Ponedeljak, 08.08.2022.

21:30

Šarenac o Teodosiću – "ovo mislim i danas" VIDEO

Tema dana u košarkaškoj javnosti u Srbiji jeste odluka selektora Svetislava Pešića da sa spiska reprezentativaca izbriše kapitena Miloša Teodosića.

Izvor: SS

Šarenac o Teodosiæu – "ovo mislim i danas" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

114 Komentari

Sortiraj po:

...

pre 1 godinu

Sećam se vrlo dobro tog koša, ali ovo nije ilustracija dobre košarke, naprotiv. Teo davi loptu, mulja nešto skoro kod sredine terena, nema organizovane akcije, nema ničeg, na kraju pomozibože šut sa 9m i lopta srećom ulazi. Ne sporim Teodosićev kvalitet, ali ovo je bilo obično kockanje.
(Nenad, 8. avgust 2022 22:23)

Naravno da jeste, ali nađi Dudinu konferenciju posle meča - "rekao sam Teu, radi šta hoćeš, samo potroši sve vreme, to je ključno". Da je pogodio obruč, ne bi bilo vremena za napad Španije svakako. E sad, to što ja kao zvezdaš žalim što i protiv partizana nije pogodio obruč pa da istekne vreme, umesto da Čildres praktično uhvati alley-up...

Čika Boško

pre 1 godinu

To onda i nije lider, isto kao što Kolarov nikad nije mogao biti pravi kapiten nakon što su na o ako sramotan način uklonili Baneta Ivanovića.
(All Star, 09. avgust

Dobro si primetio sinko, Jokić nije lider, on je samo MVP...
Batali ti sport nije to za tebe!

Baxuz

pre 1 godinu

(Strucno lice, 09. avgust 2022 08:10)

Pa Dragic je Slovenac. Da igra za Srbiju pa da kazes pozvao Dragica umesto Tea. Ko ce igrati za Srbiju umesto Teodosica?

siki

pre 1 godinu

Postujem Sarenca i nas najbolji novinar i poznavalac kosarke ..ali brate ne zivi reprezentacija od stare slave i jedne trojke Teodosica... najbolj da pozovemo i Divca i Saleta djordjevica a...ako vec tako razmisljamo

All Star

pre 1 godinu

nema sta Sareni da misli, pored Pesica!
Setite se Indianopolisa 2002. pa onda komentarisite!
("Z"nalac, 09. avgust 2022 08:53)

Porediš babe i žabe.
Vrhunska generacija košarkaša na čelu sa fantastičnim Bodirogom, Divcem, Peđom, Jarićem, Gurovićem, Tomaševićem, Vujanićem, Drobnjakom i ostalima.
Pešić ih je dobro vodio tu, ali bez takvog sastava ne bi grupe prošao.

Tada je Pešić svakako bio u punoj formi. Sada je izlapeo totalno. Vidiš kako nas je u kvalifikacijama vodio, čoveče? Jesi li gledao neki meč, jedan makar? Niti jedne krštene akcije. Sramota je kako smo igrali.

Mihail

pre 1 godinu

Sećam se vrlo dobro tog koša, ali ovo nije ilustracija dobre košarke, naprotiv. Teo davi loptu, mulja nešto skoro kod sredine terena, nema organizovane akcije, nema ničeg, na kraju pomozibože šut sa 9m i lopta srećom ulazi. Ne sporim Teodosićev kvalitet, ali ovo je bilo obično kockanje.
(Nenad, 8. avgust 2022 22:23)

Teo 'mulja' citav zivot brale moj, a sto se kocke tice 'he who dares wins'.
(Nista tu nije 'obicno', 09. avgust 2022 09:58)

To je jedna gde je resio, i da kazemo imao herca, ajde nadjite jos jednu bitnu utakmicu, on je u Evropi bas po tome bio poznat, da ga nema na kraju, kroz celu karijeru... Svakako ruzan nacin da se ovako uradi.

Nista tu nije 'obicno'

pre 1 godinu

Sećam se vrlo dobro tog koša, ali ovo nije ilustracija dobre košarke, naprotiv. Teo davi loptu, mulja nešto skoro kod sredine terena, nema organizovane akcije, nema ničeg, na kraju pomozibože šut sa 9m i lopta srećom ulazi. Ne sporim Teodosićev kvalitet, ali ovo je bilo obično kockanje.
(Nenad, 8. avgust 2022 22:23)

Teo 'mulja' citav zivot brale moj, a sto se kocke tice 'he who dares wins'.

Nikola

pre 1 godinu

Trebalo je to elegantnije izvesti,premor, povreda.Nije trebalo ga ni zvati a ni on da se odaziva.Kari zna,ako napravi rezultat dizace ga u zvezde kao vizionara a ako ne provlacice ga kroz blato.Realno,vreme ozbiljne kosarke za Tea je gotovo.

Mirko

pre 1 godinu

Moze da ide sa Globetrotersima,za ozbiljnu kosarku nije. Samo me treba zaboraviti koliko je DAO za nasu kosarku
Da sad imam kapu na glavi,skinuo bi je

Milan

pre 1 godinu

Ali, ljudi, sta vam je? Sigurno da ovakva odluka ima svoju logiku ali reci za Teodosica da nije onaj stari, da je spor, da ga je pregazilo vreme ima smisla ako od njega imamo boljih a ko su tacno oni? Avramovic? Kuridza ili Dobrić? Davidovac, Smajli? Koji to mladi igraci mogu bolje od Teodosica na njegovoj poziciji? Je l korisnije povesti Marinkovica? Pa na kraju i taj ugovor njegov i visina plate govori koliko on vredi na trzistu, ne daju mu na lepe oči milione.

A Teo se Teo, da te je voleo, a Teo se Teo, da nas je voleooo! 😘🖐

pre 1 godinu

Ko bi rek'o da će se i Šareni upecati? 🤦‍♂️

ps
Peško, ne daj im da budu veće zvezde od tebe, nedaj! Melji sve ako treba, disciplina mora biti iznad svih, samo gazi! ✊😉

zzbz

pre 1 godinu

Ako osvojimo zlato, Kari je u pravu, ako ne imamo alibi.
U svakom slucaju Teo je zasluzio dostojanstven oprostaj od reprezentacije kojoj je toliko dao, nikako ne neko precrtavanje.
Ali ja nekako vjerujem u Karija, stara kajla je to...
(Ranoranilac, 08. avgust 2022 23:19)

E dobro si rekao, stara kajla. Toliko je stara da vise covek ne zna sta prica, nije on vise za trenera, treba da se povuce. Voleo bi da gresim, da napravimo dobar rezultat, ali sve mi se cini da cemo doziveti veliki debakl...

Strucno lice

pre 1 godinu

Dragic i Teo? Nebo i zemlja brate. Zajednicke su im jedino godine i pozicija na kojoj igraju. Dragic bio je izabran u alstar nba ekipu, bio najbolji sesti igrac nba. Pogledajte jos jednom finale evropskog sampionata 2017 i videcete kakav je Dragic igrac. On licno doneo zlato, ne Doncic. Nema reprezentacije u svetu osim Amerike koja ima bekovski par kao sto su Doncic i Dragic. Ok, Dragicu je 36 godina pa to vise nije onaj stari Dragic, ali je jos uvek Dragic.

gao

pre 1 godinu

aj' opustite se ljudi, pozvao ga, ovaj se odazvao kao i poslednjih 15 godina, dosao i rekao da nije spreman, ovaj ga precrtao i sta sad idemo dalje, sta ste popenili svi, iskulirajte malo

Vrg

pre 1 godinu

Nije sporno da Teo i danas ima kvalitet, ali je mozda casnije da ne igra, nego da bude rezerva nekome ko je ipak u boljoj formi.
Bojan ali verovatno ispravan potez. Jedino je mozda bilo postenije to tako i reci, do neba mu se zahvaliti i ne zvati ga uopste.

Djordje

pre 1 godinu

Malo stariji poznavaoci prilika znaju da je to tempirana bomba u ekipi ,mislim na karakter Pesica koji ne trpi nicije misljenje i Tea koji voli da bude " pomocni trener" na terenu, ko je u pravu mislim ni jedan od njih dvojice a rezultate cemo vrlo brzo dobiti, bolne i otreznjujuce sve skupa sa Jokicem, Bogdanom I Micicem . Mislim da nije fer ovako cistiti parket sa Teom jer ipak je dao mnogo reprezentaciji.., zvati MVP evrokupa u 35g ,kapitena na pripreme pa mu se onda "zahvaliti" je samo po sebi nekorektno.

Legionar

pre 1 godinu

"Dobro je rekao Jokic. Srbe ne interesuje kosarka vec pobedjivanje. Verovatno zato sto u realnom zivotu non stop igramo luzere pa nam fale pobede. Nas ne interesuje niti jedan sport, mi ne vidimo smisao u igri vec samo rezultat na kraju.
(Goran, 9. avgust 2022 07:19)"
Da ti kažem nešto, Jokića volim i cenim kako košarkaša, ali njegova izjava nema smisla kad je u pitanju sport od kojeg ljudi žive, tj. kad je reč o profesionalnom sportu. U amaterskom sportu možeš reći da čovek igra i uživa, ali u profesionalnom je sve podređeno rezultatima. Ne treba ljude osuđivati kad žele da budu najbolji jer samoi ta volja i želja sigurno donosi rezultate. Jokara je "malo" lupio glupost!

Goran

pre 1 godinu

Dobro je rekao Jokic. Srbe ne interesuje kosarka vec pobedjivanje. Verovatno zato sto u realnom zivotu non stop igramo luzere pa nam fale pobede. Nas ne interesuje niti jedan sport, mi ne vidimo smisao u igri vec samo rezultat na kraju.

Zulu

pre 1 godinu

Kako brzo zaboravljamo sve dobro. Svaki igrač dodje u pozne godine ali odatle treba u legendu a ne kao kod nas u pljuvačke komentare. Neki su to shvatili pa u sportu vladaju decenijama a neki nismo pa nemamo ozbiljan rezultat previše dugo.

marko992

pre 1 godinu

Nacin kako je Teodosic zavrsio reprez. karijeru je SRAMAN, Pesic je pre objavljivanja prvobitnog spiska MORAO obaviti razgovor sa njim.Nije tacno da Pesic nije znao koliko je Teodosic spreman, kako igra odbranu....i ostalo.
Ovo mi deluje kao neko dokazivanje ko je gazda u kuci, jako neprimeren potez velikog trenera prema jednom od najboljih nasih igraca u poslednje vreme.

Tata

pre 1 godinu

Koje vreme . Čovek doneo Virtisu titulu u EK prošle godine bio MVP EK i dan danas je u 5 najboljih plejmejkera u Evropi . Dragić valja slovencima a Milos nama ne valja . Strasno
(Sasa, 08. avgust 2022 22:48)

Разлика је што Драгић игра НБА и максимално је посвећен спорту док Теодосић 2-3 пакле дневно. Једино је грешка што га је звао. Шта се стварно догодило, немамо појма. Можемо само овако да износимо наша стручна мишљења док ће са деуге стране да поскупи брашно...

BG

pre 1 godinu

Teodosić je bio veoma dobar igrač i hvala mu na svemu . Smena generacija je neminovna i sasvim je u redu da očekujemo mladje i bolje igrače !

laik

pre 1 godinu

Sećate li se šut karte Radmanovicu?
(laik, 8. avgust 2022 22:42) Prosvetli nas vrhunskih partija Radmanovica sa tog SP..., a da imao je prosek poen po mecu, malo slabiji od Cabarkape.
(Nedeljkovi?, Oliver Nedeljkovi?, 08. avgust 2022 22:59)0

Govorim o autoritetu trenera , neprosvetljeni…

Milan

pre 1 godinu

Au brate, dao trojku u cetvrtfinalu pet sekundi pre kraja. Po toj logici Sale Nacionale bi još trebao da igra, a kamoli da trenira. Djordjevic je uzimao Zlatne medalje davajuci četrdeset poena jednoj Litvaniji sa Sabonisom pa su ga ovde popljuvali. Teodosicev konto zlatnih je tacno Nula. Sale je davao trojke Hrvatima u poslednjoj sekundi pa su ga najurili ko kera. Kako tek Gani brzo zaboravljaju.

Z

pre 1 godinu

Koje vreme . Čovek doneo Virtisu titulu u EK prošle godine bio MVP EK i dan danas je u 5 najboljih plejmejkera u Evropi . Dragić valja slovencima a Milos nama ne valja . Strasno
(Sasa, 08. avgust 2022 22:48)

Kada bi nam pokazali trening slovenaca i njihov medjusobni odnos van terena i sa druge strane našu reprezentaciju, shvatili bi zašto njima valja Dragić a nama Teodeosić ne.
Svaka čast Kariju na odluci i čovek neće da doživi ono što je sebi dozvolio Obradović na EP ( sa srpskim drim timom) u Srbiji, da mu jedan čovek rasturi reprezentaciju i ispadne već u grupi.

Waske

pre 1 godinu

prvo sto mi pada u oci, zvao ga pa se predomislio...malo čudno
drugo, jeste Teo ima 35 g, ponekad davi loptu vise nego sto treba, slabo brani, slabo trči, slabo skače, kondicija loša....ali kada ima svoj dan protivnik moze da ide kuci odma. Zato je trebao da ide, pa neka bude i na klupi ...
treće, mislim da mi trenutno baš i nemamo dosta igrača na njegovom mestu da mozemo tako lako da ga se odričemo
četvrto, ako je napravio neku glupost, onda je sam kriv
peto, ipak je Pešić Pešić jel....ostaje samo da sačekamo

Dragan Lo

pre 1 godinu

Pešić je selektor i to je to. Ima lidere u ekipi koji su to i u svojim klubovima, pre svega Vasu Micića, Jokića, Kalinića, Lučića. Sve su to ljudi sa fenomenalnim fizikalijama. Verujem da je procena trenutnog stanja Teodosića presudila, jer protiv, recimo, Dragića, Dončića, Prepeliča...pored napada, potreban ti je svaki igrač za odbranu. Mi ovog leta imamo sastav za napad na titulu, ko zna kada opet.

Ray Donovan

pre 1 godinu

Док се говори о Теу треба да се устане. Великан српског спорта. Легенда. Увек се одазивао, пролазио све припреме усред лета, по пакленим температурама био на располагању док су други уживали по плажама. Никад није направио ни најмањи екцес. Најмање што је заслужио је да га развлаче разни таблоиди. Заслужио је третман царски. На највишем нивоу. Хвала ти на свему Милоше.
(Вук, 08. avgust 2022 22:06)
Hahaha, kome se ti klanjaš još ovde dobijaš brdo pluseva.
Pod jedan, zlato nije osvojio. Sto se odazivanja u reprezentaciju tiče, znao je i on da otkaze ali je to bilo ispraćeno i aminovano od Saleta da je povređen, a ovamo hajka na druge igrače. A o ekcesima, šta se praviš da nest znas kad nemaš blage veze koje se stvari dešavaju u svlačionici, terenu, ili savezu.
A te fore, da se ustane kad se izgovara nečije ime, je fraza za one bez puno mozga. Jedino ako ti je lik neki rod, pa te razumem sto očekuješ da ga tretiramo kao cara, samo ne znam kog to carstva.

Tim za medalju?

pre 1 godinu

C Marjanović, Raduljica
F Jović, Smailagić, Rakočević
F Pokuševski, Milosavljević
G Bogdanović, Anđušić
G Teodosić, Marković, Jović

Miljan

pre 1 godinu

Ovo nije bilo Teo ili Jokić, ovo je bilo pitanje Teo ili Micić. Ko zna u kqkvom je stanju došao na pripreme, možda je hteo da i dalje bude kapiten i starter i... Morlo se naći rešenje za ovu situaciju, ovo nije moralo ovako.

BIVSI TRENER

pre 1 godinu

Kao bivsi trener da vam kazem koja je jeftina fora u pitanju! Pesic nema autoritet i doveden je u pitanje njegov izbor zbog poraza od amatera! Prosli put je precrtao Radmanovica jer je bio previse opusten dok je Kari nesto pricao u svlacionici.
On je morao nekoga da strelja za primer, da bi se popeo tamo gde je trebao da bude kao selektor! Taj potez je izveo da pokaze da niko nije veci od reprezentacije i da svi treba da slusaju njega jer svi APSOLUTNO SVI mogu da izlete! Nema kako da vozi Jokica ako mu je Teodosic vodja, Jokic sad nema izgovor jer mu je ovaj matori ocistio put da postane i ostane lider do kraja njegovog mandata! Precrtao je jednog od najboljih i najlojalnijih srpskih reprezentativaca u svim sportovima ikad da bi ovo sve izveo! Njegova je procena da Teo nije bitan kao dvostruki NBA MVP back to back i da nam je Jokic prakticno prvi i drugi plej. Vasa ubija, Beli prati tu igru koji Joka igra, Petrusev ce morati da poraste preko noci, a ostali da cute i smrde ukljucujuci i Kalinu koji igra basket svog zivota!

Splavar

pre 1 godinu

@Da je Teo košarkaški čarobnjak i majstor ove igre - jeste, ali vreme nažalost čini svoje sa svakima od nas i to je prosto tako. Nekad se mora stati i prepoznati trenutno stanje stvari, koliko trenutno znaš i možeš da doprineseš…



Ma da, samo sto to pravilo ne bi primenjivao na Svetoslava Pesica. Sta, da ga niste podmladili nekakvim gadnim nadimkom. Pa i taj dosao iz Spanije jer ga ocerase odatle, sto taj ne prepozna nista u ogledalu, odavno zreo za klupicu, ali arogancija i kreteni u KSS mu ne dozvoljavaju. Placaj sve to narode, ima se, moze se

Might is Right

pre 1 godinu

Provincijski komentar Šarenca., jedna od najvažnijih i najpoznatijih trojki Teodosića jeste ona 2010. godine protiv Španije u četvrtfinalu Svetskog prvenstva u Turskoj.
Heroji te utakmice su pok. Duda i Kešelj.
Pešić uradio odličan potez.

Milan

pre 1 godinu

OK postoje raznw logike iza ove odluke ali pticati o tome da Teo nije ono sto je bio i kako je trebalo da ode kako je spor pa brate ko mu je zamena koji su to mladi igraci koje ce Pesic da afirmise? Avramović?? Jagodić Kuridža?? Filip Petrušev?? Mozda, Smajli, Davidovac ili Dobrić?? Svakako da Teo ima mesto u ovoj selekciji pa sve i da nosi gips na nozi. Da, umalo da zaboravim Marinkovića??? On je bek za reprezentaciju i budućnost.

s

pre 1 godinu

Eh Sarenac, ja se te utakmice secam. Teo je silovao loptu, masio sve zivo, gubio lopte, masio dodavanja i onda je dao tu trojku nakon sto ga je svako psovao pred tvom koliko ocajno igramo zbog Tea.

Razlika tada i sada je u tome sto je tada on mogao da da nesto (a obozovao je celu reprezantitvnu karijeru da sutira 15 trojki po meci i da mu udju mozda 3) i sto je imao brzinu i pas. Sada je sve to u drugom planu. Manje ruku na srcu siluje loptu i siluje za tri, ali jednostavno u zadnjih nekoliko godina samo je teret ekipi.

E sada, da li je na selektoru da otpise nekoga ko je ipak nosio prethodnu generaciju je drugo pitanje. Duda je Krstica zvao u reprezentaciju dokle god je Krle hteo da igra i kapiten se povukao dostojanstveno. Teo, cini mi se ima vise ega od tehnike u ovom trenutku karijere i Pesic je resio da presece.

Vedran

pre 1 godinu

Alo bre Pešiću!!!!Pa od koga nove generacije da nauče na terenu kako se igra za reprezentaciju?Hoćeš ti možda da se skineš i igraš!Čovek možda igra poslednje prvenstveno za svoju državu i ti mu to uskrsćuješ.....primera radi...
Setite se samo sa kojim igračima je nas Argentina izbacila?

Gadza

pre 1 godinu

Evo ovako ljudi... Imam potrebu da napisem ovo, nijesam klinac i komentarisem samo na ovom portalu.
Volim kosarku iznad svega, igrao sam je, uz nju se opustam od stresa. Zvezdas sam, volim i da Partizan dobije u Evropi, dakle mislim da sam normalan...

Teo je jedan od najboljih nasih plejeva ikad! Njegove asistencije i hrabrost da preuzme odgovornost u kljucnim momentima pamticemo svi.
To je fakat. Fakat je i da nije zivio kao sportista usled cega tijelo s godinama nije moglo da prati zahtjeve moderne kosarke. Ali on uvijek 10-15 poena i 5 6 asistencija!

Uvijek je ginuo za dres Srbije i odazicao se cak i povrijedjen. Bio pravi Kapiten!

Kad sagledamo naprijed navedeno, a imajuci u vidu da sem Micica drugog pleja nemamo prakticno, Karijeva odluka djeluje nebulozno i ponizavajuce za jednu takvu legendu. Slazem se da nije trebalo onda ni da ga zove.

Ali s druge strane, ako Teo nije htio da prihvati cinjenicu da je Jokic lider, Karijeva odluka je na mjestu zbog atmosfere u ekipi.

Ako osvojimo zlato, Kari je u pravu, ako ne imamo alibi.
U svakom slucaju Teo je zasluzio dostojanstven oprostaj od reprezentacije kojoj je toliko dao, nikako ne neko precrtavanje.
Ali ja nekako vjerujem u Karija, stara kajla je to...
(Ranoranilac, 08. avgust 2022 23:19)

Izvanrendan komentar. Trebalo bi svi ovako da razmisljaju. U Karija samo budala ne moze da veruje, Kari je glava a riba smrdi od glave.. Kari je preuzeo odgovornost- to je dobar znak! Posle cemo o uspesima i zaslugama..ovim potezom, Kari smatra da je sve osim zlata neuspeh! Verujmo Pesicu, Teodosicu Milosu hvala za sve, zaista.. toliko mi je doneo radosti!
Da je ovako u politici sto Kari radi, mi bi svetom vladali.

Kvaran narod

pre 1 godinu

Mnogo izdajnika na komentarima. Sramota kako ga se ljudi lako odriču.

S obzirom da Pešić nije uspeo da izvede nijednu napadacku akciju protiv Belgije u dve utakmice, zapitajte se kako ćemo da prođemo protiv ozbiljnijih ekipa.
Za ove što glume Jokića kao novog lidera, mislite li da će Jokić da daje po 30 poena ko u NBA gde nema odbrane???

Ccc... kakva naivnost.

basketaš

pre 1 godinu

Slovenci nisu precrtali Dragića koji je jedva na 30% onih kvaliteta. Sa 37 se vraća iz penzije, Španci su sve svoje legende ispratili kao šampione i uzore, Francuzi Parkera, Dijaoa i ostale i ako su se raspadali. Zato što postoje neke stvari koje se rade gospodski.

O kojoj mi reprezentaciji pričamo ako je jedan Miloš Teodosić višak i nepotreban? Šta neće da bude na klupi Vasi? A može da bude na klupi u Virtusu onom Pajoli u Evrokupu? Kakve su to priče za malu decu. Mi da imamo neke ljude od autoriteta, rekli bi Kariju - ej majstore svaka tebi čast ali znaš li ko je ovaj čovek i koliko dugo igra? Ej Miloš višak. Kome? Pa sada bi ga uzeli i Španci i Grci i svi živi, sa 35 i bez priprema na leđima ga nosili. Nama je mator, a Vasa i Jokara će da osvoje sve bez njega. Hoće hoće, pa nije ovo igrica.

parabellum

pre 1 godinu

Многи нису хтели да играју за репрезентацију, само један је ТЕО!
Када је у питању репрезентација, Тео и Штимац заслужују највећи респект.
(Ђорђе, 08. avgust 2022 22:53)
Bogsanović pa svi ostali druze!

Jovan

pre 1 godinu

Da,taj koš je glavni i on je sve ali je već sledeča utakmica i sve posle poput izjave koju je dao odmah kada se ta utakmica zavrsila, vrlo tanka i bez optimizma, bez energije i nekako nevaspitana, verovatno i umoran...ali nije bila to dobra izjava a ninnjegova pojava tako da sve sto je urafio sjajno.bilo je zavrseno s tim košem,to je to, dalje je neko šlihtanje na konto
minulog rada s povremenim dobrim kosevima i igrama.

Hajde brz njega pa neka bude sta bude.

sova

pre 1 godinu

I ponovo, svi su najpametniji, svi su selektori, samo glup i slep je onaj koji je za tu funkciju izabran. Pored ovakvog ponašanja javnosti, a na prvom mestu medjuja, koji od ovoga prave žvaku, mi necemo više imati ni trenera a ne samo igrača.
JADNI STE SVI VI KOJI STE NAJPAMETNIJI U SVAKOJ OVAKVOJ SITUACIJI, PA I OVOJ.

MS

pre 1 godinu

Posle dva poraza od Belgije, pogotovu onog usred Beograda, Pešić je sam sebe trebao da precrta. Ovako ostaje nam samo da gledamo još jedan debakl koji će najviše da boli
...

Realno

pre 1 godinu

Jedna dobra partija ne čini karijeru. Otkad je otišao u Ameriku i Kliperse, on je izgubio formu. Povrede i privatni život su ga omeli da bude veliki igrač.

Ћорће

pre 1 godinu

Потрошен одавно, лидер екипе без златне медаље у сениорској конкуренцији. Сам је требао да оде.

Ranoranilac

pre 1 godinu

Evo ovako ljudi... Imam potrebu da napisem ovo, nijesam klinac i komentarisem samo na ovom portalu.
Volim kosarku iznad svega, igrao sam je, uz nju se opustam od stresa. Zvezdas sam, volim i da Partizan dobije u Evropi, dakle mislim da sam normalan...

Teo je jedan od najboljih nasih plejeva ikad! Njegove asistencije i hrabrost da preuzme odgovornost u kljucnim momentima pamticemo svi.
To je fakat. Fakat je i da nije zivio kao sportista usled cega tijelo s godinama nije moglo da prati zahtjeve moderne kosarke. Ali on uvijek 10-15 poena i 5 6 asistencija!

Uvijek je ginuo za dres Srbije i odazicao se cak i povrijedjen. Bio pravi Kapiten!

Kad sagledamo naprijed navedeno, a imajuci u vidu da sem Micica drugog pleja nemamo prakticno, Karijeva odluka djeluje nebulozno i ponizavajuce za jednu takvu legendu. Slazem se da nije trebalo onda ni da ga zove.

Ali s druge strane, ako Teo nije htio da prihvati cinjenicu da je Jokic lider, Karijeva odluka je na mjestu zbog atmosfere u ekipi.

Ako osvojimo zlato, Kari je u pravu, ako ne imamo alibi.
U svakom slucaju Teo je zasluzio dostojanstven oprostaj od reprezentacije kojoj je toliko dao, nikako ne neko precrtavanje.
Ali ja nekako vjerujem u Karija, stara kajla je to...

Milan

pre 1 godinu

Malo je ruzno sve ovo! Ali ne treba srljati prerano sa zakljuccima. Mozda je Teodosic uradio nesto neprihvatljivo. Mozda se posvadjao sa Pesicem. Ko zna. Sigurno ga Pesic nije zvao pa ga posle nedelju dana oterao da bi ga tako bezveze ponizavao. Tu imamo sigurno nesto neprimereno sto se desilo. Negde je tu puklo u medjuljudskim odnosima ili u krsenju discipline, to je sad vec ocigledno. Iskreno mi je krivo sto se sve ovo desilo. Nekako ostaje mi gorak utisak. Teodosic jeste svojeglav ponekad, ali je mnogo dao srpskoj kosarci. Reprezentaciji uvek veran. Nekako nije u redu da se sa njim tako postupa kao da je neki zutokljunac. Sve u svemu mora da je napravio tesku glupost. Drugog objasnjenja za ovo nema.

dt

pre 1 godinu

Kada smo vec kod te trojke.... Dao spancima trojku, ali isto tako i ispali od turaka u 1/2 od kojih smo duplo jaci bili i na kraju nismo uzeli medalju 2010. Prema tome, pamtim i duze i bolje i dobro i lose, trojka za trojku, bruka protiv litvanije za trece mesto je bruka. Turke smo morali da dobijemo bez obzira na sudije.

Sasa

pre 1 godinu

Da je Teo košarkaški čarobnjak i majstor ove igre - jeste, ali vreme nažalost čini svoje sa svakima od nas i to je prosto tako. Nekad se mora stati i prepoznati trenutno stanje stvari, koliko trenutno znaš i možeš da doprineseš.

Mislim da nije trebalo na ovakav način sve da se desi, ali na kraju krajeva otkud mi znamo šta se zapravo i desilo i kako je došlo do precrtavanja sa spiska. U eri društvenih mreža je bitno samo izbaciti informaciju na što pompezniji način gde nikog nije briga za istinu.

Bitno je samo da sve strane zadrže dostojanstvo. Sportski pozdrav svima, bodrite naše i nikad ali baš nikad ne zaboravljajte najveće asove kao i najveće sinove ovog društva, u svim njegovim sferama.
(Frank Underwood, 08. avgust 2022 22:04)

Koje vreme . Čovek doneo Virtisu titulu u EK prošle godine bio MVP EK i dan danas je u 5 najboljih plejmejkera u Evropi . Dragić valja slovencima a Milos nama ne valja . Strasno

Marko

pre 1 godinu

Ne znam šta je bio problem da ga ostavi pa makar presedeo i na klupi jer je minulim radom zaslužio. Bolje da se tako oprosti od reprezentacije neko ovako. Doduše, mi nemamo pojma šta se dešava na treninzima tako da…

MIKI

pre 1 godinu

Joj ljudi moji.. pa jel ste vi toliko naivni??? Jel vi stvarno mislite da je to sve iz sportskih razloga?! Nije! Samo se sečajte šta su Labović i Moka rekli o Teodisiću pre nekoliko godina...i sve če te kapirati!

Ђорђе

pre 1 godinu

Многи нису хтели да играју за репрезентацију, само један је ТЕО!
Када је у питању репрезентација, Тео и Штимац заслужују највећи респект.

Olee

pre 1 godinu

Ovo sto se tice Teodosica se i po malo slazem s odlukom.On ima 35 godina i brate na zalasku karijere je.Ne moze da igra ko sa 32 ko sa 28 i tako.Ok znam igrali su mnoge zveze i sa 38 40 pa grizli.Al brate pozvati njega da samo odigra ovo provenstvo,a on ti ne garantuje ako ga pozovu da ce sa kida pozvati ga da zauzme mesto nekom mladjem sto mu sutra znaci prvo iskustvo na Euro da bi posle drugo bio igracina .Moje misljenje je ko zna kojeg igraca cemo dobit za dva tri sampiota umesto njega .

Posmatrač

pre 1 godinu

Nije važan minuli rad. Važan je trenutni rad
(munjic21, 08. avgust 2022 21:42)
Trenutno je osvojio Evrokup sa Virtusom i bio jedan od bitnijih igrača

Ldp+Srs = SNS

pre 1 godinu

Da je samo ovu trojku dao u karijeri, draze mi je od dve titule MVPa. Srami se Pesicu i svi iz saveza koji cutite!!! Kolege igraci, takodje!

Nedeljkoviċ, Oliver Nedeljkoviċ

pre 1 godinu

Sećate li se šut karte Radmanovicu?
(laik, 8. avgust 2022 22:42) Prosvetli nas vrhunskih partija Radmanovica sa tog SP..., a da imao je prosek poen po mecu, malo slabiji od Cabarkape.

Sasa

pre 1 godinu

Ne znam šta nije jasno? Teo je nas najbolji plej i dan danas. Između Karija i Tea biram Tea . Pre bih Pesicu urucio otkaz nego se odrekao Miloša.

Frank Underwood

pre 1 godinu

Da je Teo košarkaški čarobnjak i majstor ove igre - jeste, ali vreme nažalost čini svoje sa svakima od nas i to je prosto tako. Nekad se mora stati i prepoznati trenutno stanje stvari, koliko trenutno znaš i možeš da doprineseš.

Mislim da nije trebalo na ovakav način sve da se desi, ali na kraju krajeva otkud mi znamo šta se zapravo i desilo i kako je došlo do precrtavanja sa spiska. U eri društvenih mreža je bitno samo izbaciti informaciju na što pompezniji način gde nikog nije briga za istinu.

Bitno je samo da sve strane zadrže dostojanstvo. Sportski pozdrav svima, bodrite naše i nikad ali baš nikad ne zaboravljajte najveće asove kao i najveće sinove ovog društva, u svim njegovim sferama.

2CRAZY

pre 1 godinu

Nije važan minuli rad. Važan je trenutni rad
(munjic21, 8. avgust 2022 21:42)

Upravo to, a takodje on se na toj utakmici ispromasivao sutem za 3, i na kraju tu jednu ubo i kao super... da je on pogadjao te trojke makar u pristojnom procentu, mi ne bi imali tako neizvesnu zavrsnicu.
Ovako moze da se ispucava ko hoce, bitno je ko ima dobar procenat, a on nema.

dzibi

pre 1 godinu

Teodosic je pokazao koliko moze u la klipersima. Jos tada je trebao da kaze hvala. Covek je organizovao svaku rotaciju preko ledja jokica i ostalih i znamo kako smo prosli. Stvarno previse. Pa da igra 1 na 1 svako bi ga razbio. On je veliki ali postoji trenutak kada treba razmisliti ne samo o sebi vec i o drugima. Mozda da je pomislio bar jednom da vise nije brz, da ne razmislja sveze.. . Tako se postaje legenda.

coach

pre 1 godinu

Realno ne bi ga prvo zvao pa da ga precrta. Nesto se tu desilo, ali bolje neka ostane to u kuci i da se ne iznosi u javnost i stvara pritisak pred bitne utakmice. Rezultati ce pokazati ko je u pravu. Mozda se jednostavno nije uklopio u kombinaciju sa jokicem. Moguca je i tenzija na relaciji micic i teo. Mozda je pesic hteo da dodeli bitnu ulogu micicu a onda ipak sujeta proradi… videcemo

јку

pre 1 godinu

Сад следи тровање нације и атмосфере у репрезентације од стране медија. Ућутаће једино ако победимо обе, али свакако ће жута штампа измишљати сукобе Јокића, Теа, Пешића и других. Браво за медије!!!

Nenad

pre 1 godinu

Sećam se vrlo dobro tog koša, ali ovo nije ilustracija dobre košarke, naprotiv. Teo davi loptu, mulja nešto skoro kod sredine terena, nema organizovane akcije, nema ničeg, na kraju pomozibože šut sa 9m i lopta srećom ulazi. Ne sporim Teodosićev kvalitet, ali ovo je bilo obično kockanje.

Геца Пожаревац

pre 1 godinu

Браво за Пешића, Ваљевац већ годинама игра рекреативну кошарку. Лепо опроштајна Текма и то је то. Заслужио је. Шарени не заслужује коментар, оно што бих о њему написао неће објавити. Ипак у Пешићу има још Пешића. Браво.

Anglo

pre 1 godinu

Nije važan minuli rad. Važan je trenutni rad
(munjic21, 08. avgust 2022 21:42)

A kako je to radio Kari u kvalifikacijama, a kako je Teo minule sezone?

Jedan je MVP svog takmičenja, a jedan se bruka u kvalifikacijama.

Sasa

pre 1 godinu

А да је промашио ову тројку?
(Tir, 08. avgust 2022 22:14)

A da Djordjevic nije dao onu ? A da sudije u Turskoj svira se obu liniju ? Druže , čovek ubacio nešto sto 99 % igrača ne bi razmišljalo o tome . E to je razlika između dobrih i vrhunskih . Meni nije jasno da se na ovakav način postupa prema Teodosicu . Čovek i sa jednom novom bolje igra od većine ovih u reprezentaciji .

Вук

pre 1 godinu

Док се говори о Теу треба да се устане. Великан српског спорта. Легенда. Увек се одазивао, пролазио све припреме усред лета, по пакленим температурама био на располагању док су други уживали по плажама. Никад није направио ни најмањи екцес. Најмање што је заслужио је да га развлаче разни таблоиди. Заслужио је третман царски. На највишем нивоу. Хвала ти на свему Милоше.

Aragorn

pre 1 godinu

Jeste majstor, majstorčina.
O tome dileme nema, ali ovo ćutanje svih, kada bude prekinuto znaćemo o čemu se radi.
Ne treba praviti u javnosti problem, dizati tenziju.
Jer možda problema nema, možda su se obojica saglasili da nije spreman da iznese i prvenstvo i sezonu.
On se odazivao uvek, i treba ga poštovati, ne verujem da ga je Pešić zvao a da je znao da će da ga precrta!!!
Prosto nemoguće je.
Ako nije u pitanju neki veliki incident prekršaj, voleo bi da je u pitanju dogovor, saglasnost ne samo Pesica i Tea, već svih, saigraca stručnog štaba.

no name

pre 1 godinu

Slazem se sa svim komentarima da je u godinama, da lose igra odbranu...

Isto tako se slazem i sa komentarom oko Pesica i Radmanovica. Isto tako treba znati da je Pesic sujetna osoba, pogledajte sta je uradio Savanovicu dok ga je trenirao u Bajernu.

Moje misljenje je da treba da ostane, jer Micic nije konstantan u reprezentaciji kao i da to do sad nisu bili Guduric i Nedovic i da je ovo potencijalno prvo veliko takmicenje za Avramovica i Jaramaza

Mihajlo

pre 1 godinu

Zao mi je sto jos malo necu gledati ovog genijalca u reprezentaciji,nadam se da Pesic zna sta radi.
Teodosicu hvala za tri srebra,nekoliko cetvrtih mesta,bio je kljucni igrac reprezentacije,nikako nije islo bez njega,jedno srebro smo uzeli bez njega na cisto Bogdanovo ludilo i dobru odbranu.

Mihajlo

pre 1 godinu

Zao mi je sto jos malo necu gledati ovog genijalca u reprezentaciji,nadam se da Pesic zna sta radi.
Teodosicu hvala za tri srebra,nekoliko cetvrtih mesta,bio je kljucni igrac reprezentacije,nikako nije islo bez njega,jedno srebro smo uzeli bez njega na cisto Bogdanovo ludilo i dobru odbranu.

Aragorn

pre 1 godinu

Jeste majstor, majstorčina.
O tome dileme nema, ali ovo ćutanje svih, kada bude prekinuto znaćemo o čemu se radi.
Ne treba praviti u javnosti problem, dizati tenziju.
Jer možda problema nema, možda su se obojica saglasili da nije spreman da iznese i prvenstvo i sezonu.
On se odazivao uvek, i treba ga poštovati, ne verujem da ga je Pešić zvao a da je znao da će da ga precrta!!!
Prosto nemoguće je.
Ako nije u pitanju neki veliki incident prekršaj, voleo bi da je u pitanju dogovor, saglasnost ne samo Pesica i Tea, već svih, saigraca stručnog štaba.

Вук

pre 1 godinu

Док се говори о Теу треба да се устане. Великан српског спорта. Легенда. Увек се одазивао, пролазио све припреме усред лета, по пакленим температурама био на располагању док су други уживали по плажама. Никад није направио ни најмањи екцес. Најмање што је заслужио је да га развлаче разни таблоиди. Заслужио је третман царски. На највишем нивоу. Хвала ти на свему Милоше.

Nenad

pre 1 godinu

Sećam se vrlo dobro tog koša, ali ovo nije ilustracija dobre košarke, naprotiv. Teo davi loptu, mulja nešto skoro kod sredine terena, nema organizovane akcije, nema ničeg, na kraju pomozibože šut sa 9m i lopta srećom ulazi. Ne sporim Teodosićev kvalitet, ali ovo je bilo obično kockanje.

Ranoranilac

pre 1 godinu

Evo ovako ljudi... Imam potrebu da napisem ovo, nijesam klinac i komentarisem samo na ovom portalu.
Volim kosarku iznad svega, igrao sam je, uz nju se opustam od stresa. Zvezdas sam, volim i da Partizan dobije u Evropi, dakle mislim da sam normalan...

Teo je jedan od najboljih nasih plejeva ikad! Njegove asistencije i hrabrost da preuzme odgovornost u kljucnim momentima pamticemo svi.
To je fakat. Fakat je i da nije zivio kao sportista usled cega tijelo s godinama nije moglo da prati zahtjeve moderne kosarke. Ali on uvijek 10-15 poena i 5 6 asistencija!

Uvijek je ginuo za dres Srbije i odazicao se cak i povrijedjen. Bio pravi Kapiten!

Kad sagledamo naprijed navedeno, a imajuci u vidu da sem Micica drugog pleja nemamo prakticno, Karijeva odluka djeluje nebulozno i ponizavajuce za jednu takvu legendu. Slazem se da nije trebalo onda ni da ga zove.

Ali s druge strane, ako Teo nije htio da prihvati cinjenicu da je Jokic lider, Karijeva odluka je na mjestu zbog atmosfere u ekipi.

Ako osvojimo zlato, Kari je u pravu, ako ne imamo alibi.
U svakom slucaju Teo je zasluzio dostojanstven oprostaj od reprezentacije kojoj je toliko dao, nikako ne neko precrtavanje.
Ali ja nekako vjerujem u Karija, stara kajla je to...

Ђорђе

pre 1 godinu

Многи нису хтели да играју за репрезентацију, само један је ТЕО!
Када је у питању репрезентација, Тео и Штимац заслужују највећи респект.

Posmatrač

pre 1 godinu

Nije važan minuli rad. Važan je trenutni rad
(munjic21, 08. avgust 2022 21:42)
Trenutno je osvojio Evrokup sa Virtusom i bio jedan od bitnijih igrača

Sasa

pre 1 godinu

Da je Teo košarkaški čarobnjak i majstor ove igre - jeste, ali vreme nažalost čini svoje sa svakima od nas i to je prosto tako. Nekad se mora stati i prepoznati trenutno stanje stvari, koliko trenutno znaš i možeš da doprineseš.

Mislim da nije trebalo na ovakav način sve da se desi, ali na kraju krajeva otkud mi znamo šta se zapravo i desilo i kako je došlo do precrtavanja sa spiska. U eri društvenih mreža je bitno samo izbaciti informaciju na što pompezniji način gde nikog nije briga za istinu.

Bitno je samo da sve strane zadrže dostojanstvo. Sportski pozdrav svima, bodrite naše i nikad ali baš nikad ne zaboravljajte najveće asove kao i najveće sinove ovog društva, u svim njegovim sferama.
(Frank Underwood, 08. avgust 2022 22:04)

Koje vreme . Čovek doneo Virtisu titulu u EK prošle godine bio MVP EK i dan danas je u 5 najboljih plejmejkera u Evropi . Dragić valja slovencima a Milos nama ne valja . Strasno

Milan

pre 1 godinu

Malo je ruzno sve ovo! Ali ne treba srljati prerano sa zakljuccima. Mozda je Teodosic uradio nesto neprihvatljivo. Mozda se posvadjao sa Pesicem. Ko zna. Sigurno ga Pesic nije zvao pa ga posle nedelju dana oterao da bi ga tako bezveze ponizavao. Tu imamo sigurno nesto neprimereno sto se desilo. Negde je tu puklo u medjuljudskim odnosima ili u krsenju discipline, to je sad vec ocigledno. Iskreno mi je krivo sto se sve ovo desilo. Nekako ostaje mi gorak utisak. Teodosic jeste svojeglav ponekad, ali je mnogo dao srpskoj kosarci. Reprezentaciji uvek veran. Nekako nije u redu da se sa njim tako postupa kao da je neki zutokljunac. Sve u svemu mora da je napravio tesku glupost. Drugog objasnjenja za ovo nema.

dt

pre 1 godinu

Kada smo vec kod te trojke.... Dao spancima trojku, ali isto tako i ispali od turaka u 1/2 od kojih smo duplo jaci bili i na kraju nismo uzeli medalju 2010. Prema tome, pamtim i duze i bolje i dobro i lose, trojka za trojku, bruka protiv litvanije za trece mesto je bruka. Turke smo morali da dobijemo bez obzira na sudije.

coach

pre 1 godinu

Realno ne bi ga prvo zvao pa da ga precrta. Nesto se tu desilo, ali bolje neka ostane to u kuci i da se ne iznosi u javnost i stvara pritisak pred bitne utakmice. Rezultati ce pokazati ko je u pravu. Mozda se jednostavno nije uklopio u kombinaciju sa jokicem. Moguca je i tenzija na relaciji micic i teo. Mozda je pesic hteo da dodeli bitnu ulogu micicu a onda ipak sujeta proradi… videcemo

Геца Пожаревац

pre 1 godinu

Браво за Пешића, Ваљевац већ годинама игра рекреативну кошарку. Лепо опроштајна Текма и то је то. Заслужио је. Шарени не заслужује коментар, оно што бих о њему написао неће објавити. Ипак у Пешићу има још Пешића. Браво.

јку

pre 1 godinu

Сад следи тровање нације и атмосфере у репрезентације од стране медија. Ућутаће једино ако победимо обе, али свакако ће жута штампа измишљати сукобе Јокића, Теа, Пешића и других. Браво за медије!!!

Sasa

pre 1 godinu

А да је промашио ову тројку?
(Tir, 08. avgust 2022 22:14)

A da Djordjevic nije dao onu ? A da sudije u Turskoj svira se obu liniju ? Druže , čovek ubacio nešto sto 99 % igrača ne bi razmišljalo o tome . E to je razlika između dobrih i vrhunskih . Meni nije jasno da se na ovakav način postupa prema Teodosicu . Čovek i sa jednom novom bolje igra od većine ovih u reprezentaciji .

2CRAZY

pre 1 godinu

Nije važan minuli rad. Važan je trenutni rad
(munjic21, 8. avgust 2022 21:42)

Upravo to, a takodje on se na toj utakmici ispromasivao sutem za 3, i na kraju tu jednu ubo i kao super... da je on pogadjao te trojke makar u pristojnom procentu, mi ne bi imali tako neizvesnu zavrsnicu.
Ovako moze da se ispucava ko hoce, bitno je ko ima dobar procenat, a on nema.

Realno

pre 1 godinu

Jedna dobra partija ne čini karijeru. Otkad je otišao u Ameriku i Kliperse, on je izgubio formu. Povrede i privatni život su ga omeli da bude veliki igrač.

Frank Underwood

pre 1 godinu

Da je Teo košarkaški čarobnjak i majstor ove igre - jeste, ali vreme nažalost čini svoje sa svakima od nas i to je prosto tako. Nekad se mora stati i prepoznati trenutno stanje stvari, koliko trenutno znaš i možeš da doprineseš.

Mislim da nije trebalo na ovakav način sve da se desi, ali na kraju krajeva otkud mi znamo šta se zapravo i desilo i kako je došlo do precrtavanja sa spiska. U eri društvenih mreža je bitno samo izbaciti informaciju na što pompezniji način gde nikog nije briga za istinu.

Bitno je samo da sve strane zadrže dostojanstvo. Sportski pozdrav svima, bodrite naše i nikad ali baš nikad ne zaboravljajte najveće asove kao i najveće sinove ovog društva, u svim njegovim sferama.

Sasa

pre 1 godinu

Ne znam šta nije jasno? Teo je nas najbolji plej i dan danas. Između Karija i Tea biram Tea . Pre bih Pesicu urucio otkaz nego se odrekao Miloša.

no name

pre 1 godinu

Slazem se sa svim komentarima da je u godinama, da lose igra odbranu...

Isto tako se slazem i sa komentarom oko Pesica i Radmanovica. Isto tako treba znati da je Pesic sujetna osoba, pogledajte sta je uradio Savanovicu dok ga je trenirao u Bajernu.

Moje misljenje je da treba da ostane, jer Micic nije konstantan u reprezentaciji kao i da to do sad nisu bili Guduric i Nedovic i da je ovo potencijalno prvo veliko takmicenje za Avramovica i Jaramaza

MS

pre 1 godinu

Posle dva poraza od Belgije, pogotovu onog usred Beograda, Pešić je sam sebe trebao da precrta. Ovako ostaje nam samo da gledamo još jedan debakl koji će najviše da boli
...

dzibi

pre 1 godinu

Teodosic je pokazao koliko moze u la klipersima. Jos tada je trebao da kaze hvala. Covek je organizovao svaku rotaciju preko ledja jokica i ostalih i znamo kako smo prosli. Stvarno previse. Pa da igra 1 na 1 svako bi ga razbio. On je veliki ali postoji trenutak kada treba razmisliti ne samo o sebi vec i o drugima. Mozda da je pomislio bar jednom da vise nije brz, da ne razmislja sveze.. . Tako se postaje legenda.

Ћорће

pre 1 godinu

Потрошен одавно, лидер екипе без златне медаље у сениорској конкуренцији. Сам је требао да оде.

Anglo

pre 1 godinu

Nije važan minuli rad. Važan je trenutni rad
(munjic21, 08. avgust 2022 21:42)

A kako je to radio Kari u kvalifikacijama, a kako je Teo minule sezone?

Jedan je MVP svog takmičenja, a jedan se bruka u kvalifikacijama.

Nedeljkoviċ, Oliver Nedeljkoviċ

pre 1 godinu

Sećate li se šut karte Radmanovicu?
(laik, 8. avgust 2022 22:42) Prosvetli nas vrhunskih partija Radmanovica sa tog SP..., a da imao je prosek poen po mecu, malo slabiji od Cabarkape.

Goran

pre 1 godinu

Dobro je rekao Jokic. Srbe ne interesuje kosarka vec pobedjivanje. Verovatno zato sto u realnom zivotu non stop igramo luzere pa nam fale pobede. Nas ne interesuje niti jedan sport, mi ne vidimo smisao u igri vec samo rezultat na kraju.

Strucno lice

pre 1 godinu

Dragic i Teo? Nebo i zemlja brate. Zajednicke su im jedino godine i pozicija na kojoj igraju. Dragic bio je izabran u alstar nba ekipu, bio najbolji sesti igrac nba. Pogledajte jos jednom finale evropskog sampionata 2017 i videcete kakav je Dragic igrac. On licno doneo zlato, ne Doncic. Nema reprezentacije u svetu osim Amerike koja ima bekovski par kao sto su Doncic i Dragic. Ok, Dragicu je 36 godina pa to vise nije onaj stari Dragic, ali je jos uvek Dragic.

Marko

pre 1 godinu

Ne znam šta je bio problem da ga ostavi pa makar presedeo i na klupi jer je minulim radom zaslužio. Bolje da se tako oprosti od reprezentacije neko ovako. Doduše, mi nemamo pojma šta se dešava na treninzima tako da…

Olee

pre 1 godinu

Ovo sto se tice Teodosica se i po malo slazem s odlukom.On ima 35 godina i brate na zalasku karijere je.Ne moze da igra ko sa 32 ko sa 28 i tako.Ok znam igrali su mnoge zveze i sa 38 40 pa grizli.Al brate pozvati njega da samo odigra ovo provenstvo,a on ti ne garantuje ako ga pozovu da ce sa kida pozvati ga da zauzme mesto nekom mladjem sto mu sutra znaci prvo iskustvo na Euro da bi posle drugo bio igracina .Moje misljenje je ko zna kojeg igraca cemo dobit za dva tri sampiota umesto njega .

MIKI

pre 1 godinu

Joj ljudi moji.. pa jel ste vi toliko naivni??? Jel vi stvarno mislite da je to sve iz sportskih razloga?! Nije! Samo se sečajte šta su Labović i Moka rekli o Teodisiću pre nekoliko godina...i sve če te kapirati!

Tata

pre 1 godinu

Koje vreme . Čovek doneo Virtisu titulu u EK prošle godine bio MVP EK i dan danas je u 5 najboljih plejmejkera u Evropi . Dragić valja slovencima a Milos nama ne valja . Strasno
(Sasa, 08. avgust 2022 22:48)

Разлика је што Драгић игра НБА и максимално је посвећен спорту док Теодосић 2-3 пакле дневно. Једино је грешка што га је звао. Шта се стварно догодило, немамо појма. Можемо само овако да износимо наша стручна мишљења док ће са деуге стране да поскупи брашно...

gao

pre 1 godinu

aj' opustite se ljudi, pozvao ga, ovaj se odazvao kao i poslednjih 15 godina, dosao i rekao da nije spreman, ovaj ga precrtao i sta sad idemo dalje, sta ste popenili svi, iskulirajte malo

Ldp+Srs = SNS

pre 1 godinu

Da je samo ovu trojku dao u karijeri, draze mi je od dve titule MVPa. Srami se Pesicu i svi iz saveza koji cutite!!! Kolege igraci, takodje!

Milan

pre 1 godinu

Au brate, dao trojku u cetvrtfinalu pet sekundi pre kraja. Po toj logici Sale Nacionale bi još trebao da igra, a kamoli da trenira. Djordjevic je uzimao Zlatne medalje davajuci četrdeset poena jednoj Litvaniji sa Sabonisom pa su ga ovde popljuvali. Teodosicev konto zlatnih je tacno Nula. Sale je davao trojke Hrvatima u poslednjoj sekundi pa su ga najurili ko kera. Kako tek Gani brzo zaboravljaju.

Ray Donovan

pre 1 godinu

Док се говори о Теу треба да се устане. Великан српског спорта. Легенда. Увек се одазивао, пролазио све припреме усред лета, по пакленим температурама био на располагању док су други уживали по плажама. Никад није направио ни најмањи екцес. Најмање што је заслужио је да га развлаче разни таблоиди. Заслужио је третман царски. На највишем нивоу. Хвала ти на свему Милоше.
(Вук, 08. avgust 2022 22:06)
Hahaha, kome se ti klanjaš još ovde dobijaš brdo pluseva.
Pod jedan, zlato nije osvojio. Sto se odazivanja u reprezentaciju tiče, znao je i on da otkaze ali je to bilo ispraćeno i aminovano od Saleta da je povređen, a ovamo hajka na druge igrače. A o ekcesima, šta se praviš da nest znas kad nemaš blage veze koje se stvari dešavaju u svlačionici, terenu, ili savezu.
A te fore, da se ustane kad se izgovara nečije ime, je fraza za one bez puno mozga. Jedino ako ti je lik neki rod, pa te razumem sto očekuješ da ga tretiramo kao cara, samo ne znam kog to carstva.

laik

pre 1 godinu

Sećate li se šut karte Radmanovicu?
(laik, 8. avgust 2022 22:42) Prosvetli nas vrhunskih partija Radmanovica sa tog SP..., a da imao je prosek poen po mecu, malo slabiji od Cabarkape.
(Nedeljkovi?, Oliver Nedeljkovi?, 08. avgust 2022 22:59)0

Govorim o autoritetu trenera , neprosvetljeni…

Z

pre 1 godinu

Koje vreme . Čovek doneo Virtisu titulu u EK prošle godine bio MVP EK i dan danas je u 5 najboljih plejmejkera u Evropi . Dragić valja slovencima a Milos nama ne valja . Strasno
(Sasa, 08. avgust 2022 22:48)

Kada bi nam pokazali trening slovenaca i njihov medjusobni odnos van terena i sa druge strane našu reprezentaciju, shvatili bi zašto njima valja Dragić a nama Teodeosić ne.
Svaka čast Kariju na odluci i čovek neće da doživi ono što je sebi dozvolio Obradović na EP ( sa srpskim drim timom) u Srbiji, da mu jedan čovek rasturi reprezentaciju i ispadne već u grupi.

BG

pre 1 godinu

Teodosić je bio veoma dobar igrač i hvala mu na svemu . Smena generacija je neminovna i sasvim je u redu da očekujemo mladje i bolje igrače !

Djordje

pre 1 godinu

Malo stariji poznavaoci prilika znaju da je to tempirana bomba u ekipi ,mislim na karakter Pesica koji ne trpi nicije misljenje i Tea koji voli da bude " pomocni trener" na terenu, ko je u pravu mislim ni jedan od njih dvojice a rezultate cemo vrlo brzo dobiti, bolne i otreznjujuce sve skupa sa Jokicem, Bogdanom I Micicem . Mislim da nije fer ovako cistiti parket sa Teom jer ipak je dao mnogo reprezentaciji.., zvati MVP evrokupa u 35g ,kapitena na pripreme pa mu se onda "zahvaliti" je samo po sebi nekorektno.

s

pre 1 godinu

Eh Sarenac, ja se te utakmice secam. Teo je silovao loptu, masio sve zivo, gubio lopte, masio dodavanja i onda je dao tu trojku nakon sto ga je svako psovao pred tvom koliko ocajno igramo zbog Tea.

Razlika tada i sada je u tome sto je tada on mogao da da nesto (a obozovao je celu reprezantitvnu karijeru da sutira 15 trojki po meci i da mu udju mozda 3) i sto je imao brzinu i pas. Sada je sve to u drugom planu. Manje ruku na srcu siluje loptu i siluje za tri, ali jednostavno u zadnjih nekoliko godina samo je teret ekipi.

E sada, da li je na selektoru da otpise nekoga ko je ipak nosio prethodnu generaciju je drugo pitanje. Duda je Krstica zvao u reprezentaciju dokle god je Krle hteo da igra i kapiten se povukao dostojanstveno. Teo, cini mi se ima vise ega od tehnike u ovom trenutku karijere i Pesic je resio da presece.

Dragan Lo

pre 1 godinu

Pešić je selektor i to je to. Ima lidere u ekipi koji su to i u svojim klubovima, pre svega Vasu Micića, Jokića, Kalinića, Lučića. Sve su to ljudi sa fenomenalnim fizikalijama. Verujem da je procena trenutnog stanja Teodosića presudila, jer protiv, recimo, Dragića, Dončića, Prepeliča...pored napada, potreban ti je svaki igrač za odbranu. Mi ovog leta imamo sastav za napad na titulu, ko zna kada opet.

Might is Right

pre 1 godinu

Provincijski komentar Šarenca., jedna od najvažnijih i najpoznatijih trojki Teodosića jeste ona 2010. godine protiv Španije u četvrtfinalu Svetskog prvenstva u Turskoj.
Heroji te utakmice su pok. Duda i Kešelj.
Pešić uradio odličan potez.

Zulu

pre 1 godinu

Kako brzo zaboravljamo sve dobro. Svaki igrač dodje u pozne godine ali odatle treba u legendu a ne kao kod nas u pljuvačke komentare. Neki su to shvatili pa u sportu vladaju decenijama a neki nismo pa nemamo ozbiljan rezultat previše dugo.

BIVSI TRENER

pre 1 godinu

Kao bivsi trener da vam kazem koja je jeftina fora u pitanju! Pesic nema autoritet i doveden je u pitanje njegov izbor zbog poraza od amatera! Prosli put je precrtao Radmanovica jer je bio previse opusten dok je Kari nesto pricao u svlacionici.
On je morao nekoga da strelja za primer, da bi se popeo tamo gde je trebao da bude kao selektor! Taj potez je izveo da pokaze da niko nije veci od reprezentacije i da svi treba da slusaju njega jer svi APSOLUTNO SVI mogu da izlete! Nema kako da vozi Jokica ako mu je Teodosic vodja, Jokic sad nema izgovor jer mu je ovaj matori ocistio put da postane i ostane lider do kraja njegovog mandata! Precrtao je jednog od najboljih i najlojalnijih srpskih reprezentativaca u svim sportovima ikad da bi ovo sve izveo! Njegova je procena da Teo nije bitan kao dvostruki NBA MVP back to back i da nam je Jokic prakticno prvi i drugi plej. Vasa ubija, Beli prati tu igru koji Joka igra, Petrusev ce morati da poraste preko noci, a ostali da cute i smrde ukljucujuci i Kalinu koji igra basket svog zivota!

Gadza

pre 1 godinu

Evo ovako ljudi... Imam potrebu da napisem ovo, nijesam klinac i komentarisem samo na ovom portalu.
Volim kosarku iznad svega, igrao sam je, uz nju se opustam od stresa. Zvezdas sam, volim i da Partizan dobije u Evropi, dakle mislim da sam normalan...

Teo je jedan od najboljih nasih plejeva ikad! Njegove asistencije i hrabrost da preuzme odgovornost u kljucnim momentima pamticemo svi.
To je fakat. Fakat je i da nije zivio kao sportista usled cega tijelo s godinama nije moglo da prati zahtjeve moderne kosarke. Ali on uvijek 10-15 poena i 5 6 asistencija!

Uvijek je ginuo za dres Srbije i odazicao se cak i povrijedjen. Bio pravi Kapiten!

Kad sagledamo naprijed navedeno, a imajuci u vidu da sem Micica drugog pleja nemamo prakticno, Karijeva odluka djeluje nebulozno i ponizavajuce za jednu takvu legendu. Slazem se da nije trebalo onda ni da ga zove.

Ali s druge strane, ako Teo nije htio da prihvati cinjenicu da je Jokic lider, Karijeva odluka je na mjestu zbog atmosfere u ekipi.

Ako osvojimo zlato, Kari je u pravu, ako ne imamo alibi.
U svakom slucaju Teo je zasluzio dostojanstven oprostaj od reprezentacije kojoj je toliko dao, nikako ne neko precrtavanje.
Ali ja nekako vjerujem u Karija, stara kajla je to...
(Ranoranilac, 08. avgust 2022 23:19)

Izvanrendan komentar. Trebalo bi svi ovako da razmisljaju. U Karija samo budala ne moze da veruje, Kari je glava a riba smrdi od glave.. Kari je preuzeo odgovornost- to je dobar znak! Posle cemo o uspesima i zaslugama..ovim potezom, Kari smatra da je sve osim zlata neuspeh! Verujmo Pesicu, Teodosicu Milosu hvala za sve, zaista.. toliko mi je doneo radosti!
Da je ovako u politici sto Kari radi, mi bi svetom vladali.

Waske

pre 1 godinu

prvo sto mi pada u oci, zvao ga pa se predomislio...malo čudno
drugo, jeste Teo ima 35 g, ponekad davi loptu vise nego sto treba, slabo brani, slabo trči, slabo skače, kondicija loša....ali kada ima svoj dan protivnik moze da ide kuci odma. Zato je trebao da ide, pa neka bude i na klupi ...
treće, mislim da mi trenutno baš i nemamo dosta igrača na njegovom mestu da mozemo tako lako da ga se odričemo
četvrto, ako je napravio neku glupost, onda je sam kriv
peto, ipak je Pešić Pešić jel....ostaje samo da sačekamo

Legionar

pre 1 godinu

"Dobro je rekao Jokic. Srbe ne interesuje kosarka vec pobedjivanje. Verovatno zato sto u realnom zivotu non stop igramo luzere pa nam fale pobede. Nas ne interesuje niti jedan sport, mi ne vidimo smisao u igri vec samo rezultat na kraju.
(Goran, 9. avgust 2022 07:19)"
Da ti kažem nešto, Jokića volim i cenim kako košarkaša, ali njegova izjava nema smisla kad je u pitanju sport od kojeg ljudi žive, tj. kad je reč o profesionalnom sportu. U amaterskom sportu možeš reći da čovek igra i uživa, ali u profesionalnom je sve podređeno rezultatima. Ne treba ljude osuđivati kad žele da budu najbolji jer samoi ta volja i želja sigurno donosi rezultate. Jokara je "malo" lupio glupost!

marko992

pre 1 godinu

Nacin kako je Teodosic zavrsio reprez. karijeru je SRAMAN, Pesic je pre objavljivanja prvobitnog spiska MORAO obaviti razgovor sa njim.Nije tacno da Pesic nije znao koliko je Teodosic spreman, kako igra odbranu....i ostalo.
Ovo mi deluje kao neko dokazivanje ko je gazda u kuci, jako neprimeren potez velikog trenera prema jednom od najboljih nasih igraca u poslednje vreme.

siki

pre 1 godinu

Postujem Sarenca i nas najbolji novinar i poznavalac kosarke ..ali brate ne zivi reprezentacija od stare slave i jedne trojke Teodosica... najbolj da pozovemo i Divca i Saleta djordjevica a...ako vec tako razmisljamo

Miljan

pre 1 godinu

Ovo nije bilo Teo ili Jokić, ovo je bilo pitanje Teo ili Micić. Ko zna u kqkvom je stanju došao na pripreme, možda je hteo da i dalje bude kapiten i starter i... Morlo se naći rešenje za ovu situaciju, ovo nije moralo ovako.

Milan

pre 1 godinu

Ali, ljudi, sta vam je? Sigurno da ovakva odluka ima svoju logiku ali reci za Teodosica da nije onaj stari, da je spor, da ga je pregazilo vreme ima smisla ako od njega imamo boljih a ko su tacno oni? Avramovic? Kuridza ili Dobrić? Davidovac, Smajli? Koji to mladi igraci mogu bolje od Teodosica na njegovoj poziciji? Je l korisnije povesti Marinkovica? Pa na kraju i taj ugovor njegov i visina plate govori koliko on vredi na trzistu, ne daju mu na lepe oči milione.

Kvaran narod

pre 1 godinu

Mnogo izdajnika na komentarima. Sramota kako ga se ljudi lako odriču.

S obzirom da Pešić nije uspeo da izvede nijednu napadacku akciju protiv Belgije u dve utakmice, zapitajte se kako ćemo da prođemo protiv ozbiljnijih ekipa.
Za ove što glume Jokića kao novog lidera, mislite li da će Jokić da daje po 30 poena ko u NBA gde nema odbrane???

Ccc... kakva naivnost.

parabellum

pre 1 godinu

Многи нису хтели да играју за репрезентацију, само један је ТЕО!
Када је у питању репрезентација, Тео и Штимац заслужују највећи респект.
(Ђорђе, 08. avgust 2022 22:53)
Bogsanović pa svi ostali druze!

Mihail

pre 1 godinu

Sećam se vrlo dobro tog koša, ali ovo nije ilustracija dobre košarke, naprotiv. Teo davi loptu, mulja nešto skoro kod sredine terena, nema organizovane akcije, nema ničeg, na kraju pomozibože šut sa 9m i lopta srećom ulazi. Ne sporim Teodosićev kvalitet, ali ovo je bilo obično kockanje.
(Nenad, 8. avgust 2022 22:23)

Teo 'mulja' citav zivot brale moj, a sto se kocke tice 'he who dares wins'.
(Nista tu nije 'obicno', 09. avgust 2022 09:58)

To je jedna gde je resio, i da kazemo imao herca, ajde nadjite jos jednu bitnu utakmicu, on je u Evropi bas po tome bio poznat, da ga nema na kraju, kroz celu karijeru... Svakako ruzan nacin da se ovako uradi.

Mirko

pre 1 godinu

Moze da ide sa Globetrotersima,za ozbiljnu kosarku nije. Samo me treba zaboraviti koliko je DAO za nasu kosarku
Da sad imam kapu na glavi,skinuo bi je

Vrg

pre 1 godinu

Nije sporno da Teo i danas ima kvalitet, ali je mozda casnije da ne igra, nego da bude rezerva nekome ko je ipak u boljoj formi.
Bojan ali verovatno ispravan potez. Jedino je mozda bilo postenije to tako i reci, do neba mu se zahvaliti i ne zvati ga uopste.

zzbz

pre 1 godinu

Ako osvojimo zlato, Kari je u pravu, ako ne imamo alibi.
U svakom slucaju Teo je zasluzio dostojanstven oprostaj od reprezentacije kojoj je toliko dao, nikako ne neko precrtavanje.
Ali ja nekako vjerujem u Karija, stara kajla je to...
(Ranoranilac, 08. avgust 2022 23:19)

E dobro si rekao, stara kajla. Toliko je stara da vise covek ne zna sta prica, nije on vise za trenera, treba da se povuce. Voleo bi da gresim, da napravimo dobar rezultat, ali sve mi se cini da cemo doziveti veliki debakl...

All Star

pre 1 godinu

nema sta Sareni da misli, pored Pesica!
Setite se Indianopolisa 2002. pa onda komentarisite!
("Z"nalac, 09. avgust 2022 08:53)

Porediš babe i žabe.
Vrhunska generacija košarkaša na čelu sa fantastičnim Bodirogom, Divcem, Peđom, Jarićem, Gurovićem, Tomaševićem, Vujanićem, Drobnjakom i ostalima.
Pešić ih je dobro vodio tu, ali bez takvog sastava ne bi grupe prošao.

Tada je Pešić svakako bio u punoj formi. Sada je izlapeo totalno. Vidiš kako nas je u kvalifikacijama vodio, čoveče? Jesi li gledao neki meč, jedan makar? Niti jedne krštene akcije. Sramota je kako smo igrali.

sova

pre 1 godinu

I ponovo, svi su najpametniji, svi su selektori, samo glup i slep je onaj koji je za tu funkciju izabran. Pored ovakvog ponašanja javnosti, a na prvom mestu medjuja, koji od ovoga prave žvaku, mi necemo više imati ni trenera a ne samo igrača.
JADNI STE SVI VI KOJI STE NAJPAMETNIJI U SVAKOJ OVAKVOJ SITUACIJI, PA I OVOJ.

Jovan

pre 1 godinu

Da,taj koš je glavni i on je sve ali je već sledeča utakmica i sve posle poput izjave koju je dao odmah kada se ta utakmica zavrsila, vrlo tanka i bez optimizma, bez energije i nekako nevaspitana, verovatno i umoran...ali nije bila to dobra izjava a ninnjegova pojava tako da sve sto je urafio sjajno.bilo je zavrseno s tim košem,to je to, dalje je neko šlihtanje na konto
minulog rada s povremenim dobrim kosevima i igrama.

Hajde brz njega pa neka bude sta bude.

Vedran

pre 1 godinu

Alo bre Pešiću!!!!Pa od koga nove generacije da nauče na terenu kako se igra za reprezentaciju?Hoćeš ti možda da se skineš i igraš!Čovek možda igra poslednje prvenstveno za svoju državu i ti mu to uskrsćuješ.....primera radi...
Setite se samo sa kojim igračima je nas Argentina izbacila?

Nista tu nije 'obicno'

pre 1 godinu

Sećam se vrlo dobro tog koša, ali ovo nije ilustracija dobre košarke, naprotiv. Teo davi loptu, mulja nešto skoro kod sredine terena, nema organizovane akcije, nema ničeg, na kraju pomozibože šut sa 9m i lopta srećom ulazi. Ne sporim Teodosićev kvalitet, ali ovo je bilo obično kockanje.
(Nenad, 8. avgust 2022 22:23)

Teo 'mulja' citav zivot brale moj, a sto se kocke tice 'he who dares wins'.

basketaš

pre 1 godinu

Slovenci nisu precrtali Dragića koji je jedva na 30% onih kvaliteta. Sa 37 se vraća iz penzije, Španci su sve svoje legende ispratili kao šampione i uzore, Francuzi Parkera, Dijaoa i ostale i ako su se raspadali. Zato što postoje neke stvari koje se rade gospodski.

O kojoj mi reprezentaciji pričamo ako je jedan Miloš Teodosić višak i nepotreban? Šta neće da bude na klupi Vasi? A može da bude na klupi u Virtusu onom Pajoli u Evrokupu? Kakve su to priče za malu decu. Mi da imamo neke ljude od autoriteta, rekli bi Kariju - ej majstore svaka tebi čast ali znaš li ko je ovaj čovek i koliko dugo igra? Ej Miloš višak. Kome? Pa sada bi ga uzeli i Španci i Grci i svi živi, sa 35 i bez priprema na leđima ga nosili. Nama je mator, a Vasa i Jokara će da osvoje sve bez njega. Hoće hoće, pa nije ovo igrica.

A Teo se Teo, da te je voleo, a Teo se Teo, da nas je voleooo! 😘🖐

pre 1 godinu

Ko bi rek'o da će se i Šareni upecati? 🤦‍♂️

ps
Peško, ne daj im da budu veće zvezde od tebe, nedaj! Melji sve ako treba, disciplina mora biti iznad svih, samo gazi! ✊😉

Nikola

pre 1 godinu

Trebalo je to elegantnije izvesti,premor, povreda.Nije trebalo ga ni zvati a ni on da se odaziva.Kari zna,ako napravi rezultat dizace ga u zvezde kao vizionara a ako ne provlacice ga kroz blato.Realno,vreme ozbiljne kosarke za Tea je gotovo.

Čika Boško

pre 1 godinu

To onda i nije lider, isto kao što Kolarov nikad nije mogao biti pravi kapiten nakon što su na o ako sramotan način uklonili Baneta Ivanovića.
(All Star, 09. avgust

Dobro si primetio sinko, Jokić nije lider, on je samo MVP...
Batali ti sport nije to za tebe!

...

pre 1 godinu

Sećam se vrlo dobro tog koša, ali ovo nije ilustracija dobre košarke, naprotiv. Teo davi loptu, mulja nešto skoro kod sredine terena, nema organizovane akcije, nema ničeg, na kraju pomozibože šut sa 9m i lopta srećom ulazi. Ne sporim Teodosićev kvalitet, ali ovo je bilo obično kockanje.
(Nenad, 8. avgust 2022 22:23)

Naravno da jeste, ali nađi Dudinu konferenciju posle meča - "rekao sam Teu, radi šta hoćeš, samo potroši sve vreme, to je ključno". Da je pogodio obruč, ne bi bilo vremena za napad Španije svakako. E sad, to što ja kao zvezdaš žalim što i protiv partizana nije pogodio obruč pa da istekne vreme, umesto da Čildres praktično uhvati alley-up...

Milan

pre 1 godinu

OK postoje raznw logike iza ove odluke ali pticati o tome da Teo nije ono sto je bio i kako je trebalo da ode kako je spor pa brate ko mu je zamena koji su to mladi igraci koje ce Pesic da afirmise? Avramović?? Jagodić Kuridža?? Filip Petrušev?? Mozda, Smajli, Davidovac ili Dobrić?? Svakako da Teo ima mesto u ovoj selekciji pa sve i da nosi gips na nozi. Da, umalo da zaboravim Marinkovića??? On je bek za reprezentaciju i budućnost.

Splavar

pre 1 godinu

@Da je Teo košarkaški čarobnjak i majstor ove igre - jeste, ali vreme nažalost čini svoje sa svakima od nas i to je prosto tako. Nekad se mora stati i prepoznati trenutno stanje stvari, koliko trenutno znaš i možeš da doprineseš…



Ma da, samo sto to pravilo ne bi primenjivao na Svetoslava Pesica. Sta, da ga niste podmladili nekakvim gadnim nadimkom. Pa i taj dosao iz Spanije jer ga ocerase odatle, sto taj ne prepozna nista u ogledalu, odavno zreo za klupicu, ali arogancija i kreteni u KSS mu ne dozvoljavaju. Placaj sve to narode, ima se, moze se

Baxuz

pre 1 godinu

(Strucno lice, 09. avgust 2022 08:10)

Pa Dragic je Slovenac. Da igra za Srbiju pa da kazes pozvao Dragica umesto Tea. Ko ce igrati za Srbiju umesto Teodosica?

Tim za medalju?

pre 1 godinu

C Marjanović, Raduljica
F Jović, Smailagić, Rakočević
F Pokuševski, Milosavljević
G Bogdanović, Anđušić
G Teodosić, Marković, Jović

Sasa

pre 1 godinu

Ne znam šta nije jasno? Teo je nas najbolji plej i dan danas. Između Karija i Tea biram Tea . Pre bih Pesicu urucio otkaz nego se odrekao Miloša.

Ldp+Srs = SNS

pre 1 godinu

Da je samo ovu trojku dao u karijeri, draze mi je od dve titule MVPa. Srami se Pesicu i svi iz saveza koji cutite!!! Kolege igraci, takodje!

Ћорће

pre 1 godinu

Потрошен одавно, лидер екипе без златне медаље у сениорској конкуренцији. Сам је требао да оде.

Nenad

pre 1 godinu

Sećam se vrlo dobro tog koša, ali ovo nije ilustracija dobre košarke, naprotiv. Teo davi loptu, mulja nešto skoro kod sredine terena, nema organizovane akcije, nema ničeg, na kraju pomozibože šut sa 9m i lopta srećom ulazi. Ne sporim Teodosićev kvalitet, ali ovo je bilo obično kockanje.

Геца Пожаревац

pre 1 godinu

Браво за Пешића, Ваљевац већ годинама игра рекреативну кошарку. Лепо опроштајна Текма и то је то. Заслужио је. Шарени не заслужује коментар, оно што бих о њему написао неће објавити. Ипак у Пешићу има још Пешића. Браво.

Вук

pre 1 godinu

Док се говори о Теу треба да се устане. Великан српског спорта. Легенда. Увек се одазивао, пролазио све припреме усред лета, по пакленим температурама био на располагању док су други уживали по плажама. Никад није направио ни најмањи екцес. Најмање што је заслужио је да га развлаче разни таблоиди. Заслужио је третман царски. На највишем нивоу. Хвала ти на свему Милоше.

dt

pre 1 godinu

Kada smo vec kod te trojke.... Dao spancima trojku, ali isto tako i ispali od turaka u 1/2 od kojih smo duplo jaci bili i na kraju nismo uzeli medalju 2010. Prema tome, pamtim i duze i bolje i dobro i lose, trojka za trojku, bruka protiv litvanije za trece mesto je bruka. Turke smo morali da dobijemo bez obzira na sudije.

Realno

pre 1 godinu

Jedna dobra partija ne čini karijeru. Otkad je otišao u Ameriku i Kliperse, on je izgubio formu. Povrede i privatni život su ga omeli da bude veliki igrač.

Posmatrač

pre 1 godinu

Nije važan minuli rad. Važan je trenutni rad
(munjic21, 08. avgust 2022 21:42)
Trenutno je osvojio Evrokup sa Virtusom i bio jedan od bitnijih igrača

Sasa

pre 1 godinu

Da je Teo košarkaški čarobnjak i majstor ove igre - jeste, ali vreme nažalost čini svoje sa svakima od nas i to je prosto tako. Nekad se mora stati i prepoznati trenutno stanje stvari, koliko trenutno znaš i možeš da doprineseš.

Mislim da nije trebalo na ovakav način sve da se desi, ali na kraju krajeva otkud mi znamo šta se zapravo i desilo i kako je došlo do precrtavanja sa spiska. U eri društvenih mreža je bitno samo izbaciti informaciju na što pompezniji način gde nikog nije briga za istinu.

Bitno je samo da sve strane zadrže dostojanstvo. Sportski pozdrav svima, bodrite naše i nikad ali baš nikad ne zaboravljajte najveće asove kao i najveće sinove ovog društva, u svim njegovim sferama.
(Frank Underwood, 08. avgust 2022 22:04)

Koje vreme . Čovek doneo Virtisu titulu u EK prošle godine bio MVP EK i dan danas je u 5 najboljih plejmejkera u Evropi . Dragić valja slovencima a Milos nama ne valja . Strasno

2CRAZY

pre 1 godinu

Nije važan minuli rad. Važan je trenutni rad
(munjic21, 8. avgust 2022 21:42)

Upravo to, a takodje on se na toj utakmici ispromasivao sutem za 3, i na kraju tu jednu ubo i kao super... da je on pogadjao te trojke makar u pristojnom procentu, mi ne bi imali tako neizvesnu zavrsnicu.
Ovako moze da se ispucava ko hoce, bitno je ko ima dobar procenat, a on nema.

Sasa

pre 1 godinu

А да је промашио ову тројку?
(Tir, 08. avgust 2022 22:14)

A da Djordjevic nije dao onu ? A da sudije u Turskoj svira se obu liniju ? Druže , čovek ubacio nešto sto 99 % igrača ne bi razmišljalo o tome . E to je razlika između dobrih i vrhunskih . Meni nije jasno da se na ovakav način postupa prema Teodosicu . Čovek i sa jednom novom bolje igra od većine ovih u reprezentaciji .

Ђорђе

pre 1 godinu

Многи нису хтели да играју за репрезентацију, само један је ТЕО!
Када је у питању репрезентација, Тео и Штимац заслужују највећи респект.

MS

pre 1 godinu

Posle dva poraza od Belgije, pogotovu onog usred Beograda, Pešić je sam sebe trebao da precrta. Ovako ostaje nam samo da gledamo još jedan debakl koji će najviše da boli
...

dzibi

pre 1 godinu

Teodosic je pokazao koliko moze u la klipersima. Jos tada je trebao da kaze hvala. Covek je organizovao svaku rotaciju preko ledja jokica i ostalih i znamo kako smo prosli. Stvarno previse. Pa da igra 1 na 1 svako bi ga razbio. On je veliki ali postoji trenutak kada treba razmisliti ne samo o sebi vec i o drugima. Mozda da je pomislio bar jednom da vise nije brz, da ne razmislja sveze.. . Tako se postaje legenda.

Anglo

pre 1 godinu

Nije važan minuli rad. Važan je trenutni rad
(munjic21, 08. avgust 2022 21:42)

A kako je to radio Kari u kvalifikacijama, a kako je Teo minule sezone?

Jedan je MVP svog takmičenja, a jedan se bruka u kvalifikacijama.

Tim za medalju?

pre 1 godinu

C Marjanović, Raduljica
F Jović, Smailagić, Rakočević
F Pokuševski, Milosavljević
G Bogdanović, Anđušić
G Teodosić, Marković, Jović

Ranoranilac

pre 1 godinu

Evo ovako ljudi... Imam potrebu da napisem ovo, nijesam klinac i komentarisem samo na ovom portalu.
Volim kosarku iznad svega, igrao sam je, uz nju se opustam od stresa. Zvezdas sam, volim i da Partizan dobije u Evropi, dakle mislim da sam normalan...

Teo je jedan od najboljih nasih plejeva ikad! Njegove asistencije i hrabrost da preuzme odgovornost u kljucnim momentima pamticemo svi.
To je fakat. Fakat je i da nije zivio kao sportista usled cega tijelo s godinama nije moglo da prati zahtjeve moderne kosarke. Ali on uvijek 10-15 poena i 5 6 asistencija!

Uvijek je ginuo za dres Srbije i odazicao se cak i povrijedjen. Bio pravi Kapiten!

Kad sagledamo naprijed navedeno, a imajuci u vidu da sem Micica drugog pleja nemamo prakticno, Karijeva odluka djeluje nebulozno i ponizavajuce za jednu takvu legendu. Slazem se da nije trebalo onda ni da ga zove.

Ali s druge strane, ako Teo nije htio da prihvati cinjenicu da je Jokic lider, Karijeva odluka je na mjestu zbog atmosfere u ekipi.

Ako osvojimo zlato, Kari je u pravu, ako ne imamo alibi.
U svakom slucaju Teo je zasluzio dostojanstven oprostaj od reprezentacije kojoj je toliko dao, nikako ne neko precrtavanje.
Ali ja nekako vjerujem u Karija, stara kajla je to...

Ray Donovan

pre 1 godinu

Док се говори о Теу треба да се устане. Великан српског спорта. Легенда. Увек се одазивао, пролазио све припреме усред лета, по пакленим температурама био на располагању док су други уживали по плажама. Никад није направио ни најмањи екцес. Најмање што је заслужио је да га развлаче разни таблоиди. Заслужио је третман царски. На највишем нивоу. Хвала ти на свему Милоше.
(Вук, 08. avgust 2022 22:06)
Hahaha, kome se ti klanjaš još ovde dobijaš brdo pluseva.
Pod jedan, zlato nije osvojio. Sto se odazivanja u reprezentaciju tiče, znao je i on da otkaze ali je to bilo ispraćeno i aminovano od Saleta da je povređen, a ovamo hajka na druge igrače. A o ekcesima, šta se praviš da nest znas kad nemaš blage veze koje se stvari dešavaju u svlačionici, terenu, ili savezu.
A te fore, da se ustane kad se izgovara nečije ime, je fraza za one bez puno mozga. Jedino ako ti je lik neki rod, pa te razumem sto očekuješ da ga tretiramo kao cara, samo ne znam kog to carstva.

Mihajlo

pre 1 godinu

Zao mi je sto jos malo necu gledati ovog genijalca u reprezentaciji,nadam se da Pesic zna sta radi.
Teodosicu hvala za tri srebra,nekoliko cetvrtih mesta,bio je kljucni igrac reprezentacije,nikako nije islo bez njega,jedno srebro smo uzeli bez njega na cisto Bogdanovo ludilo i dobru odbranu.

no name

pre 1 godinu

Slazem se sa svim komentarima da je u godinama, da lose igra odbranu...

Isto tako se slazem i sa komentarom oko Pesica i Radmanovica. Isto tako treba znati da je Pesic sujetna osoba, pogledajte sta je uradio Savanovicu dok ga je trenirao u Bajernu.

Moje misljenje je da treba da ostane, jer Micic nije konstantan u reprezentaciji kao i da to do sad nisu bili Guduric i Nedovic i da je ovo potencijalno prvo veliko takmicenje za Avramovica i Jaramaza

Olee

pre 1 godinu

Ovo sto se tice Teodosica se i po malo slazem s odlukom.On ima 35 godina i brate na zalasku karijere je.Ne moze da igra ko sa 32 ko sa 28 i tako.Ok znam igrali su mnoge zveze i sa 38 40 pa grizli.Al brate pozvati njega da samo odigra ovo provenstvo,a on ti ne garantuje ako ga pozovu da ce sa kida pozvati ga da zauzme mesto nekom mladjem sto mu sutra znaci prvo iskustvo na Euro da bi posle drugo bio igracina .Moje misljenje je ko zna kojeg igraca cemo dobit za dva tri sampiota umesto njega .

MIKI

pre 1 godinu

Joj ljudi moji.. pa jel ste vi toliko naivni??? Jel vi stvarno mislite da je to sve iz sportskih razloga?! Nije! Samo se sečajte šta su Labović i Moka rekli o Teodisiću pre nekoliko godina...i sve če te kapirati!

BIVSI TRENER

pre 1 godinu

Kao bivsi trener da vam kazem koja je jeftina fora u pitanju! Pesic nema autoritet i doveden je u pitanje njegov izbor zbog poraza od amatera! Prosli put je precrtao Radmanovica jer je bio previse opusten dok je Kari nesto pricao u svlacionici.
On je morao nekoga da strelja za primer, da bi se popeo tamo gde je trebao da bude kao selektor! Taj potez je izveo da pokaze da niko nije veci od reprezentacije i da svi treba da slusaju njega jer svi APSOLUTNO SVI mogu da izlete! Nema kako da vozi Jokica ako mu je Teodosic vodja, Jokic sad nema izgovor jer mu je ovaj matori ocistio put da postane i ostane lider do kraja njegovog mandata! Precrtao je jednog od najboljih i najlojalnijih srpskih reprezentativaca u svim sportovima ikad da bi ovo sve izveo! Njegova je procena da Teo nije bitan kao dvostruki NBA MVP back to back i da nam je Jokic prakticno prvi i drugi plej. Vasa ubija, Beli prati tu igru koji Joka igra, Petrusev ce morati da poraste preko noci, a ostali da cute i smrde ukljucujuci i Kalinu koji igra basket svog zivota!

Goran

pre 1 godinu

Dobro je rekao Jokic. Srbe ne interesuje kosarka vec pobedjivanje. Verovatno zato sto u realnom zivotu non stop igramo luzere pa nam fale pobede. Nas ne interesuje niti jedan sport, mi ne vidimo smisao u igri vec samo rezultat na kraju.

Marko

pre 1 godinu

Ne znam šta je bio problem da ga ostavi pa makar presedeo i na klupi jer je minulim radom zaslužio. Bolje da se tako oprosti od reprezentacije neko ovako. Doduše, mi nemamo pojma šta se dešava na treninzima tako da…

Nedeljkoviċ, Oliver Nedeljkoviċ

pre 1 godinu

Sećate li se šut karte Radmanovicu?
(laik, 8. avgust 2022 22:42) Prosvetli nas vrhunskih partija Radmanovica sa tog SP..., a da imao je prosek poen po mecu, malo slabiji od Cabarkape.

Splavar

pre 1 godinu

@Da je Teo košarkaški čarobnjak i majstor ove igre - jeste, ali vreme nažalost čini svoje sa svakima od nas i to je prosto tako. Nekad se mora stati i prepoznati trenutno stanje stvari, koliko trenutno znaš i možeš da doprineseš…



Ma da, samo sto to pravilo ne bi primenjivao na Svetoslava Pesica. Sta, da ga niste podmladili nekakvim gadnim nadimkom. Pa i taj dosao iz Spanije jer ga ocerase odatle, sto taj ne prepozna nista u ogledalu, odavno zreo za klupicu, ali arogancija i kreteni u KSS mu ne dozvoljavaju. Placaj sve to narode, ima se, moze se

Milan

pre 1 godinu

Au brate, dao trojku u cetvrtfinalu pet sekundi pre kraja. Po toj logici Sale Nacionale bi još trebao da igra, a kamoli da trenira. Djordjevic je uzimao Zlatne medalje davajuci četrdeset poena jednoj Litvaniji sa Sabonisom pa su ga ovde popljuvali. Teodosicev konto zlatnih je tacno Nula. Sale je davao trojke Hrvatima u poslednjoj sekundi pa su ga najurili ko kera. Kako tek Gani brzo zaboravljaju.

јку

pre 1 godinu

Сад следи тровање нације и атмосфере у репрезентације од стране медија. Ућутаће једино ако победимо обе, али свакако ће жута штампа измишљати сукобе Јокића, Теа, Пешића и других. Браво за медије!!!

Aragorn

pre 1 godinu

Jeste majstor, majstorčina.
O tome dileme nema, ali ovo ćutanje svih, kada bude prekinuto znaćemo o čemu se radi.
Ne treba praviti u javnosti problem, dizati tenziju.
Jer možda problema nema, možda su se obojica saglasili da nije spreman da iznese i prvenstvo i sezonu.
On se odazivao uvek, i treba ga poštovati, ne verujem da ga je Pešić zvao a da je znao da će da ga precrta!!!
Prosto nemoguće je.
Ako nije u pitanju neki veliki incident prekršaj, voleo bi da je u pitanju dogovor, saglasnost ne samo Pesica i Tea, već svih, saigraca stručnog štaba.

Milan

pre 1 godinu

Malo je ruzno sve ovo! Ali ne treba srljati prerano sa zakljuccima. Mozda je Teodosic uradio nesto neprihvatljivo. Mozda se posvadjao sa Pesicem. Ko zna. Sigurno ga Pesic nije zvao pa ga posle nedelju dana oterao da bi ga tako bezveze ponizavao. Tu imamo sigurno nesto neprimereno sto se desilo. Negde je tu puklo u medjuljudskim odnosima ili u krsenju discipline, to je sad vec ocigledno. Iskreno mi je krivo sto se sve ovo desilo. Nekako ostaje mi gorak utisak. Teodosic jeste svojeglav ponekad, ali je mnogo dao srpskoj kosarci. Reprezentaciji uvek veran. Nekako nije u redu da se sa njim tako postupa kao da je neki zutokljunac. Sve u svemu mora da je napravio tesku glupost. Drugog objasnjenja za ovo nema.

parabellum

pre 1 godinu

Многи нису хтели да играју за репрезентацију, само један је ТЕО!
Када је у питању репрезентација, Тео и Штимац заслужују највећи респект.
(Ђорђе, 08. avgust 2022 22:53)
Bogsanović pa svi ostali druze!

Vedran

pre 1 godinu

Alo bre Pešiću!!!!Pa od koga nove generacije da nauče na terenu kako se igra za reprezentaciju?Hoćeš ti možda da se skineš i igraš!Čovek možda igra poslednje prvenstveno za svoju državu i ti mu to uskrsćuješ.....primera radi...
Setite se samo sa kojim igračima je nas Argentina izbacila?

Djordje

pre 1 godinu

Malo stariji poznavaoci prilika znaju da je to tempirana bomba u ekipi ,mislim na karakter Pesica koji ne trpi nicije misljenje i Tea koji voli da bude " pomocni trener" na terenu, ko je u pravu mislim ni jedan od njih dvojice a rezultate cemo vrlo brzo dobiti, bolne i otreznjujuce sve skupa sa Jokicem, Bogdanom I Micicem . Mislim da nije fer ovako cistiti parket sa Teom jer ipak je dao mnogo reprezentaciji.., zvati MVP evrokupa u 35g ,kapitena na pripreme pa mu se onda "zahvaliti" je samo po sebi nekorektno.

marko992

pre 1 godinu

Nacin kako je Teodosic zavrsio reprez. karijeru je SRAMAN, Pesic je pre objavljivanja prvobitnog spiska MORAO obaviti razgovor sa njim.Nije tacno da Pesic nije znao koliko je Teodosic spreman, kako igra odbranu....i ostalo.
Ovo mi deluje kao neko dokazivanje ko je gazda u kuci, jako neprimeren potez velikog trenera prema jednom od najboljih nasih igraca u poslednje vreme.

Legionar

pre 1 godinu

"Dobro je rekao Jokic. Srbe ne interesuje kosarka vec pobedjivanje. Verovatno zato sto u realnom zivotu non stop igramo luzere pa nam fale pobede. Nas ne interesuje niti jedan sport, mi ne vidimo smisao u igri vec samo rezultat na kraju.
(Goran, 9. avgust 2022 07:19)"
Da ti kažem nešto, Jokića volim i cenim kako košarkaša, ali njegova izjava nema smisla kad je u pitanju sport od kojeg ljudi žive, tj. kad je reč o profesionalnom sportu. U amaterskom sportu možeš reći da čovek igra i uživa, ali u profesionalnom je sve podređeno rezultatima. Ne treba ljude osuđivati kad žele da budu najbolji jer samoi ta volja i želja sigurno donosi rezultate. Jokara je "malo" lupio glupost!

Frank Underwood

pre 1 godinu

Da je Teo košarkaški čarobnjak i majstor ove igre - jeste, ali vreme nažalost čini svoje sa svakima od nas i to je prosto tako. Nekad se mora stati i prepoznati trenutno stanje stvari, koliko trenutno znaš i možeš da doprineseš.

Mislim da nije trebalo na ovakav način sve da se desi, ali na kraju krajeva otkud mi znamo šta se zapravo i desilo i kako je došlo do precrtavanja sa spiska. U eri društvenih mreža je bitno samo izbaciti informaciju na što pompezniji način gde nikog nije briga za istinu.

Bitno je samo da sve strane zadrže dostojanstvo. Sportski pozdrav svima, bodrite naše i nikad ali baš nikad ne zaboravljajte najveće asove kao i najveće sinove ovog društva, u svim njegovim sferama.

Tata

pre 1 godinu

Koje vreme . Čovek doneo Virtisu titulu u EK prošle godine bio MVP EK i dan danas je u 5 najboljih plejmejkera u Evropi . Dragić valja slovencima a Milos nama ne valja . Strasno
(Sasa, 08. avgust 2022 22:48)

Разлика је што Драгић игра НБА и максимално је посвећен спорту док Теодосић 2-3 пакле дневно. Једино је грешка што га је звао. Шта се стварно догодило, немамо појма. Можемо само овако да износимо наша стручна мишљења док ће са деуге стране да поскупи брашно...

zzbz

pre 1 godinu

Ako osvojimo zlato, Kari je u pravu, ako ne imamo alibi.
U svakom slucaju Teo je zasluzio dostojanstven oprostaj od reprezentacije kojoj je toliko dao, nikako ne neko precrtavanje.
Ali ja nekako vjerujem u Karija, stara kajla je to...
(Ranoranilac, 08. avgust 2022 23:19)

E dobro si rekao, stara kajla. Toliko je stara da vise covek ne zna sta prica, nije on vise za trenera, treba da se povuce. Voleo bi da gresim, da napravimo dobar rezultat, ali sve mi se cini da cemo doziveti veliki debakl...

Milan

pre 1 godinu

Ali, ljudi, sta vam je? Sigurno da ovakva odluka ima svoju logiku ali reci za Teodosica da nije onaj stari, da je spor, da ga je pregazilo vreme ima smisla ako od njega imamo boljih a ko su tacno oni? Avramovic? Kuridza ili Dobrić? Davidovac, Smajli? Koji to mladi igraci mogu bolje od Teodosica na njegovoj poziciji? Je l korisnije povesti Marinkovica? Pa na kraju i taj ugovor njegov i visina plate govori koliko on vredi na trzistu, ne daju mu na lepe oči milione.

basketaš

pre 1 godinu

Slovenci nisu precrtali Dragića koji je jedva na 30% onih kvaliteta. Sa 37 se vraća iz penzije, Španci su sve svoje legende ispratili kao šampione i uzore, Francuzi Parkera, Dijaoa i ostale i ako su se raspadali. Zato što postoje neke stvari koje se rade gospodski.

O kojoj mi reprezentaciji pričamo ako je jedan Miloš Teodosić višak i nepotreban? Šta neće da bude na klupi Vasi? A može da bude na klupi u Virtusu onom Pajoli u Evrokupu? Kakve su to priče za malu decu. Mi da imamo neke ljude od autoriteta, rekli bi Kariju - ej majstore svaka tebi čast ali znaš li ko je ovaj čovek i koliko dugo igra? Ej Miloš višak. Kome? Pa sada bi ga uzeli i Španci i Grci i svi živi, sa 35 i bez priprema na leđima ga nosili. Nama je mator, a Vasa i Jokara će da osvoje sve bez njega. Hoće hoće, pa nije ovo igrica.

Nista tu nije 'obicno'

pre 1 godinu

Sećam se vrlo dobro tog koša, ali ovo nije ilustracija dobre košarke, naprotiv. Teo davi loptu, mulja nešto skoro kod sredine terena, nema organizovane akcije, nema ničeg, na kraju pomozibože šut sa 9m i lopta srećom ulazi. Ne sporim Teodosićev kvalitet, ali ovo je bilo obično kockanje.
(Nenad, 8. avgust 2022 22:23)

Teo 'mulja' citav zivot brale moj, a sto se kocke tice 'he who dares wins'.

Baxuz

pre 1 godinu

(Strucno lice, 09. avgust 2022 08:10)

Pa Dragic je Slovenac. Da igra za Srbiju pa da kazes pozvao Dragica umesto Tea. Ko ce igrati za Srbiju umesto Teodosica?

Kvaran narod

pre 1 godinu

Mnogo izdajnika na komentarima. Sramota kako ga se ljudi lako odriču.

S obzirom da Pešić nije uspeo da izvede nijednu napadacku akciju protiv Belgije u dve utakmice, zapitajte se kako ćemo da prođemo protiv ozbiljnijih ekipa.
Za ove što glume Jokića kao novog lidera, mislite li da će Jokić da daje po 30 poena ko u NBA gde nema odbrane???

Ccc... kakva naivnost.

gao

pre 1 godinu

aj' opustite se ljudi, pozvao ga, ovaj se odazvao kao i poslednjih 15 godina, dosao i rekao da nije spreman, ovaj ga precrtao i sta sad idemo dalje, sta ste popenili svi, iskulirajte malo

Z

pre 1 godinu

Koje vreme . Čovek doneo Virtisu titulu u EK prošle godine bio MVP EK i dan danas je u 5 najboljih plejmejkera u Evropi . Dragić valja slovencima a Milos nama ne valja . Strasno
(Sasa, 08. avgust 2022 22:48)

Kada bi nam pokazali trening slovenaca i njihov medjusobni odnos van terena i sa druge strane našu reprezentaciju, shvatili bi zašto njima valja Dragić a nama Teodeosić ne.
Svaka čast Kariju na odluci i čovek neće da doživi ono što je sebi dozvolio Obradović na EP ( sa srpskim drim timom) u Srbiji, da mu jedan čovek rasturi reprezentaciju i ispadne već u grupi.

Čika Boško

pre 1 godinu

To onda i nije lider, isto kao što Kolarov nikad nije mogao biti pravi kapiten nakon što su na o ako sramotan način uklonili Baneta Ivanovića.
(All Star, 09. avgust

Dobro si primetio sinko, Jokić nije lider, on je samo MVP...
Batali ti sport nije to za tebe!

Milan

pre 1 godinu

OK postoje raznw logike iza ove odluke ali pticati o tome da Teo nije ono sto je bio i kako je trebalo da ode kako je spor pa brate ko mu je zamena koji su to mladi igraci koje ce Pesic da afirmise? Avramović?? Jagodić Kuridža?? Filip Petrušev?? Mozda, Smajli, Davidovac ili Dobrić?? Svakako da Teo ima mesto u ovoj selekciji pa sve i da nosi gips na nozi. Da, umalo da zaboravim Marinkovića??? On je bek za reprezentaciju i budućnost.

laik

pre 1 godinu

Sećate li se šut karte Radmanovicu?
(laik, 8. avgust 2022 22:42) Prosvetli nas vrhunskih partija Radmanovica sa tog SP..., a da imao je prosek poen po mecu, malo slabiji od Cabarkape.
(Nedeljkovi?, Oliver Nedeljkovi?, 08. avgust 2022 22:59)0

Govorim o autoritetu trenera , neprosvetljeni…

Nikola

pre 1 godinu

Trebalo je to elegantnije izvesti,premor, povreda.Nije trebalo ga ni zvati a ni on da se odaziva.Kari zna,ako napravi rezultat dizace ga u zvezde kao vizionara a ako ne provlacice ga kroz blato.Realno,vreme ozbiljne kosarke za Tea je gotovo.

Mirko

pre 1 godinu

Moze da ide sa Globetrotersima,za ozbiljnu kosarku nije. Samo me treba zaboraviti koliko je DAO za nasu kosarku
Da sad imam kapu na glavi,skinuo bi je

All Star

pre 1 godinu

nema sta Sareni da misli, pored Pesica!
Setite se Indianopolisa 2002. pa onda komentarisite!
("Z"nalac, 09. avgust 2022 08:53)

Porediš babe i žabe.
Vrhunska generacija košarkaša na čelu sa fantastičnim Bodirogom, Divcem, Peđom, Jarićem, Gurovićem, Tomaševićem, Vujanićem, Drobnjakom i ostalima.
Pešić ih je dobro vodio tu, ali bez takvog sastava ne bi grupe prošao.

Tada je Pešić svakako bio u punoj formi. Sada je izlapeo totalno. Vidiš kako nas je u kvalifikacijama vodio, čoveče? Jesi li gledao neki meč, jedan makar? Niti jedne krštene akcije. Sramota je kako smo igrali.

coach

pre 1 godinu

Realno ne bi ga prvo zvao pa da ga precrta. Nesto se tu desilo, ali bolje neka ostane to u kuci i da se ne iznosi u javnost i stvara pritisak pred bitne utakmice. Rezultati ce pokazati ko je u pravu. Mozda se jednostavno nije uklopio u kombinaciju sa jokicem. Moguca je i tenzija na relaciji micic i teo. Mozda je pesic hteo da dodeli bitnu ulogu micicu a onda ipak sujeta proradi… videcemo

Miljan

pre 1 godinu

Ovo nije bilo Teo ili Jokić, ovo je bilo pitanje Teo ili Micić. Ko zna u kqkvom je stanju došao na pripreme, možda je hteo da i dalje bude kapiten i starter i... Morlo se naći rešenje za ovu situaciju, ovo nije moralo ovako.

A Teo se Teo, da te je voleo, a Teo se Teo, da nas je voleooo! 😘🖐

pre 1 godinu

Ko bi rek'o da će se i Šareni upecati? 🤦‍♂️

ps
Peško, ne daj im da budu veće zvezde od tebe, nedaj! Melji sve ako treba, disciplina mora biti iznad svih, samo gazi! ✊😉

sova

pre 1 godinu

I ponovo, svi su najpametniji, svi su selektori, samo glup i slep je onaj koji je za tu funkciju izabran. Pored ovakvog ponašanja javnosti, a na prvom mestu medjuja, koji od ovoga prave žvaku, mi necemo više imati ni trenera a ne samo igrača.
JADNI STE SVI VI KOJI STE NAJPAMETNIJI U SVAKOJ OVAKVOJ SITUACIJI, PA I OVOJ.

Jovan

pre 1 godinu

Da,taj koš je glavni i on je sve ali je već sledeča utakmica i sve posle poput izjave koju je dao odmah kada se ta utakmica zavrsila, vrlo tanka i bez optimizma, bez energije i nekako nevaspitana, verovatno i umoran...ali nije bila to dobra izjava a ninnjegova pojava tako da sve sto je urafio sjajno.bilo je zavrseno s tim košem,to je to, dalje je neko šlihtanje na konto
minulog rada s povremenim dobrim kosevima i igrama.

Hajde brz njega pa neka bude sta bude.

s

pre 1 godinu

Eh Sarenac, ja se te utakmice secam. Teo je silovao loptu, masio sve zivo, gubio lopte, masio dodavanja i onda je dao tu trojku nakon sto ga je svako psovao pred tvom koliko ocajno igramo zbog Tea.

Razlika tada i sada je u tome sto je tada on mogao da da nesto (a obozovao je celu reprezantitvnu karijeru da sutira 15 trojki po meci i da mu udju mozda 3) i sto je imao brzinu i pas. Sada je sve to u drugom planu. Manje ruku na srcu siluje loptu i siluje za tri, ali jednostavno u zadnjih nekoliko godina samo je teret ekipi.

E sada, da li je na selektoru da otpise nekoga ko je ipak nosio prethodnu generaciju je drugo pitanje. Duda je Krstica zvao u reprezentaciju dokle god je Krle hteo da igra i kapiten se povukao dostojanstveno. Teo, cini mi se ima vise ega od tehnike u ovom trenutku karijere i Pesic je resio da presece.

Might is Right

pre 1 godinu

Provincijski komentar Šarenca., jedna od najvažnijih i najpoznatijih trojki Teodosića jeste ona 2010. godine protiv Španije u četvrtfinalu Svetskog prvenstva u Turskoj.
Heroji te utakmice su pok. Duda i Kešelj.
Pešić uradio odličan potez.

siki

pre 1 godinu

Postujem Sarenca i nas najbolji novinar i poznavalac kosarke ..ali brate ne zivi reprezentacija od stare slave i jedne trojke Teodosica... najbolj da pozovemo i Divca i Saleta djordjevica a...ako vec tako razmisljamo

Mihail

pre 1 godinu

Sećam se vrlo dobro tog koša, ali ovo nije ilustracija dobre košarke, naprotiv. Teo davi loptu, mulja nešto skoro kod sredine terena, nema organizovane akcije, nema ničeg, na kraju pomozibože šut sa 9m i lopta srećom ulazi. Ne sporim Teodosićev kvalitet, ali ovo je bilo obično kockanje.
(Nenad, 8. avgust 2022 22:23)

Teo 'mulja' citav zivot brale moj, a sto se kocke tice 'he who dares wins'.
(Nista tu nije 'obicno', 09. avgust 2022 09:58)

To je jedna gde je resio, i da kazemo imao herca, ajde nadjite jos jednu bitnu utakmicu, on je u Evropi bas po tome bio poznat, da ga nema na kraju, kroz celu karijeru... Svakako ruzan nacin da se ovako uradi.

Waske

pre 1 godinu

prvo sto mi pada u oci, zvao ga pa se predomislio...malo čudno
drugo, jeste Teo ima 35 g, ponekad davi loptu vise nego sto treba, slabo brani, slabo trči, slabo skače, kondicija loša....ali kada ima svoj dan protivnik moze da ide kuci odma. Zato je trebao da ide, pa neka bude i na klupi ...
treće, mislim da mi trenutno baš i nemamo dosta igrača na njegovom mestu da mozemo tako lako da ga se odričemo
četvrto, ako je napravio neku glupost, onda je sam kriv
peto, ipak je Pešić Pešić jel....ostaje samo da sačekamo

Zulu

pre 1 godinu

Kako brzo zaboravljamo sve dobro. Svaki igrač dodje u pozne godine ali odatle treba u legendu a ne kao kod nas u pljuvačke komentare. Neki su to shvatili pa u sportu vladaju decenijama a neki nismo pa nemamo ozbiljan rezultat previše dugo.

BG

pre 1 godinu

Teodosić je bio veoma dobar igrač i hvala mu na svemu . Smena generacija je neminovna i sasvim je u redu da očekujemo mladje i bolje igrače !

Strucno lice

pre 1 godinu

Dragic i Teo? Nebo i zemlja brate. Zajednicke su im jedino godine i pozicija na kojoj igraju. Dragic bio je izabran u alstar nba ekipu, bio najbolji sesti igrac nba. Pogledajte jos jednom finale evropskog sampionata 2017 i videcete kakav je Dragic igrac. On licno doneo zlato, ne Doncic. Nema reprezentacije u svetu osim Amerike koja ima bekovski par kao sto su Doncic i Dragic. Ok, Dragicu je 36 godina pa to vise nije onaj stari Dragic, ali je jos uvek Dragic.

Vrg

pre 1 godinu

Nije sporno da Teo i danas ima kvalitet, ali je mozda casnije da ne igra, nego da bude rezerva nekome ko je ipak u boljoj formi.
Bojan ali verovatno ispravan potez. Jedino je mozda bilo postenije to tako i reci, do neba mu se zahvaliti i ne zvati ga uopste.

Gadza

pre 1 godinu

Evo ovako ljudi... Imam potrebu da napisem ovo, nijesam klinac i komentarisem samo na ovom portalu.
Volim kosarku iznad svega, igrao sam je, uz nju se opustam od stresa. Zvezdas sam, volim i da Partizan dobije u Evropi, dakle mislim da sam normalan...

Teo je jedan od najboljih nasih plejeva ikad! Njegove asistencije i hrabrost da preuzme odgovornost u kljucnim momentima pamticemo svi.
To je fakat. Fakat je i da nije zivio kao sportista usled cega tijelo s godinama nije moglo da prati zahtjeve moderne kosarke. Ali on uvijek 10-15 poena i 5 6 asistencija!

Uvijek je ginuo za dres Srbije i odazicao se cak i povrijedjen. Bio pravi Kapiten!

Kad sagledamo naprijed navedeno, a imajuci u vidu da sem Micica drugog pleja nemamo prakticno, Karijeva odluka djeluje nebulozno i ponizavajuce za jednu takvu legendu. Slazem se da nije trebalo onda ni da ga zove.

Ali s druge strane, ako Teo nije htio da prihvati cinjenicu da je Jokic lider, Karijeva odluka je na mjestu zbog atmosfere u ekipi.

Ako osvojimo zlato, Kari je u pravu, ako ne imamo alibi.
U svakom slucaju Teo je zasluzio dostojanstven oprostaj od reprezentacije kojoj je toliko dao, nikako ne neko precrtavanje.
Ali ja nekako vjerujem u Karija, stara kajla je to...
(Ranoranilac, 08. avgust 2022 23:19)

Izvanrendan komentar. Trebalo bi svi ovako da razmisljaju. U Karija samo budala ne moze da veruje, Kari je glava a riba smrdi od glave.. Kari je preuzeo odgovornost- to je dobar znak! Posle cemo o uspesima i zaslugama..ovim potezom, Kari smatra da je sve osim zlata neuspeh! Verujmo Pesicu, Teodosicu Milosu hvala za sve, zaista.. toliko mi je doneo radosti!
Da je ovako u politici sto Kari radi, mi bi svetom vladali.

Dragan Lo

pre 1 godinu

Pešić je selektor i to je to. Ima lidere u ekipi koji su to i u svojim klubovima, pre svega Vasu Micića, Jokića, Kalinića, Lučića. Sve su to ljudi sa fenomenalnim fizikalijama. Verujem da je procena trenutnog stanja Teodosića presudila, jer protiv, recimo, Dragića, Dončića, Prepeliča...pored napada, potreban ti je svaki igrač za odbranu. Mi ovog leta imamo sastav za napad na titulu, ko zna kada opet.

...

pre 1 godinu

Sećam se vrlo dobro tog koša, ali ovo nije ilustracija dobre košarke, naprotiv. Teo davi loptu, mulja nešto skoro kod sredine terena, nema organizovane akcije, nema ničeg, na kraju pomozibože šut sa 9m i lopta srećom ulazi. Ne sporim Teodosićev kvalitet, ali ovo je bilo obično kockanje.
(Nenad, 8. avgust 2022 22:23)

Naravno da jeste, ali nađi Dudinu konferenciju posle meča - "rekao sam Teu, radi šta hoćeš, samo potroši sve vreme, to je ključno". Da je pogodio obruč, ne bi bilo vremena za napad Španije svakako. E sad, to što ja kao zvezdaš žalim što i protiv partizana nije pogodio obruč pa da istekne vreme, umesto da Čildres praktično uhvati alley-up...