Utorak, 07.10.2008.

10:09

Sport: Mažić oštetio Partizan

Sudija 134. derbija Milorad Mažić oštetio je fudbalere Partizana jer u 67. minutu posle napada Gaja na Moreiru nije dosudio jedanaesterac, piše 'Sport'.

Izvor: B92

Sport: Mažiæ oštetio Partizan IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

krpic dusan

pre 15 godina

to ste svi videli kada je gaj hteo da udavi moreiru.a sta mu je ovaj radio skoro celih sat vremena to nije video niko.ne opravdavam gaja jesam zvezdas i sve mi ovo oko zvezde tesko pada ono jeste situacija i za crveni samo gaju i za penal za partizan.a jeste li vi gospodine radoman mozda merili koliko se efektivno igrao fudbal posle prvog partizanovog gola.naravno da niste.igralo se 5 min.celih.mogu svi da idu na fakiltet dramskih umetnosti zajedno sa delegatom i predsednikom saveza.povedite i naseg miskovica slobodno i sve one iz prvih 11 koji igraju za njega a ne za zvezdu.a to sto misli da ce da kupi zvezdu za kutiju cigareta prevario se.a i ti iz vlade sto su mu to obecali za ko zna sta zauzvrat i oni su se prevarili.no to je mafija gospodo.meni je zao samo onih nekoliko u prvih 11 mog voljenog kluba sto su se prodali.za njima skupe a nama jeftine pare.

Rocky Balboa

pre 15 godina

@ E, ne mogu da verujem da je Radoman, koji nas je ojadio u x derbija, primetio nesto sto je na stetu Partizana!

Inace, ozbiljno razmisljam da promenim pseudonim u Ibrahim Gaj...
(pera mitic, 7. oktobar 2008 10:56)
Radoman vam je 2001 u Finalu kupa progledao kroz prste jer je ilic imao jedan zuti, i pravi tezak faul za crveni, i Radoman mu oprosti, a ilic kasnije da gol kojim pobedjuje partizan.
Ako to nije navijanje za vas ja ne znam sta je !

VMV

pre 15 godina

Ne bih baš da tvrdim da je ovo bio penal, ali Partizan je po ko zna koji put oštećen na derbiju.
A primećujem da gani imaju totalnu amneziju.

@STOJAN
Sine Stojane, Rnić je udario Trajkovića i sviran je penal za vas!!! To što se ti ne sećaš govori o zagriženosti koja se ne leči, nažalost.

ko-ometator

pre 15 godina

A laktanje Zuke, Stevanovica i Djordjevica u face Milijasa i Koromana? E moji grobari... da vam ne bi stativa opet bi se vadili na to da jokan truba od trenera sto je jos jednom pokazao.

STOJAN

pre 15 godina

Mozda je po nekim partizanskim pravilima sudija treba dosuditi penal za jsd, ali po pravilima UEFE smijesno je i pricati o tome. Sjetite se kad je rnic u sesnestercu udario laktom u glavu Milijasa poslije cega je dobio crveni karton, pa se pitam kako onda nije bilo govora o penalu. Pitajte Mazica koliko je nepostojecih faulova svirao za jsd, a koliko postojecih nije svirao za Zvezdu.

Taka

pre 15 godina

Hahahaha, ovo je neverovatno. Daj vise prekinite sa ovom farsom i zabranite rad FK Zvezdi i ugasite je.
Partizan je ostecen, a to sto je reakcija Gaja bila posle cistog faula onog patuljka to nema veze.
Ovo je stvarno postala tragikomedija.

Shox

pre 15 godina

Ma da,Sport je najkompetentniji da oceni sudiju i njegovo sudjenje na nekoj utakmici!!Jesu li tako i posle one utakmice u Kupu i onog sramotnog sviranog ofsajda nesto pisali!!!?!?!?

sudija

pre 15 godina

Bavim se sudjenjem 7 godina i mislim da sam iole kompetentan da ostavim ovde komentar. Necu pisati o greskama , penalim, kartonima nego...nase sudije nemaju kvalitet, muda i obraz da sude jake tekme, zato pod hitno strane arbitre i tek cemo onda videti kako se sudi po pfi.

imali zakon

pre 15 godina

ono davljenje geja e pokusaj za ubistvo on je pokusao da udavi coveka pred 2-3miliona gledaoca imali zakon u ovoj drzavi jeli hocete da vidite da neko dete davi vaseg sina na tekmu pred zgrade LEP PRIMER MLADIMA

Shommy82

pre 15 godina

E dakle stvarno su fantomi. Jedva su docekali da Zvezda dogura ovako nisko pa da se izizljavaju na razne nacine, preko fss, medija (pre svih Zurnal, a evo sad i Sport). To se gospodo zove lecenje kompleksa. Ceo zivot ste mali i ostacete mali.

konjoman

pre 15 godina

Sudija da se javno izvini celokupnom rukovodstvu,igrachima i navijachima Partizana i da izvede Moreiru na klopu pice i rave pa da razmislimo dal da mu oprostimo zato shto nema onu stvar i shto nije izbacio POLA tima zvezde zbog dripachkog ponashanja!

imali zakon

pre 15 godina

ono davljenje geja e pokusaj za ubistvo on je pokusao da udavi coveka pred 2-3miliona gledaoca imali zakon u ovoj drzavi jeli hocete da vidite da neko dete davi vaseg sina na tekmu pred zgrade LEP PRIMER MLADIMA

Mico

pre 15 godina

Hehe Covek se sapleo sam o svoju nogu...To davno nisam video...Zato je i podivljao,pa reko aj da slomim ovog malog..Hehe Pa cak se ni Forest Gamp nije sapleo a imao je one sine i cuda na nogama XD...I da,nemojte biti slepi ljudi,ako niste videli da se sapleo sam o svoju nogu,nemam reci..

Max

pre 15 godina

Sta se drugo moglo ocekivati?Tradicija se nastavlja bar u sudjenju.Kad je to bio poslednji penal za Partizan?Nepostojeci ofsajd na pocetku utakmice i skandalozan crveni karton za Dr.Mo.Sudija nije imao m.da da sudi posteno.Gaj je trebao sam da dobije iskljucenje.Mazic je dokazao da u buducnosti ne treba i nema kvalitet da sudi vazne utakmice.Pozitivno je da bar jedan list u Srbiji informise realno.Pozdrav

olo

pre 15 godina

Samo da objasnim neupucenima!
Da je igra prekinuta nakon saplitanja Guya onda ne bi bio penal!! Ali posto je sudija pustio prednost penal je POD MORANJE!

JovanaNBGD

pre 15 godina

Cestitam Jugoslovenskom Sportskom Drustvu na pobedi, kako neko rece na "neosvojivoj rupi". Kad smo kod rupe, ima li neko informaciju hoce li se i kada graditi novi stadion? Treba nam moderniji, lepsi, i bez atletske staze radi prisnije atmosfere! I sta je sa godinama najavljivanim novim stadionom Partizana? Na kalendaru iz 2007. ima slika kako ce da izgleda, a sada ce 2009. i jos uvek nista od toga?
Jedan komentar u vezi derbija, a da nema veze sa rezultatom, penalima, sukobima.. Da li je jos neko primetio plave trenerke na kojima pise Fudbalski savez SCG??? Kakav je to savez? Znaju li oni od kada ne postoji SCG? Zar, nemaju para za nove trenerke?!?

Bojan

pre 15 godina

Mazic je ocajan sudija!!!
Ja sam zaprepascen da je on internacionalni sudija! To govori o stanju naseg fudbala i tome ko vodi fudbal!

Chika Dacha

pre 15 godina

Da rezimiramo...

Moreira nije faulirao Gaja. Gaj ga je slucajno zakacio levom nogom za butinu u trku zabacujuci noge, a posle se sapleo o svoju desnu nogu. A cak i da je bio faul, lopta je dosla do golmana sto je automatski prednost. Od tog trenutka krece NOVI napad u kojem Gaj davi Moreiru, a pride je lopta u igri. Penal niko ne bi svirao, ali crveni za Moreiru je smesan...

Dosije X

pre 15 godina

Jadno prvenstvo,
jadna poseta,
jadan derbi i
nakraju jadno i sudjenje.
Necu ulaziti u polemiku oko penala,vec bi trebalo otvorit polemiku oko ponasanja igraca,a pre svega zvezde.
Posle pocetnog udarca u 15 sekundi utakmice dok su se igraci Partizana dodavali u jednom momentu Subasic je laktom pokusao da udari Partizanovog igraca.
Ja pitam ZASTO?
15 sekunda utakmice!
Moreira je zakacio Gaja,ali ne sa namerom,vec slucajno!
Moreira je krenuo da se izvini jer nije imao nameru da saplice Gaja.
Ali ovaj nasrce na Moreiru i naravno da ce se covek braniti.Crveni za Moreiru je najveca sudijska greska.

Milan Toncic

pre 15 godina

Mazic nije imao samo jednu gresku. U potpunosti je ispustio derbi, ja navijam za partizan ali bi cela predstava bila lepsa, kvalitetnija, a samim tim i pobeda sladja da je sudio kvalitetniji sudija, siguran sam da imamo bar nekoliko kvalitetnijih sudija od Mazuca.

mika

pre 15 godina

slazem se sa komentarom broj 12.
samo da ga ispravim, treba postovati protivnika jer u svakom slucaju nismo neprijatelji.

nisam razmisljao da li je bio penal za partizan,a u svakom slucaju nebi bilo pravicno da na taj nacin pobedimo. samo zelim da dodam da moreira nikako nije trebao da dobije crveni karton i da je time sudija ostetio partizan.
kontakta je bilo i gaj je pao, moreira krenuo da pruzi ruku a gaj se poneo nesportski!!!
nebitno je da li ga je pljunuo, udario, gurnuo ili pokusao da ga gusi!

BOBA DELIJA

pre 15 godina

Ja ovo ne razumem?! Oni su se potukli(Gaj je snosi vecu krivicu) u trenutku kad je lopta bila u igri, tj. u nasem sesnaestercu. Je li tuca u sesnaestercu (kada je odbrambeni zapocinje) penal? Ja to do sada nikad nisam cuo. Sto oni ne kazu da je Moreira sapleo Gaja, iako je bilo nenamerno. Ja verujem da je Gaj pomislio da ga je Moreira namerno sapleo, jer lopta i nije bila bas tako blizu njih dvojice, pa je verovatno smatrao da je to neka reakcija zato sto ne moze da dodje do lopte. Jeste da je Gaj kriv, ali i ovaj se jos od prvog derbija koji je odigrao ponasa kao neki domaci igrac, tj. stalno bi da se bije. A sad se spominje da je on neki dobar momak, ma uostalom vidi se to cesto koliko je fin!

Kontraradoman

pre 15 godina

Ovde je nepotrebno polemisati.
Ipak, kad ste otvorili temu evo i jednog nezavisnog misljenja.
Ona je bila na aparatima sudija i nije uspela to da iskoristi.
kako je to izgledalo?
Prvo, dva nepostojeca ofsajda od kojih bi jedan bio 100% gol za Partizan.Ona spasena.
Drugo, sudija namesta zivi zid i onda ne reaguje kad ovi, na kvarnjaka, sutiraju u gol. Ona ne uspeva iako sudija kvarno pomaze, jer je odvlacio paznju Partizanovaca.Da je bio gol bio bi priznat, jer smo taj film vec gledali.
Sudija ne iskljucuje Gaja.
Ona, opet spasena.
Sudija ne sudi penal za Partizan u tom trenutku i zato je Moreira i iskljucen. Znaci da je sudija radio smisljeno i organizovano.Ona spasena na perfidan nacin.
Penal nad Dijarom je cist kao suza, a Stamenkovicu zuti, a moze i crveni za taj prekrsaj.Opet je ona spasena i Partizan ostecen.
Koroman zasluzio drugi zuti.Njoj se gleda kroz prste.
Zuka je za lakat mogao dobiti zuti. Kompenzacija.
Petkovic je trebao biti izbacen. Ona zasticena kao mecka.
Zakljucak:
Gospodine Radoman, molim te kad se upustas u komentare sudjenja onda to radi temeljno i detaljno primenjujuci kriterijume iz pravila igre i sudjenja.
Znam ja i to pouzdano kako se nagradjuje "dobro"sudjenje. Za "dobro" sudjenje se ne ugovara unapred, nego "nagrada" stoze kao posledica "dobrog"ponasanja. Mazic se izuzetno "dobro" ponasao. ali je njena nemoc prevelika.
Da nije tako, da li bi sudije od dnevnica mogle da postanu bogati ljudi i stancuju stanove po Nopvom Sadu i Beogradu, a i druga dobra?
Mazicu treba zabraniti da se bavi ovim poslom i skinuti ga sa svih lista. Taj lopovluk je tako perfidan da ga nije moguce zvanicno optuziti, jer su dokazi tesko izvodljivi.
Pratite sudije i njihovo bogatstvo. Kad resava nesta kesom, pitajte otkud ga je stekao.Kad resava preko racuna ustanovite od kud su pare legle.No ima mafija i za to finte.
Partizan opstaje zahvaljujuci organizaciji i entuzijazmu i ljubavi Grobara. Grobarima smatram i Upravu i Strucni stab i Navijace i Fudbalere.
Vo Zdra.

kit-kat

pre 15 godina

A saplitanje Gaja od strane Moreire nije slobodnjak?! Ma, 'ajte stručnjaci na poljanče, pa igrajte VAŠ fudbal sa partizanom, za bolje i niste.
P.S. Žao mi je što ne postoji manje p za početno slovo imena onog kluba...
(AntigRobarista, 7. oktobar 2008 10:21)

od vas manjih NEMA, RUPCAGO!

petar

pre 15 godina

Do 9 minuta su sudjena 2 nepostojeca ofsajda iz kojih je partizan trebao da vodi vec sa 2:0.Ali onda bi to stvarno bio dosadan mec...

Laus

pre 15 godina

Ne mislim da je Partizan ostecen. S jedne strane ako previdimo prekrsaj Moreire, koji je zaista postojao, slucajan ili nameran, onda tek mozemo da pricamo o nekakvom penalu. Ipak, sudjenje je, kao i u nekoliko poslednjih utakmica, bilo blago u korist Partizana. To je posledica cinjenice da Partizan "drzi" infrastrukturu u fudbalskom savezu. Ipak, pobeda je zasluzena. Zvezda kao klub nije u stanju da "iznese" ovo prvenstvo.

Slazem se i dodao bih da smo svi mi koji navijamo za jedne ili druge apsolutni idioti kojima se smije vladajuca struktura u srpskom fudbalu.
Sjetite se samo izjave Djukica kada je izbila frka oko Fejse i kada je pitao toleta a sta bi trebali reci zvezda, vojvodina i ostali klubovi. Ovaj mu je odgovorio da je vec dogovorio s "njima" i da se ne brine.

Ko je lud a ko j....e?

konachno!!!

pre 15 godina

Pa konacho jedne objektivne novine!!! Jesam navijach Partizana ali ovo sto se radi u stampti, televiziji je katastrofa, prica se o krizi zvezde vec dva meseca, uspesi Partizan se pomenu tek onako usput, pa da li je to normalno?? U derbiju je ocigledno Partizan ostecen, ne samo za penal, nego nije bio crveni za Moreiru a Koroman je zasluzio drugi zuti u nadoknadi vremena.. Jos mnogo situacija, da bi gost na SOS televiziji izjavio da je sudija bio naklonjen Partizanu, da je Moreira dobio crveni zato sto se NEDOZVOLJENO BRANIO!!! Ponavljam NEDOZVOLJENO BRANIO!!! Pa sta je bre ovo, jel ne mogu lepo da priznaju da je trenutno Partizan mnogo iznad zvezde i da je bio bolji u derbiju? dokle ovako! ocekujem da ce nadlezni ponistiti moreiri crveni kart jer blago je reci da ga nije zasluzio, on je zasluzio da mu se da nagrada kako je to podneo!!! Covek je dok ga je onaj davio, gledao ka sudiji rasirenih ruku ocigledno pitajuci vidis li sta radi?! A on moreiri crveni! smesno :))))) Jesam vatreni grobar ali ovo je cista realnost ma koliko bolela nekog. Zahvaljujem na paznji. Ko se slaze nek preporuchi. pozdrav

baki bb

pre 15 godina

aj sad ovako,da kazemo da je bio ofsajd u situacijama sa diarom i moreirom,da kazemo da se moreira nedozvoljeno branio i zasluzeno dobio crveni karton,da su psovanja igraca zvezde i ostri startovi prosli nekaznjeno jer je bilo u zaru borbu i posle svega toga je i dalje 0:2 za Partizan!tako da Grobari koga jos zanima ovaj derbi?pa nama tek dolaze ozbiljne utakmice u evropi,ovo je njima bila utakmica sezone i naravno da bi jos oni pricali o tome...
laku noc dovidjenja gani,do sledece sezone dok se ne uozbiljite...

Bogunovic Mance

pre 15 godina

E Radomane,
Niste ga svirali deceniju i po, ni u mnogo ociglednijim situacijama (najtazije kada je ovaj isti njihov divljak seo na kicmu Joveticu, ili kada je Tutoric odneo Tomica u petercu umesto lopte), ali nikada niste to pominjali. Tek sada kada se nije postavljalo pitanje pobednika, setili ste se da pogledate gde je PFC ostecen, i gle cuda, nasli jedan on najbezazlenijih primera, oko koga se pri tom moze voditi polemika, tj. daje se zvezdasima prilika da kazu "grobarski savez", "sta vise oce" itd.
Pa da vam pomognem sa jos nekim ociglednim greskama:
Ofsajdi u 3. i 10. minutu
Nasrtaj Geja na Moreiru par minuta pre iskljucenja
Neopravdani crveni karton za Moreiru
Konstantno provociranje protivnika u vidu tuce i psovanja (nekoliko sumanutih startova nije sudjeno) od strane Petkovica, Bogdanovica, Ninkova, Koromana, koji su takodje sudijama psovali sve zivo, a veliki delioci pravde to nisu culi
Za nasrtaj golmana na Dijaru (podseticu, za isti slucaj je za zvezdu sviran penal, pa promenjeno u slobodnjak prosle sezone)

Pobrinite se vi da se Moreiri ponisti crveni karton, a na nesudjenje penala smo mi postali imuni. Doduse na nekulturu crveno belih jos nismo, ali ja sam ipak ponosan kako je Jokanovic spremio igrace na sve sto ih je cekalo u derbiju.

PETAR

pre 15 godina

Svi smo videli kako Stamenkovic skace na glavu Diari a sudija Mazic pokazuje da je faul napravio Diara!Isti sudija svira penal za Zvezdu u prosloj utakmici na JNA i to van kaznenog prostora kada Bozovic {slicno kao Stamenkovic} skace na igraca Zvezde!Da ne bi postenog pomocnika pokradose nas!U ovom derbiju smo pokradeni za penal i za gol Moreire u prvom poluvremenu kada su nam svirali ofsajd a i Sasa Matic bi video da nema ni govora o ofsajdu!Bilo bi dobro da se uradi Insajder posle svakog derbija mnogo tu prljavstine ima!Mada je novinarima mozda pametnije da cute nego da glavu stavljaju u torbu zbog nekih Miskovica i ostalih mafijasa!

grunf

pre 15 godina

Sudija je oštetio Partizan ne penalom (mislim da je suvišna priča o tome) već ne sankcionisanjem startova i ponašanja igrača CZ.Posebna priča je crveni Moreire koji se izvlačio iz stiska Gaya. Dokle god se ne bude kažnjavalo ponašanje igrača prema protivniku ili sudiji nema nama napredka. Zato kada igramo međunarodne dobijamo kartone ko nezdravi. Iskreno sudije i ne smeju da kažnjavaju sve jer njih niko ne uzima u zaštitu.Kada su u pravu treba da budu nagrađeni, a kada greše kažnjavati.

objektivan

pre 15 godina

A saplitanje Gaja od strane Moreire nije slobodnjak?! Ma, 'ajte stručnjaci na poljanče, pa igrajte VAŠ fudbal sa partizanom, za bolje i niste.
P.S. Žao mi je što ne postoji manje p za početno slovo imena onog kluba...
(AntigRobarista, 7. oktobar 2008 10:21)
Ako se i malo razumes u fudbal videces da ga nije ni pipnuo.Pogledaj jos jednom snimak.Gaj se sam sapleo o svoju nogu.Na zalost tvojoj mrznji nad Partizanom(donekle opravdanoj jer je ovaj mnogo bolji) nema leka.

zivota

pre 15 godina

Covek sklanja ruku sa vrata koja ga davi (sta je to????) i za ,,nuznu odbranu,, dobija crveni karton...jer je kako reci neki prethodnik ,,za tucu potrebno dvoje,,. Znaci da ne bi dobio crveni karton trebao je da dopusti stojeci u stavu mirno da ga Gaj do kraja pridavi i onda bi se ,,provukao,, da ne dobije crveni... Logika sta li je to???

br. 8

pre 15 godina

@antigRobarista

Naravno da nije, jer je lopta u posedu Crvene Zvezde, i puštena je prednost. A ti malo razmisli o pravilima, pa onda piši nešto!

Radoman!

pre 15 godina

...Nije bio ofsajd kada je Diara istrcao sam pred Stamenkovica, Moreira je bio na granici ofsajda kada je imao sansu... Penal jeste bio i Moreira nije trebao da dobije crveni... Koroman, Petkovic i Ninkov su zasluzili iskljucenja... Zuka je zasluzio karton zgog lakta... Subasic je trebalo da dobije crveni zbog samaranja Jovanovica na kraju meca...
A Mazic treba da dobije suspenziju najmanje 5 meceva...

pa sta

pre 15 godina

Ovo je samo kod nas moguce utakmica odigrana pre 2 ili 3 dana a jos se prica o njoj. Utakmica je zavrsena kako je zavrsena pobedio je Partizan. Pa sta ako nije bio ofsajd Moreire to nije uticalo na igru tako da to nije ni bitno. Penala nema u nikakvom slucaju jer je to tuca izmedju dva igraca koji dobijaju crveni karton tako da nema penala da je samo Gaj dobio crveni karton onda se moze pricati o penalu. I Moreira je zaslucio crveni jer u tuci ucestvuju dvojica a ne jedan. Samo crveni Moreiri moze da vazi samo 2 meca ali Gajev mora da se sankcionise sa minimum 4. Posto je u putanju tuca jedan mec suspenzije je smesno.

milan

pre 15 godina

Sansa Diare, dva diskutabilna ofsajda pa tek onda sanse Zvezde. Drugo poluvreme apsolutno pripalo Partizanu. Moreira nije zasluzio crveni dok na drugoj strani morala su da se pokazu jos dva ( golman i Koroman ). Cast Milijasu, a ostali ne zasluzuju da nose dres kluba kao sto je Zvezda.

Liga sampiona

pre 15 godina

A saplitanje Gaja od strane Moreire nije slobodnjak?! Ma, 'ajte stručnjaci na poljanče, pa igrajte VAŠ fudbal sa partizanom, za bolje i niste.
P.S. Žao mi je što ne postoji manje p za početno slovo imena onog kluba...
(AntigRobarista, 7. oktobar 2008 10:21)

Mislis saplitanje Gaja od samog sebe, e decko to je bilo ranije, sada vise nema. Jos malo i prestacete i ove sitnije kradje pa ste ga tek naj...li

Čavez

pre 15 godina

Zaista čuda velikoga što nije svirao penal za Partizan , Partizanu nije dosuđen penal i+u derbiju od 1995 godine sasvim slučajno !! Ne samo da je Partizan ovim oštećen oštećen je i time što je sudija u 13 minutu svirao ofsajd Moreire koji uopšte nije postojao navikli su gani da ih sudije guraju a i pokazali su se kakvi su sportisti na ovom kao i na svakom derbiju gomila seljaka na jednom mestu!!Volim Partizan pozdrav iz Grobarskog Vukovara

Arsa crno-beli

pre 15 godina

Ne treba kukati, sudijskih gresaka ce biti uvek, a debili ce se prepucavati ceo zivot ko je ostecen i za koga sudije navijaju.

dabu

pre 15 godina

Kao prvo, sudija je pogresio sto nije svirao faul za Zvezdu kada je Moreira sapleo Gaja. Odmah da kazem da je Moreira to SAM priznao posle utakmice. Kao drugo, nikad nisam video ni cuo, a pratim fudbal 30 godina, da sudija svira penal u situaciji kada je OBOJICI igraca koji su se sukobili dao CRVENE kartone.

zvezda u srcu

pre 15 godina

Jos jedan dokaz koliki je pritisak na nase sudije...
Koliko je sudjenje lose u ovoj zemlji najbolje odslikava cinjenica da sudija uopste ne moze da donosi odluke hladne glave...
Ja sam Zvezdas ali je pobeda Partizana izvojevana na pravican nacin...
I uvek posle svakog derbija sudija je najvise kriv za neuspeh porazenog tima...
bilo da je Zvezda bilo da je Partizan....
Meni je krivo sto je na celu naseg saveza Tomislav Karadzic, ne zato sto je on bio predsednik Partizana,vec zato sto je klasican proizvod iz komunistickog perioda...
Djoric, Karadzic, Bulatovic, Miljanic, Santrac, Kosanovic,i ostali prestavnici te skole...
Jer sama sudijska organizacija ne moze biti "zdrava" ako je sama srz saveza bolesna....

Sto se tice poruka na b92 sajtu,zaista mi se jedna grupa ljudi gadi....
Da li zaista vise mrzite suparnickog rivala nego sto volite svoj klub?

Budite veliki i u pobedi i u porazu....
Zezajmo se se na medjusobni racun ali nemojte da se ponizavamo....
Jer....

VREME JE DA NAUCIMO DA POSTUJEMO NEPRIJATELJA....Pozzz

Plikuscht

pre 15 godina

E zvezdasi, zvezdasi ... bio faul Moreire nad Gajem, pa ne treba penal?

Da li ste vi nekada culi za prednost?

Sve i da je bio faul (a predpostavimo da jeste), lopta je otisla u ruke vasem golmanu koji je odmah 'zapoceo' novu akciju, tj. uposlio loptom saigraca, sto je pustanje prednosti bez prekidanja igre.
Tako da penal kao sankcija na fizicki nasrtaj na igraca u sesnaestercu za vreme trajanja igre - i dalje stoji!

Ali nema veze ... sto neko rece - nebitni su i zvezda, i sudija, i penal, i gaj, i kormoran ... vazna su tri boda i Moreirina igra.

Toliko.

pera mitic

pre 15 godina

E, ne mogu da verujem da je Radoman, koji nas je ojadio u x derbija, primetio nesto sto je na stetu Partizana!

Inace, ozbiljno razmisljam da promenim pseudonim u Ibrahim Gaj...

Aleksandar D Grejt

pre 15 godina

Ništa novo. Ipak, više od onih koji su delegirali sudiju koji je bio nesiguran (namerno neću da kažem nešto drugo) i na prošlom derbiju neviraju me komentari ostrašćenih navijača. Možda je vreme za ozbiljniju cenzuru na ovom sajtu jer neke stvari su stvarno van pameti. Blate se ljudi o kojima se realno ništa ne zna i pronalaze neverovatni (opet neću da kažem nešto drugo) razlozi za poraz voljenog tima ili neku grešku koja mu je učinjena. Gospodo iz B92 skinite takve gluposti i ostavite govor mržnje u kućama onih koji ne znaju javno da govore.

AntigRobarista

pre 15 godina

A saplitanje Gaja od strane Moreire nije slobodnjak?! Ma, 'ajte stručnjaci na poljanče, pa igrajte VAŠ fudbal sa partizanom, za bolje i niste.
P.S. Žao mi je što ne postoji manje p za početno slovo imena onog kluba...

Sasa The Grobar

pre 15 godina

I posle, navijaci komsinice sa "neosvojive rupe" jos imaju obraza da pisu kako su ih sudije ostetile...
P.S. Izraz lica Ognjena Koromana posle naseg vodjstva (ko pred infarkt) je slika vrednija od bilo kog rezultata...

igor

pre 15 godina

Ne razumem komentare tipa: "Partizan drzi infrastrukturu FSS-a"?
Koliko sam ja video, a molicu Vas da me ispravite ako gresim, od 2 dosudjena ofsajda u prvih 11 minuta meca ( na SOS kanalu je sve islo usporeno, u oba slucaja su igrac partizana i poslednji igrac zvezde u liniji, znaci nema ni govora o ofsajdu, mada su situacije zaista nezahvalne za pomocnog sudiju jer se sve brzo odigravalo. Ako neko moze da mi prokomentarise situacije kad Gueye zamahuje pesnicom na Moreiru na pola metra od pomocnog sudije, ili "smekerski" zamah Koromana prema Petrovicu? U prvom slucaju moreira se samo nasmejao, a Petrovic "mrtav hladan" ni da trepne na provokaciju, A ST BI URADIO BILO KO OD VAS? Zasto je Moreira dobio crveni, jel zbog prekrsaja sa ledja???? jel neko slucajno primetio da je zvezda napravila 25 prekrsaja, a partizan 16, od 25 prekrsaja (ni jedan) u zoni suta??? Samo toliko o "objektivnim izgovorima" da Partizan drzi infrastrukturu FSS-a?!

Igor_PFC

pre 15 godina

osteceni smo mi na svakom derbiju vec godinama unazad...zasto bi i ovaj bio izuzetak!?mada najzad jedna novina otvoreno kaze kako smo mi osteceni...

stevica

pre 15 godina

Pa ne bi nama sudili penal sve da mu je korner zastavicu u toku igre u sesnaestercu nabio u grlo!!! Ali vazno da je njima proletos zamalo (tada sam izgubio jedno kilo zivaca) dosudio penal na 20 metara od gola, jos ni faul nije postojao! Pa bre penal nam protiv njih nisu dosudili 15 godina!!! ALi nema veze i pored toga ih deremo rutinski! Volim Partizan!

BiP

pre 15 godina

Penal za Partizan derbiju?? PA zar to je ni je josh po starom statutu (a preneli ga i u novi) koji je pisao Miljanic a u delo sprovodio Babarogic STRIKTNO ZABRANJENO ??
p.s. Ne treba nama penal u derbiju vec samo 11 igraca na terenu sto je redak slucaj ...

nebojsa zlatkovic

pre 15 godina

jos jedan dokaz da je sudijska organizacija uvek bila,jeste i uvek ce biti obojena u crveno belo.Po principu kadija te tuzi kadija ti sudi ali ni kadija im nije od pomoci!!!!

boki

pre 15 godina

mene samo zanima hoće li poništiti crveni karton moreiri
zvezda, nedosuđen penal, gaj ništa me ne zanima!
Moreira je i onom izjavom posle meča pokazao da je pravi sportista!

Joao

pre 15 godina

E sad taj Sport... mada, igrao sam 3+ na derbiju. Ne mislim da je Partizan ostecen. S jedne strane ako previdimo prekrsaj Moreire, koji je zaista postojao, slucajan ili nameran, onda tek mozemo da pricamo o nekakvom penalu. Ipak, sudjenje je, kao i u nekoliko poslednjih utakmica, bilo blago u korist Partizana. To je posledica cinjenice da Partizan "drzi" infrastrukturu u fudbalskom savezu. Ipak, pobeda je zasluzena. Zvezda kao klub nije u stanju da "iznese" ovo prvenstvo.

objektivno i nepristrasno

pre 15 godina

Partizajn je ostecen u derbiju. Prvi ofsajd koji je dosudio mozda je i postojao ali smatram da su bili u liniji Dijara i jos jedan igrac Zvezde dok drugi kada je Moreira obisao golmana definitivno nije postojao. Sto se tice Gaja na snimku se vidi da ga Moreira nije pipnuo vec da se sam sapleo o svoju nogu. Sto se tice slobodjaka koji je izveo Milijas mislim da nije smeo da ga izvede bez zvizduka sudije posto je sudija krenuo da namesti zivi zid i pomeri ga na odredjenu razdaljinu. I na samom kraju u zaostanom vremenu Koroman je zasluzio drugi zuti karton kad je uklizao Djordjevicu i odneo ga skoro u reklame bez namere da ide na loptu.

AntigRobarista

pre 15 godina

A saplitanje Gaja od strane Moreire nije slobodnjak?! Ma, 'ajte stručnjaci na poljanče, pa igrajte VAŠ fudbal sa partizanom, za bolje i niste.
P.S. Žao mi je što ne postoji manje p za početno slovo imena onog kluba...

boki

pre 15 godina

mene samo zanima hoće li poništiti crveni karton moreiri
zvezda, nedosuđen penal, gaj ništa me ne zanima!
Moreira je i onom izjavom posle meča pokazao da je pravi sportista!

Sasa The Grobar

pre 15 godina

I posle, navijaci komsinice sa "neosvojive rupe" jos imaju obraza da pisu kako su ih sudije ostetile...
P.S. Izraz lica Ognjena Koromana posle naseg vodjstva (ko pred infarkt) je slika vrednija od bilo kog rezultata...

nebojsa zlatkovic

pre 15 godina

jos jedan dokaz da je sudijska organizacija uvek bila,jeste i uvek ce biti obojena u crveno belo.Po principu kadija te tuzi kadija ti sudi ali ni kadija im nije od pomoci!!!!

Plikuscht

pre 15 godina

E zvezdasi, zvezdasi ... bio faul Moreire nad Gajem, pa ne treba penal?

Da li ste vi nekada culi za prednost?

Sve i da je bio faul (a predpostavimo da jeste), lopta je otisla u ruke vasem golmanu koji je odmah 'zapoceo' novu akciju, tj. uposlio loptom saigraca, sto je pustanje prednosti bez prekidanja igre.
Tako da penal kao sankcija na fizicki nasrtaj na igraca u sesnaestercu za vreme trajanja igre - i dalje stoji!

Ali nema veze ... sto neko rece - nebitni su i zvezda, i sudija, i penal, i gaj, i kormoran ... vazna su tri boda i Moreirina igra.

Toliko.

zvezda u srcu

pre 15 godina

Jos jedan dokaz koliki je pritisak na nase sudije...
Koliko je sudjenje lose u ovoj zemlji najbolje odslikava cinjenica da sudija uopste ne moze da donosi odluke hladne glave...
Ja sam Zvezdas ali je pobeda Partizana izvojevana na pravican nacin...
I uvek posle svakog derbija sudija je najvise kriv za neuspeh porazenog tima...
bilo da je Zvezda bilo da je Partizan....
Meni je krivo sto je na celu naseg saveza Tomislav Karadzic, ne zato sto je on bio predsednik Partizana,vec zato sto je klasican proizvod iz komunistickog perioda...
Djoric, Karadzic, Bulatovic, Miljanic, Santrac, Kosanovic,i ostali prestavnici te skole...
Jer sama sudijska organizacija ne moze biti "zdrava" ako je sama srz saveza bolesna....

Sto se tice poruka na b92 sajtu,zaista mi se jedna grupa ljudi gadi....
Da li zaista vise mrzite suparnickog rivala nego sto volite svoj klub?

Budite veliki i u pobedi i u porazu....
Zezajmo se se na medjusobni racun ali nemojte da se ponizavamo....
Jer....

VREME JE DA NAUCIMO DA POSTUJEMO NEPRIJATELJA....Pozzz

BiP

pre 15 godina

Penal za Partizan derbiju?? PA zar to je ni je josh po starom statutu (a preneli ga i u novi) koji je pisao Miljanic a u delo sprovodio Babarogic STRIKTNO ZABRANJENO ??
p.s. Ne treba nama penal u derbiju vec samo 11 igraca na terenu sto je redak slucaj ...

igor

pre 15 godina

Ne razumem komentare tipa: "Partizan drzi infrastrukturu FSS-a"?
Koliko sam ja video, a molicu Vas da me ispravite ako gresim, od 2 dosudjena ofsajda u prvih 11 minuta meca ( na SOS kanalu je sve islo usporeno, u oba slucaja su igrac partizana i poslednji igrac zvezde u liniji, znaci nema ni govora o ofsajdu, mada su situacije zaista nezahvalne za pomocnog sudiju jer se sve brzo odigravalo. Ako neko moze da mi prokomentarise situacije kad Gueye zamahuje pesnicom na Moreiru na pola metra od pomocnog sudije, ili "smekerski" zamah Koromana prema Petrovicu? U prvom slucaju moreira se samo nasmejao, a Petrovic "mrtav hladan" ni da trepne na provokaciju, A ST BI URADIO BILO KO OD VAS? Zasto je Moreira dobio crveni, jel zbog prekrsaja sa ledja???? jel neko slucajno primetio da je zvezda napravila 25 prekrsaja, a partizan 16, od 25 prekrsaja (ni jedan) u zoni suta??? Samo toliko o "objektivnim izgovorima" da Partizan drzi infrastrukturu FSS-a?!

konachno!!!

pre 15 godina

Pa konacho jedne objektivne novine!!! Jesam navijach Partizana ali ovo sto se radi u stampti, televiziji je katastrofa, prica se o krizi zvezde vec dva meseca, uspesi Partizan se pomenu tek onako usput, pa da li je to normalno?? U derbiju je ocigledno Partizan ostecen, ne samo za penal, nego nije bio crveni za Moreiru a Koroman je zasluzio drugi zuti u nadoknadi vremena.. Jos mnogo situacija, da bi gost na SOS televiziji izjavio da je sudija bio naklonjen Partizanu, da je Moreira dobio crveni zato sto se NEDOZVOLJENO BRANIO!!! Ponavljam NEDOZVOLJENO BRANIO!!! Pa sta je bre ovo, jel ne mogu lepo da priznaju da je trenutno Partizan mnogo iznad zvezde i da je bio bolji u derbiju? dokle ovako! ocekujem da ce nadlezni ponistiti moreiri crveni kart jer blago je reci da ga nije zasluzio, on je zasluzio da mu se da nagrada kako je to podneo!!! Covek je dok ga je onaj davio, gledao ka sudiji rasirenih ruku ocigledno pitajuci vidis li sta radi?! A on moreiri crveni! smesno :))))) Jesam vatreni grobar ali ovo je cista realnost ma koliko bolela nekog. Zahvaljujem na paznji. Ko se slaze nek preporuchi. pozdrav

objektivno i nepristrasno

pre 15 godina

Partizajn je ostecen u derbiju. Prvi ofsajd koji je dosudio mozda je i postojao ali smatram da su bili u liniji Dijara i jos jedan igrac Zvezde dok drugi kada je Moreira obisao golmana definitivno nije postojao. Sto se tice Gaja na snimku se vidi da ga Moreira nije pipnuo vec da se sam sapleo o svoju nogu. Sto se tice slobodjaka koji je izveo Milijas mislim da nije smeo da ga izvede bez zvizduka sudije posto je sudija krenuo da namesti zivi zid i pomeri ga na odredjenu razdaljinu. I na samom kraju u zaostanom vremenu Koroman je zasluzio drugi zuti karton kad je uklizao Djordjevicu i odneo ga skoro u reklame bez namere da ide na loptu.

Radoman!

pre 15 godina

...Nije bio ofsajd kada je Diara istrcao sam pred Stamenkovica, Moreira je bio na granici ofsajda kada je imao sansu... Penal jeste bio i Moreira nije trebao da dobije crveni... Koroman, Petkovic i Ninkov su zasluzili iskljucenja... Zuka je zasluzio karton zgog lakta... Subasic je trebalo da dobije crveni zbog samaranja Jovanovica na kraju meca...
A Mazic treba da dobije suspenziju najmanje 5 meceva...

Bogunovic Mance

pre 15 godina

E Radomane,
Niste ga svirali deceniju i po, ni u mnogo ociglednijim situacijama (najtazije kada je ovaj isti njihov divljak seo na kicmu Joveticu, ili kada je Tutoric odneo Tomica u petercu umesto lopte), ali nikada niste to pominjali. Tek sada kada se nije postavljalo pitanje pobednika, setili ste se da pogledate gde je PFC ostecen, i gle cuda, nasli jedan on najbezazlenijih primera, oko koga se pri tom moze voditi polemika, tj. daje se zvezdasima prilika da kazu "grobarski savez", "sta vise oce" itd.
Pa da vam pomognem sa jos nekim ociglednim greskama:
Ofsajdi u 3. i 10. minutu
Nasrtaj Geja na Moreiru par minuta pre iskljucenja
Neopravdani crveni karton za Moreiru
Konstantno provociranje protivnika u vidu tuce i psovanja (nekoliko sumanutih startova nije sudjeno) od strane Petkovica, Bogdanovica, Ninkova, Koromana, koji su takodje sudijama psovali sve zivo, a veliki delioci pravde to nisu culi
Za nasrtaj golmana na Dijaru (podseticu, za isti slucaj je za zvezdu sviran penal, pa promenjeno u slobodnjak prosle sezone)

Pobrinite se vi da se Moreiri ponisti crveni karton, a na nesudjenje penala smo mi postali imuni. Doduse na nekulturu crveno belih jos nismo, ali ja sam ipak ponosan kako je Jokanovic spremio igrace na sve sto ih je cekalo u derbiju.

stevica

pre 15 godina

Pa ne bi nama sudili penal sve da mu je korner zastavicu u toku igre u sesnaestercu nabio u grlo!!! Ali vazno da je njima proletos zamalo (tada sam izgubio jedno kilo zivaca) dosudio penal na 20 metara od gola, jos ni faul nije postojao! Pa bre penal nam protiv njih nisu dosudili 15 godina!!! ALi nema veze i pored toga ih deremo rutinski! Volim Partizan!

Igor_PFC

pre 15 godina

osteceni smo mi na svakom derbiju vec godinama unazad...zasto bi i ovaj bio izuzetak!?mada najzad jedna novina otvoreno kaze kako smo mi osteceni...

PETAR

pre 15 godina

Svi smo videli kako Stamenkovic skace na glavu Diari a sudija Mazic pokazuje da je faul napravio Diara!Isti sudija svira penal za Zvezdu u prosloj utakmici na JNA i to van kaznenog prostora kada Bozovic {slicno kao Stamenkovic} skace na igraca Zvezde!Da ne bi postenog pomocnika pokradose nas!U ovom derbiju smo pokradeni za penal i za gol Moreire u prvom poluvremenu kada su nam svirali ofsajd a i Sasa Matic bi video da nema ni govora o ofsajdu!Bilo bi dobro da se uradi Insajder posle svakog derbija mnogo tu prljavstine ima!Mada je novinarima mozda pametnije da cute nego da glavu stavljaju u torbu zbog nekih Miskovica i ostalih mafijasa!

br. 8

pre 15 godina

@antigRobarista

Naravno da nije, jer je lopta u posedu Crvene Zvezde, i puštena je prednost. A ti malo razmisli o pravilima, pa onda piši nešto!

objektivan

pre 15 godina

A saplitanje Gaja od strane Moreire nije slobodnjak?! Ma, 'ajte stručnjaci na poljanče, pa igrajte VAŠ fudbal sa partizanom, za bolje i niste.
P.S. Žao mi je što ne postoji manje p za početno slovo imena onog kluba...
(AntigRobarista, 7. oktobar 2008 10:21)
Ako se i malo razumes u fudbal videces da ga nije ni pipnuo.Pogledaj jos jednom snimak.Gaj se sam sapleo o svoju nogu.Na zalost tvojoj mrznji nad Partizanom(donekle opravdanoj jer je ovaj mnogo bolji) nema leka.

Čavez

pre 15 godina

Zaista čuda velikoga što nije svirao penal za Partizan , Partizanu nije dosuđen penal i+u derbiju od 1995 godine sasvim slučajno !! Ne samo da je Partizan ovim oštećen oštećen je i time što je sudija u 13 minutu svirao ofsajd Moreire koji uopšte nije postojao navikli su gani da ih sudije guraju a i pokazali su se kakvi su sportisti na ovom kao i na svakom derbiju gomila seljaka na jednom mestu!!Volim Partizan pozdrav iz Grobarskog Vukovara

Liga sampiona

pre 15 godina

A saplitanje Gaja od strane Moreire nije slobodnjak?! Ma, 'ajte stručnjaci na poljanče, pa igrajte VAŠ fudbal sa partizanom, za bolje i niste.
P.S. Žao mi je što ne postoji manje p za početno slovo imena onog kluba...
(AntigRobarista, 7. oktobar 2008 10:21)

Mislis saplitanje Gaja od samog sebe, e decko to je bilo ranije, sada vise nema. Jos malo i prestacete i ove sitnije kradje pa ste ga tek naj...li

Kontraradoman

pre 15 godina

Ovde je nepotrebno polemisati.
Ipak, kad ste otvorili temu evo i jednog nezavisnog misljenja.
Ona je bila na aparatima sudija i nije uspela to da iskoristi.
kako je to izgledalo?
Prvo, dva nepostojeca ofsajda od kojih bi jedan bio 100% gol za Partizan.Ona spasena.
Drugo, sudija namesta zivi zid i onda ne reaguje kad ovi, na kvarnjaka, sutiraju u gol. Ona ne uspeva iako sudija kvarno pomaze, jer je odvlacio paznju Partizanovaca.Da je bio gol bio bi priznat, jer smo taj film vec gledali.
Sudija ne iskljucuje Gaja.
Ona, opet spasena.
Sudija ne sudi penal za Partizan u tom trenutku i zato je Moreira i iskljucen. Znaci da je sudija radio smisljeno i organizovano.Ona spasena na perfidan nacin.
Penal nad Dijarom je cist kao suza, a Stamenkovicu zuti, a moze i crveni za taj prekrsaj.Opet je ona spasena i Partizan ostecen.
Koroman zasluzio drugi zuti.Njoj se gleda kroz prste.
Zuka je za lakat mogao dobiti zuti. Kompenzacija.
Petkovic je trebao biti izbacen. Ona zasticena kao mecka.
Zakljucak:
Gospodine Radoman, molim te kad se upustas u komentare sudjenja onda to radi temeljno i detaljno primenjujuci kriterijume iz pravila igre i sudjenja.
Znam ja i to pouzdano kako se nagradjuje "dobro"sudjenje. Za "dobro" sudjenje se ne ugovara unapred, nego "nagrada" stoze kao posledica "dobrog"ponasanja. Mazic se izuzetno "dobro" ponasao. ali je njena nemoc prevelika.
Da nije tako, da li bi sudije od dnevnica mogle da postanu bogati ljudi i stancuju stanove po Nopvom Sadu i Beogradu, a i druga dobra?
Mazicu treba zabraniti da se bavi ovim poslom i skinuti ga sa svih lista. Taj lopovluk je tako perfidan da ga nije moguce zvanicno optuziti, jer su dokazi tesko izvodljivi.
Pratite sudije i njihovo bogatstvo. Kad resava nesta kesom, pitajte otkud ga je stekao.Kad resava preko racuna ustanovite od kud su pare legle.No ima mafija i za to finte.
Partizan opstaje zahvaljujuci organizaciji i entuzijazmu i ljubavi Grobara. Grobarima smatram i Upravu i Strucni stab i Navijace i Fudbalere.
Vo Zdra.

petar

pre 15 godina

Do 9 minuta su sudjena 2 nepostojeca ofsajda iz kojih je partizan trebao da vodi vec sa 2:0.Ali onda bi to stvarno bio dosadan mec...

Dosije X

pre 15 godina

Jadno prvenstvo,
jadna poseta,
jadan derbi i
nakraju jadno i sudjenje.
Necu ulaziti u polemiku oko penala,vec bi trebalo otvorit polemiku oko ponasanja igraca,a pre svega zvezde.
Posle pocetnog udarca u 15 sekundi utakmice dok su se igraci Partizana dodavali u jednom momentu Subasic je laktom pokusao da udari Partizanovog igraca.
Ja pitam ZASTO?
15 sekunda utakmice!
Moreira je zakacio Gaja,ali ne sa namerom,vec slucajno!
Moreira je krenuo da se izvini jer nije imao nameru da saplice Gaja.
Ali ovaj nasrce na Moreiru i naravno da ce se covek braniti.Crveni za Moreiru je najveca sudijska greska.

Joao

pre 15 godina

E sad taj Sport... mada, igrao sam 3+ na derbiju. Ne mislim da je Partizan ostecen. S jedne strane ako previdimo prekrsaj Moreire, koji je zaista postojao, slucajan ili nameran, onda tek mozemo da pricamo o nekakvom penalu. Ipak, sudjenje je, kao i u nekoliko poslednjih utakmica, bilo blago u korist Partizana. To je posledica cinjenice da Partizan "drzi" infrastrukturu u fudbalskom savezu. Ipak, pobeda je zasluzena. Zvezda kao klub nije u stanju da "iznese" ovo prvenstvo.

pera mitic

pre 15 godina

E, ne mogu da verujem da je Radoman, koji nas je ojadio u x derbija, primetio nesto sto je na stetu Partizana!

Inace, ozbiljno razmisljam da promenim pseudonim u Ibrahim Gaj...

kit-kat

pre 15 godina

A saplitanje Gaja od strane Moreire nije slobodnjak?! Ma, 'ajte stručnjaci na poljanče, pa igrajte VAŠ fudbal sa partizanom, za bolje i niste.
P.S. Žao mi je što ne postoji manje p za početno slovo imena onog kluba...
(AntigRobarista, 7. oktobar 2008 10:21)

od vas manjih NEMA, RUPCAGO!

zivota

pre 15 godina

Covek sklanja ruku sa vrata koja ga davi (sta je to????) i za ,,nuznu odbranu,, dobija crveni karton...jer je kako reci neki prethodnik ,,za tucu potrebno dvoje,,. Znaci da ne bi dobio crveni karton trebao je da dopusti stojeci u stavu mirno da ga Gaj do kraja pridavi i onda bi se ,,provukao,, da ne dobije crveni... Logika sta li je to???

baki bb

pre 15 godina

aj sad ovako,da kazemo da je bio ofsajd u situacijama sa diarom i moreirom,da kazemo da se moreira nedozvoljeno branio i zasluzeno dobio crveni karton,da su psovanja igraca zvezde i ostri startovi prosli nekaznjeno jer je bilo u zaru borbu i posle svega toga je i dalje 0:2 za Partizan!tako da Grobari koga jos zanima ovaj derbi?pa nama tek dolaze ozbiljne utakmice u evropi,ovo je njima bila utakmica sezone i naravno da bi jos oni pricali o tome...
laku noc dovidjenja gani,do sledece sezone dok se ne uozbiljite...

milan

pre 15 godina

Sansa Diare, dva diskutabilna ofsajda pa tek onda sanse Zvezde. Drugo poluvreme apsolutno pripalo Partizanu. Moreira nije zasluzio crveni dok na drugoj strani morala su da se pokazu jos dva ( golman i Koroman ). Cast Milijasu, a ostali ne zasluzuju da nose dres kluba kao sto je Zvezda.

olo

pre 15 godina

Samo da objasnim neupucenima!
Da je igra prekinuta nakon saplitanja Guya onda ne bi bio penal!! Ali posto je sudija pustio prednost penal je POD MORANJE!

konjoman

pre 15 godina

Sudija da se javno izvini celokupnom rukovodstvu,igrachima i navijachima Partizana i da izvede Moreiru na klopu pice i rave pa da razmislimo dal da mu oprostimo zato shto nema onu stvar i shto nije izbacio POLA tima zvezde zbog dripachkog ponashanja!

grunf

pre 15 godina

Sudija je oštetio Partizan ne penalom (mislim da je suvišna priča o tome) već ne sankcionisanjem startova i ponašanja igrača CZ.Posebna priča je crveni Moreire koji se izvlačio iz stiska Gaya. Dokle god se ne bude kažnjavalo ponašanje igrača prema protivniku ili sudiji nema nama napredka. Zato kada igramo međunarodne dobijamo kartone ko nezdravi. Iskreno sudije i ne smeju da kažnjavaju sve jer njih niko ne uzima u zaštitu.Kada su u pravu treba da budu nagrađeni, a kada greše kažnjavati.

Max

pre 15 godina

Sta se drugo moglo ocekivati?Tradicija se nastavlja bar u sudjenju.Kad je to bio poslednji penal za Partizan?Nepostojeci ofsajd na pocetku utakmice i skandalozan crveni karton za Dr.Mo.Sudija nije imao m.da da sudi posteno.Gaj je trebao sam da dobije iskljucenje.Mazic je dokazao da u buducnosti ne treba i nema kvalitet da sudi vazne utakmice.Pozitivno je da bar jedan list u Srbiji informise realno.Pozdrav

VMV

pre 15 godina

Ne bih baš da tvrdim da je ovo bio penal, ali Partizan je po ko zna koji put oštećen na derbiju.
A primećujem da gani imaju totalnu amneziju.

@STOJAN
Sine Stojane, Rnić je udario Trajkovića i sviran je penal za vas!!! To što se ti ne sećaš govori o zagriženosti koja se ne leči, nažalost.

Chika Dacha

pre 15 godina

Da rezimiramo...

Moreira nije faulirao Gaja. Gaj ga je slucajno zakacio levom nogom za butinu u trku zabacujuci noge, a posle se sapleo o svoju desnu nogu. A cak i da je bio faul, lopta je dosla do golmana sto je automatski prednost. Od tog trenutka krece NOVI napad u kojem Gaj davi Moreiru, a pride je lopta u igri. Penal niko ne bi svirao, ali crveni za Moreiru je smesan...

Bojan

pre 15 godina

Mazic je ocajan sudija!!!
Ja sam zaprepascen da je on internacionalni sudija! To govori o stanju naseg fudbala i tome ko vodi fudbal!

Mico

pre 15 godina

Hehe Covek se sapleo sam o svoju nogu...To davno nisam video...Zato je i podivljao,pa reko aj da slomim ovog malog..Hehe Pa cak se ni Forest Gamp nije sapleo a imao je one sine i cuda na nogama XD...I da,nemojte biti slepi ljudi,ako niste videli da se sapleo sam o svoju nogu,nemam reci..

Aleksandar D Grejt

pre 15 godina

Ništa novo. Ipak, više od onih koji su delegirali sudiju koji je bio nesiguran (namerno neću da kažem nešto drugo) i na prošlom derbiju neviraju me komentari ostrašćenih navijača. Možda je vreme za ozbiljniju cenzuru na ovom sajtu jer neke stvari su stvarno van pameti. Blate se ljudi o kojima se realno ništa ne zna i pronalaze neverovatni (opet neću da kažem nešto drugo) razlozi za poraz voljenog tima ili neku grešku koja mu je učinjena. Gospodo iz B92 skinite takve gluposti i ostavite govor mržnje u kućama onih koji ne znaju javno da govore.

Arsa crno-beli

pre 15 godina

Ne treba kukati, sudijskih gresaka ce biti uvek, a debili ce se prepucavati ceo zivot ko je ostecen i za koga sudije navijaju.

dabu

pre 15 godina

Kao prvo, sudija je pogresio sto nije svirao faul za Zvezdu kada je Moreira sapleo Gaja. Odmah da kazem da je Moreira to SAM priznao posle utakmice. Kao drugo, nikad nisam video ni cuo, a pratim fudbal 30 godina, da sudija svira penal u situaciji kada je OBOJICI igraca koji su se sukobili dao CRVENE kartone.

mika

pre 15 godina

slazem se sa komentarom broj 12.
samo da ga ispravim, treba postovati protivnika jer u svakom slucaju nismo neprijatelji.

nisam razmisljao da li je bio penal za partizan,a u svakom slucaju nebi bilo pravicno da na taj nacin pobedimo. samo zelim da dodam da moreira nikako nije trebao da dobije crveni karton i da je time sudija ostetio partizan.
kontakta je bilo i gaj je pao, moreira krenuo da pruzi ruku a gaj se poneo nesportski!!!
nebitno je da li ga je pljunuo, udario, gurnuo ili pokusao da ga gusi!

pa sta

pre 15 godina

Ovo je samo kod nas moguce utakmica odigrana pre 2 ili 3 dana a jos se prica o njoj. Utakmica je zavrsena kako je zavrsena pobedio je Partizan. Pa sta ako nije bio ofsajd Moreire to nije uticalo na igru tako da to nije ni bitno. Penala nema u nikakvom slucaju jer je to tuca izmedju dva igraca koji dobijaju crveni karton tako da nema penala da je samo Gaj dobio crveni karton onda se moze pricati o penalu. I Moreira je zaslucio crveni jer u tuci ucestvuju dvojica a ne jedan. Samo crveni Moreiri moze da vazi samo 2 meca ali Gajev mora da se sankcionise sa minimum 4. Posto je u putanju tuca jedan mec suspenzije je smesno.

Laus

pre 15 godina

Ne mislim da je Partizan ostecen. S jedne strane ako previdimo prekrsaj Moreire, koji je zaista postojao, slucajan ili nameran, onda tek mozemo da pricamo o nekakvom penalu. Ipak, sudjenje je, kao i u nekoliko poslednjih utakmica, bilo blago u korist Partizana. To je posledica cinjenice da Partizan "drzi" infrastrukturu u fudbalskom savezu. Ipak, pobeda je zasluzena. Zvezda kao klub nije u stanju da "iznese" ovo prvenstvo.

Slazem se i dodao bih da smo svi mi koji navijamo za jedne ili druge apsolutni idioti kojima se smije vladajuca struktura u srpskom fudbalu.
Sjetite se samo izjave Djukica kada je izbila frka oko Fejse i kada je pitao toleta a sta bi trebali reci zvezda, vojvodina i ostali klubovi. Ovaj mu je odgovorio da je vec dogovorio s "njima" i da se ne brine.

Ko je lud a ko j....e?

sudija

pre 15 godina

Bavim se sudjenjem 7 godina i mislim da sam iole kompetentan da ostavim ovde komentar. Necu pisati o greskama , penalim, kartonima nego...nase sudije nemaju kvalitet, muda i obraz da sude jake tekme, zato pod hitno strane arbitre i tek cemo onda videti kako se sudi po pfi.

Milan Toncic

pre 15 godina

Mazic nije imao samo jednu gresku. U potpunosti je ispustio derbi, ja navijam za partizan ali bi cela predstava bila lepsa, kvalitetnija, a samim tim i pobeda sladja da je sudio kvalitetniji sudija, siguran sam da imamo bar nekoliko kvalitetnijih sudija od Mazuca.

imali zakon

pre 15 godina

ono davljenje geja e pokusaj za ubistvo on je pokusao da udavi coveka pred 2-3miliona gledaoca imali zakon u ovoj drzavi jeli hocete da vidite da neko dete davi vaseg sina na tekmu pred zgrade LEP PRIMER MLADIMA

JovanaNBGD

pre 15 godina

Cestitam Jugoslovenskom Sportskom Drustvu na pobedi, kako neko rece na "neosvojivoj rupi". Kad smo kod rupe, ima li neko informaciju hoce li se i kada graditi novi stadion? Treba nam moderniji, lepsi, i bez atletske staze radi prisnije atmosfere! I sta je sa godinama najavljivanim novim stadionom Partizana? Na kalendaru iz 2007. ima slika kako ce da izgleda, a sada ce 2009. i jos uvek nista od toga?
Jedan komentar u vezi derbija, a da nema veze sa rezultatom, penalima, sukobima.. Da li je jos neko primetio plave trenerke na kojima pise Fudbalski savez SCG??? Kakav je to savez? Znaju li oni od kada ne postoji SCG? Zar, nemaju para za nove trenerke?!?

STOJAN

pre 15 godina

Mozda je po nekim partizanskim pravilima sudija treba dosuditi penal za jsd, ali po pravilima UEFE smijesno je i pricati o tome. Sjetite se kad je rnic u sesnestercu udario laktom u glavu Milijasa poslije cega je dobio crveni karton, pa se pitam kako onda nije bilo govora o penalu. Pitajte Mazica koliko je nepostojecih faulova svirao za jsd, a koliko postojecih nije svirao za Zvezdu.

ko-ometator

pre 15 godina

A laktanje Zuke, Stevanovica i Djordjevica u face Milijasa i Koromana? E moji grobari... da vam ne bi stativa opet bi se vadili na to da jokan truba od trenera sto je jos jednom pokazao.

imali zakon

pre 15 godina

ono davljenje geja e pokusaj za ubistvo on je pokusao da udavi coveka pred 2-3miliona gledaoca imali zakon u ovoj drzavi jeli hocete da vidite da neko dete davi vaseg sina na tekmu pred zgrade LEP PRIMER MLADIMA

Rocky Balboa

pre 15 godina

@ E, ne mogu da verujem da je Radoman, koji nas je ojadio u x derbija, primetio nesto sto je na stetu Partizana!

Inace, ozbiljno razmisljam da promenim pseudonim u Ibrahim Gaj...
(pera mitic, 7. oktobar 2008 10:56)
Radoman vam je 2001 u Finalu kupa progledao kroz prste jer je ilic imao jedan zuti, i pravi tezak faul za crveni, i Radoman mu oprosti, a ilic kasnije da gol kojim pobedjuje partizan.
Ako to nije navijanje za vas ja ne znam sta je !

BOBA DELIJA

pre 15 godina

Ja ovo ne razumem?! Oni su se potukli(Gaj je snosi vecu krivicu) u trenutku kad je lopta bila u igri, tj. u nasem sesnaestercu. Je li tuca u sesnaestercu (kada je odbrambeni zapocinje) penal? Ja to do sada nikad nisam cuo. Sto oni ne kazu da je Moreira sapleo Gaja, iako je bilo nenamerno. Ja verujem da je Gaj pomislio da ga je Moreira namerno sapleo, jer lopta i nije bila bas tako blizu njih dvojice, pa je verovatno smatrao da je to neka reakcija zato sto ne moze da dodje do lopte. Jeste da je Gaj kriv, ali i ovaj se jos od prvog derbija koji je odigrao ponasa kao neki domaci igrac, tj. stalno bi da se bije. A sad se spominje da je on neki dobar momak, ma uostalom vidi se to cesto koliko je fin!

Shox

pre 15 godina

Ma da,Sport je najkompetentniji da oceni sudiju i njegovo sudjenje na nekoj utakmici!!Jesu li tako i posle one utakmice u Kupu i onog sramotnog sviranog ofsajda nesto pisali!!!?!?!?

Shommy82

pre 15 godina

E dakle stvarno su fantomi. Jedva su docekali da Zvezda dogura ovako nisko pa da se izizljavaju na razne nacine, preko fss, medija (pre svih Zurnal, a evo sad i Sport). To se gospodo zove lecenje kompleksa. Ceo zivot ste mali i ostacete mali.

Taka

pre 15 godina

Hahahaha, ovo je neverovatno. Daj vise prekinite sa ovom farsom i zabranite rad FK Zvezdi i ugasite je.
Partizan je ostecen, a to sto je reakcija Gaja bila posle cistog faula onog patuljka to nema veze.
Ovo je stvarno postala tragikomedija.

krpic dusan

pre 15 godina

to ste svi videli kada je gaj hteo da udavi moreiru.a sta mu je ovaj radio skoro celih sat vremena to nije video niko.ne opravdavam gaja jesam zvezdas i sve mi ovo oko zvezde tesko pada ono jeste situacija i za crveni samo gaju i za penal za partizan.a jeste li vi gospodine radoman mozda merili koliko se efektivno igrao fudbal posle prvog partizanovog gola.naravno da niste.igralo se 5 min.celih.mogu svi da idu na fakiltet dramskih umetnosti zajedno sa delegatom i predsednikom saveza.povedite i naseg miskovica slobodno i sve one iz prvih 11 koji igraju za njega a ne za zvezdu.a to sto misli da ce da kupi zvezdu za kutiju cigareta prevario se.a i ti iz vlade sto su mu to obecali za ko zna sta zauzvrat i oni su se prevarili.no to je mafija gospodo.meni je zao samo onih nekoliko u prvih 11 mog voljenog kluba sto su se prodali.za njima skupe a nama jeftine pare.

AntigRobarista

pre 15 godina

A saplitanje Gaja od strane Moreire nije slobodnjak?! Ma, 'ajte stručnjaci na poljanče, pa igrajte VAŠ fudbal sa partizanom, za bolje i niste.
P.S. Žao mi je što ne postoji manje p za početno slovo imena onog kluba...

Joao

pre 15 godina

E sad taj Sport... mada, igrao sam 3+ na derbiju. Ne mislim da je Partizan ostecen. S jedne strane ako previdimo prekrsaj Moreire, koji je zaista postojao, slucajan ili nameran, onda tek mozemo da pricamo o nekakvom penalu. Ipak, sudjenje je, kao i u nekoliko poslednjih utakmica, bilo blago u korist Partizana. To je posledica cinjenice da Partizan "drzi" infrastrukturu u fudbalskom savezu. Ipak, pobeda je zasluzena. Zvezda kao klub nije u stanju da "iznese" ovo prvenstvo.

nebojsa zlatkovic

pre 15 godina

jos jedan dokaz da je sudijska organizacija uvek bila,jeste i uvek ce biti obojena u crveno belo.Po principu kadija te tuzi kadija ti sudi ali ni kadija im nije od pomoci!!!!

Sasa The Grobar

pre 15 godina

I posle, navijaci komsinice sa "neosvojive rupe" jos imaju obraza da pisu kako su ih sudije ostetile...
P.S. Izraz lica Ognjena Koromana posle naseg vodjstva (ko pred infarkt) je slika vrednija od bilo kog rezultata...

boki

pre 15 godina

mene samo zanima hoće li poništiti crveni karton moreiri
zvezda, nedosuđen penal, gaj ništa me ne zanima!
Moreira je i onom izjavom posle meča pokazao da je pravi sportista!

zvezda u srcu

pre 15 godina

Jos jedan dokaz koliki je pritisak na nase sudije...
Koliko je sudjenje lose u ovoj zemlji najbolje odslikava cinjenica da sudija uopste ne moze da donosi odluke hladne glave...
Ja sam Zvezdas ali je pobeda Partizana izvojevana na pravican nacin...
I uvek posle svakog derbija sudija je najvise kriv za neuspeh porazenog tima...
bilo da je Zvezda bilo da je Partizan....
Meni je krivo sto je na celu naseg saveza Tomislav Karadzic, ne zato sto je on bio predsednik Partizana,vec zato sto je klasican proizvod iz komunistickog perioda...
Djoric, Karadzic, Bulatovic, Miljanic, Santrac, Kosanovic,i ostali prestavnici te skole...
Jer sama sudijska organizacija ne moze biti "zdrava" ako je sama srz saveza bolesna....

Sto se tice poruka na b92 sajtu,zaista mi se jedna grupa ljudi gadi....
Da li zaista vise mrzite suparnickog rivala nego sto volite svoj klub?

Budite veliki i u pobedi i u porazu....
Zezajmo se se na medjusobni racun ali nemojte da se ponizavamo....
Jer....

VREME JE DA NAUCIMO DA POSTUJEMO NEPRIJATELJA....Pozzz

objektivno i nepristrasno

pre 15 godina

Partizajn je ostecen u derbiju. Prvi ofsajd koji je dosudio mozda je i postojao ali smatram da su bili u liniji Dijara i jos jedan igrac Zvezde dok drugi kada je Moreira obisao golmana definitivno nije postojao. Sto se tice Gaja na snimku se vidi da ga Moreira nije pipnuo vec da se sam sapleo o svoju nogu. Sto se tice slobodjaka koji je izveo Milijas mislim da nije smeo da ga izvede bez zvizduka sudije posto je sudija krenuo da namesti zivi zid i pomeri ga na odredjenu razdaljinu. I na samom kraju u zaostanom vremenu Koroman je zasluzio drugi zuti karton kad je uklizao Djordjevicu i odneo ga skoro u reklame bez namere da ide na loptu.

igor

pre 15 godina

Ne razumem komentare tipa: "Partizan drzi infrastrukturu FSS-a"?
Koliko sam ja video, a molicu Vas da me ispravite ako gresim, od 2 dosudjena ofsajda u prvih 11 minuta meca ( na SOS kanalu je sve islo usporeno, u oba slucaja su igrac partizana i poslednji igrac zvezde u liniji, znaci nema ni govora o ofsajdu, mada su situacije zaista nezahvalne za pomocnog sudiju jer se sve brzo odigravalo. Ako neko moze da mi prokomentarise situacije kad Gueye zamahuje pesnicom na Moreiru na pola metra od pomocnog sudije, ili "smekerski" zamah Koromana prema Petrovicu? U prvom slucaju moreira se samo nasmejao, a Petrovic "mrtav hladan" ni da trepne na provokaciju, A ST BI URADIO BILO KO OD VAS? Zasto je Moreira dobio crveni, jel zbog prekrsaja sa ledja???? jel neko slucajno primetio da je zvezda napravila 25 prekrsaja, a partizan 16, od 25 prekrsaja (ni jedan) u zoni suta??? Samo toliko o "objektivnim izgovorima" da Partizan drzi infrastrukturu FSS-a?!

Plikuscht

pre 15 godina

E zvezdasi, zvezdasi ... bio faul Moreire nad Gajem, pa ne treba penal?

Da li ste vi nekada culi za prednost?

Sve i da je bio faul (a predpostavimo da jeste), lopta je otisla u ruke vasem golmanu koji je odmah 'zapoceo' novu akciju, tj. uposlio loptom saigraca, sto je pustanje prednosti bez prekidanja igre.
Tako da penal kao sankcija na fizicki nasrtaj na igraca u sesnaestercu za vreme trajanja igre - i dalje stoji!

Ali nema veze ... sto neko rece - nebitni su i zvezda, i sudija, i penal, i gaj, i kormoran ... vazna su tri boda i Moreirina igra.

Toliko.

dabu

pre 15 godina

Kao prvo, sudija je pogresio sto nije svirao faul za Zvezdu kada je Moreira sapleo Gaja. Odmah da kazem da je Moreira to SAM priznao posle utakmice. Kao drugo, nikad nisam video ni cuo, a pratim fudbal 30 godina, da sudija svira penal u situaciji kada je OBOJICI igraca koji su se sukobili dao CRVENE kartone.

Igor_PFC

pre 15 godina

osteceni smo mi na svakom derbiju vec godinama unazad...zasto bi i ovaj bio izuzetak!?mada najzad jedna novina otvoreno kaze kako smo mi osteceni...

br. 8

pre 15 godina

@antigRobarista

Naravno da nije, jer je lopta u posedu Crvene Zvezde, i puštena je prednost. A ti malo razmisli o pravilima, pa onda piši nešto!

Laus

pre 15 godina

Ne mislim da je Partizan ostecen. S jedne strane ako previdimo prekrsaj Moreire, koji je zaista postojao, slucajan ili nameran, onda tek mozemo da pricamo o nekakvom penalu. Ipak, sudjenje je, kao i u nekoliko poslednjih utakmica, bilo blago u korist Partizana. To je posledica cinjenice da Partizan "drzi" infrastrukturu u fudbalskom savezu. Ipak, pobeda je zasluzena. Zvezda kao klub nije u stanju da "iznese" ovo prvenstvo.

Slazem se i dodao bih da smo svi mi koji navijamo za jedne ili druge apsolutni idioti kojima se smije vladajuca struktura u srpskom fudbalu.
Sjetite se samo izjave Djukica kada je izbila frka oko Fejse i kada je pitao toleta a sta bi trebali reci zvezda, vojvodina i ostali klubovi. Ovaj mu je odgovorio da je vec dogovorio s "njima" i da se ne brine.

Ko je lud a ko j....e?

BiP

pre 15 godina

Penal za Partizan derbiju?? PA zar to je ni je josh po starom statutu (a preneli ga i u novi) koji je pisao Miljanic a u delo sprovodio Babarogic STRIKTNO ZABRANJENO ??
p.s. Ne treba nama penal u derbiju vec samo 11 igraca na terenu sto je redak slucaj ...

stevica

pre 15 godina

Pa ne bi nama sudili penal sve da mu je korner zastavicu u toku igre u sesnaestercu nabio u grlo!!! Ali vazno da je njima proletos zamalo (tada sam izgubio jedno kilo zivaca) dosudio penal na 20 metara od gola, jos ni faul nije postojao! Pa bre penal nam protiv njih nisu dosudili 15 godina!!! ALi nema veze i pored toga ih deremo rutinski! Volim Partizan!

pera mitic

pre 15 godina

E, ne mogu da verujem da je Radoman, koji nas je ojadio u x derbija, primetio nesto sto je na stetu Partizana!

Inace, ozbiljno razmisljam da promenim pseudonim u Ibrahim Gaj...

Liga sampiona

pre 15 godina

A saplitanje Gaja od strane Moreire nije slobodnjak?! Ma, 'ajte stručnjaci na poljanče, pa igrajte VAŠ fudbal sa partizanom, za bolje i niste.
P.S. Žao mi je što ne postoji manje p za početno slovo imena onog kluba...
(AntigRobarista, 7. oktobar 2008 10:21)

Mislis saplitanje Gaja od samog sebe, e decko to je bilo ranije, sada vise nema. Jos malo i prestacete i ove sitnije kradje pa ste ga tek naj...li

BOBA DELIJA

pre 15 godina

Ja ovo ne razumem?! Oni su se potukli(Gaj je snosi vecu krivicu) u trenutku kad je lopta bila u igri, tj. u nasem sesnaestercu. Je li tuca u sesnaestercu (kada je odbrambeni zapocinje) penal? Ja to do sada nikad nisam cuo. Sto oni ne kazu da je Moreira sapleo Gaja, iako je bilo nenamerno. Ja verujem da je Gaj pomislio da ga je Moreira namerno sapleo, jer lopta i nije bila bas tako blizu njih dvojice, pa je verovatno smatrao da je to neka reakcija zato sto ne moze da dodje do lopte. Jeste da je Gaj kriv, ali i ovaj se jos od prvog derbija koji je odigrao ponasa kao neki domaci igrac, tj. stalno bi da se bije. A sad se spominje da je on neki dobar momak, ma uostalom vidi se to cesto koliko je fin!

STOJAN

pre 15 godina

Mozda je po nekim partizanskim pravilima sudija treba dosuditi penal za jsd, ali po pravilima UEFE smijesno je i pricati o tome. Sjetite se kad je rnic u sesnestercu udario laktom u glavu Milijasa poslije cega je dobio crveni karton, pa se pitam kako onda nije bilo govora o penalu. Pitajte Mazica koliko je nepostojecih faulova svirao za jsd, a koliko postojecih nije svirao za Zvezdu.

Rocky Balboa

pre 15 godina

@ E, ne mogu da verujem da je Radoman, koji nas je ojadio u x derbija, primetio nesto sto je na stetu Partizana!

Inace, ozbiljno razmisljam da promenim pseudonim u Ibrahim Gaj...
(pera mitic, 7. oktobar 2008 10:56)
Radoman vam je 2001 u Finalu kupa progledao kroz prste jer je ilic imao jedan zuti, i pravi tezak faul za crveni, i Radoman mu oprosti, a ilic kasnije da gol kojim pobedjuje partizan.
Ako to nije navijanje za vas ja ne znam sta je !

Aleksandar D Grejt

pre 15 godina

Ništa novo. Ipak, više od onih koji su delegirali sudiju koji je bio nesiguran (namerno neću da kažem nešto drugo) i na prošlom derbiju neviraju me komentari ostrašćenih navijača. Možda je vreme za ozbiljniju cenzuru na ovom sajtu jer neke stvari su stvarno van pameti. Blate se ljudi o kojima se realno ništa ne zna i pronalaze neverovatni (opet neću da kažem nešto drugo) razlozi za poraz voljenog tima ili neku grešku koja mu je učinjena. Gospodo iz B92 skinite takve gluposti i ostavite govor mržnje u kućama onih koji ne znaju javno da govore.

Radoman!

pre 15 godina

...Nije bio ofsajd kada je Diara istrcao sam pred Stamenkovica, Moreira je bio na granici ofsajda kada je imao sansu... Penal jeste bio i Moreira nije trebao da dobije crveni... Koroman, Petkovic i Ninkov su zasluzili iskljucenja... Zuka je zasluzio karton zgog lakta... Subasic je trebalo da dobije crveni zbog samaranja Jovanovica na kraju meca...
A Mazic treba da dobije suspenziju najmanje 5 meceva...

milan

pre 15 godina

Sansa Diare, dva diskutabilna ofsajda pa tek onda sanse Zvezde. Drugo poluvreme apsolutno pripalo Partizanu. Moreira nije zasluzio crveni dok na drugoj strani morala su da se pokazu jos dva ( golman i Koroman ). Cast Milijasu, a ostali ne zasluzuju da nose dres kluba kao sto je Zvezda.

Mico

pre 15 godina

Hehe Covek se sapleo sam o svoju nogu...To davno nisam video...Zato je i podivljao,pa reko aj da slomim ovog malog..Hehe Pa cak se ni Forest Gamp nije sapleo a imao je one sine i cuda na nogama XD...I da,nemojte biti slepi ljudi,ako niste videli da se sapleo sam o svoju nogu,nemam reci..

Taka

pre 15 godina

Hahahaha, ovo je neverovatno. Daj vise prekinite sa ovom farsom i zabranite rad FK Zvezdi i ugasite je.
Partizan je ostecen, a to sto je reakcija Gaja bila posle cistog faula onog patuljka to nema veze.
Ovo je stvarno postala tragikomedija.

pa sta

pre 15 godina

Ovo je samo kod nas moguce utakmica odigrana pre 2 ili 3 dana a jos se prica o njoj. Utakmica je zavrsena kako je zavrsena pobedio je Partizan. Pa sta ako nije bio ofsajd Moreire to nije uticalo na igru tako da to nije ni bitno. Penala nema u nikakvom slucaju jer je to tuca izmedju dva igraca koji dobijaju crveni karton tako da nema penala da je samo Gaj dobio crveni karton onda se moze pricati o penalu. I Moreira je zaslucio crveni jer u tuci ucestvuju dvojica a ne jedan. Samo crveni Moreiri moze da vazi samo 2 meca ali Gajev mora da se sankcionise sa minimum 4. Posto je u putanju tuca jedan mec suspenzije je smesno.

Bogunovic Mance

pre 15 godina

E Radomane,
Niste ga svirali deceniju i po, ni u mnogo ociglednijim situacijama (najtazije kada je ovaj isti njihov divljak seo na kicmu Joveticu, ili kada je Tutoric odneo Tomica u petercu umesto lopte), ali nikada niste to pominjali. Tek sada kada se nije postavljalo pitanje pobednika, setili ste se da pogledate gde je PFC ostecen, i gle cuda, nasli jedan on najbezazlenijih primera, oko koga se pri tom moze voditi polemika, tj. daje se zvezdasima prilika da kazu "grobarski savez", "sta vise oce" itd.
Pa da vam pomognem sa jos nekim ociglednim greskama:
Ofsajdi u 3. i 10. minutu
Nasrtaj Geja na Moreiru par minuta pre iskljucenja
Neopravdani crveni karton za Moreiru
Konstantno provociranje protivnika u vidu tuce i psovanja (nekoliko sumanutih startova nije sudjeno) od strane Petkovica, Bogdanovica, Ninkova, Koromana, koji su takodje sudijama psovali sve zivo, a veliki delioci pravde to nisu culi
Za nasrtaj golmana na Dijaru (podseticu, za isti slucaj je za zvezdu sviran penal, pa promenjeno u slobodnjak prosle sezone)

Pobrinite se vi da se Moreiri ponisti crveni karton, a na nesudjenje penala smo mi postali imuni. Doduse na nekulturu crveno belih jos nismo, ali ja sam ipak ponosan kako je Jokanovic spremio igrace na sve sto ih je cekalo u derbiju.

PETAR

pre 15 godina

Svi smo videli kako Stamenkovic skace na glavu Diari a sudija Mazic pokazuje da je faul napravio Diara!Isti sudija svira penal za Zvezdu u prosloj utakmici na JNA i to van kaznenog prostora kada Bozovic {slicno kao Stamenkovic} skace na igraca Zvezde!Da ne bi postenog pomocnika pokradose nas!U ovom derbiju smo pokradeni za penal i za gol Moreire u prvom poluvremenu kada su nam svirali ofsajd a i Sasa Matic bi video da nema ni govora o ofsajdu!Bilo bi dobro da se uradi Insajder posle svakog derbija mnogo tu prljavstine ima!Mada je novinarima mozda pametnije da cute nego da glavu stavljaju u torbu zbog nekih Miskovica i ostalih mafijasa!

Kontraradoman

pre 15 godina

Ovde je nepotrebno polemisati.
Ipak, kad ste otvorili temu evo i jednog nezavisnog misljenja.
Ona je bila na aparatima sudija i nije uspela to da iskoristi.
kako je to izgledalo?
Prvo, dva nepostojeca ofsajda od kojih bi jedan bio 100% gol za Partizan.Ona spasena.
Drugo, sudija namesta zivi zid i onda ne reaguje kad ovi, na kvarnjaka, sutiraju u gol. Ona ne uspeva iako sudija kvarno pomaze, jer je odvlacio paznju Partizanovaca.Da je bio gol bio bi priznat, jer smo taj film vec gledali.
Sudija ne iskljucuje Gaja.
Ona, opet spasena.
Sudija ne sudi penal za Partizan u tom trenutku i zato je Moreira i iskljucen. Znaci da je sudija radio smisljeno i organizovano.Ona spasena na perfidan nacin.
Penal nad Dijarom je cist kao suza, a Stamenkovicu zuti, a moze i crveni za taj prekrsaj.Opet je ona spasena i Partizan ostecen.
Koroman zasluzio drugi zuti.Njoj se gleda kroz prste.
Zuka je za lakat mogao dobiti zuti. Kompenzacija.
Petkovic je trebao biti izbacen. Ona zasticena kao mecka.
Zakljucak:
Gospodine Radoman, molim te kad se upustas u komentare sudjenja onda to radi temeljno i detaljno primenjujuci kriterijume iz pravila igre i sudjenja.
Znam ja i to pouzdano kako se nagradjuje "dobro"sudjenje. Za "dobro" sudjenje se ne ugovara unapred, nego "nagrada" stoze kao posledica "dobrog"ponasanja. Mazic se izuzetno "dobro" ponasao. ali je njena nemoc prevelika.
Da nije tako, da li bi sudije od dnevnica mogle da postanu bogati ljudi i stancuju stanove po Nopvom Sadu i Beogradu, a i druga dobra?
Mazicu treba zabraniti da se bavi ovim poslom i skinuti ga sa svih lista. Taj lopovluk je tako perfidan da ga nije moguce zvanicno optuziti, jer su dokazi tesko izvodljivi.
Pratite sudije i njihovo bogatstvo. Kad resava nesta kesom, pitajte otkud ga je stekao.Kad resava preko racuna ustanovite od kud su pare legle.No ima mafija i za to finte.
Partizan opstaje zahvaljujuci organizaciji i entuzijazmu i ljubavi Grobara. Grobarima smatram i Upravu i Strucni stab i Navijace i Fudbalere.
Vo Zdra.

JovanaNBGD

pre 15 godina

Cestitam Jugoslovenskom Sportskom Drustvu na pobedi, kako neko rece na "neosvojivoj rupi". Kad smo kod rupe, ima li neko informaciju hoce li se i kada graditi novi stadion? Treba nam moderniji, lepsi, i bez atletske staze radi prisnije atmosfere! I sta je sa godinama najavljivanim novim stadionom Partizana? Na kalendaru iz 2007. ima slika kako ce da izgleda, a sada ce 2009. i jos uvek nista od toga?
Jedan komentar u vezi derbija, a da nema veze sa rezultatom, penalima, sukobima.. Da li je jos neko primetio plave trenerke na kojima pise Fudbalski savez SCG??? Kakav je to savez? Znaju li oni od kada ne postoji SCG? Zar, nemaju para za nove trenerke?!?

Shox

pre 15 godina

Ma da,Sport je najkompetentniji da oceni sudiju i njegovo sudjenje na nekoj utakmici!!Jesu li tako i posle one utakmice u Kupu i onog sramotnog sviranog ofsajda nesto pisali!!!?!?!?

Shommy82

pre 15 godina

E dakle stvarno su fantomi. Jedva su docekali da Zvezda dogura ovako nisko pa da se izizljavaju na razne nacine, preko fss, medija (pre svih Zurnal, a evo sad i Sport). To se gospodo zove lecenje kompleksa. Ceo zivot ste mali i ostacete mali.

imali zakon

pre 15 godina

ono davljenje geja e pokusaj za ubistvo on je pokusao da udavi coveka pred 2-3miliona gledaoca imali zakon u ovoj drzavi jeli hocete da vidite da neko dete davi vaseg sina na tekmu pred zgrade LEP PRIMER MLADIMA

ko-ometator

pre 15 godina

A laktanje Zuke, Stevanovica i Djordjevica u face Milijasa i Koromana? E moji grobari... da vam ne bi stativa opet bi se vadili na to da jokan truba od trenera sto je jos jednom pokazao.

Arsa crno-beli

pre 15 godina

Ne treba kukati, sudijskih gresaka ce biti uvek, a debili ce se prepucavati ceo zivot ko je ostecen i za koga sudije navijaju.

Čavez

pre 15 godina

Zaista čuda velikoga što nije svirao penal za Partizan , Partizanu nije dosuđen penal i+u derbiju od 1995 godine sasvim slučajno !! Ne samo da je Partizan ovim oštećen oštećen je i time što je sudija u 13 minutu svirao ofsajd Moreire koji uopšte nije postojao navikli su gani da ih sudije guraju a i pokazali su se kakvi su sportisti na ovom kao i na svakom derbiju gomila seljaka na jednom mestu!!Volim Partizan pozdrav iz Grobarskog Vukovara

objektivan

pre 15 godina

A saplitanje Gaja od strane Moreire nije slobodnjak?! Ma, 'ajte stručnjaci na poljanče, pa igrajte VAŠ fudbal sa partizanom, za bolje i niste.
P.S. Žao mi je što ne postoji manje p za početno slovo imena onog kluba...
(AntigRobarista, 7. oktobar 2008 10:21)
Ako se i malo razumes u fudbal videces da ga nije ni pipnuo.Pogledaj jos jednom snimak.Gaj se sam sapleo o svoju nogu.Na zalost tvojoj mrznji nad Partizanom(donekle opravdanoj jer je ovaj mnogo bolji) nema leka.

konachno!!!

pre 15 godina

Pa konacho jedne objektivne novine!!! Jesam navijach Partizana ali ovo sto se radi u stampti, televiziji je katastrofa, prica se o krizi zvezde vec dva meseca, uspesi Partizan se pomenu tek onako usput, pa da li je to normalno?? U derbiju je ocigledno Partizan ostecen, ne samo za penal, nego nije bio crveni za Moreiru a Koroman je zasluzio drugi zuti u nadoknadi vremena.. Jos mnogo situacija, da bi gost na SOS televiziji izjavio da je sudija bio naklonjen Partizanu, da je Moreira dobio crveni zato sto se NEDOZVOLJENO BRANIO!!! Ponavljam NEDOZVOLJENO BRANIO!!! Pa sta je bre ovo, jel ne mogu lepo da priznaju da je trenutno Partizan mnogo iznad zvezde i da je bio bolji u derbiju? dokle ovako! ocekujem da ce nadlezni ponistiti moreiri crveni kart jer blago je reci da ga nije zasluzio, on je zasluzio da mu se da nagrada kako je to podneo!!! Covek je dok ga je onaj davio, gledao ka sudiji rasirenih ruku ocigledno pitajuci vidis li sta radi?! A on moreiri crveni! smesno :))))) Jesam vatreni grobar ali ovo je cista realnost ma koliko bolela nekog. Zahvaljujem na paznji. Ko se slaze nek preporuchi. pozdrav

grunf

pre 15 godina

Sudija je oštetio Partizan ne penalom (mislim da je suvišna priča o tome) već ne sankcionisanjem startova i ponašanja igrača CZ.Posebna priča je crveni Moreire koji se izvlačio iz stiska Gaya. Dokle god se ne bude kažnjavalo ponašanje igrača prema protivniku ili sudiji nema nama napredka. Zato kada igramo međunarodne dobijamo kartone ko nezdravi. Iskreno sudije i ne smeju da kažnjavaju sve jer njih niko ne uzima u zaštitu.Kada su u pravu treba da budu nagrađeni, a kada greše kažnjavati.

zivota

pre 15 godina

Covek sklanja ruku sa vrata koja ga davi (sta je to????) i za ,,nuznu odbranu,, dobija crveni karton...jer je kako reci neki prethodnik ,,za tucu potrebno dvoje,,. Znaci da ne bi dobio crveni karton trebao je da dopusti stojeci u stavu mirno da ga Gaj do kraja pridavi i onda bi se ,,provukao,, da ne dobije crveni... Logika sta li je to???

baki bb

pre 15 godina

aj sad ovako,da kazemo da je bio ofsajd u situacijama sa diarom i moreirom,da kazemo da se moreira nedozvoljeno branio i zasluzeno dobio crveni karton,da su psovanja igraca zvezde i ostri startovi prosli nekaznjeno jer je bilo u zaru borbu i posle svega toga je i dalje 0:2 za Partizan!tako da Grobari koga jos zanima ovaj derbi?pa nama tek dolaze ozbiljne utakmice u evropi,ovo je njima bila utakmica sezone i naravno da bi jos oni pricali o tome...
laku noc dovidjenja gani,do sledece sezone dok se ne uozbiljite...

petar

pre 15 godina

Do 9 minuta su sudjena 2 nepostojeca ofsajda iz kojih je partizan trebao da vodi vec sa 2:0.Ali onda bi to stvarno bio dosadan mec...

Milan Toncic

pre 15 godina

Mazic nije imao samo jednu gresku. U potpunosti je ispustio derbi, ja navijam za partizan ali bi cela predstava bila lepsa, kvalitetnija, a samim tim i pobeda sladja da je sudio kvalitetniji sudija, siguran sam da imamo bar nekoliko kvalitetnijih sudija od Mazuca.

Dosije X

pre 15 godina

Jadno prvenstvo,
jadna poseta,
jadan derbi i
nakraju jadno i sudjenje.
Necu ulaziti u polemiku oko penala,vec bi trebalo otvorit polemiku oko ponasanja igraca,a pre svega zvezde.
Posle pocetnog udarca u 15 sekundi utakmice dok su se igraci Partizana dodavali u jednom momentu Subasic je laktom pokusao da udari Partizanovog igraca.
Ja pitam ZASTO?
15 sekunda utakmice!
Moreira je zakacio Gaja,ali ne sa namerom,vec slucajno!
Moreira je krenuo da se izvini jer nije imao nameru da saplice Gaja.
Ali ovaj nasrce na Moreiru i naravno da ce se covek braniti.Crveni za Moreiru je najveca sudijska greska.

mika

pre 15 godina

slazem se sa komentarom broj 12.
samo da ga ispravim, treba postovati protivnika jer u svakom slucaju nismo neprijatelji.

nisam razmisljao da li je bio penal za partizan,a u svakom slucaju nebi bilo pravicno da na taj nacin pobedimo. samo zelim da dodam da moreira nikako nije trebao da dobije crveni karton i da je time sudija ostetio partizan.
kontakta je bilo i gaj je pao, moreira krenuo da pruzi ruku a gaj se poneo nesportski!!!
nebitno je da li ga je pljunuo, udario, gurnuo ili pokusao da ga gusi!

kit-kat

pre 15 godina

A saplitanje Gaja od strane Moreire nije slobodnjak?! Ma, 'ajte stručnjaci na poljanče, pa igrajte VAŠ fudbal sa partizanom, za bolje i niste.
P.S. Žao mi je što ne postoji manje p za početno slovo imena onog kluba...
(AntigRobarista, 7. oktobar 2008 10:21)

od vas manjih NEMA, RUPCAGO!

Chika Dacha

pre 15 godina

Da rezimiramo...

Moreira nije faulirao Gaja. Gaj ga je slucajno zakacio levom nogom za butinu u trku zabacujuci noge, a posle se sapleo o svoju desnu nogu. A cak i da je bio faul, lopta je dosla do golmana sto je automatski prednost. Od tog trenutka krece NOVI napad u kojem Gaj davi Moreiru, a pride je lopta u igri. Penal niko ne bi svirao, ali crveni za Moreiru je smesan...

Bojan

pre 15 godina

Mazic je ocajan sudija!!!
Ja sam zaprepascen da je on internacionalni sudija! To govori o stanju naseg fudbala i tome ko vodi fudbal!

olo

pre 15 godina

Samo da objasnim neupucenima!
Da je igra prekinuta nakon saplitanja Guya onda ne bi bio penal!! Ali posto je sudija pustio prednost penal je POD MORANJE!

Max

pre 15 godina

Sta se drugo moglo ocekivati?Tradicija se nastavlja bar u sudjenju.Kad je to bio poslednji penal za Partizan?Nepostojeci ofsajd na pocetku utakmice i skandalozan crveni karton za Dr.Mo.Sudija nije imao m.da da sudi posteno.Gaj je trebao sam da dobije iskljucenje.Mazic je dokazao da u buducnosti ne treba i nema kvalitet da sudi vazne utakmice.Pozitivno je da bar jedan list u Srbiji informise realno.Pozdrav

sudija

pre 15 godina

Bavim se sudjenjem 7 godina i mislim da sam iole kompetentan da ostavim ovde komentar. Necu pisati o greskama , penalim, kartonima nego...nase sudije nemaju kvalitet, muda i obraz da sude jake tekme, zato pod hitno strane arbitre i tek cemo onda videti kako se sudi po pfi.

imali zakon

pre 15 godina

ono davljenje geja e pokusaj za ubistvo on je pokusao da udavi coveka pred 2-3miliona gledaoca imali zakon u ovoj drzavi jeli hocete da vidite da neko dete davi vaseg sina na tekmu pred zgrade LEP PRIMER MLADIMA

konjoman

pre 15 godina

Sudija da se javno izvini celokupnom rukovodstvu,igrachima i navijachima Partizana i da izvede Moreiru na klopu pice i rave pa da razmislimo dal da mu oprostimo zato shto nema onu stvar i shto nije izbacio POLA tima zvezde zbog dripachkog ponashanja!

VMV

pre 15 godina

Ne bih baš da tvrdim da je ovo bio penal, ali Partizan je po ko zna koji put oštećen na derbiju.
A primećujem da gani imaju totalnu amneziju.

@STOJAN
Sine Stojane, Rnić je udario Trajkovića i sviran je penal za vas!!! To što se ti ne sećaš govori o zagriženosti koja se ne leči, nažalost.

krpic dusan

pre 15 godina

to ste svi videli kada je gaj hteo da udavi moreiru.a sta mu je ovaj radio skoro celih sat vremena to nije video niko.ne opravdavam gaja jesam zvezdas i sve mi ovo oko zvezde tesko pada ono jeste situacija i za crveni samo gaju i za penal za partizan.a jeste li vi gospodine radoman mozda merili koliko se efektivno igrao fudbal posle prvog partizanovog gola.naravno da niste.igralo se 5 min.celih.mogu svi da idu na fakiltet dramskih umetnosti zajedno sa delegatom i predsednikom saveza.povedite i naseg miskovica slobodno i sve one iz prvih 11 koji igraju za njega a ne za zvezdu.a to sto misli da ce da kupi zvezdu za kutiju cigareta prevario se.a i ti iz vlade sto su mu to obecali za ko zna sta zauzvrat i oni su se prevarili.no to je mafija gospodo.meni je zao samo onih nekoliko u prvih 11 mog voljenog kluba sto su se prodali.za njima skupe a nama jeftine pare.