Sreda, 09.07.2008.

16:19

Rašić i Aleksić u Partizanu

KK Partizan Igokea potpisao je ugovore sa Aleksandrom Rašićem i Vukašinom Aleksićem, potvrdio je trener "crno-belih" Duško Vujošević.

Izvor: B92

Rašiæ i Aleksiæ u Partizanu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Jo

pre 15 godina

Sve je jasno za iducu sezonu...

1. Amer, Rasic, Aleksic
2. Tripkovic, Milosevic
3. Tepic, Vitkovac
4. Velickovic, Borovnjak
5. Varda, Vranes, Veseli

RiStA GROBAR

pre 15 godina

BRAVO upravo za RASICA!!strasan igrac-TROJKAS!!to nam treba!!IDEMO DALJE-braco ostali smo bez PEKE-mogli bi da vratimo MILOJEVICA!?!ili....

kimi car

pre 15 godina

e stvarno bi Dule mogao da obrati paznju na Dejana Todorovica... decko ima shmek za igru,oseca je,ima te pokrete.. sve ono sto jedan dusan kecman ili bodiroga poseduju... tu fluidnost i rutinu.. i naravno osmeh.. ovo zadnje ga odvaja od drugih.. cak ga neki i tako nazivaju.. smele.. polako,cuce se za njega..ako ne ove ,onda sledece godine,ako opet ne ode u ameriku da trazi srecu i novce.. ale

partizan

pre 15 godina

Jao, pa gde Rasic, oterase ga gde god je bio u poslednje 2 god, 4 poena po utakmici u bednoj nemackoj ligi a treba da bude pojacanje? DaJ boze da gresim...

KKP

pre 15 godina

Todoric je za danasnji Sport rekao da zele da dovedu Micova i Golubovica. Krilo i centar stizu sigurno. U opciji je i Krstovic, dok je Milosevic iz Tuzle otpao zbog prevelikog obestecenja. Ako Golubovic ne dodje, trazi se igrac u inostranstvu. Tomasevic mozda, kao poslednja opcija. Pera Bozic OSTAJE! Planira se da po zavrsetku karije bude trener u Partizanu! Ostaje do kraja! Borovnjaku je ponudjen ugovor, ceka se odgovor.

kiza

pre 15 godina

Vukašin Aleksić je prošao školu PARTIZANA i ako neko nije čuo za njega onda košarku i ne prati redovno;Inače je pravi profesionalac i igrač tempa, po dogovoru sa dr.Vujoševićem igraće 5-15 minuta;Puno sreće i zdravlja od navijača iz nbs-a!!!!!

Maestro

pre 15 godina

Vi komentarisite jaka pojacanja a ja bi prokomentarisao mlade igrace za duze staze.FILIP SEPA M O R A da se dovede kao i Aljosa Mitrovic iz Mege...BUDUCNOST SRPSKE KOSARKE

r2d2

pre 15 godina

PLEJ: Stranac, Aleksić

BEK: Tepić, Rašić

Krilo Tripko,pojačanje,Čedo

KC Novica, Veseli

C pojačanje, Vraneš

Osim Golubovića, priča se o Ratku Vardi. Mislim da je pominjanje Jahovića neozbiljno, on više ne može da bude prvi centar, ima krš godina. Sa druge strane Golub je idelano rešenje, a ni Varda nije toliko loše. Ratko ima 29 godina - tj. u najboljim je godinama, zadnjih 4-5 godina gde god je bio - igrao je.

jannah

pre 15 godina

chovek sa najvecim brojem skokova u Evropi u zadnjih 10 godina, i ne treba da bude u Partizanu...
Samo Mirsad Jahovic ljudi...
a ima hiljadu razloga da dodje u Srbiju,i nisu samo materijalistichki kako neko gore reche...

* Best Turkish Junior Player 1994
* Best Rebounder during European Junior Championship in Israel 1994
* Best Turkish Player Under-22 1995
* Best Rebounder during European Championship Under-22 in Turkey 1996
* Best Rebounder during European Championship in Spain 1997
* MVP Turkish Playoff 1997
* Best Rebounder Turkish League 1998
* MVP EuroLeague Regular Season 2001-02
* Best Rebounder in EuroLeague 2001-02
* MVP Zepter Tournament Belgrade 2002
* Best Rebounder in World Championship 2002
* Second-team in World Championship 2002
* MVP EuroLeague Top 16 2002-03
* Best Rebounder in EuroLeague 2002-03
* Best Rebounder in Italian League in 2002-03
* Best Rebounder in Russian League in 2004-05

Elena

pre 15 godina

Sale cestitam!Ovo je najbolje sto si moga da uradis!Ovo ce ti biti sezona zivota,sigurno!!!:)
Dule ce sigurno izvuci maximum iz tebe!!!
pozzzzz

Peca Cicevac

pre 15 godina

Uh, dao bih ja sva ova moguca pojacanja za tim iz prosle godine. Ne mogu da oprostim Duletu sto je Pekovic, dve godine pre ove, grejao klupu Perovicu. a vec tada je bio mnogo bolji. Moramo jos da se pojacamo, tesko ce jedan centar zameniti Pekovica, a i jedno krilo Kecmana. Palasio moze da se zameni, ali ova dvojica... Golubovic bi mogao, ali jos mu treba slifa.

Space Jam

pre 15 godina

Partizanu je potreban još jedan igrač, koji bi mogao da igra na pozicijama 1 i 2 (Najbolje neki Amer), zatim jedan na poziciji 3 (Micov, Krstović ili Jorović) i jedna klasična petica (Golubović ili neki igrač sličnih fizičkih osobina). Ukoliko se ovo ostvari, Partizan bi imao i jaču ekipu nego prošle sezone, imajući u vidu da bi bio jači na pozicijama 1 i 2, gde je bio pomalo "tanak" u protekloj sezoni u EL, mada objektivno, Pekovića teško da može neko da zameni, osim nekog snažnog NBA crnca (kao što je to recimo pre nekoliko godina bio Ekezije u C. Zvezdi). Još kada bi bilo para za ova tri pojačanja, bilo bi to sjajno.

kewir

pre 15 godina

Lici mi da se necemo pojacavati na mestu 3. Imamo vec dve trojke ( Ceda i Strahinja ) + sto su Tepic i Rasic sposobni da igraju na pozicijama 1 i 2 , a Tepic i 3. Mislim da je ovim Dule pokrio spoljnu liniju za sledecu sezonu. Ocekujem ( kao i mnogi ) stranca na petici , po mogucstvu da pokriva i poziciju 4. Trenurno mi samo pada na pamet vec spominjani Jahovic + sto bi pomogao u razvoju Veselog , koji je slican tip igraca. Voleo bih da pored tog jednog stranca na centarskoj poziciji vidim i jos jednog domaceg igraca. Moglo bi da se nadje neko jeftino resenje , kao sto je to bilo sa Aleksicem na pleju. Licno bih voleo Lucica , koji je sasvim solidno ove sezone nastupao za Zdravlje , a potom i za Vizuru.

Br.12

pre 15 godina

Zanimljivo posle mnogo godina Dule uvodi dinamicnog play-a (Aleksic) !!!! Rasicu prava sansa da u kolektivu odigra najbolju svoju partituru jer to on moze .
A za Peju pozdrav :A ISPOD SARE DRACEMO JARE !!!!

Dejan

pre 15 godina

Kakav trip ,ja pomislio Danijel Aleksic.
(marko, 9. jul 2008 16:35)

To ti je jak trip?A sta ja da kazem,ja pomislio Milutin Aleksic,ex-CZ.

CARLI

pre 15 godina

Pre svega odlicni igraci a potom i sjajni momci!!! Za mene je ovo pun pogodak!!! Samo hrabro Vukasine majstore,pokazi svima ko je najbolji plej u Srbiji!!!!!!

Aleksandra, Grobari - Kumodraz

pre 15 godina

Super za Rasica, u FMP-u je igrao extra, onda je malo lutao, mozda najvise poslednjih godinu dana, ali brzo ce njega Dule da vrati na staro! Ma, na jos bolje. Za ovog Aleksica nisam nista cula kao i mnogi, ali statistika mu nije lose + ce biti drugi plej + ce Dule da ga nauci i bice super.
I nemoj da mi vise niko dira Peru Bozicu, inace... On nece nigde, Pera je najjaci! :)

Srdjan

pre 15 godina

Kakav jahovic mi ovde govorimo o igracu koji treba da zauzme mesto u prvoj petorci, svaka njemu cast, ali covek je odavno dostigao svoj zenit.Ista stvar je i sa Dejanom.
treba razmisljati o nekom iskusnom strancu kao sto je mozda Lens Vilijams iz Bosne, covek je u Bosni vec godinama.

Nemanja VS

pre 15 godina

Iako ne navijam za PAR zao mi je kada cujem da klub za drugog (mozda i treceg) pleja DOVODI igraca. Umesto da uvrsti u postavu nekog iz omladinskog pogona... Ocigledno je da ni nemaju omladinski pogon, a sa ovakvim finansijama pitanje je koliko ce jos opstati

Michael Scofield

pre 15 godina

@DjoleBn

Da znaš kolko me zabole za Kacu Sotirovic!

Pojacanja??? Mnogo se balansira sa imenima, ali realno para ima za krpljenje rupa! Prica se da se u upravu vraca Ivica Dacic (bar nas nece policija prebijati), a valjda kane i neka kinta.

1.Golubovic - Ako ne nadje uhlebljenje u NBA, potpisace za neku ekipu koja igra Eurocup (za njega je bitna kinta, pa nemoj da iznenadi ako ode u Poljsku ili Belgiju, možda cak i Bugarsku), a možda doživi i pozitivni šok u glavi pa potpiše za nas!

2.Tomaševic - realno nam ne treba, jer je star ko i zemlja iz koje bi trebalo da dodje!

3.Jahovic - stiže prvim avionom, ako mu politicari dozvole izgradnju super isplativog biznisa u rodnom kraju (ali ovo je Srbija i reket je obavezan).

4.Micov - može biti (ako se nadju neke nove pare za krpljenje rupa, pa novac od Pekovica raspalimo za njega).

Goxxxy

pre 15 godina

Poredjenje Palacia i Rasica je krajnje smesno....Za Aleksica ne znam,nisam gledao decka....Ali Rasic,smesno...pa on nije igrao citavu godinu,valjda je decko resavao privatne probleme...Ako ne dodje neki crnac na mestu play mi necemo moci loptu da prenesemo preko pola....Uglavnom ljudi ne uznosite se mnogo,Pekovic je bio najbolja 5 ca Evrope i tu je nasa prednost u odnosu na ostale evropske timove bila...a sad i ulazak u 16 najboljih je oggggroman uspeh...Uglavnom neka nam je Bog u pomoc...Za nase prostore i dalje smo broj 1

Milso

pre 15 godina

@kkp

Odakle ti ta informacija za Nemanju Besovica da prelazi kod nas?On nema 17 god,decko je pre neki dan napunio 16,on je 92.god!

Milos

pre 15 godina

Sta je sa nasim laznim prorokom Pejom. Jos kako sinoc se sprdao sa znalcima, jer je kao on opasan strucnjak. Za sada nije pogodio nista, a za dalje videcemo. Prosle sezone je lupio jedno 20-ak imena, pa je nesto i pogodio. Ove je najavljivao ostanak nekih sto se nije desilo. Sad jos da se javi neko od onih koji ga tako lepo hvale i zezaju. Treba da znaju da time prave vise stete nego koristi jednom decku, jer se kod njega stvara lazno samopouzdanje .....

whatever

pre 15 godina

Izgleda da je Dule napokon shvatio da se ne moze igrati u El samo sa jednim plejom.A necemo morati na kraju sezone da jurimo novog pleja posto su potpisali na 3 i 4 godine,hvala bogu.Ovim je pozicija 1 resena,necemo mi sigurno dovoditi stranca na toj poziciji jer mi ne gomilamo igrace.A slazem se da se ocekuju jos 3 pojacanja.Prioritet ce biti petica i tu vidim ili Golubovica ili nekog stranca.Ovo za Tomasevica i Jahovica su gluposti,prvenstveno jer nisu klasicni centri. Na trojci je najrealniji Krstovic koji je i izjavio da je dobio ponudu od Partizana i da mu je vrlo primamljiva.Micov je preskup a za Jorovica je veliki upitinik posle tolike pauze.Interesovanje za onog Tuzlaka govori o zeljama da se dovede jos jedan krilni centar koji bi bio rezerva Novici ove sezone a sledece preuzeo njegovu ulogu ako Novica ode.Rezervna varijanta bi mogao biti Aleksandrov koji je raskinuo ugovor sa zvezdom pod uslovom da je jos u "upotrebljivom" stanju.Zahvaliti se Borovnjaku,nema on kvalitet za evroligaski Partizan a videti sta sa Djurkovicem i Bozicem.Licno bi voleo da Djurko ostane posto je izjavio da bi voleo celu karijeru da provede u Partizanu a to se mora ceniti.Pocetak prelaznog roka je obecavajuci i svi su izgledi da cemo imati jacu ekipu nego prosle sezone.Uz profesora doktora Vujosevica i verne Grobare nastavak dominacije je neminovnost.

peja

pre 15 godina

kada sam vec zakasnio, rekoh- da sacekam zvanicni info... pa, eto, dodj'o vam sad i ja malo u goste...:-)

* ALEKSIC

back- up plej... se za nevelike pare moze dovesti fin igrac cak i iz nase lige... nas bivsi klinac vukasin aleksic- [link]
(peja, 20. jun 2008 12:07)

# ugovor na 4 godine i NAJZAD pustanje tepica da radi ono sto najbolje ume!

* RASIC

rasic? ima vazeci ugovor sa dinamom iz moskve na jos 1+1 sezonu…
(peja, 8. jul 2008 20:53)

# potpisao na 3 godine. znaci, otpusten iz dinama (moskovljani doveli dva odlicna amera na pleju). dobro je, nije pozajmica...

ipak, najvaznije je sledece:

...spremnost da ugovor potpise ODMAH i prodje pripreme sa ekipom
(peja, 20. jun 2008 12:07)

starter i prva zamena na "kecu", domaci igraci, visegodisnji ugovori... PEJA™ je zadovoljan...

POZDRAV SVIMA, DOGODINE U PRIZRENU!

KKP

pre 15 godina

Rašić i Aleksić u novoj sezoni datum: 09.07.2008


Crno-beli su pojačali svoje redove na poziciji plejmejkera. Novi članovi kluba iz Humske su Aleksandar Rašić i Vukašin Aleksić.

Aleksandar Rašić (24) je igrao za FMP, Efes Pilsen, moskovski Dinamo i Albu iz Berlina, a ugovor sa Partizanom je potpisao na tri godine.

Vukašin Aleksić (23) je nekadašnji igrač Partizana u juniorskoj kategoriji. Igrao je za Hemofarm i vršačke Lajonse. U crno-belom dresu će igrati naredne četiri godine.

Evo i sa zvanicnog sajta kluba. Posle ovih dolazaka, Bozic ce mozda napustiti tim, jer mu je istekao ugovor. A od odlaska Tepica i Tripka nema nista. I ne verujem da ce doci jos jedan plej, to je glupost, mada videcemo. Stizu sigurno centar i krlio. I raduje sto smo potpisali visegodisnje ugovore sa Rasicem i Aleksicem, a i Veseli je potpisao na 4-5 godine. I omladinski pogon je ojacan. 17-godisnji Nemanja Besovic (centar, 217 cm) je stigao u nas klub, i kroz koju godinu ce biti veliko pojacanje, ako nastavi da se razvija kako se ocekuje...

black&white man

pre 15 godina

Dolaskom dvojice solidnih igraca pozicija pleja je osigurana i Dule vise nece dovoditi bekove. Stranac ce verovatno biti 5 ili 4 i 5. I Dule zna da je dve godine za redom pogodio jackpot sa strancem na pleju i ovu godinu ce verovatno izbeci takvu soluciju i osloniti se na vec postojece snage.Osim centra potrebni su nam krilo i krilni centar. Dakle jos trojica igraca i to je to. Ko ce to biti za sada mozemo samo da nagadjamo, ali svi verujemo Duletu. Partizan forever&beyond

Maestro

pre 15 godina

...Posto sam procitao sve komentare na potpisivanje ugovora Rasica i Aleksica da nisam video ko je dosao rekao bih da su potpisali Dijamantidis i Rudy Fernandez

Aleksandar

pre 15 godina

Dule i uprava znaju sta rade i ne sumnjam da ce odraditi dobar posao.ocigledno da se sa Veselim i domacim plejevima radi na duze staze,sto je dobro,jer se definitivno pravi kontinuitet...Najveci problem ce najverovatnije biti sa spoljnom linijom i njihovim angazovanjem...Nadam se da ce Dule iskoristiti svoj ugled i reputaciju koju ima u strucnom stabu CG i u kojoj naravno najveci lobi ima Buducnost,te Micova uz blagoslov Radonjica vratiti u Partizan sto momak i definitivno zeli.Dok bi na pozicija centra mogli iskopati dobrog Amerikanca(stanje na evropskom trzistu jako tanko,tesko ko moze da zameni Pekovica)nekog kog nebi isao za licnim interesom.Ako se nastavi sa trendom dovodjenjem stranaca kao do sada,ne sumnjam u pun pogodak.Mislim da Jahovic,uz svo njegovo iskustvo i postovanje ne bi bio dobro resenje za tu opciju....Amera na poziciji centara ima mnogo...I ovako za domacu i nlb ligu smo cement(najveci konkurent za titulu bez sumnje Olimpija uvericete se)dok za TOP 16 treba iskoristiti sansu po svemu smo bolji od Armanija i Panioniosa(osim budzeta...vecna tema..) i moramo biti,barem ispred njih.

JER MI SMO PARTIZAN

pre 15 godina

Po meni bi bilo odlicno ovako:Rasic,Tepic,Jorovic,Velickovic,Golubovic.Mislim da je Rasic bolji igrac od Palasija i to dosta samo mu je sut 3duplo bolji,a imai odlican ulaz,kao i bolju tehniku od Palasija.Za ovog Aleksica ne znam kakav je,ali verujemo Duletu.

hiJavata

pre 15 godina

sto rece neko,plasi me da ne odu tripko ili tepic...ovoliko nabacanih keceva-dvojki i trojki moze da nagovesti neciji odlazak...iskreno prava zamena za tripka ili tepica moze da bude samo micov..sto naravno puno kosta... u ovakvoj postavci igre koju je do sada forsirao dule najbolje bi legao macvan i neki snazan centar poput golubovica..vranes ce sigurno dobiti vecu minutazu pred fajront sl sezone,borovnjaku je jos rano da ode pa cenim nece imati neku veliku minutazu...sve u svemu nadam se micov-u,golubovicu mada ni labovic nebi bilo los izbor..i sto se mene tice posao je zavrsen...takvim promenama mislim da bi bili cak za nijansu jaci nego prosle godine...

Miloš1976

pre 15 godina

Odlično...Ja Rašića pre svega vidim kao ( bolje ) rešenje na poziciji 2 a Uroš će ostati back-up varijanta kao što je svih ovih godina i bio..Na pleju će verovatno ipak biti stranac i Aleksić..Iskreno najviše me brine pozicija 5 koja nam je bilaj najjača strana svih ovih godina..Ne vidim neko ekstra rešenje na ovim prostorima ( zašto svi potenciraju tog Golubovića ).Ne verujem da ćemo kao što neki misle biti ekipa koja gaji stil "trči i pucaj" jer to nikada nije bila odlika ekipa koje je Dule vodio...Priznajem da i ja sa velikim interesovanjem očekujem preostala pojačanja..Pozdrav svim Grobarima i da se što više radujemo ove godine...

Dullence

pre 15 godina

Iskreno mislim da je Veseljko doveden za neke sledece sezone, ovu ce dobiti priliku kao Borovnjak, znaci 2-5minuta po utakmici, ocekuje se jedan centar koji ce deliti 15-20minuta sa Vranjesom (u kombinaciji su Tomasevic i Golubovic), mada mozda treba racunati i na Jahovica! Osim toga tanki smo na cetvorci i trojci, pa tu igraju bas Krstovic i Micov, ali samo jedan od njih ce doci. Iskreno ne ocekujem ni jednu bombu jer para nema, ocekujem podmladjenu ekipu koju ce predvoditi Trip-Tepic-Velickovic kao udarne igle! To je najekonomicnija opcija a uz to uklapa se u duletov sistem.Bas zbog toga dajem prednost Jahovicu i Tomasevicu u odnosu na Golubovica, jer nam treba jedan stvarno iskusni igrac kao i svih prethodnih sezona!

Dullence

pre 15 godina

Dakle
1. Rasic -Aleksic
2. Trip-Tepic
3. Vitkovac- Strahinja(on ce biti iznenadjenje sezone)
4. Velickovic - Borovnjak
5. Vranjes - POJACANJE - Veseli

+Jos jedan koji moze da igra i 3. i 4. znaci nadamo se jos jednom maximalno dva pojacanja!

nenad

pre 15 godina

Sada kada je izvesno da ce partizan jos najmanje tri godine igrati u euroligi, trebalo bi da se pre svega uprava skoncentrise na dovodjenje nekog jakog sponzora, koji bi resio finansijske probleme kluba na duze staze!
sledeci potez bi onda trabalo da bude pravljenje mnogo jece baze, odnosno dovodjenje mladih igraca (filip sepa), ali i ove malo starije koji bi pod dirigentskom palicom duleta mogli da napreduju (na pr. Micov, Nikola Dragovic...)

KKP

pre 15 godina

Sjajno! Bajno! Aleksic je odlican mladi igrac i sjajan za rezervnog pleja, a Rasic je BOMBA! Igrao za Efes, Dinamo i Albu, ali vidi se da mu ne odgovara igranje u inostransvu (kao Kecman), a dok je igrao u FMP, razbijao je! Sjajan igrac i bice fantasticno pojacanje! Bravo, Dule! Bravo, uprava! Bice i ostala pojacanja super! Ja sam vam rekao pre neki dan da stizu odlicni igraci i da se radujete, a braco Grobari? :)
Aleksandre i Vukasine, dobro nam dosli!!!

Plikuscht

pre 15 godina

Nesto meni ovde nije bas najjasnije ...

1. 'Aleksandar Rašić ... igra na pozicijama plejmejkera i beka'

2. 'Aleksić ... igra na poziciji organizatora igre'

3. 'Očekuju se pojačanja na mestu plejmejkera ... pri čemu će organizator igre najverovatnije biti stranac'

Ako na sve njih dodamo i:

4. Milenka Tepica - koji je dobar deo sezone imao ulogu pleja/organizatora igre iako je decko po predispozicijama bek, kao i

5. Petra Bozica - koji je cesto uletao kad je gusto da, takodje, glumi play-a i prevodi loptu

... onda cemu sad sve ovo, tj. ovakva promena!?

Poslednjih par godina hronicno smo u deficitu na mestu 1 u timu, i ne pamtim kad smo imali kvalitetnog drugog pleja u timu, a sad ce ispasti da cemo imati pola tima koji su ili plejevi, ili su u nekom momentu u karijeri to igrali na toj poziciji.

Da li to znaci da odlaskom Pekovica Dule pokusava da radikalno promeni organizaciju igre u narednoj sezoni? Umesto na centra u reket, sada ce furati brzu igru visokog tempa spoljne linije koji ce da 'pumpaju' plejevi i bekovi (stranac, Aleksic, Rasic, Tepic, Tripkovic, Bozic ... vec ih je sestorica)?

scream

pre 15 godina

statistika aleksica od prosle sezone:

2007/08 - Igrao za Swisslions

STATISTIKA Košarkaška liga Srbije

Utakmica 22
Poena/u 14.7
Min/u 33.4
2p=38/65, 59%
3P=50/114, 44%
1p=97/115, 84%
Sk/u 2.8
As/u 4.5
Ol/u 1.6

STATISTIKA Super liga Srbije

Utakmica 14
Poena/u 11.2
Min/u 35
2p=16/38, 42%
3P=23/66, 35%
1p=56/66, 85%
Sk/u 2.3
As/u 5.9
Ol/u 1.1

Vuk

pre 15 godina

Evo, posto se po carsiji uveliko raspreda o novoj kosarkaskoj sezoni, resio sam da prozborim koju. Naravno, o pojacanjima Partizana...
Cinjenica od koje valja poci je to da su tim napustila, pa mozda i tri ponajbolja igraca: Pekovic i Kecman (otisli u Panatinaikos) i plej Palasio (otisao u Himki). Tako je osovina plej-krilo-dominantni centar, koja inace cini osnovu postavke igre Duleta Vujosevica odjednom destabilisana. Ono sam cime ostajemo ove sezone je jaka pozicija broj 2 (visoko bek, bek suter): svi su izgledi da ce ostati i Tripkovic i Tepic i Bozic. Na poziciji krila imamo Vitkovca i Milosevica. Na krilnom centru je ostao Velickovic, a dosao mladi Ceh Veseli (inace, prica se da je odlucio da dodje na nagovor majke. Radi se o jako zanimljivom igracu, visok je 211cm, a koliko je potencijalan najbolje govori to sto ga je jurilo pola Evrope). Tu je i rezervni centar, gorostasni Slavko Vranes. Po toj racunici, ako bi Dule Vujosevic zeleo da nastavi nacin igre koji je do sada negovao (vec pomenuta osovina 1-3-5), morao bi da nadje barem po jednog igraca istih (ili bar priblizno) kvaliteta kao i prosle godine. Ili da menja dosadasnje teziste igre. Posto u nasoj ligi trenutno nema ni priblizne zamene na poziciji 5 (a nema ih mnogo ni u Evropi), trebalo je ocekivati dva pojacanja na ovoj poziciji (od toga bi jedno bilo "lazna 5", tj. igrac koji moze da igra i na poziciji 4, snazan, skocan i visok). S druge strane, za poziciju 3 i 1 bi i mogle da se nadju zamene, ali Partizan tradicionalno kuburi sa novcem. Ovo sve bi moglo da nagovesti potpuno drugaciji izgled trima (a i igre) naseg sampiona sledece godine...
I eto me sada na pocetku price. Pojacanja! Danas je sve i pocelo. Potpis na ugovor sa Partizanom su stavili Rasic (195, 84) i Aleksic (185, 85). Obojca su plejmejkeri (Rasic po potrebi moze da igra i beka). U pitanju su, tipski gledano, totalno razliciti igraci, koji bi, po mom misljenju, mogli odlicno da se dopunjuju! Dok je Rasic strelac, suter, dotle Aleksic igra na prodor, odlican je asistent (prosle sezone je bio drugi asistent nase superlige, igrajuci za Lajonse) i jako prodoran i brz igrac (sto pride znaci i jaka odbrana, znajuci sta Dule ocekuje od njega). Ovim potpisima, mislim da smo resili problem broja 1. I to ne samo za sezonu (koliko su obicno Ameri ostajali kod nas, pa odlazili za kintom), vec mozda i na duze. Obojca su domaci igraci, sto ostavlja prostora a stranca na visim pozicijama! Takodje, ovi potpisi bi mogli da budu i resenje za poziciju br.3. Time bi osnovna spoljna rotacija izgledala Rasic-Tripkovic-Tepic, a s klupe bi, po potrebi ulazili Aleksic-Milosevic-Vitkovac-Bozic! Za nasu ligu cement, ali kako stoji slucaj sa Evroligom? Kao pojacanja za krilo pominju se nekoliko igraca: Micov (ogromno obestecenje), Krstovic (po meni daleko od EL kalibra), Jorovic, House (po meni vise zelja navijaca, nego realnost). Licno, voleo bih Micova da vidim kod nas. To bi vec pomenutu rotaciju zestoko pojacalo, prebacujuci teziste Partizanove igre spolja! I konacno dolazim do najteze price: centri. U opticaju je vise imena, koliko je sve to realno-ne znam. Vec nekoliko godina se prica o Jahovicu. Spominje se Golubovic iz Vojvodine (covek sa diskutabilnim intelektualnim, ali fantasticnim fizickim kvalitetom. Problem je sto je zapucao po svaku cenu u NBA i jedini nacin da se vrati je da ga odande iskasiraju u nekom od "cutova"), Tomasevic (nacet povredama, ali bi mogao da odigra barem 10ak minuta po tekmi. Slobodna bacanja su mu i dalje veliki problem) ili potencijalni Amer (sto je, po meni mozda i najblize resenju. Pogotovu sto smo doveli dve nasa pleja). Licno mislim da bi "rupu" posle Pekovica mogao da popuni dolazak 2 od ova 4 igraca.
U slucaju da se sve ovo ostvari, Partizan bi, barem na papiru, bio i jaci tim nego prosle sezone! Onda ne bi ni bilo bitno sa kojim sistemom igre ulazimo u novu sezonu, jer bi na svakoj utakmici mogao neko drugi da proradi! Znaci, ocekujem barem jos 3 pojacanja. Ko ce to biti-sledi da vidimo u narednim danima...
NAPRED PARTIZAN!!!!

POzz

nz

pre 15 godina

Za Rasica sam pogodio,ponadao sam se Bejliju iz Olimpije i mozda Vardi kao povratniku. Za sada je 1 od 2 : ))mada posto je Veseljak dosao i neki centar mozda otpada.

shemale

pre 15 godina

pojacanja su realno katastrofa.. ali zna dule, valjda.. samo mi nije jasno sta ce sada da bude sa perom bozicem..mada pretpostavljam-neka nemacka ili sl.

BumbleBee

pre 15 godina

Ljudi,ako dodje jos jedan plej Amerikanac imacemo neverovatnu bekovsku liniju,a Tepic moze biti prekomandovan na 2 umjesto na 1.Znaci,Rasic,Amer i ovaj Aleksic na pleju i 3pko i Tepko na 2.Jos se mora popuniti centar,smatram da bi Golubovic bio najbolje rijesenje,mada ako se on pokaze dobro moze mu Indiana ponuditi nekih 320,000$ da potpise a cuo sam da ga trazi i Olimpija iz ljubljane,a on sam izjavljivao da mu je opcija B Buducnost,tako da je vrlo zamrsena situacija.Ipak mislim da ce njega Dule "obraditi" na prpremama.A sto se tice krila,smatram da bi najbolje resenje bio Micov,ipak je on dosta bolji igrac od Krstovica po meni,Micov je dobar defanzivac,suter i jak na ulazu.Slusao sam ovoga Radonjica da je rekao da kao Buducnost pravi jak tim i da nece pustiti Micova.Takodje ne mogu da se slozim sa ovim komentarima da je Milosevic slab igrac,pa ja sam ga uzivo gledao 20 puta decko je napredovao astronomski,i jos ima toliko prostora za napredak da je to smesno.Najbolje odlike su mu svakako sut i skok,mada i kuca kao T-Mac.Smatram da bi ga trebalo dovesti,nije dzaba na spisku repke BiH.....

br. 8

pre 15 godina

rasic? ima vazeci ugovor sa dinamom iz moskve na jos 1+1 sezonu…
a povrh svega, likovi su bivsi poluproizvodi “cuvene” skole fmp- a. sve je to “na dugom stapu”, ako mene pitate…

(peja, 8. jul 2008 20:53)

peja malo presušio sa informacijama....ali nema veze, oprostićemo mu :)

Undertaker100%

pre 15 godina

Odlican potez i odluka uprave crno-belih,mislim pre svega na dovodjenje Aleksandra Rasic bivseg pleja FMP-a.Bio je clan najbolje generacije u "limenkama"zajedno sa Askrabicem,Popovicem,Nikolicem i ta ekipa je tukla najjace ekipe u Uleb cupu.Sto se tice Aleksica najvaznije je da mister Dule razmislja na duze staze i zbog toga je ovaj momak i doveden u ekipu.Sve u svemu puno srece i uspeha zelim obojici u novom,vecitom sampionskom timu, u predstojecoj sezoni.Pozdrav za sve undertakere sirom Srbije!

Radoznali

pre 15 godina

Rašića sam gledao u finalu kupa, kad nas je napunio trojkama,...ali ovaj Aleksić mi je totalna nepoznanica...

Ako je neko upućen u njihove kvalitete...neka da komentar!


Mislim da su nedorasli Evroligi i pritisku!

Ako dodje Tomašević sa Golubovićem, to je već druga pesma!

r2d2

pre 15 godina

POČELO JE, POČELO

RAŠIĆ - stvarno nije odigrao nešto posebno zadnjih godinu dana, ALI setite se njegovih partija u FMP-u zadnje sezone. Čovek nas je "ubio" skoro na svakoj utakmici, naročito u kupu. Jako prodoran igrač, sa dobrim šutem. Iako nekako najviše volim da vidim nekog crnca na pleju, fino pojačanje jer verujem da Dule može da ga vrati u formu!

ALEKSIĆ - što se mene tiče fenomenalno rešenje za drugog pleja. Igraće nekih 10-ak, 15 minuta maksimum jer će se i Tepić dopunjavati na pleju. još je i Partizanovo dete. Gledao sam Lionse nekoliko puta uživo ove sezone i jako mi se svideo.

sada sve zavisi od pojačanja na centru i krilu. Golubović i Krstović (Micov teško) su prve želje. Kako je krenulo bićemo bez stranaca dogodine.

ivan_partizan u srcu

pre 15 godina

Aleksandar Rašić i Goran Nikolić su slobodni igrači posle raskida ugovora, i čudi me da Dule nije uzeo obojicu!!! U svakom slučaju dobrodošao!!!

Sucre

pre 15 godina

Bravo bravo Bravo,Partizane Bravo bravo!!!
Rasic je pravo pojacanje,navijao sam da dodje odmah iz FMPa ali i ovako je dobro!!
Samo napred DULE i strucni stab!!
Uzmi DULE osmu titulu!!!

Mitar Tarabic

pre 15 godina

Beograd hala Pionir, 24. april 2023.
kada su bili svesni da od prolazka u finale play offa nema nista navijaci Crvene Zvezde su zapevali
"daj nam Dule jednu titulu, jednu titulu"

grobarka

pre 15 godina

Pejo, placas sokic na prvoj nasoj tekmi u Pioniru:)
(mada ti je olaksavajuce okolnost da si bio na odmoru pa nisi stigao na vreme da se obavestis :) )

napred PARTIZAN

pre 15 godina

počelo je izgleda i ovde,

p.s.a najviše mi se sviđa: "Polako, kako ko dođe, obavestićemo vas", rekao je Vujošević
znači biče još "neki igrač"

dragan

pre 15 godina

Bravo, jedan proveren i jedan mlad perspektivan igrac!
Voleo bih samo da ne bude vise odlazaka, da Tepic, Tripko i Novica pod obavezno ostanu, a ostalo ce Dule legenda sve da sredi...

DjoleBn

pre 15 godina

Jao, drago mi je ovo cuti za Rasica, prvenstveno sto je dobar igrac, a i ima dobru zenu..
Znaci sad cemo vidjati Kacu Sotirovic na utakmicama Partizana...

Hvala ti Partizane na tome :))

Mitar Tarabic

pre 15 godina

Beograd hala Pionir, 24. april 2023.
kada su bili svesni da od prolazka u finale play offa nema nista navijaci Crvene Zvezde su zapevali
"daj nam Dule jednu titulu, jednu titulu"

napred PARTIZAN

pre 15 godina

počelo je izgleda i ovde,

p.s.a najviše mi se sviđa: "Polako, kako ko dođe, obavestićemo vas", rekao je Vujošević
znači biče još "neki igrač"

Vuk

pre 15 godina

Evo, posto se po carsiji uveliko raspreda o novoj kosarkaskoj sezoni, resio sam da prozborim koju. Naravno, o pojacanjima Partizana...
Cinjenica od koje valja poci je to da su tim napustila, pa mozda i tri ponajbolja igraca: Pekovic i Kecman (otisli u Panatinaikos) i plej Palasio (otisao u Himki). Tako je osovina plej-krilo-dominantni centar, koja inace cini osnovu postavke igre Duleta Vujosevica odjednom destabilisana. Ono sam cime ostajemo ove sezone je jaka pozicija broj 2 (visoko bek, bek suter): svi su izgledi da ce ostati i Tripkovic i Tepic i Bozic. Na poziciji krila imamo Vitkovca i Milosevica. Na krilnom centru je ostao Velickovic, a dosao mladi Ceh Veseli (inace, prica se da je odlucio da dodje na nagovor majke. Radi se o jako zanimljivom igracu, visok je 211cm, a koliko je potencijalan najbolje govori to sto ga je jurilo pola Evrope). Tu je i rezervni centar, gorostasni Slavko Vranes. Po toj racunici, ako bi Dule Vujosevic zeleo da nastavi nacin igre koji je do sada negovao (vec pomenuta osovina 1-3-5), morao bi da nadje barem po jednog igraca istih (ili bar priblizno) kvaliteta kao i prosle godine. Ili da menja dosadasnje teziste igre. Posto u nasoj ligi trenutno nema ni priblizne zamene na poziciji 5 (a nema ih mnogo ni u Evropi), trebalo je ocekivati dva pojacanja na ovoj poziciji (od toga bi jedno bilo "lazna 5", tj. igrac koji moze da igra i na poziciji 4, snazan, skocan i visok). S druge strane, za poziciju 3 i 1 bi i mogle da se nadju zamene, ali Partizan tradicionalno kuburi sa novcem. Ovo sve bi moglo da nagovesti potpuno drugaciji izgled trima (a i igre) naseg sampiona sledece godine...
I eto me sada na pocetku price. Pojacanja! Danas je sve i pocelo. Potpis na ugovor sa Partizanom su stavili Rasic (195, 84) i Aleksic (185, 85). Obojca su plejmejkeri (Rasic po potrebi moze da igra i beka). U pitanju su, tipski gledano, totalno razliciti igraci, koji bi, po mom misljenju, mogli odlicno da se dopunjuju! Dok je Rasic strelac, suter, dotle Aleksic igra na prodor, odlican je asistent (prosle sezone je bio drugi asistent nase superlige, igrajuci za Lajonse) i jako prodoran i brz igrac (sto pride znaci i jaka odbrana, znajuci sta Dule ocekuje od njega). Ovim potpisima, mislim da smo resili problem broja 1. I to ne samo za sezonu (koliko su obicno Ameri ostajali kod nas, pa odlazili za kintom), vec mozda i na duze. Obojca su domaci igraci, sto ostavlja prostora a stranca na visim pozicijama! Takodje, ovi potpisi bi mogli da budu i resenje za poziciju br.3. Time bi osnovna spoljna rotacija izgledala Rasic-Tripkovic-Tepic, a s klupe bi, po potrebi ulazili Aleksic-Milosevic-Vitkovac-Bozic! Za nasu ligu cement, ali kako stoji slucaj sa Evroligom? Kao pojacanja za krilo pominju se nekoliko igraca: Micov (ogromno obestecenje), Krstovic (po meni daleko od EL kalibra), Jorovic, House (po meni vise zelja navijaca, nego realnost). Licno, voleo bih Micova da vidim kod nas. To bi vec pomenutu rotaciju zestoko pojacalo, prebacujuci teziste Partizanove igre spolja! I konacno dolazim do najteze price: centri. U opticaju je vise imena, koliko je sve to realno-ne znam. Vec nekoliko godina se prica o Jahovicu. Spominje se Golubovic iz Vojvodine (covek sa diskutabilnim intelektualnim, ali fantasticnim fizickim kvalitetom. Problem je sto je zapucao po svaku cenu u NBA i jedini nacin da se vrati je da ga odande iskasiraju u nekom od "cutova"), Tomasevic (nacet povredama, ali bi mogao da odigra barem 10ak minuta po tekmi. Slobodna bacanja su mu i dalje veliki problem) ili potencijalni Amer (sto je, po meni mozda i najblize resenju. Pogotovu sto smo doveli dve nasa pleja). Licno mislim da bi "rupu" posle Pekovica mogao da popuni dolazak 2 od ova 4 igraca.
U slucaju da se sve ovo ostvari, Partizan bi, barem na papiru, bio i jaci tim nego prosle sezone! Onda ne bi ni bilo bitno sa kojim sistemom igre ulazimo u novu sezonu, jer bi na svakoj utakmici mogao neko drugi da proradi! Znaci, ocekujem barem jos 3 pojacanja. Ko ce to biti-sledi da vidimo u narednim danima...
NAPRED PARTIZAN!!!!

POzz

br. 8

pre 15 godina

rasic? ima vazeci ugovor sa dinamom iz moskve na jos 1+1 sezonu…
a povrh svega, likovi su bivsi poluproizvodi “cuvene” skole fmp- a. sve je to “na dugom stapu”, ako mene pitate…

(peja, 8. jul 2008 20:53)

peja malo presušio sa informacijama....ali nema veze, oprostićemo mu :)

DjoleBn

pre 15 godina

Jao, drago mi je ovo cuti za Rasica, prvenstveno sto je dobar igrac, a i ima dobru zenu..
Znaci sad cemo vidjati Kacu Sotirovic na utakmicama Partizana...

Hvala ti Partizane na tome :))

Sucre

pre 15 godina

Bravo bravo Bravo,Partizane Bravo bravo!!!
Rasic je pravo pojacanje,navijao sam da dodje odmah iz FMPa ali i ovako je dobro!!
Samo napred DULE i strucni stab!!
Uzmi DULE osmu titulu!!!

peja

pre 15 godina

kada sam vec zakasnio, rekoh- da sacekam zvanicni info... pa, eto, dodj'o vam sad i ja malo u goste...:-)

* ALEKSIC

back- up plej... se za nevelike pare moze dovesti fin igrac cak i iz nase lige... nas bivsi klinac vukasin aleksic- [link]
(peja, 20. jun 2008 12:07)

# ugovor na 4 godine i NAJZAD pustanje tepica da radi ono sto najbolje ume!

* RASIC

rasic? ima vazeci ugovor sa dinamom iz moskve na jos 1+1 sezonu…
(peja, 8. jul 2008 20:53)

# potpisao na 3 godine. znaci, otpusten iz dinama (moskovljani doveli dva odlicna amera na pleju). dobro je, nije pozajmica...

ipak, najvaznije je sledece:

...spremnost da ugovor potpise ODMAH i prodje pripreme sa ekipom
(peja, 20. jun 2008 12:07)

starter i prva zamena na "kecu", domaci igraci, visegodisnji ugovori... PEJA™ je zadovoljan...

POZDRAV SVIMA, DOGODINE U PRIZRENU!

r2d2

pre 15 godina

POČELO JE, POČELO

RAŠIĆ - stvarno nije odigrao nešto posebno zadnjih godinu dana, ALI setite se njegovih partija u FMP-u zadnje sezone. Čovek nas je "ubio" skoro na svakoj utakmici, naročito u kupu. Jako prodoran igrač, sa dobrim šutem. Iako nekako najviše volim da vidim nekog crnca na pleju, fino pojačanje jer verujem da Dule može da ga vrati u formu!

ALEKSIĆ - što se mene tiče fenomenalno rešenje za drugog pleja. Igraće nekih 10-ak, 15 minuta maksimum jer će se i Tepić dopunjavati na pleju. još je i Partizanovo dete. Gledao sam Lionse nekoliko puta uživo ove sezone i jako mi se svideo.

sada sve zavisi od pojačanja na centru i krilu. Golubović i Krstović (Micov teško) su prve želje. Kako je krenulo bićemo bez stranaca dogodine.

ivan_partizan u srcu

pre 15 godina

Aleksandar Rašić i Goran Nikolić su slobodni igrači posle raskida ugovora, i čudi me da Dule nije uzeo obojicu!!! U svakom slučaju dobrodošao!!!

KKP

pre 15 godina

Sjajno! Bajno! Aleksic je odlican mladi igrac i sjajan za rezervnog pleja, a Rasic je BOMBA! Igrao za Efes, Dinamo i Albu, ali vidi se da mu ne odgovara igranje u inostransvu (kao Kecman), a dok je igrao u FMP, razbijao je! Sjajan igrac i bice fantasticno pojacanje! Bravo, Dule! Bravo, uprava! Bice i ostala pojacanja super! Ja sam vam rekao pre neki dan da stizu odlicni igraci i da se radujete, a braco Grobari? :)
Aleksandre i Vukasine, dobro nam dosli!!!

grobarka

pre 15 godina

Pejo, placas sokic na prvoj nasoj tekmi u Pioniru:)
(mada ti je olaksavajuce okolnost da si bio na odmoru pa nisi stigao na vreme da se obavestis :) )

Dullence

pre 15 godina

Dakle
1. Rasic -Aleksic
2. Trip-Tepic
3. Vitkovac- Strahinja(on ce biti iznenadjenje sezone)
4. Velickovic - Borovnjak
5. Vranjes - POJACANJE - Veseli

+Jos jedan koji moze da igra i 3. i 4. znaci nadamo se jos jednom maximalno dva pojacanja!

Undertaker100%

pre 15 godina

Odlican potez i odluka uprave crno-belih,mislim pre svega na dovodjenje Aleksandra Rasic bivseg pleja FMP-a.Bio je clan najbolje generacije u "limenkama"zajedno sa Askrabicem,Popovicem,Nikolicem i ta ekipa je tukla najjace ekipe u Uleb cupu.Sto se tice Aleksica najvaznije je da mister Dule razmislja na duze staze i zbog toga je ovaj momak i doveden u ekipu.Sve u svemu puno srece i uspeha zelim obojici u novom,vecitom sampionskom timu, u predstojecoj sezoni.Pozdrav za sve undertakere sirom Srbije!

Plikuscht

pre 15 godina

Nesto meni ovde nije bas najjasnije ...

1. 'Aleksandar Rašić ... igra na pozicijama plejmejkera i beka'

2. 'Aleksić ... igra na poziciji organizatora igre'

3. 'Očekuju se pojačanja na mestu plejmejkera ... pri čemu će organizator igre najverovatnije biti stranac'

Ako na sve njih dodamo i:

4. Milenka Tepica - koji je dobar deo sezone imao ulogu pleja/organizatora igre iako je decko po predispozicijama bek, kao i

5. Petra Bozica - koji je cesto uletao kad je gusto da, takodje, glumi play-a i prevodi loptu

... onda cemu sad sve ovo, tj. ovakva promena!?

Poslednjih par godina hronicno smo u deficitu na mestu 1 u timu, i ne pamtim kad smo imali kvalitetnog drugog pleja u timu, a sad ce ispasti da cemo imati pola tima koji su ili plejevi, ili su u nekom momentu u karijeri to igrali na toj poziciji.

Da li to znaci da odlaskom Pekovica Dule pokusava da radikalno promeni organizaciju igre u narednoj sezoni? Umesto na centra u reket, sada ce furati brzu igru visokog tempa spoljne linije koji ce da 'pumpaju' plejevi i bekovi (stranac, Aleksic, Rasic, Tepic, Tripkovic, Bozic ... vec ih je sestorica)?

dragan

pre 15 godina

Bravo, jedan proveren i jedan mlad perspektivan igrac!
Voleo bih samo da ne bude vise odlazaka, da Tepic, Tripko i Novica pod obavezno ostanu, a ostalo ce Dule legenda sve da sredi...

BumbleBee

pre 15 godina

Ljudi,ako dodje jos jedan plej Amerikanac imacemo neverovatnu bekovsku liniju,a Tepic moze biti prekomandovan na 2 umjesto na 1.Znaci,Rasic,Amer i ovaj Aleksic na pleju i 3pko i Tepko na 2.Jos se mora popuniti centar,smatram da bi Golubovic bio najbolje rijesenje,mada ako se on pokaze dobro moze mu Indiana ponuditi nekih 320,000$ da potpise a cuo sam da ga trazi i Olimpija iz ljubljane,a on sam izjavljivao da mu je opcija B Buducnost,tako da je vrlo zamrsena situacija.Ipak mislim da ce njega Dule "obraditi" na prpremama.A sto se tice krila,smatram da bi najbolje resenje bio Micov,ipak je on dosta bolji igrac od Krstovica po meni,Micov je dobar defanzivac,suter i jak na ulazu.Slusao sam ovoga Radonjica da je rekao da kao Buducnost pravi jak tim i da nece pustiti Micova.Takodje ne mogu da se slozim sa ovim komentarima da je Milosevic slab igrac,pa ja sam ga uzivo gledao 20 puta decko je napredovao astronomski,i jos ima toliko prostora za napredak da je to smesno.Najbolje odlike su mu svakako sut i skok,mada i kuca kao T-Mac.Smatram da bi ga trebalo dovesti,nije dzaba na spisku repke BiH.....

scream

pre 15 godina

statistika aleksica od prosle sezone:

2007/08 - Igrao za Swisslions

STATISTIKA Košarkaška liga Srbije

Utakmica 22
Poena/u 14.7
Min/u 33.4
2p=38/65, 59%
3P=50/114, 44%
1p=97/115, 84%
Sk/u 2.8
As/u 4.5
Ol/u 1.6

STATISTIKA Super liga Srbije

Utakmica 14
Poena/u 11.2
Min/u 35
2p=16/38, 42%
3P=23/66, 35%
1p=56/66, 85%
Sk/u 2.3
As/u 5.9
Ol/u 1.1

KKP

pre 15 godina

Rašić i Aleksić u novoj sezoni datum: 09.07.2008


Crno-beli su pojačali svoje redove na poziciji plejmejkera. Novi članovi kluba iz Humske su Aleksandar Rašić i Vukašin Aleksić.

Aleksandar Rašić (24) je igrao za FMP, Efes Pilsen, moskovski Dinamo i Albu iz Berlina, a ugovor sa Partizanom je potpisao na tri godine.

Vukašin Aleksić (23) je nekadašnji igrač Partizana u juniorskoj kategoriji. Igrao je za Hemofarm i vršačke Lajonse. U crno-belom dresu će igrati naredne četiri godine.

Evo i sa zvanicnog sajta kluba. Posle ovih dolazaka, Bozic ce mozda napustiti tim, jer mu je istekao ugovor. A od odlaska Tepica i Tripka nema nista. I ne verujem da ce doci jos jedan plej, to je glupost, mada videcemo. Stizu sigurno centar i krlio. I raduje sto smo potpisali visegodisnje ugovore sa Rasicem i Aleksicem, a i Veseli je potpisao na 4-5 godine. I omladinski pogon je ojacan. 17-godisnji Nemanja Besovic (centar, 217 cm) je stigao u nas klub, i kroz koju godinu ce biti veliko pojacanje, ako nastavi da se razvija kako se ocekuje...

Aleksandra, Grobari - Kumodraz

pre 15 godina

Super za Rasica, u FMP-u je igrao extra, onda je malo lutao, mozda najvise poslednjih godinu dana, ali brzo ce njega Dule da vrati na staro! Ma, na jos bolje. Za ovog Aleksica nisam nista cula kao i mnogi, ali statistika mu nije lose + ce biti drugi plej + ce Dule da ga nauci i bice super.
I nemoj da mi vise niko dira Peru Bozicu, inace... On nece nigde, Pera je najjaci! :)

Radoznali

pre 15 godina

Rašića sam gledao u finalu kupa, kad nas je napunio trojkama,...ali ovaj Aleksić mi je totalna nepoznanica...

Ako je neko upućen u njihove kvalitete...neka da komentar!


Mislim da su nedorasli Evroligi i pritisku!

Ako dodje Tomašević sa Golubovićem, to je već druga pesma!

nz

pre 15 godina

Za Rasica sam pogodio,ponadao sam se Bejliju iz Olimpije i mozda Vardi kao povratniku. Za sada je 1 od 2 : ))mada posto je Veseljak dosao i neki centar mozda otpada.

whatever

pre 15 godina

Izgleda da je Dule napokon shvatio da se ne moze igrati u El samo sa jednim plejom.A necemo morati na kraju sezone da jurimo novog pleja posto su potpisali na 3 i 4 godine,hvala bogu.Ovim je pozicija 1 resena,necemo mi sigurno dovoditi stranca na toj poziciji jer mi ne gomilamo igrace.A slazem se da se ocekuju jos 3 pojacanja.Prioritet ce biti petica i tu vidim ili Golubovica ili nekog stranca.Ovo za Tomasevica i Jahovica su gluposti,prvenstveno jer nisu klasicni centri. Na trojci je najrealniji Krstovic koji je i izjavio da je dobio ponudu od Partizana i da mu je vrlo primamljiva.Micov je preskup a za Jorovica je veliki upitinik posle tolike pauze.Interesovanje za onog Tuzlaka govori o zeljama da se dovede jos jedan krilni centar koji bi bio rezerva Novici ove sezone a sledece preuzeo njegovu ulogu ako Novica ode.Rezervna varijanta bi mogao biti Aleksandrov koji je raskinuo ugovor sa zvezdom pod uslovom da je jos u "upotrebljivom" stanju.Zahvaliti se Borovnjaku,nema on kvalitet za evroligaski Partizan a videti sta sa Djurkovicem i Bozicem.Licno bi voleo da Djurko ostane posto je izjavio da bi voleo celu karijeru da provede u Partizanu a to se mora ceniti.Pocetak prelaznog roka je obecavajuci i svi su izgledi da cemo imati jacu ekipu nego prosle sezone.Uz profesora doktora Vujosevica i verne Grobare nastavak dominacije je neminovnost.

Milos

pre 15 godina

Sta je sa nasim laznim prorokom Pejom. Jos kako sinoc se sprdao sa znalcima, jer je kao on opasan strucnjak. Za sada nije pogodio nista, a za dalje videcemo. Prosle sezone je lupio jedno 20-ak imena, pa je nesto i pogodio. Ove je najavljivao ostanak nekih sto se nije desilo. Sad jos da se javi neko od onih koji ga tako lepo hvale i zezaju. Treba da znaju da time prave vise stete nego koristi jednom decku, jer se kod njega stvara lazno samopouzdanje .....

Maestro

pre 15 godina

...Posto sam procitao sve komentare na potpisivanje ugovora Rasica i Aleksica da nisam video ko je dosao rekao bih da su potpisali Dijamantidis i Rudy Fernandez

Michael Scofield

pre 15 godina

@DjoleBn

Da znaš kolko me zabole za Kacu Sotirovic!

Pojacanja??? Mnogo se balansira sa imenima, ali realno para ima za krpljenje rupa! Prica se da se u upravu vraca Ivica Dacic (bar nas nece policija prebijati), a valjda kane i neka kinta.

1.Golubovic - Ako ne nadje uhlebljenje u NBA, potpisace za neku ekipu koja igra Eurocup (za njega je bitna kinta, pa nemoj da iznenadi ako ode u Poljsku ili Belgiju, možda cak i Bugarsku), a možda doživi i pozitivni šok u glavi pa potpiše za nas!

2.Tomaševic - realno nam ne treba, jer je star ko i zemlja iz koje bi trebalo da dodje!

3.Jahovic - stiže prvim avionom, ako mu politicari dozvole izgradnju super isplativog biznisa u rodnom kraju (ali ovo je Srbija i reket je obavezan).

4.Micov - može biti (ako se nadju neke nove pare za krpljenje rupa, pa novac od Pekovica raspalimo za njega).

Dejan

pre 15 godina

Kakav trip ,ja pomislio Danijel Aleksic.
(marko, 9. jul 2008 16:35)

To ti je jak trip?A sta ja da kazem,ja pomislio Milutin Aleksic,ex-CZ.

Goxxxy

pre 15 godina

Poredjenje Palacia i Rasica je krajnje smesno....Za Aleksica ne znam,nisam gledao decka....Ali Rasic,smesno...pa on nije igrao citavu godinu,valjda je decko resavao privatne probleme...Ako ne dodje neki crnac na mestu play mi necemo moci loptu da prenesemo preko pola....Uglavnom ljudi ne uznosite se mnogo,Pekovic je bio najbolja 5 ca Evrope i tu je nasa prednost u odnosu na ostale evropske timove bila...a sad i ulazak u 16 najboljih je oggggroman uspeh...Uglavnom neka nam je Bog u pomoc...Za nase prostore i dalje smo broj 1

JER MI SMO PARTIZAN

pre 15 godina

Po meni bi bilo odlicno ovako:Rasic,Tepic,Jorovic,Velickovic,Golubovic.Mislim da je Rasic bolji igrac od Palasija i to dosta samo mu je sut 3duplo bolji,a imai odlican ulaz,kao i bolju tehniku od Palasija.Za ovog Aleksica ne znam kakav je,ali verujemo Duletu.

CARLI

pre 15 godina

Pre svega odlicni igraci a potom i sjajni momci!!! Za mene je ovo pun pogodak!!! Samo hrabro Vukasine majstore,pokazi svima ko je najbolji plej u Srbiji!!!!!!

shemale

pre 15 godina

pojacanja su realno katastrofa.. ali zna dule, valjda.. samo mi nije jasno sta ce sada da bude sa perom bozicem..mada pretpostavljam-neka nemacka ili sl.

nenad

pre 15 godina

Sada kada je izvesno da ce partizan jos najmanje tri godine igrati u euroligi, trebalo bi da se pre svega uprava skoncentrise na dovodjenje nekog jakog sponzora, koji bi resio finansijske probleme kluba na duze staze!
sledeci potez bi onda trabalo da bude pravljenje mnogo jece baze, odnosno dovodjenje mladih igraca (filip sepa), ali i ove malo starije koji bi pod dirigentskom palicom duleta mogli da napreduju (na pr. Micov, Nikola Dragovic...)

kiza

pre 15 godina

Vukašin Aleksić je prošao školu PARTIZANA i ako neko nije čuo za njega onda košarku i ne prati redovno;Inače je pravi profesionalac i igrač tempa, po dogovoru sa dr.Vujoševićem igraće 5-15 minuta;Puno sreće i zdravlja od navijača iz nbs-a!!!!!

Dullence

pre 15 godina

Iskreno mislim da je Veseljko doveden za neke sledece sezone, ovu ce dobiti priliku kao Borovnjak, znaci 2-5minuta po utakmici, ocekuje se jedan centar koji ce deliti 15-20minuta sa Vranjesom (u kombinaciji su Tomasevic i Golubovic), mada mozda treba racunati i na Jahovica! Osim toga tanki smo na cetvorci i trojci, pa tu igraju bas Krstovic i Micov, ali samo jedan od njih ce doci. Iskreno ne ocekujem ni jednu bombu jer para nema, ocekujem podmladjenu ekipu koju ce predvoditi Trip-Tepic-Velickovic kao udarne igle! To je najekonomicnija opcija a uz to uklapa se u duletov sistem.Bas zbog toga dajem prednost Jahovicu i Tomasevicu u odnosu na Golubovica, jer nam treba jedan stvarno iskusni igrac kao i svih prethodnih sezona!

Aleksandar

pre 15 godina

Dule i uprava znaju sta rade i ne sumnjam da ce odraditi dobar posao.ocigledno da se sa Veselim i domacim plejevima radi na duze staze,sto je dobro,jer se definitivno pravi kontinuitet...Najveci problem ce najverovatnije biti sa spoljnom linijom i njihovim angazovanjem...Nadam se da ce Dule iskoristiti svoj ugled i reputaciju koju ima u strucnom stabu CG i u kojoj naravno najveci lobi ima Buducnost,te Micova uz blagoslov Radonjica vratiti u Partizan sto momak i definitivno zeli.Dok bi na pozicija centra mogli iskopati dobrog Amerikanca(stanje na evropskom trzistu jako tanko,tesko ko moze da zameni Pekovica)nekog kog nebi isao za licnim interesom.Ako se nastavi sa trendom dovodjenjem stranaca kao do sada,ne sumnjam u pun pogodak.Mislim da Jahovic,uz svo njegovo iskustvo i postovanje ne bi bio dobro resenje za tu opciju....Amera na poziciji centara ima mnogo...I ovako za domacu i nlb ligu smo cement(najveci konkurent za titulu bez sumnje Olimpija uvericete se)dok za TOP 16 treba iskoristiti sansu po svemu smo bolji od Armanija i Panioniosa(osim budzeta...vecna tema..) i moramo biti,barem ispred njih.

Miloš1976

pre 15 godina

Odlično...Ja Rašića pre svega vidim kao ( bolje ) rešenje na poziciji 2 a Uroš će ostati back-up varijanta kao što je svih ovih godina i bio..Na pleju će verovatno ipak biti stranac i Aleksić..Iskreno najviše me brine pozicija 5 koja nam je bilaj najjača strana svih ovih godina..Ne vidim neko ekstra rešenje na ovim prostorima ( zašto svi potenciraju tog Golubovića ).Ne verujem da ćemo kao što neki misle biti ekipa koja gaji stil "trči i pucaj" jer to nikada nije bila odlika ekipa koje je Dule vodio...Priznajem da i ja sa velikim interesovanjem očekujem preostala pojačanja..Pozdrav svim Grobarima i da se što više radujemo ove godine...

KKP

pre 15 godina

Todoric je za danasnji Sport rekao da zele da dovedu Micova i Golubovica. Krilo i centar stizu sigurno. U opciji je i Krstovic, dok je Milosevic iz Tuzle otpao zbog prevelikog obestecenja. Ako Golubovic ne dodje, trazi se igrac u inostranstvu. Tomasevic mozda, kao poslednja opcija. Pera Bozic OSTAJE! Planira se da po zavrsetku karije bude trener u Partizanu! Ostaje do kraja! Borovnjaku je ponudjen ugovor, ceka se odgovor.

black&white man

pre 15 godina

Dolaskom dvojice solidnih igraca pozicija pleja je osigurana i Dule vise nece dovoditi bekove. Stranac ce verovatno biti 5 ili 4 i 5. I Dule zna da je dve godine za redom pogodio jackpot sa strancem na pleju i ovu godinu ce verovatno izbeci takvu soluciju i osloniti se na vec postojece snage.Osim centra potrebni su nam krilo i krilni centar. Dakle jos trojica igraca i to je to. Ko ce to biti za sada mozemo samo da nagadjamo, ali svi verujemo Duletu. Partizan forever&beyond

Space Jam

pre 15 godina

Partizanu je potreban još jedan igrač, koji bi mogao da igra na pozicijama 1 i 2 (Najbolje neki Amer), zatim jedan na poziciji 3 (Micov, Krstović ili Jorović) i jedna klasična petica (Golubović ili neki igrač sličnih fizičkih osobina). Ukoliko se ovo ostvari, Partizan bi imao i jaču ekipu nego prošle sezone, imajući u vidu da bi bio jači na pozicijama 1 i 2, gde je bio pomalo "tanak" u protekloj sezoni u EL, mada objektivno, Pekovića teško da može neko da zameni, osim nekog snažnog NBA crnca (kao što je to recimo pre nekoliko godina bio Ekezije u C. Zvezdi). Još kada bi bilo para za ova tri pojačanja, bilo bi to sjajno.

Peca Cicevac

pre 15 godina

Uh, dao bih ja sva ova moguca pojacanja za tim iz prosle godine. Ne mogu da oprostim Duletu sto je Pekovic, dve godine pre ove, grejao klupu Perovicu. a vec tada je bio mnogo bolji. Moramo jos da se pojacamo, tesko ce jedan centar zameniti Pekovica, a i jedno krilo Kecmana. Palasio moze da se zameni, ali ova dvojica... Golubovic bi mogao, ali jos mu treba slifa.

jannah

pre 15 godina

chovek sa najvecim brojem skokova u Evropi u zadnjih 10 godina, i ne treba da bude u Partizanu...
Samo Mirsad Jahovic ljudi...
a ima hiljadu razloga da dodje u Srbiju,i nisu samo materijalistichki kako neko gore reche...

* Best Turkish Junior Player 1994
* Best Rebounder during European Junior Championship in Israel 1994
* Best Turkish Player Under-22 1995
* Best Rebounder during European Championship Under-22 in Turkey 1996
* Best Rebounder during European Championship in Spain 1997
* MVP Turkish Playoff 1997
* Best Rebounder Turkish League 1998
* MVP EuroLeague Regular Season 2001-02
* Best Rebounder in EuroLeague 2001-02
* MVP Zepter Tournament Belgrade 2002
* Best Rebounder in World Championship 2002
* Second-team in World Championship 2002
* MVP EuroLeague Top 16 2002-03
* Best Rebounder in EuroLeague 2002-03
* Best Rebounder in Italian League in 2002-03
* Best Rebounder in Russian League in 2004-05

Srdjan

pre 15 godina

Kakav jahovic mi ovde govorimo o igracu koji treba da zauzme mesto u prvoj petorci, svaka njemu cast, ali covek je odavno dostigao svoj zenit.Ista stvar je i sa Dejanom.
treba razmisljati o nekom iskusnom strancu kao sto je mozda Lens Vilijams iz Bosne, covek je u Bosni vec godinama.

hiJavata

pre 15 godina

sto rece neko,plasi me da ne odu tripko ili tepic...ovoliko nabacanih keceva-dvojki i trojki moze da nagovesti neciji odlazak...iskreno prava zamena za tripka ili tepica moze da bude samo micov..sto naravno puno kosta... u ovakvoj postavci igre koju je do sada forsirao dule najbolje bi legao macvan i neki snazan centar poput golubovica..vranes ce sigurno dobiti vecu minutazu pred fajront sl sezone,borovnjaku je jos rano da ode pa cenim nece imati neku veliku minutazu...sve u svemu nadam se micov-u,golubovicu mada ni labovic nebi bilo los izbor..i sto se mene tice posao je zavrsen...takvim promenama mislim da bi bili cak za nijansu jaci nego prosle godine...

Milso

pre 15 godina

@kkp

Odakle ti ta informacija za Nemanju Besovica da prelazi kod nas?On nema 17 god,decko je pre neki dan napunio 16,on je 92.god!

Nemanja VS

pre 15 godina

Iako ne navijam za PAR zao mi je kada cujem da klub za drugog (mozda i treceg) pleja DOVODI igraca. Umesto da uvrsti u postavu nekog iz omladinskog pogona... Ocigledno je da ni nemaju omladinski pogon, a sa ovakvim finansijama pitanje je koliko ce jos opstati

Br.12

pre 15 godina

Zanimljivo posle mnogo godina Dule uvodi dinamicnog play-a (Aleksic) !!!! Rasicu prava sansa da u kolektivu odigra najbolju svoju partituru jer to on moze .
A za Peju pozdrav :A ISPOD SARE DRACEMO JARE !!!!

Maestro

pre 15 godina

Vi komentarisite jaka pojacanja a ja bi prokomentarisao mlade igrace za duze staze.FILIP SEPA M O R A da se dovede kao i Aljosa Mitrovic iz Mege...BUDUCNOST SRPSKE KOSARKE

partizan

pre 15 godina

Jao, pa gde Rasic, oterase ga gde god je bio u poslednje 2 god, 4 poena po utakmici u bednoj nemackoj ligi a treba da bude pojacanje? DaJ boze da gresim...

kimi car

pre 15 godina

e stvarno bi Dule mogao da obrati paznju na Dejana Todorovica... decko ima shmek za igru,oseca je,ima te pokrete.. sve ono sto jedan dusan kecman ili bodiroga poseduju... tu fluidnost i rutinu.. i naravno osmeh.. ovo zadnje ga odvaja od drugih.. cak ga neki i tako nazivaju.. smele.. polako,cuce se za njega..ako ne ove ,onda sledece godine,ako opet ne ode u ameriku da trazi srecu i novce.. ale

kewir

pre 15 godina

Lici mi da se necemo pojacavati na mestu 3. Imamo vec dve trojke ( Ceda i Strahinja ) + sto su Tepic i Rasic sposobni da igraju na pozicijama 1 i 2 , a Tepic i 3. Mislim da je ovim Dule pokrio spoljnu liniju za sledecu sezonu. Ocekujem ( kao i mnogi ) stranca na petici , po mogucstvu da pokriva i poziciju 4. Trenurno mi samo pada na pamet vec spominjani Jahovic + sto bi pomogao u razvoju Veselog , koji je slican tip igraca. Voleo bih da pored tog jednog stranca na centarskoj poziciji vidim i jos jednog domaceg igraca. Moglo bi da se nadje neko jeftino resenje , kao sto je to bilo sa Aleksicem na pleju. Licno bih voleo Lucica , koji je sasvim solidno ove sezone nastupao za Zdravlje , a potom i za Vizuru.

r2d2

pre 15 godina

PLEJ: Stranac, Aleksić

BEK: Tepić, Rašić

Krilo Tripko,pojačanje,Čedo

KC Novica, Veseli

C pojačanje, Vraneš

Osim Golubovića, priča se o Ratku Vardi. Mislim da je pominjanje Jahovića neozbiljno, on više ne može da bude prvi centar, ima krš godina. Sa druge strane Golub je idelano rešenje, a ni Varda nije toliko loše. Ratko ima 29 godina - tj. u najboljim je godinama, zadnjih 4-5 godina gde god je bio - igrao je.

Elena

pre 15 godina

Sale cestitam!Ovo je najbolje sto si moga da uradis!Ovo ce ti biti sezona zivota,sigurno!!!:)
Dule ce sigurno izvuci maximum iz tebe!!!
pozzzzz

RiStA GROBAR

pre 15 godina

BRAVO upravo za RASICA!!strasan igrac-TROJKAS!!to nam treba!!IDEMO DALJE-braco ostali smo bez PEKE-mogli bi da vratimo MILOJEVICA!?!ili....

Jo

pre 15 godina

Sve je jasno za iducu sezonu...

1. Amer, Rasic, Aleksic
2. Tripkovic, Milosevic
3. Tepic, Vitkovac
4. Velickovic, Borovnjak
5. Varda, Vranes, Veseli

Mitar Tarabic

pre 15 godina

Beograd hala Pionir, 24. april 2023.
kada su bili svesni da od prolazka u finale play offa nema nista navijaci Crvene Zvezde su zapevali
"daj nam Dule jednu titulu, jednu titulu"

shemale

pre 15 godina

pojacanja su realno katastrofa.. ali zna dule, valjda.. samo mi nije jasno sta ce sada da bude sa perom bozicem..mada pretpostavljam-neka nemacka ili sl.

Vuk

pre 15 godina

Evo, posto se po carsiji uveliko raspreda o novoj kosarkaskoj sezoni, resio sam da prozborim koju. Naravno, o pojacanjima Partizana...
Cinjenica od koje valja poci je to da su tim napustila, pa mozda i tri ponajbolja igraca: Pekovic i Kecman (otisli u Panatinaikos) i plej Palasio (otisao u Himki). Tako je osovina plej-krilo-dominantni centar, koja inace cini osnovu postavke igre Duleta Vujosevica odjednom destabilisana. Ono sam cime ostajemo ove sezone je jaka pozicija broj 2 (visoko bek, bek suter): svi su izgledi da ce ostati i Tripkovic i Tepic i Bozic. Na poziciji krila imamo Vitkovca i Milosevica. Na krilnom centru je ostao Velickovic, a dosao mladi Ceh Veseli (inace, prica se da je odlucio da dodje na nagovor majke. Radi se o jako zanimljivom igracu, visok je 211cm, a koliko je potencijalan najbolje govori to sto ga je jurilo pola Evrope). Tu je i rezervni centar, gorostasni Slavko Vranes. Po toj racunici, ako bi Dule Vujosevic zeleo da nastavi nacin igre koji je do sada negovao (vec pomenuta osovina 1-3-5), morao bi da nadje barem po jednog igraca istih (ili bar priblizno) kvaliteta kao i prosle godine. Ili da menja dosadasnje teziste igre. Posto u nasoj ligi trenutno nema ni priblizne zamene na poziciji 5 (a nema ih mnogo ni u Evropi), trebalo je ocekivati dva pojacanja na ovoj poziciji (od toga bi jedno bilo "lazna 5", tj. igrac koji moze da igra i na poziciji 4, snazan, skocan i visok). S druge strane, za poziciju 3 i 1 bi i mogle da se nadju zamene, ali Partizan tradicionalno kuburi sa novcem. Ovo sve bi moglo da nagovesti potpuno drugaciji izgled trima (a i igre) naseg sampiona sledece godine...
I eto me sada na pocetku price. Pojacanja! Danas je sve i pocelo. Potpis na ugovor sa Partizanom su stavili Rasic (195, 84) i Aleksic (185, 85). Obojca su plejmejkeri (Rasic po potrebi moze da igra i beka). U pitanju su, tipski gledano, totalno razliciti igraci, koji bi, po mom misljenju, mogli odlicno da se dopunjuju! Dok je Rasic strelac, suter, dotle Aleksic igra na prodor, odlican je asistent (prosle sezone je bio drugi asistent nase superlige, igrajuci za Lajonse) i jako prodoran i brz igrac (sto pride znaci i jaka odbrana, znajuci sta Dule ocekuje od njega). Ovim potpisima, mislim da smo resili problem broja 1. I to ne samo za sezonu (koliko su obicno Ameri ostajali kod nas, pa odlazili za kintom), vec mozda i na duze. Obojca su domaci igraci, sto ostavlja prostora a stranca na visim pozicijama! Takodje, ovi potpisi bi mogli da budu i resenje za poziciju br.3. Time bi osnovna spoljna rotacija izgledala Rasic-Tripkovic-Tepic, a s klupe bi, po potrebi ulazili Aleksic-Milosevic-Vitkovac-Bozic! Za nasu ligu cement, ali kako stoji slucaj sa Evroligom? Kao pojacanja za krilo pominju se nekoliko igraca: Micov (ogromno obestecenje), Krstovic (po meni daleko od EL kalibra), Jorovic, House (po meni vise zelja navijaca, nego realnost). Licno, voleo bih Micova da vidim kod nas. To bi vec pomenutu rotaciju zestoko pojacalo, prebacujuci teziste Partizanove igre spolja! I konacno dolazim do najteze price: centri. U opticaju je vise imena, koliko je sve to realno-ne znam. Vec nekoliko godina se prica o Jahovicu. Spominje se Golubovic iz Vojvodine (covek sa diskutabilnim intelektualnim, ali fantasticnim fizickim kvalitetom. Problem je sto je zapucao po svaku cenu u NBA i jedini nacin da se vrati je da ga odande iskasiraju u nekom od "cutova"), Tomasevic (nacet povredama, ali bi mogao da odigra barem 10ak minuta po tekmi. Slobodna bacanja su mu i dalje veliki problem) ili potencijalni Amer (sto je, po meni mozda i najblize resenju. Pogotovu sto smo doveli dve nasa pleja). Licno mislim da bi "rupu" posle Pekovica mogao da popuni dolazak 2 od ova 4 igraca.
U slucaju da se sve ovo ostvari, Partizan bi, barem na papiru, bio i jaci tim nego prosle sezone! Onda ne bi ni bilo bitno sa kojim sistemom igre ulazimo u novu sezonu, jer bi na svakoj utakmici mogao neko drugi da proradi! Znaci, ocekujem barem jos 3 pojacanja. Ko ce to biti-sledi da vidimo u narednim danima...
NAPRED PARTIZAN!!!!

POzz

Maestro

pre 15 godina

...Posto sam procitao sve komentare na potpisivanje ugovora Rasica i Aleksica da nisam video ko je dosao rekao bih da su potpisali Dijamantidis i Rudy Fernandez

Radoznali

pre 15 godina

Rašića sam gledao u finalu kupa, kad nas je napunio trojkama,...ali ovaj Aleksić mi je totalna nepoznanica...

Ako je neko upućen u njihove kvalitete...neka da komentar!


Mislim da su nedorasli Evroligi i pritisku!

Ako dodje Tomašević sa Golubovićem, to je već druga pesma!

br. 8

pre 15 godina

rasic? ima vazeci ugovor sa dinamom iz moskve na jos 1+1 sezonu…
a povrh svega, likovi su bivsi poluproizvodi “cuvene” skole fmp- a. sve je to “na dugom stapu”, ako mene pitate…

(peja, 8. jul 2008 20:53)

peja malo presušio sa informacijama....ali nema veze, oprostićemo mu :)

DjoleBn

pre 15 godina

Jao, drago mi je ovo cuti za Rasica, prvenstveno sto je dobar igrac, a i ima dobru zenu..
Znaci sad cemo vidjati Kacu Sotirovic na utakmicama Partizana...

Hvala ti Partizane na tome :))

Plikuscht

pre 15 godina

Nesto meni ovde nije bas najjasnije ...

1. 'Aleksandar Rašić ... igra na pozicijama plejmejkera i beka'

2. 'Aleksić ... igra na poziciji organizatora igre'

3. 'Očekuju se pojačanja na mestu plejmejkera ... pri čemu će organizator igre najverovatnije biti stranac'

Ako na sve njih dodamo i:

4. Milenka Tepica - koji je dobar deo sezone imao ulogu pleja/organizatora igre iako je decko po predispozicijama bek, kao i

5. Petra Bozica - koji je cesto uletao kad je gusto da, takodje, glumi play-a i prevodi loptu

... onda cemu sad sve ovo, tj. ovakva promena!?

Poslednjih par godina hronicno smo u deficitu na mestu 1 u timu, i ne pamtim kad smo imali kvalitetnog drugog pleja u timu, a sad ce ispasti da cemo imati pola tima koji su ili plejevi, ili su u nekom momentu u karijeri to igrali na toj poziciji.

Da li to znaci da odlaskom Pekovica Dule pokusava da radikalno promeni organizaciju igre u narednoj sezoni? Umesto na centra u reket, sada ce furati brzu igru visokog tempa spoljne linije koji ce da 'pumpaju' plejevi i bekovi (stranac, Aleksic, Rasic, Tepic, Tripkovic, Bozic ... vec ih je sestorica)?

dragan

pre 15 godina

Bravo, jedan proveren i jedan mlad perspektivan igrac!
Voleo bih samo da ne bude vise odlazaka, da Tepic, Tripko i Novica pod obavezno ostanu, a ostalo ce Dule legenda sve da sredi...

BumbleBee

pre 15 godina

Ljudi,ako dodje jos jedan plej Amerikanac imacemo neverovatnu bekovsku liniju,a Tepic moze biti prekomandovan na 2 umjesto na 1.Znaci,Rasic,Amer i ovaj Aleksic na pleju i 3pko i Tepko na 2.Jos se mora popuniti centar,smatram da bi Golubovic bio najbolje rijesenje,mada ako se on pokaze dobro moze mu Indiana ponuditi nekih 320,000$ da potpise a cuo sam da ga trazi i Olimpija iz ljubljane,a on sam izjavljivao da mu je opcija B Buducnost,tako da je vrlo zamrsena situacija.Ipak mislim da ce njega Dule "obraditi" na prpremama.A sto se tice krila,smatram da bi najbolje resenje bio Micov,ipak je on dosta bolji igrac od Krstovica po meni,Micov je dobar defanzivac,suter i jak na ulazu.Slusao sam ovoga Radonjica da je rekao da kao Buducnost pravi jak tim i da nece pustiti Micova.Takodje ne mogu da se slozim sa ovim komentarima da je Milosevic slab igrac,pa ja sam ga uzivo gledao 20 puta decko je napredovao astronomski,i jos ima toliko prostora za napredak da je to smesno.Najbolje odlike su mu svakako sut i skok,mada i kuca kao T-Mac.Smatram da bi ga trebalo dovesti,nije dzaba na spisku repke BiH.....

KKP

pre 15 godina

Sjajno! Bajno! Aleksic je odlican mladi igrac i sjajan za rezervnog pleja, a Rasic je BOMBA! Igrao za Efes, Dinamo i Albu, ali vidi se da mu ne odgovara igranje u inostransvu (kao Kecman), a dok je igrao u FMP, razbijao je! Sjajan igrac i bice fantasticno pojacanje! Bravo, Dule! Bravo, uprava! Bice i ostala pojacanja super! Ja sam vam rekao pre neki dan da stizu odlicni igraci i da se radujete, a braco Grobari? :)
Aleksandre i Vukasine, dobro nam dosli!!!

napred PARTIZAN

pre 15 godina

počelo je izgleda i ovde,

p.s.a najviše mi se sviđa: "Polako, kako ko dođe, obavestićemo vas", rekao je Vujošević
znači biče još "neki igrač"

Sucre

pre 15 godina

Bravo bravo Bravo,Partizane Bravo bravo!!!
Rasic je pravo pojacanje,navijao sam da dodje odmah iz FMPa ali i ovako je dobro!!
Samo napred DULE i strucni stab!!
Uzmi DULE osmu titulu!!!

grobarka

pre 15 godina

Pejo, placas sokic na prvoj nasoj tekmi u Pioniru:)
(mada ti je olaksavajuce okolnost da si bio na odmoru pa nisi stigao na vreme da se obavestis :) )

nz

pre 15 godina

Za Rasica sam pogodio,ponadao sam se Bejliju iz Olimpije i mozda Vardi kao povratniku. Za sada je 1 od 2 : ))mada posto je Veseljak dosao i neki centar mozda otpada.

scream

pre 15 godina

statistika aleksica od prosle sezone:

2007/08 - Igrao za Swisslions

STATISTIKA Košarkaška liga Srbije

Utakmica 22
Poena/u 14.7
Min/u 33.4
2p=38/65, 59%
3P=50/114, 44%
1p=97/115, 84%
Sk/u 2.8
As/u 4.5
Ol/u 1.6

STATISTIKA Super liga Srbije

Utakmica 14
Poena/u 11.2
Min/u 35
2p=16/38, 42%
3P=23/66, 35%
1p=56/66, 85%
Sk/u 2.3
As/u 5.9
Ol/u 1.1

nenad

pre 15 godina

Sada kada je izvesno da ce partizan jos najmanje tri godine igrati u euroligi, trebalo bi da se pre svega uprava skoncentrise na dovodjenje nekog jakog sponzora, koji bi resio finansijske probleme kluba na duze staze!
sledeci potez bi onda trabalo da bude pravljenje mnogo jece baze, odnosno dovodjenje mladih igraca (filip sepa), ali i ove malo starije koji bi pod dirigentskom palicom duleta mogli da napreduju (na pr. Micov, Nikola Dragovic...)

Miloš1976

pre 15 godina

Odlično...Ja Rašića pre svega vidim kao ( bolje ) rešenje na poziciji 2 a Uroš će ostati back-up varijanta kao što je svih ovih godina i bio..Na pleju će verovatno ipak biti stranac i Aleksić..Iskreno najviše me brine pozicija 5 koja nam je bilaj najjača strana svih ovih godina..Ne vidim neko ekstra rešenje na ovim prostorima ( zašto svi potenciraju tog Golubovića ).Ne verujem da ćemo kao što neki misle biti ekipa koja gaji stil "trči i pucaj" jer to nikada nije bila odlika ekipa koje je Dule vodio...Priznajem da i ja sa velikim interesovanjem očekujem preostala pojačanja..Pozdrav svim Grobarima i da se što više radujemo ove godine...

JER MI SMO PARTIZAN

pre 15 godina

Po meni bi bilo odlicno ovako:Rasic,Tepic,Jorovic,Velickovic,Golubovic.Mislim da je Rasic bolji igrac od Palasija i to dosta samo mu je sut 3duplo bolji,a imai odlican ulaz,kao i bolju tehniku od Palasija.Za ovog Aleksica ne znam kakav je,ali verujemo Duletu.

black&white man

pre 15 godina

Dolaskom dvojice solidnih igraca pozicija pleja je osigurana i Dule vise nece dovoditi bekove. Stranac ce verovatno biti 5 ili 4 i 5. I Dule zna da je dve godine za redom pogodio jackpot sa strancem na pleju i ovu godinu ce verovatno izbeci takvu soluciju i osloniti se na vec postojece snage.Osim centra potrebni su nam krilo i krilni centar. Dakle jos trojica igraca i to je to. Ko ce to biti za sada mozemo samo da nagadjamo, ali svi verujemo Duletu. Partizan forever&beyond

peja

pre 15 godina

kada sam vec zakasnio, rekoh- da sacekam zvanicni info... pa, eto, dodj'o vam sad i ja malo u goste...:-)

* ALEKSIC

back- up plej... se za nevelike pare moze dovesti fin igrac cak i iz nase lige... nas bivsi klinac vukasin aleksic- [link]
(peja, 20. jun 2008 12:07)

# ugovor na 4 godine i NAJZAD pustanje tepica da radi ono sto najbolje ume!

* RASIC

rasic? ima vazeci ugovor sa dinamom iz moskve na jos 1+1 sezonu…
(peja, 8. jul 2008 20:53)

# potpisao na 3 godine. znaci, otpusten iz dinama (moskovljani doveli dva odlicna amera na pleju). dobro je, nije pozajmica...

ipak, najvaznije je sledece:

...spremnost da ugovor potpise ODMAH i prodje pripreme sa ekipom
(peja, 20. jun 2008 12:07)

starter i prva zamena na "kecu", domaci igraci, visegodisnji ugovori... PEJA™ je zadovoljan...

POZDRAV SVIMA, DOGODINE U PRIZRENU!

Nemanja VS

pre 15 godina

Iako ne navijam za PAR zao mi je kada cujem da klub za drugog (mozda i treceg) pleja DOVODI igraca. Umesto da uvrsti u postavu nekog iz omladinskog pogona... Ocigledno je da ni nemaju omladinski pogon, a sa ovakvim finansijama pitanje je koliko ce jos opstati

Goxxxy

pre 15 godina

Poredjenje Palacia i Rasica je krajnje smesno....Za Aleksica ne znam,nisam gledao decka....Ali Rasic,smesno...pa on nije igrao citavu godinu,valjda je decko resavao privatne probleme...Ako ne dodje neki crnac na mestu play mi necemo moci loptu da prenesemo preko pola....Uglavnom ljudi ne uznosite se mnogo,Pekovic je bio najbolja 5 ca Evrope i tu je nasa prednost u odnosu na ostale evropske timove bila...a sad i ulazak u 16 najboljih je oggggroman uspeh...Uglavnom neka nam je Bog u pomoc...Za nase prostore i dalje smo broj 1

kewir

pre 15 godina

Lici mi da se necemo pojacavati na mestu 3. Imamo vec dve trojke ( Ceda i Strahinja ) + sto su Tepic i Rasic sposobni da igraju na pozicijama 1 i 2 , a Tepic i 3. Mislim da je ovim Dule pokrio spoljnu liniju za sledecu sezonu. Ocekujem ( kao i mnogi ) stranca na petici , po mogucstvu da pokriva i poziciju 4. Trenurno mi samo pada na pamet vec spominjani Jahovic + sto bi pomogao u razvoju Veselog , koji je slican tip igraca. Voleo bih da pored tog jednog stranca na centarskoj poziciji vidim i jos jednog domaceg igraca. Moglo bi da se nadje neko jeftino resenje , kao sto je to bilo sa Aleksicem na pleju. Licno bih voleo Lucica , koji je sasvim solidno ove sezone nastupao za Zdravlje , a potom i za Vizuru.

r2d2

pre 15 godina

PLEJ: Stranac, Aleksić

BEK: Tepić, Rašić

Krilo Tripko,pojačanje,Čedo

KC Novica, Veseli

C pojačanje, Vraneš

Osim Golubovića, priča se o Ratku Vardi. Mislim da je pominjanje Jahovića neozbiljno, on više ne može da bude prvi centar, ima krš godina. Sa druge strane Golub je idelano rešenje, a ni Varda nije toliko loše. Ratko ima 29 godina - tj. u najboljim je godinama, zadnjih 4-5 godina gde god je bio - igrao je.

partizan

pre 15 godina

Jao, pa gde Rasic, oterase ga gde god je bio u poslednje 2 god, 4 poena po utakmici u bednoj nemackoj ligi a treba da bude pojacanje? DaJ boze da gresim...

r2d2

pre 15 godina

POČELO JE, POČELO

RAŠIĆ - stvarno nije odigrao nešto posebno zadnjih godinu dana, ALI setite se njegovih partija u FMP-u zadnje sezone. Čovek nas je "ubio" skoro na svakoj utakmici, naročito u kupu. Jako prodoran igrač, sa dobrim šutem. Iako nekako najviše volim da vidim nekog crnca na pleju, fino pojačanje jer verujem da Dule može da ga vrati u formu!

ALEKSIĆ - što se mene tiče fenomenalno rešenje za drugog pleja. Igraće nekih 10-ak, 15 minuta maksimum jer će se i Tepić dopunjavati na pleju. još je i Partizanovo dete. Gledao sam Lionse nekoliko puta uživo ove sezone i jako mi se svideo.

sada sve zavisi od pojačanja na centru i krilu. Golubović i Krstović (Micov teško) su prve želje. Kako je krenulo bićemo bez stranaca dogodine.

ivan_partizan u srcu

pre 15 godina

Aleksandar Rašić i Goran Nikolić su slobodni igrači posle raskida ugovora, i čudi me da Dule nije uzeo obojicu!!! U svakom slučaju dobrodošao!!!

Undertaker100%

pre 15 godina

Odlican potez i odluka uprave crno-belih,mislim pre svega na dovodjenje Aleksandra Rasic bivseg pleja FMP-a.Bio je clan najbolje generacije u "limenkama"zajedno sa Askrabicem,Popovicem,Nikolicem i ta ekipa je tukla najjace ekipe u Uleb cupu.Sto se tice Aleksica najvaznije je da mister Dule razmislja na duze staze i zbog toga je ovaj momak i doveden u ekipu.Sve u svemu puno srece i uspeha zelim obojici u novom,vecitom sampionskom timu, u predstojecoj sezoni.Pozdrav za sve undertakere sirom Srbije!

Dullence

pre 15 godina

Iskreno mislim da je Veseljko doveden za neke sledece sezone, ovu ce dobiti priliku kao Borovnjak, znaci 2-5minuta po utakmici, ocekuje se jedan centar koji ce deliti 15-20minuta sa Vranjesom (u kombinaciji su Tomasevic i Golubovic), mada mozda treba racunati i na Jahovica! Osim toga tanki smo na cetvorci i trojci, pa tu igraju bas Krstovic i Micov, ali samo jedan od njih ce doci. Iskreno ne ocekujem ni jednu bombu jer para nema, ocekujem podmladjenu ekipu koju ce predvoditi Trip-Tepic-Velickovic kao udarne igle! To je najekonomicnija opcija a uz to uklapa se u duletov sistem.Bas zbog toga dajem prednost Jahovicu i Tomasevicu u odnosu na Golubovica, jer nam treba jedan stvarno iskusni igrac kao i svih prethodnih sezona!

Dullence

pre 15 godina

Dakle
1. Rasic -Aleksic
2. Trip-Tepic
3. Vitkovac- Strahinja(on ce biti iznenadjenje sezone)
4. Velickovic - Borovnjak
5. Vranjes - POJACANJE - Veseli

+Jos jedan koji moze da igra i 3. i 4. znaci nadamo se jos jednom maximalno dva pojacanja!

hiJavata

pre 15 godina

sto rece neko,plasi me da ne odu tripko ili tepic...ovoliko nabacanih keceva-dvojki i trojki moze da nagovesti neciji odlazak...iskreno prava zamena za tripka ili tepica moze da bude samo micov..sto naravno puno kosta... u ovakvoj postavci igre koju je do sada forsirao dule najbolje bi legao macvan i neki snazan centar poput golubovica..vranes ce sigurno dobiti vecu minutazu pred fajront sl sezone,borovnjaku je jos rano da ode pa cenim nece imati neku veliku minutazu...sve u svemu nadam se micov-u,golubovicu mada ni labovic nebi bilo los izbor..i sto se mene tice posao je zavrsen...takvim promenama mislim da bi bili cak za nijansu jaci nego prosle godine...

Aleksandar

pre 15 godina

Dule i uprava znaju sta rade i ne sumnjam da ce odraditi dobar posao.ocigledno da se sa Veselim i domacim plejevima radi na duze staze,sto je dobro,jer se definitivno pravi kontinuitet...Najveci problem ce najverovatnije biti sa spoljnom linijom i njihovim angazovanjem...Nadam se da ce Dule iskoristiti svoj ugled i reputaciju koju ima u strucnom stabu CG i u kojoj naravno najveci lobi ima Buducnost,te Micova uz blagoslov Radonjica vratiti u Partizan sto momak i definitivno zeli.Dok bi na pozicija centra mogli iskopati dobrog Amerikanca(stanje na evropskom trzistu jako tanko,tesko ko moze da zameni Pekovica)nekog kog nebi isao za licnim interesom.Ako se nastavi sa trendom dovodjenjem stranaca kao do sada,ne sumnjam u pun pogodak.Mislim da Jahovic,uz svo njegovo iskustvo i postovanje ne bi bio dobro resenje za tu opciju....Amera na poziciji centara ima mnogo...I ovako za domacu i nlb ligu smo cement(najveci konkurent za titulu bez sumnje Olimpija uvericete se)dok za TOP 16 treba iskoristiti sansu po svemu smo bolji od Armanija i Panioniosa(osim budzeta...vecna tema..) i moramo biti,barem ispred njih.

KKP

pre 15 godina

Rašić i Aleksić u novoj sezoni datum: 09.07.2008


Crno-beli su pojačali svoje redove na poziciji plejmejkera. Novi članovi kluba iz Humske su Aleksandar Rašić i Vukašin Aleksić.

Aleksandar Rašić (24) je igrao za FMP, Efes Pilsen, moskovski Dinamo i Albu iz Berlina, a ugovor sa Partizanom je potpisao na tri godine.

Vukašin Aleksić (23) je nekadašnji igrač Partizana u juniorskoj kategoriji. Igrao je za Hemofarm i vršačke Lajonse. U crno-belom dresu će igrati naredne četiri godine.

Evo i sa zvanicnog sajta kluba. Posle ovih dolazaka, Bozic ce mozda napustiti tim, jer mu je istekao ugovor. A od odlaska Tepica i Tripka nema nista. I ne verujem da ce doci jos jedan plej, to je glupost, mada videcemo. Stizu sigurno centar i krlio. I raduje sto smo potpisali visegodisnje ugovore sa Rasicem i Aleksicem, a i Veseli je potpisao na 4-5 godine. I omladinski pogon je ojacan. 17-godisnji Nemanja Besovic (centar, 217 cm) je stigao u nas klub, i kroz koju godinu ce biti veliko pojacanje, ako nastavi da se razvija kako se ocekuje...

Milos

pre 15 godina

Sta je sa nasim laznim prorokom Pejom. Jos kako sinoc se sprdao sa znalcima, jer je kao on opasan strucnjak. Za sada nije pogodio nista, a za dalje videcemo. Prosle sezone je lupio jedno 20-ak imena, pa je nesto i pogodio. Ove je najavljivao ostanak nekih sto se nije desilo. Sad jos da se javi neko od onih koji ga tako lepo hvale i zezaju. Treba da znaju da time prave vise stete nego koristi jednom decku, jer se kod njega stvara lazno samopouzdanje .....

Milso

pre 15 godina

@kkp

Odakle ti ta informacija za Nemanju Besovica da prelazi kod nas?On nema 17 god,decko je pre neki dan napunio 16,on je 92.god!

whatever

pre 15 godina

Izgleda da je Dule napokon shvatio da se ne moze igrati u El samo sa jednim plejom.A necemo morati na kraju sezone da jurimo novog pleja posto su potpisali na 3 i 4 godine,hvala bogu.Ovim je pozicija 1 resena,necemo mi sigurno dovoditi stranca na toj poziciji jer mi ne gomilamo igrace.A slazem se da se ocekuju jos 3 pojacanja.Prioritet ce biti petica i tu vidim ili Golubovica ili nekog stranca.Ovo za Tomasevica i Jahovica su gluposti,prvenstveno jer nisu klasicni centri. Na trojci je najrealniji Krstovic koji je i izjavio da je dobio ponudu od Partizana i da mu je vrlo primamljiva.Micov je preskup a za Jorovica je veliki upitinik posle tolike pauze.Interesovanje za onog Tuzlaka govori o zeljama da se dovede jos jedan krilni centar koji bi bio rezerva Novici ove sezone a sledece preuzeo njegovu ulogu ako Novica ode.Rezervna varijanta bi mogao biti Aleksandrov koji je raskinuo ugovor sa zvezdom pod uslovom da je jos u "upotrebljivom" stanju.Zahvaliti se Borovnjaku,nema on kvalitet za evroligaski Partizan a videti sta sa Djurkovicem i Bozicem.Licno bi voleo da Djurko ostane posto je izjavio da bi voleo celu karijeru da provede u Partizanu a to se mora ceniti.Pocetak prelaznog roka je obecavajuci i svi su izgledi da cemo imati jacu ekipu nego prosle sezone.Uz profesora doktora Vujosevica i verne Grobare nastavak dominacije je neminovnost.

Michael Scofield

pre 15 godina

@DjoleBn

Da znaš kolko me zabole za Kacu Sotirovic!

Pojacanja??? Mnogo se balansira sa imenima, ali realno para ima za krpljenje rupa! Prica se da se u upravu vraca Ivica Dacic (bar nas nece policija prebijati), a valjda kane i neka kinta.

1.Golubovic - Ako ne nadje uhlebljenje u NBA, potpisace za neku ekipu koja igra Eurocup (za njega je bitna kinta, pa nemoj da iznenadi ako ode u Poljsku ili Belgiju, možda cak i Bugarsku), a možda doživi i pozitivni šok u glavi pa potpiše za nas!

2.Tomaševic - realno nam ne treba, jer je star ko i zemlja iz koje bi trebalo da dodje!

3.Jahovic - stiže prvim avionom, ako mu politicari dozvole izgradnju super isplativog biznisa u rodnom kraju (ali ovo je Srbija i reket je obavezan).

4.Micov - može biti (ako se nadju neke nove pare za krpljenje rupa, pa novac od Pekovica raspalimo za njega).

Srdjan

pre 15 godina

Kakav jahovic mi ovde govorimo o igracu koji treba da zauzme mesto u prvoj petorci, svaka njemu cast, ali covek je odavno dostigao svoj zenit.Ista stvar je i sa Dejanom.
treba razmisljati o nekom iskusnom strancu kao sto je mozda Lens Vilijams iz Bosne, covek je u Bosni vec godinama.

CARLI

pre 15 godina

Pre svega odlicni igraci a potom i sjajni momci!!! Za mene je ovo pun pogodak!!! Samo hrabro Vukasine majstore,pokazi svima ko je najbolji plej u Srbiji!!!!!!

Aleksandra, Grobari - Kumodraz

pre 15 godina

Super za Rasica, u FMP-u je igrao extra, onda je malo lutao, mozda najvise poslednjih godinu dana, ali brzo ce njega Dule da vrati na staro! Ma, na jos bolje. Za ovog Aleksica nisam nista cula kao i mnogi, ali statistika mu nije lose + ce biti drugi plej + ce Dule da ga nauci i bice super.
I nemoj da mi vise niko dira Peru Bozicu, inace... On nece nigde, Pera je najjaci! :)

Br.12

pre 15 godina

Zanimljivo posle mnogo godina Dule uvodi dinamicnog play-a (Aleksic) !!!! Rasicu prava sansa da u kolektivu odigra najbolju svoju partituru jer to on moze .
A za Peju pozdrav :A ISPOD SARE DRACEMO JARE !!!!

Dejan

pre 15 godina

Kakav trip ,ja pomislio Danijel Aleksic.
(marko, 9. jul 2008 16:35)

To ti je jak trip?A sta ja da kazem,ja pomislio Milutin Aleksic,ex-CZ.

Space Jam

pre 15 godina

Partizanu je potreban još jedan igrač, koji bi mogao da igra na pozicijama 1 i 2 (Najbolje neki Amer), zatim jedan na poziciji 3 (Micov, Krstović ili Jorović) i jedna klasična petica (Golubović ili neki igrač sličnih fizičkih osobina). Ukoliko se ovo ostvari, Partizan bi imao i jaču ekipu nego prošle sezone, imajući u vidu da bi bio jači na pozicijama 1 i 2, gde je bio pomalo "tanak" u protekloj sezoni u EL, mada objektivno, Pekovića teško da može neko da zameni, osim nekog snažnog NBA crnca (kao što je to recimo pre nekoliko godina bio Ekezije u C. Zvezdi). Još kada bi bilo para za ova tri pojačanja, bilo bi to sjajno.

Peca Cicevac

pre 15 godina

Uh, dao bih ja sva ova moguca pojacanja za tim iz prosle godine. Ne mogu da oprostim Duletu sto je Pekovic, dve godine pre ove, grejao klupu Perovicu. a vec tada je bio mnogo bolji. Moramo jos da se pojacamo, tesko ce jedan centar zameniti Pekovica, a i jedno krilo Kecmana. Palasio moze da se zameni, ali ova dvojica... Golubovic bi mogao, ali jos mu treba slifa.

jannah

pre 15 godina

chovek sa najvecim brojem skokova u Evropi u zadnjih 10 godina, i ne treba da bude u Partizanu...
Samo Mirsad Jahovic ljudi...
a ima hiljadu razloga da dodje u Srbiju,i nisu samo materijalistichki kako neko gore reche...

* Best Turkish Junior Player 1994
* Best Rebounder during European Junior Championship in Israel 1994
* Best Turkish Player Under-22 1995
* Best Rebounder during European Championship Under-22 in Turkey 1996
* Best Rebounder during European Championship in Spain 1997
* MVP Turkish Playoff 1997
* Best Rebounder Turkish League 1998
* MVP EuroLeague Regular Season 2001-02
* Best Rebounder in EuroLeague 2001-02
* MVP Zepter Tournament Belgrade 2002
* Best Rebounder in World Championship 2002
* Second-team in World Championship 2002
* MVP EuroLeague Top 16 2002-03
* Best Rebounder in EuroLeague 2002-03
* Best Rebounder in Italian League in 2002-03
* Best Rebounder in Russian League in 2004-05

Elena

pre 15 godina

Sale cestitam!Ovo je najbolje sto si moga da uradis!Ovo ce ti biti sezona zivota,sigurno!!!:)
Dule ce sigurno izvuci maximum iz tebe!!!
pozzzzz

Maestro

pre 15 godina

Vi komentarisite jaka pojacanja a ja bi prokomentarisao mlade igrace za duze staze.FILIP SEPA M O R A da se dovede kao i Aljosa Mitrovic iz Mege...BUDUCNOST SRPSKE KOSARKE

kiza

pre 15 godina

Vukašin Aleksić je prošao školu PARTIZANA i ako neko nije čuo za njega onda košarku i ne prati redovno;Inače je pravi profesionalac i igrač tempa, po dogovoru sa dr.Vujoševićem igraće 5-15 minuta;Puno sreće i zdravlja od navijača iz nbs-a!!!!!

KKP

pre 15 godina

Todoric je za danasnji Sport rekao da zele da dovedu Micova i Golubovica. Krilo i centar stizu sigurno. U opciji je i Krstovic, dok je Milosevic iz Tuzle otpao zbog prevelikog obestecenja. Ako Golubovic ne dodje, trazi se igrac u inostranstvu. Tomasevic mozda, kao poslednja opcija. Pera Bozic OSTAJE! Planira se da po zavrsetku karije bude trener u Partizanu! Ostaje do kraja! Borovnjaku je ponudjen ugovor, ceka se odgovor.

kimi car

pre 15 godina

e stvarno bi Dule mogao da obrati paznju na Dejana Todorovica... decko ima shmek za igru,oseca je,ima te pokrete.. sve ono sto jedan dusan kecman ili bodiroga poseduju... tu fluidnost i rutinu.. i naravno osmeh.. ovo zadnje ga odvaja od drugih.. cak ga neki i tako nazivaju.. smele.. polako,cuce se za njega..ako ne ove ,onda sledece godine,ako opet ne ode u ameriku da trazi srecu i novce.. ale

RiStA GROBAR

pre 15 godina

BRAVO upravo za RASICA!!strasan igrac-TROJKAS!!to nam treba!!IDEMO DALJE-braco ostali smo bez PEKE-mogli bi da vratimo MILOJEVICA!?!ili....

Jo

pre 15 godina

Sve je jasno za iducu sezonu...

1. Amer, Rasic, Aleksic
2. Tripkovic, Milosevic
3. Tepic, Vitkovac
4. Velickovic, Borovnjak
5. Varda, Vranes, Veseli