecki su uz vas!!!
    (Samrok-zvezda 5:1, 18. septembar 2012 19:46)

    # Link komentara

  17. za sta si ti spreman? ima da primis 5 komada
    (Nemanja, 18. septembar 2012 19:43)

    # Link komentara

  18. Napred Nefči, cela Srbija je uz vas!
    (umadbro, 18. septembar 2012 17:56)

    Cela Srbija je bila i uz Bordo i hvala Bogu prosli su dalje
    (pfc, 18. septembar 2012 19:38)

    # Link komentara

  19. Od koga da strepiš,kakav crni pun stadion? Mi imamo više navijača protiv Javora nego što su oni imali protiv Arsenala! Oni samo Pionir mogu da napune.
     (North park, 18. septembar 2012 19:35)

    # Link komentara

  20. napred partizan
    (ivana, 18. septembar 2012 19:28)

    # Link komentara

  21. Napred Nefči, cela Srbija je uz vas!
    (umadbro, 18. septembar 2012 17:56

    Napred Partizan , Srbija i R. Srpska je uz vas, i deo Hrvatske i Slovenije, Austrije , Svajcarske, Australije ..itd.! Do pobede!
    (Srbin, 18. septembar 2012 19:17)

    # Link komentara

  22. Zasto bi strepeo od navijaca Partizana kada je njima u jako lepom secanju. Primao je golove i sa Autokomande...
    (Partizanovac, 18. septembar 2012 19:06)

    # Link komentara

  23. Nije mi jasno gde pise da strepi od grobara?! i ne secam se gde je to Stamenkovic ikad uvredio Partizan da bi ga ovi vredjali?!Zbog cega?
     (gox, 18. septembar 2012 18:16)

    # Link komentara

  24. Od koga strepi? Hahahahaha kad zagrmi 943 navijaca od kojih jedna polovina peva jednu a druga drugu pesmu, tresce se vojno skladiste, nema sta.
    (Ma idi, 18. septembar 2012 18:10)

    # Link komentara

  25. A gde pise da je rekao da "strepi od grobara"? Samo preuvelicavate stvari i stavljate svakakve naslove, samo da bi se Delije i Grobari prepucavali!
    (Dejan, 18. septembar 2012 18:01)

    # Link komentara

  26. crna rupa...
     (kontra-napad, 18. septembar 2012 17:59)

    # Link komentara

  27. Napred Nefči, cela Srbija je uz vas!
    (umadbro, 18. septembar 2012 17:56)

    # Link komentara

  28. Majstore, koji ste vi to Partizan gledali na kasetama, ako mi igramo brzo? Mozda onaj iz sezone 2003/2004? Ali dobro, hvala na komplimentima. I jos nesto - ne verujem da ce biti pun stadion, ne verujem da ce da bude ni 20.000 ljudi, s obzirom da su mi juce poslali poruku tipa "dodjite da bodrite Partizan u Evropi, bla bla", sto znaci da im prodaja ide ocajno. Sto nisu slali te poruke pre 2 godine za LS? Zato sto su se karte rasprodale preko neta za 30 sekundi.
     (Lynx, 18. septembar 2012 17:55)

    # Link komentara

  29. "Samo da ne izgubimo", naglasio je Stamenković.

    Tipična izjava u stilu Stamenog, ostatak intervjua je prevod njegove izjave, a ovo su direktno njegove reči:-) Legenda!
    (fcrs, 18. septembar 2012 17:54)

    # Link komentara

  30. "Spremni smo" nisam znao da se tako pise "strepi"...
    (a, 18. septembar 2012 17:50)

    # Link komentara

  31. Covek otisao u Azerbejdzan i vec ga naucili da se svaki protivnik postuje... Cak i nekada najveci rival... Samo Srbija tapka u mestu cini mi se vekovima...
     (ZvezdasHM, 18. septembar 2012 17:40)

    # Link komentara

Vesti

BiH ispustila Gren slem šampiona

10.09.2014. | 10:16 | Komentari: 76 Beta/AP

„Ja ne optužujem niti kritikujem bilo koga, ali to je takvo vreme bilo. Ljudi iz tenisa, ljudi koji su ovde bili zaljubljenici u tenis su hteli. Mi smo zaista organizovali ovde i turnire, druženja, to je bilo fantastično. Međutim, nije bilo službene

TV

Bulevar u 5 do 5

Radnim danima u 16:55

Sada pratimo svaki korak Bulevarom - i danju i noću!

Gost Sportskog pregleda: Nikola Drinčić

20.10.2014. | 17:22 | Komentari: 0

Junak 147. „večitog“ derbija Nikola Drinčić iz Partizana bio je gost Sportskog pregleda B92, dva dana nakon što je golom iz slobodnog udarca rešio meč jeseni srpskog fudbala.

Stanković: Zanemeo sam posle Albanije

17.10.2014. | 16:30 | Komentari: 1

Tura trofeja Lige šampiona kroz Srbiju se nastavlja. Dejan Stanković doneo je najvredniji pehar klupskog fudbala u Beograd. Stanković je u razgovoru sa mojim kolegom Milanom Boškovićem govorio o utakmici sa Albanijom, trenerskoj karijeru i osećaju kada

Srbija

Dobio otkaz dok je bio u komi