Četvrtak, 19.08.2010.

21:09

LE: Odlični Tošić i Jovanović

Srpski reprezentativac Zoran Tošić postigao je dva pogotka u pobedi moskovskog CSKA nad Anortosisom sa Kipra sa 4:0.

Izvor: B92

LE: Odlièni Tošiæ i Jovanoviæ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

nogometaš

pre 13 godina

Ja.

U pravu si,Partizan je imao rezultate kao i ovo troje zajedno,izgubio je jedno petnaestak,dvadeset utakmica.Otprilike kao i ovo troje zajedno,potpuno si u pravu.

Grobar Iz Australije

pre 13 godina

Uvidice Mancester Junajted kakvi veliku gresku su napravili...Tosic ce ove godine biti JEDAN od glavnih u Evropi,zapamtite ovo.

johny

pre 13 godina

Partizanovo dijete
(Žare, 19. avgust 2010 23:28)
kao sto sam i ja partizanovo dete, pa oni jos duguju pare banatu za njega
(johny, 20. avgust 2010 11:54)

i ti si kao znao za tosica dok je igrao u banatu? pa nisi sinko nisi. decko se afirmisao u partizanu i zato je partizanovo dete!
(realno, 20. avgust 2010 13:54)
pa znao sam jer on je paznju skrenuo igrom za mladu reprezentaciju na ep posle povrede krasica, i vec tada je imao sansu da ode preko ali je on izabrao partizan a to je vec sasvim druga prica

mate mišo statist i čar

pre 13 godina

Ljudi s kim je igrao D. Zg?
Daj bre za njih je Ril konkurencija a ne D.Zg koji je tu i tamo kvalitetan tim..
(Nikopol, 20. avgust 2010 17:43)

Ako misliš na Gyor, oni su ipak izbacili Montpellier, 5. (falila im 3 boda za direktan plasman u Ligu Šampiona) ekipu francuske lige prošle sezone.

ja

pre 13 godina

Sta su se ovi hrvati toliko razmahali ? Racunica je jasna - Partizan je u poslednjih 10 godina imao u Evropi rezultate kao dinamo, zvezda i hajduk zajedno

armada

pre 13 godina

(delija zagreb, 20. avgust 2010 01:34)

Prijatelju moj najvažnije je da je tvoja Zvezda ispala od onih kako se ono zovu, neki Slovani ili tako nešto...Slovaci brate mili...druga liga europe...vjeruj mi prijatelju da Dinamo iako ne navijam za njega jer sam Armadaš ima perspektivu za razliku od siromašnih srpskih klubova...Dinamo ima puno love i oni će sa ovim ozbiljnim trenerom za 2 godine biti u rangu Ajaxa, Anderlechta i takvih ekipa dok Partizan a pogotovu tvoja raspala Zvezda neće ni pretkolo moći proći...pare rade svoje...za Hajduk se mora reći da su imali sreće ali mora se i reći da imaju Ibričića koji je klasa i Poljud koji je stvarno njihov 12 igrač koji im može podići agresivnost i vjeru koja u takvim trenucima nadomjesti manjak kvalitete i utjera strah u kosti protivniku...povucite paralelu sa Partizanom u košarci i njegovim Pionirom...mislim nije mi u unteresu ponižavati Srpsku nogometnu scenu jer i naša Hrvatska je u banani ali ipak smo malkice ispred vas ali za to je zaslužan samo Dinamo koji je u par proteklih godina ostvario solidne rezultate u Euroligi premda i to nije ništa jer nije prošao skupinu nijednom...uglavnom sve to ukazuje da treba oformiti Yugo ligu i privući jače sponzore i naravno više ljudi na stadionima...to bi podiglo kvalitetu svim klubovima i za jedno 5 godina naši klubovi bi bili u rangu turskih, ruskih, ukrajinskih, nizozemskih, pa možda čak i francuskih klubova...dotad smo pušiona

bagi arapin

pre 13 godina

NIJE LAKO !!! Signori Italiani,ima problema kako će izgovarati TOŠIĆ,ali TOŠKE će ih primorati da nauče i da TUTA NUOTE 12 otobre ogni Italliano sognare tuo nome.Sledećeg dana Italia cela se pita kako da taj dečak igra u Rusiji ane igra SERIA A.Trenutno smo za ovog igrača bolji u odnosu na azzure,moramo to iskoristiti već na prvoj utakmici ,samo hrabro NAPRED ORLOVI.

Kuruz

pre 13 godina

Šta sve neću videti ovde.
Valensija je prošle godine bio najbolji asistent u Mančesteru i jedan od najboljih u ligi. Jedini krilni igrač od kojeg je Tošić trenutno bolji je Obertan. Park je bolji u odbrani, Nani i Valensija u napadu, a svi su snažniji od njega.

GLORY MAN UNITED

Stefan Herceg-Novi

pre 13 godina

(bbb_beograd, 20. avgust 2010 12:47) :
Pitas gdje je Zvezda?Zvezda je decko bila prvak evrope i svijeta,a vama hrvatima i grobarima to bas mnogo smeta.Svi ovi sto su ti lajkovali komentar su grobari 100%.Ko ste vi da se podsmijavate jednom fudbalskom gigantu kakav je Crvena Zvezda?Zvezda nisu samo rezultati u poslednjih par sezona vec citava istorija od nastanka pa naovamo.Jel se sjecas decko sta vam je ta Zvezda radila u zajednickoj ligi?Nemate vi cime da se hvalite u odnosu na nasu Zvezdu,pocev od navijaca i trofeja pa nadalje.Zvezda je trenutno zapala u krizu ali ni vasa sporedna uloga u ligi evrope nije neki uspjeh zato psssttt...Uostalo dodjite malo vi i grobari u Zvezdin muzej pa ce vam sve biti jasno.A sto se tice navijaca stvarno mi vas je zao.Ono sta rade delije na mecu sa Smederevom je bolje od bilo kakve vase predstave u evropi.Torcida,BBB i grobari da se skupe zajedno ne bi delijama mogli vode da donesu...

NewMessiah

pre 13 godina

Od velike četvorke ostala samo velika trojka. Što se to kod vas sa "Zvezdom" događa? Od nekad velikog kluba izgleda ostale samo uspomene "Ciganima".

realno

pre 13 godina

Partizanovo dijete
(Žare, 19. avgust 2010 23:28)
kao sto sam i ja partizanovo dete, pa oni jos duguju pare banatu za njega
(johny, 20. avgust 2010 11:54)

i ti si kao znao za tosica dok je igrao u banatu? pa nisi sinko nisi. decko se afirmisao u partizanu i zato je partizanovo dete!

mate mišo: provokator ili zafrkant?

pre 13 godina

Jel gledao neko Zvezdu veceras?
(MimiBK1, 20. avgust 2010 01:21)

Budući je riječ o najvećem klubu Balkana, oni se ne 'zamajavaju' ovakvim marginalnim takmičenjem. :D

Delijaaaa

pre 13 godina

BRAVO! Zvezda je ispala od Slovana jer nije imala sreće iako je Slovan velika ekipa za razliku od šibicara iz Rumunije koji nisu pobedili ozbiljnog protivnika u povesti i Mađara koji su smešni. A Partizan će u ligu prvaka, ako je Dinamo dobio taj Anderlekt tamo, Partizan će da ih razbije...
A i bolje igrati samo srpsku ligu nego evropsku ligu sa tim "igračima" kao što ih imaju šahovničari.
Šerif, brate - Šerif - hahahaha!! Petržalka, brate - Petržalka!!

a gdje je zvijezda?

pre 13 godina

""""Da je Dinamo ovako odigrao protiv Sheriffa, Liga Prvaka bi se igrala u Zagrebu. Al ni ovo nije loše 2 HRV kluba u LE."""

nemoj nas nasmijavati. Ligu prvaka da igra ta sprdnja zvana dinamo zagreb. Za dinamo je dobro da ne igraju ligu prvaka, jer bila bi velik,a prevelika bruka kada bi svaku tekmu dobili 5-6 komada bilo da igraju u ZG ili vani. Bolje je da ne igrate ligu prvaka.

dinamo je danas igrao isto kao i protiv serifa, samo su ovi jadnici iz mađarske amateri koji jedva da išta znaju. oni su na razini varteksa, rijeke ili dragovoljca.

ako budete imali dva kluba u euro ligi to je vas hrvate jako veliki uspjeh, jer te vam je liga jadna, te su vam dinamo i hajduk smijurija i sprdačina od klubova zadnjih 10 godina. inače u euro ligi hajduk najvjerojatnije gubi svih 6 tekmi,teško da će ikoga pobjediti, hajduk će ući u euro ligu ISKLJUČIVO zato jer je imao VELIKU sreću kod ždrijeba, dinamo još veću, a sam dinamo će osvojiti bod ili dva, možda čudom tri boda u euro ligi, dakle kao i svake sezone. To je vaša realnost.
(delija zagreb, 20. avgust 2010 01:34)

auuuu kako nekog boliiiii!!!!

bbb_beograd

pre 13 godina

(delija zagreb, 20. avgust 2010 01:34)

ti imas toliki kompleks da je to neopisivo i toliku mrznju gajis da je nevjerovvatno to.

Prvo da krenemo sa usporedbom lige hrvatske i srpske

22.Croatia 14.450
28.Serbia 13.120

mislim da sve se vidi sto se tice uspjeha hrvatske sto cemo imati dva predstavnika u skupini je uspjeh naravno!! vi nikad to niste imali i sa takvom zvezdom niti cete ikad imat , sto se tice lige prvaka dinamo je igrao ligu prvaka 2 puta 1999 i 2000 u prvoj sezoni bio drugi u skupini no tada je samo pobjednik prolazio dalje u drugoj sezoni 6 bodova dok je hajduk takodjer igrao ligu prvaka 1995 i dogurao do 1/4 finala i ispao od prvaka europe ajaxa. sto se tice eurolige dinamo osvaja tri boda??? pa dinamo je svake sezone u europskoj ligi do zandjeg kola ostajao u realnim sansama za prezimljavanje a gdje je tvoja zvezda?? :))

pozdrav normalnim ljudima

torcad u

pre 13 godina

delija zagreb

kao prvo ako ti nepaše Hrvatska zašto ne o.....š iz nje,velika je zemaljska kugla,drugo ako je naša liga jadne pa kakva je vaša,koeficijenti su vam lošiji,na rang listi ste iza nas,i imate opet smo jednog a mi dva u Europi,i treće vidim ti si delija,pa di ćete vi igrati, Partizan vas dere u svim sportovima u Srbiji i jedina su svijetla točka Srbije u klupskim sportovima, zato delijo pokrij se po ušima i traži vizu, adiooo

Andrija

pre 13 godina

Lepo je sto je Tosic posigao dva gola ali protiv kog protivnika??? Kad uvali gol nekom vecem timu onda ce biti dostojan prve postave A tima. Mlad je i mora jos mnogo da radi na sebi. Slazem se i za Zigica i Pantelica - morace mnogo vise da pruze. Tosic na njihovo mesto??? Pa hajde onda da Baneta i Vidica stavimo u napad posto oni definitivno imaju nabolji skok u timu. Samo hrabro momci, samo hrabro i dajmo im malo vremena!!!

Darko R.

pre 13 godina

Ne, nemoj slucajno Anticu da pustis Tosica u prvu postavu. Predlazem da se zigicu i pantelicu ponudi dozivotni ugovor i garancija da ce igrati svaku utakmicu u reprezentaciji bez obzira sto su zajedno na 100 utakmica dali 15 golova! Sramota bre, velika sramota! I onda kada ja napisem da sam na mestu Tosica, Kacara, Mrdje ne bih vise nikada zaigrao za reprezentaciju dokle god dinosaurusi imaju zagarantovano mesto u prvoj postavi, likovi mi nalupaju 200 minusa! P.S Voleo bi da Tosic zaigra jos bolje, pa da to uvidi Ferguson i onda da im ga CSKA proda za 35-40 miliona!!!

johny

pre 13 godina

Kakav bre Lukovic, pa zbog njega smo i ispali na SP. Za njega je Subotic doktor, sto je i pokazao mb=nogo puta do sad.
(string, 19. avgust 2010 22:47)
pa lukovic je bio mozda i nas najbolji igrac na sp, ako cemo iskreno vidic je imao vise kikseva od njega

antiću sad stvarno ODLAZI

pre 13 godina

Tle trebao si da oteraš ovog propalog Antića.
Čovek je najveći krivac za neuspeh na SP.
Sve ste mu omogućili što je tražio.
Ako nije imao motivacije i ako je primao 120.000 evra mesečno koliko će je sad imati.
Njegovo insistiranje na Stojkoviću, Panteliću i Žigiću je pokazalo da nije ništa dugačiji od Santrača ili Petkovića.
Ovo sve pišem zbog Tošića koji je i u našim pripremnim utakmicama bio najbolji igrač, igrač koji je asistirao i davao golove.

Nemanja

pre 13 godina

#
# Evo jos jedan dokaz da Slovan nije nimalo naivna ekipa,igrali su egal zavrsnicu sa stabilnim i renomiranim nemackim bundesligasem Stutgartom i primili gol u samom finisu utakmice.Dosta je potcenjivanja Slovaka,pa njihova reprezentacija je za razliku od nase prosla grupnu fazu na Mundijalu i ostvarila bolji rezultat od nas.Ja tvrdim da bi Slovan sigurno imao dobre sanse da eliminise Partizan da su se kojim slucajem sreli.Eto Zvezda nije imala srece u zrebu i izvukla tada najtezeg moguceg rivala Slovan iz Bratislave.
(Slovan za Fince Barselona, 19. avgust 2010 21:29)

Big deal... Partizan je prosle godine glatko izbacio Zilinu iz kvalifikacija a eto je Zilina na korak od LG, sa apsolutno istom ekipom od prosle godine... Slovan je u svakom slucaju prosecna ekipa, koju je CZ trebala glatko da izbaci, samo da je imala odgovarajuci igracki kadar...

Slovak Trnava

pre 13 godina

Slovan je sinoc imao 2 suta van okvira gola i jedan u okvir gola. Igra jadna i nepovezana. Napravili su jednu ozbiljnu akciju i to je pre svega rezultat dvojca Bakajoko-Sylvester. Stutgart tuzan i ocajan. Dve uigrane akcije za celu utakmicu i to prva u 44 min, a druga u 89. min. Licilo je kao da su dosli da pobede sa 1-o. Iskreno, sinoc se videlo koliko je Slovan slab, sa igrom bez ikakve ideje. Zvezda je ipak ispala od losijeg tima. Steta. Jedino zanimljivo sa utakmice je petominutna tuca izmedju navijaca na stadionu. Grupicu od 200-300 penzionera iz Nemacke napalo je 800-900 slovackih huligana. I posle mediji u Pragu, Bratislavi...pisu kako su problem Grobari u Zilini i Delije u Pragu. Eto im dokaza koliko su civilizovaniji od nas. Pozdrav iz Trnave.

GO Reds

pre 13 godina

Lanetu fali realizacija, sam na gosu i masi
I protiv Spursa je istrcao lepo a onda sutnuo prenervozno

Valjda ce se malo sabrati uskoro

Vucurevic

pre 13 godina

Slovan je slabiji od Zvezde,ali mnogo jak (po trenerima i s. direktoru,a kakav tim tek ima Zvezda to tvrdi i ovaj novi, a Šeki ih demantuje!Ja mislim teren je merilo,samo njima neki brane da tamo igraju.Sve im se cinilo da mogu i oni kao Pižon da naprave,a sinoć se videlo jeste izgubio,ali drukčije igraju od ovih B(L)EDA, što liči na igru od prošle jeseni.A reći će šta je M. siti za Slovan.Bambi je naše dete,mi smo filijala Topalovića.Uh,kolko nas ima,i Tole nas ostavi dekretom u ligi,ali stade bizniscigaros.Počeo bambi na beku,ali Zvezdini stručnjaci čuli,ali ne vide pa uzeli Duška kad je voz prošao.Kompozicije im prolaze.Jedino Muslin ima rampu,ali neće oni njega...

goranNS

pre 13 godina

Drago mi je da vidim po komentarima da ima ljudi koji misle kao ja , bambi je odavno za prvih jedanaest, jovanovicu nije mesto na krilu nego blize napadu , malo iza najisturenijeg , tu je najopasniji ,a krasic i tosic krila ,kako to Antic ne vidi pa to mi nije jasno ,pantelica i zigica izbaciti,znaci formacija 4-4-1-1,na golu jorgancevic ili stojkovic , odbrana vida,lukovic, kolarov bane, sredina deki/kuzma, kacar, tosic , krasic,napad lane i lazovic/mrdja najistureniji, pa da vidis ekipu , ekipu koja je brza na sredini i u napadu, ma sasvim druga prica od ove sadasnje po meni bezperspektivne i tuzne.

bbb zagreb

pre 13 godina

Dinamo i Hajduk u Ligi Europe. Bravo i svaka čast i jednima i drugima!!! Navijam naravno za Dinamo, ali kad bilo koji hrvatski klub igra u Europi naravno da sam svim srcem uz njega.

Radomir

pre 13 godina

...….. jorgačević..........

bane....vidić....luković...kolarov
.......deki/kuzma...kačar....
krasić........ljajić.......bambi
...….. jovanović...…..
Jel ovo teško radomire ?
(Oddo, 19. avgust 2010 21:44)

Ej Anticu reci Radomiru da ubaci ovog momka jer je nas najbolji igrac i trenutno je u zivotnoj formi.Na sp dao mu je samo 15 min.sramota a kakve babe nam igraju i vuku se po terenu
(defo, 19. avgust 2010 22:04)

Sta ste bre na Radomira navalili?
Antic sastavlja tim, Radomir se bori za spas Srpskog fudbala i protiv kvislinga.

djordjevic

pre 13 godina

Bambi je covek koji je pokazao da zna da CUTI i RADI, ali da kad vidi da negde ne ide i da brzo nesto promeni. Nije mu bilo tesko da igra za drugi tim Mancestera, nije mu bilo tesko da na pozajmici igra u Nemackoj i da daje sve od sebe, a napravio je i pravi potez odlaskom u jako solidnu ekipu CSKA. Nije mu zinulo da po svako cenu opet igra u Engleskoj ili da juri neku drugu ekipu iz najjacih liga sveta. Svaka mu cast na svemu...Nikad nije pravio probleme, nikad nije davao neozbiljne izjave i drago mi je da vidim da ovako igra. Neka samo on tako nastavi i radi za sebe, a kad menadzeri i mister vide da je vrag odneo salu bice on i za reprezentaciju u startnoj postavi.

Tosic vrhunski, nece ni dalje biti startni kod Antica - @Ljuka

pre 13 godina

"Ne brinite, biće za njega mjesta u reprezentaciji ako nastavi da ovako igra..." To ti tako za Tosica! A za Pantelica, Zigica, Stojkovica bice mesta i ako nastave da ne igraju! Jest da Bambi rastura na terenu - ali zato tvoj Antic "rastura" kao selektor. Mislim, rastura Srbiju!
Siguran sam da ce nakon ovakvih igara Tosicu pruzati jos manje sansi - jer bi, ako ga pusti da igra, pokazao celoj Srbiji i celom fudbalskom svetu koliko je pogresio sto mu nije dozvolio da igra na SP! A Radomir ne gresi! Radomir voli pare i da bude u pravu, i kad je najgori! Ali, Ljuka, pobogu, sta ti i tebi slicni imate od toga?! Otkud vi na strani onoga ko zaobilazi talente poput Tosica, a forsira pulene svog sina menadzera? Sta je vama uslo u glavu, ljudi? On da je najbolji srpski selektor? S obzirom na placenost, na slobodu koja mu je data u odlucivanju, i s obzirom na rezultate - Antic je nesumnjivo NAJGORI srpski selektor! Tek s njim, ili pod njim, Srbija gubi i od Zelanda, Australije, a mozemo i od Farskih Ostrva! Vas Antic je jedna obicna nula! A Tosic je - majstor! Steta sto ne moze uzeti rusko drzavljanstvo, u ruskoj reprezentaciji bi pokazao koliko vredi. Ovako, dok nam Antic sidje s grbace, procice i Tosiceva karijera! Antic je ucio od Tadica, nece on da odstupi, ako treba pozvace i NATO da ga brani!

sir_Nikola1989

pre 13 godina

Majstorska 2 gola. Kako lep prijem i brza završnica kod drugog gola, takav igrač nam treba u reprezentaciji. Odigrao je samo malo protiv Australije i bio zaslužan za gol jer je posle njegovog šuta na odbijenu natrčao Pantelić. Mnogi su osporavali Tošićev kvalitet, prozivali zato što nije dobijao šanse u Mančesteru i kako je igrač samo za našu ligu... neka se jave sada i kažu šta sada misle... Škola fudbala Proleter Zrenjanin, kao i Zvonimir Vukić, Vladimir Ivić...

coa13

pre 13 godina

Kakav bre Lukovic, pa zbog njega smo i ispali na SP. Za njega je Subotic doktor, sto je i pokazao mb=nogo puta do sad.
(string, 19. avgust 2010 22:47)

prijatelju ne bi se slozio sa tobom u vezi prve konstatacije ja ipak mislim da je lukovic bio jedan od nasih najboljih ako ne i najbolji igrac...jedni razlog sto je dobio crveni je upravo slaba igra ostalih igraca jedini se borio imao je "100" klizecih i ne cudi crveni karton ovakve igrace treba cijeniti ostavio je srce na terenu svaka mu cast od mene...a ko je bolji od njih dvojice(lukovic, subotic) to vec nzm al doktor fudbala nije sigurno...ps. dobri su obojica...pozzz

delija zagreb

pre 13 godina

""""Da je Dinamo ovako odigrao protiv Sheriffa, Liga Prvaka bi se igrala u Zagrebu. Al ni ovo nije loše 2 HRV kluba u LE."""

nemoj nas nasmijavati. Ligu prvaka da igra ta sprdnja zvana dinamo zagreb. Za dinamo je dobro da ne igraju ligu prvaka, jer bila bi velik,a prevelika bruka kada bi svaku tekmu dobili 5-6 komada bilo da igraju u ZG ili vani. Bolje je da ne igrate ligu prvaka.

dinamo je danas igrao isto kao i protiv serifa, samo su ovi jadnici iz mađarske amateri koji jedva da išta znaju. oni su na razini varteksa, rijeke ili dragovoljca.

ako budete imali dva kluba u euro ligi to je vas hrvate jako veliki uspjeh, jer te vam je liga jadna, te su vam dinamo i hajduk smijurija i sprdačina od klubova zadnjih 10 godina. inače u euro ligi hajduk najvjerojatnije gubi svih 6 tekmi,teško da će ikoga pobjediti, hajduk će ući u euro ligu ISKLJUČIVO zato jer je imao VELIKU sreću kod ždrijeba, dinamo još veću, a sam dinamo će osvojiti bod ili dva, možda čudom tri boda u euro ligi, dakle kao i svake sezone. To je vaša realnost.

Realko

pre 13 godina

Od kad sam video utakmicu JAR-Srbija za mene je Tosic najbolji igrac Srbije. Prava je steta sto su mu konkurencija na poziciji Krasic i Jovanovic. To mi je najmrze, na nekim pozicijama imas po 5 dobrih igraca a na nekim nemas nijednog.

asasasas

pre 13 godina

Svi kritikuju Antića, a Fergusona niko... Pa Antić je i pružao šansu Tošiću dok nije sjedio ni na klupi na utakmicama Mančestera. A jača mu je konkurencija na toj poziciji bila u reprezentaciji, nego u Junajtedu gdje su igrali prosječni igrači kao što su Nani ili Valensija... Ali, definitivno je dobar igrač, koji će tek da napreduje. Ne brinite, biće za njega mjesta u reprezentaciji ako nastavi da ovako igra...
(Ljuka, 19. avgust 2010 23:36)

koga interesuje mancester sta mene boli za manbester antica i treba da kritikuju jer je zeznuo stvar... valjda ce sad da se ispravi u poljskoj i ukrajni...

Robbie

pre 13 godina

Procitah ovde kojesta. Kol je bio odlican uz zaista lose izveden penal. Izmnedju ostalog dao je fantasticnu loptu Babelu prilikom gola. Lane je sa 70% glasova od strane Liverpulovih navijaca proglasen za igraca utakmice sto dovoljno govori o njegovom odnosu prema igri. Liverpul je nastupio bez osam igraca od nedelje, ali svejedno nije smeo da dozvoli onako mrsavo prvo poluvreme. U drugom je sve bilo na mestu i moglo je biti bar jos tri gola.

Nepismen

pre 13 godina

(Slovan za Fince Barselona, 19. avgust 2010 21:29)

Sad cu ti napisati ono sto si ti i tvoji crveno beli napisali posle utakmice Partizan : Anderlecht.

Da su hteli pobedili bi 5:0

Nick

pre 13 godina

Kakav bi mi tek tim mogli da napravimo...Tosica u igru sa postavom 4-5-1,cak je i Kleo rekao da bi zaigrao za Srbiju,uz njegovu sjajnu realizaciju i Tosicevu brzinu i tehniku vec bismo ucinili nesto...Normalno bez Milijasa,Pantelica manje sa Zigicem jer je on za razliku od ove dvojice ipak bar malo korisniji...Petrovic se solidno uklopio u Partizan ali jednostavno nije igrac za reprezentaciju...Tako da Anticu budi malo profesionalniji,nemoj se sazaljevati na pojedine igrace vec uradi najbolje za nas nacionalni tim ubacivanjem igraca od kojih cemo imati mnogo vise koristi...

Hr Serbofan

pre 13 godina

Zanimljivo da su sada svi komentari o tosicu pozitivni. Gde ste sad pljuvaci, smejali ste se na svaki njegov inervju u Mancesteru.. verovatno ste to vi isti koji sada pisete bajke. Svaka mu cast. kada nije igrao u Mancesteru, umesto da je plakao kuci mami, on je bio cvrst, uporan i trenirao kao konj. Sve se to isplatilo! Slatke muke za Antica (vidim vi ste vec Krasica otpisali, vec ste sve njegove dobre igre zaboravili..)

pichorak

pre 13 godina

Partizana, Hajduka i Dinama će gledati cela evropa. E moja Zvezdo ko će tebe gledati? Inđija, Ivanjica, Kula ... Tuga bre, tuga :(

psi i karavani

pre 13 godina

A Anticu i Radomiru neka i dalje igraju Zigic i Pantelic ... mislim sta reci
(pajke, 19. avgust 2010 21:42)
A ti bi Tosica na poziciju Zigica ili Pantelica stavio? Stvarno sta reci.

Ljuka

pre 13 godina

Svi kritikuju Antića, a Fergusona niko... Pa Antić je i pružao šansu Tošiću dok nije sjedio ni na klupi na utakmicama Mančestera. A jača mu je konkurencija na toj poziciji bila u reprezentaciji, nego u Junajtedu gdje su igrali prosječni igrači kao što su Nani ili Valensija... Ali, definitivno je dobar igrač, koji će tek da napreduje. Ne brinite, biće za njega mjesta u reprezentaciji ako nastavi da ovako igra...

Dejan

pre 13 godina

Mada mi je Hajduk drazi, ali mora se priznati da je Dinamo s Vahom igrao kudikamo kvalitetnije i opasnije nego sa Zekom. No i dalje ostaje problem kod napadaca - citaj, postoji jedan, jedini i dalje. Sto se tice Hajduka - totalno bezveze primljen gol. No dobro da je pao tako rano, pa ih je razbudio iz sna.

Dijaspora

pre 13 godina

Ovde nesto debelo nije u redu ...

Zadnjih nedelja sam video gomilu komentara u kojem autori tvrde kako je Slovan jedan od najjacih fudbalskih timova u Evropi. Kako je onda, Stutgart mogao da tuce takav mocan tim, u sred Bratislave ????

Da li bi neko mogao da mi ovo objasni ???

likvidator

pre 13 godina

DINAMO ZAGREB
HAJDUK SPLIT :))))
Da je Dinamo ovako odigrao protiv Sheriffa, Liga Prvaka bi se igrala u Zagrebu. Al ni ovo nije loše 2 HRV kluba u LE.

brat od brataminlog

pre 13 godina

Lane je super ,ali Džo Kol je katastrofa , pa nije Celzi lud da ga proda da je bio kvalitetan,nadam se da ce to u Liverpulu shvatiti!
(Robert, 19. avgust 2010 23:19)

slazem se sa tobom..lane je najbolji igrac Liverpula veceras bio..Kol nije nesto..Babel izgubio osecaj za igru..osim onog gola nista vise nije uradio..Poulsen..Lukas..komedija..haha..suplji su..

Fali Dzerard..to se primeti..
Tores polako ulazi u formu..

Treba Liverpulu jos 1 stoper..jedan levi bek..jedan zadnji vezni..i napadac..pa da moze da se bori za titulu u Pl..ovako nece moci..

Aleksandar

pre 13 godina

Stefane... A šta to znači "SIGURNO MESTO U REPREZENTACIJI". Pa valjda je svako protiv toga!? Igraš dok si u formi u klubu i to je to! Prosto. Zato i jesmo tu gde smo.

sanja

pre 13 godina

Ovaj je Tosic koji para vredi. Eh da imam nacin da posaljem link Ser Fergusonu da vidi cega se odrekao, i nije toliki strucnjak kao sto kazu...

Ogorcen

pre 13 godina

Ma nije on dovoljno dobar za prvih 11 u divnoj nam reprezentaciji. KAKO VAS BRE NIJE SRAMOTA RAZNI MENADZERI, SELEKTORI I OSTALI DJAVOLI?
Zoran Tosic je jedini Srbin koji igra fudbal 21. veka. Svi ostali debelo zaostaju.
Uzgred Zvezdas sam, ali realan.

defo

pre 13 godina

Ej Anticu reci Radomiru da ubaci ovog momka jer je nas najbolji igrac i trenutno je u zivotnoj formi.Na sp dao mu je samo 15 min.sramota a kakve babe nam igraju i vuku se po terenu

string

pre 13 godina

...….. jorgačević..........

bane....vidić....luković...kolarov

.......deki/kuzma...kačar.....

krasić........ljajić.......bambi

...….. jovanović...…..


Jel ovo teško radomire ?
(Oddo, 19. avgust 2010 21:44)


Kakav bre Lukovic, pa zbog njega smo i ispali na SP. Za njega je Subotic doktor, sto je i pokazao mb=nogo puta do sad.

Ivan

pre 13 godina

Zoran je podivljao. Decko odmah u prvih 11 u reprezentaciju a Laneta u spic i resena stvar u reprezentaciji. Sad je vreme za promene u formaciji.

string

pre 13 godina

E moj Fergusone, ali neka, imas ti Nanija i Obertana,,,ccc, pa svako ko malo prati fudbal video bi da je Tosic za ovu dvojicu dekan fudbala...

Doslo je njegovo vreme

pre 13 godina

Bravo majstore,to je nas Cristiano Ronaldo,obozavam ovakav tip igraca samo malo manje da drzi loptu u nogama i bice vrhunski.

vlada

pre 13 godina

e jesu ovi iz CSKA pametni,uvelise Krasica Juventusu,a dobili Tosica za mnogo male pare,iskreno covek je brzi i ima mnogo bolji udarac od Krase
p.s. Krasi sve najbolje u Torinu

ap

pre 13 godina

Steta sto niste stvaili link ka drugom golu...majstorija.

http://www.youtube.com/watch?v=7_8F5uAFbh4

Ovaj momak ce izrasti u prvoglasnog ubicu, nadam se da je Antic toga svestan...

Grobar NYC

pre 13 godina

Eto ko je nama sedeo na klupi na svetskom prvenstvu jer se Antic oduzio igracima koji su nosili ekipu u kvalifikacijama. Decko igra u zivotnoj formi.

Slovan za Fince Barselona

pre 13 godina

Evo jos jedan dokaz da Slovan nije nimalo naivna ekipa,igrali su egal zavrsnicu sa stabilnim i renomiranim nemackim bundesligasem Stutgartom i primili gol u samom finisu utakmice.Dosta je potcenjivanja Slovaka,pa njihova reprezentacija je za razliku od nase prosla grupnu fazu na Mundijalu i ostvarila bolji rezultat od nas.Ja tvrdim da bi Slovan sigurno imao dobre sanse da eliminise Partizan da su se kojim slucajem sreli.Eto Zvezda nije imala srece u zrebu i izvukla tada najtezeg moguceg rivala Slovan iz Bratislave.

Marko

pre 13 godina

2 gola (1 iz slobodnog) i jedna asistencija! Bice glavni igrac cska ove sezone,samo da ga zaobidju povrede. Svaka cast Bambi. Samo igraj svoju igru i bices najbolji...

Oddo

pre 13 godina

...........jorgačević..........

bane....vidić....luković...kolarov

.......deki/kuzma...kačar.....

krasić........ljajić.......bambi

.............jovanović............


Jel ovo teško radomire ?

mojeime

pre 13 godina

NEmoj sada neko da pljuje KRASICA! NIje on kriv sto je van forme jel ceka da se proda i ne igra. Kriv je Antic koji mu je dao sansu pre Tosica koji je u neverovatnoj formi.

Bravo BAMBI care! Zelim ti da SAF-u pokazes sta je ispustio.
A Krasicu zelim da u Juventusu pokaze igre iz kvalifikacija!

SRBIJA!!!!!

Na zapadu nista novo

pre 13 godina

Sta ce nama ovakvi igraci u reprezentaciji, moze da se desi da daju neki gol. Bolje da Antic malo saceka da Tosic ispadne iz forme, pa onda tek da ga pusti da igra.

Oddo

pre 13 godina

...........jorgačević..........

bane....vidić....luković...kolarov

.......deki/kuzma...kačar.....

krasić........ljajić.......bambi

.............jovanović............


Jel ovo teško radomire ?

mojeime

pre 13 godina

NEmoj sada neko da pljuje KRASICA! NIje on kriv sto je van forme jel ceka da se proda i ne igra. Kriv je Antic koji mu je dao sansu pre Tosica koji je u neverovatnoj formi.

Bravo BAMBI care! Zelim ti da SAF-u pokazes sta je ispustio.
A Krasicu zelim da u Juventusu pokaze igre iz kvalifikacija!

SRBIJA!!!!!

Ivan

pre 13 godina

Zoran je podivljao. Decko odmah u prvih 11 u reprezentaciju a Laneta u spic i resena stvar u reprezentaciji. Sad je vreme za promene u formaciji.

string

pre 13 godina

E moj Fergusone, ali neka, imas ti Nanija i Obertana,,,ccc, pa svako ko malo prati fudbal video bi da je Tosic za ovu dvojicu dekan fudbala...

Grobar NYC

pre 13 godina

Eto ko je nama sedeo na klupi na svetskom prvenstvu jer se Antic oduzio igracima koji su nosili ekipu u kvalifikacijama. Decko igra u zivotnoj formi.

ap

pre 13 godina

Steta sto niste stvaili link ka drugom golu...majstorija.

http://www.youtube.com/watch?v=7_8F5uAFbh4

Ovaj momak ce izrasti u prvoglasnog ubicu, nadam se da je Antic toga svestan...

Na zapadu nista novo

pre 13 godina

Sta ce nama ovakvi igraci u reprezentaciji, moze da se desi da daju neki gol. Bolje da Antic malo saceka da Tosic ispadne iz forme, pa onda tek da ga pusti da igra.

Marko

pre 13 godina

2 gola (1 iz slobodnog) i jedna asistencija! Bice glavni igrac cska ove sezone,samo da ga zaobidju povrede. Svaka cast Bambi. Samo igraj svoju igru i bices najbolji...

Ogorcen

pre 13 godina

Ma nije on dovoljno dobar za prvih 11 u divnoj nam reprezentaciji. KAKO VAS BRE NIJE SRAMOTA RAZNI MENADZERI, SELEKTORI I OSTALI DJAVOLI?
Zoran Tosic je jedini Srbin koji igra fudbal 21. veka. Svi ostali debelo zaostaju.
Uzgred Zvezdas sam, ali realan.

Dijaspora

pre 13 godina

Ovde nesto debelo nije u redu ...

Zadnjih nedelja sam video gomilu komentara u kojem autori tvrde kako je Slovan jedan od najjacih fudbalskih timova u Evropi. Kako je onda, Stutgart mogao da tuce takav mocan tim, u sred Bratislave ????

Da li bi neko mogao da mi ovo objasni ???

defo

pre 13 godina

Ej Anticu reci Radomiru da ubaci ovog momka jer je nas najbolji igrac i trenutno je u zivotnoj formi.Na sp dao mu je samo 15 min.sramota a kakve babe nam igraju i vuku se po terenu

vlada

pre 13 godina

e jesu ovi iz CSKA pametni,uvelise Krasica Juventusu,a dobili Tosica za mnogo male pare,iskreno covek je brzi i ima mnogo bolji udarac od Krase
p.s. Krasi sve najbolje u Torinu

Doslo je njegovo vreme

pre 13 godina

Bravo majstore,to je nas Cristiano Ronaldo,obozavam ovakav tip igraca samo malo manje da drzi loptu u nogama i bice vrhunski.

likvidator

pre 13 godina

DINAMO ZAGREB
HAJDUK SPLIT :))))
Da je Dinamo ovako odigrao protiv Sheriffa, Liga Prvaka bi se igrala u Zagrebu. Al ni ovo nije loše 2 HRV kluba u LE.

sanja

pre 13 godina

Ovaj je Tosic koji para vredi. Eh da imam nacin da posaljem link Ser Fergusonu da vidi cega se odrekao, i nije toliki strucnjak kao sto kazu...

string

pre 13 godina

...….. jorgačević..........

bane....vidić....luković...kolarov

.......deki/kuzma...kačar.....

krasić........ljajić.......bambi

...….. jovanović...…..


Jel ovo teško radomire ?
(Oddo, 19. avgust 2010 21:44)


Kakav bre Lukovic, pa zbog njega smo i ispali na SP. Za njega je Subotic doktor, sto je i pokazao mb=nogo puta do sad.

bbb_beograd

pre 13 godina

(delija zagreb, 20. avgust 2010 01:34)

ti imas toliki kompleks da je to neopisivo i toliku mrznju gajis da je nevjerovvatno to.

Prvo da krenemo sa usporedbom lige hrvatske i srpske

22.Croatia 14.450
28.Serbia 13.120

mislim da sve se vidi sto se tice uspjeha hrvatske sto cemo imati dva predstavnika u skupini je uspjeh naravno!! vi nikad to niste imali i sa takvom zvezdom niti cete ikad imat , sto se tice lige prvaka dinamo je igrao ligu prvaka 2 puta 1999 i 2000 u prvoj sezoni bio drugi u skupini no tada je samo pobjednik prolazio dalje u drugoj sezoni 6 bodova dok je hajduk takodjer igrao ligu prvaka 1995 i dogurao do 1/4 finala i ispao od prvaka europe ajaxa. sto se tice eurolige dinamo osvaja tri boda??? pa dinamo je svake sezone u europskoj ligi do zandjeg kola ostajao u realnim sansama za prezimljavanje a gdje je tvoja zvezda?? :))

pozdrav normalnim ljudima

Ljuka

pre 13 godina

Svi kritikuju Antića, a Fergusona niko... Pa Antić je i pružao šansu Tošiću dok nije sjedio ni na klupi na utakmicama Mančestera. A jača mu je konkurencija na toj poziciji bila u reprezentaciji, nego u Junajtedu gdje su igrali prosječni igrači kao što su Nani ili Valensija... Ali, definitivno je dobar igrač, koji će tek da napreduje. Ne brinite, biće za njega mjesta u reprezentaciji ako nastavi da ovako igra...

Aleksandar

pre 13 godina

Stefane... A šta to znači "SIGURNO MESTO U REPREZENTACIJI". Pa valjda je svako protiv toga!? Igraš dok si u formi u klubu i to je to! Prosto. Zato i jesmo tu gde smo.

torcad u

pre 13 godina

delija zagreb

kao prvo ako ti nepaše Hrvatska zašto ne o.....š iz nje,velika je zemaljska kugla,drugo ako je naša liga jadne pa kakva je vaša,koeficijenti su vam lošiji,na rang listi ste iza nas,i imate opet smo jednog a mi dva u Europi,i treće vidim ti si delija,pa di ćete vi igrati, Partizan vas dere u svim sportovima u Srbiji i jedina su svijetla točka Srbije u klupskim sportovima, zato delijo pokrij se po ušima i traži vizu, adiooo

Dejan

pre 13 godina

Mada mi je Hajduk drazi, ali mora se priznati da je Dinamo s Vahom igrao kudikamo kvalitetnije i opasnije nego sa Zekom. No i dalje ostaje problem kod napadaca - citaj, postoji jedan, jedini i dalje. Sto se tice Hajduka - totalno bezveze primljen gol. No dobro da je pao tako rano, pa ih je razbudio iz sna.

pichorak

pre 13 godina

Partizana, Hajduka i Dinama će gledati cela evropa. E moja Zvezdo ko će tebe gledati? Inđija, Ivanjica, Kula ... Tuga bre, tuga :(

a gdje je zvijezda?

pre 13 godina

""""Da je Dinamo ovako odigrao protiv Sheriffa, Liga Prvaka bi se igrala u Zagrebu. Al ni ovo nije loše 2 HRV kluba u LE."""

nemoj nas nasmijavati. Ligu prvaka da igra ta sprdnja zvana dinamo zagreb. Za dinamo je dobro da ne igraju ligu prvaka, jer bila bi velik,a prevelika bruka kada bi svaku tekmu dobili 5-6 komada bilo da igraju u ZG ili vani. Bolje je da ne igrate ligu prvaka.

dinamo je danas igrao isto kao i protiv serifa, samo su ovi jadnici iz mađarske amateri koji jedva da išta znaju. oni su na razini varteksa, rijeke ili dragovoljca.

ako budete imali dva kluba u euro ligi to je vas hrvate jako veliki uspjeh, jer te vam je liga jadna, te su vam dinamo i hajduk smijurija i sprdačina od klubova zadnjih 10 godina. inače u euro ligi hajduk najvjerojatnije gubi svih 6 tekmi,teško da će ikoga pobjediti, hajduk će ući u euro ligu ISKLJUČIVO zato jer je imao VELIKU sreću kod ždrijeba, dinamo još veću, a sam dinamo će osvojiti bod ili dva, možda čudom tri boda u euro ligi, dakle kao i svake sezone. To je vaša realnost.
(delija zagreb, 20. avgust 2010 01:34)

auuuu kako nekog boliiiii!!!!

Darko R.

pre 13 godina

Ne, nemoj slucajno Anticu da pustis Tosica u prvu postavu. Predlazem da se zigicu i pantelicu ponudi dozivotni ugovor i garancija da ce igrati svaku utakmicu u reprezentaciji bez obzira sto su zajedno na 100 utakmica dali 15 golova! Sramota bre, velika sramota! I onda kada ja napisem da sam na mestu Tosica, Kacara, Mrdje ne bih vise nikada zaigrao za reprezentaciju dokle god dinosaurusi imaju zagarantovano mesto u prvoj postavi, likovi mi nalupaju 200 minusa! P.S Voleo bi da Tosic zaigra jos bolje, pa da to uvidi Ferguson i onda da im ga CSKA proda za 35-40 miliona!!!

brat od brataminlog

pre 13 godina

Lane je super ,ali Džo Kol je katastrofa , pa nije Celzi lud da ga proda da je bio kvalitetan,nadam se da ce to u Liverpulu shvatiti!
(Robert, 19. avgust 2010 23:19)

slazem se sa tobom..lane je najbolji igrac Liverpula veceras bio..Kol nije nesto..Babel izgubio osecaj za igru..osim onog gola nista vise nije uradio..Poulsen..Lukas..komedija..haha..suplji su..

Fali Dzerard..to se primeti..
Tores polako ulazi u formu..

Treba Liverpulu jos 1 stoper..jedan levi bek..jedan zadnji vezni..i napadac..pa da moze da se bori za titulu u Pl..ovako nece moci..

bbb zagreb

pre 13 godina

Dinamo i Hajduk u Ligi Europe. Bravo i svaka čast i jednima i drugima!!! Navijam naravno za Dinamo, ali kad bilo koji hrvatski klub igra u Europi naravno da sam svim srcem uz njega.

Slovan za Fince Barselona

pre 13 godina

Evo jos jedan dokaz da Slovan nije nimalo naivna ekipa,igrali su egal zavrsnicu sa stabilnim i renomiranim nemackim bundesligasem Stutgartom i primili gol u samom finisu utakmice.Dosta je potcenjivanja Slovaka,pa njihova reprezentacija je za razliku od nase prosla grupnu fazu na Mundijalu i ostvarila bolji rezultat od nas.Ja tvrdim da bi Slovan sigurno imao dobre sanse da eliminise Partizan da su se kojim slucajem sreli.Eto Zvezda nije imala srece u zrebu i izvukla tada najtezeg moguceg rivala Slovan iz Bratislave.

johny

pre 13 godina

Kakav bre Lukovic, pa zbog njega smo i ispali na SP. Za njega je Subotic doktor, sto je i pokazao mb=nogo puta do sad.
(string, 19. avgust 2010 22:47)
pa lukovic je bio mozda i nas najbolji igrac na sp, ako cemo iskreno vidic je imao vise kikseva od njega

Radomir

pre 13 godina

...….. jorgačević..........

bane....vidić....luković...kolarov
.......deki/kuzma...kačar....
krasić........ljajić.......bambi
...….. jovanović...…..
Jel ovo teško radomire ?
(Oddo, 19. avgust 2010 21:44)

Ej Anticu reci Radomiru da ubaci ovog momka jer je nas najbolji igrac i trenutno je u zivotnoj formi.Na sp dao mu je samo 15 min.sramota a kakve babe nam igraju i vuku se po terenu
(defo, 19. avgust 2010 22:04)

Sta ste bre na Radomira navalili?
Antic sastavlja tim, Radomir se bori za spas Srpskog fudbala i protiv kvislinga.

Nemanja

pre 13 godina

#
# Evo jos jedan dokaz da Slovan nije nimalo naivna ekipa,igrali su egal zavrsnicu sa stabilnim i renomiranim nemackim bundesligasem Stutgartom i primili gol u samom finisu utakmice.Dosta je potcenjivanja Slovaka,pa njihova reprezentacija je za razliku od nase prosla grupnu fazu na Mundijalu i ostvarila bolji rezultat od nas.Ja tvrdim da bi Slovan sigurno imao dobre sanse da eliminise Partizan da su se kojim slucajem sreli.Eto Zvezda nije imala srece u zrebu i izvukla tada najtezeg moguceg rivala Slovan iz Bratislave.
(Slovan za Fince Barselona, 19. avgust 2010 21:29)

Big deal... Partizan je prosle godine glatko izbacio Zilinu iz kvalifikacija a eto je Zilina na korak od LG, sa apsolutno istom ekipom od prosle godine... Slovan je u svakom slucaju prosecna ekipa, koju je CZ trebala glatko da izbaci, samo da je imala odgovarajuci igracki kadar...

djordjevic

pre 13 godina

Bambi je covek koji je pokazao da zna da CUTI i RADI, ali da kad vidi da negde ne ide i da brzo nesto promeni. Nije mu bilo tesko da igra za drugi tim Mancestera, nije mu bilo tesko da na pozajmici igra u Nemackoj i da daje sve od sebe, a napravio je i pravi potez odlaskom u jako solidnu ekipu CSKA. Nije mu zinulo da po svako cenu opet igra u Engleskoj ili da juri neku drugu ekipu iz najjacih liga sveta. Svaka mu cast na svemu...Nikad nije pravio probleme, nikad nije davao neozbiljne izjave i drago mi je da vidim da ovako igra. Neka samo on tako nastavi i radi za sebe, a kad menadzeri i mister vide da je vrag odneo salu bice on i za reprezentaciju u startnoj postavi.

GO Reds

pre 13 godina

Lanetu fali realizacija, sam na gosu i masi
I protiv Spursa je istrcao lepo a onda sutnuo prenervozno

Valjda ce se malo sabrati uskoro

armada

pre 13 godina

(delija zagreb, 20. avgust 2010 01:34)

Prijatelju moj najvažnije je da je tvoja Zvezda ispala od onih kako se ono zovu, neki Slovani ili tako nešto...Slovaci brate mili...druga liga europe...vjeruj mi prijatelju da Dinamo iako ne navijam za njega jer sam Armadaš ima perspektivu za razliku od siromašnih srpskih klubova...Dinamo ima puno love i oni će sa ovim ozbiljnim trenerom za 2 godine biti u rangu Ajaxa, Anderlechta i takvih ekipa dok Partizan a pogotovu tvoja raspala Zvezda neće ni pretkolo moći proći...pare rade svoje...za Hajduk se mora reći da su imali sreće ali mora se i reći da imaju Ibričića koji je klasa i Poljud koji je stvarno njihov 12 igrač koji im može podići agresivnost i vjeru koja u takvim trenucima nadomjesti manjak kvalitete i utjera strah u kosti protivniku...povucite paralelu sa Partizanom u košarci i njegovim Pionirom...mislim nije mi u unteresu ponižavati Srpsku nogometnu scenu jer i naša Hrvatska je u banani ali ipak smo malkice ispred vas ali za to je zaslužan samo Dinamo koji je u par proteklih godina ostvario solidne rezultate u Euroligi premda i to nije ništa jer nije prošao skupinu nijednom...uglavnom sve to ukazuje da treba oformiti Yugo ligu i privući jače sponzore i naravno više ljudi na stadionima...to bi podiglo kvalitetu svim klubovima i za jedno 5 godina naši klubovi bi bili u rangu turskih, ruskih, ukrajinskih, nizozemskih, pa možda čak i francuskih klubova...dotad smo pušiona

Slovak Trnava

pre 13 godina

Slovan je sinoc imao 2 suta van okvira gola i jedan u okvir gola. Igra jadna i nepovezana. Napravili su jednu ozbiljnu akciju i to je pre svega rezultat dvojca Bakajoko-Sylvester. Stutgart tuzan i ocajan. Dve uigrane akcije za celu utakmicu i to prva u 44 min, a druga u 89. min. Licilo je kao da su dosli da pobede sa 1-o. Iskreno, sinoc se videlo koliko je Slovan slab, sa igrom bez ikakve ideje. Zvezda je ipak ispala od losijeg tima. Steta. Jedino zanimljivo sa utakmice je petominutna tuca izmedju navijaca na stadionu. Grupicu od 200-300 penzionera iz Nemacke napalo je 800-900 slovackih huligana. I posle mediji u Pragu, Bratislavi...pisu kako su problem Grobari u Zilini i Delije u Pragu. Eto im dokaza koliko su civilizovaniji od nas. Pozdrav iz Trnave.

NewMessiah

pre 13 godina

Od velike četvorke ostala samo velika trojka. Što se to kod vas sa "Zvezdom" događa? Od nekad velikog kluba izgleda ostale samo uspomene "Ciganima".

Hr Serbofan

pre 13 godina

Zanimljivo da su sada svi komentari o tosicu pozitivni. Gde ste sad pljuvaci, smejali ste se na svaki njegov inervju u Mancesteru.. verovatno ste to vi isti koji sada pisete bajke. Svaka mu cast. kada nije igrao u Mancesteru, umesto da je plakao kuci mami, on je bio cvrst, uporan i trenirao kao konj. Sve se to isplatilo! Slatke muke za Antica (vidim vi ste vec Krasica otpisali, vec ste sve njegove dobre igre zaboravili..)

goranNS

pre 13 godina

Drago mi je da vidim po komentarima da ima ljudi koji misle kao ja , bambi je odavno za prvih jedanaest, jovanovicu nije mesto na krilu nego blize napadu , malo iza najisturenijeg , tu je najopasniji ,a krasic i tosic krila ,kako to Antic ne vidi pa to mi nije jasno ,pantelica i zigica izbaciti,znaci formacija 4-4-1-1,na golu jorgancevic ili stojkovic , odbrana vida,lukovic, kolarov bane, sredina deki/kuzma, kacar, tosic , krasic,napad lane i lazovic/mrdja najistureniji, pa da vidis ekipu , ekipu koja je brza na sredini i u napadu, ma sasvim druga prica od ove sadasnje po meni bezperspektivne i tuzne.

antiću sad stvarno ODLAZI

pre 13 godina

Tle trebao si da oteraš ovog propalog Antića.
Čovek je najveći krivac za neuspeh na SP.
Sve ste mu omogućili što je tražio.
Ako nije imao motivacije i ako je primao 120.000 evra mesečno koliko će je sad imati.
Njegovo insistiranje na Stojkoviću, Panteliću i Žigiću je pokazalo da nije ništa dugačiji od Santrača ili Petkovića.
Ovo sve pišem zbog Tošića koji je i u našim pripremnim utakmicama bio najbolji igrač, igrač koji je asistirao i davao golove.

ja

pre 13 godina

Sta su se ovi hrvati toliko razmahali ? Racunica je jasna - Partizan je u poslednjih 10 godina imao u Evropi rezultate kao dinamo, zvezda i hajduk zajedno

sir_Nikola1989

pre 13 godina

Majstorska 2 gola. Kako lep prijem i brza završnica kod drugog gola, takav igrač nam treba u reprezentaciji. Odigrao je samo malo protiv Australije i bio zaslužan za gol jer je posle njegovog šuta na odbijenu natrčao Pantelić. Mnogi su osporavali Tošićev kvalitet, prozivali zato što nije dobijao šanse u Mančesteru i kako je igrač samo za našu ligu... neka se jave sada i kažu šta sada misle... Škola fudbala Proleter Zrenjanin, kao i Zvonimir Vukić, Vladimir Ivić...

asasasas

pre 13 godina

Svi kritikuju Antića, a Fergusona niko... Pa Antić je i pružao šansu Tošiću dok nije sjedio ni na klupi na utakmicama Mančestera. A jača mu je konkurencija na toj poziciji bila u reprezentaciji, nego u Junajtedu gdje su igrali prosječni igrači kao što su Nani ili Valensija... Ali, definitivno je dobar igrač, koji će tek da napreduje. Ne brinite, biće za njega mjesta u reprezentaciji ako nastavi da ovako igra...
(Ljuka, 19. avgust 2010 23:36)

koga interesuje mancester sta mene boli za manbester antica i treba da kritikuju jer je zeznuo stvar... valjda ce sad da se ispravi u poljskoj i ukrajni...

Realko

pre 13 godina

Od kad sam video utakmicu JAR-Srbija za mene je Tosic najbolji igrac Srbije. Prava je steta sto su mu konkurencija na poziciji Krasic i Jovanovic. To mi je najmrze, na nekim pozicijama imas po 5 dobrih igraca a na nekim nemas nijednog.

mate mišo: provokator ili zafrkant?

pre 13 godina

Jel gledao neko Zvezdu veceras?
(MimiBK1, 20. avgust 2010 01:21)

Budući je riječ o najvećem klubu Balkana, oni se ne 'zamajavaju' ovakvim marginalnim takmičenjem. :D

coa13

pre 13 godina

Kakav bre Lukovic, pa zbog njega smo i ispali na SP. Za njega je Subotic doktor, sto je i pokazao mb=nogo puta do sad.
(string, 19. avgust 2010 22:47)

prijatelju ne bi se slozio sa tobom u vezi prve konstatacije ja ipak mislim da je lukovic bio jedan od nasih najboljih ako ne i najbolji igrac...jedni razlog sto je dobio crveni je upravo slaba igra ostalih igraca jedini se borio imao je "100" klizecih i ne cudi crveni karton ovakve igrace treba cijeniti ostavio je srce na terenu svaka mu cast od mene...a ko je bolji od njih dvojice(lukovic, subotic) to vec nzm al doktor fudbala nije sigurno...ps. dobri su obojica...pozzz

Robbie

pre 13 godina

Procitah ovde kojesta. Kol je bio odlican uz zaista lose izveden penal. Izmnedju ostalog dao je fantasticnu loptu Babelu prilikom gola. Lane je sa 70% glasova od strane Liverpulovih navijaca proglasen za igraca utakmice sto dovoljno govori o njegovom odnosu prema igri. Liverpul je nastupio bez osam igraca od nedelje, ali svejedno nije smeo da dozvoli onako mrsavo prvo poluvreme. U drugom je sve bilo na mestu i moglo je biti bar jos tri gola.

Nick

pre 13 godina

Kakav bi mi tek tim mogli da napravimo...Tosica u igru sa postavom 4-5-1,cak je i Kleo rekao da bi zaigrao za Srbiju,uz njegovu sjajnu realizaciju i Tosicevu brzinu i tehniku vec bismo ucinili nesto...Normalno bez Milijasa,Pantelica manje sa Zigicem jer je on za razliku od ove dvojice ipak bar malo korisniji...Petrovic se solidno uklopio u Partizan ali jednostavno nije igrac za reprezentaciju...Tako da Anticu budi malo profesionalniji,nemoj se sazaljevati na pojedine igrace vec uradi najbolje za nas nacionalni tim ubacivanjem igraca od kojih cemo imati mnogo vise koristi...

Tosic vrhunski, nece ni dalje biti startni kod Antica - @Ljuka

pre 13 godina

"Ne brinite, biće za njega mjesta u reprezentaciji ako nastavi da ovako igra..." To ti tako za Tosica! A za Pantelica, Zigica, Stojkovica bice mesta i ako nastave da ne igraju! Jest da Bambi rastura na terenu - ali zato tvoj Antic "rastura" kao selektor. Mislim, rastura Srbiju!
Siguran sam da ce nakon ovakvih igara Tosicu pruzati jos manje sansi - jer bi, ako ga pusti da igra, pokazao celoj Srbiji i celom fudbalskom svetu koliko je pogresio sto mu nije dozvolio da igra na SP! A Radomir ne gresi! Radomir voli pare i da bude u pravu, i kad je najgori! Ali, Ljuka, pobogu, sta ti i tebi slicni imate od toga?! Otkud vi na strani onoga ko zaobilazi talente poput Tosica, a forsira pulene svog sina menadzera? Sta je vama uslo u glavu, ljudi? On da je najbolji srpski selektor? S obzirom na placenost, na slobodu koja mu je data u odlucivanju, i s obzirom na rezultate - Antic je nesumnjivo NAJGORI srpski selektor! Tek s njim, ili pod njim, Srbija gubi i od Zelanda, Australije, a mozemo i od Farskih Ostrva! Vas Antic je jedna obicna nula! A Tosic je - majstor! Steta sto ne moze uzeti rusko drzavljanstvo, u ruskoj reprezentaciji bi pokazao koliko vredi. Ovako, dok nam Antic sidje s grbace, procice i Tosiceva karijera! Antic je ucio od Tadica, nece on da odstupi, ako treba pozvace i NATO da ga brani!

bagi arapin

pre 13 godina

NIJE LAKO !!! Signori Italiani,ima problema kako će izgovarati TOŠIĆ,ali TOŠKE će ih primorati da nauče i da TUTA NUOTE 12 otobre ogni Italliano sognare tuo nome.Sledećeg dana Italia cela se pita kako da taj dečak igra u Rusiji ane igra SERIA A.Trenutno smo za ovog igrača bolji u odnosu na azzure,moramo to iskoristiti već na prvoj utakmici ,samo hrabro NAPRED ORLOVI.

johny

pre 13 godina

Partizanovo dijete
(Žare, 19. avgust 2010 23:28)
kao sto sam i ja partizanovo dete, pa oni jos duguju pare banatu za njega
(johny, 20. avgust 2010 11:54)

i ti si kao znao za tosica dok je igrao u banatu? pa nisi sinko nisi. decko se afirmisao u partizanu i zato je partizanovo dete!
(realno, 20. avgust 2010 13:54)
pa znao sam jer on je paznju skrenuo igrom za mladu reprezentaciju na ep posle povrede krasica, i vec tada je imao sansu da ode preko ali je on izabrao partizan a to je vec sasvim druga prica

Nepismen

pre 13 godina

(Slovan za Fince Barselona, 19. avgust 2010 21:29)

Sad cu ti napisati ono sto si ti i tvoji crveno beli napisali posle utakmice Partizan : Anderlecht.

Da su hteli pobedili bi 5:0

delija zagreb

pre 13 godina

""""Da je Dinamo ovako odigrao protiv Sheriffa, Liga Prvaka bi se igrala u Zagrebu. Al ni ovo nije loše 2 HRV kluba u LE."""

nemoj nas nasmijavati. Ligu prvaka da igra ta sprdnja zvana dinamo zagreb. Za dinamo je dobro da ne igraju ligu prvaka, jer bila bi velik,a prevelika bruka kada bi svaku tekmu dobili 5-6 komada bilo da igraju u ZG ili vani. Bolje je da ne igrate ligu prvaka.

dinamo je danas igrao isto kao i protiv serifa, samo su ovi jadnici iz mađarske amateri koji jedva da išta znaju. oni su na razini varteksa, rijeke ili dragovoljca.

ako budete imali dva kluba u euro ligi to je vas hrvate jako veliki uspjeh, jer te vam je liga jadna, te su vam dinamo i hajduk smijurija i sprdačina od klubova zadnjih 10 godina. inače u euro ligi hajduk najvjerojatnije gubi svih 6 tekmi,teško da će ikoga pobjediti, hajduk će ući u euro ligu ISKLJUČIVO zato jer je imao VELIKU sreću kod ždrijeba, dinamo još veću, a sam dinamo će osvojiti bod ili dva, možda čudom tri boda u euro ligi, dakle kao i svake sezone. To je vaša realnost.

Delijaaaa

pre 13 godina

BRAVO! Zvezda je ispala od Slovana jer nije imala sreće iako je Slovan velika ekipa za razliku od šibicara iz Rumunije koji nisu pobedili ozbiljnog protivnika u povesti i Mađara koji su smešni. A Partizan će u ligu prvaka, ako je Dinamo dobio taj Anderlekt tamo, Partizan će da ih razbije...
A i bolje igrati samo srpsku ligu nego evropsku ligu sa tim "igračima" kao što ih imaju šahovničari.
Šerif, brate - Šerif - hahahaha!! Petržalka, brate - Petržalka!!

psi i karavani

pre 13 godina

A Anticu i Radomiru neka i dalje igraju Zigic i Pantelic ... mislim sta reci
(pajke, 19. avgust 2010 21:42)
A ti bi Tosica na poziciju Zigica ili Pantelica stavio? Stvarno sta reci.

Kuruz

pre 13 godina

Šta sve neću videti ovde.
Valensija je prošle godine bio najbolji asistent u Mančesteru i jedan od najboljih u ligi. Jedini krilni igrač od kojeg je Tošić trenutno bolji je Obertan. Park je bolji u odbrani, Nani i Valensija u napadu, a svi su snažniji od njega.

GLORY MAN UNITED

realno

pre 13 godina

Partizanovo dijete
(Žare, 19. avgust 2010 23:28)
kao sto sam i ja partizanovo dete, pa oni jos duguju pare banatu za njega
(johny, 20. avgust 2010 11:54)

i ti si kao znao za tosica dok je igrao u banatu? pa nisi sinko nisi. decko se afirmisao u partizanu i zato je partizanovo dete!

nogometaš

pre 13 godina

Ja.

U pravu si,Partizan je imao rezultate kao i ovo troje zajedno,izgubio je jedno petnaestak,dvadeset utakmica.Otprilike kao i ovo troje zajedno,potpuno si u pravu.

Andrija

pre 13 godina

Lepo je sto je Tosic posigao dva gola ali protiv kog protivnika??? Kad uvali gol nekom vecem timu onda ce biti dostojan prve postave A tima. Mlad je i mora jos mnogo da radi na sebi. Slazem se i za Zigica i Pantelica - morace mnogo vise da pruze. Tosic na njihovo mesto??? Pa hajde onda da Baneta i Vidica stavimo u napad posto oni definitivno imaju nabolji skok u timu. Samo hrabro momci, samo hrabro i dajmo im malo vremena!!!

Stefan Herceg-Novi

pre 13 godina

(bbb_beograd, 20. avgust 2010 12:47) :
Pitas gdje je Zvezda?Zvezda je decko bila prvak evrope i svijeta,a vama hrvatima i grobarima to bas mnogo smeta.Svi ovi sto su ti lajkovali komentar su grobari 100%.Ko ste vi da se podsmijavate jednom fudbalskom gigantu kakav je Crvena Zvezda?Zvezda nisu samo rezultati u poslednjih par sezona vec citava istorija od nastanka pa naovamo.Jel se sjecas decko sta vam je ta Zvezda radila u zajednickoj ligi?Nemate vi cime da se hvalite u odnosu na nasu Zvezdu,pocev od navijaca i trofeja pa nadalje.Zvezda je trenutno zapala u krizu ali ni vasa sporedna uloga u ligi evrope nije neki uspjeh zato psssttt...Uostalo dodjite malo vi i grobari u Zvezdin muzej pa ce vam sve biti jasno.A sto se tice navijaca stvarno mi vas je zao.Ono sta rade delije na mecu sa Smederevom je bolje od bilo kakve vase predstave u evropi.Torcida,BBB i grobari da se skupe zajedno ne bi delijama mogli vode da donesu...

mate mišo statist i čar

pre 13 godina

Ljudi s kim je igrao D. Zg?
Daj bre za njih je Ril konkurencija a ne D.Zg koji je tu i tamo kvalitetan tim..
(Nikopol, 20. avgust 2010 17:43)

Ako misliš na Gyor, oni su ipak izbacili Montpellier, 5. (falila im 3 boda za direktan plasman u Ligu Šampiona) ekipu francuske lige prošle sezone.

Vucurevic

pre 13 godina

Slovan je slabiji od Zvezde,ali mnogo jak (po trenerima i s. direktoru,a kakav tim tek ima Zvezda to tvrdi i ovaj novi, a Šeki ih demantuje!Ja mislim teren je merilo,samo njima neki brane da tamo igraju.Sve im se cinilo da mogu i oni kao Pižon da naprave,a sinoć se videlo jeste izgubio,ali drukčije igraju od ovih B(L)EDA, što liči na igru od prošle jeseni.A reći će šta je M. siti za Slovan.Bambi je naše dete,mi smo filijala Topalovića.Uh,kolko nas ima,i Tole nas ostavi dekretom u ligi,ali stade bizniscigaros.Počeo bambi na beku,ali Zvezdini stručnjaci čuli,ali ne vide pa uzeli Duška kad je voz prošao.Kompozicije im prolaze.Jedino Muslin ima rampu,ali neće oni njega...

Grobar Iz Australije

pre 13 godina

Uvidice Mancester Junajted kakvi veliku gresku su napravili...Tosic ce ove godine biti JEDAN od glavnih u Evropi,zapamtite ovo.

Slovan za Fince Barselona

pre 13 godina

Evo jos jedan dokaz da Slovan nije nimalo naivna ekipa,igrali su egal zavrsnicu sa stabilnim i renomiranim nemackim bundesligasem Stutgartom i primili gol u samom finisu utakmice.Dosta je potcenjivanja Slovaka,pa njihova reprezentacija je za razliku od nase prosla grupnu fazu na Mundijalu i ostvarila bolji rezultat od nas.Ja tvrdim da bi Slovan sigurno imao dobre sanse da eliminise Partizan da su se kojim slucajem sreli.Eto Zvezda nije imala srece u zrebu i izvukla tada najtezeg moguceg rivala Slovan iz Bratislave.

Oddo

pre 13 godina

...........jorgačević..........

bane....vidić....luković...kolarov

.......deki/kuzma...kačar.....

krasić........ljajić.......bambi

.............jovanović............


Jel ovo teško radomire ?

string

pre 13 godina

...….. jorgačević..........

bane....vidić....luković...kolarov

.......deki/kuzma...kačar.....

krasić........ljajić.......bambi

...….. jovanović...…..


Jel ovo teško radomire ?
(Oddo, 19. avgust 2010 21:44)


Kakav bre Lukovic, pa zbog njega smo i ispali na SP. Za njega je Subotic doktor, sto je i pokazao mb=nogo puta do sad.

likvidator

pre 13 godina

DINAMO ZAGREB
HAJDUK SPLIT :))))
Da je Dinamo ovako odigrao protiv Sheriffa, Liga Prvaka bi se igrala u Zagrebu. Al ni ovo nije loše 2 HRV kluba u LE.

delija zagreb

pre 13 godina

""""Da je Dinamo ovako odigrao protiv Sheriffa, Liga Prvaka bi se igrala u Zagrebu. Al ni ovo nije loše 2 HRV kluba u LE."""

nemoj nas nasmijavati. Ligu prvaka da igra ta sprdnja zvana dinamo zagreb. Za dinamo je dobro da ne igraju ligu prvaka, jer bila bi velik,a prevelika bruka kada bi svaku tekmu dobili 5-6 komada bilo da igraju u ZG ili vani. Bolje je da ne igrate ligu prvaka.

dinamo je danas igrao isto kao i protiv serifa, samo su ovi jadnici iz mađarske amateri koji jedva da išta znaju. oni su na razini varteksa, rijeke ili dragovoljca.

ako budete imali dva kluba u euro ligi to je vas hrvate jako veliki uspjeh, jer te vam je liga jadna, te su vam dinamo i hajduk smijurija i sprdačina od klubova zadnjih 10 godina. inače u euro ligi hajduk najvjerojatnije gubi svih 6 tekmi,teško da će ikoga pobjediti, hajduk će ući u euro ligu ISKLJUČIVO zato jer je imao VELIKU sreću kod ždrijeba, dinamo još veću, a sam dinamo će osvojiti bod ili dva, možda čudom tri boda u euro ligi, dakle kao i svake sezone. To je vaša realnost.

Stefan Herceg-Novi

pre 13 godina

(bbb_beograd, 20. avgust 2010 12:47) :
Pitas gdje je Zvezda?Zvezda je decko bila prvak evrope i svijeta,a vama hrvatima i grobarima to bas mnogo smeta.Svi ovi sto su ti lajkovali komentar su grobari 100%.Ko ste vi da se podsmijavate jednom fudbalskom gigantu kakav je Crvena Zvezda?Zvezda nisu samo rezultati u poslednjih par sezona vec citava istorija od nastanka pa naovamo.Jel se sjecas decko sta vam je ta Zvezda radila u zajednickoj ligi?Nemate vi cime da se hvalite u odnosu na nasu Zvezdu,pocev od navijaca i trofeja pa nadalje.Zvezda je trenutno zapala u krizu ali ni vasa sporedna uloga u ligi evrope nije neki uspjeh zato psssttt...Uostalo dodjite malo vi i grobari u Zvezdin muzej pa ce vam sve biti jasno.A sto se tice navijaca stvarno mi vas je zao.Ono sta rade delije na mecu sa Smederevom je bolje od bilo kakve vase predstave u evropi.Torcida,BBB i grobari da se skupe zajedno ne bi delijama mogli vode da donesu...

Dijaspora

pre 13 godina

Ovde nesto debelo nije u redu ...

Zadnjih nedelja sam video gomilu komentara u kojem autori tvrde kako je Slovan jedan od najjacih fudbalskih timova u Evropi. Kako je onda, Stutgart mogao da tuce takav mocan tim, u sred Bratislave ????

Da li bi neko mogao da mi ovo objasni ???

Delijaaaa

pre 13 godina

BRAVO! Zvezda je ispala od Slovana jer nije imala sreće iako je Slovan velika ekipa za razliku od šibicara iz Rumunije koji nisu pobedili ozbiljnog protivnika u povesti i Mađara koji su smešni. A Partizan će u ligu prvaka, ako je Dinamo dobio taj Anderlekt tamo, Partizan će da ih razbije...
A i bolje igrati samo srpsku ligu nego evropsku ligu sa tim "igračima" kao što ih imaju šahovničari.
Šerif, brate - Šerif - hahahaha!! Petržalka, brate - Petržalka!!

Andrija

pre 13 godina

Lepo je sto je Tosic posigao dva gola ali protiv kog protivnika??? Kad uvali gol nekom vecem timu onda ce biti dostojan prve postave A tima. Mlad je i mora jos mnogo da radi na sebi. Slazem se i za Zigica i Pantelica - morace mnogo vise da pruze. Tosic na njihovo mesto??? Pa hajde onda da Baneta i Vidica stavimo u napad posto oni definitivno imaju nabolji skok u timu. Samo hrabro momci, samo hrabro i dajmo im malo vremena!!!

Dejan

pre 13 godina

Mada mi je Hajduk drazi, ali mora se priznati da je Dinamo s Vahom igrao kudikamo kvalitetnije i opasnije nego sa Zekom. No i dalje ostaje problem kod napadaca - citaj, postoji jedan, jedini i dalje. Sto se tice Hajduka - totalno bezveze primljen gol. No dobro da je pao tako rano, pa ih je razbudio iz sna.

ja

pre 13 godina

Sta su se ovi hrvati toliko razmahali ? Racunica je jasna - Partizan je u poslednjih 10 godina imao u Evropi rezultate kao dinamo, zvezda i hajduk zajedno

bbb_beograd

pre 13 godina

(delija zagreb, 20. avgust 2010 01:34)

ti imas toliki kompleks da je to neopisivo i toliku mrznju gajis da je nevjerovvatno to.

Prvo da krenemo sa usporedbom lige hrvatske i srpske

22.Croatia 14.450
28.Serbia 13.120

mislim da sve se vidi sto se tice uspjeha hrvatske sto cemo imati dva predstavnika u skupini je uspjeh naravno!! vi nikad to niste imali i sa takvom zvezdom niti cete ikad imat , sto se tice lige prvaka dinamo je igrao ligu prvaka 2 puta 1999 i 2000 u prvoj sezoni bio drugi u skupini no tada je samo pobjednik prolazio dalje u drugoj sezoni 6 bodova dok je hajduk takodjer igrao ligu prvaka 1995 i dogurao do 1/4 finala i ispao od prvaka europe ajaxa. sto se tice eurolige dinamo osvaja tri boda??? pa dinamo je svake sezone u europskoj ligi do zandjeg kola ostajao u realnim sansama za prezimljavanje a gdje je tvoja zvezda?? :))

pozdrav normalnim ljudima

vlada

pre 13 godina

e jesu ovi iz CSKA pametni,uvelise Krasica Juventusu,a dobili Tosica za mnogo male pare,iskreno covek je brzi i ima mnogo bolji udarac od Krase
p.s. Krasi sve najbolje u Torinu

Ljuka

pre 13 godina

Svi kritikuju Antića, a Fergusona niko... Pa Antić je i pružao šansu Tošiću dok nije sjedio ni na klupi na utakmicama Mančestera. A jača mu je konkurencija na toj poziciji bila u reprezentaciji, nego u Junajtedu gdje su igrali prosječni igrači kao što su Nani ili Valensija... Ali, definitivno je dobar igrač, koji će tek da napreduje. Ne brinite, biće za njega mjesta u reprezentaciji ako nastavi da ovako igra...

Kuruz

pre 13 godina

Šta sve neću videti ovde.
Valensija je prošle godine bio najbolji asistent u Mančesteru i jedan od najboljih u ligi. Jedini krilni igrač od kojeg je Tošić trenutno bolji je Obertan. Park je bolji u odbrani, Nani i Valensija u napadu, a svi su snažniji od njega.

GLORY MAN UNITED

string

pre 13 godina

E moj Fergusone, ali neka, imas ti Nanija i Obertana,,,ccc, pa svako ko malo prati fudbal video bi da je Tosic za ovu dvojicu dekan fudbala...

psi i karavani

pre 13 godina

A Anticu i Radomiru neka i dalje igraju Zigic i Pantelic ... mislim sta reci
(pajke, 19. avgust 2010 21:42)
A ti bi Tosica na poziciju Zigica ili Pantelica stavio? Stvarno sta reci.

brat od brataminlog

pre 13 godina

Lane je super ,ali Džo Kol je katastrofa , pa nije Celzi lud da ga proda da je bio kvalitetan,nadam se da ce to u Liverpulu shvatiti!
(Robert, 19. avgust 2010 23:19)

slazem se sa tobom..lane je najbolji igrac Liverpula veceras bio..Kol nije nesto..Babel izgubio osecaj za igru..osim onog gola nista vise nije uradio..Poulsen..Lukas..komedija..haha..suplji su..

Fali Dzerard..to se primeti..
Tores polako ulazi u formu..

Treba Liverpulu jos 1 stoper..jedan levi bek..jedan zadnji vezni..i napadac..pa da moze da se bori za titulu u Pl..ovako nece moci..

a gdje je zvijezda?

pre 13 godina

""""Da je Dinamo ovako odigrao protiv Sheriffa, Liga Prvaka bi se igrala u Zagrebu. Al ni ovo nije loše 2 HRV kluba u LE."""

nemoj nas nasmijavati. Ligu prvaka da igra ta sprdnja zvana dinamo zagreb. Za dinamo je dobro da ne igraju ligu prvaka, jer bila bi velik,a prevelika bruka kada bi svaku tekmu dobili 5-6 komada bilo da igraju u ZG ili vani. Bolje je da ne igrate ligu prvaka.

dinamo je danas igrao isto kao i protiv serifa, samo su ovi jadnici iz mađarske amateri koji jedva da išta znaju. oni su na razini varteksa, rijeke ili dragovoljca.

ako budete imali dva kluba u euro ligi to je vas hrvate jako veliki uspjeh, jer te vam je liga jadna, te su vam dinamo i hajduk smijurija i sprdačina od klubova zadnjih 10 godina. inače u euro ligi hajduk najvjerojatnije gubi svih 6 tekmi,teško da će ikoga pobjediti, hajduk će ući u euro ligu ISKLJUČIVO zato jer je imao VELIKU sreću kod ždrijeba, dinamo još veću, a sam dinamo će osvojiti bod ili dva, možda čudom tri boda u euro ligi, dakle kao i svake sezone. To je vaša realnost.
(delija zagreb, 20. avgust 2010 01:34)

auuuu kako nekog boliiiii!!!!

bbb zagreb

pre 13 godina

Dinamo i Hajduk u Ligi Europe. Bravo i svaka čast i jednima i drugima!!! Navijam naravno za Dinamo, ali kad bilo koji hrvatski klub igra u Europi naravno da sam svim srcem uz njega.

armada

pre 13 godina

(delija zagreb, 20. avgust 2010 01:34)

Prijatelju moj najvažnije je da je tvoja Zvezda ispala od onih kako se ono zovu, neki Slovani ili tako nešto...Slovaci brate mili...druga liga europe...vjeruj mi prijatelju da Dinamo iako ne navijam za njega jer sam Armadaš ima perspektivu za razliku od siromašnih srpskih klubova...Dinamo ima puno love i oni će sa ovim ozbiljnim trenerom za 2 godine biti u rangu Ajaxa, Anderlechta i takvih ekipa dok Partizan a pogotovu tvoja raspala Zvezda neće ni pretkolo moći proći...pare rade svoje...za Hajduk se mora reći da su imali sreće ali mora se i reći da imaju Ibričića koji je klasa i Poljud koji je stvarno njihov 12 igrač koji im može podići agresivnost i vjeru koja u takvim trenucima nadomjesti manjak kvalitete i utjera strah u kosti protivniku...povucite paralelu sa Partizanom u košarci i njegovim Pionirom...mislim nije mi u unteresu ponižavati Srpsku nogometnu scenu jer i naša Hrvatska je u banani ali ipak smo malkice ispred vas ali za to je zaslužan samo Dinamo koji je u par proteklih godina ostvario solidne rezultate u Euroligi premda i to nije ništa jer nije prošao skupinu nijednom...uglavnom sve to ukazuje da treba oformiti Yugo ligu i privući jače sponzore i naravno više ljudi na stadionima...to bi podiglo kvalitetu svim klubovima i za jedno 5 godina naši klubovi bi bili u rangu turskih, ruskih, ukrajinskih, nizozemskih, pa možda čak i francuskih klubova...dotad smo pušiona

mate mišo: provokator ili zafrkant?

pre 13 godina

Jel gledao neko Zvezdu veceras?
(MimiBK1, 20. avgust 2010 01:21)

Budući je riječ o najvećem klubu Balkana, oni se ne 'zamajavaju' ovakvim marginalnim takmičenjem. :D

sanja

pre 13 godina

Ovaj je Tosic koji para vredi. Eh da imam nacin da posaljem link Ser Fergusonu da vidi cega se odrekao, i nije toliki strucnjak kao sto kazu...

Grobar NYC

pre 13 godina

Eto ko je nama sedeo na klupi na svetskom prvenstvu jer se Antic oduzio igracima koji su nosili ekipu u kvalifikacijama. Decko igra u zivotnoj formi.

mojeime

pre 13 godina

NEmoj sada neko da pljuje KRASICA! NIje on kriv sto je van forme jel ceka da se proda i ne igra. Kriv je Antic koji mu je dao sansu pre Tosica koji je u neverovatnoj formi.

Bravo BAMBI care! Zelim ti da SAF-u pokazes sta je ispustio.
A Krasicu zelim da u Juventusu pokaze igre iz kvalifikacija!

SRBIJA!!!!!

Vucurevic

pre 13 godina

Slovan je slabiji od Zvezde,ali mnogo jak (po trenerima i s. direktoru,a kakav tim tek ima Zvezda to tvrdi i ovaj novi, a Šeki ih demantuje!Ja mislim teren je merilo,samo njima neki brane da tamo igraju.Sve im se cinilo da mogu i oni kao Pižon da naprave,a sinoć se videlo jeste izgubio,ali drukčije igraju od ovih B(L)EDA, što liči na igru od prošle jeseni.A reći će šta je M. siti za Slovan.Bambi je naše dete,mi smo filijala Topalovića.Uh,kolko nas ima,i Tole nas ostavi dekretom u ligi,ali stade bizniscigaros.Počeo bambi na beku,ali Zvezdini stručnjaci čuli,ali ne vide pa uzeli Duška kad je voz prošao.Kompozicije im prolaze.Jedino Muslin ima rampu,ali neće oni njega...

Tosic vrhunski, nece ni dalje biti startni kod Antica - @Ljuka

pre 13 godina

"Ne brinite, biće za njega mjesta u reprezentaciji ako nastavi da ovako igra..." To ti tako za Tosica! A za Pantelica, Zigica, Stojkovica bice mesta i ako nastave da ne igraju! Jest da Bambi rastura na terenu - ali zato tvoj Antic "rastura" kao selektor. Mislim, rastura Srbiju!
Siguran sam da ce nakon ovakvih igara Tosicu pruzati jos manje sansi - jer bi, ako ga pusti da igra, pokazao celoj Srbiji i celom fudbalskom svetu koliko je pogresio sto mu nije dozvolio da igra na SP! A Radomir ne gresi! Radomir voli pare i da bude u pravu, i kad je najgori! Ali, Ljuka, pobogu, sta ti i tebi slicni imate od toga?! Otkud vi na strani onoga ko zaobilazi talente poput Tosica, a forsira pulene svog sina menadzera? Sta je vama uslo u glavu, ljudi? On da je najbolji srpski selektor? S obzirom na placenost, na slobodu koja mu je data u odlucivanju, i s obzirom na rezultate - Antic je nesumnjivo NAJGORI srpski selektor! Tek s njim, ili pod njim, Srbija gubi i od Zelanda, Australije, a mozemo i od Farskih Ostrva! Vas Antic je jedna obicna nula! A Tosic je - majstor! Steta sto ne moze uzeti rusko drzavljanstvo, u ruskoj reprezentaciji bi pokazao koliko vredi. Ovako, dok nam Antic sidje s grbace, procice i Tosiceva karijera! Antic je ucio od Tadica, nece on da odstupi, ako treba pozvace i NATO da ga brani!

realno

pre 13 godina

Partizanovo dijete
(Žare, 19. avgust 2010 23:28)
kao sto sam i ja partizanovo dete, pa oni jos duguju pare banatu za njega
(johny, 20. avgust 2010 11:54)

i ti si kao znao za tosica dok je igrao u banatu? pa nisi sinko nisi. decko se afirmisao u partizanu i zato je partizanovo dete!

antiću sad stvarno ODLAZI

pre 13 godina

Tle trebao si da oteraš ovog propalog Antića.
Čovek je najveći krivac za neuspeh na SP.
Sve ste mu omogućili što je tražio.
Ako nije imao motivacije i ako je primao 120.000 evra mesečno koliko će je sad imati.
Njegovo insistiranje na Stojkoviću, Panteliću i Žigiću je pokazalo da nije ništa dugačiji od Santrača ili Petkovića.
Ovo sve pišem zbog Tošića koji je i u našim pripremnim utakmicama bio najbolji igrač, igrač koji je asistirao i davao golove.

Na zapadu nista novo

pre 13 godina

Sta ce nama ovakvi igraci u reprezentaciji, moze da se desi da daju neki gol. Bolje da Antic malo saceka da Tosic ispadne iz forme, pa onda tek da ga pusti da igra.

Ogorcen

pre 13 godina

Ma nije on dovoljno dobar za prvih 11 u divnoj nam reprezentaciji. KAKO VAS BRE NIJE SRAMOTA RAZNI MENADZERI, SELEKTORI I OSTALI DJAVOLI?
Zoran Tosic je jedini Srbin koji igra fudbal 21. veka. Svi ostali debelo zaostaju.
Uzgred Zvezdas sam, ali realan.

johny

pre 13 godina

Kakav bre Lukovic, pa zbog njega smo i ispali na SP. Za njega je Subotic doktor, sto je i pokazao mb=nogo puta do sad.
(string, 19. avgust 2010 22:47)
pa lukovic je bio mozda i nas najbolji igrac na sp, ako cemo iskreno vidic je imao vise kikseva od njega

NewMessiah

pre 13 godina

Od velike četvorke ostala samo velika trojka. Što se to kod vas sa "Zvezdom" događa? Od nekad velikog kluba izgleda ostale samo uspomene "Ciganima".

defo

pre 13 godina

Ej Anticu reci Radomiru da ubaci ovog momka jer je nas najbolji igrac i trenutno je u zivotnoj formi.Na sp dao mu je samo 15 min.sramota a kakve babe nam igraju i vuku se po terenu

Ivan

pre 13 godina

Zoran je podivljao. Decko odmah u prvih 11 u reprezentaciju a Laneta u spic i resena stvar u reprezentaciji. Sad je vreme za promene u formaciji.

Nick

pre 13 godina

Kakav bi mi tek tim mogli da napravimo...Tosica u igru sa postavom 4-5-1,cak je i Kleo rekao da bi zaigrao za Srbiju,uz njegovu sjajnu realizaciju i Tosicevu brzinu i tehniku vec bismo ucinili nesto...Normalno bez Milijasa,Pantelica manje sa Zigicem jer je on za razliku od ove dvojice ipak bar malo korisniji...Petrovic se solidno uklopio u Partizan ali jednostavno nije igrac za reprezentaciju...Tako da Anticu budi malo profesionalniji,nemoj se sazaljevati na pojedine igrace vec uradi najbolje za nas nacionalni tim ubacivanjem igraca od kojih cemo imati mnogo vise koristi...

torcad u

pre 13 godina

delija zagreb

kao prvo ako ti nepaše Hrvatska zašto ne o.....š iz nje,velika je zemaljska kugla,drugo ako je naša liga jadne pa kakva je vaša,koeficijenti su vam lošiji,na rang listi ste iza nas,i imate opet smo jednog a mi dva u Europi,i treće vidim ti si delija,pa di ćete vi igrati, Partizan vas dere u svim sportovima u Srbiji i jedina su svijetla točka Srbije u klupskim sportovima, zato delijo pokrij se po ušima i traži vizu, adiooo

Doslo je njegovo vreme

pre 13 godina

Bravo majstore,to je nas Cristiano Ronaldo,obozavam ovakav tip igraca samo malo manje da drzi loptu u nogama i bice vrhunski.

coa13

pre 13 godina

Kakav bre Lukovic, pa zbog njega smo i ispali na SP. Za njega je Subotic doktor, sto je i pokazao mb=nogo puta do sad.
(string, 19. avgust 2010 22:47)

prijatelju ne bi se slozio sa tobom u vezi prve konstatacije ja ipak mislim da je lukovic bio jedan od nasih najboljih ako ne i najbolji igrac...jedni razlog sto je dobio crveni je upravo slaba igra ostalih igraca jedini se borio imao je "100" klizecih i ne cudi crveni karton ovakve igrace treba cijeniti ostavio je srce na terenu svaka mu cast od mene...a ko je bolji od njih dvojice(lukovic, subotic) to vec nzm al doktor fudbala nije sigurno...ps. dobri su obojica...pozzz

Darko R.

pre 13 godina

Ne, nemoj slucajno Anticu da pustis Tosica u prvu postavu. Predlazem da se zigicu i pantelicu ponudi dozivotni ugovor i garancija da ce igrati svaku utakmicu u reprezentaciji bez obzira sto su zajedno na 100 utakmica dali 15 golova! Sramota bre, velika sramota! I onda kada ja napisem da sam na mestu Tosica, Kacara, Mrdje ne bih vise nikada zaigrao za reprezentaciju dokle god dinosaurusi imaju zagarantovano mesto u prvoj postavi, likovi mi nalupaju 200 minusa! P.S Voleo bi da Tosic zaigra jos bolje, pa da to uvidi Ferguson i onda da im ga CSKA proda za 35-40 miliona!!!

goranNS

pre 13 godina

Drago mi je da vidim po komentarima da ima ljudi koji misle kao ja , bambi je odavno za prvih jedanaest, jovanovicu nije mesto na krilu nego blize napadu , malo iza najisturenijeg , tu je najopasniji ,a krasic i tosic krila ,kako to Antic ne vidi pa to mi nije jasno ,pantelica i zigica izbaciti,znaci formacija 4-4-1-1,na golu jorgancevic ili stojkovic , odbrana vida,lukovic, kolarov bane, sredina deki/kuzma, kacar, tosic , krasic,napad lane i lazovic/mrdja najistureniji, pa da vidis ekipu , ekipu koja je brza na sredini i u napadu, ma sasvim druga prica od ove sadasnje po meni bezperspektivne i tuzne.

Marko

pre 13 godina

2 gola (1 iz slobodnog) i jedna asistencija! Bice glavni igrac cska ove sezone,samo da ga zaobidju povrede. Svaka cast Bambi. Samo igraj svoju igru i bices najbolji...

Aleksandar

pre 13 godina

Stefane... A šta to znači "SIGURNO MESTO U REPREZENTACIJI". Pa valjda je svako protiv toga!? Igraš dok si u formi u klubu i to je to! Prosto. Zato i jesmo tu gde smo.

Nepismen

pre 13 godina

(Slovan za Fince Barselona, 19. avgust 2010 21:29)

Sad cu ti napisati ono sto si ti i tvoji crveno beli napisali posle utakmice Partizan : Anderlecht.

Da su hteli pobedili bi 5:0

Radomir

pre 13 godina

...….. jorgačević..........

bane....vidić....luković...kolarov
.......deki/kuzma...kačar....
krasić........ljajić.......bambi
...….. jovanović...…..
Jel ovo teško radomire ?
(Oddo, 19. avgust 2010 21:44)

Ej Anticu reci Radomiru da ubaci ovog momka jer je nas najbolji igrac i trenutno je u zivotnoj formi.Na sp dao mu je samo 15 min.sramota a kakve babe nam igraju i vuku se po terenu
(defo, 19. avgust 2010 22:04)

Sta ste bre na Radomira navalili?
Antic sastavlja tim, Radomir se bori za spas Srpskog fudbala i protiv kvislinga.

mate mišo statist i čar

pre 13 godina

Ljudi s kim je igrao D. Zg?
Daj bre za njih je Ril konkurencija a ne D.Zg koji je tu i tamo kvalitetan tim..
(Nikopol, 20. avgust 2010 17:43)

Ako misliš na Gyor, oni su ipak izbacili Montpellier, 5. (falila im 3 boda za direktan plasman u Ligu Šampiona) ekipu francuske lige prošle sezone.

nogometaš

pre 13 godina

Ja.

U pravu si,Partizan je imao rezultate kao i ovo troje zajedno,izgubio je jedno petnaestak,dvadeset utakmica.Otprilike kao i ovo troje zajedno,potpuno si u pravu.

ap

pre 13 godina

Steta sto niste stvaili link ka drugom golu...majstorija.

http://www.youtube.com/watch?v=7_8F5uAFbh4

Ovaj momak ce izrasti u prvoglasnog ubicu, nadam se da je Antic toga svestan...

Realko

pre 13 godina

Od kad sam video utakmicu JAR-Srbija za mene je Tosic najbolji igrac Srbije. Prava je steta sto su mu konkurencija na poziciji Krasic i Jovanovic. To mi je najmrze, na nekim pozicijama imas po 5 dobrih igraca a na nekim nemas nijednog.

asasasas

pre 13 godina

Svi kritikuju Antića, a Fergusona niko... Pa Antić je i pružao šansu Tošiću dok nije sjedio ni na klupi na utakmicama Mančestera. A jača mu je konkurencija na toj poziciji bila u reprezentaciji, nego u Junajtedu gdje su igrali prosječni igrači kao što su Nani ili Valensija... Ali, definitivno je dobar igrač, koji će tek da napreduje. Ne brinite, biće za njega mjesta u reprezentaciji ako nastavi da ovako igra...
(Ljuka, 19. avgust 2010 23:36)

koga interesuje mancester sta mene boli za manbester antica i treba da kritikuju jer je zeznuo stvar... valjda ce sad da se ispravi u poljskoj i ukrajni...

GO Reds

pre 13 godina

Lanetu fali realizacija, sam na gosu i masi
I protiv Spursa je istrcao lepo a onda sutnuo prenervozno

Valjda ce se malo sabrati uskoro

Nemanja

pre 13 godina

#
# Evo jos jedan dokaz da Slovan nije nimalo naivna ekipa,igrali su egal zavrsnicu sa stabilnim i renomiranim nemackim bundesligasem Stutgartom i primili gol u samom finisu utakmice.Dosta je potcenjivanja Slovaka,pa njihova reprezentacija je za razliku od nase prosla grupnu fazu na Mundijalu i ostvarila bolji rezultat od nas.Ja tvrdim da bi Slovan sigurno imao dobre sanse da eliminise Partizan da su se kojim slucajem sreli.Eto Zvezda nije imala srece u zrebu i izvukla tada najtezeg moguceg rivala Slovan iz Bratislave.
(Slovan za Fince Barselona, 19. avgust 2010 21:29)

Big deal... Partizan je prosle godine glatko izbacio Zilinu iz kvalifikacija a eto je Zilina na korak od LG, sa apsolutno istom ekipom od prosle godine... Slovan je u svakom slucaju prosecna ekipa, koju je CZ trebala glatko da izbaci, samo da je imala odgovarajuci igracki kadar...

bagi arapin

pre 13 godina

NIJE LAKO !!! Signori Italiani,ima problema kako će izgovarati TOŠIĆ,ali TOŠKE će ih primorati da nauče i da TUTA NUOTE 12 otobre ogni Italliano sognare tuo nome.Sledećeg dana Italia cela se pita kako da taj dečak igra u Rusiji ane igra SERIA A.Trenutno smo za ovog igrača bolji u odnosu na azzure,moramo to iskoristiti već na prvoj utakmici ,samo hrabro NAPRED ORLOVI.

Grobar Iz Australije

pre 13 godina

Uvidice Mancester Junajted kakvi veliku gresku su napravili...Tosic ce ove godine biti JEDAN od glavnih u Evropi,zapamtite ovo.

Hr Serbofan

pre 13 godina

Zanimljivo da su sada svi komentari o tosicu pozitivni. Gde ste sad pljuvaci, smejali ste se na svaki njegov inervju u Mancesteru.. verovatno ste to vi isti koji sada pisete bajke. Svaka mu cast. kada nije igrao u Mancesteru, umesto da je plakao kuci mami, on je bio cvrst, uporan i trenirao kao konj. Sve se to isplatilo! Slatke muke za Antica (vidim vi ste vec Krasica otpisali, vec ste sve njegove dobre igre zaboravili..)

pichorak

pre 13 godina

Partizana, Hajduka i Dinama će gledati cela evropa. E moja Zvezdo ko će tebe gledati? Inđija, Ivanjica, Kula ... Tuga bre, tuga :(

Robbie

pre 13 godina

Procitah ovde kojesta. Kol je bio odlican uz zaista lose izveden penal. Izmnedju ostalog dao je fantasticnu loptu Babelu prilikom gola. Lane je sa 70% glasova od strane Liverpulovih navijaca proglasen za igraca utakmice sto dovoljno govori o njegovom odnosu prema igri. Liverpul je nastupio bez osam igraca od nedelje, ali svejedno nije smeo da dozvoli onako mrsavo prvo poluvreme. U drugom je sve bilo na mestu i moglo je biti bar jos tri gola.

sir_Nikola1989

pre 13 godina

Majstorska 2 gola. Kako lep prijem i brza završnica kod drugog gola, takav igrač nam treba u reprezentaciji. Odigrao je samo malo protiv Australije i bio zaslužan za gol jer je posle njegovog šuta na odbijenu natrčao Pantelić. Mnogi su osporavali Tošićev kvalitet, prozivali zato što nije dobijao šanse u Mančesteru i kako je igrač samo za našu ligu... neka se jave sada i kažu šta sada misle... Škola fudbala Proleter Zrenjanin, kao i Zvonimir Vukić, Vladimir Ivić...

djordjevic

pre 13 godina

Bambi je covek koji je pokazao da zna da CUTI i RADI, ali da kad vidi da negde ne ide i da brzo nesto promeni. Nije mu bilo tesko da igra za drugi tim Mancestera, nije mu bilo tesko da na pozajmici igra u Nemackoj i da daje sve od sebe, a napravio je i pravi potez odlaskom u jako solidnu ekipu CSKA. Nije mu zinulo da po svako cenu opet igra u Engleskoj ili da juri neku drugu ekipu iz najjacih liga sveta. Svaka mu cast na svemu...Nikad nije pravio probleme, nikad nije davao neozbiljne izjave i drago mi je da vidim da ovako igra. Neka samo on tako nastavi i radi za sebe, a kad menadzeri i mister vide da je vrag odneo salu bice on i za reprezentaciju u startnoj postavi.

Slovak Trnava

pre 13 godina

Slovan je sinoc imao 2 suta van okvira gola i jedan u okvir gola. Igra jadna i nepovezana. Napravili su jednu ozbiljnu akciju i to je pre svega rezultat dvojca Bakajoko-Sylvester. Stutgart tuzan i ocajan. Dve uigrane akcije za celu utakmicu i to prva u 44 min, a druga u 89. min. Licilo je kao da su dosli da pobede sa 1-o. Iskreno, sinoc se videlo koliko je Slovan slab, sa igrom bez ikakve ideje. Zvezda je ipak ispala od losijeg tima. Steta. Jedino zanimljivo sa utakmice je petominutna tuca izmedju navijaca na stadionu. Grupicu od 200-300 penzionera iz Nemacke napalo je 800-900 slovackih huligana. I posle mediji u Pragu, Bratislavi...pisu kako su problem Grobari u Zilini i Delije u Pragu. Eto im dokaza koliko su civilizovaniji od nas. Pozdrav iz Trnave.

johny

pre 13 godina

Partizanovo dijete
(Žare, 19. avgust 2010 23:28)
kao sto sam i ja partizanovo dete, pa oni jos duguju pare banatu za njega
(johny, 20. avgust 2010 11:54)

i ti si kao znao za tosica dok je igrao u banatu? pa nisi sinko nisi. decko se afirmisao u partizanu i zato je partizanovo dete!
(realno, 20. avgust 2010 13:54)
pa znao sam jer on je paznju skrenuo igrom za mladu reprezentaciju na ep posle povrede krasica, i vec tada je imao sansu da ode preko ali je on izabrao partizan a to je vec sasvim druga prica