Subota, 17.07.2010.

20:36

Remi Zvezde sa turskim šampionom

Fudbaleri Crvene zvezde i turskog šampiona Burse odigrali su nerešeno 2:2, u prijateljskoj utakmici u Gracu.

Izvor: B92

Remi Zvezde sa turskim šampionom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

ejj

pre 13 godina

Aloo jel Guma kriv sto igra bre ljudi.Razmislite malo Dostanic je kriv,kad njega izbacimo ima da izadje i guma i nas klub ce da zablista!Zar je toliko tesko.Ne treba nam napadac koliko trener treba,da napravi ekipu da svi mogu gol da daju.

delija

pre 13 godina

Iz cijele utakmice bih izdvojio dva Dostanićeva povika. Prvi je: "Obori ga, obori ga!" upučen nekom od Zvezdinih igrača koji je pokušavao da zaustavi protivničkog igarača u prodoru, a drugi povik je: "Odoše vam svi na drugu stativu j.... li im majku!", u trenutku kad su se igrači Burse pripremali da izvedu korner.

Čuo sam i jednom da je Dostanić Zvezdinom igraču u prodoru doviknuo: "Pad, pad", ali nisam siguran, nije se baš dobro čulo, možda je on vikao: "Sad, sad!"

Inače, pratio sam dešavanja i na onom rezervnom terenu u drugom planu. Tamo su neki čovjek u papučama i neki dječak od 12-13 godina naizmjenično šutirali penale jedan drugom. Očekivano, čovjek u papučama je bio slab izvođač, ali je zato odlično branio penale.

Sve u crveno belom

pre 13 godina

@Stjepan Bobek

Vidi se po tvom potpisu gde pripadas i da nista ne znas o fudbalu.Prvo turska liga je svetlosnih godina ispred nase pasnjak lige. Drugo turska ima jednog direktnog u LS a drugi tim se ukljucuje u trecem kolu. Trece Bursa je prvak pored galatasaraja, Fenera i Besiktasa i to je peti tim u istoriji Turske koji je uzeo prvenstvo.Cetvrto ulagaanje u turski fidbal je hiljadu puta vece od korumpiranog srpskog fudbala. Peto Treneri i fudbaleri koji su bili u Turskoj mozes da ih gledas samo na slicicam. Sestovi do sada niste sa jacim timom igrali u proipremnom periodu

mijo

pre 13 godina

Nećemo valjda i treću sezonu zaredom da igramo u istim dresovima! Nadam se da će novi dizajn biti predstavljen prije prve utakmice sa Slovanom, i da će konačno dres na nešto ličiti. U suprotnom bi bila ozbiljna sramota.(I da dodam, otkad smo u Nike-u, imamo najgore dresove u istoriji).

kurotresina

pre 13 godina

Ha ha nekadasnji sampion sveta izvukao bod protiv neke tamo ekipe iz turske.Komentar potreban?
(StjepanBobek, 18. jul 2010 02:14)
Tamo neka ekipa je sampion Turske,a to je liga u kojoj su treneri i igraci kojih nece biti na nasim stadionima jos za 20 godina!!!Udarila te vrucina u glavu!!??!!!Kupanje jedno bi bila prava stvar!!!he he he

aca

pre 13 godina

Bogdanovic da uzme ispisnicu i da trazi drugi klub. Tosic nije igrao godinu dana pa donekle imam razumevanja. Pod hitno nam treba napadac.

mnj9f

pre 13 godina

Igra Zvezde je dosta borbena a i agresivna tako da su u poslednjem delu vršili vrlo jak pritisak na zadnju liniju kada su i postigli izjednačujući gol.Ipak ne može se na suvoj agresivnosti graditi igra,potrebno je da igrači prepoznaju fazu igre uz taktičko prilagođavanje igri protivnika i sve to u skladu sa mogućnostima;kada se pravi igra onda igračtreba da pravi fintu da bi zavarao odbranu onoliko koliko mu tehnika i iskustvo dopuštaju i da loptu prebacuje do narednog play-a koji treba takođe da pokuša sa razradom igre tj. igrači ako su slabiji treba da se nadopunjuju;u odbrani postavka mora da bude maximalno tvrda,promišljena,agresivna i koordinisana a za grešku koju je napravio Guma kod 2.gola se može reći da govori ako ne o taktičkom neiskustvu(direktno stvaranje šanse,kontre) ono o taktičkoj bezobzirnosti što govori i o nesigurnosti cele ekipe.

kari-bjelica

pre 13 godina

odlicna utakmica,u zabludi su ovi sto govore da je bila slaba
utakmica.odbrana solidna,medjutim tu treba reci da djordjevic ne uliva poverenje iako se trudi koliko moze,vilotic standardno dobar,ninkov sa nesto manje ofanzivnih akcija nego sto smo navikli od njega da vidimo ali solidan u odbrani,tosic nije spreman sto odsto sto se da primetiti ali se moze videti i njegov neosporan kvalitet,sa njim treba biti strpljiv jer ce sigurno doci do svoje igre.bogdanovic nije pokazao nista,mnogo gresio u postavljanju i pasovima covek ima ugradjen cip zvani-"teraj nazad"a arhitekta tog cipa je muslin i kosan.dexa solidan obzirom da je stigao juce na pripreme.koroman sasvim solidan iako je vidljivo da mu nedostaje svezine,premalo sprinteva i prodora.kadu odlican,mozda i igrac koji najvise napredovao u odnosu na proslu sezonu,mnogo je popravio igru u odbrani ima i zustrinu i hitrinu,pokazao najvise na dosadasnjim utakmicama.napadaci-komedija.perovic se solidno kretao ali se stekao utisak da je imao vise kretnji u fazi odbrane nego napada a on je ipak napadac,ipak po meni odigrao za prelaznu ocenu iako nije imao mnogo napadackih akcija sto je mozda i proizvod same postavke na terenu gde su svi osim subasica kao najisturenijeg imali goleme obaveze u defanzivnoj igri.subasic iako meni drag igrac nije zadovoljio,neosporna zelja i borbenost u igri medjutim nije usao u sansu a kamoli da je dao gol.jeftic je po meni nazalost najveci promasaj ove godine.potpisali su ugovor a jasno je kao dan da momak nije igrac za zvezdu kao da ima strah od vaznih utakmica,jednostavno se izgubi na terenu i nema ga nigde a od njega se ocekuje da bude konstantna pretnja protivnickim odbranama,do ovoga sam dosao ne toliko na osnovu ove utakmice koliko na osnovu odlucujiceg derbija prosle sezone kada se covek prosto sakrivao od igre sto je i na ovoj bio slucaj-mislim najveca greska ove uprave.i za kraj,MARKO VESOVIC-NOVI "DEJAN SAVICEVIC"naravno to nije zakljucak nakon ove utakmice vec od ranije,decko je mnogo talentovan.fizicki ne zaostaje za mnogo starijim igracima cak,spreman je,pokazao je da ima i odbrambeni kvalitet i trkacki sto je u ovom periodu najvaznija stavka za igraca koji je tek dosao.jednostavno imamo novog "DEJU".velika greska ce biti ukoliko ne dovedu kvalitetnog napadaca,jer ce se ponoviti scenario iz piksijeve ere kada je odlucujucu utakmicu za ulazak u ligu sampiona poceo sa mladim filipom djordjevicem i butrzanovicem pa se ispostavilo da se nije moglo do gola.moguce resenje je despotovic koje je strasan igrac ali kao i vecina smatra da vredi 300 hiljada .nadam se da nece ponoviti gresku i da ce obezbediti te pare pa da mirne duse krenemo u evropu

Ostoja

pre 13 godina

Kad citam ove komentare, moram da se zapitam da li ljudi koji ih pisu nisu gledali istu utakmicu koju i ja, ili im je poznavanje fudbala tanko... Hajde da se ne lazemo, Dusko Tosic najgori igrac utakmice, ubedljivo! pa onaj argentinac dok je bio u igri prolazio ga kako je hteo i kad je hteo. Kod prvog gola nije uopste reagovao, posmatrao kako saigraca prelece lopta...o njegovoj spremi i da ne pricamo, a takmicarske utakmice dolaze tek...Pa kad ce biti u formi? U novembru, kad vise to ne bude bitno, kad ne bude Zvezda vise igrala u evropi, a u prvenstvu kaskala za komsijama...Bogdanovic takodje...ali ima tu jos `kutlaca`

moonwalker

pre 13 godina

sta reci, imajuci u vidu protivnika, moze se reci da je dobro, slozicu se sa vecinom da je Bogdanovic ocajan, mozda je na neki nacin pred kraj sezone direktno uticao na par utakmica da izgubimo titulu, no...mislim da treba da se oslonimo na mladje snage i da pokusamo sa njima, zasto smo onda uopste ih i dovodili, a da ne pricamo da postoji realna opasnost da izgubimo Savica...u svakom slucaju, mnogo bolji tim nego prosle sezone

goran

pre 13 godina

kao sto je neko naisao, danas smo posle cetiri pet sezona konacano delovali kao ozbiljna ekipa. stamnekovic ok. odbrana solidna. zao mi je sto je nemamo boljeg stopera od djordjevica i sto je taj covek dosao dotle da nosi kapitensku traku. jednom smo ga jedva oterali, vratio se kao neko ko je ispao sa ekipom iz prve austrijske lige,ali sta da se raddi. stamnekovic standardno dobar. ninkov, medju boljima, naddam se da ce ostati do kraja sezone, ako treba i produziti ugovor i tek ond abiti prodat. svako ko je malo vise pratio nasu ligu, zna da mikic moze dobro da ga zameni i da je medju 3, 4 najbolja desna beka u ligi, ali za sad je ipak ninkov mnogo bolji. tosic ima losu reputaciju, ali ce moci mnogo toga da pruzi. milovanovic, je i za ovih 45 minuta pokzao koliko zna i koliko nam je liga u stvbari jadna. koroman ce opet biti najbolji igrac. vesovic je odlican, ali se nadam da ce biti mesta i za lazovica. jevtic i trifunovic ok, perovic nikako da se vrati u formu, treba nam jos jedan spic razbijac!

string

pre 13 godina

WAU igrali ste nereseno sa turskim sampionom !! pa to je veliki uspeh.,,......to je ta evropska zvezda..sad juris na duplu krunu i trofej uefa kupa/....
(BUUAHHHAAA, 17. jul 2010 23:21)

Ta Bursa ma koliko smesno zvucalo ime tog kluba , postala je sampion tako sto je na tabeli imala vise bodova od Galatasaraja,Fenerbahcea i Besiktasa, klubovima koji su u zadnjih 6-7 godina konstantno u LS i LE, timovi koji su vrlo vidljivi na fudbalskoj mapi Evrope...a Pjunik? Mislim sta je to bre, neka sala? Odakle je taj klub? Realno, ni pojedini najveci fudbalski strucnjaci nisu culi za njih a kamoli sira javnost. A uzgred da rezimiramo, ta turska liga je za nasu Premiership...pa ti vidi da li je lose odigrati nereseno sa njihovim sampionom, iako je prijateljska, njihovi motivi bili su isti kao i nasi..uostalom, dok je igrao Milovanovic i Koroman sve je bilo ok, posle su usledile rotacije sto i jeste poenta prijateljske utakmice, ali sta mi vredi da se raspravljam...

Nemanja

pre 13 godina

WAU igrali ste nereseno sa turskim sampionom !! pa to je veliki uspeh.,,......to je ta evropska zvezda..sad juris na duplu krunu i trofej uefa kupa/....
(BUUAHHHAAA, 17. jul 2010 23:21)

Da, samo što je turska liga svetlosnim godinama ispred naše...

Muzicki_saradnik

pre 13 godina

I ja sam odgledao celu tekmu i mogu reci da nisam bas zadovoljan. Zvezda je igrala "solidno" samo na momente. razumem ja da su igraci u jeku priprema, da su mozda i iscrpljeni, ali utakmica sa Slovanom je za nekih desetak dana ! Da li cemo dotle imati ekipu koja ce biti kompaktna i uigrana ? Ono sto je Zvezda pokazala danas, bojim se nece biti dovoljno za ulazak u Ligu Evrope, a mozda ni za titulu. Ali 'ajmo redom. Stamenkovic vrlo dobar. Kod oba gola prakticno nije mogao nista. Ono sto mene brine je da on nema adekvatnu zamenu ! Nekada veliki potencijali Bajkovic i Pavlovic izgleda da se nisu razvili u golmane kakve smo ocekivali...A sad- odbrana ! Ljudi, ja nisam znao da su Djordjevic i Vilotic tako losi igraci ! Djordjevic kako kiksira, jedino od njega je gori Vilotic ! Kazem vam, ako ne dovedemo bar jednog dobrog stopera imacemo OGROMNIH PROBLEMA u odbrani ! (izgleda da ni Mikic, a ni Savic nisu nista bolji). Bekovi dobri, cak je Ignjatijevic i bolje delovao od Tosica, ali dobro Tosic je jos daleko od prave forme. Sredina terena dobra, osim Bogdanovica naravno !!! Ja sam decka do sad podrzavao i branio, verujuci da ce napredovati sa vremenom, ali to se nazalost nije desilo. Ostao je prosecan igrac sa solidnim "slobodnjakom". Milovanovic OGROMNO POJACANJE ! Koroman takodje ! Oni nisu toliko daleko od dobre forme kao Tosic. I svi "Zvezdasi" koji su ih pljuvali kad su dosli, a pogotovo Deksija treba da se pokriju sa usima ! Kadu je po meni pokazao jos prosle sezone da je takodje samo prosecan ofanzivni vezni, i mislim da ne zasluzuje da bude u prvoj postavi ! Perovic je napredovao vidi se, cak se i trudi za divno cudo ! Subasic takodje prosek, ali ni Jeftic nije nista pokazao danas. Obavezno dovesti jednog dobrog napadaca ! Rezerve- nista posebno osim Vesovica naravno, decko je NAJBOLJI fudbaler kojeg imamo trenutno !!! Ili je bar u najboljoj formi. OBAVEZNO NJEGA U PRVU POSTAVU UMESTO BOGDANOVICA !!!!! Vidim mnogi hvale i Trifunovica...po meni takodje prosecan igrac, jedino sto zna da se dobro postavi. Inace tehnika, brzina jako slabo ! I na kraju jos da kazem za Dostanica. Mnogi ga osporavaju, ali ljudi da li vi vidite da se on maksimalno trudi da celu utakmicu vice na igrace, da igraju brze, pasovi, izlazak na igraca, nista nije sporno ! Ja sam za to da mu treba dati sansu, A OD PIZONA JE SIGURNO BOLJI ! Eto toliko od mene ovom prilikom, nije toliko lose Zvezda izgledala danas, ali nije ni nesto posebno...Verujem da cemo uspeti da zbijemo redove do pocetka sezone pa da bar dobro krenemo, pobedom protiv Slovana na Marakani ! NAPRED ZVEZDO !!!!!!!!!!

BUUAHHHAAA

pre 13 godina

WAU igrali ste nereseno sa turskim sampionom !! pa to je veliki uspeh.,,......to je ta evropska zvezda..sad juris na duplu krunu i trofej uefa kupa/....

maestrosalle

pre 13 godina

Mali Vešović će definitivno tek pokazati šta zna, verujem da će se ustaliti u startnoj postavi. Trifunović se uvek stvori tamo gde treba, Milovanović pokazao da nije zaboravio da raspali iz daljine (setih se Kjeva :D). Ali pitam se šta treba da se dogodi da onu rupa od Bogdanovića ispade iz tima, kako ovima iz uprave nije jasno da onu mrcinu niko neće hteti da kupi???

m1989

pre 13 godina

Mugosa umesto Kadua,Isah umesto nesrecnog Bogdanovica,u napadu Jeftic i Vesovic,jedino tako mozemo da napravimo igru,nadam se da ce to da skapira i ovaj nesrecni Dostanic.

Bosko

pre 13 godina

Samo gledam komentare i smejem se :)
A kad je bila vest o Vesovicu pre neki dan bila 4 komentara.
ja i neki devko ga pohvalili i dva crnogorca nas podrzali. Sad vam puna usta Vesovica. Dobar je Vesovic to smo znali i pre mi koji se malo vise interesujemo. Zvezda ga je pretila jos u proslom zimskom prelaznom roku. Mali je u podgorici bio napadac. I u mladoj reprezentaciji takodje.
Zasto on igra desno krilo kad postoji Lazovic. Kazem namerno Lazovic zato sto je Koroman igrao levo krilo jedno vreme. Tu je mozda i bolje da igra obzirom da levo krilo nemamo a i lakse mu je da puca ka golu sa te strane. Covek ima pracku. A Lazovic je jedan od najvecih talenata u nasem fudvalu u zadnje 3-4 godine uz Kacara i Aleksica.
Sad kad je Lazetic otisao treba on da igra.
Za Milovanovica sam citao ovde svasta. Tipa: Nije kreativan, defanzivni vezni, nije u formi, nema pojma.
A sad ha svi hvale. Klasa je klasa i odmah se vidi kvalitet pogotovu kad stavis jednog Milovanovica u isti tim sa Kaduom i Saviom. Nadam se da ste shvatili da nije Defanzivni vezni i da ce nam mnogo znaciti. Guma mucenik nije toliko los. Sto ga pljujete :) Setite se protiv Tibisija kako je poginuo na terenu. Pretrcao ko ostatak ekipe. Nije on ta klasa koja Zvezdi treba ali se trudi covek. On je defanzivni vezni. Njemu je zadatak da opstruise napade i to i redi. Doduse malo vise opstruise nase napade nego protivnicke ali opet je za Cvetkovica i Nikolica izmislio fudbal a ni Savio nije nista bolji. Strvina od 2 metra. u prosloj sezoni ne znam dal je ukupno imao 20 preciznih pasova i to sve na razdaljini od 5 metara. Mikic je slab i to se dobro zna. Perovic prespor. Jevticu sve zavisi kako mu krene. Po sistemu toplo hladno. Trifunovic ce nadam se dopiti sansu u spicu uz Jevtica ako ne dodje neki napadac a sve je manje vremena za to. Jeremic bi trebao da bude levo krilo a svuda ga vise ima nego tu. Kao u omladinskim kategorijama trci za loptom a videli ste kako propusta zicere. Sa Subasicem treba raskinuti ugovor momentalno. E sad Mugosa. . . I on je prilicno ofanzivan da bi igrao sa Milovanovicem. Mozda i to treba probati, ali ni on nije ono sto nam treba. Da bas toliko odskace kao sto pojedinci pricaju nametnuo bi se do sada. Jedna cela polusezona i pripreme. Sve u svemu solidan tim za nase uslove. Mozemo ocekivati dobre rezultate. Ne znam za ove Turke dal im je ovo prvi tim. Verovatno nije pa necu da komentarisem nista na tu temu. Videcemo nasu snagu 29. na Marakani. Ja cu biti tamo. Nadam se i vi! Napred Zvezdo!

a

pre 13 godina

vidim da neki pisu da je bursa igrala sa drugim timom... ja znam da bi vi voleli da je tako, ali na zalost po vas nije. bursa je igrala sa najjacom postavom koja je osovjila titulu ispred fenera, galate i besiktasa, cak je i brazilac vederson, najnovije pojacanje, bio u ekipi...

sonya labovic

pre 13 godina

puno bolje u odbrani puno cvrsce na sredini terena vise efektivno u napad sa puno trcanja 90 min samo tako se moze proci slovan itd do 29 imamo sansu da sve nadogradimo

dekiiii

pre 13 godina

Svaka cast crveni.
Zveada ima jaci tim nego prosle sez.(slabijeg trenera).Partizan ima znatno slabiji tim nego prosle sez.(ali mnogo boljeg trenere).Bice zanimljivo dajem blagu prednost crvenima(mi nemamo golmana a to je polatima)I kako su ovi sabani bili sampioni Turske....

GGrobar

pre 13 godina

Komsije, ovo nije bilo lose, vidi se da Dostanic pokusava da napravi nesto.
Dobri ste, ali nadam se da necete biti ispred nas na tabeli.

GUMA PAZI LOPTA..:)

pre 13 godina

Guma gledaj pravo, Guma digni rep, Guma pazi drvo, Guma nisi slep..:)Guma ledjaaaa, Guma brzeee, Guma sutniiii, Guma trciiii, Guma u dubinuuuu, Guma siroko siiii...GUMA, AJ TI LEPO IZ ZVEZDE,A?:)

samo Vas gledam

pre 13 godina

Treba napraviti kontinuitet dobre igre i rezultata.Tosic moye da igra i u sredini,Ignjatijevic da mu nije alternativa nego ispred njega u vezi,pogotovo kad je cvrsca utakmica kad je Kadu nedovoljno agresivan i ako igra sa 4 vezna pa da Koromanu cuva ledja,a on mora da produzi fitilj.Trifa se dokazuje i valjda nije vise stalna rezerva.Sta je sa Lazeticem i Isahom,oba su mi bolja od Savia.Dejan nije sporan,taj decko iz CG najzad pogodak.Treba spic koji nece biti prasina u oci,da bi se sklopile kockice.Trenera nemamo,za njega je Sale dr.

The

pre 13 godina

Crni Bogdanovic, a crni i mi sa njim! Pa prosle godine nije mogao da se sastavi, ali ajde, nije imao ko, pa je igrao on. Ove godine tek pojma nema (direktan krivac danas za 2. gol). S druge strane, igrac kao Vesovic dugo nije igrao na pasnjcima meridijan super lige. Otkrovenje! Savio-balvan, standardno, Kadu-anemican, standardno. Zbog tog "balvanastog" srednjeg reda (Guma-Savio-Kadu) Zvezda i nema nikakvu igru. Nadam se samo da ce Deksa i Koroman da vade situaciju.

Bos il Hadzija

pre 13 godina

Otkad se mec prvog i drugog tima racunaju kao 2 meca pripreme kluba? Pa nece se valjda taj drugi tim takmiciti zajedno s prvim u prvenstvu? Sta sve covek nece cuti...

Gate 7

pre 13 godina

Slaba tekma,realno! GUMA NAPOLJE! Vešoviću što više vremena na terenu,ima nešto u glavi za razliku od Gume,Savia.. Kudite vi Lekića ali on fali! Sve ove bunaruše je kupio on! Fali nam špic! I po meni je Tošić izuzetno loš bio danas! Bolje je odigrao Nikola Ignjatijević,mada treba Tošiću vremena,vidi se da su mu noge stisnute. Sve u svemu,ja sam optimista! Eh da je ostao Lazetić... Svi na Marakanu protiv Slovana!

joca

pre 13 godina

mugosa umesto bogdanovica, vesovic umesto subasica i lazovic umesto perovica.to bi bilo to i rezultat nece izostati.svaka cast na borbenosti.NAPRED ZVEZDA

auu

pre 13 godina

Prvo moramo da jos malo tu igru na sredini terena da popravimo.Dosta lopti gubimo tu,a bilo bi dobro kad bi uhvatili ritam tokom celog meca.Milovanovic odlicna igra u odbranu,znaci vrsi rpesing uz igraca i odlican sut.Ali ovaj Trifunovic nije normalann decko,pa ja mislim da on ima najmanju minutazu od svih,a dao je najvise golova.Uvek se nadje tu gde treba,odlicno se snalazi u prostoru.Mnogo ce da pomogne u onim zadnjim napadima kad jurimo bodove i golove,mislim da ce dosta situacija da resi.O Vesovicu moze malo da se kaze,decko sve govori.Srecno i samo hrabro!

MARAKANA ROĐACI

pre 13 godina

Gosspodine Lukiću:
"Molim vas da hitno izvršite neophodne trikotažne promene:
1.Dres sa br.32 vratite Dexi.
2.Od koga ste uzeli taj dres zaboravite ga.
3.Naš trener nije trener nego vulkanizer.I GUMA može biti trikotaža.

Dostana

pre 13 godina

solidna tekma, Koroman i Tosic nespremni, ali vidi se da mogu da daju dosta, medjutim, meni je potpuni hit ovaj mali Vesovic. Mali je mnnoooogooo dobar igrac, pravi biser. Nije uradio nista spektakularno, ali igra na prvu, ima driblin i ogra jednostavno, a ima samo 18.

Indijanac Dzons

pre 13 godina

Sta trebaju da urade Mugosa i Trifunovic da bi igrali umesto Gume i Subasica?Da dube na trepavicama?Da daju gol makazicama?

P.S.
Dostanic:''Brze mora Guma, brze.''
Mi:''Brze ga izbaci Dostanicu, brze''!!!!

nemanjasrb

pre 13 godina

e ovako odgledao sam celu utakmicu i moja zapazanja su sledeca....ignjat je 3 u celo za tosica koji ne moze da se sastavi da izvede aut...vesovic je sjajan mali ima bas veliki potencijal.a napadaci e sada tu ej problem treba nam jedan razbijac i pored njega neka igra trifun zna da se snadje...

Којекуде

pre 13 godina

Очито је да немамо правог нападача, голгетера. Шта више, мислим да је Трифуновић далеко бољи од свих осталих које имамо. Уз сво поштовање према Короману и његовој каријери, сматрам да је Вешовић тренутно бољи од њега. Вероватно да ће се из разноразних разлога форсирати Короман, али реално он је истрошен фудбалер. Нама треба крв, треба нам брзина, а то ћемо имати само ако Вешовић буде играо. Богдановић, Субашић, Јеремић и Микић не заслужују место првотимца. Оно што су они приказали данас, и што су приказивали током целе претходне сезоне равно је потребама неког српсколигаша али не и Звездиних амбиција. О Достанићу нема потребе превише говорити. Није он крив што је ту где јесте. Аџић је његова лична карта. На нама је само да чекамо да дотични "стручњак" напусти кормило нашег вољеног клуба.
Све у свему, противник квалитетан, наша игра лоша, спора, безидејна и не улива поверење пред нову сезону. Апел Управи: Доведите једног, али вредног нападача!

vanja

pre 13 godina

Svaka cast za Vesovica, sve u svemu nije lose ali bogdanovic! Kako objasniti njegovo forsiranje vec nekoliko sezona ma ne mogu zbog njega da gledam utakmice.

MarkoKG

pre 13 godina

Uglavnom se slažem sa svima vama...Bogdanović najlošiji igrač na terenu,on je bio loš i prošle sezone.Vešović je oduševio i pre podne i popodne,sa samo 19 god. Milovanović je pokazao da je onaj stari - bombarder. Trifke sasvim solidan. Takođe mislim da Dostanić nije stručnjak koji treba sada da vodi zvezdu. Treba nam trener poput Zenge ili Muslina(primer) koji će ovaj skup dobrih igrača lepo da ukomponuje!

Sreten

pre 13 godina

"Guma, ledja!... Guma, izadji! Guma, paas! Guma, promeni stranu! Guma,..." Zvezda vec dve godine pokusava da ga uvali ali tesko da ce joj poci za rukom. Bojim se samo da ne ostari u Zvezdi. Mada, ni Savio nije nista bolji.

fcb

pre 13 godina

Ma sta mora da se uradi da ovaj guma bude na klupi,2 gol je samo njegova krivica,darko lazovic je za njega kaka,ozbiljno ako hocemo nesto u evropi guma mora napolje.

Ima tu POTENCIJALA!!!

pre 13 godina

Solidna igra Zvezde ali treba to mnogo brze mnogo tecnije da ide.Ziceri ne smeju da se promasuju!!!Ako se budu borili i ako budu igrali bar malo bolje nego prosle sezone imaju cemu da se nadaju!!!

Delija Zvecan(Gazimo Slovan)

pre 13 godina

Vrlo dobra Zvezda...Povratnici odlicni.Mladi igraci,takodje veoma dobri..Mali Vesovic ce biti oslonac Zvezda vec sledece godine samo ukoliko ostane...Sve u svemu,pokazali smo da se mozemo nositi sa timom koji je izborio direktan plasman u LS i koji je sampion odlicne turske lige...

roman empire

pre 13 godina

Milovanovic je i dalje onaj stari i bice veliko pojacanje za Zvezdu,Koroman kao i uvek prodoran,ume da napravi visak,kao i da postigne gol.Mladi Vesovic pravi biser.
Sve u svemu nije lose ali ne treba imati previsoka ocekivanja jer se onda covek jako razocara,treba biti realan i reci da bi plasman u LE bio uspeh iznad ocekivanja za ovaj tim koji ima potencijal za buducnost ako ostane duze zajedno.

Delija Zvecan(Gazimo Slovan)

pre 13 godina

Vrlo dobra Zvezda...Povratnici odlicni.Mladi igraci,takodje veoma dobri..Mali Vesovic ce biti oslonac Zvezda vec sledece godine samo ukoliko ostane...Sve u svemu,pokazali smo da se mozemo nositi sa timom koji je izborio direktan plasman u LS i koji je sampion odlicne turske lige...

roman empire

pre 13 godina

Milovanovic je i dalje onaj stari i bice veliko pojacanje za Zvezdu,Koroman kao i uvek prodoran,ume da napravi visak,kao i da postigne gol.Mladi Vesovic pravi biser.
Sve u svemu nije lose ali ne treba imati previsoka ocekivanja jer se onda covek jako razocara,treba biti realan i reci da bi plasman u LE bio uspeh iznad ocekivanja za ovaj tim koji ima potencijal za buducnost ako ostane duze zajedno.

MARAKANA ROĐACI

pre 13 godina

Gosspodine Lukiću:
"Molim vas da hitno izvršite neophodne trikotažne promene:
1.Dres sa br.32 vratite Dexi.
2.Od koga ste uzeli taj dres zaboravite ga.
3.Naš trener nije trener nego vulkanizer.I GUMA može biti trikotaža.

GUMA PAZI LOPTA..:)

pre 13 godina

Guma gledaj pravo, Guma digni rep, Guma pazi drvo, Guma nisi slep..:)Guma ledjaaaa, Guma brzeee, Guma sutniiii, Guma trciiii, Guma u dubinuuuu, Guma siroko siiii...GUMA, AJ TI LEPO IZ ZVEZDE,A?:)

Indijanac Dzons

pre 13 godina

Sta trebaju da urade Mugosa i Trifunovic da bi igrali umesto Gume i Subasica?Da dube na trepavicama?Da daju gol makazicama?

P.S.
Dostanic:''Brze mora Guma, brze.''
Mi:''Brze ga izbaci Dostanicu, brze''!!!!

Којекуде

pre 13 godina

Очито је да немамо правог нападача, голгетера. Шта више, мислим да је Трифуновић далеко бољи од свих осталих које имамо. Уз сво поштовање према Короману и његовој каријери, сматрам да је Вешовић тренутно бољи од њега. Вероватно да ће се из разноразних разлога форсирати Короман, али реално он је истрошен фудбалер. Нама треба крв, треба нам брзина, а то ћемо имати само ако Вешовић буде играо. Богдановић, Субашић, Јеремић и Микић не заслужују место првотимца. Оно што су они приказали данас, и што су приказивали током целе претходне сезоне равно је потребама неког српсколигаша али не и Звездиних амбиција. О Достанићу нема потребе превише говорити. Није он крив што је ту где јесте. Аџић је његова лична карта. На нама је само да чекамо да дотични "стручњак" напусти кормило нашег вољеног клуба.
Све у свему, противник квалитетан, наша игра лоша, спора, безидејна и не улива поверење пред нову сезону. Апел Управи: Доведите једног, али вредног нападача!

Sreten

pre 13 godina

"Guma, ledja!... Guma, izadji! Guma, paas! Guma, promeni stranu! Guma,..." Zvezda vec dve godine pokusava da ga uvali ali tesko da ce joj poci za rukom. Bojim se samo da ne ostari u Zvezdi. Mada, ni Savio nije nista bolji.

vanja

pre 13 godina

Svaka cast za Vesovica, sve u svemu nije lose ali bogdanovic! Kako objasniti njegovo forsiranje vec nekoliko sezona ma ne mogu zbog njega da gledam utakmice.

joca

pre 13 godina

mugosa umesto bogdanovica, vesovic umesto subasica i lazovic umesto perovica.to bi bilo to i rezultat nece izostati.svaka cast na borbenosti.NAPRED ZVEZDA

Ima tu POTENCIJALA!!!

pre 13 godina

Solidna igra Zvezde ali treba to mnogo brze mnogo tecnije da ide.Ziceri ne smeju da se promasuju!!!Ako se budu borili i ako budu igrali bar malo bolje nego prosle sezone imaju cemu da se nadaju!!!

MarkoKG

pre 13 godina

Uglavnom se slažem sa svima vama...Bogdanović najlošiji igrač na terenu,on je bio loš i prošle sezone.Vešović je oduševio i pre podne i popodne,sa samo 19 god. Milovanović je pokazao da je onaj stari - bombarder. Trifke sasvim solidan. Takođe mislim da Dostanić nije stručnjak koji treba sada da vodi zvezdu. Treba nam trener poput Zenge ili Muslina(primer) koji će ovaj skup dobrih igrača lepo da ukomponuje!

a

pre 13 godina

vidim da neki pisu da je bursa igrala sa drugim timom... ja znam da bi vi voleli da je tako, ali na zalost po vas nije. bursa je igrala sa najjacom postavom koja je osovjila titulu ispred fenera, galate i besiktasa, cak je i brazilac vederson, najnovije pojacanje, bio u ekipi...

auu

pre 13 godina

Prvo moramo da jos malo tu igru na sredini terena da popravimo.Dosta lopti gubimo tu,a bilo bi dobro kad bi uhvatili ritam tokom celog meca.Milovanovic odlicna igra u odbranu,znaci vrsi rpesing uz igraca i odlican sut.Ali ovaj Trifunovic nije normalann decko,pa ja mislim da on ima najmanju minutazu od svih,a dao je najvise golova.Uvek se nadje tu gde treba,odlicno se snalazi u prostoru.Mnogo ce da pomogne u onim zadnjim napadima kad jurimo bodove i golove,mislim da ce dosta situacija da resi.O Vesovicu moze malo da se kaze,decko sve govori.Srecno i samo hrabro!

Dostana

pre 13 godina

solidna tekma, Koroman i Tosic nespremni, ali vidi se da mogu da daju dosta, medjutim, meni je potpuni hit ovaj mali Vesovic. Mali je mnnoooogooo dobar igrac, pravi biser. Nije uradio nista spektakularno, ali igra na prvu, ima driblin i ogra jednostavno, a ima samo 18.

Bosko

pre 13 godina

Samo gledam komentare i smejem se :)
A kad je bila vest o Vesovicu pre neki dan bila 4 komentara.
ja i neki devko ga pohvalili i dva crnogorca nas podrzali. Sad vam puna usta Vesovica. Dobar je Vesovic to smo znali i pre mi koji se malo vise interesujemo. Zvezda ga je pretila jos u proslom zimskom prelaznom roku. Mali je u podgorici bio napadac. I u mladoj reprezentaciji takodje.
Zasto on igra desno krilo kad postoji Lazovic. Kazem namerno Lazovic zato sto je Koroman igrao levo krilo jedno vreme. Tu je mozda i bolje da igra obzirom da levo krilo nemamo a i lakse mu je da puca ka golu sa te strane. Covek ima pracku. A Lazovic je jedan od najvecih talenata u nasem fudvalu u zadnje 3-4 godine uz Kacara i Aleksica.
Sad kad je Lazetic otisao treba on da igra.
Za Milovanovica sam citao ovde svasta. Tipa: Nije kreativan, defanzivni vezni, nije u formi, nema pojma.
A sad ha svi hvale. Klasa je klasa i odmah se vidi kvalitet pogotovu kad stavis jednog Milovanovica u isti tim sa Kaduom i Saviom. Nadam se da ste shvatili da nije Defanzivni vezni i da ce nam mnogo znaciti. Guma mucenik nije toliko los. Sto ga pljujete :) Setite se protiv Tibisija kako je poginuo na terenu. Pretrcao ko ostatak ekipe. Nije on ta klasa koja Zvezdi treba ali se trudi covek. On je defanzivni vezni. Njemu je zadatak da opstruise napade i to i redi. Doduse malo vise opstruise nase napade nego protivnicke ali opet je za Cvetkovica i Nikolica izmislio fudbal a ni Savio nije nista bolji. Strvina od 2 metra. u prosloj sezoni ne znam dal je ukupno imao 20 preciznih pasova i to sve na razdaljini od 5 metara. Mikic je slab i to se dobro zna. Perovic prespor. Jevticu sve zavisi kako mu krene. Po sistemu toplo hladno. Trifunovic ce nadam se dopiti sansu u spicu uz Jevtica ako ne dodje neki napadac a sve je manje vremena za to. Jeremic bi trebao da bude levo krilo a svuda ga vise ima nego tu. Kao u omladinskim kategorijama trci za loptom a videli ste kako propusta zicere. Sa Subasicem treba raskinuti ugovor momentalno. E sad Mugosa. . . I on je prilicno ofanzivan da bi igrao sa Milovanovicem. Mozda i to treba probati, ali ni on nije ono sto nam treba. Da bas toliko odskace kao sto pojedinci pricaju nametnuo bi se do sada. Jedna cela polusezona i pripreme. Sve u svemu solidan tim za nase uslove. Mozemo ocekivati dobre rezultate. Ne znam za ove Turke dal im je ovo prvi tim. Verovatno nije pa necu da komentarisem nista na tu temu. Videcemo nasu snagu 29. na Marakani. Ja cu biti tamo. Nadam se i vi! Napred Zvezdo!

nemanjasrb

pre 13 godina

e ovako odgledao sam celu utakmicu i moja zapazanja su sledeca....ignjat je 3 u celo za tosica koji ne moze da se sastavi da izvede aut...vesovic je sjajan mali ima bas veliki potencijal.a napadaci e sada tu ej problem treba nam jedan razbijac i pored njega neka igra trifun zna da se snadje...

fcb

pre 13 godina

Ma sta mora da se uradi da ovaj guma bude na klupi,2 gol je samo njegova krivica,darko lazovic je za njega kaka,ozbiljno ako hocemo nesto u evropi guma mora napolje.

Gate 7

pre 13 godina

Slaba tekma,realno! GUMA NAPOLJE! Vešoviću što više vremena na terenu,ima nešto u glavi za razliku od Gume,Savia.. Kudite vi Lekića ali on fali! Sve ove bunaruše je kupio on! Fali nam špic! I po meni je Tošić izuzetno loš bio danas! Bolje je odigrao Nikola Ignjatijević,mada treba Tošiću vremena,vidi se da su mu noge stisnute. Sve u svemu,ja sam optimista! Eh da je ostao Lazetić... Svi na Marakanu protiv Slovana!

Nemanja

pre 13 godina

WAU igrali ste nereseno sa turskim sampionom !! pa to je veliki uspeh.,,......to je ta evropska zvezda..sad juris na duplu krunu i trofej uefa kupa/....
(BUUAHHHAAA, 17. jul 2010 23:21)

Da, samo što je turska liga svetlosnim godinama ispred naše...

kurotresina

pre 13 godina

Ha ha nekadasnji sampion sveta izvukao bod protiv neke tamo ekipe iz turske.Komentar potreban?
(StjepanBobek, 18. jul 2010 02:14)
Tamo neka ekipa je sampion Turske,a to je liga u kojoj su treneri i igraci kojih nece biti na nasim stadionima jos za 20 godina!!!Udarila te vrucina u glavu!!??!!!Kupanje jedno bi bila prava stvar!!!he he he

The

pre 13 godina

Crni Bogdanovic, a crni i mi sa njim! Pa prosle godine nije mogao da se sastavi, ali ajde, nije imao ko, pa je igrao on. Ove godine tek pojma nema (direktan krivac danas za 2. gol). S druge strane, igrac kao Vesovic dugo nije igrao na pasnjcima meridijan super lige. Otkrovenje! Savio-balvan, standardno, Kadu-anemican, standardno. Zbog tog "balvanastog" srednjeg reda (Guma-Savio-Kadu) Zvezda i nema nikakvu igru. Nadam se samo da ce Deksa i Koroman da vade situaciju.

dekiiii

pre 13 godina

Svaka cast crveni.
Zveada ima jaci tim nego prosle sez.(slabijeg trenera).Partizan ima znatno slabiji tim nego prosle sez.(ali mnogo boljeg trenere).Bice zanimljivo dajem blagu prednost crvenima(mi nemamo golmana a to je polatima)I kako su ovi sabani bili sampioni Turske....

m1989

pre 13 godina

Mugosa umesto Kadua,Isah umesto nesrecnog Bogdanovica,u napadu Jeftic i Vesovic,jedino tako mozemo da napravimo igru,nadam se da ce to da skapira i ovaj nesrecni Dostanic.

string

pre 13 godina

WAU igrali ste nereseno sa turskim sampionom !! pa to je veliki uspeh.,,......to je ta evropska zvezda..sad juris na duplu krunu i trofej uefa kupa/....
(BUUAHHHAAA, 17. jul 2010 23:21)

Ta Bursa ma koliko smesno zvucalo ime tog kluba , postala je sampion tako sto je na tabeli imala vise bodova od Galatasaraja,Fenerbahcea i Besiktasa, klubovima koji su u zadnjih 6-7 godina konstantno u LS i LE, timovi koji su vrlo vidljivi na fudbalskoj mapi Evrope...a Pjunik? Mislim sta je to bre, neka sala? Odakle je taj klub? Realno, ni pojedini najveci fudbalski strucnjaci nisu culi za njih a kamoli sira javnost. A uzgred da rezimiramo, ta turska liga je za nasu Premiership...pa ti vidi da li je lose odigrati nereseno sa njihovim sampionom, iako je prijateljska, njihovi motivi bili su isti kao i nasi..uostalom, dok je igrao Milovanovic i Koroman sve je bilo ok, posle su usledile rotacije sto i jeste poenta prijateljske utakmice, ali sta mi vredi da se raspravljam...

aca

pre 13 godina

Bogdanovic da uzme ispisnicu i da trazi drugi klub. Tosic nije igrao godinu dana pa donekle imam razumevanja. Pod hitno nam treba napadac.

maestrosalle

pre 13 godina

Mali Vešović će definitivno tek pokazati šta zna, verujem da će se ustaliti u startnoj postavi. Trifunović se uvek stvori tamo gde treba, Milovanović pokazao da nije zaboravio da raspali iz daljine (setih se Kjeva :D). Ali pitam se šta treba da se dogodi da onu rupa od Bogdanovića ispade iz tima, kako ovima iz uprave nije jasno da onu mrcinu niko neće hteti da kupi???

Sve u crveno belom

pre 13 godina

@Stjepan Bobek

Vidi se po tvom potpisu gde pripadas i da nista ne znas o fudbalu.Prvo turska liga je svetlosnih godina ispred nase pasnjak lige. Drugo turska ima jednog direktnog u LS a drugi tim se ukljucuje u trecem kolu. Trece Bursa je prvak pored galatasaraja, Fenera i Besiktasa i to je peti tim u istoriji Turske koji je uzeo prvenstvo.Cetvrto ulagaanje u turski fidbal je hiljadu puta vece od korumpiranog srpskog fudbala. Peto Treneri i fudbaleri koji su bili u Turskoj mozes da ih gledas samo na slicicam. Sestovi do sada niste sa jacim timom igrali u proipremnom periodu

delija

pre 13 godina

Iz cijele utakmice bih izdvojio dva Dostanićeva povika. Prvi je: "Obori ga, obori ga!" upučen nekom od Zvezdinih igrača koji je pokušavao da zaustavi protivničkog igarača u prodoru, a drugi povik je: "Odoše vam svi na drugu stativu j.... li im majku!", u trenutku kad su se igrači Burse pripremali da izvedu korner.

Čuo sam i jednom da je Dostanić Zvezdinom igraču u prodoru doviknuo: "Pad, pad", ali nisam siguran, nije se baš dobro čulo, možda je on vikao: "Sad, sad!"

Inače, pratio sam dešavanja i na onom rezervnom terenu u drugom planu. Tamo su neki čovjek u papučama i neki dječak od 12-13 godina naizmjenično šutirali penale jedan drugom. Očekivano, čovjek u papučama je bio slab izvođač, ali je zato odlično branio penale.

goran

pre 13 godina

kao sto je neko naisao, danas smo posle cetiri pet sezona konacano delovali kao ozbiljna ekipa. stamnekovic ok. odbrana solidna. zao mi je sto je nemamo boljeg stopera od djordjevica i sto je taj covek dosao dotle da nosi kapitensku traku. jednom smo ga jedva oterali, vratio se kao neko ko je ispao sa ekipom iz prve austrijske lige,ali sta da se raddi. stamnekovic standardno dobar. ninkov, medju boljima, naddam se da ce ostati do kraja sezone, ako treba i produziti ugovor i tek ond abiti prodat. svako ko je malo vise pratio nasu ligu, zna da mikic moze dobro da ga zameni i da je medju 3, 4 najbolja desna beka u ligi, ali za sad je ipak ninkov mnogo bolji. tosic ima losu reputaciju, ali ce moci mnogo toga da pruzi. milovanovic, je i za ovih 45 minuta pokzao koliko zna i koliko nam je liga u stvbari jadna. koroman ce opet biti najbolji igrac. vesovic je odlican, ali se nadam da ce biti mesta i za lazovica. jevtic i trifunovic ok, perovic nikako da se vrati u formu, treba nam jos jedan spic razbijac!

sonya labovic

pre 13 godina

puno bolje u odbrani puno cvrsce na sredini terena vise efektivno u napad sa puno trcanja 90 min samo tako se moze proci slovan itd do 29 imamo sansu da sve nadogradimo

GGrobar

pre 13 godina

Komsije, ovo nije bilo lose, vidi se da Dostanic pokusava da napravi nesto.
Dobri ste, ali nadam se da necete biti ispred nas na tabeli.

Bos il Hadzija

pre 13 godina

Otkad se mec prvog i drugog tima racunaju kao 2 meca pripreme kluba? Pa nece se valjda taj drugi tim takmiciti zajedno s prvim u prvenstvu? Sta sve covek nece cuti...

kari-bjelica

pre 13 godina

odlicna utakmica,u zabludi su ovi sto govore da je bila slaba
utakmica.odbrana solidna,medjutim tu treba reci da djordjevic ne uliva poverenje iako se trudi koliko moze,vilotic standardno dobar,ninkov sa nesto manje ofanzivnih akcija nego sto smo navikli od njega da vidimo ali solidan u odbrani,tosic nije spreman sto odsto sto se da primetiti ali se moze videti i njegov neosporan kvalitet,sa njim treba biti strpljiv jer ce sigurno doci do svoje igre.bogdanovic nije pokazao nista,mnogo gresio u postavljanju i pasovima covek ima ugradjen cip zvani-"teraj nazad"a arhitekta tog cipa je muslin i kosan.dexa solidan obzirom da je stigao juce na pripreme.koroman sasvim solidan iako je vidljivo da mu nedostaje svezine,premalo sprinteva i prodora.kadu odlican,mozda i igrac koji najvise napredovao u odnosu na proslu sezonu,mnogo je popravio igru u odbrani ima i zustrinu i hitrinu,pokazao najvise na dosadasnjim utakmicama.napadaci-komedija.perovic se solidno kretao ali se stekao utisak da je imao vise kretnji u fazi odbrane nego napada a on je ipak napadac,ipak po meni odigrao za prelaznu ocenu iako nije imao mnogo napadackih akcija sto je mozda i proizvod same postavke na terenu gde su svi osim subasica kao najisturenijeg imali goleme obaveze u defanzivnoj igri.subasic iako meni drag igrac nije zadovoljio,neosporna zelja i borbenost u igri medjutim nije usao u sansu a kamoli da je dao gol.jeftic je po meni nazalost najveci promasaj ove godine.potpisali su ugovor a jasno je kao dan da momak nije igrac za zvezdu kao da ima strah od vaznih utakmica,jednostavno se izgubi na terenu i nema ga nigde a od njega se ocekuje da bude konstantna pretnja protivnickim odbranama,do ovoga sam dosao ne toliko na osnovu ove utakmice koliko na osnovu odlucujiceg derbija prosle sezone kada se covek prosto sakrivao od igre sto je i na ovoj bio slucaj-mislim najveca greska ove uprave.i za kraj,MARKO VESOVIC-NOVI "DEJAN SAVICEVIC"naravno to nije zakljucak nakon ove utakmice vec od ranije,decko je mnogo talentovan.fizicki ne zaostaje za mnogo starijim igracima cak,spreman je,pokazao je da ima i odbrambeni kvalitet i trkacki sto je u ovom periodu najvaznija stavka za igraca koji je tek dosao.jednostavno imamo novog "DEJU".velika greska ce biti ukoliko ne dovedu kvalitetnog napadaca,jer ce se ponoviti scenario iz piksijeve ere kada je odlucujucu utakmicu za ulazak u ligu sampiona poceo sa mladim filipom djordjevicem i butrzanovicem pa se ispostavilo da se nije moglo do gola.moguce resenje je despotovic koje je strasan igrac ali kao i vecina smatra da vredi 300 hiljada .nadam se da nece ponoviti gresku i da ce obezbediti te pare pa da mirne duse krenemo u evropu

mijo

pre 13 godina

Nećemo valjda i treću sezonu zaredom da igramo u istim dresovima! Nadam se da će novi dizajn biti predstavljen prije prve utakmice sa Slovanom, i da će konačno dres na nešto ličiti. U suprotnom bi bila ozbiljna sramota.(I da dodam, otkad smo u Nike-u, imamo najgore dresove u istoriji).

BUUAHHHAAA

pre 13 godina

WAU igrali ste nereseno sa turskim sampionom !! pa to je veliki uspeh.,,......to je ta evropska zvezda..sad juris na duplu krunu i trofej uefa kupa/....

Ostoja

pre 13 godina

Kad citam ove komentare, moram da se zapitam da li ljudi koji ih pisu nisu gledali istu utakmicu koju i ja, ili im je poznavanje fudbala tanko... Hajde da se ne lazemo, Dusko Tosic najgori igrac utakmice, ubedljivo! pa onaj argentinac dok je bio u igri prolazio ga kako je hteo i kad je hteo. Kod prvog gola nije uopste reagovao, posmatrao kako saigraca prelece lopta...o njegovoj spremi i da ne pricamo, a takmicarske utakmice dolaze tek...Pa kad ce biti u formi? U novembru, kad vise to ne bude bitno, kad ne bude Zvezda vise igrala u evropi, a u prvenstvu kaskala za komsijama...Bogdanovic takodje...ali ima tu jos `kutlaca`

samo Vas gledam

pre 13 godina

Treba napraviti kontinuitet dobre igre i rezultata.Tosic moye da igra i u sredini,Ignjatijevic da mu nije alternativa nego ispred njega u vezi,pogotovo kad je cvrsca utakmica kad je Kadu nedovoljno agresivan i ako igra sa 4 vezna pa da Koromanu cuva ledja,a on mora da produzi fitilj.Trifa se dokazuje i valjda nije vise stalna rezerva.Sta je sa Lazeticem i Isahom,oba su mi bolja od Savia.Dejan nije sporan,taj decko iz CG najzad pogodak.Treba spic koji nece biti prasina u oci,da bi se sklopile kockice.Trenera nemamo,za njega je Sale dr.

Muzicki_saradnik

pre 13 godina

I ja sam odgledao celu tekmu i mogu reci da nisam bas zadovoljan. Zvezda je igrala "solidno" samo na momente. razumem ja da su igraci u jeku priprema, da su mozda i iscrpljeni, ali utakmica sa Slovanom je za nekih desetak dana ! Da li cemo dotle imati ekipu koja ce biti kompaktna i uigrana ? Ono sto je Zvezda pokazala danas, bojim se nece biti dovoljno za ulazak u Ligu Evrope, a mozda ni za titulu. Ali 'ajmo redom. Stamenkovic vrlo dobar. Kod oba gola prakticno nije mogao nista. Ono sto mene brine je da on nema adekvatnu zamenu ! Nekada veliki potencijali Bajkovic i Pavlovic izgleda da se nisu razvili u golmane kakve smo ocekivali...A sad- odbrana ! Ljudi, ja nisam znao da su Djordjevic i Vilotic tako losi igraci ! Djordjevic kako kiksira, jedino od njega je gori Vilotic ! Kazem vam, ako ne dovedemo bar jednog dobrog stopera imacemo OGROMNIH PROBLEMA u odbrani ! (izgleda da ni Mikic, a ni Savic nisu nista bolji). Bekovi dobri, cak je Ignjatijevic i bolje delovao od Tosica, ali dobro Tosic je jos daleko od prave forme. Sredina terena dobra, osim Bogdanovica naravno !!! Ja sam decka do sad podrzavao i branio, verujuci da ce napredovati sa vremenom, ali to se nazalost nije desilo. Ostao je prosecan igrac sa solidnim "slobodnjakom". Milovanovic OGROMNO POJACANJE ! Koroman takodje ! Oni nisu toliko daleko od dobre forme kao Tosic. I svi "Zvezdasi" koji su ih pljuvali kad su dosli, a pogotovo Deksija treba da se pokriju sa usima ! Kadu je po meni pokazao jos prosle sezone da je takodje samo prosecan ofanzivni vezni, i mislim da ne zasluzuje da bude u prvoj postavi ! Perovic je napredovao vidi se, cak se i trudi za divno cudo ! Subasic takodje prosek, ali ni Jeftic nije nista pokazao danas. Obavezno dovesti jednog dobrog napadaca ! Rezerve- nista posebno osim Vesovica naravno, decko je NAJBOLJI fudbaler kojeg imamo trenutno !!! Ili je bar u najboljoj formi. OBAVEZNO NJEGA U PRVU POSTAVU UMESTO BOGDANOVICA !!!!! Vidim mnogi hvale i Trifunovica...po meni takodje prosecan igrac, jedino sto zna da se dobro postavi. Inace tehnika, brzina jako slabo ! I na kraju jos da kazem za Dostanica. Mnogi ga osporavaju, ali ljudi da li vi vidite da se on maksimalno trudi da celu utakmicu vice na igrace, da igraju brze, pasovi, izlazak na igraca, nista nije sporno ! Ja sam za to da mu treba dati sansu, A OD PIZONA JE SIGURNO BOLJI ! Eto toliko od mene ovom prilikom, nije toliko lose Zvezda izgledala danas, ali nije ni nesto posebno...Verujem da cemo uspeti da zbijemo redove do pocetka sezone pa da bar dobro krenemo, pobedom protiv Slovana na Marakani ! NAPRED ZVEZDO !!!!!!!!!!

moonwalker

pre 13 godina

sta reci, imajuci u vidu protivnika, moze se reci da je dobro, slozicu se sa vecinom da je Bogdanovic ocajan, mozda je na neki nacin pred kraj sezone direktno uticao na par utakmica da izgubimo titulu, no...mislim da treba da se oslonimo na mladje snage i da pokusamo sa njima, zasto smo onda uopste ih i dovodili, a da ne pricamo da postoji realna opasnost da izgubimo Savica...u svakom slucaju, mnogo bolji tim nego prosle sezone

ejj

pre 13 godina

Aloo jel Guma kriv sto igra bre ljudi.Razmislite malo Dostanic je kriv,kad njega izbacimo ima da izadje i guma i nas klub ce da zablista!Zar je toliko tesko.Ne treba nam napadac koliko trener treba,da napravi ekipu da svi mogu gol da daju.

mnj9f

pre 13 godina

Igra Zvezde je dosta borbena a i agresivna tako da su u poslednjem delu vršili vrlo jak pritisak na zadnju liniju kada su i postigli izjednačujući gol.Ipak ne može se na suvoj agresivnosti graditi igra,potrebno je da igrači prepoznaju fazu igre uz taktičko prilagođavanje igri protivnika i sve to u skladu sa mogućnostima;kada se pravi igra onda igračtreba da pravi fintu da bi zavarao odbranu onoliko koliko mu tehnika i iskustvo dopuštaju i da loptu prebacuje do narednog play-a koji treba takođe da pokuša sa razradom igre tj. igrači ako su slabiji treba da se nadopunjuju;u odbrani postavka mora da bude maximalno tvrda,promišljena,agresivna i koordinisana a za grešku koju je napravio Guma kod 2.gola se može reći da govori ako ne o taktičkom neiskustvu(direktno stvaranje šanse,kontre) ono o taktičkoj bezobzirnosti što govori i o nesigurnosti cele ekipe.

BUUAHHHAAA

pre 13 godina

WAU igrali ste nereseno sa turskim sampionom !! pa to je veliki uspeh.,,......to je ta evropska zvezda..sad juris na duplu krunu i trofej uefa kupa/....

Којекуде

pre 13 godina

Очито је да немамо правог нападача, голгетера. Шта више, мислим да је Трифуновић далеко бољи од свих осталих које имамо. Уз сво поштовање према Короману и његовој каријери, сматрам да је Вешовић тренутно бољи од њега. Вероватно да ће се из разноразних разлога форсирати Короман, али реално он је истрошен фудбалер. Нама треба крв, треба нам брзина, а то ћемо имати само ако Вешовић буде играо. Богдановић, Субашић, Јеремић и Микић не заслужују место првотимца. Оно што су они приказали данас, и што су приказивали током целе претходне сезоне равно је потребама неког српсколигаша али не и Звездиних амбиција. О Достанићу нема потребе превише говорити. Није он крив што је ту где јесте. Аџић је његова лична карта. На нама је само да чекамо да дотични "стручњак" напусти кормило нашег вољеног клуба.
Све у свему, противник квалитетан, наша игра лоша, спора, безидејна и не улива поверење пред нову сезону. Апел Управи: Доведите једног, али вредног нападача!

GGrobar

pre 13 godina

Komsije, ovo nije bilo lose, vidi se da Dostanic pokusava da napravi nesto.
Dobri ste, ali nadam se da necete biti ispred nas na tabeli.

Delija Zvecan(Gazimo Slovan)

pre 13 godina

Vrlo dobra Zvezda...Povratnici odlicni.Mladi igraci,takodje veoma dobri..Mali Vesovic ce biti oslonac Zvezda vec sledece godine samo ukoliko ostane...Sve u svemu,pokazali smo da se mozemo nositi sa timom koji je izborio direktan plasman u LS i koji je sampion odlicne turske lige...

Bos il Hadzija

pre 13 godina

Otkad se mec prvog i drugog tima racunaju kao 2 meca pripreme kluba? Pa nece se valjda taj drugi tim takmiciti zajedno s prvim u prvenstvu? Sta sve covek nece cuti...

Ostoja

pre 13 godina

Kad citam ove komentare, moram da se zapitam da li ljudi koji ih pisu nisu gledali istu utakmicu koju i ja, ili im je poznavanje fudbala tanko... Hajde da se ne lazemo, Dusko Tosic najgori igrac utakmice, ubedljivo! pa onaj argentinac dok je bio u igri prolazio ga kako je hteo i kad je hteo. Kod prvog gola nije uopste reagovao, posmatrao kako saigraca prelece lopta...o njegovoj spremi i da ne pricamo, a takmicarske utakmice dolaze tek...Pa kad ce biti u formi? U novembru, kad vise to ne bude bitno, kad ne bude Zvezda vise igrala u evropi, a u prvenstvu kaskala za komsijama...Bogdanovic takodje...ali ima tu jos `kutlaca`

samo Vas gledam

pre 13 godina

Treba napraviti kontinuitet dobre igre i rezultata.Tosic moye da igra i u sredini,Ignjatijevic da mu nije alternativa nego ispred njega u vezi,pogotovo kad je cvrsca utakmica kad je Kadu nedovoljno agresivan i ako igra sa 4 vezna pa da Koromanu cuva ledja,a on mora da produzi fitilj.Trifa se dokazuje i valjda nije vise stalna rezerva.Sta je sa Lazeticem i Isahom,oba su mi bolja od Savia.Dejan nije sporan,taj decko iz CG najzad pogodak.Treba spic koji nece biti prasina u oci,da bi se sklopile kockice.Trenera nemamo,za njega je Sale dr.

dekiiii

pre 13 godina

Svaka cast crveni.
Zveada ima jaci tim nego prosle sez.(slabijeg trenera).Partizan ima znatno slabiji tim nego prosle sez.(ali mnogo boljeg trenere).Bice zanimljivo dajem blagu prednost crvenima(mi nemamo golmana a to je polatima)I kako su ovi sabani bili sampioni Turske....

Muzicki_saradnik

pre 13 godina

I ja sam odgledao celu tekmu i mogu reci da nisam bas zadovoljan. Zvezda je igrala "solidno" samo na momente. razumem ja da su igraci u jeku priprema, da su mozda i iscrpljeni, ali utakmica sa Slovanom je za nekih desetak dana ! Da li cemo dotle imati ekipu koja ce biti kompaktna i uigrana ? Ono sto je Zvezda pokazala danas, bojim se nece biti dovoljno za ulazak u Ligu Evrope, a mozda ni za titulu. Ali 'ajmo redom. Stamenkovic vrlo dobar. Kod oba gola prakticno nije mogao nista. Ono sto mene brine je da on nema adekvatnu zamenu ! Nekada veliki potencijali Bajkovic i Pavlovic izgleda da se nisu razvili u golmane kakve smo ocekivali...A sad- odbrana ! Ljudi, ja nisam znao da su Djordjevic i Vilotic tako losi igraci ! Djordjevic kako kiksira, jedino od njega je gori Vilotic ! Kazem vam, ako ne dovedemo bar jednog dobrog stopera imacemo OGROMNIH PROBLEMA u odbrani ! (izgleda da ni Mikic, a ni Savic nisu nista bolji). Bekovi dobri, cak je Ignjatijevic i bolje delovao od Tosica, ali dobro Tosic je jos daleko od prave forme. Sredina terena dobra, osim Bogdanovica naravno !!! Ja sam decka do sad podrzavao i branio, verujuci da ce napredovati sa vremenom, ali to se nazalost nije desilo. Ostao je prosecan igrac sa solidnim "slobodnjakom". Milovanovic OGROMNO POJACANJE ! Koroman takodje ! Oni nisu toliko daleko od dobre forme kao Tosic. I svi "Zvezdasi" koji su ih pljuvali kad su dosli, a pogotovo Deksija treba da se pokriju sa usima ! Kadu je po meni pokazao jos prosle sezone da je takodje samo prosecan ofanzivni vezni, i mislim da ne zasluzuje da bude u prvoj postavi ! Perovic je napredovao vidi se, cak se i trudi za divno cudo ! Subasic takodje prosek, ali ni Jeftic nije nista pokazao danas. Obavezno dovesti jednog dobrog napadaca ! Rezerve- nista posebno osim Vesovica naravno, decko je NAJBOLJI fudbaler kojeg imamo trenutno !!! Ili je bar u najboljoj formi. OBAVEZNO NJEGA U PRVU POSTAVU UMESTO BOGDANOVICA !!!!! Vidim mnogi hvale i Trifunovica...po meni takodje prosecan igrac, jedino sto zna da se dobro postavi. Inace tehnika, brzina jako slabo ! I na kraju jos da kazem za Dostanica. Mnogi ga osporavaju, ali ljudi da li vi vidite da se on maksimalno trudi da celu utakmicu vice na igrace, da igraju brze, pasovi, izlazak na igraca, nista nije sporno ! Ja sam za to da mu treba dati sansu, A OD PIZONA JE SIGURNO BOLJI ! Eto toliko od mene ovom prilikom, nije toliko lose Zvezda izgledala danas, ali nije ni nesto posebno...Verujem da cemo uspeti da zbijemo redove do pocetka sezone pa da bar dobro krenemo, pobedom protiv Slovana na Marakani ! NAPRED ZVEZDO !!!!!!!!!!

Bosko

pre 13 godina

Samo gledam komentare i smejem se :)
A kad je bila vest o Vesovicu pre neki dan bila 4 komentara.
ja i neki devko ga pohvalili i dva crnogorca nas podrzali. Sad vam puna usta Vesovica. Dobar je Vesovic to smo znali i pre mi koji se malo vise interesujemo. Zvezda ga je pretila jos u proslom zimskom prelaznom roku. Mali je u podgorici bio napadac. I u mladoj reprezentaciji takodje.
Zasto on igra desno krilo kad postoji Lazovic. Kazem namerno Lazovic zato sto je Koroman igrao levo krilo jedno vreme. Tu je mozda i bolje da igra obzirom da levo krilo nemamo a i lakse mu je da puca ka golu sa te strane. Covek ima pracku. A Lazovic je jedan od najvecih talenata u nasem fudvalu u zadnje 3-4 godine uz Kacara i Aleksica.
Sad kad je Lazetic otisao treba on da igra.
Za Milovanovica sam citao ovde svasta. Tipa: Nije kreativan, defanzivni vezni, nije u formi, nema pojma.
A sad ha svi hvale. Klasa je klasa i odmah se vidi kvalitet pogotovu kad stavis jednog Milovanovica u isti tim sa Kaduom i Saviom. Nadam se da ste shvatili da nije Defanzivni vezni i da ce nam mnogo znaciti. Guma mucenik nije toliko los. Sto ga pljujete :) Setite se protiv Tibisija kako je poginuo na terenu. Pretrcao ko ostatak ekipe. Nije on ta klasa koja Zvezdi treba ali se trudi covek. On je defanzivni vezni. Njemu je zadatak da opstruise napade i to i redi. Doduse malo vise opstruise nase napade nego protivnicke ali opet je za Cvetkovica i Nikolica izmislio fudbal a ni Savio nije nista bolji. Strvina od 2 metra. u prosloj sezoni ne znam dal je ukupno imao 20 preciznih pasova i to sve na razdaljini od 5 metara. Mikic je slab i to se dobro zna. Perovic prespor. Jevticu sve zavisi kako mu krene. Po sistemu toplo hladno. Trifunovic ce nadam se dopiti sansu u spicu uz Jevtica ako ne dodje neki napadac a sve je manje vremena za to. Jeremic bi trebao da bude levo krilo a svuda ga vise ima nego tu. Kao u omladinskim kategorijama trci za loptom a videli ste kako propusta zicere. Sa Subasicem treba raskinuti ugovor momentalno. E sad Mugosa. . . I on je prilicno ofanzivan da bi igrao sa Milovanovicem. Mozda i to treba probati, ali ni on nije ono sto nam treba. Da bas toliko odskace kao sto pojedinci pricaju nametnuo bi se do sada. Jedna cela polusezona i pripreme. Sve u svemu solidan tim za nase uslove. Mozemo ocekivati dobre rezultate. Ne znam za ove Turke dal im je ovo prvi tim. Verovatno nije pa necu da komentarisem nista na tu temu. Videcemo nasu snagu 29. na Marakani. Ja cu biti tamo. Nadam se i vi! Napred Zvezdo!

roman empire

pre 13 godina

Milovanovic je i dalje onaj stari i bice veliko pojacanje za Zvezdu,Koroman kao i uvek prodoran,ume da napravi visak,kao i da postigne gol.Mladi Vesovic pravi biser.
Sve u svemu nije lose ali ne treba imati previsoka ocekivanja jer se onda covek jako razocara,treba biti realan i reci da bi plasman u LE bio uspeh iznad ocekivanja za ovaj tim koji ima potencijal za buducnost ako ostane duze zajedno.

joca

pre 13 godina

mugosa umesto bogdanovica, vesovic umesto subasica i lazovic umesto perovica.to bi bilo to i rezultat nece izostati.svaka cast na borbenosti.NAPRED ZVEZDA

delija

pre 13 godina

Iz cijele utakmice bih izdvojio dva Dostanićeva povika. Prvi je: "Obori ga, obori ga!" upučen nekom od Zvezdinih igrača koji je pokušavao da zaustavi protivničkog igarača u prodoru, a drugi povik je: "Odoše vam svi na drugu stativu j.... li im majku!", u trenutku kad su se igrači Burse pripremali da izvedu korner.

Čuo sam i jednom da je Dostanić Zvezdinom igraču u prodoru doviknuo: "Pad, pad", ali nisam siguran, nije se baš dobro čulo, možda je on vikao: "Sad, sad!"

Inače, pratio sam dešavanja i na onom rezervnom terenu u drugom planu. Tamo su neki čovjek u papučama i neki dječak od 12-13 godina naizmjenično šutirali penale jedan drugom. Očekivano, čovjek u papučama je bio slab izvođač, ali je zato odlično branio penale.

nemanjasrb

pre 13 godina

e ovako odgledao sam celu utakmicu i moja zapazanja su sledeca....ignjat je 3 u celo za tosica koji ne moze da se sastavi da izvede aut...vesovic je sjajan mali ima bas veliki potencijal.a napadaci e sada tu ej problem treba nam jedan razbijac i pored njega neka igra trifun zna da se snadje...

MARAKANA ROĐACI

pre 13 godina

Gosspodine Lukiću:
"Molim vas da hitno izvršite neophodne trikotažne promene:
1.Dres sa br.32 vratite Dexi.
2.Od koga ste uzeli taj dres zaboravite ga.
3.Naš trener nije trener nego vulkanizer.I GUMA može biti trikotaža.

Sreten

pre 13 godina

"Guma, ledja!... Guma, izadji! Guma, paas! Guma, promeni stranu! Guma,..." Zvezda vec dve godine pokusava da ga uvali ali tesko da ce joj poci za rukom. Bojim se samo da ne ostari u Zvezdi. Mada, ni Savio nije nista bolji.

The

pre 13 godina

Crni Bogdanovic, a crni i mi sa njim! Pa prosle godine nije mogao da se sastavi, ali ajde, nije imao ko, pa je igrao on. Ove godine tek pojma nema (direktan krivac danas za 2. gol). S druge strane, igrac kao Vesovic dugo nije igrao na pasnjcima meridijan super lige. Otkrovenje! Savio-balvan, standardno, Kadu-anemican, standardno. Zbog tog "balvanastog" srednjeg reda (Guma-Savio-Kadu) Zvezda i nema nikakvu igru. Nadam se samo da ce Deksa i Koroman da vade situaciju.

Gate 7

pre 13 godina

Slaba tekma,realno! GUMA NAPOLJE! Vešoviću što više vremena na terenu,ima nešto u glavi za razliku od Gume,Savia.. Kudite vi Lekića ali on fali! Sve ove bunaruše je kupio on! Fali nam špic! I po meni je Tošić izuzetno loš bio danas! Bolje je odigrao Nikola Ignjatijević,mada treba Tošiću vremena,vidi se da su mu noge stisnute. Sve u svemu,ja sam optimista! Eh da je ostao Lazetić... Svi na Marakanu protiv Slovana!

kurotresina

pre 13 godina

Ha ha nekadasnji sampion sveta izvukao bod protiv neke tamo ekipe iz turske.Komentar potreban?
(StjepanBobek, 18. jul 2010 02:14)
Tamo neka ekipa je sampion Turske,a to je liga u kojoj su treneri i igraci kojih nece biti na nasim stadionima jos za 20 godina!!!Udarila te vrucina u glavu!!??!!!Kupanje jedno bi bila prava stvar!!!he he he

vanja

pre 13 godina

Svaka cast za Vesovica, sve u svemu nije lose ali bogdanovic! Kako objasniti njegovo forsiranje vec nekoliko sezona ma ne mogu zbog njega da gledam utakmice.

Indijanac Dzons

pre 13 godina

Sta trebaju da urade Mugosa i Trifunovic da bi igrali umesto Gume i Subasica?Da dube na trepavicama?Da daju gol makazicama?

P.S.
Dostanic:''Brze mora Guma, brze.''
Mi:''Brze ga izbaci Dostanicu, brze''!!!!

aca

pre 13 godina

Bogdanovic da uzme ispisnicu i da trazi drugi klub. Tosic nije igrao godinu dana pa donekle imam razumevanja. Pod hitno nam treba napadac.

mijo

pre 13 godina

Nećemo valjda i treću sezonu zaredom da igramo u istim dresovima! Nadam se da će novi dizajn biti predstavljen prije prve utakmice sa Slovanom, i da će konačno dres na nešto ličiti. U suprotnom bi bila ozbiljna sramota.(I da dodam, otkad smo u Nike-u, imamo najgore dresove u istoriji).

GUMA PAZI LOPTA..:)

pre 13 godina

Guma gledaj pravo, Guma digni rep, Guma pazi drvo, Guma nisi slep..:)Guma ledjaaaa, Guma brzeee, Guma sutniiii, Guma trciiii, Guma u dubinuuuu, Guma siroko siiii...GUMA, AJ TI LEPO IZ ZVEZDE,A?:)

m1989

pre 13 godina

Mugosa umesto Kadua,Isah umesto nesrecnog Bogdanovica,u napadu Jeftic i Vesovic,jedino tako mozemo da napravimo igru,nadam se da ce to da skapira i ovaj nesrecni Dostanic.

ejj

pre 13 godina

Aloo jel Guma kriv sto igra bre ljudi.Razmislite malo Dostanic je kriv,kad njega izbacimo ima da izadje i guma i nas klub ce da zablista!Zar je toliko tesko.Ne treba nam napadac koliko trener treba,da napravi ekipu da svi mogu gol da daju.

MarkoKG

pre 13 godina

Uglavnom se slažem sa svima vama...Bogdanović najlošiji igrač na terenu,on je bio loš i prošle sezone.Vešović je oduševio i pre podne i popodne,sa samo 19 god. Milovanović je pokazao da je onaj stari - bombarder. Trifke sasvim solidan. Takođe mislim da Dostanić nije stručnjak koji treba sada da vodi zvezdu. Treba nam trener poput Zenge ili Muslina(primer) koji će ovaj skup dobrih igrača lepo da ukomponuje!

a

pre 13 godina

vidim da neki pisu da je bursa igrala sa drugim timom... ja znam da bi vi voleli da je tako, ali na zalost po vas nije. bursa je igrala sa najjacom postavom koja je osovjila titulu ispred fenera, galate i besiktasa, cak je i brazilac vederson, najnovije pojacanje, bio u ekipi...

sonya labovic

pre 13 godina

puno bolje u odbrani puno cvrsce na sredini terena vise efektivno u napad sa puno trcanja 90 min samo tako se moze proci slovan itd do 29 imamo sansu da sve nadogradimo

kari-bjelica

pre 13 godina

odlicna utakmica,u zabludi su ovi sto govore da je bila slaba
utakmica.odbrana solidna,medjutim tu treba reci da djordjevic ne uliva poverenje iako se trudi koliko moze,vilotic standardno dobar,ninkov sa nesto manje ofanzivnih akcija nego sto smo navikli od njega da vidimo ali solidan u odbrani,tosic nije spreman sto odsto sto se da primetiti ali se moze videti i njegov neosporan kvalitet,sa njim treba biti strpljiv jer ce sigurno doci do svoje igre.bogdanovic nije pokazao nista,mnogo gresio u postavljanju i pasovima covek ima ugradjen cip zvani-"teraj nazad"a arhitekta tog cipa je muslin i kosan.dexa solidan obzirom da je stigao juce na pripreme.koroman sasvim solidan iako je vidljivo da mu nedostaje svezine,premalo sprinteva i prodora.kadu odlican,mozda i igrac koji najvise napredovao u odnosu na proslu sezonu,mnogo je popravio igru u odbrani ima i zustrinu i hitrinu,pokazao najvise na dosadasnjim utakmicama.napadaci-komedija.perovic se solidno kretao ali se stekao utisak da je imao vise kretnji u fazi odbrane nego napada a on je ipak napadac,ipak po meni odigrao za prelaznu ocenu iako nije imao mnogo napadackih akcija sto je mozda i proizvod same postavke na terenu gde su svi osim subasica kao najisturenijeg imali goleme obaveze u defanzivnoj igri.subasic iako meni drag igrac nije zadovoljio,neosporna zelja i borbenost u igri medjutim nije usao u sansu a kamoli da je dao gol.jeftic je po meni nazalost najveci promasaj ove godine.potpisali su ugovor a jasno je kao dan da momak nije igrac za zvezdu kao da ima strah od vaznih utakmica,jednostavno se izgubi na terenu i nema ga nigde a od njega se ocekuje da bude konstantna pretnja protivnickim odbranama,do ovoga sam dosao ne toliko na osnovu ove utakmice koliko na osnovu odlucujiceg derbija prosle sezone kada se covek prosto sakrivao od igre sto je i na ovoj bio slucaj-mislim najveca greska ove uprave.i za kraj,MARKO VESOVIC-NOVI "DEJAN SAVICEVIC"naravno to nije zakljucak nakon ove utakmice vec od ranije,decko je mnogo talentovan.fizicki ne zaostaje za mnogo starijim igracima cak,spreman je,pokazao je da ima i odbrambeni kvalitet i trkacki sto je u ovom periodu najvaznija stavka za igraca koji je tek dosao.jednostavno imamo novog "DEJU".velika greska ce biti ukoliko ne dovedu kvalitetnog napadaca,jer ce se ponoviti scenario iz piksijeve ere kada je odlucujucu utakmicu za ulazak u ligu sampiona poceo sa mladim filipom djordjevicem i butrzanovicem pa se ispostavilo da se nije moglo do gola.moguce resenje je despotovic koje je strasan igrac ali kao i vecina smatra da vredi 300 hiljada .nadam se da nece ponoviti gresku i da ce obezbediti te pare pa da mirne duse krenemo u evropu

Ima tu POTENCIJALA!!!

pre 13 godina

Solidna igra Zvezde ali treba to mnogo brze mnogo tecnije da ide.Ziceri ne smeju da se promasuju!!!Ako se budu borili i ako budu igrali bar malo bolje nego prosle sezone imaju cemu da se nadaju!!!

fcb

pre 13 godina

Ma sta mora da se uradi da ovaj guma bude na klupi,2 gol je samo njegova krivica,darko lazovic je za njega kaka,ozbiljno ako hocemo nesto u evropi guma mora napolje.

Nemanja

pre 13 godina

WAU igrali ste nereseno sa turskim sampionom !! pa to je veliki uspeh.,,......to je ta evropska zvezda..sad juris na duplu krunu i trofej uefa kupa/....
(BUUAHHHAAA, 17. jul 2010 23:21)

Da, samo što je turska liga svetlosnim godinama ispred naše...

Dostana

pre 13 godina

solidna tekma, Koroman i Tosic nespremni, ali vidi se da mogu da daju dosta, medjutim, meni je potpuni hit ovaj mali Vesovic. Mali je mnnoooogooo dobar igrac, pravi biser. Nije uradio nista spektakularno, ali igra na prvu, ima driblin i ogra jednostavno, a ima samo 18.

string

pre 13 godina

WAU igrali ste nereseno sa turskim sampionom !! pa to je veliki uspeh.,,......to je ta evropska zvezda..sad juris na duplu krunu i trofej uefa kupa/....
(BUUAHHHAAA, 17. jul 2010 23:21)

Ta Bursa ma koliko smesno zvucalo ime tog kluba , postala je sampion tako sto je na tabeli imala vise bodova od Galatasaraja,Fenerbahcea i Besiktasa, klubovima koji su u zadnjih 6-7 godina konstantno u LS i LE, timovi koji su vrlo vidljivi na fudbalskoj mapi Evrope...a Pjunik? Mislim sta je to bre, neka sala? Odakle je taj klub? Realno, ni pojedini najveci fudbalski strucnjaci nisu culi za njih a kamoli sira javnost. A uzgred da rezimiramo, ta turska liga je za nasu Premiership...pa ti vidi da li je lose odigrati nereseno sa njihovim sampionom, iako je prijateljska, njihovi motivi bili su isti kao i nasi..uostalom, dok je igrao Milovanovic i Koroman sve je bilo ok, posle su usledile rotacije sto i jeste poenta prijateljske utakmice, ali sta mi vredi da se raspravljam...

Sve u crveno belom

pre 13 godina

@Stjepan Bobek

Vidi se po tvom potpisu gde pripadas i da nista ne znas o fudbalu.Prvo turska liga je svetlosnih godina ispred nase pasnjak lige. Drugo turska ima jednog direktnog u LS a drugi tim se ukljucuje u trecem kolu. Trece Bursa je prvak pored galatasaraja, Fenera i Besiktasa i to je peti tim u istoriji Turske koji je uzeo prvenstvo.Cetvrto ulagaanje u turski fidbal je hiljadu puta vece od korumpiranog srpskog fudbala. Peto Treneri i fudbaleri koji su bili u Turskoj mozes da ih gledas samo na slicicam. Sestovi do sada niste sa jacim timom igrali u proipremnom periodu

auu

pre 13 godina

Prvo moramo da jos malo tu igru na sredini terena da popravimo.Dosta lopti gubimo tu,a bilo bi dobro kad bi uhvatili ritam tokom celog meca.Milovanovic odlicna igra u odbranu,znaci vrsi rpesing uz igraca i odlican sut.Ali ovaj Trifunovic nije normalann decko,pa ja mislim da on ima najmanju minutazu od svih,a dao je najvise golova.Uvek se nadje tu gde treba,odlicno se snalazi u prostoru.Mnogo ce da pomogne u onim zadnjim napadima kad jurimo bodove i golove,mislim da ce dosta situacija da resi.O Vesovicu moze malo da se kaze,decko sve govori.Srecno i samo hrabro!

goran

pre 13 godina

kao sto je neko naisao, danas smo posle cetiri pet sezona konacano delovali kao ozbiljna ekipa. stamnekovic ok. odbrana solidna. zao mi je sto je nemamo boljeg stopera od djordjevica i sto je taj covek dosao dotle da nosi kapitensku traku. jednom smo ga jedva oterali, vratio se kao neko ko je ispao sa ekipom iz prve austrijske lige,ali sta da se raddi. stamnekovic standardno dobar. ninkov, medju boljima, naddam se da ce ostati do kraja sezone, ako treba i produziti ugovor i tek ond abiti prodat. svako ko je malo vise pratio nasu ligu, zna da mikic moze dobro da ga zameni i da je medju 3, 4 najbolja desna beka u ligi, ali za sad je ipak ninkov mnogo bolji. tosic ima losu reputaciju, ali ce moci mnogo toga da pruzi. milovanovic, je i za ovih 45 minuta pokzao koliko zna i koliko nam je liga u stvbari jadna. koroman ce opet biti najbolji igrac. vesovic je odlican, ali se nadam da ce biti mesta i za lazovica. jevtic i trifunovic ok, perovic nikako da se vrati u formu, treba nam jos jedan spic razbijac!

mnj9f

pre 13 godina

Igra Zvezde je dosta borbena a i agresivna tako da su u poslednjem delu vršili vrlo jak pritisak na zadnju liniju kada su i postigli izjednačujući gol.Ipak ne može se na suvoj agresivnosti graditi igra,potrebno je da igrači prepoznaju fazu igre uz taktičko prilagođavanje igri protivnika i sve to u skladu sa mogućnostima;kada se pravi igra onda igračtreba da pravi fintu da bi zavarao odbranu onoliko koliko mu tehnika i iskustvo dopuštaju i da loptu prebacuje do narednog play-a koji treba takođe da pokuša sa razradom igre tj. igrači ako su slabiji treba da se nadopunjuju;u odbrani postavka mora da bude maximalno tvrda,promišljena,agresivna i koordinisana a za grešku koju je napravio Guma kod 2.gola se može reći da govori ako ne o taktičkom neiskustvu(direktno stvaranje šanse,kontre) ono o taktičkoj bezobzirnosti što govori i o nesigurnosti cele ekipe.

maestrosalle

pre 13 godina

Mali Vešović će definitivno tek pokazati šta zna, verujem da će se ustaliti u startnoj postavi. Trifunović se uvek stvori tamo gde treba, Milovanović pokazao da nije zaboravio da raspali iz daljine (setih se Kjeva :D). Ali pitam se šta treba da se dogodi da onu rupa od Bogdanovića ispade iz tima, kako ovima iz uprave nije jasno da onu mrcinu niko neće hteti da kupi???

moonwalker

pre 13 godina

sta reci, imajuci u vidu protivnika, moze se reci da je dobro, slozicu se sa vecinom da je Bogdanovic ocajan, mozda je na neki nacin pred kraj sezone direktno uticao na par utakmica da izgubimo titulu, no...mislim da treba da se oslonimo na mladje snage i da pokusamo sa njima, zasto smo onda uopste ih i dovodili, a da ne pricamo da postoji realna opasnost da izgubimo Savica...u svakom slucaju, mnogo bolji tim nego prosle sezone