Petak, 17.10.2008.

17:05

Đoković: ''Nisam fizički spreman''

Novak Đoković je ocenio da je nedostatak fizičke spreme najveća prepreka između njega i prvog mesta na ATP listi.

Izvor: B92

Ðokoviæ: ''Nisam fizièki spreman'' IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

crni

pre 15 godina

pih ... kao da je danas neki izazov biti bolji od djokovica ..polako ali sigurno taj momak gubi svaku vezu sa tenisom ... zaslosno ga gledati kako mu uvijek nesto smeta , kako je zadihan posle 3 gema kao da je odigrao 5 setova, tuzno je sjetiti se kako je posle rima govorio kako ce stici nadala a onda i federea i da ga ovaj vise nikad nece pobijediti , tuzno je gledat kako svaka susa ga pobijeduje i nabija kao kantu, tuzan je taj momak kome je trebalo godinu dana da shvati da nije fizicki spreman , a da ne pricamo o mentalnoj snazi , tuzan je taj daj kada je odlucio da postane maneken i da samo bezveze lupeta o protivnicima a oni ga "unakaze" na terenu i pokazu gdje mu je mjesto danas...nikad od tebe nece biti broj jedan , jos si ti zelen , nema u tebi sampiona niti ga ikad bilo

ja

pre 15 godina

@Milos
Naravno da imam animozitet prema Nadalu iz prostog razloga sto ne mislim da je dobar igrac, sto ga jos nisam video ni u jednom mechu da je dominirao, bio bolji igrac, nadigrao svog protivnika, ili pokazao neki lep tenis. Mozda se tebi svidja njegov stil i nacin igre, ali meni se ne svidja i mislim da takva igra ne moze doneti nikakve vece uspehe na duze staze.

Medjutim ne vidim sta sam ja to u prethodnom komentaru rekao lose o Nadalu. To da sledece godine brani 6000 poena i da ce se verovatno boriti da zadrzi trece mesto, jer evo i Marej se ukljucuje u borbu za vrh?
Mozda ti toga nisi svestan ili to ne zelis da znas , ali to su jednostavno cinjenice.
Sistem bodovanja je jednostavno takav.
Da ne pricam na pamet obrazlozicu ti to na najprostiji moguci nacin.
Nadal ce sigurno sledece godine, kao i obicno odigrati 19-20 turnira.
Ove godine je osvojio 7 titula i igrao jos 2 finala.
Sledece godine samo ako bude ispadao u finalima svih tih turnira koje je ove godine osvojio gubi preko 2000 bodova. Realno je da i odbrani neku od tih titula. Realno je da negede izgubi u finalu ili polufinalu. Realno je i da negde ispadne i u prvom-drugom kolu. Kad se sve sabere i oduzme u najboljem slucaju izgubice bar 2000 poena, a u najgorem slucaju moze da izgubi i preko 3000.
Ostalih desetak turnira koji mu preostaju su uglavnom turniri na kojima je ove godine pravio dobre rezutate (cetvrtfinala i polufinala), turniri na kojima je ranije najcesce ispadao u prvom-drugom kolu. To su jednostavno podloge koje njemu najmanje odgovaraju. Ne vidim tu puno prostora i mogucnosti da nadoknadi te izgubljene poene.
Sa druge strane Novak ne brani mnogo poena sledece godine. Sa par pobeda na svakom turniru Novak ce zadrzati ovaj broj bodova koji ima. Ako napravi par dobrih rezultata, osvoji par titula, samo moze uvecati trenutni broj bodova.
Novak je prosle godine imao odlicne rezultate. Ove godine je osvojio svega 3 titule, par puta je ispadao na turnirima u prvom-drugom kolu.Bez obzira na sve to uspeo je da poveca svoj ukupan broj bodova za oko 400. Federer je osvojio jednu GS titulu, igrao 2 GS finala i jedno polufinale. I pored svega toga trenutno ima preko 1200 bodova manje u odnosu na proslu godinu. Najlogicnije je da igrac koji u jednoj godini ima najbolje rezultate, sledece godine samo gubi i smanjuje broj poena. Tako je bilo sa Federerom, tako ce biti i sa Nadalom. Tako ce verovatno biti i sa Novakom kada bude imao najuspesniju godinu. Sledeca godina je Novakova ,a mozda i Federerova. 2010. mozda opet Nadalova ili nekog cetvrtog igraca.
Takav je sistem bodovanja, a taj sistem nije izmisljen juce. Oni koji se u tom sistemu bodovanja izbore da dugo budu na vrhu - ulaze u teniske legende, oni koji ne uspeju, ostaju zapamceni samo kao jedan statisticki podatak vise.
Iskreno se izvinjavam i tebi i tvom idolu sto vas podsecam na tu surovu stvarnost.
Jeno je sigurno a to je da Nadal sledecu godinu u najboljem slucaju moze zavrsiti na trecem mestu na listi, U to mogu da se kladim u svoj zivot.

MM

pre 15 godina

Nole je vrhunski igrac. ali jedno je tacno: da je lako biti No. 1 svi bi bili! Bilo je OK prosle godine kada se probijao do vrha. Sada mora da prebaci igru na visi nivo. Sada verovatno oseca stagnaciju, frustracije; potrebna je konstantna vrhunska forma, konstantni rezultati, jednostavno nije lako.
Zato svi treba da podrzimo Noleta pa da se onda svi i radujemo njegovim uspesima.
Ajmo Nole!

J.R.

pre 15 godina

Decko ume da vidi svoje mane, i to je dobro. Treba mu samo da jos malo sazri (i fizicki i mentalno) i bice on pravi sampion.

P.S. Iznenadila me je kolicina pljuvacine na ove izjave Novaka.

Napred, Nole!!!

obcni daklu

pre 15 godina

nole ti si genetski na mamu sto je dobro i logicno /mama je hrabra i borac/ ukoliko zelis da nabijes masu moras jesti one hemikalije sto i sestre vilijams narocito mladja ali tebe ce uhvatiti posto usa ne garantuje za tebe...

Djoka Novakovic

pre 15 godina

@ Vlado

Novak fer igrac?
Jeste ali pri takvom rezultatu da moze da pokloni i ceo gem ili dva.
Pre neki dan protiv Ive, nadam se da ste svi to videli, pokazao je svoju pravu licnost kad je gusto i kada se lomi rezultat.
Toliko o Novaku.

moya

pre 15 godina

Kakva glupa izjava. Pa i Gasquet da ima bolju glavu mozda bi bio No1.
Djokovic uvek ima neki bezvezni izgovor. Jos uvek zivi u zabludi da je ista kategorija igraca kao Rafa i Federer.

Jelence

pre 15 godina

Nisi spreman?
A ja cu biti tu da te podrzim kad god ti je podrska potrebna!
Iskreno,kada ti je tih 20000 ljudi zvizdalo ja sam plakala,bilo mi je vrlo krivo. A ipak,bila sam vrlo ponosna na tebe..mogu samo da ti zavide!
Do kraja uz tebe Nole..tvoja MJ

???

pre 15 godina

e da bas si se protiv karlovica natrcao na osnovnoj liniji! to je sigurno problem. manje price, tj mnogo manje price i mnogo vise rada.

doktor

pre 15 godina

Ono sto Djokoviću treba je potpuno drugačiji stil igre.Pod uslovom da ispravno fizički trenira i koristi dozvoljene suplemente za oporavak,njegova neoporavljenost nakom mečeva jednostavno znači da genetski nema predispoziciju za dugotrajne fizičke napore.Ako je to tako,a izgleda da jeste,on mora da igra nesto kao Živoinović,koji praktično nikada nije bio fizički spreman,a opet je napravio dobru karijeru,dakle izuzetno jak servis,volej igra,jak retern,i na taj način znatno kraći poeni,i tako kraći mečevi,i puna spremnost za naredni duel.Na taj način biće broj 1.
ps.iskreno mislim da mora da mijenja trenera,ovaj sadašnji nije mu dorastao i koči njegov dalji napredak.

Milos

pre 15 godina

@ja
Tvoj animozitet prema Nadalu je zabrinjavajuci..Koliko mrzis decka,to je prosto zaprepascujuce..Svaki tvoj komentar ,na bilo koju zadatu temu,sadrzi bar po neku opasku na Nadala..Stalno iznosis svoje procene,koje datiraju jos iz davne proslosti(kad Rafa bese drugi i samo drugi),a uvek su vezane za navodnu Nadalovu nesrecnu buducnost..Hvala bogu,momak ,evo ga PRVI!!!

Mikili

pre 15 godina

Sve komentare o Novaku objasnio je "Beograđanin". Bravo sugrađanine, ali nažalost, Beograđana ima sve manje.
Jedno je nesporno, Novak je postigao svetski uspeh, lični, nacionalni i što mene najviše inpresionira kao roditelja - uvukao se i u srca naše dece i pokazao im pravi put do uspeha.
Novak je- samo jedan na vrhu : prepametan, radan, ambiciozan, pošten, harizmatičan i pored svega ovoga NAŠ i svestan svojih prednosti i mana.
Iz svega Novak izvlači pouku, radiće on kao i do sada neumorno ne bi li ostvario svoje ciljeve. Novak je borac, a već je postigao toliko - malo li je!!!
SREĆNO NOVAČE, SREĆNO SINE

Canadian

pre 15 godina

Nole je solidan ali Rafa i Fedex su pravi sampioni za klasu bolji od odtalih.

Posle njih dvojice dolazi ostatak sveta sa Novakom na celu ali pitanje je dokle ce ostati treci sa ovakvim pristupom.

Novace ako vec mislis toliko lepo o sebi mi ostali nemamo sta vise da ti posavetujemo. ti znas najbolje.

Vlado

pre 15 godina

Sta reci poslije toliko ogavnih rijeci koji su upuceni covjeku koji se zove NOVAK DJOKOVIC,jeste covjeku koji kao I svi mi ima svoje vrline I mane.
Hiljadu puta sam rekao I ako treba ponovicu jos toliko da je Novak Djokovic zaista veliki , veliki covjek koji nijednim svojim postupkom I gestom nije zasluzio da se pricaju ovakve price ciji su inicijatori ljudi prepuni kompleksa,praznog srca I ogromne sujete.
I prije sam rekao I sada ponavljam da sam iz Crne Gore I poslije Crne Gore SRBIJA mi je najbliza I Srbiju najvise volim I volim njen sport, njene ljude ,navijam za vase reprezentacije(sem kad igraju protiv crnogorske),ali jos jednom kazem TENIS je individualan sport i niko ne mora da navija za nekoga samo zato sto je iz njegove zemlje ali isto tako je TENIS i dzentlmenski sport i niko kazem niko ne treba da pljuje Djokovica Nadala Federera Marija ili bilo kog drugog oni su svi ljudi nekome manje nekome vise simpaticni,koji nijesu nikome nista oteli nista ukrali svaku paru koju imaju su stekli vjerujte krvavim radom jer da je lako steci milione eura vecina nas bi bila clanovi tog vrlo malog KLUBA.
Navijam za Novaka zato sto je lik ,zato sto je objektivan,zato sto uvijek pruzi ruku protivniku,juce je na njegovo iniciranje zagrlio Karlovica,zato sto je fer-play,zato sto je duhovit i zato sto je izuzetno zreo za svoje godine.
Ne navijam za njega zato sto je iz Srbije a vec sam rekao da volim SRBIJU jer kao sto rekoh nije bitno u individualnom sportu ko je odakle vec zbog stvari koje sam gore naveo.
Rijec – dvije o nekim likovima koji ostavljaju svoje komentare
1.BOBA – Svaka cast ne navijamo za iste TENISERE ali pratimo Tenis na vrlo slican nacin,vasi(tvoji) komentari su objektivni poznavalacki i izuzetno realni
2.Majcek Maja-Imamo istog favorita i mislim da si takodje vrlo objektivna u svojim komentarima
3.Nena –Slicno kao i za BOBU navija za Rafu objektivno i realno komentarise
4.Marko-NAJVECI FEDEREROV fan koji izuzetno poznaje tenis ,subjektivan kad se radi o Rodzeru i ljudi cini mi se da namjerno malo provocira izvinjavam se ako grijesim
5.Zenevljanin-Svaka cast izuzetno objektivno i bez omalovazavanja
Ima ih jos koji prate ovu prelijepu igru na slican nacin na koji po meni treba da se prati i komentarise TENIS ali ima i onih cije komentarisenje ne zasluzuje da se cita a takvi komentari su od :
1.DJOKE NOVAKOVICA
2.RAFAELICE
3.MESIJA
4.DR.HOUSE
POZDRAV SVIM ISTINSKIM ZALJUBLJENICIMA OVOG SPORTA

ja

pre 15 godina

Novak je samo rekao ono sto svi mi odavno vidimo. Kada bi popravio fizicku izdrzljivost, pre svega one njegove probleme sa disanjam, samo nebo bi mu bila granica. Ali i bez toga sigiurno je da moze da postane prvi, mozda malo sporije nego sto smo mislili, ali moze.

Ne razumem ove sto se javljaju sa komentarima kako Nole mnogo prica. Decko da 1-2 intervjua mesecno, bukvalno samo kad mora. Za nekog ko je treci teniser na svetu bilo bi normalno da daje izjave i intervjue svaki drugi dan, jer to jednostavno ide sa popularnoscu koju ima.
Mislim da je bash obrnuta stvar u pitanju. Novak premalo prica. Ovi nasi iskopaju jednom u mesec dana neki intervju koji je dao ko zna kojem stranom mediu, i naravno da to prenesu, jer jednostavno drugih informacija o Novaku nemaju.
Sto se tice ATP turnira u Srbiji Novak sa tim stvarima nema nikakve veze. To su stvari kojima se bavi njegov otac i njegova firma.
Takodje vezano za popravljanje misicne mase i slicne stvari, otkud znate da Novak ne radi na tome. Stvar je u tome da ne reaguje svaki organizam i svako telo na isti nacin. Teretane jednostavno nekim ljudima ne pomazu. Znao sam ljude koji su mesecima i godinama isli u teretane i jedva da su uspeli da nabace 1-2 kg misica, a opet neki su posle par meseci uspevali da nabace po 6-7 kg miica. Sem toga teretane za ovakav sport znaju da budu mach sa dve ostrice. Dobijete misice i snagu za udarce, ali istovremeno izgubite osecaj i preciznost za te iste udarce. Pogledajte na primer sestre Villiams. Sve su u misicima, ali preciznost i osecaj su im nula. U toku mecha na primer jedva uspeju 2-3 lopte da upute na liniju, a Novak i kad najlosije igra uputi bar 15 lopti pravo na neku od linija. Zato je za Novaka mozda i bolje da ne forsira mnogo teretane i slicne stvari. Samo moze da izgubi taj fantasticni osecaj za udarce koji trenutno ima.
Novak je ove sezone do ovog turnira imao sledeci ucinak: 58 pobeda i 14 poraza. Federer je na primer imao 55 pobeda i 12 poraza.
Dakle kada se pogleda ova godina on je rame uz rame sa Federerom. Medjutim Novak je svestan da mora da bude bolji i od Federera i od Nadala da bi postao prvi i zbog toga je u nekim izjava kritican prema samom sebi, sto je i sasvim normalno. I sa ovakvom igrom novak je na ubedljivom trecem mestu, u trci je svega desetak poena iza Federera. Ne verujem da Marej moze da ga stigne ili prestigne u narednih par godina. Sledeca godina ce biti jako zanimljiva. Federer ne brani puno poena, sem na gren slemovima. Nole brani poene na svega 3-4 turnira, A Nadal brani skoro 6000 poena. Dakle Federer i Novak ce voditi sledece godine glavnu bitku za prvo mesto, a Nadal ce se u stvari boriti da zadrzi trecu poziciju.

ivan_nbg23

pre 15 godina

Hehehe.. :D
Ovde su svi treneri..


Ok, cinjenica je da Nole mora da ojace.. to mu je jedina mana.. mislim da u svim mecevima on zna sta i kako mora da igra ali jednostavno ne moze fizicki to da izvuce..

Bice bolje sledece sezone kada mislim da ce krenuti ka samom vrhu..

Sto se tice toga da je mentalno labilan.. kada pricamo o njegovim vrsnjacima (tu ne racunam Nadala, covek je vanzemaljac) nema ni jedan koji je toliko psihicki stabilan kao Nole.. bilo da se radi o igri ili rezultatima na turnirima.. i to je cinjenica..

I jos nesto.. setite se da je i "naj" sampion Fedex i sam bio pomalo nervozan u 21,22 godini kada ga nigde nije bilo.. lomio rekete.. imao lose rezultate.. pa je na kraju sazreo i postao pravi sampion.. stvar je u coveku i ja mislim da Nole ima ono sto je potrebno za prvo mesto samo mu treba jos malo vremena.. godinu ili dve..

rekreativac

pre 15 godina

Uz rizik da budem tagiran kao hejter, reći ću da je glavni razlog ovoga sto se Noletu desava čista, obična i zabrinjavajuće učestala - glupost.

Samo jedan primer: pobedi Federera, najpopularnijeg igraca danasnjice na GS - AO, i odmah na licu mesta kaže "ponosan sam što sam izbacio takvog jednog igrača!"...

..sad dobro. Naravno da je ponosan. Ko ne bi bio?! Fantastično je odigrao meč, iskupio se za USO, otvorio put ka prvom GSu... ali prijatelju... ne kaže se pred 20000 ljudi (od kojih je dobar deo Federerovih diehart navijača) "ponosan sam..." prosto ćutiš, sagneš glavu i furaš dalje... dok ti oni tapšu i kažu:" uuuu, al je skroooman... a i lepo igra". Prosto tako to funkcioniše. Ko mi ne veruje, neka pita Nadala - dečko ćuti radi, hvali ovog Federera, i evo ga - prvi!.

...a da ne pričam o onim šašavim imitacijama i tako tome.

Sad, razumite, ja gotivim Noleta, i zaista mislim da je dečko carina kakva se retko rađa. I kao čovek, i kao sportista i kao takmičar i kao talenat... ali "brale", ne možeš pred Vimbldon da kažeš novinarima kao misliš da je "Federer zabrinut" (inače, 5-ostruki uzastopni osvajač Vimbldona), pa onda pukneš u tri seta od one razgoropađene goropadi Safina u DRUGOJ rundi... prosto ne će moći... što se kaže.

Tako da cela ta njegova priča kako "svi teniseri u vrhu su slični po talentu, samo nas razdvaja mentalna stabilnost..." ne pije vodu. Koja mentalna stabilnost? Ona koja te je dovela do 0 titula od Rima? Ma samo proverite Noletov rekord u tajbrejkovima pre Rima i posle, i sve će vam biti jasno (bio je najbolji u tome, sad je tropađoza).

Dakle, što se tiče govorancije i 'pripreme terena' ---- čista glupost (pitam se odakle mu to... aha, neko reče "kralj je mrtav, živeo kralj" posle Australije...)

Da ovo sve ima i tragičnu konotaciju je i Noletova zdravstvena situacija. Koliko sam ja razumeo, čitajući neke intervjue, on u stvari ima takozvani "mali toraks", što mu dođe plućna zapremina. Sve usled nosne devijacije ili astme koju je imao u ranoj mladosti... to je onda povezano sa kardio-vaskularnim sistemom i disanjem (primetili ste uzdisanje, dizanje ruku, širenje plućnih komora u pauzi, premor, znojenje....).

... i naravno "injury timeouts" koji su delimično posledica takvog njegovog stanja.

Tu se našao i taj naivni, fini, lepo vaspitani nadasve skromni gospodin Federer, da javno upozori javnost kako atp tura ne treba da trpi takve sumnjive poteze očajnika... (DC kup pre nekoliko godina, Novak igrao protiv Vavrinke valjda, pa se Federer našao pametan). Tu je nastalo to vrzino kolo, na koje su se mnogi nakačili - prvenstveno Noletova konkurencija (primeri : Rodik, Federer, Robredo na USO). Dakle - glupost + nesreća = tragedija !

A možemo sve da pomatramo i linijom - ma sve je OK, biće sve u redu, nemoj da smo nezadovoljni, ipak je on mnogo toga uradio... pa onda neka pusti Mareja da ganja Federera i Nadala, a mi možemo i dalje da slušamo Taticu kako paranoiše o svetskoj zaveri protiv njegovog sina, sve usput preteći novinarima što ne hvale dovoljno istog!

(izvinite zbog dugačkog komentara)

Petar

pre 15 godina

Novace odrasti! Tenis je sport u kom ce ti penzija biti bliza nego sto mislis a da nisi jos prebolovao djecije bolesti. Ostavi tatu i mamu kod kuce nek ti vode porodicni biznis, nek ti se ne petljaju u zivot, vodi sa sobom djevojku, uvedi plan B i C... angazuj psihologa. Pa to su radili i Federer i Agasi i mnogi drugi vrhunski sportisti. Usponi i padovi su sastavni dio zivota, posebno sporta, ali ako ne priznas sam sebi u cemu je problem bojim sa da ti ni br. 3 nece jos dugo trajati. Zelim ti svu srecu.

Ovječkin

pre 15 godina

Mislim da posle neuspeha sa monografijom "Moj prvi grand slam",nova pod naslovom "Moja fizička sprema" mu sigurno donosi milionske tiraže.

hanibalus ante portas

pre 15 godina

mislim da je slabost a ne vrlina priznavati dobre lopte kad sudija nije reagovao, jednostavno igraj svoju igru ostavi sudiji da zaradi svoju platu inace ti si do sad ispunio nase snove a prvo mesto ti nece pobeci samo "hang in there" izdrzi i bez panike...

EVORA

pre 15 godina

Br. 38 je tako dobro i plemenito sazeo smisao mnogih komentara! Treba da prestane da radi protiv sebe.I, naravno, njeg0v zivot je njegova stvar. Sa moje strane sve je receno u najboljoj nameri.Mozda zaboli, ali bol je veliki ucitelj, zar ne?

iivviiccaa79

pre 15 godina

moje misljenje:

rad nogu sjajan, verovatno si najbrzi na turu...
izdrzljivost pri kretanju moze biti jos mnogo bolja..tezi tome da mozes da odigras 15 jakih turnira godisnje..
snaga- malo tegova za rameni pojas, ruke i ledja...

mozda da pozajmis Jeleninog trenera....
i eto nama veselja!!!!

Vladimir

pre 15 godina

Svaka cast za sve dosadasnje uspehe, ali ova izjava da tek sad kao priznaje kako nije fizicki spreman deluje licemerno. Kad je osvajao AO sve je bilo OK, a sada kad ima po dve nedelje minimum izmedju turnira i odigra sa Haneskuom sat ipo isa Karlovicem mec za koji se zna da ne moze biti preterano naporan jer tu nema dugih poena i trcanja, ocigledno je da pored talenta je potreban permanentan rad da bi se ostalo u teniskom vrhu. Mislim da prvo treba da rascisti sam sa sobom da li hoce i dalje da napreduje i fokusira se samo na tenis ili da se bavi porodicnim biznisom.

misljenje

pre 15 godina

Novace nemoj sebe servirati na tacni svim protivnicima, navijacima i nenavijacima. To je destruktivna taktika. Sta ko misli o tebi je njihova stvar a u kakvoj si ti psihofizickom stanju je tvoja stvar.

ana

pre 15 godina

Nole ce biti brij jedan,samo je pitanje vremena.On nije malodusan kao svi oni koji su spremni da ga pljuju i da mu popuju cim izgubi.I Nadal i Federer takodje ponekad gube.Zasto uvek najvise mana nalazimo najboljima medju nama?Mozda tako lecimo samo sopstvene komplekse i sebe smatramo boljim,pametnijim od njih.

acmilan

pre 15 godina

@ H@N@, 17. oktobar 2008 19:37

Logicno je da Djokovic bude vise umorniji od Federera i Nadala, jer su oni duze u vrhu???
Meni i nije logicno. Oni godinama postizu odlicne rezultate, valjda pre kod njih moze doci do umora i nekog zasicenja?? Kako niko ne kaze ej, pa Federer je umoran, ne, samo se prica o tome kako je u losoj formi, kako ne igra kao pre, retko kad cujem da neko ima razumevanje za nesto slabiju sezonu Federera, mada ona uopste nije losa, posle svega sto je on uradio.

Kazes Nadal je 4-5 godina bio drugi,pa je sad prvi, okej, mislim da je ipak malo vise od 3 godine bio drugi,ali nije to poenta, Nadal je sve vreme ostvarivao veoma dobre rezultate, imao je i on padova u igri, ne kazem, ali je svake godine osvojio Roland Garos, plus nekoliko mastersa, pobedio jednog Federera 12 puta,ove godine je dodao i Wimbledon i zlato u Beijing-u, i sve vreme je napredovao, popravljao igru i na travi i na betonu. Nije bas za poredjenje sa Djokovicem.
Hocu reci, ne treba traziti izgovore, vec realno sagledati stvari, Djokovic jeste solidan teniser, ali moje misljenje je da nema kontinuitet veoma dobrih rezultata da bi imao bolji ranking.

evora

pre 15 godina

Najslabija tacka Noleta Djokovica je upravo MENTALNA LABILNOST.Na terenu je vrlo nervozan, tesko kontrolise emocije, cak i kad ne gubi, sto govori o visokoj narcisoidnoisti inesposobnosti da sagleda sebe kao bice koje, kao i sav svet ima vrline i mane. To neselektivno reagovanje trosi mu mnogo energije. Kao drugo, preambiciozan je i ne moze da se usredsredi na jednu, najvise dve BITNE stvari u zivotu. Sve bi hteo, a to pokazuje da nije realan niti zreo.
Zao mi je sto traci svoj bogomdani talenat, a sada vec i poprilicnu naklonost i domace i inostrane publike. Kao da svi vec "citaju" te njegove mane koje su, daj Boze da gresim, potisnule vrline koje nisu male.
Od sarca mu zelim da se sredi, dovede u stanje fizicke i mentalne spremnosti.I da ne pokusava da , kao malo dete, pravda sebe za izgubljen mec ratovima i ostalim nedacama.Takve izjave publika je vec odavno prepoznala i odredila im smisao. No pasaran.

djordje

pre 15 godina

Mislim, Đokoviću, da si se ulenjio,da malo treniraš,da si već u 21-oj godini pun para.Nedostaje ti ambicija,želja za još većim uspesima.Pogledaj samo kako danas izgleda Marej!Sav je u mišićima i puca od snage, a samo do pre godinu dana je bio visoki mršavko koji,kao ti sada, "nesrećno gubi mečeve".Da se ne lažemo,idi malo u teretanu,trči dnevno jedno pet kilometara.Ja mislim, da ti je tenisa i putovanja sa turnira na turnir preko glave.Nema u tebi vatre kao kod Nadala i Federera.Nikad nećeš biti br.1. Pa seti se kako si izgubio od Simona,Mareja ,Tsonge i sada od Karlovića.BEZ VOLJE,ŽELJE ZA POBEDOM,SAMO OTALJAVAŠ!!!

zoran

pre 15 godina

Zato Rafa, Rodžer, ja i još nekoliko tenisera i jesmo na vrhu", naglasio je Novak.

======================

Gresis Novak. Postojdve grupe tenisera. Jedna je Rodja i Rafa a druga su ti i ostatak grupe do desetog mesta.
Prva dvojica su vrh, ostali su jako daleko, jako daleko...

JN

pre 15 godina

Sve je OK, ne bih previše da kritikujem nekoga ko je treći na listi. Ali ne razumem neke izjave. Više puta sam ove godine pročitao Anine izjave tipa: nisam bila spremna, trenirala sam samo četiri dana i sl, a sad ovo od Novaka... Pa ja sam izgleda u velikoj zabludi jer sam uvek mislio da se teniseri bave tenisom, da treniraju, rade na tehnici i fizičkoj spremi.
U svakom slučaju, iskrene čestitke Novaku (i Ani) na svemu postignutom i nadam se da ovo nije njihov maksimum. Samo, ovakvih izjava više ne sme da bude. Ko ne zna da igra tenis teško da može sa 20 godina puno da nauči i napreduje, ali fizička sprema se stiče treningom, urednim životom i pravilnom ishranom. Samo napred šampioni, ajdeeee!

Beogradjanin

pre 15 godina

@rim, 17. oktobar 2008 17:46)

A tvoj problem je što pljampaš po tastaruri, a ne znaš pravopis!

Vredjaš momka zbog koga je u Srbiji tenis postao takoreći sport br. 1.
Tebi i takvima kao što sti ti sve smeta kod Novaka: i kada ćuti i kada nešto izjavi;
i kad se zeza i kad je ozbiljan; i kad je zainteresovan i kad je nezainteresovan;
i kad izgubi meč, ali i kad dobije nadjete manu; ne verujete ako se povredi,
ali opravdavate povredu drugih tenisera;smetaju vam njegovi roditelji,
njegov dres, njegova zarada i ko zna šta sve još.
Novak je dobar momak, vanserijski teniser i fer sportista i ima pravo da bude iskren i da živi svoj život.
I pitam se šta je to u nama, kad ovakvi mizerni komentari dobiju toliki broj preporuka.

A tebe pitam: u šta ćeš ti SAZRESTI?

A moderatore molim da objave ovaj komentar. Pozdrav od
Beogradjanina (neko se potpisao mojim nickom, ne ljutim se)

objektivan

pre 15 godina

oprosti se ti od svog 1. mesta igrac koji je 1. treba da bude potpuno spreman (nadal federer)a ne da mu sprema zavisi od plasmana na turniru.(ako osvoji turnir onda je sve u redu a kada izgubi onda nije bio dovoljno spreman)zasto jednom ne kaze da je neko zasluzeno pobedio

Nenad

pre 15 godina

Nole,ti si jednostavno najbolji,i taman posla da lako postanes prvi.Bolje ovako,duze ces se tamo zadrzati.Sve mora da sazri,pa i to.

analiza

pre 15 godina

Ova izjava je zabrinjavajuca iz vise razloga.
Prvo nije "stil" pricati javno o svojim slabostima. Slazem se sa mnogim komentarima da Nole u tisini treba da poradi na fizickoj spremi. Nole jeste tanak, ali nista manje od Federera, Marija, i mnogih drugih igraca. Noletova prica da je psihicki stabilan je diskutabilna. Mozda on pod tim podrazumeva da ga porazi mnogo ne brinu. Medjutim, njegova psihicka stabilnost u igri je diskutabilna. Juce je kljucne poene protiv Karlovica igrao lose. Da ne pricamo o "govoru tela" u toku meca. To govori samo po sebi.
Tehnika igre? Defitivno Nole igra ocajno voleje. Ranije sam mislio da je u pitanju samo losa tehnika, ali sad sam ubedjen da je problem u prilazu lopti. Nole nema prirodan prilaz, ili ako vise volite osecaj za igru na mrezi. Jednostavno, momak nema osecaj za kretanje, a to se u zadnje vreme vidi i u igranju na osnovnoj liniji.
Mislim, sve je u redu, osim ukoliko i dalje vaze aspiracije za mesto broj 1. Ako Nole i dalje zeli to mesto morace da da veci gas.
Ovo nije kritika. Volim Noleta i uvek cu navijati za nega pa makar bio i 1000 na rang listi. Samo mi nedostaje Nole od prosle i sa pocetka ove godine koji je igrao snazno, mastovito, bez kalkulacija i bez respekta prema bilo kome.

H@N@

pre 15 godina

Ok, sve je tacno sto vi kazete, ali i Nadal je bio 4,5 godine 2. na ATP listi, pa je sada prvi...A i njegov pocetak ove sezone je bio jako los (nemam nista protiv njega, stvarno, ali ako cemo realno), a Nole je tada ucio tenisu mnoge(Rogera na AO i upravo Nadala u IW).Po meni je logicno da Novak bude umoran, jer su Roger i Rafa mnogo duze u vrhu nego Nole, tako da su u nekim stvarima u vecoj prednosti u odnosu na Nola...Smatram da ce se kod Nola sve videti tek na pocetku sl. godine kada bude branio AO, a i nemojte Murray-a sada dizati u nebesa, njega cemo tek videti sl. god. kada bude branio veci broj bodova.Nole samo napred. Trening, trening i samo trening...Sada kada bude pauza lepo se odmori, ali i poradi na elementima igre koji nisu kakvi bi trebali biti...Napred....Verujem u tebe...
PS.Kada je Novak bio fizicki spreman? Na AO ova godine, pocetak godine ubedljivo najbolji od svih tenisera....Nole, nadam se takvom pocetku i sl. godine.Samo hrabro CARE...

M

pre 15 godina

Tako je, Nole ima malo problema sa kondicijom. Ali to se da popraviti.
Inteligenciju i raznovrsnost udaraca teniser ili ima ili nema. Nole ih i te kako ima i to je njegova prednost.

Aca Srbin

pre 15 godina

Stvarno nije dobro fizicki spreman. Mislim da ima ,,savrsenu'' tehniku i da bi uz bolju fizicku spremnost i malo vise srece u zrebovima i poenima, bio prvi sigurno. Naravno i ona publika sa US opena ove godine moze da demoralise.

Nole je pravi sampion, uvek prizna da li je loptica dobra ili ne cak i na svoju stetu, a i dobro je sto je pocao da krivi samog sebe. za ,,neuspeh''.

Napred nole, kralju!!!

Srdjan

pre 15 godina

Jos uvek nije sazreo za broj 1,plasim se da ce uskoro izgubiti i broj 3 ako Marej nastavi ovako da igra,a Novak ne ucini nesto na svojoj fizickoj spremi.Inace,bez obzira na sve uspehe,smatram da bi Vajdu trebalo da zameni nekim boljim trenerom ako zeli da bude prvi.Slicno Jeleni Jankovic koja je sa drugim trenerima bila u vrhu ali je tek sa novim trenerom broj 1 i siguran sam da ce tu dugo da ostane,bar dok Ana ne sazri.

Danijela

pre 15 godina

Nole ce za mene uvek biti prvi i najbolji, ali mi se cini da mu trenutno vise fali psihicka stabilnost nego fizicka spremnost. I ranije nije bio fizicki najspremniji, pa je pobedjivao. Nadam se da ce do Pariza i Sangaja ozbiljno poraditi bar na jednom od ova dva kljucna elementa i obradovati nas nekim finalom ili osvajanjem jednog od preostala dva Mastersa.

Vladan R

pre 15 godina

Nikako mi nije jasna ova njegova izjava, jer ima vec vise od dve godine ,tj otkako je poceo da se probija u sam svetski vrh, kako je apsolutno jasno da mu je fizicka sprema najveci problem problem posebno u drugom delu sezone.Pa nije valjda toliko trebalo njemu i njegovom strucnom stabu da to zakljuci a sa druge strane ako je to ranije shvatio a siguran sam da jeste zasto nista na tome nije poradio. Neka lepo ide u teretanu da ojaca ako hoce da bude br.1 a ako nece njegova stvar i ovako je sasvim sigurno mnooogooooo postigao pa na kraju krajeva i da nikad ne ode stepenicu vise pa i da padne koju poziciju tj da vecito bude tu recimo od 3 do 7 pa i 10-og mesta, malo li je u bilo cemu jedan duzi vremenski periiod biti u nprvih ne 3 nego 10 u svetu u bilo cemu. Samo bih ga zamolio da ne trazi takava opravdanja bar za one stvari koje mogu sa vise rada da se isprave. I na kraju samo pitanje za njega ali i vise za njegovog oca da li to znaci da su(je) posredno priznali da je Federer bolji(bar tehnicki ako nista drugo) teniser od njega, jer ovaj drugopomenuti rece posle AO da ga Federer vise nikad nece pobediti.

Doki

pre 15 godina

Nole, srce !
Pa niko ne brani da se fizicka spremnost malo popravi! A stil igre malo dotera, nesto ubrzaju lopte na servisu, malo poveca preciznost ...
Malo nedostaje da se sve to dopravi !!
Gledaj samo sta rade bolji od tebe pa kopiraj !

Nego, srecno na dalje !I pametno!

ako_cemo_posteno

pre 15 godina

A kad ces uopste i biti?Vreme ti neumitno prolazi sto se tice aspiracija na No1.Ipak si se malko precenio.Manje price, vise rada.

Kiklop

pre 15 godina

Majstore,
Glavu gore i demo dalje! Tenis je takav sport: igraju dvojica i jedan MORA da izgubi. No big deal.

ps Molim te samo: nemoj vishe da gubish od Hrvata

Djorgo

pre 15 godina

Tako je, slazem se da mnogo prica. Ali mislimd aje tacno i ono sto je rekao. Ako moze da se distancira bice No 1, ako ne, ne moxe biti mnogo dobro. Bilo bi steta. Sportista neverovatnih potencijala,

rim

pre 15 godina

tvoj problem je sto mnogo pricas...
vise se skoncentrisi na teren nego na politiku itd... zvrcke i one imitacije...

pa ce jednog dana mozda u tebi i sazresti prvi igrac sveta...

Beogradjanin

pre 15 godina

Nole to sada kazes. Ali fizicka sprema se ne stice zamajavanjem po Beogradu, nego u teretani, trcanju itd. Onda menjaj fitnes trenera.Nabaci malo misicnu masu za jace udarce.Spremi se za cetiri pet turnira u kontinuitetu.Sto je Muray drugacije gradje ili Monfils ili Gulbis od tebe. Ali oni nadolaze. Prema tome plati strucnjaka za fizicku pripremu i sve ce biti OK

Srpski patriota

pre 15 godina

On nije mentalno spreman. Ovakve izjave to pokazuju. Kada igrac pre svega prevazidje ego u svojoj glavi, tada prestaje da brine za svoje telo. Tada i bol prestaje da oseca i uziva u svojoj igri. Nadal je skoro dostigao taj nivo, a Federer ga odavno prevazisao. Ne igra se tennis zbog para i slave, vec zbog uzitka.

svetlana

pre 15 godina

Nole,
bice svega...i titula, i para i turnirau Beogradu i teniskinh centara....svega ce bitisamo nam ti budi zdrav i ne menjaj se!
P.S.
a sto se tela tice...he,he, imas ubedljivo najbolje nogena tour-u, a o ocima da ne govorimo...

Beogradjanin

pre 15 godina

@rim, 17. oktobar 2008 17:46)

A tvoj problem je što pljampaš po tastaruri, a ne znaš pravopis!

Vredjaš momka zbog koga je u Srbiji tenis postao takoreći sport br. 1.
Tebi i takvima kao što sti ti sve smeta kod Novaka: i kada ćuti i kada nešto izjavi;
i kad se zeza i kad je ozbiljan; i kad je zainteresovan i kad je nezainteresovan;
i kad izgubi meč, ali i kad dobije nadjete manu; ne verujete ako se povredi,
ali opravdavate povredu drugih tenisera;smetaju vam njegovi roditelji,
njegov dres, njegova zarada i ko zna šta sve još.
Novak je dobar momak, vanserijski teniser i fer sportista i ima pravo da bude iskren i da živi svoj život.
I pitam se šta je to u nama, kad ovakvi mizerni komentari dobiju toliki broj preporuka.

A tebe pitam: u šta ćeš ti SAZRESTI?

A moderatore molim da objave ovaj komentar. Pozdrav od
Beogradjanina (neko se potpisao mojim nickom, ne ljutim se)

rim

pre 15 godina

tvoj problem je sto mnogo pricas...
vise se skoncentrisi na teren nego na politiku itd... zvrcke i one imitacije...

pa ce jednog dana mozda u tebi i sazresti prvi igrac sveta...

svetlana

pre 15 godina

Nole,
bice svega...i titula, i para i turnirau Beogradu i teniskinh centara....svega ce bitisamo nam ti budi zdrav i ne menjaj se!
P.S.
a sto se tela tice...he,he, imas ubedljivo najbolje nogena tour-u, a o ocima da ne govorimo...

Mikili

pre 15 godina

Sve komentare o Novaku objasnio je "Beograđanin". Bravo sugrađanine, ali nažalost, Beograđana ima sve manje.
Jedno je nesporno, Novak je postigao svetski uspeh, lični, nacionalni i što mene najviše inpresionira kao roditelja - uvukao se i u srca naše dece i pokazao im pravi put do uspeha.
Novak je- samo jedan na vrhu : prepametan, radan, ambiciozan, pošten, harizmatičan i pored svega ovoga NAŠ i svestan svojih prednosti i mana.
Iz svega Novak izvlači pouku, radiće on kao i do sada neumorno ne bi li ostvario svoje ciljeve. Novak je borac, a već je postigao toliko - malo li je!!!
SREĆNO NOVAČE, SREĆNO SINE

Beogradjanin

pre 15 godina

Nole to sada kazes. Ali fizicka sprema se ne stice zamajavanjem po Beogradu, nego u teretani, trcanju itd. Onda menjaj fitnes trenera.Nabaci malo misicnu masu za jace udarce.Spremi se za cetiri pet turnira u kontinuitetu.Sto je Muray drugacije gradje ili Monfils ili Gulbis od tebe. Ali oni nadolaze. Prema tome plati strucnjaka za fizicku pripremu i sve ce biti OK

Danijela

pre 15 godina

Nole ce za mene uvek biti prvi i najbolji, ali mi se cini da mu trenutno vise fali psihicka stabilnost nego fizicka spremnost. I ranije nije bio fizicki najspremniji, pa je pobedjivao. Nadam se da ce do Pariza i Sangaja ozbiljno poraditi bar na jednom od ova dva kljucna elementa i obradovati nas nekim finalom ili osvajanjem jednog od preostala dva Mastersa.

Srpski patriota

pre 15 godina

On nije mentalno spreman. Ovakve izjave to pokazuju. Kada igrac pre svega prevazidje ego u svojoj glavi, tada prestaje da brine za svoje telo. Tada i bol prestaje da oseca i uziva u svojoj igri. Nadal je skoro dostigao taj nivo, a Federer ga odavno prevazisao. Ne igra se tennis zbog para i slave, vec zbog uzitka.

Aca Srbin

pre 15 godina

Stvarno nije dobro fizicki spreman. Mislim da ima ,,savrsenu'' tehniku i da bi uz bolju fizicku spremnost i malo vise srece u zrebovima i poenima, bio prvi sigurno. Naravno i ona publika sa US opena ove godine moze da demoralise.

Nole je pravi sampion, uvek prizna da li je loptica dobra ili ne cak i na svoju stetu, a i dobro je sto je pocao da krivi samog sebe. za ,,neuspeh''.

Napred nole, kralju!!!

evora

pre 15 godina

Najslabija tacka Noleta Djokovica je upravo MENTALNA LABILNOST.Na terenu je vrlo nervozan, tesko kontrolise emocije, cak i kad ne gubi, sto govori o visokoj narcisoidnoisti inesposobnosti da sagleda sebe kao bice koje, kao i sav svet ima vrline i mane. To neselektivno reagovanje trosi mu mnogo energije. Kao drugo, preambiciozan je i ne moze da se usredsredi na jednu, najvise dve BITNE stvari u zivotu. Sve bi hteo, a to pokazuje da nije realan niti zreo.
Zao mi je sto traci svoj bogomdani talenat, a sada vec i poprilicnu naklonost i domace i inostrane publike. Kao da svi vec "citaju" te njegove mane koje su, daj Boze da gresim, potisnule vrline koje nisu male.
Od sarca mu zelim da se sredi, dovede u stanje fizicke i mentalne spremnosti.I da ne pokusava da , kao malo dete, pravda sebe za izgubljen mec ratovima i ostalim nedacama.Takve izjave publika je vec odavno prepoznala i odredila im smisao. No pasaran.

ja

pre 15 godina

Novak je samo rekao ono sto svi mi odavno vidimo. Kada bi popravio fizicku izdrzljivost, pre svega one njegove probleme sa disanjam, samo nebo bi mu bila granica. Ali i bez toga sigiurno je da moze da postane prvi, mozda malo sporije nego sto smo mislili, ali moze.

Ne razumem ove sto se javljaju sa komentarima kako Nole mnogo prica. Decko da 1-2 intervjua mesecno, bukvalno samo kad mora. Za nekog ko je treci teniser na svetu bilo bi normalno da daje izjave i intervjue svaki drugi dan, jer to jednostavno ide sa popularnoscu koju ima.
Mislim da je bash obrnuta stvar u pitanju. Novak premalo prica. Ovi nasi iskopaju jednom u mesec dana neki intervju koji je dao ko zna kojem stranom mediu, i naravno da to prenesu, jer jednostavno drugih informacija o Novaku nemaju.
Sto se tice ATP turnira u Srbiji Novak sa tim stvarima nema nikakve veze. To su stvari kojima se bavi njegov otac i njegova firma.
Takodje vezano za popravljanje misicne mase i slicne stvari, otkud znate da Novak ne radi na tome. Stvar je u tome da ne reaguje svaki organizam i svako telo na isti nacin. Teretane jednostavno nekim ljudima ne pomazu. Znao sam ljude koji su mesecima i godinama isli u teretane i jedva da su uspeli da nabace 1-2 kg misica, a opet neki su posle par meseci uspevali da nabace po 6-7 kg miica. Sem toga teretane za ovakav sport znaju da budu mach sa dve ostrice. Dobijete misice i snagu za udarce, ali istovremeno izgubite osecaj i preciznost za te iste udarce. Pogledajte na primer sestre Villiams. Sve su u misicima, ali preciznost i osecaj su im nula. U toku mecha na primer jedva uspeju 2-3 lopte da upute na liniju, a Novak i kad najlosije igra uputi bar 15 lopti pravo na neku od linija. Zato je za Novaka mozda i bolje da ne forsira mnogo teretane i slicne stvari. Samo moze da izgubi taj fantasticni osecaj za udarce koji trenutno ima.
Novak je ove sezone do ovog turnira imao sledeci ucinak: 58 pobeda i 14 poraza. Federer je na primer imao 55 pobeda i 12 poraza.
Dakle kada se pogleda ova godina on je rame uz rame sa Federerom. Medjutim Novak je svestan da mora da bude bolji i od Federera i od Nadala da bi postao prvi i zbog toga je u nekim izjava kritican prema samom sebi, sto je i sasvim normalno. I sa ovakvom igrom novak je na ubedljivom trecem mestu, u trci je svega desetak poena iza Federera. Ne verujem da Marej moze da ga stigne ili prestigne u narednih par godina. Sledeca godina ce biti jako zanimljiva. Federer ne brani puno poena, sem na gren slemovima. Nole brani poene na svega 3-4 turnira, A Nadal brani skoro 6000 poena. Dakle Federer i Novak ce voditi sledece godine glavnu bitku za prvo mesto, a Nadal ce se u stvari boriti da zadrzi trecu poziciju.

Doki

pre 15 godina

Nole, srce !
Pa niko ne brani da se fizicka spremnost malo popravi! A stil igre malo dotera, nesto ubrzaju lopte na servisu, malo poveca preciznost ...
Malo nedostaje da se sve to dopravi !!
Gledaj samo sta rade bolji od tebe pa kopiraj !

Nego, srecno na dalje !I pametno!

Kiklop

pre 15 godina

Majstore,
Glavu gore i demo dalje! Tenis je takav sport: igraju dvojica i jedan MORA da izgubi. No big deal.

ps Molim te samo: nemoj vishe da gubish od Hrvata

H@N@

pre 15 godina

Ok, sve je tacno sto vi kazete, ali i Nadal je bio 4,5 godine 2. na ATP listi, pa je sada prvi...A i njegov pocetak ove sezone je bio jako los (nemam nista protiv njega, stvarno, ali ako cemo realno), a Nole je tada ucio tenisu mnoge(Rogera na AO i upravo Nadala u IW).Po meni je logicno da Novak bude umoran, jer su Roger i Rafa mnogo duze u vrhu nego Nole, tako da su u nekim stvarima u vecoj prednosti u odnosu na Nola...Smatram da ce se kod Nola sve videti tek na pocetku sl. godine kada bude branio AO, a i nemojte Murray-a sada dizati u nebesa, njega cemo tek videti sl. god. kada bude branio veci broj bodova.Nole samo napred. Trening, trening i samo trening...Sada kada bude pauza lepo se odmori, ali i poradi na elementima igre koji nisu kakvi bi trebali biti...Napred....Verujem u tebe...
PS.Kada je Novak bio fizicki spreman? Na AO ova godine, pocetak godine ubedljivo najbolji od svih tenisera....Nole, nadam se takvom pocetku i sl. godine.Samo hrabro CARE...

misljenje

pre 15 godina

Novace nemoj sebe servirati na tacni svim protivnicima, navijacima i nenavijacima. To je destruktivna taktika. Sta ko misli o tebi je njihova stvar a u kakvoj si ti psihofizickom stanju je tvoja stvar.

M

pre 15 godina

Tako je, Nole ima malo problema sa kondicijom. Ali to se da popraviti.
Inteligenciju i raznovrsnost udaraca teniser ili ima ili nema. Nole ih i te kako ima i to je njegova prednost.

ako_cemo_posteno

pre 15 godina

A kad ces uopste i biti?Vreme ti neumitno prolazi sto se tice aspiracija na No1.Ipak si se malko precenio.Manje price, vise rada.

Vladan R

pre 15 godina

Nikako mi nije jasna ova njegova izjava, jer ima vec vise od dve godine ,tj otkako je poceo da se probija u sam svetski vrh, kako je apsolutno jasno da mu je fizicka sprema najveci problem problem posebno u drugom delu sezone.Pa nije valjda toliko trebalo njemu i njegovom strucnom stabu da to zakljuci a sa druge strane ako je to ranije shvatio a siguran sam da jeste zasto nista na tome nije poradio. Neka lepo ide u teretanu da ojaca ako hoce da bude br.1 a ako nece njegova stvar i ovako je sasvim sigurno mnooogooooo postigao pa na kraju krajeva i da nikad ne ode stepenicu vise pa i da padne koju poziciju tj da vecito bude tu recimo od 3 do 7 pa i 10-og mesta, malo li je u bilo cemu jedan duzi vremenski periiod biti u nprvih ne 3 nego 10 u svetu u bilo cemu. Samo bih ga zamolio da ne trazi takava opravdanja bar za one stvari koje mogu sa vise rada da se isprave. I na kraju samo pitanje za njega ali i vise za njegovog oca da li to znaci da su(je) posredno priznali da je Federer bolji(bar tehnicki ako nista drugo) teniser od njega, jer ovaj drugopomenuti rece posle AO da ga Federer vise nikad nece pobediti.

Djorgo

pre 15 godina

Tako je, slazem se da mnogo prica. Ali mislimd aje tacno i ono sto je rekao. Ako moze da se distancira bice No 1, ako ne, ne moxe biti mnogo dobro. Bilo bi steta. Sportista neverovatnih potencijala,

djordje

pre 15 godina

Mislim, Đokoviću, da si se ulenjio,da malo treniraš,da si već u 21-oj godini pun para.Nedostaje ti ambicija,želja za još većim uspesima.Pogledaj samo kako danas izgleda Marej!Sav je u mišićima i puca od snage, a samo do pre godinu dana je bio visoki mršavko koji,kao ti sada, "nesrećno gubi mečeve".Da se ne lažemo,idi malo u teretanu,trči dnevno jedno pet kilometara.Ja mislim, da ti je tenisa i putovanja sa turnira na turnir preko glave.Nema u tebi vatre kao kod Nadala i Federera.Nikad nećeš biti br.1. Pa seti se kako si izgubio od Simona,Mareja ,Tsonge i sada od Karlovića.BEZ VOLJE,ŽELJE ZA POBEDOM,SAMO OTALJAVAŠ!!!

rekreativac

pre 15 godina

Uz rizik da budem tagiran kao hejter, reći ću da je glavni razlog ovoga sto se Noletu desava čista, obična i zabrinjavajuće učestala - glupost.

Samo jedan primer: pobedi Federera, najpopularnijeg igraca danasnjice na GS - AO, i odmah na licu mesta kaže "ponosan sam što sam izbacio takvog jednog igrača!"...

..sad dobro. Naravno da je ponosan. Ko ne bi bio?! Fantastično je odigrao meč, iskupio se za USO, otvorio put ka prvom GSu... ali prijatelju... ne kaže se pred 20000 ljudi (od kojih je dobar deo Federerovih diehart navijača) "ponosan sam..." prosto ćutiš, sagneš glavu i furaš dalje... dok ti oni tapšu i kažu:" uuuu, al je skroooman... a i lepo igra". Prosto tako to funkcioniše. Ko mi ne veruje, neka pita Nadala - dečko ćuti radi, hvali ovog Federera, i evo ga - prvi!.

...a da ne pričam o onim šašavim imitacijama i tako tome.

Sad, razumite, ja gotivim Noleta, i zaista mislim da je dečko carina kakva se retko rađa. I kao čovek, i kao sportista i kao takmičar i kao talenat... ali "brale", ne možeš pred Vimbldon da kažeš novinarima kao misliš da je "Federer zabrinut" (inače, 5-ostruki uzastopni osvajač Vimbldona), pa onda pukneš u tri seta od one razgoropađene goropadi Safina u DRUGOJ rundi... prosto ne će moći... što se kaže.

Tako da cela ta njegova priča kako "svi teniseri u vrhu su slični po talentu, samo nas razdvaja mentalna stabilnost..." ne pije vodu. Koja mentalna stabilnost? Ona koja te je dovela do 0 titula od Rima? Ma samo proverite Noletov rekord u tajbrejkovima pre Rima i posle, i sve će vam biti jasno (bio je najbolji u tome, sad je tropađoza).

Dakle, što se tiče govorancije i 'pripreme terena' ---- čista glupost (pitam se odakle mu to... aha, neko reče "kralj je mrtav, živeo kralj" posle Australije...)

Da ovo sve ima i tragičnu konotaciju je i Noletova zdravstvena situacija. Koliko sam ja razumeo, čitajući neke intervjue, on u stvari ima takozvani "mali toraks", što mu dođe plućna zapremina. Sve usled nosne devijacije ili astme koju je imao u ranoj mladosti... to je onda povezano sa kardio-vaskularnim sistemom i disanjem (primetili ste uzdisanje, dizanje ruku, širenje plućnih komora u pauzi, premor, znojenje....).

... i naravno "injury timeouts" koji su delimično posledica takvog njegovog stanja.

Tu se našao i taj naivni, fini, lepo vaspitani nadasve skromni gospodin Federer, da javno upozori javnost kako atp tura ne treba da trpi takve sumnjive poteze očajnika... (DC kup pre nekoliko godina, Novak igrao protiv Vavrinke valjda, pa se Federer našao pametan). Tu je nastalo to vrzino kolo, na koje su se mnogi nakačili - prvenstveno Noletova konkurencija (primeri : Rodik, Federer, Robredo na USO). Dakle - glupost + nesreća = tragedija !

A možemo sve da pomatramo i linijom - ma sve je OK, biće sve u redu, nemoj da smo nezadovoljni, ipak je on mnogo toga uradio... pa onda neka pusti Mareja da ganja Federera i Nadala, a mi možemo i dalje da slušamo Taticu kako paranoiše o svetskoj zaveri protiv njegovog sina, sve usput preteći novinarima što ne hvale dovoljno istog!

(izvinite zbog dugačkog komentara)

zoran

pre 15 godina

Zato Rafa, Rodžer, ja i još nekoliko tenisera i jesmo na vrhu", naglasio je Novak.

======================

Gresis Novak. Postojdve grupe tenisera. Jedna je Rodja i Rafa a druga su ti i ostatak grupe do desetog mesta.
Prva dvojica su vrh, ostali su jako daleko, jako daleko...

ana

pre 15 godina

Nole ce biti brij jedan,samo je pitanje vremena.On nije malodusan kao svi oni koji su spremni da ga pljuju i da mu popuju cim izgubi.I Nadal i Federer takodje ponekad gube.Zasto uvek najvise mana nalazimo najboljima medju nama?Mozda tako lecimo samo sopstvene komplekse i sebe smatramo boljim,pametnijim od njih.

analiza

pre 15 godina

Ova izjava je zabrinjavajuca iz vise razloga.
Prvo nije "stil" pricati javno o svojim slabostima. Slazem se sa mnogim komentarima da Nole u tisini treba da poradi na fizickoj spremi. Nole jeste tanak, ali nista manje od Federera, Marija, i mnogih drugih igraca. Noletova prica da je psihicki stabilan je diskutabilna. Mozda on pod tim podrazumeva da ga porazi mnogo ne brinu. Medjutim, njegova psihicka stabilnost u igri je diskutabilna. Juce je kljucne poene protiv Karlovica igrao lose. Da ne pricamo o "govoru tela" u toku meca. To govori samo po sebi.
Tehnika igre? Defitivno Nole igra ocajno voleje. Ranije sam mislio da je u pitanju samo losa tehnika, ali sad sam ubedjen da je problem u prilazu lopti. Nole nema prirodan prilaz, ili ako vise volite osecaj za igru na mrezi. Jednostavno, momak nema osecaj za kretanje, a to se u zadnje vreme vidi i u igranju na osnovnoj liniji.
Mislim, sve je u redu, osim ukoliko i dalje vaze aspiracije za mesto broj 1. Ako Nole i dalje zeli to mesto morace da da veci gas.
Ovo nije kritika. Volim Noleta i uvek cu navijati za nega pa makar bio i 1000 na rang listi. Samo mi nedostaje Nole od prosle i sa pocetka ove godine koji je igrao snazno, mastovito, bez kalkulacija i bez respekta prema bilo kome.

Srdjan

pre 15 godina

Jos uvek nije sazreo za broj 1,plasim se da ce uskoro izgubiti i broj 3 ako Marej nastavi ovako da igra,a Novak ne ucini nesto na svojoj fizickoj spremi.Inace,bez obzira na sve uspehe,smatram da bi Vajdu trebalo da zameni nekim boljim trenerom ako zeli da bude prvi.Slicno Jeleni Jankovic koja je sa drugim trenerima bila u vrhu ali je tek sa novim trenerom broj 1 i siguran sam da ce tu dugo da ostane,bar dok Ana ne sazri.

Nenad

pre 15 godina

Nole,ti si jednostavno najbolji,i taman posla da lako postanes prvi.Bolje ovako,duze ces se tamo zadrzati.Sve mora da sazri,pa i to.

acmilan

pre 15 godina

@ H@N@, 17. oktobar 2008 19:37

Logicno je da Djokovic bude vise umorniji od Federera i Nadala, jer su oni duze u vrhu???
Meni i nije logicno. Oni godinama postizu odlicne rezultate, valjda pre kod njih moze doci do umora i nekog zasicenja?? Kako niko ne kaze ej, pa Federer je umoran, ne, samo se prica o tome kako je u losoj formi, kako ne igra kao pre, retko kad cujem da neko ima razumevanje za nesto slabiju sezonu Federera, mada ona uopste nije losa, posle svega sto je on uradio.

Kazes Nadal je 4-5 godina bio drugi,pa je sad prvi, okej, mislim da je ipak malo vise od 3 godine bio drugi,ali nije to poenta, Nadal je sve vreme ostvarivao veoma dobre rezultate, imao je i on padova u igri, ne kazem, ali je svake godine osvojio Roland Garos, plus nekoliko mastersa, pobedio jednog Federera 12 puta,ove godine je dodao i Wimbledon i zlato u Beijing-u, i sve vreme je napredovao, popravljao igru i na travi i na betonu. Nije bas za poredjenje sa Djokovicem.
Hocu reci, ne treba traziti izgovore, vec realno sagledati stvari, Djokovic jeste solidan teniser, ali moje misljenje je da nema kontinuitet veoma dobrih rezultata da bi imao bolji ranking.

Petar

pre 15 godina

Novace odrasti! Tenis je sport u kom ce ti penzija biti bliza nego sto mislis a da nisi jos prebolovao djecije bolesti. Ostavi tatu i mamu kod kuce nek ti vode porodicni biznis, nek ti se ne petljaju u zivot, vodi sa sobom djevojku, uvedi plan B i C... angazuj psihologa. Pa to su radili i Federer i Agasi i mnogi drugi vrhunski sportisti. Usponi i padovi su sastavni dio zivota, posebno sporta, ali ako ne priznas sam sebi u cemu je problem bojim sa da ti ni br. 3 nece jos dugo trajati. Zelim ti svu srecu.

Jelence

pre 15 godina

Nisi spreman?
A ja cu biti tu da te podrzim kad god ti je podrska potrebna!
Iskreno,kada ti je tih 20000 ljudi zvizdalo ja sam plakala,bilo mi je vrlo krivo. A ipak,bila sam vrlo ponosna na tebe..mogu samo da ti zavide!
Do kraja uz tebe Nole..tvoja MJ

JN

pre 15 godina

Sve je OK, ne bih previše da kritikujem nekoga ko je treći na listi. Ali ne razumem neke izjave. Više puta sam ove godine pročitao Anine izjave tipa: nisam bila spremna, trenirala sam samo četiri dana i sl, a sad ovo od Novaka... Pa ja sam izgleda u velikoj zabludi jer sam uvek mislio da se teniseri bave tenisom, da treniraju, rade na tehnici i fizičkoj spremi.
U svakom slučaju, iskrene čestitke Novaku (i Ani) na svemu postignutom i nadam se da ovo nije njihov maksimum. Samo, ovakvih izjava više ne sme da bude. Ko ne zna da igra tenis teško da može sa 20 godina puno da nauči i napreduje, ali fizička sprema se stiče treningom, urednim životom i pravilnom ishranom. Samo napred šampioni, ajdeeee!

Vladimir

pre 15 godina

Svaka cast za sve dosadasnje uspehe, ali ova izjava da tek sad kao priznaje kako nije fizicki spreman deluje licemerno. Kad je osvajao AO sve je bilo OK, a sada kad ima po dve nedelje minimum izmedju turnira i odigra sa Haneskuom sat ipo isa Karlovicem mec za koji se zna da ne moze biti preterano naporan jer tu nema dugih poena i trcanja, ocigledno je da pored talenta je potreban permanentan rad da bi se ostalo u teniskom vrhu. Mislim da prvo treba da rascisti sam sa sobom da li hoce i dalje da napreduje i fokusira se samo na tenis ili da se bavi porodicnim biznisom.

Ovječkin

pre 15 godina

Mislim da posle neuspeha sa monografijom "Moj prvi grand slam",nova pod naslovom "Moja fizička sprema" mu sigurno donosi milionske tiraže.

Vlado

pre 15 godina

Sta reci poslije toliko ogavnih rijeci koji su upuceni covjeku koji se zove NOVAK DJOKOVIC,jeste covjeku koji kao I svi mi ima svoje vrline I mane.
Hiljadu puta sam rekao I ako treba ponovicu jos toliko da je Novak Djokovic zaista veliki , veliki covjek koji nijednim svojim postupkom I gestom nije zasluzio da se pricaju ovakve price ciji su inicijatori ljudi prepuni kompleksa,praznog srca I ogromne sujete.
I prije sam rekao I sada ponavljam da sam iz Crne Gore I poslije Crne Gore SRBIJA mi je najbliza I Srbiju najvise volim I volim njen sport, njene ljude ,navijam za vase reprezentacije(sem kad igraju protiv crnogorske),ali jos jednom kazem TENIS je individualan sport i niko ne mora da navija za nekoga samo zato sto je iz njegove zemlje ali isto tako je TENIS i dzentlmenski sport i niko kazem niko ne treba da pljuje Djokovica Nadala Federera Marija ili bilo kog drugog oni su svi ljudi nekome manje nekome vise simpaticni,koji nijesu nikome nista oteli nista ukrali svaku paru koju imaju su stekli vjerujte krvavim radom jer da je lako steci milione eura vecina nas bi bila clanovi tog vrlo malog KLUBA.
Navijam za Novaka zato sto je lik ,zato sto je objektivan,zato sto uvijek pruzi ruku protivniku,juce je na njegovo iniciranje zagrlio Karlovica,zato sto je fer-play,zato sto je duhovit i zato sto je izuzetno zreo za svoje godine.
Ne navijam za njega zato sto je iz Srbije a vec sam rekao da volim SRBIJU jer kao sto rekoh nije bitno u individualnom sportu ko je odakle vec zbog stvari koje sam gore naveo.
Rijec – dvije o nekim likovima koji ostavljaju svoje komentare
1.BOBA – Svaka cast ne navijamo za iste TENISERE ali pratimo Tenis na vrlo slican nacin,vasi(tvoji) komentari su objektivni poznavalacki i izuzetno realni
2.Majcek Maja-Imamo istog favorita i mislim da si takodje vrlo objektivna u svojim komentarima
3.Nena –Slicno kao i za BOBU navija za Rafu objektivno i realno komentarise
4.Marko-NAJVECI FEDEREROV fan koji izuzetno poznaje tenis ,subjektivan kad se radi o Rodzeru i ljudi cini mi se da namjerno malo provocira izvinjavam se ako grijesim
5.Zenevljanin-Svaka cast izuzetno objektivno i bez omalovazavanja
Ima ih jos koji prate ovu prelijepu igru na slican nacin na koji po meni treba da se prati i komentarise TENIS ali ima i onih cije komentarisenje ne zasluzuje da se cita a takvi komentari su od :
1.DJOKE NOVAKOVICA
2.RAFAELICE
3.MESIJA
4.DR.HOUSE
POZDRAV SVIM ISTINSKIM ZALJUBLJENICIMA OVOG SPORTA

Milos

pre 15 godina

@ja
Tvoj animozitet prema Nadalu je zabrinjavajuci..Koliko mrzis decka,to je prosto zaprepascujuce..Svaki tvoj komentar ,na bilo koju zadatu temu,sadrzi bar po neku opasku na Nadala..Stalno iznosis svoje procene,koje datiraju jos iz davne proslosti(kad Rafa bese drugi i samo drugi),a uvek su vezane za navodnu Nadalovu nesrecnu buducnost..Hvala bogu,momak ,evo ga PRVI!!!

moya

pre 15 godina

Kakva glupa izjava. Pa i Gasquet da ima bolju glavu mozda bi bio No1.
Djokovic uvek ima neki bezvezni izgovor. Jos uvek zivi u zabludi da je ista kategorija igraca kao Rafa i Federer.

J.R.

pre 15 godina

Decko ume da vidi svoje mane, i to je dobro. Treba mu samo da jos malo sazri (i fizicki i mentalno) i bice on pravi sampion.

P.S. Iznenadila me je kolicina pljuvacine na ove izjave Novaka.

Napred, Nole!!!

Canadian

pre 15 godina

Nole je solidan ali Rafa i Fedex su pravi sampioni za klasu bolji od odtalih.

Posle njih dvojice dolazi ostatak sveta sa Novakom na celu ali pitanje je dokle ce ostati treci sa ovakvim pristupom.

Novace ako vec mislis toliko lepo o sebi mi ostali nemamo sta vise da ti posavetujemo. ti znas najbolje.

obcni daklu

pre 15 godina

nole ti si genetski na mamu sto je dobro i logicno /mama je hrabra i borac/ ukoliko zelis da nabijes masu moras jesti one hemikalije sto i sestre vilijams narocito mladja ali tebe ce uhvatiti posto usa ne garantuje za tebe...

MM

pre 15 godina

Nole je vrhunski igrac. ali jedno je tacno: da je lako biti No. 1 svi bi bili! Bilo je OK prosle godine kada se probijao do vrha. Sada mora da prebaci igru na visi nivo. Sada verovatno oseca stagnaciju, frustracije; potrebna je konstantna vrhunska forma, konstantni rezultati, jednostavno nije lako.
Zato svi treba da podrzimo Noleta pa da se onda svi i radujemo njegovim uspesima.
Ajmo Nole!

ja

pre 15 godina

@Milos
Naravno da imam animozitet prema Nadalu iz prostog razloga sto ne mislim da je dobar igrac, sto ga jos nisam video ni u jednom mechu da je dominirao, bio bolji igrac, nadigrao svog protivnika, ili pokazao neki lep tenis. Mozda se tebi svidja njegov stil i nacin igre, ali meni se ne svidja i mislim da takva igra ne moze doneti nikakve vece uspehe na duze staze.

Medjutim ne vidim sta sam ja to u prethodnom komentaru rekao lose o Nadalu. To da sledece godine brani 6000 poena i da ce se verovatno boriti da zadrzi trece mesto, jer evo i Marej se ukljucuje u borbu za vrh?
Mozda ti toga nisi svestan ili to ne zelis da znas , ali to su jednostavno cinjenice.
Sistem bodovanja je jednostavno takav.
Da ne pricam na pamet obrazlozicu ti to na najprostiji moguci nacin.
Nadal ce sigurno sledece godine, kao i obicno odigrati 19-20 turnira.
Ove godine je osvojio 7 titula i igrao jos 2 finala.
Sledece godine samo ako bude ispadao u finalima svih tih turnira koje je ove godine osvojio gubi preko 2000 bodova. Realno je da i odbrani neku od tih titula. Realno je da negede izgubi u finalu ili polufinalu. Realno je i da negde ispadne i u prvom-drugom kolu. Kad se sve sabere i oduzme u najboljem slucaju izgubice bar 2000 poena, a u najgorem slucaju moze da izgubi i preko 3000.
Ostalih desetak turnira koji mu preostaju su uglavnom turniri na kojima je ove godine pravio dobre rezutate (cetvrtfinala i polufinala), turniri na kojima je ranije najcesce ispadao u prvom-drugom kolu. To su jednostavno podloge koje njemu najmanje odgovaraju. Ne vidim tu puno prostora i mogucnosti da nadoknadi te izgubljene poene.
Sa druge strane Novak ne brani mnogo poena sledece godine. Sa par pobeda na svakom turniru Novak ce zadrzati ovaj broj bodova koji ima. Ako napravi par dobrih rezultata, osvoji par titula, samo moze uvecati trenutni broj bodova.
Novak je prosle godine imao odlicne rezultate. Ove godine je osvojio svega 3 titule, par puta je ispadao na turnirima u prvom-drugom kolu.Bez obzira na sve to uspeo je da poveca svoj ukupan broj bodova za oko 400. Federer je osvojio jednu GS titulu, igrao 2 GS finala i jedno polufinale. I pored svega toga trenutno ima preko 1200 bodova manje u odnosu na proslu godinu. Najlogicnije je da igrac koji u jednoj godini ima najbolje rezultate, sledece godine samo gubi i smanjuje broj poena. Tako je bilo sa Federerom, tako ce biti i sa Nadalom. Tako ce verovatno biti i sa Novakom kada bude imao najuspesniju godinu. Sledeca godina je Novakova ,a mozda i Federerova. 2010. mozda opet Nadalova ili nekog cetvrtog igraca.
Takav je sistem bodovanja, a taj sistem nije izmisljen juce. Oni koji se u tom sistemu bodovanja izbore da dugo budu na vrhu - ulaze u teniske legende, oni koji ne uspeju, ostaju zapamceni samo kao jedan statisticki podatak vise.
Iskreno se izvinjavam i tebi i tvom idolu sto vas podsecam na tu surovu stvarnost.
Jeno je sigurno a to je da Nadal sledecu godinu u najboljem slucaju moze zavrsiti na trecem mestu na listi, U to mogu da se kladim u svoj zivot.

objektivan

pre 15 godina

oprosti se ti od svog 1. mesta igrac koji je 1. treba da bude potpuno spreman (nadal federer)a ne da mu sprema zavisi od plasmana na turniru.(ako osvoji turnir onda je sve u redu a kada izgubi onda nije bio dovoljno spreman)zasto jednom ne kaze da je neko zasluzeno pobedio

iivviiccaa79

pre 15 godina

moje misljenje:

rad nogu sjajan, verovatno si najbrzi na turu...
izdrzljivost pri kretanju moze biti jos mnogo bolja..tezi tome da mozes da odigras 15 jakih turnira godisnje..
snaga- malo tegova za rameni pojas, ruke i ledja...

mozda da pozajmis Jeleninog trenera....
i eto nama veselja!!!!

hanibalus ante portas

pre 15 godina

mislim da je slabost a ne vrlina priznavati dobre lopte kad sudija nije reagovao, jednostavno igraj svoju igru ostavi sudiji da zaradi svoju platu inace ti si do sad ispunio nase snove a prvo mesto ti nece pobeci samo "hang in there" izdrzi i bez panike...

ivan_nbg23

pre 15 godina

Hehehe.. :D
Ovde su svi treneri..


Ok, cinjenica je da Nole mora da ojace.. to mu je jedina mana.. mislim da u svim mecevima on zna sta i kako mora da igra ali jednostavno ne moze fizicki to da izvuce..

Bice bolje sledece sezone kada mislim da ce krenuti ka samom vrhu..

Sto se tice toga da je mentalno labilan.. kada pricamo o njegovim vrsnjacima (tu ne racunam Nadala, covek je vanzemaljac) nema ni jedan koji je toliko psihicki stabilan kao Nole.. bilo da se radi o igri ili rezultatima na turnirima.. i to je cinjenica..

I jos nesto.. setite se da je i "naj" sampion Fedex i sam bio pomalo nervozan u 21,22 godini kada ga nigde nije bilo.. lomio rekete.. imao lose rezultate.. pa je na kraju sazreo i postao pravi sampion.. stvar je u coveku i ja mislim da Nole ima ono sto je potrebno za prvo mesto samo mu treba jos malo vremena.. godinu ili dve..

Djoka Novakovic

pre 15 godina

@ Vlado

Novak fer igrac?
Jeste ali pri takvom rezultatu da moze da pokloni i ceo gem ili dva.
Pre neki dan protiv Ive, nadam se da ste svi to videli, pokazao je svoju pravu licnost kad je gusto i kada se lomi rezultat.
Toliko o Novaku.

???

pre 15 godina

e da bas si se protiv karlovica natrcao na osnovnoj liniji! to je sigurno problem. manje price, tj mnogo manje price i mnogo vise rada.

EVORA

pre 15 godina

Br. 38 je tako dobro i plemenito sazeo smisao mnogih komentara! Treba da prestane da radi protiv sebe.I, naravno, njeg0v zivot je njegova stvar. Sa moje strane sve je receno u najboljoj nameri.Mozda zaboli, ali bol je veliki ucitelj, zar ne?

doktor

pre 15 godina

Ono sto Djokoviću treba je potpuno drugačiji stil igre.Pod uslovom da ispravno fizički trenira i koristi dozvoljene suplemente za oporavak,njegova neoporavljenost nakom mečeva jednostavno znači da genetski nema predispoziciju za dugotrajne fizičke napore.Ako je to tako,a izgleda da jeste,on mora da igra nesto kao Živoinović,koji praktično nikada nije bio fizički spreman,a opet je napravio dobru karijeru,dakle izuzetno jak servis,volej igra,jak retern,i na taj način znatno kraći poeni,i tako kraći mečevi,i puna spremnost za naredni duel.Na taj način biće broj 1.
ps.iskreno mislim da mora da mijenja trenera,ovaj sadašnji nije mu dorastao i koči njegov dalji napredak.

crni

pre 15 godina

pih ... kao da je danas neki izazov biti bolji od djokovica ..polako ali sigurno taj momak gubi svaku vezu sa tenisom ... zaslosno ga gledati kako mu uvijek nesto smeta , kako je zadihan posle 3 gema kao da je odigrao 5 setova, tuzno je sjetiti se kako je posle rima govorio kako ce stici nadala a onda i federea i da ga ovaj vise nikad nece pobijediti , tuzno je gledat kako svaka susa ga pobijeduje i nabija kao kantu, tuzan je taj momak kome je trebalo godinu dana da shvati da nije fizicki spreman , a da ne pricamo o mentalnoj snazi , tuzan je taj daj kada je odlucio da postane maneken i da samo bezveze lupeta o protivnicima a oni ga "unakaze" na terenu i pokazu gdje mu je mjesto danas...nikad od tebe nece biti broj jedan , jos si ti zelen , nema u tebi sampiona niti ga ikad bilo

rim

pre 15 godina

tvoj problem je sto mnogo pricas...
vise se skoncentrisi na teren nego na politiku itd... zvrcke i one imitacije...

pa ce jednog dana mozda u tebi i sazresti prvi igrac sveta...

zoran

pre 15 godina

Zato Rafa, Rodžer, ja i još nekoliko tenisera i jesmo na vrhu", naglasio je Novak.

======================

Gresis Novak. Postojdve grupe tenisera. Jedna je Rodja i Rafa a druga su ti i ostatak grupe do desetog mesta.
Prva dvojica su vrh, ostali su jako daleko, jako daleko...

svetlana

pre 15 godina

Nole,
bice svega...i titula, i para i turnirau Beogradu i teniskinh centara....svega ce bitisamo nam ti budi zdrav i ne menjaj se!
P.S.
a sto se tela tice...he,he, imas ubedljivo najbolje nogena tour-u, a o ocima da ne govorimo...

ako_cemo_posteno

pre 15 godina

A kad ces uopste i biti?Vreme ti neumitno prolazi sto se tice aspiracija na No1.Ipak si se malko precenio.Manje price, vise rada.

Djoka Novakovic

pre 15 godina

@ Vlado

Novak fer igrac?
Jeste ali pri takvom rezultatu da moze da pokloni i ceo gem ili dva.
Pre neki dan protiv Ive, nadam se da ste svi to videli, pokazao je svoju pravu licnost kad je gusto i kada se lomi rezultat.
Toliko o Novaku.

Srpski patriota

pre 15 godina

On nije mentalno spreman. Ovakve izjave to pokazuju. Kada igrac pre svega prevazidje ego u svojoj glavi, tada prestaje da brine za svoje telo. Tada i bol prestaje da oseca i uziva u svojoj igri. Nadal je skoro dostigao taj nivo, a Federer ga odavno prevazisao. Ne igra se tennis zbog para i slave, vec zbog uzitka.

Beogradjanin

pre 15 godina

@rim, 17. oktobar 2008 17:46)

A tvoj problem je što pljampaš po tastaruri, a ne znaš pravopis!

Vredjaš momka zbog koga je u Srbiji tenis postao takoreći sport br. 1.
Tebi i takvima kao što sti ti sve smeta kod Novaka: i kada ćuti i kada nešto izjavi;
i kad se zeza i kad je ozbiljan; i kad je zainteresovan i kad je nezainteresovan;
i kad izgubi meč, ali i kad dobije nadjete manu; ne verujete ako se povredi,
ali opravdavate povredu drugih tenisera;smetaju vam njegovi roditelji,
njegov dres, njegova zarada i ko zna šta sve još.
Novak je dobar momak, vanserijski teniser i fer sportista i ima pravo da bude iskren i da živi svoj život.
I pitam se šta je to u nama, kad ovakvi mizerni komentari dobiju toliki broj preporuka.

A tebe pitam: u šta ćeš ti SAZRESTI?

A moderatore molim da objave ovaj komentar. Pozdrav od
Beogradjanina (neko se potpisao mojim nickom, ne ljutim se)

Kiklop

pre 15 godina

Majstore,
Glavu gore i demo dalje! Tenis je takav sport: igraju dvojica i jedan MORA da izgubi. No big deal.

ps Molim te samo: nemoj vishe da gubish od Hrvata

Vladan R

pre 15 godina

Nikako mi nije jasna ova njegova izjava, jer ima vec vise od dve godine ,tj otkako je poceo da se probija u sam svetski vrh, kako je apsolutno jasno da mu je fizicka sprema najveci problem problem posebno u drugom delu sezone.Pa nije valjda toliko trebalo njemu i njegovom strucnom stabu da to zakljuci a sa druge strane ako je to ranije shvatio a siguran sam da jeste zasto nista na tome nije poradio. Neka lepo ide u teretanu da ojaca ako hoce da bude br.1 a ako nece njegova stvar i ovako je sasvim sigurno mnooogooooo postigao pa na kraju krajeva i da nikad ne ode stepenicu vise pa i da padne koju poziciju tj da vecito bude tu recimo od 3 do 7 pa i 10-og mesta, malo li je u bilo cemu jedan duzi vremenski periiod biti u nprvih ne 3 nego 10 u svetu u bilo cemu. Samo bih ga zamolio da ne trazi takava opravdanja bar za one stvari koje mogu sa vise rada da se isprave. I na kraju samo pitanje za njega ali i vise za njegovog oca da li to znaci da su(je) posredno priznali da je Federer bolji(bar tehnicki ako nista drugo) teniser od njega, jer ovaj drugopomenuti rece posle AO da ga Federer vise nikad nece pobediti.

objektivan

pre 15 godina

oprosti se ti od svog 1. mesta igrac koji je 1. treba da bude potpuno spreman (nadal federer)a ne da mu sprema zavisi od plasmana na turniru.(ako osvoji turnir onda je sve u redu a kada izgubi onda nije bio dovoljno spreman)zasto jednom ne kaze da je neko zasluzeno pobedio

rekreativac

pre 15 godina

Uz rizik da budem tagiran kao hejter, reći ću da je glavni razlog ovoga sto se Noletu desava čista, obična i zabrinjavajuće učestala - glupost.

Samo jedan primer: pobedi Federera, najpopularnijeg igraca danasnjice na GS - AO, i odmah na licu mesta kaže "ponosan sam što sam izbacio takvog jednog igrača!"...

..sad dobro. Naravno da je ponosan. Ko ne bi bio?! Fantastično je odigrao meč, iskupio se za USO, otvorio put ka prvom GSu... ali prijatelju... ne kaže se pred 20000 ljudi (od kojih je dobar deo Federerovih diehart navijača) "ponosan sam..." prosto ćutiš, sagneš glavu i furaš dalje... dok ti oni tapšu i kažu:" uuuu, al je skroooman... a i lepo igra". Prosto tako to funkcioniše. Ko mi ne veruje, neka pita Nadala - dečko ćuti radi, hvali ovog Federera, i evo ga - prvi!.

...a da ne pričam o onim šašavim imitacijama i tako tome.

Sad, razumite, ja gotivim Noleta, i zaista mislim da je dečko carina kakva se retko rađa. I kao čovek, i kao sportista i kao takmičar i kao talenat... ali "brale", ne možeš pred Vimbldon da kažeš novinarima kao misliš da je "Federer zabrinut" (inače, 5-ostruki uzastopni osvajač Vimbldona), pa onda pukneš u tri seta od one razgoropađene goropadi Safina u DRUGOJ rundi... prosto ne će moći... što se kaže.

Tako da cela ta njegova priča kako "svi teniseri u vrhu su slični po talentu, samo nas razdvaja mentalna stabilnost..." ne pije vodu. Koja mentalna stabilnost? Ona koja te je dovela do 0 titula od Rima? Ma samo proverite Noletov rekord u tajbrejkovima pre Rima i posle, i sve će vam biti jasno (bio je najbolji u tome, sad je tropađoza).

Dakle, što se tiče govorancije i 'pripreme terena' ---- čista glupost (pitam se odakle mu to... aha, neko reče "kralj je mrtav, živeo kralj" posle Australije...)

Da ovo sve ima i tragičnu konotaciju je i Noletova zdravstvena situacija. Koliko sam ja razumeo, čitajući neke intervjue, on u stvari ima takozvani "mali toraks", što mu dođe plućna zapremina. Sve usled nosne devijacije ili astme koju je imao u ranoj mladosti... to je onda povezano sa kardio-vaskularnim sistemom i disanjem (primetili ste uzdisanje, dizanje ruku, širenje plućnih komora u pauzi, premor, znojenje....).

... i naravno "injury timeouts" koji su delimično posledica takvog njegovog stanja.

Tu se našao i taj naivni, fini, lepo vaspitani nadasve skromni gospodin Federer, da javno upozori javnost kako atp tura ne treba da trpi takve sumnjive poteze očajnika... (DC kup pre nekoliko godina, Novak igrao protiv Vavrinke valjda, pa se Federer našao pametan). Tu je nastalo to vrzino kolo, na koje su se mnogi nakačili - prvenstveno Noletova konkurencija (primeri : Rodik, Federer, Robredo na USO). Dakle - glupost + nesreća = tragedija !

A možemo sve da pomatramo i linijom - ma sve je OK, biće sve u redu, nemoj da smo nezadovoljni, ipak je on mnogo toga uradio... pa onda neka pusti Mareja da ganja Federera i Nadala, a mi možemo i dalje da slušamo Taticu kako paranoiše o svetskoj zaveri protiv njegovog sina, sve usput preteći novinarima što ne hvale dovoljno istog!

(izvinite zbog dugačkog komentara)

djordje

pre 15 godina

Mislim, Đokoviću, da si se ulenjio,da malo treniraš,da si već u 21-oj godini pun para.Nedostaje ti ambicija,želja za još većim uspesima.Pogledaj samo kako danas izgleda Marej!Sav je u mišićima i puca od snage, a samo do pre godinu dana je bio visoki mršavko koji,kao ti sada, "nesrećno gubi mečeve".Da se ne lažemo,idi malo u teretanu,trči dnevno jedno pet kilometara.Ja mislim, da ti je tenisa i putovanja sa turnira na turnir preko glave.Nema u tebi vatre kao kod Nadala i Federera.Nikad nećeš biti br.1. Pa seti se kako si izgubio od Simona,Mareja ,Tsonge i sada od Karlovića.BEZ VOLJE,ŽELJE ZA POBEDOM,SAMO OTALJAVAŠ!!!

Jelence

pre 15 godina

Nisi spreman?
A ja cu biti tu da te podrzim kad god ti je podrska potrebna!
Iskreno,kada ti je tih 20000 ljudi zvizdalo ja sam plakala,bilo mi je vrlo krivo. A ipak,bila sam vrlo ponosna na tebe..mogu samo da ti zavide!
Do kraja uz tebe Nole..tvoja MJ

moya

pre 15 godina

Kakva glupa izjava. Pa i Gasquet da ima bolju glavu mozda bi bio No1.
Djokovic uvek ima neki bezvezni izgovor. Jos uvek zivi u zabludi da je ista kategorija igraca kao Rafa i Federer.

crni

pre 15 godina

pih ... kao da je danas neki izazov biti bolji od djokovica ..polako ali sigurno taj momak gubi svaku vezu sa tenisom ... zaslosno ga gledati kako mu uvijek nesto smeta , kako je zadihan posle 3 gema kao da je odigrao 5 setova, tuzno je sjetiti se kako je posle rima govorio kako ce stici nadala a onda i federea i da ga ovaj vise nikad nece pobijediti , tuzno je gledat kako svaka susa ga pobijeduje i nabija kao kantu, tuzan je taj momak kome je trebalo godinu dana da shvati da nije fizicki spreman , a da ne pricamo o mentalnoj snazi , tuzan je taj daj kada je odlucio da postane maneken i da samo bezveze lupeta o protivnicima a oni ga "unakaze" na terenu i pokazu gdje mu je mjesto danas...nikad od tebe nece biti broj jedan , jos si ti zelen , nema u tebi sampiona niti ga ikad bilo

Djorgo

pre 15 godina

Tako je, slazem se da mnogo prica. Ali mislimd aje tacno i ono sto je rekao. Ako moze da se distancira bice No 1, ako ne, ne moxe biti mnogo dobro. Bilo bi steta. Sportista neverovatnih potencijala,

ana

pre 15 godina

Nole ce biti brij jedan,samo je pitanje vremena.On nije malodusan kao svi oni koji su spremni da ga pljuju i da mu popuju cim izgubi.I Nadal i Federer takodje ponekad gube.Zasto uvek najvise mana nalazimo najboljima medju nama?Mozda tako lecimo samo sopstvene komplekse i sebe smatramo boljim,pametnijim od njih.

Ovječkin

pre 15 godina

Mislim da posle neuspeha sa monografijom "Moj prvi grand slam",nova pod naslovom "Moja fizička sprema" mu sigurno donosi milionske tiraže.

ja

pre 15 godina

Novak je samo rekao ono sto svi mi odavno vidimo. Kada bi popravio fizicku izdrzljivost, pre svega one njegove probleme sa disanjam, samo nebo bi mu bila granica. Ali i bez toga sigiurno je da moze da postane prvi, mozda malo sporije nego sto smo mislili, ali moze.

Ne razumem ove sto se javljaju sa komentarima kako Nole mnogo prica. Decko da 1-2 intervjua mesecno, bukvalno samo kad mora. Za nekog ko je treci teniser na svetu bilo bi normalno da daje izjave i intervjue svaki drugi dan, jer to jednostavno ide sa popularnoscu koju ima.
Mislim da je bash obrnuta stvar u pitanju. Novak premalo prica. Ovi nasi iskopaju jednom u mesec dana neki intervju koji je dao ko zna kojem stranom mediu, i naravno da to prenesu, jer jednostavno drugih informacija o Novaku nemaju.
Sto se tice ATP turnira u Srbiji Novak sa tim stvarima nema nikakve veze. To su stvari kojima se bavi njegov otac i njegova firma.
Takodje vezano za popravljanje misicne mase i slicne stvari, otkud znate da Novak ne radi na tome. Stvar je u tome da ne reaguje svaki organizam i svako telo na isti nacin. Teretane jednostavno nekim ljudima ne pomazu. Znao sam ljude koji su mesecima i godinama isli u teretane i jedva da su uspeli da nabace 1-2 kg misica, a opet neki su posle par meseci uspevali da nabace po 6-7 kg miica. Sem toga teretane za ovakav sport znaju da budu mach sa dve ostrice. Dobijete misice i snagu za udarce, ali istovremeno izgubite osecaj i preciznost za te iste udarce. Pogledajte na primer sestre Villiams. Sve su u misicima, ali preciznost i osecaj su im nula. U toku mecha na primer jedva uspeju 2-3 lopte da upute na liniju, a Novak i kad najlosije igra uputi bar 15 lopti pravo na neku od linija. Zato je za Novaka mozda i bolje da ne forsira mnogo teretane i slicne stvari. Samo moze da izgubi taj fantasticni osecaj za udarce koji trenutno ima.
Novak je ove sezone do ovog turnira imao sledeci ucinak: 58 pobeda i 14 poraza. Federer je na primer imao 55 pobeda i 12 poraza.
Dakle kada se pogleda ova godina on je rame uz rame sa Federerom. Medjutim Novak je svestan da mora da bude bolji i od Federera i od Nadala da bi postao prvi i zbog toga je u nekim izjava kritican prema samom sebi, sto je i sasvim normalno. I sa ovakvom igrom novak je na ubedljivom trecem mestu, u trci je svega desetak poena iza Federera. Ne verujem da Marej moze da ga stigne ili prestigne u narednih par godina. Sledeca godina ce biti jako zanimljiva. Federer ne brani puno poena, sem na gren slemovima. Nole brani poene na svega 3-4 turnira, A Nadal brani skoro 6000 poena. Dakle Federer i Novak ce voditi sledece godine glavnu bitku za prvo mesto, a Nadal ce se u stvari boriti da zadrzi trecu poziciju.

Canadian

pre 15 godina

Nole je solidan ali Rafa i Fedex su pravi sampioni za klasu bolji od odtalih.

Posle njih dvojice dolazi ostatak sveta sa Novakom na celu ali pitanje je dokle ce ostati treci sa ovakvim pristupom.

Novace ako vec mislis toliko lepo o sebi mi ostali nemamo sta vise da ti posavetujemo. ti znas najbolje.

analiza

pre 15 godina

Ova izjava je zabrinjavajuca iz vise razloga.
Prvo nije "stil" pricati javno o svojim slabostima. Slazem se sa mnogim komentarima da Nole u tisini treba da poradi na fizickoj spremi. Nole jeste tanak, ali nista manje od Federera, Marija, i mnogih drugih igraca. Noletova prica da je psihicki stabilan je diskutabilna. Mozda on pod tim podrazumeva da ga porazi mnogo ne brinu. Medjutim, njegova psihicka stabilnost u igri je diskutabilna. Juce je kljucne poene protiv Karlovica igrao lose. Da ne pricamo o "govoru tela" u toku meca. To govori samo po sebi.
Tehnika igre? Defitivno Nole igra ocajno voleje. Ranije sam mislio da je u pitanju samo losa tehnika, ali sad sam ubedjen da je problem u prilazu lopti. Nole nema prirodan prilaz, ili ako vise volite osecaj za igru na mrezi. Jednostavno, momak nema osecaj za kretanje, a to se u zadnje vreme vidi i u igranju na osnovnoj liniji.
Mislim, sve je u redu, osim ukoliko i dalje vaze aspiracije za mesto broj 1. Ako Nole i dalje zeli to mesto morace da da veci gas.
Ovo nije kritika. Volim Noleta i uvek cu navijati za nega pa makar bio i 1000 na rang listi. Samo mi nedostaje Nole od prosle i sa pocetka ove godine koji je igrao snazno, mastovito, bez kalkulacija i bez respekta prema bilo kome.

evora

pre 15 godina

Najslabija tacka Noleta Djokovica je upravo MENTALNA LABILNOST.Na terenu je vrlo nervozan, tesko kontrolise emocije, cak i kad ne gubi, sto govori o visokoj narcisoidnoisti inesposobnosti da sagleda sebe kao bice koje, kao i sav svet ima vrline i mane. To neselektivno reagovanje trosi mu mnogo energije. Kao drugo, preambiciozan je i ne moze da se usredsredi na jednu, najvise dve BITNE stvari u zivotu. Sve bi hteo, a to pokazuje da nije realan niti zreo.
Zao mi je sto traci svoj bogomdani talenat, a sada vec i poprilicnu naklonost i domace i inostrane publike. Kao da svi vec "citaju" te njegove mane koje su, daj Boze da gresim, potisnule vrline koje nisu male.
Od sarca mu zelim da se sredi, dovede u stanje fizicke i mentalne spremnosti.I da ne pokusava da , kao malo dete, pravda sebe za izgubljen mec ratovima i ostalim nedacama.Takve izjave publika je vec odavno prepoznala i odredila im smisao. No pasaran.

Vlado

pre 15 godina

Sta reci poslije toliko ogavnih rijeci koji su upuceni covjeku koji se zove NOVAK DJOKOVIC,jeste covjeku koji kao I svi mi ima svoje vrline I mane.
Hiljadu puta sam rekao I ako treba ponovicu jos toliko da je Novak Djokovic zaista veliki , veliki covjek koji nijednim svojim postupkom I gestom nije zasluzio da se pricaju ovakve price ciji su inicijatori ljudi prepuni kompleksa,praznog srca I ogromne sujete.
I prije sam rekao I sada ponavljam da sam iz Crne Gore I poslije Crne Gore SRBIJA mi je najbliza I Srbiju najvise volim I volim njen sport, njene ljude ,navijam za vase reprezentacije(sem kad igraju protiv crnogorske),ali jos jednom kazem TENIS je individualan sport i niko ne mora da navija za nekoga samo zato sto je iz njegove zemlje ali isto tako je TENIS i dzentlmenski sport i niko kazem niko ne treba da pljuje Djokovica Nadala Federera Marija ili bilo kog drugog oni su svi ljudi nekome manje nekome vise simpaticni,koji nijesu nikome nista oteli nista ukrali svaku paru koju imaju su stekli vjerujte krvavim radom jer da je lako steci milione eura vecina nas bi bila clanovi tog vrlo malog KLUBA.
Navijam za Novaka zato sto je lik ,zato sto je objektivan,zato sto uvijek pruzi ruku protivniku,juce je na njegovo iniciranje zagrlio Karlovica,zato sto je fer-play,zato sto je duhovit i zato sto je izuzetno zreo za svoje godine.
Ne navijam za njega zato sto je iz Srbije a vec sam rekao da volim SRBIJU jer kao sto rekoh nije bitno u individualnom sportu ko je odakle vec zbog stvari koje sam gore naveo.
Rijec – dvije o nekim likovima koji ostavljaju svoje komentare
1.BOBA – Svaka cast ne navijamo za iste TENISERE ali pratimo Tenis na vrlo slican nacin,vasi(tvoji) komentari su objektivni poznavalacki i izuzetno realni
2.Majcek Maja-Imamo istog favorita i mislim da si takodje vrlo objektivna u svojim komentarima
3.Nena –Slicno kao i za BOBU navija za Rafu objektivno i realno komentarise
4.Marko-NAJVECI FEDEREROV fan koji izuzetno poznaje tenis ,subjektivan kad se radi o Rodzeru i ljudi cini mi se da namjerno malo provocira izvinjavam se ako grijesim
5.Zenevljanin-Svaka cast izuzetno objektivno i bez omalovazavanja
Ima ih jos koji prate ovu prelijepu igru na slican nacin na koji po meni treba da se prati i komentarise TENIS ali ima i onih cije komentarisenje ne zasluzuje da se cita a takvi komentari su od :
1.DJOKE NOVAKOVICA
2.RAFAELICE
3.MESIJA
4.DR.HOUSE
POZDRAV SVIM ISTINSKIM ZALJUBLJENICIMA OVOG SPORTA

Mikili

pre 15 godina

Sve komentare o Novaku objasnio je "Beograđanin". Bravo sugrađanine, ali nažalost, Beograđana ima sve manje.
Jedno je nesporno, Novak je postigao svetski uspeh, lični, nacionalni i što mene najviše inpresionira kao roditelja - uvukao se i u srca naše dece i pokazao im pravi put do uspeha.
Novak je- samo jedan na vrhu : prepametan, radan, ambiciozan, pošten, harizmatičan i pored svega ovoga NAŠ i svestan svojih prednosti i mana.
Iz svega Novak izvlači pouku, radiće on kao i do sada neumorno ne bi li ostvario svoje ciljeve. Novak je borac, a već je postigao toliko - malo li je!!!
SREĆNO NOVAČE, SREĆNO SINE

ja

pre 15 godina

@Milos
Naravno da imam animozitet prema Nadalu iz prostog razloga sto ne mislim da je dobar igrac, sto ga jos nisam video ni u jednom mechu da je dominirao, bio bolji igrac, nadigrao svog protivnika, ili pokazao neki lep tenis. Mozda se tebi svidja njegov stil i nacin igre, ali meni se ne svidja i mislim da takva igra ne moze doneti nikakve vece uspehe na duze staze.

Medjutim ne vidim sta sam ja to u prethodnom komentaru rekao lose o Nadalu. To da sledece godine brani 6000 poena i da ce se verovatno boriti da zadrzi trece mesto, jer evo i Marej se ukljucuje u borbu za vrh?
Mozda ti toga nisi svestan ili to ne zelis da znas , ali to su jednostavno cinjenice.
Sistem bodovanja je jednostavno takav.
Da ne pricam na pamet obrazlozicu ti to na najprostiji moguci nacin.
Nadal ce sigurno sledece godine, kao i obicno odigrati 19-20 turnira.
Ove godine je osvojio 7 titula i igrao jos 2 finala.
Sledece godine samo ako bude ispadao u finalima svih tih turnira koje je ove godine osvojio gubi preko 2000 bodova. Realno je da i odbrani neku od tih titula. Realno je da negede izgubi u finalu ili polufinalu. Realno je i da negde ispadne i u prvom-drugom kolu. Kad se sve sabere i oduzme u najboljem slucaju izgubice bar 2000 poena, a u najgorem slucaju moze da izgubi i preko 3000.
Ostalih desetak turnira koji mu preostaju su uglavnom turniri na kojima je ove godine pravio dobre rezutate (cetvrtfinala i polufinala), turniri na kojima je ranije najcesce ispadao u prvom-drugom kolu. To su jednostavno podloge koje njemu najmanje odgovaraju. Ne vidim tu puno prostora i mogucnosti da nadoknadi te izgubljene poene.
Sa druge strane Novak ne brani mnogo poena sledece godine. Sa par pobeda na svakom turniru Novak ce zadrzati ovaj broj bodova koji ima. Ako napravi par dobrih rezultata, osvoji par titula, samo moze uvecati trenutni broj bodova.
Novak je prosle godine imao odlicne rezultate. Ove godine je osvojio svega 3 titule, par puta je ispadao na turnirima u prvom-drugom kolu.Bez obzira na sve to uspeo je da poveca svoj ukupan broj bodova za oko 400. Federer je osvojio jednu GS titulu, igrao 2 GS finala i jedno polufinale. I pored svega toga trenutno ima preko 1200 bodova manje u odnosu na proslu godinu. Najlogicnije je da igrac koji u jednoj godini ima najbolje rezultate, sledece godine samo gubi i smanjuje broj poena. Tako je bilo sa Federerom, tako ce biti i sa Nadalom. Tako ce verovatno biti i sa Novakom kada bude imao najuspesniju godinu. Sledeca godina je Novakova ,a mozda i Federerova. 2010. mozda opet Nadalova ili nekog cetvrtog igraca.
Takav je sistem bodovanja, a taj sistem nije izmisljen juce. Oni koji se u tom sistemu bodovanja izbore da dugo budu na vrhu - ulaze u teniske legende, oni koji ne uspeju, ostaju zapamceni samo kao jedan statisticki podatak vise.
Iskreno se izvinjavam i tebi i tvom idolu sto vas podsecam na tu surovu stvarnost.
Jeno je sigurno a to je da Nadal sledecu godinu u najboljem slucaju moze zavrsiti na trecem mestu na listi, U to mogu da se kladim u svoj zivot.

H@N@

pre 15 godina

Ok, sve je tacno sto vi kazete, ali i Nadal je bio 4,5 godine 2. na ATP listi, pa je sada prvi...A i njegov pocetak ove sezone je bio jako los (nemam nista protiv njega, stvarno, ali ako cemo realno), a Nole je tada ucio tenisu mnoge(Rogera na AO i upravo Nadala u IW).Po meni je logicno da Novak bude umoran, jer su Roger i Rafa mnogo duze u vrhu nego Nole, tako da su u nekim stvarima u vecoj prednosti u odnosu na Nola...Smatram da ce se kod Nola sve videti tek na pocetku sl. godine kada bude branio AO, a i nemojte Murray-a sada dizati u nebesa, njega cemo tek videti sl. god. kada bude branio veci broj bodova.Nole samo napred. Trening, trening i samo trening...Sada kada bude pauza lepo se odmori, ali i poradi na elementima igre koji nisu kakvi bi trebali biti...Napred....Verujem u tebe...
PS.Kada je Novak bio fizicki spreman? Na AO ova godine, pocetak godine ubedljivo najbolji od svih tenisera....Nole, nadam se takvom pocetku i sl. godine.Samo hrabro CARE...

acmilan

pre 15 godina

@ H@N@, 17. oktobar 2008 19:37

Logicno je da Djokovic bude vise umorniji od Federera i Nadala, jer su oni duze u vrhu???
Meni i nije logicno. Oni godinama postizu odlicne rezultate, valjda pre kod njih moze doci do umora i nekog zasicenja?? Kako niko ne kaze ej, pa Federer je umoran, ne, samo se prica o tome kako je u losoj formi, kako ne igra kao pre, retko kad cujem da neko ima razumevanje za nesto slabiju sezonu Federera, mada ona uopste nije losa, posle svega sto je on uradio.

Kazes Nadal je 4-5 godina bio drugi,pa je sad prvi, okej, mislim da je ipak malo vise od 3 godine bio drugi,ali nije to poenta, Nadal je sve vreme ostvarivao veoma dobre rezultate, imao je i on padova u igri, ne kazem, ali je svake godine osvojio Roland Garos, plus nekoliko mastersa, pobedio jednog Federera 12 puta,ove godine je dodao i Wimbledon i zlato u Beijing-u, i sve vreme je napredovao, popravljao igru i na travi i na betonu. Nije bas za poredjenje sa Djokovicem.
Hocu reci, ne treba traziti izgovore, vec realno sagledati stvari, Djokovic jeste solidan teniser, ali moje misljenje je da nema kontinuitet veoma dobrih rezultata da bi imao bolji ranking.

Vladimir

pre 15 godina

Svaka cast za sve dosadasnje uspehe, ali ova izjava da tek sad kao priznaje kako nije fizicki spreman deluje licemerno. Kad je osvajao AO sve je bilo OK, a sada kad ima po dve nedelje minimum izmedju turnira i odigra sa Haneskuom sat ipo isa Karlovicem mec za koji se zna da ne moze biti preterano naporan jer tu nema dugih poena i trcanja, ocigledno je da pored talenta je potreban permanentan rad da bi se ostalo u teniskom vrhu. Mislim da prvo treba da rascisti sam sa sobom da li hoce i dalje da napreduje i fokusira se samo na tenis ili da se bavi porodicnim biznisom.

misljenje

pre 15 godina

Novace nemoj sebe servirati na tacni svim protivnicima, navijacima i nenavijacima. To je destruktivna taktika. Sta ko misli o tebi je njihova stvar a u kakvoj si ti psihofizickom stanju je tvoja stvar.

doktor

pre 15 godina

Ono sto Djokoviću treba je potpuno drugačiji stil igre.Pod uslovom da ispravno fizički trenira i koristi dozvoljene suplemente za oporavak,njegova neoporavljenost nakom mečeva jednostavno znači da genetski nema predispoziciju za dugotrajne fizičke napore.Ako je to tako,a izgleda da jeste,on mora da igra nesto kao Živoinović,koji praktično nikada nije bio fizički spreman,a opet je napravio dobru karijeru,dakle izuzetno jak servis,volej igra,jak retern,i na taj način znatno kraći poeni,i tako kraći mečevi,i puna spremnost za naredni duel.Na taj način biće broj 1.
ps.iskreno mislim da mora da mijenja trenera,ovaj sadašnji nije mu dorastao i koči njegov dalji napredak.

???

pre 15 godina

e da bas si se protiv karlovica natrcao na osnovnoj liniji! to je sigurno problem. manje price, tj mnogo manje price i mnogo vise rada.

obcni daklu

pre 15 godina

nole ti si genetski na mamu sto je dobro i logicno /mama je hrabra i borac/ ukoliko zelis da nabijes masu moras jesti one hemikalije sto i sestre vilijams narocito mladja ali tebe ce uhvatiti posto usa ne garantuje za tebe...

Beogradjanin

pre 15 godina

Nole to sada kazes. Ali fizicka sprema se ne stice zamajavanjem po Beogradu, nego u teretani, trcanju itd. Onda menjaj fitnes trenera.Nabaci malo misicnu masu za jace udarce.Spremi se za cetiri pet turnira u kontinuitetu.Sto je Muray drugacije gradje ili Monfils ili Gulbis od tebe. Ali oni nadolaze. Prema tome plati strucnjaka za fizicku pripremu i sve ce biti OK

Doki

pre 15 godina

Nole, srce !
Pa niko ne brani da se fizicka spremnost malo popravi! A stil igre malo dotera, nesto ubrzaju lopte na servisu, malo poveca preciznost ...
Malo nedostaje da se sve to dopravi !!
Gledaj samo sta rade bolji od tebe pa kopiraj !

Nego, srecno na dalje !I pametno!

M

pre 15 godina

Tako je, Nole ima malo problema sa kondicijom. Ali to se da popraviti.
Inteligenciju i raznovrsnost udaraca teniser ili ima ili nema. Nole ih i te kako ima i to je njegova prednost.

Srdjan

pre 15 godina

Jos uvek nije sazreo za broj 1,plasim se da ce uskoro izgubiti i broj 3 ako Marej nastavi ovako da igra,a Novak ne ucini nesto na svojoj fizickoj spremi.Inace,bez obzira na sve uspehe,smatram da bi Vajdu trebalo da zameni nekim boljim trenerom ako zeli da bude prvi.Slicno Jeleni Jankovic koja je sa drugim trenerima bila u vrhu ali je tek sa novim trenerom broj 1 i siguran sam da ce tu dugo da ostane,bar dok Ana ne sazri.

Danijela

pre 15 godina

Nole ce za mene uvek biti prvi i najbolji, ali mi se cini da mu trenutno vise fali psihicka stabilnost nego fizicka spremnost. I ranije nije bio fizicki najspremniji, pa je pobedjivao. Nadam se da ce do Pariza i Sangaja ozbiljno poraditi bar na jednom od ova dva kljucna elementa i obradovati nas nekim finalom ili osvajanjem jednog od preostala dva Mastersa.

Aca Srbin

pre 15 godina

Stvarno nije dobro fizicki spreman. Mislim da ima ,,savrsenu'' tehniku i da bi uz bolju fizicku spremnost i malo vise srece u zrebovima i poenima, bio prvi sigurno. Naravno i ona publika sa US opena ove godine moze da demoralise.

Nole je pravi sampion, uvek prizna da li je loptica dobra ili ne cak i na svoju stetu, a i dobro je sto je pocao da krivi samog sebe. za ,,neuspeh''.

Napred nole, kralju!!!

Nenad

pre 15 godina

Nole,ti si jednostavno najbolji,i taman posla da lako postanes prvi.Bolje ovako,duze ces se tamo zadrzati.Sve mora da sazri,pa i to.

JN

pre 15 godina

Sve je OK, ne bih previše da kritikujem nekoga ko je treći na listi. Ali ne razumem neke izjave. Više puta sam ove godine pročitao Anine izjave tipa: nisam bila spremna, trenirala sam samo četiri dana i sl, a sad ovo od Novaka... Pa ja sam izgleda u velikoj zabludi jer sam uvek mislio da se teniseri bave tenisom, da treniraju, rade na tehnici i fizičkoj spremi.
U svakom slučaju, iskrene čestitke Novaku (i Ani) na svemu postignutom i nadam se da ovo nije njihov maksimum. Samo, ovakvih izjava više ne sme da bude. Ko ne zna da igra tenis teško da može sa 20 godina puno da nauči i napreduje, ali fizička sprema se stiče treningom, urednim životom i pravilnom ishranom. Samo napred šampioni, ajdeeee!

EVORA

pre 15 godina

Br. 38 je tako dobro i plemenito sazeo smisao mnogih komentara! Treba da prestane da radi protiv sebe.I, naravno, njeg0v zivot je njegova stvar. Sa moje strane sve je receno u najboljoj nameri.Mozda zaboli, ali bol je veliki ucitelj, zar ne?

iivviiccaa79

pre 15 godina

moje misljenje:

rad nogu sjajan, verovatno si najbrzi na turu...
izdrzljivost pri kretanju moze biti jos mnogo bolja..tezi tome da mozes da odigras 15 jakih turnira godisnje..
snaga- malo tegova za rameni pojas, ruke i ledja...

mozda da pozajmis Jeleninog trenera....
i eto nama veselja!!!!

hanibalus ante portas

pre 15 godina

mislim da je slabost a ne vrlina priznavati dobre lopte kad sudija nije reagovao, jednostavno igraj svoju igru ostavi sudiji da zaradi svoju platu inace ti si do sad ispunio nase snove a prvo mesto ti nece pobeci samo "hang in there" izdrzi i bez panike...

Petar

pre 15 godina

Novace odrasti! Tenis je sport u kom ce ti penzija biti bliza nego sto mislis a da nisi jos prebolovao djecije bolesti. Ostavi tatu i mamu kod kuce nek ti vode porodicni biznis, nek ti se ne petljaju u zivot, vodi sa sobom djevojku, uvedi plan B i C... angazuj psihologa. Pa to su radili i Federer i Agasi i mnogi drugi vrhunski sportisti. Usponi i padovi su sastavni dio zivota, posebno sporta, ali ako ne priznas sam sebi u cemu je problem bojim sa da ti ni br. 3 nece jos dugo trajati. Zelim ti svu srecu.

ivan_nbg23

pre 15 godina

Hehehe.. :D
Ovde su svi treneri..


Ok, cinjenica je da Nole mora da ojace.. to mu je jedina mana.. mislim da u svim mecevima on zna sta i kako mora da igra ali jednostavno ne moze fizicki to da izvuce..

Bice bolje sledece sezone kada mislim da ce krenuti ka samom vrhu..

Sto se tice toga da je mentalno labilan.. kada pricamo o njegovim vrsnjacima (tu ne racunam Nadala, covek je vanzemaljac) nema ni jedan koji je toliko psihicki stabilan kao Nole.. bilo da se radi o igri ili rezultatima na turnirima.. i to je cinjenica..

I jos nesto.. setite se da je i "naj" sampion Fedex i sam bio pomalo nervozan u 21,22 godini kada ga nigde nije bilo.. lomio rekete.. imao lose rezultate.. pa je na kraju sazreo i postao pravi sampion.. stvar je u coveku i ja mislim da Nole ima ono sto je potrebno za prvo mesto samo mu treba jos malo vremena.. godinu ili dve..

Milos

pre 15 godina

@ja
Tvoj animozitet prema Nadalu je zabrinjavajuci..Koliko mrzis decka,to je prosto zaprepascujuce..Svaki tvoj komentar ,na bilo koju zadatu temu,sadrzi bar po neku opasku na Nadala..Stalno iznosis svoje procene,koje datiraju jos iz davne proslosti(kad Rafa bese drugi i samo drugi),a uvek su vezane za navodnu Nadalovu nesrecnu buducnost..Hvala bogu,momak ,evo ga PRVI!!!

J.R.

pre 15 godina

Decko ume da vidi svoje mane, i to je dobro. Treba mu samo da jos malo sazri (i fizicki i mentalno) i bice on pravi sampion.

P.S. Iznenadila me je kolicina pljuvacine na ove izjave Novaka.

Napred, Nole!!!

MM

pre 15 godina

Nole je vrhunski igrac. ali jedno je tacno: da je lako biti No. 1 svi bi bili! Bilo je OK prosle godine kada se probijao do vrha. Sada mora da prebaci igru na visi nivo. Sada verovatno oseca stagnaciju, frustracije; potrebna je konstantna vrhunska forma, konstantni rezultati, jednostavno nije lako.
Zato svi treba da podrzimo Noleta pa da se onda svi i radujemo njegovim uspesima.
Ajmo Nole!