Sreda, 30.07.2008.

22:05

Đoković teško pobedio Bolelija

Izvor: B92

Ðokoviæ teško pobedio Bolelija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

Optimista

pre 15 godina

@r2d2
Slazem se da je volej igraca bilo malo. Pogotovo pamtim Edberga po fenomenalnoj pripremi za volej.
Volej je jedan od najkompleksnijih udaraca, ali moze da se nauci. Primer je Agasi. U mladosti tipican linijas, a u zrelim godinama odlican volej igrac.
Slozenost voleja je u broju uzastopnih radnji koje se moraju sprovesti. Dobar udarac koji protivnika dovodi u nepovoljan polozaj, izlazak na mrezu sa dobrim pokrivanjem terena, reakcija na mrezi i na kraju sam udarac. Mislim da je reakcija na mrezi ono sto mnoge tenisere plasi. To je nesto kao strah golmana od jedanaesterca. Strah da se ne popije passing shoot. Reakcija na mrezi mora biti instinktivna i to je jedini element teniske igre koji se ne sme promisljati. Za one koji se pitaju kako razmisljanje moze biti ubitacno savetujem da procitaju kako je poginuo Portos ("Tri musketara-Aleksandar Dima). Verovatno je najbolju reakciju na mrezi imao Boris Beker koji je u tvom spisku izostavljen.

Aca Znalac

pre 15 godina

Nole care, sta reci. Igrao si iskusno i Seppi nije imao nikakvu sansu. Nastavi da ih rasturas. Sledeci je Gulbis. Dobar je, ali je Nole bolji. Prognoza. necu da prognoziram, ub=vek izgubim. NOLE NAJOLJI SI!!!

natasa

pre 15 godina

Pustite bre decka da zivi. Pa sta ako je izgubio ili igrao lose? Ne moze uvek da se pobedjuje i to predstavlja deo pravog sporta. Svaka mu cast za sve sto je uradio do sada i za sve sto predstoji. Bice on i broj jedan, ali ne moze bas sutra! Samo napred Nole!

zmaj04

pre 15 godina

@Optimista
e ovo je vec mnogo bolje,cak sta vise,i prva dva komentara koja si poslao sada deluju mnogo smislenije i vrlo inteligento(mada sam i ja kao i @xxx pomislio iz koje li je price ovaj ispao...)

r2d2

pre 15 godina

@Optimista

stvarno si veliki optimista kad mislis da se voleji i igra na mrezi uce lako. Dragi moj, efikasna igra na mrezi (koja donosi pobede i trijumfe) je verovatno najsuptilniji nacin igranja tenisa i svi koji su je uspesno praktikovali su teniske legende (McEnroe, Edberg, Beker, Sampras) a kao sto vidis nema ih mnogo. Nole uopste nema neki feeling za igranje na mrezi i mislim da su toga postali svesni, te se sve i zavrsilo na pokusajima.

LANALEVKIC

pre 15 godina

DA DJOKOVIC NE IDE PO ZURKAMA NEGO DA TRENIRA KAO NADAL I FEDERER DA GA NE VIDJAM PO RAZNIM NOVINAMA DA SE ZEZA PO ZURKAMA NIKAD NECE BITI PRVI.

Milos Milosavljevic

pre 15 godina

samo dve stvari mogu da kazem a to su promeni trenera kad vec oca ne mozes a on bi trebalo da te ostavi na miru malo da radis a ne da ides tamo ovamo izigravas klovna u glupim reklamama i branis kosovo ima ko ce to da radi a ti igraj tenis ko sto si i do sada radio inace ode brzo iz prvih deset

Optimista

pre 15 godina

xxx - evo ti ozbiljnijeg odgovora.
Nole je u krizi, to je ocigledno. Nisu zabrinjavajuci njegovi porazi. Uostalom polufinale RG i finale Qvinsa su lepi uspesi. A i njegova igra protiv Nadala u polifinalu RG je bila inzvaredna i stvarno smatram da je imao Nadala "na reketu".
Ono sto zabrinjava posle poraza u Indijan Welsu, Montrealu i loseg izdanja u prvom kolu Sinsinatija je primetno odsustvo volje za pobedom. Uzroci mogu biti razliciti i o tome ne treba raspravljati. Jedan od mogucih razloga o kome bih nesto rekao su vremenski uslovi na americkoj turneji: visoka temperatura i vlaga, i igranje po suncu. Znam da ce neko reci da i Noletovi protivnici igraju pod istim uslovima aku slozicete se da svi ljidi ne podnnose na isti nacin ekstremne vremenske prilike.
Drugo, cini mi se da Novak igra prilicno stisnuto u zadnje vreme. Kretanje je jako lose (inace ovo vazi i za nase devojke, i mozda je posledica neadekvatnog rada u najmladjim godinama - staticki trening - cini mi se da su svi nasi teniseri kao deca prosli kroz skolu Jelene Gencic). Novak je brz, ali na teniskom terenu gde je kretanje ograniceno na nekoliko koraka, najvazniji je start, uz dobro predvidjanje gde ce protivnik uputiti loptu. Ako dobro gledate Novakove meceve (probajte da gledate slow motion tehnikom) videcete da Novak ne startuje u "pucanj" sto bi rekli sprinteri. Paralela Ben Djonson i Karl Luis u trkama na 100m cini me se poucna (za one koji se secaju). Takodje Novaku (i Jeleni i Ani i ponekad Janku) uvek fali jedan korak u prilazu loptice, pogotovo kada im je loptica na bekhend strani. Posledica toga je veliki broj neiznudjenih gresaka ili ne blagovremeni povratak u potreban polozaj i davanja protivnicima prilike za vinere.
Novak u zadnje vreme retko izlazi na mrezu, cak i na brzim podlogama. On bi trebao po svojim predispozicijama i kvalitetima da bude ubitacan servis volej igrac. Razlog za neizlazenej na mrezu je njegova losa volej igra. To je medjutim nesto sto se moze ispraviti. Trece su drop sotovi. Ne samo da su prilicno lose izvedeni, vec mislim da ih vrlo cesto koristi kada ne vidi drugi udarac. Slazem se da je drop sot snazno oruzje ali samo kada se dobro izvede u pravoj prilici. Posle drop sota Novak ocajno pokriva teren. Valjda su svi koji igraju tenis do sada naucili da posle dobrog drop sota (kratak, neposredno iza mreze) treba cuvati dijagonalu, to je jedino mesto koje protivnik moze da napadne. Setite se samo koliko mu je puta Nadal na RG vratio takve udarce.
Ukoliko se kriza nastavi (nadam se da je prolazna) i pitanje trenera ce morati da dodje na dnevni red. Nije bitno da li je Vajda dobar trener (nema dileme da je sjajan, sa njim je Djole uostalom i dosao tu gde je). Pitanje je da li oni mogu uspesno da nastave zajedno. Ako ne mogu, razlaz je neminovan, i to bi u tom slucaju bilo korisno za obojicu.
Moj optimizam (i zato necu menjati svoje internet ime)zasnivam na veri da je ova mala kriza privremena i da ce uskoro biti prevazidjena. Nole i momci oko njega su pametni, nema razloga da se sumnja da i sami nisi ukapirali sta treba da se radi.
'Ajde Nole, mrdni se

Zigi

pre 15 godina

Losa igra , pa sta ! vazno da pobedjuje . Setite se samo kako je Nadal igrao na pocetku sezone , a kako igra sada ! Za mesec -dva vratice se u formu

Optimista

pre 15 godina

I da dopunim moj prethodni komentar.
Najzaliji u celoj ovoj novoj Djoletovoj prici mi je onaj nesretnik Vajda. Pojede se covek Izgrikao je i nokte i prste na rukama, i pocupao i ono malo kose na glavi. Djole bi mu ucinio uslugu da mu da sut kartu, a sebi bi ucinio jos vecu kada bi napunio boks veselim cupikama koje mogu da ga inspirisu. Sta ce mu onaj cica, kao satro daje mu savete u toku igre. Ja kada vidim onu njegovu izmucenu facu dodje mi da ugasim televizor.
Nole, napuni onaj boks sa lepotom i mladoscu, neka riknu fedeksi i rafalisti. U pravu je Tipsa: "samo lepota svet spasava".
'Ajde Nole.

nn

pre 15 godina

E ljudi prekinite da kritikujete Novaka!!! Kada je pobeđivao bio vam je suuuper sada kada gubi ne valja... To nisu pravi navijači! Nole je za sve nas car! I da nije bilo njega i ostalih naših tenisera i teniserki niko ne bi znao za Srbiju kao dobru zemju!!! Oni su nešto najbolje što ima Srbija! I to se treba čuvati!!!
NAPRED NOLE!!!

sasa melbourne

pre 15 godina

Mislim da je Nole u debeloj krizi u koju je upao nakon onog cuvenog meca[polufinale Hamburga] protiv nadala kada je izgubijo 2:1,a odigrao maestralan mec.Na rolan garosu protiv nadala kao da je znao da nema sta da trazi i fakticki mu predao mec a da se nije ni oznojio osim u 3 setu.Samo treba da povrati samopouzdanje i povrati voljni momenat i svi cemo se opet DIVITI NOLETU SHAMPIONU!!

Optimista

pre 15 godina

Teniski strucnjaci. Samo vas slusam, odnosno citam, i ne mogu da verujem koliko pojima nemate o tenisu.
Glavni uzrok Novakove krize je sto je iznenadno pao na WTA listi. Dobro ste procitali, na WTA listi. Da pojasnim. Iz pouszdanih izvora sam cuo da Nole nije ovog leta brejknuo Masu Sarapovu, a u medjuvremenu je izvisio kod Ane (vidi njene fotke sa Majorke gde izlazi iz rafinog crvenog kabriolet mercedesa). Decko se preracunao. Sta ces. To se desava i nama najboljima. Pa kako sad da igra sa voljom. Ajede vi udarajte po loptici kada dusa gori a srce pati.
'Ajde Nole care, glave gore, bice jos pobeda.

bbbbbb

pre 15 godina

covjece trgni se vec jednom ta tvoja igra je frustrirajuca..
nikako nije dobro ukoliko pucas na mnogo vise probudi se konacno i pobjeduj kako samo ti znas..

Dusan

pre 15 godina

Neverovatno koliko i kako prezivljavamo svaki Noletov mec.Kriza, pa sta!
Proci ce i ta agonija.
Glavu gore, cekaju te OI.
NOLE SRBINE, SRBIJA JE UZ TEBE!

Matan

pre 15 godina

Novak je van forme. Razlog? Tko to zna. Roger je van forme.Razlog? Zasićenost. Rafa je u odličnoj formi. Razlog? Naučio iz prijašnjih grešaka. Evo pobjedio je Seru 6-0 6-1. Naučit će i Novak, još je neiskusan, ovo mu je prva prava sezona, bit će bolje. Formula uspjeha= rad, red, disciplina, mentalna snaga=Nadal.

Dax

pre 15 godina

Ne daj se Nole, samo napred. Bolja je pozicija imati za sledecu sezonu 2 cetvrtfinala u ovoj mini serijici mastersa, nego jednu titulu i 1. kolo.
I ne mogu da verujem koliki je broj pljuvaca ovde, pa Vi stvarno ne zasluzujete Noleta...

Ženevljanin

pre 15 godina

Đokovićev problem je isti kao i Federerov i zove se NADALITIS:-). Obojica su nedavno shvatili da je Rafa napravio takav kvalitativan skok ove godine (od najjačeg na šljaci do apsolutno najboljeg, takoreći nedodirljivog) koji je Rodžeru jasno predočio kraj vladavine a Novaku da neće biti Rodžerov naslednik. Mislim da se Nole već bio potpuno uživeo u taj scenario (koji su pisali i mnogi teniski stručnjaci, ne samo srpski) da ga je ovo saznanje zaista šokiralo... Ovo je kako stvari sada stoje, ali pošto - panta rei - sve teče, sve se menja (pogotovu u sportu) ostaje nam da se nadamo da će se Đoković opraviti od ovog šoka...

Bojan

pre 15 godina

Ovde ima mnogo glupih komentara ali bas mnogo. To ti je nas mentalitet.

Neki misle da je tako lako biti broj 1 ili broj 2 pa cak i broj 3. Alo osvestite se neznalice, ne moze svko da dodje na tu poziciju a kad dodje onda je duplo teze da se ostane i da se odbrani.

Nole igra promenljivo, nekad lose nekad dobro i svi se mi nerviramo kad gledamo njegove meceve. Svi mi bi voleli da on bude drugi Federer.

Nole je napravio veliki uspeh treci je ima 2000 bodova vise od cetvrtog i 1600 manje od prvog. Jel niste zadovoljni???

Jednog dana kad bude prvi i kad pocne da gubi prvo mesto opet bi ga pljuvali, hteli bi da bude vecno prvi i da nikad ne izgubi ni jedan set a komo li mec!

Za neke je bolje da samo citaju komentare a ne da ih salju.

krsto

pre 15 godina

Pa dobro, bolje je odigrao nego prošle godine, a i pre dve godine je ispao u prvom kolu, znači, da je ove godine napredovao.
U svakom slučaju treba da raduje podatak da je osvojio oba taj brejka, iako je prethodnih nekoliko izgubio u ranijim mečevima.
Važno je da je Nole zdrav i da je dobar mladić, a pobjede će se nastaviti. Mada, ponekad poraz je neminovan. Pa to je tenis. Sećate se prošle godine kako je Nalbandijan preslišavao sve redom, Nadala je pobedio čak sa 6 0 u Parizu u drugom setu.

Skituljko

pre 15 godina

Ma sta ste se ufatili za coveka...nece ga pa ga nece,boli njega uvo za sve! Odlicna zarada ove god tako da i nema bas nesto motiva za igru! Bolje bi mu bilo da se ugleda na Cristiana Ronalda pa da ode na neko ostrvo da se opusta uz cupike :))) A i komentatori bolje da se fokusirate na trazenje devojaka umesto sto bzvz blejite po 2h u Novaka i gubite vid! :) PoZzZzz svim curama na sajtu!!! :)))

JN

pre 15 godina

Čudi me da WTATP, ZORAN RS, Teniser i slični, upućeni u tenis (mislim ozbiljno), ne znaju da su Novak i njegova porodica za vreme Vimbldona dobili veoma ozbiljne pretnje (čak i po život), i da je, očigledno, to veoma uticalo na njega i njegovu igru. Ako dođete do više informacija o ovome, podelite ih sa nama.
Ja se iskreno nadam da će Nole prevazići ovu krizu i opet biti onaj stari.

ZnamVerujteMI

pre 15 godina

Pouzdano znam da Novak ima velikih porodicnih problema...sto je najgore,on nije uzrocnik tih problema, ali nije toliko jak da moze kao masina da odreaguje i da se to ne odrazi ne samo na njegovu igru , vec i ponasanje (valjda i sami vidite da morate da se pocesete po glavi da bi se setili kad se iskreno nasmejao,a da nije bila neka ironija u pitanju).

Nole, nadam se da ces uspeti sve to da gurnes u stranu i da se posvetis pre svega SEBI , bez obzira sto bi 90% nas slicno reagovalo u takvoj situaciji !
Pozdrav svima !

Nikola Čolić

pre 15 godina

Od poslednjeg osvojenog turnira u martu,njega izgleda druge brige muče.Nole je veoma emotivan,što nije preterano pozitivno u profesionalnom tenisu,ali je neophodno za dostizanje vrhunaca,no ni to nije glavni razlog njegove promene ponašanja.On i dalje zna da igra tenis i to vrhunski,ali samo kada mu je glava na terenu.A trenutno nije!Pitajte njegovog oca zašto.Ako bude hteo da kaže,svima će biti jasno.Možda i kondicioni trener,Izraelac, može nešto da doda.A da znate, Nole može da pobedi svakoga, bilo kada i bilo gde,čak i Nadala na šljaci!Živi bili pa videli,samo da reši ovaj gorući problem.Đokovići-uz Vas smo!

bojan

pre 15 godina

Nole je ocigledno u krizi sto se tice igre, a to se naravno reflektuje i na samopouzdanje. Sad je vreme da mu podrskom vratimo za sve sto je uradio za nas, pa makar ne osvojio vise nijedan turnir.

Maja

pre 15 godina

Stvarno ne znam sta se desilo sa Noletom. Kako je krenuo na pocetku godine svi smo mislili da je ovo definitivno njegova godina, ali... Mislim da ce, ipak, sve doci ponovo na svoje mesto i da ce Nole ponovo da bude onaj stari. Samo napred, Nole!!!!!!!!!!

Jelena

pre 15 godina

Davno nisam gledala ovako los mec Djokovica, bez njegovih karakteristicnih udaraca. Bukvalno sam se smorila gledajuci mec, nijedan lep poen na celom mecu. Da li je u pitanju bila nemotivisanost ili mozda vec nesto ozbiljnije... U svakom slucaju ako ovako nastavi nece biti dobro.

addave

pre 15 godina

Ne , ovde nesto nije u redu. Ovo nema veze sa tenisom. Mislim, ne treba analizirati njegovu igru jer je nema.

Siguran sam da je nesto drugo po sredi, sto nema veze sa tenisom. Moguce je da su porodicni probemi, ne vidim nigde njegovog caleta, moguce da je u zavadi sa njim, mozda zbog love. Da ne fantaziram mnogo, to mi zvuci kao nesto moguce. Jer, njegovi roditeji mi lice na roditelej od Dokicke, koji su nju upropastili. Bojim se da se nesto slicno ne desi i sa Noletom.

Joca

pre 15 godina

Tuzno, tuzno, tuzno ...

Boleli je covek imao 12 brejk lopti ... eeeej, 12!

Ovako ne da se ne postaje No.1 ... ovako se ne prezivljava ni u Top 20 moj Nole.

Ako se ne trgnes uskoro ... cia tutti ... ode ti karijera niz slivnik ... a sa njom odose i gajba u monte carlu, teniski centri, hoteli, avioni, kamioni ...

Chana

pre 15 godina

Veliki igrači i kada igraju slabo - dobijaju mečeve ! Jedino me sekira što naš Nole, mal-mal, na taj način dobija svoje mečeve.
Teši me to što ja razlog tome vidim u verovatnom pojačanom treningu za Olimpijadu u Pekingu, kao i u činjenici da je glupa situacija da Novaku Đokoviću trener bude simpatični, i samo simpatični, Vajda.
JER OD VAJDE - NEMA VIŠE VAJDE !
Zato, treba malo odrešiti kesu i naći nekoga od koga nešto možeš i naučiti, a ne da Ti samo bude navijač na mečevima...
Noletu puno sreće u nastavku turnira, kao i u Pekingu...
MATI PARLOVU, LEGENDI NAŠEG BOKSA I DOBROM ČOVEKU - NEKA JE LAKA CRNA, PULSKA GRUDA !!!

Budni

pre 15 godina

Psiha.
Setite se Agasija i njegovih padova dok nije odlucio da se ceo posveti tenisu.Nekim igracima je potrebno da osete zivot da bi igrali tenis i ponovo pokazu zelju i raskos talenta.
'Ajmo kralju ja ti i dalje prognoziram finale!Onako-navijacki!!!!'AJMO!

estelle

pre 15 godina

Ljudi nece on proci sepi,gulbis/blejka , kakav Nadal.
Njemu se jednostavno , neda igrati i to je.. uopste nije u mecu, i Gajetano je to odlicno opisao.
E sad, ovo sve deluje na psihicki umor ili neki intiman problem i te stvari.

Cak amatercine vide da on uopste nije "u igri".. na loptu kasno stize, nema vise onog njegovog instinkta a tacno vidi se kad ide glupi UE koje su sve cesce i brojnije :)

Ako ga drzi i dalje ova zlovolja a ocigledno je da nece ga proci jos neko vreme, Na US openu racunajte da ce sve one poene izgubiti.

ako se uopste domogne nadala sada u cinciju,ovaj ce ga samleti

ALEKSANDAR

pre 15 godina

NOLE kao da ima nekih privatnih problema po njemu se vidi da razmislja o svemu samo ne o tenisu,on ljudi igra defanzivno ceka greske protivnika samo prebacuje lopticu,ako se ne trgne nece daleko stici,AJMO NOLE SRBINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nikola

pre 15 godina

Nole deluje bezvoljno kao da se zasitio tenisa skoro svaki drugi turnir.Mora poceti da igra u kontinuitetu dobro ukoliko zeli da bude broj 1.

profa

pre 15 godina

ok-ljudi sve je ovo što se tiče komentara otprilike tačno. ajde zaista može li da se zna ili nekako proveri, koji su pravi razlozi Novakove nemotivacije i očiglednih nekih problema...da nije nešto u porodici, devojka, kako neko reče ili šta već. Zaista, ajde prvo to da se istraži...tenis je samo posledica, koju je kasnije najlakše komentarisati i statistički prikazati!

Alex

pre 15 godina

@Gajetano
Nebih imao sta vise dodati osim da je potpuno van forme.Nadam se da je svestan toga i da mora poraditi na svojoj kondiciji,snazi,kretanju i podici igru na visi nivo.Ovako se ne moze protiv prvih deset.Svima nam je drag ali nasi komentatori kao da pokusavaju ubediti prvo sebe pa sve ostale da je Novak imao sam los dan.Dan koji traje od Rima.

Neutron

pre 15 godina

Nole deluje neinspirisano. Mislim da je doslo vreme razlaza Noleta sa Vajdom. Ne zato sto je Vajda los, taman posla. Sa njim je Nole dogurao do 3. mesta i bio prvi u ATP race 2008 u prvoj trecini, nego cisto, mozda se tu iste zvake ponavljaju, nema nista novog. Treba druga osoba da uvede neki zar, nesto dgrugacije. Zato se i razdvajaju igraci od menadzera. Dodje do nekog prezasicenja i rutine. Vajda moze da preuzme bilo kog drugog vrhunskog igraca i da nastavi sa odlicnim rezultatima. Ovaj tandem je, bojim se, dosao do svog maksimuma. Sto pre se razidju to bolje, za obojcu.

svetlana

pre 15 godina

Meni je svaka Noletova pobeda slatka i draga, sto teza to draza.
Borio se kao lav i kad nije islo zato ga i volim odavde do Cincinatija!
NAPRED NOLE MAJSTORE!

knez

pre 15 godina

Novak vec nedeljama igra kao da su mu misli okrenute jurenju majstora za teniski kompleks u Kragujevcu.
Alo, momak, ne moras ti da radis na mesalici za beton.
Malo vise koncentracije na tenis nece biti na odmet.

ajde novak

pre 15 godina

ajde ;judi bre vi dodjite i do 3 mesta pa se kavite...svako ima trenutke krize koji mogu da traju i duze.nole ce se vratiti na svoj stari nivo pa cemo da vidimo sta ce cete onda govoriti(npr:to novak najbolji si i sl.)AJDE NOLE CARE......

Sone

pre 15 godina

Novak je definitivno u krizi ali se iz nje izlazi tako sto se trenira, igra i pobjedjuje. A on to upravo radi. Pa ne moze se jedan te isti protivnik stalno pobjedjivati i to stalno ubjedljivo. Pa valjda je i taj Boleli neki teniski profesionalac koji trenira, proucava greske, unapredjuje igru... zalosno je gledati kako su neki (neuki?) ljudi skloni oscilacijama u raspolozenju kad daju komentare, a ne daju ni promila sanse nekom drugom da ima povremene oscilacije, makar taj neko bio i teniski profesionalac. Da su neki od vas barem jednom u zivotu odigrali najobicniji, pacerski, amaterski mec u zivotu znali bi kako je tesko biti stalno fokusiran u jednom tako zahtjevnom, individualnom sportu a tako lako ispasti is kolosijeka. Pogotovo kad kao Novak naglo uzletis i onda udaris u plafon. Dajmo momku sansu da radi svoj posao jer on to ipak zna najbolje.

sanja

pre 15 godina

Nole, Nole, pa sto nam to cinis, ajde umij se sledeci put pred mec, da ne budes tako pospan i mrzovoljan. Volimo te i dalje i uz tebe smo, samo napred...

Marko

pre 15 godina

Pa dobro u krizi je. To vidi i moja baba, ali proci ce i to. Morate imati na umu da je on jos jako mlad i oscilacije u igri su moguce. Ne treba se tu mnogo nervirati niti vredjati Novaka, tipa da ostavi tenis itd...to mogu samo idioti da kazu

Gajetano

pre 15 godina

Za poredjenje Djokovica iz prvog dela sezone i Djokovica danas, podatak da je na Australian Openu ove godine Djokovic pobedio Bolellia uz svega 5 izgubljenih gemova u 3 seta (6:1, 6:2, 6:2). Pacijentima, kao sto su Murray ili Bolelli, Djokovic je prepustao svega par gemova u mecu. Ne podseca li vas ovo na Djokovica sa kraja prosle sezone. Sta moze biti razlog ovakvog pada u igri Novaka?

1) Prilicno los prvi servis. Mali procenat, od toga vecina vise lici na drugi nego na prvi. Danas je, samo u prvom setu, Bolelli imao 8 brejk lopti (na kraju 2/12, Nole 2/2). Srecom, nijednu nije iskoristio (ne zahvaljujuci Djoletu).

2) Slab return. Prvi servis protivnika skoro nikad ne vrati. Uporedite npr. sa Marejem. Ukoliko nije as, svaki njegov return se vraca duboko u polje protivnika i igra se nastavlja.

3) Prve dve stavke su uzrok znatno manjeg procenta dobijenih tie break-ova, u kojima dobar servis i return resavaju gotovo sve (primer: Federer)

4) Nema vise nista dopadljivo u Novakovoj igri. Nema poleta, nema uzivanja u igri, nema osecaja, nema zelje za nadigravanjem protivnika, nema tempa, nema strpljenja, nema volje jednostavno. Ako se igra i razvije (retko), onda je to besomucno prebacivanje lopte preko mreze, bez ikakvog rizika (moram priznati dobra defanzivna igra). Ako i reskira, obicno lopta ode u aut ili mrezicu. Nema ubitacnih, reskih forhenda po dijagonali. Nema vise ni winner bekhenda uz liniju. Nista... Cak vise ne pokusava ni skracene lopte (sto je dobro), osim kada vise nema nikakvu drugu ideju ili izgubi zivce.

Ne brinu mene rezultati vec igra koja ninasta ne lici. Gde je nestao onaj nas stari Novak, crst kao stena, brz kao macka, koji ubada kao osa:( Zelim mu da se vrati... STO PRE!!!

Teniser

pre 15 godina

Nole tu se ocigledno vec vise od dva tri meseca ne igra tenis.Misli su mu na drugoj strqani.Jedva pobedio ovog Bolelija. Jos eventualno kolo ali posle out/Bolje ostavi tenis godinu dana pa se vrati na 100 mesto i onda polako do 50-60 mesta a za to vreeme gradi centar u Kragujevcu i Beogradu. Bez rada i potpune posvecenosti tenisu tesko do No1 a tesko odrzati i ovo trece mesto. Ili menjaj trenera

fan

pre 15 godina

nikad slabiju igru Noleta nisam video,ali ipak je pobedio.Sa vakvom igrom sigurno nece pobediti Nadala.Ali za mene je i dalje najbolji igrac.

Marija

pre 15 godina

Svaki put smo probali da nadjemo neko opravdanje: los dan, bolji protivnik... itd. Al ovaj mec je bilo malo bolno gledati bar meni.Sta se desava... 4 duple greske u 1 gemu nisam videla jako dugo...

Nikola

pre 15 godina

Stvarno ne mogu da shvatim pojedine komentare ovde. Srbija i ne zasluzuje da ima Noleta, dok pobedjuje svi se nasladjuju, cim padne odmah svi u glas, "nece ni trece mesto da zadrzi" bruka.
IDEMO NOLE DO VRHA MOZES TI TO NAJBOLJI SI! ! !

Vlada

pre 15 godina

Nole je delovao smorenije čak i od Andrije Gerića. :-)
Važno je da ide dalje, ali ovakvim stavom "sve me mrzi" teško da će nešto uraditi na ovom turniru.
Ajde Nole, budi se!

Vladimir

pre 15 godina

Momak je definitivno u zescoj krizi, ne pamtim da sam gledao losije izdanje Djokovica, servis ocajan, kretanje kao da je pre meca trcao maraton, loptice svuda samo ne u terenu, bezvoljnost u igri, nijedna skracena lopta. Sve u svemu bolje da nije ni izlazio na teren. Mogao je da kaze usinuo mi se vrat nocas dok sam spavao i gotovo.

Maja

pre 15 godina

Nole je ovako igrao i ovako izgledao "bezvoljno" na kraju prosle sezone... setite se kako je odigrao Masterse u Madridu i Parizu i zavrsni turnir... bez imalo volje..
ali, vratio se na pocetku sezonu, tako da verujem da je i ovo prolazno...

Milan

pre 15 godina

Jedino vredno je što je dobio dva taj-breka, čisto zbog samopouzdanja. Mene više od loše igre brine govor tela koji je većim delom meča pokazivao "bezvoljan sam".

Ajdeee!

pre 15 godina

Ма, он то намерно! Ово је део тактике да се што дуже тренира на Централном терену :-))

nece izaci na dobro

pre 15 godina

Djokovic je pobedio, ali je odigrao zaista katastrofalan mec.Za nekoga ko pretenduje na mesto broj jedan, itekako se ovoj pobedi mora pogledati u zube. Realno, Bolelli je zasluzio barem treci set. Novak je pravio uzasno mnogo gresaka, a najvise me brine to sto je delovao potpuno nezainteresovano, odsutno, bez zelje za pobedom i motivacijom, kao da se strahovito smara na terenu. Nesto se sa njim ozbiljno desava, ovo vec duze traje. Pao je onog momenta kada je shvatio koliko jos mnogo ima da uci, kada je shvatio da jos uvek nije zreo da smeni Nadala, a da ne govorim o Federeru. Ako se nesto ubrzo ne promeni, bice dobar igrac u prvih 1o-15, ali nikada pravi sampion na sta pretenduje. Servis mu je nazadovao, udarci su mlaki, po sredini terena. Vise lici na sparing partnera nekog sampiona na treningu.Udarci su mu jednolicni, predvidljivi. Zao mi je sto ovo mislim, jako bih volela da me razuveri na narednim takmicenjima.Plasim se da ovde nece daleko dogurati. On realno nema snage da dobro odigra par vezanih turnira.Ja sam ,uprkos svemu sto sam napisala Noletov navijac i zelim da ga sto pre vidim na prvom mestu, ali mislim da zavaravanje da je ipak pobedio, da ide dalje, da mu je samo bio los dan vise nema smisla.

mrkac

pre 15 godina

Jedva,Jedva,Jedva.Ljudi sta se sa njim desava.Sreca da je dobio prvi set,inace bi davno sve bilo gotovo.On treba da bude napadac a ne da se brani protiv nekog Bolelia nije on Rafa da zna vratiti teske lopte.Pod hitno mora da popravi igru ako oce nesto vise da uradi.Srecno Nole.

GoranSD

pre 15 godina

Pa da ne bude sve loše,Novak je ipak pokazao psihološku stabilnost u završnicama oba seta.Bilo je dobrih delova ali nenormalno mnogo oscilacija.
Ipak je na kraju malo živnuo a i ja kad sam video da je Sepi pobedio Berdiha.
Posle Berdihovog meča protiv Gonzalesa ja sam već bio prežalio Novaka.Kakava je to agresivnost i preciznost bila-na sreću ...bila.
Mislim da i vrućina a verovatno i sparina smetaju nekim igračima više a nekima manje.A naši igrači su poznati da slabo podnose ekstremne vremenske uslove :)

bela

pre 15 godina

Tesko bas kao sto su i Lavovi teski. Novak treba da ostavi tenis, a mislim da mi nemamo ama bas nikakve novinare, vec ste davno trebali otkriti zasto Novak igra ko propali amater, ovog Bolelija bi pobedila i moja prva komsinica

bbrs

pre 15 godina

Ja da sam tako dobar teniser kao ovih par komentatora "gore" prijavio bih se na svaki mogući turnir.Jao Nole "sram te bilo" što si tako teško prošao u 3 kolo masters turnira i što ćeš ako kojim slučajem pobediš Sepija ući među 8 najboljih na turniru.O majko božija kakav smo mi narod? P.S Pusti Nole pljuvače,i da Nadala dobiješ 2:0 u setovima,biće "što ga ne dobi za 55 min umjesto za 56"

samo,napred

pre 15 godina

Jao,Nole jedva pobedi tog italijana.Nadam se da ces popraviti svoju igru u sledecim mecevima jer sa takvom igrom neces moci ni do polufinala.NAPRED NOLE

Teniser

pre 15 godina

Nole slabo da slabije ne moze biti. Vidi se da mu se ne igra tenis.Ili se posveti krvavom radu i juris na NO1 jer ovako ce s tesko i to trece mesto zadrzati. Sa ovakovom igrom tesko da prodje sledeceg a posle out

anica

pre 15 godina

Nole,zasto se toliko mucis?!Nadam se da ces u nastavku turnira dovesti svoju igru u red!Ja ti zelim sve naj pa da osvojis turnir!POZZ..

Marko

pre 15 godina

Sta se desava sa ovim momkom, on je psihicki pao. da ga nije ostavila cura ili nedaj boze neka nesreca zadesila? ja mislim da je ovo skolski primer depresije. inace njegova igra je tu, ali samo kad se trgne i za trenutak vrati u mec.

goranmmm

pre 15 godina

Forhend?
Jeste da je pobedio ali...
Djokovic je u ozbiljnoj agoniji, nadali smo se da je to nesto trenutno ali problem je izgleda ozbiljan.
Pa on je skroz zaboravio igrati.
Kod njega nista ne funkcionise ; ni igra, ni servis, niti volja, niti mentalna snaga. Ali najvise me je razocarao njegov forhend, pa to je tako slabo i kilavo kao da je upravo istrcao maraton.
On nije ni blizu onoga sto je on bio na pocetku sezone.
Bas sam deprimiran.

Ženevljanin

pre 15 godina

Malo lakše nego Federer, ali ipak mučno. Boleli (koji je na AO glatko izgubio protiv Đokovića s 3:0, ne skupivši gemova ni za jedan set) bio je više nego ravnopravan protivnik. Devet prvih brejk lopti nije realizovao, dobijao je svoje servise znatno lakše od Novaka... koji je prvu brejk loptu imao tek u drugom setu i odmah je iskoristio (kao i drugu). Đoković je načino mnogo neiznuđenih grešaka a nekad se "iz aviona" videlo (po prilazu lopti i izmahu) da će lopti izbaciti van terena. Dakle, sasvim prosečna igra, da ne kažem loša, pošto je ipak pobedio. Pozitivno je što je povratio sigurnost u taj brejku i da mu se servis ipak poboljšao u završnici meča. Nadam se da će ovaj trend nastaviti.

DELIJA LJUBLJANA

pre 15 godina

Ajde bre ljudi sta toliko panicite nije kraj sveta.Nole se je malo zajebavo videcete sutra kako ce Sepija da razbije.NOLE 100% OSVAJA OVAJ TURNIR I NARAVNO OSTAJE KRALJ TENISA.

Gajetano

pre 15 godina

Za poredjenje Djokovica iz prvog dela sezone i Djokovica danas, podatak da je na Australian Openu ove godine Djokovic pobedio Bolellia uz svega 5 izgubljenih gemova u 3 seta (6:1, 6:2, 6:2). Pacijentima, kao sto su Murray ili Bolelli, Djokovic je prepustao svega par gemova u mecu. Ne podseca li vas ovo na Djokovica sa kraja prosle sezone. Sta moze biti razlog ovakvog pada u igri Novaka?

1) Prilicno los prvi servis. Mali procenat, od toga vecina vise lici na drugi nego na prvi. Danas je, samo u prvom setu, Bolelli imao 8 brejk lopti (na kraju 2/12, Nole 2/2). Srecom, nijednu nije iskoristio (ne zahvaljujuci Djoletu).

2) Slab return. Prvi servis protivnika skoro nikad ne vrati. Uporedite npr. sa Marejem. Ukoliko nije as, svaki njegov return se vraca duboko u polje protivnika i igra se nastavlja.

3) Prve dve stavke su uzrok znatno manjeg procenta dobijenih tie break-ova, u kojima dobar servis i return resavaju gotovo sve (primer: Federer)

4) Nema vise nista dopadljivo u Novakovoj igri. Nema poleta, nema uzivanja u igri, nema osecaja, nema zelje za nadigravanjem protivnika, nema tempa, nema strpljenja, nema volje jednostavno. Ako se igra i razvije (retko), onda je to besomucno prebacivanje lopte preko mreze, bez ikakvog rizika (moram priznati dobra defanzivna igra). Ako i reskira, obicno lopta ode u aut ili mrezicu. Nema ubitacnih, reskih forhenda po dijagonali. Nema vise ni winner bekhenda uz liniju. Nista... Cak vise ne pokusava ni skracene lopte (sto je dobro), osim kada vise nema nikakvu drugu ideju ili izgubi zivce.

Ne brinu mene rezultati vec igra koja ninasta ne lici. Gde je nestao onaj nas stari Novak, crst kao stena, brz kao macka, koji ubada kao osa:( Zelim mu da se vrati... STO PRE!!!

Marko

pre 15 godina

Sta se desava sa ovim momkom, on je psihicki pao. da ga nije ostavila cura ili nedaj boze neka nesreca zadesila? ja mislim da je ovo skolski primer depresije. inace njegova igra je tu, ali samo kad se trgne i za trenutak vrati u mec.

Milan

pre 15 godina

Jedino vredno je što je dobio dva taj-breka, čisto zbog samopouzdanja. Mene više od loše igre brine govor tela koji je većim delom meča pokazivao "bezvoljan sam".

ZnamVerujteMI

pre 15 godina

Pouzdano znam da Novak ima velikih porodicnih problema...sto je najgore,on nije uzrocnik tih problema, ali nije toliko jak da moze kao masina da odreaguje i da se to ne odrazi ne samo na njegovu igru , vec i ponasanje (valjda i sami vidite da morate da se pocesete po glavi da bi se setili kad se iskreno nasmejao,a da nije bila neka ironija u pitanju).

Nole, nadam se da ces uspeti sve to da gurnes u stranu i da se posvetis pre svega SEBI , bez obzira sto bi 90% nas slicno reagovalo u takvoj situaciji !
Pozdrav svima !

Ajdeee!

pre 15 godina

Ма, он то намерно! Ово је део тактике да се што дуже тренира на Централном терену :-))

Nikola Čolić

pre 15 godina

Od poslednjeg osvojenog turnira u martu,njega izgleda druge brige muče.Nole je veoma emotivan,što nije preterano pozitivno u profesionalnom tenisu,ali je neophodno za dostizanje vrhunaca,no ni to nije glavni razlog njegove promene ponašanja.On i dalje zna da igra tenis i to vrhunski,ali samo kada mu je glava na terenu.A trenutno nije!Pitajte njegovog oca zašto.Ako bude hteo da kaže,svima će biti jasno.Možda i kondicioni trener,Izraelac, može nešto da doda.A da znate, Nole može da pobedi svakoga, bilo kada i bilo gde,čak i Nadala na šljaci!Živi bili pa videli,samo da reši ovaj gorući problem.Đokovići-uz Vas smo!

addave

pre 15 godina

Ne , ovde nesto nije u redu. Ovo nema veze sa tenisom. Mislim, ne treba analizirati njegovu igru jer je nema.

Siguran sam da je nesto drugo po sredi, sto nema veze sa tenisom. Moguce je da su porodicni probemi, ne vidim nigde njegovog caleta, moguce da je u zavadi sa njim, mozda zbog love. Da ne fantaziram mnogo, to mi zvuci kao nesto moguce. Jer, njegovi roditeji mi lice na roditelej od Dokicke, koji su nju upropastili. Bojim se da se nesto slicno ne desi i sa Noletom.

fan

pre 15 godina

nikad slabiju igru Noleta nisam video,ali ipak je pobedio.Sa vakvom igrom sigurno nece pobediti Nadala.Ali za mene je i dalje najbolji igrac.

Nikola

pre 15 godina

Stvarno ne mogu da shvatim pojedine komentare ovde. Srbija i ne zasluzuje da ima Noleta, dok pobedjuje svi se nasladjuju, cim padne odmah svi u glas, "nece ni trece mesto da zadrzi" bruka.
IDEMO NOLE DO VRHA MOZES TI TO NAJBOLJI SI! ! !

Ženevljanin

pre 15 godina

Malo lakše nego Federer, ali ipak mučno. Boleli (koji je na AO glatko izgubio protiv Đokovića s 3:0, ne skupivši gemova ni za jedan set) bio je više nego ravnopravan protivnik. Devet prvih brejk lopti nije realizovao, dobijao je svoje servise znatno lakše od Novaka... koji je prvu brejk loptu imao tek u drugom setu i odmah je iskoristio (kao i drugu). Đoković je načino mnogo neiznuđenih grešaka a nekad se "iz aviona" videlo (po prilazu lopti i izmahu) da će lopti izbaciti van terena. Dakle, sasvim prosečna igra, da ne kažem loša, pošto je ipak pobedio. Pozitivno je što je povratio sigurnost u taj brejku i da mu se servis ipak poboljšao u završnici meča. Nadam se da će ovaj trend nastaviti.

Teniser

pre 15 godina

Nole tu se ocigledno vec vise od dva tri meseca ne igra tenis.Misli su mu na drugoj strqani.Jedva pobedio ovog Bolelija. Jos eventualno kolo ali posle out/Bolje ostavi tenis godinu dana pa se vrati na 100 mesto i onda polako do 50-60 mesta a za to vreeme gradi centar u Kragujevcu i Beogradu. Bez rada i potpune posvecenosti tenisu tesko do No1 a tesko odrzati i ovo trece mesto. Ili menjaj trenera

Marko

pre 15 godina

Pa dobro u krizi je. To vidi i moja baba, ali proci ce i to. Morate imati na umu da je on jos jako mlad i oscilacije u igri su moguce. Ne treba se tu mnogo nervirati niti vredjati Novaka, tipa da ostavi tenis itd...to mogu samo idioti da kazu

goranmmm

pre 15 godina

Forhend?
Jeste da je pobedio ali...
Djokovic je u ozbiljnoj agoniji, nadali smo se da je to nesto trenutno ali problem je izgleda ozbiljan.
Pa on je skroz zaboravio igrati.
Kod njega nista ne funkcionise ; ni igra, ni servis, niti volja, niti mentalna snaga. Ali najvise me je razocarao njegov forhend, pa to je tako slabo i kilavo kao da je upravo istrcao maraton.
On nije ni blizu onoga sto je on bio na pocetku sezone.
Bas sam deprimiran.

bela

pre 15 godina

Tesko bas kao sto su i Lavovi teski. Novak treba da ostavi tenis, a mislim da mi nemamo ama bas nikakve novinare, vec ste davno trebali otkriti zasto Novak igra ko propali amater, ovog Bolelija bi pobedila i moja prva komsinica

nece izaci na dobro

pre 15 godina

Djokovic je pobedio, ali je odigrao zaista katastrofalan mec.Za nekoga ko pretenduje na mesto broj jedan, itekako se ovoj pobedi mora pogledati u zube. Realno, Bolelli je zasluzio barem treci set. Novak je pravio uzasno mnogo gresaka, a najvise me brine to sto je delovao potpuno nezainteresovano, odsutno, bez zelje za pobedom i motivacijom, kao da se strahovito smara na terenu. Nesto se sa njim ozbiljno desava, ovo vec duze traje. Pao je onog momenta kada je shvatio koliko jos mnogo ima da uci, kada je shvatio da jos uvek nije zreo da smeni Nadala, a da ne govorim o Federeru. Ako se nesto ubrzo ne promeni, bice dobar igrac u prvih 1o-15, ali nikada pravi sampion na sta pretenduje. Servis mu je nazadovao, udarci su mlaki, po sredini terena. Vise lici na sparing partnera nekog sampiona na treningu.Udarci su mu jednolicni, predvidljivi. Zao mi je sto ovo mislim, jako bih volela da me razuveri na narednim takmicenjima.Plasim se da ovde nece daleko dogurati. On realno nema snage da dobro odigra par vezanih turnira.Ja sam ,uprkos svemu sto sam napisala Noletov navijac i zelim da ga sto pre vidim na prvom mestu, ali mislim da zavaravanje da je ipak pobedio, da ide dalje, da mu je samo bio los dan vise nema smisla.

bbrs

pre 15 godina

Ja da sam tako dobar teniser kao ovih par komentatora "gore" prijavio bih se na svaki mogući turnir.Jao Nole "sram te bilo" što si tako teško prošao u 3 kolo masters turnira i što ćeš ako kojim slučajem pobediš Sepija ući među 8 najboljih na turniru.O majko božija kakav smo mi narod? P.S Pusti Nole pljuvače,i da Nadala dobiješ 2:0 u setovima,biće "što ga ne dobi za 55 min umjesto za 56"

Marija

pre 15 godina

Svaki put smo probali da nadjemo neko opravdanje: los dan, bolji protivnik... itd. Al ovaj mec je bilo malo bolno gledati bar meni.Sta se desava... 4 duple greske u 1 gemu nisam videla jako dugo...

Maja

pre 15 godina

Nole je ovako igrao i ovako izgledao "bezvoljno" na kraju prosle sezone... setite se kako je odigrao Masterse u Madridu i Parizu i zavrsni turnir... bez imalo volje..
ali, vratio se na pocetku sezonu, tako da verujem da je i ovo prolazno...

svetlana

pre 15 godina

Meni je svaka Noletova pobeda slatka i draga, sto teza to draza.
Borio se kao lav i kad nije islo zato ga i volim odavde do Cincinatija!
NAPRED NOLE MAJSTORE!

anica

pre 15 godina

Nole,zasto se toliko mucis?!Nadam se da ces u nastavku turnira dovesti svoju igru u red!Ja ti zelim sve naj pa da osvojis turnir!POZZ..

Chana

pre 15 godina

Veliki igrači i kada igraju slabo - dobijaju mečeve ! Jedino me sekira što naš Nole, mal-mal, na taj način dobija svoje mečeve.
Teši me to što ja razlog tome vidim u verovatnom pojačanom treningu za Olimpijadu u Pekingu, kao i u činjenici da je glupa situacija da Novaku Đokoviću trener bude simpatični, i samo simpatični, Vajda.
JER OD VAJDE - NEMA VIŠE VAJDE !
Zato, treba malo odrešiti kesu i naći nekoga od koga nešto možeš i naučiti, a ne da Ti samo bude navijač na mečevima...
Noletu puno sreće u nastavku turnira, kao i u Pekingu...
MATI PARLOVU, LEGENDI NAŠEG BOKSA I DOBROM ČOVEKU - NEKA JE LAKA CRNA, PULSKA GRUDA !!!

mrkac

pre 15 godina

Jedva,Jedva,Jedva.Ljudi sta se sa njim desava.Sreca da je dobio prvi set,inace bi davno sve bilo gotovo.On treba da bude napadac a ne da se brani protiv nekog Bolelia nije on Rafa da zna vratiti teske lopte.Pod hitno mora da popravi igru ako oce nesto vise da uradi.Srecno Nole.

DELIJA LJUBLJANA

pre 15 godina

Ajde bre ljudi sta toliko panicite nije kraj sveta.Nole se je malo zajebavo videcete sutra kako ce Sepija da razbije.NOLE 100% OSVAJA OVAJ TURNIR I NARAVNO OSTAJE KRALJ TENISA.

samo,napred

pre 15 godina

Jao,Nole jedva pobedi tog italijana.Nadam se da ces popraviti svoju igru u sledecim mecevima jer sa takvom igrom neces moci ni do polufinala.NAPRED NOLE

JN

pre 15 godina

Čudi me da WTATP, ZORAN RS, Teniser i slični, upućeni u tenis (mislim ozbiljno), ne znaju da su Novak i njegova porodica za vreme Vimbldona dobili veoma ozbiljne pretnje (čak i po život), i da je, očigledno, to veoma uticalo na njega i njegovu igru. Ako dođete do više informacija o ovome, podelite ih sa nama.
Ja se iskreno nadam da će Nole prevazići ovu krizu i opet biti onaj stari.

Bojan

pre 15 godina

Ovde ima mnogo glupih komentara ali bas mnogo. To ti je nas mentalitet.

Neki misle da je tako lako biti broj 1 ili broj 2 pa cak i broj 3. Alo osvestite se neznalice, ne moze svko da dodje na tu poziciju a kad dodje onda je duplo teze da se ostane i da se odbrani.

Nole igra promenljivo, nekad lose nekad dobro i svi se mi nerviramo kad gledamo njegove meceve. Svi mi bi voleli da on bude drugi Federer.

Nole je napravio veliki uspeh treci je ima 2000 bodova vise od cetvrtog i 1600 manje od prvog. Jel niste zadovoljni???

Jednog dana kad bude prvi i kad pocne da gubi prvo mesto opet bi ga pljuvali, hteli bi da bude vecno prvi i da nikad ne izgubi ni jedan set a komo li mec!

Za neke je bolje da samo citaju komentare a ne da ih salju.

Optimista

pre 15 godina

xxx - evo ti ozbiljnijeg odgovora.
Nole je u krizi, to je ocigledno. Nisu zabrinjavajuci njegovi porazi. Uostalom polufinale RG i finale Qvinsa su lepi uspesi. A i njegova igra protiv Nadala u polifinalu RG je bila inzvaredna i stvarno smatram da je imao Nadala "na reketu".
Ono sto zabrinjava posle poraza u Indijan Welsu, Montrealu i loseg izdanja u prvom kolu Sinsinatija je primetno odsustvo volje za pobedom. Uzroci mogu biti razliciti i o tome ne treba raspravljati. Jedan od mogucih razloga o kome bih nesto rekao su vremenski uslovi na americkoj turneji: visoka temperatura i vlaga, i igranje po suncu. Znam da ce neko reci da i Noletovi protivnici igraju pod istim uslovima aku slozicete se da svi ljidi ne podnnose na isti nacin ekstremne vremenske prilike.
Drugo, cini mi se da Novak igra prilicno stisnuto u zadnje vreme. Kretanje je jako lose (inace ovo vazi i za nase devojke, i mozda je posledica neadekvatnog rada u najmladjim godinama - staticki trening - cini mi se da su svi nasi teniseri kao deca prosli kroz skolu Jelene Gencic). Novak je brz, ali na teniskom terenu gde je kretanje ograniceno na nekoliko koraka, najvazniji je start, uz dobro predvidjanje gde ce protivnik uputiti loptu. Ako dobro gledate Novakove meceve (probajte da gledate slow motion tehnikom) videcete da Novak ne startuje u "pucanj" sto bi rekli sprinteri. Paralela Ben Djonson i Karl Luis u trkama na 100m cini me se poucna (za one koji se secaju). Takodje Novaku (i Jeleni i Ani i ponekad Janku) uvek fali jedan korak u prilazu loptice, pogotovo kada im je loptica na bekhend strani. Posledica toga je veliki broj neiznudjenih gresaka ili ne blagovremeni povratak u potreban polozaj i davanja protivnicima prilike za vinere.
Novak u zadnje vreme retko izlazi na mrezu, cak i na brzim podlogama. On bi trebao po svojim predispozicijama i kvalitetima da bude ubitacan servis volej igrac. Razlog za neizlazenej na mrezu je njegova losa volej igra. To je medjutim nesto sto se moze ispraviti. Trece su drop sotovi. Ne samo da su prilicno lose izvedeni, vec mislim da ih vrlo cesto koristi kada ne vidi drugi udarac. Slazem se da je drop sot snazno oruzje ali samo kada se dobro izvede u pravoj prilici. Posle drop sota Novak ocajno pokriva teren. Valjda su svi koji igraju tenis do sada naucili da posle dobrog drop sota (kratak, neposredno iza mreze) treba cuvati dijagonalu, to je jedino mesto koje protivnik moze da napadne. Setite se samo koliko mu je puta Nadal na RG vratio takve udarce.
Ukoliko se kriza nastavi (nadam se da je prolazna) i pitanje trenera ce morati da dodje na dnevni red. Nije bitno da li je Vajda dobar trener (nema dileme da je sjajan, sa njim je Djole uostalom i dosao tu gde je). Pitanje je da li oni mogu uspesno da nastave zajedno. Ako ne mogu, razlaz je neminovan, i to bi u tom slucaju bilo korisno za obojicu.
Moj optimizam (i zato necu menjati svoje internet ime)zasnivam na veri da je ova mala kriza privremena i da ce uskoro biti prevazidjena. Nole i momci oko njega su pametni, nema razloga da se sumnja da i sami nisi ukapirali sta treba da se radi.
'Ajde Nole, mrdni se

knez

pre 15 godina

Novak vec nedeljama igra kao da su mu misli okrenute jurenju majstora za teniski kompleks u Kragujevcu.
Alo, momak, ne moras ti da radis na mesalici za beton.
Malo vise koncentracije na tenis nece biti na odmet.

Sone

pre 15 godina

Novak je definitivno u krizi ali se iz nje izlazi tako sto se trenira, igra i pobjedjuje. A on to upravo radi. Pa ne moze se jedan te isti protivnik stalno pobjedjivati i to stalno ubjedljivo. Pa valjda je i taj Boleli neki teniski profesionalac koji trenira, proucava greske, unapredjuje igru... zalosno je gledati kako su neki (neuki?) ljudi skloni oscilacijama u raspolozenju kad daju komentare, a ne daju ni promila sanse nekom drugom da ima povremene oscilacije, makar taj neko bio i teniski profesionalac. Da su neki od vas barem jednom u zivotu odigrali najobicniji, pacerski, amaterski mec u zivotu znali bi kako je tesko biti stalno fokusiran u jednom tako zahtjevnom, individualnom sportu a tako lako ispasti is kolosijeka. Pogotovo kad kao Novak naglo uzletis i onda udaris u plafon. Dajmo momku sansu da radi svoj posao jer on to ipak zna najbolje.

Ženevljanin

pre 15 godina

Đokovićev problem je isti kao i Federerov i zove se NADALITIS:-). Obojica su nedavno shvatili da je Rafa napravio takav kvalitativan skok ove godine (od najjačeg na šljaci do apsolutno najboljeg, takoreći nedodirljivog) koji je Rodžeru jasno predočio kraj vladavine a Novaku da neće biti Rodžerov naslednik. Mislim da se Nole već bio potpuno uživeo u taj scenario (koji su pisali i mnogi teniski stručnjaci, ne samo srpski) da ga je ovo saznanje zaista šokiralo... Ovo je kako stvari sada stoje, ali pošto - panta rei - sve teče, sve se menja (pogotovu u sportu) ostaje nam da se nadamo da će se Đoković opraviti od ovog šoka...

Teniser

pre 15 godina

Nole slabo da slabije ne moze biti. Vidi se da mu se ne igra tenis.Ili se posveti krvavom radu i juris na NO1 jer ovako ce s tesko i to trece mesto zadrzati. Sa ovakovom igrom tesko da prodje sledeceg a posle out

Neutron

pre 15 godina

Nole deluje neinspirisano. Mislim da je doslo vreme razlaza Noleta sa Vajdom. Ne zato sto je Vajda los, taman posla. Sa njim je Nole dogurao do 3. mesta i bio prvi u ATP race 2008 u prvoj trecini, nego cisto, mozda se tu iste zvake ponavljaju, nema nista novog. Treba druga osoba da uvede neki zar, nesto dgrugacije. Zato se i razdvajaju igraci od menadzera. Dodje do nekog prezasicenja i rutine. Vajda moze da preuzme bilo kog drugog vrhunskog igraca i da nastavi sa odlicnim rezultatima. Ovaj tandem je, bojim se, dosao do svog maksimuma. Sto pre se razidju to bolje, za obojcu.

profa

pre 15 godina

ok-ljudi sve je ovo što se tiče komentara otprilike tačno. ajde zaista može li da se zna ili nekako proveri, koji su pravi razlozi Novakove nemotivacije i očiglednih nekih problema...da nije nešto u porodici, devojka, kako neko reče ili šta već. Zaista, ajde prvo to da se istraži...tenis je samo posledica, koju je kasnije najlakše komentarisati i statistički prikazati!

ajde novak

pre 15 godina

ajde ;judi bre vi dodjite i do 3 mesta pa se kavite...svako ima trenutke krize koji mogu da traju i duze.nole ce se vratiti na svoj stari nivo pa cemo da vidimo sta ce cete onda govoriti(npr:to novak najbolji si i sl.)AJDE NOLE CARE......

Budni

pre 15 godina

Psiha.
Setite se Agasija i njegovih padova dok nije odlucio da se ceo posveti tenisu.Nekim igracima je potrebno da osete zivot da bi igrali tenis i ponovo pokazu zelju i raskos talenta.
'Ajmo kralju ja ti i dalje prognoziram finale!Onako-navijacki!!!!'AJMO!

Jelena

pre 15 godina

Davno nisam gledala ovako los mec Djokovica, bez njegovih karakteristicnih udaraca. Bukvalno sam se smorila gledajuci mec, nijedan lep poen na celom mecu. Da li je u pitanju bila nemotivisanost ili mozda vec nesto ozbiljnije... U svakom slucaju ako ovako nastavi nece biti dobro.

GoranSD

pre 15 godina

Pa da ne bude sve loše,Novak je ipak pokazao psihološku stabilnost u završnicama oba seta.Bilo je dobrih delova ali nenormalno mnogo oscilacija.
Ipak je na kraju malo živnuo a i ja kad sam video da je Sepi pobedio Berdiha.
Posle Berdihovog meča protiv Gonzalesa ja sam već bio prežalio Novaka.Kakava je to agresivnost i preciznost bila-na sreću ...bila.
Mislim da i vrućina a verovatno i sparina smetaju nekim igračima više a nekima manje.A naši igrači su poznati da slabo podnose ekstremne vremenske uslove :)

ALEKSANDAR

pre 15 godina

NOLE kao da ima nekih privatnih problema po njemu se vidi da razmislja o svemu samo ne o tenisu,on ljudi igra defanzivno ceka greske protivnika samo prebacuje lopticu,ako se ne trgne nece daleko stici,AJMO NOLE SRBINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alex

pre 15 godina

@Gajetano
Nebih imao sta vise dodati osim da je potpuno van forme.Nadam se da je svestan toga i da mora poraditi na svojoj kondiciji,snazi,kretanju i podici igru na visi nivo.Ovako se ne moze protiv prvih deset.Svima nam je drag ali nasi komentatori kao da pokusavaju ubediti prvo sebe pa sve ostale da je Novak imao sam los dan.Dan koji traje od Rima.

sasa melbourne

pre 15 godina

Mislim da je Nole u debeloj krizi u koju je upao nakon onog cuvenog meca[polufinale Hamburga] protiv nadala kada je izgubijo 2:1,a odigrao maestralan mec.Na rolan garosu protiv nadala kao da je znao da nema sta da trazi i fakticki mu predao mec a da se nije ni oznojio osim u 3 setu.Samo treba da povrati samopouzdanje i povrati voljni momenat i svi cemo se opet DIVITI NOLETU SHAMPIONU!!

Optimista

pre 15 godina

I da dopunim moj prethodni komentar.
Najzaliji u celoj ovoj novoj Djoletovoj prici mi je onaj nesretnik Vajda. Pojede se covek Izgrikao je i nokte i prste na rukama, i pocupao i ono malo kose na glavi. Djole bi mu ucinio uslugu da mu da sut kartu, a sebi bi ucinio jos vecu kada bi napunio boks veselim cupikama koje mogu da ga inspirisu. Sta ce mu onaj cica, kao satro daje mu savete u toku igre. Ja kada vidim onu njegovu izmucenu facu dodje mi da ugasim televizor.
Nole, napuni onaj boks sa lepotom i mladoscu, neka riknu fedeksi i rafalisti. U pravu je Tipsa: "samo lepota svet spasava".
'Ajde Nole.

Vlada

pre 15 godina

Nole je delovao smorenije čak i od Andrije Gerića. :-)
Važno je da ide dalje, ali ovakvim stavom "sve me mrzi" teško da će nešto uraditi na ovom turniru.
Ajde Nole, budi se!

Dusan

pre 15 godina

Neverovatno koliko i kako prezivljavamo svaki Noletov mec.Kriza, pa sta!
Proci ce i ta agonija.
Glavu gore, cekaju te OI.
NOLE SRBINE, SRBIJA JE UZ TEBE!

Joca

pre 15 godina

Tuzno, tuzno, tuzno ...

Boleli je covek imao 12 brejk lopti ... eeeej, 12!

Ovako ne da se ne postaje No.1 ... ovako se ne prezivljava ni u Top 20 moj Nole.

Ako se ne trgnes uskoro ... cia tutti ... ode ti karijera niz slivnik ... a sa njom odose i gajba u monte carlu, teniski centri, hoteli, avioni, kamioni ...

sanja

pre 15 godina

Nole, Nole, pa sto nam to cinis, ajde umij se sledeci put pred mec, da ne budes tako pospan i mrzovoljan. Volimo te i dalje i uz tebe smo, samo napred...

estelle

pre 15 godina

Ljudi nece on proci sepi,gulbis/blejka , kakav Nadal.
Njemu se jednostavno , neda igrati i to je.. uopste nije u mecu, i Gajetano je to odlicno opisao.
E sad, ovo sve deluje na psihicki umor ili neki intiman problem i te stvari.

Cak amatercine vide da on uopste nije "u igri".. na loptu kasno stize, nema vise onog njegovog instinkta a tacno vidi se kad ide glupi UE koje su sve cesce i brojnije :)

Ako ga drzi i dalje ova zlovolja a ocigledno je da nece ga proci jos neko vreme, Na US openu racunajte da ce sve one poene izgubiti.

ako se uopste domogne nadala sada u cinciju,ovaj ce ga samleti

Matan

pre 15 godina

Novak je van forme. Razlog? Tko to zna. Roger je van forme.Razlog? Zasićenost. Rafa je u odličnoj formi. Razlog? Naučio iz prijašnjih grešaka. Evo pobjedio je Seru 6-0 6-1. Naučit će i Novak, još je neiskusan, ovo mu je prva prava sezona, bit će bolje. Formula uspjeha= rad, red, disciplina, mentalna snaga=Nadal.

bojan

pre 15 godina

Nole je ocigledno u krizi sto se tice igre, a to se naravno reflektuje i na samopouzdanje. Sad je vreme da mu podrskom vratimo za sve sto je uradio za nas, pa makar ne osvojio vise nijedan turnir.

krsto

pre 15 godina

Pa dobro, bolje je odigrao nego prošle godine, a i pre dve godine je ispao u prvom kolu, znači, da je ove godine napredovao.
U svakom slučaju treba da raduje podatak da je osvojio oba taj brejka, iako je prethodnih nekoliko izgubio u ranijim mečevima.
Važno je da je Nole zdrav i da je dobar mladić, a pobjede će se nastaviti. Mada, ponekad poraz je neminovan. Pa to je tenis. Sećate se prošle godine kako je Nalbandijan preslišavao sve redom, Nadala je pobedio čak sa 6 0 u Parizu u drugom setu.

Optimista

pre 15 godina

Teniski strucnjaci. Samo vas slusam, odnosno citam, i ne mogu da verujem koliko pojima nemate o tenisu.
Glavni uzrok Novakove krize je sto je iznenadno pao na WTA listi. Dobro ste procitali, na WTA listi. Da pojasnim. Iz pouszdanih izvora sam cuo da Nole nije ovog leta brejknuo Masu Sarapovu, a u medjuvremenu je izvisio kod Ane (vidi njene fotke sa Majorke gde izlazi iz rafinog crvenog kabriolet mercedesa). Decko se preracunao. Sta ces. To se desava i nama najboljima. Pa kako sad da igra sa voljom. Ajede vi udarajte po loptici kada dusa gori a srce pati.
'Ajde Nole care, glave gore, bice jos pobeda.

Nikola

pre 15 godina

Nole deluje bezvoljno kao da se zasitio tenisa skoro svaki drugi turnir.Mora poceti da igra u kontinuitetu dobro ukoliko zeli da bude broj 1.

Maja

pre 15 godina

Stvarno ne znam sta se desilo sa Noletom. Kako je krenuo na pocetku godine svi smo mislili da je ovo definitivno njegova godina, ali... Mislim da ce, ipak, sve doci ponovo na svoje mesto i da ce Nole ponovo da bude onaj stari. Samo napred, Nole!!!!!!!!!!

Skituljko

pre 15 godina

Ma sta ste se ufatili za coveka...nece ga pa ga nece,boli njega uvo za sve! Odlicna zarada ove god tako da i nema bas nesto motiva za igru! Bolje bi mu bilo da se ugleda na Cristiana Ronalda pa da ode na neko ostrvo da se opusta uz cupike :))) A i komentatori bolje da se fokusirate na trazenje devojaka umesto sto bzvz blejite po 2h u Novaka i gubite vid! :) PoZzZzz svim curama na sajtu!!! :)))

Dax

pre 15 godina

Ne daj se Nole, samo napred. Bolja je pozicija imati za sledecu sezonu 2 cetvrtfinala u ovoj mini serijici mastersa, nego jednu titulu i 1. kolo.
I ne mogu da verujem koliki je broj pljuvaca ovde, pa Vi stvarno ne zasluzujete Noleta...

nn

pre 15 godina

E ljudi prekinite da kritikujete Novaka!!! Kada je pobeđivao bio vam je suuuper sada kada gubi ne valja... To nisu pravi navijači! Nole je za sve nas car! I da nije bilo njega i ostalih naših tenisera i teniserki niko ne bi znao za Srbiju kao dobru zemju!!! Oni su nešto najbolje što ima Srbija! I to se treba čuvati!!!
NAPRED NOLE!!!

Milos Milosavljevic

pre 15 godina

samo dve stvari mogu da kazem a to su promeni trenera kad vec oca ne mozes a on bi trebalo da te ostavi na miru malo da radis a ne da ides tamo ovamo izigravas klovna u glupim reklamama i branis kosovo ima ko ce to da radi a ti igraj tenis ko sto si i do sada radio inace ode brzo iz prvih deset

LANALEVKIC

pre 15 godina

DA DJOKOVIC NE IDE PO ZURKAMA NEGO DA TRENIRA KAO NADAL I FEDERER DA GA NE VIDJAM PO RAZNIM NOVINAMA DA SE ZEZA PO ZURKAMA NIKAD NECE BITI PRVI.

Zigi

pre 15 godina

Losa igra , pa sta ! vazno da pobedjuje . Setite se samo kako je Nadal igrao na pocetku sezone , a kako igra sada ! Za mesec -dva vratice se u formu

Vladimir

pre 15 godina

Momak je definitivno u zescoj krizi, ne pamtim da sam gledao losije izdanje Djokovica, servis ocajan, kretanje kao da je pre meca trcao maraton, loptice svuda samo ne u terenu, bezvoljnost u igri, nijedna skracena lopta. Sve u svemu bolje da nije ni izlazio na teren. Mogao je da kaze usinuo mi se vrat nocas dok sam spavao i gotovo.

bbbbbb

pre 15 godina

covjece trgni se vec jednom ta tvoja igra je frustrirajuca..
nikako nije dobro ukoliko pucas na mnogo vise probudi se konacno i pobjeduj kako samo ti znas..

natasa

pre 15 godina

Pustite bre decka da zivi. Pa sta ako je izgubio ili igrao lose? Ne moze uvek da se pobedjuje i to predstavlja deo pravog sporta. Svaka mu cast za sve sto je uradio do sada i za sve sto predstoji. Bice on i broj jedan, ali ne moze bas sutra! Samo napred Nole!

zmaj04

pre 15 godina

@Optimista
e ovo je vec mnogo bolje,cak sta vise,i prva dva komentara koja si poslao sada deluju mnogo smislenije i vrlo inteligento(mada sam i ja kao i @xxx pomislio iz koje li je price ovaj ispao...)

r2d2

pre 15 godina

@Optimista

stvarno si veliki optimista kad mislis da se voleji i igra na mrezi uce lako. Dragi moj, efikasna igra na mrezi (koja donosi pobede i trijumfe) je verovatno najsuptilniji nacin igranja tenisa i svi koji su je uspesno praktikovali su teniske legende (McEnroe, Edberg, Beker, Sampras) a kao sto vidis nema ih mnogo. Nole uopste nema neki feeling za igranje na mrezi i mislim da su toga postali svesni, te se sve i zavrsilo na pokusajima.

Aca Znalac

pre 15 godina

Nole care, sta reci. Igrao si iskusno i Seppi nije imao nikakvu sansu. Nastavi da ih rasturas. Sledeci je Gulbis. Dobar je, ali je Nole bolji. Prognoza. necu da prognoziram, ub=vek izgubim. NOLE NAJOLJI SI!!!

Optimista

pre 15 godina

@r2d2
Slazem se da je volej igraca bilo malo. Pogotovo pamtim Edberga po fenomenalnoj pripremi za volej.
Volej je jedan od najkompleksnijih udaraca, ali moze da se nauci. Primer je Agasi. U mladosti tipican linijas, a u zrelim godinama odlican volej igrac.
Slozenost voleja je u broju uzastopnih radnji koje se moraju sprovesti. Dobar udarac koji protivnika dovodi u nepovoljan polozaj, izlazak na mrezu sa dobrim pokrivanjem terena, reakcija na mrezi i na kraju sam udarac. Mislim da je reakcija na mrezi ono sto mnoge tenisere plasi. To je nesto kao strah golmana od jedanaesterca. Strah da se ne popije passing shoot. Reakcija na mrezi mora biti instinktivna i to je jedini element teniske igre koji se ne sme promisljati. Za one koji se pitaju kako razmisljanje moze biti ubitacno savetujem da procitaju kako je poginuo Portos ("Tri musketara-Aleksandar Dima). Verovatno je najbolju reakciju na mrezi imao Boris Beker koji je u tvom spisku izostavljen.

bela

pre 15 godina

Tesko bas kao sto su i Lavovi teski. Novak treba da ostavi tenis, a mislim da mi nemamo ama bas nikakve novinare, vec ste davno trebali otkriti zasto Novak igra ko propali amater, ovog Bolelija bi pobedila i moja prva komsinica

Teniser

pre 15 godina

Nole tu se ocigledno vec vise od dva tri meseca ne igra tenis.Misli su mu na drugoj strqani.Jedva pobedio ovog Bolelija. Jos eventualno kolo ali posle out/Bolje ostavi tenis godinu dana pa se vrati na 100 mesto i onda polako do 50-60 mesta a za to vreeme gradi centar u Kragujevcu i Beogradu. Bez rada i potpune posvecenosti tenisu tesko do No1 a tesko odrzati i ovo trece mesto. Ili menjaj trenera

Gajetano

pre 15 godina

Za poredjenje Djokovica iz prvog dela sezone i Djokovica danas, podatak da je na Australian Openu ove godine Djokovic pobedio Bolellia uz svega 5 izgubljenih gemova u 3 seta (6:1, 6:2, 6:2). Pacijentima, kao sto su Murray ili Bolelli, Djokovic je prepustao svega par gemova u mecu. Ne podseca li vas ovo na Djokovica sa kraja prosle sezone. Sta moze biti razlog ovakvog pada u igri Novaka?

1) Prilicno los prvi servis. Mali procenat, od toga vecina vise lici na drugi nego na prvi. Danas je, samo u prvom setu, Bolelli imao 8 brejk lopti (na kraju 2/12, Nole 2/2). Srecom, nijednu nije iskoristio (ne zahvaljujuci Djoletu).

2) Slab return. Prvi servis protivnika skoro nikad ne vrati. Uporedite npr. sa Marejem. Ukoliko nije as, svaki njegov return se vraca duboko u polje protivnika i igra se nastavlja.

3) Prve dve stavke su uzrok znatno manjeg procenta dobijenih tie break-ova, u kojima dobar servis i return resavaju gotovo sve (primer: Federer)

4) Nema vise nista dopadljivo u Novakovoj igri. Nema poleta, nema uzivanja u igri, nema osecaja, nema zelje za nadigravanjem protivnika, nema tempa, nema strpljenja, nema volje jednostavno. Ako se igra i razvije (retko), onda je to besomucno prebacivanje lopte preko mreze, bez ikakvog rizika (moram priznati dobra defanzivna igra). Ako i reskira, obicno lopta ode u aut ili mrezicu. Nema ubitacnih, reskih forhenda po dijagonali. Nema vise ni winner bekhenda uz liniju. Nista... Cak vise ne pokusava ni skracene lopte (sto je dobro), osim kada vise nema nikakvu drugu ideju ili izgubi zivce.

Ne brinu mene rezultati vec igra koja ninasta ne lici. Gde je nestao onaj nas stari Novak, crst kao stena, brz kao macka, koji ubada kao osa:( Zelim mu da se vrati... STO PRE!!!

Joca

pre 15 godina

Tuzno, tuzno, tuzno ...

Boleli je covek imao 12 brejk lopti ... eeeej, 12!

Ovako ne da se ne postaje No.1 ... ovako se ne prezivljava ni u Top 20 moj Nole.

Ako se ne trgnes uskoro ... cia tutti ... ode ti karijera niz slivnik ... a sa njom odose i gajba u monte carlu, teniski centri, hoteli, avioni, kamioni ...

Ajdeee!

pre 15 godina

Ма, он то намерно! Ово је део тактике да се што дуже тренира на Централном терену :-))

Marko

pre 15 godina

Sta se desava sa ovim momkom, on je psihicki pao. da ga nije ostavila cura ili nedaj boze neka nesreca zadesila? ja mislim da je ovo skolski primer depresije. inace njegova igra je tu, ali samo kad se trgne i za trenutak vrati u mec.

DELIJA LJUBLJANA

pre 15 godina

Ajde bre ljudi sta toliko panicite nije kraj sveta.Nole se je malo zajebavo videcete sutra kako ce Sepija da razbije.NOLE 100% OSVAJA OVAJ TURNIR I NARAVNO OSTAJE KRALJ TENISA.

bbrs

pre 15 godina

Ja da sam tako dobar teniser kao ovih par komentatora "gore" prijavio bih se na svaki mogući turnir.Jao Nole "sram te bilo" što si tako teško prošao u 3 kolo masters turnira i što ćeš ako kojim slučajem pobediš Sepija ući među 8 najboljih na turniru.O majko božija kakav smo mi narod? P.S Pusti Nole pljuvače,i da Nadala dobiješ 2:0 u setovima,biće "što ga ne dobi za 55 min umjesto za 56"

estelle

pre 15 godina

Ljudi nece on proci sepi,gulbis/blejka , kakav Nadal.
Njemu se jednostavno , neda igrati i to je.. uopste nije u mecu, i Gajetano je to odlicno opisao.
E sad, ovo sve deluje na psihicki umor ili neki intiman problem i te stvari.

Cak amatercine vide da on uopste nije "u igri".. na loptu kasno stize, nema vise onog njegovog instinkta a tacno vidi se kad ide glupi UE koje su sve cesce i brojnije :)

Ako ga drzi i dalje ova zlovolja a ocigledno je da nece ga proci jos neko vreme, Na US openu racunajte da ce sve one poene izgubiti.

ako se uopste domogne nadala sada u cinciju,ovaj ce ga samleti

Teniser

pre 15 godina

Nole slabo da slabije ne moze biti. Vidi se da mu se ne igra tenis.Ili se posveti krvavom radu i juris na NO1 jer ovako ce s tesko i to trece mesto zadrzati. Sa ovakovom igrom tesko da prodje sledeceg a posle out

Nikola

pre 15 godina

Stvarno ne mogu da shvatim pojedine komentare ovde. Srbija i ne zasluzuje da ima Noleta, dok pobedjuje svi se nasladjuju, cim padne odmah svi u glas, "nece ni trece mesto da zadrzi" bruka.
IDEMO NOLE DO VRHA MOZES TI TO NAJBOLJI SI! ! !

Marko

pre 15 godina

Pa dobro u krizi je. To vidi i moja baba, ali proci ce i to. Morate imati na umu da je on jos jako mlad i oscilacije u igri su moguce. Ne treba se tu mnogo nervirati niti vredjati Novaka, tipa da ostavi tenis itd...to mogu samo idioti da kazu

ZnamVerujteMI

pre 15 godina

Pouzdano znam da Novak ima velikih porodicnih problema...sto je najgore,on nije uzrocnik tih problema, ali nije toliko jak da moze kao masina da odreaguje i da se to ne odrazi ne samo na njegovu igru , vec i ponasanje (valjda i sami vidite da morate da se pocesete po glavi da bi se setili kad se iskreno nasmejao,a da nije bila neka ironija u pitanju).

Nole, nadam se da ces uspeti sve to da gurnes u stranu i da se posvetis pre svega SEBI , bez obzira sto bi 90% nas slicno reagovalo u takvoj situaciji !
Pozdrav svima !

Skituljko

pre 15 godina

Ma sta ste se ufatili za coveka...nece ga pa ga nece,boli njega uvo za sve! Odlicna zarada ove god tako da i nema bas nesto motiva za igru! Bolje bi mu bilo da se ugleda na Cristiana Ronalda pa da ode na neko ostrvo da se opusta uz cupike :))) A i komentatori bolje da se fokusirate na trazenje devojaka umesto sto bzvz blejite po 2h u Novaka i gubite vid! :) PoZzZzz svim curama na sajtu!!! :)))

Milan

pre 15 godina

Jedino vredno je što je dobio dva taj-breka, čisto zbog samopouzdanja. Mene više od loše igre brine govor tela koji je većim delom meča pokazivao "bezvoljan sam".

samo,napred

pre 15 godina

Jao,Nole jedva pobedi tog italijana.Nadam se da ces popraviti svoju igru u sledecim mecevima jer sa takvom igrom neces moci ni do polufinala.NAPRED NOLE

fan

pre 15 godina

nikad slabiju igru Noleta nisam video,ali ipak je pobedio.Sa vakvom igrom sigurno nece pobediti Nadala.Ali za mene je i dalje najbolji igrac.

goranmmm

pre 15 godina

Forhend?
Jeste da je pobedio ali...
Djokovic je u ozbiljnoj agoniji, nadali smo se da je to nesto trenutno ali problem je izgleda ozbiljan.
Pa on je skroz zaboravio igrati.
Kod njega nista ne funkcionise ; ni igra, ni servis, niti volja, niti mentalna snaga. Ali najvise me je razocarao njegov forhend, pa to je tako slabo i kilavo kao da je upravo istrcao maraton.
On nije ni blizu onoga sto je on bio na pocetku sezone.
Bas sam deprimiran.

nece izaci na dobro

pre 15 godina

Djokovic je pobedio, ali je odigrao zaista katastrofalan mec.Za nekoga ko pretenduje na mesto broj jedan, itekako se ovoj pobedi mora pogledati u zube. Realno, Bolelli je zasluzio barem treci set. Novak je pravio uzasno mnogo gresaka, a najvise me brine to sto je delovao potpuno nezainteresovano, odsutno, bez zelje za pobedom i motivacijom, kao da se strahovito smara na terenu. Nesto se sa njim ozbiljno desava, ovo vec duze traje. Pao je onog momenta kada je shvatio koliko jos mnogo ima da uci, kada je shvatio da jos uvek nije zreo da smeni Nadala, a da ne govorim o Federeru. Ako se nesto ubrzo ne promeni, bice dobar igrac u prvih 1o-15, ali nikada pravi sampion na sta pretenduje. Servis mu je nazadovao, udarci su mlaki, po sredini terena. Vise lici na sparing partnera nekog sampiona na treningu.Udarci su mu jednolicni, predvidljivi. Zao mi je sto ovo mislim, jako bih volela da me razuveri na narednim takmicenjima.Plasim se da ovde nece daleko dogurati. On realno nema snage da dobro odigra par vezanih turnira.Ja sam ,uprkos svemu sto sam napisala Noletov navijac i zelim da ga sto pre vidim na prvom mestu, ali mislim da zavaravanje da je ipak pobedio, da ide dalje, da mu je samo bio los dan vise nema smisla.

Sone

pre 15 godina

Novak je definitivno u krizi ali se iz nje izlazi tako sto se trenira, igra i pobjedjuje. A on to upravo radi. Pa ne moze se jedan te isti protivnik stalno pobjedjivati i to stalno ubjedljivo. Pa valjda je i taj Boleli neki teniski profesionalac koji trenira, proucava greske, unapredjuje igru... zalosno je gledati kako su neki (neuki?) ljudi skloni oscilacijama u raspolozenju kad daju komentare, a ne daju ni promila sanse nekom drugom da ima povremene oscilacije, makar taj neko bio i teniski profesionalac. Da su neki od vas barem jednom u zivotu odigrali najobicniji, pacerski, amaterski mec u zivotu znali bi kako je tesko biti stalno fokusiran u jednom tako zahtjevnom, individualnom sportu a tako lako ispasti is kolosijeka. Pogotovo kad kao Novak naglo uzletis i onda udaris u plafon. Dajmo momku sansu da radi svoj posao jer on to ipak zna najbolje.

Budni

pre 15 godina

Psiha.
Setite se Agasija i njegovih padova dok nije odlucio da se ceo posveti tenisu.Nekim igracima je potrebno da osete zivot da bi igrali tenis i ponovo pokazu zelju i raskos talenta.
'Ajmo kralju ja ti i dalje prognoziram finale!Onako-navijacki!!!!'AJMO!

Ženevljanin

pre 15 godina

Đokovićev problem je isti kao i Federerov i zove se NADALITIS:-). Obojica su nedavno shvatili da je Rafa napravio takav kvalitativan skok ove godine (od najjačeg na šljaci do apsolutno najboljeg, takoreći nedodirljivog) koji je Rodžeru jasno predočio kraj vladavine a Novaku da neće biti Rodžerov naslednik. Mislim da se Nole već bio potpuno uživeo u taj scenario (koji su pisali i mnogi teniski stručnjaci, ne samo srpski) da ga je ovo saznanje zaista šokiralo... Ovo je kako stvari sada stoje, ali pošto - panta rei - sve teče, sve se menja (pogotovu u sportu) ostaje nam da se nadamo da će se Đoković opraviti od ovog šoka...

Bojan

pre 15 godina

Ovde ima mnogo glupih komentara ali bas mnogo. To ti je nas mentalitet.

Neki misle da je tako lako biti broj 1 ili broj 2 pa cak i broj 3. Alo osvestite se neznalice, ne moze svko da dodje na tu poziciju a kad dodje onda je duplo teze da se ostane i da se odbrani.

Nole igra promenljivo, nekad lose nekad dobro i svi se mi nerviramo kad gledamo njegove meceve. Svi mi bi voleli da on bude drugi Federer.

Nole je napravio veliki uspeh treci je ima 2000 bodova vise od cetvrtog i 1600 manje od prvog. Jel niste zadovoljni???

Jednog dana kad bude prvi i kad pocne da gubi prvo mesto opet bi ga pljuvali, hteli bi da bude vecno prvi i da nikad ne izgubi ni jedan set a komo li mec!

Za neke je bolje da samo citaju komentare a ne da ih salju.

Optimista

pre 15 godina

Teniski strucnjaci. Samo vas slusam, odnosno citam, i ne mogu da verujem koliko pojima nemate o tenisu.
Glavni uzrok Novakove krize je sto je iznenadno pao na WTA listi. Dobro ste procitali, na WTA listi. Da pojasnim. Iz pouszdanih izvora sam cuo da Nole nije ovog leta brejknuo Masu Sarapovu, a u medjuvremenu je izvisio kod Ane (vidi njene fotke sa Majorke gde izlazi iz rafinog crvenog kabriolet mercedesa). Decko se preracunao. Sta ces. To se desava i nama najboljima. Pa kako sad da igra sa voljom. Ajede vi udarajte po loptici kada dusa gori a srce pati.
'Ajde Nole care, glave gore, bice jos pobeda.

Ženevljanin

pre 15 godina

Malo lakše nego Federer, ali ipak mučno. Boleli (koji je na AO glatko izgubio protiv Đokovića s 3:0, ne skupivši gemova ni za jedan set) bio je više nego ravnopravan protivnik. Devet prvih brejk lopti nije realizovao, dobijao je svoje servise znatno lakše od Novaka... koji je prvu brejk loptu imao tek u drugom setu i odmah je iskoristio (kao i drugu). Đoković je načino mnogo neiznuđenih grešaka a nekad se "iz aviona" videlo (po prilazu lopti i izmahu) da će lopti izbaciti van terena. Dakle, sasvim prosečna igra, da ne kažem loša, pošto je ipak pobedio. Pozitivno je što je povratio sigurnost u taj brejku i da mu se servis ipak poboljšao u završnici meča. Nadam se da će ovaj trend nastaviti.

mrkac

pre 15 godina

Jedva,Jedva,Jedva.Ljudi sta se sa njim desava.Sreca da je dobio prvi set,inace bi davno sve bilo gotovo.On treba da bude napadac a ne da se brani protiv nekog Bolelia nije on Rafa da zna vratiti teske lopte.Pod hitno mora da popravi igru ako oce nesto vise da uradi.Srecno Nole.

Marija

pre 15 godina

Svaki put smo probali da nadjemo neko opravdanje: los dan, bolji protivnik... itd. Al ovaj mec je bilo malo bolno gledati bar meni.Sta se desava... 4 duple greske u 1 gemu nisam videla jako dugo...

anica

pre 15 godina

Nole,zasto se toliko mucis?!Nadam se da ces u nastavku turnira dovesti svoju igru u red!Ja ti zelim sve naj pa da osvojis turnir!POZZ..

GoranSD

pre 15 godina

Pa da ne bude sve loše,Novak je ipak pokazao psihološku stabilnost u završnicama oba seta.Bilo je dobrih delova ali nenormalno mnogo oscilacija.
Ipak je na kraju malo živnuo a i ja kad sam video da je Sepi pobedio Berdiha.
Posle Berdihovog meča protiv Gonzalesa ja sam već bio prežalio Novaka.Kakava je to agresivnost i preciznost bila-na sreću ...bila.
Mislim da i vrućina a verovatno i sparina smetaju nekim igračima više a nekima manje.A naši igrači su poznati da slabo podnose ekstremne vremenske uslove :)

Vladimir

pre 15 godina

Momak je definitivno u zescoj krizi, ne pamtim da sam gledao losije izdanje Djokovica, servis ocajan, kretanje kao da je pre meca trcao maraton, loptice svuda samo ne u terenu, bezvoljnost u igri, nijedna skracena lopta. Sve u svemu bolje da nije ni izlazio na teren. Mogao je da kaze usinuo mi se vrat nocas dok sam spavao i gotovo.

Vlada

pre 15 godina

Nole je delovao smorenije čak i od Andrije Gerića. :-)
Važno je da ide dalje, ali ovakvim stavom "sve me mrzi" teško da će nešto uraditi na ovom turniru.
Ajde Nole, budi se!

Maja

pre 15 godina

Nole je ovako igrao i ovako izgledao "bezvoljno" na kraju prosle sezone... setite se kako je odigrao Masterse u Madridu i Parizu i zavrsni turnir... bez imalo volje..
ali, vratio se na pocetku sezonu, tako da verujem da je i ovo prolazno...

ALEKSANDAR

pre 15 godina

NOLE kao da ima nekih privatnih problema po njemu se vidi da razmislja o svemu samo ne o tenisu,on ljudi igra defanzivno ceka greske protivnika samo prebacuje lopticu,ako se ne trgne nece daleko stici,AJMO NOLE SRBINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

svetlana

pre 15 godina

Meni je svaka Noletova pobeda slatka i draga, sto teza to draza.
Borio se kao lav i kad nije islo zato ga i volim odavde do Cincinatija!
NAPRED NOLE MAJSTORE!

Alex

pre 15 godina

@Gajetano
Nebih imao sta vise dodati osim da je potpuno van forme.Nadam se da je svestan toga i da mora poraditi na svojoj kondiciji,snazi,kretanju i podici igru na visi nivo.Ovako se ne moze protiv prvih deset.Svima nam je drag ali nasi komentatori kao da pokusavaju ubediti prvo sebe pa sve ostale da je Novak imao sam los dan.Dan koji traje od Rima.

Chana

pre 15 godina

Veliki igrači i kada igraju slabo - dobijaju mečeve ! Jedino me sekira što naš Nole, mal-mal, na taj način dobija svoje mečeve.
Teši me to što ja razlog tome vidim u verovatnom pojačanom treningu za Olimpijadu u Pekingu, kao i u činjenici da je glupa situacija da Novaku Đokoviću trener bude simpatični, i samo simpatični, Vajda.
JER OD VAJDE - NEMA VIŠE VAJDE !
Zato, treba malo odrešiti kesu i naći nekoga od koga nešto možeš i naučiti, a ne da Ti samo bude navijač na mečevima...
Noletu puno sreće u nastavku turnira, kao i u Pekingu...
MATI PARLOVU, LEGENDI NAŠEG BOKSA I DOBROM ČOVEKU - NEKA JE LAKA CRNA, PULSKA GRUDA !!!

sanja

pre 15 godina

Nole, Nole, pa sto nam to cinis, ajde umij se sledeci put pred mec, da ne budes tako pospan i mrzovoljan. Volimo te i dalje i uz tebe smo, samo napred...

knez

pre 15 godina

Novak vec nedeljama igra kao da su mu misli okrenute jurenju majstora za teniski kompleks u Kragujevcu.
Alo, momak, ne moras ti da radis na mesalici za beton.
Malo vise koncentracije na tenis nece biti na odmet.

Nikola

pre 15 godina

Nole deluje bezvoljno kao da se zasitio tenisa skoro svaki drugi turnir.Mora poceti da igra u kontinuitetu dobro ukoliko zeli da bude broj 1.

Neutron

pre 15 godina

Nole deluje neinspirisano. Mislim da je doslo vreme razlaza Noleta sa Vajdom. Ne zato sto je Vajda los, taman posla. Sa njim je Nole dogurao do 3. mesta i bio prvi u ATP race 2008 u prvoj trecini, nego cisto, mozda se tu iste zvake ponavljaju, nema nista novog. Treba druga osoba da uvede neki zar, nesto dgrugacije. Zato se i razdvajaju igraci od menadzera. Dodje do nekog prezasicenja i rutine. Vajda moze da preuzme bilo kog drugog vrhunskog igraca i da nastavi sa odlicnim rezultatima. Ovaj tandem je, bojim se, dosao do svog maksimuma. Sto pre se razidju to bolje, za obojcu.

profa

pre 15 godina

ok-ljudi sve je ovo što se tiče komentara otprilike tačno. ajde zaista može li da se zna ili nekako proveri, koji su pravi razlozi Novakove nemotivacije i očiglednih nekih problema...da nije nešto u porodici, devojka, kako neko reče ili šta već. Zaista, ajde prvo to da se istraži...tenis je samo posledica, koju je kasnije najlakše komentarisati i statistički prikazati!

ajde novak

pre 15 godina

ajde ;judi bre vi dodjite i do 3 mesta pa se kavite...svako ima trenutke krize koji mogu da traju i duze.nole ce se vratiti na svoj stari nivo pa cemo da vidimo sta ce cete onda govoriti(npr:to novak najbolji si i sl.)AJDE NOLE CARE......

addave

pre 15 godina

Ne , ovde nesto nije u redu. Ovo nema veze sa tenisom. Mislim, ne treba analizirati njegovu igru jer je nema.

Siguran sam da je nesto drugo po sredi, sto nema veze sa tenisom. Moguce je da su porodicni probemi, ne vidim nigde njegovog caleta, moguce da je u zavadi sa njim, mozda zbog love. Da ne fantaziram mnogo, to mi zvuci kao nesto moguce. Jer, njegovi roditeji mi lice na roditelej od Dokicke, koji su nju upropastili. Bojim se da se nesto slicno ne desi i sa Noletom.

Jelena

pre 15 godina

Davno nisam gledala ovako los mec Djokovica, bez njegovih karakteristicnih udaraca. Bukvalno sam se smorila gledajuci mec, nijedan lep poen na celom mecu. Da li je u pitanju bila nemotivisanost ili mozda vec nesto ozbiljnije... U svakom slucaju ako ovako nastavi nece biti dobro.

Maja

pre 15 godina

Stvarno ne znam sta se desilo sa Noletom. Kako je krenuo na pocetku godine svi smo mislili da je ovo definitivno njegova godina, ali... Mislim da ce, ipak, sve doci ponovo na svoje mesto i da ce Nole ponovo da bude onaj stari. Samo napred, Nole!!!!!!!!!!

Nikola Čolić

pre 15 godina

Od poslednjeg osvojenog turnira u martu,njega izgleda druge brige muče.Nole je veoma emotivan,što nije preterano pozitivno u profesionalnom tenisu,ali je neophodno za dostizanje vrhunaca,no ni to nije glavni razlog njegove promene ponašanja.On i dalje zna da igra tenis i to vrhunski,ali samo kada mu je glava na terenu.A trenutno nije!Pitajte njegovog oca zašto.Ako bude hteo da kaže,svima će biti jasno.Možda i kondicioni trener,Izraelac, može nešto da doda.A da znate, Nole može da pobedi svakoga, bilo kada i bilo gde,čak i Nadala na šljaci!Živi bili pa videli,samo da reši ovaj gorući problem.Đokovići-uz Vas smo!

bojan

pre 15 godina

Nole je ocigledno u krizi sto se tice igre, a to se naravno reflektuje i na samopouzdanje. Sad je vreme da mu podrskom vratimo za sve sto je uradio za nas, pa makar ne osvojio vise nijedan turnir.

JN

pre 15 godina

Čudi me da WTATP, ZORAN RS, Teniser i slični, upućeni u tenis (mislim ozbiljno), ne znaju da su Novak i njegova porodica za vreme Vimbldona dobili veoma ozbiljne pretnje (čak i po život), i da je, očigledno, to veoma uticalo na njega i njegovu igru. Ako dođete do više informacija o ovome, podelite ih sa nama.
Ja se iskreno nadam da će Nole prevazići ovu krizu i opet biti onaj stari.

krsto

pre 15 godina

Pa dobro, bolje je odigrao nego prošle godine, a i pre dve godine je ispao u prvom kolu, znači, da je ove godine napredovao.
U svakom slučaju treba da raduje podatak da je osvojio oba taj brejka, iako je prethodnih nekoliko izgubio u ranijim mečevima.
Važno je da je Nole zdrav i da je dobar mladić, a pobjede će se nastaviti. Mada, ponekad poraz je neminovan. Pa to je tenis. Sećate se prošle godine kako je Nalbandijan preslišavao sve redom, Nadala je pobedio čak sa 6 0 u Parizu u drugom setu.

Dax

pre 15 godina

Ne daj se Nole, samo napred. Bolja je pozicija imati za sledecu sezonu 2 cetvrtfinala u ovoj mini serijici mastersa, nego jednu titulu i 1. kolo.
I ne mogu da verujem koliki je broj pljuvaca ovde, pa Vi stvarno ne zasluzujete Noleta...

Matan

pre 15 godina

Novak je van forme. Razlog? Tko to zna. Roger je van forme.Razlog? Zasićenost. Rafa je u odličnoj formi. Razlog? Naučio iz prijašnjih grešaka. Evo pobjedio je Seru 6-0 6-1. Naučit će i Novak, još je neiskusan, ovo mu je prva prava sezona, bit će bolje. Formula uspjeha= rad, red, disciplina, mentalna snaga=Nadal.

bbbbbb

pre 15 godina

covjece trgni se vec jednom ta tvoja igra je frustrirajuca..
nikako nije dobro ukoliko pucas na mnogo vise probudi se konacno i pobjeduj kako samo ti znas..

Dusan

pre 15 godina

Neverovatno koliko i kako prezivljavamo svaki Noletov mec.Kriza, pa sta!
Proci ce i ta agonija.
Glavu gore, cekaju te OI.
NOLE SRBINE, SRBIJA JE UZ TEBE!

sasa melbourne

pre 15 godina

Mislim da je Nole u debeloj krizi u koju je upao nakon onog cuvenog meca[polufinale Hamburga] protiv nadala kada je izgubijo 2:1,a odigrao maestralan mec.Na rolan garosu protiv nadala kao da je znao da nema sta da trazi i fakticki mu predao mec a da se nije ni oznojio osim u 3 setu.Samo treba da povrati samopouzdanje i povrati voljni momenat i svi cemo se opet DIVITI NOLETU SHAMPIONU!!

nn

pre 15 godina

E ljudi prekinite da kritikujete Novaka!!! Kada je pobeđivao bio vam je suuuper sada kada gubi ne valja... To nisu pravi navijači! Nole je za sve nas car! I da nije bilo njega i ostalih naših tenisera i teniserki niko ne bi znao za Srbiju kao dobru zemju!!! Oni su nešto najbolje što ima Srbija! I to se treba čuvati!!!
NAPRED NOLE!!!

Optimista

pre 15 godina

I da dopunim moj prethodni komentar.
Najzaliji u celoj ovoj novoj Djoletovoj prici mi je onaj nesretnik Vajda. Pojede se covek Izgrikao je i nokte i prste na rukama, i pocupao i ono malo kose na glavi. Djole bi mu ucinio uslugu da mu da sut kartu, a sebi bi ucinio jos vecu kada bi napunio boks veselim cupikama koje mogu da ga inspirisu. Sta ce mu onaj cica, kao satro daje mu savete u toku igre. Ja kada vidim onu njegovu izmucenu facu dodje mi da ugasim televizor.
Nole, napuni onaj boks sa lepotom i mladoscu, neka riknu fedeksi i rafalisti. U pravu je Tipsa: "samo lepota svet spasava".
'Ajde Nole.

Zigi

pre 15 godina

Losa igra , pa sta ! vazno da pobedjuje . Setite se samo kako je Nadal igrao na pocetku sezone , a kako igra sada ! Za mesec -dva vratice se u formu

Optimista

pre 15 godina

xxx - evo ti ozbiljnijeg odgovora.
Nole je u krizi, to je ocigledno. Nisu zabrinjavajuci njegovi porazi. Uostalom polufinale RG i finale Qvinsa su lepi uspesi. A i njegova igra protiv Nadala u polifinalu RG je bila inzvaredna i stvarno smatram da je imao Nadala "na reketu".
Ono sto zabrinjava posle poraza u Indijan Welsu, Montrealu i loseg izdanja u prvom kolu Sinsinatija je primetno odsustvo volje za pobedom. Uzroci mogu biti razliciti i o tome ne treba raspravljati. Jedan od mogucih razloga o kome bih nesto rekao su vremenski uslovi na americkoj turneji: visoka temperatura i vlaga, i igranje po suncu. Znam da ce neko reci da i Noletovi protivnici igraju pod istim uslovima aku slozicete se da svi ljidi ne podnnose na isti nacin ekstremne vremenske prilike.
Drugo, cini mi se da Novak igra prilicno stisnuto u zadnje vreme. Kretanje je jako lose (inace ovo vazi i za nase devojke, i mozda je posledica neadekvatnog rada u najmladjim godinama - staticki trening - cini mi se da su svi nasi teniseri kao deca prosli kroz skolu Jelene Gencic). Novak je brz, ali na teniskom terenu gde je kretanje ograniceno na nekoliko koraka, najvazniji je start, uz dobro predvidjanje gde ce protivnik uputiti loptu. Ako dobro gledate Novakove meceve (probajte da gledate slow motion tehnikom) videcete da Novak ne startuje u "pucanj" sto bi rekli sprinteri. Paralela Ben Djonson i Karl Luis u trkama na 100m cini me se poucna (za one koji se secaju). Takodje Novaku (i Jeleni i Ani i ponekad Janku) uvek fali jedan korak u prilazu loptice, pogotovo kada im je loptica na bekhend strani. Posledica toga je veliki broj neiznudjenih gresaka ili ne blagovremeni povratak u potreban polozaj i davanja protivnicima prilike za vinere.
Novak u zadnje vreme retko izlazi na mrezu, cak i na brzim podlogama. On bi trebao po svojim predispozicijama i kvalitetima da bude ubitacan servis volej igrac. Razlog za neizlazenej na mrezu je njegova losa volej igra. To je medjutim nesto sto se moze ispraviti. Trece su drop sotovi. Ne samo da su prilicno lose izvedeni, vec mislim da ih vrlo cesto koristi kada ne vidi drugi udarac. Slazem se da je drop sot snazno oruzje ali samo kada se dobro izvede u pravoj prilici. Posle drop sota Novak ocajno pokriva teren. Valjda su svi koji igraju tenis do sada naucili da posle dobrog drop sota (kratak, neposredno iza mreze) treba cuvati dijagonalu, to je jedino mesto koje protivnik moze da napadne. Setite se samo koliko mu je puta Nadal na RG vratio takve udarce.
Ukoliko se kriza nastavi (nadam se da je prolazna) i pitanje trenera ce morati da dodje na dnevni red. Nije bitno da li je Vajda dobar trener (nema dileme da je sjajan, sa njim je Djole uostalom i dosao tu gde je). Pitanje je da li oni mogu uspesno da nastave zajedno. Ako ne mogu, razlaz je neminovan, i to bi u tom slucaju bilo korisno za obojicu.
Moj optimizam (i zato necu menjati svoje internet ime)zasnivam na veri da je ova mala kriza privremena i da ce uskoro biti prevazidjena. Nole i momci oko njega su pametni, nema razloga da se sumnja da i sami nisi ukapirali sta treba da se radi.
'Ajde Nole, mrdni se

Milos Milosavljevic

pre 15 godina

samo dve stvari mogu da kazem a to su promeni trenera kad vec oca ne mozes a on bi trebalo da te ostavi na miru malo da radis a ne da ides tamo ovamo izigravas klovna u glupim reklamama i branis kosovo ima ko ce to da radi a ti igraj tenis ko sto si i do sada radio inace ode brzo iz prvih deset

LANALEVKIC

pre 15 godina

DA DJOKOVIC NE IDE PO ZURKAMA NEGO DA TRENIRA KAO NADAL I FEDERER DA GA NE VIDJAM PO RAZNIM NOVINAMA DA SE ZEZA PO ZURKAMA NIKAD NECE BITI PRVI.

zmaj04

pre 15 godina

@Optimista
e ovo je vec mnogo bolje,cak sta vise,i prva dva komentara koja si poslao sada deluju mnogo smislenije i vrlo inteligento(mada sam i ja kao i @xxx pomislio iz koje li je price ovaj ispao...)

r2d2

pre 15 godina

@Optimista

stvarno si veliki optimista kad mislis da se voleji i igra na mrezi uce lako. Dragi moj, efikasna igra na mrezi (koja donosi pobede i trijumfe) je verovatno najsuptilniji nacin igranja tenisa i svi koji su je uspesno praktikovali su teniske legende (McEnroe, Edberg, Beker, Sampras) a kao sto vidis nema ih mnogo. Nole uopste nema neki feeling za igranje na mrezi i mislim da su toga postali svesni, te se sve i zavrsilo na pokusajima.

natasa

pre 15 godina

Pustite bre decka da zivi. Pa sta ako je izgubio ili igrao lose? Ne moze uvek da se pobedjuje i to predstavlja deo pravog sporta. Svaka mu cast za sve sto je uradio do sada i za sve sto predstoji. Bice on i broj jedan, ali ne moze bas sutra! Samo napred Nole!

Aca Znalac

pre 15 godina

Nole care, sta reci. Igrao si iskusno i Seppi nije imao nikakvu sansu. Nastavi da ih rasturas. Sledeci je Gulbis. Dobar je, ali je Nole bolji. Prognoza. necu da prognoziram, ub=vek izgubim. NOLE NAJOLJI SI!!!

Optimista

pre 15 godina

@r2d2
Slazem se da je volej igraca bilo malo. Pogotovo pamtim Edberga po fenomenalnoj pripremi za volej.
Volej je jedan od najkompleksnijih udaraca, ali moze da se nauci. Primer je Agasi. U mladosti tipican linijas, a u zrelim godinama odlican volej igrac.
Slozenost voleja je u broju uzastopnih radnji koje se moraju sprovesti. Dobar udarac koji protivnika dovodi u nepovoljan polozaj, izlazak na mrezu sa dobrim pokrivanjem terena, reakcija na mrezi i na kraju sam udarac. Mislim da je reakcija na mrezi ono sto mnoge tenisere plasi. To je nesto kao strah golmana od jedanaesterca. Strah da se ne popije passing shoot. Reakcija na mrezi mora biti instinktivna i to je jedini element teniske igre koji se ne sme promisljati. Za one koji se pitaju kako razmisljanje moze biti ubitacno savetujem da procitaju kako je poginuo Portos ("Tri musketara-Aleksandar Dima). Verovatno je najbolju reakciju na mrezi imao Boris Beker koji je u tvom spisku izostavljen.