Subota, 15.05.2010.

12:47

Dobre ocene za suđenje na derbiju

Sudijski odbor Fudbalskog saveza Srbije dodelio je dobre ocene sudijskoj trojci na 138. ’večitom’ derbiju.

Izvor: MT

Dobre ocene za suðenje na derbiju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

125 Komentari

Sortiraj po:

Takvi nam osvajaju titule

pre 13 godina

Crvena Zvezda je ocajno igrala, sudija isto slab, poseta mogla i bolje, sve je bilo lose samo je Partizan izasao iz okvira utakmice tako sto je ostvario cilj i ostavio pozitivan utisak. Sve u ovoj zemlji kao i prvenstvo je haos koje je Partizan osvojio bez poraza. Partizan mora da bude u skladu sa situacijom u zemlji tek tada titula ima pravi znacaj.

Tozovac

pre 13 godina

Da li Zoran petrović ovu izjavu dao u rano pre podne ili kasnije? Da li je konsultovao Mitu Drobnjaka i bata-Šaju ili je samostalno doneo ovakav zaključak?

Dzamburu 'n Koma

pre 13 godina

"Nicija nije gorela do zore,zapamtite to!
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Kobi, 15. maj 2010 20:05) "
Ma sta pricas... meni gorela 3 zore ova slavska... :D
mogla je jos, nego morali da gasimo.. Zavisi kolika je..a i ne moras vise da se oslanjas na svece.. svet je napredovao..ima sad sijalica , pa upalis..i vidis mnogo bolje i koliko god zelis..samo treba da gledas napred, ne nazad..
PS. Citaj izmedju redova..u ovim recima ti je opisano gotovo sve .. Od 1945, preko Bari-a do danas..

Shommy82

pre 13 godina

A da li sam ja negde pomenuo kosarku???
Niti sam ikada komentarisao kosarkaska dogadjanja. Pricam o fudbalu, a ovo sto sam napisao je cinjenica. A ti vidi zasto.

kuku majko

pre 13 godina

@anti franjevac

jel ga poznajes?aj ako si dobar sa njim, vidi ako moze neki s nekim kesom da mi uleti u skorije vreme....

...sta sve covek nece ovde procitati...

Zvezdas

pre 13 godina

Mogu oni i 10 da im dodele, ali Srbija je videla na delu delo tomislava karadzica. A ove grobare sto tvrde da smo mi namestali utakmice citavog prvenstva, pa da vas pitam zasto nemate nijedan poraz? kada niste namestali? Zvezda je igrala casno svih 30 kola, kada nije islo gubili smo(Metalac,Partizan,Javor)a kada je islo razbili smo(Vojvodinu, Ofk) a vi kada nije islo setite se utakmice protiv BSK.toliko pozdrav

six

pre 13 godina

iz fotelje predsednika fk partizan u fotelju predsednika FSS.ljudi moji sta ste ocekivali?da ce zvezdi biti dobro?sama dodele pehara u kupu sve govori.MUP procenio da nije bezbedno....kako da ne.a i ovo sa sudijskom organizacijom postaje lakrdija.sudije,kontrola sudjenja,posmatraci sudjenja....sve to je pod Karadzicevom sapom.

Rodney

pre 13 godina

Navijačima Zvezde mogu da poručim samo jedno:
Ko se mača lati, od mača i stradi!!!
Sledeće godine nemojte da nameštate utakmice protiv malih, pa nećete biti pokradeni u derbiju. Pametnom je i ovo dosta!

djenoveze

pre 13 godina

Pa sta ako nismo sutnuli u okvir gola?! Nije ni Javor pa je odneo 3 boda sa (prazne) Marakane... Debelo smo osteceni, a da smo igrali lose jesmo.

Sale Ars

pre 13 godina

(mikibg, 15. maj 2010 16:16)

Znaci da ste vi bili prvaci posle onih sramnih penala srpska liga ne bi tonula sve dublje i dublje? Znaci kad je Zvezda prva onda liga nije krs? Pa koje ste vi umisljene velicine to je za neverovati.

Kakav ste klub (ime) pokazuje sta ste izjavljivali za Karija Pesica u basketu, a to je bio jedini put da sam se plasio da nas ne dobijete i bilo je zamalo. Samo je sreca sto ste umisljene velicine pa oterate takve posle jedne sezone.

Sto se tice LS, jel ste vi to u nekoj prosli bolje do sad ili mislis da bi sad prosli bolje nego Partizan - to je isto kao da se dva klosara svadjaju koji je veci.

Neverovatno je da vam se pogresan put pokazao nazalost bas u basketu, a vi i dalje nastavljate da verujete koje kakvim lopovima.

Nek Dzaja, Cvele i naslednici vrate trecinu para koju su pomaznjavali i vratili bi dugove bez ikakvih problema. Isto vazi i za Partizanove celnike, samo sto su oni krali izgleda malo manje ili su krali isto ali su za razliku od vasih "davali" (tacnje ostavljali) nesto i klubu.

Nema vas u vaterpolu, nestajete u basketu, u fudbalu smo vas gotovo stigli po titulama od kako je propala SFRJ i vi idalje nastavljate istim tonom. Pitam se sta vise treba da vam se desi da promenite plocu?

Tole LOPOVE

pre 13 godina

Titulaaaa, titulaaaaaa, slaviceeeee se titulaaaaaaa
Tole vam jeeeee kupoioooooo
To zna ceeeeela Srbijaaaaa!

Tole lopove, Tole lopove, Tole lopove, Tole looopove

PFC 3

pre 13 godina

koji kraljevi! dobili 8! ovo je smesno, bravo tole! sad ni sledece godine nemamo sudiju u evropi....
(mirko, 15. maj 2010 13:11)

Znaci ispadate u prvom kolu pretkvalifikacija za ligu Evrope ...

lvzifer

pre 13 godina

Samo jos jedna opaska na "sudijsku organizaciju". Toliko su dobri da se srpske sudije ubise od sudjenja u medjunarodnim utakmicama. UEFA je razmatrala da cak daju nasim sudijama da sude oba finala ove godine, ali zbog zauzetosti su ovi morali da se zahvale i odbiju. Toliko o radu doticnih Beljina i Jokica.(Shommy82)

U kosarci su nase sudije jedne od najcenjenijih u Evropi .. zato i sude evro takmicenja (EvroLigu) neke su skoro cujem zvali i iz ACB-a .. pa vi opet tvrdite da je i tu sve namesteno .. jedino sto vam preostaje je ono ko gubi ima pravo da se ljuti .. i to je to .. A ovaj robin hud je jos jaci "pokazao snimak kolegama sudijama u Svedskoj" u ligi gde golmani sutiraju stative da gol bude manji .. get a life

kum II

pre 13 godina

Ovo me podsjeca na film Kum II prilikom sudjenja Majklu Korleoneu kada se utvrdi da je on ustvari ugledan gradjanin NY-a i da treba jos da mu se uputi izvinjenje

Shommy82

pre 13 godina

Samo jos jedna opaska na "sudijsku organizaciju". Toliko su dobri da se srpske sudije ubise od sudjenja u medjunarodnim utakmicama. UEFA je razmatrala da cak daju nasim sudijama da sude oba finala ove godine, ali zbog zauzetosti su ovi morali da se zahvale i odbiju. Toliko o radu doticnih Beljina i Jokica.

asdf_

pre 13 godina

Naravno da su dobre ocene za sudije. Kada je određen Jovanetić da sudi Zvezda je bila prezadovoljna. Isti sudija je sudio utakmicu Partizana i Zvezde kada je Zvezda pobedila 4:1 i to posle 0:1. Zamislite, bez publike (toliko o igranju bez publike). Što se tiče faula nad Kaduom, obratite pažnju: u trenutku kontakta Knežević protrčava između sudije i Krstajića i Kadua i sudija taj trenutak kontakta ne vidi. Jbg. bad luck. I da je sudio, možda biste se više nervirali (vidi CHE-POR FA CUP, danas). O Lazetićevom pokušaju osvajanja Oskara ne vredi trošiti reči. Niti je bio u šansi niti je uputio loptu u pravcu gde bi bila izgledna prilika. Ako bi to bio penal, sudilo bi se pet do šest penala po utakmici. Ne znam koje su druge sporne situacije prijavili pa nemam komentar. Moje skromno mišljenje na osnovu zavirivanja u tuđe dvorište: vratite Jankovića!! Ja bih voleo da ga vidim kao trenera Partizana. Koga interesuje, obrazložiću. Poyy svima.

Patrik

pre 13 godina

Meni samo nije jasno dokle ce da mazu narodu oci? Dobra ocena? U evropi bi ga za ono suspendovali bar na godinu dana! DVA CISTA penala nije sudio za Zvezdu, pomocnik dize ofsajde koje vide samo on i T. Karadzic, nije iskljucio Krstajica i Petrovica zbog divljackih startova bez lopte...
Tako je to kad ga ocenjuju oni koji su ga i postavili da onako sude. A POSMATRAC SUDJENJA JAVNO KAZE DA BI DOBIO JOS VECU OCENU, DA JE ISKLJUCIO BILO KOG IGRACA ZVEZDE?!?!?
To moze samo u Srbiji!!
(Lignjoslav, 15. maj 2010 13:05)

Jesi li ti sudija da izanaliziras i ocenis sudjenje kao lose. Da to nije mozda zbog Lukicevih reakcija. Ako on nebi pisao zalbe, niko od vas nebi se tolko zalio. Na kolko meceva sirom Europe sudije odluce da ne sviraju penale, kada primete da igraci jedva cekaju da padnu!? Mogao je da ga dosudi, ali i nije morao

...

pre 13 godina

Da je sudjenje bilo regularno od pocetka ove sezone uopste se nebi doslo do situacije da derbi odlucuje o prvaku, nego bi vec pred tu utakmicu Partizan imao 20 bodova vise od zvezde.

Ceda

pre 13 godina

Lepo smo vam rekli da mozete da kupite sve ali ne derbi-da ce mo da vas OPET gazimo na derbiju, da ne bacate pare za dzabe.
Da je sudjenje bilo posteno Zvezda bi imala 20 bodova manje a ne samo7.
Nemozete na silu da budete prvi sa konstantnim pritiscima. Mozete da kradete male klubove ali ne nekog ko vas dominira zadnji 20 godina.
Hiljade poruka ali nije dovoljno da se kupi titula.

Dread

pre 13 godina

Nije vam nesto smetalo kada ste dobijali utakmice isceniranim penalima. I tada su, koliko se ja secam, sudije dobijale sasvim zadovoljavajuce ocene. E pa, dragi moji, sad nema ljutnje.
Istina je da je nasa liga leglo korupcije i dalje i ako stvarno zelite da imate posteno sudjenje pobunite se i kada neregularno dobijete, a ne samo kada vama odgovara.

Sto se derbija tice, sudija bi mozda i svirao te penale da se Zvezdina igra nije bazirala na tome da iznudi iste i da tako dobije. Sutnite par puta na gol da vidite kako je fudbal magicna igra...

sta bi bilo kad bi bilo

pre 13 godina

Statistika je jasna niste sutnuli u okvir gola i tacka.A ovo sto cu da prenesem je 100% tacno cuo sam od pojedinih velikih ljubitelja Cz posle utakmice sa Bsk nekog je bilo jako sramota.Pojedini igraci Cz su dobili instrukcije sta da urade u pojedinim trenucima utakmice,sto vise destrukcije padanja u 16m, simuliranje i vrsenje pritisaka da bi imali alibi za svaki slucaj ali desio im se taj slucaj sa 35m i sta sad.Lepo se vidi na snimku da Kadu daje sebi pass i baca se pre igraca Partizana i udara u njega ali necemo vise o tome.Nazalost Lukic kaze nikad nisam ucestvovao u namestanju,neka se proveri ko je sve igrao ovde i preko na Cz-Bsk iz keca u dvojku ako Vas nije sramota i dalje pricajte o derbiju u kojem niste sutnuli na gol.Prvenstvo se ne osvaja na penale i na sirenju haosa i laznog sjaja iz toga nastaje jos veci haos koji na kraju proguta onog sto ga stvara.

mikibg

pre 13 godina

Sramota to je rec koja opisuje ovakvu odluku! Kako god da se okrene i da su dobili slabe ocene, opet bi sudili posle 3-4 kola i to je to. Ovako posao odradjen za toleta i partizan i svi mirni a ti srpska ligo toni sve dublje i dublje...Lukic nesto pokusava ali ce tesko izaci na kraj sa mafijom, na zalost dve poslednje zvezdine uprave unazadile su zvezdu najmanje 10 godina. Zar trebam da napomenem da je prvi put u istoriji naseg kupa izostalo da predsednik fudbalskog saveza preda pehar pobedniku, to najbolje govori koliko im je savest cista... I jos nesto, koliko vidim partizan vise nije nosilac u poslednjem krugu kvalifikacija jer su ga napunili svi klubovi sa kojima je igrao u euro ligi, tako da i ove sezone nema nista od lige sampiona. Toliko o tome...

rema

pre 13 godina

Pa, ako neka igraju tako... Znaju oni vrlo dobro kako se posle sve to zavrsava... u suzama(avgust) i ono klasicno ne pratim domaci fudbal... a moje sunce ljudi gledaju non stop... a ne samo kad se osvajaju titule, kad se igra u evropi...

robin hud

pre 13 godina

pa zar je neko vjerovao u neki pravicnu odluku ? pokazalo sam mojim kolegama sudijama ovdje u svedskoj i ljudi su se smijali na toliko gresaka da se dobije prelazna ocjena a kamo li ovako dobra ?! ma to je sve pokazatelj "dobrog" rada naseg saveza.

gurugagi

pre 13 godina

@sasa

Tebi momak kao da nije nesto jasno...sve se vraca,sve se placa...pa vama se ovo vraca za sve dobro sto ste doneli fudbalu do sada.

krle

pre 13 godina

procitao sam sve prethodne komentare i vidi se da ih je pisala jedna ruka i po stilu i sadrzaju,a verovatno poslala sa istog kompjutera.Svi komentari su jad i beda i vrve od neobjektivnosti.

miki

pre 13 godina

Covece, pa jeste li dali gol iz nepostojeceg offside-a? Jeste bolje igrali? Da nemate bolje igrace? U cemu bi sustina bila drugacija da je bilo "fer" sudjenje?

crno-beli deda mraz

pre 13 godina

c.zvezda-Smederevo?
c.zvezda-BSK?
Penali na 4 metra od sesnaesterca?
Nedosudjenih x penala protiv zvezde?
xy godina bez penala za Partizan u derbijima?
BABAROGIC???
SAVA COKANICA?
SIPKA?
Pa kako vas bre nije sramota?
Mada,ko o cemu,vojnik o skracenju...

realni

pre 13 godina

Очигледно је да док је Томислав Караџић на челу фсс,Звезда неће видети титулу,покушава се остварити исто оно што је урађено у кошарци, где су испрва судије биле тас на ваги Партизана у дуелима са Звездом и другим клубовима,а када би крађама из сезону у сезону добијали титуле други су наравно играчки слабили док Партизан није постао толико јак и доминантан да га је врло тешко срушити и да је првенство регуларно, то се жели урадити и у фудбалу на очиглед милионске и најбројније навијачке групе у земљи,на тај начин што ће покушати да Партизан узме титулу рецимо 10 пута за редом и на тај начин успостави трајну доминацију,једини излаз за Звезду је тражење расписивања избора на свим нивоима у фсс и равномернија расподела функција у савезу и евентуална смена садашњег преседника фсс,будући преседник неби смео да буде повезан ни са Звеѕдом нити са Партизаном, на тај начин би се спречила мајоризација која је данас на делу у фсс, где су преседник и два подпреседника бивши чланови управе Партизана, то је једини услов за регуларну лигу у нашој земљи, а не да се као до сада прозива од стране једног или другог табора два наша најтрофејнија клуба да имају протекцију у савезу.

Miki

pre 13 godina

bravo tomislave, lazes, krades, bez osvrtanja... treba opozvati sve zvezdine reprezentativce dok je on predsednik, pa nek mu igraju spasici, mazici, jovanetici na sp
(e, 15. maj 2010 13:42)

Pa Lekic ce ti i biti opozvan sigurno....Nece ici u JA,zar ne???

Иван ПФК Смедерево

pre 13 godina

А коју оцену је добио судија Д.Филиповић што на утакмици Ц.Звезда-Борча није судио 3 пенала за Звезду ?

Peter Tosh

pre 13 godina

"Uostalom, juče u centralnoj loži Partizanovog stadiona sedeo je posmatrač suđenja i pre završetka utakmice cinično izjavio da će sudiji „Jovanetiću dati ocenu 8,4 a da bi dobio 8.6 da je isključio nekog zvezdinog fudbalera“!? Da li treba da kažemo upravo ovog posmatrača Karadžić pokušava da postavi za novog komesara za suđenje!? Zašto da ne, zaslužio je! "
Ово је део изјаве ФК Црвена Звезда дан након одигране утакмице. Данас, када смо видели оцене, знамо и да има истине у свему томе. А за све вас који нисте сигурни у постојање и другог недосуђеног пенала имам овај линк : http://www.pressonline.rs/sr/vesti/sport/story/116524/FK+%E2%80%9ECrvena+zvezda%22+optu%C5%BEuje%3A+11+%E2%80%9Eplja%C4%8Dki%22+na+derbiju!.html

Cinik

pre 13 godina

bravo tomislave, lazes, krades, bez osvrtanja... treba opozvati sve zvezdine reprezentativce dok je on predsednik, pa nek mu igraju spasici, mazici, jovanetici na sp
(e, 15. maj 2010 13:42)
Ubedljivo najjaci komentar, nasmejao si me do suza, da povuce Zvezda sve reprezentativce, slazem se i ja. To ce pokazati FSS-u, zapitace sta im je dalje ciniti kada se Lekic odrekne sireg spiska....

Drazen

pre 13 godina

Kako neinteligentan potez. Umesto bar da priznaju, npr. napravljena je greska u tri situacije, i bila bi kako tako stavljena tacka na celu pricu. Ovako samo vredjaju ljude i izazivaju bes. Vidi se partizanski nacin razmisljanja (sve kontra i naopako i nista ne priznaj).

Flynn

pre 13 godina

Pa zar je neko ocekivao nesto drugacije? To je kao kad bi Ivica Dacic (inace jos 1 u nizu grobara muljatora) hapsio sam sebe zbog afere "kofer". Znaju i grobari da im je ova titula kupljena, na proslavi na JNA ce ih opet biti strasnih 4000, i ne treba ih kriviti zbog toga, nije to to ako nije posteno...

goran1970 b.jerkovic

pre 13 godina

I sudije su dobile ocene,jedino golman Partizana nije,zasto? Zasto je on jedini neocenjen na derbiju? U protokolu pise da je bio na utakmici! Zasto je onda neocenjen?

Shommy82

pre 13 godina

Ako se dobro secam iz Zvezdinog saopstenja receno je da je covek na poluvremenu tvrdio da ce sudija dobiti 8,4, i gle cuda ocena je 8,4.
Bitno je da je sad sve regularno, a dok je Zvezda bila prva sve je bilo neregularno.

Ja!

pre 13 godina

"Sve doluke su donesene u skladu sa pravilnikom fudbalske igre i duhom pravilnika" koje je odredio Tole Karadzic i urucio sudijama pola sata prije utakmice!!!
(jeli vjerujete svojim ocima ili meni?, 15. maj 2010 14:23)

A jesi li ti pročitao pravilnik ili onako pljucneš malo?
Vidiš, ako nisi znao, u tom pravilniku ne piše:
1. da je tri kornera penal za zvezdu,
2. da kad igrači zvezde padaju u šesnaestercu onda mora da se svira penal bez obzira na sve,
3. ako zvezda nema nijednu priliku za penal u prvom poluvremenu da se isključuje igrač protivniku zvezde u drugom poluvremenu,
4. da kad zvezda šutne dva puta pored gola nije zvezdanosterac...
Šta vi hoćete bre?
Šta bi tek bilo da ste stvarno oštećeni. I da, sudije bi sigurno svirale penal ali Kadu nije igrao rukom prilikom prijema lopte što vam se (tole)risalo dok nije došao naš Tole :))))...
Ne branim ja tebi da pišeš gluposti, nego mi žao ljudi koji to čitaju i možda veruju tvojim očima :))).

Red bull

pre 13 godina

Sta smo mogli i da ocekujemo. Sudije su perfetno obavile posao.da su ovako odsudile neku medjunarodnu utakmicu bili bi skinuti sa liste . A posto je komesr za sudjenje Zoran petrovic osvedoceni grobar druga odluka se nije mogla ocekivati.jedan Luksemburg ima sudiju na SP a nase sudije moku da sude samo prvoi drugo kolo kvalifikacija za evropska takmicenja.kada pocne ozbiljnije nigde ih nema. Toliko o nasim sudijama.I onda Toleposle proslo sezonskog kupa izjavi da su sudije ljudi i da mogu da pogrese i da nece biti kaznjeni. To nije greska vec korumpiranost

Marko

pre 13 godina

Naslov govori sve, ali bas sve!!! Ne znam da li je novinar koji je dao naslov ovoj vesti malo dublje razmisljao o naslovu ili ne, ipak, ispao je sjajan... U naslovu nigde ne pise da je sudjenje bilo dobro, vec da su dobili dobre ocene za sudjenje... Sto znaci da su sudije dobro odradile svoj zadatak, odnosno da su pokrale sve zivo sto su mogle... Ovo je sramota, da je Zvezda ovako uzela titulu, bilo bi mi malko drago, ali bi me bila sramota pred Bogom... SRAMOTA!!! Sudije su dobile cak i napismeno da su dobro odradile posao namestanja prvenstva... Svaka vam cast... Bravo Tole, uspeo si!!! Ne bih se zacudio da Karadzica neko overi, mada sam skeptican prema toj mogucnosti, jer ipak je Tole na vrhu piramide... SRAMOTA!!!

Grobar Ni

pre 13 godina

„...Ne sekirajte se. Bog sve gleda i u pravom trenutku vrati....“
(anti franjevac, 15. maj 2010 13:42)

Да, да, све је одгледао, видео и управо враћа. За пенал против Смедерева Бог ће вас још дуго кажњавати. Против Партизана лопту ка голу нисте упутили, а овамо отета вам титула. Како вас није срамота. Оба дребија сте изгубили а да се нисте примећивали на терену и онда хоћете титулу. У време Шајбера и то би могло, али данас не. Бог одозго све гледа, види и враћа. И дуго ће враћати, јер сте многима дужни, у то будите сигурни.

thesklaos

pre 13 godina

Meni samo nije jasno dokle ce da mazu narodu oci? Dobra ocena? U evropi bi ga za ono suspendovali bar na godinu dana! DVA CISTA penala nije sudio za Zvezdu, pomocnik dize ofsajde koje vide samo on i T. Karadzic, nije iskljucio Krstajica i Petrovica zbog divljackih startova bez lopte...
Tako je to kad ga ocenjuju oni koji su ga i postavili da onako sude. A POSMATRAC SUDJENJA JAVNO KAZE DA BI DOBIO JOS VECU OCENU, DA JE ISKLJUCIO BILO KOG IGRACA ZVEZDE?!?!?
To moze samo u Srbiji!!
(Lignjoslav, 15. maj 2010 13:05)

A ti najneobjektivniji čovek na svetu. Pa to stvarno nema nigde.

Taj Jovanetić vam je dao penal, priznao gol iz ofsajda pre par derbija, zato ššš! A ako želiš titulu sa penala, neće da može!

Mladja

pre 13 godina

Au...pa sto bi rekao Ilija Cvorovic : ,, Pa vi ste mnogo veci razbojnici..." !? Da li smo mi svi coravi ili nas vi i dalje pravite ludima ili ste stvarno toliko bezobrazni ?! Nicija nije gorela do zore ...

Simek

pre 13 godina

E moji ljudi...imali na proslom derbiju i igraca vise i jos smo dali autogol, pa ih opet pobedimo...i sad opet oce igraca vise i to od prvog minuta...pa dajte ljudi, da ste bili na stadionu malo biste bolje videli neke situacije...npr reakcije igraca zvezde i udaranje igraca partizana koji su daleko bili od lopte...npr kad je onaj Savio il kako vec udario Tomica...a sto se sudjenja tice, nemojmo oko toga molim vas...zna se ko su bili predsednici FSS i ko donosi sad odluke o sudijama...al opet..ko gubi ima pravo da se ljuti :)

MILOS DP

pre 13 godina

Imam brate iz Lucerna ( Svajcarska) on je sudija u njihovom prvenstvu od sezone 2009/2010 sudio i 9 utakmica prve lige,mlad i perspektivan sudija...gledao je 11 "sumnjivih" detalja iz derbija kaze da je sudjenje bilo OK izuzimajuci onu situaciju kod prekrsaja Krstajica nad Kleom i da je to u 99% penal i zuti karton Krstajicu (drugi zuti CRVENI) drugi start nad Lazeticem je cista odluka sudije i da se ne svira penal u 95% slucajeva,sve ostalo na terenu je za prelaznu ocenu,inace on je veliki navijac Maribora i prati sve lige iz SFRJ i kaze da su Partizan i Zvezda daleko ispred ostalih vodecih timova bivse SFRJ...a ja cu dodati na ovu vest i da IMA BOGA TOPALOVICI!!! vratice vam se ovo kad-tad!!! a za sudijsku organizaciju svaka vam cast NAJVECE BRUKE SRPSKOG FUDBALA!!!

Johny

pre 13 godina

Realno gledano mene kao yveydasa sramota je da se zaylim na sudjenje na derbiju iako je bilo vise spornih elemenata sudjenja.A sramota me je pre svega jer Yveyda nij uputila ni jedan konkretan sut na gol u toku celog meca....nazalost!
A inace trayimo svi mi pravi postovaoci fudbala da se ANGAZUJU STRANI ARBITRI i da sudisjke odbore biraju ljudi koji nemaju veze ni sa jednim klubom ni politikom!Hocemo POSTENJE pre svega!
Ako Zvezda ili Partizan izgube hocu da znam da je to jet su lose odigrali i jer su protivnici posteno pobedili i obrnuto!Eto to je sve!
Posteni Zvezdas i pre svega covek!

Mafija

pre 13 godina

Pisao sam još dok je Zvezda imala +5,mnogi nisu verovali ali ponoviću:T.Karadžić je izjavio da Zvezda nikad neće biti prvak,dok je on na čelu FSS i ostvario je šta je hteo.To mi je preneo čovek,koji je odličan prijatelj sa Bogijem Stepanovićem,čovekom koji je glavni za delegiranje sudija i najveći grobar u toj organizaciji.

jeli vjerujete svojim ocima ili meni?

pre 13 godina

"Sve doluke su donesene u skladu sa pravilnikom fudbalske igre i duhom pravilnika" koje je odredio Tole Karadzic i urucio sudijama pola sata prije utakmice!!!

Pera

pre 13 godina

Evo Vam jedna sto posto proverena informacija.Sudija koji je sudio utakmicu Zvezda-Javor(0:1)požalio se jednom prijatelju da nije smeo da sudi penal za Zvezdu jer se ne pita on već neki drugi ljudi.Taj sudija je inače Zvezdaš.

Chicha

pre 13 godina

E ovo je prevrsilo svaku meru. Ovo je takvo omalovazavanje javnosti i vredjanje inteligencije svakog coveka koji razmislja sam za sebe da nemam reci. Partizan je sampion i tu vise nema sta da se prica, ali da su bar imali obraza da priznaju sudijske greske mozda bi se ovo nekad i zaboravilo. Mislim da je ovo kap u prepunoj casi. Zvezdasi ujedinite se protiv ove diktature.

costak

pre 13 godina

Kadija te tuzi, kadija ti sudi...
Nema nama nista od fudbala dok nam turci vladaju istim...
Mislim da bi i prosecna plavusa provalila o cemu se ovde radi...

Nema veze...ima dana za megdana...

Ja

pre 13 godina

Da nije televizije, sve bi ovo proslo kao nekad. Na zalost reditelja nase ligaske ujdurme, citav fudbalski narod je video ociglednu kradju. Kralj je go i ne moze se vise sakriti. Sta se sad moze uciniti? Iz utakmice u utakmicu, iz dana u dan na ovom i drugim foeumima, pravi i posteni prijatelji sporta treba da traze smenu mafije na celu FSS. Ako ti ljudi ne odu, zavladace potpuni mrak. Mediji su vec zacutali, neki zbog pristrasnosti, drugi zbog straha. I oni ne smeju da budu ostavljeni da na miru skupljaju sitne poene (citaj: besplatna putovanja i dbevnice koje odredjuje jedan covek). TK je ojadio sport u Subotici, onda je od Srpske lige Vojvodina napravio najneregularnije takmicenje ikad odigrano u ovoj zemlji, da bi bio doveden u FK Partizan a onda i u FSS da okonca rusenje jednog (Zvezde) i definitivno podizanje drugog kluba (Partizan). On to, naravno, ne bi mogao da uradi sam, da nema podrsku i velikog dela tzv. politickog establismenta. Igra je velika, ulog jos veci. Pa ko prezivi!

Posmatrac

pre 13 godina

A kad zagusti tu su Tole, Cure, Delic, Bogi, Zoki (Petrovic), Radoman,Zuca iz Zeleznika, Dzomba, Metalac Milanovac, Smederevo, Mazic, Spasic, Jovanetic, Milan Karadzic zvani nadoknada...

GORAN C

pre 13 godina

Ovakva odluka je bila ocekivana jer u FSS vladaju Partizanovi ljudi i sve dok oni tamo sede Partizan moze i da ne igra dobice bodove.Sigurno je Partizan dobio Prelaznu ocenu i za organizaciju Derbija iako su njegovi navijaci divljali i palili baklje na juznoj tribini.Sest kola pre kraja C.Zvezda je imala 5 boda vise od Partizana ,onda je na na scenu nastupio FSS,na celu sa T.Karadzicem i sve uradeli kako bi Partizan bio Sampion.Jedna stvar mi nije jasna ,kako da jedan covek koji pre nego sto je otisao da bude presednik naseg saveza bude presednik Partizana.

Sramota

pre 13 godina

Ovo da moze da se posalje Fifi ili Uefu gde vec.Znaci sramota cekaju da se slegne panika i onda cepnu vest kad se najmanje ocekuje.Sramota sta rade.Slazem se da treba svaki reprezentativac koji voli Zvezdu ne igra za reprezentaciju dok ne bude istrazeno sta se radi iza nasih ledja.Ajde da su rekli da je imao lose sudjenje,pa neka bude sta bude.Ali da kazu da je bilo odlicno sudjenje,daj molim te.Pa ove sudije mogu samo po selima da idu da sude.Ne verujem!

Alempije

pre 13 godina

Citam text i ne mogu da verujem. Zar smo dotle dosli da nas predvode ljudi koju su u stanju za belo da kazu da je crno. Ne ja ovo sanjam. Ovo nije moguce. Mnogo je bre i za ovu nasu zemlju Srbiju.

Neko iz FSS

pre 13 godina

Pa naravno su dobro ocenjeni kad su zavrsili posao;))bez imalo muke jer Zvezda nije uopste zapretila Partizanu.Jedan penal za Cz je POSTOJAO hteli neki to da prihvate ili ne .Ali svukupno gledajuci i da ga je svirao ko moze da garantuje da bi zvezda dala gol?Takodje ofsajd Lekica NIJE postojao e sad druga je stvar sto Lekic ne zna da da gol sa 2 metra.

A o parama sto su podelile sudije medjusobno,da navedu vodu na Partizanovu vodenicu ako kola krenu nizbrdo, bolje necu ni da pocinjem!


Jos i da dodam da se SVE CINI da u JSL ostane Dzomba,CUKA i da upadne Bezanija.Karadzicu i sviti oko njega uopste nije stalo da ozivi srpski fudbal vec da ga sto vise BEOGRADIZUJE jer je onda jednostavnije za muljanje.Od plasmana na SP dobili smo nekoliko miliona evra pitajte Karadzica zasto se taj novac ne investira u na primer Radnicki iz Nisa,Radicki iz KG,Slogu iz Kraljeva ,Dinamo iz Vranja ako se misli dobro srpskom fudbalu?Nece nama biti bolje dok god nam drugi narodi,tacnije Crnogorci, vode fubal.

milos

pre 13 godina

Sramota nad sramotama,na taj nacinu pokusavaju da sakriju ono sto se sakriti ne moze. Imajte makar stila, priznajte da su greske postojale, jer se to iz usporenih snimaka i uvelicanih detalja itekako moglo zakljuciti, i bas vas briga. Pa i onaj u Kupu je to ucinio vise nego namerno, jer nije moglo ni da mu se ucini da je Milijas u ofsajdu i sta se desilo ?Nista! Beljina sam gledao svake nedelje i on je prava katastrofa, pravi birokratski kadrovscik koji samo klima glavom: ide usporen snimak neke situacije, vidi se npr. da igrac igra rukom i on posle toga kaze, ocigledno je da fudbaler nije igrao rukom i to uopste ne gledajuci ponocvljeni snimak, vec citajuci sa papira zapovedjeno.
Imam jedno pitanje, kada je partizanov stadion bio zatvaran za publiku i kolike su kazne izrecene za dve velke bakljade tokom derbija?
Nikada nam nece biti bolje dok ne pogledamo istini u oci i dok lopovi i prevaranti ne odu tamo gde im je mesto.

objektivan

pre 13 godina

unapred da se ogranicim, nisam navijac ni zvezde ni partizana niti bih mogao da tvrdim da li je ili nije neko ostecen na derbiju, ali sam jedno primetio.
cesto kada je lopta bila u nogama zvezdinih igraca ili je neki diskutabilan start bio nad igracem zvezde, sudija je bio okrenut ledjima ili nije imao dobar pregled situacije, tako da nije ni mogao da reaguje adekvatno ako je za to bilo potrebe, sto uglavnom nije bio slucaj sa partizanovim igracima. da li je to uticalo na konacni ishod, ne znam, ali ko je obratio paznju, primetio je isto.
ja licno to ne bih nazvao kvalitetnim sudjenjem.

e

pre 13 godina

bravo tomislave, lazes, krades, bez osvrtanja... treba opozvati sve zvezdine reprezentativce dok je on predsednik, pa nek mu igraju spasici, mazici, jovanetici na sp

SIKI

pre 13 godina

Gdje nadjose 7 spornih situacije? Jedina sporna situacija je sto Zvezda nije uputila ni jeden sut u okvir gola,i jos kao pokradeni smo. JOJ, GA**I, JOJ!!!

Bg cafe

pre 13 godina

Pa i da hoće, NE SMEJU drugačije da postupe, jer se zna ko je GLAVNI, a kako glavni kaže tako mora biti, inače neće ni da dobijaju plate, a onaj ko se pobuni, ima da mi se promeni radno mesto, tako da će sam želeti da napusti FSS. A ko ce u danasšnje vreme da ostavi radno mesto i platu ?
Samo gospodo iz FSS i FK PART, ove SUDIJE neće da vam sude u EVROPI !!! Da molite Boga da vam se padnu samo amateri !

ChargerNS

pre 13 godina

Setite se samo sta je tole uradio najboljem domacem sudiji i tada najbolje rangiranom na UEFINOJ listi pre par godina. Covek se i za svoj i zivot svoje porodice plasio. Naravno batalio je sudjenje.

aleksandar

pre 13 godina

Dobro jel hocete da kazete da penal nije postojao nad KADU-om...!?!?!?!?....Boze dal je moguce da posmatram kako nam fudbal namestaju,i idem na utakmice...!!!!!.....Sram da bude sve u FSS ako vam je prvenstvo regularno...BRUKAAAAA....RAZOCARAN SAM...

Vladan R

pre 13 godina

U svakom slucaju ovako nesto je bilo ocekivano ali je istovremeno i potvrda da greske nisu slucajne, i da je sva ona sinhronozovana halabuka Karadzica, pojedinih medija a i klubova, u trentku kada je na samom pocetku prolecnog dela sezone, CZ ponovo pobegla Partizanu na +5, bila priprema za ovako nesto. Za penale, iako mislim da su oba bila, mogu i da nekako prihvatim misljenje da ih nije bilo jer je to u zadnje vreme postao veoma rastegljiv pojam, mada ako je ona slika iz nekih dnevnih novina autenticna, gde se vidi da igrac Partizana gazi Lazetica (valjda je Lazetic sam podmetnuo nogu da ga zgaze, kao sto se Kadu sam sapleo o ispruzenu nogu Krstajica kojom je poslednjeimenovani promasio loptuy) onda je taj definitivno postojao. Medjutim ako su odluke istog pomocnog sudije, kod dva "sporna" ofsajda, prvog nepostojeceg, a signaliziranog Lekicu u prvom, odnosno onog postojeceg, a ne signaliziranog u drugom poluvremenu a pri napadu Partizana, po sudijskoj komisiji ispravne, onda se objektivnost ne dovodi u pitanje jer je definitivno nema. Da ne bude greske ja sam sasvim realan i naglasavam da je najvecu gresku napravila uprava CZ, smenom Pizona poklonivsi na taj nacin Partizanu titulu.

kule

pre 13 godina

Verovatno najbolji domaći fudbalski sudija svih vremena, Zoran Petrović, potvrdio je odluku Odbora.

"Sve doluke su donesene u skladu sa pravilnikom fudbalske igre i duhom pravilnika", rekao je Petrović.

To kaze Zoran Petrovic, poznat kao najveci "grobar" u mom kraju.

Jovan

pre 13 godina

Upravo ove "dobre ocene" potvrdjuju ono o cemu se vec dugo govori: da je sudijski odbor potpuno kriminalizovan i u zna se cijim rukama. Ko to ne zna neka poprica sa bilo kojim postenim sudijom (medju onima kojih je jos ostalo!).

Lignjoslav

pre 13 godina

Meni samo nije jasno dokle ce da mazu narodu oci? Dobra ocena? U evropi bi ga za ono suspendovali bar na godinu dana! DVA CISTA penala nije sudio za Zvezdu, pomocnik dize ofsajde koje vide samo on i T. Karadzic, nije iskljucio Krstajica i Petrovica zbog divljackih startova bez lopte...
Tako je to kad ga ocenjuju oni koji su ga i postavili da onako sude. A POSMATRAC SUDJENJA JAVNO KAZE DA BI DOBIO JOS VECU OCENU, DA JE ISKLJUCIO BILO KOG IGRACA ZVEZDE?!?!?
To moze samo u Srbiji!!

Lignjoslav

pre 13 godina

Meni samo nije jasno dokle ce da mazu narodu oci? Dobra ocena? U evropi bi ga za ono suspendovali bar na godinu dana! DVA CISTA penala nije sudio za Zvezdu, pomocnik dize ofsajde koje vide samo on i T. Karadzic, nije iskljucio Krstajica i Petrovica zbog divljackih startova bez lopte...
Tako je to kad ga ocenjuju oni koji su ga i postavili da onako sude. A POSMATRAC SUDJENJA JAVNO KAZE DA BI DOBIO JOS VECU OCENU, DA JE ISKLJUCIO BILO KOG IGRACA ZVEZDE?!?!?
To moze samo u Srbiji!!

Neko iz FSS

pre 13 godina

Pa naravno su dobro ocenjeni kad su zavrsili posao;))bez imalo muke jer Zvezda nije uopste zapretila Partizanu.Jedan penal za Cz je POSTOJAO hteli neki to da prihvate ili ne .Ali svukupno gledajuci i da ga je svirao ko moze da garantuje da bi zvezda dala gol?Takodje ofsajd Lekica NIJE postojao e sad druga je stvar sto Lekic ne zna da da gol sa 2 metra.

A o parama sto su podelile sudije medjusobno,da navedu vodu na Partizanovu vodenicu ako kola krenu nizbrdo, bolje necu ni da pocinjem!


Jos i da dodam da se SVE CINI da u JSL ostane Dzomba,CUKA i da upadne Bezanija.Karadzicu i sviti oko njega uopste nije stalo da ozivi srpski fudbal vec da ga sto vise BEOGRADIZUJE jer je onda jednostavnije za muljanje.Od plasmana na SP dobili smo nekoliko miliona evra pitajte Karadzica zasto se taj novac ne investira u na primer Radnicki iz Nisa,Radicki iz KG,Slogu iz Kraljeva ,Dinamo iz Vranja ako se misli dobro srpskom fudbalu?Nece nama biti bolje dok god nam drugi narodi,tacnije Crnogorci, vode fubal.

aleksandar

pre 13 godina

Dobro jel hocete da kazete da penal nije postojao nad KADU-om...!?!?!?!?....Boze dal je moguce da posmatram kako nam fudbal namestaju,i idem na utakmice...!!!!!.....Sram da bude sve u FSS ako vam je prvenstvo regularno...BRUKAAAAA....RAZOCARAN SAM...

Vladan R

pre 13 godina

U svakom slucaju ovako nesto je bilo ocekivano ali je istovremeno i potvrda da greske nisu slucajne, i da je sva ona sinhronozovana halabuka Karadzica, pojedinih medija a i klubova, u trentku kada je na samom pocetku prolecnog dela sezone, CZ ponovo pobegla Partizanu na +5, bila priprema za ovako nesto. Za penale, iako mislim da su oba bila, mogu i da nekako prihvatim misljenje da ih nije bilo jer je to u zadnje vreme postao veoma rastegljiv pojam, mada ako je ona slika iz nekih dnevnih novina autenticna, gde se vidi da igrac Partizana gazi Lazetica (valjda je Lazetic sam podmetnuo nogu da ga zgaze, kao sto se Kadu sam sapleo o ispruzenu nogu Krstajica kojom je poslednjeimenovani promasio loptuy) onda je taj definitivno postojao. Medjutim ako su odluke istog pomocnog sudije, kod dva "sporna" ofsajda, prvog nepostojeceg, a signaliziranog Lekicu u prvom, odnosno onog postojeceg, a ne signaliziranog u drugom poluvremenu a pri napadu Partizana, po sudijskoj komisiji ispravne, onda se objektivnost ne dovodi u pitanje jer je definitivno nema. Da ne bude greske ja sam sasvim realan i naglasavam da je najvecu gresku napravila uprava CZ, smenom Pizona poklonivsi na taj nacin Partizanu titulu.

kule

pre 13 godina

Verovatno najbolji domaći fudbalski sudija svih vremena, Zoran Petrović, potvrdio je odluku Odbora.

"Sve doluke su donesene u skladu sa pravilnikom fudbalske igre i duhom pravilnika", rekao je Petrović.

To kaze Zoran Petrovic, poznat kao najveci "grobar" u mom kraju.

Mafija

pre 13 godina

Pisao sam još dok je Zvezda imala +5,mnogi nisu verovali ali ponoviću:T.Karadžić je izjavio da Zvezda nikad neće biti prvak,dok je on na čelu FSS i ostvario je šta je hteo.To mi je preneo čovek,koji je odličan prijatelj sa Bogijem Stepanovićem,čovekom koji je glavni za delegiranje sudija i najveći grobar u toj organizaciji.

Jovan

pre 13 godina

Upravo ove "dobre ocene" potvrdjuju ono o cemu se vec dugo govori: da je sudijski odbor potpuno kriminalizovan i u zna se cijim rukama. Ko to ne zna neka poprica sa bilo kojim postenim sudijom (medju onima kojih je jos ostalo!).

e

pre 13 godina

bravo tomislave, lazes, krades, bez osvrtanja... treba opozvati sve zvezdine reprezentativce dok je on predsednik, pa nek mu igraju spasici, mazici, jovanetici na sp

Alempije

pre 13 godina

Citam text i ne mogu da verujem. Zar smo dotle dosli da nas predvode ljudi koju su u stanju za belo da kazu da je crno. Ne ja ovo sanjam. Ovo nije moguce. Mnogo je bre i za ovu nasu zemlju Srbiju.

Ceda

pre 13 godina

Lepo smo vam rekli da mozete da kupite sve ali ne derbi-da ce mo da vas OPET gazimo na derbiju, da ne bacate pare za dzabe.
Da je sudjenje bilo posteno Zvezda bi imala 20 bodova manje a ne samo7.
Nemozete na silu da budete prvi sa konstantnim pritiscima. Mozete da kradete male klubove ali ne nekog ko vas dominira zadnji 20 godina.
Hiljade poruka ali nije dovoljno da se kupi titula.

...

pre 13 godina

Da je sudjenje bilo regularno od pocetka ove sezone uopste se nebi doslo do situacije da derbi odlucuje o prvaku, nego bi vec pred tu utakmicu Partizan imao 20 bodova vise od zvezde.

Posmatrac

pre 13 godina

A kad zagusti tu su Tole, Cure, Delic, Bogi, Zoki (Petrovic), Radoman,Zuca iz Zeleznika, Dzomba, Metalac Milanovac, Smederevo, Mazic, Spasic, Jovanetic, Milan Karadzic zvani nadoknada...

Bg cafe

pre 13 godina

Pa i da hoće, NE SMEJU drugačije da postupe, jer se zna ko je GLAVNI, a kako glavni kaže tako mora biti, inače neće ni da dobijaju plate, a onaj ko se pobuni, ima da mi se promeni radno mesto, tako da će sam želeti da napusti FSS. A ko ce u danasšnje vreme da ostavi radno mesto i platu ?
Samo gospodo iz FSS i FK PART, ove SUDIJE neće da vam sude u EVROPI !!! Da molite Boga da vam se padnu samo amateri !

Tole LOPOVE

pre 13 godina

Titulaaaa, titulaaaaaa, slaviceeeee se titulaaaaaaa
Tole vam jeeeee kupoioooooo
To zna ceeeeela Srbijaaaaa!

Tole lopove, Tole lopove, Tole lopove, Tole looopove

costak

pre 13 godina

Kadija te tuzi, kadija ti sudi...
Nema nama nista od fudbala dok nam turci vladaju istim...
Mislim da bi i prosecna plavusa provalila o cemu se ovde radi...

Nema veze...ima dana za megdana...

jeli vjerujete svojim ocima ili meni?

pre 13 godina

"Sve doluke su donesene u skladu sa pravilnikom fudbalske igre i duhom pravilnika" koje je odredio Tole Karadzic i urucio sudijama pola sata prije utakmice!!!

kum II

pre 13 godina

Ovo me podsjeca na film Kum II prilikom sudjenja Majklu Korleoneu kada se utvrdi da je on ustvari ugledan gradjanin NY-a i da treba jos da mu se uputi izvinjenje

Chicha

pre 13 godina

E ovo je prevrsilo svaku meru. Ovo je takvo omalovazavanje javnosti i vredjanje inteligencije svakog coveka koji razmislja sam za sebe da nemam reci. Partizan je sampion i tu vise nema sta da se prica, ali da su bar imali obraza da priznaju sudijske greske mozda bi se ovo nekad i zaboravilo. Mislim da je ovo kap u prepunoj casi. Zvezdasi ujedinite se protiv ove diktature.

goran1970 b.jerkovic

pre 13 godina

I sudije su dobile ocene,jedino golman Partizana nije,zasto? Zasto je on jedini neocenjen na derbiju? U protokolu pise da je bio na utakmici! Zasto je onda neocenjen?

ChargerNS

pre 13 godina

Setite se samo sta je tole uradio najboljem domacem sudiji i tada najbolje rangiranom na UEFINOJ listi pre par godina. Covek se i za svoj i zivot svoje porodice plasio. Naravno batalio je sudjenje.

objektivan

pre 13 godina

unapred da se ogranicim, nisam navijac ni zvezde ni partizana niti bih mogao da tvrdim da li je ili nije neko ostecen na derbiju, ali sam jedno primetio.
cesto kada je lopta bila u nogama zvezdinih igraca ili je neki diskutabilan start bio nad igracem zvezde, sudija je bio okrenut ledjima ili nije imao dobar pregled situacije, tako da nije ni mogao da reaguje adekvatno ako je za to bilo potrebe, sto uglavnom nije bio slucaj sa partizanovim igracima. da li je to uticalo na konacni ishod, ne znam, ali ko je obratio paznju, primetio je isto.
ja licno to ne bih nazvao kvalitetnim sudjenjem.

Grobar Ni

pre 13 godina

„...Ne sekirajte se. Bog sve gleda i u pravom trenutku vrati....“
(anti franjevac, 15. maj 2010 13:42)

Да, да, све је одгледао, видео и управо враћа. За пенал против Смедерева Бог ће вас још дуго кажњавати. Против Партизана лопту ка голу нисте упутили, а овамо отета вам титула. Како вас није срамота. Оба дребија сте изгубили а да се нисте примећивали на терену и онда хоћете титулу. У време Шајбера и то би могло, али данас не. Бог одозго све гледа, види и враћа. И дуго ће враћати, јер сте многима дужни, у то будите сигурни.

Patrik

pre 13 godina

Meni samo nije jasno dokle ce da mazu narodu oci? Dobra ocena? U evropi bi ga za ono suspendovali bar na godinu dana! DVA CISTA penala nije sudio za Zvezdu, pomocnik dize ofsajde koje vide samo on i T. Karadzic, nije iskljucio Krstajica i Petrovica zbog divljackih startova bez lopte...
Tako je to kad ga ocenjuju oni koji su ga i postavili da onako sude. A POSMATRAC SUDJENJA JAVNO KAZE DA BI DOBIO JOS VECU OCENU, DA JE ISKLJUCIO BILO KOG IGRACA ZVEZDE?!?!?
To moze samo u Srbiji!!
(Lignjoslav, 15. maj 2010 13:05)

Jesi li ti sudija da izanaliziras i ocenis sudjenje kao lose. Da to nije mozda zbog Lukicevih reakcija. Ako on nebi pisao zalbe, niko od vas nebi se tolko zalio. Na kolko meceva sirom Europe sudije odluce da ne sviraju penale, kada primete da igraci jedva cekaju da padnu!? Mogao je da ga dosudi, ali i nije morao

Drazen

pre 13 godina

Kako neinteligentan potez. Umesto bar da priznaju, npr. napravljena je greska u tri situacije, i bila bi kako tako stavljena tacka na celu pricu. Ovako samo vredjaju ljude i izazivaju bes. Vidi se partizanski nacin razmisljanja (sve kontra i naopako i nista ne priznaj).

Dread

pre 13 godina

Nije vam nesto smetalo kada ste dobijali utakmice isceniranim penalima. I tada su, koliko se ja secam, sudije dobijale sasvim zadovoljavajuce ocene. E pa, dragi moji, sad nema ljutnje.
Istina je da je nasa liga leglo korupcije i dalje i ako stvarno zelite da imate posteno sudjenje pobunite se i kada neregularno dobijete, a ne samo kada vama odgovara.

Sto se derbija tice, sudija bi mozda i svirao te penale da se Zvezdina igra nije bazirala na tome da iznudi iste i da tako dobije. Sutnite par puta na gol da vidite kako je fudbal magicna igra...

milos

pre 13 godina

Sramota nad sramotama,na taj nacinu pokusavaju da sakriju ono sto se sakriti ne moze. Imajte makar stila, priznajte da su greske postojale, jer se to iz usporenih snimaka i uvelicanih detalja itekako moglo zakljuciti, i bas vas briga. Pa i onaj u Kupu je to ucinio vise nego namerno, jer nije moglo ni da mu se ucini da je Milijas u ofsajdu i sta se desilo ?Nista! Beljina sam gledao svake nedelje i on je prava katastrofa, pravi birokratski kadrovscik koji samo klima glavom: ide usporen snimak neke situacije, vidi se npr. da igrac igra rukom i on posle toga kaze, ocigledno je da fudbaler nije igrao rukom i to uopste ne gledajuci ponocvljeni snimak, vec citajuci sa papira zapovedjeno.
Imam jedno pitanje, kada je partizanov stadion bio zatvaran za publiku i kolike su kazne izrecene za dve velke bakljade tokom derbija?
Nikada nam nece biti bolje dok ne pogledamo istini u oci i dok lopovi i prevaranti ne odu tamo gde im je mesto.

crno-beli deda mraz

pre 13 godina

c.zvezda-Smederevo?
c.zvezda-BSK?
Penali na 4 metra od sesnaesterca?
Nedosudjenih x penala protiv zvezde?
xy godina bez penala za Partizan u derbijima?
BABAROGIC???
SAVA COKANICA?
SIPKA?
Pa kako vas bre nije sramota?
Mada,ko o cemu,vojnik o skracenju...

Иван ПФК Смедерево

pre 13 godina

А коју оцену је добио судија Д.Филиповић што на утакмици Ц.Звезда-Борча није судио 3 пенала за Звезду ?

MILOS DP

pre 13 godina

Imam brate iz Lucerna ( Svajcarska) on je sudija u njihovom prvenstvu od sezone 2009/2010 sudio i 9 utakmica prve lige,mlad i perspektivan sudija...gledao je 11 "sumnjivih" detalja iz derbija kaze da je sudjenje bilo OK izuzimajuci onu situaciju kod prekrsaja Krstajica nad Kleom i da je to u 99% penal i zuti karton Krstajicu (drugi zuti CRVENI) drugi start nad Lazeticem je cista odluka sudije i da se ne svira penal u 95% slucajeva,sve ostalo na terenu je za prelaznu ocenu,inace on je veliki navijac Maribora i prati sve lige iz SFRJ i kaze da su Partizan i Zvezda daleko ispred ostalih vodecih timova bivse SFRJ...a ja cu dodati na ovu vest i da IMA BOGA TOPALOVICI!!! vratice vam se ovo kad-tad!!! a za sudijsku organizaciju svaka vam cast NAJVECE BRUKE SRPSKOG FUDBALA!!!

Johny

pre 13 godina

Realno gledano mene kao yveydasa sramota je da se zaylim na sudjenje na derbiju iako je bilo vise spornih elemenata sudjenja.A sramota me je pre svega jer Yveyda nij uputila ni jedan konkretan sut na gol u toku celog meca....nazalost!
A inace trayimo svi mi pravi postovaoci fudbala da se ANGAZUJU STRANI ARBITRI i da sudisjke odbore biraju ljudi koji nemaju veze ni sa jednim klubom ni politikom!Hocemo POSTENJE pre svega!
Ako Zvezda ili Partizan izgube hocu da znam da je to jet su lose odigrali i jer su protivnici posteno pobedili i obrnuto!Eto to je sve!
Posteni Zvezdas i pre svega covek!

realni

pre 13 godina

Очигледно је да док је Томислав Караџић на челу фсс,Звезда неће видети титулу,покушава се остварити исто оно што је урађено у кошарци, где су испрва судије биле тас на ваги Партизана у дуелима са Звездом и другим клубовима,а када би крађама из сезону у сезону добијали титуле други су наравно играчки слабили док Партизан није постао толико јак и доминантан да га је врло тешко срушити и да је првенство регуларно, то се жели урадити и у фудбалу на очиглед милионске и најбројније навијачке групе у земљи,на тај начин што ће покушати да Партизан узме титулу рецимо 10 пута за редом и на тај начин успостави трајну доминацију,једини излаз за Звезду је тражење расписивања избора на свим нивоима у фсс и равномернија расподела функција у савезу и евентуална смена садашњег преседника фсс,будући преседник неби смео да буде повезан ни са Звеѕдом нити са Партизаном, на тај начин би се спречила мајоризација која је данас на делу у фсс, где су преседник и два подпреседника бивши чланови управе Партизана, то је једини услов за регуларну лигу у нашој земљи, а не да се као до сада прозива од стране једног или другог табора два наша најтрофејнија клуба да имају протекцију у савезу.

Shommy82

pre 13 godina

Ako se dobro secam iz Zvezdinog saopstenja receno je da je covek na poluvremenu tvrdio da ce sudija dobiti 8,4, i gle cuda ocena je 8,4.
Bitno je da je sad sve regularno, a dok je Zvezda bila prva sve je bilo neregularno.

Cinik

pre 13 godina

bravo tomislave, lazes, krades, bez osvrtanja... treba opozvati sve zvezdine reprezentativce dok je on predsednik, pa nek mu igraju spasici, mazici, jovanetici na sp
(e, 15. maj 2010 13:42)
Ubedljivo najjaci komentar, nasmejao si me do suza, da povuce Zvezda sve reprezentativce, slazem se i ja. To ce pokazati FSS-u, zapitace sta im je dalje ciniti kada se Lekic odrekne sireg spiska....

Sramota

pre 13 godina

Ovo da moze da se posalje Fifi ili Uefu gde vec.Znaci sramota cekaju da se slegne panika i onda cepnu vest kad se najmanje ocekuje.Sramota sta rade.Slazem se da treba svaki reprezentativac koji voli Zvezdu ne igra za reprezentaciju dok ne bude istrazeno sta se radi iza nasih ledja.Ajde da su rekli da je imao lose sudjenje,pa neka bude sta bude.Ali da kazu da je bilo odlicno sudjenje,daj molim te.Pa ove sudije mogu samo po selima da idu da sude.Ne verujem!

sta bi bilo kad bi bilo

pre 13 godina

Statistika je jasna niste sutnuli u okvir gola i tacka.A ovo sto cu da prenesem je 100% tacno cuo sam od pojedinih velikih ljubitelja Cz posle utakmice sa Bsk nekog je bilo jako sramota.Pojedini igraci Cz su dobili instrukcije sta da urade u pojedinim trenucima utakmice,sto vise destrukcije padanja u 16m, simuliranje i vrsenje pritisaka da bi imali alibi za svaki slucaj ali desio im se taj slucaj sa 35m i sta sad.Lepo se vidi na snimku da Kadu daje sebi pass i baca se pre igraca Partizana i udara u njega ali necemo vise o tome.Nazalost Lukic kaze nikad nisam ucestvovao u namestanju,neka se proveri ko je sve igrao ovde i preko na Cz-Bsk iz keca u dvojku ako Vas nije sramota i dalje pricajte o derbiju u kojem niste sutnuli na gol.Prvenstvo se ne osvaja na penale i na sirenju haosa i laznog sjaja iz toga nastaje jos veci haos koji na kraju proguta onog sto ga stvara.

Pera

pre 13 godina

Evo Vam jedna sto posto proverena informacija.Sudija koji je sudio utakmicu Zvezda-Javor(0:1)požalio se jednom prijatelju da nije smeo da sudi penal za Zvezdu jer se ne pita on već neki drugi ljudi.Taj sudija je inače Zvezdaš.

Ja

pre 13 godina

Da nije televizije, sve bi ovo proslo kao nekad. Na zalost reditelja nase ligaske ujdurme, citav fudbalski narod je video ociglednu kradju. Kralj je go i ne moze se vise sakriti. Sta se sad moze uciniti? Iz utakmice u utakmicu, iz dana u dan na ovom i drugim foeumima, pravi i posteni prijatelji sporta treba da traze smenu mafije na celu FSS. Ako ti ljudi ne odu, zavladace potpuni mrak. Mediji su vec zacutali, neki zbog pristrasnosti, drugi zbog straha. I oni ne smeju da budu ostavljeni da na miru skupljaju sitne poene (citaj: besplatna putovanja i dbevnice koje odredjuje jedan covek). TK je ojadio sport u Subotici, onda je od Srpske lige Vojvodina napravio najneregularnije takmicenje ikad odigrano u ovoj zemlji, da bi bio doveden u FK Partizan a onda i u FSS da okonca rusenje jednog (Zvezde) i definitivno podizanje drugog kluba (Partizan). On to, naravno, ne bi mogao da uradi sam, da nema podrsku i velikog dela tzv. politickog establismenta. Igra je velika, ulog jos veci. Pa ko prezivi!

lvzifer

pre 13 godina

Samo jos jedna opaska na "sudijsku organizaciju". Toliko su dobri da se srpske sudije ubise od sudjenja u medjunarodnim utakmicama. UEFA je razmatrala da cak daju nasim sudijama da sude oba finala ove godine, ali zbog zauzetosti su ovi morali da se zahvale i odbiju. Toliko o radu doticnih Beljina i Jokica.(Shommy82)

U kosarci su nase sudije jedne od najcenjenijih u Evropi .. zato i sude evro takmicenja (EvroLigu) neke su skoro cujem zvali i iz ACB-a .. pa vi opet tvrdite da je i tu sve namesteno .. jedino sto vam preostaje je ono ko gubi ima pravo da se ljuti .. i to je to .. A ovaj robin hud je jos jaci "pokazao snimak kolegama sudijama u Svedskoj" u ligi gde golmani sutiraju stative da gol bude manji .. get a life

thesklaos

pre 13 godina

Meni samo nije jasno dokle ce da mazu narodu oci? Dobra ocena? U evropi bi ga za ono suspendovali bar na godinu dana! DVA CISTA penala nije sudio za Zvezdu, pomocnik dize ofsajde koje vide samo on i T. Karadzic, nije iskljucio Krstajica i Petrovica zbog divljackih startova bez lopte...
Tako je to kad ga ocenjuju oni koji su ga i postavili da onako sude. A POSMATRAC SUDJENJA JAVNO KAZE DA BI DOBIO JOS VECU OCENU, DA JE ISKLJUCIO BILO KOG IGRACA ZVEZDE?!?!?
To moze samo u Srbiji!!
(Lignjoslav, 15. maj 2010 13:05)

A ti najneobjektivniji čovek na svetu. Pa to stvarno nema nigde.

Taj Jovanetić vam je dao penal, priznao gol iz ofsajda pre par derbija, zato ššš! A ako želiš titulu sa penala, neće da može!

Miki

pre 13 godina

bravo tomislave, lazes, krades, bez osvrtanja... treba opozvati sve zvezdine reprezentativce dok je on predsednik, pa nek mu igraju spasici, mazici, jovanetici na sp
(e, 15. maj 2010 13:42)

Pa Lekic ce ti i biti opozvan sigurno....Nece ici u JA,zar ne???

Shommy82

pre 13 godina

Samo jos jedna opaska na "sudijsku organizaciju". Toliko su dobri da se srpske sudije ubise od sudjenja u medjunarodnim utakmicama. UEFA je razmatrala da cak daju nasim sudijama da sude oba finala ove godine, ali zbog zauzetosti su ovi morali da se zahvale i odbiju. Toliko o radu doticnih Beljina i Jokica.

Peter Tosh

pre 13 godina

"Uostalom, juče u centralnoj loži Partizanovog stadiona sedeo je posmatrač suđenja i pre završetka utakmice cinično izjavio da će sudiji „Jovanetiću dati ocenu 8,4 a da bi dobio 8.6 da je isključio nekog zvezdinog fudbalera“!? Da li treba da kažemo upravo ovog posmatrača Karadžić pokušava da postavi za novog komesara za suđenje!? Zašto da ne, zaslužio je! "
Ово је део изјаве ФК Црвена Звезда дан након одигране утакмице. Данас, када смо видели оцене, знамо и да има истине у свему томе. А за све вас који нисте сигурни у постојање и другог недосуђеног пенала имам овај линк : http://www.pressonline.rs/sr/vesti/sport/story/116524/FK+%E2%80%9ECrvena+zvezda%22+optu%C5%BEuje%3A+11+%E2%80%9Eplja%C4%8Dki%22+na+derbiju!.html

Mladja

pre 13 godina

Au...pa sto bi rekao Ilija Cvorovic : ,, Pa vi ste mnogo veci razbojnici..." !? Da li smo mi svi coravi ili nas vi i dalje pravite ludima ili ste stvarno toliko bezobrazni ?! Nicija nije gorela do zore ...

Ja!

pre 13 godina

"Sve doluke su donesene u skladu sa pravilnikom fudbalske igre i duhom pravilnika" koje je odredio Tole Karadzic i urucio sudijama pola sata prije utakmice!!!
(jeli vjerujete svojim ocima ili meni?, 15. maj 2010 14:23)

A jesi li ti pročitao pravilnik ili onako pljucneš malo?
Vidiš, ako nisi znao, u tom pravilniku ne piše:
1. da je tri kornera penal za zvezdu,
2. da kad igrači zvezde padaju u šesnaestercu onda mora da se svira penal bez obzira na sve,
3. ako zvezda nema nijednu priliku za penal u prvom poluvremenu da se isključuje igrač protivniku zvezde u drugom poluvremenu,
4. da kad zvezda šutne dva puta pored gola nije zvezdanosterac...
Šta vi hoćete bre?
Šta bi tek bilo da ste stvarno oštećeni. I da, sudije bi sigurno svirale penal ali Kadu nije igrao rukom prilikom prijema lopte što vam se (tole)risalo dok nije došao naš Tole :))))...
Ne branim ja tebi da pišeš gluposti, nego mi žao ljudi koji to čitaju i možda veruju tvojim očima :))).

gurugagi

pre 13 godina

@sasa

Tebi momak kao da nije nesto jasno...sve se vraca,sve se placa...pa vama se ovo vraca za sve dobro sto ste doneli fudbalu do sada.

Flynn

pre 13 godina

Pa zar je neko ocekivao nesto drugacije? To je kao kad bi Ivica Dacic (inace jos 1 u nizu grobara muljatora) hapsio sam sebe zbog afere "kofer". Znaju i grobari da im je ova titula kupljena, na proslavi na JNA ce ih opet biti strasnih 4000, i ne treba ih kriviti zbog toga, nije to to ako nije posteno...

Simek

pre 13 godina

E moji ljudi...imali na proslom derbiju i igraca vise i jos smo dali autogol, pa ih opet pobedimo...i sad opet oce igraca vise i to od prvog minuta...pa dajte ljudi, da ste bili na stadionu malo biste bolje videli neke situacije...npr reakcije igraca zvezde i udaranje igraca partizana koji su daleko bili od lopte...npr kad je onaj Savio il kako vec udario Tomica...a sto se sudjenja tice, nemojmo oko toga molim vas...zna se ko su bili predsednici FSS i ko donosi sad odluke o sudijama...al opet..ko gubi ima pravo da se ljuti :)

krle

pre 13 godina

procitao sam sve prethodne komentare i vidi se da ih je pisala jedna ruka i po stilu i sadrzaju,a verovatno poslala sa istog kompjutera.Svi komentari su jad i beda i vrve od neobjektivnosti.

miki

pre 13 godina

Covece, pa jeste li dali gol iz nepostojeceg offside-a? Jeste bolje igrali? Da nemate bolje igrace? U cemu bi sustina bila drugacija da je bilo "fer" sudjenje?

PFC 3

pre 13 godina

koji kraljevi! dobili 8! ovo je smesno, bravo tole! sad ni sledece godine nemamo sudiju u evropi....
(mirko, 15. maj 2010 13:11)

Znaci ispadate u prvom kolu pretkvalifikacija za ligu Evrope ...

asdf_

pre 13 godina

Naravno da su dobre ocene za sudije. Kada je određen Jovanetić da sudi Zvezda je bila prezadovoljna. Isti sudija je sudio utakmicu Partizana i Zvezde kada je Zvezda pobedila 4:1 i to posle 0:1. Zamislite, bez publike (toliko o igranju bez publike). Što se tiče faula nad Kaduom, obratite pažnju: u trenutku kontakta Knežević protrčava između sudije i Krstajića i Kadua i sudija taj trenutak kontakta ne vidi. Jbg. bad luck. I da je sudio, možda biste se više nervirali (vidi CHE-POR FA CUP, danas). O Lazetićevom pokušaju osvajanja Oskara ne vredi trošiti reči. Niti je bio u šansi niti je uputio loptu u pravcu gde bi bila izgledna prilika. Ako bi to bio penal, sudilo bi se pet do šest penala po utakmici. Ne znam koje su druge sporne situacije prijavili pa nemam komentar. Moje skromno mišljenje na osnovu zavirivanja u tuđe dvorište: vratite Jankovića!! Ja bih voleo da ga vidim kao trenera Partizana. Koga interesuje, obrazložiću. Poyy svima.

Marko

pre 13 godina

Naslov govori sve, ali bas sve!!! Ne znam da li je novinar koji je dao naslov ovoj vesti malo dublje razmisljao o naslovu ili ne, ipak, ispao je sjajan... U naslovu nigde ne pise da je sudjenje bilo dobro, vec da su dobili dobre ocene za sudjenje... Sto znaci da su sudije dobro odradile svoj zadatak, odnosno da su pokrale sve zivo sto su mogle... Ovo je sramota, da je Zvezda ovako uzela titulu, bilo bi mi malko drago, ali bi me bila sramota pred Bogom... SRAMOTA!!! Sudije su dobile cak i napismeno da su dobro odradile posao namestanja prvenstva... Svaka vam cast... Bravo Tole, uspeo si!!! Ne bih se zacudio da Karadzica neko overi, mada sam skeptican prema toj mogucnosti, jer ipak je Tole na vrhu piramide... SRAMOTA!!!

robin hud

pre 13 godina

pa zar je neko vjerovao u neki pravicnu odluku ? pokazalo sam mojim kolegama sudijama ovdje u svedskoj i ljudi su se smijali na toliko gresaka da se dobije prelazna ocjena a kamo li ovako dobra ?! ma to je sve pokazatelj "dobrog" rada naseg saveza.

Red bull

pre 13 godina

Sta smo mogli i da ocekujemo. Sudije su perfetno obavile posao.da su ovako odsudile neku medjunarodnu utakmicu bili bi skinuti sa liste . A posto je komesr za sudjenje Zoran petrovic osvedoceni grobar druga odluka se nije mogla ocekivati.jedan Luksemburg ima sudiju na SP a nase sudije moku da sude samo prvoi drugo kolo kvalifikacija za evropska takmicenja.kada pocne ozbiljnije nigde ih nema. Toliko o nasim sudijama.I onda Toleposle proslo sezonskog kupa izjavi da su sudije ljudi i da mogu da pogrese i da nece biti kaznjeni. To nije greska vec korumpiranost

GORAN C

pre 13 godina

Ovakva odluka je bila ocekivana jer u FSS vladaju Partizanovi ljudi i sve dok oni tamo sede Partizan moze i da ne igra dobice bodove.Sigurno je Partizan dobio Prelaznu ocenu i za organizaciju Derbija iako su njegovi navijaci divljali i palili baklje na juznoj tribini.Sest kola pre kraja C.Zvezda je imala 5 boda vise od Partizana ,onda je na na scenu nastupio FSS,na celu sa T.Karadzicem i sve uradeli kako bi Partizan bio Sampion.Jedna stvar mi nije jasna ,kako da jedan covek koji pre nego sto je otisao da bude presednik naseg saveza bude presednik Partizana.

mikibg

pre 13 godina

Sramota to je rec koja opisuje ovakvu odluku! Kako god da se okrene i da su dobili slabe ocene, opet bi sudili posle 3-4 kola i to je to. Ovako posao odradjen za toleta i partizan i svi mirni a ti srpska ligo toni sve dublje i dublje...Lukic nesto pokusava ali ce tesko izaci na kraj sa mafijom, na zalost dve poslednje zvezdine uprave unazadile su zvezdu najmanje 10 godina. Zar trebam da napomenem da je prvi put u istoriji naseg kupa izostalo da predsednik fudbalskog saveza preda pehar pobedniku, to najbolje govori koliko im je savest cista... I jos nesto, koliko vidim partizan vise nije nosilac u poslednjem krugu kvalifikacija jer su ga napunili svi klubovi sa kojima je igrao u euro ligi, tako da i ove sezone nema nista od lige sampiona. Toliko o tome...

Sale Ars

pre 13 godina

(mikibg, 15. maj 2010 16:16)

Znaci da ste vi bili prvaci posle onih sramnih penala srpska liga ne bi tonula sve dublje i dublje? Znaci kad je Zvezda prva onda liga nije krs? Pa koje ste vi umisljene velicine to je za neverovati.

Kakav ste klub (ime) pokazuje sta ste izjavljivali za Karija Pesica u basketu, a to je bio jedini put da sam se plasio da nas ne dobijete i bilo je zamalo. Samo je sreca sto ste umisljene velicine pa oterate takve posle jedne sezone.

Sto se tice LS, jel ste vi to u nekoj prosli bolje do sad ili mislis da bi sad prosli bolje nego Partizan - to je isto kao da se dva klosara svadjaju koji je veci.

Neverovatno je da vam se pogresan put pokazao nazalost bas u basketu, a vi i dalje nastavljate da verujete koje kakvim lopovima.

Nek Dzaja, Cvele i naslednici vrate trecinu para koju su pomaznjavali i vratili bi dugove bez ikakvih problema. Isto vazi i za Partizanove celnike, samo sto su oni krali izgleda malo manje ili su krali isto ali su za razliku od vasih "davali" (tacnje ostavljali) nesto i klubu.

Nema vas u vaterpolu, nestajete u basketu, u fudbalu smo vas gotovo stigli po titulama od kako je propala SFRJ i vi idalje nastavljate istim tonom. Pitam se sta vise treba da vam se desi da promenite plocu?

rema

pre 13 godina

Pa, ako neka igraju tako... Znaju oni vrlo dobro kako se posle sve to zavrsava... u suzama(avgust) i ono klasicno ne pratim domaci fudbal... a moje sunce ljudi gledaju non stop... a ne samo kad se osvajaju titule, kad se igra u evropi...

Zvezdas

pre 13 godina

Mogu oni i 10 da im dodele, ali Srbija je videla na delu delo tomislava karadzica. A ove grobare sto tvrde da smo mi namestali utakmice citavog prvenstva, pa da vas pitam zasto nemate nijedan poraz? kada niste namestali? Zvezda je igrala casno svih 30 kola, kada nije islo gubili smo(Metalac,Partizan,Javor)a kada je islo razbili smo(Vojvodinu, Ofk) a vi kada nije islo setite se utakmice protiv BSK.toliko pozdrav

six

pre 13 godina

iz fotelje predsednika fk partizan u fotelju predsednika FSS.ljudi moji sta ste ocekivali?da ce zvezdi biti dobro?sama dodele pehara u kupu sve govori.MUP procenio da nije bezbedno....kako da ne.a i ovo sa sudijskom organizacijom postaje lakrdija.sudije,kontrola sudjenja,posmatraci sudjenja....sve to je pod Karadzicevom sapom.

djenoveze

pre 13 godina

Pa sta ako nismo sutnuli u okvir gola?! Nije ni Javor pa je odneo 3 boda sa (prazne) Marakane... Debelo smo osteceni, a da smo igrali lose jesmo.

Rodney

pre 13 godina

Navijačima Zvezde mogu da poručim samo jedno:
Ko se mača lati, od mača i stradi!!!
Sledeće godine nemojte da nameštate utakmice protiv malih, pa nećete biti pokradeni u derbiju. Pametnom je i ovo dosta!

kuku majko

pre 13 godina

@anti franjevac

jel ga poznajes?aj ako si dobar sa njim, vidi ako moze neki s nekim kesom da mi uleti u skorije vreme....

...sta sve covek nece ovde procitati...

Tozovac

pre 13 godina

Da li Zoran petrović ovu izjavu dao u rano pre podne ili kasnije? Da li je konsultovao Mitu Drobnjaka i bata-Šaju ili je samostalno doneo ovakav zaključak?

Dzamburu 'n Koma

pre 13 godina

"Nicija nije gorela do zore,zapamtite to!
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Kobi, 15. maj 2010 20:05) "
Ma sta pricas... meni gorela 3 zore ova slavska... :D
mogla je jos, nego morali da gasimo.. Zavisi kolika je..a i ne moras vise da se oslanjas na svece.. svet je napredovao..ima sad sijalica , pa upalis..i vidis mnogo bolje i koliko god zelis..samo treba da gledas napred, ne nazad..
PS. Citaj izmedju redova..u ovim recima ti je opisano gotovo sve .. Od 1945, preko Bari-a do danas..

Shommy82

pre 13 godina

A da li sam ja negde pomenuo kosarku???
Niti sam ikada komentarisao kosarkaska dogadjanja. Pricam o fudbalu, a ovo sto sam napisao je cinjenica. A ti vidi zasto.

Takvi nam osvajaju titule

pre 13 godina

Crvena Zvezda je ocajno igrala, sudija isto slab, poseta mogla i bolje, sve je bilo lose samo je Partizan izasao iz okvira utakmice tako sto je ostvario cilj i ostavio pozitivan utisak. Sve u ovoj zemlji kao i prvenstvo je haos koje je Partizan osvojio bez poraza. Partizan mora da bude u skladu sa situacijom u zemlji tek tada titula ima pravi znacaj.

SIKI

pre 13 godina

Gdje nadjose 7 spornih situacije? Jedina sporna situacija je sto Zvezda nije uputila ni jeden sut u okvir gola,i jos kao pokradeni smo. JOJ, GA**I, JOJ!!!

Lignjoslav

pre 13 godina

Meni samo nije jasno dokle ce da mazu narodu oci? Dobra ocena? U evropi bi ga za ono suspendovali bar na godinu dana! DVA CISTA penala nije sudio za Zvezdu, pomocnik dize ofsajde koje vide samo on i T. Karadzic, nije iskljucio Krstajica i Petrovica zbog divljackih startova bez lopte...
Tako je to kad ga ocenjuju oni koji su ga i postavili da onako sude. A POSMATRAC SUDJENJA JAVNO KAZE DA BI DOBIO JOS VECU OCENU, DA JE ISKLJUCIO BILO KOG IGRACA ZVEZDE?!?!?
To moze samo u Srbiji!!

aleksandar

pre 13 godina

Dobro jel hocete da kazete da penal nije postojao nad KADU-om...!?!?!?!?....Boze dal je moguce da posmatram kako nam fudbal namestaju,i idem na utakmice...!!!!!.....Sram da bude sve u FSS ako vam je prvenstvo regularno...BRUKAAAAA....RAZOCARAN SAM...

Neko iz FSS

pre 13 godina

Pa naravno su dobro ocenjeni kad su zavrsili posao;))bez imalo muke jer Zvezda nije uopste zapretila Partizanu.Jedan penal za Cz je POSTOJAO hteli neki to da prihvate ili ne .Ali svukupno gledajuci i da ga je svirao ko moze da garantuje da bi zvezda dala gol?Takodje ofsajd Lekica NIJE postojao e sad druga je stvar sto Lekic ne zna da da gol sa 2 metra.

A o parama sto su podelile sudije medjusobno,da navedu vodu na Partizanovu vodenicu ako kola krenu nizbrdo, bolje necu ni da pocinjem!


Jos i da dodam da se SVE CINI da u JSL ostane Dzomba,CUKA i da upadne Bezanija.Karadzicu i sviti oko njega uopste nije stalo da ozivi srpski fudbal vec da ga sto vise BEOGRADIZUJE jer je onda jednostavnije za muljanje.Od plasmana na SP dobili smo nekoliko miliona evra pitajte Karadzica zasto se taj novac ne investira u na primer Radnicki iz Nisa,Radicki iz KG,Slogu iz Kraljeva ,Dinamo iz Vranja ako se misli dobro srpskom fudbalu?Nece nama biti bolje dok god nam drugi narodi,tacnije Crnogorci, vode fubal.

kule

pre 13 godina

Verovatno najbolji domaći fudbalski sudija svih vremena, Zoran Petrović, potvrdio je odluku Odbora.

"Sve doluke su donesene u skladu sa pravilnikom fudbalske igre i duhom pravilnika", rekao je Petrović.

To kaze Zoran Petrovic, poznat kao najveci "grobar" u mom kraju.

Jovan

pre 13 godina

Upravo ove "dobre ocene" potvrdjuju ono o cemu se vec dugo govori: da je sudijski odbor potpuno kriminalizovan i u zna se cijim rukama. Ko to ne zna neka poprica sa bilo kojim postenim sudijom (medju onima kojih je jos ostalo!).

e

pre 13 godina

bravo tomislave, lazes, krades, bez osvrtanja... treba opozvati sve zvezdine reprezentativce dok je on predsednik, pa nek mu igraju spasici, mazici, jovanetici na sp

Vladan R

pre 13 godina

U svakom slucaju ovako nesto je bilo ocekivano ali je istovremeno i potvrda da greske nisu slucajne, i da je sva ona sinhronozovana halabuka Karadzica, pojedinih medija a i klubova, u trentku kada je na samom pocetku prolecnog dela sezone, CZ ponovo pobegla Partizanu na +5, bila priprema za ovako nesto. Za penale, iako mislim da su oba bila, mogu i da nekako prihvatim misljenje da ih nije bilo jer je to u zadnje vreme postao veoma rastegljiv pojam, mada ako je ona slika iz nekih dnevnih novina autenticna, gde se vidi da igrac Partizana gazi Lazetica (valjda je Lazetic sam podmetnuo nogu da ga zgaze, kao sto se Kadu sam sapleo o ispruzenu nogu Krstajica kojom je poslednjeimenovani promasio loptuy) onda je taj definitivno postojao. Medjutim ako su odluke istog pomocnog sudije, kod dva "sporna" ofsajda, prvog nepostojeceg, a signaliziranog Lekicu u prvom, odnosno onog postojeceg, a ne signaliziranog u drugom poluvremenu a pri napadu Partizana, po sudijskoj komisiji ispravne, onda se objektivnost ne dovodi u pitanje jer je definitivno nema. Da ne bude greske ja sam sasvim realan i naglasavam da je najvecu gresku napravila uprava CZ, smenom Pizona poklonivsi na taj nacin Partizanu titulu.

Mafija

pre 13 godina

Pisao sam još dok je Zvezda imala +5,mnogi nisu verovali ali ponoviću:T.Karadžić je izjavio da Zvezda nikad neće biti prvak,dok je on na čelu FSS i ostvario je šta je hteo.To mi je preneo čovek,koji je odličan prijatelj sa Bogijem Stepanovićem,čovekom koji je glavni za delegiranje sudija i najveći grobar u toj organizaciji.

PFC 3

pre 13 godina

koji kraljevi! dobili 8! ovo je smesno, bravo tole! sad ni sledece godine nemamo sudiju u evropi....
(mirko, 15. maj 2010 13:11)

Znaci ispadate u prvom kolu pretkvalifikacija za ligu Evrope ...

Tole LOPOVE

pre 13 godina

Titulaaaa, titulaaaaaa, slaviceeeee se titulaaaaaaa
Tole vam jeeeee kupoioooooo
To zna ceeeeela Srbijaaaaa!

Tole lopove, Tole lopove, Tole lopove, Tole looopove

Posmatrac

pre 13 godina

A kad zagusti tu su Tole, Cure, Delic, Bogi, Zoki (Petrovic), Radoman,Zuca iz Zeleznika, Dzomba, Metalac Milanovac, Smederevo, Mazic, Spasic, Jovanetic, Milan Karadzic zvani nadoknada...

Alempije

pre 13 godina

Citam text i ne mogu da verujem. Zar smo dotle dosli da nas predvode ljudi koju su u stanju za belo da kazu da je crno. Ne ja ovo sanjam. Ovo nije moguce. Mnogo je bre i za ovu nasu zemlju Srbiju.

costak

pre 13 godina

Kadija te tuzi, kadija ti sudi...
Nema nama nista od fudbala dok nam turci vladaju istim...
Mislim da bi i prosecna plavusa provalila o cemu se ovde radi...

Nema veze...ima dana za megdana...

Pera

pre 13 godina

Evo Vam jedna sto posto proverena informacija.Sudija koji je sudio utakmicu Zvezda-Javor(0:1)požalio se jednom prijatelju da nije smeo da sudi penal za Zvezdu jer se ne pita on već neki drugi ljudi.Taj sudija je inače Zvezdaš.

objektivan

pre 13 godina

unapred da se ogranicim, nisam navijac ni zvezde ni partizana niti bih mogao da tvrdim da li je ili nije neko ostecen na derbiju, ali sam jedno primetio.
cesto kada je lopta bila u nogama zvezdinih igraca ili je neki diskutabilan start bio nad igracem zvezde, sudija je bio okrenut ledjima ili nije imao dobar pregled situacije, tako da nije ni mogao da reaguje adekvatno ako je za to bilo potrebe, sto uglavnom nije bio slucaj sa partizanovim igracima. da li je to uticalo na konacni ishod, ne znam, ali ko je obratio paznju, primetio je isto.
ja licno to ne bih nazvao kvalitetnim sudjenjem.

Chicha

pre 13 godina

E ovo je prevrsilo svaku meru. Ovo je takvo omalovazavanje javnosti i vredjanje inteligencije svakog coveka koji razmislja sam za sebe da nemam reci. Partizan je sampion i tu vise nema sta da se prica, ali da su bar imali obraza da priznaju sudijske greske mozda bi se ovo nekad i zaboravilo. Mislim da je ovo kap u prepunoj casi. Zvezdasi ujedinite se protiv ove diktature.

realni

pre 13 godina

Очигледно је да док је Томислав Караџић на челу фсс,Звезда неће видети титулу,покушава се остварити исто оно што је урађено у кошарци, где су испрва судије биле тас на ваги Партизана у дуелима са Звездом и другим клубовима,а када би крађама из сезону у сезону добијали титуле други су наравно играчки слабили док Партизан није постао толико јак и доминантан да га је врло тешко срушити и да је првенство регуларно, то се жели урадити и у фудбалу на очиглед милионске и најбројније навијачке групе у земљи,на тај начин што ће покушати да Партизан узме титулу рецимо 10 пута за редом и на тај начин успостави трајну доминацију,једини излаз за Звезду је тражење расписивања избора на свим нивоима у фсс и равномернија расподела функција у савезу и евентуална смена садашњег преседника фсс,будући преседник неби смео да буде повезан ни са Звеѕдом нити са Партизаном, на тај начин би се спречила мајоризација која је данас на делу у фсс, где су преседник и два подпреседника бивши чланови управе Партизана, то је једини услов за регуларну лигу у нашој земљи, а не да се као до сада прозива од стране једног или другог табора два наша најтрофејнија клуба да имају протекцију у савезу.

MILOS DP

pre 13 godina

Imam brate iz Lucerna ( Svajcarska) on je sudija u njihovom prvenstvu od sezone 2009/2010 sudio i 9 utakmica prve lige,mlad i perspektivan sudija...gledao je 11 "sumnjivih" detalja iz derbija kaze da je sudjenje bilo OK izuzimajuci onu situaciju kod prekrsaja Krstajica nad Kleom i da je to u 99% penal i zuti karton Krstajicu (drugi zuti CRVENI) drugi start nad Lazeticem je cista odluka sudije i da se ne svira penal u 95% slucajeva,sve ostalo na terenu je za prelaznu ocenu,inace on je veliki navijac Maribora i prati sve lige iz SFRJ i kaze da su Partizan i Zvezda daleko ispred ostalih vodecih timova bivse SFRJ...a ja cu dodati na ovu vest i da IMA BOGA TOPALOVICI!!! vratice vam se ovo kad-tad!!! a za sudijsku organizaciju svaka vam cast NAJVECE BRUKE SRPSKOG FUDBALA!!!

Bg cafe

pre 13 godina

Pa i da hoće, NE SMEJU drugačije da postupe, jer se zna ko je GLAVNI, a kako glavni kaže tako mora biti, inače neće ni da dobijaju plate, a onaj ko se pobuni, ima da mi se promeni radno mesto, tako da će sam želeti da napusti FSS. A ko ce u danasšnje vreme da ostavi radno mesto i platu ?
Samo gospodo iz FSS i FK PART, ove SUDIJE neće da vam sude u EVROPI !!! Da molite Boga da vam se padnu samo amateri !

Sramota

pre 13 godina

Ovo da moze da se posalje Fifi ili Uefu gde vec.Znaci sramota cekaju da se slegne panika i onda cepnu vest kad se najmanje ocekuje.Sramota sta rade.Slazem se da treba svaki reprezentativac koji voli Zvezdu ne igra za reprezentaciju dok ne bude istrazeno sta se radi iza nasih ledja.Ajde da su rekli da je imao lose sudjenje,pa neka bude sta bude.Ali da kazu da je bilo odlicno sudjenje,daj molim te.Pa ove sudije mogu samo po selima da idu da sude.Ne verujem!

...

pre 13 godina

Da je sudjenje bilo regularno od pocetka ove sezone uopste se nebi doslo do situacije da derbi odlucuje o prvaku, nego bi vec pred tu utakmicu Partizan imao 20 bodova vise od zvezde.

robin hud

pre 13 godina

pa zar je neko vjerovao u neki pravicnu odluku ? pokazalo sam mojim kolegama sudijama ovdje u svedskoj i ljudi su se smijali na toliko gresaka da se dobije prelazna ocjena a kamo li ovako dobra ?! ma to je sve pokazatelj "dobrog" rada naseg saveza.

Ceda

pre 13 godina

Lepo smo vam rekli da mozete da kupite sve ali ne derbi-da ce mo da vas OPET gazimo na derbiju, da ne bacate pare za dzabe.
Da je sudjenje bilo posteno Zvezda bi imala 20 bodova manje a ne samo7.
Nemozete na silu da budete prvi sa konstantnim pritiscima. Mozete da kradete male klubove ali ne nekog ko vas dominira zadnji 20 godina.
Hiljade poruka ali nije dovoljno da se kupi titula.

jeli vjerujete svojim ocima ili meni?

pre 13 godina

"Sve doluke su donesene u skladu sa pravilnikom fudbalske igre i duhom pravilnika" koje je odredio Tole Karadzic i urucio sudijama pola sata prije utakmice!!!

Ja!

pre 13 godina

"Sve doluke su donesene u skladu sa pravilnikom fudbalske igre i duhom pravilnika" koje je odredio Tole Karadzic i urucio sudijama pola sata prije utakmice!!!
(jeli vjerujete svojim ocima ili meni?, 15. maj 2010 14:23)

A jesi li ti pročitao pravilnik ili onako pljucneš malo?
Vidiš, ako nisi znao, u tom pravilniku ne piše:
1. da je tri kornera penal za zvezdu,
2. da kad igrači zvezde padaju u šesnaestercu onda mora da se svira penal bez obzira na sve,
3. ako zvezda nema nijednu priliku za penal u prvom poluvremenu da se isključuje igrač protivniku zvezde u drugom poluvremenu,
4. da kad zvezda šutne dva puta pored gola nije zvezdanosterac...
Šta vi hoćete bre?
Šta bi tek bilo da ste stvarno oštećeni. I da, sudije bi sigurno svirale penal ali Kadu nije igrao rukom prilikom prijema lopte što vam se (tole)risalo dok nije došao naš Tole :))))...
Ne branim ja tebi da pišeš gluposti, nego mi žao ljudi koji to čitaju i možda veruju tvojim očima :))).

crno-beli deda mraz

pre 13 godina

c.zvezda-Smederevo?
c.zvezda-BSK?
Penali na 4 metra od sesnaesterca?
Nedosudjenih x penala protiv zvezde?
xy godina bez penala za Partizan u derbijima?
BABAROGIC???
SAVA COKANICA?
SIPKA?
Pa kako vas bre nije sramota?
Mada,ko o cemu,vojnik o skracenju...

milos

pre 13 godina

Sramota nad sramotama,na taj nacinu pokusavaju da sakriju ono sto se sakriti ne moze. Imajte makar stila, priznajte da su greske postojale, jer se to iz usporenih snimaka i uvelicanih detalja itekako moglo zakljuciti, i bas vas briga. Pa i onaj u Kupu je to ucinio vise nego namerno, jer nije moglo ni da mu se ucini da je Milijas u ofsajdu i sta se desilo ?Nista! Beljina sam gledao svake nedelje i on je prava katastrofa, pravi birokratski kadrovscik koji samo klima glavom: ide usporen snimak neke situacije, vidi se npr. da igrac igra rukom i on posle toga kaze, ocigledno je da fudbaler nije igrao rukom i to uopste ne gledajuci ponocvljeni snimak, vec citajuci sa papira zapovedjeno.
Imam jedno pitanje, kada je partizanov stadion bio zatvaran za publiku i kolike su kazne izrecene za dve velke bakljade tokom derbija?
Nikada nam nece biti bolje dok ne pogledamo istini u oci i dok lopovi i prevaranti ne odu tamo gde im je mesto.

thesklaos

pre 13 godina

Meni samo nije jasno dokle ce da mazu narodu oci? Dobra ocena? U evropi bi ga za ono suspendovali bar na godinu dana! DVA CISTA penala nije sudio za Zvezdu, pomocnik dize ofsajde koje vide samo on i T. Karadzic, nije iskljucio Krstajica i Petrovica zbog divljackih startova bez lopte...
Tako je to kad ga ocenjuju oni koji su ga i postavili da onako sude. A POSMATRAC SUDJENJA JAVNO KAZE DA BI DOBIO JOS VECU OCENU, DA JE ISKLJUCIO BILO KOG IGRACA ZVEZDE?!?!?
To moze samo u Srbiji!!
(Lignjoslav, 15. maj 2010 13:05)

A ti najneobjektivniji čovek na svetu. Pa to stvarno nema nigde.

Taj Jovanetić vam je dao penal, priznao gol iz ofsajda pre par derbija, zato ššš! A ako želiš titulu sa penala, neće da može!

asdf_

pre 13 godina

Naravno da su dobre ocene za sudije. Kada je određen Jovanetić da sudi Zvezda je bila prezadovoljna. Isti sudija je sudio utakmicu Partizana i Zvezde kada je Zvezda pobedila 4:1 i to posle 0:1. Zamislite, bez publike (toliko o igranju bez publike). Što se tiče faula nad Kaduom, obratite pažnju: u trenutku kontakta Knežević protrčava između sudije i Krstajića i Kadua i sudija taj trenutak kontakta ne vidi. Jbg. bad luck. I da je sudio, možda biste se više nervirali (vidi CHE-POR FA CUP, danas). O Lazetićevom pokušaju osvajanja Oskara ne vredi trošiti reči. Niti je bio u šansi niti je uputio loptu u pravcu gde bi bila izgledna prilika. Ako bi to bio penal, sudilo bi se pet do šest penala po utakmici. Ne znam koje su druge sporne situacije prijavili pa nemam komentar. Moje skromno mišljenje na osnovu zavirivanja u tuđe dvorište: vratite Jankovića!! Ja bih voleo da ga vidim kao trenera Partizana. Koga interesuje, obrazložiću. Poyy svima.

Drazen

pre 13 godina

Kako neinteligentan potez. Umesto bar da priznaju, npr. napravljena je greska u tri situacije, i bila bi kako tako stavljena tacka na celu pricu. Ovako samo vredjaju ljude i izazivaju bes. Vidi se partizanski nacin razmisljanja (sve kontra i naopako i nista ne priznaj).

ChargerNS

pre 13 godina

Setite se samo sta je tole uradio najboljem domacem sudiji i tada najbolje rangiranom na UEFINOJ listi pre par godina. Covek se i za svoj i zivot svoje porodice plasio. Naravno batalio je sudjenje.

mikibg

pre 13 godina

Sramota to je rec koja opisuje ovakvu odluku! Kako god da se okrene i da su dobili slabe ocene, opet bi sudili posle 3-4 kola i to je to. Ovako posao odradjen za toleta i partizan i svi mirni a ti srpska ligo toni sve dublje i dublje...Lukic nesto pokusava ali ce tesko izaci na kraj sa mafijom, na zalost dve poslednje zvezdine uprave unazadile su zvezdu najmanje 10 godina. Zar trebam da napomenem da je prvi put u istoriji naseg kupa izostalo da predsednik fudbalskog saveza preda pehar pobedniku, to najbolje govori koliko im je savest cista... I jos nesto, koliko vidim partizan vise nije nosilac u poslednjem krugu kvalifikacija jer su ga napunili svi klubovi sa kojima je igrao u euro ligi, tako da i ove sezone nema nista od lige sampiona. Toliko o tome...

GORAN C

pre 13 godina

Ovakva odluka je bila ocekivana jer u FSS vladaju Partizanovi ljudi i sve dok oni tamo sede Partizan moze i da ne igra dobice bodove.Sigurno je Partizan dobio Prelaznu ocenu i za organizaciju Derbija iako su njegovi navijaci divljali i palili baklje na juznoj tribini.Sest kola pre kraja C.Zvezda je imala 5 boda vise od Partizana ,onda je na na scenu nastupio FSS,na celu sa T.Karadzicem i sve uradeli kako bi Partizan bio Sampion.Jedna stvar mi nije jasna ,kako da jedan covek koji pre nego sto je otisao da bude presednik naseg saveza bude presednik Partizana.

Flynn

pre 13 godina

Pa zar je neko ocekivao nesto drugacije? To je kao kad bi Ivica Dacic (inace jos 1 u nizu grobara muljatora) hapsio sam sebe zbog afere "kofer". Znaju i grobari da im je ova titula kupljena, na proslavi na JNA ce ih opet biti strasnih 4000, i ne treba ih kriviti zbog toga, nije to to ako nije posteno...

Grobar Ni

pre 13 godina

„...Ne sekirajte se. Bog sve gleda i u pravom trenutku vrati....“
(anti franjevac, 15. maj 2010 13:42)

Да, да, све је одгледао, видео и управо враћа. За пенал против Смедерева Бог ће вас још дуго кажњавати. Против Партизана лопту ка голу нисте упутили, а овамо отета вам титула. Како вас није срамота. Оба дребија сте изгубили а да се нисте примећивали на терену и онда хоћете титулу. У време Шајбера и то би могло, али данас не. Бог одозго све гледа, види и враћа. И дуго ће враћати, јер сте многима дужни, у то будите сигурни.

Patrik

pre 13 godina

Meni samo nije jasno dokle ce da mazu narodu oci? Dobra ocena? U evropi bi ga za ono suspendovali bar na godinu dana! DVA CISTA penala nije sudio za Zvezdu, pomocnik dize ofsajde koje vide samo on i T. Karadzic, nije iskljucio Krstajica i Petrovica zbog divljackih startova bez lopte...
Tako je to kad ga ocenjuju oni koji su ga i postavili da onako sude. A POSMATRAC SUDJENJA JAVNO KAZE DA BI DOBIO JOS VECU OCENU, DA JE ISKLJUCIO BILO KOG IGRACA ZVEZDE?!?!?
To moze samo u Srbiji!!
(Lignjoslav, 15. maj 2010 13:05)

Jesi li ti sudija da izanaliziras i ocenis sudjenje kao lose. Da to nije mozda zbog Lukicevih reakcija. Ako on nebi pisao zalbe, niko od vas nebi se tolko zalio. Na kolko meceva sirom Europe sudije odluce da ne sviraju penale, kada primete da igraci jedva cekaju da padnu!? Mogao je da ga dosudi, ali i nije morao

Mladja

pre 13 godina

Au...pa sto bi rekao Ilija Cvorovic : ,, Pa vi ste mnogo veci razbojnici..." !? Da li smo mi svi coravi ili nas vi i dalje pravite ludima ili ste stvarno toliko bezobrazni ?! Nicija nije gorela do zore ...

Ja

pre 13 godina

Da nije televizije, sve bi ovo proslo kao nekad. Na zalost reditelja nase ligaske ujdurme, citav fudbalski narod je video ociglednu kradju. Kralj je go i ne moze se vise sakriti. Sta se sad moze uciniti? Iz utakmice u utakmicu, iz dana u dan na ovom i drugim foeumima, pravi i posteni prijatelji sporta treba da traze smenu mafije na celu FSS. Ako ti ljudi ne odu, zavladace potpuni mrak. Mediji su vec zacutali, neki zbog pristrasnosti, drugi zbog straha. I oni ne smeju da budu ostavljeni da na miru skupljaju sitne poene (citaj: besplatna putovanja i dbevnice koje odredjuje jedan covek). TK je ojadio sport u Subotici, onda je od Srpske lige Vojvodina napravio najneregularnije takmicenje ikad odigrano u ovoj zemlji, da bi bio doveden u FK Partizan a onda i u FSS da okonca rusenje jednog (Zvezde) i definitivno podizanje drugog kluba (Partizan). On to, naravno, ne bi mogao da uradi sam, da nema podrsku i velikog dela tzv. politickog establismenta. Igra je velika, ulog jos veci. Pa ko prezivi!

Red bull

pre 13 godina

Sta smo mogli i da ocekujemo. Sudije su perfetno obavile posao.da su ovako odsudile neku medjunarodnu utakmicu bili bi skinuti sa liste . A posto je komesr za sudjenje Zoran petrovic osvedoceni grobar druga odluka se nije mogla ocekivati.jedan Luksemburg ima sudiju na SP a nase sudije moku da sude samo prvoi drugo kolo kvalifikacija za evropska takmicenja.kada pocne ozbiljnije nigde ih nema. Toliko o nasim sudijama.I onda Toleposle proslo sezonskog kupa izjavi da su sudije ljudi i da mogu da pogrese i da nece biti kaznjeni. To nije greska vec korumpiranost

goran1970 b.jerkovic

pre 13 godina

I sudije su dobile ocene,jedino golman Partizana nije,zasto? Zasto je on jedini neocenjen na derbiju? U protokolu pise da je bio na utakmici! Zasto je onda neocenjen?

Shommy82

pre 13 godina

Samo jos jedna opaska na "sudijsku organizaciju". Toliko su dobri da se srpske sudije ubise od sudjenja u medjunarodnim utakmicama. UEFA je razmatrala da cak daju nasim sudijama da sude oba finala ove godine, ali zbog zauzetosti su ovi morali da se zahvale i odbiju. Toliko o radu doticnih Beljina i Jokica.

Simek

pre 13 godina

E moji ljudi...imali na proslom derbiju i igraca vise i jos smo dali autogol, pa ih opet pobedimo...i sad opet oce igraca vise i to od prvog minuta...pa dajte ljudi, da ste bili na stadionu malo biste bolje videli neke situacije...npr reakcije igraca zvezde i udaranje igraca partizana koji su daleko bili od lopte...npr kad je onaj Savio il kako vec udario Tomica...a sto se sudjenja tice, nemojmo oko toga molim vas...zna se ko su bili predsednici FSS i ko donosi sad odluke o sudijama...al opet..ko gubi ima pravo da se ljuti :)

lvzifer

pre 13 godina

Samo jos jedna opaska na "sudijsku organizaciju". Toliko su dobri da se srpske sudije ubise od sudjenja u medjunarodnim utakmicama. UEFA je razmatrala da cak daju nasim sudijama da sude oba finala ove godine, ali zbog zauzetosti su ovi morali da se zahvale i odbiju. Toliko o radu doticnih Beljina i Jokica.(Shommy82)

U kosarci su nase sudije jedne od najcenjenijih u Evropi .. zato i sude evro takmicenja (EvroLigu) neke su skoro cujem zvali i iz ACB-a .. pa vi opet tvrdite da je i tu sve namesteno .. jedino sto vam preostaje je ono ko gubi ima pravo da se ljuti .. i to je to .. A ovaj robin hud je jos jaci "pokazao snimak kolegama sudijama u Svedskoj" u ligi gde golmani sutiraju stative da gol bude manji .. get a life

miki

pre 13 godina

Covece, pa jeste li dali gol iz nepostojeceg offside-a? Jeste bolje igrali? Da nemate bolje igrace? U cemu bi sustina bila drugacija da je bilo "fer" sudjenje?

kum II

pre 13 godina

Ovo me podsjeca na film Kum II prilikom sudjenja Majklu Korleoneu kada se utvrdi da je on ustvari ugledan gradjanin NY-a i da treba jos da mu se uputi izvinjenje

Shommy82

pre 13 godina

Ako se dobro secam iz Zvezdinog saopstenja receno je da je covek na poluvremenu tvrdio da ce sudija dobiti 8,4, i gle cuda ocena je 8,4.
Bitno je da je sad sve regularno, a dok je Zvezda bila prva sve je bilo neregularno.

Marko

pre 13 godina

Naslov govori sve, ali bas sve!!! Ne znam da li je novinar koji je dao naslov ovoj vesti malo dublje razmisljao o naslovu ili ne, ipak, ispao je sjajan... U naslovu nigde ne pise da je sudjenje bilo dobro, vec da su dobili dobre ocene za sudjenje... Sto znaci da su sudije dobro odradile svoj zadatak, odnosno da su pokrale sve zivo sto su mogle... Ovo je sramota, da je Zvezda ovako uzela titulu, bilo bi mi malko drago, ali bi me bila sramota pred Bogom... SRAMOTA!!! Sudije su dobile cak i napismeno da su dobro odradile posao namestanja prvenstva... Svaka vam cast... Bravo Tole, uspeo si!!! Ne bih se zacudio da Karadzica neko overi, mada sam skeptican prema toj mogucnosti, jer ipak je Tole na vrhu piramide... SRAMOTA!!!

sta bi bilo kad bi bilo

pre 13 godina

Statistika je jasna niste sutnuli u okvir gola i tacka.A ovo sto cu da prenesem je 100% tacno cuo sam od pojedinih velikih ljubitelja Cz posle utakmice sa Bsk nekog je bilo jako sramota.Pojedini igraci Cz su dobili instrukcije sta da urade u pojedinim trenucima utakmice,sto vise destrukcije padanja u 16m, simuliranje i vrsenje pritisaka da bi imali alibi za svaki slucaj ali desio im se taj slucaj sa 35m i sta sad.Lepo se vidi na snimku da Kadu daje sebi pass i baca se pre igraca Partizana i udara u njega ali necemo vise o tome.Nazalost Lukic kaze nikad nisam ucestvovao u namestanju,neka se proveri ko je sve igrao ovde i preko na Cz-Bsk iz keca u dvojku ako Vas nije sramota i dalje pricajte o derbiju u kojem niste sutnuli na gol.Prvenstvo se ne osvaja na penale i na sirenju haosa i laznog sjaja iz toga nastaje jos veci haos koji na kraju proguta onog sto ga stvara.

Иван ПФК Смедерево

pre 13 godina

А коју оцену је добио судија Д.Филиповић што на утакмици Ц.Звезда-Борча није судио 3 пенала за Звезду ?

Peter Tosh

pre 13 godina

"Uostalom, juče u centralnoj loži Partizanovog stadiona sedeo je posmatrač suđenja i pre završetka utakmice cinično izjavio da će sudiji „Jovanetiću dati ocenu 8,4 a da bi dobio 8.6 da je isključio nekog zvezdinog fudbalera“!? Da li treba da kažemo upravo ovog posmatrača Karadžić pokušava da postavi za novog komesara za suđenje!? Zašto da ne, zaslužio je! "
Ово је део изјаве ФК Црвена Звезда дан након одигране утакмице. Данас, када смо видели оцене, знамо и да има истине у свему томе. А за све вас који нисте сигурни у постојање и другог недосуђеног пенала имам овај линк : http://www.pressonline.rs/sr/vesti/sport/story/116524/FK+%E2%80%9ECrvena+zvezda%22+optu%C5%BEuje%3A+11+%E2%80%9Eplja%C4%8Dki%22+na+derbiju!.html

Cinik

pre 13 godina

bravo tomislave, lazes, krades, bez osvrtanja... treba opozvati sve zvezdine reprezentativce dok je on predsednik, pa nek mu igraju spasici, mazici, jovanetici na sp
(e, 15. maj 2010 13:42)
Ubedljivo najjaci komentar, nasmejao si me do suza, da povuce Zvezda sve reprezentativce, slazem se i ja. To ce pokazati FSS-u, zapitace sta im je dalje ciniti kada se Lekic odrekne sireg spiska....

Dread

pre 13 godina

Nije vam nesto smetalo kada ste dobijali utakmice isceniranim penalima. I tada su, koliko se ja secam, sudije dobijale sasvim zadovoljavajuce ocene. E pa, dragi moji, sad nema ljutnje.
Istina je da je nasa liga leglo korupcije i dalje i ako stvarno zelite da imate posteno sudjenje pobunite se i kada neregularno dobijete, a ne samo kada vama odgovara.

Sto se derbija tice, sudija bi mozda i svirao te penale da se Zvezdina igra nije bazirala na tome da iznudi iste i da tako dobije. Sutnite par puta na gol da vidite kako je fudbal magicna igra...

gurugagi

pre 13 godina

@sasa

Tebi momak kao da nije nesto jasno...sve se vraca,sve se placa...pa vama se ovo vraca za sve dobro sto ste doneli fudbalu do sada.

Miki

pre 13 godina

bravo tomislave, lazes, krades, bez osvrtanja... treba opozvati sve zvezdine reprezentativce dok je on predsednik, pa nek mu igraju spasici, mazici, jovanetici na sp
(e, 15. maj 2010 13:42)

Pa Lekic ce ti i biti opozvan sigurno....Nece ici u JA,zar ne???

rema

pre 13 godina

Pa, ako neka igraju tako... Znaju oni vrlo dobro kako se posle sve to zavrsava... u suzama(avgust) i ono klasicno ne pratim domaci fudbal... a moje sunce ljudi gledaju non stop... a ne samo kad se osvajaju titule, kad se igra u evropi...

Sale Ars

pre 13 godina

(mikibg, 15. maj 2010 16:16)

Znaci da ste vi bili prvaci posle onih sramnih penala srpska liga ne bi tonula sve dublje i dublje? Znaci kad je Zvezda prva onda liga nije krs? Pa koje ste vi umisljene velicine to je za neverovati.

Kakav ste klub (ime) pokazuje sta ste izjavljivali za Karija Pesica u basketu, a to je bio jedini put da sam se plasio da nas ne dobijete i bilo je zamalo. Samo je sreca sto ste umisljene velicine pa oterate takve posle jedne sezone.

Sto se tice LS, jel ste vi to u nekoj prosli bolje do sad ili mislis da bi sad prosli bolje nego Partizan - to je isto kao da se dva klosara svadjaju koji je veci.

Neverovatno je da vam se pogresan put pokazao nazalost bas u basketu, a vi i dalje nastavljate da verujete koje kakvim lopovima.

Nek Dzaja, Cvele i naslednici vrate trecinu para koju su pomaznjavali i vratili bi dugove bez ikakvih problema. Isto vazi i za Partizanove celnike, samo sto su oni krali izgleda malo manje ili su krali isto ali su za razliku od vasih "davali" (tacnje ostavljali) nesto i klubu.

Nema vas u vaterpolu, nestajete u basketu, u fudbalu smo vas gotovo stigli po titulama od kako je propala SFRJ i vi idalje nastavljate istim tonom. Pitam se sta vise treba da vam se desi da promenite plocu?

djenoveze

pre 13 godina

Pa sta ako nismo sutnuli u okvir gola?! Nije ni Javor pa je odneo 3 boda sa (prazne) Marakane... Debelo smo osteceni, a da smo igrali lose jesmo.

Rodney

pre 13 godina

Navijačima Zvezde mogu da poručim samo jedno:
Ko se mača lati, od mača i stradi!!!
Sledeće godine nemojte da nameštate utakmice protiv malih, pa nećete biti pokradeni u derbiju. Pametnom je i ovo dosta!

Zvezdas

pre 13 godina

Mogu oni i 10 da im dodele, ali Srbija je videla na delu delo tomislava karadzica. A ove grobare sto tvrde da smo mi namestali utakmice citavog prvenstva, pa da vas pitam zasto nemate nijedan poraz? kada niste namestali? Zvezda je igrala casno svih 30 kola, kada nije islo gubili smo(Metalac,Partizan,Javor)a kada je islo razbili smo(Vojvodinu, Ofk) a vi kada nije islo setite se utakmice protiv BSK.toliko pozdrav

krle

pre 13 godina

procitao sam sve prethodne komentare i vidi se da ih je pisala jedna ruka i po stilu i sadrzaju,a verovatno poslala sa istog kompjutera.Svi komentari su jad i beda i vrve od neobjektivnosti.

Johny

pre 13 godina

Realno gledano mene kao yveydasa sramota je da se zaylim na sudjenje na derbiju iako je bilo vise spornih elemenata sudjenja.A sramota me je pre svega jer Yveyda nij uputila ni jedan konkretan sut na gol u toku celog meca....nazalost!
A inace trayimo svi mi pravi postovaoci fudbala da se ANGAZUJU STRANI ARBITRI i da sudisjke odbore biraju ljudi koji nemaju veze ni sa jednim klubom ni politikom!Hocemo POSTENJE pre svega!
Ako Zvezda ili Partizan izgube hocu da znam da je to jet su lose odigrali i jer su protivnici posteno pobedili i obrnuto!Eto to je sve!
Posteni Zvezdas i pre svega covek!

six

pre 13 godina

iz fotelje predsednika fk partizan u fotelju predsednika FSS.ljudi moji sta ste ocekivali?da ce zvezdi biti dobro?sama dodele pehara u kupu sve govori.MUP procenio da nije bezbedno....kako da ne.a i ovo sa sudijskom organizacijom postaje lakrdija.sudije,kontrola sudjenja,posmatraci sudjenja....sve to je pod Karadzicevom sapom.

Dzamburu 'n Koma

pre 13 godina

"Nicija nije gorela do zore,zapamtite to!
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Kobi, 15. maj 2010 20:05) "
Ma sta pricas... meni gorela 3 zore ova slavska... :D
mogla je jos, nego morali da gasimo.. Zavisi kolika je..a i ne moras vise da se oslanjas na svece.. svet je napredovao..ima sad sijalica , pa upalis..i vidis mnogo bolje i koliko god zelis..samo treba da gledas napred, ne nazad..
PS. Citaj izmedju redova..u ovim recima ti je opisano gotovo sve .. Od 1945, preko Bari-a do danas..

Takvi nam osvajaju titule

pre 13 godina

Crvena Zvezda je ocajno igrala, sudija isto slab, poseta mogla i bolje, sve je bilo lose samo je Partizan izasao iz okvira utakmice tako sto je ostvario cilj i ostavio pozitivan utisak. Sve u ovoj zemlji kao i prvenstvo je haos koje je Partizan osvojio bez poraza. Partizan mora da bude u skladu sa situacijom u zemlji tek tada titula ima pravi znacaj.

Shommy82

pre 13 godina

A da li sam ja negde pomenuo kosarku???
Niti sam ikada komentarisao kosarkaska dogadjanja. Pricam o fudbalu, a ovo sto sam napisao je cinjenica. A ti vidi zasto.

SIKI

pre 13 godina

Gdje nadjose 7 spornih situacije? Jedina sporna situacija je sto Zvezda nije uputila ni jeden sut u okvir gola,i jos kao pokradeni smo. JOJ, GA**I, JOJ!!!

kuku majko

pre 13 godina

@anti franjevac

jel ga poznajes?aj ako si dobar sa njim, vidi ako moze neki s nekim kesom da mi uleti u skorije vreme....

...sta sve covek nece ovde procitati...

Tozovac

pre 13 godina

Da li Zoran petrović ovu izjavu dao u rano pre podne ili kasnije? Da li je konsultovao Mitu Drobnjaka i bata-Šaju ili je samostalno doneo ovakav zaključak?