Četvrtak, 26.05.2022.

20:55

Stanojević napustio Partizan

Fudbaleri Partizana ostali su bez trenera pošto je Aleksandar Stanojević podneo ostavku.

Izvor: B92

Stanojeviæ napustio Partizan IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

197 Komentari

Sortiraj po:

Никола Радовановић

pre 1 godinu

Окушаће се као певач севдалинки. Има страшан потенцијал и лако преноси емоције публици. Дебитовао је већ у свлачионици раније, али је имао други пратећи оркестар. Не сумњам да ће успети.

Flora i Fauna

pre 1 godinu

Odradio si posao zbog kog si doveden, da razmontiras klub i oteras najbolje igrace,i da izsabotiras gde god je potrebno. Nikad te vise ne videli u Partizanu.

Coa

pre 1 godinu

Koliko ste trenera promenili ovih zadnjih godina?
Po odlasku vaših tadašnjih trenera sam pisao ono što ću sad ponoviti.
Vaš problem nije trener, moguće da nikad i nije bilo do trenera. Vaši problemi počinju i završavaju se u foteljama uprave FK Partizan.
U ozbiljnom klubu jedan Ivica Ilijev može biti najviše ekonom.
Takođe i ona dva panja koja su pustila korenje da im niko ništa ne može pa čak ni navijači.
Sve dok je takva situacija vi ćete živeti u zabludi da ste dobri ali vam neko ili nešto ne dozvoljava da uzmete titulu/kup.
Sve je na vama, niko drugi nije kriv, samo je pitanje kad ćete to shvatiti i motkom oterati one koji nikad loptu nisu šutnuli.

Mrgud

pre 1 godinu

Pa poslušjte neki interviju sa Prof. Vuletićem. Čovek je godinama bio u vrhu kluba. Čujte kako telefon zvoni pred bitne utakmice i šta je čovek čuo njegovim ušima.
JEZA !!!!!
Koji crni fudbal i poštena liga u Srbiji. Kao da očekujete od Somalije da se za mesec dana pretvori u Švajcarsku. Nemoguće.
(Zoran, 27. maj 2022 08:21)

To za telefon je lako proverljivo
Ako je tim imao uspeha tamo gde telefon ne moze da zvoni, onda telefon ne mora da zvoni. Ako je tim neuspesan tamo gde telefon ne moze da zvoni, a jako uspesan tamo gde moze, situacija je jasna...profesore sa TikToka...

Ako pogledamo evropske rezultate jsd u vreme kad mi mislimo da je zvonio telefon, svi mi zajedno samo mozemo da se pitamo "koje rezultate"???

Sa druge strane, sad kad profesor Autotune veruje da telefon zvoni za nas, mi smo izborili jedno direktno mesto u LS i jos jedno u kvalifikacijama.

I da telefon zvoni, rezultati kazu ne da nije JEZA, nego da su prethodnih pet godina najuspesnije godine fudbala u Srbiji (ne SFRJ, nego u Srbiji)...
I da jeste brutalno pokradeni, a niste, Srbija ima mnogo vise koristi sad, nego sto je imala kad su brutalno krali za vas.

One night in May

pre 1 godinu

Pa poslušjte neki interviju sa Prof. Vuletićem. Čovek je godinama bio u vrhu kluba. Čujte kako telefon zvoni pred bitne utakmice i šta je čovek čuo njegovim ušima.
JEZA !!!!!
Koji crni fudbal i poštena liga u Srbiji. Kao da očekujete od Somalije da se za mesec dana pretvori u Švajcarsku. Nemoguće.
(Zoran, 27. maj 2022 08:21)

Poslusali smo kad mu telefon zvoni, a sa druge strane Velja Nevolja. Toliko o profesoru Vuleticu...

Ja sam lepo rekao - cim Tole zglajzne, Partizan ode dodjavola!

Zoran

pre 1 godinu

Drago mi je da ovaj odlazi, ali ako vi ne vidite širu sliku, jako je glupo što bilo šta komentarišete.
Sve dok naredjenja dolaze "odozgo" ne postoji fudbal u Srbiji.
E,sad, vi možete da se ložite (naročito deca i botovi) , ali svako ozbiljniji i pametniji to jasno vidi.
Pa poslušjte neki interviju sa Prof. Vuletićem. Čovek je godinama bio u vrhu kluba. Čujte kako telefon zvoni pred bitne utakmice i šta je čovek čuo njegovim ušima.
JEZA !!!!!
Koji crni fudbal i poštena liga u Srbiji. Kao da očekujete od Somalije da se za mesec dana pretvori u Švajcarsku. Nemoguće.

dure

pre 1 godinu

Neka dođe bilo ko,samo da je pošten,a ne ko šamrok flora sranjoje,koji umalo suzu nije pustio od besa kad je Natko dao gol cz-i u derbiju!

Shonex

pre 1 godinu

Sve se vratilo u normalu kao sto je nekad bilo. Da moja Zvezdana tuce Partizan na Marakani konstantno bez bojazni od poraza. Samo tako nastavimo.

m

pre 1 godinu

On je solidan trener ali je izgoreo od velike zelje. Partizanovac sam od detistva, partizan gori fudbal a vise bodova i plasman, nije uzeo od kako gledam od 1990.Ali nije samo on kriv, kad je nama Vucela i Ilijev u klubu. Dovedes a jedva ih uvalis pre par godina pojedine igrace i pritom povredjene. Ali gde ima njima bolje, dobre plate tu su u Bg, starlete i drmaj. Smiljanica i Obradovica verovatno koriste kad imaju na male golice trening da bi se lakse lodelili. Sve je vratio svoje igrace :Lukaca, crni Miljkovic, Miletic, Obradovic, Fejsa, Jevtovic, predratni svaler Jojic, Markec koi se vecito trudi, veciti talenat Pantic i naravno LOLA koi je Lola verovatno na splavu i da nezaboravim Ostojica koi tu statira. A u veznom redu samo Natko koi je potrosen igrac i moze da igra 20 min. Ali tu se niko dobar ne dovodi nego ovi gde nisu mogli da igraju. Zvezdi da je Rikardo, prosli bi grupnu fazu lige sapiona.

Јанаћије

pre 1 godinu

Da li je to moguće. Odlazi izdajica. Vreme je da se vrati Milošević ili da tim preuzme Saša. Takođe je vreme da ljige iz rukovodstva Partizana odu....

Вук

pre 1 godinu

@Siniša

Да, на мечу са Чукаричким последњи играч прави тежак фаул на почетку утакмице и добија само жути картон. А са играчем мање прича би била другачија.

sta reci

pre 1 godinu

Stanoje trener koji unistio Savin Partizan koji je na JNA nadigrao Mancester, prodao Sadika, oterao Sumu... Uveo Natha u odlucujucem derbiju u 87. minutu, skoro celu utakmici drzao Terzica u timu iako je promasio zicer jos u prvom poluvremenu iako na klupi ima Milovanovica, a treba mu pobeda! Posle ocekuje da mu Vojvodina ili Cuka osvoje titulu pobedivsi Zvezdu, a on sam je nije napao kad je mogao, kad se sam pitao na derbiju...

Stefi

pre 1 godinu

Murinjo i Gvardiola da dodju partizanovim igracima nema pomoci. Svi ovi povratnici, pa i kod zvezde tipa Krsticic i slicno, nema sta da traze u klubu. Nemoguce je da nema boljih? Da nema talentovane dece? O parama da ne pricam, daju se silne plate za neke holandere i laparle i slicne, kao da se tu nesto dobilo bitno, a zapravno nista. Uprave klubova su kriminalne.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Jedino pravo pitanje je otkud nezadovoljstvo i gnev kada je Partizan , bez tri utakmice u prvenstvu sa Zvezdom , naoravio skor 31 3 0 , a objektivno ima najgori igracki kadar u istoriji . Znaci trener ili uprava su napravili posao veka . Sta je onda tu problem ?

costadeen

pre 1 godinu

Neophodna je potpuna rekonstrukcija tima! Trenutno imamo svega 5 - 10 igraca koji mogu igrati na kakavom takvom nivou, ostatak nije ni za Prvu ligu. Uzgred, kada kazem 5 - 10, to je cifra sa sve nekim klincima kod kojih se vidi potencijal i da bi mogli u nekom narednom periodu pokazati nesto vise. Ukratko, cemer i jad u nasem Partizanu, o Upravi ne treba ni reci trositi, oni su tek...

Alkos

pre 1 godinu

Sad kad dođe Krstajić ima da cveta cveće u preduzeće. Čovek bre odbio South China smao da bi došao u Partizan. To je žrtva koja mora da se ceni i da mu se da šansa bar par sezona jer čovak sa takvim trenerskim uspesima i iskustvom se teško nalazi na tržištu Izraela , Sirije i Jordana.

Marko

pre 1 godinu

Mene samo zanima sta im znaci ono busanje u grudi video sam juce kad je Partizan postigao pogodak Stanijevic skace i busa se u grudi, pa Novica Veličković kad postigne trojku u derbiju...Sta zapravo predstavlja to jer ima to neku simboliku ili sta bas me zanima?

vlado

pre 1 godinu

Kada sam jučer gledao utakmicu reče komentator da je Lazar Marković za 21 utakmicu nije dao gol jasam ugasio televizor za jednog napadača to je katastrofa.

Siniša

pre 1 godinu

Treba da ga je sramota za svoje neuspehe opravdanje traži u nekim drugim stvarima i pljuje po svim klubovima u ligi zbog navodne ne regularnosti ! Imaš li neki dokaz? Izađi javno i reci.

Princ of Arabije- Nenad CRTA Lalatović

pre 1 godinu

Odlazi sa stilom.Sedam derbija i nijedna pobeda :)
(Gogsi, 26. maj 2022 23:00)

------------------------------------

Prosli put je otisao u jos vece stilu, 5 pobeda i 1 poraz i na toh 6 utakmoca samo jedan primljen gol.

fenix

pre 1 godinu

Lolu za trenera,ionako bezveze zauzima mesto na klupi. Stanojević je odradio posao. Doveo veterane u Partizan, oterao strance. Igramo žalosno ozbiljne utakmice. Nemamo nijednog igrača koji pravi razliku. Ako je bio pod pritiskom da ovo napravi neka sada istupi. Ako cuti sve je jasno. To je isti oni trener koji je u proslom mandatu bio stao otvoreno protiv uprave. Šta se dogodilo sa onim čovekom i postalo ovo?

Milos

pre 1 godinu

Bravo maestro, uzeo nista za dve god, ostavio tim koji nema vrednost 50para, cestitam jos jednom veliki sefe

Uzeo je pare za sabotazu prijatelju moj...

zoran

pre 1 godinu

Stanojević je direktno ili indirektno kriv sto je Partizan zavrsio ovako sezonu. Čovek je oterao Sumu i utupeo napad. Meni to nije jasno najuris jednog od najboljih napadača... Ne mislim da je Stanoje loš trener međutim u Partizanu se radi pod Pritiskom traze se trofeji , rezultati u evropi. Taj pritisak vidi se i po njegovim reakcijama i euforiji, u energičnim izjavama.
-Sada kada on odlazi, treba naći resenje za klupu Partizana.
Ima dobrih trenera, samo treba dati novom treneru punu podrsku.

neko tamo

pre 1 godinu

Svaki put ista prica menjaju se treneri a iskren jeste kriv trener ali bez obzira bolje imati trenera na duze staze nego sve iznova.

Stanoje velik partizanovac i puno dao za taj klub.

Pera Magic Mitic

pre 1 godinu

Slazem se da je Zvezda nesto bolja, mada danas nisu pokazali to. Utakmica je bila u najmanju ruku izednacena...
I ne moza da znaci ako gubis derbi da ne mozes do titule. Zvezda je od 2019-2021 dala samo 1 gol u 5 derbija, izgubila 3 puta i 2 puta odigrala nereseno a uzela 3 sampionske titule!
(Fan, 26. maj 2022 23:13)
Sezone 2018/19, 2019/20 i2020/21: 2 pobeda Zvezde , 1 Partizana i 4 neresene.

Марко

pre 1 godinu

Slazem se da je Zvezda nesto bolja, mada danas nisu pokazali to. Utakmica je bila u najmanju ruku izednacena...
I ne moza da znaci ako gubis derbi da ne mozes do titule. Zvezda je od 2019-2021 dala samo 1 gol u 5 derbija, izgubila 3 puta i 2 puta odigrala nereseno a uzela 3 sampionske titule!
(Fan, 26. maj 2022 23:13)

Зашто рачунаш утакмице у купу када говориш о титулама у првенству? Од та 3 Звездина пораза у дербију 2 су била у купу и те две утакмице немају апсолутно никакве везе са Звездиним титулама. Дакле, Партизан је од 2019. до 2021. добио само једну утакмицу која се играла у првенству. Помињеш период од 2019-2021 и кажеш да је Црвена звезда узела три титуле. Е то јесте тачно, али није тачно да није добила ниједан дерби. Црвена звезда је у сезонама 2018/19, 2019/20 и 2020/21. добила 2 дербија, а Партизан 1.

Од пролећа 2001. до пролећа 2007. Партизан је освојио 3 титуле, а није добио ниједан дерби, а изгубио је четири.

У сезони 2019/20. Звезда је освојила титулу, а освојила је мање бодова у дербијима. Исто тако је и Партизан освајао титуле 2007/08, 2002/03, 2001/02, 1993/94, 1985/86. Пре те сезоне 2019/20, Звезди се није десило да буде слабија у дербију, а да освоји тиулу још од сезоне 1980/81.

Једноставно се може закључити да је Паритзан много чешће освајао титуле, а да је био слабији у дербију из чињенице да се Партизан 2013. изједначио са Звездом по броју титула, а да је Црвена звезда у том тренутку имала 17 победа више у дербијима.

Fan

pre 1 godinu

Slazem se da je Zvezda nesto bolja, mada danas nisu pokazali to. Utakmica je bila u najmanju ruku izednacena...
I ne moza da znaci ako gubis derbi da ne mozes do titule. Zvezda je od 2019-2021 dala samo 1 gol u 5 derbija, izgubila 3 puta i 2 puta odigrala nereseno a uzela 3 sampionske titule!
(Fan, 26. maj 2022 23:13) # Link komentara

Dobre bre ljudi čemu ovo?

Od koga je Zvezda izgubila 3 puta?

Ljudi prestanite sa lažima, pobedili ste Zvezdu JEDNOM za 5 prethodna prvenstva...to je bre 14 Derbija prvenstvena a imate JEDNU POBEDU.

koja 2021., šta bre pričaš? Kome Ivanić dao gol za pobedu?

Ja nikada ne pricam napamet i ne lazem. Ovo je bio kup-derbi i ako racunamo i kup i prvenstvo onda citaj pazljivo i ne galami bez potrebe: 23.5.19 pobeda Partizana, 22.9.19 pobeda Partizana, 1.3.20 nereseno, 10.6.20 pobeda Partizana, 18.10.20 nereseno. Pet utakmica Zvezda dala samo JEDAN gol a osvojola 3 titule.
Samo prvenstvenih i to kako ti kazes 15 utakmica:
4:2 za Zvezdu uz 9 neresenih!
10 zadnja derbija kup i prvenstvo: 3:3 i 4 neresenih!

Zoran YNWA

pre 1 godinu

Bilo je tako mucno gledati Partizan ovu prolecnu polusezonu,jedino sto su nesto iole igrali je prosli derbi kad je bilo 0:0,u ovom su vec opet pokazali svoje slabosti,odbrana pogotovo i to kod oba gola,nije ta Zvezda toliki bauk i toliko jaka,koliko je Partizan bio jadan!

Zoran

pre 1 godinu

Pitanje za Stanoja.Koji igrač Partizana bi imao mesto u Zvezdinoj prvoj postavi.Veruj mi nijedan.Nisi ti uopšte tako loš.Naprotiv.Jednostavno nisi imao s kim.Rezultati su ti daleko bolji od onoga što taj tim realno može.Veći problem od tvojih rezultata su tvoje izjave.Svakog si omalovažavao,vršio pritisak, izigravao mučenika.Ovo ti kažem pošteno kao navijač Zvezde kojem je itekako stalo da njegov ljuti rivali bude što jači.Stalno si krivicu prebacivao na druge.Te sudije,te var,te FSS itd
Nije prijatelju jednostavno imate loš tim.Ne pamtim gori a imam 47 godina.Užas blagi.Sve najbolje u daljem radu i životu.
(vozd, 26. maj 2022 23:23)

Vidis prijatelju, on je sastavio taj tim. Ja , takodje, spadam u starije ljubitelje ove igre i svakako ne gledam taj fudbal kao ova deca.
Stanojevic je cistim namestaljkama, bukvalno lazima , oterao Sumu, daleko najboljeg igraca Partizana. Cak je i onaj Banjak (njega je takodje Stanoje oterao), izjavio da su znali kako ce ovaj sumu da otera. Zatim je gurnuo i Sadika napolje, pa mladog Stevanovica, te Asana. Doveo je Miljkovica, Jojica, Fejsu (ne znam u kojoj je taj banji na oporavku..?) Jojica (nivo Graficar, a tek onaj njegov penal u derbiju, nicim izazvan..??), golama Lukaca, na klupi Lola (sta taj trazi u Partizanu ? Taj sramote nema..),Miletica, Obradovica, preko veze gura Jovica...i.t.d.. Bukvalno unistio tim.
Slazem se sa tobom da je ovo daleko najlosiji tim Partizana u poslednjih par decenija.

vozd

pre 1 godinu

Pitanje za Stanoja.Koji igrač Partizana bi imao mesto u Zvezdinoj prvoj postavi.Veruj mi nijedan.Nisi ti uopšte tako loš.Naprotiv.Jednostavno nisi imao s kim.Rezultati su ti daleko bolji od onoga što taj tim realno može.Veći problem od tvojih rezultata su tvoje izjave.Svakog si omalovažavao,vršio pritisak, izigravao mučenika.Ovo ti kažem pošteno kao navijač Zvezde kojem je itekako stalo da njegov ljuti rivali bude što jači.Stalno si krivicu prebacivao na druge.Te sudije,te var,te FSS itd
Nije prijatelju jednostavno imate loš tim.Ne pamtim gori a imam 47 godina.Užas blagi.Sve najbolje u daljem radu i životu.

Fan

pre 1 godinu

Lupas, dosta vise sa tim. Pa ja navijam za Partizan ceo zivot. Ovo nije tim, klub, ovo je sprdnja. Ko je sta naredio? Naredio je CZ jer je bolja. Zvezda je BOLJA. Shvatas. Ne mozemo da se sastavimo ni u jednom derbiju. Pogledaj njihove igrace i nase? Ne moze ni da se uporedjuje. Zasto ovi polovnjaci igraju u Partizanu? I oni hoce nesto da osvoje? Pa gol nisu sposobni da pogode i kad su sami..
(757, 26. maj 2022 22:17)
bravo za realan komentar,u 4 derbija ste dali 1 gol i imate 2 poraza i 2 nerešeno...lako je Rikardu davati golove protiv timova koji se sklanjaju što ne da u derbiju,pa nije izašao iz džepa Dragovića i Erakovića... Zvezda je igrala pod Milojevićem ružan fudbal u derbijima dok ih Deki tera vuče, viče na njih tj tera ih na bolje!
(super, 26. maj 2022 22:43

Slazem se da je Zvezda nesto bolja, mada danas nisu pokazali to. Utakmica je bila u najmanju ruku izednacena...
I ne moza da znaci ako gubis derbi da ne mozes do titule. Zvezda je od 2019-2021 dala samo 1 gol u 5 derbija, izgubila 3 puta i 2 puta odigrala nereseno a uzela 3 sampionske titule!

iz kornera direkt u gol

pre 1 godinu

Da su pametni kao što nisu pa da vrate Vuka Rašovića o koga su se valjano ogrešili.
Dobio je derbi i titulu pa je šutnut najgore moguće.

Bata

pre 1 godinu

Pravićemo mi ovog čoveka od blata. Sa ovim timom, što reče neko pre mene, najgorim u istoriji kluba, bolje nije moglo. Bili smo u igri za titulu do poslednjeg kola. Zvezdi sve čestitke. Bolji su bili. Razočaran sam odlaskom Stanojevića. Obećavam da više neću pisati komentare na vesti o Partizanu, niti pratiti domaći fudbal. Jedini klub koji je iole mogao da parira Zvezdi je uništen.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

a vazura iliev i vucelic.....ima li kakve sanse da odu.....
(borivoje surdilovic, 26. maj 2022 21:13)

Jok.

Samo Sadik, Tigar i Suma sumarum od 2 miliona.

Zeleni Bil

pre 1 godinu

Ti da imaš imalo obraza, dao bi ostavku odmah posle izgubljene utakmice sa čuvenom Florom ili u situaciji kada je otkrivena tvoja skroz neprimerena reakcija na gol Natka u derbiju. Ti si posle tih situacija umesto da daš ostavku davao neka totalno nebulozna objašnjenja u koja ne bi poverovalo ni dete od 5 godina.Bruka si ti dečko i ogromno razočarenje.

Mohikanac

pre 1 godinu

Slazem se da je Zvezda nesto bolja, mada danas nisu pokazali to. Utakmica je bila u najmanju ruku izednacena...
I ne moza da znaci ako gubis derbi da ne mozes do titule. Zvezda je od 2019-2021 dala samo 1 gol u 5 derbija, izgubila 3 puta i 2 puta odigrala nereseno a uzela 3 sampionske titule!
(Fan, 26. maj 2022 23:13) # Link komentara

Dobre bre ljudi čemu ovo?

Od koga je Zvezda izgubila 3 puta?

Ljudi prestanite sa lažima, pobedili ste Zvezdu JEDNOM za 5 prethodna prvenstva...to je bre 14 Derbija prvenstvena a imate JEDNU POBEDU.

koja 2021., šta bre pričaš? Kome Ivanić dao gol za pobedu?

Бојан

pre 1 godinu

Јака ми лига кад само Звезда и Партизан узимају титуле!!! Предлажем да се нико не мучи и трчи за лоптом, него само да се одигра једна утакмица између горе наведених једном годишње!!! Ко победи да игра квалификације за Лигу шампиона, а онај ко изгуби иде у Лигу Европе, и то је то!!!

Oposum, divna životinjica

pre 1 godinu

Očekivano Stanojević posle izgubljenog današnjeg finala Kupa od Zvezde podnosi ostavku i napušta Partizan. Međutim i dalje nije preuzeo odgovornost za neuspeh Partizana ove sezone. Od velike pompe jesenas, kada je imao 5 boda više u odnosu na Zvezdu, i kada mu na pamet nije padalo da kuka o nekakvoj "krađi", došlo se do kukanja da je Partizan "pokraden" u Prvenstvu i time izbegavanja preuzimanja odgovornisti za krah Partizana u finišu ove sezone kada je sopstvenim greškama i lošim partijama ekipe naravno, ispustio velikih 5 bodova viška i zasluženo izgubio bitku sa Zvezdom za titulu a evo danas u finalu Kupa izgubio i Kup od Zvezde. I pored svega toga i dalje nije našao za shodno da prizna i sopstvenu krivicu za krah Partizana i za loše vođenje tima, loše selektiranje ekipe u ključnim utakmicama. Došao sa pompom na velika vrata, otišao na mala, ostavio klub na cedilu i pored čvrstog ugovora na još dve sezone. E moj Stanojeviću baš si se izblamirao.

gjhkjk

pre 1 godinu

Velika steta. On je bio savrsen u ovom trenutku za mesto trenera u Partizanu, dobar covek i dobar strucnjak ali nije mogao sam protiv svih.

Kontraš

pre 1 godinu

Ej bre pa zvedza je od ovog polupanog Partizana bolja toliko da su posle izjednacujuceg pogotka ubacili odma u vecu brzinu i odma poveli.E zamisli da celu utakmicu igraju pod punim gasom pa napunili bi nas kao Novi Pazar 8:0.Realno cudim se i na ovom drugom mestu pa Partizan ima tim sve sami panjevi ne zna se ko je gori od goreg.Al sve im se to vraca za grehove koje su pocinili prema igracima koji su ginuli za klub i pravili razliku na terenu(Leonardo,Asano,Suma,...sledeci je Natho).Partizan ce da dotakne dno za jos par godina a i zasluzili su ja kao veliki navijac Partizana ovo kazem a tako ce i biti zivi bili pa videli.

marko992

pre 1 godinu

Neka je otisao, zameram mu samo na izboru igraca.Ako se nije pitao nije ni trebao biti trener.Aktiviranje bivsih fudbalera nikom dobra nije donelo.
Vec u startu Zvezdina pozicija, sa materijalnog aspekta je neuporediva sa nama zbog dobro poznatih razloga.
Ovo kukanje poslednjih meseci mu nikako nije trebalo.
I na kraju, nije Partizan imao losu sezonu sto se rezultata tice problem je igra koje nije bilo skoro pola sezone.

Samo za tebe…..

pre 1 godinu

@Nenad
Druze, ako ne racunas derbije, Zvezda je izgubila 7 bodova a Partizan 6. Da niste izgubili derbi…. I o cemu onda pricate?

WIN

pre 1 godinu

Utisak da je sa ovakvim igracima (usput sam vrsio selekciju) uopste imao ovakve rezultate i konkurentnost do kraja!
Na kraju titula izgubljena 1 porazom u derbiju kao i kup, gde zaista protivnik nije bio dominantan u igri ali gleda se i racuna rezultat.
Minus u startu s finansijama (CZ glavni sponzor unapred obezbedi 5+ miliona €) sto je jak zamajac!
Ino druga prica ali opet ispadanje od potonjeg finaliste...
Sve u svemu nije bas da nije dobar trener ali utisak definitivno da je "stara škola"...

Normalnost

pre 1 godinu

Pravi potez steta sto nije ranije povucen. Mislim da ce Stanoje lakse naci novi klub nego Partizan novog trenera. Ne postoji sansa da ozbiljan covek sedne na tu klupu.

cole

pre 1 godinu

steta. cirkus s njim sve vreme, bilo je zabavno. ne znam samo ko bi ponovo mogao da ga angazuje. dokazao se kao trener ciji tim nema apsolutno nikakav sistem u igri. nista osvojio nije. pokazao se kao izuzetna egoisticna i konfliktna licnost. za sve neuspehe je krivio druge. oterao je igrace koji su mogli mnogo toga da mu donesu (suma, asano...). usao je u konflikt i sa svojim najiskusnijim igracima. koja mu je preporuka za novi posao??? apsolutno nijedna!

Dexterd

pre 1 godinu

Za mene je Stanoje bio pravi trener za Partizan….vodio je Partizan srcem …na žalost, danas je bit pravi Grobar greh….samo menjaj , menjaj…dok drugi likuju….i nasladjuju se…

lampi

pre 1 godinu

Doveden da ne smeta, da nikad ne pobedi kada treba, da otera Sumu, Sadika, Asana, a dovede Jojića, Miljkovića, Fejsu... da onaj ko da gol zvezdi više ne igra (Suma, Stevanović, Natho). Da ređa pobede u linglongu, ruši rekorde i uništi Partizan.

Јабучило

pre 1 godinu

Druze, ako ne racunas derbije, Zvezda je izgubila 7 bodova a Partizan 6. Da niste izgubili derbi…. I o cemu onda pricate?
(Samo za tebe….., 26. maj 2022 22:02)

Тако је. А то је тек посебна срамота, да, на пример, буде изненађење када Звезда или Партизан с неким играју нерешено.

Citac vesti

pre 1 godinu

Sad ce da dodje neki Krstajic,Sasa Ilic,Igor Duljaj neki novi, pa malo iskusni Jesic, plavi Stevanovic, Vermezovic, pa Mirković, Milosevic u drugi mandat i onda opet Stanojevic i tako u krug...

Ivan

pre 1 godinu

Ti si folirant Stanoje znao si da je Partizanu naređeno da ne osvoji ništa, a cela uprava Partizana je dužna režimu da to tako bude!
(Igor Grobar, 26. maj 2022 21:17)
Jesi razmišljao o tome da je Zvezda bolja? Od poslednjih 7 Derbija, niste dobili ni jedan.
(doktor, 26. maj 2022 21:38)

Друже није овде битно ко је бољи. Станоје је уназадио Партизан за све паре. Отерани су врхунски играчи а сада играју Јојић, Миљковић итд.
На дербију који одлучује титулу најбољи играч је уведен у 87. минуту. Станоје је доведен да уништи Партизан.

super

pre 1 godinu

Друже није овде битно ко је бољи. Станоје је уназадио Партизан за све паре. Отерани су врхунски играчи а сада играју Јојић, Миљковић итд.
На дербију који одлучује титулу најбољи играч је уведен у 87. минуту. Станоје је доведен да уништи Партизан.
(Ivan, 26. maj 2022 22:02) Ako je vama Natko najbolji igrač onda stvarno...pa u derbiju pre toga ga je izveo na poluvremenu jer je bio najlošiji i nije mogao da diše od umora, čovek ima mnogo godina za fudbal jedino što ima šut tj penal zna da izvede, reče Stanoje videćemo koliko će moći da igra? treba da oterate te povratnike penzose!

super

pre 1 godinu

Lupas, dosta vise sa tim. Pa ja navijam za Partizan ceo zivot. Ovo nije tim, klub, ovo je sprdnja. Ko je sta naredio? Naredio je CZ jer je bolja. Zvezda je BOLJA. Shvatas. Ne mozemo da se sastavimo ni u jednom derbiju. Pogledaj njihove igrace i nase? Ne moze ni da se uporedjuje. Zasto ovi polovnjaci igraju u Partizanu? I oni hoce nesto da osvoje? Pa gol nisu sposobni da pogode i kad su sami..
(757, 26. maj 2022 22:17)
bravo za realan komentar,u 4 derbija ste dali 1 gol i imate 2 poraza i 2 nerešeno...lako je Rikardu davati golove protiv timova koji se sklanjaju što ne da u derbiju,pa nije izašao iz džepa Dragovića i Erakovića... Zvezda je igrala pod Milojevićem ružan fudbal u derbijima dok ih Deki tera vuče, viče na njih tj tera ih na bolje!

757

pre 1 godinu

Ti si folirant Stanoje znao si da je Partizanu naređeno da ne osvoji ništa, a cela uprava Partizana je dužna režimu da to tako bude!
(Igor Grobar, 26. maj 2022 21:17)


Lupas, dosta vise sa tim. Pa ja navijam za Partizan ceo zivot. Ovo nije tim, klub, ovo je sprdnja. Ko je sta naredio? Naredio je CZ jer je bolja. Zvezda je BOLJA. Shvatas. Ne mozemo da se sastavimo ni u jednom derbiju. Pogledaj njihove igrace i nase? Ne moze ni da se uporedjuje. Zasto ovi polovnjaci igraju u Partizanu? I oni hoce nesto da osvoje? Pa gol nisu sposobni da pogode i kad su sami..

Miki

pre 1 godinu

Zelim da kazem da su i zvezda i Partizan klubovi sa armijom navijaca. Da je srece igrali bi redovno bar kup UEFA. Sve ostale klubove trebalo projektovati kao jaku konkurenciju u domacoj ligi. Zvezdase i Partizanovce treba usmeriti ka zdravom rivalstvu i nista drugo. Kancer srpskog sporta treba saseci u korenu. Unisti nas ova beda.

bvb

pre 1 godinu

Kakav pajser. Bukvalno je pola sata pre toga u intervjuu posle utakmice rekao kako ne bi o tome i kako ce veceras sesti i pricati sa upravom.

kodzo

pre 1 godinu

Od kako se vratio ima skor protiv Zvzezde 0-3-4, nema sta mu sidije nisu svirale kao ni jednom treneru pre njega i opet ima obraza da laze da je pokraden

doktor

pre 1 godinu

Ti si folirant Stanoje znao si da je Partizanu naređeno da ne osvoji ništa, a cela uprava Partizana je dužna režimu da to tako bude!
(Igor Grobar, 26. maj 2022 21:17)
Jesi razmišljao o tome da je Zvezda bolja? Od poslednjih 7 Derbija, niste dobili ni jedan.

Стара школа

pre 1 godinu

Па зашто??? Покрадени су, није он крив!!! Развалио је Звезду у сваком дербију, сва 4 је победио!!!

super

pre 1 godinu

katastrofalno odradjen prelazni rok dovedeni neki igrači povratnici koji ne mogu nigde da igraju,stranci sem Rikarda promašaji...šteta za nas delije ali mislim da uprava treba da ode!

Gagi

pre 1 godinu

Jedina krivica Stanojevica sto je pristao da bude trener kluba u koji su dovedeni bivsi igraci Partizana koje niko nece ne samo u Evropi vec ih niko nece u bilo kojem klubu u svetu. Da li neko ozbiljan smatra da se ovo sto igraju Jojic, Miljkovic, Markovic, Obradovic, Ostojic, Miletic, Holender, Lutovac, Jevtovic, Menig, Rikardo zove fudbal. Jos da dodam da li se neko jos seca da je genijalna uprava dovela jos i Fejsu koje takodje vise niko nece a on se jos nije ni pojavio ni na klupi za rezerve. Onda treba jos dodati Natha koji zana fudbal ali je uzasno spor tako da se njegovo znanje u toj sporosti gubi. Da me neko pogresno ne razume nisam od ove decice navijaca Partizana i Zvezde koja se ovde prepucavaju, imam 60+ godina navijac sam Partizana i smatram da je ovo na okupu najgori igracki kadar u istoriji fudbalskog kluba Partizan. Vise vrede u igrackom smislu Borjan, Dragovic, Katai, Ivanic od citavog danasnjeg igrackog kadra Partizana. Sada neka krene pljuvacina na moj komentar ove decice da nisam partizanovac i koja ne shvataju da je ovo za nekadasnju ligu Jugoslavije ovo danas na nivo seoske lige tadasnje drzave.

Uprava napolje

pre 1 godinu

Stanojevic je sigurno dobar strucnjak i nije problem u njemu vec u losem menadzmentu i katastrofalno losem odabiru igraca koji realno nisu za visoke domete jednog Partizana !

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

"Ne bih da sebe stavljam ispred svega toga, mislio sam da će biti sutra, više bih voleo da se priča o derbiju"

Velikodušno od tebe, prijatelju. Inače bi nam sve misli bile usmerene ka tebi.

Nenad

pre 1 godinu

Jesi razmišljao o tome da je Zvezda bolja? Od poslednjih 7 Derbija, niste dobili ni jedan.
(doktor, 26. maj 2022 21:38)


Po tome je Radnik trebao da osvoji prvenstvo. Sustina je da smo pokradeni, a kad vama treba onda ni VAR ne radi.

Igor Grobar

pre 1 godinu

Ti si folirant Stanoje znao si da je Partizanu naređeno da ne osvoji ništa, a cela uprava Partizana je dužna režimu da to tako bude!

Realno

pre 1 godinu

Brate ne bio mu u koži. Toliko omalovažavan od ljudi koji ne znaju šta je fudbal a valjda mu se obilo o glavu ono vređanje Zvezde pre deset godina

Zoran

pre 1 godinu

Stanojevic je odlican trener. Uprava ga je izdala,pet bodova prednosti oni dovode povredjene igrace.nekima ne smeta sto pet godina nismo bili prvaci.

Boža

pre 1 godinu

Tačno sam znao da će doći do ovoga! Ne možeš da kažeš da si bolji od Zvezde, a da to i ne dokažeš. Dokazano je da smo trenutno dominantnija ekipa, tačka!

Realno

pre 1 godinu

Pobego? Šalu na stranu kao Zvezdaš poštujem rezultate koje ostvatio sa Partizanom. U Evropi ispao od tima koji je igrao finale, odlično vodio Partizan u prvenstvu sem malog pada kada je igrao bitne utakmice u Evropi.

Mik jug

pre 1 godinu

Godinama nisam poslao komentar, ali sada sam osetio potrebu, posto vidim da 99% pljuju Stanojevića. Ne pratim fudbal (Partizan) kao pre 12 godina, kada je Stanojevic bio prvi put u Partizanu. Mogu samo reci moje mišljenje, da apsolutno mu ništa ne zameram, posto je iz ove ekipe izvlačio, ne maksimum, nego i mnogo vise od toga. Jedina zamerka može biti na selekciju igrača, ako je on birao. Sa ovakvom ekipom, da bude egal sa Zvezdom do poslednjeg kola. Sa Zvezdom, koja bolji tim nije imala od ‘96-‘97 godine. Jednostavno, ekipa nam je katastrofa! Ne znam da li ijedan igrač ima kvalitet da ostane.

zicers

pre 1 godinu

Sad kad je briljantno odradio ove dve godine moze mirno da ode jer je posle ovog poraza potrosen.Navijaci ne smeju da dozvole da im opet neko sa strane dovede laznog trenera,glumca i sabotera..Ne sme se zaboraviti njegova reakcija posle gola Natka u derbiju.

Tragikomedija

pre 1 godinu

Saša Ilić bi bio odličan kandidat. Doveo ekipu Čukaričkog do komotnog trećeg mesta, otkinuo nam dva boda i igrao smislen fudbal i protiv nas i protiv Zvezde, što 90% klubova u našoj ligi nisu u stanju, i to sve vodeći svoj prvi klub u karijeri. Pokazao je da ume da bude dobar trener, a "grobarstvo" mu nije sporno.

dak

pre 1 godinu

Врати се, Станоје! Делије су уз тебе!
(Цигојнер, 26. maj 2022 21:03)

Bravo! Iako si pokusao da budes sarkastican,svojim komentarom si ubo sustinu.

Loranov tata iz Goznice

pre 1 godinu

Kao Partizanovcu, drago mi je.
Ne želim da neko kuka, drami.
Hvala majstoru Kataiju koji ga je sklonio.
Čestitke.
A ovaj da povede Miljkovića i sve povratnike sa sobom. Uprava da odreši kesu za nekog ko nije free.

JPR24

pre 1 godinu

Sve ok, dobar si trener, ali Miljkovic, Jojic, Markovic??? Sta si hteo sa njima?
(Xman, 26. maj 2022 21:25)

Dobar trener ??? Sa koje si ti planete ?

Šile

pre 1 godinu

Loše vesti. Ali za Zvezdu. Alo dok ne ode kompletna vrhuška Partizan ne može da osvoji bilo šta. Ovako će Zvzda da vlada mnogo godina.

Ajk

pre 1 godinu

Ako. Retko loš trener, a koliko vidim i loš čovek.
Nažalost, uprava će da dovede nekog ko opet neće biti u stanju da osvoji trofej, jer će svoju profesiju uvežbavati u Partizanu.
Da su pametni da dovedu proverenog trenera, recimo Paunovića, da podmlade ekipu...recite hvala Jojiću, Markoviću, Miljkoviću, Miletiću, Loli Smiljaniću i ostalima...pa lagano, na duže staze.
Eh moji pusti snovi

HanSolo

pre 1 godinu

SALE ILIĆ!
(PFC, 26. maj 2022 21:34)

Dosta bre ljudi! To što je on igrao najviše utakmica za partizan ga ne pravi nekog strućnjaka! Nije uspeo baš nigde da izbori mesto sem kod Partizana!

Loranov tata iz Goznice

pre 1 godinu

Kao Partizanovcu, drago mi je.
Ne želim da neko kuka, drami.
Hvala majstoru Kataiju koji ga je sklonio.
Čestitke.
A ovaj da povede Miljkovića i sve povratnike sa sobom. Uprava da odreši kesu za nekog ko nije free.

kodzo

pre 1 godinu

Od kako se vratio ima skor protiv Zvzezde 0-3-4, nema sta mu sidije nisu svirale kao ni jednom treneru pre njega i opet ima obraza da laze da je pokraden

Gagi

pre 1 godinu

Jedina krivica Stanojevica sto je pristao da bude trener kluba u koji su dovedeni bivsi igraci Partizana koje niko nece ne samo u Evropi vec ih niko nece u bilo kojem klubu u svetu. Da li neko ozbiljan smatra da se ovo sto igraju Jojic, Miljkovic, Markovic, Obradovic, Ostojic, Miletic, Holender, Lutovac, Jevtovic, Menig, Rikardo zove fudbal. Jos da dodam da li se neko jos seca da je genijalna uprava dovela jos i Fejsu koje takodje vise niko nece a on se jos nije ni pojavio ni na klupi za rezerve. Onda treba jos dodati Natha koji zana fudbal ali je uzasno spor tako da se njegovo znanje u toj sporosti gubi. Da me neko pogresno ne razume nisam od ove decice navijaca Partizana i Zvezde koja se ovde prepucavaju, imam 60+ godina navijac sam Partizana i smatram da je ovo na okupu najgori igracki kadar u istoriji fudbalskog kluba Partizan. Vise vrede u igrackom smislu Borjan, Dragovic, Katai, Ivanic od citavog danasnjeg igrackog kadra Partizana. Sada neka krene pljuvacina na moj komentar ove decice da nisam partizanovac i koja ne shvataju da je ovo za nekadasnju ligu Jugoslavije ovo danas na nivo seoske lige tadasnje drzave.

Стара школа

pre 1 godinu

Па зашто??? Покрадени су, није он крив!!! Развалио је Звезду у сваком дербију, сва 4 је победио!!!

Ajk

pre 1 godinu

Ako. Retko loš trener, a koliko vidim i loš čovek.
Nažalost, uprava će da dovede nekog ko opet neće biti u stanju da osvoji trofej, jer će svoju profesiju uvežbavati u Partizanu.
Da su pametni da dovedu proverenog trenera, recimo Paunovića, da podmlade ekipu...recite hvala Jojiću, Markoviću, Miljkoviću, Miletiću, Loli Smiljaniću i ostalima...pa lagano, na duže staze.
Eh moji pusti snovi

doktor

pre 1 godinu

Ti si folirant Stanoje znao si da je Partizanu naređeno da ne osvoji ništa, a cela uprava Partizana je dužna režimu da to tako bude!
(Igor Grobar, 26. maj 2022 21:17)
Jesi razmišljao o tome da je Zvezda bolja? Od poslednjih 7 Derbija, niste dobili ni jedan.

757

pre 1 godinu

Ti si folirant Stanoje znao si da je Partizanu naređeno da ne osvoji ništa, a cela uprava Partizana je dužna režimu da to tako bude!
(Igor Grobar, 26. maj 2022 21:17)


Lupas, dosta vise sa tim. Pa ja navijam za Partizan ceo zivot. Ovo nije tim, klub, ovo je sprdnja. Ko je sta naredio? Naredio je CZ jer je bolja. Zvezda je BOLJA. Shvatas. Ne mozemo da se sastavimo ni u jednom derbiju. Pogledaj njihove igrace i nase? Ne moze ni da se uporedjuje. Zasto ovi polovnjaci igraju u Partizanu? I oni hoce nesto da osvoje? Pa gol nisu sposobni da pogode i kad su sami..

Zoran

pre 1 godinu

Pitanje za Stanoja.Koji igrač Partizana bi imao mesto u Zvezdinoj prvoj postavi.Veruj mi nijedan.Nisi ti uopšte tako loš.Naprotiv.Jednostavno nisi imao s kim.Rezultati su ti daleko bolji od onoga što taj tim realno može.Veći problem od tvojih rezultata su tvoje izjave.Svakog si omalovažavao,vršio pritisak, izigravao mučenika.Ovo ti kažem pošteno kao navijač Zvezde kojem je itekako stalo da njegov ljuti rivali bude što jači.Stalno si krivicu prebacivao na druge.Te sudije,te var,te FSS itd
Nije prijatelju jednostavno imate loš tim.Ne pamtim gori a imam 47 godina.Užas blagi.Sve najbolje u daljem radu i životu.
(vozd, 26. maj 2022 23:23)

Vidis prijatelju, on je sastavio taj tim. Ja , takodje, spadam u starije ljubitelje ove igre i svakako ne gledam taj fudbal kao ova deca.
Stanojevic je cistim namestaljkama, bukvalno lazima , oterao Sumu, daleko najboljeg igraca Partizana. Cak je i onaj Banjak (njega je takodje Stanoje oterao), izjavio da su znali kako ce ovaj sumu da otera. Zatim je gurnuo i Sadika napolje, pa mladog Stevanovica, te Asana. Doveo je Miljkovica, Jojica, Fejsu (ne znam u kojoj je taj banji na oporavku..?) Jojica (nivo Graficar, a tek onaj njegov penal u derbiju, nicim izazvan..??), golama Lukaca, na klupi Lola (sta taj trazi u Partizanu ? Taj sramote nema..),Miletica, Obradovica, preko veze gura Jovica...i.t.d.. Bukvalno unistio tim.
Slazem se sa tobom da je ovo daleko najlosiji tim Partizana u poslednjih par decenija.

Kontraš

pre 1 godinu

Ej bre pa zvedza je od ovog polupanog Partizana bolja toliko da su posle izjednacujuceg pogotka ubacili odma u vecu brzinu i odma poveli.E zamisli da celu utakmicu igraju pod punim gasom pa napunili bi nas kao Novi Pazar 8:0.Realno cudim se i na ovom drugom mestu pa Partizan ima tim sve sami panjevi ne zna se ko je gori od goreg.Al sve im se to vraca za grehove koje su pocinili prema igracima koji su ginuli za klub i pravili razliku na terenu(Leonardo,Asano,Suma,...sledeci je Natho).Partizan ce da dotakne dno za jos par godina a i zasluzili su ja kao veliki navijac Partizana ovo kazem a tako ce i biti zivi bili pa videli.

Boža

pre 1 godinu

Tačno sam znao da će doći do ovoga! Ne možeš da kažeš da si bolji od Zvezde, a da to i ne dokažeš. Dokazano je da smo trenutno dominantnija ekipa, tačka!

JPR24

pre 1 godinu

Sve ok, dobar si trener, ali Miljkovic, Jojic, Markovic??? Sta si hteo sa njima?
(Xman, 26. maj 2022 21:25)

Dobar trener ??? Sa koje si ti planete ?

bvb

pre 1 godinu

Kakav pajser. Bukvalno je pola sata pre toga u intervjuu posle utakmice rekao kako ne bi o tome i kako ce veceras sesti i pricati sa upravom.

Citac vesti

pre 1 godinu

Sad ce da dodje neki Krstajic,Sasa Ilic,Igor Duljaj neki novi, pa malo iskusni Jesic, plavi Stevanovic, Vermezovic, pa Mirković, Milosevic u drugi mandat i onda opet Stanojevic i tako u krug...

Mik jug

pre 1 godinu

Godinama nisam poslao komentar, ali sada sam osetio potrebu, posto vidim da 99% pljuju Stanojevića. Ne pratim fudbal (Partizan) kao pre 12 godina, kada je Stanojevic bio prvi put u Partizanu. Mogu samo reci moje mišljenje, da apsolutno mu ništa ne zameram, posto je iz ove ekipe izvlačio, ne maksimum, nego i mnogo vise od toga. Jedina zamerka može biti na selekciju igrača, ako je on birao. Sa ovakvom ekipom, da bude egal sa Zvezdom do poslednjeg kola. Sa Zvezdom, koja bolji tim nije imala od ‘96-‘97 godine. Jednostavno, ekipa nam je katastrofa! Ne znam da li ijedan igrač ima kvalitet da ostane.

Mohikanac

pre 1 godinu

Slazem se da je Zvezda nesto bolja, mada danas nisu pokazali to. Utakmica je bila u najmanju ruku izednacena...
I ne moza da znaci ako gubis derbi da ne mozes do titule. Zvezda je od 2019-2021 dala samo 1 gol u 5 derbija, izgubila 3 puta i 2 puta odigrala nereseno a uzela 3 sampionske titule!
(Fan, 26. maj 2022 23:13) # Link komentara

Dobre bre ljudi čemu ovo?

Od koga je Zvezda izgubila 3 puta?

Ljudi prestanite sa lažima, pobedili ste Zvezdu JEDNOM za 5 prethodna prvenstva...to je bre 14 Derbija prvenstvena a imate JEDNU POBEDU.

koja 2021., šta bre pričaš? Kome Ivanić dao gol za pobedu?

vozd

pre 1 godinu

Pitanje za Stanoja.Koji igrač Partizana bi imao mesto u Zvezdinoj prvoj postavi.Veruj mi nijedan.Nisi ti uopšte tako loš.Naprotiv.Jednostavno nisi imao s kim.Rezultati su ti daleko bolji od onoga što taj tim realno može.Veći problem od tvojih rezultata su tvoje izjave.Svakog si omalovažavao,vršio pritisak, izigravao mučenika.Ovo ti kažem pošteno kao navijač Zvezde kojem je itekako stalo da njegov ljuti rivali bude što jači.Stalno si krivicu prebacivao na druge.Te sudije,te var,te FSS itd
Nije prijatelju jednostavno imate loš tim.Ne pamtim gori a imam 47 godina.Užas blagi.Sve najbolje u daljem radu i životu.

Šile

pre 1 godinu

Loše vesti. Ali za Zvezdu. Alo dok ne ode kompletna vrhuška Partizan ne može da osvoji bilo šta. Ovako će Zvzda da vlada mnogo godina.

Zeleni Bil

pre 1 godinu

Ti da imaš imalo obraza, dao bi ostavku odmah posle izgubljene utakmice sa čuvenom Florom ili u situaciji kada je otkrivena tvoja skroz neprimerena reakcija na gol Natka u derbiju. Ti si posle tih situacija umesto da daš ostavku davao neka totalno nebulozna objašnjenja u koja ne bi poverovalo ni dete od 5 godina.Bruka si ti dečko i ogromno razočarenje.

Бојан

pre 1 godinu

Јака ми лига кад само Звезда и Партизан узимају титуле!!! Предлажем да се нико не мучи и трчи за лоптом, него само да се одигра једна утакмица између горе наведених једном годишње!!! Ко победи да игра квалификације за Лигу шампиона, а онај ко изгуби иде у Лигу Европе, и то је то!!!

Oposum, divna životinjica

pre 1 godinu

Očekivano Stanojević posle izgubljenog današnjeg finala Kupa od Zvezde podnosi ostavku i napušta Partizan. Međutim i dalje nije preuzeo odgovornost za neuspeh Partizana ove sezone. Od velike pompe jesenas, kada je imao 5 boda više u odnosu na Zvezdu, i kada mu na pamet nije padalo da kuka o nekakvoj "krađi", došlo se do kukanja da je Partizan "pokraden" u Prvenstvu i time izbegavanja preuzimanja odgovornisti za krah Partizana u finišu ove sezone kada je sopstvenim greškama i lošim partijama ekipe naravno, ispustio velikih 5 bodova viška i zasluženo izgubio bitku sa Zvezdom za titulu a evo danas u finalu Kupa izgubio i Kup od Zvezde. I pored svega toga i dalje nije našao za shodno da prizna i sopstvenu krivicu za krah Partizana i za loše vođenje tima, loše selektiranje ekipe u ključnim utakmicama. Došao sa pompom na velika vrata, otišao na mala, ostavio klub na cedilu i pored čvrstog ugovora na još dve sezone. E moj Stanojeviću baš si se izblamirao.

cole

pre 1 godinu

steta. cirkus s njim sve vreme, bilo je zabavno. ne znam samo ko bi ponovo mogao da ga angazuje. dokazao se kao trener ciji tim nema apsolutno nikakav sistem u igri. nista osvojio nije. pokazao se kao izuzetna egoisticna i konfliktna licnost. za sve neuspehe je krivio druge. oterao je igrace koji su mogli mnogo toga da mu donesu (suma, asano...). usao je u konflikt i sa svojim najiskusnijim igracima. koja mu je preporuka za novi posao??? apsolutno nijedna!

Realno

pre 1 godinu

Pobego? Šalu na stranu kao Zvezdaš poštujem rezultate koje ostvatio sa Partizanom. U Evropi ispao od tima koji je igrao finale, odlično vodio Partizan u prvenstvu sem malog pada kada je igrao bitne utakmice u Evropi.

Miki

pre 1 godinu

Zelim da kazem da su i zvezda i Partizan klubovi sa armijom navijaca. Da je srece igrali bi redovno bar kup UEFA. Sve ostale klubove trebalo projektovati kao jaku konkurenciju u domacoj ligi. Zvezdase i Partizanovce treba usmeriti ka zdravom rivalstvu i nista drugo. Kancer srpskog sporta treba saseci u korenu. Unisti nas ova beda.

Samo za tebe…..

pre 1 godinu

@Nenad
Druze, ako ne racunas derbije, Zvezda je izgubila 7 bodova a Partizan 6. Da niste izgubili derbi…. I o cemu onda pricate?

Siniša

pre 1 godinu

Treba da ga je sramota za svoje neuspehe opravdanje traži u nekim drugim stvarima i pljuje po svim klubovima u ligi zbog navodne ne regularnosti ! Imaš li neki dokaz? Izađi javno i reci.

lampi

pre 1 godinu

Doveden da ne smeta, da nikad ne pobedi kada treba, da otera Sumu, Sadika, Asana, a dovede Jojića, Miljkovića, Fejsu... da onaj ko da gol zvezdi više ne igra (Suma, Stevanović, Natho). Da ređa pobede u linglongu, ruši rekorde i uništi Partizan.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

a vazura iliev i vucelic.....ima li kakve sanse da odu.....
(borivoje surdilovic, 26. maj 2022 21:13)

Jok.

Samo Sadik, Tigar i Suma sumarum od 2 miliona.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

"Ne bih da sebe stavljam ispred svega toga, mislio sam da će biti sutra, više bih voleo da se priča o derbiju"

Velikodušno od tebe, prijatelju. Inače bi nam sve misli bile usmerene ka tebi.

HanSolo

pre 1 godinu

SALE ILIĆ!
(PFC, 26. maj 2022 21:34)

Dosta bre ljudi! To što je on igrao najviše utakmica za partizan ga ne pravi nekog strućnjaka! Nije uspeo baš nigde da izbori mesto sem kod Partizana!

Realno

pre 1 godinu

Brate ne bio mu u koži. Toliko omalovažavan od ljudi koji ne znaju šta je fudbal a valjda mu se obilo o glavu ono vređanje Zvezde pre deset godina

dak

pre 1 godinu

Врати се, Станоје! Делије су уз тебе!
(Цигојнер, 26. maj 2022 21:03)

Bravo! Iako si pokusao da budes sarkastican,svojim komentarom si ubo sustinu.

Марко

pre 1 godinu

Slazem se da je Zvezda nesto bolja, mada danas nisu pokazali to. Utakmica je bila u najmanju ruku izednacena...
I ne moza da znaci ako gubis derbi da ne mozes do titule. Zvezda je od 2019-2021 dala samo 1 gol u 5 derbija, izgubila 3 puta i 2 puta odigrala nereseno a uzela 3 sampionske titule!
(Fan, 26. maj 2022 23:13)

Зашто рачунаш утакмице у купу када говориш о титулама у првенству? Од та 3 Звездина пораза у дербију 2 су била у купу и те две утакмице немају апсолутно никакве везе са Звездиним титулама. Дакле, Партизан је од 2019. до 2021. добио само једну утакмицу која се играла у првенству. Помињеш период од 2019-2021 и кажеш да је Црвена звезда узела три титуле. Е то јесте тачно, али није тачно да није добила ниједан дерби. Црвена звезда је у сезонама 2018/19, 2019/20 и 2020/21. добила 2 дербија, а Партизан 1.

Од пролећа 2001. до пролећа 2007. Партизан је освојио 3 титуле, а није добио ниједан дерби, а изгубио је четири.

У сезони 2019/20. Звезда је освојила титулу, а освојила је мање бодова у дербијима. Исто тако је и Партизан освајао титуле 2007/08, 2002/03, 2001/02, 1993/94, 1985/86. Пре те сезоне 2019/20, Звезди се није десило да буде слабија у дербију, а да освоји тиулу још од сезоне 1980/81.

Једноставно се може закључити да је Паритзан много чешће освајао титуле, а да је био слабији у дербију из чињенице да се Партизан 2013. изједначио са Звездом по броју титула, а да је Црвена звезда у том тренутку имала 17 победа више у дербијима.

super

pre 1 godinu

Lupas, dosta vise sa tim. Pa ja navijam za Partizan ceo zivot. Ovo nije tim, klub, ovo je sprdnja. Ko je sta naredio? Naredio je CZ jer je bolja. Zvezda je BOLJA. Shvatas. Ne mozemo da se sastavimo ni u jednom derbiju. Pogledaj njihove igrace i nase? Ne moze ni da se uporedjuje. Zasto ovi polovnjaci igraju u Partizanu? I oni hoce nesto da osvoje? Pa gol nisu sposobni da pogode i kad su sami..
(757, 26. maj 2022 22:17)
bravo za realan komentar,u 4 derbija ste dali 1 gol i imate 2 poraza i 2 nerešeno...lako je Rikardu davati golove protiv timova koji se sklanjaju što ne da u derbiju,pa nije izašao iz džepa Dragovića i Erakovića... Zvezda je igrala pod Milojevićem ružan fudbal u derbijima dok ih Deki tera vuče, viče na njih tj tera ih na bolje!

Ivan

pre 1 godinu

Ti si folirant Stanoje znao si da je Partizanu naređeno da ne osvoji ništa, a cela uprava Partizana je dužna režimu da to tako bude!
(Igor Grobar, 26. maj 2022 21:17)
Jesi razmišljao o tome da je Zvezda bolja? Od poslednjih 7 Derbija, niste dobili ni jedan.
(doktor, 26. maj 2022 21:38)

Друже није овде битно ко је бољи. Станоје је уназадио Партизан за све паре. Отерани су врхунски играчи а сада играју Јојић, Миљковић итд.
На дербију који одлучује титулу најбољи играч је уведен у 87. минуту. Станоје је доведен да уништи Партизан.

Zoran

pre 1 godinu

Stanojevic je odlican trener. Uprava ga je izdala,pet bodova prednosti oni dovode povredjene igrace.nekima ne smeta sto pet godina nismo bili prvaci.

Uprava napolje

pre 1 godinu

Stanojevic je sigurno dobar strucnjak i nije problem u njemu vec u losem menadzmentu i katastrofalno losem odabiru igraca koji realno nisu za visoke domete jednog Partizana !

Normalnost

pre 1 godinu

Pravi potez steta sto nije ranije povucen. Mislim da ce Stanoje lakse naci novi klub nego Partizan novog trenera. Ne postoji sansa da ozbiljan covek sedne na tu klupu.

zicers

pre 1 godinu

Sad kad je briljantno odradio ove dve godine moze mirno da ode jer je posle ovog poraza potrosen.Navijaci ne smeju da dozvole da im opet neko sa strane dovede laznog trenera,glumca i sabotera..Ne sme se zaboraviti njegova reakcija posle gola Natka u derbiju.

super

pre 1 godinu

Друже није овде битно ко је бољи. Станоје је уназадио Партизан за све паре. Отерани су врхунски играчи а сада играју Јојић, Миљковић итд.
На дербију који одлучује титулу најбољи играч је уведен у 87. минуту. Станоје је доведен да уништи Партизан.
(Ivan, 26. maj 2022 22:02) Ako je vama Natko najbolji igrač onda stvarno...pa u derbiju pre toga ga je izveo na poluvremenu jer je bio najlošiji i nije mogao da diše od umora, čovek ima mnogo godina za fudbal jedino što ima šut tj penal zna da izvede, reče Stanoje videćemo koliko će moći da igra? treba da oterate te povratnike penzose!

iz kornera direkt u gol

pre 1 godinu

Da su pametni kao što nisu pa da vrate Vuka Rašovića o koga su se valjano ogrešili.
Dobio je derbi i titulu pa je šutnut najgore moguće.

marko992

pre 1 godinu

Neka je otisao, zameram mu samo na izboru igraca.Ako se nije pitao nije ni trebao biti trener.Aktiviranje bivsih fudbalera nikom dobra nije donelo.
Vec u startu Zvezdina pozicija, sa materijalnog aspekta je neuporediva sa nama zbog dobro poznatih razloga.
Ovo kukanje poslednjih meseci mu nikako nije trebalo.
I na kraju, nije Partizan imao losu sezonu sto se rezultata tice problem je igra koje nije bilo skoro pola sezone.

super

pre 1 godinu

katastrofalno odradjen prelazni rok dovedeni neki igrači povratnici koji ne mogu nigde da igraju,stranci sem Rikarda promašaji...šteta za nas delije ali mislim da uprava treba da ode!

Tragikomedija

pre 1 godinu

Saša Ilić bi bio odličan kandidat. Doveo ekipu Čukaričkog do komotnog trećeg mesta, otkinuo nam dva boda i igrao smislen fudbal i protiv nas i protiv Zvezde, što 90% klubova u našoj ligi nisu u stanju, i to sve vodeći svoj prvi klub u karijeri. Pokazao je da ume da bude dobar trener, a "grobarstvo" mu nije sporno.

Bata

pre 1 godinu

Pravićemo mi ovog čoveka od blata. Sa ovim timom, što reče neko pre mene, najgorim u istoriji kluba, bolje nije moglo. Bili smo u igri za titulu do poslednjeg kola. Zvezdi sve čestitke. Bolji su bili. Razočaran sam odlaskom Stanojevića. Obećavam da više neću pisati komentare na vesti o Partizanu, niti pratiti domaći fudbal. Jedini klub koji je iole mogao da parira Zvezdi je uništen.

Јабучило

pre 1 godinu

Druze, ako ne racunas derbije, Zvezda je izgubila 7 bodova a Partizan 6. Da niste izgubili derbi…. I o cemu onda pricate?
(Samo za tebe….., 26. maj 2022 22:02)

Тако је. А то је тек посебна срамота, да, на пример, буде изненађење када Звезда или Партизан с неким играју нерешено.

One night in May

pre 1 godinu

Pa poslušjte neki interviju sa Prof. Vuletićem. Čovek je godinama bio u vrhu kluba. Čujte kako telefon zvoni pred bitne utakmice i šta je čovek čuo njegovim ušima.
JEZA !!!!!
Koji crni fudbal i poštena liga u Srbiji. Kao da očekujete od Somalije da se za mesec dana pretvori u Švajcarsku. Nemoguće.
(Zoran, 27. maj 2022 08:21)

Poslusali smo kad mu telefon zvoni, a sa druge strane Velja Nevolja. Toliko o profesoru Vuleticu...

Ja sam lepo rekao - cim Tole zglajzne, Partizan ode dodjavola!

Igor Grobar

pre 1 godinu

Ti si folirant Stanoje znao si da je Partizanu naređeno da ne osvoji ništa, a cela uprava Partizana je dužna režimu da to tako bude!

Mrgud

pre 1 godinu

Pa poslušjte neki interviju sa Prof. Vuletićem. Čovek je godinama bio u vrhu kluba. Čujte kako telefon zvoni pred bitne utakmice i šta je čovek čuo njegovim ušima.
JEZA !!!!!
Koji crni fudbal i poštena liga u Srbiji. Kao da očekujete od Somalije da se za mesec dana pretvori u Švajcarsku. Nemoguće.
(Zoran, 27. maj 2022 08:21)

To za telefon je lako proverljivo
Ako je tim imao uspeha tamo gde telefon ne moze da zvoni, onda telefon ne mora da zvoni. Ako je tim neuspesan tamo gde telefon ne moze da zvoni, a jako uspesan tamo gde moze, situacija je jasna...profesore sa TikToka...

Ako pogledamo evropske rezultate jsd u vreme kad mi mislimo da je zvonio telefon, svi mi zajedno samo mozemo da se pitamo "koje rezultate"???

Sa druge strane, sad kad profesor Autotune veruje da telefon zvoni za nas, mi smo izborili jedno direktno mesto u LS i jos jedno u kvalifikacijama.

I da telefon zvoni, rezultati kazu ne da nije JEZA, nego da su prethodnih pet godina najuspesnije godine fudbala u Srbiji (ne SFRJ, nego u Srbiji)...
I da jeste brutalno pokradeni, a niste, Srbija ima mnogo vise koristi sad, nego sto je imala kad su brutalno krali za vas.

Nenad

pre 1 godinu

Jesi razmišljao o tome da je Zvezda bolja? Od poslednjih 7 Derbija, niste dobili ni jedan.
(doktor, 26. maj 2022 21:38)


Po tome je Radnik trebao da osvoji prvenstvo. Sustina je da smo pokradeni, a kad vama treba onda ni VAR ne radi.

Zoran YNWA

pre 1 godinu

Bilo je tako mucno gledati Partizan ovu prolecnu polusezonu,jedino sto su nesto iole igrali je prosli derbi kad je bilo 0:0,u ovom su vec opet pokazali svoje slabosti,odbrana pogotovo i to kod oba gola,nije ta Zvezda toliki bauk i toliko jaka,koliko je Partizan bio jadan!

Pera Magic Mitic

pre 1 godinu

Slazem se da je Zvezda nesto bolja, mada danas nisu pokazali to. Utakmica je bila u najmanju ruku izednacena...
I ne moza da znaci ako gubis derbi da ne mozes do titule. Zvezda je od 2019-2021 dala samo 1 gol u 5 derbija, izgubila 3 puta i 2 puta odigrala nereseno a uzela 3 sampionske titule!
(Fan, 26. maj 2022 23:13)
Sezone 2018/19, 2019/20 i2020/21: 2 pobeda Zvezde , 1 Partizana i 4 neresene.

WIN

pre 1 godinu

Utisak da je sa ovakvim igracima (usput sam vrsio selekciju) uopste imao ovakve rezultate i konkurentnost do kraja!
Na kraju titula izgubljena 1 porazom u derbiju kao i kup, gde zaista protivnik nije bio dominantan u igri ali gleda se i racuna rezultat.
Minus u startu s finansijama (CZ glavni sponzor unapred obezbedi 5+ miliona €) sto je jak zamajac!
Ino druga prica ali opet ispadanje od potonjeg finaliste...
Sve u svemu nije bas da nije dobar trener ali utisak definitivno da je "stara škola"...

sta reci

pre 1 godinu

Stanoje trener koji unistio Savin Partizan koji je na JNA nadigrao Mancester, prodao Sadika, oterao Sumu... Uveo Natha u odlucujucem derbiju u 87. minutu, skoro celu utakmici drzao Terzica u timu iako je promasio zicer jos u prvom poluvremenu iako na klupi ima Milovanovica, a treba mu pobeda! Posle ocekuje da mu Vojvodina ili Cuka osvoje titulu pobedivsi Zvezdu, a on sam je nije napao kad je mogao, kad se sam pitao na derbiju...

m

pre 1 godinu

On je solidan trener ali je izgoreo od velike zelje. Partizanovac sam od detistva, partizan gori fudbal a vise bodova i plasman, nije uzeo od kako gledam od 1990.Ali nije samo on kriv, kad je nama Vucela i Ilijev u klubu. Dovedes a jedva ih uvalis pre par godina pojedine igrace i pritom povredjene. Ali gde ima njima bolje, dobre plate tu su u Bg, starlete i drmaj. Smiljanica i Obradovica verovatno koriste kad imaju na male golice trening da bi se lakse lodelili. Sve je vratio svoje igrace :Lukaca, crni Miljkovic, Miletic, Obradovic, Fejsa, Jevtovic, predratni svaler Jojic, Markec koi se vecito trudi, veciti talenat Pantic i naravno LOLA koi je Lola verovatno na splavu i da nezaboravim Ostojica koi tu statira. A u veznom redu samo Natko koi je potrosen igrac i moze da igra 20 min. Ali tu se niko dobar ne dovodi nego ovi gde nisu mogli da igraju. Zvezdi da je Rikardo, prosli bi grupnu fazu lige sapiona.

gjhkjk

pre 1 godinu

Velika steta. On je bio savrsen u ovom trenutku za mesto trenera u Partizanu, dobar covek i dobar strucnjak ali nije mogao sam protiv svih.

Marko

pre 1 godinu

Mene samo zanima sta im znaci ono busanje u grudi video sam juce kad je Partizan postigao pogodak Stanijevic skace i busa se u grudi, pa Novica Veličković kad postigne trojku u derbiju...Sta zapravo predstavlja to jer ima to neku simboliku ili sta bas me zanima?

Shonex

pre 1 godinu

Sve se vratilo u normalu kao sto je nekad bilo. Da moja Zvezdana tuce Partizan na Marakani konstantno bez bojazni od poraza. Samo tako nastavimo.

Fan

pre 1 godinu

Lupas, dosta vise sa tim. Pa ja navijam za Partizan ceo zivot. Ovo nije tim, klub, ovo je sprdnja. Ko je sta naredio? Naredio je CZ jer je bolja. Zvezda je BOLJA. Shvatas. Ne mozemo da se sastavimo ni u jednom derbiju. Pogledaj njihove igrace i nase? Ne moze ni da se uporedjuje. Zasto ovi polovnjaci igraju u Partizanu? I oni hoce nesto da osvoje? Pa gol nisu sposobni da pogode i kad su sami..
(757, 26. maj 2022 22:17)
bravo za realan komentar,u 4 derbija ste dali 1 gol i imate 2 poraza i 2 nerešeno...lako je Rikardu davati golove protiv timova koji se sklanjaju što ne da u derbiju,pa nije izašao iz džepa Dragovića i Erakovića... Zvezda je igrala pod Milojevićem ružan fudbal u derbijima dok ih Deki tera vuče, viče na njih tj tera ih na bolje!
(super, 26. maj 2022 22:43

Slazem se da je Zvezda nesto bolja, mada danas nisu pokazali to. Utakmica je bila u najmanju ruku izednacena...
I ne moza da znaci ako gubis derbi da ne mozes do titule. Zvezda je od 2019-2021 dala samo 1 gol u 5 derbija, izgubila 3 puta i 2 puta odigrala nereseno a uzela 3 sampionske titule!

neko tamo

pre 1 godinu

Svaki put ista prica menjaju se treneri a iskren jeste kriv trener ali bez obzira bolje imati trenera na duze staze nego sve iznova.

Stanoje velik partizanovac i puno dao za taj klub.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Jedino pravo pitanje je otkud nezadovoljstvo i gnev kada je Partizan , bez tri utakmice u prvenstvu sa Zvezdom , naoravio skor 31 3 0 , a objektivno ima najgori igracki kadar u istoriji . Znaci trener ili uprava su napravili posao veka . Sta je onda tu problem ?

Dexterd

pre 1 godinu

Za mene je Stanoje bio pravi trener za Partizan….vodio je Partizan srcem …na žalost, danas je bit pravi Grobar greh….samo menjaj , menjaj…dok drugi likuju….i nasladjuju se…

Alkos

pre 1 godinu

Sad kad dođe Krstajić ima da cveta cveće u preduzeće. Čovek bre odbio South China smao da bi došao u Partizan. To je žrtva koja mora da se ceni i da mu se da šansa bar par sezona jer čovak sa takvim trenerskim uspesima i iskustvom se teško nalazi na tržištu Izraela , Sirije i Jordana.

Coa

pre 1 godinu

Koliko ste trenera promenili ovih zadnjih godina?
Po odlasku vaših tadašnjih trenera sam pisao ono što ću sad ponoviti.
Vaš problem nije trener, moguće da nikad i nije bilo do trenera. Vaši problemi počinju i završavaju se u foteljama uprave FK Partizan.
U ozbiljnom klubu jedan Ivica Ilijev može biti najviše ekonom.
Takođe i ona dva panja koja su pustila korenje da im niko ništa ne može pa čak ni navijači.
Sve dok je takva situacija vi ćete živeti u zabludi da ste dobri ali vam neko ili nešto ne dozvoljava da uzmete titulu/kup.
Sve je na vama, niko drugi nije kriv, samo je pitanje kad ćete to shvatiti i motkom oterati one koji nikad loptu nisu šutnuli.

dure

pre 1 godinu

Neka dođe bilo ko,samo da je pošten,a ne ko šamrok flora sranjoje,koji umalo suzu nije pustio od besa kad je Natko dao gol cz-i u derbiju!

Zoran

pre 1 godinu

Drago mi je da ovaj odlazi, ali ako vi ne vidite širu sliku, jako je glupo što bilo šta komentarišete.
Sve dok naredjenja dolaze "odozgo" ne postoji fudbal u Srbiji.
E,sad, vi možete da se ložite (naročito deca i botovi) , ali svako ozbiljniji i pametniji to jasno vidi.
Pa poslušjte neki interviju sa Prof. Vuletićem. Čovek je godinama bio u vrhu kluba. Čujte kako telefon zvoni pred bitne utakmice i šta je čovek čuo njegovim ušima.
JEZA !!!!!
Koji crni fudbal i poštena liga u Srbiji. Kao da očekujete od Somalije da se za mesec dana pretvori u Švajcarsku. Nemoguće.

vlado

pre 1 godinu

Kada sam jučer gledao utakmicu reče komentator da je Lazar Marković za 21 utakmicu nije dao gol jasam ugasio televizor za jednog napadača to je katastrofa.

Fan

pre 1 godinu

Slazem se da je Zvezda nesto bolja, mada danas nisu pokazali to. Utakmica je bila u najmanju ruku izednacena...
I ne moza da znaci ako gubis derbi da ne mozes do titule. Zvezda je od 2019-2021 dala samo 1 gol u 5 derbija, izgubila 3 puta i 2 puta odigrala nereseno a uzela 3 sampionske titule!
(Fan, 26. maj 2022 23:13) # Link komentara

Dobre bre ljudi čemu ovo?

Od koga je Zvezda izgubila 3 puta?

Ljudi prestanite sa lažima, pobedili ste Zvezdu JEDNOM za 5 prethodna prvenstva...to je bre 14 Derbija prvenstvena a imate JEDNU POBEDU.

koja 2021., šta bre pričaš? Kome Ivanić dao gol za pobedu?

Ja nikada ne pricam napamet i ne lazem. Ovo je bio kup-derbi i ako racunamo i kup i prvenstvo onda citaj pazljivo i ne galami bez potrebe: 23.5.19 pobeda Partizana, 22.9.19 pobeda Partizana, 1.3.20 nereseno, 10.6.20 pobeda Partizana, 18.10.20 nereseno. Pet utakmica Zvezda dala samo JEDAN gol a osvojola 3 titule.
Samo prvenstvenih i to kako ti kazes 15 utakmica:
4:2 za Zvezdu uz 9 neresenih!
10 zadnja derbija kup i prvenstvo: 3:3 i 4 neresenih!

Stefi

pre 1 godinu

Murinjo i Gvardiola da dodju partizanovim igracima nema pomoci. Svi ovi povratnici, pa i kod zvezde tipa Krsticic i slicno, nema sta da traze u klubu. Nemoguce je da nema boljih? Da nema talentovane dece? O parama da ne pricam, daju se silne plate za neke holandere i laparle i slicne, kao da se tu nesto dobilo bitno, a zapravno nista. Uprave klubova su kriminalne.

costadeen

pre 1 godinu

Neophodna je potpuna rekonstrukcija tima! Trenutno imamo svega 5 - 10 igraca koji mogu igrati na kakavom takvom nivou, ostatak nije ni za Prvu ligu. Uzgred, kada kazem 5 - 10, to je cifra sa sve nekim klincima kod kojih se vidi potencijal i da bi mogli u nekom narednom periodu pokazati nesto vise. Ukratko, cemer i jad u nasem Partizanu, o Upravi ne treba ni reci trositi, oni su tek...

Никола Радовановић

pre 1 godinu

Окушаће се као певач севдалинки. Има страшан потенцијал и лако преноси емоције публици. Дебитовао је већ у свлачионици раније, али је имао други пратећи оркестар. Не сумњам да ће успети.

zoran

pre 1 godinu

Stanojević je direktno ili indirektno kriv sto je Partizan zavrsio ovako sezonu. Čovek je oterao Sumu i utupeo napad. Meni to nije jasno najuris jednog od najboljih napadača... Ne mislim da je Stanoje loš trener međutim u Partizanu se radi pod Pritiskom traze se trofeji , rezultati u evropi. Taj pritisak vidi se i po njegovim reakcijama i euforiji, u energičnim izjavama.
-Sada kada on odlazi, treba naći resenje za klupu Partizana.
Ima dobrih trenera, samo treba dati novom treneru punu podrsku.

fenix

pre 1 godinu

Lolu za trenera,ionako bezveze zauzima mesto na klupi. Stanojević je odradio posao. Doveo veterane u Partizan, oterao strance. Igramo žalosno ozbiljne utakmice. Nemamo nijednog igrača koji pravi razliku. Ako je bio pod pritiskom da ovo napravi neka sada istupi. Ako cuti sve je jasno. To je isti oni trener koji je u proslom mandatu bio stao otvoreno protiv uprave. Šta se dogodilo sa onim čovekom i postalo ovo?

Flora i Fauna

pre 1 godinu

Odradio si posao zbog kog si doveden, da razmontiras klub i oteras najbolje igrace,i da izsabotiras gde god je potrebno. Nikad te vise ne videli u Partizanu.

Milos

pre 1 godinu

Bravo maestro, uzeo nista za dve god, ostavio tim koji nema vrednost 50para, cestitam jos jednom veliki sefe

Uzeo je pare za sabotazu prijatelju moj...

Јанаћије

pre 1 godinu

Da li je to moguće. Odlazi izdajica. Vreme je da se vrati Milošević ili da tim preuzme Saša. Takođe je vreme da ljige iz rukovodstva Partizana odu....

Вук

pre 1 godinu

@Siniša

Да, на мечу са Чукаричким последњи играч прави тежак фаул на почетку утакмице и добија само жути картон. А са играчем мање прича би била другачија.

Princ of Arabije- Nenad CRTA Lalatović

pre 1 godinu

Odlazi sa stilom.Sedam derbija i nijedna pobeda :)
(Gogsi, 26. maj 2022 23:00)

------------------------------------

Prosli put je otisao u jos vece stilu, 5 pobeda i 1 poraz i na toh 6 utakmoca samo jedan primljen gol.

Nenad

pre 1 godinu

Jesi razmišljao o tome da je Zvezda bolja? Od poslednjih 7 Derbija, niste dobili ni jedan.
(doktor, 26. maj 2022 21:38)


Po tome je Radnik trebao da osvoji prvenstvo. Sustina je da smo pokradeni, a kad vama treba onda ni VAR ne radi.

gjhkjk

pre 1 godinu

Velika steta. On je bio savrsen u ovom trenutku za mesto trenera u Partizanu, dobar covek i dobar strucnjak ali nije mogao sam protiv svih.

Dexterd

pre 1 godinu

Za mene je Stanoje bio pravi trener za Partizan….vodio je Partizan srcem …na žalost, danas je bit pravi Grobar greh….samo menjaj , menjaj…dok drugi likuju….i nasladjuju se…

Igor Grobar

pre 1 godinu

Ti si folirant Stanoje znao si da je Partizanu naređeno da ne osvoji ništa, a cela uprava Partizana je dužna režimu da to tako bude!

Fan

pre 1 godinu

Lupas, dosta vise sa tim. Pa ja navijam za Partizan ceo zivot. Ovo nije tim, klub, ovo je sprdnja. Ko je sta naredio? Naredio je CZ jer je bolja. Zvezda je BOLJA. Shvatas. Ne mozemo da se sastavimo ni u jednom derbiju. Pogledaj njihove igrace i nase? Ne moze ni da se uporedjuje. Zasto ovi polovnjaci igraju u Partizanu? I oni hoce nesto da osvoje? Pa gol nisu sposobni da pogode i kad su sami..
(757, 26. maj 2022 22:17)
bravo za realan komentar,u 4 derbija ste dali 1 gol i imate 2 poraza i 2 nerešeno...lako je Rikardu davati golove protiv timova koji se sklanjaju što ne da u derbiju,pa nije izašao iz džepa Dragovića i Erakovića... Zvezda je igrala pod Milojevićem ružan fudbal u derbijima dok ih Deki tera vuče, viče na njih tj tera ih na bolje!
(super, 26. maj 2022 22:43

Slazem se da je Zvezda nesto bolja, mada danas nisu pokazali to. Utakmica je bila u najmanju ruku izednacena...
I ne moza da znaci ako gubis derbi da ne mozes do titule. Zvezda je od 2019-2021 dala samo 1 gol u 5 derbija, izgubila 3 puta i 2 puta odigrala nereseno a uzela 3 sampionske titule!

Bata

pre 1 godinu

Pravićemo mi ovog čoveka od blata. Sa ovim timom, što reče neko pre mene, najgorim u istoriji kluba, bolje nije moglo. Bili smo u igri za titulu do poslednjeg kola. Zvezdi sve čestitke. Bolji su bili. Razočaran sam odlaskom Stanojevića. Obećavam da više neću pisati komentare na vesti o Partizanu, niti pratiti domaći fudbal. Jedini klub koji je iole mogao da parira Zvezdi je uništen.

doktor

pre 1 godinu

Ti si folirant Stanoje znao si da je Partizanu naređeno da ne osvoji ništa, a cela uprava Partizana je dužna režimu da to tako bude!
(Igor Grobar, 26. maj 2022 21:17)
Jesi razmišljao o tome da je Zvezda bolja? Od poslednjih 7 Derbija, niste dobili ni jedan.

WIN

pre 1 godinu

Utisak da je sa ovakvim igracima (usput sam vrsio selekciju) uopste imao ovakve rezultate i konkurentnost do kraja!
Na kraju titula izgubljena 1 porazom u derbiju kao i kup, gde zaista protivnik nije bio dominantan u igri ali gleda se i racuna rezultat.
Minus u startu s finansijama (CZ glavni sponzor unapred obezbedi 5+ miliona €) sto je jak zamajac!
Ino druga prica ali opet ispadanje od potonjeg finaliste...
Sve u svemu nije bas da nije dobar trener ali utisak definitivno da je "stara škola"...

Uprava napolje

pre 1 godinu

Stanojevic je sigurno dobar strucnjak i nije problem u njemu vec u losem menadzmentu i katastrofalno losem odabiru igraca koji realno nisu za visoke domete jednog Partizana !

Ivan

pre 1 godinu

Ti si folirant Stanoje znao si da je Partizanu naređeno da ne osvoji ništa, a cela uprava Partizana je dužna režimu da to tako bude!
(Igor Grobar, 26. maj 2022 21:17)
Jesi razmišljao o tome da je Zvezda bolja? Od poslednjih 7 Derbija, niste dobili ni jedan.
(doktor, 26. maj 2022 21:38)

Друже није овде битно ко је бољи. Станоје је уназадио Партизан за све паре. Отерани су врхунски играчи а сада играју Јојић, Миљковић итд.
На дербију који одлучује титулу најбољи играч је уведен у 87. минуту. Станоје је доведен да уништи Партизан.

Zoran

pre 1 godinu

Stanojevic je odlican trener. Uprava ga je izdala,pet bodova prednosti oni dovode povredjene igrace.nekima ne smeta sto pet godina nismo bili prvaci.

Realno

pre 1 godinu

Pobego? Šalu na stranu kao Zvezdaš poštujem rezultate koje ostvatio sa Partizanom. U Evropi ispao od tima koji je igrao finale, odlično vodio Partizan u prvenstvu sem malog pada kada je igrao bitne utakmice u Evropi.

lampi

pre 1 godinu

Doveden da ne smeta, da nikad ne pobedi kada treba, da otera Sumu, Sadika, Asana, a dovede Jojića, Miljkovića, Fejsu... da onaj ko da gol zvezdi više ne igra (Suma, Stevanović, Natho). Da ređa pobede u linglongu, ruši rekorde i uništi Partizan.

Kontraš

pre 1 godinu

Ej bre pa zvedza je od ovog polupanog Partizana bolja toliko da su posle izjednacujuceg pogotka ubacili odma u vecu brzinu i odma poveli.E zamisli da celu utakmicu igraju pod punim gasom pa napunili bi nas kao Novi Pazar 8:0.Realno cudim se i na ovom drugom mestu pa Partizan ima tim sve sami panjevi ne zna se ko je gori od goreg.Al sve im se to vraca za grehove koje su pocinili prema igracima koji su ginuli za klub i pravili razliku na terenu(Leonardo,Asano,Suma,...sledeci je Natho).Partizan ce da dotakne dno za jos par godina a i zasluzili su ja kao veliki navijac Partizana ovo kazem a tako ce i biti zivi bili pa videli.

kodzo

pre 1 godinu

Od kako se vratio ima skor protiv Zvzezde 0-3-4, nema sta mu sidije nisu svirale kao ni jednom treneru pre njega i opet ima obraza da laze da je pokraden

Tragikomedija

pre 1 godinu

Saša Ilić bi bio odličan kandidat. Doveo ekipu Čukaričkog do komotnog trećeg mesta, otkinuo nam dva boda i igrao smislen fudbal i protiv nas i protiv Zvezde, što 90% klubova u našoj ligi nisu u stanju, i to sve vodeći svoj prvi klub u karijeri. Pokazao je da ume da bude dobar trener, a "grobarstvo" mu nije sporno.

neko tamo

pre 1 godinu

Svaki put ista prica menjaju se treneri a iskren jeste kriv trener ali bez obzira bolje imati trenera na duze staze nego sve iznova.

Stanoje velik partizanovac i puno dao za taj klub.

Zoran

pre 1 godinu

Drago mi je da ovaj odlazi, ali ako vi ne vidite širu sliku, jako je glupo što bilo šta komentarišete.
Sve dok naredjenja dolaze "odozgo" ne postoji fudbal u Srbiji.
E,sad, vi možete da se ložite (naročito deca i botovi) , ali svako ozbiljniji i pametniji to jasno vidi.
Pa poslušjte neki interviju sa Prof. Vuletićem. Čovek je godinama bio u vrhu kluba. Čujte kako telefon zvoni pred bitne utakmice i šta je čovek čuo njegovim ušima.
JEZA !!!!!
Koji crni fudbal i poštena liga u Srbiji. Kao da očekujete od Somalije da se za mesec dana pretvori u Švajcarsku. Nemoguće.

Бојан

pre 1 godinu

Јака ми лига кад само Звезда и Партизан узимају титуле!!! Предлажем да се нико не мучи и трчи за лоптом, него само да се одигра једна утакмица између горе наведених једном годишње!!! Ко победи да игра квалификације за Лигу шампиона, а онај ко изгуби иде у Лигу Европе, и то је то!!!

Mik jug

pre 1 godinu

Godinama nisam poslao komentar, ali sada sam osetio potrebu, posto vidim da 99% pljuju Stanojevića. Ne pratim fudbal (Partizan) kao pre 12 godina, kada je Stanojevic bio prvi put u Partizanu. Mogu samo reci moje mišljenje, da apsolutno mu ništa ne zameram, posto je iz ove ekipe izvlačio, ne maksimum, nego i mnogo vise od toga. Jedina zamerka može biti na selekciju igrača, ako je on birao. Sa ovakvom ekipom, da bude egal sa Zvezdom do poslednjeg kola. Sa Zvezdom, koja bolji tim nije imala od ‘96-‘97 godine. Jednostavno, ekipa nam je katastrofa! Ne znam da li ijedan igrač ima kvalitet da ostane.

Fan

pre 1 godinu

Slazem se da je Zvezda nesto bolja, mada danas nisu pokazali to. Utakmica je bila u najmanju ruku izednacena...
I ne moza da znaci ako gubis derbi da ne mozes do titule. Zvezda je od 2019-2021 dala samo 1 gol u 5 derbija, izgubila 3 puta i 2 puta odigrala nereseno a uzela 3 sampionske titule!
(Fan, 26. maj 2022 23:13) # Link komentara

Dobre bre ljudi čemu ovo?

Od koga je Zvezda izgubila 3 puta?

Ljudi prestanite sa lažima, pobedili ste Zvezdu JEDNOM za 5 prethodna prvenstva...to je bre 14 Derbija prvenstvena a imate JEDNU POBEDU.

koja 2021., šta bre pričaš? Kome Ivanić dao gol za pobedu?

Ja nikada ne pricam napamet i ne lazem. Ovo je bio kup-derbi i ako racunamo i kup i prvenstvo onda citaj pazljivo i ne galami bez potrebe: 23.5.19 pobeda Partizana, 22.9.19 pobeda Partizana, 1.3.20 nereseno, 10.6.20 pobeda Partizana, 18.10.20 nereseno. Pet utakmica Zvezda dala samo JEDAN gol a osvojola 3 titule.
Samo prvenstvenih i to kako ti kazes 15 utakmica:
4:2 za Zvezdu uz 9 neresenih!
10 zadnja derbija kup i prvenstvo: 3:3 i 4 neresenih!

Стара школа

pre 1 godinu

Па зашто??? Покрадени су, није он крив!!! Развалио је Звезду у сваком дербију, сва 4 је победио!!!

Ajk

pre 1 godinu

Ako. Retko loš trener, a koliko vidim i loš čovek.
Nažalost, uprava će da dovede nekog ko opet neće biti u stanju da osvoji trofej, jer će svoju profesiju uvežbavati u Partizanu.
Da su pametni da dovedu proverenog trenera, recimo Paunovića, da podmlade ekipu...recite hvala Jojiću, Markoviću, Miljkoviću, Miletiću, Loli Smiljaniću i ostalima...pa lagano, na duže staze.
Eh moji pusti snovi

Вук

pre 1 godinu

@Siniša

Да, на мечу са Чукаричким последњи играч прави тежак фаул на почетку утакмице и добија само жути картон. А са играчем мање прича би била другачија.

Loranov tata iz Goznice

pre 1 godinu

Kao Partizanovcu, drago mi je.
Ne želim da neko kuka, drami.
Hvala majstoru Kataiju koji ga je sklonio.
Čestitke.
A ovaj da povede Miljkovića i sve povratnike sa sobom. Uprava da odreši kesu za nekog ko nije free.

JPR24

pre 1 godinu

Sve ok, dobar si trener, ali Miljkovic, Jojic, Markovic??? Sta si hteo sa njima?
(Xman, 26. maj 2022 21:25)

Dobar trener ??? Sa koje si ti planete ?

757

pre 1 godinu

Ti si folirant Stanoje znao si da je Partizanu naređeno da ne osvoji ništa, a cela uprava Partizana je dužna režimu da to tako bude!
(Igor Grobar, 26. maj 2022 21:17)


Lupas, dosta vise sa tim. Pa ja navijam za Partizan ceo zivot. Ovo nije tim, klub, ovo je sprdnja. Ko je sta naredio? Naredio je CZ jer je bolja. Zvezda je BOLJA. Shvatas. Ne mozemo da se sastavimo ni u jednom derbiju. Pogledaj njihove igrace i nase? Ne moze ni da se uporedjuje. Zasto ovi polovnjaci igraju u Partizanu? I oni hoce nesto da osvoje? Pa gol nisu sposobni da pogode i kad su sami..

super

pre 1 godinu

Друже није овде битно ко је бољи. Станоје је уназадио Партизан за све паре. Отерани су врхунски играчи а сада играју Јојић, Миљковић итд.
На дербију који одлучује титулу најбољи играч је уведен у 87. минуту. Станоје је доведен да уништи Партизан.
(Ivan, 26. maj 2022 22:02) Ako je vama Natko najbolji igrač onda stvarno...pa u derbiju pre toga ga je izveo na poluvremenu jer je bio najlošiji i nije mogao da diše od umora, čovek ima mnogo godina za fudbal jedino što ima šut tj penal zna da izvede, reče Stanoje videćemo koliko će moći da igra? treba da oterate te povratnike penzose!

Realno

pre 1 godinu

Brate ne bio mu u koži. Toliko omalovažavan od ljudi koji ne znaju šta je fudbal a valjda mu se obilo o glavu ono vređanje Zvezde pre deset godina

super

pre 1 godinu

Lupas, dosta vise sa tim. Pa ja navijam za Partizan ceo zivot. Ovo nije tim, klub, ovo je sprdnja. Ko je sta naredio? Naredio je CZ jer je bolja. Zvezda je BOLJA. Shvatas. Ne mozemo da se sastavimo ni u jednom derbiju. Pogledaj njihove igrace i nase? Ne moze ni da se uporedjuje. Zasto ovi polovnjaci igraju u Partizanu? I oni hoce nesto da osvoje? Pa gol nisu sposobni da pogode i kad su sami..
(757, 26. maj 2022 22:17)
bravo za realan komentar,u 4 derbija ste dali 1 gol i imate 2 poraza i 2 nerešeno...lako je Rikardu davati golove protiv timova koji se sklanjaju što ne da u derbiju,pa nije izašao iz džepa Dragovića i Erakovića... Zvezda je igrala pod Milojevićem ružan fudbal u derbijima dok ih Deki tera vuče, viče na njih tj tera ih na bolje!

Mohikanac

pre 1 godinu

Slazem se da je Zvezda nesto bolja, mada danas nisu pokazali to. Utakmica je bila u najmanju ruku izednacena...
I ne moza da znaci ako gubis derbi da ne mozes do titule. Zvezda je od 2019-2021 dala samo 1 gol u 5 derbija, izgubila 3 puta i 2 puta odigrala nereseno a uzela 3 sampionske titule!
(Fan, 26. maj 2022 23:13) # Link komentara

Dobre bre ljudi čemu ovo?

Od koga je Zvezda izgubila 3 puta?

Ljudi prestanite sa lažima, pobedili ste Zvezdu JEDNOM za 5 prethodna prvenstva...to je bre 14 Derbija prvenstvena a imate JEDNU POBEDU.

koja 2021., šta bre pričaš? Kome Ivanić dao gol za pobedu?

zicers

pre 1 godinu

Sad kad je briljantno odradio ove dve godine moze mirno da ode jer je posle ovog poraza potrosen.Navijaci ne smeju da dozvole da im opet neko sa strane dovede laznog trenera,glumca i sabotera..Ne sme se zaboraviti njegova reakcija posle gola Natka u derbiju.

vozd

pre 1 godinu

Pitanje za Stanoja.Koji igrač Partizana bi imao mesto u Zvezdinoj prvoj postavi.Veruj mi nijedan.Nisi ti uopšte tako loš.Naprotiv.Jednostavno nisi imao s kim.Rezultati su ti daleko bolji od onoga što taj tim realno može.Veći problem od tvojih rezultata su tvoje izjave.Svakog si omalovažavao,vršio pritisak, izigravao mučenika.Ovo ti kažem pošteno kao navijač Zvezde kojem je itekako stalo da njegov ljuti rivali bude što jači.Stalno si krivicu prebacivao na druge.Te sudije,te var,te FSS itd
Nije prijatelju jednostavno imate loš tim.Ne pamtim gori a imam 47 godina.Užas blagi.Sve najbolje u daljem radu i životu.

Boža

pre 1 godinu

Tačno sam znao da će doći do ovoga! Ne možeš da kažeš da si bolji od Zvezde, a da to i ne dokažeš. Dokazano je da smo trenutno dominantnija ekipa, tačka!

marko992

pre 1 godinu

Neka je otisao, zameram mu samo na izboru igraca.Ako se nije pitao nije ni trebao biti trener.Aktiviranje bivsih fudbalera nikom dobra nije donelo.
Vec u startu Zvezdina pozicija, sa materijalnog aspekta je neuporediva sa nama zbog dobro poznatih razloga.
Ovo kukanje poslednjih meseci mu nikako nije trebalo.
I na kraju, nije Partizan imao losu sezonu sto se rezultata tice problem je igra koje nije bilo skoro pola sezone.

Siniša

pre 1 godinu

Treba da ga je sramota za svoje neuspehe opravdanje traži u nekim drugim stvarima i pljuje po svim klubovima u ligi zbog navodne ne regularnosti ! Imaš li neki dokaz? Izađi javno i reci.

dak

pre 1 godinu

Врати се, Станоје! Делије су уз тебе!
(Цигојнер, 26. maj 2022 21:03)

Bravo! Iako si pokusao da budes sarkastican,svojim komentarom si ubo sustinu.

Gagi

pre 1 godinu

Jedina krivica Stanojevica sto je pristao da bude trener kluba u koji su dovedeni bivsi igraci Partizana koje niko nece ne samo u Evropi vec ih niko nece u bilo kojem klubu u svetu. Da li neko ozbiljan smatra da se ovo sto igraju Jojic, Miljkovic, Markovic, Obradovic, Ostojic, Miletic, Holender, Lutovac, Jevtovic, Menig, Rikardo zove fudbal. Jos da dodam da li se neko jos seca da je genijalna uprava dovela jos i Fejsu koje takodje vise niko nece a on se jos nije ni pojavio ni na klupi za rezerve. Onda treba jos dodati Natha koji zana fudbal ali je uzasno spor tako da se njegovo znanje u toj sporosti gubi. Da me neko pogresno ne razume nisam od ove decice navijaca Partizana i Zvezde koja se ovde prepucavaju, imam 60+ godina navijac sam Partizana i smatram da je ovo na okupu najgori igracki kadar u istoriji fudbalskog kluba Partizan. Vise vrede u igrackom smislu Borjan, Dragovic, Katai, Ivanic od citavog danasnjeg igrackog kadra Partizana. Sada neka krene pljuvacina na moj komentar ove decice da nisam partizanovac i koja ne shvataju da je ovo za nekadasnju ligu Jugoslavije ovo danas na nivo seoske lige tadasnje drzave.

HanSolo

pre 1 godinu

SALE ILIĆ!
(PFC, 26. maj 2022 21:34)

Dosta bre ljudi! To što je on igrao najviše utakmica za partizan ga ne pravi nekog strućnjaka! Nije uspeo baš nigde da izbori mesto sem kod Partizana!

Zeleni Bil

pre 1 godinu

Ti da imaš imalo obraza, dao bi ostavku odmah posle izgubljene utakmice sa čuvenom Florom ili u situaciji kada je otkrivena tvoja skroz neprimerena reakcija na gol Natka u derbiju. Ti si posle tih situacija umesto da daš ostavku davao neka totalno nebulozna objašnjenja u koja ne bi poverovalo ni dete od 5 godina.Bruka si ti dečko i ogromno razočarenje.

Princ of Arabije- Nenad CRTA Lalatović

pre 1 godinu

Odlazi sa stilom.Sedam derbija i nijedna pobeda :)
(Gogsi, 26. maj 2022 23:00)

------------------------------------

Prosli put je otisao u jos vece stilu, 5 pobeda i 1 poraz i na toh 6 utakmoca samo jedan primljen gol.

dure

pre 1 godinu

Neka dođe bilo ko,samo da je pošten,a ne ko šamrok flora sranjoje,koji umalo suzu nije pustio od besa kad je Natko dao gol cz-i u derbiju!

iz kornera direkt u gol

pre 1 godinu

Da su pametni kao što nisu pa da vrate Vuka Rašovića o koga su se valjano ogrešili.
Dobio je derbi i titulu pa je šutnut najgore moguće.

Flora i Fauna

pre 1 godinu

Odradio si posao zbog kog si doveden, da razmontiras klub i oteras najbolje igrace,i da izsabotiras gde god je potrebno. Nikad te vise ne videli u Partizanu.

Oposum, divna životinjica

pre 1 godinu

Očekivano Stanojević posle izgubljenog današnjeg finala Kupa od Zvezde podnosi ostavku i napušta Partizan. Međutim i dalje nije preuzeo odgovornost za neuspeh Partizana ove sezone. Od velike pompe jesenas, kada je imao 5 boda više u odnosu na Zvezdu, i kada mu na pamet nije padalo da kuka o nekakvoj "krađi", došlo se do kukanja da je Partizan "pokraden" u Prvenstvu i time izbegavanja preuzimanja odgovornisti za krah Partizana u finišu ove sezone kada je sopstvenim greškama i lošim partijama ekipe naravno, ispustio velikih 5 bodova viška i zasluženo izgubio bitku sa Zvezdom za titulu a evo danas u finalu Kupa izgubio i Kup od Zvezde. I pored svega toga i dalje nije našao za shodno da prizna i sopstvenu krivicu za krah Partizana i za loše vođenje tima, loše selektiranje ekipe u ključnim utakmicama. Došao sa pompom na velika vrata, otišao na mala, ostavio klub na cedilu i pored čvrstog ugovora na još dve sezone. E moj Stanojeviću baš si se izblamirao.

Јабучило

pre 1 godinu

Druze, ako ne racunas derbije, Zvezda je izgubila 7 bodova a Partizan 6. Da niste izgubili derbi…. I o cemu onda pricate?
(Samo za tebe….., 26. maj 2022 22:02)

Тако је. А то је тек посебна срамота, да, на пример, буде изненађење када Звезда или Партизан с неким играју нерешено.

cole

pre 1 godinu

steta. cirkus s njim sve vreme, bilo je zabavno. ne znam samo ko bi ponovo mogao da ga angazuje. dokazao se kao trener ciji tim nema apsolutno nikakav sistem u igri. nista osvojio nije. pokazao se kao izuzetna egoisticna i konfliktna licnost. za sve neuspehe je krivio druge. oterao je igrace koji su mogli mnogo toga da mu donesu (suma, asano...). usao je u konflikt i sa svojim najiskusnijim igracima. koja mu je preporuka za novi posao??? apsolutno nijedna!

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

a vazura iliev i vucelic.....ima li kakve sanse da odu.....
(borivoje surdilovic, 26. maj 2022 21:13)

Jok.

Samo Sadik, Tigar i Suma sumarum od 2 miliona.

Zoran

pre 1 godinu

Pitanje za Stanoja.Koji igrač Partizana bi imao mesto u Zvezdinoj prvoj postavi.Veruj mi nijedan.Nisi ti uopšte tako loš.Naprotiv.Jednostavno nisi imao s kim.Rezultati su ti daleko bolji od onoga što taj tim realno može.Veći problem od tvojih rezultata su tvoje izjave.Svakog si omalovažavao,vršio pritisak, izigravao mučenika.Ovo ti kažem pošteno kao navijač Zvezde kojem je itekako stalo da njegov ljuti rivali bude što jači.Stalno si krivicu prebacivao na druge.Te sudije,te var,te FSS itd
Nije prijatelju jednostavno imate loš tim.Ne pamtim gori a imam 47 godina.Užas blagi.Sve najbolje u daljem radu i životu.
(vozd, 26. maj 2022 23:23)

Vidis prijatelju, on je sastavio taj tim. Ja , takodje, spadam u starije ljubitelje ove igre i svakako ne gledam taj fudbal kao ova deca.
Stanojevic je cistim namestaljkama, bukvalno lazima , oterao Sumu, daleko najboljeg igraca Partizana. Cak je i onaj Banjak (njega je takodje Stanoje oterao), izjavio da su znali kako ce ovaj sumu da otera. Zatim je gurnuo i Sadika napolje, pa mladog Stevanovica, te Asana. Doveo je Miljkovica, Jojica, Fejsu (ne znam u kojoj je taj banji na oporavku..?) Jojica (nivo Graficar, a tek onaj njegov penal u derbiju, nicim izazvan..??), golama Lukaca, na klupi Lola (sta taj trazi u Partizanu ? Taj sramote nema..),Miletica, Obradovica, preko veze gura Jovica...i.t.d.. Bukvalno unistio tim.
Slazem se sa tobom da je ovo daleko najlosiji tim Partizana u poslednjih par decenija.

Pera Magic Mitic

pre 1 godinu

Slazem se da je Zvezda nesto bolja, mada danas nisu pokazali to. Utakmica je bila u najmanju ruku izednacena...
I ne moza da znaci ako gubis derbi da ne mozes do titule. Zvezda je od 2019-2021 dala samo 1 gol u 5 derbija, izgubila 3 puta i 2 puta odigrala nereseno a uzela 3 sampionske titule!
(Fan, 26. maj 2022 23:13)
Sezone 2018/19, 2019/20 i2020/21: 2 pobeda Zvezde , 1 Partizana i 4 neresene.

Shonex

pre 1 godinu

Sve se vratilo u normalu kao sto je nekad bilo. Da moja Zvezdana tuce Partizan na Marakani konstantno bez bojazni od poraza. Samo tako nastavimo.

Miki

pre 1 godinu

Zelim da kazem da su i zvezda i Partizan klubovi sa armijom navijaca. Da je srece igrali bi redovno bar kup UEFA. Sve ostale klubove trebalo projektovati kao jaku konkurenciju u domacoj ligi. Zvezdase i Partizanovce treba usmeriti ka zdravom rivalstvu i nista drugo. Kancer srpskog sporta treba saseci u korenu. Unisti nas ova beda.

Normalnost

pre 1 godinu

Pravi potez steta sto nije ranije povucen. Mislim da ce Stanoje lakse naci novi klub nego Partizan novog trenera. Ne postoji sansa da ozbiljan covek sedne na tu klupu.

Марко

pre 1 godinu

Slazem se da je Zvezda nesto bolja, mada danas nisu pokazali to. Utakmica je bila u najmanju ruku izednacena...
I ne moza da znaci ako gubis derbi da ne mozes do titule. Zvezda je od 2019-2021 dala samo 1 gol u 5 derbija, izgubila 3 puta i 2 puta odigrala nereseno a uzela 3 sampionske titule!
(Fan, 26. maj 2022 23:13)

Зашто рачунаш утакмице у купу када говориш о титулама у првенству? Од та 3 Звездина пораза у дербију 2 су била у купу и те две утакмице немају апсолутно никакве везе са Звездиним титулама. Дакле, Партизан је од 2019. до 2021. добио само једну утакмицу која се играла у првенству. Помињеш период од 2019-2021 и кажеш да је Црвена звезда узела три титуле. Е то јесте тачно, али није тачно да није добила ниједан дерби. Црвена звезда је у сезонама 2018/19, 2019/20 и 2020/21. добила 2 дербија, а Партизан 1.

Од пролећа 2001. до пролећа 2007. Партизан је освојио 3 титуле, а није добио ниједан дерби, а изгубио је четири.

У сезони 2019/20. Звезда је освојила титулу, а освојила је мање бодова у дербијима. Исто тако је и Партизан освајао титуле 2007/08, 2002/03, 2001/02, 1993/94, 1985/86. Пре те сезоне 2019/20, Звезди се није десило да буде слабија у дербију, а да освоји тиулу још од сезоне 1980/81.

Једноставно се може закључити да је Паритзан много чешће освајао титуле, а да је био слабији у дербију из чињенице да се Партизан 2013. изједначио са Звездом по броју титула, а да је Црвена звезда у том тренутку имала 17 победа више у дербијима.

One night in May

pre 1 godinu

Pa poslušjte neki interviju sa Prof. Vuletićem. Čovek je godinama bio u vrhu kluba. Čujte kako telefon zvoni pred bitne utakmice i šta je čovek čuo njegovim ušima.
JEZA !!!!!
Koji crni fudbal i poštena liga u Srbiji. Kao da očekujete od Somalije da se za mesec dana pretvori u Švajcarsku. Nemoguće.
(Zoran, 27. maj 2022 08:21)

Poslusali smo kad mu telefon zvoni, a sa druge strane Velja Nevolja. Toliko o profesoru Vuleticu...

Ja sam lepo rekao - cim Tole zglajzne, Partizan ode dodjavola!

Јанаћије

pre 1 godinu

Da li je to moguće. Odlazi izdajica. Vreme je da se vrati Milošević ili da tim preuzme Saša. Takođe je vreme da ljige iz rukovodstva Partizana odu....

Samo za tebe…..

pre 1 godinu

@Nenad
Druze, ako ne racunas derbije, Zvezda je izgubila 7 bodova a Partizan 6. Da niste izgubili derbi…. I o cemu onda pricate?

Citac vesti

pre 1 godinu

Sad ce da dodje neki Krstajic,Sasa Ilic,Igor Duljaj neki novi, pa malo iskusni Jesic, plavi Stevanovic, Vermezovic, pa Mirković, Milosevic u drugi mandat i onda opet Stanojevic i tako u krug...

Šile

pre 1 godinu

Loše vesti. Ali za Zvezdu. Alo dok ne ode kompletna vrhuška Partizan ne može da osvoji bilo šta. Ovako će Zvzda da vlada mnogo godina.

bvb

pre 1 godinu

Kakav pajser. Bukvalno je pola sata pre toga u intervjuu posle utakmice rekao kako ne bi o tome i kako ce veceras sesti i pricati sa upravom.

sta reci

pre 1 godinu

Stanoje trener koji unistio Savin Partizan koji je na JNA nadigrao Mancester, prodao Sadika, oterao Sumu... Uveo Natha u odlucujucem derbiju u 87. minutu, skoro celu utakmici drzao Terzica u timu iako je promasio zicer jos u prvom poluvremenu iako na klupi ima Milovanovica, a treba mu pobeda! Posle ocekuje da mu Vojvodina ili Cuka osvoje titulu pobedivsi Zvezdu, a on sam je nije napao kad je mogao, kad se sam pitao na derbiju...

Mrgud

pre 1 godinu

Pa poslušjte neki interviju sa Prof. Vuletićem. Čovek je godinama bio u vrhu kluba. Čujte kako telefon zvoni pred bitne utakmice i šta je čovek čuo njegovim ušima.
JEZA !!!!!
Koji crni fudbal i poštena liga u Srbiji. Kao da očekujete od Somalije da se za mesec dana pretvori u Švajcarsku. Nemoguće.
(Zoran, 27. maj 2022 08:21)

To za telefon je lako proverljivo
Ako je tim imao uspeha tamo gde telefon ne moze da zvoni, onda telefon ne mora da zvoni. Ako je tim neuspesan tamo gde telefon ne moze da zvoni, a jako uspesan tamo gde moze, situacija je jasna...profesore sa TikToka...

Ako pogledamo evropske rezultate jsd u vreme kad mi mislimo da je zvonio telefon, svi mi zajedno samo mozemo da se pitamo "koje rezultate"???

Sa druge strane, sad kad profesor Autotune veruje da telefon zvoni za nas, mi smo izborili jedno direktno mesto u LS i jos jedno u kvalifikacijama.

I da telefon zvoni, rezultati kazu ne da nije JEZA, nego da su prethodnih pet godina najuspesnije godine fudbala u Srbiji (ne SFRJ, nego u Srbiji)...
I da jeste brutalno pokradeni, a niste, Srbija ima mnogo vise koristi sad, nego sto je imala kad su brutalno krali za vas.

Никола Радовановић

pre 1 godinu

Окушаће се као певач севдалинки. Има страшан потенцијал и лако преноси емоције публици. Дебитовао је већ у свлачионици раније, али је имао други пратећи оркестар. Не сумњам да ће успети.

super

pre 1 godinu

katastrofalno odradjen prelazni rok dovedeni neki igrači povratnici koji ne mogu nigde da igraju,stranci sem Rikarda promašaji...šteta za nas delije ali mislim da uprava treba da ode!

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

"Ne bih da sebe stavljam ispred svega toga, mislio sam da će biti sutra, više bih voleo da se priča o derbiju"

Velikodušno od tebe, prijatelju. Inače bi nam sve misli bile usmerene ka tebi.

Zoran YNWA

pre 1 godinu

Bilo je tako mucno gledati Partizan ovu prolecnu polusezonu,jedino sto su nesto iole igrali je prosli derbi kad je bilo 0:0,u ovom su vec opet pokazali svoje slabosti,odbrana pogotovo i to kod oba gola,nije ta Zvezda toliki bauk i toliko jaka,koliko je Partizan bio jadan!

fenix

pre 1 godinu

Lolu za trenera,ionako bezveze zauzima mesto na klupi. Stanojević je odradio posao. Doveo veterane u Partizan, oterao strance. Igramo žalosno ozbiljne utakmice. Nemamo nijednog igrača koji pravi razliku. Ako je bio pod pritiskom da ovo napravi neka sada istupi. Ako cuti sve je jasno. To je isti oni trener koji je u proslom mandatu bio stao otvoreno protiv uprave. Šta se dogodilo sa onim čovekom i postalo ovo?

Marko

pre 1 godinu

Mene samo zanima sta im znaci ono busanje u grudi video sam juce kad je Partizan postigao pogodak Stanijevic skace i busa se u grudi, pa Novica Veličković kad postigne trojku u derbiju...Sta zapravo predstavlja to jer ima to neku simboliku ili sta bas me zanima?

Andrea Djani

pre 1 godinu

Jedino pravo pitanje je otkud nezadovoljstvo i gnev kada je Partizan , bez tri utakmice u prvenstvu sa Zvezdom , naoravio skor 31 3 0 , a objektivno ima najgori igracki kadar u istoriji . Znaci trener ili uprava su napravili posao veka . Sta je onda tu problem ?

costadeen

pre 1 godinu

Neophodna je potpuna rekonstrukcija tima! Trenutno imamo svega 5 - 10 igraca koji mogu igrati na kakavom takvom nivou, ostatak nije ni za Prvu ligu. Uzgred, kada kazem 5 - 10, to je cifra sa sve nekim klincima kod kojih se vidi potencijal i da bi mogli u nekom narednom periodu pokazati nesto vise. Ukratko, cemer i jad u nasem Partizanu, o Upravi ne treba ni reci trositi, oni su tek...

m

pre 1 godinu

On je solidan trener ali je izgoreo od velike zelje. Partizanovac sam od detistva, partizan gori fudbal a vise bodova i plasman, nije uzeo od kako gledam od 1990.Ali nije samo on kriv, kad je nama Vucela i Ilijev u klubu. Dovedes a jedva ih uvalis pre par godina pojedine igrace i pritom povredjene. Ali gde ima njima bolje, dobre plate tu su u Bg, starlete i drmaj. Smiljanica i Obradovica verovatno koriste kad imaju na male golice trening da bi se lakse lodelili. Sve je vratio svoje igrace :Lukaca, crni Miljkovic, Miletic, Obradovic, Fejsa, Jevtovic, predratni svaler Jojic, Markec koi se vecito trudi, veciti talenat Pantic i naravno LOLA koi je Lola verovatno na splavu i da nezaboravim Ostojica koi tu statira. A u veznom redu samo Natko koi je potrosen igrac i moze da igra 20 min. Ali tu se niko dobar ne dovodi nego ovi gde nisu mogli da igraju. Zvezdi da je Rikardo, prosli bi grupnu fazu lige sapiona.

Milos

pre 1 godinu

Bravo maestro, uzeo nista za dve god, ostavio tim koji nema vrednost 50para, cestitam jos jednom veliki sefe

Uzeo je pare za sabotazu prijatelju moj...

vlado

pre 1 godinu

Kada sam jučer gledao utakmicu reče komentator da je Lazar Marković za 21 utakmicu nije dao gol jasam ugasio televizor za jednog napadača to je katastrofa.

zoran

pre 1 godinu

Stanojević je direktno ili indirektno kriv sto je Partizan zavrsio ovako sezonu. Čovek je oterao Sumu i utupeo napad. Meni to nije jasno najuris jednog od najboljih napadača... Ne mislim da je Stanoje loš trener međutim u Partizanu se radi pod Pritiskom traze se trofeji , rezultati u evropi. Taj pritisak vidi se i po njegovim reakcijama i euforiji, u energičnim izjavama.
-Sada kada on odlazi, treba naći resenje za klupu Partizana.
Ima dobrih trenera, samo treba dati novom treneru punu podrsku.

Stefi

pre 1 godinu

Murinjo i Gvardiola da dodju partizanovim igracima nema pomoci. Svi ovi povratnici, pa i kod zvezde tipa Krsticic i slicno, nema sta da traze u klubu. Nemoguce je da nema boljih? Da nema talentovane dece? O parama da ne pricam, daju se silne plate za neke holandere i laparle i slicne, kao da se tu nesto dobilo bitno, a zapravno nista. Uprave klubova su kriminalne.

Alkos

pre 1 godinu

Sad kad dođe Krstajić ima da cveta cveće u preduzeće. Čovek bre odbio South China smao da bi došao u Partizan. To je žrtva koja mora da se ceni i da mu se da šansa bar par sezona jer čovak sa takvim trenerskim uspesima i iskustvom se teško nalazi na tržištu Izraela , Sirije i Jordana.

Coa

pre 1 godinu

Koliko ste trenera promenili ovih zadnjih godina?
Po odlasku vaših tadašnjih trenera sam pisao ono što ću sad ponoviti.
Vaš problem nije trener, moguće da nikad i nije bilo do trenera. Vaši problemi počinju i završavaju se u foteljama uprave FK Partizan.
U ozbiljnom klubu jedan Ivica Ilijev može biti najviše ekonom.
Takođe i ona dva panja koja su pustila korenje da im niko ništa ne može pa čak ni navijači.
Sve dok je takva situacija vi ćete živeti u zabludi da ste dobri ali vam neko ili nešto ne dozvoljava da uzmete titulu/kup.
Sve je na vama, niko drugi nije kriv, samo je pitanje kad ćete to shvatiti i motkom oterati one koji nikad loptu nisu šutnuli.