Subota, 15.11.2008.

23:06

Čović za B92: "Sramota"

Predsednik FMP-a Nebojša Čović je u izjavi za B92 oštro reagovao na suđenje na meču Helios – FMP u Domžalama.

Izvor: Aleksa Gutoviæ

Èoviæ za B92: "Sramota" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

Marisav

pre 15 godina

Nije tačno da smo dominantni! Naročito Zvezda kad dođe u Zagreb Ciboni! Evo i Split preslišao Vojvodinu u Novom Sadu!

Dok naši klubovi nisu ušli u Jadransku ligu, Partizan je mogao samo da mašta o drugom krugu Evropske lige!

A što se tiče Čovića, gumenjarka mu nije smetala kada je FMP osvajao tu istu ligu!

I neka više prestane da naziva druge narode nacistima, nego neka počisti malo u svom dvorištu. Pitao bih Čovića šta se skandira Hrvatima kada dođu ovde, šta su navijači Partizana skandirali centru Zvezde Kikakoviću u derbiju. Ili, šta će "Protokol sionskih mudraca" u izlogu knjižare u strogom centru Beograda?!

G-dine Čoviću, kada budete odgovorili na ova pitanja, onda možemo da pričamo o tuđim šovinizmima!

bojan

pre 15 godina

Dajte ljudi,da napustimo ovu ligu i organizujemo nasu vlastitu,za dobrobit nase kosarke,a oni nek se pate igrajuci po raznim selendrama u slo,cro,bih i mne!

igor

pre 15 godina

Pozdrav svima još jednom, a samo da odgovorim na pitanja.

Da li je bilo rasistickih poruka uperenih protiv Pninija ?
Nikakvih rasističkih poruka mi u gledalištu nismo mogli čuti pa tako to ne znam. Niko sa Izraelcem nije imao neku verbalnu svađu jedino mu je Jacobsen nešto govorio nakon što je pogodio svih 8 slobodnih kaznenih bacanja. Ali prvi mu je za vreme izvodjenja govorio upravo Pnini.

Da li se gradonacelnik Domzala ponasao kao seoski piljar ?
Gradonačelnik Tomi Dragan uvijek se ponaša bahato ali nije prostački provokator.Zna da dobaci sudijama ali to je radio i g.Čović. Primetio sam, da su se poslije utakmice njih dvoje rukovali ali istina je, da je pre toga gospođa (možda Čovićeva supruga) napustila stolicu pored gradonačelnikove pratilje zbog žučnog razgovora.

Da li su sudije krale konstantno FMP ?
Nisu. Jesu grešile ali na obe strane jednako!

Aleš

pre 15 godina

Dragi Živko,

o suđenju sam svoje rekao i ako češ pogledati snimku onda če ti biti sve jasno. Nisu Raša i Klipa do te lopte imali primjedbi na suđenje, jer ova trojica je grešila čas na jednu, čas na drugu stranu. I nemoj mi reči, da su sudije konstantno krale FMP.
Što se gradonačenika tiče ne znam, nisam sjedio pored njega ali ti vjerujem, jer si vjerovatno bio blizu. I ako je tako, onda nema opravdanja za njega.
A o Pniniju i rasističkom vrijeđanju. Tko ga je vrijeđao ? Pa ljudi ni ne znaju, da je čovjek Izraelac i do sada, a pratim košarku više od 30 godina, nije bilo rasističokg vrijeđanja i nije ga bilo ni jučer. Uvijek je to ista priča, kada nema drugo, ljudi izvuku neke izmišljene stvari, da još pojačaju tenziju i briga jih za posljedice. Vjerovatno te boli mišljenje svih ovih ljudi, koji su rekli svoje o predsjedniku g.Čoviću i o tome, da su klubovi ozbiljnije shvatili ligu. Svake godine ste dolazili u Domžale, dobivali utakmice i uz veliku naklonost sudaca i tapšali domačine po ramenima dobri ste, pošteno radite, a kada izgubite onda okrenete ploču i svi su vam krivi, samo vi ne.

Edvard

pre 15 godina

Slovenac sam i živim u Beogradu, navijam za Partizan i gledam NLB ligu od kad postoji. Gledao sam ove godine Partizan-Zadar samo poslednjih par minuta i uočio sam da je Zadar bio oštećen u nekim situacijama. Međutim, prošle godine kad je Partizan igrao u Zadru, suđenje je bilo katastrofalno i Partizan je ubedljivo izgubio. Ipak, moj je utisak, da u tom meču nije bio problem samo suđenje već kompletna atmosfera. Ono iskompleksirano navijanje i konstantno vređanje srba i pljuvanje igrača, to ja u svom životu nisam video. Ja bih, da sam na njihovom mestu, posle one utakmice istupio iz lige i odmah poslao kasetu ULEB-u, FIFA-i, međunarodnom sudu pravde... Da je kojim slučajem to bilo u Beogradu, srpski klub i teren na kojem se igrala utakmica bi bio diskvalificiran do daljnjeg. Teško je biti srbin u ovim vremenima i ja Vam se iskreno divim i lepo mi je u Beogradu i ostaću ovde da živim sa porodicom. Teško Vam je i među Vama samima, naročito beograđanima, to se jako oseča i budite jaki i nebo če Vam biti sve bliže, a ovi što su protiv Vas dobiće i oni svoje u večnosti.
Slovenac pravoslavac

Don Quijote

pre 15 godina

@(Josip_ZD, 16. novembar 2008 01:52) :

Potpisujem tvoj komentar prijatelju moj.

Nisam gledao utakmicu, ali znam da su ovi iz FMP-a totalno korektni ljudi, i ne verujem da su bez razloga poludeli.
Gospodin Covic je kosarkaski fanatik, FMP mali klub iz predgradja koji se sopstvenim snagama, sopstvenom kosarkaskom skolom odrzava mnogo godina u vrhu medju mnogo jacim i bogatijim klubovima.
FMP i gospodin Covic su skloni kosarci, nisu skloni mahinacijama, njihove zalbe i ranije su uvek bile potpuno opravdane i ja im verujem.
Resenje nije kazniti sudije. Resenje je izbaciti sudije koje tendenciozno sude, to jest kradu, i ako treba staviti i strane sudije. Ako mi vec (i jedni i drugi i treci) nemamo ljude sposobne da te utakmice vode.
Jadranska liga je dobra i korisna za sve nas, treba da se igra i ne treba da se napusta.
Jadranska liga mora da se osniva sto pre i u fudbalu.

P.S. Moja potpuna podrska KK FMP i gospodinu Covicu.

Zivko

pre 15 godina

Posto vidim da odredjeni potpisuju ono sto je ales potpisao, zelim da pitam sledece:
Da li je bilo rasistickih poruka uperenih protiv Pninija ?
Da li se gradonacelnik Domzala ponasao kao seoski piljar ?
Da li su sudije krale konstantno FMP ?

Naravno da jeste, prema tome gradjani Domzala bi trebalo da cute i da se stide a ne da se takvim ponasanjem hvale.

Jos nesto, treba reci da gosp. Radovanovic nikada e pravi tehnicke greske i vazi za veoma smirenu osobu

igor

pre 15 godina

Bio sam na toj utakmici koja uopšte nije bila takva kakvu ju je opisao g.Čović. Potpisujem, da je bilo tako kao što je napisao Aleš, a dodao bi samo to, da je odličnu mladu ekipu FMP sa terena prvi povukao upravo g.Čović.

Aleš

pre 15 godina

Treba biti velik i u porazima a ne samo u pobijedama, a to čelni ljudi FMP nisu pokazali. Bio sam na utakmici, vidio sve i po viđenom teško mi je shvatiti sve te optužbe. Ponajprije FMP si je sam kriv za poraz, jer recimo Čović je kod 75-71 promašio čisti zicer, Labović kod 78-75 slobodno bacanje a kada je stigla kazna, Radovanović je digao buku. Dva puta ga je sudac opomenuo, no on je i dalje galamio, zaradio tehničku i onda mu je pukao film pa je zaradio isključenje. Neču suditi o prekršaju prije toga, sve se naime događalo kod rezultat 80-75, ali jedna odluka ničim ne opravdava njegove reakcije, a glupo mi je pričati o tome, što kaže predsjednik, kako nisu dosudili najmanje pet namjernih faulova. G.Čović, uozbiljite se malo ? Za vas je svaki faul nad vašim igračem namjerni. Kada če pogledati snimku bit če jim jasno. Rekao je trener Klipa poslije utakmice krali su nas protiv Splita, Partizana, pet puta su nas ove sezone pokrali. U Domžalama to je bila samo jedna lopta, jer prijašnje odluke više manje su bile u valovima, čas se sviralo za Helios, čas za FMP, no u Heliosu su na to navikli. Kažu, mi smo pri dnu, igramo pet godina ovu ligu i jasno nam je, da za pobijedu protiv nekoga moramo biti bolji za najmanje 10 koševa ako ne i više. A da postupaju, kao što je sinoč postupio FMP, Helios bi gotovo na svakoj drugoj utakmici morao napustiti parket. Ali ne, najprije traže greške kod sebe i pokušavaju izvuči sve najbolje iz ove lige.

pozdrav iz Domžala

Ilija

pre 15 godina

Zadar se žalio na suđenje protiv Partizana i NLB liga mu je djelimično dala za pravo, suci kažnjeni. Isto tako može i gosp. Čović da se žali NLB ligi kako suđenje nije bilo u redu i vidjet ćemo što će ovi iz lige reći na to. Problem je zapravo negdje drugdje. Taj isti gosp. Čović je godinama prodavao mlade kvalitetne igrače FMP-a vani i zarađivao dobru lovu. Interes nastupanja u NLB ligi je bio vjerojatno sljedeći, kako je prepoznao da NLB liga kvalitetom bolja od Srpske lige, postoji i mogućnost bolje zarade. I bi tako. Međutim normalno je da u određenim razdobljima dolazi do manjka kvalitetnih mladih igrača. Svi znamo kako u Hrvatskoj tako i kod vas u Srbiji postoje bolje i lošije generacije mladih igrača, taqko je bilo za očekivati dav će se to kad tad dogoditi. Do toga je došlo u tekućoj sezoni NLB lige, koja je osim toga svake godine sve kvalitetnija i zasigurno ima svoje mjesto u Top 5 košarkaških liga Europe. U tim uvjetima FMP, zamišljen kao rasadnik mladih igrača polako posustaje i gubi primat u ligi. Sve više timova shvata ovu ligu sve ozbiljnije i ulažu sve više novca u timove. Tko to ne može pratiti gubi korak u ligi i na njegovo mjesto dolazi mjesto. Logičan slijed događaja, koji omogućava ligi da jača ali i drugim timovima da okušaju svoju sreću u njoj. Možda će to sljedeće godine biti Lajonsi ili Borac. U Hrvatskoj će to najvjerojatnije biti Cedevita sljedeće godine, umjesto Zagreba ( ako ovako nastave igrati ). Liga postaje nemilosrdnija, konkurencija jača. Ako želite opstati morate se boriti i eventualno nešto mijenjati, u protivnom ste osuđeni na propast. Spadam u one koji su simpatizirali FMP zbog forsiranja mladih igrača. Često se baš FMP navodio kao klub primjer, no samo na leđima mladih, kvalitetnih ali neiskusnih igrača biti u vrhu NLB lige je iluzija. Razmislite malo o tome gosp. Čoviću.

AleksSU

pre 15 godina

Covic je zajedno sa zvezdom , cibonom i zmagom osnovao ovu ligu , kad se dr .Dule Vujosevic zalio tada je Covic cutao , nije se ni zalio ni kad je FMP-u (ili mozda tada Reflexu) poklonjena titula kad je igrano finale sa Partizanom u cini mi se Radovanovicevom Sarajevu , liga je bruka i sramota , drugacije i ne moze da bude kad su je osnovali zvezdasko-cibonski lobi , popomugnuti Sagadinom i Covicem.

strela

pre 15 godina

ko je ovaj covic? onaj sto je pricao da nismo namestili utakmicu za mlade protiv litvanije i pored snimka koji kaze DA JESMO? taj covic?

hvedro

pre 15 godina

Nije vama kriva regionalna liga za stanje u košarci. Krivam je sustav i klubovi koji su pred bankrotom i nemogu zadržat igrače. Srbija je imala velike talente tokom 90-ih ali nemože se njihov talent prenjet na druge generacije. Nemožete živit u povjesti. I ja bi volia da je
Split jak ko Jugoplastika ali nije.

rai

pre 15 godina

@josip
uistinu ti je komentar korektan i drugarski i sadrzi mudrosti no moram da ti skrenem paznju na jedno. evidentno je da srpski klubovi uzivaju dominantnost u nlb, pak i pored toga navijaci traze bojkot. jel tako? kazesh dure se srbi. pa da, no za napushtanje lige su i navijaci partizana koji josh nisu izgubili tekmu. a i drugi, ciji su klubovi osvajali ligu. tu se krije glas navijaca iz srbije.
vama braco srbi zelim da kazem da sledite srce, trazite pravdu. no ne zaboravite cari koje ima jadran.
VOJVODINO LJUBAVI

Aco

pre 15 godina

(Josip_ZD, 16. novembar 2008 01:52)
O cemu ti pricas,kako je to Zadar pokraden u Pioniru,problematicna poslednja lopta,a gde je 5 odluka u korist Zadra u poslednjih 2 minuta,a na stetu Partizana,a Petrovicevo skskanje,zasluzio je 5 tehnickih a ni jednu nije dobio!
Sa probudjenim Valjevom,a verujem da bi se i Kragijevac probudio i ostali nasi kosarkaski centri,nasa liga bi bila kvalitetnija od NLB lige,zato SVI SE VRATITE U NASU LIGU,ili preuzmite ulogu u odlucivanju u NLB ligi,jer da nije nas liga bi bila smesna!Nije ni cudo sto nas svi j**u,nikada Srbi da se sloze,tako nam i treba!

Sasa

pre 15 godina

Ama sta pricaju ovi o Zadru, o kakvoj kradji. Nemojte da izmisljate gluposti narode. Pa u vasoj dvorani ni jedan tim NE SME da pobedi zbog kriterijuma sudjenja. Ama kada god neki srpski tim dodje tamo to se krade toliko da me oci bole od neverice. Ajde tisina vise i pomozi Boze da izadjemo iz ovog sranja.

m

pre 15 godina

To kad izgubis pricas...kad prespavas shvatis da imas mladu ekipu koja igra nestalno sto je normalno.cova je naucio da dobija u jadranskoj sad je krenulo malo losije a on poceo da kuka...

bane

pre 15 godina

ovde je u pitanju dvostruki moral.jasno je kao dan da ova liga postoji da bi se pojedinci iz hrvatske i slovenije napunili kintom i da bi se srozao kvalitet kosarke u srbiji.ja sam okoreli grobar ali cu uvek biti na strani srpskog interesa i zbog toga nepodrzavam ovakvu vrstu kvazi kukanja covica a isto tako i duleta.ili izadjite iz tog groba srpske kosarke ili prestanite da kukumavcite kako vas neko krade.naravno da vas krade kad im to dozvoljavate,pa cemu onda to kukanje iz sezonu u sezonu,jednostavno izadjite iz tog sranja pa neka onda taj radic i ostala bagra igra taj jad od lige.ali se ovde nekako namece i jos jedno pitanje da li vi zaista nemate neku korist od te guma lige?jednostavno nemogu da verujem vi ljudi uporno igrate tu propast a stalno neko kukanje koje je uzgred sa opravdanim razlogom ali vi uporno nastavljte svoje ucesce.zbog toga jos jednom ili konacno istupite odatle ili prestanite da kukate,dosadni ste.

Omni

pre 15 godina

Najveci zagovornik (pored nasih bivsih Pauka, Zezelja, Vesica...) guma lige postade najveci protivnik iste. Procitajte danas sta je Covic izjavljivao pre par godina kada je uveo limenke u ligu. Da je to najbolja stvar za srpsku kosarku i njen napredak, da je sudjenje mnogo, mnogo bolje i postenije nego u nasoj domacoj, da je organizacija i vodjenje lige besprekorno... Sta li se to dogodilo od svih tih divota da doticni g-din sada peva drugu pesmu?!?
A za sve one koji se vatreno zalazu da nasi klubovi istupe iz ove lige; ne moze draga gospodo, ustvari moze, (sve se moze kad se hoce) samo sto bi u tom slucaju nasi timovi mogli da igraju u kupu male Mostanice, a ne u Evroligi i Evrokupu. Mislite li da su g-din Covic i ostala bratija spremni na tako nesto?
Groblje ovde ne racunam. Oni su jedini od nasih timova naterani da igraju i jedini su profitirali iz tog moranja. Ako imaju i malo mozga (a imaju) nece im pasti na pamet da napustaju gumu.

no

pre 15 godina

@Pera

Je l' Jadranska kriva sto nama 10 najboljih igraca ne zeli da igra za reprezentaciju? Klupska se poboljsala, jer pre Jadranske smo imali manje uspehe po Evropi nego sada. Istina imali smo jaku Buducnost, ali oni vise nisu "nasi". Ako se pravi neka zavera, sto nisam mogao da primetim iz utakmica koje sam gledao (neke Zvezdine u Pioniru, neke preko TV-a),treba istupiti iz lige, ali da se ne lazemo, od kad ima Jadranske po Evropi pravimo sve bolje rezultate.

zmaj

pre 15 godina

e moj covicu pa gos.Vujosevic o tome prica vec nekoliko godina a vi svi cutite... i sad kad vam se to obija o glavu javljate.... se sramota ali i surova istina, takvi smo mi srbi i ako nam to rade kad ne znamo da barnimo nase interese

BiP

pre 15 godina

A kada su iste te sudije brutalno pokrale Partizan protiv vas na final-fouru u Sarajevu , tada ste se ti u Rasha R kezili i cinicno izjavljivali "Ko gubi ima pravo da se ljuti ..." A d ane spominjem vashe lobiranje da se udje u tu ligu ... E pa sa da pokrijte se usima i uzivajte u blagodetima lige ;)

domaći

pre 15 godina

Nisam gledao tekmu pa ne znam da li je suđenje bilo tendenciozno ili ne, ali sjajni su mi vaši komentari. Niste se ovako javljali kada je Zadar krvnički pokraden protiv Partizana u Pioniru. To je činjenica, priznali ili ne, čak su suci s te utakmice bili suspendirani. Gdje tu sada stoji da je stvorena atmosfera da nesrpski klub mora osvojiti NLB ligu. Da je tako, Zadar bi vas odrao ko početnike. Ajde sad ću uživati u nastavku vaših bedastih kometara.

dule

pre 15 godina

U pravu je covek, ovaj problem treba da se resi u ULEB-u. Nek nam daju neko mesto u ULEB kupu iz nase lige, pa da lepo istupimo iz te hrvatsko-slovenske lige.
Ta liga bi bez nas ionako propala za dve godine. Pogledajte samo tabelu.

Miki

pre 15 godina

Lose sudjenje? uvijek isto kad se izgubi traze se krvci, sto se tice ove lige, koliko mi je poznat ova liga je osnovana 2001 bez srpskih klubova, znaci da ista moze bez njih, gospodo izvolite pokupte se i izadjte, niko plakat za vama nece, koga nema bez njega se moze.

Aleksandar

pre 15 godina

Za sve ovo je kriva Crvena Zvezda. Da oni nisu usli u ovu ligu, ona nikad ne bi dobila kvalitet, a samim tim ni podrsku fibe. E sad, hrvatima i ostalima odgovara sto se ova liga boduje za Evroligu, sto ce prvak verovatno igrati Evroligu, i sad naravno da zele da nasi klubovi istupe is takmicenja pa da hravti imaju 2 predstavnika. Ponavljam, za sve je kriva Zvezda, zinulo im znate vec sta za pare. A nikave rezultate nemaju. FMP ima mladu ekipu, za to im treba skinuti kapu, sto stvaraju mlade talente i sto daju sansu da igraju po cenu losih rezultata. Partizan je Evroligas, takodje sa najmladjom ekipom u tom takmicenju. Hemofarm, dobar sponzor pa je i ekipa onako solidna. Ali nasa liga je dosta izgubila na kvalitetu bas zbog Zvezdinog prelaska u NLB. Hemofarm, FMP i Partizan su bukvalno bili prinudjeni da igraju. Osim Cibone i Olimpije u tom takmicenju ne postoji ekipa koju neki nas tim iz domaceg prvenstva kvalitetom ne bi mogao da zameni. Zadar je poznat po spletkama i utakmicama van terena tako da o njima necu nista da pricam. Sad bi trebalo iskoristiti Boru Stankovica i njegov uticaj, istiputi iz NLB lige, a da se cika Bora postara da nasa liga dobije prvaka u Evroligi, jednog predstavnika u kvalifikacijama za Evroligu (ako ih bude) i 2-3 predstavnika u Evrokupu. Dosta je. Pa neka oni igraju lepu njihovu ligu, nikakvog kvaliteta, neka imaju predstavnika u Evroligi ali njihovim ligama ukinuti predstavnika i ugovore. Ni Olimpija ni Cibona nista nisu napravili godinama u tom takmicenju... neka se bore medju sobom za jedno mesto. Iskreno, Partizanovac sam, i ma koliko voleo da Partizan stalno osvaja prvenstva i da jednog dana ponovo osvoji Evropu, zelim da imamo nekog ko moze da mu parira, pa cak i da osvoji titulu. Naravno ne Zvezdu, posto su mi se vise smucili, nemaju para, nemaju rezultata, a tim skuplji nego Partizanov... odakle? Ti drzavni projekti su mi se smucili... Odredi, prvak dobija toliko, drugi toliko, treci toliko, osvajac kupa toliko... pa se vi ljudi borite. Ko pobedi njemu vise para. A ne, Zvezda igra lose, daj joj pare da se pojaca, to je lose za nasu kosarku. Pa ako su je ti ljudi koji je vode, ostavili bez para, ne daj im vise, ili su pokrali, ili jednostavno ne umeju da barataju sa njima. Iskreno, poludeo sam prosle godine kad su Partizanu i Zvezdi dali istu kintu. Pa kako? Partizan igra Evroligu, pravi rezultate, prezentuje ovu nasu zemljicu na kakav takav pozitivan nacin. Daj im. Ako iduce godine Zvezda igra Evroligu i pravi rezultate, daj njima.. Daj svakom ko pravi neko lepo misljenje o Srbiji u svetu. Muka mi je vise da smo teroristi, da smo olos, ratni profiteri, bagra. Ne istupati iz NLB lige, nego nasim sudijama reci da sude "domacinski" kao sto njihove sudje sude nasim timovima.

Josip_ZD

pre 15 godina

Uvijek ista priča. Ne znam što je bilo na utakmici ali imali smo primjer gdje je KK Zadar bio oštećen protiv Partizana pa nitko nije skakao da treba odustati od svega. Kazne sucima, ako se može ponoviti utakmica, ali krajnosti nigdje ne vode. Dok imate rezultate super u Europi super vam je ova liga za uigravanje sa "solodnim" ekipama, čim neki vaš klub izgubi odjednom liga nije regularna jer kako je sad Helios dobio FMP. Isto tako bi se pitali da je KK Zadar dobio KK Partizan kako je on uspio. Dakle, greške su normalne u sportu, krađe se kažnjavaju i ne ponavljaju. Nijedna liga nije savršena, nijedan sport nije bez korupcije, ali mislim da ste predjetinjasti i da ne gledate realno neke stvari. NLB je jača od bilo koje naše nacionalne lige, to je svakom jasno. Ovakvim tempom razvoja liga je mogla za cca 5 godina biti treća u Europi a vi bi nakon svakog prigovora na suđenje je ukidali i izalzili iz nje kao da ste na kolodvoru. Mislim, čemu onda busanje da ste je osvajali i da dominirate u njoj kada vam čim gubite ili ste oštećeni (a drugi kao nikad nisu bili) odmah je omalovažavate i govorite da je neregeularna? Samo molim realno i objektivno, koliko može jer svi se zanesemo ali ne treba skakat odma, jer kad je teško onda se vide navijači a ne dok se pobjede redaju. Dakle, liga nam je sada svima muka na neki način, ali mislim da vodi dobrom cilju. Put je težak, ali kada bude davala direktno u El i više predstavnika onda je se neće tako lako omalovažavati i neće biti tako neregularna. Moj prijedlog je strani suci za utakmice jednu sezonu pa da vidite da su svi ljudi od krvi i mesa i da su greške stvarno normalne. Krađe ne.

Sportski pozdrav!

Vojin

pre 15 godina

Dokle vise ova odvratna liga. Ovo je potpuno promisljeni plan da u finalu ne igraju 4 Srbska kluba. Istupite vec jednom svi. Sta Fiba tu moze, prihvatice stanje i nasi klubovi ce igrati u Evropi Ne mogu im zabraniti jer znaju da ako dodje do suda na njemu i gube.

marko

pre 15 godina

strashno,ovo shto se radi nashaj kosharci je udarac ispod pojasa...bilo bi lepo da se svi pogledamo u ochi i zapitamo.....trebali nam ovo????adios amigos

oda

pre 15 godina

spasioci srpske kosarke , hvala vam sto postojite. spasioci ste bili kad ste pricali da je za spas potrebno uci u jadransku ligu , spasioci ste i sad kad govorite da treba izaci iz iste.

Liga sampiona

pre 15 godina

Pa to je radila i zvezda dok nisu unistili sami sebe svojom zlobom, i opet ce to raditi!!! I tako sve u krug a mi sampioni :)

juga

pre 15 godina

Gde si bio gospodine Covicu,kad je Vujosevic vikao a i jos uvek viche na sudije?sad kad su poceli i Vas da podkradaju,kukate...A Vi ste hteli da igrate tu ligu,pa ste opet izduvali i za te bodove,za evroligu,i vas su zajebali,gospodine Covicu?Da ste ste stali na stranu Partizana,i zalagali se da ne igrate tu ligu,sada bi nasa liga bila mnogo jaca,i ne bi jacali druge klubove,i zapostavljali nase ckosarkase centre,kraljevo,kragujevac,leskovac,valjevo i jos mnoge druge,gospodine Covicu?Ima Boga,Bog sve gleda,ali i vraca....ziveo Partizan i Dule Vujosevic

Aleksandar

pre 15 godina

Dokle vise !!!
Dokle da mi podizemo kvalitet hrvatske i bosanske kosarke?!
Treba da igramo nasu ligu koja bi bila jaca od te regionalne!!!
Pa utakmice FMP-a, Partizana, Zvezde, Hemofarma, Vojvodine i ostalih iz nase lige gledalo bi vise ljudi nego ovaj cirkus i nazovi ligu!!!

Necu da idem u pionir dok se igra ova cirkus liga!

Tvrdim da bi se publika vratila u hale da se igra samo domace provenstvo!!!

ISTUPITE SVI IZ TE NAZOVI LIGE !!!

marko

pre 15 godina

ohoho a pre 5-6 godina kad je trebalo ici zajedno PROTIV Jadranske lige, i kad partizan nije hteo da je igra, ko je pohitao u nju? trazili ste - gledajte.

JSZ

pre 15 godina

Zar ovaj Covic misli da svi imaju kratku pamet?Pre 5-6 godina nam je tako lepo objasnjavao da je bolje da se igra Jadranska liga.Osvajao je trofeje i bio je zadovoljan.Zadnjih godina,kada su i druge ekipe pocele ozbiljnije da shvataju ovu ligu,nema rezultata.I odmah je pocelo,prvo kod Tegeltije pa posle i u drugim medijima,ovde nam nije mesto,sudije nas kradu....Pre 6 godina tako je pricao o domacoj ligi,a sada o Jadranskoj.I nije on jedini-razni Andjelkovici,Vesici,Zezelji,Sakote....U nasoj ligi ih svi kradu,neregularno je,kada Partizan dodje u Jadransku ligu videcemo koga ce pobediti....Evo,Partizan je zadnjih godina tu.I ne samo Partizan-posle bodovanja ove lige za Evro-kupove,svi grizu:i Cibona,i Zadar,i Split,i Olimpija,i Hemofarm....Mozda FMP nema kvalitet koji oni misle da imaju?Mozda u tome lezi preterana nervoza ljudi iz FMP?Sledecih godina verovatno nece biti Evropskih takmicenja za njih.E sada jedite ono sto ste skuvali.Prijatno.

Miloš

pre 15 godina

A zaboravio su kada si prvi uleteo u tu ligu sa Zvezdom i još napao Partizan što neće da je igra. Dok si ti uzimao lovu, bilo ti je super! I treba da vas kradu!

milovan

pre 15 godina

Ovo nije sramota, nego oruzana pljacka. Treba reci da doticni Muhvic redovno krade Fmp a o Peharu je sve vec rekao gospodin Covic.
DOKLE VISE?

nikson

pre 15 godina

Covic je prvi bio za to da Srpski timovi igraju ovu ligu i jedan je od najzasluznijih za to, tako da ko s djavolom tikve sadi o glavu mu se obiju..

Pera

pre 15 godina

Otkako se igra Jadranska liga,a ne domaca liga - reprezentacija se totalno srozala,a i klupska kosarka je losa!Jadranska liga nije nista kvalitetnije od domace lige.A sudjenje je samo kap koja treba da se dozovemo pameti i okrenemo sebi!A ko ima interesa da igra regionalno takmicenje nek ga igra,srpska kosarka samo gubi Jadranskom ligom!

Dusko Presic, Doboj RS

pre 15 godina

Uprava FMP-a uložila je žalbu na suđenje u večerašnjoj utakmici protiv Heliosa u Domžalama, a prijavila je Jadranskoj ligi i da su protivnički igrači vređali na nacionalnoj osnovi prvotimca iz Železnika, Izraelca Gaja Pninija

Helios je pobedio 96:82 u osmom kolu regionalnog takmičenja, a do velike prednosti došao je u poslednja dva minuta, kada su FMP-u dosuđene četiri tehničke greške. Pre toga isključeni su trener beogradskog tima Slobodan Klipa i sportski direktor Ratko Radovanović, da bi se Železnik povukao sa terena i vratio se za poslednji minut posle insistiranja vlasnika kluba Nebojša Čović.

"Sudije su dozvolile pravu tuču, štipanje, pljuvanje, vređanje.

Otvoreno su nas napadali i to su oni dozvoljavali. Pninija su vređali na nacionalnoj osnovi. To je išlo toliko daleko da smo povukli ekipu sa terena i vratili smo je tek na insistiranje predsednika za taj poslednji minut", rekao je Radovanović agenciji Beta.

FMP je prišao na tri poena zaostatka, da bi posle toga došlo do gužve i gostima su dosuđenje četiri lične greške. Domaći igrači pogodili su čak osam slobodnih bacanja i stekli veliku prednost.

"Izbacili su nas jer smo prigovarali za suđenje koje je bilo zaista tendeciozno, onako nešto stvarno nisam video. Ovo nije dobro za sport, nije dobro da se ovako nešto dozvoljava. Napisali smo sve u zapisniku i obavestili smo lično čelnike lige. Čekamo sada njihovu reakciju", rekao je Radovanović.

FMP posle ovog poraza ima skor od dve pobede i pet poraza.

ovo sve govori

Ljut

pre 15 godina

Bravo, Čovo, svaka ti je na mestu! Pristali smo da igramo ovu ligu da bi i komšije videle malo dobre košarke u svom životu, a šta dobijamo? Packu za packom.
Napolje svi iz lige, a oni neka trunu tu gde su!

Ali Baba

pre 15 godina

Ma bre ti si Covicu jos gori od njih sto dozvoljavas da NAM ovo rade,kada upotrebljavam tu rec NAM mislim na srpske klubove...pa i Dule Vujosevic se stalno zali na sudjenje!!Pa aman ljudi,istupite iz te lige,necemo biti toliko osteceni,imamo mi 4-5 veoma jaka kluba i ne treba nam takvo izivljavanje u jadranskoj ligi!!Ionako nemamo konkurenciju tamo!Lepo istupite a oni nek igraju bez nasih klubova...ako i dalje ostanete nemojte vise da kukate na sudjenje,onda cete sami biti krivi za to!!!

dr Pop

pre 15 godina

Posto nisam gledao utakmicu, ne znam da li je gosn. Covic u pravu, ali ako jeste onda to nije samo problem ekipe i uprave FMP Zeleznik nego i svih ostalih srpskih klubova!Ocigledno je da ove godine ligu MORA da osvoji nesrpski tim da bi liga dobila neki kredibilitet,jer postaje smesno koliko su nasi klubovi bolji od ostalih!!!Zato klubovi u pamet,dogovorite se i
BEZITE SRBI IZ OVE LIGE STO PRE....

Ljut

pre 15 godina

Bravo, Čovo, svaka ti je na mestu! Pristali smo da igramo ovu ligu da bi i komšije videle malo dobre košarke u svom životu, a šta dobijamo? Packu za packom.
Napolje svi iz lige, a oni neka trunu tu gde su!

dr Pop

pre 15 godina

Posto nisam gledao utakmicu, ne znam da li je gosn. Covic u pravu, ali ako jeste onda to nije samo problem ekipe i uprave FMP Zeleznik nego i svih ostalih srpskih klubova!Ocigledno je da ove godine ligu MORA da osvoji nesrpski tim da bi liga dobila neki kredibilitet,jer postaje smesno koliko su nasi klubovi bolji od ostalih!!!Zato klubovi u pamet,dogovorite se i
BEZITE SRBI IZ OVE LIGE STO PRE....

Ali Baba

pre 15 godina

Ma bre ti si Covicu jos gori od njih sto dozvoljavas da NAM ovo rade,kada upotrebljavam tu rec NAM mislim na srpske klubove...pa i Dule Vujosevic se stalno zali na sudjenje!!Pa aman ljudi,istupite iz te lige,necemo biti toliko osteceni,imamo mi 4-5 veoma jaka kluba i ne treba nam takvo izivljavanje u jadranskoj ligi!!Ionako nemamo konkurenciju tamo!Lepo istupite a oni nek igraju bez nasih klubova...ako i dalje ostanete nemojte vise da kukate na sudjenje,onda cete sami biti krivi za to!!!

Dusko Presic, Doboj RS

pre 15 godina

Uprava FMP-a uložila je žalbu na suđenje u večerašnjoj utakmici protiv Heliosa u Domžalama, a prijavila je Jadranskoj ligi i da su protivnički igrači vređali na nacionalnoj osnovi prvotimca iz Železnika, Izraelca Gaja Pninija

Helios je pobedio 96:82 u osmom kolu regionalnog takmičenja, a do velike prednosti došao je u poslednja dva minuta, kada su FMP-u dosuđene četiri tehničke greške. Pre toga isključeni su trener beogradskog tima Slobodan Klipa i sportski direktor Ratko Radovanović, da bi se Železnik povukao sa terena i vratio se za poslednji minut posle insistiranja vlasnika kluba Nebojša Čović.

"Sudije su dozvolile pravu tuču, štipanje, pljuvanje, vređanje.

Otvoreno su nas napadali i to su oni dozvoljavali. Pninija su vređali na nacionalnoj osnovi. To je išlo toliko daleko da smo povukli ekipu sa terena i vratili smo je tek na insistiranje predsednika za taj poslednji minut", rekao je Radovanović agenciji Beta.

FMP je prišao na tri poena zaostatka, da bi posle toga došlo do gužve i gostima su dosuđenje četiri lične greške. Domaći igrači pogodili su čak osam slobodnih bacanja i stekli veliku prednost.

"Izbacili su nas jer smo prigovarali za suđenje koje je bilo zaista tendeciozno, onako nešto stvarno nisam video. Ovo nije dobro za sport, nije dobro da se ovako nešto dozvoljava. Napisali smo sve u zapisniku i obavestili smo lično čelnike lige. Čekamo sada njihovu reakciju", rekao je Radovanović.

FMP posle ovog poraza ima skor od dve pobede i pet poraza.

ovo sve govori

Pera

pre 15 godina

Otkako se igra Jadranska liga,a ne domaca liga - reprezentacija se totalno srozala,a i klupska kosarka je losa!Jadranska liga nije nista kvalitetnije od domace lige.A sudjenje je samo kap koja treba da se dozovemo pameti i okrenemo sebi!A ko ima interesa da igra regionalno takmicenje nek ga igra,srpska kosarka samo gubi Jadranskom ligom!

Josip_ZD

pre 15 godina

Uvijek ista priča. Ne znam što je bilo na utakmici ali imali smo primjer gdje je KK Zadar bio oštećen protiv Partizana pa nitko nije skakao da treba odustati od svega. Kazne sucima, ako se može ponoviti utakmica, ali krajnosti nigdje ne vode. Dok imate rezultate super u Europi super vam je ova liga za uigravanje sa "solodnim" ekipama, čim neki vaš klub izgubi odjednom liga nije regularna jer kako je sad Helios dobio FMP. Isto tako bi se pitali da je KK Zadar dobio KK Partizan kako je on uspio. Dakle, greške su normalne u sportu, krađe se kažnjavaju i ne ponavljaju. Nijedna liga nije savršena, nijedan sport nije bez korupcije, ali mislim da ste predjetinjasti i da ne gledate realno neke stvari. NLB je jača od bilo koje naše nacionalne lige, to je svakom jasno. Ovakvim tempom razvoja liga je mogla za cca 5 godina biti treća u Europi a vi bi nakon svakog prigovora na suđenje je ukidali i izalzili iz nje kao da ste na kolodvoru. Mislim, čemu onda busanje da ste je osvajali i da dominirate u njoj kada vam čim gubite ili ste oštećeni (a drugi kao nikad nisu bili) odmah je omalovažavate i govorite da je neregeularna? Samo molim realno i objektivno, koliko može jer svi se zanesemo ali ne treba skakat odma, jer kad je teško onda se vide navijači a ne dok se pobjede redaju. Dakle, liga nam je sada svima muka na neki način, ali mislim da vodi dobrom cilju. Put je težak, ali kada bude davala direktno u El i više predstavnika onda je se neće tako lako omalovažavati i neće biti tako neregularna. Moj prijedlog je strani suci za utakmice jednu sezonu pa da vidite da su svi ljudi od krvi i mesa i da su greške stvarno normalne. Krađe ne.

Sportski pozdrav!

JSZ

pre 15 godina

Zar ovaj Covic misli da svi imaju kratku pamet?Pre 5-6 godina nam je tako lepo objasnjavao da je bolje da se igra Jadranska liga.Osvajao je trofeje i bio je zadovoljan.Zadnjih godina,kada su i druge ekipe pocele ozbiljnije da shvataju ovu ligu,nema rezultata.I odmah je pocelo,prvo kod Tegeltije pa posle i u drugim medijima,ovde nam nije mesto,sudije nas kradu....Pre 6 godina tako je pricao o domacoj ligi,a sada o Jadranskoj.I nije on jedini-razni Andjelkovici,Vesici,Zezelji,Sakote....U nasoj ligi ih svi kradu,neregularno je,kada Partizan dodje u Jadransku ligu videcemo koga ce pobediti....Evo,Partizan je zadnjih godina tu.I ne samo Partizan-posle bodovanja ove lige za Evro-kupove,svi grizu:i Cibona,i Zadar,i Split,i Olimpija,i Hemofarm....Mozda FMP nema kvalitet koji oni misle da imaju?Mozda u tome lezi preterana nervoza ljudi iz FMP?Sledecih godina verovatno nece biti Evropskih takmicenja za njih.E sada jedite ono sto ste skuvali.Prijatno.

marko

pre 15 godina

ohoho a pre 5-6 godina kad je trebalo ici zajedno PROTIV Jadranske lige, i kad partizan nije hteo da je igra, ko je pohitao u nju? trazili ste - gledajte.

BiP

pre 15 godina

A kada su iste te sudije brutalno pokrale Partizan protiv vas na final-fouru u Sarajevu , tada ste se ti u Rasha R kezili i cinicno izjavljivali "Ko gubi ima pravo da se ljuti ..." A d ane spominjem vashe lobiranje da se udje u tu ligu ... E pa sa da pokrijte se usima i uzivajte u blagodetima lige ;)

Edvard

pre 15 godina

Slovenac sam i živim u Beogradu, navijam za Partizan i gledam NLB ligu od kad postoji. Gledao sam ove godine Partizan-Zadar samo poslednjih par minuta i uočio sam da je Zadar bio oštećen u nekim situacijama. Međutim, prošle godine kad je Partizan igrao u Zadru, suđenje je bilo katastrofalno i Partizan je ubedljivo izgubio. Ipak, moj je utisak, da u tom meču nije bio problem samo suđenje već kompletna atmosfera. Ono iskompleksirano navijanje i konstantno vređanje srba i pljuvanje igrača, to ja u svom životu nisam video. Ja bih, da sam na njihovom mestu, posle one utakmice istupio iz lige i odmah poslao kasetu ULEB-u, FIFA-i, međunarodnom sudu pravde... Da je kojim slučajem to bilo u Beogradu, srpski klub i teren na kojem se igrala utakmica bi bio diskvalificiran do daljnjeg. Teško je biti srbin u ovim vremenima i ja Vam se iskreno divim i lepo mi je u Beogradu i ostaću ovde da živim sa porodicom. Teško Vam je i među Vama samima, naročito beograđanima, to se jako oseča i budite jaki i nebo če Vam biti sve bliže, a ovi što su protiv Vas dobiće i oni svoje u večnosti.
Slovenac pravoslavac

nikson

pre 15 godina

Covic je prvi bio za to da Srpski timovi igraju ovu ligu i jedan je od najzasluznijih za to, tako da ko s djavolom tikve sadi o glavu mu se obiju..

Omni

pre 15 godina

Najveci zagovornik (pored nasih bivsih Pauka, Zezelja, Vesica...) guma lige postade najveci protivnik iste. Procitajte danas sta je Covic izjavljivao pre par godina kada je uveo limenke u ligu. Da je to najbolja stvar za srpsku kosarku i njen napredak, da je sudjenje mnogo, mnogo bolje i postenije nego u nasoj domacoj, da je organizacija i vodjenje lige besprekorno... Sta li se to dogodilo od svih tih divota da doticni g-din sada peva drugu pesmu?!?
A za sve one koji se vatreno zalazu da nasi klubovi istupe iz ove lige; ne moze draga gospodo, ustvari moze, (sve se moze kad se hoce) samo sto bi u tom slucaju nasi timovi mogli da igraju u kupu male Mostanice, a ne u Evroligi i Evrokupu. Mislite li da su g-din Covic i ostala bratija spremni na tako nesto?
Groblje ovde ne racunam. Oni su jedini od nasih timova naterani da igraju i jedini su profitirali iz tog moranja. Ako imaju i malo mozga (a imaju) nece im pasti na pamet da napustaju gumu.

Miki

pre 15 godina

Lose sudjenje? uvijek isto kad se izgubi traze se krvci, sto se tice ove lige, koliko mi je poznat ova liga je osnovana 2001 bez srpskih klubova, znaci da ista moze bez njih, gospodo izvolite pokupte se i izadjte, niko plakat za vama nece, koga nema bez njega se moze.

Aleš

pre 15 godina

Treba biti velik i u porazima a ne samo u pobijedama, a to čelni ljudi FMP nisu pokazali. Bio sam na utakmici, vidio sve i po viđenom teško mi je shvatiti sve te optužbe. Ponajprije FMP si je sam kriv za poraz, jer recimo Čović je kod 75-71 promašio čisti zicer, Labović kod 78-75 slobodno bacanje a kada je stigla kazna, Radovanović je digao buku. Dva puta ga je sudac opomenuo, no on je i dalje galamio, zaradio tehničku i onda mu je pukao film pa je zaradio isključenje. Neču suditi o prekršaju prije toga, sve se naime događalo kod rezultat 80-75, ali jedna odluka ničim ne opravdava njegove reakcije, a glupo mi je pričati o tome, što kaže predsjednik, kako nisu dosudili najmanje pet namjernih faulova. G.Čović, uozbiljite se malo ? Za vas je svaki faul nad vašim igračem namjerni. Kada če pogledati snimku bit če jim jasno. Rekao je trener Klipa poslije utakmice krali su nas protiv Splita, Partizana, pet puta su nas ove sezone pokrali. U Domžalama to je bila samo jedna lopta, jer prijašnje odluke više manje su bile u valovima, čas se sviralo za Helios, čas za FMP, no u Heliosu su na to navikli. Kažu, mi smo pri dnu, igramo pet godina ovu ligu i jasno nam je, da za pobijedu protiv nekoga moramo biti bolji za najmanje 10 koševa ako ne i više. A da postupaju, kao što je sinoč postupio FMP, Helios bi gotovo na svakoj drugoj utakmici morao napustiti parket. Ali ne, najprije traže greške kod sebe i pokušavaju izvuči sve najbolje iz ove lige.

pozdrav iz Domžala

Aco

pre 15 godina

(Josip_ZD, 16. novembar 2008 01:52)
O cemu ti pricas,kako je to Zadar pokraden u Pioniru,problematicna poslednja lopta,a gde je 5 odluka u korist Zadra u poslednjih 2 minuta,a na stetu Partizana,a Petrovicevo skskanje,zasluzio je 5 tehnickih a ni jednu nije dobio!
Sa probudjenim Valjevom,a verujem da bi se i Kragijevac probudio i ostali nasi kosarkaski centri,nasa liga bi bila kvalitetnija od NLB lige,zato SVI SE VRATITE U NASU LIGU,ili preuzmite ulogu u odlucivanju u NLB ligi,jer da nije nas liga bi bila smesna!Nije ni cudo sto nas svi j**u,nikada Srbi da se sloze,tako nam i treba!

Ilija

pre 15 godina

Zadar se žalio na suđenje protiv Partizana i NLB liga mu je djelimično dala za pravo, suci kažnjeni. Isto tako može i gosp. Čović da se žali NLB ligi kako suđenje nije bilo u redu i vidjet ćemo što će ovi iz lige reći na to. Problem je zapravo negdje drugdje. Taj isti gosp. Čović je godinama prodavao mlade kvalitetne igrače FMP-a vani i zarađivao dobru lovu. Interes nastupanja u NLB ligi je bio vjerojatno sljedeći, kako je prepoznao da NLB liga kvalitetom bolja od Srpske lige, postoji i mogućnost bolje zarade. I bi tako. Međutim normalno je da u određenim razdobljima dolazi do manjka kvalitetnih mladih igrača. Svi znamo kako u Hrvatskoj tako i kod vas u Srbiji postoje bolje i lošije generacije mladih igrača, taqko je bilo za očekivati dav će se to kad tad dogoditi. Do toga je došlo u tekućoj sezoni NLB lige, koja je osim toga svake godine sve kvalitetnija i zasigurno ima svoje mjesto u Top 5 košarkaških liga Europe. U tim uvjetima FMP, zamišljen kao rasadnik mladih igrača polako posustaje i gubi primat u ligi. Sve više timova shvata ovu ligu sve ozbiljnije i ulažu sve više novca u timove. Tko to ne može pratiti gubi korak u ligi i na njegovo mjesto dolazi mjesto. Logičan slijed događaja, koji omogućava ligi da jača ali i drugim timovima da okušaju svoju sreću u njoj. Možda će to sljedeće godine biti Lajonsi ili Borac. U Hrvatskoj će to najvjerojatnije biti Cedevita sljedeće godine, umjesto Zagreba ( ako ovako nastave igrati ). Liga postaje nemilosrdnija, konkurencija jača. Ako želite opstati morate se boriti i eventualno nešto mijenjati, u protivnom ste osuđeni na propast. Spadam u one koji su simpatizirali FMP zbog forsiranja mladih igrača. Često se baš FMP navodio kao klub primjer, no samo na leđima mladih, kvalitetnih ali neiskusnih igrača biti u vrhu NLB lige je iluzija. Razmislite malo o tome gosp. Čoviću.

Miloš

pre 15 godina

A zaboravio su kada si prvi uleteo u tu ligu sa Zvezdom i još napao Partizan što neće da je igra. Dok si ti uzimao lovu, bilo ti je super! I treba da vas kradu!

Aleksandar

pre 15 godina

Za sve ovo je kriva Crvena Zvezda. Da oni nisu usli u ovu ligu, ona nikad ne bi dobila kvalitet, a samim tim ni podrsku fibe. E sad, hrvatima i ostalima odgovara sto se ova liga boduje za Evroligu, sto ce prvak verovatno igrati Evroligu, i sad naravno da zele da nasi klubovi istupe is takmicenja pa da hravti imaju 2 predstavnika. Ponavljam, za sve je kriva Zvezda, zinulo im znate vec sta za pare. A nikave rezultate nemaju. FMP ima mladu ekipu, za to im treba skinuti kapu, sto stvaraju mlade talente i sto daju sansu da igraju po cenu losih rezultata. Partizan je Evroligas, takodje sa najmladjom ekipom u tom takmicenju. Hemofarm, dobar sponzor pa je i ekipa onako solidna. Ali nasa liga je dosta izgubila na kvalitetu bas zbog Zvezdinog prelaska u NLB. Hemofarm, FMP i Partizan su bukvalno bili prinudjeni da igraju. Osim Cibone i Olimpije u tom takmicenju ne postoji ekipa koju neki nas tim iz domaceg prvenstva kvalitetom ne bi mogao da zameni. Zadar je poznat po spletkama i utakmicama van terena tako da o njima necu nista da pricam. Sad bi trebalo iskoristiti Boru Stankovica i njegov uticaj, istiputi iz NLB lige, a da se cika Bora postara da nasa liga dobije prvaka u Evroligi, jednog predstavnika u kvalifikacijama za Evroligu (ako ih bude) i 2-3 predstavnika u Evrokupu. Dosta je. Pa neka oni igraju lepu njihovu ligu, nikakvog kvaliteta, neka imaju predstavnika u Evroligi ali njihovim ligama ukinuti predstavnika i ugovore. Ni Olimpija ni Cibona nista nisu napravili godinama u tom takmicenju... neka se bore medju sobom za jedno mesto. Iskreno, Partizanovac sam, i ma koliko voleo da Partizan stalno osvaja prvenstva i da jednog dana ponovo osvoji Evropu, zelim da imamo nekog ko moze da mu parira, pa cak i da osvoji titulu. Naravno ne Zvezdu, posto su mi se vise smucili, nemaju para, nemaju rezultata, a tim skuplji nego Partizanov... odakle? Ti drzavni projekti su mi se smucili... Odredi, prvak dobija toliko, drugi toliko, treci toliko, osvajac kupa toliko... pa se vi ljudi borite. Ko pobedi njemu vise para. A ne, Zvezda igra lose, daj joj pare da se pojaca, to je lose za nasu kosarku. Pa ako su je ti ljudi koji je vode, ostavili bez para, ne daj im vise, ili su pokrali, ili jednostavno ne umeju da barataju sa njima. Iskreno, poludeo sam prosle godine kad su Partizanu i Zvezdi dali istu kintu. Pa kako? Partizan igra Evroligu, pravi rezultate, prezentuje ovu nasu zemljicu na kakav takav pozitivan nacin. Daj im. Ako iduce godine Zvezda igra Evroligu i pravi rezultate, daj njima.. Daj svakom ko pravi neko lepo misljenje o Srbiji u svetu. Muka mi je vise da smo teroristi, da smo olos, ratni profiteri, bagra. Ne istupati iz NLB lige, nego nasim sudijama reci da sude "domacinski" kao sto njihove sudje sude nasim timovima.

juga

pre 15 godina

Gde si bio gospodine Covicu,kad je Vujosevic vikao a i jos uvek viche na sudije?sad kad su poceli i Vas da podkradaju,kukate...A Vi ste hteli da igrate tu ligu,pa ste opet izduvali i za te bodove,za evroligu,i vas su zajebali,gospodine Covicu?Da ste ste stali na stranu Partizana,i zalagali se da ne igrate tu ligu,sada bi nasa liga bila mnogo jaca,i ne bi jacali druge klubove,i zapostavljali nase ckosarkase centre,kraljevo,kragujevac,leskovac,valjevo i jos mnoge druge,gospodine Covicu?Ima Boga,Bog sve gleda,ali i vraca....ziveo Partizan i Dule Vujosevic

Sasa

pre 15 godina

Ama sta pricaju ovi o Zadru, o kakvoj kradji. Nemojte da izmisljate gluposti narode. Pa u vasoj dvorani ni jedan tim NE SME da pobedi zbog kriterijuma sudjenja. Ama kada god neki srpski tim dodje tamo to se krade toliko da me oci bole od neverice. Ajde tisina vise i pomozi Boze da izadjemo iz ovog sranja.

igor

pre 15 godina

Bio sam na toj utakmici koja uopšte nije bila takva kakvu ju je opisao g.Čović. Potpisujem, da je bilo tako kao što je napisao Aleš, a dodao bi samo to, da je odličnu mladu ekipu FMP sa terena prvi povukao upravo g.Čović.

domaći

pre 15 godina

Nisam gledao tekmu pa ne znam da li je suđenje bilo tendenciozno ili ne, ali sjajni su mi vaši komentari. Niste se ovako javljali kada je Zadar krvnički pokraden protiv Partizana u Pioniru. To je činjenica, priznali ili ne, čak su suci s te utakmice bili suspendirani. Gdje tu sada stoji da je stvorena atmosfera da nesrpski klub mora osvojiti NLB ligu. Da je tako, Zadar bi vas odrao ko početnike. Ajde sad ću uživati u nastavku vaših bedastih kometara.

Liga sampiona

pre 15 godina

Pa to je radila i zvezda dok nisu unistili sami sebe svojom zlobom, i opet ce to raditi!!! I tako sve u krug a mi sampioni :)

oda

pre 15 godina

spasioci srpske kosarke , hvala vam sto postojite. spasioci ste bili kad ste pricali da je za spas potrebno uci u jadransku ligu , spasioci ste i sad kad govorite da treba izaci iz iste.

Aleksandar

pre 15 godina

Dokle vise !!!
Dokle da mi podizemo kvalitet hrvatske i bosanske kosarke?!
Treba da igramo nasu ligu koja bi bila jaca od te regionalne!!!
Pa utakmice FMP-a, Partizana, Zvezde, Hemofarma, Vojvodine i ostalih iz nase lige gledalo bi vise ljudi nego ovaj cirkus i nazovi ligu!!!

Necu da idem u pionir dok se igra ova cirkus liga!

Tvrdim da bi se publika vratila u hale da se igra samo domace provenstvo!!!

ISTUPITE SVI IZ TE NAZOVI LIGE !!!

no

pre 15 godina

@Pera

Je l' Jadranska kriva sto nama 10 najboljih igraca ne zeli da igra za reprezentaciju? Klupska se poboljsala, jer pre Jadranske smo imali manje uspehe po Evropi nego sada. Istina imali smo jaku Buducnost, ali oni vise nisu "nasi". Ako se pravi neka zavera, sto nisam mogao da primetim iz utakmica koje sam gledao (neke Zvezdine u Pioniru, neke preko TV-a),treba istupiti iz lige, ali da se ne lazemo, od kad ima Jadranske po Evropi pravimo sve bolje rezultate.

Don Quijote

pre 15 godina

@(Josip_ZD, 16. novembar 2008 01:52) :

Potpisujem tvoj komentar prijatelju moj.

Nisam gledao utakmicu, ali znam da su ovi iz FMP-a totalno korektni ljudi, i ne verujem da su bez razloga poludeli.
Gospodin Covic je kosarkaski fanatik, FMP mali klub iz predgradja koji se sopstvenim snagama, sopstvenom kosarkaskom skolom odrzava mnogo godina u vrhu medju mnogo jacim i bogatijim klubovima.
FMP i gospodin Covic su skloni kosarci, nisu skloni mahinacijama, njihove zalbe i ranije su uvek bile potpuno opravdane i ja im verujem.
Resenje nije kazniti sudije. Resenje je izbaciti sudije koje tendenciozno sude, to jest kradu, i ako treba staviti i strane sudije. Ako mi vec (i jedni i drugi i treci) nemamo ljude sposobne da te utakmice vode.
Jadranska liga je dobra i korisna za sve nas, treba da se igra i ne treba da se napusta.
Jadranska liga mora da se osniva sto pre i u fudbalu.

P.S. Moja potpuna podrska KK FMP i gospodinu Covicu.

Aleš

pre 15 godina

Dragi Živko,

o suđenju sam svoje rekao i ako češ pogledati snimku onda če ti biti sve jasno. Nisu Raša i Klipa do te lopte imali primjedbi na suđenje, jer ova trojica je grešila čas na jednu, čas na drugu stranu. I nemoj mi reči, da su sudije konstantno krale FMP.
Što se gradonačenika tiče ne znam, nisam sjedio pored njega ali ti vjerujem, jer si vjerovatno bio blizu. I ako je tako, onda nema opravdanja za njega.
A o Pniniju i rasističkom vrijeđanju. Tko ga je vrijeđao ? Pa ljudi ni ne znaju, da je čovjek Izraelac i do sada, a pratim košarku više od 30 godina, nije bilo rasističokg vrijeđanja i nije ga bilo ni jučer. Uvijek je to ista priča, kada nema drugo, ljudi izvuku neke izmišljene stvari, da još pojačaju tenziju i briga jih za posljedice. Vjerovatno te boli mišljenje svih ovih ljudi, koji su rekli svoje o predsjedniku g.Čoviću i o tome, da su klubovi ozbiljnije shvatili ligu. Svake godine ste dolazili u Domžale, dobivali utakmice i uz veliku naklonost sudaca i tapšali domačine po ramenima dobri ste, pošteno radite, a kada izgubite onda okrenete ploču i svi su vam krivi, samo vi ne.

rai

pre 15 godina

@josip
uistinu ti je komentar korektan i drugarski i sadrzi mudrosti no moram da ti skrenem paznju na jedno. evidentno je da srpski klubovi uzivaju dominantnost u nlb, pak i pored toga navijaci traze bojkot. jel tako? kazesh dure se srbi. pa da, no za napushtanje lige su i navijaci partizana koji josh nisu izgubili tekmu. a i drugi, ciji su klubovi osvajali ligu. tu se krije glas navijaca iz srbije.
vama braco srbi zelim da kazem da sledite srce, trazite pravdu. no ne zaboravite cari koje ima jadran.
VOJVODINO LJUBAVI

hvedro

pre 15 godina

Nije vama kriva regionalna liga za stanje u košarci. Krivam je sustav i klubovi koji su pred bankrotom i nemogu zadržat igrače. Srbija je imala velike talente tokom 90-ih ali nemože se njihov talent prenjet na druge generacije. Nemožete živit u povjesti. I ja bi volia da je
Split jak ko Jugoplastika ali nije.

Zivko

pre 15 godina

Posto vidim da odredjeni potpisuju ono sto je ales potpisao, zelim da pitam sledece:
Da li je bilo rasistickih poruka uperenih protiv Pninija ?
Da li se gradonacelnik Domzala ponasao kao seoski piljar ?
Da li su sudije krale konstantno FMP ?

Naravno da jeste, prema tome gradjani Domzala bi trebalo da cute i da se stide a ne da se takvim ponasanjem hvale.

Jos nesto, treba reci da gosp. Radovanovic nikada e pravi tehnicke greske i vazi za veoma smirenu osobu

AleksSU

pre 15 godina

Covic je zajedno sa zvezdom , cibonom i zmagom osnovao ovu ligu , kad se dr .Dule Vujosevic zalio tada je Covic cutao , nije se ni zalio ni kad je FMP-u (ili mozda tada Reflexu) poklonjena titula kad je igrano finale sa Partizanom u cini mi se Radovanovicevom Sarajevu , liga je bruka i sramota , drugacije i ne moze da bude kad su je osnovali zvezdasko-cibonski lobi , popomugnuti Sagadinom i Covicem.

bane

pre 15 godina

ovde je u pitanju dvostruki moral.jasno je kao dan da ova liga postoji da bi se pojedinci iz hrvatske i slovenije napunili kintom i da bi se srozao kvalitet kosarke u srbiji.ja sam okoreli grobar ali cu uvek biti na strani srpskog interesa i zbog toga nepodrzavam ovakvu vrstu kvazi kukanja covica a isto tako i duleta.ili izadjite iz tog groba srpske kosarke ili prestanite da kukumavcite kako vas neko krade.naravno da vas krade kad im to dozvoljavate,pa cemu onda to kukanje iz sezonu u sezonu,jednostavno izadjite iz tog sranja pa neka onda taj radic i ostala bagra igra taj jad od lige.ali se ovde nekako namece i jos jedno pitanje da li vi zaista nemate neku korist od te guma lige?jednostavno nemogu da verujem vi ljudi uporno igrate tu propast a stalno neko kukanje koje je uzgred sa opravdanim razlogom ali vi uporno nastavljte svoje ucesce.zbog toga jos jednom ili konacno istupite odatle ili prestanite da kukate,dosadni ste.

m

pre 15 godina

To kad izgubis pricas...kad prespavas shvatis da imas mladu ekipu koja igra nestalno sto je normalno.cova je naucio da dobija u jadranskoj sad je krenulo malo losije a on poceo da kuka...

Marisav

pre 15 godina

Nije tačno da smo dominantni! Naročito Zvezda kad dođe u Zagreb Ciboni! Evo i Split preslišao Vojvodinu u Novom Sadu!

Dok naši klubovi nisu ušli u Jadransku ligu, Partizan je mogao samo da mašta o drugom krugu Evropske lige!

A što se tiče Čovića, gumenjarka mu nije smetala kada je FMP osvajao tu istu ligu!

I neka više prestane da naziva druge narode nacistima, nego neka počisti malo u svom dvorištu. Pitao bih Čovića šta se skandira Hrvatima kada dođu ovde, šta su navijači Partizana skandirali centru Zvezde Kikakoviću u derbiju. Ili, šta će "Protokol sionskih mudraca" u izlogu knjižare u strogom centru Beograda?!

G-dine Čoviću, kada budete odgovorili na ova pitanja, onda možemo da pričamo o tuđim šovinizmima!

milovan

pre 15 godina

Ovo nije sramota, nego oruzana pljacka. Treba reci da doticni Muhvic redovno krade Fmp a o Peharu je sve vec rekao gospodin Covic.
DOKLE VISE?

zmaj

pre 15 godina

e moj covicu pa gos.Vujosevic o tome prica vec nekoliko godina a vi svi cutite... i sad kad vam se to obija o glavu javljate.... se sramota ali i surova istina, takvi smo mi srbi i ako nam to rade kad ne znamo da barnimo nase interese

Vojin

pre 15 godina

Dokle vise ova odvratna liga. Ovo je potpuno promisljeni plan da u finalu ne igraju 4 Srbska kluba. Istupite vec jednom svi. Sta Fiba tu moze, prihvatice stanje i nasi klubovi ce igrati u Evropi Ne mogu im zabraniti jer znaju da ako dodje do suda na njemu i gube.

strela

pre 15 godina

ko je ovaj covic? onaj sto je pricao da nismo namestili utakmicu za mlade protiv litvanije i pored snimka koji kaze DA JESMO? taj covic?

marko

pre 15 godina

strashno,ovo shto se radi nashaj kosharci je udarac ispod pojasa...bilo bi lepo da se svi pogledamo u ochi i zapitamo.....trebali nam ovo????adios amigos

igor

pre 15 godina

Pozdrav svima još jednom, a samo da odgovorim na pitanja.

Da li je bilo rasistickih poruka uperenih protiv Pninija ?
Nikakvih rasističkih poruka mi u gledalištu nismo mogli čuti pa tako to ne znam. Niko sa Izraelcem nije imao neku verbalnu svađu jedino mu je Jacobsen nešto govorio nakon što je pogodio svih 8 slobodnih kaznenih bacanja. Ali prvi mu je za vreme izvodjenja govorio upravo Pnini.

Da li se gradonacelnik Domzala ponasao kao seoski piljar ?
Gradonačelnik Tomi Dragan uvijek se ponaša bahato ali nije prostački provokator.Zna da dobaci sudijama ali to je radio i g.Čović. Primetio sam, da su se poslije utakmice njih dvoje rukovali ali istina je, da je pre toga gospođa (možda Čovićeva supruga) napustila stolicu pored gradonačelnikove pratilje zbog žučnog razgovora.

Da li su sudije krale konstantno FMP ?
Nisu. Jesu grešile ali na obe strane jednako!

bojan

pre 15 godina

Dajte ljudi,da napustimo ovu ligu i organizujemo nasu vlastitu,za dobrobit nase kosarke,a oni nek se pate igrajuci po raznim selendrama u slo,cro,bih i mne!

dule

pre 15 godina

U pravu je covek, ovaj problem treba da se resi u ULEB-u. Nek nam daju neko mesto u ULEB kupu iz nase lige, pa da lepo istupimo iz te hrvatsko-slovenske lige.
Ta liga bi bez nas ionako propala za dve godine. Pogledajte samo tabelu.

domaći

pre 15 godina

Nisam gledao tekmu pa ne znam da li je suđenje bilo tendenciozno ili ne, ali sjajni su mi vaši komentari. Niste se ovako javljali kada je Zadar krvnički pokraden protiv Partizana u Pioniru. To je činjenica, priznali ili ne, čak su suci s te utakmice bili suspendirani. Gdje tu sada stoji da je stvorena atmosfera da nesrpski klub mora osvojiti NLB ligu. Da je tako, Zadar bi vas odrao ko početnike. Ajde sad ću uživati u nastavku vaših bedastih kometara.

Ljut

pre 15 godina

Bravo, Čovo, svaka ti je na mestu! Pristali smo da igramo ovu ligu da bi i komšije videle malo dobre košarke u svom životu, a šta dobijamo? Packu za packom.
Napolje svi iz lige, a oni neka trunu tu gde su!

Ali Baba

pre 15 godina

Ma bre ti si Covicu jos gori od njih sto dozvoljavas da NAM ovo rade,kada upotrebljavam tu rec NAM mislim na srpske klubove...pa i Dule Vujosevic se stalno zali na sudjenje!!Pa aman ljudi,istupite iz te lige,necemo biti toliko osteceni,imamo mi 4-5 veoma jaka kluba i ne treba nam takvo izivljavanje u jadranskoj ligi!!Ionako nemamo konkurenciju tamo!Lepo istupite a oni nek igraju bez nasih klubova...ako i dalje ostanete nemojte vise da kukate na sudjenje,onda cete sami biti krivi za to!!!

Sasa

pre 15 godina

Ama sta pricaju ovi o Zadru, o kakvoj kradji. Nemojte da izmisljate gluposti narode. Pa u vasoj dvorani ni jedan tim NE SME da pobedi zbog kriterijuma sudjenja. Ama kada god neki srpski tim dodje tamo to se krade toliko da me oci bole od neverice. Ajde tisina vise i pomozi Boze da izadjemo iz ovog sranja.

bane

pre 15 godina

ovde je u pitanju dvostruki moral.jasno je kao dan da ova liga postoji da bi se pojedinci iz hrvatske i slovenije napunili kintom i da bi se srozao kvalitet kosarke u srbiji.ja sam okoreli grobar ali cu uvek biti na strani srpskog interesa i zbog toga nepodrzavam ovakvu vrstu kvazi kukanja covica a isto tako i duleta.ili izadjite iz tog groba srpske kosarke ili prestanite da kukumavcite kako vas neko krade.naravno da vas krade kad im to dozvoljavate,pa cemu onda to kukanje iz sezonu u sezonu,jednostavno izadjite iz tog sranja pa neka onda taj radic i ostala bagra igra taj jad od lige.ali se ovde nekako namece i jos jedno pitanje da li vi zaista nemate neku korist od te guma lige?jednostavno nemogu da verujem vi ljudi uporno igrate tu propast a stalno neko kukanje koje je uzgred sa opravdanim razlogom ali vi uporno nastavljte svoje ucesce.zbog toga jos jednom ili konacno istupite odatle ili prestanite da kukate,dosadni ste.

Edvard

pre 15 godina

Slovenac sam i živim u Beogradu, navijam za Partizan i gledam NLB ligu od kad postoji. Gledao sam ove godine Partizan-Zadar samo poslednjih par minuta i uočio sam da je Zadar bio oštećen u nekim situacijama. Međutim, prošle godine kad je Partizan igrao u Zadru, suđenje je bilo katastrofalno i Partizan je ubedljivo izgubio. Ipak, moj je utisak, da u tom meču nije bio problem samo suđenje već kompletna atmosfera. Ono iskompleksirano navijanje i konstantno vređanje srba i pljuvanje igrača, to ja u svom životu nisam video. Ja bih, da sam na njihovom mestu, posle one utakmice istupio iz lige i odmah poslao kasetu ULEB-u, FIFA-i, međunarodnom sudu pravde... Da je kojim slučajem to bilo u Beogradu, srpski klub i teren na kojem se igrala utakmica bi bio diskvalificiran do daljnjeg. Teško je biti srbin u ovim vremenima i ja Vam se iskreno divim i lepo mi je u Beogradu i ostaću ovde da živim sa porodicom. Teško Vam je i među Vama samima, naročito beograđanima, to se jako oseča i budite jaki i nebo če Vam biti sve bliže, a ovi što su protiv Vas dobiće i oni svoje u večnosti.
Slovenac pravoslavac

Aleš

pre 15 godina

Treba biti velik i u porazima a ne samo u pobijedama, a to čelni ljudi FMP nisu pokazali. Bio sam na utakmici, vidio sve i po viđenom teško mi je shvatiti sve te optužbe. Ponajprije FMP si je sam kriv za poraz, jer recimo Čović je kod 75-71 promašio čisti zicer, Labović kod 78-75 slobodno bacanje a kada je stigla kazna, Radovanović je digao buku. Dva puta ga je sudac opomenuo, no on je i dalje galamio, zaradio tehničku i onda mu je pukao film pa je zaradio isključenje. Neču suditi o prekršaju prije toga, sve se naime događalo kod rezultat 80-75, ali jedna odluka ničim ne opravdava njegove reakcije, a glupo mi je pričati o tome, što kaže predsjednik, kako nisu dosudili najmanje pet namjernih faulova. G.Čović, uozbiljite se malo ? Za vas je svaki faul nad vašim igračem namjerni. Kada če pogledati snimku bit če jim jasno. Rekao je trener Klipa poslije utakmice krali su nas protiv Splita, Partizana, pet puta su nas ove sezone pokrali. U Domžalama to je bila samo jedna lopta, jer prijašnje odluke više manje su bile u valovima, čas se sviralo za Helios, čas za FMP, no u Heliosu su na to navikli. Kažu, mi smo pri dnu, igramo pet godina ovu ligu i jasno nam je, da za pobijedu protiv nekoga moramo biti bolji za najmanje 10 koševa ako ne i više. A da postupaju, kao što je sinoč postupio FMP, Helios bi gotovo na svakoj drugoj utakmici morao napustiti parket. Ali ne, najprije traže greške kod sebe i pokušavaju izvuči sve najbolje iz ove lige.

pozdrav iz Domžala

Josip_ZD

pre 15 godina

Uvijek ista priča. Ne znam što je bilo na utakmici ali imali smo primjer gdje je KK Zadar bio oštećen protiv Partizana pa nitko nije skakao da treba odustati od svega. Kazne sucima, ako se može ponoviti utakmica, ali krajnosti nigdje ne vode. Dok imate rezultate super u Europi super vam je ova liga za uigravanje sa "solodnim" ekipama, čim neki vaš klub izgubi odjednom liga nije regularna jer kako je sad Helios dobio FMP. Isto tako bi se pitali da je KK Zadar dobio KK Partizan kako je on uspio. Dakle, greške su normalne u sportu, krađe se kažnjavaju i ne ponavljaju. Nijedna liga nije savršena, nijedan sport nije bez korupcije, ali mislim da ste predjetinjasti i da ne gledate realno neke stvari. NLB je jača od bilo koje naše nacionalne lige, to je svakom jasno. Ovakvim tempom razvoja liga je mogla za cca 5 godina biti treća u Europi a vi bi nakon svakog prigovora na suđenje je ukidali i izalzili iz nje kao da ste na kolodvoru. Mislim, čemu onda busanje da ste je osvajali i da dominirate u njoj kada vam čim gubite ili ste oštećeni (a drugi kao nikad nisu bili) odmah je omalovažavate i govorite da je neregeularna? Samo molim realno i objektivno, koliko može jer svi se zanesemo ali ne treba skakat odma, jer kad je teško onda se vide navijači a ne dok se pobjede redaju. Dakle, liga nam je sada svima muka na neki način, ali mislim da vodi dobrom cilju. Put je težak, ali kada bude davala direktno u El i više predstavnika onda je se neće tako lako omalovažavati i neće biti tako neregularna. Moj prijedlog je strani suci za utakmice jednu sezonu pa da vidite da su svi ljudi od krvi i mesa i da su greške stvarno normalne. Krađe ne.

Sportski pozdrav!

Aco

pre 15 godina

(Josip_ZD, 16. novembar 2008 01:52)
O cemu ti pricas,kako je to Zadar pokraden u Pioniru,problematicna poslednja lopta,a gde je 5 odluka u korist Zadra u poslednjih 2 minuta,a na stetu Partizana,a Petrovicevo skskanje,zasluzio je 5 tehnickih a ni jednu nije dobio!
Sa probudjenim Valjevom,a verujem da bi se i Kragijevac probudio i ostali nasi kosarkaski centri,nasa liga bi bila kvalitetnija od NLB lige,zato SVI SE VRATITE U NASU LIGU,ili preuzmite ulogu u odlucivanju u NLB ligi,jer da nije nas liga bi bila smesna!Nije ni cudo sto nas svi j**u,nikada Srbi da se sloze,tako nam i treba!

dr Pop

pre 15 godina

Posto nisam gledao utakmicu, ne znam da li je gosn. Covic u pravu, ali ako jeste onda to nije samo problem ekipe i uprave FMP Zeleznik nego i svih ostalih srpskih klubova!Ocigledno je da ove godine ligu MORA da osvoji nesrpski tim da bi liga dobila neki kredibilitet,jer postaje smesno koliko su nasi klubovi bolji od ostalih!!!Zato klubovi u pamet,dogovorite se i
BEZITE SRBI IZ OVE LIGE STO PRE....

Pera

pre 15 godina

Otkako se igra Jadranska liga,a ne domaca liga - reprezentacija se totalno srozala,a i klupska kosarka je losa!Jadranska liga nije nista kvalitetnije od domace lige.A sudjenje je samo kap koja treba da se dozovemo pameti i okrenemo sebi!A ko ima interesa da igra regionalno takmicenje nek ga igra,srpska kosarka samo gubi Jadranskom ligom!

Vojin

pre 15 godina

Dokle vise ova odvratna liga. Ovo je potpuno promisljeni plan da u finalu ne igraju 4 Srbska kluba. Istupite vec jednom svi. Sta Fiba tu moze, prihvatice stanje i nasi klubovi ce igrati u Evropi Ne mogu im zabraniti jer znaju da ako dodje do suda na njemu i gube.

Aleksandar

pre 15 godina

Za sve ovo je kriva Crvena Zvezda. Da oni nisu usli u ovu ligu, ona nikad ne bi dobila kvalitet, a samim tim ni podrsku fibe. E sad, hrvatima i ostalima odgovara sto se ova liga boduje za Evroligu, sto ce prvak verovatno igrati Evroligu, i sad naravno da zele da nasi klubovi istupe is takmicenja pa da hravti imaju 2 predstavnika. Ponavljam, za sve je kriva Zvezda, zinulo im znate vec sta za pare. A nikave rezultate nemaju. FMP ima mladu ekipu, za to im treba skinuti kapu, sto stvaraju mlade talente i sto daju sansu da igraju po cenu losih rezultata. Partizan je Evroligas, takodje sa najmladjom ekipom u tom takmicenju. Hemofarm, dobar sponzor pa je i ekipa onako solidna. Ali nasa liga je dosta izgubila na kvalitetu bas zbog Zvezdinog prelaska u NLB. Hemofarm, FMP i Partizan su bukvalno bili prinudjeni da igraju. Osim Cibone i Olimpije u tom takmicenju ne postoji ekipa koju neki nas tim iz domaceg prvenstva kvalitetom ne bi mogao da zameni. Zadar je poznat po spletkama i utakmicama van terena tako da o njima necu nista da pricam. Sad bi trebalo iskoristiti Boru Stankovica i njegov uticaj, istiputi iz NLB lige, a da se cika Bora postara da nasa liga dobije prvaka u Evroligi, jednog predstavnika u kvalifikacijama za Evroligu (ako ih bude) i 2-3 predstavnika u Evrokupu. Dosta je. Pa neka oni igraju lepu njihovu ligu, nikakvog kvaliteta, neka imaju predstavnika u Evroligi ali njihovim ligama ukinuti predstavnika i ugovore. Ni Olimpija ni Cibona nista nisu napravili godinama u tom takmicenju... neka se bore medju sobom za jedno mesto. Iskreno, Partizanovac sam, i ma koliko voleo da Partizan stalno osvaja prvenstva i da jednog dana ponovo osvoji Evropu, zelim da imamo nekog ko moze da mu parira, pa cak i da osvoji titulu. Naravno ne Zvezdu, posto su mi se vise smucili, nemaju para, nemaju rezultata, a tim skuplji nego Partizanov... odakle? Ti drzavni projekti su mi se smucili... Odredi, prvak dobija toliko, drugi toliko, treci toliko, osvajac kupa toliko... pa se vi ljudi borite. Ko pobedi njemu vise para. A ne, Zvezda igra lose, daj joj pare da se pojaca, to je lose za nasu kosarku. Pa ako su je ti ljudi koji je vode, ostavili bez para, ne daj im vise, ili su pokrali, ili jednostavno ne umeju da barataju sa njima. Iskreno, poludeo sam prosle godine kad su Partizanu i Zvezdi dali istu kintu. Pa kako? Partizan igra Evroligu, pravi rezultate, prezentuje ovu nasu zemljicu na kakav takav pozitivan nacin. Daj im. Ako iduce godine Zvezda igra Evroligu i pravi rezultate, daj njima.. Daj svakom ko pravi neko lepo misljenje o Srbiji u svetu. Muka mi je vise da smo teroristi, da smo olos, ratni profiteri, bagra. Ne istupati iz NLB lige, nego nasim sudijama reci da sude "domacinski" kao sto njihove sudje sude nasim timovima.

no

pre 15 godina

@Pera

Je l' Jadranska kriva sto nama 10 najboljih igraca ne zeli da igra za reprezentaciju? Klupska se poboljsala, jer pre Jadranske smo imali manje uspehe po Evropi nego sada. Istina imali smo jaku Buducnost, ali oni vise nisu "nasi". Ako se pravi neka zavera, sto nisam mogao da primetim iz utakmica koje sam gledao (neke Zvezdine u Pioniru, neke preko TV-a),treba istupiti iz lige, ali da se ne lazemo, od kad ima Jadranske po Evropi pravimo sve bolje rezultate.

hvedro

pre 15 godina

Nije vama kriva regionalna liga za stanje u košarci. Krivam je sustav i klubovi koji su pred bankrotom i nemogu zadržat igrače. Srbija je imala velike talente tokom 90-ih ali nemože se njihov talent prenjet na druge generacije. Nemožete živit u povjesti. I ja bi volia da je
Split jak ko Jugoplastika ali nije.

Don Quijote

pre 15 godina

@(Josip_ZD, 16. novembar 2008 01:52) :

Potpisujem tvoj komentar prijatelju moj.

Nisam gledao utakmicu, ali znam da su ovi iz FMP-a totalno korektni ljudi, i ne verujem da su bez razloga poludeli.
Gospodin Covic je kosarkaski fanatik, FMP mali klub iz predgradja koji se sopstvenim snagama, sopstvenom kosarkaskom skolom odrzava mnogo godina u vrhu medju mnogo jacim i bogatijim klubovima.
FMP i gospodin Covic su skloni kosarci, nisu skloni mahinacijama, njihove zalbe i ranije su uvek bile potpuno opravdane i ja im verujem.
Resenje nije kazniti sudije. Resenje je izbaciti sudije koje tendenciozno sude, to jest kradu, i ako treba staviti i strane sudije. Ako mi vec (i jedni i drugi i treci) nemamo ljude sposobne da te utakmice vode.
Jadranska liga je dobra i korisna za sve nas, treba da se igra i ne treba da se napusta.
Jadranska liga mora da se osniva sto pre i u fudbalu.

P.S. Moja potpuna podrska KK FMP i gospodinu Covicu.

Miki

pre 15 godina

Lose sudjenje? uvijek isto kad se izgubi traze se krvci, sto se tice ove lige, koliko mi je poznat ova liga je osnovana 2001 bez srpskih klubova, znaci da ista moze bez njih, gospodo izvolite pokupte se i izadjte, niko plakat za vama nece, koga nema bez njega se moze.

JSZ

pre 15 godina

Zar ovaj Covic misli da svi imaju kratku pamet?Pre 5-6 godina nam je tako lepo objasnjavao da je bolje da se igra Jadranska liga.Osvajao je trofeje i bio je zadovoljan.Zadnjih godina,kada su i druge ekipe pocele ozbiljnije da shvataju ovu ligu,nema rezultata.I odmah je pocelo,prvo kod Tegeltije pa posle i u drugim medijima,ovde nam nije mesto,sudije nas kradu....Pre 6 godina tako je pricao o domacoj ligi,a sada o Jadranskoj.I nije on jedini-razni Andjelkovici,Vesici,Zezelji,Sakote....U nasoj ligi ih svi kradu,neregularno je,kada Partizan dodje u Jadransku ligu videcemo koga ce pobediti....Evo,Partizan je zadnjih godina tu.I ne samo Partizan-posle bodovanja ove lige za Evro-kupove,svi grizu:i Cibona,i Zadar,i Split,i Olimpija,i Hemofarm....Mozda FMP nema kvalitet koji oni misle da imaju?Mozda u tome lezi preterana nervoza ljudi iz FMP?Sledecih godina verovatno nece biti Evropskih takmicenja za njih.E sada jedite ono sto ste skuvali.Prijatno.

strela

pre 15 godina

ko je ovaj covic? onaj sto je pricao da nismo namestili utakmicu za mlade protiv litvanije i pored snimka koji kaze DA JESMO? taj covic?

Aleš

pre 15 godina

Dragi Živko,

o suđenju sam svoje rekao i ako češ pogledati snimku onda če ti biti sve jasno. Nisu Raša i Klipa do te lopte imali primjedbi na suđenje, jer ova trojica je grešila čas na jednu, čas na drugu stranu. I nemoj mi reči, da su sudije konstantno krale FMP.
Što se gradonačenika tiče ne znam, nisam sjedio pored njega ali ti vjerujem, jer si vjerovatno bio blizu. I ako je tako, onda nema opravdanja za njega.
A o Pniniju i rasističkom vrijeđanju. Tko ga je vrijeđao ? Pa ljudi ni ne znaju, da je čovjek Izraelac i do sada, a pratim košarku više od 30 godina, nije bilo rasističokg vrijeđanja i nije ga bilo ni jučer. Uvijek je to ista priča, kada nema drugo, ljudi izvuku neke izmišljene stvari, da još pojačaju tenziju i briga jih za posljedice. Vjerovatno te boli mišljenje svih ovih ljudi, koji su rekli svoje o predsjedniku g.Čoviću i o tome, da su klubovi ozbiljnije shvatili ligu. Svake godine ste dolazili u Domžale, dobivali utakmice i uz veliku naklonost sudaca i tapšali domačine po ramenima dobri ste, pošteno radite, a kada izgubite onda okrenete ploču i svi su vam krivi, samo vi ne.

Aleksandar

pre 15 godina

Dokle vise !!!
Dokle da mi podizemo kvalitet hrvatske i bosanske kosarke?!
Treba da igramo nasu ligu koja bi bila jaca od te regionalne!!!
Pa utakmice FMP-a, Partizana, Zvezde, Hemofarma, Vojvodine i ostalih iz nase lige gledalo bi vise ljudi nego ovaj cirkus i nazovi ligu!!!

Necu da idem u pionir dok se igra ova cirkus liga!

Tvrdim da bi se publika vratila u hale da se igra samo domace provenstvo!!!

ISTUPITE SVI IZ TE NAZOVI LIGE !!!

Zivko

pre 15 godina

Posto vidim da odredjeni potpisuju ono sto je ales potpisao, zelim da pitam sledece:
Da li je bilo rasistickih poruka uperenih protiv Pninija ?
Da li se gradonacelnik Domzala ponasao kao seoski piljar ?
Da li su sudije krale konstantno FMP ?

Naravno da jeste, prema tome gradjani Domzala bi trebalo da cute i da se stide a ne da se takvim ponasanjem hvale.

Jos nesto, treba reci da gosp. Radovanovic nikada e pravi tehnicke greske i vazi za veoma smirenu osobu

Dusko Presic, Doboj RS

pre 15 godina

Uprava FMP-a uložila je žalbu na suđenje u večerašnjoj utakmici protiv Heliosa u Domžalama, a prijavila je Jadranskoj ligi i da su protivnički igrači vređali na nacionalnoj osnovi prvotimca iz Železnika, Izraelca Gaja Pninija

Helios je pobedio 96:82 u osmom kolu regionalnog takmičenja, a do velike prednosti došao je u poslednja dva minuta, kada su FMP-u dosuđene četiri tehničke greške. Pre toga isključeni su trener beogradskog tima Slobodan Klipa i sportski direktor Ratko Radovanović, da bi se Železnik povukao sa terena i vratio se za poslednji minut posle insistiranja vlasnika kluba Nebojša Čović.

"Sudije su dozvolile pravu tuču, štipanje, pljuvanje, vređanje.

Otvoreno su nas napadali i to su oni dozvoljavali. Pninija su vređali na nacionalnoj osnovi. To je išlo toliko daleko da smo povukli ekipu sa terena i vratili smo je tek na insistiranje predsednika za taj poslednji minut", rekao je Radovanović agenciji Beta.

FMP je prišao na tri poena zaostatka, da bi posle toga došlo do gužve i gostima su dosuđenje četiri lične greške. Domaći igrači pogodili su čak osam slobodnih bacanja i stekli veliku prednost.

"Izbacili su nas jer smo prigovarali za suđenje koje je bilo zaista tendeciozno, onako nešto stvarno nisam video. Ovo nije dobro za sport, nije dobro da se ovako nešto dozvoljava. Napisali smo sve u zapisniku i obavestili smo lično čelnike lige. Čekamo sada njihovu reakciju", rekao je Radovanović.

FMP posle ovog poraza ima skor od dve pobede i pet poraza.

ovo sve govori

juga

pre 15 godina

Gde si bio gospodine Covicu,kad je Vujosevic vikao a i jos uvek viche na sudije?sad kad su poceli i Vas da podkradaju,kukate...A Vi ste hteli da igrate tu ligu,pa ste opet izduvali i za te bodove,za evroligu,i vas su zajebali,gospodine Covicu?Da ste ste stali na stranu Partizana,i zalagali se da ne igrate tu ligu,sada bi nasa liga bila mnogo jaca,i ne bi jacali druge klubove,i zapostavljali nase ckosarkase centre,kraljevo,kragujevac,leskovac,valjevo i jos mnoge druge,gospodine Covicu?Ima Boga,Bog sve gleda,ali i vraca....ziveo Partizan i Dule Vujosevic

Ilija

pre 15 godina

Zadar se žalio na suđenje protiv Partizana i NLB liga mu je djelimično dala za pravo, suci kažnjeni. Isto tako može i gosp. Čović da se žali NLB ligi kako suđenje nije bilo u redu i vidjet ćemo što će ovi iz lige reći na to. Problem je zapravo negdje drugdje. Taj isti gosp. Čović je godinama prodavao mlade kvalitetne igrače FMP-a vani i zarađivao dobru lovu. Interes nastupanja u NLB ligi je bio vjerojatno sljedeći, kako je prepoznao da NLB liga kvalitetom bolja od Srpske lige, postoji i mogućnost bolje zarade. I bi tako. Međutim normalno je da u određenim razdobljima dolazi do manjka kvalitetnih mladih igrača. Svi znamo kako u Hrvatskoj tako i kod vas u Srbiji postoje bolje i lošije generacije mladih igrača, taqko je bilo za očekivati dav će se to kad tad dogoditi. Do toga je došlo u tekućoj sezoni NLB lige, koja je osim toga svake godine sve kvalitetnija i zasigurno ima svoje mjesto u Top 5 košarkaških liga Europe. U tim uvjetima FMP, zamišljen kao rasadnik mladih igrača polako posustaje i gubi primat u ligi. Sve više timova shvata ovu ligu sve ozbiljnije i ulažu sve više novca u timove. Tko to ne može pratiti gubi korak u ligi i na njegovo mjesto dolazi mjesto. Logičan slijed događaja, koji omogućava ligi da jača ali i drugim timovima da okušaju svoju sreću u njoj. Možda će to sljedeće godine biti Lajonsi ili Borac. U Hrvatskoj će to najvjerojatnije biti Cedevita sljedeće godine, umjesto Zagreba ( ako ovako nastave igrati ). Liga postaje nemilosrdnija, konkurencija jača. Ako želite opstati morate se boriti i eventualno nešto mijenjati, u protivnom ste osuđeni na propast. Spadam u one koji su simpatizirali FMP zbog forsiranja mladih igrača. Često se baš FMP navodio kao klub primjer, no samo na leđima mladih, kvalitetnih ali neiskusnih igrača biti u vrhu NLB lige je iluzija. Razmislite malo o tome gosp. Čoviću.

igor

pre 15 godina

Bio sam na toj utakmici koja uopšte nije bila takva kakvu ju je opisao g.Čović. Potpisujem, da je bilo tako kao što je napisao Aleš, a dodao bi samo to, da je odličnu mladu ekipu FMP sa terena prvi povukao upravo g.Čović.

igor

pre 15 godina

Pozdrav svima još jednom, a samo da odgovorim na pitanja.

Da li je bilo rasistickih poruka uperenih protiv Pninija ?
Nikakvih rasističkih poruka mi u gledalištu nismo mogli čuti pa tako to ne znam. Niko sa Izraelcem nije imao neku verbalnu svađu jedino mu je Jacobsen nešto govorio nakon što je pogodio svih 8 slobodnih kaznenih bacanja. Ali prvi mu je za vreme izvodjenja govorio upravo Pnini.

Da li se gradonacelnik Domzala ponasao kao seoski piljar ?
Gradonačelnik Tomi Dragan uvijek se ponaša bahato ali nije prostački provokator.Zna da dobaci sudijama ali to je radio i g.Čović. Primetio sam, da su se poslije utakmice njih dvoje rukovali ali istina je, da je pre toga gospođa (možda Čovićeva supruga) napustila stolicu pored gradonačelnikove pratilje zbog žučnog razgovora.

Da li su sudije krale konstantno FMP ?
Nisu. Jesu grešile ali na obe strane jednako!

Miloš

pre 15 godina

A zaboravio su kada si prvi uleteo u tu ligu sa Zvezdom i još napao Partizan što neće da je igra. Dok si ti uzimao lovu, bilo ti je super! I treba da vas kradu!

bojan

pre 15 godina

Dajte ljudi,da napustimo ovu ligu i organizujemo nasu vlastitu,za dobrobit nase kosarke,a oni nek se pate igrajuci po raznim selendrama u slo,cro,bih i mne!

Marisav

pre 15 godina

Nije tačno da smo dominantni! Naročito Zvezda kad dođe u Zagreb Ciboni! Evo i Split preslišao Vojvodinu u Novom Sadu!

Dok naši klubovi nisu ušli u Jadransku ligu, Partizan je mogao samo da mašta o drugom krugu Evropske lige!

A što se tiče Čovića, gumenjarka mu nije smetala kada je FMP osvajao tu istu ligu!

I neka više prestane da naziva druge narode nacistima, nego neka počisti malo u svom dvorištu. Pitao bih Čovića šta se skandira Hrvatima kada dođu ovde, šta su navijači Partizana skandirali centru Zvezde Kikakoviću u derbiju. Ili, šta će "Protokol sionskih mudraca" u izlogu knjižare u strogom centru Beograda?!

G-dine Čoviću, kada budete odgovorili na ova pitanja, onda možemo da pričamo o tuđim šovinizmima!

Liga sampiona

pre 15 godina

Pa to je radila i zvezda dok nisu unistili sami sebe svojom zlobom, i opet ce to raditi!!! I tako sve u krug a mi sampioni :)

dule

pre 15 godina

U pravu je covek, ovaj problem treba da se resi u ULEB-u. Nek nam daju neko mesto u ULEB kupu iz nase lige, pa da lepo istupimo iz te hrvatsko-slovenske lige.
Ta liga bi bez nas ionako propala za dve godine. Pogledajte samo tabelu.

BiP

pre 15 godina

A kada su iste te sudije brutalno pokrale Partizan protiv vas na final-fouru u Sarajevu , tada ste se ti u Rasha R kezili i cinicno izjavljivali "Ko gubi ima pravo da se ljuti ..." A d ane spominjem vashe lobiranje da se udje u tu ligu ... E pa sa da pokrijte se usima i uzivajte u blagodetima lige ;)

zmaj

pre 15 godina

e moj covicu pa gos.Vujosevic o tome prica vec nekoliko godina a vi svi cutite... i sad kad vam se to obija o glavu javljate.... se sramota ali i surova istina, takvi smo mi srbi i ako nam to rade kad ne znamo da barnimo nase interese

rai

pre 15 godina

@josip
uistinu ti je komentar korektan i drugarski i sadrzi mudrosti no moram da ti skrenem paznju na jedno. evidentno je da srpski klubovi uzivaju dominantnost u nlb, pak i pored toga navijaci traze bojkot. jel tako? kazesh dure se srbi. pa da, no za napushtanje lige su i navijaci partizana koji josh nisu izgubili tekmu. a i drugi, ciji su klubovi osvajali ligu. tu se krije glas navijaca iz srbije.
vama braco srbi zelim da kazem da sledite srce, trazite pravdu. no ne zaboravite cari koje ima jadran.
VOJVODINO LJUBAVI

AleksSU

pre 15 godina

Covic je zajedno sa zvezdom , cibonom i zmagom osnovao ovu ligu , kad se dr .Dule Vujosevic zalio tada je Covic cutao , nije se ni zalio ni kad je FMP-u (ili mozda tada Reflexu) poklonjena titula kad je igrano finale sa Partizanom u cini mi se Radovanovicevom Sarajevu , liga je bruka i sramota , drugacije i ne moze da bude kad su je osnovali zvezdasko-cibonski lobi , popomugnuti Sagadinom i Covicem.

marko

pre 15 godina

ohoho a pre 5-6 godina kad je trebalo ici zajedno PROTIV Jadranske lige, i kad partizan nije hteo da je igra, ko je pohitao u nju? trazili ste - gledajte.

nikson

pre 15 godina

Covic je prvi bio za to da Srpski timovi igraju ovu ligu i jedan je od najzasluznijih za to, tako da ko s djavolom tikve sadi o glavu mu se obiju..

marko

pre 15 godina

strashno,ovo shto se radi nashaj kosharci je udarac ispod pojasa...bilo bi lepo da se svi pogledamo u ochi i zapitamo.....trebali nam ovo????adios amigos

milovan

pre 15 godina

Ovo nije sramota, nego oruzana pljacka. Treba reci da doticni Muhvic redovno krade Fmp a o Peharu je sve vec rekao gospodin Covic.
DOKLE VISE?

oda

pre 15 godina

spasioci srpske kosarke , hvala vam sto postojite. spasioci ste bili kad ste pricali da je za spas potrebno uci u jadransku ligu , spasioci ste i sad kad govorite da treba izaci iz iste.

Omni

pre 15 godina

Najveci zagovornik (pored nasih bivsih Pauka, Zezelja, Vesica...) guma lige postade najveci protivnik iste. Procitajte danas sta je Covic izjavljivao pre par godina kada je uveo limenke u ligu. Da je to najbolja stvar za srpsku kosarku i njen napredak, da je sudjenje mnogo, mnogo bolje i postenije nego u nasoj domacoj, da je organizacija i vodjenje lige besprekorno... Sta li se to dogodilo od svih tih divota da doticni g-din sada peva drugu pesmu?!?
A za sve one koji se vatreno zalazu da nasi klubovi istupe iz ove lige; ne moze draga gospodo, ustvari moze, (sve se moze kad se hoce) samo sto bi u tom slucaju nasi timovi mogli da igraju u kupu male Mostanice, a ne u Evroligi i Evrokupu. Mislite li da su g-din Covic i ostala bratija spremni na tako nesto?
Groblje ovde ne racunam. Oni su jedini od nasih timova naterani da igraju i jedini su profitirali iz tog moranja. Ako imaju i malo mozga (a imaju) nece im pasti na pamet da napustaju gumu.

m

pre 15 godina

To kad izgubis pricas...kad prespavas shvatis da imas mladu ekipu koja igra nestalno sto je normalno.cova je naucio da dobija u jadranskoj sad je krenulo malo losije a on poceo da kuka...