Sreda, 17.03.2010.

18:09

Verbek: "Sa Srbijom za drugi krug"

Selektor reprezentacije Australije Pim Verbek ocenio je da će utakmica sa Srbijom biti odlučujuća za plasman njegove ekipe u drugi krug SP u Južnoj Africi.

Izvor: B92

Verbek: "Sa Srbijom za drugi krug" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

marko

pre 14 godina

Davor, 18. mart 2010 02:40)

Opet ti davore, seli bre covece samo mi ti jos falis da mi drzis predavanje.hrvatska 98 pa hrvatska 98 i Madjarska je bila jaka 50-ih i 60-ih...ali to je batice proslo vreme.
A sad putuj...

Dzo Jagodinac

pre 14 godina

E hvala ti Stavro za pojasnjenje, doduse tesko je na prvu provaliti koliko je ovaj Verbek spreman da lupi... A inace stvarno je bezobrazno i prepotentno od mene da pomislim da smo mi u istom rangu sa jednom takvom velesilom kao sto su kenguri, ali dobro, ostaje mi da se nadam da cemo nekako smoci snage i iznanaditi ih (sto rece neko sa jedno 7-8 komada).

Inace neko je napisao 5-6 vrlina koje krase kengure. Ja od toga priznajem samo Schwarzer-a i Cahill-a, eventualno matori Hary Potter, mislim Kewell. Pozdrav svim Srbima pa da se radujemo na Mondijalu

boki

pre 14 godina

" ako hocemo realno onda je donekle u pravu! sta ste se odma napalili! ove decenije ako hocemo objektivno i aus i gan su pokazali mnogo vise nego mi! to sto mi mislimo da smo vec u finalu sp-a to je nas problem! 2002, 2004 i 2008 nismo ucestvovali a 2000 i 2006 posteno smo se obrukali. prema tome razumljivo je da nas smatraju autsajderom! pa cak ni ovu propalu francusko nismo uspeli da pobedimo, uz to dva puta su nas nadigrali. nasa misljenja su jedno a cinjenice drugo! uostalom nasi igraci su uvek igrali u velikim klubovima, bili vodje ekipa a za reprezentaciju jedno veliko nista! spustimo se na zemlju, bez histerije."

ALO DECKO,SP SE IGRA NA 4 GODINE!

Boris

pre 14 godina

U pravu je čovek, ipak su oni prosli tesku grupu u kvalifikacijama sa japanom, katarom, bahreinom i uzbekistanom. Protiv takvih zaista se oseca pritisak i ekipa se mora osecati kao autsajder. Igracemo rastereceno, sigurno, ipak je to jedna svetska velesila...u ragbiju.

Akara

pre 14 godina

Igrom slucaja sam sada u Australiji,i dosta puta sam pricao sa njima o prvetnstvu....nemojte ljudi da se zavaravate,oni su na nivou Alzira,po njihovim recima imaju samo Kejhila i Bresana,a i to cak i mi znamo...Plus,to sto ne znaju o Srbiji koliko je kvalitetna,nemojte da vas cudi!!! Pa ljudima je kriket i AFL(kengurski fudbal) po ceo dan na TV-u,manjina prati,a i ti se loze na Brazil,Argentinu,itd....tako da,ne uzrujavajte se zbog ovakvih izjava,ali covek jeste u pravu,Srbiji nista nece znaciti jer ce imati 6 bodova vec,a njima ce MOZDA trebati pobeda za prolaz,u slucaju da prve dve ne izgube...Ali sa obzirom na kvalitet nase druge postave,bice to laganih 2-0...A oni ce se vratiti svom kriketu,konjskim trkama,AFL-u i netballu....

oprez, oprez!

pre 14 godina

Da nije ovaj Pim mozda Holandjanin? Njima ovo lajanje protu Srba dodje kao deo genetskog koda, to treba uzeti kao olakotnu okolnost. Verovatno je inace relativno civilizovan.
(sarkazmo, 17. mart 2010 23:31)

Da, tip je Holandjanin, bio je pomocnik Hidinku i Advokatu u Koreji, zatim i selektor, pre toga vodio holandske klubove. Uostalom,
http://en.wikipedia.org/wiki/Pim_Verbeek

@DobDob
Australija je iza sebe u grupi istavila Hrvatsku,a to sam ispustio da su od Italije izgubili iz penala.
A za 30 godina zasluzeno su od Italije izgubili, pa recimo: Nemacka u polufinalu SP 2006., Holandija koja sat i po sa igracem vise nije mogla da im da gol na EP 2000.(a nama je 6), da ne pricamo o 1982. kada su zasluzeno bili prvaci sveta (a i 2006. svidjalo to nekom ili ne). Zato su njih nezasluzeno dobili Argentina u Napulju SP 90. (iskida se golman Gojkocea) i od Koreje 2002. kod njih. Posto pratis, trebalo bi to da znas!?
Mo

Davor

pre 14 godina

Marko daj budi ozbiljan? Najveci klubovi? koji? Ivanovic, i Vidic i to je to. A zasto je Srbija uopce bolja od Australije? Sta je to Srbija napravila u proslosti, da se moze smatrati favoritom protiv ikoga? Pa i Australija ne razmislja ozbiljno o vama, a kamoli Gana. Po cemu ste bolji od Australije? Oni imaju duh i onaj Australski mentalitet, koji Srbi a i mi Hrvati nemamo. Zato nikad nista necemo napraviti na velikim natjecanjima(osim Hrvatske 98). Jednostavno velika natjecanja nisu za nas, makar imali sve igrace koji igraju u Manchester Unitedu, Real Madridu i Barceloni. Pogledaj samo Jugoslaviju u proslosti? Tada je to bila reprezentacija za polizati prste, a sto je ucinila? Veliko nista! Taj mentalitet sto Njemci imaju, mi nemamo niti 5%. A prvenstvo se jos igra u Africi, eeee? U Africi pobjediti protiv Gane, koja ima odlicnu ekipu(to je jos pokazala na Africkom kupu) kad je dosla do polu finala, i to jos bez Essiena, Muntarija. A njihova mlada ekipa je postala svjetski prvak(onda znas) a Njemacka? Mislim da su to Njemci s svojom mentalnom snagom, koja je fantasticna. A i imaju odlicne nogometase: Klose, Kroos, Kiessling, Gomez, Schweinsteiger, Ballack, Cacau i tako dalje

marko

pre 14 godina

Gospode Boze svasta...
Jel ovaj prati fudbal pa jel on vidi da Srpski igraci igraju u najjacim Evropskim klubovima koji su u samom vrhu LS (MU,Celzi,Inter,Sevilja,CSK,Stutgart...)ili eventualno kup UEFA
Ne znam da li to treba nesto da znaci da neko treba ipak malo da nas respektuje.
Ne znam zasto Australijanci i Ganci imaju tako lose misljenje o nama u smislu da smo totalni autsajderi.Pokazali smo dosta toga u kvalifikacijama jer je veoma tesko nekom danas dati pet komada.
Mi jesmo lose igrali na prethodnim prvenstvima ali to ne bi trebalo nista da znaci jer ovo su sasvim neki drugi momci i drugi selektor.Recimo Francuzi su 2002 ispali odmah na pocetku SP znaci nisu prosli ni grupu i zar bi to trebalo da bude pokazatelj da u narednom periodu ne mogu da naprave dobar rezultat i kroz to gledati sve buduce generacije ili recimo Englezi koji se nisu ni plasirali na EP 2008.Ne mogu da docekam kad ce pocetak SP da vec razresimo ovu dilemu vec sam umoran od ovog omalovazavanja koje me ubija u pojam jer mnogo ocekujem od ove generacije.

Andreoli

pre 14 godina

bogami,kad god sam mislio i nadao se da ce nasi daleko da doguraju,tad nisu uradili nista.E, sad cu malo da budem pesimista,pa cu da kazem da ce lose da prodju.Sad je na njih red da iz inata pokazu da gresim ;)

stavra

pre 14 godina

@Dzo Jagodinac

Ipak mislim da gresis , nisi ga razumeo , on ne misli da ce se sa Srbijom boriti za drugi krug, nego da ce do te trece utakmice Australija imati jedno 2-3-4 boda a Srbija 0 (krompiric) tako da ce njima utakmica biti odlucujuca jer pobedom idu dalje a mi kao bez sanse za prolaz igramo rasterecenu utakmicu za ponos.

Ni na menadzeru ne bi bio takav rasplet, ali nek se covek nada jer kao sto kaze umetnik nada je nenadjeb...

sarkazmo

pre 14 godina

Da nije ovaj Pim mozda Holandjanin? Njima ovo lajanje protu Srba dodje kao deo genetskog koda, to treba uzeti kao olakotnu okolnost. Verovatno je inace relativno civilizovan.

DobDob

pre 14 godina

Ispasti nezasluzeno od Italije nije nikakav poseban uspeh, ja otkad pratim fudbal (poslednjih 30-tak godina) ne pamtim da je neko zasluzeno ispao od Italije!

oprez

pre 14 godina

Ma jeste l' vi bas toliko sigurni da cemo mi da pregazimo "kengure"???
Pre 4 godine su nezasluzeno ispali od kasnijih prvaka sveta Italijana u 90+5 minutu!
http://www.fifa.com/worldcup/archive/germany2006/results/matches/match=97410053/report.html
Dobro ovaj "neobavesteni" Verbek nije Hidink, ali je ekipa ista, igraju dugo zajedno, malo su zasli i u godine, ali:
1. Svarcer je odlican golman
2. Vilksir iz moskovskog Dinama, Mur sa visegodisnjim premijerligaskim iskustvom, Kreg mur takodje i Ciperfild iz Bazela su veeeoma cvrsti pozadi!
3. Bresano iz Palerma, Grela iz Blekburna, pa i Culina sto je igrao u PSV su solidni zadnji vezni (ne slabiji od Milijasa)
4. Kao i mi "ubijaju" po bokovima. Emerton iz Blekburna je strasan igrac, Holman iz AZ Alkmara jako nezgodan, tu je i Hari Kjuel.
5. Tim Kejhil je najbolji igrac Evertona, igra drugog spica, jedino Verbek malo luta na mestu centarfora, odlaskom Viduke trazi se zamena, najblizi Africi su Kenedi iz Piksijeve Nagoje i mladi Djite koji igra u Turskoj.
Jasno, nas je roster na papiru (nesto) jaci, ali izjave tipa "dacemo im pet komada" ne piju vodu! Malo predostroznosti nije na odmet, Alzir u igri nije bio slabiji od nas u prvom poluvremenu, danas svi igraju fudbal, al verujte mi, to nije fraza!

Srbija

pre 14 godina

Nemacka je kandidat za titulu???

Srbija nece imati sta da izgubi u borbi sa Australijom u zadnjem kolu????

Jel selektor Australije prati fudbal zadnjih dve godine? :)

uxyzapenje

pre 14 godina

"Poslednja utakmica u grupi sa Srbijom će odlučiti. Oni neće imati šta da izgube, tako da će biti veoma opasan protivnik. Pogotovo treba uzeti u obzir njihove rezultate u kvalifikacijama za Mundijal",


sta mi smo kao otisli tamo sa ciljem da vama otkinemo bod?? Vi ste Brazil a mi Bugarska??
kako ne shvatate da cete i vi i Ganjani da nam gledate u ledja! Imamo i od jednih i od drugih kvalitetnije igrace i boljeg selektora a atmosfera u reprezentaciji je fantasticna.. i zasto bi se mi plasili takvih ekipa kao sto je Australija?? SMESAN SI!

mada

pre 14 godina

ma da mi smo tu negde u vasem rangu. ali ko zna mozda vas i iznenadimo sa 7-8 komada. jos i da resis to ko ce da ti prodje vidica i ko ce da skoci sa zigicem, ko da stigne krasica i da uzme loptu jovanovicu, i jos par takvih sitnica i onda prava milina. sigurno imate sanse. napred austrija

MItja

pre 14 godina

Ma sta vam je ljudi, oduvacemo ih. Ne zato sto imamo bolje igrace (a imamo), nego zato sto tako nonsalatno pristupaju ocenama protivnika. Ako strucni stab odradi posao kako treba, i pre pocetka utakmice bicemo u prednosti nad njima,jer ocigledno da su totalni indijanci u skautingu..

nikolas leandros

pre 14 godina

ako hocemo realno onda je donekle u pravu! sta ste se odma napalili! ove decenije ako hocemo objektivno i aus i gan su pokazali mnogo vise nego mi! to sto mi mislimo da smo vec u finalu sp-a to je nas problem! 2002, 2004 i 2008 nismo ucestvovali a 2000 i 2006 posteno smo se obrukali. prema tome razumljivo je da nas smatraju autsajderom! pa cak ni ovu propalu francusko nismo uspeli da pobedimo, uz to dva puta su nas nadigrali. nasa misljenja su jedno a cinjenice drugo! uostalom nasi igraci su uvek igrali u velikim klubovima, bili vodje ekipa a za reprezentaciju jedno veliko nista! spustimo se na zemlju, bez histerije.

LFC

pre 14 godina

Svi vec upisali bodove protiv nas...ali....zna se sta bude u tim situacijama....
Ali najvise bih voleo da ispadnu Nemci....cisto da se spuste malo na zemlju....posto su dobili najlakse protivnike i da su imali srece jer su nas izvukli....

Dzo Jagodinac

pre 14 godina

"Poslednja utakmica u grupi sa Srbijom će odlučiti. Oni neće imati šta da izgube, tako da će biti veoma opasan protivnik. Pogotovo treba uzeti u obzir njihove rezultate u kvalifikacijama za Mundijal", rekao je Verbek
Ne znam, mozda gresim, ali sam nekako stekao utisak da ovaj prijatelj misli da su oni samo malkice slabiji od Nemaca a jedini koji mogu da im ugroze prolaz u drugu fazu jesmo mi Srbi, i to samo zato sto cemo, kao, poslednji mec igrati rastereceno pa im mozda i pripretimo...
Kako cu ti sa zadovoljstvom posmatrati facu kad stigne otreznjenje u vidu pobede Srbije od jedno 3:1 (ali do tada ce vas vec rasipati i "panceri" a i "crne zvezde")!
A do tada se ti samo nadaj...

MojBratBane

pre 14 godina

ej nacijo stara manje od moje ulice, ovo nije AFL nego Fudbal (Soccer)!!!

ne znam sta ovaj covek zamislja, ali srbija u poslednjem kolu moze samo da izgubi prvo mesto u grupi... ko zna, mozda do tada vec obezbedimo, ali znamo na sta je on mislio...

Ivan

pre 14 godina

Ovi igraci mogu biti jako opasni ako se opustimo i potcenimo ih, cist primer Hrvati. Medjutim analiza njihovih protivnika im je uzasna. Ovaj kaze nemamo pojma ko su Srbi, pa onda Gana cemo lako jedino protiv Nemaca ce biti tesko. Ako tako naivno pristupaju utakmicama na SP raznece ih sva tri protivnika. Ukoliko Antic nase reprezentativce pripremi kao on zna doguracemo daleko. Nikoga ne potceniti!!!

Momcilo

pre 14 godina

Eto sta raniji rezultati naprave od reputacije... Posle one bruke u Nemackoj 2006., sada svi imaju izjave tipa "Srbija nema sta da izgubi pa su zato opasni". Kao da idemo kao totalni autsajderi pa nemamo sta da izgubimo! Niko da kaze "imaju te i te igrace u tim i tim timovima" i sl. Oni i dalje misle da je to ekipa koja moze da primi 3+ od bilo kog protivnika sa zvucnijim imenom... Videce za koji mesec da silno grese. :)

Nikola

pre 14 godina

E ovaj je potpuno prolupao govori kao da su oni favoriti pa mi nemamo sta da izgubimo protiv njih. Halo covece ne igraju tvoji igraci u Mancesteru, Celziu, Liverpulu, Interu, Valensiji i tako dalje nego srpski, naravno da imamo mnogo da izgubimo ako ne prodjemo protiv takvih pa ne moze nh Hari Poter da ti pomogne.

Milan

pre 14 godina

Izazov kao motiv protiv Nemaca, mi kao necemo imati sta da izgubimo itd. Ovaj je sve opasno izanalizirao. Jos da nadje neki tim koji ce sve ideje sprovesti u delo i eto njih u osmini finala.

Jo

pre 14 godina

Slusaj ovog indijanca "oni nece imati sta da izgube", pa protiv vas autsajdera mozemo puno da izgubimo ako vas ne dobijemo, vi ste ti koji necete imati sta da izgubite jer cete vec biti nakantani dok stignete do meca sa nama!

DobDob

pre 14 godina

Kakva nadmenost, "oni nece imati sta da izgube"...i to od selektora reprezentacije koja nece osvoji ni jedan bod i verovatno nece dati ni jedan gol i koja ce u ovoj grupi sluziti za gol-razliku svim ostalim ekipama.

Momcilo

pre 14 godina

Eto sta raniji rezultati naprave od reputacije... Posle one bruke u Nemackoj 2006., sada svi imaju izjave tipa "Srbija nema sta da izgubi pa su zato opasni". Kao da idemo kao totalni autsajderi pa nemamo sta da izgubimo! Niko da kaze "imaju te i te igrace u tim i tim timovima" i sl. Oni i dalje misle da je to ekipa koja moze da primi 3+ od bilo kog protivnika sa zvucnijim imenom... Videce za koji mesec da silno grese. :)

Jo

pre 14 godina

Slusaj ovog indijanca "oni nece imati sta da izgube", pa protiv vas autsajdera mozemo puno da izgubimo ako vas ne dobijemo, vi ste ti koji necete imati sta da izgubite jer cete vec biti nakantani dok stignete do meca sa nama!

Milan

pre 14 godina

Izazov kao motiv protiv Nemaca, mi kao necemo imati sta da izgubimo itd. Ovaj je sve opasno izanalizirao. Jos da nadje neki tim koji ce sve ideje sprovesti u delo i eto njih u osmini finala.

Ivan

pre 14 godina

Ovi igraci mogu biti jako opasni ako se opustimo i potcenimo ih, cist primer Hrvati. Medjutim analiza njihovih protivnika im je uzasna. Ovaj kaze nemamo pojma ko su Srbi, pa onda Gana cemo lako jedino protiv Nemaca ce biti tesko. Ako tako naivno pristupaju utakmicama na SP raznece ih sva tri protivnika. Ukoliko Antic nase reprezentativce pripremi kao on zna doguracemo daleko. Nikoga ne potceniti!!!

Srbija

pre 14 godina

Nemacka je kandidat za titulu???

Srbija nece imati sta da izgubi u borbi sa Australijom u zadnjem kolu????

Jel selektor Australije prati fudbal zadnjih dve godine? :)

oprez

pre 14 godina

Ma jeste l' vi bas toliko sigurni da cemo mi da pregazimo "kengure"???
Pre 4 godine su nezasluzeno ispali od kasnijih prvaka sveta Italijana u 90+5 minutu!
http://www.fifa.com/worldcup/archive/germany2006/results/matches/match=97410053/report.html
Dobro ovaj "neobavesteni" Verbek nije Hidink, ali je ekipa ista, igraju dugo zajedno, malo su zasli i u godine, ali:
1. Svarcer je odlican golman
2. Vilksir iz moskovskog Dinama, Mur sa visegodisnjim premijerligaskim iskustvom, Kreg mur takodje i Ciperfild iz Bazela su veeeoma cvrsti pozadi!
3. Bresano iz Palerma, Grela iz Blekburna, pa i Culina sto je igrao u PSV su solidni zadnji vezni (ne slabiji od Milijasa)
4. Kao i mi "ubijaju" po bokovima. Emerton iz Blekburna je strasan igrac, Holman iz AZ Alkmara jako nezgodan, tu je i Hari Kjuel.
5. Tim Kejhil je najbolji igrac Evertona, igra drugog spica, jedino Verbek malo luta na mestu centarfora, odlaskom Viduke trazi se zamena, najblizi Africi su Kenedi iz Piksijeve Nagoje i mladi Djite koji igra u Turskoj.
Jasno, nas je roster na papiru (nesto) jaci, ali izjave tipa "dacemo im pet komada" ne piju vodu! Malo predostroznosti nije na odmet, Alzir u igri nije bio slabiji od nas u prvom poluvremenu, danas svi igraju fudbal, al verujte mi, to nije fraza!

DobDob

pre 14 godina

Kakva nadmenost, "oni nece imati sta da izgube"...i to od selektora reprezentacije koja nece osvoji ni jedan bod i verovatno nece dati ni jedan gol i koja ce u ovoj grupi sluziti za gol-razliku svim ostalim ekipama.

Nikola

pre 14 godina

E ovaj je potpuno prolupao govori kao da su oni favoriti pa mi nemamo sta da izgubimo protiv njih. Halo covece ne igraju tvoji igraci u Mancesteru, Celziu, Liverpulu, Interu, Valensiji i tako dalje nego srpski, naravno da imamo mnogo da izgubimo ako ne prodjemo protiv takvih pa ne moze nh Hari Poter da ti pomogne.

DobDob

pre 14 godina

Ispasti nezasluzeno od Italije nije nikakav poseban uspeh, ja otkad pratim fudbal (poslednjih 30-tak godina) ne pamtim da je neko zasluzeno ispao od Italije!

uxyzapenje

pre 14 godina

"Poslednja utakmica u grupi sa Srbijom će odlučiti. Oni neće imati šta da izgube, tako da će biti veoma opasan protivnik. Pogotovo treba uzeti u obzir njihove rezultate u kvalifikacijama za Mundijal",


sta mi smo kao otisli tamo sa ciljem da vama otkinemo bod?? Vi ste Brazil a mi Bugarska??
kako ne shvatate da cete i vi i Ganjani da nam gledate u ledja! Imamo i od jednih i od drugih kvalitetnije igrace i boljeg selektora a atmosfera u reprezentaciji je fantasticna.. i zasto bi se mi plasili takvih ekipa kao sto je Australija?? SMESAN SI!

marko

pre 14 godina

Gospode Boze svasta...
Jel ovaj prati fudbal pa jel on vidi da Srpski igraci igraju u najjacim Evropskim klubovima koji su u samom vrhu LS (MU,Celzi,Inter,Sevilja,CSK,Stutgart...)ili eventualno kup UEFA
Ne znam da li to treba nesto da znaci da neko treba ipak malo da nas respektuje.
Ne znam zasto Australijanci i Ganci imaju tako lose misljenje o nama u smislu da smo totalni autsajderi.Pokazali smo dosta toga u kvalifikacijama jer je veoma tesko nekom danas dati pet komada.
Mi jesmo lose igrali na prethodnim prvenstvima ali to ne bi trebalo nista da znaci jer ovo su sasvim neki drugi momci i drugi selektor.Recimo Francuzi su 2002 ispali odmah na pocetku SP znaci nisu prosli ni grupu i zar bi to trebalo da bude pokazatelj da u narednom periodu ne mogu da naprave dobar rezultat i kroz to gledati sve buduce generacije ili recimo Englezi koji se nisu ni plasirali na EP 2008.Ne mogu da docekam kad ce pocetak SP da vec razresimo ovu dilemu vec sam umoran od ovog omalovazavanja koje me ubija u pojam jer mnogo ocekujem od ove generacije.

Dzo Jagodinac

pre 14 godina

"Poslednja utakmica u grupi sa Srbijom će odlučiti. Oni neće imati šta da izgube, tako da će biti veoma opasan protivnik. Pogotovo treba uzeti u obzir njihove rezultate u kvalifikacijama za Mundijal", rekao je Verbek
Ne znam, mozda gresim, ali sam nekako stekao utisak da ovaj prijatelj misli da su oni samo malkice slabiji od Nemaca a jedini koji mogu da im ugroze prolaz u drugu fazu jesmo mi Srbi, i to samo zato sto cemo, kao, poslednji mec igrati rastereceno pa im mozda i pripretimo...
Kako cu ti sa zadovoljstvom posmatrati facu kad stigne otreznjenje u vidu pobede Srbije od jedno 3:1 (ali do tada ce vas vec rasipati i "panceri" a i "crne zvezde")!
A do tada se ti samo nadaj...

MojBratBane

pre 14 godina

ej nacijo stara manje od moje ulice, ovo nije AFL nego Fudbal (Soccer)!!!

ne znam sta ovaj covek zamislja, ali srbija u poslednjem kolu moze samo da izgubi prvo mesto u grupi... ko zna, mozda do tada vec obezbedimo, ali znamo na sta je on mislio...

mada

pre 14 godina

ma da mi smo tu negde u vasem rangu. ali ko zna mozda vas i iznenadimo sa 7-8 komada. jos i da resis to ko ce da ti prodje vidica i ko ce da skoci sa zigicem, ko da stigne krasica i da uzme loptu jovanovicu, i jos par takvih sitnica i onda prava milina. sigurno imate sanse. napred austrija

MItja

pre 14 godina

Ma sta vam je ljudi, oduvacemo ih. Ne zato sto imamo bolje igrace (a imamo), nego zato sto tako nonsalatno pristupaju ocenama protivnika. Ako strucni stab odradi posao kako treba, i pre pocetka utakmice bicemo u prednosti nad njima,jer ocigledno da su totalni indijanci u skautingu..

nikolas leandros

pre 14 godina

ako hocemo realno onda je donekle u pravu! sta ste se odma napalili! ove decenije ako hocemo objektivno i aus i gan su pokazali mnogo vise nego mi! to sto mi mislimo da smo vec u finalu sp-a to je nas problem! 2002, 2004 i 2008 nismo ucestvovali a 2000 i 2006 posteno smo se obrukali. prema tome razumljivo je da nas smatraju autsajderom! pa cak ni ovu propalu francusko nismo uspeli da pobedimo, uz to dva puta su nas nadigrali. nasa misljenja su jedno a cinjenice drugo! uostalom nasi igraci su uvek igrali u velikim klubovima, bili vodje ekipa a za reprezentaciju jedno veliko nista! spustimo se na zemlju, bez histerije.

LFC

pre 14 godina

Svi vec upisali bodove protiv nas...ali....zna se sta bude u tim situacijama....
Ali najvise bih voleo da ispadnu Nemci....cisto da se spuste malo na zemlju....posto su dobili najlakse protivnike i da su imali srece jer su nas izvukli....

sarkazmo

pre 14 godina

Da nije ovaj Pim mozda Holandjanin? Njima ovo lajanje protu Srba dodje kao deo genetskog koda, to treba uzeti kao olakotnu okolnost. Verovatno je inace relativno civilizovan.

marko

pre 14 godina

Davor, 18. mart 2010 02:40)

Opet ti davore, seli bre covece samo mi ti jos falis da mi drzis predavanje.hrvatska 98 pa hrvatska 98 i Madjarska je bila jaka 50-ih i 60-ih...ali to je batice proslo vreme.
A sad putuj...

Boris

pre 14 godina

U pravu je čovek, ipak su oni prosli tesku grupu u kvalifikacijama sa japanom, katarom, bahreinom i uzbekistanom. Protiv takvih zaista se oseca pritisak i ekipa se mora osecati kao autsajder. Igracemo rastereceno, sigurno, ipak je to jedna svetska velesila...u ragbiju.

stavra

pre 14 godina

@Dzo Jagodinac

Ipak mislim da gresis , nisi ga razumeo , on ne misli da ce se sa Srbijom boriti za drugi krug, nego da ce do te trece utakmice Australija imati jedno 2-3-4 boda a Srbija 0 (krompiric) tako da ce njima utakmica biti odlucujuca jer pobedom idu dalje a mi kao bez sanse za prolaz igramo rasterecenu utakmicu za ponos.

Ni na menadzeru ne bi bio takav rasplet, ali nek se covek nada jer kao sto kaze umetnik nada je nenadjeb...

Akara

pre 14 godina

Igrom slucaja sam sada u Australiji,i dosta puta sam pricao sa njima o prvetnstvu....nemojte ljudi da se zavaravate,oni su na nivou Alzira,po njihovim recima imaju samo Kejhila i Bresana,a i to cak i mi znamo...Plus,to sto ne znaju o Srbiji koliko je kvalitetna,nemojte da vas cudi!!! Pa ljudima je kriket i AFL(kengurski fudbal) po ceo dan na TV-u,manjina prati,a i ti se loze na Brazil,Argentinu,itd....tako da,ne uzrujavajte se zbog ovakvih izjava,ali covek jeste u pravu,Srbiji nista nece znaciti jer ce imati 6 bodova vec,a njima ce MOZDA trebati pobeda za prolaz,u slucaju da prve dve ne izgube...Ali sa obzirom na kvalitet nase druge postave,bice to laganih 2-0...A oni ce se vratiti svom kriketu,konjskim trkama,AFL-u i netballu....

Dzo Jagodinac

pre 14 godina

E hvala ti Stavro za pojasnjenje, doduse tesko je na prvu provaliti koliko je ovaj Verbek spreman da lupi... A inace stvarno je bezobrazno i prepotentno od mene da pomislim da smo mi u istom rangu sa jednom takvom velesilom kao sto su kenguri, ali dobro, ostaje mi da se nadam da cemo nekako smoci snage i iznanaditi ih (sto rece neko sa jedno 7-8 komada).

Inace neko je napisao 5-6 vrlina koje krase kengure. Ja od toga priznajem samo Schwarzer-a i Cahill-a, eventualno matori Hary Potter, mislim Kewell. Pozdrav svim Srbima pa da se radujemo na Mondijalu

Andreoli

pre 14 godina

bogami,kad god sam mislio i nadao se da ce nasi daleko da doguraju,tad nisu uradili nista.E, sad cu malo da budem pesimista,pa cu da kazem da ce lose da prodju.Sad je na njih red da iz inata pokazu da gresim ;)

boki

pre 14 godina

" ako hocemo realno onda je donekle u pravu! sta ste se odma napalili! ove decenije ako hocemo objektivno i aus i gan su pokazali mnogo vise nego mi! to sto mi mislimo da smo vec u finalu sp-a to je nas problem! 2002, 2004 i 2008 nismo ucestvovali a 2000 i 2006 posteno smo se obrukali. prema tome razumljivo je da nas smatraju autsajderom! pa cak ni ovu propalu francusko nismo uspeli da pobedimo, uz to dva puta su nas nadigrali. nasa misljenja su jedno a cinjenice drugo! uostalom nasi igraci su uvek igrali u velikim klubovima, bili vodje ekipa a za reprezentaciju jedno veliko nista! spustimo se na zemlju, bez histerije."

ALO DECKO,SP SE IGRA NA 4 GODINE!

Davor

pre 14 godina

Marko daj budi ozbiljan? Najveci klubovi? koji? Ivanovic, i Vidic i to je to. A zasto je Srbija uopce bolja od Australije? Sta je to Srbija napravila u proslosti, da se moze smatrati favoritom protiv ikoga? Pa i Australija ne razmislja ozbiljno o vama, a kamoli Gana. Po cemu ste bolji od Australije? Oni imaju duh i onaj Australski mentalitet, koji Srbi a i mi Hrvati nemamo. Zato nikad nista necemo napraviti na velikim natjecanjima(osim Hrvatske 98). Jednostavno velika natjecanja nisu za nas, makar imali sve igrace koji igraju u Manchester Unitedu, Real Madridu i Barceloni. Pogledaj samo Jugoslaviju u proslosti? Tada je to bila reprezentacija za polizati prste, a sto je ucinila? Veliko nista! Taj mentalitet sto Njemci imaju, mi nemamo niti 5%. A prvenstvo se jos igra u Africi, eeee? U Africi pobjediti protiv Gane, koja ima odlicnu ekipu(to je jos pokazala na Africkom kupu) kad je dosla do polu finala, i to jos bez Essiena, Muntarija. A njihova mlada ekipa je postala svjetski prvak(onda znas) a Njemacka? Mislim da su to Njemci s svojom mentalnom snagom, koja je fantasticna. A i imaju odlicne nogometase: Klose, Kroos, Kiessling, Gomez, Schweinsteiger, Ballack, Cacau i tako dalje

oprez, oprez!

pre 14 godina

Da nije ovaj Pim mozda Holandjanin? Njima ovo lajanje protu Srba dodje kao deo genetskog koda, to treba uzeti kao olakotnu okolnost. Verovatno je inace relativno civilizovan.
(sarkazmo, 17. mart 2010 23:31)

Da, tip je Holandjanin, bio je pomocnik Hidinku i Advokatu u Koreji, zatim i selektor, pre toga vodio holandske klubove. Uostalom,
http://en.wikipedia.org/wiki/Pim_Verbeek

@DobDob
Australija je iza sebe u grupi istavila Hrvatsku,a to sam ispustio da su od Italije izgubili iz penala.
A za 30 godina zasluzeno su od Italije izgubili, pa recimo: Nemacka u polufinalu SP 2006., Holandija koja sat i po sa igracem vise nije mogla da im da gol na EP 2000.(a nama je 6), da ne pricamo o 1982. kada su zasluzeno bili prvaci sveta (a i 2006. svidjalo to nekom ili ne). Zato su njih nezasluzeno dobili Argentina u Napulju SP 90. (iskida se golman Gojkocea) i od Koreje 2002. kod njih. Posto pratis, trebalo bi to da znas!?
Mo

nikolas leandros

pre 14 godina

ako hocemo realno onda je donekle u pravu! sta ste se odma napalili! ove decenije ako hocemo objektivno i aus i gan su pokazali mnogo vise nego mi! to sto mi mislimo da smo vec u finalu sp-a to je nas problem! 2002, 2004 i 2008 nismo ucestvovali a 2000 i 2006 posteno smo se obrukali. prema tome razumljivo je da nas smatraju autsajderom! pa cak ni ovu propalu francusko nismo uspeli da pobedimo, uz to dva puta su nas nadigrali. nasa misljenja su jedno a cinjenice drugo! uostalom nasi igraci su uvek igrali u velikim klubovima, bili vodje ekipa a za reprezentaciju jedno veliko nista! spustimo se na zemlju, bez histerije.

Davor

pre 14 godina

Marko daj budi ozbiljan? Najveci klubovi? koji? Ivanovic, i Vidic i to je to. A zasto je Srbija uopce bolja od Australije? Sta je to Srbija napravila u proslosti, da se moze smatrati favoritom protiv ikoga? Pa i Australija ne razmislja ozbiljno o vama, a kamoli Gana. Po cemu ste bolji od Australije? Oni imaju duh i onaj Australski mentalitet, koji Srbi a i mi Hrvati nemamo. Zato nikad nista necemo napraviti na velikim natjecanjima(osim Hrvatske 98). Jednostavno velika natjecanja nisu za nas, makar imali sve igrace koji igraju u Manchester Unitedu, Real Madridu i Barceloni. Pogledaj samo Jugoslaviju u proslosti? Tada je to bila reprezentacija za polizati prste, a sto je ucinila? Veliko nista! Taj mentalitet sto Njemci imaju, mi nemamo niti 5%. A prvenstvo se jos igra u Africi, eeee? U Africi pobjediti protiv Gane, koja ima odlicnu ekipu(to je jos pokazala na Africkom kupu) kad je dosla do polu finala, i to jos bez Essiena, Muntarija. A njihova mlada ekipa je postala svjetski prvak(onda znas) a Njemacka? Mislim da su to Njemci s svojom mentalnom snagom, koja je fantasticna. A i imaju odlicne nogometase: Klose, Kroos, Kiessling, Gomez, Schweinsteiger, Ballack, Cacau i tako dalje

oprez

pre 14 godina

Ma jeste l' vi bas toliko sigurni da cemo mi da pregazimo "kengure"???
Pre 4 godine su nezasluzeno ispali od kasnijih prvaka sveta Italijana u 90+5 minutu!
http://www.fifa.com/worldcup/archive/germany2006/results/matches/match=97410053/report.html
Dobro ovaj "neobavesteni" Verbek nije Hidink, ali je ekipa ista, igraju dugo zajedno, malo su zasli i u godine, ali:
1. Svarcer je odlican golman
2. Vilksir iz moskovskog Dinama, Mur sa visegodisnjim premijerligaskim iskustvom, Kreg mur takodje i Ciperfild iz Bazela su veeeoma cvrsti pozadi!
3. Bresano iz Palerma, Grela iz Blekburna, pa i Culina sto je igrao u PSV su solidni zadnji vezni (ne slabiji od Milijasa)
4. Kao i mi "ubijaju" po bokovima. Emerton iz Blekburna je strasan igrac, Holman iz AZ Alkmara jako nezgodan, tu je i Hari Kjuel.
5. Tim Kejhil je najbolji igrac Evertona, igra drugog spica, jedino Verbek malo luta na mestu centarfora, odlaskom Viduke trazi se zamena, najblizi Africi su Kenedi iz Piksijeve Nagoje i mladi Djite koji igra u Turskoj.
Jasno, nas je roster na papiru (nesto) jaci, ali izjave tipa "dacemo im pet komada" ne piju vodu! Malo predostroznosti nije na odmet, Alzir u igri nije bio slabiji od nas u prvom poluvremenu, danas svi igraju fudbal, al verujte mi, to nije fraza!

DobDob

pre 14 godina

Kakva nadmenost, "oni nece imati sta da izgube"...i to od selektora reprezentacije koja nece osvoji ni jedan bod i verovatno nece dati ni jedan gol i koja ce u ovoj grupi sluziti za gol-razliku svim ostalim ekipama.

oprez, oprez!

pre 14 godina

Da nije ovaj Pim mozda Holandjanin? Njima ovo lajanje protu Srba dodje kao deo genetskog koda, to treba uzeti kao olakotnu okolnost. Verovatno je inace relativno civilizovan.
(sarkazmo, 17. mart 2010 23:31)

Da, tip je Holandjanin, bio je pomocnik Hidinku i Advokatu u Koreji, zatim i selektor, pre toga vodio holandske klubove. Uostalom,
http://en.wikipedia.org/wiki/Pim_Verbeek

@DobDob
Australija je iza sebe u grupi istavila Hrvatsku,a to sam ispustio da su od Italije izgubili iz penala.
A za 30 godina zasluzeno su od Italije izgubili, pa recimo: Nemacka u polufinalu SP 2006., Holandija koja sat i po sa igracem vise nije mogla da im da gol na EP 2000.(a nama je 6), da ne pricamo o 1982. kada su zasluzeno bili prvaci sveta (a i 2006. svidjalo to nekom ili ne). Zato su njih nezasluzeno dobili Argentina u Napulju SP 90. (iskida se golman Gojkocea) i od Koreje 2002. kod njih. Posto pratis, trebalo bi to da znas!?
Mo

Srbija

pre 14 godina

Nemacka je kandidat za titulu???

Srbija nece imati sta da izgubi u borbi sa Australijom u zadnjem kolu????

Jel selektor Australije prati fudbal zadnjih dve godine? :)

Jo

pre 14 godina

Slusaj ovog indijanca "oni nece imati sta da izgube", pa protiv vas autsajdera mozemo puno da izgubimo ako vas ne dobijemo, vi ste ti koji necete imati sta da izgubite jer cete vec biti nakantani dok stignete do meca sa nama!

Nikola

pre 14 godina

E ovaj je potpuno prolupao govori kao da su oni favoriti pa mi nemamo sta da izgubimo protiv njih. Halo covece ne igraju tvoji igraci u Mancesteru, Celziu, Liverpulu, Interu, Valensiji i tako dalje nego srpski, naravno da imamo mnogo da izgubimo ako ne prodjemo protiv takvih pa ne moze nh Hari Poter da ti pomogne.

boki

pre 14 godina

" ako hocemo realno onda je donekle u pravu! sta ste se odma napalili! ove decenije ako hocemo objektivno i aus i gan su pokazali mnogo vise nego mi! to sto mi mislimo da smo vec u finalu sp-a to je nas problem! 2002, 2004 i 2008 nismo ucestvovali a 2000 i 2006 posteno smo se obrukali. prema tome razumljivo je da nas smatraju autsajderom! pa cak ni ovu propalu francusko nismo uspeli da pobedimo, uz to dva puta su nas nadigrali. nasa misljenja su jedno a cinjenice drugo! uostalom nasi igraci su uvek igrali u velikim klubovima, bili vodje ekipa a za reprezentaciju jedno veliko nista! spustimo se na zemlju, bez histerije."

ALO DECKO,SP SE IGRA NA 4 GODINE!

MojBratBane

pre 14 godina

ej nacijo stara manje od moje ulice, ovo nije AFL nego Fudbal (Soccer)!!!

ne znam sta ovaj covek zamislja, ali srbija u poslednjem kolu moze samo da izgubi prvo mesto u grupi... ko zna, mozda do tada vec obezbedimo, ali znamo na sta je on mislio...

mada

pre 14 godina

ma da mi smo tu negde u vasem rangu. ali ko zna mozda vas i iznenadimo sa 7-8 komada. jos i da resis to ko ce da ti prodje vidica i ko ce da skoci sa zigicem, ko da stigne krasica i da uzme loptu jovanovicu, i jos par takvih sitnica i onda prava milina. sigurno imate sanse. napred austrija

sarkazmo

pre 14 godina

Da nije ovaj Pim mozda Holandjanin? Njima ovo lajanje protu Srba dodje kao deo genetskog koda, to treba uzeti kao olakotnu okolnost. Verovatno je inace relativno civilizovan.

Momcilo

pre 14 godina

Eto sta raniji rezultati naprave od reputacije... Posle one bruke u Nemackoj 2006., sada svi imaju izjave tipa "Srbija nema sta da izgubi pa su zato opasni". Kao da idemo kao totalni autsajderi pa nemamo sta da izgubimo! Niko da kaze "imaju te i te igrace u tim i tim timovima" i sl. Oni i dalje misle da je to ekipa koja moze da primi 3+ od bilo kog protivnika sa zvucnijim imenom... Videce za koji mesec da silno grese. :)

DobDob

pre 14 godina

Ispasti nezasluzeno od Italije nije nikakav poseban uspeh, ja otkad pratim fudbal (poslednjih 30-tak godina) ne pamtim da je neko zasluzeno ispao od Italije!

Akara

pre 14 godina

Igrom slucaja sam sada u Australiji,i dosta puta sam pricao sa njima o prvetnstvu....nemojte ljudi da se zavaravate,oni su na nivou Alzira,po njihovim recima imaju samo Kejhila i Bresana,a i to cak i mi znamo...Plus,to sto ne znaju o Srbiji koliko je kvalitetna,nemojte da vas cudi!!! Pa ljudima je kriket i AFL(kengurski fudbal) po ceo dan na TV-u,manjina prati,a i ti se loze na Brazil,Argentinu,itd....tako da,ne uzrujavajte se zbog ovakvih izjava,ali covek jeste u pravu,Srbiji nista nece znaciti jer ce imati 6 bodova vec,a njima ce MOZDA trebati pobeda za prolaz,u slucaju da prve dve ne izgube...Ali sa obzirom na kvalitet nase druge postave,bice to laganih 2-0...A oni ce se vratiti svom kriketu,konjskim trkama,AFL-u i netballu....

marko

pre 14 godina

Gospode Boze svasta...
Jel ovaj prati fudbal pa jel on vidi da Srpski igraci igraju u najjacim Evropskim klubovima koji su u samom vrhu LS (MU,Celzi,Inter,Sevilja,CSK,Stutgart...)ili eventualno kup UEFA
Ne znam da li to treba nesto da znaci da neko treba ipak malo da nas respektuje.
Ne znam zasto Australijanci i Ganci imaju tako lose misljenje o nama u smislu da smo totalni autsajderi.Pokazali smo dosta toga u kvalifikacijama jer je veoma tesko nekom danas dati pet komada.
Mi jesmo lose igrali na prethodnim prvenstvima ali to ne bi trebalo nista da znaci jer ovo su sasvim neki drugi momci i drugi selektor.Recimo Francuzi su 2002 ispali odmah na pocetku SP znaci nisu prosli ni grupu i zar bi to trebalo da bude pokazatelj da u narednom periodu ne mogu da naprave dobar rezultat i kroz to gledati sve buduce generacije ili recimo Englezi koji se nisu ni plasirali na EP 2008.Ne mogu da docekam kad ce pocetak SP da vec razresimo ovu dilemu vec sam umoran od ovog omalovazavanja koje me ubija u pojam jer mnogo ocekujem od ove generacije.

Milan

pre 14 godina

Izazov kao motiv protiv Nemaca, mi kao necemo imati sta da izgubimo itd. Ovaj je sve opasno izanalizirao. Jos da nadje neki tim koji ce sve ideje sprovesti u delo i eto njih u osmini finala.

Ivan

pre 14 godina

Ovi igraci mogu biti jako opasni ako se opustimo i potcenimo ih, cist primer Hrvati. Medjutim analiza njihovih protivnika im je uzasna. Ovaj kaze nemamo pojma ko su Srbi, pa onda Gana cemo lako jedino protiv Nemaca ce biti tesko. Ako tako naivno pristupaju utakmicama na SP raznece ih sva tri protivnika. Ukoliko Antic nase reprezentativce pripremi kao on zna doguracemo daleko. Nikoga ne potceniti!!!

uxyzapenje

pre 14 godina

"Poslednja utakmica u grupi sa Srbijom će odlučiti. Oni neće imati šta da izgube, tako da će biti veoma opasan protivnik. Pogotovo treba uzeti u obzir njihove rezultate u kvalifikacijama za Mundijal",


sta mi smo kao otisli tamo sa ciljem da vama otkinemo bod?? Vi ste Brazil a mi Bugarska??
kako ne shvatate da cete i vi i Ganjani da nam gledate u ledja! Imamo i od jednih i od drugih kvalitetnije igrace i boljeg selektora a atmosfera u reprezentaciji je fantasticna.. i zasto bi se mi plasili takvih ekipa kao sto je Australija?? SMESAN SI!

LFC

pre 14 godina

Svi vec upisali bodove protiv nas...ali....zna se sta bude u tim situacijama....
Ali najvise bih voleo da ispadnu Nemci....cisto da se spuste malo na zemlju....posto su dobili najlakse protivnike i da su imali srece jer su nas izvukli....

Dzo Jagodinac

pre 14 godina

"Poslednja utakmica u grupi sa Srbijom će odlučiti. Oni neće imati šta da izgube, tako da će biti veoma opasan protivnik. Pogotovo treba uzeti u obzir njihove rezultate u kvalifikacijama za Mundijal", rekao je Verbek
Ne znam, mozda gresim, ali sam nekako stekao utisak da ovaj prijatelj misli da su oni samo malkice slabiji od Nemaca a jedini koji mogu da im ugroze prolaz u drugu fazu jesmo mi Srbi, i to samo zato sto cemo, kao, poslednji mec igrati rastereceno pa im mozda i pripretimo...
Kako cu ti sa zadovoljstvom posmatrati facu kad stigne otreznjenje u vidu pobede Srbije od jedno 3:1 (ali do tada ce vas vec rasipati i "panceri" a i "crne zvezde")!
A do tada se ti samo nadaj...

MItja

pre 14 godina

Ma sta vam je ljudi, oduvacemo ih. Ne zato sto imamo bolje igrace (a imamo), nego zato sto tako nonsalatno pristupaju ocenama protivnika. Ako strucni stab odradi posao kako treba, i pre pocetka utakmice bicemo u prednosti nad njima,jer ocigledno da su totalni indijanci u skautingu..

stavra

pre 14 godina

@Dzo Jagodinac

Ipak mislim da gresis , nisi ga razumeo , on ne misli da ce se sa Srbijom boriti za drugi krug, nego da ce do te trece utakmice Australija imati jedno 2-3-4 boda a Srbija 0 (krompiric) tako da ce njima utakmica biti odlucujuca jer pobedom idu dalje a mi kao bez sanse za prolaz igramo rasterecenu utakmicu za ponos.

Ni na menadzeru ne bi bio takav rasplet, ali nek se covek nada jer kao sto kaze umetnik nada je nenadjeb...

Andreoli

pre 14 godina

bogami,kad god sam mislio i nadao se da ce nasi daleko da doguraju,tad nisu uradili nista.E, sad cu malo da budem pesimista,pa cu da kazem da ce lose da prodju.Sad je na njih red da iz inata pokazu da gresim ;)

Boris

pre 14 godina

U pravu je čovek, ipak su oni prosli tesku grupu u kvalifikacijama sa japanom, katarom, bahreinom i uzbekistanom. Protiv takvih zaista se oseca pritisak i ekipa se mora osecati kao autsajder. Igracemo rastereceno, sigurno, ipak je to jedna svetska velesila...u ragbiju.

Dzo Jagodinac

pre 14 godina

E hvala ti Stavro za pojasnjenje, doduse tesko je na prvu provaliti koliko je ovaj Verbek spreman da lupi... A inace stvarno je bezobrazno i prepotentno od mene da pomislim da smo mi u istom rangu sa jednom takvom velesilom kao sto su kenguri, ali dobro, ostaje mi da se nadam da cemo nekako smoci snage i iznanaditi ih (sto rece neko sa jedno 7-8 komada).

Inace neko je napisao 5-6 vrlina koje krase kengure. Ja od toga priznajem samo Schwarzer-a i Cahill-a, eventualno matori Hary Potter, mislim Kewell. Pozdrav svim Srbima pa da se radujemo na Mondijalu

marko

pre 14 godina

Davor, 18. mart 2010 02:40)

Opet ti davore, seli bre covece samo mi ti jos falis da mi drzis predavanje.hrvatska 98 pa hrvatska 98 i Madjarska je bila jaka 50-ih i 60-ih...ali to je batice proslo vreme.
A sad putuj...