EP U21: Remi i sa Belorusijom

Mlada reprezentacija Srbije igrala je bez golova protiv Belorusije u drugom meču drugog kola Grupe A na U21 prvenstvu Evrope u Švedskoj.

A. Kovačević Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Ako ovako budemo igrali protiv Švedske i to će završiti 0:0.Taktika očajna igramo sa dva krila i polušpicom bez i jednog klasičnog napadača...Ekipu dosad nismo bolju imali na PE ali ni goreg selektora...Još jedan napadač i novi selektor i sigurno bi bili prvi!!!
    (darko, 20. jun 2009 22:39)
  2. Glavno da ste najavljivali osvajanje, gol ne možete zabiti već 2 utakmice! Umišljeni do bola!
    (boki zg, 20. jun 2009 16:34)
  3. Da ne kritikujem previse jel su dobri igraci i dobra ekipa. Ali!! Nemogu da verujem da niko nemoze da centriraju loptu pred protivnickom golu kod slobodne udarce ili kornere. Pa podigni je malo vise da bi neko glavom mogo da udari!!!
    (Zok, 20. jun 2009 14:38)
  4. trebala je srbija minimalno dobit 2:0
    kakve su sanse propustili.
    (toni, 20. jun 2009 14:38)
  5. Sta pricate braco koja dobra igra danas se samo pobeda racuna od dobre igre ispadamo znaci ponavljam SAMO POBEDA se racuna. Od dobre igre ne idemo dalje.
    (Ljubisha, 20. jun 2009 14:20)
  6. STA SE OVO DESAVA SA NAMA!!!
    To smo tipicno mi kobajagi favoriti a nemozemo da damo Belorusiji jedan.......... gol.
    Bio sam na obadve utakmice posto zivim u Svedckoj jedino mogu da kazem da su super igrali protiv Italije ali kao i obicno ...….. lopta nije htela da zatrese mrezu.
    Posto sam SRBIN idem i na zadnji i odlucujuci mec protiv Svedcke bicu uz njih do kraja.
    Ajde Mladi Orlovi obradujte nas verne navijace jer mi smo uz vas i u losem i u dobrom.
    Poz iz Svedcke.
    (Ljubisha, 20. jun 2009 14:15)
  7. imamo odlican tim, ali isto tako loseg trenera... STRASNO..
    (dacha 94, 20. jun 2009 13:57)
  8. stvarno sam se razocarao nisam mogao da vjerujem da su ono nasi momci dopustili sebi... tomic me najvise razocarao mislio sam da ce nesto uraditi kad udje..... valjda cemo dobiti Svedsku...
    (njegosi90, 20. jun 2009 13:30)
  9. ma jel je ovaj trener gledao utakmicu ili uopste nije ,, pa ja nisam u zivotu video ovakvu reprezentaciju sa toliko potencijala ,, imena a igrali su ko sranje, onaj kacar najslabiji na terenu pa loptu ne zna da stopuje a kamo li da da gol, selektor je legenda ziva, veze nema kad nisu mogli da pobede beloruse sa frizurama "Zdravko Colic 1980" verujte nema sta da traze sa svedjanima oni su mngogo jaki , i ne zaboravite dali su 5 komada ovim frizurama ..
    (nebi, 20. jun 2009 13:29)
  10. ja ne verujem da umesto milinkovica u igru ulazi obradovic ! kod rezultata 0:0.igramo sa dva leva beka,petkovic i obradovic.onak krcma se nada da neko od protivnika postigne autogol.sulejmani i tosic nisu napadaci.I nije posteno da pricamo kako nemamo napadaca,kada je tu ziv i zdrav Rade Veljovic.Kacar u herti igra zadnjeg veznog i to mu je prirodna pozicija,a ne poluspic jbt.
    brkic
    tomovic,pejcinovic,vukovic,brezancic
    kacar,lola
    tomic … tosic
    veljovic,sulejmani

    preporuci tim ?
    (cuprija, 20. jun 2009 12:12)
  11. Da imas najbolju sredinu terena i da je ne iskoristis to je strasno...nije mi jasno zbog cega selektor ne namesti Kacara i Smiljanica kao veznjake na sredinu terena cime bi oduzeo sredinu terena protivniku,Toske levo,Sulejmani desno uz dva napadaca,pr. Veljovic i Perovic...pa strasno je to da imas dva najbolja veznjaka a da jednog forsiras kao klasican spic a drugi kao zadnji veznji koji tako nije u mogucnosti da makar jednom sutne na gol...
    (veerghoen, 20. jun 2009 11:20)
  12. "Orlici" zbimo redove i protiv Svedjana dajmo maximum i sta nam Bog da ! Ova jucerasnja utakmica neka se zaboravi jel i da smo dobili morali bi remi sa domacinom al na to se ne moze nikad igrati,i dajmo taj gol nekako vise,mislim da smo se ispromasivali maximalno i da je red da jedna udje vise!Srbijo ustani,dizi se Svedjani neka panu i mi napadajmo finale !
    (rade, 20. jun 2009 10:44)
  13. Pejcinovic imao najbolju priliku?! Krcmarevicu napadaca stavi vise.Tomovic krene da izvede aut pa napravi faul...mislim sta reci..
    (ciganDOgroba, 20. jun 2009 10:33)
  14. LJUDI MOJI KOJI SMO MI LIKOVI,PRVO IH DIZETE U NEBESA A ONDA IH PLJUJETE KO STOKU.MEDIJI I PAR NABRIJANI LIKOVA SU OD OVE SKROMNE EKIPICE NAPRAVILI TIM KOME BI ,KAKA I KOMPANI POZAVIDELI.POSLE UTAKMICE SA ITALIJOM CITAM KOMENTARE,KAKO SMO IH RAZVALILI I PITAM SE KOJU SAM JA TO UTAKMICU GLEDAO.LJUDI MOJI PA ITALIJA IDE IZ KECA U KEC U FINALE A MI DOBIJAMO TRI KOMADA OD SVEDSKE.I NEMOJTE DA MENJATE SVOJE MISLJENJE POSLE SVAKOG KORNERA ,KAO DECA STE.A STO SE KOMENTATORA TICE,BRATE DECKO UBIJA U POJAM,ZA NJEGA JE I GOLMANSKO ISPUCAVANJE GOL SANSA.TOLIKO OD MENE,NISAM IZDRZAO DA SE NEJAVIM I JEDNO RECJU DA VAM KAZEM DA SE MALO SPUSTITE NA ZEMLJU I DA OSTAVITE SELEKTORA I IGRACE DA POKAZU GDE JE NJIHOVO MMESTO U EVROPSKOM FUDBALU.
    (GORAN, 20. jun 2009 10:28)
  15. To je bio anti-fudbal !!! Nikada nisam video takvu losu utakmicu. Nasi igraci: ne raspolozeni, bez volje, bez ideja. Znam da se danas dobije utakmice sa dobrom odbranom - ali ne bez golova ! Prije su nas zvali brazilijance evrope. A sada ocigledno da smo zidari8... Tuzno.
    (Milanovic1, 20. jun 2009 10:23)
  16. Bosansansceros,
    hvala, potuno si u pravu!
    (Srbin iz Bosne, 20. jun 2009 04:57)
  17. Svi danasnji komentari imaju smisla, svi smo mi u pravu ali nekako osecam da ce protiv Svedabiti u pravu i nasi momci i da ce sve proraditi na nase zadovoljstvo i srecu bar taj dan.mislim da cemo ih tuci jer smo bolji i od njih i Talijana,nije navijacki, realno je.Srecno do pobede !!!
    (slobo, 20. jun 2009 04:26)
  18. Krcmarevic=Djoric=Santrac=Petkovic

    Djuka vrati se, molim te!
    (darko, 20. jun 2009 03:24)
  19. Dokle vise ovi kvazi treneri, ja stvarno ne mogu vise da slusam i gledam Krcmarevica, Janevskog, Jokanovica, Jankovica, Nikolica, ... ovo je sve smesno
    (peca, 20. jun 2009 03:18)
  20. zvezda je 91'postizala 2 gola po mecu iz bar 10 sansi.finale je odigrala defanzivno i provukla se.ali do finala je igrala napadacki.da je i finale igrala tako ne bi ni bilo penala.zato ofanziva.
    (sko, 20. jun 2009 03:01)
  21. i da sad ce ovaj "trener" kao da uigra veljovica sa tosicem i sulejmanijem za tri dana...pa od kad se povredio f.djordjevic,ili bar od poluvremena utakmice sa italijom kad se videlo da ne mozemo da probijemo zadnju liniju...bilo je ocigledno da to treba odraditi...ali ne ON je "trener reprezentacije"...pa bar nas 190/200 ovde govori 4 dana da treba sa pravim spicem igrati...pa ni mesi,xavi i iniesta ne bi pola golova dali ove sezone da nije pravih spiceva eto'a i anrija...imamo kvalitet, ali sad ce biti moranje protiv jos jednog bunkera...eventualno prekid,posle dva nismo imali srece(tomovic,pejcinovic),sad bi mogla treca sreca,ionako nas uvek vade bekovi cak i u napadu...zelim nam mnogo srece...srbija
    (srb, 20. jun 2009 01:42)
  22. Procitao sam prvih par komentara, i ja ne znam šta ste vi očekivali? Da igramo kao Barselona? Sa kim? Krčmarevići SVAKA ČAST, taktiku je dobro postavio, bilo smo ofanzivni, napadali, ali smo morali i da pazimo na gol jer mi ako primimo gol, mi nemamo šanse da pobedimo, baš zbog toga što nemamo dobrog centrafora. Onaj Veljović je bio izgubljen, pogadja ga lopta u petercu...Kao i u prvoj utakmicu odigrali smo utakmicu na jednu ili dve šanse, i opet nije ušlo. Pa ja sam mladji, pa zar nije tako zvezda postala prvak evrope, sa golom iz jedne ili dve šanse? Protiv šveđana ocekujem sličnu postavku, sa veljovićem u napadu, tošić i sulejmani po krilima, oni su odigrali danas koliko su mogli, kacar prednji vezni i smoljanić i Fejsa oba zadnji vezni. Ovi nam nisu stvroili jednu dobru šansu, italijani jednu, mi smo imali tri stopostopne. To vam je moderan fudbal, sama taktika, nije to ko nekad na individualni kvlaitet. Duge dijagonale su forsirane zbog sporosti njihove odbrane, i tada smo uvek bili opasni. Kazem opet nismo dali gol, nije htela unutra, treća sreća. I ako bi prošli sa samo jednim datim golom, ne bi primili ni jedan, sto je uz baraž pet jakih utakmica bez primljenog gola. A tako nam igra i A selekcija. Sta mislite, da ce Antic protiv Francuza sa 3 napadaca, igracemo u sličnoj postavci, opet sa dva zadnja vezna.
    (Nemanja, 20. jun 2009 01:19)
  23. inace pre ulaska Tomica i Obradovica igrali su odlicno!!!! Bez napadaca, Tosic desno krilo, Tomic levo, Obradovic povredjen, igra bez ideje. Kome mi mozmo da damo gol? Mada misim da imamo najbolju ekipu do sada!!!! ! !!!!
    (RichiPFC, 20. jun 2009 01:12)
  24. Nema potrebe da se osipa paljba po nasim momcima,iako su neke stvari ocigledne,a tu pre svega mislim na taktiku i raspored igraca,jasno je da bez klasicnog napadaca tesko mozemo da damo gol,druga stvar Kacar ne moze da igra ono sto ga uporno forsiraju,valjda ce selektor pokusati nesto promeniti jer sad samo pobeda igra.
    Danas Pejcinovic po meni najbolji(iako je promasio sansu),Fejsa solidan,Obradovic previse gresaka,Tosic se dosta trudio,jedino predstavljao neku opasnost,ostali ispod proseka,ajmo dati momcima podrsku sad im najvise treba,ja verujem u njih,pozdrav.
    (Sinisa, 20. jun 2009 00:36)
  25. unisti nas selektor
    (alex, 20. jun 2009 00:20)
  26. Drage komsije (Srbiojanci) citam vase komentare i nije mi jasno, umjesto da podrzavate vase momke vi ih pljujete, pa pogledajte malo, vi ste jedina selekcija iz ex-yu koja ucestvuje na nekome prvenstvy za mlade i zaista imte odlicnu repku, pa sta ako niste dobili Bjelorusiju, nije kraj svjeta, ja navijam za vas, dobijete Svedsku i idete dalje, samo naprijed, pruzite podrsku vasim pulenima, mozete napraviti veliki rezultat, pozdrav za sve vas
    (Bosancheros, 20. jun 2009 00:20)
  27. Ulazak Obradovića i Tomića je preporodio igru ... ali Belorusije !!!
    (Tata Mata, 20. jun 2009 00:19)
  28. Dve 100% sanse protiv Zabara,rezultat 0:0.danas TERENSKA INICIJATIVA protiv Belo Rusa nista,sta ce biti protiv Svedjana,KIKS i napolje.Teoretske sansse za plufinale
    (Oslo, 20. jun 2009 00:16)
  29. E ljudi ja ne znam za vas,ali milim da je vreme da izujemo Svedjane!:]
    (NeLe^, 20. jun 2009 00:12)
  30. Igra je ocajna,nema veznog reda a o napadu da i ne pricam,Tosic stalno solira a nemoze i nema podrsku,u napadu uvek 2 nasa igraca na 5 njihovih (prim. prev.) tako se ne ide u napad a vezni red ne pomaze i jedno 95% pasova su duge lopte iz odbrane ka napadu a nemamo igraca za tako nesto i tako skoro niko vise ne igra (sto moze da znaci da nasi nemaju kondicije tj. da su crkli). isto kao sto je igrala A reprezentacija pre Antica (kao sto rece neko)
    (uf lose, 20. jun 2009 00:08)
  31. A shto ne povede napadache sunce ti na evropsko prvenstvo ccc
    (boom, 19. jun 2009 23:59)
  32. Nesoporni kvalitet igraca i neuki trener. Dosta mi je trenera kod kojih polutke igraju centarforove, leva krila igraju desna, half igra beka itd. Antic se vratio na oprobanu formulu. Na svakom mestu igra igrac kome je to specijalnost. samo tamko tim ima igru bez obzira ko fali. Ako se prvi centarfor (Filip Djordjevic) povredio na njegovo mesto se stavlja drugi centarfor a ne polutka (Sulejmani) ili vezni (Kacar) bez obzira koliko talentovani bili. Dok toga nema nece bit ni igre ni uspeha.
    Nasim igracima nemam sta da zamerim. Pokazali su da su tehnicki superiorniji od Belorusa i eventualni neuspeh ce biti iskljuciva krivica trenera.
    (Aca_USA, 19. jun 2009 23:57)
  33. Slazem se da nemamo klasicnog napadaca ali dali im je neko zabranio da sutiraju na go.Sve precenjene zvezde iz vezne linije bez i jednog pravog pokusaja udarca u okvir gola.bruka.Orlovi rano lete
    (bobek, 19. jun 2009 23:54)
  34. zasto nema adema ljajica?? taktika je bila katastrofa ovaj krcmarevic nema pojma,toliko talenata i nista!
    (pazarac, 19. jun 2009 23:37)
  35. Izvinjavam se ljubiteljima fudbala na lapsusu finska - svedska nije bio nameran, malo sam bio ljut i indisponiran kao Krcmarevic i greska je tu.Sto se tice komentara o Tosicu i Mancesteru, pa ljudi iz Manc. vrlo dobro znaju sta rade, taj momak ce pod njihovom kontrolom i rezimom rada biti nosilac igre tog tima,za male pare jer fudbal gubi polako smisao ,sve je biznis.Igras dve sezone novinari te proglase igracem lige i cena skace a kako si igrao to je manje vazno jer novinskim stupcima svi podlezemo. Vi procenite da li oni vrede tolike pare zvali se Kake ,Ronaldo il tamo neki beri ili Vucinic.Hvali i ne daj se SRBIJO igrjte slobodno i tuci cete te svedjane.
    (slobo, 19. jun 2009 23:36)
  36. dfegcu nasi su stvarno extra,odavno nisam video da se neko zalaze ovako. odlican prenos lopte sa malo dodira je ono sto je i odlikamodernog fudbala. uopste nije bitno da li ce uraditi na ovom prvenstvu,oni su postigli vec dovoljno. treba svi da budemo ponosni na njih. voleo bih kada bi barem igraci mogli delom da citaju komentare,jer bi to bila dovollna satisfvakcija. svaka cast.
    (ivan pancic, 19. jun 2009 23:32)
  37. Najveci promasaj utakmice uvodjenje rovitog Obradovica, pritom odbrambenog, Milinkovica koji je napadac! Taktika ravna velikoj 0 !
    (Bojan, 19. jun 2009 23:23)
  38. У реду, слажем се са већином коментара у вези Крчмаревића.
    Али шта данас урадише Качар, Сулејмани (њих двојицу су и Антићу на нос избијали за неиграње на последњим утакмицама А тима), Тошић, Смиљанић,...О њима смо хвалоспеве читали овде у задње време. Није их ваљда погрешна тактика све до једног спутала?
    Успут жалосно је за фудбал да екипа, као данас Белорусија, која није имала другу опцију да иде даље него да игра на победу, игра читаву утакмицу само да не изгуби. Јадно.
    (Миле, 19. jun 2009 23:23)
  39. Sad vidim koliko pratite fudbal... Pa taj vas ozloglaseni Milinkovic odvede nasu reprezentaciju golom protiv Danske, pruzao sjajne partije u pripremnim utakmicama, koji je i ujedno na naslovnicama Slovacke stampe KRALJ SLOVACKOG FUDBALA ! Alo decko je vrhunski igrac! Nije igrao protiv Italije jer je bio tkz. zrtva taktike. Mnogo je bolji od Tosica, Tadica, Tomica... Momak vredi za sve !
    (Pajo, 19. jun 2009 23:21)
  40. Auuuu sto me je nervirao ovaj sto vice samo uhhh!!! A covek sve zna, cak je brzi i od slike. Uspe covek da kaze pre nego sto se desi. A prica i ne zatvara usta.
    Sto se igre tice, ne valja kad je napadac sedeo na klupi do pred sam kraj utakmice. Cim je usao videla se ogromna promena. Tesko cemo pobediti domacine sa ovakvom igrom i taktikom.
    (todos, 19. jun 2009 23:15)
  41. Kamo srece da je samo trener problem. To se najlakse da resiti. Imamo vrhunsku odbranu, solidnu sredinu i ... nemamo napadace. Dve kljucne sanse u ova dva meca su promasili odbrambeni igraci. Nasa A selekcija ima isti problem. Ipak, mislim da mozemo dalje uz malo srece u realizaciji. Ono cime sam zaista odusevljen su startovi na loptu. Mislim da nikada do sada nisam video takav kvalitet u svim nasim reprezentacijama. To se odnosi i na kretanje odbrane i borbenost.
    (Robbie, 19. jun 2009 23:14)
  42. Ada oni su bruka....igraju sa 6 bekova... i to bez Adema Ljajica... pa nema sanse da prodju grupu... ah sto volim... hahahaha
    (Regi, 19. jun 2009 23:12)
  43. Kolaković igra kukavički fudbal, bez napadača bez napadačke igre. U dve odigrane utakmice naši nisu stvorili nijednu priliku, a ovakvom igrom neće to učiniti da igraju još deset utakmica. BRUKA.
    (Serdjo, 19. jun 2009 22:03)

    Decko pogresio si bajku, ovo je prica o Ivici i Marici
    (sekula, 19. jun 2009 23:04)
  44. Realno orlici ne padaju daleko od orlova.
    (New York, 19. jun 2009 23:04)
  45. imaju tehniku, znanje, atmosferu, navijace.......ali su nekako tromi, spori, i bezidejni.....

    takodje, mislim da je problem shto godinama, shto u seniorskoj shto kod mladih nemamo spica i dobrog ofanzivno srednjaka, dok "ne naprave" takvog igraca , mrcvarenje je neminovno......
    (VMC Karaburma, 19. jun 2009 22:59)
  46. gde je Nikola Djurdjic?on je spic i to vrlo dobar..... zasto nije pozvan, zna li iko.....
    (Boris, 19. jun 2009 22:58)
  47. E sada se setih nekolicine grobara koji su samo pre nedelju dana posle utakmice sa Austrijom kritikovali Antica zbog pantelica i jos nekih igraca zato sto su iz Zvezde i napisali tek cemo da vidimo sta je reprezentacija i fudbalska skola partizana. Stvarno smo videli.
    (red star, 19. jun 2009 22:49)
  48. E, zivo me interesuje sta cete (i da li cete smeti) reci Krcmarevicu, ako dobijemo Svede! Zar je potrebna samo jedna utakmica da ovako srozavate coveka? Au, kakav smo narod !!!
    (Milan, 19. jun 2009 22:45)
  49. ovaj krcmar mora da je licencu dobio od djore. 7 bekova i 4 zadnje vezna. strasno na dve utakmice napravili tri sanse. treba mu bar jedan pravi spic ako ne krene od pocetka protiv svedjana sa veljovicem nemamo sta da trazimo
    (D.Armando Maradona, 19. jun 2009 22:41)
  50. Ko ovog Krčmarevića postavi za trenera? Pa gori je od Petka, u utakmici koju treba da dobije on igra bez centarfora. Ustvari to je glumio Sulejmani. Umjesto da je Veljović igrao od početka a i Tomić. Pa sa Italijom smo igrali sa 4 zadnja vezna. Kladim se da će opet početi ovako i čekati zadnjih 10 minuta ali će opet biti kasno.
    (delija rs, 19. jun 2009 22:41)
  51. Je li bre ljudi,da li je normalan ovaj Krcmarevic,pa Tadic je igrao svaku utakmicu u kvalifikacijama,a sada ga ovaj ne ubacuje!!!
    Neka ispadnemo kada imamo ovakvog trenera,a kao sto neko rece da sam na Tadicevom mestu iz inata bih glumeo povredu samo da ne igra za ovog genijalca od trenera!!!
    Tadic je za mene u pet nasih najboljih igraca!!!
    (Andrya, 19. jun 2009 22:22)
  52. ne lajte bre vise. Pa ima li rodoljuba u ovoj drzavi ili su sve sami kvislinzi? Srbija ce biti prvak.
    (Vrscanin, 19. jun 2009 22:22)
  53. Nit ikada jače ekipe, nit ikad goreg trenera. Belorusi se branili celo vreme a pretrčali više od nas i imali više udaraca u okvir gola! Ironija i slika cele tekme - naša najjača šansa je bila kada je ispred Kačara nabačena lopta pogodila Belorusa u "donji deo" leđa i završila tik iznad njihove prečke. Kakav bi to auto-evro gol bio! Inače ja ne znam što toliko hvalite tog Kačara kada je pokazao - ništa, nula (0). Čak je i Tošić bljesnuo na trenutak. A tek Aca Stojanović - čovek me totalno razočarao - dernja se, pišti i vrišti a lopta nije ni sletela u 16. Ali ko zna zašto je to sve dobro - da smo pobedili igrali bi smo na nerešeno protiv Šveđana (čitaj: bunker) a oni bi nas kad-tad otvorili. Ovako ćemo bar gledati lepu i otvorenu tekmu u utorak.
    (Sale, 19. jun 2009 22:20)
  54. Mislio sam da su Djoric, Kosanovic i kompanija najgori treneri kod nas al ti si im se prikljucio. Idi u OFK Bg i bori se za opstanak molim te a momke prepusti nekom iskusnijem zasluzili su.
    (meger, 19. jun 2009 22:17)
  55. Da smo pobedili danas Beloruse protiv domacina bi nam bio dovoljan i remi za polufinale zbog pobede Italijana nad Svedjanima, a sada nam iskljucivo treba pobeda. Zato cudi da smo se odlucili na antifudbalsku taktiku protiv najslabijeg mogceg protivnika na turniru koji je posle 1:5 ponizenja u prvom kolu u ovaj mec usao samo da se jos i dodatno ne obruka, pa da su primili prvi gol jos vise bi se povukli samo da ne prime i drugi. Cinjenica da smo i sa ovakvom taktikom u zadnjih 20-ak minuta imali tri izgledne prilike (Kacar tik iznad precke, Pejcinovic zicer i Tosic slobodnjak) vise svedoci o nasem protivniku nego o nama. O nasem danas neiskoriscenom potencijalu jos uvek najbolje svedoci izvanredno drugo poluvreme protiv odlicnih Italijana, i to je ono sto greje nada da nije sve jos izgubljeno, iako smo se nepotrebno doveli u tesku situaciju.
    (racun bez krcmarevica, 19. jun 2009 22:09)
  56. Ako mislis pobediti, ne smes izgubiti!
    Grunf Krcmarevic
    (olimpijada 2004, 19. jun 2009 22:07)
  57. Kolaković igra kukavički fudbal, bez napadača bez napadačke igre. U dve odigrane utakmice naši nisu stvorili nijednu priliku, a ovakvom igrom neće to učiniti da igraju još deset utakmica. BRUKA.
    (Serdjo, 19. jun 2009 22:03)
  58. Smatram da i dalje treba da igramo bez klasicnog napadaca! :)
    (Boba Krcmarevic, 19. jun 2009 22:01)
  59. Igramo jadan fudbal. Sa cetiri beka, pet veznjaka od cega dva defanzivna i poluspicem u napadu! Ej, u vreme modernog fudbala kada svi nastoje da daju gol vise mi igramo da primimo gol manje! Pa kakav je to fudbal.Onda se cude sto na nase stadione dolazi par stotina ljudi. Pa dok imamo Krcmarevice kao produkte Djorica, Kosanovica itd trenere koje polako izbacuju i iz kineske lige - imacemo ovaj jad od fudbala. Pa mi igramo duge visoke lopte na krila!!!!Imamo rupu izmedju veznog reda i napada - zato sto ne igramo sa napadacima!!! Kakva inovacija! Selktor kaze: nismo dali ali nismo ni primili. Pa fudbal se igra da das vise a ne da primis manje. Dokle vise ovakvi tipovi kao fudbalski treneri u vreme kada i Farska Ostrva napadaju. Sta treba - da dobijem Svedjane sa 1:0 i odemo u polufinale. Sa jednim golom u tri utalmice! Pa to je smrt fudbala. Srbin sam, ali ako neko igra ovakav fudbal - mars kuci bre!
    (ISTINA, 19. jun 2009 21:55)
  60. PANTELIC najveci krivac! Anticu, pod hitno odstrani Pantelica iz A reprezentacije i ubaci jednog od vrsnih napadaca iz mlade selekcije!
    (jd123, 19. jun 2009 21:40)
  61. fudbal se igra za golove a ne da se brani 0 0 čitavu utakmicu.krčmarević jednostavno nema taktiku za napad
    (nenad Vukovar, 19. jun 2009 21:33)
  62. Ovo je katastrofa,jos kad mi grobari sastave njihov super-snazni sastav sa Fejsom i Tomicem prosto mi dodje da placem sto Zvezda danas nema barem Bajcetica i Dejana Ilica jer su i to bile igracine za njih.I jos jednom da se zahvalim Iliji Ivicu sto je uspeo da proda Tomovica za 2.2 miliona.
    (nemanja87, 19. jun 2009 21:32)
  63. Krčmarević = Đorić = Santrač =
    Kosanović = Jokanović

    Pa dajte ljudi batalite više tu defanzivu. Pa ako Fejsa svagdje mora igrati stavite onda Smiljanića na klupu. Samo smetaju jedan drugom, a umjesto jednog od njih stavi Veljovića u špic. Na svijetu niko ne igra sa 3 štopera i 2 zadnja vezna. I svaki klub i reprezentacija je deficitarna na lijevom beku, a mi na desnom pa štoperi igraju.
    (puši,pije,krade:Veljović Rade, 19. jun 2009 21:31)
  64. Zalosno.......
    ne kritikujem igrace vec bi trenera koji je kroz ove utakmice dokazao da je takticki veoma slab.
    videlo se da nasi igraci pokusavaju sve dugim loptama i centarsutevima da ugroze gol ali od toga nema nista , kao prvo sto je njih bilo vise ispred gola a kao drugo dosta su visoki njihovi odbrambeni igraci
    1. milinkovic nije trebao da pocne utakmicu vec tadic ako su oboje spremni
    2. pogresna zamena petkovica sa obradovica , jel se videlo da je petkovic spremniji i fizicki dosta jaci
    3. veljovic je trebao sto ranije u igri
    tesko verujem da ce nasi sa takvom taktikom do polufinalu , mada se jos nadam
    NAPRED SRBIJO
    (Usama, 19. jun 2009 21:29)
  65. Losa utakmica, sta da se kaze kad je najbolja sansa bila u 83 minutu! Jedno je sigurno fali nam klasican napadac ali valjda ce protiv svedske biti bolje, a onaj komentator nije normalan pa ja mu ne bi dao da komentarise ni prvu srpsku ligu a kamoli neko medjunardno takmicenje kad sam cuo da prelazi na rts liga sampiona je opet mogla da se prati sa uzivanjem medjutim rts je sad kupio prava i opet ce raditi mute dugme na daljinskom! A po dosadasnjoj igri englezi imaju najvise sanse za osvajanje prvenstva na kraju.
    (Kol, 19. jun 2009 21:24)
  66. br.123
    (Sale, 19. jun 2009 20:30)

    nije tacno ITA je jos gora mislim na A Rep. hahahaha
    poz.
    (MrRS1971, 19. jun 2009 21:24)
  67. Nemanjo Maticu vrati se! Evo ja i frend cemo da te nosimo, a ti igraj kako znas! OCAJNO! Mogu da razumem da sa ovima ne moze da se igra kako se inace zna, ali morali smo da ih dobijemo kako znamo i umemo! Milinkovic je decko ostao odsecen, trudio se, ali nista! Lola Smiljanic nevidljiv, mnogo pogresnih lopti...! Fejsa onako, dobro poceo pa stao, igrao sa dosta oscilacija i preskakanja igre! Kacar gde god da primi loptu oko njega su bar trojica, kao musice oblicu...! E sad tu treba da se stvara visak sa Tosicem, a on ga nema nigde, decko nije bio na utakmici, mozda je mislio da igra sa rezervnim timom MU, pa da ne treba mnogo da se zalaze, ustvari jeste li sigurni da ga jos uvek nisu isterali iz MU, jer ako i tamo igra ovako, moze nazad, ne u Partizan, vec u Banat! Bez obzira na sve, Kacar je ipak uspeo da napravi sansu Pejcinovicu, medjutim, slaba zavrsnica iz veoma teske pozicije! Odbrana solidna, ali u pojedinim trenucima pomalo zbunjena, samo sto je Obradovic od kada je usao bio dosta slab, ali njemu je to dozvoljeno! Sulejmani, iako ga jako cenim, ne blista na ovom EP, ali mislim da ce u trecoj tekmi odluciti pobednika! E, a sada nesto o Krcmarevicu! Krcmo brate, razumem te da si na velikim iskusenjima i smatram da si cool trener za ovu ekipicu! Medjutim, ne shvatam da pored DUSANA TADICA, udarnu cevanicu nase ekipe u odsustvu Matica, ti prvo stavljas Milinkovica, po mom misljenju nedovoljno afirmisanog igraca, a kad on nije uradio ono sto si ocekivao, pustas jos manje afirmisanog igraca Tomica, za koga i ja kazem da je veliki potencijal, ali tek je jedna sezona iza njeka u kojoj je koliko - toliko zablistao! Da sam na mestu Dusana Tadica, nikad vise ne bih zaigrao u tvom timu, iako te cenim! Decko koji vec tri-cetiri sezone pruza sjajne partije u mladoj reprezentaciji, jedan od iskusnijih u ovoj selekciji, po mom misljenju najbolji uz Kacara i Matica, u drugoj utakmici za redom na EP ne ulazi ni sekunde u igru! Zalosno...! Pa ako nista drugo, mogao je u onom 80 minutu, umesto sto je usao Veljovic, koga sam, iskreno, prvi put u zivotu video kako izgleda, ne znam ni za koga igra, uci Tadic, a naseg sjajnog univerzalca Kacara si mogao gurnuti napred, definitivno bi imao veci profit u napadu! Sve u svemu Kacar je uz odbranu bio najbolji deo tima, iako su ga u svakom kontaktu sa loptom okruzivali po dvojica, trojica protivnickih igraca, a opet je imao vise kompletnih pasova od Fejse i Smiljanica pre svega, a zatim i ostalih koji su pokusavali nesto u napadu...! Tragicari su: Tosic definitivno na celu kolone, ni upola od igre koja se od njega ocekuje, ni jedan zapazeni prodor, i kada mu je nesto poslo za "nogom", finis je bio ocajan! Iza njega Milinkovic kome bukvalno nista nije islo, ali ipak je on igrac od koga ne mozemo da ocekujemo ono sto ocekujemo od Tosica! Ostali su iza njih pre svega Sulejmani i Smiljanic! Odbrana, Brkic i Kacar sasvim solidni!!!!!!!!! Moramo mnogo bolje igrati protiv Svedske, ako zelimo polufinale, ali mislim da ce nam donekle biti lakse, jer ne igraju povuceno kao Belorusija, uostalom oni su domacini, nije im dozvoljeno da ze nabiju u sesnaest, ali ko zna, sve je moguce....! FIRMA1989
    (bulldog, 19. jun 2009 21:24)
  68. Bas me cudi !!!nemamo napadace i spiceve a trener nam je bo spic-l.krilo
    (ofk, 19. jun 2009 21:23)
  69. Provalio sam da su najbolji strelci i u seniorskoj i u mladoj seleciji odbrambeni fudbaleri! Strašno
    (ivan grozni, 19. jun 2009 21:23)
  70. ostareo sam bre a nikada mi nije bilo jasno kakvi su to ljudi koji se prohvataju posla kojega ne znaju raditi,sta je to u njima, kakav karakter?uzas.Imamo dobru ekipu individualo cak mozda i najbolju i ko ih vodi? mozda carobnjak iz Oza ili slepi vodja.Verujem da cemo tuci Fince ukoliko krene nrkoga od igrac jer cijenica je da nemamo dirigenta ili je izgubio palicu.Strasno je sto se FS Srbije igra sa tolikim navijacima a nekima , kao meni, i pokvari dan.ma glupo je ista vise reci samo drzite se momci dobite fince jer realno to mozete ali samo vi posto vas dirigent jos trazi palicu.Napred hrabro i srecno!!!!!.
    (slobo, 19. jun 2009 21:18)
  71. ala nemamo pojmaaa…aa
    (boom, 19. jun 2009 21:18)
  72. Sta pricate protiv Krcmarevica a prvenstvo jos nije ni zavrseno!!Tako ste pricali i protiv Petkovica na SP posle prvog poraza.Ako dobijemo Svedsku idemo u polufinale,sta je sporno???I da smo pobijedili Belorusiju morali bi sa Svedskom barem remizirati.I jos nesto da vam kazem:sa Italijom smo igrali nereseno ponajvise zahvaljujuci Krcmarevicu koji je postavio fenomenalnu taktiku.Pa mi sad imamo kolosalnu sansu da udjemo u polufinale.Ne znam samo sta znaci N.Petkovicu onako drsko ponasanje pri izlasku sa terena,Obradovic je mnogo poleteo i stalno nesto protestvuje,a Sulejmani uopste i ne igra spica u Ajaksu.Ljudi shvatite vec jednom da je fudbal biznis i da nikad ne igraju najbolji vec igraju oni koji imaju dobre menadzere koji ih guraju u tim preko svojih veza da bi se dobro prodali.Mnogo su mi sumnjivi ovi nasi iz Slovacke lige,ne kazem da Matic ne zasluzuje,ali nekad nije imao pojma pa je bio standardan,Milinkovic stvarno nema pojma...Treba ispitati ko su im menadzeri.Plus za J.Vukovica,Fejsu,Tomovica,Pejcinovica i i Kacara!
    (bb, 19. jun 2009 21:15)
  73. Ja nemogu da verujem kakav smo mi narod, pa dosta bre pljuvanja vise po reprezentaciji, pa igrali su slabo i sta sad svoja zemlja se voli i u lose i u dobro, pa nije smak sveta da sacekamo utakmicu jos sa Svedckom pa ondak da pricamo.Ove dve utakmice su jeste bile lose ali ne treba toliko napadati igrace jer ste te iste igrace do juce dizali u neba.
    (jugo, 19. jun 2009 21:12)
  74. Poznata taktika iz naše lige 4-6-0 i provjereno uzimaš bod. Pa dokle više da se brukamo i igramo bez napadača, to samo naši ''stručnjaci'' mogu da smisle, i kao vrhunac svega igra sa dva lijeva beka!???

    P.S. Onu loptu što navijači nisu htjeli da vrate treba pokloniti Tošiću da se malo izigra u hotelu pa da onda dođe na utakmicu i počne da dodaje lopte saigračima. I ne, nije to on ušao, pa pobogu njega ''traži'' Barselona nije on loš igrač.
    (...rai87..., 19. jun 2009 21:12)
  75. Prvi komentar je sve rekao!Nemamo koncepciju,a za to je kriv trener!
    (pionir X, 19. jun 2009 21:09)
  76. Jos uvek se nije FSS iscistio do kraja.Ok,imamo normalnog selektora A reprezentacije koji forsira ofanzivnu igru,ali jos uvek u tom FSS-u postoje "dzepovi otpora" ofanzivnom fudbalu.Kao da su tamo jos uvek ostaci Petkovicevsko-Djoricevsko-Santracevsko-Kosanovicevsko-Miljanicevskog shvatanja fudbala,pa se jos uvek forsiraju likovi poput ovog Krcmarevica.Nisu mogli u A reprezentaciju da ubace nekog svog,ali su uspeli u mladu reprezentaciju.
    Nije lako izbaciti tu tridesetogodisnju bunkerasku filozofiju iz svesti nasih vremesnih fudbalskih "strucnjaka".
    I,sad ce ,po starom srpskom obicaju, da bude opet neka odlucujuca utakmica,neko cupanje protiv ovih Svedjana,zelecemo ali necemo imati srece,bice bolja igra nego do sada,promasivacemo stopostotne sanse,suduja nam nece valjati,verovatno ce biti neka dramaticna utakmica,mozda iskljucenja,penali,ko zna sta sve ne...A,mogli smo skoro sve da resimo danas.
    (Wade, 19. jun 2009 21:07)
  77. Procitajte naj-nepreporucivan komentar na jucerasnjoj najavi tekme loooool!!
    (Lol, 19. jun 2009 21:07)
  78. Sve sami pljuvaci i treneri puna nam zemlja trenera i strucnjaka ! pihh pa sta ako su lose igrali ? prekjuce ste ih dizali u nebo a danas i pljujete tolko o vasem karakteru kvazi strucnjaci. Ja verujem u ove momke do kraja i ako ne pobede Svedjane ne treba da ih pljujete. A ko je to bolji od Tosica na ovu poziciju ajde ? ko je bolji od Sulejmanija na njegovoj poziciji ? samo lupate a nemate pojma . Idemo Dalje !
    (Tosic, 19. jun 2009 21:06)
  79. opusteno, krcmare, ubaci spica u 81` minutu i pobeda je zagarantovana... nismo ovde da bi igrali 0-0, na prvenstvima se demonstrira igra, jedno prvenstvo grci unistise, pa se svi popalili..
    mada, i oni su bar imali spica
    (dejan, 19. jun 2009 21:05)
  80. pa ne igra se fudbal tako... napravi odbranu, sastavi vezni red i to je to... a gde je napad?? ko ce da da go?? ne mogu protivnici uvek da daju autogolove... centarfor je prvi put zaigrao na sampionatu u 85 minutu. i kako cemo nekog da pobedimo? u napadu su niski igraci kojima saljemo visoke lopte!? koja je tu logika? pusti centarfora i neka igra, i nemoj sve lopte da se ispucavaju napred. onaj tomovic jedino ume da je ispuca napred... igrajte od noge do noge i ne plasite se da sutirate iz daleka... pamet u glavu i srecno protiv svedjana!!!
    (Darko, 19. jun 2009 20:57)
  81. SRAAAAAAAAAMOTAAAAAA!!!!!!
    (berns, 19. jun 2009 20:57)
  82. Krcmarevicu budi patrita i daj ostavku,bolje cemo proci bez trenera.
    (dragan duric, 19. jun 2009 20:54)
  83. U novinama se pre neki dan pojavila vest \"Zasto nema nasih trenera u evropskim klubovima\" i evo adekvatnog odgovora .. Totalni promasaj Krcmarevica da na teren istrci ista ekipa sa istim instrukcijama (sem Matica) kao protiv Italijana (koji igraju ofanzivan fudbal i vaze za glavne favorite na turniru) .. Klasican \"ruski\" bunker sa visokim igracima i veliki broj prekrsaja se ne probija bez totalne ofanzive (u koju smo trebali da krenemo od samog pocetka) .. Momci su izgledali smesno na terenu ni krivi ni duzni zato sto nije imao ko da im ukaze na mane jedne prosecne ekipe kao sto su Belorusi a imaju ih poprilicno .. Nesigurnost golmana je morao da ohrabri sa vise suteva iz daljine , igranje sa sto manje dodira ..Slabo postavljanje prilikom prekida ..Ali veliki broj centarsuta na koje jedino moze da odgovori Kacar (Sulejmani i Tosic sigurno ne) ubacivanje nedovoljno spremnog Obradovica cime se rizikuje ozbiljnija povreda u utakmici sa nejakim Belorusima je jedan veliki minus . Sulejmani je po meni inace veliki promasaj mozda zbog pozicije na kojoj igra a mozda i zbog sezone koju je imao u Ajaxu (ili trauma od samara Ajaxovih navijaca) .. Tomic je morao da pocne ranije zbog svojih prepoznatljivo dobrih centarsuteva sto iz prekida sto iz igre .. Veljovic takodje vise bi bilo prostora u samom sesnestercu da se odigra nesto jaci je na lopti od Sulejmanija .. Milinkovic je takodje razocarao .. nesiguran u duelu nije se previse ni vratjao da pomogne a u ofanzivi nije bio previse koristan ali i zato bih okrivio Krcmu (da ne bude mnogo) . Tadic bi sigurno bio korisniji bar sto se tice napadackih akcija . Sve u svemu verujem i dalje u igracke sposobnosti samih igraca ali sve manje u \"kvalitet\" domaceg selektora . A koliko je on bitan najbolje se vidi u seniorskoj konkurenciji kod Antare .. Uprkos tome svim srcem svom uz vas i nadam se da ce u predstojecim utakmicama proraditi srpski inat i doneti nam prevagu za prolaz u polifinale uprkos \"taktickoj nemoci\" ..
    (lvzifer, 19. jun 2009 20:54)
  84. srpska srbija zajednicka drzava radomir antic nemanja vidic dejan stankovic mladi u21 sampioni ludilo coi banjaluka beograd sampioni sampioni sampioni kakva divna utakmica
    (srpska=srbija, 19. jun 2009 20:54)
  85. Krčma je tu najmanje kriv. Šta reći za veličine tipa: Tošić, Sulejmani, Smiljanić, Fejsa, Obradović... samo im fali Moca Vukotić. Idi bre...
    (luka, 19. jun 2009 20:53)
  86. Dajte bre ljudi sta je sad ovo kad sam ja na onu vest o pocetku EP pisao da je nasa realnost 4-5 mesto,a sve preko toga velika senzacija,vi ste klikcali da ne preporucujete.
    (mile, 19. jun 2009 20:50)
  87. ograničena reprezentacija kao i kapiten Smiljanic. Samo mi nije jasno čime je zaslužio da on bude kapiten jednome Kačaru koji mu može profesor biti u svemu.


    Ako si pratio do sad smiljanic je ekstra odigrao na obe utakmice a kacar u oba meca sem onih makazica nije uradio ama bas nista sem gubio lopte,i nije primio nijednu loptu ljudski odbija se od njega kao od zida...
    (dzoni, 19. jun 2009 20:50)
  88. Sta je tu je. Valjda je Krcmarevic iz ove dve utakmice shvatio sta mu je ciniti protiv Svedjana. Na dve utakmice nismo dali (ali ni primili) pogodak. Moramo u 3. kolu pobediti. U protivnom adio Evropo do sledece prilike. Mora se igrati sa DVA SPICA, Veljovicem i Perovicem ako mislimo da osvojimo 3 boda. To je moje skromno misljenje.
    (Milodan, 19. jun 2009 20:50)
  89. @ Iivan kom.37
    Stvarno covek nije uredu ili je pian,kaze uhvatio loptu,pa nije kosarka ili zadnji udarac Tosica kaze par metara preko gola,a lopta preko precke presla mozda neki 20 cm.
    Djega nadjose samo.
    (CAR NL, 19. jun 2009 20:49)
  90. imam utisak da smo igrali nekoliko dana ne bi dali gol,jednostavno nemamo ekipu kao onu sa proslog EP,a i selektor nsta ne menja u igri kada ekipa igra lose,takoda sam pesimista,najveci problem nam je neefikasnost
    (tomatomic, 19. jun 2009 20:49)
  91. Mislio sam da sve vidio poslije Kosanovica, al me Krcmarevic razuvjerio...
    (spiker, 19. jun 2009 20:48)
  92. JAD I BEDA! Sram bilo one Beloruse, sto se nisu sklonili sa gola. Kako mislimo da damo gol bez napadaca!!! Ali "zvezde" moraju da igraju, pa i ako igraju lose! Svaka cast odbrani, a ostale necu da komentarisem, dovoljno je pogledati statistiku koja kaze da su Belorusi vise puta sutnuli u okvir gola od nas!
    Posle onako dobre igre protiv Italijana u drugom poluvremenu ovo je sramota!!!
    Joj, mnogo sam se iznervirao i razocarao!!!
    (Ercov, 19. jun 2009 20:48)
  93. Sve mi se nesto cini da je tosic dosao radi licne prezentacije...
    a rade veljovic je igrao 5 minuta, i vidi se da je ono sto nedostaje, klasican jaki napadac, za ovu mladu selekciju...
    (infinity, 19. jun 2009 20:48)
  94. Krčma = KOSAN
    (4 - 6 - 0, 19. jun 2009 20:39)
  95. Fali nam Matic....
    (Novica, 19. jun 2009 20:34)
  96. Ajmo kuci djeco... :(
    (Savo, 19. jun 2009 20:33)
  97. Gotivim ovog Aleksandra Stojanovica jer zna da se uzivi u mec, ali koliko on prica netacne informacije pa to je strasno! Sta sve nije izlupao danas!
    (cici, 19. jun 2009 20:33)
  98. Ma opet PANTELIĆ kriv.....
    (psihoDELIJA, 19. jun 2009 20:32)
  99. ...nesporno je da naši igrači imaju kvalitet, ali smo danas izgledali nemoćno...
    ...čoveče kad' ne ide onda menjaj taktiku BRE!!!
    (oru, 19. jun 2009 20:31)
  100. Bolje da smo Obrada prodali pre prvenstva za mlade...
    (Nikolica, 19. jun 2009 20:31)
  101. Samo mi znamo ovako da ga zakomplikujemo !!!
    (Sale, 19. jun 2009 20:30)
  102. @Djordje Blagojevic

    Vidim da je u medjuvremenu izmisljen vremeplov, posto si ti ocigledno stigao iz daleke proslosti.
    (Pera Detlic, 19. jun 2009 20:29)
  103. Bata Djorica uhapsiti,trenersku skolu zatvoriti a bivšim polazincima trenerske skole oduzeti Diplome.

    U 82 minutu ti ubacujes napadaca EJJJ???? Do je zlocin prema fudbalu.
    (Strucnjak, 19. jun 2009 20:29)
  104. To bi bilo to. Mozemo da pakujemo kofer. Pa ne verujete valjda da ce Svedska kao domacin turnira da ispadne u grupnoj fazi. Ko se razume u fudbal i u stvari koje se dogadjaju u fudbalu zna...ovo nam je bila predzadnja utakmica na prvenstvu.
    (Ivan_, 19. jun 2009 20:29)
  105. i dalje odbrana 10+
    a ostatak i dalje tra la la
    (milan, 19. jun 2009 20:29)
  106. Sve mi imamo, samo ozbiljne i pametne trenere nemamo! Krcmarevic je glavni krivac!!!
    (Aleksandar, 19. jun 2009 20:29)
  107. dakle sve sam video. Ne zelim vise da cujem ove grobare kako su njihovi igraci najbolji u reprezentaciji. Tosic,zvezda naseg fudbala. Ajde sad pitajte se grobari ko gura njega u reprezentaciju,kao sto vi kazete da guraju Pantu i Milijasa. Pa oni su za njega izmislili fudbal. A gde vam je bio onaj Tomic? Stvarno ste smesni.
    (zYZu, 19. jun 2009 20:27)
  108. katastrofaaaa. ja sam ceko cjelo noc za ovaj mec zivim u asutraliji i ceko sam cjelo noc da gledam nasih mogo sam izaci sa curom ali nisam hteo zbog fudbala. nisam se u svom zivotu tolko nerviro kao sto sam posle ovog meca glupostiiiiiii, sta radi ovaj krccmarevic majketi? ovi momci nemaju pojma
    fejsa?
    Smiljanic? covjek nije se vidio, igra 5 meca po sezoni u espanjol propo i on nas kapiten??
    tomic? bravo za izmenu izgubio sam jos zivaca
    obradovic? kao on ce promjeniti igru?
    krcmarevi i mladi vi ste pukli totalno!!!!! imam jos toga da kazem ali dzaba ne vrijedi

    pozdrav svima iz sydneya
    (milic-sydney, 19. jun 2009 20:27)
  109. Krchmarevic izkljuchivi krivac za bezidejnu i neefikasnu igru!
    Otkaz posle prvenstva ....
    Kachar u sredinu, Veljivic u napadu u sledecoj utakmici, mozda i damo neki goL : )

    Pozz
    (vidim, 19. jun 2009 20:27)
  110. Ja razumem navijačke strasti, ali Tošić i Sulejmani su ubedljivo najgori na ove dve utakmice.Taktika-očaj.Sulejmani ne igra od aprila,Tošić celu godinu,a Obradovića ubacuje polurovitog-katastrofa.Švedsku pobeđujemo jedino ako daju autogol.
    (Dej@n, 19. jun 2009 20:26)
  111. mnogo losa igra, bez ikakve motivacije, valjda smo tim koji igra samo onda kada sa suparnicke strane ima jaku reprezentaciju, sa motivom za pobedu. dobicemo sledecu utakmicu bas zbog toga....
    p.s. samo slepci ne mogu da prepoznaju zasto je Zvezda treca u nasoj ligi, promasaji tomovica i pejcinovica su dovoljan dokaz ( ne kazem da su losi u odbrani, vec odlicni, ali ...)
    (milos mkd, 19. jun 2009 20:25)
  112. Razočaran sam prikazanim... Krčmareviću igraj i u sledećoj tj. odlučujućoj tekmi bez klasičnog napadača i možemo da se pakujemo i idemo kući, totalno pogrešna taktika... Sa ovakvim timom ako ne prodjemo grupu Krčmu treba proterati na Sibir!
    (fgfdgh, 19. jun 2009 20:24)
  113. одлична тактика селектора Крчмаревића. увек неугодни Белоруси нису успели да пробију наш бункер...
    (Душан, 19. jun 2009 20:22)
  114. Slaba partija nase reprezentacije. Igramo uporno drugu utakmicu za redom bez klasicnog napadaca, tako da nismo stvorili prakticno niti jednu sansu na utakmici(jedina sansa Pejcinovic iz prekida), cak smo u jednom momentu igrali sa dva leva beka(Obradovic i Petkovic). Cini se da smo obe utakmice igrali isuvise defanzivno i rezervisano, i ako je Krcmarevic najavljivao ofanzivu i igru na pobedu.
    (Rade Veljovic i Slavko Perovic, 19. jun 2009 20:22)
  115. Gde je taj Sulejmani decko od 17 000 000 e , gde je taj Tošić iz Mancestera , gde je taj famozni Kačar hit prelaznog roka , gde je taj Lola , gde je taj Fejsa.Ja bih lično voleo kad bi izgubili od Švedske i lepo spakovali kofere , mnogo smo loši , nismo poštenu akciju napravili , a gde je Neven Subotic i zašto se on folira pa neigra za mladu slekciju.
    (MareBG, 19. jun 2009 20:22)
  116. Ma ste bre vi ocete ? Ja sam trener i moram da slusam svog Toleta i ljude iz Partizana. Ipak Milinkovic i Tomic imaju prednost u odnosu na Tadica koji je SVE utakmice kvalifikacija odigrao . E moj KRCMAREVICU . Ja da sam Tadic namerno nebih igrao protiv Svedske sve i da hoce da me stavi
    (Krcmarevic, 19. jun 2009 20:22)
  117. Ova utakmica je odgovor svima koji su dizali u nebesa nasu igru sa Italijom u kojoj smo prvi udarac na gol uputili u 71. a poslednji u 72. minutu...takodje odgovor i igracima koji su se radovali posle te utakmice kao da su vec osvojili prvenstvo...mentalitet...Krcmarevic 0 od trenera...
    (zexy, 19. jun 2009 20:22)
  118. Katastrofa od igre.Igra bez ideje. Vezni red ocajan.Nisu znali sta ce sa loptom. Sulejmani kao i na prvoj utakmici igrao za nulu. Tosic mnogo hteo nista ucinio. Kacar ne vidljiv. Igrali smo kao Englezi pre deset godina lopta u bunar. Objektivno nemamo sta da trazimo dalje. U drugoj grupi Englezi, Nemci pa i Spanci neuporedivo bolji od nas.Sad opet pod moranje sa Svedskom akada se nesto mora onda nista ne uradimo. Jedina svetla tacka odbrana/
    (red star, 19. jun 2009 20:21)
  119. Sjajna postavka igre,prave izmene u pravom trenutku...ironija naravno...treba biti majstor pa sa ovakvim igracima kakve imamo ne umeti da postavis igru...izgleda da je krcmarevic odlican za to...svaka mu cast.
    (Miskokv, 19. jun 2009 20:21)
  120. NE MOGU DA VERUJEM!!!
    Jeli moguće da u celoj ovoj zemlji naši MISLIOCI iz FSS ne mogu da nađu kompetentnijeg stručnjaka od KRČMAREVIĆA !?!?
    Čovek je zalutao na mesto selektora: Obe utakmice mu u špicu napada igraju 2 (dva) mala, veoma sitna igrača i ne baš preterano brza sa loptom - Sulejmani (kome se mora priznati da je bar borben), dok je onaj smešni Tošić glavni razlog što će Ser Alex postati vrlo skoro peder - jel kad sazna ko ga je doveo u Mančester i još dao pare za njega - ima da ga .... svaki dan, pre i popodne!!!
    Ako taj dvojac zaigra protiv Šveđana - možemo da se pakujemo...
    Šteta, dobra ekipa - bez selektora!!!
    SRETNO ORLOVIMA...
    (Chana, 19. jun 2009 20:19)
  121. Ko hoce da pobedi mora postignuti go.

    NIJE TACNO!!!

    Ko hoce da pobedi treba PUCATI u okvir gola da bi se postignuo gooooool!!!
    (Nepismen, 19. jun 2009 20:19)
  122. Samo napred, bez obzira na mesto u grupi!
    Vama i Vašim menadžerima više treba nego meni!
    Srbija!!!
    (€€€€. A el` znaš da pikaš?, 19. jun 2009 20:17)
  123. Fudbal je igra u kojoj moras da pobedis da bi prosao dalje...Krcmarevicu zar protiv domacina da se vadimo...Bas me zanima kako cemo da damo gol bez centarfora...Odbrana opet odlicna...
    (Sremac, 19. jun 2009 20:17)
  124. klasicno se igra fudbal sa spicom. to je uvek bilo tako. dali cmarevic misli da je on neki genijalac koji revolucionira fudbal?
    (ajde bre, 19. jun 2009 20:17)
  125. i oni ce osvojit EP, molim vas ljudi budite realisti, bez napada se ne osvaja EP.

    Veliki problem: Trener
    (RS, 19. jun 2009 20:16)
  126. krcmarevicu,ne odustaj od taktike,pojacaj odbranu,jos vise smanji agresivnost,i rezultat ce doci...na sledecoj utakmici svedjani daju autogol!
    (gol manje, 19. jun 2009 20:16)
  127. Daj da se ne zezamo vise.
    Sastav protiv Svedjana:
    Brkic-
    Jovanovic,Pejcinovic,Vukovic,Obradovic-
    Fejsa,Smiljanic,Kacar-
    Tadic levo,Sulejmani desno-
    Veljovic

    Ko je gledao utakmicu protiv Madjarske zna zasto ovaj sastav,bez spica se videlo da ne moze,cim usao onaj Veljovic odmah smo malo bolje igrali.Tomovic ne moze vise desnog beka,ok je on nazad ali ne zna ni da dobaci loptu a kamoli da krene napred,Jovanovic je makar malo bolji tu.Tosic ne moze da doda loptu pre nego sto je bar jedno 7 puta ne overi,ide levo desno vrti se...Nije bio mnogo los danas ali ovo gore je proveren sastav i samo tako moze.I jos samo da pohvalim Fejsu,posto znam da ce veceras samo kritike da budu pa evo i jedna pohvala,dobar je bio mali

    Ajde da dobijemo one Svedjane,ja sam nekako siguran da mozemo
    (benjani mwaruwari, 19. jun 2009 20:16)
  128. e nemam reci! Ne igramo sa napadacem protiv Belorusije?

    Kakva steta!!! Za Pejcinovicev promasaj nemam reci.

    Mozda je ovako i bolje. Da se malo prizemlje i da zagrizu protiv Svedske. Imam neki osecaj da cemo da dobijemo Svedjane.
    (hqn, 19. jun 2009 20:15)
  129. Sulejmani od 30 lopte izgubi 31-u.
    (bice bolje, 19. jun 2009 20:15)
  130. Santrač(sjajna 8-1-1 taktika protiv Holandije 1998), Petković (kukao nakon svetskog u Nemačkoj na konferenciji za štampu što je potpao pod želje naroda i nije igrao bunker svaki meč) i sad Krčmarević(treba nam gol, ali ja ću uvesti levog beka jer ipak je on A reprezentativac a nije još igrao)...Koliko ova zemlja ima kukavičkih trenera?
    Tadić i Veljović od prvog minuta. Nema nam druge.
    Daj šansu
    (Red Marquis, 19. jun 2009 20:15)
  131. Prvi klasicni spic u nas tim ulazi nakon 170 minuta. Imao sam utisak da na klupi sedi Milovan Djoric licno. Kukavicka taktika je ubila sav individualni kvalitet koji imamo i mislim da Svedsku mozemo da pobedimo samo uz neku ludacku srecu - koju dosad prikazanom igrom nikako nismo zasluzili.
    Krcmarevicu sve do ove utakmice sam te podrzavao, ali ako ne prodjemo u polufinale ti ces biti iskljucivi krivac, bez obzira na povrede Djordjevica i Matica.
    (Pera Detlic, 19. jun 2009 20:15)
  132. crni Fejsa, sve naše akcije je upropastio... a Veljovića ubacuje 5 min pre kraja !!! ta izmena je trebalo da bude na poluvremenu
    (Nikola87kg, 19. jun 2009 20:14)
  133. Krčmareviću, pojma nemaš. Odlazi pod hitno!!!
    (Filip, 19. jun 2009 20:14)
  134. Dobro, u cemu je fora sa Belorusijom, Ukrajinom, Azerbejdzanom, Kazakstanom, Jermenijom i ostalim "rusolikim" reprezentacijama?!?!?! Ni Checheniji ne bismo dali gol...
    (Mexichki gripac, 19. jun 2009 20:14)
  135. ograničena reprezentacija kao i kapiten Smiljanic. Samo mi nije jasno čime je zaslužio da on bude kapiten jednome Kačaru koji mu može profesor biti u svemu.
    (xxx, 19. jun 2009 20:14)
  136. Moмци само храбро вјерујемо у вас!!!
    (Јокић, 19. jun 2009 20:14)
  137. kako igramo bruka.kakva je to taktika sa jednim spicem igramo a treba nam pobeda .
    (rade, 19. jun 2009 20:13)
  138. eeeee,moj tosicu!!idi prijatelju u manchester pa tamo soliraj!ne smijesh od fergusona,je li,a dosho si odje da se igrash ronalda!katastrofa!pa stavi NEKOGA u napad,pa makar slavka perovica!!ovi su doshli da se prodaju i pokazzu individualno,a ne da igraju za SRBIJU!!!!!
    (grobaR, 19. jun 2009 20:12)
  139. Stvarno mi nije jasno kako ovaj Tosic otisao u Manchester?!? Strasno me nervira sto ton ide pre slike!!!
    (Ćićevac, 19. jun 2009 20:12)
  140. Sramota samo toliko!!!!!!!
    (MrRS1971, 19. jun 2009 20:12)
  141. Lepo je što plešemo po terenu - ali ovo nije koncert ansambla "Kolo" ili "River Dance"; lepo je što nismo primili gol, ali ovo nije tenis ili stoni tenis, gde može da se igra defanzivno ceo život na pobedu - osvajanjem poena udarcem rivala kad napravi direktnu grešku (osim ako nismo čekali nekakav auto-gol)...ovo je fudbal, i treba nam napad. Baš me zanima da li će početi Krčma i protiv Šveđana bez klasičnog napadača i tako juriti pobedu!?
    (77, 19. jun 2009 20:12)
  142. Nema veze momci,glavu gore biće bolje.Nadam se pobjedi protiv Švedske i dalje vjerujemo u vas.
    p.s. Nadam se da će Krčmarević ubaciti Veljovića protiv Švedske od 1. minuta.
    (Urosh, 19. jun 2009 20:12)
  143. Krcmarevic je drugi Kosanovic.
    (mali4, 19. jun 2009 20:12)
  144. Kao sto rekoh ranije, dali nas tri rezultata od po 0:0 vode dalje. Jer ako ne, onda nisa od prolaska. Pa ovi momci nebi dali gol ni onom kulturno umjetnickom drustvu iz Balkanskog spijuna.
    (pero, 19. jun 2009 20:11)
  145. Uzas bre. Uzas. Ovo je bilo katastrofa. Uzasna igra nasih celog tima osim golmana. Sramota bre!!
    (gagi, 19. jun 2009 20:11)
  146. Ovaj Krcmarevic je ubedljivo najslabija karika reprezentacije.
    (INDIANA DZONS, 19. jun 2009 20:11)
  147. Mi smo najbolji zadnjih 15-20 minuta kad protivnici ostanu bez snage, steta sto se utakmica ne igra 180 minuta tad bi bili nepobedivi.
    (Ja, 19. jun 2009 20:11)
  148. Nema veze,odigrali smo lose,jedno je sigurno,nema sanse da ponovimo ovako losu igru! Bice veoma slatko izbaciti Svedjane u direktnom okrsaju pred njihovim navijacima!Proradice Srpski inat!
    (B&J, 19. jun 2009 20:11)
  149. kometator je baksuz
    a i nervira
    (bvmi, 19. jun 2009 20:11)
  150. Ovo je bruka... taktika nula... uzas nemam reci
    (krcmarevicu nesreco, 19. jun 2009 20:11)
  151. Imamo dobre igrace ali mislim da nije normalno da protiv ovakvog protivnika igramo bez spica do 80.minuta a imamo dobrog napadaca na klupi. Mislim da je to najveci razlog sto nismo pobedili.
    (Dusan, 19. jun 2009 20:11)
  152. katastrofa.nista vise
    (joe gr, 19. jun 2009 20:10)
  153. Joj ovaj Mancesterovac joj majko moja mila!!! I ovaj 'srbin' Sulejmani pa gubite se bre na madagaskar da vas ne gledam bre!Kakve drtine!Pa invalidi bre bolje igraju!
    (Marko, 19. jun 2009 20:10)
  154. Ne mozemo da igramo bez klasicnog spica i tacka!!!
    (Djole, 19. jun 2009 20:10)
  155. Izem ti ekipu koja u dva meca ne moze da da gol, od toga jednom timu koji u prethodnoj utakmici primi 5 komada...
     (Urosch, 19. jun 2009 20:10)
  156. jeste li videli fejzu kako trci,a ovaj tosic ima drbling kao gigs a tek sulejmani sa desetkom na ledjima.majko moja.
    (badi, 19. jun 2009 20:10)
  157. Slabo ,slabo , fali nam napadac ...

    Opet realno gledano imamo sanse , setimo se pobede od pre par godina u Svedskoj (0-5)

    'ajde sada da cujem one koju su pljuvali po Z.Tosicu ! !

    Ubedljivo najbolji igrac danas .

    Kacar izuzetno los., vise se od njega ocekivalo.

    Takodje zamerke i selektoru :
    -Tomic je morao poceti
    -Veljovic je morao poceti
    -Obrad je morao poceti (dobro on je bio i povredjen al' opet..)


    Belorusija ,i slicne ekipe, ubijaju fudbal! Igraju na remi ,samo se brane , iako im samo pobeda odgovara. Takvima sve najgore.
    (sensei, 19. jun 2009 20:09)
  158. 0-0 ekipa. Odbrana ne moze da ga primi,a unapadu nema ko da ga zabije ...
    (pop_zh, 19. jun 2009 20:09)
  159. i to je kraj svim nashim nadama...! evo ga slobodnjak...! Toshic i nishta...

    e tako nam i treba kad posle 0-0 sa talijanima mi prichamo neke bajke kako smo spremni za titulu i tako te gluposti!
    Ma igrajte ljudi manite se velikih rechi...!

    Necemo dati gol na celom shampionatu...a to je vec i sramota!
    (nemi posmatrach, 19. jun 2009 20:09)
  160. aj sto smo losi, al sto ne znamo nista, bruka!
    (ilija, 19. jun 2009 20:08)
  161. Samo još da DAMO GOL i to bi se zvalo fudbal!
    (Osim Ivica, 19. jun 2009 20:08)
  162. pa za sta ja placam preplatu...akcija nije ni pocela kad vec cujem "steta".rezultat nije toliko ni bitan ali igra uf ...skroz slabo
    (srbija, 19. jun 2009 20:07)
  163. Tomovic je toliko neinteligentan igrac,da nemam reci.
    A,o nasoj neefikasnosti nemam vise ni sta da kazem.
    (brukamo se, 19. jun 2009 20:07)
  164. Ja sam se razocarao....jednostavno nema igre pa nisu sastavili ni 2 pasa kako treba. Aj nije jos nista izgubljeno imamo sanse mada ce biti tesko...
    (Alooo, 19. jun 2009 20:07)
  165. Po starom obicaju srpske reprezentacije odlicno izboreno 0:0...
    Bas sam se razocarao u ovu ekipu, da igra jos 2 utakmice zaredom ne bi dali gol, i mislim da nema nikakve sanse sa ovakvom igrom da dobijemo Svedjane...
    Vidi se da igraci nisu losi, ali neukomponovani, pogresno postavljeni i pripremljeni, strategija 0... A ne igraju od juce zajedno...
    Sto rece engleski komentator fali nam inventivnosti u napadu ne znaju sta ce sa loptom...
    Mozda je i najpravednije ovako, da se ne nerviramo dalje...
    (dejan, 19. jun 2009 20:06)
  166. "Da da to su ti Antitalenti!!! Kakva nepovezanost u igri i odsustvo smisla..."
    (Idemo kuci jupiiiiiiiii, 19. jun 2009 20:05)
  167. Човек их само мало похвали а они дигну нос. Па, ово је мучење до бола! Стомак ме заболе гледајући ове из Манчестера, Херте, Ајакса, Партизана...
    (Чемер, 19. jun 2009 20:04)
  168. Tosic je takva rupetina od igraca,ja ne znam zasto ga toliko porsira krcmarevic. Svaki nas napad je nabacivanje na glavu najnizim igracima na terenu(tosic,sulejmani)pored onolikih gromada od belorusa ili hoce da udju u gol,ja ne znam.....
    Pejcinovic ok igra u odbrani,ali sta je promasio,pa mozda cak i polufinale....
    (Realan, 19. jun 2009 20:04)
  169. Skripi nam u napadu bez Djordjevica i Matica :(.I umesto da trener igra sa dva spica(Veljkovicem ili Perovicem)on insistira na defanzivnoj igri.

    Tako da iako je nam tim odlican,mnogo se mucimo da damo gol.
    (Nikols, 19. jun 2009 20:03)
  170. Kiša oko Kragujevca....
    (Under 21, 19. jun 2009 20:03)
  171. Ne mogu da verujem!!!!!!!! Bez daljeg komentara...…..
    (Peksi NIS, 19. jun 2009 20:02)
  172. Nema sta da se prica...ostao jos koji minut ali bice 0:0 sigurno!
    Sramota! Sad jurimo pobedu protiv domacina a i oni ne smeju da izgube ne bi li prosli! Onih 5:0 mozemo da zaboravimo ako zele da prodju nek to dokazu na terenu jer do sada nisu nista pokazali!
    (MC, 19. jun 2009 20:01)
  173. Kačar 'ladno ima dve leve noge...
    (karioka, 19. jun 2009 20:01)
  174. Svi sa 3 noga da su igrali vola ne bi uboli.
    Jad i cemer od fudbala!
    (Mika NS, 19. jun 2009 20:00)
  175. ...Zaspao sam bar 3 puta...
    (gavra, 19. jun 2009 20:00)
  176. E moj Krcmarevicu... Zalosno je to! Srce me boli gledajuci kako upropastavas ovoliki potencijal ovih momaka i rusis nam svima snove/realnost :(
    Nemam rijeci...
    (e moj Krcmarevicu..., 19. jun 2009 20:00)
  177. Ovo pisem, jer ne mogu vise da gledam, kako se momci kidaju, zbog katastrofalne taktike naseg selektora !!!!!! U zivotu nisam video, da neko sa ovako kvalitetnim pojedincima igra fudbal, i postavi takvu taktiku bez ijednog spica?!!! pa to se ne igra ni u beton ligama, ej!!!!! Momci igraju zaista odlicno, ali kada dodju na 20-ak metara od gola nastaje konfuzija, jer u 16 metara ceka Sulejmani, protiv tri def-a, koji ima metar i 60!!!? Pa to je neverovatno!!!!?
    Krcmarevic je unistio ovo evropsko prvenstvo, nasoj selekciji!!!!
    Bravo Krcmare!!!!
    (Misa Po, 19. jun 2009 19:59)
  178. Ne možemo dati gol da se utakmica igra naredna 3 dana!!!
    (puši,pije,krade:Veljović Rade, 19. jun 2009 19:58)
  179. Igacima svaka cast! Krcmarevicu, podnesi ostavku! Hvala bogu, evo (dok kucam ovo) ulazi Veljovic u igru! Igru bez klasicnog spica jedino sam video jos kod Kosanovica. Mi treba da "pojedemo" sve u nasoj grupi, a za dalje... videcemo! Sa ovakvom postavkom i ulogama koje je Krcmarevic raspodelio igracima daj boze da budemo i drugi... SRBIJA!
    (NN, 19. jun 2009 19:57)
  180. Obično kada se ide na pobedu, igra se bez napadača
    (antizabar, 19. jun 2009 19:54)
  181. Mozete da pljujete Krcmarevicevu taktiku koliko god hocete ali tako se postaje prvak Evrope!!! Zivi bili pa videli.
    (Djordje Blagojevic, 19. jun 2009 19:54)
  182. Pa nema ko da da gol!
    Izgleda da su ovi nashi krenuli sa idejom lako cemo!
    Gde je Ljajic, Gulan?
    Pa nama je nesrecni Pejchinovic imao najbolju priliku, sad u 70nekom min!
    Ovo je strashno, sad je 80min, a vec mogu da kazem da ovde golova nece biti!
    Mi bi na italijanski fudbal da prodjemo... e pa nemoze!
    (NS+, 19. jun 2009 19:53)
  183. pejcinovicu kako te nije sramota da ono rpomasis?????
    (rakija, 19. jun 2009 19:51)
  184. Nisam strucnjak neki, a jos i zensko ;) al skoro 80 min bez prave prilike. Ne znam dokle cemo dogurati. Al nadam se u zadnjih 10 min. Ajde Srbija kreni malo!!!
    (Sandra_de, 19. jun 2009 19:51)
  185. Pa kako Krcmarevic misli da damo gol kad nemamo shpica? Jes da je mlad trener ali odma' moze u penziju sa Djoricem i ostalim nasim strucnjacima...
    (vlada, 19. jun 2009 19:50)
  186. Sulejmani, Kačar, Tošić, Fejsa... :(
    Kakve PREVARE od igrača !
    (goofy, 19. jun 2009 19:49)
  187. Koga nevira komentator nek preporuci komentar!
    (Ivan, 19. jun 2009 19:45)
  188. A da neko potrči?
    (Bora, 19. jun 2009 19:45)
  189. Krcmarevic je gori od legende Djorica!!!! Ovo je strasno
    (reality, 19. jun 2009 19:44)
  190. Trener nas unistava! Nikakva taktika ponovo!
    (jjj, 19. jun 2009 19:42)
  191. Hoce li neko da mi objasni kako cemo mi da damo gol na ovoj u takmici, to jest kako bilo koja ekipa daje golove bez spica i sa dva defanzivna vezna! Ma kakvog napadaca imali na klupi on mora da igra a sulemani poluspica mi sa fejsom i smiljanicem u igri kao da imamo igraca manje. Toliko od mene daj boze da nam ukaze neka slucajna prilika za gol!
    (nezadovoljan, 19. jun 2009 19:40)
  192. Gospodine selektoru treba li vam jos koji bek.Ovaj je ucio od Sanija izgleda,6-8 bekova na terenu + 2 zadnja vezna.Nedaj boze da vodi A selekciju ne bi dobili ni Farane.
    pisem ovo u 60min. dobro je ako ne izgubimo
    (R.Duke,sportski novinar, 19. jun 2009 19:39)
  193. Dzaba napadaju, kad nema ko da ubaci u gol.
    (Iskren, 19. jun 2009 19:37)
  194. Ljudi i da pobedimo sa ovakvom igrom nemamo sta da trazimo protiv Svedske... Petkovic igra levo bocno, a Dusan Tadic greje klupu, a bolji je od onog Milinkovica bar 3 puta...Ovaj Tosic se ponasa kao na treningu, samo solira i trosi lopte... Samo dve reci... SMESNI SMO...
    (Katastrofa, 19. jun 2009 19:29)
  195. pocinje drugo poluvreme i ja vise ovo ne zelim da gledam.pa ljudi zar mi na svakom prvenstvu moramo igrati ziheraski znaci uvek sa dva zadnja vezna a napred sta bude nije bitno.bitno je da gol ne primimo.tako smo igrali i na SP protiv HOL pa svi znamo kako smo prosli.
    al da se vratim ovoj utakmici pa zar protiv jednih Belorusa mi igramo bez napadaca pa ja nemogu da verujem. Onaj Krcmarevic je ocajan pa ja nemogu da verujem da mi boljeg trenera nemamo covek je strasno nesposoban a takve igrace imamo.ni sanse nemamo nikakve ni igre nista sve se svodi da se lopta gurne u pazan prostor Tosicu i Sulejmaniju i to je to.ocajno da ocajnije ne moze biti.
    (a.c.bojan, 19. jun 2009 19:24)
  196. Pogrešno, pogrešno pogrešno ! Krčmarević je ponovo potpuno pogrešno odredio taktiku. Igra podseća na ono što su momci igrali i u pripremnoj utakmici protiv Ukrajine. Besomučno šamaranje lopte sa zadnje na prednju liniju i kao i stalni dugi pasovi ka Tošiću potpuna su antipropaganda fudbalske igre. Smiljanića svi preskaču kao da im je neprijatelj. Fejsa trči kao muva bez glave i ne može nikoga da pogodi ni na pet metara. Metar i žilet visoki Sulejmani ni jednu loptu nije primio, jer mu se lopte daju ili visoko ili u for. sa takvom igrom ne može da se pobedi ni kakva seoska ekipa, a kamoli reprezentacija bilo koje zemlje. Videćemo na kraju!
    (qwerty, 19. jun 2009 19:21)
  197. Necemo dati gol pa da igramo jos 3 utakmice sa njima...
    (JJ, 19. jun 2009 19:18)
  198. svako dete zna ceo grad to zna....itd
    (Niksicko pivo, 19. jun 2009 19:15)
  199. Link

    [link]
    (Miki, 19. jun 2009 19:14)
  200. Ма шта вам је, то их наши мало ложе, да се понадају ;)
    (Кокан87, 19. jun 2009 19:14)
  201. bravo momci.......svaka cast.....ajde izujte i Svedjane pa da se bacimo na mec polufinale i kalkulisanje...;P
    (Wuchko, 19. jun 2009 19:11)
  202. Тошићу бре, додај ту лопту више!!!
    (doom, 19. jun 2009 19:09)
  203. slaba igra fali nam jos jedan napadac i malo treba da ubrzamo igru zadnja linija sporo prenosi loptu treba vise agresivnije na loptu sretno mladi momci u 2 poluvreme
    (grobar kumanovo, 19. jun 2009 19:09)
  204. Koliko smo jadni bili u prvom poluvremenu! Ovim nesrecnicima ne mozemo gol da damo, ni sansu ne mozemo da napravimo. Neka taktika bezvezna, opet nema spica, igraci umorni ili malodusni... Da li imamo neku pesmu za Srbiju a da nije cetnicka? Nema nikakvog smisla pevati te pesme na stadionu
    (eej, 19. jun 2009 19:08)
  205. evo ti link SOMI
    [link]#
    (Ziki, 19. jun 2009 19:05)
  206. Mozda sam ja oslepeo od pre 3 dana...ali stvarno ne vidim kako je ovo sada ofanzivnija postava od one protiv italijana! Izveo potpuno isti sastav (umesto Matica ubacio Milinkovica) i formaciju! I ista je i igra...
    Bolje da su Tomic ili Tadic u igri umesto Milinkovica, i sto uporno stavlja Kacara u spic?!
    (tort, 19. jun 2009 19:05)
  207. nema taktike... + mnogo lose, davati izjave o finalu a imas samo 1 bod u grupi... treba proliti znoja do plasmana!!!
    (mare, 19. jun 2009 19:05)
  208. hajmo radeta veljovića u igru!

    vreme je da damo gol!

    svaka čast momcima na zalaganju, al nula bodova za taktiku bez napadača sa nekom kvazi rotacijom koje nigde nema.
    (asprilla, 19. jun 2009 19:05)
  209. Ubaci TOMICA desko otkrovenje polusezone i najbolji igrac Partizana a tebi greje klupu. U pravu je Antic sto ti ne daje igrace jer mu ih gluplje vratis!!!!
    (Mikica, 19. jun 2009 19:05)
  210. posaljte navijacima link...
    ma da su prvo poluvreme katastrofa...daljni komentar suvisan...
    nadajmo se boljem

    [link]
    (zeki keki, 19. jun 2009 19:04)
  211. FEJSA NAJBOLJI NA TERENU!
    Najvise se trudi,odradi najteze odbrambene zadatke, od svih veznih igraca daje najupotrebljivije lopte onima u napadu, ne gnjavi-konkretan,stvarno ima odlicnu dugu loptu…
    (Mire, 19. jun 2009 19:04)
  212. Kako igramo necemo jos za 100 godina da damo gol!
    (Guliver, 19. jun 2009 19:03)
  213. mucimo se...
    (srbija, 19. jun 2009 19:00)
  214. A fudbal?? Sta je sa fudbalom?? Dobijamo ovo na individualni kvalitet u drugom delu, ali braco moja, sta je ovo..
    (zju, 19. jun 2009 18:58)
  215. Ja sam prestao da gledam utakmicu oko 20-og minuta.Nemogu da pratim tok kad se komentator cuje bar 1 sekund pre nego sto ide slika.To je bilo i na prvom mecu,tako da sam odustao od gledanja.
    (Bane, 19. jun 2009 18:55)
  216. Nema igre ljudi, ovo nije igra. Svaka chast momcima na zalaganju ali ocigledno nema ko da im kaze sta da rade!
    (Boker, 19. jun 2009 18:55)
  217. Generalno jako lose, doduse, i Belorusi su se sjajno postavili, ali dacemo gol do kraja poluvremena! Milinkovic je zaista los, ostali tu i tamo, u sustini moramo mnogo bolje, ali ponavljam da su se Bulorusi sjajno postavili! Ako damo jedan, dacemo i drugi... Strelci za 2:0 ce biti Kacar i Tadic (trebao poceti tekmu umesto Milinkovica) kad udje u igru na poluvremenu! NEPRED SRBIJO...….. !
    (bulldog, 19. jun 2009 18:54)
  218. Zvuci smesno ali Fejsa nam je trenuto najbolji igrac na terenu.
    (AC/DC, 19. jun 2009 18:51)
  219. jel nam treba ovde pobeda-treba
    da bi pobedio jel moras da das gol-moras
    kol'ko imamo klasicnih napadaca u ovoj ekipi-jednog
    jel igra-jok gleda sa klupe i sunca se
    jel igra-ne igra
    (RADE VELJOVIC, 19. jun 2009 18:50)
  220. nije lose, mislim da je pitanje trenutka kada cemo da ih "otvorimo", pa se nadam da ce da prodju kao protiv svedske...
    izgubili smo par lopti na sredini terena, to mi se bas i ne svidja, imali su jedan opasan sut posle jedne takve situacije...
    sve u svemu dobro je,
    napred SRBIJA!!!
    (Grobar- Srbija, 19. jun 2009 18:34)
  221. Petkovic i Milinkovic najgori!! Ko ih bre stavi u reprezentaciju!!!
    (Dejan, 19. jun 2009 18:34)
  222. link za gledanje na netu???
    Pomagajte ljudi.....
    (somi, 19. jun 2009 18:31)
  223. Ja ne znam ko je video ikakav treberski potencijal u Krcmarevicu,bez obzira na danasnji rezultat,mi imamo odlicne igrace i mozemo da igramo igru,medjutim ovo je ako losha taktika,kamo srece da ih vodi Djuka...Ako ista budemo uradili iskljucivo zasluga igraca individualno...
    (belgrade_boy, 19. jun 2009 18:27)