Spiz i Janone na Dukatiju u 2013.

Amerikanac Ben Spiz i Andrea Janone iz Italije naredne sezone voziće za juniorski tim Dukatija u kraljevskoj klasi Moto GP šampionata.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. Спиз добар у Супер бајку, али на Јамахи у МГП, брука и срамота... Јаноне прави изор шефова Дукати тима! Млад, брз, амбициозан....
    (Александар 3105, 15. septembar 2012 09:13)

    # Link komentara

  2. Opa! Mozda taj motor bude odgovarao Spizu! Sve najbolje! Nadam se da ce prziti do maximuma! I da ce Duca uspeti da napravi motor kakav zasluzuju!
    (NN, 12. septembar 2012 20:03)

    # Link komentara

Vesti

BiH ispustila Gren slem šampiona

10.09.2014. | 10:16 | Komentari: 68 Beta/AP

„Ja ne optužujem niti kritikujem bilo koga, ali to je takvo vreme bilo. Ljudi iz tenisa, ljudi koji su ovde bili zaljubljenici u tenis su hteli. Mi smo zaista organizovali ovde i turnire, druženja, to je bilo fantastično. Međutim, nije bilo službene

TV

Teodosić i Bogdanović: Igrali smo svi za jednog

16.09.2014. | 20:06 | Komentari: 5

Plejmejker srpske reprezentacije Miloš Teodosić rekao je da su on i saigrači igrali kao pravi tim i da misli da su zasluženo osvojili srebro na Mundobasketu.

Sale: Da se što pre opet sretnemo

16.09.2014. | 20:04 | Komentari: 1

Selektor Srbije Aleksandar Đorđević bio je prezadovoljan na kraju Svetskog kupa u Španiji.

Srbija

Vučić: Plate manje oko 10%

18.09.2014. | 22:24 | Izvor: B92 | Komentari: 329
Foto: Tanjug

Plate u javnom sektoru veće od 25.000 dinara biće smanjene za 10 ili 10,5 odsto. Mere štednje neće obuhvatiti većinu penzija, kaže premijer Aleksandar Vučić.

Vesti

VW Polo GTI za 2015.

18.09.2014. | Komentari: 13

Nakon što je početkom 2014. predstavio osveženi Polo, Volkswagen je unapredio i njegovu najsnažniju GTI verziju. Najvažnija novina je uvođenje 1.8 litarskog motora koji će zameniti aktuelini 1.4 TSI.

Vesti

Zašto "zakačite" baš svaku prehladu?

18.09.2014. | Komentari: 1

Sezona prehlada je pred nama, i dok srećnici možda i uspevaju da izbegnu poneku, većina će podleći i to od tri do pet puta svake godine, a prehlade će u proseku trajati devet dana.

Vesti

Ovo su najbolji muzeji sveta

18.09.2014. | Komentari: 3
Posetioci posmatraju Američku gotiku Granta vuda u Institutu umetnosti u Čikagu

Foto: Phil Roeder / Flickr.com Na prvom mestu našao se čikaški Institut umetnosti, zahvaljujući ogromnoj kolekciji impresionsta, postimpresionista. Među eksponatima se ističu “Nedeljno popodne na ostrvu La Grand Žat” Žorža Sera i “Američka

Ostalo

Beograd dobio nove "direktore kulture"

18.09.2014. | Izvor: Tanjug | Komentari: 16
Arhiva Zgrada Ateljea 212 (Foto: Beta)

Skupština grada imenovala je danas više direktora i vd direktora ustanova kulture u gradu Beogradu.

Vesti

Kuguar u kanadskoj bolnici - došao na pregled?

18.09.2014. | Izvor: Tanjug | Komentari: 1

Jedna bolnica u zapadnom kanadskom gradu Kalgariju privremeno je zatvorena nakon što je nekoliko očevidaca videlo kuguare u blizini.

Svet

Škotska: Prednost unionista raste

19.09.2014. | 05:38 | Izvor: B92 | Komentari: 71
Beta/AP

Glasači u Škotskoj izjasnili su se u četvrtak na referendumu, na kojem je pitanje bilo: Da li Škotska treba da bude nezavisna država? Detalji i tabela u tekstu.

Uzbudilnik

Upadnite u loše društvo svakog radnog dana od 6 do 10.