Nedelja, 19.03.2023.

23:00

Alkaras uništio Medvedeva i osvojio Indijan Vels!

Španski teniser Karlos Alkaras deklasirao je Danila Medvedeva u finalu Indijan Velsa rezultatom 6:3, 6:2, posle samo 72 minuta igre.

Izvor: MT

Alkaras uništio Medvedeva i osvojio Indijan Vels! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

Andjela

pre 1 godinu

Na predhodnom turniru Medvedev "pregazio" Novaka, a ovde Alkaras "pregazio" Medvedeva.... Evo jednog važnog parametra, koliko ste talentovani, statistika "u prvih 100 profesionalnih mečeva", kakav vam je skor? Nadal je u prvih 100 profi okršaja imao skor 66-34, Đoković 65-35, a Federer samo 51-49. Alkaras (je prvi) od 100 mečeva ima 75 pobede, drugi je Endi Rodik, koji je imao 73 pobede u prvih 100 mečeva.Treći je Džon Mekinro koji je imao 72 pobeda (od 100).

Ibro Fergazer

pre 1 godinu

"Alkaras uništio Medvedeva i osvojio Indijan Vels!"
"Alkaraz razbio Medvedeva" ...

Samo Novaka ne razbijaju niti unistavaju. Novak je jedini teniser
koji je otplakao u toku meca ali necemo o tome. On je nas.

Vasko

pre 1 godinu

Osim ako niste nečiji navijač, tenis je postap pomalo dosadan. Ovaj momak je osveženje, njegova igra i mečevi su zanimljivi - lepota tenisa. Šta će postići na dalje, do njega je.

Aleksandar

pre 1 godinu

Svi se cude kako Medvedev igra protiv Djokovica dobro, a ne moze tako protiv Alkaraza. Ne moze zato sto je Alkaraz agresivniji igrac od Djokovica, a protiv takve igre Medvedev nema resenja. Alkaraz je u svemu bolji od Medvedeva. Jaci, brzi,eksplozivniji, ima sve udarce.

Cheda

pre 1 godinu

U jednom gemu je povukao 3 dropshota iz forhenda,i svi prosli.Treba imati i osecaj i petlju za to!
Lomi onaj sablon koji su forsirali Novak,Marej,Nadal,ma citava generacija, da se mec dobija trčanjem iza osnovne linije i besomučnim vraćanjem loptice na suprotnu stranu,cekanjem greške protivnika,i retkim napadima.
Ovaj mali ima sve, i servis-volej i dropshotove i agresivan ritern, fiziku,bezobrazluk... teška mušterija svima će biti, naravno,ako bude zdrav!

Jaime Lannister

pre 1 godinu

Neko je napisao kako ce na betonu najtezi protivnici Djokovicu biti Medvedev i Siner. Kako je Alkaraz opasan samo na sljaci. Nemate vi pojma - Alkaraz ce Djokovicu biti najtezi protivnik na svim podlogama, ukljucujuci i travu. Alkaraz je lako pobedio Sinera, a pogotovo Medvedeva. Pa on je i GS i vecinu mastersa osvojio na betonu. Definitivno igrac za sve podloge. Prestanite kroz Djokoviceve uspehe da lecite frustracije prema zapadu. Ne mesajte politiku i sport, posto se stalno pozivate kako Djokovicu politicki nije dozvoljeno da igra,iako to nema veze sa zdravom logikom - ne igra zato sto nece da se vakcinise, a svi ostali su se vakcinisali i nista im ne fali. Ne bidite licemerni!
(Aleksandar, 20. mart 2023 08:26)

Alkaraz jeste igrač koji može biti problem Novaku slažem se, ali pričati kako je odigrao ko zna kakav meč protiv Medvedeva je smešno. Stvarno mi je žao kada vidim da je Medvedev bio zaslužan što Djokovic nije osvojio sva 4 GS u sezoni. U ovom finalu ništa nije odigrao apsolutna 0, dok Alkarazu svaka čast dečko je odigrao maltene bez greške, imao je možda par diskutabilnih udaraca, ali s obzirom koliko je bio ispred nije mu zameriti. Kada čovek vidi Medvedeva da je ovako odigrao rekao bi da je top 60 teniser, ovo i njegovo izdanje sa US opena protiv Djokovica 2 različita igrača. Bombe od servisa, dubina u udarcima, jačina u udarcima, brzina i agilnost da izadje i stigne svaki drop Šot. Kada ono gledam Alkaraz ga ubio u svakom parametru, pa i servisu, i sprdao se sa njim sa drop Šotovima. Reče komentator "Medvedev pripada u top 5 tenisera" i ja sam tako mislio, ali kada ovako može da odigra meč ne zaslužuje ni top 50 da bude. Prvo blamira sebe, a zatim igrače koje je dobio.

polako

pre 1 godinu

Ljudi koji ne poznaju profi sport, pa jos i individualni, misle da je to igrica i da se uspesi i titule redjaju linearno... pa se prica o 30GS i 200 mastersa.

Mnogo je faktora koji odlucuju. Privatni zivot, profesionalni, povrede, konkurencija, a od skora i epidemije, ratovi... Pre bih se kladio da ce imati 3-4GS nego 10.

Gde su Gulbis, Tim, Guga Kuerten...

mile

pre 1 godinu

Da je ovaj mali igrao AO bilo bi Novaku mnogo, mnogo teško. Videćemo biće zanimljivo u nastavku sezone. Treba malo i sreće Novaku. Kad bi nekako uspeo da se dokopa još jednog GS mislim da Nadal više ni RG nemože da osvoji. Mada generalno celu GOAT trku je sam Novak sebi zakompikovao.

Vlada

pre 1 godinu

Nije ovo iznenađenje. Medvedev igra kao nezdrav samo protiv Noleta.
Alkarazu svaka čast. Dečko je vrlo talentovan i osvojiće puno titula, ali iskreno, ne verujem da će dostići veliku trojku. Ne zbog njegovog kvaliteta ili konkurencije, nego zbog stila igre koji nosi sa sobom veliki rizik od povrede. Nadam se da grešim i da ćemo gledati puno velikih i kvalitetnih mečeva. Voleo bih i da vidim na Vimbldonu njega i Noleta u finalu i, naravno, da Nole uzme osmi Vimbldon tada.

Lav Lazo

pre 1 godinu

Evo nove motivacije za Novaka. Valjalo bi da osvoji makar još jedan AO i dva W, jer ovaj Alkaras definitivno ima potencijal da ide preko 20 slemova.

drago

pre 1 godinu

Kakva bi to borba bila da Djokovic može sve igrati.
Na Wimbledonu i AO-u mu ni Alcaraz ne bi mogao nista ali ostali turniri bi bili 50:50.
Djokovic, Nadal i Federer su dobili pravog nasljednika.
Imao sam srecu da sam u životu gledao Alcaraza. Gledao sam ga cijeli prošli Umag.

Dragan -Sava

pre 1 godinu

Medvedev sablasno slab i neprepoznatljiv! Interesantno kako su svi napaljeni da pobede Djokovića i sa kakvom motivacijom nastupaju a protiv ostalih kao da samo mrzovoljno otaljavaju posao. Ipak je posebna motivacija kada igraš protiv najboljeg svih vremena i najduzeg broja 1 u istoriji!

M7

pre 1 godinu

Auuu, jos nema ni 20 godina, a vec je osvojio Grend slem titulu i 3 Mastersa. Ako ovako nastavi, moze da ide i do 30 Grend slem titula. Veceras je ucinio da Medvedev izgleda kao rekreativac. Svaka cast! Bas mi je drago.
(Mohikanac_'91., 20. mart 2023 01:27)

Za Alkaraza je situacija poprilicno zamrsena. Nije kriv ali je tako. Da je igrao pre 10 godina kada su Rafa, Novak i Rodzer bili u vrhuncu uzeo bi verovatno 3-4 GS sve ukupno ali bi imali tezinu. Ovako moze uzeti sam sa sobom 30 ali nikad nece biti smatran da je Goat jer nije igrao kad su najveca 3 igraca ove igre, tj dosao kada su Rafa i Novak imali vec 35+ godina a Rodzer posecivao PIO fond. Ali otom potom. Nije lako doci do 22 GS, to je skoro 8 godina po 3 GS godisnje. Ko ce gde biti za osam godina...
(Kg, 20. mart 2023 06:33)

Nece imati tezinu ako osvoji 30GS, pa mozda ali samo u Srbiji i za Srbe, inace u svetu (tenisa) ce itekako imati tezinu. Svasta,sta jos ljudi nece da napisu, pa i Sampras je bio nekada najbolji i neprikosnoven,pa evo doslo par igraca koji su ga spustili sa tog vrha, tako ce se verovatno desiti i ovima,mada treba bas biti ozbiljan i dugotrajan igrac da bi njihove rekorede oborio. Ali ko god i ako ikada predje tu cifru od 1GS vise od Novaka,Rafe ili koga vec, bice sigurno najbolji igrac koji je tenis imao.

jethro tull

pre 1 godinu

Uništio ga drop šotovima. Pokazao kako treba protiv Meda. Samo što udarac mora biti savršen, a Alkaraz sa dosta osjećaja igra.
Našem Novaku jedini su "problem" godine, jer se vidi da nema one eksplozivnosti kada je demoralisao protivnike.
Svaka čast Alkarasu!

Aleksandar

pre 1 godinu

Neko je napisao kako ce na betonu najtezi protivnici Djokovicu biti Medvedev i Siner. Kako je Alkaraz opasan samo na sljaci. Nemate vi pojma - Alkaraz ce Djokovicu biti najtezi protivnik na svim podlogama, ukljucujuci i travu. Alkaraz je lako pobedio Sinera, a pogotovo Medvedeva. Pa on je i GS i vecinu mastersa osvojio na betonu. Definitivno igrac za sve podloge. Prestanite kroz Djokoviceve uspehe da lecite frustracije prema zapadu. Ne mesajte politiku i sport, posto se stalno pozivate kako Djokovicu politicki nije dozvoljeno da igra,iako to nema veze sa zdravom logikom - ne igra zato sto nece da se vakcinise, a svi ostali su se vakcinisali i nista im ne fali. Ne bidite licemerni!

Deki-Španija

pre 1 godinu

Dobar je Alcaraz,ali mislim da će Sinner da bude još bolji.. I te kako se muči Alcaraz sa Sinnerom. Sinner je kao Nole,nije sve u snazi.

Neko iz dijaspore

pre 1 godinu

Urlanje se meri sa Sereninim. Niko ne riče ovako kao Alkaraz, ni Nadal,niko od muškaraca a ni od žena,sada kadnema Serene.

Kako neko ne reaguje jer ovo je baš preterano i dekoncentriše.
(Nikol Dž. Femija, 20. mart 2023 00:50)

Isto kao i tvoji komentari, Nikol.
Preterani i dekoncentrišu.

Hogar

pre 1 godinu

Ovaj mali je bolji igrac od Novaka...konacno se i to desilo teniski svet je dobio heroja.pise se nova stranica tenisa,Alkaras ce oboriti sve rekorde u tenisu.neverovatan igrac i neuporedivo talentovaniji od novaka,rafe,federera...uskoro rafa i novak idu u penziju jer jednostavno nece imati sanse protiv njega.nova zvezda je rodjena!!!

nesko

pre 1 godinu

Čestitke Alkarazu. Izostanak NĐ ne umanjuje njegov uspjeh.
19 godina, a već kompletan igrač koji ima borbeni duh, a posebno što imponuje, ima glavu.
Mislim da je u cjelini bolji od NĐ, RF i RN, kada su oni imali 19. Ipak, pred njim su godine i godine tenisa, prožete raznoraznim izazovima i rizicima. Ostaje da vidimo da li će stići i prestići rezultate pomenute trojke, naročito NĐ. A to nije nimalo lak zadatak.

luka jovic

pre 1 godinu

dajte ljudi i ja sam noletov navijac, ali ovaj momak je nevjerovatan. Podsjeca me na Noleta po pokrivanju terena i zaista ne nevjerovatan u tome. S druge strane napada kad god ima priliku, bas kao Nadal. Nadam da ce ga povrede zaobici, jer kada igra to je ljepota za oci.

Kg

pre 1 godinu

Auuu, jos nema ni 20 godina, a vec je osvojio Grend slem titulu i 3 Mastersa. Ako ovako nastavi, moze da ide i do 30 Grend slem titula. Veceras je ucinio da Medvedev izgleda kao rekreativac. Svaka cast! Bas mi je drago.
(Mohikanac_'91., 20. mart 2023 01:27)

Za Alkaraza je situacija poprilicno zamrsena. Nije kriv ali je tako. Da je igrao pre 10 godina kada su Rafa, Novak i Rodzer bili u vrhuncu uzeo bi verovatno 3-4 GS sve ukupno ali bi imali tezinu. Ovako moze uzeti sam sa sobom 30 ali nikad nece biti smatran da je Goat jer nije igrao kad su najveca 3 igraca ove igre, tj dosao kada su Rafa i Novak imali vec 35+ godina a Rodzer posecivao PIO fond. Ali otom potom. Nije lako doci do 22 GS, to je skoro 8 godina po 3 GS godisnje. Ko ce gde biti za osam godina...

Filip

pre 1 godinu

Neverovatno mi je da neko gleda ovaj mec i razmislja o Djokovicu. Da samo uzivate u teniskoj predstavi dva fenomenalna igraca? To nije opcija?
(GOAT, 19. mart 2023 23:41)
Naravno da nije. Pola fanova Djokovica uopste ne zanima tenis nego je to borba protiv zlog zapada (i po nekog Rusa koja ne pusta Djokovica u finalima.)

Nina

pre 1 godinu

Smena generacija. Sasvim normalno. Kraj jedne velike trojke. Naklon Rafi Federeru i Novaku za sve sto su do sada ucinili. Dolaze mladje generacije snazne gladnd pobeda. Cestitam Alkaraz . Dao je sve od sebe i zasluzeno pobedio. Zasto ruzni komenrari. Decko je vaspitan lepo se ponasa skroman i dobar igrac. Kakva je karijera pred njim videcemo.Novak nista nema sa njegovom pobedom. Hvala za dobar tenis.

Kino

pre 1 godinu

Mislim da GOAT debata između Federera, Nadala i Đokovića može da prestane. Ovaj mali ih je već sve prešišao. Bukvalno dečko ima elemente sve trojice u sebi. Potpuno zasluženo prvi. Kakav igrač!
(Monden, 20. mart 2023 01:23)

Problem je sto treba da ostanes u vrhu, da te ne povucu pare, zene, kocka, droga lak zivot a sve to zajedno utice i na povrde. Inace opasan je :)

stellie

pre 1 godinu

Dajte Djokovicu bodove od Wimbledona , skandalozno je to sto nema bodove od osvojenog Grand Slama. Da daju bodove pa cemo onda pricati ko je skinuo Novaka sa trona . ?? ovo je cirkus, mali No 1 je nekome su eto ukrali 2000 poena . haos&ludilo

Zeljko

pre 1 godinu

Komentari raznih strucnjaka vidim,pa mogu i ja da se ubacim malo. :) Najpre,cestitke Alkarazu,zasluzenoMedvedeva je stiglo maloi umor i zasicenost ,ovako los nije sigurno,zato bi mi bilo draze da je Tijafo prosao,ali ok.Novak bi trebao biti na 80-85 % da dobije Alkaraza na tvrdim podlogama,ovak igra sa samopouzdanjem i bilo bi veoma dobro dobiti ga jednu ili dve,a ko ce ako ne Novak sa svojim superiornim riternima,ne sumnjam da hoce.Dobro,lokalni autosovinisti sad imaju novi dasak nade i smisla u svojim obesmisljenim zivotima,ali mislim da ce im i 2023. godina kao i mnoge prethodne biti pretezno gorka,sto im i zelim od srca.:)

Splavar

pre 1 godinu

To tako ide. Vecina nas pamti dominaciju Federera, a pre njega su bili i neki drugi sampioni. Dobro su se umesali i Djokovic i Nadal, ali ocigledno su i oni pri kraju karijera, propustaju turnire sto i nije cudno za njihove godine i zdravstveno stanje. Sad je Karlitovo doba, ni Medo u formi mu ne moze nista. Puno srece momku i nek obori bar 250 od 300 “rekorda” koje B92 savesno i nepristasno kopa po sajtovima i drustvenim mrezama

Vule

pre 1 godinu

Да овако разбије играча који је освојио неколико турнира заредом и остварио преко 20 побједа, невјероватно. Изузетан је играч, број слемова ће сигурно зависити искључиво од повреда.

meda

pre 1 godinu

Jel ovaj osvojio ijedan turnir a da Đokoviću nisu zabranili da igra (osim prošlogodišnjeg mastersa u Madridu kad se Nole psihički vraćao posle Australije)?

Nikol Dz Femija

pre 1 godinu

Bravo za momka mladog, svaka čast !

Ima 260 poena više od Novaka i ostaće prvi samo ako osvoji i titulu u Majamiju. Novak ne igra ni u Majamiju.

Biće zanimljivo videti kako će Medvedev da odgovori na turniru u Majamiju a i ostali, kao i koliko će snage da ima sam Alkaraz.

Urlanje koje ima za vreme igre je strašno i vrlo neprijatno i preko tv da se gleda sa tonom. U redu je , to neki koriste, ali je previše dramatično i bučno do neprijatnosti za gledanje meča.

Znam coveka

pre 1 godinu

Mislim da je i Medvedev, nazalost, lagano povredjen.
Kako god, podbacio je danas, a mali igrao sjajno.
Da vidimo da li ce drzati prvo mesto duze od nekoliko nedelja/meseci.
Ja mislim da ce ga jedan cika ponovo prestici relativno skoro...

Gledalac

pre 1 godinu

ALKATRAZ je mlad i dobar igrac, samo je pitanje do kada i koliko dugo ce izdrzati na
turnirima. Medo je vec protiv Fransisa igrao lose, a ni danas nije bio nista bolji.
Neverovatno, kao da treba ici u porodiliste. Ako Medo ovako nastavi, nema od
njega nista. Neznam, kako bi Djokovic danas prosao, ali kad je u formi i ukljuci
mozak, nema mu ravnog.

Milorad

pre 1 godinu

Ljudi ne mogu da shvate da Medvedev nije neki teniser. Lopatanjem i servisom vrlo tesko, tesko se osvajaju turniri. Mislim da u ovom mecu nije imao ni jedan as. To sto je pobedio Djokovica i to iskljucivo asovima na US openu mislite da je Medvedev neki teniser. Znamo u kavoj eri je Djokovic igrao i sa kakvim teniserima je igrao, Medvedev, Cicipas, Zverev, Alisijam, Rud, Rubljov, i ostali koji su medju 10-et nisu nikakva era, i u takvoj eri ni Alkaraz nece se naosvajati titula kao vec penzionisana trojka, sto pojedinci misle da ce Alkaraz stici trojku po broju titula od toga nema nista. Po vec vidjenom nece se jos dugo pojaviti teniser kao jedan iz trojke, a nova trojka nece se pojaviti ni za sledecih 100 godina koja ce osvojiti po 20-et i vise titula mislim na grem slemove, ova trojica su se naosvajala kako rekoh za sledecih 100 godina.

Liverpool Man

pre 1 godinu

@Zaki Druze, jesi ti svestan da Novaka niko nije dobio u Australiji u finalu i da bi i ovog napaljenog Alkaraza dobio sa jednom nogom kao sto je ostalu boraniju.

ćakne

pre 1 godinu

ne razumijem komentare, mislite da je isto igrati protiv fokusiranog Novaka kao protiv ovakvog Meda. Alkaraz je top igrac ali Novaka na svim velikim turnirima,pogotovo gren slemovima treba dobiti kao i Rafu na Rg.
Ne zamlacujte se sa ovim stvarima , Alkaraz ovako protiv Novaka ne moze da igra a da ne kazem da ga jos nismo vidjeli protiv Novaka na dobijena tri seta

sima

pre 1 godinu

Kad nema mačke, miševi kolo vode. Svi su tako srećni da je Đoković svrgnut sa prestola...
ALI ZA KRATKO
Videće mališa kako je lako braniti poene, osim naravno ako ATP ne promeni pravila.

Monden

pre 1 godinu

Mislim da GOAT debata između Federera, Nadala i Đokovića može da prestane. Ovaj mali ih je već sve prešišao. Bukvalno dečko ima elemente sve trojice u sebi. Potpuno zasluženo prvi. Kakav igrač!

Mohikanac_'91.

pre 1 godinu

Auuu, jos nema ni 20 godina, a vec je osvojio Grend slem titulu i 3 Mastersa. Ako ovako nastavi, moze da ide i do 30 Grend slem titula. Veceras je ucinio da Medvedev izgleda kao rekreativac. Svaka cast! Bas mi je drago.

Sarkazam

pre 1 godinu

Decko je strava igrac i bice uzivanje gledati ga. A za sve ove jadnike koji fekale ovde, da se ne zaboravi:

Most GS✅
Most Big Titles✅
Most No.1 Weeks✅
Most Year-End No.1s✅
4 Grand Slams in a row✅
Double Career Grand Slam ✅
Double Career Golden Masters✅
Positive H2H vs Nadal & Federer✅
Most Top 3 Wins✅
Most Top 5 Wins✅
Most Top 10 Wins✅
Most ATP Finals Titles✅

Pure facts say Djokovic is the GOAT🐐

Mrzitelji pod kamen, zavidnici u rupu, glupani sikter!
Nole je GOAT! Idemooo!

ccc

pre 1 godinu

Mali je strašan. Osvojiće 40 GS najmanje. Španska medEcina je najbolja.
Samo je pitanje da li će moći svaku lopticu udarati iz sve snage kao što sad udara...
Ovaj drugi izašao kao da mu nije do života, a kamo li tenisa.

P.S. Već sam i ja provalio gde će da servira po položaju Fererovih prstiju.

Zaki

pre 1 godinu

I posle price kako bi Nolo sigurno osvojio Us open i ove turnire gde ne igra. Pa sreca njegova sto je ovaj mali sto Medu bije na betonu bio povredjen za Australiju. Ubedljivo najbolji igrac trenutno.

Dzoker

pre 1 godinu

Kako igra ovaj covek kao masina! Tesko ce neko ponoviti 22 GS a ali da je kadar za 15+ apsolutno! Nole ako gledas ovo i citas, jak trening, jaki sparing mecevi, mali se ne sali! Bas kao Jordan kad se vracao ceo Nba doveo kod sebe u halu da trenira, igralo se po 5 sati! Sta ti je strast e to je dzoker koju ima nas dzoker!

Ja

pre 1 godinu

Пушта ово рус. Он само против Новака полуди. Надам се да ће Новак то схватити, па му се поштено одужити и за ово и за УС опен.

munze

pre 1 godinu

Alkaraz neverovatno dobro igra, za svoje godine izuzetno zrelo. Ima veliku karijeru pred sobom, samo je pitanje koliko će dugovečna karijera biti. Gledaćemo ga dosta u budućnosti.

466453

pre 1 godinu

Vreme je i da Meda malo pomogne Noletu, a ne samo da odmaze.
(Jaime Lannister, 19. mart 2023 23:58)

Rus je to, radi za sebe, u slučaju da odradi Novak kolatetalno opstaje.

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

Urlanje se meri sa Sereninim. Niko ne riče ovako kao Alkaraz, ni Nadal,niko od muškaraca a ni od žena,sada kadnema Serene.

Kako neko ne reaguje jer ovo je baš preterano i dekoncentriše.

Del Boj

pre 1 godinu

Medo u prvom setu igrao kao zena kad treba Novaku da pomogne nema ga nigde a kad treba da mu odmogne prvi je u redu. Protiv Novaka igra na zivot i smrt ovde skinuo gaćice veceras. Ubi ga Alkaraz u prvom setu kao mraz papriku.

Aragorn

pre 1 godinu

Пушта ово рус. Он само против Новака полуди. Надам се да ће Новак то схватити, па му се поштено одужити и за ово и за УС опен.
(Ja, 20. mart 2023 00:34) Shvatio je on to odavno nolomanu ali ga je Meda olupao, džabe ti priča i paranoja u mozgu, raspekmezio ga je Meda kad je bilo najvažnije a ovaj mali je budući GOAT! Do tada, zna se, Rafa GOAT ljudi moji!!

Batica, ZKecmanov drug

pre 1 godinu

S. Galanski & P. Larkinson, da li to misliš na Rafinu prošlogodišnju bežaniju sa WB? 'Ajde što je Rafa hteo da pobegne od Noleta, nego što su mu se gaće zalepile i pred Kirjosom!

Del Boj

pre 1 godinu

Medo u prvom setu igrao kao zena kad treba Novaku da pomogne nema ga nigde a kad treba da mu odmogne prvi je u redu. Protiv Novaka igra na zivot i smrt ovde skinuo gaćice veceras. Ubi ga Alkaraz u prvom setu kao mraz papriku.

Sarkazam

pre 1 godinu

Decko je strava igrac i bice uzivanje gledati ga. A za sve ove jadnike koji fekale ovde, da se ne zaboravi:

Most GS✅
Most Big Titles✅
Most No.1 Weeks✅
Most Year-End No.1s✅
4 Grand Slams in a row✅
Double Career Grand Slam ✅
Double Career Golden Masters✅
Positive H2H vs Nadal & Federer✅
Most Top 3 Wins✅
Most Top 5 Wins✅
Most Top 10 Wins✅
Most ATP Finals Titles✅

Pure facts say Djokovic is the GOAT🐐

Mrzitelji pod kamen, zavidnici u rupu, glupani sikter!
Nole je GOAT! Idemooo!

Ja

pre 1 godinu

Пушта ово рус. Он само против Новака полуди. Надам се да ће Новак то схватити, па му се поштено одужити и за ово и за УС опен.

munze

pre 1 godinu

Alkaraz neverovatno dobro igra, za svoje godine izuzetno zrelo. Ima veliku karijeru pred sobom, samo je pitanje koliko će dugovečna karijera biti. Gledaćemo ga dosta u budućnosti.

ćakne

pre 1 godinu

ne razumijem komentare, mislite da je isto igrati protiv fokusiranog Novaka kao protiv ovakvog Meda. Alkaraz je top igrac ali Novaka na svim velikim turnirima,pogotovo gren slemovima treba dobiti kao i Rafu na Rg.
Ne zamlacujte se sa ovim stvarima , Alkaraz ovako protiv Novaka ne moze da igra a da ne kazem da ga jos nismo vidjeli protiv Novaka na dobijena tri seta

Dzoker

pre 1 godinu

Kako igra ovaj covek kao masina! Tesko ce neko ponoviti 22 GS a ali da je kadar za 15+ apsolutno! Nole ako gledas ovo i citas, jak trening, jaki sparing mecevi, mali se ne sali! Bas kao Jordan kad se vracao ceo Nba doveo kod sebe u halu da trenira, igralo se po 5 sati! Sta ti je strast e to je dzoker koju ima nas dzoker!

Milorad

pre 1 godinu

Ljudi ne mogu da shvate da Medvedev nije neki teniser. Lopatanjem i servisom vrlo tesko, tesko se osvajaju turniri. Mislim da u ovom mecu nije imao ni jedan as. To sto je pobedio Djokovica i to iskljucivo asovima na US openu mislite da je Medvedev neki teniser. Znamo u kavoj eri je Djokovic igrao i sa kakvim teniserima je igrao, Medvedev, Cicipas, Zverev, Alisijam, Rud, Rubljov, i ostali koji su medju 10-et nisu nikakva era, i u takvoj eri ni Alkaraz nece se naosvajati titula kao vec penzionisana trojka, sto pojedinci misle da ce Alkaraz stici trojku po broju titula od toga nema nista. Po vec vidjenom nece se jos dugo pojaviti teniser kao jedan iz trojke, a nova trojka nece se pojaviti ni za sledecih 100 godina koja ce osvojiti po 20-et i vise titula mislim na grem slemove, ova trojica su se naosvajala kako rekoh za sledecih 100 godina.

sima

pre 1 godinu

Kad nema mačke, miševi kolo vode. Svi su tako srećni da je Đoković svrgnut sa prestola...
ALI ZA KRATKO
Videće mališa kako je lako braniti poene, osim naravno ako ATP ne promeni pravila.

Gledalac

pre 1 godinu

ALKATRAZ je mlad i dobar igrac, samo je pitanje do kada i koliko dugo ce izdrzati na
turnirima. Medo je vec protiv Fransisa igrao lose, a ni danas nije bio nista bolji.
Neverovatno, kao da treba ici u porodiliste. Ako Medo ovako nastavi, nema od
njega nista. Neznam, kako bi Djokovic danas prosao, ali kad je u formi i ukljuci
mozak, nema mu ravnog.

Nina

pre 1 godinu

Smena generacija. Sasvim normalno. Kraj jedne velike trojke. Naklon Rafi Federeru i Novaku za sve sto su do sada ucinili. Dolaze mladje generacije snazne gladnd pobeda. Cestitam Alkaraz . Dao je sve od sebe i zasluzeno pobedio. Zasto ruzni komenrari. Decko je vaspitan lepo se ponasa skroman i dobar igrac. Kakva je karijera pred njim videcemo.Novak nista nema sa njegovom pobedom. Hvala za dobar tenis.

Zaki

pre 1 godinu

I posle price kako bi Nolo sigurno osvojio Us open i ove turnire gde ne igra. Pa sreca njegova sto je ovaj mali sto Medu bije na betonu bio povredjen za Australiju. Ubedljivo najbolji igrac trenutno.

ccc

pre 1 godinu

Mali je strašan. Osvojiće 40 GS najmanje. Španska medEcina je najbolja.
Samo je pitanje da li će moći svaku lopticu udarati iz sve snage kao što sad udara...
Ovaj drugi izašao kao da mu nije do života, a kamo li tenisa.

P.S. Već sam i ja provalio gde će da servira po položaju Fererovih prstiju.

466453

pre 1 godinu

Vreme je i da Meda malo pomogne Noletu, a ne samo da odmaze.
(Jaime Lannister, 19. mart 2023 23:58)

Rus je to, radi za sebe, u slučaju da odradi Novak kolatetalno opstaje.

Kino

pre 1 godinu

Mislim da GOAT debata između Federera, Nadala i Đokovića može da prestane. Ovaj mali ih je već sve prešišao. Bukvalno dečko ima elemente sve trojice u sebi. Potpuno zasluženo prvi. Kakav igrač!
(Monden, 20. mart 2023 01:23)

Problem je sto treba da ostanes u vrhu, da te ne povucu pare, zene, kocka, droga lak zivot a sve to zajedno utice i na povrde. Inace opasan je :)

Filip

pre 1 godinu

Neverovatno mi je da neko gleda ovaj mec i razmislja o Djokovicu. Da samo uzivate u teniskoj predstavi dva fenomenalna igraca? To nije opcija?
(GOAT, 19. mart 2023 23:41)
Naravno da nije. Pola fanova Djokovica uopste ne zanima tenis nego je to borba protiv zlog zapada (i po nekog Rusa koja ne pusta Djokovica u finalima.)

stellie

pre 1 godinu

Dajte Djokovicu bodove od Wimbledona , skandalozno je to sto nema bodove od osvojenog Grand Slama. Da daju bodove pa cemo onda pricati ko je skinuo Novaka sa trona . ?? ovo je cirkus, mali No 1 je nekome su eto ukrali 2000 poena . haos&ludilo

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

Urlanje se meri sa Sereninim. Niko ne riče ovako kao Alkaraz, ni Nadal,niko od muškaraca a ni od žena,sada kadnema Serene.

Kako neko ne reaguje jer ovo je baš preterano i dekoncentriše.

Kg

pre 1 godinu

Auuu, jos nema ni 20 godina, a vec je osvojio Grend slem titulu i 3 Mastersa. Ako ovako nastavi, moze da ide i do 30 Grend slem titula. Veceras je ucinio da Medvedev izgleda kao rekreativac. Svaka cast! Bas mi je drago.
(Mohikanac_'91., 20. mart 2023 01:27)

Za Alkaraza je situacija poprilicno zamrsena. Nije kriv ali je tako. Da je igrao pre 10 godina kada su Rafa, Novak i Rodzer bili u vrhuncu uzeo bi verovatno 3-4 GS sve ukupno ali bi imali tezinu. Ovako moze uzeti sam sa sobom 30 ali nikad nece biti smatran da je Goat jer nije igrao kad su najveca 3 igraca ove igre, tj dosao kada su Rafa i Novak imali vec 35+ godina a Rodzer posecivao PIO fond. Ali otom potom. Nije lako doci do 22 GS, to je skoro 8 godina po 3 GS godisnje. Ko ce gde biti za osam godina...

Mohikanac_'91.

pre 1 godinu

Auuu, jos nema ni 20 godina, a vec je osvojio Grend slem titulu i 3 Mastersa. Ako ovako nastavi, moze da ide i do 30 Grend slem titula. Veceras je ucinio da Medvedev izgleda kao rekreativac. Svaka cast! Bas mi je drago.

Liverpool Man

pre 1 godinu

@Zaki Druze, jesi ti svestan da Novaka niko nije dobio u Australiji u finalu i da bi i ovog napaljenog Alkaraza dobio sa jednom nogom kao sto je ostalu boraniju.

Batica, ZKecmanov drug

pre 1 godinu

S. Galanski & P. Larkinson, da li to misliš na Rafinu prošlogodišnju bežaniju sa WB? 'Ajde što je Rafa hteo da pobegne od Noleta, nego što su mu se gaće zalepile i pred Kirjosom!

Znam coveka

pre 1 godinu

Mislim da je i Medvedev, nazalost, lagano povredjen.
Kako god, podbacio je danas, a mali igrao sjajno.
Da vidimo da li ce drzati prvo mesto duze od nekoliko nedelja/meseci.
Ja mislim da ce ga jedan cika ponovo prestici relativno skoro...

meda

pre 1 godinu

Jel ovaj osvojio ijedan turnir a da Đokoviću nisu zabranili da igra (osim prošlogodišnjeg mastersa u Madridu kad se Nole psihički vraćao posle Australije)?

Zeljko

pre 1 godinu

Komentari raznih strucnjaka vidim,pa mogu i ja da se ubacim malo. :) Najpre,cestitke Alkarazu,zasluzenoMedvedeva je stiglo maloi umor i zasicenost ,ovako los nije sigurno,zato bi mi bilo draze da je Tijafo prosao,ali ok.Novak bi trebao biti na 80-85 % da dobije Alkaraza na tvrdim podlogama,ovak igra sa samopouzdanjem i bilo bi veoma dobro dobiti ga jednu ili dve,a ko ce ako ne Novak sa svojim superiornim riternima,ne sumnjam da hoce.Dobro,lokalni autosovinisti sad imaju novi dasak nade i smisla u svojim obesmisljenim zivotima,ali mislim da ce im i 2023. godina kao i mnoge prethodne biti pretezno gorka,sto im i zelim od srca.:)

Monden

pre 1 godinu

Mislim da GOAT debata između Federera, Nadala i Đokovića može da prestane. Ovaj mali ih je već sve prešišao. Bukvalno dečko ima elemente sve trojice u sebi. Potpuno zasluženo prvi. Kakav igrač!

nesko

pre 1 godinu

Čestitke Alkarazu. Izostanak NĐ ne umanjuje njegov uspjeh.
19 godina, a već kompletan igrač koji ima borbeni duh, a posebno što imponuje, ima glavu.
Mislim da je u cjelini bolji od NĐ, RF i RN, kada su oni imali 19. Ipak, pred njim su godine i godine tenisa, prožete raznoraznim izazovima i rizicima. Ostaje da vidimo da li će stići i prestići rezultate pomenute trojke, naročito NĐ. A to nije nimalo lak zadatak.

luka jovic

pre 1 godinu

dajte ljudi i ja sam noletov navijac, ali ovaj momak je nevjerovatan. Podsjeca me na Noleta po pokrivanju terena i zaista ne nevjerovatan u tome. S druge strane napada kad god ima priliku, bas kao Nadal. Nadam da ce ga povrede zaobici, jer kada igra to je ljepota za oci.

Cheda

pre 1 godinu

U jednom gemu je povukao 3 dropshota iz forhenda,i svi prosli.Treba imati i osecaj i petlju za to!
Lomi onaj sablon koji su forsirali Novak,Marej,Nadal,ma citava generacija, da se mec dobija trčanjem iza osnovne linije i besomučnim vraćanjem loptice na suprotnu stranu,cekanjem greške protivnika,i retkim napadima.
Ovaj mali ima sve, i servis-volej i dropshotove i agresivan ritern, fiziku,bezobrazluk... teška mušterija svima će biti, naravno,ako bude zdrav!

Nikol Dz Femija

pre 1 godinu

Bravo za momka mladog, svaka čast !

Ima 260 poena više od Novaka i ostaće prvi samo ako osvoji i titulu u Majamiju. Novak ne igra ni u Majamiju.

Biće zanimljivo videti kako će Medvedev da odgovori na turniru u Majamiju a i ostali, kao i koliko će snage da ima sam Alkaraz.

Urlanje koje ima za vreme igre je strašno i vrlo neprijatno i preko tv da se gleda sa tonom. U redu je , to neki koriste, ali je previše dramatično i bučno do neprijatnosti za gledanje meča.

Vule

pre 1 godinu

Да овако разбије играча који је освојио неколико турнира заредом и остварио преко 20 побједа, невјероватно. Изузетан је играч, број слемова ће сигурно зависити искључиво од повреда.

M7

pre 1 godinu

Auuu, jos nema ni 20 godina, a vec je osvojio Grend slem titulu i 3 Mastersa. Ako ovako nastavi, moze da ide i do 30 Grend slem titula. Veceras je ucinio da Medvedev izgleda kao rekreativac. Svaka cast! Bas mi je drago.
(Mohikanac_'91., 20. mart 2023 01:27)

Za Alkaraza je situacija poprilicno zamrsena. Nije kriv ali je tako. Da je igrao pre 10 godina kada su Rafa, Novak i Rodzer bili u vrhuncu uzeo bi verovatno 3-4 GS sve ukupno ali bi imali tezinu. Ovako moze uzeti sam sa sobom 30 ali nikad nece biti smatran da je Goat jer nije igrao kad su najveca 3 igraca ove igre, tj dosao kada su Rafa i Novak imali vec 35+ godina a Rodzer posecivao PIO fond. Ali otom potom. Nije lako doci do 22 GS, to je skoro 8 godina po 3 GS godisnje. Ko ce gde biti za osam godina...
(Kg, 20. mart 2023 06:33)

Nece imati tezinu ako osvoji 30GS, pa mozda ali samo u Srbiji i za Srbe, inace u svetu (tenisa) ce itekako imati tezinu. Svasta,sta jos ljudi nece da napisu, pa i Sampras je bio nekada najbolji i neprikosnoven,pa evo doslo par igraca koji su ga spustili sa tog vrha, tako ce se verovatno desiti i ovima,mada treba bas biti ozbiljan i dugotrajan igrac da bi njihove rekorede oborio. Ali ko god i ako ikada predje tu cifru od 1GS vise od Novaka,Rafe ili koga vec, bice sigurno najbolji igrac koji je tenis imao.

Aragorn

pre 1 godinu

Пушта ово рус. Он само против Новака полуди. Надам се да ће Новак то схватити, па му се поштено одужити и за ово и за УС опен.
(Ja, 20. mart 2023 00:34) Shvatio je on to odavno nolomanu ali ga je Meda olupao, džabe ti priča i paranoja u mozgu, raspekmezio ga je Meda kad je bilo najvažnije a ovaj mali je budući GOAT! Do tada, zna se, Rafa GOAT ljudi moji!!

Aleksandar

pre 1 godinu

Svi se cude kako Medvedev igra protiv Djokovica dobro, a ne moze tako protiv Alkaraza. Ne moze zato sto je Alkaraz agresivniji igrac od Djokovica, a protiv takve igre Medvedev nema resenja. Alkaraz je u svemu bolji od Medvedeva. Jaci, brzi,eksplozivniji, ima sve udarce.

mile

pre 1 godinu

Da je ovaj mali igrao AO bilo bi Novaku mnogo, mnogo teško. Videćemo biće zanimljivo u nastavku sezone. Treba malo i sreće Novaku. Kad bi nekako uspeo da se dokopa još jednog GS mislim da Nadal više ni RG nemože da osvoji. Mada generalno celu GOAT trku je sam Novak sebi zakompikovao.

jethro tull

pre 1 godinu

Uništio ga drop šotovima. Pokazao kako treba protiv Meda. Samo što udarac mora biti savršen, a Alkaraz sa dosta osjećaja igra.
Našem Novaku jedini su "problem" godine, jer se vidi da nema one eksplozivnosti kada je demoralisao protivnike.
Svaka čast Alkarasu!

Dragan -Sava

pre 1 godinu

Medvedev sablasno slab i neprepoznatljiv! Interesantno kako su svi napaljeni da pobede Djokovića i sa kakvom motivacijom nastupaju a protiv ostalih kao da samo mrzovoljno otaljavaju posao. Ipak je posebna motivacija kada igraš protiv najboljeg svih vremena i najduzeg broja 1 u istoriji!

Lav Lazo

pre 1 godinu

Evo nove motivacije za Novaka. Valjalo bi da osvoji makar još jedan AO i dva W, jer ovaj Alkaras definitivno ima potencijal da ide preko 20 slemova.

Neko iz dijaspore

pre 1 godinu

Urlanje se meri sa Sereninim. Niko ne riče ovako kao Alkaraz, ni Nadal,niko od muškaraca a ni od žena,sada kadnema Serene.

Kako neko ne reaguje jer ovo je baš preterano i dekoncentriše.
(Nikol Dž. Femija, 20. mart 2023 00:50)

Isto kao i tvoji komentari, Nikol.
Preterani i dekoncentrišu.

Hogar

pre 1 godinu

Ovaj mali je bolji igrac od Novaka...konacno se i to desilo teniski svet je dobio heroja.pise se nova stranica tenisa,Alkaras ce oboriti sve rekorde u tenisu.neverovatan igrac i neuporedivo talentovaniji od novaka,rafe,federera...uskoro rafa i novak idu u penziju jer jednostavno nece imati sanse protiv njega.nova zvezda je rodjena!!!

Vlada

pre 1 godinu

Nije ovo iznenađenje. Medvedev igra kao nezdrav samo protiv Noleta.
Alkarazu svaka čast. Dečko je vrlo talentovan i osvojiće puno titula, ali iskreno, ne verujem da će dostići veliku trojku. Ne zbog njegovog kvaliteta ili konkurencije, nego zbog stila igre koji nosi sa sobom veliki rizik od povrede. Nadam se da grešim i da ćemo gledati puno velikih i kvalitetnih mečeva. Voleo bih i da vidim na Vimbldonu njega i Noleta u finalu i, naravno, da Nole uzme osmi Vimbldon tada.

Aleksandar

pre 1 godinu

Neko je napisao kako ce na betonu najtezi protivnici Djokovicu biti Medvedev i Siner. Kako je Alkaraz opasan samo na sljaci. Nemate vi pojma - Alkaraz ce Djokovicu biti najtezi protivnik na svim podlogama, ukljucujuci i travu. Alkaraz je lako pobedio Sinera, a pogotovo Medvedeva. Pa on je i GS i vecinu mastersa osvojio na betonu. Definitivno igrac za sve podloge. Prestanite kroz Djokoviceve uspehe da lecite frustracije prema zapadu. Ne mesajte politiku i sport, posto se stalno pozivate kako Djokovicu politicki nije dozvoljeno da igra,iako to nema veze sa zdravom logikom - ne igra zato sto nece da se vakcinise, a svi ostali su se vakcinisali i nista im ne fali. Ne bidite licemerni!

Vasko

pre 1 godinu

Osim ako niste nečiji navijač, tenis je postap pomalo dosadan. Ovaj momak je osveženje, njegova igra i mečevi su zanimljivi - lepota tenisa. Šta će postići na dalje, do njega je.

Splavar

pre 1 godinu

To tako ide. Vecina nas pamti dominaciju Federera, a pre njega su bili i neki drugi sampioni. Dobro su se umesali i Djokovic i Nadal, ali ocigledno su i oni pri kraju karijera, propustaju turnire sto i nije cudno za njihove godine i zdravstveno stanje. Sad je Karlitovo doba, ni Medo u formi mu ne moze nista. Puno srece momku i nek obori bar 250 od 300 “rekorda” koje B92 savesno i nepristasno kopa po sajtovima i drustvenim mrezama

drago

pre 1 godinu

Kakva bi to borba bila da Djokovic može sve igrati.
Na Wimbledonu i AO-u mu ni Alcaraz ne bi mogao nista ali ostali turniri bi bili 50:50.
Djokovic, Nadal i Federer su dobili pravog nasljednika.
Imao sam srecu da sam u životu gledao Alcaraza. Gledao sam ga cijeli prošli Umag.

polako

pre 1 godinu

Ljudi koji ne poznaju profi sport, pa jos i individualni, misle da je to igrica i da se uspesi i titule redjaju linearno... pa se prica o 30GS i 200 mastersa.

Mnogo je faktora koji odlucuju. Privatni zivot, profesionalni, povrede, konkurencija, a od skora i epidemije, ratovi... Pre bih se kladio da ce imati 3-4GS nego 10.

Gde su Gulbis, Tim, Guga Kuerten...

Jaime Lannister

pre 1 godinu

Neko je napisao kako ce na betonu najtezi protivnici Djokovicu biti Medvedev i Siner. Kako je Alkaraz opasan samo na sljaci. Nemate vi pojma - Alkaraz ce Djokovicu biti najtezi protivnik na svim podlogama, ukljucujuci i travu. Alkaraz je lako pobedio Sinera, a pogotovo Medvedeva. Pa on je i GS i vecinu mastersa osvojio na betonu. Definitivno igrac za sve podloge. Prestanite kroz Djokoviceve uspehe da lecite frustracije prema zapadu. Ne mesajte politiku i sport, posto se stalno pozivate kako Djokovicu politicki nije dozvoljeno da igra,iako to nema veze sa zdravom logikom - ne igra zato sto nece da se vakcinise, a svi ostali su se vakcinisali i nista im ne fali. Ne bidite licemerni!
(Aleksandar, 20. mart 2023 08:26)

Alkaraz jeste igrač koji može biti problem Novaku slažem se, ali pričati kako je odigrao ko zna kakav meč protiv Medvedeva je smešno. Stvarno mi je žao kada vidim da je Medvedev bio zaslužan što Djokovic nije osvojio sva 4 GS u sezoni. U ovom finalu ništa nije odigrao apsolutna 0, dok Alkarazu svaka čast dečko je odigrao maltene bez greške, imao je možda par diskutabilnih udaraca, ali s obzirom koliko je bio ispred nije mu zameriti. Kada čovek vidi Medvedeva da je ovako odigrao rekao bi da je top 60 teniser, ovo i njegovo izdanje sa US opena protiv Djokovica 2 različita igrača. Bombe od servisa, dubina u udarcima, jačina u udarcima, brzina i agilnost da izadje i stigne svaki drop Šot. Kada ono gledam Alkaraz ga ubio u svakom parametru, pa i servisu, i sprdao se sa njim sa drop Šotovima. Reče komentator "Medvedev pripada u top 5 tenisera" i ja sam tako mislio, ali kada ovako može da odigra meč ne zaslužuje ni top 50 da bude. Prvo blamira sebe, a zatim igrače koje je dobio.

Andjela

pre 1 godinu

Na predhodnom turniru Medvedev "pregazio" Novaka, a ovde Alkaras "pregazio" Medvedeva.... Evo jednog važnog parametra, koliko ste talentovani, statistika "u prvih 100 profesionalnih mečeva", kakav vam je skor? Nadal je u prvih 100 profi okršaja imao skor 66-34, Đoković 65-35, a Federer samo 51-49. Alkaras (je prvi) od 100 mečeva ima 75 pobede, drugi je Endi Rodik, koji je imao 73 pobede u prvih 100 mečeva.Treći je Džon Mekinro koji je imao 72 pobeda (od 100).

Ibro Fergazer

pre 1 godinu

"Alkaras uništio Medvedeva i osvojio Indijan Vels!"
"Alkaraz razbio Medvedeva" ...

Samo Novaka ne razbijaju niti unistavaju. Novak je jedini teniser
koji je otplakao u toku meca ali necemo o tome. On je nas.

Deki-Španija

pre 1 godinu

Dobar je Alcaraz,ali mislim da će Sinner da bude još bolji.. I te kako se muči Alcaraz sa Sinnerom. Sinner je kao Nole,nije sve u snazi.

Zaki

pre 1 godinu

I posle price kako bi Nolo sigurno osvojio Us open i ove turnire gde ne igra. Pa sreca njegova sto je ovaj mali sto Medu bije na betonu bio povredjen za Australiju. Ubedljivo najbolji igrac trenutno.

Aragorn

pre 1 godinu

Пушта ово рус. Он само против Новака полуди. Надам се да ће Новак то схватити, па му се поштено одужити и за ово и за УС опен.
(Ja, 20. mart 2023 00:34) Shvatio je on to odavno nolomanu ali ga je Meda olupao, džabe ti priča i paranoja u mozgu, raspekmezio ga je Meda kad je bilo najvažnije a ovaj mali je budući GOAT! Do tada, zna se, Rafa GOAT ljudi moji!!

Monden

pre 1 godinu

Mislim da GOAT debata između Federera, Nadala i Đokovića može da prestane. Ovaj mali ih je već sve prešišao. Bukvalno dečko ima elemente sve trojice u sebi. Potpuno zasluženo prvi. Kakav igrač!

Sarkazam

pre 1 godinu

Decko je strava igrac i bice uzivanje gledati ga. A za sve ove jadnike koji fekale ovde, da se ne zaboravi:

Most GS✅
Most Big Titles✅
Most No.1 Weeks✅
Most Year-End No.1s✅
4 Grand Slams in a row✅
Double Career Grand Slam ✅
Double Career Golden Masters✅
Positive H2H vs Nadal & Federer✅
Most Top 3 Wins✅
Most Top 5 Wins✅
Most Top 10 Wins✅
Most ATP Finals Titles✅

Pure facts say Djokovic is the GOAT🐐

Mrzitelji pod kamen, zavidnici u rupu, glupani sikter!
Nole je GOAT! Idemooo!

sima

pre 1 godinu

Kad nema mačke, miševi kolo vode. Svi su tako srećni da je Đoković svrgnut sa prestola...
ALI ZA KRATKO
Videće mališa kako je lako braniti poene, osim naravno ako ATP ne promeni pravila.

Milorad

pre 1 godinu

Ljudi ne mogu da shvate da Medvedev nije neki teniser. Lopatanjem i servisom vrlo tesko, tesko se osvajaju turniri. Mislim da u ovom mecu nije imao ni jedan as. To sto je pobedio Djokovica i to iskljucivo asovima na US openu mislite da je Medvedev neki teniser. Znamo u kavoj eri je Djokovic igrao i sa kakvim teniserima je igrao, Medvedev, Cicipas, Zverev, Alisijam, Rud, Rubljov, i ostali koji su medju 10-et nisu nikakva era, i u takvoj eri ni Alkaraz nece se naosvajati titula kao vec penzionisana trojka, sto pojedinci misle da ce Alkaraz stici trojku po broju titula od toga nema nista. Po vec vidjenom nece se jos dugo pojaviti teniser kao jedan iz trojke, a nova trojka nece se pojaviti ni za sledecih 100 godina koja ce osvojiti po 20-et i vise titula mislim na grem slemove, ova trojica su se naosvajala kako rekoh za sledecih 100 godina.

Filip

pre 1 godinu

Neverovatno mi je da neko gleda ovaj mec i razmislja o Djokovicu. Da samo uzivate u teniskoj predstavi dva fenomenalna igraca? To nije opcija?
(GOAT, 19. mart 2023 23:41)
Naravno da nije. Pola fanova Djokovica uopste ne zanima tenis nego je to borba protiv zlog zapada (i po nekog Rusa koja ne pusta Djokovica u finalima.)

Ja

pre 1 godinu

Пушта ово рус. Он само против Новака полуди. Надам се да ће Новак то схватити, па му се поштено одужити и за ово и за УС опен.

Nikol Dž. Femija

pre 1 godinu

Urlanje se meri sa Sereninim. Niko ne riče ovako kao Alkaraz, ni Nadal,niko od muškaraca a ni od žena,sada kadnema Serene.

Kako neko ne reaguje jer ovo je baš preterano i dekoncentriše.

Mohikanac_'91.

pre 1 godinu

Auuu, jos nema ni 20 godina, a vec je osvojio Grend slem titulu i 3 Mastersa. Ako ovako nastavi, moze da ide i do 30 Grend slem titula. Veceras je ucinio da Medvedev izgleda kao rekreativac. Svaka cast! Bas mi je drago.

ccc

pre 1 godinu

Mali je strašan. Osvojiće 40 GS najmanje. Španska medEcina je najbolja.
Samo je pitanje da li će moći svaku lopticu udarati iz sve snage kao što sad udara...
Ovaj drugi izašao kao da mu nije do života, a kamo li tenisa.

P.S. Već sam i ja provalio gde će da servira po položaju Fererovih prstiju.

Del Boj

pre 1 godinu

Medo u prvom setu igrao kao zena kad treba Novaku da pomogne nema ga nigde a kad treba da mu odmogne prvi je u redu. Protiv Novaka igra na zivot i smrt ovde skinuo gaćice veceras. Ubi ga Alkaraz u prvom setu kao mraz papriku.

Liverpool Man

pre 1 godinu

@Zaki Druze, jesi ti svestan da Novaka niko nije dobio u Australiji u finalu i da bi i ovog napaljenog Alkaraza dobio sa jednom nogom kao sto je ostalu boraniju.

Splavar

pre 1 godinu

To tako ide. Vecina nas pamti dominaciju Federera, a pre njega su bili i neki drugi sampioni. Dobro su se umesali i Djokovic i Nadal, ali ocigledno su i oni pri kraju karijera, propustaju turnire sto i nije cudno za njihove godine i zdravstveno stanje. Sad je Karlitovo doba, ni Medo u formi mu ne moze nista. Puno srece momku i nek obori bar 250 od 300 “rekorda” koje B92 savesno i nepristasno kopa po sajtovima i drustvenim mrezama

Kg

pre 1 godinu

Auuu, jos nema ni 20 godina, a vec je osvojio Grend slem titulu i 3 Mastersa. Ako ovako nastavi, moze da ide i do 30 Grend slem titula. Veceras je ucinio da Medvedev izgleda kao rekreativac. Svaka cast! Bas mi je drago.
(Mohikanac_'91., 20. mart 2023 01:27)

Za Alkaraza je situacija poprilicno zamrsena. Nije kriv ali je tako. Da je igrao pre 10 godina kada su Rafa, Novak i Rodzer bili u vrhuncu uzeo bi verovatno 3-4 GS sve ukupno ali bi imali tezinu. Ovako moze uzeti sam sa sobom 30 ali nikad nece biti smatran da je Goat jer nije igrao kad su najveca 3 igraca ove igre, tj dosao kada su Rafa i Novak imali vec 35+ godina a Rodzer posecivao PIO fond. Ali otom potom. Nije lako doci do 22 GS, to je skoro 8 godina po 3 GS godisnje. Ko ce gde biti za osam godina...

Hogar

pre 1 godinu

Ovaj mali je bolji igrac od Novaka...konacno se i to desilo teniski svet je dobio heroja.pise se nova stranica tenisa,Alkaras ce oboriti sve rekorde u tenisu.neverovatan igrac i neuporedivo talentovaniji od novaka,rafe,federera...uskoro rafa i novak idu u penziju jer jednostavno nece imati sanse protiv njega.nova zvezda je rodjena!!!

ćakne

pre 1 godinu

ne razumijem komentare, mislite da je isto igrati protiv fokusiranog Novaka kao protiv ovakvog Meda. Alkaraz je top igrac ali Novaka na svim velikim turnirima,pogotovo gren slemovima treba dobiti kao i Rafu na Rg.
Ne zamlacujte se sa ovim stvarima , Alkaraz ovako protiv Novaka ne moze da igra a da ne kazem da ga jos nismo vidjeli protiv Novaka na dobijena tri seta

Dzoker

pre 1 godinu

Kako igra ovaj covek kao masina! Tesko ce neko ponoviti 22 GS a ali da je kadar za 15+ apsolutno! Nole ako gledas ovo i citas, jak trening, jaki sparing mecevi, mali se ne sali! Bas kao Jordan kad se vracao ceo Nba doveo kod sebe u halu da trenira, igralo se po 5 sati! Sta ti je strast e to je dzoker koju ima nas dzoker!

Batica, ZKecmanov drug

pre 1 godinu

S. Galanski & P. Larkinson, da li to misliš na Rafinu prošlogodišnju bežaniju sa WB? 'Ajde što je Rafa hteo da pobegne od Noleta, nego što su mu se gaće zalepile i pred Kirjosom!

meda

pre 1 godinu

Jel ovaj osvojio ijedan turnir a da Đokoviću nisu zabranili da igra (osim prošlogodišnjeg mastersa u Madridu kad se Nole psihički vraćao posle Australije)?

Gledalac

pre 1 godinu

ALKATRAZ je mlad i dobar igrac, samo je pitanje do kada i koliko dugo ce izdrzati na
turnirima. Medo je vec protiv Fransisa igrao lose, a ni danas nije bio nista bolji.
Neverovatno, kao da treba ici u porodiliste. Ako Medo ovako nastavi, nema od
njega nista. Neznam, kako bi Djokovic danas prosao, ali kad je u formi i ukljuci
mozak, nema mu ravnog.

Znam coveka

pre 1 godinu

Mislim da je i Medvedev, nazalost, lagano povredjen.
Kako god, podbacio je danas, a mali igrao sjajno.
Da vidimo da li ce drzati prvo mesto duze od nekoliko nedelja/meseci.
Ja mislim da ce ga jedan cika ponovo prestici relativno skoro...

Zeljko

pre 1 godinu

Komentari raznih strucnjaka vidim,pa mogu i ja da se ubacim malo. :) Najpre,cestitke Alkarazu,zasluzenoMedvedeva je stiglo maloi umor i zasicenost ,ovako los nije sigurno,zato bi mi bilo draze da je Tijafo prosao,ali ok.Novak bi trebao biti na 80-85 % da dobije Alkaraza na tvrdim podlogama,ovak igra sa samopouzdanjem i bilo bi veoma dobro dobiti ga jednu ili dve,a ko ce ako ne Novak sa svojim superiornim riternima,ne sumnjam da hoce.Dobro,lokalni autosovinisti sad imaju novi dasak nade i smisla u svojim obesmisljenim zivotima,ali mislim da ce im i 2023. godina kao i mnoge prethodne biti pretezno gorka,sto im i zelim od srca.:)

Neko iz dijaspore

pre 1 godinu

Urlanje se meri sa Sereninim. Niko ne riče ovako kao Alkaraz, ni Nadal,niko od muškaraca a ni od žena,sada kadnema Serene.

Kako neko ne reaguje jer ovo je baš preterano i dekoncentriše.
(Nikol Dž. Femija, 20. mart 2023 00:50)

Isto kao i tvoji komentari, Nikol.
Preterani i dekoncentrišu.

munze

pre 1 godinu

Alkaraz neverovatno dobro igra, za svoje godine izuzetno zrelo. Ima veliku karijeru pred sobom, samo je pitanje koliko će dugovečna karijera biti. Gledaćemo ga dosta u budućnosti.

466453

pre 1 godinu

Vreme je i da Meda malo pomogne Noletu, a ne samo da odmaze.
(Jaime Lannister, 19. mart 2023 23:58)

Rus je to, radi za sebe, u slučaju da odradi Novak kolatetalno opstaje.

stellie

pre 1 godinu

Dajte Djokovicu bodove od Wimbledona , skandalozno je to sto nema bodove od osvojenog Grand Slama. Da daju bodove pa cemo onda pricati ko je skinuo Novaka sa trona . ?? ovo je cirkus, mali No 1 je nekome su eto ukrali 2000 poena . haos&ludilo

Deki-Španija

pre 1 godinu

Dobar je Alcaraz,ali mislim da će Sinner da bude još bolji.. I te kako se muči Alcaraz sa Sinnerom. Sinner je kao Nole,nije sve u snazi.

Aleksandar

pre 1 godinu

Neko je napisao kako ce na betonu najtezi protivnici Djokovicu biti Medvedev i Siner. Kako je Alkaraz opasan samo na sljaci. Nemate vi pojma - Alkaraz ce Djokovicu biti najtezi protivnik na svim podlogama, ukljucujuci i travu. Alkaraz je lako pobedio Sinera, a pogotovo Medvedeva. Pa on je i GS i vecinu mastersa osvojio na betonu. Definitivno igrac za sve podloge. Prestanite kroz Djokoviceve uspehe da lecite frustracije prema zapadu. Ne mesajte politiku i sport, posto se stalno pozivate kako Djokovicu politicki nije dozvoljeno da igra,iako to nema veze sa zdravom logikom - ne igra zato sto nece da se vakcinise, a svi ostali su se vakcinisali i nista im ne fali. Ne bidite licemerni!

Dragan -Sava

pre 1 godinu

Medvedev sablasno slab i neprepoznatljiv! Interesantno kako su svi napaljeni da pobede Djokovića i sa kakvom motivacijom nastupaju a protiv ostalih kao da samo mrzovoljno otaljavaju posao. Ipak je posebna motivacija kada igraš protiv najboljeg svih vremena i najduzeg broja 1 u istoriji!

M7

pre 1 godinu

Auuu, jos nema ni 20 godina, a vec je osvojio Grend slem titulu i 3 Mastersa. Ako ovako nastavi, moze da ide i do 30 Grend slem titula. Veceras je ucinio da Medvedev izgleda kao rekreativac. Svaka cast! Bas mi je drago.
(Mohikanac_'91., 20. mart 2023 01:27)

Za Alkaraza je situacija poprilicno zamrsena. Nije kriv ali je tako. Da je igrao pre 10 godina kada su Rafa, Novak i Rodzer bili u vrhuncu uzeo bi verovatno 3-4 GS sve ukupno ali bi imali tezinu. Ovako moze uzeti sam sa sobom 30 ali nikad nece biti smatran da je Goat jer nije igrao kad su najveca 3 igraca ove igre, tj dosao kada su Rafa i Novak imali vec 35+ godina a Rodzer posecivao PIO fond. Ali otom potom. Nije lako doci do 22 GS, to je skoro 8 godina po 3 GS godisnje. Ko ce gde biti za osam godina...
(Kg, 20. mart 2023 06:33)

Nece imati tezinu ako osvoji 30GS, pa mozda ali samo u Srbiji i za Srbe, inace u svetu (tenisa) ce itekako imati tezinu. Svasta,sta jos ljudi nece da napisu, pa i Sampras je bio nekada najbolji i neprikosnoven,pa evo doslo par igraca koji su ga spustili sa tog vrha, tako ce se verovatno desiti i ovima,mada treba bas biti ozbiljan i dugotrajan igrac da bi njihove rekorede oborio. Ali ko god i ako ikada predje tu cifru od 1GS vise od Novaka,Rafe ili koga vec, bice sigurno najbolji igrac koji je tenis imao.

Ibro Fergazer

pre 1 godinu

"Alkaras uništio Medvedeva i osvojio Indijan Vels!"
"Alkaraz razbio Medvedeva" ...

Samo Novaka ne razbijaju niti unistavaju. Novak je jedini teniser
koji je otplakao u toku meca ali necemo o tome. On je nas.

Nikol Dz Femija

pre 1 godinu

Bravo za momka mladog, svaka čast !

Ima 260 poena više od Novaka i ostaće prvi samo ako osvoji i titulu u Majamiju. Novak ne igra ni u Majamiju.

Biće zanimljivo videti kako će Medvedev da odgovori na turniru u Majamiju a i ostali, kao i koliko će snage da ima sam Alkaraz.

Urlanje koje ima za vreme igre je strašno i vrlo neprijatno i preko tv da se gleda sa tonom. U redu je , to neki koriste, ali je previše dramatično i bučno do neprijatnosti za gledanje meča.

Kino

pre 1 godinu

Mislim da GOAT debata između Federera, Nadala i Đokovića može da prestane. Ovaj mali ih je već sve prešišao. Bukvalno dečko ima elemente sve trojice u sebi. Potpuno zasluženo prvi. Kakav igrač!
(Monden, 20. mart 2023 01:23)

Problem je sto treba da ostanes u vrhu, da te ne povucu pare, zene, kocka, droga lak zivot a sve to zajedno utice i na povrde. Inace opasan je :)

luka jovic

pre 1 godinu

dajte ljudi i ja sam noletov navijac, ali ovaj momak je nevjerovatan. Podsjeca me na Noleta po pokrivanju terena i zaista ne nevjerovatan u tome. S druge strane napada kad god ima priliku, bas kao Nadal. Nadam da ce ga povrede zaobici, jer kada igra to je ljepota za oci.

Jaime Lannister

pre 1 godinu

Neko je napisao kako ce na betonu najtezi protivnici Djokovicu biti Medvedev i Siner. Kako je Alkaraz opasan samo na sljaci. Nemate vi pojma - Alkaraz ce Djokovicu biti najtezi protivnik na svim podlogama, ukljucujuci i travu. Alkaraz je lako pobedio Sinera, a pogotovo Medvedeva. Pa on je i GS i vecinu mastersa osvojio na betonu. Definitivno igrac za sve podloge. Prestanite kroz Djokoviceve uspehe da lecite frustracije prema zapadu. Ne mesajte politiku i sport, posto se stalno pozivate kako Djokovicu politicki nije dozvoljeno da igra,iako to nema veze sa zdravom logikom - ne igra zato sto nece da se vakcinise, a svi ostali su se vakcinisali i nista im ne fali. Ne bidite licemerni!
(Aleksandar, 20. mart 2023 08:26)

Alkaraz jeste igrač koji može biti problem Novaku slažem se, ali pričati kako je odigrao ko zna kakav meč protiv Medvedeva je smešno. Stvarno mi je žao kada vidim da je Medvedev bio zaslužan što Djokovic nije osvojio sva 4 GS u sezoni. U ovom finalu ništa nije odigrao apsolutna 0, dok Alkarazu svaka čast dečko je odigrao maltene bez greške, imao je možda par diskutabilnih udaraca, ali s obzirom koliko je bio ispred nije mu zameriti. Kada čovek vidi Medvedeva da je ovako odigrao rekao bi da je top 60 teniser, ovo i njegovo izdanje sa US opena protiv Djokovica 2 različita igrača. Bombe od servisa, dubina u udarcima, jačina u udarcima, brzina i agilnost da izadje i stigne svaki drop Šot. Kada ono gledam Alkaraz ga ubio u svakom parametru, pa i servisu, i sprdao se sa njim sa drop Šotovima. Reče komentator "Medvedev pripada u top 5 tenisera" i ja sam tako mislio, ali kada ovako može da odigra meč ne zaslužuje ni top 50 da bude. Prvo blamira sebe, a zatim igrače koje je dobio.

Vule

pre 1 godinu

Да овако разбије играча који је освојио неколико турнира заредом и остварио преко 20 побједа, невјероватно. Изузетан је играч, број слемова ће сигурно зависити искључиво од повреда.

Nina

pre 1 godinu

Smena generacija. Sasvim normalno. Kraj jedne velike trojke. Naklon Rafi Federeru i Novaku za sve sto su do sada ucinili. Dolaze mladje generacije snazne gladnd pobeda. Cestitam Alkaraz . Dao je sve od sebe i zasluzeno pobedio. Zasto ruzni komenrari. Decko je vaspitan lepo se ponasa skroman i dobar igrac. Kakva je karijera pred njim videcemo.Novak nista nema sa njegovom pobedom. Hvala za dobar tenis.

polako

pre 1 godinu

Ljudi koji ne poznaju profi sport, pa jos i individualni, misle da je to igrica i da se uspesi i titule redjaju linearno... pa se prica o 30GS i 200 mastersa.

Mnogo je faktora koji odlucuju. Privatni zivot, profesionalni, povrede, konkurencija, a od skora i epidemije, ratovi... Pre bih se kladio da ce imati 3-4GS nego 10.

Gde su Gulbis, Tim, Guga Kuerten...

Lav Lazo

pre 1 godinu

Evo nove motivacije za Novaka. Valjalo bi da osvoji makar još jedan AO i dva W, jer ovaj Alkaras definitivno ima potencijal da ide preko 20 slemova.

nesko

pre 1 godinu

Čestitke Alkarazu. Izostanak NĐ ne umanjuje njegov uspjeh.
19 godina, a već kompletan igrač koji ima borbeni duh, a posebno što imponuje, ima glavu.
Mislim da je u cjelini bolji od NĐ, RF i RN, kada su oni imali 19. Ipak, pred njim su godine i godine tenisa, prožete raznoraznim izazovima i rizicima. Ostaje da vidimo da li će stići i prestići rezultate pomenute trojke, naročito NĐ. A to nije nimalo lak zadatak.

Vlada

pre 1 godinu

Nije ovo iznenađenje. Medvedev igra kao nezdrav samo protiv Noleta.
Alkarazu svaka čast. Dečko je vrlo talentovan i osvojiće puno titula, ali iskreno, ne verujem da će dostići veliku trojku. Ne zbog njegovog kvaliteta ili konkurencije, nego zbog stila igre koji nosi sa sobom veliki rizik od povrede. Nadam se da grešim i da ćemo gledati puno velikih i kvalitetnih mečeva. Voleo bih i da vidim na Vimbldonu njega i Noleta u finalu i, naravno, da Nole uzme osmi Vimbldon tada.

Andjela

pre 1 godinu

Na predhodnom turniru Medvedev "pregazio" Novaka, a ovde Alkaras "pregazio" Medvedeva.... Evo jednog važnog parametra, koliko ste talentovani, statistika "u prvih 100 profesionalnih mečeva", kakav vam je skor? Nadal je u prvih 100 profi okršaja imao skor 66-34, Đoković 65-35, a Federer samo 51-49. Alkaras (je prvi) od 100 mečeva ima 75 pobede, drugi je Endi Rodik, koji je imao 73 pobede u prvih 100 mečeva.Treći je Džon Mekinro koji je imao 72 pobeda (od 100).

Cheda

pre 1 godinu

U jednom gemu je povukao 3 dropshota iz forhenda,i svi prosli.Treba imati i osecaj i petlju za to!
Lomi onaj sablon koji su forsirali Novak,Marej,Nadal,ma citava generacija, da se mec dobija trčanjem iza osnovne linije i besomučnim vraćanjem loptice na suprotnu stranu,cekanjem greške protivnika,i retkim napadima.
Ovaj mali ima sve, i servis-volej i dropshotove i agresivan ritern, fiziku,bezobrazluk... teška mušterija svima će biti, naravno,ako bude zdrav!

Aleksandar

pre 1 godinu

Svi se cude kako Medvedev igra protiv Djokovica dobro, a ne moze tako protiv Alkaraza. Ne moze zato sto je Alkaraz agresivniji igrac od Djokovica, a protiv takve igre Medvedev nema resenja. Alkaraz je u svemu bolji od Medvedeva. Jaci, brzi,eksplozivniji, ima sve udarce.

mile

pre 1 godinu

Da je ovaj mali igrao AO bilo bi Novaku mnogo, mnogo teško. Videćemo biće zanimljivo u nastavku sezone. Treba malo i sreće Novaku. Kad bi nekako uspeo da se dokopa još jednog GS mislim da Nadal više ni RG nemože da osvoji. Mada generalno celu GOAT trku je sam Novak sebi zakompikovao.

drago

pre 1 godinu

Kakva bi to borba bila da Djokovic može sve igrati.
Na Wimbledonu i AO-u mu ni Alcaraz ne bi mogao nista ali ostali turniri bi bili 50:50.
Djokovic, Nadal i Federer su dobili pravog nasljednika.
Imao sam srecu da sam u životu gledao Alcaraza. Gledao sam ga cijeli prošli Umag.

Vasko

pre 1 godinu

Osim ako niste nečiji navijač, tenis je postap pomalo dosadan. Ovaj momak je osveženje, njegova igra i mečevi su zanimljivi - lepota tenisa. Šta će postići na dalje, do njega je.

jethro tull

pre 1 godinu

Uništio ga drop šotovima. Pokazao kako treba protiv Meda. Samo što udarac mora biti savršen, a Alkaraz sa dosta osjećaja igra.
Našem Novaku jedini su "problem" godine, jer se vidi da nema one eksplozivnosti kada je demoralisao protivnike.
Svaka čast Alkarasu!