Utorak, 15.06.2010.

09:33

Lučić: "Rešenja ili odlasci"

KK Crvena zvezda u utorak će održati sastanak Upravnog odbora na kome će se razmatrati brojna pitanja u vezi sa funkcionisanjem kluba.

Izvor: MT

Luèiæ: "Rešenja ili odlasci" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

Partizanovac

pre 13 godina

(vlada, 16. jun 2010 10:38)

Vlado, procitaj pazljivo sta si napisao. Ti se malo slazes sa samim sobom (drugi su vam krivi), a posle se malo ne slazes (drugi su bolji). Odluci se, ali za vas je bolje da sto pre shvatite zasto su drugi bolji...

Partizanovac

pre 13 godina

Nazalost, iza nase zvezde niko ne stoji osim nas zvezdasa. Predlazem da se oformi fond za spas zvezde u koju bi svi mi uplatili bar po 1000 dinara jednokratno, a ko moze neka to bude na mesecnoj bazi. Taj novac bi se koristio samo za akcije od sada pa na dalje, a poverioci moraju da oproste dugove zvezdi, posebno ako su to drzavne kompanije i banke. Spasimo Zvezdu, sacuvajmo jedini srpski brend!
(djole, 15. jun 2010 09:51)

Evo, Djole (postujem te, pisem ti ime velikim slovom, ja kao navijac Parizna spreman sam da uplatim u taj Zvezdin (postujem i Zvezdu, pisem joj ime velikim slovom)
fond, ali da odustanete od te glupe fore "jedini srpski brend"...

vasa

pre 13 godina

(vlada, 16. jun 2010 19:35)

Istina boli, a?
Zar Olimpijakos ima manji uticaj u Grckoj od Panetenaikosa, ili Dinamo i Himki u Rusiji od CSK? Rad, rad i samo rad... A inace po godinama sigurno ti meni mozes da budes sin... Jer ja pamtim i Kicu i Praju, i u poslednjih 35 godina jedina institucija u SRPSKOJ kosarci je Partizan...
Dobro, dok se igralo na sljaci pedesetih bila je druga prica...

poverioc

pre 13 godina

Banke i ostali da oproste dugove? A jel mogu onda te iste Banke da "oproste" klijente od štednje kod njih kao onomad Jezda i Dafina? Ja ne opraštam dugove nikakvom JEDINOM SRPSKOM BRENDU, neka nađu način kako da vrate dobijeno, inače će i taj nazovi JEDINI da postane BIVŠI...stamota!

vlada

pre 13 godina

Ima u Grckoj (Panetenaikos, 8 poslednjih), pa u Rusiji (CSK, 8 poslednjih), u Izraelu (Makabi, cak 17 uzastopnih dok ga ove godine nisu skinuli)… Dakle, ne lupaj gluposti… Tako rade NAJVECI evropski klubovi… Titule se osvajaju radom i kvalitetom ekipe…
(vasa, 16. jun 2010 15:14)

Vaso sine,verovatno mi mozes po godinama biti sin,jer reci nekom da lupa samo zbog toga sto se sa njim ne slazes,moze da kaze samo ostrasceni i nevaspitani klinac,koji se juce ispiljio i koji pamti samo zadnjih desetak godina.

E vidis,ja pamtim mnogo duze,mogao bih da ti objasnim kako sve to funkcionise i u Grckoj,i u Rusiji i u Izraelu,ali nema potrebe,jer ti to verovatno ne bi shvatio tj. ne bi hteo da shvatis.

A to sto poistovecujes sisteme rada i stanje stvari u Grckoj,Rusiji, Izraelu,sa sistemom u Srbiji,govori o tvom velikom znanju tj. neznanju.

Pozdrav

марко

pre 13 godina

Poenta je sto oni mogu da daju samo SVOJE pare a ne drzavne. Vrhunski sport je biznis. Ukoliko ne mozes da pravis pare, zatvori radnju. Tako je svuda u svetu. Drzava treba da finansira skolski sport a ostali nek prave pare ili katanac.

Остатак коментара је био јако конфузан, али ово је суштина. Нико нема право да арчи туђе паре. Па да се зове не знам како. Цијелој гарнитури која је довела довде забранити да се петља у спорт. Ако неко може да рехабилитује клуб, нека то уради. ако не, ликвиирати предузеће. Они којима у клубу требају прави звездаши, а не прави руководиоци, само показују да не контају у чему је проблем. Желим звезди сву срећу у промјенама, али иначе нема шансе.

vasa

pre 13 godina

Deveta uzastopna titula?????
To zvuci jako regularno,zar ne?
Hajde,nadji mi jos samo jednu normalnu zemlju,gde je 9 godina jedan te isti prvak?
Nemojte da smo deca.
(vlada, 16. jun 2010 10:38)

Ima u Grckoj (Panetenaikos, 8 poslednjih), pa u Rusiji (CSK, 8 poslednjih), u Izraelu (Makabi, cak 17 uzastopnih dok ga ove godine nisu skinuli)… Dakle, ne lupaj gluposti… Tako rade NAJVECI evropski klubovi… Titule se osvajaju radom i kvalitetom ekipe…

nikolica

pre 13 godina

(vlada, 16. jun 2010 10:38)

Slazem se sa tobom skoro u svemu a sto se tice 9 uzastopnih titula samo pogledaj Grcku i Panatinaikos-zar mislis da Olympijakos ima mnogo manji uticaj u Grckoj kosarci od Panatinaikosa, pogledaj Izrael i Makabi, pogledaj Rusiju i CSK (meni licno najidenticnija situacija kao nasa)...mislis da svi ti klubovi uzimaju titule jer imaju ljude u savezima, jer imaju jak lobi...Presudna uloga u osvajanju titula toliki niz godina je samo kvalitet i rad, pa Partizan je mogo od ovih 8 da namesti 4-5 titule, sta je sa ostalim titulama?
Onog trenutka kada velika vecina Zvezdasa prestane da krivi sve ostale za svoj neuspeh i krenete sa podrskom kluba koja je u ovakvoj situaciji neophodna i krenete da naporno radite, pa prodjete kroz sve razvojne faze (koje je Partizan proso u Euroleague, setimo se bilo je i -30) postacete ozbiljan i cenjen klub ne samo u zemlji vec i sire. Ja vam iskreno zelim sve najbolje i da derbi ponovo bude pravi jer to je nasa sportska svetinja koju su nazalost neki ljudi oskrnavili.

Sto se tice privatizacije to je idealan plan za razvoj Srpske kosarke i sporta uopste ali do toga nece doci u skorije vreme, bar dok se ne zavrsi proces tranzicije pre svega privrede...

vlada

pre 13 godina

O kom ti jedinom srpskom brendu govoriš?
Kako već i vrapci na grani znaju, jedini srpski brend igra godinama Evroligu, trenutno je četvrti tim Evrope, osvaja više uzastopnih titula regionalne lige, a trenutno juriša prema devetoj uzastopnoj nacionalnoj tituli
(Bagg, 15. jun 2010 12:01)

Bravo momak,upravo si skocio sam sebi u usta.

Deveta uzastopna titula?????
To zvuci jako regularno,zar ne?
Hajde,nadji mi jos samo jednu normalnu zemlju,gde je 9 godina jedan te isti prvak?
Nemojte da smo deca.

Cinjenica je da je u zadnjih 15-ak godina Zvezda bila Meka za mesetare,da je posluzila kao sredstvo za lako i veliko bogacenje pojedinca.

Zasto je to dozvoljeno?
Dozvoljeno je iz tog razloga,jer uz klub nisu bili istaknuti zvezdasi,ljudi od autoriteta(kao u Partizanu).

Pazite sad imena,Divac,Danilovic,Paspalj,Vujosevic,Todoric,tu je negde uvek bio i Djordjevic...
Ej bre,to su ljudi koji su osvojili sve sto se moglo osvojiti,ljudi od autoriteta,postovani u celom svetu.
Koja politika i politicar,koji mesetar sme da udari na njih?
Kako onda da dodje do muljanja i zloupotreba?

Zato je Partizan jak,ali ne u tolikoj meri da 9 puta uzastopno osvaja krunu.

Ali,kada imate iza kluba takva imena,naravno da ce i sudijska organizacija biti naklonjena,KSS i ostale strukture vlasti u kosarkaskom,ali i u svakom drugom smislu.

Kada klub budu preuzeli istaknuti zvezdasi,sportisti,kada se budu doveli pravi ljudi za menadzment,kada klubu nece smeti ni da primirisu politika i politicari,e onda se necemu i mozemo nadati.
Do tad,mrka kapa.

Jedini spas je (prava)privatizacija,da klub uzme neko kome ce biti interes jaka Zvezda,da ce od takve Zvezde moci da ostvari i profit i sopstvenu afirmaciju(pa i u sportskom smislu),na kraju,ko je cuo za Abramovica pre Celsija,Laportu pre Barselone itd.

Dakle,privatizacija i samo privatizacija,ali iskljucivo spanski model,gde ce kandidat za predsednika morati da polozi depozit tj. kauciju za slucaj da klub vodi u pogresnom smeru,da pravi dugove i sl.

Pogledajte FK i KK Crvenu Zvezdu.Razni likovi vodili klub,napravili silne(nepojmive) dugove,otisli i nikom nista.Nit kome odgovaraju,nit drzavu briga ko je,sta i kako radio,dal je bilo kradje(a bilo je)...sve su to decije bolesti u ostatku evrope davno prelezane.

Veliki sam i stari zvezdas,ali ljudima u KK Partizan skidam kapu sto su uspeli da se odbrane od kojekakvih hijena i mesetara,rezultati Partizana u evropskim takmicenjima sa mizernim budzetom su zaista za svaku pohvalu.

Medjutim,ono sto vazi za Zvezdu,vazi tek za Partizan,jer je mnogo vece ime u kosarkaskom svetu,da kazem brend(kao sto je Zvezda u fudbalskom).

Znaci,prava privatizacija,ponavljam,iskljucivo spanski model,jer tako se stiti interes kluba.Pa gospodo,ako ste sposobni da postizete dobre sportske rezultate i usput ostvarujete profit za sebe,izvolte,dobrodosli ste.

Tnab Ejaz

pre 13 godina

"Ko zadnji izadje neka ugasi svjetlo" i "A onda je mrmot zavio cokoladu" ili tako nekako, su dva najdebilnija komentara koji se ponavljaju ovdje iz dana u dan. Ako nemate napisati nesto svoje, ne pisite ni te gluposti, ko boga vas molim.
(Pjanovic, 15. jun 2010 15:38)

Ma da i onda je mrmot zavio cokoladu...
Ajde ako budes poslednji ugasi svetlo molim te.

nikolica

pre 13 godina

Prvo bih zeleo da napomenem da Zvezdi zelim da izadje iz krize i da konacno nas derbi bude derbi u pravom smislu te reci.
Braco, Grobari mozemo mi da likujemo koliko god hocemo ali pravog derbija bez jake Zvezde NIKAD nece biti.Mogu Hemofarm, FMP i svi ostali da budu mnogo jaci od Zvezde ali jednostavno Partizan i Zvezda su klubovi koji su nastali u isto vreme od pocetka bili najljuci rivali i ja kao grobar kazem da je nama jedini derbi sa Crvenom Zvezdom jer jednostavno to je tako.
Meni samo nisu jasni ovi koji smatraju da je Partizan unistio Zvezdu, krive Divca, Danilovica, Sostara... Zvezdasi shvatite vas problem je sto su vase predhodne uprave pravile kardinalne greske, zaduzivali se bez pokrica jednostavno upropastili su Zvezdu...Pa taj dug od 12.000.000 nisu napravili Divac, Sostar i ostali koje ovde okrivljujete, to je delo vase uprave. Pa samo pogledajte kolike su plate igraca u kosarci, koliki je budzet za godinu dana, kolika su obestecenja...pa u fudbalu vam je dug valjda oko 20.000.000 a samo svi znamo koliko je fudbal placeniji sport, pa 2-3 transfera u nasem fudbalu vrede ko ceo budzet u kosarci...Stavite samo to na vagu i videcete koliko se puno kralo u KK.C.Zvezda.
Ne mogu da shvatim ni ove koji smatraju da su 2 blokade Keselja (ciste blokade da se razumemo) koje su svirane kao faul odlucile polufinalnu seriju, da su te 2 greske upropastile Zvezdu. Jenostavno vasi problemi datiraju od mnogo ranije i doveli su do alarmantne situacije u klubu.
Svaka cast Laletu Lucicu, da je srece da ste imali nekog slicnog coveka na nekoj funkciji i ranije pa da se ovako bori za klup umesto razlicitih finansijera, sponzora, PRIJATELJA KLUBA koji su pare klubu davali na kamatu, obogacivali se na racun Zvezde a satro su veliki Zvezdasi. VAS SU UPROPASTILI TI VASI VELIKI ZVEZDASI I NIKO DRUGI.Veoma je losa situacija u KK.C.Zvezda, cak i da se Lale izbori sa svim dugovima pitanje je koliko bi Zvezda imala para da se pojaca, koji bi igraci dosli u Zvezdu posle svega...U Partizanu nema para ali se ti igraci posle mnoooogo bolje prodaju(pre svega stranci) zato i dolaze u Partizan, da se probiju i uzmu veliki lovu.
Zvezdasi iskreno vam zelim da se stabilizujete, da Lale uspe da vrati klub na jedan vrhunski nivo, da sa uspehom predstavljate pre svega vas klub a time i Srpsku kosarku i da odigramo jos mnogo pravih derbija pa neka bolji pobedi.
Bez neke zle namere, niti namere da nekog vredjam smatram (a verujem da tako misli vecina koja se bar malo razume u ekonomiju i sport) da u ovakvoj situaciji Zvezda moze da se stane na stabilne noge tek za 7-8 godina osim ukoliko ne dodje neki ekstra sponzor ( u sta licno ne verujem) ili se ne donese Zakon o privatizaciji u sportu (licno sam protiv prodaje nasih klubova pre svega nasim bogatasima jer znamo kako su se privatizacije kod nas odvijale) i Zvezdu kupi sto bi Lale reko Abramovic ili njemu slicni pa uradi ono sto je Abramovic uradio sa Celzijem.

Puno pozdrava svim ljubiteljima kosarke u Srbiji...

Bobi

pre 13 godina

Prosto je neverovatno sta sve ljudi pisu. Za manjak od 12 evra u KK Crvena Zvezda krivi su Tadic, Sostar, Divac, Dacic. Plaseci se jake zvezde, ucinili su sve da je u tome sprece. I sve to u zemlji u kojoj je Zvezda stub srpstva i gde 90% ljudi navija za Zvezdu. Zasto bi bilo ko “gurao” Partizan a ne Zvezdu? Zar nisu neki od najvecih tajkuna (Miskovic, Drakulic, Vucicevic) bili bas u Zvezdi? Zar je Dacic mocniji od Sutanovca? Djilas je takodje vrlo mocan zvezdas, tu je i Sapic. Poenta je sto oni mogu da daju samo SVOJE pare a ne drzavne. Vrhunski sport je biznis. Ukoliko ne mozes da pravis pare, zatvori radnju. Tako je svuda u svetu. Drzava treba da finansira skolski sport a ostali nek prave pare ili katanac.

gravedigger

pre 13 godina

(Miki, 15. jun 2010 12:49)
pa miki nema vise stare juge i da se trpa u sd cz, vas raspad je poceo sa raspadom sfrj!!!!!a sto kukas na sudije ,mozes samo da kukas, go gubi ima pravo da se ljuti!!

Ben 10

pre 13 godina

Kad se setim koliko je novca iz "raznih" fondova uslo u KKCZ poslednjih 20 godina, i koji su sve ljudi bili na njenom celu i u UO zapitam se ...DOKLE VISE, KAKO VAS NIJE SRAMOTA, VREDJATE INTELIGENCIJU SVAKOG PROSECNO INTELIGENTNOG GRADJANINA!
Za sve su vam krivi uvek neki drugi, najcesce iz komsiluka! Kad ne bi bili zaslepljeni sopstvenom samoljubivoscu, shvatili bi da vam je poslednji oszbiljan igrac Z Radovic, poslednji ozbiljan trener Lale, i poslednji ozbiljan rukovodilac i kosarkaski vizionar pokojni Nebojsa Popovic. Da li je ovo dovoljno za epitet "veliki klub"? Zasto bi vam se posle svega pomagalo? Ukoliko postoji neki biznismen sa interesom da ulozi, ja to podrzavam, ali budite svesni da ste ih VI vasim dugogodisnjim radom uspesno RASTERALI. Nije kriv klub iz komsiluka sto ima sistem, ni klub iz predgradja sto ima sposobne ljude, ni klub iz Vrsca sto ima sve ... Svi su oni to zasluzili svojim radom. E onda dolaze i protekcije, a o njima radije ne bih, jer bi vi i pored toga sto ste najvece "narikace" nase kosarke u toj prici bili iznenadjujuce visoko kotirani. Svake godine ista prica - pomozite maloj i potlacenoj Zvezdi, najvecem Srpskom sportskom brendu. Neka vas je sramota, zivite u dalekoj proslosti, na lovorikama FKCZ od pre 20 godina, i ne vidite da ste za sve samo vi krivi!!!
G Lucicu, duboko postovanje za sve sto ste radili i sto i dalje radite ... bojim se da nemate sa kim da ostvarite ono sto SAMO Vi u tom taboru zasluzujete (ne racunajuci igrace)!
Ponovicu STIDITE SE SVI KOJI MISLITE DA JE NEKO DRUGI KRIV !!!

Pjanovic

pre 13 godina

"Ko zadnji izadje neka ugasi svjetlo" i "A onda je mrmot zavio cokoladu" ili tako nekako, su dva najdebilnija komentara koji se ponavljaju ovdje iz dana u dan. Ako nemate napisati nesto svoje, ne pisite ni te gluposti, ko boga vas molim.

aca

pre 13 godina

Pa kad bi hteli Bjeka i Zeka da malo "peru" teškom mukom "zarađene" pare preko Zvezde pa da i Zvezdi ostane neki procenat.
Nego oni već imaju klub gde peru pare i strpljivo čekaju da Zakon o privatizaciju u sportu zaživi pa onda da krenu u akciju. A dotle pokušavaju na sve načine da ugase konkurenciju i svedu je na minimum, u vaterpolu su uspeli , košarka još malo, u rukometu i fudbalu pokušavaju svim snagama.

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

Iako navijam za Partizan jako mi je zao svih ovih desavanja u Zvezdi. Evo danas citam da treba da se ugasi i ZKK Crvena Zvezda. Sramota je da drzava ne ulaze vise u sport a ne tamo u nekakve gluposti. Zelim Zvezdi da se oporavi od svih ovih problema i da opet sto pre stane na noge za dobrobit Srpske kosarke.

Sreten

pre 13 godina

Svi da podnesete ostavke, ali svi. Da zakazete skupstinu kluba za kraj juna. Skupstinu da pripreme : predstavnik sportskog drustva, Pavlovic, neko ko poznaje statut-pravnik. Da isplatite dugovanja Bjelici, Keselju i Kikanovicu, kako ne bi otisli bez obestecenja. Nazalost, ispade da su Delije bile u pravu. Kazem, nazalost, jer nisam razumeo njihov bojkot kluba u finalu plej ofa prosle sezone. Nisam razumeo jer su ti momci ginuli za Zvezdine boje u neravnopravnoj borbi sa Partizanom. To je moralo da se prepozna. Navijaci zajedno sa Gurovicem, Mokom i Covicem da nadju kandidata za predsednika. Interesuje me, sta se nalazi u opisu radnog mesta Nebojse Ilica. Da kao tzv. tim menadzr selektira tim, ne selektira ga. Da organizuje skauting igraca, ne verujem. Jedino skace na svaku sudijsku odluku, a pri tome nema ni trunku autoriteta. I, sve to u poslednjih deset godina.

Warhammer

pre 13 godina

Nazalost, iza nase zvezde niko ne stoji osim nas zvezdasa. Predlazem da se oformi fond za spas zvezde u koju bi svi mi uplatili bar po 1000 dinara jednokratno, a ko moze neka to bude na mesecnoj bazi. Taj novac bi se koristio samo za akcije od sada pa na dalje, a poverioci moraju da oproste dugove zvezdi, posebno ako su to drzavne kompanije i banke. Spasimo Zvezdu, sacuvajmo jedini srpski brend!
(djole, 15. jun 2010 09:51)

To koliko stojite iza vašeg kluba najbolje se vidi po utakmicama koje bojkotujete. Te donacije nisu uspele kod FK neće ni KK. Pravi navijači dolaze na utakmice i tako pomognu klubu a njih je veoma malo.

Bagg

pre 13 godina

@ djole
O kom ti jedinom srpskom brendu govoriš?
Kako već i vrapci na grani znaju, jedini srpski brend igra godinama Evroligu, trenutno je četvrti tim Evrope, osvaja više uzastopnih titula regionalne lige, a trenutno juriša prema devetoj uzastopnoj nacionalnoj tituli.
O broju kupova koje između svega toga osvoji ne vredi ni da govorim, zavrteće ti se u glavi od svih tih brojki.
Ja bih voleo da se Zvezda izvuče iz ove situacije, ali ne vidim načina.
Vaši rezultati su mizerni da bi bili neko pokriće za pomoć države ili sponzora.
Kad je teško - Čović!?
Da li je to izlaz?
Ništa niste osvojili 12 godina i očekujete pomoć?
Logično je da država i sponzori podrže i pruže pomoć
najvećem srpskom brendu koji ih predstavlja u svetu i pravi rezultate, a ne rupi bez dna koja slavi kada se na jedvite jade plasira u regionalnu ligu.
Možda se Čović sažali pa vas integriše u FMP, ali možda...

Miki

pre 13 godina

Dopalo mi se Petrovo pismo, i slažem se da je g-din Lučić dobronameran i da želi Zvezdi sve najbolje. Nažalost sve se vrti oko novca, a on taj novac nema gde da nađe. Sve što može on već radi, a to je da moli i apeluje na sve koji vole Zvezdu da joj pomognu.Takođe g-din Lučić nije ni policija ni tužilaštvo ni sud pa da sudi onima koji su svojim radnjama ostavili haos iza sebe. S druge stran imamo svemoćni Partizan kojemu je stalo da Zvezda ne bude jaka kako bi on "večno" bili najbolji. Pošto su partizanovci trenutno svuda na vlasti (Tadić, Dačić, Divac, Šoštar Karadžić i mnogi drugi) onda Zvezdi nažalost nema ko da pomogne,a dešavanja kao što su u fudbalskom prvenstvu pokazuju da itekeko ima ko da odmogne. Svi koji su gledali poslednju košarkašku utakmicu Zvezde i Partizana takođe su se mogli uvriti kako moćnici utiču na sudije, na primer. Složićete se da usporeni snimci ne mogu da lažu, a usporeni snimci jasno pokazuju da su Kešelju dve čiste blokade svirali kao dve lične greške, a da u skoku za loptu pod košem Partizana Veseli sa obe ruke udara Štimca po obema rukama da bi ga sprečio da uhvati loptu i to sudije naravno ne sude. Razumeo bi ja da sudi jedan sudija pa da nije video, ali svi znamo da utakmicu sude tri sudije. To Već ne može biti slučajno.Iako sam Zvezdaš znam da je Partizan mnogo jača ekipa i da će sa ovakvim ekipama uvek on prvi stići do dve popede i da Zvezda nema šansi, ali i pored toga pritisak iz Partizana je toliko snažan da čak i u neravnopravnom odnosu snaga moraju da mu budu na usluzi. Neko će reći da je Dragan Kapičić predsednik KSS-a i da je zvezdaš. Na žalost on spada u one koji se ne mešaju u svoj posao.Da se meša i da mu je stalo do košarke učinio bi nešto i za žensku košarku, kao što to radi g-din Boričić za odbojku. Pošto mi kćerka igra košarku pouzdano znam da bi ovi iz KSS najradije ukinuli žensku košarku jer je doživljavaju samo kao smetnju. Činjenica da su generacije od 1985. godišta na ovamo ostvarivali izvanredne rezultate u mlađim kategorijama i da su kao igrači ove devojke uglavnom stale na pola puta (propale) nikoga ne interesuje, Jedino je važno da par neodgovornih i nesposobnih ljudi na njhov račun lepo živi.Tako vam je isto i sa Zvezdom. Da je neko moćan imao interes da Zvezda bude jaka ona bi to bila. U zemlji Srbiji na žalost stvari funkcionišu po takvom "ključu".Neka nam je Bog upomoći. Pozdrav svima.

zmaj70

pre 13 godina

Za izlazak iz krize naseg sporta treba puno novca koji nema odakle da dodje, jer niko neulaze u rupe bez dna svaki nas klub pravi troskove a mali su prihodi jer smo mala i siromasna zemlja i to je to. Jedan komentatator je napisao banke da oproste dugove vrlo interesantno a dali ce ta banka onda biti obavezna da vrati pare onima koji stede kod njih ili ce moci po tom principu da ih zadrzi kao sto su nekada radile.

Josif Semjanov

pre 13 godina

Jedini spas za klub je da podnesete ostavke ti i celi UO,pa da se odrzi skupstina i da se klub ponudi g-dinu Covicu i navijacima pa sta bude a bolje bice sigurno,od vas "VELIKIH;zvezdasa smo videli dovoljno nemate ni za katanac.Pozz.MKD

petar

pre 13 godina

Ovo mi liči na izjavu jednog čoveka kome je svega dosta i koji je za ovo vreme, dok je upravljao klubom, video mnogo stvari o kojima verovatno nije mogao ni da sanja.
Inače, pomalo sam već alergičan na kojekakve sastanke kojekakvih odbora, komisija, zauzimanja stavova, analiza.... Ne treba biti mnogo pametan, ova sezona se može podeliti na prvi deo, gde se , kao i uvek , ušlo ambiciozno, sa igračkim pojačanjima, strancima, sa velikim obećanjima i očekivanjima. A onda, kao i uvek, počelo je sa odlascima nezadovoljnih igrača, sa objavljivanjem dugova ( što igračima, što drugim poveriocima), smenom trenera, promenom tima. Ako tako uzmete, naravno da je rezultat katastrofa.
Onda je došla na red naša liga, gde se , posle svega odigralo koliko se moglo i ostvario se postavljeni cilj, plasman u prva četiri tima i igranje Jadranske lige sledeće sezone. Jeste, a sa kojim timom ? Smeši nam se opšta "bežanija", par talentovanih klinaca sa kojima se tek imaju obaviti razgovori..
E, sad ponovo dolazimo do Upravnog odbora. Izvinjavam se, ali ja nikad nisam čuo da Partizan javno saziva sednicu Upravnog odbora, niti znam ko je član istog, isti slučaj je i u ostalim našim klubovima. Znam da je poslata podneska oko sprečavanja ulaska u stečajni postupak, zbog drugačijeg pravnog aspekta jednog sportskog društva u odnosu na firme, deonička društva i sl. I sve ja to znam , samo i dalje ne znam ko će nam biti sponzori, ko će nam biti trener i koga će taj trener da trenira sledeće godine... Znam da neće Bjelicu, Kešelja, Štimca, Radivojevića i Kikanovića, koji su nam bili nosioci igre.
Jedino što je pozitivno , i na tome Lučiću svaka čast, je da više nema nerealnih obećanja, lupetanja o nekim NBA pojačanjima i ultra-bogatim sponzorima. Ne, čovek je prilično realno (samim tim i zabrinuto) izneo stvari koje su takve kakve su. Ali, zanimljivo je da je morao javno da pozove da se SVI članovi UO odazovu i da prisustvuju sastanku na kome će se odrediti sudbina kluba na čijem su čelu. Pa zar ima i onih koji neće doći ? Da li je neko spomenuo odgovornost?
Da ne budem kao oni koji sve znaju i sve lično poznaju, ali gospodina Lučića jesam upoznao, jer sam služio vojsku zajedno sa njegovim sinom, o njemu zaista ništa ružno nemam da kažem, pravi gospodin, umeren i realan. Znam da će pokušati sve što može, samo je pitanje koliko realno može...

Lale gator !?!

pre 13 godina

Ovi se ubise od sastanaka, analiza i razmatranja i NISTA jos nisu uradili. Ekipa se osipa, rezultata nema i nigde sponzora na vidiku. ODLAZITE ODMAH SVI. Lale Lucic, Mirko Pavlovic i Nebojsa Ilic - OSTAVKE! Na celo Zvezde treba dovesti PRAVE ZVEZDASE koji imaju vrhunski kosarkaski rejting i koji imaju uticaja u kosarkaskim strukturama. Zoran Jovanovic, Zoran Sretenovic, Bane Prelevic, Milicevic na celo Zvezde!

zvezdas

pre 13 godina

Lucicu,niko te ne osporava ni kao coveka ni kao trenera.Ali biti predsednik jednog kluba kao Zvezda,podrazumeva sira znanja nego sto je trenersko.Ucini i sam nesto da se nadje novi predsednik.

Pop

pre 13 godina

Ne mogu da ukapiram sta bilo ko na tom mestu moze da uradi sem da da pare iz svog dzepa ili da im se oproste dugovi. Kao traze resenje za situaciju u klubu?!!! Kakve veze ima da li je neko zvezdas, ako para nema? Moze onda svako da bude predsednik kluba i da neprestano zapomaze. Mozda bi neki zenski predsednik lakse "smeksao" poverioce:)

djole

pre 13 godina

Nazalost, iza nase zvezde niko ne stoji osim nas zvezdasa. Predlazem da se oformi fond za spas zvezde u koju bi svi mi uplatili bar po 1000 dinara jednokratno, a ko moze neka to bude na mesecnoj bazi. Taj novac bi se koristio samo za akcije od sada pa na dalje, a poverioci moraju da oproste dugove zvezdi, posebno ako su to drzavne kompanije i banke. Spasimo Zvezdu, sacuvajmo jedini srpski brend!

petar

pre 13 godina

Ovo mi liči na izjavu jednog čoveka kome je svega dosta i koji je za ovo vreme, dok je upravljao klubom, video mnogo stvari o kojima verovatno nije mogao ni da sanja.
Inače, pomalo sam već alergičan na kojekakve sastanke kojekakvih odbora, komisija, zauzimanja stavova, analiza.... Ne treba biti mnogo pametan, ova sezona se može podeliti na prvi deo, gde se , kao i uvek , ušlo ambiciozno, sa igračkim pojačanjima, strancima, sa velikim obećanjima i očekivanjima. A onda, kao i uvek, počelo je sa odlascima nezadovoljnih igrača, sa objavljivanjem dugova ( što igračima, što drugim poveriocima), smenom trenera, promenom tima. Ako tako uzmete, naravno da je rezultat katastrofa.
Onda je došla na red naša liga, gde se , posle svega odigralo koliko se moglo i ostvario se postavljeni cilj, plasman u prva četiri tima i igranje Jadranske lige sledeće sezone. Jeste, a sa kojim timom ? Smeši nam se opšta "bežanija", par talentovanih klinaca sa kojima se tek imaju obaviti razgovori..
E, sad ponovo dolazimo do Upravnog odbora. Izvinjavam se, ali ja nikad nisam čuo da Partizan javno saziva sednicu Upravnog odbora, niti znam ko je član istog, isti slučaj je i u ostalim našim klubovima. Znam da je poslata podneska oko sprečavanja ulaska u stečajni postupak, zbog drugačijeg pravnog aspekta jednog sportskog društva u odnosu na firme, deonička društva i sl. I sve ja to znam , samo i dalje ne znam ko će nam biti sponzori, ko će nam biti trener i koga će taj trener da trenira sledeće godine... Znam da neće Bjelicu, Kešelja, Štimca, Radivojevića i Kikanovića, koji su nam bili nosioci igre.
Jedino što je pozitivno , i na tome Lučiću svaka čast, je da više nema nerealnih obećanja, lupetanja o nekim NBA pojačanjima i ultra-bogatim sponzorima. Ne, čovek je prilično realno (samim tim i zabrinuto) izneo stvari koje su takve kakve su. Ali, zanimljivo je da je morao javno da pozove da se SVI članovi UO odazovu i da prisustvuju sastanku na kome će se odrediti sudbina kluba na čijem su čelu. Pa zar ima i onih koji neće doći ? Da li je neko spomenuo odgovornost?
Da ne budem kao oni koji sve znaju i sve lično poznaju, ali gospodina Lučića jesam upoznao, jer sam služio vojsku zajedno sa njegovim sinom, o njemu zaista ništa ružno nemam da kažem, pravi gospodin, umeren i realan. Znam da će pokušati sve što može, samo je pitanje koliko realno može...

Ben 10

pre 13 godina

Kad se setim koliko je novca iz "raznih" fondova uslo u KKCZ poslednjih 20 godina, i koji su sve ljudi bili na njenom celu i u UO zapitam se ...DOKLE VISE, KAKO VAS NIJE SRAMOTA, VREDJATE INTELIGENCIJU SVAKOG PROSECNO INTELIGENTNOG GRADJANINA!
Za sve su vam krivi uvek neki drugi, najcesce iz komsiluka! Kad ne bi bili zaslepljeni sopstvenom samoljubivoscu, shvatili bi da vam je poslednji oszbiljan igrac Z Radovic, poslednji ozbiljan trener Lale, i poslednji ozbiljan rukovodilac i kosarkaski vizionar pokojni Nebojsa Popovic. Da li je ovo dovoljno za epitet "veliki klub"? Zasto bi vam se posle svega pomagalo? Ukoliko postoji neki biznismen sa interesom da ulozi, ja to podrzavam, ali budite svesni da ste ih VI vasim dugogodisnjim radom uspesno RASTERALI. Nije kriv klub iz komsiluka sto ima sistem, ni klub iz predgradja sto ima sposobne ljude, ni klub iz Vrsca sto ima sve ... Svi su oni to zasluzili svojim radom. E onda dolaze i protekcije, a o njima radije ne bih, jer bi vi i pored toga sto ste najvece "narikace" nase kosarke u toj prici bili iznenadjujuce visoko kotirani. Svake godine ista prica - pomozite maloj i potlacenoj Zvezdi, najvecem Srpskom sportskom brendu. Neka vas je sramota, zivite u dalekoj proslosti, na lovorikama FKCZ od pre 20 godina, i ne vidite da ste za sve samo vi krivi!!!
G Lucicu, duboko postovanje za sve sto ste radili i sto i dalje radite ... bojim se da nemate sa kim da ostvarite ono sto SAMO Vi u tom taboru zasluzujete (ne racunajuci igrace)!
Ponovicu STIDITE SE SVI KOJI MISLITE DA JE NEKO DRUGI KRIV !!!

Bagg

pre 13 godina

@ djole
O kom ti jedinom srpskom brendu govoriš?
Kako već i vrapci na grani znaju, jedini srpski brend igra godinama Evroligu, trenutno je četvrti tim Evrope, osvaja više uzastopnih titula regionalne lige, a trenutno juriša prema devetoj uzastopnoj nacionalnoj tituli.
O broju kupova koje između svega toga osvoji ne vredi ni da govorim, zavrteće ti se u glavi od svih tih brojki.
Ja bih voleo da se Zvezda izvuče iz ove situacije, ali ne vidim načina.
Vaši rezultati su mizerni da bi bili neko pokriće za pomoć države ili sponzora.
Kad je teško - Čović!?
Da li je to izlaz?
Ništa niste osvojili 12 godina i očekujete pomoć?
Logično je da država i sponzori podrže i pruže pomoć
najvećem srpskom brendu koji ih predstavlja u svetu i pravi rezultate, a ne rupi bez dna koja slavi kada se na jedvite jade plasira u regionalnu ligu.
Možda se Čović sažali pa vas integriše u FMP, ali možda...

Warhammer

pre 13 godina

Nazalost, iza nase zvezde niko ne stoji osim nas zvezdasa. Predlazem da se oformi fond za spas zvezde u koju bi svi mi uplatili bar po 1000 dinara jednokratno, a ko moze neka to bude na mesecnoj bazi. Taj novac bi se koristio samo za akcije od sada pa na dalje, a poverioci moraju da oproste dugove zvezdi, posebno ako su to drzavne kompanije i banke. Spasimo Zvezdu, sacuvajmo jedini srpski brend!
(djole, 15. jun 2010 09:51)

To koliko stojite iza vašeg kluba najbolje se vidi po utakmicama koje bojkotujete. Te donacije nisu uspele kod FK neće ni KK. Pravi navijači dolaze na utakmice i tako pomognu klubu a njih je veoma malo.

Pop

pre 13 godina

Ne mogu da ukapiram sta bilo ko na tom mestu moze da uradi sem da da pare iz svog dzepa ili da im se oproste dugovi. Kao traze resenje za situaciju u klubu?!!! Kakve veze ima da li je neko zvezdas, ako para nema? Moze onda svako da bude predsednik kluba i da neprestano zapomaze. Mozda bi neki zenski predsednik lakse "smeksao" poverioce:)

Bobi

pre 13 godina

Prosto je neverovatno sta sve ljudi pisu. Za manjak od 12 evra u KK Crvena Zvezda krivi su Tadic, Sostar, Divac, Dacic. Plaseci se jake zvezde, ucinili su sve da je u tome sprece. I sve to u zemlji u kojoj je Zvezda stub srpstva i gde 90% ljudi navija za Zvezdu. Zasto bi bilo ko “gurao” Partizan a ne Zvezdu? Zar nisu neki od najvecih tajkuna (Miskovic, Drakulic, Vucicevic) bili bas u Zvezdi? Zar je Dacic mocniji od Sutanovca? Djilas je takodje vrlo mocan zvezdas, tu je i Sapic. Poenta je sto oni mogu da daju samo SVOJE pare a ne drzavne. Vrhunski sport je biznis. Ukoliko ne mozes da pravis pare, zatvori radnju. Tako je svuda u svetu. Drzava treba da finansira skolski sport a ostali nek prave pare ili katanac.

Josif Semjanov

pre 13 godina

Jedini spas za klub je da podnesete ostavke ti i celi UO,pa da se odrzi skupstina i da se klub ponudi g-dinu Covicu i navijacima pa sta bude a bolje bice sigurno,od vas "VELIKIH;zvezdasa smo videli dovoljno nemate ni za katanac.Pozz.MKD

gravedigger

pre 13 godina

(Miki, 15. jun 2010 12:49)
pa miki nema vise stare juge i da se trpa u sd cz, vas raspad je poceo sa raspadom sfrj!!!!!a sto kukas na sudije ,mozes samo da kukas, go gubi ima pravo da se ljuti!!

zvezdas

pre 13 godina

Lucicu,niko te ne osporava ni kao coveka ni kao trenera.Ali biti predsednik jednog kluba kao Zvezda,podrazumeva sira znanja nego sto je trenersko.Ucini i sam nesto da se nadje novi predsednik.

Sreten

pre 13 godina

Svi da podnesete ostavke, ali svi. Da zakazete skupstinu kluba za kraj juna. Skupstinu da pripreme : predstavnik sportskog drustva, Pavlovic, neko ko poznaje statut-pravnik. Da isplatite dugovanja Bjelici, Keselju i Kikanovicu, kako ne bi otisli bez obestecenja. Nazalost, ispade da su Delije bile u pravu. Kazem, nazalost, jer nisam razumeo njihov bojkot kluba u finalu plej ofa prosle sezone. Nisam razumeo jer su ti momci ginuli za Zvezdine boje u neravnopravnoj borbi sa Partizanom. To je moralo da se prepozna. Navijaci zajedno sa Gurovicem, Mokom i Covicem da nadju kandidata za predsednika. Interesuje me, sta se nalazi u opisu radnog mesta Nebojse Ilica. Da kao tzv. tim menadzr selektira tim, ne selektira ga. Da organizuje skauting igraca, ne verujem. Jedino skace na svaku sudijsku odluku, a pri tome nema ni trunku autoriteta. I, sve to u poslednjih deset godina.

Miki

pre 13 godina

Dopalo mi se Petrovo pismo, i slažem se da je g-din Lučić dobronameran i da želi Zvezdi sve najbolje. Nažalost sve se vrti oko novca, a on taj novac nema gde da nađe. Sve što može on već radi, a to je da moli i apeluje na sve koji vole Zvezdu da joj pomognu.Takođe g-din Lučić nije ni policija ni tužilaštvo ni sud pa da sudi onima koji su svojim radnjama ostavili haos iza sebe. S druge stran imamo svemoćni Partizan kojemu je stalo da Zvezda ne bude jaka kako bi on "večno" bili najbolji. Pošto su partizanovci trenutno svuda na vlasti (Tadić, Dačić, Divac, Šoštar Karadžić i mnogi drugi) onda Zvezdi nažalost nema ko da pomogne,a dešavanja kao što su u fudbalskom prvenstvu pokazuju da itekeko ima ko da odmogne. Svi koji su gledali poslednju košarkašku utakmicu Zvezde i Partizana takođe su se mogli uvriti kako moćnici utiču na sudije, na primer. Složićete se da usporeni snimci ne mogu da lažu, a usporeni snimci jasno pokazuju da su Kešelju dve čiste blokade svirali kao dve lične greške, a da u skoku za loptu pod košem Partizana Veseli sa obe ruke udara Štimca po obema rukama da bi ga sprečio da uhvati loptu i to sudije naravno ne sude. Razumeo bi ja da sudi jedan sudija pa da nije video, ali svi znamo da utakmicu sude tri sudije. To Već ne može biti slučajno.Iako sam Zvezdaš znam da je Partizan mnogo jača ekipa i da će sa ovakvim ekipama uvek on prvi stići do dve popede i da Zvezda nema šansi, ali i pored toga pritisak iz Partizana je toliko snažan da čak i u neravnopravnom odnosu snaga moraju da mu budu na usluzi. Neko će reći da je Dragan Kapičić predsednik KSS-a i da je zvezdaš. Na žalost on spada u one koji se ne mešaju u svoj posao.Da se meša i da mu je stalo do košarke učinio bi nešto i za žensku košarku, kao što to radi g-din Boričić za odbojku. Pošto mi kćerka igra košarku pouzdano znam da bi ovi iz KSS najradije ukinuli žensku košarku jer je doživljavaju samo kao smetnju. Činjenica da su generacije od 1985. godišta na ovamo ostvarivali izvanredne rezultate u mlađim kategorijama i da su kao igrači ove devojke uglavnom stale na pola puta (propale) nikoga ne interesuje, Jedino je važno da par neodgovornih i nesposobnih ljudi na njhov račun lepo živi.Tako vam je isto i sa Zvezdom. Da je neko moćan imao interes da Zvezda bude jaka ona bi to bila. U zemlji Srbiji na žalost stvari funkcionišu po takvom "ključu".Neka nam je Bog upomoći. Pozdrav svima.

Tnab Ejaz

pre 13 godina

"Ko zadnji izadje neka ugasi svjetlo" i "A onda je mrmot zavio cokoladu" ili tako nekako, su dva najdebilnija komentara koji se ponavljaju ovdje iz dana u dan. Ako nemate napisati nesto svoje, ne pisite ni te gluposti, ko boga vas molim.
(Pjanovic, 15. jun 2010 15:38)

Ma da i onda je mrmot zavio cokoladu...
Ajde ako budes poslednji ugasi svetlo molim te.

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

Iako navijam za Partizan jako mi je zao svih ovih desavanja u Zvezdi. Evo danas citam da treba da se ugasi i ZKK Crvena Zvezda. Sramota je da drzava ne ulaze vise u sport a ne tamo u nekakve gluposti. Zelim Zvezdi da se oporavi od svih ovih problema i da opet sto pre stane na noge za dobrobit Srpske kosarke.

zmaj70

pre 13 godina

Za izlazak iz krize naseg sporta treba puno novca koji nema odakle da dodje, jer niko neulaze u rupe bez dna svaki nas klub pravi troskove a mali su prihodi jer smo mala i siromasna zemlja i to je to. Jedan komentatator je napisao banke da oproste dugove vrlo interesantno a dali ce ta banka onda biti obavezna da vrati pare onima koji stede kod njih ili ce moci po tom principu da ih zadrzi kao sto su nekada radile.

djole

pre 13 godina

Nazalost, iza nase zvezde niko ne stoji osim nas zvezdasa. Predlazem da se oformi fond za spas zvezde u koju bi svi mi uplatili bar po 1000 dinara jednokratno, a ko moze neka to bude na mesecnoj bazi. Taj novac bi se koristio samo za akcije od sada pa na dalje, a poverioci moraju da oproste dugove zvezdi, posebno ako su to drzavne kompanije i banke. Spasimo Zvezdu, sacuvajmo jedini srpski brend!

nikolica

pre 13 godina

Prvo bih zeleo da napomenem da Zvezdi zelim da izadje iz krize i da konacno nas derbi bude derbi u pravom smislu te reci.
Braco, Grobari mozemo mi da likujemo koliko god hocemo ali pravog derbija bez jake Zvezde NIKAD nece biti.Mogu Hemofarm, FMP i svi ostali da budu mnogo jaci od Zvezde ali jednostavno Partizan i Zvezda su klubovi koji su nastali u isto vreme od pocetka bili najljuci rivali i ja kao grobar kazem da je nama jedini derbi sa Crvenom Zvezdom jer jednostavno to je tako.
Meni samo nisu jasni ovi koji smatraju da je Partizan unistio Zvezdu, krive Divca, Danilovica, Sostara... Zvezdasi shvatite vas problem je sto su vase predhodne uprave pravile kardinalne greske, zaduzivali se bez pokrica jednostavno upropastili su Zvezdu...Pa taj dug od 12.000.000 nisu napravili Divac, Sostar i ostali koje ovde okrivljujete, to je delo vase uprave. Pa samo pogledajte kolike su plate igraca u kosarci, koliki je budzet za godinu dana, kolika su obestecenja...pa u fudbalu vam je dug valjda oko 20.000.000 a samo svi znamo koliko je fudbal placeniji sport, pa 2-3 transfera u nasem fudbalu vrede ko ceo budzet u kosarci...Stavite samo to na vagu i videcete koliko se puno kralo u KK.C.Zvezda.
Ne mogu da shvatim ni ove koji smatraju da su 2 blokade Keselja (ciste blokade da se razumemo) koje su svirane kao faul odlucile polufinalnu seriju, da su te 2 greske upropastile Zvezdu. Jenostavno vasi problemi datiraju od mnogo ranije i doveli su do alarmantne situacije u klubu.
Svaka cast Laletu Lucicu, da je srece da ste imali nekog slicnog coveka na nekoj funkciji i ranije pa da se ovako bori za klup umesto razlicitih finansijera, sponzora, PRIJATELJA KLUBA koji su pare klubu davali na kamatu, obogacivali se na racun Zvezde a satro su veliki Zvezdasi. VAS SU UPROPASTILI TI VASI VELIKI ZVEZDASI I NIKO DRUGI.Veoma je losa situacija u KK.C.Zvezda, cak i da se Lale izbori sa svim dugovima pitanje je koliko bi Zvezda imala para da se pojaca, koji bi igraci dosli u Zvezdu posle svega...U Partizanu nema para ali se ti igraci posle mnoooogo bolje prodaju(pre svega stranci) zato i dolaze u Partizan, da se probiju i uzmu veliki lovu.
Zvezdasi iskreno vam zelim da se stabilizujete, da Lale uspe da vrati klub na jedan vrhunski nivo, da sa uspehom predstavljate pre svega vas klub a time i Srpsku kosarku i da odigramo jos mnogo pravih derbija pa neka bolji pobedi.
Bez neke zle namere, niti namere da nekog vredjam smatram (a verujem da tako misli vecina koja se bar malo razume u ekonomiju i sport) da u ovakvoj situaciji Zvezda moze da se stane na stabilne noge tek za 7-8 godina osim ukoliko ne dodje neki ekstra sponzor ( u sta licno ne verujem) ili se ne donese Zakon o privatizaciji u sportu (licno sam protiv prodaje nasih klubova pre svega nasim bogatasima jer znamo kako su se privatizacije kod nas odvijale) i Zvezdu kupi sto bi Lale reko Abramovic ili njemu slicni pa uradi ono sto je Abramovic uradio sa Celzijem.

Puno pozdrava svim ljubiteljima kosarke u Srbiji...

Pjanovic

pre 13 godina

"Ko zadnji izadje neka ugasi svjetlo" i "A onda je mrmot zavio cokoladu" ili tako nekako, su dva najdebilnija komentara koji se ponavljaju ovdje iz dana u dan. Ako nemate napisati nesto svoje, ne pisite ni te gluposti, ko boga vas molim.

aca

pre 13 godina

Pa kad bi hteli Bjeka i Zeka da malo "peru" teškom mukom "zarađene" pare preko Zvezde pa da i Zvezdi ostane neki procenat.
Nego oni već imaju klub gde peru pare i strpljivo čekaju da Zakon o privatizaciju u sportu zaživi pa onda da krenu u akciju. A dotle pokušavaju na sve načine da ugase konkurenciju i svedu je na minimum, u vaterpolu su uspeli , košarka još malo, u rukometu i fudbalu pokušavaju svim snagama.

Lale gator !?!

pre 13 godina

Ovi se ubise od sastanaka, analiza i razmatranja i NISTA jos nisu uradili. Ekipa se osipa, rezultata nema i nigde sponzora na vidiku. ODLAZITE ODMAH SVI. Lale Lucic, Mirko Pavlovic i Nebojsa Ilic - OSTAVKE! Na celo Zvezde treba dovesti PRAVE ZVEZDASE koji imaju vrhunski kosarkaski rejting i koji imaju uticaja u kosarkaskim strukturama. Zoran Jovanovic, Zoran Sretenovic, Bane Prelevic, Milicevic na celo Zvezde!

vasa

pre 13 godina

Deveta uzastopna titula?????
To zvuci jako regularno,zar ne?
Hajde,nadji mi jos samo jednu normalnu zemlju,gde je 9 godina jedan te isti prvak?
Nemojte da smo deca.
(vlada, 16. jun 2010 10:38)

Ima u Grckoj (Panetenaikos, 8 poslednjih), pa u Rusiji (CSK, 8 poslednjih), u Izraelu (Makabi, cak 17 uzastopnih dok ga ove godine nisu skinuli)… Dakle, ne lupaj gluposti… Tako rade NAJVECI evropski klubovi… Titule se osvajaju radom i kvalitetom ekipe…

vlada

pre 13 godina

O kom ti jedinom srpskom brendu govoriš?
Kako već i vrapci na grani znaju, jedini srpski brend igra godinama Evroligu, trenutno je četvrti tim Evrope, osvaja više uzastopnih titula regionalne lige, a trenutno juriša prema devetoj uzastopnoj nacionalnoj tituli
(Bagg, 15. jun 2010 12:01)

Bravo momak,upravo si skocio sam sebi u usta.

Deveta uzastopna titula?????
To zvuci jako regularno,zar ne?
Hajde,nadji mi jos samo jednu normalnu zemlju,gde je 9 godina jedan te isti prvak?
Nemojte da smo deca.

Cinjenica je da je u zadnjih 15-ak godina Zvezda bila Meka za mesetare,da je posluzila kao sredstvo za lako i veliko bogacenje pojedinca.

Zasto je to dozvoljeno?
Dozvoljeno je iz tog razloga,jer uz klub nisu bili istaknuti zvezdasi,ljudi od autoriteta(kao u Partizanu).

Pazite sad imena,Divac,Danilovic,Paspalj,Vujosevic,Todoric,tu je negde uvek bio i Djordjevic...
Ej bre,to su ljudi koji su osvojili sve sto se moglo osvojiti,ljudi od autoriteta,postovani u celom svetu.
Koja politika i politicar,koji mesetar sme da udari na njih?
Kako onda da dodje do muljanja i zloupotreba?

Zato je Partizan jak,ali ne u tolikoj meri da 9 puta uzastopno osvaja krunu.

Ali,kada imate iza kluba takva imena,naravno da ce i sudijska organizacija biti naklonjena,KSS i ostale strukture vlasti u kosarkaskom,ali i u svakom drugom smislu.

Kada klub budu preuzeli istaknuti zvezdasi,sportisti,kada se budu doveli pravi ljudi za menadzment,kada klubu nece smeti ni da primirisu politika i politicari,e onda se necemu i mozemo nadati.
Do tad,mrka kapa.

Jedini spas je (prava)privatizacija,da klub uzme neko kome ce biti interes jaka Zvezda,da ce od takve Zvezde moci da ostvari i profit i sopstvenu afirmaciju(pa i u sportskom smislu),na kraju,ko je cuo za Abramovica pre Celsija,Laportu pre Barselone itd.

Dakle,privatizacija i samo privatizacija,ali iskljucivo spanski model,gde ce kandidat za predsednika morati da polozi depozit tj. kauciju za slucaj da klub vodi u pogresnom smeru,da pravi dugove i sl.

Pogledajte FK i KK Crvenu Zvezdu.Razni likovi vodili klub,napravili silne(nepojmive) dugove,otisli i nikom nista.Nit kome odgovaraju,nit drzavu briga ko je,sta i kako radio,dal je bilo kradje(a bilo je)...sve su to decije bolesti u ostatku evrope davno prelezane.

Veliki sam i stari zvezdas,ali ljudima u KK Partizan skidam kapu sto su uspeli da se odbrane od kojekakvih hijena i mesetara,rezultati Partizana u evropskim takmicenjima sa mizernim budzetom su zaista za svaku pohvalu.

Medjutim,ono sto vazi za Zvezdu,vazi tek za Partizan,jer je mnogo vece ime u kosarkaskom svetu,da kazem brend(kao sto je Zvezda u fudbalskom).

Znaci,prava privatizacija,ponavljam,iskljucivo spanski model,jer tako se stiti interes kluba.Pa gospodo,ako ste sposobni da postizete dobre sportske rezultate i usput ostvarujete profit za sebe,izvolte,dobrodosli ste.

vasa

pre 13 godina

(vlada, 16. jun 2010 19:35)

Istina boli, a?
Zar Olimpijakos ima manji uticaj u Grckoj od Panetenaikosa, ili Dinamo i Himki u Rusiji od CSK? Rad, rad i samo rad... A inace po godinama sigurno ti meni mozes da budes sin... Jer ja pamtim i Kicu i Praju, i u poslednjih 35 godina jedina institucija u SRPSKOJ kosarci je Partizan...
Dobro, dok se igralo na sljaci pedesetih bila je druga prica...

nikolica

pre 13 godina

(vlada, 16. jun 2010 10:38)

Slazem se sa tobom skoro u svemu a sto se tice 9 uzastopnih titula samo pogledaj Grcku i Panatinaikos-zar mislis da Olympijakos ima mnogo manji uticaj u Grckoj kosarci od Panatinaikosa, pogledaj Izrael i Makabi, pogledaj Rusiju i CSK (meni licno najidenticnija situacija kao nasa)...mislis da svi ti klubovi uzimaju titule jer imaju ljude u savezima, jer imaju jak lobi...Presudna uloga u osvajanju titula toliki niz godina je samo kvalitet i rad, pa Partizan je mogo od ovih 8 da namesti 4-5 titule, sta je sa ostalim titulama?
Onog trenutka kada velika vecina Zvezdasa prestane da krivi sve ostale za svoj neuspeh i krenete sa podrskom kluba koja je u ovakvoj situaciji neophodna i krenete da naporno radite, pa prodjete kroz sve razvojne faze (koje je Partizan proso u Euroleague, setimo se bilo je i -30) postacete ozbiljan i cenjen klub ne samo u zemlji vec i sire. Ja vam iskreno zelim sve najbolje i da derbi ponovo bude pravi jer to je nasa sportska svetinja koju su nazalost neki ljudi oskrnavili.

Sto se tice privatizacije to je idealan plan za razvoj Srpske kosarke i sporta uopste ali do toga nece doci u skorije vreme, bar dok se ne zavrsi proces tranzicije pre svega privrede...

poverioc

pre 13 godina

Banke i ostali da oproste dugove? A jel mogu onda te iste Banke da "oproste" klijente od štednje kod njih kao onomad Jezda i Dafina? Ja ne opraštam dugove nikakvom JEDINOM SRPSKOM BRENDU, neka nađu način kako da vrate dobijeno, inače će i taj nazovi JEDINI da postane BIVŠI...stamota!

vlada

pre 13 godina

Ima u Grckoj (Panetenaikos, 8 poslednjih), pa u Rusiji (CSK, 8 poslednjih), u Izraelu (Makabi, cak 17 uzastopnih dok ga ove godine nisu skinuli)… Dakle, ne lupaj gluposti… Tako rade NAJVECI evropski klubovi… Titule se osvajaju radom i kvalitetom ekipe…
(vasa, 16. jun 2010 15:14)

Vaso sine,verovatno mi mozes po godinama biti sin,jer reci nekom da lupa samo zbog toga sto se sa njim ne slazes,moze da kaze samo ostrasceni i nevaspitani klinac,koji se juce ispiljio i koji pamti samo zadnjih desetak godina.

E vidis,ja pamtim mnogo duze,mogao bih da ti objasnim kako sve to funkcionise i u Grckoj,i u Rusiji i u Izraelu,ali nema potrebe,jer ti to verovatno ne bi shvatio tj. ne bi hteo da shvatis.

A to sto poistovecujes sisteme rada i stanje stvari u Grckoj,Rusiji, Izraelu,sa sistemom u Srbiji,govori o tvom velikom znanju tj. neznanju.

Pozdrav

Partizanovac

pre 13 godina

Nazalost, iza nase zvezde niko ne stoji osim nas zvezdasa. Predlazem da se oformi fond za spas zvezde u koju bi svi mi uplatili bar po 1000 dinara jednokratno, a ko moze neka to bude na mesecnoj bazi. Taj novac bi se koristio samo za akcije od sada pa na dalje, a poverioci moraju da oproste dugove zvezdi, posebno ako su to drzavne kompanije i banke. Spasimo Zvezdu, sacuvajmo jedini srpski brend!
(djole, 15. jun 2010 09:51)

Evo, Djole (postujem te, pisem ti ime velikim slovom, ja kao navijac Parizna spreman sam da uplatim u taj Zvezdin (postujem i Zvezdu, pisem joj ime velikim slovom)
fond, ali da odustanete od te glupe fore "jedini srpski brend"...

Partizanovac

pre 13 godina

(vlada, 16. jun 2010 10:38)

Vlado, procitaj pazljivo sta si napisao. Ti se malo slazes sa samim sobom (drugi su vam krivi), a posle se malo ne slazes (drugi su bolji). Odluci se, ali za vas je bolje da sto pre shvatite zasto su drugi bolji...

марко

pre 13 godina

Poenta je sto oni mogu da daju samo SVOJE pare a ne drzavne. Vrhunski sport je biznis. Ukoliko ne mozes da pravis pare, zatvori radnju. Tako je svuda u svetu. Drzava treba da finansira skolski sport a ostali nek prave pare ili katanac.

Остатак коментара је био јако конфузан, али ово је суштина. Нико нема право да арчи туђе паре. Па да се зове не знам како. Цијелој гарнитури која је довела довде забранити да се петља у спорт. Ако неко може да рехабилитује клуб, нека то уради. ако не, ликвиирати предузеће. Они којима у клубу требају прави звездаши, а не прави руководиоци, само показују да не контају у чему је проблем. Желим звезди сву срећу у промјенама, али иначе нема шансе.

djole

pre 13 godina

Nazalost, iza nase zvezde niko ne stoji osim nas zvezdasa. Predlazem da se oformi fond za spas zvezde u koju bi svi mi uplatili bar po 1000 dinara jednokratno, a ko moze neka to bude na mesecnoj bazi. Taj novac bi se koristio samo za akcije od sada pa na dalje, a poverioci moraju da oproste dugove zvezdi, posebno ako su to drzavne kompanije i banke. Spasimo Zvezdu, sacuvajmo jedini srpski brend!

Miki

pre 13 godina

Dopalo mi se Petrovo pismo, i slažem se da je g-din Lučić dobronameran i da želi Zvezdi sve najbolje. Nažalost sve se vrti oko novca, a on taj novac nema gde da nađe. Sve što može on već radi, a to je da moli i apeluje na sve koji vole Zvezdu da joj pomognu.Takođe g-din Lučić nije ni policija ni tužilaštvo ni sud pa da sudi onima koji su svojim radnjama ostavili haos iza sebe. S druge stran imamo svemoćni Partizan kojemu je stalo da Zvezda ne bude jaka kako bi on "večno" bili najbolji. Pošto su partizanovci trenutno svuda na vlasti (Tadić, Dačić, Divac, Šoštar Karadžić i mnogi drugi) onda Zvezdi nažalost nema ko da pomogne,a dešavanja kao što su u fudbalskom prvenstvu pokazuju da itekeko ima ko da odmogne. Svi koji su gledali poslednju košarkašku utakmicu Zvezde i Partizana takođe su se mogli uvriti kako moćnici utiču na sudije, na primer. Složićete se da usporeni snimci ne mogu da lažu, a usporeni snimci jasno pokazuju da su Kešelju dve čiste blokade svirali kao dve lične greške, a da u skoku za loptu pod košem Partizana Veseli sa obe ruke udara Štimca po obema rukama da bi ga sprečio da uhvati loptu i to sudije naravno ne sude. Razumeo bi ja da sudi jedan sudija pa da nije video, ali svi znamo da utakmicu sude tri sudije. To Već ne može biti slučajno.Iako sam Zvezdaš znam da je Partizan mnogo jača ekipa i da će sa ovakvim ekipama uvek on prvi stići do dve popede i da Zvezda nema šansi, ali i pored toga pritisak iz Partizana je toliko snažan da čak i u neravnopravnom odnosu snaga moraju da mu budu na usluzi. Neko će reći da je Dragan Kapičić predsednik KSS-a i da je zvezdaš. Na žalost on spada u one koji se ne mešaju u svoj posao.Da se meša i da mu je stalo do košarke učinio bi nešto i za žensku košarku, kao što to radi g-din Boričić za odbojku. Pošto mi kćerka igra košarku pouzdano znam da bi ovi iz KSS najradije ukinuli žensku košarku jer je doživljavaju samo kao smetnju. Činjenica da su generacije od 1985. godišta na ovamo ostvarivali izvanredne rezultate u mlađim kategorijama i da su kao igrači ove devojke uglavnom stale na pola puta (propale) nikoga ne interesuje, Jedino je važno da par neodgovornih i nesposobnih ljudi na njhov račun lepo živi.Tako vam je isto i sa Zvezdom. Da je neko moćan imao interes da Zvezda bude jaka ona bi to bila. U zemlji Srbiji na žalost stvari funkcionišu po takvom "ključu".Neka nam je Bog upomoći. Pozdrav svima.

Josif Semjanov

pre 13 godina

Jedini spas za klub je da podnesete ostavke ti i celi UO,pa da se odrzi skupstina i da se klub ponudi g-dinu Covicu i navijacima pa sta bude a bolje bice sigurno,od vas "VELIKIH;zvezdasa smo videli dovoljno nemate ni za katanac.Pozz.MKD

aca

pre 13 godina

Pa kad bi hteli Bjeka i Zeka da malo "peru" teškom mukom "zarađene" pare preko Zvezde pa da i Zvezdi ostane neki procenat.
Nego oni već imaju klub gde peru pare i strpljivo čekaju da Zakon o privatizaciju u sportu zaživi pa onda da krenu u akciju. A dotle pokušavaju na sve načine da ugase konkurenciju i svedu je na minimum, u vaterpolu su uspeli , košarka još malo, u rukometu i fudbalu pokušavaju svim snagama.

Pjanovic

pre 13 godina

"Ko zadnji izadje neka ugasi svjetlo" i "A onda je mrmot zavio cokoladu" ili tako nekako, su dva najdebilnija komentara koji se ponavljaju ovdje iz dana u dan. Ako nemate napisati nesto svoje, ne pisite ni te gluposti, ko boga vas molim.

zvezdas

pre 13 godina

Lucicu,niko te ne osporava ni kao coveka ni kao trenera.Ali biti predsednik jednog kluba kao Zvezda,podrazumeva sira znanja nego sto je trenersko.Ucini i sam nesto da se nadje novi predsednik.

Lale gator !?!

pre 13 godina

Ovi se ubise od sastanaka, analiza i razmatranja i NISTA jos nisu uradili. Ekipa se osipa, rezultata nema i nigde sponzora na vidiku. ODLAZITE ODMAH SVI. Lale Lucic, Mirko Pavlovic i Nebojsa Ilic - OSTAVKE! Na celo Zvezde treba dovesti PRAVE ZVEZDASE koji imaju vrhunski kosarkaski rejting i koji imaju uticaja u kosarkaskim strukturama. Zoran Jovanovic, Zoran Sretenovic, Bane Prelevic, Milicevic na celo Zvezde!

Bagg

pre 13 godina

@ djole
O kom ti jedinom srpskom brendu govoriš?
Kako već i vrapci na grani znaju, jedini srpski brend igra godinama Evroligu, trenutno je četvrti tim Evrope, osvaja više uzastopnih titula regionalne lige, a trenutno juriša prema devetoj uzastopnoj nacionalnoj tituli.
O broju kupova koje između svega toga osvoji ne vredi ni da govorim, zavrteće ti se u glavi od svih tih brojki.
Ja bih voleo da se Zvezda izvuče iz ove situacije, ali ne vidim načina.
Vaši rezultati su mizerni da bi bili neko pokriće za pomoć države ili sponzora.
Kad je teško - Čović!?
Da li je to izlaz?
Ništa niste osvojili 12 godina i očekujete pomoć?
Logično je da država i sponzori podrže i pruže pomoć
najvećem srpskom brendu koji ih predstavlja u svetu i pravi rezultate, a ne rupi bez dna koja slavi kada se na jedvite jade plasira u regionalnu ligu.
Možda se Čović sažali pa vas integriše u FMP, ali možda...

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

Iako navijam za Partizan jako mi je zao svih ovih desavanja u Zvezdi. Evo danas citam da treba da se ugasi i ZKK Crvena Zvezda. Sramota je da drzava ne ulaze vise u sport a ne tamo u nekakve gluposti. Zelim Zvezdi da se oporavi od svih ovih problema i da opet sto pre stane na noge za dobrobit Srpske kosarke.

Tnab Ejaz

pre 13 godina

"Ko zadnji izadje neka ugasi svjetlo" i "A onda je mrmot zavio cokoladu" ili tako nekako, su dva najdebilnija komentara koji se ponavljaju ovdje iz dana u dan. Ako nemate napisati nesto svoje, ne pisite ni te gluposti, ko boga vas molim.
(Pjanovic, 15. jun 2010 15:38)

Ma da i onda je mrmot zavio cokoladu...
Ajde ako budes poslednji ugasi svetlo molim te.

Ben 10

pre 13 godina

Kad se setim koliko je novca iz "raznih" fondova uslo u KKCZ poslednjih 20 godina, i koji su sve ljudi bili na njenom celu i u UO zapitam se ...DOKLE VISE, KAKO VAS NIJE SRAMOTA, VREDJATE INTELIGENCIJU SVAKOG PROSECNO INTELIGENTNOG GRADJANINA!
Za sve su vam krivi uvek neki drugi, najcesce iz komsiluka! Kad ne bi bili zaslepljeni sopstvenom samoljubivoscu, shvatili bi da vam je poslednji oszbiljan igrac Z Radovic, poslednji ozbiljan trener Lale, i poslednji ozbiljan rukovodilac i kosarkaski vizionar pokojni Nebojsa Popovic. Da li je ovo dovoljno za epitet "veliki klub"? Zasto bi vam se posle svega pomagalo? Ukoliko postoji neki biznismen sa interesom da ulozi, ja to podrzavam, ali budite svesni da ste ih VI vasim dugogodisnjim radom uspesno RASTERALI. Nije kriv klub iz komsiluka sto ima sistem, ni klub iz predgradja sto ima sposobne ljude, ni klub iz Vrsca sto ima sve ... Svi su oni to zasluzili svojim radom. E onda dolaze i protekcije, a o njima radije ne bih, jer bi vi i pored toga sto ste najvece "narikace" nase kosarke u toj prici bili iznenadjujuce visoko kotirani. Svake godine ista prica - pomozite maloj i potlacenoj Zvezdi, najvecem Srpskom sportskom brendu. Neka vas je sramota, zivite u dalekoj proslosti, na lovorikama FKCZ od pre 20 godina, i ne vidite da ste za sve samo vi krivi!!!
G Lucicu, duboko postovanje za sve sto ste radili i sto i dalje radite ... bojim se da nemate sa kim da ostvarite ono sto SAMO Vi u tom taboru zasluzujete (ne racunajuci igrace)!
Ponovicu STIDITE SE SVI KOJI MISLITE DA JE NEKO DRUGI KRIV !!!

gravedigger

pre 13 godina

(Miki, 15. jun 2010 12:49)
pa miki nema vise stare juge i da se trpa u sd cz, vas raspad je poceo sa raspadom sfrj!!!!!a sto kukas na sudije ,mozes samo da kukas, go gubi ima pravo da se ljuti!!

Bobi

pre 13 godina

Prosto je neverovatno sta sve ljudi pisu. Za manjak od 12 evra u KK Crvena Zvezda krivi su Tadic, Sostar, Divac, Dacic. Plaseci se jake zvezde, ucinili su sve da je u tome sprece. I sve to u zemlji u kojoj je Zvezda stub srpstva i gde 90% ljudi navija za Zvezdu. Zasto bi bilo ko “gurao” Partizan a ne Zvezdu? Zar nisu neki od najvecih tajkuna (Miskovic, Drakulic, Vucicevic) bili bas u Zvezdi? Zar je Dacic mocniji od Sutanovca? Djilas je takodje vrlo mocan zvezdas, tu je i Sapic. Poenta je sto oni mogu da daju samo SVOJE pare a ne drzavne. Vrhunski sport je biznis. Ukoliko ne mozes da pravis pare, zatvori radnju. Tako je svuda u svetu. Drzava treba da finansira skolski sport a ostali nek prave pare ili katanac.

vlada

pre 13 godina

O kom ti jedinom srpskom brendu govoriš?
Kako već i vrapci na grani znaju, jedini srpski brend igra godinama Evroligu, trenutno je četvrti tim Evrope, osvaja više uzastopnih titula regionalne lige, a trenutno juriša prema devetoj uzastopnoj nacionalnoj tituli
(Bagg, 15. jun 2010 12:01)

Bravo momak,upravo si skocio sam sebi u usta.

Deveta uzastopna titula?????
To zvuci jako regularno,zar ne?
Hajde,nadji mi jos samo jednu normalnu zemlju,gde je 9 godina jedan te isti prvak?
Nemojte da smo deca.

Cinjenica je da je u zadnjih 15-ak godina Zvezda bila Meka za mesetare,da je posluzila kao sredstvo za lako i veliko bogacenje pojedinca.

Zasto je to dozvoljeno?
Dozvoljeno je iz tog razloga,jer uz klub nisu bili istaknuti zvezdasi,ljudi od autoriteta(kao u Partizanu).

Pazite sad imena,Divac,Danilovic,Paspalj,Vujosevic,Todoric,tu je negde uvek bio i Djordjevic...
Ej bre,to su ljudi koji su osvojili sve sto se moglo osvojiti,ljudi od autoriteta,postovani u celom svetu.
Koja politika i politicar,koji mesetar sme da udari na njih?
Kako onda da dodje do muljanja i zloupotreba?

Zato je Partizan jak,ali ne u tolikoj meri da 9 puta uzastopno osvaja krunu.

Ali,kada imate iza kluba takva imena,naravno da ce i sudijska organizacija biti naklonjena,KSS i ostale strukture vlasti u kosarkaskom,ali i u svakom drugom smislu.

Kada klub budu preuzeli istaknuti zvezdasi,sportisti,kada se budu doveli pravi ljudi za menadzment,kada klubu nece smeti ni da primirisu politika i politicari,e onda se necemu i mozemo nadati.
Do tad,mrka kapa.

Jedini spas je (prava)privatizacija,da klub uzme neko kome ce biti interes jaka Zvezda,da ce od takve Zvezde moci da ostvari i profit i sopstvenu afirmaciju(pa i u sportskom smislu),na kraju,ko je cuo za Abramovica pre Celsija,Laportu pre Barselone itd.

Dakle,privatizacija i samo privatizacija,ali iskljucivo spanski model,gde ce kandidat za predsednika morati da polozi depozit tj. kauciju za slucaj da klub vodi u pogresnom smeru,da pravi dugove i sl.

Pogledajte FK i KK Crvenu Zvezdu.Razni likovi vodili klub,napravili silne(nepojmive) dugove,otisli i nikom nista.Nit kome odgovaraju,nit drzavu briga ko je,sta i kako radio,dal je bilo kradje(a bilo je)...sve su to decije bolesti u ostatku evrope davno prelezane.

Veliki sam i stari zvezdas,ali ljudima u KK Partizan skidam kapu sto su uspeli da se odbrane od kojekakvih hijena i mesetara,rezultati Partizana u evropskim takmicenjima sa mizernim budzetom su zaista za svaku pohvalu.

Medjutim,ono sto vazi za Zvezdu,vazi tek za Partizan,jer je mnogo vece ime u kosarkaskom svetu,da kazem brend(kao sto je Zvezda u fudbalskom).

Znaci,prava privatizacija,ponavljam,iskljucivo spanski model,jer tako se stiti interes kluba.Pa gospodo,ako ste sposobni da postizete dobre sportske rezultate i usput ostvarujete profit za sebe,izvolte,dobrodosli ste.

Pop

pre 13 godina

Ne mogu da ukapiram sta bilo ko na tom mestu moze da uradi sem da da pare iz svog dzepa ili da im se oproste dugovi. Kao traze resenje za situaciju u klubu?!!! Kakve veze ima da li je neko zvezdas, ako para nema? Moze onda svako da bude predsednik kluba i da neprestano zapomaze. Mozda bi neki zenski predsednik lakse "smeksao" poverioce:)

petar

pre 13 godina

Ovo mi liči na izjavu jednog čoveka kome je svega dosta i koji je za ovo vreme, dok je upravljao klubom, video mnogo stvari o kojima verovatno nije mogao ni da sanja.
Inače, pomalo sam već alergičan na kojekakve sastanke kojekakvih odbora, komisija, zauzimanja stavova, analiza.... Ne treba biti mnogo pametan, ova sezona se može podeliti na prvi deo, gde se , kao i uvek , ušlo ambiciozno, sa igračkim pojačanjima, strancima, sa velikim obećanjima i očekivanjima. A onda, kao i uvek, počelo je sa odlascima nezadovoljnih igrača, sa objavljivanjem dugova ( što igračima, što drugim poveriocima), smenom trenera, promenom tima. Ako tako uzmete, naravno da je rezultat katastrofa.
Onda je došla na red naša liga, gde se , posle svega odigralo koliko se moglo i ostvario se postavljeni cilj, plasman u prva četiri tima i igranje Jadranske lige sledeće sezone. Jeste, a sa kojim timom ? Smeši nam se opšta "bežanija", par talentovanih klinaca sa kojima se tek imaju obaviti razgovori..
E, sad ponovo dolazimo do Upravnog odbora. Izvinjavam se, ali ja nikad nisam čuo da Partizan javno saziva sednicu Upravnog odbora, niti znam ko je član istog, isti slučaj je i u ostalim našim klubovima. Znam da je poslata podneska oko sprečavanja ulaska u stečajni postupak, zbog drugačijeg pravnog aspekta jednog sportskog društva u odnosu na firme, deonička društva i sl. I sve ja to znam , samo i dalje ne znam ko će nam biti sponzori, ko će nam biti trener i koga će taj trener da trenira sledeće godine... Znam da neće Bjelicu, Kešelja, Štimca, Radivojevića i Kikanovića, koji su nam bili nosioci igre.
Jedino što je pozitivno , i na tome Lučiću svaka čast, je da više nema nerealnih obećanja, lupetanja o nekim NBA pojačanjima i ultra-bogatim sponzorima. Ne, čovek je prilično realno (samim tim i zabrinuto) izneo stvari koje su takve kakve su. Ali, zanimljivo je da je morao javno da pozove da se SVI članovi UO odazovu i da prisustvuju sastanku na kome će se odrediti sudbina kluba na čijem su čelu. Pa zar ima i onih koji neće doći ? Da li je neko spomenuo odgovornost?
Da ne budem kao oni koji sve znaju i sve lično poznaju, ali gospodina Lučića jesam upoznao, jer sam služio vojsku zajedno sa njegovim sinom, o njemu zaista ništa ružno nemam da kažem, pravi gospodin, umeren i realan. Znam da će pokušati sve što može, samo je pitanje koliko realno može...

Warhammer

pre 13 godina

Nazalost, iza nase zvezde niko ne stoji osim nas zvezdasa. Predlazem da se oformi fond za spas zvezde u koju bi svi mi uplatili bar po 1000 dinara jednokratno, a ko moze neka to bude na mesecnoj bazi. Taj novac bi se koristio samo za akcije od sada pa na dalje, a poverioci moraju da oproste dugove zvezdi, posebno ako su to drzavne kompanije i banke. Spasimo Zvezdu, sacuvajmo jedini srpski brend!
(djole, 15. jun 2010 09:51)

To koliko stojite iza vašeg kluba najbolje se vidi po utakmicama koje bojkotujete. Te donacije nisu uspele kod FK neće ni KK. Pravi navijači dolaze na utakmice i tako pomognu klubu a njih je veoma malo.

Sreten

pre 13 godina

Svi da podnesete ostavke, ali svi. Da zakazete skupstinu kluba za kraj juna. Skupstinu da pripreme : predstavnik sportskog drustva, Pavlovic, neko ko poznaje statut-pravnik. Da isplatite dugovanja Bjelici, Keselju i Kikanovicu, kako ne bi otisli bez obestecenja. Nazalost, ispade da su Delije bile u pravu. Kazem, nazalost, jer nisam razumeo njihov bojkot kluba u finalu plej ofa prosle sezone. Nisam razumeo jer su ti momci ginuli za Zvezdine boje u neravnopravnoj borbi sa Partizanom. To je moralo da se prepozna. Navijaci zajedno sa Gurovicem, Mokom i Covicem da nadju kandidata za predsednika. Interesuje me, sta se nalazi u opisu radnog mesta Nebojse Ilica. Da kao tzv. tim menadzr selektira tim, ne selektira ga. Da organizuje skauting igraca, ne verujem. Jedino skace na svaku sudijsku odluku, a pri tome nema ni trunku autoriteta. I, sve to u poslednjih deset godina.

nikolica

pre 13 godina

Prvo bih zeleo da napomenem da Zvezdi zelim da izadje iz krize i da konacno nas derbi bude derbi u pravom smislu te reci.
Braco, Grobari mozemo mi da likujemo koliko god hocemo ali pravog derbija bez jake Zvezde NIKAD nece biti.Mogu Hemofarm, FMP i svi ostali da budu mnogo jaci od Zvezde ali jednostavno Partizan i Zvezda su klubovi koji su nastali u isto vreme od pocetka bili najljuci rivali i ja kao grobar kazem da je nama jedini derbi sa Crvenom Zvezdom jer jednostavno to je tako.
Meni samo nisu jasni ovi koji smatraju da je Partizan unistio Zvezdu, krive Divca, Danilovica, Sostara... Zvezdasi shvatite vas problem je sto su vase predhodne uprave pravile kardinalne greske, zaduzivali se bez pokrica jednostavno upropastili su Zvezdu...Pa taj dug od 12.000.000 nisu napravili Divac, Sostar i ostali koje ovde okrivljujete, to je delo vase uprave. Pa samo pogledajte kolike su plate igraca u kosarci, koliki je budzet za godinu dana, kolika su obestecenja...pa u fudbalu vam je dug valjda oko 20.000.000 a samo svi znamo koliko je fudbal placeniji sport, pa 2-3 transfera u nasem fudbalu vrede ko ceo budzet u kosarci...Stavite samo to na vagu i videcete koliko se puno kralo u KK.C.Zvezda.
Ne mogu da shvatim ni ove koji smatraju da su 2 blokade Keselja (ciste blokade da se razumemo) koje su svirane kao faul odlucile polufinalnu seriju, da su te 2 greske upropastile Zvezdu. Jenostavno vasi problemi datiraju od mnogo ranije i doveli su do alarmantne situacije u klubu.
Svaka cast Laletu Lucicu, da je srece da ste imali nekog slicnog coveka na nekoj funkciji i ranije pa da se ovako bori za klup umesto razlicitih finansijera, sponzora, PRIJATELJA KLUBA koji su pare klubu davali na kamatu, obogacivali se na racun Zvezde a satro su veliki Zvezdasi. VAS SU UPROPASTILI TI VASI VELIKI ZVEZDASI I NIKO DRUGI.Veoma je losa situacija u KK.C.Zvezda, cak i da se Lale izbori sa svim dugovima pitanje je koliko bi Zvezda imala para da se pojaca, koji bi igraci dosli u Zvezdu posle svega...U Partizanu nema para ali se ti igraci posle mnoooogo bolje prodaju(pre svega stranci) zato i dolaze u Partizan, da se probiju i uzmu veliki lovu.
Zvezdasi iskreno vam zelim da se stabilizujete, da Lale uspe da vrati klub na jedan vrhunski nivo, da sa uspehom predstavljate pre svega vas klub a time i Srpsku kosarku i da odigramo jos mnogo pravih derbija pa neka bolji pobedi.
Bez neke zle namere, niti namere da nekog vredjam smatram (a verujem da tako misli vecina koja se bar malo razume u ekonomiju i sport) da u ovakvoj situaciji Zvezda moze da se stane na stabilne noge tek za 7-8 godina osim ukoliko ne dodje neki ekstra sponzor ( u sta licno ne verujem) ili se ne donese Zakon o privatizaciji u sportu (licno sam protiv prodaje nasih klubova pre svega nasim bogatasima jer znamo kako su se privatizacije kod nas odvijale) i Zvezdu kupi sto bi Lale reko Abramovic ili njemu slicni pa uradi ono sto je Abramovic uradio sa Celzijem.

Puno pozdrava svim ljubiteljima kosarke u Srbiji...

vlada

pre 13 godina

Ima u Grckoj (Panetenaikos, 8 poslednjih), pa u Rusiji (CSK, 8 poslednjih), u Izraelu (Makabi, cak 17 uzastopnih dok ga ove godine nisu skinuli)… Dakle, ne lupaj gluposti… Tako rade NAJVECI evropski klubovi… Titule se osvajaju radom i kvalitetom ekipe…
(vasa, 16. jun 2010 15:14)

Vaso sine,verovatno mi mozes po godinama biti sin,jer reci nekom da lupa samo zbog toga sto se sa njim ne slazes,moze da kaze samo ostrasceni i nevaspitani klinac,koji se juce ispiljio i koji pamti samo zadnjih desetak godina.

E vidis,ja pamtim mnogo duze,mogao bih da ti objasnim kako sve to funkcionise i u Grckoj,i u Rusiji i u Izraelu,ali nema potrebe,jer ti to verovatno ne bi shvatio tj. ne bi hteo da shvatis.

A to sto poistovecujes sisteme rada i stanje stvari u Grckoj,Rusiji, Izraelu,sa sistemom u Srbiji,govori o tvom velikom znanju tj. neznanju.

Pozdrav

vasa

pre 13 godina

Deveta uzastopna titula?????
To zvuci jako regularno,zar ne?
Hajde,nadji mi jos samo jednu normalnu zemlju,gde je 9 godina jedan te isti prvak?
Nemojte da smo deca.
(vlada, 16. jun 2010 10:38)

Ima u Grckoj (Panetenaikos, 8 poslednjih), pa u Rusiji (CSK, 8 poslednjih), u Izraelu (Makabi, cak 17 uzastopnih dok ga ove godine nisu skinuli)… Dakle, ne lupaj gluposti… Tako rade NAJVECI evropski klubovi… Titule se osvajaju radom i kvalitetom ekipe…

nikolica

pre 13 godina

(vlada, 16. jun 2010 10:38)

Slazem se sa tobom skoro u svemu a sto se tice 9 uzastopnih titula samo pogledaj Grcku i Panatinaikos-zar mislis da Olympijakos ima mnogo manji uticaj u Grckoj kosarci od Panatinaikosa, pogledaj Izrael i Makabi, pogledaj Rusiju i CSK (meni licno najidenticnija situacija kao nasa)...mislis da svi ti klubovi uzimaju titule jer imaju ljude u savezima, jer imaju jak lobi...Presudna uloga u osvajanju titula toliki niz godina je samo kvalitet i rad, pa Partizan je mogo od ovih 8 da namesti 4-5 titule, sta je sa ostalim titulama?
Onog trenutka kada velika vecina Zvezdasa prestane da krivi sve ostale za svoj neuspeh i krenete sa podrskom kluba koja je u ovakvoj situaciji neophodna i krenete da naporno radite, pa prodjete kroz sve razvojne faze (koje je Partizan proso u Euroleague, setimo se bilo je i -30) postacete ozbiljan i cenjen klub ne samo u zemlji vec i sire. Ja vam iskreno zelim sve najbolje i da derbi ponovo bude pravi jer to je nasa sportska svetinja koju su nazalost neki ljudi oskrnavili.

Sto se tice privatizacije to je idealan plan za razvoj Srpske kosarke i sporta uopste ali do toga nece doci u skorije vreme, bar dok se ne zavrsi proces tranzicije pre svega privrede...

Partizanovac

pre 13 godina

(vlada, 16. jun 2010 10:38)

Vlado, procitaj pazljivo sta si napisao. Ti se malo slazes sa samim sobom (drugi su vam krivi), a posle se malo ne slazes (drugi su bolji). Odluci se, ali za vas je bolje da sto pre shvatite zasto su drugi bolji...

vasa

pre 13 godina

(vlada, 16. jun 2010 19:35)

Istina boli, a?
Zar Olimpijakos ima manji uticaj u Grckoj od Panetenaikosa, ili Dinamo i Himki u Rusiji od CSK? Rad, rad i samo rad... A inace po godinama sigurno ti meni mozes da budes sin... Jer ja pamtim i Kicu i Praju, i u poslednjih 35 godina jedina institucija u SRPSKOJ kosarci je Partizan...
Dobro, dok se igralo na sljaci pedesetih bila je druga prica...

zmaj70

pre 13 godina

Za izlazak iz krize naseg sporta treba puno novca koji nema odakle da dodje, jer niko neulaze u rupe bez dna svaki nas klub pravi troskove a mali su prihodi jer smo mala i siromasna zemlja i to je to. Jedan komentatator je napisao banke da oproste dugove vrlo interesantno a dali ce ta banka onda biti obavezna da vrati pare onima koji stede kod njih ili ce moci po tom principu da ih zadrzi kao sto su nekada radile.

марко

pre 13 godina

Poenta je sto oni mogu da daju samo SVOJE pare a ne drzavne. Vrhunski sport je biznis. Ukoliko ne mozes da pravis pare, zatvori radnju. Tako je svuda u svetu. Drzava treba da finansira skolski sport a ostali nek prave pare ili katanac.

Остатак коментара је био јако конфузан, али ово је суштина. Нико нема право да арчи туђе паре. Па да се зове не знам како. Цијелој гарнитури која је довела довде забранити да се петља у спорт. Ако неко може да рехабилитује клуб, нека то уради. ако не, ликвиирати предузеће. Они којима у клубу требају прави звездаши, а не прави руководиоци, само показују да не контају у чему је проблем. Желим звезди сву срећу у промјенама, али иначе нема шансе.

poverioc

pre 13 godina

Banke i ostali da oproste dugove? A jel mogu onda te iste Banke da "oproste" klijente od štednje kod njih kao onomad Jezda i Dafina? Ja ne opraštam dugove nikakvom JEDINOM SRPSKOM BRENDU, neka nađu način kako da vrate dobijeno, inače će i taj nazovi JEDINI da postane BIVŠI...stamota!

Partizanovac

pre 13 godina

Nazalost, iza nase zvezde niko ne stoji osim nas zvezdasa. Predlazem da se oformi fond za spas zvezde u koju bi svi mi uplatili bar po 1000 dinara jednokratno, a ko moze neka to bude na mesecnoj bazi. Taj novac bi se koristio samo za akcije od sada pa na dalje, a poverioci moraju da oproste dugove zvezdi, posebno ako su to drzavne kompanije i banke. Spasimo Zvezdu, sacuvajmo jedini srpski brend!
(djole, 15. jun 2010 09:51)

Evo, Djole (postujem te, pisem ti ime velikim slovom, ja kao navijac Parizna spreman sam da uplatim u taj Zvezdin (postujem i Zvezdu, pisem joj ime velikim slovom)
fond, ali da odustanete od te glupe fore "jedini srpski brend"...