Kuzmanović: "Zvezda mi je sve"

Reprezentativac Srbije Zdravko Kuzmanović rekao je u intervjuu za ’Sportski žurnal’ da je našoj selekciji nedostajalo sreće u Južnoj Africi.

Izvor: B92, Sportski žurnal
Pošaljite komentar
  1. Dajte ljudi sta ste navalili sa tim rukometom, pa ono je bio klasican odbojkaski blok.
    (djidji, 7. jul 2010 14:05)

    # Link komentara

  2. 9. Pantelic - izbrisan iz anala srpskog fudbala tako da se ne racuna
    (bole, 7. jul 2010 13:58)

    # Link komentara

  3. (realno, 6. jul 2010 17:14)

    Izvini ...samo da te ispravim.. Lose si razumeo...
    Vise zastupljeni u odnosu na danasnji sastav...
    ne u odnosu na Zvezdu..
    Ne zanima me kao Vas.. ko je iz Partizana ko iz Zvezde ili Vojvodine..
    Samo sam konstatovao da kad su bili vise zastupljeni(ne u odnosu na ostale) da smo imali bolji rezultat..
    A to da je neko imao potrebu da gura Milosevica, Vujacica , Jokanovica, Pandurovica (Kralja) i posebno Mijatovica je glupost .. Pogledaj njihove karijere (Naravno da postujem i tadasnje igrace Zvezde) .. Ali da se nesto razumemo..
    Oni su bar odigrali neki mec za Zvezdu..
    A ovaj simpaticni Svajcarac Srpskog porekla je (koga ja izuzetno cenim kao igraca , a posebno sto se odlucio da igra za nas -kapa dole za to) .. nije video Zvezdin stadion dok nije poceo da igra za Reprezentaciju , on je nasao da nas zavadja ovde, svojim nacinom da opravda sebe to sto je odredjen broj ljudi malo ljut na njega zbog namernog igranja rukom.. Koliko smo mi naivan narod..
    A tek koliko sad ga manje cenim, zbog toga sto na taj nacin pokusava da se dodvori ljudima.. nebitno i da je rekao Partizan.. isto mislim.. Jako glup nacin da nepotrebno pravdas sebe.. sto to nije rekao kad je ulazio u nac.sastav..nego bas sad nakon onoga na SP-u ..razmislite malo!?
    (Nesvrstan, 7. jul 2010 09:25)

    # Link komentara

  4. Sasvim ocekivano, Zvezda je najveci rukometni klub na ovim prostorima.
    (Milan, 5. jul 2010 14:58)
    Zvezda je najveci rukometni i najveci fudbalski klub na ovim prostorima.
    (Philippe Gilbert, 6. jul 2010 23:27)

    # Link komentara

  5. Ko kaze da su '98 bili vise zastupljeni igraci partizana. To sto je santrac grobar, pokusavao da ih nezasluzeno gura to je druga stvar. Ali zna se da su tu reprezentaciju nosili Piksi, Jugovic, Dejo i Mihajlovic. (a bili su tu od zvezdasa i: Lekovic, Djorovic, Stankovic, Ognjenovic i Kovacevic) Zvezdasa je sve ukupno bilo 9, a grobara 8 u tadasnjoj repki na sp...tako da nemojte da pricate gluposti.
    (realno, 6. jul 2010 17:14)

    # Link komentara

  6. ko zna Laneta,zna da mu je najveca zelja u zivotu da zaigra za Zvezdu i da je bio na probi,da nisu potpisali ugovor sa njim,a da je njemu to jako tesko palo,sto i sam istice ponekad kada ga pitaju za Zvezdu...
    (bbbbbbb, 6. jul 2010 15:01)

    # Link komentara

  7. (branko, 6. jul 2010 11:24)

    Zato smo i tako uspesni u fudbalu..
    Kad su bili vise zastupljeni igraci Partizana(primer 1998):
    Mijat, Jokan , Vujacic, Pandurovic, Brnovic, Milosevic.. Prosli smo grupnu fazu..
    (Nesvrstan, 6. jul 2010 13:45)

    # Link komentara

  8. vi blizanci sto prisvajate krasica, on je vojvodinas. a i ne ne znam sto se prepucavate kad su u kvalifikacijama, gde smo igrali kako valja, nasi glavni igraci bili bivsi igraci vose. Ako ce vam biti lakse na dusi, stavite ne preoporucujem, ali to cinjenice nece da promeni.
    (ovo-ono, 6. jul 2010 12:04)

    # Link komentara

  9. Hahaha, evo ga jos jedan Milicic...Zvezda mi je sve, ali sticajem okolnosti da nisu mogli da me plate koliko ja zelim, ipak cu je voleti izdaleka.
    (ne, nemoj mi prici, 6. jul 2010 11:32)

    # Link komentara

  10. Pa normalno je da su najbolji igraci iz reprezentacije(osim naravno Pantelica i Milijasa) bivsi zvezdini igraci...vidite samo R.Petrovica protiv Nemacke, decko za 15 min nije video loptu i leteo ko muva bez glave.

    P.S. takodje i pohvale za igrace Vojvodine
    (branko, 6. jul 2010 11:24)

    # Link komentara

  11. A dobra ti je fora, da se opravdas za ono sto si nam napravio na SP-u ..
    Nego, nas zanima ..ko ti je "prodao" taj fazon ..
    Verovatno, neko ko zna koliko smo naivan i na gluposti napaljen narod..
    (Hocu rezultate, 6. jul 2010 11:03)

    # Link komentara

  12. •Za Zvezdu navijaju Svi...
    Za Partizan samo Odabrani..
    :D :D :D
    Postujem kvanitet.. ali kvalitet je bitniji..
    Ko je realan i pametan, razumece sta je u poslednje vreme kvalitetnije gledati ..

    Nije mi teško da razumem zašto ti je kvalitet bitniji, pošto očigledno nemate kvantitet niti u titulama niti u navijačima a kvalitet svake godine pokazujete u Evropi kao i mi. Ajde molim te
    (urgh, 6. jul 2010 10:44)

    # Link komentara

  13. Ajde cuti.
    Pomesana osecanja...ma nemoj.Jedino osecanje koje trebas imati je stid,jer si direktno svojom gluposcu progurao Ganu u sledeci krug.Da li bi u Stutgatru tako nesto uradio?Ne bi,zato sto bi leteo na klupu...ma na tribine do kraja sezone.Ali u repki Srbije si bio nagradjen pa si startovao u sledecem mecu.
    I niste vi za "velika dela".Tu pricu prodajte vasim novinarima.Tim koji ne pobedi sa pola gasa Ganu i Australiju nema sta da trazi na prvenstvu.Pusti me prica da danas svi igraju fudbal.Vi ste ocigledan primer da to nije istina.
    Ma stidite se svi redom.
    (Babin_zub, 6. jul 2010 09:57)

    # Link komentara

  14. Brkic, Kacar, Krasic, Jovanovic, MRdja VOJVODINA!!!
    (VOJVODINA NOVI SAD, 6. jul 2010 09:32)

    # Link komentara

  15. meni je on dao autogram na dresu zvezde
    (milos, 6. jul 2010 09:10)

    # Link komentara

  16. NIKO TI NIJE KRIV
    (KIZA KROJF, 6. jul 2010 08:36)

    # Link komentara

  17. 7 KRASIC
    (aca 1989, 6. jul 2010 01:02)

    Edukuj se malo bato, Krasić je Grobar.
    (Realno, 6. jul 2010 08:16)

    # Link komentara

  18. Zato si i odigrao rukom ...
    (Kantona, 6. jul 2010 07:18)

    # Link komentara

  19. (misa, 5. jul 2010 20:18)

    U kojim tom ostalim sportovima zvezda ima reprezentativce? Vaterpolu?
    Mi bar ne kazemo "prosli smo tako na SP zbog puno zvezdasa u timu",a vi to redovno pricate ako slucajno izgubimo neku utakmicu u kosarci ili vaterpolu.Mrznja,mrznja i samo mrznja- to ste vi delije.
    (pera, 6. jul 2010 03:39)

    # Link komentara

  20. "Daj koji dinar batice !!"
    (ReaL oNE, 6. jul 2010 03:11)

    # Link komentara

  21. Za Zvezdu navijaju Svi...
    Za Partizan samo Odabrani..
    :D :D :D
    Postujem kvanitet.. ali kvalitet je bitniji..
    Ko je realan i pametan, razumece sta je u poslednje vreme kvalitetnije gledati ..
    (Dzamburu 'n Koma, 6. jul 2010 01:53)

    # Link komentara

  22. Uzas.....
    (ofk beograd, 6. jul 2010 01:14)

    # Link komentara

  23. 1 STOJKOVIC
    2 NINKOV
    3 LUKOVIC
    4 IVANOVIC
    5 VIDIC
    6 N.KOVACEVIC
    7 KRASIC
    8 JOVANOVIC
    9 PANTELIC
    10 KUZMANOVIC
    11 MRDJA
    TRENER
    SLAVOLJUB MUSLIN
    SRBIJA DO TOKIJA:)
    (aca 1989, 6. jul 2010 01:02)

    # Link komentara

  24. bravo srbine, ako ste udarili kajlu karadzicu i anticu, sve je u redu...
    (mlbrnsrb, 6. jul 2010 00:43)

    # Link komentara

  25. Zdravko će biti nosilac igre nase reprezentacije na sredini terena,zajedno sa Dekijem i Ninkovićem,u novim kfalifikacijama.Ovo da je Zvezdaš i nije neka novost,75% Srba navija za Zvezdu.
    (Milovan, 5. jul 2010 23:56)

    # Link komentara

  26. Jedino fudbaleri Zvezde i oni koji navijaju za Zvezdu nesto vrede u fudbalskom svetu. Oni crno-beli nista! Da su crni i beli cinili reprezentaciju na svakoj utakmici SP bi gubili sa po 3-0 minimum
    (moka, 5. jul 2010 23:21)

    # Link komentara

  27. Momak odrastao u inostranstvu,a tamo niko nije cuo za Partizan.Svi su culi za svetskog i evropskog sampiona,najveci brend Srbije i najbolje navijace na svetu.Sta cu ja ako vam je krivo?Jedino,da vas covek zali sto ste toliko zavidni.
    (Shone, 5. jul 2010 23:15)

    # Link komentara

  28. Zvezda je Zivot,sve drugo su sitnice...Pa,koliko GROBARA ima u reprezentaciji?Zna se koji je klub san svih fudbalera...
    (Samo jedna je Zvezda, 5. jul 2010 22:36)

    # Link komentara

  29. Ako vam je Zvezda ZIVOT (kakva glupost!!!) nije ni cudo da vam ne ide u poslednje vreme. Kako se klubovi gase da li to znaci da ste i vi sve skloniji samoubistvu?
    (Dusan, 5. jul 2010 22:23)

    # Link komentara

  30. Decko ovo nisi smeo da im kazes. Sada ce te omrznuti kao Dejana Stankovica i Marka Pantelica zajedno.
    (posmatrac iz daleka, 5. jul 2010 21:55)

    # Link komentara

  31. Svko ima svoju muku!
    (mister no, 5. jul 2010 21:42)

    # Link komentara

  32. To isto je rekao i Subotic, dok je Jovanovic, pa i Krasic nagovestili da im je Zvezda u srcu.
    ZVEZDA JE SRBIJA - SRBIJA JE ZVEZDA!!
    (Lignjoslav, 5. jul 2010 21:11)

    # Link komentara

  33. Ovo ti Tole neće nikad oprostiti."beš ruku na svetskom...al ovo.....?.....
    (MARAKANA ROĐACI, 5. jul 2010 20:28)

    # Link komentara

  34. Grobari se ponovo javljaju!!!
    A imaju cak dva igraca u reprezentaciji!!! Sedite kuci i gledajte kosarku, samo jos tu imate reprezentativce. U ostalim sportovima Zvezda,Vojvodina,Ofk(u fudbalu)
    NEMA VAS NIGDE BRE!!!
    (misa, 5. jul 2010 20:18)

    # Link komentara

  35. ovaj decko je direktan krivac sto u treci mec protiv australije nismo usli sa 4 boda, i mirno igrali na neresen ishod i plasman dalje .. dakle nije plasman izgubljen protiv australije, nego protiv gane, i to iskljucivo zbog ovog decka.
    (srdjan, 5. jul 2010 20:17)

    # Link komentara

  36. Jos jedan clan Rukometnog kluba C. Zvezda.
    (Shomi81, 5. jul 2010 19:38)

    # Link komentara

  37. Majstore, dace Bog da bar jednu sezonu odigras za nasu Zvezdu. Onako za svoju i nasu dusu. … Tvoje Delije
    (sasa mitrovic, 5. jul 2010 19:36)

    # Link komentara

  38. Majstore, u redu je za onaj penal...
    (harmonajzer, 5. jul 2010 18:45)

    # Link komentara

  39. Čekaj bre Kuzmo misliš na FK Sećanja Bari-Tokio pošalji poruku na 2234!? Jesi na njih mislio...
    (Drug Jataganac, 5. jul 2010 18:10)

    # Link komentara

  40. znaci zbog toga si igrao rukom protiv "ganaca" :)))
    (grobar, 5. jul 2010 17:34)

    # Link komentara

  41. Moje iskreno saucesce.
    (Kormoran, 5. jul 2010 17:14)

    # Link komentara

  42. RK ili FK?
    (Gagileo, 5. jul 2010 17:11)

    # Link komentara

  43. Ovakav `igrac` i ne moze da navija za neki drugi klub !
    (zolu, 5. jul 2010 17:07)

    # Link komentara

  44. Ako ti je Zvezda sve sto ne dodjes malo da igras za nju i pomognes joj?!
    Samo znate da se razmecete izjavama, u tome ste nenadmasni!
    (Ma ajde begaj..., 5. jul 2010 17:06)

    # Link komentara

  45. Od ove trojice ni pola dobrog golmana i to da se sastave a ništa bolji nije bio ni Božović.
    (Cirkus, 5. jul 2010 16:53)

    # Link komentara

  46. Reče čovek: "...To je za mene i dalje veliki klub..." i navijači komšinice odmah počeše sa busanjem:))) A nisu ni svesni značenja, akcenat je na delu "za mene", a to znači samo jedno: da inače nije!
    (stormwatcher, 5. jul 2010 16:49)

    # Link komentara

  47. Normalno,pametan čovek,kao i 70% u Srbiji.Zna se ko je najveći klub na Balkanu.
    (Bravo care..., 5. jul 2010 16:43)

    # Link komentara

  48. Dodji sto pre u Zvezdu da i mi jednom u derbiju sutiramo penal.
    Poz...
    (fenomen, 5. jul 2010 16:37)

    # Link komentara

  49. E vala neka si igrao rukom i prakticno nas izbacio.
    Zelim ti isto takve uspehe i u klubskom takmicenju.
    (Xpert, 5. jul 2010 16:33)

    # Link komentara

  50. ...Деда у пошти своје паре чека
    Док је кева у реду због млека
    Морам да крадем уређај из кола
    Бар да те гледам на гостовања пола
    Љубави, Звездо, ти си тако слатка
    И због тебе, коса ми је кратка
    Због тебе имам ожиљке по телу
    Теби сам дао своју младост целу...
    (Niksicko pivo, 5. jul 2010 16:32)

    # Link komentara

  51. Bravo Kuzmo delijo. Oprosten ti je penal jer navijas za Zvezdu.
    (Nikola, 5. jul 2010 16:25)

    # Link komentara

  52. A bio mi je simpatican lik...
    (Nikola, 5. jul 2010 16:17)

    # Link komentara

  53. To je za mene i dalje veliki klub, nadam se da će ponovo početi da osvaja titule.....Ahahaaahaahhaha...Ali stvarno,bio bi red...
    (SSSS, 5. jul 2010 15:57)

    # Link komentara

  54. Dobro je.A ja se pribojavao da nije slucajno nas(crno-beli).
    (rasha iz medje, 5. jul 2010 15:47)

    # Link komentara

  55. U to nisam ni sumljao. Aj' sad i ti na odmor od reprezentacije.
    (djordjevic, 5. jul 2010 14:48)
    sumLJao??? :O
    (Utvara, 5. jul 2010 15:44)

    # Link komentara

  56. Pa nije ni cudo onda sto je skrivio penal...
    (hk, 5. jul 2010 15:34)

    # Link komentara

  57. Aj lepo ti ,Dudic i Vidic kod Butulije
    (GrobaR, 5. jul 2010 15:28)

    # Link komentara

  58. Verovatno je mislio na rukometnu sekciju SDCZ
    (Bilo ko, 5. jul 2010 15:28)

    # Link komentara

  59. pa 90% reprezentacije navija za Zvezdu!
    za Kuzmana sam znao...
    ne pevaju oni dzabe ''Crveno Crveno Crveno, Crveno je boja ljubavi :D
    (Nemanjica, 5. jul 2010 15:26)

    # Link komentara

  60. Pa onda butni koju paru voljenom klubu koji propada!!!
    (Dusan, 5. jul 2010 15:25)

    # Link komentara

  61. Dudic, Kuzmanovic, Vidic... nastavite niz Zvezdasa koji vole da igraju rukomet u sesnaestercu :D
    (moje ime, 5. jul 2010 15:24)

    # Link komentara

  62. Bravo, Kuzma!!!!!!!!
    (zvezda zvezda, 5. jul 2010 15:22)

    # Link komentara

  63. Naravno,mejstoreeeeeeeee!!!! Kako je samo ponosno to rekao!!! SVAKA CAST CERE!!!
    (ZVEZDA ZIVOT JEEEEEE!!, 5. jul 2010 15:20)

    # Link komentara

  64. Pa sto ne dodjes da igras u Zvezdu za male pare kad ti je sve,sta ces u Studgartu?
    (Samo pitam, 5. jul 2010 15:20)

    # Link komentara

  65. Pokazali smo ogroman kvalitet osvojivsi poslednje mesto u grupi!
    Kako da budemo pobednici kad od davnina slavimo poraze?! tuga....
    (asd, 5. jul 2010 15:18)

    # Link komentara

  66. mozda navija za zvezdu....al u rukometu
    (djoka, 5. jul 2010 15:15)

    # Link komentara

  67. Taman si za nju. Rukometas, bas sam srecan kad ovo procitah jer bi se razocarao da takav neko navija za Partizan!!!
    (Munja, 5. jul 2010 15:13)

    # Link komentara

  68. "..ZVEZDA ZIVOT JE
    SRCE MOJE JE
    UVEK UZ TEBE
    ZVEZDO VOLIM TE"
    Ziveo ti nama Zdravko pa da ti se jednog dana ispuni zelja
    (red star, 5. jul 2010 15:13)

    # Link komentara

  69. Ima li bre, neko u reprezentaciji da nije Delija???
     (Sale, 5. jul 2010 15:11)

    # Link komentara

  70. Bistar momak...
    A uzori su mu Dudić i Vidić...
    Ma vidi se da imaju nešto zajedničko (duge ruke):)
    (Donato, 5. jul 2010 15:07)

    # Link komentara

  71. Dosad su ga grobari hvalili a od sada ce biti "gori od Milijasa, Stankovica, Zigica, Vidica, Lukovica..."!
     (Zvezda Srbija, 5. jul 2010 15:02)

    # Link komentara

  72. Tipican Gastarbajter a da dodje na jednu prvenstvenu utakmicu u Srbiju rekao bi odo ja brate da gledam trecu ligu Nemacke pusti Zvezdu!
    (Monteri iz Jajca, 5. jul 2010 14:58)

    # Link komentara

  73. Sasvim ocekivano, Zvezda je najveci rukometni klub na ovim prostorima.
    (Milan, 5. jul 2010 14:58)

    # Link komentara

  74. Jasno nam je bilo Kuzma posle one ruke.Ipak moram da te pohvalim ono nemoze svako...
    (Samo Partizan, 5. jul 2010 14:58)

    # Link komentara

  75. Zvezda zivot jeee
    (Vladan, 5. jul 2010 14:57)

    # Link komentara

  76. Car...
    (Marjan, 5. jul 2010 14:55)

    # Link komentara

  77. Zato si i igrao rukom.

    Neko ce reci da sam ostrascen, crno belo obojen, ali ne, samo ram realan. Mislim da ce nam bolje ici kad ovih matorih ne bude bilo za 4 godine u Brazilu (a sto da ne i od ovog sad prvenstva, mislim ako ne budu u formi), Pantelic, Zigic, Stankovic. Vidic nesto trokira u reprezentaciji, cuva se za Mancester kao i Stankovic za Inter. Zigic i Panta su limitirani. Nemam nista protiv da cak i neki drugi zvezdas zauzme njihovo mesto, samo dajte da imamo kvalitet, daj Boze, samo napadaci... nista vise.
    A ti Kuzmanovicu nisi morao nista da kazes, koga briga.
    (realno, 5. jul 2010 14:55)

    # Link komentara

  78. Pa naravno Kuzma je jedan od nas !!!
    (Delija, 5. jul 2010 14:55)

    # Link komentara

  79. ovo ti nije trebalo...
    (MojBratBane, 5. jul 2010 14:50)

    # Link komentara

  80. Niko nije savrsen :p
    (a nisi los decko, 5. jul 2010 14:49)

    # Link komentara

  81. ....Zvezda zivot je srce moje je uvek uz tebe ZVEZDO VOLIM TE!!
    (Joja, 5. jul 2010 14:49)

    # Link komentara

  82. U to nisam ni sumljao. Aj' sad i ti na odmor od reprezentacije.
    (djordjevic, 5. jul 2010 14:48)

    # Link komentara

  83. .....Zvezda zivot je....srce moje je... uvek uz tebe ,Zvezdo volim te....:)
    (Doctor, 5. jul 2010 14:48)

    # Link komentara

  84. Па и није нека вест. Сваки други Србин навија за Звезду тако да их није тешко наћи ни у репрезентацији без обзира што нису играли ни у једном српском клубу!
    (Александар, 5. jul 2010 14:47)

    # Link komentara

  85. Zvezda zivot je ! ! !

    Kakav osecaj a, znas da si deo toga, a svi je i sa strane vole, postuju, mastaju o njoj...

    Nema, procitas ovako nesto i odmah osmeh na lice... Da, to smo mi...
    (G, 5. jul 2010 14:46)

    # Link komentara

  86. Svaka cast legendo i na iskrenosti a i na izboru pravog kluba...
    (soni, 5. jul 2010 14:45)

    # Link komentara

  87. Nije oo nikakva novost,poznato je da su svi ZVEZDASI...xaxaxa...jbg..Najvecisrpski klub...!!!!
    (aleksandar, 5. jul 2010 14:45)

    # Link komentara

  88. Zvezda zivot je, logicno.
    (supporters rs, 5. jul 2010 14:35)