Utorak, 10.11.2009.

22:44

Krstajić direktor, Miklja gen. sek.

Ukoliko Savo Milošević pobedi na izborima za predsednika FK Partizan, novi sportski direktor mogao bi da bude Mladen Krstajić, piše 'Blic'.

Izvor: B92

Krstajiæ direktor, Miklja gen. sek. IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

Markoni

pre 14 godina

(Ivan, 11. novembar 2009 01:54)

Ti si sigurno gledao tu utakmicu, isto tako sigurno si gledao i ostale Partizanove utakmice! Krstajic je toliko los da su ga ispratili ovacijama, sad si ti pametniji od svih ostalih na stadionu. Ako si vec gledao Partizan ( kako tvrdis ) i ako si slusao izjave Krstajica i izjave ljudi sta pricaju o njemu, ne bi napisao ni 10% da ne kazem cega, sto si napisao sad. Krstajica svi isticu kao velikog profesionalca i jos veceg coveka, on u svojim godinama i sa svojom karijerom pristaje bez pogovora da igra levog beka jer je tako trener odredio i sam svestan da tu nije bas najbolji ( da si slusao izjave, znao bi ). Odbio je mnogo bolje ponude, pre svega finansijske ( jos da ne uporedjujemo nasu ligu sa Nemackom i Holandskom ) i dosao u Partizan, pritom je svoju porodicu ostavio u Nemackoj. Zasto je dosao? Pa da si toliko dobro pratio Krstajica kao sto pricas, pa mozda bi znao. U odnosu na svoje godine je medju prvima u ekipi po trudu i zelji koju iskazuje. Postigao je dosta bitnih golova za nas, od kako je dosao, da si gledao, video bi.Da, pizdi na ostale, zato sto ne moze da veruje kakve golove primamo. Prvi go protiv Briza su trebali da preseku igraci na prvoj stativi, a ne on na polovini gola, automatski bi rizikovao da on ubaci loptu u mrezu. Djordjevic je kriv za dva gola onog crnca itd Protiv Jagodine je popizdeo na Vujovica, zato sto je zaspao i nije uspeo ofsajd, pa smo mi primili go. On je prvi zamerio Dijari sto se vucara po terenu ( koliko god ga voleli svi to vidimo ) , kao i ovim mladim "snagama", jedini je javno kritikovao i realno istupao i sagledavao probleme. Sa svim svojim vrlinama, manama, iskustvom i vezama, Krstajic je odlican izbor za sportskog direktora. Mozda i najbitniji faktor od svega je taj, sto on ovu ekipu poznaju u dusu i tacno zna sta i gde treba da se promeni. ja glasam za njega, a tebe pozivam da ponekad odgledas neku utakmicu Partizana. Pozdrav

lakisa

pre 14 godina

jedno pitanje:
kako partizanu moze da bude zanimljivo nemacko trziste kad je za celu nasu ligu uspeh ako nekog od igraca tutnemo u Austriju ili Rusiju?

De Niro

pre 14 godina

Ne razumem jedan deo ljudi koji se javlja, smeta im sto Savo nema fakultetsko obrazovanje a takodje im smeta i Miklja koji ima diplomu pravnog fakulteta, govori 3 strana jezika itd.-tako bar pise u njegovoj biografiji. Po meni ovo je idealna kombinacija, Savo i sportski deo ekipe i treba da brinu o treneru, nacinu igre, pojacanjima a fakultetski obrazovani o administraciji, marketingu itd. Velika podrska za novi PARTIZAN!

Krov nad glavom

pre 14 godina

Savo obavezno crno-bele stolice!!!
(Veljko, 11. novembar 2009 00:31)

da,i da se poradi na terunu(travi)reklame oko terena svude i novi semafor o stadio novi je samo bajka!

Grobarinjo

pre 14 godina

Nemojte puno da verujemo pricama novinara.
Vise je nego jasno da je gomila novinara koji pisu i pricaju po medijima placeno od strane pojedinih struktura drustva da bi takvi i takvu pricu plasirali u etar.
Savo je legenda partizana, i treba mu pruziti sansu da radi.
Meni licno ne smeta da i samog djavola postavi na odredjeno mesto u klubu ako ce taj djavo doprineti boljitku kluba u doticnom sektoru u kojem vrsi svoju funkciju.
Pustite imena...jedino sto je merodavno jeste RAD koji oni obavljaju i koji je dobar, los, ili osrednji.
Svakom uticajnom bivsem clanu Partizana koji izlozi dobar program, treba pruziti sansu da ispuni ono sto obeca, a ako ne ispuni, onda cemo ga kritikovati ako smatramo da je to lose uradjeno i trazicemo druga resenja...verovatno ima i neko ko ne laze.
I Bjekovic, Zecevic, Curkovic su imali svoju sansu, ali smo se vise stotina puta nazalost uverili da su obicni manipulatori i slobodno mogu reci mafijasi(peljesili su sopstveni klub).
Pruzimo Savi sansu, lako cemo ga kritikovati ako bude trebalo.

stari Partizanovac

pre 14 godina

Predlazem Vam deco, da za pocasnog predsednika postavite nasu LEGENDU Stjepana Bobeka! Zecevica HITNO zamolite i vratite na mesto PRVOG coveka kluba a za sportskog direktora imenujte Ljubisu Tumbakovica!!! Savu za Gen.sekretara!

Mile

pre 14 godina

Pa Srbi iz Republike Srpske su vazda bile vece patriote i ljudine ..Pravi primeri za to su Kuzmanovic i Subtic ciji su roditelji iz Republike Srpske i koji su svoju decu ucili da cene i vole svoje korene,a Krkicev cale je iz Srbije i ona mu je dala sve,a on svoje dete nije naucio cak ni da se ne stidi prezimena.

kolbi

pre 14 godina

(vlado., 10. novembar 2009 23:32)

pa što ti nisi napravio neku karijeru i stekao novac i ugled u inostranstvu, pa eto onda budi predsednik.
Lako je pameovati iz fotelje i ne raditi NIŠTA.

Jamezdin

pre 14 godina

Ocigledno je neko zaduzen za hejtovanje Sava! Znaci nijedan pozitivan komentar- nemoguce! A svi znamo da je Savo jedan od retkih NEmaloumnih fudbalera, cak stavise inteligentan lik! A taj isti Miklja, kako kazu neki - mutav, moze da vam predaje vise evropskih jezika koje odlicno govori, `gospodo`! Koga biste vi za predsednika?

Nikola

pre 14 godina

savo,krstajic-bosanci da vode partizan ne sluti na dobro.
(vlado., 10. novembar 2009 23:32)

Стиди се своје изјаве!!!

Саво и Крле су много већи Срби од тебе сигурно! Нису босанци, то су СРБИ!!! Написао бих ти још свашта али много тога није прикладно за ово место. . .
(РЕПУБЛИКА СРПСКА, 11. novembar 2009 00:12)


opusti se covece, salio se... nije mi jasno, bez uvrede, sto vi iz republike sprpske imate toliku potrebu da se pokazujete kao veliki srbi ?
sto se tice save i krstajica, samo napred...
(kovach, 11. novembar 2009 10:21)

Izvinjavam se jer komentar nije u vezi sa tekstom,ali moram da kažem ovo :
Zato što već jedno 300 godina se borimo da sacuvamo svoj identitet, to traje još od turske i Austrougarske kada su htjeli da nas asimilišu u nekakve Bosance kako bi lakše vladali,a to i danas neki pokušavaju i da zlo bude veće, dodjem u Srbiju i neko mi kaže Bosanac, isto kao da mi šamar opali,mi smo na taj naziv alergični.I zašto uopšte to nazivanje po regijama, ovde ti niko neće reći ti si Srbijanac,to uopšte nije potrebno.
Republika Srpska

zvezda

pre 14 godina

Na osnovu ovih vesti,treba očekivati da će komšije iz Humske promeniti i dresove,pored rukovodstva, i to u žuto-plavu kombinaciju.To je politička promena,ako znamo u kojoj stranci su gore pomenuti,iako su iz sporta.
Šteta...
p.s. ali Miklja za gen.sek-a? ma dajte ljudi malo ozbiljnosti...

kovach

pre 14 godina

savo,krstajic-bosanci da vode partizan ne sluti na dobro.
(vlado., 10. novembar 2009 23:32)

Стиди се своје изјаве!!!

Саво и Крле су много већи Срби од тебе сигурно! Нису босанци, то су СРБИ!!! Написао бих ти још свашта али много тога није прикладно за ово место. . .
(РЕПУБЛИКА СРПСКА, 11. novembar 2009 00:12)


opusti se covece, salio se... nije mi jasno, bez uvrede, sto vi iz republike sprpske imate toliku potrebu da se pokazujete kao veliki srbi ?
sto se tice save i krstajica, samo napred...

ja

pre 14 godina

Sta smo naucili iz dosadasnjih stalnih blamaza u Evropi? Izgleda nista...

Dakle - sportski direktor NIKAKO NE SME da bude neko ko je "veliki Grobar" (svi smo) vec neko KO JE ISKLJUCIVO BIO DOBAR SPORTSKI DIREKTOR U NEKOM KLUBU! Npr, ne znam kako se zove direktor Javora iz Ivanjice, ali ono sto sigurno znam je da je taj klub uvek za male pare dovodio dobre strance. Zasto onda njega ne bi uzeli? sigurno bi presao kod nas, ima dobre preporuke i iskustva u svom poslu. Takodje, ako zelimo uspeha moramo zaboraviti na trenere pocetnike. Vermezovic, Djukic, Jokanovic, Stevanovic PA DOKLE VISE? Jel smo mi ozbiljan klub ili predskolska ustanova za trenere pocetnike?

Znaci, nikako sportski direktor pocetnik niti trener pocetnik. Ovi iz uprave to nece da priznaju ali - ako zelis uspehe moraces "malo" i da odresis kesu. Ne zelim da opet najavljuju ligu sampiona sa ulozenih 500.000 u prelaznom roku...

Nenad K.

pre 14 godina

Miklja? Treba uzeti logopeda u stalni radni odnos, dosad mi je Djurić bio problem za razumevanje! Krstajić je car, super čovek i patriota..

Boki

pre 14 godina

Pa sta je ovo vise?Kakve su ovo nebuloze?Ja se samo nadam da su ovo izmisljotine od strane novinara.Krstajic direktor da nije tuzno bilo bi smesno.Gospodo u i oko FK Partizan,dajte malo ozbiljnosti i izaberite normalne ljude i one koji mogu da nam finansijski pomognu.

Ne nepotizmu

pre 14 godina

Iako me je radovala vest da će Savo ući na velika vrata u naš klub, sada vidim da je i ono što sam smatrao boljom, čak možda dobrom opcijom za nas, predstavlja samo još jedan korak u urušavanju. Dobićemo generalnog sekretara čiji me poslovni dometi ni jednog trenutka nisu ni minimalno zadovoljili, a kamoli fascinirali. Čak nisam siguran da li je gore ako postane gen.sekretar ili samo direktor marketinga (od koga očekujemo uvećanje drastično uvećanje prihoda? Imao je tu sjajnu akciju "svi prijatelji i rodjaci na Olimpijadu u Atini"). Čelzi je oteo Kenijona Mančesteru, a Savo bi da dovede čoveka za koga misli da bi mogao da radi. A 90% Partizanovaca zna da on ne može. A i da kažem da nas u Beogradsku arenu može uvesti i Miša Tumbas, samo je neophodno da objasni nadležnima u KK da 15.000 ulaznica (plus 5000 već prodatih pretplatnih karata da bi Arena bila krcata) po (samo) 2 evra (a znamo da bi prosečna cena bila bar 3.5-4) donose više nego što košta ekonomska cena iznajmljivanja Arene! To može i Miša i za takvu računicu nije potrebno biti Kenijon. Ako može Miša to, može onda i na mesto sekretara ili direktora marketinga... (a onda ima mesta i za Djanija u menadžmentu). Stanite, stoj! Dozovite se pameti! Partizan kakav mi želimo mora da bude skup iskusnih, sposobnih i dobornamernih. Nama ne treba skup kumova (a gde je jedan, uci ce jos nekoliko "stručnjaka"), već visoko sposobnih ljudi. Za evropski Partizan! Krstajića volim, ali se plašim da je i on sada "tanko" rešenje. Ukoliko je ovo zaista tim mog dosad željenog kandidata, vidim da Savo uopšte nije svestan kakvi ga poslovi i obaveze očekuju. Uz sadašnjeg predsednika i najavu Moce (!?) kao kandidata, zaista mi nije jasno da li ima izlaza. I neka mi oproste i Miša i Djani, oni su legende Partizana (kao što su to i Bajro i Mijatović, Savo i Uške, Mance,...), ali i ljudi koji znaju koji su im dometi.

3duplakruna

pre 14 godina

Ovo ce biti odlicno jer Krle zna kakvi su pojedini igraci Partizana (npr Tomic) tako da ce on sve to lepo da rasproda u dogovoru sa novi trenerom i da se napravi cistka...a onda opet Dupla kruna i na leto novi juris ka LS...

Paja od Rakovice

pre 14 godina

A ovi što kažu " ja volim partizan i zbog njih idem na utakmice bez obzira ko vodi ". To je ordinarna glupost , pa na delu su prevaranti koje ne zanima puna tribina , e pa moje pare neće uzimati

Paja od Rakovice

pre 14 godina

Biće to još jedna parada propalih fudbalera i trenera , u redu Krstajić on bolje da bude direktor nego da igra, ali šta ćemo sa Tumbom , Đ. Tomićem, ko za njih garantuje da su ok. Ljudi nema ništa od promena verujte sebi.

Veran Sin Juga

pre 14 godina

Ja cu voleti PARTIZAN ko ga god vodio ne idem na utakmice zbog doticne gospode nego zbog sporta i PARTIZANA.
(CRNO - BELI SVET, 11. novembar 2009 00:24)

I ja cu voleti PARTIZAN ko god da bude na celu kluba,ali mi je dosadilo da nas preslisava i kurta i murta u evropi. HOCEMO REZULTAT U EVROPSKIM TAKMICENJIMA
Partizan je samo bleda senka tima iz 80-ih godina.NAZALOST

Mrkus

pre 14 godina

Savo, Savo, na trenutak sam pomislio da bi mozda i mogao bit idobar predsednik ali si onda sve bacio u vodu iznoseci ideju o angazovanju kuma Miklje!! Tu si ga ugasio!! Ne dam ti podrsku...

Kicanovic

pre 14 godina

Krstaja je legenda i naravno da cemo ga svi podrzati. Ne treba objasnjenje o trzistu bundes lige! Mozes i Bekenbauera da dovedes u klub pa opet nema sanse da tamo kupis nekog igraca. Osim ako se ne misli da cemo lakse prodavati igrace u Nemacku a to mi nije bas najdraze.
Igor Miklja - osvedocen grobar. Bas dobar momak. Hvala za pomoc oko Arene. Ali marketing i to mi nije poznato kako on rukovodi i kakav je kapacitet.
Kako god da je .. Ova uprava (sadasnja) me izneverila kod izbora trenera. Em su podkopavali Jokana dok je jjos imao rezultate em su doveli Stevanovica bez da ima ikakvog smisla vec po principu daj sta das ..
Promene su potrebne 100%

Ziwe

pre 14 godina

Kad vec ovi vode klub i kad je Djuric mogo da bude izglasan,sto nebi probo i Savo on se barem bavio fudbalom pa mu ni sportski disa netreba xD

Mile

pre 14 godina

savo,krstajic-bosanci da vode partizan ne sluti na dobro.
(vlado., 10. novembar 2009 23:32)

Стиди се своје изјаве!!!

Саво и Крле су много већи Срби од тебе сигурно! Нису босанци, то су СРБИ!!! Написао бих ти још свашта али много тога није прикладно за ово место. . .
(РЕПУБЛИКА СРПСКА, 11. novembar 2009 00:12)

Ne vredi care zbog ovakvih likova cemo izgubiti i Vojvodinu kao sto smo i Kosovo ,njima su ovi ljudi iz Vojvodine Madjari...
Srbijo moja nesrecna si sa ovakvim ljudima.

Grobar_Pancevo

pre 14 godina

Sada je potpuno jasno zasto je starac foco od stotinu ljeta (Krstajic)dosao u Partizan. On je unapred ovo isplanirao da sa terena jer zna da mu tamo odavno nije mesto se usidri u neku fotelju. Koje cemo funkcije da dodelimo Gvrancicu i Djordjevicu jer oni vise nisu za teren. Istekao im je poodavno rok trajanja...Mada, starina Gavrancic tvrdi da su jos neiskusni....

Ivan

pre 14 godina

E baš pre neki dan gledam tog Krstajića kako se kretenski ponaša na utakmici protiv Briža! Ne igra ništa, mrzi ga da potrči jer bože moj on je samoproklamovana legenda; došao čovek da laganica zaradi još koju kintu pred kraj tobož bogate karijere (ni prismrdeti onom što je već sad postigao Bane Ivanović) i samo zauzima mesto nekom ko bi možda i trčao. Pomislih tad kako bih, da sam kojim čudom neko u tom kukavnom Partizanu rekao idiotu: "More, kupi prnje, nije te sramote tih godina koje si nabio u dupe! Umesto da budeš primer klincima, ti se samo svađaš i otpadaš! Marš iz Partizana!" I evo, sad će taj i takav Krstajić još i da avanzuje! A Savo, da nije bilo onog čudnovatog ničim izazvanog bleska na Evro 2002 pamtio bi se po pripadnosti znamo kojoj političkoj stranci; onoj koja misli da je sportski klub marketing agencija. Videli smo kako to izgleda u praksi sa KK Crvena Zvezda. Sad su mi samo još miliji razni Subotići, Kuzmanovići, Krasići, Ivanovići, Jovanovići (pa i Vidići) što napraviše karijere bez velikog češanja o te propalitete u našem fudbalu.

CRNO - BELI SVET

pre 14 godina

Bice opet tresla se gora rodio se MIS.U Srbiji sve moze da prodje bez guzve ali izbori nikako.U korumpiranoj zemlji svaka funkcija otvara puno vrata,pa je glupo da se mi sad ovde nesto prepucavamo,ja sam ubedjen da ti pojedinci tacno znaju ko ce pobediti i da su vec izlobirali svoje glasove.

Ja cu voleti PARTIZAN ko ga god vodio ne idem na utakmice zbog doticne gospode nego zbog sporta i PARTIZANA.

Timon

pre 14 godina

SAVO MILOSEVIC je pravi covek za Partizan, u to cete se dace Bog svi uveriti!
Ne znam sta imate protiv Miklje? Covek je sposoban pre svega i zaboravljate da je smenjen sa mesta gradskog sekretara za sport jer je pomogao KK Partizan da igra u Areni! A znamo i ko ga je smenio!
NAPRED PARTIZAN!!!

РЕПУБЛИКА СРПСКА

pre 14 godina

savo,krstajic-bosanci da vode partizan ne sluti na dobro.
(vlado., 10. novembar 2009 23:32)

Стиди се своје изјаве!!!

Саво и Крле су много већи Срби од тебе сигурно! Нису босанци, то су СРБИ!!! Написао бих ти још свашта али много тога није прикладно за ово место. . .

miki

pre 14 godina

Samo napred savo i ne dozvoli da te ovi plaćenici zaustave u ideji da od kluba napraviš evropsko ime. Sa tvojim bogatim iskustvom u inostranstvu i sa mladim i sposobnim ljudima na ključnim mestima u klubu mislim da ćeš staviti klub na zdrave noge i da ćemo se svi mi radovati zajedno !!!

ја

pre 14 godina

Ове вести о будућности Партизана су пре свега намењене медијима. Овакве вести људи воле да кликћу, читају са запањењем...

ТВЦЗ

pre 14 godina

Чекајте бре. Ајмо испочетка, само полако. Не може нормалан човјек све ово да испрати одједном.

РЕПУБЛИКА СРПСКА

pre 14 godina

savo,krstajic-bosanci da vode partizan ne sluti na dobro.
(vlado., 10. novembar 2009 23:32)

Стиди се своје изјаве!!!

Саво и Крле су много већи Срби од тебе сигурно! Нису босанци, то су СРБИ!!! Написао бих ти још свашта али много тога није прикладно за ово место. . .

Mile

pre 14 godina

savo,krstajic-bosanci da vode partizan ne sluti na dobro.
(vlado., 10. novembar 2009 23:32)

Стиди се своје изјаве!!!

Саво и Крле су много већи Срби од тебе сигурно! Нису босанци, то су СРБИ!!! Написао бих ти још свашта али много тога није прикладно за ово место. . .
(РЕПУБЛИКА СРПСКА, 11. novembar 2009 00:12)

Ne vredi care zbog ovakvih likova cemo izgubiti i Vojvodinu kao sto smo i Kosovo ,njima su ovi ljudi iz Vojvodine Madjari...
Srbijo moja nesrecna si sa ovakvim ljudima.

ја

pre 14 godina

Ове вести о будућности Партизана су пре свега намењене медијима. Овакве вести људи воле да кликћу, читају са запањењем...

Timon

pre 14 godina

SAVO MILOSEVIC je pravi covek za Partizan, u to cete se dace Bog svi uveriti!
Ne znam sta imate protiv Miklje? Covek je sposoban pre svega i zaboravljate da je smenjen sa mesta gradskog sekretara za sport jer je pomogao KK Partizan da igra u Areni! A znamo i ko ga je smenio!
NAPRED PARTIZAN!!!

miki

pre 14 godina

Samo napred savo i ne dozvoli da te ovi plaćenici zaustave u ideji da od kluba napraviš evropsko ime. Sa tvojim bogatim iskustvom u inostranstvu i sa mladim i sposobnim ljudima na ključnim mestima u klubu mislim da ćeš staviti klub na zdrave noge i da ćemo se svi mi radovati zajedno !!!

Kicanovic

pre 14 godina

Krstaja je legenda i naravno da cemo ga svi podrzati. Ne treba objasnjenje o trzistu bundes lige! Mozes i Bekenbauera da dovedes u klub pa opet nema sanse da tamo kupis nekog igraca. Osim ako se ne misli da cemo lakse prodavati igrace u Nemacku a to mi nije bas najdraze.
Igor Miklja - osvedocen grobar. Bas dobar momak. Hvala za pomoc oko Arene. Ali marketing i to mi nije poznato kako on rukovodi i kakav je kapacitet.
Kako god da je .. Ova uprava (sadasnja) me izneverila kod izbora trenera. Em su podkopavali Jokana dok je jjos imao rezultate em su doveli Stevanovica bez da ima ikakvog smisla vec po principu daj sta das ..
Promene su potrebne 100%

Nikola

pre 14 godina

savo,krstajic-bosanci da vode partizan ne sluti na dobro.
(vlado., 10. novembar 2009 23:32)

Стиди се своје изјаве!!!

Саво и Крле су много већи Срби од тебе сигурно! Нису босанци, то су СРБИ!!! Написао бих ти још свашта али много тога није прикладно за ово место. . .
(РЕПУБЛИКА СРПСКА, 11. novembar 2009 00:12)


opusti se covece, salio se... nije mi jasno, bez uvrede, sto vi iz republike sprpske imate toliku potrebu da se pokazujete kao veliki srbi ?
sto se tice save i krstajica, samo napred...
(kovach, 11. novembar 2009 10:21)

Izvinjavam se jer komentar nije u vezi sa tekstom,ali moram da kažem ovo :
Zato što već jedno 300 godina se borimo da sacuvamo svoj identitet, to traje još od turske i Austrougarske kada su htjeli da nas asimilišu u nekakve Bosance kako bi lakše vladali,a to i danas neki pokušavaju i da zlo bude veće, dodjem u Srbiju i neko mi kaže Bosanac, isto kao da mi šamar opali,mi smo na taj naziv alergični.I zašto uopšte to nazivanje po regijama, ovde ti niko neće reći ti si Srbijanac,to uopšte nije potrebno.
Republika Srpska

Jamezdin

pre 14 godina

Ocigledno je neko zaduzen za hejtovanje Sava! Znaci nijedan pozitivan komentar- nemoguce! A svi znamo da je Savo jedan od retkih NEmaloumnih fudbalera, cak stavise inteligentan lik! A taj isti Miklja, kako kazu neki - mutav, moze da vam predaje vise evropskih jezika koje odlicno govori, `gospodo`! Koga biste vi za predsednika?

Veran Sin Juga

pre 14 godina

Ja cu voleti PARTIZAN ko ga god vodio ne idem na utakmice zbog doticne gospode nego zbog sporta i PARTIZANA.
(CRNO - BELI SVET, 11. novembar 2009 00:24)

I ja cu voleti PARTIZAN ko god da bude na celu kluba,ali mi je dosadilo da nas preslisava i kurta i murta u evropi. HOCEMO REZULTAT U EVROPSKIM TAKMICENJIMA
Partizan je samo bleda senka tima iz 80-ih godina.NAZALOST

kovach

pre 14 godina

savo,krstajic-bosanci da vode partizan ne sluti na dobro.
(vlado., 10. novembar 2009 23:32)

Стиди се своје изјаве!!!

Саво и Крле су много већи Срби од тебе сигурно! Нису босанци, то су СРБИ!!! Написао бих ти још свашта али много тога није прикладно за ово место. . .
(РЕПУБЛИКА СРПСКА, 11. novembar 2009 00:12)


opusti se covece, salio se... nije mi jasno, bez uvrede, sto vi iz republike sprpske imate toliku potrebu da se pokazujete kao veliki srbi ?
sto se tice save i krstajica, samo napred...

ТВЦЗ

pre 14 godina

Чекајте бре. Ајмо испочетка, само полако. Не може нормалан човјек све ово да испрати одједном.

Ne nepotizmu

pre 14 godina

Iako me je radovala vest da će Savo ući na velika vrata u naš klub, sada vidim da je i ono što sam smatrao boljom, čak možda dobrom opcijom za nas, predstavlja samo još jedan korak u urušavanju. Dobićemo generalnog sekretara čiji me poslovni dometi ni jednog trenutka nisu ni minimalno zadovoljili, a kamoli fascinirali. Čak nisam siguran da li je gore ako postane gen.sekretar ili samo direktor marketinga (od koga očekujemo uvećanje drastično uvećanje prihoda? Imao je tu sjajnu akciju "svi prijatelji i rodjaci na Olimpijadu u Atini"). Čelzi je oteo Kenijona Mančesteru, a Savo bi da dovede čoveka za koga misli da bi mogao da radi. A 90% Partizanovaca zna da on ne može. A i da kažem da nas u Beogradsku arenu može uvesti i Miša Tumbas, samo je neophodno da objasni nadležnima u KK da 15.000 ulaznica (plus 5000 već prodatih pretplatnih karata da bi Arena bila krcata) po (samo) 2 evra (a znamo da bi prosečna cena bila bar 3.5-4) donose više nego što košta ekonomska cena iznajmljivanja Arene! To može i Miša i za takvu računicu nije potrebno biti Kenijon. Ako može Miša to, može onda i na mesto sekretara ili direktora marketinga... (a onda ima mesta i za Djanija u menadžmentu). Stanite, stoj! Dozovite se pameti! Partizan kakav mi želimo mora da bude skup iskusnih, sposobnih i dobornamernih. Nama ne treba skup kumova (a gde je jedan, uci ce jos nekoliko "stručnjaka"), već visoko sposobnih ljudi. Za evropski Partizan! Krstajića volim, ali se plašim da je i on sada "tanko" rešenje. Ukoliko je ovo zaista tim mog dosad željenog kandidata, vidim da Savo uopšte nije svestan kakvi ga poslovi i obaveze očekuju. Uz sadašnjeg predsednika i najavu Moce (!?) kao kandidata, zaista mi nije jasno da li ima izlaza. I neka mi oproste i Miša i Djani, oni su legende Partizana (kao što su to i Bajro i Mijatović, Savo i Uške, Mance,...), ali i ljudi koji znaju koji su im dometi.

Mile

pre 14 godina

Pa Srbi iz Republike Srpske su vazda bile vece patriote i ljudine ..Pravi primeri za to su Kuzmanovic i Subtic ciji su roditelji iz Republike Srpske i koji su svoju decu ucili da cene i vole svoje korene,a Krkicev cale je iz Srbije i ona mu je dala sve,a on svoje dete nije naucio cak ni da se ne stidi prezimena.

Grobar_Pancevo

pre 14 godina

Sada je potpuno jasno zasto je starac foco od stotinu ljeta (Krstajic)dosao u Partizan. On je unapred ovo isplanirao da sa terena jer zna da mu tamo odavno nije mesto se usidri u neku fotelju. Koje cemo funkcije da dodelimo Gvrancicu i Djordjevicu jer oni vise nisu za teren. Istekao im je poodavno rok trajanja...Mada, starina Gavrancic tvrdi da su jos neiskusni....

CRNO - BELI SVET

pre 14 godina

Bice opet tresla se gora rodio se MIS.U Srbiji sve moze da prodje bez guzve ali izbori nikako.U korumpiranoj zemlji svaka funkcija otvara puno vrata,pa je glupo da se mi sad ovde nesto prepucavamo,ja sam ubedjen da ti pojedinci tacno znaju ko ce pobediti i da su vec izlobirali svoje glasove.

Ja cu voleti PARTIZAN ko ga god vodio ne idem na utakmice zbog doticne gospode nego zbog sporta i PARTIZANA.

Paja od Rakovice

pre 14 godina

A ovi što kažu " ja volim partizan i zbog njih idem na utakmice bez obzira ko vodi ". To je ordinarna glupost , pa na delu su prevaranti koje ne zanima puna tribina , e pa moje pare neće uzimati

Ziwe

pre 14 godina

Kad vec ovi vode klub i kad je Djuric mogo da bude izglasan,sto nebi probo i Savo on se barem bavio fudbalom pa mu ni sportski disa netreba xD

3duplakruna

pre 14 godina

Ovo ce biti odlicno jer Krle zna kakvi su pojedini igraci Partizana (npr Tomic) tako da ce on sve to lepo da rasproda u dogovoru sa novi trenerom i da se napravi cistka...a onda opet Dupla kruna i na leto novi juris ka LS...

ja

pre 14 godina

Sta smo naucili iz dosadasnjih stalnih blamaza u Evropi? Izgleda nista...

Dakle - sportski direktor NIKAKO NE SME da bude neko ko je "veliki Grobar" (svi smo) vec neko KO JE ISKLJUCIVO BIO DOBAR SPORTSKI DIREKTOR U NEKOM KLUBU! Npr, ne znam kako se zove direktor Javora iz Ivanjice, ali ono sto sigurno znam je da je taj klub uvek za male pare dovodio dobre strance. Zasto onda njega ne bi uzeli? sigurno bi presao kod nas, ima dobre preporuke i iskustva u svom poslu. Takodje, ako zelimo uspeha moramo zaboraviti na trenere pocetnike. Vermezovic, Djukic, Jokanovic, Stevanovic PA DOKLE VISE? Jel smo mi ozbiljan klub ili predskolska ustanova za trenere pocetnike?

Znaci, nikako sportski direktor pocetnik niti trener pocetnik. Ovi iz uprave to nece da priznaju ali - ako zelis uspehe moraces "malo" i da odresis kesu. Ne zelim da opet najavljuju ligu sampiona sa ulozenih 500.000 u prelaznom roku...

Mrkus

pre 14 godina

Savo, Savo, na trenutak sam pomislio da bi mozda i mogao bit idobar predsednik ali si onda sve bacio u vodu iznoseci ideju o angazovanju kuma Miklje!! Tu si ga ugasio!! Ne dam ti podrsku...

Krov nad glavom

pre 14 godina

Savo obavezno crno-bele stolice!!!
(Veljko, 11. novembar 2009 00:31)

da,i da se poradi na terunu(travi)reklame oko terena svude i novi semafor o stadio novi je samo bajka!

Ivan

pre 14 godina

E baš pre neki dan gledam tog Krstajića kako se kretenski ponaša na utakmici protiv Briža! Ne igra ništa, mrzi ga da potrči jer bože moj on je samoproklamovana legenda; došao čovek da laganica zaradi još koju kintu pred kraj tobož bogate karijere (ni prismrdeti onom što je već sad postigao Bane Ivanović) i samo zauzima mesto nekom ko bi možda i trčao. Pomislih tad kako bih, da sam kojim čudom neko u tom kukavnom Partizanu rekao idiotu: "More, kupi prnje, nije te sramote tih godina koje si nabio u dupe! Umesto da budeš primer klincima, ti se samo svađaš i otpadaš! Marš iz Partizana!" I evo, sad će taj i takav Krstajić još i da avanzuje! A Savo, da nije bilo onog čudnovatog ničim izazvanog bleska na Evro 2002 pamtio bi se po pripadnosti znamo kojoj političkoj stranci; onoj koja misli da je sportski klub marketing agencija. Videli smo kako to izgleda u praksi sa KK Crvena Zvezda. Sad su mi samo još miliji razni Subotići, Kuzmanovići, Krasići, Ivanovići, Jovanovići (pa i Vidići) što napraviše karijere bez velikog češanja o te propalitete u našem fudbalu.

kolbi

pre 14 godina

(vlado., 10. novembar 2009 23:32)

pa što ti nisi napravio neku karijeru i stekao novac i ugled u inostranstvu, pa eto onda budi predsednik.
Lako je pameovati iz fotelje i ne raditi NIŠTA.

Nenad K.

pre 14 godina

Miklja? Treba uzeti logopeda u stalni radni odnos, dosad mi je Djurić bio problem za razumevanje! Krstajić je car, super čovek i patriota..

Grobarinjo

pre 14 godina

Nemojte puno da verujemo pricama novinara.
Vise je nego jasno da je gomila novinara koji pisu i pricaju po medijima placeno od strane pojedinih struktura drustva da bi takvi i takvu pricu plasirali u etar.
Savo je legenda partizana, i treba mu pruziti sansu da radi.
Meni licno ne smeta da i samog djavola postavi na odredjeno mesto u klubu ako ce taj djavo doprineti boljitku kluba u doticnom sektoru u kojem vrsi svoju funkciju.
Pustite imena...jedino sto je merodavno jeste RAD koji oni obavljaju i koji je dobar, los, ili osrednji.
Svakom uticajnom bivsem clanu Partizana koji izlozi dobar program, treba pruziti sansu da ispuni ono sto obeca, a ako ne ispuni, onda cemo ga kritikovati ako smatramo da je to lose uradjeno i trazicemo druga resenja...verovatno ima i neko ko ne laze.
I Bjekovic, Zecevic, Curkovic su imali svoju sansu, ali smo se vise stotina puta nazalost uverili da su obicni manipulatori i slobodno mogu reci mafijasi(peljesili su sopstveni klub).
Pruzimo Savi sansu, lako cemo ga kritikovati ako bude trebalo.

De Niro

pre 14 godina

Ne razumem jedan deo ljudi koji se javlja, smeta im sto Savo nema fakultetsko obrazovanje a takodje im smeta i Miklja koji ima diplomu pravnog fakulteta, govori 3 strana jezika itd.-tako bar pise u njegovoj biografiji. Po meni ovo je idealna kombinacija, Savo i sportski deo ekipe i treba da brinu o treneru, nacinu igre, pojacanjima a fakultetski obrazovani o administraciji, marketingu itd. Velika podrska za novi PARTIZAN!

Paja od Rakovice

pre 14 godina

Biće to još jedna parada propalih fudbalera i trenera , u redu Krstajić on bolje da bude direktor nego da igra, ali šta ćemo sa Tumbom , Đ. Tomićem, ko za njih garantuje da su ok. Ljudi nema ništa od promena verujte sebi.

stari Partizanovac

pre 14 godina

Predlazem Vam deco, da za pocasnog predsednika postavite nasu LEGENDU Stjepana Bobeka! Zecevica HITNO zamolite i vratite na mesto PRVOG coveka kluba a za sportskog direktora imenujte Ljubisu Tumbakovica!!! Savu za Gen.sekretara!

Markoni

pre 14 godina

(Ivan, 11. novembar 2009 01:54)

Ti si sigurno gledao tu utakmicu, isto tako sigurno si gledao i ostale Partizanove utakmice! Krstajic je toliko los da su ga ispratili ovacijama, sad si ti pametniji od svih ostalih na stadionu. Ako si vec gledao Partizan ( kako tvrdis ) i ako si slusao izjave Krstajica i izjave ljudi sta pricaju o njemu, ne bi napisao ni 10% da ne kazem cega, sto si napisao sad. Krstajica svi isticu kao velikog profesionalca i jos veceg coveka, on u svojim godinama i sa svojom karijerom pristaje bez pogovora da igra levog beka jer je tako trener odredio i sam svestan da tu nije bas najbolji ( da si slusao izjave, znao bi ). Odbio je mnogo bolje ponude, pre svega finansijske ( jos da ne uporedjujemo nasu ligu sa Nemackom i Holandskom ) i dosao u Partizan, pritom je svoju porodicu ostavio u Nemackoj. Zasto je dosao? Pa da si toliko dobro pratio Krstajica kao sto pricas, pa mozda bi znao. U odnosu na svoje godine je medju prvima u ekipi po trudu i zelji koju iskazuje. Postigao je dosta bitnih golova za nas, od kako je dosao, da si gledao, video bi.Da, pizdi na ostale, zato sto ne moze da veruje kakve golove primamo. Prvi go protiv Briza su trebali da preseku igraci na prvoj stativi, a ne on na polovini gola, automatski bi rizikovao da on ubaci loptu u mrezu. Djordjevic je kriv za dva gola onog crnca itd Protiv Jagodine je popizdeo na Vujovica, zato sto je zaspao i nije uspeo ofsajd, pa smo mi primili go. On je prvi zamerio Dijari sto se vucara po terenu ( koliko god ga voleli svi to vidimo ) , kao i ovim mladim "snagama", jedini je javno kritikovao i realno istupao i sagledavao probleme. Sa svim svojim vrlinama, manama, iskustvom i vezama, Krstajic je odlican izbor za sportskog direktora. Mozda i najbitniji faktor od svega je taj, sto on ovu ekipu poznaju u dusu i tacno zna sta i gde treba da se promeni. ja glasam za njega, a tebe pozivam da ponekad odgledas neku utakmicu Partizana. Pozdrav

Boki

pre 14 godina

Pa sta je ovo vise?Kakve su ovo nebuloze?Ja se samo nadam da su ovo izmisljotine od strane novinara.Krstajic direktor da nije tuzno bilo bi smesno.Gospodo u i oko FK Partizan,dajte malo ozbiljnosti i izaberite normalne ljude i one koji mogu da nam finansijski pomognu.

lakisa

pre 14 godina

jedno pitanje:
kako partizanu moze da bude zanimljivo nemacko trziste kad je za celu nasu ligu uspeh ako nekog od igraca tutnemo u Austriju ili Rusiju?

zvezda

pre 14 godina

Na osnovu ovih vesti,treba očekivati da će komšije iz Humske promeniti i dresove,pored rukovodstva, i to u žuto-plavu kombinaciju.To je politička promena,ako znamo u kojoj stranci su gore pomenuti,iako su iz sporta.
Šteta...
p.s. ali Miklja za gen.sek-a? ma dajte ljudi malo ozbiljnosti...

Ivan

pre 14 godina

E baš pre neki dan gledam tog Krstajića kako se kretenski ponaša na utakmici protiv Briža! Ne igra ništa, mrzi ga da potrči jer bože moj on je samoproklamovana legenda; došao čovek da laganica zaradi još koju kintu pred kraj tobož bogate karijere (ni prismrdeti onom što je već sad postigao Bane Ivanović) i samo zauzima mesto nekom ko bi možda i trčao. Pomislih tad kako bih, da sam kojim čudom neko u tom kukavnom Partizanu rekao idiotu: "More, kupi prnje, nije te sramote tih godina koje si nabio u dupe! Umesto da budeš primer klincima, ti se samo svađaš i otpadaš! Marš iz Partizana!" I evo, sad će taj i takav Krstajić još i da avanzuje! A Savo, da nije bilo onog čudnovatog ničim izazvanog bleska na Evro 2002 pamtio bi se po pripadnosti znamo kojoj političkoj stranci; onoj koja misli da je sportski klub marketing agencija. Videli smo kako to izgleda u praksi sa KK Crvena Zvezda. Sad su mi samo još miliji razni Subotići, Kuzmanovići, Krasići, Ivanovići, Jovanovići (pa i Vidići) što napraviše karijere bez velikog češanja o te propalitete u našem fudbalu.

Mrkus

pre 14 godina

Savo, Savo, na trenutak sam pomislio da bi mozda i mogao bit idobar predsednik ali si onda sve bacio u vodu iznoseci ideju o angazovanju kuma Miklje!! Tu si ga ugasio!! Ne dam ti podrsku...

zvezda

pre 14 godina

Na osnovu ovih vesti,treba očekivati da će komšije iz Humske promeniti i dresove,pored rukovodstva, i to u žuto-plavu kombinaciju.To je politička promena,ako znamo u kojoj stranci su gore pomenuti,iako su iz sporta.
Šteta...
p.s. ali Miklja za gen.sek-a? ma dajte ljudi malo ozbiljnosti...

Grobar_Pancevo

pre 14 godina

Sada je potpuno jasno zasto je starac foco od stotinu ljeta (Krstajic)dosao u Partizan. On je unapred ovo isplanirao da sa terena jer zna da mu tamo odavno nije mesto se usidri u neku fotelju. Koje cemo funkcije da dodelimo Gvrancicu i Djordjevicu jer oni vise nisu za teren. Istekao im je poodavno rok trajanja...Mada, starina Gavrancic tvrdi da su jos neiskusni....

РЕПУБЛИКА СРПСКА

pre 14 godina

savo,krstajic-bosanci da vode partizan ne sluti na dobro.
(vlado., 10. novembar 2009 23:32)

Стиди се своје изјаве!!!

Саво и Крле су много већи Срби од тебе сигурно! Нису босанци, то су СРБИ!!! Написао бих ти још свашта али много тога није прикладно за ово место. . .

miki

pre 14 godina

Samo napred savo i ne dozvoli da te ovi plaćenici zaustave u ideji da od kluba napraviš evropsko ime. Sa tvojim bogatim iskustvom u inostranstvu i sa mladim i sposobnim ljudima na ključnim mestima u klubu mislim da ćeš staviti klub na zdrave noge i da ćemo se svi mi radovati zajedno !!!

Mile

pre 14 godina

Pa Srbi iz Republike Srpske su vazda bile vece patriote i ljudine ..Pravi primeri za to su Kuzmanovic i Subtic ciji su roditelji iz Republike Srpske i koji su svoju decu ucili da cene i vole svoje korene,a Krkicev cale je iz Srbije i ona mu je dala sve,a on svoje dete nije naucio cak ni da se ne stidi prezimena.

kovach

pre 14 godina

savo,krstajic-bosanci da vode partizan ne sluti na dobro.
(vlado., 10. novembar 2009 23:32)

Стиди се своје изјаве!!!

Саво и Крле су много већи Срби од тебе сигурно! Нису босанци, то су СРБИ!!! Написао бих ти још свашта али много тога није прикладно за ово место. . .
(РЕПУБЛИКА СРПСКА, 11. novembar 2009 00:12)


opusti se covece, salio se... nije mi jasno, bez uvrede, sto vi iz republike sprpske imate toliku potrebu da se pokazujete kao veliki srbi ?
sto se tice save i krstajica, samo napred...

ТВЦЗ

pre 14 godina

Чекајте бре. Ајмо испочетка, само полако. Не може нормалан човјек све ово да испрати одједном.

stari Partizanovac

pre 14 godina

Predlazem Vam deco, da za pocasnog predsednika postavite nasu LEGENDU Stjepana Bobeka! Zecevica HITNO zamolite i vratite na mesto PRVOG coveka kluba a za sportskog direktora imenujte Ljubisu Tumbakovica!!! Savu za Gen.sekretara!

Mile

pre 14 godina

savo,krstajic-bosanci da vode partizan ne sluti na dobro.
(vlado., 10. novembar 2009 23:32)

Стиди се своје изјаве!!!

Саво и Крле су много већи Срби од тебе сигурно! Нису босанци, то су СРБИ!!! Написао бих ти још свашта али много тога није прикладно за ово место. . .
(РЕПУБЛИКА СРПСКА, 11. novembar 2009 00:12)

Ne vredi care zbog ovakvih likova cemo izgubiti i Vojvodinu kao sto smo i Kosovo ,njima su ovi ljudi iz Vojvodine Madjari...
Srbijo moja nesrecna si sa ovakvim ljudima.

ја

pre 14 godina

Ове вести о будућности Партизана су пре свега намењене медијима. Овакве вести људи воле да кликћу, читају са запањењем...

Ne nepotizmu

pre 14 godina

Iako me je radovala vest da će Savo ući na velika vrata u naš klub, sada vidim da je i ono što sam smatrao boljom, čak možda dobrom opcijom za nas, predstavlja samo još jedan korak u urušavanju. Dobićemo generalnog sekretara čiji me poslovni dometi ni jednog trenutka nisu ni minimalno zadovoljili, a kamoli fascinirali. Čak nisam siguran da li je gore ako postane gen.sekretar ili samo direktor marketinga (od koga očekujemo uvećanje drastično uvećanje prihoda? Imao je tu sjajnu akciju "svi prijatelji i rodjaci na Olimpijadu u Atini"). Čelzi je oteo Kenijona Mančesteru, a Savo bi da dovede čoveka za koga misli da bi mogao da radi. A 90% Partizanovaca zna da on ne može. A i da kažem da nas u Beogradsku arenu može uvesti i Miša Tumbas, samo je neophodno da objasni nadležnima u KK da 15.000 ulaznica (plus 5000 već prodatih pretplatnih karata da bi Arena bila krcata) po (samo) 2 evra (a znamo da bi prosečna cena bila bar 3.5-4) donose više nego što košta ekonomska cena iznajmljivanja Arene! To može i Miša i za takvu računicu nije potrebno biti Kenijon. Ako može Miša to, može onda i na mesto sekretara ili direktora marketinga... (a onda ima mesta i za Djanija u menadžmentu). Stanite, stoj! Dozovite se pameti! Partizan kakav mi želimo mora da bude skup iskusnih, sposobnih i dobornamernih. Nama ne treba skup kumova (a gde je jedan, uci ce jos nekoliko "stručnjaka"), već visoko sposobnih ljudi. Za evropski Partizan! Krstajića volim, ali se plašim da je i on sada "tanko" rešenje. Ukoliko je ovo zaista tim mog dosad željenog kandidata, vidim da Savo uopšte nije svestan kakvi ga poslovi i obaveze očekuju. Uz sadašnjeg predsednika i najavu Moce (!?) kao kandidata, zaista mi nije jasno da li ima izlaza. I neka mi oproste i Miša i Djani, oni su legende Partizana (kao što su to i Bajro i Mijatović, Savo i Uške, Mance,...), ali i ljudi koji znaju koji su im dometi.

3duplakruna

pre 14 godina

Ovo ce biti odlicno jer Krle zna kakvi su pojedini igraci Partizana (npr Tomic) tako da ce on sve to lepo da rasproda u dogovoru sa novi trenerom i da se napravi cistka...a onda opet Dupla kruna i na leto novi juris ka LS...

Paja od Rakovice

pre 14 godina

A ovi što kažu " ja volim partizan i zbog njih idem na utakmice bez obzira ko vodi ". To je ordinarna glupost , pa na delu su prevaranti koje ne zanima puna tribina , e pa moje pare neće uzimati

CRNO - BELI SVET

pre 14 godina

Bice opet tresla se gora rodio se MIS.U Srbiji sve moze da prodje bez guzve ali izbori nikako.U korumpiranoj zemlji svaka funkcija otvara puno vrata,pa je glupo da se mi sad ovde nesto prepucavamo,ja sam ubedjen da ti pojedinci tacno znaju ko ce pobediti i da su vec izlobirali svoje glasove.

Ja cu voleti PARTIZAN ko ga god vodio ne idem na utakmice zbog doticne gospode nego zbog sporta i PARTIZANA.

Paja od Rakovice

pre 14 godina

Biće to još jedna parada propalih fudbalera i trenera , u redu Krstajić on bolje da bude direktor nego da igra, ali šta ćemo sa Tumbom , Đ. Tomićem, ko za njih garantuje da su ok. Ljudi nema ništa od promena verujte sebi.

Nenad K.

pre 14 godina

Miklja? Treba uzeti logopeda u stalni radni odnos, dosad mi je Djurić bio problem za razumevanje! Krstajić je car, super čovek i patriota..

ja

pre 14 godina

Sta smo naucili iz dosadasnjih stalnih blamaza u Evropi? Izgleda nista...

Dakle - sportski direktor NIKAKO NE SME da bude neko ko je "veliki Grobar" (svi smo) vec neko KO JE ISKLJUCIVO BIO DOBAR SPORTSKI DIREKTOR U NEKOM KLUBU! Npr, ne znam kako se zove direktor Javora iz Ivanjice, ali ono sto sigurno znam je da je taj klub uvek za male pare dovodio dobre strance. Zasto onda njega ne bi uzeli? sigurno bi presao kod nas, ima dobre preporuke i iskustva u svom poslu. Takodje, ako zelimo uspeha moramo zaboraviti na trenere pocetnike. Vermezovic, Djukic, Jokanovic, Stevanovic PA DOKLE VISE? Jel smo mi ozbiljan klub ili predskolska ustanova za trenere pocetnike?

Znaci, nikako sportski direktor pocetnik niti trener pocetnik. Ovi iz uprave to nece da priznaju ali - ako zelis uspehe moraces "malo" i da odresis kesu. Ne zelim da opet najavljuju ligu sampiona sa ulozenih 500.000 u prelaznom roku...

Kicanovic

pre 14 godina

Krstaja je legenda i naravno da cemo ga svi podrzati. Ne treba objasnjenje o trzistu bundes lige! Mozes i Bekenbauera da dovedes u klub pa opet nema sanse da tamo kupis nekog igraca. Osim ako se ne misli da cemo lakse prodavati igrace u Nemacku a to mi nije bas najdraze.
Igor Miklja - osvedocen grobar. Bas dobar momak. Hvala za pomoc oko Arene. Ali marketing i to mi nije poznato kako on rukovodi i kakav je kapacitet.
Kako god da je .. Ova uprava (sadasnja) me izneverila kod izbora trenera. Em su podkopavali Jokana dok je jjos imao rezultate em su doveli Stevanovica bez da ima ikakvog smisla vec po principu daj sta das ..
Promene su potrebne 100%

Boki

pre 14 godina

Pa sta je ovo vise?Kakve su ovo nebuloze?Ja se samo nadam da su ovo izmisljotine od strane novinara.Krstajic direktor da nije tuzno bilo bi smesno.Gospodo u i oko FK Partizan,dajte malo ozbiljnosti i izaberite normalne ljude i one koji mogu da nam finansijski pomognu.

Nikola

pre 14 godina

savo,krstajic-bosanci da vode partizan ne sluti na dobro.
(vlado., 10. novembar 2009 23:32)

Стиди се своје изјаве!!!

Саво и Крле су много већи Срби од тебе сигурно! Нису босанци, то су СРБИ!!! Написао бих ти још свашта али много тога није прикладно за ово место. . .
(РЕПУБЛИКА СРПСКА, 11. novembar 2009 00:12)


opusti se covece, salio se... nije mi jasno, bez uvrede, sto vi iz republike sprpske imate toliku potrebu da se pokazujete kao veliki srbi ?
sto se tice save i krstajica, samo napred...
(kovach, 11. novembar 2009 10:21)

Izvinjavam se jer komentar nije u vezi sa tekstom,ali moram da kažem ovo :
Zato što već jedno 300 godina se borimo da sacuvamo svoj identitet, to traje još od turske i Austrougarske kada su htjeli da nas asimilišu u nekakve Bosance kako bi lakše vladali,a to i danas neki pokušavaju i da zlo bude veće, dodjem u Srbiju i neko mi kaže Bosanac, isto kao da mi šamar opali,mi smo na taj naziv alergični.I zašto uopšte to nazivanje po regijama, ovde ti niko neće reći ti si Srbijanac,to uopšte nije potrebno.
Republika Srpska

Jamezdin

pre 14 godina

Ocigledno je neko zaduzen za hejtovanje Sava! Znaci nijedan pozitivan komentar- nemoguce! A svi znamo da je Savo jedan od retkih NEmaloumnih fudbalera, cak stavise inteligentan lik! A taj isti Miklja, kako kazu neki - mutav, moze da vam predaje vise evropskih jezika koje odlicno govori, `gospodo`! Koga biste vi za predsednika?

Timon

pre 14 godina

SAVO MILOSEVIC je pravi covek za Partizan, u to cete se dace Bog svi uveriti!
Ne znam sta imate protiv Miklje? Covek je sposoban pre svega i zaboravljate da je smenjen sa mesta gradskog sekretara za sport jer je pomogao KK Partizan da igra u Areni! A znamo i ko ga je smenio!
NAPRED PARTIZAN!!!

Krov nad glavom

pre 14 godina

Savo obavezno crno-bele stolice!!!
(Veljko, 11. novembar 2009 00:31)

da,i da se poradi na terunu(travi)reklame oko terena svude i novi semafor o stadio novi je samo bajka!

Veran Sin Juga

pre 14 godina

Ja cu voleti PARTIZAN ko ga god vodio ne idem na utakmice zbog doticne gospode nego zbog sporta i PARTIZANA.
(CRNO - BELI SVET, 11. novembar 2009 00:24)

I ja cu voleti PARTIZAN ko god da bude na celu kluba,ali mi je dosadilo da nas preslisava i kurta i murta u evropi. HOCEMO REZULTAT U EVROPSKIM TAKMICENJIMA
Partizan je samo bleda senka tima iz 80-ih godina.NAZALOST

Grobarinjo

pre 14 godina

Nemojte puno da verujemo pricama novinara.
Vise je nego jasno da je gomila novinara koji pisu i pricaju po medijima placeno od strane pojedinih struktura drustva da bi takvi i takvu pricu plasirali u etar.
Savo je legenda partizana, i treba mu pruziti sansu da radi.
Meni licno ne smeta da i samog djavola postavi na odredjeno mesto u klubu ako ce taj djavo doprineti boljitku kluba u doticnom sektoru u kojem vrsi svoju funkciju.
Pustite imena...jedino sto je merodavno jeste RAD koji oni obavljaju i koji je dobar, los, ili osrednji.
Svakom uticajnom bivsem clanu Partizana koji izlozi dobar program, treba pruziti sansu da ispuni ono sto obeca, a ako ne ispuni, onda cemo ga kritikovati ako smatramo da je to lose uradjeno i trazicemo druga resenja...verovatno ima i neko ko ne laze.
I Bjekovic, Zecevic, Curkovic su imali svoju sansu, ali smo se vise stotina puta nazalost uverili da su obicni manipulatori i slobodno mogu reci mafijasi(peljesili su sopstveni klub).
Pruzimo Savi sansu, lako cemo ga kritikovati ako bude trebalo.

Ziwe

pre 14 godina

Kad vec ovi vode klub i kad je Djuric mogo da bude izglasan,sto nebi probo i Savo on se barem bavio fudbalom pa mu ni sportski disa netreba xD

kolbi

pre 14 godina

(vlado., 10. novembar 2009 23:32)

pa što ti nisi napravio neku karijeru i stekao novac i ugled u inostranstvu, pa eto onda budi predsednik.
Lako je pameovati iz fotelje i ne raditi NIŠTA.

De Niro

pre 14 godina

Ne razumem jedan deo ljudi koji se javlja, smeta im sto Savo nema fakultetsko obrazovanje a takodje im smeta i Miklja koji ima diplomu pravnog fakulteta, govori 3 strana jezika itd.-tako bar pise u njegovoj biografiji. Po meni ovo je idealna kombinacija, Savo i sportski deo ekipe i treba da brinu o treneru, nacinu igre, pojacanjima a fakultetski obrazovani o administraciji, marketingu itd. Velika podrska za novi PARTIZAN!

lakisa

pre 14 godina

jedno pitanje:
kako partizanu moze da bude zanimljivo nemacko trziste kad je za celu nasu ligu uspeh ako nekog od igraca tutnemo u Austriju ili Rusiju?

Markoni

pre 14 godina

(Ivan, 11. novembar 2009 01:54)

Ti si sigurno gledao tu utakmicu, isto tako sigurno si gledao i ostale Partizanove utakmice! Krstajic je toliko los da su ga ispratili ovacijama, sad si ti pametniji od svih ostalih na stadionu. Ako si vec gledao Partizan ( kako tvrdis ) i ako si slusao izjave Krstajica i izjave ljudi sta pricaju o njemu, ne bi napisao ni 10% da ne kazem cega, sto si napisao sad. Krstajica svi isticu kao velikog profesionalca i jos veceg coveka, on u svojim godinama i sa svojom karijerom pristaje bez pogovora da igra levog beka jer je tako trener odredio i sam svestan da tu nije bas najbolji ( da si slusao izjave, znao bi ). Odbio je mnogo bolje ponude, pre svega finansijske ( jos da ne uporedjujemo nasu ligu sa Nemackom i Holandskom ) i dosao u Partizan, pritom je svoju porodicu ostavio u Nemackoj. Zasto je dosao? Pa da si toliko dobro pratio Krstajica kao sto pricas, pa mozda bi znao. U odnosu na svoje godine je medju prvima u ekipi po trudu i zelji koju iskazuje. Postigao je dosta bitnih golova za nas, od kako je dosao, da si gledao, video bi.Da, pizdi na ostale, zato sto ne moze da veruje kakve golove primamo. Prvi go protiv Briza su trebali da preseku igraci na prvoj stativi, a ne on na polovini gola, automatski bi rizikovao da on ubaci loptu u mrezu. Djordjevic je kriv za dva gola onog crnca itd Protiv Jagodine je popizdeo na Vujovica, zato sto je zaspao i nije uspeo ofsajd, pa smo mi primili go. On je prvi zamerio Dijari sto se vucara po terenu ( koliko god ga voleli svi to vidimo ) , kao i ovim mladim "snagama", jedini je javno kritikovao i realno istupao i sagledavao probleme. Sa svim svojim vrlinama, manama, iskustvom i vezama, Krstajic je odlican izbor za sportskog direktora. Mozda i najbitniji faktor od svega je taj, sto on ovu ekipu poznaju u dusu i tacno zna sta i gde treba da se promeni. ja glasam za njega, a tebe pozivam da ponekad odgledas neku utakmicu Partizana. Pozdrav