Nedelja, 03.07.2022.

20:00

Odložena utakmica Srbije i Belgije – poznat novi termin

Utakmica Srbije i Belgije u okviru kvalifikacija za Mundobasket je odložena.

Izvor: RM

Odložena utakmica Srbije i Belgije – poznat novi termin IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

149 Komentari

Sortiraj po:

cinik ovdašnji

pre 1 godinu

Pa ako ocete tako da budete beogradski pasaluk eto vam ga , a mi iz Nis odomo sas Bugarsku u jevropu.
(trudna Foka, 3. jul 2022 23:16) Al će da se usrećite...

Cirka 1,5% Beogradjana, a ovde preko 50

pre 1 godinu

Hahaha, javljaju se ' beogradjani' koji ne znaju ime dede i pradede. Hahahaha, komentari tipa" kome se ne svidja neka gleda Zadrugu i Parove", ili " Lako je ratovati iz toplih fotelja, pusku u ruke pa pravac na Kosovo".

Sale

pre 1 godinu

Evo pošto opet ide ona priča da smo Srbi 19 vijek. Prošli mjesec se igrala utakmica lige nacija u glavnom gradu Austrije Beču. Utakmica im je bila odgođena za sat i pol zbog nestanak struje u Beču. U drugom glavnom gradu jedne druge zemlje Beogradu se takvo što nikad ne desilo ali čisto sumnjam da je i jedan jedini Austrijanac ostavio komentar o 19 vijeku iako se igralo u Beču. Inače ne pravdam ovu bruku u Nišu ali čisto da se zna kako drugi razmišljaju.
(Petar, 03. jul 2022 22:42)

A ti znas da oni nisu vredjali drzavu zbog toga? Pa oni gore stvari rade cim nesto ne funkcionise kako treba. I oni su taj mec nastavili, mi smo nas odlozili za ceo dan sto menja planove celom taboru Srbije i Belgije sto ne broji samo po 12 igraca jedne i druge ekipe. Gde su treneri, funkcioneri, lekari i ostali...

Sale

pre 1 godinu

Ne znam sta se desilo u Nisu, ali se secam da se slicno desilo i u Beogadu kada su na Partizanovom stadionu upalilinove nove reflektore - ispala je jedna trafostanica i deo grada nije imao struju.To je doduse bilo pre 15-20 godina.

Dzedaj

pre 1 godinu

Jasno mi je da ljudi koji nisu iz BG misle da sve pare idu u Beigrad i da su u BG vece plate itd. ali kad dodju u taj isti BG vide da nije bas tako. U Beogradu su rezije i rente znatno vise nego bilo gde u ostatku Srbije kao i cene u prodavnicama i kaficima i bilo cemu drugom tako da je standard isti iako ljudi iz manjih stedina ne vide to tako. Ja mogu da kazem da mi iz Beograda kad odemo u bilo koji grad u zemlji nama je sve jeftino, zasto? Pa zato sto je kod nas isto to od 30-50% skuplje. Takodje da znaju ljudi iz manjih sredina da je normalno i svuda u svetu je tako, da se najvise para sliva u glavni grad jer se tu najvise para i okrece i glavni grad hteli vi to ili ne, reprezentuje drzavu i snagu drzave. Po nekim komentarima vidim da nekim ljudima smeta sto je budzet grada Novoga Sada 300k a Beograda 1,2 milijarde ali Beogead je i 4 puta veci od NS sto znaci da je budzet ta dva grada slican...ne kazem da ne treba ulagati u manje gradive, svakako treba, ali morate znati da se ne mozete meriti sa glavnim gradom to je svuda tako, najveci centri su najveci centri i oko njih se sve vrti a ako vam to smeta imate glavnih gradova koliko hocete po svetu, koji isto tako funkcionisu, pa na sve njih ulozite zalbu...

C i n i k

pre 1 godinu

Evo pošto opet ide ona priča da smo Srbi 19 vijek. Prošli mjesec se igrala utakmica lige nacija u glavnom gradu Austrije Beču. Utakmica im je bila odgođena za sat i pol zbog nestanak struje u Beču. U drugom glavnom gradu jedne druge zemlje Beogradu se takvo što nikad ne desilo ali čisto sumnjam da je i jedan jedini Austrijanac ostavio komentar o 19 vijeku iako se igralo u Beču. Inače ne pravdam ovu bruku u Nišu ali čisto da se zna kako drugi razmišljaju.
(Petar, 03. jul 2022 22:42)


Nestanak struje nije nikakva epohalna stvar i desava se svuda i svakodnevno na svetu, medjutim dezurnim sovinistima, ljudima koji iz dna duse mrze SRB ovo je bas zgodna tema da pljuju po SRB, i jesu ti sovinisti budale, ali neko im daje prostora na B92..

ljubomilko

pre 1 godinu

Zbog radova na elektroenergetskoj mreži, kako kažu u Elektrodistribuciji Srbije, u ponedeljak, 4. jula bez napajanja će biti delovi Gabrovca, Vukmanova, Berbatova, Malče i Malošišta, kao i neke ulice u Nišu.
Sve je jasno...

Idi begaj

pre 1 godinu

Ovo je jedna realnost nase drzave i celokupne situacije u vezi enormnog ulaganja u Beograd i sever zemlje !!!Budzet BG-a 1.25 milijadre evra , budzet Novog Sada oko 300 miliona evra , a Nis(grad sa oko 300 hiljada ljudi) samo 100 miliona evra .... o ostalim gradovima da ne pricam ....
(uki, 03. jul 2022 22:48)

Probaj malo da uključiš doprinos i proporciju pa možda povežeš.
Vidim, znaš da Niš ima 300.000 "ljudova".

Idi begaj

pre 1 godinu

Ovo veliki minus za Niš u smislu organizacije spotskog događaja ovog tipa.
Ako to ne može da se spreči ili popravi, onda fali "stručnjak",Dakle, loša organizacija.
Bilo bi zanimljivo pročitati kada je poslednji put otkazana utakmica zbog rasvete.

keka

pre 1 godinu

Velika sramot. Crvenim i propadam u zemlju citajuci komentare na tvitu. Urnisu komsije (i nasi), i neka. Tako nam i treba kada smo lideri (verbalno), bas u svemu.

@alexbg, sta kazes batice, BG samo 3 miliona?! hahaha mora da se salis ili da u beigradu nikada nisi ni bio. Beograd sa svim dalekim opstinama kao Lazarevac, Sopot, Obrenovac, Barajevo i ini, nema milion ipo ljudi. Sama Srbija nema 5,5 miliona. 7 miliona gradjana je bajka. Kao sto je i bajka da Beograd ima vise od 1,3 miliona ljudi.

Idi begaj

pre 1 godinu

Tek sam sada procitao igrace za Srbiju, zasto ne igraju Kalinic, Teodosic, Dobric, Lucic, Milutinov... toliko imamo Evroligaskih igraca! Sa ovako klimavim timom uopste nije cudo sto smo izgubili od Letonije, verovatno se lako moze desiti i sa Belgijom!
(Ivan, 03. jul 2022 23:45)

Slabo pratiš košarku ako si sada pročitao.....

Ivan

pre 1 godinu

Ovi što kažu da se najviše ulaže u Vojvodinu i Beograd trebaju da znaju da Vojvodina i Beograd uplate 10 puta više poreza u budžet od ostatka Srbije. Čak šta više Vojvođani su ogorčeni zbog toga i stalno govore "gdi su naše pare". Ne znam ko je kriv zbog toga što je sve južno od Beograda socijalni slučaj.

polo

pre 1 godinu

I ovo nestajanje struje na neki način pokazuje stanje naše kosarke. Nesposobnost na svim nivoima.
(Igor, 3. jul 2022 21:27)


To je nesposobnost EPSa, nema veze sa Cairom. Kapiras?
(111, 03. jul 2022 21:44)


Prvo, ovo uopšte ne pokazuje stanje naše košarke jer ovo nema veze sa stanjem košarke nego sa samom halom.
Drugo, ovo ima veze sa Čairom, a ne sa EPS-om. Nestajanje struje je moguće i desi se ponekad svuda u svetu, ali obavezno je da svaka hala ima agregat. Tako da su za ovo odgovorni hala Čair, odnosno oni koji njom upravljaju, a ne EPS. EPS nema nikakve veze sa ovom halom.

Ivan

pre 1 godinu

Tek sam sada procitao igrace za Srbiju, zasto ne igraju Kalinic, Teodosic, Dobric, Lucic, Milutinov... toliko imamo Evroligaskih igraca! Sa ovako klimavim timom uopste nije cudo sto smo izgubili od Letonije, verovatno se lako moze desiti i sa Belgijom!

AlexBG

pre 1 godinu

@ BanovanStrahinjić : Potpuno te razumem. Sam sam treca generacija u Beogradu i volim svoj grad svim srcem, drugi nemam kao sto vecina u Beogradu ima ... rodno selo i grad u kome zive a organski ga ne podnose. Ne znam odakle da pocnem, mozda od statistike da godisnje se doseli u BG oko 30 000 ljudi od kojih polovina padne na socijalnu pomoc jer nije sposobna da prezivi u BG-u. Mozda od cinjenice da Beograd sada ima skoro 3 miliona ljudi, a da je projektovan za maksimum milion i kusur zitelja. Sve se raspada, zida se na svakom koraku. Ideal svih je doci u Beograd po svaku cenu. Grad ne lici na onaj kada sam bio tinejdzer, sada su ostali samo obrisi. Prave beogradjane mozes damo u tragovima da nadjes, kao kada trazis iglu u plastu sena. Od kulture ni k nije ostalo,a od nekog kosmopolitizma sto je krasilo Beograd takodje nista nije ostalo. Provincija ga je okupirala i srozala na sund u svakom smislu, a po najvise u kulturoloskom. Kada bi se svako vratio u svoj zavicaj i punio vece gradove u svojoj okolini npr. Nis, Vranje, Novi Sad onda bi se i raspodela promenila. Ne bi sve islo u BG zadnjicu kako kazes nego bi krupni komadi isli u te gradove. Medjutim, ne vidim da ce se to promenti. Za kraj, ne prodajte vasu dedovinu iz okoline Krusevca,Majdanpeka,Vranja,Nisa,Leskovca itd but zasto samo da bi kupili garson u Beogradu. Ne idite u Beograd, jer vas sunce Beograda nece grejati kao vase sunce provincije. Ziveo Beograd, vecni Beograd!

Sinovac

pre 1 godinu

...
Drugo, ovo ima veze sa Čairom, a ne sa EPS-om. Nestajanje struje je moguće i desi se ponekad svuda u svetu, ali obavezno je da svaka hala ima agregat. Tako da su za ovo odgovorni hala Čair, odnosno oni koji njom upravljaju, a ne EPS. EPS nema nikakve veze sa ovom halom.
(polo, 3. jul 2022 23:01)

Rezervna napajanja električnom energijom nisu predviđena za potpuno funkcionisanje objekta, već samo za havarijsko osvetljenje i rad automatike... Hala Čair ovde ne snosi nikakvu odgovornost, jer je sve krivica EPS-a...Pre nestanka svetla u hali dogodio se strujni udar u čitavom gradu zbog pada napona i jačine struje... Struja nije pojačana u gradu i dešavala su se kratka ispadanja sve do nekih 22:30, kad su pogašene klime po stanovima i tržnim centrima.

jsx

pre 1 godinu

@Petar
Prvo, sat i po, a ne dan kasnije. Drugo, ne znam zasto mislis da nije bilo komentara. Zapadnjaci su i te kako kriticni ka svojim zemljama. Sto puta sam nailazio na komentarima Holandjana i Iraca kako su im zemlje potpuni raspad, a u pitanju su neke od najbogatijih drzava u Evropi. Sta Nemci ili Francuzi sve pisu o svojoj drzavi o tome tek da ne pricamo. Istini za volju nisam naleteo na konkretan komentar Austrijanaca koji pljuju Austriju, ali potpuno sam ubedjen da ih ima. Na kraju krajeva, iako pljuvanje radi pljuvanja nije konstruktivno, zemlja koju niko ne kritikuje nikada nece biti razvijena.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Nema šta nisu uništili u zadnjih 10 godina. Sve za šta su se uhvatili uništili su i upropastili… Vraćeni smo u srednji vek…

"Dijagnosticar" Nis

pre 1 godinu

Nisam mogao da idem u halu zbog obaveza, ali sam stigao kuci da pomocu strima pokusam da gledam utakmicu/ Kad god je nestajala struja u hali, meni se komp. iskljucivaom verovatno zbog slabog napona, mada nije nesyajala struja kod mene. Sta nam to govori. elektroenergetski sistem je na ivici pucanja, samo se nadam da nije zbog izvoza struje. Inace skoro svako jutro nestaje struja na kratko. Da li mislite da ce neko da preuzme odgovornost ?? Ne bih rekao.

zum

pre 1 godinu

Onomad kada je fudbalska reprezentacija igrala pred praznim tribinama, provincijalci osuli rafalnu paljbu po Beogradu. Evo vam sad. Još samo fali da izgubimo službenim rezultatom. Dvorana na šta liči, realizacija kamere ko na svadbi. Zlo i naopačke.
(hvala Bogu te nisam englez, 03. jul 2022 21:48)

Hahaha, e svaka ti čast. Bravo.
Vi odozgo prozivate nas "provincijalce" sto nam ne radi svetlo u hali, a mi vas što vas mrzi da uhvatite bus i odete na utakmicu...bravo ti ga bate, ti si car.
Mi provincijalci bar dodjemo gore da podrzimo reprezentaciju, a vi u Niš, kada bi došli?
Jedina bruka i zlo i naopako je stav vas odozgo(ne svih), koji nije nikada dosao dole da ostavi neki dinar...jos jednom, bravo!

nele

pre 1 godinu

U mom naselju u Nisu, veceras je dva puta nestajala struja na po dve sekunde.Dal toliko povlace struju te svetiljke,ili je to razlog problema u hali?
. . .danju gore a nocu se gase . . .

111

pre 1 godinu

Nema za svetlo i za klimu istovremeno... Jbga, dzabe smo krečili... U Nišu je uvek bilo extra posećeno šta god bilo od sportskih događaja.... Narod je željan toga, ali ovo je slika ko vodi moj grad poslednjih 20 godina, totalni nesposobnjakovići!
(biciklo nije moje, uuuzziiii ga za uspmenu!!!, 03. jul 2022 22:05)


A ti misis da se ovo desava samo u Nisu?
Pa eno u NBa pre par meseci ista stvar, takodje u Minhenu kad je igrao Bayern skoro nestajala je struja, desava se..

Bojan

pre 1 godinu

Slika i prilika Srbije! Kao i: aerodrom, taksisti, političari, putevi, kao televizijski program, ali sve je propalo, i korumpirano.
Toliko kradu, da nemamo za Led svetla. Sramota!

miki

pre 1 godinu

Posle neko pita zašto reprezentacija igra samo u Beogradu. Evo zašto.
(Monsieur Alphonse, 03. jul 2022 21:25

Pa da, ovako nesto se u Beogradu nikad nije dogodilo... ??? Ni na fudbalskim utakmicama , ni u halama... Ne blamiraj se druze !

Milorad

pre 1 godinu

Zašto se vi iz unutrašnjosti nalazite prozvanim?! Kažete sve ide u Beograd. Pa šta ste vi učinili da to sprečite!? Da li ste se pobunili protiv toga!?
Ja sam iz Vranja rodom. Iz moje generacije Gimnaziju je završilo 220 učenika. Ne verujem da je trećina ostala u gradu. Oni pametni ne mogu poslove da nađu od tatine i mamine dece pa napuste grad. Verujem da je isto u Nišu. Onda je razumljivo kad ovakvu sliku pošaljete u svet iz vašeg grada.

Giga Moravac

pre 1 godinu

Mogu se sada beogradjani sladiti sa ovom situacijom, ali ona je pokazatelj stanja u zemlji. Znači u Beogradu se nešto i dešava i oni ljudi nemaju pojma kako je nama van Beograda.Jedna utakmica ogolila sve. Ako upališ klimu, nema svetla, ako polivaš travnjak, pola grada nema vode itd. Mi smo još u 20-tom veku, a možda i u 19-tom.

Gde ja živim

pre 1 godinu

Sramota jeste, ali nije samo Niš. U Kg-u u poslednjih nekoliko meseci bar po jednom mesečno nestajala struja, a nije bilo ni oluje, ni ne znam čega. Samo se sve ugasi i ne vidiš ni gde si ni šta si. Jednostavno, sve je trulo, dotrajalo pa kad se poklopi još i neka nepogoda nema dalje.

Šta da radimo. Sećam se jedne godine kad smo igrali sa Parkerom i Francuskom i nije htela himna da se uključi pa oni ljudi pevali sami, mene bilo blam. Ovo je baš tužno (znam da nismo jedini i da se dešava po svetu, ali mrzim kad se desi baš nama).

Mora ozbiljnije da se posvetimo ovakvim stvarima.

Zveki

pre 1 godinu

Ovde najverovatnije nije problem do EPS-a nego do stanja instalacija u hali! Klima i reflektori su opteretili sistem i puko je kao oblanda! To za sat vremena nemoze da se resi, i da tekma krene opet ce pasti sistem!

SrbEUin

pre 1 godinu

Samo još jednom da čujem da reprezentativne selekcije igraju van Beograda. Osnovnu infrastrukturu nemate. Kad se izgrade nove hale i stadioni, onda nešto pričajte. (Sramota!, 3. jul 2022 22:01)

Kako da izgrade kad svu lovu od poreza na promet uzima BG? Pa posle ako Vlada dozvoli transfer sredstava, i to koliko oni odluče.
A kad u BG nešto Vesić popravi, onda prokišnjava. El si zaboravio skandiranja u Pioniru?
Napredna kataklizma. Nema šta nisu upropastili. Jedino su na TV-u fenomenalni.

Biljana

pre 1 godinu

Ovo je pre svega nepošteno prema Belgijancima i trebalo je da utakmica bude registrovana službenim rezultatom u njihovu korist. Posle takvog, poštenog, raspleta mi bismo, možda, naučili lekciju: Prvo uspostavi regularne uslove pa onda igraj utakmice. Lično mislim da bi država morala da se pozabavi sređivanjem hale "Čair" ali i nekih drugih koncertnih i sportskih objekata u Nišu, Novom Sadu, Leskovcu, Čačku, Kragujevcu... Beograd jeste Srbija ali Srbija nije Beograd.

Zaista

pre 1 godinu

Svima kojima je blam što se ovo organizuje van bgd pa se dešavaju ovakve stvari samo da kažem da nije taj isti bg zarobio celu državu u svakom smislu, bilo bi mnogo drugačije

jd

pre 1 godinu

Pre nego što osujete drvlje i kamenje na organizaciju utakmice, zapitajte se vrlo dobro koliko finansijskih sredstava se ulaže u sportske objekte van Beograda.. nije uopšte iznenađujuće ovo sto se desilo

uki

pre 1 godinu

Ovo je jedna realnost nase drzave i celokupne situacije u vezi enormnog ulaganja u Beograd i sever zemlje !!!Budzet BG-a 1.25 milijadre evra , budzet Novog Sada oko 300 miliona evra , a Nis(grad sa oko 300 hiljada ljudi) samo 100 miliona evra .... o ostalim gradovima da ne pricam ....

Panter

pre 1 godinu

Sad kad i sudijama pukne fitilj od čekanja pa registruju 6-3 za Belgiju i ćao… kakav cirkus !
(JPR24, 3. jul 2022 21:32)

Fitilj ne puca, nego film.
A što se tiče fitilja, nadam se da sudije nemaju kratak fitilj.

Ilija Dukić

pre 1 godinu

Gledaj sto se krug dvojke pomamio … da se ja pitam sve bih utakmice reprezentacije u svim sportovima stavio u Niš, da nam sport malo oživi.
(bebeto, 03. jul 2022 21:58)

Baš je živo večeras

SS

pre 1 godinu

Velika bruka .... Publika odlicno popunila halu ali ocigledno dvorana i grad nisu bili spremni za organizaciju ...

Sto je velika steta , male su sanse da ce se jos neka utakmica skoro igrati u Cairu zbog ocajnih uslova... Zao mi je ljudi koji su se potrudili da dodju na nedelju vece za ovo mucenje ...

Reziel

pre 1 godinu

Iskreno, BG je daleko od idealnog, ali za ostatak Srbije izmislio struju. Bukvalno. Koja blamčina. Od nišlija doduše ništa bolje nisam ni očekivao, ko je proveo tamo više od dva dana zna o čemu pričam.

Petar

pre 1 godinu

Evo pošto opet ide ona priča da smo Srbi 19 vijek. Prošli mjesec se igrala utakmica lige nacija u glavnom gradu Austrije Beču. Utakmica im je bila odgođena za sat i pol zbog nestanak struje u Beču. U drugom glavnom gradu jedne druge zemlje Beogradu se takvo što nikad ne desilo ali čisto sumnjam da je i jedan jedini Austrijanac ostavio komentar o 19 vijeku iako se igralo u Beču. Inače ne pravdam ovu bruku u Nišu ali čisto da se zna kako drugi razmišljaju.

BanovanStrahinjić

pre 1 godinu

Za sve vas, što ga tupite sad i likujete jer van Beograda ne može, e pa ne može jer sve ide vama u Beograd. Vaša se zadnjica prva napuni, a nama mrvice koje ostanu. Da bi vama imao ko da da, nama treba da ima ko da uzme, nas "Sotiraju" da bi vi cvetali. I dragi Beograđani, setite se da ste većinom rođeni bar 200 Km od Beograda, malo vas je iz kruga dvojke.

Sramota!

pre 1 godinu

Samo još jednom da čujem da reprezentativne selekcije igraju van Beograda. Osnovnu infrastrukturu nemate. Kad se izgrade nove hale i stadioni, onda nešto pričajte.

kblo70

pre 1 godinu

aj beogradjani tisina,i ja sam jedan od vas...ali Nis,boljih ljudi nema na svetu,par njih imao u vojsci,najbolji momci,idem poslom tamo cesto...takvo gostoprimstvo retko gde ima

biciklo nije moje, uuuzziiii ga za uspmenu!!!

pre 1 godinu

Nema za svetlo i za klimu istovremeno... Jbga, dzabe smo krečili... U Nišu je uvek bilo extra posećeno šta god bilo od sportskih događaja.... Narod je željan toga, ali ovo je slika ko vodi moj grad poslednjih 20 godina, totalni nesposobnjakovići!

miki

pre 1 godinu

ja razumem sto u hali ima 50 stepeni, protivnik nije navikao na visoke temerature. To je takticki potez usmeren protiv protivnika koji dolazi iz severnijeg dela Evrope gde su temeprature nize, ovo ce ih dotuci he he he

miki

pre 1 godinu

Ovo nisu regularni uslovi. Da sam na mestu Belgijanaca ako izgube zalio bih se i trazio mec da se registruje kao pobeda 0-20. Gledao sam hiljade meceva preko Tv, i ngide nisam zapazio da struja igde nestaje tokom utakmica. Sem u Srbiji. Bas me zanima ovi koji rukovode Cairom, da li ce biti smenjeni. A primaju enormno visoke plate. Zasta?

111

pre 1 godinu

I ovo nestajanje struje na neki način pokazuje stanje naše kosarke. Nesposobnost na svim nivoima.
(Igor, 3. jul 2022 21:27)


To je nesposobnost EPSa, nema veze sa Cairom. Kapiras?

bebeto

pre 1 godinu

Gledaj sto se krug dvojke pomamio … da se ja pitam sve bih utakmice reprezentacije u svim sportovima stavio u Niš, da nam sport malo oživi.

Klem

pre 1 godinu

Ljudi..ne idemo na svetsko prvenstvo,nismo ni na Olimpijadu.
U grupi Izrael 20+ tukao Letonce koji nas ubiše..a gde su Grci i Turci još..
Pa i ova utak.ica je pitanje.
Nema lige,nema škole košarke,bilo nekad
Pa ne možemo ni osvetljenje da sredimo,ko da je jutros zakazana utakmica..
Pa što jos pola zaunteresova ih e nože da gleda.
Ma idi bre

hvala Bogu te nisam englez

pre 1 godinu

Onomad kada je fudbalska reprezentacija igrala pred praznim tribinama, provincijalci osuli rafalnu paljbu po Beogradu. Evo vam sad. Još samo fali da izgubimo službenim rezultatom. Dvorana na šta liči, realizacija kamere ko na svadbi. Zlo i naopačke.

111

pre 1 godinu

Jagodic Kuridza...od njega zavisimo...onda znam koliko je sati...
(vojnik, 3. jul 2022 21:02)

Ne, zavisimo od Bobija. Samo gledaj kako ga prolaze bekovi i kako igra u skoku? On u stvari i ne moze da skoci. Cak je i bananu dobio u prosloj utakmici sa 2.24? Jagodic je za njega Sek O Nil. Bez obzira kakav je on covek i koliko ga vole, on nicim ne doprinosi igri. Pa povredom Jagodica i ulaskom Bobija u prosloj utakmici je krenio potpop i onom bananom. Bas od tog trenutka. To su cinjenice pa vi lupajte minuse. Jedino, skidam mu kapu sto je dosao. Ali treba i da igra..

drvobradi

pre 1 godinu

@Loznica, Gučevo, Cer…
Dajte čoveku plus kad prosi. Ne vređaj igrače Srbije, šabane jedan. Taj Raduljica je 2014 bio NBA igrač, Teo u punoj formi, Bjelica je u toj sezoni postao MVP EL, igrao je i Krle kao bivši NBA igrač a tada igrao za CSKA. Pešić bi sada dao pola tima da može da ima igrača kao što je Raško. A ljubav selektora prema Birči je puno koštala.

Dragan

pre 1 godinu

Ne znam iz kog razloga forsiraju Niš i za kup i za utakmice reprezentacije, pa se igra u ovoj krš sali. A prenos ko da gledamo iz partera, užas. Pa ni publika nije nešto bučna.
Biće dobro ako ne izgubimo utakmicu 0:20, zbog ovog prekida.

Bradilic

pre 1 godinu

- ne radi vam klima u sred jula
- ne radi vam osvetljenje u hali u 2022. godini, ne mozete sat vremena da ga popravite
- teren vam je saren, iscrtane odbojkaske i rukometaske linije
-kamera skoro u nivou terena, nista se ne vidi

I onda neko pita zasto se ne igra van Bg??

zum

pre 1 godinu

Neko je pitao zašto se više reprezentativnih utakmica ne igra u Nišu? Evo odgovora. Samo fali da ovu izgubimo 0:20 ako prekid potraje ...
(Ypke, 03. jul 2022 21:28)

Ajde cutite bre vise..
Kao da se svaki put kad se igrala utakmica u Nisu desila neka havarija.
I skoro u ligi nacija u Austriji cini mi se, nestala je struja i sta sad brate mili.
Odma, vidi ovo, to je srbija, propast, bruka...dosta bre vise!

miki

pre 1 godinu

Bruka. Treba Belgijancima dodeliti pobedu službenim rezultatom i da prestanemo da gledamo više ovo mučenje. Sto pre shvatimo da nam je kosarka u dubokom kanalu pre ćemo se oporaviti. Jednostavno ne zaslužujemo Svetsko prvenstvo trenutno.

slobo.b

pre 1 godinu

Ovaj nas forsira Dangubica kao sto je forsiran bio i Bircevic, a svi smo vidjel da to nije to ali treneri to vide drugacije,daj bože..

TIGER

pre 1 godinu

Ove ko Grčic da je pravio. Do sad samo u hali nije bilo struje a posle popravke sad nema u celom Nišu 😂😂😂😂
Kakva Monti Pajton država!!!

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Podsećanja radi Đorđević je na 4 velika takmičenja doneo 3 srebra Srbiji sa OI, SP i EP. Igrali su Birčević, Raduljica i Raško Katić. Nije valjao a sad Letonija i kvalifikacije su ogromna prepreka, a medalja pusti san…

Bradilic

pre 1 godinu

- ne radi vam klima u sred jula
- ne radi vam osvetljenje u hali u 2022. godini, ne mozete sat vremena da ga popravite
- teren vam je saren, iscrtane odbojkaske i rukometaske linije
-kamera skoro u nivou terena, nista se ne vidi

I onda neko pita zasto se ne igra van Bg??

TIGER

pre 1 godinu

Ove ko Grčic da je pravio. Do sad samo u hali nije bilo struje a posle popravke sad nema u celom Nišu 😂😂😂😂
Kakva Monti Pajton država!!!

Giga Moravac

pre 1 godinu

Mogu se sada beogradjani sladiti sa ovom situacijom, ali ona je pokazatelj stanja u zemlji. Znači u Beogradu se nešto i dešava i oni ljudi nemaju pojma kako je nama van Beograda.Jedna utakmica ogolila sve. Ako upališ klimu, nema svetla, ako polivaš travnjak, pola grada nema vode itd. Mi smo još u 20-tom veku, a možda i u 19-tom.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Podsećanja radi Đorđević je na 4 velika takmičenja doneo 3 srebra Srbiji sa OI, SP i EP. Igrali su Birčević, Raduljica i Raško Katić. Nije valjao a sad Letonija i kvalifikacije su ogromna prepreka, a medalja pusti san…

Bojan

pre 1 godinu

Slika i prilika Srbije! Kao i: aerodrom, taksisti, političari, putevi, kao televizijski program, ali sve je propalo, i korumpirano.
Toliko kradu, da nemamo za Led svetla. Sramota!

miki

pre 1 godinu

Bruka. Treba Belgijancima dodeliti pobedu službenim rezultatom i da prestanemo da gledamo više ovo mučenje. Sto pre shvatimo da nam je kosarka u dubokom kanalu pre ćemo se oporaviti. Jednostavno ne zaslužujemo Svetsko prvenstvo trenutno.

SrbEUin

pre 1 godinu

Samo još jednom da čujem da reprezentativne selekcije igraju van Beograda. Osnovnu infrastrukturu nemate. Kad se izgrade nove hale i stadioni, onda nešto pričajte. (Sramota!, 3. jul 2022 22:01)

Kako da izgrade kad svu lovu od poreza na promet uzima BG? Pa posle ako Vlada dozvoli transfer sredstava, i to koliko oni odluče.
A kad u BG nešto Vesić popravi, onda prokišnjava. El si zaboravio skandiranja u Pioniru?
Napredna kataklizma. Nema šta nisu upropastili. Jedino su na TV-u fenomenalni.

BanovanStrahinjić

pre 1 godinu

Za sve vas, što ga tupite sad i likujete jer van Beograda ne može, e pa ne može jer sve ide vama u Beograd. Vaša se zadnjica prva napuni, a nama mrvice koje ostanu. Da bi vama imao ko da da, nama treba da ima ko da uzme, nas "Sotiraju" da bi vi cvetali. I dragi Beograđani, setite se da ste većinom rođeni bar 200 Km od Beograda, malo vas je iz kruga dvojke.

hvala Bogu te nisam englez

pre 1 godinu

Onomad kada je fudbalska reprezentacija igrala pred praznim tribinama, provincijalci osuli rafalnu paljbu po Beogradu. Evo vam sad. Još samo fali da izgubimo službenim rezultatom. Dvorana na šta liči, realizacija kamere ko na svadbi. Zlo i naopačke.

111

pre 1 godinu

Jagodic Kuridza...od njega zavisimo...onda znam koliko je sati...
(vojnik, 3. jul 2022 21:02)

Ne, zavisimo od Bobija. Samo gledaj kako ga prolaze bekovi i kako igra u skoku? On u stvari i ne moze da skoci. Cak je i bananu dobio u prosloj utakmici sa 2.24? Jagodic je za njega Sek O Nil. Bez obzira kakav je on covek i koliko ga vole, on nicim ne doprinosi igri. Pa povredom Jagodica i ulaskom Bobija u prosloj utakmici je krenio potpop i onom bananom. Bas od tog trenutka. To su cinjenice pa vi lupajte minuse. Jedino, skidam mu kapu sto je dosao. Ali treba i da igra..

kblo70

pre 1 godinu

aj beogradjani tisina,i ja sam jedan od vas...ali Nis,boljih ljudi nema na svetu,par njih imao u vojsci,najbolji momci,idem poslom tamo cesto...takvo gostoprimstvo retko gde ima

Zaista

pre 1 godinu

Svima kojima je blam što se ovo organizuje van bgd pa se dešavaju ovakve stvari samo da kažem da nije taj isti bg zarobio celu državu u svakom smislu, bilo bi mnogo drugačije

biciklo nije moje, uuuzziiii ga za uspmenu!!!

pre 1 godinu

Nema za svetlo i za klimu istovremeno... Jbga, dzabe smo krečili... U Nišu je uvek bilo extra posećeno šta god bilo od sportskih događaja.... Narod je željan toga, ali ovo je slika ko vodi moj grad poslednjih 20 godina, totalni nesposobnjakovići!

111

pre 1 godinu

I ovo nestajanje struje na neki način pokazuje stanje naše kosarke. Nesposobnost na svim nivoima.
(Igor, 3. jul 2022 21:27)


To je nesposobnost EPSa, nema veze sa Cairom. Kapiras?

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Nema šta nisu uništili u zadnjih 10 godina. Sve za šta su se uhvatili uništili su i upropastili… Vraćeni smo u srednji vek…

uki

pre 1 godinu

Ovo je jedna realnost nase drzave i celokupne situacije u vezi enormnog ulaganja u Beograd i sever zemlje !!!Budzet BG-a 1.25 milijadre evra , budzet Novog Sada oko 300 miliona evra , a Nis(grad sa oko 300 hiljada ljudi) samo 100 miliona evra .... o ostalim gradovima da ne pricam ....

Dragan

pre 1 godinu

Ne znam iz kog razloga forsiraju Niš i za kup i za utakmice reprezentacije, pa se igra u ovoj krš sali. A prenos ko da gledamo iz partera, užas. Pa ni publika nije nešto bučna.
Biće dobro ako ne izgubimo utakmicu 0:20, zbog ovog prekida.

"Dijagnosticar" Nis

pre 1 godinu

Nisam mogao da idem u halu zbog obaveza, ali sam stigao kuci da pomocu strima pokusam da gledam utakmicu/ Kad god je nestajala struja u hali, meni se komp. iskljucivaom verovatno zbog slabog napona, mada nije nesyajala struja kod mene. Sta nam to govori. elektroenergetski sistem je na ivici pucanja, samo se nadam da nije zbog izvoza struje. Inace skoro svako jutro nestaje struja na kratko. Da li mislite da ce neko da preuzme odgovornost ?? Ne bih rekao.

bebeto

pre 1 godinu

Gledaj sto se krug dvojke pomamio … da se ja pitam sve bih utakmice reprezentacije u svim sportovima stavio u Niš, da nam sport malo oživi.

jd

pre 1 godinu

Pre nego što osujete drvlje i kamenje na organizaciju utakmice, zapitajte se vrlo dobro koliko finansijskih sredstava se ulaže u sportske objekte van Beograda.. nije uopšte iznenađujuće ovo sto se desilo

zum

pre 1 godinu

Neko je pitao zašto se više reprezentativnih utakmica ne igra u Nišu? Evo odgovora. Samo fali da ovu izgubimo 0:20 ako prekid potraje ...
(Ypke, 03. jul 2022 21:28)

Ajde cutite bre vise..
Kao da se svaki put kad se igrala utakmica u Nisu desila neka havarija.
I skoro u ligi nacija u Austriji cini mi se, nestala je struja i sta sad brate mili.
Odma, vidi ovo, to je srbija, propast, bruka...dosta bre vise!

Milorad

pre 1 godinu

Zašto se vi iz unutrašnjosti nalazite prozvanim?! Kažete sve ide u Beograd. Pa šta ste vi učinili da to sprečite!? Da li ste se pobunili protiv toga!?
Ja sam iz Vranja rodom. Iz moje generacije Gimnaziju je završilo 220 učenika. Ne verujem da je trećina ostala u gradu. Oni pametni ne mogu poslove da nađu od tatine i mamine dece pa napuste grad. Verujem da je isto u Nišu. Onda je razumljivo kad ovakvu sliku pošaljete u svet iz vašeg grada.

Panter

pre 1 godinu

Sad kad i sudijama pukne fitilj od čekanja pa registruju 6-3 za Belgiju i ćao… kakav cirkus !
(JPR24, 3. jul 2022 21:32)

Fitilj ne puca, nego film.
A što se tiče fitilja, nadam se da sudije nemaju kratak fitilj.

Biljana

pre 1 godinu

Ovo je pre svega nepošteno prema Belgijancima i trebalo je da utakmica bude registrovana službenim rezultatom u njihovu korist. Posle takvog, poštenog, raspleta mi bismo, možda, naučili lekciju: Prvo uspostavi regularne uslove pa onda igraj utakmice. Lično mislim da bi država morala da se pozabavi sređivanjem hale "Čair" ali i nekih drugih koncertnih i sportskih objekata u Nišu, Novom Sadu, Leskovcu, Čačku, Kragujevcu... Beograd jeste Srbija ali Srbija nije Beograd.

zum

pre 1 godinu

Onomad kada je fudbalska reprezentacija igrala pred praznim tribinama, provincijalci osuli rafalnu paljbu po Beogradu. Evo vam sad. Još samo fali da izgubimo službenim rezultatom. Dvorana na šta liči, realizacija kamere ko na svadbi. Zlo i naopačke.
(hvala Bogu te nisam englez, 03. jul 2022 21:48)

Hahaha, e svaka ti čast. Bravo.
Vi odozgo prozivate nas "provincijalce" sto nam ne radi svetlo u hali, a mi vas što vas mrzi da uhvatite bus i odete na utakmicu...bravo ti ga bate, ti si car.
Mi provincijalci bar dodjemo gore da podrzimo reprezentaciju, a vi u Niš, kada bi došli?
Jedina bruka i zlo i naopako je stav vas odozgo(ne svih), koji nije nikada dosao dole da ostavi neki dinar...jos jednom, bravo!

nele

pre 1 godinu

U mom naselju u Nisu, veceras je dva puta nestajala struja na po dve sekunde.Dal toliko povlace struju te svetiljke,ili je to razlog problema u hali?
. . .danju gore a nocu se gase . . .

Klem

pre 1 godinu

Ljudi..ne idemo na svetsko prvenstvo,nismo ni na Olimpijadu.
U grupi Izrael 20+ tukao Letonce koji nas ubiše..a gde su Grci i Turci još..
Pa i ova utak.ica je pitanje.
Nema lige,nema škole košarke,bilo nekad
Pa ne možemo ni osvetljenje da sredimo,ko da je jutros zakazana utakmica..
Pa što jos pola zaunteresova ih e nože da gleda.
Ma idi bre

miki

pre 1 godinu

ja razumem sto u hali ima 50 stepeni, protivnik nije navikao na visoke temerature. To je takticki potez usmeren protiv protivnika koji dolazi iz severnijeg dela Evrope gde su temeprature nize, ovo ce ih dotuci he he he

SS

pre 1 godinu

Velika bruka .... Publika odlicno popunila halu ali ocigledno dvorana i grad nisu bili spremni za organizaciju ...

Sto je velika steta , male su sanse da ce se jos neka utakmica skoro igrati u Cairu zbog ocajnih uslova... Zao mi je ljudi koji su se potrudili da dodju na nedelju vece za ovo mucenje ...

Gde ja živim

pre 1 godinu

Sramota jeste, ali nije samo Niš. U Kg-u u poslednjih nekoliko meseci bar po jednom mesečno nestajala struja, a nije bilo ni oluje, ni ne znam čega. Samo se sve ugasi i ne vidiš ni gde si ni šta si. Jednostavno, sve je trulo, dotrajalo pa kad se poklopi još i neka nepogoda nema dalje.

Šta da radimo. Sećam se jedne godine kad smo igrali sa Parkerom i Francuskom i nije htela himna da se uključi pa oni ljudi pevali sami, mene bilo blam. Ovo je baš tužno (znam da nismo jedini i da se dešava po svetu, ali mrzim kad se desi baš nama).

Mora ozbiljnije da se posvetimo ovakvim stvarima.

drvobradi

pre 1 godinu

@Loznica, Gučevo, Cer…
Dajte čoveku plus kad prosi. Ne vređaj igrače Srbije, šabane jedan. Taj Raduljica je 2014 bio NBA igrač, Teo u punoj formi, Bjelica je u toj sezoni postao MVP EL, igrao je i Krle kao bivši NBA igrač a tada igrao za CSKA. Pešić bi sada dao pola tima da može da ima igrača kao što je Raško. A ljubav selektora prema Birči je puno koštala.

Sinovac

pre 1 godinu

...
Drugo, ovo ima veze sa Čairom, a ne sa EPS-om. Nestajanje struje je moguće i desi se ponekad svuda u svetu, ali obavezno je da svaka hala ima agregat. Tako da su za ovo odgovorni hala Čair, odnosno oni koji njom upravljaju, a ne EPS. EPS nema nikakve veze sa ovom halom.
(polo, 3. jul 2022 23:01)

Rezervna napajanja električnom energijom nisu predviđena za potpuno funkcionisanje objekta, već samo za havarijsko osvetljenje i rad automatike... Hala Čair ovde ne snosi nikakvu odgovornost, jer je sve krivica EPS-a...Pre nestanka svetla u hali dogodio se strujni udar u čitavom gradu zbog pada napona i jačine struje... Struja nije pojačana u gradu i dešavala su se kratka ispadanja sve do nekih 22:30, kad su pogašene klime po stanovima i tržnim centrima.

Zveki

pre 1 godinu

Ovde najverovatnije nije problem do EPS-a nego do stanja instalacija u hali! Klima i reflektori su opteretili sistem i puko je kao oblanda! To za sat vremena nemoze da se resi, i da tekma krene opet ce pasti sistem!

miki

pre 1 godinu

Posle neko pita zašto reprezentacija igra samo u Beogradu. Evo zašto.
(Monsieur Alphonse, 03. jul 2022 21:25

Pa da, ovako nesto se u Beogradu nikad nije dogodilo... ??? Ni na fudbalskim utakmicama , ni u halama... Ne blamiraj se druze !

AlexBG

pre 1 godinu

@ BanovanStrahinjić : Potpuno te razumem. Sam sam treca generacija u Beogradu i volim svoj grad svim srcem, drugi nemam kao sto vecina u Beogradu ima ... rodno selo i grad u kome zive a organski ga ne podnose. Ne znam odakle da pocnem, mozda od statistike da godisnje se doseli u BG oko 30 000 ljudi od kojih polovina padne na socijalnu pomoc jer nije sposobna da prezivi u BG-u. Mozda od cinjenice da Beograd sada ima skoro 3 miliona ljudi, a da je projektovan za maksimum milion i kusur zitelja. Sve se raspada, zida se na svakom koraku. Ideal svih je doci u Beograd po svaku cenu. Grad ne lici na onaj kada sam bio tinejdzer, sada su ostali samo obrisi. Prave beogradjane mozes damo u tragovima da nadjes, kao kada trazis iglu u plastu sena. Od kulture ni k nije ostalo,a od nekog kosmopolitizma sto je krasilo Beograd takodje nista nije ostalo. Provincija ga je okupirala i srozala na sund u svakom smislu, a po najvise u kulturoloskom. Kada bi se svako vratio u svoj zavicaj i punio vece gradove u svojoj okolini npr. Nis, Vranje, Novi Sad onda bi se i raspodela promenila. Ne bi sve islo u BG zadnjicu kako kazes nego bi krupni komadi isli u te gradove. Medjutim, ne vidim da ce se to promenti. Za kraj, ne prodajte vasu dedovinu iz okoline Krusevca,Majdanpeka,Vranja,Nisa,Leskovca itd but zasto samo da bi kupili garson u Beogradu. Ne idite u Beograd, jer vas sunce Beograda nece grejati kao vase sunce provincije. Ziveo Beograd, vecni Beograd!

Sramota!

pre 1 godinu

Samo još jednom da čujem da reprezentativne selekcije igraju van Beograda. Osnovnu infrastrukturu nemate. Kad se izgrade nove hale i stadioni, onda nešto pričajte.

polo

pre 1 godinu

I ovo nestajanje struje na neki način pokazuje stanje naše kosarke. Nesposobnost na svim nivoima.
(Igor, 3. jul 2022 21:27)


To je nesposobnost EPSa, nema veze sa Cairom. Kapiras?
(111, 03. jul 2022 21:44)


Prvo, ovo uopšte ne pokazuje stanje naše košarke jer ovo nema veze sa stanjem košarke nego sa samom halom.
Drugo, ovo ima veze sa Čairom, a ne sa EPS-om. Nestajanje struje je moguće i desi se ponekad svuda u svetu, ali obavezno je da svaka hala ima agregat. Tako da su za ovo odgovorni hala Čair, odnosno oni koji njom upravljaju, a ne EPS. EPS nema nikakve veze sa ovom halom.

keka

pre 1 godinu

Velika sramot. Crvenim i propadam u zemlju citajuci komentare na tvitu. Urnisu komsije (i nasi), i neka. Tako nam i treba kada smo lideri (verbalno), bas u svemu.

@alexbg, sta kazes batice, BG samo 3 miliona?! hahaha mora da se salis ili da u beigradu nikada nisi ni bio. Beograd sa svim dalekim opstinama kao Lazarevac, Sopot, Obrenovac, Barajevo i ini, nema milion ipo ljudi. Sama Srbija nema 5,5 miliona. 7 miliona gradjana je bajka. Kao sto je i bajka da Beograd ima vise od 1,3 miliona ljudi.

jsx

pre 1 godinu

@Petar
Prvo, sat i po, a ne dan kasnije. Drugo, ne znam zasto mislis da nije bilo komentara. Zapadnjaci su i te kako kriticni ka svojim zemljama. Sto puta sam nailazio na komentarima Holandjana i Iraca kako su im zemlje potpuni raspad, a u pitanju su neke od najbogatijih drzava u Evropi. Sta Nemci ili Francuzi sve pisu o svojoj drzavi o tome tek da ne pricamo. Istini za volju nisam naleteo na konkretan komentar Austrijanaca koji pljuju Austriju, ali potpuno sam ubedjen da ih ima. Na kraju krajeva, iako pljuvanje radi pljuvanja nije konstruktivno, zemlja koju niko ne kritikuje nikada nece biti razvijena.

slobo.b

pre 1 godinu

Ovaj nas forsira Dangubica kao sto je forsiran bio i Bircevic, a svi smo vidjel da to nije to ali treneri to vide drugacije,daj bože..

Petar

pre 1 godinu

Evo pošto opet ide ona priča da smo Srbi 19 vijek. Prošli mjesec se igrala utakmica lige nacija u glavnom gradu Austrije Beču. Utakmica im je bila odgođena za sat i pol zbog nestanak struje u Beču. U drugom glavnom gradu jedne druge zemlje Beogradu se takvo što nikad ne desilo ali čisto sumnjam da je i jedan jedini Austrijanac ostavio komentar o 19 vijeku iako se igralo u Beču. Inače ne pravdam ovu bruku u Nišu ali čisto da se zna kako drugi razmišljaju.

Ilija Dukić

pre 1 godinu

Gledaj sto se krug dvojke pomamio … da se ja pitam sve bih utakmice reprezentacije u svim sportovima stavio u Niš, da nam sport malo oživi.
(bebeto, 03. jul 2022 21:58)

Baš je živo večeras

Reziel

pre 1 godinu

Iskreno, BG je daleko od idealnog, ali za ostatak Srbije izmislio struju. Bukvalno. Koja blamčina. Od nišlija doduše ništa bolje nisam ni očekivao, ko je proveo tamo više od dva dana zna o čemu pričam.

Idi begaj

pre 1 godinu

Ovo veliki minus za Niš u smislu organizacije spotskog događaja ovog tipa.
Ako to ne može da se spreči ili popravi, onda fali "stručnjak",Dakle, loša organizacija.
Bilo bi zanimljivo pročitati kada je poslednji put otkazana utakmica zbog rasvete.

111

pre 1 godinu

Nema za svetlo i za klimu istovremeno... Jbga, dzabe smo krečili... U Nišu je uvek bilo extra posećeno šta god bilo od sportskih događaja.... Narod je željan toga, ali ovo je slika ko vodi moj grad poslednjih 20 godina, totalni nesposobnjakovići!
(biciklo nije moje, uuuzziiii ga za uspmenu!!!, 03. jul 2022 22:05)


A ti misis da se ovo desava samo u Nisu?
Pa eno u NBa pre par meseci ista stvar, takodje u Minhenu kad je igrao Bayern skoro nestajala je struja, desava se..

miki

pre 1 godinu

Ovo nisu regularni uslovi. Da sam na mestu Belgijanaca ako izgube zalio bih se i trazio mec da se registruje kao pobeda 0-20. Gledao sam hiljade meceva preko Tv, i ngide nisam zapazio da struja igde nestaje tokom utakmica. Sem u Srbiji. Bas me zanima ovi koji rukovode Cairom, da li ce biti smenjeni. A primaju enormno visoke plate. Zasta?

Ivan

pre 1 godinu

Tek sam sada procitao igrace za Srbiju, zasto ne igraju Kalinic, Teodosic, Dobric, Lucic, Milutinov... toliko imamo Evroligaskih igraca! Sa ovako klimavim timom uopste nije cudo sto smo izgubili od Letonije, verovatno se lako moze desiti i sa Belgijom!

Idi begaj

pre 1 godinu

Tek sam sada procitao igrace za Srbiju, zasto ne igraju Kalinic, Teodosic, Dobric, Lucic, Milutinov... toliko imamo Evroligaskih igraca! Sa ovako klimavim timom uopste nije cudo sto smo izgubili od Letonije, verovatno se lako moze desiti i sa Belgijom!
(Ivan, 03. jul 2022 23:45)

Slabo pratiš košarku ako si sada pročitao.....

ljubomilko

pre 1 godinu

Zbog radova na elektroenergetskoj mreži, kako kažu u Elektrodistribuciji Srbije, u ponedeljak, 4. jula bez napajanja će biti delovi Gabrovca, Vukmanova, Berbatova, Malče i Malošišta, kao i neke ulice u Nišu.
Sve je jasno...

Sale

pre 1 godinu

Ne znam sta se desilo u Nisu, ali se secam da se slicno desilo i u Beogadu kada su na Partizanovom stadionu upalilinove nove reflektore - ispala je jedna trafostanica i deo grada nije imao struju.To je doduse bilo pre 15-20 godina.

Idi begaj

pre 1 godinu

Ovo je jedna realnost nase drzave i celokupne situacije u vezi enormnog ulaganja u Beograd i sever zemlje !!!Budzet BG-a 1.25 milijadre evra , budzet Novog Sada oko 300 miliona evra , a Nis(grad sa oko 300 hiljada ljudi) samo 100 miliona evra .... o ostalim gradovima da ne pricam ....
(uki, 03. jul 2022 22:48)

Probaj malo da uključiš doprinos i proporciju pa možda povežeš.
Vidim, znaš da Niš ima 300.000 "ljudova".

Sale

pre 1 godinu

Evo pošto opet ide ona priča da smo Srbi 19 vijek. Prošli mjesec se igrala utakmica lige nacija u glavnom gradu Austrije Beču. Utakmica im je bila odgođena za sat i pol zbog nestanak struje u Beču. U drugom glavnom gradu jedne druge zemlje Beogradu se takvo što nikad ne desilo ali čisto sumnjam da je i jedan jedini Austrijanac ostavio komentar o 19 vijeku iako se igralo u Beču. Inače ne pravdam ovu bruku u Nišu ali čisto da se zna kako drugi razmišljaju.
(Petar, 03. jul 2022 22:42)

A ti znas da oni nisu vredjali drzavu zbog toga? Pa oni gore stvari rade cim nesto ne funkcionise kako treba. I oni su taj mec nastavili, mi smo nas odlozili za ceo dan sto menja planove celom taboru Srbije i Belgije sto ne broji samo po 12 igraca jedne i druge ekipe. Gde su treneri, funkcioneri, lekari i ostali...

Ivan

pre 1 godinu

Ovi što kažu da se najviše ulaže u Vojvodinu i Beograd trebaju da znaju da Vojvodina i Beograd uplate 10 puta više poreza u budžet od ostatka Srbije. Čak šta više Vojvođani su ogorčeni zbog toga i stalno govore "gdi su naše pare". Ne znam ko je kriv zbog toga što je sve južno od Beograda socijalni slučaj.

Cirka 1,5% Beogradjana, a ovde preko 50

pre 1 godinu

Hahaha, javljaju se ' beogradjani' koji ne znaju ime dede i pradede. Hahahaha, komentari tipa" kome se ne svidja neka gleda Zadrugu i Parove", ili " Lako je ratovati iz toplih fotelja, pusku u ruke pa pravac na Kosovo".

Dzedaj

pre 1 godinu

Jasno mi je da ljudi koji nisu iz BG misle da sve pare idu u Beigrad i da su u BG vece plate itd. ali kad dodju u taj isti BG vide da nije bas tako. U Beogradu su rezije i rente znatno vise nego bilo gde u ostatku Srbije kao i cene u prodavnicama i kaficima i bilo cemu drugom tako da je standard isti iako ljudi iz manjih stedina ne vide to tako. Ja mogu da kazem da mi iz Beograda kad odemo u bilo koji grad u zemlji nama je sve jeftino, zasto? Pa zato sto je kod nas isto to od 30-50% skuplje. Takodje da znaju ljudi iz manjih sredina da je normalno i svuda u svetu je tako, da se najvise para sliva u glavni grad jer se tu najvise para i okrece i glavni grad hteli vi to ili ne, reprezentuje drzavu i snagu drzave. Po nekim komentarima vidim da nekim ljudima smeta sto je budzet grada Novoga Sada 300k a Beograda 1,2 milijarde ali Beogead je i 4 puta veci od NS sto znaci da je budzet ta dva grada slican...ne kazem da ne treba ulagati u manje gradive, svakako treba, ali morate znati da se ne mozete meriti sa glavnim gradom to je svuda tako, najveci centri su najveci centri i oko njih se sve vrti a ako vam to smeta imate glavnih gradova koliko hocete po svetu, koji isto tako funkcionisu, pa na sve njih ulozite zalbu...

C i n i k

pre 1 godinu

Evo pošto opet ide ona priča da smo Srbi 19 vijek. Prošli mjesec se igrala utakmica lige nacija u glavnom gradu Austrije Beču. Utakmica im je bila odgođena za sat i pol zbog nestanak struje u Beču. U drugom glavnom gradu jedne druge zemlje Beogradu se takvo što nikad ne desilo ali čisto sumnjam da je i jedan jedini Austrijanac ostavio komentar o 19 vijeku iako se igralo u Beču. Inače ne pravdam ovu bruku u Nišu ali čisto da se zna kako drugi razmišljaju.
(Petar, 03. jul 2022 22:42)


Nestanak struje nije nikakva epohalna stvar i desava se svuda i svakodnevno na svetu, medjutim dezurnim sovinistima, ljudima koji iz dna duse mrze SRB ovo je bas zgodna tema da pljuju po SRB, i jesu ti sovinisti budale, ali neko im daje prostora na B92..

cinik ovdašnji

pre 1 godinu

Pa ako ocete tako da budete beogradski pasaluk eto vam ga , a mi iz Nis odomo sas Bugarsku u jevropu.
(trudna Foka, 3. jul 2022 23:16) Al će da se usrećite...

Reziel

pre 1 godinu

Iskreno, BG je daleko od idealnog, ali za ostatak Srbije izmislio struju. Bukvalno. Koja blamčina. Od nišlija doduše ništa bolje nisam ni očekivao, ko je proveo tamo više od dva dana zna o čemu pričam.

Sramota!

pre 1 godinu

Samo još jednom da čujem da reprezentativne selekcije igraju van Beograda. Osnovnu infrastrukturu nemate. Kad se izgrade nove hale i stadioni, onda nešto pričajte.

zum

pre 1 godinu

Neko je pitao zašto se više reprezentativnih utakmica ne igra u Nišu? Evo odgovora. Samo fali da ovu izgubimo 0:20 ako prekid potraje ...
(Ypke, 03. jul 2022 21:28)

Ajde cutite bre vise..
Kao da se svaki put kad se igrala utakmica u Nisu desila neka havarija.
I skoro u ligi nacija u Austriji cini mi se, nestala je struja i sta sad brate mili.
Odma, vidi ovo, to je srbija, propast, bruka...dosta bre vise!

AlexBG

pre 1 godinu

@ BanovanStrahinjić : Potpuno te razumem. Sam sam treca generacija u Beogradu i volim svoj grad svim srcem, drugi nemam kao sto vecina u Beogradu ima ... rodno selo i grad u kome zive a organski ga ne podnose. Ne znam odakle da pocnem, mozda od statistike da godisnje se doseli u BG oko 30 000 ljudi od kojih polovina padne na socijalnu pomoc jer nije sposobna da prezivi u BG-u. Mozda od cinjenice da Beograd sada ima skoro 3 miliona ljudi, a da je projektovan za maksimum milion i kusur zitelja. Sve se raspada, zida se na svakom koraku. Ideal svih je doci u Beograd po svaku cenu. Grad ne lici na onaj kada sam bio tinejdzer, sada su ostali samo obrisi. Prave beogradjane mozes damo u tragovima da nadjes, kao kada trazis iglu u plastu sena. Od kulture ni k nije ostalo,a od nekog kosmopolitizma sto je krasilo Beograd takodje nista nije ostalo. Provincija ga je okupirala i srozala na sund u svakom smislu, a po najvise u kulturoloskom. Kada bi se svako vratio u svoj zavicaj i punio vece gradove u svojoj okolini npr. Nis, Vranje, Novi Sad onda bi se i raspodela promenila. Ne bi sve islo u BG zadnjicu kako kazes nego bi krupni komadi isli u te gradove. Medjutim, ne vidim da ce se to promenti. Za kraj, ne prodajte vasu dedovinu iz okoline Krusevca,Majdanpeka,Vranja,Nisa,Leskovca itd but zasto samo da bi kupili garson u Beogradu. Ne idite u Beograd, jer vas sunce Beograda nece grejati kao vase sunce provincije. Ziveo Beograd, vecni Beograd!

Bradilic

pre 1 godinu

- ne radi vam klima u sred jula
- ne radi vam osvetljenje u hali u 2022. godini, ne mozete sat vremena da ga popravite
- teren vam je saren, iscrtane odbojkaske i rukometaske linije
-kamera skoro u nivou terena, nista se ne vidi

I onda neko pita zasto se ne igra van Bg??

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Podsećanja radi Đorđević je na 4 velika takmičenja doneo 3 srebra Srbiji sa OI, SP i EP. Igrali su Birčević, Raduljica i Raško Katić. Nije valjao a sad Letonija i kvalifikacije su ogromna prepreka, a medalja pusti san…

hvala Bogu te nisam englez

pre 1 godinu

Onomad kada je fudbalska reprezentacija igrala pred praznim tribinama, provincijalci osuli rafalnu paljbu po Beogradu. Evo vam sad. Još samo fali da izgubimo službenim rezultatom. Dvorana na šta liči, realizacija kamere ko na svadbi. Zlo i naopačke.

111

pre 1 godinu

Nema za svetlo i za klimu istovremeno... Jbga, dzabe smo krečili... U Nišu je uvek bilo extra posećeno šta god bilo od sportskih događaja.... Narod je željan toga, ali ovo je slika ko vodi moj grad poslednjih 20 godina, totalni nesposobnjakovići!
(biciklo nije moje, uuuzziiii ga za uspmenu!!!, 03. jul 2022 22:05)


A ti misis da se ovo desava samo u Nisu?
Pa eno u NBa pre par meseci ista stvar, takodje u Minhenu kad je igrao Bayern skoro nestajala je struja, desava se..

BanovanStrahinjić

pre 1 godinu

Za sve vas, što ga tupite sad i likujete jer van Beograda ne može, e pa ne može jer sve ide vama u Beograd. Vaša se zadnjica prva napuni, a nama mrvice koje ostanu. Da bi vama imao ko da da, nama treba da ima ko da uzme, nas "Sotiraju" da bi vi cvetali. I dragi Beograđani, setite se da ste većinom rođeni bar 200 Km od Beograda, malo vas je iz kruga dvojke.

111

pre 1 godinu

I ovo nestajanje struje na neki način pokazuje stanje naše kosarke. Nesposobnost na svim nivoima.
(Igor, 3. jul 2022 21:27)


To je nesposobnost EPSa, nema veze sa Cairom. Kapiras?

miki

pre 1 godinu

Bruka. Treba Belgijancima dodeliti pobedu službenim rezultatom i da prestanemo da gledamo više ovo mučenje. Sto pre shvatimo da nam je kosarka u dubokom kanalu pre ćemo se oporaviti. Jednostavno ne zaslužujemo Svetsko prvenstvo trenutno.

drvobradi

pre 1 godinu

@Loznica, Gučevo, Cer…
Dajte čoveku plus kad prosi. Ne vređaj igrače Srbije, šabane jedan. Taj Raduljica je 2014 bio NBA igrač, Teo u punoj formi, Bjelica je u toj sezoni postao MVP EL, igrao je i Krle kao bivši NBA igrač a tada igrao za CSKA. Pešić bi sada dao pola tima da može da ima igrača kao što je Raško. A ljubav selektora prema Birči je puno koštala.

C i n i k

pre 1 godinu

Evo pošto opet ide ona priča da smo Srbi 19 vijek. Prošli mjesec se igrala utakmica lige nacija u glavnom gradu Austrije Beču. Utakmica im je bila odgođena za sat i pol zbog nestanak struje u Beču. U drugom glavnom gradu jedne druge zemlje Beogradu se takvo što nikad ne desilo ali čisto sumnjam da je i jedan jedini Austrijanac ostavio komentar o 19 vijeku iako se igralo u Beču. Inače ne pravdam ovu bruku u Nišu ali čisto da se zna kako drugi razmišljaju.
(Petar, 03. jul 2022 22:42)


Nestanak struje nije nikakva epohalna stvar i desava se svuda i svakodnevno na svetu, medjutim dezurnim sovinistima, ljudima koji iz dna duse mrze SRB ovo je bas zgodna tema da pljuju po SRB, i jesu ti sovinisti budale, ali neko im daje prostora na B92..

Dzedaj

pre 1 godinu

Jasno mi je da ljudi koji nisu iz BG misle da sve pare idu u Beigrad i da su u BG vece plate itd. ali kad dodju u taj isti BG vide da nije bas tako. U Beogradu su rezije i rente znatno vise nego bilo gde u ostatku Srbije kao i cene u prodavnicama i kaficima i bilo cemu drugom tako da je standard isti iako ljudi iz manjih stedina ne vide to tako. Ja mogu da kazem da mi iz Beograda kad odemo u bilo koji grad u zemlji nama je sve jeftino, zasto? Pa zato sto je kod nas isto to od 30-50% skuplje. Takodje da znaju ljudi iz manjih sredina da je normalno i svuda u svetu je tako, da se najvise para sliva u glavni grad jer se tu najvise para i okrece i glavni grad hteli vi to ili ne, reprezentuje drzavu i snagu drzave. Po nekim komentarima vidim da nekim ljudima smeta sto je budzet grada Novoga Sada 300k a Beograda 1,2 milijarde ali Beogead je i 4 puta veci od NS sto znaci da je budzet ta dva grada slican...ne kazem da ne treba ulagati u manje gradive, svakako treba, ali morate znati da se ne mozete meriti sa glavnim gradom to je svuda tako, najveci centri su najveci centri i oko njih se sve vrti a ako vam to smeta imate glavnih gradova koliko hocete po svetu, koji isto tako funkcionisu, pa na sve njih ulozite zalbu...

bebeto

pre 1 godinu

Gledaj sto se krug dvojke pomamio … da se ja pitam sve bih utakmice reprezentacije u svim sportovima stavio u Niš, da nam sport malo oživi.

keka

pre 1 godinu

Velika sramot. Crvenim i propadam u zemlju citajuci komentare na tvitu. Urnisu komsije (i nasi), i neka. Tako nam i treba kada smo lideri (verbalno), bas u svemu.

@alexbg, sta kazes batice, BG samo 3 miliona?! hahaha mora da se salis ili da u beigradu nikada nisi ni bio. Beograd sa svim dalekim opstinama kao Lazarevac, Sopot, Obrenovac, Barajevo i ini, nema milion ipo ljudi. Sama Srbija nema 5,5 miliona. 7 miliona gradjana je bajka. Kao sto je i bajka da Beograd ima vise od 1,3 miliona ljudi.

Zaista

pre 1 godinu

Svima kojima je blam što se ovo organizuje van bgd pa se dešavaju ovakve stvari samo da kažem da nije taj isti bg zarobio celu državu u svakom smislu, bilo bi mnogo drugačije

kblo70

pre 1 godinu

aj beogradjani tisina,i ja sam jedan od vas...ali Nis,boljih ljudi nema na svetu,par njih imao u vojsci,najbolji momci,idem poslom tamo cesto...takvo gostoprimstvo retko gde ima

Idi begaj

pre 1 godinu

Ovo je jedna realnost nase drzave i celokupne situacije u vezi enormnog ulaganja u Beograd i sever zemlje !!!Budzet BG-a 1.25 milijadre evra , budzet Novog Sada oko 300 miliona evra , a Nis(grad sa oko 300 hiljada ljudi) samo 100 miliona evra .... o ostalim gradovima da ne pricam ....
(uki, 03. jul 2022 22:48)

Probaj malo da uključiš doprinos i proporciju pa možda povežeš.
Vidim, znaš da Niš ima 300.000 "ljudova".

polo

pre 1 godinu

I ovo nestajanje struje na neki način pokazuje stanje naše kosarke. Nesposobnost na svim nivoima.
(Igor, 3. jul 2022 21:27)


To je nesposobnost EPSa, nema veze sa Cairom. Kapiras?
(111, 03. jul 2022 21:44)


Prvo, ovo uopšte ne pokazuje stanje naše košarke jer ovo nema veze sa stanjem košarke nego sa samom halom.
Drugo, ovo ima veze sa Čairom, a ne sa EPS-om. Nestajanje struje je moguće i desi se ponekad svuda u svetu, ali obavezno je da svaka hala ima agregat. Tako da su za ovo odgovorni hala Čair, odnosno oni koji njom upravljaju, a ne EPS. EPS nema nikakve veze sa ovom halom.

Dragan

pre 1 godinu

Ne znam iz kog razloga forsiraju Niš i za kup i za utakmice reprezentacije, pa se igra u ovoj krš sali. A prenos ko da gledamo iz partera, užas. Pa ni publika nije nešto bučna.
Biće dobro ako ne izgubimo utakmicu 0:20, zbog ovog prekida.

Petar

pre 1 godinu

Evo pošto opet ide ona priča da smo Srbi 19 vijek. Prošli mjesec se igrala utakmica lige nacija u glavnom gradu Austrije Beču. Utakmica im je bila odgođena za sat i pol zbog nestanak struje u Beču. U drugom glavnom gradu jedne druge zemlje Beogradu se takvo što nikad ne desilo ali čisto sumnjam da je i jedan jedini Austrijanac ostavio komentar o 19 vijeku iako se igralo u Beču. Inače ne pravdam ovu bruku u Nišu ali čisto da se zna kako drugi razmišljaju.

miki

pre 1 godinu

Ovo nisu regularni uslovi. Da sam na mestu Belgijanaca ako izgube zalio bih se i trazio mec da se registruje kao pobeda 0-20. Gledao sam hiljade meceva preko Tv, i ngide nisam zapazio da struja igde nestaje tokom utakmica. Sem u Srbiji. Bas me zanima ovi koji rukovode Cairom, da li ce biti smenjeni. A primaju enormno visoke plate. Zasta?

Ivan

pre 1 godinu

Ovi što kažu da se najviše ulaže u Vojvodinu i Beograd trebaju da znaju da Vojvodina i Beograd uplate 10 puta više poreza u budžet od ostatka Srbije. Čak šta više Vojvođani su ogorčeni zbog toga i stalno govore "gdi su naše pare". Ne znam ko je kriv zbog toga što je sve južno od Beograda socijalni slučaj.

Klem

pre 1 godinu

Ljudi..ne idemo na svetsko prvenstvo,nismo ni na Olimpijadu.
U grupi Izrael 20+ tukao Letonce koji nas ubiše..a gde su Grci i Turci još..
Pa i ova utak.ica je pitanje.
Nema lige,nema škole košarke,bilo nekad
Pa ne možemo ni osvetljenje da sredimo,ko da je jutros zakazana utakmica..
Pa što jos pola zaunteresova ih e nože da gleda.
Ma idi bre

zum

pre 1 godinu

Onomad kada je fudbalska reprezentacija igrala pred praznim tribinama, provincijalci osuli rafalnu paljbu po Beogradu. Evo vam sad. Još samo fali da izgubimo službenim rezultatom. Dvorana na šta liči, realizacija kamere ko na svadbi. Zlo i naopačke.
(hvala Bogu te nisam englez, 03. jul 2022 21:48)

Hahaha, e svaka ti čast. Bravo.
Vi odozgo prozivate nas "provincijalce" sto nam ne radi svetlo u hali, a mi vas što vas mrzi da uhvatite bus i odete na utakmicu...bravo ti ga bate, ti si car.
Mi provincijalci bar dodjemo gore da podrzimo reprezentaciju, a vi u Niš, kada bi došli?
Jedina bruka i zlo i naopako je stav vas odozgo(ne svih), koji nije nikada dosao dole da ostavi neki dinar...jos jednom, bravo!

SrbEUin

pre 1 godinu

Samo još jednom da čujem da reprezentativne selekcije igraju van Beograda. Osnovnu infrastrukturu nemate. Kad se izgrade nove hale i stadioni, onda nešto pričajte. (Sramota!, 3. jul 2022 22:01)

Kako da izgrade kad svu lovu od poreza na promet uzima BG? Pa posle ako Vlada dozvoli transfer sredstava, i to koliko oni odluče.
A kad u BG nešto Vesić popravi, onda prokišnjava. El si zaboravio skandiranja u Pioniru?
Napredna kataklizma. Nema šta nisu upropastili. Jedino su na TV-u fenomenalni.

Biljana

pre 1 godinu

Ovo je pre svega nepošteno prema Belgijancima i trebalo je da utakmica bude registrovana službenim rezultatom u njihovu korist. Posle takvog, poštenog, raspleta mi bismo, možda, naučili lekciju: Prvo uspostavi regularne uslove pa onda igraj utakmice. Lično mislim da bi država morala da se pozabavi sređivanjem hale "Čair" ali i nekih drugih koncertnih i sportskih objekata u Nišu, Novom Sadu, Leskovcu, Čačku, Kragujevcu... Beograd jeste Srbija ali Srbija nije Beograd.

Ilija Dukić

pre 1 godinu

Gledaj sto se krug dvojke pomamio … da se ja pitam sve bih utakmice reprezentacije u svim sportovima stavio u Niš, da nam sport malo oživi.
(bebeto, 03. jul 2022 21:58)

Baš je živo večeras

Milorad

pre 1 godinu

Zašto se vi iz unutrašnjosti nalazite prozvanim?! Kažete sve ide u Beograd. Pa šta ste vi učinili da to sprečite!? Da li ste se pobunili protiv toga!?
Ja sam iz Vranja rodom. Iz moje generacije Gimnaziju je završilo 220 učenika. Ne verujem da je trećina ostala u gradu. Oni pametni ne mogu poslove da nađu od tatine i mamine dece pa napuste grad. Verujem da je isto u Nišu. Onda je razumljivo kad ovakvu sliku pošaljete u svet iz vašeg grada.

uki

pre 1 godinu

Ovo je jedna realnost nase drzave i celokupne situacije u vezi enormnog ulaganja u Beograd i sever zemlje !!!Budzet BG-a 1.25 milijadre evra , budzet Novog Sada oko 300 miliona evra , a Nis(grad sa oko 300 hiljada ljudi) samo 100 miliona evra .... o ostalim gradovima da ne pricam ....

slobo.b

pre 1 godinu

Ovaj nas forsira Dangubica kao sto je forsiran bio i Bircevic, a svi smo vidjel da to nije to ali treneri to vide drugacije,daj bože..

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Nema šta nisu uništili u zadnjih 10 godina. Sve za šta su se uhvatili uništili su i upropastili… Vraćeni smo u srednji vek…

Ivan

pre 1 godinu

Tek sam sada procitao igrace za Srbiju, zasto ne igraju Kalinic, Teodosic, Dobric, Lucic, Milutinov... toliko imamo Evroligaskih igraca! Sa ovako klimavim timom uopste nije cudo sto smo izgubili od Letonije, verovatno se lako moze desiti i sa Belgijom!

111

pre 1 godinu

Jagodic Kuridza...od njega zavisimo...onda znam koliko je sati...
(vojnik, 3. jul 2022 21:02)

Ne, zavisimo od Bobija. Samo gledaj kako ga prolaze bekovi i kako igra u skoku? On u stvari i ne moze da skoci. Cak je i bananu dobio u prosloj utakmici sa 2.24? Jagodic je za njega Sek O Nil. Bez obzira kakav je on covek i koliko ga vole, on nicim ne doprinosi igri. Pa povredom Jagodica i ulaskom Bobija u prosloj utakmici je krenio potpop i onom bananom. Bas od tog trenutka. To su cinjenice pa vi lupajte minuse. Jedino, skidam mu kapu sto je dosao. Ali treba i da igra..

TIGER

pre 1 godinu

Ove ko Grčic da je pravio. Do sad samo u hali nije bilo struje a posle popravke sad nema u celom Nišu 😂😂😂😂
Kakva Monti Pajton država!!!

Bojan

pre 1 godinu

Slika i prilika Srbije! Kao i: aerodrom, taksisti, političari, putevi, kao televizijski program, ali sve je propalo, i korumpirano.
Toliko kradu, da nemamo za Led svetla. Sramota!

Cirka 1,5% Beogradjana, a ovde preko 50

pre 1 godinu

Hahaha, javljaju se ' beogradjani' koji ne znaju ime dede i pradede. Hahahaha, komentari tipa" kome se ne svidja neka gleda Zadrugu i Parove", ili " Lako je ratovati iz toplih fotelja, pusku u ruke pa pravac na Kosovo".

"Dijagnosticar" Nis

pre 1 godinu

Nisam mogao da idem u halu zbog obaveza, ali sam stigao kuci da pomocu strima pokusam da gledam utakmicu/ Kad god je nestajala struja u hali, meni se komp. iskljucivaom verovatno zbog slabog napona, mada nije nesyajala struja kod mene. Sta nam to govori. elektroenergetski sistem je na ivici pucanja, samo se nadam da nije zbog izvoza struje. Inace skoro svako jutro nestaje struja na kratko. Da li mislite da ce neko da preuzme odgovornost ?? Ne bih rekao.

cinik ovdašnji

pre 1 godinu

Pa ako ocete tako da budete beogradski pasaluk eto vam ga , a mi iz Nis odomo sas Bugarsku u jevropu.
(trudna Foka, 3. jul 2022 23:16) Al će da se usrećite...

miki

pre 1 godinu

Posle neko pita zašto reprezentacija igra samo u Beogradu. Evo zašto.
(Monsieur Alphonse, 03. jul 2022 21:25

Pa da, ovako nesto se u Beogradu nikad nije dogodilo... ??? Ni na fudbalskim utakmicama , ni u halama... Ne blamiraj se druze !

jd

pre 1 godinu

Pre nego što osujete drvlje i kamenje na organizaciju utakmice, zapitajte se vrlo dobro koliko finansijskih sredstava se ulaže u sportske objekte van Beograda.. nije uopšte iznenađujuće ovo sto se desilo

Giga Moravac

pre 1 godinu

Mogu se sada beogradjani sladiti sa ovom situacijom, ali ona je pokazatelj stanja u zemlji. Znači u Beogradu se nešto i dešava i oni ljudi nemaju pojma kako je nama van Beograda.Jedna utakmica ogolila sve. Ako upališ klimu, nema svetla, ako polivaš travnjak, pola grada nema vode itd. Mi smo još u 20-tom veku, a možda i u 19-tom.

jsx

pre 1 godinu

@Petar
Prvo, sat i po, a ne dan kasnije. Drugo, ne znam zasto mislis da nije bilo komentara. Zapadnjaci su i te kako kriticni ka svojim zemljama. Sto puta sam nailazio na komentarima Holandjana i Iraca kako su im zemlje potpuni raspad, a u pitanju su neke od najbogatijih drzava u Evropi. Sta Nemci ili Francuzi sve pisu o svojoj drzavi o tome tek da ne pricamo. Istini za volju nisam naleteo na konkretan komentar Austrijanaca koji pljuju Austriju, ali potpuno sam ubedjen da ih ima. Na kraju krajeva, iako pljuvanje radi pljuvanja nije konstruktivno, zemlja koju niko ne kritikuje nikada nece biti razvijena.

miki

pre 1 godinu

ja razumem sto u hali ima 50 stepeni, protivnik nije navikao na visoke temerature. To je takticki potez usmeren protiv protivnika koji dolazi iz severnijeg dela Evrope gde su temeprature nize, ovo ce ih dotuci he he he

Sinovac

pre 1 godinu

...
Drugo, ovo ima veze sa Čairom, a ne sa EPS-om. Nestajanje struje je moguće i desi se ponekad svuda u svetu, ali obavezno je da svaka hala ima agregat. Tako da su za ovo odgovorni hala Čair, odnosno oni koji njom upravljaju, a ne EPS. EPS nema nikakve veze sa ovom halom.
(polo, 3. jul 2022 23:01)

Rezervna napajanja električnom energijom nisu predviđena za potpuno funkcionisanje objekta, već samo za havarijsko osvetljenje i rad automatike... Hala Čair ovde ne snosi nikakvu odgovornost, jer je sve krivica EPS-a...Pre nestanka svetla u hali dogodio se strujni udar u čitavom gradu zbog pada napona i jačine struje... Struja nije pojačana u gradu i dešavala su se kratka ispadanja sve do nekih 22:30, kad su pogašene klime po stanovima i tržnim centrima.

biciklo nije moje, uuuzziiii ga za uspmenu!!!

pre 1 godinu

Nema za svetlo i za klimu istovremeno... Jbga, dzabe smo krečili... U Nišu je uvek bilo extra posećeno šta god bilo od sportskih događaja.... Narod je željan toga, ali ovo je slika ko vodi moj grad poslednjih 20 godina, totalni nesposobnjakovići!

Gde ja živim

pre 1 godinu

Sramota jeste, ali nije samo Niš. U Kg-u u poslednjih nekoliko meseci bar po jednom mesečno nestajala struja, a nije bilo ni oluje, ni ne znam čega. Samo se sve ugasi i ne vidiš ni gde si ni šta si. Jednostavno, sve je trulo, dotrajalo pa kad se poklopi još i neka nepogoda nema dalje.

Šta da radimo. Sećam se jedne godine kad smo igrali sa Parkerom i Francuskom i nije htela himna da se uključi pa oni ljudi pevali sami, mene bilo blam. Ovo je baš tužno (znam da nismo jedini i da se dešava po svetu, ali mrzim kad se desi baš nama).

Mora ozbiljnije da se posvetimo ovakvim stvarima.

Idi begaj

pre 1 godinu

Tek sam sada procitao igrace za Srbiju, zasto ne igraju Kalinic, Teodosic, Dobric, Lucic, Milutinov... toliko imamo Evroligaskih igraca! Sa ovako klimavim timom uopste nije cudo sto smo izgubili od Letonije, verovatno se lako moze desiti i sa Belgijom!
(Ivan, 03. jul 2022 23:45)

Slabo pratiš košarku ako si sada pročitao.....

Idi begaj

pre 1 godinu

Ovo veliki minus za Niš u smislu organizacije spotskog događaja ovog tipa.
Ako to ne može da se spreči ili popravi, onda fali "stručnjak",Dakle, loša organizacija.
Bilo bi zanimljivo pročitati kada je poslednji put otkazana utakmica zbog rasvete.

Sale

pre 1 godinu

Evo pošto opet ide ona priča da smo Srbi 19 vijek. Prošli mjesec se igrala utakmica lige nacija u glavnom gradu Austrije Beču. Utakmica im je bila odgođena za sat i pol zbog nestanak struje u Beču. U drugom glavnom gradu jedne druge zemlje Beogradu se takvo što nikad ne desilo ali čisto sumnjam da je i jedan jedini Austrijanac ostavio komentar o 19 vijeku iako se igralo u Beču. Inače ne pravdam ovu bruku u Nišu ali čisto da se zna kako drugi razmišljaju.
(Petar, 03. jul 2022 22:42)

A ti znas da oni nisu vredjali drzavu zbog toga? Pa oni gore stvari rade cim nesto ne funkcionise kako treba. I oni su taj mec nastavili, mi smo nas odlozili za ceo dan sto menja planove celom taboru Srbije i Belgije sto ne broji samo po 12 igraca jedne i druge ekipe. Gde su treneri, funkcioneri, lekari i ostali...

Panter

pre 1 godinu

Sad kad i sudijama pukne fitilj od čekanja pa registruju 6-3 za Belgiju i ćao… kakav cirkus !
(JPR24, 3. jul 2022 21:32)

Fitilj ne puca, nego film.
A što se tiče fitilja, nadam se da sudije nemaju kratak fitilj.

SS

pre 1 godinu

Velika bruka .... Publika odlicno popunila halu ali ocigledno dvorana i grad nisu bili spremni za organizaciju ...

Sto je velika steta , male su sanse da ce se jos neka utakmica skoro igrati u Cairu zbog ocajnih uslova... Zao mi je ljudi koji su se potrudili da dodju na nedelju vece za ovo mucenje ...

nele

pre 1 godinu

U mom naselju u Nisu, veceras je dva puta nestajala struja na po dve sekunde.Dal toliko povlace struju te svetiljke,ili je to razlog problema u hali?
. . .danju gore a nocu se gase . . .

ljubomilko

pre 1 godinu

Zbog radova na elektroenergetskoj mreži, kako kažu u Elektrodistribuciji Srbije, u ponedeljak, 4. jula bez napajanja će biti delovi Gabrovca, Vukmanova, Berbatova, Malče i Malošišta, kao i neke ulice u Nišu.
Sve je jasno...

Zveki

pre 1 godinu

Ovde najverovatnije nije problem do EPS-a nego do stanja instalacija u hali! Klima i reflektori su opteretili sistem i puko je kao oblanda! To za sat vremena nemoze da se resi, i da tekma krene opet ce pasti sistem!

Sale

pre 1 godinu

Ne znam sta se desilo u Nisu, ali se secam da se slicno desilo i u Beogadu kada su na Partizanovom stadionu upalilinove nove reflektore - ispala je jedna trafostanica i deo grada nije imao struju.To je doduse bilo pre 15-20 godina.