Nedelja, 26.03.2023.

05:26

Jokićev čas košarke Janisu, Denver pregazio Milvoki! VIDEO

Košarkaši Denver Nagetsa pobedili su Milvoki Baksa 129:106, u utakmici najboljih ekipa Zapadne i Istočne konferencije.

Izvor: B92

Jokiæev èas košarke Janisu, Denver pregazio Milvoki! VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

hmmm

pre 1 godinu

ovaj snimak sa Jokicevim pivotiranjem... zar to nisu koraci!? Kada sam ja igrao pre nekoliko decenija sigurno bi bili... pivotirao je na desnoj nozi, onda je dao kos sa leve.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Pero Zdero Prozvao sam bas tebe jer nikad nisi nista dobro rekao za trenera Denvera kad tvoj pulen pobedi(a kad izgubi pises da ovaj Malone je neznalica,amater,najgori u ligi),verovatno smatras da Jokicev uticaj na igru zahteva da bude i igrac i trener istovremeno!
(Marko 666, 26. mart 2023 18:41)

Prvo, prozvao si mozda samo svoju iluziju da znas o cemu pises jer upravo i ovim komentarom dokazujes apsokutnu oovrsnost i losu nameru koja veze sa kosarkom nema iz prostog razloga a on je pod...

Drugo... Kad Denver izgubi da pisem da je trener neznalica - LAZ, amater - LAZ, najgori u ligi - LAZ. Lepo obrati paznju, kada vec pametujes, kada Denver izgubi ili vrati neki prethodni clanak, ako si zaludan, i nadji bilo sta slicno o Melounu od strane mene... Ne postoji.

Moje kritike njega su uvek i samo o rotacijama, forsiranju veterana i ignorisanju klinaca... Kroz kosarkasku terminologiju i argumente, nikad opisima koje si naveo.

Pobrkao si loncice + si opasno lagao tako da dalja diskusija sa tobom nema apsolutno nikakvu tezinu i smisao :)

Pera Ždera

pre 1 godinu

Pera Zdera. Evo ja navijam da Denver osvoji tituli. I neces veroavti samo zato sto Jokic igra tamo i sto stvarno igra za sve pare. Ali ozbiljno, pravljenje idola od nekog sportiste za svaku individuu stariju od 20 god je detinjasto -blago receno.
Mislim meni kao privremenom navijacu Denvera zaista smeta taj totalno nerealni odnos prema istom, kao sto me nerviraju i gehteri koji hejtuju zbog politike ili cisto da bi hejtovali.

Da li je Jokic najbolji igrac Denvera - jeste, da li je iedan od najboljih igraca u NBA -jeste. Pa prijatelju ne treba on da ga na ikonu stavljas. Njegovo je da igra a nase je da se opustimo s ekipom uz pivo i gledamo majstoriie.

A da li bi Jokic osvojio ista da mu saigraci nisu odlicni - ni u snow ma.
On jeste najbolji, ali je Marej vrhinski, porter je 50% tojka igrac 10 skokova igrac. Gorgon brutalan. Kcp, Brauni,... Brutalno uigran tim, sa ekstemno kvalitetnim individuama. Da li mogu da osvoje sve. Naravno, Da li Jokic sam moze da osvoji sve - ni u ludilu. Da li oni bez njega mogu da osvoje sve - pa ako nadju drugog Jokica :D

Sinoc su ih razmontirali bez preterivanja. I bila je kolektivno timska poveda. Kao sto i teba u timskim sportovima

Praviti religiju od navijanja, nije bas preporucljivo, bar ako si vernik. Ako nisi onda opet, praviti religiju...
(nba, 26. mart 2023 20:15)

Auuu covece :) Ti si mene podobro pomesao sa nekim. Jokica cesto i "kritikujem" kada odigra nezainteresovano ili lose... Pa samo u komentaru ove utakmice pohvalih UPRAVO Mareja i odluku vrv trenera da se saceka i da se istrpi ne bi li imao sut koji ima poslednjih par utakmica. Portera hvalim veoma u poslednje vreme... Kristijana, Gordona, KCPja da ne nabrajam dalje... Dakle, bespotrebne lazi o uzdizanju samo Nikole. Uvek naglasavam TIM i njegovu igru koja je timski orijentisana.

Jednostavno ljubitelj sam takve kosarke. Idolizacija pojedinca u sportu i 1 na 1 AND1 "kosarke" me apsolutno ne zanima.

Kosarku komentarisem i na drugim vestima. Tenis takodje npr... Ti zakljucci nicim izazvani su bas zabrinjavajuci. Upravo ja komentare svoje podvlacim KOSARKASKIM cinjenicama i argumentima, nekada kroz hvalu nekada kroz kritiku i uvek mi je ton pisanja sportski i umeren.

Gde si otisao na veru, idole, ikone itd. Nenormalno skroz. Kosarku pratim jer sam je pola zivota igrao i obozavam je kao igru... Kreaciju i orkestraciju najvise cenim tj meni i mom oku najvise prija. Obozavam Teodosica npr, Dijao nekada, da ne nabrajam. To sto postujem jako uspesnog i istorijski posebnog kosarkasa iz nase zemlje a ne idem logikom mnogih ovde da uspesne treba pljuvati ovde NE ZNACI da mi je on idol. Idole nemam, jako uspesan u poslu, ni malo tako mlad i u kosarci uzivam sportski i komentatorski... Hobi recimo. Nikakav fanatizam.

Dozovite se pameti pojedini jer ozbiljno lutate i predaleko idete samo jer neko ceni uspesnog kosarkasa koji igra maestralno a sasvim je slucajno "debeli iz Sombora" ;) Sta se sve ovde moze proscitati.. Morbidno. Pustite ostake da misle, pisu i komentarisu bez anti kosarkaskih nebuloza... Neukusno je i bezobrazno.

nba

pre 1 godinu

Pera Zdera. Evo ja navijam da Denver osvoji tituli. I neces veroavti samo zato sto Jokic igra tamo i sto stvarno igra za sve pare. Ali ozbiljno, pravljenje idola od nekog sportiste za svaku individuu stariju od 20 god je detinjasto -blago receno.
Mislim meni kao privremenom navijacu Denvera zaista smeta taj totalno nerealni odnos prema istom, kao sto me nerviraju i gehteri koji hejtuju zbog politike ili cisto da bi hejtovali.

Da li je Jokic najbolji igrac Denvera - jeste, da li je iedan od najboljih igraca u NBA -jeste. Pa prijatelju ne treba on da ga na ikonu stavljas. Njegovo je da igra a nase je da se opustimo s ekipom uz pivo i gledamo majstoriie.

A da li bi Jokic osvojio ista da mu saigraci nisu odlicni - ni u snow ma.
On jeste najbolji, ali je Marej vrhinski, porter je 50% tojka igrac 10 skokova igrac. Gorgon brutalan. Kcp, Brauni,... Brutalno uigran tim, sa ekstemno kvalitetnim individuama. Da li mogu da osvoje sve. Naravno, Da li Jokic sam moze da osvoji sve - ni u ludilu. Da li oni bez njega mogu da osvoje sve - pa ako nadju drugog Jokica :D

Sinoc su ih razmontirali bez preterivanja. I bila je kolektivno timska poveda. Kao sto i teba u timskim sportovima

Praviti religiju od navijanja, nije bas preporucljivo, bar ako si vernik. Ako nisi onda opet, praviti religiju...

Marko 666

pre 1 godinu

Pero Zdero Prozvao sam bas tebe jer nikad nisi nista dobro rekao za trenera Denvera kad tvoj pulen pobedi(a kad izgubi pises da ovaj Malone je neznalica,amater,najgori u ligi),verovatno smatras da Jokicev uticaj na igru zahteva da bude i igrac i trener istovremeno!

Pera Ždera

pre 1 godinu

B92

Za Peru Zderu i ostale mitomane-nije Jokic razbio Giannisa nego tim Denvera je razbio Milwaukee...kad god Denver dobije niko da pohvali trenera Malonea a kad izgube drvlje i kamenje po njemu,ovo sinoc u drugom delu je pobeda Malonea nad Buddenholzerom(timska odbrana i udvajanje Giannisa kad pridje reketu su odlucili utakmicu)...da nisam gledao pomislio bih da je Jokic imao 60 30 20,a Giannis 10 poena-bacanja 0 od 15,jao kakvi su ovo skandalozni naslovi!
(Marko 666, 26. mart 2023 17:08)

Obozavam ove povrsne, pljuvanje radi pljuvanja, individue .. Vrati se lagano dole na moj komentar i mozda zapazis brdo pohvala na racun Nadjija u skoku, Mareja, malog Kristijana, Portera itd = tima Denvera. Ako ipak morate da lupetate i bzvz prozivate komentatore ovde koji objektivno komentarisu, hvale pa i kritikuju Jokica kada odigra lose, dajte to malo kvalitetnije, argumentima potkovanije... ili je mozda za to potrebno vise i u glavi. hmm...

Marko 666

pre 1 godinu

Za Peru Zderu i ostale mitomane-nije Jokic razbio Giannisa nego tim Denvera je razbio Milwaukee...kad god Denver dobije niko da pohvali trenera Malonea a kad izgube drvlje i kamenje po njemu,ovo sinoc u drugom delu je pobeda Malonea nad Buddenholzerom(timska odbrana i udvajanje Giannisa kad pridje reketu su odlucili utakmicu)...da nisam gledao pomislio bih da je Jokic imao 60 30 20,a Giannis 10 poena-bacanja 0 od 15,jao kakvi su ovo skandalozni naslovi!

Dejan Lekic

pre 1 godinu

Denver se polako vraca u svoj "stari" ritam. Ponovo igraju odbranu kako treba - nesto sto ih je i dovelo do prvog mesta zapadne konferencije. To raduje svakog navijaca Denvera, no ono sto mene najvise raduje je cinjenica da je ovo prva utakmica posle ne-znam-koliko u kojoj je klupa igrala dobro. Mladi Watson je za tri minuta imao 8 poena, a da ne pricam o zakucavanju Green-a o kojem ce garant pricati svi... Bruce je bio fantastican takodje.

Jokic je trebalo da ima dva puta vise slobodnih bacanja, jer su ga bukvalno tukli pod kosem a sudije su sudile svaki treci prekrsaj. No, na to smo navikli, jelda? Embiid kad zakuka (sto radi stalno, i to me najvise frustrira kod njega, inace ga jako postujem) sudije mu odmah daju faul. Zato ide na liniju 20 puta po mecu...

Pera Ždera

pre 1 godinu

Pera Ždera, 26. mart 2023 06:22)

Kako te nije mrzelo da sve ovo napises?
(Sonsi Get, 26. mart 2023 10:45)

Uff... tesko pitanje. Komentare pisem u dahu (otuda se i provuce koja (retka) greskica u kucanju :) tako da nije...

Otkud znam... i sam sebe iznenadim ponekad kad zavrsim koliki je esej ispao :)) ...ne bude uvek ali ovako bitan mec u ovako bitnom momentu sezone, bitan za razne narative valjda vise detalja i zapazanja izvuce iz mene...

2CRAZY

pre 1 godinu

Treba reci, zapravo naglasiti da je Milvokiju ovo bila back to back utakmica, dakle oni su sinoc igrali utakmicu dok je Denver odmarao i sad su tako umorni doputovali na gostujuc teren i jednostavno ostali bez snage u drugom poluvremenu, sto se i videlo po rezultatu.
Raduje to sto je Denver konacno pobedio neki jaci tim, to jest trenutno najjaci tim lige, ali da se ne zanosimo, ovo je back to back utakmica, i te uglavnom svaki tim gubi.
No kao sto rekoh, raduje povratak u formu.

Skid

pre 1 godinu

Utakmica je bila pravi PO. Sjajno. Pritom Denver je odigrao extremno dobru odbranu, pogotovo u drugom poluvremenu. E zato Janis nije bolji od Jokica. U 3/4 se dva napada zaredom zalece pod kos na sirovu snagu, pokusava pivotom da izbaci odbranu, ne uspeva, 2 napada Denver pogadja I odlepljuje se. Krenu kola nizbrdo, Janis nije uneo mirnocu kao lider I gubi se utakmica. Mislim da on nema intelekt da okrene utakmicu, ispravite me ako gresim.
Ovu pobedu je donela odbrana I sa pravom je ovoliki hajp oko Denvera ove sezone. Ako odigraju kako treba, jos srede odbranu, definitivno su kandidat za prsten bez obzira sto ima jos dobrih ekipa koji mogu da se nose sa Denverom. Milvoki moze bolje od ovoga, da se ne lazemo, u POu na 4 dobijene svasta moze da se iskoriguje kod njih, ali to vazi i za Denver. Kljucni poeni, kao u tekstu sto pise jesu poeni Grina, na kraju 3/4 za vecu razliku i kucanje za momentum. I kao sto Sam I ranije rekao, sve mi se vise svidja kako MPJ igra, veliki je napredak. Jos Ako Marej odigrao dobro celu utakmicu kako zna, brutalna ekipa. Odbrana donosi prsten. To je I Meloun rekao na konferenciji, napada mu Nije briga, vec odbrana. I zanimljiv mi je bio Kristijan, bas je bio nabrijan na Janisa. Svaka cast.

The Unforgiven

pre 1 godinu

Janis nije pobedio Jokića u direktnom duelu još od 2020. godine. Sve što je Milvoki dobio u tom periodu je bilo kad Jokić nije igrao utakmice.
(mare, 26. mart 2023 09:23)
-------------------------

Jesu li to Giannis i Jokic nekada igrali 1 na 1 kad ga Giannis nije pobedio sve te godine?

2CRAZY

pre 1 godinu

Jokic mora biti brzi, nekako ko da je uspavan, u par navrata neverovatno kako je izgubio loptu, svako ima svoje mane, ali mora pod hitno da se probudi i jos agresivnije zaigra.
Raduje 11 asistencija, steta sto nije vise da se vrati u tripl dabl prosek...

nebrinižikoti

pre 1 godinu

Igralo se dok je Milvoki imao snage,onda su u trećoj četvrtini pali i to je to. Mora NBA da promeni nešto u vezi sa ovim noć za noć utakmicama nije to dobro za kvalitet same košarke.Kad je pravljen raspored niko nije znao da će ove dve ekipe da budu prve i da to treba da bude spektakl.
(Ms, 26. mart 2023 15:38)

njihovo takmicenje njihova stvar
funkcionise jako jako dugo
skoro savrseno..

p.s.
nego da li si znao da te "rasporede" za utakmice radi jedan covek evo uspesno vec 37 godina!? fantastican podatak...

Ms

pre 1 godinu

Igralo se dok je Milvoki imao snage,onda su u trećoj četvrtini pali i to je to. Mora NBA da promeni nešto u vezi sa ovim noć za noć utakmicama nije to dobro za kvalitet same košarke.Kad je pravljen raspored niko nije znao da će ove dve ekipe da budu prve i da to treba da bude spektakl.

vince carter

pre 1 godinu

"opa Djurdjo" Jokica toliko prebijaju da nekim cudom uvek bude zdrav na sledecoj utakmici,ne popusta. Sinoc na fintiranja Brooka Lopeza krenuo da zavrsi kad ono Bobi Portis minirao obruc kao Pera Koyot super genije,Jokic je odleteo u vazduh ali su javili da je spreman da igra na sledecem mecu,cudo od coveka!!

era

pre 1 godinu

zasto su vinca zvali filozof u školi? zato sto prosipa skup cinjenica pokusavajuci da pokaze kako bi on harao da je u NBA a od iste je video NBA2K na konzoli maksimum

Opa Djurdjo

pre 1 godinu

Kako je skolovo bruka lopeza,covek je izgledao kao malo dete i to svaku put uz faul,a jednom su samo svirali,neverovatno sta mu rade i uz kakve batine jokic sve ovo postize i onda neko spomene onog embida pa njega pogledaju i odma faul on uz onakve batine koje jokic dobija ne bi izdrzo cetvrtinu jednu,ovakve batine sam jos video sam da je dzordan dobijao,jokara treba da ga razbije u ponedeljak i pokaze mu ko je glavni al uz batine dobre da ga razbuca,ne samo on nego ceo tim denvera.

aca

pre 1 godinu

Za srBske paljevine. Crći će od gladi, ali bitan je NBA
(abc, 26. mart 2023 10:16)

Ti si paljevina, jedino ti se ne zna poreklo a i nebitno je :)

tata

pre 1 godinu

Al' ovi "stručnjaci" iz "privremenih država Balkana", tačno će oslepe... (što neko reče ovde šta se događa sa preteranim...)
Samo da pozdravim Bata Peru Ž. Uvek objektivan, umeren, stručan. Nije lako biti frajer.

vince carter

pre 1 godinu

Ali farmer "Milan M" koji je esejom odgovorio trolu pod mojim imenom i nije mogao da provali,auu sine tacno ti zamisljam facu,Sejo Kalac sa stomakom preko stola. Zamisli kolko si ogranicen da ti laznom carteru odgovoris ovako🤷🤣

Bojan

pre 1 godinu

(vince carter, 26. mart 2023 09:34)

Sve je u redu dečko. Još par godina terapije i pustuće te iz ustanove, pa ćeš onda polako moći da naučiš jezik i počneš da gledaš košarku po prvi put.

MPP

pre 1 godinu

AJDE

da "malčice" (ili bar da pokušam) razjasnim neke strvari kad je u pitanju RAZLIKA U BROJU faulova izmedju EMBIDA & JANISA i

sa druge strane Jokića…

Jokić hvata sve na tehniku i
"prirodni zez".... On "tehnikom" izbegava jači kontakt….on će i 3 pa ponekad i 4 puta (!) fintirati i onda tek šutnuti na koš.
A pri tome je jak ko zemlja…
Ta čudna "nežnost" medju kolosima daje manje šanse za faul. Osim pri šutu na samoj ruci.
Drugo… znaju ostali da je jak ko zemlja i da im je snaga slaba vajda pa ga "seckaju" na "sitno" ,što je elem teško za "detekciju".

Plus te "proklete" asistencije ,
mnogo puta on doda loptu pre nego što su ga i nameravali faulirati….

Treće ovi ostali su većinom izgledom toliko sitniji od Nikole ( ima ledja bukvalno ko omanji medved) i sudije prirodno štite manje i slabije….

Četrvrto izgleda često da sam sebe sapliće kada prodire a sudije navikle na "normalne" i snažne prodore od kojih pucaju kosti . Sudije su u dilemi
" da li ga je neko gurnuo ili ovaj izvodi svoj ples "veselog pingvina".....koji se naravno završava polaganjem a nikako kucanjem .

.OBJEKTIVNO

ON JE LJUDI NOĆNA MORA ZA SUDIJE…

Milan M

pre 1 godinu

@vince carter
Hvala na odgovoru. Na žalost moraću da se oslonim na svoj lični osećaj... Tvoji komentari mi zvuče kao da si izostavio jedinicu ispred te osmice (u najboljem slučaju). Osim što komentari pokazuju i neshvatljivu količinu viška vremena, pokazuju i nerazumevanje košarke. Klasičan primer je osporavanje Jokićevog uticaja na svoj tim. Za to je dovoljno da pogledaš par utakmica i da vidiš koliki je raspad igra Denvera kada on izađe iz igre, ne moraš iznova i iznova da navodiš primer Gordona protiv Milvokija, jer ta utakmica sama po sebi ne znači skoro ništa.
Za pohvalu je što si spreman izdvojiti toliko vremena u pronalaženju razne statistike, ali je tvoje tumačenje jednostavno... pogrešno (šteta), pa često tvoji komentari podsećaju na aktivnost zbog koje su nekada stariji govorili da može da se oslepi... samo su dečaci to radili tada na drugi način.

Konfuzije

pre 1 godinu

Jokić je najbolji srpski košarkaš ikada. Ma najbolji je Srbin košarkaš računajući i jugoslovenske ere i halpo serbona grupacije. Fusnota-Srbija nema nista osvojeno u seniorskoj konkurenciji(osvojeno podrazumeva jedino Au) tako da taj parametar je dva puta nista je nista a u jugo ere nije igrao i taj parametar isto-Jokic je najbolji ikada.

Poznavalac

pre 1 godinu

Ovakvu igru je Denver pokazao u bar 10 utakmica ove sezone, jako i beskompromino u odbrani, neumoljivo i sa puno ideja u napadu.
Klupa je isto bila sjajna, a posebmo Bruce Brown koji ima mirnoću za šut na isteku napada, ideju za širenje odbrane, odličan je i u čuvanju prodora i skoku iz druhog plana.
Ovakav Denver je ozbiljan kandidat za titulu.
I da, protiv File je meč za MVP, Nikolu to ne zanima, ali će Meloun prilagoditi igru Denvera toj zgodi.

Komšija Mile

pre 1 godinu

Ono što nedostaje Jokiću je titula ali sa reprezentacijom!Tako sa I ako ispadnu u prvom kolu nije neka šteta,imaće vremena da se odmori!Ako Kamerunac bude igrao za Francusku,eto šanse za dokazivanje!

mare

pre 1 godinu

Janis nije pobedio Jokića u direktnom duelu još od 2020. godine. Sve što je Milvoki dobio u tom periodu je bilo kad Jokić nije igrao utakmice.

anti-paradox

pre 1 godinu

Iskreno, ne vidim gde ljudi vide mogucnost da Denver ide do velikog finala. Voleo bih da bude tako, ali ja ih ne vidim ni u finalu konferencije. Jednostavno osim Nikole, ostali igraci nemaju kontinuitet.

Kengur

pre 1 godinu

Svidja mi se sto navijaci denvera prozivaju Cartera a nisu svesni da ce Lejkersi da omlate denver u prvoj rundi i onda nece moci da zive od njega,tako bi sa Karijem prosle godine.

Neko

pre 1 godinu

@anti-paradox, zapravo na ovoj tekmi veceras i na jos ponekoj pokazali su da mogu igrati odbranu kad to zele...mislim da tempiraju formu za PO, svasta je tu moguce...Marej se smirio malo, ne divlja toliko, MPJ dobar...bice tu svasta...

To bi bilo to

pre 1 godinu

Ljudi,stvarno je nebitna treća MVP titula.Prsten je ono što Nikoli nedostaje.Ova sezona je pokazala da Denver ume da zategne odbranu,to je ubedljivo najvažnija stvar u PO. Koševi će doći sami po sebi.MVP titula nek ide Embidu,jer je postalo mučno to navlačenje za njega uz bezobrazluk pozivanja na boju kože.

vince carter

pre 1 godinu

Moja najveca pobeda je kad vidim da se neko potpisuje mojim nikom i pokazuje svoju frustraciju i nemoc na nivou deteta od 5 godina a zamislja da je bitan okruzen farmerima kojima oci ne vidi,a mozda udara pluseve nekom svom neprijatelju koga poznaje a da toga nije ni svestan😅 A jos veca pobeda je kada ljudi poput @Struco dobijaju pluseve za izjave da je Embid sa 50%,71%,56% suta protiv Bullsa 2x i Wariorsa imao ocajne procente,da je Embidov sut 13-23 ocajan a Jokicev 14-24 protiv Spursa fenomenalan,lik koji ovo dozivljava licno i koji pokazuje ociglednu frustraciju prema Embidu kao sto bi i prema bilo kom drugom igracu u mvp trci koja je ovde nekada bila predmet smeha kao i regularna sezona! Sto se tice pitanja o Domantasu,lik koji je losiji igrac od Scole objasnjava ove sezone kako ovaj stil igre utice na brojeve! A the truth ako vas to zanima je svim silama navijao za Lebrona protiv denvera 2020,ajmo farmeri dajte mu plusic🙈😅

struco

pre 1 godinu

fila 3 poraza od zadnje 4 i sada imaju losiji skor od denvera. Hoce sada embiid da ispadne iz trke? da mu nisu dali jedno 100 slobodnih zadnje 4 utakmice, nebi ni imao prosek od preko 30 poena u tim porazima. Ajmo Nikola za koji dan utrpaj 50 ovom embidu uz 20 skokova i 10 asistencija, uz pobedu i tvoj je MVP 100%.

zZZz

pre 1 godinu

Jokic je pokazao da je veci od MVP titule i da je samim tim totalno neopterecen istom. On odradi koliko je potrebno i ne forsira statistiku. Dok se Embiid trese, Nikola mirno spava i uziva u porodicnom zivotu.

Milan M

pre 1 godinu

Zdravo dragi @vince carter,
Imam jednu molbu za tebe - možeš li molim te iskreno da mi kažeš koliko imaš godina? Pomoći će mi u vrednovanju tvojih komentara. Hvala, sportski pozdrav.

vince carter

pre 1 godinu

Zdravo dragi @vince carter,
Imam jednu molbu za tebe - možeš li molim te iskreno da mi kažeš koliko imaš godina? Pomoći će mi u vrednovanju tvojih komentara. Hvala, sportski pozdrav.
(Milan M)

Cika Milane meni je 8 godina i pratim kosarku od kad pamtim. ja sve znam i ja sam najpametniji cika Milane, tako kaze moja mama.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Ja sam uvek sumnjao da ti gledas utakmice, a ovo je potvrda... Janis je Jokicu direktno oduzeo par lopti. I nije Jokic dobio Janisa, nego su ga x puta udvajali, igrali jako na njega, i na kraju je ostao bez snage.
(Lagano, 26. mart 2023 07:58)

Da, mora da sam negledajuci utakmicu uzivo ostavio komentar u 6 ujutru odmah nakon iste :))))

Da, u pravu si, ukrao mu je Janis par lopti (propustih spomenuti, slucajno) ali sa strane pomoci (ako se ne varam) i u driblingu van linije za 3p... u reketu Jokic je dobio Janisa (ofanzivno).

I nisam rekao da je Jokic zaustavio Grka vec da ga je JEDNOM prilikom direktnim cuvanjem zaustavio na obrucu tj pri napadu na isti. I napomenuh da to ne znaci nista (posto je svakako Janis mnogo bolji defanzivac) ali cisto radi sustine da Jokic nije toliko ocajan koliko se ovde navodi + da kada zeli (kada mu sudje je dozvoljava) tada i zna da odigra kvalitetno 1 na 1 u defanzivi.

Dakle, sustina je bila da se Janis nije istakao u ovom mecu defanzivom koliko se UVEK i u svakoj konverzaciji naglasava da je on defanzivna zver, nepobedivi, najmocniji igrac dok je Nikola ocajan i samo dobro igra ofanzivno. Istina je IPAK megde izmedju i to je bila sustina mog komentara a ne da je Jokic dobio Janisa na defanzivnoj strani... Nije i nikada nece.

I na kraju, jesu propust (ne)spominjanje tih ukradenih, desava se kada gledamo utakmice tako rano.. Sta da radis... Od tolikog komentara i teksta sa brdo cinjenica i licnih zapazanja koje nedvosmisleno govore o utakmici i mom gledanju iste uzivo ti nadjes jedan detalj u moru tacnih cinjenica = zelja da se ospori i pljune necija analiza ne u kontekstu kosarke vec da li je neko "prevarant" ili nije. Bas dosadna namera :)

Lagano

pre 1 godinu

Odbrana. Nesto ne primetih vcrs da je bar tu i tamo (znam da je missmatch ali) preuzimao Jokica, pokusao ga sacuvati ili sta god, svojim defanzivnim prisustvom prelomiti utakmicu. Denver 8 poena vise u reketu jutros! Nasuprot, Nikola je njega zaustavio u jednom momentu pri izolaciji (ne toliko bitno, jasno)... nekako je Jokic, sveukupno timski, uvek penicilin za njega (protiv Grcke i u dosta navrata prethodnih sezona).. Kao da Baksi leze Denveru ali da ne baksuziram... Nek se sretnu u super finalu pa kako bude :)

(Pera Ždera, 26. mart 2023 06:22)

Ja sam uvek sumnjao da ti gledas utakmice, a ovo je potvrda... Janis je Jokicu direktno oduzeo par lopti. I nije Jokic dobio Janisa, nego su ga x puta udvajali, igrali jako na njega, i na kraju je ostao bez snage.

meda

pre 1 godinu

Jokić je imao TS 62.5% a Janis 61.8%, dakle skoro identično, alI Jokić ipak za nijansu bolje, uz isti broj poena 31.
A da se ne pominje 11 asistencija uz 3 izgubljene lopte Jokića naspram 4 asistencije uz 4 izgubljene lopte Janisa.
Omlatio ga Jokara, idemo dalje, na redu je Embiid.

Johnny

pre 1 godinu

Cas kosarke haha, isti broj poena, Giannis bolji procenat suta i direktno ukrao loptu Jokicu 3 puta.
Svi igraci Denvera su odigrali vrh, Milvoki bolji prvo poluvreme u drugom nestali. Ne znam sta je bilo, verovatno umor jer su igrali u Finiksu 24 sata pre toga dok je Denver odmarao 3,4 dana.

Borša

pre 1 godinu

Cas kosarke haha, isti broj poena, Giannis bolji procenat suta i direktno ukrao loptu Jokicu 3 puta.
Svi igraci Denvera su odigrali vrh, Milvoki bolji prvo poluvreme u drugom nestali. Ne znam sta je bilo, verovatno umor jer su igrali u Finiksu 24 sata pre toga dok je Denver odmarao 3,4 dana.
(Johnny, 26. mart 2023 07:08)
Ozbiljan klinicki slucaj si... +/- rubrika +19 Jokic, - 15 Janis. Pametnom dosta...

vince carter

pre 1 godinu

Sinoc se videlo da su Midlton i Holidey svemirski brod u odnosu na Mareya i Portera a za ljubitelje plus/minus statistike,Porter najveci plus na celoj utakmici,Marey 26p i 9ass,dok ova dvojica iz Milvokija nisu postojala na mecu. Denver je odlicna ekipa iako se svi trude da ih stave na nivo Hjustona samo da bi sto vise uzdigli Jokica,klasicna prica svih ljudi koji imaju idola,a oni jedva izgubili od Milvokija samo s Gordonom iz prve postave u gostima. Domantas jos jedna pobeda sa Kingsima bez Foxa,sa ljudima koji su playoff gledali na digitronu pre njega!

Pera Ždera

pre 1 godinu

Najbolji napad lige VS najbolja odbrana lige.

Najbolji tim istoka protiv najboljeg tima zapada.

MVP VS MVP

Jokic protiv potencijalnog DPOY (Lopez??)

Agresivan Jokic. Ko misli da ne igra kroz kontakt (opravdavanje pojedinih za toliku razliku u bacanjima njega i Embiida) neka malo bolje pogleda ovu utakmicu. Prvih par situacija ocigledno nedosudjene licne (udarac u lice pri jednom ulazu) = Jokic vidno iznerviran krece ultra agresivno u reket i kontakt. Posledicno dolaze i bacanja (atipicnih 11) ALI u ovakvom mecu, kroz ovoliko igre ledjima i toliko kontakta Embiid bi nedvosmisleno dobio 20+ bacanja. U tome je problem... Naravno da Kamerunac igra agresivnije ka kosu ALI tolika razlika, nema sanse (Embiid pre neko vece 23 bacanja?!).
Odlicna partija Nikole kroz losiji sut za 3p.

Par utakmica cekanja i forsiranja Mareja kroz lose suteve i "silovanje" lopte se u poslednjih par isplacuje. U nadi da ce se napokon desiti i neka konstantnost (mada tesko). Kako bilo, nemaju mnogo izbora sa njim osim buditi ga i stalno traziti njegov sut, sta god je potrebno. U suprotnom, kroz ovaj roster, bez toga, nema titule! Tako je kako je. Raduje veci broj asistencija ove sezone... vcrs 9 proigravanja. Dzamal u sutu, agresivan i u zoni tecnih, atrakticnih poteza, jedna od najlepsih stvari za videti u ligi. Steta sto (pre)cesto ima kontra efekat, na silu, kroz lose procente i odluke. Vise konstantnosti (hocemo li ikada docekati) i Marej je def AStar igrac!

Porter i dalje odlican i efektan. I dalje zbunjuje taj neki poduzi prazan hod u rotaciji Melouna izmedju 3/4 i 4/4, posebno kada je "u sutu" i bez mnogo greski. Nekako bih voleo da ga vidm, slicno kao u Marej situaciji, vise min sa klupom, da se jos vise raspuca i umanji precesti ofanzivni kolaps klupe. Vcrs srecom klupa odlicna... cak +5 bez Jokkca na parketu, protiv najboljeg tima lige (kroz skor gledano).

Gordon nikako do forme pre povrede. Najvise u kontekstu "two man" igre sa Jokicem. Previse je tu izolacija i ne napadanja reketa. Dal je neko ovde rekao ili videh na netu da povrede nisu totalno zalecene pa izbegava onoliki napad reketa i obruca kroz Jokicevu orkestraciju. Da se to ispegla, kako je bilo, do POffa i Denver je jaci za 20%. KCP odlican defanzivno, BBraun pogadjao par kljucnih suteva...

Najvise me raduje povratak Nadjija kao prve izmene Nikoli. FENOMENALAN u skoku! Energican, mnogo pokretniji i mnogoooo aktivniji od Brajanta na obrucu. To je u ovom trenutku mnogo potrebnije Denveru od dobrog suta za 3p Brajanta.

I dalje zulja tolika eksploatacija Dzefa G ALI zbog neverovatno atraktivnog zakucavanja preko Janisa, sve mu je oprosteno, ovog puta :))) Vise bih voleo Vlatka nazad u glavnu rotaciju ali te povrede, dokle?? Mali Kristijan, bez poena ali toliko bitan za energiju i odbranu da je to odavno van svake diskusije.

Pejton Vatson!! U garbage time-u dve trojke i dobar ulaz kroz kontakt... Neshvatljivo Melounovo zanemarivanje (mada navikli smo) klinca na klupi (bar u ovolikoj meri). Ako sam dobro razumeo, mrzi me da proverim, preko 20p prosecno ima u G ligi, sto cesto ne znaci mnogo ali ipak...

Janis Janis... Koliko god bio dominantan, prvenstveno atleticizmom, ja bar nikako ne mogu progutati narative da je najbolji igrac lige. Bar ne sa tolikim odsustvom suta i resenja kada mu zatvore utrcavanja i reket. Ok, jasno, osvojen prsten ali budimo iskreni, ima brutalan tim... Ne kazem, fenomenalan igrac, top tri lige po svemu postignutom ali meni licno je kosarka vise orkestracija i neki drugi "skilovi"... Stvar ukusa valjda...

Odbrana. Nesto ne primetih vcrs da je bar tu i tamo (znam da je missmatch ali) preuzimao Jokica, pokusao ga sacuvati ili sta god, svojim defanzivnim prisustvom prelomiti utakmicu. Denver 8 poena vise u reketu jutros! Nasuprot, Nikola je njega zaustavio u jednom momentu pri izolaciji (ne toliko bitno, jasno)... nekako je Jokic, sveukupno timski, uvek penicilin za njega (protiv Grcke i u dosta navrata prethodnih sezona).. Kao da Baksi leze Denveru ali da ne baksuziram... Nek se sretnu u super finalu pa kako bude :)

Na kraju, nadskocili su najbolji skakacki tim lige. 8 vise skokova. Ostaje druga polovina najbitnijeg mometa na kraju sezone za moral ekipe i MVP narativ, duel sa Filadelfijom i Embiidom za dva dana. Nadajmo se agresivnom i zainteresovanom Jokicu i neodsustvu Dzoela Embiida.

pant-LA

pre 1 godinu

Najludje je sto se Jokic ispromasivao za tri, promasio i 3-4 za njega lake dvojke i opet je na 50% suta.. Timska pobeda, odlucila odbrana na Janisu u drugom poluvremenu, a prelomile trojke sa klupe..

Nik

pre 1 godinu

Opasan provokator Portis a i Ingels je poznat po tome. Ne znam zasto to liga tolerise, cini mi se cak i nagradjuje. Igraci kao Smart iz Bostona ili Grin iz GSW su zvezde NBA a izgradili su karijeru na provociranju, ubadanju u oci igrace ili padanju na njih.

Saša

pre 1 godinu

Denver je shvatio da su im pojačanja bila pogrešna, vratio se na ono od pre 15 utakmica.
Ne vredi preterivati sa pojačanjima i pokušajima da na svakoj poziciji ima dva kvalitetna igrača. To je potrebno samo za slučaj povrede nekog bitnog igrača, a ovako se poremeti igra i deljenje minuta.

Kozuki Oden

pre 1 godinu

Gledao sam samo drugo poluvreme i JEDINA greska Denvera u tom delu je ta sto je KCP pucao slobodna posle onih tehnickih iako su cini mi se i Jokic i Dzamal bili na parketu.


Brutalno su odigrali odbranu Nagetsi u tom periodu, svi redom.

wlado

pre 1 godinu

timska pobeda, 7 igraca sa 5 plus skokova, janis ostao bez vazduha u drugom poluvremenu. U istoriji nba timovi koji su igrali b2b utakmice u salt lake city pa u denveru su pobedili samo 13 puta. Nadmorska visina ce igrati vaznu ulogu u PO

Kingston

pre 1 godinu

Jedna od najboljih utakmica ove sezone za Denver, sve je funkcionasalo skoro pa savršeno. Podigli su formu u pravo vreme i dozvali se pameti. Jokić čista dominacija, nezaustavljiv, šteta što ga malo bolje nije poslužio šut za 3 inače bi imao lagano blizu 40 poena protiv najbolje ekipe u ligi.

DukiNS

pre 1 godinu

E sad ako ovako isto izdominiraju za dva dana protiv File, mislim da će vratiti vodu na Nikolinu MVP vodenicu. Mada zaista to ne bi trebalo da bude prioritet nego da se stigne do Velikog finala.

DukiNS

pre 1 godinu

E sad ako ovako isto izdominiraju za dva dana protiv File, mislim da će vratiti vodu na Nikolinu MVP vodenicu. Mada zaista to ne bi trebalo da bude prioritet nego da se stigne do Velikog finala.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Najbolji napad lige VS najbolja odbrana lige.

Najbolji tim istoka protiv najboljeg tima zapada.

MVP VS MVP

Jokic protiv potencijalnog DPOY (Lopez??)

Agresivan Jokic. Ko misli da ne igra kroz kontakt (opravdavanje pojedinih za toliku razliku u bacanjima njega i Embiida) neka malo bolje pogleda ovu utakmicu. Prvih par situacija ocigledno nedosudjene licne (udarac u lice pri jednom ulazu) = Jokic vidno iznerviran krece ultra agresivno u reket i kontakt. Posledicno dolaze i bacanja (atipicnih 11) ALI u ovakvom mecu, kroz ovoliko igre ledjima i toliko kontakta Embiid bi nedvosmisleno dobio 20+ bacanja. U tome je problem... Naravno da Kamerunac igra agresivnije ka kosu ALI tolika razlika, nema sanse (Embiid pre neko vece 23 bacanja?!).
Odlicna partija Nikole kroz losiji sut za 3p.

Par utakmica cekanja i forsiranja Mareja kroz lose suteve i "silovanje" lopte se u poslednjih par isplacuje. U nadi da ce se napokon desiti i neka konstantnost (mada tesko). Kako bilo, nemaju mnogo izbora sa njim osim buditi ga i stalno traziti njegov sut, sta god je potrebno. U suprotnom, kroz ovaj roster, bez toga, nema titule! Tako je kako je. Raduje veci broj asistencija ove sezone... vcrs 9 proigravanja. Dzamal u sutu, agresivan i u zoni tecnih, atrakticnih poteza, jedna od najlepsih stvari za videti u ligi. Steta sto (pre)cesto ima kontra efekat, na silu, kroz lose procente i odluke. Vise konstantnosti (hocemo li ikada docekati) i Marej je def AStar igrac!

Porter i dalje odlican i efektan. I dalje zbunjuje taj neki poduzi prazan hod u rotaciji Melouna izmedju 3/4 i 4/4, posebno kada je "u sutu" i bez mnogo greski. Nekako bih voleo da ga vidm, slicno kao u Marej situaciji, vise min sa klupom, da se jos vise raspuca i umanji precesti ofanzivni kolaps klupe. Vcrs srecom klupa odlicna... cak +5 bez Jokkca na parketu, protiv najboljeg tima lige (kroz skor gledano).

Gordon nikako do forme pre povrede. Najvise u kontekstu "two man" igre sa Jokicem. Previse je tu izolacija i ne napadanja reketa. Dal je neko ovde rekao ili videh na netu da povrede nisu totalno zalecene pa izbegava onoliki napad reketa i obruca kroz Jokicevu orkestraciju. Da se to ispegla, kako je bilo, do POffa i Denver je jaci za 20%. KCP odlican defanzivno, BBraun pogadjao par kljucnih suteva...

Najvise me raduje povratak Nadjija kao prve izmene Nikoli. FENOMENALAN u skoku! Energican, mnogo pokretniji i mnogoooo aktivniji od Brajanta na obrucu. To je u ovom trenutku mnogo potrebnije Denveru od dobrog suta za 3p Brajanta.

I dalje zulja tolika eksploatacija Dzefa G ALI zbog neverovatno atraktivnog zakucavanja preko Janisa, sve mu je oprosteno, ovog puta :))) Vise bih voleo Vlatka nazad u glavnu rotaciju ali te povrede, dokle?? Mali Kristijan, bez poena ali toliko bitan za energiju i odbranu da je to odavno van svake diskusije.

Pejton Vatson!! U garbage time-u dve trojke i dobar ulaz kroz kontakt... Neshvatljivo Melounovo zanemarivanje (mada navikli smo) klinca na klupi (bar u ovolikoj meri). Ako sam dobro razumeo, mrzi me da proverim, preko 20p prosecno ima u G ligi, sto cesto ne znaci mnogo ali ipak...

Janis Janis... Koliko god bio dominantan, prvenstveno atleticizmom, ja bar nikako ne mogu progutati narative da je najbolji igrac lige. Bar ne sa tolikim odsustvom suta i resenja kada mu zatvore utrcavanja i reket. Ok, jasno, osvojen prsten ali budimo iskreni, ima brutalan tim... Ne kazem, fenomenalan igrac, top tri lige po svemu postignutom ali meni licno je kosarka vise orkestracija i neki drugi "skilovi"... Stvar ukusa valjda...

Odbrana. Nesto ne primetih vcrs da je bar tu i tamo (znam da je missmatch ali) preuzimao Jokica, pokusao ga sacuvati ili sta god, svojim defanzivnim prisustvom prelomiti utakmicu. Denver 8 poena vise u reketu jutros! Nasuprot, Nikola je njega zaustavio u jednom momentu pri izolaciji (ne toliko bitno, jasno)... nekako je Jokic, sveukupno timski, uvek penicilin za njega (protiv Grcke i u dosta navrata prethodnih sezona).. Kao da Baksi leze Denveru ali da ne baksuziram... Nek se sretnu u super finalu pa kako bude :)

Na kraju, nadskocili su najbolji skakacki tim lige. 8 vise skokova. Ostaje druga polovina najbitnijeg mometa na kraju sezone za moral ekipe i MVP narativ, duel sa Filadelfijom i Embiidom za dva dana. Nadajmo se agresivnom i zainteresovanom Jokicu i neodsustvu Dzoela Embiida.

Kingston

pre 1 godinu

Jedna od najboljih utakmica ove sezone za Denver, sve je funkcionasalo skoro pa savršeno. Podigli su formu u pravo vreme i dozvali se pameti. Jokić čista dominacija, nezaustavljiv, šteta što ga malo bolje nije poslužio šut za 3 inače bi imao lagano blizu 40 poena protiv najbolje ekipe u ligi.

Borša

pre 1 godinu

Cas kosarke haha, isti broj poena, Giannis bolji procenat suta i direktno ukrao loptu Jokicu 3 puta.
Svi igraci Denvera su odigrali vrh, Milvoki bolji prvo poluvreme u drugom nestali. Ne znam sta je bilo, verovatno umor jer su igrali u Finiksu 24 sata pre toga dok je Denver odmarao 3,4 dana.
(Johnny, 26. mart 2023 07:08)
Ozbiljan klinicki slucaj si... +/- rubrika +19 Jokic, - 15 Janis. Pametnom dosta...

meda

pre 1 godinu

Jokić je imao TS 62.5% a Janis 61.8%, dakle skoro identično, alI Jokić ipak za nijansu bolje, uz isti broj poena 31.
A da se ne pominje 11 asistencija uz 3 izgubljene lopte Jokića naspram 4 asistencije uz 4 izgubljene lopte Janisa.
Omlatio ga Jokara, idemo dalje, na redu je Embiid.

pant-LA

pre 1 godinu

Najludje je sto se Jokic ispromasivao za tri, promasio i 3-4 za njega lake dvojke i opet je na 50% suta.. Timska pobeda, odlucila odbrana na Janisu u drugom poluvremenu, a prelomile trojke sa klupe..

struco

pre 1 godinu

fila 3 poraza od zadnje 4 i sada imaju losiji skor od denvera. Hoce sada embiid da ispadne iz trke? da mu nisu dali jedno 100 slobodnih zadnje 4 utakmice, nebi ni imao prosek od preko 30 poena u tim porazima. Ajmo Nikola za koji dan utrpaj 50 ovom embidu uz 20 skokova i 10 asistencija, uz pobedu i tvoj je MVP 100%.

wlado

pre 1 godinu

timska pobeda, 7 igraca sa 5 plus skokova, janis ostao bez vazduha u drugom poluvremenu. U istoriji nba timovi koji su igrali b2b utakmice u salt lake city pa u denveru su pobedili samo 13 puta. Nadmorska visina ce igrati vaznu ulogu u PO

Kozuki Oden

pre 1 godinu

Gledao sam samo drugo poluvreme i JEDINA greska Denvera u tom delu je ta sto je KCP pucao slobodna posle onih tehnickih iako su cini mi se i Jokic i Dzamal bili na parketu.


Brutalno su odigrali odbranu Nagetsi u tom periodu, svi redom.

zZZz

pre 1 godinu

Jokic je pokazao da je veci od MVP titule i da je samim tim totalno neopterecen istom. On odradi koliko je potrebno i ne forsira statistiku. Dok se Embiid trese, Nikola mirno spava i uziva u porodicnom zivotu.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Ja sam uvek sumnjao da ti gledas utakmice, a ovo je potvrda... Janis je Jokicu direktno oduzeo par lopti. I nije Jokic dobio Janisa, nego su ga x puta udvajali, igrali jako na njega, i na kraju je ostao bez snage.
(Lagano, 26. mart 2023 07:58)

Da, mora da sam negledajuci utakmicu uzivo ostavio komentar u 6 ujutru odmah nakon iste :))))

Da, u pravu si, ukrao mu je Janis par lopti (propustih spomenuti, slucajno) ali sa strane pomoci (ako se ne varam) i u driblingu van linije za 3p... u reketu Jokic je dobio Janisa (ofanzivno).

I nisam rekao da je Jokic zaustavio Grka vec da ga je JEDNOM prilikom direktnim cuvanjem zaustavio na obrucu tj pri napadu na isti. I napomenuh da to ne znaci nista (posto je svakako Janis mnogo bolji defanzivac) ali cisto radi sustine da Jokic nije toliko ocajan koliko se ovde navodi + da kada zeli (kada mu sudje je dozvoljava) tada i zna da odigra kvalitetno 1 na 1 u defanzivi.

Dakle, sustina je bila da se Janis nije istakao u ovom mecu defanzivom koliko se UVEK i u svakoj konverzaciji naglasava da je on defanzivna zver, nepobedivi, najmocniji igrac dok je Nikola ocajan i samo dobro igra ofanzivno. Istina je IPAK megde izmedju i to je bila sustina mog komentara a ne da je Jokic dobio Janisa na defanzivnoj strani... Nije i nikada nece.

I na kraju, jesu propust (ne)spominjanje tih ukradenih, desava se kada gledamo utakmice tako rano.. Sta da radis... Od tolikog komentara i teksta sa brdo cinjenica i licnih zapazanja koje nedvosmisleno govore o utakmici i mom gledanju iste uzivo ti nadjes jedan detalj u moru tacnih cinjenica = zelja da se ospori i pljune necija analiza ne u kontekstu kosarke vec da li je neko "prevarant" ili nije. Bas dosadna namera :)

Saša

pre 1 godinu

Denver je shvatio da su im pojačanja bila pogrešna, vratio se na ono od pre 15 utakmica.
Ne vredi preterivati sa pojačanjima i pokušajima da na svakoj poziciji ima dva kvalitetna igrača. To je potrebno samo za slučaj povrede nekog bitnog igrača, a ovako se poremeti igra i deljenje minuta.

Nik

pre 1 godinu

Opasan provokator Portis a i Ingels je poznat po tome. Ne znam zasto to liga tolerise, cini mi se cak i nagradjuje. Igraci kao Smart iz Bostona ili Grin iz GSW su zvezde NBA a izgradili su karijeru na provociranju, ubadanju u oci igrace ili padanju na njih.

MPP

pre 1 godinu

AJDE

da "malčice" (ili bar da pokušam) razjasnim neke strvari kad je u pitanju RAZLIKA U BROJU faulova izmedju EMBIDA & JANISA i

sa druge strane Jokića…

Jokić hvata sve na tehniku i
"prirodni zez".... On "tehnikom" izbegava jači kontakt….on će i 3 pa ponekad i 4 puta (!) fintirati i onda tek šutnuti na koš.
A pri tome je jak ko zemlja…
Ta čudna "nežnost" medju kolosima daje manje šanse za faul. Osim pri šutu na samoj ruci.
Drugo… znaju ostali da je jak ko zemlja i da im je snaga slaba vajda pa ga "seckaju" na "sitno" ,što je elem teško za "detekciju".

Plus te "proklete" asistencije ,
mnogo puta on doda loptu pre nego što su ga i nameravali faulirati….

Treće ovi ostali su većinom izgledom toliko sitniji od Nikole ( ima ledja bukvalno ko omanji medved) i sudije prirodno štite manje i slabije….

Četrvrto izgleda često da sam sebe sapliće kada prodire a sudije navikle na "normalne" i snažne prodore od kojih pucaju kosti . Sudije su u dilemi
" da li ga je neko gurnuo ili ovaj izvodi svoj ples "veselog pingvina".....koji se naravno završava polaganjem a nikako kucanjem .

.OBJEKTIVNO

ON JE LJUDI NOĆNA MORA ZA SUDIJE…

Poznavalac

pre 1 godinu

Ovakvu igru je Denver pokazao u bar 10 utakmica ove sezone, jako i beskompromino u odbrani, neumoljivo i sa puno ideja u napadu.
Klupa je isto bila sjajna, a posebmo Bruce Brown koji ima mirnoću za šut na isteku napada, ideju za širenje odbrane, odličan je i u čuvanju prodora i skoku iz druhog plana.
Ovakav Denver je ozbiljan kandidat za titulu.
I da, protiv File je meč za MVP, Nikolu to ne zanima, ali će Meloun prilagoditi igru Denvera toj zgodi.

Opa Djurdjo

pre 1 godinu

Kako je skolovo bruka lopeza,covek je izgledao kao malo dete i to svaku put uz faul,a jednom su samo svirali,neverovatno sta mu rade i uz kakve batine jokic sve ovo postize i onda neko spomene onog embida pa njega pogledaju i odma faul on uz onakve batine koje jokic dobija ne bi izdrzo cetvrtinu jednu,ovakve batine sam jos video sam da je dzordan dobijao,jokara treba da ga razbije u ponedeljak i pokaze mu ko je glavni al uz batine dobre da ga razbuca,ne samo on nego ceo tim denvera.

mare

pre 1 godinu

Janis nije pobedio Jokića u direktnom duelu još od 2020. godine. Sve što je Milvoki dobio u tom periodu je bilo kad Jokić nije igrao utakmice.

Milan M

pre 1 godinu

Zdravo dragi @vince carter,
Imam jednu molbu za tebe - možeš li molim te iskreno da mi kažeš koliko imaš godina? Pomoći će mi u vrednovanju tvojih komentara. Hvala, sportski pozdrav.

To bi bilo to

pre 1 godinu

Ljudi,stvarno je nebitna treća MVP titula.Prsten je ono što Nikoli nedostaje.Ova sezona je pokazala da Denver ume da zategne odbranu,to je ubedljivo najvažnija stvar u PO. Koševi će doći sami po sebi.MVP titula nek ide Embidu,jer je postalo mučno to navlačenje za njega uz bezobrazluk pozivanja na boju kože.

aca

pre 1 godinu

Za srBske paljevine. Crći će od gladi, ali bitan je NBA
(abc, 26. mart 2023 10:16)

Ti si paljevina, jedino ti se ne zna poreklo a i nebitno je :)

Milan M

pre 1 godinu

@vince carter
Hvala na odgovoru. Na žalost moraću da se oslonim na svoj lični osećaj... Tvoji komentari mi zvuče kao da si izostavio jedinicu ispred te osmice (u najboljem slučaju). Osim što komentari pokazuju i neshvatljivu količinu viška vremena, pokazuju i nerazumevanje košarke. Klasičan primer je osporavanje Jokićevog uticaja na svoj tim. Za to je dovoljno da pogledaš par utakmica i da vidiš koliki je raspad igra Denvera kada on izađe iz igre, ne moraš iznova i iznova da navodiš primer Gordona protiv Milvokija, jer ta utakmica sama po sebi ne znači skoro ništa.
Za pohvalu je što si spreman izdvojiti toliko vremena u pronalaženju razne statistike, ali je tvoje tumačenje jednostavno... pogrešno (šteta), pa često tvoji komentari podsećaju na aktivnost zbog koje su nekada stariji govorili da može da se oslepi... samo su dečaci to radili tada na drugi način.

tata

pre 1 godinu

Al' ovi "stručnjaci" iz "privremenih država Balkana", tačno će oslepe... (što neko reče ovde šta se događa sa preteranim...)
Samo da pozdravim Bata Peru Ž. Uvek objektivan, umeren, stručan. Nije lako biti frajer.

vince carter

pre 1 godinu

Zdravo dragi @vince carter,
Imam jednu molbu za tebe - možeš li molim te iskreno da mi kažeš koliko imaš godina? Pomoći će mi u vrednovanju tvojih komentara. Hvala, sportski pozdrav.
(Milan M)

Cika Milane meni je 8 godina i pratim kosarku od kad pamtim. ja sve znam i ja sam najpametniji cika Milane, tako kaze moja mama.

Bojan

pre 1 godinu

(vince carter, 26. mart 2023 09:34)

Sve je u redu dečko. Još par godina terapije i pustuće te iz ustanove, pa ćeš onda polako moći da naučiš jezik i počneš da gledaš košarku po prvi put.

era

pre 1 godinu

zasto su vinca zvali filozof u školi? zato sto prosipa skup cinjenica pokusavajuci da pokaze kako bi on harao da je u NBA a od iste je video NBA2K na konzoli maksimum

Neko

pre 1 godinu

@anti-paradox, zapravo na ovoj tekmi veceras i na jos ponekoj pokazali su da mogu igrati odbranu kad to zele...mislim da tempiraju formu za PO, svasta je tu moguce...Marej se smirio malo, ne divlja toliko, MPJ dobar...bice tu svasta...

anti-paradox

pre 1 godinu

Iskreno, ne vidim gde ljudi vide mogucnost da Denver ide do velikog finala. Voleo bih da bude tako, ali ja ih ne vidim ni u finalu konferencije. Jednostavno osim Nikole, ostali igraci nemaju kontinuitet.

vince carter

pre 1 godinu

Sinoc se videlo da su Midlton i Holidey svemirski brod u odnosu na Mareya i Portera a za ljubitelje plus/minus statistike,Porter najveci plus na celoj utakmici,Marey 26p i 9ass,dok ova dvojica iz Milvokija nisu postojala na mecu. Denver je odlicna ekipa iako se svi trude da ih stave na nivo Hjustona samo da bi sto vise uzdigli Jokica,klasicna prica svih ljudi koji imaju idola,a oni jedva izgubili od Milvokija samo s Gordonom iz prve postave u gostima. Domantas jos jedna pobeda sa Kingsima bez Foxa,sa ljudima koji su playoff gledali na digitronu pre njega!

Johnny

pre 1 godinu

Cas kosarke haha, isti broj poena, Giannis bolji procenat suta i direktno ukrao loptu Jokicu 3 puta.
Svi igraci Denvera su odigrali vrh, Milvoki bolji prvo poluvreme u drugom nestali. Ne znam sta je bilo, verovatno umor jer su igrali u Finiksu 24 sata pre toga dok je Denver odmarao 3,4 dana.

Skid

pre 1 godinu

Utakmica je bila pravi PO. Sjajno. Pritom Denver je odigrao extremno dobru odbranu, pogotovo u drugom poluvremenu. E zato Janis nije bolji od Jokica. U 3/4 se dva napada zaredom zalece pod kos na sirovu snagu, pokusava pivotom da izbaci odbranu, ne uspeva, 2 napada Denver pogadja I odlepljuje se. Krenu kola nizbrdo, Janis nije uneo mirnocu kao lider I gubi se utakmica. Mislim da on nema intelekt da okrene utakmicu, ispravite me ako gresim.
Ovu pobedu je donela odbrana I sa pravom je ovoliki hajp oko Denvera ove sezone. Ako odigraju kako treba, jos srede odbranu, definitivno su kandidat za prsten bez obzira sto ima jos dobrih ekipa koji mogu da se nose sa Denverom. Milvoki moze bolje od ovoga, da se ne lazemo, u POu na 4 dobijene svasta moze da se iskoriguje kod njih, ali to vazi i za Denver. Kljucni poeni, kao u tekstu sto pise jesu poeni Grina, na kraju 3/4 za vecu razliku i kucanje za momentum. I kao sto Sam I ranije rekao, sve mi se vise svidja kako MPJ igra, veliki je napredak. Jos Ako Marej odigrao dobro celu utakmicu kako zna, brutalna ekipa. Odbrana donosi prsten. To je I Meloun rekao na konferenciji, napada mu Nije briga, vec odbrana. I zanimljiv mi je bio Kristijan, bas je bio nabrijan na Janisa. Svaka cast.

2CRAZY

pre 1 godinu

Treba reci, zapravo naglasiti da je Milvokiju ovo bila back to back utakmica, dakle oni su sinoc igrali utakmicu dok je Denver odmarao i sad su tako umorni doputovali na gostujuc teren i jednostavno ostali bez snage u drugom poluvremenu, sto se i videlo po rezultatu.
Raduje to sto je Denver konacno pobedio neki jaci tim, to jest trenutno najjaci tim lige, ali da se ne zanosimo, ovo je back to back utakmica, i te uglavnom svaki tim gubi.
No kao sto rekoh, raduje povratak u formu.

Pera Ždera

pre 1 godinu

B92

Za Peru Zderu i ostale mitomane-nije Jokic razbio Giannisa nego tim Denvera je razbio Milwaukee...kad god Denver dobije niko da pohvali trenera Malonea a kad izgube drvlje i kamenje po njemu,ovo sinoc u drugom delu je pobeda Malonea nad Buddenholzerom(timska odbrana i udvajanje Giannisa kad pridje reketu su odlucili utakmicu)...da nisam gledao pomislio bih da je Jokic imao 60 30 20,a Giannis 10 poena-bacanja 0 od 15,jao kakvi su ovo skandalozni naslovi!
(Marko 666, 26. mart 2023 17:08)

Obozavam ove povrsne, pljuvanje radi pljuvanja, individue .. Vrati se lagano dole na moj komentar i mozda zapazis brdo pohvala na racun Nadjija u skoku, Mareja, malog Kristijana, Portera itd = tima Denvera. Ako ipak morate da lupetate i bzvz prozivate komentatore ovde koji objektivno komentarisu, hvale pa i kritikuju Jokica kada odigra lose, dajte to malo kvalitetnije, argumentima potkovanije... ili je mozda za to potrebno vise i u glavi. hmm...

Dejan Lekic

pre 1 godinu

Denver se polako vraca u svoj "stari" ritam. Ponovo igraju odbranu kako treba - nesto sto ih je i dovelo do prvog mesta zapadne konferencije. To raduje svakog navijaca Denvera, no ono sto mene najvise raduje je cinjenica da je ovo prva utakmica posle ne-znam-koliko u kojoj je klupa igrala dobro. Mladi Watson je za tri minuta imao 8 poena, a da ne pricam o zakucavanju Green-a o kojem ce garant pricati svi... Bruce je bio fantastican takodje.

Jokic je trebalo da ima dva puta vise slobodnih bacanja, jer su ga bukvalno tukli pod kosem a sudije su sudile svaki treci prekrsaj. No, na to smo navikli, jelda? Embiid kad zakuka (sto radi stalno, i to me najvise frustrira kod njega, inace ga jako postujem) sudije mu odmah daju faul. Zato ide na liniju 20 puta po mecu...

nebrinižikoti

pre 1 godinu

Igralo se dok je Milvoki imao snage,onda su u trećoj četvrtini pali i to je to. Mora NBA da promeni nešto u vezi sa ovim noć za noć utakmicama nije to dobro za kvalitet same košarke.Kad je pravljen raspored niko nije znao da će ove dve ekipe da budu prve i da to treba da bude spektakl.
(Ms, 26. mart 2023 15:38)

njihovo takmicenje njihova stvar
funkcionise jako jako dugo
skoro savrseno..

p.s.
nego da li si znao da te "rasporede" za utakmice radi jedan covek evo uspesno vec 37 godina!? fantastican podatak...

Pera Ždera

pre 1 godinu

Pero Zdero Prozvao sam bas tebe jer nikad nisi nista dobro rekao za trenera Denvera kad tvoj pulen pobedi(a kad izgubi pises da ovaj Malone je neznalica,amater,najgori u ligi),verovatno smatras da Jokicev uticaj na igru zahteva da bude i igrac i trener istovremeno!
(Marko 666, 26. mart 2023 18:41)

Prvo, prozvao si mozda samo svoju iluziju da znas o cemu pises jer upravo i ovim komentarom dokazujes apsokutnu oovrsnost i losu nameru koja veze sa kosarkom nema iz prostog razloga a on je pod...

Drugo... Kad Denver izgubi da pisem da je trener neznalica - LAZ, amater - LAZ, najgori u ligi - LAZ. Lepo obrati paznju, kada vec pametujes, kada Denver izgubi ili vrati neki prethodni clanak, ako si zaludan, i nadji bilo sta slicno o Melounu od strane mene... Ne postoji.

Moje kritike njega su uvek i samo o rotacijama, forsiranju veterana i ignorisanju klinaca... Kroz kosarkasku terminologiju i argumente, nikad opisima koje si naveo.

Pobrkao si loncice + si opasno lagao tako da dalja diskusija sa tobom nema apsolutno nikakvu tezinu i smisao :)

Lagano

pre 1 godinu

Odbrana. Nesto ne primetih vcrs da je bar tu i tamo (znam da je missmatch ali) preuzimao Jokica, pokusao ga sacuvati ili sta god, svojim defanzivnim prisustvom prelomiti utakmicu. Denver 8 poena vise u reketu jutros! Nasuprot, Nikola je njega zaustavio u jednom momentu pri izolaciji (ne toliko bitno, jasno)... nekako je Jokic, sveukupno timski, uvek penicilin za njega (protiv Grcke i u dosta navrata prethodnih sezona).. Kao da Baksi leze Denveru ali da ne baksuziram... Nek se sretnu u super finalu pa kako bude :)

(Pera Ždera, 26. mart 2023 06:22)

Ja sam uvek sumnjao da ti gledas utakmice, a ovo je potvrda... Janis je Jokicu direktno oduzeo par lopti. I nije Jokic dobio Janisa, nego su ga x puta udvajali, igrali jako na njega, i na kraju je ostao bez snage.

Komšija Mile

pre 1 godinu

Ono što nedostaje Jokiću je titula ali sa reprezentacijom!Tako sa I ako ispadnu u prvom kolu nije neka šteta,imaće vremena da se odmori!Ako Kamerunac bude igrao za Francusku,eto šanse za dokazivanje!

2CRAZY

pre 1 godinu

Jokic mora biti brzi, nekako ko da je uspavan, u par navrata neverovatno kako je izgubio loptu, svako ima svoje mane, ali mora pod hitno da se probudi i jos agresivnije zaigra.
Raduje 11 asistencija, steta sto nije vise da se vrati u tripl dabl prosek...

Pera Ždera

pre 1 godinu

Pera Ždera, 26. mart 2023 06:22)

Kako te nije mrzelo da sve ovo napises?
(Sonsi Get, 26. mart 2023 10:45)

Uff... tesko pitanje. Komentare pisem u dahu (otuda se i provuce koja (retka) greskica u kucanju :) tako da nije...

Otkud znam... i sam sebe iznenadim ponekad kad zavrsim koliki je esej ispao :)) ...ne bude uvek ali ovako bitan mec u ovako bitnom momentu sezone, bitan za razne narative valjda vise detalja i zapazanja izvuce iz mene...

Pera Ždera

pre 1 godinu

Pera Zdera. Evo ja navijam da Denver osvoji tituli. I neces veroavti samo zato sto Jokic igra tamo i sto stvarno igra za sve pare. Ali ozbiljno, pravljenje idola od nekog sportiste za svaku individuu stariju od 20 god je detinjasto -blago receno.
Mislim meni kao privremenom navijacu Denvera zaista smeta taj totalno nerealni odnos prema istom, kao sto me nerviraju i gehteri koji hejtuju zbog politike ili cisto da bi hejtovali.

Da li je Jokic najbolji igrac Denvera - jeste, da li je iedan od najboljih igraca u NBA -jeste. Pa prijatelju ne treba on da ga na ikonu stavljas. Njegovo je da igra a nase je da se opustimo s ekipom uz pivo i gledamo majstoriie.

A da li bi Jokic osvojio ista da mu saigraci nisu odlicni - ni u snow ma.
On jeste najbolji, ali je Marej vrhinski, porter je 50% tojka igrac 10 skokova igrac. Gorgon brutalan. Kcp, Brauni,... Brutalno uigran tim, sa ekstemno kvalitetnim individuama. Da li mogu da osvoje sve. Naravno, Da li Jokic sam moze da osvoji sve - ni u ludilu. Da li oni bez njega mogu da osvoje sve - pa ako nadju drugog Jokica :D

Sinoc su ih razmontirali bez preterivanja. I bila je kolektivno timska poveda. Kao sto i teba u timskim sportovima

Praviti religiju od navijanja, nije bas preporucljivo, bar ako si vernik. Ako nisi onda opet, praviti religiju...
(nba, 26. mart 2023 20:15)

Auuu covece :) Ti si mene podobro pomesao sa nekim. Jokica cesto i "kritikujem" kada odigra nezainteresovano ili lose... Pa samo u komentaru ove utakmice pohvalih UPRAVO Mareja i odluku vrv trenera da se saceka i da se istrpi ne bi li imao sut koji ima poslednjih par utakmica. Portera hvalim veoma u poslednje vreme... Kristijana, Gordona, KCPja da ne nabrajam dalje... Dakle, bespotrebne lazi o uzdizanju samo Nikole. Uvek naglasavam TIM i njegovu igru koja je timski orijentisana.

Jednostavno ljubitelj sam takve kosarke. Idolizacija pojedinca u sportu i 1 na 1 AND1 "kosarke" me apsolutno ne zanima.

Kosarku komentarisem i na drugim vestima. Tenis takodje npr... Ti zakljucci nicim izazvani su bas zabrinjavajuci. Upravo ja komentare svoje podvlacim KOSARKASKIM cinjenicama i argumentima, nekada kroz hvalu nekada kroz kritiku i uvek mi je ton pisanja sportski i umeren.

Gde si otisao na veru, idole, ikone itd. Nenormalno skroz. Kosarku pratim jer sam je pola zivota igrao i obozavam je kao igru... Kreaciju i orkestraciju najvise cenim tj meni i mom oku najvise prija. Obozavam Teodosica npr, Dijao nekada, da ne nabrajam. To sto postujem jako uspesnog i istorijski posebnog kosarkasa iz nase zemlje a ne idem logikom mnogih ovde da uspesne treba pljuvati ovde NE ZNACI da mi je on idol. Idole nemam, jako uspesan u poslu, ni malo tako mlad i u kosarci uzivam sportski i komentatorski... Hobi recimo. Nikakav fanatizam.

Dozovite se pameti pojedini jer ozbiljno lutate i predaleko idete samo jer neko ceni uspesnog kosarkasa koji igra maestralno a sasvim je slucajno "debeli iz Sombora" ;) Sta se sve ovde moze proscitati.. Morbidno. Pustite ostake da misle, pisu i komentarisu bez anti kosarkaskih nebuloza... Neukusno je i bezobrazno.

Kengur

pre 1 godinu

Svidja mi se sto navijaci denvera prozivaju Cartera a nisu svesni da ce Lejkersi da omlate denver u prvoj rundi i onda nece moci da zive od njega,tako bi sa Karijem prosle godine.

vince carter

pre 1 godinu

Moja najveca pobeda je kad vidim da se neko potpisuje mojim nikom i pokazuje svoju frustraciju i nemoc na nivou deteta od 5 godina a zamislja da je bitan okruzen farmerima kojima oci ne vidi,a mozda udara pluseve nekom svom neprijatelju koga poznaje a da toga nije ni svestan😅 A jos veca pobeda je kada ljudi poput @Struco dobijaju pluseve za izjave da je Embid sa 50%,71%,56% suta protiv Bullsa 2x i Wariorsa imao ocajne procente,da je Embidov sut 13-23 ocajan a Jokicev 14-24 protiv Spursa fenomenalan,lik koji ovo dozivljava licno i koji pokazuje ociglednu frustraciju prema Embidu kao sto bi i prema bilo kom drugom igracu u mvp trci koja je ovde nekada bila predmet smeha kao i regularna sezona! Sto se tice pitanja o Domantasu,lik koji je losiji igrac od Scole objasnjava ove sezone kako ovaj stil igre utice na brojeve! A the truth ako vas to zanima je svim silama navijao za Lebrona protiv denvera 2020,ajmo farmeri dajte mu plusic🙈😅

Konfuzije

pre 1 godinu

Jokić je najbolji srpski košarkaš ikada. Ma najbolji je Srbin košarkaš računajući i jugoslovenske ere i halpo serbona grupacije. Fusnota-Srbija nema nista osvojeno u seniorskoj konkurenciji(osvojeno podrazumeva jedino Au) tako da taj parametar je dva puta nista je nista a u jugo ere nije igrao i taj parametar isto-Jokic je najbolji ikada.

vince carter

pre 1 godinu

Ali farmer "Milan M" koji je esejom odgovorio trolu pod mojim imenom i nije mogao da provali,auu sine tacno ti zamisljam facu,Sejo Kalac sa stomakom preko stola. Zamisli kolko si ogranicen da ti laznom carteru odgovoris ovako🤷🤣

Marko 666

pre 1 godinu

Za Peru Zderu i ostale mitomane-nije Jokic razbio Giannisa nego tim Denvera je razbio Milwaukee...kad god Denver dobije niko da pohvali trenera Malonea a kad izgube drvlje i kamenje po njemu,ovo sinoc u drugom delu je pobeda Malonea nad Buddenholzerom(timska odbrana i udvajanje Giannisa kad pridje reketu su odlucili utakmicu)...da nisam gledao pomislio bih da je Jokic imao 60 30 20,a Giannis 10 poena-bacanja 0 od 15,jao kakvi su ovo skandalozni naslovi!

The Unforgiven

pre 1 godinu

Janis nije pobedio Jokića u direktnom duelu još od 2020. godine. Sve što je Milvoki dobio u tom periodu je bilo kad Jokić nije igrao utakmice.
(mare, 26. mart 2023 09:23)
-------------------------

Jesu li to Giannis i Jokic nekada igrali 1 na 1 kad ga Giannis nije pobedio sve te godine?

nba

pre 1 godinu

Pera Zdera. Evo ja navijam da Denver osvoji tituli. I neces veroavti samo zato sto Jokic igra tamo i sto stvarno igra za sve pare. Ali ozbiljno, pravljenje idola od nekog sportiste za svaku individuu stariju od 20 god je detinjasto -blago receno.
Mislim meni kao privremenom navijacu Denvera zaista smeta taj totalno nerealni odnos prema istom, kao sto me nerviraju i gehteri koji hejtuju zbog politike ili cisto da bi hejtovali.

Da li je Jokic najbolji igrac Denvera - jeste, da li je iedan od najboljih igraca u NBA -jeste. Pa prijatelju ne treba on da ga na ikonu stavljas. Njegovo je da igra a nase je da se opustimo s ekipom uz pivo i gledamo majstoriie.

A da li bi Jokic osvojio ista da mu saigraci nisu odlicni - ni u snow ma.
On jeste najbolji, ali je Marej vrhinski, porter je 50% tojka igrac 10 skokova igrac. Gorgon brutalan. Kcp, Brauni,... Brutalno uigran tim, sa ekstemno kvalitetnim individuama. Da li mogu da osvoje sve. Naravno, Da li Jokic sam moze da osvoji sve - ni u ludilu. Da li oni bez njega mogu da osvoje sve - pa ako nadju drugog Jokica :D

Sinoc su ih razmontirali bez preterivanja. I bila je kolektivno timska poveda. Kao sto i teba u timskim sportovima

Praviti religiju od navijanja, nije bas preporucljivo, bar ako si vernik. Ako nisi onda opet, praviti religiju...

Ms

pre 1 godinu

Igralo se dok je Milvoki imao snage,onda su u trećoj četvrtini pali i to je to. Mora NBA da promeni nešto u vezi sa ovim noć za noć utakmicama nije to dobro za kvalitet same košarke.Kad je pravljen raspored niko nije znao da će ove dve ekipe da budu prve i da to treba da bude spektakl.

vince carter

pre 1 godinu

"opa Djurdjo" Jokica toliko prebijaju da nekim cudom uvek bude zdrav na sledecoj utakmici,ne popusta. Sinoc na fintiranja Brooka Lopeza krenuo da zavrsi kad ono Bobi Portis minirao obruc kao Pera Koyot super genije,Jokic je odleteo u vazduh ali su javili da je spreman da igra na sledecem mecu,cudo od coveka!!

Marko 666

pre 1 godinu

Pero Zdero Prozvao sam bas tebe jer nikad nisi nista dobro rekao za trenera Denvera kad tvoj pulen pobedi(a kad izgubi pises da ovaj Malone je neznalica,amater,najgori u ligi),verovatno smatras da Jokicev uticaj na igru zahteva da bude i igrac i trener istovremeno!

hmmm

pre 1 godinu

ovaj snimak sa Jokicevim pivotiranjem... zar to nisu koraci!? Kada sam ja igrao pre nekoliko decenija sigurno bi bili... pivotirao je na desnoj nozi, onda je dao kos sa leve.

Johnny

pre 1 godinu

Cas kosarke haha, isti broj poena, Giannis bolji procenat suta i direktno ukrao loptu Jokicu 3 puta.
Svi igraci Denvera su odigrali vrh, Milvoki bolji prvo poluvreme u drugom nestali. Ne znam sta je bilo, verovatno umor jer su igrali u Finiksu 24 sata pre toga dok je Denver odmarao 3,4 dana.

vince carter

pre 1 godinu

Sinoc se videlo da su Midlton i Holidey svemirski brod u odnosu na Mareya i Portera a za ljubitelje plus/minus statistike,Porter najveci plus na celoj utakmici,Marey 26p i 9ass,dok ova dvojica iz Milvokija nisu postojala na mecu. Denver je odlicna ekipa iako se svi trude da ih stave na nivo Hjustona samo da bi sto vise uzdigli Jokica,klasicna prica svih ljudi koji imaju idola,a oni jedva izgubili od Milvokija samo s Gordonom iz prve postave u gostima. Domantas jos jedna pobeda sa Kingsima bez Foxa,sa ljudima koji su playoff gledali na digitronu pre njega!

vince carter

pre 1 godinu

Moja najveca pobeda je kad vidim da se neko potpisuje mojim nikom i pokazuje svoju frustraciju i nemoc na nivou deteta od 5 godina a zamislja da je bitan okruzen farmerima kojima oci ne vidi,a mozda udara pluseve nekom svom neprijatelju koga poznaje a da toga nije ni svestan😅 A jos veca pobeda je kada ljudi poput @Struco dobijaju pluseve za izjave da je Embid sa 50%,71%,56% suta protiv Bullsa 2x i Wariorsa imao ocajne procente,da je Embidov sut 13-23 ocajan a Jokicev 14-24 protiv Spursa fenomenalan,lik koji ovo dozivljava licno i koji pokazuje ociglednu frustraciju prema Embidu kao sto bi i prema bilo kom drugom igracu u mvp trci koja je ovde nekada bila predmet smeha kao i regularna sezona! Sto se tice pitanja o Domantasu,lik koji je losiji igrac od Scole objasnjava ove sezone kako ovaj stil igre utice na brojeve! A the truth ako vas to zanima je svim silama navijao za Lebrona protiv denvera 2020,ajmo farmeri dajte mu plusic🙈😅

Kengur

pre 1 godinu

Svidja mi se sto navijaci denvera prozivaju Cartera a nisu svesni da ce Lejkersi da omlate denver u prvoj rundi i onda nece moci da zive od njega,tako bi sa Karijem prosle godine.

Lagano

pre 1 godinu

Odbrana. Nesto ne primetih vcrs da je bar tu i tamo (znam da je missmatch ali) preuzimao Jokica, pokusao ga sacuvati ili sta god, svojim defanzivnim prisustvom prelomiti utakmicu. Denver 8 poena vise u reketu jutros! Nasuprot, Nikola je njega zaustavio u jednom momentu pri izolaciji (ne toliko bitno, jasno)... nekako je Jokic, sveukupno timski, uvek penicilin za njega (protiv Grcke i u dosta navrata prethodnih sezona).. Kao da Baksi leze Denveru ali da ne baksuziram... Nek se sretnu u super finalu pa kako bude :)

(Pera Ždera, 26. mart 2023 06:22)

Ja sam uvek sumnjao da ti gledas utakmice, a ovo je potvrda... Janis je Jokicu direktno oduzeo par lopti. I nije Jokic dobio Janisa, nego su ga x puta udvajali, igrali jako na njega, i na kraju je ostao bez snage.

vince carter

pre 1 godinu

Ali farmer "Milan M" koji je esejom odgovorio trolu pod mojim imenom i nije mogao da provali,auu sine tacno ti zamisljam facu,Sejo Kalac sa stomakom preko stola. Zamisli kolko si ogranicen da ti laznom carteru odgovoris ovako🤷🤣

Konfuzije

pre 1 godinu

Jokić je najbolji srpski košarkaš ikada. Ma najbolji je Srbin košarkaš računajući i jugoslovenske ere i halpo serbona grupacije. Fusnota-Srbija nema nista osvojeno u seniorskoj konkurenciji(osvojeno podrazumeva jedino Au) tako da taj parametar je dva puta nista je nista a u jugo ere nije igrao i taj parametar isto-Jokic je najbolji ikada.

Komšija Mile

pre 1 godinu

Ono što nedostaje Jokiću je titula ali sa reprezentacijom!Tako sa I ako ispadnu u prvom kolu nije neka šteta,imaće vremena da se odmori!Ako Kamerunac bude igrao za Francusku,eto šanse za dokazivanje!

anti-paradox

pre 1 godinu

Iskreno, ne vidim gde ljudi vide mogucnost da Denver ide do velikog finala. Voleo bih da bude tako, ali ja ih ne vidim ni u finalu konferencije. Jednostavno osim Nikole, ostali igraci nemaju kontinuitet.

vince carter

pre 1 godinu

Zdravo dragi @vince carter,
Imam jednu molbu za tebe - možeš li molim te iskreno da mi kažeš koliko imaš godina? Pomoći će mi u vrednovanju tvojih komentara. Hvala, sportski pozdrav.
(Milan M)

Cika Milane meni je 8 godina i pratim kosarku od kad pamtim. ja sve znam i ja sam najpametniji cika Milane, tako kaze moja mama.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Najbolji napad lige VS najbolja odbrana lige.

Najbolji tim istoka protiv najboljeg tima zapada.

MVP VS MVP

Jokic protiv potencijalnog DPOY (Lopez??)

Agresivan Jokic. Ko misli da ne igra kroz kontakt (opravdavanje pojedinih za toliku razliku u bacanjima njega i Embiida) neka malo bolje pogleda ovu utakmicu. Prvih par situacija ocigledno nedosudjene licne (udarac u lice pri jednom ulazu) = Jokic vidno iznerviran krece ultra agresivno u reket i kontakt. Posledicno dolaze i bacanja (atipicnih 11) ALI u ovakvom mecu, kroz ovoliko igre ledjima i toliko kontakta Embiid bi nedvosmisleno dobio 20+ bacanja. U tome je problem... Naravno da Kamerunac igra agresivnije ka kosu ALI tolika razlika, nema sanse (Embiid pre neko vece 23 bacanja?!).
Odlicna partija Nikole kroz losiji sut za 3p.

Par utakmica cekanja i forsiranja Mareja kroz lose suteve i "silovanje" lopte se u poslednjih par isplacuje. U nadi da ce se napokon desiti i neka konstantnost (mada tesko). Kako bilo, nemaju mnogo izbora sa njim osim buditi ga i stalno traziti njegov sut, sta god je potrebno. U suprotnom, kroz ovaj roster, bez toga, nema titule! Tako je kako je. Raduje veci broj asistencija ove sezone... vcrs 9 proigravanja. Dzamal u sutu, agresivan i u zoni tecnih, atrakticnih poteza, jedna od najlepsih stvari za videti u ligi. Steta sto (pre)cesto ima kontra efekat, na silu, kroz lose procente i odluke. Vise konstantnosti (hocemo li ikada docekati) i Marej je def AStar igrac!

Porter i dalje odlican i efektan. I dalje zbunjuje taj neki poduzi prazan hod u rotaciji Melouna izmedju 3/4 i 4/4, posebno kada je "u sutu" i bez mnogo greski. Nekako bih voleo da ga vidm, slicno kao u Marej situaciji, vise min sa klupom, da se jos vise raspuca i umanji precesti ofanzivni kolaps klupe. Vcrs srecom klupa odlicna... cak +5 bez Jokkca na parketu, protiv najboljeg tima lige (kroz skor gledano).

Gordon nikako do forme pre povrede. Najvise u kontekstu "two man" igre sa Jokicem. Previse je tu izolacija i ne napadanja reketa. Dal je neko ovde rekao ili videh na netu da povrede nisu totalno zalecene pa izbegava onoliki napad reketa i obruca kroz Jokicevu orkestraciju. Da se to ispegla, kako je bilo, do POffa i Denver je jaci za 20%. KCP odlican defanzivno, BBraun pogadjao par kljucnih suteva...

Najvise me raduje povratak Nadjija kao prve izmene Nikoli. FENOMENALAN u skoku! Energican, mnogo pokretniji i mnogoooo aktivniji od Brajanta na obrucu. To je u ovom trenutku mnogo potrebnije Denveru od dobrog suta za 3p Brajanta.

I dalje zulja tolika eksploatacija Dzefa G ALI zbog neverovatno atraktivnog zakucavanja preko Janisa, sve mu je oprosteno, ovog puta :))) Vise bih voleo Vlatka nazad u glavnu rotaciju ali te povrede, dokle?? Mali Kristijan, bez poena ali toliko bitan za energiju i odbranu da je to odavno van svake diskusije.

Pejton Vatson!! U garbage time-u dve trojke i dobar ulaz kroz kontakt... Neshvatljivo Melounovo zanemarivanje (mada navikli smo) klinca na klupi (bar u ovolikoj meri). Ako sam dobro razumeo, mrzi me da proverim, preko 20p prosecno ima u G ligi, sto cesto ne znaci mnogo ali ipak...

Janis Janis... Koliko god bio dominantan, prvenstveno atleticizmom, ja bar nikako ne mogu progutati narative da je najbolji igrac lige. Bar ne sa tolikim odsustvom suta i resenja kada mu zatvore utrcavanja i reket. Ok, jasno, osvojen prsten ali budimo iskreni, ima brutalan tim... Ne kazem, fenomenalan igrac, top tri lige po svemu postignutom ali meni licno je kosarka vise orkestracija i neki drugi "skilovi"... Stvar ukusa valjda...

Odbrana. Nesto ne primetih vcrs da je bar tu i tamo (znam da je missmatch ali) preuzimao Jokica, pokusao ga sacuvati ili sta god, svojim defanzivnim prisustvom prelomiti utakmicu. Denver 8 poena vise u reketu jutros! Nasuprot, Nikola je njega zaustavio u jednom momentu pri izolaciji (ne toliko bitno, jasno)... nekako je Jokic, sveukupno timski, uvek penicilin za njega (protiv Grcke i u dosta navrata prethodnih sezona).. Kao da Baksi leze Denveru ali da ne baksuziram... Nek se sretnu u super finalu pa kako bude :)

Na kraju, nadskocili su najbolji skakacki tim lige. 8 vise skokova. Ostaje druga polovina najbitnijeg mometa na kraju sezone za moral ekipe i MVP narativ, duel sa Filadelfijom i Embiidom za dva dana. Nadajmo se agresivnom i zainteresovanom Jokicu i neodsustvu Dzoela Embiida.

Borša

pre 1 godinu

Cas kosarke haha, isti broj poena, Giannis bolji procenat suta i direktno ukrao loptu Jokicu 3 puta.
Svi igraci Denvera su odigrali vrh, Milvoki bolji prvo poluvreme u drugom nestali. Ne znam sta je bilo, verovatno umor jer su igrali u Finiksu 24 sata pre toga dok je Denver odmarao 3,4 dana.
(Johnny, 26. mart 2023 07:08)
Ozbiljan klinicki slucaj si... +/- rubrika +19 Jokic, - 15 Janis. Pametnom dosta...

vince carter

pre 1 godinu

"opa Djurdjo" Jokica toliko prebijaju da nekim cudom uvek bude zdrav na sledecoj utakmici,ne popusta. Sinoc na fintiranja Brooka Lopeza krenuo da zavrsi kad ono Bobi Portis minirao obruc kao Pera Koyot super genije,Jokic je odleteo u vazduh ali su javili da je spreman da igra na sledecem mecu,cudo od coveka!!

zZZz

pre 1 godinu

Jokic je pokazao da je veci od MVP titule i da je samim tim totalno neopterecen istom. On odradi koliko je potrebno i ne forsira statistiku. Dok se Embiid trese, Nikola mirno spava i uziva u porodicnom zivotu.

Marko 666

pre 1 godinu

Za Peru Zderu i ostale mitomane-nije Jokic razbio Giannisa nego tim Denvera je razbio Milwaukee...kad god Denver dobije niko da pohvali trenera Malonea a kad izgube drvlje i kamenje po njemu,ovo sinoc u drugom delu je pobeda Malonea nad Buddenholzerom(timska odbrana i udvajanje Giannisa kad pridje reketu su odlucili utakmicu)...da nisam gledao pomislio bih da je Jokic imao 60 30 20,a Giannis 10 poena-bacanja 0 od 15,jao kakvi su ovo skandalozni naslovi!

Pera Ždera

pre 1 godinu

Ja sam uvek sumnjao da ti gledas utakmice, a ovo je potvrda... Janis je Jokicu direktno oduzeo par lopti. I nije Jokic dobio Janisa, nego su ga x puta udvajali, igrali jako na njega, i na kraju je ostao bez snage.
(Lagano, 26. mart 2023 07:58)

Da, mora da sam negledajuci utakmicu uzivo ostavio komentar u 6 ujutru odmah nakon iste :))))

Da, u pravu si, ukrao mu je Janis par lopti (propustih spomenuti, slucajno) ali sa strane pomoci (ako se ne varam) i u driblingu van linije za 3p... u reketu Jokic je dobio Janisa (ofanzivno).

I nisam rekao da je Jokic zaustavio Grka vec da ga je JEDNOM prilikom direktnim cuvanjem zaustavio na obrucu tj pri napadu na isti. I napomenuh da to ne znaci nista (posto je svakako Janis mnogo bolji defanzivac) ali cisto radi sustine da Jokic nije toliko ocajan koliko se ovde navodi + da kada zeli (kada mu sudje je dozvoljava) tada i zna da odigra kvalitetno 1 na 1 u defanzivi.

Dakle, sustina je bila da se Janis nije istakao u ovom mecu defanzivom koliko se UVEK i u svakoj konverzaciji naglasava da je on defanzivna zver, nepobedivi, najmocniji igrac dok je Nikola ocajan i samo dobro igra ofanzivno. Istina je IPAK megde izmedju i to je bila sustina mog komentara a ne da je Jokic dobio Janisa na defanzivnoj strani... Nije i nikada nece.

I na kraju, jesu propust (ne)spominjanje tih ukradenih, desava se kada gledamo utakmice tako rano.. Sta da radis... Od tolikog komentara i teksta sa brdo cinjenica i licnih zapazanja koje nedvosmisleno govore o utakmici i mom gledanju iste uzivo ti nadjes jedan detalj u moru tacnih cinjenica = zelja da se ospori i pljune necija analiza ne u kontekstu kosarke vec da li je neko "prevarant" ili nije. Bas dosadna namera :)

Milan M

pre 1 godinu

Zdravo dragi @vince carter,
Imam jednu molbu za tebe - možeš li molim te iskreno da mi kažeš koliko imaš godina? Pomoći će mi u vrednovanju tvojih komentara. Hvala, sportski pozdrav.

MPP

pre 1 godinu

AJDE

da "malčice" (ili bar da pokušam) razjasnim neke strvari kad je u pitanju RAZLIKA U BROJU faulova izmedju EMBIDA & JANISA i

sa druge strane Jokića…

Jokić hvata sve na tehniku i
"prirodni zez".... On "tehnikom" izbegava jači kontakt….on će i 3 pa ponekad i 4 puta (!) fintirati i onda tek šutnuti na koš.
A pri tome je jak ko zemlja…
Ta čudna "nežnost" medju kolosima daje manje šanse za faul. Osim pri šutu na samoj ruci.
Drugo… znaju ostali da je jak ko zemlja i da im je snaga slaba vajda pa ga "seckaju" na "sitno" ,što je elem teško za "detekciju".

Plus te "proklete" asistencije ,
mnogo puta on doda loptu pre nego što su ga i nameravali faulirati….

Treće ovi ostali su većinom izgledom toliko sitniji od Nikole ( ima ledja bukvalno ko omanji medved) i sudije prirodno štite manje i slabije….

Četrvrto izgleda često da sam sebe sapliće kada prodire a sudije navikle na "normalne" i snažne prodore od kojih pucaju kosti . Sudije su u dilemi
" da li ga je neko gurnuo ili ovaj izvodi svoj ples "veselog pingvina".....koji se naravno završava polaganjem a nikako kucanjem .

.OBJEKTIVNO

ON JE LJUDI NOĆNA MORA ZA SUDIJE…

DukiNS

pre 1 godinu

E sad ako ovako isto izdominiraju za dva dana protiv File, mislim da će vratiti vodu na Nikolinu MVP vodenicu. Mada zaista to ne bi trebalo da bude prioritet nego da se stigne do Velikog finala.

Nik

pre 1 godinu

Opasan provokator Portis a i Ingels je poznat po tome. Ne znam zasto to liga tolerise, cini mi se cak i nagradjuje. Igraci kao Smart iz Bostona ili Grin iz GSW su zvezde NBA a izgradili su karijeru na provociranju, ubadanju u oci igrace ili padanju na njih.

Bojan

pre 1 godinu

(vince carter, 26. mart 2023 09:34)

Sve je u redu dečko. Još par godina terapije i pustuće te iz ustanove, pa ćeš onda polako moći da naučiš jezik i počneš da gledaš košarku po prvi put.

tata

pre 1 godinu

Al' ovi "stručnjaci" iz "privremenih država Balkana", tačno će oslepe... (što neko reče ovde šta se događa sa preteranim...)
Samo da pozdravim Bata Peru Ž. Uvek objektivan, umeren, stručan. Nije lako biti frajer.

struco

pre 1 godinu

fila 3 poraza od zadnje 4 i sada imaju losiji skor od denvera. Hoce sada embiid da ispadne iz trke? da mu nisu dali jedno 100 slobodnih zadnje 4 utakmice, nebi ni imao prosek od preko 30 poena u tim porazima. Ajmo Nikola za koji dan utrpaj 50 ovom embidu uz 20 skokova i 10 asistencija, uz pobedu i tvoj je MVP 100%.

To bi bilo to

pre 1 godinu

Ljudi,stvarno je nebitna treća MVP titula.Prsten je ono što Nikoli nedostaje.Ova sezona je pokazala da Denver ume da zategne odbranu,to je ubedljivo najvažnija stvar u PO. Koševi će doći sami po sebi.MVP titula nek ide Embidu,jer je postalo mučno to navlačenje za njega uz bezobrazluk pozivanja na boju kože.

aca

pre 1 godinu

Za srBske paljevine. Crći će od gladi, ali bitan je NBA
(abc, 26. mart 2023 10:16)

Ti si paljevina, jedino ti se ne zna poreklo a i nebitno je :)

Marko 666

pre 1 godinu

Pero Zdero Prozvao sam bas tebe jer nikad nisi nista dobro rekao za trenera Denvera kad tvoj pulen pobedi(a kad izgubi pises da ovaj Malone je neznalica,amater,najgori u ligi),verovatno smatras da Jokicev uticaj na igru zahteva da bude i igrac i trener istovremeno!

meda

pre 1 godinu

Jokić je imao TS 62.5% a Janis 61.8%, dakle skoro identično, alI Jokić ipak za nijansu bolje, uz isti broj poena 31.
A da se ne pominje 11 asistencija uz 3 izgubljene lopte Jokića naspram 4 asistencije uz 4 izgubljene lopte Janisa.
Omlatio ga Jokara, idemo dalje, na redu je Embiid.

The Unforgiven

pre 1 godinu

Janis nije pobedio Jokića u direktnom duelu još od 2020. godine. Sve što je Milvoki dobio u tom periodu je bilo kad Jokić nije igrao utakmice.
(mare, 26. mart 2023 09:23)
-------------------------

Jesu li to Giannis i Jokic nekada igrali 1 na 1 kad ga Giannis nije pobedio sve te godine?

Kozuki Oden

pre 1 godinu

Gledao sam samo drugo poluvreme i JEDINA greska Denvera u tom delu je ta sto je KCP pucao slobodna posle onih tehnickih iako su cini mi se i Jokic i Dzamal bili na parketu.


Brutalno su odigrali odbranu Nagetsi u tom periodu, svi redom.

Ms

pre 1 godinu

Igralo se dok je Milvoki imao snage,onda su u trećoj četvrtini pali i to je to. Mora NBA da promeni nešto u vezi sa ovim noć za noć utakmicama nije to dobro za kvalitet same košarke.Kad je pravljen raspored niko nije znao da će ove dve ekipe da budu prve i da to treba da bude spektakl.

nba

pre 1 godinu

Pera Zdera. Evo ja navijam da Denver osvoji tituli. I neces veroavti samo zato sto Jokic igra tamo i sto stvarno igra za sve pare. Ali ozbiljno, pravljenje idola od nekog sportiste za svaku individuu stariju od 20 god je detinjasto -blago receno.
Mislim meni kao privremenom navijacu Denvera zaista smeta taj totalno nerealni odnos prema istom, kao sto me nerviraju i gehteri koji hejtuju zbog politike ili cisto da bi hejtovali.

Da li je Jokic najbolji igrac Denvera - jeste, da li je iedan od najboljih igraca u NBA -jeste. Pa prijatelju ne treba on da ga na ikonu stavljas. Njegovo je da igra a nase je da se opustimo s ekipom uz pivo i gledamo majstoriie.

A da li bi Jokic osvojio ista da mu saigraci nisu odlicni - ni u snow ma.
On jeste najbolji, ali je Marej vrhinski, porter je 50% tojka igrac 10 skokova igrac. Gorgon brutalan. Kcp, Brauni,... Brutalno uigran tim, sa ekstemno kvalitetnim individuama. Da li mogu da osvoje sve. Naravno, Da li Jokic sam moze da osvoji sve - ni u ludilu. Da li oni bez njega mogu da osvoje sve - pa ako nadju drugog Jokica :D

Sinoc su ih razmontirali bez preterivanja. I bila je kolektivno timska poveda. Kao sto i teba u timskim sportovima

Praviti religiju od navijanja, nije bas preporucljivo, bar ako si vernik. Ako nisi onda opet, praviti religiju...

Kingston

pre 1 godinu

Jedna od najboljih utakmica ove sezone za Denver, sve je funkcionasalo skoro pa savršeno. Podigli su formu u pravo vreme i dozvali se pameti. Jokić čista dominacija, nezaustavljiv, šteta što ga malo bolje nije poslužio šut za 3 inače bi imao lagano blizu 40 poena protiv najbolje ekipe u ligi.

Saša

pre 1 godinu

Denver je shvatio da su im pojačanja bila pogrešna, vratio se na ono od pre 15 utakmica.
Ne vredi preterivati sa pojačanjima i pokušajima da na svakoj poziciji ima dva kvalitetna igrača. To je potrebno samo za slučaj povrede nekog bitnog igrača, a ovako se poremeti igra i deljenje minuta.

hmmm

pre 1 godinu

ovaj snimak sa Jokicevim pivotiranjem... zar to nisu koraci!? Kada sam ja igrao pre nekoliko decenija sigurno bi bili... pivotirao je na desnoj nozi, onda je dao kos sa leve.

wlado

pre 1 godinu

timska pobeda, 7 igraca sa 5 plus skokova, janis ostao bez vazduha u drugom poluvremenu. U istoriji nba timovi koji su igrali b2b utakmice u salt lake city pa u denveru su pobedili samo 13 puta. Nadmorska visina ce igrati vaznu ulogu u PO

mare

pre 1 godinu

Janis nije pobedio Jokića u direktnom duelu još od 2020. godine. Sve što je Milvoki dobio u tom periodu je bilo kad Jokić nije igrao utakmice.

Opa Djurdjo

pre 1 godinu

Kako je skolovo bruka lopeza,covek je izgledao kao malo dete i to svaku put uz faul,a jednom su samo svirali,neverovatno sta mu rade i uz kakve batine jokic sve ovo postize i onda neko spomene onog embida pa njega pogledaju i odma faul on uz onakve batine koje jokic dobija ne bi izdrzo cetvrtinu jednu,ovakve batine sam jos video sam da je dzordan dobijao,jokara treba da ga razbije u ponedeljak i pokaze mu ko je glavni al uz batine dobre da ga razbuca,ne samo on nego ceo tim denvera.

era

pre 1 godinu

zasto su vinca zvali filozof u školi? zato sto prosipa skup cinjenica pokusavajuci da pokaze kako bi on harao da je u NBA a od iste je video NBA2K na konzoli maksimum

Pera Ždera

pre 1 godinu

B92

Za Peru Zderu i ostale mitomane-nije Jokic razbio Giannisa nego tim Denvera je razbio Milwaukee...kad god Denver dobije niko da pohvali trenera Malonea a kad izgube drvlje i kamenje po njemu,ovo sinoc u drugom delu je pobeda Malonea nad Buddenholzerom(timska odbrana i udvajanje Giannisa kad pridje reketu su odlucili utakmicu)...da nisam gledao pomislio bih da je Jokic imao 60 30 20,a Giannis 10 poena-bacanja 0 od 15,jao kakvi su ovo skandalozni naslovi!
(Marko 666, 26. mart 2023 17:08)

Obozavam ove povrsne, pljuvanje radi pljuvanja, individue .. Vrati se lagano dole na moj komentar i mozda zapazis brdo pohvala na racun Nadjija u skoku, Mareja, malog Kristijana, Portera itd = tima Denvera. Ako ipak morate da lupetate i bzvz prozivate komentatore ovde koji objektivno komentarisu, hvale pa i kritikuju Jokica kada odigra lose, dajte to malo kvalitetnije, argumentima potkovanije... ili je mozda za to potrebno vise i u glavi. hmm...

Milan M

pre 1 godinu

@vince carter
Hvala na odgovoru. Na žalost moraću da se oslonim na svoj lični osećaj... Tvoji komentari mi zvuče kao da si izostavio jedinicu ispred te osmice (u najboljem slučaju). Osim što komentari pokazuju i neshvatljivu količinu viška vremena, pokazuju i nerazumevanje košarke. Klasičan primer je osporavanje Jokićevog uticaja na svoj tim. Za to je dovoljno da pogledaš par utakmica i da vidiš koliki je raspad igra Denvera kada on izađe iz igre, ne moraš iznova i iznova da navodiš primer Gordona protiv Milvokija, jer ta utakmica sama po sebi ne znači skoro ništa.
Za pohvalu je što si spreman izdvojiti toliko vremena u pronalaženju razne statistike, ali je tvoje tumačenje jednostavno... pogrešno (šteta), pa često tvoji komentari podsećaju na aktivnost zbog koje su nekada stariji govorili da može da se oslepi... samo su dečaci to radili tada na drugi način.

Poznavalac

pre 1 godinu

Ovakvu igru je Denver pokazao u bar 10 utakmica ove sezone, jako i beskompromino u odbrani, neumoljivo i sa puno ideja u napadu.
Klupa je isto bila sjajna, a posebmo Bruce Brown koji ima mirnoću za šut na isteku napada, ideju za širenje odbrane, odličan je i u čuvanju prodora i skoku iz druhog plana.
Ovakav Denver je ozbiljan kandidat za titulu.
I da, protiv File je meč za MVP, Nikolu to ne zanima, ali će Meloun prilagoditi igru Denvera toj zgodi.

Neko

pre 1 godinu

@anti-paradox, zapravo na ovoj tekmi veceras i na jos ponekoj pokazali su da mogu igrati odbranu kad to zele...mislim da tempiraju formu za PO, svasta je tu moguce...Marej se smirio malo, ne divlja toliko, MPJ dobar...bice tu svasta...

pant-LA

pre 1 godinu

Najludje je sto se Jokic ispromasivao za tri, promasio i 3-4 za njega lake dvojke i opet je na 50% suta.. Timska pobeda, odlucila odbrana na Janisu u drugom poluvremenu, a prelomile trojke sa klupe..

2CRAZY

pre 1 godinu

Treba reci, zapravo naglasiti da je Milvokiju ovo bila back to back utakmica, dakle oni su sinoc igrali utakmicu dok je Denver odmarao i sad su tako umorni doputovali na gostujuc teren i jednostavno ostali bez snage u drugom poluvremenu, sto se i videlo po rezultatu.
Raduje to sto je Denver konacno pobedio neki jaci tim, to jest trenutno najjaci tim lige, ali da se ne zanosimo, ovo je back to back utakmica, i te uglavnom svaki tim gubi.
No kao sto rekoh, raduje povratak u formu.

2CRAZY

pre 1 godinu

Jokic mora biti brzi, nekako ko da je uspavan, u par navrata neverovatno kako je izgubio loptu, svako ima svoje mane, ali mora pod hitno da se probudi i jos agresivnije zaigra.
Raduje 11 asistencija, steta sto nije vise da se vrati u tripl dabl prosek...

Dejan Lekic

pre 1 godinu

Denver se polako vraca u svoj "stari" ritam. Ponovo igraju odbranu kako treba - nesto sto ih je i dovelo do prvog mesta zapadne konferencije. To raduje svakog navijaca Denvera, no ono sto mene najvise raduje je cinjenica da je ovo prva utakmica posle ne-znam-koliko u kojoj je klupa igrala dobro. Mladi Watson je za tri minuta imao 8 poena, a da ne pricam o zakucavanju Green-a o kojem ce garant pricati svi... Bruce je bio fantastican takodje.

Jokic je trebalo da ima dva puta vise slobodnih bacanja, jer su ga bukvalno tukli pod kosem a sudije su sudile svaki treci prekrsaj. No, na to smo navikli, jelda? Embiid kad zakuka (sto radi stalno, i to me najvise frustrira kod njega, inace ga jako postujem) sudije mu odmah daju faul. Zato ide na liniju 20 puta po mecu...

Pera Ždera

pre 1 godinu

Pera Ždera, 26. mart 2023 06:22)

Kako te nije mrzelo da sve ovo napises?
(Sonsi Get, 26. mart 2023 10:45)

Uff... tesko pitanje. Komentare pisem u dahu (otuda se i provuce koja (retka) greskica u kucanju :) tako da nije...

Otkud znam... i sam sebe iznenadim ponekad kad zavrsim koliki je esej ispao :)) ...ne bude uvek ali ovako bitan mec u ovako bitnom momentu sezone, bitan za razne narative valjda vise detalja i zapazanja izvuce iz mene...

Pera Ždera

pre 1 godinu

Pera Zdera. Evo ja navijam da Denver osvoji tituli. I neces veroavti samo zato sto Jokic igra tamo i sto stvarno igra za sve pare. Ali ozbiljno, pravljenje idola od nekog sportiste za svaku individuu stariju od 20 god je detinjasto -blago receno.
Mislim meni kao privremenom navijacu Denvera zaista smeta taj totalno nerealni odnos prema istom, kao sto me nerviraju i gehteri koji hejtuju zbog politike ili cisto da bi hejtovali.

Da li je Jokic najbolji igrac Denvera - jeste, da li je iedan od najboljih igraca u NBA -jeste. Pa prijatelju ne treba on da ga na ikonu stavljas. Njegovo je da igra a nase je da se opustimo s ekipom uz pivo i gledamo majstoriie.

A da li bi Jokic osvojio ista da mu saigraci nisu odlicni - ni u snow ma.
On jeste najbolji, ali je Marej vrhinski, porter je 50% tojka igrac 10 skokova igrac. Gorgon brutalan. Kcp, Brauni,... Brutalno uigran tim, sa ekstemno kvalitetnim individuama. Da li mogu da osvoje sve. Naravno, Da li Jokic sam moze da osvoji sve - ni u ludilu. Da li oni bez njega mogu da osvoje sve - pa ako nadju drugog Jokica :D

Sinoc su ih razmontirali bez preterivanja. I bila je kolektivno timska poveda. Kao sto i teba u timskim sportovima

Praviti religiju od navijanja, nije bas preporucljivo, bar ako si vernik. Ako nisi onda opet, praviti religiju...
(nba, 26. mart 2023 20:15)

Auuu covece :) Ti si mene podobro pomesao sa nekim. Jokica cesto i "kritikujem" kada odigra nezainteresovano ili lose... Pa samo u komentaru ove utakmice pohvalih UPRAVO Mareja i odluku vrv trenera da se saceka i da se istrpi ne bi li imao sut koji ima poslednjih par utakmica. Portera hvalim veoma u poslednje vreme... Kristijana, Gordona, KCPja da ne nabrajam dalje... Dakle, bespotrebne lazi o uzdizanju samo Nikole. Uvek naglasavam TIM i njegovu igru koja je timski orijentisana.

Jednostavno ljubitelj sam takve kosarke. Idolizacija pojedinca u sportu i 1 na 1 AND1 "kosarke" me apsolutno ne zanima.

Kosarku komentarisem i na drugim vestima. Tenis takodje npr... Ti zakljucci nicim izazvani su bas zabrinjavajuci. Upravo ja komentare svoje podvlacim KOSARKASKIM cinjenicama i argumentima, nekada kroz hvalu nekada kroz kritiku i uvek mi je ton pisanja sportski i umeren.

Gde si otisao na veru, idole, ikone itd. Nenormalno skroz. Kosarku pratim jer sam je pola zivota igrao i obozavam je kao igru... Kreaciju i orkestraciju najvise cenim tj meni i mom oku najvise prija. Obozavam Teodosica npr, Dijao nekada, da ne nabrajam. To sto postujem jako uspesnog i istorijski posebnog kosarkasa iz nase zemlje a ne idem logikom mnogih ovde da uspesne treba pljuvati ovde NE ZNACI da mi je on idol. Idole nemam, jako uspesan u poslu, ni malo tako mlad i u kosarci uzivam sportski i komentatorski... Hobi recimo. Nikakav fanatizam.

Dozovite se pameti pojedini jer ozbiljno lutate i predaleko idete samo jer neko ceni uspesnog kosarkasa koji igra maestralno a sasvim je slucajno "debeli iz Sombora" ;) Sta se sve ovde moze proscitati.. Morbidno. Pustite ostake da misle, pisu i komentarisu bez anti kosarkaskih nebuloza... Neukusno je i bezobrazno.

Pera Ždera

pre 1 godinu

Pero Zdero Prozvao sam bas tebe jer nikad nisi nista dobro rekao za trenera Denvera kad tvoj pulen pobedi(a kad izgubi pises da ovaj Malone je neznalica,amater,najgori u ligi),verovatno smatras da Jokicev uticaj na igru zahteva da bude i igrac i trener istovremeno!
(Marko 666, 26. mart 2023 18:41)

Prvo, prozvao si mozda samo svoju iluziju da znas o cemu pises jer upravo i ovim komentarom dokazujes apsokutnu oovrsnost i losu nameru koja veze sa kosarkom nema iz prostog razloga a on je pod...

Drugo... Kad Denver izgubi da pisem da je trener neznalica - LAZ, amater - LAZ, najgori u ligi - LAZ. Lepo obrati paznju, kada vec pametujes, kada Denver izgubi ili vrati neki prethodni clanak, ako si zaludan, i nadji bilo sta slicno o Melounu od strane mene... Ne postoji.

Moje kritike njega su uvek i samo o rotacijama, forsiranju veterana i ignorisanju klinaca... Kroz kosarkasku terminologiju i argumente, nikad opisima koje si naveo.

Pobrkao si loncice + si opasno lagao tako da dalja diskusija sa tobom nema apsolutno nikakvu tezinu i smisao :)

nebrinižikoti

pre 1 godinu

Igralo se dok je Milvoki imao snage,onda su u trećoj četvrtini pali i to je to. Mora NBA da promeni nešto u vezi sa ovim noć za noć utakmicama nije to dobro za kvalitet same košarke.Kad je pravljen raspored niko nije znao da će ove dve ekipe da budu prve i da to treba da bude spektakl.
(Ms, 26. mart 2023 15:38)

njihovo takmicenje njihova stvar
funkcionise jako jako dugo
skoro savrseno..

p.s.
nego da li si znao da te "rasporede" za utakmice radi jedan covek evo uspesno vec 37 godina!? fantastican podatak...

Skid

pre 1 godinu

Utakmica je bila pravi PO. Sjajno. Pritom Denver je odigrao extremno dobru odbranu, pogotovo u drugom poluvremenu. E zato Janis nije bolji od Jokica. U 3/4 se dva napada zaredom zalece pod kos na sirovu snagu, pokusava pivotom da izbaci odbranu, ne uspeva, 2 napada Denver pogadja I odlepljuje se. Krenu kola nizbrdo, Janis nije uneo mirnocu kao lider I gubi se utakmica. Mislim da on nema intelekt da okrene utakmicu, ispravite me ako gresim.
Ovu pobedu je donela odbrana I sa pravom je ovoliki hajp oko Denvera ove sezone. Ako odigraju kako treba, jos srede odbranu, definitivno su kandidat za prsten bez obzira sto ima jos dobrih ekipa koji mogu da se nose sa Denverom. Milvoki moze bolje od ovoga, da se ne lazemo, u POu na 4 dobijene svasta moze da se iskoriguje kod njih, ali to vazi i za Denver. Kljucni poeni, kao u tekstu sto pise jesu poeni Grina, na kraju 3/4 za vecu razliku i kucanje za momentum. I kao sto Sam I ranije rekao, sve mi se vise svidja kako MPJ igra, veliki je napredak. Jos Ako Marej odigrao dobro celu utakmicu kako zna, brutalna ekipa. Odbrana donosi prsten. To je I Meloun rekao na konferenciji, napada mu Nije briga, vec odbrana. I zanimljiv mi je bio Kristijan, bas je bio nabrijan na Janisa. Svaka cast.