Sreda, 31.05.2023.

16:48

Zvezda obavestila javnost: Finale ABA lige ne može da počne pre finala KLS

KK Crvena zvezda Meridianbet obaveštava javnost da su nakon hitne sednice Predsedništva KLS i čelnika KSS, utvrđeni termini odigravanja finala prvenstva Srbije.

Izvor: B92

Zvezda obavestila javnost: Finale ABA lige ne može da poène pre finala KLS IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

135 Komentari

Sortiraj po:

peki

pre 10 meseci

Sto se javljaju navijaci KKP na ovu informaciju.Sta se njih tice kada se igraju utakmice lige u kojoj oni ne ucestvuju.
Price za malu decu su da su promasili termin za priavljivanje ekipe!? Pa oni nemaju 12 igraca za domaću ligu jer mogu da igraju 4 stranca i Panter, minus Avramović i ostali nasi koji nemaju vise od 10-tak minuta i oko 10-12 koseva maksimalno po utakmici.
Sa bilo kojim sastavom da izadju pred masinu - ne ide.
Sa druge strane njihovih 4+1 stranac ne interesuje ni ABA liga a kamo li KSL.
Ako iduce sezone oba BG tima budu igrala EL sta mogu ljubiteli KSL lige da ocekuju dogodine i u buducnosti. Apsurd je da se utakmice zavrsavaju sa po 40-50 razlike, i da KKP i KKCZ putuju po Srbiji i igarju reviajne utakmice!

ja

pre 10 meseci

A najjace je sto partizan ne zeli da igra ligu svoje drzave uz opravdanje kao zaboravili da se registruju hahahh. Koja budala moze u to da poveruje. Jos se svi prave ludi od saveza preko medija. Kao nista se nije desilo. Nevjerovatno
(nimA, 31. maj 2023 23:37)

Pa upravo zbog ovog mesetarenja, i nije privatna liga.

ja

pre 10 meseci

Pa nije Zvezda odredila raspored KLS nego udruženje Klubova KLS i KSS.
Što nije ABA liga Odredila raspored polufinala i finala playoffa pa ne bi norala to Udruženje Klubova Lige Srbije.


nego ko

XL

pre 10 meseci

Pošteno, ako čekamo COL zbog slovenačke lige, zašto onda da ne poštujemo i svoju, domaću ligu? Jedino je sramota što KKP ne igra srpsku ligu, nepoštovanje svoje države i ponižavanje domaće košarke!

evropejac

pre 10 meseci

Jeл КК ФМП власник ККС и АБА да одлучује када ће се шта играти. Па нису они једини клуб који игра ова такмичења, или јесте!?
(Србо, 1. jun 2023 08:03)

Nisu jedini, ima više klubova koji igraju srpsku ligu ali samo jedan koji je izbegava i ne igra! Naravno da KLS treba da poštuje klubove koji igraju domaću ligu, neće valjda da se upravljaju po jednom klubu kome je poniženje da je igra?

Србо

pre 10 meseci

Jeл КК ФМП власник ККС и АБА да одлучује када ће се шта играти. Па нису они једини клуб који игра ова такмичења, или јесте!?

Dragan

pre 10 meseci

Ja koliko znam , ABA liga jezakazala termin odigravanja utakmice a ne Partizan. I koliko znam u toj ABA ligi jedino Zvezda ima dva glasa. … sAD JE PROBLEM pomeren termin za 5 dana , a nije se Zvezda bunila kad su utakmicu protiv iste te Cedevite igrali na kraju prvenstva.
O tome da Zvezda odlucuje kad ce se igrati Kls suvisno je i govoriti, samo se potvrdjuje ko zapravo vodi kls. i posle se pitate zasto kk PARTIZAN NE ZELI da ucestvuje u tom cirkusu. Dizanje tenzije i lov u mutnom je prezime jednog coveka sa naocarima poput piksle.
("Dijagnosticar" Nis, 31. maj 2023 23:23)
Pa nije Zvezda odredila raspored KLS nego udruženje Klubova KLS i KSS.
Što nije ABA liga Odredila raspored polufinala i finala playoffa pa ne bi norala to Udruženje Klubova Lige Srbije.
Pa jbte posle treče majstorive Partizana i CDOLI u polufinalu, ABA liga može ztakazati finale istim tempom pa zakazati prvu posle 15-og juna.
Je l' kontaš sad zašto je KLS zakazala utakmoce i to će biti igrane na 2-3 dana. Znači ovi što igraju polufinale mogu igrati za deset dana 6 (ŠEST) utakmica
Kontaš ili ti još nije jasno kakvu igru* igra Partizan? Hoće da igra ABA finale sa timom koji oko ili preko 20 dana nema ni jednu takmičarsku utakmicu.
Pa odmor igrača manje traje.

Nele

pre 10 meseci

Kao navijac CZ potpuno se slazem da utakmice ABA lige trebaju da se pomaknu zbog EL, kako bi timovi iz ABA imali vise vremena i bili odmorniji za EL. Medjutim, nikako se ne slazem da se utakmice ABA pomeraju POSLE zavrsenih utakmica u EL i da se prave ovolike pauze. 5ta utakmica Real Partizan je igrana 10.05. Partizan je utakmice sa SC MORAO da zavrsi do 18.05 (npr 13,15,18) a sa Cedevitom (22,25,28) i da 31.05 ili 01.06 krene finalna serija. Ovo uopste NIJE zgusnut raspored, pa i Partizan i Zvezda su igrali po 4 utakmice u 8dana (nedelja(ABA)-utorak(EL)-cetvrtak(EL)-nedelja(ABA))
Finale koferencije NBA se igra 7 utakmica za 16 dana a Partizan ne moze da odigra 6 utkmica za to vreme?

nimA

pre 10 meseci

A najjace je sto partizan ne zeli da igra ligu svoje drzave uz opravdanje kao zaboravili da se registruju hahahh. Koja budala moze u to da poveruje. Jos se svi prave ludi od saveza preko medija. Kao nista se nije desilo. Nevjerovatno

Max von Laberg

pre 10 meseci

Eto sad imamo napismeno,sad je zvanicno zasto Grujin o sebi stalno govori u mnozini (mi smo mi cemo).Svim razumnima je jasno ko je gazda KLS.Zasto i KLS mora da gleda sta se radi U Hrvatskoj Sloveniji i C.Gori
Zar je problem napraviti kalendar za KLS takmicenje.? Zasto danas FMP igra sa 4 stranca?gde ce ovi Srbijanci sa 16 i 17god. ili jos mladji?

"Dijagnosticar" Nis

pre 10 meseci

Sramota je da Partizan odlucuje po svom nahodjenju kada ce se i sta igrati. Oni dve nedelje igraju 3 utakmice sa studentima, pa onda odmaraju, pa sada jos duze igraju sa Cedevitom 3 utakmice. Kume, mnogo je.
(Kole, 31. maj 2023 21:20)
Ja koliko znam , ABA liga jezakazala termin odigravanja utakmice a ne Partizan. I koliko znam u toj ABA ligi jedino Zvezda ima dva glasa. sAD JE PROBLEM pomeren termin za 5 dana , a nije se Zvezda bunila kad su utakmicu protiv iste te Cedevite igrali na kraju prvenstva.
O tome da Zvezda odlucuje kad ce se igrati Kls suvisno je i govoriti, samo se potvrdjuje ko zapravo vodi kls. i posle se pitate zasto kk PARTIZAN NE ZELI da ucestvuje u tom cirkusu. Dizanje tenzije i lov u mutnom je prezime jednog coveka sa naocarima poput piksle.

Aster Blistok

pre 10 meseci

Izvini a sta ce polufinale kad se to zove ,,liga"???
Neko kao igra ligu pa onda vi dodjete u finale i branite srpsku kosarku???
(Treba ga imati da bi se zacrveneoo,

Ne pravote se pametni i ne izvrćite istinu. Pravila su jasno postavljena i oni se znaju. Zna se kako se ulazi u doigravanje za titulu prvaka države. Zna se koje ekipe zbog obaveza u ABA ligi dolaze na kraju te lige i koje ekipe iz domaće lige idu u tu završnicu!!!! E tu vi nastupate sa vašim bežanjem i cirkusom, kao bojkotujete nešto!!!! Da je pravde, trebalo bi vas izbaciti bukvalno u beton ligu, pa samim tim i da izgubite pravo igranja ABA lige!!!!!
Ko vas ne zna.....preskupo vas plaća!!!!!
Da. U pravu si. TREBA GA IMATI DA BI SE ZAVRVENIO!!!!

Aster Blistok

pre 10 meseci

Zvezda se ne moze oglasiti iz frizidera.
(Vlado

Reče navijač kluba koji se zaledio 2006.godine a on navijao za klub na čijem dresu je JASNO pisalo partizanIGOKEA.

chupavi

pre 10 meseci

Kalkisali, odlagali, dogovarali se i sada kada ispada da ce na kraju oni cekati dve nedelje izmedju majstorice polufinala i starta finalne serije onda je to problem. Zasto tu istu cinjenicu niste gledali kao problem za Crvenu Zvezdu, mislim na cekanje finala nakon izbacivanja Buducnosti?

Kako je tako je, ABA liga je pokazala da je smesna liga koja ne moze da organizuje zavrsnicu takmicenja i to je to.

Za kraj, ako je mogao Partizan da odlaze plej of zbog top8 EL, CedOli zbog plej ofa slovenacke lige, onda moze i Zvezda zbog plej ofa KLS.

Extra

pre 10 meseci

Ako je Partizan odlagao utakmice u ABA zbog Reala i Cedevita zbog domace lige, moze i Zvezda da odlozi svoje buduce utakmice u ABA, zbog domace lige. Ne vidim problem. A to sto neki ,kao da nisu odavde, ne igraju domacu ligu, to je njihov problem.

Dzeronimo

pre 10 meseci

(izađi na crtu!, 31. maj 2023 20:56

Dovoljno je procitati "argumenti koji se danas spominju kao razlog" i shvatiti kolicinu licemerja koje dolazi od crvenih. Sada vidimo da nije bitno ni da li razlog postoji (cak ga niko vise od crvenih i ne negira) vec je bitno vreme kada se to potencira.
Imate li vi grama obraza?

kibo

pre 10 meseci

Pa ko vam je kriv kad se ne palite na Top8, sad cutite i ne prosipajte maglu kao i uvek, kao domaca liga je od krucaijalnog znacaja za srpsku kosarku jes...kad bi se gadjali tramvajima...vama bre vecito nesto smeta, samo kukate ko kukavica, a da ste se plasirali u top8 odlozili bi sve do oktobra meseca.

fuui

pre 10 meseci

Tako je brate, odigrano je polufinale i onda se cekalo na finale 35 dana, a sad se bune. Toliko razmazene i neobjektivne navijace nema zemaljska kugla. Oni su ozbiljna sramota za nase drustvo
(Topss, 31. maj 2023 17:46)

to što dva puta slažete ne znači ništa.
nije istina.
(bio nekad B92, 31. maj 2023 19:30)

Sta nije istina? Kako te nije sramota da kazes da lazemo? Nije ni cudo sto doktor eksel bas vas predstavlja. Na tvoju nesrecu moze da se ukuca na gugl pa svi mogu lepo da vide kad se igralo finale a kad polufinale
(Topss, 31. maj 2023 20:37

Ko laže nego ti.Ukucaš Euroleague 2015/16 i vidiš da je treća utakmica CSKA Zvezda igrana 18 Aprila a finale ABA Zvezda Mega 28 Aprila. Polufinala ABA Zvezda igrala 15 i 23 Marta

Kole

pre 10 meseci

Sramota je da Partizan odlucuje po svom nahodjenju kada ce se i sta igrati. Oni dve nedelje igraju 3 utakmice sa studentima, pa onda odmaraju, pa sada jos duze igraju sa Cedevitom 3 utakmice. Kume, mnogo je.

Ljigavac

pre 10 meseci

Stvarno ne razumem grobare. Nikako ne shvataju da u nekoj zemlji moraju da se igraju i domaca takmicenja. Po njima, nase takmicenje bi trebalo da se igra u julu? Zamislite 5 utakmica u finalu ABA.To je minimum mesec dana, jer Zocu treba 7 dana izmenju dve utakmice zbog malog rostera, pa nije u redu da igraju na 2,3 dana.

Dr Mengele

pre 10 meseci

Rade74,A sinoć u tvojoj Sloveniji jer si plakao kao malo dete.Za izgubljenu već dobijenu seriju i osvajanje Evrolige.Pokazali ste nam da ste luzeri godine.E to ste pokazali Evropi.Najveći luzeri Evrolige.Niko nikad kao vi.Evo ja vam čestitam.

izađi na crtu!

pre 10 meseci

Na domaću ligu se pozivaju oni koji su je obezvredili, bežeći od nje, u tužnom pokušaju da nešto značajno ostvare kroz ligu u koju su uterali sve srpske klubove. Na kraju, ni posle 10 godina, u Evropi vas niko ne zarezuje 3%. Bravo dečko.
(Vojvoda Momčilo, 31. maj 2023 19:30)


KK Crvena Zvezda

NIKADA nije odustala od učešča,
niti je bojkotovala srpsku ligu.

To je nepobitna istina.


Nema većeg obezvređivanja lige, od bojkota iste.


Argumenti koji se danas spominju kao razlog za bojkot lige,
postojali su još od 2011, ali bojkota ranije nije bilo.

Ipak, na žalost,

stiče se utisak
da je problem u broju i kvalitetu domaćih igrača
kojima trenutno raspolaže KK Partizan,

da ne kažem u strahu od bruke koju bi doživeli
sa samo 4 stranca u ekipi.

Rade S

pre 10 meseci

Nsjveci cirkus je raspored polufinala ,a četvrtina,pauza izmedju utakmica po 7 i više dana, umesto da se igra maksimum svaki treći dan...i to je Zvezda smislila i organizovala??? Pogledajte termine utakmica pa onda pišite bilo koji komentar i gde se to tako igra u svetu???

DUDA

pre 10 meseci

Polako(te) glodari...Ovo se tice ovih zmajceka- i njihovih, obaveza u drzavnom prvenstvu ! Kao , ozbiljan klub postuju svoju drzavu(a koga ce drugo?) i stavljaju, klupsko prvenstvo Slovenije- na prvo mesto ! Naravno, mnogo su kvalitetniji od Zocove vesele druzine...Iako, bez najboljeg igraca Adamsa - pokazali su , da im finale Aba lige nije problem !

Topss

pre 10 meseci

Topss@ pa zasto onda igrate ABA ligu?
(OD RODJENJA MOG..., 31. maj 2023 19:08)

Pa na zalost jer je to jedini nacin da igramo evroligu. A to je zasluga vaseg predsednika koji nas je na silu u ucene uvukao u nju i koji je glavni krivac sto je Srpski sampion izgubio rrgularnog predstavnika u evroligi...

Dzeronimo

pre 10 meseci

(Samo za tebe….., 31. maj 2023 19:28)

Mozes li zamisliti da vam iz ABA daju ultimatum, da konacno raskrstite tu mutljavinu sa FMP-om i Zvezda nastavi da igra ligu, ili ce vam se oba kluba zadovoljiti igranjem KLS-a, sta bi vi "principijelno" odlucili i zasto?

Topss

pre 10 meseci

zvezda kad se plasirala jednom u top 8. u proteklih 10.godina tada se pomerio ceo plejof aba lige za mesec dana.
(polusvet, 31. maj 2023 16:58)

Tako je brate, odigrano je polufinale i onda se cekalo na finale 35 dana, a sad se bune. Toliko razmazene i neobjektivne navijace nema zemaljska kugla. Oni su ozbiljna sramota za nase drustvo
(Topss, 31. maj 2023 17:46)

to što dva puta slažete ne znači ništa.
nije istina.
(bio nekad B92, 31. maj 2023 19:30)

Sta nije istina? Kako te nije sramota da kazes da lazemo? Nije ni cudo sto doktor eksel bas vas predstavlja. Na tvoju nesrecu moze da se ukuca na gugl pa svi mogu lepo da vide kad se igralo finale a kad polufinale

Ajgor

pre 10 meseci

5 godina unazad odlažu utakmice sa Budućnošću i Cedevitom, a ove godine su uspeli da odlože utakmicu 2. kola do aprila. Naravno da štimuju sve kako im odgovara i sada ovim potezom pokazuju ko je glavni kancer u našoj košarci. Kako ono beše: "samo da Dule ode..."! A saopštenja štancuju u minuti. Užas, mnogo bolesna pudla.
(Globtroter, 31. maj 2023 19:43)

Majami odigrao 7 utakmica i igra finale u petak. Partizan igra polufinale ABA jednom nedeljno.

Antimitoman

pre 10 meseci

zvezda ne moze da odredjuje kada se igra finale ABA lige,ona moze samo da istupi i igra finale lige Srbije sama sa sobom.
(sale, 31. maj 2023 18:55)

A vi mozete? I cedevita moze isto? Da se ABA pomera zbog vaseg top 8 i da se majstorica pomera 7 dana zbog slovenacke lige?
E sad cete lepo sacekati i da zvezda zavrsi sa kls koju svojom greskom ne igrate, pa eto malo i vi nas da cekate.

Globtroter

pre 10 meseci

5 godina unazad odlažu utakmice sa Budućnošću i Cedevitom, a ove godine su uspeli da odlože utakmicu 2. kola do aprila. Naravno da štimuju sve kako im odgovara i sada ovim potezom pokazuju ko je glavni kancer u našoj košarci. Kako ono beše: "samo da Dule ode..."! A saopštenja štancuju u minuti. Užas, mnogo bolesna pudla.

bio nekad B92

pre 10 meseci

zvezda kad se plasirala jednom u top 8. u proteklih 10.godina tada se pomerio ceo plejof aba lige za mesec dana.
(polusvet, 31. maj 2023 16:58)

Tako je brate, odigrano je polufinale i onda se cekalo na finale 35 dana, a sad se bune. Toliko razmazene i neobjektivne navijace nema zemaljska kugla. Oni su ozbiljna sramota za nase drustvo
(Topss, 31. maj 2023 17:46)

to što dva puta slažete ne znači ništa.
nije istina.

Samo za tebe…..

pre 10 meseci

@Dzeronimo
Princip je valjda isti? Ako si principijelno protiv necega i smatras da je neregularno/neposteno/nekorektno sta god i bojkotujes, onda bojkotujes i kada je takmicenje za tebe revijlano i kada ti nesto donosi. Bojkotujes i kup. Uostalom, otkud to da ste poceli da bojkotujetr od prosle godine? Gde str bili do sada? Msm da je to vrhunac licemerja…

Vojvoda Momčilo

pre 10 meseci

Veći cirkus od takmičenja ne vidjoh.
Da li je ikada ijedan tim otišao direktno u finale?
Sledece sezone dobiće titulu odmah, zasto da igraju i finale?
(Lord, 31. maj 2023 17:01

Svakako je bolje bojkotovati već 2 u godinu ligu zemlje koja ti daje novac i oprašta porez...bravo dečko
(zelja, 31. maj 2023 17:10)

Na domaću ligu se pozivaju oni koji su je obezvredili, bežeći od nje, u tužnom pokušaju da nešto značajno ostvare kroz ligu u koju su uterali sve srpske klubove. Na kraju, ni posle 10 godina, u Evropi vas niko ne zarezuje 3%. Bravo dečko.

Dzeronimo

pre 10 meseci

Dzeronimo
Princip je valjda isti? Ako si principijelno protiv necega i smatras da je neregularno/neposteno/nekorektno sta god i bojkotujes, onda bojkotujes i kada je takmicenje za tebe revijlano i kada ti nesto donosi. Bojkotujes i kup. Uostalom, otkud to da ste poceli da bojkotujetr od prosle godine? Gde str bili do sada? Msm da je to vrhunac licemerja…
(Samo za tebe….., 31. maj 2023 19:28)

Na sve imate odgovor, da li se JEDAN od vas javio povodom poznatog, da li je regularna liga, da li je ovo sramotno,?
Znaci predlazes da se "principijelno" ugasimo?!
Covke vam je i to smislio, ili si sam?!
Mnogo je to jadno kada dolazi iz usta navijaca koji podrzavaju neopevanu neregularnost!
Odgovori, imas priliku da budes covek, da li su lige regularne sa ovakvim stanjem stvari?
Posle mozemo pricati o "licemerju".

Treba ga imati da bi se zacrveneoo

pre 10 meseci

Znaš li zašto veći cirkus od takmičenja nisi video? Zato što je partizan svojim nadobudnim i pre svega pokvarenim odnosom prema tom takmičenju i učinio to takmičenje takvim. Niko više nije kriv. Isključivo partizan. Što se tiče "tima koji je otišao direktno u finale", pa šta će ljudi kada nemaju sa kim da igraju u polufinalu!!!! Kada su protivnici pobegli!!!!!!
(Aster Blistok, 31. maj 2023 17:23)

8586

Izvini a sta ce polufinale kad se to zove ,,liga"???
Neko kao igra ligu pa onda vi dodjete u finale i branite srpsku kosarku???

Onako

pre 10 meseci

Tako je.

Lopatari pa sad zajedno poštujte slovenački playoff sa Cedevitom.

Koja glupost... Cedevita ima utakmice sa Heliosom ajde da odložimo majstoricu za 6.06., sa Studentima se igralo 2 nedelje 3 utakmice...jer igrači su umorni.

Topss

pre 10 meseci

Svakako je bolje bojkotovati već 2 u godinu ligu zemlje koja ti daje novac i oprašta porez...bravo dečko
(zelja, 31. maj 2023 17:10)

O cemu ti pricas gospodine isprani mozgu? Drzava uzima porez od svih nas, to je nas novac ,ne zaboravi to, a to sto ste vi navikli da ovaj na vlasti daje pare uglavnom vama i nikom vise i sto se ponasa kao da je njegov to je ozbiljan problem ovog tuznog drustva. Svi mi odvajamo pare tako da je drzava duzna da ispostuje i simpatizere Partizana a ne samo vas. A drugo ,jel ti znas uopste zbog cega Partizan ne igra KSS ligu? Pa zato sto je neregularna jer nije dozvoljeno da dva kluba sa istim vlasnikom(predsednikom) nastupa u istom takmicenju!...I ajde pocnite malo da razmisljate svojom glavom i ne nasedajte na spin majstora kao sto su vasa dva politicara koji sj poznati po tome.

znam

pre 10 meseci

A regionalna liga se ne pita ništa? Ako Aba liga odredi datume finala koji se poklapaju sa domaćom ligom, šta će onda?
(davor, 31. maj 2023 17:52)

odeš na stranicu ABA lige, pogledaš statut i sve ti jasno.

domaća prvenstva imaju prednost ispred ABA lige.

Dalibor

pre 10 meseci

Eto zašto ovo nikad ne može biti veliki klub.
(Partizan najveći, 31. maj 2023 17:45)

To kaze navijac kluba koji 2god odbija da igra domace prvenstvo i nema ni malo postovanja. Razmisli ko je veliki, da li su veliki oni koji beze iz sampionata?????

Duka

pre 10 meseci

Umesto KSS i KLS saopštenje piše limenkar. I onda se pitate zašto Partizan ne igra. Ma ne treba da igra ni ABA ligu.
Kad ode Dule sve će da procveta.
Aj u...

Rade74

pre 10 meseci

Pa valjda se prvo pita višegodišnji šampion a ne neka prevara od tima koji je bio 8 prošle godine.
(Dr Mengele, 31. maj 2023 17:34)

Ta prevara vam je ove sezone pokazala kako treba da se igra EL,mislim rekreativno.

Ivan kg

pre 10 meseci

Hahahah kako vas bre vise nije sramota, ali zaista, ne mogu da razumem. Uvek se finale KLS igralo posle Aba lige, sta je problem ove godine? Samo da bi, ako se Partizan plasira u finale Aba, imao sto veci razmak izmedju polufinala i finala, i bez utakmica docekao finale. Kako vam ova vasa legenda ispira mozak, to je strasno. Jos sve kao zarad do robita srpske kosarke i lige, pa to je smehotres, pa vi ste tu istu ligu prvi napustili i obezvredili ulaskom u Aba ligu prvi.

Dzeronimo

pre 10 meseci

Eto zašto ovo nikad ne može biti veliki klub.
(Partizan najveći, 31. maj 2023 17:45)

To kaze navijac kluba koji 2god odbija da igra domace prvenstvo i nema ni malo postovanja. Razmisli ko je veliki, da li su veliki oni koji beze iz sampionata?????
(Dalibor, 31. maj 2023 18:18)

Mozda ces nekada shvatiti da privatna liga nije nikakav sampionat. Sam naslov ti govori sve, da li ti treba prevod i za to?! Postoji li slican slucaj u svetu sporta?!

casovnicar Petrovic

pre 10 meseci

zvezda kad se plasirala jednom u top 8. u proteklih 10.godina tada se pomerio ceo plejof aba lige za mesec dana.
(polusvet, 31. maj 2023 16:58) opet spinujete kao i uvek! Zvezda je igeala polufinale te sezone vec polovinom marta dakle u sred borbe za top 8 el i dobila Cedevitu. Finale je krenulo 7 dana posle eliminacije iz EL! Prestanite da zamajavate opet narod jer za ovo nema ni objasnjenja niti opravdanja. Da cujemo zasto je 7 dana pauza da nije mozda sto Cedevita igra zavesnicu Slo lige?

Velizar

pre 10 meseci

Cuj ivo..zvezda ce da kaze kad moze kad ne moze...Ne odredjuje zvezda kad ce da pocne finale vec liga. I to liga u konsultacijama sa finalistima. Sasvim sigurno ABA i Partizan nece oristati na ucene ibodradice termin finala ABA lige da se igra pre jer se oduvek finale ABA igrako pre finala srpske lige i tako ce biti i ovaj put, a zvezdi/fmp ako ne odgovara ne mora da igra.

kris

pre 10 meseci

Ja sam za to da se sjedne za sto i dogovori sa Cedevitom kad bi bilo najbolje odigrati to finale.Najbolje pod jesen kad malo minu vrucine.

Rade74

pre 10 meseci

Koje ljige su ovi iz Železnika,prvo su nas ucenjivali i nasilno nas ugurali u Aba ligu,sada im je ponovo važnjia domaća liga.Kada pobeđuju to je najbolja liga a kada gube i nisu više u prvom planu, žale se na format lige,pa se kunu u Srpstvo i domaću ligu i onaj bezvezni kup koji nije vredan imena Radivoja Koraća.

Solarnaut

pre 10 meseci

Oni koji su bukvalno terali Partizan u ABA ligu i zbog toga je Srbija izgubila mesto u EL koje je pripalo ABA-ligi sada pisu o interesima KSL i Srbije koji licimeri bez obraza...

trpaj ih Fakundo

pre 10 meseci

Ako Zvezda ne osvoji ABA, mislim da je EL neće pozvati. Jer, ponašanje koje ovde prolazi, na nivou EL ne može da prođe. Ako Partizan ne osvoji, pozvaće oba kluba. Nije mi jasno zašto glavni ljudi KK Zvezda uporno kvare imidž svog kluba.
(Dejan, 31. maj 2023 17:52)
A dobar imidž je kad zapališ iz takmičenja i pritom ne budeš kažnjen???
Pa vi ste cirkus

po poslovniku

pre 10 meseci

Ako Zvezda ne osvoji ABA, mislim da je EL neće pozvati. Jer, ponašanje koje ovde prolazi, na nivou EL ne može da prođe. Ako Partizan ne osvoji, pozvaće oba kluba. Nije mi jasno zašto glavni ljudi KK Zvezda uporno kvare imidž svog kluba.
(Dejan, 

EL poziva samo klubove koji imaju obezbedjen budzet za to takmicenja.Budzet za oba kluba ide iz jedne kese...dokaz je ucesce partizana ove sezone...tako da tvoj komentar ne vredi nicemu.

Dejan CZ

pre 10 meseci

haha, pa ko to nama neće igrati EL sledeće sezone...konzerva se zaigrala, ne kapira da Partizan sigurno igra EL i da mu se može i da se ne odigra ABA, sto ce se nadam se i desiti, a oni neka igraju celo leto KLS...
(građanin opasnih namera

Bice pre da se limarija zaigrala...Da bi se igrala EL moras da imas obezbedjen minimalni budzet za ucesce,a on zavisi od donacije drzave,kako ste je dobili ove sezone tako moze i da nestane pa vas eto dogodine od prvog kola KLS sto ce se nadam se i desiti zbog nepoštovanja takmicenja Republike Srbije...i da završim komentar i ja sa jednim haha.

Dejan

pre 10 meseci

Ako Zvezda ne osvoji ABA, mislim da je EL neće pozvati. Jer, ponašanje koje ovde prolazi, na nivou EL ne može da prođe. Ako Partizan ne osvoji, pozvaće oba kluba. Nije mi jasno zašto glavni ljudi KK Zvezda uporno kvare imidž svog kluba.

Aster Blistok

pre 10 meseci

Veći cirkus od takmičenja ne vidjoh.
Da li je ikada ijedan tim otišao direktno u finale?
Sledece sezone dobiće titulu odmah, zasto da igraju i finale?
(Lord

Znaš li zašto veći cirkus od takmičenja nisi video? Zato što je partizan svojim nadobudnim i pre svega pokvarenim odnosom prema tom takmičenju i učinio to takmičenje takvim. Niko više nije kriv. Isključivo partizan. Što se tiče "tima koji je otišao direktno u finale", pa šta će ljudi kada nemaju sa kim da igraju u polufinalu!!!! Kada su protivnici pobegli!!!!!!

anti Rola

pre 10 meseci

Navikli da euroligu zavrse u februaru pa im sad cudno sto ovoliko dugo traje.
Sjeba.li ste Jugoslaviju, ekonomiju, skolstvovsada unistite i sport,tj ono sto je ostalo i onda ste vasu misiju zavrsili, a sve pod plastom rodoljublja.

zelja

pre 10 meseci

Veći cirkus od takmičenja ne vidjoh.
Da li je ikada ijedan tim otišao direktno u finale?
Sledece sezone dobiće titulu odmah, zasto da igraju i finale?
(Lord, 31. maj 2023 17:01

Svakako je bolje bojkotovati već 2 u godinu ligu zemlje koja ti daje novac i oprašta porez...bravo dečko

basketaš

pre 10 meseci

Prvi put podržavam saopštenje i odluku. 2 meseca se pravi cirkus, razmaci između mečeva po 7 i 10 dana. Ej noćas kreće finale NBA koji uvek ima po 6,7 mečeva, igraju na 2 i 3 dana a Aba sa 3 meča još nije stigla ni do finala. I ko je kriv za raspored i haos? Niko.

Slovenci i Hrvati i dalje stavljaju svoje lige ispred Abe a mi budaletine sve dali toj Aba. Vala neka si i ugasi ako više nema reda, srpski klubovi su je i stvorili i bez nas ih nema. KLS finale prvo nego šta. A Aba finale nek se strpi. I onako im se ne žuri. Sami su skuvali ovo.

Filip

pre 10 meseci

Neka mi neko kaže, zašto bi Partizan trebalo da igra KLS, ligu koja nije pod okriljem KSS, šta donosi, apsolutno ništa osim "prestiža".

Miki

pre 10 meseci

Evroliga je starija od ABA lige, a ABA od KLS. Tako nije vam na mestu ovo prepucavanje. A zašto vam niko ne odgovara iz suprotnog tabora, zapitajte se malo.

Maksa

pre 10 meseci

Pametno. Najbolje bi bila da igra finale ABA lige posle koliko pauze ? Partizan da bude u prednosti???? Videcete sutra uvece stao to znaci kad Majami mozda cak i dobije Denver prvu jer je u takmicarskom ritmu.

Topss

pre 10 meseci

Cok,Coki djavole nas crveni!!!Sta im radis... pa ovo je za udzbenike.Legendo samo napred,vole te tvoji cigani!!!!A pokusavaju da nas izigraju.Dzaba,nasao se medju nama jedan koji je vasoj klapi(pre svega onoj na celu sa debelim koji je sve posejao)bas trebao,penicilin...
(Avatar, 31. maj 2023 17:03)

Sta nam radi? Nemoj da se pravis naivan kad znas da imate podrsku znas vec od koga sa vrha. I niko vas ne pokusava da izigra nego je tako bilo dogovoreno da se igra Aba liga u slucaju da njen predstavnik udje u top8, a to sto ste vi nesposobni to je vas problem. Al tesko da ce vam ovo poci za rukom, u Abi se ovaj vas veliki vodja ne pita sto posto kao u Kss-u.

deki 27

pre 10 meseci

Real je izmedju utakmica sa Partizanom igrao ACB ligu, Partizan odmarao. Sada ovaj cirkus sa trecom utakmicom Partizana i CedOli, zasto tolika pauza? Ako je zbog slovenacke lige onda je Covic sasvim u pravu. Partianu se daje tolika pauza za odmor a sami su krivi sto im roster cine 7 igraca a ostali vode navijanje ali moraju da znaju da na silu nista ne moze-malo se i mi pitamo nesto

smeh

pre 10 meseci

Kada se igra majstorica druge polufinalne serije u ABA ligi? Ljudi igraju jednom nedeljno jer ne mogu više od toga ili šta je u pitanju? Kada bi tek završili ligu da igraju na 3 ili ne daj Bože 4 dobijene? Sledeće godine? Koliko je neozbiljna ta ABA liga.

sredina

pre 10 meseci

Veći cirkus od takmičenja ne vidjoh.
Da li je ikada ijedan tim otišao direktno u finale?
Sledece sezone dobiće titulu odmah, zasto da igraju i finale?
(Lord, 31. maj 2023 17:01)

Misliš na ABA ligu i tim "nacionalno blago", čuvenu instituciju sa najtrofejnijim i "tamnoputom petorkom pobeguljom" koja je u nacionalnom prvenstvu kao jednorog iz bajke. (niko ga nije video)

Lord

pre 10 meseci

Veći cirkus od takmičenja ne vidjoh.
Da li je ikada ijedan tim otišao direktno u finale?
Sledece sezone dobiće titulu odmah, zasto da igraju i finale?

Vuk

pre 10 meseci

Ma tako je.
Nemoj slučajno neko u ligi da odlučuje u interesu svih klubova kad de se igra.
Ima da se igra kad FMP-e ( tkzv. Crvena Zvezda) kaže da se igra.
A što uopšte da se igra kad mogu isti i da odrede šampiona, mislim što se uopšte i igrala liga.
Navika je čudo, dajte napravite ligu kao što je KLS, samo unapređenju, da se finale uopšte i ne igra, dekretom proglasiti šampiona.

Filip

pre 10 meseci

Pa zvezda je prva i počela sa pomeranjem utakmica u ligaškom delu, te ne mogu u Ljubljanu, Podgoricu...i sad govore o kalendaru.
Naravno, ni kao navijaču Partizana, nije mi jasno zašto nisu igrane utakmice četvrtfinala kad je trebalo, ali dobro.
Sve u svemu, opšti cirkus od lige koju treba što pre napustiti!

Zoran

pre 10 meseci

Gospodine Čoviću nemojte to raditi, dajte da ih odvalimo od života, da vide gde im je mesto, inače Žoc ove godine može do trofeja sam parforfe.

markod

pre 10 meseci

Haha,jel ovo onaj isti što je forsirao ABA ligu kontra Lige Srbije...pa između ostalog,naterao i KKP da učestvuje u istoj,iako je KKP bio protiv urušavanja domaćeg prvenstva!!?Sada su,odjednom,KLS i reprezentacija najvažniji...slažem se,ali kakva dvoličnost i bezobrazluk!Očekujem da će isti sabotirati i završnicu ABA, pogotovo ako KKP povede u seriji....

Muamua

pre 10 meseci

Ahahhhaahahhahahhhahah pa vi ste 3 kolo odigrali pre mesec dana ahahhaahha...do sad ste mogli da odigrate srpsku ligu i aba ligu 10 puta

građanin opasnih namera

pre 10 meseci

haha, pa ko to nama neće igrati EL sledeće sezone...konzerva se zaigrala, ne kapira da Partizan sigurno igra EL i da mu se može i da se ne odigra ABA, sto ce se nadam se i desiti, a oni neka igraju celo leto KLS...

rke koke

pre 10 meseci

Dobar potez ludog mašinca. Kad se već tera sprdnja, onda neka bude potpuna. I nije ovo samo protiv Partizana. Cedevita igra finale slovenačke lige između polufinala i oni su dobrim delom krivci za ovaj ludački raspored.

A najveći krivac je bord lige koje je ove sezone katastrofalno. Za 2 meseca nije se odigralo 10 mečeva ukupno. Do sad bi već trebala da se završava finalna serija.
Sad gledajte finale u julu. Kad prođe KLS. Kad svi mogu što ne bi i Zvezda.

mrki

pre 10 meseci

ma dzaba vam sve,partizan dobija aba ligu vi ne dobijate spec pozivnicu za evroligu( verujem da ce brat deki srediti to),nema igraci za el za sledecu sezonu,i aj u zaborav sad malo vi...

lal

pre 10 meseci

zvezda kad se plasirala jednom u top 8. u proteklih 10.godina tada se pomerio ceo plejof aba lige za mesec dana.
(polusvet, 31. maj 2023 16:58)
iskreno se ne secam i necu ni proveravati. verujem ti na rec i mislim da uopste nije problem sto partizan nije igrao ABA dok je trajala serija sa realom... i za regionalnu ligu i za srbiju bi partizan na F4 bio veliki plus...

problem je sto se serija sa realom zavrsila pre tri nedelje, a majstorica sa cedevitom je za nedelju dana... pa ne moze se igrati svaka faza doigravanja po 2 nedelje...

ekipa koja je (moglo bi se cak reci i nezasluzeno... ili u najmanju ruku GLUPO) ispala na jednu loptu protiv osvajaca evrolige, se razvlaci mesec dana sa studentima i sokicima?!?

to je moglo da se igra na dva/tri dana, makar u hali sportova... a indijanac da vrati pare sezoncima koji ne mogu da udju u halu... ili da ne salje ekipu na put od 9 sati autobusom... mozda se na ovu majstoricu ne bi ni cekalo nedelju dana...

Beca

pre 10 meseci

Ako može polufinale ABA da se koriguje zbog slovenačkog prvenstva (gde zamisli, igra Cedevita), može i finale da se koriguje zbog srpskog (gde naravno, ne igra Partizan).

Aca

pre 10 meseci

Kad može Partizan da odmara i ostane u ritmu a da Zvezda ima samo treninge, što sad ne bi bilo obrnuto. Sad će Partizan da se hladi a Zvezda se vrati u ritam.

Topss

pre 10 meseci

zvezda kad se plasirala jednom u top 8. u proteklih 10.godina tada se pomerio ceo plejof aba lige za mesec dana.
(polusvet, 31. maj 2023 16:58)

Tako je brate, odigrano je polufinale i onda se cekalo na finale 35 dana, a sad se bune. Toliko razmazene i neobjektivne navijace nema zemaljska kugla. Oni su ozbiljna sramota za nase drustvo

Nele

pre 10 meseci

@polusvet
te godine koju pominjes ABA liga se ZAVRSILA 02.Maja. Finale je igrano 28 i 30. Aprila i 02.Maja. Tri utakmice u 6 dana.
NBA finale konferencija se igralo 7utakmica za 13dana. "veliko finale" se igra 7 utakmica u 17dana.
Partizan, 6utakmica cetvrt i polufinala igra 22dana, a onda pauza do finala sa pauzom 6dana pre prve utakmice sa SC.
Sto ce reci, od 5. utakmice sa Realom 10.05 pa do pocetka finalne serije, Partizan ce u nekih 35-40dana odigrati 6 utakmica. Pazite da se ne umorite..

Lord

pre 10 meseci

Veći cirkus od takmičenja ne vidjoh.
Da li je ikada ijedan tim otišao direktno u finale?
Sledece sezone dobiće titulu odmah, zasto da igraju i finale?

zelja

pre 10 meseci

Veći cirkus od takmičenja ne vidjoh.
Da li je ikada ijedan tim otišao direktno u finale?
Sledece sezone dobiće titulu odmah, zasto da igraju i finale?
(Lord, 31. maj 2023 17:01

Svakako je bolje bojkotovati već 2 u godinu ligu zemlje koja ti daje novac i oprašta porez...bravo dečko

rke koke

pre 10 meseci

Dobar potez ludog mašinca. Kad se već tera sprdnja, onda neka bude potpuna. I nije ovo samo protiv Partizana. Cedevita igra finale slovenačke lige između polufinala i oni su dobrim delom krivci za ovaj ludački raspored.

A najveći krivac je bord lige koje je ove sezone katastrofalno. Za 2 meseca nije se odigralo 10 mečeva ukupno. Do sad bi već trebala da se završava finalna serija.
Sad gledajte finale u julu. Kad prođe KLS. Kad svi mogu što ne bi i Zvezda.

anti Rola

pre 10 meseci

Navikli da euroligu zavrse u februaru pa im sad cudno sto ovoliko dugo traje.
Sjeba.li ste Jugoslaviju, ekonomiju, skolstvovsada unistite i sport,tj ono sto je ostalo i onda ste vasu misiju zavrsili, a sve pod plastom rodoljublja.

Aster Blistok

pre 10 meseci

Veći cirkus od takmičenja ne vidjoh.
Da li je ikada ijedan tim otišao direktno u finale?
Sledece sezone dobiće titulu odmah, zasto da igraju i finale?
(Lord

Znaš li zašto veći cirkus od takmičenja nisi video? Zato što je partizan svojim nadobudnim i pre svega pokvarenim odnosom prema tom takmičenju i učinio to takmičenje takvim. Niko više nije kriv. Isključivo partizan. Što se tiče "tima koji je otišao direktno u finale", pa šta će ljudi kada nemaju sa kim da igraju u polufinalu!!!! Kada su protivnici pobegli!!!!!!

casovnicar Petrovic

pre 10 meseci

zvezda kad se plasirala jednom u top 8. u proteklih 10.godina tada se pomerio ceo plejof aba lige za mesec dana.
(polusvet, 31. maj 2023 16:58) opet spinujete kao i uvek! Zvezda je igeala polufinale te sezone vec polovinom marta dakle u sred borbe za top 8 el i dobila Cedevitu. Finale je krenulo 7 dana posle eliminacije iz EL! Prestanite da zamajavate opet narod jer za ovo nema ni objasnjenja niti opravdanja. Da cujemo zasto je 7 dana pauza da nije mozda sto Cedevita igra zavesnicu Slo lige?

Nele

pre 10 meseci

@polusvet
te godine koju pominjes ABA liga se ZAVRSILA 02.Maja. Finale je igrano 28 i 30. Aprila i 02.Maja. Tri utakmice u 6 dana.
NBA finale konferencija se igralo 7utakmica za 13dana. "veliko finale" se igra 7 utakmica u 17dana.
Partizan, 6utakmica cetvrt i polufinala igra 22dana, a onda pauza do finala sa pauzom 6dana pre prve utakmice sa SC.
Sto ce reci, od 5. utakmice sa Realom 10.05 pa do pocetka finalne serije, Partizan ce u nekih 35-40dana odigrati 6 utakmica. Pazite da se ne umorite..

trpaj ih Fakundo

pre 10 meseci

Ako Zvezda ne osvoji ABA, mislim da je EL neće pozvati. Jer, ponašanje koje ovde prolazi, na nivou EL ne može da prođe. Ako Partizan ne osvoji, pozvaće oba kluba. Nije mi jasno zašto glavni ljudi KK Zvezda uporno kvare imidž svog kluba.
(Dejan, 31. maj 2023 17:52)
A dobar imidž je kad zapališ iz takmičenja i pritom ne budeš kažnjen???
Pa vi ste cirkus

sredina

pre 10 meseci

Veći cirkus od takmičenja ne vidjoh.
Da li je ikada ijedan tim otišao direktno u finale?
Sledece sezone dobiće titulu odmah, zasto da igraju i finale?
(Lord, 31. maj 2023 17:01)

Misliš na ABA ligu i tim "nacionalno blago", čuvenu instituciju sa najtrofejnijim i "tamnoputom petorkom pobeguljom" koja je u nacionalnom prvenstvu kao jednorog iz bajke. (niko ga nije video)

po poslovniku

pre 10 meseci

Ako Zvezda ne osvoji ABA, mislim da je EL neće pozvati. Jer, ponašanje koje ovde prolazi, na nivou EL ne može da prođe. Ako Partizan ne osvoji, pozvaće oba kluba. Nije mi jasno zašto glavni ljudi KK Zvezda uporno kvare imidž svog kluba.
(Dejan, 

EL poziva samo klubove koji imaju obezbedjen budzet za to takmicenja.Budzet za oba kluba ide iz jedne kese...dokaz je ucesce partizana ove sezone...tako da tvoj komentar ne vredi nicemu.

Duka

pre 10 meseci

Umesto KSS i KLS saopštenje piše limenkar. I onda se pitate zašto Partizan ne igra. Ma ne treba da igra ni ABA ligu.
Kad ode Dule sve će da procveta.
Aj u...

Vuk

pre 10 meseci

Ma tako je.
Nemoj slučajno neko u ligi da odlučuje u interesu svih klubova kad de se igra.
Ima da se igra kad FMP-e ( tkzv. Crvena Zvezda) kaže da se igra.
A što uopšte da se igra kad mogu isti i da odrede šampiona, mislim što se uopšte i igrala liga.
Navika je čudo, dajte napravite ligu kao što je KLS, samo unapređenju, da se finale uopšte i ne igra, dekretom proglasiti šampiona.

Topss

pre 10 meseci

Svakako je bolje bojkotovati već 2 u godinu ligu zemlje koja ti daje novac i oprašta porez...bravo dečko
(zelja, 31. maj 2023 17:10)

O cemu ti pricas gospodine isprani mozgu? Drzava uzima porez od svih nas, to je nas novac ,ne zaboravi to, a to sto ste vi navikli da ovaj na vlasti daje pare uglavnom vama i nikom vise i sto se ponasa kao da je njegov to je ozbiljan problem ovog tuznog drustva. Svi mi odvajamo pare tako da je drzava duzna da ispostuje i simpatizere Partizana a ne samo vas. A drugo ,jel ti znas uopste zbog cega Partizan ne igra KSS ligu? Pa zato sto je neregularna jer nije dozvoljeno da dva kluba sa istim vlasnikom(predsednikom) nastupa u istom takmicenju!...I ajde pocnite malo da razmisljate svojom glavom i ne nasedajte na spin majstora kao sto su vasa dva politicara koji sj poznati po tome.

Dalibor

pre 10 meseci

Eto zašto ovo nikad ne može biti veliki klub.
(Partizan najveći, 31. maj 2023 17:45)

To kaze navijac kluba koji 2god odbija da igra domace prvenstvo i nema ni malo postovanja. Razmisli ko je veliki, da li su veliki oni koji beze iz sampionata?????

basketaš

pre 10 meseci

Prvi put podržavam saopštenje i odluku. 2 meseca se pravi cirkus, razmaci između mečeva po 7 i 10 dana. Ej noćas kreće finale NBA koji uvek ima po 6,7 mečeva, igraju na 2 i 3 dana a Aba sa 3 meča još nije stigla ni do finala. I ko je kriv za raspored i haos? Niko.

Slovenci i Hrvati i dalje stavljaju svoje lige ispred Abe a mi budaletine sve dali toj Aba. Vala neka si i ugasi ako više nema reda, srpski klubovi su je i stvorili i bez nas ih nema. KLS finale prvo nego šta. A Aba finale nek se strpi. I onako im se ne žuri. Sami su skuvali ovo.

markod

pre 10 meseci

Haha,jel ovo onaj isti što je forsirao ABA ligu kontra Lige Srbije...pa između ostalog,naterao i KKP da učestvuje u istoj,iako je KKP bio protiv urušavanja domaćeg prvenstva!!?Sada su,odjednom,KLS i reprezentacija najvažniji...slažem se,ali kakva dvoličnost i bezobrazluk!Očekujem da će isti sabotirati i završnicu ABA, pogotovo ako KKP povede u seriji....

Beca

pre 10 meseci

Ako može polufinale ABA da se koriguje zbog slovenačkog prvenstva (gde zamisli, igra Cedevita), može i finale da se koriguje zbog srpskog (gde naravno, ne igra Partizan).

Onako

pre 10 meseci

Tako je.

Lopatari pa sad zajedno poštujte slovenački playoff sa Cedevitom.

Koja glupost... Cedevita ima utakmice sa Heliosom ajde da odložimo majstoricu za 6.06., sa Studentima se igralo 2 nedelje 3 utakmice...jer igrači su umorni.

smeh

pre 10 meseci

Kada se igra majstorica druge polufinalne serije u ABA ligi? Ljudi igraju jednom nedeljno jer ne mogu više od toga ili šta je u pitanju? Kada bi tek završili ligu da igraju na 3 ili ne daj Bože 4 dobijene? Sledeće godine? Koliko je neozbiljna ta ABA liga.

deki 27

pre 10 meseci

Real je izmedju utakmica sa Partizanom igrao ACB ligu, Partizan odmarao. Sada ovaj cirkus sa trecom utakmicom Partizana i CedOli, zasto tolika pauza? Ako je zbog slovenacke lige onda je Covic sasvim u pravu. Partianu se daje tolika pauza za odmor a sami su krivi sto im roster cine 7 igraca a ostali vode navijanje ali moraju da znaju da na silu nista ne moze-malo se i mi pitamo nesto

mrki

pre 10 meseci

ma dzaba vam sve,partizan dobija aba ligu vi ne dobijate spec pozivnicu za evroligu( verujem da ce brat deki srediti to),nema igraci za el za sledecu sezonu,i aj u zaborav sad malo vi...

Filip

pre 10 meseci

Neka mi neko kaže, zašto bi Partizan trebalo da igra KLS, ligu koja nije pod okriljem KSS, šta donosi, apsolutno ništa osim "prestiža".

Dzeronimo

pre 10 meseci

Eto zašto ovo nikad ne može biti veliki klub.
(Partizan najveći, 31. maj 2023 17:45)

To kaze navijac kluba koji 2god odbija da igra domace prvenstvo i nema ni malo postovanja. Razmisli ko je veliki, da li su veliki oni koji beze iz sampionata?????
(Dalibor, 31. maj 2023 18:18)

Mozda ces nekada shvatiti da privatna liga nije nikakav sampionat. Sam naslov ti govori sve, da li ti treba prevod i za to?! Postoji li slican slucaj u svetu sporta?!

znam

pre 10 meseci

A regionalna liga se ne pita ništa? Ako Aba liga odredi datume finala koji se poklapaju sa domaćom ligom, šta će onda?
(davor, 31. maj 2023 17:52)

odeš na stranicu ABA lige, pogledaš statut i sve ti jasno.

domaća prvenstva imaju prednost ispred ABA lige.

kris

pre 10 meseci

Ja sam za to da se sjedne za sto i dogovori sa Cedevitom kad bi bilo najbolje odigrati to finale.Najbolje pod jesen kad malo minu vrucine.

lal

pre 10 meseci

zvezda kad se plasirala jednom u top 8. u proteklih 10.godina tada se pomerio ceo plejof aba lige za mesec dana.
(polusvet, 31. maj 2023 16:58)
iskreno se ne secam i necu ni proveravati. verujem ti na rec i mislim da uopste nije problem sto partizan nije igrao ABA dok je trajala serija sa realom... i za regionalnu ligu i za srbiju bi partizan na F4 bio veliki plus...

problem je sto se serija sa realom zavrsila pre tri nedelje, a majstorica sa cedevitom je za nedelju dana... pa ne moze se igrati svaka faza doigravanja po 2 nedelje...

ekipa koja je (moglo bi se cak reci i nezasluzeno... ili u najmanju ruku GLUPO) ispala na jednu loptu protiv osvajaca evrolige, se razvlaci mesec dana sa studentima i sokicima?!?

to je moglo da se igra na dva/tri dana, makar u hali sportova... a indijanac da vrati pare sezoncima koji ne mogu da udju u halu... ili da ne salje ekipu na put od 9 sati autobusom... mozda se na ovu majstoricu ne bi ni cekalo nedelju dana...

Miki

pre 10 meseci

Evroliga je starija od ABA lige, a ABA od KLS. Tako nije vam na mestu ovo prepucavanje. A zašto vam niko ne odgovara iz suprotnog tabora, zapitajte se malo.

Filip

pre 10 meseci

Pa zvezda je prva i počela sa pomeranjem utakmica u ligaškom delu, te ne mogu u Ljubljanu, Podgoricu...i sad govore o kalendaru.
Naravno, ni kao navijaču Partizana, nije mi jasno zašto nisu igrane utakmice četvrtfinala kad je trebalo, ali dobro.
Sve u svemu, opšti cirkus od lige koju treba što pre napustiti!

Aca

pre 10 meseci

Kad može Partizan da odmara i ostane u ritmu a da Zvezda ima samo treninge, što sad ne bi bilo obrnuto. Sad će Partizan da se hladi a Zvezda se vrati u ritam.

Extra

pre 10 meseci

Ako je Partizan odlagao utakmice u ABA zbog Reala i Cedevita zbog domace lige, moze i Zvezda da odlozi svoje buduce utakmice u ABA, zbog domace lige. Ne vidim problem. A to sto neki ,kao da nisu odavde, ne igraju domacu ligu, to je njihov problem.

Antimitoman

pre 10 meseci

zvezda ne moze da odredjuje kada se igra finale ABA lige,ona moze samo da istupi i igra finale lige Srbije sama sa sobom.
(sale, 31. maj 2023 18:55)

A vi mozete? I cedevita moze isto? Da se ABA pomera zbog vaseg top 8 i da se majstorica pomera 7 dana zbog slovenacke lige?
E sad cete lepo sacekati i da zvezda zavrsi sa kls koju svojom greskom ne igrate, pa eto malo i vi nas da cekate.

Dejan CZ

pre 10 meseci

haha, pa ko to nama neće igrati EL sledeće sezone...konzerva se zaigrala, ne kapira da Partizan sigurno igra EL i da mu se može i da se ne odigra ABA, sto ce se nadam se i desiti, a oni neka igraju celo leto KLS...
(građanin opasnih namera

Bice pre da se limarija zaigrala...Da bi se igrala EL moras da imas obezbedjen minimalni budzet za ucesce,a on zavisi od donacije drzave,kako ste je dobili ove sezone tako moze i da nestane pa vas eto dogodine od prvog kola KLS sto ce se nadam se i desiti zbog nepoštovanja takmicenja Republike Srbije...i da završim komentar i ja sa jednim haha.

Globtroter

pre 10 meseci

5 godina unazad odlažu utakmice sa Budućnošću i Cedevitom, a ove godine su uspeli da odlože utakmicu 2. kola do aprila. Naravno da štimuju sve kako im odgovara i sada ovim potezom pokazuju ko je glavni kancer u našoj košarci. Kako ono beše: "samo da Dule ode..."! A saopštenja štancuju u minuti. Užas, mnogo bolesna pudla.

Topss

pre 10 meseci

Cok,Coki djavole nas crveni!!!Sta im radis... pa ovo je za udzbenike.Legendo samo napred,vole te tvoji cigani!!!!A pokusavaju da nas izigraju.Dzaba,nasao se medju nama jedan koji je vasoj klapi(pre svega onoj na celu sa debelim koji je sve posejao)bas trebao,penicilin...
(Avatar, 31. maj 2023 17:03)

Sta nam radi? Nemoj da se pravis naivan kad znas da imate podrsku znas vec od koga sa vrha. I niko vas ne pokusava da izigra nego je tako bilo dogovoreno da se igra Aba liga u slucaju da njen predstavnik udje u top8, a to sto ste vi nesposobni to je vas problem. Al tesko da ce vam ovo poci za rukom, u Abi se ovaj vas veliki vodja ne pita sto posto kao u Kss-u.

Rade74

pre 10 meseci

Koje ljige su ovi iz Železnika,prvo su nas ucenjivali i nasilno nas ugurali u Aba ligu,sada im je ponovo važnjia domaća liga.Kada pobeđuju to je najbolja liga a kada gube i nisu više u prvom planu, žale se na format lige,pa se kunu u Srpstvo i domaću ligu i onaj bezvezni kup koji nije vredan imena Radivoja Koraća.

Solarnaut

pre 10 meseci

Oni koji su bukvalno terali Partizan u ABA ligu i zbog toga je Srbija izgubila mesto u EL koje je pripalo ABA-ligi sada pisu o interesima KSL i Srbije koji licimeri bez obraza...

nimA

pre 10 meseci

A najjace je sto partizan ne zeli da igra ligu svoje drzave uz opravdanje kao zaboravili da se registruju hahahh. Koja budala moze u to da poveruje. Jos se svi prave ludi od saveza preko medija. Kao nista se nije desilo. Nevjerovatno

Ljigavac

pre 10 meseci

Stvarno ne razumem grobare. Nikako ne shvataju da u nekoj zemlji moraju da se igraju i domaca takmicenja. Po njima, nase takmicenje bi trebalo da se igra u julu? Zamislite 5 utakmica u finalu ABA.To je minimum mesec dana, jer Zocu treba 7 dana izmenju dve utakmice zbog malog rostera, pa nije u redu da igraju na 2,3 dana.

Dejan

pre 10 meseci

Ako Zvezda ne osvoji ABA, mislim da je EL neće pozvati. Jer, ponašanje koje ovde prolazi, na nivou EL ne može da prođe. Ako Partizan ne osvoji, pozvaće oba kluba. Nije mi jasno zašto glavni ljudi KK Zvezda uporno kvare imidž svog kluba.

Rade74

pre 10 meseci

Pa valjda se prvo pita višegodišnji šampion a ne neka prevara od tima koji je bio 8 prošle godine.
(Dr Mengele, 31. maj 2023 17:34)

Ta prevara vam je ove sezone pokazala kako treba da se igra EL,mislim rekreativno.

Kole

pre 10 meseci

Sramota je da Partizan odlucuje po svom nahodjenju kada ce se i sta igrati. Oni dve nedelje igraju 3 utakmice sa studentima, pa onda odmaraju, pa sada jos duze igraju sa Cedevitom 3 utakmice. Kume, mnogo je.

Ivan kg

pre 10 meseci

Hahahah kako vas bre vise nije sramota, ali zaista, ne mogu da razumem. Uvek se finale KLS igralo posle Aba lige, sta je problem ove godine? Samo da bi, ako se Partizan plasira u finale Aba, imao sto veci razmak izmedju polufinala i finala, i bez utakmica docekao finale. Kako vam ova vasa legenda ispira mozak, to je strasno. Jos sve kao zarad do robita srpske kosarke i lige, pa to je smehotres, pa vi ste tu istu ligu prvi napustili i obezvredili ulaskom u Aba ligu prvi.

Zoran

pre 10 meseci

Gospodine Čoviću nemojte to raditi, dajte da ih odvalimo od života, da vide gde im je mesto, inače Žoc ove godine može do trofeja sam parforfe.

građanin opasnih namera

pre 10 meseci

haha, pa ko to nama neće igrati EL sledeće sezone...konzerva se zaigrala, ne kapira da Partizan sigurno igra EL i da mu se može i da se ne odigra ABA, sto ce se nadam se i desiti, a oni neka igraju celo leto KLS...

Topss

pre 10 meseci

zvezda kad se plasirala jednom u top 8. u proteklih 10.godina tada se pomerio ceo plejof aba lige za mesec dana.
(polusvet, 31. maj 2023 16:58)

Tako je brate, odigrano je polufinale i onda se cekalo na finale 35 dana, a sad se bune. Toliko razmazene i neobjektivne navijace nema zemaljska kugla. Oni su ozbiljna sramota za nase drustvo

fuui

pre 10 meseci

Tako je brate, odigrano je polufinale i onda se cekalo na finale 35 dana, a sad se bune. Toliko razmazene i neobjektivne navijace nema zemaljska kugla. Oni su ozbiljna sramota za nase drustvo
(Topss, 31. maj 2023 17:46)

to što dva puta slažete ne znači ništa.
nije istina.
(bio nekad B92, 31. maj 2023 19:30)

Sta nije istina? Kako te nije sramota da kazes da lazemo? Nije ni cudo sto doktor eksel bas vas predstavlja. Na tvoju nesrecu moze da se ukuca na gugl pa svi mogu lepo da vide kad se igralo finale a kad polufinale
(Topss, 31. maj 2023 20:37

Ko laže nego ti.Ukucaš Euroleague 2015/16 i vidiš da je treća utakmica CSKA Zvezda igrana 18 Aprila a finale ABA Zvezda Mega 28 Aprila. Polufinala ABA Zvezda igrala 15 i 23 Marta

bio nekad B92

pre 10 meseci

zvezda kad se plasirala jednom u top 8. u proteklih 10.godina tada se pomerio ceo plejof aba lige za mesec dana.
(polusvet, 31. maj 2023 16:58)

Tako je brate, odigrano je polufinale i onda se cekalo na finale 35 dana, a sad se bune. Toliko razmazene i neobjektivne navijace nema zemaljska kugla. Oni su ozbiljna sramota za nase drustvo
(Topss, 31. maj 2023 17:46)

to što dva puta slažete ne znači ništa.
nije istina.

Muamua

pre 10 meseci

Ahahhhaahahhahahhhahah pa vi ste 3 kolo odigrali pre mesec dana ahahhaahha...do sad ste mogli da odigrate srpsku ligu i aba ligu 10 puta

izađi na crtu!

pre 10 meseci

Na domaću ligu se pozivaju oni koji su je obezvredili, bežeći od nje, u tužnom pokušaju da nešto značajno ostvare kroz ligu u koju su uterali sve srpske klubove. Na kraju, ni posle 10 godina, u Evropi vas niko ne zarezuje 3%. Bravo dečko.
(Vojvoda Momčilo, 31. maj 2023 19:30)


KK Crvena Zvezda

NIKADA nije odustala od učešča,
niti je bojkotovala srpsku ligu.

To je nepobitna istina.


Nema većeg obezvređivanja lige, od bojkota iste.


Argumenti koji se danas spominju kao razlog za bojkot lige,
postojali su još od 2011, ali bojkota ranije nije bilo.

Ipak, na žalost,

stiče se utisak
da je problem u broju i kvalitetu domaćih igrača
kojima trenutno raspolaže KK Partizan,

da ne kažem u strahu od bruke koju bi doživeli
sa samo 4 stranca u ekipi.

Dr Mengele

pre 10 meseci

Rade74,A sinoć u tvojoj Sloveniji jer si plakao kao malo dete.Za izgubljenu već dobijenu seriju i osvajanje Evrolige.Pokazali ste nam da ste luzeri godine.E to ste pokazali Evropi.Najveći luzeri Evrolige.Niko nikad kao vi.Evo ja vam čestitam.

Ajgor

pre 10 meseci

5 godina unazad odlažu utakmice sa Budućnošću i Cedevitom, a ove godine su uspeli da odlože utakmicu 2. kola do aprila. Naravno da štimuju sve kako im odgovara i sada ovim potezom pokazuju ko je glavni kancer u našoj košarci. Kako ono beše: "samo da Dule ode..."! A saopštenja štancuju u minuti. Užas, mnogo bolesna pudla.
(Globtroter, 31. maj 2023 19:43)

Majami odigrao 7 utakmica i igra finale u petak. Partizan igra polufinale ABA jednom nedeljno.

Dzeronimo

pre 10 meseci

(Samo za tebe….., 31. maj 2023 19:28)

Mozes li zamisliti da vam iz ABA daju ultimatum, da konacno raskrstite tu mutljavinu sa FMP-om i Zvezda nastavi da igra ligu, ili ce vam se oba kluba zadovoljiti igranjem KLS-a, sta bi vi "principijelno" odlucili i zasto?

kibo

pre 10 meseci

Pa ko vam je kriv kad se ne palite na Top8, sad cutite i ne prosipajte maglu kao i uvek, kao domaca liga je od krucaijalnog znacaja za srpsku kosarku jes...kad bi se gadjali tramvajima...vama bre vecito nesto smeta, samo kukate ko kukavica, a da ste se plasirali u top8 odlozili bi sve do oktobra meseca.

Vojvoda Momčilo

pre 10 meseci

Veći cirkus od takmičenja ne vidjoh.
Da li je ikada ijedan tim otišao direktno u finale?
Sledece sezone dobiće titulu odmah, zasto da igraju i finale?
(Lord, 31. maj 2023 17:01

Svakako je bolje bojkotovati već 2 u godinu ligu zemlje koja ti daje novac i oprašta porez...bravo dečko
(zelja, 31. maj 2023 17:10)

Na domaću ligu se pozivaju oni koji su je obezvredili, bežeći od nje, u tužnom pokušaju da nešto značajno ostvare kroz ligu u koju su uterali sve srpske klubove. Na kraju, ni posle 10 godina, u Evropi vas niko ne zarezuje 3%. Bravo dečko.

Dzeronimo

pre 10 meseci

Dzeronimo
Princip je valjda isti? Ako si principijelno protiv necega i smatras da je neregularno/neposteno/nekorektno sta god i bojkotujes, onda bojkotujes i kada je takmicenje za tebe revijlano i kada ti nesto donosi. Bojkotujes i kup. Uostalom, otkud to da ste poceli da bojkotujetr od prosle godine? Gde str bili do sada? Msm da je to vrhunac licemerja…
(Samo za tebe….., 31. maj 2023 19:28)

Na sve imate odgovor, da li se JEDAN od vas javio povodom poznatog, da li je regularna liga, da li je ovo sramotno,?
Znaci predlazes da se "principijelno" ugasimo?!
Covke vam je i to smislio, ili si sam?!
Mnogo je to jadno kada dolazi iz usta navijaca koji podrzavaju neopevanu neregularnost!
Odgovori, imas priliku da budes covek, da li su lige regularne sa ovakvim stanjem stvari?
Posle mozemo pricati o "licemerju".

DUDA

pre 10 meseci

Polako(te) glodari...Ovo se tice ovih zmajceka- i njihovih, obaveza u drzavnom prvenstvu ! Kao , ozbiljan klub postuju svoju drzavu(a koga ce drugo?) i stavljaju, klupsko prvenstvo Slovenije- na prvo mesto ! Naravno, mnogo su kvalitetniji od Zocove vesele druzine...Iako, bez najboljeg igraca Adamsa - pokazali su , da im finale Aba lige nije problem !

Aster Blistok

pre 10 meseci

Zvezda se ne moze oglasiti iz frizidera.
(Vlado

Reče navijač kluba koji se zaledio 2006.godine a on navijao za klub na čijem dresu je JASNO pisalo partizanIGOKEA.

Treba ga imati da bi se zacrveneoo

pre 10 meseci

Znaš li zašto veći cirkus od takmičenja nisi video? Zato što je partizan svojim nadobudnim i pre svega pokvarenim odnosom prema tom takmičenju i učinio to takmičenje takvim. Niko više nije kriv. Isključivo partizan. Što se tiče "tima koji je otišao direktno u finale", pa šta će ljudi kada nemaju sa kim da igraju u polufinalu!!!! Kada su protivnici pobegli!!!!!!
(Aster Blistok, 31. maj 2023 17:23)

8586

Izvini a sta ce polufinale kad se to zove ,,liga"???
Neko kao igra ligu pa onda vi dodjete u finale i branite srpsku kosarku???

"Dijagnosticar" Nis

pre 10 meseci

Sramota je da Partizan odlucuje po svom nahodjenju kada ce se i sta igrati. Oni dve nedelje igraju 3 utakmice sa studentima, pa onda odmaraju, pa sada jos duze igraju sa Cedevitom 3 utakmice. Kume, mnogo je.
(Kole, 31. maj 2023 21:20)
Ja koliko znam , ABA liga jezakazala termin odigravanja utakmice a ne Partizan. I koliko znam u toj ABA ligi jedino Zvezda ima dva glasa. sAD JE PROBLEM pomeren termin za 5 dana , a nije se Zvezda bunila kad su utakmicu protiv iste te Cedevite igrali na kraju prvenstva.
O tome da Zvezda odlucuje kad ce se igrati Kls suvisno je i govoriti, samo se potvrdjuje ko zapravo vodi kls. i posle se pitate zasto kk PARTIZAN NE ZELI da ucestvuje u tom cirkusu. Dizanje tenzije i lov u mutnom je prezime jednog coveka sa naocarima poput piksle.

Aster Blistok

pre 10 meseci

Izvini a sta ce polufinale kad se to zove ,,liga"???
Neko kao igra ligu pa onda vi dodjete u finale i branite srpsku kosarku???
(Treba ga imati da bi se zacrveneoo,

Ne pravote se pametni i ne izvrćite istinu. Pravila su jasno postavljena i oni se znaju. Zna se kako se ulazi u doigravanje za titulu prvaka države. Zna se koje ekipe zbog obaveza u ABA ligi dolaze na kraju te lige i koje ekipe iz domaće lige idu u tu završnicu!!!! E tu vi nastupate sa vašim bežanjem i cirkusom, kao bojkotujete nešto!!!! Da je pravde, trebalo bi vas izbaciti bukvalno u beton ligu, pa samim tim i da izgubite pravo igranja ABA lige!!!!!
Ko vas ne zna.....preskupo vas plaća!!!!!
Da. U pravu si. TREBA GA IMATI DA BI SE ZAVRVENIO!!!!

Topss

pre 10 meseci

zvezda kad se plasirala jednom u top 8. u proteklih 10.godina tada se pomerio ceo plejof aba lige za mesec dana.
(polusvet, 31. maj 2023 16:58)

Tako je brate, odigrano je polufinale i onda se cekalo na finale 35 dana, a sad se bune. Toliko razmazene i neobjektivne navijace nema zemaljska kugla. Oni su ozbiljna sramota za nase drustvo
(Topss, 31. maj 2023 17:46)

to što dva puta slažete ne znači ništa.
nije istina.
(bio nekad B92, 31. maj 2023 19:30)

Sta nije istina? Kako te nije sramota da kazes da lazemo? Nije ni cudo sto doktor eksel bas vas predstavlja. Na tvoju nesrecu moze da se ukuca na gugl pa svi mogu lepo da vide kad se igralo finale a kad polufinale

Dzeronimo

pre 10 meseci

(izađi na crtu!, 31. maj 2023 20:56

Dovoljno je procitati "argumenti koji se danas spominju kao razlog" i shvatiti kolicinu licemerja koje dolazi od crvenih. Sada vidimo da nije bitno ni da li razlog postoji (cak ga niko vise od crvenih i ne negira) vec je bitno vreme kada se to potencira.
Imate li vi grama obraza?

chupavi

pre 10 meseci

Kalkisali, odlagali, dogovarali se i sada kada ispada da ce na kraju oni cekati dve nedelje izmedju majstorice polufinala i starta finalne serije onda je to problem. Zasto tu istu cinjenicu niste gledali kao problem za Crvenu Zvezdu, mislim na cekanje finala nakon izbacivanja Buducnosti?

Kako je tako je, ABA liga je pokazala da je smesna liga koja ne moze da organizuje zavrsnicu takmicenja i to je to.

Za kraj, ako je mogao Partizan da odlaze plej of zbog top8 EL, CedOli zbog plej ofa slovenacke lige, onda moze i Zvezda zbog plej ofa KLS.

XL

pre 10 meseci

Pošteno, ako čekamo COL zbog slovenačke lige, zašto onda da ne poštujemo i svoju, domaću ligu? Jedino je sramota što KKP ne igra srpsku ligu, nepoštovanje svoje države i ponižavanje domaće košarke!

Velizar

pre 10 meseci

Cuj ivo..zvezda ce da kaze kad moze kad ne moze...Ne odredjuje zvezda kad ce da pocne finale vec liga. I to liga u konsultacijama sa finalistima. Sasvim sigurno ABA i Partizan nece oristati na ucene ibodradice termin finala ABA lige da se igra pre jer se oduvek finale ABA igrako pre finala srpske lige i tako ce biti i ovaj put, a zvezdi/fmp ako ne odgovara ne mora da igra.

Topss

pre 10 meseci

Topss@ pa zasto onda igrate ABA ligu?
(OD RODJENJA MOG..., 31. maj 2023 19:08)

Pa na zalost jer je to jedini nacin da igramo evroligu. A to je zasluga vaseg predsednika koji nas je na silu u ucene uvukao u nju i koji je glavni krivac sto je Srpski sampion izgubio rrgularnog predstavnika u evroligi...

evropejac

pre 10 meseci

Jeл КК ФМП власник ККС и АБА да одлучује када ће се шта играти. Па нису они једини клуб који игра ова такмичења, или јесте!?
(Србо, 1. jun 2023 08:03)

Nisu jedini, ima više klubova koji igraju srpsku ligu ali samo jedan koji je izbegava i ne igra! Naravno da KLS treba da poštuje klubove koji igraju domaću ligu, neće valjda da se upravljaju po jednom klubu kome je poniženje da je igra?

Nele

pre 10 meseci

Kao navijac CZ potpuno se slazem da utakmice ABA lige trebaju da se pomaknu zbog EL, kako bi timovi iz ABA imali vise vremena i bili odmorniji za EL. Medjutim, nikako se ne slazem da se utakmice ABA pomeraju POSLE zavrsenih utakmica u EL i da se prave ovolike pauze. 5ta utakmica Real Partizan je igrana 10.05. Partizan je utakmice sa SC MORAO da zavrsi do 18.05 (npr 13,15,18) a sa Cedevitom (22,25,28) i da 31.05 ili 01.06 krene finalna serija. Ovo uopste NIJE zgusnut raspored, pa i Partizan i Zvezda su igrali po 4 utakmice u 8dana (nedelja(ABA)-utorak(EL)-cetvrtak(EL)-nedelja(ABA))
Finale koferencije NBA se igra 7 utakmica za 16 dana a Partizan ne moze da odigra 6 utkmica za to vreme?

Maksa

pre 10 meseci

Pametno. Najbolje bi bila da igra finale ABA lige posle koliko pauze ? Partizan da bude u prednosti???? Videcete sutra uvece stao to znaci kad Majami mozda cak i dobije Denver prvu jer je u takmicarskom ritmu.

Rade S

pre 10 meseci

Nsjveci cirkus je raspored polufinala ,a četvrtina,pauza izmedju utakmica po 7 i više dana, umesto da se igra maksimum svaki treći dan...i to je Zvezda smislila i organizovala??? Pogledajte termine utakmica pa onda pišite bilo koji komentar i gde se to tako igra u svetu???

Dragan

pre 10 meseci

Ja koliko znam , ABA liga jezakazala termin odigravanja utakmice a ne Partizan. I koliko znam u toj ABA ligi jedino Zvezda ima dva glasa. … sAD JE PROBLEM pomeren termin za 5 dana , a nije se Zvezda bunila kad su utakmicu protiv iste te Cedevite igrali na kraju prvenstva.
O tome da Zvezda odlucuje kad ce se igrati Kls suvisno je i govoriti, samo se potvrdjuje ko zapravo vodi kls. i posle se pitate zasto kk PARTIZAN NE ZELI da ucestvuje u tom cirkusu. Dizanje tenzije i lov u mutnom je prezime jednog coveka sa naocarima poput piksle.
("Dijagnosticar" Nis, 31. maj 2023 23:23)
Pa nije Zvezda odredila raspored KLS nego udruženje Klubova KLS i KSS.
Što nije ABA liga Odredila raspored polufinala i finala playoffa pa ne bi norala to Udruženje Klubova Lige Srbije.
Pa jbte posle treče majstorive Partizana i CDOLI u polufinalu, ABA liga može ztakazati finale istim tempom pa zakazati prvu posle 15-og juna.
Je l' kontaš sad zašto je KLS zakazala utakmoce i to će biti igrane na 2-3 dana. Znači ovi što igraju polufinale mogu igrati za deset dana 6 (ŠEST) utakmica
Kontaš ili ti još nije jasno kakvu igru* igra Partizan? Hoće da igra ABA finale sa timom koji oko ili preko 20 dana nema ni jednu takmičarsku utakmicu.
Pa odmor igrača manje traje.

Samo za tebe…..

pre 10 meseci

@Dzeronimo
Princip je valjda isti? Ako si principijelno protiv necega i smatras da je neregularno/neposteno/nekorektno sta god i bojkotujes, onda bojkotujes i kada je takmicenje za tebe revijlano i kada ti nesto donosi. Bojkotujes i kup. Uostalom, otkud to da ste poceli da bojkotujetr od prosle godine? Gde str bili do sada? Msm da je to vrhunac licemerja…

Max von Laberg

pre 10 meseci

Eto sad imamo napismeno,sad je zvanicno zasto Grujin o sebi stalno govori u mnozini (mi smo mi cemo).Svim razumnima je jasno ko je gazda KLS.Zasto i KLS mora da gleda sta se radi U Hrvatskoj Sloveniji i C.Gori
Zar je problem napraviti kalendar za KLS takmicenje.? Zasto danas FMP igra sa 4 stranca?gde ce ovi Srbijanci sa 16 i 17god. ili jos mladji?

ja

pre 10 meseci

Pa nije Zvezda odredila raspored KLS nego udruženje Klubova KLS i KSS.
Što nije ABA liga Odredila raspored polufinala i finala playoffa pa ne bi norala to Udruženje Klubova Lige Srbije.


nego ko

ja

pre 10 meseci

A najjace je sto partizan ne zeli da igra ligu svoje drzave uz opravdanje kao zaboravili da se registruju hahahh. Koja budala moze u to da poveruje. Jos se svi prave ludi od saveza preko medija. Kao nista se nije desilo. Nevjerovatno
(nimA, 31. maj 2023 23:37)

Pa upravo zbog ovog mesetarenja, i nije privatna liga.

Србо

pre 10 meseci

Jeл КК ФМП власник ККС и АБА да одлучује када ће се шта играти. Па нису они једини клуб који игра ова такмичења, или јесте!?

peki

pre 10 meseci

Sto se javljaju navijaci KKP na ovu informaciju.Sta se njih tice kada se igraju utakmice lige u kojoj oni ne ucestvuju.
Price za malu decu su da su promasili termin za priavljivanje ekipe!? Pa oni nemaju 12 igraca za domaću ligu jer mogu da igraju 4 stranca i Panter, minus Avramović i ostali nasi koji nemaju vise od 10-tak minuta i oko 10-12 koseva maksimalno po utakmici.
Sa bilo kojim sastavom da izadju pred masinu - ne ide.
Sa druge strane njihovih 4+1 stranac ne interesuje ni ABA liga a kamo li KSL.
Ako iduce sezone oba BG tima budu igrala EL sta mogu ljubiteli KSL lige da ocekuju dogodine i u buducnosti. Apsurd je da se utakmice zavrsavaju sa po 40-50 razlike, i da KKP i KKCZ putuju po Srbiji i igarju reviajne utakmice!

Lord

pre 10 meseci

Veći cirkus od takmičenja ne vidjoh.
Da li je ikada ijedan tim otišao direktno u finale?
Sledece sezone dobiće titulu odmah, zasto da igraju i finale?

zelja

pre 10 meseci

Veći cirkus od takmičenja ne vidjoh.
Da li je ikada ijedan tim otišao direktno u finale?
Sledece sezone dobiće titulu odmah, zasto da igraju i finale?
(Lord, 31. maj 2023 17:01

Svakako je bolje bojkotovati već 2 u godinu ligu zemlje koja ti daje novac i oprašta porez...bravo dečko

Aster Blistok

pre 10 meseci

Veći cirkus od takmičenja ne vidjoh.
Da li je ikada ijedan tim otišao direktno u finale?
Sledece sezone dobiće titulu odmah, zasto da igraju i finale?
(Lord

Znaš li zašto veći cirkus od takmičenja nisi video? Zato što je partizan svojim nadobudnim i pre svega pokvarenim odnosom prema tom takmičenju i učinio to takmičenje takvim. Niko više nije kriv. Isključivo partizan. Što se tiče "tima koji je otišao direktno u finale", pa šta će ljudi kada nemaju sa kim da igraju u polufinalu!!!! Kada su protivnici pobegli!!!!!!

anti Rola

pre 10 meseci

Navikli da euroligu zavrse u februaru pa im sad cudno sto ovoliko dugo traje.
Sjeba.li ste Jugoslaviju, ekonomiju, skolstvovsada unistite i sport,tj ono sto je ostalo i onda ste vasu misiju zavrsili, a sve pod plastom rodoljublja.

sredina

pre 10 meseci

Veći cirkus od takmičenja ne vidjoh.
Da li je ikada ijedan tim otišao direktno u finale?
Sledece sezone dobiće titulu odmah, zasto da igraju i finale?
(Lord, 31. maj 2023 17:01)

Misliš na ABA ligu i tim "nacionalno blago", čuvenu instituciju sa najtrofejnijim i "tamnoputom petorkom pobeguljom" koja je u nacionalnom prvenstvu kao jednorog iz bajke. (niko ga nije video)

Dejan

pre 10 meseci

Ako Zvezda ne osvoji ABA, mislim da je EL neće pozvati. Jer, ponašanje koje ovde prolazi, na nivou EL ne može da prođe. Ako Partizan ne osvoji, pozvaće oba kluba. Nije mi jasno zašto glavni ljudi KK Zvezda uporno kvare imidž svog kluba.

Duka

pre 10 meseci

Umesto KSS i KLS saopštenje piše limenkar. I onda se pitate zašto Partizan ne igra. Ma ne treba da igra ni ABA ligu.
Kad ode Dule sve će da procveta.
Aj u...

Filip

pre 10 meseci

Neka mi neko kaže, zašto bi Partizan trebalo da igra KLS, ligu koja nije pod okriljem KSS, šta donosi, apsolutno ništa osim "prestiža".

Topss

pre 10 meseci

Svakako je bolje bojkotovati već 2 u godinu ligu zemlje koja ti daje novac i oprašta porez...bravo dečko
(zelja, 31. maj 2023 17:10)

O cemu ti pricas gospodine isprani mozgu? Drzava uzima porez od svih nas, to je nas novac ,ne zaboravi to, a to sto ste vi navikli da ovaj na vlasti daje pare uglavnom vama i nikom vise i sto se ponasa kao da je njegov to je ozbiljan problem ovog tuznog drustva. Svi mi odvajamo pare tako da je drzava duzna da ispostuje i simpatizere Partizana a ne samo vas. A drugo ,jel ti znas uopste zbog cega Partizan ne igra KSS ligu? Pa zato sto je neregularna jer nije dozvoljeno da dva kluba sa istim vlasnikom(predsednikom) nastupa u istom takmicenju!...I ajde pocnite malo da razmisljate svojom glavom i ne nasedajte na spin majstora kao sto su vasa dva politicara koji sj poznati po tome.

mrki

pre 10 meseci

ma dzaba vam sve,partizan dobija aba ligu vi ne dobijate spec pozivnicu za evroligu( verujem da ce brat deki srediti to),nema igraci za el za sledecu sezonu,i aj u zaborav sad malo vi...

Vuk

pre 10 meseci

Ma tako je.
Nemoj slučajno neko u ligi da odlučuje u interesu svih klubova kad de se igra.
Ima da se igra kad FMP-e ( tkzv. Crvena Zvezda) kaže da se igra.
A što uopšte da se igra kad mogu isti i da odrede šampiona, mislim što se uopšte i igrala liga.
Navika je čudo, dajte napravite ligu kao što je KLS, samo unapređenju, da se finale uopšte i ne igra, dekretom proglasiti šampiona.

građanin opasnih namera

pre 10 meseci

haha, pa ko to nama neće igrati EL sledeće sezone...konzerva se zaigrala, ne kapira da Partizan sigurno igra EL i da mu se može i da se ne odigra ABA, sto ce se nadam se i desiti, a oni neka igraju celo leto KLS...

rke koke

pre 10 meseci

Dobar potez ludog mašinca. Kad se već tera sprdnja, onda neka bude potpuna. I nije ovo samo protiv Partizana. Cedevita igra finale slovenačke lige između polufinala i oni su dobrim delom krivci za ovaj ludački raspored.

A najveći krivac je bord lige koje je ove sezone katastrofalno. Za 2 meseca nije se odigralo 10 mečeva ukupno. Do sad bi već trebala da se završava finalna serija.
Sad gledajte finale u julu. Kad prođe KLS. Kad svi mogu što ne bi i Zvezda.

casovnicar Petrovic

pre 10 meseci

zvezda kad se plasirala jednom u top 8. u proteklih 10.godina tada se pomerio ceo plejof aba lige za mesec dana.
(polusvet, 31. maj 2023 16:58) opet spinujete kao i uvek! Zvezda je igeala polufinale te sezone vec polovinom marta dakle u sred borbe za top 8 el i dobila Cedevitu. Finale je krenulo 7 dana posle eliminacije iz EL! Prestanite da zamajavate opet narod jer za ovo nema ni objasnjenja niti opravdanja. Da cujemo zasto je 7 dana pauza da nije mozda sto Cedevita igra zavesnicu Slo lige?

Topss

pre 10 meseci

zvezda kad se plasirala jednom u top 8. u proteklih 10.godina tada se pomerio ceo plejof aba lige za mesec dana.
(polusvet, 31. maj 2023 16:58)

Tako je brate, odigrano je polufinale i onda se cekalo na finale 35 dana, a sad se bune. Toliko razmazene i neobjektivne navijace nema zemaljska kugla. Oni su ozbiljna sramota za nase drustvo

trpaj ih Fakundo

pre 10 meseci

Ako Zvezda ne osvoji ABA, mislim da je EL neće pozvati. Jer, ponašanje koje ovde prolazi, na nivou EL ne može da prođe. Ako Partizan ne osvoji, pozvaće oba kluba. Nije mi jasno zašto glavni ljudi KK Zvezda uporno kvare imidž svog kluba.
(Dejan, 31. maj 2023 17:52)
A dobar imidž je kad zapališ iz takmičenja i pritom ne budeš kažnjen???
Pa vi ste cirkus

Maksa

pre 10 meseci

Pametno. Najbolje bi bila da igra finale ABA lige posle koliko pauze ? Partizan da bude u prednosti???? Videcete sutra uvece stao to znaci kad Majami mozda cak i dobije Denver prvu jer je u takmicarskom ritmu.

Rade74

pre 10 meseci

Koje ljige su ovi iz Železnika,prvo su nas ucenjivali i nasilno nas ugurali u Aba ligu,sada im je ponovo važnjia domaća liga.Kada pobeđuju to je najbolja liga a kada gube i nisu više u prvom planu, žale se na format lige,pa se kunu u Srpstvo i domaću ligu i onaj bezvezni kup koji nije vredan imena Radivoja Koraća.

Dalibor

pre 10 meseci

Eto zašto ovo nikad ne može biti veliki klub.
(Partizan najveći, 31. maj 2023 17:45)

To kaze navijac kluba koji 2god odbija da igra domace prvenstvo i nema ni malo postovanja. Razmisli ko je veliki, da li su veliki oni koji beze iz sampionata?????

Ivan kg

pre 10 meseci

Hahahah kako vas bre vise nije sramota, ali zaista, ne mogu da razumem. Uvek se finale KLS igralo posle Aba lige, sta je problem ove godine? Samo da bi, ako se Partizan plasira u finale Aba, imao sto veci razmak izmedju polufinala i finala, i bez utakmica docekao finale. Kako vam ova vasa legenda ispira mozak, to je strasno. Jos sve kao zarad do robita srpske kosarke i lige, pa to je smehotres, pa vi ste tu istu ligu prvi napustili i obezvredili ulaskom u Aba ligu prvi.

Rade74

pre 10 meseci

Pa valjda se prvo pita višegodišnji šampion a ne neka prevara od tima koji je bio 8 prošle godine.
(Dr Mengele, 31. maj 2023 17:34)

Ta prevara vam je ove sezone pokazala kako treba da se igra EL,mislim rekreativno.

Dzeronimo

pre 10 meseci

(izađi na crtu!, 31. maj 2023 20:56

Dovoljno je procitati "argumenti koji se danas spominju kao razlog" i shvatiti kolicinu licemerja koje dolazi od crvenih. Sada vidimo da nije bitno ni da li razlog postoji (cak ga niko vise od crvenih i ne negira) vec je bitno vreme kada se to potencira.
Imate li vi grama obraza?

Topss

pre 10 meseci

Cok,Coki djavole nas crveni!!!Sta im radis... pa ovo je za udzbenike.Legendo samo napred,vole te tvoji cigani!!!!A pokusavaju da nas izigraju.Dzaba,nasao se medju nama jedan koji je vasoj klapi(pre svega onoj na celu sa debelim koji je sve posejao)bas trebao,penicilin...
(Avatar, 31. maj 2023 17:03)

Sta nam radi? Nemoj da se pravis naivan kad znas da imate podrsku znas vec od koga sa vrha. I niko vas ne pokusava da izigra nego je tako bilo dogovoreno da se igra Aba liga u slucaju da njen predstavnik udje u top8, a to sto ste vi nesposobni to je vas problem. Al tesko da ce vam ovo poci za rukom, u Abi se ovaj vas veliki vodja ne pita sto posto kao u Kss-u.

Miki

pre 10 meseci

Evroliga je starija od ABA lige, a ABA od KLS. Tako nije vam na mestu ovo prepucavanje. A zašto vam niko ne odgovara iz suprotnog tabora, zapitajte se malo.

Dzeronimo

pre 10 meseci

Eto zašto ovo nikad ne može biti veliki klub.
(Partizan najveći, 31. maj 2023 17:45)

To kaze navijac kluba koji 2god odbija da igra domace prvenstvo i nema ni malo postovanja. Razmisli ko je veliki, da li su veliki oni koji beze iz sampionata?????
(Dalibor, 31. maj 2023 18:18)

Mozda ces nekada shvatiti da privatna liga nije nikakav sampionat. Sam naslov ti govori sve, da li ti treba prevod i za to?! Postoji li slican slucaj u svetu sporta?!

Velizar

pre 10 meseci

Cuj ivo..zvezda ce da kaze kad moze kad ne moze...Ne odredjuje zvezda kad ce da pocne finale vec liga. I to liga u konsultacijama sa finalistima. Sasvim sigurno ABA i Partizan nece oristati na ucene ibodradice termin finala ABA lige da se igra pre jer se oduvek finale ABA igrako pre finala srpske lige i tako ce biti i ovaj put, a zvezdi/fmp ako ne odgovara ne mora da igra.

markod

pre 10 meseci

Haha,jel ovo onaj isti što je forsirao ABA ligu kontra Lige Srbije...pa između ostalog,naterao i KKP da učestvuje u istoj,iako je KKP bio protiv urušavanja domaćeg prvenstva!!?Sada su,odjednom,KLS i reprezentacija najvažniji...slažem se,ali kakva dvoličnost i bezobrazluk!Očekujem da će isti sabotirati i završnicu ABA, pogotovo ako KKP povede u seriji....

Dejan CZ

pre 10 meseci

haha, pa ko to nama neće igrati EL sledeće sezone...konzerva se zaigrala, ne kapira da Partizan sigurno igra EL i da mu se može i da se ne odigra ABA, sto ce se nadam se i desiti, a oni neka igraju celo leto KLS...
(građanin opasnih namera

Bice pre da se limarija zaigrala...Da bi se igrala EL moras da imas obezbedjen minimalni budzet za ucesce,a on zavisi od donacije drzave,kako ste je dobili ove sezone tako moze i da nestane pa vas eto dogodine od prvog kola KLS sto ce se nadam se i desiti zbog nepoštovanja takmicenja Republike Srbije...i da završim komentar i ja sa jednim haha.

kibo

pre 10 meseci

Pa ko vam je kriv kad se ne palite na Top8, sad cutite i ne prosipajte maglu kao i uvek, kao domaca liga je od krucaijalnog znacaja za srpsku kosarku jes...kad bi se gadjali tramvajima...vama bre vecito nesto smeta, samo kukate ko kukavica, a da ste se plasirali u top8 odlozili bi sve do oktobra meseca.

Globtroter

pre 10 meseci

5 godina unazad odlažu utakmice sa Budućnošću i Cedevitom, a ove godine su uspeli da odlože utakmicu 2. kola do aprila. Naravno da štimuju sve kako im odgovara i sada ovim potezom pokazuju ko je glavni kancer u našoj košarci. Kako ono beše: "samo da Dule ode..."! A saopštenja štancuju u minuti. Užas, mnogo bolesna pudla.

smeh

pre 10 meseci

Kada se igra majstorica druge polufinalne serije u ABA ligi? Ljudi igraju jednom nedeljno jer ne mogu više od toga ili šta je u pitanju? Kada bi tek završili ligu da igraju na 3 ili ne daj Bože 4 dobijene? Sledeće godine? Koliko je neozbiljna ta ABA liga.

Solarnaut

pre 10 meseci

Oni koji su bukvalno terali Partizan u ABA ligu i zbog toga je Srbija izgubila mesto u EL koje je pripalo ABA-ligi sada pisu o interesima KSL i Srbije koji licimeri bez obraza...

Antimitoman

pre 10 meseci

zvezda ne moze da odredjuje kada se igra finale ABA lige,ona moze samo da istupi i igra finale lige Srbije sama sa sobom.
(sale, 31. maj 2023 18:55)

A vi mozete? I cedevita moze isto? Da se ABA pomera zbog vaseg top 8 i da se majstorica pomera 7 dana zbog slovenacke lige?
E sad cete lepo sacekati i da zvezda zavrsi sa kls koju svojom greskom ne igrate, pa eto malo i vi nas da cekate.

Zoran

pre 10 meseci

Gospodine Čoviću nemojte to raditi, dajte da ih odvalimo od života, da vide gde im je mesto, inače Žoc ove godine može do trofeja sam parforfe.

po poslovniku

pre 10 meseci

Ako Zvezda ne osvoji ABA, mislim da je EL neće pozvati. Jer, ponašanje koje ovde prolazi, na nivou EL ne može da prođe. Ako Partizan ne osvoji, pozvaće oba kluba. Nije mi jasno zašto glavni ljudi KK Zvezda uporno kvare imidž svog kluba.
(Dejan, 

EL poziva samo klubove koji imaju obezbedjen budzet za to takmicenja.Budzet za oba kluba ide iz jedne kese...dokaz je ucesce partizana ove sezone...tako da tvoj komentar ne vredi nicemu.

"Dijagnosticar" Nis

pre 10 meseci

Sramota je da Partizan odlucuje po svom nahodjenju kada ce se i sta igrati. Oni dve nedelje igraju 3 utakmice sa studentima, pa onda odmaraju, pa sada jos duze igraju sa Cedevitom 3 utakmice. Kume, mnogo je.
(Kole, 31. maj 2023 21:20)
Ja koliko znam , ABA liga jezakazala termin odigravanja utakmice a ne Partizan. I koliko znam u toj ABA ligi jedino Zvezda ima dva glasa. sAD JE PROBLEM pomeren termin za 5 dana , a nije se Zvezda bunila kad su utakmicu protiv iste te Cedevite igrali na kraju prvenstva.
O tome da Zvezda odlucuje kad ce se igrati Kls suvisno je i govoriti, samo se potvrdjuje ko zapravo vodi kls. i posle se pitate zasto kk PARTIZAN NE ZELI da ucestvuje u tom cirkusu. Dizanje tenzije i lov u mutnom je prezime jednog coveka sa naocarima poput piksle.

Ajgor

pre 10 meseci

5 godina unazad odlažu utakmice sa Budućnošću i Cedevitom, a ove godine su uspeli da odlože utakmicu 2. kola do aprila. Naravno da štimuju sve kako im odgovara i sada ovim potezom pokazuju ko je glavni kancer u našoj košarci. Kako ono beše: "samo da Dule ode..."! A saopštenja štancuju u minuti. Užas, mnogo bolesna pudla.
(Globtroter, 31. maj 2023 19:43)

Majami odigrao 7 utakmica i igra finale u petak. Partizan igra polufinale ABA jednom nedeljno.

Filip

pre 10 meseci

Pa zvezda je prva i počela sa pomeranjem utakmica u ligaškom delu, te ne mogu u Ljubljanu, Podgoricu...i sad govore o kalendaru.
Naravno, ni kao navijaču Partizana, nije mi jasno zašto nisu igrane utakmice četvrtfinala kad je trebalo, ali dobro.
Sve u svemu, opšti cirkus od lige koju treba što pre napustiti!

Muamua

pre 10 meseci

Ahahhhaahahhahahhhahah pa vi ste 3 kolo odigrali pre mesec dana ahahhaahha...do sad ste mogli da odigrate srpsku ligu i aba ligu 10 puta

basketaš

pre 10 meseci

Prvi put podržavam saopštenje i odluku. 2 meseca se pravi cirkus, razmaci između mečeva po 7 i 10 dana. Ej noćas kreće finale NBA koji uvek ima po 6,7 mečeva, igraju na 2 i 3 dana a Aba sa 3 meča još nije stigla ni do finala. I ko je kriv za raspored i haos? Niko.

Slovenci i Hrvati i dalje stavljaju svoje lige ispred Abe a mi budaletine sve dali toj Aba. Vala neka si i ugasi ako više nema reda, srpski klubovi su je i stvorili i bez nas ih nema. KLS finale prvo nego šta. A Aba finale nek se strpi. I onako im se ne žuri. Sami su skuvali ovo.

bio nekad B92

pre 10 meseci

zvezda kad se plasirala jednom u top 8. u proteklih 10.godina tada se pomerio ceo plejof aba lige za mesec dana.
(polusvet, 31. maj 2023 16:58)

Tako je brate, odigrano je polufinale i onda se cekalo na finale 35 dana, a sad se bune. Toliko razmazene i neobjektivne navijace nema zemaljska kugla. Oni su ozbiljna sramota za nase drustvo
(Topss, 31. maj 2023 17:46)

to što dva puta slažete ne znači ništa.
nije istina.

Dr Mengele

pre 10 meseci

Rade74,A sinoć u tvojoj Sloveniji jer si plakao kao malo dete.Za izgubljenu već dobijenu seriju i osvajanje Evrolige.Pokazali ste nam da ste luzeri godine.E to ste pokazali Evropi.Najveći luzeri Evrolige.Niko nikad kao vi.Evo ja vam čestitam.

Extra

pre 10 meseci

Ako je Partizan odlagao utakmice u ABA zbog Reala i Cedevita zbog domace lige, moze i Zvezda da odlozi svoje buduce utakmice u ABA, zbog domace lige. Ne vidim problem. A to sto neki ,kao da nisu odavde, ne igraju domacu ligu, to je njihov problem.

deki 27

pre 10 meseci

Real je izmedju utakmica sa Partizanom igrao ACB ligu, Partizan odmarao. Sada ovaj cirkus sa trecom utakmicom Partizana i CedOli, zasto tolika pauza? Ako je zbog slovenacke lige onda je Covic sasvim u pravu. Partianu se daje tolika pauza za odmor a sami su krivi sto im roster cine 7 igraca a ostali vode navijanje ali moraju da znaju da na silu nista ne moze-malo se i mi pitamo nesto

Topss

pre 10 meseci

Topss@ pa zasto onda igrate ABA ligu?
(OD RODJENJA MOG..., 31. maj 2023 19:08)

Pa na zalost jer je to jedini nacin da igramo evroligu. A to je zasluga vaseg predsednika koji nas je na silu u ucene uvukao u nju i koji je glavni krivac sto je Srpski sampion izgubio rrgularnog predstavnika u evroligi...

Nele

pre 10 meseci

@polusvet
te godine koju pominjes ABA liga se ZAVRSILA 02.Maja. Finale je igrano 28 i 30. Aprila i 02.Maja. Tri utakmice u 6 dana.
NBA finale konferencija se igralo 7utakmica za 13dana. "veliko finale" se igra 7 utakmica u 17dana.
Partizan, 6utakmica cetvrt i polufinala igra 22dana, a onda pauza do finala sa pauzom 6dana pre prve utakmice sa SC.
Sto ce reci, od 5. utakmice sa Realom 10.05 pa do pocetka finalne serije, Partizan ce u nekih 35-40dana odigrati 6 utakmica. Pazite da se ne umorite..

izađi na crtu!

pre 10 meseci

Na domaću ligu se pozivaju oni koji su je obezvredili, bežeći od nje, u tužnom pokušaju da nešto značajno ostvare kroz ligu u koju su uterali sve srpske klubove. Na kraju, ni posle 10 godina, u Evropi vas niko ne zarezuje 3%. Bravo dečko.
(Vojvoda Momčilo, 31. maj 2023 19:30)


KK Crvena Zvezda

NIKADA nije odustala od učešča,
niti je bojkotovala srpsku ligu.

To je nepobitna istina.


Nema većeg obezvređivanja lige, od bojkota iste.


Argumenti koji se danas spominju kao razlog za bojkot lige,
postojali su još od 2011, ali bojkota ranije nije bilo.

Ipak, na žalost,

stiče se utisak
da je problem u broju i kvalitetu domaćih igrača
kojima trenutno raspolaže KK Partizan,

da ne kažem u strahu od bruke koju bi doživeli
sa samo 4 stranca u ekipi.

Aster Blistok

pre 10 meseci

Zvezda se ne moze oglasiti iz frizidera.
(Vlado

Reče navijač kluba koji se zaledio 2006.godine a on navijao za klub na čijem dresu je JASNO pisalo partizanIGOKEA.

Vojvoda Momčilo

pre 10 meseci

Veći cirkus od takmičenja ne vidjoh.
Da li je ikada ijedan tim otišao direktno u finale?
Sledece sezone dobiće titulu odmah, zasto da igraju i finale?
(Lord, 31. maj 2023 17:01

Svakako je bolje bojkotovati već 2 u godinu ligu zemlje koja ti daje novac i oprašta porez...bravo dečko
(zelja, 31. maj 2023 17:10)

Na domaću ligu se pozivaju oni koji su je obezvredili, bežeći od nje, u tužnom pokušaju da nešto značajno ostvare kroz ligu u koju su uterali sve srpske klubove. Na kraju, ni posle 10 godina, u Evropi vas niko ne zarezuje 3%. Bravo dečko.

Topss

pre 10 meseci

zvezda kad se plasirala jednom u top 8. u proteklih 10.godina tada se pomerio ceo plejof aba lige za mesec dana.
(polusvet, 31. maj 2023 16:58)

Tako je brate, odigrano je polufinale i onda se cekalo na finale 35 dana, a sad se bune. Toliko razmazene i neobjektivne navijace nema zemaljska kugla. Oni su ozbiljna sramota za nase drustvo
(Topss, 31. maj 2023 17:46)

to što dva puta slažete ne znači ništa.
nije istina.
(bio nekad B92, 31. maj 2023 19:30)

Sta nije istina? Kako te nije sramota da kazes da lazemo? Nije ni cudo sto doktor eksel bas vas predstavlja. Na tvoju nesrecu moze da se ukuca na gugl pa svi mogu lepo da vide kad se igralo finale a kad polufinale

Ljigavac

pre 10 meseci

Stvarno ne razumem grobare. Nikako ne shvataju da u nekoj zemlji moraju da se igraju i domaca takmicenja. Po njima, nase takmicenje bi trebalo da se igra u julu? Zamislite 5 utakmica u finalu ABA.To je minimum mesec dana, jer Zocu treba 7 dana izmenju dve utakmice zbog malog rostera, pa nije u redu da igraju na 2,3 dana.

Treba ga imati da bi se zacrveneoo

pre 10 meseci

Znaš li zašto veći cirkus od takmičenja nisi video? Zato što je partizan svojim nadobudnim i pre svega pokvarenim odnosom prema tom takmičenju i učinio to takmičenje takvim. Niko više nije kriv. Isključivo partizan. Što se tiče "tima koji je otišao direktno u finale", pa šta će ljudi kada nemaju sa kim da igraju u polufinalu!!!! Kada su protivnici pobegli!!!!!!
(Aster Blistok, 31. maj 2023 17:23)

8586

Izvini a sta ce polufinale kad se to zove ,,liga"???
Neko kao igra ligu pa onda vi dodjete u finale i branite srpsku kosarku???

Dzeronimo

pre 10 meseci

(Samo za tebe….., 31. maj 2023 19:28)

Mozes li zamisliti da vam iz ABA daju ultimatum, da konacno raskrstite tu mutljavinu sa FMP-om i Zvezda nastavi da igra ligu, ili ce vam se oba kluba zadovoljiti igranjem KLS-a, sta bi vi "principijelno" odlucili i zasto?

Kole

pre 10 meseci

Sramota je da Partizan odlucuje po svom nahodjenju kada ce se i sta igrati. Oni dve nedelje igraju 3 utakmice sa studentima, pa onda odmaraju, pa sada jos duze igraju sa Cedevitom 3 utakmice. Kume, mnogo je.

Max von Laberg

pre 10 meseci

Eto sad imamo napismeno,sad je zvanicno zasto Grujin o sebi stalno govori u mnozini (mi smo mi cemo).Svim razumnima je jasno ko je gazda KLS.Zasto i KLS mora da gleda sta se radi U Hrvatskoj Sloveniji i C.Gori
Zar je problem napraviti kalendar za KLS takmicenje.? Zasto danas FMP igra sa 4 stranca?gde ce ovi Srbijanci sa 16 i 17god. ili jos mladji?

Aca

pre 10 meseci

Kad može Partizan da odmara i ostane u ritmu a da Zvezda ima samo treninge, što sad ne bi bilo obrnuto. Sad će Partizan da se hladi a Zvezda se vrati u ritam.

kris

pre 10 meseci

Ja sam za to da se sjedne za sto i dogovori sa Cedevitom kad bi bilo najbolje odigrati to finale.Najbolje pod jesen kad malo minu vrucine.

Aster Blistok

pre 10 meseci

Izvini a sta ce polufinale kad se to zove ,,liga"???
Neko kao igra ligu pa onda vi dodjete u finale i branite srpsku kosarku???
(Treba ga imati da bi se zacrveneoo,

Ne pravote se pametni i ne izvrćite istinu. Pravila su jasno postavljena i oni se znaju. Zna se kako se ulazi u doigravanje za titulu prvaka države. Zna se koje ekipe zbog obaveza u ABA ligi dolaze na kraju te lige i koje ekipe iz domaće lige idu u tu završnicu!!!! E tu vi nastupate sa vašim bežanjem i cirkusom, kao bojkotujete nešto!!!! Da je pravde, trebalo bi vas izbaciti bukvalno u beton ligu, pa samim tim i da izgubite pravo igranja ABA lige!!!!!
Ko vas ne zna.....preskupo vas plaća!!!!!
Da. U pravu si. TREBA GA IMATI DA BI SE ZAVRVENIO!!!!

ja

pre 10 meseci

A najjace je sto partizan ne zeli da igra ligu svoje drzave uz opravdanje kao zaboravili da se registruju hahahh. Koja budala moze u to da poveruje. Jos se svi prave ludi od saveza preko medija. Kao nista se nije desilo. Nevjerovatno
(nimA, 31. maj 2023 23:37)

Pa upravo zbog ovog mesetarenja, i nije privatna liga.

DUDA

pre 10 meseci

Polako(te) glodari...Ovo se tice ovih zmajceka- i njihovih, obaveza u drzavnom prvenstvu ! Kao , ozbiljan klub postuju svoju drzavu(a koga ce drugo?) i stavljaju, klupsko prvenstvo Slovenije- na prvo mesto ! Naravno, mnogo su kvalitetniji od Zocove vesele druzine...Iako, bez najboljeg igraca Adamsa - pokazali su , da im finale Aba lige nije problem !

nimA

pre 10 meseci

A najjace je sto partizan ne zeli da igra ligu svoje drzave uz opravdanje kao zaboravili da se registruju hahahh. Koja budala moze u to da poveruje. Jos se svi prave ludi od saveza preko medija. Kao nista se nije desilo. Nevjerovatno

Србо

pre 10 meseci

Jeл КК ФМП власник ККС и АБА да одлучује када ће се шта играти. Па нису они једини клуб који игра ова такмичења, или јесте!?

Onako

pre 10 meseci

Tako je.

Lopatari pa sad zajedno poštujte slovenački playoff sa Cedevitom.

Koja glupost... Cedevita ima utakmice sa Heliosom ajde da odložimo majstoricu za 6.06., sa Studentima se igralo 2 nedelje 3 utakmice...jer igrači su umorni.

Beca

pre 10 meseci

Ako može polufinale ABA da se koriguje zbog slovenačkog prvenstva (gde zamisli, igra Cedevita), može i finale da se koriguje zbog srpskog (gde naravno, ne igra Partizan).

Samo za tebe…..

pre 10 meseci

@Dzeronimo
Princip je valjda isti? Ako si principijelno protiv necega i smatras da je neregularno/neposteno/nekorektno sta god i bojkotujes, onda bojkotujes i kada je takmicenje za tebe revijlano i kada ti nesto donosi. Bojkotujes i kup. Uostalom, otkud to da ste poceli da bojkotujetr od prosle godine? Gde str bili do sada? Msm da je to vrhunac licemerja…

Dzeronimo

pre 10 meseci

Dzeronimo
Princip je valjda isti? Ako si principijelno protiv necega i smatras da je neregularno/neposteno/nekorektno sta god i bojkotujes, onda bojkotujes i kada je takmicenje za tebe revijlano i kada ti nesto donosi. Bojkotujes i kup. Uostalom, otkud to da ste poceli da bojkotujetr od prosle godine? Gde str bili do sada? Msm da je to vrhunac licemerja…
(Samo za tebe….., 31. maj 2023 19:28)

Na sve imate odgovor, da li se JEDAN od vas javio povodom poznatog, da li je regularna liga, da li je ovo sramotno,?
Znaci predlazes da se "principijelno" ugasimo?!
Covke vam je i to smislio, ili si sam?!
Mnogo je to jadno kada dolazi iz usta navijaca koji podrzavaju neopevanu neregularnost!
Odgovori, imas priliku da budes covek, da li su lige regularne sa ovakvim stanjem stvari?
Posle mozemo pricati o "licemerju".

fuui

pre 10 meseci

Tako je brate, odigrano je polufinale i onda se cekalo na finale 35 dana, a sad se bune. Toliko razmazene i neobjektivne navijace nema zemaljska kugla. Oni su ozbiljna sramota za nase drustvo
(Topss, 31. maj 2023 17:46)

to što dva puta slažete ne znači ništa.
nije istina.
(bio nekad B92, 31. maj 2023 19:30)

Sta nije istina? Kako te nije sramota da kazes da lazemo? Nije ni cudo sto doktor eksel bas vas predstavlja. Na tvoju nesrecu moze da se ukuca na gugl pa svi mogu lepo da vide kad se igralo finale a kad polufinale
(Topss, 31. maj 2023 20:37

Ko laže nego ti.Ukucaš Euroleague 2015/16 i vidiš da je treća utakmica CSKA Zvezda igrana 18 Aprila a finale ABA Zvezda Mega 28 Aprila. Polufinala ABA Zvezda igrala 15 i 23 Marta

chupavi

pre 10 meseci

Kalkisali, odlagali, dogovarali se i sada kada ispada da ce na kraju oni cekati dve nedelje izmedju majstorice polufinala i starta finalne serije onda je to problem. Zasto tu istu cinjenicu niste gledali kao problem za Crvenu Zvezdu, mislim na cekanje finala nakon izbacivanja Buducnosti?

Kako je tako je, ABA liga je pokazala da je smesna liga koja ne moze da organizuje zavrsnicu takmicenja i to je to.

Za kraj, ako je mogao Partizan da odlaze plej of zbog top8 EL, CedOli zbog plej ofa slovenacke lige, onda moze i Zvezda zbog plej ofa KLS.

lal

pre 10 meseci

zvezda kad se plasirala jednom u top 8. u proteklih 10.godina tada se pomerio ceo plejof aba lige za mesec dana.
(polusvet, 31. maj 2023 16:58)
iskreno se ne secam i necu ni proveravati. verujem ti na rec i mislim da uopste nije problem sto partizan nije igrao ABA dok je trajala serija sa realom... i za regionalnu ligu i za srbiju bi partizan na F4 bio veliki plus...

problem je sto se serija sa realom zavrsila pre tri nedelje, a majstorica sa cedevitom je za nedelju dana... pa ne moze se igrati svaka faza doigravanja po 2 nedelje...

ekipa koja je (moglo bi se cak reci i nezasluzeno... ili u najmanju ruku GLUPO) ispala na jednu loptu protiv osvajaca evrolige, se razvlaci mesec dana sa studentima i sokicima?!?

to je moglo da se igra na dva/tri dana, makar u hali sportova... a indijanac da vrati pare sezoncima koji ne mogu da udju u halu... ili da ne salje ekipu na put od 9 sati autobusom... mozda se na ovu majstoricu ne bi ni cekalo nedelju dana...

znam

pre 10 meseci

A regionalna liga se ne pita ništa? Ako Aba liga odredi datume finala koji se poklapaju sa domaćom ligom, šta će onda?
(davor, 31. maj 2023 17:52)

odeš na stranicu ABA lige, pogledaš statut i sve ti jasno.

domaća prvenstva imaju prednost ispred ABA lige.

XL

pre 10 meseci

Pošteno, ako čekamo COL zbog slovenačke lige, zašto onda da ne poštujemo i svoju, domaću ligu? Jedino je sramota što KKP ne igra srpsku ligu, nepoštovanje svoje države i ponižavanje domaće košarke!

Rade S

pre 10 meseci

Nsjveci cirkus je raspored polufinala ,a četvrtina,pauza izmedju utakmica po 7 i više dana, umesto da se igra maksimum svaki treći dan...i to je Zvezda smislila i organizovala??? Pogledajte termine utakmica pa onda pišite bilo koji komentar i gde se to tako igra u svetu???

evropejac

pre 10 meseci

Jeл КК ФМП власник ККС и АБА да одлучује када ће се шта играти. Па нису они једини клуб који игра ова такмичења, или јесте!?
(Србо, 1. jun 2023 08:03)

Nisu jedini, ima više klubova koji igraju srpsku ligu ali samo jedan koji je izbegava i ne igra! Naravno da KLS treba da poštuje klubove koji igraju domaću ligu, neće valjda da se upravljaju po jednom klubu kome je poniženje da je igra?

Dragan

pre 10 meseci

Ja koliko znam , ABA liga jezakazala termin odigravanja utakmice a ne Partizan. I koliko znam u toj ABA ligi jedino Zvezda ima dva glasa. … sAD JE PROBLEM pomeren termin za 5 dana , a nije se Zvezda bunila kad su utakmicu protiv iste te Cedevite igrali na kraju prvenstva.
O tome da Zvezda odlucuje kad ce se igrati Kls suvisno je i govoriti, samo se potvrdjuje ko zapravo vodi kls. i posle se pitate zasto kk PARTIZAN NE ZELI da ucestvuje u tom cirkusu. Dizanje tenzije i lov u mutnom je prezime jednog coveka sa naocarima poput piksle.
("Dijagnosticar" Nis, 31. maj 2023 23:23)
Pa nije Zvezda odredila raspored KLS nego udruženje Klubova KLS i KSS.
Što nije ABA liga Odredila raspored polufinala i finala playoffa pa ne bi norala to Udruženje Klubova Lige Srbije.
Pa jbte posle treče majstorive Partizana i CDOLI u polufinalu, ABA liga može ztakazati finale istim tempom pa zakazati prvu posle 15-og juna.
Je l' kontaš sad zašto je KLS zakazala utakmoce i to će biti igrane na 2-3 dana. Znači ovi što igraju polufinale mogu igrati za deset dana 6 (ŠEST) utakmica
Kontaš ili ti još nije jasno kakvu igru* igra Partizan? Hoće da igra ABA finale sa timom koji oko ili preko 20 dana nema ni jednu takmičarsku utakmicu.
Pa odmor igrača manje traje.

Nele

pre 10 meseci

Kao navijac CZ potpuno se slazem da utakmice ABA lige trebaju da se pomaknu zbog EL, kako bi timovi iz ABA imali vise vremena i bili odmorniji za EL. Medjutim, nikako se ne slazem da se utakmice ABA pomeraju POSLE zavrsenih utakmica u EL i da se prave ovolike pauze. 5ta utakmica Real Partizan je igrana 10.05. Partizan je utakmice sa SC MORAO da zavrsi do 18.05 (npr 13,15,18) a sa Cedevitom (22,25,28) i da 31.05 ili 01.06 krene finalna serija. Ovo uopste NIJE zgusnut raspored, pa i Partizan i Zvezda su igrali po 4 utakmice u 8dana (nedelja(ABA)-utorak(EL)-cetvrtak(EL)-nedelja(ABA))
Finale koferencije NBA se igra 7 utakmica za 16 dana a Partizan ne moze da odigra 6 utkmica za to vreme?

ja

pre 10 meseci

Pa nije Zvezda odredila raspored KLS nego udruženje Klubova KLS i KSS.
Što nije ABA liga Odredila raspored polufinala i finala playoffa pa ne bi norala to Udruženje Klubova Lige Srbije.


nego ko

peki

pre 10 meseci

Sto se javljaju navijaci KKP na ovu informaciju.Sta se njih tice kada se igraju utakmice lige u kojoj oni ne ucestvuju.
Price za malu decu su da su promasili termin za priavljivanje ekipe!? Pa oni nemaju 12 igraca za domaću ligu jer mogu da igraju 4 stranca i Panter, minus Avramović i ostali nasi koji nemaju vise od 10-tak minuta i oko 10-12 koseva maksimalno po utakmici.
Sa bilo kojim sastavom da izadju pred masinu - ne ide.
Sa druge strane njihovih 4+1 stranac ne interesuje ni ABA liga a kamo li KSL.
Ako iduce sezone oba BG tima budu igrala EL sta mogu ljubiteli KSL lige da ocekuju dogodine i u buducnosti. Apsurd je da se utakmice zavrsavaju sa po 40-50 razlike, i da KKP i KKCZ putuju po Srbiji i igarju reviajne utakmice!