Ponedeljak, 10.09.2012.

19:37

Srbija - Izrael, meč odluke (20.30)

Košarkaška reprezentacija Srbije sastaje se u utorak sa Izraelom u odlučujućoj utakmici za plasman na Evropsko prvenstvo 2013. godine u Sloveniji.

Izvor: B92

Srbija - Izrael, meè odluke (20.30) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

manu chao

pre 11 godina

@(Dok postoji tamna strana
svemira..., 11. septembar 2012
17:56)

Ah srecna vremena :) Dace bog opet- balkon i nepregledna masa sa upaljenim bakljama i zastavama koji skacu uz ovu stvar.

Deki

pre 11 godina

Trazim objasnjenje:ZASTO IGRAMO U ISTOM TERMINU KAD I FUDBALERI kad smo domacini u oba susreta i biramo termine,NEBULOZA ZAR NE???! 20.30 h
(Profa !!!, 10. septembar 2012 20:49)

Hehehe, pa dosta bre jedna muka, pa ti izaberi koju ces :-)

marija

pre 11 godina

neverovatno je da selektor poziva navijace da podrze tim veceras, a da se onda danas karte podele za rekordnih 20 minuta! od ukupno 5.000 mesta, nije podeljeno ni 10 odsto karata! sledeci put kada bude pozvao navijace, neka se dogovori sa upravom pionira da ne odvaja karte sa strane, vec podeli narodu!

Nikola

pre 11 godina

Nas problem je sto igraci odlaze u inostranstvo bez pravih utakmica u njihovim nogama!! Vecina, gotovo svi nasi igraci su samo podrska u svom timu,ne glavni igraci! Kada pogledate nazad danilovic, djordjevic, bodiroga,rakocevic... Svi su bili lideri u njihovim timovima! Nadam se da ce se to promeniti i da cemo opet uzivati gledajuci reprezentaciju! Srecno veceras...

dax

pre 11 godina

Najvece razocarenje Rasic,covek ni nasu prvu ligu ne bi mogao da igra,nije ni cudo sto ima 4 poena prosek i to u litvanskoj ligi,na mecu sa estonijom -10 indeks,to je strasno a za paunica i tu kosarku sto on igra necu ni da pricam,samo neka se sili duda a rakocevica ni u mislima nema,a jasikivicius sa 35 moze da igra za litvaniju,papalukas do pre godinu dana igrao za grcku,turkooglu sa 35 za tursku,tunceri 35,navaro 32....i jos mno
go njih..

Dok postoji tamna strana svemira...

pre 11 godina

Pokupimo boje koje padaju sa neba
dovoljan je dodir, samo to nam treba
zaboravi na juce, hajde pogledaj u sutra
videces da zelis, videces da mozes

Odgovori koje trazis nisu bas daleko
pogledaj u sebe, pogledaj u sebe
neka tvoja glava bude samo tvoja briga
ne daj da joj govore
neka sama otkrije

Igra rokenrol cela Jugoslavija
sve se oko tebe ispravlja i savija

Pokupimo zvuke koje padaju sa neba
dovoljan je dodir, samo to nam treba
da li pratis znake
koji stoje oko tebe
videces da zelis, videces da mozes

To sto sada krijes
niko ne vidi na tebi
pogledaj u sebe, pogledaj u sebe
neka tvoja glava bude samo tvoja briga
ne daj da joj govore
neka sama otkrije

Igra rokenrol cela Jugoslavija
sve se oko tebe ispravlja i savija

north

pre 11 godina

Premudri Srbine iz Cg hvala na zeljama :) Pazi
kada gazimo Izrael sa svim obezbedjenjem! Nemamo neke igrace, ali branimo ponos Srbije i NAJJACI SMO KADA JE NAJTEZE !

Igor

pre 11 godina

Da se i ja ukljucim u polemiku(posto je to zanimljivije nego pisati o utakmici), stvari stoje ovako: ako dobijemo sa vise od 19 razlike idemo na EP kao drugi u grupi, ako dobijemo manje od 19 razlike idemo na EP kao treci,s tim sto je u nekim varijantama potrebno da Nemacka dobije Azerbejdzan, a Hrvatska da dobije Austriju, takodje u vezi brisanja rezultata, posto nasa grupa jedina ima sest timova BRISU SE REZULTATI POSTIGNUTI SA POSLEDJNOM EKIPOM U GRUPI, sto nas u slucaju pobede dovodi na skor 4-4

dex

pre 11 godina

Predraze, ne pricaj svasta. Cak i da se brise pobeda nad Slovackom, mi imamo u slucaju pobede isti ucinak kao i sve treceplasirane ekipe (u najgorem slucaju po nas), a daleko najbolju kos razliku. Ne znam zasto su novinari digli toliku frku oko pobede od 19+, kada to, ponavljam, nije potrebno cak i ako se obrise pobeda nad Slovackom. Druga stvar je sto smo mi dosli u situaciju da se borimo sa Azerbejdzanom. To je vec za analizu.d

Aca

pre 11 godina

Pa jel ima iko da zna ovde matematiku, ako pobedimo izrael sa manje od 19 razlike verovatno ne idemo dalje jer se u nasoj grupi sa 6 ucesnika brisu pobede od zadnje dve ekipe.
Kod manjih grupa brisu se pobede samo od zadnje plasirane ekipe.
Eh nadam se da su vam pravila sad jasnija.

Loshmi

pre 11 godina

b92.net: "Srbiji je za siguran plasman na šampionat Evrope potreban je trijumf od najmanje 19 poena razlike, dok bi u slučaju pobede sa manjom razlikom najverovatnije prošla dalje kao jedna od četiri najbolje trećeplasirane selekcije"

eurobasket2013.org: "Serbia: If they defeat Israel they are through, without having to wait for other results"

Da li bi b92 mogao da objavi konacnu tacnu informaciju, posto se ova vest ne slaze sa zvanicnom kalkulacijom, a kako bismo svi mi koji gledamo utakmicu znali da li je uopste potrebno pratiti ostale rezultate, juriti tih 19 razlike ili nesto trece?

Nigde nisam video da pise da se ne racunaju rezultati protiv poslednjeplasirane ekipe u nasoj grupi, iako mozda deluje logicno, da li je to samo nagadjanje komentatora?

Vladimir Pešić

pre 11 godina

@(hvala na odgovoru)
Na zvaničnom (valjda) sajtu FIBA i danas je objavljeno da Srbija sigurno prolazi na EUROBASKET 2013 u slučaju pobede nad Izraelom, ne pominje se nikakva razlika, brisanje rezultata protiv najslabije ekipe, itd. Izrael ne prolazi samo ako mi pobedimo sa 89 razlike (cvrc!), a Estonija dobije Island. http://www.fibaeurope.com/coid_lqClv02GIgA6P3vO5VCpN3.articleMode_on.html

...ne volim kad je besplatno volim kad PLATIM!

pre 11 godina

Poštovana gospodo hoće li neko objasniti kako tapkaroši ispred Pionira prodaju karte za 200 rsd a karte su besplatne?

Upravo sam se vratio...bio ispred Pionira ne bi li uzeo karte za mene i brata...karti još uvek nema na biletarnici ali zato ima kod tapkaroša (dva čoveka koja stoje pored rampe) koji uljudno nude karte za večerašnju utakmicu.
Gužva ne velika stotinak ljudi (uglavnom oko 20-ak godina tj. klinci i omladina) čeka red ne bi li se biletarnica otvorila i uzeli svoj primerak karte.

Poštovana gospodo iz KSS u redu je da reprezentacija ne može da pobedi Crnu Goru, u redu je i da izgubimo od Estonije (ma koliko ovo bilo pre par godina u domenu fantazije), u redu je ili nije mnogo toga ali ko je odgovoran za ovu bruku????

Kome idu pare u džepove od "besplatnih" karata za utakmicu reprezentacije?

E moja Srbijo... gde mi idemo i kako ja da vaspitavam svoju decu i šta da im kažem?

P.S. Kartu naravno nisam kupio!

Sa poštovanjem, Aleksandar Popović

Boki 14

pre 11 godina

Nadam se vama večeras! Nadam se pobjedi i nadam se da će te razvaliti Izrael sa 50 poena
Kako i trebate! Nisam ko onaj Dodik da navijam za Izrael protiv mojih Srba. Večeras znam da će te biti
Placirani za europsko prvenstvo u košarci.. Pozdrav iz swe vas bosanac
(Ahmoo, 11. septembar 2012 14:02)
Otkad je I Dodik protiv Srba stvarno ne pratim politiku. Pozz za Swe

premudri

pre 11 godina

Kada smo vas pobijedili u Areni, radovao sam se kao dijete jer sam mislio da smo pobijedili svjetsku velesilu. Vasi rezultati su pokazali da Srbija vise nije velesila, na moju zalost i na zalost kosarke uopste. Ne mogu da shvatim da ekipa koja ima Dudu, Tea i Krstica ne moze da pospremi svakog sa po dvadeset i vise razlike i superiorno prodje dalje??!! Ova trojica znaju vise o kosarci nego sve ostale ekipe zajedno, ukljucujuci i nasu, a pitanje je da li cete proci. Sramota za kosarku, sramota za Srbiju. Ne igra se tako za dres sa drzavnim grbom... Potpisujem da biste nas dobili sa 100 razlike kad bi nosili dresove Olimpijakosa a mi Panatinaikosa. Zelim vam da pronadjete nacionalni ponos i ispratite Izrael sa vise od dvadeset razlike, pa da se opet sretnemo, kad mi budemo kompletni, a vi ponosni sto imate sansu da predstavljate svoju zemlju!

dragan

pre 11 godina

Nekad smo mi prodavali fore i fayone najboljima http://www.youtube.com/watch?v=DQEzmPKdqt4&feature=related
a danas moramo da pobedimo da bi se uopste plasirali.Mnogo smo pali ali ja verujem u bolje sutra.SAMO NAPRED

Ahmoo

pre 11 godina

Nadam se vama večeras! Nadam se pobjedi i nadam se da će te razvaliti Izrael sa 50 poena
Kako i trebate! Nisam ko onaj Dodik da navijam za Izrael protiv mojih Srba. Večeras znam da će te biti
Placirani za europsko prvenstvo u košarci.. Pozdrav iz swe vas bosanac

Vladimir

pre 11 godina

Mozda je problem preveliki broj utakmica u pripremnom periodu, koje smo zacudjujuce sve dobili sa slabijim timom, sa Stimcem i Jao Miletom na petici. Igraci deluju istroseno, kao da ne uzivaju u igri, a 2009 i 2010 smo podsecali na izreku zaigrala se deca. Neka igraju sa idejom For the love of the game!

Боб Рок

pre 11 godina

Ја имам тактику за вечерашњи меч: Ако каниш побједити, несмијеш изгубити!

du long

pre 11 godina

Upravo su zatvorili blagajnu Pionira, podelili su par stotina karata i gotovo! Kome su podelili ostale karte, sada tapkaroši prodaju za 500din? Deljeno je više od dve karte po osobi, bruka, sramota, slika i prilika Srbije. Ne mora Duda da nas zove, došli bi mi....

slavica

pre 11 godina

E tako cemo i proci kako igramo, a igraju samo Raznatovicevi igraci, treniraju samo njegovi treneri!!! Dokle ljudi tako, pa zato nam je kosarka ovakva, nikakva, sve se vrti oko menadzera i njihovih pulene, a to je kod nas Veliki Raznatovic, dok mnoga talentovana deca koja nemaju pare odpadaju!!! Pre deset godina svetski prvaci, a sada se borimo u kvalifikacijama!!! Ima li ko da analizira ovih deset godina sto su prosle???
U repreyentaciji nam igraju igraci koji ni u svojim maticnim klubovima ne igraju! Fudbal nam je davno umro ybog tih istih menadyera, sada ce i kosarka, a u vaterpolu toga nema, yato i jesmo tu gde jesmo!!!

predrag

pre 11 godina

Da pobedimo 20 razlike tesko u druom slucaju Nemacka treba da pobedi Azerbejdzan da bi bili 4 sada smo 5 najbolja treceplasirana ekipa. E na sta smo spali Azerbejdzan pre nas

borissrb

pre 11 godina

Normalan covjek ne moze da veruje svojim ocima kad vidi Srbe koji pisu nared Izrael, i nadamo se da ce Srbija izgubiti!??? Ne navija se za svoj nacionalni tim samo kad pobedjuje, osvaja medalje... nego ga treba podrzati kad je tesko i kad ne ide. To rade PRAVI SRBI i prave patriote! Pa sta i da ne pobede i ne odu na Evropsko prvenstvo pa i na svetsko. Koliko puta su nas kosarkasi obrodovali i uneli nam puno srece i zadovoljstva u zemlji u kojoj skoro svaki dan slusamo ruzne i tuzne vesti i borimo se za goli zivot? NAPRED SRBIJA!!!!! I ako izgubite ja cu uvek da budem ponosan na sve srpske sportiste i sve srpske reprezentacije pa makar na svi takmicenjima bili poslednji! SRBIJA!!!!

Сале

pre 11 godina

Меч одлуке може да се назове, када треба некога да победиш било којим резултатом и пласираш се на ЕП! Када јуриш 19 разлике, то није меч одлуке, већ бламажа! Нема ништа од одласка на ЕП! Живи били, па видели! Узгред, само Србија се није пласирала, од свих бивших YU република! Време је, да и ми дамо шансу неком млађем стручњаку, као Црногорци, и кренемо од нуле! Недовић, Лучић, Цветковић...итд!

Ko razume-shvatice

pre 11 godina

Kakvi ste to ljudi(deca),pa to je neverovatno???Bilo kom sportisti,kada ide i kada pobedjuje,podrska dodje kao "slag na tortu"!
POENTA JE PODRZATI IH KAD IM NE IDE!
Sve ste u pravu:
i da Teo dosta puta "siluje" loptu,
i da je Tepic "zaboravio" da igra kosarku,
i da nekoliko njih nemaju kvalitet za reprezentaciju(Stimac,Musli,Erceg,Paunic,Macvan)
i da su se neki jednostavno "istrosili"(Savanovic,Rasic),
i da je Duda sujetan,
i da kad vidite Nebojsu Ilica na klupi odmah dobijete potrebu da odete u WC,
i da je po bilo koju cenu trebalo pozvati Milicica(pa i nekog Milicevica(???),ko god to bio,kako neko napisa),Rakocevica,Radmanovica,Pavlovica),
i da se sa decom lose radi,
i da su ta ista deca,kada malo odrastu,zeljnija "zelembaca" nego kosarke,
i da Djilas ne treba da bude predsednik KSS-e,
i da je MISKO RAZNATOVIC najvece ZLO srpske kosarke,...,
ali,OVO JE NASA,TRENUTNA,KOSARKASKA STVARNOST I OVE MOMKE TREBA DANAS PODRZATI,MAKAR ZBOG TOGA STO SU ZRTVOVALI OVOGODISNJI ODMOR ZARAD,ISKRENO SE NADAM,PROLASKA U OVIM KVALIFIKACIJAMA.

P.S.Takodje bih danas voleo da dodje vise "starijih" navijaca,da moze malo i da se vrisne i opsuje,posto je protiv crnogoraca to bilo nemoguce,obzirom da je bilo kao u vrticu + dame i damice sredjene kao za dodelu Oskara!

zzzz

pre 11 godina

E viva Montenegro!
('nako u prolazu kha kha, 10. septembar 2012 19:51)

hahah nasmeja me.
čemu li se vi nadate na EP nesrećnici...
nego, zar vi nemate svoj jezik?

srdjan

pre 11 godina

Srbija(!) i kada nam ide i kada nam ne ide kako treba!
Moramo i mozemo bolje u basketu...i bice bolje!
p.s.: ignorisite, inace, ove dezurne poljuvace. Njima je drazi i mali neuspeh Srbije nego osvajanje svetskog prvenstva u bilo kom sportu.
p.s.2: pljujete po ovim jadnim momcima a oni bi sve dali i sve su dali za Srbiju. Ne ide pa ne ide, ali bice sigurno bolje. Puni su para a provedose citavo leto da igraju utakmice trecerazrednog karaktera, i to samo za Srbiju. A sta ste vi pljuvaci i dezurni nacionalisti do sada uradili za Srbiju?!!!

igor

pre 11 godina

Na RTS 1 fudbal(jeste da me miha nervira svojom formacijom ,ali NASI SU-IPAK NASI), na HRT 2 fudbal BELGIJA-HRVATSKA vrlo zanimljiv mec i za nas izuzetno vazan(remi i poraz Hrvatske nam odgovaraju, jer je prvo mesto rezervisano za Belgiju, a treba juriti baraz) i na kraju kosarkaska bruka i sramota i ko ce to da gleda? Izgubilsimo od neke tamo Estonjije ciji su igraci poluamateri, i to sve govori,da te samozvane zvezdice(teodosic u prvom redu) zasluzuju poluprazan pionir. mada ne sumnjam da ce ako ipak ODEMO NA EP ovde biti puno euforicnih komentara ljudi koji ne vide koliko je nisko pala nasa kosarka. A to sto cemo biti u zadnjem sesiru ako se plasiramo nema veze,jer bitno je da imamo samozivog Teodosica i selektora koji je to samo zato sto je Djilas presednik kss(tako je sam izjavio).

ultrabgd1

pre 11 godina

Zbog svih slavnih dana srpskog basketa koji su bili i zbog velikih pobeda koje će doći....svim srcem i u Inat.....Napred Srbija !!!! Padali smo 10 godina, imam osećaj da od večeras kreće uspon ! Svi u Pionir !

Grf Grf

pre 11 godina

Po teoriji verovatnoće,moramo odigrati jednu pismenu partiju,vreme je.Nek ona bude večeras a posle nek se vrše analize,šta i kako.Jer,uvek je bolje biti učesnik takmičenja nego ga gledati na TV-u.Nismo nešto bajno igrali ali ja navijam za Srbiju,pa taman bili i zadnji.I uvek,u svim sportovima navijam za rođenu zemlju,drugu nemam i za druge ima ko da navija.Znam da dosta toga škripi i da tanko igramo,al samo da dobijemo večeras i ubeđen sam da će u Sloveniji biti druga priča.Nismo kvalitetni da budemo prvaci Evrope ali nismo ni toliko loši da se ne plasiramo na EP.

mile

pre 11 godina

Na zalost nema nikakve atmosfere u ekipi... Zelim im sve najbolje mada se plasim da nece pasti tih 19 razlike. Nikako mi nije jasno kako to da profesionalni kosarkasi mase toliko slobodnih bacanja. Nesto jako ne stima tamo.

NS

pre 11 godina

Sta ljudi da gledaju Kako se borimo sa izraelom i ostalom elitom za drugo ili trece mesto..... Ko zeli neka gleda to je verovatno na nivou evropskom

pleonazam

pre 11 godina

Nas najveci problem je u tome sto imamo jako malo igraca sa urodjenim pobednickim mentalitetom i jako malo igraca koji igraju u timovima koji osvajaju trofeje, gde se takav mentalitet i razvija. Jos veci problem je sto ni u tim prosecnim klubovima u kojima igraju vecina nisu clanovi ni prve petorke. Dakle, ni kvaliteta, ni mentaliteta, samim tim ni samopouzdanja. Mozda danas i prodju ali za vece domete ova generacija nema sanse.
(veliki strumf, 11. septembar 2012 09:31)

Komentar dosta dobro opisuje stanje reprezentacije a treba ga uporediti sa stavom da su naši igrači velike zvezde (kao Holanđani u fudbalu!) što znači da iako se nisu dokazali u klupskoj košarci oni se smatraju dovoljno velikim zvezdama da se previše ne tude u reprezentaciji. To protivrečno tumačenje možda najbolje opisuje stanje duha u košarci, ispražnjenost i napunjenost osećanjem kvazi vrednosti. Slično kao što je svojevremeno pisao Rade Drainac- Ništa nemam a sve bih dao!

Vuja

pre 11 godina

'Ladno pobedjujemo veceras, ali bez obzira na to, mora se ozbiljno naci uzrok ovakve blamaze u kvalifikacijama kako se ne bismo obrukali u Sloveniji...

Pera Božić

pre 11 godina

Napred Srbijo, samo pobedi pa da se spremimo srpski za Sloveniju da ih sve iznenadimo i uzmemo prvo mesto opet da ih boli jako...ako neko zna kako se to radi to je Duda, a vi pljuvači jedva ste dočekali da pljunete Srbiju posle 20 godina uspešnog pohoda na sve svetske i evropske titule. da ništa ne uzmu sledećih 10 godina opet im hvala za sve što su uradili za ovaj narod. Živela srbija

bosnae

pre 11 godina

Hajmo Srbijo pobijedite Israel! Pa zar da jugosloveski kup u Sloveniji prodje bez vas? Mislim stvaaarno ste bez veze. :) Aj,aj, uozbiljite se.
Svi Vas cekamo uz nadu da cete doci. ;)

veliki strumf

pre 11 godina

Nas najveci problem je u tome sto imamo jako malo igraca sa urodjenim pobednickim mentalitetom i jako malo igraca koji igraju u timovima koji osvajaju trofeje, gde se takav mentalitet i razvija. Jos veci problem je sto ni u tim prosecnim klubovima u kojima igraju vecina nisu clanovi ni prve petorke. Dakle, ni kvaliteta, ni mentaliteta, samim tim ni samopouzdanja. Mozda danas i prodju ali za vece domete ova generacija nema sanse.

UrosBg

pre 11 godina

Sto je najtuznije i pored ovako bledih igara mi cemo opet da se kvalifikujemo na Evropsko pa makar i kao treceplasirana ekipa u grupi B. Ok, nemam nista protiv, ali ako sad ne izvucemo pouke, a ocigledno ih godinama nismo izvlacili, onda ce to biti nas najveci poraz. Nema sumnje da ce Pionir biti pun, da cemo dati podrsku nasim momcima po ko zna koji put, ali sta posle. Ako se ne naprave analize u kosarkaskom savezu, ne urade rezovi, bojim se da cemo samo jos dublje da potonemo. Neka nam je sa srecom veceras.

Vladika

pre 11 godina

Jedino moguće rešenje: da se do besvijesti izviždi himna Izraela večeras; da izraelski reprezentativci zbog toga teatralno napuste Pionir; da se utakmica registruje službenim rezultatom 20:0 za Srbiju!

djole sabac

pre 11 godina

Ovaj sastav nije u opste los i trener je najbolji, tako da su ovi losi rezultati veoma iznenadjujuci. Po meni ovde se radi o nekoj opstrukciji. Da li igubljen motiv, nesloga igraca, ili prema treneru ili prema KSS. Ovde neko nesto rovari. To je moje misljenje.

Mostar-BiH

pre 11 godina

Pratim košarku i što se tiče ovih kvalifikacija prosto je nevjerovatno u kakvu je situaciju došla Srbija.Da se razumijemo, nije to nikakva mega ekipa sada, niti ima pregršt "wonderkidova", ali definitivno je jaka ekipa sa mnogo dobrih igrača.Eh sada, kada to uzmes u obzir i vidis rezultate onda je jasno da ili nemaju hemiju ili je trener(a On je definitivno legenda)prevaziđen. Glupo je reći da bi trebala Srbija ne otići na Eurobasket,ali prolazak u ovakvoj atmosfweri i očito prevaziđenim trenerom realno neće donijeti neki pretjerano veliki rezultat.Jednostavno, Srbiji treba kako to informatičari kazu"restartavanje", jer evo vidite BiH i Crna Gora ušle u kvalifikacije sa novim trenerom,mladom ekipom,pa na kraju iz njih izlazimo duplo jači i sa ogromnim prostorom nadogradnje.Srbija ima veliku bazu igrača, ali ne treba sebe više gledati kao neku mitsku zemlju košarke. Svi rezultati prođu, ostaje sadašnjost. Treba biti realan i reći da sada svako može igrati i ove "levatske" zemlje ulažu strahovito puno u košarku.Vidit će te jedna Švedska ili Finska uskoro će biti rame uz rame sa ovim našim balkanskim zemljama, a mi smo nekada sa reprezentacijom mjesnih zajednica njih pobjeđivali.Uglavnom, sretno večeras i mislim da će Srbija pobjediti.

9-er

pre 11 godina

Pokušao sa opisati sva 4 ishoda noćašnjed meča protiv Izraela ali je administrator prepolovio moj komentar.
Pošto nemam namjeru da se nadmećem sa "B92 Bot-om" ovaj link može razjasniti ta 4 moguća scenarija

http://www.eurobasket2013.org/en/coid_v92NcudVJMgLy0yO7UzfK0.articleMode_on.html

ultrabg

pre 11 godina

Poslednji je trenutak. Prekinuti sa praksom da se državnim parama plaćaju stranci ( pod ovim apsolutno mislim na sve koji nisu državljani Srbije ). Ovo važi i za Zvezdu i za Partizan. Zbog čega Partizan kupuje VEstermana pored Miljenovića, npr ?! Partizan je ništa više nego osrednjih evroligaš a pogledajte spisak srpskih talenata koji su presedeli godine na klupi , gledajući kako igraju Mekejleb, Roberts, Veseli i drugi. O promašajima mog Voljenog Kluba KK CZ bi se mogao napisati roman, ali opet, barem nekoliko igrača je iz takvog, skromnog tima došlo do nekog nivoa ( Bjelica, Kešelj, Nedović… ). Svim srcem, sutra budimo uz naš tim, a posle će biti dvovoljno vremena da se urade korekcije, i personalne i organizacione !

ja sam

pre 11 godina

@Vladimir Pešić, 10. septembar 2012 20:12
Necemo imati 6-4 odnos, vec 4-4 jer se brisu rezultati sa poslednjeplasiranim timom iz grupe. Nasa grupa jedina ima 6 reprezentacija. Imamo povoljan kos kolicnik pa je potpuno realno da bilo kojom pobedom budemo medju 4 najbolja treceplasirana tima.
Moramo ih podrzati. Nasi su.
Videcemo vec uskoro sta i kako za dogodine. Prosto moramo. Bojim se da nemamo pet igraca koji igraju zapravo, da su u prvoj petorci svojih timova. Citava uzaludna godina u igrackom smislu se ne moze nadoknaditi na 4-5 nedelja priprema.
Stoji da je ovo vrlo neobican sistem takmicenja, tremin priprema i format uopste. Nismo se bas ni snasli u svemu tome.

Veerghoen

pre 11 godina

Teo igracino, pokazi pljuvacima od kakvog si kova! Zapusi usta svima, pocevsi od kriticara tvoje igre. Ti si nas najbolji plej a to zna cela Evropa!

zg slavac

pre 11 godina

Neznam o čemu pričate, Hrvatska je protutnjala kroz kvalifikacije pobjedivši sve suparnike. Crnogorci vidimo se u Sloveniji (i Brazilu).

9-er

pre 11 godina

4 moguća ishoda za Srbiju sjutra
1. Srbija pobijedi Izrael sa razlikom >19p onda je Srbija 2-ga u grupi a Izrael najbolja 3-ća i obije ekipe idu na EP
2. Srbija pobijedi izrael ali sa razlikom

KOSTA1703

pre 11 godina

Ocigledno i na FIBA EUROPE ima nepismenih, cim pricaju o nekom "krugu".
"KRUG", sama rec kaze, je situacija kada se NE MOZE na osnovu DRUGIH kriterijuma utvrditi plasman.
Na primer: Srbija bolja u medjusobnom duelu od Estonije, Estonija bolja od Izraela, Izrael bolji od nas.......TO JE KRUG.
Ovo sto ce se dogoditi ako Srbija pobedi Izrael preko 13 razlike NIJE KRUG

Zo

pre 11 godina

Neko je spominjao atmosferu pritiska, evo šta je Leo Vesterman, novi plej Partizana rekao na neku sličnu temu: „Ne znam ko u košarci ne voli takav vid pritiska. To je više izazov. Ako ga na prihvatite, onda niste za elitnu košarku, već treba da igrate u nižim ligama“. Mislim da to važi i za našu reprezentaciju, ako neko od naših košarkaša igra loše zbog nekog pritiska, onda ni ne treba da igra za nacionalni tim.
O kalkulacijama, sa sajta FIBAEUROPE:
GROUP A

Israel: They are virtually assured of a second- or third-place finish unless they lose by what is an almost impossible margin (> 89 points) in Belgrade. Israel will finish second in the group if they defat Serbia or lose by less than 19 points in case Estonia defeat Iceland, or by less than 13 points in case Estonia lose their game.

Serbia: If they defeat Israel they are through, without having to wait for other results. If they lose and Estonia win, then the Serbians will finish fourth. If both Serbia and Estonia lose, Serbia will be third but on a 5-5 record (50% W/L percentage) their fate will be decided by the calculators and their goal average (points scored/points conceded) in relation to third-place teams in other groups.

Maxim

pre 11 godina

@Vladimir Pešić
Svaka čast za pitaje i link.
Bilo kakva pobeda je dovoljna za plasman na prvenstvo. Čak i sa porazom može da se prođe uz povoljan rasplet u ostalim grupama. Ispostavlja se da je, ipak, prednost što smo u grupi od 6 timova.
Priča o neophodnoj pobedi sa 20 razlike uklapa se u atmosferu pritiska koja karakteriše cele ove kvalifikacije, a i košarkašku reprezentaciju poslednjih par godina.
Tu je i problem. Igrači su pod latentnim pritiskom permanentnim insistiranjem na važnosti svake utakmice, načinom priprema, koji je prikladniji evropskom ili svetskom prvenstvu, i tragedizacijom svakog poraza. Takva atmosfera vezuje ruke.
Kvalifikacije u ovakvoj konkurenciji i sa ovako blagim selekcionim kriterijumom (preko 50% učesnika ide na prvenstvo) treba da se odrade na razigranost, želju i svežinu.
Dvomesečno rmbanje po nedođijama preterano opterećuje igrače. I mentalno, a i fizički. Svi mogu da primete znakove pretreniranosti i anksioznosti u igri naših košarkaša.
Kvalifikacije nisu prvenstvo, koliko god da je plasman bitan.

kosarka

pre 11 godina

MOZEMO MI TO..da prebrodimo ovu krizu..pre svega dati podrsku..a onda za godinu dana se moze promeniti dosta stvari..sa Micovom i ostatkom uigrane ekipe iz CSKA..sa sazrelim Nedovicem i Andjusicem,Lucicem..Nemojte ljudi govoriti sta nas briga za plasman,jer smo sada ogorceni,ali verujte za godinu dana na Evropskom ako NEDAJ BOZE ne kvalifikujemo,bice nam mnogo krivo..kao ovog leta za OLIMPIJADU..

Maxim

pre 11 godina

@Vladimir Pešić
Svaka čast za pitaje i link.
Bilo kakva pobeda je dovoljna za plasman na prvenstvo. Čak i sa porazom može da se prođe uz povoljan rasplet u ostalim grupama. Ispostavlja se da je, ipak, prednost što smo u grupi od 6 timova.
Priča o neophodnoj pobedi sa 20 razlike uklapa se u atmosferu pritiska koja karakteriše cele ove kvalifikacije, a i košarkašku reprezentaciju poslednjih par godina.
Tu je i problem. Igrači su pod latentnim pritiskom permanentnim insistiranjem na važnosti svake utakmice, načinom priprema, koji je prikladniji evropskom ili svetskom prvenstvu, i tragedizacijom svakog poraza. Takva atmosfera vezuje ruke.
Kvalifikacije u ovakvoj konkurenciji i sa ovako blagim selekcionim kriterijumom (preko 50% učesnika ide na prvenstvo) treba da se odrade na razigranost, želju i svežinu.
Dvomesečno rmbanje po nedođijama preterano opterećuje igrače. I mentalno, a i fizički. Svi mogu da primete znakove pretreniranosti i anksioznosti u igri naših košarkaša.
Kvalifikacije nisu prvenstvo, koliko god da je plasman bitan.

danilo

pre 11 godina

Poslednja sansa da ispadnete ljudi u mojim ocima.
Predlazem vam da nadjete onaj dvd zemlja kosarke sto je izasao pred evropsko prvenstvo 2005 kod nas i gledate ga sutra ceo dan. Ajde bre da se vidi ko .... a ko podleze.

musa dembele

pre 11 godina

Ljudi nemamo nikakve sanse,osim ako udjemo sa dvocifrenom razlikom u poslednju cetvrtinu.. Verovali ili ne mi smo sve poslednje cetvrtine protiv svih u grupi izgubili osim protiv Islanda u Nisu!!!!! Ova ekipa nema "ono",znate na sta mislim.. Psihicki su pali i ne znam kako mogu izdrzati pritisak.. Ja navijam za Zvezdu,ali bi ovo Partizan od pre 3 sezone uz pun Pionir sa Vujosevicem,Kecmanom, Bozicem ,pojacan Krsticem i jos par domacih igraca iz te generacije tukao izrael 20 razlike! Pa tukli su duplo jaci Makabi! Nadam se da Izrael nece igrati punim gasom!

$$$

pre 11 godina

Da sam navijac Izraela,plasio bi se Krstica.
Kao navijac Srbije,plasim se igraca kao sto su Eliyahu,Casspi,Teodosic i sprske odbrane(pick/roll i reket)

Profa !!!

pre 11 godina

Trazim objasnjenje:ZASTO IGRAMO U ISTOM TERMINU KAD I FUDBALERI kad smo domacini u oba susreta i biramo termine,NEBULOZA ZAR NE???! 20.30 h

Vladimir Pešić

pre 11 godina

Na sajtu www.fibaeurope,com piše: "The first criteria to be used to determine order of finish between the teams that finish third in their respective groups, will be Win/Loss percentage." Objasnite meni neukom, zašto nam treba pobeda od 19 razlike da bismo se plasirali? Ako pobedimo, imamo odnos pobedai poraza 6/4, što je dovoljno za siguran prolazak na Eurobasket 2013!

KOSTA1703

pre 11 godina

Da bi bili drugi u grupi, potrebna nam je pobeda od 14 razlike nad Izraelom.
Tada imamo isti broj bodova kao i Estonija i Izrael, ali smo od obe ekipe bolji u medjusobnom skoru, te se NE PRAVI KRUG.
Poredak na tabeli se odredjuje prema:
1.Broju pobeda
2.Medjusobnom skoru.
TEK AKO nije moguce napraviti redosled prema 1. i 2. onda se pravi krug i racuna kos razlika.
To u ovom slucaju NIJE potrebno, jer bi pobedom od 14 i vise razlike mi bili bolji u medjusobnom skoru i od Izraela i od Estonije, dok bi Izrael bio bolji od Estonije.
U prevodu ,Izrael ma koliko izgubio od nas ne moze biti ispod treceg mesta, te je prakticno obezbedio prolazak na EP makar kao jedna od cetiri treceplasirane ekipe.
To bi opet moglo da znaci, posto se utakmica NEmacka -Azerbejdzan igra ranije, da Izrael nece ni imati neki motiv za igru.

ruki

pre 11 godina

Poredjenja radi, fudbalska reprezentacija Holandije je na proslom evropskom prvenstvu dozivela pravi debakl iako su je sacinjavali sve sami majstori fudbala. Posle opsirnih analiza doslo se do zakljucka da nije bilo tkz. "hemije" medju fudbalerima odnosno da je bilo previse vedeta kojima je ispod casti da trce zbog necije greske. Isti problem ima Duda, dakle previse naduvenih individualaca kojima je ispod casti ginuti za saigraca iz tkz. nize klase. Ovaj problem je moguce resiti samo ako se ekipa drasticno podmladi i uigra. Obratite samo paznju koja je imena izostavio Van Gal iz selekcije jer covek ima slobodu i podrsku za radikalne promene. Duda na zalost nema ni slobode a ni vremena tako da nam ostaje nada da se gospoda barem malo potrudi reda radi, bruke radi!
Sta god da bude kad tad cemo morati shvatiti da se sa podmladjivanjem reprezentativnih sastava mora ranije pocinjati a ne kad zagusti kao sada. Najvece krivice snose celnici saveza pa tek onda selektori i treneri.
Kad mi makar na trenutak znali ili osetili koliko je prosecnom coveku u ova teska vremena potrebna jedna pobeda, jedna radost, ponos na svoju reprezentaciju, na svoju zemlju, siguran sam da bi se momci vise trudili, igrali iz sve snage, igrali srcem!
Ali... na zalost nije tako, nasi svetovi se razlikuju na svim nivoima. Sutradan cemo opet biti oni isti... i mi i oni u svojim stvarnostima sa razmakom koji se jedino moze kilometrima meriti. Pustite nas barem da sanjamo o ponosu.

Profa !!!

pre 11 godina

Trazim objasnjenje:ZASTO IGRAMO U ISTOM TERMINU KAD I FUDBALERI kad smo domacini u oba susreta i biramo termine,NEBULOZA ZAR NE???! 20.30 h

$$$

pre 11 godina

Da sam navijac Izraela,plasio bi se Krstica.
Kao navijac Srbije,plasim se igraca kao sto su Eliyahu,Casspi,Teodosic i sprske odbrane(pick/roll i reket)

musa dembele

pre 11 godina

Ljudi nemamo nikakve sanse,osim ako udjemo sa dvocifrenom razlikom u poslednju cetvrtinu.. Verovali ili ne mi smo sve poslednje cetvrtine protiv svih u grupi izgubili osim protiv Islanda u Nisu!!!!! Ova ekipa nema "ono",znate na sta mislim.. Psihicki su pali i ne znam kako mogu izdrzati pritisak.. Ja navijam za Zvezdu,ali bi ovo Partizan od pre 3 sezone uz pun Pionir sa Vujosevicem,Kecmanom, Bozicem ,pojacan Krsticem i jos par domacih igraca iz te generacije tukao izrael 20 razlike! Pa tukli su duplo jaci Makabi! Nadam se da Izrael nece igrati punim gasom!

kosarka

pre 11 godina

MOZEMO MI TO..da prebrodimo ovu krizu..pre svega dati podrsku..a onda za godinu dana se moze promeniti dosta stvari..sa Micovom i ostatkom uigrane ekipe iz CSKA..sa sazrelim Nedovicem i Andjusicem,Lucicem..Nemojte ljudi govoriti sta nas briga za plasman,jer smo sada ogorceni,ali verujte za godinu dana na Evropskom ako NEDAJ BOZE ne kvalifikujemo,bice nam mnogo krivo..kao ovog leta za OLIMPIJADU..

bosnae

pre 11 godina

Hajmo Srbijo pobijedite Israel! Pa zar da jugosloveski kup u Sloveniji prodje bez vas? Mislim stvaaarno ste bez veze. :) Aj,aj, uozbiljite se.
Svi Vas cekamo uz nadu da cete doci. ;)

ruki

pre 11 godina

Poredjenja radi, fudbalska reprezentacija Holandije je na proslom evropskom prvenstvu dozivela pravi debakl iako su je sacinjavali sve sami majstori fudbala. Posle opsirnih analiza doslo se do zakljucka da nije bilo tkz. "hemije" medju fudbalerima odnosno da je bilo previse vedeta kojima je ispod casti da trce zbog necije greske. Isti problem ima Duda, dakle previse naduvenih individualaca kojima je ispod casti ginuti za saigraca iz tkz. nize klase. Ovaj problem je moguce resiti samo ako se ekipa drasticno podmladi i uigra. Obratite samo paznju koja je imena izostavio Van Gal iz selekcije jer covek ima slobodu i podrsku za radikalne promene. Duda na zalost nema ni slobode a ni vremena tako da nam ostaje nada da se gospoda barem malo potrudi reda radi, bruke radi!
Sta god da bude kad tad cemo morati shvatiti da se sa podmladjivanjem reprezentativnih sastava mora ranije pocinjati a ne kad zagusti kao sada. Najvece krivice snose celnici saveza pa tek onda selektori i treneri.
Kad mi makar na trenutak znali ili osetili koliko je prosecnom coveku u ova teska vremena potrebna jedna pobeda, jedna radost, ponos na svoju reprezentaciju, na svoju zemlju, siguran sam da bi se momci vise trudili, igrali iz sve snage, igrali srcem!
Ali... na zalost nije tako, nasi svetovi se razlikuju na svim nivoima. Sutradan cemo opet biti oni isti... i mi i oni u svojim stvarnostima sa razmakom koji se jedino moze kilometrima meriti. Pustite nas barem da sanjamo o ponosu.

danilo

pre 11 godina

Poslednja sansa da ispadnete ljudi u mojim ocima.
Predlazem vam da nadjete onaj dvd zemlja kosarke sto je izasao pred evropsko prvenstvo 2005 kod nas i gledate ga sutra ceo dan. Ajde bre da se vidi ko .... a ko podleze.

Veerghoen

pre 11 godina

Teo igracino, pokazi pljuvacima od kakvog si kova! Zapusi usta svima, pocevsi od kriticara tvoje igre. Ti si nas najbolji plej a to zna cela Evropa!

zzzz

pre 11 godina

E viva Montenegro!
('nako u prolazu kha kha, 10. septembar 2012 19:51)

hahah nasmeja me.
čemu li se vi nadate na EP nesrećnici...
nego, zar vi nemate svoj jezik?

Maxim

pre 11 godina

@Vladimir Pešić
Svaka čast za pitaje i link.
Bilo kakva pobeda je dovoljna za plasman na prvenstvo. Čak i sa porazom može da se prođe uz povoljan rasplet u ostalim grupama. Ispostavlja se da je, ipak, prednost što smo u grupi od 6 timova.
Priča o neophodnoj pobedi sa 20 razlike uklapa se u atmosferu pritiska koja karakteriše cele ove kvalifikacije, a i košarkašku reprezentaciju poslednjih par godina.
Tu je i problem. Igrači su pod latentnim pritiskom permanentnim insistiranjem na važnosti svake utakmice, načinom priprema, koji je prikladniji evropskom ili svetskom prvenstvu, i tragedizacijom svakog poraza. Takva atmosfera vezuje ruke.
Kvalifikacije u ovakvoj konkurenciji i sa ovako blagim selekcionim kriterijumom (preko 50% učesnika ide na prvenstvo) treba da se odrade na razigranost, želju i svežinu.
Dvomesečno rmbanje po nedođijama preterano opterećuje igrače. I mentalno, a i fizički. Svi mogu da primete znakove pretreniranosti i anksioznosti u igri naših košarkaša.
Kvalifikacije nisu prvenstvo, koliko god da je plasman bitan.

Vladika

pre 11 godina

Jedino moguće rešenje: da se do besvijesti izviždi himna Izraela večeras; da izraelski reprezentativci zbog toga teatralno napuste Pionir; da se utakmica registruje službenim rezultatom 20:0 za Srbiju!

Mostar-BiH

pre 11 godina

Pratim košarku i što se tiče ovih kvalifikacija prosto je nevjerovatno u kakvu je situaciju došla Srbija.Da se razumijemo, nije to nikakva mega ekipa sada, niti ima pregršt "wonderkidova", ali definitivno je jaka ekipa sa mnogo dobrih igrača.Eh sada, kada to uzmes u obzir i vidis rezultate onda je jasno da ili nemaju hemiju ili je trener(a On je definitivno legenda)prevaziđen. Glupo je reći da bi trebala Srbija ne otići na Eurobasket,ali prolazak u ovakvoj atmosfweri i očito prevaziđenim trenerom realno neće donijeti neki pretjerano veliki rezultat.Jednostavno, Srbiji treba kako to informatičari kazu"restartavanje", jer evo vidite BiH i Crna Gora ušle u kvalifikacije sa novim trenerom,mladom ekipom,pa na kraju iz njih izlazimo duplo jači i sa ogromnim prostorom nadogradnje.Srbija ima veliku bazu igrača, ali ne treba sebe više gledati kao neku mitsku zemlju košarke. Svi rezultati prođu, ostaje sadašnjost. Treba biti realan i reći da sada svako može igrati i ove "levatske" zemlje ulažu strahovito puno u košarku.Vidit će te jedna Švedska ili Finska uskoro će biti rame uz rame sa ovim našim balkanskim zemljama, a mi smo nekada sa reprezentacijom mjesnih zajednica njih pobjeđivali.Uglavnom, sretno večeras i mislim da će Srbija pobjediti.

Ko razume-shvatice

pre 11 godina

Kakvi ste to ljudi(deca),pa to je neverovatno???Bilo kom sportisti,kada ide i kada pobedjuje,podrska dodje kao "slag na tortu"!
POENTA JE PODRZATI IH KAD IM NE IDE!
Sve ste u pravu:
i da Teo dosta puta "siluje" loptu,
i da je Tepic "zaboravio" da igra kosarku,
i da nekoliko njih nemaju kvalitet za reprezentaciju(Stimac,Musli,Erceg,Paunic,Macvan)
i da su se neki jednostavno "istrosili"(Savanovic,Rasic),
i da je Duda sujetan,
i da kad vidite Nebojsu Ilica na klupi odmah dobijete potrebu da odete u WC,
i da je po bilo koju cenu trebalo pozvati Milicica(pa i nekog Milicevica(???),ko god to bio,kako neko napisa),Rakocevica,Radmanovica,Pavlovica),
i da se sa decom lose radi,
i da su ta ista deca,kada malo odrastu,zeljnija "zelembaca" nego kosarke,
i da Djilas ne treba da bude predsednik KSS-e,
i da je MISKO RAZNATOVIC najvece ZLO srpske kosarke,...,
ali,OVO JE NASA,TRENUTNA,KOSARKASKA STVARNOST I OVE MOMKE TREBA DANAS PODRZATI,MAKAR ZBOG TOGA STO SU ZRTVOVALI OVOGODISNJI ODMOR ZARAD,ISKRENO SE NADAM,PROLASKA U OVIM KVALIFIKACIJAMA.

P.S.Takodje bih danas voleo da dodje vise "starijih" navijaca,da moze malo i da se vrisne i opsuje,posto je protiv crnogoraca to bilo nemoguce,obzirom da je bilo kao u vrticu + dame i damice sredjene kao za dodelu Oskara!

Zo

pre 11 godina

Neko je spominjao atmosferu pritiska, evo šta je Leo Vesterman, novi plej Partizana rekao na neku sličnu temu: „Ne znam ko u košarci ne voli takav vid pritiska. To je više izazov. Ako ga na prihvatite, onda niste za elitnu košarku, već treba da igrate u nižim ligama“. Mislim da to važi i za našu reprezentaciju, ako neko od naših košarkaša igra loše zbog nekog pritiska, onda ni ne treba da igra za nacionalni tim.
O kalkulacijama, sa sajta FIBAEUROPE:
GROUP A

Israel: They are virtually assured of a second- or third-place finish unless they lose by what is an almost impossible margin (> 89 points) in Belgrade. Israel will finish second in the group if they defat Serbia or lose by less than 19 points in case Estonia defeat Iceland, or by less than 13 points in case Estonia lose their game.

Serbia: If they defeat Israel they are through, without having to wait for other results. If they lose and Estonia win, then the Serbians will finish fourth. If both Serbia and Estonia lose, Serbia will be third but on a 5-5 record (50% W/L percentage) their fate will be decided by the calculators and their goal average (points scored/points conceded) in relation to third-place teams in other groups.

UrosBg

pre 11 godina

Sto je najtuznije i pored ovako bledih igara mi cemo opet da se kvalifikujemo na Evropsko pa makar i kao treceplasirana ekipa u grupi B. Ok, nemam nista protiv, ali ako sad ne izvucemo pouke, a ocigledno ih godinama nismo izvlacili, onda ce to biti nas najveci poraz. Nema sumnje da ce Pionir biti pun, da cemo dati podrsku nasim momcima po ko zna koji put, ali sta posle. Ako se ne naprave analize u kosarkaskom savezu, ne urade rezovi, bojim se da cemo samo jos dublje da potonemo. Neka nam je sa srecom veceras.

Vladimir Pešić

pre 11 godina

Na sajtu www.fibaeurope,com piše: "The first criteria to be used to determine order of finish between the teams that finish third in their respective groups, will be Win/Loss percentage." Objasnite meni neukom, zašto nam treba pobeda od 19 razlike da bismo se plasirali? Ako pobedimo, imamo odnos pobedai poraza 6/4, što je dovoljno za siguran prolazak na Eurobasket 2013!

premudri

pre 11 godina

Kada smo vas pobijedili u Areni, radovao sam se kao dijete jer sam mislio da smo pobijedili svjetsku velesilu. Vasi rezultati su pokazali da Srbija vise nije velesila, na moju zalost i na zalost kosarke uopste. Ne mogu da shvatim da ekipa koja ima Dudu, Tea i Krstica ne moze da pospremi svakog sa po dvadeset i vise razlike i superiorno prodje dalje??!! Ova trojica znaju vise o kosarci nego sve ostale ekipe zajedno, ukljucujuci i nasu, a pitanje je da li cete proci. Sramota za kosarku, sramota za Srbiju. Ne igra se tako za dres sa drzavnim grbom... Potpisujem da biste nas dobili sa 100 razlike kad bi nosili dresove Olimpijakosa a mi Panatinaikosa. Zelim vam da pronadjete nacionalni ponos i ispratite Izrael sa vise od dvadeset razlike, pa da se opet sretnemo, kad mi budemo kompletni, a vi ponosni sto imate sansu da predstavljate svoju zemlju!

Grf Grf

pre 11 godina

Po teoriji verovatnoće,moramo odigrati jednu pismenu partiju,vreme je.Nek ona bude večeras a posle nek se vrše analize,šta i kako.Jer,uvek je bolje biti učesnik takmičenja nego ga gledati na TV-u.Nismo nešto bajno igrali ali ja navijam za Srbiju,pa taman bili i zadnji.I uvek,u svim sportovima navijam za rođenu zemlju,drugu nemam i za druge ima ko da navija.Znam da dosta toga škripi i da tanko igramo,al samo da dobijemo večeras i ubeđen sam da će u Sloveniji biti druga priča.Nismo kvalitetni da budemo prvaci Evrope ali nismo ni toliko loši da se ne plasiramo na EP.

...ne volim kad je besplatno volim kad PLATIM!

pre 11 godina

Poštovana gospodo hoće li neko objasniti kako tapkaroši ispred Pionira prodaju karte za 200 rsd a karte su besplatne?

Upravo sam se vratio...bio ispred Pionira ne bi li uzeo karte za mene i brata...karti još uvek nema na biletarnici ali zato ima kod tapkaroša (dva čoveka koja stoje pored rampe) koji uljudno nude karte za večerašnju utakmicu.
Gužva ne velika stotinak ljudi (uglavnom oko 20-ak godina tj. klinci i omladina) čeka red ne bi li se biletarnica otvorila i uzeli svoj primerak karte.

Poštovana gospodo iz KSS u redu je da reprezentacija ne može da pobedi Crnu Goru, u redu je i da izgubimo od Estonije (ma koliko ovo bilo pre par godina u domenu fantazije), u redu je ili nije mnogo toga ali ko je odgovoran za ovu bruku????

Kome idu pare u džepove od "besplatnih" karata za utakmicu reprezentacije?

E moja Srbijo... gde mi idemo i kako ja da vaspitavam svoju decu i šta da im kažem?

P.S. Kartu naravno nisam kupio!

Sa poštovanjem, Aleksandar Popović

zg slavac

pre 11 godina

Neznam o čemu pričate, Hrvatska je protutnjala kroz kvalifikacije pobjedivši sve suparnike. Crnogorci vidimo se u Sloveniji (i Brazilu).

djole sabac

pre 11 godina

Ovaj sastav nije u opste los i trener je najbolji, tako da su ovi losi rezultati veoma iznenadjujuci. Po meni ovde se radi o nekoj opstrukciji. Da li igubljen motiv, nesloga igraca, ili prema treneru ili prema KSS. Ovde neko nesto rovari. To je moje misljenje.

Maxim

pre 11 godina

@Vladimir Pešić
Svaka čast za pitaje i link.
Bilo kakva pobeda je dovoljna za plasman na prvenstvo. Čak i sa porazom može da se prođe uz povoljan rasplet u ostalim grupama. Ispostavlja se da je, ipak, prednost što smo u grupi od 6 timova.
Priča o neophodnoj pobedi sa 20 razlike uklapa se u atmosferu pritiska koja karakteriše cele ove kvalifikacije, a i košarkašku reprezentaciju poslednjih par godina.
Tu je i problem. Igrači su pod latentnim pritiskom permanentnim insistiranjem na važnosti svake utakmice, načinom priprema, koji je prikladniji evropskom ili svetskom prvenstvu, i tragedizacijom svakog poraza. Takva atmosfera vezuje ruke.
Kvalifikacije u ovakvoj konkurenciji i sa ovako blagim selekcionim kriterijumom (preko 50% učesnika ide na prvenstvo) treba da se odrade na razigranost, želju i svežinu.
Dvomesečno rmbanje po nedođijama preterano opterećuje igrače. I mentalno, a i fizički. Svi mogu da primete znakove pretreniranosti i anksioznosti u igri naših košarkaša.
Kvalifikacije nisu prvenstvo, koliko god da je plasman bitan.

KOSTA1703

pre 11 godina

Ocigledno i na FIBA EUROPE ima nepismenih, cim pricaju o nekom "krugu".
"KRUG", sama rec kaze, je situacija kada se NE MOZE na osnovu DRUGIH kriterijuma utvrditi plasman.
Na primer: Srbija bolja u medjusobnom duelu od Estonije, Estonija bolja od Izraela, Izrael bolji od nas.......TO JE KRUG.
Ovo sto ce se dogoditi ako Srbija pobedi Izrael preko 13 razlike NIJE KRUG

veliki strumf

pre 11 godina

Nas najveci problem je u tome sto imamo jako malo igraca sa urodjenim pobednickim mentalitetom i jako malo igraca koji igraju u timovima koji osvajaju trofeje, gde se takav mentalitet i razvija. Jos veci problem je sto ni u tim prosecnim klubovima u kojima igraju vecina nisu clanovi ni prve petorke. Dakle, ni kvaliteta, ni mentaliteta, samim tim ni samopouzdanja. Mozda danas i prodju ali za vece domete ova generacija nema sanse.

borissrb

pre 11 godina

Normalan covjek ne moze da veruje svojim ocima kad vidi Srbe koji pisu nared Izrael, i nadamo se da ce Srbija izgubiti!??? Ne navija se za svoj nacionalni tim samo kad pobedjuje, osvaja medalje... nego ga treba podrzati kad je tesko i kad ne ide. To rade PRAVI SRBI i prave patriote! Pa sta i da ne pobede i ne odu na Evropsko prvenstvo pa i na svetsko. Koliko puta su nas kosarkasi obrodovali i uneli nam puno srece i zadovoljstva u zemlji u kojoj skoro svaki dan slusamo ruzne i tuzne vesti i borimo se za goli zivot? NAPRED SRBIJA!!!!! I ako izgubite ja cu uvek da budem ponosan na sve srpske sportiste i sve srpske reprezentacije pa makar na svi takmicenjima bili poslednji! SRBIJA!!!!

Pera Božić

pre 11 godina

Napred Srbijo, samo pobedi pa da se spremimo srpski za Sloveniju da ih sve iznenadimo i uzmemo prvo mesto opet da ih boli jako...ako neko zna kako se to radi to je Duda, a vi pljuvači jedva ste dočekali da pljunete Srbiju posle 20 godina uspešnog pohoda na sve svetske i evropske titule. da ništa ne uzmu sledećih 10 godina opet im hvala za sve što su uradili za ovaj narod. Živela srbija

Ahmoo

pre 11 godina

Nadam se vama večeras! Nadam se pobjedi i nadam se da će te razvaliti Izrael sa 50 poena
Kako i trebate! Nisam ko onaj Dodik da navijam za Izrael protiv mojih Srba. Večeras znam da će te biti
Placirani za europsko prvenstvo u košarci.. Pozdrav iz swe vas bosanac

marija

pre 11 godina

neverovatno je da selektor poziva navijace da podrze tim veceras, a da se onda danas karte podele za rekordnih 20 minuta! od ukupno 5.000 mesta, nije podeljeno ni 10 odsto karata! sledeci put kada bude pozvao navijace, neka se dogovori sa upravom pionira da ne odvaja karte sa strane, vec podeli narodu!

dax

pre 11 godina

Najvece razocarenje Rasic,covek ni nasu prvu ligu ne bi mogao da igra,nije ni cudo sto ima 4 poena prosek i to u litvanskoj ligi,na mecu sa estonijom -10 indeks,to je strasno a za paunica i tu kosarku sto on igra necu ni da pricam,samo neka se sili duda a rakocevica ni u mislima nema,a jasikivicius sa 35 moze da igra za litvaniju,papalukas do pre godinu dana igrao za grcku,turkooglu sa 35 za tursku,tunceri 35,navaro 32....i jos mno
go njih..

Vuja

pre 11 godina

'Ladno pobedjujemo veceras, ali bez obzira na to, mora se ozbiljno naci uzrok ovakve blamaze u kvalifikacijama kako se ne bismo obrukali u Sloveniji...

KOSTA1703

pre 11 godina

Da bi bili drugi u grupi, potrebna nam je pobeda od 14 razlike nad Izraelom.
Tada imamo isti broj bodova kao i Estonija i Izrael, ali smo od obe ekipe bolji u medjusobnom skoru, te se NE PRAVI KRUG.
Poredak na tabeli se odredjuje prema:
1.Broju pobeda
2.Medjusobnom skoru.
TEK AKO nije moguce napraviti redosled prema 1. i 2. onda se pravi krug i racuna kos razlika.
To u ovom slucaju NIJE potrebno, jer bi pobedom od 14 i vise razlike mi bili bolji u medjusobnom skoru i od Izraela i od Estonije, dok bi Izrael bio bolji od Estonije.
U prevodu ,Izrael ma koliko izgubio od nas ne moze biti ispod treceg mesta, te je prakticno obezbedio prolazak na EP makar kao jedna od cetiri treceplasirane ekipe.
To bi opet moglo da znaci, posto se utakmica NEmacka -Azerbejdzan igra ranije, da Izrael nece ni imati neki motiv za igru.

mile

pre 11 godina

Na zalost nema nikakve atmosfere u ekipi... Zelim im sve najbolje mada se plasim da nece pasti tih 19 razlike. Nikako mi nije jasno kako to da profesionalni kosarkasi mase toliko slobodnih bacanja. Nesto jako ne stima tamo.

ja sam

pre 11 godina

@Vladimir Pešić, 10. septembar 2012 20:12
Necemo imati 6-4 odnos, vec 4-4 jer se brisu rezultati sa poslednjeplasiranim timom iz grupe. Nasa grupa jedina ima 6 reprezentacija. Imamo povoljan kos kolicnik pa je potpuno realno da bilo kojom pobedom budemo medju 4 najbolja treceplasirana tima.
Moramo ih podrzati. Nasi su.
Videcemo vec uskoro sta i kako za dogodine. Prosto moramo. Bojim se da nemamo pet igraca koji igraju zapravo, da su u prvoj petorci svojih timova. Citava uzaludna godina u igrackom smislu se ne moze nadoknaditi na 4-5 nedelja priprema.
Stoji da je ovo vrlo neobican sistem takmicenja, tremin priprema i format uopste. Nismo se bas ni snasli u svemu tome.

ultrabg

pre 11 godina

Poslednji je trenutak. Prekinuti sa praksom da se državnim parama plaćaju stranci ( pod ovim apsolutno mislim na sve koji nisu državljani Srbije ). Ovo važi i za Zvezdu i za Partizan. Zbog čega Partizan kupuje VEstermana pored Miljenovića, npr ?! Partizan je ništa više nego osrednjih evroligaš a pogledajte spisak srpskih talenata koji su presedeli godine na klupi , gledajući kako igraju Mekejleb, Roberts, Veseli i drugi. O promašajima mog Voljenog Kluba KK CZ bi se mogao napisati roman, ali opet, barem nekoliko igrača je iz takvog, skromnog tima došlo do nekog nivoa ( Bjelica, Kešelj, Nedović… ). Svim srcem, sutra budimo uz naš tim, a posle će biti dvovoljno vremena da se urade korekcije, i personalne i organizacione !

predrag

pre 11 godina

Da pobedimo 20 razlike tesko u druom slucaju Nemacka treba da pobedi Azerbejdzan da bi bili 4 sada smo 5 najbolja treceplasirana ekipa. E na sta smo spali Azerbejdzan pre nas

ultrabgd1

pre 11 godina

Zbog svih slavnih dana srpskog basketa koji su bili i zbog velikih pobeda koje će doći....svim srcem i u Inat.....Napred Srbija !!!! Padali smo 10 godina, imam osećaj da od večeras kreće uspon ! Svi u Pionir !

pleonazam

pre 11 godina

Nas najveci problem je u tome sto imamo jako malo igraca sa urodjenim pobednickim mentalitetom i jako malo igraca koji igraju u timovima koji osvajaju trofeje, gde se takav mentalitet i razvija. Jos veci problem je sto ni u tim prosecnim klubovima u kojima igraju vecina nisu clanovi ni prve petorke. Dakle, ni kvaliteta, ni mentaliteta, samim tim ni samopouzdanja. Mozda danas i prodju ali za vece domete ova generacija nema sanse.
(veliki strumf, 11. septembar 2012 09:31)

Komentar dosta dobro opisuje stanje reprezentacije a treba ga uporediti sa stavom da su naši igrači velike zvezde (kao Holanđani u fudbalu!) što znači da iako se nisu dokazali u klupskoj košarci oni se smatraju dovoljno velikim zvezdama da se previše ne tude u reprezentaciji. To protivrečno tumačenje možda najbolje opisuje stanje duha u košarci, ispražnjenost i napunjenost osećanjem kvazi vrednosti. Slično kao što je svojevremeno pisao Rade Drainac- Ništa nemam a sve bih dao!

srdjan

pre 11 godina

Srbija(!) i kada nam ide i kada nam ne ide kako treba!
Moramo i mozemo bolje u basketu...i bice bolje!
p.s.: ignorisite, inace, ove dezurne poljuvace. Njima je drazi i mali neuspeh Srbije nego osvajanje svetskog prvenstva u bilo kom sportu.
p.s.2: pljujete po ovim jadnim momcima a oni bi sve dali i sve su dali za Srbiju. Ne ide pa ne ide, ali bice sigurno bolje. Puni su para a provedose citavo leto da igraju utakmice trecerazrednog karaktera, i to samo za Srbiju. A sta ste vi pljuvaci i dezurni nacionalisti do sada uradili za Srbiju?!!!

dex

pre 11 godina

Predraze, ne pricaj svasta. Cak i da se brise pobeda nad Slovackom, mi imamo u slucaju pobede isti ucinak kao i sve treceplasirane ekipe (u najgorem slucaju po nas), a daleko najbolju kos razliku. Ne znam zasto su novinari digli toliku frku oko pobede od 19+, kada to, ponavljam, nije potrebno cak i ako se obrise pobeda nad Slovackom. Druga stvar je sto smo mi dosli u situaciju da se borimo sa Azerbejdzanom. To je vec za analizu.d

Nikola

pre 11 godina

Nas problem je sto igraci odlaze u inostranstvo bez pravih utakmica u njihovim nogama!! Vecina, gotovo svi nasi igraci su samo podrska u svom timu,ne glavni igraci! Kada pogledate nazad danilovic, djordjevic, bodiroga,rakocevic... Svi su bili lideri u njihovim timovima! Nadam se da ce se to promeniti i da cemo opet uzivati gledajuci reprezentaciju! Srecno veceras...

9-er

pre 11 godina

Pokušao sa opisati sva 4 ishoda noćašnjed meča protiv Izraela ali je administrator prepolovio moj komentar.
Pošto nemam namjeru da se nadmećem sa "B92 Bot-om" ovaj link može razjasniti ta 4 moguća scenarija

http://www.eurobasket2013.org/en/coid_v92NcudVJMgLy0yO7UzfK0.articleMode_on.html

igor

pre 11 godina

Na RTS 1 fudbal(jeste da me miha nervira svojom formacijom ,ali NASI SU-IPAK NASI), na HRT 2 fudbal BELGIJA-HRVATSKA vrlo zanimljiv mec i za nas izuzetno vazan(remi i poraz Hrvatske nam odgovaraju, jer je prvo mesto rezervisano za Belgiju, a treba juriti baraz) i na kraju kosarkaska bruka i sramota i ko ce to da gleda? Izgubilsimo od neke tamo Estonjije ciji su igraci poluamateri, i to sve govori,da te samozvane zvezdice(teodosic u prvom redu) zasluzuju poluprazan pionir. mada ne sumnjam da ce ako ipak ODEMO NA EP ovde biti puno euforicnih komentara ljudi koji ne vide koliko je nisko pala nasa kosarka. A to sto cemo biti u zadnjem sesiru ako se plasiramo nema veze,jer bitno je da imamo samozivog Teodosica i selektora koji je to samo zato sto je Djilas presednik kss(tako je sam izjavio).

north

pre 11 godina

Premudri Srbine iz Cg hvala na zeljama :) Pazi
kada gazimo Izrael sa svim obezbedjenjem! Nemamo neke igrace, ali branimo ponos Srbije i NAJJACI SMO KADA JE NAJTEZE !

Dok postoji tamna strana svemira...

pre 11 godina

Pokupimo boje koje padaju sa neba
dovoljan je dodir, samo to nam treba
zaboravi na juce, hajde pogledaj u sutra
videces da zelis, videces da mozes

Odgovori koje trazis nisu bas daleko
pogledaj u sebe, pogledaj u sebe
neka tvoja glava bude samo tvoja briga
ne daj da joj govore
neka sama otkrije

Igra rokenrol cela Jugoslavija
sve se oko tebe ispravlja i savija

Pokupimo zvuke koje padaju sa neba
dovoljan je dodir, samo to nam treba
da li pratis znake
koji stoje oko tebe
videces da zelis, videces da mozes

To sto sada krijes
niko ne vidi na tebi
pogledaj u sebe, pogledaj u sebe
neka tvoja glava bude samo tvoja briga
ne daj da joj govore
neka sama otkrije

Igra rokenrol cela Jugoslavija
sve se oko tebe ispravlja i savija

du long

pre 11 godina

Upravo su zatvorili blagajnu Pionira, podelili su par stotina karata i gotovo! Kome su podelili ostale karte, sada tapkaroši prodaju za 500din? Deljeno je više od dve karte po osobi, bruka, sramota, slika i prilika Srbije. Ne mora Duda da nas zove, došli bi mi....

Боб Рок

pre 11 godina

Ја имам тактику за вечерашњи меч: Ако каниш побједити, несмијеш изгубити!

NS

pre 11 godina

Sta ljudi da gledaju Kako se borimo sa izraelom i ostalom elitom za drugo ili trece mesto..... Ko zeli neka gleda to je verovatno na nivou evropskom

Сале

pre 11 godina

Меч одлуке може да се назове, када треба некога да победиш било којим резултатом и пласираш се на ЕП! Када јуриш 19 разлике, то није меч одлуке, већ бламажа! Нема ништа од одласка на ЕП! Живи били, па видели! Узгред, само Србија се није пласирала, од свих бивших YU република! Време је, да и ми дамо шансу неком млађем стручњаку, као Црногорци, и кренемо од нуле! Недовић, Лучић, Цветковић...итд!

Vladimir

pre 11 godina

Mozda je problem preveliki broj utakmica u pripremnom periodu, koje smo zacudjujuce sve dobili sa slabijim timom, sa Stimcem i Jao Miletom na petici. Igraci deluju istroseno, kao da ne uzivaju u igri, a 2009 i 2010 smo podsecali na izreku zaigrala se deca. Neka igraju sa idejom For the love of the game!

Boki 14

pre 11 godina

Nadam se vama večeras! Nadam se pobjedi i nadam se da će te razvaliti Izrael sa 50 poena
Kako i trebate! Nisam ko onaj Dodik da navijam za Izrael protiv mojih Srba. Večeras znam da će te biti
Placirani za europsko prvenstvo u košarci.. Pozdrav iz swe vas bosanac
(Ahmoo, 11. septembar 2012 14:02)
Otkad je I Dodik protiv Srba stvarno ne pratim politiku. Pozz za Swe

Igor

pre 11 godina

Da se i ja ukljucim u polemiku(posto je to zanimljivije nego pisati o utakmici), stvari stoje ovako: ako dobijemo sa vise od 19 razlike idemo na EP kao drugi u grupi, ako dobijemo manje od 19 razlike idemo na EP kao treci,s tim sto je u nekim varijantama potrebno da Nemacka dobije Azerbejdzan, a Hrvatska da dobije Austriju, takodje u vezi brisanja rezultata, posto nasa grupa jedina ima sest timova BRISU SE REZULTATI POSTIGNUTI SA POSLEDJNOM EKIPOM U GRUPI, sto nas u slucaju pobede dovodi na skor 4-4

9-er

pre 11 godina

4 moguća ishoda za Srbiju sjutra
1. Srbija pobijedi Izrael sa razlikom >19p onda je Srbija 2-ga u grupi a Izrael najbolja 3-ća i obije ekipe idu na EP
2. Srbija pobijedi izrael ali sa razlikom

slavica

pre 11 godina

E tako cemo i proci kako igramo, a igraju samo Raznatovicevi igraci, treniraju samo njegovi treneri!!! Dokle ljudi tako, pa zato nam je kosarka ovakva, nikakva, sve se vrti oko menadzera i njihovih pulene, a to je kod nas Veliki Raznatovic, dok mnoga talentovana deca koja nemaju pare odpadaju!!! Pre deset godina svetski prvaci, a sada se borimo u kvalifikacijama!!! Ima li ko da analizira ovih deset godina sto su prosle???
U repreyentaciji nam igraju igraci koji ni u svojim maticnim klubovima ne igraju! Fudbal nam je davno umro ybog tih istih menadyera, sada ce i kosarka, a u vaterpolu toga nema, yato i jesmo tu gde jesmo!!!

dragan

pre 11 godina

Nekad smo mi prodavali fore i fayone najboljima http://www.youtube.com/watch?v=DQEzmPKdqt4&feature=related
a danas moramo da pobedimo da bi se uopste plasirali.Mnogo smo pali ali ja verujem u bolje sutra.SAMO NAPRED

Loshmi

pre 11 godina

b92.net: "Srbiji je za siguran plasman na šampionat Evrope potreban je trijumf od najmanje 19 poena razlike, dok bi u slučaju pobede sa manjom razlikom najverovatnije prošla dalje kao jedna od četiri najbolje trećeplasirane selekcije"

eurobasket2013.org: "Serbia: If they defeat Israel they are through, without having to wait for other results"

Da li bi b92 mogao da objavi konacnu tacnu informaciju, posto se ova vest ne slaze sa zvanicnom kalkulacijom, a kako bismo svi mi koji gledamo utakmicu znali da li je uopste potrebno pratiti ostale rezultate, juriti tih 19 razlike ili nesto trece?

Nigde nisam video da pise da se ne racunaju rezultati protiv poslednjeplasirane ekipe u nasoj grupi, iako mozda deluje logicno, da li je to samo nagadjanje komentatora?

Deki

pre 11 godina

Trazim objasnjenje:ZASTO IGRAMO U ISTOM TERMINU KAD I FUDBALERI kad smo domacini u oba susreta i biramo termine,NEBULOZA ZAR NE???! 20.30 h
(Profa !!!, 10. septembar 2012 20:49)

Hehehe, pa dosta bre jedna muka, pa ti izaberi koju ces :-)

Vladimir Pešić

pre 11 godina

@(hvala na odgovoru)
Na zvaničnom (valjda) sajtu FIBA i danas je objavljeno da Srbija sigurno prolazi na EUROBASKET 2013 u slučaju pobede nad Izraelom, ne pominje se nikakva razlika, brisanje rezultata protiv najslabije ekipe, itd. Izrael ne prolazi samo ako mi pobedimo sa 89 razlike (cvrc!), a Estonija dobije Island. http://www.fibaeurope.com/coid_lqClv02GIgA6P3vO5VCpN3.articleMode_on.html

Aca

pre 11 godina

Pa jel ima iko da zna ovde matematiku, ako pobedimo izrael sa manje od 19 razlike verovatno ne idemo dalje jer se u nasoj grupi sa 6 ucesnika brisu pobede od zadnje dve ekipe.
Kod manjih grupa brisu se pobede samo od zadnje plasirane ekipe.
Eh nadam se da su vam pravila sad jasnija.

manu chao

pre 11 godina

@(Dok postoji tamna strana
svemira..., 11. septembar 2012
17:56)

Ah srecna vremena :) Dace bog opet- balkon i nepregledna masa sa upaljenim bakljama i zastavama koji skacu uz ovu stvar.

Veerghoen

pre 11 godina

Teo igracino, pokazi pljuvacima od kakvog si kova! Zapusi usta svima, pocevsi od kriticara tvoje igre. Ti si nas najbolji plej a to zna cela Evropa!

zg slavac

pre 11 godina

Neznam o čemu pričate, Hrvatska je protutnjala kroz kvalifikacije pobjedivši sve suparnike. Crnogorci vidimo se u Sloveniji (i Brazilu).

Vladimir Pešić

pre 11 godina

Na sajtu www.fibaeurope,com piše: "The first criteria to be used to determine order of finish between the teams that finish third in their respective groups, will be Win/Loss percentage." Objasnite meni neukom, zašto nam treba pobeda od 19 razlike da bismo se plasirali? Ako pobedimo, imamo odnos pobedai poraza 6/4, što je dovoljno za siguran prolazak na Eurobasket 2013!

KOSTA1703

pre 11 godina

Da bi bili drugi u grupi, potrebna nam je pobeda od 14 razlike nad Izraelom.
Tada imamo isti broj bodova kao i Estonija i Izrael, ali smo od obe ekipe bolji u medjusobnom skoru, te se NE PRAVI KRUG.
Poredak na tabeli se odredjuje prema:
1.Broju pobeda
2.Medjusobnom skoru.
TEK AKO nije moguce napraviti redosled prema 1. i 2. onda se pravi krug i racuna kos razlika.
To u ovom slucaju NIJE potrebno, jer bi pobedom od 14 i vise razlike mi bili bolji u medjusobnom skoru i od Izraela i od Estonije, dok bi Izrael bio bolji od Estonije.
U prevodu ,Izrael ma koliko izgubio od nas ne moze biti ispod treceg mesta, te je prakticno obezbedio prolazak na EP makar kao jedna od cetiri treceplasirane ekipe.
To bi opet moglo da znaci, posto se utakmica NEmacka -Azerbejdzan igra ranije, da Izrael nece ni imati neki motiv za igru.

9-er

pre 11 godina

4 moguća ishoda za Srbiju sjutra
1. Srbija pobijedi Izrael sa razlikom >19p onda je Srbija 2-ga u grupi a Izrael najbolja 3-ća i obije ekipe idu na EP
2. Srbija pobijedi izrael ali sa razlikom

Vladika

pre 11 godina

Jedino moguće rešenje: da se do besvijesti izviždi himna Izraela večeras; da izraelski reprezentativci zbog toga teatralno napuste Pionir; da se utakmica registruje službenim rezultatom 20:0 za Srbiju!

zzzz

pre 11 godina

E viva Montenegro!
('nako u prolazu kha kha, 10. septembar 2012 19:51)

hahah nasmeja me.
čemu li se vi nadate na EP nesrećnici...
nego, zar vi nemate svoj jezik?

ruki

pre 11 godina

Poredjenja radi, fudbalska reprezentacija Holandije je na proslom evropskom prvenstvu dozivela pravi debakl iako su je sacinjavali sve sami majstori fudbala. Posle opsirnih analiza doslo se do zakljucka da nije bilo tkz. "hemije" medju fudbalerima odnosno da je bilo previse vedeta kojima je ispod casti da trce zbog necije greske. Isti problem ima Duda, dakle previse naduvenih individualaca kojima je ispod casti ginuti za saigraca iz tkz. nize klase. Ovaj problem je moguce resiti samo ako se ekipa drasticno podmladi i uigra. Obratite samo paznju koja je imena izostavio Van Gal iz selekcije jer covek ima slobodu i podrsku za radikalne promene. Duda na zalost nema ni slobode a ni vremena tako da nam ostaje nada da se gospoda barem malo potrudi reda radi, bruke radi!
Sta god da bude kad tad cemo morati shvatiti da se sa podmladjivanjem reprezentativnih sastava mora ranije pocinjati a ne kad zagusti kao sada. Najvece krivice snose celnici saveza pa tek onda selektori i treneri.
Kad mi makar na trenutak znali ili osetili koliko je prosecnom coveku u ova teska vremena potrebna jedna pobeda, jedna radost, ponos na svoju reprezentaciju, na svoju zemlju, siguran sam da bi se momci vise trudili, igrali iz sve snage, igrali srcem!
Ali... na zalost nije tako, nasi svetovi se razlikuju na svim nivoima. Sutradan cemo opet biti oni isti... i mi i oni u svojim stvarnostima sa razmakom koji se jedino moze kilometrima meriti. Pustite nas barem da sanjamo o ponosu.

igor

pre 11 godina

Na RTS 1 fudbal(jeste da me miha nervira svojom formacijom ,ali NASI SU-IPAK NASI), na HRT 2 fudbal BELGIJA-HRVATSKA vrlo zanimljiv mec i za nas izuzetno vazan(remi i poraz Hrvatske nam odgovaraju, jer je prvo mesto rezervisano za Belgiju, a treba juriti baraz) i na kraju kosarkaska bruka i sramota i ko ce to da gleda? Izgubilsimo od neke tamo Estonjije ciji su igraci poluamateri, i to sve govori,da te samozvane zvezdice(teodosic u prvom redu) zasluzuju poluprazan pionir. mada ne sumnjam da ce ako ipak ODEMO NA EP ovde biti puno euforicnih komentara ljudi koji ne vide koliko je nisko pala nasa kosarka. A to sto cemo biti u zadnjem sesiru ako se plasiramo nema veze,jer bitno je da imamo samozivog Teodosica i selektora koji je to samo zato sto je Djilas presednik kss(tako je sam izjavio).

Aca

pre 11 godina

Pa jel ima iko da zna ovde matematiku, ako pobedimo izrael sa manje od 19 razlike verovatno ne idemo dalje jer se u nasoj grupi sa 6 ucesnika brisu pobede od zadnje dve ekipe.
Kod manjih grupa brisu se pobede samo od zadnje plasirane ekipe.
Eh nadam se da su vam pravila sad jasnija.

Maxim

pre 11 godina

@Vladimir Pešić
Svaka čast za pitaje i link.
Bilo kakva pobeda je dovoljna za plasman na prvenstvo. Čak i sa porazom može da se prođe uz povoljan rasplet u ostalim grupama. Ispostavlja se da je, ipak, prednost što smo u grupi od 6 timova.
Priča o neophodnoj pobedi sa 20 razlike uklapa se u atmosferu pritiska koja karakteriše cele ove kvalifikacije, a i košarkašku reprezentaciju poslednjih par godina.
Tu je i problem. Igrači su pod latentnim pritiskom permanentnim insistiranjem na važnosti svake utakmice, načinom priprema, koji je prikladniji evropskom ili svetskom prvenstvu, i tragedizacijom svakog poraza. Takva atmosfera vezuje ruke.
Kvalifikacije u ovakvoj konkurenciji i sa ovako blagim selekcionim kriterijumom (preko 50% učesnika ide na prvenstvo) treba da se odrade na razigranost, želju i svežinu.
Dvomesečno rmbanje po nedođijama preterano opterećuje igrače. I mentalno, a i fizički. Svi mogu da primete znakove pretreniranosti i anksioznosti u igri naših košarkaša.
Kvalifikacije nisu prvenstvo, koliko god da je plasman bitan.

KOSTA1703

pre 11 godina

Ocigledno i na FIBA EUROPE ima nepismenih, cim pricaju o nekom "krugu".
"KRUG", sama rec kaze, je situacija kada se NE MOZE na osnovu DRUGIH kriterijuma utvrditi plasman.
Na primer: Srbija bolja u medjusobnom duelu od Estonije, Estonija bolja od Izraela, Izrael bolji od nas.......TO JE KRUG.
Ovo sto ce se dogoditi ako Srbija pobedi Izrael preko 13 razlike NIJE KRUG

Profa !!!

pre 11 godina

Trazim objasnjenje:ZASTO IGRAMO U ISTOM TERMINU KAD I FUDBALERI kad smo domacini u oba susreta i biramo termine,NEBULOZA ZAR NE???! 20.30 h

Pera Božić

pre 11 godina

Napred Srbijo, samo pobedi pa da se spremimo srpski za Sloveniju da ih sve iznenadimo i uzmemo prvo mesto opet da ih boli jako...ako neko zna kako se to radi to je Duda, a vi pljuvači jedva ste dočekali da pljunete Srbiju posle 20 godina uspešnog pohoda na sve svetske i evropske titule. da ništa ne uzmu sledećih 10 godina opet im hvala za sve što su uradili za ovaj narod. Živela srbija

ja sam

pre 11 godina

@Vladimir Pešić, 10. septembar 2012 20:12
Necemo imati 6-4 odnos, vec 4-4 jer se brisu rezultati sa poslednjeplasiranim timom iz grupe. Nasa grupa jedina ima 6 reprezentacija. Imamo povoljan kos kolicnik pa je potpuno realno da bilo kojom pobedom budemo medju 4 najbolja treceplasirana tima.
Moramo ih podrzati. Nasi su.
Videcemo vec uskoro sta i kako za dogodine. Prosto moramo. Bojim se da nemamo pet igraca koji igraju zapravo, da su u prvoj petorci svojih timova. Citava uzaludna godina u igrackom smislu se ne moze nadoknaditi na 4-5 nedelja priprema.
Stoji da je ovo vrlo neobican sistem takmicenja, tremin priprema i format uopste. Nismo se bas ni snasli u svemu tome.

Сале

pre 11 godina

Меч одлуке може да се назове, када треба некога да победиш било којим резултатом и пласираш се на ЕП! Када јуриш 19 разлике, то није меч одлуке, већ бламажа! Нема ништа од одласка на ЕП! Живи били, па видели! Узгред, само Србија се није пласирала, од свих бивших YU република! Време је, да и ми дамо шансу неком млађем стручњаку, као Црногорци, и кренемо од нуле! Недовић, Лучић, Цветковић...итд!

NS

pre 11 godina

Sta ljudi da gledaju Kako se borimo sa izraelom i ostalom elitom za drugo ili trece mesto..... Ko zeli neka gleda to je verovatno na nivou evropskom

Maxim

pre 11 godina

@Vladimir Pešić
Svaka čast za pitaje i link.
Bilo kakva pobeda je dovoljna za plasman na prvenstvo. Čak i sa porazom može da se prođe uz povoljan rasplet u ostalim grupama. Ispostavlja se da je, ipak, prednost što smo u grupi od 6 timova.
Priča o neophodnoj pobedi sa 20 razlike uklapa se u atmosferu pritiska koja karakteriše cele ove kvalifikacije, a i košarkašku reprezentaciju poslednjih par godina.
Tu je i problem. Igrači su pod latentnim pritiskom permanentnim insistiranjem na važnosti svake utakmice, načinom priprema, koji je prikladniji evropskom ili svetskom prvenstvu, i tragedizacijom svakog poraza. Takva atmosfera vezuje ruke.
Kvalifikacije u ovakvoj konkurenciji i sa ovako blagim selekcionim kriterijumom (preko 50% učesnika ide na prvenstvo) treba da se odrade na razigranost, želju i svežinu.
Dvomesečno rmbanje po nedođijama preterano opterećuje igrače. I mentalno, a i fizički. Svi mogu da primete znakove pretreniranosti i anksioznosti u igri naših košarkaša.
Kvalifikacije nisu prvenstvo, koliko god da je plasman bitan.

ultrabg

pre 11 godina

Poslednji je trenutak. Prekinuti sa praksom da se državnim parama plaćaju stranci ( pod ovim apsolutno mislim na sve koji nisu državljani Srbije ). Ovo važi i za Zvezdu i za Partizan. Zbog čega Partizan kupuje VEstermana pored Miljenovića, npr ?! Partizan je ništa više nego osrednjih evroligaš a pogledajte spisak srpskih talenata koji su presedeli godine na klupi , gledajući kako igraju Mekejleb, Roberts, Veseli i drugi. O promašajima mog Voljenog Kluba KK CZ bi se mogao napisati roman, ali opet, barem nekoliko igrača je iz takvog, skromnog tima došlo do nekog nivoa ( Bjelica, Kešelj, Nedović… ). Svim srcem, sutra budimo uz naš tim, a posle će biti dvovoljno vremena da se urade korekcije, i personalne i organizacione !

Mostar-BiH

pre 11 godina

Pratim košarku i što se tiče ovih kvalifikacija prosto je nevjerovatno u kakvu je situaciju došla Srbija.Da se razumijemo, nije to nikakva mega ekipa sada, niti ima pregršt "wonderkidova", ali definitivno je jaka ekipa sa mnogo dobrih igrača.Eh sada, kada to uzmes u obzir i vidis rezultate onda je jasno da ili nemaju hemiju ili je trener(a On je definitivno legenda)prevaziđen. Glupo je reći da bi trebala Srbija ne otići na Eurobasket,ali prolazak u ovakvoj atmosfweri i očito prevaziđenim trenerom realno neće donijeti neki pretjerano veliki rezultat.Jednostavno, Srbiji treba kako to informatičari kazu"restartavanje", jer evo vidite BiH i Crna Gora ušle u kvalifikacije sa novim trenerom,mladom ekipom,pa na kraju iz njih izlazimo duplo jači i sa ogromnim prostorom nadogradnje.Srbija ima veliku bazu igrača, ali ne treba sebe više gledati kao neku mitsku zemlju košarke. Svi rezultati prođu, ostaje sadašnjost. Treba biti realan i reći da sada svako može igrati i ove "levatske" zemlje ulažu strahovito puno u košarku.Vidit će te jedna Švedska ili Finska uskoro će biti rame uz rame sa ovim našim balkanskim zemljama, a mi smo nekada sa reprezentacijom mjesnih zajednica njih pobjeđivali.Uglavnom, sretno večeras i mislim da će Srbija pobjediti.

musa dembele

pre 11 godina

Ljudi nemamo nikakve sanse,osim ako udjemo sa dvocifrenom razlikom u poslednju cetvrtinu.. Verovali ili ne mi smo sve poslednje cetvrtine protiv svih u grupi izgubili osim protiv Islanda u Nisu!!!!! Ova ekipa nema "ono",znate na sta mislim.. Psihicki su pali i ne znam kako mogu izdrzati pritisak.. Ja navijam za Zvezdu,ali bi ovo Partizan od pre 3 sezone uz pun Pionir sa Vujosevicem,Kecmanom, Bozicem ,pojacan Krsticem i jos par domacih igraca iz te generacije tukao izrael 20 razlike! Pa tukli su duplo jaci Makabi! Nadam se da Izrael nece igrati punim gasom!

kosarka

pre 11 godina

MOZEMO MI TO..da prebrodimo ovu krizu..pre svega dati podrsku..a onda za godinu dana se moze promeniti dosta stvari..sa Micovom i ostatkom uigrane ekipe iz CSKA..sa sazrelim Nedovicem i Andjusicem,Lucicem..Nemojte ljudi govoriti sta nas briga za plasman,jer smo sada ogorceni,ali verujte za godinu dana na Evropskom ako NEDAJ BOZE ne kvalifikujemo,bice nam mnogo krivo..kao ovog leta za OLIMPIJADU..

$$$

pre 11 godina

Da sam navijac Izraela,plasio bi se Krstica.
Kao navijac Srbije,plasim se igraca kao sto su Eliyahu,Casspi,Teodosic i sprske odbrane(pick/roll i reket)

danilo

pre 11 godina

Poslednja sansa da ispadnete ljudi u mojim ocima.
Predlazem vam da nadjete onaj dvd zemlja kosarke sto je izasao pred evropsko prvenstvo 2005 kod nas i gledate ga sutra ceo dan. Ajde bre da se vidi ko .... a ko podleze.

djole sabac

pre 11 godina

Ovaj sastav nije u opste los i trener je najbolji, tako da su ovi losi rezultati veoma iznenadjujuci. Po meni ovde se radi o nekoj opstrukciji. Da li igubljen motiv, nesloga igraca, ili prema treneru ili prema KSS. Ovde neko nesto rovari. To je moje misljenje.

bosnae

pre 11 godina

Hajmo Srbijo pobijedite Israel! Pa zar da jugosloveski kup u Sloveniji prodje bez vas? Mislim stvaaarno ste bez veze. :) Aj,aj, uozbiljite se.
Svi Vas cekamo uz nadu da cete doci. ;)

Ahmoo

pre 11 godina

Nadam se vama večeras! Nadam se pobjedi i nadam se da će te razvaliti Izrael sa 50 poena
Kako i trebate! Nisam ko onaj Dodik da navijam za Izrael protiv mojih Srba. Večeras znam da će te biti
Placirani za europsko prvenstvo u košarci.. Pozdrav iz swe vas bosanac

Dok postoji tamna strana svemira...

pre 11 godina

Pokupimo boje koje padaju sa neba
dovoljan je dodir, samo to nam treba
zaboravi na juce, hajde pogledaj u sutra
videces da zelis, videces da mozes

Odgovori koje trazis nisu bas daleko
pogledaj u sebe, pogledaj u sebe
neka tvoja glava bude samo tvoja briga
ne daj da joj govore
neka sama otkrije

Igra rokenrol cela Jugoslavija
sve se oko tebe ispravlja i savija

Pokupimo zvuke koje padaju sa neba
dovoljan je dodir, samo to nam treba
da li pratis znake
koji stoje oko tebe
videces da zelis, videces da mozes

To sto sada krijes
niko ne vidi na tebi
pogledaj u sebe, pogledaj u sebe
neka tvoja glava bude samo tvoja briga
ne daj da joj govore
neka sama otkrije

Igra rokenrol cela Jugoslavija
sve se oko tebe ispravlja i savija

Zo

pre 11 godina

Neko je spominjao atmosferu pritiska, evo šta je Leo Vesterman, novi plej Partizana rekao na neku sličnu temu: „Ne znam ko u košarci ne voli takav vid pritiska. To je više izazov. Ako ga na prihvatite, onda niste za elitnu košarku, već treba da igrate u nižim ligama“. Mislim da to važi i za našu reprezentaciju, ako neko od naših košarkaša igra loše zbog nekog pritiska, onda ni ne treba da igra za nacionalni tim.
O kalkulacijama, sa sajta FIBAEUROPE:
GROUP A

Israel: They are virtually assured of a second- or third-place finish unless they lose by what is an almost impossible margin (> 89 points) in Belgrade. Israel will finish second in the group if they defat Serbia or lose by less than 19 points in case Estonia defeat Iceland, or by less than 13 points in case Estonia lose their game.

Serbia: If they defeat Israel they are through, without having to wait for other results. If they lose and Estonia win, then the Serbians will finish fourth. If both Serbia and Estonia lose, Serbia will be third but on a 5-5 record (50% W/L percentage) their fate will be decided by the calculators and their goal average (points scored/points conceded) in relation to third-place teams in other groups.

srdjan

pre 11 godina

Srbija(!) i kada nam ide i kada nam ne ide kako treba!
Moramo i mozemo bolje u basketu...i bice bolje!
p.s.: ignorisite, inace, ove dezurne poljuvace. Njima je drazi i mali neuspeh Srbije nego osvajanje svetskog prvenstva u bilo kom sportu.
p.s.2: pljujete po ovim jadnim momcima a oni bi sve dali i sve su dali za Srbiju. Ne ide pa ne ide, ali bice sigurno bolje. Puni su para a provedose citavo leto da igraju utakmice trecerazrednog karaktera, i to samo za Srbiju. A sta ste vi pljuvaci i dezurni nacionalisti do sada uradili za Srbiju?!!!

premudri

pre 11 godina

Kada smo vas pobijedili u Areni, radovao sam se kao dijete jer sam mislio da smo pobijedili svjetsku velesilu. Vasi rezultati su pokazali da Srbija vise nije velesila, na moju zalost i na zalost kosarke uopste. Ne mogu da shvatim da ekipa koja ima Dudu, Tea i Krstica ne moze da pospremi svakog sa po dvadeset i vise razlike i superiorno prodje dalje??!! Ova trojica znaju vise o kosarci nego sve ostale ekipe zajedno, ukljucujuci i nasu, a pitanje je da li cete proci. Sramota za kosarku, sramota za Srbiju. Ne igra se tako za dres sa drzavnim grbom... Potpisujem da biste nas dobili sa 100 razlike kad bi nosili dresove Olimpijakosa a mi Panatinaikosa. Zelim vam da pronadjete nacionalni ponos i ispratite Izrael sa vise od dvadeset razlike, pa da se opet sretnemo, kad mi budemo kompletni, a vi ponosni sto imate sansu da predstavljate svoju zemlju!

ultrabgd1

pre 11 godina

Zbog svih slavnih dana srpskog basketa koji su bili i zbog velikih pobeda koje će doći....svim srcem i u Inat.....Napred Srbija !!!! Padali smo 10 godina, imam osećaj da od večeras kreće uspon ! Svi u Pionir !

Igor

pre 11 godina

Da se i ja ukljucim u polemiku(posto je to zanimljivije nego pisati o utakmici), stvari stoje ovako: ako dobijemo sa vise od 19 razlike idemo na EP kao drugi u grupi, ako dobijemo manje od 19 razlike idemo na EP kao treci,s tim sto je u nekim varijantama potrebno da Nemacka dobije Azerbejdzan, a Hrvatska da dobije Austriju, takodje u vezi brisanja rezultata, posto nasa grupa jedina ima sest timova BRISU SE REZULTATI POSTIGNUTI SA POSLEDJNOM EKIPOM U GRUPI, sto nas u slucaju pobede dovodi na skor 4-4

borissrb

pre 11 godina

Normalan covjek ne moze da veruje svojim ocima kad vidi Srbe koji pisu nared Izrael, i nadamo se da ce Srbija izgubiti!??? Ne navija se za svoj nacionalni tim samo kad pobedjuje, osvaja medalje... nego ga treba podrzati kad je tesko i kad ne ide. To rade PRAVI SRBI i prave patriote! Pa sta i da ne pobede i ne odu na Evropsko prvenstvo pa i na svetsko. Koliko puta su nas kosarkasi obrodovali i uneli nam puno srece i zadovoljstva u zemlji u kojoj skoro svaki dan slusamo ruzne i tuzne vesti i borimo se za goli zivot? NAPRED SRBIJA!!!!! I ako izgubite ja cu uvek da budem ponosan na sve srpske sportiste i sve srpske reprezentacije pa makar na svi takmicenjima bili poslednji! SRBIJA!!!!

UrosBg

pre 11 godina

Sto je najtuznije i pored ovako bledih igara mi cemo opet da se kvalifikujemo na Evropsko pa makar i kao treceplasirana ekipa u grupi B. Ok, nemam nista protiv, ali ako sad ne izvucemo pouke, a ocigledno ih godinama nismo izvlacili, onda ce to biti nas najveci poraz. Nema sumnje da ce Pionir biti pun, da cemo dati podrsku nasim momcima po ko zna koji put, ali sta posle. Ako se ne naprave analize u kosarkaskom savezu, ne urade rezovi, bojim se da cemo samo jos dublje da potonemo. Neka nam je sa srecom veceras.

Vuja

pre 11 godina

'Ladno pobedjujemo veceras, ali bez obzira na to, mora se ozbiljno naci uzrok ovakve blamaze u kvalifikacijama kako se ne bismo obrukali u Sloveniji...

Ko razume-shvatice

pre 11 godina

Kakvi ste to ljudi(deca),pa to je neverovatno???Bilo kom sportisti,kada ide i kada pobedjuje,podrska dodje kao "slag na tortu"!
POENTA JE PODRZATI IH KAD IM NE IDE!
Sve ste u pravu:
i da Teo dosta puta "siluje" loptu,
i da je Tepic "zaboravio" da igra kosarku,
i da nekoliko njih nemaju kvalitet za reprezentaciju(Stimac,Musli,Erceg,Paunic,Macvan)
i da su se neki jednostavno "istrosili"(Savanovic,Rasic),
i da je Duda sujetan,
i da kad vidite Nebojsu Ilica na klupi odmah dobijete potrebu da odete u WC,
i da je po bilo koju cenu trebalo pozvati Milicica(pa i nekog Milicevica(???),ko god to bio,kako neko napisa),Rakocevica,Radmanovica,Pavlovica),
i da se sa decom lose radi,
i da su ta ista deca,kada malo odrastu,zeljnija "zelembaca" nego kosarke,
i da Djilas ne treba da bude predsednik KSS-e,
i da je MISKO RAZNATOVIC najvece ZLO srpske kosarke,...,
ali,OVO JE NASA,TRENUTNA,KOSARKASKA STVARNOST I OVE MOMKE TREBA DANAS PODRZATI,MAKAR ZBOG TOGA STO SU ZRTVOVALI OVOGODISNJI ODMOR ZARAD,ISKRENO SE NADAM,PROLASKA U OVIM KVALIFIKACIJAMA.

P.S.Takodje bih danas voleo da dodje vise "starijih" navijaca,da moze malo i da se vrisne i opsuje,posto je protiv crnogoraca to bilo nemoguce,obzirom da je bilo kao u vrticu + dame i damice sredjene kao za dodelu Oskara!

predrag

pre 11 godina

Da pobedimo 20 razlike tesko u druom slucaju Nemacka treba da pobedi Azerbejdzan da bi bili 4 sada smo 5 najbolja treceplasirana ekipa. E na sta smo spali Azerbejdzan pre nas

dax

pre 11 godina

Najvece razocarenje Rasic,covek ni nasu prvu ligu ne bi mogao da igra,nije ni cudo sto ima 4 poena prosek i to u litvanskoj ligi,na mecu sa estonijom -10 indeks,to je strasno a za paunica i tu kosarku sto on igra necu ni da pricam,samo neka se sili duda a rakocevica ni u mislima nema,a jasikivicius sa 35 moze da igra za litvaniju,papalukas do pre godinu dana igrao za grcku,turkooglu sa 35 za tursku,tunceri 35,navaro 32....i jos mno
go njih..

mile

pre 11 godina

Na zalost nema nikakve atmosfere u ekipi... Zelim im sve najbolje mada se plasim da nece pasti tih 19 razlike. Nikako mi nije jasno kako to da profesionalni kosarkasi mase toliko slobodnih bacanja. Nesto jako ne stima tamo.

Deki

pre 11 godina

Trazim objasnjenje:ZASTO IGRAMO U ISTOM TERMINU KAD I FUDBALERI kad smo domacini u oba susreta i biramo termine,NEBULOZA ZAR NE???! 20.30 h
(Profa !!!, 10. septembar 2012 20:49)

Hehehe, pa dosta bre jedna muka, pa ti izaberi koju ces :-)

veliki strumf

pre 11 godina

Nas najveci problem je u tome sto imamo jako malo igraca sa urodjenim pobednickim mentalitetom i jako malo igraca koji igraju u timovima koji osvajaju trofeje, gde se takav mentalitet i razvija. Jos veci problem je sto ni u tim prosecnim klubovima u kojima igraju vecina nisu clanovi ni prve petorke. Dakle, ni kvaliteta, ni mentaliteta, samim tim ni samopouzdanja. Mozda danas i prodju ali za vece domete ova generacija nema sanse.

pleonazam

pre 11 godina

Nas najveci problem je u tome sto imamo jako malo igraca sa urodjenim pobednickim mentalitetom i jako malo igraca koji igraju u timovima koji osvajaju trofeje, gde se takav mentalitet i razvija. Jos veci problem je sto ni u tim prosecnim klubovima u kojima igraju vecina nisu clanovi ni prve petorke. Dakle, ni kvaliteta, ni mentaliteta, samim tim ni samopouzdanja. Mozda danas i prodju ali za vece domete ova generacija nema sanse.
(veliki strumf, 11. septembar 2012 09:31)

Komentar dosta dobro opisuje stanje reprezentacije a treba ga uporediti sa stavom da su naši igrači velike zvezde (kao Holanđani u fudbalu!) što znači da iako se nisu dokazali u klupskoj košarci oni se smatraju dovoljno velikim zvezdama da se previše ne tude u reprezentaciji. To protivrečno tumačenje možda najbolje opisuje stanje duha u košarci, ispražnjenost i napunjenost osećanjem kvazi vrednosti. Slično kao što je svojevremeno pisao Rade Drainac- Ništa nemam a sve bih dao!

Grf Grf

pre 11 godina

Po teoriji verovatnoće,moramo odigrati jednu pismenu partiju,vreme je.Nek ona bude večeras a posle nek se vrše analize,šta i kako.Jer,uvek je bolje biti učesnik takmičenja nego ga gledati na TV-u.Nismo nešto bajno igrali ali ja navijam za Srbiju,pa taman bili i zadnji.I uvek,u svim sportovima navijam za rođenu zemlju,drugu nemam i za druge ima ko da navija.Znam da dosta toga škripi i da tanko igramo,al samo da dobijemo večeras i ubeđen sam da će u Sloveniji biti druga priča.Nismo kvalitetni da budemo prvaci Evrope ali nismo ni toliko loši da se ne plasiramo na EP.

Boki 14

pre 11 godina

Nadam se vama večeras! Nadam se pobjedi i nadam se da će te razvaliti Izrael sa 50 poena
Kako i trebate! Nisam ko onaj Dodik da navijam za Izrael protiv mojih Srba. Večeras znam da će te biti
Placirani za europsko prvenstvo u košarci.. Pozdrav iz swe vas bosanac
(Ahmoo, 11. septembar 2012 14:02)
Otkad je I Dodik protiv Srba stvarno ne pratim politiku. Pozz za Swe

Loshmi

pre 11 godina

b92.net: "Srbiji je za siguran plasman na šampionat Evrope potreban je trijumf od najmanje 19 poena razlike, dok bi u slučaju pobede sa manjom razlikom najverovatnije prošla dalje kao jedna od četiri najbolje trećeplasirane selekcije"

eurobasket2013.org: "Serbia: If they defeat Israel they are through, without having to wait for other results"

Da li bi b92 mogao da objavi konacnu tacnu informaciju, posto se ova vest ne slaze sa zvanicnom kalkulacijom, a kako bismo svi mi koji gledamo utakmicu znali da li je uopste potrebno pratiti ostale rezultate, juriti tih 19 razlike ili nesto trece?

Nigde nisam video da pise da se ne racunaju rezultati protiv poslednjeplasirane ekipe u nasoj grupi, iako mozda deluje logicno, da li je to samo nagadjanje komentatora?

...ne volim kad je besplatno volim kad PLATIM!

pre 11 godina

Poštovana gospodo hoće li neko objasniti kako tapkaroši ispred Pionira prodaju karte za 200 rsd a karte su besplatne?

Upravo sam se vratio...bio ispred Pionira ne bi li uzeo karte za mene i brata...karti još uvek nema na biletarnici ali zato ima kod tapkaroša (dva čoveka koja stoje pored rampe) koji uljudno nude karte za večerašnju utakmicu.
Gužva ne velika stotinak ljudi (uglavnom oko 20-ak godina tj. klinci i omladina) čeka red ne bi li se biletarnica otvorila i uzeli svoj primerak karte.

Poštovana gospodo iz KSS u redu je da reprezentacija ne može da pobedi Crnu Goru, u redu je i da izgubimo od Estonije (ma koliko ovo bilo pre par godina u domenu fantazije), u redu je ili nije mnogo toga ali ko je odgovoran za ovu bruku????

Kome idu pare u džepove od "besplatnih" karata za utakmicu reprezentacije?

E moja Srbijo... gde mi idemo i kako ja da vaspitavam svoju decu i šta da im kažem?

P.S. Kartu naravno nisam kupio!

Sa poštovanjem, Aleksandar Popović

9-er

pre 11 godina

Pokušao sa opisati sva 4 ishoda noćašnjed meča protiv Izraela ali je administrator prepolovio moj komentar.
Pošto nemam namjeru da se nadmećem sa "B92 Bot-om" ovaj link može razjasniti ta 4 moguća scenarija

http://www.eurobasket2013.org/en/coid_v92NcudVJMgLy0yO7UzfK0.articleMode_on.html

du long

pre 11 godina

Upravo su zatvorili blagajnu Pionira, podelili su par stotina karata i gotovo! Kome su podelili ostale karte, sada tapkaroši prodaju za 500din? Deljeno je više od dve karte po osobi, bruka, sramota, slika i prilika Srbije. Ne mora Duda da nas zove, došli bi mi....

slavica

pre 11 godina

E tako cemo i proci kako igramo, a igraju samo Raznatovicevi igraci, treniraju samo njegovi treneri!!! Dokle ljudi tako, pa zato nam je kosarka ovakva, nikakva, sve se vrti oko menadzera i njihovih pulene, a to je kod nas Veliki Raznatovic, dok mnoga talentovana deca koja nemaju pare odpadaju!!! Pre deset godina svetski prvaci, a sada se borimo u kvalifikacijama!!! Ima li ko da analizira ovih deset godina sto su prosle???
U repreyentaciji nam igraju igraci koji ni u svojim maticnim klubovima ne igraju! Fudbal nam je davno umro ybog tih istih menadyera, sada ce i kosarka, a u vaterpolu toga nema, yato i jesmo tu gde jesmo!!!

Боб Рок

pre 11 godina

Ја имам тактику за вечерашњи меч: Ако каниш побједити, несмијеш изгубити!

dragan

pre 11 godina

Nekad smo mi prodavali fore i fayone najboljima http://www.youtube.com/watch?v=DQEzmPKdqt4&feature=related
a danas moramo da pobedimo da bi se uopste plasirali.Mnogo smo pali ali ja verujem u bolje sutra.SAMO NAPRED

north

pre 11 godina

Premudri Srbine iz Cg hvala na zeljama :) Pazi
kada gazimo Izrael sa svim obezbedjenjem! Nemamo neke igrace, ali branimo ponos Srbije i NAJJACI SMO KADA JE NAJTEZE !

Vladimir

pre 11 godina

Mozda je problem preveliki broj utakmica u pripremnom periodu, koje smo zacudjujuce sve dobili sa slabijim timom, sa Stimcem i Jao Miletom na petici. Igraci deluju istroseno, kao da ne uzivaju u igri, a 2009 i 2010 smo podsecali na izreku zaigrala se deca. Neka igraju sa idejom For the love of the game!

Vladimir Pešić

pre 11 godina

@(hvala na odgovoru)
Na zvaničnom (valjda) sajtu FIBA i danas je objavljeno da Srbija sigurno prolazi na EUROBASKET 2013 u slučaju pobede nad Izraelom, ne pominje se nikakva razlika, brisanje rezultata protiv najslabije ekipe, itd. Izrael ne prolazi samo ako mi pobedimo sa 89 razlike (cvrc!), a Estonija dobije Island. http://www.fibaeurope.com/coid_lqClv02GIgA6P3vO5VCpN3.articleMode_on.html

dex

pre 11 godina

Predraze, ne pricaj svasta. Cak i da se brise pobeda nad Slovackom, mi imamo u slucaju pobede isti ucinak kao i sve treceplasirane ekipe (u najgorem slucaju po nas), a daleko najbolju kos razliku. Ne znam zasto su novinari digli toliku frku oko pobede od 19+, kada to, ponavljam, nije potrebno cak i ako se obrise pobeda nad Slovackom. Druga stvar je sto smo mi dosli u situaciju da se borimo sa Azerbejdzanom. To je vec za analizu.d

Nikola

pre 11 godina

Nas problem je sto igraci odlaze u inostranstvo bez pravih utakmica u njihovim nogama!! Vecina, gotovo svi nasi igraci su samo podrska u svom timu,ne glavni igraci! Kada pogledate nazad danilovic, djordjevic, bodiroga,rakocevic... Svi su bili lideri u njihovim timovima! Nadam se da ce se to promeniti i da cemo opet uzivati gledajuci reprezentaciju! Srecno veceras...

marija

pre 11 godina

neverovatno je da selektor poziva navijace da podrze tim veceras, a da se onda danas karte podele za rekordnih 20 minuta! od ukupno 5.000 mesta, nije podeljeno ni 10 odsto karata! sledeci put kada bude pozvao navijace, neka se dogovori sa upravom pionira da ne odvaja karte sa strane, vec podeli narodu!

manu chao

pre 11 godina

@(Dok postoji tamna strana
svemira..., 11. septembar 2012
17:56)

Ah srecna vremena :) Dace bog opet- balkon i nepregledna masa sa upaljenim bakljama i zastavama koji skacu uz ovu stvar.