Ponedeljak, 08.06.2009.

16:35

SP: "Orlovi" otputovali u Toršavn

Fudbalska reprezentacija Srbije otputovala je u Toršavn gde će u sredu (20.15h) igrati protiv Farskih Ostrva u okviru kvalifikacija za Svetsko prvenstvo.

Izvor: B92

SP: "Orlovi" otputovali u Toršavn IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

123 Komentari

Sortiraj po:

mujaga

pre 14 godina

nije Toršavn nego je Torshavn. Baš onako kako i piše. I daj već jednom počnite pisati originalna imena. Dosta je Krauča i Šefilda...
(dejan, 9. jun 2009 14:27)

oni isto tako nepisu Srbija nego Serbia ili tako nesto.
pa kad oni nece da pisu nase kako treba, nevidim zbog cega mi bi trebalo da pisemo njihovo kako treba.

Aleksandar

pre 14 godina

Subotica treba pod hitno poslati kod Krcmarevica u mladu reprezentaciju na kalenje. Decko je veliko razocaranje: nesiguran, izlazi iz linije tako da su Bane i Nemanja morali vaditi kestenje iz vatre zbog njegovih gresaka. Vidic je nekoliko puta podviknuo ali nije vredelo i on je bio sve gori i gori.
Kada je usao protiv Rumuna i napravio dve teske greške, mislio sam: OK, prva utakmica, slučajno. Ali na zalost, juče sam se uverio da on prvo treba da uskladi kordinaciju ruku i nogu prilikom trcanja, pa sve ostalo. Izgleda da je na Floridi bio u rukama nekoga amatera koji ga nije naucio osnovnim stvarima.

malina novi sad

pre 14 godina

Ne mogu da zamislim situaciju; Pantelić daje gol (protivniku), a ja se radujem...I malo je više bilo promaje oko Subotića.
Gosp.Antiću verujem da imate prava rešenja za naredne utakmice..

Luka

pre 14 godina

Orlovi su poleteli pre vremena.Imamo jos 4 meca do kraja i to nimalo laka.Farani su za bilo koju reprezentaciju nezgodan protivnik jer igraju bunker sa 7 igtaca i nijedna reprezentacija ih nije dobila sa vise od 1 gola razlike sem nasih.Sve u svemu jos nista nije gotovo.

dejan

pre 14 godina

nije Toršavn nego je Torshavn. Baš onako kako i piše. I daj već jednom počnite pisati originalna imena. Dosta je Krauča i Šefilda...

wiener

pre 14 godina

Ajde onda napiši sastav kineske reprezentacije u originalu, pa te častim pićem :D
(Stefan NS, 9. jun 2009 00:49)

ako mislis na pinyin alfabet, mogao bih to i da uradim (govorim kineski kako-tako), ali to ces i tako i tako naci svuda.

@wiener

Da li bi onda Englezi trebalo nas glavni grad da zovu Whitesity?
(misa, 9. jun 2009 08:26)

ne, ali mogli bi ga zvati beograd ("biograad"), ali na tome niko ne insistira, niti meni smeta da se na srpskom kaze "bec" i ne "wien". ili na najvecem broju jezika "kopenhagen" umesto "kobenhavn". ali vidis, ima jezika gde ovo "nh" moze da se cita kao srpsko "nj", pa bi mi bilo mnogo glupo kada bi neko rekao "kobenjavn". upravo ta glupost se desava sa "torshavn" ovde.

ne kazem ja da neko strano ime treba da se izgovara tacno kao na originalnom jeziku, ali priblizno bi trebalo i torshavn sigurno nije neizvodljivo i tacnije je nego ovo sto b92 pise.

inace, puno srece srbiji protiv ribara :)

antara

pre 14 godina

E sad da kazem nesto vama koji kritikujete Pantelica, on ne samo sto ce da igra nego ce du bude i kapiten reprezentacije, a to sto ne daje golove iako je suv spic, e to nema veze.

Croatia u srcu

pre 14 godina

Iako sam Hrvat zelim vam puno srece,u meću protiv Farskih Otocana.I naravno da se svi plasiramo na Svjetsko Nogometno Prvenstvo u Juznoj Africi 2010.Bilo bi krasno kada bi se plasirali(BIH,Hrvatska i Srbija) na Mondijal.Puno srece u nastavku kvalifikacija.Lijep pozdrav iz Osjeka!!!

marko

pre 14 godina

ljudi vidim svi pravite sastave sa Suboticem,da li ste vi gledali njega,on je rupa bio protiv Austrije,nema ko ga nije prosao lagano
samo Francuzi da nas ne oderu ovde,smislice Antara vec nesto

Milan90KL

pre 14 godina

Logicno je da su otputovali! Ne mogu da pobede ako se ne pojave na terenu! A bez Dekija Stankovica ce to biti mnoooogo lako! A sad cujem da Pantelicu hoce i traku da daju! Covek nema veze sa fudbalom! U 25 nastupa za repku dao 3 gola i sve u nezvanicnim, tj prijteljskim mecevima!?!? I to je napadac!!!!

kENGURRR

pre 14 godina

Anticuuuu hocuuuu KEZMANAAAAAAAAA koji vise pantelic covece osvesti se , ako neko iz saveza te usovljava sa KEZMANOM kai njegovo imee

Делија

pre 14 godina

Пантелић упозорава ?, хм. Не могу чуду да се начудим. Стално даје изјаве пре почетка неког меча а од голова ни трага. Читам коментаре како је његова улога да трчи да убрзава напад,како немамо бољег и сл. Све је то оправдање да би он и даље играо. Ало бре, он је нападач или га ставите ко везног. Лично немам комплекс да браним звездаше и да ми је важно да су само они у тиму него гледам реално. Он није за репрезентацију а ако остане недај Боже можемо да га памтимо ко онда Мијатовића по оном пеналу. Боље спречити - него лечити !

Srbija

pre 14 godina

Kod Farana moramo uzeti sva tri boda. I onda na lijep i kulturan način pobijediti Francusku i Rumuniju kod kuće i onda lagano početi pakovati kofera za Južnu Afriku. A tamo svašta može biti.
FINALE: SRBIJA - ŠPANIJA
ŠAMPION SVIJETA: SRBIJA
VOLIM TE SRBIJO...

Mikele

pre 14 godina

Sa Austrijom je bila jedna losa utakmica koja je na srecu dobijena, sreca nasa sto ni oni nemaju pojma da kazne onakve greske. Jace ekipe to ne prastaju, o tome treba razmisljati pre Francuza. Ako sutra ne dobijemo Farane nemamo sta da trazimo na svetskom prvenstvu, a Pantelic bolje da ne da gol ni ovog puta jer bi se srozao skroz, ispalo bi da moze da ga uvali samo takvim repkama, nije on za repku ljudi. Daj Anticu nadji nekog skrivenog napadaca da ga zamenis, kako si nasao Subotica, Jovanovica....

s-man

pre 14 godina

Bio sam u pravu da B.Jankovic treba da igra ispred veznih a iza samo JEDNOG spica. Tek tada smo licili na tim. Treba se zauvek zahvaliti Pantelicu i igradi samo sa Zigicem, a iza Jovanovic, B.Jankovic i Krasic. Iza njih Milijas i Stankovic.
Sto se tice Farana, tu nam treba ofanziva i centarsutevi na Zigica. Zato Lukovic na levom a Rukavina na desnom beku, Jovanovic i Krasic na krilima, Zigic najistureniji a Sulejmani poluspic (ima neverovatan njuh za gol!).
Srecno!
Zivela Srbija!

miki

pre 14 godina

pantelic nije za reprezentaciju, imamo mi i boljeg od njega! Meni licno je ovo malo cudno da njega forsiraju,a vidi se jasno da je on golgeter 2 Klase. Vise bi imali od toga da igramo sa jednim spicem,da barem imamo sredinu terena kako treba to se jasno videlo protiv Austrije. Pantelic nas samo bruka,sa njim da idemo na Mundijal SRAMOTA

Luka

pre 14 godina

Onaj sto je napisao rukavinu u 1 timu! pa dali ti pratis fudbal?prvo iako kolarov ne igra desno moze dragutinovic ili ivanovic. rukavina 2-3 je pokusao da centrira i nista nije uradio a ni onaj subotic nije nesto.Po meni Stojkovic(isailovic nije los) dragutinovic ivanovic subotic koalrov milijas kuzmanovic jovanvoic krasic pantelic zigic.RUKAVINA JE NAJSLABIJI U REPREZENTACIJI. VIDI KAKO JE IGRAO SA AUSTRIJOM PA MI KAZI

prognozer

pre 14 godina

Pocecemo lepo, ali ce Farani dati gol iz kontranapada u 18. minutu. Oko 20. minuta drugog poluvremena izjednacicemo. Sa mnogo muke, 2: 1 za nas golom tri minuta pre kraja.

Loshmi

pre 14 godina

Razumem i cenim da su Farani o.k. ekipa itd ali ako ne pobedimo nema sta da trazimo na Svetskom Prvenstvu. Prosto i jasno. Nema tu velikih rasprava. Oni su Farska Ostrva, mi smo ozbiljnija fudbalska reprezentacija i mora da pobedimo. Ko igra je nebitno, moze i treci tim da izadje, opet je pobeda pod obavezno

Calexico

pre 14 godina

Voleo bih da se pruži prilika igračima koji nisu igrali u protiv Austrije, naravno, neki moraju igrati i protiv Austije u protiv Farskih ostrva.
Moj sastav:
Stojković
Ivanović, Subotić, Luković, Kolarov
Krasić, Kuzmanović, Kačar, Sulejmani
Lazović, Žigić

grom

pre 14 godina

Да ли је ово тачно?

Niko ovde nije obratio pažnju na jednu veoma bitnu sitnicu - bodovi sa Faranima se neće računati, jer se utakmice sa šestim iz grupe brišu iz konačnog zbira (to je zato što postoje grupe sa 5 reprezentacija), tako da naši komotno mogu i da se opuste, i da odigraju i nerešeno, i ako izgube nema veze, to se neće računati. Zato bi Antić trebao da ubaci sve mlađe fudbalere da se i oni malo naigraju. Pustite bre Krasića i ostale da se malo odmore.
(pregledach, 8. jun 2009 19:42)
(Миле, 8. jun 2009 21:45)

Nisi ti to bas dobro skapirao Mile, u konacnom plasmanu u grupi se ne brise nista, bod je bod. Samo u slucaju da Srbija bude druga, tada se brisu bodovi protiv poslednjeplasirane ekipe, zbog te grupe od 5 ekipa, da bi jedna od 9 drugoplasiranih direktno ispala (ona sa najmanje bodova protiv 1,3, 4 i 5.-oplasirane ekipe u grupi), a ostalih 8 ide u baraz.

ZG

pre 14 godina

Postoji mogućnost čak da se nađemo i u baražu kao dvije druge repke.Vi ste u daleko boljoj poziciji.Ali i vi imate još takozvana dva povijesna susreta.Litva u gostima i Francuzi u Beogradu.Zamislite da na SP odu sve tri repke iz bivše Juge,Srbija,Hrvatska i BiH.Neviđeni sportski spektakl,a vremenska zona sa JAR-om omogućava normalno gledanje utakmica u Evropi.A u tom spomenutom baražu u 11.mj.ko zna u kakvoj bi formi bili pojedini igrači.Trenutno ste bolja repka.Mi malo oslabljeni(Dudu).Sretno sa Francuzima.

boky 007

pre 14 godina

Ovo ce biti teze dobiti nego Francuze u BG !!! Pantelicu sad ga daj i zaboravicemo ti ovaj post od ko zna koliko utakmica !!!!! Rezervisite avion za Afriku ( samo ne ovaj AIR BUS ;)) )

Mladen

pre 14 godina

"Да ли је ово тачно?

Niko ovde nije obratio pažnju na jednu veoma bitnu sitnicu - bodovi sa Faranima se neće računati, jer se utakmice sa šestim iz grupe brišu iz konačnog zbira (to je zato što postoje grupe sa 5 reprezentacija), tako da naši komotno mogu i da se opuste, i da odigraju i nerešeno, i ako izgube nema veze, to se neće računati. Zato bi Antić trebao da ubaci sve mlađe fudbalere da se i oni malo naigraju. Pustite bre Krasića i ostale da se malo odmore.
(pregledach, 8. jun 2009 19:42)
(Миле, 8. jun 2009 21:45)"

Ovo nije tacno. Bodovi se ne racunaju u slucaju da budemo drugi. Tj. ako budemo drugi (zajedno sa tim bodovima) onda se odredjuje ko je najlosija drugoplasirana reprezentacija (ona ne ucestvuje ni u barazu), e tu se ne racunaju bodovi protiv posljednjeplasiranog iz grupe.

sabanadzovic

pre 14 godina

tim koji bih ja poslao:

kocic

mirkovic, djorovic, djukic, mihajlovic

jokanovic, stojkovic, jugovic,
savicevic,

mijatovic, milosevic

Shuluburic

pre 14 godina

Da l' Pantelic cita ove komentare? Dovoljno opravdanje za losu igru bi mu bila cinjenica da cita! Javi se, Panto! Ako citas, sve ti je oprosteno!

Stefan NS

pre 14 godina

ja mislim da bi strana imena trebala da se pisu kako se pisu u originalu, ali ako vec neko pokusava "po vuku" "tors-havn" ("torova luka") je mnogo blize tom originalu nego "toršavn".
(wiener, 8. jun 2009 18:33)

Ajde onda napiši sastav kineske reprezentacije u originalu, pa te častim pićem :D

zzzzz

pre 14 godina

@ pregledach: tvoj komentar bi imao smisla da se mi borimo da ne budemo najgori drugi. Samo sto se mi borimo da budemo prvi, a tu se, normalno, gledaju rezultati sa svim ekipama iz grupe. Doduse, sa tom tvojom taktikom bismo i dosli u situaciju da se borimo da ne budemo najgori drugi...

benjani mwaruwari

pre 14 godina

Slaze, se,slazem se sa svima da je Pantelic razocarao.Ne samo protiv Austrije vec cele kvalifikacije igra slabo,osim kod 2 gola u Becu gde snosi najvece zasluge.Posebno iritantan je onaj momenat kad nije trcao za loptom u trci sa golmanom Austrije sad u subotu kada smo svi videli da moze da je stigne,samo je on video da ne moze.Ali opet svi pricate Pantelic napolje a ne kazete ko unutra.Nemamo boljeg.Lazovic ne igra cele sezone,protiv Austrije umro posle pola sata igre i prestao da se krece,Mrdja NE,Sulejmani dobar tehnicar mozda jednog dana ali sada ne,Kezman duplo NE,mozda Kacar kao neki ofanzivniji vezni pa da predjemo u 4-5-1 ali mi opet i to nekako neozbiljno,pogotovo sto je Zigic sam u napadu onda.Zakljucak-Pantelic igra dok ne nadjemo boljeg

Vasilevs

pre 14 godina

Veoma važna utakmica,moramo da dobijemo. Ako pođemo od preptostavke da ćemo uoči meča sa Francuzima mi imati 18 bodova, a Francuzi 16 (ako se ne varam, do našeg susreta Franci igraju 2 puta sa Faranima), kažu mnogi dovoljno je i nerešeno 9.septembra. Da , ali samo uz uslov da dobijemo Rumune kući i Litvance u gostima! Mislim da je prvak u našoj grupi onaj ko dođe do magične brojke od 25 bodova. Toliko će biti iscrpljujuća borba sa Francuzima za prvo mesto. (Oni igraju sa Rumunima i Austrijancima kući i dva puta sa Faranima. Sumnjam da će išta prepustiti slučaju i da neće uzeti 12 bodova iz te 4 utakmice).Zato me hrabre izjave svih iz naše ekipe da se protiv Farana mora igrati kao da je Brazil sa druge strane. Napred BELI ORLOVI Srbija je uz vas!

andro

pre 14 godina

To sto neko pise da nam rezultat protiv Farana nije bitan posto se brise rezultat protiv poslednjeg iz grupe NIJE TACNO. Rezultati se brisu samo u slucaju da Srbija bude druga u grupi, posto u baraz idu samo 8 drugoplasiranih ekipa iz 9 grupa. Najgori drugi definitivno otpada, a posto neke grupe imaju po 5 rep. logicno je da se rezultat sa poslednjim brise.

Srki Dortmund

pre 14 godina

Nema vise lakih protivnika,i svet fudbala se manje vise izjednacio,znaci treba maksimalno shvatiti ovaj zadatak i osvojiti tri boda!Sto se mene tice mozemo svaku utakmicu da odigramo kao protiv Austrijance,pa cak i finale u Africi; samo da na kraju stoji USPEH!!!
Nijedna ekipa ne igra neprekidno na vrhu kvaliteta,bitan je pobednicki duh i volja za uspehom.Koliko su nemci do sada odigrali lose utakmice,ali su ih opet nekako dobili,pa i sami znate njihove uspehe i trofeje.Fudbal nije samo leprsav poslic,nego borba za svaku travcicu na terenu!Posto smo se borili do zadnje minute uveren sam u direktnu kvalifikaciju ove sjajne nase ekipe.
Svaka cast Anticu,uspeo je od bivse baletane da napravi borbene patriote.
Napred Srbijo do Afrike

puf

pre 14 godina

@(Orlovi lete na Mondijal, 8. jun 2009 17:03)
Ima li negde na netu detaljna statistika? Po utakmicama... To bi bilo fino ako bi imalo, sve na jednom mestu

kumruzvelt

pre 14 godina

@(red&white old man, 8. jun 2009 20:43)
ma kakvi bre partizan i zvezda,sta pricas... ni kezman ni pantelic ne znaju bre da daju gol,samo se prche po terenu ,padaju,lete u prazno i mlate rukama... a pantelic je pokazao da kad treba da stisne i da naleti na loptu ,on skloni nogu..pa moj klinac od 16 je vece musko od njega na malom fudbalu..

Vule Grobar

pre 14 godina

Antic bi trebalo da pozove i Kezmana,pa on nas je i odveo na SP u Nemackoj,igracina,laf...Pozovi bre Kezmana,a Pantelica vrati kuci

Mare

pre 14 godina

Jednu stvar sam shvatio prateći naš sport, a to je da kada nam lepo krene fudbal svi ostali sportovi padnu direk'no u bunar.

Ne moš čovek ni da se raduje ko čovek :)

milemen

pre 14 godina

samo da otvorimo utakmicu u prvih 15-20 min. sto nas je krasilo zadnjih meceva i onda samo mirno da im damo jos neki gol i bice 3,4-0 za nas,ali bi bio zadovoljan i sa 2-0 ali da napadamo citav mec i kontolisemo utakmicu od pocetka.

Tramvaj

pre 14 godina

Zamislite (jes' da je tesko al aj') Pantelic da Faranima tri komada. I, onda se jave svi oni koji toboze podrzavaju Njega da nam "zapuse" usta. Eeeej, pa da u narednih deset utakmica daje po tri gola nece ga oprati utisak koji je stekao u narodu. Da ne pominjem ono BEZANJE od golmana Austrije. Strasno. Ali, za sve postoji LEK. K'o sto je vec neko rek'o Nek organizuje rostilj, prekrsti se tri puta i cao reprezentacijo. Kad ne ide neide, sta da se radi!
Uzdravlje pa kako bude

behemot

pre 14 godina

Niko ne trazi "dlaku u jajetu",vec realno sagledava stvari!Ova grupa igraca ima jasne LIMITE i tacka!Ko to sada ne vidi ili ne zeli da vidi,videce na mondijalu!

Миле

pre 14 godina

Да ли је ово тачно?

Niko ovde nije obratio pažnju na jednu veoma bitnu sitnicu - bodovi sa Faranima se neće računati, jer se utakmice sa šestim iz grupe brišu iz konačnog zbira (to je zato što postoje grupe sa 5 reprezentacija), tako da naši komotno mogu i da se opuste, i da odigraju i nerešeno, i ako izgube nema veze, to se neće računati. Zato bi Antić trebao da ubaci sve mlađe fudbalere da se i oni malo naigraju. Pustite bre Krasića i ostale da se malo odmore.
(pregledach, 8. jun 2009 19:42)

skljo

pre 14 godina

bez potcjenjivanja i oprezno.
farani u 4 utakmice imaju gol razliku 1:5 sto dovoljno govori o tome kako igraju i plus niko ih jos nije nabusio.
sto brze zabit 2 gola a ne jedan, jer od jednog nemamo nista, oni uvijek mogu jedan zabit slucajno.

tako ili nikako

pre 14 godina

jeste ludi vi ili ja?
ne mogu da igraju i kolarov i dragutinovic. to su dva leva beka. stoperi ivanovic i subotic jer nema vidica.
stojkovic
rukavina-ivanovic-subotic-kolarov

krasic-jankovic-kacar-jovanovic
lazovic - zigic

Bosko

pre 14 godina

Sve je ovo super ali samo Duljaja da vrate u reprezentaciju.
Covek nije tehnicar i nema nekakvo specijalno fudbalsko znanje.
Ali taj covek je nevidjena radilica,ginuo u svakoj reprezentaciji,kod svakog selektora,na svakom mecu i na svakoj poziciji.

Jedan je igor Duljaj!!!

P.S. ne bih ja da budem pametniji od Antica.Covek sjajno radi posao,ali SJAJNO,ali ako (tj. kad) odemo u Juznu Afriku,neka Dulaj bar bude 23. fudbaler,zasluzio je.

Super

pre 14 godina

(goxy, 8. jun 2009 20:02). Sta tebe briga sto neko drugi zvizdi ako ti ne zvizdis onda je to ok. Sto gledas druge gledaj sebe, a sto se tice Francuza super nek napuste 3:0 za nas i mi odosno u Juznu Afriku. Nigde ne pise da se ne sme zvizdati tudjoj himni to je kultura a ne fudbalsko pravilo i njihovo napustanje nema ama bas nista sa fudbalskim pravilima i samim tim mi lepo dobijemo za zelenim stolom i tako ih udaljimo cak mozda i za borbe za baraz kada se prave pametni.

red&white old man

pre 14 godina

Vi koji kritikujete Pantelica grobari kao da vam je kratka pamet. Secate li se kvalifikacija za proslo SP da Kezman ni u kvalifikacionim utakmicama ni u prijateljskim nije mogao da opepeli. Tek u finisu kvalifikacija dao dva gola na asistenciju koga .Naravno Zigica. A na SP bio jad i beda i plus bezobrazan

goxy

pre 14 godina

Ono sto bode oci i baca senku na uspehe reprezentacije je sramno zvizdanje protivnickoj himni. Sto je najgore nije rec o 200, 300 navijaca vec sigurno bar 100 puta toliko u sta sam se mogao i licno uveriti u subotu na Marakani. Uzalud svi apeli nekih medija, FSS...izgleda da se moramo pomiriti da su mnogi od nas ipak daleko od civilizacije i kulturnog sveta da tu kritiku nikad nece i ne zele prihvatiti i uvek ce nalaziti neka opravdanja. Cak su i Francuzi sa pravom najavili da ce napustiti teren ukoliko se bude zvizdalo "marseljezi".
A nasim fudbalerima srecno na "severnom polu" nek bude i 1:0, samo da se zabeleze nova 3 boda

rakic

pre 14 godina

ae takticki prognozeri tisinalupetate ja a niste ni svesni antic zna kako cemo i tako cemo onda marko pantelic ne dadne li gol sada nek sam napusti reprezentaciju jer ako se secate kada je u jednom trenutku protiv austrije sad dobio loptu u for pred golmanom stigao je do lopte i umesto da je samo podmetnuo nogu bio bi gol al on je povukao nogu i to su vidili samo navijaci sa juga jer je nama bio okrenut znaci do sada sam stalno bio pristalica pantelica ali nemoze vise ovako oces davat ili nece davat golove da te premjestimo na zadnjeg veznog pa se tamo trudi u napadu se daju goolovi

pregledach

pre 14 godina

Niko ovde nije obratio pažnju na jednu veoma bitnu sitnicu - bodovi sa Faranima se neće računati, jer se utakmice sa šestim iz grupe brišu iz konačnog zbira (to je zato što postoje grupe sa 5 reprezentacija), tako da naši komotno mogu i da se opuste, i da odigraju i nerešeno, i ako izgube nema veze, to se neće računati. Zato bi Antić trebao da ubaci sve mlađe fudbalere da se i oni malo naigraju. Pustite bre Krasića i ostale da se malo odmore.

Vlada

pre 14 godina

ovo je sansa da izvedemo tim koji ce , siguran sam, pruziti ozbiljnu igru, uz punomladih snaga.

Stojkovic
Ivanovic - Lukovic - Subotic - Dragutinovic (Kolarov)
Krasic - Kacar - Kuzmanovic - Jovanovic
Sulejmani (Lazovic) - Zigic

Pozdrav svima, i da vidimo jos jednu pobedu, pa na zasluzeni odmor.

nislija

pre 14 godina

Ne prognoziram olako ali...
Ako Pantelic da 1 gol doci ce 7+. Vreme mu je zadnje, sad ima ko da odvlaci odbranu. Het trik pantelica uz 2 zigica, po jedan bane i milijas. Ako mislite da lupam samo gledajte i uzivajte. Inat u Srba je cudo!!!
(V, 8. jun 2009 18:36)

pa taj pantelic se nesto mnogo inati..uf.. kad explodira :))

Nikako

pre 14 godina

vi koji ostavljate sastave niste bas bistri. kakav bre rukavina, kakav dragutinovic? ako oni budu igrali onda sve sto prica antic pada u vodu. rukavina odigrao ocajnu utakmicu, drago takodje. rukavina igra u drugoj ligi nemacke, drago ne igra uopste.


markovic-ivanovic-subotic-kolarov

4 win

loop

pre 14 godina

Prosli put smo ih jedva dobili (autogol i gol Zigica pred kraj sa igracem vise)!
Ovi farani vise nisu lak zalogaj, jos igramo u gostima po hladnijem vremenu i mogucoj kisi!

kiza

pre 14 godina

Srbija ima Antića,većina ovih fudbalera je igrala i ranije.
Sada se selektoru mnogo manje mešaju u sastav reprezentacije.
Prof.R.Antić

PimPong

pre 14 godina

Ja bih bio zadovoljan i sa dobrim trudom i 0:1.

Da pogledamo dosadasnje rezultate Farana u kvalifikacijama:

Srbija - Farska Ostrva 2:0
Farska Ostrva - Rumunija 0:1
Farska Ostva - Austrija 1:1
Litvanija - Farska Ostrva 1:0

Cini mi se da njima niko ne zabija sedam golova. Sta vise, niko im nije dao vise nego dva!? Ljudi zaborvljaju da su ekipe tipa Farskih Ostrva ili pogotovo Kipra jako napredovale.

Farani igraju cvrsto, ali mi smo ocigledno mnogo bolja ekipa na papiru i do sada u kvalifikacijama. Medjutim, posto se fudbal ne igra na papiru, pamet u glavu i sigurnom igrom do 0:1 ili 0:2.

Aca_USA

pre 14 godina

Evo ja branim Pantelica.
U sistemu koji igramo sa samo dva vezna igraca (Stankovic, Milijas) i dva poluspica (Krasic, Jovanovic) uloga Pantelica je da se non-stop krece, "razvlaci odbrambenu liniju" i otvara prostor za poluspiceve iz drugog plana. Slicnu ulogu ima i Zigic koji vezuje dva coveka i izvlaci centarhalfove iz sredine.
U takvoj igri je vrlo tesko da Pantelic postize golove i to nije njegova uloga. Drugo on u napad donosi brzinu koja je uz brzinu Krasica i Jovanovica bitan faktor.
Ono sto ce biti interesantno je da li ce Antic tu postavku napraviti za Farsku zgusnutu odbtranu ili ce ici za Lazovicem i Zigicem na skok igru (sa Lukovicem na beku).
Stojkovic, Ivanovic, Subotic, Dragutinovic, Lukovic, Milijas, Kuzmanovic
Karsic, Jovanovic, Lazovic (Sulejmani), Zigic

Ofanzivnija varijanta 3-5-2:
Ivanovic, Dragutinovic Lukovic, Milijas, Kuzmanovic Krasic, Kacar, Sulejmani,
Zigic, Jovanovic

Samo bez bunarenja na Zigica molim...Licno i 1:0 nam vrsi posao...

Sasa L.

pre 14 godina

Prosli put su nas Francuzi pretrcavali k'o od sale na pocetku sezone. Sada smo se umorili na kraju sezone, upozorava Panta, dok Farani uskladjuju svoju ligu sa mongolskim klimatskim uslovima. Sledeci put opet igramo sa Francuzima na pocetku sezone, pa bih ja zamolio da, ako more, zamolimo UEFA-u da pomere utakmicu negde za sredinu sezone (ali pre Nove Godine, ili tamo negde, iza Srpske Nove Godine)

V

pre 14 godina

Ne prognoziram olako ali...
Ako Pantelic da 1 gol doci ce 7+. Vreme mu je zadnje, sad ima ko da odvlaci odbranu. Het trik pantelica uz 2 zigica, po jedan bane i milijas. Ako mislite da lupam samo gledajte i uzivajte. Inat u Srba je cudo!!!

Orlovi

pre 14 godina

Ljudi svakim danom smo sve blizi Juznoj Africi.A sa pobjedom protiv Farskih ostrva 95% smo osigurali plasman jer Francuzi moraju dobit sve utakmice do kraja,a to znaci da je na njima veliki pritisak.Sto znaci da je utrka za prvo mjesto gotova.A ANTIC bi do nove pobjede stigao sa ovom postavom:
Stojkovic

Bane Drago(c) Subotic Kolarov

Kacar Milijas

Krasic Sulejmani Lane

Zigic


Ko se slaze sa ovom postavom neka preporuci.

DjoleEG-SRBIN

pre 14 godina

Kako vas nije sramota!!!!! pljujete reprzentaciju posle jedne igre i svi se pravite pametni sa sastavima.Imate igricu MENAGER pa se igrajte taktike, a ovu prepustite ANTICU, coveku koga svi treba daa cenimo! Svako ima svoje zamisli, pa i ja..ali imam drugove pa sa njima o tome..ovde se ne treba praviti pametan..A Pantelic ima najvece srce od svih..ima mana, ali je zasluzan za ovaj dosadasnji uspeh isto kao i zigic,deki, pa i rezervni golman,drugi..ostvite coveka da igra, a bice i golova..ndam se vec protiv pecarosa.. pozdrav svima koji vole SRBIJU

Usama

pre 14 godina

Dobicemo tu utakmicu bre , i dobijamo francuze u septembru , i ljudi idemo bre u Afriku da pokazemo sta je SRBIJAAAAAAAAA
za ovu utakmicu bi odvojio sledeci sastav, ko se slaze ne preporuci:
1.Stojkovic
2.Ivanovic
3.Subotic
4.Dragutinovic
5.Kolarov
6.Kacar
7.Milijas
8.Jovanovic
9.Zigic
10.Krasic
11.Sulejmani

wiener

pre 14 godina

ja mislim da bi strana imena trebala da se pisu kako se pisu u originalu, ali ako vec neko pokusava "po vuku" "tors-havn" ("torova luka") je mnogo blize tom originalu nego "toršavn".

che

pre 14 godina

Pantelić igra iz prostog razloga, jer nemamo boljeg igrača na toj poziciji, bilo kog drugog Antic da stavi izgubio bi se na toj poziciji, ne bi se video, Panta bar primi neku loptu, ćušne povratnu i uz borbenost to nam je dovoljno od jednog prosečnog igrača, Panta nije kriv što nije Eto. i osim toga tim koji dobija ne treba menjati...

srbija

pre 14 godina

U ovoj utakmici treba opet pantu i lazovića staviti u prvu postavu, ovd cemo relativno lako osvojiti bodove pa da ovaj gore pomenuti dvojac zabije par komada i tako da im poraste moral pred francuze.

manastir Milesevo

pre 14 godina

samo napred SRBIJO.... ZA uspeh , ZA Pobedu ZA SLAVU!!!!
ZIVELA SRBIJA.... ZA Sve SRBE... http://www.youtube.com/watch?v=O_hKDtYrce8

Kragujevac ale!!!

pre 14 godina

Meni samo nije jasno zbog cega Marko Pantelic igra u reprezentaciji...meni se grozi kad ga vidim,jos je u prvoj postavi!!!Neka mi neko navede neki razlog zbog cega on igra!!!Razgovarao sam sa mnogo ljudi i svi kazu da im nije jasno zbog cega se on zove u reprezentaciju??!!!Zar mi nemamo boljeg spica od njega???!!!Ja sam siguran da imamo...Pozz svim navijacima Srbije(najlepse i najbolje zemlje na svetu:))...i naravno dobijamo Farane jedno 3:0,moze i vise nece se zalimo:)...

Srbin bre

pre 14 godina

Pa dragi momci srecan put i da se vratite sa 3 boda... Sigurno je da nece da bude lako posto ce Farani da parkiraju bus ispred gola.....

Zmaj

pre 14 godina

E muka mi je vise od tog Pantelica! Bas me briga dal trci i koliko trci. Interesuje me koliko je efikasan, a efikasan je ko balerina u stonom tenisu. Ko je gledao utakmicu protiv Austrije mogao je da primeti da je jedini napredak kod njega to sto se sad krsti vise puta zaredom. Lopta se odbijala od njega ko od trupca a on po obicaju nista nije uradio. Ko god to ne vidi taj je slep kod ociju...

hqn

pre 14 godina

pogadjam sastav: stojke-bane, drago, subota, kolarov (obradovic)-kacar, milijas, krasic, lane-ziga, miki (pantela)

Antic je u svakom slucaju kralj i zna sta radi! Ajmo momci!!!

Kole

pre 14 godina

Jasno je da ova ekipa ima nesto sto nase ranije reprezentacije nisu imale. Srce i karakter da izdrze sav moguci pritisak a toga je u subotu bilo enormno mnogo. Najpre pritisak bremena favorita, pobediti na vec "dobijenoj" utakmici jer je svima jasno da bi sve osim pobede i te kako dovelo u pitanje direktan plasman na SP. Pritisak javnosti u Srbiji gde te za tili cas od heroja proglase "kukavicom" i okrenu ti ledja onda kada su ti najpotrebniji (da ne nabrajam sve one utakmice kada smo trebali nasem nacionalnom timu a bilo bi nas na tribinama tek nekoliko hiljada). Pritisak sa tribina gde konacno ugledate pun stadion onih koji ocekivano ocekuju trijumf nad reprezentacijom koju smo vec dobili na njihovom terenu pa je najnormalnije da cemo ih "odrati" i na nasem terenu. I to ne samo trijumf vec i "trpanje" u leprsavoj igri jer mi smo "evropski brazilci" i od nas se to po defaultu ocekuje. I onda, kada se osvoje ta tri vise nego dragocena boda, kada se na pakleno vrelom terenu ostavi i poslednja kap znoja i poslednji atom snage, pojavi se nasa "strucna javnost", sve sam selektor do selektora da kritikuje te momke koji svojim rezultatom cine to da se ponovo osecamo "fudbalski ponosnim" i sa osmehom gledamo na tabelu koja je jedino merilo vrednosti reprezentacija kada je plasman na SP u pitanju.Tamo jasno pise da smo PRVI, da konacno ne zavisimo od drugih vec samo od svojih igara i da, kako je GOSPODIN ANTIC rekao, na SP se ide iz Beograda. Zasto smo bre takav narod i svemu trazimo dlaku u jajetu?!? Zar nam je lepse bilo kada smo uzivali u lepoti fudbalske igre i nadigravali svoje protivnike ali nekako uvek ostajali bez rezultata iz takve igre? Zar nije Zvezda ubila fudbalsku igru u finalu Kupa sampiona, kada je imala majstore te igre, kada smo znali i da uzivamo u lepoti poteza svih njenih igraca, ali upravo na tim finalu su ti majstori lepote stali na loptu, lepotu igre ostavili u hotelskim sobama a nama zatim doneli NAJVECI klupski uspeh u istoriji juznoslovenskog fudbala (ne znam da li se rumuni racunaju juznim slovenima, ne bih da se ogresim o Steauu). Dakle, i GOSPODIN ANTIC (namerno pisem velikim slovima jer taj covek ne zasluzuje manje od toga) i svi nasi reprezentativci, bez obzira gde su nekada igrali i gde i kako sada igraju, kada se pojave u dresu sa nasim grbom na grudima jednostavno MORAJU da dobiju APSOLUTNO SVU nasu podrsku jer je u subotu bilo jasno da na terenu ginu za svaku loptu i ne stede svoje skupocene noge iako zlonamerni i takve komentare salju i plasiraju.Verujem da GOSPODIN ANTIC vec zna tim za sredu i izuzetno nezgodnu utakmicu protiv farana. Protiv njih se u poslednjih godinu dana niko naigrao nije, niti su ih "natrpali" golovima i to je za ogromno upozorenje. Verujem da, ako ne bude nekih neprijatnih desavanja pred sam mec GOSPODIN ANTIC na teren moze poslati sledecih 11:
Stojkovic
Ivanovic,Lukovic,Subotic,Dragutinovic
Jovanovic,Milijas,Kacar,Krasic
Pantelic (Sulejmani),Zigic
Ne bih da i ja budem jos jedan od nekoliko miliona "selektora" ali je ovo sastav koji je cini mi se jedini realan u ovom trenutku. I 110 posto verujem dovoljno spreman sastav da se i sa hladnih farskih ostrva vrati sa 3 boda velika kao ego onih "selektora" kojima i "dlake smetaju".

Kole

pre 14 godina

I da dodam nesto sto ne trebamo smetnuti s uma. GOSPODIN ANTIC je na pocetku rada sa ovom reprezentacijom jasno rekao da mu nije cilj da ovu reprezentaciju odvede na SP u Juznu Afriku vec i da na SP napravi rezultat koji ce biti iznenadjenje za mnoge. Od srca mu zelim da nas na svim utakmicama u Juznoj Africi nasi fudbaleri "razocaraju" igrom kao sto je to bilo u subotu ali i da naprave identican rezultat.

SABANTA BRE!

pre 14 godina

Pantelicu brate, rodjace, SRBINEEEE!!!
Ne upozoravaj nikoga vise na vaznost nijedne utakmice, vec se fino u utorak tj. sutra pre podne oprosti od repke, organizuj rostilj sa bogatom lutrijom i da ti vidimo ledja lepi moj!
Dosta si me kostao zivaca sa tvojim ciketanskim potezima a la plasim se lopte itd!
Pozdrav svim Srbima na SRPSKOM B92!

Orlovi lete na Mondijal

pre 14 godina

Ma dobijamo sigurno!

PS Za one koje to zanima od kada igramo kao Srbija bilans je sledeci:
kao gost 19 utakmica, 6 pobeda, 5 neresenih, 8 poraza uz gol razliku 28:24.
kao domacin(u BG): 13 utakmica, 9 pobeda, 4 nereseno i nijedan poraz.
Ukupno 32 15 9 8 52:29(+33)

debely tony

pre 14 godina

Samo bi vas molio bez pljuvanja zbog jedne lose igre, koja je uzgred receno DOBIJENA.. I pustite Dekija na miru, njegova uloga u timu se nevidi "nasim ocima"..
Pljuvanje Pantelica je opravdano.. Kazu trudi se. Pa svi mi ovde na netu bi se trudili i vise od njega, ali dzaba.. U fudbalu igraju 11 igraca a ne 10.
FINALE SVETSKOG PRVENSTVA U AFRICI: SRBIJA - BRAZIL
Pozdrav svim Srbima

SRbiJA

pre 14 godina

Samo slozno i bice pobeda, nije bitno kakva ce igra biti jer je kraj prvenstava pa i to treba uzeti u obzir. Pobeda, pa makar i u 90. min, autogolom :)

Milan

pre 14 godina

Za farane i njima slicne recept je vrlo jednostavan. Sa Zigom u ekipi sto vise centarsuteva i prekida i popustice u prvih 20min. Jednostavno izbeci neizvesnost na poluvremenu sa jednim do dva gola posle lagano privesti kraju. Petorica u manevru recimo Lane , Krasa , Miki , Kacar i Kuzma ili Sulejmani i naravno na levom beku Kolarov. Uz malo srece na pocetku ubicemo ih do poluvremena jer kad prime par komada vise nece imati nikakav motiv.Toliko

roman empire

pre 14 godina

Ako bi u sredu pobedili Farane imali bi 8 bodova vise od Francuske doduse uz dve utakmice vise ali bi to stvorilo jos veci pritisak na galske petlove da ne smeju ni jednom da kiksaju do kraja kvalifikacija.VOLIM TE MAJKO SRBIJO!!!!

roman empire

pre 14 godina

Ako bi u sredu pobedili Farane imali bi 8 bodova vise od Francuske doduse uz dve utakmice vise ali bi to stvorilo jos veci pritisak na galske petlove da ne smeju ni jednom da kiksaju do kraja kvalifikacija.VOLIM TE MAJKO SRBIJO!!!!

Kole

pre 14 godina

Jasno je da ova ekipa ima nesto sto nase ranije reprezentacije nisu imale. Srce i karakter da izdrze sav moguci pritisak a toga je u subotu bilo enormno mnogo. Najpre pritisak bremena favorita, pobediti na vec "dobijenoj" utakmici jer je svima jasno da bi sve osim pobede i te kako dovelo u pitanje direktan plasman na SP. Pritisak javnosti u Srbiji gde te za tili cas od heroja proglase "kukavicom" i okrenu ti ledja onda kada su ti najpotrebniji (da ne nabrajam sve one utakmice kada smo trebali nasem nacionalnom timu a bilo bi nas na tribinama tek nekoliko hiljada). Pritisak sa tribina gde konacno ugledate pun stadion onih koji ocekivano ocekuju trijumf nad reprezentacijom koju smo vec dobili na njihovom terenu pa je najnormalnije da cemo ih "odrati" i na nasem terenu. I to ne samo trijumf vec i "trpanje" u leprsavoj igri jer mi smo "evropski brazilci" i od nas se to po defaultu ocekuje. I onda, kada se osvoje ta tri vise nego dragocena boda, kada se na pakleno vrelom terenu ostavi i poslednja kap znoja i poslednji atom snage, pojavi se nasa "strucna javnost", sve sam selektor do selektora da kritikuje te momke koji svojim rezultatom cine to da se ponovo osecamo "fudbalski ponosnim" i sa osmehom gledamo na tabelu koja je jedino merilo vrednosti reprezentacija kada je plasman na SP u pitanju.Tamo jasno pise da smo PRVI, da konacno ne zavisimo od drugih vec samo od svojih igara i da, kako je GOSPODIN ANTIC rekao, na SP se ide iz Beograda. Zasto smo bre takav narod i svemu trazimo dlaku u jajetu?!? Zar nam je lepse bilo kada smo uzivali u lepoti fudbalske igre i nadigravali svoje protivnike ali nekako uvek ostajali bez rezultata iz takve igre? Zar nije Zvezda ubila fudbalsku igru u finalu Kupa sampiona, kada je imala majstore te igre, kada smo znali i da uzivamo u lepoti poteza svih njenih igraca, ali upravo na tim finalu su ti majstori lepote stali na loptu, lepotu igre ostavili u hotelskim sobama a nama zatim doneli NAJVECI klupski uspeh u istoriji juznoslovenskog fudbala (ne znam da li se rumuni racunaju juznim slovenima, ne bih da se ogresim o Steauu). Dakle, i GOSPODIN ANTIC (namerno pisem velikim slovima jer taj covek ne zasluzuje manje od toga) i svi nasi reprezentativci, bez obzira gde su nekada igrali i gde i kako sada igraju, kada se pojave u dresu sa nasim grbom na grudima jednostavno MORAJU da dobiju APSOLUTNO SVU nasu podrsku jer je u subotu bilo jasno da na terenu ginu za svaku loptu i ne stede svoje skupocene noge iako zlonamerni i takve komentare salju i plasiraju.Verujem da GOSPODIN ANTIC vec zna tim za sredu i izuzetno nezgodnu utakmicu protiv farana. Protiv njih se u poslednjih godinu dana niko naigrao nije, niti su ih "natrpali" golovima i to je za ogromno upozorenje. Verujem da, ako ne bude nekih neprijatnih desavanja pred sam mec GOSPODIN ANTIC na teren moze poslati sledecih 11:
Stojkovic
Ivanovic,Lukovic,Subotic,Dragutinovic
Jovanovic,Milijas,Kacar,Krasic
Pantelic (Sulejmani),Zigic
Ne bih da i ja budem jos jedan od nekoliko miliona "selektora" ali je ovo sastav koji je cini mi se jedini realan u ovom trenutku. I 110 posto verujem dovoljno spreman sastav da se i sa hladnih farskih ostrva vrati sa 3 boda velika kao ego onih "selektora" kojima i "dlake smetaju".

debely tony

pre 14 godina

Samo bi vas molio bez pljuvanja zbog jedne lose igre, koja je uzgred receno DOBIJENA.. I pustite Dekija na miru, njegova uloga u timu se nevidi "nasim ocima"..
Pljuvanje Pantelica je opravdano.. Kazu trudi se. Pa svi mi ovde na netu bi se trudili i vise od njega, ali dzaba.. U fudbalu igraju 11 igraca a ne 10.
FINALE SVETSKOG PRVENSTVA U AFRICI: SRBIJA - BRAZIL
Pozdrav svim Srbima

Milan

pre 14 godina

Za farane i njima slicne recept je vrlo jednostavan. Sa Zigom u ekipi sto vise centarsuteva i prekida i popustice u prvih 20min. Jednostavno izbeci neizvesnost na poluvremenu sa jednim do dva gola posle lagano privesti kraju. Petorica u manevru recimo Lane , Krasa , Miki , Kacar i Kuzma ili Sulejmani i naravno na levom beku Kolarov. Uz malo srece na pocetku ubicemo ih do poluvremena jer kad prime par komada vise nece imati nikakav motiv.Toliko

PimPong

pre 14 godina

Ja bih bio zadovoljan i sa dobrim trudom i 0:1.

Da pogledamo dosadasnje rezultate Farana u kvalifikacijama:

Srbija - Farska Ostrva 2:0
Farska Ostrva - Rumunija 0:1
Farska Ostva - Austrija 1:1
Litvanija - Farska Ostrva 1:0

Cini mi se da njima niko ne zabija sedam golova. Sta vise, niko im nije dao vise nego dva!? Ljudi zaborvljaju da su ekipe tipa Farskih Ostrva ili pogotovo Kipra jako napredovale.

Farani igraju cvrsto, ali mi smo ocigledno mnogo bolja ekipa na papiru i do sada u kvalifikacijama. Medjutim, posto se fudbal ne igra na papiru, pamet u glavu i sigurnom igrom do 0:1 ili 0:2.

Orlovi lete na Mondijal

pre 14 godina

Ma dobijamo sigurno!

PS Za one koje to zanima od kada igramo kao Srbija bilans je sledeci:
kao gost 19 utakmica, 6 pobeda, 5 neresenih, 8 poraza uz gol razliku 28:24.
kao domacin(u BG): 13 utakmica, 9 pobeda, 4 nereseno i nijedan poraz.
Ukupno 32 15 9 8 52:29(+33)

Kole

pre 14 godina

I da dodam nesto sto ne trebamo smetnuti s uma. GOSPODIN ANTIC je na pocetku rada sa ovom reprezentacijom jasno rekao da mu nije cilj da ovu reprezentaciju odvede na SP u Juznu Afriku vec i da na SP napravi rezultat koji ce biti iznenadjenje za mnoge. Od srca mu zelim da nas na svim utakmicama u Juznoj Africi nasi fudbaleri "razocaraju" igrom kao sto je to bilo u subotu ali i da naprave identican rezultat.

SRbiJA

pre 14 godina

Samo slozno i bice pobeda, nije bitno kakva ce igra biti jer je kraj prvenstava pa i to treba uzeti u obzir. Pobeda, pa makar i u 90. min, autogolom :)

Kragujevac ale!!!

pre 14 godina

Meni samo nije jasno zbog cega Marko Pantelic igra u reprezentaciji...meni se grozi kad ga vidim,jos je u prvoj postavi!!!Neka mi neko navede neki razlog zbog cega on igra!!!Razgovarao sam sa mnogo ljudi i svi kazu da im nije jasno zbog cega se on zove u reprezentaciju??!!!Zar mi nemamo boljeg spica od njega???!!!Ja sam siguran da imamo...Pozz svim navijacima Srbije(najlepse i najbolje zemlje na svetu:))...i naravno dobijamo Farane jedno 3:0,moze i vise nece se zalimo:)...

Zmaj

pre 14 godina

E muka mi je vise od tog Pantelica! Bas me briga dal trci i koliko trci. Interesuje me koliko je efikasan, a efikasan je ko balerina u stonom tenisu. Ko je gledao utakmicu protiv Austrije mogao je da primeti da je jedini napredak kod njega to sto se sad krsti vise puta zaredom. Lopta se odbijala od njega ko od trupca a on po obicaju nista nije uradio. Ko god to ne vidi taj je slep kod ociju...

Orlovi

pre 14 godina

Ljudi svakim danom smo sve blizi Juznoj Africi.A sa pobjedom protiv Farskih ostrva 95% smo osigurali plasman jer Francuzi moraju dobit sve utakmice do kraja,a to znaci da je na njima veliki pritisak.Sto znaci da je utrka za prvo mjesto gotova.A ANTIC bi do nove pobjede stigao sa ovom postavom:
Stojkovic

Bane Drago(c) Subotic Kolarov

Kacar Milijas

Krasic Sulejmani Lane

Zigic


Ko se slaze sa ovom postavom neka preporuci.

Usama

pre 14 godina

Dobicemo tu utakmicu bre , i dobijamo francuze u septembru , i ljudi idemo bre u Afriku da pokazemo sta je SRBIJAAAAAAAAA
za ovu utakmicu bi odvojio sledeci sastav, ko se slaze ne preporuci:
1.Stojkovic
2.Ivanovic
3.Subotic
4.Dragutinovic
5.Kolarov
6.Kacar
7.Milijas
8.Jovanovic
9.Zigic
10.Krasic
11.Sulejmani

che

pre 14 godina

Pantelić igra iz prostog razloga, jer nemamo boljeg igrača na toj poziciji, bilo kog drugog Antic da stavi izgubio bi se na toj poziciji, ne bi se video, Panta bar primi neku loptu, ćušne povratnu i uz borbenost to nam je dovoljno od jednog prosečnog igrača, Panta nije kriv što nije Eto. i osim toga tim koji dobija ne treba menjati...

SABANTA BRE!

pre 14 godina

Pantelicu brate, rodjace, SRBINEEEE!!!
Ne upozoravaj nikoga vise na vaznost nijedne utakmice, vec se fino u utorak tj. sutra pre podne oprosti od repke, organizuj rostilj sa bogatom lutrijom i da ti vidimo ledja lepi moj!
Dosta si me kostao zivaca sa tvojim ciketanskim potezima a la plasim se lopte itd!
Pozdrav svim Srbima na SRPSKOM B92!

Srbin bre

pre 14 godina

Pa dragi momci srecan put i da se vratite sa 3 boda... Sigurno je da nece da bude lako posto ce Farani da parkiraju bus ispred gola.....

Aca_USA

pre 14 godina

Evo ja branim Pantelica.
U sistemu koji igramo sa samo dva vezna igraca (Stankovic, Milijas) i dva poluspica (Krasic, Jovanovic) uloga Pantelica je da se non-stop krece, "razvlaci odbrambenu liniju" i otvara prostor za poluspiceve iz drugog plana. Slicnu ulogu ima i Zigic koji vezuje dva coveka i izvlaci centarhalfove iz sredine.
U takvoj igri je vrlo tesko da Pantelic postize golove i to nije njegova uloga. Drugo on u napad donosi brzinu koja je uz brzinu Krasica i Jovanovica bitan faktor.
Ono sto ce biti interesantno je da li ce Antic tu postavku napraviti za Farsku zgusnutu odbtranu ili ce ici za Lazovicem i Zigicem na skok igru (sa Lukovicem na beku).
Stojkovic, Ivanovic, Subotic, Dragutinovic, Lukovic, Milijas, Kuzmanovic
Karsic, Jovanovic, Lazovic (Sulejmani), Zigic

Ofanzivnija varijanta 3-5-2:
Ivanovic, Dragutinovic Lukovic, Milijas, Kuzmanovic Krasic, Kacar, Sulejmani,
Zigic, Jovanovic

Samo bez bunarenja na Zigica molim...Licno i 1:0 nam vrsi posao...

DjoleEG-SRBIN

pre 14 godina

Kako vas nije sramota!!!!! pljujete reprzentaciju posle jedne igre i svi se pravite pametni sa sastavima.Imate igricu MENAGER pa se igrajte taktike, a ovu prepustite ANTICU, coveku koga svi treba daa cenimo! Svako ima svoje zamisli, pa i ja..ali imam drugove pa sa njima o tome..ovde se ne treba praviti pametan..A Pantelic ima najvece srce od svih..ima mana, ali je zasluzan za ovaj dosadasnji uspeh isto kao i zigic,deki, pa i rezervni golman,drugi..ostvite coveka da igra, a bice i golova..ndam se vec protiv pecarosa.. pozdrav svima koji vole SRBIJU

loop

pre 14 godina

Prosli put smo ih jedva dobili (autogol i gol Zigica pred kraj sa igracem vise)!
Ovi farani vise nisu lak zalogaj, jos igramo u gostima po hladnijem vremenu i mogucoj kisi!

manastir Milesevo

pre 14 godina

samo napred SRBIJO.... ZA uspeh , ZA Pobedu ZA SLAVU!!!!
ZIVELA SRBIJA.... ZA Sve SRBE... http://www.youtube.com/watch?v=O_hKDtYrce8

Sasa L.

pre 14 godina

Prosli put su nas Francuzi pretrcavali k'o od sale na pocetku sezone. Sada smo se umorili na kraju sezone, upozorava Panta, dok Farani uskladjuju svoju ligu sa mongolskim klimatskim uslovima. Sledeci put opet igramo sa Francuzima na pocetku sezone, pa bih ja zamolio da, ako more, zamolimo UEFA-u da pomere utakmicu negde za sredinu sezone (ali pre Nove Godine, ili tamo negde, iza Srpske Nove Godine)

goxy

pre 14 godina

Ono sto bode oci i baca senku na uspehe reprezentacije je sramno zvizdanje protivnickoj himni. Sto je najgore nije rec o 200, 300 navijaca vec sigurno bar 100 puta toliko u sta sam se mogao i licno uveriti u subotu na Marakani. Uzalud svi apeli nekih medija, FSS...izgleda da se moramo pomiriti da su mnogi od nas ipak daleko od civilizacije i kulturnog sveta da tu kritiku nikad nece i ne zele prihvatiti i uvek ce nalaziti neka opravdanja. Cak su i Francuzi sa pravom najavili da ce napustiti teren ukoliko se bude zvizdalo "marseljezi".
A nasim fudbalerima srecno na "severnom polu" nek bude i 1:0, samo da se zabeleze nova 3 boda

Croatia u srcu

pre 14 godina

Iako sam Hrvat zelim vam puno srece,u meću protiv Farskih Otocana.I naravno da se svi plasiramo na Svjetsko Nogometno Prvenstvo u Juznoj Africi 2010.Bilo bi krasno kada bi se plasirali(BIH,Hrvatska i Srbija) na Mondijal.Puno srece u nastavku kvalifikacija.Lijep pozdrav iz Osjeka!!!

Super

pre 14 godina

(goxy, 8. jun 2009 20:02). Sta tebe briga sto neko drugi zvizdi ako ti ne zvizdis onda je to ok. Sto gledas druge gledaj sebe, a sto se tice Francuza super nek napuste 3:0 za nas i mi odosno u Juznu Afriku. Nigde ne pise da se ne sme zvizdati tudjoj himni to je kultura a ne fudbalsko pravilo i njihovo napustanje nema ama bas nista sa fudbalskim pravilima i samim tim mi lepo dobijemo za zelenim stolom i tako ih udaljimo cak mozda i za borbe za baraz kada se prave pametni.

Mare

pre 14 godina

Jednu stvar sam shvatio prateći naš sport, a to je da kada nam lepo krene fudbal svi ostali sportovi padnu direk'no u bunar.

Ne moš čovek ni da se raduje ko čovek :)

kiza

pre 14 godina

Srbija ima Antića,većina ovih fudbalera je igrala i ranije.
Sada se selektoru mnogo manje mešaju u sastav reprezentacije.
Prof.R.Antić

V

pre 14 godina

Ne prognoziram olako ali...
Ako Pantelic da 1 gol doci ce 7+. Vreme mu je zadnje, sad ima ko da odvlaci odbranu. Het trik pantelica uz 2 zigica, po jedan bane i milijas. Ako mislite da lupam samo gledajte i uzivajte. Inat u Srba je cudo!!!

hqn

pre 14 godina

pogadjam sastav: stojke-bane, drago, subota, kolarov (obradovic)-kacar, milijas, krasic, lane-ziga, miki (pantela)

Antic je u svakom slucaju kralj i zna sta radi! Ajmo momci!!!

Bosko

pre 14 godina

Sve je ovo super ali samo Duljaja da vrate u reprezentaciju.
Covek nije tehnicar i nema nekakvo specijalno fudbalsko znanje.
Ali taj covek je nevidjena radilica,ginuo u svakoj reprezentaciji,kod svakog selektora,na svakom mecu i na svakoj poziciji.

Jedan je igor Duljaj!!!

P.S. ne bih ja da budem pametniji od Antica.Covek sjajno radi posao,ali SJAJNO,ali ako (tj. kad) odemo u Juznu Afriku,neka Dulaj bar bude 23. fudbaler,zasluzio je.

ZG

pre 14 godina

Postoji mogućnost čak da se nađemo i u baražu kao dvije druge repke.Vi ste u daleko boljoj poziciji.Ali i vi imate još takozvana dva povijesna susreta.Litva u gostima i Francuzi u Beogradu.Zamislite da na SP odu sve tri repke iz bivše Juge,Srbija,Hrvatska i BiH.Neviđeni sportski spektakl,a vremenska zona sa JAR-om omogućava normalno gledanje utakmica u Evropi.A u tom spomenutom baražu u 11.mj.ko zna u kakvoj bi formi bili pojedini igrači.Trenutno ste bolja repka.Mi malo oslabljeni(Dudu).Sretno sa Francuzima.

wiener

pre 14 godina

ja mislim da bi strana imena trebala da se pisu kako se pisu u originalu, ali ako vec neko pokusava "po vuku" "tors-havn" ("torova luka") je mnogo blize tom originalu nego "toršavn".

kumruzvelt

pre 14 godina

@(red&white old man, 8. jun 2009 20:43)
ma kakvi bre partizan i zvezda,sta pricas... ni kezman ni pantelic ne znaju bre da daju gol,samo se prche po terenu ,padaju,lete u prazno i mlate rukama... a pantelic je pokazao da kad treba da stisne i da naleti na loptu ,on skloni nogu..pa moj klinac od 16 je vece musko od njega na malom fudbalu..

red&white old man

pre 14 godina

Vi koji kritikujete Pantelica grobari kao da vam je kratka pamet. Secate li se kvalifikacija za proslo SP da Kezman ni u kvalifikacionim utakmicama ni u prijateljskim nije mogao da opepeli. Tek u finisu kvalifikacija dao dva gola na asistenciju koga .Naravno Zigica. A na SP bio jad i beda i plus bezobrazan

nislija

pre 14 godina

Ne prognoziram olako ali...
Ako Pantelic da 1 gol doci ce 7+. Vreme mu je zadnje, sad ima ko da odvlaci odbranu. Het trik pantelica uz 2 zigica, po jedan bane i milijas. Ako mislite da lupam samo gledajte i uzivajte. Inat u Srba je cudo!!!
(V, 8. jun 2009 18:36)

pa taj pantelic se nesto mnogo inati..uf.. kad explodira :))

Делија

pre 14 godina

Пантелић упозорава ?, хм. Не могу чуду да се начудим. Стално даје изјаве пре почетка неког меча а од голова ни трага. Читам коментаре како је његова улога да трчи да убрзава напад,како немамо бољег и сл. Све је то оправдање да би он и даље играо. Ало бре, он је нападач или га ставите ко везног. Лично немам комплекс да браним звездаше и да ми је важно да су само они у тиму него гледам реално. Он није за репрезентацију а ако остане недај Боже можемо да га памтимо ко онда Мијатовића по оном пеналу. Боље спречити - него лечити !

Vlada

pre 14 godina

ovo je sansa da izvedemo tim koji ce , siguran sam, pruziti ozbiljnu igru, uz punomladih snaga.

Stojkovic
Ivanovic - Lukovic - Subotic - Dragutinovic (Kolarov)
Krasic - Kacar - Kuzmanovic - Jovanovic
Sulejmani (Lazovic) - Zigic

Pozdrav svima, i da vidimo jos jednu pobedu, pa na zasluzeni odmor.

Tramvaj

pre 14 godina

Zamislite (jes' da je tesko al aj') Pantelic da Faranima tri komada. I, onda se jave svi oni koji toboze podrzavaju Njega da nam "zapuse" usta. Eeeej, pa da u narednih deset utakmica daje po tri gola nece ga oprati utisak koji je stekao u narodu. Da ne pominjem ono BEZANJE od golmana Austrije. Strasno. Ali, za sve postoji LEK. K'o sto je vec neko rek'o Nek organizuje rostilj, prekrsti se tri puta i cao reprezentacijo. Kad ne ide neide, sta da se radi!
Uzdravlje pa kako bude

andro

pre 14 godina

To sto neko pise da nam rezultat protiv Farana nije bitan posto se brise rezultat protiv poslednjeg iz grupe NIJE TACNO. Rezultati se brisu samo u slucaju da Srbija bude druga u grupi, posto u baraz idu samo 8 drugoplasiranih ekipa iz 9 grupa. Najgori drugi definitivno otpada, a posto neke grupe imaju po 5 rep. logicno je da se rezultat sa poslednjim brise.

Srki Dortmund

pre 14 godina

Nema vise lakih protivnika,i svet fudbala se manje vise izjednacio,znaci treba maksimalno shvatiti ovaj zadatak i osvojiti tri boda!Sto se mene tice mozemo svaku utakmicu da odigramo kao protiv Austrijance,pa cak i finale u Africi; samo da na kraju stoji USPEH!!!
Nijedna ekipa ne igra neprekidno na vrhu kvaliteta,bitan je pobednicki duh i volja za uspehom.Koliko su nemci do sada odigrali lose utakmice,ali su ih opet nekako dobili,pa i sami znate njihove uspehe i trofeje.Fudbal nije samo leprsav poslic,nego borba za svaku travcicu na terenu!Posto smo se borili do zadnje minute uveren sam u direktnu kvalifikaciju ove sjajne nase ekipe.
Svaka cast Anticu,uspeo je od bivse baletane da napravi borbene patriote.
Napred Srbijo do Afrike

srbija

pre 14 godina

U ovoj utakmici treba opet pantu i lazovića staviti u prvu postavu, ovd cemo relativno lako osvojiti bodove pa da ovaj gore pomenuti dvojac zabije par komada i tako da im poraste moral pred francuze.

Vule Grobar

pre 14 godina

Antic bi trebalo da pozove i Kezmana,pa on nas je i odveo na SP u Nemackoj,igracina,laf...Pozovi bre Kezmana,a Pantelica vrati kuci

sabanadzovic

pre 14 godina

tim koji bih ja poslao:

kocic

mirkovic, djorovic, djukic, mihajlovic

jokanovic, stojkovic, jugovic,
savicevic,

mijatovic, milosevic

miki

pre 14 godina

pantelic nije za reprezentaciju, imamo mi i boljeg od njega! Meni licno je ovo malo cudno da njega forsiraju,a vidi se jasno da je on golgeter 2 Klase. Vise bi imali od toga da igramo sa jednim spicem,da barem imamo sredinu terena kako treba to se jasno videlo protiv Austrije. Pantelic nas samo bruka,sa njim da idemo na Mundijal SRAMOTA

Stefan NS

pre 14 godina

ja mislim da bi strana imena trebala da se pisu kako se pisu u originalu, ali ako vec neko pokusava "po vuku" "tors-havn" ("torova luka") je mnogo blize tom originalu nego "toršavn".
(wiener, 8. jun 2009 18:33)

Ajde onda napiši sastav kineske reprezentacije u originalu, pa te častim pićem :D

Nikako

pre 14 godina

vi koji ostavljate sastave niste bas bistri. kakav bre rukavina, kakav dragutinovic? ako oni budu igrali onda sve sto prica antic pada u vodu. rukavina odigrao ocajnu utakmicu, drago takodje. rukavina igra u drugoj ligi nemacke, drago ne igra uopste.


markovic-ivanovic-subotic-kolarov

4 win

Vasilevs

pre 14 godina

Veoma važna utakmica,moramo da dobijemo. Ako pođemo od preptostavke da ćemo uoči meča sa Francuzima mi imati 18 bodova, a Francuzi 16 (ako se ne varam, do našeg susreta Franci igraju 2 puta sa Faranima), kažu mnogi dovoljno je i nerešeno 9.septembra. Da , ali samo uz uslov da dobijemo Rumune kući i Litvance u gostima! Mislim da je prvak u našoj grupi onaj ko dođe do magične brojke od 25 bodova. Toliko će biti iscrpljujuća borba sa Francuzima za prvo mesto. (Oni igraju sa Rumunima i Austrijancima kući i dva puta sa Faranima. Sumnjam da će išta prepustiti slučaju i da neće uzeti 12 bodova iz te 4 utakmice).Zato me hrabre izjave svih iz naše ekipe da se protiv Farana mora igrati kao da je Brazil sa druge strane. Napred BELI ORLOVI Srbija je uz vas!

skljo

pre 14 godina

bez potcjenjivanja i oprezno.
farani u 4 utakmice imaju gol razliku 1:5 sto dovoljno govori o tome kako igraju i plus niko ih jos nije nabusio.
sto brze zabit 2 gola a ne jedan, jer od jednog nemamo nista, oni uvijek mogu jedan zabit slucajno.

benjani mwaruwari

pre 14 godina

Slaze, se,slazem se sa svima da je Pantelic razocarao.Ne samo protiv Austrije vec cele kvalifikacije igra slabo,osim kod 2 gola u Becu gde snosi najvece zasluge.Posebno iritantan je onaj momenat kad nije trcao za loptom u trci sa golmanom Austrije sad u subotu kada smo svi videli da moze da je stigne,samo je on video da ne moze.Ali opet svi pricate Pantelic napolje a ne kazete ko unutra.Nemamo boljeg.Lazovic ne igra cele sezone,protiv Austrije umro posle pola sata igre i prestao da se krece,Mrdja NE,Sulejmani dobar tehnicar mozda jednog dana ali sada ne,Kezman duplo NE,mozda Kacar kao neki ofanzivniji vezni pa da predjemo u 4-5-1 ali mi opet i to nekako neozbiljno,pogotovo sto je Zigic sam u napadu onda.Zakljucak-Pantelic igra dok ne nadjemo boljeg

grom

pre 14 godina

Да ли је ово тачно?

Niko ovde nije obratio pažnju na jednu veoma bitnu sitnicu - bodovi sa Faranima se neće računati, jer se utakmice sa šestim iz grupe brišu iz konačnog zbira (to je zato što postoje grupe sa 5 reprezentacija), tako da naši komotno mogu i da se opuste, i da odigraju i nerešeno, i ako izgube nema veze, to se neće računati. Zato bi Antić trebao da ubaci sve mlađe fudbalere da se i oni malo naigraju. Pustite bre Krasića i ostale da se malo odmore.
(pregledach, 8. jun 2009 19:42)
(Миле, 8. jun 2009 21:45)

Nisi ti to bas dobro skapirao Mile, u konacnom plasmanu u grupi se ne brise nista, bod je bod. Samo u slucaju da Srbija bude druga, tada se brisu bodovi protiv poslednjeplasirane ekipe, zbog te grupe od 5 ekipa, da bi jedna od 9 drugoplasiranih direktno ispala (ona sa najmanje bodova protiv 1,3, 4 i 5.-oplasirane ekipe u grupi), a ostalih 8 ide u baraz.

rakic

pre 14 godina

ae takticki prognozeri tisinalupetate ja a niste ni svesni antic zna kako cemo i tako cemo onda marko pantelic ne dadne li gol sada nek sam napusti reprezentaciju jer ako se secate kada je u jednom trenutku protiv austrije sad dobio loptu u for pred golmanom stigao je do lopte i umesto da je samo podmetnuo nogu bio bi gol al on je povukao nogu i to su vidili samo navijaci sa juga jer je nama bio okrenut znaci do sada sam stalno bio pristalica pantelica ali nemoze vise ovako oces davat ili nece davat golove da te premjestimo na zadnjeg veznog pa se tamo trudi u napadu se daju goolovi

zzzzz

pre 14 godina

@ pregledach: tvoj komentar bi imao smisla da se mi borimo da ne budemo najgori drugi. Samo sto se mi borimo da budemo prvi, a tu se, normalno, gledaju rezultati sa svim ekipama iz grupe. Doduse, sa tom tvojom taktikom bismo i dosli u situaciju da se borimo da ne budemo najgori drugi...

Loshmi

pre 14 godina

Razumem i cenim da su Farani o.k. ekipa itd ali ako ne pobedimo nema sta da trazimo na Svetskom Prvenstvu. Prosto i jasno. Nema tu velikih rasprava. Oni su Farska Ostrva, mi smo ozbiljnija fudbalska reprezentacija i mora da pobedimo. Ko igra je nebitno, moze i treci tim da izadje, opet je pobeda pod obavezno

boky 007

pre 14 godina

Ovo ce biti teze dobiti nego Francuze u BG !!! Pantelicu sad ga daj i zaboravicemo ti ovaj post od ko zna koliko utakmica !!!!! Rezervisite avion za Afriku ( samo ne ovaj AIR BUS ;)) )

milemen

pre 14 godina

samo da otvorimo utakmicu u prvih 15-20 min. sto nas je krasilo zadnjih meceva i onda samo mirno da im damo jos neki gol i bice 3,4-0 za nas,ali bi bio zadovoljan i sa 2-0 ali da napadamo citav mec i kontolisemo utakmicu od pocetka.

Srbija

pre 14 godina

Kod Farana moramo uzeti sva tri boda. I onda na lijep i kulturan način pobijediti Francusku i Rumuniju kod kuće i onda lagano početi pakovati kofera za Južnu Afriku. A tamo svašta može biti.
FINALE: SRBIJA - ŠPANIJA
ŠAMPION SVIJETA: SRBIJA
VOLIM TE SRBIJO...

Milan90KL

pre 14 godina

Logicno je da su otputovali! Ne mogu da pobede ako se ne pojave na terenu! A bez Dekija Stankovica ce to biti mnoooogo lako! A sad cujem da Pantelicu hoce i traku da daju! Covek nema veze sa fudbalom! U 25 nastupa za repku dao 3 gola i sve u nezvanicnim, tj prijteljskim mecevima!?!? I to je napadac!!!!

Shuluburic

pre 14 godina

Da l' Pantelic cita ove komentare? Dovoljno opravdanje za losu igru bi mu bila cinjenica da cita! Javi se, Panto! Ako citas, sve ti je oprosteno!

Mladen

pre 14 godina

"Да ли је ово тачно?

Niko ovde nije obratio pažnju na jednu veoma bitnu sitnicu - bodovi sa Faranima se neće računati, jer se utakmice sa šestim iz grupe brišu iz konačnog zbira (to je zato što postoje grupe sa 5 reprezentacija), tako da naši komotno mogu i da se opuste, i da odigraju i nerešeno, i ako izgube nema veze, to se neće računati. Zato bi Antić trebao da ubaci sve mlađe fudbalere da se i oni malo naigraju. Pustite bre Krasića i ostale da se malo odmore.
(pregledach, 8. jun 2009 19:42)
(Миле, 8. jun 2009 21:45)"

Ovo nije tacno. Bodovi se ne racunaju u slucaju da budemo drugi. Tj. ako budemo drugi (zajedno sa tim bodovima) onda se odredjuje ko je najlosija drugoplasirana reprezentacija (ona ne ucestvuje ni u barazu), e tu se ne racunaju bodovi protiv posljednjeplasiranog iz grupe.

tako ili nikako

pre 14 godina

jeste ludi vi ili ja?
ne mogu da igraju i kolarov i dragutinovic. to su dva leva beka. stoperi ivanovic i subotic jer nema vidica.
stojkovic
rukavina-ivanovic-subotic-kolarov

krasic-jankovic-kacar-jovanovic
lazovic - zigic

puf

pre 14 godina

@(Orlovi lete na Mondijal, 8. jun 2009 17:03)
Ima li negde na netu detaljna statistika? Po utakmicama... To bi bilo fino ako bi imalo, sve na jednom mestu

Calexico

pre 14 godina

Voleo bih da se pruži prilika igračima koji nisu igrali u protiv Austrije, naravno, neki moraju igrati i protiv Austije u protiv Farskih ostrva.
Moj sastav:
Stojković
Ivanović, Subotić, Luković, Kolarov
Krasić, Kuzmanović, Kačar, Sulejmani
Lazović, Žigić

s-man

pre 14 godina

Bio sam u pravu da B.Jankovic treba da igra ispred veznih a iza samo JEDNOG spica. Tek tada smo licili na tim. Treba se zauvek zahvaliti Pantelicu i igradi samo sa Zigicem, a iza Jovanovic, B.Jankovic i Krasic. Iza njih Milijas i Stankovic.
Sto se tice Farana, tu nam treba ofanziva i centarsutevi na Zigica. Zato Lukovic na levom a Rukavina na desnom beku, Jovanovic i Krasic na krilima, Zigic najistureniji a Sulejmani poluspic (ima neverovatan njuh za gol!).
Srecno!
Zivela Srbija!

marko

pre 14 godina

ljudi vidim svi pravite sastave sa Suboticem,da li ste vi gledali njega,on je rupa bio protiv Austrije,nema ko ga nije prosao lagano
samo Francuzi da nas ne oderu ovde,smislice Antara vec nesto

antara

pre 14 godina

E sad da kazem nesto vama koji kritikujete Pantelica, on ne samo sto ce da igra nego ce du bude i kapiten reprezentacije, a to sto ne daje golove iako je suv spic, e to nema veze.

pregledach

pre 14 godina

Niko ovde nije obratio pažnju na jednu veoma bitnu sitnicu - bodovi sa Faranima se neće računati, jer se utakmice sa šestim iz grupe brišu iz konačnog zbira (to je zato što postoje grupe sa 5 reprezentacija), tako da naši komotno mogu i da se opuste, i da odigraju i nerešeno, i ako izgube nema veze, to se neće računati. Zato bi Antić trebao da ubaci sve mlađe fudbalere da se i oni malo naigraju. Pustite bre Krasića i ostale da se malo odmore.

kENGURRR

pre 14 godina

Anticuuuu hocuuuu KEZMANAAAAAAAAA koji vise pantelic covece osvesti se , ako neko iz saveza te usovljava sa KEZMANOM kai njegovo imee

behemot

pre 14 godina

Niko ne trazi "dlaku u jajetu",vec realno sagledava stvari!Ova grupa igraca ima jasne LIMITE i tacka!Ko to sada ne vidi ili ne zeli da vidi,videce na mondijalu!

Mikele

pre 14 godina

Sa Austrijom je bila jedna losa utakmica koja je na srecu dobijena, sreca nasa sto ni oni nemaju pojma da kazne onakve greske. Jace ekipe to ne prastaju, o tome treba razmisljati pre Francuza. Ako sutra ne dobijemo Farane nemamo sta da trazimo na svetskom prvenstvu, a Pantelic bolje da ne da gol ni ovog puta jer bi se srozao skroz, ispalo bi da moze da ga uvali samo takvim repkama, nije on za repku ljudi. Daj Anticu nadji nekog skrivenog napadaca da ga zamenis, kako si nasao Subotica, Jovanovica....

wiener

pre 14 godina

Ajde onda napiši sastav kineske reprezentacije u originalu, pa te častim pićem :D
(Stefan NS, 9. jun 2009 00:49)

ako mislis na pinyin alfabet, mogao bih to i da uradim (govorim kineski kako-tako), ali to ces i tako i tako naci svuda.

@wiener

Da li bi onda Englezi trebalo nas glavni grad da zovu Whitesity?
(misa, 9. jun 2009 08:26)

ne, ali mogli bi ga zvati beograd ("biograad"), ali na tome niko ne insistira, niti meni smeta da se na srpskom kaze "bec" i ne "wien". ili na najvecem broju jezika "kopenhagen" umesto "kobenhavn". ali vidis, ima jezika gde ovo "nh" moze da se cita kao srpsko "nj", pa bi mi bilo mnogo glupo kada bi neko rekao "kobenjavn". upravo ta glupost se desava sa "torshavn" ovde.

ne kazem ja da neko strano ime treba da se izgovara tacno kao na originalnom jeziku, ali priblizno bi trebalo i torshavn sigurno nije neizvodljivo i tacnije je nego ovo sto b92 pise.

inace, puno srece srbiji protiv ribara :)

Миле

pre 14 godina

Да ли је ово тачно?

Niko ovde nije obratio pažnju na jednu veoma bitnu sitnicu - bodovi sa Faranima se neće računati, jer se utakmice sa šestim iz grupe brišu iz konačnog zbira (to je zato što postoje grupe sa 5 reprezentacija), tako da naši komotno mogu i da se opuste, i da odigraju i nerešeno, i ako izgube nema veze, to se neće računati. Zato bi Antić trebao da ubaci sve mlađe fudbalere da se i oni malo naigraju. Pustite bre Krasića i ostale da se malo odmore.
(pregledach, 8. jun 2009 19:42)

mujaga

pre 14 godina

nije Toršavn nego je Torshavn. Baš onako kako i piše. I daj već jednom počnite pisati originalna imena. Dosta je Krauča i Šefilda...
(dejan, 9. jun 2009 14:27)

oni isto tako nepisu Srbija nego Serbia ili tako nesto.
pa kad oni nece da pisu nase kako treba, nevidim zbog cega mi bi trebalo da pisemo njihovo kako treba.

malina novi sad

pre 14 godina

Ne mogu da zamislim situaciju; Pantelić daje gol (protivniku), a ja se radujem...I malo je više bilo promaje oko Subotića.
Gosp.Antiću verujem da imate prava rešenja za naredne utakmice..

prognozer

pre 14 godina

Pocecemo lepo, ali ce Farani dati gol iz kontranapada u 18. minutu. Oko 20. minuta drugog poluvremena izjednacicemo. Sa mnogo muke, 2: 1 za nas golom tri minuta pre kraja.

Luka

pre 14 godina

Onaj sto je napisao rukavinu u 1 timu! pa dali ti pratis fudbal?prvo iako kolarov ne igra desno moze dragutinovic ili ivanovic. rukavina 2-3 je pokusao da centrira i nista nije uradio a ni onaj subotic nije nesto.Po meni Stojkovic(isailovic nije los) dragutinovic ivanovic subotic koalrov milijas kuzmanovic jovanvoic krasic pantelic zigic.RUKAVINA JE NAJSLABIJI U REPREZENTACIJI. VIDI KAKO JE IGRAO SA AUSTRIJOM PA MI KAZI

dejan

pre 14 godina

nije Toršavn nego je Torshavn. Baš onako kako i piše. I daj već jednom počnite pisati originalna imena. Dosta je Krauča i Šefilda...

Luka

pre 14 godina

Orlovi su poleteli pre vremena.Imamo jos 4 meca do kraja i to nimalo laka.Farani su za bilo koju reprezentaciju nezgodan protivnik jer igraju bunker sa 7 igtaca i nijedna reprezentacija ih nije dobila sa vise od 1 gola razlike sem nasih.Sve u svemu jos nista nije gotovo.

Aleksandar

pre 14 godina

Subotica treba pod hitno poslati kod Krcmarevica u mladu reprezentaciju na kalenje. Decko je veliko razocaranje: nesiguran, izlazi iz linije tako da su Bane i Nemanja morali vaditi kestenje iz vatre zbog njegovih gresaka. Vidic je nekoliko puta podviknuo ali nije vredelo i on je bio sve gori i gori.
Kada je usao protiv Rumuna i napravio dve teske greške, mislio sam: OK, prva utakmica, slučajno. Ali na zalost, juče sam se uverio da on prvo treba da uskladi kordinaciju ruku i nogu prilikom trcanja, pa sve ostalo. Izgleda da je na Floridi bio u rukama nekoga amatera koji ga nije naucio osnovnim stvarima.

Kragujevac ale!!!

pre 14 godina

Meni samo nije jasno zbog cega Marko Pantelic igra u reprezentaciji...meni se grozi kad ga vidim,jos je u prvoj postavi!!!Neka mi neko navede neki razlog zbog cega on igra!!!Razgovarao sam sa mnogo ljudi i svi kazu da im nije jasno zbog cega se on zove u reprezentaciju??!!!Zar mi nemamo boljeg spica od njega???!!!Ja sam siguran da imamo...Pozz svim navijacima Srbije(najlepse i najbolje zemlje na svetu:))...i naravno dobijamo Farane jedno 3:0,moze i vise nece se zalimo:)...

Nikako

pre 14 godina

vi koji ostavljate sastave niste bas bistri. kakav bre rukavina, kakav dragutinovic? ako oni budu igrali onda sve sto prica antic pada u vodu. rukavina odigrao ocajnu utakmicu, drago takodje. rukavina igra u drugoj ligi nemacke, drago ne igra uopste.


markovic-ivanovic-subotic-kolarov

4 win

pregledach

pre 14 godina

Niko ovde nije obratio pažnju na jednu veoma bitnu sitnicu - bodovi sa Faranima se neće računati, jer se utakmice sa šestim iz grupe brišu iz konačnog zbira (to je zato što postoje grupe sa 5 reprezentacija), tako da naši komotno mogu i da se opuste, i da odigraju i nerešeno, i ako izgube nema veze, to se neće računati. Zato bi Antić trebao da ubaci sve mlađe fudbalere da se i oni malo naigraju. Pustite bre Krasića i ostale da se malo odmore.

Zmaj

pre 14 godina

E muka mi je vise od tog Pantelica! Bas me briga dal trci i koliko trci. Interesuje me koliko je efikasan, a efikasan je ko balerina u stonom tenisu. Ko je gledao utakmicu protiv Austrije mogao je da primeti da je jedini napredak kod njega to sto se sad krsti vise puta zaredom. Lopta se odbijala od njega ko od trupca a on po obicaju nista nije uradio. Ko god to ne vidi taj je slep kod ociju...

red&white old man

pre 14 godina

Vi koji kritikujete Pantelica grobari kao da vam je kratka pamet. Secate li se kvalifikacija za proslo SP da Kezman ni u kvalifikacionim utakmicama ni u prijateljskim nije mogao da opepeli. Tek u finisu kvalifikacija dao dva gola na asistenciju koga .Naravno Zigica. A na SP bio jad i beda i plus bezobrazan

SABANTA BRE!

pre 14 godina

Pantelicu brate, rodjace, SRBINEEEE!!!
Ne upozoravaj nikoga vise na vaznost nijedne utakmice, vec se fino u utorak tj. sutra pre podne oprosti od repke, organizuj rostilj sa bogatom lutrijom i da ti vidimo ledja lepi moj!
Dosta si me kostao zivaca sa tvojim ciketanskim potezima a la plasim se lopte itd!
Pozdrav svim Srbima na SRPSKOM B92!

debely tony

pre 14 godina

Samo bi vas molio bez pljuvanja zbog jedne lose igre, koja je uzgred receno DOBIJENA.. I pustite Dekija na miru, njegova uloga u timu se nevidi "nasim ocima"..
Pljuvanje Pantelica je opravdano.. Kazu trudi se. Pa svi mi ovde na netu bi se trudili i vise od njega, ali dzaba.. U fudbalu igraju 11 igraca a ne 10.
FINALE SVETSKOG PRVENSTVA U AFRICI: SRBIJA - BRAZIL
Pozdrav svim Srbima

Миле

pre 14 godina

Да ли је ово тачно?

Niko ovde nije obratio pažnju na jednu veoma bitnu sitnicu - bodovi sa Faranima se neće računati, jer se utakmice sa šestim iz grupe brišu iz konačnog zbira (to je zato što postoje grupe sa 5 reprezentacija), tako da naši komotno mogu i da se opuste, i da odigraju i nerešeno, i ako izgube nema veze, to se neće računati. Zato bi Antić trebao da ubaci sve mlađe fudbalere da se i oni malo naigraju. Pustite bre Krasića i ostale da se malo odmore.
(pregledach, 8. jun 2009 19:42)

Vule Grobar

pre 14 godina

Antic bi trebalo da pozove i Kezmana,pa on nas je i odveo na SP u Nemackoj,igracina,laf...Pozovi bre Kezmana,a Pantelica vrati kuci

che

pre 14 godina

Pantelić igra iz prostog razloga, jer nemamo boljeg igrača na toj poziciji, bilo kog drugog Antic da stavi izgubio bi se na toj poziciji, ne bi se video, Panta bar primi neku loptu, ćušne povratnu i uz borbenost to nam je dovoljno od jednog prosečnog igrača, Panta nije kriv što nije Eto. i osim toga tim koji dobija ne treba menjati...

behemot

pre 14 godina

Niko ne trazi "dlaku u jajetu",vec realno sagledava stvari!Ova grupa igraca ima jasne LIMITE i tacka!Ko to sada ne vidi ili ne zeli da vidi,videce na mondijalu!

Orlovi

pre 14 godina

Ljudi svakim danom smo sve blizi Juznoj Africi.A sa pobjedom protiv Farskih ostrva 95% smo osigurali plasman jer Francuzi moraju dobit sve utakmice do kraja,a to znaci da je na njima veliki pritisak.Sto znaci da je utrka za prvo mjesto gotova.A ANTIC bi do nove pobjede stigao sa ovom postavom:
Stojkovic

Bane Drago(c) Subotic Kolarov

Kacar Milijas

Krasic Sulejmani Lane

Zigic


Ko se slaze sa ovom postavom neka preporuci.

Super

pre 14 godina

(goxy, 8. jun 2009 20:02). Sta tebe briga sto neko drugi zvizdi ako ti ne zvizdis onda je to ok. Sto gledas druge gledaj sebe, a sto se tice Francuza super nek napuste 3:0 za nas i mi odosno u Juznu Afriku. Nigde ne pise da se ne sme zvizdati tudjoj himni to je kultura a ne fudbalsko pravilo i njihovo napustanje nema ama bas nista sa fudbalskim pravilima i samim tim mi lepo dobijemo za zelenim stolom i tako ih udaljimo cak mozda i za borbe za baraz kada se prave pametni.

Kole

pre 14 godina

Jasno je da ova ekipa ima nesto sto nase ranije reprezentacije nisu imale. Srce i karakter da izdrze sav moguci pritisak a toga je u subotu bilo enormno mnogo. Najpre pritisak bremena favorita, pobediti na vec "dobijenoj" utakmici jer je svima jasno da bi sve osim pobede i te kako dovelo u pitanje direktan plasman na SP. Pritisak javnosti u Srbiji gde te za tili cas od heroja proglase "kukavicom" i okrenu ti ledja onda kada su ti najpotrebniji (da ne nabrajam sve one utakmice kada smo trebali nasem nacionalnom timu a bilo bi nas na tribinama tek nekoliko hiljada). Pritisak sa tribina gde konacno ugledate pun stadion onih koji ocekivano ocekuju trijumf nad reprezentacijom koju smo vec dobili na njihovom terenu pa je najnormalnije da cemo ih "odrati" i na nasem terenu. I to ne samo trijumf vec i "trpanje" u leprsavoj igri jer mi smo "evropski brazilci" i od nas se to po defaultu ocekuje. I onda, kada se osvoje ta tri vise nego dragocena boda, kada se na pakleno vrelom terenu ostavi i poslednja kap znoja i poslednji atom snage, pojavi se nasa "strucna javnost", sve sam selektor do selektora da kritikuje te momke koji svojim rezultatom cine to da se ponovo osecamo "fudbalski ponosnim" i sa osmehom gledamo na tabelu koja je jedino merilo vrednosti reprezentacija kada je plasman na SP u pitanju.Tamo jasno pise da smo PRVI, da konacno ne zavisimo od drugih vec samo od svojih igara i da, kako je GOSPODIN ANTIC rekao, na SP se ide iz Beograda. Zasto smo bre takav narod i svemu trazimo dlaku u jajetu?!? Zar nam je lepse bilo kada smo uzivali u lepoti fudbalske igre i nadigravali svoje protivnike ali nekako uvek ostajali bez rezultata iz takve igre? Zar nije Zvezda ubila fudbalsku igru u finalu Kupa sampiona, kada je imala majstore te igre, kada smo znali i da uzivamo u lepoti poteza svih njenih igraca, ali upravo na tim finalu su ti majstori lepote stali na loptu, lepotu igre ostavili u hotelskim sobama a nama zatim doneli NAJVECI klupski uspeh u istoriji juznoslovenskog fudbala (ne znam da li se rumuni racunaju juznim slovenima, ne bih da se ogresim o Steauu). Dakle, i GOSPODIN ANTIC (namerno pisem velikim slovima jer taj covek ne zasluzuje manje od toga) i svi nasi reprezentativci, bez obzira gde su nekada igrali i gde i kako sada igraju, kada se pojave u dresu sa nasim grbom na grudima jednostavno MORAJU da dobiju APSOLUTNO SVU nasu podrsku jer je u subotu bilo jasno da na terenu ginu za svaku loptu i ne stede svoje skupocene noge iako zlonamerni i takve komentare salju i plasiraju.Verujem da GOSPODIN ANTIC vec zna tim za sredu i izuzetno nezgodnu utakmicu protiv farana. Protiv njih se u poslednjih godinu dana niko naigrao nije, niti su ih "natrpali" golovima i to je za ogromno upozorenje. Verujem da, ako ne bude nekih neprijatnih desavanja pred sam mec GOSPODIN ANTIC na teren moze poslati sledecih 11:
Stojkovic
Ivanovic,Lukovic,Subotic,Dragutinovic
Jovanovic,Milijas,Kacar,Krasic
Pantelic (Sulejmani),Zigic
Ne bih da i ja budem jos jedan od nekoliko miliona "selektora" ali je ovo sastav koji je cini mi se jedini realan u ovom trenutku. I 110 posto verujem dovoljno spreman sastav da se i sa hladnih farskih ostrva vrati sa 3 boda velika kao ego onih "selektora" kojima i "dlake smetaju".

Aca_USA

pre 14 godina

Evo ja branim Pantelica.
U sistemu koji igramo sa samo dva vezna igraca (Stankovic, Milijas) i dva poluspica (Krasic, Jovanovic) uloga Pantelica je da se non-stop krece, "razvlaci odbrambenu liniju" i otvara prostor za poluspiceve iz drugog plana. Slicnu ulogu ima i Zigic koji vezuje dva coveka i izvlaci centarhalfove iz sredine.
U takvoj igri je vrlo tesko da Pantelic postize golove i to nije njegova uloga. Drugo on u napad donosi brzinu koja je uz brzinu Krasica i Jovanovica bitan faktor.
Ono sto ce biti interesantno je da li ce Antic tu postavku napraviti za Farsku zgusnutu odbtranu ili ce ici za Lazovicem i Zigicem na skok igru (sa Lukovicem na beku).
Stojkovic, Ivanovic, Subotic, Dragutinovic, Lukovic, Milijas, Kuzmanovic
Karsic, Jovanovic, Lazovic (Sulejmani), Zigic

Ofanzivnija varijanta 3-5-2:
Ivanovic, Dragutinovic Lukovic, Milijas, Kuzmanovic Krasic, Kacar, Sulejmani,
Zigic, Jovanovic

Samo bez bunarenja na Zigica molim...Licno i 1:0 nam vrsi posao...

Usama

pre 14 godina

Dobicemo tu utakmicu bre , i dobijamo francuze u septembru , i ljudi idemo bre u Afriku da pokazemo sta je SRBIJAAAAAAAAA
za ovu utakmicu bi odvojio sledeci sastav, ko se slaze ne preporuci:
1.Stojkovic
2.Ivanovic
3.Subotic
4.Dragutinovic
5.Kolarov
6.Kacar
7.Milijas
8.Jovanovic
9.Zigic
10.Krasic
11.Sulejmani

DjoleEG-SRBIN

pre 14 godina

Kako vas nije sramota!!!!! pljujete reprzentaciju posle jedne igre i svi se pravite pametni sa sastavima.Imate igricu MENAGER pa se igrajte taktike, a ovu prepustite ANTICU, coveku koga svi treba daa cenimo! Svako ima svoje zamisli, pa i ja..ali imam drugove pa sa njima o tome..ovde se ne treba praviti pametan..A Pantelic ima najvece srce od svih..ima mana, ali je zasluzan za ovaj dosadasnji uspeh isto kao i zigic,deki, pa i rezervni golman,drugi..ostvite coveka da igra, a bice i golova..ndam se vec protiv pecarosa.. pozdrav svima koji vole SRBIJU

tako ili nikako

pre 14 godina

jeste ludi vi ili ja?
ne mogu da igraju i kolarov i dragutinovic. to su dva leva beka. stoperi ivanovic i subotic jer nema vidica.
stojkovic
rukavina-ivanovic-subotic-kolarov

krasic-jankovic-kacar-jovanovic
lazovic - zigic

V

pre 14 godina

Ne prognoziram olako ali...
Ako Pantelic da 1 gol doci ce 7+. Vreme mu je zadnje, sad ima ko da odvlaci odbranu. Het trik pantelica uz 2 zigica, po jedan bane i milijas. Ako mislite da lupam samo gledajte i uzivajte. Inat u Srba je cudo!!!

antara

pre 14 godina

E sad da kazem nesto vama koji kritikujete Pantelica, on ne samo sto ce da igra nego ce du bude i kapiten reprezentacije, a to sto ne daje golove iako je suv spic, e to nema veze.

srbija

pre 14 godina

U ovoj utakmici treba opet pantu i lazovića staviti u prvu postavu, ovd cemo relativno lako osvojiti bodove pa da ovaj gore pomenuti dvojac zabije par komada i tako da im poraste moral pred francuze.

hqn

pre 14 godina

pogadjam sastav: stojke-bane, drago, subota, kolarov (obradovic)-kacar, milijas, krasic, lane-ziga, miki (pantela)

Antic je u svakom slucaju kralj i zna sta radi! Ajmo momci!!!

rakic

pre 14 godina

ae takticki prognozeri tisinalupetate ja a niste ni svesni antic zna kako cemo i tako cemo onda marko pantelic ne dadne li gol sada nek sam napusti reprezentaciju jer ako se secate kada je u jednom trenutku protiv austrije sad dobio loptu u for pred golmanom stigao je do lopte i umesto da je samo podmetnuo nogu bio bi gol al on je povukao nogu i to su vidili samo navijaci sa juga jer je nama bio okrenut znaci do sada sam stalno bio pristalica pantelica ali nemoze vise ovako oces davat ili nece davat golove da te premjestimo na zadnjeg veznog pa se tamo trudi u napadu se daju goolovi

prognozer

pre 14 godina

Pocecemo lepo, ali ce Farani dati gol iz kontranapada u 18. minutu. Oko 20. minuta drugog poluvremena izjednacicemo. Sa mnogo muke, 2: 1 za nas golom tri minuta pre kraja.

Bosko

pre 14 godina

Sve je ovo super ali samo Duljaja da vrate u reprezentaciju.
Covek nije tehnicar i nema nekakvo specijalno fudbalsko znanje.
Ali taj covek je nevidjena radilica,ginuo u svakoj reprezentaciji,kod svakog selektora,na svakom mecu i na svakoj poziciji.

Jedan je igor Duljaj!!!

P.S. ne bih ja da budem pametniji od Antica.Covek sjajno radi posao,ali SJAJNO,ali ako (tj. kad) odemo u Juznu Afriku,neka Dulaj bar bude 23. fudbaler,zasluzio je.

roman empire

pre 14 godina

Ako bi u sredu pobedili Farane imali bi 8 bodova vise od Francuske doduse uz dve utakmice vise ali bi to stvorilo jos veci pritisak na galske petlove da ne smeju ni jednom da kiksaju do kraja kvalifikacija.VOLIM TE MAJKO SRBIJO!!!!

nislija

pre 14 godina

Ne prognoziram olako ali...
Ako Pantelic da 1 gol doci ce 7+. Vreme mu je zadnje, sad ima ko da odvlaci odbranu. Het trik pantelica uz 2 zigica, po jedan bane i milijas. Ako mislite da lupam samo gledajte i uzivajte. Inat u Srba je cudo!!!
(V, 8. jun 2009 18:36)

pa taj pantelic se nesto mnogo inati..uf.. kad explodira :))

kENGURRR

pre 14 godina

Anticuuuu hocuuuu KEZMANAAAAAAAAA koji vise pantelic covece osvesti se , ako neko iz saveza te usovljava sa KEZMANOM kai njegovo imee

wiener

pre 14 godina

ja mislim da bi strana imena trebala da se pisu kako se pisu u originalu, ali ako vec neko pokusava "po vuku" "tors-havn" ("torova luka") je mnogo blize tom originalu nego "toršavn".

Sasa L.

pre 14 godina

Prosli put su nas Francuzi pretrcavali k'o od sale na pocetku sezone. Sada smo se umorili na kraju sezone, upozorava Panta, dok Farani uskladjuju svoju ligu sa mongolskim klimatskim uslovima. Sledeci put opet igramo sa Francuzima na pocetku sezone, pa bih ja zamolio da, ako more, zamolimo UEFA-u da pomere utakmicu negde za sredinu sezone (ali pre Nove Godine, ili tamo negde, iza Srpske Nove Godine)

Vlada

pre 14 godina

ovo je sansa da izvedemo tim koji ce , siguran sam, pruziti ozbiljnu igru, uz punomladih snaga.

Stojkovic
Ivanovic - Lukovic - Subotic - Dragutinovic (Kolarov)
Krasic - Kacar - Kuzmanovic - Jovanovic
Sulejmani (Lazovic) - Zigic

Pozdrav svima, i da vidimo jos jednu pobedu, pa na zasluzeni odmor.

Tramvaj

pre 14 godina

Zamislite (jes' da je tesko al aj') Pantelic da Faranima tri komada. I, onda se jave svi oni koji toboze podrzavaju Njega da nam "zapuse" usta. Eeeej, pa da u narednih deset utakmica daje po tri gola nece ga oprati utisak koji je stekao u narodu. Da ne pominjem ono BEZANJE od golmana Austrije. Strasno. Ali, za sve postoji LEK. K'o sto je vec neko rek'o Nek organizuje rostilj, prekrsti se tri puta i cao reprezentacijo. Kad ne ide neide, sta da se radi!
Uzdravlje pa kako bude

goxy

pre 14 godina

Ono sto bode oci i baca senku na uspehe reprezentacije je sramno zvizdanje protivnickoj himni. Sto je najgore nije rec o 200, 300 navijaca vec sigurno bar 100 puta toliko u sta sam se mogao i licno uveriti u subotu na Marakani. Uzalud svi apeli nekih medija, FSS...izgleda da se moramo pomiriti da su mnogi od nas ipak daleko od civilizacije i kulturnog sveta da tu kritiku nikad nece i ne zele prihvatiti i uvek ce nalaziti neka opravdanja. Cak su i Francuzi sa pravom najavili da ce napustiti teren ukoliko se bude zvizdalo "marseljezi".
A nasim fudbalerima srecno na "severnom polu" nek bude i 1:0, samo da se zabeleze nova 3 boda

dejan

pre 14 godina

nije Toršavn nego je Torshavn. Baš onako kako i piše. I daj već jednom počnite pisati originalna imena. Dosta je Krauča i Šefilda...

Milan

pre 14 godina

Za farane i njima slicne recept je vrlo jednostavan. Sa Zigom u ekipi sto vise centarsuteva i prekida i popustice u prvih 20min. Jednostavno izbeci neizvesnost na poluvremenu sa jednim do dva gola posle lagano privesti kraju. Petorica u manevru recimo Lane , Krasa , Miki , Kacar i Kuzma ili Sulejmani i naravno na levom beku Kolarov. Uz malo srece na pocetku ubicemo ih do poluvremena jer kad prime par komada vise nece imati nikakav motiv.Toliko

Orlovi lete na Mondijal

pre 14 godina

Ma dobijamo sigurno!

PS Za one koje to zanima od kada igramo kao Srbija bilans je sledeci:
kao gost 19 utakmica, 6 pobeda, 5 neresenih, 8 poraza uz gol razliku 28:24.
kao domacin(u BG): 13 utakmica, 9 pobeda, 4 nereseno i nijedan poraz.
Ukupno 32 15 9 8 52:29(+33)

benjani mwaruwari

pre 14 godina

Slaze, se,slazem se sa svima da je Pantelic razocarao.Ne samo protiv Austrije vec cele kvalifikacije igra slabo,osim kod 2 gola u Becu gde snosi najvece zasluge.Posebno iritantan je onaj momenat kad nije trcao za loptom u trci sa golmanom Austrije sad u subotu kada smo svi videli da moze da je stigne,samo je on video da ne moze.Ali opet svi pricate Pantelic napolje a ne kazete ko unutra.Nemamo boljeg.Lazovic ne igra cele sezone,protiv Austrije umro posle pola sata igre i prestao da se krece,Mrdja NE,Sulejmani dobar tehnicar mozda jednog dana ali sada ne,Kezman duplo NE,mozda Kacar kao neki ofanzivniji vezni pa da predjemo u 4-5-1 ali mi opet i to nekako neozbiljno,pogotovo sto je Zigic sam u napadu onda.Zakljucak-Pantelic igra dok ne nadjemo boljeg

marko

pre 14 godina

ljudi vidim svi pravite sastave sa Suboticem,da li ste vi gledali njega,on je rupa bio protiv Austrije,nema ko ga nije prosao lagano
samo Francuzi da nas ne oderu ovde,smislice Antara vec nesto

boky 007

pre 14 godina

Ovo ce biti teze dobiti nego Francuze u BG !!! Pantelicu sad ga daj i zaboravicemo ti ovaj post od ko zna koliko utakmica !!!!! Rezervisite avion za Afriku ( samo ne ovaj AIR BUS ;)) )

ZG

pre 14 godina

Postoji mogućnost čak da se nađemo i u baražu kao dvije druge repke.Vi ste u daleko boljoj poziciji.Ali i vi imate još takozvana dva povijesna susreta.Litva u gostima i Francuzi u Beogradu.Zamislite da na SP odu sve tri repke iz bivše Juge,Srbija,Hrvatska i BiH.Neviđeni sportski spektakl,a vremenska zona sa JAR-om omogućava normalno gledanje utakmica u Evropi.A u tom spomenutom baražu u 11.mj.ko zna u kakvoj bi formi bili pojedini igrači.Trenutno ste bolja repka.Mi malo oslabljeni(Dudu).Sretno sa Francuzima.

PimPong

pre 14 godina

Ja bih bio zadovoljan i sa dobrim trudom i 0:1.

Da pogledamo dosadasnje rezultate Farana u kvalifikacijama:

Srbija - Farska Ostrva 2:0
Farska Ostrva - Rumunija 0:1
Farska Ostva - Austrija 1:1
Litvanija - Farska Ostrva 1:0

Cini mi se da njima niko ne zabija sedam golova. Sta vise, niko im nije dao vise nego dva!? Ljudi zaborvljaju da su ekipe tipa Farskih Ostrva ili pogotovo Kipra jako napredovale.

Farani igraju cvrsto, ali mi smo ocigledno mnogo bolja ekipa na papiru i do sada u kvalifikacijama. Medjutim, posto se fudbal ne igra na papiru, pamet u glavu i sigurnom igrom do 0:1 ili 0:2.

kumruzvelt

pre 14 godina

@(red&white old man, 8. jun 2009 20:43)
ma kakvi bre partizan i zvezda,sta pricas... ni kezman ni pantelic ne znaju bre da daju gol,samo se prche po terenu ,padaju,lete u prazno i mlate rukama... a pantelic je pokazao da kad treba da stisne i da naleti na loptu ,on skloni nogu..pa moj klinac od 16 je vece musko od njega na malom fudbalu..

SRbiJA

pre 14 godina

Samo slozno i bice pobeda, nije bitno kakva ce igra biti jer je kraj prvenstava pa i to treba uzeti u obzir. Pobeda, pa makar i u 90. min, autogolom :)

manastir Milesevo

pre 14 godina

samo napred SRBIJO.... ZA uspeh , ZA Pobedu ZA SLAVU!!!!
ZIVELA SRBIJA.... ZA Sve SRBE... http://www.youtube.com/watch?v=O_hKDtYrce8

Kole

pre 14 godina

I da dodam nesto sto ne trebamo smetnuti s uma. GOSPODIN ANTIC je na pocetku rada sa ovom reprezentacijom jasno rekao da mu nije cilj da ovu reprezentaciju odvede na SP u Juznu Afriku vec i da na SP napravi rezultat koji ce biti iznenadjenje za mnoge. Od srca mu zelim da nas na svim utakmicama u Juznoj Africi nasi fudbaleri "razocaraju" igrom kao sto je to bilo u subotu ali i da naprave identican rezultat.

miki

pre 14 godina

pantelic nije za reprezentaciju, imamo mi i boljeg od njega! Meni licno je ovo malo cudno da njega forsiraju,a vidi se jasno da je on golgeter 2 Klase. Vise bi imali od toga da igramo sa jednim spicem,da barem imamo sredinu terena kako treba to se jasno videlo protiv Austrije. Pantelic nas samo bruka,sa njim da idemo na Mundijal SRAMOTA

Luka

pre 14 godina

Onaj sto je napisao rukavinu u 1 timu! pa dali ti pratis fudbal?prvo iako kolarov ne igra desno moze dragutinovic ili ivanovic. rukavina 2-3 je pokusao da centrira i nista nije uradio a ni onaj subotic nije nesto.Po meni Stojkovic(isailovic nije los) dragutinovic ivanovic subotic koalrov milijas kuzmanovic jovanvoic krasic pantelic zigic.RUKAVINA JE NAJSLABIJI U REPREZENTACIJI. VIDI KAKO JE IGRAO SA AUSTRIJOM PA MI KAZI

Srbija

pre 14 godina

Kod Farana moramo uzeti sva tri boda. I onda na lijep i kulturan način pobijediti Francusku i Rumuniju kod kuće i onda lagano početi pakovati kofera za Južnu Afriku. A tamo svašta može biti.
FINALE: SRBIJA - ŠPANIJA
ŠAMPION SVIJETA: SRBIJA
VOLIM TE SRBIJO...

kiza

pre 14 godina

Srbija ima Antića,većina ovih fudbalera je igrala i ranije.
Sada se selektoru mnogo manje mešaju u sastav reprezentacije.
Prof.R.Antić

milemen

pre 14 godina

samo da otvorimo utakmicu u prvih 15-20 min. sto nas je krasilo zadnjih meceva i onda samo mirno da im damo jos neki gol i bice 3,4-0 za nas,ali bi bio zadovoljan i sa 2-0 ali da napadamo citav mec i kontolisemo utakmicu od pocetka.

s-man

pre 14 godina

Bio sam u pravu da B.Jankovic treba da igra ispred veznih a iza samo JEDNOG spica. Tek tada smo licili na tim. Treba se zauvek zahvaliti Pantelicu i igradi samo sa Zigicem, a iza Jovanovic, B.Jankovic i Krasic. Iza njih Milijas i Stankovic.
Sto se tice Farana, tu nam treba ofanziva i centarsutevi na Zigica. Zato Lukovic na levom a Rukavina na desnom beku, Jovanovic i Krasic na krilima, Zigic najistureniji a Sulejmani poluspic (ima neverovatan njuh za gol!).
Srecno!
Zivela Srbija!

wiener

pre 14 godina

Ajde onda napiši sastav kineske reprezentacije u originalu, pa te častim pićem :D
(Stefan NS, 9. jun 2009 00:49)

ako mislis na pinyin alfabet, mogao bih to i da uradim (govorim kineski kako-tako), ali to ces i tako i tako naci svuda.

@wiener

Da li bi onda Englezi trebalo nas glavni grad da zovu Whitesity?
(misa, 9. jun 2009 08:26)

ne, ali mogli bi ga zvati beograd ("biograad"), ali na tome niko ne insistira, niti meni smeta da se na srpskom kaze "bec" i ne "wien". ili na najvecem broju jezika "kopenhagen" umesto "kobenhavn". ali vidis, ima jezika gde ovo "nh" moze da se cita kao srpsko "nj", pa bi mi bilo mnogo glupo kada bi neko rekao "kobenjavn". upravo ta glupost se desava sa "torshavn" ovde.

ne kazem ja da neko strano ime treba da se izgovara tacno kao na originalnom jeziku, ali priblizno bi trebalo i torshavn sigurno nije neizvodljivo i tacnije je nego ovo sto b92 pise.

inace, puno srece srbiji protiv ribara :)

Srbin bre

pre 14 godina

Pa dragi momci srecan put i da se vratite sa 3 boda... Sigurno je da nece da bude lako posto ce Farani da parkiraju bus ispred gola.....

sabanadzovic

pre 14 godina

tim koji bih ja poslao:

kocic

mirkovic, djorovic, djukic, mihajlovic

jokanovic, stojkovic, jugovic,
savicevic,

mijatovic, milosevic

Loshmi

pre 14 godina

Razumem i cenim da su Farani o.k. ekipa itd ali ako ne pobedimo nema sta da trazimo na Svetskom Prvenstvu. Prosto i jasno. Nema tu velikih rasprava. Oni su Farska Ostrva, mi smo ozbiljnija fudbalska reprezentacija i mora da pobedimo. Ko igra je nebitno, moze i treci tim da izadje, opet je pobeda pod obavezno

Делија

pre 14 godina

Пантелић упозорава ?, хм. Не могу чуду да се начудим. Стално даје изјаве пре почетка неког меча а од голова ни трага. Читам коментаре како је његова улога да трчи да убрзава напад,како немамо бољег и сл. Све је то оправдање да би он и даље играо. Ало бре, он је нападач или га ставите ко везног. Лично немам комплекс да браним звездаше и да ми је важно да су само они у тиму него гледам реално. Он није за репрезентацију а ако остане недај Боже можемо да га памтимо ко онда Мијатовића по оном пеналу. Боље спречити - него лечити !

Milan90KL

pre 14 godina

Logicno je da su otputovali! Ne mogu da pobede ako se ne pojave na terenu! A bez Dekija Stankovica ce to biti mnoooogo lako! A sad cujem da Pantelicu hoce i traku da daju! Covek nema veze sa fudbalom! U 25 nastupa za repku dao 3 gola i sve u nezvanicnim, tj prijteljskim mecevima!?!? I to je napadac!!!!

Croatia u srcu

pre 14 godina

Iako sam Hrvat zelim vam puno srece,u meću protiv Farskih Otocana.I naravno da se svi plasiramo na Svjetsko Nogometno Prvenstvo u Juznoj Africi 2010.Bilo bi krasno kada bi se plasirali(BIH,Hrvatska i Srbija) na Mondijal.Puno srece u nastavku kvalifikacija.Lijep pozdrav iz Osjeka!!!

loop

pre 14 godina

Prosli put smo ih jedva dobili (autogol i gol Zigica pred kraj sa igracem vise)!
Ovi farani vise nisu lak zalogaj, jos igramo u gostima po hladnijem vremenu i mogucoj kisi!

Mare

pre 14 godina

Jednu stvar sam shvatio prateći naš sport, a to je da kada nam lepo krene fudbal svi ostali sportovi padnu direk'no u bunar.

Ne moš čovek ni da se raduje ko čovek :)

Calexico

pre 14 godina

Voleo bih da se pruži prilika igračima koji nisu igrali u protiv Austrije, naravno, neki moraju igrati i protiv Austije u protiv Farskih ostrva.
Moj sastav:
Stojković
Ivanović, Subotić, Luković, Kolarov
Krasić, Kuzmanović, Kačar, Sulejmani
Lazović, Žigić

malina novi sad

pre 14 godina

Ne mogu da zamislim situaciju; Pantelić daje gol (protivniku), a ja se radujem...I malo je više bilo promaje oko Subotića.
Gosp.Antiću verujem da imate prava rešenja za naredne utakmice..

Aleksandar

pre 14 godina

Subotica treba pod hitno poslati kod Krcmarevica u mladu reprezentaciju na kalenje. Decko je veliko razocaranje: nesiguran, izlazi iz linije tako da su Bane i Nemanja morali vaditi kestenje iz vatre zbog njegovih gresaka. Vidic je nekoliko puta podviknuo ali nije vredelo i on je bio sve gori i gori.
Kada je usao protiv Rumuna i napravio dve teske greške, mislio sam: OK, prva utakmica, slučajno. Ali na zalost, juče sam se uverio da on prvo treba da uskladi kordinaciju ruku i nogu prilikom trcanja, pa sve ostalo. Izgleda da je na Floridi bio u rukama nekoga amatera koji ga nije naucio osnovnim stvarima.

skljo

pre 14 godina

bez potcjenjivanja i oprezno.
farani u 4 utakmice imaju gol razliku 1:5 sto dovoljno govori o tome kako igraju i plus niko ih jos nije nabusio.
sto brze zabit 2 gola a ne jedan, jer od jednog nemamo nista, oni uvijek mogu jedan zabit slucajno.

Srki Dortmund

pre 14 godina

Nema vise lakih protivnika,i svet fudbala se manje vise izjednacio,znaci treba maksimalno shvatiti ovaj zadatak i osvojiti tri boda!Sto se mene tice mozemo svaku utakmicu da odigramo kao protiv Austrijance,pa cak i finale u Africi; samo da na kraju stoji USPEH!!!
Nijedna ekipa ne igra neprekidno na vrhu kvaliteta,bitan je pobednicki duh i volja za uspehom.Koliko su nemci do sada odigrali lose utakmice,ali su ih opet nekako dobili,pa i sami znate njihove uspehe i trofeje.Fudbal nije samo leprsav poslic,nego borba za svaku travcicu na terenu!Posto smo se borili do zadnje minute uveren sam u direktnu kvalifikaciju ove sjajne nase ekipe.
Svaka cast Anticu,uspeo je od bivse baletane da napravi borbene patriote.
Napred Srbijo do Afrike

puf

pre 14 godina

@(Orlovi lete na Mondijal, 8. jun 2009 17:03)
Ima li negde na netu detaljna statistika? Po utakmicama... To bi bilo fino ako bi imalo, sve na jednom mestu

Vasilevs

pre 14 godina

Veoma važna utakmica,moramo da dobijemo. Ako pođemo od preptostavke da ćemo uoči meča sa Francuzima mi imati 18 bodova, a Francuzi 16 (ako se ne varam, do našeg susreta Franci igraju 2 puta sa Faranima), kažu mnogi dovoljno je i nerešeno 9.septembra. Da , ali samo uz uslov da dobijemo Rumune kući i Litvance u gostima! Mislim da je prvak u našoj grupi onaj ko dođe do magične brojke od 25 bodova. Toliko će biti iscrpljujuća borba sa Francuzima za prvo mesto. (Oni igraju sa Rumunima i Austrijancima kući i dva puta sa Faranima. Sumnjam da će išta prepustiti slučaju i da neće uzeti 12 bodova iz te 4 utakmice).Zato me hrabre izjave svih iz naše ekipe da se protiv Farana mora igrati kao da je Brazil sa druge strane. Napred BELI ORLOVI Srbija je uz vas!

andro

pre 14 godina

To sto neko pise da nam rezultat protiv Farana nije bitan posto se brise rezultat protiv poslednjeg iz grupe NIJE TACNO. Rezultati se brisu samo u slucaju da Srbija bude druga u grupi, posto u baraz idu samo 8 drugoplasiranih ekipa iz 9 grupa. Najgori drugi definitivno otpada, a posto neke grupe imaju po 5 rep. logicno je da se rezultat sa poslednjim brise.

zzzzz

pre 14 godina

@ pregledach: tvoj komentar bi imao smisla da se mi borimo da ne budemo najgori drugi. Samo sto se mi borimo da budemo prvi, a tu se, normalno, gledaju rezultati sa svim ekipama iz grupe. Doduse, sa tom tvojom taktikom bismo i dosli u situaciju da se borimo da ne budemo najgori drugi...

Stefan NS

pre 14 godina

ja mislim da bi strana imena trebala da se pisu kako se pisu u originalu, ali ako vec neko pokusava "po vuku" "tors-havn" ("torova luka") je mnogo blize tom originalu nego "toršavn".
(wiener, 8. jun 2009 18:33)

Ajde onda napiši sastav kineske reprezentacije u originalu, pa te častim pićem :D

Shuluburic

pre 14 godina

Da l' Pantelic cita ove komentare? Dovoljno opravdanje za losu igru bi mu bila cinjenica da cita! Javi se, Panto! Ako citas, sve ti je oprosteno!

Mladen

pre 14 godina

"Да ли је ово тачно?

Niko ovde nije obratio pažnju na jednu veoma bitnu sitnicu - bodovi sa Faranima se neće računati, jer se utakmice sa šestim iz grupe brišu iz konačnog zbira (to je zato što postoje grupe sa 5 reprezentacija), tako da naši komotno mogu i da se opuste, i da odigraju i nerešeno, i ako izgube nema veze, to se neće računati. Zato bi Antić trebao da ubaci sve mlađe fudbalere da se i oni malo naigraju. Pustite bre Krasića i ostale da se malo odmore.
(pregledach, 8. jun 2009 19:42)
(Миле, 8. jun 2009 21:45)"

Ovo nije tacno. Bodovi se ne racunaju u slucaju da budemo drugi. Tj. ako budemo drugi (zajedno sa tim bodovima) onda se odredjuje ko je najlosija drugoplasirana reprezentacija (ona ne ucestvuje ni u barazu), e tu se ne racunaju bodovi protiv posljednjeplasiranog iz grupe.

grom

pre 14 godina

Да ли је ово тачно?

Niko ovde nije obratio pažnju na jednu veoma bitnu sitnicu - bodovi sa Faranima se neće računati, jer se utakmice sa šestim iz grupe brišu iz konačnog zbira (to je zato što postoje grupe sa 5 reprezentacija), tako da naši komotno mogu i da se opuste, i da odigraju i nerešeno, i ako izgube nema veze, to se neće računati. Zato bi Antić trebao da ubaci sve mlađe fudbalere da se i oni malo naigraju. Pustite bre Krasića i ostale da se malo odmore.
(pregledach, 8. jun 2009 19:42)
(Миле, 8. jun 2009 21:45)

Nisi ti to bas dobro skapirao Mile, u konacnom plasmanu u grupi se ne brise nista, bod je bod. Samo u slucaju da Srbija bude druga, tada se brisu bodovi protiv poslednjeplasirane ekipe, zbog te grupe od 5 ekipa, da bi jedna od 9 drugoplasiranih direktno ispala (ona sa najmanje bodova protiv 1,3, 4 i 5.-oplasirane ekipe u grupi), a ostalih 8 ide u baraz.

Mikele

pre 14 godina

Sa Austrijom je bila jedna losa utakmica koja je na srecu dobijena, sreca nasa sto ni oni nemaju pojma da kazne onakve greske. Jace ekipe to ne prastaju, o tome treba razmisljati pre Francuza. Ako sutra ne dobijemo Farane nemamo sta da trazimo na svetskom prvenstvu, a Pantelic bolje da ne da gol ni ovog puta jer bi se srozao skroz, ispalo bi da moze da ga uvali samo takvim repkama, nije on za repku ljudi. Daj Anticu nadji nekog skrivenog napadaca da ga zamenis, kako si nasao Subotica, Jovanovica....

Luka

pre 14 godina

Orlovi su poleteli pre vremena.Imamo jos 4 meca do kraja i to nimalo laka.Farani su za bilo koju reprezentaciju nezgodan protivnik jer igraju bunker sa 7 igtaca i nijedna reprezentacija ih nije dobila sa vise od 1 gola razlike sem nasih.Sve u svemu jos nista nije gotovo.

mujaga

pre 14 godina

nije Toršavn nego je Torshavn. Baš onako kako i piše. I daj već jednom počnite pisati originalna imena. Dosta je Krauča i Šefilda...
(dejan, 9. jun 2009 14:27)

oni isto tako nepisu Srbija nego Serbia ili tako nesto.
pa kad oni nece da pisu nase kako treba, nevidim zbog cega mi bi trebalo da pisemo njihovo kako treba.