1. Nema veze... uzeo je dovoljno love za par lumpvanja po splavovima, fancy garderobu... i za put do Njujorka... svestan je dečko da u svojoj teniskoj karijeri neće napraviti ni jedan značajan rezultet, pa igra za lovu koja mu je dovoljna za opušteno zezanje i provod... Rispekt!!
    (castles, 26. avgust 2009 23:16)
  2. Mora Janko sa pastete da predje na cvrsto gorivo ako zeli da napreduje. Ne moze se imati snage od pastete. Treba malo vise karadjordjeve i sopske salate, pa punjene gurmanske pljeskavice, sarma, pasulj sa rebrima, susena slanina, cvarci, kavurma, kiseo kupus itd...
    Poz...
    (fenomen, 26. avgust 2009 20:19)
  3. Kad ga nije sramota sto su ga i s reklame za pastetu skinuli,to vam govori da covek ima drugi izvor prihoda,malo se gembla!!!
    (teniser, 26. avgust 2009 17:06)
  4. Šteta za Janka. Rezultati ove godine su ispod njegovog renomea. Pod hitno bi treba oda nadje dobrog trenera, kako bi igru što prije podigao na veći nivo. Potencijal svakako posjeduje, jer je to pokazao naročito prošle godine protiv prvih 10 sa ATP liste. Jankela puno sreće na US OPENU!
    (Baston PG, 26. avgust 2009 12:54)
  5. vrlo vazno
    (ofk, 26. avgust 2009 12:53)
  6. Molio bih vas da ubuduće prenosite samo kad Janko pobedi, ovako dobija previše publiciteta bez potrebe.
    (MAKI, 26. avgust 2009 02:01)
  7. Izvukao se drugi set,poveo treci 3:0 i izgubio 6:3?!?!To moze samo veliki Tipsa!!!Zato ga i gotivim,razlikuje se od normalnih igraca...
    (mare1980, 26. avgust 2009 00:03)
  8. Nije Jankova godina. Vazno je da je zdrav i da ovaj mec pokazuje da se njegova igra popravlja i volja jaca.
    (nikol dž. femija, 25. avgust 2009 22:46)
  9. Nemojte sad samo da krenete sa salama tipa: nije mu dala Milica, pa je bio nervozan itd..:)
    (Bojan, 25. avgust 2009 22:45)
  10. Samo zbog servisa gubi...Uopste nije los u igri...Al opet SAMO TOLIKO
    Bice bolje samo da servu popravi
    (milosina, 25. avgust 2009 22:42)
  11. 'di bas od njega. Sad cemo da se naslusamo Bace...
    (IsNoGood, 25. avgust 2009 22:39)
  12. mmmmmmm, diskutabilno....
    (Sveznalo, 25. avgust 2009 22:22)
  13. Ha,ha Hanesku!
    (carlos, 25. avgust 2009 22:11)
  14. Ma nije moguce?! Tipsarko izgubio?! Da nije ovo neka greska? Tipsarko je nepobediv! On nije izgubio nijedan mec zadnjih zilion godina!
    (Bgboy, 25. avgust 2009 22:11)
  15. Igraj, Janko, igraj! Doci ce i pobeda! I, najdobronamernije, popravi servis, kao Boga te molim!
    (sve najbolje..., 25. avgust 2009 22:04)
  16. Bas cudno!
    (killer, 25. avgust 2009 22:03)
  17. Da li ova slika predstavlja Tipsino stanje duha tj.da zivi u oblacima.
    (roman empire, 25. avgust 2009 21:57)