Utorak, 15.12.2009.

14:37

Hasanefendić objavio spisak za EP

Selektor rukometne reprezentacije Srbije Sead Hasanefendić saopštio je spisak od 28 igrača za Evropsko prvenstvo u Austriji.

Izvor: B92

Hasanefendiæ objavio spisak za EP IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

42 Komentari

Sortiraj po:

pancevac

pre 14 godina

Sta ce nama u nasem rukometu Vujovic,Cvetkovic,Isakovic kada imamo Djukica,Jordovica,Ivica.Sta ce nam "imena",trebaju nam lobiji.To je sada "fensi".

Zvezda je zivot...

pre 14 godina

Igor je proglasen za najboljeg trenera koga je Srbija ikada imala na osnovu jednoglasne odluke strucnog zirija koji cine:njegov tata, cika D.P. i ostala mnogogobrojna rodbina i prijatelji.
Svaki put kada kliknete "ne preporucujem" za ovaj komentar, Igorove sanse da preuzme juniorsku reprezentaciju ce rapidno rasti, pa ce vec do ponoci od strane obicnih posetilaca ovog sajta biti izabran za selektora juniora.

marko

pre 14 godina

Utakmice na turniru u Madjarskoj su pokazale da Hasanefendic dobro motivise igrace i s obzirom na njegovo znanje i iskustvo mozemo biti optimisti.Steta sto nema igraca i iz domace Lige.

nn

pre 14 godina

zasto ima samo jedan igrac iz nase lige. Nije ni cudo sto nam rukomet propada. iz zvezde bar je mogao pozvati tomica ili corovica umesto torbice

pravda

pre 14 godina

Neshvatljivo je da se zovu neki golmani koji ni do sada nisu nista narocito ostvarili a nisu ni perspektivni.Perisic,Marjanac i Abadzic su prosli sve mladje selekcije sa izvanrednim rezultatima a u svojim klubovima brane odlicno,mladi su i perspektivni a Marjanac i u Ligi sampiona brani bolje nego neki pozvani.

statistika

pre 14 godina

Generacija 88-mo godiste je u kadetskoj konkurenciji na Evropskom prvenstvu bila sedma i tako se nije kvalifikovala za Svetsko prvenstvo.To je neuspeh a vodio ih je Jordovic.Kao omladinci na Evropskom prvenstvu bili su 12-ti a vodio ih je Ivic.

Bivsi trener

pre 14 godina

Uvek su se seniorski reprezentativci pre nego su to postali kalili kroz kadetsku i omladinsku reprezentaciju.Sada ih ima podosta iz generacija sa kojima je radio svojevremeno Vujovic.Iz generacije 88-mo godiste nema nijedan pa se zato i ukazuje na taj problem diskontinuiteta sto bi moglo biti problem.

delije sever

pre 14 godina

@vule,stari trener (mada je to ista osoba)
Zasto u isti kos stavljas Jordovica i Ivica? Jordovic se sa generacijom 88.godiste SCG (bivse drzave)plasirao na evropsko prvenstvo i tamo zauzeo 7.mesto sto je najbolji rezultat muskog rukometa u poslednje 3 godine. 90.godiste je vodio na samo jednom turniru. I kakve uopste veze ima Jordovic sa Hasanefendicevim spiskom?!!!

rezervni golman iz malog kluba

pre 14 godina

@revizor
Majstore, nisam ja Zdravko Colic da me svi vole. Sada si tu gde jesi, pa prvo svoje igrace nauci, a potom kada te budu postavili u repku i ostale.

revizor

pre 14 godina

Ne kuburimo mi sa kvalitetnim krilima nego sa bekovima koji razigravaju i prave visak za krila.Ne mogu bekove takvoj igri nauciti bivsi nizerazredni igraci ili rezervni golmani iz malih klubova.

stari trener

pre 14 godina

Nikada nasa seniorska reprezentacija nije imala kontinuitet uspesnih rezultata ukoliko nije istovremeno vodjeno racuna o kadetskoj i omladinskoj reprezentaciji.Setimo se Trofeja Jugoslavije kada su sa jakim Evropskim reprezentacijama uvek igrali i nasi omladinski reprezentativci.Toga odavno nema.Zlatni izuzetak u radu sa mladjim reprezentativnim selekcijama bio rad Ljube Obradovica i Veselina Vujovica kada je prvi bio prvak Evrope sa omladincima i drugi kada je sa kadetima bio prvak Evrope i Sveta i sa omladincima vicesampion Sveta.Kroz taj rad stvorena je vecina sadasnjih reprezentativaca na spisku Hasanefendica.A posle je dosla era gde su kolo u radu sa mladima vodili Jordovic i Ivic i rezultati sa mladima postali su katastrofalni.Nijedan odlazak na Svetsko prvenstvo i slab plasman na Evropskim prvenstvima.Upropastili su generaciju 88-mo godiste i posledice su vec tu.Da nije 84-tog i 86-tog godista ko bi uopste i igrao u seniorskoj reprezentaciji!

sinak

pre 14 godina

@srpski dinamit
Gde ti se zagubio Dobrivoje Markovic i Petar Nenadic?
Ne mozes praviti spisak bez nasih najtalentovanijih igraca.
Nego ja isto mislim da za Bojinovica ovde nema mesta.Usporava akcije,trom je,klilav,trebao je sam da se povuce ili odigrati neku oprostajnu utakmicu.Vreme je za neke mladje brze,bolje...
Krila:Markovic,Tubic
bekovska trojka Ilic,Sesum,Stojanovic

lazarevcanin

pre 14 godina

Mozda je,slucajno,greska u pitanju.Cubic iz Kolubare je desno krilo a Tubic je desni bek Partizana.Verovatno je onda pozvan Cubic kao desno krilo a ne Tubic.

vule

pre 14 godina

Tubic nije krilo,on i ne igra na tom mestu u Partizanu vec na beku.On nema elementarnu tehniku za krilo a kao bek ima samo brz sut iz tzv.cistih pozicija ali sam ne zna da dodje u takvu poziciju.Protiv Kolubare sa nekoliko pogresnih pasova "uposlio" je protivnicko krilo koje je iz kontri dalo nekoliko golova.Kako su devalvarivani kriterijumi ko moze da igra u reprezentaciji!Onda i ne cudi da takvog igraca jos i proglase igracem godine.Oterasmo iz naseg rukometa takva imena kao sto su Vujovic,Cvetkovic itd. a hocemo da unapredimo rukomet sa raznim Ivicima,Jordovicima i sl.koji su radeci sa mladjim selekcijama upropastili makar2-3 generacije.Ne pise nam se dobro...

priboj033

pre 14 godina

Zanimljiv skup pojedinaca na jednom mestu. Steta je mozda sto nece imati malo vise vremena za pripreme i da se uigraju, a verujem da bi tada bili jedni od glavnih kandidata zamedalju. Tusno je mozda sto u ekipi nema vise igraca iz domace lige, ne mislim tu da je selektor napravio neku gresku, vec na to kakva nam je liga. U Priboju su ove poluseone gostovali i Kolubara i Zvezda i Partizan i videlo se da je nase prvenstvo dosta losije nego prethodnih godina. Sto se tice pojedinaca i meta u timu i ja se slazem da nam hvali desni bek. Ne znam zasto nema Rajka PRodanovica, a mozda je poziv u ekipu, pa makar samo na pripreme zasluzio Kostadinovic(mislim da se tako preziva) iz Partizana. Cudi me zasto nema Pribaka iz Kolubare, ali tako je selektor odlucio i verujem u njega, mada nikada necu prezaliti zasto Vujovic nije na klupi na ovom prvenstvu> toliko je covek uradio za ovu reprezentaciju, a tako smo ga brzo zaboravili. Sve i svemu da opet ponovim da mislim da je ovo jedan dobar skup pojedinica koji mogu do medalje na prvenstvu. ORLOVI NEKA JE SA SRECOM !!!

Ivan

pre 14 godina

(VLADA 19G70, 15. decembar 2009 19:42)
Pa o tome sam i pričao. Tubić je odličan igrač, ali on igra beka. Kao i Ćorović. Zato i dalje stojim iza toga da je Žuća najbolje krilo u našoj ligi!

Nox is back

pre 14 godina

(Srpski dinamit, 15. decembar 2009 23:26)
Slazem se u potpunosti, samo umesto Mladena Bojinovica mora da igra Petar Nenadic, koji je buducnost srpskog i svetskog rukometa, a EP bi bilo savrsena prilika da to pokaze.
Bojinovica sam gledao mnogo puta uzivo, ali poslednji put sa Francuzima u Nisu je ostavio tragican utisak. Mnogo zeli, on uvek igra srcem, ali vise ne moze. Prespor je i u napadu, a o vracanju u odbranu da ne govorim. Treba mu naci mesto da bude na klupi i bodri ove mlade momke, sjajan je motivator, ali mu se treba zahvaliti na svemu sto je uradio za nas rukomet jer vise ocigledno ne moze da unapredi nasu igru. To je i Hasanefendic video, i svai period u Nisu smo dobro odigrali kada njega nije bilo na terenu.

Ivan

pre 14 godina

Zao mi je sto nema Pribaka iz Kolubare. Decko puni mreze u domacem prvenstvu.

Ipak imam poverenje u selektora da je izabrao najbolje sto moze. Nadam se potajno polufinalu.

banjica

pre 14 godina

Imena necu spominjati iz paznje prema tim mladicima ali medju pozvanim ima sigurno 7-8 igraca koji ni po cemu ne zasluzuju poziv a ima 4-5 koji nisu pozvani i premakojima je ucinjena velika nepravda.

Rukometaš

pre 14 godina

Torbica nije nikada igrao u kadetskoj i omladinskoj reprezentaciji ali odlicno je igrao svojevremeno u Novosadskom Milicionaru.

Srpski dinamit

pre 14 godina

Golmani: Dejan Perić, Darko Stanić, Dimitrije Pejanović,
Leva krila: Ivan Nikčević, Marko Ćuruvija
Desna krila: Nikola Kojić
Levi bekovi: Momir Ilić, Žarko Šešum
Srednji bekovi: Mladen Bojinović, Danijel Anđelković, Nenad Vučković
Desni bekovi: Aleksandar Stojanović,Vukašin Rajković
Pivoti: Ratko Nikolić, Alem Toskić

na mladima svet ostaje

pre 14 godina

pozvao je lapcevica,a nije ivana milincica najboljeg odbramenog igraca u ligi.strasno dokle cemo zapostavljati mlade igrace.strasno

Stanke

pre 14 godina

Imamo na svakoj poziciji po makar dva kvalitetna igrača , i to je super, jedini nam je problem desno krilo jer je tu samo Kojić.Trebao je selektor da pozove i Žikicu Milosavljevića iako ima 37 godina, Žile ima u španskol ligi prosečno 5 golova na utakmici i stvarno igra na vrhunskom nivou,a na toj poziciji desnog krila smo tanki jer nema Prodanovića.Inače imamo na svakoj poziciji po makar dva kvalitetna igrača , i to je super!

Aleksandar

pre 14 godina

Reprezentacija koja u svojim redovima ima igrace kao Stojinovic,Pocuca,Tubic,Torbica,Stojanovic,Stankovic,Djordjic,Vuckovic moze da jurisa i na medalju.

VLADA 19G70

pre 14 godina

Ha ha Bojan Tomic najbolje krilo u ligi?!,on bolji od Tubica koji protiv Kolubare gotovo da nije ni igrao na desnom krilu?Nazalost u nasem prvenstvu ima mozda trojica igraca za siri spisak,pored Tubica tu su jos Abadzic i Corovic.Selektor ima iskustva,tako da treba imati poverenja u njega.

Ferguson

pre 14 godina

Konacno je i Ivan Stankovic dobio sansu,svaka cast selektoru da se setio i njega,decko koji je prosle 3 sezone igrao sjajno u spanskom Aragonu kako u prvenstvu tako i u evropskim kupovima.Posteno je bilo da i on dobije sansu s obzirom ko je sve dobijao predhodnih godina.Srecno plavi i nadamo se da cete se vratiti sa medaljom.

Ivan

pre 14 godina

Ne kuburimo mi sa krilima. Zove Kojića koji ne može da se sastavi zadnjih deset utakmica koje je igrao za reprezentaciju. Sad je dodao i Tubića, videli smo kako je igrao protiv Kolubare na krilu!!! Najbolje krilo u ligi, Bojan Tomić, iako je najstariji, za klasu je bolji od obojice!

ljubisa

pre 14 godina

djordjic je rekao da je imao ponude da igra za nemacku ali decko kaze da moze samo za srbiju...steta za vujina,mogli bi smo mnogo , ali i vako smo ok ...

mmarko28

pre 14 godina

Normalno da nema mesta za igrace Kolubare. Pa, koliko ja vidim ovde je samo Tubic iz nase lige. I on je samo na spisku zato sto smo strasno tanki na desnom krilu. Nasa liga je na tako niskom nivou da je normalno da nema igraca iz nje u reprezentaciji. Koji je to igrac Kolubare bolji od onih igraca koji su na spisku.

Davor

pre 14 godina

Vec deceniju kuburimo sa krilima, tako da bi o tome trebalo time dobro da se pozabave u radu sa mladjim kategorijama... Bekove, crtu i golmane smo mi uvek imali, ali krila su nam rak rana vec jako dugo...

kilted yaksman

pre 14 godina

Shteta za Dragichevicha i Chuturu, ali sad je kasno o tome govoriti. Dobra stvar je povratak Rajkovicha, nenadicha i dolazak Djordjicha. Tek sad boli izostanak Vujina i Prodanoviha, a Sharich i (nadam se) Sterbik che videti ove godine da su se zeznuli u kalkulacijama. Napred Said Hassan Effendi i orlovi, da se ponovo vrati slava srpskog rukometa!

kilted yaksman

pre 14 godina

Shteta za Dragichevicha i Chuturu, ali sad je kasno o tome govoriti. Dobra stvar je povratak Rajkovicha, nenadicha i dolazak Djordjicha. Tek sad boli izostanak Vujina i Prodanoviha, a Sharich i (nadam se) Sterbik che videti ove godine da su se zeznuli u kalkulacijama. Napred Said Hassan Effendi i orlovi, da se ponovo vrati slava srpskog rukometa!

mmarko28

pre 14 godina

Normalno da nema mesta za igrace Kolubare. Pa, koliko ja vidim ovde je samo Tubic iz nase lige. I on je samo na spisku zato sto smo strasno tanki na desnom krilu. Nasa liga je na tako niskom nivou da je normalno da nema igraca iz nje u reprezentaciji. Koji je to igrac Kolubare bolji od onih igraca koji su na spisku.

vule

pre 14 godina

Tubic nije krilo,on i ne igra na tom mestu u Partizanu vec na beku.On nema elementarnu tehniku za krilo a kao bek ima samo brz sut iz tzv.cistih pozicija ali sam ne zna da dodje u takvu poziciju.Protiv Kolubare sa nekoliko pogresnih pasova "uposlio" je protivnicko krilo koje je iz kontri dalo nekoliko golova.Kako su devalvarivani kriterijumi ko moze da igra u reprezentaciji!Onda i ne cudi da takvog igraca jos i proglase igracem godine.Oterasmo iz naseg rukometa takva imena kao sto su Vujovic,Cvetkovic itd. a hocemo da unapredimo rukomet sa raznim Ivicima,Jordovicima i sl.koji su radeci sa mladjim selekcijama upropastili makar2-3 generacije.Ne pise nam se dobro...

Aleksandar

pre 14 godina

Reprezentacija koja u svojim redovima ima igrace kao Stojinovic,Pocuca,Tubic,Torbica,Stojanovic,Stankovic,Djordjic,Vuckovic moze da jurisa i na medalju.

stari trener

pre 14 godina

Nikada nasa seniorska reprezentacija nije imala kontinuitet uspesnih rezultata ukoliko nije istovremeno vodjeno racuna o kadetskoj i omladinskoj reprezentaciji.Setimo se Trofeja Jugoslavije kada su sa jakim Evropskim reprezentacijama uvek igrali i nasi omladinski reprezentativci.Toga odavno nema.Zlatni izuzetak u radu sa mladjim reprezentativnim selekcijama bio rad Ljube Obradovica i Veselina Vujovica kada je prvi bio prvak Evrope sa omladincima i drugi kada je sa kadetima bio prvak Evrope i Sveta i sa omladincima vicesampion Sveta.Kroz taj rad stvorena je vecina sadasnjih reprezentativaca na spisku Hasanefendica.A posle je dosla era gde su kolo u radu sa mladima vodili Jordovic i Ivic i rezultati sa mladima postali su katastrofalni.Nijedan odlazak na Svetsko prvenstvo i slab plasman na Evropskim prvenstvima.Upropastili su generaciju 88-mo godiste i posledice su vec tu.Da nije 84-tog i 86-tog godista ko bi uopste i igrao u seniorskoj reprezentaciji!

lazarevcanin

pre 14 godina

Mozda je,slucajno,greska u pitanju.Cubic iz Kolubare je desno krilo a Tubic je desni bek Partizana.Verovatno je onda pozvan Cubic kao desno krilo a ne Tubic.

revizor

pre 14 godina

Ne kuburimo mi sa kvalitetnim krilima nego sa bekovima koji razigravaju i prave visak za krila.Ne mogu bekove takvoj igri nauciti bivsi nizerazredni igraci ili rezervni golmani iz malih klubova.

ljubisa

pre 14 godina

djordjic je rekao da je imao ponude da igra za nemacku ali decko kaze da moze samo za srbiju...steta za vujina,mogli bi smo mnogo , ali i vako smo ok ...

banjica

pre 14 godina

Imena necu spominjati iz paznje prema tim mladicima ali medju pozvanim ima sigurno 7-8 igraca koji ni po cemu ne zasluzuju poziv a ima 4-5 koji nisu pozvani i premakojima je ucinjena velika nepravda.

statistika

pre 14 godina

Generacija 88-mo godiste je u kadetskoj konkurenciji na Evropskom prvenstvu bila sedma i tako se nije kvalifikovala za Svetsko prvenstvo.To je neuspeh a vodio ih je Jordovic.Kao omladinci na Evropskom prvenstvu bili su 12-ti a vodio ih je Ivic.

pravda

pre 14 godina

Neshvatljivo je da se zovu neki golmani koji ni do sada nisu nista narocito ostvarili a nisu ni perspektivni.Perisic,Marjanac i Abadzic su prosli sve mladje selekcije sa izvanrednim rezultatima a u svojim klubovima brane odlicno,mladi su i perspektivni a Marjanac i u Ligi sampiona brani bolje nego neki pozvani.

Nox is back

pre 14 godina

(Srpski dinamit, 15. decembar 2009 23:26)
Slazem se u potpunosti, samo umesto Mladena Bojinovica mora da igra Petar Nenadic, koji je buducnost srpskog i svetskog rukometa, a EP bi bilo savrsena prilika da to pokaze.
Bojinovica sam gledao mnogo puta uzivo, ali poslednji put sa Francuzima u Nisu je ostavio tragican utisak. Mnogo zeli, on uvek igra srcem, ali vise ne moze. Prespor je i u napadu, a o vracanju u odbranu da ne govorim. Treba mu naci mesto da bude na klupi i bodri ove mlade momke, sjajan je motivator, ali mu se treba zahvaliti na svemu sto je uradio za nas rukomet jer vise ocigledno ne moze da unapredi nasu igru. To je i Hasanefendic video, i svai period u Nisu smo dobro odigrali kada njega nije bilo na terenu.

marko

pre 14 godina

Utakmice na turniru u Madjarskoj su pokazale da Hasanefendic dobro motivise igrace i s obzirom na njegovo znanje i iskustvo mozemo biti optimisti.Steta sto nema igraca i iz domace Lige.

Bivsi trener

pre 14 godina

Uvek su se seniorski reprezentativci pre nego su to postali kalili kroz kadetsku i omladinsku reprezentaciju.Sada ih ima podosta iz generacija sa kojima je radio svojevremeno Vujovic.Iz generacije 88-mo godiste nema nijedan pa se zato i ukazuje na taj problem diskontinuiteta sto bi moglo biti problem.

Rukometaš

pre 14 godina

Torbica nije nikada igrao u kadetskoj i omladinskoj reprezentaciji ali odlicno je igrao svojevremeno u Novosadskom Milicionaru.

Ivan

pre 14 godina

Ne kuburimo mi sa krilima. Zove Kojića koji ne može da se sastavi zadnjih deset utakmica koje je igrao za reprezentaciju. Sad je dodao i Tubića, videli smo kako je igrao protiv Kolubare na krilu!!! Najbolje krilo u ligi, Bojan Tomić, iako je najstariji, za klasu je bolji od obojice!

VLADA 19G70

pre 14 godina

Ha ha Bojan Tomic najbolje krilo u ligi?!,on bolji od Tubica koji protiv Kolubare gotovo da nije ni igrao na desnom krilu?Nazalost u nasem prvenstvu ima mozda trojica igraca za siri spisak,pored Tubica tu su jos Abadzic i Corovic.Selektor ima iskustva,tako da treba imati poverenja u njega.

Davor

pre 14 godina

Vec deceniju kuburimo sa krilima, tako da bi o tome trebalo time dobro da se pozabave u radu sa mladjim kategorijama... Bekove, crtu i golmane smo mi uvek imali, ali krila su nam rak rana vec jako dugo...

Ivan

pre 14 godina

(VLADA 19G70, 15. decembar 2009 19:42)
Pa o tome sam i pričao. Tubić je odličan igrač, ali on igra beka. Kao i Ćorović. Zato i dalje stojim iza toga da je Žuća najbolje krilo u našoj ligi!

Ferguson

pre 14 godina

Konacno je i Ivan Stankovic dobio sansu,svaka cast selektoru da se setio i njega,decko koji je prosle 3 sezone igrao sjajno u spanskom Aragonu kako u prvenstvu tako i u evropskim kupovima.Posteno je bilo da i on dobije sansu s obzirom ko je sve dobijao predhodnih godina.Srecno plavi i nadamo se da cete se vratiti sa medaljom.

pancevac

pre 14 godina

Sta ce nama u nasem rukometu Vujovic,Cvetkovic,Isakovic kada imamo Djukica,Jordovica,Ivica.Sta ce nam "imena",trebaju nam lobiji.To je sada "fensi".

Stanke

pre 14 godina

Imamo na svakoj poziciji po makar dva kvalitetna igrača , i to je super, jedini nam je problem desno krilo jer je tu samo Kojić.Trebao je selektor da pozove i Žikicu Milosavljevića iako ima 37 godina, Žile ima u španskol ligi prosečno 5 golova na utakmici i stvarno igra na vrhunskom nivou,a na toj poziciji desnog krila smo tanki jer nema Prodanovića.Inače imamo na svakoj poziciji po makar dva kvalitetna igrača , i to je super!

Ivan

pre 14 godina

Zao mi je sto nema Pribaka iz Kolubare. Decko puni mreze u domacem prvenstvu.

Ipak imam poverenje u selektora da je izabrao najbolje sto moze. Nadam se potajno polufinalu.

Srpski dinamit

pre 14 godina

Golmani: Dejan Perić, Darko Stanić, Dimitrije Pejanović,
Leva krila: Ivan Nikčević, Marko Ćuruvija
Desna krila: Nikola Kojić
Levi bekovi: Momir Ilić, Žarko Šešum
Srednji bekovi: Mladen Bojinović, Danijel Anđelković, Nenad Vučković
Desni bekovi: Aleksandar Stojanović,Vukašin Rajković
Pivoti: Ratko Nikolić, Alem Toskić

nn

pre 14 godina

zasto ima samo jedan igrac iz nase lige. Nije ni cudo sto nam rukomet propada. iz zvezde bar je mogao pozvati tomica ili corovica umesto torbice

sinak

pre 14 godina

@srpski dinamit
Gde ti se zagubio Dobrivoje Markovic i Petar Nenadic?
Ne mozes praviti spisak bez nasih najtalentovanijih igraca.
Nego ja isto mislim da za Bojinovica ovde nema mesta.Usporava akcije,trom je,klilav,trebao je sam da se povuce ili odigrati neku oprostajnu utakmicu.Vreme je za neke mladje brze,bolje...
Krila:Markovic,Tubic
bekovska trojka Ilic,Sesum,Stojanovic

priboj033

pre 14 godina

Zanimljiv skup pojedinaca na jednom mestu. Steta je mozda sto nece imati malo vise vremena za pripreme i da se uigraju, a verujem da bi tada bili jedni od glavnih kandidata zamedalju. Tusno je mozda sto u ekipi nema vise igraca iz domace lige, ne mislim tu da je selektor napravio neku gresku, vec na to kakva nam je liga. U Priboju su ove poluseone gostovali i Kolubara i Zvezda i Partizan i videlo se da je nase prvenstvo dosta losije nego prethodnih godina. Sto se tice pojedinaca i meta u timu i ja se slazem da nam hvali desni bek. Ne znam zasto nema Rajka PRodanovica, a mozda je poziv u ekipu, pa makar samo na pripreme zasluzio Kostadinovic(mislim da se tako preziva) iz Partizana. Cudi me zasto nema Pribaka iz Kolubare, ali tako je selektor odlucio i verujem u njega, mada nikada necu prezaliti zasto Vujovic nije na klupi na ovom prvenstvu> toliko je covek uradio za ovu reprezentaciju, a tako smo ga brzo zaboravili. Sve i svemu da opet ponovim da mislim da je ovo jedan dobar skup pojedinica koji mogu do medalje na prvenstvu. ORLOVI NEKA JE SA SRECOM !!!

na mladima svet ostaje

pre 14 godina

pozvao je lapcevica,a nije ivana milincica najboljeg odbramenog igraca u ligi.strasno dokle cemo zapostavljati mlade igrace.strasno

Zvezda je zivot...

pre 14 godina

Igor je proglasen za najboljeg trenera koga je Srbija ikada imala na osnovu jednoglasne odluke strucnog zirija koji cine:njegov tata, cika D.P. i ostala mnogogobrojna rodbina i prijatelji.
Svaki put kada kliknete "ne preporucujem" za ovaj komentar, Igorove sanse da preuzme juniorsku reprezentaciju ce rapidno rasti, pa ce vec do ponoci od strane obicnih posetilaca ovog sajta biti izabran za selektora juniora.

rezervni golman iz malog kluba

pre 14 godina

@revizor
Majstore, nisam ja Zdravko Colic da me svi vole. Sada si tu gde jesi, pa prvo svoje igrace nauci, a potom kada te budu postavili u repku i ostale.

delije sever

pre 14 godina

@vule,stari trener (mada je to ista osoba)
Zasto u isti kos stavljas Jordovica i Ivica? Jordovic se sa generacijom 88.godiste SCG (bivse drzave)plasirao na evropsko prvenstvo i tamo zauzeo 7.mesto sto je najbolji rezultat muskog rukometa u poslednje 3 godine. 90.godiste je vodio na samo jednom turniru. I kakve uopste veze ima Jordovic sa Hasanefendicevim spiskom?!!!

priboj033

pre 14 godina

Zanimljiv skup pojedinaca na jednom mestu. Steta je mozda sto nece imati malo vise vremena za pripreme i da se uigraju, a verujem da bi tada bili jedni od glavnih kandidata zamedalju. Tusno je mozda sto u ekipi nema vise igraca iz domace lige, ne mislim tu da je selektor napravio neku gresku, vec na to kakva nam je liga. U Priboju su ove poluseone gostovali i Kolubara i Zvezda i Partizan i videlo se da je nase prvenstvo dosta losije nego prethodnih godina. Sto se tice pojedinaca i meta u timu i ja se slazem da nam hvali desni bek. Ne znam zasto nema Rajka PRodanovica, a mozda je poziv u ekipu, pa makar samo na pripreme zasluzio Kostadinovic(mislim da se tako preziva) iz Partizana. Cudi me zasto nema Pribaka iz Kolubare, ali tako je selektor odlucio i verujem u njega, mada nikada necu prezaliti zasto Vujovic nije na klupi na ovom prvenstvu> toliko je covek uradio za ovu reprezentaciju, a tako smo ga brzo zaboravili. Sve i svemu da opet ponovim da mislim da je ovo jedan dobar skup pojedinica koji mogu do medalje na prvenstvu. ORLOVI NEKA JE SA SRECOM !!!

na mladima svet ostaje

pre 14 godina

pozvao je lapcevica,a nije ivana milincica najboljeg odbramenog igraca u ligi.strasno dokle cemo zapostavljati mlade igrace.strasno

rezervni golman iz malog kluba

pre 14 godina

@revizor
Majstore, nisam ja Zdravko Colic da me svi vole. Sada si tu gde jesi, pa prvo svoje igrace nauci, a potom kada te budu postavili u repku i ostale.

Zvezda je zivot...

pre 14 godina

Igor je proglasen za najboljeg trenera koga je Srbija ikada imala na osnovu jednoglasne odluke strucnog zirija koji cine:njegov tata, cika D.P. i ostala mnogogobrojna rodbina i prijatelji.
Svaki put kada kliknete "ne preporucujem" za ovaj komentar, Igorove sanse da preuzme juniorsku reprezentaciju ce rapidno rasti, pa ce vec do ponoci od strane obicnih posetilaca ovog sajta biti izabran za selektora juniora.

delije sever

pre 14 godina

@vule,stari trener (mada je to ista osoba)
Zasto u isti kos stavljas Jordovica i Ivica? Jordovic se sa generacijom 88.godiste SCG (bivse drzave)plasirao na evropsko prvenstvo i tamo zauzeo 7.mesto sto je najbolji rezultat muskog rukometa u poslednje 3 godine. 90.godiste je vodio na samo jednom turniru. I kakve uopste veze ima Jordovic sa Hasanefendicevim spiskom?!!!

Ferguson

pre 14 godina

Konacno je i Ivan Stankovic dobio sansu,svaka cast selektoru da se setio i njega,decko koji je prosle 3 sezone igrao sjajno u spanskom Aragonu kako u prvenstvu tako i u evropskim kupovima.Posteno je bilo da i on dobije sansu s obzirom ko je sve dobijao predhodnih godina.Srecno plavi i nadamo se da cete se vratiti sa medaljom.

Stanke

pre 14 godina

Imamo na svakoj poziciji po makar dva kvalitetna igrača , i to je super, jedini nam je problem desno krilo jer je tu samo Kojić.Trebao je selektor da pozove i Žikicu Milosavljevića iako ima 37 godina, Žile ima u španskol ligi prosečno 5 golova na utakmici i stvarno igra na vrhunskom nivou,a na toj poziciji desnog krila smo tanki jer nema Prodanovića.Inače imamo na svakoj poziciji po makar dva kvalitetna igrača , i to je super!

ljubisa

pre 14 godina

djordjic je rekao da je imao ponude da igra za nemacku ali decko kaze da moze samo za srbiju...steta za vujina,mogli bi smo mnogo , ali i vako smo ok ...

Srpski dinamit

pre 14 godina

Golmani: Dejan Perić, Darko Stanić, Dimitrije Pejanović,
Leva krila: Ivan Nikčević, Marko Ćuruvija
Desna krila: Nikola Kojić
Levi bekovi: Momir Ilić, Žarko Šešum
Srednji bekovi: Mladen Bojinović, Danijel Anđelković, Nenad Vučković
Desni bekovi: Aleksandar Stojanović,Vukašin Rajković
Pivoti: Ratko Nikolić, Alem Toskić

VLADA 19G70

pre 14 godina

Ha ha Bojan Tomic najbolje krilo u ligi?!,on bolji od Tubica koji protiv Kolubare gotovo da nije ni igrao na desnom krilu?Nazalost u nasem prvenstvu ima mozda trojica igraca za siri spisak,pored Tubica tu su jos Abadzic i Corovic.Selektor ima iskustva,tako da treba imati poverenja u njega.

Ivan

pre 14 godina

Ne kuburimo mi sa krilima. Zove Kojića koji ne može da se sastavi zadnjih deset utakmica koje je igrao za reprezentaciju. Sad je dodao i Tubića, videli smo kako je igrao protiv Kolubare na krilu!!! Najbolje krilo u ligi, Bojan Tomić, iako je najstariji, za klasu je bolji od obojice!

kilted yaksman

pre 14 godina

Shteta za Dragichevicha i Chuturu, ali sad je kasno o tome govoriti. Dobra stvar je povratak Rajkovicha, nenadicha i dolazak Djordjicha. Tek sad boli izostanak Vujina i Prodanoviha, a Sharich i (nadam se) Sterbik che videti ove godine da su se zeznuli u kalkulacijama. Napred Said Hassan Effendi i orlovi, da se ponovo vrati slava srpskog rukometa!

banjica

pre 14 godina

Imena necu spominjati iz paznje prema tim mladicima ali medju pozvanim ima sigurno 7-8 igraca koji ni po cemu ne zasluzuju poziv a ima 4-5 koji nisu pozvani i premakojima je ucinjena velika nepravda.

Davor

pre 14 godina

Vec deceniju kuburimo sa krilima, tako da bi o tome trebalo time dobro da se pozabave u radu sa mladjim kategorijama... Bekove, crtu i golmane smo mi uvek imali, ali krila su nam rak rana vec jako dugo...

Ivan

pre 14 godina

Zao mi je sto nema Pribaka iz Kolubare. Decko puni mreze u domacem prvenstvu.

Ipak imam poverenje u selektora da je izabrao najbolje sto moze. Nadam se potajno polufinalu.

mmarko28

pre 14 godina

Normalno da nema mesta za igrace Kolubare. Pa, koliko ja vidim ovde je samo Tubic iz nase lige. I on je samo na spisku zato sto smo strasno tanki na desnom krilu. Nasa liga je na tako niskom nivou da je normalno da nema igraca iz nje u reprezentaciji. Koji je to igrac Kolubare bolji od onih igraca koji su na spisku.

Ivan

pre 14 godina

(VLADA 19G70, 15. decembar 2009 19:42)
Pa o tome sam i pričao. Tubić je odličan igrač, ali on igra beka. Kao i Ćorović. Zato i dalje stojim iza toga da je Žuća najbolje krilo u našoj ligi!

lazarevcanin

pre 14 godina

Mozda je,slucajno,greska u pitanju.Cubic iz Kolubare je desno krilo a Tubic je desni bek Partizana.Verovatno je onda pozvan Cubic kao desno krilo a ne Tubic.

sinak

pre 14 godina

@srpski dinamit
Gde ti se zagubio Dobrivoje Markovic i Petar Nenadic?
Ne mozes praviti spisak bez nasih najtalentovanijih igraca.
Nego ja isto mislim da za Bojinovica ovde nema mesta.Usporava akcije,trom je,klilav,trebao je sam da se povuce ili odigrati neku oprostajnu utakmicu.Vreme je za neke mladje brze,bolje...
Krila:Markovic,Tubic
bekovska trojka Ilic,Sesum,Stojanovic

nn

pre 14 godina

zasto ima samo jedan igrac iz nase lige. Nije ni cudo sto nam rukomet propada. iz zvezde bar je mogao pozvati tomica ili corovica umesto torbice

Aleksandar

pre 14 godina

Reprezentacija koja u svojim redovima ima igrace kao Stojinovic,Pocuca,Tubic,Torbica,Stojanovic,Stankovic,Djordjic,Vuckovic moze da jurisa i na medalju.

vule

pre 14 godina

Tubic nije krilo,on i ne igra na tom mestu u Partizanu vec na beku.On nema elementarnu tehniku za krilo a kao bek ima samo brz sut iz tzv.cistih pozicija ali sam ne zna da dodje u takvu poziciju.Protiv Kolubare sa nekoliko pogresnih pasova "uposlio" je protivnicko krilo koje je iz kontri dalo nekoliko golova.Kako su devalvarivani kriterijumi ko moze da igra u reprezentaciji!Onda i ne cudi da takvog igraca jos i proglase igracem godine.Oterasmo iz naseg rukometa takva imena kao sto su Vujovic,Cvetkovic itd. a hocemo da unapredimo rukomet sa raznim Ivicima,Jordovicima i sl.koji su radeci sa mladjim selekcijama upropastili makar2-3 generacije.Ne pise nam se dobro...

revizor

pre 14 godina

Ne kuburimo mi sa kvalitetnim krilima nego sa bekovima koji razigravaju i prave visak za krila.Ne mogu bekove takvoj igri nauciti bivsi nizerazredni igraci ili rezervni golmani iz malih klubova.

Bivsi trener

pre 14 godina

Uvek su se seniorski reprezentativci pre nego su to postali kalili kroz kadetsku i omladinsku reprezentaciju.Sada ih ima podosta iz generacija sa kojima je radio svojevremeno Vujovic.Iz generacije 88-mo godiste nema nijedan pa se zato i ukazuje na taj problem diskontinuiteta sto bi moglo biti problem.

marko

pre 14 godina

Utakmice na turniru u Madjarskoj su pokazale da Hasanefendic dobro motivise igrace i s obzirom na njegovo znanje i iskustvo mozemo biti optimisti.Steta sto nema igraca i iz domace Lige.

stari trener

pre 14 godina

Nikada nasa seniorska reprezentacija nije imala kontinuitet uspesnih rezultata ukoliko nije istovremeno vodjeno racuna o kadetskoj i omladinskoj reprezentaciji.Setimo se Trofeja Jugoslavije kada su sa jakim Evropskim reprezentacijama uvek igrali i nasi omladinski reprezentativci.Toga odavno nema.Zlatni izuzetak u radu sa mladjim reprezentativnim selekcijama bio rad Ljube Obradovica i Veselina Vujovica kada je prvi bio prvak Evrope sa omladincima i drugi kada je sa kadetima bio prvak Evrope i Sveta i sa omladincima vicesampion Sveta.Kroz taj rad stvorena je vecina sadasnjih reprezentativaca na spisku Hasanefendica.A posle je dosla era gde su kolo u radu sa mladima vodili Jordovic i Ivic i rezultati sa mladima postali su katastrofalni.Nijedan odlazak na Svetsko prvenstvo i slab plasman na Evropskim prvenstvima.Upropastili su generaciju 88-mo godiste i posledice su vec tu.Da nije 84-tog i 86-tog godista ko bi uopste i igrao u seniorskoj reprezentaciji!

Nox is back

pre 14 godina

(Srpski dinamit, 15. decembar 2009 23:26)
Slazem se u potpunosti, samo umesto Mladena Bojinovica mora da igra Petar Nenadic, koji je buducnost srpskog i svetskog rukometa, a EP bi bilo savrsena prilika da to pokaze.
Bojinovica sam gledao mnogo puta uzivo, ali poslednji put sa Francuzima u Nisu je ostavio tragican utisak. Mnogo zeli, on uvek igra srcem, ali vise ne moze. Prespor je i u napadu, a o vracanju u odbranu da ne govorim. Treba mu naci mesto da bude na klupi i bodri ove mlade momke, sjajan je motivator, ali mu se treba zahvaliti na svemu sto je uradio za nas rukomet jer vise ocigledno ne moze da unapredi nasu igru. To je i Hasanefendic video, i svai period u Nisu smo dobro odigrali kada njega nije bilo na terenu.

Rukometaš

pre 14 godina

Torbica nije nikada igrao u kadetskoj i omladinskoj reprezentaciji ali odlicno je igrao svojevremeno u Novosadskom Milicionaru.

pravda

pre 14 godina

Neshvatljivo je da se zovu neki golmani koji ni do sada nisu nista narocito ostvarili a nisu ni perspektivni.Perisic,Marjanac i Abadzic su prosli sve mladje selekcije sa izvanrednim rezultatima a u svojim klubovima brane odlicno,mladi su i perspektivni a Marjanac i u Ligi sampiona brani bolje nego neki pozvani.

statistika

pre 14 godina

Generacija 88-mo godiste je u kadetskoj konkurenciji na Evropskom prvenstvu bila sedma i tako se nije kvalifikovala za Svetsko prvenstvo.To je neuspeh a vodio ih je Jordovic.Kao omladinci na Evropskom prvenstvu bili su 12-ti a vodio ih je Ivic.

pancevac

pre 14 godina

Sta ce nama u nasem rukometu Vujovic,Cvetkovic,Isakovic kada imamo Djukica,Jordovica,Ivica.Sta ce nam "imena",trebaju nam lobiji.To je sada "fensi".