Četvrtak, 14.06.2007.

17:54

Vitkovac u Partizanu

Izvor: B92

Vitkovac u Partizanu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

vlada

pre 16 godina

Za ovaj transfer se znalo jos prosle godine zbog toga sto ga je Partizan kupio za Vojvodinu, a ne za sebe jer ze bilo mnogo vece obestecenje da je presao direktno iz Zvezde u Partizan

nemanja

pre 16 godina

@mirko

To sto sam cuo za Kamingsa je od jednog momka jako bliskog Partizanu i Vujosevicu. Navodno, bio je spreman da ostane i za iste pare, ali Partizan je u veoma losoj finansijskoj situaciji i ocigledno da nije ni tu cifru mogao da ponovi za nov ugovor. Kamings je odusevljen Beogradom, atmosferom u klubu, a posebno navijacima i da nije bilo ove astronomske ponude Makabija, sigurno bi ostao. Delimicno je tu kumovao i onaj duel od jesenas sa Vujosevicem, gde je definitvno shvatio kako se radi u Partizanu i ko je ko. Nazalost, mi ne mozemo da pratimo te cifre i u tome je problem. Zato ce otici i Drobnjak, jer moze pred kraj karijere jos mnogo da zaradi novim transferom. Eto toliko, nadam se da si zadovoljan odgovorom. Inace, nista necu spominjati sto je plod moje maste, vec ono sto cujem od drugara koji je jako blizak klubu i cuje sta se kuva... Pozdrav svima!

Mirko

pre 16 godina

@nemanja

Pozdrav.Mislim da stvari stoje uglavnom onako kako si napisao.Interesuje me samo da li su te informacije zaista insajderske ili su to price koje kruze gradom, a koje sam i ja cuo.
Ne verujem da ce Djuro doci, a iako dodje, cisto sumnjam da ce biti od neke pomoci.
Jos mi pojasni to oko Kamingsa, molim te.Neverovatno mi je da je zeleo da ostane za bednih 300 hiljada evra( iako ima verovatno dvostruko bolju ponudu Makabija), a da smo mi tolika sirotinja da nismo mogli toliko da mu platimo.Znao sam da je finansijska situacija u klubu daleko od povoljne, ali ako je ovo sto si napisao istina onda je stvarno vreme za UZBUNU.

Molim te, odgovori mi

voja

pre 16 godina

Koristim priliku da pohvalim komentare od coveka po imaneu nemanja i od jordan13. Svaka cast, sve sto ste rekli je na mestu.Nije mi jasno samo da li Micovu sada istice ugovor sa Buducnoscu ili cemo morati da platimo obestecenje kao svojevremeno za Bakica(najveci zajeb u skorijoj istoriji)? Da li Ceda Vitkovac dolazi kao slobodan igrac?

nemanja

pre 16 godina

Da, izvinjavam se za Tepica, to sam i ja skontao cim sam poslao komentar da sam ga zaboravio, a momak definitivno nije za zaborav :) Hvala i "Saranu" na komentaru... To sto sam napisao je ono sto sam ja pouzdano cuo, nikakve bajke oko transfera ne bih izmisljao. Nabrojani igraci za dolazak su otprilike realnost za Partizan, uz eventualnog nekog stranca, ali i tu ce Dule biti jako oprezan. Do sada smo se zeznuli samo sa O' Connorom, svi ostali su bili odlicni stranci od kad je Dule tu. Licno, ja bih najvise voleo da Kecman ostane, i da mu se da kapitenska traka, zasluzio je definitvno. Neverovatno je da tog momka nema na onom mega spisku Slavnica od 32 igraca. Potpuno sam siguran da je Kecman najkompletniji igrac u nasoj ligi. NJegov indeks je uvek pun u svim rubrikama, a ono sto obican gledalac ne vidi je njegov smisao za igru. Koliko je Partizan dobio na sirini u igri od kad se Kecman vratio, koliko je ubrzao pas, koliko je samo njegov prodor dobar da se stvori visak u napadu. Tako je svojevremeno igrao pokojni Haris, samo sto je imao izrazitije napadacke karakteristike, ali ni Kecman tu nije za bacanje, a takodje nisam video ni nesebicnijeg i skromnijeg igraca. Videcemo, sto se tice tima, samo da repliciram Peri Kojotu, da sam samo preneo ono sto sam cuo, i da bih i ja voleo kada bi bili jaci sledece godine, ali tesko da cemo moci u Top16, mada, mozda se cuva neka bomba za prelazni rok, neko pominje Jahovica, nije ni to nemoguce... Znam da Dasic nije pojacanje za Evroligu za sledecu godinu, ali za dve bi vec bio, garantujem. Pozdrav svima, a ako saznam jos neku informaciju, javljam se!

itno

pre 16 godina

Odma zakon o sportu, klubovi privatni(citaj divac, paspalj, bodiroga, djordjevic), za par godina opet kk partizan SAMPION EVROPE, ovako krpi dupe, prodaj ssve i tavori beskrajnoooo, E Srbijo...

Šaran

pre 16 godina

Nemanja, brate, svaka čast!!! Sa uživanjem sam čitao tvoje komentare, za sada tvoj scenario se ispunjava... Za Kamingsa sam i očekovao neku dobru ponudu, i nekako ćemo ga preboleti,ali ja bih baš voleo da Dule Kecman ostrane i sledeće godine i bude pravi kapiten, jer dečko je odličan igrač, vrhunske inteligencije i trebalo bi ga zadržati. Kakve su tvoje informacije, ko ga traži, kakve su šanse da ostane...? Još jednom, svaka čast, šalji više komentara...

Gagi

pre 16 godina

Ljudi, molim vas ne radite to!!! Kad budemo uzeli titulu, bice i para i sponzora....mnogo boljih igraca na trzistu... Molim vas!!!

Michael Scofield

pre 16 godina

@nemanja

Ti dobro sve nabroja ko ide,ko ostaje,ali zaboravio si da ostaje i Tepic!ps.Drobnjak ide verovatno i Efes Pilsen,a mozda i u Fenerbahce,sto ne bi bilo lose,jer bi mozda u Partizan dosao Mirsad Jahovic!Pozdrav!!!!!

grobar

pre 16 godina

evo opet zvezdas u partizanu,ali sta reci ko god dodje iz zvezde u partizan bude igracina eto na primer vujanic on im nije valjao dodje kod nas i onda tu zvezdu kojoj nije valjao pregazi

Pera Kojot

pre 16 godina

@nemanja

Ako ce to biti tim sa kojim cemoa igarti evroligu sledece sezone onda bolje i da ne osvajamo titulu. Dasic pojacanje? Smesno. On tek mora da odsedi evroligu na klupi, sa povremenim ulascima, jednu sezonu da bi sledece a mozda i sezonu posle sledece pruzio nesto. Ostojic pojacanje? Jos smesnije. Mozda pre dve godine sada svakako ne. Sledeca sezona je vrlo vazna za Partizan jer ce to bit poslednja sezona Tripkovicu a mozda i Pekovicu. Ti igraci su cekani nekoliko sezona da vrate Partizanu ono sto je u njih ulozeno. Uz Tepica i Micova bice to kostur ekipe za sledecu sezonu. Dasic sigurno ne smeta ali pojacanja ce biti daleko kvalitetnija u to sam siguran.

Marko

pre 16 godina

Ova vest jeste iznenađenje, koliko god to ne bi trebalo da bude. Vitkovac je u poslednjih godinu dana u stalnim pregovorima sa Partizanom. I dok je bio u Zvezdi, čini mi se.
Zašto ga Vujošević toliko hoće, ja to ne znam. Ali, ako ljudi kažu da im je on dobar, ajde da verujemo malo. Bezveze je to da čim prvu vest saznamo odmah kritikujemo, negodujemo...pa nije taj klub za koji navijamo sigurno zaslužio sa pet uzastopnih titula da mu baš ni malo ne verujemo :)
Pozdrav,
Marko

nemanja

pre 16 godina

Napisacu i ja nesto, posto vidim da je ova vest izazvala pristojan broj komentara. Pre nedelju dana napisao sam da imam pouzdanu informaciju da Vitkovac dolazi, i nije rec o patki vec o istinitoj vesti. Sad se moze diskutovati da li je to dobro ili lose resenje, a ja mislim da je dobro, evo i zasto. Kao prvo, tacno je da Ceda nije igrac oko kojeg se vrti igra, on za to nije ni doveden u Partizan. Njegova igra bice pre svega uloga u rotaciji koju Dule forsira, i potreban mu je svez, borben i veoma disciplinovan kosarkas. Pri tome, ne treba zaboraviti ni njegove ljudske kvalitete, jer nema igraca koji ce doci kod Duleta, a da kao covek ne zasluzuje mesto u Partizanu. Dobro rece "Parni valjak" u svom komentaru, Dule pored igrackih kvaliteta jako vodi racuna o ljudskim, zbog hemije u ekipi. Ceda to sigurno ima, jer je jedan od retkih koji nikada nisu skakali prema sudijama, izigravali Bogove, kao sto su to radili Jeretin, Gurovic itd... Posto imam jos nekih informacija, da ih spomenem. Bozicu se verovatno nece ponuditi novi ugovor, iako je zaista bio pravi kapiten, Kecman je blizi odlasku, jer ima neke ponude iz iznostranstva, ali nije nemoguce i da ostane. Micov sigurno ostaje, bice mu produzen ugovor. Luka sigurno ide, a to je svakome bilo jasno jos pre par meseci, kada je sve manje igrao. Sad, mnogi osporavaju Duleta sto mu Luka nije igrao vise, ali sigurno to nije bez razloga. Kao prvo, Luka zaista ima fenomenalan sut, kao i Tripko, ali ni u jednom drugom segmnentu nije napredovao, pri tom, selekcija suta mu je prilicno losa, cesto uputi sut kada nije izradjena pozicija. Odbranu igra solidno, ali je mogao jos bolje, a ono sto mu najvise fali je ulaz, koji uopste nema. Nijednom nisam video Luku da krene kroz reket u dvokorak ili slicno, sto recimo Kecman najbolje radi i to ne samo u nasoj ligi. Sve to, plus Lukino prilicno flegmaticno stanje na utakmicama i nedostatak zelje i borbenosti je uticalo na to da se sa njim ne produzi ugovor. Tripko je recimo ozbiljno poceo da se menja i u tom bezobrazluku, sto mi se svidja, a i popravio je odbranu, a ulaz narocito, uz sut koji je definitivno fenomenalan. Dalje, Perovic ide u NBA, Drobnjak sigurno negde u Evropu, ima odlicne ponude, a ono sto meni najvise smeta je verovatni odlazak Kamingsa (ponuda Makabija) koji bi zeleo da ostane, i to za iste pare za koje je igrao, ali Partizan verovatno nece imati ni toliko da ga zadrzi, sto je steta. Kada se sve sabere, sest igraca ide, a ostaju sigurno Pekovic, Velickovic, Micov, Tripkovic, Bakic kao i pridosli Vitkovac. Na mesto Perovica suska se da bi se vratio Ostojic, kao zamena Pekovicu. U slucaju ostanka Kecmana, Ceda bi igrao cetvorku sa Novicom, ako Kecman ode, onda bi se tu verovatno trazio stranac ili eventualno Dasic iz Buducnosti. Dule zeli i Scepanovica, mada pitanje je da li ce se on vratiti, iako je slobodan igrac, a Mijatovic bi mogao biti zamena za Kamingsa. Otprilike je to to, sto naravno ne mora sve da bude kao sto sam napisao, ali vrlo verovatan scenario. Bicemo slabiji, to je sigurno, ali cini mi se i dalje najjaci u Srbiji, jer najvece pojacanje za Partizan je ostanak Vujosevica koji sigurno zna kako da uklopi sve kockice. Izvinjavam se na duzem komentaru, ali hteo sam da iznesen ove informacije bliske klubu. P.S. Teodosic i Erceg nikad nece igrati u Partizanu, jer je njihovo ponasanje i sportsko nevaspitanje nepodobno za Partizan, sto se videlo u 1/2 plej offa. Pozdrav svima!

alanis

pre 16 godina

E j###ga jedan od retkih igraca u nasoj ligi sa fenomenalnim fizikalijama.A oni zvezdasi sto ga pluju zaboravljaju da je on doneo kup.Al to kod nas srba nije nista novo.Takodje bih zamolio velike strucnjake i selektore sa sajta da nepljuju po rukovodstvu KK"sledeca sezona"iz prostog razloga.Pa gospodo draga zaboravljate da do pre par godina nismo imali mladje kategorije(prethodna uprava ih je sve ugasila),dovodjenjem gospodina Sedlaceka za koordinatora mladjih selekcija napravljen je strasan potez za buducnost koji je vec ove sezone dao odlicne rezultate.Tako da se ponovo stvara baza za pravljenje odlicnih igraca sto na duze staze mora da da pozitivan rezultat.Izvinjavam se grobarima na uzurpaciji njihove vesti al nemogu vise da cutim i citam razno razne gluposti koje pojedinci daju sebi za pravo da pisu.
ZVEZDA MI JE SVEEE....

nemanja

pre 16 godina

Rekoh ja za Kamingsa, kad izadjoh sa komentara i videh da je B92 vec objavio da Kamings odlazi u Makabi. Srecno mu bilo, i svaka mu cast na svemu sto je odigrao za Partizan. Eto, moje informacije postaju potvrdjene, polako.... :) Pozdrav svima!

RUS

pre 16 godina

@Era
Kao što neko već reče nije mogao Partizanu ili Zvezdi da tih 12 poena (prosek u ligi) jer je igrao po 5 minuta u tim utakmicama.
Dule Vujošević voli borbene igrače što je jedina ispravna trenerska logika. Dule želi Vitkovca u Partizanu još od četvrtfinala kada je Čeda sa 2 skoka u napadu i trojkom (7 poena) u poslednjoj četvrtini doneo pobedu Zvezdi.
Drugo, to je izuzetno koristan igrač koji može da igra na pozicijama 2-3-4 i ne plaši se duela, za razliku od Luke Bogdanovića koji je otišao iz Zvezde jer nije hteo da igra poziciju 4 (više voli dečko da šutira trojke, a i manje "batina" dobije nego ispod koša).
Priče kako Čeda nije ni prosečan igrač su potpuno bez veze. Igrač koji u četfrtfinalu Jadranske lige postigne 28 poena Bosni usred Sarajeva ne može da bude loš.
Da ga Zvezda nije oterala ove sezone bi mnogo bolje prošla u Jadranskoj ligi gde je skoro sve utakmice na strani igrala bez Gurovića. Čeda nije igrač poput Gurovića, ali je sasvim pristojna zamena za njega. A i Zvezda nebi morala sada da poziva juniore i da krpi ekipu jer na pozicijama 1-2-3 ima 4 zdrava igrača.

Čedomir Vitkovac je odličan klubski igrač, a samo treba biti dovoljno inteligentan trener i iskoristiti sve pozitivne osobine koje ovaj igrač poseduje (u Vojvodini takvog intelekta očigledno nije bilo).

FoRzA_PxFxCx

pre 16 godina

Za neupucene komentatore pa nije Vojvodina zvezda pa da je on izdao istu i otisao u Partizan ne vidite ljudi dalje od svog nosa kolko ste zaslepljeni!!!
Al'ko zna mozda i jeste putem funkcije COPY PASTE!!!
A uskoro sledi SYSTEM FAILURE!!!

Ajvan

pre 16 godina

Bogdanovicev problem je taj sto je on uporno zeleo da igra na poziciji beka a treneri su od njega trazili da igra poziciju 3 pa cak i 4 jer ima visinu, snazan je a ima dobru tehniku i dobar sut. Svojevremeno je zato (izmedju ostalog) i otisao iz Zvezde, jer je Zmago insistirao da igra na toj poziciji, a tako je bilo i kod Vujosevica.

jordan13

pre 16 godina

@era
Prijatelju, ako ti mislis da ucinak 12 poena i 4 skoka uz procenat suta za 2 63 %, a za 3 42 %, ne govori o dobrom igracu onda si u velikoj zabludi. Onda je ucinak Gurovica i slicnih "siledzija" koji igraju po 40 minuta i sutiraju kao pomahnitali za tebe vrhunac kosarke. Takodje, ako si mislio da u nasoj ligi otkrijes novog Macijauskasa koga do sada niko nije primetio, onda ne vidis gde se nalazi trenutno nasa kosarka. Vreme Divca, Danilovica, Djordjevica Bodiroge..... je daleko od nas i mi cemo u buducnosti jedno vreme proizvoditi osrednje evropske igrace za izvoz (svi iz FMP koji su trenutno preko, Avdalovic, Milojevic, par Zvezdinih koji nesto vrede), koji nece biti vodeci igraci u velikim evropskim klubovima (kao sto su to do sada bili) vec dobri u solidnim i losim klubovima, pa cak i igrati u losijim ligama (Nemacka, Ukrajina,Belgija,Francuska..)
Probudi se, realno pogledaj nasu kosarku, zaboravi kriterijume koje su svetskoj kosarci postavljali Divac & Co i prihvati stvarnost onakvu kakva je. Uostalom ko je rekao da Vitkovac dolazi da bude lider i vodja, prvi strelac. On dolazi da radi za ekipu kao sto to radi Kecman celu sezonu i kao sto to radi Micov u poslednje vreme. Partizan u poslednjih par godina nije imao vodeceg strelca za koga svi ostali igraju. To je lako provaliti i igrati protiv takvog tima. Komsije to najbolje znaju.
Pozdrav za sve !!!

Bojan

pre 16 godina

Neka mi neko kaze da je ovo samo san!I to mnogo ruzan!Pa pedja materic je kvalitetniji igrac od Vitkovca!Ja sam Grobar al budimo realni-Dule je totalno pukao!Titulu cemo osvojiti zato sto imamo tim 3 puta kvalitetniji od Zvezde!Al ovo...pocecu da placem!

Muslin

pre 16 godina

@Grobar - Srpsko Sarajevo
Malo se informisi pre nego odvalish nesto...i ptice znaju da je Chichi zabranjeno da ide tamo (kao i u Cro i Slo)
Da necete da mi kazete groblje da je luka napredovao kod vas??? Pa on je u Zvezdi igrao vaznu ulogu i imao bolju statistiku,a sad kao prava p...a zna 1no da savije glavu kad ga Delije malo prozovu (cisto za ono sto ga je Zvezda naucila a de..la sv..a oducila) Toliko o vashoj edukaciji igraca!!! Cheda je ok momak i mislim da je mogao u Zvezdi da pokaze jos puno toga ali jednostavno nisu mu se poklopile kockice. Chedo da ti nisam u kozi kad zagrme Delije...>:

Jakob

pre 16 godina

Mislim da je VUJOSEVIC unistio Luku moralno...!!! A ne da decko nema morala! Ako vec ne moze da uklopi sve talente nek ne kupuje SVE Partizan!!! Evo vam sad Ceda, pa neka ga drzi na klupi...al Luka je morao vise! NAPRED LUKA, BUDI JAK i pokazi u NBA!!!

Era

pre 16 godina

@ Obavesteni
pa ajde otkrij nam tajnu, o cemu se radi?
@ Jordan13
na 22 utakmice
poena 11.8
asist. 0.8
sk. 4.0
bl. 0.5
za 27 minuta po utakmici.
upravo statistika koju si izneo dovoljno govori o losem ucinku, zaboravio si da napomenes jednu bitnu stvar, a to je da je to statistika domace lige, a ne super lige koju igraju Zvezda i Partizan
dakle 12 poena za 27 minuta ne Zvezdi, Partizanu, Hemofarmu, FMP-u... nego Masincu, Ergonomu, Napretku, Radnickom, Swisslionu itd
a to je kao sto si rekao, jako bitno (nije isto evroliga i nasa sinalko liga)

NEobavestni

pre 16 godina

@ (obavesteni, 14. jun 2007 23:28)
Brate o kojoj bombi pricas? Je li nesto tipa iz ''Kurira'' ili ''Pressa''?
Ako nije, baci nam neke mrvice!!!

pedja

pre 16 godina

ceda je dobar igrac,i mislim da u partizanu moze da eksplodira. ako odu bogdanovic i kecman,ocekujem od njega dobru odbranu.pamtim ga po dobrom sutu,i ukoliko mu ostave prostora,i malo dobije na hrabrosti..moze lepo da pogadja.
naravno,da on nije igrac sa nekim preterano dobrim ulazom,i driblinzima,ali za domacu ligu-ne treba nam nista vise..
ocekujem neko bolje resenje ukoliko partizan planira da ponovi sjajnu sezonu u evroligi

Darko

pre 16 godina

@ Parni valjak
...Pored toga, svakome ko je igrao u Zvezdi treba jedna sezona da zaboravi ono što je tamo naučio, a Čeda je to obavio u Vojvodini...
GENIJALNO ZAPAZANJE! SUROVO, ALI ISTINITO!

Michael Jordan

pre 16 godina

Nastavljaju da kupe Zvezdin otpad...e Dule!!!
Izgleda ce i u kosarci biti Zeko odlazi! Zeko odlazi! Zeko odlazi! Zeko odlazi! Zeko odlazi! ...

Don Pablo

pre 16 godina

Citam ove komentare i pitam se da li se iko seca prve sezone Vese Petrovica u "Partizanu"(kod Darka Rusa)?Taj se sastavljao nije! Ali se svi secaju sta je kasnije bilo...nadam se.Ceda je dobar prvoligaski igrac:borben,pouzdan sut.Mislim da ce on preuzeti ulogu koju sada ima Pera-kapiten.Svaka cast Peri,ali mislim da je Ceda neuporedivo raznovrsniji u napadu i da ne zaostaju u odbrani u odnosu na kapitena.Nema sumnje da ce svojih 15-ak minuta odraditi vise nego korektno.Dobrodosao ti nama Cedo!!! p.s.Ako neko zna neki sajt gde imaju vesti iz kosarke(domace ili strane)-neka ostavi adresu sajta

Andrya

pre 16 godina

Od kad sam video vest sve se nadam da ce neki demanti, kao sa Pekaricem. To je bila prica i prosle sezone pa je srecom zavrsio u Vojvodini. Kakav bre Vitkovac????? Sacuvajte Kecmana, covek nam je doneo toliko pobeda da nismo svesni, jedini lik koji prati igru i ima kretnju bez lopti, skuplja otpatke i igra extra odbranu. To je igrac koji je potreban Partizanu, ne Vitkovac - sto je dokaz koliko smo prsli za sledecu sezonu, bolje je i sa klincima da igramo nego da dovodimo igrace koji nisu starteri ni u prosecnoj Vojvodini... E Homere i upravu, vrlo ambiciozno, nema sta.
Ima na kilo vecih potencijala nego Vitkovac, posebno na trojci, a Luka je stvarno imao peh sa Homerom - od najtalentovanijeg kadeta dospeo je do igraca koji ne igra odbranu i voli da kuca - respect za to, ali tesko da je on timski igrac, sto je steta. Imam utisak da ce nam tim sledece sezone biti dosta smesan, zato se cigani nadaju da osvoje prvenstvo jer im nijedan sponzor nije otkazao. Moze, al' sledece sezone!

LeBron-godza

pre 16 godina

Decko ide samo korak napred.Kao i do sada uvek je isao iz manjeg u veci klub.Napredak(Krusevac)-Zvezda, Zvezda-Vojvodina, Vojvodina-Partizan, Partizan-...Nema dalje jer od Partizana nema veci.

Whitchdoctor

pre 16 godina

Čeda je vrlo pristojan momak,borben i srčan,pristojnog šuta i ukupnih karakteristika.Jako mi je drago da je tu. Može da igra poput Šuputa,ali i da šutne spolja.Ako nije za velike pare,onda je ovo sjajna kupovina.Puno sreće!

MADE

pre 16 godina

Najlakse je grditi sve koje igraju kosarku i posle kad se saberu kao svi rezultati nista ne valja. Npr. Luka koji ima najbolju ruku u nasoj zemlji nije dobio puno prilike zbog Duletovih teorema i zato nista nije uradio vise za klub koji ce plakati za njim, a Perovica trpe svi bog zna vec koliko vremena a dalje nece napredovati. Doveden je igrac koji ce sigurno ginuti i svojim iskusktvom pomoci Micovu i Tepicu da stanu jos bolje na noge... Ne bojte se za Partizanovo padanje, uvek ce se naci neki iskusni i maldi da pokrecu masinu!!!

boleboss kg

pre 16 godina

@ zilijen
Ne zato što je kragujevčanin več što je perspektivan igrač koji će daleko da dogura, a ja bih voleo da to bude u Partizanu. To što je kragujevčanin samo mi je argument više da to tvrdim, pošto ga pratim od početka njegove karijere (kada je na školskim prvenstvima davao po 40-50 poena). Imao je pravilan košarkaški razvoj preko Zastava-Radničkog, pa Zdravlja gde je sa 20 god bio zvanično najbolji strelac Sinalco lige zatim FMP, gde je takođe pokazao svoje kvalitete i savim je logično da dođe u najbolji i najveći srpski klub, ako za njega ima mesta, a Lukinim odlaskom, možda i Kecmanovim za njega bi sigurno trebalo da ima i to mnogo pre nego recimo za Vitkovca.

Grobar - Srpsko Sarajevo

pre 16 godina

Cedo Srbine, dobro nam dosao! Malo je igraca sa takvim moodima, a ti si dokazao da su ti do zemlje na final 8 u Sarajevu prosle godine kad si igrao u zvezdi protiv bosne.
Nije mala stvar podici u inat tri prsta pred 6000 razjarenih muslimana. Gurovic npr se nije smio ni pojaviti u Sarajevu.

obavesteni

pre 16 godina

Prava bomba ce se tek cuti.
Da li neko zna gde ce sledece sezone igrati Predrag Drobnjak?
Ajmo novo pitanje. Da li neko zna koji trener zavrsava Drobnjaku novi "debeli" angazman?
Poruka za Duleta Vujosevica: Molim te pazi se raznih kuhinja vecitih gubitnika.
Bar 2 najiskusnija igraca su mi sumnjivi.
Dule osvoji 6 za redom.

Milos

pre 16 godina

ovo cisto da im pokazemo da im nisu sudije krive nego da im nesposobnjakovici vode klub.Oduvek sam zeleo njega u Partizanu,doci ce i Tadija,samo polako.....
DOBRODOSAO Cedomire!

Parni valjak

pre 16 godina

Sećam ga se dok je igrao u Zvezdi. Za razliku od ostalih nije bio bezobrazan, nije se bunio posle svake lične greške, nije glumio repera, i nije provocirao posle svakog koša. Pri tome, imao je opasan šut, dobar skok i uvek je igrao borbeno. Mislim da bi u Partizanu mogao da predstavlja pouzdan vijak u mašineriji. Pored toga, svakome ko je igrao u Zvezdi treba jedna sezona da zaboravi ono što je tamo naučio, a Čeda je to obavio u Vojvodini. U svakom slučaju mogao bi biti korisniji od Bogdanovića koji je moralno slab.

SmiljaPfc

pre 16 godina

Stvarno cudan tekst! Luka Bogranovic je odlican igrac, ko god da je i malkice gledao Partizan, shvatio je to. Problem je shto ga vujosevic nije uvodio, necu da komentarisem zbog cega. Dosta puta je vrhunski odigrao, a kad nije to je zato sto je hladan i ocekuje se ne znam shta za 2 min. Ubedjen sam da ima bolji shut od Tripka.

zilijen

pre 16 godina

@boleboss kg

hehehehe ... kakav bre crni Djerasimovic ... el to zato što je Kragujevčanin pa će da ti plati pivo ako se proda ...

Milan_zvezdas

pre 16 godina

Ja kao veliki navijac Crvene Zvezde nikad ne komentarisem vesti partizana ali sada nisam mogao da odolim.
Dva najgora igraca u istoriji Zvezde su Vitkovac i Radivojevic. Dace Bog da i jedan i drugi zavrse u partizanu. Vitkovac je plafon za Mladost iz Zemuna, i to da ulazi sa klupe. Koliko je dobar igrac pokazao je ove sezone u Vosi. Kakvo pojacanje za Zvezdu, ko ima Vitkovca u ekipi taj nema teroetsku sansu da osvoji titulu. Bravo grobari, NAPRED ZVEZDA

Milanche

pre 16 godina

Ko kaze da Luka nije ostavio trag u partizanu, imao je veoma vaznu ulogu u evroligi ove sezone posebno a za ostalo da ne pricam!!!Luka je odlican igrac, dobar suter, sam treba da smanji fade away to stalno pokusava i ne ide mu bolje nek sutira trojke !!

boleboss kg

pre 16 godina

Ksksv bre Vitkovac? Nemam ništa protiv dečka ali nije on za veliki klub. Takvih igrača i boljih ima bar dvadesetak u Sinalco ligi i boljih. Nek probaju recimo sa mladim Đerasimovićem iz FMP. Odličan igrač pretprošle godine u Zdravlju najbolji strelac Sinalco lige. Kod Vukoičića relativno zapostavljen igrao po 1o-15 minuta uvek odigrao dobru rolu, ali nekako stegnut kao u strahu od greške koje su kod njega vrlo retke šutira samo na sigurno, igrač znatno većeg potencijala koji bi kod Duleta procvetao. Prošao kroz kadetsku i juniorsku selekciju, ima i ulaz, dobar u odbrani (mala mana - brzo pravi lične, da se ispraviti), izvanredan šut i za 2 i za 3 poena. Može da igra poziciju 2 i 3, mlad 22 god. Po meni mnogo bolji igrač od Tepića i verujem da bi u sledećoj sezoni kod Duleta eksplodirao a ne verujem da bi FMP baš zacepio na ceni.

Djole

pre 16 godina

Dobro dosao Cedomire u pravi klub. Najzad si ostvario svoje decacke snove. Partizanovci i treba da igraju za Partizan!!! Puno pozdrava od tvog komsije iz Krusevca!!!

Bane NS

pre 16 godina

EEE Alpha ta tvoja zelja se sigurno nece ispuniti! Nemanji je ZVEZDA u srcu i on sigurno nikad nece preci na groblje kao ovi paceri.

jordan13

pre 16 godina

Ne bih da komentarisem kvalitete Vitkovca,jer ce se on sam izboriti za njih svojim kvalitetom onoliko koliko je sposoban, ali bih molio ljude iz redakcije B92 da biraju malo blaze kvalifikacije kojim opisuju njegovu sezonu u Vojvodini. Evo i zasto: na 22 utakmice
poena 11.8
asist. 0.8
sk. 4.0
bl. 0.5
za 27 minuta po utakmici. Priznacete da to nije bas ocajna sezona. Pa nije valjda trebalo da ima po 30 poena, 12 skokova i 5 asistencija. Pa sa takvom statistikom iz snova bi vec bio u ACB ligi i igrao LS. Ovo je ipak Srbija !
Njegov ucinak u Super ligi ne bih komentarisao jer je tu bilo svakakvih radnji. Na pr. protiv Zvezde i Partizana skoro da nije ni igrao (ulazak par minuta pred kraj ne racunam) tako da je ta statistika vrlo varljiva.
Dakle, da zakljucim: molim ljude sa B92 da malo realnije pisu kosarkaske vesti kako ne bi, bespotrebno, "palili" ovaj narod. (tu spada i komentar o Bakicevom ucescu u povredjivanju Milosevica.
Pozdrav !!!

zeljko

pre 16 godina

Mislim da se Partizan nece usreciti sa Vitkovcem!Rec je o solidnom epizodnom igracu!Otisao je iz Zvezde jer je bio nezadovoljan minutazom,ali u Vojvodini kad je trebaop da bude glavni igrac nista nije pokazao!Rec je o takvom igracu koji nije lider,mislim da i u svom Krusevcu ne bi mogao biti glavni igrac!

Alpha

pre 16 godina

Cedo dobro nam dosao i jos se bolje snasao.Iskreno,uvek sam se cudio dok je igrao u Zvezdi sta on trazi tu.Nikada mi se nije uklapao medju ganere,borben je,igra za tim,gine za svaku loptu,i sto je najvaznije decko je dobra osoba!!!Svaka cast upravi Patizana,uzmite od ganera onog klinca Aleksandrova,decko jednostavno samo stagnira tamo i ako ostane u Zvezdi,nazalost,tako ce i ostati.Ajmo Grobari!!!

voja, fan of the greatest basketball club in the world...ever!

pre 16 godina

Pa i čudno mi je bilo od početka kako to da je u Zvezdi...mislim, tip deluje ok, čisto zbog toga. Borben, vredan, u odbrani odličan...videćemo šta će Dule moći da izvuče iz njega, u svakom slučaju ako dolazi umesto Bogdanovića mislim da će biti mnogo korisniji, jednostavno Luka se, nažalost, nije uklopio u mašinu...
I neizbežna "O Partizane ti dobro znaš..."

Dzoni

pre 16 godina

Mislim da je ovo samo pojačanje za klupu jer je Luka stvarno loše odigrao i po meni treba da ide. Ako ostanu Micov i Kecman, uz još jedno kvalitetno pojačanje na bekovskoj poziciji možemo još dalje u evroligi!!!
VOLIM PARTIZAN!!!

Hell

pre 16 godina

Totalno sam razocaran potezom uprave i dovodjenjem Vitkovca,za njega sam pre 2 sezone tvrdio da je igrac sprpskoligaskog formata i dalje stojim iza toga bez obzira sto sam zakleti Grobar ljudi osvestite se kakav bre Vitkovac u Partizanu pa to je bruka kuda cemo sa njim jedino bi uspeh imali u Fiba kupu a Evroliga naravno ne!Ipak,nadam se da ce on biti samo standardna rezerva i da ce u proseku igrati 5-7 min u suprotnom nadrljali smo!!!

GROBAR

pre 16 godina

koji vitkovac kupite jednog stranog igraca na poziciji krila koji je kvalitetan i koji moze da bude kod nas 2-3godine a ne da posle jedne dobro odigrane sezone ode u unikahu ili pao...ja mislim da vitkovac ni vojvodini nije dorastao a kamoli partizan.

misa

pre 16 godina

Grobari, kako pazarite, rekao bih:" po jutru se dan poznaje"....
Da li je ova godina kraj vase dominacije? Voleo bih da ne gresim, zivi bili pa videli.

superhik

pre 16 godina

Ne slazem se sa vama da Luka nije ostavio trag u Partizan.Nije napravio potez kao Vujanic ili Tomasevic koji su dosli kao i on iz zvezde ali je odigrao korektno.Pogotovo ove sezone u kojoj je ulazio sa klupe i svojih 10-15 minuta igrao bez greske.Prava je steta sto ne racunaju na njega u finalu lige jer je zasluzio da slavi sa saigracima a i bio bi od velike pomoci posto je uvek pozitivno napaljen protiv ganera.Vitkovcu zelim dobrodoslicu u veliki klub, njegova karijera se pravilno razvija, izmalih klubova je prelazio u sve vece i vece i na kraju stigao u najveci.

Parni valjak

pre 16 godina

Sećam ga se dok je igrao u Zvezdi. Za razliku od ostalih nije bio bezobrazan, nije se bunio posle svake lične greške, nije glumio repera, i nije provocirao posle svakog koša. Pri tome, imao je opasan šut, dobar skok i uvek je igrao borbeno. Mislim da bi u Partizanu mogao da predstavlja pouzdan vijak u mašineriji. Pored toga, svakome ko je igrao u Zvezdi treba jedna sezona da zaboravi ono što je tamo naučio, a Čeda je to obavio u Vojvodini. U svakom slučaju mogao bi biti korisniji od Bogdanovića koji je moralno slab.

superhik

pre 16 godina

Ne slazem se sa vama da Luka nije ostavio trag u Partizan.Nije napravio potez kao Vujanic ili Tomasevic koji su dosli kao i on iz zvezde ali je odigrao korektno.Pogotovo ove sezone u kojoj je ulazio sa klupe i svojih 10-15 minuta igrao bez greske.Prava je steta sto ne racunaju na njega u finalu lige jer je zasluzio da slavi sa saigracima a i bio bi od velike pomoci posto je uvek pozitivno napaljen protiv ganera.Vitkovcu zelim dobrodoslicu u veliki klub, njegova karijera se pravilno razvija, izmalih klubova je prelazio u sve vece i vece i na kraju stigao u najveci.

jordan13

pre 16 godina

Ne bih da komentarisem kvalitete Vitkovca,jer ce se on sam izboriti za njih svojim kvalitetom onoliko koliko je sposoban, ali bih molio ljude iz redakcije B92 da biraju malo blaze kvalifikacije kojim opisuju njegovu sezonu u Vojvodini. Evo i zasto: na 22 utakmice
poena 11.8
asist. 0.8
sk. 4.0
bl. 0.5
za 27 minuta po utakmici. Priznacete da to nije bas ocajna sezona. Pa nije valjda trebalo da ima po 30 poena, 12 skokova i 5 asistencija. Pa sa takvom statistikom iz snova bi vec bio u ACB ligi i igrao LS. Ovo je ipak Srbija !
Njegov ucinak u Super ligi ne bih komentarisao jer je tu bilo svakakvih radnji. Na pr. protiv Zvezde i Partizana skoro da nije ni igrao (ulazak par minuta pred kraj ne racunam) tako da je ta statistika vrlo varljiva.
Dakle, da zakljucim: molim ljude sa B92 da malo realnije pisu kosarkaske vesti kako ne bi, bespotrebno, "palili" ovaj narod. (tu spada i komentar o Bakicevom ucescu u povredjivanju Milosevica.
Pozdrav !!!

Djole

pre 16 godina

Dobro dosao Cedomire u pravi klub. Najzad si ostvario svoje decacke snove. Partizanovci i treba da igraju za Partizan!!! Puno pozdrava od tvog komsije iz Krusevca!!!

nemanja

pre 16 godina

Napisacu i ja nesto, posto vidim da je ova vest izazvala pristojan broj komentara. Pre nedelju dana napisao sam da imam pouzdanu informaciju da Vitkovac dolazi, i nije rec o patki vec o istinitoj vesti. Sad se moze diskutovati da li je to dobro ili lose resenje, a ja mislim da je dobro, evo i zasto. Kao prvo, tacno je da Ceda nije igrac oko kojeg se vrti igra, on za to nije ni doveden u Partizan. Njegova igra bice pre svega uloga u rotaciji koju Dule forsira, i potreban mu je svez, borben i veoma disciplinovan kosarkas. Pri tome, ne treba zaboraviti ni njegove ljudske kvalitete, jer nema igraca koji ce doci kod Duleta, a da kao covek ne zasluzuje mesto u Partizanu. Dobro rece "Parni valjak" u svom komentaru, Dule pored igrackih kvaliteta jako vodi racuna o ljudskim, zbog hemije u ekipi. Ceda to sigurno ima, jer je jedan od retkih koji nikada nisu skakali prema sudijama, izigravali Bogove, kao sto su to radili Jeretin, Gurovic itd... Posto imam jos nekih informacija, da ih spomenem. Bozicu se verovatno nece ponuditi novi ugovor, iako je zaista bio pravi kapiten, Kecman je blizi odlasku, jer ima neke ponude iz iznostranstva, ali nije nemoguce i da ostane. Micov sigurno ostaje, bice mu produzen ugovor. Luka sigurno ide, a to je svakome bilo jasno jos pre par meseci, kada je sve manje igrao. Sad, mnogi osporavaju Duleta sto mu Luka nije igrao vise, ali sigurno to nije bez razloga. Kao prvo, Luka zaista ima fenomenalan sut, kao i Tripko, ali ni u jednom drugom segmnentu nije napredovao, pri tom, selekcija suta mu je prilicno losa, cesto uputi sut kada nije izradjena pozicija. Odbranu igra solidno, ali je mogao jos bolje, a ono sto mu najvise fali je ulaz, koji uopste nema. Nijednom nisam video Luku da krene kroz reket u dvokorak ili slicno, sto recimo Kecman najbolje radi i to ne samo u nasoj ligi. Sve to, plus Lukino prilicno flegmaticno stanje na utakmicama i nedostatak zelje i borbenosti je uticalo na to da se sa njim ne produzi ugovor. Tripko je recimo ozbiljno poceo da se menja i u tom bezobrazluku, sto mi se svidja, a i popravio je odbranu, a ulaz narocito, uz sut koji je definitivno fenomenalan. Dalje, Perovic ide u NBA, Drobnjak sigurno negde u Evropu, ima odlicne ponude, a ono sto meni najvise smeta je verovatni odlazak Kamingsa (ponuda Makabija) koji bi zeleo da ostane, i to za iste pare za koje je igrao, ali Partizan verovatno nece imati ni toliko da ga zadrzi, sto je steta. Kada se sve sabere, sest igraca ide, a ostaju sigurno Pekovic, Velickovic, Micov, Tripkovic, Bakic kao i pridosli Vitkovac. Na mesto Perovica suska se da bi se vratio Ostojic, kao zamena Pekovicu. U slucaju ostanka Kecmana, Ceda bi igrao cetvorku sa Novicom, ako Kecman ode, onda bi se tu verovatno trazio stranac ili eventualno Dasic iz Buducnosti. Dule zeli i Scepanovica, mada pitanje je da li ce se on vratiti, iako je slobodan igrac, a Mijatovic bi mogao biti zamena za Kamingsa. Otprilike je to to, sto naravno ne mora sve da bude kao sto sam napisao, ali vrlo verovatan scenario. Bicemo slabiji, to je sigurno, ali cini mi se i dalje najjaci u Srbiji, jer najvece pojacanje za Partizan je ostanak Vujosevica koji sigurno zna kako da uklopi sve kockice. Izvinjavam se na duzem komentaru, ali hteo sam da iznesen ove informacije bliske klubu. P.S. Teodosic i Erceg nikad nece igrati u Partizanu, jer je njihovo ponasanje i sportsko nevaspitanje nepodobno za Partizan, sto se videlo u 1/2 plej offa. Pozdrav svima!

Darko

pre 16 godina

@ Parni valjak
...Pored toga, svakome ko je igrao u Zvezdi treba jedna sezona da zaboravi ono što je tamo naučio, a Čeda je to obavio u Vojvodini...
GENIJALNO ZAPAZANJE! SUROVO, ALI ISTINITO!

voja, fan of the greatest basketball club in the world...ever!

pre 16 godina

Pa i čudno mi je bilo od početka kako to da je u Zvezdi...mislim, tip deluje ok, čisto zbog toga. Borben, vredan, u odbrani odličan...videćemo šta će Dule moći da izvuče iz njega, u svakom slučaju ako dolazi umesto Bogdanovića mislim da će biti mnogo korisniji, jednostavno Luka se, nažalost, nije uklopio u mašinu...
I neizbežna "O Partizane ti dobro znaš..."

LeBron-godza

pre 16 godina

Decko ide samo korak napred.Kao i do sada uvek je isao iz manjeg u veci klub.Napredak(Krusevac)-Zvezda, Zvezda-Vojvodina, Vojvodina-Partizan, Partizan-...Nema dalje jer od Partizana nema veci.

misa

pre 16 godina

Grobari, kako pazarite, rekao bih:" po jutru se dan poznaje"....
Da li je ova godina kraj vase dominacije? Voleo bih da ne gresim, zivi bili pa videli.

Alpha

pre 16 godina

Cedo dobro nam dosao i jos se bolje snasao.Iskreno,uvek sam se cudio dok je igrao u Zvezdi sta on trazi tu.Nikada mi se nije uklapao medju ganere,borben je,igra za tim,gine za svaku loptu,i sto je najvaznije decko je dobra osoba!!!Svaka cast upravi Patizana,uzmite od ganera onog klinca Aleksandrova,decko jednostavno samo stagnira tamo i ako ostane u Zvezdi,nazalost,tako ce i ostati.Ajmo Grobari!!!

Dzoni

pre 16 godina

Mislim da je ovo samo pojačanje za klupu jer je Luka stvarno loše odigrao i po meni treba da ide. Ako ostanu Micov i Kecman, uz još jedno kvalitetno pojačanje na bekovskoj poziciji možemo još dalje u evroligi!!!
VOLIM PARTIZAN!!!

zeljko

pre 16 godina

Mislim da se Partizan nece usreciti sa Vitkovcem!Rec je o solidnom epizodnom igracu!Otisao je iz Zvezde jer je bio nezadovoljan minutazom,ali u Vojvodini kad je trebaop da bude glavni igrac nista nije pokazao!Rec je o takvom igracu koji nije lider,mislim da i u svom Krusevcu ne bi mogao biti glavni igrac!

Milanche

pre 16 godina

Ko kaze da Luka nije ostavio trag u partizanu, imao je veoma vaznu ulogu u evroligi ove sezone posebno a za ostalo da ne pricam!!!Luka je odlican igrac, dobar suter, sam treba da smanji fade away to stalno pokusava i ne ide mu bolje nek sutira trojke !!

GROBAR

pre 16 godina

koji vitkovac kupite jednog stranog igraca na poziciji krila koji je kvalitetan i koji moze da bude kod nas 2-3godine a ne da posle jedne dobro odigrane sezone ode u unikahu ili pao...ja mislim da vitkovac ni vojvodini nije dorastao a kamoli partizan.

Hell

pre 16 godina

Totalno sam razocaran potezom uprave i dovodjenjem Vitkovca,za njega sam pre 2 sezone tvrdio da je igrac sprpskoligaskog formata i dalje stojim iza toga bez obzira sto sam zakleti Grobar ljudi osvestite se kakav bre Vitkovac u Partizanu pa to je bruka kuda cemo sa njim jedino bi uspeh imali u Fiba kupu a Evroliga naravno ne!Ipak,nadam se da ce on biti samo standardna rezerva i da ce u proseku igrati 5-7 min u suprotnom nadrljali smo!!!

Milan_zvezdas

pre 16 godina

Ja kao veliki navijac Crvene Zvezde nikad ne komentarisem vesti partizana ali sada nisam mogao da odolim.
Dva najgora igraca u istoriji Zvezde su Vitkovac i Radivojevic. Dace Bog da i jedan i drugi zavrse u partizanu. Vitkovac je plafon za Mladost iz Zemuna, i to da ulazi sa klupe. Koliko je dobar igrac pokazao je ove sezone u Vosi. Kakvo pojacanje za Zvezdu, ko ima Vitkovca u ekipi taj nema teroetsku sansu da osvoji titulu. Bravo grobari, NAPRED ZVEZDA

boleboss kg

pre 16 godina

Ksksv bre Vitkovac? Nemam ništa protiv dečka ali nije on za veliki klub. Takvih igrača i boljih ima bar dvadesetak u Sinalco ligi i boljih. Nek probaju recimo sa mladim Đerasimovićem iz FMP. Odličan igrač pretprošle godine u Zdravlju najbolji strelac Sinalco lige. Kod Vukoičića relativno zapostavljen igrao po 1o-15 minuta uvek odigrao dobru rolu, ali nekako stegnut kao u strahu od greške koje su kod njega vrlo retke šutira samo na sigurno, igrač znatno većeg potencijala koji bi kod Duleta procvetao. Prošao kroz kadetsku i juniorsku selekciju, ima i ulaz, dobar u odbrani (mala mana - brzo pravi lične, da se ispraviti), izvanredan šut i za 2 i za 3 poena. Može da igra poziciju 2 i 3, mlad 22 god. Po meni mnogo bolji igrač od Tepića i verujem da bi u sledećoj sezoni kod Duleta eksplodirao a ne verujem da bi FMP baš zacepio na ceni.

SmiljaPfc

pre 16 godina

Stvarno cudan tekst! Luka Bogranovic je odlican igrac, ko god da je i malkice gledao Partizan, shvatio je to. Problem je shto ga vujosevic nije uvodio, necu da komentarisem zbog cega. Dosta puta je vrhunski odigrao, a kad nije to je zato sto je hladan i ocekuje se ne znam shta za 2 min. Ubedjen sam da ima bolji shut od Tripka.

Grobar - Srpsko Sarajevo

pre 16 godina

Cedo Srbine, dobro nam dosao! Malo je igraca sa takvim moodima, a ti si dokazao da su ti do zemlje na final 8 u Sarajevu prosle godine kad si igrao u zvezdi protiv bosne.
Nije mala stvar podici u inat tri prsta pred 6000 razjarenih muslimana. Gurovic npr se nije smio ni pojaviti u Sarajevu.

jordan13

pre 16 godina

@era
Prijatelju, ako ti mislis da ucinak 12 poena i 4 skoka uz procenat suta za 2 63 %, a za 3 42 %, ne govori o dobrom igracu onda si u velikoj zabludi. Onda je ucinak Gurovica i slicnih "siledzija" koji igraju po 40 minuta i sutiraju kao pomahnitali za tebe vrhunac kosarke. Takodje, ako si mislio da u nasoj ligi otkrijes novog Macijauskasa koga do sada niko nije primetio, onda ne vidis gde se nalazi trenutno nasa kosarka. Vreme Divca, Danilovica, Djordjevica Bodiroge..... je daleko od nas i mi cemo u buducnosti jedno vreme proizvoditi osrednje evropske igrace za izvoz (svi iz FMP koji su trenutno preko, Avdalovic, Milojevic, par Zvezdinih koji nesto vrede), koji nece biti vodeci igraci u velikim evropskim klubovima (kao sto su to do sada bili) vec dobri u solidnim i losim klubovima, pa cak i igrati u losijim ligama (Nemacka, Ukrajina,Belgija,Francuska..)
Probudi se, realno pogledaj nasu kosarku, zaboravi kriterijume koje su svetskoj kosarci postavljali Divac & Co i prihvati stvarnost onakvu kakva je. Uostalom ko je rekao da Vitkovac dolazi da bude lider i vodja, prvi strelac. On dolazi da radi za ekipu kao sto to radi Kecman celu sezonu i kao sto to radi Micov u poslednje vreme. Partizan u poslednjih par godina nije imao vodeceg strelca za koga svi ostali igraju. To je lako provaliti i igrati protiv takvog tima. Komsije to najbolje znaju.
Pozdrav za sve !!!

nemanja

pre 16 godina

Da, izvinjavam se za Tepica, to sam i ja skontao cim sam poslao komentar da sam ga zaboravio, a momak definitivno nije za zaborav :) Hvala i "Saranu" na komentaru... To sto sam napisao je ono sto sam ja pouzdano cuo, nikakve bajke oko transfera ne bih izmisljao. Nabrojani igraci za dolazak su otprilike realnost za Partizan, uz eventualnog nekog stranca, ali i tu ce Dule biti jako oprezan. Do sada smo se zeznuli samo sa O' Connorom, svi ostali su bili odlicni stranci od kad je Dule tu. Licno, ja bih najvise voleo da Kecman ostane, i da mu se da kapitenska traka, zasluzio je definitvno. Neverovatno je da tog momka nema na onom mega spisku Slavnica od 32 igraca. Potpuno sam siguran da je Kecman najkompletniji igrac u nasoj ligi. NJegov indeks je uvek pun u svim rubrikama, a ono sto obican gledalac ne vidi je njegov smisao za igru. Koliko je Partizan dobio na sirini u igri od kad se Kecman vratio, koliko je ubrzao pas, koliko je samo njegov prodor dobar da se stvori visak u napadu. Tako je svojevremeno igrao pokojni Haris, samo sto je imao izrazitije napadacke karakteristike, ali ni Kecman tu nije za bacanje, a takodje nisam video ni nesebicnijeg i skromnijeg igraca. Videcemo, sto se tice tima, samo da repliciram Peri Kojotu, da sam samo preneo ono sto sam cuo, i da bih i ja voleo kada bi bili jaci sledece godine, ali tesko da cemo moci u Top16, mada, mozda se cuva neka bomba za prelazni rok, neko pominje Jahovica, nije ni to nemoguce... Znam da Dasic nije pojacanje za Evroligu za sledecu godinu, ali za dve bi vec bio, garantujem. Pozdrav svima, a ako saznam jos neku informaciju, javljam se!

zilijen

pre 16 godina

@boleboss kg

hehehehe ... kakav bre crni Djerasimovic ... el to zato što je Kragujevčanin pa će da ti plati pivo ako se proda ...

Andrya

pre 16 godina

Od kad sam video vest sve se nadam da ce neki demanti, kao sa Pekaricem. To je bila prica i prosle sezone pa je srecom zavrsio u Vojvodini. Kakav bre Vitkovac????? Sacuvajte Kecmana, covek nam je doneo toliko pobeda da nismo svesni, jedini lik koji prati igru i ima kretnju bez lopti, skuplja otpatke i igra extra odbranu. To je igrac koji je potreban Partizanu, ne Vitkovac - sto je dokaz koliko smo prsli za sledecu sezonu, bolje je i sa klincima da igramo nego da dovodimo igrace koji nisu starteri ni u prosecnoj Vojvodini... E Homere i upravu, vrlo ambiciozno, nema sta.
Ima na kilo vecih potencijala nego Vitkovac, posebno na trojci, a Luka je stvarno imao peh sa Homerom - od najtalentovanijeg kadeta dospeo je do igraca koji ne igra odbranu i voli da kuca - respect za to, ali tesko da je on timski igrac, sto je steta. Imam utisak da ce nam tim sledece sezone biti dosta smesan, zato se cigani nadaju da osvoje prvenstvo jer im nijedan sponzor nije otkazao. Moze, al' sledece sezone!

RUS

pre 16 godina

@Era
Kao što neko već reče nije mogao Partizanu ili Zvezdi da tih 12 poena (prosek u ligi) jer je igrao po 5 minuta u tim utakmicama.
Dule Vujošević voli borbene igrače što je jedina ispravna trenerska logika. Dule želi Vitkovca u Partizanu još od četvrtfinala kada je Čeda sa 2 skoka u napadu i trojkom (7 poena) u poslednjoj četvrtini doneo pobedu Zvezdi.
Drugo, to je izuzetno koristan igrač koji može da igra na pozicijama 2-3-4 i ne plaši se duela, za razliku od Luke Bogdanovića koji je otišao iz Zvezde jer nije hteo da igra poziciju 4 (više voli dečko da šutira trojke, a i manje "batina" dobije nego ispod koša).
Priče kako Čeda nije ni prosečan igrač su potpuno bez veze. Igrač koji u četfrtfinalu Jadranske lige postigne 28 poena Bosni usred Sarajeva ne može da bude loš.
Da ga Zvezda nije oterala ove sezone bi mnogo bolje prošla u Jadranskoj ligi gde je skoro sve utakmice na strani igrala bez Gurovića. Čeda nije igrač poput Gurovića, ali je sasvim pristojna zamena za njega. A i Zvezda nebi morala sada da poziva juniore i da krpi ekipu jer na pozicijama 1-2-3 ima 4 zdrava igrača.

Čedomir Vitkovac je odličan klubski igrač, a samo treba biti dovoljno inteligentan trener i iskoristiti sve pozitivne osobine koje ovaj igrač poseduje (u Vojvodini takvog intelekta očigledno nije bilo).

nemanja

pre 16 godina

Rekoh ja za Kamingsa, kad izadjoh sa komentara i videh da je B92 vec objavio da Kamings odlazi u Makabi. Srecno mu bilo, i svaka mu cast na svemu sto je odigrao za Partizan. Eto, moje informacije postaju potvrdjene, polako.... :) Pozdrav svima!

Pera Kojot

pre 16 godina

@nemanja

Ako ce to biti tim sa kojim cemoa igarti evroligu sledece sezone onda bolje i da ne osvajamo titulu. Dasic pojacanje? Smesno. On tek mora da odsedi evroligu na klupi, sa povremenim ulascima, jednu sezonu da bi sledece a mozda i sezonu posle sledece pruzio nesto. Ostojic pojacanje? Jos smesnije. Mozda pre dve godine sada svakako ne. Sledeca sezona je vrlo vazna za Partizan jer ce to bit poslednja sezona Tripkovicu a mozda i Pekovicu. Ti igraci su cekani nekoliko sezona da vrate Partizanu ono sto je u njih ulozeno. Uz Tepica i Micova bice to kostur ekipe za sledecu sezonu. Dasic sigurno ne smeta ali pojacanja ce biti daleko kvalitetnija u to sam siguran.

Milos

pre 16 godina

ovo cisto da im pokazemo da im nisu sudije krive nego da im nesposobnjakovici vode klub.Oduvek sam zeleo njega u Partizanu,doci ce i Tadija,samo polako.....
DOBRODOSAO Cedomire!

MADE

pre 16 godina

Najlakse je grditi sve koje igraju kosarku i posle kad se saberu kao svi rezultati nista ne valja. Npr. Luka koji ima najbolju ruku u nasoj zemlji nije dobio puno prilike zbog Duletovih teorema i zato nista nije uradio vise za klub koji ce plakati za njim, a Perovica trpe svi bog zna vec koliko vremena a dalje nece napredovati. Doveden je igrac koji ce sigurno ginuti i svojim iskusktvom pomoci Micovu i Tepicu da stanu jos bolje na noge... Ne bojte se za Partizanovo padanje, uvek ce se naci neki iskusni i maldi da pokrecu masinu!!!

Gagi

pre 16 godina

Ljudi, molim vas ne radite to!!! Kad budemo uzeli titulu, bice i para i sponzora....mnogo boljih igraca na trzistu... Molim vas!!!

vlada

pre 16 godina

Za ovaj transfer se znalo jos prosle godine zbog toga sto ga je Partizan kupio za Vojvodinu, a ne za sebe jer ze bilo mnogo vece obestecenje da je presao direktno iz Zvezde u Partizan

Bane NS

pre 16 godina

EEE Alpha ta tvoja zelja se sigurno nece ispuniti! Nemanji je ZVEZDA u srcu i on sigurno nikad nece preci na groblje kao ovi paceri.

Whitchdoctor

pre 16 godina

Čeda je vrlo pristojan momak,borben i srčan,pristojnog šuta i ukupnih karakteristika.Jako mi je drago da je tu. Može da igra poput Šuputa,ali i da šutne spolja.Ako nije za velike pare,onda je ovo sjajna kupovina.Puno sreće!

Don Pablo

pre 16 godina

Citam ove komentare i pitam se da li se iko seca prve sezone Vese Petrovica u "Partizanu"(kod Darka Rusa)?Taj se sastavljao nije! Ali se svi secaju sta je kasnije bilo...nadam se.Ceda je dobar prvoligaski igrac:borben,pouzdan sut.Mislim da ce on preuzeti ulogu koju sada ima Pera-kapiten.Svaka cast Peri,ali mislim da je Ceda neuporedivo raznovrsniji u napadu i da ne zaostaju u odbrani u odnosu na kapitena.Nema sumnje da ce svojih 15-ak minuta odraditi vise nego korektno.Dobrodosao ti nama Cedo!!! p.s.Ako neko zna neki sajt gde imaju vesti iz kosarke(domace ili strane)-neka ostavi adresu sajta

Marko

pre 16 godina

Ova vest jeste iznenađenje, koliko god to ne bi trebalo da bude. Vitkovac je u poslednjih godinu dana u stalnim pregovorima sa Partizanom. I dok je bio u Zvezdi, čini mi se.
Zašto ga Vujošević toliko hoće, ja to ne znam. Ali, ako ljudi kažu da im je on dobar, ajde da verujemo malo. Bezveze je to da čim prvu vest saznamo odmah kritikujemo, negodujemo...pa nije taj klub za koji navijamo sigurno zaslužio sa pet uzastopnih titula da mu baš ni malo ne verujemo :)
Pozdrav,
Marko

grobar

pre 16 godina

evo opet zvezdas u partizanu,ali sta reci ko god dodje iz zvezde u partizan bude igracina eto na primer vujanic on im nije valjao dodje kod nas i onda tu zvezdu kojoj nije valjao pregazi

Šaran

pre 16 godina

Nemanja, brate, svaka čast!!! Sa uživanjem sam čitao tvoje komentare, za sada tvoj scenario se ispunjava... Za Kamingsa sam i očekovao neku dobru ponudu, i nekako ćemo ga preboleti,ali ja bih baš voleo da Dule Kecman ostrane i sledeće godine i bude pravi kapiten, jer dečko je odličan igrač, vrhunske inteligencije i trebalo bi ga zadržati. Kakve su tvoje informacije, ko ga traži, kakve su šanse da ostane...? Još jednom, svaka čast, šalji više komentara...

voja

pre 16 godina

Koristim priliku da pohvalim komentare od coveka po imaneu nemanja i od jordan13. Svaka cast, sve sto ste rekli je na mestu.Nije mi jasno samo da li Micovu sada istice ugovor sa Buducnoscu ili cemo morati da platimo obestecenje kao svojevremeno za Bakica(najveci zajeb u skorijoj istoriji)? Da li Ceda Vitkovac dolazi kao slobodan igrac?

Mirko

pre 16 godina

@nemanja

Pozdrav.Mislim da stvari stoje uglavnom onako kako si napisao.Interesuje me samo da li su te informacije zaista insajderske ili su to price koje kruze gradom, a koje sam i ja cuo.
Ne verujem da ce Djuro doci, a iako dodje, cisto sumnjam da ce biti od neke pomoci.
Jos mi pojasni to oko Kamingsa, molim te.Neverovatno mi je da je zeleo da ostane za bednih 300 hiljada evra( iako ima verovatno dvostruko bolju ponudu Makabija), a da smo mi tolika sirotinja da nismo mogli toliko da mu platimo.Znao sam da je finansijska situacija u klubu daleko od povoljne, ali ako je ovo sto si napisao istina onda je stvarno vreme za UZBUNU.

Molim te, odgovori mi

nemanja

pre 16 godina

@mirko

To sto sam cuo za Kamingsa je od jednog momka jako bliskog Partizanu i Vujosevicu. Navodno, bio je spreman da ostane i za iste pare, ali Partizan je u veoma losoj finansijskoj situaciji i ocigledno da nije ni tu cifru mogao da ponovi za nov ugovor. Kamings je odusevljen Beogradom, atmosferom u klubu, a posebno navijacima i da nije bilo ove astronomske ponude Makabija, sigurno bi ostao. Delimicno je tu kumovao i onaj duel od jesenas sa Vujosevicem, gde je definitvno shvatio kako se radi u Partizanu i ko je ko. Nazalost, mi ne mozemo da pratimo te cifre i u tome je problem. Zato ce otici i Drobnjak, jer moze pred kraj karijere jos mnogo da zaradi novim transferom. Eto toliko, nadam se da si zadovoljan odgovorom. Inace, nista necu spominjati sto je plod moje maste, vec ono sto cujem od drugara koji je jako blizak klubu i cuje sta se kuva... Pozdrav svima!

obavesteni

pre 16 godina

Prava bomba ce se tek cuti.
Da li neko zna gde ce sledece sezone igrati Predrag Drobnjak?
Ajmo novo pitanje. Da li neko zna koji trener zavrsava Drobnjaku novi "debeli" angazman?
Poruka za Duleta Vujosevica: Molim te pazi se raznih kuhinja vecitih gubitnika.
Bar 2 najiskusnija igraca su mi sumnjivi.
Dule osvoji 6 za redom.

Era

pre 16 godina

@ Obavesteni
pa ajde otkrij nam tajnu, o cemu se radi?
@ Jordan13
na 22 utakmice
poena 11.8
asist. 0.8
sk. 4.0
bl. 0.5
za 27 minuta po utakmici.
upravo statistika koju si izneo dovoljno govori o losem ucinku, zaboravio si da napomenes jednu bitnu stvar, a to je da je to statistika domace lige, a ne super lige koju igraju Zvezda i Partizan
dakle 12 poena za 27 minuta ne Zvezdi, Partizanu, Hemofarmu, FMP-u... nego Masincu, Ergonomu, Napretku, Radnickom, Swisslionu itd
a to je kao sto si rekao, jako bitno (nije isto evroliga i nasa sinalko liga)

Ajvan

pre 16 godina

Bogdanovicev problem je taj sto je on uporno zeleo da igra na poziciji beka a treneri su od njega trazili da igra poziciju 3 pa cak i 4 jer ima visinu, snazan je a ima dobru tehniku i dobar sut. Svojevremeno je zato (izmedju ostalog) i otisao iz Zvezde, jer je Zmago insistirao da igra na toj poziciji, a tako je bilo i kod Vujosevica.

FoRzA_PxFxCx

pre 16 godina

Za neupucene komentatore pa nije Vojvodina zvezda pa da je on izdao istu i otisao u Partizan ne vidite ljudi dalje od svog nosa kolko ste zaslepljeni!!!
Al'ko zna mozda i jeste putem funkcije COPY PASTE!!!
A uskoro sledi SYSTEM FAILURE!!!

alanis

pre 16 godina

E j###ga jedan od retkih igraca u nasoj ligi sa fenomenalnim fizikalijama.A oni zvezdasi sto ga pluju zaboravljaju da je on doneo kup.Al to kod nas srba nije nista novo.Takodje bih zamolio velike strucnjake i selektore sa sajta da nepljuju po rukovodstvu KK"sledeca sezona"iz prostog razloga.Pa gospodo draga zaboravljate da do pre par godina nismo imali mladje kategorije(prethodna uprava ih je sve ugasila),dovodjenjem gospodina Sedlaceka za koordinatora mladjih selekcija napravljen je strasan potez za buducnost koji je vec ove sezone dao odlicne rezultate.Tako da se ponovo stvara baza za pravljenje odlicnih igraca sto na duze staze mora da da pozitivan rezultat.Izvinjavam se grobarima na uzurpaciji njihove vesti al nemogu vise da cutim i citam razno razne gluposti koje pojedinci daju sebi za pravo da pisu.
ZVEZDA MI JE SVEEE....

itno

pre 16 godina

Odma zakon o sportu, klubovi privatni(citaj divac, paspalj, bodiroga, djordjevic), za par godina opet kk partizan SAMPION EVROPE, ovako krpi dupe, prodaj ssve i tavori beskrajnoooo, E Srbijo...

Michael Scofield

pre 16 godina

@nemanja

Ti dobro sve nabroja ko ide,ko ostaje,ali zaboravio si da ostaje i Tepic!ps.Drobnjak ide verovatno i Efes Pilsen,a mozda i u Fenerbahce,sto ne bi bilo lose,jer bi mozda u Partizan dosao Mirsad Jahovic!Pozdrav!!!!!

pedja

pre 16 godina

ceda je dobar igrac,i mislim da u partizanu moze da eksplodira. ako odu bogdanovic i kecman,ocekujem od njega dobru odbranu.pamtim ga po dobrom sutu,i ukoliko mu ostave prostora,i malo dobije na hrabrosti..moze lepo da pogadja.
naravno,da on nije igrac sa nekim preterano dobrim ulazom,i driblinzima,ali za domacu ligu-ne treba nam nista vise..
ocekujem neko bolje resenje ukoliko partizan planira da ponovi sjajnu sezonu u evroligi

Michael Jordan

pre 16 godina

Nastavljaju da kupe Zvezdin otpad...e Dule!!!
Izgleda ce i u kosarci biti Zeko odlazi! Zeko odlazi! Zeko odlazi! Zeko odlazi! Zeko odlazi! ...

Jakob

pre 16 godina

Mislim da je VUJOSEVIC unistio Luku moralno...!!! A ne da decko nema morala! Ako vec ne moze da uklopi sve talente nek ne kupuje SVE Partizan!!! Evo vam sad Ceda, pa neka ga drzi na klupi...al Luka je morao vise! NAPRED LUKA, BUDI JAK i pokazi u NBA!!!

Bojan

pre 16 godina

Neka mi neko kaze da je ovo samo san!I to mnogo ruzan!Pa pedja materic je kvalitetniji igrac od Vitkovca!Ja sam Grobar al budimo realni-Dule je totalno pukao!Titulu cemo osvojiti zato sto imamo tim 3 puta kvalitetniji od Zvezde!Al ovo...pocecu da placem!

boleboss kg

pre 16 godina

@ zilijen
Ne zato što je kragujevčanin več što je perspektivan igrač koji će daleko da dogura, a ja bih voleo da to bude u Partizanu. To što je kragujevčanin samo mi je argument više da to tvrdim, pošto ga pratim od početka njegove karijere (kada je na školskim prvenstvima davao po 40-50 poena). Imao je pravilan košarkaški razvoj preko Zastava-Radničkog, pa Zdravlja gde je sa 20 god bio zvanično najbolji strelac Sinalco lige zatim FMP, gde je takođe pokazao svoje kvalitete i savim je logično da dođe u najbolji i najveći srpski klub, ako za njega ima mesta, a Lukinim odlaskom, možda i Kecmanovim za njega bi sigurno trebalo da ima i to mnogo pre nego recimo za Vitkovca.

NEobavestni

pre 16 godina

@ (obavesteni, 14. jun 2007 23:28)
Brate o kojoj bombi pricas? Je li nesto tipa iz ''Kurira'' ili ''Pressa''?
Ako nije, baci nam neke mrvice!!!

Muslin

pre 16 godina

@Grobar - Srpsko Sarajevo
Malo se informisi pre nego odvalish nesto...i ptice znaju da je Chichi zabranjeno da ide tamo (kao i u Cro i Slo)
Da necete da mi kazete groblje da je luka napredovao kod vas??? Pa on je u Zvezdi igrao vaznu ulogu i imao bolju statistiku,a sad kao prava p...a zna 1no da savije glavu kad ga Delije malo prozovu (cisto za ono sto ga je Zvezda naucila a de..la sv..a oducila) Toliko o vashoj edukaciji igraca!!! Cheda je ok momak i mislim da je mogao u Zvezdi da pokaze jos puno toga ali jednostavno nisu mu se poklopile kockice. Chedo da ti nisam u kozi kad zagrme Delije...>:

superhik

pre 16 godina

Ne slazem se sa vama da Luka nije ostavio trag u Partizan.Nije napravio potez kao Vujanic ili Tomasevic koji su dosli kao i on iz zvezde ali je odigrao korektno.Pogotovo ove sezone u kojoj je ulazio sa klupe i svojih 10-15 minuta igrao bez greske.Prava je steta sto ne racunaju na njega u finalu lige jer je zasluzio da slavi sa saigracima a i bio bi od velike pomoci posto je uvek pozitivno napaljen protiv ganera.Vitkovcu zelim dobrodoslicu u veliki klub, njegova karijera se pravilno razvija, izmalih klubova je prelazio u sve vece i vece i na kraju stigao u najveci.

Milan_zvezdas

pre 16 godina

Ja kao veliki navijac Crvene Zvezde nikad ne komentarisem vesti partizana ali sada nisam mogao da odolim.
Dva najgora igraca u istoriji Zvezde su Vitkovac i Radivojevic. Dace Bog da i jedan i drugi zavrse u partizanu. Vitkovac je plafon za Mladost iz Zemuna, i to da ulazi sa klupe. Koliko je dobar igrac pokazao je ove sezone u Vosi. Kakvo pojacanje za Zvezdu, ko ima Vitkovca u ekipi taj nema teroetsku sansu da osvoji titulu. Bravo grobari, NAPRED ZVEZDA

Muslin

pre 16 godina

@Grobar - Srpsko Sarajevo
Malo se informisi pre nego odvalish nesto...i ptice znaju da je Chichi zabranjeno da ide tamo (kao i u Cro i Slo)
Da necete da mi kazete groblje da je luka napredovao kod vas??? Pa on je u Zvezdi igrao vaznu ulogu i imao bolju statistiku,a sad kao prava p...a zna 1no da savije glavu kad ga Delije malo prozovu (cisto za ono sto ga je Zvezda naucila a de..la sv..a oducila) Toliko o vashoj edukaciji igraca!!! Cheda je ok momak i mislim da je mogao u Zvezdi da pokaze jos puno toga ali jednostavno nisu mu se poklopile kockice. Chedo da ti nisam u kozi kad zagrme Delije...>:

Andrya

pre 16 godina

Od kad sam video vest sve se nadam da ce neki demanti, kao sa Pekaricem. To je bila prica i prosle sezone pa je srecom zavrsio u Vojvodini. Kakav bre Vitkovac????? Sacuvajte Kecmana, covek nam je doneo toliko pobeda da nismo svesni, jedini lik koji prati igru i ima kretnju bez lopti, skuplja otpatke i igra extra odbranu. To je igrac koji je potreban Partizanu, ne Vitkovac - sto je dokaz koliko smo prsli za sledecu sezonu, bolje je i sa klincima da igramo nego da dovodimo igrace koji nisu starteri ni u prosecnoj Vojvodini... E Homere i upravu, vrlo ambiciozno, nema sta.
Ima na kilo vecih potencijala nego Vitkovac, posebno na trojci, a Luka je stvarno imao peh sa Homerom - od najtalentovanijeg kadeta dospeo je do igraca koji ne igra odbranu i voli da kuca - respect za to, ali tesko da je on timski igrac, sto je steta. Imam utisak da ce nam tim sledece sezone biti dosta smesan, zato se cigani nadaju da osvoje prvenstvo jer im nijedan sponzor nije otkazao. Moze, al' sledece sezone!

Michael Jordan

pre 16 godina

Nastavljaju da kupe Zvezdin otpad...e Dule!!!
Izgleda ce i u kosarci biti Zeko odlazi! Zeko odlazi! Zeko odlazi! Zeko odlazi! Zeko odlazi! ...

Jakob

pre 16 godina

Mislim da je VUJOSEVIC unistio Luku moralno...!!! A ne da decko nema morala! Ako vec ne moze da uklopi sve talente nek ne kupuje SVE Partizan!!! Evo vam sad Ceda, pa neka ga drzi na klupi...al Luka je morao vise! NAPRED LUKA, BUDI JAK i pokazi u NBA!!!

GROBAR

pre 16 godina

koji vitkovac kupite jednog stranog igraca na poziciji krila koji je kvalitetan i koji moze da bude kod nas 2-3godine a ne da posle jedne dobro odigrane sezone ode u unikahu ili pao...ja mislim da vitkovac ni vojvodini nije dorastao a kamoli partizan.

voja, fan of the greatest basketball club in the world...ever!

pre 16 godina

Pa i čudno mi je bilo od početka kako to da je u Zvezdi...mislim, tip deluje ok, čisto zbog toga. Borben, vredan, u odbrani odličan...videćemo šta će Dule moći da izvuče iz njega, u svakom slučaju ako dolazi umesto Bogdanovića mislim da će biti mnogo korisniji, jednostavno Luka se, nažalost, nije uklopio u mašinu...
I neizbežna "O Partizane ti dobro znaš..."

Dzoni

pre 16 godina

Mislim da je ovo samo pojačanje za klupu jer je Luka stvarno loše odigrao i po meni treba da ide. Ako ostanu Micov i Kecman, uz još jedno kvalitetno pojačanje na bekovskoj poziciji možemo još dalje u evroligi!!!
VOLIM PARTIZAN!!!

Alpha

pre 16 godina

Cedo dobro nam dosao i jos se bolje snasao.Iskreno,uvek sam se cudio dok je igrao u Zvezdi sta on trazi tu.Nikada mi se nije uklapao medju ganere,borben je,igra za tim,gine za svaku loptu,i sto je najvaznije decko je dobra osoba!!!Svaka cast upravi Patizana,uzmite od ganera onog klinca Aleksandrova,decko jednostavno samo stagnira tamo i ako ostane u Zvezdi,nazalost,tako ce i ostati.Ajmo Grobari!!!

Hell

pre 16 godina

Totalno sam razocaran potezom uprave i dovodjenjem Vitkovca,za njega sam pre 2 sezone tvrdio da je igrac sprpskoligaskog formata i dalje stojim iza toga bez obzira sto sam zakleti Grobar ljudi osvestite se kakav bre Vitkovac u Partizanu pa to je bruka kuda cemo sa njim jedino bi uspeh imali u Fiba kupu a Evroliga naravno ne!Ipak,nadam se da ce on biti samo standardna rezerva i da ce u proseku igrati 5-7 min u suprotnom nadrljali smo!!!

jordan13

pre 16 godina

Ne bih da komentarisem kvalitete Vitkovca,jer ce se on sam izboriti za njih svojim kvalitetom onoliko koliko je sposoban, ali bih molio ljude iz redakcije B92 da biraju malo blaze kvalifikacije kojim opisuju njegovu sezonu u Vojvodini. Evo i zasto: na 22 utakmice
poena 11.8
asist. 0.8
sk. 4.0
bl. 0.5
za 27 minuta po utakmici. Priznacete da to nije bas ocajna sezona. Pa nije valjda trebalo da ima po 30 poena, 12 skokova i 5 asistencija. Pa sa takvom statistikom iz snova bi vec bio u ACB ligi i igrao LS. Ovo je ipak Srbija !
Njegov ucinak u Super ligi ne bih komentarisao jer je tu bilo svakakvih radnji. Na pr. protiv Zvezde i Partizana skoro da nije ni igrao (ulazak par minuta pred kraj ne racunam) tako da je ta statistika vrlo varljiva.
Dakle, da zakljucim: molim ljude sa B92 da malo realnije pisu kosarkaske vesti kako ne bi, bespotrebno, "palili" ovaj narod. (tu spada i komentar o Bakicevom ucescu u povredjivanju Milosevica.
Pozdrav !!!

SmiljaPfc

pre 16 godina

Stvarno cudan tekst! Luka Bogranovic je odlican igrac, ko god da je i malkice gledao Partizan, shvatio je to. Problem je shto ga vujosevic nije uvodio, necu da komentarisem zbog cega. Dosta puta je vrhunski odigrao, a kad nije to je zato sto je hladan i ocekuje se ne znam shta za 2 min. Ubedjen sam da ima bolji shut od Tripka.

Parni valjak

pre 16 godina

Sećam ga se dok je igrao u Zvezdi. Za razliku od ostalih nije bio bezobrazan, nije se bunio posle svake lične greške, nije glumio repera, i nije provocirao posle svakog koša. Pri tome, imao je opasan šut, dobar skok i uvek je igrao borbeno. Mislim da bi u Partizanu mogao da predstavlja pouzdan vijak u mašineriji. Pored toga, svakome ko je igrao u Zvezdi treba jedna sezona da zaboravi ono što je tamo naučio, a Čeda je to obavio u Vojvodini. U svakom slučaju mogao bi biti korisniji od Bogdanovića koji je moralno slab.

Grobar - Srpsko Sarajevo

pre 16 godina

Cedo Srbine, dobro nam dosao! Malo je igraca sa takvim moodima, a ti si dokazao da su ti do zemlje na final 8 u Sarajevu prosle godine kad si igrao u zvezdi protiv bosne.
Nije mala stvar podici u inat tri prsta pred 6000 razjarenih muslimana. Gurovic npr se nije smio ni pojaviti u Sarajevu.

boleboss kg

pre 16 godina

@ zilijen
Ne zato što je kragujevčanin več što je perspektivan igrač koji će daleko da dogura, a ja bih voleo da to bude u Partizanu. To što je kragujevčanin samo mi je argument više da to tvrdim, pošto ga pratim od početka njegove karijere (kada je na školskim prvenstvima davao po 40-50 poena). Imao je pravilan košarkaški razvoj preko Zastava-Radničkog, pa Zdravlja gde je sa 20 god bio zvanično najbolji strelac Sinalco lige zatim FMP, gde je takođe pokazao svoje kvalitete i savim je logično da dođe u najbolji i najveći srpski klub, ako za njega ima mesta, a Lukinim odlaskom, možda i Kecmanovim za njega bi sigurno trebalo da ima i to mnogo pre nego recimo za Vitkovca.

LeBron-godza

pre 16 godina

Decko ide samo korak napred.Kao i do sada uvek je isao iz manjeg u veci klub.Napredak(Krusevac)-Zvezda, Zvezda-Vojvodina, Vojvodina-Partizan, Partizan-...Nema dalje jer od Partizana nema veci.

Darko

pre 16 godina

@ Parni valjak
...Pored toga, svakome ko je igrao u Zvezdi treba jedna sezona da zaboravi ono što je tamo naučio, a Čeda je to obavio u Vojvodini...
GENIJALNO ZAPAZANJE! SUROVO, ALI ISTINITO!

Era

pre 16 godina

@ Obavesteni
pa ajde otkrij nam tajnu, o cemu se radi?
@ Jordan13
na 22 utakmice
poena 11.8
asist. 0.8
sk. 4.0
bl. 0.5
za 27 minuta po utakmici.
upravo statistika koju si izneo dovoljno govori o losem ucinku, zaboravio si da napomenes jednu bitnu stvar, a to je da je to statistika domace lige, a ne super lige koju igraju Zvezda i Partizan
dakle 12 poena za 27 minuta ne Zvezdi, Partizanu, Hemofarmu, FMP-u... nego Masincu, Ergonomu, Napretku, Radnickom, Swisslionu itd
a to je kao sto si rekao, jako bitno (nije isto evroliga i nasa sinalko liga)

Bojan

pre 16 godina

Neka mi neko kaze da je ovo samo san!I to mnogo ruzan!Pa pedja materic je kvalitetniji igrac od Vitkovca!Ja sam Grobar al budimo realni-Dule je totalno pukao!Titulu cemo osvojiti zato sto imamo tim 3 puta kvalitetniji od Zvezde!Al ovo...pocecu da placem!

FoRzA_PxFxCx

pre 16 godina

Za neupucene komentatore pa nije Vojvodina zvezda pa da je on izdao istu i otisao u Partizan ne vidite ljudi dalje od svog nosa kolko ste zaslepljeni!!!
Al'ko zna mozda i jeste putem funkcije COPY PASTE!!!
A uskoro sledi SYSTEM FAILURE!!!

Pera Kojot

pre 16 godina

@nemanja

Ako ce to biti tim sa kojim cemoa igarti evroligu sledece sezone onda bolje i da ne osvajamo titulu. Dasic pojacanje? Smesno. On tek mora da odsedi evroligu na klupi, sa povremenim ulascima, jednu sezonu da bi sledece a mozda i sezonu posle sledece pruzio nesto. Ostojic pojacanje? Jos smesnije. Mozda pre dve godine sada svakako ne. Sledeca sezona je vrlo vazna za Partizan jer ce to bit poslednja sezona Tripkovicu a mozda i Pekovicu. Ti igraci su cekani nekoliko sezona da vrate Partizanu ono sto je u njih ulozeno. Uz Tepica i Micova bice to kostur ekipe za sledecu sezonu. Dasic sigurno ne smeta ali pojacanja ce biti daleko kvalitetnija u to sam siguran.

itno

pre 16 godina

Odma zakon o sportu, klubovi privatni(citaj divac, paspalj, bodiroga, djordjevic), za par godina opet kk partizan SAMPION EVROPE, ovako krpi dupe, prodaj ssve i tavori beskrajnoooo, E Srbijo...

misa

pre 16 godina

Grobari, kako pazarite, rekao bih:" po jutru se dan poznaje"....
Da li je ova godina kraj vase dominacije? Voleo bih da ne gresim, zivi bili pa videli.

zeljko

pre 16 godina

Mislim da se Partizan nece usreciti sa Vitkovcem!Rec je o solidnom epizodnom igracu!Otisao je iz Zvezde jer je bio nezadovoljan minutazom,ali u Vojvodini kad je trebaop da bude glavni igrac nista nije pokazao!Rec je o takvom igracu koji nije lider,mislim da i u svom Krusevcu ne bi mogao biti glavni igrac!

Djole

pre 16 godina

Dobro dosao Cedomire u pravi klub. Najzad si ostvario svoje decacke snove. Partizanovci i treba da igraju za Partizan!!! Puno pozdrava od tvog komsije iz Krusevca!!!

Bane NS

pre 16 godina

EEE Alpha ta tvoja zelja se sigurno nece ispuniti! Nemanji je ZVEZDA u srcu i on sigurno nikad nece preci na groblje kao ovi paceri.

boleboss kg

pre 16 godina

Ksksv bre Vitkovac? Nemam ništa protiv dečka ali nije on za veliki klub. Takvih igrača i boljih ima bar dvadesetak u Sinalco ligi i boljih. Nek probaju recimo sa mladim Đerasimovićem iz FMP. Odličan igrač pretprošle godine u Zdravlju najbolji strelac Sinalco lige. Kod Vukoičića relativno zapostavljen igrao po 1o-15 minuta uvek odigrao dobru rolu, ali nekako stegnut kao u strahu od greške koje su kod njega vrlo retke šutira samo na sigurno, igrač znatno većeg potencijala koji bi kod Duleta procvetao. Prošao kroz kadetsku i juniorsku selekciju, ima i ulaz, dobar u odbrani (mala mana - brzo pravi lične, da se ispraviti), izvanredan šut i za 2 i za 3 poena. Može da igra poziciju 2 i 3, mlad 22 god. Po meni mnogo bolji igrač od Tepića i verujem da bi u sledećoj sezoni kod Duleta eksplodirao a ne verujem da bi FMP baš zacepio na ceni.

Milanche

pre 16 godina

Ko kaze da Luka nije ostavio trag u partizanu, imao je veoma vaznu ulogu u evroligi ove sezone posebno a za ostalo da ne pricam!!!Luka je odlican igrac, dobar suter, sam treba da smanji fade away to stalno pokusava i ne ide mu bolje nek sutira trojke !!

zilijen

pre 16 godina

@boleboss kg

hehehehe ... kakav bre crni Djerasimovic ... el to zato što je Kragujevčanin pa će da ti plati pivo ako se proda ...

Milos

pre 16 godina

ovo cisto da im pokazemo da im nisu sudije krive nego da im nesposobnjakovici vode klub.Oduvek sam zeleo njega u Partizanu,doci ce i Tadija,samo polako.....
DOBRODOSAO Cedomire!

obavesteni

pre 16 godina

Prava bomba ce se tek cuti.
Da li neko zna gde ce sledece sezone igrati Predrag Drobnjak?
Ajmo novo pitanje. Da li neko zna koji trener zavrsava Drobnjaku novi "debeli" angazman?
Poruka za Duleta Vujosevica: Molim te pazi se raznih kuhinja vecitih gubitnika.
Bar 2 najiskusnija igraca su mi sumnjivi.
Dule osvoji 6 za redom.

Whitchdoctor

pre 16 godina

Čeda je vrlo pristojan momak,borben i srčan,pristojnog šuta i ukupnih karakteristika.Jako mi je drago da je tu. Može da igra poput Šuputa,ali i da šutne spolja.Ako nije za velike pare,onda je ovo sjajna kupovina.Puno sreće!

MADE

pre 16 godina

Najlakse je grditi sve koje igraju kosarku i posle kad se saberu kao svi rezultati nista ne valja. Npr. Luka koji ima najbolju ruku u nasoj zemlji nije dobio puno prilike zbog Duletovih teorema i zato nista nije uradio vise za klub koji ce plakati za njim, a Perovica trpe svi bog zna vec koliko vremena a dalje nece napredovati. Doveden je igrac koji ce sigurno ginuti i svojim iskusktvom pomoci Micovu i Tepicu da stanu jos bolje na noge... Ne bojte se za Partizanovo padanje, uvek ce se naci neki iskusni i maldi da pokrecu masinu!!!

Don Pablo

pre 16 godina

Citam ove komentare i pitam se da li se iko seca prve sezone Vese Petrovica u "Partizanu"(kod Darka Rusa)?Taj se sastavljao nije! Ali se svi secaju sta je kasnije bilo...nadam se.Ceda je dobar prvoligaski igrac:borben,pouzdan sut.Mislim da ce on preuzeti ulogu koju sada ima Pera-kapiten.Svaka cast Peri,ali mislim da je Ceda neuporedivo raznovrsniji u napadu i da ne zaostaju u odbrani u odnosu na kapitena.Nema sumnje da ce svojih 15-ak minuta odraditi vise nego korektno.Dobrodosao ti nama Cedo!!! p.s.Ako neko zna neki sajt gde imaju vesti iz kosarke(domace ili strane)-neka ostavi adresu sajta

pedja

pre 16 godina

ceda je dobar igrac,i mislim da u partizanu moze da eksplodira. ako odu bogdanovic i kecman,ocekujem od njega dobru odbranu.pamtim ga po dobrom sutu,i ukoliko mu ostave prostora,i malo dobije na hrabrosti..moze lepo da pogadja.
naravno,da on nije igrac sa nekim preterano dobrim ulazom,i driblinzima,ali za domacu ligu-ne treba nam nista vise..
ocekujem neko bolje resenje ukoliko partizan planira da ponovi sjajnu sezonu u evroligi

NEobavestni

pre 16 godina

@ (obavesteni, 14. jun 2007 23:28)
Brate o kojoj bombi pricas? Je li nesto tipa iz ''Kurira'' ili ''Pressa''?
Ako nije, baci nam neke mrvice!!!

jordan13

pre 16 godina

@era
Prijatelju, ako ti mislis da ucinak 12 poena i 4 skoka uz procenat suta za 2 63 %, a za 3 42 %, ne govori o dobrom igracu onda si u velikoj zabludi. Onda je ucinak Gurovica i slicnih "siledzija" koji igraju po 40 minuta i sutiraju kao pomahnitali za tebe vrhunac kosarke. Takodje, ako si mislio da u nasoj ligi otkrijes novog Macijauskasa koga do sada niko nije primetio, onda ne vidis gde se nalazi trenutno nasa kosarka. Vreme Divca, Danilovica, Djordjevica Bodiroge..... je daleko od nas i mi cemo u buducnosti jedno vreme proizvoditi osrednje evropske igrace za izvoz (svi iz FMP koji su trenutno preko, Avdalovic, Milojevic, par Zvezdinih koji nesto vrede), koji nece biti vodeci igraci u velikim evropskim klubovima (kao sto su to do sada bili) vec dobri u solidnim i losim klubovima, pa cak i igrati u losijim ligama (Nemacka, Ukrajina,Belgija,Francuska..)
Probudi se, realno pogledaj nasu kosarku, zaboravi kriterijume koje su svetskoj kosarci postavljali Divac & Co i prihvati stvarnost onakvu kakva je. Uostalom ko je rekao da Vitkovac dolazi da bude lider i vodja, prvi strelac. On dolazi da radi za ekipu kao sto to radi Kecman celu sezonu i kao sto to radi Micov u poslednje vreme. Partizan u poslednjih par godina nije imao vodeceg strelca za koga svi ostali igraju. To je lako provaliti i igrati protiv takvog tima. Komsije to najbolje znaju.
Pozdrav za sve !!!

Ajvan

pre 16 godina

Bogdanovicev problem je taj sto je on uporno zeleo da igra na poziciji beka a treneri su od njega trazili da igra poziciju 3 pa cak i 4 jer ima visinu, snazan je a ima dobru tehniku i dobar sut. Svojevremeno je zato (izmedju ostalog) i otisao iz Zvezde, jer je Zmago insistirao da igra na toj poziciji, a tako je bilo i kod Vujosevica.

alanis

pre 16 godina

E j###ga jedan od retkih igraca u nasoj ligi sa fenomenalnim fizikalijama.A oni zvezdasi sto ga pluju zaboravljaju da je on doneo kup.Al to kod nas srba nije nista novo.Takodje bih zamolio velike strucnjake i selektore sa sajta da nepljuju po rukovodstvu KK"sledeca sezona"iz prostog razloga.Pa gospodo draga zaboravljate da do pre par godina nismo imali mladje kategorije(prethodna uprava ih je sve ugasila),dovodjenjem gospodina Sedlaceka za koordinatora mladjih selekcija napravljen je strasan potez za buducnost koji je vec ove sezone dao odlicne rezultate.Tako da se ponovo stvara baza za pravljenje odlicnih igraca sto na duze staze mora da da pozitivan rezultat.Izvinjavam se grobarima na uzurpaciji njihove vesti al nemogu vise da cutim i citam razno razne gluposti koje pojedinci daju sebi za pravo da pisu.
ZVEZDA MI JE SVEEE....

nemanja

pre 16 godina

Napisacu i ja nesto, posto vidim da je ova vest izazvala pristojan broj komentara. Pre nedelju dana napisao sam da imam pouzdanu informaciju da Vitkovac dolazi, i nije rec o patki vec o istinitoj vesti. Sad se moze diskutovati da li je to dobro ili lose resenje, a ja mislim da je dobro, evo i zasto. Kao prvo, tacno je da Ceda nije igrac oko kojeg se vrti igra, on za to nije ni doveden u Partizan. Njegova igra bice pre svega uloga u rotaciji koju Dule forsira, i potreban mu je svez, borben i veoma disciplinovan kosarkas. Pri tome, ne treba zaboraviti ni njegove ljudske kvalitete, jer nema igraca koji ce doci kod Duleta, a da kao covek ne zasluzuje mesto u Partizanu. Dobro rece "Parni valjak" u svom komentaru, Dule pored igrackih kvaliteta jako vodi racuna o ljudskim, zbog hemije u ekipi. Ceda to sigurno ima, jer je jedan od retkih koji nikada nisu skakali prema sudijama, izigravali Bogove, kao sto su to radili Jeretin, Gurovic itd... Posto imam jos nekih informacija, da ih spomenem. Bozicu se verovatno nece ponuditi novi ugovor, iako je zaista bio pravi kapiten, Kecman je blizi odlasku, jer ima neke ponude iz iznostranstva, ali nije nemoguce i da ostane. Micov sigurno ostaje, bice mu produzen ugovor. Luka sigurno ide, a to je svakome bilo jasno jos pre par meseci, kada je sve manje igrao. Sad, mnogi osporavaju Duleta sto mu Luka nije igrao vise, ali sigurno to nije bez razloga. Kao prvo, Luka zaista ima fenomenalan sut, kao i Tripko, ali ni u jednom drugom segmnentu nije napredovao, pri tom, selekcija suta mu je prilicno losa, cesto uputi sut kada nije izradjena pozicija. Odbranu igra solidno, ali je mogao jos bolje, a ono sto mu najvise fali je ulaz, koji uopste nema. Nijednom nisam video Luku da krene kroz reket u dvokorak ili slicno, sto recimo Kecman najbolje radi i to ne samo u nasoj ligi. Sve to, plus Lukino prilicno flegmaticno stanje na utakmicama i nedostatak zelje i borbenosti je uticalo na to da se sa njim ne produzi ugovor. Tripko je recimo ozbiljno poceo da se menja i u tom bezobrazluku, sto mi se svidja, a i popravio je odbranu, a ulaz narocito, uz sut koji je definitivno fenomenalan. Dalje, Perovic ide u NBA, Drobnjak sigurno negde u Evropu, ima odlicne ponude, a ono sto meni najvise smeta je verovatni odlazak Kamingsa (ponuda Makabija) koji bi zeleo da ostane, i to za iste pare za koje je igrao, ali Partizan verovatno nece imati ni toliko da ga zadrzi, sto je steta. Kada se sve sabere, sest igraca ide, a ostaju sigurno Pekovic, Velickovic, Micov, Tripkovic, Bakic kao i pridosli Vitkovac. Na mesto Perovica suska se da bi se vratio Ostojic, kao zamena Pekovicu. U slucaju ostanka Kecmana, Ceda bi igrao cetvorku sa Novicom, ako Kecman ode, onda bi se tu verovatno trazio stranac ili eventualno Dasic iz Buducnosti. Dule zeli i Scepanovica, mada pitanje je da li ce se on vratiti, iako je slobodan igrac, a Mijatovic bi mogao biti zamena za Kamingsa. Otprilike je to to, sto naravno ne mora sve da bude kao sto sam napisao, ali vrlo verovatan scenario. Bicemo slabiji, to je sigurno, ali cini mi se i dalje najjaci u Srbiji, jer najvece pojacanje za Partizan je ostanak Vujosevica koji sigurno zna kako da uklopi sve kockice. Izvinjavam se na duzem komentaru, ali hteo sam da iznesen ove informacije bliske klubu. P.S. Teodosic i Erceg nikad nece igrati u Partizanu, jer je njihovo ponasanje i sportsko nevaspitanje nepodobno za Partizan, sto se videlo u 1/2 plej offa. Pozdrav svima!

RUS

pre 16 godina

@Era
Kao što neko već reče nije mogao Partizanu ili Zvezdi da tih 12 poena (prosek u ligi) jer je igrao po 5 minuta u tim utakmicama.
Dule Vujošević voli borbene igrače što je jedina ispravna trenerska logika. Dule želi Vitkovca u Partizanu još od četvrtfinala kada je Čeda sa 2 skoka u napadu i trojkom (7 poena) u poslednjoj četvrtini doneo pobedu Zvezdi.
Drugo, to je izuzetno koristan igrač koji može da igra na pozicijama 2-3-4 i ne plaši se duela, za razliku od Luke Bogdanovića koji je otišao iz Zvezde jer nije hteo da igra poziciju 4 (više voli dečko da šutira trojke, a i manje "batina" dobije nego ispod koša).
Priče kako Čeda nije ni prosečan igrač su potpuno bez veze. Igrač koji u četfrtfinalu Jadranske lige postigne 28 poena Bosni usred Sarajeva ne može da bude loš.
Da ga Zvezda nije oterala ove sezone bi mnogo bolje prošla u Jadranskoj ligi gde je skoro sve utakmice na strani igrala bez Gurovića. Čeda nije igrač poput Gurovića, ali je sasvim pristojna zamena za njega. A i Zvezda nebi morala sada da poziva juniore i da krpi ekipu jer na pozicijama 1-2-3 ima 4 zdrava igrača.

Čedomir Vitkovac je odličan klubski igrač, a samo treba biti dovoljno inteligentan trener i iskoristiti sve pozitivne osobine koje ovaj igrač poseduje (u Vojvodini takvog intelekta očigledno nije bilo).

nemanja

pre 16 godina

Rekoh ja za Kamingsa, kad izadjoh sa komentara i videh da je B92 vec objavio da Kamings odlazi u Makabi. Srecno mu bilo, i svaka mu cast na svemu sto je odigrao za Partizan. Eto, moje informacije postaju potvrdjene, polako.... :) Pozdrav svima!

Marko

pre 16 godina

Ova vest jeste iznenađenje, koliko god to ne bi trebalo da bude. Vitkovac je u poslednjih godinu dana u stalnim pregovorima sa Partizanom. I dok je bio u Zvezdi, čini mi se.
Zašto ga Vujošević toliko hoće, ja to ne znam. Ali, ako ljudi kažu da im je on dobar, ajde da verujemo malo. Bezveze je to da čim prvu vest saznamo odmah kritikujemo, negodujemo...pa nije taj klub za koji navijamo sigurno zaslužio sa pet uzastopnih titula da mu baš ni malo ne verujemo :)
Pozdrav,
Marko

grobar

pre 16 godina

evo opet zvezdas u partizanu,ali sta reci ko god dodje iz zvezde u partizan bude igracina eto na primer vujanic on im nije valjao dodje kod nas i onda tu zvezdu kojoj nije valjao pregazi

Michael Scofield

pre 16 godina

@nemanja

Ti dobro sve nabroja ko ide,ko ostaje,ali zaboravio si da ostaje i Tepic!ps.Drobnjak ide verovatno i Efes Pilsen,a mozda i u Fenerbahce,sto ne bi bilo lose,jer bi mozda u Partizan dosao Mirsad Jahovic!Pozdrav!!!!!

Gagi

pre 16 godina

Ljudi, molim vas ne radite to!!! Kad budemo uzeli titulu, bice i para i sponzora....mnogo boljih igraca na trzistu... Molim vas!!!

Šaran

pre 16 godina

Nemanja, brate, svaka čast!!! Sa uživanjem sam čitao tvoje komentare, za sada tvoj scenario se ispunjava... Za Kamingsa sam i očekovao neku dobru ponudu, i nekako ćemo ga preboleti,ali ja bih baš voleo da Dule Kecman ostrane i sledeće godine i bude pravi kapiten, jer dečko je odličan igrač, vrhunske inteligencije i trebalo bi ga zadržati. Kakve su tvoje informacije, ko ga traži, kakve su šanse da ostane...? Još jednom, svaka čast, šalji više komentara...

nemanja

pre 16 godina

Da, izvinjavam se za Tepica, to sam i ja skontao cim sam poslao komentar da sam ga zaboravio, a momak definitivno nije za zaborav :) Hvala i "Saranu" na komentaru... To sto sam napisao je ono sto sam ja pouzdano cuo, nikakve bajke oko transfera ne bih izmisljao. Nabrojani igraci za dolazak su otprilike realnost za Partizan, uz eventualnog nekog stranca, ali i tu ce Dule biti jako oprezan. Do sada smo se zeznuli samo sa O' Connorom, svi ostali su bili odlicni stranci od kad je Dule tu. Licno, ja bih najvise voleo da Kecman ostane, i da mu se da kapitenska traka, zasluzio je definitvno. Neverovatno je da tog momka nema na onom mega spisku Slavnica od 32 igraca. Potpuno sam siguran da je Kecman najkompletniji igrac u nasoj ligi. NJegov indeks je uvek pun u svim rubrikama, a ono sto obican gledalac ne vidi je njegov smisao za igru. Koliko je Partizan dobio na sirini u igri od kad se Kecman vratio, koliko je ubrzao pas, koliko je samo njegov prodor dobar da se stvori visak u napadu. Tako je svojevremeno igrao pokojni Haris, samo sto je imao izrazitije napadacke karakteristike, ali ni Kecman tu nije za bacanje, a takodje nisam video ni nesebicnijeg i skromnijeg igraca. Videcemo, sto se tice tima, samo da repliciram Peri Kojotu, da sam samo preneo ono sto sam cuo, i da bih i ja voleo kada bi bili jaci sledece godine, ali tesko da cemo moci u Top16, mada, mozda se cuva neka bomba za prelazni rok, neko pominje Jahovica, nije ni to nemoguce... Znam da Dasic nije pojacanje za Evroligu za sledecu godinu, ali za dve bi vec bio, garantujem. Pozdrav svima, a ako saznam jos neku informaciju, javljam se!

voja

pre 16 godina

Koristim priliku da pohvalim komentare od coveka po imaneu nemanja i od jordan13. Svaka cast, sve sto ste rekli je na mestu.Nije mi jasno samo da li Micovu sada istice ugovor sa Buducnoscu ili cemo morati da platimo obestecenje kao svojevremeno za Bakica(najveci zajeb u skorijoj istoriji)? Da li Ceda Vitkovac dolazi kao slobodan igrac?

Mirko

pre 16 godina

@nemanja

Pozdrav.Mislim da stvari stoje uglavnom onako kako si napisao.Interesuje me samo da li su te informacije zaista insajderske ili su to price koje kruze gradom, a koje sam i ja cuo.
Ne verujem da ce Djuro doci, a iako dodje, cisto sumnjam da ce biti od neke pomoci.
Jos mi pojasni to oko Kamingsa, molim te.Neverovatno mi je da je zeleo da ostane za bednih 300 hiljada evra( iako ima verovatno dvostruko bolju ponudu Makabija), a da smo mi tolika sirotinja da nismo mogli toliko da mu platimo.Znao sam da je finansijska situacija u klubu daleko od povoljne, ali ako je ovo sto si napisao istina onda je stvarno vreme za UZBUNU.

Molim te, odgovori mi

nemanja

pre 16 godina

@mirko

To sto sam cuo za Kamingsa je od jednog momka jako bliskog Partizanu i Vujosevicu. Navodno, bio je spreman da ostane i za iste pare, ali Partizan je u veoma losoj finansijskoj situaciji i ocigledno da nije ni tu cifru mogao da ponovi za nov ugovor. Kamings je odusevljen Beogradom, atmosferom u klubu, a posebno navijacima i da nije bilo ove astronomske ponude Makabija, sigurno bi ostao. Delimicno je tu kumovao i onaj duel od jesenas sa Vujosevicem, gde je definitvno shvatio kako se radi u Partizanu i ko je ko. Nazalost, mi ne mozemo da pratimo te cifre i u tome je problem. Zato ce otici i Drobnjak, jer moze pred kraj karijere jos mnogo da zaradi novim transferom. Eto toliko, nadam se da si zadovoljan odgovorom. Inace, nista necu spominjati sto je plod moje maste, vec ono sto cujem od drugara koji je jako blizak klubu i cuje sta se kuva... Pozdrav svima!

vlada

pre 16 godina

Za ovaj transfer se znalo jos prosle godine zbog toga sto ga je Partizan kupio za Vojvodinu, a ne za sebe jer ze bilo mnogo vece obestecenje da je presao direktno iz Zvezde u Partizan