Četvrtak, 02.07.2009.

15:44

Uefa usvojila mere protiv rasizma

Izvršni komitet Uefe dao je ovlašćenje arbitrima da odlučnije reaguju u borbi protiv rasizma tokom utakmica.

Izvor: B92

Uefa usvojila mere protiv rasizma IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

24 Komentari

Sortiraj po:

VladeX

pre 14 godina

I suppose the comments in any of those languages would be as illiterate as the one you posted in Serbian.
Regardless of that, if you want an argument, here is one for you:
How is it better for any club to have average attendance of 500 instead of 50000?

We are not talking about football here. We are supposed to be talking about behaving at football matches. Think about it.

@Vladex

pre 14 godina

Kad fale pravi argumenti prelazi se na gramatiku a?

Meni decko srpski nije materni jezik niti sam bio u srpskoj skoli nekada sve sam naucio mada kako vidim moze uvek bolje. Ali isti post bi mogao da ti napisem na nemacki, francuski, engleski i italjanski pa me ti ispravi u gramatici kad o fudbalu nista neznas.

i da, i dalje PROTIV MODERNOG FUDBALA!

dario

pre 14 godina

ja sam za korektne kazne a njih nazalost nema, ali ruku na srcu nije zvezda kriva sto je bilo nereda u strasburu pa nije kriv ni partizan protiv zrinjski ali na kraju ispalo da jesmo to je ta vatikanska bruka koja vlada tom evropom i najvise oni vode EU politiku u sportu a zna se politika i sport ne smeju da imaju ikve zajednicke veze pogledajte ac milan - zvezda milan nije imo pravo na to takmicenje ali uefa je ipak pregazila sportski zakon i izasla berlusconiju u susret pa utakmica fenerbahce - partizan sudija otvoreno navijo za fenerbahce radi takve stvari puca svakom normalnom navijacu film jer takve velike nepravde ne smeju da budu ali ocigledno smeju radi takvih nepravdi ondak i bolje da bude stadion prazan a fudbaleri bilo kojeg srbskog kluba ili srbske repke i netrebaju ni da izadzu na teren vec kad se zna ishod unapred pa neka ondak ta uefa mafija kazni ali ubedzen sam i da bi tu ta uefa nasla kaznu za nas srbe zato sto smo losi momci to taj nihov frankovski problem ali kod nas u srbiji ima mnogih glupaka koji to ne razumu prvo ste pokvarili srbiju a sad hocete i da unistite po evropskom diktatu i srbski sport pa bas vam hvala na to ali bi pito svakog od vas da imate malo mozga u glavi i vratite film unazad sp 2006 argentina-scg kako bi se osecali kad vidite oko sebe takozvani argentinskih navijaca koji nemaju nikakva poljma sa argentinom jer jednostavno nisu argentinci
i to vise od pola argentinskih navijaca nisu bili argentinci dosli samo da bi se ismjevavali srbima, pa vam dodze onakav sudija koji podplacen i kod svakog kontakta nasih igraca svira pa
stvarno bih zeleo znati od takvih sto lupetaju po ovim sajtu kakva bi bila vasa reakcija?? veruj te mi nije mi bilo ni malo lako bio sam kao navijac tadasnje scg uvredzen do koske ali to se nekaznjava to je normalno u tom demokratskom svetu srbe na vrbe ,ubi te srbe itd. pa sta je bilo u sloveniji u vatropolu ,pa sta je bilo u hrvatskoj sa rukometom pa sa basketom u spaniji svuda su nas srbe proganjali i nekaznjeno prosli su svi ti organizatori ja kao veliki sportsmen kazem to je evropska bruka i srbija ide ka toj bruki bas ste evropska mustra jer to uredu po tom evropskom sportskom zakonu?jednostavno nije uredu!!!
ruke na srce nemam prava da optuzujem nase navijace jer ih potpuno razumem neka hurlikaju do mile volje ali nije u redu da bacamo baklje to trebamo ukloniti ,uredu je i zvizdanje himni protivnickog tima samo ako su to zasluzili to nijedan
normalan covek nemoze sebi na ovoj planeti dozvoliti pa ni mi srbi to necemo dozvoliti ako uefa hoce da nas kazni neka uradi svojom voljom ali porucujem mozemo mi i sp 2010 da otkazemo vrlo brzo necega jednostavno biti pa igrajte vase mini sp u evropi a u africi niste dobro dosli
i bice vam svugde bombe podbacene pa ako to UEFA tako zeli da ugasi fudbal zauvek u redu je njihov je problem nije nas.......

VladeX

pre 14 godina

@AntiUEFA i njemu slicni

Procitajte komentar koji je postavio Si'T'jwa. Covek vam je apsolutno genijalno sve objasnio, samo treba da budete sposobni da razumete. A u cilju edukacije vas, mladih i perspektivnih ljudi koje javnost tako surovo ugnjetava uskracujuci vam vasa prava da vredjate druge, prepisacu komentar koji je postavio AntiUEFA, ali gramaticki ispravno:


Dokle cu citati ovako smesne komentare poput tvog? (upitna recenica; na kraju ide upitnik) Sto onda kad Zvezda igra protiv Milana Marakana bude dupke puna i ti Slaninari, Grobari i Delije ne smetaju nikome? (isti komentar)
Mi bismo (prvo lice mnozine) kao nacija, a (ovde treba sastavni, a ne rastavni veznik ispred kojeg ide zarez) pogotovo nas fudbal mnogo napredovali kada (rec koja ovde treba da bude upotrebljena je "kada", a ne "da") bi takvi kao sto si ti isli i na male utakmice, a ne samo kad dodje neka ekipa koju volite da pratite iz fotelje da vidite vase zvezdice i jednom i uzivo.
I ne daj ("nedaj" su dve reci) Boze (ovo se pise velikim slovom) da mi jednom u Srbiji pijuckamo (pretpostavicu da je ovo greska u kucanju, posto se kaze "pijuckamo") nasu koka-kolu i grickamo nas hot-dog! Nego da ce i dalje da grmimo i skacemo za SRBIJU!
PROTIV MODERNOG FUDABALA!
(Ovim poslednjim recenicama si rekao sve! Zato u jednom Realu igraju moderan fudbal jedan Kaka i jedan Ronaldo, a kod nas su najvece zvezde Almami Moreira i Ognjen Koroman, uz sve duzno postovanje prema doticnoj gospodi)

mig21

pre 14 godina

Citajuci ove komentare stice se utisak:

- UEFA favorizuje tamnopute igrace
- UEFA ne podnosi igrace bele puti, pogotovo ako su srpske nacionalnosti
- To joj je oprosteno jer naravno Srbe mrzi ceo svet i cilj celog sveta (osim preblazene majcice Rusije) je da unisti Srbe i Srbiju
- Nelson Muntz previse cita Seseljeve knjige
- Rasizam i fasizam u istocnoevropskim zemljama je "pomodarstvo" i zato ne bi trebalo da se sankcionise?!

Gos'n Muntz... Samo kratko...
Kazete - Zasto ne kaznjavaju neke tamo za povike "... sta vec uradi Srbinu"?
Slazem se...
Ali zasto ne kaznjavaju i vas (nista licno, jer ne znam da li to vicete, iako mi se cini da vam je to zanimacija) koji vicete isto to za Albanca, Hrvata, Bosanca...

Lanejovanovic

pre 14 godina

@Nelson Muntz
"Ако си белац и не дај Боже Србин, може да те вређа колико ко хоће, а ако си тамнопут, публика не сме ни да се накашље кад си у поседу лопте."

Jeste, jeste, potpuno si u pravu...
Ne znam ko je od vas gledao i koliko je gledao ovaj nedavno zavrseni kup konfederacija... ja jesam, i mogu reci da se primer iz tvog komentara jasno kao dan mogao uociti na mecu za trece mesto izmedju Spanije i Juzne Afrike.
Naime, u reprezentaciji Juzne Afrike na tom mecu u prvih 11 nastupalo je 10 crnaca i 1 jedini belac, izvesni Matthew Booth, korpulenti procelavi stoper s nekih 27-28 godina. Pri svakom njegovom kontaktu sa loptom, sa tribina stadiona u Rustenburg-u mogle su se cuti salve zvizduka i negodovanja... i to je prestajalo cim bi se ovaj igrac oslobodio lopte. Ovaj primer je toliko ocigledan da je to nesto neverovatno. FIFA, naravno, ovde problem uopste ne vidi jer ovo nije nikakav rasizam. Zvizduci nisu upuceni crncu i to je jedino sto je bitno. Skandal!
Da se razumemo, nikako nisam za rasizam i slazem se da se treba potruditi da se ova pojava iskoreni, ali osnovno pravilo rasizma je da su svi ljudi jednaki, bez obzira na boju koze, sto znaci da se i vredjanje belaca od strane crnaca takodje mora zestoko kaznjavati.
Da se ja tu pitam, kazna mora uslediti za FS J. Afrike... oni su, sto ti rece, prijatelju, otisli iz jedne krajnosti u drugu...
U svakom slucaju, velika sramota za FIFA-u, da ovako nesto ne kaznjava...

boki

pre 14 godina

obozavam kad citam komentare ovih genijalaac koji zbog huligana ne nogu navodno na stadion ali kad dodju eal,bajer,roma prepune ga do vrha.kapiram da je najlakse lagati sebe kad se treba pravdati

Lanejovanovic

pre 14 godina

E pa ljudi, sve se polako slaze... UEFA nam polako stavlja do znanja da ce svaki necivilizovani i huliganski gest biti drasticno kaznjen, iako nasi navijaci to odavno dobro znaju. Francuzi mozda imaju i najjace veze u UEFA-i i sigurno ce uciniti sve da iskoriste potencijalne incidente na marakani u septembru (do kojih lako moze doci buduci da 90% francuskog tima cine crnci) i dobro nas kazne. Zasto da im jos u tome i pomazemo? Ocigledno da taj mali broj "navijaca" koji zvizdi stranoj himni i baca baklje po terenu uopste ne mari za Srbiju, jer da je tako, ne bi pravili incidente... vec i vrapci znaju da se sve kaznjava.
Na euro u-21 koji se nedavno zavrsio, primetio sam da se FSS potrudio da sto vise utice na ponasanje navijaca. Zajedno sa Slobodanom Rajkovicem, delili su brosure nasim navijacima u kojima se apeluje na korektno navijanje bez incidenata... utakmica je sa nase strane i prosla besprekorno. Izuzetno je dobro sto je to urodilo plodom i nadam se da ce se takve pa i jos jace mere prevencije huliganizma preduzeti i za mec sa Francuzima, i da ce se mec odigrati u sportskoj i korektnoj atmosferi... uz nasu pobedu.
* Uostalom, neka se zapitaju oni koji zvizde stranoj himni i bacaju baklje kako tim gestom pomazu Srbiji? Da li ce se Francuzi mozda uplasiti i rasplakati kada cuju zvizduke? Da li mislite da ce nas UEFA tolerisati i da nece preci i na oduzimanje bodova? ...a ono lomljenje stolica u Konstanci? Da li je to trebalo da pokaze Platiniju i kompaniji koliko smo silni, pa da im slucajno ne pada na pamet da nas diraju? Ako smo to radili u jednoj bratskoj nam zemlji Rumuniji, ja stvarno ne znam sta cemo onda ako nam zapadnu neki sa kojima smo se stvarno sukobljavali tokom istorije...
Dakle, ako opet bude bakljade i zvizdanja himni ima da nas o'lade za bodove samo tako... a ti koji su odgovorni ce opet da ponavljaju da nas Srbe svi mrze. Pravila su jasna i ko se ne pridrzava, placa kaznu.
Najludje od svega je sto nas je sada fudbalski krenulo u svakom smislu. Imamo sjajnog strucnjaka, odlican kolektiv i sjajan ugled i POSLEDNJE sto nam treba je da na sp ne odemo zbog NASEG divljanja na tribinama...
Bolje onda da nas Francuzi naduvaju s 0:5 pa da kazemo da nismo zasluzili na sp, nego ovo...
U svakom slucaju, vreme ce pokazati... nadam se ipak znacajnom poboljsanju...

Moze i normalno.

pre 14 godina

U potpunosti se slazem da treba sankcionisati svaki vid rasizma, kao i svega sto nije " sportsko" na stadionima.
Medjutim, zeleo bih da ukazem na neke stvari, koje su stvarnost, ali se zbog "demokratije" o tome cuti.
Naime, ja i ortak setali Adom prosle godine i odjednom cujemo povike jedne devojke, kojoj su Romi ukrali torbicu sa mobilnim telefonom, novcem i jos nekim licnim stvarima i dokumentima. Ja i ortak pokusamo da zaustavimo trojicu Roma, koji su poceli da beze prema nama i tu se jedan od njih okomi na mene i udari me nekoliko puta!! Naravno, uzvratio sam, moj drug se umesao, kao i drugi Rom, dok je treci sa torbicom pobegao. Nekako smo ih savladali i sacekali policiju.
Nakon nekoliko meseci pozvani smo na sudjenje. Znate li sta je bila glavna tema?? Pogodite?!! Rasizam!! Uglavnom smo bili na tapetu, zbog tuce sa Romima i "ugrozavanja nacionalnih manjina"!!! Neverovatno!!! Ja, koji u zgradi imam dve Romske porodice, sa kojima se ODLICNO slazem, koji imam i jednog ortaka koji je Rom!!??!! Ja rasista??!! Ja nacionalista??
NE, NE, i NE!!! Iako se takve stvari svakodnevno desavaju, ja sam bio na tapetu, kao "rasista", a devojka koja je ostala bez stvari, jedva da je pomenuta!!!
Pa vas ja sada pitam, da li treba da pustim da me neko opljacka i da se ne branim, da ne bih ugrozavao " prava nacionalnih manjina"??
Da li to sto su manjina znaci da za njih zakoni ne vaze, da su iznad nas i zakona??
Ogorcen sam ponasanjem "mojih" demokrata, koji vode brigu o svakome, a najmanje o svojima!!
Ukoliko smo isti pred zakonima, onda da budemo isti u svakom smislu, a ne kad to nekome odgovara, da bi ubrao po koji politicki bod.

Veliki pozdrav svim postenim i normalnim ljudima, bilo koje vere, nacionalnosti ili boje koze, da su!!
I jedno veliko UAAAA, svim lopovima, muckarama i prevarantima, takodje, bilo koje vere, nacionalnosti ili boje koze da su!

Izvršni komitet

pre 14 godina

E ovo nas ceka u mecu protiv Francuza, imajuci u vidu kako nasi navijaci umeju da se kontrolisu. Ukoliko se i igraci tu ukljuce, ugledavsi se na u-21 reprezentaciju - bice opet bruka

Si'T'jwa

pre 14 godina

Sramota. Svako treba da ima slobodu govora. Ako vec hocete da uvodite ovakve mere onda prekidajte meceve i ako se velica komunizam i njegovi lideri. Jednoga dana ako se ovako nastavi doci ce do toga da necemo smeti nista da pevamo ni protiv suparnickih navijaca(posebno kad su reprezentacije u pitanju) i da cemo morati da sedimo ako hocemo da gledamo fudbal. U Spaniji realovi i barsini navijaci sede(95 procenata) kad je utakmica. Video sam uzivo. Neverovatno. Verujte mi 500 Delija pravi bolju atmosferu.
(Milos, 2. jul 2009 16:24)

Da, da...i onda se pitas sto je Zvezda u krizi, sto Partizan ne moze ni u Uefa kupu nikog da pobedi, a sa druge strane taj Real i Barca sa 'smesnim' navijacima trose 300 000 000 na igrace, osvajaju LS, jednom recju, sinonim su za uspeh...pa zbog toga sto je tih 500 slaninara i huligana odjurilo 50 000 pametnih ,normalnih ljudi koji bi na utakmicu dosli da uzivaju u fudbalu i raduju se lepim potezima...a ne da kolju pristalice suparnickog tima jer isti pobedjuje ,i guraju baklje policajcima u usta...jel to navijanje, jel su to te cenjene Delije, jel su to Grobari? Nemoj da se pravis pametan...a koliko vidim ili si jaaako mlad, ili si propalitet i klosar kome su u glavi samo navijacke pesme, baklje i nasilje na ulicama i stadionima...

Nelson Muntz

pre 14 godina

Расизам је својеврсна врста најнижег примитивизма и свакако га треба спречавати и кажњавати. Друга је ствар што у проклетој сатанистичкој творевини под називом ЕУ постоји веома добро разрађен систем двоструких аршина, што је опет један веома примитивистички облик дискриминације. Сви смо сведоци да су многи црнопути фудбалери често били на мети навијача у западноевропским земљама, али су као по правилу казне за расизам биле резервисане само за источноевропске земље у којима је расизам само ствар помодарства младих нараштаја и ништа више. Они који су измислили ропство, појам и реч РАСИЗАМ данас нама који ни дан данас немамо ни своју реч за тако нешто, соле памет о толеранцији. Да повраћаш!
Иако подржавам кажњавање расизма, не видим сврху да се иде у супротну крајност. Дакле, имитирање мајмунских урлика је увреда због које ће се прекидати утакмице и најстрожије кажњавати клубови, а повици "Србе на врбе" су "слобода говора". Па, ја играче свог клуба бар 5 пута на свакој утакмици назовем мајмунима, овцама, коњима, говедима и слично кад направе неку почетничку грешку. Да ли због тога треба прекидати утакмицу? Значи, отишло се у другу крајност. Ако си белац и не дај Боже Србин, може да те вређа колико ко хоће, а ако си тамнопут, публика не сме ни да се накашље кад си у поседу лопте.
И још нешто. Како ће у евро такмичењима иностране судије знати шта скандира публика? Једном сам гледао утакмицу Грчког првенства и помислио да читав стадион урличе црнопутом фудбалеру, али се испоставило да ти повици на Грчком језику имају потпуно другачије значење и представљају подршку домаћем тиму, без икакве везе са расизмом. А поставља се и питање како ће судије разликовати расизам од оправданог револта публике против неспортског и провокаторског понашања појединих тамнопутих фудбалера? Зашто је Дрогбин или Етоов средњи прст показан ка публици само ружан гест који ће приметити тек понеки новинар, а идентичан сигнал послат из публике као реакција на ту провокацију - расизам вредан прекида утакмице и жестоке казне???
Уколико би било могуће (а није!) праведно процењивати и кажњавати појаву расизма, безрезервно бих подржао ову акцију, али да се не лажемо, ово је само још један вид притиска западних лицемера на источну Европу, са посебним акцентом на Балкан, у оквиру којег ће опет посебан акценат бити бачен на Србе, који са расизмом имају везе таман као Марица са извезном кривом стварчицом.
Рекох да је расизам врста примитивизма, али се исто може рећи и за ношење наранџастих гумених кломпи на ногама, одвратно ждрање кобасица са сенфом и локање врућег пенушавог пива, пљуцкање љуски од семенки или исисавање слузаве садржине шкољки, али чисто сумњам да ће ико у западној европи бити кажњен због тог примитивизма и принуђен на одлазак кући на преобување и часове бонтона. Овим не желим да ставим знак једнакости између расизма и неукуса, већ желим на практичном примеру да покажем како је заправо немогуће једним декретом поништити културне и цивилизацијске разлике између европских народа. Шта је следеће? Хоће ли нам УЕФА прописати да не можемо да се такмичимо у Европи ако не резервишемо 15% капацитета стадиона за хомосексуалце, који се у неким земљама које географски припадају Европи и кривично гоне. Апсурд до апсурда!
Још једном кажем, ово је најновија пацка супертолерантне и праведне западне Европе супердивљој и нецивилизованој источној. Ко сме да се клади да ће 80% свих казни претрпети клубови из централне и источне Европе, чији народи не знају ни шта је то расизам?

Si'T'jwa

pre 14 godina

Sramota. Svako treba da ima slobodu govora. Ako vec hocete da uvodite ovakve mere onda prekidajte meceve i ako se velica komunizam i njegovi lideri. Jednoga dana ako se ovako nastavi doci ce do toga da necemo smeti nista da pevamo ni protiv suparnickih navijaca(posebno kad su reprezentacije u pitanju) i da cemo morati da sedimo ako hocemo da gledamo fudbal. U Spaniji realovi i barsini navijaci sede(95 procenata) kad je utakmica. Video sam uzivo. Neverovatno. Verujte mi 500 Delija pravi bolju atmosferu.
(Milos, 2. jul 2009 16:24)

Da, da...i onda se pitas sto je Zvezda u krizi, sto Partizan ne moze ni u Uefa kupu nikog da pobedi, a sa druge strane taj Real i Barca sa 'smesnim' navijacima trose 300 000 000 na igrace, osvajaju LS, jednom recju, sinonim su za uspeh...pa zbog toga sto je tih 500 slaninara i huligana odjurilo 50 000 pametnih ,normalnih ljudi koji bi na utakmicu dosli da uzivaju u fudbalu i raduju se lepim potezima...a ne da kolju pristalice suparnickog tima jer isti pobedjuje ,i guraju baklje policajcima u usta...jel to navijanje, jel su to te cenjene Delije, jel su to Grobari? Nemoj da se pravis pametan...a koliko vidim ili si jaaako mlad, ili si propalitet i klosar kome su u glavi samo navijacke pesme, baklje i nasilje na ulicama i stadionima...

$%%$

pre 14 godina

A već za dva meseca stižu Francuzi - pred našu publiku poznatu po "toleranciji i kulturi, poštovanju protivnika i njegove nacionalne himne", koja napuni stadion samo kad je to moderno jer idu svi - ili kad treba navijati protiv nekoga (BIH, CRO), a kad dođu Finci pola stadiona prazno.

Ivan Nis

pre 14 godina

Svaka cast za odluku. Meni je zaista muka kada gledam utakmica i cujem one zivotinjske urlike. Ali sta to vredi, nazalost mnogo je Milosa na ovom svetu. Ipak najbitnija stvar je da Barsini i Realovi navijaci nemaju pojma sa navijanjem???

VladeX

pre 14 godina

@Milos
Sloboda govora je nekoga nazivati crncugom i oponasati majmunske krike?!? O Boze, sta sve necu procitati ovde!
Zbog takvog razmisljanja na utakmicama Reala i Barcelone ima po 60-70 hiljada gledalaca, a na nasim stadionima ima tih 500 delija/grobara/gradjevinara/slaninara i koga sve ne. Kada bi se tih 500 izgrednika maknulo sa scene, ostalih 50-ak hiljada gledalaca bi se vrlo brzo vratilo na Marakanu, recimo.
UEFA, samo napred!!!

Covek kome mu je ispod casti da se lozi na Real

pre 14 godina

@VladeX

Vidim da kada dodju Milan, Lacio, Real i slicni da su stadioni prazni zbog ''huligana''!! A Sever i jug su uvek poluprazni dok su zapad i istok uvek prepuni....

roman empire

pre 14 godina

STOP RASIZMU!!!!!
Svi su ljudi na ovoj planeti jednaki,ravnopravni i slobodni pojedinci.
Onaj koji preuvelicava svoj narod, religiju, rasu, pol itd. a potcenjuje druge je zapravo JAKO MALI COVEK. Budimo ljudi tolerisimo razlicitosti, postujmo druge ljude da bi oni postovali nas.
Postovanje svima, samo znanje, red, rad i disciplina mogu da pojacaju moc coveka a ne nacionalizam, fasizam, rasizam, antisemitizam, vidite i sami sve su to ideologije koje dele coveka zato su lose i zle.

AntiUEFA

pre 14 godina

@Vladex
Dokle cu citati ovako smeshne komentare poput tvog. Sto onda kad Zvezda igra protiv Milana Marakana bude dupke puna it Slaninari Grobari i Delije ne smetaju nikome.
Mi bi kao nacija ali pogotovo nas fudbal mnogo napredovali da bi takvi kao sto si ti isli i na male utakmice a ne samo kad dodje neka ekipa koju volite da pratite iz fotelje da vidite vase zvezdice i jednom i uzivo.
I nedaj boze da mi jednom u Srbiji pjuckamo nasu koka kolu i grickamo nas hot dog! Nego da ce i dalje da grmimo i skacemo za SRBIJU!
PROTIV MODERNOG FUDABALA!

Si'T'jwa

pre 14 godina

Sramota. Svako treba da ima slobodu govora. Ako vec hocete da uvodite ovakve mere onda prekidajte meceve i ako se velica komunizam i njegovi lideri. Jednoga dana ako se ovako nastavi doci ce do toga da necemo smeti nista da pevamo ni protiv suparnickih navijaca(posebno kad su reprezentacije u pitanju) i da cemo morati da sedimo ako hocemo da gledamo fudbal. U Spaniji realovi i barsini navijaci sede(95 procenata) kad je utakmica. Video sam uzivo. Neverovatno. Verujte mi 500 Delija pravi bolju atmosferu.
(Milos, 2. jul 2009 16:24)

To se zove kultura ako nisi znao i postojanje ali i postovanje postojecih zakona ...i zbog toga, sto imamo afiniteta prema nasilju, divljanju i huliganizmu , dovde smo i dogurali kao nacija i kao drzava...mozete da ne preporucujete koliko god hocete, ali to je tako...i jako smo neozbiljni, sta bre ja imam od toga sto cu da divljam i ubijam za nekog igraca ili klub...jel ce mi mozda dati deo njihove plate? Deo svog velelepnog stana? Sta mi je on pa da se cimam zbog njega. Pre cu da odem u obliznje mesto i pratim turnir u malom fudbalu na kome igra moj 10-ogodisnji brat i da ga bodrim, nego sto cu se cimati oko toga da li je Djokovic izgubio na Wimbledone-u i sto je Crvena Zvezda u krizi...

Milos

pre 14 godina

Sramota. Svako treba da ima slobodu govora. Ako vec hocete da uvodite ovakve mere onda prekidajte meceve i ako se velica komunizam i njegovi lideri. Jednoga dana ako se ovako nastavi doci ce do toga da necemo smeti nista da pevamo ni protiv suparnickih navijaca(posebno kad su reprezentacije u pitanju) i da cemo morati da sedimo ako hocemo da gledamo fudbal. U Spaniji realovi i barsini navijaci sede(95 procenata) kad je utakmica. Video sam uzivo. Neverovatno. Verujte mi 500 Delija pravi bolju atmosferu.

VladeX

pre 14 godina

@Milos
Sloboda govora je nekoga nazivati crncugom i oponasati majmunske krike?!? O Boze, sta sve necu procitati ovde!
Zbog takvog razmisljanja na utakmicama Reala i Barcelone ima po 60-70 hiljada gledalaca, a na nasim stadionima ima tih 500 delija/grobara/gradjevinara/slaninara i koga sve ne. Kada bi se tih 500 izgrednika maknulo sa scene, ostalih 50-ak hiljada gledalaca bi se vrlo brzo vratilo na Marakanu, recimo.
UEFA, samo napred!!!

Si'T'jwa

pre 14 godina

Sramota. Svako treba da ima slobodu govora. Ako vec hocete da uvodite ovakve mere onda prekidajte meceve i ako se velica komunizam i njegovi lideri. Jednoga dana ako se ovako nastavi doci ce do toga da necemo smeti nista da pevamo ni protiv suparnickih navijaca(posebno kad su reprezentacije u pitanju) i da cemo morati da sedimo ako hocemo da gledamo fudbal. U Spaniji realovi i barsini navijaci sede(95 procenata) kad je utakmica. Video sam uzivo. Neverovatno. Verujte mi 500 Delija pravi bolju atmosferu.
(Milos, 2. jul 2009 16:24)

To se zove kultura ako nisi znao i postojanje ali i postovanje postojecih zakona ...i zbog toga, sto imamo afiniteta prema nasilju, divljanju i huliganizmu , dovde smo i dogurali kao nacija i kao drzava...mozete da ne preporucujete koliko god hocete, ali to je tako...i jako smo neozbiljni, sta bre ja imam od toga sto cu da divljam i ubijam za nekog igraca ili klub...jel ce mi mozda dati deo njihove plate? Deo svog velelepnog stana? Sta mi je on pa da se cimam zbog njega. Pre cu da odem u obliznje mesto i pratim turnir u malom fudbalu na kome igra moj 10-ogodisnji brat i da ga bodrim, nego sto cu se cimati oko toga da li je Djokovic izgubio na Wimbledone-u i sto je Crvena Zvezda u krizi...

Milos

pre 14 godina

Sramota. Svako treba da ima slobodu govora. Ako vec hocete da uvodite ovakve mere onda prekidajte meceve i ako se velica komunizam i njegovi lideri. Jednoga dana ako se ovako nastavi doci ce do toga da necemo smeti nista da pevamo ni protiv suparnickih navijaca(posebno kad su reprezentacije u pitanju) i da cemo morati da sedimo ako hocemo da gledamo fudbal. U Spaniji realovi i barsini navijaci sede(95 procenata) kad je utakmica. Video sam uzivo. Neverovatno. Verujte mi 500 Delija pravi bolju atmosferu.

roman empire

pre 14 godina

STOP RASIZMU!!!!!
Svi su ljudi na ovoj planeti jednaki,ravnopravni i slobodni pojedinci.
Onaj koji preuvelicava svoj narod, religiju, rasu, pol itd. a potcenjuje druge je zapravo JAKO MALI COVEK. Budimo ljudi tolerisimo razlicitosti, postujmo druge ljude da bi oni postovali nas.
Postovanje svima, samo znanje, red, rad i disciplina mogu da pojacaju moc coveka a ne nacionalizam, fasizam, rasizam, antisemitizam, vidite i sami sve su to ideologije koje dele coveka zato su lose i zle.

AntiUEFA

pre 14 godina

@Vladex
Dokle cu citati ovako smeshne komentare poput tvog. Sto onda kad Zvezda igra protiv Milana Marakana bude dupke puna it Slaninari Grobari i Delije ne smetaju nikome.
Mi bi kao nacija ali pogotovo nas fudbal mnogo napredovali da bi takvi kao sto si ti isli i na male utakmice a ne samo kad dodje neka ekipa koju volite da pratite iz fotelje da vidite vase zvezdice i jednom i uzivo.
I nedaj boze da mi jednom u Srbiji pjuckamo nasu koka kolu i grickamo nas hot dog! Nego da ce i dalje da grmimo i skacemo za SRBIJU!
PROTIV MODERNOG FUDABALA!

Nelson Muntz

pre 14 godina

Расизам је својеврсна врста најнижег примитивизма и свакако га треба спречавати и кажњавати. Друга је ствар што у проклетој сатанистичкој творевини под називом ЕУ постоји веома добро разрађен систем двоструких аршина, што је опет један веома примитивистички облик дискриминације. Сви смо сведоци да су многи црнопути фудбалери често били на мети навијача у западноевропским земљама, али су као по правилу казне за расизам биле резервисане само за источноевропске земље у којима је расизам само ствар помодарства младих нараштаја и ништа више. Они који су измислили ропство, појам и реч РАСИЗАМ данас нама који ни дан данас немамо ни своју реч за тако нешто, соле памет о толеранцији. Да повраћаш!
Иако подржавам кажњавање расизма, не видим сврху да се иде у супротну крајност. Дакле, имитирање мајмунских урлика је увреда због које ће се прекидати утакмице и најстрожије кажњавати клубови, а повици "Србе на врбе" су "слобода говора". Па, ја играче свог клуба бар 5 пута на свакој утакмици назовем мајмунима, овцама, коњима, говедима и слично кад направе неку почетничку грешку. Да ли због тога треба прекидати утакмицу? Значи, отишло се у другу крајност. Ако си белац и не дај Боже Србин, може да те вређа колико ко хоће, а ако си тамнопут, публика не сме ни да се накашље кад си у поседу лопте.
И још нешто. Како ће у евро такмичењима иностране судије знати шта скандира публика? Једном сам гледао утакмицу Грчког првенства и помислио да читав стадион урличе црнопутом фудбалеру, али се испоставило да ти повици на Грчком језику имају потпуно другачије значење и представљају подршку домаћем тиму, без икакве везе са расизмом. А поставља се и питање како ће судије разликовати расизам од оправданог револта публике против неспортског и провокаторског понашања појединих тамнопутих фудбалера? Зашто је Дрогбин или Етоов средњи прст показан ка публици само ружан гест који ће приметити тек понеки новинар, а идентичан сигнал послат из публике као реакција на ту провокацију - расизам вредан прекида утакмице и жестоке казне???
Уколико би било могуће (а није!) праведно процењивати и кажњавати појаву расизма, безрезервно бих подржао ову акцију, али да се не лажемо, ово је само још један вид притиска западних лицемера на источну Европу, са посебним акцентом на Балкан, у оквиру којег ће опет посебан акценат бити бачен на Србе, који са расизмом имају везе таман као Марица са извезном кривом стварчицом.
Рекох да је расизам врста примитивизма, али се исто може рећи и за ношење наранџастих гумених кломпи на ногама, одвратно ждрање кобасица са сенфом и локање врућег пенушавог пива, пљуцкање љуски од семенки или исисавање слузаве садржине шкољки, али чисто сумњам да ће ико у западној европи бити кажњен због тог примитивизма и принуђен на одлазак кући на преобување и часове бонтона. Овим не желим да ставим знак једнакости између расизма и неукуса, већ желим на практичном примеру да покажем како је заправо немогуће једним декретом поништити културне и цивилизацијске разлике између европских народа. Шта је следеће? Хоће ли нам УЕФА прописати да не можемо да се такмичимо у Европи ако не резервишемо 15% капацитета стадиона за хомосексуалце, који се у неким земљама које географски припадају Европи и кривично гоне. Апсурд до апсурда!
Још једном кажем, ово је најновија пацка супертолерантне и праведне западне Европе супердивљој и нецивилизованој источној. Ко сме да се клади да ће 80% свих казни претрпети клубови из централне и источне Европе, чији народи не знају ни шта је то расизам?

$%%$

pre 14 godina

A već za dva meseca stižu Francuzi - pred našu publiku poznatu po "toleranciji i kulturi, poštovanju protivnika i njegove nacionalne himne", koja napuni stadion samo kad je to moderno jer idu svi - ili kad treba navijati protiv nekoga (BIH, CRO), a kad dođu Finci pola stadiona prazno.

Ivan Nis

pre 14 godina

Svaka cast za odluku. Meni je zaista muka kada gledam utakmica i cujem one zivotinjske urlike. Ali sta to vredi, nazalost mnogo je Milosa na ovom svetu. Ipak najbitnija stvar je da Barsini i Realovi navijaci nemaju pojma sa navijanjem???

Moze i normalno.

pre 14 godina

U potpunosti se slazem da treba sankcionisati svaki vid rasizma, kao i svega sto nije " sportsko" na stadionima.
Medjutim, zeleo bih da ukazem na neke stvari, koje su stvarnost, ali se zbog "demokratije" o tome cuti.
Naime, ja i ortak setali Adom prosle godine i odjednom cujemo povike jedne devojke, kojoj su Romi ukrali torbicu sa mobilnim telefonom, novcem i jos nekim licnim stvarima i dokumentima. Ja i ortak pokusamo da zaustavimo trojicu Roma, koji su poceli da beze prema nama i tu se jedan od njih okomi na mene i udari me nekoliko puta!! Naravno, uzvratio sam, moj drug se umesao, kao i drugi Rom, dok je treci sa torbicom pobegao. Nekako smo ih savladali i sacekali policiju.
Nakon nekoliko meseci pozvani smo na sudjenje. Znate li sta je bila glavna tema?? Pogodite?!! Rasizam!! Uglavnom smo bili na tapetu, zbog tuce sa Romima i "ugrozavanja nacionalnih manjina"!!! Neverovatno!!! Ja, koji u zgradi imam dve Romske porodice, sa kojima se ODLICNO slazem, koji imam i jednog ortaka koji je Rom!!??!! Ja rasista??!! Ja nacionalista??
NE, NE, i NE!!! Iako se takve stvari svakodnevno desavaju, ja sam bio na tapetu, kao "rasista", a devojka koja je ostala bez stvari, jedva da je pomenuta!!!
Pa vas ja sada pitam, da li treba da pustim da me neko opljacka i da se ne branim, da ne bih ugrozavao " prava nacionalnih manjina"??
Da li to sto su manjina znaci da za njih zakoni ne vaze, da su iznad nas i zakona??
Ogorcen sam ponasanjem "mojih" demokrata, koji vode brigu o svakome, a najmanje o svojima!!
Ukoliko smo isti pred zakonima, onda da budemo isti u svakom smislu, a ne kad to nekome odgovara, da bi ubrao po koji politicki bod.

Veliki pozdrav svim postenim i normalnim ljudima, bilo koje vere, nacionalnosti ili boje koze, da su!!
I jedno veliko UAAAA, svim lopovima, muckarama i prevarantima, takodje, bilo koje vere, nacionalnosti ili boje koze da su!

Covek kome mu je ispod casti da se lozi na Real

pre 14 godina

@VladeX

Vidim da kada dodju Milan, Lacio, Real i slicni da su stadioni prazni zbog ''huligana''!! A Sever i jug su uvek poluprazni dok su zapad i istok uvek prepuni....

Si'T'jwa

pre 14 godina

Sramota. Svako treba da ima slobodu govora. Ako vec hocete da uvodite ovakve mere onda prekidajte meceve i ako se velica komunizam i njegovi lideri. Jednoga dana ako se ovako nastavi doci ce do toga da necemo smeti nista da pevamo ni protiv suparnickih navijaca(posebno kad su reprezentacije u pitanju) i da cemo morati da sedimo ako hocemo da gledamo fudbal. U Spaniji realovi i barsini navijaci sede(95 procenata) kad je utakmica. Video sam uzivo. Neverovatno. Verujte mi 500 Delija pravi bolju atmosferu.
(Milos, 2. jul 2009 16:24)

Da, da...i onda se pitas sto je Zvezda u krizi, sto Partizan ne moze ni u Uefa kupu nikog da pobedi, a sa druge strane taj Real i Barca sa 'smesnim' navijacima trose 300 000 000 na igrace, osvajaju LS, jednom recju, sinonim su za uspeh...pa zbog toga sto je tih 500 slaninara i huligana odjurilo 50 000 pametnih ,normalnih ljudi koji bi na utakmicu dosli da uzivaju u fudbalu i raduju se lepim potezima...a ne da kolju pristalice suparnickog tima jer isti pobedjuje ,i guraju baklje policajcima u usta...jel to navijanje, jel su to te cenjene Delije, jel su to Grobari? Nemoj da se pravis pametan...a koliko vidim ili si jaaako mlad, ili si propalitet i klosar kome su u glavi samo navijacke pesme, baklje i nasilje na ulicama i stadionima...

Lanejovanovic

pre 14 godina

@Nelson Muntz
"Ако си белац и не дај Боже Србин, може да те вређа колико ко хоће, а ако си тамнопут, публика не сме ни да се накашље кад си у поседу лопте."

Jeste, jeste, potpuno si u pravu...
Ne znam ko je od vas gledao i koliko je gledao ovaj nedavno zavrseni kup konfederacija... ja jesam, i mogu reci da se primer iz tvog komentara jasno kao dan mogao uociti na mecu za trece mesto izmedju Spanije i Juzne Afrike.
Naime, u reprezentaciji Juzne Afrike na tom mecu u prvih 11 nastupalo je 10 crnaca i 1 jedini belac, izvesni Matthew Booth, korpulenti procelavi stoper s nekih 27-28 godina. Pri svakom njegovom kontaktu sa loptom, sa tribina stadiona u Rustenburg-u mogle su se cuti salve zvizduka i negodovanja... i to je prestajalo cim bi se ovaj igrac oslobodio lopte. Ovaj primer je toliko ocigledan da je to nesto neverovatno. FIFA, naravno, ovde problem uopste ne vidi jer ovo nije nikakav rasizam. Zvizduci nisu upuceni crncu i to je jedino sto je bitno. Skandal!
Da se razumemo, nikako nisam za rasizam i slazem se da se treba potruditi da se ova pojava iskoreni, ali osnovno pravilo rasizma je da su svi ljudi jednaki, bez obzira na boju koze, sto znaci da se i vredjanje belaca od strane crnaca takodje mora zestoko kaznjavati.
Da se ja tu pitam, kazna mora uslediti za FS J. Afrike... oni su, sto ti rece, prijatelju, otisli iz jedne krajnosti u drugu...
U svakom slucaju, velika sramota za FIFA-u, da ovako nesto ne kaznjava...

Si'T'jwa

pre 14 godina

Sramota. Svako treba da ima slobodu govora. Ako vec hocete da uvodite ovakve mere onda prekidajte meceve i ako se velica komunizam i njegovi lideri. Jednoga dana ako se ovako nastavi doci ce do toga da necemo smeti nista da pevamo ni protiv suparnickih navijaca(posebno kad su reprezentacije u pitanju) i da cemo morati da sedimo ako hocemo da gledamo fudbal. U Spaniji realovi i barsini navijaci sede(95 procenata) kad je utakmica. Video sam uzivo. Neverovatno. Verujte mi 500 Delija pravi bolju atmosferu.
(Milos, 2. jul 2009 16:24)

Da, da...i onda se pitas sto je Zvezda u krizi, sto Partizan ne moze ni u Uefa kupu nikog da pobedi, a sa druge strane taj Real i Barca sa 'smesnim' navijacima trose 300 000 000 na igrace, osvajaju LS, jednom recju, sinonim su za uspeh...pa zbog toga sto je tih 500 slaninara i huligana odjurilo 50 000 pametnih ,normalnih ljudi koji bi na utakmicu dosli da uzivaju u fudbalu i raduju se lepim potezima...a ne da kolju pristalice suparnickog tima jer isti pobedjuje ,i guraju baklje policajcima u usta...jel to navijanje, jel su to te cenjene Delije, jel su to Grobari? Nemoj da se pravis pametan...a koliko vidim ili si jaaako mlad, ili si propalitet i klosar kome su u glavi samo navijacke pesme, baklje i nasilje na ulicama i stadionima...

Lanejovanovic

pre 14 godina

E pa ljudi, sve se polako slaze... UEFA nam polako stavlja do znanja da ce svaki necivilizovani i huliganski gest biti drasticno kaznjen, iako nasi navijaci to odavno dobro znaju. Francuzi mozda imaju i najjace veze u UEFA-i i sigurno ce uciniti sve da iskoriste potencijalne incidente na marakani u septembru (do kojih lako moze doci buduci da 90% francuskog tima cine crnci) i dobro nas kazne. Zasto da im jos u tome i pomazemo? Ocigledno da taj mali broj "navijaca" koji zvizdi stranoj himni i baca baklje po terenu uopste ne mari za Srbiju, jer da je tako, ne bi pravili incidente... vec i vrapci znaju da se sve kaznjava.
Na euro u-21 koji se nedavno zavrsio, primetio sam da se FSS potrudio da sto vise utice na ponasanje navijaca. Zajedno sa Slobodanom Rajkovicem, delili su brosure nasim navijacima u kojima se apeluje na korektno navijanje bez incidenata... utakmica je sa nase strane i prosla besprekorno. Izuzetno je dobro sto je to urodilo plodom i nadam se da ce se takve pa i jos jace mere prevencije huliganizma preduzeti i za mec sa Francuzima, i da ce se mec odigrati u sportskoj i korektnoj atmosferi... uz nasu pobedu.
* Uostalom, neka se zapitaju oni koji zvizde stranoj himni i bacaju baklje kako tim gestom pomazu Srbiji? Da li ce se Francuzi mozda uplasiti i rasplakati kada cuju zvizduke? Da li mislite da ce nas UEFA tolerisati i da nece preci i na oduzimanje bodova? ...a ono lomljenje stolica u Konstanci? Da li je to trebalo da pokaze Platiniju i kompaniji koliko smo silni, pa da im slucajno ne pada na pamet da nas diraju? Ako smo to radili u jednoj bratskoj nam zemlji Rumuniji, ja stvarno ne znam sta cemo onda ako nam zapadnu neki sa kojima smo se stvarno sukobljavali tokom istorije...
Dakle, ako opet bude bakljade i zvizdanja himni ima da nas o'lade za bodove samo tako... a ti koji su odgovorni ce opet da ponavljaju da nas Srbe svi mrze. Pravila su jasna i ko se ne pridrzava, placa kaznu.
Najludje od svega je sto nas je sada fudbalski krenulo u svakom smislu. Imamo sjajnog strucnjaka, odlican kolektiv i sjajan ugled i POSLEDNJE sto nam treba je da na sp ne odemo zbog NASEG divljanja na tribinama...
Bolje onda da nas Francuzi naduvaju s 0:5 pa da kazemo da nismo zasluzili na sp, nego ovo...
U svakom slucaju, vreme ce pokazati... nadam se ipak znacajnom poboljsanju...

Izvršni komitet

pre 14 godina

E ovo nas ceka u mecu protiv Francuza, imajuci u vidu kako nasi navijaci umeju da se kontrolisu. Ukoliko se i igraci tu ukljuce, ugledavsi se na u-21 reprezentaciju - bice opet bruka

boki

pre 14 godina

obozavam kad citam komentare ovih genijalaac koji zbog huligana ne nogu navodno na stadion ali kad dodju eal,bajer,roma prepune ga do vrha.kapiram da je najlakse lagati sebe kad se treba pravdati

mig21

pre 14 godina

Citajuci ove komentare stice se utisak:

- UEFA favorizuje tamnopute igrace
- UEFA ne podnosi igrace bele puti, pogotovo ako su srpske nacionalnosti
- To joj je oprosteno jer naravno Srbe mrzi ceo svet i cilj celog sveta (osim preblazene majcice Rusije) je da unisti Srbe i Srbiju
- Nelson Muntz previse cita Seseljeve knjige
- Rasizam i fasizam u istocnoevropskim zemljama je "pomodarstvo" i zato ne bi trebalo da se sankcionise?!

Gos'n Muntz... Samo kratko...
Kazete - Zasto ne kaznjavaju neke tamo za povike "... sta vec uradi Srbinu"?
Slazem se...
Ali zasto ne kaznjavaju i vas (nista licno, jer ne znam da li to vicete, iako mi se cini da vam je to zanimacija) koji vicete isto to za Albanca, Hrvata, Bosanca...

VladeX

pre 14 godina

@AntiUEFA i njemu slicni

Procitajte komentar koji je postavio Si'T'jwa. Covek vam je apsolutno genijalno sve objasnio, samo treba da budete sposobni da razumete. A u cilju edukacije vas, mladih i perspektivnih ljudi koje javnost tako surovo ugnjetava uskracujuci vam vasa prava da vredjate druge, prepisacu komentar koji je postavio AntiUEFA, ali gramaticki ispravno:


Dokle cu citati ovako smesne komentare poput tvog? (upitna recenica; na kraju ide upitnik) Sto onda kad Zvezda igra protiv Milana Marakana bude dupke puna i ti Slaninari, Grobari i Delije ne smetaju nikome? (isti komentar)
Mi bismo (prvo lice mnozine) kao nacija, a (ovde treba sastavni, a ne rastavni veznik ispred kojeg ide zarez) pogotovo nas fudbal mnogo napredovali kada (rec koja ovde treba da bude upotrebljena je "kada", a ne "da") bi takvi kao sto si ti isli i na male utakmice, a ne samo kad dodje neka ekipa koju volite da pratite iz fotelje da vidite vase zvezdice i jednom i uzivo.
I ne daj ("nedaj" su dve reci) Boze (ovo se pise velikim slovom) da mi jednom u Srbiji pijuckamo (pretpostavicu da je ovo greska u kucanju, posto se kaze "pijuckamo") nasu koka-kolu i grickamo nas hot-dog! Nego da ce i dalje da grmimo i skacemo za SRBIJU!
PROTIV MODERNOG FUDABALA!
(Ovim poslednjim recenicama si rekao sve! Zato u jednom Realu igraju moderan fudbal jedan Kaka i jedan Ronaldo, a kod nas su najvece zvezde Almami Moreira i Ognjen Koroman, uz sve duzno postovanje prema doticnoj gospodi)

VladeX

pre 14 godina

I suppose the comments in any of those languages would be as illiterate as the one you posted in Serbian.
Regardless of that, if you want an argument, here is one for you:
How is it better for any club to have average attendance of 500 instead of 50000?

We are not talking about football here. We are supposed to be talking about behaving at football matches. Think about it.

dario

pre 14 godina

ja sam za korektne kazne a njih nazalost nema, ali ruku na srcu nije zvezda kriva sto je bilo nereda u strasburu pa nije kriv ni partizan protiv zrinjski ali na kraju ispalo da jesmo to je ta vatikanska bruka koja vlada tom evropom i najvise oni vode EU politiku u sportu a zna se politika i sport ne smeju da imaju ikve zajednicke veze pogledajte ac milan - zvezda milan nije imo pravo na to takmicenje ali uefa je ipak pregazila sportski zakon i izasla berlusconiju u susret pa utakmica fenerbahce - partizan sudija otvoreno navijo za fenerbahce radi takve stvari puca svakom normalnom navijacu film jer takve velike nepravde ne smeju da budu ali ocigledno smeju radi takvih nepravdi ondak i bolje da bude stadion prazan a fudbaleri bilo kojeg srbskog kluba ili srbske repke i netrebaju ni da izadzu na teren vec kad se zna ishod unapred pa neka ondak ta uefa mafija kazni ali ubedzen sam i da bi tu ta uefa nasla kaznu za nas srbe zato sto smo losi momci to taj nihov frankovski problem ali kod nas u srbiji ima mnogih glupaka koji to ne razumu prvo ste pokvarili srbiju a sad hocete i da unistite po evropskom diktatu i srbski sport pa bas vam hvala na to ali bi pito svakog od vas da imate malo mozga u glavi i vratite film unazad sp 2006 argentina-scg kako bi se osecali kad vidite oko sebe takozvani argentinskih navijaca koji nemaju nikakva poljma sa argentinom jer jednostavno nisu argentinci
i to vise od pola argentinskih navijaca nisu bili argentinci dosli samo da bi se ismjevavali srbima, pa vam dodze onakav sudija koji podplacen i kod svakog kontakta nasih igraca svira pa
stvarno bih zeleo znati od takvih sto lupetaju po ovim sajtu kakva bi bila vasa reakcija?? veruj te mi nije mi bilo ni malo lako bio sam kao navijac tadasnje scg uvredzen do koske ali to se nekaznjava to je normalno u tom demokratskom svetu srbe na vrbe ,ubi te srbe itd. pa sta je bilo u sloveniji u vatropolu ,pa sta je bilo u hrvatskoj sa rukometom pa sa basketom u spaniji svuda su nas srbe proganjali i nekaznjeno prosli su svi ti organizatori ja kao veliki sportsmen kazem to je evropska bruka i srbija ide ka toj bruki bas ste evropska mustra jer to uredu po tom evropskom sportskom zakonu?jednostavno nije uredu!!!
ruke na srce nemam prava da optuzujem nase navijace jer ih potpuno razumem neka hurlikaju do mile volje ali nije u redu da bacamo baklje to trebamo ukloniti ,uredu je i zvizdanje himni protivnickog tima samo ako su to zasluzili to nijedan
normalan covek nemoze sebi na ovoj planeti dozvoliti pa ni mi srbi to necemo dozvoliti ako uefa hoce da nas kazni neka uradi svojom voljom ali porucujem mozemo mi i sp 2010 da otkazemo vrlo brzo necega jednostavno biti pa igrajte vase mini sp u evropi a u africi niste dobro dosli
i bice vam svugde bombe podbacene pa ako to UEFA tako zeli da ugasi fudbal zauvek u redu je njihov je problem nije nas.......

@Vladex

pre 14 godina

Kad fale pravi argumenti prelazi se na gramatiku a?

Meni decko srpski nije materni jezik niti sam bio u srpskoj skoli nekada sve sam naucio mada kako vidim moze uvek bolje. Ali isti post bi mogao da ti napisem na nemacki, francuski, engleski i italjanski pa me ti ispravi u gramatici kad o fudbalu nista neznas.

i da, i dalje PROTIV MODERNOG FUDBALA!

Milos

pre 14 godina

Sramota. Svako treba da ima slobodu govora. Ako vec hocete da uvodite ovakve mere onda prekidajte meceve i ako se velica komunizam i njegovi lideri. Jednoga dana ako se ovako nastavi doci ce do toga da necemo smeti nista da pevamo ni protiv suparnickih navijaca(posebno kad su reprezentacije u pitanju) i da cemo morati da sedimo ako hocemo da gledamo fudbal. U Spaniji realovi i barsini navijaci sede(95 procenata) kad je utakmica. Video sam uzivo. Neverovatno. Verujte mi 500 Delija pravi bolju atmosferu.

AntiUEFA

pre 14 godina

@Vladex
Dokle cu citati ovako smeshne komentare poput tvog. Sto onda kad Zvezda igra protiv Milana Marakana bude dupke puna it Slaninari Grobari i Delije ne smetaju nikome.
Mi bi kao nacija ali pogotovo nas fudbal mnogo napredovali da bi takvi kao sto si ti isli i na male utakmice a ne samo kad dodje neka ekipa koju volite da pratite iz fotelje da vidite vase zvezdice i jednom i uzivo.
I nedaj boze da mi jednom u Srbiji pjuckamo nasu koka kolu i grickamo nas hot dog! Nego da ce i dalje da grmimo i skacemo za SRBIJU!
PROTIV MODERNOG FUDABALA!

Si'T'jwa

pre 14 godina

Sramota. Svako treba da ima slobodu govora. Ako vec hocete da uvodite ovakve mere onda prekidajte meceve i ako se velica komunizam i njegovi lideri. Jednoga dana ako se ovako nastavi doci ce do toga da necemo smeti nista da pevamo ni protiv suparnickih navijaca(posebno kad su reprezentacije u pitanju) i da cemo morati da sedimo ako hocemo da gledamo fudbal. U Spaniji realovi i barsini navijaci sede(95 procenata) kad je utakmica. Video sam uzivo. Neverovatno. Verujte mi 500 Delija pravi bolju atmosferu.
(Milos, 2. jul 2009 16:24)

To se zove kultura ako nisi znao i postojanje ali i postovanje postojecih zakona ...i zbog toga, sto imamo afiniteta prema nasilju, divljanju i huliganizmu , dovde smo i dogurali kao nacija i kao drzava...mozete da ne preporucujete koliko god hocete, ali to je tako...i jako smo neozbiljni, sta bre ja imam od toga sto cu da divljam i ubijam za nekog igraca ili klub...jel ce mi mozda dati deo njihove plate? Deo svog velelepnog stana? Sta mi je on pa da se cimam zbog njega. Pre cu da odem u obliznje mesto i pratim turnir u malom fudbalu na kome igra moj 10-ogodisnji brat i da ga bodrim, nego sto cu se cimati oko toga da li je Djokovic izgubio na Wimbledone-u i sto je Crvena Zvezda u krizi...

VladeX

pre 14 godina

@Milos
Sloboda govora je nekoga nazivati crncugom i oponasati majmunske krike?!? O Boze, sta sve necu procitati ovde!
Zbog takvog razmisljanja na utakmicama Reala i Barcelone ima po 60-70 hiljada gledalaca, a na nasim stadionima ima tih 500 delija/grobara/gradjevinara/slaninara i koga sve ne. Kada bi se tih 500 izgrednika maknulo sa scene, ostalih 50-ak hiljada gledalaca bi se vrlo brzo vratilo na Marakanu, recimo.
UEFA, samo napred!!!

roman empire

pre 14 godina

STOP RASIZMU!!!!!
Svi su ljudi na ovoj planeti jednaki,ravnopravni i slobodni pojedinci.
Onaj koji preuvelicava svoj narod, religiju, rasu, pol itd. a potcenjuje druge je zapravo JAKO MALI COVEK. Budimo ljudi tolerisimo razlicitosti, postujmo druge ljude da bi oni postovali nas.
Postovanje svima, samo znanje, red, rad i disciplina mogu da pojacaju moc coveka a ne nacionalizam, fasizam, rasizam, antisemitizam, vidite i sami sve su to ideologije koje dele coveka zato su lose i zle.

Ivan Nis

pre 14 godina

Svaka cast za odluku. Meni je zaista muka kada gledam utakmica i cujem one zivotinjske urlike. Ali sta to vredi, nazalost mnogo je Milosa na ovom svetu. Ipak najbitnija stvar je da Barsini i Realovi navijaci nemaju pojma sa navijanjem???

Covek kome mu je ispod casti da se lozi na Real

pre 14 godina

@VladeX

Vidim da kada dodju Milan, Lacio, Real i slicni da su stadioni prazni zbog ''huligana''!! A Sever i jug su uvek poluprazni dok su zapad i istok uvek prepuni....

$%%$

pre 14 godina

A već za dva meseca stižu Francuzi - pred našu publiku poznatu po "toleranciji i kulturi, poštovanju protivnika i njegove nacionalne himne", koja napuni stadion samo kad je to moderno jer idu svi - ili kad treba navijati protiv nekoga (BIH, CRO), a kad dođu Finci pola stadiona prazno.

Nelson Muntz

pre 14 godina

Расизам је својеврсна врста најнижег примитивизма и свакако га треба спречавати и кажњавати. Друга је ствар што у проклетој сатанистичкој творевини под називом ЕУ постоји веома добро разрађен систем двоструких аршина, што је опет један веома примитивистички облик дискриминације. Сви смо сведоци да су многи црнопути фудбалери често били на мети навијача у западноевропским земљама, али су као по правилу казне за расизам биле резервисане само за источноевропске земље у којима је расизам само ствар помодарства младих нараштаја и ништа више. Они који су измислили ропство, појам и реч РАСИЗАМ данас нама који ни дан данас немамо ни своју реч за тако нешто, соле памет о толеранцији. Да повраћаш!
Иако подржавам кажњавање расизма, не видим сврху да се иде у супротну крајност. Дакле, имитирање мајмунских урлика је увреда због које ће се прекидати утакмице и најстрожије кажњавати клубови, а повици "Србе на врбе" су "слобода говора". Па, ја играче свог клуба бар 5 пута на свакој утакмици назовем мајмунима, овцама, коњима, говедима и слично кад направе неку почетничку грешку. Да ли због тога треба прекидати утакмицу? Значи, отишло се у другу крајност. Ако си белац и не дај Боже Србин, може да те вређа колико ко хоће, а ако си тамнопут, публика не сме ни да се накашље кад си у поседу лопте.
И још нешто. Како ће у евро такмичењима иностране судије знати шта скандира публика? Једном сам гледао утакмицу Грчког првенства и помислио да читав стадион урличе црнопутом фудбалеру, али се испоставило да ти повици на Грчком језику имају потпуно другачије значење и представљају подршку домаћем тиму, без икакве везе са расизмом. А поставља се и питање како ће судије разликовати расизам од оправданог револта публике против неспортског и провокаторског понашања појединих тамнопутих фудбалера? Зашто је Дрогбин или Етоов средњи прст показан ка публици само ружан гест који ће приметити тек понеки новинар, а идентичан сигнал послат из публике као реакција на ту провокацију - расизам вредан прекида утакмице и жестоке казне???
Уколико би било могуће (а није!) праведно процењивати и кажњавати појаву расизма, безрезервно бих подржао ову акцију, али да се не лажемо, ово је само још један вид притиска западних лицемера на источну Европу, са посебним акцентом на Балкан, у оквиру којег ће опет посебан акценат бити бачен на Србе, који са расизмом имају везе таман као Марица са извезном кривом стварчицом.
Рекох да је расизам врста примитивизма, али се исто може рећи и за ношење наранџастих гумених кломпи на ногама, одвратно ждрање кобасица са сенфом и локање врућег пенушавог пива, пљуцкање љуски од семенки или исисавање слузаве садржине шкољки, али чисто сумњам да ће ико у западној европи бити кажњен због тог примитивизма и принуђен на одлазак кући на преобување и часове бонтона. Овим не желим да ставим знак једнакости између расизма и неукуса, већ желим на практичном примеру да покажем како је заправо немогуће једним декретом поништити културне и цивилизацијске разлике између европских народа. Шта је следеће? Хоће ли нам УЕФА прописати да не можемо да се такмичимо у Европи ако не резервишемо 15% капацитета стадиона за хомосексуалце, који се у неким земљама које географски припадају Европи и кривично гоне. Апсурд до апсурда!
Још једном кажем, ово је најновија пацка супертолерантне и праведне западне Европе супердивљој и нецивилизованој источној. Ко сме да се клади да ће 80% свих казни претрпети клубови из централне и источне Европе, чији народи не знају ни шта је то расизам?

Si'T'jwa

pre 14 godina

Sramota. Svako treba da ima slobodu govora. Ako vec hocete da uvodite ovakve mere onda prekidajte meceve i ako se velica komunizam i njegovi lideri. Jednoga dana ako se ovako nastavi doci ce do toga da necemo smeti nista da pevamo ni protiv suparnickih navijaca(posebno kad su reprezentacije u pitanju) i da cemo morati da sedimo ako hocemo da gledamo fudbal. U Spaniji realovi i barsini navijaci sede(95 procenata) kad je utakmica. Video sam uzivo. Neverovatno. Verujte mi 500 Delija pravi bolju atmosferu.
(Milos, 2. jul 2009 16:24)

Da, da...i onda se pitas sto je Zvezda u krizi, sto Partizan ne moze ni u Uefa kupu nikog da pobedi, a sa druge strane taj Real i Barca sa 'smesnim' navijacima trose 300 000 000 na igrace, osvajaju LS, jednom recju, sinonim su za uspeh...pa zbog toga sto je tih 500 slaninara i huligana odjurilo 50 000 pametnih ,normalnih ljudi koji bi na utakmicu dosli da uzivaju u fudbalu i raduju se lepim potezima...a ne da kolju pristalice suparnickog tima jer isti pobedjuje ,i guraju baklje policajcima u usta...jel to navijanje, jel su to te cenjene Delije, jel su to Grobari? Nemoj da se pravis pametan...a koliko vidim ili si jaaako mlad, ili si propalitet i klosar kome su u glavi samo navijacke pesme, baklje i nasilje na ulicama i stadionima...

Si'T'jwa

pre 14 godina

Sramota. Svako treba da ima slobodu govora. Ako vec hocete da uvodite ovakve mere onda prekidajte meceve i ako se velica komunizam i njegovi lideri. Jednoga dana ako se ovako nastavi doci ce do toga da necemo smeti nista da pevamo ni protiv suparnickih navijaca(posebno kad su reprezentacije u pitanju) i da cemo morati da sedimo ako hocemo da gledamo fudbal. U Spaniji realovi i barsini navijaci sede(95 procenata) kad je utakmica. Video sam uzivo. Neverovatno. Verujte mi 500 Delija pravi bolju atmosferu.
(Milos, 2. jul 2009 16:24)

Da, da...i onda se pitas sto je Zvezda u krizi, sto Partizan ne moze ni u Uefa kupu nikog da pobedi, a sa druge strane taj Real i Barca sa 'smesnim' navijacima trose 300 000 000 na igrace, osvajaju LS, jednom recju, sinonim su za uspeh...pa zbog toga sto je tih 500 slaninara i huligana odjurilo 50 000 pametnih ,normalnih ljudi koji bi na utakmicu dosli da uzivaju u fudbalu i raduju se lepim potezima...a ne da kolju pristalice suparnickog tima jer isti pobedjuje ,i guraju baklje policajcima u usta...jel to navijanje, jel su to te cenjene Delije, jel su to Grobari? Nemoj da se pravis pametan...a koliko vidim ili si jaaako mlad, ili si propalitet i klosar kome su u glavi samo navijacke pesme, baklje i nasilje na ulicama i stadionima...

mig21

pre 14 godina

Citajuci ove komentare stice se utisak:

- UEFA favorizuje tamnopute igrace
- UEFA ne podnosi igrace bele puti, pogotovo ako su srpske nacionalnosti
- To joj je oprosteno jer naravno Srbe mrzi ceo svet i cilj celog sveta (osim preblazene majcice Rusije) je da unisti Srbe i Srbiju
- Nelson Muntz previse cita Seseljeve knjige
- Rasizam i fasizam u istocnoevropskim zemljama je "pomodarstvo" i zato ne bi trebalo da se sankcionise?!

Gos'n Muntz... Samo kratko...
Kazete - Zasto ne kaznjavaju neke tamo za povike "... sta vec uradi Srbinu"?
Slazem se...
Ali zasto ne kaznjavaju i vas (nista licno, jer ne znam da li to vicete, iako mi se cini da vam je to zanimacija) koji vicete isto to za Albanca, Hrvata, Bosanca...

dario

pre 14 godina

ja sam za korektne kazne a njih nazalost nema, ali ruku na srcu nije zvezda kriva sto je bilo nereda u strasburu pa nije kriv ni partizan protiv zrinjski ali na kraju ispalo da jesmo to je ta vatikanska bruka koja vlada tom evropom i najvise oni vode EU politiku u sportu a zna se politika i sport ne smeju da imaju ikve zajednicke veze pogledajte ac milan - zvezda milan nije imo pravo na to takmicenje ali uefa je ipak pregazila sportski zakon i izasla berlusconiju u susret pa utakmica fenerbahce - partizan sudija otvoreno navijo za fenerbahce radi takve stvari puca svakom normalnom navijacu film jer takve velike nepravde ne smeju da budu ali ocigledno smeju radi takvih nepravdi ondak i bolje da bude stadion prazan a fudbaleri bilo kojeg srbskog kluba ili srbske repke i netrebaju ni da izadzu na teren vec kad se zna ishod unapred pa neka ondak ta uefa mafija kazni ali ubedzen sam i da bi tu ta uefa nasla kaznu za nas srbe zato sto smo losi momci to taj nihov frankovski problem ali kod nas u srbiji ima mnogih glupaka koji to ne razumu prvo ste pokvarili srbiju a sad hocete i da unistite po evropskom diktatu i srbski sport pa bas vam hvala na to ali bi pito svakog od vas da imate malo mozga u glavi i vratite film unazad sp 2006 argentina-scg kako bi se osecali kad vidite oko sebe takozvani argentinskih navijaca koji nemaju nikakva poljma sa argentinom jer jednostavno nisu argentinci
i to vise od pola argentinskih navijaca nisu bili argentinci dosli samo da bi se ismjevavali srbima, pa vam dodze onakav sudija koji podplacen i kod svakog kontakta nasih igraca svira pa
stvarno bih zeleo znati od takvih sto lupetaju po ovim sajtu kakva bi bila vasa reakcija?? veruj te mi nije mi bilo ni malo lako bio sam kao navijac tadasnje scg uvredzen do koske ali to se nekaznjava to je normalno u tom demokratskom svetu srbe na vrbe ,ubi te srbe itd. pa sta je bilo u sloveniji u vatropolu ,pa sta je bilo u hrvatskoj sa rukometom pa sa basketom u spaniji svuda su nas srbe proganjali i nekaznjeno prosli su svi ti organizatori ja kao veliki sportsmen kazem to je evropska bruka i srbija ide ka toj bruki bas ste evropska mustra jer to uredu po tom evropskom sportskom zakonu?jednostavno nije uredu!!!
ruke na srce nemam prava da optuzujem nase navijace jer ih potpuno razumem neka hurlikaju do mile volje ali nije u redu da bacamo baklje to trebamo ukloniti ,uredu je i zvizdanje himni protivnickog tima samo ako su to zasluzili to nijedan
normalan covek nemoze sebi na ovoj planeti dozvoliti pa ni mi srbi to necemo dozvoliti ako uefa hoce da nas kazni neka uradi svojom voljom ali porucujem mozemo mi i sp 2010 da otkazemo vrlo brzo necega jednostavno biti pa igrajte vase mini sp u evropi a u africi niste dobro dosli
i bice vam svugde bombe podbacene pa ako to UEFA tako zeli da ugasi fudbal zauvek u redu je njihov je problem nije nas.......

Izvršni komitet

pre 14 godina

E ovo nas ceka u mecu protiv Francuza, imajuci u vidu kako nasi navijaci umeju da se kontrolisu. Ukoliko se i igraci tu ukljuce, ugledavsi se na u-21 reprezentaciju - bice opet bruka

boki

pre 14 godina

obozavam kad citam komentare ovih genijalaac koji zbog huligana ne nogu navodno na stadion ali kad dodju eal,bajer,roma prepune ga do vrha.kapiram da je najlakse lagati sebe kad se treba pravdati

VladeX

pre 14 godina

@AntiUEFA i njemu slicni

Procitajte komentar koji je postavio Si'T'jwa. Covek vam je apsolutno genijalno sve objasnio, samo treba da budete sposobni da razumete. A u cilju edukacije vas, mladih i perspektivnih ljudi koje javnost tako surovo ugnjetava uskracujuci vam vasa prava da vredjate druge, prepisacu komentar koji je postavio AntiUEFA, ali gramaticki ispravno:


Dokle cu citati ovako smesne komentare poput tvog? (upitna recenica; na kraju ide upitnik) Sto onda kad Zvezda igra protiv Milana Marakana bude dupke puna i ti Slaninari, Grobari i Delije ne smetaju nikome? (isti komentar)
Mi bismo (prvo lice mnozine) kao nacija, a (ovde treba sastavni, a ne rastavni veznik ispred kojeg ide zarez) pogotovo nas fudbal mnogo napredovali kada (rec koja ovde treba da bude upotrebljena je "kada", a ne "da") bi takvi kao sto si ti isli i na male utakmice, a ne samo kad dodje neka ekipa koju volite da pratite iz fotelje da vidite vase zvezdice i jednom i uzivo.
I ne daj ("nedaj" su dve reci) Boze (ovo se pise velikim slovom) da mi jednom u Srbiji pijuckamo (pretpostavicu da je ovo greska u kucanju, posto se kaze "pijuckamo") nasu koka-kolu i grickamo nas hot-dog! Nego da ce i dalje da grmimo i skacemo za SRBIJU!
PROTIV MODERNOG FUDABALA!
(Ovim poslednjim recenicama si rekao sve! Zato u jednom Realu igraju moderan fudbal jedan Kaka i jedan Ronaldo, a kod nas su najvece zvezde Almami Moreira i Ognjen Koroman, uz sve duzno postovanje prema doticnoj gospodi)

Lanejovanovic

pre 14 godina

@Nelson Muntz
"Ако си белац и не дај Боже Србин, може да те вређа колико ко хоће, а ако си тамнопут, публика не сме ни да се накашље кад си у поседу лопте."

Jeste, jeste, potpuno si u pravu...
Ne znam ko je od vas gledao i koliko je gledao ovaj nedavno zavrseni kup konfederacija... ja jesam, i mogu reci da se primer iz tvog komentara jasno kao dan mogao uociti na mecu za trece mesto izmedju Spanije i Juzne Afrike.
Naime, u reprezentaciji Juzne Afrike na tom mecu u prvih 11 nastupalo je 10 crnaca i 1 jedini belac, izvesni Matthew Booth, korpulenti procelavi stoper s nekih 27-28 godina. Pri svakom njegovom kontaktu sa loptom, sa tribina stadiona u Rustenburg-u mogle su se cuti salve zvizduka i negodovanja... i to je prestajalo cim bi se ovaj igrac oslobodio lopte. Ovaj primer je toliko ocigledan da je to nesto neverovatno. FIFA, naravno, ovde problem uopste ne vidi jer ovo nije nikakav rasizam. Zvizduci nisu upuceni crncu i to je jedino sto je bitno. Skandal!
Da se razumemo, nikako nisam za rasizam i slazem se da se treba potruditi da se ova pojava iskoreni, ali osnovno pravilo rasizma je da su svi ljudi jednaki, bez obzira na boju koze, sto znaci da se i vredjanje belaca od strane crnaca takodje mora zestoko kaznjavati.
Da se ja tu pitam, kazna mora uslediti za FS J. Afrike... oni su, sto ti rece, prijatelju, otisli iz jedne krajnosti u drugu...
U svakom slucaju, velika sramota za FIFA-u, da ovako nesto ne kaznjava...

Moze i normalno.

pre 14 godina

U potpunosti se slazem da treba sankcionisati svaki vid rasizma, kao i svega sto nije " sportsko" na stadionima.
Medjutim, zeleo bih da ukazem na neke stvari, koje su stvarnost, ali se zbog "demokratije" o tome cuti.
Naime, ja i ortak setali Adom prosle godine i odjednom cujemo povike jedne devojke, kojoj su Romi ukrali torbicu sa mobilnim telefonom, novcem i jos nekim licnim stvarima i dokumentima. Ja i ortak pokusamo da zaustavimo trojicu Roma, koji su poceli da beze prema nama i tu se jedan od njih okomi na mene i udari me nekoliko puta!! Naravno, uzvratio sam, moj drug se umesao, kao i drugi Rom, dok je treci sa torbicom pobegao. Nekako smo ih savladali i sacekali policiju.
Nakon nekoliko meseci pozvani smo na sudjenje. Znate li sta je bila glavna tema?? Pogodite?!! Rasizam!! Uglavnom smo bili na tapetu, zbog tuce sa Romima i "ugrozavanja nacionalnih manjina"!!! Neverovatno!!! Ja, koji u zgradi imam dve Romske porodice, sa kojima se ODLICNO slazem, koji imam i jednog ortaka koji je Rom!!??!! Ja rasista??!! Ja nacionalista??
NE, NE, i NE!!! Iako se takve stvari svakodnevno desavaju, ja sam bio na tapetu, kao "rasista", a devojka koja je ostala bez stvari, jedva da je pomenuta!!!
Pa vas ja sada pitam, da li treba da pustim da me neko opljacka i da se ne branim, da ne bih ugrozavao " prava nacionalnih manjina"??
Da li to sto su manjina znaci da za njih zakoni ne vaze, da su iznad nas i zakona??
Ogorcen sam ponasanjem "mojih" demokrata, koji vode brigu o svakome, a najmanje o svojima!!
Ukoliko smo isti pred zakonima, onda da budemo isti u svakom smislu, a ne kad to nekome odgovara, da bi ubrao po koji politicki bod.

Veliki pozdrav svim postenim i normalnim ljudima, bilo koje vere, nacionalnosti ili boje koze, da su!!
I jedno veliko UAAAA, svim lopovima, muckarama i prevarantima, takodje, bilo koje vere, nacionalnosti ili boje koze da su!

Lanejovanovic

pre 14 godina

E pa ljudi, sve se polako slaze... UEFA nam polako stavlja do znanja da ce svaki necivilizovani i huliganski gest biti drasticno kaznjen, iako nasi navijaci to odavno dobro znaju. Francuzi mozda imaju i najjace veze u UEFA-i i sigurno ce uciniti sve da iskoriste potencijalne incidente na marakani u septembru (do kojih lako moze doci buduci da 90% francuskog tima cine crnci) i dobro nas kazne. Zasto da im jos u tome i pomazemo? Ocigledno da taj mali broj "navijaca" koji zvizdi stranoj himni i baca baklje po terenu uopste ne mari za Srbiju, jer da je tako, ne bi pravili incidente... vec i vrapci znaju da se sve kaznjava.
Na euro u-21 koji se nedavno zavrsio, primetio sam da se FSS potrudio da sto vise utice na ponasanje navijaca. Zajedno sa Slobodanom Rajkovicem, delili su brosure nasim navijacima u kojima se apeluje na korektno navijanje bez incidenata... utakmica je sa nase strane i prosla besprekorno. Izuzetno je dobro sto je to urodilo plodom i nadam se da ce se takve pa i jos jace mere prevencije huliganizma preduzeti i za mec sa Francuzima, i da ce se mec odigrati u sportskoj i korektnoj atmosferi... uz nasu pobedu.
* Uostalom, neka se zapitaju oni koji zvizde stranoj himni i bacaju baklje kako tim gestom pomazu Srbiji? Da li ce se Francuzi mozda uplasiti i rasplakati kada cuju zvizduke? Da li mislite da ce nas UEFA tolerisati i da nece preci i na oduzimanje bodova? ...a ono lomljenje stolica u Konstanci? Da li je to trebalo da pokaze Platiniju i kompaniji koliko smo silni, pa da im slucajno ne pada na pamet da nas diraju? Ako smo to radili u jednoj bratskoj nam zemlji Rumuniji, ja stvarno ne znam sta cemo onda ako nam zapadnu neki sa kojima smo se stvarno sukobljavali tokom istorije...
Dakle, ako opet bude bakljade i zvizdanja himni ima da nas o'lade za bodove samo tako... a ti koji su odgovorni ce opet da ponavljaju da nas Srbe svi mrze. Pravila su jasna i ko se ne pridrzava, placa kaznu.
Najludje od svega je sto nas je sada fudbalski krenulo u svakom smislu. Imamo sjajnog strucnjaka, odlican kolektiv i sjajan ugled i POSLEDNJE sto nam treba je da na sp ne odemo zbog NASEG divljanja na tribinama...
Bolje onda da nas Francuzi naduvaju s 0:5 pa da kazemo da nismo zasluzili na sp, nego ovo...
U svakom slucaju, vreme ce pokazati... nadam se ipak znacajnom poboljsanju...

@Vladex

pre 14 godina

Kad fale pravi argumenti prelazi se na gramatiku a?

Meni decko srpski nije materni jezik niti sam bio u srpskoj skoli nekada sve sam naucio mada kako vidim moze uvek bolje. Ali isti post bi mogao da ti napisem na nemacki, francuski, engleski i italjanski pa me ti ispravi u gramatici kad o fudbalu nista neznas.

i da, i dalje PROTIV MODERNOG FUDBALA!

VladeX

pre 14 godina

I suppose the comments in any of those languages would be as illiterate as the one you posted in Serbian.
Regardless of that, if you want an argument, here is one for you:
How is it better for any club to have average attendance of 500 instead of 50000?

We are not talking about football here. We are supposed to be talking about behaving at football matches. Think about it.