Ponedeljak, 19.07.2010.

20:37

B92:Bordo,Siti i Verder žele Savića

Mladi srpski fudbaler Vujadin Savić nalazi se blizu odlaska iz Crvene zvezde, saznaje B92.

Izvor: B92

B92:Bordo,Siti i Verder žele Saviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

гиле

pre 13 godina

гледам звезду од 87 године и никада нико ко је себе стављао изнад клуба, није више имао шта да тражи у звезди, мали иде у бордо и желим му као сународнику све најбоље, његовог оца поштујем због онога што је играма на терену пружио клубу, али на томе се све завршава, нека постане и нови видић па шта, неће ми бити жао, јер не треба тим да пати сезонама да би се он калио, за то су нижелигаши. када се сабере и одузме све што је до сада урадио на терену имао је можда 3 добра потеза и 13 очајних, звездин грб мора да се заслужи.

Suk

pre 13 godina

Meni je OK da Savic hoce da igra, ali ako to ne mogu da mu garantuju u Zvezdi ona svakako nece da mu garantuju u ozbiljnim evropskim klubovima... Dakle, kad nema garancija ide se u manji, a ne u veci klub. E, sad, sta je iza Savcieve ideje da ode u jaci evropski klub? Minutaza nije sigurno. U svakom slucaju neka mu je sa srecom.

ТВЦЗ

pre 13 godina

Овако. Ископираћу неке од ових коментара. Да читамо кад мали постане (а постаће) добар играч за европске стандарде и кад почнете да пљујете управу што га је пустила са 20 година.
Још нешто. Кад поменете његовог оца, великог Душана Савића, чините то са поштовањем. Размислите колико сте ви успјешни у ономе што радите и да ли сте, јесте ли били и да ли ћете икада бити у том рангу у ком је он био у својој професији. То што се не устручава да јавно изнесе неке своје потпуно легитимне ставове је само још један доказ да је он само свој као што је био и у младости.
Вујадину желим сву срећу а знам да ће се кад тад вратити и то не са 35+ година.

popa

pre 13 godina

Sto se teksta tice, mislim da je nerealan iz 1000 razloga...

a ti balonce, nisi u pravu. ja bih,ti bi,on/ona/ono bi,mi bismo,vi biste,oni bi :D

cristiano ronaldo

pre 13 godina

Pa jedan Fabregas koji je medju 5 najboljih veznih igraca nije imao mesto u Spanskoj reprezentaciji,pa se nije bunio,a ovaj nije skupio ni 5 utakmica i jos se buni.

Najrealnije

pre 13 godina

Tata je bio igračina,sada je pravi Srbin i ljudina a klinac je nešto oko prosečnog igrača,koji trenutno nema mesta ni među 18 igrača,ima visinu ali sa loptom u nogama je nula.Zato,ako ima ponuda,pustite ga jer nikad neće biti kvalitet za Zvezdu.

Nesvrstan

pre 13 godina

(Tole vam u ustima, 20. jul 2010 10:37)

da, da... dobro si me podsetio..
koja je to provaljena fora bila... hahaha... sta reci, nas Fudbal...

teleoptik

pre 13 godina

Vise od svega bih voleo da ode i da ga za dve,tri godine kupi Mancester, Real ili Barsa za nekoliko miliona i da onda vidim face ovih poznavaoxa fudbala!!! Mali je pptencijal, zapadnjaci nisu budale kao i mi da bacaju pare na penzionere i istrosene igrace, znaju oni gde ulazu i gde ce im se 10 puta vise vratiti. Pitam se samo kakvi ce komentari biti ako malog Savica kupi Bordo ili Verder, pitam se sta ce ovi strucnjavi pisati ako vec sledece godine bude bio stansatdan u nekom velikom Evropskom klubu i ako se budu otimali za njega Evropski giganti. Pazite sta vam kazem, u fudbalu sa 27 godina, mnogi o vas i nemaju toliko godina, malog pratim od prvih dana, a da vam kazem da sam veliki grobar, mali ce za koju godinu AKO ODE BITI BOLJI I OD VIDICA, zapamtite to. Njegov talenat se cidi iz aviona a to potvrdjuje i interesovanja ovih Evropskih velikana, mali ce otici, milioni trebaju Zvezdi, a koloko ce Zvezda izgubiti, videcete za par godina!!!!

milos

pre 13 godina

Decko trazi da igra i treba da igra pored Slavoljuba i Vilotica, od kojih se ne zna koji je gori. Ako nece da mu pruze sansu, onda neka ga prodaju, ali da za taj isti novac kupe postenog igraca, a ne dda dovode polovnjake. Vladan Binic, dajte molim vas!?

balonce

pre 13 godina

Deja vu! Vu-le Sa-vić! Iako sam "Grobar" poštujem Duleta Savića kao legendu Zvezde i hajde da kažemo, koga razumijem što zeli dobro svome sinu. Ali, molim vas ovdje se radi o zamjeni teza. Naime, radi se o kvalitetu fudbalera. Jer, da je dečko zaista kvalitet kojim ga neki predstavljaju, ko bi bio lud u Zvezdi, da čak nije ništa u rodu Duletu Saviću, da gura u stranu. Prije će biti da se radi o nepotizmu, na osnovu svega rečenog i viđenog. Kako drugačije objasniti novinrske izmišljotine poput ove naslovne. A, istina je da ovaj momak nije tatin sin ne bih vidio Zvezde, osim sa severa kao navijač. Možda bi igrao, kao što neko reče u tamo nekom Sopotu, pod uslovom da mu tata poznaje Vladana Lukića! Ovo mi liči na tata Bjeku i njegovog sina Nešu juniora, koji je obišao pola Evrope dokazujući svoj raskošni talenat. Da ne bude tako i sa Vujadinom? A, djeca nisu ništa kriva!
(Dule GR, 20. jul 2010 09:41)
# Link komentara slazem se sa tvojim komentarom,i znam da ovde nije bitna gramatika i pravopis,i mislim da i ne treba,ali nikako ne mogu da shvatim da "bih" koriste mnogi u svim licima,ajde makar srpski da govorimo,znaci ja bih u prvom licu i iskljucivo u prvom licu jednina!!! sve ostalo je "bi"

red

pre 13 godina

E moj Savicu, previse zuris i zudis za milionima!!! Dokazi se prvo u Zvezdi! Ako sada odes, brzo ces zavrsiti negde u Koreji, Uzbekistanu!!

Mladic

pre 13 godina

Jadan li si ti talenat kad u ugovoru trazis minutazu. Dokazi ga na terenu! Sramota ste obojica za Zvezdu i za Srbiju. Ma idi gde hoces samo molim te uzmi i strano drzavljanstvo da te niko ne poistovecuje sa Srbijom. A ja ti od srca zelim da posatnes najbolji defanzivac sveta.
p.s. U zivotu postoje jos neke vrednosti osim novcanih!

slobacar

pre 13 godina

trenutno ne moze da se kaze za njega da je "igracina",ali svakako da je igrac sa velikim potencijalom i talentom i od kog moze da se,uz dobar rad i strucne ljude,napravi igrac svetske klase....

djole

pre 13 godina

Mnogo ste bre isforsirali ovu danasnju decu... U njegovim godinama mi je bila bitna samo lopta, knjiga i zenske. Ovaj je vec postao tema svih novina i sportskih sajtova, a nije sastavio jednu utakmicu kako treba u prvom timu Zvezde. Ono u Pragu prosle godine sto je odigrao je bila bruka i sramota! Posle toga je cela ta odbrambena linija popila klupu(osim Vilotica) sasvim zasluzeno. Ako moze tata da ga proda predlazem da to odmah ucini, tako je najbolje za sve!

ZVEZDASICA

pre 13 godina

Alo bre ljudi dosta vise!!!!!!!!!!! Malog su i prosle godine trazili engleski klubovi,pa zasto vam je ona cudno sto ga traze i sada? Mali je dobar i to je cinjenica,a nesto sasvim drugo je sto se mi vecito pravimo ludi i tako je slucaj sa svakim nasim detetom.Koliko nam je dece otislo iz Zvezde? Setite se samo koji su veliki klubovi uzimali nasu decu u predhodne dve godine!! Da li je neko od vas cuo za tu decu pre nego sto su otisla ili pre nego sto su nam,kako mi kazemo ukrali nase bisere? Niko skoro nije znao ni da postoje ta deca!! I sta se desilo posle toga? Trazili smo krivce,ko ih je prodao,zasto ih je prodao,zasto su nam nasi biseri otisli,zasto nisu dobili sansu u Zvezdi.....Pitam se samo sta bi mnogi od vas pisali da je toj deci pruzena sansa da igraju za prvi tim. Pa naravno,opet bi komentarisali,on je neciji sin,neko ih gura,imaju vezu....Ja se samo pitam zasto ni dan danas ne znamo da cenimo nase bisere,zasto i dan danas podcenjujemo nasu decu za koju se grabe najveci Evropski klubovi? A,daaaaaaa,pa on je sin Duleta Savica,zar ne? NASEG DULETA SAVICA!!! I odmah nema mesta,odmah je to veza,odmah je tu tatica.... Znate i Bordo,mancester i ostali velikani bas zbog tog Duleta uzimaju klinca,bas zbog tog Duleta bacaju milionce i vise. Pa da li smo mi normalni? Zar je greh sto mali hoce samo da mu se pruzi sansa? Zar je to ucena? Biser nam sedi na klupi prosle godine,sedece i ove,sledece ko zna. Ljudi,to je mlad decko,a izgubiti godinu,dve,tri na klupi jeeee slozice te se jako,jako mnogo. DETE TRAZI DA IGRA ZA KLUB U KOJEM JE ODRASTAO KOJI VOLI VISE OD ZIVOTA!! Ne trazi da bude ne zamenjiv,samo trazi sansu da se dokaze!! Ako je to mnogo onda i treba da ide!!! imamo bisere,imamo talentovane klince koji odlaze u velike evropske klubovi,njima su dobri,a nama nisu? Setite se samo koliko njih je otislo,setite se gde su,vidite gde ce sutra otici mali Savic,a dete trazi samo sansu da zaigra za njegov klub,samo da se dokaze. Mnogo li je? A,daa ipak je on Duletov sin,a to kod nas ne prolazi,zar ne?

germinal

pre 13 godina

Isti tip igraca kao Subotic, jak u vazduhu ali velika kiksara na zemlji..ocigledno da su ljudi procenili da moze od njega nesto da bude, kao i za Subotica, cim nude tolike pare za njih..

Dule GR

pre 13 godina

Deja vu! Vu-le Sa-vić! Iako sam "Grobar" poštujem Duleta Savića kao legendu Zvezde i hajde da kažemo, koga razumijem što zeli dobro svome sinu. Ali, molim vas ovdje se radi o zamjeni teza. Naime, radi se o kvalitetu fudbalera. Jer, da je dečko zaista kvalitet kojim ga neki predstavljaju, ko bi bio lud u Zvezdi, da čak nije ništa u rodu Duletu Saviću, da gura u stranu. Prije će biti da se radi o nepotizmu, na osnovu svega rečenog i viđenog. Kako drugačije objasniti novinrske izmišljotine poput ove naslovne. A, istina je da ovaj momak nije tatin sin ne bih vidio Zvezde, osim sa severa kao navijač. Možda bi igrao, kao što neko reče u tamo nekom Sopotu, pod uslovom da mu tata poznaje Vladana Lukića! Ovo mi liči na tata Bjeku i njegovog sina Nešu juniora, koji je obišao pola Evrope dokazujući svoj raskošni talenat. Da ne bude tako i sa Vujadinom? A, djeca nisu ništa kriva!

Objektivni Lala

pre 13 godina

Ako uprava Bordoa, City-a i Verdera prate B92 sada će i oni saznati da su "zainteresovani" za Savića...!
U stvari...možda su se oni i raspitivali za njega ali onda je mama viknula:"Doruučaaaak!" i svi su se probudili.

Uzas

pre 13 godina

Savic je 10 meseci mladji od npr. Tomasa Milera !!! I potupno je normalno i logično da u tim godinama pita: Racunate li vi na mene ili ne? Prošle sezone je igrao samo kada bi Vilotić ili Djordjevic imali kartone ili bili povredjeni... Sa punim pravom, mali nece jos jednu takvu sezonu, jer ga to unazadjuje... Nije to nikakva ucena, nemojte podlegati glupavoj propagandi, puno je pravo mladog igrača da kaže: Ili mi dajte priliku da konstantno igram ili me prodajte (ima ko hoće da me kupi i da mi da šansu da igram) !!!
Ova greška će nas skupo koštati... Vilotić, Djordjević, Mikić i sl. (baš poput npr. u veznom redu: Bogdanovića, Nikolića, Isaha, Savia...) su igrači vrlo prosečnih kvaliteta, OK su to momci, ali njihove mogućnosti su limitirane... Savic je trenutno jedini EXTRA talenat u klubu, a takvi se, Lukiću i Adžiću, ne prodaju u 20-oj godini... Tačno je da klub poput Zvezde mora da živi od prodaja igrača, ali ne od prodaja prosečnih trkača nižerazrednim Češkim, Ruskim i Turskim klubovima, već od pravljenja i prodaje novih Vidića, Stankovića, Drulića (koji se prodaju velikim klubovima, za velike pare)...

mige

pre 13 godina

Ovaj Lukić je pravi car. Covek od ničega pravi milione. Prvo Lekić a sada i Savić. Samo me zanima koji su to skauti gledali Savića i dali ti ljudi imaju oči. Šta su to oni videli kod njega. Ja mislim i da se Lukić krsti kao i mi simpatizeri i navijači Zvezde koga može da zavali i opet napravi pare od ničega, kao što je bio slučaj sa Lekićem.

Milan Sd

pre 13 godina

Ceo svoj život navijam za CRVENU ZVEZDU,ali ako je istina da dečko ucenjuje klub nema potrebe da razmišlja-već odmah neka pali,jer realno,ako smo veliki klub ko god da je u pitanju neka pali,jer nema potrebe da tatin sin uceenjuje klub!!!!!

sandrojko dominikana

pre 13 godina

eto to su vam danasnje srpske patriote, kad treba da se pljuje po zapadu i prljavim evrima tu su, a kad im neko ponudi saku istih gori su od jude.

Koki

pre 13 godina

Ja bih nekako voleo da odem iz jednog tima iz područne lige (5.nivo takmičenja) u Malagu da igram i to bi mi bilo dovoljno pošto nisam sin Duleta Savića, ali me izgleda niko ne pita i ne želi baš zbog toga. Ipak ne želim da verujem da sam mnogo gori igrač od Vujadina.

P.S. Možda imam šanse čak i u Bordou, Sitiju, Verderu pošto igram na različitoj poziciji od Vujadina.

Naravno nemojte slučajno pomisliti da sam bio ozbiljan, samo me ove stalne priče o različitim transferima užasno nerviraju.

pera

pre 13 godina

Mene samo interesuje cime je on privukao toliko interesovanje stranih klubova??? Nije ni igrao,a i kada je igrao nista posebno nije pokazao.Grobar sam,ali mislim da je pametno prodati ga za dobre pare ako vec ima ponuda,a i ne zna se da li ce i koliko on igrati naredne sezone,a ugovor mu istice.Ali me plasi da ce propasti kao i mnogi drugi nasi mladi igraci,jer ako nije imao mesta u zvezdi zar treba ocekivati da ce imati mesta u Sitiju,Bordou i Verderu,a u godinama je kad treba da igra.

ar

pre 13 godina

Dobar decko ali vrlo skroman igrac,fali mu cvrstina,mnogo bolja duel igra,ima jako losu procenu i prostora i leta lopte...da nije Duletov sin nikad ne bi ni privirio u I tim.Kum Pizon ga je u pocetku forsirao i kidao nam zivce ali je brzo video da ne ide...dobra reklama proda svaku robu tako da je ovo odlican posao za Zvezdu...Ista prica kao sa Babovicem!!!

zidane

pre 13 godina

na stranu sto je tatin sin,mislim nije on kriv sto mu je dule savic cale ali on stvarno nije neki igrac tako da extra ako ga uvalimo nekome

nas ti ko je Dule Savić?!?

pre 13 godina

Sihter bre bando od Duleta Savića! Sihter bre pljuvači s vašim pepeljarkama u mišije rupe. Dule Savić je legenda našeg kluba, čovek koji je svojim igrama, znojem i borbenošću zadužio naš klub toliko da i ima 10 sinova svi bi trebali da igraju u prvoj postavi. Pljujte Vi Vilotiće, Adžiće i slične, ali legende ne dirajte, jer time pljujete i svoj klub.

Lignjoslav

pre 13 godina

Vujke je dobar decko i dosta perspektivan igrac, ali ce ga otac pokvariti. Dusan Savic jeste igracka legenda, ali je kao covek nula i to svi znaju. Njegova politicka angazovanja, pa "funkcija" u Zvezdi i enormna plata, a da NISTA nije radio, govore u prilog tome.
Zao mi je sto ce pokvariti Vujketa, on jeste veliki Zvezdas, ali kad ti otac puni glavu.....
Vujke, izdrzi jos malo, bice mesta za tebe, pre u Zvezdi nego u Sitiju ili Bordou. Dusane Savicu, od skandiranja severa, stici ces do zvizduka.

295

pre 13 godina

ja bih ga poslao 6 meseci u sopot na kaljenje ...a tamo na klupu ...da shvati kolko je dobar igrac jer za bolje i nije...a hoce da ucenjuje klub za koji nije dorastao

Aleks N'Gambi

pre 13 godina

Pa ovo nema ni u Menadžeru, bukvalno za sve igrače zvezde su zainteresovani svi poznati Evro klubovi...Novinari smanjite vinjak please

KHE3

pre 13 godina

Ako su pomenuti klubovi zaista toliko zapeli da dovedu dotičnog onda treba primeniti Maminćev recept:Zalepiti visoku cenu (5 mil. naprimer)i ne odstupati od nje ni evro!Pa ako hoćeš uzmi ako nećeš vozi!
Smatram da sad nismo u situaciji da pošto-poto prodajemo igrače.

No što se mene lično tiče sve su ovo izmišljotine i menadžerske 'bravure',a taj Savić je obična vezara,tatin sinčić i menadžerski pulen.

Ja bih voleo da on na terenu pokaže da ja nisam u pravu,ali na osnovu do sada viđenog nemam lep utisak.
Zahteva mesto u timu?! S kojim pravom i na osnovu čega?Ako stvarno toliko voli Zvezdu onda neka pokaže nešto od tog raskošnog talenta koji navodno poseduje i neka se za to mesto u timu koje toliko želi izbori trudom,radom i zalaganjem,a ne preko novina,tatice i sl.

skromno je

pre 13 godina

ko visoko leti nisko pada....
misli o tome Vujadine....
neka ti je na casti sto si sebi dao slobodu da ucenjujes ZVEZDU balavanderu.....
pozz za sve DELIJE iz Barselone!!!

Dule

pre 13 godina

Ovaj decko nema pojma.Ovom Duletu su veze svuda jake....pa cak i u ENG,FRA...itd itd....Savic nije igrao za prvu postavi kako je mogao da se dokaze?A kada je i igrao prosle sezone uvek je bio krivac,cas promasuje lopte,los pas itd itd.....

Duško Doboj

pre 13 godina

1. Kkao ste smiješni i kako se ložite na ove textove.
2. Text je smišljen da bi se digla cijena malom
3. "Marko" je napisao da treba ici Vilotic, ako neko treba ici to je Djordjevic
4. Mali sigurno nije ucjenjivao Zvezdu i to je prica
5. Ne palite se na textove koji nemaju cvrstu podlogu u istini, a takve valjda mozetre vec prepoznati.

monopol

pre 13 godina

ovo je smesno jedan vujadin savic da igra premijer ligu engleske, zamislite koja laz, pa neka ide iz zvezde takvi igraci nam nisu potrebni , dovescemo igraca koji ce ostavljati srce na terenu a ne neki klinac tatin sin koji ucenjuje.samo se pitam dalice ucenjivati navedene klubove bordo verder i man city

Jim

pre 13 godina

Pricate gluposti. Vujadin ima francuski pasos od rodjenja. Zar je strasno sto zeli da igra u timu koji me je u krvi? Zasto ste tako maliciozni prema Dusanu Savicu? Da li biste vi vase dete dali Ivanu Adzicu i Mazi Vasilijevicu da ga drze na klupi ili biste ga pustili da ode negde da igra, da zaradi novac i da Zvezda dobije obestecenje. Za razliku od svih vas, ja sam odlicno upoznat sa celom pricom i znam kako se Adzic i Maza ponasaju prema njemu, kao sto znam ida on i njegov otac Zvezdu vole vise od svih nas zajedno. Adza i Maza su novo zlo Zvezde.

pedja

pre 13 godina

I treba da odes iz Zvezde sa tvojim tatom,koji je mnogo los covek,na stranu kakav je igrac bio,ali goreg nacionalistu i mrzitelja svega sto nije srposko nisam video-a i decko nije neki igrac,pravom igracu dovoljno je 3 utakmice da pokaze kakav je-dovoljno je za sva vremena njegova igra u Pragu prosle godine-grejace on klupu,a ako bude igrao igrace u nekom timu iz Francuske zbog tate,timu osrednjih kvaliteta

jovo

pre 13 godina

neka pita tatu da li mu je bilo zagarantovano mesto timu,kad bi to pomenuo vratili bi ga odakle je i dosao...pa ja vecu drskost nisam cuo odavno...

bojan

pre 13 godina

Iskreno da sam na njegovom mestu nebi ni ja sedeo na klupi a Djordjevic da igra.Realno mali ce biti 5 puta bolji od njega zasto bi gubio vreme.

Муње

pre 13 godina

Мора прво Дуле Савић да се чује са Шестићем,па ће се онда донети коначна одлука! :)

mirda

pre 13 godina

city, verder, bordo... ne znam zasto ali mi se cini da ce zavrsiti negde u turskoj! I jedno pitanje za njega: mislis da ce ti u sledecem klubu biti zagarantovano mesto u postavi???!!! O gle ironije!

ИМТ Фергусон

pre 13 godina

Шта ће рећи Звездини душебрижници кад Вујадин успе преко, вероватно им се поткрала грешка, па ће сменити спремачицу свлачионице зато што није обавестила Лукића какав је млади Савић таленат!!!
П.с Ко још нормалан не тражи место у тиму, да можда није требало да чека 30-ти рођендама да дебитује!!! Звезда је у последње време позната по добрим проценама младих играча?

Rale

pre 13 godina

Da, da, to je taj Dule Savić, zakleti protivnik Evrope i trulog zapada. Mislim, samo kad se radi o tuđoj deci. Njegova mogu da idu i mlate pare, a ostali neka ostanu u majčici Srbiji, neka slušaju njegove mudrolije i grickaju nokte.

Oliver

pre 13 godina

E moj Savicu, kleo si se u Zvezdu, pretvarao si se da je volis, ali jednu stvar si zaboravio, da se FK CRVENA ZVEZDA NE UCENJUJE!!! Da je stvarno volis ,bio bi presrecan sto mozes da skupljas lopte pored terena na Marakani, a ne da pretis odlaskom ako ne igras, a Zvezda to ne moze da obeca nikome, kao ti si ucenjivac, bar budi musko a ne dete, i priznaj da tatica tobom upravlja... RAZOCARAOOO SIII SEVER!!!!

borča

pre 13 godina

Ovako, zamolio bih ove što kažu da treba da ide zbog toga što je loš igrač da ipak pripaze na reči, jer je dečko vrlo mlad i za poziciju štopera još nije pokazao ni 20% svojih mogućnosti. A sa ovima što ga "teraju" jer traži zagarantovano mesto u timu se slažem.

Janjanin

pre 13 godina

Prvo i osnovno: Dule je jedna od najvecih Zvezdinih legendi. Svi vi koji ga pljujete, a ne secate se ni Barija ni Menhengladbaha - tisina. Drugo, Dule nije nikada mogao da trazi zagarantovano mesto u timu dok je igrao, jer je tada konkurencija bila stravicna, treneri su bili treneri, a menadzeri nisu sastavljali timove. Danas, kad smo po kvalitetu lige na dnu dna, a po korupciji na vrhu, oslanjati se samo na kvalitet za mesto u timu je idiotizam. Setite se koliko je velikih talenata upropasteno u poslednjih deset godina, pa ce vam sve biti jasno. Da vi imate sina u toj situaciji, bas me interesuje sta biste vi uradili. Sto se tice malog, ako je istina da se ovi timovi interesuju za njega, znaci da obecava. Ako se ponude dobre pare, mali treba da ide, nek mu je sa srecom, a Zvezda od tih para da jos vise ulozi u tim. Imam poverenja u Lukica.

gogi

pre 13 godina

Pregovori su gotovi...Mali je na putu za Francusku i to za relativno male pare...Pozdrav...Informacija proverena....
p.s. Bio je Luikoil, sada je Gasprom..I tada je stvarana Evropska zveda, kao i danas...Niko ovde nije ucenjivao klub..Ali kada se Tosicu daju stotine hiljada evra, kao i Koromanu, zasto i mali Savic, koj je definitivno vrlo perspektivan igrac, ne bi trazio svoj deo kolaca..Ako se ne prodje Slovan, Mars iz Zvezde...

ilija

pre 13 godina

Mozemo mi pricati sta god hocemo, ali ovaj mali mora ce biti u skorije vreme najbolji defanzivac u evropi. Ne bih voleo da ode iz zvezde jer ce vec sledece godine vredeti 5-6 miliona ako ne i vise, treba biti uporan i strpljiv sa njim. Nisam za prodaju sad.

dragan

pre 13 godina

vece pojacanje od njegovog odlaska zvezda nije mogla ni da zamisli. srecan put nadam se da ces stici dalje od "c" timova navedenih ekipa a ako budes dobar dace ti i pretplatnu kartu za sve utakmice

Ja

pre 13 godina

Odlicno! Nezadovoljan igrac nam nije potreban i treba ga prodati. Za te pare mozemo dovesti nista slabijeg igraca, a Mirkin decko koji neka zulja tribine u Bordou.

С.К.И.Д.С.

pre 13 godina

Ово ме подсећа на судбину Николе Тесле који је морао да оде у САД да би постао то што јесте! Да ли је могуће да ће се Звезда тако лако одрећи Вујадина који са својих 20 година представља будућност српског фудбала а са друге стране форсира се Славољуб Ђорђевић (30 година), на заласку каријере, кикс играч, нервозан и прљав играч који умало не поломи ногу Ергићу у пријатељској утакмици?!?!!!
Разочаран сам појединим поступцима мог вољеног клуба...
П.С. Играш на облацима славе!

Sejn

pre 13 godina

Drugari, ukljucili su masinu za pravljenje kinte, nemojte da se nervirate.... ima vec 10-tak dana unazad kako se vodi kampanja po novinama oko ove male vezare... Malo menadzeri, malo novine, malo tv i naduva mu se cena, ali problem nastaje kad je proizvod nekvalitetan kao u ovom slucaju pa na silu pokusavaju da ga uguraju... Sto se mancester sitija tice i budali je jasno da je to samo prica za malu decu, ne znaju sta ce sa igracima samo im jos ovaj fali... Bilo bi lepo kad bi kupili i tatu mu Dusana, velikog patriotu kome ne smeta sto mu deca imaju francuske pasose....

Verko

pre 13 godina

Opet neko nekoga ovde navlaci i laze. Savic ne ispunjava nijedan uslov za potpisivanje profesionalnog ugovora sa engleskim klubom. Osim ako mu tata Duuuule nije sredio francucki pasos.

Zvezdas

pre 13 godina

Pod uticajem svog oca Savic tarai nesto od Zvezde sto je potpune nekorektno i nenormalno, da mu bude garantovano mesto u timu. Pa takav status nemaju ni najvece svetske zvezde u svojim timovima! Sta bi bilo da je Dule Savic to zatrazio od trenera Branka Stankovica? Bio bi momentalno izbacen iz svake kombinacije za igranje, pa cak i za treniranje sa prvim timom. Veeeliko razocaranje u Savice i oca i sina pod uslovom da je ova vest tacna. Od ljubimaca Zvezdasa svih generacija postacete predmet zvizduka i sprdnje. Nadam se da ovo nije tacno i u tom slucaju izvinjenje za Savice

Stefan

pre 13 godina

Ma sta se svi cimaju nek ide,ako hoce i u partizan,tu prica neke price zvezda je za njega zivot i takve srceparajuce price a posle postavlja ultimatume ili igram ili idem!Pa ko si ti decko?Jedan Milovanovic kada nije igrao cutao je i trenirao,a ti si sa 20 godina vec sebe postavio za zvezdu!Naci ce tata dule i stojic klub za tebe,sa unosnim ugovorom,a naigraces se ko sto si i u zvezdi do sada!Putuj i zaboravi zvezdu,i ona ce tebe brzo jer takvi se ne pamte!!!

Feed the Goat

pre 13 godina

Ma idi u City, tamo ces sigurno imati mesto u ekipi... ma odma u startnoj postavi...
Zalosno je kako klinci propadaju!!
Nadam se da ce barem Zvezda dobro da ga naplati!

Branko

pre 13 godina

Evo gde nasi klubovi grese. Umesto da decko odigra 2-3 sezone i zvezda uzme dobre pare od njega on ce sad otici za sicu. Od svih klubova iz bivse Jugoslavije dinamo je najpametniji. Pre neki dan su prodali igraca za 9 mil. Koji je nas klub napravio takav transfer za 10god? A prosle sezone su prodali Modrica za 20mil, o tome i da ne pricam.

ChargerNS

pre 13 godina

Pošto ti tata nije uzeo keš jer se onda igralo za smešne pare u poređenju na danas, sad će da se naplati preko tebe. Sve su to ZVEZDAŠI dok imaju korist. Ne bih ih ja pustio ni blizu stadiona NIKAD VIŠE. OLOŠ BRE

marko

pre 13 godina

Ljudi nemojte da ste takvi, ne ljuti se Savic sto nije starter, vec sto ne igra u opste, djordjevic i vilotic kao da su teri i vidic, igraju svaku po 90... ako je nesto bilo normalno onda je bilo to da prodamo vilotica koji ima 24 godine i gurnemo Savica koji ima 20, ovako ako ode na zimu propasce nam par miliona... a Savic sigurno nije losiji igrac od Vilotica, zapitajte se samo gde je bio Vilotic sa 20 godina... nigde... Takodje imamo i Tosica koji je bolji na stoperu nego na beku i sasvim je bilo logicno da Vilotic ode a Savic ostane.. po meni to je krupna greska uprave ako to dozvole...

kenny

pre 13 godina

Za sve pre 3-4 miliona uvaljuj odma, taj City ima pare, nek pljunu par miliona i nek ide, ionako nije ukupno 5 utakmica sastavio u prosloj sezoni, ne znam gde su ga pratili/gledali ti skauti..

Milan

pre 13 godina

Jedan od najtrazenijih stopera (deluje smesno, ali je tako) nema mesta u Zvezdi!
Neko ovde pravi gresku: klub ili "ovi" sto procenjuju ko je dobar!
Vreme ce pokazati...

kenny

pre 13 godina

Za sve pre 3-4 miliona uvaljuj odma, taj City ima pare, nek pljunu par miliona i nek ide, ionako nije ukupno 5 utakmica sastavio u prosloj sezoni, ne znam gde su ga pratili/gledali ti skauti..

Milan

pre 13 godina

Jedan od najtrazenijih stopera (deluje smesno, ali je tako) nema mesta u Zvezdi!
Neko ovde pravi gresku: klub ili "ovi" sto procenjuju ko je dobar!
Vreme ce pokazati...

ChargerNS

pre 13 godina

Pošto ti tata nije uzeo keš jer se onda igralo za smešne pare u poređenju na danas, sad će da se naplati preko tebe. Sve su to ZVEZDAŠI dok imaju korist. Ne bih ih ja pustio ni blizu stadiona NIKAD VIŠE. OLOŠ BRE

Zvezdas

pre 13 godina

Pod uticajem svog oca Savic tarai nesto od Zvezde sto je potpune nekorektno i nenormalno, da mu bude garantovano mesto u timu. Pa takav status nemaju ni najvece svetske zvezde u svojim timovima! Sta bi bilo da je Dule Savic to zatrazio od trenera Branka Stankovica? Bio bi momentalno izbacen iz svake kombinacije za igranje, pa cak i za treniranje sa prvim timom. Veeeliko razocaranje u Savice i oca i sina pod uslovom da je ova vest tacna. Od ljubimaca Zvezdasa svih generacija postacete predmet zvizduka i sprdnje. Nadam se da ovo nije tacno i u tom slucaju izvinjenje za Savice

Rale

pre 13 godina

Da, da, to je taj Dule Savić, zakleti protivnik Evrope i trulog zapada. Mislim, samo kad se radi o tuđoj deci. Njegova mogu da idu i mlate pare, a ostali neka ostanu u majčici Srbiji, neka slušaju njegove mudrolije i grickaju nokte.

dragan

pre 13 godina

vece pojacanje od njegovog odlaska zvezda nije mogla ni da zamisli. srecan put nadam se da ces stici dalje od "c" timova navedenih ekipa a ako budes dobar dace ti i pretplatnu kartu za sve utakmice

Ja

pre 13 godina

Odlicno! Nezadovoljan igrac nam nije potreban i treba ga prodati. Za te pare mozemo dovesti nista slabijeg igraca, a Mirkin decko koji neka zulja tribine u Bordou.

Sejn

pre 13 godina

Drugari, ukljucili su masinu za pravljenje kinte, nemojte da se nervirate.... ima vec 10-tak dana unazad kako se vodi kampanja po novinama oko ove male vezare... Malo menadzeri, malo novine, malo tv i naduva mu se cena, ali problem nastaje kad je proizvod nekvalitetan kao u ovom slucaju pa na silu pokusavaju da ga uguraju... Sto se mancester sitija tice i budali je jasno da je to samo prica za malu decu, ne znaju sta ce sa igracima samo im jos ovaj fali... Bilo bi lepo kad bi kupili i tatu mu Dusana, velikog patriotu kome ne smeta sto mu deca imaju francuske pasose....

Feed the Goat

pre 13 godina

Ma idi u City, tamo ces sigurno imati mesto u ekipi... ma odma u startnoj postavi...
Zalosno je kako klinci propadaju!!
Nadam se da ce barem Zvezda dobro da ga naplati!

Aleks N'Gambi

pre 13 godina

Pa ovo nema ni u Menadžeru, bukvalno za sve igrače zvezde su zainteresovani svi poznati Evro klubovi...Novinari smanjite vinjak please

С.К.И.Д.С.

pre 13 godina

Ово ме подсећа на судбину Николе Тесле који је морао да оде у САД да би постао то што јесте! Да ли је могуће да ће се Звезда тако лако одрећи Вујадина који са својих 20 година представља будућност српског фудбала а са друге стране форсира се Славољуб Ђорђевић (30 година), на заласку каријере, кикс играч, нервозан и прљав играч који умало не поломи ногу Ергићу у пријатељској утакмици?!?!!!
Разочаран сам појединим поступцима мог вољеног клуба...
П.С. Играш на облацима славе!

Jim

pre 13 godina

Pricate gluposti. Vujadin ima francuski pasos od rodjenja. Zar je strasno sto zeli da igra u timu koji me je u krvi? Zasto ste tako maliciozni prema Dusanu Savicu? Da li biste vi vase dete dali Ivanu Adzicu i Mazi Vasilijevicu da ga drze na klupi ili biste ga pustili da ode negde da igra, da zaradi novac i da Zvezda dobije obestecenje. Za razliku od svih vas, ja sam odlicno upoznat sa celom pricom i znam kako se Adzic i Maza ponasaju prema njemu, kao sto znam ida on i njegov otac Zvezdu vole vise od svih nas zajedno. Adza i Maza su novo zlo Zvezde.

Verko

pre 13 godina

Opet neko nekoga ovde navlaci i laze. Savic ne ispunjava nijedan uslov za potpisivanje profesionalnog ugovora sa engleskim klubom. Osim ako mu tata Duuuule nije sredio francucki pasos.

Janjanin

pre 13 godina

Prvo i osnovno: Dule je jedna od najvecih Zvezdinih legendi. Svi vi koji ga pljujete, a ne secate se ni Barija ni Menhengladbaha - tisina. Drugo, Dule nije nikada mogao da trazi zagarantovano mesto u timu dok je igrao, jer je tada konkurencija bila stravicna, treneri su bili treneri, a menadzeri nisu sastavljali timove. Danas, kad smo po kvalitetu lige na dnu dna, a po korupciji na vrhu, oslanjati se samo na kvalitet za mesto u timu je idiotizam. Setite se koliko je velikih talenata upropasteno u poslednjih deset godina, pa ce vam sve biti jasno. Da vi imate sina u toj situaciji, bas me interesuje sta biste vi uradili. Sto se tice malog, ako je istina da se ovi timovi interesuju za njega, znaci da obecava. Ako se ponude dobre pare, mali treba da ide, nek mu je sa srecom, a Zvezda od tih para da jos vise ulozi u tim. Imam poverenja u Lukica.

pedja

pre 13 godina

I treba da odes iz Zvezde sa tvojim tatom,koji je mnogo los covek,na stranu kakav je igrac bio,ali goreg nacionalistu i mrzitelja svega sto nije srposko nisam video-a i decko nije neki igrac,pravom igracu dovoljno je 3 utakmice da pokaze kakav je-dovoljno je za sva vremena njegova igra u Pragu prosle godine-grejace on klupu,a ako bude igrao igrace u nekom timu iz Francuske zbog tate,timu osrednjih kvaliteta

mirda

pre 13 godina

city, verder, bordo... ne znam zasto ali mi se cini da ce zavrsiti negde u turskoj! I jedno pitanje za njega: mislis da ce ti u sledecem klubu biti zagarantovano mesto u postavi???!!! O gle ironije!

Stefan

pre 13 godina

Ma sta se svi cimaju nek ide,ako hoce i u partizan,tu prica neke price zvezda je za njega zivot i takve srceparajuce price a posle postavlja ultimatume ili igram ili idem!Pa ko si ti decko?Jedan Milovanovic kada nije igrao cutao je i trenirao,a ti si sa 20 godina vec sebe postavio za zvezdu!Naci ce tata dule i stojic klub za tebe,sa unosnim ugovorom,a naigraces se ko sto si i u zvezdi do sada!Putuj i zaboravi zvezdu,i ona ce tebe brzo jer takvi se ne pamte!!!

Муње

pre 13 godina

Мора прво Дуле Савић да се чује са Шестићем,па ће се онда донети коначна одлука! :)

KHE3

pre 13 godina

Ako su pomenuti klubovi zaista toliko zapeli da dovedu dotičnog onda treba primeniti Maminćev recept:Zalepiti visoku cenu (5 mil. naprimer)i ne odstupati od nje ni evro!Pa ako hoćeš uzmi ako nećeš vozi!
Smatram da sad nismo u situaciji da pošto-poto prodajemo igrače.

No što se mene lično tiče sve su ovo izmišljotine i menadžerske 'bravure',a taj Savić je obična vezara,tatin sinčić i menadžerski pulen.

Ja bih voleo da on na terenu pokaže da ja nisam u pravu,ali na osnovu do sada viđenog nemam lep utisak.
Zahteva mesto u timu?! S kojim pravom i na osnovu čega?Ako stvarno toliko voli Zvezdu onda neka pokaže nešto od tog raskošnog talenta koji navodno poseduje i neka se za to mesto u timu koje toliko želi izbori trudom,radom i zalaganjem,a ne preko novina,tatice i sl.

monopol

pre 13 godina

ovo je smesno jedan vujadin savic da igra premijer ligu engleske, zamislite koja laz, pa neka ide iz zvezde takvi igraci nam nisu potrebni , dovescemo igraca koji ce ostavljati srce na terenu a ne neki klinac tatin sin koji ucenjuje.samo se pitam dalice ucenjivati navedene klubove bordo verder i man city

Oliver

pre 13 godina

E moj Savicu, kleo si se u Zvezdu, pretvarao si se da je volis, ali jednu stvar si zaboravio, da se FK CRVENA ZVEZDA NE UCENJUJE!!! Da je stvarno volis ,bio bi presrecan sto mozes da skupljas lopte pored terena na Marakani, a ne da pretis odlaskom ako ne igras, a Zvezda to ne moze da obeca nikome, kao ti si ucenjivac, bar budi musko a ne dete, i priznaj da tatica tobom upravlja... RAZOCARAOOO SIII SEVER!!!!

borča

pre 13 godina

Ovako, zamolio bih ove što kažu da treba da ide zbog toga što je loš igrač da ipak pripaze na reči, jer je dečko vrlo mlad i za poziciju štopera još nije pokazao ni 20% svojih mogućnosti. A sa ovima što ga "teraju" jer traži zagarantovano mesto u timu se slažem.

Branko

pre 13 godina

Evo gde nasi klubovi grese. Umesto da decko odigra 2-3 sezone i zvezda uzme dobre pare od njega on ce sad otici za sicu. Od svih klubova iz bivse Jugoslavije dinamo je najpametniji. Pre neki dan su prodali igraca za 9 mil. Koji je nas klub napravio takav transfer za 10god? A prosle sezone su prodali Modrica za 20mil, o tome i da ne pricam.

ИМТ Фергусон

pre 13 godina

Шта ће рећи Звездини душебрижници кад Вујадин успе преко, вероватно им се поткрала грешка, па ће сменити спремачицу свлачионице зато што није обавестила Лукића какав је млади Савић таленат!!!
П.с Ко још нормалан не тражи место у тиму, да можда није требало да чека 30-ти рођендама да дебитује!!! Звезда је у последње време позната по добрим проценама младих играча?

295

pre 13 godina

ja bih ga poslao 6 meseci u sopot na kaljenje ...a tamo na klupu ...da shvati kolko je dobar igrac jer za bolje i nije...a hoce da ucenjuje klub za koji nije dorastao

gogi

pre 13 godina

Pregovori su gotovi...Mali je na putu za Francusku i to za relativno male pare...Pozdrav...Informacija proverena....
p.s. Bio je Luikoil, sada je Gasprom..I tada je stvarana Evropska zveda, kao i danas...Niko ovde nije ucenjivao klub..Ali kada se Tosicu daju stotine hiljada evra, kao i Koromanu, zasto i mali Savic, koj je definitivno vrlo perspektivan igrac, ne bi trazio svoj deo kolaca..Ako se ne prodje Slovan, Mars iz Zvezde...

jovo

pre 13 godina

neka pita tatu da li mu je bilo zagarantovano mesto timu,kad bi to pomenuo vratili bi ga odakle je i dosao...pa ja vecu drskost nisam cuo odavno...

Duško Doboj

pre 13 godina

1. Kkao ste smiješni i kako se ložite na ove textove.
2. Text je smišljen da bi se digla cijena malom
3. "Marko" je napisao da treba ici Vilotic, ako neko treba ici to je Djordjevic
4. Mali sigurno nije ucjenjivao Zvezdu i to je prica
5. Ne palite se na textove koji nemaju cvrstu podlogu u istini, a takve valjda mozetre vec prepoznati.

skromno je

pre 13 godina

ko visoko leti nisko pada....
misli o tome Vujadine....
neka ti je na casti sto si sebi dao slobodu da ucenjujes ZVEZDU balavanderu.....
pozz za sve DELIJE iz Barselone!!!

Objektivni Lala

pre 13 godina

Ako uprava Bordoa, City-a i Verdera prate B92 sada će i oni saznati da su "zainteresovani" za Savića...!
U stvari...možda su se oni i raspitivali za njega ali onda je mama viknula:"Doruučaaaak!" i svi su se probudili.

Dule

pre 13 godina

Ovaj decko nema pojma.Ovom Duletu su veze svuda jake....pa cak i u ENG,FRA...itd itd....Savic nije igrao za prvu postavi kako je mogao da se dokaze?A kada je i igrao prosle sezone uvek je bio krivac,cas promasuje lopte,los pas itd itd.....

ilija

pre 13 godina

Mozemo mi pricati sta god hocemo, ali ovaj mali mora ce biti u skorije vreme najbolji defanzivac u evropi. Ne bih voleo da ode iz zvezde jer ce vec sledece godine vredeti 5-6 miliona ako ne i vise, treba biti uporan i strpljiv sa njim. Nisam za prodaju sad.

marko

pre 13 godina

Ljudi nemojte da ste takvi, ne ljuti se Savic sto nije starter, vec sto ne igra u opste, djordjevic i vilotic kao da su teri i vidic, igraju svaku po 90... ako je nesto bilo normalno onda je bilo to da prodamo vilotica koji ima 24 godine i gurnemo Savica koji ima 20, ovako ako ode na zimu propasce nam par miliona... a Savic sigurno nije losiji igrac od Vilotica, zapitajte se samo gde je bio Vilotic sa 20 godina... nigde... Takodje imamo i Tosica koji je bolji na stoperu nego na beku i sasvim je bilo logicno da Vilotic ode a Savic ostane.. po meni to je krupna greska uprave ako to dozvole...

red

pre 13 godina

E moj Savicu, previse zuris i zudis za milionima!!! Dokazi se prvo u Zvezdi! Ako sada odes, brzo ces zavrsiti negde u Koreji, Uzbekistanu!!

djole

pre 13 godina

Mnogo ste bre isforsirali ovu danasnju decu... U njegovim godinama mi je bila bitna samo lopta, knjiga i zenske. Ovaj je vec postao tema svih novina i sportskih sajtova, a nije sastavio jednu utakmicu kako treba u prvom timu Zvezde. Ono u Pragu prosle godine sto je odigrao je bila bruka i sramota! Posle toga je cela ta odbrambena linija popila klupu(osim Vilotica) sasvim zasluzeno. Ako moze tata da ga proda predlazem da to odmah ucini, tako je najbolje za sve!

mige

pre 13 godina

Ovaj Lukić je pravi car. Covek od ničega pravi milione. Prvo Lekić a sada i Savić. Samo me zanima koji su to skauti gledali Savića i dali ti ljudi imaju oči. Šta su to oni videli kod njega. Ja mislim i da se Lukić krsti kao i mi simpatizeri i navijači Zvezde koga može da zavali i opet napravi pare od ničega, kao što je bio slučaj sa Lekićem.

Milan Sd

pre 13 godina

Ceo svoj život navijam za CRVENU ZVEZDU,ali ako je istina da dečko ucenjuje klub nema potrebe da razmišlja-već odmah neka pali,jer realno,ako smo veliki klub ko god da je u pitanju neka pali,jer nema potrebe da tatin sin uceenjuje klub!!!!!

Dule GR

pre 13 godina

Deja vu! Vu-le Sa-vić! Iako sam "Grobar" poštujem Duleta Savića kao legendu Zvezde i hajde da kažemo, koga razumijem što zeli dobro svome sinu. Ali, molim vas ovdje se radi o zamjeni teza. Naime, radi se o kvalitetu fudbalera. Jer, da je dečko zaista kvalitet kojim ga neki predstavljaju, ko bi bio lud u Zvezdi, da čak nije ništa u rodu Duletu Saviću, da gura u stranu. Prije će biti da se radi o nepotizmu, na osnovu svega rečenog i viđenog. Kako drugačije objasniti novinrske izmišljotine poput ove naslovne. A, istina je da ovaj momak nije tatin sin ne bih vidio Zvezde, osim sa severa kao navijač. Možda bi igrao, kao što neko reče u tamo nekom Sopotu, pod uslovom da mu tata poznaje Vladana Lukića! Ovo mi liči na tata Bjeku i njegovog sina Nešu juniora, koji je obišao pola Evrope dokazujući svoj raskošni talenat. Da ne bude tako i sa Vujadinom? A, djeca nisu ništa kriva!

ar

pre 13 godina

Dobar decko ali vrlo skroman igrac,fali mu cvrstina,mnogo bolja duel igra,ima jako losu procenu i prostora i leta lopte...da nije Duletov sin nikad ne bi ni privirio u I tim.Kum Pizon ga je u pocetku forsirao i kidao nam zivce ali je brzo video da ne ide...dobra reklama proda svaku robu tako da je ovo odlican posao za Zvezdu...Ista prica kao sa Babovicem!!!

zidane

pre 13 godina

na stranu sto je tatin sin,mislim nije on kriv sto mu je dule savic cale ali on stvarno nije neki igrac tako da extra ako ga uvalimo nekome

bojan

pre 13 godina

Iskreno da sam na njegovom mestu nebi ni ja sedeo na klupi a Djordjevic da igra.Realno mali ce biti 5 puta bolji od njega zasto bi gubio vreme.

pera

pre 13 godina

Mene samo interesuje cime je on privukao toliko interesovanje stranih klubova??? Nije ni igrao,a i kada je igrao nista posebno nije pokazao.Grobar sam,ali mislim da je pametno prodati ga za dobre pare ako vec ima ponuda,a i ne zna se da li ce i koliko on igrati naredne sezone,a ugovor mu istice.Ali me plasi da ce propasti kao i mnogi drugi nasi mladi igraci,jer ako nije imao mesta u zvezdi zar treba ocekivati da ce imati mesta u Sitiju,Bordou i Verderu,a u godinama je kad treba da igra.

sandrojko dominikana

pre 13 godina

eto to su vam danasnje srpske patriote, kad treba da se pljuje po zapadu i prljavim evrima tu su, a kad im neko ponudi saku istih gori su od jude.

Lignjoslav

pre 13 godina

Vujke je dobar decko i dosta perspektivan igrac, ali ce ga otac pokvariti. Dusan Savic jeste igracka legenda, ali je kao covek nula i to svi znaju. Njegova politicka angazovanja, pa "funkcija" u Zvezdi i enormna plata, a da NISTA nije radio, govore u prilog tome.
Zao mi je sto ce pokvariti Vujketa, on jeste veliki Zvezdas, ali kad ti otac puni glavu.....
Vujke, izdrzi jos malo, bice mesta za tebe, pre u Zvezdi nego u Sitiju ili Bordou. Dusane Savicu, od skandiranja severa, stici ces do zvizduka.

ZVEZDASICA

pre 13 godina

Alo bre ljudi dosta vise!!!!!!!!!!! Malog su i prosle godine trazili engleski klubovi,pa zasto vam je ona cudno sto ga traze i sada? Mali je dobar i to je cinjenica,a nesto sasvim drugo je sto se mi vecito pravimo ludi i tako je slucaj sa svakim nasim detetom.Koliko nam je dece otislo iz Zvezde? Setite se samo koji su veliki klubovi uzimali nasu decu u predhodne dve godine!! Da li je neko od vas cuo za tu decu pre nego sto su otisla ili pre nego sto su nam,kako mi kazemo ukrali nase bisere? Niko skoro nije znao ni da postoje ta deca!! I sta se desilo posle toga? Trazili smo krivce,ko ih je prodao,zasto ih je prodao,zasto su nam nasi biseri otisli,zasto nisu dobili sansu u Zvezdi.....Pitam se samo sta bi mnogi od vas pisali da je toj deci pruzena sansa da igraju za prvi tim. Pa naravno,opet bi komentarisali,on je neciji sin,neko ih gura,imaju vezu....Ja se samo pitam zasto ni dan danas ne znamo da cenimo nase bisere,zasto i dan danas podcenjujemo nasu decu za koju se grabe najveci Evropski klubovi? A,daaaaaaa,pa on je sin Duleta Savica,zar ne? NASEG DULETA SAVICA!!! I odmah nema mesta,odmah je to veza,odmah je tu tatica.... Znate i Bordo,mancester i ostali velikani bas zbog tog Duleta uzimaju klinca,bas zbog tog Duleta bacaju milionce i vise. Pa da li smo mi normalni? Zar je greh sto mali hoce samo da mu se pruzi sansa? Zar je to ucena? Biser nam sedi na klupi prosle godine,sedece i ove,sledece ko zna. Ljudi,to je mlad decko,a izgubiti godinu,dve,tri na klupi jeeee slozice te se jako,jako mnogo. DETE TRAZI DA IGRA ZA KLUB U KOJEM JE ODRASTAO KOJI VOLI VISE OD ZIVOTA!! Ne trazi da bude ne zamenjiv,samo trazi sansu da se dokaze!! Ako je to mnogo onda i treba da ide!!! imamo bisere,imamo talentovane klince koji odlaze u velike evropske klubovi,njima su dobri,a nama nisu? Setite se samo koliko njih je otislo,setite se gde su,vidite gde ce sutra otici mali Savic,a dete trazi samo sansu da zaigra za njegov klub,samo da se dokaze. Mnogo li je? A,daa ipak je on Duletov sin,a to kod nas ne prolazi,zar ne?

germinal

pre 13 godina

Isti tip igraca kao Subotic, jak u vazduhu ali velika kiksara na zemlji..ocigledno da su ljudi procenili da moze od njega nesto da bude, kao i za Subotica, cim nude tolike pare za njih..

Koki

pre 13 godina

Ja bih nekako voleo da odem iz jednog tima iz područne lige (5.nivo takmičenja) u Malagu da igram i to bi mi bilo dovoljno pošto nisam sin Duleta Savića, ali me izgleda niko ne pita i ne želi baš zbog toga. Ipak ne želim da verujem da sam mnogo gori igrač od Vujadina.

P.S. Možda imam šanse čak i u Bordou, Sitiju, Verderu pošto igram na različitoj poziciji od Vujadina.

Naravno nemojte slučajno pomisliti da sam bio ozbiljan, samo me ove stalne priče o različitim transferima užasno nerviraju.

cristiano ronaldo

pre 13 godina

Pa jedan Fabregas koji je medju 5 najboljih veznih igraca nije imao mesto u Spanskoj reprezentaciji,pa se nije bunio,a ovaj nije skupio ni 5 utakmica i jos se buni.

nas ti ko je Dule Savić?!?

pre 13 godina

Sihter bre bando od Duleta Savića! Sihter bre pljuvači s vašim pepeljarkama u mišije rupe. Dule Savić je legenda našeg kluba, čovek koji je svojim igrama, znojem i borbenošću zadužio naš klub toliko da i ima 10 sinova svi bi trebali da igraju u prvoj postavi. Pljujte Vi Vilotiće, Adžiće i slične, ali legende ne dirajte, jer time pljujete i svoj klub.

Suk

pre 13 godina

Meni je OK da Savic hoce da igra, ali ako to ne mogu da mu garantuju u Zvezdi ona svakako nece da mu garantuju u ozbiljnim evropskim klubovima... Dakle, kad nema garancija ide se u manji, a ne u veci klub. E, sad, sta je iza Savcieve ideje da ode u jaci evropski klub? Minutaza nije sigurno. U svakom slucaju neka mu je sa srecom.

Mladic

pre 13 godina

Jadan li si ti talenat kad u ugovoru trazis minutazu. Dokazi ga na terenu! Sramota ste obojica za Zvezdu i za Srbiju. Ma idi gde hoces samo molim te uzmi i strano drzavljanstvo da te niko ne poistovecuje sa Srbijom. A ja ti od srca zelim da posatnes najbolji defanzivac sveta.
p.s. U zivotu postoje jos neke vrednosti osim novcanih!

Najrealnije

pre 13 godina

Tata je bio igračina,sada je pravi Srbin i ljudina a klinac je nešto oko prosečnog igrača,koji trenutno nema mesta ni među 18 igrača,ima visinu ali sa loptom u nogama je nula.Zato,ako ima ponuda,pustite ga jer nikad neće biti kvalitet za Zvezdu.

Uzas

pre 13 godina

Savic je 10 meseci mladji od npr. Tomasa Milera !!! I potupno je normalno i logično da u tim godinama pita: Racunate li vi na mene ili ne? Prošle sezone je igrao samo kada bi Vilotić ili Djordjevic imali kartone ili bili povredjeni... Sa punim pravom, mali nece jos jednu takvu sezonu, jer ga to unazadjuje... Nije to nikakva ucena, nemojte podlegati glupavoj propagandi, puno je pravo mladog igrača da kaže: Ili mi dajte priliku da konstantno igram ili me prodajte (ima ko hoće da me kupi i da mi da šansu da igram) !!!
Ova greška će nas skupo koštati... Vilotić, Djordjević, Mikić i sl. (baš poput npr. u veznom redu: Bogdanovića, Nikolića, Isaha, Savia...) su igrači vrlo prosečnih kvaliteta, OK su to momci, ali njihove mogućnosti su limitirane... Savic je trenutno jedini EXTRA talenat u klubu, a takvi se, Lukiću i Adžiću, ne prodaju u 20-oj godini... Tačno je da klub poput Zvezde mora da živi od prodaja igrača, ali ne od prodaja prosečnih trkača nižerazrednim Češkim, Ruskim i Turskim klubovima, već od pravljenja i prodaje novih Vidića, Stankovića, Drulića (koji se prodaju velikim klubovima, za velike pare)...

ТВЦЗ

pre 13 godina

Овако. Ископираћу неке од ових коментара. Да читамо кад мали постане (а постаће) добар играч за европске стандарде и кад почнете да пљујете управу што га је пустила са 20 година.
Још нешто. Кад поменете његовог оца, великог Душана Савића, чините то са поштовањем. Размислите колико сте ви успјешни у ономе што радите и да ли сте, јесте ли били и да ли ћете икада бити у том рангу у ком је он био у својој професији. То што се не устручава да јавно изнесе неке своје потпуно легитимне ставове је само још један доказ да је он само свој као што је био и у младости.
Вујадину желим сву срећу а знам да ће се кад тад вратити и то не са 35+ година.

balonce

pre 13 godina

Deja vu! Vu-le Sa-vić! Iako sam "Grobar" poštujem Duleta Savića kao legendu Zvezde i hajde da kažemo, koga razumijem što zeli dobro svome sinu. Ali, molim vas ovdje se radi o zamjeni teza. Naime, radi se o kvalitetu fudbalera. Jer, da je dečko zaista kvalitet kojim ga neki predstavljaju, ko bi bio lud u Zvezdi, da čak nije ništa u rodu Duletu Saviću, da gura u stranu. Prije će biti da se radi o nepotizmu, na osnovu svega rečenog i viđenog. Kako drugačije objasniti novinrske izmišljotine poput ove naslovne. A, istina je da ovaj momak nije tatin sin ne bih vidio Zvezde, osim sa severa kao navijač. Možda bi igrao, kao što neko reče u tamo nekom Sopotu, pod uslovom da mu tata poznaje Vladana Lukića! Ovo mi liči na tata Bjeku i njegovog sina Nešu juniora, koji je obišao pola Evrope dokazujući svoj raskošni talenat. Da ne bude tako i sa Vujadinom? A, djeca nisu ništa kriva!
(Dule GR, 20. jul 2010 09:41)
# Link komentara slazem se sa tvojim komentarom,i znam da ovde nije bitna gramatika i pravopis,i mislim da i ne treba,ali nikako ne mogu da shvatim da "bih" koriste mnogi u svim licima,ajde makar srpski da govorimo,znaci ja bih u prvom licu i iskljucivo u prvom licu jednina!!! sve ostalo je "bi"

milos

pre 13 godina

Decko trazi da igra i treba da igra pored Slavoljuba i Vilotica, od kojih se ne zna koji je gori. Ako nece da mu pruze sansu, onda neka ga prodaju, ali da za taj isti novac kupe postenog igraca, a ne dda dovode polovnjake. Vladan Binic, dajte molim vas!?

гиле

pre 13 godina

гледам звезду од 87 године и никада нико ко је себе стављао изнад клуба, није више имао шта да тражи у звезди, мали иде у бордо и желим му као сународнику све најбоље, његовог оца поштујем због онога што је играма на терену пружио клубу, али на томе се све завршава, нека постане и нови видић па шта, неће ми бити жао, јер не треба тим да пати сезонама да би се он калио, за то су нижелигаши. када се сабере и одузме све што је до сада урадио на терену имао је можда 3 добра потеза и 13 очајних, звездин грб мора да се заслужи.

teleoptik

pre 13 godina

Vise od svega bih voleo da ode i da ga za dve,tri godine kupi Mancester, Real ili Barsa za nekoliko miliona i da onda vidim face ovih poznavaoxa fudbala!!! Mali je pptencijal, zapadnjaci nisu budale kao i mi da bacaju pare na penzionere i istrosene igrace, znaju oni gde ulazu i gde ce im se 10 puta vise vratiti. Pitam se samo kakvi ce komentari biti ako malog Savica kupi Bordo ili Verder, pitam se sta ce ovi strucnjavi pisati ako vec sledece godine bude bio stansatdan u nekom velikom Evropskom klubu i ako se budu otimali za njega Evropski giganti. Pazite sta vam kazem, u fudbalu sa 27 godina, mnogi o vas i nemaju toliko godina, malog pratim od prvih dana, a da vam kazem da sam veliki grobar, mali ce za koju godinu AKO ODE BITI BOLJI I OD VIDICA, zapamtite to. Njegov talenat se cidi iz aviona a to potvrdjuje i interesovanja ovih Evropskih velikana, mali ce otici, milioni trebaju Zvezdi, a koloko ce Zvezda izgubiti, videcete za par godina!!!!

slobacar

pre 13 godina

trenutno ne moze da se kaze za njega da je "igracina",ali svakako da je igrac sa velikim potencijalom i talentom i od kog moze da se,uz dobar rad i strucne ljude,napravi igrac svetske klase....

Nesvrstan

pre 13 godina

(Tole vam u ustima, 20. jul 2010 10:37)

da, da... dobro si me podsetio..
koja je to provaljena fora bila... hahaha... sta reci, nas Fudbal...

popa

pre 13 godina

Sto se teksta tice, mislim da je nerealan iz 1000 razloga...

a ti balonce, nisi u pravu. ja bih,ti bi,on/ona/ono bi,mi bismo,vi biste,oni bi :D

С.К.И.Д.С.

pre 13 godina

Ово ме подсећа на судбину Николе Тесле који је морао да оде у САД да би постао то што јесте! Да ли је могуће да ће се Звезда тако лако одрећи Вујадина који са својих 20 година представља будућност српског фудбала а са друге стране форсира се Славољуб Ђорђевић (30 година), на заласку каријере, кикс играч, нервозан и прљав играч који умало не поломи ногу Ергићу у пријатељској утакмици?!?!!!
Разочаран сам појединим поступцима мог вољеног клуба...
П.С. Играш на облацима славе!

gogi

pre 13 godina

Pregovori su gotovi...Mali je na putu za Francusku i to za relativno male pare...Pozdrav...Informacija proverena....
p.s. Bio je Luikoil, sada je Gasprom..I tada je stvarana Evropska zveda, kao i danas...Niko ovde nije ucenjivao klub..Ali kada se Tosicu daju stotine hiljada evra, kao i Koromanu, zasto i mali Savic, koj je definitivno vrlo perspektivan igrac, ne bi trazio svoj deo kolaca..Ako se ne prodje Slovan, Mars iz Zvezde...

Jim

pre 13 godina

Pricate gluposti. Vujadin ima francuski pasos od rodjenja. Zar je strasno sto zeli da igra u timu koji me je u krvi? Zasto ste tako maliciozni prema Dusanu Savicu? Da li biste vi vase dete dali Ivanu Adzicu i Mazi Vasilijevicu da ga drze na klupi ili biste ga pustili da ode negde da igra, da zaradi novac i da Zvezda dobije obestecenje. Za razliku od svih vas, ja sam odlicno upoznat sa celom pricom i znam kako se Adzic i Maza ponasaju prema njemu, kao sto znam ida on i njegov otac Zvezdu vole vise od svih nas zajedno. Adza i Maza su novo zlo Zvezde.

pedja

pre 13 godina

I treba da odes iz Zvezde sa tvojim tatom,koji je mnogo los covek,na stranu kakav je igrac bio,ali goreg nacionalistu i mrzitelja svega sto nije srposko nisam video-a i decko nije neki igrac,pravom igracu dovoljno je 3 utakmice da pokaze kakav je-dovoljno je za sva vremena njegova igra u Pragu prosle godine-grejace on klupu,a ako bude igrao igrace u nekom timu iz Francuske zbog tate,timu osrednjih kvaliteta

marko

pre 13 godina

Ljudi nemojte da ste takvi, ne ljuti se Savic sto nije starter, vec sto ne igra u opste, djordjevic i vilotic kao da su teri i vidic, igraju svaku po 90... ako je nesto bilo normalno onda je bilo to da prodamo vilotica koji ima 24 godine i gurnemo Savica koji ima 20, ovako ako ode na zimu propasce nam par miliona... a Savic sigurno nije losiji igrac od Vilotica, zapitajte se samo gde je bio Vilotic sa 20 godina... nigde... Takodje imamo i Tosica koji je bolji na stoperu nego na beku i sasvim je bilo logicno da Vilotic ode a Savic ostane.. po meni to je krupna greska uprave ako to dozvole...

ilija

pre 13 godina

Mozemo mi pricati sta god hocemo, ali ovaj mali mora ce biti u skorije vreme najbolji defanzivac u evropi. Ne bih voleo da ode iz zvezde jer ce vec sledece godine vredeti 5-6 miliona ako ne i vise, treba biti uporan i strpljiv sa njim. Nisam za prodaju sad.

Janjanin

pre 13 godina

Prvo i osnovno: Dule je jedna od najvecih Zvezdinih legendi. Svi vi koji ga pljujete, a ne secate se ni Barija ni Menhengladbaha - tisina. Drugo, Dule nije nikada mogao da trazi zagarantovano mesto u timu dok je igrao, jer je tada konkurencija bila stravicna, treneri su bili treneri, a menadzeri nisu sastavljali timove. Danas, kad smo po kvalitetu lige na dnu dna, a po korupciji na vrhu, oslanjati se samo na kvalitet za mesto u timu je idiotizam. Setite se koliko je velikih talenata upropasteno u poslednjih deset godina, pa ce vam sve biti jasno. Da vi imate sina u toj situaciji, bas me interesuje sta biste vi uradili. Sto se tice malog, ako je istina da se ovi timovi interesuju za njega, znaci da obecava. Ako se ponude dobre pare, mali treba da ide, nek mu je sa srecom, a Zvezda od tih para da jos vise ulozi u tim. Imam poverenja u Lukica.

ИМТ Фергусон

pre 13 godina

Шта ће рећи Звездини душебрижници кад Вујадин успе преко, вероватно им се поткрала грешка, па ће сменити спремачицу свлачионице зато што није обавестила Лукића какав је млади Савић таленат!!!
П.с Ко још нормалан не тражи место у тиму, да можда није требало да чека 30-ти рођендама да дебитује!!! Звезда је у последње време позната по добрим проценама младих играча?

bojan

pre 13 godina

Iskreno da sam na njegovom mestu nebi ni ja sedeo na klupi a Djordjevic da igra.Realno mali ce biti 5 puta bolji od njega zasto bi gubio vreme.

nas ti ko je Dule Savić?!?

pre 13 godina

Sihter bre bando od Duleta Savića! Sihter bre pljuvači s vašim pepeljarkama u mišije rupe. Dule Savić je legenda našeg kluba, čovek koji je svojim igrama, znojem i borbenošću zadužio naš klub toliko da i ima 10 sinova svi bi trebali da igraju u prvoj postavi. Pljujte Vi Vilotiće, Adžiće i slične, ali legende ne dirajte, jer time pljujete i svoj klub.

ChargerNS

pre 13 godina

Pošto ti tata nije uzeo keš jer se onda igralo za smešne pare u poređenju na danas, sad će da se naplati preko tebe. Sve su to ZVEZDAŠI dok imaju korist. Ne bih ih ja pustio ni blizu stadiona NIKAD VIŠE. OLOŠ BRE

Rale

pre 13 godina

Da, da, to je taj Dule Savić, zakleti protivnik Evrope i trulog zapada. Mislim, samo kad se radi o tuđoj deci. Njegova mogu da idu i mlate pare, a ostali neka ostanu u majčici Srbiji, neka slušaju njegove mudrolije i grickaju nokte.

Duško Doboj

pre 13 godina

1. Kkao ste smiješni i kako se ložite na ove textove.
2. Text je smišljen da bi se digla cijena malom
3. "Marko" je napisao da treba ici Vilotic, ako neko treba ici to je Djordjevic
4. Mali sigurno nije ucjenjivao Zvezdu i to je prica
5. Ne palite se na textove koji nemaju cvrstu podlogu u istini, a takve valjda mozetre vec prepoznati.

Milan

pre 13 godina

Jedan od najtrazenijih stopera (deluje smesno, ali je tako) nema mesta u Zvezdi!
Neko ovde pravi gresku: klub ili "ovi" sto procenjuju ko je dobar!
Vreme ce pokazati...

ZVEZDASICA

pre 13 godina

Alo bre ljudi dosta vise!!!!!!!!!!! Malog su i prosle godine trazili engleski klubovi,pa zasto vam je ona cudno sto ga traze i sada? Mali je dobar i to je cinjenica,a nesto sasvim drugo je sto se mi vecito pravimo ludi i tako je slucaj sa svakim nasim detetom.Koliko nam je dece otislo iz Zvezde? Setite se samo koji su veliki klubovi uzimali nasu decu u predhodne dve godine!! Da li je neko od vas cuo za tu decu pre nego sto su otisla ili pre nego sto su nam,kako mi kazemo ukrali nase bisere? Niko skoro nije znao ni da postoje ta deca!! I sta se desilo posle toga? Trazili smo krivce,ko ih je prodao,zasto ih je prodao,zasto su nam nasi biseri otisli,zasto nisu dobili sansu u Zvezdi.....Pitam se samo sta bi mnogi od vas pisali da je toj deci pruzena sansa da igraju za prvi tim. Pa naravno,opet bi komentarisali,on je neciji sin,neko ih gura,imaju vezu....Ja se samo pitam zasto ni dan danas ne znamo da cenimo nase bisere,zasto i dan danas podcenjujemo nasu decu za koju se grabe najveci Evropski klubovi? A,daaaaaaa,pa on je sin Duleta Savica,zar ne? NASEG DULETA SAVICA!!! I odmah nema mesta,odmah je to veza,odmah je tu tatica.... Znate i Bordo,mancester i ostali velikani bas zbog tog Duleta uzimaju klinca,bas zbog tog Duleta bacaju milionce i vise. Pa da li smo mi normalni? Zar je greh sto mali hoce samo da mu se pruzi sansa? Zar je to ucena? Biser nam sedi na klupi prosle godine,sedece i ove,sledece ko zna. Ljudi,to je mlad decko,a izgubiti godinu,dve,tri na klupi jeeee slozice te se jako,jako mnogo. DETE TRAZI DA IGRA ZA KLUB U KOJEM JE ODRASTAO KOJI VOLI VISE OD ZIVOTA!! Ne trazi da bude ne zamenjiv,samo trazi sansu da se dokaze!! Ako je to mnogo onda i treba da ide!!! imamo bisere,imamo talentovane klince koji odlaze u velike evropske klubovi,njima su dobri,a nama nisu? Setite se samo koliko njih je otislo,setite se gde su,vidite gde ce sutra otici mali Savic,a dete trazi samo sansu da zaigra za njegov klub,samo da se dokaze. Mnogo li je? A,daa ipak je on Duletov sin,a to kod nas ne prolazi,zar ne?

ТВЦЗ

pre 13 godina

Овако. Ископираћу неке од ових коментара. Да читамо кад мали постане (а постаће) добар играч за европске стандарде и кад почнете да пљујете управу што га је пустила са 20 година.
Још нешто. Кад поменете његовог оца, великог Душана Савића, чините то са поштовањем. Размислите колико сте ви успјешни у ономе што радите и да ли сте, јесте ли били и да ли ћете икада бити у том рангу у ком је он био у својој професији. То што се не устручава да јавно изнесе неке своје потпуно легитимне ставове је само још један доказ да је он само свој као што је био и у младости.
Вујадину желим сву срећу а знам да ће се кад тад вратити и то не са 35+ година.

kenny

pre 13 godina

Za sve pre 3-4 miliona uvaljuj odma, taj City ima pare, nek pljunu par miliona i nek ide, ionako nije ukupno 5 utakmica sastavio u prosloj sezoni, ne znam gde su ga pratili/gledali ti skauti..

dragan

pre 13 godina

vece pojacanje od njegovog odlaska zvezda nije mogla ni da zamisli. srecan put nadam se da ces stici dalje od "c" timova navedenih ekipa a ako budes dobar dace ti i pretplatnu kartu za sve utakmice

Sejn

pre 13 godina

Drugari, ukljucili su masinu za pravljenje kinte, nemojte da se nervirate.... ima vec 10-tak dana unazad kako se vodi kampanja po novinama oko ove male vezare... Malo menadzeri, malo novine, malo tv i naduva mu se cena, ali problem nastaje kad je proizvod nekvalitetan kao u ovom slucaju pa na silu pokusavaju da ga uguraju... Sto se mancester sitija tice i budali je jasno da je to samo prica za malu decu, ne znaju sta ce sa igracima samo im jos ovaj fali... Bilo bi lepo kad bi kupili i tatu mu Dusana, velikog patriotu kome ne smeta sto mu deca imaju francuske pasose....

Uzas

pre 13 godina

Savic je 10 meseci mladji od npr. Tomasa Milera !!! I potupno je normalno i logično da u tim godinama pita: Racunate li vi na mene ili ne? Prošle sezone je igrao samo kada bi Vilotić ili Djordjevic imali kartone ili bili povredjeni... Sa punim pravom, mali nece jos jednu takvu sezonu, jer ga to unazadjuje... Nije to nikakva ucena, nemojte podlegati glupavoj propagandi, puno je pravo mladog igrača da kaže: Ili mi dajte priliku da konstantno igram ili me prodajte (ima ko hoće da me kupi i da mi da šansu da igram) !!!
Ova greška će nas skupo koštati... Vilotić, Djordjević, Mikić i sl. (baš poput npr. u veznom redu: Bogdanovića, Nikolića, Isaha, Savia...) su igrači vrlo prosečnih kvaliteta, OK su to momci, ali njihove mogućnosti su limitirane... Savic je trenutno jedini EXTRA talenat u klubu, a takvi se, Lukiću i Adžiću, ne prodaju u 20-oj godini... Tačno je da klub poput Zvezde mora da živi od prodaja igrača, ali ne od prodaja prosečnih trkača nižerazrednim Češkim, Ruskim i Turskim klubovima, već od pravljenja i prodaje novih Vidića, Stankovića, Drulića (koji se prodaju velikim klubovima, za velike pare)...

Verko

pre 13 godina

Opet neko nekoga ovde navlaci i laze. Savic ne ispunjava nijedan uslov za potpisivanje profesionalnog ugovora sa engleskim klubom. Osim ako mu tata Duuuule nije sredio francucki pasos.

Branko

pre 13 godina

Evo gde nasi klubovi grese. Umesto da decko odigra 2-3 sezone i zvezda uzme dobre pare od njega on ce sad otici za sicu. Od svih klubova iz bivse Jugoslavije dinamo je najpametniji. Pre neki dan su prodali igraca za 9 mil. Koji je nas klub napravio takav transfer za 10god? A prosle sezone su prodali Modrica za 20mil, o tome i da ne pricam.

Zvezdas

pre 13 godina

Pod uticajem svog oca Savic tarai nesto od Zvezde sto je potpune nekorektno i nenormalno, da mu bude garantovano mesto u timu. Pa takav status nemaju ni najvece svetske zvezde u svojim timovima! Sta bi bilo da je Dule Savic to zatrazio od trenera Branka Stankovica? Bio bi momentalno izbacen iz svake kombinacije za igranje, pa cak i za treniranje sa prvim timom. Veeeliko razocaranje u Savice i oca i sina pod uslovom da je ova vest tacna. Od ljubimaca Zvezdasa svih generacija postacete predmet zvizduka i sprdnje. Nadam se da ovo nije tacno i u tom slucaju izvinjenje za Savice

Oliver

pre 13 godina

E moj Savicu, kleo si se u Zvezdu, pretvarao si se da je volis, ali jednu stvar si zaboravio, da se FK CRVENA ZVEZDA NE UCENJUJE!!! Da je stvarno volis ,bio bi presrecan sto mozes da skupljas lopte pored terena na Marakani, a ne da pretis odlaskom ako ne igras, a Zvezda to ne moze da obeca nikome, kao ti si ucenjivac, bar budi musko a ne dete, i priznaj da tatica tobom upravlja... RAZOCARAOOO SIII SEVER!!!!

teleoptik

pre 13 godina

Vise od svega bih voleo da ode i da ga za dve,tri godine kupi Mancester, Real ili Barsa za nekoliko miliona i da onda vidim face ovih poznavaoxa fudbala!!! Mali je pptencijal, zapadnjaci nisu budale kao i mi da bacaju pare na penzionere i istrosene igrace, znaju oni gde ulazu i gde ce im se 10 puta vise vratiti. Pitam se samo kakvi ce komentari biti ako malog Savica kupi Bordo ili Verder, pitam se sta ce ovi strucnjavi pisati ako vec sledece godine bude bio stansatdan u nekom velikom Evropskom klubu i ako se budu otimali za njega Evropski giganti. Pazite sta vam kazem, u fudbalu sa 27 godina, mnogi o vas i nemaju toliko godina, malog pratim od prvih dana, a da vam kazem da sam veliki grobar, mali ce za koju godinu AKO ODE BITI BOLJI I OD VIDICA, zapamtite to. Njegov talenat se cidi iz aviona a to potvrdjuje i interesovanja ovih Evropskih velikana, mali ce otici, milioni trebaju Zvezdi, a koloko ce Zvezda izgubiti, videcete za par godina!!!!

Aleks N'Gambi

pre 13 godina

Pa ovo nema ni u Menadžeru, bukvalno za sve igrače zvezde su zainteresovani svi poznati Evro klubovi...Novinari smanjite vinjak please

Lignjoslav

pre 13 godina

Vujke je dobar decko i dosta perspektivan igrac, ali ce ga otac pokvariti. Dusan Savic jeste igracka legenda, ali je kao covek nula i to svi znaju. Njegova politicka angazovanja, pa "funkcija" u Zvezdi i enormna plata, a da NISTA nije radio, govore u prilog tome.
Zao mi je sto ce pokvariti Vujketa, on jeste veliki Zvezdas, ali kad ti otac puni glavu.....
Vujke, izdrzi jos malo, bice mesta za tebe, pre u Zvezdi nego u Sitiju ili Bordou. Dusane Savicu, od skandiranja severa, stici ces do zvizduka.

milos

pre 13 godina

Decko trazi da igra i treba da igra pored Slavoljuba i Vilotica, od kojih se ne zna koji je gori. Ako nece da mu pruze sansu, onda neka ga prodaju, ali da za taj isti novac kupe postenog igraca, a ne dda dovode polovnjake. Vladan Binic, dajte molim vas!?

Ja

pre 13 godina

Odlicno! Nezadovoljan igrac nam nije potreban i treba ga prodati. Za te pare mozemo dovesti nista slabijeg igraca, a Mirkin decko koji neka zulja tribine u Bordou.

borča

pre 13 godina

Ovako, zamolio bih ove što kažu da treba da ide zbog toga što je loš igrač da ipak pripaze na reči, jer je dečko vrlo mlad i za poziciju štopera još nije pokazao ni 20% svojih mogućnosti. A sa ovima što ga "teraju" jer traži zagarantovano mesto u timu se slažem.

skromno je

pre 13 godina

ko visoko leti nisko pada....
misli o tome Vujadine....
neka ti je na casti sto si sebi dao slobodu da ucenjujes ZVEZDU balavanderu.....
pozz za sve DELIJE iz Barselone!!!

Feed the Goat

pre 13 godina

Ma idi u City, tamo ces sigurno imati mesto u ekipi... ma odma u startnoj postavi...
Zalosno je kako klinci propadaju!!
Nadam se da ce barem Zvezda dobro da ga naplati!

Stefan

pre 13 godina

Ma sta se svi cimaju nek ide,ako hoce i u partizan,tu prica neke price zvezda je za njega zivot i takve srceparajuce price a posle postavlja ultimatume ili igram ili idem!Pa ko si ti decko?Jedan Milovanovic kada nije igrao cutao je i trenirao,a ti si sa 20 godina vec sebe postavio za zvezdu!Naci ce tata dule i stojic klub za tebe,sa unosnim ugovorom,a naigraces se ko sto si i u zvezdi do sada!Putuj i zaboravi zvezdu,i ona ce tebe brzo jer takvi se ne pamte!!!

monopol

pre 13 godina

ovo je smesno jedan vujadin savic da igra premijer ligu engleske, zamislite koja laz, pa neka ide iz zvezde takvi igraci nam nisu potrebni , dovescemo igraca koji ce ostavljati srce na terenu a ne neki klinac tatin sin koji ucenjuje.samo se pitam dalice ucenjivati navedene klubove bordo verder i man city

pera

pre 13 godina

Mene samo interesuje cime je on privukao toliko interesovanje stranih klubova??? Nije ni igrao,a i kada je igrao nista posebno nije pokazao.Grobar sam,ali mislim da je pametno prodati ga za dobre pare ako vec ima ponuda,a i ne zna se da li ce i koliko on igrati naredne sezone,a ugovor mu istice.Ali me plasi da ce propasti kao i mnogi drugi nasi mladi igraci,jer ako nije imao mesta u zvezdi zar treba ocekivati da ce imati mesta u Sitiju,Bordou i Verderu,a u godinama je kad treba da igra.

295

pre 13 godina

ja bih ga poslao 6 meseci u sopot na kaljenje ...a tamo na klupu ...da shvati kolko je dobar igrac jer za bolje i nije...a hoce da ucenjuje klub za koji nije dorastao

Najrealnije

pre 13 godina

Tata je bio igračina,sada je pravi Srbin i ljudina a klinac je nešto oko prosečnog igrača,koji trenutno nema mesta ni među 18 igrača,ima visinu ali sa loptom u nogama je nula.Zato,ako ima ponuda,pustite ga jer nikad neće biti kvalitet za Zvezdu.

Dule

pre 13 godina

Ovaj decko nema pojma.Ovom Duletu su veze svuda jake....pa cak i u ENG,FRA...itd itd....Savic nije igrao za prvu postavi kako je mogao da se dokaze?A kada je i igrao prosle sezone uvek je bio krivac,cas promasuje lopte,los pas itd itd.....

KHE3

pre 13 godina

Ako su pomenuti klubovi zaista toliko zapeli da dovedu dotičnog onda treba primeniti Maminćev recept:Zalepiti visoku cenu (5 mil. naprimer)i ne odstupati od nje ni evro!Pa ako hoćeš uzmi ako nećeš vozi!
Smatram da sad nismo u situaciji da pošto-poto prodajemo igrače.

No što se mene lično tiče sve su ovo izmišljotine i menadžerske 'bravure',a taj Savić je obična vezara,tatin sinčić i menadžerski pulen.

Ja bih voleo da on na terenu pokaže da ja nisam u pravu,ali na osnovu do sada viđenog nemam lep utisak.
Zahteva mesto u timu?! S kojim pravom i na osnovu čega?Ako stvarno toliko voli Zvezdu onda neka pokaže nešto od tog raskošnog talenta koji navodno poseduje i neka se za to mesto u timu koje toliko želi izbori trudom,radom i zalaganjem,a ne preko novina,tatice i sl.

ar

pre 13 godina

Dobar decko ali vrlo skroman igrac,fali mu cvrstina,mnogo bolja duel igra,ima jako losu procenu i prostora i leta lopte...da nije Duletov sin nikad ne bi ni privirio u I tim.Kum Pizon ga je u pocetku forsirao i kidao nam zivce ali je brzo video da ne ide...dobra reklama proda svaku robu tako da je ovo odlican posao za Zvezdu...Ista prica kao sa Babovicem!!!

germinal

pre 13 godina

Isti tip igraca kao Subotic, jak u vazduhu ali velika kiksara na zemlji..ocigledno da su ljudi procenili da moze od njega nesto da bude, kao i za Subotica, cim nude tolike pare za njih..

jovo

pre 13 godina

neka pita tatu da li mu je bilo zagarantovano mesto timu,kad bi to pomenuo vratili bi ga odakle je i dosao...pa ja vecu drskost nisam cuo odavno...

zidane

pre 13 godina

na stranu sto je tatin sin,mislim nije on kriv sto mu je dule savic cale ali on stvarno nije neki igrac tako da extra ako ga uvalimo nekome

mige

pre 13 godina

Ovaj Lukić je pravi car. Covek od ničega pravi milione. Prvo Lekić a sada i Savić. Samo me zanima koji su to skauti gledali Savića i dali ti ljudi imaju oči. Šta su to oni videli kod njega. Ja mislim i da se Lukić krsti kao i mi simpatizeri i navijači Zvezde koga može da zavali i opet napravi pare od ničega, kao što je bio slučaj sa Lekićem.

sandrojko dominikana

pre 13 godina

eto to su vam danasnje srpske patriote, kad treba da se pljuje po zapadu i prljavim evrima tu su, a kad im neko ponudi saku istih gori su od jude.

Objektivni Lala

pre 13 godina

Ako uprava Bordoa, City-a i Verdera prate B92 sada će i oni saznati da su "zainteresovani" za Savića...!
U stvari...možda su se oni i raspitivali za njega ali onda je mama viknula:"Doruučaaaak!" i svi su se probudili.

Муње

pre 13 godina

Мора прво Дуле Савић да се чује са Шестићем,па ће се онда донети коначна одлука! :)

mirda

pre 13 godina

city, verder, bordo... ne znam zasto ali mi se cini da ce zavrsiti negde u turskoj! I jedno pitanje za njega: mislis da ce ti u sledecem klubu biti zagarantovano mesto u postavi???!!! O gle ironije!

Milan Sd

pre 13 godina

Ceo svoj život navijam za CRVENU ZVEZDU,ali ako je istina da dečko ucenjuje klub nema potrebe da razmišlja-već odmah neka pali,jer realno,ako smo veliki klub ko god da je u pitanju neka pali,jer nema potrebe da tatin sin uceenjuje klub!!!!!

Mladic

pre 13 godina

Jadan li si ti talenat kad u ugovoru trazis minutazu. Dokazi ga na terenu! Sramota ste obojica za Zvezdu i za Srbiju. Ma idi gde hoces samo molim te uzmi i strano drzavljanstvo da te niko ne poistovecuje sa Srbijom. A ja ti od srca zelim da posatnes najbolji defanzivac sveta.
p.s. U zivotu postoje jos neke vrednosti osim novcanih!

Dule GR

pre 13 godina

Deja vu! Vu-le Sa-vić! Iako sam "Grobar" poštujem Duleta Savića kao legendu Zvezde i hajde da kažemo, koga razumijem što zeli dobro svome sinu. Ali, molim vas ovdje se radi o zamjeni teza. Naime, radi se o kvalitetu fudbalera. Jer, da je dečko zaista kvalitet kojim ga neki predstavljaju, ko bi bio lud u Zvezdi, da čak nije ništa u rodu Duletu Saviću, da gura u stranu. Prije će biti da se radi o nepotizmu, na osnovu svega rečenog i viđenog. Kako drugačije objasniti novinrske izmišljotine poput ove naslovne. A, istina je da ovaj momak nije tatin sin ne bih vidio Zvezde, osim sa severa kao navijač. Možda bi igrao, kao što neko reče u tamo nekom Sopotu, pod uslovom da mu tata poznaje Vladana Lukića! Ovo mi liči na tata Bjeku i njegovog sina Nešu juniora, koji je obišao pola Evrope dokazujući svoj raskošni talenat. Da ne bude tako i sa Vujadinom? A, djeca nisu ništa kriva!

slobacar

pre 13 godina

trenutno ne moze da se kaze za njega da je "igracina",ali svakako da je igrac sa velikim potencijalom i talentom i od kog moze da se,uz dobar rad i strucne ljude,napravi igrac svetske klase....

red

pre 13 godina

E moj Savicu, previse zuris i zudis za milionima!!! Dokazi se prvo u Zvezdi! Ako sada odes, brzo ces zavrsiti negde u Koreji, Uzbekistanu!!

гиле

pre 13 godina

гледам звезду од 87 године и никада нико ко је себе стављао изнад клуба, није више имао шта да тражи у звезди, мали иде у бордо и желим му као сународнику све најбоље, његовог оца поштујем због онога што је играма на терену пружио клубу, али на томе се све завршава, нека постане и нови видић па шта, неће ми бити жао, јер не треба тим да пати сезонама да би се он калио, за то су нижелигаши. када се сабере и одузме све што је до сада урадио на терену имао је можда 3 добра потеза и 13 очајних, звездин грб мора да се заслужи.

djole

pre 13 godina

Mnogo ste bre isforsirali ovu danasnju decu... U njegovim godinama mi je bila bitna samo lopta, knjiga i zenske. Ovaj je vec postao tema svih novina i sportskih sajtova, a nije sastavio jednu utakmicu kako treba u prvom timu Zvezde. Ono u Pragu prosle godine sto je odigrao je bila bruka i sramota! Posle toga je cela ta odbrambena linija popila klupu(osim Vilotica) sasvim zasluzeno. Ako moze tata da ga proda predlazem da to odmah ucini, tako je najbolje za sve!

cristiano ronaldo

pre 13 godina

Pa jedan Fabregas koji je medju 5 najboljih veznih igraca nije imao mesto u Spanskoj reprezentaciji,pa se nije bunio,a ovaj nije skupio ni 5 utakmica i jos se buni.

Koki

pre 13 godina

Ja bih nekako voleo da odem iz jednog tima iz područne lige (5.nivo takmičenja) u Malagu da igram i to bi mi bilo dovoljno pošto nisam sin Duleta Savića, ali me izgleda niko ne pita i ne želi baš zbog toga. Ipak ne želim da verujem da sam mnogo gori igrač od Vujadina.

P.S. Možda imam šanse čak i u Bordou, Sitiju, Verderu pošto igram na različitoj poziciji od Vujadina.

Naravno nemojte slučajno pomisliti da sam bio ozbiljan, samo me ove stalne priče o različitim transferima užasno nerviraju.

balonce

pre 13 godina

Deja vu! Vu-le Sa-vić! Iako sam "Grobar" poštujem Duleta Savića kao legendu Zvezde i hajde da kažemo, koga razumijem što zeli dobro svome sinu. Ali, molim vas ovdje se radi o zamjeni teza. Naime, radi se o kvalitetu fudbalera. Jer, da je dečko zaista kvalitet kojim ga neki predstavljaju, ko bi bio lud u Zvezdi, da čak nije ništa u rodu Duletu Saviću, da gura u stranu. Prije će biti da se radi o nepotizmu, na osnovu svega rečenog i viđenog. Kako drugačije objasniti novinrske izmišljotine poput ove naslovne. A, istina je da ovaj momak nije tatin sin ne bih vidio Zvezde, osim sa severa kao navijač. Možda bi igrao, kao što neko reče u tamo nekom Sopotu, pod uslovom da mu tata poznaje Vladana Lukića! Ovo mi liči na tata Bjeku i njegovog sina Nešu juniora, koji je obišao pola Evrope dokazujući svoj raskošni talenat. Da ne bude tako i sa Vujadinom? A, djeca nisu ništa kriva!
(Dule GR, 20. jul 2010 09:41)
# Link komentara slazem se sa tvojim komentarom,i znam da ovde nije bitna gramatika i pravopis,i mislim da i ne treba,ali nikako ne mogu da shvatim da "bih" koriste mnogi u svim licima,ajde makar srpski da govorimo,znaci ja bih u prvom licu i iskljucivo u prvom licu jednina!!! sve ostalo je "bi"

Nesvrstan

pre 13 godina

(Tole vam u ustima, 20. jul 2010 10:37)

da, da... dobro si me podsetio..
koja je to provaljena fora bila... hahaha... sta reci, nas Fudbal...

popa

pre 13 godina

Sto se teksta tice, mislim da je nerealan iz 1000 razloga...

a ti balonce, nisi u pravu. ja bih,ti bi,on/ona/ono bi,mi bismo,vi biste,oni bi :D

Suk

pre 13 godina

Meni je OK da Savic hoce da igra, ali ako to ne mogu da mu garantuju u Zvezdi ona svakako nece da mu garantuju u ozbiljnim evropskim klubovima... Dakle, kad nema garancija ide se u manji, a ne u veci klub. E, sad, sta je iza Savcieve ideje da ode u jaci evropski klub? Minutaza nije sigurno. U svakom slucaju neka mu je sa srecom.