Četvrtak, 01.10.2009.

16:34

Klubovi bez zvaničnog stava

Predstavnici srpskih fudbalskih klubova još uvek nemaju zvaničan stav povodom inicijative republičkog javnog tužioca Slobodana Radovanovića.

Izvor: B92

Klubovi bez zvaniènog stava IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

ciganDOgroba

pre 14 godina

Ukinite DS jer gradonacelnik Zrenjanina krade ili SPS zbog svega sto su nam uradili. Ma ukinite i politiku. Kada su navijaci PSG u Parizu ubili navijaca Makabija zato sto je Jevrej pohapsili su ih ali nisu zabranili okupljanje ostalim navijacima.Zabranili su podgrupu navijaca PSG koja je brojala oko 100 navijaca.Nigde u vropi nij zabelezen slucaj da je zabranjeno organizovanje navijaca i u svakom Evropskom gradu postoje udruzenja navijaca raznih klubova.To su Evropske vrednosti a vi ako ste veci Evropljanid Italijana, Spanaca, Holandjana, Belgijanaca, Engleza, Grka, Nemaca, Austrijanaca, Ceha, Sovaka, Madjara, Slovenaca, Portugalaca, Svedjana,Danaca,Poljaka samo napred.

ofk

pre 14 godina

(Naravno, 1. oktobar 2009 16:49)
Obavezno procitati ovaj komentar!!

ja bih dodao da su ti klubovi toliko umesani u kriminal da bi pre trebalo njih ugasiti nego bilo sta drugo..STOP DELIJAMA I GROBARIMA

Vladan R

pre 14 godina

Tuzno je i tragicno da se opet ide linijom manjeg otpora i da se uvodi pojam kolektivne krivice. Treba da pohapse poimence svakoga navijaca koji pravi nerede a i sve ostale koji ih na bilo koji nacin podrzavaju pa bilo da su to funkcioneri klub igraci ili politicari. Sta ce im biti sledeci potez da zabrane odlazak na stadion pa posle toga i bilo kakav sportska takmicenja. Imali su idelnu priliku da u dobroj meri srede ekstremen navijce Zvezde jer su ih imali na gomili i da ih docekaju lepo jednog po jednog pri povratku u Srbiju i svakoga ko je pravio bilo kakve probleme u Ceskoj da ih ekspresno kazne i zatvorom(radi efikasnosti mogli su kao sto su vodili na utakmice da ovedu sudiju na granicni prelaz) i visegodisnjom zabranom odlaska na utakmici plus da im oduzmu pasose i tako ih sprece da u narednim godinama brukaju Srbiju po inostranstvu. Umesto da hapse i drakonski kaznjavaju dilere droge , koji su se infiltrirali medju navijace odnosno sve one koji krse zakon i tako iscite zito iz kukolja oni bi da sve strpaju u isti kos i da zazmur i dopuste da te svoje kriminalne radnje doticni nastave na nekom drugom mestu. Na kraju me zivo intresuje kako namervaju da zabrane organizovane navijace kada isti nisu nigde registrovani da postoje bar zvanicno. Da li to znaci da na utakmice nece moci vise od deset navijaca da zajedno navija ili da se raduje golu jer ce neko to protumaciti kao organizovano navijanje, mozda ce i kao organizovane navijace potkaciti mene i mojih pet drugova ako podjemo u Juznu Afriku pa se neko prevari i uz drzavna obelezja ponese obelezje kluba za koji navija CZ ili Partizana svejedno. Da se razumemo ja sam prvi da se svi ti huligani vise nego drasticno kaznjavaju (da se ja nesto itam bio bih prema njima gori i od Hitlera Kaligule i Staljina zajednoali)ali drzava vec deset godina nista ne cini po tom pitanju. Imam utisak da su zbog petooktobarskih "zasluga" a i nekih drugih zloupotreba i iskoriscavanja u dnevno politicke svrhe mnogo toga sto ne sme tolerisali navijacima i sada je probelem toliko narastao da ne znaju kako da ga rese.

do zadnje akcije

pre 14 godina

Ja mislim da ovaj predlog dolazi od osoba koje u Osnovnoj ili Srednoj Skoli nisu prosle pored lopte za fudbal,kosarku,odbojku,rukomet (o individualnim sportovima da ne pricamo). Mozda svi treba da ucimo decu da se igraju Barbikama,i da skupljaju slicice Majkl Dzeksona i Elton Dzona,pa ce tako u buducnosti nestati huliganizam.
Gospodo,znate ko pravi probleme,ali ne hapsite ih jer su oni vasi zaposleni,prijatelji,rodjaci,mozda i ljubavnici,pa zarad fotelja nek trpi sportska Srbija (mada,koliko se secam,ministarka sporta rece da i nismo sportska nacija).

MADAFAKA

pre 14 godina

Ma, daj bre! Definisite nam prvo sta i koga zelite da zabranite. Sta su za vas "Delije"? Pun sever? Ili grupa ljudi? Samo unosite pometnju medju normalnim ljudima koji vole i prate svoj klub, sa severa naravno. Ipak na zapadu ne mogu da se izvicem i ispraznim svu negativnu energiju koja mi se natalozi tokom nedelje dok se borim da zaradim kako bih prehranio porodicu. A i karta je 200 dindzi.

Vladan R

pre 14 godina

Tuzno je i tragicno da se opet ide linijom manjeg otpora i da se uvodi pojam kolektivne krivice. Treba da pohapse poimence svakoga navijaca koji pravi nerede a i sve ostale koji ih na bilo koji nacin podrzavaju pa bilo da su to funkcioneri klub igraci ili politicari. Sta ce im biti sledeci potez da zabrane odlazak na stadion pa posle toga i bilo kakav sportska takmicenja. Imali su idelnu priliku da u dobroj meri srede ekstremen navijce Zvezde jer su ih imali na gomili i da ih docekaju lepo jednog po jednog pri povratku u Srbiju i svakoga ko je pravio bilo kakve probleme u Ceskoj da ih ekspresno kazne i zatvorom(radi efikasnosti mogli su kao sto su vodili na utakmice da ovedu sudiju na granicni prelaz) i visegodisnjom zabranom odlaska na utakmici plus da im oduzmu pasose i tako ih sprece da u narednim godinama brukaju Srbiju po inostranstvu. Umesto da hapse i drakonski kaznjavaju dilere droge , koji su se infiltrirali medju navijace odnosno sve one koji krse zakon i tako iscite zito iz kukolja oni bi da sve strpaju u isti kos i da zazmur i dopuste da te svoje kriminalne radnje doticni nastave na nekom drugom mestu. Na kraju me zivo intresuje kako namervaju da zabrane organizovane navijace kada isti nisu nigde registrovani da postoje bar zvanicno. Da li to znaci da na utakmice nece moci vise od deset navijaca da zajedno navija ili da se raduje golu jer ce neko to protumaciti kao organizovano navijanje, mozda ce i kao organizovane navijace potkaciti mene i mojih pet drugova ako podjemo u Juznu Afriku pa se neko prevari i uz drzavna obelezja ponese obelezje kluba za koji navija CZ ili Partizana svejedno. Da se razumemo ja sam prvi da se svi ti huligani vise nego drasticno kaznjavaju (da se ja nesto itam bio bih prema njima gori i od Hitlera Kaligule i Staljina zajednoali)ali drzava vec deset godina nista ne cini po tom pitanju. Imam utisak da su zbog petooktobarskih "zasluga" a i nekih drugih zloupotreba i iskoriscavanja u dnevno politicke svrhe mnogo toga sto ne sme tolerisali navijacima i sada je probelem toliko narastao da ne znaju kako da ga rese.

Realno

pre 14 godina

Kao dugogodinji navijac Crvene Zvezde, nemogu jednostavno da prihvatim cinjenicu tj vase namere. Zar stvarno mislite da imate pravo da celo to udruzenje navijaca ugasite tek tako. Jednostavno nema logike da zbog tih, ajde da kazem max. 5% ljudi, da nas 95% ispasta. Pa I doktor kad na pacijentu pronadje recimo gangrenu na nozi, nece uraditi eutanaziju, vec kao I svaki normalan doctor amputirati doticni deo, i omoguciti pacjentu da zivi.
Po ovakvoj logici, onda bi trebalo i vecina poitickih stranaka da se zatvori, ipak su clanovi pojedinih stranaka ucestovali u organizovanom kriminalu I raznim aferama (pr. grad. zajecara).
Tako da mislite o tome, zakon vazi za sve, ili mozda ne?

Zadovoljni gradjanin

pre 14 godina

Bas sam srecan sto ovolika demokratija i briga za osnovna ljudska prava prste iz svih komentara ovde. Jako mi je drago sto smo tako tolerantni i svesni da svi ljudi imaju pravo na svoj stav i mirno iskazivanje istog.

Cekaj malo, a sta bi sa gay paradom, kad smo svi hteli da ih lincujemo?! A da, oni nisu ljudi.

Ako je vama dobro, onda nista ...

Srdjan

pre 14 godina

Ako sam dobro shvatio!?

Ja vise ne mogu na utakmicu sa drugovima...zato sto sto smo se organizovali, imamo salove, dres zvezde? Moramo odvojeno, i kao niko nikog ne poznaje..."ej 'de si brate" "cuti ne znamo se, ko si ti" ... ako popijemo pivo, gotovo zatvor.

Ljudi, uozbiljite se...ipak ste politicari, idete cesto na taj "zapad" smejace vam se ljudi.

SKJ-SPS-DS, tradicija kvaliteta

pre 14 godina

Svaka krivica je individualna, huligani i kriminalci se mogu i moraju pohapsiti. Zabrana navijackih grupa je glupost preispoljna, mogzda i korak ka hard core diktaturi, koja bi smenila ovu sadasnju, 'plisanu'. Sutra navijaci, prekosutra - ko? Svako ko nije DS/SPS/G17 glasac? Pitam se i zaista se pitam ko je stvarno organizovao napad na nesrecne Francuze. Kome koristi - vidimo.

Da i ne pricam da su navijaci bili super dok su krcili put do vlasti ovim istima koji bi sad da ih zabrane. Pre ce biti da u tom grmu lezi zec, oni bi to ponovo mogli da urade, ali se ekipi vlast ne ispusta...

kop

pre 14 godina

Nešto me kopka ovih dana..... Čini mi se da je ovo samo predstava i priprema za događaj koji će da usledi, a to je hapšenje onoga koga ne mogu naći (neću da ga imenujem, svi znamo koga, da me ne cenzurišu).

Neutron

pre 14 godina

Kaze covek zbog derbija na kojem nece biti oraganizovanog navijanja, pa ce to biti "tuga"! Do sad je kao bilo bas super, odlican fudbal i mnoge titule u evro kupovima?!? Navijaci, na sta se vi tu uopste palite???

Y/Kv

pre 14 godina

Najbolje ukinite i navijace i fudbal i sve, pa zbog cega drugi da ispastaju zbog izgrednika i huligana,hapsite one koji narusavaju red i krse zakon, a mi Delije ce mo postojati dok je svta i veka!

Xomep182

pre 14 godina

(O da, 1. oktobar 2009 20:17)

Grupa ljudi, od po 18-19 godina, skupljena iz raznih mesta, neposredno pred utakmicu, daleko od stadiona, sa sipkama prebije nekoga, i ti tu pricas o navijacima?
Da li su oni uopste imali kartu, i planirali odlazak na utakmicu?
Da su to navijaci, ne bi bili tamo, vec bi bili negde blizu stadiona, ili bar kupovali karte, sastavljali se sa GROBARIMA, odnosno ORGANIZOVANOM NAVIJACKOM GRUPOM, a ne lutali po gradu i sa namerom da nekog prebiju..
Pritom tu grupu mediji nazivaju navijacima zato sto su imali obelezja, koja se mogu kupiti na svakom cosku..
A uvek ce biti idiota koji je iskoristiti bilo kakvo okupljanje i dogadjaj da naprave tako nesto, pa bilo da je rec o utakmici, politickim mitinzima, ili javnim protestima, treba li da podsecam na paljenje ambasada, razbijanje McDonaldsa, i slicno, ili su i to bili navijaci?

@L.Lawliet
Care::)

@Nepravda
:):):):)

@Милош КГ,Aleksa, kop, Mirko, AR
Svaka cast na komentarima:)

Mailman

pre 14 godina

Vecu glupost odavno nisam cuo.
Opet se ide sa presirokim formulacijama koja policiji daje pravo da zakon tumaci kako hoce. Zrtve zakona ce biti samo naivni i neobavesteni pojedinci (kao onaj mucenik iz Zrenjanina koji kaznjen zbog limenke piva). Glavni organizatori i podstrekaci svega ce i dalje biti nedodirljivi jer policija ocigledno nema mu?a da im se suprostavi.
I sadasnji zakoni su dobri samo ako se primenjuju kako trebam, zna se dobro sta je remecenje javnog reda, sta je nasilnicko ponasanje i nazalost sta je ubistvo.
Nama ne trebaju novi zakoni, nego novi ljudi koji ce postojece zakone sprovoditi.

Istina

pre 14 godina

Prosto i jednostavno... Javni tuzioc ne radi u interesu naroda koji ga bira, nego u interesu raznoraznih idi...a koji nemaju pametnija posla nego da se ovakvim izjavama i odvalama provaljuju... sramota...

Nesha19

pre 14 godina

I da zabranite navijace i onda mozete nas koji subotom i nedeljom dolazimo da gledamo ovu nasu bedu,e onda mozete da se oprostite od fudbala..Pa zamislite derbi..prazan jug i prazan sever....tragedija fudbala....

Nesha19

pre 14 godina

Zao mi je ovog mladica,niko ne sme da nastrada zato sto voli drugu boju i klub...E pa Borise Tadicu ako hoces da sredjujes drzavu manje pitaj tvoje naredbodavce a vise slusaj narod...Mladi u Srbiji danas nemaju perspektivu i za to se odlucuju za airmax,devedesete,pivo na ulici,drogu..zapitaj se..nisu oni krivi sto nemaju gde da rade i sta...VREME JE ZA PROMENE ali temeljnje...promene SRPSKOG MENTALITETA....

aha

pre 14 godina

Ako, ako...
Takvi navijači nam ni ne trebaju.
Neka na utakmice dođe 250 ljudi na zapad i istok, a ostatak neka se podeli klincima u osnovnim i srednjim školama.

politicari nije sve politicki poen

pre 14 godina

Ne shvatam ovu logiku nasih svepametnih politicara. Zabraniti navijanje na stadionima - pa ukinite bolje i ligu i fudbal. Zasto zabrana Grobara, delija ili bilo koje druge navijacke grupe ako kako kazu imaju dokaze o problematicnim navijacima , vodjama mafijasima i dilerima droge. Pa lepo ljudi onda njih pohapsite udaljite van stadiona i problem resen a ne zabraniti Jug i sever. I ja sa svojim sinovima idem na Jug pa nemam veze sa ovim stvarima. Zasto meni da se zabrani da budem clan Grobara i da svoj tim bodrim sa Juzne tribine.Ovo je prosto receno izmisljanje tople vode. Ako ne znaju da smisle nesto pametno umeju bar da prepisu Engleski zakon sto je u nasoj situaciji i najbolje. I za kraj - bio sam na utakmici sa Tuluzom i zelima da odam pocast nastradalom momku i da se ubice kazne sa 40 godina. GROBAR iz Loznice.

somborac

pre 14 godina

Ja mislim da je resenje da sa penziju ide sa 45 godina radnog staza kao sto planirate.Imali bi veoma sposobnu i agilnu radnu klasu koja ce uzdici nasu zemlju.Naravno to bi znacilo da ce tek svaki treci mladic ili devojka da se zaposle u proseku.Imali bi puno mladih ljudi na ulici punih snage,ogorceni svojim zivotom,punih besa koji ne vide svoju buducnost jer je i nemaju.Sta ocekujete od ovog naroda,da svi igraju i pevaju dok vi kradete i otpustate radnike a ljudi ne za leba nemaju>Dajte vi svima lepo posao sa iole lepom platom i viziju neke buducnosti za pa ce svi biti srecni i nece im padati na pamet da prave gluposti i rizikuju da budu uhapseni jer imaju lep zivot.Najgori je neprijatelj koji nema sta da izgubi!Zabranili ste nam zivot i veru u bolju buducnost,sta vise hocete?

Aleksa

pre 14 godina

Prvo da kazem momku koji se potpisao da kao Kop da cu ja kao advokat za dz da ga branim. Tuzilac Radovanovic u najmanju ruku ispada smesan, mada ima tuzan izraz lica. Slazem se da treba procesuirati kriminalce u redovima navijaca ali zabrana je velika budalastina. Ako ima neke dokaze neka pohapsi te ucinioce, a ne tako pausalno da LUPA. Pa da li to znaci da u Srbiji nece vise smeti da se osnuje ni jedno vise udruzenje? Gde mi to zivimo? Ovo ce sve vise poceti da lici na Latinsku i Sredenju Ameriku 70-ih i 80-ih godina. Mi nikada necemo moci da udjemo u EU zato sto se kod nas zakoni ili ne sprovode ili se sprovode selektivno. Evropa to odlicno zna. DONESITE I SPROVODITE ZAKONE, NE LUPAJTE TEK TAKO!

O da

pre 14 godina

Pa naravno da treba podrzati tuzioca, pa ne okupljaju se ti huligani slucajno i samoinicijativno, te sitne duse koje batinaju i ubijaju ljude hrabrost dobiju kad stanu uz neku masu, uz neku navijacku grupu.
Vodje svih ovih organizacija imaju debele kriminalne dosijee. Sumnjam da se ishta desava bez njihovog znanja.

Na kraju krajeva, huligani koji su ubili Tatona jesu navijaci, nijesu to uradili neki studenti ili djaci u nekoj mirnoj setnji gradom.

grucho

pre 14 godina

Gospodo,
niste niste ništa radili godinama, pa kad je došlo do najgoreg rešili ste da sečete. Na pogrešnom mestu. Pola od tih probisveta čini te stvari u alkoholisanom stanju, dok je glavi sponzor Vaše lige pivara. Ne budite licemerni, nego se ozbiljno i temeljno uhvatite u koštac sa problemom. Sve ovo bi stvorilo takav kontra efekat, kojeg niste ni svesni. Uđite malo dublje u problem i videćete da je rešenje u ZAKONU. Vi ste ga olako shvatali i donosili neke kvazi zakone da bi se videlo da nešto radite. Setimo se samo Đorđa Pantića, golmana, koji je bio kažnjen posle nekog novog zakona u to vreme, i bio jedini. Itd. Ne igrajte se funkcionera, konsultujte stručnjake iz svih oblasti, pa donosite odluke.


Brice R. I. P.

urlik

pre 14 godina

A shto ne pohapse fizicka lica? Ko god i shta god radio, radi to i van stadiona. Evidencija, hapshenje odredjenih ljudi koji vrshe krivichna dela. Ovako se nece spreciti delovanje istih. Nema potrebe globalizovati.

ar

pre 14 godina

Da li smemo ja i moja 2 sina da se"organizovano okupimo,organizovano odemo i organizovano prisustvujemo"utakmici C.ZVEZDA-OFK-a???Ili da to uradimo neorganizovano???Zar hoce i ovo malo navijaca da rasteraju i ovo malo radosti da nam uzmu?Hapsite huligane i kriminalce ne samo medju navijacima a nas pustite da bar u necemu uzivamo!Svi problemi ove zemlje ce se resiti kada pohapse i rasteraju navijace!DA NIJE SMESNO BILO BI TUZNO!

Милош КГ

pre 14 godina

У Србији тренутно није проблем то што је просечна плата 200 евра, то што народ нема посла, то што млади једва чекају визну либерализацију како би побегли главом без обзира, то што корупција цвета на свим нивоима!!! Све је то небитно и није приоритет овој власти! Једини проблем су навијачи! Кад их забране ово друштво ће процветати!!! Причају да је могућа казна за оног дечка што је ушао на стадион у Смедереву 5 година затвора позивајући се на законе у Енглеској, а у истој тој држави за исти прекршај на утакмици јунајтеда и ситија осуђен је навијач на 3 године ЗАБРАНЕ ПРИСУСТВОВАЊА СПОРТСКИМ МАНИФЕСТАЦИЈАМА! Из тога се види да се ми правимо већим Енглезима од самих Енглеза!!!
Донесите лепо законе и ПОЧНИТЕ ДА ИХ СПРОВОДИТЕ и врло брзо ће све бити у најбољем реду! Наравно да има ХУЛИГАНА и међу делијама и међу Гробарима али то је максимум 1% истих! Ухапсите лепо ту мањину која заиста заслужује да буде иза решетака , а нас праве навијаче који долазе на стадион да покажу љубав према свом клубу пустите да уживамо и даље у томе!!!
Замислите дерби без организованог навијања на обе стране, па то би била највећа туга!!!

kop

pre 14 godina

Šta znači organizovano prisustvo na fudbalskim utakmicama? Jel to zabrana prisustva na tribini, ili će policajci procenjivati ko je organizovan, šta se smatra organizovanim prisustvom? Ako ja, brat i dvojica drugova idemo na utakmicu da li mi organizovano prisustvujemo utakmici? Dal smemo na istu tribinu? Jel možemo istim kolima, dal smemo istim busem?
Da li uopšte možemo na istu utakmicu? Šta ako sretnem neko društvo na stadionu, dal smemo da gledamo utakmicu ili kud koji? Šta ako mi ponovo dođu dva drugara iz Irske (bili su skoro) i požele opet na utakmicu, hoćemo li biti uhapšeni što idemo "organizovano"???!!. Još ako popijemo po pivo, ne gine nam zatvor!! Ništa ne razumem! Ja sledeći put idem na utakmicu sa advokatom! Jes da nemam para za advokata ali skupiću za jednu utakmicu a ostale ću pratiti iz fotelje kao i većina ovih što ne mogu decu da vode na stadion od huligana. Država i savez umesto da vraćaju publiku na stadione oni ih teraju.

Nikola Dijaspora

pre 14 godina

pa ljudi pa ovo je najveci skandal u novijoj istoriji naseg fudbala, pa cak i sporta!!! pa ovi nasi politicari zive negde na mesecu! pogledajte ljudi malo oko sebe, cela Evropa ulaze u svoje klubove, samo kod nas jos uvek nema zakona o sportu, da bi klubovi mogli da se privatizuju! pa zasto gospodo politicari ne uvedete vec jednom taj zakon na koj cekamo vec godianama!!! nego svake sezone gledamo kako ispadamo od klubova za koje nikad nismo culi!!! nasi politicari bi samo da vladaju, diktiraju, upravljaju i ponasaju kao pase - ODOBRAVAM, NE ODOBRAVAM! sada cuj bezobrazluka, hoce najvatrenijim navijacima da zabrane da idu na utakmice, pa ljudi, ako oni ne mogu da idu na utakmice, KO CE ONDA?! pa nemojte da ste smesni bre! prvo uvedite zakon o sportu da moze da se ulaze u nase klubove, da nasi stadioni budu puni, ili barem puniji, onda ce i ljudi koji upravljaju klubovima sami izbacivati huligane! ovako drzava samo trosi pare na policiju koja nas samo mlati a nista ne reseva, a nasilja sve vise i vise, jos jednom, PRIVATIZUJTE KLUBOVE NERADNICI JEDNI!!!

Joao

pre 14 godina

Zabrana delovanja navijackih klubova, bez cvrstih dokaza da su direktni ucesnici ili izvrsioci dela koja im se stavljaju na teret, nece doneti nekog dobra. Navijaci ce onda nastaviti da se "spontano" okupljaju i tu se mnogo ne moze, osim klasicnog policijskog casa. Vlast se naravno plasi navijackih grupa, jer bi, u nekom trenutku u buducnosti, oni mogli biti nosioci nasilnih pokusaja promene vlasti ili ulicnih pritisaka na Vladu. Ja u tom svetlu vidim ovu pricu. Obracun sa ekstremnim huliganima mora da se uradi na licnom nivou, procesuiranjem pojedinaca (pa makar ih bilo hiljade) a ne grupa.

Phoenix

pre 14 godina

Ovaj potez savršeno pokazuje način razmišljanja aktuelne (baš kao i prethodnih, a verovatno i budućih) vlasti. Imamo problem, hajde da ih zabranimo. Da li oni zaista misle da će time nešto postići? Nisu problem navijačke grupe, već KRIMINALCI unutar tih grupa. Zabranite udruživanje navijača (koje inače postoji u apsolutno svakoj Evropskoj zemlji) i sve što ćete dobiti je da ti kriminacli svoje sklonosti ispolje na neki drugi način.
Ovo je čisto stavljanje prljavštine ispod tepiha.
Da li se neko setio da kaže nešto o prevenciji? Kako sprečiti da deca toliko ogreznu u ZLO da mogu nešto ovako da urade? Ne, zato što se na prevenciji ne sakuplaju politički poeni.
Hoće li neko istražiti šta se to desilo u životima ovih osamnestogodišnjaka pa su krenuli stranputicom? Da sprečimo da i druga deca krenu tim pute. Svi oni su inače prošli kroz 12 godina dug sistem školovanja. Da li je neko u tom periodu primetio problem i pokušao nešto da uradi? Gde su roditelji bili za to vreme?
Oni ovom problemu pristupaju ka što pristupaju rešavanju ekonomskih problema. Povećaj poreze ako nema para. Vrlo prosto. Jedini je problem što ne funkcioniše!

Dobar je Dzontra...

pre 14 godina

Svi su nesto skoncentrisani na druge stvari a ne na postavljeno pitanje. Sta ima potparol kluba da odgovara ovako? On i jeste tu da kaze: Klub podrzava ili klub ne podrzava takvu najavu. Igraci su ti koji treba da su skoncentrisani na igranje fudbala i nista drugo. Dokle ce se uprave klubava uvlaciti svojim navijacima?

stefan

pre 14 godina

totalna glupost, problem resiti na sudu, pa nek huligani leze u zatvoru... za sta sluze sudovi, da bi pijanog vozaca koji ubije dete osudili na 3 godine??? ako ukinu navijacke grupe za koga ce se igrati fudbal za 300 ljudi koji dodju na zapadnu i istocnu tribinu?

Mirko

pre 14 godina

Zovem se Stojanovic Mirko i rodjen sam 1969 godine u Tuzli.prvi derbi sam gledao 1983 i od tog dana do danas sa Crvenom Zvezdom sam obisao celu staru SFRJ i pola Evrope.Nikada ni na jednoj utakmici niti u bilo kom gradu nisam napravio ni jedan problem,niti sam kada hapsen ili osudjivan.Naravno da pripadam navijackoj grupi DELIJE i bas me interesuje kako to mislite da mene zabranite?Da li ce te me hapsiti kada budem dosao na utakmicu moje Crvene Zvezde sa majicom DELIJE?Pa hapsite jer ionako ne znate nista drugo da radite.Da li ce te da hapsite i moje dve cerke od 8 godina koje ce doci sa tatom na SEVERNU tribinu Zvezdinog stadiona u majicama DELIJE?Da li su i one opsnost za drzavu i ustavni poredak ove zemlje?Pa ako nas zabranite izazvat ce te mnogo veci revolt normalnih ljudi koji dolaze na stadione.Svaki huligan,kriminalac ima svoje ime i prezime i ako niste sposobni da ga nadjete i uhvatite da li je to razlog da zabranite navijacke grupe.Izvinite,to nisu radili ni komunisti u najgora doba komunizma ili ste Vi isti oni samo ofarbani u zuto,plavo?Inace trenutno zivim u Nisu u ulici Bulevar Nemanjica 73 pa ako nas zabranite dodjite da me uhapsite jer cu ja sigurno uvek nositi majicu DELIJE a i da Vam ustedim trud.A Vi koji ce te bezuslovno da podrzite predlog Vlade navedite mi u kojoj je to zemlji zabranjena neka navijacka grupa?

Rale

pre 14 godina

Suvise imam drugova koje posmatram kako bacaju svoje zivote radi naopakih vrednosti tih navijackih grupa... svi znajuda klubovi placaju vodjama navijackih grupa... svaka vam cast ako ovo ludilo prekinete...

Aleksandar

pre 14 godina

Pozivam na bojkot odluke tuzioca. Ja jesam za to da se osude svi nasilnici, pocev od Urosa Misica i ubica mladog Francuza , pa sve do ljudi koji su planirali napade na ucesnike gej povorke. Nisam clan nijedne navijacke grupe, ali cu se suprotstaviti pokusajima da se ukinu ili zabrane Delije ili Grobari. Pa ja sam ljudi ponosan na nase navijace koji su bili najbolji u Evropi. to je tradicija koja se stvarala 50 i vise godina. Pri tom ne mislim na nasilnike koji prave gluposti na ulicama, jer to su pojedinci kojima treba dati po 10 i vise godina robije da malo razmisle o svemu. Ali nisu sve delije i Grobari kao ta grupica i zato se protivim ovoj idiotskoj odluci tuzioca. I licno cu da se uclanim u neku od navijackih grupa ako ta zabrana nastane.

organizator

pre 14 godina

kako je moguce da pred svaku utakmicu partizana u evropi se nagomila ovoliko glupih clanaka za samo jedan dan? to mene neko malko zeki ili sta? ej, bre! ja sam lud :)

Naravno

pre 14 godina

Normalno je da su bez zvaničnog stava kada su najtešnje povezani sa vođama ovih grupa i zajednički su učestvovali u organizovanju mnogih incidenata.To je sve deo velike nasilničko-krimogene organizacije i treba svi da se zabrane.Taman da se i našem fudbalu da šansa.Treba da procveta fudbal širom Srbije,a ne da Beogradski krimosi drže monopol nad njim.A Beograd treba da predstavljaju OFK,Zemun i Radnički sa Novog Beograda i to je dosta.
Dosta je već Srbija trpela zulum huligana koji su svi bili instruisani od strane vođa pomenutih navijačkih grupa a naređeni od raznih kriminalnih i nacionalističkih organizacija.

Mirko

pre 14 godina

Zovem se Stojanovic Mirko i rodjen sam 1969 godine u Tuzli.prvi derbi sam gledao 1983 i od tog dana do danas sa Crvenom Zvezdom sam obisao celu staru SFRJ i pola Evrope.Nikada ni na jednoj utakmici niti u bilo kom gradu nisam napravio ni jedan problem,niti sam kada hapsen ili osudjivan.Naravno da pripadam navijackoj grupi DELIJE i bas me interesuje kako to mislite da mene zabranite?Da li ce te me hapsiti kada budem dosao na utakmicu moje Crvene Zvezde sa majicom DELIJE?Pa hapsite jer ionako ne znate nista drugo da radite.Da li ce te da hapsite i moje dve cerke od 8 godina koje ce doci sa tatom na SEVERNU tribinu Zvezdinog stadiona u majicama DELIJE?Da li su i one opsnost za drzavu i ustavni poredak ove zemlje?Pa ako nas zabranite izazvat ce te mnogo veci revolt normalnih ljudi koji dolaze na stadione.Svaki huligan,kriminalac ima svoje ime i prezime i ako niste sposobni da ga nadjete i uhvatite da li je to razlog da zabranite navijacke grupe.Izvinite,to nisu radili ni komunisti u najgora doba komunizma ili ste Vi isti oni samo ofarbani u zuto,plavo?Inace trenutno zivim u Nisu u ulici Bulevar Nemanjica 73 pa ako nas zabranite dodjite da me uhapsite jer cu ja sigurno uvek nositi majicu DELIJE a i da Vam ustedim trud.A Vi koji ce te bezuslovno da podrzite predlog Vlade navedite mi u kojoj je to zemlji zabranjena neka navijacka grupa?

Милош КГ

pre 14 godina

У Србији тренутно није проблем то што је просечна плата 200 евра, то што народ нема посла, то што млади једва чекају визну либерализацију како би побегли главом без обзира, то што корупција цвета на свим нивоима!!! Све је то небитно и није приоритет овој власти! Једини проблем су навијачи! Кад их забране ово друштво ће процветати!!! Причају да је могућа казна за оног дечка што је ушао на стадион у Смедереву 5 година затвора позивајући се на законе у Енглеској, а у истој тој држави за исти прекршај на утакмици јунајтеда и ситија осуђен је навијач на 3 године ЗАБРАНЕ ПРИСУСТВОВАЊА СПОРТСКИМ МАНИФЕСТАЦИЈАМА! Из тога се види да се ми правимо већим Енглезима од самих Енглеза!!!
Донесите лепо законе и ПОЧНИТЕ ДА ИХ СПРОВОДИТЕ и врло брзо ће све бити у најбољем реду! Наравно да има ХУЛИГАНА и међу делијама и међу Гробарима али то је максимум 1% истих! Ухапсите лепо ту мањину која заиста заслужује да буде иза решетака , а нас праве навијаче који долазе на стадион да покажу љубав према свом клубу пустите да уживамо и даље у томе!!!
Замислите дерби без организованог навијања на обе стране, па то би била највећа туга!!!

ar

pre 14 godina

Da li smemo ja i moja 2 sina da se"organizovano okupimo,organizovano odemo i organizovano prisustvujemo"utakmici C.ZVEZDA-OFK-a???Ili da to uradimo neorganizovano???Zar hoce i ovo malo navijaca da rasteraju i ovo malo radosti da nam uzmu?Hapsite huligane i kriminalce ne samo medju navijacima a nas pustite da bar u necemu uzivamo!Svi problemi ove zemlje ce se resiti kada pohapse i rasteraju navijace!DA NIJE SMESNO BILO BI TUZNO!

kop

pre 14 godina

Šta znači organizovano prisustvo na fudbalskim utakmicama? Jel to zabrana prisustva na tribini, ili će policajci procenjivati ko je organizovan, šta se smatra organizovanim prisustvom? Ako ja, brat i dvojica drugova idemo na utakmicu da li mi organizovano prisustvujemo utakmici? Dal smemo na istu tribinu? Jel možemo istim kolima, dal smemo istim busem?
Da li uopšte možemo na istu utakmicu? Šta ako sretnem neko društvo na stadionu, dal smemo da gledamo utakmicu ili kud koji? Šta ako mi ponovo dođu dva drugara iz Irske (bili su skoro) i požele opet na utakmicu, hoćemo li biti uhapšeni što idemo "organizovano"???!!. Još ako popijemo po pivo, ne gine nam zatvor!! Ništa ne razumem! Ja sledeći put idem na utakmicu sa advokatom! Jes da nemam para za advokata ali skupiću za jednu utakmicu a ostale ću pratiti iz fotelje kao i većina ovih što ne mogu decu da vode na stadion od huligana. Država i savez umesto da vraćaju publiku na stadione oni ih teraju.

Joao

pre 14 godina

Zabrana delovanja navijackih klubova, bez cvrstih dokaza da su direktni ucesnici ili izvrsioci dela koja im se stavljaju na teret, nece doneti nekog dobra. Navijaci ce onda nastaviti da se "spontano" okupljaju i tu se mnogo ne moze, osim klasicnog policijskog casa. Vlast se naravno plasi navijackih grupa, jer bi, u nekom trenutku u buducnosti, oni mogli biti nosioci nasilnih pokusaja promene vlasti ili ulicnih pritisaka na Vladu. Ja u tom svetlu vidim ovu pricu. Obracun sa ekstremnim huliganima mora da se uradi na licnom nivou, procesuiranjem pojedinaca (pa makar ih bilo hiljade) a ne grupa.

Aleksandar

pre 14 godina

Pozivam na bojkot odluke tuzioca. Ja jesam za to da se osude svi nasilnici, pocev od Urosa Misica i ubica mladog Francuza , pa sve do ljudi koji su planirali napade na ucesnike gej povorke. Nisam clan nijedne navijacke grupe, ali cu se suprotstaviti pokusajima da se ukinu ili zabrane Delije ili Grobari. Pa ja sam ljudi ponosan na nase navijace koji su bili najbolji u Evropi. to je tradicija koja se stvarala 50 i vise godina. Pri tom ne mislim na nasilnike koji prave gluposti na ulicama, jer to su pojedinci kojima treba dati po 10 i vise godina robije da malo razmisle o svemu. Ali nisu sve delije i Grobari kao ta grupica i zato se protivim ovoj idiotskoj odluci tuzioca. I licno cu da se uclanim u neku od navijackih grupa ako ta zabrana nastane.

grucho

pre 14 godina

Gospodo,
niste niste ništa radili godinama, pa kad je došlo do najgoreg rešili ste da sečete. Na pogrešnom mestu. Pola od tih probisveta čini te stvari u alkoholisanom stanju, dok je glavi sponzor Vaše lige pivara. Ne budite licemerni, nego se ozbiljno i temeljno uhvatite u koštac sa problemom. Sve ovo bi stvorilo takav kontra efekat, kojeg niste ni svesni. Uđite malo dublje u problem i videćete da je rešenje u ZAKONU. Vi ste ga olako shvatali i donosili neke kvazi zakone da bi se videlo da nešto radite. Setimo se samo Đorđa Pantića, golmana, koji je bio kažnjen posle nekog novog zakona u to vreme, i bio jedini. Itd. Ne igrajte se funkcionera, konsultujte stručnjake iz svih oblasti, pa donosite odluke.


Brice R. I. P.

Phoenix

pre 14 godina

Ovaj potez savršeno pokazuje način razmišljanja aktuelne (baš kao i prethodnih, a verovatno i budućih) vlasti. Imamo problem, hajde da ih zabranimo. Da li oni zaista misle da će time nešto postići? Nisu problem navijačke grupe, već KRIMINALCI unutar tih grupa. Zabranite udruživanje navijača (koje inače postoji u apsolutno svakoj Evropskoj zemlji) i sve što ćete dobiti je da ti kriminacli svoje sklonosti ispolje na neki drugi način.
Ovo je čisto stavljanje prljavštine ispod tepiha.
Da li se neko setio da kaže nešto o prevenciji? Kako sprečiti da deca toliko ogreznu u ZLO da mogu nešto ovako da urade? Ne, zato što se na prevenciji ne sakuplaju politički poeni.
Hoće li neko istražiti šta se to desilo u životima ovih osamnestogodišnjaka pa su krenuli stranputicom? Da sprečimo da i druga deca krenu tim pute. Svi oni su inače prošli kroz 12 godina dug sistem školovanja. Da li je neko u tom periodu primetio problem i pokušao nešto da uradi? Gde su roditelji bili za to vreme?
Oni ovom problemu pristupaju ka što pristupaju rešavanju ekonomskih problema. Povećaj poreze ako nema para. Vrlo prosto. Jedini je problem što ne funkcioniše!

somborac

pre 14 godina

Ja mislim da je resenje da sa penziju ide sa 45 godina radnog staza kao sto planirate.Imali bi veoma sposobnu i agilnu radnu klasu koja ce uzdici nasu zemlju.Naravno to bi znacilo da ce tek svaki treci mladic ili devojka da se zaposle u proseku.Imali bi puno mladih ljudi na ulici punih snage,ogorceni svojim zivotom,punih besa koji ne vide svoju buducnost jer je i nemaju.Sta ocekujete od ovog naroda,da svi igraju i pevaju dok vi kradete i otpustate radnike a ljudi ne za leba nemaju>Dajte vi svima lepo posao sa iole lepom platom i viziju neke buducnosti za pa ce svi biti srecni i nece im padati na pamet da prave gluposti i rizikuju da budu uhapseni jer imaju lep zivot.Najgori je neprijatelj koji nema sta da izgubi!Zabranili ste nam zivot i veru u bolju buducnost,sta vise hocete?

politicari nije sve politicki poen

pre 14 godina

Ne shvatam ovu logiku nasih svepametnih politicara. Zabraniti navijanje na stadionima - pa ukinite bolje i ligu i fudbal. Zasto zabrana Grobara, delija ili bilo koje druge navijacke grupe ako kako kazu imaju dokaze o problematicnim navijacima , vodjama mafijasima i dilerima droge. Pa lepo ljudi onda njih pohapsite udaljite van stadiona i problem resen a ne zabraniti Jug i sever. I ja sa svojim sinovima idem na Jug pa nemam veze sa ovim stvarima. Zasto meni da se zabrani da budem clan Grobara i da svoj tim bodrim sa Juzne tribine.Ovo je prosto receno izmisljanje tople vode. Ako ne znaju da smisle nesto pametno umeju bar da prepisu Engleski zakon sto je u nasoj situaciji i najbolje. I za kraj - bio sam na utakmici sa Tuluzom i zelima da odam pocast nastradalom momku i da se ubice kazne sa 40 godina. GROBAR iz Loznice.

Nikola Dijaspora

pre 14 godina

pa ljudi pa ovo je najveci skandal u novijoj istoriji naseg fudbala, pa cak i sporta!!! pa ovi nasi politicari zive negde na mesecu! pogledajte ljudi malo oko sebe, cela Evropa ulaze u svoje klubove, samo kod nas jos uvek nema zakona o sportu, da bi klubovi mogli da se privatizuju! pa zasto gospodo politicari ne uvedete vec jednom taj zakon na koj cekamo vec godianama!!! nego svake sezone gledamo kako ispadamo od klubova za koje nikad nismo culi!!! nasi politicari bi samo da vladaju, diktiraju, upravljaju i ponasaju kao pase - ODOBRAVAM, NE ODOBRAVAM! sada cuj bezobrazluka, hoce najvatrenijim navijacima da zabrane da idu na utakmice, pa ljudi, ako oni ne mogu da idu na utakmice, KO CE ONDA?! pa nemojte da ste smesni bre! prvo uvedite zakon o sportu da moze da se ulaze u nase klubove, da nasi stadioni budu puni, ili barem puniji, onda ce i ljudi koji upravljaju klubovima sami izbacivati huligane! ovako drzava samo trosi pare na policiju koja nas samo mlati a nista ne reseva, a nasilja sve vise i vise, jos jednom, PRIVATIZUJTE KLUBOVE NERADNICI JEDNI!!!

stefan

pre 14 godina

totalna glupost, problem resiti na sudu, pa nek huligani leze u zatvoru... za sta sluze sudovi, da bi pijanog vozaca koji ubije dete osudili na 3 godine??? ako ukinu navijacke grupe za koga ce se igrati fudbal za 300 ljudi koji dodju na zapadnu i istocnu tribinu?

Rale

pre 14 godina

Suvise imam drugova koje posmatram kako bacaju svoje zivote radi naopakih vrednosti tih navijackih grupa... svi znajuda klubovi placaju vodjama navijackih grupa... svaka vam cast ako ovo ludilo prekinete...

Aleksa

pre 14 godina

Prvo da kazem momku koji se potpisao da kao Kop da cu ja kao advokat za dz da ga branim. Tuzilac Radovanovic u najmanju ruku ispada smesan, mada ima tuzan izraz lica. Slazem se da treba procesuirati kriminalce u redovima navijaca ali zabrana je velika budalastina. Ako ima neke dokaze neka pohapsi te ucinioce, a ne tako pausalno da LUPA. Pa da li to znaci da u Srbiji nece vise smeti da se osnuje ni jedno vise udruzenje? Gde mi to zivimo? Ovo ce sve vise poceti da lici na Latinsku i Sredenju Ameriku 70-ih i 80-ih godina. Mi nikada necemo moci da udjemo u EU zato sto se kod nas zakoni ili ne sprovode ili se sprovode selektivno. Evropa to odlicno zna. DONESITE I SPROVODITE ZAKONE, NE LUPAJTE TEK TAKO!

Srdjan

pre 14 godina

Ako sam dobro shvatio!?

Ja vise ne mogu na utakmicu sa drugovima...zato sto sto smo se organizovali, imamo salove, dres zvezde? Moramo odvojeno, i kao niko nikog ne poznaje..."ej 'de si brate" "cuti ne znamo se, ko si ti" ... ako popijemo pivo, gotovo zatvor.

Ljudi, uozbiljite se...ipak ste politicari, idete cesto na taj "zapad" smejace vam se ljudi.

Nesha19

pre 14 godina

I da zabranite navijace i onda mozete nas koji subotom i nedeljom dolazimo da gledamo ovu nasu bedu,e onda mozete da se oprostite od fudbala..Pa zamislite derbi..prazan jug i prazan sever....tragedija fudbala....

urlik

pre 14 godina

A shto ne pohapse fizicka lica? Ko god i shta god radio, radi to i van stadiona. Evidencija, hapshenje odredjenih ljudi koji vrshe krivichna dela. Ovako se nece spreciti delovanje istih. Nema potrebe globalizovati.

Istina

pre 14 godina

Prosto i jednostavno... Javni tuzioc ne radi u interesu naroda koji ga bira, nego u interesu raznoraznih idi...a koji nemaju pametnija posla nego da se ovakvim izjavama i odvalama provaljuju... sramota...

Mailman

pre 14 godina

Vecu glupost odavno nisam cuo.
Opet se ide sa presirokim formulacijama koja policiji daje pravo da zakon tumaci kako hoce. Zrtve zakona ce biti samo naivni i neobavesteni pojedinci (kao onaj mucenik iz Zrenjanina koji kaznjen zbog limenke piva). Glavni organizatori i podstrekaci svega ce i dalje biti nedodirljivi jer policija ocigledno nema mu?a da im se suprostavi.
I sadasnji zakoni su dobri samo ako se primenjuju kako trebam, zna se dobro sta je remecenje javnog reda, sta je nasilnicko ponasanje i nazalost sta je ubistvo.
Nama ne trebaju novi zakoni, nego novi ljudi koji ce postojece zakone sprovoditi.

kop

pre 14 godina

Nešto me kopka ovih dana..... Čini mi se da je ovo samo predstava i priprema za događaj koji će da usledi, a to je hapšenje onoga koga ne mogu naći (neću da ga imenujem, svi znamo koga, da me ne cenzurišu).

Xomep182

pre 14 godina

(O da, 1. oktobar 2009 20:17)

Grupa ljudi, od po 18-19 godina, skupljena iz raznih mesta, neposredno pred utakmicu, daleko od stadiona, sa sipkama prebije nekoga, i ti tu pricas o navijacima?
Da li su oni uopste imali kartu, i planirali odlazak na utakmicu?
Da su to navijaci, ne bi bili tamo, vec bi bili negde blizu stadiona, ili bar kupovali karte, sastavljali se sa GROBARIMA, odnosno ORGANIZOVANOM NAVIJACKOM GRUPOM, a ne lutali po gradu i sa namerom da nekog prebiju..
Pritom tu grupu mediji nazivaju navijacima zato sto su imali obelezja, koja se mogu kupiti na svakom cosku..
A uvek ce biti idiota koji je iskoristiti bilo kakvo okupljanje i dogadjaj da naprave tako nesto, pa bilo da je rec o utakmici, politickim mitinzima, ili javnim protestima, treba li da podsecam na paljenje ambasada, razbijanje McDonaldsa, i slicno, ili su i to bili navijaci?

@L.Lawliet
Care::)

@Nepravda
:):):):)

@Милош КГ,Aleksa, kop, Mirko, AR
Svaka cast na komentarima:)

Y/Kv

pre 14 godina

Najbolje ukinite i navijace i fudbal i sve, pa zbog cega drugi da ispastaju zbog izgrednika i huligana,hapsite one koji narusavaju red i krse zakon, a mi Delije ce mo postojati dok je svta i veka!

Naravno

pre 14 godina

Normalno je da su bez zvaničnog stava kada su najtešnje povezani sa vođama ovih grupa i zajednički su učestvovali u organizovanju mnogih incidenata.To je sve deo velike nasilničko-krimogene organizacije i treba svi da se zabrane.Taman da se i našem fudbalu da šansa.Treba da procveta fudbal širom Srbije,a ne da Beogradski krimosi drže monopol nad njim.A Beograd treba da predstavljaju OFK,Zemun i Radnički sa Novog Beograda i to je dosta.
Dosta je već Srbija trpela zulum huligana koji su svi bili instruisani od strane vođa pomenutih navijačkih grupa a naređeni od raznih kriminalnih i nacionalističkih organizacija.

aha

pre 14 godina

Ako, ako...
Takvi navijači nam ni ne trebaju.
Neka na utakmice dođe 250 ljudi na zapad i istok, a ostatak neka se podeli klincima u osnovnim i srednjim školama.

O da

pre 14 godina

Pa naravno da treba podrzati tuzioca, pa ne okupljaju se ti huligani slucajno i samoinicijativno, te sitne duse koje batinaju i ubijaju ljude hrabrost dobiju kad stanu uz neku masu, uz neku navijacku grupu.
Vodje svih ovih organizacija imaju debele kriminalne dosijee. Sumnjam da se ishta desava bez njihovog znanja.

Na kraju krajeva, huligani koji su ubili Tatona jesu navijaci, nijesu to uradili neki studenti ili djaci u nekoj mirnoj setnji gradom.

SKJ-SPS-DS, tradicija kvaliteta

pre 14 godina

Svaka krivica je individualna, huligani i kriminalci se mogu i moraju pohapsiti. Zabrana navijackih grupa je glupost preispoljna, mogzda i korak ka hard core diktaturi, koja bi smenila ovu sadasnju, 'plisanu'. Sutra navijaci, prekosutra - ko? Svako ko nije DS/SPS/G17 glasac? Pitam se i zaista se pitam ko je stvarno organizovao napad na nesrecne Francuze. Kome koristi - vidimo.

Da i ne pricam da su navijaci bili super dok su krcili put do vlasti ovim istima koji bi sad da ih zabrane. Pre ce biti da u tom grmu lezi zec, oni bi to ponovo mogli da urade, ali se ekipi vlast ne ispusta...

Dobar je Dzontra...

pre 14 godina

Svi su nesto skoncentrisani na druge stvari a ne na postavljeno pitanje. Sta ima potparol kluba da odgovara ovako? On i jeste tu da kaze: Klub podrzava ili klub ne podrzava takvu najavu. Igraci su ti koji treba da su skoncentrisani na igranje fudbala i nista drugo. Dokle ce se uprave klubava uvlaciti svojim navijacima?

Realno

pre 14 godina

Kao dugogodinji navijac Crvene Zvezde, nemogu jednostavno da prihvatim cinjenicu tj vase namere. Zar stvarno mislite da imate pravo da celo to udruzenje navijaca ugasite tek tako. Jednostavno nema logike da zbog tih, ajde da kazem max. 5% ljudi, da nas 95% ispasta. Pa I doktor kad na pacijentu pronadje recimo gangrenu na nozi, nece uraditi eutanaziju, vec kao I svaki normalan doctor amputirati doticni deo, i omoguciti pacjentu da zivi.
Po ovakvoj logici, onda bi trebalo i vecina poitickih stranaka da se zatvori, ipak su clanovi pojedinih stranaka ucestovali u organizovanom kriminalu I raznim aferama (pr. grad. zajecara).
Tako da mislite o tome, zakon vazi za sve, ili mozda ne?

do zadnje akcije

pre 14 godina

Ja mislim da ovaj predlog dolazi od osoba koje u Osnovnoj ili Srednoj Skoli nisu prosle pored lopte za fudbal,kosarku,odbojku,rukomet (o individualnim sportovima da ne pricamo). Mozda svi treba da ucimo decu da se igraju Barbikama,i da skupljaju slicice Majkl Dzeksona i Elton Dzona,pa ce tako u buducnosti nestati huliganizam.
Gospodo,znate ko pravi probleme,ali ne hapsite ih jer su oni vasi zaposleni,prijatelji,rodjaci,mozda i ljubavnici,pa zarad fotelja nek trpi sportska Srbija (mada,koliko se secam,ministarka sporta rece da i nismo sportska nacija).

organizator

pre 14 godina

kako je moguce da pred svaku utakmicu partizana u evropi se nagomila ovoliko glupih clanaka za samo jedan dan? to mene neko malko zeki ili sta? ej, bre! ja sam lud :)

Neutron

pre 14 godina

Kaze covek zbog derbija na kojem nece biti oraganizovanog navijanja, pa ce to biti "tuga"! Do sad je kao bilo bas super, odlican fudbal i mnoge titule u evro kupovima?!? Navijaci, na sta se vi tu uopste palite???

ciganDOgroba

pre 14 godina

Ukinite DS jer gradonacelnik Zrenjanina krade ili SPS zbog svega sto su nam uradili. Ma ukinite i politiku. Kada su navijaci PSG u Parizu ubili navijaca Makabija zato sto je Jevrej pohapsili su ih ali nisu zabranili okupljanje ostalim navijacima.Zabranili su podgrupu navijaca PSG koja je brojala oko 100 navijaca.Nigde u vropi nij zabelezen slucaj da je zabranjeno organizovanje navijaca i u svakom Evropskom gradu postoje udruzenja navijaca raznih klubova.To su Evropske vrednosti a vi ako ste veci Evropljanid Italijana, Spanaca, Holandjana, Belgijanaca, Engleza, Grka, Nemaca, Austrijanaca, Ceha, Sovaka, Madjara, Slovenaca, Portugalaca, Svedjana,Danaca,Poljaka samo napred.

Vladan R

pre 14 godina

Tuzno je i tragicno da se opet ide linijom manjeg otpora i da se uvodi pojam kolektivne krivice. Treba da pohapse poimence svakoga navijaca koji pravi nerede a i sve ostale koji ih na bilo koji nacin podrzavaju pa bilo da su to funkcioneri klub igraci ili politicari. Sta ce im biti sledeci potez da zabrane odlazak na stadion pa posle toga i bilo kakav sportska takmicenja. Imali su idelnu priliku da u dobroj meri srede ekstremen navijce Zvezde jer su ih imali na gomili i da ih docekaju lepo jednog po jednog pri povratku u Srbiju i svakoga ko je pravio bilo kakve probleme u Ceskoj da ih ekspresno kazne i zatvorom(radi efikasnosti mogli su kao sto su vodili na utakmice da ovedu sudiju na granicni prelaz) i visegodisnjom zabranom odlaska na utakmici plus da im oduzmu pasose i tako ih sprece da u narednim godinama brukaju Srbiju po inostranstvu. Umesto da hapse i drakonski kaznjavaju dilere droge , koji su se infiltrirali medju navijace odnosno sve one koji krse zakon i tako iscite zito iz kukolja oni bi da sve strpaju u isti kos i da zazmur i dopuste da te svoje kriminalne radnje doticni nastave na nekom drugom mestu. Na kraju me zivo intresuje kako namervaju da zabrane organizovane navijace kada isti nisu nigde registrovani da postoje bar zvanicno. Da li to znaci da na utakmice nece moci vise od deset navijaca da zajedno navija ili da se raduje golu jer ce neko to protumaciti kao organizovano navijanje, mozda ce i kao organizovane navijace potkaciti mene i mojih pet drugova ako podjemo u Juznu Afriku pa se neko prevari i uz drzavna obelezja ponese obelezje kluba za koji navija CZ ili Partizana svejedno. Da se razumemo ja sam prvi da se svi ti huligani vise nego drasticno kaznjavaju (da se ja nesto itam bio bih prema njima gori i od Hitlera Kaligule i Staljina zajednoali)ali drzava vec deset godina nista ne cini po tom pitanju. Imam utisak da su zbog petooktobarskih "zasluga" a i nekih drugih zloupotreba i iskoriscavanja u dnevno politicke svrhe mnogo toga sto ne sme tolerisali navijacima i sada je probelem toliko narastao da ne znaju kako da ga rese.

MADAFAKA

pre 14 godina

Ma, daj bre! Definisite nam prvo sta i koga zelite da zabranite. Sta su za vas "Delije"? Pun sever? Ili grupa ljudi? Samo unosite pometnju medju normalnim ljudima koji vole i prate svoj klub, sa severa naravno. Ipak na zapadu ne mogu da se izvicem i ispraznim svu negativnu energiju koja mi se natalozi tokom nedelje dok se borim da zaradim kako bih prehranio porodicu. A i karta je 200 dindzi.

Vladan R

pre 14 godina

Tuzno je i tragicno da se opet ide linijom manjeg otpora i da se uvodi pojam kolektivne krivice. Treba da pohapse poimence svakoga navijaca koji pravi nerede a i sve ostale koji ih na bilo koji nacin podrzavaju pa bilo da su to funkcioneri klub igraci ili politicari. Sta ce im biti sledeci potez da zabrane odlazak na stadion pa posle toga i bilo kakav sportska takmicenja. Imali su idelnu priliku da u dobroj meri srede ekstremen navijce Zvezde jer su ih imali na gomili i da ih docekaju lepo jednog po jednog pri povratku u Srbiju i svakoga ko je pravio bilo kakve probleme u Ceskoj da ih ekspresno kazne i zatvorom(radi efikasnosti mogli su kao sto su vodili na utakmice da ovedu sudiju na granicni prelaz) i visegodisnjom zabranom odlaska na utakmici plus da im oduzmu pasose i tako ih sprece da u narednim godinama brukaju Srbiju po inostranstvu. Umesto da hapse i drakonski kaznjavaju dilere droge , koji su se infiltrirali medju navijace odnosno sve one koji krse zakon i tako iscite zito iz kukolja oni bi da sve strpaju u isti kos i da zazmur i dopuste da te svoje kriminalne radnje doticni nastave na nekom drugom mestu. Na kraju me zivo intresuje kako namervaju da zabrane organizovane navijace kada isti nisu nigde registrovani da postoje bar zvanicno. Da li to znaci da na utakmice nece moci vise od deset navijaca da zajedno navija ili da se raduje golu jer ce neko to protumaciti kao organizovano navijanje, mozda ce i kao organizovane navijace potkaciti mene i mojih pet drugova ako podjemo u Juznu Afriku pa se neko prevari i uz drzavna obelezja ponese obelezje kluba za koji navija CZ ili Partizana svejedno. Da se razumemo ja sam prvi da se svi ti huligani vise nego drasticno kaznjavaju (da se ja nesto itam bio bih prema njima gori i od Hitlera Kaligule i Staljina zajednoali)ali drzava vec deset godina nista ne cini po tom pitanju. Imam utisak da su zbog petooktobarskih "zasluga" a i nekih drugih zloupotreba i iskoriscavanja u dnevno politicke svrhe mnogo toga sto ne sme tolerisali navijacima i sada je probelem toliko narastao da ne znaju kako da ga rese.

Zadovoljni gradjanin

pre 14 godina

Bas sam srecan sto ovolika demokratija i briga za osnovna ljudska prava prste iz svih komentara ovde. Jako mi je drago sto smo tako tolerantni i svesni da svi ljudi imaju pravo na svoj stav i mirno iskazivanje istog.

Cekaj malo, a sta bi sa gay paradom, kad smo svi hteli da ih lincujemo?! A da, oni nisu ljudi.

Ako je vama dobro, onda nista ...

ofk

pre 14 godina

(Naravno, 1. oktobar 2009 16:49)
Obavezno procitati ovaj komentar!!

ja bih dodao da su ti klubovi toliko umesani u kriminal da bi pre trebalo njih ugasiti nego bilo sta drugo..STOP DELIJAMA I GROBARIMA

Nesha19

pre 14 godina

Zao mi je ovog mladica,niko ne sme da nastrada zato sto voli drugu boju i klub...E pa Borise Tadicu ako hoces da sredjujes drzavu manje pitaj tvoje naredbodavce a vise slusaj narod...Mladi u Srbiji danas nemaju perspektivu i za to se odlucuju za airmax,devedesete,pivo na ulici,drogu..zapitaj se..nisu oni krivi sto nemaju gde da rade i sta...VREME JE ZA PROMENE ali temeljnje...promene SRPSKOG MENTALITETA....

Naravno

pre 14 godina

Normalno je da su bez zvaničnog stava kada su najtešnje povezani sa vođama ovih grupa i zajednički su učestvovali u organizovanju mnogih incidenata.To je sve deo velike nasilničko-krimogene organizacije i treba svi da se zabrane.Taman da se i našem fudbalu da šansa.Treba da procveta fudbal širom Srbije,a ne da Beogradski krimosi drže monopol nad njim.A Beograd treba da predstavljaju OFK,Zemun i Radnički sa Novog Beograda i to je dosta.
Dosta je već Srbija trpela zulum huligana koji su svi bili instruisani od strane vođa pomenutih navijačkih grupa a naređeni od raznih kriminalnih i nacionalističkih organizacija.

O da

pre 14 godina

Pa naravno da treba podrzati tuzioca, pa ne okupljaju se ti huligani slucajno i samoinicijativno, te sitne duse koje batinaju i ubijaju ljude hrabrost dobiju kad stanu uz neku masu, uz neku navijacku grupu.
Vodje svih ovih organizacija imaju debele kriminalne dosijee. Sumnjam da se ishta desava bez njihovog znanja.

Na kraju krajeva, huligani koji su ubili Tatona jesu navijaci, nijesu to uradili neki studenti ili djaci u nekoj mirnoj setnji gradom.

Rale

pre 14 godina

Suvise imam drugova koje posmatram kako bacaju svoje zivote radi naopakih vrednosti tih navijackih grupa... svi znajuda klubovi placaju vodjama navijackih grupa... svaka vam cast ako ovo ludilo prekinete...

organizator

pre 14 godina

kako je moguce da pred svaku utakmicu partizana u evropi se nagomila ovoliko glupih clanaka za samo jedan dan? to mene neko malko zeki ili sta? ej, bre! ja sam lud :)

aha

pre 14 godina

Ako, ako...
Takvi navijači nam ni ne trebaju.
Neka na utakmice dođe 250 ljudi na zapad i istok, a ostatak neka se podeli klincima u osnovnim i srednjim školama.

Mirko

pre 14 godina

Zovem se Stojanovic Mirko i rodjen sam 1969 godine u Tuzli.prvi derbi sam gledao 1983 i od tog dana do danas sa Crvenom Zvezdom sam obisao celu staru SFRJ i pola Evrope.Nikada ni na jednoj utakmici niti u bilo kom gradu nisam napravio ni jedan problem,niti sam kada hapsen ili osudjivan.Naravno da pripadam navijackoj grupi DELIJE i bas me interesuje kako to mislite da mene zabranite?Da li ce te me hapsiti kada budem dosao na utakmicu moje Crvene Zvezde sa majicom DELIJE?Pa hapsite jer ionako ne znate nista drugo da radite.Da li ce te da hapsite i moje dve cerke od 8 godina koje ce doci sa tatom na SEVERNU tribinu Zvezdinog stadiona u majicama DELIJE?Da li su i one opsnost za drzavu i ustavni poredak ove zemlje?Pa ako nas zabranite izazvat ce te mnogo veci revolt normalnih ljudi koji dolaze na stadione.Svaki huligan,kriminalac ima svoje ime i prezime i ako niste sposobni da ga nadjete i uhvatite da li je to razlog da zabranite navijacke grupe.Izvinite,to nisu radili ni komunisti u najgora doba komunizma ili ste Vi isti oni samo ofarbani u zuto,plavo?Inace trenutno zivim u Nisu u ulici Bulevar Nemanjica 73 pa ako nas zabranite dodjite da me uhapsite jer cu ja sigurno uvek nositi majicu DELIJE a i da Vam ustedim trud.A Vi koji ce te bezuslovno da podrzite predlog Vlade navedite mi u kojoj je to zemlji zabranjena neka navijacka grupa?

Aleksandar

pre 14 godina

Pozivam na bojkot odluke tuzioca. Ja jesam za to da se osude svi nasilnici, pocev od Urosa Misica i ubica mladog Francuza , pa sve do ljudi koji su planirali napade na ucesnike gej povorke. Nisam clan nijedne navijacke grupe, ali cu se suprotstaviti pokusajima da se ukinu ili zabrane Delije ili Grobari. Pa ja sam ljudi ponosan na nase navijace koji su bili najbolji u Evropi. to je tradicija koja se stvarala 50 i vise godina. Pri tom ne mislim na nasilnike koji prave gluposti na ulicama, jer to su pojedinci kojima treba dati po 10 i vise godina robije da malo razmisle o svemu. Ali nisu sve delije i Grobari kao ta grupica i zato se protivim ovoj idiotskoj odluci tuzioca. I licno cu da se uclanim u neku od navijackih grupa ako ta zabrana nastane.

Zadovoljni gradjanin

pre 14 godina

Bas sam srecan sto ovolika demokratija i briga za osnovna ljudska prava prste iz svih komentara ovde. Jako mi je drago sto smo tako tolerantni i svesni da svi ljudi imaju pravo na svoj stav i mirno iskazivanje istog.

Cekaj malo, a sta bi sa gay paradom, kad smo svi hteli da ih lincujemo?! A da, oni nisu ljudi.

Ako je vama dobro, onda nista ...

Dobar je Dzontra...

pre 14 godina

Svi su nesto skoncentrisani na druge stvari a ne na postavljeno pitanje. Sta ima potparol kluba da odgovara ovako? On i jeste tu da kaze: Klub podrzava ili klub ne podrzava takvu najavu. Igraci su ti koji treba da su skoncentrisani na igranje fudbala i nista drugo. Dokle ce se uprave klubava uvlaciti svojim navijacima?

Милош КГ

pre 14 godina

У Србији тренутно није проблем то што је просечна плата 200 евра, то што народ нема посла, то што млади једва чекају визну либерализацију како би побегли главом без обзира, то што корупција цвета на свим нивоима!!! Све је то небитно и није приоритет овој власти! Једини проблем су навијачи! Кад их забране ово друштво ће процветати!!! Причају да је могућа казна за оног дечка што је ушао на стадион у Смедереву 5 година затвора позивајући се на законе у Енглеској, а у истој тој држави за исти прекршај на утакмици јунајтеда и ситија осуђен је навијач на 3 године ЗАБРАНЕ ПРИСУСТВОВАЊА СПОРТСКИМ МАНИФЕСТАЦИЈАМА! Из тога се види да се ми правимо већим Енглезима од самих Енглеза!!!
Донесите лепо законе и ПОЧНИТЕ ДА ИХ СПРОВОДИТЕ и врло брзо ће све бити у најбољем реду! Наравно да има ХУЛИГАНА и међу делијама и међу Гробарима али то је максимум 1% истих! Ухапсите лепо ту мањину која заиста заслужује да буде иза решетака , а нас праве навијаче који долазе на стадион да покажу љубав према свом клубу пустите да уживамо и даље у томе!!!
Замислите дерби без организованог навијања на обе стране, па то би била највећа туга!!!

SKJ-SPS-DS, tradicija kvaliteta

pre 14 godina

Svaka krivica je individualna, huligani i kriminalci se mogu i moraju pohapsiti. Zabrana navijackih grupa je glupost preispoljna, mogzda i korak ka hard core diktaturi, koja bi smenila ovu sadasnju, 'plisanu'. Sutra navijaci, prekosutra - ko? Svako ko nije DS/SPS/G17 glasac? Pitam se i zaista se pitam ko je stvarno organizovao napad na nesrecne Francuze. Kome koristi - vidimo.

Da i ne pricam da su navijaci bili super dok su krcili put do vlasti ovim istima koji bi sad da ih zabrane. Pre ce biti da u tom grmu lezi zec, oni bi to ponovo mogli da urade, ali se ekipi vlast ne ispusta...

Joao

pre 14 godina

Zabrana delovanja navijackih klubova, bez cvrstih dokaza da su direktni ucesnici ili izvrsioci dela koja im se stavljaju na teret, nece doneti nekog dobra. Navijaci ce onda nastaviti da se "spontano" okupljaju i tu se mnogo ne moze, osim klasicnog policijskog casa. Vlast se naravno plasi navijackih grupa, jer bi, u nekom trenutku u buducnosti, oni mogli biti nosioci nasilnih pokusaja promene vlasti ili ulicnih pritisaka na Vladu. Ja u tom svetlu vidim ovu pricu. Obracun sa ekstremnim huliganima mora da se uradi na licnom nivou, procesuiranjem pojedinaca (pa makar ih bilo hiljade) a ne grupa.

ofk

pre 14 godina

(Naravno, 1. oktobar 2009 16:49)
Obavezno procitati ovaj komentar!!

ja bih dodao da su ti klubovi toliko umesani u kriminal da bi pre trebalo njih ugasiti nego bilo sta drugo..STOP DELIJAMA I GROBARIMA

Neutron

pre 14 godina

Kaze covek zbog derbija na kojem nece biti oraganizovanog navijanja, pa ce to biti "tuga"! Do sad je kao bilo bas super, odlican fudbal i mnoge titule u evro kupovima?!? Navijaci, na sta se vi tu uopste palite???

Nesha19

pre 14 godina

I da zabranite navijace i onda mozete nas koji subotom i nedeljom dolazimo da gledamo ovu nasu bedu,e onda mozete da se oprostite od fudbala..Pa zamislite derbi..prazan jug i prazan sever....tragedija fudbala....

grucho

pre 14 godina

Gospodo,
niste niste ništa radili godinama, pa kad je došlo do najgoreg rešili ste da sečete. Na pogrešnom mestu. Pola od tih probisveta čini te stvari u alkoholisanom stanju, dok je glavi sponzor Vaše lige pivara. Ne budite licemerni, nego se ozbiljno i temeljno uhvatite u koštac sa problemom. Sve ovo bi stvorilo takav kontra efekat, kojeg niste ni svesni. Uđite malo dublje u problem i videćete da je rešenje u ZAKONU. Vi ste ga olako shvatali i donosili neke kvazi zakone da bi se videlo da nešto radite. Setimo se samo Đorđa Pantića, golmana, koji je bio kažnjen posle nekog novog zakona u to vreme, i bio jedini. Itd. Ne igrajte se funkcionera, konsultujte stručnjake iz svih oblasti, pa donosite odluke.


Brice R. I. P.

politicari nije sve politicki poen

pre 14 godina

Ne shvatam ovu logiku nasih svepametnih politicara. Zabraniti navijanje na stadionima - pa ukinite bolje i ligu i fudbal. Zasto zabrana Grobara, delija ili bilo koje druge navijacke grupe ako kako kazu imaju dokaze o problematicnim navijacima , vodjama mafijasima i dilerima droge. Pa lepo ljudi onda njih pohapsite udaljite van stadiona i problem resen a ne zabraniti Jug i sever. I ja sa svojim sinovima idem na Jug pa nemam veze sa ovim stvarima. Zasto meni da se zabrani da budem clan Grobara i da svoj tim bodrim sa Juzne tribine.Ovo je prosto receno izmisljanje tople vode. Ako ne znaju da smisle nesto pametno umeju bar da prepisu Engleski zakon sto je u nasoj situaciji i najbolje. I za kraj - bio sam na utakmici sa Tuluzom i zelima da odam pocast nastradalom momku i da se ubice kazne sa 40 godina. GROBAR iz Loznice.

kop

pre 14 godina

Šta znači organizovano prisustvo na fudbalskim utakmicama? Jel to zabrana prisustva na tribini, ili će policajci procenjivati ko je organizovan, šta se smatra organizovanim prisustvom? Ako ja, brat i dvojica drugova idemo na utakmicu da li mi organizovano prisustvujemo utakmici? Dal smemo na istu tribinu? Jel možemo istim kolima, dal smemo istim busem?
Da li uopšte možemo na istu utakmicu? Šta ako sretnem neko društvo na stadionu, dal smemo da gledamo utakmicu ili kud koji? Šta ako mi ponovo dođu dva drugara iz Irske (bili su skoro) i požele opet na utakmicu, hoćemo li biti uhapšeni što idemo "organizovano"???!!. Još ako popijemo po pivo, ne gine nam zatvor!! Ništa ne razumem! Ja sledeći put idem na utakmicu sa advokatom! Jes da nemam para za advokata ali skupiću za jednu utakmicu a ostale ću pratiti iz fotelje kao i većina ovih što ne mogu decu da vode na stadion od huligana. Država i savez umesto da vraćaju publiku na stadione oni ih teraju.

Istina

pre 14 godina

Prosto i jednostavno... Javni tuzioc ne radi u interesu naroda koji ga bira, nego u interesu raznoraznih idi...a koji nemaju pametnija posla nego da se ovakvim izjavama i odvalama provaljuju... sramota...

somborac

pre 14 godina

Ja mislim da je resenje da sa penziju ide sa 45 godina radnog staza kao sto planirate.Imali bi veoma sposobnu i agilnu radnu klasu koja ce uzdici nasu zemlju.Naravno to bi znacilo da ce tek svaki treci mladic ili devojka da se zaposle u proseku.Imali bi puno mladih ljudi na ulici punih snage,ogorceni svojim zivotom,punih besa koji ne vide svoju buducnost jer je i nemaju.Sta ocekujete od ovog naroda,da svi igraju i pevaju dok vi kradete i otpustate radnike a ljudi ne za leba nemaju>Dajte vi svima lepo posao sa iole lepom platom i viziju neke buducnosti za pa ce svi biti srecni i nece im padati na pamet da prave gluposti i rizikuju da budu uhapseni jer imaju lep zivot.Najgori je neprijatelj koji nema sta da izgubi!Zabranili ste nam zivot i veru u bolju buducnost,sta vise hocete?

ar

pre 14 godina

Da li smemo ja i moja 2 sina da se"organizovano okupimo,organizovano odemo i organizovano prisustvujemo"utakmici C.ZVEZDA-OFK-a???Ili da to uradimo neorganizovano???Zar hoce i ovo malo navijaca da rasteraju i ovo malo radosti da nam uzmu?Hapsite huligane i kriminalce ne samo medju navijacima a nas pustite da bar u necemu uzivamo!Svi problemi ove zemlje ce se resiti kada pohapse i rasteraju navijace!DA NIJE SMESNO BILO BI TUZNO!

Phoenix

pre 14 godina

Ovaj potez savršeno pokazuje način razmišljanja aktuelne (baš kao i prethodnih, a verovatno i budućih) vlasti. Imamo problem, hajde da ih zabranimo. Da li oni zaista misle da će time nešto postići? Nisu problem navijačke grupe, već KRIMINALCI unutar tih grupa. Zabranite udruživanje navijača (koje inače postoji u apsolutno svakoj Evropskoj zemlji) i sve što ćete dobiti je da ti kriminacli svoje sklonosti ispolje na neki drugi način.
Ovo je čisto stavljanje prljavštine ispod tepiha.
Da li se neko setio da kaže nešto o prevenciji? Kako sprečiti da deca toliko ogreznu u ZLO da mogu nešto ovako da urade? Ne, zato što se na prevenciji ne sakuplaju politički poeni.
Hoće li neko istražiti šta se to desilo u životima ovih osamnestogodišnjaka pa su krenuli stranputicom? Da sprečimo da i druga deca krenu tim pute. Svi oni su inače prošli kroz 12 godina dug sistem školovanja. Da li je neko u tom periodu primetio problem i pokušao nešto da uradi? Gde su roditelji bili za to vreme?
Oni ovom problemu pristupaju ka što pristupaju rešavanju ekonomskih problema. Povećaj poreze ako nema para. Vrlo prosto. Jedini je problem što ne funkcioniše!

Y/Kv

pre 14 godina

Najbolje ukinite i navijace i fudbal i sve, pa zbog cega drugi da ispastaju zbog izgrednika i huligana,hapsite one koji narusavaju red i krse zakon, a mi Delije ce mo postojati dok je svta i veka!

Srdjan

pre 14 godina

Ako sam dobro shvatio!?

Ja vise ne mogu na utakmicu sa drugovima...zato sto sto smo se organizovali, imamo salove, dres zvezde? Moramo odvojeno, i kao niko nikog ne poznaje..."ej 'de si brate" "cuti ne znamo se, ko si ti" ... ako popijemo pivo, gotovo zatvor.

Ljudi, uozbiljite se...ipak ste politicari, idete cesto na taj "zapad" smejace vam se ljudi.

Nikola Dijaspora

pre 14 godina

pa ljudi pa ovo je najveci skandal u novijoj istoriji naseg fudbala, pa cak i sporta!!! pa ovi nasi politicari zive negde na mesecu! pogledajte ljudi malo oko sebe, cela Evropa ulaze u svoje klubove, samo kod nas jos uvek nema zakona o sportu, da bi klubovi mogli da se privatizuju! pa zasto gospodo politicari ne uvedete vec jednom taj zakon na koj cekamo vec godianama!!! nego svake sezone gledamo kako ispadamo od klubova za koje nikad nismo culi!!! nasi politicari bi samo da vladaju, diktiraju, upravljaju i ponasaju kao pase - ODOBRAVAM, NE ODOBRAVAM! sada cuj bezobrazluka, hoce najvatrenijim navijacima da zabrane da idu na utakmice, pa ljudi, ako oni ne mogu da idu na utakmice, KO CE ONDA?! pa nemojte da ste smesni bre! prvo uvedite zakon o sportu da moze da se ulaze u nase klubove, da nasi stadioni budu puni, ili barem puniji, onda ce i ljudi koji upravljaju klubovima sami izbacivati huligane! ovako drzava samo trosi pare na policiju koja nas samo mlati a nista ne reseva, a nasilja sve vise i vise, jos jednom, PRIVATIZUJTE KLUBOVE NERADNICI JEDNI!!!

Mailman

pre 14 godina

Vecu glupost odavno nisam cuo.
Opet se ide sa presirokim formulacijama koja policiji daje pravo da zakon tumaci kako hoce. Zrtve zakona ce biti samo naivni i neobavesteni pojedinci (kao onaj mucenik iz Zrenjanina koji kaznjen zbog limenke piva). Glavni organizatori i podstrekaci svega ce i dalje biti nedodirljivi jer policija ocigledno nema mu?a da im se suprostavi.
I sadasnji zakoni su dobri samo ako se primenjuju kako trebam, zna se dobro sta je remecenje javnog reda, sta je nasilnicko ponasanje i nazalost sta je ubistvo.
Nama ne trebaju novi zakoni, nego novi ljudi koji ce postojece zakone sprovoditi.

Xomep182

pre 14 godina

(O da, 1. oktobar 2009 20:17)

Grupa ljudi, od po 18-19 godina, skupljena iz raznih mesta, neposredno pred utakmicu, daleko od stadiona, sa sipkama prebije nekoga, i ti tu pricas o navijacima?
Da li su oni uopste imali kartu, i planirali odlazak na utakmicu?
Da su to navijaci, ne bi bili tamo, vec bi bili negde blizu stadiona, ili bar kupovali karte, sastavljali se sa GROBARIMA, odnosno ORGANIZOVANOM NAVIJACKOM GRUPOM, a ne lutali po gradu i sa namerom da nekog prebiju..
Pritom tu grupu mediji nazivaju navijacima zato sto su imali obelezja, koja se mogu kupiti na svakom cosku..
A uvek ce biti idiota koji je iskoristiti bilo kakvo okupljanje i dogadjaj da naprave tako nesto, pa bilo da je rec o utakmici, politickim mitinzima, ili javnim protestima, treba li da podsecam na paljenje ambasada, razbijanje McDonaldsa, i slicno, ili su i to bili navijaci?

@L.Lawliet
Care::)

@Nepravda
:):):):)

@Милош КГ,Aleksa, kop, Mirko, AR
Svaka cast na komentarima:)

MADAFAKA

pre 14 godina

Ma, daj bre! Definisite nam prvo sta i koga zelite da zabranite. Sta su za vas "Delije"? Pun sever? Ili grupa ljudi? Samo unosite pometnju medju normalnim ljudima koji vole i prate svoj klub, sa severa naravno. Ipak na zapadu ne mogu da se izvicem i ispraznim svu negativnu energiju koja mi se natalozi tokom nedelje dok se borim da zaradim kako bih prehranio porodicu. A i karta je 200 dindzi.

Vladan R

pre 14 godina

Tuzno je i tragicno da se opet ide linijom manjeg otpora i da se uvodi pojam kolektivne krivice. Treba da pohapse poimence svakoga navijaca koji pravi nerede a i sve ostale koji ih na bilo koji nacin podrzavaju pa bilo da su to funkcioneri klub igraci ili politicari. Sta ce im biti sledeci potez da zabrane odlazak na stadion pa posle toga i bilo kakav sportska takmicenja. Imali su idelnu priliku da u dobroj meri srede ekstremen navijce Zvezde jer su ih imali na gomili i da ih docekaju lepo jednog po jednog pri povratku u Srbiju i svakoga ko je pravio bilo kakve probleme u Ceskoj da ih ekspresno kazne i zatvorom(radi efikasnosti mogli su kao sto su vodili na utakmice da ovedu sudiju na granicni prelaz) i visegodisnjom zabranom odlaska na utakmici plus da im oduzmu pasose i tako ih sprece da u narednim godinama brukaju Srbiju po inostranstvu. Umesto da hapse i drakonski kaznjavaju dilere droge , koji su se infiltrirali medju navijace odnosno sve one koji krse zakon i tako iscite zito iz kukolja oni bi da sve strpaju u isti kos i da zazmur i dopuste da te svoje kriminalne radnje doticni nastave na nekom drugom mestu. Na kraju me zivo intresuje kako namervaju da zabrane organizovane navijace kada isti nisu nigde registrovani da postoje bar zvanicno. Da li to znaci da na utakmice nece moci vise od deset navijaca da zajedno navija ili da se raduje golu jer ce neko to protumaciti kao organizovano navijanje, mozda ce i kao organizovane navijace potkaciti mene i mojih pet drugova ako podjemo u Juznu Afriku pa se neko prevari i uz drzavna obelezja ponese obelezje kluba za koji navija CZ ili Partizana svejedno. Da se razumemo ja sam prvi da se svi ti huligani vise nego drasticno kaznjavaju (da se ja nesto itam bio bih prema njima gori i od Hitlera Kaligule i Staljina zajednoali)ali drzava vec deset godina nista ne cini po tom pitanju. Imam utisak da su zbog petooktobarskih "zasluga" a i nekih drugih zloupotreba i iskoriscavanja u dnevno politicke svrhe mnogo toga sto ne sme tolerisali navijacima i sada je probelem toliko narastao da ne znaju kako da ga rese.

stefan

pre 14 godina

totalna glupost, problem resiti na sudu, pa nek huligani leze u zatvoru... za sta sluze sudovi, da bi pijanog vozaca koji ubije dete osudili na 3 godine??? ako ukinu navijacke grupe za koga ce se igrati fudbal za 300 ljudi koji dodju na zapadnu i istocnu tribinu?

kop

pre 14 godina

Nešto me kopka ovih dana..... Čini mi se da je ovo samo predstava i priprema za događaj koji će da usledi, a to je hapšenje onoga koga ne mogu naći (neću da ga imenujem, svi znamo koga, da me ne cenzurišu).

Aleksa

pre 14 godina

Prvo da kazem momku koji se potpisao da kao Kop da cu ja kao advokat za dz da ga branim. Tuzilac Radovanovic u najmanju ruku ispada smesan, mada ima tuzan izraz lica. Slazem se da treba procesuirati kriminalce u redovima navijaca ali zabrana je velika budalastina. Ako ima neke dokaze neka pohapsi te ucinioce, a ne tako pausalno da LUPA. Pa da li to znaci da u Srbiji nece vise smeti da se osnuje ni jedno vise udruzenje? Gde mi to zivimo? Ovo ce sve vise poceti da lici na Latinsku i Sredenju Ameriku 70-ih i 80-ih godina. Mi nikada necemo moci da udjemo u EU zato sto se kod nas zakoni ili ne sprovode ili se sprovode selektivno. Evropa to odlicno zna. DONESITE I SPROVODITE ZAKONE, NE LUPAJTE TEK TAKO!

urlik

pre 14 godina

A shto ne pohapse fizicka lica? Ko god i shta god radio, radi to i van stadiona. Evidencija, hapshenje odredjenih ljudi koji vrshe krivichna dela. Ovako se nece spreciti delovanje istih. Nema potrebe globalizovati.

Nesha19

pre 14 godina

Zao mi je ovog mladica,niko ne sme da nastrada zato sto voli drugu boju i klub...E pa Borise Tadicu ako hoces da sredjujes drzavu manje pitaj tvoje naredbodavce a vise slusaj narod...Mladi u Srbiji danas nemaju perspektivu i za to se odlucuju za airmax,devedesete,pivo na ulici,drogu..zapitaj se..nisu oni krivi sto nemaju gde da rade i sta...VREME JE ZA PROMENE ali temeljnje...promene SRPSKOG MENTALITETA....

Realno

pre 14 godina

Kao dugogodinji navijac Crvene Zvezde, nemogu jednostavno da prihvatim cinjenicu tj vase namere. Zar stvarno mislite da imate pravo da celo to udruzenje navijaca ugasite tek tako. Jednostavno nema logike da zbog tih, ajde da kazem max. 5% ljudi, da nas 95% ispasta. Pa I doktor kad na pacijentu pronadje recimo gangrenu na nozi, nece uraditi eutanaziju, vec kao I svaki normalan doctor amputirati doticni deo, i omoguciti pacjentu da zivi.
Po ovakvoj logici, onda bi trebalo i vecina poitickih stranaka da se zatvori, ipak su clanovi pojedinih stranaka ucestovali u organizovanom kriminalu I raznim aferama (pr. grad. zajecara).
Tako da mislite o tome, zakon vazi za sve, ili mozda ne?

do zadnje akcije

pre 14 godina

Ja mislim da ovaj predlog dolazi od osoba koje u Osnovnoj ili Srednoj Skoli nisu prosle pored lopte za fudbal,kosarku,odbojku,rukomet (o individualnim sportovima da ne pricamo). Mozda svi treba da ucimo decu da se igraju Barbikama,i da skupljaju slicice Majkl Dzeksona i Elton Dzona,pa ce tako u buducnosti nestati huliganizam.
Gospodo,znate ko pravi probleme,ali ne hapsite ih jer su oni vasi zaposleni,prijatelji,rodjaci,mozda i ljubavnici,pa zarad fotelja nek trpi sportska Srbija (mada,koliko se secam,ministarka sporta rece da i nismo sportska nacija).

Vladan R

pre 14 godina

Tuzno je i tragicno da se opet ide linijom manjeg otpora i da se uvodi pojam kolektivne krivice. Treba da pohapse poimence svakoga navijaca koji pravi nerede a i sve ostale koji ih na bilo koji nacin podrzavaju pa bilo da su to funkcioneri klub igraci ili politicari. Sta ce im biti sledeci potez da zabrane odlazak na stadion pa posle toga i bilo kakav sportska takmicenja. Imali su idelnu priliku da u dobroj meri srede ekstremen navijce Zvezde jer su ih imali na gomili i da ih docekaju lepo jednog po jednog pri povratku u Srbiju i svakoga ko je pravio bilo kakve probleme u Ceskoj da ih ekspresno kazne i zatvorom(radi efikasnosti mogli su kao sto su vodili na utakmice da ovedu sudiju na granicni prelaz) i visegodisnjom zabranom odlaska na utakmici plus da im oduzmu pasose i tako ih sprece da u narednim godinama brukaju Srbiju po inostranstvu. Umesto da hapse i drakonski kaznjavaju dilere droge , koji su se infiltrirali medju navijace odnosno sve one koji krse zakon i tako iscite zito iz kukolja oni bi da sve strpaju u isti kos i da zazmur i dopuste da te svoje kriminalne radnje doticni nastave na nekom drugom mestu. Na kraju me zivo intresuje kako namervaju da zabrane organizovane navijace kada isti nisu nigde registrovani da postoje bar zvanicno. Da li to znaci da na utakmice nece moci vise od deset navijaca da zajedno navija ili da se raduje golu jer ce neko to protumaciti kao organizovano navijanje, mozda ce i kao organizovane navijace potkaciti mene i mojih pet drugova ako podjemo u Juznu Afriku pa se neko prevari i uz drzavna obelezja ponese obelezje kluba za koji navija CZ ili Partizana svejedno. Da se razumemo ja sam prvi da se svi ti huligani vise nego drasticno kaznjavaju (da se ja nesto itam bio bih prema njima gori i od Hitlera Kaligule i Staljina zajednoali)ali drzava vec deset godina nista ne cini po tom pitanju. Imam utisak da su zbog petooktobarskih "zasluga" a i nekih drugih zloupotreba i iskoriscavanja u dnevno politicke svrhe mnogo toga sto ne sme tolerisali navijacima i sada je probelem toliko narastao da ne znaju kako da ga rese.

ciganDOgroba

pre 14 godina

Ukinite DS jer gradonacelnik Zrenjanina krade ili SPS zbog svega sto su nam uradili. Ma ukinite i politiku. Kada su navijaci PSG u Parizu ubili navijaca Makabija zato sto je Jevrej pohapsili su ih ali nisu zabranili okupljanje ostalim navijacima.Zabranili su podgrupu navijaca PSG koja je brojala oko 100 navijaca.Nigde u vropi nij zabelezen slucaj da je zabranjeno organizovanje navijaca i u svakom Evropskom gradu postoje udruzenja navijaca raznih klubova.To su Evropske vrednosti a vi ako ste veci Evropljanid Italijana, Spanaca, Holandjana, Belgijanaca, Engleza, Grka, Nemaca, Austrijanaca, Ceha, Sovaka, Madjara, Slovenaca, Portugalaca, Svedjana,Danaca,Poljaka samo napred.