Ponedeljak, 05.07.2010.

22:36

Ivanišević: "Dubl adut Srbije"

Goran Ivanišević je 2001. osvojio Vimbldon, a u njegovom Splitu predstojećeg vikenda u DK se sastaju Srbija i Hrvatska.

Izvor: AK

Ivaniševiæ: "Dubl adut Srbije" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

darko_trebinje

pre 13 godina

pa cekajte,Goranu racunate bronzu iz Barselone u dublu a Djokovicu ne ovu iz Queens-a ili za njih dvojicu ne vaze ista pravila ili ste vi licemerni...a o kosarkasima i dalje ne vrijedi raspravljati,ovaj tvrdi da je Toni sve osvojio a on nije osvojio sve cika Febo,fali mu jos ponesto,a to sto ti uzimas bas Gazetin izbor pa nalazis da je tu biran Toni,potrazi malo po internetu i pogledaj sta je sve osvojio Dejan Bodiroga,koliko je puta biran za za najboljeg u raznim kategorijama bilo na klupskom bilo na reprezentativnom nivou...Toni se bas naosvajao medalja sa reprezentacijom,ali kojom?...SFRJ...ali vi tu drzavu vidite kao vasu samo kad zatreba,opet licemerno...bolest zvanu nacionalizam sam davno prebolovao,ali ima vas koji niste,tako da kad nemate vise nijedan argument hvatate se za taj nacionalizam,a ja mislim da je nacionalizam bas to kad vi kazes da Kica nije najbolji ni u svom selu a kamoli u bivsoj SFRJ i kad pominjes Zufera medju Srbima,ali shvatam ja da ti je tesko,ipak vam je Sale objasnjavao neke stvari 97-e,bilo vam je tesko i 95-e na postolju da nas gledate sto je mozda najveca sramota u istoriji sportskih manifestacija da jedna reprezentacija tako kukavicki napusti ceremoniju i tako dalje i tako dalje...i jos jednom da vam kazem sramota za starijeg gospodina cika Febo da pokojonog Boba tako prozivate i nazivate,stidite se....

feeder

pre 13 godina

Darko-nakon tvoga otkrića da je Đoković osvojio turnir na travi ali Queens u dublu mislim da je svaka daljnja rasprava s tobom bespredmetna.Kakve veze ima dubl sa singlom.Koji to ozbiljni igrač uopće redovito igra dubl.

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@FeboZg
Pazi, meni se bas cini da si ti vrlo mlad, ako nisi onda si bar na nivou 13-ogodisnjaka...Ti govoris o ogranicenju nacionalnim?Hahahaha...Kukoc osvojio sve?Pa on za svoju zemlju nije nista osvojio, zar ne?Njegova zemlja je Hrvatska, valjda ne smatars SFRJ, od koje ste tako silno zeleli da se otcepite, njegovom zemljom?Za razliku od njega pogledaj sta su osvojili Djordjevic, Danilovic, Divac, Bodiroga...
Odkud ti znas kakva bi prica bila da su oni igrali za Srbiju?Ko bi uopste njih zeleo?Kakve bi bile vase price da ste dominirali svetskom kosarkom kao mi u drugoj polovini 90-ih i pocetkom 2000-ih?Ne bi trebalo da ti bude zao sto je Vimbldon najveci turnir i sto ga Djokovic nije osvojio...I ovo sto je osvojio do sad dovoljno je da bude ispred Ivanisevica, a osvajace jos trofeje jos mnogo godina...

FeboZg

pre 13 godina

darko_trebinje, 8. jul 2010 21:11)

Darko dete..da ti čika Febo nešto objasni..pošto si još mladi dasa pa ne kužiš elemtarne stvari..Toni Kukoč je čovjek koji je u svjetskoj košarci osvojio SVE!!!Ako ti nije jasno šta i kako sam si si kriv.Po izboru Gazette de lo sport 5 zaredom najbolji Eu košrkaš svih vremena..nikad nitko kao on..3x prvak europe itd...molim te radi dobrog ukusa ne polemiziraj o Toniju Kukoću..pogotovo o tvojim tvrdnjama o Kreši Čosiću vidi se da si ograničen nacionalnim i nemaš blage veze o košarci..nema smisla raspravljati o Draženu,Kreši,Toniju..da su oni recimo igrali za srbiju priča bi s tvoje strane bila drukčija 300%..s što se tiče svete WBLDN trave...jako mi je žao kaj je taj turnir najbolji i najcjenjeniji na svijetu i kaj ga Nole nije osvojio..valjda bude jednom..

darko_trebinje

pre 13 godina

@FeboZg
Kad bi malo razmisljao nikad ne bi napisao tako nesto o covjeku koji nije medju zivima i koji je tragicno stradao kao Boban Jankovic i stvarno treba da te bude sramota kad si u stanju da napises tako nesto,a to ko je najveci kosarkas sa ovih prostora mozemo da polemisemo do sutra i to je tek prica za analizu,ali sigurno je da je Drazen mlad umro da bi dokazao da je najbolji,ako mislis da je Kukoc samo zato sto je osvajao silne trofeje sa Bullsima onda opet grijesis jer treba zahvaliti Dzordanu za to,a to sto je bio najbolji sesti igrac ne vidim kao neki veliki uspijeh,jer za razliku od nekih Srba nikad nije igrao na All star mecu i na kraju ne vidim po cemu je Kreso bolji od Kice,Koraca i ostalih....kazem ti ti u klin mi u plocu i tako do sutra....a za ovog sto kaze da Djokovic nije osvajao turnir na travi ispravka jeste Queens u dublu jer ako se ne varam i dubl se racuna u teniske kategorije...I pitanje za ove sto tvrde da je Wimbledon veci turnir od ostalih,zasto pobjeda na Wimbledonu nosi isto poena (2000) kao i na RG,AO i UO?

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@FeboZg
Tvoj komentar o istinskoj kosarkaskoj legendi Kicanovicu, govori dovoljno o tebi, odnosno o tome koliko si iskompleksiran...Ako je Kicanovic klovn, petrovic je neslana sala kosarke...Toliko.

FeboZg

pre 13 godina

Naravno da je Kicanovic (pisi njegovo ime velikim slovom) veci od njih i najveci igrac SFRJ!

Kićanović???xa xa xa xa pa taj klaun nije najbolji ni u svom selu a kamoli u Jugoslaviji komšija...ne sramoti se molim te..on i zufer Avdija su vam bile glavne perjanice ljudino..a i Jovaiša nije bio loš..kad tome dodamo i onog nesretnog što je opalio glavom dolazimo do zaključka da je kićanović stvarno bio klasa...za njih naravno...pa jedan prst na nozi Dražena Petrovića vrijedi ko svi vaši sportaši zajedno..čuj facu..kićanović??Minja Subota pod obručima...smiješan igrač..

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@FeboZg
Ubise vas kompleksi, jer znate da ma koliko "velikih" tenisera imali, svaki je manji od Djokovica!Jednostavno ponovicu ti opet, cinjenice, brojke...Leci komplekse, sinko!I da, ne pada mi napamet da gledam bilo kakve "egzibicje"...
Drugo, koji to zna da su ta trojica najbolji igraci sveta ili sta vec...?Naravno da je Kicanovic (pisi njegovo ime velikim slovom) veci od njih i najveci igrac SFRJ!
@feeder
Ako si mislio na mene...Ja nisam rekao da je osvojio turnire na svim podlogama, nego da je vec sad igrao 1/2 finale RG i AO, sto Ivanisevic nikad nije!Apsolutno se ne slazem sa tom tvrdnjom o Vimbldonu i ostalim GS-ovima, svi su oni u istom rangu, samo su nijanse u pitanju!A drgo Vimbldon je specifican zbog podloge, koja odgovara serverima i samo je njega i mogao da osvoji Ivanisevic!

FeboZg

pre 13 godina

Za usporedbu, na pitanje tko je najveći košarkaš sa ovih prostora. Petrovic, kukoc, divac, bodiroga, krešic, dalipagic. Ja vjerujem da bi se i oko toga podijelili.
(mate_hr, 8. jul 2010 10:09)

Vjerujem da bi se podjelili oko toga..jer bi komšije zasigurno tvrdile do smrti da je Sale Đorđević i kićanović npr bolji igrači od Dražena ,Kreše i Tonija.. cijeli svijet zna da su njih trojca NAJBOLJI I NAJVEĆI IGRAČI !!!Dali oko toga ima spora možda?

feeder

pre 13 godina

Doista je začuđujuće što sve čovjek može pročitati od zapjenjenih i potpuno neobjektivnih navijača s obje strane.
Evo jedan tip tvrdi kako je Novak bolji jer je osvajao turnire na svim podlogama.Koji je to turnir na travi osvojio Novak?Da se čovjek malo informirao saznao bi da je baš Goran jedan od rijetkih tenisača koji je osvajao turnire na baš svim podlogama.
Realno gledajući za pretpostaviti je da će Novakova karijera kad se podvuče crta biti veća od Goranove jer on ima još dosta za odigrati.
Svako ima svoje gledište što je važnije.Slažem se da su svi Grand Slamovi teoretski jednako vrijedni no zna se neko nepisano pravilo po kojem je Wimbledom kategorija za sebe,pa onda ide RG,US Open pa AUS Open.
Stoga prestanite ljudi mlatiti praznu slamu.Obojica su veliki igrači;svako u svoje doba.No treba reći i da se nečiji tenis ne može sastojati od jednog igrača a realno gledajući Novak je jedini ozbiljniji tenisač u povijesti Srbije(samo nemojte spminjati Živojinovića).
U nadi da će Splitski dvoboj proteći u korektnoj borbi neka pobijedi bolji.

FeboZg

pre 13 godina

.Brojke govore, pogledajte cinjenice...Budite malo realniji, ubise vas kompleksi...
(Partizan iznad svih!, 8. jul 2010 00:38)

Nas ubili komplexi??Pa ti si fakat smiješan momak..u čemu ??U tenisu??Pa samo jedna ulica u Splitu ima 4 igrača vrhunska koji su bili u top 10 i obilježili svjetski tenis..a grad ima 200 000 stanovnika...država Hrvatska 4 mil??!!!Pa pogledaj velesile oko nas..SAD,ESP,AUSTR,ŠVED..kakvu imaju infrastrukturu i uvjete i koliko ulažu u tenis..a mi?Mi smo doavno na svjetskoj tensikoj karti svijeta..vas je tu doveo Nole..koji je mlađi ali još uvijek nema karizmu kao Goran..kad se karijera svede kraju možemo lamentirati do sutra..Mi ćemo UVIJEK IMATI KAO ŠTO SMO I IMALI IGRAČA U TOP 10..a za vas nisam baš siguran..vama komšijama sve počinje kad vama paše..rat vam je počeo 95 i 99-te..tenis 2003..Pa mi imamo tesni turnir 21 godinu u Umagu..vaš trener je HRVAT..i ti meni pričaš o komplexima???Za čime??Goran je svoje ime upisao u anale svjetskog tenisa..ima jedinstven personality i karizmu..bio je omiljen svugdje u svijetu osim u srbiji..i ti meni pričaš o komplexima..Pa evo ako nisi u toku a nisi..Danas Goran igra egzibiciju sa McEnroem na stradunu u Dubrovniku..okreni u 17 45 na Eurosport pa vidi ko je ko..i lječi komplexe...

mate_hr

pre 13 godina

Đoković nije hrvat nego je srbin, to nitko ne osporava. Samo po nekim informacijama koje kruže mu je majka hrvatica, što ga u nikojem slučaju ne pravi hrvatom jer je čovjek ono za što se opredijeli.
Ali onda uopće govoriti protiv hrvata, ili srba u drugom slučaju je bespredmetno. Tipa mi smo srbi bolji ili hrvati, pod to ne mislim u nekom sportskom smislu nego tu pojedinci postavljaju teze od narodima i broje se krvna zrnaca. Postovi tipa vi srbi/hrvati ste kopleksaši, a pola reprezentativaca u puno sportova nam je iz miješanih brakova, naravno veći postotak je takvih u hrvatskoj.
Nego da se vratimo Đokoviću i Ivaniševiću, ono što sam rekao je da je Doković kompletniji igrač vezano za podloge nego Ivanišević. Možda i osvoji više turnira, a možda za godinu danan prekine karijeru, čudan je život. Pogledajte što se Ancicu dogodilo.
Po trenutnim rezultatima je Ivanišević bolji, a Đoković ima veliku šansu da ga stigne. Sve ovo drugo su teoretiziranja. Kad Đoković završi karijeru onda bi se mogla napraviti analiza tko je ostavio više u teniskom svijetu, do tada su te usporedbe samo za svađanje napaljenih navijaca. A čak i kada završi karijeru svi neće imati isto mišljene.
Za usporedbu, na pitanje tko je najveći košarkaš sa ovih prostora. Petrovic, kukoc, divac, bodiroga, krešic, dalipagic. Ja vjerujem da bi se i oko toga podijelili.

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@darko_trebinje
Burazeru, svaka cast, objasnio si bolje od mene, ovo u vezi Vimbldona...To je bila poenta.Sto se tice Djokovica, Hrvati tvrde da je on izjavio u Slobodnoj Dalmaciji da mu je majka Hrvatica, a otac Crnogorac...Ljubiciu je, koliko sam ja cuo, majka Muslimanka.

darko_trebinje

pre 13 godina

da i ja dam skromni doprinos ovoj zanimljivoj raspravi,dakle mozete se svadjati koliko hocete ali Wimbledon je Grand Slam kao i ostala 3 turnira tako da ga nije korektno stavljati na prvo mjesto zbog ostalih turnira...Cinjenica je da mnogi teniseri zele titulu sa tog turnira,ali da zbog odredjenih predispozicija nikad nece imati priliku to da urade,a to je prije svega dobar servis (pozeljno jak) ali ako imate ostale kvalitete kao Rafa mozete i sa dobrim taktickim da dodjete do uspjeha...Cinjenica je i to da se u Hrvatskoj konstantno poslednjih 20 godina koliko pratim tenis forsira igra koja odgovara najvise igracima na Wimbledonu i Hrvatska je i dala sve odlicne servere pocev od Ivanisevica,Ljubicica,Ancica,Karlovica,Cilica i logicno je da ce svakom Hrvatu biti najzanimljiviji Wimbledon,kad su sanse da osvoje Roland Garros ravne nuli...Cinjenica je i da je Djokovic neuporedivo kompletniji igrac od Ivanisevica,a to je pokazao osvajajuci turnire i postizuci zapazene rezultate na svim podlogama...Cinjenica je da decko ima 23 godine i da moze jos bar 5 godina igrati vrhunski tenis i time ima sansu i da poveca bilns osvojenih titula pa cak i medalja na OI...Jos samo jedno pitanje posto nisam upucen za ljude iz Hrvatske je otkud to da je Djokovic Hrvat,koliko znam vodi porijeklo sa Kosova iz srpske porodice...a smatram glupom i tezu da su Ljubicic i ostali Bosanci,to je vec otrcana fraza,kad seneko osjeca Hrvat treba i da nastupa za tu drzavu....Pozdrav

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@mate_hr
Apsolutno me ne zanima da gledam sta pise na ovom portalu o ratnim zlocnima...Trebalo bi prvo da se setis bljeska, oluje, Jasenovca...pa tek onda da pricas o zlocinima!
@FeboZg
Zaista ovi tvoji komentari deluju prilicno smesno...Gde sam ja rekao da Vimbldon nije najveci teniski turnir?Jeste najveci, ali je u rangu sa ostalim GS-ovima i tu su nijanse u pitanju.Ili hoces da kazes da je Ivanisevic veci teniser od npr. Gustava Kuertena, koji je samo jednom igrao 1/4 finale Vimbldona, a "samo" 3 puta osvojio RG i bio prvorangirani igrac sveta?Drugo, izgleda da moram da ti ponavljam...Djokovic ima samo 23 godine i vec ima vise Masters titula od Ivanisevica, ima i Djokovic bronzu u singlu na OI, ima GS, ima World Tour Finals, koji Ivanisevic nikada nije osvojio...Znaci nije potrebno da jos mnogo znoja prolije da bi i definitvno bio bolji od Ivanisevica, potreban mu je samo jos jedan GS i bice ubedljivo bolji!Vec sada je bolji u mnogim kategorijama!I ne znam zasto pominjete Ivanisevica u kontekstu Davis Cup, kad 2005. u DC nije odigrao nijedan jedini mec!To je vrlo neozbiljno sa vase strane...Znaci, Djokovic je daleko od kraja karijere, vec ga je stigao po broju GS-a, po rangu, kompletniji je igrac, fali mu pet titula da ga stigne po i po ukupnom broju titula...Brojke govore, pogledajte cinjenice...Budite malo realniji, ubise vas kompleksi...

FeboZg

pre 13 godina

Partizan iznad svih!, 7. jul 2010 12:19)

Slušaj stručnjak..ako ti zaista misliš da postoji jači turnir na svijetu od WBN-a ona nemamo o čemu pričati..da ga je osvojio Nole recimo pisali bi mitove ko i občno kaj pišete o svemu..pa stoga i ne čudi ova vaša mržnja prema Goranu..ako ste pratili dolazak vaših igrača u "ustašoidni i mrski Split" onda ste na vašim crno bijelim tv ekranima mogli vidjeti tko je dočekao od srca vaše igrače..Goranov Otac..Vaša ignorancija u svezi sporta je nemjerljiva sa ničim..Ja ti pišem činjenice..Goran je osvojio SVE ŠTA JE TREBALO ..od OI medalja..najjačeg GS-ma.DCup..više turnira pojedinačno i u paru..a i love je više osvojio u karijeri..to su egzaktni podaci i činjenice koje vi nemožete zatajiti..Pravi račun se svodi na kraju karijere noleta..do tada mora još puno reketa polomiti i proliva dobiti da stigne Gorana..i nitko od Hrvata ne omalovažava Noletove uspjehe kao vi Goranove..a on je harao dok ste čuvali ovčice i niste imali pojma šta je tenis..pa ako hoćeš baš..Nole je rekao masu puta da mu je san pobjediti na WB-onu kao goran..i o čemu ti meni pričaš sada..objavite mi komentar

mate_hr

pre 13 godina

Naravno da nije bitno tko je što po nacionalnosti i skroz je ok da čovjek igra za zemlju u kojoj je odrastao i živi.
Isto tako izvlacti Ivaniševiću što je rekao a ne gledati kontekst vremena i događanja nije uredu i stavljati mu etikete onoga što nije.
Vezano za agresiju pogledaj na ovom istom portalu vijest pod ratni zlocini - vukovar, slobodno možeš ostaviti koji komentar.

Ovo da je Đoković kompletniji igrač od Ivaniševića sa obzirom na podloge se slažem. Za sad je Ivanišević osvojio više turnira, wimbledon te igrao još tri finala(sampras, agasi). Kad ga Đoković prestigne biti će bolji po tom pitanju, mlad je i ima šanse, samo da ga zdravlje posluži.

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

I kad vec pricate o toj "velikoj konkurenciji koju je Ivanisevic imao tokom cele karijere", sto ne kazete kakva je konkurencija bila 2001. na Vimbldonu koji je osvojio?Sampras je bio na zalasku i izgubio od tada anonimnog RF-a, Agasi nikad na Vimbldonu nije dominirao...Secate se koga je Ivanisevic pobedio u 1/2 Vimbldona i na koji nacin?Legendu svetskog tenisa Henmana i to pre svega zahvaljujuci kisi u 5 setova!U finalu Raftera, takodje u 5 setova!Drugo zaista ne znam sto pominjete Davis Cup?Kad ga je Ivanisevic osvojio?Nas je mozda "po**alo" sa Djokovicem, ali vas tako jos nikada nije "po**alo"!Djokovic je vec sada bolji od bilo kog vaseg tenisera!Pogledaj brojke, cinjenice!I nadam se da ce ti onda biti jasno!Do tad tisina!

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@FeboZg
Sto si nervozan, sinko?Glavni argument ti je "sta trabunjas?"?Govori prilicno o tebi...Po cemu je Vimbldon 654342 puta bolji od bilo kog drugog GS-a?Konkurancija je ista na svim GS, jedino nekom vise odgovara trava, a nekom druga podloga...Kazem ti da je Ivanisevic mogao da igra finale samo na Vimbldonu, zbog servisa.Na AO i RG mu je najveci uspeh bilo 1/4 finale, a Djokovic vec sada ima makar polufinale svakog GS-a!Ne vidim da je tada konkurencija nesto znacajnije jaca nego danas!Danas imamo priliku da budemo svedoci najveceg tenisog rivalstva u istoriji tenisa.Takodje ne vidim da je jedna bronza u dublu na OI toliko bitna, pa da je zbog nje Ivanisevic bolji!Jednostavno pogledaj istini u oci, vise Masters ima Djokovic, kompletniji je, jer je postigao vec sada na svim GS vise nego Ivanisevic za celu karijeru, a nije ni blizu kraja!Ogromne su sanse da ce da ga prestigne i u broju titula, trenutno je 22-17, a Djokovic ce da igra sigurno jos dugo!To su sve cinjenice, na koje ti nemas odgovor!I sta vam znaci ovo potencranje Krajinovic Hrvat?Sta me briga sta je po nacionalnosti, on igra za Srbiju!

FeboZg

pre 13 godina

(Partizan iznad svih!, 7. jul 2010 03:12)

Ma šta trabunjaš ti???Pa Wimb. je 3000x jači GS od US opena..Goran je 3 x igrao finale..ima broncu i u singlu i u paru sa Prpićem..i u njegovo vrijeme je bilo 20x jača konkurencija..sve samo No1 igrači..agassi,Sampras,Becker,Moya,Chang,Muster,Edberg..o kakvoj ti konkurenciji pišeš..kad Nole osvoji WB i DC onda se javite..do tada tišina..i na kraju krajeva..nakon Noleta tko vam je alternativa za budučnost..jel Hrvat Krajinović možda..Troicki??Posralo vas sa Noletom pa se pravite pametni zadnjih 5 godina..alooo..u svemu kaskate za nama..od turnira pa do trofeja..tišina breeee

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@mate_hr
Pa padale su bombe i po Srbima, zar ne?Sad sto vi to zelite da predstavite kao nicim izazvanu "agresiju" na "miroljubivu" Hrvatsku, a ne kao pomoc svojim sunarodnicima, to je vas problem!
Drugo poredjenje Djokovica i Ivanisevica...Djokovic nije ni blizu kraja karijere, a vec prestigao u vecini svari Ivanisevica!Ima vise Masters titula (5-2), GS su 1-1, ali Ivanisevic nikada nije igrao polufinale AO i RG, dok je Djokovic vec sada igrao polufinala svih GS!Jednostavno Ivanisevic je imao servis ubitacan i samo Vimbldon je i mogao da osvoji!Djokovic vec ima jedan osvojen World Tour Finals, sto Ivanisevic nikada nije osvojio!Ima i Djokovic bronzu u singlu na OI.Trenutno je 22-17 u titulama ukupno i realno je da ga Djokovic predje!Ne slazem se da je tada bila nesto znacajno jaca konkurencija, jer ipak je ovo doba najboljeg tenisera svih vremena i Nadala koji vec sada ima GS koliko je Agasi osvojio u celoj karijeri!Tako da budite malo, samo malo realniji!Djokovic nije ni blizu kraja karijere, a vec je u skoro svemu bolji od Ivanisevica!Tisina!

Moler

pre 13 godina

""To je Dejvis kup, ja sam igrao u Indiji i Južnoj Americi, gde nemate šansu da servirate. Tenzije su se glupo podigle, ne znam sa čije strane, ne znam ko je to prvi pokrenuo sa srpske strane, Dejvis kup je Dejvis kup."

Ne razumem, pa kako si igrao ako ti nisu dali da serviras?

Tenzije se podigle sa ne znam cije srpske strane??

Je li to taj novohrvatski jezik ili sta?

srkis

pre 13 godina

Dokle god, ako ikad, Novak ne osvoji W, Ivanišević je najbolji teniser u bivšoj YU. I tačka! Svako ko ima W u singlu, bolji je od onog koji ga nema. Makar ih imao, kao Lendl, XYZ raznih drugih GS.

One night in May

pre 13 godina

Porediti Ivanisevica i Djokovica je, najblaze receno, glupost!!!

Jedan je zavrsio karijeru jos pre sest godina, a drugi je godinama daleko od vrhunca iste.

Dakle, kad Nole zavrsi karijeru, onda mozemo da ih poredimo, stavimo na papir ko je sta i koliko osvojio, ko ima koliko pobeda i poraza, dana provedenih na ovom ili onom mestu ATP liste. A dok Nole ne zavrsi karijeru (a ima tome dosta vremena), totalno je apsurdno porediti ih...

mate_hr

pre 13 godina

sto mislite da je ivanisevic tih godina kada su granate padale po svim hrvatskim gradovima trebao samo igrati tenis i brojat dolare.
ne imati nikakvo misljenje o ratu.

benefactor78

pre 13 godina

Svaka cast ovom Ivanisevicu na osvojenom Vimbldonu, ali ja njega nikako ne mirisem. Vidim da su ovde u komentarima pobrojani njegovi trofeji, ali mene zanima kakav je on covek? Covek koji izjavi da bi rado zamenio reket sa puskom, da moze da reseta Srbe...
Zasto recimo Ljubicic nikada nije izjavio ovako nesto, a ima vece pravo od Ivanisevica na to jer je oteran iz Banjaluke? E, zato jako postujem Ljubicica i Pilica, to su ljudi koji su iznad ovog smesnog mentaliteta ovde, neiskompleksirane licnosti i sportisti. Ljudi koji shvataju da je zivot jedan i da ima nesto vise od nacije i nacionalizma, a to je pre svega biti covek. A ovog pajaca Ivanisaevica vise ne bih komentarisao, pripadne mi muka...

Marinko

pre 13 godina

Ako igrači Srbije budu jednako tako dobri u tenisu kao vi u prebrojavanju krvnih zrnaca, onda možda i odu u polufinale. Samo ne znam zašto onda ne brojite krvna zrnca i Noletu?

Mekenro

pre 13 godina

"...ja sam igrao u Indiji i Južnoj Americi, gde nemate šansu da servirate...U Meksiku i sličnim zemljama te gađaju novčićima..."
Ali tamo niko ne urla "Ubij, ubij, vec znas koga" ili "Vec znas koga na vrbe", tamo ne masu zastavama iz WWII isl. Moj Ivanisevicu, to je mala razlika, zar ne. A ti si nasao da pricas o fer pleju i kulturi, a velika vecina pamti tvoje izjave o srpskim sportistima i onu vec legendarnu bljuvotinu i psovku iz 1991(ne mozemo je citirati jer je suvise ogavna i nece se objaviti) upucenu Moniki Seles koja je samo igrala tenis. Za razliku od tebe.

starmo

pre 13 godina

Dragane Petrovicu Dodig ,Cilic i Ljubicic su Hrvati,Bosanskohercegovacki Hrvati doduse.Termin Bosanac je regionalni pojam i to nije i nikad nece biti nacija,osim u tvojoj i glavi Bosnjackih nacionalista!

Hose

pre 13 godina

Ovaj Ivanisevic stvarno govori gluposti, da ne priziva on to bacanje novcica sa tribina u slucaju njihovog poraza. Inace, Hrvatska dejvis kup reprezentacija je Jugoslavija u malom ali bez Hrvata u startnoj postavi ( Ivo Karlovica je povredjen), imamo 3 Bosanca (Cilic, Ljubicic, Dodig), jednog Crnogorca savetnika (Ivanisevic).
(Dragan Petrovic, 5. jul 2010 23:16)

Pa ja ne znam koliko glup moraš biti da ovo izjaviš.
Pa naravno da nam ne igra niti jedan hrvat kada su Hrvati u srpskoj davis cup reprezentaciji : Đoković i Pilić.

Evo jesi sada sretan? Pa kakve ima veze kome je pradeda iz koje države bivše Yu. Ionako smo svi isprepleteni ko svinjska creva.

svašta

pre 13 godina

@Dragan Petrović
Prvo pogledati u svoje dvorište.
Braća Đoković i Filip Krajinović Hrvati,Viktor Troicki Bjelorus ili Rus...E kompleksi,kompleksi. Svi oni koje si nabrojio su Hrvati,a ovi koje sam je nabrojio su Srbi. Pa nije valjda da smatraš Petea Samprasa Grkom,Joea Sakica Hrvatom itd.Evo moji Hrvati kažu da je Maradoni baka sa Korčule!!! Znači Maradona Hrvat...

Percik

pre 13 godina

Za one od vas koji ostavljaju neargumentirane komentare jer su tenis počeli pratiti od kad znaju za Novaka i Jecu, mali podsjetnik na karijeru Gorana Ivaniševića:

1 Wimbledon
1 Davis Cup
2 bronce u Barceloni '92
22 nasolva u singlu
9 naslova u paru
1995. osvajač Grand Slam Kupa preteče današnjeg završnog Mastersa
1996. osvajač Hopaman Cupa
Svjetski rekorder po broju aseva
Do današnjeg dana u top 10 po zaradi na touru (trenutno 9.)
328 tjedana u top 10. od 1990. do 1997.g. (po godinama - 9., 7., 4., 4., 2., 4., 4., 2.)
4 izgubljena Grand Slam finala (3 Wimbledona u singlu i 1 RG u paru s Kordom)
Jedini čovjek u povijesti tenisa koji je bez statusa nositelja osvojio GS i sa najvišim rankingom 125.

O njegovoj veličini van terena bespredmetno je raspravljati. Čovjek je živuća legenda hrvatskog i svjetskog tenisa.

Hvala lijepo, ustanite i zaplješćite...

FeboZg

pre 13 godina

Lepo receno,jedan od najboljih sa ovih prostora, ali bez Noleta,jer ipak je sa samo 23 godine vec sada po svakom parametru 50 klasa ispred Ivanisevica,od osvojenih mastersa do broja,ne nedelja ili meseca, vec godina u prvih tri igraca na svetu. Sto se tice meca, sansa Hrvata je da se Noletu ne igra,ili da igra mec sa 50 % snage,i da izgubi jedan od dva meca,sto mislim i da ce se desiti,da ne razocara Splitsku publiku.
(Neven KGB, 5. jul 2010 23:14)

Mialim stvarno..kaj je tebi?Ivanišević je osvojio više turnira i pojedinačno i u paru..ima Wimbldon koji tvoj Nole neće nikad osvojiti...kao i Hopman cup i Davis cup...bio je također 2 u svijetu u JAČOJ IGRAČKOJ KONKURENCIJI..sa Samprasom,Agasijem,Edbergom,Beckerom,Changom,Rafterom,Moyom,Musterom,Krajicekom???????!!!!!!O čemu ti pričaš molim te..pa dok smo mi harali u tenisu i 50 godina imamo igrače u vrhu..gdje ste bili vi?Malo se spustite na zemlju da ne dobijete proliv u petak opet

cinober

pre 13 godina

Mislim da je Srbija ne lagani, nego izraziti favorit. Čilićev tenis je u banani, on danas nije favorit niti protiv igrača ispod stotog mjesta na rang-listi. Ljubo je ove godine u jednom periodu odigrao iznenađujuće dobro, no bojim se da je to nepovratno prošlo. Da su obojica fit možda bismo bili i lagani favoriti, no ovako bih rekao da je najmanje 70:30 za Srbiju. Imate rezervu i ako Đokica ne dobije oba, a mislim da hoće.

abkurzung

pre 13 godina

Nekadasnji osvajac Vimbledona u ovom intervjuu, svesno ili ne, podmece jednu veoma opasnu teoriju o DK-u kao mestu i dogadjaju gde je sve dozvoljeno...

DANNY BOY

pre 13 godina

Ogorcen sam da uopste intervjuisete ovog coveka. Secam se njegovog komentara '93 kada je izjavio da je steta sto nema Srba ispred sebe da reseti. Bez obzira sto je to bilo u kontekstu rata, to je nesportsko ponasanje i nemam ni malo postovanja prema njemu, s razlikom od Ljubicica

nikol dž.femija

pre 13 godina

Zašto nije pozvan Krajinović? ZAŠTO NIJE POZVAN Dušan Lajović, 90.godište, koji je oduševio srpsku publiku na Srbija openu 2010, igrao je fantastično???

DUŠAN LAJOVIĆ JE 461 NA SVETSKOJ listi tenisera.

MARKO DJOKOVIĆ JE koji na listi? 1369. Da, baš tako, 1369 !!!

Sve je to ok, samo da li je za reprezentaciju kada već postoje ljudi bolje plasirani. Pa i Pašanski je tu. Kakve ima veze što je stariji, on je više od 1000 mesta na boljoj poziciji, i ima više iskustva.

Čime je to Marko Djoković teniski zaslužio poziv u reprezentaciju Srbije??

Petković je pre 4 godine na SP pozvao sina, pa se digla frka,možda i nepravedno, ali ništa ne bi.

Maradona je ove godine na SP pozvao zeta, pa odoše kući odmah.

Novak je sada na SP teniskih reprezentacija, jer Devis kup to jeste,u četvrtfinale pozvao brata - nadam se da će rezultat biti bolji nego kod navedene dvojice.

Dragan Petrovic

pre 13 godina

Ovaj Ivanisevic stvarno govori gluposti, da ne priziva on to bacanje novcica sa tribina u slucaju njihovog poraza. Inace, Hrvatska dejvis kup reprezentacija je Jugoslavija u malom ali bez Hrvata u startnoj postavi ( Ivo Karlovica je povredjen), imamo 3 Bosanca (Cilic, Ljubicic, Dodig), jednog Crnogorca savetnika (Ivanisevic).

Vanja

pre 13 godina

U ovom duelu moze da bude 3:0, a isto tako moze i 3:2 za bilo koju od ekipa . Volela bih da to bude Srbijaa , jer su momci to zasluzili . Vecina toga , da ne kazem sve , zavisi od Novaka , ako on dobije oba duela , bice nam mnogo lakse , a ako u nekom slucaju izgubi makar 1 , mislim da nemamamo neke vece sanse . Hrvatska ima sve igrace koje mogu da dobiju Novaka :/ , dok mi ... Ali ako Vikotor,Janko ili cak Ilija Bozoljac odigraju sjajno bice dobro .

Neven KGB

pre 13 godina

Lepo receno,jedan od najboljih sa ovih prostora, ali bez Noleta,jer ipak je sa samo 23 godine vec sada po svakom parametru 50 klasa ispred Ivanisevica,od osvojenih mastersa do broja,ne nedelja ili meseca, vec godina u prvih tri igraca na svetu. Sto se tice meca, sansa Hrvata je da se Noletu ne igra,ili da igra mec sa 50 % snage,i da izgubi jedan od dva meca,sto mislim i da ce se desiti,da ne razocara Splitsku publiku.

Mekenro

pre 13 godina

"...ja sam igrao u Indiji i Južnoj Americi, gde nemate šansu da servirate...U Meksiku i sličnim zemljama te gađaju novčićima..."
Ali tamo niko ne urla "Ubij, ubij, vec znas koga" ili "Vec znas koga na vrbe", tamo ne masu zastavama iz WWII isl. Moj Ivanisevicu, to je mala razlika, zar ne. A ti si nasao da pricas o fer pleju i kulturi, a velika vecina pamti tvoje izjave o srpskim sportistima i onu vec legendarnu bljuvotinu i psovku iz 1991(ne mozemo je citirati jer je suvise ogavna i nece se objaviti) upucenu Moniki Seles koja je samo igrala tenis. Za razliku od tebe.

Percik

pre 13 godina

Za one od vas koji ostavljaju neargumentirane komentare jer su tenis počeli pratiti od kad znaju za Novaka i Jecu, mali podsjetnik na karijeru Gorana Ivaniševića:

1 Wimbledon
1 Davis Cup
2 bronce u Barceloni '92
22 nasolva u singlu
9 naslova u paru
1995. osvajač Grand Slam Kupa preteče današnjeg završnog Mastersa
1996. osvajač Hopaman Cupa
Svjetski rekorder po broju aseva
Do današnjeg dana u top 10 po zaradi na touru (trenutno 9.)
328 tjedana u top 10. od 1990. do 1997.g. (po godinama - 9., 7., 4., 4., 2., 4., 4., 2.)
4 izgubljena Grand Slam finala (3 Wimbledona u singlu i 1 RG u paru s Kordom)
Jedini čovjek u povijesti tenisa koji je bez statusa nositelja osvojio GS i sa najvišim rankingom 125.

O njegovoj veličini van terena bespredmetno je raspravljati. Čovjek je živuća legenda hrvatskog i svjetskog tenisa.

Hvala lijepo, ustanite i zaplješćite...

Dragan Petrovic

pre 13 godina

Ovaj Ivanisevic stvarno govori gluposti, da ne priziva on to bacanje novcica sa tribina u slucaju njihovog poraza. Inace, Hrvatska dejvis kup reprezentacija je Jugoslavija u malom ali bez Hrvata u startnoj postavi ( Ivo Karlovica je povredjen), imamo 3 Bosanca (Cilic, Ljubicic, Dodig), jednog Crnogorca savetnika (Ivanisevic).

Neven KGB

pre 13 godina

Lepo receno,jedan od najboljih sa ovih prostora, ali bez Noleta,jer ipak je sa samo 23 godine vec sada po svakom parametru 50 klasa ispred Ivanisevica,od osvojenih mastersa do broja,ne nedelja ili meseca, vec godina u prvih tri igraca na svetu. Sto se tice meca, sansa Hrvata je da se Noletu ne igra,ili da igra mec sa 50 % snage,i da izgubi jedan od dva meca,sto mislim i da ce se desiti,da ne razocara Splitsku publiku.

Hose

pre 13 godina

Ovaj Ivanisevic stvarno govori gluposti, da ne priziva on to bacanje novcica sa tribina u slucaju njihovog poraza. Inace, Hrvatska dejvis kup reprezentacija je Jugoslavija u malom ali bez Hrvata u startnoj postavi ( Ivo Karlovica je povredjen), imamo 3 Bosanca (Cilic, Ljubicic, Dodig), jednog Crnogorca savetnika (Ivanisevic).
(Dragan Petrovic, 5. jul 2010 23:16)

Pa ja ne znam koliko glup moraš biti da ovo izjaviš.
Pa naravno da nam ne igra niti jedan hrvat kada su Hrvati u srpskoj davis cup reprezentaciji : Đoković i Pilić.

Evo jesi sada sretan? Pa kakve ima veze kome je pradeda iz koje države bivše Yu. Ionako smo svi isprepleteni ko svinjska creva.

benefactor78

pre 13 godina

Svaka cast ovom Ivanisevicu na osvojenom Vimbldonu, ali ja njega nikako ne mirisem. Vidim da su ovde u komentarima pobrojani njegovi trofeji, ali mene zanima kakav je on covek? Covek koji izjavi da bi rado zamenio reket sa puskom, da moze da reseta Srbe...
Zasto recimo Ljubicic nikada nije izjavio ovako nesto, a ima vece pravo od Ivanisevica na to jer je oteran iz Banjaluke? E, zato jako postujem Ljubicica i Pilica, to su ljudi koji su iznad ovog smesnog mentaliteta ovde, neiskompleksirane licnosti i sportisti. Ljudi koji shvataju da je zivot jedan i da ima nesto vise od nacije i nacionalizma, a to je pre svega biti covek. A ovog pajaca Ivanisaevica vise ne bih komentarisao, pripadne mi muka...

DANNY BOY

pre 13 godina

Ogorcen sam da uopste intervjuisete ovog coveka. Secam se njegovog komentara '93 kada je izjavio da je steta sto nema Srba ispred sebe da reseti. Bez obzira sto je to bilo u kontekstu rata, to je nesportsko ponasanje i nemam ni malo postovanja prema njemu, s razlikom od Ljubicica

FeboZg

pre 13 godina

Lepo receno,jedan od najboljih sa ovih prostora, ali bez Noleta,jer ipak je sa samo 23 godine vec sada po svakom parametru 50 klasa ispred Ivanisevica,od osvojenih mastersa do broja,ne nedelja ili meseca, vec godina u prvih tri igraca na svetu. Sto se tice meca, sansa Hrvata je da se Noletu ne igra,ili da igra mec sa 50 % snage,i da izgubi jedan od dva meca,sto mislim i da ce se desiti,da ne razocara Splitsku publiku.
(Neven KGB, 5. jul 2010 23:14)

Mialim stvarno..kaj je tebi?Ivanišević je osvojio više turnira i pojedinačno i u paru..ima Wimbldon koji tvoj Nole neće nikad osvojiti...kao i Hopman cup i Davis cup...bio je također 2 u svijetu u JAČOJ IGRAČKOJ KONKURENCIJI..sa Samprasom,Agasijem,Edbergom,Beckerom,Changom,Rafterom,Moyom,Musterom,Krajicekom???????!!!!!!O čemu ti pričaš molim te..pa dok smo mi harali u tenisu i 50 godina imamo igrače u vrhu..gdje ste bili vi?Malo se spustite na zemlju da ne dobijete proliv u petak opet

One night in May

pre 13 godina

Porediti Ivanisevica i Djokovica je, najblaze receno, glupost!!!

Jedan je zavrsio karijeru jos pre sest godina, a drugi je godinama daleko od vrhunca iste.

Dakle, kad Nole zavrsi karijeru, onda mozemo da ih poredimo, stavimo na papir ko je sta i koliko osvojio, ko ima koliko pobeda i poraza, dana provedenih na ovom ili onom mestu ATP liste. A dok Nole ne zavrsi karijeru (a ima tome dosta vremena), totalno je apsurdno porediti ih...

starmo

pre 13 godina

Dragane Petrovicu Dodig ,Cilic i Ljubicic su Hrvati,Bosanskohercegovacki Hrvati doduse.Termin Bosanac je regionalni pojam i to nije i nikad nece biti nacija,osim u tvojoj i glavi Bosnjackih nacionalista!

mate_hr

pre 13 godina

sto mislite da je ivanisevic tih godina kada su granate padale po svim hrvatskim gradovima trebao samo igrati tenis i brojat dolare.
ne imati nikakvo misljenje o ratu.

svašta

pre 13 godina

@Dragan Petrović
Prvo pogledati u svoje dvorište.
Braća Đoković i Filip Krajinović Hrvati,Viktor Troicki Bjelorus ili Rus...E kompleksi,kompleksi. Svi oni koje si nabrojio su Hrvati,a ovi koje sam je nabrojio su Srbi. Pa nije valjda da smatraš Petea Samprasa Grkom,Joea Sakica Hrvatom itd.Evo moji Hrvati kažu da je Maradoni baka sa Korčule!!! Znači Maradona Hrvat...

abkurzung

pre 13 godina

Nekadasnji osvajac Vimbledona u ovom intervjuu, svesno ili ne, podmece jednu veoma opasnu teoriju o DK-u kao mestu i dogadjaju gde je sve dozvoljeno...

nikol dž.femija

pre 13 godina

Zašto nije pozvan Krajinović? ZAŠTO NIJE POZVAN Dušan Lajović, 90.godište, koji je oduševio srpsku publiku na Srbija openu 2010, igrao je fantastično???

DUŠAN LAJOVIĆ JE 461 NA SVETSKOJ listi tenisera.

MARKO DJOKOVIĆ JE koji na listi? 1369. Da, baš tako, 1369 !!!

Sve je to ok, samo da li je za reprezentaciju kada već postoje ljudi bolje plasirani. Pa i Pašanski je tu. Kakve ima veze što je stariji, on je više od 1000 mesta na boljoj poziciji, i ima više iskustva.

Čime je to Marko Djoković teniski zaslužio poziv u reprezentaciju Srbije??

Petković je pre 4 godine na SP pozvao sina, pa se digla frka,možda i nepravedno, ali ništa ne bi.

Maradona je ove godine na SP pozvao zeta, pa odoše kući odmah.

Novak je sada na SP teniskih reprezentacija, jer Devis kup to jeste,u četvrtfinale pozvao brata - nadam se da će rezultat biti bolji nego kod navedene dvojice.

cinober

pre 13 godina

Mislim da je Srbija ne lagani, nego izraziti favorit. Čilićev tenis je u banani, on danas nije favorit niti protiv igrača ispod stotog mjesta na rang-listi. Ljubo je ove godine u jednom periodu odigrao iznenađujuće dobro, no bojim se da je to nepovratno prošlo. Da su obojica fit možda bismo bili i lagani favoriti, no ovako bih rekao da je najmanje 70:30 za Srbiju. Imate rezervu i ako Đokica ne dobije oba, a mislim da hoće.

Vanja

pre 13 godina

U ovom duelu moze da bude 3:0, a isto tako moze i 3:2 za bilo koju od ekipa . Volela bih da to bude Srbijaa , jer su momci to zasluzili . Vecina toga , da ne kazem sve , zavisi od Novaka , ako on dobije oba duela , bice nam mnogo lakse , a ako u nekom slucaju izgubi makar 1 , mislim da nemamamo neke vece sanse . Hrvatska ima sve igrace koje mogu da dobiju Novaka :/ , dok mi ... Ali ako Vikotor,Janko ili cak Ilija Bozoljac odigraju sjajno bice dobro .

Marinko

pre 13 godina

Ako igrači Srbije budu jednako tako dobri u tenisu kao vi u prebrojavanju krvnih zrnaca, onda možda i odu u polufinale. Samo ne znam zašto onda ne brojite krvna zrnca i Noletu?

Moler

pre 13 godina

""To je Dejvis kup, ja sam igrao u Indiji i Južnoj Americi, gde nemate šansu da servirate. Tenzije su se glupo podigle, ne znam sa čije strane, ne znam ko je to prvi pokrenuo sa srpske strane, Dejvis kup je Dejvis kup."

Ne razumem, pa kako si igrao ako ti nisu dali da serviras?

Tenzije se podigle sa ne znam cije srpske strane??

Je li to taj novohrvatski jezik ili sta?

srkis

pre 13 godina

Dokle god, ako ikad, Novak ne osvoji W, Ivanišević je najbolji teniser u bivšoj YU. I tačka! Svako ko ima W u singlu, bolji je od onog koji ga nema. Makar ih imao, kao Lendl, XYZ raznih drugih GS.

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@mate_hr
Pa padale su bombe i po Srbima, zar ne?Sad sto vi to zelite da predstavite kao nicim izazvanu "agresiju" na "miroljubivu" Hrvatsku, a ne kao pomoc svojim sunarodnicima, to je vas problem!
Drugo poredjenje Djokovica i Ivanisevica...Djokovic nije ni blizu kraja karijere, a vec prestigao u vecini svari Ivanisevica!Ima vise Masters titula (5-2), GS su 1-1, ali Ivanisevic nikada nije igrao polufinale AO i RG, dok je Djokovic vec sada igrao polufinala svih GS!Jednostavno Ivanisevic je imao servis ubitacan i samo Vimbldon je i mogao da osvoji!Djokovic vec ima jedan osvojen World Tour Finals, sto Ivanisevic nikada nije osvojio!Ima i Djokovic bronzu u singlu na OI.Trenutno je 22-17 u titulama ukupno i realno je da ga Djokovic predje!Ne slazem se da je tada bila nesto znacajno jaca konkurencija, jer ipak je ovo doba najboljeg tenisera svih vremena i Nadala koji vec sada ima GS koliko je Agasi osvojio u celoj karijeri!Tako da budite malo, samo malo realniji!Djokovic nije ni blizu kraja karijere, a vec je u skoro svemu bolji od Ivanisevica!Tisina!

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@FeboZg
Sto si nervozan, sinko?Glavni argument ti je "sta trabunjas?"?Govori prilicno o tebi...Po cemu je Vimbldon 654342 puta bolji od bilo kog drugog GS-a?Konkurancija je ista na svim GS, jedino nekom vise odgovara trava, a nekom druga podloga...Kazem ti da je Ivanisevic mogao da igra finale samo na Vimbldonu, zbog servisa.Na AO i RG mu je najveci uspeh bilo 1/4 finale, a Djokovic vec sada ima makar polufinale svakog GS-a!Ne vidim da je tada konkurencija nesto znacajnije jaca nego danas!Danas imamo priliku da budemo svedoci najveceg tenisog rivalstva u istoriji tenisa.Takodje ne vidim da je jedna bronza u dublu na OI toliko bitna, pa da je zbog nje Ivanisevic bolji!Jednostavno pogledaj istini u oci, vise Masters ima Djokovic, kompletniji je, jer je postigao vec sada na svim GS vise nego Ivanisevic za celu karijeru, a nije ni blizu kraja!Ogromne su sanse da ce da ga prestigne i u broju titula, trenutno je 22-17, a Djokovic ce da igra sigurno jos dugo!To su sve cinjenice, na koje ti nemas odgovor!I sta vam znaci ovo potencranje Krajinovic Hrvat?Sta me briga sta je po nacionalnosti, on igra za Srbiju!

FeboZg

pre 13 godina

Partizan iznad svih!, 7. jul 2010 12:19)

Slušaj stručnjak..ako ti zaista misliš da postoji jači turnir na svijetu od WBN-a ona nemamo o čemu pričati..da ga je osvojio Nole recimo pisali bi mitove ko i občno kaj pišete o svemu..pa stoga i ne čudi ova vaša mržnja prema Goranu..ako ste pratili dolazak vaših igrača u "ustašoidni i mrski Split" onda ste na vašim crno bijelim tv ekranima mogli vidjeti tko je dočekao od srca vaše igrače..Goranov Otac..Vaša ignorancija u svezi sporta je nemjerljiva sa ničim..Ja ti pišem činjenice..Goran je osvojio SVE ŠTA JE TREBALO ..od OI medalja..najjačeg GS-ma.DCup..više turnira pojedinačno i u paru..a i love je više osvojio u karijeri..to su egzaktni podaci i činjenice koje vi nemožete zatajiti..Pravi račun se svodi na kraju karijere noleta..do tada mora još puno reketa polomiti i proliva dobiti da stigne Gorana..i nitko od Hrvata ne omalovažava Noletove uspjehe kao vi Goranove..a on je harao dok ste čuvali ovčice i niste imali pojma šta je tenis..pa ako hoćeš baš..Nole je rekao masu puta da mu je san pobjediti na WB-onu kao goran..i o čemu ti meni pričaš sada..objavite mi komentar

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@FeboZg
Pazi, meni se bas cini da si ti vrlo mlad, ako nisi onda si bar na nivou 13-ogodisnjaka...Ti govoris o ogranicenju nacionalnim?Hahahaha...Kukoc osvojio sve?Pa on za svoju zemlju nije nista osvojio, zar ne?Njegova zemlja je Hrvatska, valjda ne smatars SFRJ, od koje ste tako silno zeleli da se otcepite, njegovom zemljom?Za razliku od njega pogledaj sta su osvojili Djordjevic, Danilovic, Divac, Bodiroga...
Odkud ti znas kakva bi prica bila da su oni igrali za Srbiju?Ko bi uopste njih zeleo?Kakve bi bile vase price da ste dominirali svetskom kosarkom kao mi u drugoj polovini 90-ih i pocetkom 2000-ih?Ne bi trebalo da ti bude zao sto je Vimbldon najveci turnir i sto ga Djokovic nije osvojio...I ovo sto je osvojio do sad dovoljno je da bude ispred Ivanisevica, a osvajace jos trofeje jos mnogo godina...

FeboZg

pre 13 godina

(Partizan iznad svih!, 7. jul 2010 03:12)

Ma šta trabunjaš ti???Pa Wimb. je 3000x jači GS od US opena..Goran je 3 x igrao finale..ima broncu i u singlu i u paru sa Prpićem..i u njegovo vrijeme je bilo 20x jača konkurencija..sve samo No1 igrači..agassi,Sampras,Becker,Moya,Chang,Muster,Edberg..o kakvoj ti konkurenciji pišeš..kad Nole osvoji WB i DC onda se javite..do tada tišina..i na kraju krajeva..nakon Noleta tko vam je alternativa za budučnost..jel Hrvat Krajinović možda..Troicki??Posralo vas sa Noletom pa se pravite pametni zadnjih 5 godina..alooo..u svemu kaskate za nama..od turnira pa do trofeja..tišina breeee

darko_trebinje

pre 13 godina

pa cekajte,Goranu racunate bronzu iz Barselone u dublu a Djokovicu ne ovu iz Queens-a ili za njih dvojicu ne vaze ista pravila ili ste vi licemerni...a o kosarkasima i dalje ne vrijedi raspravljati,ovaj tvrdi da je Toni sve osvojio a on nije osvojio sve cika Febo,fali mu jos ponesto,a to sto ti uzimas bas Gazetin izbor pa nalazis da je tu biran Toni,potrazi malo po internetu i pogledaj sta je sve osvojio Dejan Bodiroga,koliko je puta biran za za najboljeg u raznim kategorijama bilo na klupskom bilo na reprezentativnom nivou...Toni se bas naosvajao medalja sa reprezentacijom,ali kojom?...SFRJ...ali vi tu drzavu vidite kao vasu samo kad zatreba,opet licemerno...bolest zvanu nacionalizam sam davno prebolovao,ali ima vas koji niste,tako da kad nemate vise nijedan argument hvatate se za taj nacionalizam,a ja mislim da je nacionalizam bas to kad vi kazes da Kica nije najbolji ni u svom selu a kamoli u bivsoj SFRJ i kad pominjes Zufera medju Srbima,ali shvatam ja da ti je tesko,ipak vam je Sale objasnjavao neke stvari 97-e,bilo vam je tesko i 95-e na postolju da nas gledate sto je mozda najveca sramota u istoriji sportskih manifestacija da jedna reprezentacija tako kukavicki napusti ceremoniju i tako dalje i tako dalje...i jos jednom da vam kazem sramota za starijeg gospodina cika Febo da pokojonog Boba tako prozivate i nazivate,stidite se....

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

I kad vec pricate o toj "velikoj konkurenciji koju je Ivanisevic imao tokom cele karijere", sto ne kazete kakva je konkurencija bila 2001. na Vimbldonu koji je osvojio?Sampras je bio na zalasku i izgubio od tada anonimnog RF-a, Agasi nikad na Vimbldonu nije dominirao...Secate se koga je Ivanisevic pobedio u 1/2 Vimbldona i na koji nacin?Legendu svetskog tenisa Henmana i to pre svega zahvaljujuci kisi u 5 setova!U finalu Raftera, takodje u 5 setova!Drugo zaista ne znam sto pominjete Davis Cup?Kad ga je Ivanisevic osvojio?Nas je mozda "po**alo" sa Djokovicem, ali vas tako jos nikada nije "po**alo"!Djokovic je vec sada bolji od bilo kog vaseg tenisera!Pogledaj brojke, cinjenice!I nadam se da ce ti onda biti jasno!Do tad tisina!

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@mate_hr
Apsolutno me ne zanima da gledam sta pise na ovom portalu o ratnim zlocnima...Trebalo bi prvo da se setis bljeska, oluje, Jasenovca...pa tek onda da pricas o zlocinima!
@FeboZg
Zaista ovi tvoji komentari deluju prilicno smesno...Gde sam ja rekao da Vimbldon nije najveci teniski turnir?Jeste najveci, ali je u rangu sa ostalim GS-ovima i tu su nijanse u pitanju.Ili hoces da kazes da je Ivanisevic veci teniser od npr. Gustava Kuertena, koji je samo jednom igrao 1/4 finale Vimbldona, a "samo" 3 puta osvojio RG i bio prvorangirani igrac sveta?Drugo, izgleda da moram da ti ponavljam...Djokovic ima samo 23 godine i vec ima vise Masters titula od Ivanisevica, ima i Djokovic bronzu u singlu na OI, ima GS, ima World Tour Finals, koji Ivanisevic nikada nije osvojio...Znaci nije potrebno da jos mnogo znoja prolije da bi i definitvno bio bolji od Ivanisevica, potreban mu je samo jos jedan GS i bice ubedljivo bolji!Vec sada je bolji u mnogim kategorijama!I ne znam zasto pominjete Ivanisevica u kontekstu Davis Cup, kad 2005. u DC nije odigrao nijedan jedini mec!To je vrlo neozbiljno sa vase strane...Znaci, Djokovic je daleko od kraja karijere, vec ga je stigao po broju GS-a, po rangu, kompletniji je igrac, fali mu pet titula da ga stigne po i po ukupnom broju titula...Brojke govore, pogledajte cinjenice...Budite malo realniji, ubise vas kompleksi...

darko_trebinje

pre 13 godina

da i ja dam skromni doprinos ovoj zanimljivoj raspravi,dakle mozete se svadjati koliko hocete ali Wimbledon je Grand Slam kao i ostala 3 turnira tako da ga nije korektno stavljati na prvo mjesto zbog ostalih turnira...Cinjenica je da mnogi teniseri zele titulu sa tog turnira,ali da zbog odredjenih predispozicija nikad nece imati priliku to da urade,a to je prije svega dobar servis (pozeljno jak) ali ako imate ostale kvalitete kao Rafa mozete i sa dobrim taktickim da dodjete do uspjeha...Cinjenica je i to da se u Hrvatskoj konstantno poslednjih 20 godina koliko pratim tenis forsira igra koja odgovara najvise igracima na Wimbledonu i Hrvatska je i dala sve odlicne servere pocev od Ivanisevica,Ljubicica,Ancica,Karlovica,Cilica i logicno je da ce svakom Hrvatu biti najzanimljiviji Wimbledon,kad su sanse da osvoje Roland Garros ravne nuli...Cinjenica je i da je Djokovic neuporedivo kompletniji igrac od Ivanisevica,a to je pokazao osvajajuci turnire i postizuci zapazene rezultate na svim podlogama...Cinjenica je da decko ima 23 godine i da moze jos bar 5 godina igrati vrhunski tenis i time ima sansu i da poveca bilns osvojenih titula pa cak i medalja na OI...Jos samo jedno pitanje posto nisam upucen za ljude iz Hrvatske je otkud to da je Djokovic Hrvat,koliko znam vodi porijeklo sa Kosova iz srpske porodice...a smatram glupom i tezu da su Ljubicic i ostali Bosanci,to je vec otrcana fraza,kad seneko osjeca Hrvat treba i da nastupa za tu drzavu....Pozdrav

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@FeboZg
Ubise vas kompleksi, jer znate da ma koliko "velikih" tenisera imali, svaki je manji od Djokovica!Jednostavno ponovicu ti opet, cinjenice, brojke...Leci komplekse, sinko!I da, ne pada mi napamet da gledam bilo kakve "egzibicje"...
Drugo, koji to zna da su ta trojica najbolji igraci sveta ili sta vec...?Naravno da je Kicanovic (pisi njegovo ime velikim slovom) veci od njih i najveci igrac SFRJ!
@feeder
Ako si mislio na mene...Ja nisam rekao da je osvojio turnire na svim podlogama, nego da je vec sad igrao 1/2 finale RG i AO, sto Ivanisevic nikad nije!Apsolutno se ne slazem sa tom tvrdnjom o Vimbldonu i ostalim GS-ovima, svi su oni u istom rangu, samo su nijanse u pitanju!A drgo Vimbldon je specifican zbog podloge, koja odgovara serverima i samo je njega i mogao da osvoji Ivanisevic!

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@FeboZg
Tvoj komentar o istinskoj kosarkaskoj legendi Kicanovicu, govori dovoljno o tebi, odnosno o tome koliko si iskompleksiran...Ako je Kicanovic klovn, petrovic je neslana sala kosarke...Toliko.

mate_hr

pre 13 godina

Đoković nije hrvat nego je srbin, to nitko ne osporava. Samo po nekim informacijama koje kruže mu je majka hrvatica, što ga u nikojem slučaju ne pravi hrvatom jer je čovjek ono za što se opredijeli.
Ali onda uopće govoriti protiv hrvata, ili srba u drugom slučaju je bespredmetno. Tipa mi smo srbi bolji ili hrvati, pod to ne mislim u nekom sportskom smislu nego tu pojedinci postavljaju teze od narodima i broje se krvna zrnaca. Postovi tipa vi srbi/hrvati ste kopleksaši, a pola reprezentativaca u puno sportova nam je iz miješanih brakova, naravno veći postotak je takvih u hrvatskoj.
Nego da se vratimo Đokoviću i Ivaniševiću, ono što sam rekao je da je Doković kompletniji igrač vezano za podloge nego Ivanišević. Možda i osvoji više turnira, a možda za godinu danan prekine karijeru, čudan je život. Pogledajte što se Ancicu dogodilo.
Po trenutnim rezultatima je Ivanišević bolji, a Đoković ima veliku šansu da ga stigne. Sve ovo drugo su teoretiziranja. Kad Đoković završi karijeru onda bi se mogla napraviti analiza tko je ostavio više u teniskom svijetu, do tada su te usporedbe samo za svađanje napaljenih navijaca. A čak i kada završi karijeru svi neće imati isto mišljene.
Za usporedbu, na pitanje tko je najveći košarkaš sa ovih prostora. Petrovic, kukoc, divac, bodiroga, krešic, dalipagic. Ja vjerujem da bi se i oko toga podijelili.

FeboZg

pre 13 godina

.Brojke govore, pogledajte cinjenice...Budite malo realniji, ubise vas kompleksi...
(Partizan iznad svih!, 8. jul 2010 00:38)

Nas ubili komplexi??Pa ti si fakat smiješan momak..u čemu ??U tenisu??Pa samo jedna ulica u Splitu ima 4 igrača vrhunska koji su bili u top 10 i obilježili svjetski tenis..a grad ima 200 000 stanovnika...država Hrvatska 4 mil??!!!Pa pogledaj velesile oko nas..SAD,ESP,AUSTR,ŠVED..kakvu imaju infrastrukturu i uvjete i koliko ulažu u tenis..a mi?Mi smo doavno na svjetskoj tensikoj karti svijeta..vas je tu doveo Nole..koji je mlađi ali još uvijek nema karizmu kao Goran..kad se karijera svede kraju možemo lamentirati do sutra..Mi ćemo UVIJEK IMATI KAO ŠTO SMO I IMALI IGRAČA U TOP 10..a za vas nisam baš siguran..vama komšijama sve počinje kad vama paše..rat vam je počeo 95 i 99-te..tenis 2003..Pa mi imamo tesni turnir 21 godinu u Umagu..vaš trener je HRVAT..i ti meni pričaš o komplexima???Za čime??Goran je svoje ime upisao u anale svjetskog tenisa..ima jedinstven personality i karizmu..bio je omiljen svugdje u svijetu osim u srbiji..i ti meni pričaš o komplexima..Pa evo ako nisi u toku a nisi..Danas Goran igra egzibiciju sa McEnroem na stradunu u Dubrovniku..okreni u 17 45 na Eurosport pa vidi ko je ko..i lječi komplexe...

FeboZg

pre 13 godina

Za usporedbu, na pitanje tko je najveći košarkaš sa ovih prostora. Petrovic, kukoc, divac, bodiroga, krešic, dalipagic. Ja vjerujem da bi se i oko toga podijelili.
(mate_hr, 8. jul 2010 10:09)

Vjerujem da bi se podjelili oko toga..jer bi komšije zasigurno tvrdile do smrti da je Sale Đorđević i kićanović npr bolji igrači od Dražena ,Kreše i Tonija.. cijeli svijet zna da su njih trojca NAJBOLJI I NAJVEĆI IGRAČI !!!Dali oko toga ima spora možda?

darko_trebinje

pre 13 godina

@FeboZg
Kad bi malo razmisljao nikad ne bi napisao tako nesto o covjeku koji nije medju zivima i koji je tragicno stradao kao Boban Jankovic i stvarno treba da te bude sramota kad si u stanju da napises tako nesto,a to ko je najveci kosarkas sa ovih prostora mozemo da polemisemo do sutra i to je tek prica za analizu,ali sigurno je da je Drazen mlad umro da bi dokazao da je najbolji,ako mislis da je Kukoc samo zato sto je osvajao silne trofeje sa Bullsima onda opet grijesis jer treba zahvaliti Dzordanu za to,a to sto je bio najbolji sesti igrac ne vidim kao neki veliki uspijeh,jer za razliku od nekih Srba nikad nije igrao na All star mecu i na kraju ne vidim po cemu je Kreso bolji od Kice,Koraca i ostalih....kazem ti ti u klin mi u plocu i tako do sutra....a za ovog sto kaze da Djokovic nije osvajao turnir na travi ispravka jeste Queens u dublu jer ako se ne varam i dubl se racuna u teniske kategorije...I pitanje za ove sto tvrde da je Wimbledon veci turnir od ostalih,zasto pobjeda na Wimbledonu nosi isto poena (2000) kao i na RG,AO i UO?

mate_hr

pre 13 godina

Naravno da nije bitno tko je što po nacionalnosti i skroz je ok da čovjek igra za zemlju u kojoj je odrastao i živi.
Isto tako izvlacti Ivaniševiću što je rekao a ne gledati kontekst vremena i događanja nije uredu i stavljati mu etikete onoga što nije.
Vezano za agresiju pogledaj na ovom istom portalu vijest pod ratni zlocini - vukovar, slobodno možeš ostaviti koji komentar.

Ovo da je Đoković kompletniji igrač od Ivaniševića sa obzirom na podloge se slažem. Za sad je Ivanišević osvojio više turnira, wimbledon te igrao još tri finala(sampras, agasi). Kad ga Đoković prestigne biti će bolji po tom pitanju, mlad je i ima šanse, samo da ga zdravlje posluži.

feeder

pre 13 godina

Doista je začuđujuće što sve čovjek može pročitati od zapjenjenih i potpuno neobjektivnih navijača s obje strane.
Evo jedan tip tvrdi kako je Novak bolji jer je osvajao turnire na svim podlogama.Koji je to turnir na travi osvojio Novak?Da se čovjek malo informirao saznao bi da je baš Goran jedan od rijetkih tenisača koji je osvajao turnire na baš svim podlogama.
Realno gledajući za pretpostaviti je da će Novakova karijera kad se podvuče crta biti veća od Goranove jer on ima još dosta za odigrati.
Svako ima svoje gledište što je važnije.Slažem se da su svi Grand Slamovi teoretski jednako vrijedni no zna se neko nepisano pravilo po kojem je Wimbledom kategorija za sebe,pa onda ide RG,US Open pa AUS Open.
Stoga prestanite ljudi mlatiti praznu slamu.Obojica su veliki igrači;svako u svoje doba.No treba reći i da se nečiji tenis ne može sastojati od jednog igrača a realno gledajući Novak je jedini ozbiljniji tenisač u povijesti Srbije(samo nemojte spminjati Živojinovića).
U nadi da će Splitski dvoboj proteći u korektnoj borbi neka pobijedi bolji.

FeboZg

pre 13 godina

Naravno da je Kicanovic (pisi njegovo ime velikim slovom) veci od njih i najveci igrac SFRJ!

Kićanović???xa xa xa xa pa taj klaun nije najbolji ni u svom selu a kamoli u Jugoslaviji komšija...ne sramoti se molim te..on i zufer Avdija su vam bile glavne perjanice ljudino..a i Jovaiša nije bio loš..kad tome dodamo i onog nesretnog što je opalio glavom dolazimo do zaključka da je kićanović stvarno bio klasa...za njih naravno...pa jedan prst na nozi Dražena Petrovića vrijedi ko svi vaši sportaši zajedno..čuj facu..kićanović??Minja Subota pod obručima...smiješan igrač..

FeboZg

pre 13 godina

darko_trebinje, 8. jul 2010 21:11)

Darko dete..da ti čika Febo nešto objasni..pošto si još mladi dasa pa ne kužiš elemtarne stvari..Toni Kukoč je čovjek koji je u svjetskoj košarci osvojio SVE!!!Ako ti nije jasno šta i kako sam si si kriv.Po izboru Gazette de lo sport 5 zaredom najbolji Eu košrkaš svih vremena..nikad nitko kao on..3x prvak europe itd...molim te radi dobrog ukusa ne polemiziraj o Toniju Kukoću..pogotovo o tvojim tvrdnjama o Kreši Čosiću vidi se da si ograničen nacionalnim i nemaš blage veze o košarci..nema smisla raspravljati o Draženu,Kreši,Toniju..da su oni recimo igrali za srbiju priča bi s tvoje strane bila drukčija 300%..s što se tiče svete WBLDN trave...jako mi je žao kaj je taj turnir najbolji i najcjenjeniji na svijetu i kaj ga Nole nije osvojio..valjda bude jednom..

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@darko_trebinje
Burazeru, svaka cast, objasnio si bolje od mene, ovo u vezi Vimbldona...To je bila poenta.Sto se tice Djokovica, Hrvati tvrde da je on izjavio u Slobodnoj Dalmaciji da mu je majka Hrvatica, a otac Crnogorac...Ljubiciu je, koliko sam ja cuo, majka Muslimanka.

feeder

pre 13 godina

Darko-nakon tvoga otkrića da je Đoković osvojio turnir na travi ali Queens u dublu mislim da je svaka daljnja rasprava s tobom bespredmetna.Kakve veze ima dubl sa singlom.Koji to ozbiljni igrač uopće redovito igra dubl.

FeboZg

pre 13 godina

Lepo receno,jedan od najboljih sa ovih prostora, ali bez Noleta,jer ipak je sa samo 23 godine vec sada po svakom parametru 50 klasa ispred Ivanisevica,od osvojenih mastersa do broja,ne nedelja ili meseca, vec godina u prvih tri igraca na svetu. Sto se tice meca, sansa Hrvata je da se Noletu ne igra,ili da igra mec sa 50 % snage,i da izgubi jedan od dva meca,sto mislim i da ce se desiti,da ne razocara Splitsku publiku.
(Neven KGB, 5. jul 2010 23:14)

Mialim stvarno..kaj je tebi?Ivanišević je osvojio više turnira i pojedinačno i u paru..ima Wimbldon koji tvoj Nole neće nikad osvojiti...kao i Hopman cup i Davis cup...bio je također 2 u svijetu u JAČOJ IGRAČKOJ KONKURENCIJI..sa Samprasom,Agasijem,Edbergom,Beckerom,Changom,Rafterom,Moyom,Musterom,Krajicekom???????!!!!!!O čemu ti pričaš molim te..pa dok smo mi harali u tenisu i 50 godina imamo igrače u vrhu..gdje ste bili vi?Malo se spustite na zemlju da ne dobijete proliv u petak opet

Percik

pre 13 godina

Za one od vas koji ostavljaju neargumentirane komentare jer su tenis počeli pratiti od kad znaju za Novaka i Jecu, mali podsjetnik na karijeru Gorana Ivaniševića:

1 Wimbledon
1 Davis Cup
2 bronce u Barceloni '92
22 nasolva u singlu
9 naslova u paru
1995. osvajač Grand Slam Kupa preteče današnjeg završnog Mastersa
1996. osvajač Hopaman Cupa
Svjetski rekorder po broju aseva
Do današnjeg dana u top 10 po zaradi na touru (trenutno 9.)
328 tjedana u top 10. od 1990. do 1997.g. (po godinama - 9., 7., 4., 4., 2., 4., 4., 2.)
4 izgubljena Grand Slam finala (3 Wimbledona u singlu i 1 RG u paru s Kordom)
Jedini čovjek u povijesti tenisa koji je bez statusa nositelja osvojio GS i sa najvišim rankingom 125.

O njegovoj veličini van terena bespredmetno je raspravljati. Čovjek je živuća legenda hrvatskog i svjetskog tenisa.

Hvala lijepo, ustanite i zaplješćite...

Dragan Petrovic

pre 13 godina

Ovaj Ivanisevic stvarno govori gluposti, da ne priziva on to bacanje novcica sa tribina u slucaju njihovog poraza. Inace, Hrvatska dejvis kup reprezentacija je Jugoslavija u malom ali bez Hrvata u startnoj postavi ( Ivo Karlovica je povredjen), imamo 3 Bosanca (Cilic, Ljubicic, Dodig), jednog Crnogorca savetnika (Ivanisevic).

srkis

pre 13 godina

Dokle god, ako ikad, Novak ne osvoji W, Ivanišević je najbolji teniser u bivšoj YU. I tačka! Svako ko ima W u singlu, bolji je od onog koji ga nema. Makar ih imao, kao Lendl, XYZ raznih drugih GS.

Neven KGB

pre 13 godina

Lepo receno,jedan od najboljih sa ovih prostora, ali bez Noleta,jer ipak je sa samo 23 godine vec sada po svakom parametru 50 klasa ispred Ivanisevica,od osvojenih mastersa do broja,ne nedelja ili meseca, vec godina u prvih tri igraca na svetu. Sto se tice meca, sansa Hrvata je da se Noletu ne igra,ili da igra mec sa 50 % snage,i da izgubi jedan od dva meca,sto mislim i da ce se desiti,da ne razocara Splitsku publiku.

DANNY BOY

pre 13 godina

Ogorcen sam da uopste intervjuisete ovog coveka. Secam se njegovog komentara '93 kada je izjavio da je steta sto nema Srba ispred sebe da reseti. Bez obzira sto je to bilo u kontekstu rata, to je nesportsko ponasanje i nemam ni malo postovanja prema njemu, s razlikom od Ljubicica

mate_hr

pre 13 godina

sto mislite da je ivanisevic tih godina kada su granate padale po svim hrvatskim gradovima trebao samo igrati tenis i brojat dolare.
ne imati nikakvo misljenje o ratu.

Mekenro

pre 13 godina

"...ja sam igrao u Indiji i Južnoj Americi, gde nemate šansu da servirate...U Meksiku i sličnim zemljama te gađaju novčićima..."
Ali tamo niko ne urla "Ubij, ubij, vec znas koga" ili "Vec znas koga na vrbe", tamo ne masu zastavama iz WWII isl. Moj Ivanisevicu, to je mala razlika, zar ne. A ti si nasao da pricas o fer pleju i kulturi, a velika vecina pamti tvoje izjave o srpskim sportistima i onu vec legendarnu bljuvotinu i psovku iz 1991(ne mozemo je citirati jer je suvise ogavna i nece se objaviti) upucenu Moniki Seles koja je samo igrala tenis. Za razliku od tebe.

benefactor78

pre 13 godina

Svaka cast ovom Ivanisevicu na osvojenom Vimbldonu, ali ja njega nikako ne mirisem. Vidim da su ovde u komentarima pobrojani njegovi trofeji, ali mene zanima kakav je on covek? Covek koji izjavi da bi rado zamenio reket sa puskom, da moze da reseta Srbe...
Zasto recimo Ljubicic nikada nije izjavio ovako nesto, a ima vece pravo od Ivanisevica na to jer je oteran iz Banjaluke? E, zato jako postujem Ljubicica i Pilica, to su ljudi koji su iznad ovog smesnog mentaliteta ovde, neiskompleksirane licnosti i sportisti. Ljudi koji shvataju da je zivot jedan i da ima nesto vise od nacije i nacionalizma, a to je pre svega biti covek. A ovog pajaca Ivanisaevica vise ne bih komentarisao, pripadne mi muka...

FeboZg

pre 13 godina

(Partizan iznad svih!, 7. jul 2010 03:12)

Ma šta trabunjaš ti???Pa Wimb. je 3000x jači GS od US opena..Goran je 3 x igrao finale..ima broncu i u singlu i u paru sa Prpićem..i u njegovo vrijeme je bilo 20x jača konkurencija..sve samo No1 igrači..agassi,Sampras,Becker,Moya,Chang,Muster,Edberg..o kakvoj ti konkurenciji pišeš..kad Nole osvoji WB i DC onda se javite..do tada tišina..i na kraju krajeva..nakon Noleta tko vam je alternativa za budučnost..jel Hrvat Krajinović možda..Troicki??Posralo vas sa Noletom pa se pravite pametni zadnjih 5 godina..alooo..u svemu kaskate za nama..od turnira pa do trofeja..tišina breeee

svašta

pre 13 godina

@Dragan Petrović
Prvo pogledati u svoje dvorište.
Braća Đoković i Filip Krajinović Hrvati,Viktor Troicki Bjelorus ili Rus...E kompleksi,kompleksi. Svi oni koje si nabrojio su Hrvati,a ovi koje sam je nabrojio su Srbi. Pa nije valjda da smatraš Petea Samprasa Grkom,Joea Sakica Hrvatom itd.Evo moji Hrvati kažu da je Maradoni baka sa Korčule!!! Znači Maradona Hrvat...

Vanja

pre 13 godina

U ovom duelu moze da bude 3:0, a isto tako moze i 3:2 za bilo koju od ekipa . Volela bih da to bude Srbijaa , jer su momci to zasluzili . Vecina toga , da ne kazem sve , zavisi od Novaka , ako on dobije oba duela , bice nam mnogo lakse , a ako u nekom slucaju izgubi makar 1 , mislim da nemamamo neke vece sanse . Hrvatska ima sve igrace koje mogu da dobiju Novaka :/ , dok mi ... Ali ako Vikotor,Janko ili cak Ilija Bozoljac odigraju sjajno bice dobro .

abkurzung

pre 13 godina

Nekadasnji osvajac Vimbledona u ovom intervjuu, svesno ili ne, podmece jednu veoma opasnu teoriju o DK-u kao mestu i dogadjaju gde je sve dozvoljeno...

Moler

pre 13 godina

""To je Dejvis kup, ja sam igrao u Indiji i Južnoj Americi, gde nemate šansu da servirate. Tenzije su se glupo podigle, ne znam sa čije strane, ne znam ko je to prvi pokrenuo sa srpske strane, Dejvis kup je Dejvis kup."

Ne razumem, pa kako si igrao ako ti nisu dali da serviras?

Tenzije se podigle sa ne znam cije srpske strane??

Je li to taj novohrvatski jezik ili sta?

Hose

pre 13 godina

Ovaj Ivanisevic stvarno govori gluposti, da ne priziva on to bacanje novcica sa tribina u slucaju njihovog poraza. Inace, Hrvatska dejvis kup reprezentacija je Jugoslavija u malom ali bez Hrvata u startnoj postavi ( Ivo Karlovica je povredjen), imamo 3 Bosanca (Cilic, Ljubicic, Dodig), jednog Crnogorca savetnika (Ivanisevic).
(Dragan Petrovic, 5. jul 2010 23:16)

Pa ja ne znam koliko glup moraš biti da ovo izjaviš.
Pa naravno da nam ne igra niti jedan hrvat kada su Hrvati u srpskoj davis cup reprezentaciji : Đoković i Pilić.

Evo jesi sada sretan? Pa kakve ima veze kome je pradeda iz koje države bivše Yu. Ionako smo svi isprepleteni ko svinjska creva.

Marinko

pre 13 godina

Ako igrači Srbije budu jednako tako dobri u tenisu kao vi u prebrojavanju krvnih zrnaca, onda možda i odu u polufinale. Samo ne znam zašto onda ne brojite krvna zrnca i Noletu?

FeboZg

pre 13 godina

Partizan iznad svih!, 7. jul 2010 12:19)

Slušaj stručnjak..ako ti zaista misliš da postoji jači turnir na svijetu od WBN-a ona nemamo o čemu pričati..da ga je osvojio Nole recimo pisali bi mitove ko i občno kaj pišete o svemu..pa stoga i ne čudi ova vaša mržnja prema Goranu..ako ste pratili dolazak vaših igrača u "ustašoidni i mrski Split" onda ste na vašim crno bijelim tv ekranima mogli vidjeti tko je dočekao od srca vaše igrače..Goranov Otac..Vaša ignorancija u svezi sporta je nemjerljiva sa ničim..Ja ti pišem činjenice..Goran je osvojio SVE ŠTA JE TREBALO ..od OI medalja..najjačeg GS-ma.DCup..više turnira pojedinačno i u paru..a i love je više osvojio u karijeri..to su egzaktni podaci i činjenice koje vi nemožete zatajiti..Pravi račun se svodi na kraju karijere noleta..do tada mora još puno reketa polomiti i proliva dobiti da stigne Gorana..i nitko od Hrvata ne omalovažava Noletove uspjehe kao vi Goranove..a on je harao dok ste čuvali ovčice i niste imali pojma šta je tenis..pa ako hoćeš baš..Nole je rekao masu puta da mu je san pobjediti na WB-onu kao goran..i o čemu ti meni pričaš sada..objavite mi komentar

cinober

pre 13 godina

Mislim da je Srbija ne lagani, nego izraziti favorit. Čilićev tenis je u banani, on danas nije favorit niti protiv igrača ispod stotog mjesta na rang-listi. Ljubo je ove godine u jednom periodu odigrao iznenađujuće dobro, no bojim se da je to nepovratno prošlo. Da su obojica fit možda bismo bili i lagani favoriti, no ovako bih rekao da je najmanje 70:30 za Srbiju. Imate rezervu i ako Đokica ne dobije oba, a mislim da hoće.

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@mate_hr
Pa padale su bombe i po Srbima, zar ne?Sad sto vi to zelite da predstavite kao nicim izazvanu "agresiju" na "miroljubivu" Hrvatsku, a ne kao pomoc svojim sunarodnicima, to je vas problem!
Drugo poredjenje Djokovica i Ivanisevica...Djokovic nije ni blizu kraja karijere, a vec prestigao u vecini svari Ivanisevica!Ima vise Masters titula (5-2), GS su 1-1, ali Ivanisevic nikada nije igrao polufinale AO i RG, dok je Djokovic vec sada igrao polufinala svih GS!Jednostavno Ivanisevic je imao servis ubitacan i samo Vimbldon je i mogao da osvoji!Djokovic vec ima jedan osvojen World Tour Finals, sto Ivanisevic nikada nije osvojio!Ima i Djokovic bronzu u singlu na OI.Trenutno je 22-17 u titulama ukupno i realno je da ga Djokovic predje!Ne slazem se da je tada bila nesto znacajno jaca konkurencija, jer ipak je ovo doba najboljeg tenisera svih vremena i Nadala koji vec sada ima GS koliko je Agasi osvojio u celoj karijeri!Tako da budite malo, samo malo realniji!Djokovic nije ni blizu kraja karijere, a vec je u skoro svemu bolji od Ivanisevica!Tisina!

starmo

pre 13 godina

Dragane Petrovicu Dodig ,Cilic i Ljubicic su Hrvati,Bosanskohercegovacki Hrvati doduse.Termin Bosanac je regionalni pojam i to nije i nikad nece biti nacija,osim u tvojoj i glavi Bosnjackih nacionalista!

feeder

pre 13 godina

Darko-nakon tvoga otkrića da je Đoković osvojio turnir na travi ali Queens u dublu mislim da je svaka daljnja rasprava s tobom bespredmetna.Kakve veze ima dubl sa singlom.Koji to ozbiljni igrač uopće redovito igra dubl.

nikol dž.femija

pre 13 godina

Zašto nije pozvan Krajinović? ZAŠTO NIJE POZVAN Dušan Lajović, 90.godište, koji je oduševio srpsku publiku na Srbija openu 2010, igrao je fantastično???

DUŠAN LAJOVIĆ JE 461 NA SVETSKOJ listi tenisera.

MARKO DJOKOVIĆ JE koji na listi? 1369. Da, baš tako, 1369 !!!

Sve je to ok, samo da li je za reprezentaciju kada već postoje ljudi bolje plasirani. Pa i Pašanski je tu. Kakve ima veze što je stariji, on je više od 1000 mesta na boljoj poziciji, i ima više iskustva.

Čime je to Marko Djoković teniski zaslužio poziv u reprezentaciju Srbije??

Petković je pre 4 godine na SP pozvao sina, pa se digla frka,možda i nepravedno, ali ništa ne bi.

Maradona je ove godine na SP pozvao zeta, pa odoše kući odmah.

Novak je sada na SP teniskih reprezentacija, jer Devis kup to jeste,u četvrtfinale pozvao brata - nadam se da će rezultat biti bolji nego kod navedene dvojice.

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

I kad vec pricate o toj "velikoj konkurenciji koju je Ivanisevic imao tokom cele karijere", sto ne kazete kakva je konkurencija bila 2001. na Vimbldonu koji je osvojio?Sampras je bio na zalasku i izgubio od tada anonimnog RF-a, Agasi nikad na Vimbldonu nije dominirao...Secate se koga je Ivanisevic pobedio u 1/2 Vimbldona i na koji nacin?Legendu svetskog tenisa Henmana i to pre svega zahvaljujuci kisi u 5 setova!U finalu Raftera, takodje u 5 setova!Drugo zaista ne znam sto pominjete Davis Cup?Kad ga je Ivanisevic osvojio?Nas je mozda "po**alo" sa Djokovicem, ali vas tako jos nikada nije "po**alo"!Djokovic je vec sada bolji od bilo kog vaseg tenisera!Pogledaj brojke, cinjenice!I nadam se da ce ti onda biti jasno!Do tad tisina!

One night in May

pre 13 godina

Porediti Ivanisevica i Djokovica je, najblaze receno, glupost!!!

Jedan je zavrsio karijeru jos pre sest godina, a drugi je godinama daleko od vrhunca iste.

Dakle, kad Nole zavrsi karijeru, onda mozemo da ih poredimo, stavimo na papir ko je sta i koliko osvojio, ko ima koliko pobeda i poraza, dana provedenih na ovom ili onom mestu ATP liste. A dok Nole ne zavrsi karijeru (a ima tome dosta vremena), totalno je apsurdno porediti ih...

FeboZg

pre 13 godina

darko_trebinje, 8. jul 2010 21:11)

Darko dete..da ti čika Febo nešto objasni..pošto si još mladi dasa pa ne kužiš elemtarne stvari..Toni Kukoč je čovjek koji je u svjetskoj košarci osvojio SVE!!!Ako ti nije jasno šta i kako sam si si kriv.Po izboru Gazette de lo sport 5 zaredom najbolji Eu košrkaš svih vremena..nikad nitko kao on..3x prvak europe itd...molim te radi dobrog ukusa ne polemiziraj o Toniju Kukoću..pogotovo o tvojim tvrdnjama o Kreši Čosiću vidi se da si ograničen nacionalnim i nemaš blage veze o košarci..nema smisla raspravljati o Draženu,Kreši,Toniju..da su oni recimo igrali za srbiju priča bi s tvoje strane bila drukčija 300%..s što se tiče svete WBLDN trave...jako mi je žao kaj je taj turnir najbolji i najcjenjeniji na svijetu i kaj ga Nole nije osvojio..valjda bude jednom..

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@FeboZg
Sto si nervozan, sinko?Glavni argument ti je "sta trabunjas?"?Govori prilicno o tebi...Po cemu je Vimbldon 654342 puta bolji od bilo kog drugog GS-a?Konkurancija je ista na svim GS, jedino nekom vise odgovara trava, a nekom druga podloga...Kazem ti da je Ivanisevic mogao da igra finale samo na Vimbldonu, zbog servisa.Na AO i RG mu je najveci uspeh bilo 1/4 finale, a Djokovic vec sada ima makar polufinale svakog GS-a!Ne vidim da je tada konkurencija nesto znacajnije jaca nego danas!Danas imamo priliku da budemo svedoci najveceg tenisog rivalstva u istoriji tenisa.Takodje ne vidim da je jedna bronza u dublu na OI toliko bitna, pa da je zbog nje Ivanisevic bolji!Jednostavno pogledaj istini u oci, vise Masters ima Djokovic, kompletniji je, jer je postigao vec sada na svim GS vise nego Ivanisevic za celu karijeru, a nije ni blizu kraja!Ogromne su sanse da ce da ga prestigne i u broju titula, trenutno je 22-17, a Djokovic ce da igra sigurno jos dugo!To su sve cinjenice, na koje ti nemas odgovor!I sta vam znaci ovo potencranje Krajinovic Hrvat?Sta me briga sta je po nacionalnosti, on igra za Srbiju!

FeboZg

pre 13 godina

Naravno da je Kicanovic (pisi njegovo ime velikim slovom) veci od njih i najveci igrac SFRJ!

Kićanović???xa xa xa xa pa taj klaun nije najbolji ni u svom selu a kamoli u Jugoslaviji komšija...ne sramoti se molim te..on i zufer Avdija su vam bile glavne perjanice ljudino..a i Jovaiša nije bio loš..kad tome dodamo i onog nesretnog što je opalio glavom dolazimo do zaključka da je kićanović stvarno bio klasa...za njih naravno...pa jedan prst na nozi Dražena Petrovića vrijedi ko svi vaši sportaši zajedno..čuj facu..kićanović??Minja Subota pod obručima...smiješan igrač..

darko_trebinje

pre 13 godina

pa cekajte,Goranu racunate bronzu iz Barselone u dublu a Djokovicu ne ovu iz Queens-a ili za njih dvojicu ne vaze ista pravila ili ste vi licemerni...a o kosarkasima i dalje ne vrijedi raspravljati,ovaj tvrdi da je Toni sve osvojio a on nije osvojio sve cika Febo,fali mu jos ponesto,a to sto ti uzimas bas Gazetin izbor pa nalazis da je tu biran Toni,potrazi malo po internetu i pogledaj sta je sve osvojio Dejan Bodiroga,koliko je puta biran za za najboljeg u raznim kategorijama bilo na klupskom bilo na reprezentativnom nivou...Toni se bas naosvajao medalja sa reprezentacijom,ali kojom?...SFRJ...ali vi tu drzavu vidite kao vasu samo kad zatreba,opet licemerno...bolest zvanu nacionalizam sam davno prebolovao,ali ima vas koji niste,tako da kad nemate vise nijedan argument hvatate se za taj nacionalizam,a ja mislim da je nacionalizam bas to kad vi kazes da Kica nije najbolji ni u svom selu a kamoli u bivsoj SFRJ i kad pominjes Zufera medju Srbima,ali shvatam ja da ti je tesko,ipak vam je Sale objasnjavao neke stvari 97-e,bilo vam je tesko i 95-e na postolju da nas gledate sto je mozda najveca sramota u istoriji sportskih manifestacija da jedna reprezentacija tako kukavicki napusti ceremoniju i tako dalje i tako dalje...i jos jednom da vam kazem sramota za starijeg gospodina cika Febo da pokojonog Boba tako prozivate i nazivate,stidite se....

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@FeboZg
Tvoj komentar o istinskoj kosarkaskoj legendi Kicanovicu, govori dovoljno o tebi, odnosno o tome koliko si iskompleksiran...Ako je Kicanovic klovn, petrovic je neslana sala kosarke...Toliko.

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@mate_hr
Apsolutno me ne zanima da gledam sta pise na ovom portalu o ratnim zlocnima...Trebalo bi prvo da se setis bljeska, oluje, Jasenovca...pa tek onda da pricas o zlocinima!
@FeboZg
Zaista ovi tvoji komentari deluju prilicno smesno...Gde sam ja rekao da Vimbldon nije najveci teniski turnir?Jeste najveci, ali je u rangu sa ostalim GS-ovima i tu su nijanse u pitanju.Ili hoces da kazes da je Ivanisevic veci teniser od npr. Gustava Kuertena, koji je samo jednom igrao 1/4 finale Vimbldona, a "samo" 3 puta osvojio RG i bio prvorangirani igrac sveta?Drugo, izgleda da moram da ti ponavljam...Djokovic ima samo 23 godine i vec ima vise Masters titula od Ivanisevica, ima i Djokovic bronzu u singlu na OI, ima GS, ima World Tour Finals, koji Ivanisevic nikada nije osvojio...Znaci nije potrebno da jos mnogo znoja prolije da bi i definitvno bio bolji od Ivanisevica, potreban mu je samo jos jedan GS i bice ubedljivo bolji!Vec sada je bolji u mnogim kategorijama!I ne znam zasto pominjete Ivanisevica u kontekstu Davis Cup, kad 2005. u DC nije odigrao nijedan jedini mec!To je vrlo neozbiljno sa vase strane...Znaci, Djokovic je daleko od kraja karijere, vec ga je stigao po broju GS-a, po rangu, kompletniji je igrac, fali mu pet titula da ga stigne po i po ukupnom broju titula...Brojke govore, pogledajte cinjenice...Budite malo realniji, ubise vas kompleksi...

darko_trebinje

pre 13 godina

da i ja dam skromni doprinos ovoj zanimljivoj raspravi,dakle mozete se svadjati koliko hocete ali Wimbledon je Grand Slam kao i ostala 3 turnira tako da ga nije korektno stavljati na prvo mjesto zbog ostalih turnira...Cinjenica je da mnogi teniseri zele titulu sa tog turnira,ali da zbog odredjenih predispozicija nikad nece imati priliku to da urade,a to je prije svega dobar servis (pozeljno jak) ali ako imate ostale kvalitete kao Rafa mozete i sa dobrim taktickim da dodjete do uspjeha...Cinjenica je i to da se u Hrvatskoj konstantno poslednjih 20 godina koliko pratim tenis forsira igra koja odgovara najvise igracima na Wimbledonu i Hrvatska je i dala sve odlicne servere pocev od Ivanisevica,Ljubicica,Ancica,Karlovica,Cilica i logicno je da ce svakom Hrvatu biti najzanimljiviji Wimbledon,kad su sanse da osvoje Roland Garros ravne nuli...Cinjenica je i da je Djokovic neuporedivo kompletniji igrac od Ivanisevica,a to je pokazao osvajajuci turnire i postizuci zapazene rezultate na svim podlogama...Cinjenica je da decko ima 23 godine i da moze jos bar 5 godina igrati vrhunski tenis i time ima sansu i da poveca bilns osvojenih titula pa cak i medalja na OI...Jos samo jedno pitanje posto nisam upucen za ljude iz Hrvatske je otkud to da je Djokovic Hrvat,koliko znam vodi porijeklo sa Kosova iz srpske porodice...a smatram glupom i tezu da su Ljubicic i ostali Bosanci,to je vec otrcana fraza,kad seneko osjeca Hrvat treba i da nastupa za tu drzavu....Pozdrav

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@FeboZg
Pazi, meni se bas cini da si ti vrlo mlad, ako nisi onda si bar na nivou 13-ogodisnjaka...Ti govoris o ogranicenju nacionalnim?Hahahaha...Kukoc osvojio sve?Pa on za svoju zemlju nije nista osvojio, zar ne?Njegova zemlja je Hrvatska, valjda ne smatars SFRJ, od koje ste tako silno zeleli da se otcepite, njegovom zemljom?Za razliku od njega pogledaj sta su osvojili Djordjevic, Danilovic, Divac, Bodiroga...
Odkud ti znas kakva bi prica bila da su oni igrali za Srbiju?Ko bi uopste njih zeleo?Kakve bi bile vase price da ste dominirali svetskom kosarkom kao mi u drugoj polovini 90-ih i pocetkom 2000-ih?Ne bi trebalo da ti bude zao sto je Vimbldon najveci turnir i sto ga Djokovic nije osvojio...I ovo sto je osvojio do sad dovoljno je da bude ispred Ivanisevica, a osvajace jos trofeje jos mnogo godina...

FeboZg

pre 13 godina

.Brojke govore, pogledajte cinjenice...Budite malo realniji, ubise vas kompleksi...
(Partizan iznad svih!, 8. jul 2010 00:38)

Nas ubili komplexi??Pa ti si fakat smiješan momak..u čemu ??U tenisu??Pa samo jedna ulica u Splitu ima 4 igrača vrhunska koji su bili u top 10 i obilježili svjetski tenis..a grad ima 200 000 stanovnika...država Hrvatska 4 mil??!!!Pa pogledaj velesile oko nas..SAD,ESP,AUSTR,ŠVED..kakvu imaju infrastrukturu i uvjete i koliko ulažu u tenis..a mi?Mi smo doavno na svjetskoj tensikoj karti svijeta..vas je tu doveo Nole..koji je mlađi ali još uvijek nema karizmu kao Goran..kad se karijera svede kraju možemo lamentirati do sutra..Mi ćemo UVIJEK IMATI KAO ŠTO SMO I IMALI IGRAČA U TOP 10..a za vas nisam baš siguran..vama komšijama sve počinje kad vama paše..rat vam je počeo 95 i 99-te..tenis 2003..Pa mi imamo tesni turnir 21 godinu u Umagu..vaš trener je HRVAT..i ti meni pričaš o komplexima???Za čime??Goran je svoje ime upisao u anale svjetskog tenisa..ima jedinstven personality i karizmu..bio je omiljen svugdje u svijetu osim u srbiji..i ti meni pričaš o komplexima..Pa evo ako nisi u toku a nisi..Danas Goran igra egzibiciju sa McEnroem na stradunu u Dubrovniku..okreni u 17 45 na Eurosport pa vidi ko je ko..i lječi komplexe...

feeder

pre 13 godina

Doista je začuđujuće što sve čovjek može pročitati od zapjenjenih i potpuno neobjektivnih navijača s obje strane.
Evo jedan tip tvrdi kako je Novak bolji jer je osvajao turnire na svim podlogama.Koji je to turnir na travi osvojio Novak?Da se čovjek malo informirao saznao bi da je baš Goran jedan od rijetkih tenisača koji je osvajao turnire na baš svim podlogama.
Realno gledajući za pretpostaviti je da će Novakova karijera kad se podvuče crta biti veća od Goranove jer on ima još dosta za odigrati.
Svako ima svoje gledište što je važnije.Slažem se da su svi Grand Slamovi teoretski jednako vrijedni no zna se neko nepisano pravilo po kojem je Wimbledom kategorija za sebe,pa onda ide RG,US Open pa AUS Open.
Stoga prestanite ljudi mlatiti praznu slamu.Obojica su veliki igrači;svako u svoje doba.No treba reći i da se nečiji tenis ne može sastojati od jednog igrača a realno gledajući Novak je jedini ozbiljniji tenisač u povijesti Srbije(samo nemojte spminjati Živojinovića).
U nadi da će Splitski dvoboj proteći u korektnoj borbi neka pobijedi bolji.

mate_hr

pre 13 godina

Naravno da nije bitno tko je što po nacionalnosti i skroz je ok da čovjek igra za zemlju u kojoj je odrastao i živi.
Isto tako izvlacti Ivaniševiću što je rekao a ne gledati kontekst vremena i događanja nije uredu i stavljati mu etikete onoga što nije.
Vezano za agresiju pogledaj na ovom istom portalu vijest pod ratni zlocini - vukovar, slobodno možeš ostaviti koji komentar.

Ovo da je Đoković kompletniji igrač od Ivaniševića sa obzirom na podloge se slažem. Za sad je Ivanišević osvojio više turnira, wimbledon te igrao još tri finala(sampras, agasi). Kad ga Đoković prestigne biti će bolji po tom pitanju, mlad je i ima šanse, samo da ga zdravlje posluži.

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@darko_trebinje
Burazeru, svaka cast, objasnio si bolje od mene, ovo u vezi Vimbldona...To je bila poenta.Sto se tice Djokovica, Hrvati tvrde da je on izjavio u Slobodnoj Dalmaciji da mu je majka Hrvatica, a otac Crnogorac...Ljubiciu je, koliko sam ja cuo, majka Muslimanka.

mate_hr

pre 13 godina

Đoković nije hrvat nego je srbin, to nitko ne osporava. Samo po nekim informacijama koje kruže mu je majka hrvatica, što ga u nikojem slučaju ne pravi hrvatom jer je čovjek ono za što se opredijeli.
Ali onda uopće govoriti protiv hrvata, ili srba u drugom slučaju je bespredmetno. Tipa mi smo srbi bolji ili hrvati, pod to ne mislim u nekom sportskom smislu nego tu pojedinci postavljaju teze od narodima i broje se krvna zrnaca. Postovi tipa vi srbi/hrvati ste kopleksaši, a pola reprezentativaca u puno sportova nam je iz miješanih brakova, naravno veći postotak je takvih u hrvatskoj.
Nego da se vratimo Đokoviću i Ivaniševiću, ono što sam rekao je da je Doković kompletniji igrač vezano za podloge nego Ivanišević. Možda i osvoji više turnira, a možda za godinu danan prekine karijeru, čudan je život. Pogledajte što se Ancicu dogodilo.
Po trenutnim rezultatima je Ivanišević bolji, a Đoković ima veliku šansu da ga stigne. Sve ovo drugo su teoretiziranja. Kad Đoković završi karijeru onda bi se mogla napraviti analiza tko je ostavio više u teniskom svijetu, do tada su te usporedbe samo za svađanje napaljenih navijaca. A čak i kada završi karijeru svi neće imati isto mišljene.
Za usporedbu, na pitanje tko je najveći košarkaš sa ovih prostora. Petrovic, kukoc, divac, bodiroga, krešic, dalipagic. Ja vjerujem da bi se i oko toga podijelili.

FeboZg

pre 13 godina

Za usporedbu, na pitanje tko je najveći košarkaš sa ovih prostora. Petrovic, kukoc, divac, bodiroga, krešic, dalipagic. Ja vjerujem da bi se i oko toga podijelili.
(mate_hr, 8. jul 2010 10:09)

Vjerujem da bi se podjelili oko toga..jer bi komšije zasigurno tvrdile do smrti da je Sale Đorđević i kićanović npr bolji igrači od Dražena ,Kreše i Tonija.. cijeli svijet zna da su njih trojca NAJBOLJI I NAJVEĆI IGRAČI !!!Dali oko toga ima spora možda?

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@FeboZg
Ubise vas kompleksi, jer znate da ma koliko "velikih" tenisera imali, svaki je manji od Djokovica!Jednostavno ponovicu ti opet, cinjenice, brojke...Leci komplekse, sinko!I da, ne pada mi napamet da gledam bilo kakve "egzibicje"...
Drugo, koji to zna da su ta trojica najbolji igraci sveta ili sta vec...?Naravno da je Kicanovic (pisi njegovo ime velikim slovom) veci od njih i najveci igrac SFRJ!
@feeder
Ako si mislio na mene...Ja nisam rekao da je osvojio turnire na svim podlogama, nego da je vec sad igrao 1/2 finale RG i AO, sto Ivanisevic nikad nije!Apsolutno se ne slazem sa tom tvrdnjom o Vimbldonu i ostalim GS-ovima, svi su oni u istom rangu, samo su nijanse u pitanju!A drgo Vimbldon je specifican zbog podloge, koja odgovara serverima i samo je njega i mogao da osvoji Ivanisevic!

darko_trebinje

pre 13 godina

@FeboZg
Kad bi malo razmisljao nikad ne bi napisao tako nesto o covjeku koji nije medju zivima i koji je tragicno stradao kao Boban Jankovic i stvarno treba da te bude sramota kad si u stanju da napises tako nesto,a to ko je najveci kosarkas sa ovih prostora mozemo da polemisemo do sutra i to je tek prica za analizu,ali sigurno je da je Drazen mlad umro da bi dokazao da je najbolji,ako mislis da je Kukoc samo zato sto je osvajao silne trofeje sa Bullsima onda opet grijesis jer treba zahvaliti Dzordanu za to,a to sto je bio najbolji sesti igrac ne vidim kao neki veliki uspijeh,jer za razliku od nekih Srba nikad nije igrao na All star mecu i na kraju ne vidim po cemu je Kreso bolji od Kice,Koraca i ostalih....kazem ti ti u klin mi u plocu i tako do sutra....a za ovog sto kaze da Djokovic nije osvajao turnir na travi ispravka jeste Queens u dublu jer ako se ne varam i dubl se racuna u teniske kategorije...I pitanje za ove sto tvrde da je Wimbledon veci turnir od ostalih,zasto pobjeda na Wimbledonu nosi isto poena (2000) kao i na RG,AO i UO?