1. Najlakse je dovesti stranca koji vec valja, najteze je stvoriti kvalitetnu generaciju.
    (Marko, 12. avgust 2022 09:24)

    # Link komentara

  2. "(Danilo, 9. avgust 2022 03:05)"

    Generacija fantastičnih igraca se ne radja vec se stvara,dugotrajnim,strpljivim,mukotrpnim,upornim i pre svega kvalitetnim i planskim radom i sistemom.
    (Gavra, 10. avgust 2022 20:23)

    # Link komentara

  3. Možda nam je i potreban, ali ga nećemo.
    Koja je onda poenta reprezentacije, ukoliko će da se formira kao neki privatni klub. To što mnogi drugi rade tako, nas uopšte ne treba da interesuje.
    Mi imamo bogatu košarkašku istoriju, i mislim da bi to bila jedna velika sramota za nas, koji smo valjda još uvek zemlja košarke. Nije bitno samo osvojiti zlato na nekom takmičenju, bitan je valjda i neki častan put do toga.
    (posmatrač, 10. avgust 2022 03:06)

    # Link komentara

  4. Pa ako ćeš dovesti jednog, dovedi i ostalih 10-11. Eto možda nema zamene za Jokića jer je on MVP, ali za preostalih deset sigurno se mogu naći bolje alternative u vidu stranaca.
    (drex, 9. avgust 2022 18:26)

    # Link komentara

  5. Trebali smo umesto Paspalja jednog stranca, ali izgleda da smo uspeli i bez toga tako da nam ne treba stranac, gospodine Paspalj. Treba nam da malo više volite svoju zemlju i da malo više verujete u tih 15-ak momaka koji stalno dolaze na pripreme. Pa neka bolji pobedi, igramo se. Volite li košarku barem?
    (sram vas bilo, 9. avgust 2022 18:01)

    # Link komentara

  6. Zasto bi klinci igrali basket od jutra do sutra ako ce cinovnici kupovati strance za reprezentaciju? Ako nemamo kvalitet za medalju onda cemo biti peti sa nasom decom I sa nasom skolom kosarke koja je ucila I Grke I Spance I Italijane I Nemce sta je kosarka. Imamo kvalitet za finale, imamo 3 Mvp-a, imamo trenera, imamo legende, imamo mladje selekcije...Pa zasto da se sve to upropasti kupovinom nekog Pantera? Bolje peti sa Vasom I Jarmazom nego finale sa Panterom
    (Leti vreme, 9. avgust 2022 14:17)

    # Link komentara

  7. Srbija nije osvojila zlato poslednjih 20 godina, a skoro sve to vreme Teo je igrao za reprezentaciju!
    Pametnom dovoljno!
    (Cinik, 9. avgust 2022 10:41)

    # Link komentara

  8. Kao što reče Jokić ne vole Srbi košarku.Bitne su im samo pobede.
    (Pera Ždera, 9. avgust 2022 10:34)

    # Link komentara

  9. Španci, Mirotić, Ibaka, Braun...
    Grci, braća Adetokumbo, Kalates, Tajler Dorsi...
    Slovenci, Dončić, Dragići, Rendolf...
    Francuzi, jel treba o njima nešto pričati, plus Embid...
    Svi naši glavni konkurenti imaju naturalizovane igrače ili nisu čistokrvni pa koga više to zanima piše se da je osvojla Slovenija, Francuska, Španija, Grčka...
    (Marko91, 9. avgust 2022 08:38)

    # Link komentara

  10. Pa ne znam sta ce nama stranac , imamo mi sasvim dobrih i kvalitetnih nasih igraca da se borimo za medalju .Sto se tice Svetekog i Olimpijade , jednostsvno nemoguce je parirati Americi .Treba da se rodi cela generacija fantastcnih igraca , kao nasa nekada sa Bodirogom ,spanci sa Gasolom i argentinci sa Djinobilijem .To se sigurno nece skoro desiti , to je bas bila teska anomalija pogotovu mislim na Argentince .
    (Danilo, 9. avgust 2022 03:05)

    # Link komentara

  11. E prihvatili ste strance u domacim fudbalskim i kosarkasim klubovima, a sada vam je luda ideja da igraju i u reprezentaciji?
    Sve zemlje to rade.
    Gomila njih je i kod nas dobila srpsko drzavljanstvo, tako da su vec spremni.
    Sada vam je to negativno, ali kad se to desi i vidite rezultat, zaboravicete na negodovanje, kao i svaki put do sad.
    (2CRAZY, 8. avgust 2022 18:51)

    # Link komentara

  12. Koliko sam ih gotovio kao igrače toliko mi se sad kad su postali funkcioneri gade i on i Danilović i Tomašević i Divac! Ipak za vođenje saveza treba neka škola da se imaa!
    (Peruzzi, 8. avgust 2022 18:13)

    # Link komentara

  13. E pa da vam kazem nesto, nekada ja svaka skola imala kosarkaski lokalni klub u Beogradu barem i organizovali su se turniri i treninzi, selekcije su se pravile. Moj kraj je imao 6 koseva u naselju u krugu od 15 minuta hoda ne racunajuci skolske terene. Sada ima 2, jedan olupan i drugi bez mrezice. Treninzi su postali papreno skupi a i nema interesovanja. Mi smo kao klinci isto bili uz TV i igrice, ali se tad jurilo da se gleda NBA da se skupljaju slicice, da se igra fifa na TV-u su stalno bili sportski programi. Sad mora da juris neki prenos nesto, gleda se zvalavi 24/7 deca su nam tiktokeri katastrofa.
    (stefan beograd, 8. avgust 2022 17:23)

    # Link komentara

  14. Reč reprezentacija Srbije ili bilo koje druge zemlje šta znači? Inače i za klubove bi ograničio broj stranaca na dva igrača maksimum. Pa da vidimo ko će da uzima titule.
    (Realno, 8. avgust 2022 17:09)

    # Link komentara

  15. Paspalj je samo realan!
    (The Jenkins Factor, 8. avgust 2022 16:30)

    # Link komentara

  16. Ni jedan Paljo ne sme reci sta mu je na srcu a da ne bude popljuvan. Vise sam ja na komentarima slave proneo za ovu zemlju nego ovaj covek, okicen medaljama. Pritom je i kulturan, prosvecen, nikada nisam procitao ni cuo da je los covek.
    Zamislite, ne zadovoljava se tavorenjem, mediokritetstvom, zeli vise i bolje i zna kako bi to uradio. Ne libi se cak da to i javno iznese.
    E, moj Paljo, ne bacaj bisere pred svinje.
    (profesor Baltazar, 8. avgust 2022 16:16)

    # Link komentara

  17. Većina rasistickih komentara mesa reprezentaciju i armiju koju nisu sluzili.
    Prvenstvo je turnir gde promovises zemlju ako želiš bolje da promovises napravi najbolji tim.
    (Vajldkardsi, 08. avgust 2022 15:27)

    Ne mešaju reprezentaciju i armiju već ti mešaš babe i žabe. Reprezentacije nisu klubovi pa da potpišu igrača na jednu sezonu i teraj dalje. Nije čak ni sezona neko jedan turnir, pa da za sledeći po potrebi odaberu nekog drugog. Igranje za svoju zemlju na sreću negde i dalje ima poentu iako se to kod nas gubi već duže vreme vidimo po primerima igrača koji su po principu hoću/neću, čak i klinci. Tačno je da sport ide samo u zaradu pa kad već pričaš o promociji, neko je skoro ostavio komentar ovde na tu temu. Onda lepo neka Jokić, Janis, Luka i još neko odaberu da igraju za Filipine, osvoje Olimpijadu i promovišu šta god ionako je košarka tamo popularna, sve super. Sad sam ja recimo jedan od boljih pro košarkaša u Evropi i sad ću da igram za tamo neki Portugal gde nikad nisam bio i za koji me apsolutno ništa ne veže. Ti tu vidiš neku logiku nekako.
    (mirko&slavko, 8. avgust 2022 15:44)

    # Link komentara

  18. Većina rasistickih komentara mesa reprezentaciju i armiju koju nisu sluzili.
    Prvenstvo je turnir gde promovises zemlju ako želiš bolje da promovises napravi najbolji tim.
    (Vajldkardsi, 8. avgust 2022 15:27)

    # Link komentara

  19. Dovedite Miška onda , sta ce nam predsedbik KSS
    (poznavalac ©®, 8. avgust 2022 15:18)

    # Link komentara

  20. @Mile

    Vrlo jednostavno. Trener prenosi filozofiju rada i taktiku na teren, a igrači predstavljaju potencijal zemlje u nekom sportu. Trener ne igra, ne postiže koševe, ne dominira u skoku, već igrači. Filozofija igre se razvija i dobija nove obrise u različitim podnebljima, pa se i prenosi i uči. Stoga možemo da priznamo kao nacija da jugoslovenska škola košarke više nije dominantna, da su se razvile neke druge koje možda imaju dominaciju danas. Stoga, nije strašno priznati i naučiti nešto novo, prihvatiti neku novu filozofiju. Ali pogrešno je reći da nemaš kvalitet igrača i početi da uvoziš Crnce. Jer to nije tačno, mi i dalje imamo kvalitetne igrače na evropskom i svetskom nivou (to je više nego očigledno!), ali nemamo trenerski rad, nemamo taktički kvalitet kao nekada. Stoga nije sramota nešto novo naučiti, ako se želi naravno.
    (Granota, 8. avgust 2022 15:09)

    # Link komentara

  21. A gde je Djoletu licenca,a?
    (kosarkas, 8. avgust 2022 14:58)

    # Link komentara

  22. Неради се овде само о кошарци ово је општи удар глобалиста на све што је вриједно и лијепо.То свакако јесте наша кошарка.Све то се ради преко домаћих изрода и сателита.Паспаљ је пао под тај утицај.Послије освојеног сребра у Рију 2016 помињали су странца и осули паљбу на Теодосића који се успротивио.Никад се непомиње странац у фудбалу а кошарка нам је 100 пута боља и успјешнија као ни у другим спортовима.Част ватерполистима,одбојкашима и они су успјешни али глобалисти и њихове слуге знају врло добро да је Србима кошарка најдража.Прошле год наша У 20 4 на СП ове год У18 3 на ЕП У17 5 на СП наши кадети ускоро јуришају на злато зар је то мало?Неморамо бити увијек први али ми смо у врху а боље је никад и неосвојити медаљу него узети странца.
    (Родољуб, 8. avgust 2022 14:57)

    # Link komentara

  23. Da se ja pitam najstrozije bih zabranio igranje strancima za bilo koju reprezentaciju. Da se razumemo, tu mislim na ove naturalizovane strance koji odigraju par sezona u ligi i da im se pasos. Druga stvar je kada se neko rodi i odraste u drugoj drzavi, to je ok da oni igraju. Na sta ovo sada livi, prepune reprezentacije stranaca, pa to nisu klubovi. Ne znam sto se uopste igraju reprezentativna takmicenja kad imamo klubska. Smisao reprezentacije je valjda da okupis najbolje svoje igrace koje imas a ne da pokupujes strance, to je glupost najveca
    (Admiral, 8. avgust 2022 14:51)

    # Link komentara

  24. Znaci Slovenija plus 2 najvece košarkaške nacije Evrope Srbija i Litva uzimaju strance a Radja se pravi pametan da nama ne trebaju.
    Generaciji Simona, Hezonje, Bogdanovica, Sarica, Bendera, Zupca i Zizica samo treba pravo playa za medalju. Oni su to svojom kvalitetom i zaslužili da ih "nagradi".
    (drago, 8. avgust 2022 14:44)

    # Link komentara

  25. Земља која има МВП Евролиге, МВП НБА и МВП Еврокупа да тражи странца је дегутантно. Никад! Па макар по цену никад не освојили ништа. Стара школа, принципи, традиција и романтика мора да се негују.
    (Аца, 8. avgust 2022 14:35)

    # Link komentara

  26. @Dragan Borca
    U finalu se Dončić povredio u prvih par minuta, izneli ga sa terena. Tada je bio klinac od 18g. Ne znam ni da li se upisao. Dragić nam utrpao 30 poena za poluvreme, posle je crkao od umora, nije igrao više od 5min u drugom. Nas su dobili Prepelič i Gašpar Vidmar. Kad već pominješ konkurenciju.
    (drvobradi, 8. avgust 2022 14:32)

    # Link komentara

  27. Čim neko u svom baljezganju krene sa ironičnim komentarom o nebeskom narodu meni je sve jasno. Postoji razlika između klubova i reprezentacije. Ti to ne znaš iz dva prosta razloga - nevaspitanje i tupavost.
    (fin neki svet ove bivše komunjare, 08. avgust 2022 13:56)

    A šta je reprezentacija. Skup srba koji igraju za naciju bez uspeha ili ekipa koja se bori za medalju i gde se srpska zastava vijori na pobednikom postolju. Da li je važnije da igraju samo srbi i da budemo šesti ili sa jednim ili dva stranca sa budemo treći. Mi bi bili protiv i da Stef Kari dodje ali ne bi imali ništa protiv da dodje neki rus
    (Mihajlo, 8. avgust 2022 14:25)

    # Link komentara

  28. Imam osecaj da hrvati ove godine sa strancem uzimaju medalju.
    (Videcemo, 8. avgust 2022 14:25)

    # Link komentara

  29. Каква срамна изјава. Па макар и никад ништа не освојили, треба очувати тај култ репрезентација, ту стару школу која се деценијама негује. Срамна изјава. Србија и Литванија су једине репрезентације из самог врха који никада нису натурализовали странца. Тако и треба да остане.
    (Аца, 8. avgust 2022 14:24)

    # Link komentara

  30. Pa da posrbimo tog rendolfa kad je tako dobar.
    (Milojko, 8. avgust 2022 14:12)

    # Link komentara

  31. Imamo mi dva stranca u NBA, i tri u evro klubovima pa neka dodju. Ionako se prave ludi
    (ZnaOnKoSam, 8. avgust 2022 14:08)

    # Link komentara

  32. Нетребају нам странци!!!
    (Аки, 8. avgust 2022 14:04)

    # Link komentara

  33. Nekada je najveca cast bila igrati za reprezentaciju. Danas svi beze od nje i igraju samo ako moraju i ako im se uklapa u raspored. Tu lezi problem.
    (Ficko, 8. avgust 2022 13:59)

    # Link komentara

  34. Da je fudbal, rukomet itd, pa ajde. Ali za Kosarku i Vaterpolo bi bila teska sramota da za nas igra stranac koji nema neku rodbinsku vezu ovde, mozda i neko ko se ovde afirmisao i uzeo drzavljanstvo u tom periodu.
    (Maybe Baby, 8. avgust 2022 13:58)

    # Link komentara

  35. Hajmo sada...Horski...Ne treba nam stranac! Mi smo zemlja košarke!!! Svi imaju stranca? Mi nećemo!!!! Mi smo nebeski narod! Zvezda i Partizan mogu imati po deset stranaca , mladi ne dobijaju šansu,košarka u unutrašnjosti se gasi ali to nema veze.Mi smo nebeski narod i PSD nas vodi....U košarkašku propast....
    (Litar vina litar kisele, 08. avgust 2022 09:04)

    Čim neko u svom baljezganju krene sa ironičnim komentarom o nebeskom narodu meni je sve jasno. Postoji razlika između klubova i reprezentacije. Ti to ne znaš iz dva prosta razloga - nevaspitanje i tupavost.
    (fin neki svet ove bivše komunjare, 8. avgust 2022 13:56)

    # Link komentara

  36. Ne znam da li neko spominje Rendolfa u osvajanju zlata Slovenije, nego svi spominju Dragica i Doncica. A taj Rendolf im je bio ključan igrač na najosetljivijoj poziciji, baš četvorci i bez njega tesko da bi ostvarili taj rezultat.
    (Teodoras, 8. avgust 2022 13:55)

    # Link komentara

  37. Korisnije bi nam bilo da se fokusiramo na domace igrace. Nema veceg zadovoljstva od igranja za reprezentaciju slusajuci drzavnu himnu. Bazen igraca nam je ogroman, kvalitet nije sporan sto se dokazalo vise puta u proslosti samo je potreban sistemski rad i deci koja iskacu po talentu omoguciti uvete za pun razvoj. Kosarkaskog znanja ima na pretek iskoristimo to.
    (Zokara, 8. avgust 2022 13:54)

    # Link komentara

  38. Kao prvo, nemamo sistem, a drugo ako neko kaze da ga imamo, taj isti ne valja! Kada se budu vratili tereni puni dece, besplatne skole u mladjim kategorijama (pri tome ne mislim samo na kosarku vec i na fudbal, odbojku, tenis, itd.) e onda mozemo da krenemo da pravimo planove. Danas je sve komerzijalizovano, da bi trenirao moras da platis, a i to sto platis kao da te treniraju osvajaci zlatnih medalja sa Olimpijskih igara...
    (cito, 8. avgust 2022 13:46)

    # Link komentara

  39. Šta bi vi voleli reprezentaciju bez stranaca i da se bori za 5-6 mesto i nikada OI ili sa strancem i da se bori za medalju. Nismo mi više takva sila. Nemamo ni mladje kategorije za medalju. Imamo li boksera za medalju a onda dodju rusi, azeri i uzmu medalju. Rvanje? Nemamo 12 igrača vrhunskih na svim pozicijama. Setite se samo Indijanopolisa sa Divcem, Pedjom, Jarićem i ostalima koji su tukli kao artiljerija iz svih pozicija a nas na prošlom SP razvali Argentina sa starcima Skolom i Djinobilijem
    (Mihajlo, 8. avgust 2022 13:45)

    # Link komentara

  40. Ja sam za strance koji su se školovali, igrali i afirmisali se u našim klubovima, a u tom periodu se izjasnili kao Srbi i uzeli naše pasoše.
    (DzoHusafet, 8. avgust 2022 13:35)

    # Link komentara

  41. @Bocko - nisam mislio na stvaranje igrača nego novih trenera! A Slavnić je naš najpodcjenjeniji stručnjak - čovjek koji je 2007 na ep odveo 9 tinejdžera, koji su godinama poslije donosili medalje! A na tom ep smo baksuzno ispali, sa tri poraza u grupi, sve po 2-3 poena (jedan od potonjeg šampiona, rusije).
    (diplinž, 8. avgust 2022 13:34)

    # Link komentara

  42. @Zivojin
    I predsednik saveza veliki Srbin Raso Nesterovic.
    (I predsednik, 8. avgust 2022 13:25)

    # Link komentara

  43. Baš mnogo, mnogo volim Paspalja!
    Ali što se tiče stranca u našoj ekipi- nikad, baš nikad!
    Mnogo bi nam bilo bolje da pratimo našu decu u USA, Australiji, Zapadnoj Evropi, naravno i u "petom" kolenu- eto stranaca koliko hoćeš!
    Eventualno bih prihvatio nekog dečaka iz Evrope, posebno Istočne, naravno sve ex Jugoslavija i Afrikanca- ali oni samo pod uslovom da pre 16. godine dođu u Srbiju, odmah uzmu naše državljanstvo i prođu naše klubove i selekcije KD U 16 pa ka starijama!
    Takvi stranci i nisu stranci i od njih ne bi trebalo bežati! Neka dobijem minusa koliko hoćete, ali da nema naše gluposti i "Delija" i "Grobara" , verovatno bi imali veliki broj sjajnih momaka muslimanske veroispovesti iz BIH i sa Kosova, a što ne bi doveli i nekog momka iz Hrvatske!!!???
    (blagonakloni, 8. avgust 2022 13:12)

    # Link komentara

  44. A bio je kul tip...
    (Budke, 8. avgust 2022 13:11)

    # Link komentara

  45. I sta nam znaci zlato ako ga donesu Amerikanci? Kako ja da kazem osvojili SMO, Srbi osvojili, Srbija osvojila kad su nam igrali Amerikanci/stranci? Ako nisam sam kvalitetan neka hvala, bolje da razmisljate kako unaprediti sistem i stvoriti vise Jokica nego sto razmisljate o strancima
    (Ombre, 8. avgust 2022 13:09)

    # Link komentara

  46. Neeee, nikad stranac u dresu Srb. Zenski basket je smesan, ko to gleda ili prati osim rodjaka igracica?
    (Из Русиjе, 08. avgust 2022 11:49)

    A pisao si hvalospeve kada uzmu medalju. A i ta Rusija je imala strance.
    (Ja, 8. avgust 2022 13:08)

    # Link komentara

  47. Taj sistem koji smo radili pre i o kome prica Paspalj (Jugo) je odavno zastareo i prevazidjen. Drugaciji je pristup sada, brze se igra i taj nacin igre od pre pet decenija vise ne donosi rezultate, ocigledno. Lepo je to sto Paspalj prica, ima tu neke nostalgije i zalom za proslim vremenima, ali kosarka kao i drugi sportovi, se promenila i modernizovala. I na kraju krajeva nismo ni toliko losi, vreme ce pokazati svoje.Samo hrabro napred.
    (Milos, 8. avgust 2022 13:08)

    # Link komentara

  48. Takvi smo kakvi smo.
    Reprezentacija je nasa, ne mozemo uzimati sa strane samo da bi imali rezultate…

    Proslo je nase u kosarci, nema nista vecno.

    Pogoedajte dvorista, parkove… nema vise dece koja se igraju loptom…
    (ime, 8. avgust 2022 13:03)

    # Link komentara

  49. Nama ne trebaju nikakvi stranci jer to onda nismo mi. Nama treba samo da svi naši budu zdravi i da imaju veliku bolje reći ogromnu želju da igraju za svoju zemlju i nešto naprave. U suprotnom sve je samo komercijala.
    (Znalac, 8. avgust 2022 12:44)

    # Link komentara

  50. Nema Srbina koji nije stručnjak za fudbal i košarku. Pitam vas jeli mi imamo 10 Jokića ili 10 Micića? Pogledajte startere i klupu? Da li su svi starteri vrhunski igrači. Koga imamo na poziciji 1.
    Da li mislite da je Teo isto ono od pre 10 godina. Jesu li Avramović, Andjušić, Davidovac i još neki takav kalibar. Imamo li dva beka šutera. Nemamo mi više ekipu kao nekada gde je bilo 12 igrača sve same zvezde. Nemamo ni mladje kategorije
    Svet je danas jedno globalno selo
    (Sloba, 8. avgust 2022 12:44)

    # Link komentara

  51. Nas koštaju tzv prozori kad nam ne igraju igrači ni prve ni druge postave.
    (naterati bogate troše, 8. avgust 2022 12:43)

    # Link komentara

  52. A mozda da se proba sa besplatnom edukacijom svih trenera mladjih kategorija i to pod obavezno inace gube licence. Najlakse je platiti jednog dva stranca. Koliko njih je do sad prsolo kroz nase klubove i jako malI PROCENAT je zadovoljio kriterijume. Da bi deca napredovala moraju treneri stalno da se usavrsavaju a s obzirom na finansije u nasim klubovima vecina nije u stanju da to iznese.
    (Doki, 8. avgust 2022 12:42)

    # Link komentara

  53. Slovenija i stranci? Slovenija je bukvalno srpska reprezentacija. Doncic, braca Dragic, Nikolic, Cancar, Muric, Prepelic, Blazic. I trener Srbin - Sekulic. Sve su to vise manje Srbi, a da su oni stranci?
    (Zivojin, 8. avgust 2022 12:42)

    # Link komentara

  54. Rezultat je bitan zbog omladine i treba da igra koga kod sastavimo i želimo da zovemo. Rasizam je bolest a ksenofobija koju ovde svi izrazavaju je u kosarci čist rasizam jer su strani igrači u 99% crnci.
    Bolestan narod.
    (Vajldkardsi, 8. avgust 2022 12:41)

    # Link komentara

  55. Ne !
    (Txe Prez, 8. avgust 2022 12:33)

    # Link komentara

  56. Ne treba nama stranac , nego naši igrači koji sve češće neće da igraju za reprezentaciju ili ih neko onemogući .
    (Kosta, 8. avgust 2022 12:33)

    # Link komentara

  57. Ja mislim da nama nisu potrebni stranci u reprezentaciji već da vratimo stari sistm koji je davao rezultate. Obezbediti deci da se besplatno bave sportom za koji su talentovani a ne da igraju tatini sinovi i oni koji imaju pare. Sigurno je da mi Srbi imamo talenat za košarku to se nije izgubilo treba ih samo pronaći i usmeriti na pravi način sve je do trenera
    (vlada, 8. avgust 2022 12:27)

    # Link komentara

  58. Nemam nista protiv, ali ako se pod strancem podrazumeva neko ko je igrao u nasem klubu, izjasanjava se kao Srbin, uzeo drzavljanstvo, pa ceka eventualni poziv selektora. Npr da je Jan Veseli hteo da igra za nas, to bi mi bilo sasvim okej. Varijante kao Bo Mekejleb koji nikada nije ni cuo za Makedoniju niti bio tamo a igra za reprezantaciju ne dolaze u obzir.
    (hghwymn, 8. avgust 2022 12:23)

    # Link komentara

  59. Ako dovedemo stranca, nek nikad vise ne vidimo medalju.
    (Banja Luka, 08. avgust 2022 09:10)
    Pa BiH nikad nije ni osvojila nista,tako da nikakva šteta za tvoju zemlju.
    (pedja, 08. avgust 2022 09:19)

    Пеђа, како си само паметан, свака ти част! Чак и духовит, саркастичан.... Ево ја, рецимо, имам држављанство Србије и БиХ, навијам за Србију, то је моја репрезентација. Имаш ли проблем с тим?
    (ПрофаБЛ, 8. avgust 2022 12:21)

    # Link komentara

  60. Čuj interesovanje za basket kreće od reprezentacije... Da, klinci gledaju samo tih mesec dana utakmice i zagrizu za basket. Sačuvaj bože...
    (fleš, 8. avgust 2022 12:18)

    # Link komentara

  61. Kome trebaju takvi rezultati kobajagi reprezentacije Srbije? To je kao prepisivanje na ispitu ili diplome sa "sega-mega" fakulteta
    (mata, 8. avgust 2022 12:16)

    # Link komentara

  62. Pa koja je onda smisao NACIONALNE selekcije ako ti igraju stranci po ugovoru? Ako nemas igrace onda treba da ih razvijas u domacem takmicenju a ne da hvatas precice time sto zivkas strance sa vremena na vreme. Ovim se nista ne resava vec lepis flaster na slomljenu ruku. Ovaj Paspalj prolupao ....
    (Bre!, 8. avgust 2022 12:15)

    # Link komentara

  63. Ne trebaju stranci osim dece čiji su roditelji poreklom iz Srbije. Za KSS : organizovati nasket lige za OŠ i srednje škole nam nivou opšTina , pa gradova, okruga, Srbije. Organizovati BESPLATNE kampove za najtanentovaniju decu po plainama tokom prolećnog i letnjeg raspusta. Ne mora da bude tipa Zlatibor, Kop nego napravite negde Gde poaznati košarkaši nemaju svoje privatne kampove koji se plaćaju. Na primer: Brus, Rtanj, Pirot, negde u Vojvodini. Poenta je da bude besplatno za decu i srednjoškolce koji su talentovani.
    (Blek - Chicago, 8. avgust 2022 12:12)

    # Link komentara

  64. Kad sam bio klinac čekalo se na red za basket, mi klinci smo igrali po najvećim vrućinama, dok su stariji igrali kada malo zahladi ili noću. Ako naletiš na tablu koja ima obruč - dobro je, mrežica je bila misaona imenica. Nije bilo terena gde nije bila gužva za igranje, pa smo nekad prelazili par kilometara da bi igrali u određeno vreme. Lokalni košarkaški turniri su bili prepuni, što igrača, što gledalaca. Nema ko nije trenirao bar jedan sport ili više njih. Tada je bilo talenata, klubovi su u SFRJ radili u svom interesu i držali su talentovanu decu kao malo vode na dlanu.

    Ali drugo je vreme. Danas na terenima ekstremno retko vidim da ima nekog. Tek kad padne noć ima možda par klinaca pod reflektorima jednog terena. Obruča i mrežica na svakoj tabli, ali nema ko da ih cepa. Dok smo se mi lomili da igramo basket, današnji klinci radije igraju LOL, Fortnajt, Kaunter, Majnkraft... Retko ko se usudi da trenira sport ako je talentovan, ali će uništiti taj talenat momentalno ako tata nema da plati treneru da mu dete igra. O korupciji i muljanju u juniorima da ne pričam, sve video i zgrozio se.

    A neki još uvek žive u mitomaniji o talentima i "zemlji košarke". Koja crna "zemlja košarke" kad u gradu od dva miliona ljudi na utakmicu ABA lige dođe jedva hiljadu-dvr??? Uglavnom i manje, pa se čuje škripa patika. Ali se i dalje priča o "našim talentima" kao da su Partizan i Zvezda jedini timovi. Kako FMP ili Mega ne osvajaju EL kad su tamo sve domaći talenti?? Paspalj je u pravu.
    (NastyB, 8. avgust 2022 11:59)

    # Link komentara

  65. Ovde se dosta njih ne slaže, kao da će njih neko pitati.
    Ako necete pratiti rep. ne morate, kao da cete nekom nedostajati.
    (zoki, 8. avgust 2022 11:57)

    # Link komentara

  66. Neeee, nikad stranac u dresu Srb. Zenski basket je smesan, ko to gleda ili prati osim rodjaka igracica?
    (Из Русиjе, 8. avgust 2022 11:49)

    # Link komentara

  67. Da, sigurno je tako. Medalju (ne zlatnu) 2005. nismo mi osvojili jer nismo imali stranca na nekoj poziciji na kojoj smo bili slabi. Kojoj tačno i kog igrača bi doveli umesto kojeg našeg tada?

    U finalu EP smo izgubili od Slovenije gde u drugom poluvremenu nisu igrali Dončić I Dragić već je glavni igrač bio Prepelič. To što je nama uvek tuđa trava zelenija i lepša, ne menja činjenicu da na tom prvenstvu nismo dovoljno koristili (Birčević starter) dvostrukog MVP NBA lige, I to je bio zamena Birčeviću na pogrešnoj poziciji.

    Elem, od 2009. osvojili smo 2 srebra na EP, 2 srebra na SP i srebro na OI. Jedino koje smo mogli da dobijemo je to sa Slovencima, za ostale nam ne bi pomogla ni 2 NBA igrača imajući u obzir protiv kojih timova smo igrali. A nama nisu dostupni top NBA igrači, nego prosečni evroligaški igrači koji ne pravili razliku.

    Što se meča sa Slovenijom tiče, izgubili smo, idemo dalje. Tim koji danas imamo nema razloga da se ne bori za zlatnu medalju. Kvalitet je tu. Ako je ne bude, stranci tu ne pomažu. Mi nemamo problem sa igračima. Makar ne sada kada imamo MVP NBA lige, MVP Evrolige, iskusnih, mladih...

    Možda to nekad i bude problem (nedostatak igrača), ali danas to sigurno nije.
    (oladipo, 8. avgust 2022 11:48)

    # Link komentara

  68. mi osvojili 3 srebra bez stranca Slovenija jedno zlato i to protiv nas i sad kao trebaju nam stranci.Ne ne trebaju imamo mi rezultate dobre samo je potrebno naterati ove igrace da se odazovu i da se bore kao nekad i medalja je opet tu.
    (boki89, 8. avgust 2022 11:46)

    # Link komentara

  69. Pa nije reprezentacija klub. Ako se i narod pita, a ja jesam deo tog naroda, onda sam kategorički protiv stranaca u bilo kom sportu u reprezentaciji.
    (Ikac Jagodinac, 8. avgust 2022 11:44)

    # Link komentara

  70. Nasa selekcija je vrhunska, ja ne vidim ko nama moze da parira? Mozda samo Slovenci na srčanost, a po kvalitetu ni blizu. Francuska se raspada, Spanija se vec raspala, ostaju jos Grci kao solidan tim.
    (nix, 8. avgust 2022 10:36)

    Zapamti ove svoje misli kada (ako) na evropskom jedva prođemo grupu, a u finalu budu igrali Slovenija i Španija, a mi ni do polufinala.
    (ZaphodBeeblebrox, 8. avgust 2022 11:42)

    # Link komentara

  71. hvala zalizanom "menaDJeru" sto preko svojih kanala pokusava da nam uvali strance u reprezentaciju za naravno njegovu "minimalnu" provizuju... NECE DA MOZE !!!
    (Fino fino, 8. avgust 2022 11:40)

    # Link komentara

  72. Колико си пао у мојим очима и просуо све због чега сам те сматрао легендом.
    (Штета, 8. avgust 2022 11:35)

    # Link komentara

  73. Koliko se sećam, za Crnu Goru su već igrali neki Amerikanci
    (Buri, 8. avgust 2022 11:35)

    # Link komentara

  74. Neko ko je rodjen ili odrastao u Srbiji, a stranog je porekla, moze. Neko ko je instant Srbin NE NIKAD! Pa makar bili zadnji uvek. Na sta to lici? Treba li reprezentacije da postanu isto sto i klubovi? Lorenco Braun Spanac, nikad Spaniju video nije. Sramota. Svi koji guraju tu pricu, neka je guraju na drugom mestu. Srpska reprezentacija je nacionalni tim Srbije. Ne sveta, SRBIJE!!!
    (John Terry, 8. avgust 2022 11:32)

    # Link komentara

  75. diplinž - Uglavnom se slažem sa napisanim, samo je zaboravljen Novosel, pod njegovim vođstvom je izbrisan strah od SSSR. Druga stvar - koga je stvorio Slavnić ? Nije tako mnogo, samo Dražena Petrovića, Saveta Đorđevića, Kukoča i Rađu. Čak i da ih nije bukvalno stvorio, dao im je šansu i to ozbiljnu u 15, 16,5 i 17 godina.! To skoro niko ne bi uradio. Mada je sam za Dražena rekao da samo slep čovek ne bi video takav talenat.
    (Bocko, 8. avgust 2022 11:27)

    # Link komentara

  76. Neverovatno, koliko ima otrovnih ( nazovi) komentara, upućenih prema ovoj živoj legendi - NAŠE KOŠARKE! I to, samo zbog toga, što je rekao živu istinu... Za ove mladje, treba reći da je Paljo otišao u SPURS-e, isto kad i Divac u Lejkersima.Po svom znanju, igri i talentu - bio je jedan od najboljih, evropskih igrača svojeg vremena! Nesportski način života ( 4 kutije cigareta dnevno!) , bio je razlog da neslavno završi sezonu u San Antoniju, kod Grega Popovića... Vraća se u Evropu, u Grčku ( Olimpijakos, PAO) gdje postaje bog košarke! Veliki Kićanovic ga je uvrstio, u prvu petorku najboljih igrača koji su ikada igrali - na ovim prostorima... Kao rodjeni Zvezdaš sam, ovo morao reći. Jednostavno, izašlo je iz mene! RESPECT...
    (Car Dušan, 8. avgust 2022 11:18)

    # Link komentara

  77. @ Mirko, 8. avgust 2022 10:25

    То што си ми приписао да сам написао, ништа у посту нисам написао. Лако провјерљиво.
    Овако ти ми припишеш да сам написао нешто што нисам, нити се то да закључити из моје објаве, па онда одговараш на те исконстрисане моје тврдње и "поентираш" скречући расораву на нешто што нема везе ни са мојом објавом ни са текстом чланка.
    (Khal Drogo, 8. avgust 2022 11:15)

    # Link komentara

  78. Nije potrebno.
    (Mare, 8. avgust 2022 11:15)

    # Link komentara

  79. tor@
    Imate sjajan primer u Sloveniji, koja je došla do istorijskih rezultata uz pomoć stranaca.
    Znaci mislio je iskljucivo na bracu Dragice, Doncica, Murica i pitaj boga koga jos, a plus ocigledno ih svojata.
    Da je mislio na Amera reko bi Slovenija je dosla do istorijskog uspeha uz pomoc stranca-Rendolfa.
    Poenta je da je to pogresno i pogubno dovoditi strance da igraju za rep. dok ce nase mlade potencijalne telente staviti na stranu, a ne to jel sam namerno ili ne izostavio ovog Amera.
    (Majstor Ringo, 8. avgust 2022 11:10)

    # Link komentara

  80. Paljo kralju, potrebno nam je da nam igraju talentovana deca a ne mamini i tatini sinovi i kvalitet će doći sam po sebi jer talentovane dece ima. Ista priča je u svakom sportu a posebno u fudbalu i košarci!
    (statuskan, 8. avgust 2022 11:08)

    # Link komentara

  81. Zar ovo nije lecenje posledice umesto lecenja uzroka, sto nama u stvari treba
    (Baba, 8. avgust 2022 11:06)

    # Link komentara

  82. Sva 4 srebra osvojio je tandem RADULJICA-TEODOSIC.
    MVP Jokic i Micic nista nisu dali reprez. Srbije u kosarci.
    Bojim se da ce tako i ostati.
    Stranac je potreban.
    (ZORAN, 8. avgust 2022 11:06)

    # Link komentara

  83. U reprezentaciji ne može za koju vas boli uvo a u klubovima može za koje bi ste i ubili.
    Ajde ovi pametnjakovici nek mi repliciraju. Bas me zanima sta im je u glavama.
    Da se kladimo da nemaju objašnjenja.
    Dakle, zašto u reprez. ne a u klubovima da?
    (Sah mat, 8. avgust 2022 11:05)

    # Link komentara

  84. @Nix

    Ti prijatelju očigledno ne prtaiš košarku zadnjih 6-7 godina kad ti je Beli vrhunska četvorka. Tu posebno mislim na igre u reprezentaciji...
    (b., 8. avgust 2022 11:04)

    # Link komentara

  85. Stranac može, ali isključivo na klupu. Ovo ostalo je blamaža i sramota za naciju.

    Nije sporno učiti od nekog kvalitetnog stranca kao trenera, recimo neki Pablo Laso ili Jasikevičius, ali na parket poslati stranca, nikako.

    Taman zadnji da budemo...
    (Granota, 8. avgust 2022 10:42)

    U cemu je razlika? I trener je deo tima, mozda i najvazniji. Zasto je ok da trener bude stranac, a nije ok da brk ili krilo bude stranac? Stvarno me zanima razlog.
    (Mile, 8. avgust 2022 11:03)

    # Link komentara

  86. Paljo tako je! Sledi nam izostanak sa 2 predstojeća velika takmičenja svetskog prvenstva i OI u Parizu. Kvalifikacije za ta 2 velika takmičenja ne mogu da iznesu košarkaši anonimusi. Treba se pripremiti za tu situaciju. Psihički. Progutaće se 2 gooorke pilule i najzad shvatiti da Srbija nije zemlja košarke sem u glavama nerealnih domaćih navijača!
    (judd trump, 8. avgust 2022 11:02)

    # Link komentara

  87. dovodjenjem stranca ne rešava se problem, nego se isti podvlači pod tepih!
    Toliko.
    (Waske, 8. avgust 2022 11:01)

    # Link komentara

  88. Ona iritantno namrgodjena mi je zgadila zensku reprezentaciju a sad ovi nesposobni hoce i musku, ako nisu u stanju da vode kss neka se izgube odatle a da dodju neki sposobniji.
    (ja, 8. avgust 2022 11:01)

    # Link komentara

  89. Ne smetaju vam rvači bokseri stranci koji donose medalje? Nismo mi Amerika da smo u svakom sportu vrhunski. Ko se danas bavi fiskulturom u školi. Beže deca sa časova. Idu na kik boks jer je to in. Imamo li mi stručni kadar za košarku za mladje kategorije? Danas gotovo da nema reprezentacije koja na nekoj poziciji nema stranca. Nisu vam smetale košarkašice kada su osvajale medalje? Gledam svaki dan u Košutnjaku KK Cerak na trim stazi. Tu ima svašta. Visoki, mali, mršavi, debeli. Nema tu selekcije a preko puta rep zavod za sport. Da se deca antropološki izmere. Tako se to radi u Španiji. Ne može svako u košarku jer dete to voli ali možda može u rukomet. Važan je uspeh i nije važno kako se do njega dolazi
    Ko je gledao juče finale U18 Španija tri crnca. Ni jedan nije rodjen u Španiji. Na finalu next generation u Beogradu tim Reala pola stranci, crnci i sa našeg prostora, regiona. I to njima ne smeta. Ne smeta im Mirotić
    (Zuja, 8. avgust 2022 11:00)

    # Link komentara

  90. Dovodjenje stranca za jedno leto je pokusaj da se nadoknadi nedostatak sistema rada koji je kroz istoroju krasio nasu kosarku i donosio najvece uspehe. Ne moze precicom nista da se uradi, mala smo zemlja a finansije tanke, tako da samo rad sa nasom decom donosi rezultat dugorocno.
    (Demar Derozan, 8. avgust 2022 10:57)

    # Link komentara

  91. I hrvati uzeli stranca. Tako rade svi, sto ne i mi?
    (Razmisli, 8. avgust 2022 10:55)

    # Link komentara

  92. dragi moji susjedi Srbi vidim da i vi imate hrpetinu Dina Rađe u u populaciji.Eco naš Dino je doveo HR repku u rang San Marina, Gvatemale ili Mongolije..tko pamti da su Slovenci imali amera u svojim redovima kad su zlato osvojili,svi pričaju o Dragiću ili Dončiću .Srbi učite na našim greškama prošlo je vrijeme Jugoslavije.Danas da je složiti repku od igrača sa područja bivše Jugoslavije mislim da se nitko ne bi pitao tko će zlato osvojiti...ljudi to je prošlo svršeno vrijeme...PLUSKVAMPERFEKT.
    (Marko, 8. avgust 2022 10:53)

    # Link komentara

  93. У последњих осам година смо свјетски, олимпијски и европски вицепрваци. Уз напомену да никада нисмо били у најјачем саставу, увијек је фалило пуно играча. Упркос томе, помиње се странац... За странца у нашој репрезентацији могу бити само они који не мисле добро нашој кошарци и обични кретени. Макар никада не освојили медаљу, репрезентацију треба да представљају само наши играчи. Питање је поноса, части, достојанства, а не успјеха по сваку цијену.
    (Ivan, 8. avgust 2022 10:52)

    # Link komentara

  94. Jos jedan hahaha cuvena "institucija" koja pravi mlade igrace u poslednjih 20 god samo Bogdan...
    (mich, 8. avgust 2022 10:50)

    # Link komentara

  95. Poenta reprezentacije je da tim bude sastavljen od igraca iz te zemlje, ne da se prave klubovi od reprezentacije. Medjutim kako je sve na svetu postalo biznis, pa tako nazalost i sport, ne cude uvakvi stavovi i pogledi na stvar.
    (taiwo, 8. avgust 2022 10:48)

    # Link komentara

  96. Репрезентација није клуб. Ако доведу странца, ја престајем да их пратим.
    (Комша, 8. avgust 2022 10:47)

    # Link komentara

  97. Ako dovedemo stranca, nek nikad vise ne vidimo medalju.
    (Banja Luka, 08. avgust 2022 09:10)
    Pa BiH nikad nije ni osvojila nista,tako da nikakva šteta za tvoju zemlju.
    (pedja, 08. avgust 2022 09:19)

    Njegova zemlje su Srbija i Republika Srpska... Tako da ne nemoj da truješ.
    (Kvaran narod, 08. avgust 2022 09:32)
    Pasoš ne laže,a gde ti je srce to je druga priča.
    (pedja, 8. avgust 2022 10:46)

    # Link komentara

  98. Svi beli su Srbi, ali Paspalj verovatno misli na nekog crnca.
    (p, 8. avgust 2022 10:45)

    # Link komentara

  99. Ma ne zanima me uspeh Kosarkaskog saveza....zanima me uspeh kosarkaske Srbije...nase dece iz Sumadije,Pomoravlja,Vojvodine,Beograda...
    Nikada ali NIKADA stranac
    I u klubovima ih je previse ali ajd sad...to i nekako...ali Srbija....brateeee
    (racionalno, 8. avgust 2022 10:45)

    # Link komentara

  100. Ženska reprezentacija ima stranu igračicu i uspeh je evidentan
    (NX, 8. avgust 2022 10:43)

    # Link komentara

  101. Treba Danilović da se skloni iz košarke
    (Insta, 8. avgust 2022 10:42)

    # Link komentara

  102. Stranac može, ali isključivo na klupu. Ovo ostalo je blamaža i sramota za naciju.

    Nije sporno učiti od nekog kvalitetnog stranca kao trenera, recimo neki Pablo Laso ili Jasikevičius, ali na parket poslati stranca, nikako.

    Taman zadnji da budemo...
    (Granota, 8. avgust 2022 10:42)

    # Link komentara

  103. Slazem se.
    Problem je pre svega u tzv prozorima i to sto ko ode u NBA vise se ne vraca u reprezentaciju.
    Valjda je i bio cilj Fiba da se velesile u kosarci osakate, ili sta?
    ESP i SRB sa drugorazrednim timovima nmogu da pobede Kazahstan tj Finsku, tako da je jasno o cemu se radi, zato bi stranac ili par njih, dobrodosao..
    Ntreba ovde praviti galamu oko stranaca, to je nuzno kao odgovor na besmislene prozore i novi tip kvalifikacija.
    Se nko seca kad je SRB poslednji x uspela da kompletira 1.petorku, svaku utakmicu smo igrali sa novim timom, momci se nadju 1 dan pred utakmicu i treba da pobede nku ekipu recimo Finske koji igraju 10 godina zajedno?
    (C i n i k, 8. avgust 2022 10:40)

    # Link komentara

  104. Jokic je stranac!
    (Kontras, 8. avgust 2022 10:39)

    # Link komentara

  105. Naracno da trwba stranac,dojle da zivuno u 16 veky
    (Mirko, 8. avgust 2022 10:39)

    # Link komentara

  106. Koja je uopšte svrha dovođenja stranog igrača? Da li postajemo kolonija ili legija stranaca?
    Hoćemo li se i dalje zvati Srbija ili poSrbija?
    Ako nemamo kvalitetne igrače nije smak sveta. Biće ih nekad, a i da ih ne bude nikad nije potrebno dovoditi strance.
    (rebro, 8. avgust 2022 10:36)

    # Link komentara

  107. Sta fali nasoj selekciji? Zar Beli nije vrhunska cetvorka, Jokic je igra povremeno. Pokusevski ce je igrati ubuduce. Sta ce nama cetvorka, fali nam plej kao zalog za buducnost, Teo je vec nogom u penziji, Micic zreo a fali mu zamena. Nasa selekcija je vrhunska, ja ne vidim ko nama moze da parira? Mozda samo Slovenci na srčanost, a po kvalitetu ni blizu. Francuska se raspada, Spanija se vec raspala, ostaju jos Grci kao solidan tim.
    (nix, 8. avgust 2022 10:36)

    # Link komentara

  108. @Bazz
    Opet crnac.
    (Ilija, 8. avgust 2022 10:35)

    # Link komentara

  109. Da se mene pita ja bih vec za ovaj sampionat angazovao strano lice.
    (Sto da ne, 8. avgust 2022 10:33)

    # Link komentara

  110. Može što se mene tiče ako su barem baba ili deda iz Srbije.
    (poreklo, 8. avgust 2022 10:31)

    # Link komentara

  111. Паспаље молим те иди из савеза! Мука нам нам је свима више од вас набеђених гистро "патриота" који су "гинули за грп и репрезентацију", а у стварности одиграли по 2-3 велика такмичења у каријери, иако су имали 35 утакмица по сезони. Мрзите Јокића и све наше из НБА и стално бацате отровне стрелице ка њима, само зато што ваша генерација није могла ни да приђе тој лиги. И сад, ви као велики стручњаци и патриоте тражите да нам играју играју странци. Страшни сте лицемери!
    (МШ, 8. avgust 2022 10:29)

    # Link komentara

  112. Žare, onog trenutka kad neki stranac koji veze nema s ovom zemljom obuče naš dres, od tog trenutka prestajem da pratim našu reprezentaciju. I ovako isto misli najveći broj ljudi. A vi onda birajte da li igrate za fibinu lovu od rezultata ili za to da vas kompletan narod gleda, navija, slavi svaku medalju.
    Nemojte o primeru u ženskoj košarci jer realno koga briga. Niko živi sem uže rodbine igračica ni ne zna ko je vicešampion Srbije u ženskoj košarci niti više od 3 reprezentativke računajući sestre Dabović.
    (Exe, 8. avgust 2022 10:26)

    # Link komentara

  113. @(Khal Drogo, 8. avgust 2022 09:02)

    Ovo sto ste vi napisali ja sam to isto slusao krajem '90ih za klupska takmicenja kada je bilo predloga da bi stranci trebali da igraju u nasoj ligi. Identicni izgovori su bili stavljani na sto zasto to "nije dobro" po ligu, klubove, reprezentaciju i razvoj mladih igraca. I naravno onaj nezaobilazni izgovor nacionalni ponos i izdajnici strani placenici ili ti danas autosovinisti. Drugim recima to je strah od progresa, razvoja i drzanja koraka sa svetom.

    Naravno na kraju se ispostavilo da to sto stranci igraju u domacoj ligi nema veze sa razvojem igraca i uspehom nacionalne selekcije. To sto mladi ne dobijaju sansu da igraju ako im roditelji ne plate se zove korupcija i kriminal kao i u svakim sferama nasih zivota gde nema napretka. To sto jedan od najboljih nasih evropskih igraca ne igra za reprezentaciju jer ima nepodobne politicke izjave se zove diktatura vrha drzave koja doseze sve sfere nasih zivota. A to sto najbolji igrac Srbije u NBA uopste ne igra a kada igra onda je postedjen da se ne bi povredio se zove burazerski dil u burazerskoj ekonomiji.

    Sprska kosarka ima mnogo vecih problema od stranaca a svi ti problemi nisu nista novo niti bilo sta drugacije od nasih problema nase svakodnevnice.
    (Mirko, 8. avgust 2022 10:25)

    # Link komentara

  114. NE
    (Slobodan, 8. avgust 2022 10:25)

    # Link komentara

  115. @ Borivoje, 8. avgust 2022 10:02

    Не би. Ни по прописима ФИБА-е која је то дефинисала ни по било којем разумном тумачењу. Дончић да је заиграо за Србију (услов је да је српски пасош добио прије 16ог рошендана) никако не би био натурализиовани играч (странац), као што то никако није могао бити рецимо Пеђа Стојаковић или данас рецимо Никола Јовић и Никола Ђуришић.
    Србин гдје год био рођен у репрезентацији Србије никако не може бити странац.
    (Khal Drogo, 8. avgust 2022 10:25)

    # Link komentara

  116. Paspalj promašio temu, nije poenta medalja nego rad KSS-a, zapravo nerad.
    (AJ, 8. avgust 2022 10:25)

    # Link komentara

  117. Ako ikada vratimo klince na terene za basket pored zgrade i u skolskom mozda ima sanse za nas u buducnosti.
    Sada je vreme kada se nasi klubovi utrkuju ko ce vise strsnaca da kupi.
    (Nex, 8. avgust 2022 10:02)

    То је кључно. Давно сам напустио град у коме сам рођен и играо јаку јуниорску кошарку пре него што сам отишао на, факултет (моја генерација је као сениори играла прву лигу СФРЈ осамдесетих година прошлог века). Прођем поред игралишта где се некада смењивали 7-8 екипа на баскету, лепи кошеви, мрежице, никог нема. Једно касно поподне узмем лопту, иако нисам одиграо баскет више од 20 година (тамо где живим то се не игра) и изађем на терен на коме сам одиграо први баскет у животу. Дриблинг, леви улаз, десни улаз, шут, и тако једно пола сата. У том периоду су били само тројица дечака који су пикали фудбал,чуо сам из разговора да двојица од њих тренирају. Да ли можете да верујете да сам ја својих пола сата одрадио са много више страсти и интезитета (без обзира на физичка ограничења и одмакле године) него та деца њихов фудбал. Дакле, када деца почну да се баве спортом зато што га воле и уживају у њему, и користе сваки слободан тренутак да изађу на терен, тада ће се можда нешто променити. А све док менаџери буду од најранијег детињства усмеравали родитељске и дечије амбиције, и све се своди на тренинг и новац, од тога нема ништа.
    (,,, мислим..., 8. avgust 2022 10:24)

    # Link komentara

  118. Nikad nisam za to, pa čak i polutani.
    ALI, ako to rade svi, moramo i mi, jer najvažniji su rezultati i oni se pamte.
    Ne smemo uvek biti neki pravednici i da ispaštamo.
    (Alien, 8. avgust 2022 10:24)

    # Link komentara

  119. Da budemo jasni, nemam nista protiv stranaca u reprezentaciji, imam protiv stranaca koji su dobili drzavljanstvo samo da bi igrali u reprezentaciji i poboljsali nas tim. Ako je neki stranac koji se doselio ovde, ostao da zivi, ozenio se, isao u skolu, roditeljima se dopalo da bude ovde dok je bio mali i slicno, nemam nikakvih problema da igra za nasu reprezentaciju. Ali dovesti ga iskljucivo i samo zbog kosarkaske reprezentacije, to mi je problematicno.
    (zmajognjeni, 08. avgust 2022 10:05)

    To bi bilo to ! Imam isto mišljenje. A sto se ženske reprezentacije tiče, ne koze se porediti, broj igračica nije ni približan broju igrača !
    Ali Paspalj je rekao : ne radi se kao pre ! E pa zašto ? Zašto se ne radi ko pre, kada su imali priliku pravi potencijali a ne sincici nekih dok drugi nemaju kontu da uvale a deca imaju znanje ? Šta je otišlo popreko ? Gde ? To se ne pitaju ? Lakše je “kupiti” nekog stranca i furaj.. e pa ne hvala, za plaćenike nisam !
    (JPR24, 8. avgust 2022 10:22)

    # Link komentara

  120. iskreno, nisam siguran sta da mislim!
    (građanin opasnih namera, 8. avgust 2022 10:22)

    # Link komentara

  121. Niko od vas u savezu ne zeli da prizna kako se radi sa mladim igračima. Ejjj igrali u B diviziji do 20 godina. Pa mi smo uvek bili ili prvi ili drugi u Evropi. Svi treneri su ispod 30 godina, ne stvaraju igrače , cilj im je da samo dobiju utakmicu kako bi podigli svoj rejting. A utakmice dobijaju tako sto stavljaju momke koji su u odredjenom uzrastu razvijeniji ali ne i talentovaniji. Na kraju nemate nijednog mladog pleja godinama.
    (fanatic, 8. avgust 2022 10:21)

    # Link komentara

  122. To kad se desi, ujedno će biti poslednji put da gledam reprezentaciju. A bilo kom zlatu se neću radovati niti jedan promil. Čim smo se dosad dičili? Srpska škola košarke (pogrešno nazivana jugoslovenska, sve su to stvorili profesor Nikolić i Žeravica, od njihovih direktnih đaka samo jedan nije bio Srbin - Krešo)! Mi, mala zemlja, šaka ljudi, važimo decenijama za jednu od 3, 4 najveće sile u košarci! To je nešto! Šta ćemo biti poslije stranca? Dobri skauti (van svojih granica)? Koliko su stranci pomogli Hrvatskoj, BiH, CG, Makedoniji? Uložite pare u našu djecu, loptu u ruke sa 7 godina, kampovi, iskustvo starih asova, treneri da prenose znanje na mlađe! Kao što rekoh, dva pionira su stvorili našu košarku, i prenijeli to svojim naslednicima. Koga su stvorili Obradović, Pešić, Slavnić, Maljković? Nije dovoljno kao igrač učiti od trenera, moraš jedno vrijeme biti dio stručnog štaba... Ljudi, imamo to nešto u genima, samo ne trebamo pustiti da trune!
    (diplinž, 8. avgust 2022 10:20)

    # Link komentara

  123. Loznica Gučevo,Cer: " Dovedeš stranca a on, misli da je Srbija u Sibiru... " Nema on šta da misli - njegovo je da igra! Poenta je - DA BUDEMO NAJBOLJI ( kao što smo i bili)... A kad ostvarimo rezultat, i taj i takav stranac opravda, svoj dolazak kod nas - MOŽDA MU i kažemo, ko smo, šta smo, i od kojih SMO!
    (Car Dušan, 8. avgust 2022 10:20)

    # Link komentara

  124. Meni ovo zvuči kao klupska priča. Juriš rezultat po svaku cenu zbog čega dovodiš stranca. Što onda dovodiš jednog, dovedi tri.
    Meni to daleko od reprezentativne košarke ili bilo kog sporta na nivou reprezentacija. Nije smisao u tome po svaku cenu osvojiti titulu već s onim s čime raspolažeš u svom dvorištu
    (Neumorni ispravljač krive Drine, 8. avgust 2022 10:18)

    # Link komentara

  125. Pre 20god je Stevan Karadžić na 3-4 strane u listu Košarka pričao koliko jedan agent loše radi svoj posao, gura svoje igrače a ne one koji su vredni, sputava vrednije i bolje itd. To je bio stav Košarkaškog saveza, ne samo Stevana Karadžića.
    Taj agent je iste nedelje platio 2h intervju kod Tegeltije na SOS kanalu i Vladan Tegeltija mu je postavljao unapred dogovorena pitanja.

    Moj drugar je zbog tog agenta iz reprezentacije bio poslat u nebitnu ligu da igra, rekao mu je da za njega nema bolje trenutno i ugasio mu je košarkašku karijeru. Ugasio ga iz reprezentacije SCG, reprezentacija 2 države, a on u top 20 igrača! Taj agent je znamo svi ko, a vedri i oblači sa svojim milionima kako koga stigne. Zato što je bahat i aljkav, u Partizanu nema nijednog svog igrača.
    (Moler, 8. avgust 2022 10:18)

    # Link komentara

  126. Neka nam dolazi Amer za te besmislene prozore of Fibe! Neka se on mlati sa nasom trecom ekipom i da izgura kvalifikacije. A kad pocinje pravo prvenstvo onda neka nasi najbolji igraju.
    Znaci stranac samo „prljav posao“
    (gogibre, 8. avgust 2022 10:17)

    # Link komentara

  127. kad je on bio klinac imali su svu paznju i radilo se sa njima i bilo je rezultata, a sad kad treba drugim klincima dati sansu onda nemoze nego daj nekog stranca za pare a klince pusti niz vodu...
    (Fino fino, 8. avgust 2022 10:17)

    # Link komentara

  128. Willy Wonka
    Pa taj i takav ,,stranac" je dao više za Srbiju nego ti za sedam života.
    (Bruks 021, 8. avgust 2022 10:16)

    # Link komentara

  129. Ne razumjem uvrede na račun ovog čovjeka. Svojim primjerom i zalaganjem za reprezentaciju najmanje što je zaslužio je da se sasluša. Ne moramo se složiti sa njegovim mišljenjem, ali nemojmo ga ni omalovažavati.
    (Gorolom, 8. avgust 2022 10:15)

    # Link komentara

  130. Dovesti Paul George!
    Srpski zet, 2 dece sa srpskim imenima, krsteni u SPC, nema sta dalje da pricamo.

    Tandem Bogdanovic George Jokic
    (Bazz, 8. avgust 2022 10:13)

    # Link komentara

  131. 2001 sampion bila jugoslavija

    2002 sampion bila jugoslavija odnosno srbija i crna gora.

    Zakljucak, Srbija nikada nije bila sampion.
    (PatriJota, 08. avgust 2022 09:30)

    Znači svi mi koji smo rođeni pre 2006. nismo rođeni u Srbiji? Šta smo onda mi, šta nama piše kao država rođenja? Koje su to države SFRJ, SRJ, SCG, one više ne postoje, znači ni mi onda ne postojimo... pali bre klinac.
    (Exe, 8. avgust 2022 10:13)

    # Link komentara

  132. Reprezentacija nije klub, ne treba nam stanac. Bolje da nikad nista ne osvojimo ali da igraju nasa deca.
    A zasto ne radite kao sto ste nekad radili?
    (Vlada, 08. avgust 2022 08:52)

    Novac je unistio apsolutno sve. Ne samo u sportu nego i sve u svim porama zivota.
    (realno, 8. avgust 2022 10:12)

    # Link komentara

  133. moze neko iz crne gore ili rep srpske
    (markoni, 8. avgust 2022 10:11)

    # Link komentara

  134. Čovek je mislio na njegovu, Montenegrino reprezentaciju?!
    (Nebojsa, 8. avgust 2022 10:10)

    # Link komentara

  135. Ok, dovedite ga. Samo ja od toga dana ne gledam vise Srbiju. Pa nek vas gledaju ovi "moderni" sto kazu da nam to treba i da smo zaostali. Evo Crna Gora dovodi svaki ciklus po jednog ili dva stranca, pa se usrecila! Ljepse da je neki mladi klinac isao nego neki amer koji pri tome bude i placen za to.
    (kaokakao, 8. avgust 2022 10:09)

    # Link komentara

  136. Zar i ti sine Brute ! Slažem se da to bude Srbin sa crnogorskim državljanstvom ili npr.Luka Dončić !
    (Boris Banović, 8. avgust 2022 10:08)

    # Link komentara

  137. (Majstor Ringo, 8. avgust 2022 09:17)

    Majstore, u stvari šegrtu, sedi i pročitaj nešto, informiši se, pa onda pričaj ili piši. A to što u svom neznanju vređaš jednog Paspalja, govori koliko je teško ljudima u tvom neposrednom okruženju.
    (dsfgsdf, 8. avgust 2022 10:08)

    # Link komentara

  138. Kada sam pisao da su medalje koje osvoji ženska reprezentacija lažne, komentar mi nije bio ni objavljivan.
    Repka i privatni klub nisu ista stvar. Medalja i nagrade za osvajanje iste su najbitniji? Onda kupite pet stranaca ili to još nije moralno, jer su drugi kupili samo jednog? Ako je lakše da glumimo kako je sve u redu u muškoj i ženskoj košarci i da slavimo tuđe uspehe, onda hajde da izaberemo liniju manjeg otpora. Peto mesto nije dovoljno dobro, samo medalje nas čine zemljom košarke, kupimo na Ali Ekspresu jednog stranca da zakrpimo rupu u radu, a ako to ne uspe, onda sledećeg i tako u krug. U budućnosti lepo pet androida, ako nam dozvole, pa ako oni urade nešto možemo i u žensku da ih profuramo i potpuno izdominiramo.
    (Linija manjeg otpora, 8. avgust 2022 10:06)

    # Link komentara

  139. Da budemo jasni, nemam nista protiv stranaca u reprezentaciji, imam protiv stranaca koji su dobili drzavljanstvo samo da bi igrali u reprezentaciji i poboljsali nas tim. Ako je neki stranac koji se doselio ovde, ostao da zivi, ozenio se, isao u skolu, roditeljima se dopalo da bude ovde dok je bio mali i slicno, nemam nikakvih problema da igra za nasu reprezentaciju. Ali dovesti ga iskljucivo i samo zbog kosarkaske reprezentacije, to mi je problematicno.
    (zmajognjeni, 8. avgust 2022 10:05)

    # Link komentara

  140. Uz svo poštovanje za Paspalja, i neslaganja s njim u vezi stranca, baš me interesuje koja bi to bila dominantna četvorka. U Evropi je ne vidim (od onih koji ne igraju za neku državu). Čak i kada bi u nekom ludom scenariju došla neka dominantna četvorka iz NBA, ne bi ni sa njim odvojili zlato, jer bi igrali protiv bar 8 takvih igrača u USA reprezentaciji.
    (sve je relativno, 8. avgust 2022 10:03)

    # Link komentara

  141. Stranac? Da, obavezno. Mnogi se protivite, a da za Srbiju zaigra Doncic bilo bi vam ok. E pa i Doncic bio bi stranac.
    (Borivoje, 8. avgust 2022 10:02)

    # Link komentara

  142. Ako ikada vratimo klince na terene za basket pored zgrade i u skolskom mozda ima sanse za nas u buducnosti.
    Sada je vreme kada se nasi klubovi utrkuju ko ce vise strsnaca da kupi.
    (Nex, 8. avgust 2022 10:02)

    # Link komentara

  143. Ne Paljo nikakav stranac nam ne treba. Treba nam rad, rad, rad... Rad Saveza, edukacija trenera, seminari... Sa mlađim kategorijama rade treneri sa kursom od mesec dana, pitanje imaju li osnovnu školu. Ko dođe i prođe juniorsku selekcije posle nema gde da igra i prestaje sa bavljenjem sportom posle 12 godina. Napravite razvojnu ligu Zabranite dokazak stranaca u KLS.
    (MUSELIM, 8. avgust 2022 10:01)

    # Link komentara

  144. A zašto stranac uopšte govori o reprezentaciji Srbije?
    (WillyWonka, 8. avgust 2022 10:01)

    # Link komentara

  145. Reprezentacija nije klub pa da kupujes igrace, cz i partizan vec umaju velike probleme sa domacim igracima, prosto mora da se radi sa mladjim kategorijama, nemoguce je da smo 40 godina unazad lagani stvarali talente a sad odjednom imamo probleme.
    (milan krojac, 8. avgust 2022 10:01)

    # Link komentara

  146. Za Srbiju moze igrati onaj ko je rodjen u Srbiji, moze biti i otac Finac, a majka Amerikanka, onaj ko se deklarise kao Srbin, pa makar ziveo na Fidziju, i onaj ko zivi vise od 3 godine u Srbiji, zna jezik i dobije drzavljanstvo. Instant stranci koji ne znaju ni rec srpskog, gde se uopste Srbija nalazi itd. NE SMEJU IGRATI!
    (Borkes, 8. avgust 2022 10:01)

    # Link komentara

  147. nikako stranac. nikad stranac.
    (sima, 8. avgust 2022 09:59)

    # Link komentara

  148. to je pay to win, direktno varanje i obesmisljavanje svih sportskih i viteskih principa.
    bar reprezentacija neka bude postedjena toga. meni je jadno sto su slovenci pobedili zahvaljujuci rendolfu. taj trijumf ne izaziva divljenje kod mene.
    (zigi, 8. avgust 2022 09:59)

    # Link komentara

  149. Jesam partizanovac, ali iskreno ovaj Paspanj konstantno ima neke glupe ispade.
    (iskreno, 8. avgust 2022 09:58)

    # Link komentara

  150. Zao mi je sto cu ovo da napisem.
    Ali nisu nam potrebni Paspalj, Danilovic, Bodiroga...
    Potrebni su kao ljudi koji reklamiraju našu košarku.
    Ali nikako kao ljudi koju odlučuju.
    Hajmo ljudi, posao dajte ljudima koji imaju zelju i mogucnost da pomognu.
    Ljudima koji imaju priliku da se dokazu ili da se ne dokazu.
    Ljudima...
    (bolje sutra, 8. avgust 2022 09:57)

    # Link komentara

  151. NE NE TREBA, ako nismo sposobni sami onda ne treba ni da osvojimo.
    (maki, 8. avgust 2022 09:57)

    # Link komentara

  152. Samo ako je Rus..
    (Obrad, 8. avgust 2022 09:55)

    # Link komentara

  153. A niko da primeti da je naš problem trener. Najveće uspehe smo ostvarivali uz legendarne trenere. Duda je pokojni, Željko i Kari su ostarili. Gde su naslednici? Imamo i tu talenata, ali zbog preteranog mešanja menadžera oni se ne razvijaju kako treba i bolje rezultate postižu van Srbije. Imamo mi sve sastojke, ali džabe kada se ne umešaju kako treba. Smanjite uticaj menadžera i dajte trenerima odrešene ruke i biće opet uspeha.
    (Tandžara, 8. avgust 2022 09:55)

    # Link komentara

  154. stranac? na poziciji cetiri?? pa ta pozicija i inace sve manje postoji, igraju je trojke a cetvorke su presle na pet, svasta da cujemo od paspalja. mogao bi stranac da igra kvalifikacije, na primer. jedini stranac koji bi dosao u obzir je panter. on bi mogao da napravi razliku, recimo sad bi mogao da pokrije izostanak bogija ali nisam za strance i strasno je to sa strancima sto se uopste angazuju, to nije u redu. problem reprezentacije je pozicija jedan, to je prpblem i sa skolama kosarke u srbiji koje ne uspevaju da stvore plejmejkera vec duze vreme.
    (Milan, 8. avgust 2022 09:54)

    # Link komentara

  155. @peđa, njegova zemlja se zove Republika Srpska!
    (Vlak, 8. avgust 2022 09:53)

    # Link komentara

  156. (Brankoni84, 08. avgust 2022 09:44)

    Jan Veseli je svojevremeno, dok je igrao u Partizanu, na pitanje gledaoca jedne tada popularne košarkaše emisije odgovorio da mu je najveći ponos da igra za reprezentaciju Češke i da nikad ne bi igrao za drugu reprezentaciju. Kada su u pitanju strani igrači, tu u obzir dolaze na žalost isključivo Amerikanci koji nikad ne bi mogli da igraju za svoju zemlju.
    (Vlada, 8. avgust 2022 09:52)

    # Link komentara

  157. Ovaj prolupao čuj stranca
    (Boki, 8. avgust 2022 09:52)

    # Link komentara

  158. Kakvo vreme dolazi da će Evropljani da sede na tribinama i navijaju dok nam Evropsko prvenstvo da nam igraju Ameri...
    (bolji život, 8. avgust 2022 09:51)

    # Link komentara

  159. delboj@

    Genijalcu namerno sam ga izostavio, jer je to samo jedan igrac, koji btw nije bio proglasen za MVP, niti je bio najbolji igrac Slovenije, zna se koji su igraci bili glavni nosioci na EP.
    Tako da sigurno on nije bio najzasluzniji za to zlato vec igrace koje sam naveo prvenstveno,naravno jos je Slovenaca doprinelo toj medalji.
    Tako da ova izjava Paspalja je diletantska i neozbiljna!
    (Majstor Ringo, 8. avgust 2022 09:51)

    # Link komentara

  160. @Majstor Ringo, svojom glupošću i bezobrazlukom (to uvek ide jedno sa drugim) daješ sebi za pravo da vređaš jednog odličnog košarkaša i još boljeg čoveka bez ikakvog razloga. Zna Paspalj da su nabrojani košarkaši Slovenci, ali ti ne znaš da za Sloveniju igraju stranci crne puti. Duguješ veliko izvinjenje legendi!
    (Vlak, 8. avgust 2022 09:50)

    # Link komentara

  161. E Paspalje ajde sa tim nas zaobidji. Legenda si to i ostani.
    (Debeli, 8. avgust 2022 08:49)



    🤔Mrtva trka izmedju Bore Đorđevića i Paspalja kao ljudi koji su za života uspeli da uđu u legendu i izađu iz nje.🤣🤣🤣
    (Naticanje legendi, 8. avgust 2022 09:50)

    # Link komentara

  162. Stranci u klubovima su nas i doveli do toga da nam u reprezentaciji treba stranac. Nipošto ne treba pristati na Paspaljevu ideju. Nama treba samo sistematski rad sa klincima i da Zvezda i Partizan daju šansu i domaćim igračima.
    (ronin, 8. avgust 2022 09:50)

    # Link komentara

  163. Ovakva zemlja i ne zasluzuje sportske rezultate to se stvara radom i organizacijom a mi nemamo nista od toga.A nemamo ni klubove nekada smo imali 10 klubova svaki sa nasim igracima i omladinskim skolama sada imamo projekte Zvezdu i Partizan koji jure rezultate sa crncima a losi im rezultati.Partizan nema sta da trazi u Euroligi nije ni to zasluzio rezultatima pored svih stranaca.Ko su ostali klubovi i igraci
    (Drax, 8. avgust 2022 09:48)

    # Link komentara

  164. Vidim ovde svi se sekiraju za reprezentaciju a ne smetaju im buljuk stranaca u klubovima za koji tako ostrašćeni navijaju.
    E Srbi čudne li sorte.
    (Uros, 8. avgust 2022 09:48)

    # Link komentara

  165. I šta dovedeš NBA zvezdu koju platiš za ogroman narodni novac, da igra za Srbiju, dok on misli da je Srbija u Sibiru?! Ne razumem poentu?!
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 8. avgust 2022 09:47)

    # Link komentara

  166. Naravno da treba ali mi kasnimo u svemu za drugima,najpametniji smo u svemu a ne vidimo koliko kaskamo za celim svetom.Posledica oskudnog obrazovanja je generator svega i tu se tesko moze uticati na misljenje mase.
    (lagana analiza, 8. avgust 2022 09:44)

    # Link komentara

  167. Steta sto nas savez nije radio na tome Jana Veselija nagovore da igra za Srbiju, igrao je tri godine za partizan i pritom zna srpski.


    Mogao je da igra umesto ovih igraca koji su igrali tada za Srbiju:

    *Marko Kešelj- Evrobasket 2011
    *Đorđe Gagić - Evrobasket 2013
    *Raško Katić - Svetsko prevenstvo 2014
    *Ognjen Kuzmić - Evrobasket 2015
    *Stefan Birčević - Olimpijske igre 2016, Evrobasket 2017
    *Miroslav Raduljica - Svetsko prvenstvo 2019



    E sad zamislite da je Sale umesto Raduljice, Marjanovica, Bircevica i Simonovica poveo:

    *Jana Veselog - licno Dominik Vilkins za Bircevica.

    *Nedovica - imao je problema sa povredom koju je vukao odavno ali je po njegovim recima mogao i zeleo da igra.

    *Kalinica - afera sa video snimkom i izjavama o Kosovu.

    *Micov - da je progutao knedlu i pozvao ga doprineo bi kvalitetom i iskustvom, tada je imao 34 godine i jos je igrao na visokom nivou.

    Kampaco se ne bi tako olako setao kroz reket na svetskom prvenstvu 2019 da je tu bio Kalinic. Nedovic bi probijao na pasove Jokica a Veseli bi legao kao budali samar "Dzokeru", pokrivao bi slabu stranu Jokica rampama i sirio reket sto sutevima za 3 sto zakucavanjima na Jokiceve asistencije. Micov bi doprineo kvalitetom i iskustvom ako je mogao Luis Skola sa 39 magao je i Micov sa 34 godine.


    Da je Veseli igrao za Srbiju od 2011 imali bi sa Evrobasketa 2015 (srebro), Evrobasketa 2015 (zlato) i Svetskog prvenstva 2019 (zlato - da smo imali ova cetiri igraca).
    (Brankoni84, 8. avgust 2022 09:44)

    # Link komentara

  168. Srbija nije bila šampion od Svetskog prvenstva 2002, a poslednji put prvak Evrope bila je 2001.“



    2001 sampion bila jugoslavija

    2002 sampion bila jugoslavija odnosno srbija i crna gora.

    Zakljucak, Srbija nikada nije bila sampion.
    (PatriJota, 08. avgust 2022 09:30)

    Pogrešan ti zaključak, ti svi igrači kao i kompletan stručni štab su bili isključivo Srbi!
    (mag are est, 8. avgust 2022 09:43)

    # Link komentara

  169. Domaci kvazi treneri guraju preko dva metra na poziciji jedan, kao a la Kukoc i onda vidis da se uzimaju sve Amerikanci za poziciju 1 a da nas je Kajri Irving rasturio sa nekih 185 cm.
    Filozofija nasih sto visi, to bolje, dovede do toga da nas sa niskom i brzom postavom dobiju.
    Mogu ovako do sutra, ali drugi su placeni, pa neka misle i preuzmu odgovornost.
    (Aca, 8. avgust 2022 09:43)

    # Link komentara

  170. Gledajući utakmice naših mladih timova uočava se potpuni nedostatak naše nekadašnje igre. Današnja deca su pod velihim uticajem NBA lige i previše soliraju. To nije košarka, naša košarka. Za sve je kriv KSS, odnosno treneri koji rade sa mladima. Mene je bilo blam dok sa gledao juče klince iz U18 i trenera koji ne reaguje i predstavlja običnu maskotu.
    (Bosko, 8. avgust 2022 09:43)

    # Link komentara

  171. jedinog stranca kojeg bih prihvatio je Pol Džordž, jer je oženjen Srpkinjom :-)
    (Balls of Steel, 8. avgust 2022 09:39)

    # Link komentara

  172. Potreban nam je neko ko radi sa mladima,
    (Rade Piket, 8. avgust 2022 09:36)

    # Link komentara

  173. Zasto stranac na poziciji 4? Treba samo da se dobro radi sa N.Jovicem, D. Ilicem, B.Simanicem, T.Vukcevic, A.Pokusevskim… svaki od navedenih ima svoje adute a mogu da nose reprezentaciju bar 10godina.

    P.s. Nasa deca znaju kosarku, izgubio se sistem vrednosti: visine ugovora/drustvene mreze uticu na psihu i lazan osecaj bitnosti kao i kult reprezentacije. Njima treba jedan strasan motivator a ja bih licno i jednog sjajnog psihologa dodao reprezentaciji za stalno.
    (Zasto stranac, 8. avgust 2022 09:35)

    # Link komentara

  174. Vala ne treba nam stranac pa makar ne osvojili nista jos 100 godina.
    (navijac, 8. avgust 2022 09:35)

    # Link komentara

  175. @Hahahaha sta lik lupi i ostade ziv, koji stranci u Sloveniji? jer Slovenija imala crnce, strance, Amerikance?
    Ja koliko znam ne, ako gospodin Paspalj misli na Luku Doncica, bracu Dragic, Murica, svi oni su rodjeni u Sloveniji, imaju slovenacko drzavljanstvo, ziveli tamo, maternji jezik slovenacki, a verovatno se i deklarisu kao Slovenci.
    Tako da Paspalje bolje cuti, neznalica bio na terenu a bogami i van njega!
    (Majstor Ringo, 08. avgust 2022 09:17)

    A Anthony Randolph? Upravo na poziciji 4ke
    (lordred, 8. avgust 2022 09:35)

    # Link komentara

  176. Ne treba nama stranac, nama treba da naši najbolji igrači igraju za reprezentaciju.Mi i dalje imamo strašan tim i po imenima je Srbija i dalje ubedljivo najjača ekipa u Evropi, ali džabe sve to kad nikada nismo kompletni. Paspalja treba neko da podseti da zadnje dve utakmice(verovatno i ključne) u kvalifikacijama za SP nije igrao nijedan naš igrač koji igra EL(Micić, Nedović, Kalinić, Lučić,Milutinov...). Dok se ne promeni odnos srpskih igrača prema dresu reprezentacije nama pomoći nema pa taman kupili 5 stranaca.
    (goblin, 8. avgust 2022 09:33)

    # Link komentara

  177. Доста је с менаџерисањем. НИКО од љубитеља кошарке не жели странце у репрезентацији!
    (Стара школа, 8. avgust 2022 09:33)

    # Link komentara

  178. Nije problem u kvalitetu domacih igraca, problem je sto kvalifikacije ne igraju najbolji nego u tom trenutku dostupni igraci. Nikakvi stranci to ne mogu nadoknaditi jer samim tim ni najbolji stranci tada nisu dostupni.
    (pacman007, 8. avgust 2022 09:32)

    # Link komentara

  179. Ako dovedemo stranca, nek nikad vise ne vidimo medalju.
    (Banja Luka, 08. avgust 2022 09:10)
    Pa BiH nikad nije ni osvojila nista,tako da nikakva šteta za tvoju zemlju.
    (pedja, 08. avgust 2022 09:19)

    Njegova zemlje su Srbija i Republika Srpska... Tako da ne nemoj da truješ.
    (Kvaran narod, 8. avgust 2022 09:32)

    # Link komentara

  180. Hahahaha sta lik lupi i ostade ziv, koji stranci u Sloveniji? jer Slovenija imala crnce, strance, Amerikance?
    Ja koliko znam ne, ako gospodin Paspalj misli na Luku Doncica, bracu Dragic, Murica, svi oni su rodjeni u Sloveniji, imaju slovenacko drzavljanstvo, ziveli tamo, maternji jezik slovenacki, a verovatno se i deklarisu kao Slovenci.
    Tako da Paspalje bolje cuti, neznalica bio na terenu a bogami i van njega!
    (Majstor Ringo, 8. avgust 2022 09:17)

    Prije Zek Rendolf kad su osvojili zlato na EP, sad Majk Tobi. Nije ti kosarka jaca strana ocigledno.
    (delboj, 8. avgust 2022 09:32)

    # Link komentara

  181. ja ne znam kako ljude nije sramota da traze strance i da im je to ok u DRESU REPREZENTACIJE?!
    (znalac, 8. avgust 2022 09:31)

    # Link komentara

  182. Uskoro će trebati reprezentaciji stranci na svim pozicijama jer i u domaćim timovima su samo stranci. Nekada su se kalili domaći igrači od 20 godina u domaćem prvenstvu i brusili u reprezentaciji! Toga više nema...
    (Ivan, 8. avgust 2022 09:31)

    # Link komentara

  183. Evo opet se javljaju strucnajci. Tu pricu sam ja cula i od Dude Ivkovica pre destak godina a i od Vlade Djurovica, Nece Djurica. da se ne zavaravamo mi da smo neko i nesto u kosarci. Spanci na vreme dovedu klince iz Afrike ili regiona. Primer Mirotic.Kod nas se slabo radi vec dugi niz godina. Ko uci decu kosarci? profesori fiskulture i bivsi lokalni kosarkasi. Nema vise sistemskog rada. Ko danas ima dobru omladinsku skolu? Koga je partizan u poslednjih 30 godina iz mladjih kategorija doveo do prvog tima i da je taj postao reprezentativac. Osim Mege niko nema dobru skauting sluzbu.Basket kampovi su nacin da se roditeljima izvuku pare iz dzepova. kakav je to rad u deset dana sa 50 dece u smeni. I mali i debeli i visoki i devojcice i decaci sve na gomili jer deca hoce da igraju kosarku.I stvarno kada smo poslednji put osvojili zlato? Ni na ovom EP necemo medlju da uzmemo. A SP je pod znakom pitanja. I opet cemo da grunemo pare da organizujemo kfalifikacioni turnir za OI. ABA liga i borba za EL je zlo. Opet o spancima. Oni imaju A licencu u kroz njihovu ABC ligu mogu da eksperimentisu sa igracima
    (Mirjana, 8. avgust 2022 09:31)

    # Link komentara

  184. Angažovanje stranca bi značilo i njegovo sigurno mesto u sastavu, i to verovatno mesto nekog mlađeg igrača koji bi trebao biti zalog za budućnost.
    (Nenad, 8. avgust 2022 09:30)

    # Link komentara

  185. "Srbija nije bila šampion od Svetskog prvenstva 2002, a poslednji put prvak Evrope bila je 2001.“



    2001 sampion bila jugoslavija

    2002 sampion bila jugoslavija odnosno srbija i crna gora.

    Zakljucak, Srbija nikada nije bila sampion.
    (PatriJota, 8. avgust 2022 09:30)

    # Link komentara

  186. Sto niste slusali Ivkovica?
    Stranac nama ne treba, dovoljno je da se nasi " stranci " odazovu uvek i da se to podrazumeva da dodju.
    Mi bi Sloveniju pobedili u finalu sa "C" ekipom, samo da nam se nisu Lazic i Jovic povredili.
    Mesto selektora je jako vazno. Pesica je vreme oregazilo, da uzmemo Djordjevica na deset godina i da ima odresene ruke.
    Rad sa mladim strucnjacima joji bi trebirali klince je takodje vazno.
    Ili je to prokletstvo, Jaric i Skonokini.
    Pejdz i Anderson su nase, znaju himnu, ja je ne znam. Jos uvek pevam Hej Sloveni
    (vidim sve, 8. avgust 2022 09:30)

    # Link komentara

  187. Ponavljam vec godinama. Dok nemate strucne ljude kao trenere od nase kosarke nece biti nista. Ako vama trener mladjih selekcija radi za 15 000 dinara i placa sam sebi godisnju licencu od 8 000 dinara. Koji motiv on ima da naporno radi,i da se usavrsava??? Ljubav prestaje onda kad zakrce creva i kad si gladan. A oni su svi od reda gladni i zeljni da im neko da motiv za rad. Na zalost zato i vode treninge sa telefonom u ruci ili izadju van halepa se kuckaju i daju deci samo da sutiraju,igraju basket.Nekad su treneri bili u hali ispravljali decu za vreme treninga itd. Pa smo imali rezultate sa decom.

    Sportski pozdrav.
    (HEAT, 8. avgust 2022 09:30)

    # Link komentara

  188. Majstor Ringo, 08. avgust 2022

    Sta lupi ti i ostade ziv? Nije mislio na Dragica, vec na onog tamnoputog iz Real Madrida, i slicne. A tu se mnogo pravis pametan, a nemas pokrice...
    (Tor, 8. avgust 2022 09:30)

    # Link komentara

  189. Ne mogu da pričam protiv legende Žarka, ali ovde se ne slažem.

    "Duda je pričao još pre 15 godina." Upravo tu leži problem. Duda je pričao, Kari je pričao, svi su pričali, ali oni koji su trebali da rade su slabo radili ili nisu uopšte. Zaboravljeni su manji centri. A košarka kao i mnogi drugi sportovi se razvija iz manjih centara. Svaka čast Zvezdi i Partizanu, najveći klubovi, ali ima života i košarke i van Bg-a.

    Da, treba stranac, ali onaj koji će da priča, koji će da edukuje, da pokaže nove trendove. I trebaju nam ljudi koji žele da slušaju i da se ne prave kako su popili svu pamet ovoga sveta. Nama treba naš "stranac" koji je bio negde, video nešto, naučio nešto i želi da radi. Trebaju nam naši igrači kojih imamo, na okupu, voljni, željni, motivisani. Potreban nam je razgovor, debata, a ne svađa, prozivanje preko novina. Plan kako da deci koju već imamo damo do znanja da su dobrodošli i da nam trebaju. Bez kukanja što je ovaj tamo kad mu je tata ili mama ovamo, nego se pričati i raditi. Uzeti stranca samo da bi igrao i “doneo” medalju je linija manjeg otpora.

    Ženska košarka je drugo. To je sport na margini, kako kod nas tako i u većem delu. Baza je nikakva. Sigurno Marina ne bi tražila strankinju da ima gde da pronađe nešto naše. Treba popularizovati. A ako u muškoj košarci treba da popularizujemo onda gasi sve. Meni dovoljno da vidim Bodirogu protiv Argentine i da odem da šutiram sam na koš. Samo treba decu privoleti i podučiti. Ali kako bude biće.
    (Gde ja živim, 8. avgust 2022 09:29)

    # Link komentara

  190. Tako je. Vec se proucavaju neke opcije i igraci. Mnogi su se nekada protivili i igranju stranaca u klubovima pa je to danas realnost.
    (Strucno lice, 8. avgust 2022 09:27)

    # Link komentara

  191. kad budem video stranca neće me više zanimati reprezentacija.
    (pop, 8. avgust 2022 09:27)

    # Link komentara

  192. Srbija nikad nije bila svetski sampion, cisto da se ne lazemo .
    (KK, 8. avgust 2022 09:27)

    # Link komentara

  193. Uz duzno postovanje Zarku, bolje poslednji u kvalifikacijama nego prvi sa crncima. Nisam rasista ali cemu onda nacionalni timovi, ako se neki odlican kosarkas ozeni nasom devojkom ili na neki drugi nacin sudbina resi drzavljansto, onda moze. Kupovina stranaca nikada!
    (Lars, 8. avgust 2022 09:24)

    # Link komentara

  194. Stranac bi bio ogromno ponizenje za nasu kosakrasku istoriju, izgubili bi zauvek dodirnu tacku sa svim starim sjajnim generacijama. Postali bi neki zombi.
    (Danko, 8. avgust 2022 09:22)

    # Link komentara

  195. @Ringo

    Entoni Rendolf?
    (Žozef Dezire Žob, 8. avgust 2022 09:22)

    # Link komentara

  196. Razocaran sam ovim sta pricas a i tobom. Nisam ocekivao da neko ko je uglavnom govorio pametno i bez interesa prica ovako nesto. Na stranu emotivni osecaj i gotovo 100% neprihvatanje tog stranca od strane navijaca ali nam je prvenstveno potreban kvalitetan RAD, strucni kadar koji nije poltronski orijentisan i vodjen licnim interesima. Covece mi smo ukinuli prirodnu selekciju u mladjim uzrastima nego kojekakvi likovi biraju ko ce da igra a ko ne a ti pricas o strancu???!!!. Zovi dina da ti objasni pre nego sto izjavljujes ovako nesto a mogao bi u medjuvremenu i da malo pomognes u selekciji u mladjim kategorijama, ako ti dozvole...i ako uhvatis vremena procitaj na netu intervju selektora belgije, pomocice ti
    (Jb, 8. avgust 2022 09:22)

    # Link komentara

  197. Neka hvala... Pre bih voleo da imamo našu kaku reprezentaciju i školu košarke nego da po svaku cenu kao izmišljeni Slovenci osvojim medalju uz pomoć 4 Srbina i jednog Amerikanca.
    (Kvaran narod, 08. avgust 2022 09:08)
    On kaze da je Slovenac,i Doncic i Dragić,ali ti kao klasican predatavnik “nebeskog”naroda kazes da je srbin onda to tako jednostavno MORA BITI!
    (pedja, 8. avgust 2022 09:21)

    # Link komentara

  198. Koliko zatupljenih komentara. Kao, jedan stranac će da naruši vrednosni sistem, bla, bla... Nisu prestali da prate kad je Danijela Pejdž pomogla da uzmemo medalje ?
    (🙂, 8. avgust 2022 09:20)

    # Link komentara

  199. Opet vapaj za strancem! Ovamo pričaju srpska košarka već dugo u problemu, a taj će problem rešiti kako? Dovodjenjem stranca u reprezentaciju?! Zlato, ili medalja se mora osvojiti po svaku cenu inače šta, pocrkaćemo svi u Srbiji bez toga?! Okupite se, napravite sistem i radite, pa taman 15 godina ne videli nijednog takmičenja, ali zato da imamo nešto svoje što će posle funkcionisati!
    (BB, 8. avgust 2022 09:19)

    # Link komentara

  200. Drzava od 7 miliona stanovnika u zadnjih 8 godina igra i svetsko i Olimpijsko i evropsko finale u nikada jacoj konkurenciji. Za momenat zamislimo da su fudbaleri igrali 3 finala velikih takmicenja za 8 godina, pa bili bi nacionalni heroji.


    (Dragan Borca, 08. avgust 2022 09:12)

    ali ovom premudrom narodu nije odgovarao selektor koji nas je doveo do tih rezultata. hteli su posto poto da taj zlotvor ode. i onda smo se usrecili sa onim sledecim susretom. isto smo izgubili finale. doduse u kvalifikacijama za oi, al i to je neko finale. ma samo kad nam sasa djordjevic vise nije selektor ...
    (petar markovic, 8. avgust 2022 09:19)

    # Link komentara

  201. Ako dovedemo stranca, nek nikad vise ne vidimo medalju.
    (Banja Luka, 08. avgust 2022 09:10)
    Pa BiH nikad nije ni osvojila nista,tako da nikakva šteta za tvoju zemlju.
    (pedja, 8. avgust 2022 09:19)

    # Link komentara

  202. Hahahaha sta lik lupi i ostade ziv, koji stranci u Sloveniji? jer Slovenija imala crnce, strance, Amerikance?
    Ja koliko znam ne, ako gospodin Paspalj misli na Luku Doncica, bracu Dragic, Murica, svi oni su rodjeni u Sloveniji, imaju slovenacko drzavljanstvo, ziveli tamo, maternji jezik slovenacki, a verovatno se i deklarisu kao Slovenci.
    Tako da Paspalje bolje cuti, neznalica bio na terenu a bogami i van njega!
    (Majstor Ringo, 8. avgust 2022 09:17)

    # Link komentara

  203. Pre par dana Jokara reko da nas ne zamima sport nego medalja...AJD SAD!!!!
    (Salle, 8. avgust 2022 09:17)

    # Link komentara

  204. Nekada smo imali toliko igraca za reprezentaciju,da nismo znali koga cemo pre da uzmemo. Danas nema vise Kice,Praje,Moke,pa nema vise Divca,Stojakovica,Bodiroge,to je bila jos prava "Jugoslovenska skola kosarke," sada je " skola,daj pare,pa cu da uradim nesto..."
    (Mile, 8. avgust 2022 09:15)

    # Link komentara

  205. MOžda je Paspalj mislio na kvalitetnog crnogorca... :)
    (Du Long, 8. avgust 2022 09:15)

    # Link komentara

  206. Koja glupost. Pricati o sistemu rada i traziti strance. Nema logike. Vise deluje kao gasenje pozara umesto prevencija.
    (Miki, 8. avgust 2022 09:14)

    # Link komentara

  207. Lakse je savezu da “kupi” nekog igraca nego da povedu racuna ko im trenira decu kako se radi sa njima, gde pojacati selekciju, kako usmeriti razvoj igraca itd…lakse je taliti se uz procenat i trositi pare koje drzava donira…e moj Savezu…trebalo je davnooo ostavke da podnesete….Paspalj produzena ruka saveza (svojih drugova)
    (jezzz, 8. avgust 2022 09:14)

    # Link komentara

  208. Jao, kako će mnogi da se probude posle evropskog!!!To će da bude poslednje što je MVP igrao po fibinim pravilima.....
    (deniro, 8. avgust 2022 09:14)

    # Link komentara

  209. Pa jel ima neka naturalizovana 4-ka? Koliko ja znam svi koji su dobili državljanstvo su bekovi. Eto nek dadnu Ledeju državljanstvo on je dobra četvorka.
    (Dovesti ga, 8. avgust 2022 09:12)

    # Link komentara

  210. Nerealno je ovo sto prica Paspalj. Kosarka je zadnjih 10-15 godina daleko konkurentniji sport nego u njegovo vreme. Stara Juga je samarala Grke i Italijane, cesto i Sovjete kada je bilo na takmicenjima ukupno 4-5 jakih ekipa ostalo sprdacina. Jos poneko iskoci nekada.

    '93 prvak Evrope Nemacka a ako iko zna makar 5 kosarkasa od te ekipe Nemaca. '98 Ameri poslali koledz tim, u finalu dobijamo realno nista posebno jake Ruse. '97 zlato preko Fucke i Majersa, 2001 preko Kutlaja. 2002 u polufinalu svetskog igramo sa poluamaterima sa Novog Zelanda. Paspalj je jednom u karijeri imao vrhunski Drim Tim na takmicenju. Teodosic na primer 3-4 puta. A sta reci za Bogdanova finala, decko nalece u finalima na Duranta, Stefa, Doncica, Hardena, Dejvisa itd. Cak smo to zlato mogli i uzeti da Slovenci nisu onog crnca uzeli 2 meseca pred takmicenje koji im resava na kraju utakmicu kos i dodatno bacanje.

    Drzava od 7 miliona stanovnika u zadnjih 8 godina igra i svetsko i Olimpijsko i evropsko finale u nikada jacoj konkurenciji. Za momenat zamislimo da su fudbaleri igrali 3 finala velikih takmicenja za 8 godina, pa bili bi nacionalni heroji.

    Zare legendo danas ne bi mogao igrati sa paklom cigara dnevno, a na svakom svetskom i Olimpijskom sacekivali bi te NBA timovi. Igrali smo 3 finala i polufinale za 8 godina---- daleko je to od loseg. Bilo je i par kikseva ali smesno je govoriti kako su stvari lose. Pogotovo sto je korona poremetila sve pa i neke nase plasmane.
    (Dragan Borca, 8. avgust 2022 09:12)

    # Link komentara

  211. Žarko, nama ne treba stranac, već samo uveravanje igrača da se uvek najbolji odazovu. Takođe, treba razmisliti šta posle Pešića, on je odličan trener ali duboko u godinama.
    (Aleks, 8. avgust 2022 09:12)

    # Link komentara

  212. a da se bavite malo nasom decom kao pre tridesetak godina. samo sipate pare koje nemate (pozajmljene) u istrosene strance. isto vazi i za klubove.
    (Jegulja, 8. avgust 2022 09:11)

    # Link komentara

  213. Na svetskom i olimpijskim igrama smo došli do finala kada su SAD baš bile dominantne i tu stranac ne bi pomogao. Na evropskom smo bili osakaćeni povredama, dobro se nosili sa Slovenijom i za malo uspeli da ih pobedimo. Jedino gde se slažem da treba angažovati stranca su kvalifikacije, jer su one ionako van svake logike i ne igraju ih najbolji igrači. Ipak tog stranca ne bi vodio na prvenstvo i posao bi mu bio završen u kvalifikacijama.
    (Цветић, 8. avgust 2022 09:10)

    # Link komentara

  214. Ako dovedemo stranca, nek nikad vise ne vidimo medalju.
    (Banja Luka, 8. avgust 2022 09:10)

    # Link komentara

  215. Na poziciji 4 može Jokić da odigra a peticu neka igra Boban ili Milutinov.
    Teo
    Bogdanović
    Bjelica
    Jokić
    Milutinov/Marjanović

    Jokić može da igra praktično sve pozicije,samo mu dati slobodu i "obezbediti" skok igru kad on nije pod košem. To može i Štimara ( :) )
    (PinkPanter, 8. avgust 2022 09:09)

    # Link komentara

  216. za reprezentaciju Crne Gore ? sto da ne
    (Tomy Čubura, 8. avgust 2022 09:09)

    # Link komentara

  217. Paspalje, Srbija je ponosna košarkaška nacija. Pre bismo bili poslednji na takmicenju sa onim što imamo nego drugi sa onim što nije naše. Nemam ništa protiv da bilo ko zaigra za ovu zemlju koji je odgajan pod njenim sportskim vrednostima, na njenim terenima ili pod njenom kulturom. Ali da naturalizujemo nekoga zarad par jeftinih poena, da naša deca izbacuju loptu nekome ko nije gledao Indijanapolis jednom mesečno zadnjih 20 godina... nemoj molim te usađivati te ideje pogrešnim ljudima kojima su samo pare bitne.
    (stefan, 8. avgust 2022 09:09)

    # Link komentara

  218. NE
    (Slavoljub, 8. avgust 2022 09:09)

    # Link komentara

  219. treba da ulozite u razvoj kosarke u malim gradovima i ogranicite broj crnaca u aba ligi 1 i 2 na 3 i eto uspeha za nekoliko godina. ali mnogo je lakse i jeftinije da se dovede crnac.
    (Marko Cvetkovic, 8. avgust 2022 09:08)

    # Link komentara

  220. Neka hvala... Pre bih voleo da imamo našu kaku reprezentaciju i školu košarke nego da po svaku cenu kao izmišljeni Slovenci osvojim medalju uz pomoć 4 Srbina i jednog Amerikanca.
    (Kvaran narod, 8. avgust 2022 09:08)

    # Link komentara

  221. Paspalj uopšte nije u pravu, navešću vam i zašto. Jednostavno uskladiti prozore zbog kojih se fiba i uleb svađaju i stvar je rešena,kvalitet imamo i još igrači da mogu da igraju i to je to.
    (malimrko, 8. avgust 2022 09:08)

    # Link komentara

  222. Lako bi se moglo reci da ovo ne dolazi u obzir, ali kada se pogleda na sta lice svetske kosarkaske reprezentacije onda se zapitas da li samo ti da budes som koji se bori sa vetrenjacama? Silni uzese zlata sa rendolfima i slicnima, a mi cemo jedini po "pravim" pravilima?

    Sto se mene tice ovo sve vise nema nikakvog smisla i ako uzmemo nekog stranca samo ce mi olaksati da ne gledam ionako besmislena takmicenja kvazi reprezentacija.

    Zao mi samo klinaca zato sto nemaju priliku da prate takmicenja kao mi, vec ce se loziti na lebrone iz finske i durente iz gruzije. Mada ce ih i oni najverovatnije gledati onoliko koliko traje prosecni tiktok format, jer paznje i volje za vise nemaju.

    Poz nama "starcima" od 30 plus godina koji i dalje pamte neka prava takmicenja.
    (IS, 8. avgust 2022 09:07)

    # Link komentara

  223. a da se uloži više truda i novca u razvoj mladih igrača, počevši od osnovne škole pa na dalje, to ništa? kakve su nam sale za fizičko u Srbiji? kakve su nam sportske hale, u mestima van Beograda? protivnik sam stranaca u reprezentaciji, ekstremno glupa ideja, ispada da smo netalentovani za košarku...
    (maximuSRB, 8. avgust 2022 09:07)

    # Link komentara

  224. za pocetak, da niste UTRPALI djordjevica, nebi izgubili od Slovenaca u finalu!!!
    (Goran NS, 8. avgust 2022 09:06)

    # Link komentara

  225. Mator i prolupao. Imamo MVP evrolige i MVP NBA i kao lose se radi bla bla. Idi kod Hrvata puni su stranaca i gde je medelja?
    (jami, 8. avgust 2022 09:06)

    # Link komentara

  226. Umesto da razmisljate kako da unapredite kosarku u Srbiji, vi razmisljate kog stranca da dovedete. Mislim da je to potpuno pogresan pristup i nacin na koji cemo dodatno unazaditi nasu kosarku i nase klince.
    (Orao, 8. avgust 2022 09:05)

    # Link komentara

  227. Hajmo sada...Horski...Ne treba nam stranac! Mi smo zemlja košarke!!! Svi imaju stranca? Mi nećemo!!!! Mi smo nebeski narod! Zvezda i Partizan mogu imati po deset stranaca , mladi ne dobijaju šansu,košarka u unutrašnjosti se gasi ali to nema veze.Mi smo nebeski narod i PSD nas vodi....U košarkašku propast....
    (Litar vina litar kisele, 8. avgust 2022 09:04)

    # Link komentara

  228. Опет се "изокола" протура прича о натурализованом америчом играчу у мушкој кошаркашкој националној селекцији Србије. Са циљем како би се нарушио здрав амбијент који постоји у српској кошарци.

    Натурализовани играч, да или не? Наравно да је исправан одговор не.
    Зашто не? Више је разлога;
    - Национална селекција није само ствар тренутка, ад-хок избор за неко такмичење, него је ту континуитет рада, посвећености, ентузијазма генерација спортских радника, тренера, играча, један мукотрпан процес формирања тих играча, сениорска репрезентација мора бити огледало тог рада.

    - Свакако је и лакше и јефтиније узети на позицији на којој сте "танки" натурализованог играча, "готов производ", него га годинама кроз рад у клубу и млашим категоријама стварати, "правити", истрпити у том формирању, но тежи пут је у овом случају и једини прави.

    - Играчи који су прошли млађе категорије, жртвовали пуно тога, морају бити награђени да буду у конкуренцији за А репреентацију. Потуснути их да би направили мјесто натурализованом играчу огрешите ћете се о спортска начела. У спорту све се враћа, све се плаћа.

    - Ваља држати мало и до националног поноса, аутошовинсти то и не разумију, но они којима је Србија у срцу итекако разумију.

    - Српским играчима наступи у репрезентацију су највећа част и привилегија, натурализованим играчима је тај избор ствар користи.

    То су разлози зашто не. Краткорочно би узимање натурализованог играча могло помоћи, дугорочно би само лоше донијело српској кошарци.
    (Khal Drogo, 8. avgust 2022 09:02)

    # Link komentara

  229. Никад црња у репрезентацији!
    (шиле, 8. avgust 2022 09:02)

    # Link komentara

  230. Ništa stranac. Samo odziv i čvrsta ruka.
    (RG, 8. avgust 2022 09:02)

    # Link komentara

  231. De ti u svoju Crnu goru pa tamo to tako…
    (Lale Mile, 8. avgust 2022 09:01)

    # Link komentara

  232. Jok!
    (Toza, 8. avgust 2022 09:00)

    # Link komentara

  233. Podrska za Zarkov predlog
    Nemamo zlato vec 20 god
    Nismo igrali na zadnjim OI upitan je odlazak na SP
    Nema razloga da ne dovedemo kvalitetnog stranca koji bi jos do izrazaja doveo nas kvalitet
    Slovenija nikada ne bi bila prvak Evrope bez rendolfa a stabtek reci za Italiju i Spaniju
    Jedan Enbid od naredne godine igra za Francusku
    (Petar, 8. avgust 2022 09:00)

    # Link komentara

  234. Ne treba dovesti stranca pa makar bili zadnji na planeti
    (Martin Silenus, 8. avgust 2022 09:00)

    # Link komentara

  235. ogromno postovanje za paspalja,ali ovo apsolutno ne podrzavam i ne slazem se!
    (mrsoje, 8. avgust 2022 09:00)

    # Link komentara

  236. auuuuu Paljo, umesto da kaze mora se zapeti sa mladjin selekcijama, moramo mi iskusniji pokrenuti se da radimo sa mladima, da se mladi ponovo zainteresuju za kosarku on izjavi treba nam stranac, i za 10 godina koja zemlja ulozi najvise novca ta ce i osvajati jer ce imati najbolje i najskuplje kosarkase a to necemo biti mi sigurno. Kad sam ja igrao basket od neke 15-te pa do 30-te godine zivota na kojem god terenu bilo je po 2-3 kosa i na svakom kosu bar po 3 ekipe, sada sa 39 godina odvedem klinca od 10 godina da bacamo na kos od 3 kosa na jednom skrpljeno 2 ekipe e tu je problem mladi od 10-25 godina radije sede za kompjuterom ili telefonom nego da igraju basket a kad se setim ja sa 20godina se zaposlio radim prvu smenu i posle posla zurim kuci da stignem u 17:00 da idem na basket a tamo na glavnom kosu 5-6 ekipa ako izgubis ispadas i verovatno za taj dan nema vise basketa dok docekas red.
    (Matematika, 8. avgust 2022 08:59)

    # Link komentara

  237. Ne, ne i ne!
    (Dolf, 8. avgust 2022 08:59)

    # Link komentara

  238. Stranac nikada!
    (JoviBL, 8. avgust 2022 08:58)

    # Link komentara

  239. Nisam pristalica i nisam nikad podržavao uvođenje, ali je ovo sve istina što čovek kaže. Čak su i španci doveli stranca.
    Jedino bih uveo ograničenje na broj stranaca, t.j. samo na jednog.
    (rekla-kazala, 8. avgust 2022 08:58)

    # Link komentara

  240. Bože me sačuvaj...
    Nikad !!!
    Makar bez medalje zauvek...
    (Nebitno, 8. avgust 2022 08:58)

    # Link komentara

  241. Ja sam protiv.

    Jednostavno besmisleno je uzimati strance za nacionalnu selekciju.

    Ja predlažem da se puno bolje radi sa mlađim selekcijama, kao i da se insistira da svi oni klubovi koji primaju novac od države moraju da imaju određeni broj naših mladih igrača na terenu, bez obzira na vrstu takmičenja.

    Pa sa kvantitetom doći će i kvalitet, a samim tim i medalje.

    A ovo, daj da dodamo jednog, pa daj još jednog i tako malo pomalo dođemo do toga da nam Karađorđević bolje govori srpski nego cela reprezentacija Srbije.

    Evo, nismo otišli na OI. I, šta nam fali? Propali smo, nestali smo kao narod?
    (tamoneko, 8. avgust 2022 08:58)

    # Link komentara

  242. Onog trenutka kada dodje stranac u košarkašku reprezentaciju Srbije, prestajem da ih gledam. Makar i posle 30 godina.
    (Ivan NS, 8. avgust 2022 08:58)

    # Link komentara

  243. Kakva smo mi to zemlja kosarke ako vise od dvadest godina nismo osvojili ni jedan sampionat?
    (Mihajlo, 8. avgust 2022 08:58)

    # Link komentara

  244. Lučić, Kalinić kao niska krila , medju najboljima u Evropi, uskoro će da stasa i Smailagić u ozbiljnog igrača.. i on priča da nam treba stranac?
    Tanki smo jedino i isključivo na pleju,jer ne može Micić da igra svaku 40 minuta. A mladi plej ni na vidiku.
    No, sve i da imamo nekog Tea i Djordjevica u jednom igraču, opet ne bi ništa uradili zato sto se jednostavno izgubio taj zar i želja da se kida u nacionalnom dresu.
    Momci jednostavno igraju sa pola snage, pa sta urade. A tada je svejedno kakav imas sastav, jer onaj ko grize i daje sve od sebe.. pojesce u 9 od 10 utakmica na papiru bolji tim koji se ne trudi.
    (Radijator, 8. avgust 2022 08:58)

    # Link komentara

  245. Bravo. Ako neko poznaje kosarku, to je Zarko Paspalj.
    (Tako je, 8. avgust 2022 08:57)

    # Link komentara

  246. 1.Francuska
    2.Španjolska.
    3.Slovenija

    4-8. sve moguće, kandidati Grčka, Njemačka, Srbija,Litva, Italija...
    (Marko, 8. avgust 2022 08:57)

    # Link komentara

  247. Na kojem programu deca mogu da gledaju košarku? SK nema 70% Srbije, pa košarka postaje nepoznat sport za klince. Zato imamo sve lige u fudbalu, po čitav dan.
    (Popaj, 8. avgust 2022 08:57)

    # Link komentara

  248. Radije bih da ne osvojimo nista, nego da osvojimo kako ne treba.
    (Uzas, 8. avgust 2022 08:56)

    # Link komentara

  249. Ne slažem se.
    (Miloš, 8. avgust 2022 08:55)

    # Link komentara

  250. Neka Paljo vodi računa o svom bolesnom srcu. Neka uloži silne novce koje je zaradio u rad sa mladim košarkašima. I neka ne lupeta gluposti.
    (Blagota, 8. avgust 2022 08:55)

    # Link komentara

  251. Nemamo mi problem sa kvalitetom nego sa "molerajem" (prozorima)!
    (Paranoid Android, 8. avgust 2022 08:55)

    # Link komentara

  252. Kakav stranac, sta ti je Zarko. Zar smo dotle dosli? Nije mi dobro.
    (Slogirao se, 8. avgust 2022 08:54)

    # Link komentara

  253. Ne trebaju nam lažne titule sa strancima.
    Svaka mu čast na igračkim kvalitetima i to, ali za neke stvari i potpuni laik moze da bude u pravu u odnosu na košarkaša.

    Od naših timova niko i ne gura domaće klince, da nije Mege, FMP-a i Borca (koji mora da gura domaće zbog finansija), dok npr. Zvezda i Partizan zbog svojih ambicija i očekivanja navijača dovode strance i time guše naše igrače.

    Očigledno da to nije put za duge staze, jer smo na prekretnici između reprezentacije i blizanaca. Ne mož' i jare i pare što bi narod rekao.
    (Stefan, 8. avgust 2022 08:54)

    # Link komentara

  254. Neka,bolje da ne uradimo ništa nego neki Amerikanac da mi igra za reprezentaciju.
    (danilo genije., 8. avgust 2022 08:54)

    # Link komentara

  255. mislio sam da je ovaj čovek pametniji.
    (chkomi, 8. avgust 2022 08:53)

    # Link komentara

  256. Ne.
    (ja, 8. avgust 2022 08:53)

    # Link komentara

  257. Reprezentacija nije klub, ne treba nam stanac. Bolje da nikad nista ne osvojimo ali da igraju nasa deca.
    A zasto ne radite kao sto ste nekad radili?
    (Vlada, 8. avgust 2022 08:52)

    # Link komentara

  258. Nikako stranac!
    (NR, 8. avgust 2022 08:52)

    # Link komentara

  259. Ne.
    (Zohan, 8. avgust 2022 08:51)

    # Link komentara

  260. Ne!
    (Maki, 8. avgust 2022 08:51)

    # Link komentara

  261. Neka, ne treba...
    (Hamurabi, 8. avgust 2022 08:51)

    # Link komentara

  262. NIKAD! Pa makar uvek bili drugi,peti,deseti. Reprezentacija je nesto sveto i treba da ostane tako. Ako nemamo kvalitet za zlato neka tako i bude,ali stranca NIKAD!
    (JOP, 8. avgust 2022 08:51)

    # Link komentara

  263. Onda nije reprezentacija onda je klub...
    (Marko, 8. avgust 2022 08:50)

    # Link komentara

  264. Apsolutno ne za stranca pa makar to bio i Lebron. Ako nismo dovoljno kvalitetni nema medalje i moze se i bez medalje živeti. Srbija Srbima i onima koji zele da igraju za nju a imaju poreklo sa teritorije Srbije ili Republike Srpske i osecaju se Srbima. Pa gde bre Panter da igra pored Bogija i Jokica.
    (fenomen, 8. avgust 2022 08:50)

    # Link komentara

  265. Sta priča ovaj Paspalj, kakav stranac ? Zbog njih nismo razvili domacu kosarku, nasa deca ne igraju ligu zbog "polovnih" stranaca.. Sramota
    (Sumadinac, 8. avgust 2022 08:50)

    # Link komentara

  266. Apsolutno sam protiv toga. Mozda jedino neko dete rodjeno u inostranstvu kojem su i otac i majka Srbi. Sve ostalo je asolutna glupost koja vise nema veze sa reprezentacijom. Sa tom logikom bi nasi klubovi (fudbalski, kosarkaski, ...) trebali da imaju vrhunske rezultate. Ako je Paspalj vec primetio da se ne radi kako treba, sta je uradio povodom toga?? Da nije mozda otvorio neki besplatni kamp?? Problem je u tome sto je svaki sport postao preskup. Svi gledaju samo kako da uzmu pare roditeljima preko dece. U tome je problem. A Paspalj bi da resi problem tako sto ce nekoj zemlji da uzme neko talentovano dete.
    (Mihajlo_Peric, 8. avgust 2022 08:50)

    # Link komentara

  267. E Paspalje ajde sa tim nas zaobidji. Legenda si to i ostani.
    (Debeli, 8. avgust 2022 08:49)

    # Link komentara

  268. Sam plasman nije vredan ovoga što Paspalj poručuje. Oduvek smo igrali samo sa svojim igračima, tako treba ida ostane. Vratite sistem koji je donosio prevagu, makar trebalo i desetine godina. Čast strancima, ali mislim da njihovo angažovanje nije vredno naše košarkaške istorije.
    (Dušan, 8. avgust 2022 08:48)

    # Link komentara

  269. Sam plasman nije vredan ovoga što Paspalj poručuje. Oduvek smo igrali samo sa svojim igračima, tako treba ida ostane. Vratite sistem koji je donosio prevagu, makar trebalo i desetine godina. Čast strancima, ali mislim da njihovo angažovanje nije vredno naše košarkaške istorije.
    (Dušan, 8. avgust 2022 08:48)

    # Link komentara

  270. ne moramo nikad ništa osvojiti, ali ne dovoditi strance. kako te nije sramota da to izjaviš
    (goran, 8. avgust 2022 08:48)

    # Link komentara

  271. Zar i ti sine Paljo!!!!
    (vladan, 8. avgust 2022 08:46)

    # Link komentara

  272. NE NE i NE!
    (DELIJA bosanceros, 8. avgust 2022 08:45)

    # Link komentara

  273. Ne znam zasto ali ubedjen sam da nisam u manjini, sve bi mi se smucilo kad bi stranac igrao za nas, pitanje da li bi i gledao vise.
    (Pine Barrens, 8. avgust 2022 08:45)

    # Link komentara

  274. Dan kada stranac zaigra za našu reprezentaciju je dan kada prestajem da pratim i gledam. I mislim da će 99% ljubitelja košarke potpisati ovo.
    (DJ Ape, 8. avgust 2022 08:44)

    # Link komentara

  275. Trebali smo ih uvoditi i ranije 80tih naprimer. A ne da trpimo vas tada mlade i da gledamo kako se za lepe pare ucite da igrate kosarku. Pozdrav!
    (Bogati pa alavi, 8. avgust 2022 08:44)

    # Link komentara

  276. Uzeo si jos jedan trofej... u lupanju gluposti.
    (GM, 8. avgust 2022 08:42)

    # Link komentara