Ponedeljak, 22.10.2007.

22:16

Trijumf CSKA, Gurović sjajan

Izvor: B92

Trijumf CSKA, Guroviæ sjajan IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

vule

pre 16 godina

lelea, ala je pocrneo za ovako kratko vreme provedeno u Poljskoj??!! A ja sve u zelji da dobijem malo bojice letovao u Grckoj..... a vidi ga Gurketa, par nedelja u Poljskoj i crn da crnje biti ne moze.... sledeceg leta, eto me u Poljsku na godisnji...

12345

pre 16 godina

Svi ste u pravu....Gurovic je rodjeni gubitnik...KOJI JE NASOJ REPREZENTACIJI DONEO ZLATO!!!! I bio najplacenij igrac evrope..I stvarno se osramotio juce..dao je 25 poena ekipi koja je partizan pobedjivala svake godine od 20 do 35 razlike(kad igra ozbiljno)..Samo mi je zao sto nije sa vama u gupi..Razumem vas, veci trag u evropi su ostavili i Milojevic i Avdalovic i Vujanic i mnogi vasi sadasnji idoli...

head hunteer

pre 16 godina

niko ne pljuje gurovica...samo decko voli da plache...svaka cast prokomu..i treneru kome je gurke glavni igrach..heheh..ljudi evo fixeva na kladzi...heheh..sve protiv prokoma..

Објективан

pre 16 godina

Стварно су смешни ови који кажу "Гуровић најбољи а његов тим изгуби". А од кога је то Гуркетов тим изгубио? Од ЦСКА!? Па наравно да ће да изгубе од ЦСКА као што ће сви осим пар екипа ове године од њих да губе. А Гурке је том ЦСКА дао 25 поена, уз 4 скока, једну украдену и једну асистенцију. И то проценат шута за три око 40 одсто, за два око 60 и са бацања 100 одсто!? И то је случајно! Гурке је сјајан играч и биће један од најбољих играча у Евролиги колико год га патолошки мрзели. Но, када смо већ код бивших играча да ли знате шта сада ради оно "чудо" од играча које вам је донело две титуле тако што му нико на Балкану не суди личне у нападу и одрбрани, кораке, три секунде - Дејан Милојевић. Ено га у шпанској лиги са 2-3 поена, 1-2 скока и са повредама. Ни у Еуролиги није боље. Чича бар држи ниво! СВЕ ЗА ЧИЧУ - СВИ ЗА ЧИЧУ!

nesa

pre 16 godina

Mislim da sto se tice Koste on je mogao da ostene i ove god i da ode u neki jaci evropski tim ali tvrdim da to nije bilo u interesu Partizana .Mislim da je Gurovic izuzetno potreban svakoj ekipi ,ali ta ekipa mora da ima jos 2 igraca koje ce da ga prate.Za mene je Partizan ove god totalno omasio u slektiranju ekipe , vi nemate centra ,Pekovic je odlican igrac ,ali sta ce se desiti ako on udje u problem sa licnim greskama ili ne daj boze dodje do povrede .Mislim da ako Partizan ostane u ovakoj selekciji bez pojacanja nema sta da trazi ni u NLB ,a kamoli u evropi.Izgubice te od svaka jace ekipe .
PS: NE MOGU DA VERUJEM DA NIKO NE PRENOSI UTAKMICU STRASNO

voja, fan of the greatest basketball club in the world...ever!

pre 16 godina

Nesa


Мислим да се нисмо разумели. Сматрам да је Гуровић феноменалан играч, ја му желим све најбоље. Било ми је драго кад је дошао у Партизан, али из утакмице у утакмицу, био је све лошији. Једноставно се није уклопио. Вујошевић и он се вероватно нису "варили", различито гледање на ствари, и један је морао отићи. Мислим да те ствари око неиграња у Јадранској апсолутно не стоје, то није разлог да се пусти такав играч. Убеђен сам да је његово присуство у Звезди, која има изванредне клинце, само ометала остале да се расплину. Такав играч није потребан ни Звезди нити Партизану, јер то су тимови који су приморани сваке године да јуре трофеје, а истовремено треба да праве играче јер, од чега да се живи? У таквој ситуацији, Гуровић, који огра 38 минута није потребан.
А ЗА Косту није тачно. Вујошевић је инсистираода остане али он је папак био и остао.
Поздрав

KiM

pre 16 godina

Gurke je legenda KK CZ i Delija... i zato svi misevi u rupu... do cetvrtka pa ako vam se posreci da izgubimo od bajerna javice te se sigurno!

Ivan

pre 16 godina

A da dežurni kritičari provere malo Milojeve ili Vuletove učinke u Pamesi? Ili bar Cvetkovićev u Đironi, mada ni to nije valjan parametar, jer Branko je tek otišao u ACB ligu, a nekadašnji Partizanov dvojac se uveliko adaptirao na špansku klupsku košarku? Razmislite malo zašto se o tim Partizanovim "velikim" igračima ne piše gotovo ništa. Pa pisalo bi se, da ima šta. Ovako, čak i večito potcenjeni Savanović i Aškrabić u ruskoj ligi dobili su malo prostora u domaćim medijima.

A što se Gurovića tiče, ostavite čoveka više na miru. Otišao je i iz naše klupske i iz naše reprezentativne košarke. Da ima kvalitet pokazuje i u tom ne baš slabom Prokomu, kao što ga je pokazivao uvek kad bi se to dopuštalo. Da je najbolje krilo u Evropi - nije. Da je neki najmudriji - nije. Ali je tehnički potkovan, školovan igrač, i ipak je šteta što nije bolje iskorišćen u reprezentaciji. Od njega se prosto očekivalo nešto za šta nije sposoban, da bude lider, glavni čovek. Kao ofanzivna podrška takav igrač nikom nije naodmet.

I znajte, kad vam već nisu to rekli oni koji su trebali, vaša zloba neće ni našu košarku ni vas u vašem životu nigde odvesti.

nesa

pre 16 godina

Ja prvenstveno gledam kosarku , pa tek onda navijam .Radi se o necemu drugome , Ne verujem da Gurovic nije umeo da se uklopi u tim Partizana jer svaki igrac zna svoju ulogu u timu pre nego sto dodje inace ne bi ni dolazio zna se i koliko i kako ce da igra. On je od strane uprave Partizana pusten niz vodu, jer Partizan nije hteo da podrzi igraca koji nije mogao da igra u hrvatskoj i sloveniji ,pruzen je olaki otopr a zatim se Gurovic sam pojavljivao u medijima po emisijama i obajasnjavao sta se tu desava .To da li nas boli sto 10 god nismo igrali u euroligi to je druga stvar mozda nas i boli ,ali to ovde nije tema.Zar ovakav pocetak sezone za Milana ne mozemo da podrzimo i kazemo svaka cast , a ne da se vracamo u proslost i da mu brojimo titule itd.....Meni je zao sto Kosta Perovic nije uspeo i tesko ce da uspe sada ....A da ja vas pitam jeli to nije greska uprave Partizana da Kostu proda za velike pare za koje niko ne zna gde su i koliko su dobili i gde su potrosene ..... Olako verujete da su u partizanu sve posteni ljudi ....Problem je kada Partizan izgubi titulu,svi ce i tog Partizana da odu uz obrazlozenje da su istroseni da je vreme da dodju novi ....Zivi bili pa videli ...... podrav

super_zebra

pre 16 godina

@ navijac

U pravu si, ja sam to i napisao, ali sam nesto zeznuo pa se to premestilo na sledeci paragraf.

To sam i hteo da kazem, Gurke jeste promasivao, ali je i dao, a imao i ostale ucinke, i dobar index. A ovaj drugi je sutirao skoro isti broj puta, a zesce se ispromasivao, i verovatno bio krivac za poraz.

Sve najbolje,
SZ

goran

pre 16 godina

@neo

majke ti, kad je to stojakovic bio glavni igrac, bilo cega? pricas o luzerima a decko nije pogodio nijedan, citaj nijedan ni polubitan sut u svojoj karijeri!! zao mi je sto se gurovic ovako oprostio od reprezentacije, ali je od stojakovica i u igrackom i u ljudskom smislu dao mnogo vise toj reprezentaciji.
predrag stojakovic je jedan vanserijski suter, ali ne i pobednik, koga je u poslednjoj cetvrtini najbolje izvuci iz igre.

IGOR_PFC

pre 16 godina

Ovaj gurovic gde god da ode igra za sebe,a njegov tim gubi. luzer od rodjenja i ostace do kraja bez ijednog klupskog trofeja,to je ocigledno.
Grobari u sredu svi u pionir da pokazemo ko su najbolji navijaci u Srbiji i sire. GROBARI,PARTIZAN,SRBIJA PONOS I CAST

ZaSM

pre 16 godina

Nije Gurovic svoje poene postigao protiv nekog Sirokog, Splita ili Slovana vec protiv najboljih medju najboljima. A sta je opet taj Prokom dosada uradio da bi Gurovic mogao da racuna na podrsku drugih u timu? Uostalom zar taj Prokom nema nekog trenera ciji je posao da postavi igru i usmeri je prema najboljima u timu? Ako Gurovic cini stetu zasto ga ne stavi na klupu? Gurovic je “kriv” samo za poene koje postize ili ne postize. Za podelu krivice postoje trener i svi ostali igraci, odnosno tim u celini?
Inace mi je jako krivo sto Gurovicu u Madridu nije islo najbolje sa sutom. Ocevidno je bio premoren a ostali u ekipi su najvecim delom bili neiskusni juniori. Sada kada se osvezio vidi se kvalitet najboljeg igraca prosle godine i u ULEB-u kao i NLB ligi.

voja, fan of the greatest basketball club in the world...ever!

pre 16 godina

Nesa

Не жале гробари за Гуровићем што није остао, гробари су му сами рекли да је најбоље да сам оде.
Дечко једноставно не може да се уклопи у дисциплину и апсолутно подреди тиму.То је било евидентно и ове године у финалу плеј-офа. У јединој утакмици, у којој је Звезда "разбила" Партизан(трећа по реду, било је неких 20-так разлике) Гуровић се потпуно подредио колективу и успех је био неминован.
Стога му је Вујошевић фино објаснио како Евролигу може играти компактан тим, који функционише као организам, а не скупина одличних индивидуалаца, и да је боље по њега да нађе друго место за иживљавање, јер у Партизану за њега нема места. То се у великим клубовима не толерише.
Размисли мало због чега је он тако жарко желео да победи Партизан - освета буразеру, па он је био понижен. Једног Гуровића, који је забијао тројке Америма, да сматрају непожељним у Партизану.
Видиш, и Звезда ове године функционише одлично. Без њега. Тим, човече, тим!

И неизбежна: "О Партизане ти добро знаш..."

super_zebra

pre 16 godina

Evo statistike sa zvanicnog Euroleague sajta:
GUROVIC, MILAN
6/11 za 2, 3/7 za 3, 4/4 za 1,
skokovi 1 of, 3 def 4 total, 1 asistencija, 2 ukradene, 1 faul, i 5 faula na njemu. Totalni index 26.

A recimo, WAGNER, DAJUAN
4/12 za 2, 0/1 za 3, 2/2 za 1,
skokovi 1 def, 1 of, 2 total 1 asistencija, 2 faula i 3 na njemu. Index 26.

OK, sad da uporedimo, Gurke je isto kao i ovaj drugi promasio 9 suteva sto za 2 sto za 3, ali je dao 25 poena. A ovaj drugi je dao samo 10.
Gurke je imao 4 skoka, ovaj samo 2, i oba po 1 asistenciju. Index 5.

OK nisam siguran koju poziciju ovaj Wagner igra, ali sa 183 nije centar sigurno :) Znaci bek ima 1 ej jednu asistenciju!?! A uz to se ispromasivao, 4/12 za 2 je stvarno sramota.

Tako da eto vam pljuvaci, nije Gurke igrao toliko lose koliko bi vi hteli da je on lose igrao, nego se malo drugi ispucavali. Nek i on malo oseti kako je to kad drugi sutiraju do besvesti :)

Hell

pre 16 godina

@ Nesa, 23. oktobar 2007 01:30

Odgovori mi samo na jedno pitanje a to je kada je poslednji put "tvoja" Zvezda igrala u Evroligi protiv velicina kakve su Pao,CSKA,Olimpijakos,Makabi... Znam da vas to izuzetno boli sto gledate samo PARTIZAN u tom takmicenju zadnjih x godina ali sta da se radi uzivajte vi u vasem Ulebu protiv Belgijanaca,Holandjana,Rumuna,Cecena i ostalih

djole

pre 16 godina

Gurović je kopija nekadašnjeg brazilskog košarkaša Oskara Šmidta. Taj je trpao svima po 30-35 poena, a na prste jedne ruke može da izbroji utakmice koje je njegova ekipa dobila. Ili još gore, Gurovićeva igra u repki me podsetila na igru bugarina Mladenova (onaj što je dao više od 100 poena) u bugarskoj reprezentaciji. Eto na koje smo grane spali. Da nam jedan Slavnić bude selektor, da jedan Gurović, košarkaš poljskog Prokoma se u reprezentaciji ponaša kao da su mu saigrači invalidi, a on Majkl Džordan. Jadan Prokom.

Miroslav

pre 16 godina

Bože Koliko PLITKIH komentara ima ovde ... Ajde da kažemo da je GURKE Silovao svaku loptu u Zvezde ... Moglo Mu se ... a možda i nije imao SKIM da igra ???

Pa nisu Valjda i ovi iz Prokoma baš toliki Glupani pa mu Daju svaku loptu da ŠUTIRA ...

Uostalom pogledajte STATISTIKU
http://www.euroleague.net/main/results/showgame?gamecode=3

Ako uopšte i znate čemu STATISTIKA služi ... a za one LENJE koji bi samo kritikuju

2p 6/11 3p 3/7 1p 4/4 4 skoka
1 asist 2 osvojene BEZ izgubljenih lopti, 1 blokada, 1 faul i 5 iznuđenih faulova
i to protiv mašinerije zvane CSKA ... za 31min

AKo neko od Vas Pacijenata Može BOLJE ...treba samo da potpiše za nekog Euro ligaša i to je to !!!!!!!!!!!

SITNICA ... MoŽETE Vi to SAMO Vas MALKO MRZI ... ha ha ha !!!

Pravi LUZERI ste SVI Vi Dežurni kritičri jer VAMA NIKO NEVALJA ...

A šta ste Vi postigli u životu osim što se ZAVISNICI o TV-a i NET-a????

VU

pre 16 godina

Pa opet je mnogo jeftinije napraviti prvaka Evrope u basketu za 30 miliona evra, nego u fudbalu koji je puno skuplji. A mi smo bas propali, kada nam odlaze mladi igraci, kao Teodosic. Ako nismo sposobni da ih zadrzimo barem do 23 godine onda smo tek na....li. Setimo se kako je liga bila jaka 1998. Iz te plejade smo dobili Drobnjaka, Tomasevica, Lukovskog, Topica, Scepanovica. Pola reprezentacije. Nasa ekipa je i letos, u Spaniji bila iz nase lige, ali puno losija. Sve dok FMP bude bio lider u radu sa mladjim kategorijama imacemo puno zlata sa takmicenja istif, ali u seniorskoj konkurenciji necemo nista da uradimo. Samo nam je bitan rezultat a ne stvaranje igraca !

Boca

pre 16 godina

31 minut u igri, sut za dva 6/11, za tri 3/7, 4/4 bacanja, 4 skoka, jedna asistencija, dve ukradene lopte i 5 iznudjena faula, ili 25 poena uz index korisnosti 26, daleko su od lose igre. Koliko NBA zvezda na njegovoj poziciji imaju ovakve procene suta?
Probajte da na basketu ispred zgrade protiv dobre odbrane date trecinu poena za vasu ekipu pa cete videti koliko je to tesko, a kamoli protiv favorita u Euroligi. Milan je neosporno jako kvalitetan + iskusan igrac, koji svakoj ekipi moze dati 20+ poena, s druge strane njemu trebaju dobri saigraci, kao i svakom drugom, koji bi mu omogucili puno otvorenih suteva, ali je definitivno daleko od prozivki koje mu se upucuju. I na kraju krajeva on je profesionalac, placen da igra da sutira i on to i radi, kamo srece da smo svi mi u svom poslu uspesni makar kao on, gde bi nam kraj bio.

ja

pre 16 godina

Strasno je kako se forsira Gurovic, koji je unistio reprezentaciju, koji igra za Prokom, poljski tim i ciji tim je izgubio kod kuce 20 razlike!!! A ipak stoji u naslovu "sjajni Gurovic"!!! A recimo o Partizanu koji igra tu Evroligu se nista ne prica!!! Da li Gurovic placa da bi se o njemu pricalo u novinama!!! Pored onakvog njegovog izdanja u Spaniji i njegovih izjava, mi ga jos uvek velicamo i nazivamo kapitenom repke!!! Alo bre ljudi!!!

Z

pre 16 godina

Covek koji protiv ekipe kao sto je CSK-a da 25 poena i ima index 26 zasluzuje sve pohvale. Oni koji misle da je realno da Prokom pobedi CSK, a da ga je Gurovic sprecio u tome, samo pokazuju koliko znaju o kosarci.

miki USA

pre 16 godina

@ jovica

kos sine moj cini srenim ceo tim ako je pravi tim i jos par hiljada ljudi u hali.Eto samo toliko,neki ljudi mnogo filozofiraju kad ostavljaju komentar.pozdrav

le andro

pre 16 godina

sjajni igrači poput Milana Gurovića...cekam Milicic da mu krene sezona!!! I on je brate sjajan!!! Long live moskitosi i njihov indeks uspesnosti!

goran ilic

pre 16 godina

Pusti ti ove kao velike poznavaoce kosarke i sicfirice, sto te pljuju i samo nastavi tako! Ja sam partizanovac ali treba ubaciti 25 poena ekipi kao sto je CSKA!!! SVAKA CAST SAMO NAPRED

petronije

pre 16 godina

@Jovica
Dobro, bre, covece, sta ti mislis koliko je lopti prodao ako ima 26 index uspesnosti. Zasto si igrao na njega i zasto se javljas kad nemas bas nista pametno da kazes!

realan

pre 16 godina

koko ja znam gurovic ima vise trofeja nego bilo koji igrac partizana u proteklih 15 godina setite se barselona aek,unikaha,pa i zvezda-kup a da ne pricamo o reprezenataciji

Nesa

pre 16 godina

Koliko zlih komentara , pa ovo je neverovatno.Prosle god je bio najbolji igrac u uleb cupu .E onda su bili komentari :"lako je biti najbolji igrac u ulebu-u","Ajde da te vidimo u euroligi" Sada kada je opet dobar , a nadam se da ce biti najbolji , opet mu nalazite neke mene.Ostavi te coveka na miru ,neverovatno je da tolika mrznja postoji od strane Grobara prema njemu.Gurovic ce tek da odigra svoje najbolje partije.Grobari ne mogu da prezale sto nije ostao u Partizanu, sto nije najbolje partije pruzio u Partizanu.U CZ je pruzio odlicne partije , nije imao pomoc i nije mogao sam nazalost .A razmisljanja o tome kako svaki klub propadne sto je Gurovic tu , su mnogoo smesna i necu da ih komentarisem...... Grobari ako ne bude 20 razlike za Barsu minimum smatracu ne uspehom za Barsu .......Ili uspeh za vas

jovica

pre 16 godina

i meni je doneo 26 index poena na fantasy !!! svaka mu cast !!! slazem se sa ostalima da se ponavlja ista prica, gurke da 20-30 a ekipa izgubi e sta ces kad je coveku vazno samo da on ispuni svoju kvotu a za tim ga bas zaboli!!! jedna asistencija cini dva igraca zadovoljnim a jedan kos samo jednog!!! misli milane o tome i bice pobeda...

gazge

pre 16 godina

pa da... to je to... gurovic najbolji a njegov tim izgubi.... hvala bogu da je otisao iz zvezde (ja navijam za partizan) pa da gledamo konacno normalnu igru tog tima.....

b@kl@v@

pre 16 godina

poceo Gurovic sa njegovim...
da on 20-30 poena ali njegova ekipa ipak izgubi sa isto tolikom razlikom(20-30)
sta ces,covek u koju god ekipu ode ona propadne

neo

pre 16 godina

Sad ce zvezdasi da se prime...
Steta sto milan ne dolazi u Pionir ove godine... mozda u top 16. Sta vredi Chichi sto je dobar igrac kad je dokazani luzer, bez ijednog trofeja u klupskoj karijeri. Kad god je on u glavnoj ulozi ekipa mora da izgubi. Dok su Bodiroga i Stojakovic bili glavni igaci, a ob ``infuzija`` sa klupe, bilo je super. Sad kad je postao ``najbolje krilo Evrope`` crno se pise svim ekipama u kojima bude igrao i svim saigracima koji moraju da ga trpe...
Grobari, svi u sredu u Pionir!

o.lj.k.

pre 16 godina

Bojim se da ce ove sezone, vise nego ijedne pre, biti izrazena podela bogati-siromasni. Pa i taj nesrecni Prokom se nabudzio opasno za ovu sezonu, po imenima se vidi da je ulozena velika kinta, pa su opet smesni u poredjenju sa reprezentacijama sveta kakve su CSKA, Pao itd. Daj Boze da gresim, ali bojim se da cemo jos dugo biti samo puki ucesnici najjaceg takmicenja...

voja, fan of the greatest basketball club in the world...ever!

pre 16 godina

Моја грешка за "чича Гуркета" вечерас. У осталом остајем код раније реченог.

"Можда сам и ја некад зззззммзз...па греши човек."

savest

pre 16 godina

Kako je počelo Gurovićev novi tim ove godine zavrćiće kao i njegov bivši tim prošle godine (CZ). Ili repka kojoj je on bio kapiten. Da možda nije i u Poljskoj kapiten?

Nesa

pre 16 godina

Koliko zlih komentara , pa ovo je neverovatno.Prosle god je bio najbolji igrac u uleb cupu .E onda su bili komentari :"lako je biti najbolji igrac u ulebu-u","Ajde da te vidimo u euroligi" Sada kada je opet dobar , a nadam se da ce biti najbolji , opet mu nalazite neke mene.Ostavi te coveka na miru ,neverovatno je da tolika mrznja postoji od strane Grobara prema njemu.Gurovic ce tek da odigra svoje najbolje partije.Grobari ne mogu da prezale sto nije ostao u Partizanu, sto nije najbolje partije pruzio u Partizanu.U CZ je pruzio odlicne partije , nije imao pomoc i nije mogao sam nazalost .A razmisljanja o tome kako svaki klub propadne sto je Gurovic tu , su mnogoo smesna i necu da ih komentarisem...... Grobari ako ne bude 20 razlike za Barsu minimum smatracu ne uspehom za Barsu .......Ili uspeh za vas

neo

pre 16 godina

Sad ce zvezdasi da se prime...
Steta sto milan ne dolazi u Pionir ove godine... mozda u top 16. Sta vredi Chichi sto je dobar igrac kad je dokazani luzer, bez ijednog trofeja u klupskoj karijeri. Kad god je on u glavnoj ulozi ekipa mora da izgubi. Dok su Bodiroga i Stojakovic bili glavni igaci, a ob ``infuzija`` sa klupe, bilo je super. Sad kad je postao ``najbolje krilo Evrope`` crno se pise svim ekipama u kojima bude igrao i svim saigracima koji moraju da ga trpe...
Grobari, svi u sredu u Pionir!

savest

pre 16 godina

Kako je počelo Gurovićev novi tim ove godine zavrćiće kao i njegov bivši tim prošle godine (CZ). Ili repka kojoj je on bio kapiten. Da možda nije i u Poljskoj kapiten?

voja, fan of the greatest basketball club in the world...ever!

pre 16 godina

Nesa

Не жале гробари за Гуровићем што није остао, гробари су му сами рекли да је најбоље да сам оде.
Дечко једноставно не може да се уклопи у дисциплину и апсолутно подреди тиму.То је било евидентно и ове године у финалу плеј-офа. У јединој утакмици, у којој је Звезда "разбила" Партизан(трећа по реду, било је неких 20-так разлике) Гуровић се потпуно подредио колективу и успех је био неминован.
Стога му је Вујошевић фино објаснио како Евролигу може играти компактан тим, који функционише као организам, а не скупина одличних индивидуалаца, и да је боље по њега да нађе друго место за иживљавање, јер у Партизану за њега нема места. То се у великим клубовима не толерише.
Размисли мало због чега је он тако жарко желео да победи Партизан - освета буразеру, па он је био понижен. Једног Гуровића, који је забијао тројке Америма, да сматрају непожељним у Партизану.
Видиш, и Звезда ове године функционише одлично. Без њега. Тим, човече, тим!

И неизбежна: "О Партизане ти добро знаш..."

b@kl@v@

pre 16 godina

poceo Gurovic sa njegovim...
da on 20-30 poena ali njegova ekipa ipak izgubi sa isto tolikom razlikom(20-30)
sta ces,covek u koju god ekipu ode ona propadne

Miroslav

pre 16 godina

Bože Koliko PLITKIH komentara ima ovde ... Ajde da kažemo da je GURKE Silovao svaku loptu u Zvezde ... Moglo Mu se ... a možda i nije imao SKIM da igra ???

Pa nisu Valjda i ovi iz Prokoma baš toliki Glupani pa mu Daju svaku loptu da ŠUTIRA ...

Uostalom pogledajte STATISTIKU
http://www.euroleague.net/main/results/showgame?gamecode=3

Ako uopšte i znate čemu STATISTIKA služi ... a za one LENJE koji bi samo kritikuju

2p 6/11 3p 3/7 1p 4/4 4 skoka
1 asist 2 osvojene BEZ izgubljenih lopti, 1 blokada, 1 faul i 5 iznuđenih faulova
i to protiv mašinerije zvane CSKA ... za 31min

AKo neko od Vas Pacijenata Može BOLJE ...treba samo da potpiše za nekog Euro ligaša i to je to !!!!!!!!!!!

SITNICA ... MoŽETE Vi to SAMO Vas MALKO MRZI ... ha ha ha !!!

Pravi LUZERI ste SVI Vi Dežurni kritičri jer VAMA NIKO NEVALJA ...

A šta ste Vi postigli u životu osim što se ZAVISNICI o TV-a i NET-a????

voja, fan of the greatest basketball club in the world...ever!

pre 16 godina

Моја грешка за "чича Гуркета" вечерас. У осталом остајем код раније реченог.

"Можда сам и ја некад зззззммзз...па греши човек."

ja

pre 16 godina

Strasno je kako se forsira Gurovic, koji je unistio reprezentaciju, koji igra za Prokom, poljski tim i ciji tim je izgubio kod kuce 20 razlike!!! A ipak stoji u naslovu "sjajni Gurovic"!!! A recimo o Partizanu koji igra tu Evroligu se nista ne prica!!! Da li Gurovic placa da bi se o njemu pricalo u novinama!!! Pored onakvog njegovog izdanja u Spaniji i njegovih izjava, mi ga jos uvek velicamo i nazivamo kapitenom repke!!! Alo bre ljudi!!!

o.lj.k.

pre 16 godina

Bojim se da ce ove sezone, vise nego ijedne pre, biti izrazena podela bogati-siromasni. Pa i taj nesrecni Prokom se nabudzio opasno za ovu sezonu, po imenima se vidi da je ulozena velika kinta, pa su opet smesni u poredjenju sa reprezentacijama sveta kakve su CSKA, Pao itd. Daj Boze da gresim, ali bojim se da cemo jos dugo biti samo puki ucesnici najjaceg takmicenja...

gazge

pre 16 godina

pa da... to je to... gurovic najbolji a njegov tim izgubi.... hvala bogu da je otisao iz zvezde (ja navijam za partizan) pa da gledamo konacno normalnu igru tog tima.....

jovica

pre 16 godina

i meni je doneo 26 index poena na fantasy !!! svaka mu cast !!! slazem se sa ostalima da se ponavlja ista prica, gurke da 20-30 a ekipa izgubi e sta ces kad je coveku vazno samo da on ispuni svoju kvotu a za tim ga bas zaboli!!! jedna asistencija cini dva igraca zadovoljnim a jedan kos samo jednog!!! misli milane o tome i bice pobeda...

goran ilic

pre 16 godina

Pusti ti ove kao velike poznavaoce kosarke i sicfirice, sto te pljuju i samo nastavi tako! Ja sam partizanovac ali treba ubaciti 25 poena ekipi kao sto je CSKA!!! SVAKA CAST SAMO NAPRED

djole

pre 16 godina

Gurović je kopija nekadašnjeg brazilskog košarkaša Oskara Šmidta. Taj je trpao svima po 30-35 poena, a na prste jedne ruke može da izbroji utakmice koje je njegova ekipa dobila. Ili još gore, Gurovićeva igra u repki me podsetila na igru bugarina Mladenova (onaj što je dao više od 100 poena) u bugarskoj reprezentaciji. Eto na koje smo grane spali. Da nam jedan Slavnić bude selektor, da jedan Gurović, košarkaš poljskog Prokoma se u reprezentaciji ponaša kao da su mu saigrači invalidi, a on Majkl Džordan. Jadan Prokom.

super_zebra

pre 16 godina

Evo statistike sa zvanicnog Euroleague sajta:
GUROVIC, MILAN
6/11 za 2, 3/7 za 3, 4/4 za 1,
skokovi 1 of, 3 def 4 total, 1 asistencija, 2 ukradene, 1 faul, i 5 faula na njemu. Totalni index 26.

A recimo, WAGNER, DAJUAN
4/12 za 2, 0/1 za 3, 2/2 za 1,
skokovi 1 def, 1 of, 2 total 1 asistencija, 2 faula i 3 na njemu. Index 26.

OK, sad da uporedimo, Gurke je isto kao i ovaj drugi promasio 9 suteva sto za 2 sto za 3, ali je dao 25 poena. A ovaj drugi je dao samo 10.
Gurke je imao 4 skoka, ovaj samo 2, i oba po 1 asistenciju. Index 5.

OK nisam siguran koju poziciju ovaj Wagner igra, ali sa 183 nije centar sigurno :) Znaci bek ima 1 ej jednu asistenciju!?! A uz to se ispromasivao, 4/12 za 2 je stvarno sramota.

Tako da eto vam pljuvaci, nije Gurke igrao toliko lose koliko bi vi hteli da je on lose igrao, nego se malo drugi ispucavali. Nek i on malo oseti kako je to kad drugi sutiraju do besvesti :)

Boca

pre 16 godina

31 minut u igri, sut za dva 6/11, za tri 3/7, 4/4 bacanja, 4 skoka, jedna asistencija, dve ukradene lopte i 5 iznudjena faula, ili 25 poena uz index korisnosti 26, daleko su od lose igre. Koliko NBA zvezda na njegovoj poziciji imaju ovakve procene suta?
Probajte da na basketu ispred zgrade protiv dobre odbrane date trecinu poena za vasu ekipu pa cete videti koliko je to tesko, a kamoli protiv favorita u Euroligi. Milan je neosporno jako kvalitetan + iskusan igrac, koji svakoj ekipi moze dati 20+ poena, s druge strane njemu trebaju dobri saigraci, kao i svakom drugom, koji bi mu omogucili puno otvorenih suteva, ali je definitivno daleko od prozivki koje mu se upucuju. I na kraju krajeva on je profesionalac, placen da igra da sutira i on to i radi, kamo srece da smo svi mi u svom poslu uspesni makar kao on, gde bi nam kraj bio.

Hell

pre 16 godina

@ Nesa, 23. oktobar 2007 01:30

Odgovori mi samo na jedno pitanje a to je kada je poslednji put "tvoja" Zvezda igrala u Evroligi protiv velicina kakve su Pao,CSKA,Olimpijakos,Makabi... Znam da vas to izuzetno boli sto gledate samo PARTIZAN u tom takmicenju zadnjih x godina ali sta da se radi uzivajte vi u vasem Ulebu protiv Belgijanaca,Holandjana,Rumuna,Cecena i ostalih

Z

pre 16 godina

Covek koji protiv ekipe kao sto je CSK-a da 25 poena i ima index 26 zasluzuje sve pohvale. Oni koji misle da je realno da Prokom pobedi CSK, a da ga je Gurovic sprecio u tome, samo pokazuju koliko znaju o kosarci.

goran

pre 16 godina

@neo

majke ti, kad je to stojakovic bio glavni igrac, bilo cega? pricas o luzerima a decko nije pogodio nijedan, citaj nijedan ni polubitan sut u svojoj karijeri!! zao mi je sto se gurovic ovako oprostio od reprezentacije, ali je od stojakovica i u igrackom i u ljudskom smislu dao mnogo vise toj reprezentaciji.
predrag stojakovic je jedan vanserijski suter, ali ne i pobednik, koga je u poslednjoj cetvrtini najbolje izvuci iz igre.

IGOR_PFC

pre 16 godina

Ovaj gurovic gde god da ode igra za sebe,a njegov tim gubi. luzer od rodjenja i ostace do kraja bez ijednog klupskog trofeja,to je ocigledno.
Grobari u sredu svi u pionir da pokazemo ko su najbolji navijaci u Srbiji i sire. GROBARI,PARTIZAN,SRBIJA PONOS I CAST

Ivan

pre 16 godina

A da dežurni kritičari provere malo Milojeve ili Vuletove učinke u Pamesi? Ili bar Cvetkovićev u Đironi, mada ni to nije valjan parametar, jer Branko je tek otišao u ACB ligu, a nekadašnji Partizanov dvojac se uveliko adaptirao na špansku klupsku košarku? Razmislite malo zašto se o tim Partizanovim "velikim" igračima ne piše gotovo ništa. Pa pisalo bi se, da ima šta. Ovako, čak i večito potcenjeni Savanović i Aškrabić u ruskoj ligi dobili su malo prostora u domaćim medijima.

A što se Gurovića tiče, ostavite čoveka više na miru. Otišao je i iz naše klupske i iz naše reprezentativne košarke. Da ima kvalitet pokazuje i u tom ne baš slabom Prokomu, kao što ga je pokazivao uvek kad bi se to dopuštalo. Da je najbolje krilo u Evropi - nije. Da je neki najmudriji - nije. Ali je tehnički potkovan, školovan igrač, i ipak je šteta što nije bolje iskorišćen u reprezentaciji. Od njega se prosto očekivalo nešto za šta nije sposoban, da bude lider, glavni čovek. Kao ofanzivna podrška takav igrač nikom nije naodmet.

I znajte, kad vam već nisu to rekli oni koji su trebali, vaša zloba neće ni našu košarku ni vas u vašem životu nigde odvesti.

realan

pre 16 godina

koko ja znam gurovic ima vise trofeja nego bilo koji igrac partizana u proteklih 15 godina setite se barselona aek,unikaha,pa i zvezda-kup a da ne pricamo o reprezenataciji

le andro

pre 16 godina

sjajni igrači poput Milana Gurovića...cekam Milicic da mu krene sezona!!! I on je brate sjajan!!! Long live moskitosi i njihov indeks uspesnosti!

nesa

pre 16 godina

Ja prvenstveno gledam kosarku , pa tek onda navijam .Radi se o necemu drugome , Ne verujem da Gurovic nije umeo da se uklopi u tim Partizana jer svaki igrac zna svoju ulogu u timu pre nego sto dodje inace ne bi ni dolazio zna se i koliko i kako ce da igra. On je od strane uprave Partizana pusten niz vodu, jer Partizan nije hteo da podrzi igraca koji nije mogao da igra u hrvatskoj i sloveniji ,pruzen je olaki otopr a zatim se Gurovic sam pojavljivao u medijima po emisijama i obajasnjavao sta se tu desava .To da li nas boli sto 10 god nismo igrali u euroligi to je druga stvar mozda nas i boli ,ali to ovde nije tema.Zar ovakav pocetak sezone za Milana ne mozemo da podrzimo i kazemo svaka cast , a ne da se vracamo u proslost i da mu brojimo titule itd.....Meni je zao sto Kosta Perovic nije uspeo i tesko ce da uspe sada ....A da ja vas pitam jeli to nije greska uprave Partizana da Kostu proda za velike pare za koje niko ne zna gde su i koliko su dobili i gde su potrosene ..... Olako verujete da su u partizanu sve posteni ljudi ....Problem je kada Partizan izgubi titulu,svi ce i tog Partizana da odu uz obrazlozenje da su istroseni da je vreme da dodju novi ....Zivi bili pa videli ...... podrav

ZaSM

pre 16 godina

Nije Gurovic svoje poene postigao protiv nekog Sirokog, Splita ili Slovana vec protiv najboljih medju najboljima. A sta je opet taj Prokom dosada uradio da bi Gurovic mogao da racuna na podrsku drugih u timu? Uostalom zar taj Prokom nema nekog trenera ciji je posao da postavi igru i usmeri je prema najboljima u timu? Ako Gurovic cini stetu zasto ga ne stavi na klupu? Gurovic je “kriv” samo za poene koje postize ili ne postize. Za podelu krivice postoje trener i svi ostali igraci, odnosno tim u celini?
Inace mi je jako krivo sto Gurovicu u Madridu nije islo najbolje sa sutom. Ocevidno je bio premoren a ostali u ekipi su najvecim delom bili neiskusni juniori. Sada kada se osvezio vidi se kvalitet najboljeg igraca prosle godine i u ULEB-u kao i NLB ligi.

super_zebra

pre 16 godina

@ navijac

U pravu si, ja sam to i napisao, ali sam nesto zeznuo pa se to premestilo na sledeci paragraf.

To sam i hteo da kazem, Gurke jeste promasivao, ali je i dao, a imao i ostale ucinke, i dobar index. A ovaj drugi je sutirao skoro isti broj puta, a zesce se ispromasivao, i verovatno bio krivac za poraz.

Sve najbolje,
SZ

KiM

pre 16 godina

Gurke je legenda KK CZ i Delija... i zato svi misevi u rupu... do cetvrtka pa ako vam se posreci da izgubimo od bajerna javice te se sigurno!

Објективан

pre 16 godina

Стварно су смешни ови који кажу "Гуровић најбољи а његов тим изгуби". А од кога је то Гуркетов тим изгубио? Од ЦСКА!? Па наравно да ће да изгубе од ЦСКА као што ће сви осим пар екипа ове године од њих да губе. А Гурке је том ЦСКА дао 25 поена, уз 4 скока, једну украдену и једну асистенцију. И то проценат шута за три око 40 одсто, за два око 60 и са бацања 100 одсто!? И то је случајно! Гурке је сјајан играч и биће један од најбољих играча у Евролиги колико год га патолошки мрзели. Но, када смо већ код бивших играча да ли знате шта сада ради оно "чудо" од играча које вам је донело две титуле тако што му нико на Балкану не суди личне у нападу и одрбрани, кораке, три секунде - Дејан Милојевић. Ено га у шпанској лиги са 2-3 поена, 1-2 скока и са повредама. Ни у Еуролиги није боље. Чича бар држи ниво! СВЕ ЗА ЧИЧУ - СВИ ЗА ЧИЧУ!

petronije

pre 16 godina

@Jovica
Dobro, bre, covece, sta ti mislis koliko je lopti prodao ako ima 26 index uspesnosti. Zasto si igrao na njega i zasto se javljas kad nemas bas nista pametno da kazes!

miki USA

pre 16 godina

@ jovica

kos sine moj cini srenim ceo tim ako je pravi tim i jos par hiljada ljudi u hali.Eto samo toliko,neki ljudi mnogo filozofiraju kad ostavljaju komentar.pozdrav

VU

pre 16 godina

Pa opet je mnogo jeftinije napraviti prvaka Evrope u basketu za 30 miliona evra, nego u fudbalu koji je puno skuplji. A mi smo bas propali, kada nam odlaze mladi igraci, kao Teodosic. Ako nismo sposobni da ih zadrzimo barem do 23 godine onda smo tek na....li. Setimo se kako je liga bila jaka 1998. Iz te plejade smo dobili Drobnjaka, Tomasevica, Lukovskog, Topica, Scepanovica. Pola reprezentacije. Nasa ekipa je i letos, u Spaniji bila iz nase lige, ali puno losija. Sve dok FMP bude bio lider u radu sa mladjim kategorijama imacemo puno zlata sa takmicenja istif, ali u seniorskoj konkurenciji necemo nista da uradimo. Samo nam je bitan rezultat a ne stvaranje igraca !

voja, fan of the greatest basketball club in the world...ever!

pre 16 godina

Nesa


Мислим да се нисмо разумели. Сматрам да је Гуровић феноменалан играч, ја му желим све најбоље. Било ми је драго кад је дошао у Партизан, али из утакмице у утакмицу, био је све лошији. Једноставно се није уклопио. Вујошевић и он се вероватно нису "варили", различито гледање на ствари, и један је морао отићи. Мислим да те ствари око неиграња у Јадранској апсолутно не стоје, то није разлог да се пусти такав играч. Убеђен сам да је његово присуство у Звезди, која има изванредне клинце, само ометала остале да се расплину. Такав играч није потребан ни Звезди нити Партизану, јер то су тимови који су приморани сваке године да јуре трофеје, а истовремено треба да праве играче јер, од чега да се живи? У таквој ситуацији, Гуровић, који огра 38 минута није потребан.
А ЗА Косту није тачно. Вујошевић је инсистираода остане али он је папак био и остао.
Поздрав

nesa

pre 16 godina

Mislim da sto se tice Koste on je mogao da ostene i ove god i da ode u neki jaci evropski tim ali tvrdim da to nije bilo u interesu Partizana .Mislim da je Gurovic izuzetno potreban svakoj ekipi ,ali ta ekipa mora da ima jos 2 igraca koje ce da ga prate.Za mene je Partizan ove god totalno omasio u slektiranju ekipe , vi nemate centra ,Pekovic je odlican igrac ,ali sta ce se desiti ako on udje u problem sa licnim greskama ili ne daj boze dodje do povrede .Mislim da ako Partizan ostane u ovakoj selekciji bez pojacanja nema sta da trazi ni u NLB ,a kamoli u evropi.Izgubice te od svaka jace ekipe .
PS: NE MOGU DA VERUJEM DA NIKO NE PRENOSI UTAKMICU STRASNO

head hunteer

pre 16 godina

niko ne pljuje gurovica...samo decko voli da plache...svaka cast prokomu..i treneru kome je gurke glavni igrach..heheh..ljudi evo fixeva na kladzi...heheh..sve protiv prokoma..

12345

pre 16 godina

Svi ste u pravu....Gurovic je rodjeni gubitnik...KOJI JE NASOJ REPREZENTACIJI DONEO ZLATO!!!! I bio najplacenij igrac evrope..I stvarno se osramotio juce..dao je 25 poena ekipi koja je partizan pobedjivala svake godine od 20 do 35 razlike(kad igra ozbiljno)..Samo mi je zao sto nije sa vama u gupi..Razumem vas, veci trag u evropi su ostavili i Milojevic i Avdalovic i Vujanic i mnogi vasi sadasnji idoli...

vule

pre 16 godina

lelea, ala je pocrneo za ovako kratko vreme provedeno u Poljskoj??!! A ja sve u zelji da dobijem malo bojice letovao u Grckoj..... a vidi ga Gurketa, par nedelja u Poljskoj i crn da crnje biti ne moze.... sledeceg leta, eto me u Poljsku na godisnji...

neo

pre 16 godina

Sad ce zvezdasi da se prime...
Steta sto milan ne dolazi u Pionir ove godine... mozda u top 16. Sta vredi Chichi sto je dobar igrac kad je dokazani luzer, bez ijednog trofeja u klupskoj karijeri. Kad god je on u glavnoj ulozi ekipa mora da izgubi. Dok su Bodiroga i Stojakovic bili glavni igaci, a ob ``infuzija`` sa klupe, bilo je super. Sad kad je postao ``najbolje krilo Evrope`` crno se pise svim ekipama u kojima bude igrao i svim saigracima koji moraju da ga trpe...
Grobari, svi u sredu u Pionir!

savest

pre 16 godina

Kako je počelo Gurovićev novi tim ove godine zavrćiće kao i njegov bivši tim prošle godine (CZ). Ili repka kojoj je on bio kapiten. Da možda nije i u Poljskoj kapiten?

Nesa

pre 16 godina

Koliko zlih komentara , pa ovo je neverovatno.Prosle god je bio najbolji igrac u uleb cupu .E onda su bili komentari :"lako je biti najbolji igrac u ulebu-u","Ajde da te vidimo u euroligi" Sada kada je opet dobar , a nadam se da ce biti najbolji , opet mu nalazite neke mene.Ostavi te coveka na miru ,neverovatno je da tolika mrznja postoji od strane Grobara prema njemu.Gurovic ce tek da odigra svoje najbolje partije.Grobari ne mogu da prezale sto nije ostao u Partizanu, sto nije najbolje partije pruzio u Partizanu.U CZ je pruzio odlicne partije , nije imao pomoc i nije mogao sam nazalost .A razmisljanja o tome kako svaki klub propadne sto je Gurovic tu , su mnogoo smesna i necu da ih komentarisem...... Grobari ako ne bude 20 razlike za Barsu minimum smatracu ne uspehom za Barsu .......Ili uspeh za vas

b@kl@v@

pre 16 godina

poceo Gurovic sa njegovim...
da on 20-30 poena ali njegova ekipa ipak izgubi sa isto tolikom razlikom(20-30)
sta ces,covek u koju god ekipu ode ona propadne

Hell

pre 16 godina

@ Nesa, 23. oktobar 2007 01:30

Odgovori mi samo na jedno pitanje a to je kada je poslednji put "tvoja" Zvezda igrala u Evroligi protiv velicina kakve su Pao,CSKA,Olimpijakos,Makabi... Znam da vas to izuzetno boli sto gledate samo PARTIZAN u tom takmicenju zadnjih x godina ali sta da se radi uzivajte vi u vasem Ulebu protiv Belgijanaca,Holandjana,Rumuna,Cecena i ostalih

voja, fan of the greatest basketball club in the world...ever!

pre 16 godina

Nesa

Не жале гробари за Гуровићем што није остао, гробари су му сами рекли да је најбоље да сам оде.
Дечко једноставно не може да се уклопи у дисциплину и апсолутно подреди тиму.То је било евидентно и ове године у финалу плеј-офа. У јединој утакмици, у којој је Звезда "разбила" Партизан(трећа по реду, било је неких 20-так разлике) Гуровић се потпуно подредио колективу и успех је био неминован.
Стога му је Вујошевић фино објаснио како Евролигу може играти компактан тим, који функционише као организам, а не скупина одличних индивидуалаца, и да је боље по њега да нађе друго место за иживљавање, јер у Партизану за њега нема места. То се у великим клубовима не толерише.
Размисли мало због чега је он тако жарко желео да победи Партизан - освета буразеру, па он је био понижен. Једног Гуровића, који је забијао тројке Америма, да сматрају непожељним у Партизану.
Видиш, и Звезда ове године функционише одлично. Без њега. Тим, човече, тим!

И неизбежна: "О Партизане ти добро знаш..."

voja, fan of the greatest basketball club in the world...ever!

pre 16 godina

Моја грешка за "чича Гуркета" вечерас. У осталом остајем код раније реченог.

"Можда сам и ја некад зззззммзз...па греши човек."

gazge

pre 16 godina

pa da... to je to... gurovic najbolji a njegov tim izgubi.... hvala bogu da je otisao iz zvezde (ja navijam za partizan) pa da gledamo konacno normalnu igru tog tima.....

jovica

pre 16 godina

i meni je doneo 26 index poena na fantasy !!! svaka mu cast !!! slazem se sa ostalima da se ponavlja ista prica, gurke da 20-30 a ekipa izgubi e sta ces kad je coveku vazno samo da on ispuni svoju kvotu a za tim ga bas zaboli!!! jedna asistencija cini dva igraca zadovoljnim a jedan kos samo jednog!!! misli milane o tome i bice pobeda...

realan

pre 16 godina

koko ja znam gurovic ima vise trofeja nego bilo koji igrac partizana u proteklih 15 godina setite se barselona aek,unikaha,pa i zvezda-kup a da ne pricamo o reprezenataciji

petronije

pre 16 godina

@Jovica
Dobro, bre, covece, sta ti mislis koliko je lopti prodao ako ima 26 index uspesnosti. Zasto si igrao na njega i zasto se javljas kad nemas bas nista pametno da kazes!

le andro

pre 16 godina

sjajni igrači poput Milana Gurovića...cekam Milicic da mu krene sezona!!! I on je brate sjajan!!! Long live moskitosi i njihov indeks uspesnosti!

ja

pre 16 godina

Strasno je kako se forsira Gurovic, koji je unistio reprezentaciju, koji igra za Prokom, poljski tim i ciji tim je izgubio kod kuce 20 razlike!!! A ipak stoji u naslovu "sjajni Gurovic"!!! A recimo o Partizanu koji igra tu Evroligu se nista ne prica!!! Da li Gurovic placa da bi se o njemu pricalo u novinama!!! Pored onakvog njegovog izdanja u Spaniji i njegovih izjava, mi ga jos uvek velicamo i nazivamo kapitenom repke!!! Alo bre ljudi!!!

djole

pre 16 godina

Gurović je kopija nekadašnjeg brazilskog košarkaša Oskara Šmidta. Taj je trpao svima po 30-35 poena, a na prste jedne ruke može da izbroji utakmice koje je njegova ekipa dobila. Ili još gore, Gurovićeva igra u repki me podsetila na igru bugarina Mladenova (onaj što je dao više od 100 poena) u bugarskoj reprezentaciji. Eto na koje smo grane spali. Da nam jedan Slavnić bude selektor, da jedan Gurović, košarkaš poljskog Prokoma se u reprezentaciji ponaša kao da su mu saigrači invalidi, a on Majkl Džordan. Jadan Prokom.

Miroslav

pre 16 godina

Bože Koliko PLITKIH komentara ima ovde ... Ajde da kažemo da je GURKE Silovao svaku loptu u Zvezde ... Moglo Mu se ... a možda i nije imao SKIM da igra ???

Pa nisu Valjda i ovi iz Prokoma baš toliki Glupani pa mu Daju svaku loptu da ŠUTIRA ...

Uostalom pogledajte STATISTIKU
http://www.euroleague.net/main/results/showgame?gamecode=3

Ako uopšte i znate čemu STATISTIKA služi ... a za one LENJE koji bi samo kritikuju

2p 6/11 3p 3/7 1p 4/4 4 skoka
1 asist 2 osvojene BEZ izgubljenih lopti, 1 blokada, 1 faul i 5 iznuđenih faulova
i to protiv mašinerije zvane CSKA ... za 31min

AKo neko od Vas Pacijenata Može BOLJE ...treba samo da potpiše za nekog Euro ligaša i to je to !!!!!!!!!!!

SITNICA ... MoŽETE Vi to SAMO Vas MALKO MRZI ... ha ha ha !!!

Pravi LUZERI ste SVI Vi Dežurni kritičri jer VAMA NIKO NEVALJA ...

A šta ste Vi postigli u životu osim što se ZAVISNICI o TV-a i NET-a????

goran ilic

pre 16 godina

Pusti ti ove kao velike poznavaoce kosarke i sicfirice, sto te pljuju i samo nastavi tako! Ja sam partizanovac ali treba ubaciti 25 poena ekipi kao sto je CSKA!!! SVAKA CAST SAMO NAPRED

miki USA

pre 16 godina

@ jovica

kos sine moj cini srenim ceo tim ako je pravi tim i jos par hiljada ljudi u hali.Eto samo toliko,neki ljudi mnogo filozofiraju kad ostavljaju komentar.pozdrav

Z

pre 16 godina

Covek koji protiv ekipe kao sto je CSK-a da 25 poena i ima index 26 zasluzuje sve pohvale. Oni koji misle da je realno da Prokom pobedi CSK, a da ga je Gurovic sprecio u tome, samo pokazuju koliko znaju o kosarci.

Boca

pre 16 godina

31 minut u igri, sut za dva 6/11, za tri 3/7, 4/4 bacanja, 4 skoka, jedna asistencija, dve ukradene lopte i 5 iznudjena faula, ili 25 poena uz index korisnosti 26, daleko su od lose igre. Koliko NBA zvezda na njegovoj poziciji imaju ovakve procene suta?
Probajte da na basketu ispred zgrade protiv dobre odbrane date trecinu poena za vasu ekipu pa cete videti koliko je to tesko, a kamoli protiv favorita u Euroligi. Milan je neosporno jako kvalitetan + iskusan igrac, koji svakoj ekipi moze dati 20+ poena, s druge strane njemu trebaju dobri saigraci, kao i svakom drugom, koji bi mu omogucili puno otvorenih suteva, ali je definitivno daleko od prozivki koje mu se upucuju. I na kraju krajeva on je profesionalac, placen da igra da sutira i on to i radi, kamo srece da smo svi mi u svom poslu uspesni makar kao on, gde bi nam kraj bio.

super_zebra

pre 16 godina

Evo statistike sa zvanicnog Euroleague sajta:
GUROVIC, MILAN
6/11 za 2, 3/7 za 3, 4/4 za 1,
skokovi 1 of, 3 def 4 total, 1 asistencija, 2 ukradene, 1 faul, i 5 faula na njemu. Totalni index 26.

A recimo, WAGNER, DAJUAN
4/12 za 2, 0/1 za 3, 2/2 za 1,
skokovi 1 def, 1 of, 2 total 1 asistencija, 2 faula i 3 na njemu. Index 26.

OK, sad da uporedimo, Gurke je isto kao i ovaj drugi promasio 9 suteva sto za 2 sto za 3, ali je dao 25 poena. A ovaj drugi je dao samo 10.
Gurke je imao 4 skoka, ovaj samo 2, i oba po 1 asistenciju. Index 5.

OK nisam siguran koju poziciju ovaj Wagner igra, ali sa 183 nije centar sigurno :) Znaci bek ima 1 ej jednu asistenciju!?! A uz to se ispromasivao, 4/12 za 2 je stvarno sramota.

Tako da eto vam pljuvaci, nije Gurke igrao toliko lose koliko bi vi hteli da je on lose igrao, nego se malo drugi ispucavali. Nek i on malo oseti kako je to kad drugi sutiraju do besvesti :)

ZaSM

pre 16 godina

Nije Gurovic svoje poene postigao protiv nekog Sirokog, Splita ili Slovana vec protiv najboljih medju najboljima. A sta je opet taj Prokom dosada uradio da bi Gurovic mogao da racuna na podrsku drugih u timu? Uostalom zar taj Prokom nema nekog trenera ciji je posao da postavi igru i usmeri je prema najboljima u timu? Ako Gurovic cini stetu zasto ga ne stavi na klupu? Gurovic je “kriv” samo za poene koje postize ili ne postize. Za podelu krivice postoje trener i svi ostali igraci, odnosno tim u celini?
Inace mi je jako krivo sto Gurovicu u Madridu nije islo najbolje sa sutom. Ocevidno je bio premoren a ostali u ekipi su najvecim delom bili neiskusni juniori. Sada kada se osvezio vidi se kvalitet najboljeg igraca prosle godine i u ULEB-u kao i NLB ligi.

goran

pre 16 godina

@neo

majke ti, kad je to stojakovic bio glavni igrac, bilo cega? pricas o luzerima a decko nije pogodio nijedan, citaj nijedan ni polubitan sut u svojoj karijeri!! zao mi je sto se gurovic ovako oprostio od reprezentacije, ali je od stojakovica i u igrackom i u ljudskom smislu dao mnogo vise toj reprezentaciji.
predrag stojakovic je jedan vanserijski suter, ali ne i pobednik, koga je u poslednjoj cetvrtini najbolje izvuci iz igre.

IGOR_PFC

pre 16 godina

Ovaj gurovic gde god da ode igra za sebe,a njegov tim gubi. luzer od rodjenja i ostace do kraja bez ijednog klupskog trofeja,to je ocigledno.
Grobari u sredu svi u pionir da pokazemo ko su najbolji navijaci u Srbiji i sire. GROBARI,PARTIZAN,SRBIJA PONOS I CAST

nesa

pre 16 godina

Ja prvenstveno gledam kosarku , pa tek onda navijam .Radi se o necemu drugome , Ne verujem da Gurovic nije umeo da se uklopi u tim Partizana jer svaki igrac zna svoju ulogu u timu pre nego sto dodje inace ne bi ni dolazio zna se i koliko i kako ce da igra. On je od strane uprave Partizana pusten niz vodu, jer Partizan nije hteo da podrzi igraca koji nije mogao da igra u hrvatskoj i sloveniji ,pruzen je olaki otopr a zatim se Gurovic sam pojavljivao u medijima po emisijama i obajasnjavao sta se tu desava .To da li nas boli sto 10 god nismo igrali u euroligi to je druga stvar mozda nas i boli ,ali to ovde nije tema.Zar ovakav pocetak sezone za Milana ne mozemo da podrzimo i kazemo svaka cast , a ne da se vracamo u proslost i da mu brojimo titule itd.....Meni je zao sto Kosta Perovic nije uspeo i tesko ce da uspe sada ....A da ja vas pitam jeli to nije greska uprave Partizana da Kostu proda za velike pare za koje niko ne zna gde su i koliko su dobili i gde su potrosene ..... Olako verujete da su u partizanu sve posteni ljudi ....Problem je kada Partizan izgubi titulu,svi ce i tog Partizana da odu uz obrazlozenje da su istroseni da je vreme da dodju novi ....Zivi bili pa videli ...... podrav

Ivan

pre 16 godina

A da dežurni kritičari provere malo Milojeve ili Vuletove učinke u Pamesi? Ili bar Cvetkovićev u Đironi, mada ni to nije valjan parametar, jer Branko je tek otišao u ACB ligu, a nekadašnji Partizanov dvojac se uveliko adaptirao na špansku klupsku košarku? Razmislite malo zašto se o tim Partizanovim "velikim" igračima ne piše gotovo ništa. Pa pisalo bi se, da ima šta. Ovako, čak i večito potcenjeni Savanović i Aškrabić u ruskoj ligi dobili su malo prostora u domaćim medijima.

A što se Gurovića tiče, ostavite čoveka više na miru. Otišao je i iz naše klupske i iz naše reprezentativne košarke. Da ima kvalitet pokazuje i u tom ne baš slabom Prokomu, kao što ga je pokazivao uvek kad bi se to dopuštalo. Da je najbolje krilo u Evropi - nije. Da je neki najmudriji - nije. Ali je tehnički potkovan, školovan igrač, i ipak je šteta što nije bolje iskorišćen u reprezentaciji. Od njega se prosto očekivalo nešto za šta nije sposoban, da bude lider, glavni čovek. Kao ofanzivna podrška takav igrač nikom nije naodmet.

I znajte, kad vam već nisu to rekli oni koji su trebali, vaša zloba neće ni našu košarku ni vas u vašem životu nigde odvesti.

o.lj.k.

pre 16 godina

Bojim se da ce ove sezone, vise nego ijedne pre, biti izrazena podela bogati-siromasni. Pa i taj nesrecni Prokom se nabudzio opasno za ovu sezonu, po imenima se vidi da je ulozena velika kinta, pa su opet smesni u poredjenju sa reprezentacijama sveta kakve su CSKA, Pao itd. Daj Boze da gresim, ali bojim se da cemo jos dugo biti samo puki ucesnici najjaceg takmicenja...

VU

pre 16 godina

Pa opet je mnogo jeftinije napraviti prvaka Evrope u basketu za 30 miliona evra, nego u fudbalu koji je puno skuplji. A mi smo bas propali, kada nam odlaze mladi igraci, kao Teodosic. Ako nismo sposobni da ih zadrzimo barem do 23 godine onda smo tek na....li. Setimo se kako je liga bila jaka 1998. Iz te plejade smo dobili Drobnjaka, Tomasevica, Lukovskog, Topica, Scepanovica. Pola reprezentacije. Nasa ekipa je i letos, u Spaniji bila iz nase lige, ali puno losija. Sve dok FMP bude bio lider u radu sa mladjim kategorijama imacemo puno zlata sa takmicenja istif, ali u seniorskoj konkurenciji necemo nista da uradimo. Samo nam je bitan rezultat a ne stvaranje igraca !

super_zebra

pre 16 godina

@ navijac

U pravu si, ja sam to i napisao, ali sam nesto zeznuo pa se to premestilo na sledeci paragraf.

To sam i hteo da kazem, Gurke jeste promasivao, ali je i dao, a imao i ostale ucinke, i dobar index. A ovaj drugi je sutirao skoro isti broj puta, a zesce se ispromasivao, i verovatno bio krivac za poraz.

Sve najbolje,
SZ

KiM

pre 16 godina

Gurke je legenda KK CZ i Delija... i zato svi misevi u rupu... do cetvrtka pa ako vam se posreci da izgubimo od bajerna javice te se sigurno!

voja, fan of the greatest basketball club in the world...ever!

pre 16 godina

Nesa


Мислим да се нисмо разумели. Сматрам да је Гуровић феноменалан играч, ја му желим све најбоље. Било ми је драго кад је дошао у Партизан, али из утакмице у утакмицу, био је све лошији. Једноставно се није уклопио. Вујошевић и он се вероватно нису "варили", различито гледање на ствари, и један је морао отићи. Мислим да те ствари око неиграња у Јадранској апсолутно не стоје, то није разлог да се пусти такав играч. Убеђен сам да је његово присуство у Звезди, која има изванредне клинце, само ометала остале да се расплину. Такав играч није потребан ни Звезди нити Партизану, јер то су тимови који су приморани сваке године да јуре трофеје, а истовремено треба да праве играче јер, од чега да се живи? У таквој ситуацији, Гуровић, који огра 38 минута није потребан.
А ЗА Косту није тачно. Вујошевић је инсистираода остане али он је папак био и остао.
Поздрав

nesa

pre 16 godina

Mislim da sto se tice Koste on je mogao da ostene i ove god i da ode u neki jaci evropski tim ali tvrdim da to nije bilo u interesu Partizana .Mislim da je Gurovic izuzetno potreban svakoj ekipi ,ali ta ekipa mora da ima jos 2 igraca koje ce da ga prate.Za mene je Partizan ove god totalno omasio u slektiranju ekipe , vi nemate centra ,Pekovic je odlican igrac ,ali sta ce se desiti ako on udje u problem sa licnim greskama ili ne daj boze dodje do povrede .Mislim da ako Partizan ostane u ovakoj selekciji bez pojacanja nema sta da trazi ni u NLB ,a kamoli u evropi.Izgubice te od svaka jace ekipe .
PS: NE MOGU DA VERUJEM DA NIKO NE PRENOSI UTAKMICU STRASNO

Објективан

pre 16 godina

Стварно су смешни ови који кажу "Гуровић најбољи а његов тим изгуби". А од кога је то Гуркетов тим изгубио? Од ЦСКА!? Па наравно да ће да изгубе од ЦСКА као што ће сви осим пар екипа ове године од њих да губе. А Гурке је том ЦСКА дао 25 поена, уз 4 скока, једну украдену и једну асистенцију. И то проценат шута за три око 40 одсто, за два око 60 и са бацања 100 одсто!? И то је случајно! Гурке је сјајан играч и биће један од најбољих играча у Евролиги колико год га патолошки мрзели. Но, када смо већ код бивших играча да ли знате шта сада ради оно "чудо" од играча које вам је донело две титуле тако што му нико на Балкану не суди личне у нападу и одрбрани, кораке, три секунде - Дејан Милојевић. Ено га у шпанској лиги са 2-3 поена, 1-2 скока и са повредама. Ни у Еуролиги није боље. Чича бар држи ниво! СВЕ ЗА ЧИЧУ - СВИ ЗА ЧИЧУ!

head hunteer

pre 16 godina

niko ne pljuje gurovica...samo decko voli da plache...svaka cast prokomu..i treneru kome je gurke glavni igrach..heheh..ljudi evo fixeva na kladzi...heheh..sve protiv prokoma..

12345

pre 16 godina

Svi ste u pravu....Gurovic je rodjeni gubitnik...KOJI JE NASOJ REPREZENTACIJI DONEO ZLATO!!!! I bio najplacenij igrac evrope..I stvarno se osramotio juce..dao je 25 poena ekipi koja je partizan pobedjivala svake godine od 20 do 35 razlike(kad igra ozbiljno)..Samo mi je zao sto nije sa vama u gupi..Razumem vas, veci trag u evropi su ostavili i Milojevic i Avdalovic i Vujanic i mnogi vasi sadasnji idoli...

vule

pre 16 godina

lelea, ala je pocrneo za ovako kratko vreme provedeno u Poljskoj??!! A ja sve u zelji da dobijem malo bojice letovao u Grckoj..... a vidi ga Gurketa, par nedelja u Poljskoj i crn da crnje biti ne moze.... sledeceg leta, eto me u Poljsku na godisnji...