Lav Kup: Sever rasprodat

Karte za severnu tribinu stadiona Partizana za meč finala Lav kupa Srbije rasprodate su dva dana pre utakmice.

AK Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. @ southland
    "lepo da se obucete,
    to je hram fudbala,znate :))"

    Kako god se obukao, nikad nisam uspeo sa onim lepim stolicama da se uklopim.
    Uzmi, ZVEZDO, titulu i kup.
    (pedja_71, 4. maj 2010 13:09)

    # Link komentara

  2. Иван ПФК Смедерево
    Jbg,bar je rasprodat,steta sto vase karte nece niko da kupi. ps i da su za dz,vi ne mozete da napunite jug!
    (prc, 4. maj 2010 10:40)

    # Link komentara

  3. Pa kako i neće biti pun ?? Vama je Vojvodina kao nama Real,Porto,Marsej...Šta ćete drugo uživo da gledate,ligu šampiona ili ligu uefa ? Teško...Držite se vi Jagodine,Mladog radnika itd.,to je vaša liga šampiona...
     (romanista, 4. maj 2010 10:12)

    # Link komentara

  4. Kако глуп коментар, а и тај што коментарише како ми не играмо вечерње термине и као "заспаћемо" хахахахахахаха па ви рефлекторе можете само да видите по оним булеварима у НС иначе на вашем стадиону то можете да сањате! СВАКЕ НОЋИ САЊАМ ЈА... хахахахахха
    (АГНИ - Никшић, 4. maj 2010 09:09)

    # Link komentara

  5. Navijači Vojvodine sinoć ispratili trening svojih ljubimaca:
    [link]
    (Stoik, 4. maj 2010 06:50)

    # Link komentara

  6. Jel se to neko hvali ili... :)
    (ma jooook, 4. maj 2010 01:59)

    # Link komentara

  7. Kako bre nema?Nema sanse,pa sta cu ja sad?:((((((((
    (Cofi, 3. maj 2010 21:49)

    Ti ces na istok ili zapad.
    (delija, 4. maj 2010 01:29)

    # Link komentara

  8. Zagrebačka arena je pravljena po uzoru na severnu tribinu HRAMA FUDBALA zbog brzeg pražnjenja.
     (nenad grobar niš, 4. maj 2010 00:51)

    # Link komentara

  9. Vecernja toaleta obavezna!!
    Do sada ste igrali samo ove dnevne tekme,jer zadnji put ste u evropi igrali pre skoro 5 godina!
    Vi cak mozda i zaspete na terenu,jer organizam jednostavno nije navikao da bude budan tako kasno....?!
    (Dzabe i da napunite 10 severnih tribina, 3. maj 2010 23:21)

    # Link komentara

  10. Napunili bismo i dva severa al nema karata :D
    (Delija, 3. maj 2010 22:08)

    # Link komentara

  11. i jug ce biti pun,napred Vosa,to ce biti najmasovnije gostovanje u Beogradu.
    (scoote, 3. maj 2010 22:07)

    # Link komentara

  12. Још једна у низу лажи... карата за север има и за куп и за дерби... колико сутра ће моћи да се купе на стадиону Црвене Звезде као и преко тикетлајна у чумићевом сокачету ...
    (ја, 3. maj 2010 21:54)

    # Link komentara

  13. Samo vi zabranjujte :-)
    (19Srba89, 3. maj 2010 21:49)

    # Link komentara

  14. Kako bre nema?Nema sanse,pa sta cu ja sad?:((((((((
    (Cofi, 3. maj 2010 21:49)

    # Link komentara

  15. a kad je partizan rasprodao celu tribinu u skorije vreme? cak ni u evropskim takmicenjima.... ;) Ima ih vishe ovde na sajtu da klikcu ne preporucujem i prozivaju svaku zvezdinu vest.. to nisu navijaci.... To su SIMPATIZERI. Kao shto ja volim i zelim da Inter osvoji Ligu shampiona a nikad nisam bio u Italiji. Grobari postavicemo vam domaci zadatak u navijanju i to na vashoj livadi ;)
    Sportski pozdrav ;)
    (Svake noci sanjam ja da je veci JNA, 3. maj 2010 21:47)

    # Link komentara

  16. svom snagom!
    (cz, 3. maj 2010 21:46)

    # Link komentara

  17. Zakasnio Dzomba da kupi i pocepa karte...
    (Dzomba, 3. maj 2010 21:36)

    # Link komentara

  18. ..i lepo da se obucete,
    to je hram fudbala,znate :))

    ps. radujte se dok mozete,imate celih 72 sata:))
    (southland, 3. maj 2010 21:24)

    # Link komentara

  19. Па нормално да је Север распродат кад је дошао Џомба и купио 5.000 карата.
    (Иван ПФК Смедерево, 3. maj 2010 21:23)

    # Link komentara

  20. Okupacija JNA!
    (Joca, 3. maj 2010 21:18)

    # Link komentara

  21. Svuda grmi okolo nasa pjesma ponovo...Sever u transu luduje...
    (Stefan Herceg-Novi, 3. maj 2010 21:14)

    # Link komentara

  22. S obzirom da je Zvezda u padu forme,da je izgubila vodece mesto u ligi i da ima zgusnutiji rapored od Partizana ocekujem da Crno beli napadnu u derbiju od 1. minuta,necu da vidim da se ide na remi i kakav takav ostanak na celu tabele...hocu napadacki fudbal i POBEDU u derbiju,za ostalo nema argumenata i opravdanja!!Sto se tice kupa,ja licno navijam za Vosu i gotovo sam siguran da imaju kvalitetniji tim od Zvezde.
    (Ivan, 3. maj 2010 21:13)