Ponedeljak, 10.09.2007.

10:12

ATP: Novak stiže Nadala

Izvor: MR

ATP: Novak stiže Nadala IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Dragan,BGD

pre 16 godina

Zenevljanin,ti si precizan kao i svi Svajcarci,ali u necemu gresis.Mnogi ovde ne pitaju koliko je sati,minuta i sekundi.Samo pitaju,koliko je sati.
Pojednostavljeno,vecina ima utisak da,posto Novak ima 3400 bodova,da ce ako bude igrao ovako imati iduce godine u ovo vreme 6800 bodova.Treba poceti od pocetka.Posto u predhodnih godinu dana,Novak je samo osvajao bodove.Treba ljudima da objasnis,sta ce Novak dobiti,ako iduce godine bude igrao u finalu US Opena.Po mom misljenju kada bi ovom kontu dodao jos 500-1000 bodova,to bi bilo odlicno.
Treba ljudima da objasnis kako Federe vec 2-3 godine mnogo toga osvaja,a u bodovima se malo pomera,cak i na dole.

Komentar

pre 16 godina

Mungos:
«Novak nije u dvadesetim, nego je uzeo dvadeset prvu, sjajan je igrač ali neće biti Federer (nema tu eleganciju, tehniku i sve one udarce iz zgloba ruke, nervozan je, psuje kao kočijaš, što ne liči velikim sportistima, ali Srbi u tome uživaju; primer onog košarkaškog bilmeza).»

Mungose, ako je Novak uzeo dvadeset prvu, onda je i Federer uzeo dvadeset sedmu, zar ne? ;) Tacnije receno Novak ima 20 godina i nekih nepunih 4 meseca, a Federer 26 godina i malo vise od mesec dana. Sto se tice toga da li ce Novak postati igrac Federerovog kova – to cemo tek da vidimo. Za sada znamo da je spreman da uci, da se usavrsava i popravlja svoje greske, da veruje u sebe i da je na mentalnom planu prilicno dobar (nemoj da posmatras samo finalni mec, mada je i tu bio prilicno dobar) – sto su sve dobre predispozicije. Ako nastavi u tom pravcu ima sanse da prilicno toga postigne, videcemo jos sta i koliko. Biografije Federera i drugih vrhunskih igraca nam govore da razliciti igraci dostizu svoj vrhunac u razlicitom dobu: neki ranije (npr. Nadal, Monika), a neki kasnije (npr. Federer), neki traju uslovno receno krace, a neki duze (Connors 1970-1992, Navratilova). Takodje karakteri igraca su razliciti: neki su mirnije prirode (Edberg, Lendl), a neki su temperamentniji (McEnroe), dok su neki «odrastanjem» pretrpeli transformaciju od «divljih» u «kulturne» (Federer). Ako si pratio i ostale meceve na US Open-u mogao si da vidis da i drugi igraci znaju da se izderu i opsuju (npr. Haas, koji bas nije «zutokljunac», Ferrer itd. – ali posto ljudi uglavnom ne razumeju nemacki ili spanski ne znaju sta su oni rekli, pa misle da je to bila nekakva poezija ;) ), bace reket itd. kad im ne ide. To je ljudski i dok god to nije obrazac ponasanja ne moze im se zameriti. Novak je jos mlad i naucice da umiri svoje emocije i frustracije, da ih bolje kontrolise ne narusavajuci pri tome svoju igru. to dolazi sa godinama i iskustvom.

ABC

pre 16 godina

@Mungos

U pravu si sto se tice preterivanja, glupavih nerealnih/nepristojnih komentara i euforije koja se dize u Srbiji. Vecinom je to lecenje frustracija i kompleksa (iskreno se nadam da ce to vremenom splasnuti – nekako; zapravo pravilnim usmeravanjem i obrazovanjem mase), mada ja jedan deo euforicnih, a pristojnih (bez vredjanja konkurencije) komentara (Nole car, kralj itd.) otpisujem prosto svrstavajuci ih u standardnu navijacku euforiju i bodrenje koje nije negativno („car“, „kralj“ itd. su naravno metafore, mada, ako cemo iskreno, ima kraljeva i „kraljeva“ ;) no da ne skrecem sa teme).

Mislim da je dobro da mladi u Srbiji najzad dobiju PRAVE idole (umesto raznoraznih Ceca i „crnih bisera“), da vide da se posten rad i trud isplati, da se tako postize uspeh (na zalost u zemlji Srbiji to jos uvek uglavnom ne vazi, vec je formula za uspeh „snaci se“ i „imati veze“, ali na svetskoj sceni to funkcionise i to je dobro da nasi mladi ljudi (a vala i stariji) vide i prihvate kao vrednost – na zalost nasi politicari se iz sve snage trude da nas izoluju i sprece (ili iskrive) dotok svih informacija od „spolja“ da bi, naravno, sto jednostavnije i duze vladali, pa se ovakve „informacije“ tesko probijaju, odnosno mogu da dopru do nase dece samo „na mala“ odnosno „sporedna vrata“, preko recimo sporta). Mene licno su ova deca (Jelena, Ana, Novak, Tipsarevic, Zimonjic (mada on bas i nije dete)) zaista zadivila (pored sportskih uspeha) svojom kulturom, lepim i korektnim ponasanjem, elokventnoscu, inteligencijom, razumom, sarmom, duhovitoscu, postovanjem protivnika itd. koje su razvili UPRKOS Srbiji i vladajucim merilima. Prosto je uzivanje slusati ih na konferencijama za stampu kada izuzetno inteligentno odgovaraju na cesto prilicno nezgodna pitanja stranih novinara – prosto neverovatno s obzirom da su IZ Srbije i na to u kom vremenu su odrastali i koliko su mladi. I mislim da bi svi oni koji zele dobro Srbiji i mladima u Srbiji trebalo da iskoriste (ruzan izraz, ali ne pada mi na pamet trenutno bolji) ovu neocekivanu („nicim izazvanu“) sansu da i druge mlade ljude u Srbiji usmere na pravu stranu. „Kolatelarna“ korist!!!

Mislim da je takodje predivno sto ovi mladi ljudi pokusavaju, u granicama svojih mogucnosit i onoga cime se bave, da promene na bolje svet oko sebe, u ovom slucaju u Srbiji (Jelena i Ana su sada ambasadori UNICEFA, Novak je najavio nekakav humanitarni egzibicioni mec) i da treba da dobiju svu mogucu podrsku, jer je to u nasem interesu i u interesu nase dece.

Pitar iz Sarajeva

pre 16 godina

Vi Srbi ste gori od ovih Hrvata sto se tice dizanja u visine.O cemu vi vazite(pricate)da ce Novak nadmasiti Federera :) hihihihi.Neopsorno je da imate talenta ali kao u svakom sportu talenat sam ne moze doci do izrazaja ako nemas one PSIHICKE stabilnosti kad sto je nikada nije imao Ivanisevic.Do chega tu dolazimo dolazimo do euforicnih izjava BICE PRVI.Pa djeco bice on prvi kad se Federer povuce ili kada ne bude igrao tako lagano tenis kao sto to sada chini.Federer je igrac koji mijenja stil u zavisnosti od svojih protivnika i prilagodjava se suparnickim igracima sto i ima ono najvaznije a to je psihicka stabilnost i zbog toga je nedodirljiv.Eh da ne zaboravim i ljudska velicina je u odnosu na mladje pulene tipa Nadal ili taj vas Novak.
U svakom slucaju kao sto neko vec odvas napisa post u kojem objektivno je sagledao napredak Djokovica to vama vecini fali kao i ovim Hrvatima.Federer je VEC 1 a samim tim i dokazana teniska velicina sto Novak ili Nadal tek treba da pokazu.Ali iskreno sumnjam dok god za teniskim terenima bude igrala ljudska velicina kao sto je Federer.
Peace Srbi u pamet i lakapo sredinom :).

lignjoslav

pre 16 godina

Ajd sad malo da pojasnim nacin bodovanja tj branjenja poena.
Malo mi je cudno sto ljudi malo poznaju sistem ATP i spominju branjenje poena u negativnom smislu. Evo pojednostavicu. Na kraju godine se sabiraju svi osvojeni poeni u toku te godine tj GS, Mastersi i 5 ostalih turnira, bez obzira da li si odbranio proslogodisnje ili nisi. TJ ako Nole ne odbrani poene recimo u Montrealu, brise mu se 500 bodova, ali DODAJU bodovi koje je osvojio na tom takmicenju. Sto znaci u prevodu, ako Novak osvoji priblizno onoliko poena koliko i ove godine bice opet treci. Ne vezano da li ce osvojiti u Montrealu, Majamiju ili na nekom drugom Mastersu on ce morati da osvaja dosta bodova da bi bio /ostao u prvih 10. Ili ako 10 igraca odigra bolje od njega ispasce iz prvih 10 na kraju 2008. To je toliko prosto. Znaci nije Nole dosao do 3. mesta zato sto nije branio nista 2006, vec zato sto je 2007 bio 3. najbolji igrac svetu i to pokazuje lista koja se zove ATP Race. Ona ce se na kraju godine poklopiti sa Entry listom a Nole je treci i na toj listi jer je realno vecina turnira vec iza nas, pa se Race i Entry poprilicno vec poklapaju. Mozda sam malo zakomplikovao objasnjenje, ali ponavljam Nole nije 3 na svetu jer nije nista branio 2006, vec zato sto je u poslednjih 12 meseci osvojio toliko bodovama. Manje od Fedje i Nadala, a vise od svih ostalih.

GoranSD

pre 16 godina

I da se nadovežem na ovo što je Ženevljanin rekao.
Novaku će sad biti lakše i to ne samo zbog toga što će biti najmanje treći nosilac na turnirima.On ovim pobedama pogotovu polako gradi autoritet i oreol velikog i teško pobedivog igrača.I to će jedno drugo vući.Kad bude pokazivao slabosti biće iranjiviji.Kao Nadal.
Inače što neko reče može izgubiti bodove u Montrealu a dobiti u Sinsinatiju ili Monte Karlu.U svakom slučaju on do proleća može sakupiti hrpu bodova čak teoretski 2500 samo na mastersima i Australia Openu.Ne računam ove "male" turnire od kojih se samo pet računaju.
Ipak mislim da za njega više ta lista i nije toliko bitna jer je on izneo kandidaturu za najboljeg igrača a za to je potrebno pobeđivati Nadala i Federera a samim tim će i bodovi neminovno doći.Osim ako Federer slomi nogu.Pu,pu daleko bilo.

Nikola KG 80

pre 16 godina

My name is Bond, stupid Bond... Nerviraju me ljudi koji uzivaju u tome da ispravljaju druge a pricaju napamet, ovde na sajtu imas datume rodjenja Djokovica i Federera i to :
Djokovic - 22.05.1987
Federer - 08.08.1981
Matematika je prosta, crva nije ni bilo !
Pozdrav svima

MilosRS

pre 16 godina

Vi sto mioslite da je bodove teze braniti nego osvojiti, razmislite o sledecem: Nole ce biti medju tri nosioca na svakom turniru(na manjim prvi), znaci nema teskih protivnika do polufinala ili finala. Druga stvar, ne moraju se bodovi braniti tamo gdje su osvojeni. Npr, osvoji do kraja godine Moskvu umjesto Meca i jos je u plusu 75 poena. Eto toliko...

Neno

pre 16 godina

A sada malo US zute stampe:
"Maria Sharapova helped Novak Djokovic get over his U.S. Open final loss to Roger Federer Sunday by hitting Unik's karaoke party at Downtown Cipriani. Feeding rumors of romance, the tennis duo dueted on "Love Is in the Air." (The cozy pair partied into the morning with Stavros Niarchos, Michelle Rodriguez and Roberto Cavalli.)" Sta rece ono: "samo prijatelji".
Eh, Nole,Nole.

predo

pre 16 godina

Navratim ponekad u rubriku "komentari" i bude mi drago kad procitam poneki dobar komentar kao ovaj "Vladanov" i jos par, koji nije ni za ni protiv, nego se vidi da covjek to prati, zna i voli. Da, tesko je sad prognozirati unaprijed. Novak i cure su vec napravile ogroman posao, i vise nego su realisti ocekivali. To se pogotovo odnosi na Novaka, kome je i samom bio plan za ovu godinu da udje u prvih deset. Znaci i da nista vise ne napravi, sto je tesko za povjerovati, vec je napravio ogroman uspjeh. Talenat i igra su tu, ali oni koji prate tenis znaju da je u istoriji tenisa bilo mnogo velikih talenata, koji su odigrali samo epizodnu ulogu. Neki od njih su jos na sceni: Moya, Safin, Hjuit, Rodik itd., mada se svi oni mogu smatrati uspjesnim teniserima. Svi su osvojili Grand Slam i mislim da su svi proveli odredjeno vrijeme na broju 1 i tako usli u istoriju tenisa. Ocekivati od Djokovica da bude novi Sampras ili Federer je jos uvjek nerealno. Neka on bude zdrav i sretan (Recimo, Ancic je decko, koji je imao preduslove da uzme Vimbldon i bude pri vrhu, ali su ga bolest i povrede sasjekle) i pruzi nam jos dobrih partije, pa sta bude.
Sto se tice sledece sezone i branjenja bodova - ima tu jos prostora cak i za napredak i ako bude nastavio kako je krenuo, ne sumnjam da ce i uspjeti. Negdje na nekom turniru ce kiksati (kao Fed u Monrealu), ali ima prostora da to nadoknadi.
Ono jedino sto moze da brine je kako ce se izboriti sa popularnoscu, emocijama i svemu sto prati taj cirkus. On nije tip da se izoluje od svega kao Federer. Nemojte misliti da ga svi vole. Ovi iz vrha ga posmatraju kao skorojevica, uzurpatora. Rodiku je uzeo trece mjesto, a izgleda i djevojku (nesto ne vjerujem da je sa Sarapovom moguca ta "just a friend" relacija, ali to je stvarno njegov privatni zivot, mada to moze itekako imati i pozitivan i negativan uticaj na karijeru). Nadala, koji se opasno fizicki trosi, vec ugrozava (i imitira). Federer maltene ne krije da ga Novak nervira i ocigledno ga se boji. Mnoge nervira i ponasanje i izjave njegovih roditelja, pogotovo majke (sto je glupost - svaka majka misli da je njezin sin najbolji, pa sto ne bi mislila i ona, ali mozda bi mogla malo uviti "u celofan" te izjave sa strane novinare).
Sve je to o cemu govorim bilo vidljivo na finalu US Opena, koje nije Federer dobio, nego je Novak izgubio, pokusavajuci da bude po svacijem ukusu, misleci sta ce Federer i svaki drugi idiot u publici misliti o njemu. To udaranje lopte 20 puta od beton prije servisa, zadrzavanje izmedju poena, ne srljati - to je Novak i to je jedna od stvari koje su ga dovele tamo gdje jeste. A kad pobjedis, svakako ce te neko voliti, a neko ne, ali se pobjeda pise. Kaze nas narod "prvi macici se u vodu bacaju", pa neka tako i bude.

Mungos

pre 16 godina

Serija gluposti nastavlja se: Gepekovanje Federera, Šarapova srpska snaha, De Niro uskoro u Srbiji snima drugi deo "Partizanske eskadrile", Jelena igra u istom ritmu...
A kad je poslednji put nešto osvojila? Novak nije u dvadesetim, nego je uzeo dvadeset prvu, sjajan je igrač ali neće biti Federer (nema tu eleganciju, tehniku i sve one udarce iz zgloba ruke, nervozan je, psuje kao kočijaš, što ne liči velikim sportistima, ali Srbi u tome uživaju; primer onog košarkaškog bilmeza). Nema nama spasa. Mi smo narod koji ne ume da razmišlja, to je teško i zamorno, zato se sve svodi na banalnu duhovitost. Prestanite da se blesavite. Navijajte kao sav kulturni svet. Muka mi je od srpskih gluposti. "Novače, iceci ga" - poručio je jedan bezveznjak uoči finala, koji se očigledno ne odvaja od noža, i kad krene u školu. Naveo sam ove primere zato što su dobili najviše glasova. U Srbiji samo najbolji pobeđuju. Mudar je srpski narod. Uvek je tako bilo, zato smo tu gde smo.

Ženevljanin

pre 16 godina

@Leo Krstin, Bond...
Nemojte da fetišiziramo "branjenje" bodova. SAMO rezultati u 2008 godini će odrediti mesto Novaka (i svih drugih) 31og decembra na ATP listi - bez obzira na koliko će ko imati na kraju ove godine... jer će svi bodovi iz 2007me na kraju sledeće biti obrisani. Prema tome, Novak, ako ponovi igru i rezultate iz ove godine, imaće isti broj bodova i u 2008. Da li će biti treći (ili drugi ili četvrti) zavisiće i od rezultata Federera, Nadala i drugih konkurenata za vrh. S obzirom da Novak sada igra bolje nego na početku godine realno je pretpostaviti da će sledeće godine zaraditi još više bodova i da će biti BAR treći. Realno je da se umeša u borbu za drugo mesto pa čak i za prvo. To jest, ako ne bude povreda.

Aleksandra CH

pre 16 godina

Ja mislim da ovakvima,kao sto je ova koja se potpisuje kao NENA,treba zaista zabraniti da komentarisu!!!!!!¨Vidim da po ko zna koji put,komentarises o Novaku Djokovicu u negativnom kontekstu,sta ti zapravo zelis da kazes,objasnis,dokazes???Reci lepo,da svi cujemo!!!!

Mogu ti reci da ovakvim pljuvanjem,postizes samo kontraefekat,ne da nas ne zanima tvoja teorija,isprazna,nego apsolutno,a mislim da ce se sa mnom sloziti i mnogi ljudi koji ovde komentarisu!!!!

Ako imas neki problem licne prirode,to nije razlog da pljuvacis ovde po nekome,ko je za ovu malu i napacenu Srbiji,ucinio vise nego bilo koji drugi sportista,TREBA DA SE STIDIS,A PITAM SE DA LI SI TI UOPSTE SRPKINJA,I TO JE JAKO DISKUTABILNO,STO SE MENE TICE,BOLJE DA NISI!!!!

Pozdrav svim pravim Srbima u Srbiji i svuda u svetu,i naravno Noletu,i jedno veliko hvala za sve!!!!!

financial times

pre 16 godina

Mesto gleda, novce broji.
Pustite mesto, važna je lova.
Pogledajte ove iza Noleta.
Mislite da su opterećeni prvim mestom!?

DDD

pre 16 godina

Pregledao sam gotovo sve vece novinske izvestaje o velikom finalu, i posle svega mogu reci da New York Post sa najvise simpatija pise o noletu:

http://www.nypost.com/seven/09102007/sports/tennis/a_rivalry_is_born.htm

Markoni

pre 16 godina

Stvarno nemam obicaj da kritikujem medije, ali ovo sto ovde pise je sramno. Svi sa kojima sam razgovarao su se slozili samnom. Sada kada je Nole izgubio finale od nesumnjivo najboljeg svetskog tenisera Rogera Federera mediji u Srbiji nemaju vise o cemu da pisu pa pisu o tome kako ce Nole uskoro stici Nadala.
Da je Nole dobio Federera mesec dana se ne bi govorilo ni o cemu drugom osim o tome, a posto je puko u finalu onda je Nadal interesantniji je Rogera niko nikada nece stici.
Sramota, ali to je Srbija.

CR

pre 16 godina

ATP lista prikazuje vremenski period u zadnjih godinu dana tako da nema veze branis li ili ne branis poene. Naravno, lista se menja od meseca do meseca ali na kraju balade je totalno nebitno kakav si bio prosle godine, da li si medju prvih deset bio, ili medju pvih 100, tako da ...
Znaci jedno je sigurno, ako Novak bude dobro igrao sledece godine bice medju prvih 10, a ako bude igrao lose nece. Zato ne lupetajte kao ovi nasi strucnjaci (Moka, Klemente, ...)

makarije

pre 16 godina

Za "novak is the best":
Nole brani 305 poena - četvrtfinale Madrida i titulu u Mecu (125 + 175), a "brani" i poraz u prvom kolu Pariza - 5 poena. Na Masters kupu se ne boduje plasman nego samo pobede, u grupi svaki trijumf vredi 100 poena, u eventualnom polufinalu 200 a u finalu 250. Nadala će ipak teško da prestigne, pošto i on brani samo 325 poena, ali zato će verovatno dodatno da poveća razliku nad Davidenkom koji brani 855 poena (uključujući titulu u Parizu).

Nena

pre 16 godina

Polako ljudi,ne kazem da je alko postici sav uspehi koji je postigao Novak,ali ga je jos teze odbraniti.Zato sacekajte da dodje i do toga pa onda pricajte.Fed i Rafa su nam vec dokazali da to mogu da urade,ali Novak nije jos uvek.On jeste sada osvojio puno poena,ali isto tako moze da ih izgubi sledece godine.

Spiderman

pre 16 godina

Interesantno, novinari su svuda u svetu isti. Naslov "Novak stize Nadala".
Novak je vec usao u ustoriju svetskog tenisa. U buducnosti cak i da se vise ne bavi tim sportom, on je dosta uradio. Za mene bi bio odlicam i da je trenutno na desetom mestu. Drugo, ne treba preterivati kad je u pitanju Federe jer to je legenda svetskog tenisa. Pod uslovom ako mi ne verujete pogledajte njegovu biografiju. Ipak, nije u redu da od Noleta trazimo da bude svetska legenda. To ipak nije lako i na njemu je da odluci da li ce se upustati u takve avanture. Na nama ostaje samo da ga podrzavamo i navijamo dok igra.

novak is the best

pre 16 godina

Ono sto mene zanima je koje turnire mora mora braniti i koji plasman i koliko se dobija za polufinale mastersa u sangaju ili finale..
hvala.

Spiderman

pre 16 godina

Citajuci francuske i canadske novine imam utisak da mediji obozavaju Noleta. Novinari ponekad traze nesto spektakularno i njegove imitacije tenisera se opisuje kao glumacki (cak holivudski)talenat. Udje li u kombinaciju sa onom prelepom ruskinjom, siguran sam da ce Nole postati svetska medijska licnost. Medjutim, nisam siguran da ce psihicki sve to izdrzati. Mozda i gresim...

svettenisa.net

pre 16 godina

Polako ali sigurno stize Nadala i presticice ga...Kako je sam izjavio da nije imao srece ali uporan trening i dobre igre docice vremenom...

http://www.svettenisa.net

Bah

pre 16 godina

Ala ste "naučno" objasnili sve o Davidenku. "Rođen u Ukrajini, igra za Rusiju." To ne znači ništa. Davidenko je Rus, rođen u Ukrajinu. U Ukrajini i danas živi više od deset miliona Rusa.

Bond

pre 16 godina

@Leo Krstin
Ne mislim da će Novak ispasti iz prvih deset, on je već suviše jak, ali da će imati muke da se održi u prvih pet, to sam siguran. Niko ovde ne shvata da su i Novak i Jelena u ovu godinu ušli "prazni", a da sad sledi branjenje poena. Novak će se održati u prvih pet, za Jelenu ne verujem, jer ona više ne može da ponovi ovu sezonu. Uostalom, ona je većinu bodova osvojila do RG-a, a posle nije uradila mnogo, ali je napredovala jer su Moresmo i Šarapova, i neke još, ne sećam se, gubile bodove. Ona već dugo stoji na oko tri hiljade, a to je znak da će iduće godine imati muke da sačuva najvišu poziciju. A to da će Novak uskoro biti prvi na listi, to nije realno, jer Federer ima ogromnu razliku i njemu nije teško da brani bodove, zato što je na to navikao. Pa on je ove godine uzeo tri "grenslema" i imao je jedno finale. Ovo mu je najuspešnija godina! Kakva penzija, kakvi bakrači. Nije stariji šest, nego pet godina od Novaka. Ali, kakve to veze ima. Nema on 36, nego 26 godina. Novak će, za dve godine, krenuti ka prvom mestu. Tu nema boga. Ali, dotle malo strpljenja. Federer ima strahoviti motiv - obaranje Samprasov rekorda i ne vidim ko ga u tome može sprečiti. Vidim - nikog.

shadow

pre 16 godina

Plakali smo cele noci,ali iz ponosa. Sada bar moji prijatelji iz Dubhaia znaju ko si, Nole, i gde je Serbia. HVALA TI! Shadow,Danijela i mala Andjela!

fan

pre 16 godina

Da li ste primetili kako je Novak socno opsovao nekog u publici za vreme drugog seta! Cini mi se da je bilo 4:2 u drugom i 30:0 i neko je nesto viknuo Noletu pred servis, ovaj se okrenuo i rek'o "Cuti bre mamu ti j....!" :)

Muzicki_saradnik

pre 16 godina

Jao, sto bi voleo da stvarno pretekne ovog sa vradzbinama...kako bi to bilo lepo !!! Sto se tice Federera, tu ce mu vec trebati vise vremena.

Jelena*

pre 16 godina

Xmm...nesto mi bila sumnjiva Sharapova :) u smislu,bas je vatreno navijala i bodrila naseg Djoku...mozda tu postoji nesto vise,a ?!
Ja bih bas volela...jer ona mi je najlepsa teniserka a i veoma popularna pa samim tim i Novak bi postao jos veci miljenik javnosti u svetu,ako vec nije :)

voja

pre 16 godina

...Uz unapredjivanje igre, tempom kojim Novak to radi, odbrana bodova ne bi trebalo da bude problem. Decko ima cilj i grabi ka njemu. Sve dok on radi na sebi i svojoj igri, bodovi ce dolaziti uz to. I Novak to vrlo dobro zna i cini! Znaci - titule i bodovi nisu imperativ, koliko su to usavrsavanje, sopstveni stil i nametanje istog. Tada ga nece interesovati tudji bodovi. Jedna Marija i jedna Kristal su me pre par meseci opasno naribale, posle moje konstatacije da je razlika izmedju prvog i drugog - mnogo veca nego izmedju drugog i treceg! Nadam se da je sada bar malo ociglednija moja konstatacija i da ovaj put necu biti naribana! Pozdrav!

abdul

pre 16 godina

Djokovicu,za klasu si bolji u igrackom smislu od Federera vec sada,samo si jos mlad u glavi,zbog toga si i izgubio sinoc,ali to nema veze,video si da ga imas i imaces ga ubuduce ponovo.Za 2 ili 3 godine kukace neki da je vec zasao u godine i da zbog toga ga tuces,a niko sada ne govori da ti sada imas 20 godina a on da je u zenitu vec 3 godine.
NOVACE,najbolji si i posle Australije,bices 2 100% i posle ce ti biti lakse kada se npr u polu finalu sastaju na nekom turniru Federer-Nadal,a ti budes igrao protiv npr Davidenka....

Arsenal forever

pre 16 godina

Заборављена је АТП трка да се објави.

1 Federer, Roger (SUI) 1171 +1 12

2 Nadal, Rafael (ESP) 1012 -1 16

3 Djokovic, Novak (SRB) 802 0 17

Федерер прешао Надала.

Новак има прилику да заврши други.

Имају још два Мастерса (Париз и Мадрид) – 2*500 и Мастерс куп 750 бодова.

1. је Мадрид половином октобра.
Федерер брани титулу, а Надал иЂоковић ¼ финале.

2. Париз је крајем октобра.
Ђоковић је прошле године испао у 1/32 (брани 5 поена), док Федерер и Надал нису ни играли!

3. Мастер куп у Шангају је половином новембра.
Федерер брани титулу, Надал ½ финале, а Ђоковић игра први пут.

Ђоковић још брани титулу у Мецу...

Ето, толико од мене ;).

veljko, bec

pre 16 godina

NOLE MAJSTORE!!!
samo nastavi da gazis, imas realne sanse da do kraja godine preteknes nadala. jedva cekam oktobar kada dolazis u bec, gde cu imati priliku po drugi put uzivo da te gledam.
ziv bio i velike cestitke za prikazanu igru u jucerasnjoj partiji. malo je falilo, a to malo je ono cega federer trenutno ima vise od tebe, a to je potpuna smirenost u najtezim momentima i rutina igranja grand slam finala. blistavo vreme je pred tobom, zabacices i njega sa trona, ako nastavis ovako da se boris i da napredujes! ziv bio i vidimo se u becu za mesec dana.

federer

pre 16 godina

Novak ce sigurno biti broj 1 u tenisu, to znam ali ne znam da li lepa ruskinja{Sarapova}misli isto.Nole samo napred ali ne ostavljaj sarapovu prava je navijacica.

mARKO

pre 16 godina

@Leo Krstin (tvoj prvi komentar)
ha, ha, ha...fino si me nasmejao. Nisam znao da neko moze bas tako da rezonuje, no dobro. Nego, ako su bas ti razlozi, onda se nikome iz Top 10 ne pise dobro sledece sezone, pa cak ni Federeru :)

dak

pre 16 godina

Čudno je bodovanje. Npr. ake se Federer povrijedi i preskoči ostatak sezone, a Nole bude vrhunski igrao kao do sada, za samo 2p3 mjesece, Nole bi bi No.1.! Tajna je u izgubljenim poenima Federera i osvojenim od strane Noleta. Jedna od tajni Federera je maleni broj povreda i konstantno pojavljivanje na turnirima na kojima brani poene. To je i razlog što izbjegava da igra veliki broj turnira već samo najvažnije. Ipak nije ni tako mlad. Sve u svemu veoma pametno igra Federe i ima dobre strategija, ali nije ni Nole naivan.

cobra

pre 16 godina

realno je da Nole posle Australian open-a bude drugi ako stigne do finala i ako bude pobednik/finalista u Adelaidi jer brani bodove...

kiki

pre 16 godina

@Leo Krstin
Kako vam je svima tesko udovoljiti. Ako ne postizu odlicne rezultate ne valja, ako ih postizu opet ne valja jer trebaju da ih brane.Da je Nole uspeo pobediti "crnog gavrana" i to bi bio problem jer bi sledece godine branio titulu!!!??? Odlucite se sta zelite. Isto je receno za Jelenu, a ona vas je demantovala i nastavila u istom ritmu kao sto je pocela od maja prosle godine. Jedini kiks (ako se to tako moze nazvati) je napravila Ana koja nije uspela ući bar u finale Montreala, ali je zato bila u finalu jednog Gren Slema i osvojila Berlin (tier I.) Jelena 3, Novak 3 i Ana 6 su troje mladih ljudi za koje su mnogi od vas predvideli da nista nece biti od njih.
A ja im skidam kapu i zelim im mnogo uspeha!!!!!!!!!!!!!!

Srđan

pre 16 godina

Nema žurbe, ne zaboravite da je roger dobrano stariji od Noleta i da ga čeka krvava odbarana broja 1, o Nadalu ne treba trošiti reči, ima Novak da mu bude kompleks do kraja karijere. .

Leo Krstin

pre 16 godina

Moj komentar ce potpuno odudarati od ostalih komentara: sledece godine Novak ce tesko zadrzati poziciju medju prvih 10!!Mozda sam pesimista, ali evo argumenata.Prvo, Novak ce morati braniti veliki broj poena na GS turnirima, na Mastersima i drugim ATP turnirima.Ove godine nije prakticno nista branio, a mnogo je teze braniti te poene.Drugo, sledece godine ce imati jos vise protivnika koji ce protiv njega biti zeljni pobede, te ce mnogo vise rizikovati s obzirom da ce vecina njih biti autsajderi.I ove godine nekoliko puta se provukao upravo protiv takvih protivnika.Ima i drugih razloga, koji su manje bitni.
Nadam se da moj "bojazljivi pesimizam" ipak nece drzati vodu, i da ce me Nole uveliko demantovati.

Johnny B Good

pre 16 godina

Pišem ovo dok se suze radosnice slivaju niz lice (jbg, rima slučajno )...
SVI ONI USPESI KOŠARKAŠA, ODBOJKAŠA I OSTALIH SU NIŠTA PREMA OVOME ŠTO TENISERI-KE POSTIŽU!

eki

pre 16 godina

Davydenko jeste rodom iz Ukrajine, ali igra pod zastavom Rusije, zbog cega spada u najomrzenije spotiste u Ukrajini... Davydenko je pre par godina pokusavao da dobije nemacke papire, ali bezuspesno, da bi ponovo pre nekog vremena podneo zahtev za dobijenje austriskog pasosa.....

Vlladan R

pre 16 godina

Opet ljudi svasta pisu i idu iz krajnosti u krajnost sa tvrdnjom da ce biti za 6 godina isti sa atributom mozda naj svih vremena (Neki igraci sazru ranije a neki kasnije ali to sto je u 20-tim bolji od Federara apsolutno nista ne znaci da ce sa 26 biti uspesniji od njega jer Beker je sa 17 uzeo Vimbldon pa po GS trofejima niju ni u prvih10 msvih vremena ili sta je bilo sa Cangom uze covek jedan Rg sa manje do 20 i dalje nista).Dajte malo realnosti i manje euforije da ne bude posle pljuvanja kao po kosarkasima jer smo posle Indijanoposlisa mislili da nam narednih 50 godina niko nista ne moze a gde smo sad iza Portugalije ej bre iza Portugalije.Nole svakako ima ogoman potencijal ali da je pitanje dana kada ce biti br.1 pre ce biti da je to pitanje meseci ili mozda i godina jer ko nam ne garantuje da se kada konacno prestigne federera nece pojaviti neki novi klinac i novi talenat i ne zaboraviye njemu svakako tek sada dolazi tezi deo kada zna da ima sta da izgubi kada ce svi poceti da grizu protiv njega i kada nema vise one opustenosti u stilu nema sta da izgubim videlo se koji je to grc i opterecenje upravo u finalu sad na FM nego kada postoji konstantan pritisak na tome da kao jedan od najboljih igraca trenutno mora da pobedjuje u serijama.Ogromno preterivanje je i prica da je jednak (3400 atp bodova manje skoiro duplo-naravno nije federer ni blizu bas toliko bolji) ili tvrdnje da je vec bolji od Federera e pa nije bas, bice bolji tek kada ga pobedi cetiri puta u pet meceva i kad je pobeda Federera izuzetak a ne pravilo(Nadal npr ali samo na sljaci).Sa druge strane imamo zlobnosti i omalovazavanje u stilu e dobro je nisi predao ili hiljadu si svetlosnih godina iza njega e pa ni to bas nije tako iako je razlika u bodovima skoro duplo ni to ne znaci da je Federer duplo bolji.Ili opet cemu omalovazavanje Federa da bi ga Sampras Borg Mekinro ili Lendl naprimer lagano dobili pa ne bi Rodzer imao 12 GS titula da je to bas tako.Malo objektivnosti ne bi bilo na odmet Federer je svakako jedan od najboljih svih vremena i ako kojim slucajem uspe da osvoji RG i jos dva GS plus onda ce definitivni biti naj svih vremena jer ce biti i rekorder po broju titula a imace i sva 4 GS sto je retkima do sada posli za rukom a titule su jedino merilo o rangiranju igraca koji se medjusobno nisu mogli susresti.Sto se Noleta tice ponavljam ima strahovit potencijal vreme radi za njega ali sacekajmo neki red tj. da prvo uzme GS turnir pa da postane broj jedan pa da se tu malo duze zadrzi i da u medjuvremenu osvoji jos nekoliko GS turnira e onda o njemu mozemo da pricamo u superlativima kojima ga pojedinci vec sada caste ali najbitnije je da budimo spremni da ga , ako se pojavi neki novi a bolji ili aki dodje iz bilo kojeg razloga do neke igracke krize i losijih rezultata podrzimo da se vrati na pravi put a ne da pocnemo da pljujemo po njemu kao po nekim nasim sportistima koji nisu zadovoljili nase megalomanske epitete

Vule

pre 16 godina

E sad Nole moze rasterecenije da igra jer mu nije ugrozeno 3 mesto jer je dosta odmakao Davidenku,a verujem da ce do kraja godine da bude drugi,a do kraja sledece i najbolji na svetu.

Zeka peka

pre 16 godina

Sledece godine ako Nole ne bude imao povreda i nastavi u ovakvom ritmu, Nadal ce mu daleko iza duvati u rep, a Federer ce da strepi za svoju poziciju...

mg85

pre 16 godina

Samo da uhvati Nole vise tog Nadala, i ja cu biti srecan, jer Federer je ipal najbolji na svetu...
p.s.: Zar Davidenko nije iz Ukrajne mozda?!

Milojko

pre 16 godina

Kako je ATP lista prevrtljiva :). Pre turnira u Montrealu (pre jedva mesec dana) Rodik je bio ispred Djokovica, a Djokovic sad ima 1800 poena vise od njega. Nadal je u to vreme imao nekih 2300 poena vise od Djokovica, a sad svega 1090. Voleo bih da cujem sad one sto tvrde da je Nadal totalno nedostizan i da je posle Federera i Nadala svetlosna godina do Djokovica i ostalih tenisera, kao i one sto kazu da ce Djokovic izgubiti 3. mesto za cas posla. Hoce, al da bi se popeo na 2. ;).
Do kraja sezone oko 2250 poena je u opticaju, a Nole ne brani skoro nista (svega 300 poena).

mik

pre 16 godina

@NASLOV
I ne samo Nadala vec i Federera! Tacnije, razlika u odnosu na No.1 je smanjena za 625 poena (posmatrajuci rejting pre US open-a)

VEEEGI

pre 16 godina

Ako tako nastavis , za koju godinu stizes sve i postajes prvi , samo ne posustaj , od federera si mladji 6 god. , a tim tempom bi za 6 god. mogao biti i prvi teniser sveta ikada . Mislim da Federer to zna , ti to znas , a i mi to znamo .NAPRED CARE ! UZ TEBE SMO !

Milojko

pre 16 godina

Kako je ATP lista prevrtljiva :). Pre turnira u Montrealu (pre jedva mesec dana) Rodik je bio ispred Djokovica, a Djokovic sad ima 1800 poena vise od njega. Nadal je u to vreme imao nekih 2300 poena vise od Djokovica, a sad svega 1090. Voleo bih da cujem sad one sto tvrde da je Nadal totalno nedostizan i da je posle Federera i Nadala svetlosna godina do Djokovica i ostalih tenisera, kao i one sto kazu da ce Djokovic izgubiti 3. mesto za cas posla. Hoce, al da bi se popeo na 2. ;).
Do kraja sezone oko 2250 poena je u opticaju, a Nole ne brani skoro nista (svega 300 poena).

VEEEGI

pre 16 godina

Ako tako nastavis , za koju godinu stizes sve i postajes prvi , samo ne posustaj , od federera si mladji 6 god. , a tim tempom bi za 6 god. mogao biti i prvi teniser sveta ikada . Mislim da Federer to zna , ti to znas , a i mi to znamo .NAPRED CARE ! UZ TEBE SMO !

kiki

pre 16 godina

@Leo Krstin
Kako vam je svima tesko udovoljiti. Ako ne postizu odlicne rezultate ne valja, ako ih postizu opet ne valja jer trebaju da ih brane.Da je Nole uspeo pobediti "crnog gavrana" i to bi bio problem jer bi sledece godine branio titulu!!!??? Odlucite se sta zelite. Isto je receno za Jelenu, a ona vas je demantovala i nastavila u istom ritmu kao sto je pocela od maja prosle godine. Jedini kiks (ako se to tako moze nazvati) je napravila Ana koja nije uspela ući bar u finale Montreala, ali je zato bila u finalu jednog Gren Slema i osvojila Berlin (tier I.) Jelena 3, Novak 3 i Ana 6 su troje mladih ljudi za koje su mnogi od vas predvideli da nista nece biti od njih.
A ja im skidam kapu i zelim im mnogo uspeha!!!!!!!!!!!!!!

Vlladan R

pre 16 godina

Opet ljudi svasta pisu i idu iz krajnosti u krajnost sa tvrdnjom da ce biti za 6 godina isti sa atributom mozda naj svih vremena (Neki igraci sazru ranije a neki kasnije ali to sto je u 20-tim bolji od Federara apsolutno nista ne znaci da ce sa 26 biti uspesniji od njega jer Beker je sa 17 uzeo Vimbldon pa po GS trofejima niju ni u prvih10 msvih vremena ili sta je bilo sa Cangom uze covek jedan Rg sa manje do 20 i dalje nista).Dajte malo realnosti i manje euforije da ne bude posle pljuvanja kao po kosarkasima jer smo posle Indijanoposlisa mislili da nam narednih 50 godina niko nista ne moze a gde smo sad iza Portugalije ej bre iza Portugalije.Nole svakako ima ogoman potencijal ali da je pitanje dana kada ce biti br.1 pre ce biti da je to pitanje meseci ili mozda i godina jer ko nam ne garantuje da se kada konacno prestigne federera nece pojaviti neki novi klinac i novi talenat i ne zaboraviye njemu svakako tek sada dolazi tezi deo kada zna da ima sta da izgubi kada ce svi poceti da grizu protiv njega i kada nema vise one opustenosti u stilu nema sta da izgubim videlo se koji je to grc i opterecenje upravo u finalu sad na FM nego kada postoji konstantan pritisak na tome da kao jedan od najboljih igraca trenutno mora da pobedjuje u serijama.Ogromno preterivanje je i prica da je jednak (3400 atp bodova manje skoiro duplo-naravno nije federer ni blizu bas toliko bolji) ili tvrdnje da je vec bolji od Federera e pa nije bas, bice bolji tek kada ga pobedi cetiri puta u pet meceva i kad je pobeda Federera izuzetak a ne pravilo(Nadal npr ali samo na sljaci).Sa druge strane imamo zlobnosti i omalovazavanje u stilu e dobro je nisi predao ili hiljadu si svetlosnih godina iza njega e pa ni to bas nije tako iako je razlika u bodovima skoro duplo ni to ne znaci da je Federer duplo bolji.Ili opet cemu omalovazavanje Federa da bi ga Sampras Borg Mekinro ili Lendl naprimer lagano dobili pa ne bi Rodzer imao 12 GS titula da je to bas tako.Malo objektivnosti ne bi bilo na odmet Federer je svakako jedan od najboljih svih vremena i ako kojim slucajem uspe da osvoji RG i jos dva GS plus onda ce definitivni biti naj svih vremena jer ce biti i rekorder po broju titula a imace i sva 4 GS sto je retkima do sada posli za rukom a titule su jedino merilo o rangiranju igraca koji se medjusobno nisu mogli susresti.Sto se Noleta tice ponavljam ima strahovit potencijal vreme radi za njega ali sacekajmo neki red tj. da prvo uzme GS turnir pa da postane broj jedan pa da se tu malo duze zadrzi i da u medjuvremenu osvoji jos nekoliko GS turnira e onda o njemu mozemo da pricamo u superlativima kojima ga pojedinci vec sada caste ali najbitnije je da budimo spremni da ga , ako se pojavi neki novi a bolji ili aki dodje iz bilo kojeg razloga do neke igracke krize i losijih rezultata podrzimo da se vrati na pravi put a ne da pocnemo da pljujemo po njemu kao po nekim nasim sportistima koji nisu zadovoljili nase megalomanske epitete

Zeka peka

pre 16 godina

Sledece godine ako Nole ne bude imao povreda i nastavi u ovakvom ritmu, Nadal ce mu daleko iza duvati u rep, a Federer ce da strepi za svoju poziciju...

mARKO

pre 16 godina

@Leo Krstin (tvoj prvi komentar)
ha, ha, ha...fino si me nasmejao. Nisam znao da neko moze bas tako da rezonuje, no dobro. Nego, ako su bas ti razlozi, onda se nikome iz Top 10 ne pise dobro sledece sezone, pa cak ni Federeru :)

fan

pre 16 godina

Da li ste primetili kako je Novak socno opsovao nekog u publici za vreme drugog seta! Cini mi se da je bilo 4:2 u drugom i 30:0 i neko je nesto viknuo Noletu pred servis, ovaj se okrenuo i rek'o "Cuti bre mamu ti j....!" :)

Johnny B Good

pre 16 godina

Pišem ovo dok se suze radosnice slivaju niz lice (jbg, rima slučajno )...
SVI ONI USPESI KOŠARKAŠA, ODBOJKAŠA I OSTALIH SU NIŠTA PREMA OVOME ŠTO TENISERI-KE POSTIŽU!

predo

pre 16 godina

Navratim ponekad u rubriku "komentari" i bude mi drago kad procitam poneki dobar komentar kao ovaj "Vladanov" i jos par, koji nije ni za ni protiv, nego se vidi da covjek to prati, zna i voli. Da, tesko je sad prognozirati unaprijed. Novak i cure su vec napravile ogroman posao, i vise nego su realisti ocekivali. To se pogotovo odnosi na Novaka, kome je i samom bio plan za ovu godinu da udje u prvih deset. Znaci i da nista vise ne napravi, sto je tesko za povjerovati, vec je napravio ogroman uspjeh. Talenat i igra su tu, ali oni koji prate tenis znaju da je u istoriji tenisa bilo mnogo velikih talenata, koji su odigrali samo epizodnu ulogu. Neki od njih su jos na sceni: Moya, Safin, Hjuit, Rodik itd., mada se svi oni mogu smatrati uspjesnim teniserima. Svi su osvojili Grand Slam i mislim da su svi proveli odredjeno vrijeme na broju 1 i tako usli u istoriju tenisa. Ocekivati od Djokovica da bude novi Sampras ili Federer je jos uvjek nerealno. Neka on bude zdrav i sretan (Recimo, Ancic je decko, koji je imao preduslove da uzme Vimbldon i bude pri vrhu, ali su ga bolest i povrede sasjekle) i pruzi nam jos dobrih partije, pa sta bude.
Sto se tice sledece sezone i branjenja bodova - ima tu jos prostora cak i za napredak i ako bude nastavio kako je krenuo, ne sumnjam da ce i uspjeti. Negdje na nekom turniru ce kiksati (kao Fed u Monrealu), ali ima prostora da to nadoknadi.
Ono jedino sto moze da brine je kako ce se izboriti sa popularnoscu, emocijama i svemu sto prati taj cirkus. On nije tip da se izoluje od svega kao Federer. Nemojte misliti da ga svi vole. Ovi iz vrha ga posmatraju kao skorojevica, uzurpatora. Rodiku je uzeo trece mjesto, a izgleda i djevojku (nesto ne vjerujem da je sa Sarapovom moguca ta "just a friend" relacija, ali to je stvarno njegov privatni zivot, mada to moze itekako imati i pozitivan i negativan uticaj na karijeru). Nadala, koji se opasno fizicki trosi, vec ugrozava (i imitira). Federer maltene ne krije da ga Novak nervira i ocigledno ga se boji. Mnoge nervira i ponasanje i izjave njegovih roditelja, pogotovo majke (sto je glupost - svaka majka misli da je njezin sin najbolji, pa sto ne bi mislila i ona, ali mozda bi mogla malo uviti "u celofan" te izjave sa strane novinare).
Sve je to o cemu govorim bilo vidljivo na finalu US Opena, koje nije Federer dobio, nego je Novak izgubio, pokusavajuci da bude po svacijem ukusu, misleci sta ce Federer i svaki drugi idiot u publici misliti o njemu. To udaranje lopte 20 puta od beton prije servisa, zadrzavanje izmedju poena, ne srljati - to je Novak i to je jedna od stvari koje su ga dovele tamo gdje jeste. A kad pobjedis, svakako ce te neko voliti, a neko ne, ali se pobjeda pise. Kaze nas narod "prvi macici se u vodu bacaju", pa neka tako i bude.

Arsenal forever

pre 16 godina

Заборављена је АТП трка да се објави.

1 Federer, Roger (SUI) 1171 +1 12

2 Nadal, Rafael (ESP) 1012 -1 16

3 Djokovic, Novak (SRB) 802 0 17

Федерер прешао Надала.

Новак има прилику да заврши други.

Имају још два Мастерса (Париз и Мадрид) – 2*500 и Мастерс куп 750 бодова.

1. је Мадрид половином октобра.
Федерер брани титулу, а Надал иЂоковић ¼ финале.

2. Париз је крајем октобра.
Ђоковић је прошле године испао у 1/32 (брани 5 поена), док Федерер и Надал нису ни играли!

3. Мастер куп у Шангају је половином новембра.
Федерер брани титулу, Надал ½ финале, а Ђоковић игра први пут.

Ђоковић још брани титулу у Мецу...

Ето, толико од мене ;).

mik

pre 16 godina

@NASLOV
I ne samo Nadala vec i Federera! Tacnije, razlika u odnosu na No.1 je smanjena za 625 poena (posmatrajuci rejting pre US open-a)

Leo Krstin

pre 16 godina

Moj komentar ce potpuno odudarati od ostalih komentara: sledece godine Novak ce tesko zadrzati poziciju medju prvih 10!!Mozda sam pesimista, ali evo argumenata.Prvo, Novak ce morati braniti veliki broj poena na GS turnirima, na Mastersima i drugim ATP turnirima.Ove godine nije prakticno nista branio, a mnogo je teze braniti te poene.Drugo, sledece godine ce imati jos vise protivnika koji ce protiv njega biti zeljni pobede, te ce mnogo vise rizikovati s obzirom da ce vecina njih biti autsajderi.I ove godine nekoliko puta se provukao upravo protiv takvih protivnika.Ima i drugih razloga, koji su manje bitni.
Nadam se da moj "bojazljivi pesimizam" ipak nece drzati vodu, i da ce me Nole uveliko demantovati.

voja

pre 16 godina

...Uz unapredjivanje igre, tempom kojim Novak to radi, odbrana bodova ne bi trebalo da bude problem. Decko ima cilj i grabi ka njemu. Sve dok on radi na sebi i svojoj igri, bodovi ce dolaziti uz to. I Novak to vrlo dobro zna i cini! Znaci - titule i bodovi nisu imperativ, koliko su to usavrsavanje, sopstveni stil i nametanje istog. Tada ga nece interesovati tudji bodovi. Jedna Marija i jedna Kristal su me pre par meseci opasno naribale, posle moje konstatacije da je razlika izmedju prvog i drugog - mnogo veca nego izmedju drugog i treceg! Nadam se da je sada bar malo ociglednija moja konstatacija i da ovaj put necu biti naribana! Pozdrav!

Srđan

pre 16 godina

Nema žurbe, ne zaboravite da je roger dobrano stariji od Noleta i da ga čeka krvava odbarana broja 1, o Nadalu ne treba trošiti reči, ima Novak da mu bude kompleks do kraja karijere. .

Bond

pre 16 godina

@Leo Krstin
Ne mislim da će Novak ispasti iz prvih deset, on je već suviše jak, ali da će imati muke da se održi u prvih pet, to sam siguran. Niko ovde ne shvata da su i Novak i Jelena u ovu godinu ušli "prazni", a da sad sledi branjenje poena. Novak će se održati u prvih pet, za Jelenu ne verujem, jer ona više ne može da ponovi ovu sezonu. Uostalom, ona je većinu bodova osvojila do RG-a, a posle nije uradila mnogo, ali je napredovala jer su Moresmo i Šarapova, i neke još, ne sećam se, gubile bodove. Ona već dugo stoji na oko tri hiljade, a to je znak da će iduće godine imati muke da sačuva najvišu poziciju. A to da će Novak uskoro biti prvi na listi, to nije realno, jer Federer ima ogromnu razliku i njemu nije teško da brani bodove, zato što je na to navikao. Pa on je ove godine uzeo tri "grenslema" i imao je jedno finale. Ovo mu je najuspešnija godina! Kakva penzija, kakvi bakrači. Nije stariji šest, nego pet godina od Novaka. Ali, kakve to veze ima. Nema on 36, nego 26 godina. Novak će, za dve godine, krenuti ka prvom mestu. Tu nema boga. Ali, dotle malo strpljenja. Federer ima strahoviti motiv - obaranje Samprasov rekorda i ne vidim ko ga u tome može sprečiti. Vidim - nikog.

mg85

pre 16 godina

Samo da uhvati Nole vise tog Nadala, i ja cu biti srecan, jer Federer je ipal najbolji na svetu...
p.s.: Zar Davidenko nije iz Ukrajne mozda?!

Jelena*

pre 16 godina

Xmm...nesto mi bila sumnjiva Sharapova :) u smislu,bas je vatreno navijala i bodrila naseg Djoku...mozda tu postoji nesto vise,a ?!
Ja bih bas volela...jer ona mi je najlepsa teniserka a i veoma popularna pa samim tim i Novak bi postao jos veci miljenik javnosti u svetu,ako vec nije :)

Bah

pre 16 godina

Ala ste "naučno" objasnili sve o Davidenku. "Rođen u Ukrajini, igra za Rusiju." To ne znači ništa. Davidenko je Rus, rođen u Ukrajinu. U Ukrajini i danas živi više od deset miliona Rusa.

Mungos

pre 16 godina

Serija gluposti nastavlja se: Gepekovanje Federera, Šarapova srpska snaha, De Niro uskoro u Srbiji snima drugi deo "Partizanske eskadrile", Jelena igra u istom ritmu...
A kad je poslednji put nešto osvojila? Novak nije u dvadesetim, nego je uzeo dvadeset prvu, sjajan je igrač ali neće biti Federer (nema tu eleganciju, tehniku i sve one udarce iz zgloba ruke, nervozan je, psuje kao kočijaš, što ne liči velikim sportistima, ali Srbi u tome uživaju; primer onog košarkaškog bilmeza). Nema nama spasa. Mi smo narod koji ne ume da razmišlja, to je teško i zamorno, zato se sve svodi na banalnu duhovitost. Prestanite da se blesavite. Navijajte kao sav kulturni svet. Muka mi je od srpskih gluposti. "Novače, iceci ga" - poručio je jedan bezveznjak uoči finala, koji se očigledno ne odvaja od noža, i kad krene u školu. Naveo sam ove primere zato što su dobili najviše glasova. U Srbiji samo najbolji pobeđuju. Mudar je srpski narod. Uvek je tako bilo, zato smo tu gde smo.

Vule

pre 16 godina

E sad Nole moze rasterecenije da igra jer mu nije ugrozeno 3 mesto jer je dosta odmakao Davidenku,a verujem da ce do kraja godine da bude drugi,a do kraja sledece i najbolji na svetu.

eki

pre 16 godina

Davydenko jeste rodom iz Ukrajine, ali igra pod zastavom Rusije, zbog cega spada u najomrzenije spotiste u Ukrajini... Davydenko je pre par godina pokusavao da dobije nemacke papire, ali bezuspesno, da bi ponovo pre nekog vremena podneo zahtev za dobijenje austriskog pasosa.....

abdul

pre 16 godina

Djokovicu,za klasu si bolji u igrackom smislu od Federera vec sada,samo si jos mlad u glavi,zbog toga si i izgubio sinoc,ali to nema veze,video si da ga imas i imaces ga ubuduce ponovo.Za 2 ili 3 godine kukace neki da je vec zasao u godine i da zbog toga ga tuces,a niko sada ne govori da ti sada imas 20 godina a on da je u zenitu vec 3 godine.
NOVACE,najbolji si i posle Australije,bices 2 100% i posle ce ti biti lakse kada se npr u polu finalu sastaju na nekom turniru Federer-Nadal,a ti budes igrao protiv npr Davidenka....

federer

pre 16 godina

Novak ce sigurno biti broj 1 u tenisu, to znam ali ne znam da li lepa ruskinja{Sarapova}misli isto.Nole samo napred ali ne ostavljaj sarapovu prava je navijacica.

Muzicki_saradnik

pre 16 godina

Jao, sto bi voleo da stvarno pretekne ovog sa vradzbinama...kako bi to bilo lepo !!! Sto se tice Federera, tu ce mu vec trebati vise vremena.

makarije

pre 16 godina

Za "novak is the best":
Nole brani 305 poena - četvrtfinale Madrida i titulu u Mecu (125 + 175), a "brani" i poraz u prvom kolu Pariza - 5 poena. Na Masters kupu se ne boduje plasman nego samo pobede, u grupi svaki trijumf vredi 100 poena, u eventualnom polufinalu 200 a u finalu 250. Nadala će ipak teško da prestigne, pošto i on brani samo 325 poena, ali zato će verovatno dodatno da poveća razliku nad Davidenkom koji brani 855 poena (uključujući titulu u Parizu).

Ženevljanin

pre 16 godina

@Leo Krstin, Bond...
Nemojte da fetišiziramo "branjenje" bodova. SAMO rezultati u 2008 godini će odrediti mesto Novaka (i svih drugih) 31og decembra na ATP listi - bez obzira na koliko će ko imati na kraju ove godine... jer će svi bodovi iz 2007me na kraju sledeće biti obrisani. Prema tome, Novak, ako ponovi igru i rezultate iz ove godine, imaće isti broj bodova i u 2008. Da li će biti treći (ili drugi ili četvrti) zavisiće i od rezultata Federera, Nadala i drugih konkurenata za vrh. S obzirom da Novak sada igra bolje nego na početku godine realno je pretpostaviti da će sledeće godine zaraditi još više bodova i da će biti BAR treći. Realno je da se umeša u borbu za drugo mesto pa čak i za prvo. To jest, ako ne bude povreda.

Markoni

pre 16 godina

Stvarno nemam obicaj da kritikujem medije, ali ovo sto ovde pise je sramno. Svi sa kojima sam razgovarao su se slozili samnom. Sada kada je Nole izgubio finale od nesumnjivo najboljeg svetskog tenisera Rogera Federera mediji u Srbiji nemaju vise o cemu da pisu pa pisu o tome kako ce Nole uskoro stici Nadala.
Da je Nole dobio Federera mesec dana se ne bi govorilo ni o cemu drugom osim o tome, a posto je puko u finalu onda je Nadal interesantniji je Rogera niko nikada nece stici.
Sramota, ali to je Srbija.

lignjoslav

pre 16 godina

Ajd sad malo da pojasnim nacin bodovanja tj branjenja poena.
Malo mi je cudno sto ljudi malo poznaju sistem ATP i spominju branjenje poena u negativnom smislu. Evo pojednostavicu. Na kraju godine se sabiraju svi osvojeni poeni u toku te godine tj GS, Mastersi i 5 ostalih turnira, bez obzira da li si odbranio proslogodisnje ili nisi. TJ ako Nole ne odbrani poene recimo u Montrealu, brise mu se 500 bodova, ali DODAJU bodovi koje je osvojio na tom takmicenju. Sto znaci u prevodu, ako Novak osvoji priblizno onoliko poena koliko i ove godine bice opet treci. Ne vezano da li ce osvojiti u Montrealu, Majamiju ili na nekom drugom Mastersu on ce morati da osvaja dosta bodova da bi bio /ostao u prvih 10. Ili ako 10 igraca odigra bolje od njega ispasce iz prvih 10 na kraju 2008. To je toliko prosto. Znaci nije Nole dosao do 3. mesta zato sto nije branio nista 2006, vec zato sto je 2007 bio 3. najbolji igrac svetu i to pokazuje lista koja se zove ATP Race. Ona ce se na kraju godine poklopiti sa Entry listom a Nole je treci i na toj listi jer je realno vecina turnira vec iza nas, pa se Race i Entry poprilicno vec poklapaju. Mozda sam malo zakomplikovao objasnjenje, ali ponavljam Nole nije 3 na svetu jer nije nista branio 2006, vec zato sto je u poslednjih 12 meseci osvojio toliko bodovama. Manje od Fedje i Nadala, a vise od svih ostalih.

dak

pre 16 godina

Čudno je bodovanje. Npr. ake se Federer povrijedi i preskoči ostatak sezone, a Nole bude vrhunski igrao kao do sada, za samo 2p3 mjesece, Nole bi bi No.1.! Tajna je u izgubljenim poenima Federera i osvojenim od strane Noleta. Jedna od tajni Federera je maleni broj povreda i konstantno pojavljivanje na turnirima na kojima brani poene. To je i razlog što izbjegava da igra veliki broj turnira već samo najvažnije. Ipak nije ni tako mlad. Sve u svemu veoma pametno igra Federe i ima dobre strategija, ali nije ni Nole naivan.

cobra

pre 16 godina

realno je da Nole posle Australian open-a bude drugi ako stigne do finala i ako bude pobednik/finalista u Adelaidi jer brani bodove...

veljko, bec

pre 16 godina

NOLE MAJSTORE!!!
samo nastavi da gazis, imas realne sanse da do kraja godine preteknes nadala. jedva cekam oktobar kada dolazis u bec, gde cu imati priliku po drugi put uzivo da te gledam.
ziv bio i velike cestitke za prikazanu igru u jucerasnjoj partiji. malo je falilo, a to malo je ono cega federer trenutno ima vise od tebe, a to je potpuna smirenost u najtezim momentima i rutina igranja grand slam finala. blistavo vreme je pred tobom, zabacices i njega sa trona, ako nastavis ovako da se boris i da napredujes! ziv bio i vidimo se u becu za mesec dana.

shadow

pre 16 godina

Plakali smo cele noci,ali iz ponosa. Sada bar moji prijatelji iz Dubhaia znaju ko si, Nole, i gde je Serbia. HVALA TI! Shadow,Danijela i mala Andjela!

Aleksandra CH

pre 16 godina

Ja mislim da ovakvima,kao sto je ova koja se potpisuje kao NENA,treba zaista zabraniti da komentarisu!!!!!!¨Vidim da po ko zna koji put,komentarises o Novaku Djokovicu u negativnom kontekstu,sta ti zapravo zelis da kazes,objasnis,dokazes???Reci lepo,da svi cujemo!!!!

Mogu ti reci da ovakvim pljuvanjem,postizes samo kontraefekat,ne da nas ne zanima tvoja teorija,isprazna,nego apsolutno,a mislim da ce se sa mnom sloziti i mnogi ljudi koji ovde komentarisu!!!!

Ako imas neki problem licne prirode,to nije razlog da pljuvacis ovde po nekome,ko je za ovu malu i napacenu Srbiji,ucinio vise nego bilo koji drugi sportista,TREBA DA SE STIDIS,A PITAM SE DA LI SI TI UOPSTE SRPKINJA,I TO JE JAKO DISKUTABILNO,STO SE MENE TICE,BOLJE DA NISI!!!!

Pozdrav svim pravim Srbima u Srbiji i svuda u svetu,i naravno Noletu,i jedno veliko hvala za sve!!!!!

ABC

pre 16 godina

@Mungos

U pravu si sto se tice preterivanja, glupavih nerealnih/nepristojnih komentara i euforije koja se dize u Srbiji. Vecinom je to lecenje frustracija i kompleksa (iskreno se nadam da ce to vremenom splasnuti – nekako; zapravo pravilnim usmeravanjem i obrazovanjem mase), mada ja jedan deo euforicnih, a pristojnih (bez vredjanja konkurencije) komentara (Nole car, kralj itd.) otpisujem prosto svrstavajuci ih u standardnu navijacku euforiju i bodrenje koje nije negativno („car“, „kralj“ itd. su naravno metafore, mada, ako cemo iskreno, ima kraljeva i „kraljeva“ ;) no da ne skrecem sa teme).

Mislim da je dobro da mladi u Srbiji najzad dobiju PRAVE idole (umesto raznoraznih Ceca i „crnih bisera“), da vide da se posten rad i trud isplati, da se tako postize uspeh (na zalost u zemlji Srbiji to jos uvek uglavnom ne vazi, vec je formula za uspeh „snaci se“ i „imati veze“, ali na svetskoj sceni to funkcionise i to je dobro da nasi mladi ljudi (a vala i stariji) vide i prihvate kao vrednost – na zalost nasi politicari se iz sve snage trude da nas izoluju i sprece (ili iskrive) dotok svih informacija od „spolja“ da bi, naravno, sto jednostavnije i duze vladali, pa se ovakve „informacije“ tesko probijaju, odnosno mogu da dopru do nase dece samo „na mala“ odnosno „sporedna vrata“, preko recimo sporta). Mene licno su ova deca (Jelena, Ana, Novak, Tipsarevic, Zimonjic (mada on bas i nije dete)) zaista zadivila (pored sportskih uspeha) svojom kulturom, lepim i korektnim ponasanjem, elokventnoscu, inteligencijom, razumom, sarmom, duhovitoscu, postovanjem protivnika itd. koje su razvili UPRKOS Srbiji i vladajucim merilima. Prosto je uzivanje slusati ih na konferencijama za stampu kada izuzetno inteligentno odgovaraju na cesto prilicno nezgodna pitanja stranih novinara – prosto neverovatno s obzirom da su IZ Srbije i na to u kom vremenu su odrastali i koliko su mladi. I mislim da bi svi oni koji zele dobro Srbiji i mladima u Srbiji trebalo da iskoriste (ruzan izraz, ali ne pada mi na pamet trenutno bolji) ovu neocekivanu („nicim izazvanu“) sansu da i druge mlade ljude u Srbiji usmere na pravu stranu. „Kolatelarna“ korist!!!

Mislim da je takodje predivno sto ovi mladi ljudi pokusavaju, u granicama svojih mogucnosit i onoga cime se bave, da promene na bolje svet oko sebe, u ovom slucaju u Srbiji (Jelena i Ana su sada ambasadori UNICEFA, Novak je najavio nekakav humanitarni egzibicioni mec) i da treba da dobiju svu mogucu podrsku, jer je to u nasem interesu i u interesu nase dece.

Spiderman

pre 16 godina

Citajuci francuske i canadske novine imam utisak da mediji obozavaju Noleta. Novinari ponekad traze nesto spektakularno i njegove imitacije tenisera se opisuje kao glumacki (cak holivudski)talenat. Udje li u kombinaciju sa onom prelepom ruskinjom, siguran sam da ce Nole postati svetska medijska licnost. Medjutim, nisam siguran da ce psihicki sve to izdrzati. Mozda i gresim...

svettenisa.net

pre 16 godina

Polako ali sigurno stize Nadala i presticice ga...Kako je sam izjavio da nije imao srece ali uporan trening i dobre igre docice vremenom...

http://www.svettenisa.net

CR

pre 16 godina

ATP lista prikazuje vremenski period u zadnjih godinu dana tako da nema veze branis li ili ne branis poene. Naravno, lista se menja od meseca do meseca ali na kraju balade je totalno nebitno kakav si bio prosle godine, da li si medju prvih deset bio, ili medju pvih 100, tako da ...
Znaci jedno je sigurno, ako Novak bude dobro igrao sledece godine bice medju prvih 10, a ako bude igrao lose nece. Zato ne lupetajte kao ovi nasi strucnjaci (Moka, Klemente, ...)

MilosRS

pre 16 godina

Vi sto mioslite da je bodove teze braniti nego osvojiti, razmislite o sledecem: Nole ce biti medju tri nosioca na svakom turniru(na manjim prvi), znaci nema teskih protivnika do polufinala ili finala. Druga stvar, ne moraju se bodovi braniti tamo gdje su osvojeni. Npr, osvoji do kraja godine Moskvu umjesto Meca i jos je u plusu 75 poena. Eto toliko...

Komentar

pre 16 godina

Mungos:
«Novak nije u dvadesetim, nego je uzeo dvadeset prvu, sjajan je igrač ali neće biti Federer (nema tu eleganciju, tehniku i sve one udarce iz zgloba ruke, nervozan je, psuje kao kočijaš, što ne liči velikim sportistima, ali Srbi u tome uživaju; primer onog košarkaškog bilmeza).»

Mungose, ako je Novak uzeo dvadeset prvu, onda je i Federer uzeo dvadeset sedmu, zar ne? ;) Tacnije receno Novak ima 20 godina i nekih nepunih 4 meseca, a Federer 26 godina i malo vise od mesec dana. Sto se tice toga da li ce Novak postati igrac Federerovog kova – to cemo tek da vidimo. Za sada znamo da je spreman da uci, da se usavrsava i popravlja svoje greske, da veruje u sebe i da je na mentalnom planu prilicno dobar (nemoj da posmatras samo finalni mec, mada je i tu bio prilicno dobar) – sto su sve dobre predispozicije. Ako nastavi u tom pravcu ima sanse da prilicno toga postigne, videcemo jos sta i koliko. Biografije Federera i drugih vrhunskih igraca nam govore da razliciti igraci dostizu svoj vrhunac u razlicitom dobu: neki ranije (npr. Nadal, Monika), a neki kasnije (npr. Federer), neki traju uslovno receno krace, a neki duze (Connors 1970-1992, Navratilova). Takodje karakteri igraca su razliciti: neki su mirnije prirode (Edberg, Lendl), a neki su temperamentniji (McEnroe), dok su neki «odrastanjem» pretrpeli transformaciju od «divljih» u «kulturne» (Federer). Ako si pratio i ostale meceve na US Open-u mogao si da vidis da i drugi igraci znaju da se izderu i opsuju (npr. Haas, koji bas nije «zutokljunac», Ferrer itd. – ali posto ljudi uglavnom ne razumeju nemacki ili spanski ne znaju sta su oni rekli, pa misle da je to bila nekakva poezija ;) ), bace reket itd. kad im ne ide. To je ljudski i dok god to nije obrazac ponasanja ne moze im se zameriti. Novak je jos mlad i naucice da umiri svoje emocije i frustracije, da ih bolje kontrolise ne narusavajuci pri tome svoju igru. to dolazi sa godinama i iskustvom.

Spiderman

pre 16 godina

Interesantno, novinari su svuda u svetu isti. Naslov "Novak stize Nadala".
Novak je vec usao u ustoriju svetskog tenisa. U buducnosti cak i da se vise ne bavi tim sportom, on je dosta uradio. Za mene bi bio odlicam i da je trenutno na desetom mestu. Drugo, ne treba preterivati kad je u pitanju Federe jer to je legenda svetskog tenisa. Pod uslovom ako mi ne verujete pogledajte njegovu biografiju. Ipak, nije u redu da od Noleta trazimo da bude svetska legenda. To ipak nije lako i na njemu je da odluci da li ce se upustati u takve avanture. Na nama ostaje samo da ga podrzavamo i navijamo dok igra.

GoranSD

pre 16 godina

I da se nadovežem na ovo što je Ženevljanin rekao.
Novaku će sad biti lakše i to ne samo zbog toga što će biti najmanje treći nosilac na turnirima.On ovim pobedama pogotovu polako gradi autoritet i oreol velikog i teško pobedivog igrača.I to će jedno drugo vući.Kad bude pokazivao slabosti biće iranjiviji.Kao Nadal.
Inače što neko reče može izgubiti bodove u Montrealu a dobiti u Sinsinatiju ili Monte Karlu.U svakom slučaju on do proleća može sakupiti hrpu bodova čak teoretski 2500 samo na mastersima i Australia Openu.Ne računam ove "male" turnire od kojih se samo pet računaju.
Ipak mislim da za njega više ta lista i nije toliko bitna jer je on izneo kandidaturu za najboljeg igrača a za to je potrebno pobeđivati Nadala i Federera a samim tim će i bodovi neminovno doći.Osim ako Federer slomi nogu.Pu,pu daleko bilo.

Dragan,BGD

pre 16 godina

Zenevljanin,ti si precizan kao i svi Svajcarci,ali u necemu gresis.Mnogi ovde ne pitaju koliko je sati,minuta i sekundi.Samo pitaju,koliko je sati.
Pojednostavljeno,vecina ima utisak da,posto Novak ima 3400 bodova,da ce ako bude igrao ovako imati iduce godine u ovo vreme 6800 bodova.Treba poceti od pocetka.Posto u predhodnih godinu dana,Novak je samo osvajao bodove.Treba ljudima da objasnis,sta ce Novak dobiti,ako iduce godine bude igrao u finalu US Opena.Po mom misljenju kada bi ovom kontu dodao jos 500-1000 bodova,to bi bilo odlicno.
Treba ljudima da objasnis kako Federe vec 2-3 godine mnogo toga osvaja,a u bodovima se malo pomera,cak i na dole.

Nena

pre 16 godina

Polako ljudi,ne kazem da je alko postici sav uspehi koji je postigao Novak,ali ga je jos teze odbraniti.Zato sacekajte da dodje i do toga pa onda pricajte.Fed i Rafa su nam vec dokazali da to mogu da urade,ali Novak nije jos uvek.On jeste sada osvojio puno poena,ali isto tako moze da ih izgubi sledece godine.

DDD

pre 16 godina

Pregledao sam gotovo sve vece novinske izvestaje o velikom finalu, i posle svega mogu reci da New York Post sa najvise simpatija pise o noletu:

http://www.nypost.com/seven/09102007/sports/tennis/a_rivalry_is_born.htm

Neno

pre 16 godina

A sada malo US zute stampe:
"Maria Sharapova helped Novak Djokovic get over his U.S. Open final loss to Roger Federer Sunday by hitting Unik's karaoke party at Downtown Cipriani. Feeding rumors of romance, the tennis duo dueted on "Love Is in the Air." (The cozy pair partied into the morning with Stavros Niarchos, Michelle Rodriguez and Roberto Cavalli.)" Sta rece ono: "samo prijatelji".
Eh, Nole,Nole.

Nikola KG 80

pre 16 godina

My name is Bond, stupid Bond... Nerviraju me ljudi koji uzivaju u tome da ispravljaju druge a pricaju napamet, ovde na sajtu imas datume rodjenja Djokovica i Federera i to :
Djokovic - 22.05.1987
Federer - 08.08.1981
Matematika je prosta, crva nije ni bilo !
Pozdrav svima

Pitar iz Sarajeva

pre 16 godina

Vi Srbi ste gori od ovih Hrvata sto se tice dizanja u visine.O cemu vi vazite(pricate)da ce Novak nadmasiti Federera :) hihihihi.Neopsorno je da imate talenta ali kao u svakom sportu talenat sam ne moze doci do izrazaja ako nemas one PSIHICKE stabilnosti kad sto je nikada nije imao Ivanisevic.Do chega tu dolazimo dolazimo do euforicnih izjava BICE PRVI.Pa djeco bice on prvi kad se Federer povuce ili kada ne bude igrao tako lagano tenis kao sto to sada chini.Federer je igrac koji mijenja stil u zavisnosti od svojih protivnika i prilagodjava se suparnickim igracima sto i ima ono najvaznije a to je psihicka stabilnost i zbog toga je nedodirljiv.Eh da ne zaboravim i ljudska velicina je u odnosu na mladje pulene tipa Nadal ili taj vas Novak.
U svakom slucaju kao sto neko vec odvas napisa post u kojem objektivno je sagledao napredak Djokovica to vama vecini fali kao i ovim Hrvatima.Federer je VEC 1 a samim tim i dokazana teniska velicina sto Novak ili Nadal tek treba da pokazu.Ali iskreno sumnjam dok god za teniskim terenima bude igrala ljudska velicina kao sto je Federer.
Peace Srbi u pamet i lakapo sredinom :).

novak is the best

pre 16 godina

Ono sto mene zanima je koje turnire mora mora braniti i koji plasman i koliko se dobija za polufinale mastersa u sangaju ili finale..
hvala.

financial times

pre 16 godina

Mesto gleda, novce broji.
Pustite mesto, važna je lova.
Pogledajte ove iza Noleta.
Mislite da su opterećeni prvim mestom!?

Leo Krstin

pre 16 godina

Moj komentar ce potpuno odudarati od ostalih komentara: sledece godine Novak ce tesko zadrzati poziciju medju prvih 10!!Mozda sam pesimista, ali evo argumenata.Prvo, Novak ce morati braniti veliki broj poena na GS turnirima, na Mastersima i drugim ATP turnirima.Ove godine nije prakticno nista branio, a mnogo je teze braniti te poene.Drugo, sledece godine ce imati jos vise protivnika koji ce protiv njega biti zeljni pobede, te ce mnogo vise rizikovati s obzirom da ce vecina njih biti autsajderi.I ove godine nekoliko puta se provukao upravo protiv takvih protivnika.Ima i drugih razloga, koji su manje bitni.
Nadam se da moj "bojazljivi pesimizam" ipak nece drzati vodu, i da ce me Nole uveliko demantovati.

Johnny B Good

pre 16 godina

Pišem ovo dok se suze radosnice slivaju niz lice (jbg, rima slučajno )...
SVI ONI USPESI KOŠARKAŠA, ODBOJKAŠA I OSTALIH SU NIŠTA PREMA OVOME ŠTO TENISERI-KE POSTIŽU!

Vlladan R

pre 16 godina

Opet ljudi svasta pisu i idu iz krajnosti u krajnost sa tvrdnjom da ce biti za 6 godina isti sa atributom mozda naj svih vremena (Neki igraci sazru ranije a neki kasnije ali to sto je u 20-tim bolji od Federara apsolutno nista ne znaci da ce sa 26 biti uspesniji od njega jer Beker je sa 17 uzeo Vimbldon pa po GS trofejima niju ni u prvih10 msvih vremena ili sta je bilo sa Cangom uze covek jedan Rg sa manje do 20 i dalje nista).Dajte malo realnosti i manje euforije da ne bude posle pljuvanja kao po kosarkasima jer smo posle Indijanoposlisa mislili da nam narednih 50 godina niko nista ne moze a gde smo sad iza Portugalije ej bre iza Portugalije.Nole svakako ima ogoman potencijal ali da je pitanje dana kada ce biti br.1 pre ce biti da je to pitanje meseci ili mozda i godina jer ko nam ne garantuje da se kada konacno prestigne federera nece pojaviti neki novi klinac i novi talenat i ne zaboraviye njemu svakako tek sada dolazi tezi deo kada zna da ima sta da izgubi kada ce svi poceti da grizu protiv njega i kada nema vise one opustenosti u stilu nema sta da izgubim videlo se koji je to grc i opterecenje upravo u finalu sad na FM nego kada postoji konstantan pritisak na tome da kao jedan od najboljih igraca trenutno mora da pobedjuje u serijama.Ogromno preterivanje je i prica da je jednak (3400 atp bodova manje skoiro duplo-naravno nije federer ni blizu bas toliko bolji) ili tvrdnje da je vec bolji od Federera e pa nije bas, bice bolji tek kada ga pobedi cetiri puta u pet meceva i kad je pobeda Federera izuzetak a ne pravilo(Nadal npr ali samo na sljaci).Sa druge strane imamo zlobnosti i omalovazavanje u stilu e dobro je nisi predao ili hiljadu si svetlosnih godina iza njega e pa ni to bas nije tako iako je razlika u bodovima skoro duplo ni to ne znaci da je Federer duplo bolji.Ili opet cemu omalovazavanje Federa da bi ga Sampras Borg Mekinro ili Lendl naprimer lagano dobili pa ne bi Rodzer imao 12 GS titula da je to bas tako.Malo objektivnosti ne bi bilo na odmet Federer je svakako jedan od najboljih svih vremena i ako kojim slucajem uspe da osvoji RG i jos dva GS plus onda ce definitivni biti naj svih vremena jer ce biti i rekorder po broju titula a imace i sva 4 GS sto je retkima do sada posli za rukom a titule su jedino merilo o rangiranju igraca koji se medjusobno nisu mogli susresti.Sto se Noleta tice ponavljam ima strahovit potencijal vreme radi za njega ali sacekajmo neki red tj. da prvo uzme GS turnir pa da postane broj jedan pa da se tu malo duze zadrzi i da u medjuvremenu osvoji jos nekoliko GS turnira e onda o njemu mozemo da pricamo u superlativima kojima ga pojedinci vec sada caste ali najbitnije je da budimo spremni da ga , ako se pojavi neki novi a bolji ili aki dodje iz bilo kojeg razloga do neke igracke krize i losijih rezultata podrzimo da se vrati na pravi put a ne da pocnemo da pljujemo po njemu kao po nekim nasim sportistima koji nisu zadovoljili nase megalomanske epitete

Bond

pre 16 godina

@Leo Krstin
Ne mislim da će Novak ispasti iz prvih deset, on je već suviše jak, ali da će imati muke da se održi u prvih pet, to sam siguran. Niko ovde ne shvata da su i Novak i Jelena u ovu godinu ušli "prazni", a da sad sledi branjenje poena. Novak će se održati u prvih pet, za Jelenu ne verujem, jer ona više ne može da ponovi ovu sezonu. Uostalom, ona je većinu bodova osvojila do RG-a, a posle nije uradila mnogo, ali je napredovala jer su Moresmo i Šarapova, i neke još, ne sećam se, gubile bodove. Ona već dugo stoji na oko tri hiljade, a to je znak da će iduće godine imati muke da sačuva najvišu poziciju. A to da će Novak uskoro biti prvi na listi, to nije realno, jer Federer ima ogromnu razliku i njemu nije teško da brani bodove, zato što je na to navikao. Pa on je ove godine uzeo tri "grenslema" i imao je jedno finale. Ovo mu je najuspešnija godina! Kakva penzija, kakvi bakrači. Nije stariji šest, nego pet godina od Novaka. Ali, kakve to veze ima. Nema on 36, nego 26 godina. Novak će, za dve godine, krenuti ka prvom mestu. Tu nema boga. Ali, dotle malo strpljenja. Federer ima strahoviti motiv - obaranje Samprasov rekorda i ne vidim ko ga u tome može sprečiti. Vidim - nikog.

Nena

pre 16 godina

Polako ljudi,ne kazem da je alko postici sav uspehi koji je postigao Novak,ali ga je jos teze odbraniti.Zato sacekajte da dodje i do toga pa onda pricajte.Fed i Rafa su nam vec dokazali da to mogu da urade,ali Novak nije jos uvek.On jeste sada osvojio puno poena,ali isto tako moze da ih izgubi sledece godine.

mg85

pre 16 godina

Samo da uhvati Nole vise tog Nadala, i ja cu biti srecan, jer Federer je ipal najbolji na svetu...
p.s.: Zar Davidenko nije iz Ukrajne mozda?!

dak

pre 16 godina

Čudno je bodovanje. Npr. ake se Federer povrijedi i preskoči ostatak sezone, a Nole bude vrhunski igrao kao do sada, za samo 2p3 mjesece, Nole bi bi No.1.! Tajna je u izgubljenim poenima Federera i osvojenim od strane Noleta. Jedna od tajni Federera je maleni broj povreda i konstantno pojavljivanje na turnirima na kojima brani poene. To je i razlog što izbjegava da igra veliki broj turnira već samo najvažnije. Ipak nije ni tako mlad. Sve u svemu veoma pametno igra Federe i ima dobre strategija, ali nije ni Nole naivan.

Spiderman

pre 16 godina

Citajuci francuske i canadske novine imam utisak da mediji obozavaju Noleta. Novinari ponekad traze nesto spektakularno i njegove imitacije tenisera se opisuje kao glumacki (cak holivudski)talenat. Udje li u kombinaciju sa onom prelepom ruskinjom, siguran sam da ce Nole postati svetska medijska licnost. Medjutim, nisam siguran da ce psihicki sve to izdrzati. Mozda i gresim...

Mungos

pre 16 godina

Serija gluposti nastavlja se: Gepekovanje Federera, Šarapova srpska snaha, De Niro uskoro u Srbiji snima drugi deo "Partizanske eskadrile", Jelena igra u istom ritmu...
A kad je poslednji put nešto osvojila? Novak nije u dvadesetim, nego je uzeo dvadeset prvu, sjajan je igrač ali neće biti Federer (nema tu eleganciju, tehniku i sve one udarce iz zgloba ruke, nervozan je, psuje kao kočijaš, što ne liči velikim sportistima, ali Srbi u tome uživaju; primer onog košarkaškog bilmeza). Nema nama spasa. Mi smo narod koji ne ume da razmišlja, to je teško i zamorno, zato se sve svodi na banalnu duhovitost. Prestanite da se blesavite. Navijajte kao sav kulturni svet. Muka mi je od srpskih gluposti. "Novače, iceci ga" - poručio je jedan bezveznjak uoči finala, koji se očigledno ne odvaja od noža, i kad krene u školu. Naveo sam ove primere zato što su dobili najviše glasova. U Srbiji samo najbolji pobeđuju. Mudar je srpski narod. Uvek je tako bilo, zato smo tu gde smo.

VEEEGI

pre 16 godina

Ako tako nastavis , za koju godinu stizes sve i postajes prvi , samo ne posustaj , od federera si mladji 6 god. , a tim tempom bi za 6 god. mogao biti i prvi teniser sveta ikada . Mislim da Federer to zna , ti to znas , a i mi to znamo .NAPRED CARE ! UZ TEBE SMO !

Jelena*

pre 16 godina

Xmm...nesto mi bila sumnjiva Sharapova :) u smislu,bas je vatreno navijala i bodrila naseg Djoku...mozda tu postoji nesto vise,a ?!
Ja bih bas volela...jer ona mi je najlepsa teniserka a i veoma popularna pa samim tim i Novak bi postao jos veci miljenik javnosti u svetu,ako vec nije :)

fan

pre 16 godina

Da li ste primetili kako je Novak socno opsovao nekog u publici za vreme drugog seta! Cini mi se da je bilo 4:2 u drugom i 30:0 i neko je nesto viknuo Noletu pred servis, ovaj se okrenuo i rek'o "Cuti bre mamu ti j....!" :)

shadow

pre 16 godina

Plakali smo cele noci,ali iz ponosa. Sada bar moji prijatelji iz Dubhaia znaju ko si, Nole, i gde je Serbia. HVALA TI! Shadow,Danijela i mala Andjela!

Neno

pre 16 godina

A sada malo US zute stampe:
"Maria Sharapova helped Novak Djokovic get over his U.S. Open final loss to Roger Federer Sunday by hitting Unik's karaoke party at Downtown Cipriani. Feeding rumors of romance, the tennis duo dueted on "Love Is in the Air." (The cozy pair partied into the morning with Stavros Niarchos, Michelle Rodriguez and Roberto Cavalli.)" Sta rece ono: "samo prijatelji".
Eh, Nole,Nole.

Pitar iz Sarajeva

pre 16 godina

Vi Srbi ste gori od ovih Hrvata sto se tice dizanja u visine.O cemu vi vazite(pricate)da ce Novak nadmasiti Federera :) hihihihi.Neopsorno je da imate talenta ali kao u svakom sportu talenat sam ne moze doci do izrazaja ako nemas one PSIHICKE stabilnosti kad sto je nikada nije imao Ivanisevic.Do chega tu dolazimo dolazimo do euforicnih izjava BICE PRVI.Pa djeco bice on prvi kad se Federer povuce ili kada ne bude igrao tako lagano tenis kao sto to sada chini.Federer je igrac koji mijenja stil u zavisnosti od svojih protivnika i prilagodjava se suparnickim igracima sto i ima ono najvaznije a to je psihicka stabilnost i zbog toga je nedodirljiv.Eh da ne zaboravim i ljudska velicina je u odnosu na mladje pulene tipa Nadal ili taj vas Novak.
U svakom slucaju kao sto neko vec odvas napisa post u kojem objektivno je sagledao napredak Djokovica to vama vecini fali kao i ovim Hrvatima.Federer je VEC 1 a samim tim i dokazana teniska velicina sto Novak ili Nadal tek treba da pokazu.Ali iskreno sumnjam dok god za teniskim terenima bude igrala ljudska velicina kao sto je Federer.
Peace Srbi u pamet i lakapo sredinom :).

Arsenal forever

pre 16 godina

Заборављена је АТП трка да се објави.

1 Federer, Roger (SUI) 1171 +1 12

2 Nadal, Rafael (ESP) 1012 -1 16

3 Djokovic, Novak (SRB) 802 0 17

Федерер прешао Надала.

Новак има прилику да заврши други.

Имају још два Мастерса (Париз и Мадрид) – 2*500 и Мастерс куп 750 бодова.

1. је Мадрид половином октобра.
Федерер брани титулу, а Надал иЂоковић ¼ финале.

2. Париз је крајем октобра.
Ђоковић је прошле године испао у 1/32 (брани 5 поена), док Федерер и Надал нису ни играли!

3. Мастер куп у Шангају је половином новембра.
Федерер брани титулу, Надал ½ финале, а Ђоковић игра први пут.

Ђоковић још брани титулу у Мецу...

Ето, толико од мене ;).

abdul

pre 16 godina

Djokovicu,za klasu si bolji u igrackom smislu od Federera vec sada,samo si jos mlad u glavi,zbog toga si i izgubio sinoc,ali to nema veze,video si da ga imas i imaces ga ubuduce ponovo.Za 2 ili 3 godine kukace neki da je vec zasao u godine i da zbog toga ga tuces,a niko sada ne govori da ti sada imas 20 godina a on da je u zenitu vec 3 godine.
NOVACE,najbolji si i posle Australije,bices 2 100% i posle ce ti biti lakse kada se npr u polu finalu sastaju na nekom turniru Federer-Nadal,a ti budes igrao protiv npr Davidenka....

Bah

pre 16 godina

Ala ste "naučno" objasnili sve o Davidenku. "Rođen u Ukrajini, igra za Rusiju." To ne znači ništa. Davidenko je Rus, rođen u Ukrajinu. U Ukrajini i danas živi više od deset miliona Rusa.

svettenisa.net

pre 16 godina

Polako ali sigurno stize Nadala i presticice ga...Kako je sam izjavio da nije imao srece ali uporan trening i dobre igre docice vremenom...

http://www.svettenisa.net

Markoni

pre 16 godina

Stvarno nemam obicaj da kritikujem medije, ali ovo sto ovde pise je sramno. Svi sa kojima sam razgovarao su se slozili samnom. Sada kada je Nole izgubio finale od nesumnjivo najboljeg svetskog tenisera Rogera Federera mediji u Srbiji nemaju vise o cemu da pisu pa pisu o tome kako ce Nole uskoro stici Nadala.
Da je Nole dobio Federera mesec dana se ne bi govorilo ni o cemu drugom osim o tome, a posto je puko u finalu onda je Nadal interesantniji je Rogera niko nikada nece stici.
Sramota, ali to je Srbija.

Aleksandra CH

pre 16 godina

Ja mislim da ovakvima,kao sto je ova koja se potpisuje kao NENA,treba zaista zabraniti da komentarisu!!!!!!¨Vidim da po ko zna koji put,komentarises o Novaku Djokovicu u negativnom kontekstu,sta ti zapravo zelis da kazes,objasnis,dokazes???Reci lepo,da svi cujemo!!!!

Mogu ti reci da ovakvim pljuvanjem,postizes samo kontraefekat,ne da nas ne zanima tvoja teorija,isprazna,nego apsolutno,a mislim da ce se sa mnom sloziti i mnogi ljudi koji ovde komentarisu!!!!

Ako imas neki problem licne prirode,to nije razlog da pljuvacis ovde po nekome,ko je za ovu malu i napacenu Srbiji,ucinio vise nego bilo koji drugi sportista,TREBA DA SE STIDIS,A PITAM SE DA LI SI TI UOPSTE SRPKINJA,I TO JE JAKO DISKUTABILNO,STO SE MENE TICE,BOLJE DA NISI!!!!

Pozdrav svim pravim Srbima u Srbiji i svuda u svetu,i naravno Noletu,i jedno veliko hvala za sve!!!!!

financial times

pre 16 godina

Mesto gleda, novce broji.
Pustite mesto, važna je lova.
Pogledajte ove iza Noleta.
Mislite da su opterećeni prvim mestom!?

MilosRS

pre 16 godina

Vi sto mioslite da je bodove teze braniti nego osvojiti, razmislite o sledecem: Nole ce biti medju tri nosioca na svakom turniru(na manjim prvi), znaci nema teskih protivnika do polufinala ili finala. Druga stvar, ne moraju se bodovi braniti tamo gdje su osvojeni. Npr, osvoji do kraja godine Moskvu umjesto Meca i jos je u plusu 75 poena. Eto toliko...

Nikola KG 80

pre 16 godina

My name is Bond, stupid Bond... Nerviraju me ljudi koji uzivaju u tome da ispravljaju druge a pricaju napamet, ovde na sajtu imas datume rodjenja Djokovica i Federera i to :
Djokovic - 22.05.1987
Federer - 08.08.1981
Matematika je prosta, crva nije ni bilo !
Pozdrav svima

Zeka peka

pre 16 godina

Sledece godine ako Nole ne bude imao povreda i nastavi u ovakvom ritmu, Nadal ce mu daleko iza duvati u rep, a Federer ce da strepi za svoju poziciju...

mik

pre 16 godina

@NASLOV
I ne samo Nadala vec i Federera! Tacnije, razlika u odnosu na No.1 je smanjena za 625 poena (posmatrajuci rejting pre US open-a)

Milojko

pre 16 godina

Kako je ATP lista prevrtljiva :). Pre turnira u Montrealu (pre jedva mesec dana) Rodik je bio ispred Djokovica, a Djokovic sad ima 1800 poena vise od njega. Nadal je u to vreme imao nekih 2300 poena vise od Djokovica, a sad svega 1090. Voleo bih da cujem sad one sto tvrde da je Nadal totalno nedostizan i da je posle Federera i Nadala svetlosna godina do Djokovica i ostalih tenisera, kao i one sto kazu da ce Djokovic izgubiti 3. mesto za cas posla. Hoce, al da bi se popeo na 2. ;).
Do kraja sezone oko 2250 poena je u opticaju, a Nole ne brani skoro nista (svega 300 poena).

eki

pre 16 godina

Davydenko jeste rodom iz Ukrajine, ali igra pod zastavom Rusije, zbog cega spada u najomrzenije spotiste u Ukrajini... Davydenko je pre par godina pokusavao da dobije nemacke papire, ali bezuspesno, da bi ponovo pre nekog vremena podneo zahtev za dobijenje austriskog pasosa.....

Srđan

pre 16 godina

Nema žurbe, ne zaboravite da je roger dobrano stariji od Noleta i da ga čeka krvava odbarana broja 1, o Nadalu ne treba trošiti reči, ima Novak da mu bude kompleks do kraja karijere. .

Vule

pre 16 godina

E sad Nole moze rasterecenije da igra jer mu nije ugrozeno 3 mesto jer je dosta odmakao Davidenku,a verujem da ce do kraja godine da bude drugi,a do kraja sledece i najbolji na svetu.

kiki

pre 16 godina

@Leo Krstin
Kako vam je svima tesko udovoljiti. Ako ne postizu odlicne rezultate ne valja, ako ih postizu opet ne valja jer trebaju da ih brane.Da je Nole uspeo pobediti "crnog gavrana" i to bi bio problem jer bi sledece godine branio titulu!!!??? Odlucite se sta zelite. Isto je receno za Jelenu, a ona vas je demantovala i nastavila u istom ritmu kao sto je pocela od maja prosle godine. Jedini kiks (ako se to tako moze nazvati) je napravila Ana koja nije uspela ući bar u finale Montreala, ali je zato bila u finalu jednog Gren Slema i osvojila Berlin (tier I.) Jelena 3, Novak 3 i Ana 6 su troje mladih ljudi za koje su mnogi od vas predvideli da nista nece biti od njih.
A ja im skidam kapu i zelim im mnogo uspeha!!!!!!!!!!!!!!

mARKO

pre 16 godina

@Leo Krstin (tvoj prvi komentar)
ha, ha, ha...fino si me nasmejao. Nisam znao da neko moze bas tako da rezonuje, no dobro. Nego, ako su bas ti razlozi, onda se nikome iz Top 10 ne pise dobro sledece sezone, pa cak ni Federeru :)

cobra

pre 16 godina

realno je da Nole posle Australian open-a bude drugi ako stigne do finala i ako bude pobednik/finalista u Adelaidi jer brani bodove...

federer

pre 16 godina

Novak ce sigurno biti broj 1 u tenisu, to znam ali ne znam da li lepa ruskinja{Sarapova}misli isto.Nole samo napred ali ne ostavljaj sarapovu prava je navijacica.

veljko, bec

pre 16 godina

NOLE MAJSTORE!!!
samo nastavi da gazis, imas realne sanse da do kraja godine preteknes nadala. jedva cekam oktobar kada dolazis u bec, gde cu imati priliku po drugi put uzivo da te gledam.
ziv bio i velike cestitke za prikazanu igru u jucerasnjoj partiji. malo je falilo, a to malo je ono cega federer trenutno ima vise od tebe, a to je potpuna smirenost u najtezim momentima i rutina igranja grand slam finala. blistavo vreme je pred tobom, zabacices i njega sa trona, ako nastavis ovako da se boris i da napredujes! ziv bio i vidimo se u becu za mesec dana.

voja

pre 16 godina

...Uz unapredjivanje igre, tempom kojim Novak to radi, odbrana bodova ne bi trebalo da bude problem. Decko ima cilj i grabi ka njemu. Sve dok on radi na sebi i svojoj igri, bodovi ce dolaziti uz to. I Novak to vrlo dobro zna i cini! Znaci - titule i bodovi nisu imperativ, koliko su to usavrsavanje, sopstveni stil i nametanje istog. Tada ga nece interesovati tudji bodovi. Jedna Marija i jedna Kristal su me pre par meseci opasno naribale, posle moje konstatacije da je razlika izmedju prvog i drugog - mnogo veca nego izmedju drugog i treceg! Nadam se da je sada bar malo ociglednija moja konstatacija i da ovaj put necu biti naribana! Pozdrav!

Muzicki_saradnik

pre 16 godina

Jao, sto bi voleo da stvarno pretekne ovog sa vradzbinama...kako bi to bilo lepo !!! Sto se tice Federera, tu ce mu vec trebati vise vremena.

novak is the best

pre 16 godina

Ono sto mene zanima je koje turnire mora mora braniti i koji plasman i koliko se dobija za polufinale mastersa u sangaju ili finale..
hvala.

Spiderman

pre 16 godina

Interesantno, novinari su svuda u svetu isti. Naslov "Novak stize Nadala".
Novak je vec usao u ustoriju svetskog tenisa. U buducnosti cak i da se vise ne bavi tim sportom, on je dosta uradio. Za mene bi bio odlicam i da je trenutno na desetom mestu. Drugo, ne treba preterivati kad je u pitanju Federe jer to je legenda svetskog tenisa. Pod uslovom ako mi ne verujete pogledajte njegovu biografiju. Ipak, nije u redu da od Noleta trazimo da bude svetska legenda. To ipak nije lako i na njemu je da odluci da li ce se upustati u takve avanture. Na nama ostaje samo da ga podrzavamo i navijamo dok igra.

makarije

pre 16 godina

Za "novak is the best":
Nole brani 305 poena - četvrtfinale Madrida i titulu u Mecu (125 + 175), a "brani" i poraz u prvom kolu Pariza - 5 poena. Na Masters kupu se ne boduje plasman nego samo pobede, u grupi svaki trijumf vredi 100 poena, u eventualnom polufinalu 200 a u finalu 250. Nadala će ipak teško da prestigne, pošto i on brani samo 325 poena, ali zato će verovatno dodatno da poveća razliku nad Davidenkom koji brani 855 poena (uključujući titulu u Parizu).

CR

pre 16 godina

ATP lista prikazuje vremenski period u zadnjih godinu dana tako da nema veze branis li ili ne branis poene. Naravno, lista se menja od meseca do meseca ali na kraju balade je totalno nebitno kakav si bio prosle godine, da li si medju prvih deset bio, ili medju pvih 100, tako da ...
Znaci jedno je sigurno, ako Novak bude dobro igrao sledece godine bice medju prvih 10, a ako bude igrao lose nece. Zato ne lupetajte kao ovi nasi strucnjaci (Moka, Klemente, ...)

DDD

pre 16 godina

Pregledao sam gotovo sve vece novinske izvestaje o velikom finalu, i posle svega mogu reci da New York Post sa najvise simpatija pise o noletu:

http://www.nypost.com/seven/09102007/sports/tennis/a_rivalry_is_born.htm

Ženevljanin

pre 16 godina

@Leo Krstin, Bond...
Nemojte da fetišiziramo "branjenje" bodova. SAMO rezultati u 2008 godini će odrediti mesto Novaka (i svih drugih) 31og decembra na ATP listi - bez obzira na koliko će ko imati na kraju ove godine... jer će svi bodovi iz 2007me na kraju sledeće biti obrisani. Prema tome, Novak, ako ponovi igru i rezultate iz ove godine, imaće isti broj bodova i u 2008. Da li će biti treći (ili drugi ili četvrti) zavisiće i od rezultata Federera, Nadala i drugih konkurenata za vrh. S obzirom da Novak sada igra bolje nego na početku godine realno je pretpostaviti da će sledeće godine zaraditi još više bodova i da će biti BAR treći. Realno je da se umeša u borbu za drugo mesto pa čak i za prvo. To jest, ako ne bude povreda.

predo

pre 16 godina

Navratim ponekad u rubriku "komentari" i bude mi drago kad procitam poneki dobar komentar kao ovaj "Vladanov" i jos par, koji nije ni za ni protiv, nego se vidi da covjek to prati, zna i voli. Da, tesko je sad prognozirati unaprijed. Novak i cure su vec napravile ogroman posao, i vise nego su realisti ocekivali. To se pogotovo odnosi na Novaka, kome je i samom bio plan za ovu godinu da udje u prvih deset. Znaci i da nista vise ne napravi, sto je tesko za povjerovati, vec je napravio ogroman uspjeh. Talenat i igra su tu, ali oni koji prate tenis znaju da je u istoriji tenisa bilo mnogo velikih talenata, koji su odigrali samo epizodnu ulogu. Neki od njih su jos na sceni: Moya, Safin, Hjuit, Rodik itd., mada se svi oni mogu smatrati uspjesnim teniserima. Svi su osvojili Grand Slam i mislim da su svi proveli odredjeno vrijeme na broju 1 i tako usli u istoriju tenisa. Ocekivati od Djokovica da bude novi Sampras ili Federer je jos uvjek nerealno. Neka on bude zdrav i sretan (Recimo, Ancic je decko, koji je imao preduslove da uzme Vimbldon i bude pri vrhu, ali su ga bolest i povrede sasjekle) i pruzi nam jos dobrih partije, pa sta bude.
Sto se tice sledece sezone i branjenja bodova - ima tu jos prostora cak i za napredak i ako bude nastavio kako je krenuo, ne sumnjam da ce i uspjeti. Negdje na nekom turniru ce kiksati (kao Fed u Monrealu), ali ima prostora da to nadoknadi.
Ono jedino sto moze da brine je kako ce se izboriti sa popularnoscu, emocijama i svemu sto prati taj cirkus. On nije tip da se izoluje od svega kao Federer. Nemojte misliti da ga svi vole. Ovi iz vrha ga posmatraju kao skorojevica, uzurpatora. Rodiku je uzeo trece mjesto, a izgleda i djevojku (nesto ne vjerujem da je sa Sarapovom moguca ta "just a friend" relacija, ali to je stvarno njegov privatni zivot, mada to moze itekako imati i pozitivan i negativan uticaj na karijeru). Nadala, koji se opasno fizicki trosi, vec ugrozava (i imitira). Federer maltene ne krije da ga Novak nervira i ocigledno ga se boji. Mnoge nervira i ponasanje i izjave njegovih roditelja, pogotovo majke (sto je glupost - svaka majka misli da je njezin sin najbolji, pa sto ne bi mislila i ona, ali mozda bi mogla malo uviti "u celofan" te izjave sa strane novinare).
Sve je to o cemu govorim bilo vidljivo na finalu US Opena, koje nije Federer dobio, nego je Novak izgubio, pokusavajuci da bude po svacijem ukusu, misleci sta ce Federer i svaki drugi idiot u publici misliti o njemu. To udaranje lopte 20 puta od beton prije servisa, zadrzavanje izmedju poena, ne srljati - to je Novak i to je jedna od stvari koje su ga dovele tamo gdje jeste. A kad pobjedis, svakako ce te neko voliti, a neko ne, ali se pobjeda pise. Kaze nas narod "prvi macici se u vodu bacaju", pa neka tako i bude.

GoranSD

pre 16 godina

I da se nadovežem na ovo što je Ženevljanin rekao.
Novaku će sad biti lakše i to ne samo zbog toga što će biti najmanje treći nosilac na turnirima.On ovim pobedama pogotovu polako gradi autoritet i oreol velikog i teško pobedivog igrača.I to će jedno drugo vući.Kad bude pokazivao slabosti biće iranjiviji.Kao Nadal.
Inače što neko reče može izgubiti bodove u Montrealu a dobiti u Sinsinatiju ili Monte Karlu.U svakom slučaju on do proleća može sakupiti hrpu bodova čak teoretski 2500 samo na mastersima i Australia Openu.Ne računam ove "male" turnire od kojih se samo pet računaju.
Ipak mislim da za njega više ta lista i nije toliko bitna jer je on izneo kandidaturu za najboljeg igrača a za to je potrebno pobeđivati Nadala i Federera a samim tim će i bodovi neminovno doći.Osim ako Federer slomi nogu.Pu,pu daleko bilo.

lignjoslav

pre 16 godina

Ajd sad malo da pojasnim nacin bodovanja tj branjenja poena.
Malo mi je cudno sto ljudi malo poznaju sistem ATP i spominju branjenje poena u negativnom smislu. Evo pojednostavicu. Na kraju godine se sabiraju svi osvojeni poeni u toku te godine tj GS, Mastersi i 5 ostalih turnira, bez obzira da li si odbranio proslogodisnje ili nisi. TJ ako Nole ne odbrani poene recimo u Montrealu, brise mu se 500 bodova, ali DODAJU bodovi koje je osvojio na tom takmicenju. Sto znaci u prevodu, ako Novak osvoji priblizno onoliko poena koliko i ove godine bice opet treci. Ne vezano da li ce osvojiti u Montrealu, Majamiju ili na nekom drugom Mastersu on ce morati da osvaja dosta bodova da bi bio /ostao u prvih 10. Ili ako 10 igraca odigra bolje od njega ispasce iz prvih 10 na kraju 2008. To je toliko prosto. Znaci nije Nole dosao do 3. mesta zato sto nije branio nista 2006, vec zato sto je 2007 bio 3. najbolji igrac svetu i to pokazuje lista koja se zove ATP Race. Ona ce se na kraju godine poklopiti sa Entry listom a Nole je treci i na toj listi jer je realno vecina turnira vec iza nas, pa se Race i Entry poprilicno vec poklapaju. Mozda sam malo zakomplikovao objasnjenje, ali ponavljam Nole nije 3 na svetu jer nije nista branio 2006, vec zato sto je u poslednjih 12 meseci osvojio toliko bodovama. Manje od Fedje i Nadala, a vise od svih ostalih.

ABC

pre 16 godina

@Mungos

U pravu si sto se tice preterivanja, glupavih nerealnih/nepristojnih komentara i euforije koja se dize u Srbiji. Vecinom je to lecenje frustracija i kompleksa (iskreno se nadam da ce to vremenom splasnuti – nekako; zapravo pravilnim usmeravanjem i obrazovanjem mase), mada ja jedan deo euforicnih, a pristojnih (bez vredjanja konkurencije) komentara (Nole car, kralj itd.) otpisujem prosto svrstavajuci ih u standardnu navijacku euforiju i bodrenje koje nije negativno („car“, „kralj“ itd. su naravno metafore, mada, ako cemo iskreno, ima kraljeva i „kraljeva“ ;) no da ne skrecem sa teme).

Mislim da je dobro da mladi u Srbiji najzad dobiju PRAVE idole (umesto raznoraznih Ceca i „crnih bisera“), da vide da se posten rad i trud isplati, da se tako postize uspeh (na zalost u zemlji Srbiji to jos uvek uglavnom ne vazi, vec je formula za uspeh „snaci se“ i „imati veze“, ali na svetskoj sceni to funkcionise i to je dobro da nasi mladi ljudi (a vala i stariji) vide i prihvate kao vrednost – na zalost nasi politicari se iz sve snage trude da nas izoluju i sprece (ili iskrive) dotok svih informacija od „spolja“ da bi, naravno, sto jednostavnije i duze vladali, pa se ovakve „informacije“ tesko probijaju, odnosno mogu da dopru do nase dece samo „na mala“ odnosno „sporedna vrata“, preko recimo sporta). Mene licno su ova deca (Jelena, Ana, Novak, Tipsarevic, Zimonjic (mada on bas i nije dete)) zaista zadivila (pored sportskih uspeha) svojom kulturom, lepim i korektnim ponasanjem, elokventnoscu, inteligencijom, razumom, sarmom, duhovitoscu, postovanjem protivnika itd. koje su razvili UPRKOS Srbiji i vladajucim merilima. Prosto je uzivanje slusati ih na konferencijama za stampu kada izuzetno inteligentno odgovaraju na cesto prilicno nezgodna pitanja stranih novinara – prosto neverovatno s obzirom da su IZ Srbije i na to u kom vremenu su odrastali i koliko su mladi. I mislim da bi svi oni koji zele dobro Srbiji i mladima u Srbiji trebalo da iskoriste (ruzan izraz, ali ne pada mi na pamet trenutno bolji) ovu neocekivanu („nicim izazvanu“) sansu da i druge mlade ljude u Srbiji usmere na pravu stranu. „Kolatelarna“ korist!!!

Mislim da je takodje predivno sto ovi mladi ljudi pokusavaju, u granicama svojih mogucnosit i onoga cime se bave, da promene na bolje svet oko sebe, u ovom slucaju u Srbiji (Jelena i Ana su sada ambasadori UNICEFA, Novak je najavio nekakav humanitarni egzibicioni mec) i da treba da dobiju svu mogucu podrsku, jer je to u nasem interesu i u interesu nase dece.

Komentar

pre 16 godina

Mungos:
«Novak nije u dvadesetim, nego je uzeo dvadeset prvu, sjajan je igrač ali neće biti Federer (nema tu eleganciju, tehniku i sve one udarce iz zgloba ruke, nervozan je, psuje kao kočijaš, što ne liči velikim sportistima, ali Srbi u tome uživaju; primer onog košarkaškog bilmeza).»

Mungose, ako je Novak uzeo dvadeset prvu, onda je i Federer uzeo dvadeset sedmu, zar ne? ;) Tacnije receno Novak ima 20 godina i nekih nepunih 4 meseca, a Federer 26 godina i malo vise od mesec dana. Sto se tice toga da li ce Novak postati igrac Federerovog kova – to cemo tek da vidimo. Za sada znamo da je spreman da uci, da se usavrsava i popravlja svoje greske, da veruje u sebe i da je na mentalnom planu prilicno dobar (nemoj da posmatras samo finalni mec, mada je i tu bio prilicno dobar) – sto su sve dobre predispozicije. Ako nastavi u tom pravcu ima sanse da prilicno toga postigne, videcemo jos sta i koliko. Biografije Federera i drugih vrhunskih igraca nam govore da razliciti igraci dostizu svoj vrhunac u razlicitom dobu: neki ranije (npr. Nadal, Monika), a neki kasnije (npr. Federer), neki traju uslovno receno krace, a neki duze (Connors 1970-1992, Navratilova). Takodje karakteri igraca su razliciti: neki su mirnije prirode (Edberg, Lendl), a neki su temperamentniji (McEnroe), dok su neki «odrastanjem» pretrpeli transformaciju od «divljih» u «kulturne» (Federer). Ako si pratio i ostale meceve na US Open-u mogao si da vidis da i drugi igraci znaju da se izderu i opsuju (npr. Haas, koji bas nije «zutokljunac», Ferrer itd. – ali posto ljudi uglavnom ne razumeju nemacki ili spanski ne znaju sta su oni rekli, pa misle da je to bila nekakva poezija ;) ), bace reket itd. kad im ne ide. To je ljudski i dok god to nije obrazac ponasanja ne moze im se zameriti. Novak je jos mlad i naucice da umiri svoje emocije i frustracije, da ih bolje kontrolise ne narusavajuci pri tome svoju igru. to dolazi sa godinama i iskustvom.

Dragan,BGD

pre 16 godina

Zenevljanin,ti si precizan kao i svi Svajcarci,ali u necemu gresis.Mnogi ovde ne pitaju koliko je sati,minuta i sekundi.Samo pitaju,koliko je sati.
Pojednostavljeno,vecina ima utisak da,posto Novak ima 3400 bodova,da ce ako bude igrao ovako imati iduce godine u ovo vreme 6800 bodova.Treba poceti od pocetka.Posto u predhodnih godinu dana,Novak je samo osvajao bodove.Treba ljudima da objasnis,sta ce Novak dobiti,ako iduce godine bude igrao u finalu US Opena.Po mom misljenju kada bi ovom kontu dodao jos 500-1000 bodova,to bi bilo odlicno.
Treba ljudima da objasnis kako Federe vec 2-3 godine mnogo toga osvaja,a u bodovima se malo pomera,cak i na dole.