Četvrtak, 18.11.2010.

22:28

Francuski specijalci u Beogradu

Elitna francuska policijska jedinica RAID stiže u Beograd kako bi zaštitila francuske tenisere u finalu Dejvis kupa.

Izvor: B92

Francuski specijalci u Beogradu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

nikol dž.femija

pre 13 godina

Kada je Srbija, nedavno, igrala mec Dejvis kupa U SPLITU, VODILA JE 20 SPECIJALACA koji su CUVALI SRPSKE tenisere.

Ne znam, a to je pitanje za novinare, ZASTO TADA NIJE BILA BOMBASTA NAJAVA u naslovu i tekstu ???

NARAVNO, to angažovanje specijalaca je SADA UOBICAJENO, i nema veze sa Srbijom posebno a ni sa Francuskom, to je sve politika i deo pozorista, deo predstava, to je deo 21. veka.

makaj

pre 13 godina

jel se to meni cini ili se ovi sa zapada bolje brane od nasih navijaca-divljaka nego od onih terorista-dobrica koji im postavljaju bombe po stanicama i ko zna gdje.
eto gospodo kakvo zapad ima misljenje o nama, prece im je da nas uniste nego da zastite sami sebe.

Zoran - Johanezburg

pre 13 godina

Za one koji to ne znaju - Reprezentacija Srbije je vodila tim specijalaca na SP u Juznu Afriku, sedeli su pored nas u Pretoriji na utakmici Srbija Gana, bese grupa kulturnih momaka, koji nisu imali potrebe da se pomere sa svojih mesta, ali su bili tu ako zatreba.

Goran

pre 13 godina

Auuuu, znaci - nista od izlaska na mrezu :)

Salu na stranu majstori ... sto niste pricali o narusavanju integriteta hrvatske drzave, kada su nasi specijalci isli u Split? Ovo vam smeta, a ono nase je bilo OK? Ako se ljudi osecaju ugrozeno, neka vode svoje obezbedjenje. Naravno da NECE BITI NAORUZANI u sali, a verovatno nece smeti ni da unesu oruzje u Srbiju. Hajde opustite se malo i razmisljajte o tenisu, umesto da smisljate svakolike teorije zavere protiv nebeskog naroda.

Nemanja

pre 13 godina

Ovo je nevidjeno dosad u Evropi!
Ovo je politicki udarac preko sporta na suverenitet Drzave Srbije.
Ovo je bruka i sramota za svakog gradjanina Srbije.
Ovo je mizerija.
Ovo je ponizenje ispod donje crte.Za ovakav potez Franzuza se povlaci Ambasador iz Pariza na Dogovor.
Ovo je povod da se ide ispred Franzuske Ambasade u Beogradu.
(Gradimir, 19. novembar 2010 13:56)

Evo jos jednog setaca ispred stranih ambasada u Bg-u. Bolje bi ti bilo da prosetas malo dunavskom promenadom i da razmislis kakve si gluposti napisao u samo par redova.

IVORY

pre 13 godina

Ako je tako, ne dozvoliti im da unesu oruzije u Arenu, samo nam fali 20-ak tipova do zuba naoruzanih koji na nas gledaju ko na divljake.

silent

pre 13 godina

Francuzi su u pravu skroz,i ne znam sto se cudite!Ne ponizavaju nas oni vec to sami radimo,sta se sve desava(ne bih da nabrajam jer znate i sami),ne bi me zacudilo da su trazili igranje na neutralnom terenu! Ljudi su u fazonu -bolje spreciti katastrofu! Jednostavno takav smo narod, a dok sami to ne priznamo i ne preduzmemo nesto povodom toga,desavace nam se ovakve stvari..

Vladan Jova

pre 13 godina

Ne krivim ja Francusku državu već ovu našu jadnu vladu koja ne može nikome ništa da garntuje na teritoriji Republike Srbije1 E jadi naši, nekada su državnici dolazili u Srbiju i šetali među narodom a danas ni stranim sportistima ovi ne mogu da garantuju sigurnost. Bruka i sramota1

Sale

pre 13 godina

Aha, 'ajde sad da vas vidim siledzije, udarite ako smete! Salu na stranu, svi mi vrlo dobro znamo zbog cega se dogadja ovo sa Francuzima. Jesmo li zasluzili? Jesmo. Jel ponizavajuce? Jeste. Shodno situaciji, ja predlazem da nasi predaju ovaj mec bez borbe, nema potrebe da se Francuzi plase i stavljaju na trosak bez potrebe.

malo se (ne) razumem

pre 13 godina

odmah organizovati nase Kobre i ako imamo jos kolju eltnu da prate ove RAID specijalce da kojim slucajem nisu neki teroristi, na svakog od njih po jedna crvena tacka snajpera na celo i sve pred tenisera, da se odvajaju od njih, da nam koji je pobegne, svako ko udje na teritoriju Srbije je potencijalni Terorista, znaci, postupi po zakonu, hapsi RIAD pripadnike, mozda su medju njima i Alzirski teroristi...

Mario Bros

pre 13 godina

50? Pa sve i da su Rambo, kada dođe 5000 huligana džaba im. 1 na prema 100 ispada. Tako da bolje ne provocirati, rečenicama kao razbijači, da ne bi neko pomislio da treba da im pokaže šta su pravi razbijači.

Kurta

pre 13 godina

Gradimire, majstore. Odusevio si me. Slusaj, zbog ovakvog njihovog ponasanja treba im zapretiti vojnom intervencijom (kao kada su Ameri usli u Panamu). Nasa skupstina treba da razmotri da im smanji ekonomsku pomoc koju im dajemo a, kao stalna clanica saveta bezbednosti, organizovacemo donosenje rezolucije UN povodom ovog incidenta. Mozemo i da formiramo ad hoc sud za njihove zlocine. Pa covece, stvarno si dobar, ne mogu da se povratim od smeha. Daj kazi mi da li si stvarno ozbiljan u svom komentaru. Ako jesi, kazi mi malo o sebi (starost i obrazovanje).

sima

pre 13 godina

DA..puknes! EJ, SPECIALCI- pa sto sa njima ne napravise red u Parizu, nego im deca popalise pola grada!
@ znanje-imanje: svaka cast u centar, kao i uvek! Vise iza oveg svega stoji, no to je mnogima sa ovog sajta nemoguce objasniti; posetite samo eurosport/yahoo sajt i..bice vam jasno- posle ceha pise tramlein- hvalospev a sada..treba sve to izmeniti..kakav je ovo DK kad samo DJOKOVICA gledamo..itd.;
Ali to su sile, to je kobajagi Evropa gde Svabe i Francuzi konce povlace( ovi zadnji sve manje) ostalo je boranije- tako je bilo vekovima- i ostace; a ..Srbina..Srbina samo sloga spasava- za mnoge antikvariat iz proslosti- ali dokazano istoriski!Nema tu patetike! Pogledajte 'moje' Holandane (odgovor za Radmilu-T) koji 'prete' izlaskom iz EU; sve je klimavo- ali dok se sila jos moze koristiti- ZASTO da ne?!

Nasi momci- GAS,GAS...

nemaveze

pre 13 godina

Šta je SRBI! Šta vam se ne svidja? Ubili ste onog navijača a niste sposobni ni da osudite ubice, i sad kao šokirani ste! Pometi svoju kuću pa posle negoduj za tudje prljavštine!

Kvazipatriota

pre 13 godina

Jadni mi, kako je svet nepravedan! Nije valjda sve ovo zbog onog francuskog navijača što ga skorije mučki umlatiše usred naše dične prestonice? Ajde bogati...

MS-13

pre 13 godina

Ej, patriJote sto se mnogo pravite uvredjeni sto Francuzi dovode svoje specijalce, ajde prvo pronadjite i osudite ubice Francuza Tatona, pa osudite sve huligane, pardon, decu bez perspektive sto su demolirali centar Beograda pre mesec dana, i prestanite da slavite onog maskiranog kretena iz Djenove i njegovu bandu kao nacionalne heroje za pocetak, pa vas mozda svet jednom i bude tretirao kao normalnu zemlju i narod.

Bob Sent Kler

pre 13 godina

Imam predlog. Da u dvorani bude potpuni muk i samo aplauz kod mec poena (naravno naseg). Da ih jeza podidje od mucne tisine i ako Bog da da izgube 5-0. Kakva bi to pobeda bila!

Komina

pre 13 godina

Znaci ti ocekujes da nas respektuju. Jer zbog toga sto to su nam, zbog nesposobnosti da upravljamo, uzeli 15% teritorije, ili sto nam udeljuju lovicu ko prosjacima, ili sto nam je pola naroda u inostranstvu da bi narod u zemlji mogao kako tako da zivi. Pa ti se zajebavas.

security

pre 13 godina

sta se svi cudite, vrlo ste neupuceni, to je sve normalno i to skoro svi rade. I mi smo vodili nase specijalce u Hrvatsku da cuvaju nase tenisere kao i u Juznu Afriku na SP u fudbalu...

nikola

pre 13 godina

ne dozvoliti drugoj policiji da ulazi na teritoriju srbije mogu da udju kao turisti i da kupe karte za teniske meceve i gledaju propast svoje reprezentacije

mile

pre 13 godina

Svako ima prvo da radi sta misli da treba. Mi ne treba da gubimo vreme sa tim vec da se fokusiramo na tenis. Cak i ove vesti samo nam skrecu fokus i energiju. A izgleda da Francuzi bas kao i Italijani uvek pokusavaju da igraju utakmicu pre samog pocetka sto stvarno nema veze sa sportom i ja se nadam b92 to vidi i ne pomaze im u tome.

Goca

pre 13 godina

Šta reći..... Nole bi ih verovatno poveo na pićence i kaficu u svoj restoran ali ..... nema veze i ovako će tamo biti gužva, slaviće se pobeda našeg tima tako da .. ma nema veze.....:))))

Brcko

pre 13 godina

A hoce i oni da budu naoruzani? Cak i u Areni? Zar to ne krsi zakon Srbije? Ma ko ih je pustio na nasu teritoriju, u 'aps sa njima pa deportacija!

Gradimir

pre 13 godina

Ovo je nevidjeno dosad u Evropi!
Ovo je politicki udarac preko sporta na suverenitet Drzave Srbije.
Ovo je bruka i sramota za svakog gradjanina Srbije.
Ovo je mizerija.
Ovo je ponizenje ispod donje crte.Za ovakav potez Franzuza se povlaci Ambasador iz Pariza na Dogovor.
Ovo je povod da se ide ispred Franzuske Ambasade u Beogradu.

Kefalo

pre 13 godina

Strasno, jadno, cista provokacija, hoce da dobiju metch kao italijani, to moze samo da iznervira srpski narod i da ih bas isprebijaju u sred arene, mislim na pripadnike fra policije.
Kada je kojim stranim sportistima srpski narod naudio ili ucinio ista lose.
To je samo ponizavanje jedne drzave i naroda.
Mislim da bi to nasi teniseri trebali isto da traze kada budu dolazili na roland garos iduce godine, da se i mi pravimo malo idioti posto i onako al kaida preti francuskoj, da i nasa policija dobije 10 propusnica za roland garos.
Sad se najiskrenije nadam da cemo ih odvaliti i da ih posaljemo za pariz posle drugog dana devis kupa.
Kakav jadan gest ne mogu da verujem, i prestanite da pljujete po svojoj zemlji, svuda ima ispusta, i mrtvih navijaca, i huliganizma...
Ali nama Srbima je izgleda najlakse da pljujemo svoju zemlju.

THORGAL

pre 13 godina

Ne zmam čemu iščuđavanje.
Izgleda da većini i dalje nije jasno da smo banana republika i da kad bi Francuzi naredili,svi naši policajci i redari bi morali da napuste Arenu.
Meni je mnogo veća sramota ono što je Teniski savez uradio sa ulaznicama jer je onemogućio pravim navijačima da dođu na meč čime su na najdirektniji način odmogli našim teniserima.
Umesto da se Francuzima odseku noge od 15000 bučnih navijača Srbije koji će im celi meč zviždati i ometati ih što je u Dejvis kupu naravno legitimno,oni će igrati u pozorišnoj atmosferi za koju će se pobrinuti pozeri,političari,tajkuni,pripadnici našeg praziluk džet seta,sponzoruše,babe,dede,bračni parovi sa nevaspitanom dečurlijom koja derući se ometa naše tenisere prilkom servisa.
Naravno da će onih 1000 francuskih navijača bez problema nadjačati naše klince volontere kao protiv Češke pa će se Nole i ekipa osećati kao da igraju na gostujućem terenu.
Naši su ionako pod velikim pritiskom da moraju da uzmu Salataru a Francuzi su rasterećeni i posebno napaljeni posle sjajnih igara Monfisa i Ljodre u Parizu i baš zato im je toliko potrebna podrška domaćih navijača.
Ali pošto je funkcionerima našeg Saveza i našim političarima od pobede srpske reprezentacije,mnogo važnije da zarade pare i uvuku se Francuzima,plašim se da će im se ta želja i ostvariti.
I još nešto-nemam ništa protiv francuskih tenisera niti protiv francuskog naroda,ali francuska himna je simbol francuske države koja nas je bombardovala osiromašenim uranijumom i koja nam je otela deo teritorije.Zato ću u Areni sedeti za vreme intoniranja Marseljeze i iz sve snage joj zviždati.

Kiza

pre 13 godina

Da se ne lazemo, Francuzi su u pravu. Dolaze u zemlju sa sledecim karakteristikama:

1. Srbija je vodila rat od 1991-1999 sa brutalnoscu koja nije vidjena u evropi od II sv rata. Jesu svi cinili zlocine, ali je Srbija bila jedina koja je bila sistematski autisticna i neosetljiva na spoljne apele (primeri Sarajeva, Srebrenice i Kosova).
2. Ubijen je premijer na nacin na koji se nije ubio u Evropi decenijama.
3. Organizovano je ubijen francuski navijac na nacin koji je nevidjen u Evropi. Sud nije u stanju da osudi organizatore i izvrsioci.
4. Srbinu koji u USA izvrsi krivicno delo, bekstvo organizuje ambasada Srbije.
5. Ponasanje i izgled "navijaca" u Italiji vise odgovara likovima iz Gospodara prstena nego ljudima.
6. Nije moguce odrzati "paradu pedera", koja se odrzava kao karneval u svakoj svestkoj metropoli godinama, a da ne padne velika tabacina.

Ne kazem, ima zemalja i sa losijom bezbednoscu od Srbije (Somalija, Avganistan i dr.), ali se tamo ne igra finale Devis Kupa. Dobro je da Francuzi uopste hoce da dodju ovde da igraju.

Stela

pre 13 godina

Super. A mi cemo da se potrudimo da se Francuzi ne zadrze mnogo u Bgd -samo petak i subotu, pa nek odmah to popodne brisu kuci. Ne bi bilo fer da u doba krize uzimamo dnevnice za specijalce od usta gradjana Francuske.

znanje-imanje

pre 13 godina

http://www.youtube.com/watch?v=pDrdAix0aOY&feature=player_embedded
Pa ima li kraja ludilu i gluposti?! Nema, znam, ali ipak... Još se i zovu RAID - to su im verovatno sponzori koje reklamiraju. Očekujem da ćemo ih lako prepoznati po zvuku Bzzzz Bzzzz Bzzzz koji ispuštaju i kablu koji im ide iz guze u priključak za struju! Od svega nabrojanog najviše me doima "čuvanje kanala Lamanš"?! Oni stoje na obali, u prugastim plavo-belim majicama, i opasno gledaju pa niko ne sme da priđe plaži? Ili plutaju u moru, držeći se za ruke sve do Dovera, i ne daju Golfskoj struji da napadne?
Nikako ne mogu da shvatim ali nijednu od tri moguće opcije:
1. Ovo je sve, kao i npr. stupidne izjave Foržea, deo stvaranja nervoze i inscenacije kao džokera bez kojeg francuzi znaju da im nema pobede?
2. Oni zaista veruju da su ugroženi? A ako to navodno jesu, oni zaista veruju da će ih desetak nabildovanih spasiti?
3. Galske nacionalne osobine arogancije i indignacije se moraju izraziti, pogotovu pri odlasku među divljake. Verovatno će nas i francuski ambasador ponovo potsetiti kako je njihov predsednik sačuvao beogradske mostove, kao deo tehnike sluđivanja urođenika apsurdnim idejama. Već zamišljam kako Zimonjić igra sa Lodrom sledeće sezone dubl a francuski specijalci upadaju na teren i vuku Nenada za uši čim mu se on približi "na tri metra udaljenosti".
Jedino smisleno mi je da ih ne šalju zbog zaštite Asteriksa i Obeliksa, to je samo fora. Šalju ih zbog čuvanja druida Getafiksa i magičnog napitka!
Američki igrači su, bez pratnje marinci-FBI-CIA-SEAL-blabla specijalaca, bili izvrsni u Beogradu. Jedva smo ih dobili, a njima se toliko dopalo da su došli na Serbian Open i, nezaštićeni među stotinama srba, obojica stigli u finale! Nadam se da će prilepljenosti francuskih Ramboa i prateća psihoza sterilnog koridora dodatno unervoziti njihove igrače i olakšati nam posao.
TSS je (ne)prodajom karata potvrdio svoj diletantizam. Podosta bih im oprostio ako bi inscenirali otprilike sledeće. Po pretstavljanju francuskog tima a pre našeg voditelj najavljuje i prisustvo RAID-divizije. Svetla se gase i reflektori obasjavaju specijalce pojedinačno, voditelj zapevava "incroyable... quel courage... félicitation de maman..." i sl. Devojčice prskaju specijalce pištoljima na vodu a naši uniformisani specijalci dezinsekcije im uručuju kese i pakete RAID proizvoda...
Napred Srbija!

doktor

pre 13 godina

Koliko je DEFETIZAM zahvatio ovu zemlju,najbolji primer su komentari tipa"E,moja Srbijo","Tako nam i treba"....Akp je npr.Francuz rekao da je nesto sto je evidentno crno belo,oni ce poverovati u to zdravih ociju...Znaju Francuzi da je ovde sigurno,kao sto i mi znamo...U Francuskoj kada je strajk gori pola zemlje,gledali smo to na vestima.. Patetika u cilju pritiska na domacina zarad dobrog rezultata!

mAidi

pre 13 godina

Sta da radimo kada smo banana od zemlje. Inace francuski gradovi su sirom sveta poznati po svojim bezbednim ulicama...narocito predgradjima...

DM

pre 13 godina

Ovo je propaganda da bi se Srbija sto vise srozala, pa ako treba da nam zabrane takmicenja, imace opravdanja. Po svim statistikama Srbija nije ni bolja ni losija kad su sportska takmicenja u pitanju od ostalih zemalja u Evropi. Nazalost nasa "izvinjuivacka vlada" ce dozvoliti svakome da nas maltretira dokle god zeli, jer mi smo "lud narod sa pametnim vodjom"

marinac

pre 13 godina

Dok se dosadjuju mogli bi da provere gde su "isparile" karte. (Njak, 19. novembar 2010 11:06)

Ova ti je dobra, slatko sam se nasmejao....

Slobodan

pre 13 godina

Prvo, po kom to zakonu se Francuzima daje za pravo da na teritoriju Republike Srbije šalju regularnu, ja bih rekao, vojno-policijsku jedinicu. Mislim da je to udar na naš državni integritet.

Drugo, ti Francuzi su stvarno smešni i neću mnogo komentarisati njihovu odluku, osim da bi ovo trebao biti dodatni motiv za naše momke da ih ispraše.

I treće, slažem se sa mitodorom da je najbolje da ih potpuno ignorišemo, nikakav senzacionalizam, čak ni gostoljublje. Samo formalnost, ništa drugo nisu ni zaslužili.

Srećno momci i da trofej ostane u Beogradu. Za Srbiju!

Alekdandar

pre 13 godina

Pravo francuske delegacije je da zahteva nivo bezbednosti,koji im odgovara.Razlog zbog cega je pozvana francuska elitna jedinica pozvana da ih obezbedjuje jeste njihovo nepoverenje u nasu policiju,koja je i sama u losem finansijskom i materijalno tehnickom stanju.

Leo Krstin

pre 13 godina

Ovo je vest za Riplija!!Kako Francusko ministarstvo policije moze odluciti da salje specijalce u Beograd?Izvinite, zar smo mi francuska kolonija, pa oni to iz vekovne navike...
Interesuje me, da li su kontaktirali nas Mup (prvenstveno ministra Dacica!)
i da li je ta odluka doneta uz neki dogovor?To bi jos nekako bilo prihvatljivo, iako ne vidim nikakvu opasnost
a i nasa policija je dobro obucena.Zeleo bi da B92 malo detaljnije ispita ovu ponizavajucu odluku.
P.S. Setimo se da je mala Srbija odbila ultimatum velike monarhije (K&K) u vezi sa istragom posle Sarajevskog atentata, sto je rezultiralo
ratom, no verujem da nase NE sada, nebi imalo nikakvih posledica, ali bi pokazali da nismo bas "banana" drzavica!

ljiljana

pre 13 godina

Tražili STE-gledajte!Ja nisam TO tražila, ali sada moram, kao državljanka ove zemlje, zbog VAS, koji ste nas osramotili na svakom skupu, bilo da je to utakmica, mitinzi, parade, književne večeri, Peščanik, i da ne nabrajam dalje, da podnosim i snosim i podnosim posledice.O tome se radi, ljudi:o UZROCIMA!!!A većina komentara, naravno, kako to već biva kod nas, bavi se posledicama.Čuli ste, možda, za zamenu teza?

v

pre 13 godina

Koliko god da nas ovo boli i koliko god da Francuzi svakako debelo preteruju, na kraju krajeva, sami smo krivi za ovo. Ubijen je francuski drzavljanin Taton, na sudjenju, koje traje li traje, ni jedan svedok se ne seca i ne prepoznaje ili preciznije ne sme da se seca i da prepozna siledije, iz prostog razloga sto od dobro organizovane huliganske bande nisu ni na koji nacin zasticeni. Pre nekih mesec dana, napadnut je Srpski fudbalski reprezentativac, a fudbalska utakmica u Djenovi je sa namerom prekinuta. Posle svega, uz odredjenu dozu podizanja tenzija, postoji razlog za strah, koji su Francuzi iskoristili. Tako da koliko god da je tenis druga prica, mada mozda i nije bar sto se Balkanaca tice-ako se sete Hrvatsko srpske tuce na AO, kod nekih moze postojati bojazan na DK nesto tako ne ponovi. Naravno da postoje i druge cinjenice koje ukazuju na suprotno, da tenzije izmedju Hrvata i Srba generalno splasnjavaju, kao i da je ovo ipak tenis. Te cinjenice oni ne vide ili ne zele da vide, i onda mozda i sa nekom drugom namerom osim same bezbednosti podizu temperaturu.

dSaint

pre 13 godina

alo ljudi kakve veze imaju ovi specijalci sa brisom tatonom?!
ne dolaze oni da cuvaju njihove huligane, dolaze da obezbede svoje sportiste!
Nemojte mesati huligane i obicne gradjane! (kako kod nas tako i kod tih francuza)

Mance

pre 13 godina

Po kom zakonu ce ta jedinica da obavlja duznost na nasoj teritoriji?! Pa fudbalski savez nije vodio u Djenovu najobicnije obezbedjenje jer ne bi imali zakonska prava da reaguju!

boban davinić

pre 13 godina

nole, janko, viktor i ostali naši napred. mi smo uz vas. očigledno da francuzi traže izgovor za poraz koji im sledi. nije potrebno uzbudjivati se zbog ovakvih poteza. samo koncentracija na teren i sportsko navijanje.

amazon

pre 13 godina

To nije nista, ovde u UK gde radim, na poslu imaju listu zemanja po riziku za financial crime. 4 kategorije, Srbija u poslednjoj, i to izabrana kao predstavnik te grupe. Osim Srbije, u istoj grupi su Siera Leone, Avganistan, Zimbabve i slicne drzave, iz evrope jedino Belorusija i mi. Albanija, Bosna, Rusija, Moldavija itd su u grupi 3... ali najgore je sto smo mi kao postavljeni kao primer iz te grupe... da se pokrijem usima... al zato cemo ih i razbiti u BG, sportski.

mitodoro

pre 13 godina

Mogu da razumem da imamo loš imidž u svetu zbog ekstremnih navijača ali ovo je stvarno preterano. Mislim da bi francuze kad dođu u Beograd, trebalo potpuno ignorisati, ma ne samo da im niko ne priđe ni na 100 m, nego da ih i mediji (novinari i televizija potupno ignorišu, npr. prazna sala za press konferenciju, minimalni kontakti od strane našeg teniskog sveza i sl.

Vanja

pre 13 godina

Ja mislim da treba da kontaktiraju FBA za svaki slučaj . Ovo nije smešno , ovo je žalosno . Makar tenis može da se gleda slobodno . . .
Jeste Birs Taton ubijen , jesu se naši navijači vanalski poneli u Đenovi , ali ni Francuzi ništa nisu bolji .
Nole,Tipsareviću , Troicki , Zimonjiću pobeite u inat njima .

VladaNS

pre 13 godina

Kad neko preteruje onda ga bas preteruje. Da se desi nesto kao sto se nece nista desiti, nebi im pomogla ni armija ti elitnih. Kakve nebuloze. A kod njih kao mirno.... ma daj.... vise su oni imali u zadnjih par godina lupanja po ulicama nego mi. Kad se samo setim kako su gorela predgradja. Stvarno... debilizam.

ko se jos seca Brisa Tatona

pre 13 godina

Koliko me samo nerviraju ovi komentari iznad tipa.. jao preteruju, jao ovo, jao ono..
Pa nemaju oni pamcenje ko mi Srbi od 2 dana pa da se igraju.
Ne sumnjam da im se nista ne bi dogodilo i bez cuvara, ali krvi smo mi a ne oni.

ceca

pre 13 godina

Pa to je zbog slucaja sa francuskim navijacem Tatonom i ne treba da nas cudi. Momak je ubijen u centru grada. Potpuno opravdan dolazak specijalaca.

Radmila T-P.

pre 13 godina

Ako je ova nebulozna vest tačna mislim da će francuski teniseri doputovati u Beograd pod velikim stresom, jadni oni... šta im priređuje paranoični Forže. Mi smo igrali u Splitu, kod nas igrali hrvatski teniseri i nikom dlaka s glave nije falila a oni upadaju kod nas sa antiterorističkom jedinicom da štite drugare naših tenisera od "opasnih" teniskih navijača koji su u najvećem broju osnovci, srednjoškolci i studenti. Mislim da bi visoki zvaničnici Evropske Unije trebali da u Evropski ustav ubace mogućnost izbacivanja iz EU i da Francusku izbace dok ne uvežba poštovanje evropskih standarda.

eMirko

pre 13 godina

Kakva bruka za zemlju domacina kad se sportisti , gosti, koje treba da domacinski primimo, toliko plase za svoju bezbednost da su zatrazili pomoc ne od bezbednosnih struktura Srbije, cak ne ni od obicne francuske policije ili Zandarma, vec tamo neke ultra-mega-giga specijalne jedinice..
KO da idu u Afganistan bre.

Nikola

pre 13 godina

Bas sam hteo da spopadam Monfisa...Sta su ti teniseri umislili,i cemu tolika pomama za tim finalem stvarno mi nije jasno..Sport nikad dosadniji i nedinamicniji,pola vremena prodje dok tapkaju lopticu pre servisa,bar tako Nadal i Djokovic.

Milan

pre 13 godina

Ovo je vec stvarno preterivanje, pa kad ce vise shvatiti da tenis sto se tice navijaca nije fudbal, a i povrh svega su losi i izgubice, toliko dizanja prasine samo sto ce da dodju da izgube, pokupe se i vrate se u njihovu "sigurnu" Francusku.

novisad

pre 13 godina

pa chemu chudjenje? u poslednjih dva meseca oni su chuli samo dve vesti koje su iz nashe zemlje izashle u grad. u prvom su nashi vandali rushili nashu prestonicu a u drugom Italijanski grad. shta ochekujete???

Nekad bila srbija,sad nedodjija

pre 13 godina

hahah eto vam ga vas tenis gospodo,i dalje se brukamo.
samo napred,moze i tenk da parkirate ispred arene,da vas cuve sve zajedno haha.

dragan

pre 13 godina

A ja sam mislio da su Francuzi nasi prijatelji a oni nas vide ko teroriste i salju nam antiteroristicu policiju. Ja im nebi dao da udju u Srbiju.Ovo stvarno nije vise normalno.Zalostan je ovaj svet postao.Francuzi nije rat u pianju samo se igra tenis .

ja

pre 13 godina

Fudbaleri Arsenala zajedno sa Arsenom Vengerom a posebno navijaci tog kluba pohvalili su atmosferu na stadionu JNA i rekli da nista slicno nisu doziveli. Iz Beograda nose samo pozitivne utiske

Sa druge strane engleski novinari pisu o ratnoj zoni, ubijanju ljudi, NATO bombardovanju i svemu samo ne o onome sto je zapravo bilo u Beogradu

Sta da kazem osim prokleti smo, ko zna dokle ce da nas prati sve ono sto se desavalo 90-ih. Stranci na nas gledaju kao na najvece divljake, pa i kad nema nikakvih incidenata oni pisu da ih je bilo.

Ma posaljite celu francusku vojsku sa svih pola miliona vojnika, mada i tad je pitanje dal ce te biti zasticeni od decurlije koja ce biti u Areni

ja

pre 13 godina

Fudbaleri Arsenala zajedno sa Arsenom Vengerom a posebno navijaci tog kluba pohvalili su atmosferu na stadionu JNA i rekli da nista slicno nisu doziveli. Iz Beograda nose samo pozitivne utiske

Sa druge strane engleski novinari pisu o ratnoj zoni, ubijanju ljudi, NATO bombardovanju i svemu samo ne o onome sto je zapravo bilo u Beogradu

Sta da kazem osim prokleti smo, ko zna dokle ce da nas prati sve ono sto se desavalo 90-ih. Stranci na nas gledaju kao na najvece divljake, pa i kad nema nikakvih incidenata oni pisu da ih je bilo.

Ma posaljite celu francusku vojsku sa svih pola miliona vojnika, mada i tad je pitanje dal ce te biti zasticeni od decurlije koja ce biti u Areni

Nekad bila srbija,sad nedodjija

pre 13 godina

hahah eto vam ga vas tenis gospodo,i dalje se brukamo.
samo napred,moze i tenk da parkirate ispred arene,da vas cuve sve zajedno haha.

ko se jos seca Brisa Tatona

pre 13 godina

Koliko me samo nerviraju ovi komentari iznad tipa.. jao preteruju, jao ovo, jao ono..
Pa nemaju oni pamcenje ko mi Srbi od 2 dana pa da se igraju.
Ne sumnjam da im se nista ne bi dogodilo i bez cuvara, ali krvi smo mi a ne oni.

dragan

pre 13 godina

A ja sam mislio da su Francuzi nasi prijatelji a oni nas vide ko teroriste i salju nam antiteroristicu policiju. Ja im nebi dao da udju u Srbiju.Ovo stvarno nije vise normalno.Zalostan je ovaj svet postao.Francuzi nije rat u pianju samo se igra tenis .

ceca

pre 13 godina

Pa to je zbog slucaja sa francuskim navijacem Tatonom i ne treba da nas cudi. Momak je ubijen u centru grada. Potpuno opravdan dolazak specijalaca.

Radmila T-P.

pre 13 godina

Ako je ova nebulozna vest tačna mislim da će francuski teniseri doputovati u Beograd pod velikim stresom, jadni oni... šta im priređuje paranoični Forže. Mi smo igrali u Splitu, kod nas igrali hrvatski teniseri i nikom dlaka s glave nije falila a oni upadaju kod nas sa antiterorističkom jedinicom da štite drugare naših tenisera od "opasnih" teniskih navijača koji su u najvećem broju osnovci, srednjoškolci i studenti. Mislim da bi visoki zvaničnici Evropske Unije trebali da u Evropski ustav ubace mogućnost izbacivanja iz EU i da Francusku izbace dok ne uvežba poštovanje evropskih standarda.

Kiza

pre 13 godina

Da se ne lazemo, Francuzi su u pravu. Dolaze u zemlju sa sledecim karakteristikama:

1. Srbija je vodila rat od 1991-1999 sa brutalnoscu koja nije vidjena u evropi od II sv rata. Jesu svi cinili zlocine, ali je Srbija bila jedina koja je bila sistematski autisticna i neosetljiva na spoljne apele (primeri Sarajeva, Srebrenice i Kosova).
2. Ubijen je premijer na nacin na koji se nije ubio u Evropi decenijama.
3. Organizovano je ubijen francuski navijac na nacin koji je nevidjen u Evropi. Sud nije u stanju da osudi organizatore i izvrsioci.
4. Srbinu koji u USA izvrsi krivicno delo, bekstvo organizuje ambasada Srbije.
5. Ponasanje i izgled "navijaca" u Italiji vise odgovara likovima iz Gospodara prstena nego ljudima.
6. Nije moguce odrzati "paradu pedera", koja se odrzava kao karneval u svakoj svestkoj metropoli godinama, a da ne padne velika tabacina.

Ne kazem, ima zemalja i sa losijom bezbednoscu od Srbije (Somalija, Avganistan i dr.), ali se tamo ne igra finale Devis Kupa. Dobro je da Francuzi uopste hoce da dodju ovde da igraju.

mitodoro

pre 13 godina

Mogu da razumem da imamo loš imidž u svetu zbog ekstremnih navijača ali ovo je stvarno preterano. Mislim da bi francuze kad dođu u Beograd, trebalo potpuno ignorisati, ma ne samo da im niko ne priđe ni na 100 m, nego da ih i mediji (novinari i televizija potupno ignorišu, npr. prazna sala za press konferenciju, minimalni kontakti od strane našeg teniskog sveza i sl.

novisad

pre 13 godina

pa chemu chudjenje? u poslednjih dva meseca oni su chuli samo dve vesti koje su iz nashe zemlje izashle u grad. u prvom su nashi vandali rushili nashu prestonicu a u drugom Italijanski grad. shta ochekujete???

mAidi

pre 13 godina

Sta da radimo kada smo banana od zemlje. Inace francuski gradovi su sirom sveta poznati po svojim bezbednim ulicama...narocito predgradjima...

amazon

pre 13 godina

To nije nista, ovde u UK gde radim, na poslu imaju listu zemanja po riziku za financial crime. 4 kategorije, Srbija u poslednjoj, i to izabrana kao predstavnik te grupe. Osim Srbije, u istoj grupi su Siera Leone, Avganistan, Zimbabve i slicne drzave, iz evrope jedino Belorusija i mi. Albanija, Bosna, Rusija, Moldavija itd su u grupi 3... ali najgore je sto smo mi kao postavljeni kao primer iz te grupe... da se pokrijem usima... al zato cemo ih i razbiti u BG, sportski.

VladaNS

pre 13 godina

Kad neko preteruje onda ga bas preteruje. Da se desi nesto kao sto se nece nista desiti, nebi im pomogla ni armija ti elitnih. Kakve nebuloze. A kod njih kao mirno.... ma daj.... vise su oni imali u zadnjih par godina lupanja po ulicama nego mi. Kad se samo setim kako su gorela predgradja. Stvarno... debilizam.

Milan

pre 13 godina

Ovo je vec stvarno preterivanje, pa kad ce vise shvatiti da tenis sto se tice navijaca nije fudbal, a i povrh svega su losi i izgubice, toliko dizanja prasine samo sto ce da dodju da izgube, pokupe se i vrate se u njihovu "sigurnu" Francusku.

Mance

pre 13 godina

Po kom zakonu ce ta jedinica da obavlja duznost na nasoj teritoriji?! Pa fudbalski savez nije vodio u Djenovu najobicnije obezbedjenje jer ne bi imali zakonska prava da reaguju!

eMirko

pre 13 godina

Kakva bruka za zemlju domacina kad se sportisti , gosti, koje treba da domacinski primimo, toliko plase za svoju bezbednost da su zatrazili pomoc ne od bezbednosnih struktura Srbije, cak ne ni od obicne francuske policije ili Zandarma, vec tamo neke ultra-mega-giga specijalne jedinice..
KO da idu u Afganistan bre.

Nikola

pre 13 godina

Bas sam hteo da spopadam Monfisa...Sta su ti teniseri umislili,i cemu tolika pomama za tim finalem stvarno mi nije jasno..Sport nikad dosadniji i nedinamicniji,pola vremena prodje dok tapkaju lopticu pre servisa,bar tako Nadal i Djokovic.

ljiljana

pre 13 godina

Tražili STE-gledajte!Ja nisam TO tražila, ali sada moram, kao državljanka ove zemlje, zbog VAS, koji ste nas osramotili na svakom skupu, bilo da je to utakmica, mitinzi, parade, književne večeri, Peščanik, i da ne nabrajam dalje, da podnosim i snosim i podnosim posledice.O tome se radi, ljudi:o UZROCIMA!!!A većina komentara, naravno, kako to već biva kod nas, bavi se posledicama.Čuli ste, možda, za zamenu teza?

Slobodan

pre 13 godina

Prvo, po kom to zakonu se Francuzima daje za pravo da na teritoriju Republike Srbije šalju regularnu, ja bih rekao, vojno-policijsku jedinicu. Mislim da je to udar na naš državni integritet.

Drugo, ti Francuzi su stvarno smešni i neću mnogo komentarisati njihovu odluku, osim da bi ovo trebao biti dodatni motiv za naše momke da ih ispraše.

I treće, slažem se sa mitodorom da je najbolje da ih potpuno ignorišemo, nikakav senzacionalizam, čak ni gostoljublje. Samo formalnost, ništa drugo nisu ni zaslužili.

Srećno momci i da trofej ostane u Beogradu. Za Srbiju!

Vanja

pre 13 godina

Ja mislim da treba da kontaktiraju FBA za svaki slučaj . Ovo nije smešno , ovo je žalosno . Makar tenis može da se gleda slobodno . . .
Jeste Birs Taton ubijen , jesu se naši navijači vanalski poneli u Đenovi , ali ni Francuzi ništa nisu bolji .
Nole,Tipsareviću , Troicki , Zimonjiću pobeite u inat njima .

znanje-imanje

pre 13 godina

http://www.youtube.com/watch?v=pDrdAix0aOY&feature=player_embedded
Pa ima li kraja ludilu i gluposti?! Nema, znam, ali ipak... Još se i zovu RAID - to su im verovatno sponzori koje reklamiraju. Očekujem da ćemo ih lako prepoznati po zvuku Bzzzz Bzzzz Bzzzz koji ispuštaju i kablu koji im ide iz guze u priključak za struju! Od svega nabrojanog najviše me doima "čuvanje kanala Lamanš"?! Oni stoje na obali, u prugastim plavo-belim majicama, i opasno gledaju pa niko ne sme da priđe plaži? Ili plutaju u moru, držeći se za ruke sve do Dovera, i ne daju Golfskoj struji da napadne?
Nikako ne mogu da shvatim ali nijednu od tri moguće opcije:
1. Ovo je sve, kao i npr. stupidne izjave Foržea, deo stvaranja nervoze i inscenacije kao džokera bez kojeg francuzi znaju da im nema pobede?
2. Oni zaista veruju da su ugroženi? A ako to navodno jesu, oni zaista veruju da će ih desetak nabildovanih spasiti?
3. Galske nacionalne osobine arogancije i indignacije se moraju izraziti, pogotovu pri odlasku među divljake. Verovatno će nas i francuski ambasador ponovo potsetiti kako je njihov predsednik sačuvao beogradske mostove, kao deo tehnike sluđivanja urođenika apsurdnim idejama. Već zamišljam kako Zimonjić igra sa Lodrom sledeće sezone dubl a francuski specijalci upadaju na teren i vuku Nenada za uši čim mu se on približi "na tri metra udaljenosti".
Jedino smisleno mi je da ih ne šalju zbog zaštite Asteriksa i Obeliksa, to je samo fora. Šalju ih zbog čuvanja druida Getafiksa i magičnog napitka!
Američki igrači su, bez pratnje marinci-FBI-CIA-SEAL-blabla specijalaca, bili izvrsni u Beogradu. Jedva smo ih dobili, a njima se toliko dopalo da su došli na Serbian Open i, nezaštićeni među stotinama srba, obojica stigli u finale! Nadam se da će prilepljenosti francuskih Ramboa i prateća psihoza sterilnog koridora dodatno unervoziti njihove igrače i olakšati nam posao.
TSS je (ne)prodajom karata potvrdio svoj diletantizam. Podosta bih im oprostio ako bi inscenirali otprilike sledeće. Po pretstavljanju francuskog tima a pre našeg voditelj najavljuje i prisustvo RAID-divizije. Svetla se gase i reflektori obasjavaju specijalce pojedinačno, voditelj zapevava "incroyable... quel courage... félicitation de maman..." i sl. Devojčice prskaju specijalce pištoljima na vodu a naši uniformisani specijalci dezinsekcije im uručuju kese i pakete RAID proizvoda...
Napred Srbija!

THORGAL

pre 13 godina

Ne zmam čemu iščuđavanje.
Izgleda da većini i dalje nije jasno da smo banana republika i da kad bi Francuzi naredili,svi naši policajci i redari bi morali da napuste Arenu.
Meni je mnogo veća sramota ono što je Teniski savez uradio sa ulaznicama jer je onemogućio pravim navijačima da dođu na meč čime su na najdirektniji način odmogli našim teniserima.
Umesto da se Francuzima odseku noge od 15000 bučnih navijača Srbije koji će im celi meč zviždati i ometati ih što je u Dejvis kupu naravno legitimno,oni će igrati u pozorišnoj atmosferi za koju će se pobrinuti pozeri,političari,tajkuni,pripadnici našeg praziluk džet seta,sponzoruše,babe,dede,bračni parovi sa nevaspitanom dečurlijom koja derući se ometa naše tenisere prilkom servisa.
Naravno da će onih 1000 francuskih navijača bez problema nadjačati naše klince volontere kao protiv Češke pa će se Nole i ekipa osećati kao da igraju na gostujućem terenu.
Naši su ionako pod velikim pritiskom da moraju da uzmu Salataru a Francuzi su rasterećeni i posebno napaljeni posle sjajnih igara Monfisa i Ljodre u Parizu i baš zato im je toliko potrebna podrška domaćih navijača.
Ali pošto je funkcionerima našeg Saveza i našim političarima od pobede srpske reprezentacije,mnogo važnije da zarade pare i uvuku se Francuzima,plašim se da će im se ta želja i ostvariti.
I još nešto-nemam ništa protiv francuskih tenisera niti protiv francuskog naroda,ali francuska himna je simbol francuske države koja nas je bombardovala osiromašenim uranijumom i koja nam je otela deo teritorije.Zato ću u Areni sedeti za vreme intoniranja Marseljeze i iz sve snage joj zviždati.

marinac

pre 13 godina

Dok se dosadjuju mogli bi da provere gde su "isparile" karte. (Njak, 19. novembar 2010 11:06)

Ova ti je dobra, slatko sam se nasmejao....

Leo Krstin

pre 13 godina

Ovo je vest za Riplija!!Kako Francusko ministarstvo policije moze odluciti da salje specijalce u Beograd?Izvinite, zar smo mi francuska kolonija, pa oni to iz vekovne navike...
Interesuje me, da li su kontaktirali nas Mup (prvenstveno ministra Dacica!)
i da li je ta odluka doneta uz neki dogovor?To bi jos nekako bilo prihvatljivo, iako ne vidim nikakvu opasnost
a i nasa policija je dobro obucena.Zeleo bi da B92 malo detaljnije ispita ovu ponizavajucu odluku.
P.S. Setimo se da je mala Srbija odbila ultimatum velike monarhije (K&K) u vezi sa istragom posle Sarajevskog atentata, sto je rezultiralo
ratom, no verujem da nase NE sada, nebi imalo nikakvih posledica, ali bi pokazali da nismo bas "banana" drzavica!

doktor

pre 13 godina

Koliko je DEFETIZAM zahvatio ovu zemlju,najbolji primer su komentari tipa"E,moja Srbijo","Tako nam i treba"....Akp je npr.Francuz rekao da je nesto sto je evidentno crno belo,oni ce poverovati u to zdravih ociju...Znaju Francuzi da je ovde sigurno,kao sto i mi znamo...U Francuskoj kada je strajk gori pola zemlje,gledali smo to na vestima.. Patetika u cilju pritiska na domacina zarad dobrog rezultata!

MS-13

pre 13 godina

Ej, patriJote sto se mnogo pravite uvredjeni sto Francuzi dovode svoje specijalce, ajde prvo pronadjite i osudite ubice Francuza Tatona, pa osudite sve huligane, pardon, decu bez perspektive sto su demolirali centar Beograda pre mesec dana, i prestanite da slavite onog maskiranog kretena iz Djenove i njegovu bandu kao nacionalne heroje za pocetak, pa vas mozda svet jednom i bude tretirao kao normalnu zemlju i narod.

nemaveze

pre 13 godina

Šta je SRBI! Šta vam se ne svidja? Ubili ste onog navijača a niste sposobni ni da osudite ubice, i sad kao šokirani ste! Pometi svoju kuću pa posle negoduj za tudje prljavštine!

Kefalo

pre 13 godina

Strasno, jadno, cista provokacija, hoce da dobiju metch kao italijani, to moze samo da iznervira srpski narod i da ih bas isprebijaju u sred arene, mislim na pripadnike fra policije.
Kada je kojim stranim sportistima srpski narod naudio ili ucinio ista lose.
To je samo ponizavanje jedne drzave i naroda.
Mislim da bi to nasi teniseri trebali isto da traze kada budu dolazili na roland garos iduce godine, da se i mi pravimo malo idioti posto i onako al kaida preti francuskoj, da i nasa policija dobije 10 propusnica za roland garos.
Sad se najiskrenije nadam da cemo ih odvaliti i da ih posaljemo za pariz posle drugog dana devis kupa.
Kakav jadan gest ne mogu da verujem, i prestanite da pljujete po svojoj zemlji, svuda ima ispusta, i mrtvih navijaca, i huliganizma...
Ali nama Srbima je izgleda najlakse da pljujemo svoju zemlju.

Gradimir

pre 13 godina

Ovo je nevidjeno dosad u Evropi!
Ovo je politicki udarac preko sporta na suverenitet Drzave Srbije.
Ovo je bruka i sramota za svakog gradjanina Srbije.
Ovo je mizerija.
Ovo je ponizenje ispod donje crte.Za ovakav potez Franzuza se povlaci Ambasador iz Pariza na Dogovor.
Ovo je povod da se ide ispred Franzuske Ambasade u Beogradu.

v

pre 13 godina

Koliko god da nas ovo boli i koliko god da Francuzi svakako debelo preteruju, na kraju krajeva, sami smo krivi za ovo. Ubijen je francuski drzavljanin Taton, na sudjenju, koje traje li traje, ni jedan svedok se ne seca i ne prepoznaje ili preciznije ne sme da se seca i da prepozna siledije, iz prostog razloga sto od dobro organizovane huliganske bande nisu ni na koji nacin zasticeni. Pre nekih mesec dana, napadnut je Srpski fudbalski reprezentativac, a fudbalska utakmica u Djenovi je sa namerom prekinuta. Posle svega, uz odredjenu dozu podizanja tenzija, postoji razlog za strah, koji su Francuzi iskoristili. Tako da koliko god da je tenis druga prica, mada mozda i nije bar sto se Balkanaca tice-ako se sete Hrvatsko srpske tuce na AO, kod nekih moze postojati bojazan na DK nesto tako ne ponovi. Naravno da postoje i druge cinjenice koje ukazuju na suprotno, da tenzije izmedju Hrvata i Srba generalno splasnjavaju, kao i da je ovo ipak tenis. Te cinjenice oni ne vide ili ne zele da vide, i onda mozda i sa nekom drugom namerom osim same bezbednosti podizu temperaturu.

mile

pre 13 godina

Svako ima prvo da radi sta misli da treba. Mi ne treba da gubimo vreme sa tim vec da se fokusiramo na tenis. Cak i ove vesti samo nam skrecu fokus i energiju. A izgleda da Francuzi bas kao i Italijani uvek pokusavaju da igraju utakmicu pre samog pocetka sto stvarno nema veze sa sportom i ja se nadam b92 to vidi i ne pomaze im u tome.

security

pre 13 godina

sta se svi cudite, vrlo ste neupuceni, to je sve normalno i to skoro svi rade. I mi smo vodili nase specijalce u Hrvatsku da cuvaju nase tenisere kao i u Juznu Afriku na SP u fudbalu...

boban davinić

pre 13 godina

nole, janko, viktor i ostali naši napred. mi smo uz vas. očigledno da francuzi traže izgovor za poraz koji im sledi. nije potrebno uzbudjivati se zbog ovakvih poteza. samo koncentracija na teren i sportsko navijanje.

Komina

pre 13 godina

Znaci ti ocekujes da nas respektuju. Jer zbog toga sto to su nam, zbog nesposobnosti da upravljamo, uzeli 15% teritorije, ili sto nam udeljuju lovicu ko prosjacima, ili sto nam je pola naroda u inostranstvu da bi narod u zemlji mogao kako tako da zivi. Pa ti se zajebavas.

DM

pre 13 godina

Ovo je propaganda da bi se Srbija sto vise srozala, pa ako treba da nam zabrane takmicenja, imace opravdanja. Po svim statistikama Srbija nije ni bolja ni losija kad su sportska takmicenja u pitanju od ostalih zemalja u Evropi. Nazalost nasa "izvinjuivacka vlada" ce dozvoliti svakome da nas maltretira dokle god zeli, jer mi smo "lud narod sa pametnim vodjom"

Alekdandar

pre 13 godina

Pravo francuske delegacije je da zahteva nivo bezbednosti,koji im odgovara.Razlog zbog cega je pozvana francuska elitna jedinica pozvana da ih obezbedjuje jeste njihovo nepoverenje u nasu policiju,koja je i sama u losem finansijskom i materijalno tehnickom stanju.

nikola

pre 13 godina

ne dozvoliti drugoj policiji da ulazi na teritoriju srbije mogu da udju kao turisti i da kupe karte za teniske meceve i gledaju propast svoje reprezentacije

Bob Sent Kler

pre 13 godina

Imam predlog. Da u dvorani bude potpuni muk i samo aplauz kod mec poena (naravno naseg). Da ih jeza podidje od mucne tisine i ako Bog da da izgube 5-0. Kakva bi to pobeda bila!

Stela

pre 13 godina

Super. A mi cemo da se potrudimo da se Francuzi ne zadrze mnogo u Bgd -samo petak i subotu, pa nek odmah to popodne brisu kuci. Ne bi bilo fer da u doba krize uzimamo dnevnice za specijalce od usta gradjana Francuske.

Kurta

pre 13 godina

Gradimire, majstore. Odusevio si me. Slusaj, zbog ovakvog njihovog ponasanja treba im zapretiti vojnom intervencijom (kao kada su Ameri usli u Panamu). Nasa skupstina treba da razmotri da im smanji ekonomsku pomoc koju im dajemo a, kao stalna clanica saveta bezbednosti, organizovacemo donosenje rezolucije UN povodom ovog incidenta. Mozemo i da formiramo ad hoc sud za njihove zlocine. Pa covece, stvarno si dobar, ne mogu da se povratim od smeha. Daj kazi mi da li si stvarno ozbiljan u svom komentaru. Ako jesi, kazi mi malo o sebi (starost i obrazovanje).

Mario Bros

pre 13 godina

50? Pa sve i da su Rambo, kada dođe 5000 huligana džaba im. 1 na prema 100 ispada. Tako da bolje ne provocirati, rečenicama kao razbijači, da ne bi neko pomislio da treba da im pokaže šta su pravi razbijači.

Nemanja

pre 13 godina

Ovo je nevidjeno dosad u Evropi!
Ovo je politicki udarac preko sporta na suverenitet Drzave Srbije.
Ovo je bruka i sramota za svakog gradjanina Srbije.
Ovo je mizerija.
Ovo je ponizenje ispod donje crte.Za ovakav potez Franzuza se povlaci Ambasador iz Pariza na Dogovor.
Ovo je povod da se ide ispred Franzuske Ambasade u Beogradu.
(Gradimir, 19. novembar 2010 13:56)

Evo jos jednog setaca ispred stranih ambasada u Bg-u. Bolje bi ti bilo da prosetas malo dunavskom promenadom i da razmislis kakve si gluposti napisao u samo par redova.

dSaint

pre 13 godina

alo ljudi kakve veze imaju ovi specijalci sa brisom tatonom?!
ne dolaze oni da cuvaju njihove huligane, dolaze da obezbede svoje sportiste!
Nemojte mesati huligane i obicne gradjane! (kako kod nas tako i kod tih francuza)

Goca

pre 13 godina

Šta reći..... Nole bi ih verovatno poveo na pićence i kaficu u svoj restoran ali ..... nema veze i ovako će tamo biti gužva, slaviće se pobeda našeg tima tako da .. ma nema veze.....:))))

sima

pre 13 godina

DA..puknes! EJ, SPECIALCI- pa sto sa njima ne napravise red u Parizu, nego im deca popalise pola grada!
@ znanje-imanje: svaka cast u centar, kao i uvek! Vise iza oveg svega stoji, no to je mnogima sa ovog sajta nemoguce objasniti; posetite samo eurosport/yahoo sajt i..bice vam jasno- posle ceha pise tramlein- hvalospev a sada..treba sve to izmeniti..kakav je ovo DK kad samo DJOKOVICA gledamo..itd.;
Ali to su sile, to je kobajagi Evropa gde Svabe i Francuzi konce povlace( ovi zadnji sve manje) ostalo je boranije- tako je bilo vekovima- i ostace; a ..Srbina..Srbina samo sloga spasava- za mnoge antikvariat iz proslosti- ali dokazano istoriski!Nema tu patetike! Pogledajte 'moje' Holandane (odgovor za Radmilu-T) koji 'prete' izlaskom iz EU; sve je klimavo- ali dok se sila jos moze koristiti- ZASTO da ne?!

Nasi momci- GAS,GAS...

Brcko

pre 13 godina

A hoce i oni da budu naoruzani? Cak i u Areni? Zar to ne krsi zakon Srbije? Ma ko ih je pustio na nasu teritoriju, u 'aps sa njima pa deportacija!

malo se (ne) razumem

pre 13 godina

odmah organizovati nase Kobre i ako imamo jos kolju eltnu da prate ove RAID specijalce da kojim slucajem nisu neki teroristi, na svakog od njih po jedna crvena tacka snajpera na celo i sve pred tenisera, da se odvajaju od njih, da nam koji je pobegne, svako ko udje na teritoriju Srbije je potencijalni Terorista, znaci, postupi po zakonu, hapsi RIAD pripadnike, mozda su medju njima i Alzirski teroristi...

Vladan Jova

pre 13 godina

Ne krivim ja Francusku državu već ovu našu jadnu vladu koja ne može nikome ništa da garntuje na teritoriji Republike Srbije1 E jadi naši, nekada su državnici dolazili u Srbiju i šetali među narodom a danas ni stranim sportistima ovi ne mogu da garantuju sigurnost. Bruka i sramota1

IVORY

pre 13 godina

Ako je tako, ne dozvoliti im da unesu oruzije u Arenu, samo nam fali 20-ak tipova do zuba naoruzanih koji na nas gledaju ko na divljake.

Goran

pre 13 godina

Auuuu, znaci - nista od izlaska na mrezu :)

Salu na stranu majstori ... sto niste pricali o narusavanju integriteta hrvatske drzave, kada su nasi specijalci isli u Split? Ovo vam smeta, a ono nase je bilo OK? Ako se ljudi osecaju ugrozeno, neka vode svoje obezbedjenje. Naravno da NECE BITI NAORUZANI u sali, a verovatno nece smeti ni da unesu oruzje u Srbiju. Hajde opustite se malo i razmisljajte o tenisu, umesto da smisljate svakolike teorije zavere protiv nebeskog naroda.

Kvazipatriota

pre 13 godina

Jadni mi, kako je svet nepravedan! Nije valjda sve ovo zbog onog francuskog navijača što ga skorije mučki umlatiše usred naše dične prestonice? Ajde bogati...

Sale

pre 13 godina

Aha, 'ajde sad da vas vidim siledzije, udarite ako smete! Salu na stranu, svi mi vrlo dobro znamo zbog cega se dogadja ovo sa Francuzima. Jesmo li zasluzili? Jesmo. Jel ponizavajuce? Jeste. Shodno situaciji, ja predlazem da nasi predaju ovaj mec bez borbe, nema potrebe da se Francuzi plase i stavljaju na trosak bez potrebe.

silent

pre 13 godina

Francuzi su u pravu skroz,i ne znam sto se cudite!Ne ponizavaju nas oni vec to sami radimo,sta se sve desava(ne bih da nabrajam jer znate i sami),ne bi me zacudilo da su trazili igranje na neutralnom terenu! Ljudi su u fazonu -bolje spreciti katastrofu! Jednostavno takav smo narod, a dok sami to ne priznamo i ne preduzmemo nesto povodom toga,desavace nam se ovakve stvari..

makaj

pre 13 godina

jel se to meni cini ili se ovi sa zapada bolje brane od nasih navijaca-divljaka nego od onih terorista-dobrica koji im postavljaju bombe po stanicama i ko zna gdje.
eto gospodo kakvo zapad ima misljenje o nama, prece im je da nas uniste nego da zastite sami sebe.

nikol dž.femija

pre 13 godina

Kada je Srbija, nedavno, igrala mec Dejvis kupa U SPLITU, VODILA JE 20 SPECIJALACA koji su CUVALI SRPSKE tenisere.

Ne znam, a to je pitanje za novinare, ZASTO TADA NIJE BILA BOMBASTA NAJAVA u naslovu i tekstu ???

NARAVNO, to angažovanje specijalaca je SADA UOBICAJENO, i nema veze sa Srbijom posebno a ni sa Francuskom, to je sve politika i deo pozorista, deo predstava, to je deo 21. veka.

Zoran - Johanezburg

pre 13 godina

Za one koji to ne znaju - Reprezentacija Srbije je vodila tim specijalaca na SP u Juznu Afriku, sedeli su pored nas u Pretoriji na utakmici Srbija Gana, bese grupa kulturnih momaka, koji nisu imali potrebe da se pomere sa svojih mesta, ali su bili tu ako zatreba.

Kiza

pre 13 godina

Da se ne lazemo, Francuzi su u pravu. Dolaze u zemlju sa sledecim karakteristikama:

1. Srbija je vodila rat od 1991-1999 sa brutalnoscu koja nije vidjena u evropi od II sv rata. Jesu svi cinili zlocine, ali je Srbija bila jedina koja je bila sistematski autisticna i neosetljiva na spoljne apele (primeri Sarajeva, Srebrenice i Kosova).
2. Ubijen je premijer na nacin na koji se nije ubio u Evropi decenijama.
3. Organizovano je ubijen francuski navijac na nacin koji je nevidjen u Evropi. Sud nije u stanju da osudi organizatore i izvrsioci.
4. Srbinu koji u USA izvrsi krivicno delo, bekstvo organizuje ambasada Srbije.
5. Ponasanje i izgled "navijaca" u Italiji vise odgovara likovima iz Gospodara prstena nego ljudima.
6. Nije moguce odrzati "paradu pedera", koja se odrzava kao karneval u svakoj svestkoj metropoli godinama, a da ne padne velika tabacina.

Ne kazem, ima zemalja i sa losijom bezbednoscu od Srbije (Somalija, Avganistan i dr.), ali se tamo ne igra finale Devis Kupa. Dobro je da Francuzi uopste hoce da dodju ovde da igraju.

ko se jos seca Brisa Tatona

pre 13 godina

Koliko me samo nerviraju ovi komentari iznad tipa.. jao preteruju, jao ovo, jao ono..
Pa nemaju oni pamcenje ko mi Srbi od 2 dana pa da se igraju.
Ne sumnjam da im se nista ne bi dogodilo i bez cuvara, ali krvi smo mi a ne oni.

ceca

pre 13 godina

Pa to je zbog slucaja sa francuskim navijacem Tatonom i ne treba da nas cudi. Momak je ubijen u centru grada. Potpuno opravdan dolazak specijalaca.

Nekad bila srbija,sad nedodjija

pre 13 godina

hahah eto vam ga vas tenis gospodo,i dalje se brukamo.
samo napred,moze i tenk da parkirate ispred arene,da vas cuve sve zajedno haha.

Nikola

pre 13 godina

Bas sam hteo da spopadam Monfisa...Sta su ti teniseri umislili,i cemu tolika pomama za tim finalem stvarno mi nije jasno..Sport nikad dosadniji i nedinamicniji,pola vremena prodje dok tapkaju lopticu pre servisa,bar tako Nadal i Djokovic.

eMirko

pre 13 godina

Kakva bruka za zemlju domacina kad se sportisti , gosti, koje treba da domacinski primimo, toliko plase za svoju bezbednost da su zatrazili pomoc ne od bezbednosnih struktura Srbije, cak ne ni od obicne francuske policije ili Zandarma, vec tamo neke ultra-mega-giga specijalne jedinice..
KO da idu u Afganistan bre.

ja

pre 13 godina

Fudbaleri Arsenala zajedno sa Arsenom Vengerom a posebno navijaci tog kluba pohvalili su atmosferu na stadionu JNA i rekli da nista slicno nisu doziveli. Iz Beograda nose samo pozitivne utiske

Sa druge strane engleski novinari pisu o ratnoj zoni, ubijanju ljudi, NATO bombardovanju i svemu samo ne o onome sto je zapravo bilo u Beogradu

Sta da kazem osim prokleti smo, ko zna dokle ce da nas prati sve ono sto se desavalo 90-ih. Stranci na nas gledaju kao na najvece divljake, pa i kad nema nikakvih incidenata oni pisu da ih je bilo.

Ma posaljite celu francusku vojsku sa svih pola miliona vojnika, mada i tad je pitanje dal ce te biti zasticeni od decurlije koja ce biti u Areni

novisad

pre 13 godina

pa chemu chudjenje? u poslednjih dva meseca oni su chuli samo dve vesti koje su iz nashe zemlje izashle u grad. u prvom su nashi vandali rushili nashu prestonicu a u drugom Italijanski grad. shta ochekujete???

Gradimir

pre 13 godina

Ovo je nevidjeno dosad u Evropi!
Ovo je politicki udarac preko sporta na suverenitet Drzave Srbije.
Ovo je bruka i sramota za svakog gradjanina Srbije.
Ovo je mizerija.
Ovo je ponizenje ispod donje crte.Za ovakav potez Franzuza se povlaci Ambasador iz Pariza na Dogovor.
Ovo je povod da se ide ispred Franzuske Ambasade u Beogradu.

dragan

pre 13 godina

A ja sam mislio da su Francuzi nasi prijatelji a oni nas vide ko teroriste i salju nam antiteroristicu policiju. Ja im nebi dao da udju u Srbiju.Ovo stvarno nije vise normalno.Zalostan je ovaj svet postao.Francuzi nije rat u pianju samo se igra tenis .

ljiljana

pre 13 godina

Tražili STE-gledajte!Ja nisam TO tražila, ali sada moram, kao državljanka ove zemlje, zbog VAS, koji ste nas osramotili na svakom skupu, bilo da je to utakmica, mitinzi, parade, književne večeri, Peščanik, i da ne nabrajam dalje, da podnosim i snosim i podnosim posledice.O tome se radi, ljudi:o UZROCIMA!!!A većina komentara, naravno, kako to već biva kod nas, bavi se posledicama.Čuli ste, možda, za zamenu teza?

nemaveze

pre 13 godina

Šta je SRBI! Šta vam se ne svidja? Ubili ste onog navijača a niste sposobni ni da osudite ubice, i sad kao šokirani ste! Pometi svoju kuću pa posle negoduj za tudje prljavštine!

MS-13

pre 13 godina

Ej, patriJote sto se mnogo pravite uvredjeni sto Francuzi dovode svoje specijalce, ajde prvo pronadjite i osudite ubice Francuza Tatona, pa osudite sve huligane, pardon, decu bez perspektive sto su demolirali centar Beograda pre mesec dana, i prestanite da slavite onog maskiranog kretena iz Djenove i njegovu bandu kao nacionalne heroje za pocetak, pa vas mozda svet jednom i bude tretirao kao normalnu zemlju i narod.

Leo Krstin

pre 13 godina

Ovo je vest za Riplija!!Kako Francusko ministarstvo policije moze odluciti da salje specijalce u Beograd?Izvinite, zar smo mi francuska kolonija, pa oni to iz vekovne navike...
Interesuje me, da li su kontaktirali nas Mup (prvenstveno ministra Dacica!)
i da li je ta odluka doneta uz neki dogovor?To bi jos nekako bilo prihvatljivo, iako ne vidim nikakvu opasnost
a i nasa policija je dobro obucena.Zeleo bi da B92 malo detaljnije ispita ovu ponizavajucu odluku.
P.S. Setimo se da je mala Srbija odbila ultimatum velike monarhije (K&K) u vezi sa istragom posle Sarajevskog atentata, sto je rezultiralo
ratom, no verujem da nase NE sada, nebi imalo nikakvih posledica, ali bi pokazali da nismo bas "banana" drzavica!

Kefalo

pre 13 godina

Strasno, jadno, cista provokacija, hoce da dobiju metch kao italijani, to moze samo da iznervira srpski narod i da ih bas isprebijaju u sred arene, mislim na pripadnike fra policije.
Kada je kojim stranim sportistima srpski narod naudio ili ucinio ista lose.
To je samo ponizavanje jedne drzave i naroda.
Mislim da bi to nasi teniseri trebali isto da traze kada budu dolazili na roland garos iduce godine, da se i mi pravimo malo idioti posto i onako al kaida preti francuskoj, da i nasa policija dobije 10 propusnica za roland garos.
Sad se najiskrenije nadam da cemo ih odvaliti i da ih posaljemo za pariz posle drugog dana devis kupa.
Kakav jadan gest ne mogu da verujem, i prestanite da pljujete po svojoj zemlji, svuda ima ispusta, i mrtvih navijaca, i huliganizma...
Ali nama Srbima je izgleda najlakse da pljujemo svoju zemlju.

znanje-imanje

pre 13 godina

http://www.youtube.com/watch?v=pDrdAix0aOY&feature=player_embedded
Pa ima li kraja ludilu i gluposti?! Nema, znam, ali ipak... Još se i zovu RAID - to su im verovatno sponzori koje reklamiraju. Očekujem da ćemo ih lako prepoznati po zvuku Bzzzz Bzzzz Bzzzz koji ispuštaju i kablu koji im ide iz guze u priključak za struju! Od svega nabrojanog najviše me doima "čuvanje kanala Lamanš"?! Oni stoje na obali, u prugastim plavo-belim majicama, i opasno gledaju pa niko ne sme da priđe plaži? Ili plutaju u moru, držeći se za ruke sve do Dovera, i ne daju Golfskoj struji da napadne?
Nikako ne mogu da shvatim ali nijednu od tri moguće opcije:
1. Ovo je sve, kao i npr. stupidne izjave Foržea, deo stvaranja nervoze i inscenacije kao džokera bez kojeg francuzi znaju da im nema pobede?
2. Oni zaista veruju da su ugroženi? A ako to navodno jesu, oni zaista veruju da će ih desetak nabildovanih spasiti?
3. Galske nacionalne osobine arogancije i indignacije se moraju izraziti, pogotovu pri odlasku među divljake. Verovatno će nas i francuski ambasador ponovo potsetiti kako je njihov predsednik sačuvao beogradske mostove, kao deo tehnike sluđivanja urođenika apsurdnim idejama. Već zamišljam kako Zimonjić igra sa Lodrom sledeće sezone dubl a francuski specijalci upadaju na teren i vuku Nenada za uši čim mu se on približi "na tri metra udaljenosti".
Jedino smisleno mi je da ih ne šalju zbog zaštite Asteriksa i Obeliksa, to je samo fora. Šalju ih zbog čuvanja druida Getafiksa i magičnog napitka!
Američki igrači su, bez pratnje marinci-FBI-CIA-SEAL-blabla specijalaca, bili izvrsni u Beogradu. Jedva smo ih dobili, a njima se toliko dopalo da su došli na Serbian Open i, nezaštićeni među stotinama srba, obojica stigli u finale! Nadam se da će prilepljenosti francuskih Ramboa i prateća psihoza sterilnog koridora dodatno unervoziti njihove igrače i olakšati nam posao.
TSS je (ne)prodajom karata potvrdio svoj diletantizam. Podosta bih im oprostio ako bi inscenirali otprilike sledeće. Po pretstavljanju francuskog tima a pre našeg voditelj najavljuje i prisustvo RAID-divizije. Svetla se gase i reflektori obasjavaju specijalce pojedinačno, voditelj zapevava "incroyable... quel courage... félicitation de maman..." i sl. Devojčice prskaju specijalce pištoljima na vodu a naši uniformisani specijalci dezinsekcije im uručuju kese i pakete RAID proizvoda...
Napred Srbija!

dSaint

pre 13 godina

alo ljudi kakve veze imaju ovi specijalci sa brisom tatonom?!
ne dolaze oni da cuvaju njihove huligane, dolaze da obezbede svoje sportiste!
Nemojte mesati huligane i obicne gradjane! (kako kod nas tako i kod tih francuza)

v

pre 13 godina

Koliko god da nas ovo boli i koliko god da Francuzi svakako debelo preteruju, na kraju krajeva, sami smo krivi za ovo. Ubijen je francuski drzavljanin Taton, na sudjenju, koje traje li traje, ni jedan svedok se ne seca i ne prepoznaje ili preciznije ne sme da se seca i da prepozna siledije, iz prostog razloga sto od dobro organizovane huliganske bande nisu ni na koji nacin zasticeni. Pre nekih mesec dana, napadnut je Srpski fudbalski reprezentativac, a fudbalska utakmica u Djenovi je sa namerom prekinuta. Posle svega, uz odredjenu dozu podizanja tenzija, postoji razlog za strah, koji su Francuzi iskoristili. Tako da koliko god da je tenis druga prica, mada mozda i nije bar sto se Balkanaca tice-ako se sete Hrvatsko srpske tuce na AO, kod nekih moze postojati bojazan na DK nesto tako ne ponovi. Naravno da postoje i druge cinjenice koje ukazuju na suprotno, da tenzije izmedju Hrvata i Srba generalno splasnjavaju, kao i da je ovo ipak tenis. Te cinjenice oni ne vide ili ne zele da vide, i onda mozda i sa nekom drugom namerom osim same bezbednosti podizu temperaturu.

THORGAL

pre 13 godina

Ne zmam čemu iščuđavanje.
Izgleda da većini i dalje nije jasno da smo banana republika i da kad bi Francuzi naredili,svi naši policajci i redari bi morali da napuste Arenu.
Meni je mnogo veća sramota ono što je Teniski savez uradio sa ulaznicama jer je onemogućio pravim navijačima da dođu na meč čime su na najdirektniji način odmogli našim teniserima.
Umesto da se Francuzima odseku noge od 15000 bučnih navijača Srbije koji će im celi meč zviždati i ometati ih što je u Dejvis kupu naravno legitimno,oni će igrati u pozorišnoj atmosferi za koju će se pobrinuti pozeri,političari,tajkuni,pripadnici našeg praziluk džet seta,sponzoruše,babe,dede,bračni parovi sa nevaspitanom dečurlijom koja derući se ometa naše tenisere prilkom servisa.
Naravno da će onih 1000 francuskih navijača bez problema nadjačati naše klince volontere kao protiv Češke pa će se Nole i ekipa osećati kao da igraju na gostujućem terenu.
Naši su ionako pod velikim pritiskom da moraju da uzmu Salataru a Francuzi su rasterećeni i posebno napaljeni posle sjajnih igara Monfisa i Ljodre u Parizu i baš zato im je toliko potrebna podrška domaćih navijača.
Ali pošto je funkcionerima našeg Saveza i našim političarima od pobede srpske reprezentacije,mnogo važnije da zarade pare i uvuku se Francuzima,plašim se da će im se ta želja i ostvariti.
I još nešto-nemam ništa protiv francuskih tenisera niti protiv francuskog naroda,ali francuska himna je simbol francuske države koja nas je bombardovala osiromašenim uranijumom i koja nam je otela deo teritorije.Zato ću u Areni sedeti za vreme intoniranja Marseljeze i iz sve snage joj zviždati.

Radmila T-P.

pre 13 godina

Ako je ova nebulozna vest tačna mislim da će francuski teniseri doputovati u Beograd pod velikim stresom, jadni oni... šta im priređuje paranoični Forže. Mi smo igrali u Splitu, kod nas igrali hrvatski teniseri i nikom dlaka s glave nije falila a oni upadaju kod nas sa antiterorističkom jedinicom da štite drugare naših tenisera od "opasnih" teniskih navijača koji su u najvećem broju osnovci, srednjoškolci i studenti. Mislim da bi visoki zvaničnici Evropske Unije trebali da u Evropski ustav ubace mogućnost izbacivanja iz EU i da Francusku izbace dok ne uvežba poštovanje evropskih standarda.

Alekdandar

pre 13 godina

Pravo francuske delegacije je da zahteva nivo bezbednosti,koji im odgovara.Razlog zbog cega je pozvana francuska elitna jedinica pozvana da ih obezbedjuje jeste njihovo nepoverenje u nasu policiju,koja je i sama u losem finansijskom i materijalno tehnickom stanju.

Slobodan

pre 13 godina

Prvo, po kom to zakonu se Francuzima daje za pravo da na teritoriju Republike Srbije šalju regularnu, ja bih rekao, vojno-policijsku jedinicu. Mislim da je to udar na naš državni integritet.

Drugo, ti Francuzi su stvarno smešni i neću mnogo komentarisati njihovu odluku, osim da bi ovo trebao biti dodatni motiv za naše momke da ih ispraše.

I treće, slažem se sa mitodorom da je najbolje da ih potpuno ignorišemo, nikakav senzacionalizam, čak ni gostoljublje. Samo formalnost, ništa drugo nisu ni zaslužili.

Srećno momci i da trofej ostane u Beogradu. Za Srbiju!

Kvazipatriota

pre 13 godina

Jadni mi, kako je svet nepravedan! Nije valjda sve ovo zbog onog francuskog navijača što ga skorije mučki umlatiše usred naše dične prestonice? Ajde bogati...

Milan

pre 13 godina

Ovo je vec stvarno preterivanje, pa kad ce vise shvatiti da tenis sto se tice navijaca nije fudbal, a i povrh svega su losi i izgubice, toliko dizanja prasine samo sto ce da dodju da izgube, pokupe se i vrate se u njihovu "sigurnu" Francusku.

Vanja

pre 13 godina

Ja mislim da treba da kontaktiraju FBA za svaki slučaj . Ovo nije smešno , ovo je žalosno . Makar tenis može da se gleda slobodno . . .
Jeste Birs Taton ubijen , jesu se naši navijači vanalski poneli u Đenovi , ali ni Francuzi ništa nisu bolji .
Nole,Tipsareviću , Troicki , Zimonjiću pobeite u inat njima .

Brcko

pre 13 godina

A hoce i oni da budu naoruzani? Cak i u Areni? Zar to ne krsi zakon Srbije? Ma ko ih je pustio na nasu teritoriju, u 'aps sa njima pa deportacija!

malo se (ne) razumem

pre 13 godina

odmah organizovati nase Kobre i ako imamo jos kolju eltnu da prate ove RAID specijalce da kojim slucajem nisu neki teroristi, na svakog od njih po jedna crvena tacka snajpera na celo i sve pred tenisera, da se odvajaju od njih, da nam koji je pobegne, svako ko udje na teritoriju Srbije je potencijalni Terorista, znaci, postupi po zakonu, hapsi RIAD pripadnike, mozda su medju njima i Alzirski teroristi...

VladaNS

pre 13 godina

Kad neko preteruje onda ga bas preteruje. Da se desi nesto kao sto se nece nista desiti, nebi im pomogla ni armija ti elitnih. Kakve nebuloze. A kod njih kao mirno.... ma daj.... vise su oni imali u zadnjih par godina lupanja po ulicama nego mi. Kad se samo setim kako su gorela predgradja. Stvarno... debilizam.

nikola

pre 13 godina

ne dozvoliti drugoj policiji da ulazi na teritoriju srbije mogu da udju kao turisti i da kupe karte za teniske meceve i gledaju propast svoje reprezentacije

mitodoro

pre 13 godina

Mogu da razumem da imamo loš imidž u svetu zbog ekstremnih navijača ali ovo je stvarno preterano. Mislim da bi francuze kad dođu u Beograd, trebalo potpuno ignorisati, ma ne samo da im niko ne priđe ni na 100 m, nego da ih i mediji (novinari i televizija potupno ignorišu, npr. prazna sala za press konferenciju, minimalni kontakti od strane našeg teniskog sveza i sl.

Bob Sent Kler

pre 13 godina

Imam predlog. Da u dvorani bude potpuni muk i samo aplauz kod mec poena (naravno naseg). Da ih jeza podidje od mucne tisine i ako Bog da da izgube 5-0. Kakva bi to pobeda bila!

Mario Bros

pre 13 godina

50? Pa sve i da su Rambo, kada dođe 5000 huligana džaba im. 1 na prema 100 ispada. Tako da bolje ne provocirati, rečenicama kao razbijači, da ne bi neko pomislio da treba da im pokaže šta su pravi razbijači.

DM

pre 13 godina

Ovo je propaganda da bi se Srbija sto vise srozala, pa ako treba da nam zabrane takmicenja, imace opravdanja. Po svim statistikama Srbija nije ni bolja ni losija kad su sportska takmicenja u pitanju od ostalih zemalja u Evropi. Nazalost nasa "izvinjuivacka vlada" ce dozvoliti svakome da nas maltretira dokle god zeli, jer mi smo "lud narod sa pametnim vodjom"

Vladan Jova

pre 13 godina

Ne krivim ja Francusku državu već ovu našu jadnu vladu koja ne može nikome ništa da garntuje na teritoriji Republike Srbije1 E jadi naši, nekada su državnici dolazili u Srbiju i šetali među narodom a danas ni stranim sportistima ovi ne mogu da garantuju sigurnost. Bruka i sramota1

doktor

pre 13 godina

Koliko je DEFETIZAM zahvatio ovu zemlju,najbolji primer su komentari tipa"E,moja Srbijo","Tako nam i treba"....Akp je npr.Francuz rekao da je nesto sto je evidentno crno belo,oni ce poverovati u to zdravih ociju...Znaju Francuzi da je ovde sigurno,kao sto i mi znamo...U Francuskoj kada je strajk gori pola zemlje,gledali smo to na vestima.. Patetika u cilju pritiska na domacina zarad dobrog rezultata!

Nemanja

pre 13 godina

Ovo je nevidjeno dosad u Evropi!
Ovo je politicki udarac preko sporta na suverenitet Drzave Srbije.
Ovo je bruka i sramota za svakog gradjanina Srbije.
Ovo je mizerija.
Ovo je ponizenje ispod donje crte.Za ovakav potez Franzuza se povlaci Ambasador iz Pariza na Dogovor.
Ovo je povod da se ide ispred Franzuske Ambasade u Beogradu.
(Gradimir, 19. novembar 2010 13:56)

Evo jos jednog setaca ispred stranih ambasada u Bg-u. Bolje bi ti bilo da prosetas malo dunavskom promenadom i da razmislis kakve si gluposti napisao u samo par redova.

Mance

pre 13 godina

Po kom zakonu ce ta jedinica da obavlja duznost na nasoj teritoriji?! Pa fudbalski savez nije vodio u Djenovu najobicnije obezbedjenje jer ne bi imali zakonska prava da reaguju!

mAidi

pre 13 godina

Sta da radimo kada smo banana od zemlje. Inace francuski gradovi su sirom sveta poznati po svojim bezbednim ulicama...narocito predgradjima...

Komina

pre 13 godina

Znaci ti ocekujes da nas respektuju. Jer zbog toga sto to su nam, zbog nesposobnosti da upravljamo, uzeli 15% teritorije, ili sto nam udeljuju lovicu ko prosjacima, ili sto nam je pola naroda u inostranstvu da bi narod u zemlji mogao kako tako da zivi. Pa ti se zajebavas.

silent

pre 13 godina

Francuzi su u pravu skroz,i ne znam sto se cudite!Ne ponizavaju nas oni vec to sami radimo,sta se sve desava(ne bih da nabrajam jer znate i sami),ne bi me zacudilo da su trazili igranje na neutralnom terenu! Ljudi su u fazonu -bolje spreciti katastrofu! Jednostavno takav smo narod, a dok sami to ne priznamo i ne preduzmemo nesto povodom toga,desavace nam se ovakve stvari..

sima

pre 13 godina

DA..puknes! EJ, SPECIALCI- pa sto sa njima ne napravise red u Parizu, nego im deca popalise pola grada!
@ znanje-imanje: svaka cast u centar, kao i uvek! Vise iza oveg svega stoji, no to je mnogima sa ovog sajta nemoguce objasniti; posetite samo eurosport/yahoo sajt i..bice vam jasno- posle ceha pise tramlein- hvalospev a sada..treba sve to izmeniti..kakav je ovo DK kad samo DJOKOVICA gledamo..itd.;
Ali to su sile, to je kobajagi Evropa gde Svabe i Francuzi konce povlace( ovi zadnji sve manje) ostalo je boranije- tako je bilo vekovima- i ostace; a ..Srbina..Srbina samo sloga spasava- za mnoge antikvariat iz proslosti- ali dokazano istoriski!Nema tu patetike! Pogledajte 'moje' Holandane (odgovor za Radmilu-T) koji 'prete' izlaskom iz EU; sve je klimavo- ali dok se sila jos moze koristiti- ZASTO da ne?!

Nasi momci- GAS,GAS...

boban davinić

pre 13 godina

nole, janko, viktor i ostali naši napred. mi smo uz vas. očigledno da francuzi traže izgovor za poraz koji im sledi. nije potrebno uzbudjivati se zbog ovakvih poteza. samo koncentracija na teren i sportsko navijanje.

security

pre 13 godina

sta se svi cudite, vrlo ste neupuceni, to je sve normalno i to skoro svi rade. I mi smo vodili nase specijalce u Hrvatsku da cuvaju nase tenisere kao i u Juznu Afriku na SP u fudbalu...

amazon

pre 13 godina

To nije nista, ovde u UK gde radim, na poslu imaju listu zemanja po riziku za financial crime. 4 kategorije, Srbija u poslednjoj, i to izabrana kao predstavnik te grupe. Osim Srbije, u istoj grupi su Siera Leone, Avganistan, Zimbabve i slicne drzave, iz evrope jedino Belorusija i mi. Albanija, Bosna, Rusija, Moldavija itd su u grupi 3... ali najgore je sto smo mi kao postavljeni kao primer iz te grupe... da se pokrijem usima... al zato cemo ih i razbiti u BG, sportski.

mile

pre 13 godina

Svako ima prvo da radi sta misli da treba. Mi ne treba da gubimo vreme sa tim vec da se fokusiramo na tenis. Cak i ove vesti samo nam skrecu fokus i energiju. A izgleda da Francuzi bas kao i Italijani uvek pokusavaju da igraju utakmicu pre samog pocetka sto stvarno nema veze sa sportom i ja se nadam b92 to vidi i ne pomaze im u tome.

Sale

pre 13 godina

Aha, 'ajde sad da vas vidim siledzije, udarite ako smete! Salu na stranu, svi mi vrlo dobro znamo zbog cega se dogadja ovo sa Francuzima. Jesmo li zasluzili? Jesmo. Jel ponizavajuce? Jeste. Shodno situaciji, ja predlazem da nasi predaju ovaj mec bez borbe, nema potrebe da se Francuzi plase i stavljaju na trosak bez potrebe.

IVORY

pre 13 godina

Ako je tako, ne dozvoliti im da unesu oruzije u Arenu, samo nam fali 20-ak tipova do zuba naoruzanih koji na nas gledaju ko na divljake.

Kurta

pre 13 godina

Gradimire, majstore. Odusevio si me. Slusaj, zbog ovakvog njihovog ponasanja treba im zapretiti vojnom intervencijom (kao kada su Ameri usli u Panamu). Nasa skupstina treba da razmotri da im smanji ekonomsku pomoc koju im dajemo a, kao stalna clanica saveta bezbednosti, organizovacemo donosenje rezolucije UN povodom ovog incidenta. Mozemo i da formiramo ad hoc sud za njihove zlocine. Pa covece, stvarno si dobar, ne mogu da se povratim od smeha. Daj kazi mi da li si stvarno ozbiljan u svom komentaru. Ako jesi, kazi mi malo o sebi (starost i obrazovanje).

Goran

pre 13 godina

Auuuu, znaci - nista od izlaska na mrezu :)

Salu na stranu majstori ... sto niste pricali o narusavanju integriteta hrvatske drzave, kada su nasi specijalci isli u Split? Ovo vam smeta, a ono nase je bilo OK? Ako se ljudi osecaju ugrozeno, neka vode svoje obezbedjenje. Naravno da NECE BITI NAORUZANI u sali, a verovatno nece smeti ni da unesu oruzje u Srbiju. Hajde opustite se malo i razmisljajte o tenisu, umesto da smisljate svakolike teorije zavere protiv nebeskog naroda.

Goca

pre 13 godina

Šta reći..... Nole bi ih verovatno poveo na pićence i kaficu u svoj restoran ali ..... nema veze i ovako će tamo biti gužva, slaviće se pobeda našeg tima tako da .. ma nema veze.....:))))

Stela

pre 13 godina

Super. A mi cemo da se potrudimo da se Francuzi ne zadrze mnogo u Bgd -samo petak i subotu, pa nek odmah to popodne brisu kuci. Ne bi bilo fer da u doba krize uzimamo dnevnice za specijalce od usta gradjana Francuske.

Zoran - Johanezburg

pre 13 godina

Za one koji to ne znaju - Reprezentacija Srbije je vodila tim specijalaca na SP u Juznu Afriku, sedeli su pored nas u Pretoriji na utakmici Srbija Gana, bese grupa kulturnih momaka, koji nisu imali potrebe da se pomere sa svojih mesta, ali su bili tu ako zatreba.

makaj

pre 13 godina

jel se to meni cini ili se ovi sa zapada bolje brane od nasih navijaca-divljaka nego od onih terorista-dobrica koji im postavljaju bombe po stanicama i ko zna gdje.
eto gospodo kakvo zapad ima misljenje o nama, prece im je da nas uniste nego da zastite sami sebe.

marinac

pre 13 godina

Dok se dosadjuju mogli bi da provere gde su "isparile" karte. (Njak, 19. novembar 2010 11:06)

Ova ti je dobra, slatko sam se nasmejao....

nikol dž.femija

pre 13 godina

Kada je Srbija, nedavno, igrala mec Dejvis kupa U SPLITU, VODILA JE 20 SPECIJALACA koji su CUVALI SRPSKE tenisere.

Ne znam, a to je pitanje za novinare, ZASTO TADA NIJE BILA BOMBASTA NAJAVA u naslovu i tekstu ???

NARAVNO, to angažovanje specijalaca je SADA UOBICAJENO, i nema veze sa Srbijom posebno a ni sa Francuskom, to je sve politika i deo pozorista, deo predstava, to je deo 21. veka.