Subota, 12.04.2008.

11:49

VK Crvena zvezda pred gašenjem?

Izvor: B92

VK Crvena zvezda pred gašenjem? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

Mila

pre 16 godina

Mnogo sam se rastuzila, i u mom gradu se pre par godina ugasio bazen, i svi oni divni decaci koji su trenirali lo, l2 i vise god.,nemaju gde ni rekreativno da plivaju,da li neko razmislja o godinama i godinama njihovog pozrtvovanja ustajanja, putovanja, dnevnog treniranja po 2/3 sata i nakon toliko godina ulaganja sebe u sport nista.Stariji sin je prosao tako, mladji ce jos gore, nece ni znati da pliva, pa nema dete bazen u svom gradu i to je verovatno normalno. E, pa nije. Ako postoji neko normalan i odgovoran u ovoj drzavi, odmah da obezbedi svoj deci u Srbiji bazene, jer plivanje je ljudi zdravlje. Uzmite se u pamet i okrenite list ka normalnom. Mislite na nas podmladak, dozvolite nasoj deci, da budu zdravi i lepi. Ima li u Srbiji zgodnijih momaka od vaterpolista. Nema. I zato apelujem na svaciju svest i savest po naosob, ne bitno je za koga navijate, vazno je da nam generacije budu zdrave (psihicki i fizicki), a to cemo uspeti samo uz pomoc bazena. Apelujem NE ZATVARAJTE BAZENE, NE GASITE KLUBOVE, NAPROTIV OTVARAJTE BAZENE STO VISE U CELOJ SRBIJI.RODITELJI CE TAKO BITI MNOGO SRECNIJI UZ SVOJU DECU. ISKUSTVO.

...SEKIRA!

pre 16 godina

za Zvezdu navija vise od 50% SRBIJE, samim tim 50+1 cini da je ona jedini legitimni srpski klub! Za Partizan mnogo manje + klan Udovicica! PITANJE: KOLIKO UDOVICICA JE U RADNOM ODNOSU U JSD PARTIZAN?? KVALITET? Vanji svo postovanje, ali reprezentaciju sa takvim igracima bih i ja mogao trenirati iako plivam kao...

Dusan,Beograd

pre 16 godina

Gledajte malo dalje od klupskih interesa.Ovo bi bio ogroman udarac srpskom vaterpolu.Prebrojte koliko klubova ima u Srbiji.Kakva ce biti buducnost naseg vaterpola.

marko

pre 16 godina

@maja
Razmisli malo odakle zvezdi marakana ili partizanu stadio Partizana da ga oni nisu gradili.A i imala je zvezda svoj bazen zvao se 25.maj sta su s njim uradili to ne znam!!!

dule grobar

pre 16 godina

Koje budalastine citam ovde. Pa kolko ja vidim vi ste od Partizana doveli 2 igraca za koje ste i sami znali da nemate para da platite obestecenje, pa sto ste ih onda dovodili? To je isto kao da u fudbalu vi nama prodate Koromana i Kastilja a mi posto smo u teskoj finansijskoj situaciji nemamo para da vam platimo obestecenje, i odugovlacimo vec godinu dana, dal bi nam vi te pare oprostili? Naravno da ne. Svi pricaju price tipa "Partizan je grobar srpskog vaterpola" a u stvari Partizan je jedina svetla tacka u nasem klubskom vaterpolu. Ko vam je kriv sto ne mozete da se snadjete, zar mi treba da vam budemo sponzori ? Naravno da je meni krivo i da ne bi voleo da se Zvezda ugasi, ali ako nam dugujete pare onda treba da ih vratite. Ne zaboravite da niste jedini koji ima troskove, svi klubovi imaju troskove a Partizan ubedljivo najvece od svih tako da nije u poziciji da olako oprasta 25000 evra sto u vaterpolu nije bas malo. I samo da kazem nesto sto nije vezano za vaterpolo, i Partizan i Zvezda su komunisticki klubovi, sama njihova imena to govore. Medjutim razlika je u tome sto vi zvezdasi to nikad niste smeli da priznate i smisljali ste razne izgovore kako vas klub nema nikakve veze sa komunizmom itd. da ste vi cetnici i najveci Srbi a da smo mi Grobari Hrvati, Muslimani i sve drugo samo ne Srbi. I sta kao vi ste veci Srbi od nas samo zato sto navijate za Zvezdu jel to? A setite se da ove sezone niko nije bolje reprezentovao Srbiju nego Grobari i KK Partizan, da nije Delija poginuo u ambasadi SAD nego decko sa juzne tribine. Setite se, posto dosta vas zvezdasa je pratilo KK Partizan u evroligi, da pred svaku utakmicu Grobari otpevaju himnu Boze pravde, i da razvijamo transparent dug oko 50-ak metara "KOSOVO JE SRBIJA". Ako vec pricate da Partizan treba da pomogne Zvezdi i da bi to bilo fer i korektno sa njegove strane, jel bi bilo fer da vi nas ne nazivate Hrvatima, Muslimanima itd. Svi smo nekad ziveli u Titovoj Jugoslaviji i otuda na nasem grbu jugoslovensko sportsko drustvo, mi grb ne mozemo da menjamo. A ne zaboravite da vam najveci vas uspeh u Bariju 1991. najveca zasluga pripada igracima koji nisu iz Srbije, ali ja sam korektan i necu da vas sad prozivam zbog toga. Pozdrav za sve SRBE!!!

MARE-NBGD

pre 16 godina

Ovo je tuzno! Tuzno je da jedan klub mora da se ugasi, a da drugi likuju nad tim!! Kakvi ste to ljudi??? Ovo nije pitanje za upravu Partizana koja je trazila svoje pare. Da li su to morali ovako da urade ili da se nekako drugacije dogovore to je druga stvar! Ovo je pitanje za sve ove ovde koji su ostavili komentar!!! Da li vi verujete da ako sportsko drustvo CZ prestane da postoji da ce vama biti bolje??? Ili da ako Partizan nestane da ce Zvezdi biti bolje??? Nema jakog Partizana bez jake Zvezde i obratno!!!! P.S. Odgovor na komentar sa pocetka strane : I partizan ima zvezdicu na grbu ako si zaboravio! A i ime mu samo kaze kada je nastao! Ali to sad nije ni bitno i Partizan i Zvezda su NASI klubovi i treba se radovati njihovim uspesima , ako ne na domacoj sceni jer su tu rivali, onda u Evropi jer tamo niko ne gleda to da li ste vi Zvezda ili Partizan vi dolazite i predstavljate SRBIJU!!!!! Zato opametite se!!!

nz

pre 16 godina

A da je situacija obrnuta verovatno bi zvezdasi zaboravili na solidarnost za koju se sada zalazu. Onda bi svi bili za to da se ugasi Partizan.

FoRzA_PxFxCx

pre 16 godina

Ma nas vaterpolo je pred gasenjem, ne samo Zvezda.
Vaterpolo kao sport je uzdrman i na ivici da postane totalno marginalizovan, a mi naravno pomazemo u tome...
Opet kakva drzava, takav i sport!!!

@mako

Lupetas gluposti

ddqeqweqw

pre 16 godina

Sad ce odjednom da se pojavi neki investitor koji ce da ulozi milionche evra kao i u ZOK CZ dok nas Partizan trune i raspada se ... BRUKA

yane

pre 16 godina

Srbija je vec dugo jedan od najacih vaterpolo centara sveta!!! Zalosno je sto se bazeni zatvaraju pa samim tim i klubovi su primorani na zatvaranje, zbog nedostatka novca da placaju tudje bazene. Nazalost, vrlo verovatno doci ce do rasula u celokupnom vaterpolu Srbije!
p.s Nekoliko nekad jaki vaterpolo centri vec su zatvoreni!!!

Stomak

pre 16 godina

Rukovodstvo Partizana se posle ispadanja od Mladosti zalilo kako je njihov najveci hendikep, to sto nam je liga slaba, pa nemaju jake utakmice. Mozda misle to da postignu tako sto ce izbaciti drugoplasiranu Zvezdu iz lige i time dodatno oslabiti ionako slabu ligu?!

nastrani po prirodi

pre 16 godina

Prvo, Partizan nije i ne moze da bude vlasnik bazena, Banjice ili bilo kog. Nije im ostalo od baba.
Drugo, od 1990. do danas Banjica je tri puta renovirana o trosku grada i drzave, a na 25. maju deset godina nema para da se greje bazen.
Trece, Zvezda je isterana sa svog bazena, Tasmajdana, valjda da se ne bi ponovilo ono iz 1992. i 1993. godine.
Cetvrto, koliko trofeja je osvojio 'najtrofejniji klub' u zemlji od 1980. do otcepljenja Crne Gore?
Peto, cetvrtfinale Evrolige je uspeh za neprikosnovenog prvaka drzave koja je prvak Evrope, ekipu koja ima pola reprezentacije i tri strana repreztentativca?
Jadnici.

alo SRBIJO

pre 16 godina

Prva stvar podsecan SAMO SLOGA....druga stvar..nije bitno ko ce koga da pokopa komentarom ovde nego nesto drugo...ako nestane zvezda nestaje klub u kome trenira 100 klinaca ko je taj koji sme da uredi situaciju da ako moze ne pomogne i da ugasi zdravu budunost 1 deteta..druga stvar iako su od reda u partizanu ljudi sumnjivih poteza na vrhu zvezda je sama sebi najveci neprijatelj..treca stvar.. slazem se sa ovim momkom o stapanju klubova ali je to realno ne moguce jer ovo je Srbija i nijedan direktor bilo kog od ta tri kluba se nece srozati na poziciji i odustati od upravljackog mesta a ni ostali veliki strucnjaci oko njih...a imam predlog za resenje jer samo tako mozemo da nesto promenimo a ne samo olajavanjem..ajde tih 25 000 da uzmemo od cene juniorskog mesta u reprezentaciji i da pustimo zvezdu da malo duze zivi...realno gledano sve se to gasi jer mi zivimo u zemlji gde svako gleda svoje interese a mladi talenti propadaju...bas izlizano zvuci mladi talenti propadaju..mozda je bolje citirati nacin na koji je meni to receno"Znas nama ne treba igrac na toj poziciji porazgovaraj sa sekretarom kluba"..ali realno bas me briga sto je tako ispalo treniram za sebe...ali dajte ljudi gledajte malo ove klince koji jos nista ne znaju i kojima je najbitnije da budu dobri na pozicijama svog kluba...Svako treba da placa svoje racune...pa zaista treba..sto se za dzabe nervirate kada ce sve proci kao i obicno...zaboravice se.. KADA SVANE DAN PRVI A DA SE NE ZABORAVI I DAN KADA POCNEMO DA RESAVAMO SVOJE PROBLEME ALI STVARNO EVO DAJEM REC PRVI SKACEM U TERAZISKU CESMU AKO BUDE ZIMA SAM CU DA NOSIM VODU OD KUCE...

Jakov

pre 16 godina

Neka pozajme pare od fudbalskog kluba Crvena Zvezda.
Videli smo u Insajderu koliko FK CZ zaradi godisnje, a drzavi na ime poreza da neku mrvicu.
Pa ako vec kradu neka pomognu vaterpolo klubu.

yane

pre 16 godina

Srbija je vec dugo jedan od najacih vaterpolo centara sveta!!! Zalosno je sto se bazeni zatvaraju pa samim tim i klubovi su primorani na zatvaranje, zbog nedostatka novca da placaju tudje bazene. Nazalost, vrlo verovatno doci ce do rasula u celokupnom vaterpolu Srbije!
p.s Nekoliko nekad jaki vaterpolo centri vec su zatvoreni!!!

maske

pre 16 godina

K..cite se grobari sto ste klub koji propada ugasili ali mozete samo da se jedete sto ste popili samarcinu od Hrvata.Samo u kosarci i vaterpolu imate vece uspehe od Crvene Zvezde.A svi znaju da je Partizan najveci komunisticki klub u zemlji,klub bivse JNA i kao takav je ostao poznat.Zvezdine uspehe u fudbalu mozete samo da sanjate,u rukometu vas nema nigde u odbojci isto.Zvezda je sportsko drustvo sa najvecom tradicijom i najvecom podrskom medju Srbima i Delije su prve na tribinama razvile srpsku trobojku i pevale cetnicke pesme

gagi

pre 16 godina

Kad vec ima toliko pametnih koji pljuju Partizan, samo da ih pitam nesto. Da li ja mogutraziti od moje banke da mi oprosti kredit koji sam uzeo jer sam u medjuvremenu ostao bez posla, a ta banka je sve samo ne finasijski ugrozena za raliku od mene.koji sad nemam nikakva. primanja?
Sta je koj q. VK CZ za razliku od mene da moze da zivi na veresiju.

fenomen

pre 16 godina

Ja sam grobar i razumem da Partizan trazi svoje pare, setite se samo kad Partizna nije imao lovu da plati Pionir halu pa je morao napolje ali mogli su sacekati malo...Evo odmah mi padaju na pamet neka velika Zvezdina imena za koje 25 000 eura nisu nikakva lova. Npr Gurovic, Vidic, Stankovic a ima ih jos puno a osim toga mogli bi i Djajica pa puste napolje na vikend da regulise taj VK Zvezda dug...
Poz...

marko

pre 16 godina

VK Crvena Zvezda je bila veliki klub ali poslednjih 20 godina igra vise nego epizodnu ulogu ne samo u Evropi nego i zemlji.Mislim da je postenije da se klub ugasi i ponovo otvori novi klub pod slicnim imenom npr. crvena zvezda 08 nego da se ovako muci i propada.Jer ako jedan klub nema 25 000 eura mislim da je samo pitanje vremena njegovog gasenja.Bolje je poceti sve ispocetka ali sa ljudima koji su sposobni i hoce da rade nego se ovako mucit i odrzavat na aparate nesto sto se spasit ne moze!!!Kada vam jedan partizanovac kaze postenije je i za vas i za srpski vaterpolo da podjete pod stecaj i lijepo osnujete novi klub koji bi za 5-10 godina mogao da igra i u Srbiji i u Evropi znacajniju ulogu.Ovako ovo je samo gubljenje vremena.Razmislite malo o tome 20 godina ne uspjevate da izadjete iz krize i odrzavate se na ivici egzistencije!!!

najcrnji

pre 16 godina

Jel jos neko prati taj vaterpolo. Nek se totalno ugasi taj sport. Ja samo gledam tenis i fudbal (strane lige). Mogu da ukinu nas fudbal jer ja to ne gledam a ja sam cini mi se najvazniji na svetu. Dosta komentara je slicno ovome pa molim moderatora da objavi i moj (jer ja sam najvazniji na svetu - izvinjavam se JA)

kuljanin

pre 16 godina

Ajde da malo pricu okrenemo na drugu stranu, da zanemarimo rivalstvo, da budemo jedinstveni i da se posvetimo nama kao naciji. Ako klub nema 25.ooo evra, pa i treba da se ugasi, pa sta i ako je to Crvena Zvezda(mada ne radujem se tome, verujte mi).Ipak na kraju ce neko za Zvezdu naci pare kao i sa KKCZ. Nego sta cemo mo sa klubovima iz prvincije. Koji se gase neverovatno brzo.Gde ce deca iz provincije da vezbaju i treniraju, gde ce da se afirmisu. Mnogi iz BG to ne razumeju, ili nece da razujemju(mislim na one u vlasti). Ko je Zveda u varterpolu??? Kad je u poslednjih nekoliko gdina a i decenija ostvarila veci uspeh na domacem, a i na medjunarodnom planu, ali za nju ce se naci pare!!! Ne znam da li se secate RK Crvenke. Klub koji je tri, cetiri puta osvajao kupove u SFRJ! Klub koji je u dva navrata igrao u evro kupovima. U Crvenku su tad dolazili: Nemci, Tatran iz tadasnje Cehoslovacke....gde je danas RK Vrbas, koji je nekoliko puta bio u finalu play off-a SRJ.Pa, Proleter - Naftagas, cuveno ime u staroj SFRJ zatim, Kosarkaski klub BFC iz Beocina, Iva Borovica iz Rume....Znaci da bi neko nesto uspeo da uradi i da se probije nemoze da bude iz provincije nego samo mora biti iz BG! Pa dokle vise ljudi...dokle...??? Dokle cemo da trpimo ovu BEOGRADIZACIJU naseg sporta?????Pomazite malo i klubove po Vojvodini i Centralnoj Srbiji koji mogu da daju rezultate i da afirmisu decu i grad iz kog dolaze.

rasa

pre 16 godina

mozda i treba da se ugasi kad u njemu sede lopovi, ako sede... ali grobari su najmanje pozvani da komentarisu zvezdu na grudima... mozda bi njima pop mogao da osvesta prostoriju gde im je sedeo PREDSEDNIK FRANJO TUDJMAN!!! nemojte vi tako vam boga da izazivate gadjenje pricama za koje ste najmanje merodavni!!!!

Spavac kao i vi?

pre 16 godina

Da znate sta taj Partizan radi da bi dosao do igraca drugu bi pricu pricali...Alo, ako neces u Partizan neces ni u reprezentaciju, tako se oni postavljaju prema igracima...A vi pricate o gasenju VK Crvena Zvezda, taman sada kada je u klubu situacija bolja nego u zadnjih 15 godina, makar sto se igracke i strucne strane tice. Pa kazu blizanci da su potrebni jaki klubovi u Srbiji, pa cim jedan malo ojaca ajde da ih maknemo jer bi mogli u buducnosti da nam smetaju...A vi i dalje potkopavajte jedni druge i omalovazavajte, tako cemo stici bas daleko!

nislija

pre 16 godina

vlahovicu, cemu ti sluzis kao predsednik sportskog drustva? zar je 25 ooo evra problem? sramota bi bilo da se zbog te kinte ugasi i badminton klub. ti si tu samo zbog kajmaka iz fk!

perrke

pre 16 godina

Sramota!!!
Ali pre svega za ovu drzavu i Partizan. Zasto?
Zato sto Partizan ima svoj bazen, koji mu je ne znam na koji nacin dodeljen na koriscenje, a Zvezda je vecito bila proganjana sa jednog na drugi bazen itd.
Vaterpolo je mali sport i ne postoji interes sponzora koji bi placali tako nesto.
Setite se samo da su jedan Viktor Jelenic, Aleksandar Ciric i Aleksandar Sapic stasali u Zvezdi. Zvezda bi bila podjednako dobra kao Partizan, kada bi imala iste uslove, a ni Partizna ne moze dugorocno da opstane u ligi u kojoj nema konkurencije.

Mare CZV

pre 16 godina

Znaci nemogu da verujem kakve gluposti sve ljudi iznose,nemogu a da ne prokomentarisem na ovaj prvi komentar pa me samo zanimaju par stvari:
1.Koji klub je bio jugoslovensko sportsko drustvo???
2.A sta majke ti partizan ima na grbu, da nije mozda dvoglavi orao?????

Marko

pre 16 godina

Koji ste sljam svi vi ovde.Nije uopste u pitanju C.Zvezda nego srpski vaterpolo koji je poceo da propada skroz.Koji je klub sledeci koji ce biti ugasen? Ako nemamo nikakvu ligu,mislite da ce i reprezentacija biti ista bolja??Ali ne,vama je glavno da je Partizan postigao neki uspeh u ligi sampiona i da se Zvezda raspada a to sto nas Hrvati tuku u vaterpolu gde stignu i sto je nas najtrofejniji sport propao bas vas briga.I sta vam znaci sto cete sutra biti prvaci u ligi koja ima 4 ekipe,i u kojoj pola igraca nece znati ni da pliva??

@ mako
Zvezda je u doba komunizma uvek bila srpski klub,a Partizan jugoslovenski.Treba da te bude sramota sto pises ovakve gluposti.Ako je Zvezda simbol komunizma,cega je simbol Pratizan?I jel znas ti uopste kako izgleda grb Partizana?I on ima u sebi petokraku,zato bolje cuti i ne javljaj se vise.

coolinar

pre 16 godina

Vas treba ugasiti kao kopletno sportsko drustvo,bruko drzave Srbije,simbolu titove komunisticke jugoslavije(petokraka),zatim treba da dodje neki Pop i osvesta sva mjesta dje ste bili!!!!!
(mako, 12. april 2008 12:01)

Ko sve ovde komentarise ! ! !

Pa ti da si neki partizanovac,ti bi znao da se i na grbu PENALTIZANA nalazi petokraka ! ! !
I da je taj klub takodje simbol kokmunizma ! ! !

Radovan Majk Hinli

pre 16 godina

Kao veliki Zvezdas, nastanjen za stalno u Kanadi, potpuno podrzavam politiku Partizana. Treba ugasiti SD Crvena Zvezda i tako stvoriti bolje uslove za razvoj JSD Partizan. Kasnije ce se sami od sebe pogasiti i ostali sportski klubovi, pa ce Partizan moci da bude najbolji u svim sportovima. Problem je u sledecem: Partizan ce postati bolji od Partizana i sta cete onda?

N

pre 16 godina

Hahahaha...srpski vaterpolo ce biti trajno oslabljen a buduci narastaji trajno osakaceni gasenjem takvog sportskog giganta koji nije u stanju da vrati dug od 25000 e. Zli Partizan, zli Udovicic koji "sece granu na kojoj sedi". Gotovo je sa vaterpolom u Srbiji za sva vremena. Idem da placem.

Damjan

pre 16 godina

Partizan nije ugrozen, ali isto tako, nije otisao na F4, i izgubio mnogo novca. Pored toga dosta je ulozeno vec u tim za sledecu sezonu i normalno je da mu je potrebna finansijska konstrukcija.
Sto se tice VK CZ oni su vec godinama na marginama vaterpola. Partizanovi igraci igraju na pozajmici kod njih, treniraju na nasem bazenu i sad se jos i bune!
Zivo me zanima kako to sada Partizan rusi nas klupski vaterpolo ako ta zvezda godinama nije napravila nikakv uspeh? Uostalom ako nemaju 25000 € i treba da se ugase...

Plikuscht

pre 16 godina

1. 'Partizan, putem menice, od nas potražuje dva miliona dinara duga zbog korišćenja bazena.'
Cekaj da vidim da li sam shvatio ... vi zapravo zaista DUGUJETE pare?

2. 'Na najgori način su zloupotrebljeni korektnost Crvene zvezde i garancije za plaćanje duga.'
Garancije? A cemu sluze garancije? A cemu sluzi menica? A sta ste mislili zasto dajete menicu kada ste je dali?

3. 'U toj sumi od dva miliona je i obeštećenje za Jovana Cakića i Marka Draksimovića.'
Gle, gle ... vi ste zapravo i preuzeli dva igraca!? Obestecenje ... sta to bese!?

4. 'Očigledno je da nekome u Partizanu nije stalo da gradi ozbiljnu priču što se tiče jačanja srpskog klupskog vaterpola'
A kako ste vi to zamislili? Da vam daju igrace, bazen, puste sve vase generacije da treniraju ... i sve to da bude dzabe!?

Svasta! Nesposobna uprava ne moze da sakupi tricavih 25,000 EUR i sada im svi ostali krivi ... da nije tuzno bilo bi smehotresno!

Grof od Milutovac

pre 16 godina

Bolje, i tacnije bi bilo da ste stavili naslov "Partizan ugasio crv. zvezdu".Jeste da deluje kao da je Partizan u nekoj utakmici njih "razbio" ali realnim sledom dogadjaja, naslov bi morao biti takav.

Milan

pre 16 godina

Ugasio se i jedan VK Becej,sampion Evrope,pa sto da se ne ugasi i VK CZ kad vec nicemu ne sluze.
Nemate pare,cao...iako ja navijam za CZ.
Inace komentar br. 1 (mako) je za poseban psihijatriski tretman. Momak ocigledno ne poznaje istoriju kulba za koji navija (Jugoslovensko SDstafeta mladosti,Tito,JNA,generali poklonili stadion,ko hoce da potpise za JSD Partizan sluzi vojsku u klubu,sportske ...itd),pa zato pise budalastine o proslim vremenima i o drugima. Smesno i jadno.

Generalno,sve te klubove u okviru SD CZ (Pa i JSD Partizan) su decenijama izdrzavali FK. Ne vidim svrhu sportkih drustava sa po 40-50 klubova i sportova.

sundjer Bob

pre 16 godina

Sledeci je kosarkaski klub pa rukometni i na kraju kao slag na tortu fudbalski klub.

P.S Kakve li ironije i njih ce ugasiti Partizan !!!

Stanimir

pre 16 godina

Pa normalno je da kada uzmes pare na pozajmicu, moras i da vratis ili sto bi rekla nasa poslovica "ako smo braca pare nam nisu sestre "

grobar

pre 16 godina

jesam grobar ali ako je to istina šta gore piše onda je stvarno bezobrazno iz strane Partizana. Sve ja to razumem, kapitalizam, rivalstvo ali dobro reče žena sami sebi granu režemo.

Lp.

delija sombor

pre 16 godina

mislim da bi trebao da reaguje fk crvena zvezda jer imaju najveci budzet od svih sportista u sd,ako nekom nije puno 2 miliona mislim da nije fudbalskom klubu,treba pomoci bez obzira koji je sport u pitanju jer svi smo mi zvezda,i samo se sa dobrim delima na kraju izlazi kao pobednik,zvezda je zivot ostalo su sitnice!

Aleksandar

pre 16 godina

Citam svi pisu ih 25000 to nije nista... Ljudi gde vi zivite, ovde je 25e mnogo. Crvena Zvezda kao sportsko drustvo ima ogromne probleme, setite se fudbalski klub kad je dosao Piksi je bio u problemima, kosarkaski klub takodje, vaterpolo sad... Generalno ne treba svaljivati krivicu sto Partizan trazi svoje pare koje su ugovorom jasno regulisane kao i cinjenica da je dao zvezdi godinu dana da te pare vrati. Evroliga i putovanja, grejanje bazena, plate sve to kosta. Ono sto svi ovde gledaju je 25000e, a u stvari to je 50000e jer je klub morao da pokrije troskove koje Zvezda nije isplatila. Uostalom ko bi od Vas cekao nekog za te pare? Niko. Ovo je malo dramatizovano, kao evo Partizan nas gasi... A zasto je uopste doslo do te situacije??? Kako to da se Zvezda zaduzila??? Znaci ljudi koju su bili u rukovodstvu su krivi za to, ne Partizan. Takodje kriva je i drzava i grad Beograd, koji svi vi toliko hvalite, a nista ne cini za sport i dva velikana naseg sporta. Pogledajte kosarkase Partizana, igrali bez plata, vaterpoliste Zvezde, igrali bez plata.. znaci ljudi zele da igraju, ali politicari ne zele da plate. Ja sam igrao kosarku u rodnom gradu, I srpska liga, nije sad ni bitno, ali je klub finansiran iz budzeta opstine, i to je slucaj sa svim manjim gradovima. Svi imaju klubove koje finansiraju i oni nisu pred gasenjem, vec funkcionisu. Mozda nisu za I ligu, ali nije u tome poenta, bitno je da mladi mogu da treniraju, da postoji takmicarski duh i da publika moze da gleda utakmice, navija za klub i sto je jos bitnije, gleda decu iz grada kako igraju za klub tog grada. Beograd je korumpiran, a i rukovodstva timova. Pogledajte Dzajica... ja sam najveci fudbaler ove zemlje i to mi daje za pravo da od svakog transfera prisvojim par miliona evra. I naravno da ce klub da bude u problemima. Svi ste digli buku na Bjekovica i Zecevica... ne kazem da ni oni nisu prisvojili, ali napravili su Teleoptik, centar po ugledu na svetske fudbalske klubove... a Zvezda?? Sve u privatne dzepove...
Dakle, ne kazem da opravdavam potez uprave VK Partizan, iako sam Partizanovac, ali probleme u nasem vaterpolu ne moze resiti jedan klub. Uostalom, pogledajte ligu, Partizan ima lakse trening utakmice, zato i nije mogao da prelomi mec protiv mladosti. Bolje da se stope 3 nasa vaterpolo kluba u jedan tako izbegnu troskove i podignu kvalitet, pa kad liga ojaca, pojave se sponzori, ponovo se podele na svoje maticne klubove. Ja sam za to da u vaterpolu postoji jadranska liga kao u kosarci. Mi smo pojacali hrvatsku, bosansku, slovenacku kosarku, a nasu oslabili, pa ajde sad da hrvati pojacaju nasu. Dobijaju Partizan kao mocan klub, i Zvezdu koja je u problemima, ili mozda Nis... sto provincija nigde ne moze da udje u visoke rangove? Jer se tu kradu pare, i za one koji bi da se takmice, nema mesta, jer ce pokvariti uhodan sistem.

saks

pre 16 godina

Kao Zvezdas, ostavlja mi gorak utisak u ustima cinjenica da bi jedan klub iz Zvezdine porodice(bez obzira na svoje prosecne rezultate) mogao da bude ugasen zbog 25,000 evra, koliko FK CZ daje na najmanje placenog amatera iz svojih redova. Bruka za SD CZ!

nemanja

pre 16 godina

Dali sam jo dobro razumeo???
Znaci zbog 25 000 Evra!!!!!! Gasi se klub....!!!
Tuga, Bruka.. Ej zbog 25 000 Evra..
Ma lopovi sve bre....

headhunter

pre 16 godina

To je čisto da se zna ko je ko tj ko je institucija!Ali kao što to biva u hendikep filmovima država će pomoći i zvezda će opet biti jadna.

sayo86

pre 16 godina

žalosno. Ne razumijem toliku mržnju, uništit ćete sami sebe. ja sam osobno veliki navijać dinama al me jako pogodilo kad sam čuo da bi hajduk trebao u stećaj. liga nam je slaba a bez derbija bila bi totalno nezanimljiva, isto je i kod vas.

CZ

pre 16 godina

ma bez obzira koliko vaterpolo bio marginalan sport, i koliko je klubsko stanje u istom - ocajno, ne mogu da kazem da ne volim i VK Crvena Zvezda!!!!

NECE NI NJIHOVA GORETI VECNO - krivo olosu sto ispali iz evrolige, ko da smo im mi krivi.... NE DAJ SE ZVEZDO

grunf

pre 16 godina

vec vidjeno...sad ce parking servis i drustvo da "priskoce u pomoc" ugrozenom "velikanu" pa ce onda kao i u basketu pokusati na silu da osvoje titulu...

daltoni

pre 16 godina

pa sta ste ocekivali ??
da vas neko ceka sa placanjem do beskonacnosti ?
idemo jedan po jedan klub se gasi !!! sledeci je KK sledeca sezona !!!!!!!

hahahahahahaha

vujke

pre 16 godina

Tuzno!!! Svaka cast Partizanu na uspjehe u Evroligi sve ove godine, iako sa, zvezdas.Ali... ako vec nisu finansijski ugrozeni (za razliku od CZ), kako mogu da imaju takvu idiotsku upravu kojoj nije bitan razvoj domaceg vaterpola?!! Pa zar je, ljudi, moguce da se ugasi jedna CZ samo zbog tudjeg hira i inata?! Zar da zbog toga liga izgubi bilo kakvav smisao? Sjetite se samo ekipe kao sto je bio BECEJ! Tuzno, iskreno se nadam da ce pronaci se neki zdrav um u Partizanovoj upravi i da ce sprijeciti da se isto desi i sa CZ.Jer, kakvo je stanjem u srpskom sportu danas-sutra ista stvar moze da se dasi i Partizanu! Nazalost, niko nije imun na finansijski krah te s toga, treba cuvati ovo malo lige sto je ostalo! Pozdrav svima!!!

neko iz mase

pre 16 godina

ma dajte..jesam zvezdas ali ako ste rekli da cete platit - platite..kakvo je to sprotsko drustvo kad se ne pomazemo???2miliona dinara je 25 hiljada eura..ako ne mozete naci 25 ooo eura gasi..sramota..stvarno

nikola

pre 16 godina

Pa mislim realno... em ste nam rivali em jos ocete i nase bazen za badava... idite trenirajte na adi, na dunavu... zar ne mozete u vaterpolu kao sto se u drugim sportovima u ovajkvoj situaciji radi da se fuzionisete za nekim klubom pa podelite troskove napravite jednu pristojnu ekipu a ne neku koja godinama gubi sa 10 razlike od partizana... ako ovako krenete za koju godinu isti naslov samo ce pisati "kk crvena zvezda"

ceda ns

pre 16 godina

pa sta?tolki klubovi su se po srbiji ugasili,i sta sad?
ili ce opet drzava mozda da spasava klub,koji je po ne znam cemu to zaslizio?!
tuga gde mi zivimo...
proleter,radnicki nis...

mako

pre 16 godina

Vas treba ugasiti kao kopletno sportsko drustvo,bruko drzave Srbije,simbolu titove komunisticke jugoslavije(petokraka),zatim treba da dodje neki Pop i osvesta sva mjesta dje ste bili!!!!!

Ulixes

pre 16 godina

To je to, konacno su pale maske i na povrsinu isplivalo pravo neprijateljstvo, a ne sportsko "rivalstvo" izmedju nasa 2 najveca sportska drustva. Situacija se stalno zaostrava na svakom terenu, izgleda da je doslo vreme za konacni obracun izmedju srpskog kluba i vojno-generalskog instrumenta.

nikola

pre 16 godina

sta hoce oni koji k****? dobili su na pozajmicu i sad nece da vrate, i jos izigravaju neke mucenike! daj boze da ne dobiju pomoc grada jer nisu zasluzili apsolutno nicim, za razliku od kk partizan. nadam se isto tako da se nece ugasiti kao klub vec da ce naci nekako te pare..

mako

pre 16 godina

Vas treba ugasiti kao kopletno sportsko drustvo,bruko drzave Srbije,simbolu titove komunisticke jugoslavije(petokraka),zatim treba da dodje neki Pop i osvesta sva mjesta dje ste bili!!!!!

neko iz mase

pre 16 godina

ma dajte..jesam zvezdas ali ako ste rekli da cete platit - platite..kakvo je to sprotsko drustvo kad se ne pomazemo???2miliona dinara je 25 hiljada eura..ako ne mozete naci 25 ooo eura gasi..sramota..stvarno

nikola

pre 16 godina

sta hoce oni koji k****? dobili su na pozajmicu i sad nece da vrate, i jos izigravaju neke mucenike! daj boze da ne dobiju pomoc grada jer nisu zasluzili apsolutno nicim, za razliku od kk partizan. nadam se isto tako da se nece ugasiti kao klub vec da ce naci nekako te pare..

nikola

pre 16 godina

Pa mislim realno... em ste nam rivali em jos ocete i nase bazen za badava... idite trenirajte na adi, na dunavu... zar ne mozete u vaterpolu kao sto se u drugim sportovima u ovajkvoj situaciji radi da se fuzionisete za nekim klubom pa podelite troskove napravite jednu pristojnu ekipu a ne neku koja godinama gubi sa 10 razlike od partizana... ako ovako krenete za koju godinu isti naslov samo ce pisati "kk crvena zvezda"

grunf

pre 16 godina

vec vidjeno...sad ce parking servis i drustvo da "priskoce u pomoc" ugrozenom "velikanu" pa ce onda kao i u basketu pokusati na silu da osvoje titulu...

vujke

pre 16 godina

Tuzno!!! Svaka cast Partizanu na uspjehe u Evroligi sve ove godine, iako sa, zvezdas.Ali... ako vec nisu finansijski ugrozeni (za razliku od CZ), kako mogu da imaju takvu idiotsku upravu kojoj nije bitan razvoj domaceg vaterpola?!! Pa zar je, ljudi, moguce da se ugasi jedna CZ samo zbog tudjeg hira i inata?! Zar da zbog toga liga izgubi bilo kakvav smisao? Sjetite se samo ekipe kao sto je bio BECEJ! Tuzno, iskreno se nadam da ce pronaci se neki zdrav um u Partizanovoj upravi i da ce sprijeciti da se isto desi i sa CZ.Jer, kakvo je stanjem u srpskom sportu danas-sutra ista stvar moze da se dasi i Partizanu! Nazalost, niko nije imun na finansijski krah te s toga, treba cuvati ovo malo lige sto je ostalo! Pozdrav svima!!!

grobar

pre 16 godina

jesam grobar ali ako je to istina šta gore piše onda je stvarno bezobrazno iz strane Partizana. Sve ja to razumem, kapitalizam, rivalstvo ali dobro reče žena sami sebi granu režemo.

Lp.

ceda ns

pre 16 godina

pa sta?tolki klubovi su se po srbiji ugasili,i sta sad?
ili ce opet drzava mozda da spasava klub,koji je po ne znam cemu to zaslizio?!
tuga gde mi zivimo...
proleter,radnicki nis...

daltoni

pre 16 godina

pa sta ste ocekivali ??
da vas neko ceka sa placanjem do beskonacnosti ?
idemo jedan po jedan klub se gasi !!! sledeci je KK sledeca sezona !!!!!!!

hahahahahahaha

nemanja

pre 16 godina

Dali sam jo dobro razumeo???
Znaci zbog 25 000 Evra!!!!!! Gasi se klub....!!!
Tuga, Bruka.. Ej zbog 25 000 Evra..
Ma lopovi sve bre....

Aleksandar

pre 16 godina

Citam svi pisu ih 25000 to nije nista... Ljudi gde vi zivite, ovde je 25e mnogo. Crvena Zvezda kao sportsko drustvo ima ogromne probleme, setite se fudbalski klub kad je dosao Piksi je bio u problemima, kosarkaski klub takodje, vaterpolo sad... Generalno ne treba svaljivati krivicu sto Partizan trazi svoje pare koje su ugovorom jasno regulisane kao i cinjenica da je dao zvezdi godinu dana da te pare vrati. Evroliga i putovanja, grejanje bazena, plate sve to kosta. Ono sto svi ovde gledaju je 25000e, a u stvari to je 50000e jer je klub morao da pokrije troskove koje Zvezda nije isplatila. Uostalom ko bi od Vas cekao nekog za te pare? Niko. Ovo je malo dramatizovano, kao evo Partizan nas gasi... A zasto je uopste doslo do te situacije??? Kako to da se Zvezda zaduzila??? Znaci ljudi koju su bili u rukovodstvu su krivi za to, ne Partizan. Takodje kriva je i drzava i grad Beograd, koji svi vi toliko hvalite, a nista ne cini za sport i dva velikana naseg sporta. Pogledajte kosarkase Partizana, igrali bez plata, vaterpoliste Zvezde, igrali bez plata.. znaci ljudi zele da igraju, ali politicari ne zele da plate. Ja sam igrao kosarku u rodnom gradu, I srpska liga, nije sad ni bitno, ali je klub finansiran iz budzeta opstine, i to je slucaj sa svim manjim gradovima. Svi imaju klubove koje finansiraju i oni nisu pred gasenjem, vec funkcionisu. Mozda nisu za I ligu, ali nije u tome poenta, bitno je da mladi mogu da treniraju, da postoji takmicarski duh i da publika moze da gleda utakmice, navija za klub i sto je jos bitnije, gleda decu iz grada kako igraju za klub tog grada. Beograd je korumpiran, a i rukovodstva timova. Pogledajte Dzajica... ja sam najveci fudbaler ove zemlje i to mi daje za pravo da od svakog transfera prisvojim par miliona evra. I naravno da ce klub da bude u problemima. Svi ste digli buku na Bjekovica i Zecevica... ne kazem da ni oni nisu prisvojili, ali napravili su Teleoptik, centar po ugledu na svetske fudbalske klubove... a Zvezda?? Sve u privatne dzepove...
Dakle, ne kazem da opravdavam potez uprave VK Partizan, iako sam Partizanovac, ali probleme u nasem vaterpolu ne moze resiti jedan klub. Uostalom, pogledajte ligu, Partizan ima lakse trening utakmice, zato i nije mogao da prelomi mec protiv mladosti. Bolje da se stope 3 nasa vaterpolo kluba u jedan tako izbegnu troskove i podignu kvalitet, pa kad liga ojaca, pojave se sponzori, ponovo se podele na svoje maticne klubove. Ja sam za to da u vaterpolu postoji jadranska liga kao u kosarci. Mi smo pojacali hrvatsku, bosansku, slovenacku kosarku, a nasu oslabili, pa ajde sad da hrvati pojacaju nasu. Dobijaju Partizan kao mocan klub, i Zvezdu koja je u problemima, ili mozda Nis... sto provincija nigde ne moze da udje u visoke rangove? Jer se tu kradu pare, i za one koji bi da se takmice, nema mesta, jer ce pokvariti uhodan sistem.

sundjer Bob

pre 16 godina

Sledeci je kosarkaski klub pa rukometni i na kraju kao slag na tortu fudbalski klub.

P.S Kakve li ironije i njih ce ugasiti Partizan !!!

Stanimir

pre 16 godina

Pa normalno je da kada uzmes pare na pozajmicu, moras i da vratis ili sto bi rekla nasa poslovica "ako smo braca pare nam nisu sestre "

Ulixes

pre 16 godina

To je to, konacno su pale maske i na povrsinu isplivalo pravo neprijateljstvo, a ne sportsko "rivalstvo" izmedju nasa 2 najveca sportska drustva. Situacija se stalno zaostrava na svakom terenu, izgleda da je doslo vreme za konacni obracun izmedju srpskog kluba i vojno-generalskog instrumenta.

Plikuscht

pre 16 godina

1. 'Partizan, putem menice, od nas potražuje dva miliona dinara duga zbog korišćenja bazena.'
Cekaj da vidim da li sam shvatio ... vi zapravo zaista DUGUJETE pare?

2. 'Na najgori način su zloupotrebljeni korektnost Crvene zvezde i garancije za plaćanje duga.'
Garancije? A cemu sluze garancije? A cemu sluzi menica? A sta ste mislili zasto dajete menicu kada ste je dali?

3. 'U toj sumi od dva miliona je i obeštećenje za Jovana Cakića i Marka Draksimovića.'
Gle, gle ... vi ste zapravo i preuzeli dva igraca!? Obestecenje ... sta to bese!?

4. 'Očigledno je da nekome u Partizanu nije stalo da gradi ozbiljnu priču što se tiče jačanja srpskog klupskog vaterpola'
A kako ste vi to zamislili? Da vam daju igrace, bazen, puste sve vase generacije da treniraju ... i sve to da bude dzabe!?

Svasta! Nesposobna uprava ne moze da sakupi tricavih 25,000 EUR i sada im svi ostali krivi ... da nije tuzno bilo bi smehotresno!

kuljanin

pre 16 godina

Ajde da malo pricu okrenemo na drugu stranu, da zanemarimo rivalstvo, da budemo jedinstveni i da se posvetimo nama kao naciji. Ako klub nema 25.ooo evra, pa i treba da se ugasi, pa sta i ako je to Crvena Zvezda(mada ne radujem se tome, verujte mi).Ipak na kraju ce neko za Zvezdu naci pare kao i sa KKCZ. Nego sta cemo mo sa klubovima iz prvincije. Koji se gase neverovatno brzo.Gde ce deca iz provincije da vezbaju i treniraju, gde ce da se afirmisu. Mnogi iz BG to ne razumeju, ili nece da razujemju(mislim na one u vlasti). Ko je Zveda u varterpolu??? Kad je u poslednjih nekoliko gdina a i decenija ostvarila veci uspeh na domacem, a i na medjunarodnom planu, ali za nju ce se naci pare!!! Ne znam da li se secate RK Crvenke. Klub koji je tri, cetiri puta osvajao kupove u SFRJ! Klub koji je u dva navrata igrao u evro kupovima. U Crvenku su tad dolazili: Nemci, Tatran iz tadasnje Cehoslovacke....gde je danas RK Vrbas, koji je nekoliko puta bio u finalu play off-a SRJ.Pa, Proleter - Naftagas, cuveno ime u staroj SFRJ zatim, Kosarkaski klub BFC iz Beocina, Iva Borovica iz Rume....Znaci da bi neko nesto uspeo da uradi i da se probije nemoze da bude iz provincije nego samo mora biti iz BG! Pa dokle vise ljudi...dokle...??? Dokle cemo da trpimo ovu BEOGRADIZACIJU naseg sporta?????Pomazite malo i klubove po Vojvodini i Centralnoj Srbiji koji mogu da daju rezultate i da afirmisu decu i grad iz kog dolaze.

coolinar

pre 16 godina

Vas treba ugasiti kao kopletno sportsko drustvo,bruko drzave Srbije,simbolu titove komunisticke jugoslavije(petokraka),zatim treba da dodje neki Pop i osvesta sva mjesta dje ste bili!!!!!
(mako, 12. april 2008 12:01)

Ko sve ovde komentarise ! ! !

Pa ti da si neki partizanovac,ti bi znao da se i na grbu PENALTIZANA nalazi petokraka ! ! !
I da je taj klub takodje simbol kokmunizma ! ! !

perrke

pre 16 godina

Sramota!!!
Ali pre svega za ovu drzavu i Partizan. Zasto?
Zato sto Partizan ima svoj bazen, koji mu je ne znam na koji nacin dodeljen na koriscenje, a Zvezda je vecito bila proganjana sa jednog na drugi bazen itd.
Vaterpolo je mali sport i ne postoji interes sponzora koji bi placali tako nesto.
Setite se samo da su jedan Viktor Jelenic, Aleksandar Ciric i Aleksandar Sapic stasali u Zvezdi. Zvezda bi bila podjednako dobra kao Partizan, kada bi imala iste uslove, a ni Partizna ne moze dugorocno da opstane u ligi u kojoj nema konkurencije.

CZ

pre 16 godina

ma bez obzira koliko vaterpolo bio marginalan sport, i koliko je klubsko stanje u istom - ocajno, ne mogu da kazem da ne volim i VK Crvena Zvezda!!!!

NECE NI NJIHOVA GORETI VECNO - krivo olosu sto ispali iz evrolige, ko da smo im mi krivi.... NE DAJ SE ZVEZDO

nastrani po prirodi

pre 16 godina

Prvo, Partizan nije i ne moze da bude vlasnik bazena, Banjice ili bilo kog. Nije im ostalo od baba.
Drugo, od 1990. do danas Banjica je tri puta renovirana o trosku grada i drzave, a na 25. maju deset godina nema para da se greje bazen.
Trece, Zvezda je isterana sa svog bazena, Tasmajdana, valjda da se ne bi ponovilo ono iz 1992. i 1993. godine.
Cetvrto, koliko trofeja je osvojio 'najtrofejniji klub' u zemlji od 1980. do otcepljenja Crne Gore?
Peto, cetvrtfinale Evrolige je uspeh za neprikosnovenog prvaka drzave koja je prvak Evrope, ekipu koja ima pola reprezentacije i tri strana repreztentativca?
Jadnici.

delija sombor

pre 16 godina

mislim da bi trebao da reaguje fk crvena zvezda jer imaju najveci budzet od svih sportista u sd,ako nekom nije puno 2 miliona mislim da nije fudbalskom klubu,treba pomoci bez obzira koji je sport u pitanju jer svi smo mi zvezda,i samo se sa dobrim delima na kraju izlazi kao pobednik,zvezda je zivot ostalo su sitnice!

Mare CZV

pre 16 godina

Znaci nemogu da verujem kakve gluposti sve ljudi iznose,nemogu a da ne prokomentarisem na ovaj prvi komentar pa me samo zanimaju par stvari:
1.Koji klub je bio jugoslovensko sportsko drustvo???
2.A sta majke ti partizan ima na grbu, da nije mozda dvoglavi orao?????

sayo86

pre 16 godina

žalosno. Ne razumijem toliku mržnju, uništit ćete sami sebe. ja sam osobno veliki navijać dinama al me jako pogodilo kad sam čuo da bi hajduk trebao u stećaj. liga nam je slaba a bez derbija bila bi totalno nezanimljiva, isto je i kod vas.

N

pre 16 godina

Hahahaha...srpski vaterpolo ce biti trajno oslabljen a buduci narastaji trajno osakaceni gasenjem takvog sportskog giganta koji nije u stanju da vrati dug od 25000 e. Zli Partizan, zli Udovicic koji "sece granu na kojoj sedi". Gotovo je sa vaterpolom u Srbiji za sva vremena. Idem da placem.

Mila

pre 16 godina

Mnogo sam se rastuzila, i u mom gradu se pre par godina ugasio bazen, i svi oni divni decaci koji su trenirali lo, l2 i vise god.,nemaju gde ni rekreativno da plivaju,da li neko razmislja o godinama i godinama njihovog pozrtvovanja ustajanja, putovanja, dnevnog treniranja po 2/3 sata i nakon toliko godina ulaganja sebe u sport nista.Stariji sin je prosao tako, mladji ce jos gore, nece ni znati da pliva, pa nema dete bazen u svom gradu i to je verovatno normalno. E, pa nije. Ako postoji neko normalan i odgovoran u ovoj drzavi, odmah da obezbedi svoj deci u Srbiji bazene, jer plivanje je ljudi zdravlje. Uzmite se u pamet i okrenite list ka normalnom. Mislite na nas podmladak, dozvolite nasoj deci, da budu zdravi i lepi. Ima li u Srbiji zgodnijih momaka od vaterpolista. Nema. I zato apelujem na svaciju svest i savest po naosob, ne bitno je za koga navijate, vazno je da nam generacije budu zdrave (psihicki i fizicki), a to cemo uspeti samo uz pomoc bazena. Apelujem NE ZATVARAJTE BAZENE, NE GASITE KLUBOVE, NAPROTIV OTVARAJTE BAZENE STO VISE U CELOJ SRBIJI.RODITELJI CE TAKO BITI MNOGO SRECNIJI UZ SVOJU DECU. ISKUSTVO.

saks

pre 16 godina

Kao Zvezdas, ostavlja mi gorak utisak u ustima cinjenica da bi jedan klub iz Zvezdine porodice(bez obzira na svoje prosecne rezultate) mogao da bude ugasen zbog 25,000 evra, koliko FK CZ daje na najmanje placenog amatera iz svojih redova. Bruka za SD CZ!

gagi

pre 16 godina

Kad vec ima toliko pametnih koji pljuju Partizan, samo da ih pitam nesto. Da li ja mogutraziti od moje banke da mi oprosti kredit koji sam uzeo jer sam u medjuvremenu ostao bez posla, a ta banka je sve samo ne finasijski ugrozena za raliku od mene.koji sad nemam nikakva. primanja?
Sta je koj q. VK CZ za razliku od mene da moze da zivi na veresiju.

maske

pre 16 godina

K..cite se grobari sto ste klub koji propada ugasili ali mozete samo da se jedete sto ste popili samarcinu od Hrvata.Samo u kosarci i vaterpolu imate vece uspehe od Crvene Zvezde.A svi znaju da je Partizan najveci komunisticki klub u zemlji,klub bivse JNA i kao takav je ostao poznat.Zvezdine uspehe u fudbalu mozete samo da sanjate,u rukometu vas nema nigde u odbojci isto.Zvezda je sportsko drustvo sa najvecom tradicijom i najvecom podrskom medju Srbima i Delije su prve na tribinama razvile srpsku trobojku i pevale cetnicke pesme

fenomen

pre 16 godina

Ja sam grobar i razumem da Partizan trazi svoje pare, setite se samo kad Partizna nije imao lovu da plati Pionir halu pa je morao napolje ali mogli su sacekati malo...Evo odmah mi padaju na pamet neka velika Zvezdina imena za koje 25 000 eura nisu nikakva lova. Npr Gurovic, Vidic, Stankovic a ima ih jos puno a osim toga mogli bi i Djajica pa puste napolje na vikend da regulise taj VK Zvezda dug...
Poz...

Dusan,Beograd

pre 16 godina

Gledajte malo dalje od klupskih interesa.Ovo bi bio ogroman udarac srpskom vaterpolu.Prebrojte koliko klubova ima u Srbiji.Kakva ce biti buducnost naseg vaterpola.

Marko

pre 16 godina

Koji ste sljam svi vi ovde.Nije uopste u pitanju C.Zvezda nego srpski vaterpolo koji je poceo da propada skroz.Koji je klub sledeci koji ce biti ugasen? Ako nemamo nikakvu ligu,mislite da ce i reprezentacija biti ista bolja??Ali ne,vama je glavno da je Partizan postigao neki uspeh u ligi sampiona i da se Zvezda raspada a to sto nas Hrvati tuku u vaterpolu gde stignu i sto je nas najtrofejniji sport propao bas vas briga.I sta vam znaci sto cete sutra biti prvaci u ligi koja ima 4 ekipe,i u kojoj pola igraca nece znati ni da pliva??

@ mako
Zvezda je u doba komunizma uvek bila srpski klub,a Partizan jugoslovenski.Treba da te bude sramota sto pises ovakve gluposti.Ako je Zvezda simbol komunizma,cega je simbol Pratizan?I jel znas ti uopste kako izgleda grb Partizana?I on ima u sebi petokraku,zato bolje cuti i ne javljaj se vise.

dule grobar

pre 16 godina

Koje budalastine citam ovde. Pa kolko ja vidim vi ste od Partizana doveli 2 igraca za koje ste i sami znali da nemate para da platite obestecenje, pa sto ste ih onda dovodili? To je isto kao da u fudbalu vi nama prodate Koromana i Kastilja a mi posto smo u teskoj finansijskoj situaciji nemamo para da vam platimo obestecenje, i odugovlacimo vec godinu dana, dal bi nam vi te pare oprostili? Naravno da ne. Svi pricaju price tipa "Partizan je grobar srpskog vaterpola" a u stvari Partizan je jedina svetla tacka u nasem klubskom vaterpolu. Ko vam je kriv sto ne mozete da se snadjete, zar mi treba da vam budemo sponzori ? Naravno da je meni krivo i da ne bi voleo da se Zvezda ugasi, ali ako nam dugujete pare onda treba da ih vratite. Ne zaboravite da niste jedini koji ima troskove, svi klubovi imaju troskove a Partizan ubedljivo najvece od svih tako da nije u poziciji da olako oprasta 25000 evra sto u vaterpolu nije bas malo. I samo da kazem nesto sto nije vezano za vaterpolo, i Partizan i Zvezda su komunisticki klubovi, sama njihova imena to govore. Medjutim razlika je u tome sto vi zvezdasi to nikad niste smeli da priznate i smisljali ste razne izgovore kako vas klub nema nikakve veze sa komunizmom itd. da ste vi cetnici i najveci Srbi a da smo mi Grobari Hrvati, Muslimani i sve drugo samo ne Srbi. I sta kao vi ste veci Srbi od nas samo zato sto navijate za Zvezdu jel to? A setite se da ove sezone niko nije bolje reprezentovao Srbiju nego Grobari i KK Partizan, da nije Delija poginuo u ambasadi SAD nego decko sa juzne tribine. Setite se, posto dosta vas zvezdasa je pratilo KK Partizan u evroligi, da pred svaku utakmicu Grobari otpevaju himnu Boze pravde, i da razvijamo transparent dug oko 50-ak metara "KOSOVO JE SRBIJA". Ako vec pricate da Partizan treba da pomogne Zvezdi i da bi to bilo fer i korektno sa njegove strane, jel bi bilo fer da vi nas ne nazivate Hrvatima, Muslimanima itd. Svi smo nekad ziveli u Titovoj Jugoslaviji i otuda na nasem grbu jugoslovensko sportsko drustvo, mi grb ne mozemo da menjamo. A ne zaboravite da vam najveci vas uspeh u Bariju 1991. najveca zasluga pripada igracima koji nisu iz Srbije, ali ja sam korektan i necu da vas sad prozivam zbog toga. Pozdrav za sve SRBE!!!

Damjan

pre 16 godina

Partizan nije ugrozen, ali isto tako, nije otisao na F4, i izgubio mnogo novca. Pored toga dosta je ulozeno vec u tim za sledecu sezonu i normalno je da mu je potrebna finansijska konstrukcija.
Sto se tice VK CZ oni su vec godinama na marginama vaterpola. Partizanovi igraci igraju na pozajmici kod njih, treniraju na nasem bazenu i sad se jos i bune!
Zivo me zanima kako to sada Partizan rusi nas klupski vaterpolo ako ta zvezda godinama nije napravila nikakv uspeh? Uostalom ako nemaju 25000 € i treba da se ugase...

Spavac kao i vi?

pre 16 godina

Da znate sta taj Partizan radi da bi dosao do igraca drugu bi pricu pricali...Alo, ako neces u Partizan neces ni u reprezentaciju, tako se oni postavljaju prema igracima...A vi pricate o gasenju VK Crvena Zvezda, taman sada kada je u klubu situacija bolja nego u zadnjih 15 godina, makar sto se igracke i strucne strane tice. Pa kazu blizanci da su potrebni jaki klubovi u Srbiji, pa cim jedan malo ojaca ajde da ih maknemo jer bi mogli u buducnosti da nam smetaju...A vi i dalje potkopavajte jedni druge i omalovazavajte, tako cemo stici bas daleko!

Jakov

pre 16 godina

Neka pozajme pare od fudbalskog kluba Crvena Zvezda.
Videli smo u Insajderu koliko FK CZ zaradi godisnje, a drzavi na ime poreza da neku mrvicu.
Pa ako vec kradu neka pomognu vaterpolo klubu.

headhunter

pre 16 godina

To je čisto da se zna ko je ko tj ko je institucija!Ali kao što to biva u hendikep filmovima država će pomoći i zvezda će opet biti jadna.

Radovan Majk Hinli

pre 16 godina

Kao veliki Zvezdas, nastanjen za stalno u Kanadi, potpuno podrzavam politiku Partizana. Treba ugasiti SD Crvena Zvezda i tako stvoriti bolje uslove za razvoj JSD Partizan. Kasnije ce se sami od sebe pogasiti i ostali sportski klubovi, pa ce Partizan moci da bude najbolji u svim sportovima. Problem je u sledecem: Partizan ce postati bolji od Partizana i sta cete onda?

nz

pre 16 godina

A da je situacija obrnuta verovatno bi zvezdasi zaboravili na solidarnost za koju se sada zalazu. Onda bi svi bili za to da se ugasi Partizan.

rasa

pre 16 godina

mozda i treba da se ugasi kad u njemu sede lopovi, ako sede... ali grobari su najmanje pozvani da komentarisu zvezdu na grudima... mozda bi njima pop mogao da osvesta prostoriju gde im je sedeo PREDSEDNIK FRANJO TUDJMAN!!! nemojte vi tako vam boga da izazivate gadjenje pricama za koje ste najmanje merodavni!!!!

Stomak

pre 16 godina

Rukovodstvo Partizana se posle ispadanja od Mladosti zalilo kako je njihov najveci hendikep, to sto nam je liga slaba, pa nemaju jake utakmice. Mozda misle to da postignu tako sto ce izbaciti drugoplasiranu Zvezdu iz lige i time dodatno oslabiti ionako slabu ligu?!

nislija

pre 16 godina

vlahovicu, cemu ti sluzis kao predsednik sportskog drustva? zar je 25 ooo evra problem? sramota bi bilo da se zbog te kinte ugasi i badminton klub. ti si tu samo zbog kajmaka iz fk!

alo SRBIJO

pre 16 godina

Prva stvar podsecan SAMO SLOGA....druga stvar..nije bitno ko ce koga da pokopa komentarom ovde nego nesto drugo...ako nestane zvezda nestaje klub u kome trenira 100 klinaca ko je taj koji sme da uredi situaciju da ako moze ne pomogne i da ugasi zdravu budunost 1 deteta..druga stvar iako su od reda u partizanu ljudi sumnjivih poteza na vrhu zvezda je sama sebi najveci neprijatelj..treca stvar.. slazem se sa ovim momkom o stapanju klubova ali je to realno ne moguce jer ovo je Srbija i nijedan direktor bilo kog od ta tri kluba se nece srozati na poziciji i odustati od upravljackog mesta a ni ostali veliki strucnjaci oko njih...a imam predlog za resenje jer samo tako mozemo da nesto promenimo a ne samo olajavanjem..ajde tih 25 000 da uzmemo od cene juniorskog mesta u reprezentaciji i da pustimo zvezdu da malo duze zivi...realno gledano sve se to gasi jer mi zivimo u zemlji gde svako gleda svoje interese a mladi talenti propadaju...bas izlizano zvuci mladi talenti propadaju..mozda je bolje citirati nacin na koji je meni to receno"Znas nama ne treba igrac na toj poziciji porazgovaraj sa sekretarom kluba"..ali realno bas me briga sto je tako ispalo treniram za sebe...ali dajte ljudi gledajte malo ove klince koji jos nista ne znaju i kojima je najbitnije da budu dobri na pozicijama svog kluba...Svako treba da placa svoje racune...pa zaista treba..sto se za dzabe nervirate kada ce sve proci kao i obicno...zaboravice se.. KADA SVANE DAN PRVI A DA SE NE ZABORAVI I DAN KADA POCNEMO DA RESAVAMO SVOJE PROBLEME ALI STVARNO EVO DAJEM REC PRVI SKACEM U TERAZISKU CESMU AKO BUDE ZIMA SAM CU DA NOSIM VODU OD KUCE...

marko

pre 16 godina

@maja
Razmisli malo odakle zvezdi marakana ili partizanu stadio Partizana da ga oni nisu gradili.A i imala je zvezda svoj bazen zvao se 25.maj sta su s njim uradili to ne znam!!!

Milan

pre 16 godina

Ugasio se i jedan VK Becej,sampion Evrope,pa sto da se ne ugasi i VK CZ kad vec nicemu ne sluze.
Nemate pare,cao...iako ja navijam za CZ.
Inace komentar br. 1 (mako) je za poseban psihijatriski tretman. Momak ocigledno ne poznaje istoriju kulba za koji navija (Jugoslovensko SDstafeta mladosti,Tito,JNA,generali poklonili stadion,ko hoce da potpise za JSD Partizan sluzi vojsku u klubu,sportske ...itd),pa zato pise budalastine o proslim vremenima i o drugima. Smesno i jadno.

Generalno,sve te klubove u okviru SD CZ (Pa i JSD Partizan) su decenijama izdrzavali FK. Ne vidim svrhu sportkih drustava sa po 40-50 klubova i sportova.

yane

pre 16 godina

Srbija je vec dugo jedan od najacih vaterpolo centara sveta!!! Zalosno je sto se bazeni zatvaraju pa samim tim i klubovi su primorani na zatvaranje, zbog nedostatka novca da placaju tudje bazene. Nazalost, vrlo verovatno doci ce do rasula u celokupnom vaterpolu Srbije!
p.s Nekoliko nekad jaki vaterpolo centri vec su zatvoreni!!!

...SEKIRA!

pre 16 godina

za Zvezdu navija vise od 50% SRBIJE, samim tim 50+1 cini da je ona jedini legitimni srpski klub! Za Partizan mnogo manje + klan Udovicica! PITANJE: KOLIKO UDOVICICA JE U RADNOM ODNOSU U JSD PARTIZAN?? KVALITET? Vanji svo postovanje, ali reprezentaciju sa takvim igracima bih i ja mogao trenirati iako plivam kao...

Grof od Milutovac

pre 16 godina

Bolje, i tacnije bi bilo da ste stavili naslov "Partizan ugasio crv. zvezdu".Jeste da deluje kao da je Partizan u nekoj utakmici njih "razbio" ali realnim sledom dogadjaja, naslov bi morao biti takav.

marko

pre 16 godina

VK Crvena Zvezda je bila veliki klub ali poslednjih 20 godina igra vise nego epizodnu ulogu ne samo u Evropi nego i zemlji.Mislim da je postenije da se klub ugasi i ponovo otvori novi klub pod slicnim imenom npr. crvena zvezda 08 nego da se ovako muci i propada.Jer ako jedan klub nema 25 000 eura mislim da je samo pitanje vremena njegovog gasenja.Bolje je poceti sve ispocetka ali sa ljudima koji su sposobni i hoce da rade nego se ovako mucit i odrzavat na aparate nesto sto se spasit ne moze!!!Kada vam jedan partizanovac kaze postenije je i za vas i za srpski vaterpolo da podjete pod stecaj i lijepo osnujete novi klub koji bi za 5-10 godina mogao da igra i u Srbiji i u Evropi znacajniju ulogu.Ovako ovo je samo gubljenje vremena.Razmislite malo o tome 20 godina ne uspjevate da izadjete iz krize i odrzavate se na ivici egzistencije!!!

FoRzA_PxFxCx

pre 16 godina

Ma nas vaterpolo je pred gasenjem, ne samo Zvezda.
Vaterpolo kao sport je uzdrman i na ivici da postane totalno marginalizovan, a mi naravno pomazemo u tome...
Opet kakva drzava, takav i sport!!!

@mako

Lupetas gluposti

MARE-NBGD

pre 16 godina

Ovo je tuzno! Tuzno je da jedan klub mora da se ugasi, a da drugi likuju nad tim!! Kakvi ste to ljudi??? Ovo nije pitanje za upravu Partizana koja je trazila svoje pare. Da li su to morali ovako da urade ili da se nekako drugacije dogovore to je druga stvar! Ovo je pitanje za sve ove ovde koji su ostavili komentar!!! Da li vi verujete da ako sportsko drustvo CZ prestane da postoji da ce vama biti bolje??? Ili da ako Partizan nestane da ce Zvezdi biti bolje??? Nema jakog Partizana bez jake Zvezde i obratno!!!! P.S. Odgovor na komentar sa pocetka strane : I partizan ima zvezdicu na grbu ako si zaboravio! A i ime mu samo kaze kada je nastao! Ali to sad nije ni bitno i Partizan i Zvezda su NASI klubovi i treba se radovati njihovim uspesima , ako ne na domacoj sceni jer su tu rivali, onda u Evropi jer tamo niko ne gleda to da li ste vi Zvezda ili Partizan vi dolazite i predstavljate SRBIJU!!!!! Zato opametite se!!!

yane

pre 16 godina

Srbija je vec dugo jedan od najacih vaterpolo centara sveta!!! Zalosno je sto se bazeni zatvaraju pa samim tim i klubovi su primorani na zatvaranje, zbog nedostatka novca da placaju tudje bazene. Nazalost, vrlo verovatno doci ce do rasula u celokupnom vaterpolu Srbije!
p.s Nekoliko nekad jaki vaterpolo centri vec su zatvoreni!!!

ddqeqweqw

pre 16 godina

Sad ce odjednom da se pojavi neki investitor koji ce da ulozi milionche evra kao i u ZOK CZ dok nas Partizan trune i raspada se ... BRUKA

najcrnji

pre 16 godina

Jel jos neko prati taj vaterpolo. Nek se totalno ugasi taj sport. Ja samo gledam tenis i fudbal (strane lige). Mogu da ukinu nas fudbal jer ja to ne gledam a ja sam cini mi se najvazniji na svetu. Dosta komentara je slicno ovome pa molim moderatora da objavi i moj (jer ja sam najvazniji na svetu - izvinjavam se JA)

mako

pre 16 godina

Vas treba ugasiti kao kopletno sportsko drustvo,bruko drzave Srbije,simbolu titove komunisticke jugoslavije(petokraka),zatim treba da dodje neki Pop i osvesta sva mjesta dje ste bili!!!!!

grunf

pre 16 godina

vec vidjeno...sad ce parking servis i drustvo da "priskoce u pomoc" ugrozenom "velikanu" pa ce onda kao i u basketu pokusati na silu da osvoje titulu...

nikola

pre 16 godina

Pa mislim realno... em ste nam rivali em jos ocete i nase bazen za badava... idite trenirajte na adi, na dunavu... zar ne mozete u vaterpolu kao sto se u drugim sportovima u ovajkvoj situaciji radi da se fuzionisete za nekim klubom pa podelite troskove napravite jednu pristojnu ekipu a ne neku koja godinama gubi sa 10 razlike od partizana... ako ovako krenete za koju godinu isti naslov samo ce pisati "kk crvena zvezda"

vujke

pre 16 godina

Tuzno!!! Svaka cast Partizanu na uspjehe u Evroligi sve ove godine, iako sa, zvezdas.Ali... ako vec nisu finansijski ugrozeni (za razliku od CZ), kako mogu da imaju takvu idiotsku upravu kojoj nije bitan razvoj domaceg vaterpola?!! Pa zar je, ljudi, moguce da se ugasi jedna CZ samo zbog tudjeg hira i inata?! Zar da zbog toga liga izgubi bilo kakvav smisao? Sjetite se samo ekipe kao sto je bio BECEJ! Tuzno, iskreno se nadam da ce pronaci se neki zdrav um u Partizanovoj upravi i da ce sprijeciti da se isto desi i sa CZ.Jer, kakvo je stanjem u srpskom sportu danas-sutra ista stvar moze da se dasi i Partizanu! Nazalost, niko nije imun na finansijski krah te s toga, treba cuvati ovo malo lige sto je ostalo! Pozdrav svima!!!

neko iz mase

pre 16 godina

ma dajte..jesam zvezdas ali ako ste rekli da cete platit - platite..kakvo je to sprotsko drustvo kad se ne pomazemo???2miliona dinara je 25 hiljada eura..ako ne mozete naci 25 ooo eura gasi..sramota..stvarno

grobar

pre 16 godina

jesam grobar ali ako je to istina šta gore piše onda je stvarno bezobrazno iz strane Partizana. Sve ja to razumem, kapitalizam, rivalstvo ali dobro reče žena sami sebi granu režemo.

Lp.

Ulixes

pre 16 godina

To je to, konacno su pale maske i na povrsinu isplivalo pravo neprijateljstvo, a ne sportsko "rivalstvo" izmedju nasa 2 najveca sportska drustva. Situacija se stalno zaostrava na svakom terenu, izgleda da je doslo vreme za konacni obracun izmedju srpskog kluba i vojno-generalskog instrumenta.

sundjer Bob

pre 16 godina

Sledeci je kosarkaski klub pa rukometni i na kraju kao slag na tortu fudbalski klub.

P.S Kakve li ironije i njih ce ugasiti Partizan !!!

CZ

pre 16 godina

ma bez obzira koliko vaterpolo bio marginalan sport, i koliko je klubsko stanje u istom - ocajno, ne mogu da kazem da ne volim i VK Crvena Zvezda!!!!

NECE NI NJIHOVA GORETI VECNO - krivo olosu sto ispali iz evrolige, ko da smo im mi krivi.... NE DAJ SE ZVEZDO

daltoni

pre 16 godina

pa sta ste ocekivali ??
da vas neko ceka sa placanjem do beskonacnosti ?
idemo jedan po jedan klub se gasi !!! sledeci je KK sledeca sezona !!!!!!!

hahahahahahaha

Radovan Majk Hinli

pre 16 godina

Kao veliki Zvezdas, nastanjen za stalno u Kanadi, potpuno podrzavam politiku Partizana. Treba ugasiti SD Crvena Zvezda i tako stvoriti bolje uslove za razvoj JSD Partizan. Kasnije ce se sami od sebe pogasiti i ostali sportski klubovi, pa ce Partizan moci da bude najbolji u svim sportovima. Problem je u sledecem: Partizan ce postati bolji od Partizana i sta cete onda?

najcrnji

pre 16 godina

Jel jos neko prati taj vaterpolo. Nek se totalno ugasi taj sport. Ja samo gledam tenis i fudbal (strane lige). Mogu da ukinu nas fudbal jer ja to ne gledam a ja sam cini mi se najvazniji na svetu. Dosta komentara je slicno ovome pa molim moderatora da objavi i moj (jer ja sam najvazniji na svetu - izvinjavam se JA)

nikola

pre 16 godina

sta hoce oni koji k****? dobili su na pozajmicu i sad nece da vrate, i jos izigravaju neke mucenike! daj boze da ne dobiju pomoc grada jer nisu zasluzili apsolutno nicim, za razliku od kk partizan. nadam se isto tako da se nece ugasiti kao klub vec da ce naci nekako te pare..

dule grobar

pre 16 godina

Koje budalastine citam ovde. Pa kolko ja vidim vi ste od Partizana doveli 2 igraca za koje ste i sami znali da nemate para da platite obestecenje, pa sto ste ih onda dovodili? To je isto kao da u fudbalu vi nama prodate Koromana i Kastilja a mi posto smo u teskoj finansijskoj situaciji nemamo para da vam platimo obestecenje, i odugovlacimo vec godinu dana, dal bi nam vi te pare oprostili? Naravno da ne. Svi pricaju price tipa "Partizan je grobar srpskog vaterpola" a u stvari Partizan je jedina svetla tacka u nasem klubskom vaterpolu. Ko vam je kriv sto ne mozete da se snadjete, zar mi treba da vam budemo sponzori ? Naravno da je meni krivo i da ne bi voleo da se Zvezda ugasi, ali ako nam dugujete pare onda treba da ih vratite. Ne zaboravite da niste jedini koji ima troskove, svi klubovi imaju troskove a Partizan ubedljivo najvece od svih tako da nije u poziciji da olako oprasta 25000 evra sto u vaterpolu nije bas malo. I samo da kazem nesto sto nije vezano za vaterpolo, i Partizan i Zvezda su komunisticki klubovi, sama njihova imena to govore. Medjutim razlika je u tome sto vi zvezdasi to nikad niste smeli da priznate i smisljali ste razne izgovore kako vas klub nema nikakve veze sa komunizmom itd. da ste vi cetnici i najveci Srbi a da smo mi Grobari Hrvati, Muslimani i sve drugo samo ne Srbi. I sta kao vi ste veci Srbi od nas samo zato sto navijate za Zvezdu jel to? A setite se da ove sezone niko nije bolje reprezentovao Srbiju nego Grobari i KK Partizan, da nije Delija poginuo u ambasadi SAD nego decko sa juzne tribine. Setite se, posto dosta vas zvezdasa je pratilo KK Partizan u evroligi, da pred svaku utakmicu Grobari otpevaju himnu Boze pravde, i da razvijamo transparent dug oko 50-ak metara "KOSOVO JE SRBIJA". Ako vec pricate da Partizan treba da pomogne Zvezdi i da bi to bilo fer i korektno sa njegove strane, jel bi bilo fer da vi nas ne nazivate Hrvatima, Muslimanima itd. Svi smo nekad ziveli u Titovoj Jugoslaviji i otuda na nasem grbu jugoslovensko sportsko drustvo, mi grb ne mozemo da menjamo. A ne zaboravite da vam najveci vas uspeh u Bariju 1991. najveca zasluga pripada igracima koji nisu iz Srbije, ali ja sam korektan i necu da vas sad prozivam zbog toga. Pozdrav za sve SRBE!!!

N

pre 16 godina

Hahahaha...srpski vaterpolo ce biti trajno oslabljen a buduci narastaji trajno osakaceni gasenjem takvog sportskog giganta koji nije u stanju da vrati dug od 25000 e. Zli Partizan, zli Udovicic koji "sece granu na kojoj sedi". Gotovo je sa vaterpolom u Srbiji za sva vremena. Idem da placem.

Milan

pre 16 godina

Ugasio se i jedan VK Becej,sampion Evrope,pa sto da se ne ugasi i VK CZ kad vec nicemu ne sluze.
Nemate pare,cao...iako ja navijam za CZ.
Inace komentar br. 1 (mako) je za poseban psihijatriski tretman. Momak ocigledno ne poznaje istoriju kulba za koji navija (Jugoslovensko SDstafeta mladosti,Tito,JNA,generali poklonili stadion,ko hoce da potpise za JSD Partizan sluzi vojsku u klubu,sportske ...itd),pa zato pise budalastine o proslim vremenima i o drugima. Smesno i jadno.

Generalno,sve te klubove u okviru SD CZ (Pa i JSD Partizan) su decenijama izdrzavali FK. Ne vidim svrhu sportkih drustava sa po 40-50 klubova i sportova.

ceda ns

pre 16 godina

pa sta?tolki klubovi su se po srbiji ugasili,i sta sad?
ili ce opet drzava mozda da spasava klub,koji je po ne znam cemu to zaslizio?!
tuga gde mi zivimo...
proleter,radnicki nis...

Aleksandar

pre 16 godina

Citam svi pisu ih 25000 to nije nista... Ljudi gde vi zivite, ovde je 25e mnogo. Crvena Zvezda kao sportsko drustvo ima ogromne probleme, setite se fudbalski klub kad je dosao Piksi je bio u problemima, kosarkaski klub takodje, vaterpolo sad... Generalno ne treba svaljivati krivicu sto Partizan trazi svoje pare koje su ugovorom jasno regulisane kao i cinjenica da je dao zvezdi godinu dana da te pare vrati. Evroliga i putovanja, grejanje bazena, plate sve to kosta. Ono sto svi ovde gledaju je 25000e, a u stvari to je 50000e jer je klub morao da pokrije troskove koje Zvezda nije isplatila. Uostalom ko bi od Vas cekao nekog za te pare? Niko. Ovo je malo dramatizovano, kao evo Partizan nas gasi... A zasto je uopste doslo do te situacije??? Kako to da se Zvezda zaduzila??? Znaci ljudi koju su bili u rukovodstvu su krivi za to, ne Partizan. Takodje kriva je i drzava i grad Beograd, koji svi vi toliko hvalite, a nista ne cini za sport i dva velikana naseg sporta. Pogledajte kosarkase Partizana, igrali bez plata, vaterpoliste Zvezde, igrali bez plata.. znaci ljudi zele da igraju, ali politicari ne zele da plate. Ja sam igrao kosarku u rodnom gradu, I srpska liga, nije sad ni bitno, ali je klub finansiran iz budzeta opstine, i to je slucaj sa svim manjim gradovima. Svi imaju klubove koje finansiraju i oni nisu pred gasenjem, vec funkcionisu. Mozda nisu za I ligu, ali nije u tome poenta, bitno je da mladi mogu da treniraju, da postoji takmicarski duh i da publika moze da gleda utakmice, navija za klub i sto je jos bitnije, gleda decu iz grada kako igraju za klub tog grada. Beograd je korumpiran, a i rukovodstva timova. Pogledajte Dzajica... ja sam najveci fudbaler ove zemlje i to mi daje za pravo da od svakog transfera prisvojim par miliona evra. I naravno da ce klub da bude u problemima. Svi ste digli buku na Bjekovica i Zecevica... ne kazem da ni oni nisu prisvojili, ali napravili su Teleoptik, centar po ugledu na svetske fudbalske klubove... a Zvezda?? Sve u privatne dzepove...
Dakle, ne kazem da opravdavam potez uprave VK Partizan, iako sam Partizanovac, ali probleme u nasem vaterpolu ne moze resiti jedan klub. Uostalom, pogledajte ligu, Partizan ima lakse trening utakmice, zato i nije mogao da prelomi mec protiv mladosti. Bolje da se stope 3 nasa vaterpolo kluba u jedan tako izbegnu troskove i podignu kvalitet, pa kad liga ojaca, pojave se sponzori, ponovo se podele na svoje maticne klubove. Ja sam za to da u vaterpolu postoji jadranska liga kao u kosarci. Mi smo pojacali hrvatsku, bosansku, slovenacku kosarku, a nasu oslabili, pa ajde sad da hrvati pojacaju nasu. Dobijaju Partizan kao mocan klub, i Zvezdu koja je u problemima, ili mozda Nis... sto provincija nigde ne moze da udje u visoke rangove? Jer se tu kradu pare, i za one koji bi da se takmice, nema mesta, jer ce pokvariti uhodan sistem.

nastrani po prirodi

pre 16 godina

Prvo, Partizan nije i ne moze da bude vlasnik bazena, Banjice ili bilo kog. Nije im ostalo od baba.
Drugo, od 1990. do danas Banjica je tri puta renovirana o trosku grada i drzave, a na 25. maju deset godina nema para da se greje bazen.
Trece, Zvezda je isterana sa svog bazena, Tasmajdana, valjda da se ne bi ponovilo ono iz 1992. i 1993. godine.
Cetvrto, koliko trofeja je osvojio 'najtrofejniji klub' u zemlji od 1980. do otcepljenja Crne Gore?
Peto, cetvrtfinale Evrolige je uspeh za neprikosnovenog prvaka drzave koja je prvak Evrope, ekipu koja ima pola reprezentacije i tri strana repreztentativca?
Jadnici.

delija sombor

pre 16 godina

mislim da bi trebao da reaguje fk crvena zvezda jer imaju najveci budzet od svih sportista u sd,ako nekom nije puno 2 miliona mislim da nije fudbalskom klubu,treba pomoci bez obzira koji je sport u pitanju jer svi smo mi zvezda,i samo se sa dobrim delima na kraju izlazi kao pobednik,zvezda je zivot ostalo su sitnice!

coolinar

pre 16 godina

Vas treba ugasiti kao kopletno sportsko drustvo,bruko drzave Srbije,simbolu titove komunisticke jugoslavije(petokraka),zatim treba da dodje neki Pop i osvesta sva mjesta dje ste bili!!!!!
(mako, 12. april 2008 12:01)

Ko sve ovde komentarise ! ! !

Pa ti da si neki partizanovac,ti bi znao da se i na grbu PENALTIZANA nalazi petokraka ! ! !
I da je taj klub takodje simbol kokmunizma ! ! !

maske

pre 16 godina

K..cite se grobari sto ste klub koji propada ugasili ali mozete samo da se jedete sto ste popili samarcinu od Hrvata.Samo u kosarci i vaterpolu imate vece uspehe od Crvene Zvezde.A svi znaju da je Partizan najveci komunisticki klub u zemlji,klub bivse JNA i kao takav je ostao poznat.Zvezdine uspehe u fudbalu mozete samo da sanjate,u rukometu vas nema nigde u odbojci isto.Zvezda je sportsko drustvo sa najvecom tradicijom i najvecom podrskom medju Srbima i Delije su prve na tribinama razvile srpsku trobojku i pevale cetnicke pesme

Mare CZV

pre 16 godina

Znaci nemogu da verujem kakve gluposti sve ljudi iznose,nemogu a da ne prokomentarisem na ovaj prvi komentar pa me samo zanimaju par stvari:
1.Koji klub je bio jugoslovensko sportsko drustvo???
2.A sta majke ti partizan ima na grbu, da nije mozda dvoglavi orao?????

perrke

pre 16 godina

Sramota!!!
Ali pre svega za ovu drzavu i Partizan. Zasto?
Zato sto Partizan ima svoj bazen, koji mu je ne znam na koji nacin dodeljen na koriscenje, a Zvezda je vecito bila proganjana sa jednog na drugi bazen itd.
Vaterpolo je mali sport i ne postoji interes sponzora koji bi placali tako nesto.
Setite se samo da su jedan Viktor Jelenic, Aleksandar Ciric i Aleksandar Sapic stasali u Zvezdi. Zvezda bi bila podjednako dobra kao Partizan, kada bi imala iste uslove, a ni Partizna ne moze dugorocno da opstane u ligi u kojoj nema konkurencije.

Marko

pre 16 godina

Koji ste sljam svi vi ovde.Nije uopste u pitanju C.Zvezda nego srpski vaterpolo koji je poceo da propada skroz.Koji je klub sledeci koji ce biti ugasen? Ako nemamo nikakvu ligu,mislite da ce i reprezentacija biti ista bolja??Ali ne,vama je glavno da je Partizan postigao neki uspeh u ligi sampiona i da se Zvezda raspada a to sto nas Hrvati tuku u vaterpolu gde stignu i sto je nas najtrofejniji sport propao bas vas briga.I sta vam znaci sto cete sutra biti prvaci u ligi koja ima 4 ekipe,i u kojoj pola igraca nece znati ni da pliva??

@ mako
Zvezda je u doba komunizma uvek bila srpski klub,a Partizan jugoslovenski.Treba da te bude sramota sto pises ovakve gluposti.Ako je Zvezda simbol komunizma,cega je simbol Pratizan?I jel znas ti uopste kako izgleda grb Partizana?I on ima u sebi petokraku,zato bolje cuti i ne javljaj se vise.

Plikuscht

pre 16 godina

1. 'Partizan, putem menice, od nas potražuje dva miliona dinara duga zbog korišćenja bazena.'
Cekaj da vidim da li sam shvatio ... vi zapravo zaista DUGUJETE pare?

2. 'Na najgori način su zloupotrebljeni korektnost Crvene zvezde i garancije za plaćanje duga.'
Garancije? A cemu sluze garancije? A cemu sluzi menica? A sta ste mislili zasto dajete menicu kada ste je dali?

3. 'U toj sumi od dva miliona je i obeštećenje za Jovana Cakića i Marka Draksimovića.'
Gle, gle ... vi ste zapravo i preuzeli dva igraca!? Obestecenje ... sta to bese!?

4. 'Očigledno je da nekome u Partizanu nije stalo da gradi ozbiljnu priču što se tiče jačanja srpskog klupskog vaterpola'
A kako ste vi to zamislili? Da vam daju igrace, bazen, puste sve vase generacije da treniraju ... i sve to da bude dzabe!?

Svasta! Nesposobna uprava ne moze da sakupi tricavih 25,000 EUR i sada im svi ostali krivi ... da nije tuzno bilo bi smehotresno!

rasa

pre 16 godina

mozda i treba da se ugasi kad u njemu sede lopovi, ako sede... ali grobari su najmanje pozvani da komentarisu zvezdu na grudima... mozda bi njima pop mogao da osvesta prostoriju gde im je sedeo PREDSEDNIK FRANJO TUDJMAN!!! nemojte vi tako vam boga da izazivate gadjenje pricama za koje ste najmanje merodavni!!!!

marko

pre 16 godina

@maja
Razmisli malo odakle zvezdi marakana ili partizanu stadio Partizana da ga oni nisu gradili.A i imala je zvezda svoj bazen zvao se 25.maj sta su s njim uradili to ne znam!!!

Mila

pre 16 godina

Mnogo sam se rastuzila, i u mom gradu se pre par godina ugasio bazen, i svi oni divni decaci koji su trenirali lo, l2 i vise god.,nemaju gde ni rekreativno da plivaju,da li neko razmislja o godinama i godinama njihovog pozrtvovanja ustajanja, putovanja, dnevnog treniranja po 2/3 sata i nakon toliko godina ulaganja sebe u sport nista.Stariji sin je prosao tako, mladji ce jos gore, nece ni znati da pliva, pa nema dete bazen u svom gradu i to je verovatno normalno. E, pa nije. Ako postoji neko normalan i odgovoran u ovoj drzavi, odmah da obezbedi svoj deci u Srbiji bazene, jer plivanje je ljudi zdravlje. Uzmite se u pamet i okrenite list ka normalnom. Mislite na nas podmladak, dozvolite nasoj deci, da budu zdravi i lepi. Ima li u Srbiji zgodnijih momaka od vaterpolista. Nema. I zato apelujem na svaciju svest i savest po naosob, ne bitno je za koga navijate, vazno je da nam generacije budu zdrave (psihicki i fizicki), a to cemo uspeti samo uz pomoc bazena. Apelujem NE ZATVARAJTE BAZENE, NE GASITE KLUBOVE, NAPROTIV OTVARAJTE BAZENE STO VISE U CELOJ SRBIJI.RODITELJI CE TAKO BITI MNOGO SRECNIJI UZ SVOJU DECU. ISKUSTVO.

headhunter

pre 16 godina

To je čisto da se zna ko je ko tj ko je institucija!Ali kao što to biva u hendikep filmovima država će pomoći i zvezda će opet biti jadna.

Damjan

pre 16 godina

Partizan nije ugrozen, ali isto tako, nije otisao na F4, i izgubio mnogo novca. Pored toga dosta je ulozeno vec u tim za sledecu sezonu i normalno je da mu je potrebna finansijska konstrukcija.
Sto se tice VK CZ oni su vec godinama na marginama vaterpola. Partizanovi igraci igraju na pozajmici kod njih, treniraju na nasem bazenu i sad se jos i bune!
Zivo me zanima kako to sada Partizan rusi nas klupski vaterpolo ako ta zvezda godinama nije napravila nikakv uspeh? Uostalom ako nemaju 25000 € i treba da se ugase...

Spavac kao i vi?

pre 16 godina

Da znate sta taj Partizan radi da bi dosao do igraca drugu bi pricu pricali...Alo, ako neces u Partizan neces ni u reprezentaciju, tako se oni postavljaju prema igracima...A vi pricate o gasenju VK Crvena Zvezda, taman sada kada je u klubu situacija bolja nego u zadnjih 15 godina, makar sto se igracke i strucne strane tice. Pa kazu blizanci da su potrebni jaki klubovi u Srbiji, pa cim jedan malo ojaca ajde da ih maknemo jer bi mogli u buducnosti da nam smetaju...A vi i dalje potkopavajte jedni druge i omalovazavajte, tako cemo stici bas daleko!

Stomak

pre 16 godina

Rukovodstvo Partizana se posle ispadanja od Mladosti zalilo kako je njihov najveci hendikep, to sto nam je liga slaba, pa nemaju jake utakmice. Mozda misle to da postignu tako sto ce izbaciti drugoplasiranu Zvezdu iz lige i time dodatno oslabiti ionako slabu ligu?!

FoRzA_PxFxCx

pre 16 godina

Ma nas vaterpolo je pred gasenjem, ne samo Zvezda.
Vaterpolo kao sport je uzdrman i na ivici da postane totalno marginalizovan, a mi naravno pomazemo u tome...
Opet kakva drzava, takav i sport!!!

@mako

Lupetas gluposti

Stanimir

pre 16 godina

Pa normalno je da kada uzmes pare na pozajmicu, moras i da vratis ili sto bi rekla nasa poslovica "ako smo braca pare nam nisu sestre "

nemanja

pre 16 godina

Dali sam jo dobro razumeo???
Znaci zbog 25 000 Evra!!!!!! Gasi se klub....!!!
Tuga, Bruka.. Ej zbog 25 000 Evra..
Ma lopovi sve bre....

sayo86

pre 16 godina

žalosno. Ne razumijem toliku mržnju, uništit ćete sami sebe. ja sam osobno veliki navijać dinama al me jako pogodilo kad sam čuo da bi hajduk trebao u stećaj. liga nam je slaba a bez derbija bila bi totalno nezanimljiva, isto je i kod vas.

nz

pre 16 godina

A da je situacija obrnuta verovatno bi zvezdasi zaboravili na solidarnost za koju se sada zalazu. Onda bi svi bili za to da se ugasi Partizan.

Dusan,Beograd

pre 16 godina

Gledajte malo dalje od klupskih interesa.Ovo bi bio ogroman udarac srpskom vaterpolu.Prebrojte koliko klubova ima u Srbiji.Kakva ce biti buducnost naseg vaterpola.

...SEKIRA!

pre 16 godina

za Zvezdu navija vise od 50% SRBIJE, samim tim 50+1 cini da je ona jedini legitimni srpski klub! Za Partizan mnogo manje + klan Udovicica! PITANJE: KOLIKO UDOVICICA JE U RADNOM ODNOSU U JSD PARTIZAN?? KVALITET? Vanji svo postovanje, ali reprezentaciju sa takvim igracima bih i ja mogao trenirati iako plivam kao...

saks

pre 16 godina

Kao Zvezdas, ostavlja mi gorak utisak u ustima cinjenica da bi jedan klub iz Zvezdine porodice(bez obzira na svoje prosecne rezultate) mogao da bude ugasen zbog 25,000 evra, koliko FK CZ daje na najmanje placenog amatera iz svojih redova. Bruka za SD CZ!

Grof od Milutovac

pre 16 godina

Bolje, i tacnije bi bilo da ste stavili naslov "Partizan ugasio crv. zvezdu".Jeste da deluje kao da je Partizan u nekoj utakmici njih "razbio" ali realnim sledom dogadjaja, naslov bi morao biti takav.

marko

pre 16 godina

VK Crvena Zvezda je bila veliki klub ali poslednjih 20 godina igra vise nego epizodnu ulogu ne samo u Evropi nego i zemlji.Mislim da je postenije da se klub ugasi i ponovo otvori novi klub pod slicnim imenom npr. crvena zvezda 08 nego da se ovako muci i propada.Jer ako jedan klub nema 25 000 eura mislim da je samo pitanje vremena njegovog gasenja.Bolje je poceti sve ispocetka ali sa ljudima koji su sposobni i hoce da rade nego se ovako mucit i odrzavat na aparate nesto sto se spasit ne moze!!!Kada vam jedan partizanovac kaze postenije je i za vas i za srpski vaterpolo da podjete pod stecaj i lijepo osnujete novi klub koji bi za 5-10 godina mogao da igra i u Srbiji i u Evropi znacajniju ulogu.Ovako ovo je samo gubljenje vremena.Razmislite malo o tome 20 godina ne uspjevate da izadjete iz krize i odrzavate se na ivici egzistencije!!!

fenomen

pre 16 godina

Ja sam grobar i razumem da Partizan trazi svoje pare, setite se samo kad Partizna nije imao lovu da plati Pionir halu pa je morao napolje ali mogli su sacekati malo...Evo odmah mi padaju na pamet neka velika Zvezdina imena za koje 25 000 eura nisu nikakva lova. Npr Gurovic, Vidic, Stankovic a ima ih jos puno a osim toga mogli bi i Djajica pa puste napolje na vikend da regulise taj VK Zvezda dug...
Poz...

gagi

pre 16 godina

Kad vec ima toliko pametnih koji pljuju Partizan, samo da ih pitam nesto. Da li ja mogutraziti od moje banke da mi oprosti kredit koji sam uzeo jer sam u medjuvremenu ostao bez posla, a ta banka je sve samo ne finasijski ugrozena za raliku od mene.koji sad nemam nikakva. primanja?
Sta je koj q. VK CZ za razliku od mene da moze da zivi na veresiju.

kuljanin

pre 16 godina

Ajde da malo pricu okrenemo na drugu stranu, da zanemarimo rivalstvo, da budemo jedinstveni i da se posvetimo nama kao naciji. Ako klub nema 25.ooo evra, pa i treba da se ugasi, pa sta i ako je to Crvena Zvezda(mada ne radujem se tome, verujte mi).Ipak na kraju ce neko za Zvezdu naci pare kao i sa KKCZ. Nego sta cemo mo sa klubovima iz prvincije. Koji se gase neverovatno brzo.Gde ce deca iz provincije da vezbaju i treniraju, gde ce da se afirmisu. Mnogi iz BG to ne razumeju, ili nece da razujemju(mislim na one u vlasti). Ko je Zveda u varterpolu??? Kad je u poslednjih nekoliko gdina a i decenija ostvarila veci uspeh na domacem, a i na medjunarodnom planu, ali za nju ce se naci pare!!! Ne znam da li se secate RK Crvenke. Klub koji je tri, cetiri puta osvajao kupove u SFRJ! Klub koji je u dva navrata igrao u evro kupovima. U Crvenku su tad dolazili: Nemci, Tatran iz tadasnje Cehoslovacke....gde je danas RK Vrbas, koji je nekoliko puta bio u finalu play off-a SRJ.Pa, Proleter - Naftagas, cuveno ime u staroj SFRJ zatim, Kosarkaski klub BFC iz Beocina, Iva Borovica iz Rume....Znaci da bi neko nesto uspeo da uradi i da se probije nemoze da bude iz provincije nego samo mora biti iz BG! Pa dokle vise ljudi...dokle...??? Dokle cemo da trpimo ovu BEOGRADIZACIJU naseg sporta?????Pomazite malo i klubove po Vojvodini i Centralnoj Srbiji koji mogu da daju rezultate i da afirmisu decu i grad iz kog dolaze.

nislija

pre 16 godina

vlahovicu, cemu ti sluzis kao predsednik sportskog drustva? zar je 25 ooo evra problem? sramota bi bilo da se zbog te kinte ugasi i badminton klub. ti si tu samo zbog kajmaka iz fk!

Jakov

pre 16 godina

Neka pozajme pare od fudbalskog kluba Crvena Zvezda.
Videli smo u Insajderu koliko FK CZ zaradi godisnje, a drzavi na ime poreza da neku mrvicu.
Pa ako vec kradu neka pomognu vaterpolo klubu.

yane

pre 16 godina

Srbija je vec dugo jedan od najacih vaterpolo centara sveta!!! Zalosno je sto se bazeni zatvaraju pa samim tim i klubovi su primorani na zatvaranje, zbog nedostatka novca da placaju tudje bazene. Nazalost, vrlo verovatno doci ce do rasula u celokupnom vaterpolu Srbije!
p.s Nekoliko nekad jaki vaterpolo centri vec su zatvoreni!!!

yane

pre 16 godina

Srbija je vec dugo jedan od najacih vaterpolo centara sveta!!! Zalosno je sto se bazeni zatvaraju pa samim tim i klubovi su primorani na zatvaranje, zbog nedostatka novca da placaju tudje bazene. Nazalost, vrlo verovatno doci ce do rasula u celokupnom vaterpolu Srbije!
p.s Nekoliko nekad jaki vaterpolo centri vec su zatvoreni!!!

alo SRBIJO

pre 16 godina

Prva stvar podsecan SAMO SLOGA....druga stvar..nije bitno ko ce koga da pokopa komentarom ovde nego nesto drugo...ako nestane zvezda nestaje klub u kome trenira 100 klinaca ko je taj koji sme da uredi situaciju da ako moze ne pomogne i da ugasi zdravu budunost 1 deteta..druga stvar iako su od reda u partizanu ljudi sumnjivih poteza na vrhu zvezda je sama sebi najveci neprijatelj..treca stvar.. slazem se sa ovim momkom o stapanju klubova ali je to realno ne moguce jer ovo je Srbija i nijedan direktor bilo kog od ta tri kluba se nece srozati na poziciji i odustati od upravljackog mesta a ni ostali veliki strucnjaci oko njih...a imam predlog za resenje jer samo tako mozemo da nesto promenimo a ne samo olajavanjem..ajde tih 25 000 da uzmemo od cene juniorskog mesta u reprezentaciji i da pustimo zvezdu da malo duze zivi...realno gledano sve se to gasi jer mi zivimo u zemlji gde svako gleda svoje interese a mladi talenti propadaju...bas izlizano zvuci mladi talenti propadaju..mozda je bolje citirati nacin na koji je meni to receno"Znas nama ne treba igrac na toj poziciji porazgovaraj sa sekretarom kluba"..ali realno bas me briga sto je tako ispalo treniram za sebe...ali dajte ljudi gledajte malo ove klince koji jos nista ne znaju i kojima je najbitnije da budu dobri na pozicijama svog kluba...Svako treba da placa svoje racune...pa zaista treba..sto se za dzabe nervirate kada ce sve proci kao i obicno...zaboravice se.. KADA SVANE DAN PRVI A DA SE NE ZABORAVI I DAN KADA POCNEMO DA RESAVAMO SVOJE PROBLEME ALI STVARNO EVO DAJEM REC PRVI SKACEM U TERAZISKU CESMU AKO BUDE ZIMA SAM CU DA NOSIM VODU OD KUCE...

ddqeqweqw

pre 16 godina

Sad ce odjednom da se pojavi neki investitor koji ce da ulozi milionche evra kao i u ZOK CZ dok nas Partizan trune i raspada se ... BRUKA

MARE-NBGD

pre 16 godina

Ovo je tuzno! Tuzno je da jedan klub mora da se ugasi, a da drugi likuju nad tim!! Kakvi ste to ljudi??? Ovo nije pitanje za upravu Partizana koja je trazila svoje pare. Da li su to morali ovako da urade ili da se nekako drugacije dogovore to je druga stvar! Ovo je pitanje za sve ove ovde koji su ostavili komentar!!! Da li vi verujete da ako sportsko drustvo CZ prestane da postoji da ce vama biti bolje??? Ili da ako Partizan nestane da ce Zvezdi biti bolje??? Nema jakog Partizana bez jake Zvezde i obratno!!!! P.S. Odgovor na komentar sa pocetka strane : I partizan ima zvezdicu na grbu ako si zaboravio! A i ime mu samo kaze kada je nastao! Ali to sad nije ni bitno i Partizan i Zvezda su NASI klubovi i treba se radovati njihovim uspesima , ako ne na domacoj sceni jer su tu rivali, onda u Evropi jer tamo niko ne gleda to da li ste vi Zvezda ili Partizan vi dolazite i predstavljate SRBIJU!!!!! Zato opametite se!!!