Zvezdin junior blistao u Moskvi

Juniorski košarkaš Crvene zvezde Diva Dušan Ristić proglašen je za najkorisnijeg igrača ’Ol star’ utakmice prestižnog NBA kampa „Košarka bez granica“ u Moskvi.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. Mai dogodine dolazi u Partizan!
    Gagic,Milutinov,Ristic..dominacija!
    (leksa, 16. septembar 2012 22:17)
    Klasican nacin razmisljanja jednog grobara pokupi sve sto valja u zemlji, a sta ce biti posle neema veze. Pa i Crnokosa iz Kosjerica bi od Igraca poput Bogdanovica, Pesakovica, Vujovica, Cekovskog, Milutinova, Andjusica, Marinkovica,Miljenovica ( svi dovedeni u poslednje dve godine ) napraviti bar dva dobra igraca za to vreme.Jedina vasa prednost i razlog zbog cega ti igraci dolaze kod vas je Evroliga,mada ima i drugih nacina ubedjivanja. Sto se tice Ristica zaboravite na njega jer vi iduce godine necete igrati Evroligu.
    (Mike, 18. septembar 2012 08:23)

    # Link komentara

  2. Mai dogodine dolazi u Partizan!
    Gagic,Milutinov,Ristic..dominacija!
    (leksa, 16. septembar 2012 22:17)

    Na vama je večeras dominirala Igokea, a šta će tek biti kad vas mi dohvatimo!!!! Lepo je Nelson rekao prošla je dominacija Partizana, dolazi dominacija Zvezde!!! Ristić će da dominira ali na vama, samo je bitno da ne srlja za parama i postaće vrhunski igrač!!! Ristiću samo pametno i ne žuri, da ne propadneš kao mnogi talenti koji su se usresredili na pare i na jake klubove. Sve će ti to doći, na tebi je da daš maksimum u crveno belom dresu!!!
    (Bojan, 17. septembar 2012 00:30)

    Dolazi Dominacija KK Crvene Zvezde Beograd osnovane 2011? Jesi to mislio?
    (Gole, 17. septembar 2012 21:21)

    # Link komentara

  3. Mai dogodine dolazi u Partizan!
    Gagic,Milutinov,Ristic..dominacija!
    (leksa, 16. septembar 2012 22:17)

    Na vama je večeras dominirala Igokea, a šta će tek biti kad vas mi dohvatimo!!!! Lepo je Nelson rekao prošla je dominacija Partizana, dolazi dominacija Zvezde!!! Ristić će da dominira ali na vama, samo je bitno da ne srlja za parama i postaće vrhunski igrač!!! Ristiću samo pametno i ne žuri, da ne propadneš kao mnogi talenti koji su se usresredili na pare i na jake klubove. Sve će ti to doći, na tebi je da daš maksimum u crveno belom dresu!!!
    (Bojan, 17. septembar 2012 00:30)

    # Link komentara

  4. Mai dogodine dolazi u Partizan!
    Gagic,Milutinov,Ristic..dominacija!
    (leksa, 16. septembar 2012 22:17)

    # Link komentara

  5. i sada molim kosarkaske strucnjake da naprave nesto od ovakvih potencijala!
     (baki, 16. septembar 2012 21:58)

    # Link komentara

Vesti

"Nedodirljivi Đoković"

31.03.2014. | 14:18 | Komentari: 56 Beta/AP

Kako navodi autor teksta, ova pobeda Djokovića u Majamiju bila je jedna od najubedljivijih u istoriji susreta sa Nadalom. Francuski L"Ekip naziva Đokovića "Nedodirljivim". "Đoković je prosto impresionirao u svim aspektima igre",

TV

Utisak nedelje

Nedelja u 21:00

Specijalna uskršnja emisija: Kako biti dobar i kako biti dobro?

Gosti emisije “Utisak nedelje” biće:
Nikola Rak...

Nema odmora za fristajl skijaše

10.04.2014. | 09:41 | Komentari: 1

Sezona skijaških takmičenja je gotova, ali za ljude koji su zavisnici od dobre zabave i adrenalina, ona se nikada ne prekida. Fristajl skijaši iz celog sveta okupili su se u nedelju u Lez Arku, na "B&E Inventational" takmičenju, koje su

EK: Zvezda je u četvrtfinalu!

13.03.2014. | 12:44 | Komentari: 0

Košarkaši Crvene zvezde igraće protiv ukrajinskog Budiveljnika u četvrtfinalu ovogodišnjeg Evrokupa.

Svet

Da li plakati za "Made in Germany"?