Četvrtak, 14.07.2011.

18:49

LE: Poznati mogući rivali Zvezde

Evropska fudbalska unija (UEFA) objavila je uže grupe za žreb za treće kolo kvalifikacija za Ligu Evrope, pa su poznati potencijalni protivnici Crvene zvezde.

Izvor: B92

LE: Poznati moguæi rivali Zvezde IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

djapeto

pre 12 godina

@Zvezdini moguci protivnici u 4 kolu kvalifikacija za LE mogu biti Roma, Totenhem, Sevilja, PSV Ajndhoven, Sporting, Braga, Šalke, Pari Sen Žermen, Anderleht, Bešiktaš, moskovski Spartak, Ren, Fulam, Lacio, Seltik, Hapoel iz Tel Aviva... a skim ce grobari za LS sa Genkom ili Plzenom, smesno
(grom, 15. jul 2011 00:16)

ne volim da komentarišem vesti o Zvezdi isto kao što ne volim da čitam zajedljive i pune mržnje i podcenjivanja komentare o Partizanu. ovo pišem samo da bi pokušao da objasnim kolegama komšijama sistem izvlačenja parova za LE i LU.
ključne su dve stvari državni koeficijent koji je praktično ne postojeći, jer osim Partizana u poslednjih 5 godina niko iz Srbije nije ništa uradio. druga stvar je timski koeficijent, koji je tragičan.
Partizan ima koeficijent od 15.nešto, a Zvezda 9.nešto, dok ostali klubovi imaju samo deo državnog koeficijenta, oko 2 ili 3. bez namere da provociram, naglašavam da ako Partizan nekim nesrećnim sticajem okolnosti ispadne u sledećem kolu kvalifikacija za LS u poslednjem kolu kvalifikacija za LU će biti povlašćen. situacija će se popraviti tek onda i tek ako se u nekoliko sezona za redom ostvare rezultati vredni pomena

sale

pre 12 godina

Neko pamti Bari-neko Fljamurtari
(Siniša, 15. jul 2011 08:45)

partizan je posle fljamurtarija digao glavu i krenuo napred i svake godine je sve jaci i jaci...
gde je zvezda posle barija?

grom

pre 12 godina

Zvezdini moguci protivnici u 4 kolu kvalifikacija za LE mogu biti Roma, Totenhem, Sevilja, PSV Ajndhoven, Sporting, Braga, Šalke, Pari Sen Žermen, Anderleht, Bešiktaš, moskovski Spartak, Ren, Fulam, Lacio, Seltik, Hapoel iz Tel Aviva... a skim ce grobari za LS sa Genkom ili Plzenom, smesno

dulejelud

pre 12 godina

aaaa zvezdasi nadate se lakom protivniku,pa vi necete odigrati vise od ove dve utakmice u evropi nezato sto neznate nego zato sto ce to vasi adzic i kompanija unovciti a to se vidi i po tome sto ste ulozili dosta u pojacanja.naravno ima da napunite stadion i u madjarskoj jer i vi samoi znate da necete dugo putovati po evroi u svakom slucaju puno vam srece zelimo mi grobari.
(grobar sabac, 14. jul 2011 21:03)


hahahahha... sve si rek'o... hahahaha... i posle ja ne verujem da je 30% Srbije nepismeno...?!?!?... evo mi dokaza:D...

Mc

pre 12 godina

ako im padnu madjari bice 10 000 delija u madjarskoj!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mille grobar, 14. jul 2011 19:32)

U pravu si, sa obzirom da stadion prima 6.000 !!!!
(kalasteri, 14. jul 2011 20:46)

Keckemet ako prolazi igrace na stadionu Ujpesta (kapacitet je 13501)

djole

pre 12 godina

@ Bari1991

i ne samo to nego su i sve ekipe koje će ovdje proći bolje od npr. Škendije, a i tamo je dovoljno da prođeš npr. Škendiju i imaš još dve šanse za EL

@ Dušand

nije nosilac Rad nego oni Grci pa bi Rad prolaskom zauzeo njihovo mjesto
(les lionceaux, 14. jul 2011 20:35)

Na vasu srecu, necete vi dogurati do LE tako da ne morate brinuti o Skendiji i ostalima, a mi cemo lepo 'lakim' putem da se plasiramo u LS i da igramo jos par utakmica u Evropi a vi ce da nas gledite na TVu i navijate protiv nas jer ste SRBI.

Jovan

pre 12 godina

Navijam za Zvezdu, ali iskreno se bojim da mozemo da ispadnemo. I belgijanci i kiprani su za nas Manchester Junajted u ovom trnutku. Kazahstanci i Letonci ce izgleda da se izbore za plasman protiv favorita u ovom kolu, pa su oni, uz mozda one Norvezane, najbolji nacin da prodjemo rundu. Zao mi je gradjevinara i puno srece Vosi u izvlacenju kao i na terenu. Prvo Zvezda, pa onda UEFA Koeficijent.

ja

pre 12 godina

Tuzno je da Zvezda strepi od ovakvih rivala.Ukoliko ispadnu od bilo koga sa ovog spiska bice jos jedna potvrda gde smo i koji su nam dometi u Evropi.Navijajmo za Zvezdu da udje u Ligu Evrope ako nizbogcega drugog onda barem zbog bodova koje donosi nasoj ligi !Sramota je da sampion Srbije ide u kvalifikacije za LS,a ostali samo sto ne idu u predkvalifikacije prvog kola kvalifikacija.Ljudi moraju da shvate da ako zele jak srpski fudbal onda moraju da shvate da samo dobrim rezultatima u evropi nasi klubovi mogu da poboljsaju situaciju.A ne da komsiji crkne krava.Na taj nacin svi klubovi ce biti na ovom nivou na kome su vec.

Dijaspora

pre 12 godina

Dragi moji Zvezdasi,

Ja pisem ovo iz Larnake .... Gledao sam prenos. U pravu su svi oni koji se plase naseg AEK-a. Rasturili su Maltezane NA MALTI sa 0:8, sto je rekord rezultat u gostima.

AEK ima sjajan tim, medju ostalima i nas Merdakovic, koji cak i nije medju najboljima. Sjajan trener Holandjanin.

Voleo bih da bude susret , samo da idem na susret, ovde, i da navijam za Zvezdu !!!!

Ortodox RedStar

pre 12 godina

Najbolje bi bilo da nam dođe Vesterlo, kao najjači iz ove grupe timova, jer, ako treba da uđemo u Ligu Evrope, pokažimo to odmah, a i bitno je zbog samopouzdanja pobijediti jakog protivnika odmah na startu, a ne ovde neki komentari "samo ne vesterlo" i slični. Crvena zvezda, ej!

ribolovac

pre 12 godina

kakve smo srece pasce nam AEK Larnaka.. i tada smo nagrabusili... posto upravo rasturaju Florianu sa 7-0 u gostima u 80 minutu :(

Slaj

pre 12 godina

Posto je zreb pre revans meceva gleda se koeficijent bolje rangirane ekipe (Rad-OLIMPIJAKOS) i (VOJVODINA-Vaduc). Mada iskreno ne znam odakle Grcima bolji koef. od Vose nisam ih bas cesto vidjao u kvalifikacijama za evro kupove...

nik

pre 12 godina

Realno,norvezani osim rozenborga su svi losi tako i ovaj stromsgocet,keckemet mozda i najidealniji protivnik,kiprani sigurno nisu losi mada su ovi tek cetvrta peta ekipa na kipru,ventspils verovatno jer je dobio u gostima takodje vrlo dobar rival za lak prolazak i na kraju vrlo verovatno vesterlo sto nikako u ovom momentu ne bi bilo dobro jer su oni opasna ekipa malo je falilo da igraju razigravanje za titulu uzeli su pare za onog brazilca doveli neke nove igrace ne kazem da smo protiv njih bez sanse ali bi bilo bolje neko laksi.
Inace nas najveci problem je stoper i to MORAMO da resimo sto pre jer nije poenta dovesti nekog ma koliko bio kvalitetan i pouzdan treba vreme da se uigra sa viloticem.

Sve u svemu nijedan rival nije ne prelazan ali treba biti oprezan i sto pre resiti nas problem,za ostalo ce se pobrinuti Robi i ekipa.

grobar sabac

pre 12 godina

aaaa zvezdasi nadate se lakom protivniku,pa vi necete odigrati vise od ove dve utakmice u evropi nezato sto neznate nego zato sto ce to vasi adzic i kompanija unovciti a to se vidi i po tome sto ste ulozili dosta u pojacanja.naravno ima da napunite stadion i u madjarskoj jer i vi samoi znate da necete dugo putovati po evroi u svakom slucaju puno vam srece zelimo mi grobari.

Dule GR

pre 12 godina

(Dusand, 14.jul 2011 19:18)
Šalu na stranu, nije Rad zbog toga što je iz Beograda povlašten, nego je povlašten njegov rival - Olimpijakos Volu jer je bolje rangiran. U slučaju da Rad ipak prođe, on bi zauzeo njegovo mjesto i bio povlašten. Inače, da je izvlačenje poslije revanša svakako ne bi bilo tako. Valjda je sad sve jasno!

mille voli partizan

pre 12 godina

ako im padnu madjari bice 10 000 delija u madjarskoj!
(mille grobar, 14. jul 2011 19:32)

hehehe... tako je brate, zezaj ih, nek se nerviraju malo... ma pitanje dal bi se i 10 000 skupili!

lud zbunjenog

pre 12 godina

Na osnovu cega je Rad nosilac, a Vojvodina nepovlascena? Ako neko zna, molim vas odgvorite mi, bas me interesuje.
(Dusand, 14. jul 2011 19:18)

Rad je klub iz metropole!!!

kalasteri

pre 12 godina

ako im padnu madjari bice 10 000 delija u madjarskoj!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mille grobar, 14. jul 2011 19:32)

U pravu si, sa obzirom da stadion prima 6.000 !!!!

dzozey

pre 12 godina

Jel moguce da se javljaju navijaci Partizana koji su ispali od Petah tikve i to petardom na svom stadionu.E boze ti kompleksi...
(Yeku, 14. jul 2011 19:34)
Partizan = jedini klub koji donosi poene srpskom fudbalu

RavnogoracJag

pre 12 godina

Evropska fudbalska unija (UEFA) objavila je uže grupe za žreb za treće kolo kvalifikacija za Ligu Evrope...

Zasto je to bitno, kada prodju ekipe neka se izvuku parovi, ovako...samo je lakse za namestanje.

Opusteno

pre 12 godina

Aj sad malo ozbiljno.....

Jedino bi voleo da izbegnemo Aek Larnaku,Kiprani svake godine ulazu dosta novca i ove godine su jaki(sto ne znaci da Zvezda ne bi prosla) i voleo bih da izbegnemo Aktobe,Kazahstanci su prosle godine vodili 3-0 protiv Makabija u Izraelu i izgubili 4-3 i nisu otisli u Baraz za ligu sampiona a bod im je bio dovoljan,da ne pricam o dugom putu itd...

Po meni Westerlo je pravi protivnik,ne bi se opustili,ono lakoce mo,bila bi punija Marakana a i mogli da skoknemo na revans!!!

Zvezdo Volim te!!!1

miske1389

pre 12 godina

Na osnovu cega je Rad nosilac, a Vojvodina nepovlascena? Ako neko zna, molim vas odgvorite mi, bas me interesuje.
(Dusand, 14. jul 2011 19:18

pobednik meca Rad - olympiyakos volou je povlascen, ja mislim zbog grckog predstavnika... drugog smisla stvarno nema,cak i zvezda ima "teze" potencijalne protivnike...

RavnogoracJag

pre 12 godina

Evropska fudbalska unija (UEFA) objavila je uže grupe za žreb za treće kolo kvalifikacija za Ligu Evrope...

Zasto je to bitno, kada prodju ekipe neka se izvuku parovi, ovako...samo je lakse za namestanje.

les lionceaux

pre 12 godina

@ Bari1991

i ne samo to nego su i sve ekipe koje će ovdje proći bolje od npr. Škendije, a i tamo je dovoljno da prođeš npr. Škendiju i imaš još dve šanse za EL

@ Dušand

nije nosilac Rad nego oni Grci pa bi Rad prolaskom zauzeo njihovo mjesto

FSS

pre 12 godina

Na osnovu cega je Rad nosilac, a Vojvodina nepovlascena? Ako neko zna, molim vas odgvorite mi, bas me interesuje.
(Dusand, 14. jul 2011 19:18)

Zato sto je rad iz Bgda, a vojvodina nije xD
(WildWeasel, 14. jul 2011 19:46)

Drugim recima - sredio Tole.

Mozak

pre 12 godina

Iskreno voleo bih da ispadnete u sezoni kupanja samo zbog Toleta, ali realno navedeni su toliko slabi da cu poceti iz sazaljenja da navijam za vas u medjunarodnim ako vas izbace.
(Drobnjak iz auta, 14. jul 2011 18:58)

I ja cu vas iz sazaljenja da navijam na derbiju...da predjete centar :)

Bari1991

pre 12 godina

i vi se zalite na zreb u LE? Pa ovo je takva boranija da je to strasno...
(smejurija, 14. jul 2011 19:00)


Ako ne poznajes pravila ne bi trebalo da komentarises jer ispadas smesan.U cetvrtom krugu su izuzetno jake ekipe,skoro sve su kvalitetnije nego u vasem delu zreba u 4.krugu.Sledeci put se prvo informisi pa onda daj komentar!!!

nervni slalom

pre 12 godina

To su norveški Stremsgudse iz Dramena, kao i pobednici mečeva Kečkemet (Mađarska) – Aktobe (Kazahstan), Florijana (Malta) – AEK Larnaka (Kipar), TPS Turku (Finska) – Vesterlo (Belgija), Soligorsk (Belorusija) – Ventspils (Letonija).

Da ne beše ABBAe, ne bih čuo ni za Vesterlo. A ne, to je bio Waterloo...

Ne, ni za jedan tim nisam čuo!

Ajmo crveni, još malo pa Evropa!

Mozzart

pre 12 godina

Sve boranija! Bas bi hteo taj Vesterlo, jer iako je belgijska liga jaca od nase, shvatite da je Partizan izbacio Anderleht, a Vesterlo je druga klasa u odnosu na njih! O ostalima nemam reci, znam ih sve iz kladionice, krs do krsa, a mi vise nismo oni od prosle godine! I svi sa liste su u rangu, cak i jaci od Skendije, znaci, puni Zvezdo!

***********DELIJA 100 %

pre 12 godina

LJudi moze li neko da objavi neki link za gledanje ili da objavi odgovor na kojoj televiziji ima prenos zreba.Hvala unapred.

Tomislav

pre 12 godina

Izgleda da ove godine nece da se ponovi Slovan. Hajde nek' i Zvezda osvoji neki poen za srpski fudbal. Takodje, volio bih da znam po kom kriterijumu se formiraju ove podgrupe, posto po geografskom kriterijumu sigurno ne, imao sam 5 iz geografije.

dzojstik

pre 12 godina

Sve ce biti dobro,samo ne pobednike iz ova dva meca,inace prolazimo.sa ovima tesko:
Florijana (Malta) – AEK Larnaka (Kipar)
TPS Turku (Finska) – Vesterlo (Belgija

WildWeasel

pre 12 godina

Na osnovu cega je Rad nosilac, a Vojvodina nepovlascena? Ako neko zna, molim vas odgvorite mi, bas me interesuje.
(Dusand, 14. jul 2011 19:18)

Zato sto je rad iz Bgda, a vojvodina nije xD

Broj Jedan

pre 12 godina

(Tomislav, 14. jul 2011 19:09)

Po kriterijumu izvlacenja kuglica. Pred zreb se svakoj ekipi/ekipama iz dvomeca odredi broj, i onda u se u grupi nadju ekipe sa npr. rednim brojem 5, 15, 25, 35...

Drobnjak iz auta

pre 12 godina

Iskreno voleo bih da ispadnete u sezoni kupanja samo zbog Toleta, ali realno navedeni su toliko slabi da cu poceti iz sazaljenja da navijam za vas u medjunarodnim ako vas izbace.

WildWeasel

pre 12 godina

Na osnovu cega je Rad nosilac, a Vojvodina nepovlascena? Ako neko zna, molim vas odgvorite mi, bas me interesuje.
(Dusand, 14. jul 2011 19:18)

Zato sto je rad iz Bgda, a vojvodina nije xD

Bari1991

pre 12 godina

i vi se zalite na zreb u LE? Pa ovo je takva boranija da je to strasno...
(smejurija, 14. jul 2011 19:00)


Ako ne poznajes pravila ne bi trebalo da komentarises jer ispadas smesan.U cetvrtom krugu su izuzetno jake ekipe,skoro sve su kvalitetnije nego u vasem delu zreba u 4.krugu.Sledeci put se prvo informisi pa onda daj komentar!!!

Tomislav

pre 12 godina

Izgleda da ove godine nece da se ponovi Slovan. Hajde nek' i Zvezda osvoji neki poen za srpski fudbal. Takodje, volio bih da znam po kom kriterijumu se formiraju ove podgrupe, posto po geografskom kriterijumu sigurno ne, imao sam 5 iz geografije.

Mozak

pre 12 godina

Iskreno voleo bih da ispadnete u sezoni kupanja samo zbog Toleta, ali realno navedeni su toliko slabi da cu poceti iz sazaljenja da navijam za vas u medjunarodnim ako vas izbace.
(Drobnjak iz auta, 14. jul 2011 18:58)

I ja cu vas iz sazaljenja da navijam na derbiju...da predjete centar :)

dzojstik

pre 12 godina

Sve ce biti dobro,samo ne pobednike iz ova dva meca,inace prolazimo.sa ovima tesko:
Florijana (Malta) – AEK Larnaka (Kipar)
TPS Turku (Finska) – Vesterlo (Belgija

dulejelud

pre 12 godina

aaaa zvezdasi nadate se lakom protivniku,pa vi necete odigrati vise od ove dve utakmice u evropi nezato sto neznate nego zato sto ce to vasi adzic i kompanija unovciti a to se vidi i po tome sto ste ulozili dosta u pojacanja.naravno ima da napunite stadion i u madjarskoj jer i vi samoi znate da necete dugo putovati po evroi u svakom slucaju puno vam srece zelimo mi grobari.
(grobar sabac, 14. jul 2011 21:03)


hahahahha... sve si rek'o... hahahaha... i posle ja ne verujem da je 30% Srbije nepismeno...?!?!?... evo mi dokaza:D...

Dijaspora

pre 12 godina

Dragi moji Zvezdasi,

Ja pisem ovo iz Larnake .... Gledao sam prenos. U pravu su svi oni koji se plase naseg AEK-a. Rasturili su Maltezane NA MALTI sa 0:8, sto je rekord rezultat u gostima.

AEK ima sjajan tim, medju ostalima i nas Merdakovic, koji cak i nije medju najboljima. Sjajan trener Holandjanin.

Voleo bih da bude susret , samo da idem na susret, ovde, i da navijam za Zvezdu !!!!

Opusteno

pre 12 godina

Aj sad malo ozbiljno.....

Jedino bi voleo da izbegnemo Aek Larnaku,Kiprani svake godine ulazu dosta novca i ove godine su jaki(sto ne znaci da Zvezda ne bi prosla) i voleo bih da izbegnemo Aktobe,Kazahstanci su prosle godine vodili 3-0 protiv Makabija u Izraelu i izgubili 4-3 i nisu otisli u Baraz za ligu sampiona a bod im je bio dovoljan,da ne pricam o dugom putu itd...

Po meni Westerlo je pravi protivnik,ne bi se opustili,ono lakoce mo,bila bi punija Marakana a i mogli da skoknemo na revans!!!

Zvezdo Volim te!!!1

Drobnjak iz auta

pre 12 godina

Iskreno voleo bih da ispadnete u sezoni kupanja samo zbog Toleta, ali realno navedeni su toliko slabi da cu poceti iz sazaljenja da navijam za vas u medjunarodnim ako vas izbace.

kalasteri

pre 12 godina

ako im padnu madjari bice 10 000 delija u madjarskoj!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mille grobar, 14. jul 2011 19:32)

U pravu si, sa obzirom da stadion prima 6.000 !!!!

nervni slalom

pre 12 godina

To su norveški Stremsgudse iz Dramena, kao i pobednici mečeva Kečkemet (Mađarska) – Aktobe (Kazahstan), Florijana (Malta) – AEK Larnaka (Kipar), TPS Turku (Finska) – Vesterlo (Belgija), Soligorsk (Belorusija) – Ventspils (Letonija).

Da ne beše ABBAe, ne bih čuo ni za Vesterlo. A ne, to je bio Waterloo...

Ne, ni za jedan tim nisam čuo!

Ajmo crveni, još malo pa Evropa!

dzozey

pre 12 godina

Jel moguce da se javljaju navijaci Partizana koji su ispali od Petah tikve i to petardom na svom stadionu.E boze ti kompleksi...
(Yeku, 14. jul 2011 19:34)
Partizan = jedini klub koji donosi poene srpskom fudbalu

FSS

pre 12 godina

Na osnovu cega je Rad nosilac, a Vojvodina nepovlascena? Ako neko zna, molim vas odgvorite mi, bas me interesuje.
(Dusand, 14. jul 2011 19:18)

Zato sto je rad iz Bgda, a vojvodina nije xD
(WildWeasel, 14. jul 2011 19:46)

Drugim recima - sredio Tole.

ja

pre 12 godina

Tuzno je da Zvezda strepi od ovakvih rivala.Ukoliko ispadnu od bilo koga sa ovog spiska bice jos jedna potvrda gde smo i koji su nam dometi u Evropi.Navijajmo za Zvezdu da udje u Ligu Evrope ako nizbogcega drugog onda barem zbog bodova koje donosi nasoj ligi !Sramota je da sampion Srbije ide u kvalifikacije za LS,a ostali samo sto ne idu u predkvalifikacije prvog kola kvalifikacija.Ljudi moraju da shvate da ako zele jak srpski fudbal onda moraju da shvate da samo dobrim rezultatima u evropi nasi klubovi mogu da poboljsaju situaciju.A ne da komsiji crkne krava.Na taj nacin svi klubovi ce biti na ovom nivou na kome su vec.

Ortodox RedStar

pre 12 godina

Najbolje bi bilo da nam dođe Vesterlo, kao najjači iz ove grupe timova, jer, ako treba da uđemo u Ligu Evrope, pokažimo to odmah, a i bitno je zbog samopouzdanja pobijediti jakog protivnika odmah na startu, a ne ovde neki komentari "samo ne vesterlo" i slični. Crvena zvezda, ej!

Mc

pre 12 godina

ako im padnu madjari bice 10 000 delija u madjarskoj!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mille grobar, 14. jul 2011 19:32)

U pravu si, sa obzirom da stadion prima 6.000 !!!!
(kalasteri, 14. jul 2011 20:46)

Keckemet ako prolazi igrace na stadionu Ujpesta (kapacitet je 13501)

sale

pre 12 godina

Neko pamti Bari-neko Fljamurtari
(Siniša, 15. jul 2011 08:45)

partizan je posle fljamurtarija digao glavu i krenuo napred i svake godine je sve jaci i jaci...
gde je zvezda posle barija?

Mozzart

pre 12 godina

Sve boranija! Bas bi hteo taj Vesterlo, jer iako je belgijska liga jaca od nase, shvatite da je Partizan izbacio Anderleht, a Vesterlo je druga klasa u odnosu na njih! O ostalima nemam reci, znam ih sve iz kladionice, krs do krsa, a mi vise nismo oni od prosle godine! I svi sa liste su u rangu, cak i jaci od Skendije, znaci, puni Zvezdo!

les lionceaux

pre 12 godina

@ Bari1991

i ne samo to nego su i sve ekipe koje će ovdje proći bolje od npr. Škendije, a i tamo je dovoljno da prođeš npr. Škendiju i imaš još dve šanse za EL

@ Dušand

nije nosilac Rad nego oni Grci pa bi Rad prolaskom zauzeo njihovo mjesto

djole

pre 12 godina

@ Bari1991

i ne samo to nego su i sve ekipe koje će ovdje proći bolje od npr. Škendije, a i tamo je dovoljno da prođeš npr. Škendiju i imaš još dve šanse za EL

@ Dušand

nije nosilac Rad nego oni Grci pa bi Rad prolaskom zauzeo njihovo mjesto
(les lionceaux, 14. jul 2011 20:35)

Na vasu srecu, necete vi dogurati do LE tako da ne morate brinuti o Skendiji i ostalima, a mi cemo lepo 'lakim' putem da se plasiramo u LS i da igramo jos par utakmica u Evropi a vi ce da nas gledite na TVu i navijate protiv nas jer ste SRBI.

Jovan

pre 12 godina

Navijam za Zvezdu, ali iskreno se bojim da mozemo da ispadnemo. I belgijanci i kiprani su za nas Manchester Junajted u ovom trnutku. Kazahstanci i Letonci ce izgleda da se izbore za plasman protiv favorita u ovom kolu, pa su oni, uz mozda one Norvezane, najbolji nacin da prodjemo rundu. Zao mi je gradjevinara i puno srece Vosi u izvlacenju kao i na terenu. Prvo Zvezda, pa onda UEFA Koeficijent.

ribolovac

pre 12 godina

kakve smo srece pasce nam AEK Larnaka.. i tada smo nagrabusili... posto upravo rasturaju Florianu sa 7-0 u gostima u 80 minutu :(

Dule GR

pre 12 godina

(Dusand, 14.jul 2011 19:18)
Šalu na stranu, nije Rad zbog toga što je iz Beograda povlašten, nego je povlašten njegov rival - Olimpijakos Volu jer je bolje rangiran. U slučaju da Rad ipak prođe, on bi zauzeo njegovo mjesto i bio povlašten. Inače, da je izvlačenje poslije revanša svakako ne bi bilo tako. Valjda je sad sve jasno!

djapeto

pre 12 godina

@Zvezdini moguci protivnici u 4 kolu kvalifikacija za LE mogu biti Roma, Totenhem, Sevilja, PSV Ajndhoven, Sporting, Braga, Šalke, Pari Sen Žermen, Anderleht, Bešiktaš, moskovski Spartak, Ren, Fulam, Lacio, Seltik, Hapoel iz Tel Aviva... a skim ce grobari za LS sa Genkom ili Plzenom, smesno
(grom, 15. jul 2011 00:16)

ne volim da komentarišem vesti o Zvezdi isto kao što ne volim da čitam zajedljive i pune mržnje i podcenjivanja komentare o Partizanu. ovo pišem samo da bi pokušao da objasnim kolegama komšijama sistem izvlačenja parova za LE i LU.
ključne su dve stvari državni koeficijent koji je praktično ne postojeći, jer osim Partizana u poslednjih 5 godina niko iz Srbije nije ništa uradio. druga stvar je timski koeficijent, koji je tragičan.
Partizan ima koeficijent od 15.nešto, a Zvezda 9.nešto, dok ostali klubovi imaju samo deo državnog koeficijenta, oko 2 ili 3. bez namere da provociram, naglašavam da ako Partizan nekim nesrećnim sticajem okolnosti ispadne u sledećem kolu kvalifikacija za LS u poslednjem kolu kvalifikacija za LU će biti povlašćen. situacija će se popraviti tek onda i tek ako se u nekoliko sezona za redom ostvare rezultati vredni pomena

nik

pre 12 godina

Realno,norvezani osim rozenborga su svi losi tako i ovaj stromsgocet,keckemet mozda i najidealniji protivnik,kiprani sigurno nisu losi mada su ovi tek cetvrta peta ekipa na kipru,ventspils verovatno jer je dobio u gostima takodje vrlo dobar rival za lak prolazak i na kraju vrlo verovatno vesterlo sto nikako u ovom momentu ne bi bilo dobro jer su oni opasna ekipa malo je falilo da igraju razigravanje za titulu uzeli su pare za onog brazilca doveli neke nove igrace ne kazem da smo protiv njih bez sanse ali bi bilo bolje neko laksi.
Inace nas najveci problem je stoper i to MORAMO da resimo sto pre jer nije poenta dovesti nekog ma koliko bio kvalitetan i pouzdan treba vreme da se uigra sa viloticem.

Sve u svemu nijedan rival nije ne prelazan ali treba biti oprezan i sto pre resiti nas problem,za ostalo ce se pobrinuti Robi i ekipa.

grom

pre 12 godina

Zvezdini moguci protivnici u 4 kolu kvalifikacija za LE mogu biti Roma, Totenhem, Sevilja, PSV Ajndhoven, Sporting, Braga, Šalke, Pari Sen Žermen, Anderleht, Bešiktaš, moskovski Spartak, Ren, Fulam, Lacio, Seltik, Hapoel iz Tel Aviva... a skim ce grobari za LS sa Genkom ili Plzenom, smesno

lud zbunjenog

pre 12 godina

Na osnovu cega je Rad nosilac, a Vojvodina nepovlascena? Ako neko zna, molim vas odgvorite mi, bas me interesuje.
(Dusand, 14. jul 2011 19:18)

Rad je klub iz metropole!!!

Slaj

pre 12 godina

Posto je zreb pre revans meceva gleda se koeficijent bolje rangirane ekipe (Rad-OLIMPIJAKOS) i (VOJVODINA-Vaduc). Mada iskreno ne znam odakle Grcima bolji koef. od Vose nisam ih bas cesto vidjao u kvalifikacijama za evro kupove...

miske1389

pre 12 godina

Na osnovu cega je Rad nosilac, a Vojvodina nepovlascena? Ako neko zna, molim vas odgvorite mi, bas me interesuje.
(Dusand, 14. jul 2011 19:18

pobednik meca Rad - olympiyakos volou je povlascen, ja mislim zbog grckog predstavnika... drugog smisla stvarno nema,cak i zvezda ima "teze" potencijalne protivnike...

Broj Jedan

pre 12 godina

(Tomislav, 14. jul 2011 19:09)

Po kriterijumu izvlacenja kuglica. Pred zreb se svakoj ekipi/ekipama iz dvomeca odredi broj, i onda u se u grupi nadju ekipe sa npr. rednim brojem 5, 15, 25, 35...

***********DELIJA 100 %

pre 12 godina

LJudi moze li neko da objavi neki link za gledanje ili da objavi odgovor na kojoj televiziji ima prenos zreba.Hvala unapred.

grobar sabac

pre 12 godina

aaaa zvezdasi nadate se lakom protivniku,pa vi necete odigrati vise od ove dve utakmice u evropi nezato sto neznate nego zato sto ce to vasi adzic i kompanija unovciti a to se vidi i po tome sto ste ulozili dosta u pojacanja.naravno ima da napunite stadion i u madjarskoj jer i vi samoi znate da necete dugo putovati po evroi u svakom slucaju puno vam srece zelimo mi grobari.

RavnogoracJag

pre 12 godina

Evropska fudbalska unija (UEFA) objavila je uže grupe za žreb za treće kolo kvalifikacija za Ligu Evrope...

Zasto je to bitno, kada prodju ekipe neka se izvuku parovi, ovako...samo je lakse za namestanje.

mille voli partizan

pre 12 godina

ako im padnu madjari bice 10 000 delija u madjarskoj!
(mille grobar, 14. jul 2011 19:32)

hehehe... tako je brate, zezaj ih, nek se nerviraju malo... ma pitanje dal bi se i 10 000 skupili!

RavnogoracJag

pre 12 godina

Evropska fudbalska unija (UEFA) objavila je uže grupe za žreb za treće kolo kvalifikacija za Ligu Evrope...

Zasto je to bitno, kada prodju ekipe neka se izvuku parovi, ovako...samo je lakse za namestanje.

Drobnjak iz auta

pre 12 godina

Iskreno voleo bih da ispadnete u sezoni kupanja samo zbog Toleta, ali realno navedeni su toliko slabi da cu poceti iz sazaljenja da navijam za vas u medjunarodnim ako vas izbace.

dzozey

pre 12 godina

Jel moguce da se javljaju navijaci Partizana koji su ispali od Petah tikve i to petardom na svom stadionu.E boze ti kompleksi...
(Yeku, 14. jul 2011 19:34)
Partizan = jedini klub koji donosi poene srpskom fudbalu

Bari1991

pre 12 godina

i vi se zalite na zreb u LE? Pa ovo je takva boranija da je to strasno...
(smejurija, 14. jul 2011 19:00)


Ako ne poznajes pravila ne bi trebalo da komentarises jer ispadas smesan.U cetvrtom krugu su izuzetno jake ekipe,skoro sve su kvalitetnije nego u vasem delu zreba u 4.krugu.Sledeci put se prvo informisi pa onda daj komentar!!!

Mozak

pre 12 godina

Iskreno voleo bih da ispadnete u sezoni kupanja samo zbog Toleta, ali realno navedeni su toliko slabi da cu poceti iz sazaljenja da navijam za vas u medjunarodnim ako vas izbace.
(Drobnjak iz auta, 14. jul 2011 18:58)

I ja cu vas iz sazaljenja da navijam na derbiju...da predjete centar :)

djole

pre 12 godina

@ Bari1991

i ne samo to nego su i sve ekipe koje će ovdje proći bolje od npr. Škendije, a i tamo je dovoljno da prođeš npr. Škendiju i imaš još dve šanse za EL

@ Dušand

nije nosilac Rad nego oni Grci pa bi Rad prolaskom zauzeo njihovo mjesto
(les lionceaux, 14. jul 2011 20:35)

Na vasu srecu, necete vi dogurati do LE tako da ne morate brinuti o Skendiji i ostalima, a mi cemo lepo 'lakim' putem da se plasiramo u LS i da igramo jos par utakmica u Evropi a vi ce da nas gledite na TVu i navijate protiv nas jer ste SRBI.

WildWeasel

pre 12 godina

Na osnovu cega je Rad nosilac, a Vojvodina nepovlascena? Ako neko zna, molim vas odgvorite mi, bas me interesuje.
(Dusand, 14. jul 2011 19:18)

Zato sto je rad iz Bgda, a vojvodina nije xD

grom

pre 12 godina

Zvezdini moguci protivnici u 4 kolu kvalifikacija za LE mogu biti Roma, Totenhem, Sevilja, PSV Ajndhoven, Sporting, Braga, Šalke, Pari Sen Žermen, Anderleht, Bešiktaš, moskovski Spartak, Ren, Fulam, Lacio, Seltik, Hapoel iz Tel Aviva... a skim ce grobari za LS sa Genkom ili Plzenom, smesno

nervni slalom

pre 12 godina

To su norveški Stremsgudse iz Dramena, kao i pobednici mečeva Kečkemet (Mađarska) – Aktobe (Kazahstan), Florijana (Malta) – AEK Larnaka (Kipar), TPS Turku (Finska) – Vesterlo (Belgija), Soligorsk (Belorusija) – Ventspils (Letonija).

Da ne beše ABBAe, ne bih čuo ni za Vesterlo. A ne, to je bio Waterloo...

Ne, ni za jedan tim nisam čuo!

Ajmo crveni, još malo pa Evropa!

grobar sabac

pre 12 godina

aaaa zvezdasi nadate se lakom protivniku,pa vi necete odigrati vise od ove dve utakmice u evropi nezato sto neznate nego zato sto ce to vasi adzic i kompanija unovciti a to se vidi i po tome sto ste ulozili dosta u pojacanja.naravno ima da napunite stadion i u madjarskoj jer i vi samoi znate da necete dugo putovati po evroi u svakom slucaju puno vam srece zelimo mi grobari.

mille voli partizan

pre 12 godina

ako im padnu madjari bice 10 000 delija u madjarskoj!
(mille grobar, 14. jul 2011 19:32)

hehehe... tako je brate, zezaj ih, nek se nerviraju malo... ma pitanje dal bi se i 10 000 skupili!

sale

pre 12 godina

Neko pamti Bari-neko Fljamurtari
(Siniša, 15. jul 2011 08:45)

partizan je posle fljamurtarija digao glavu i krenuo napred i svake godine je sve jaci i jaci...
gde je zvezda posle barija?

lud zbunjenog

pre 12 godina

Na osnovu cega je Rad nosilac, a Vojvodina nepovlascena? Ako neko zna, molim vas odgvorite mi, bas me interesuje.
(Dusand, 14. jul 2011 19:18)

Rad je klub iz metropole!!!

Mozzart

pre 12 godina

Sve boranija! Bas bi hteo taj Vesterlo, jer iako je belgijska liga jaca od nase, shvatite da je Partizan izbacio Anderleht, a Vesterlo je druga klasa u odnosu na njih! O ostalima nemam reci, znam ih sve iz kladionice, krs do krsa, a mi vise nismo oni od prosle godine! I svi sa liste su u rangu, cak i jaci od Skendije, znaci, puni Zvezdo!

Tomislav

pre 12 godina

Izgleda da ove godine nece da se ponovi Slovan. Hajde nek' i Zvezda osvoji neki poen za srpski fudbal. Takodje, volio bih da znam po kom kriterijumu se formiraju ove podgrupe, posto po geografskom kriterijumu sigurno ne, imao sam 5 iz geografije.

kalasteri

pre 12 godina

ako im padnu madjari bice 10 000 delija u madjarskoj!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mille grobar, 14. jul 2011 19:32)

U pravu si, sa obzirom da stadion prima 6.000 !!!!

dulejelud

pre 12 godina

aaaa zvezdasi nadate se lakom protivniku,pa vi necete odigrati vise od ove dve utakmice u evropi nezato sto neznate nego zato sto ce to vasi adzic i kompanija unovciti a to se vidi i po tome sto ste ulozili dosta u pojacanja.naravno ima da napunite stadion i u madjarskoj jer i vi samoi znate da necete dugo putovati po evroi u svakom slucaju puno vam srece zelimo mi grobari.
(grobar sabac, 14. jul 2011 21:03)


hahahahha... sve si rek'o... hahahaha... i posle ja ne verujem da je 30% Srbije nepismeno...?!?!?... evo mi dokaza:D...

dzojstik

pre 12 godina

Sve ce biti dobro,samo ne pobednike iz ova dva meca,inace prolazimo.sa ovima tesko:
Florijana (Malta) – AEK Larnaka (Kipar)
TPS Turku (Finska) – Vesterlo (Belgija

FSS

pre 12 godina

Na osnovu cega je Rad nosilac, a Vojvodina nepovlascena? Ako neko zna, molim vas odgvorite mi, bas me interesuje.
(Dusand, 14. jul 2011 19:18)

Zato sto je rad iz Bgda, a vojvodina nije xD
(WildWeasel, 14. jul 2011 19:46)

Drugim recima - sredio Tole.

Broj Jedan

pre 12 godina

(Tomislav, 14. jul 2011 19:09)

Po kriterijumu izvlacenja kuglica. Pred zreb se svakoj ekipi/ekipama iz dvomeca odredi broj, i onda u se u grupi nadju ekipe sa npr. rednim brojem 5, 15, 25, 35...

ribolovac

pre 12 godina

kakve smo srece pasce nam AEK Larnaka.. i tada smo nagrabusili... posto upravo rasturaju Florianu sa 7-0 u gostima u 80 minutu :(

Slaj

pre 12 godina

Posto je zreb pre revans meceva gleda se koeficijent bolje rangirane ekipe (Rad-OLIMPIJAKOS) i (VOJVODINA-Vaduc). Mada iskreno ne znam odakle Grcima bolji koef. od Vose nisam ih bas cesto vidjao u kvalifikacijama za evro kupove...

RavnogoracJag

pre 12 godina

Evropska fudbalska unija (UEFA) objavila je uže grupe za žreb za treće kolo kvalifikacija za Ligu Evrope...

Zasto je to bitno, kada prodju ekipe neka se izvuku parovi, ovako...samo je lakse za namestanje.

RavnogoracJag

pre 12 godina

Evropska fudbalska unija (UEFA) objavila je uže grupe za žreb za treće kolo kvalifikacija za Ligu Evrope...

Zasto je to bitno, kada prodju ekipe neka se izvuku parovi, ovako...samo je lakse za namestanje.

Mc

pre 12 godina

ako im padnu madjari bice 10 000 delija u madjarskoj!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mille grobar, 14. jul 2011 19:32)

U pravu si, sa obzirom da stadion prima 6.000 !!!!
(kalasteri, 14. jul 2011 20:46)

Keckemet ako prolazi igrace na stadionu Ujpesta (kapacitet je 13501)

Jovan

pre 12 godina

Navijam za Zvezdu, ali iskreno se bojim da mozemo da ispadnemo. I belgijanci i kiprani su za nas Manchester Junajted u ovom trnutku. Kazahstanci i Letonci ce izgleda da se izbore za plasman protiv favorita u ovom kolu, pa su oni, uz mozda one Norvezane, najbolji nacin da prodjemo rundu. Zao mi je gradjevinara i puno srece Vosi u izvlacenju kao i na terenu. Prvo Zvezda, pa onda UEFA Koeficijent.

***********DELIJA 100 %

pre 12 godina

LJudi moze li neko da objavi neki link za gledanje ili da objavi odgovor na kojoj televiziji ima prenos zreba.Hvala unapred.

Ortodox RedStar

pre 12 godina

Najbolje bi bilo da nam dođe Vesterlo, kao najjači iz ove grupe timova, jer, ako treba da uđemo u Ligu Evrope, pokažimo to odmah, a i bitno je zbog samopouzdanja pobijediti jakog protivnika odmah na startu, a ne ovde neki komentari "samo ne vesterlo" i slični. Crvena zvezda, ej!

Opusteno

pre 12 godina

Aj sad malo ozbiljno.....

Jedino bi voleo da izbegnemo Aek Larnaku,Kiprani svake godine ulazu dosta novca i ove godine su jaki(sto ne znaci da Zvezda ne bi prosla) i voleo bih da izbegnemo Aktobe,Kazahstanci su prosle godine vodili 3-0 protiv Makabija u Izraelu i izgubili 4-3 i nisu otisli u Baraz za ligu sampiona a bod im je bio dovoljan,da ne pricam o dugom putu itd...

Po meni Westerlo je pravi protivnik,ne bi se opustili,ono lakoce mo,bila bi punija Marakana a i mogli da skoknemo na revans!!!

Zvezdo Volim te!!!1

Dijaspora

pre 12 godina

Dragi moji Zvezdasi,

Ja pisem ovo iz Larnake .... Gledao sam prenos. U pravu su svi oni koji se plase naseg AEK-a. Rasturili su Maltezane NA MALTI sa 0:8, sto je rekord rezultat u gostima.

AEK ima sjajan tim, medju ostalima i nas Merdakovic, koji cak i nije medju najboljima. Sjajan trener Holandjanin.

Voleo bih da bude susret , samo da idem na susret, ovde, i da navijam za Zvezdu !!!!

les lionceaux

pre 12 godina

@ Bari1991

i ne samo to nego su i sve ekipe koje će ovdje proći bolje od npr. Škendije, a i tamo je dovoljno da prođeš npr. Škendiju i imaš još dve šanse za EL

@ Dušand

nije nosilac Rad nego oni Grci pa bi Rad prolaskom zauzeo njihovo mjesto

djapeto

pre 12 godina

@Zvezdini moguci protivnici u 4 kolu kvalifikacija za LE mogu biti Roma, Totenhem, Sevilja, PSV Ajndhoven, Sporting, Braga, Šalke, Pari Sen Žermen, Anderleht, Bešiktaš, moskovski Spartak, Ren, Fulam, Lacio, Seltik, Hapoel iz Tel Aviva... a skim ce grobari za LS sa Genkom ili Plzenom, smesno
(grom, 15. jul 2011 00:16)

ne volim da komentarišem vesti o Zvezdi isto kao što ne volim da čitam zajedljive i pune mržnje i podcenjivanja komentare o Partizanu. ovo pišem samo da bi pokušao da objasnim kolegama komšijama sistem izvlačenja parova za LE i LU.
ključne su dve stvari državni koeficijent koji je praktično ne postojeći, jer osim Partizana u poslednjih 5 godina niko iz Srbije nije ništa uradio. druga stvar je timski koeficijent, koji je tragičan.
Partizan ima koeficijent od 15.nešto, a Zvezda 9.nešto, dok ostali klubovi imaju samo deo državnog koeficijenta, oko 2 ili 3. bez namere da provociram, naglašavam da ako Partizan nekim nesrećnim sticajem okolnosti ispadne u sledećem kolu kvalifikacija za LS u poslednjem kolu kvalifikacija za LU će biti povlašćen. situacija će se popraviti tek onda i tek ako se u nekoliko sezona za redom ostvare rezultati vredni pomena

miske1389

pre 12 godina

Na osnovu cega je Rad nosilac, a Vojvodina nepovlascena? Ako neko zna, molim vas odgvorite mi, bas me interesuje.
(Dusand, 14. jul 2011 19:18

pobednik meca Rad - olympiyakos volou je povlascen, ja mislim zbog grckog predstavnika... drugog smisla stvarno nema,cak i zvezda ima "teze" potencijalne protivnike...

nik

pre 12 godina

Realno,norvezani osim rozenborga su svi losi tako i ovaj stromsgocet,keckemet mozda i najidealniji protivnik,kiprani sigurno nisu losi mada su ovi tek cetvrta peta ekipa na kipru,ventspils verovatno jer je dobio u gostima takodje vrlo dobar rival za lak prolazak i na kraju vrlo verovatno vesterlo sto nikako u ovom momentu ne bi bilo dobro jer su oni opasna ekipa malo je falilo da igraju razigravanje za titulu uzeli su pare za onog brazilca doveli neke nove igrace ne kazem da smo protiv njih bez sanse ali bi bilo bolje neko laksi.
Inace nas najveci problem je stoper i to MORAMO da resimo sto pre jer nije poenta dovesti nekog ma koliko bio kvalitetan i pouzdan treba vreme da se uigra sa viloticem.

Sve u svemu nijedan rival nije ne prelazan ali treba biti oprezan i sto pre resiti nas problem,za ostalo ce se pobrinuti Robi i ekipa.

ja

pre 12 godina

Tuzno je da Zvezda strepi od ovakvih rivala.Ukoliko ispadnu od bilo koga sa ovog spiska bice jos jedna potvrda gde smo i koji su nam dometi u Evropi.Navijajmo za Zvezdu da udje u Ligu Evrope ako nizbogcega drugog onda barem zbog bodova koje donosi nasoj ligi !Sramota je da sampion Srbije ide u kvalifikacije za LS,a ostali samo sto ne idu u predkvalifikacije prvog kola kvalifikacija.Ljudi moraju da shvate da ako zele jak srpski fudbal onda moraju da shvate da samo dobrim rezultatima u evropi nasi klubovi mogu da poboljsaju situaciju.A ne da komsiji crkne krava.Na taj nacin svi klubovi ce biti na ovom nivou na kome su vec.

Dule GR

pre 12 godina

(Dusand, 14.jul 2011 19:18)
Šalu na stranu, nije Rad zbog toga što je iz Beograda povlašten, nego je povlašten njegov rival - Olimpijakos Volu jer je bolje rangiran. U slučaju da Rad ipak prođe, on bi zauzeo njegovo mjesto i bio povlašten. Inače, da je izvlačenje poslije revanša svakako ne bi bilo tako. Valjda je sad sve jasno!