Sreda, 18.05.2022.

18:16

Federer hoće da kupi Sinsinati: "Sukob interesa ne poznaje granice"

Švajcarski teniser Rodžer Federer i njegovi saradnici planiraju da kupe Masters u Sinsinatiju.

Izvor: LN

Federer hoæe da kupi Sinsinati: "Sukob interesa ne poznaje granice" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

Strucnost ispred bilo cega

pre 1 godinu

znanje-imanje,

Iz vasih komentara se vidi samo pasivna agresija i nepristojnost. Kakav crni sadrzaj, nista se ne razlikujete od ostalih komentara osim sto su vasi duzi. Uostalom, zasto cim neko kaze svoje misljenje odmah nasrcete i odgovarate?

znanje-imanje

pre 1 godinu

Prosto je: moji komentari imaju sadržaj. Vaši komentari ga nemaju, već samo nekakvo "iju što si bezveze". To jer ste defektni pa i da hoćete ne možete. Čak i da krenete da napišete bilo kakav sadržaj odmah vas strefi šlog. A opet u vama kulja bes, na svakog čiji komentari imaju sadržaj. Bilo kakav sadržaj je vama nemoguć pa vas čini besnim, nebitno da li je taj sadržaj dobar ili ne. Takvim vas napravili mama i tata, sadržaja bez. Prosto ste još kao mali vakcinisani protiv bilo kakvog sadržaja...

Ustaše

pre 1 godinu

Pa batice, ako dosad to nisi “provalio” na internetu se ne koristi pisani jezik nego zapis govornog jezika.


Naucni ljudi hahahahahahaha. Ti si prosao pored njih a mozda ni to. Znam to na osnovu stila pisanja i sklapanja recenice.
(Pismen, 19. maj 2022 12:57)

Pismen

pre 1 godinu

znanje-imanje,


Naucni ljudi hahahahahahaha. Ti si prosao pored njih a mozda ni to. Znam to na osnovu stila pisanja i sklapanja recenice.

znanje-imanje

pre 1 godinu

Kole "Dve godine si pisao svakakve neistine..." Nisam napisao nijednu jedinu. Lupetati sa "svakakve neistine" može svakakva budala. A naučni rad nije moguć u 1500 slova ali dobro, to nisi kriv što ne znaš. Nego pusti ti "svakakve", ajde some navedi jednu jedinu neistinu!? Dakle? Jednu jedinu?!
Inače svo ovo što se desilo/dešava - to je inače trijumf vakcina?! hahahaha... Sve se desilo što smo vam mi informisani inteligentni naučni ljudi (i znalci istorije) rekli da će biti: najava pobede i potom groteska i potop. Jasno da te to sve prevazilazi, ali laješ na pogrešnu stranu.

meda

pre 1 godinu

Ko je bio bolji Federer na vrhuncu ili Đoković - imate Elo rating koji to prilično dobro meri. Federer peak Elo je imao u periodu 23.5 do 26.5 godina (2450 i više, oko 3 godine), a posle toga je konkurencija postala jača tj. Nadal je sazreo na svim podlogama i pojavio se Đoković, teško da je Federer odjednom postao lošiji igrač na fizičkom vrhuncu (od 26.5-30 godine).
Đokovićev je imao Elo preko 2450 od 24-30 godine, čak 6 godina i izlazio je na 2629, što Federer može samo da sanja.

Igor

pre 1 godinu

Mnogo volim kad nolomani ubedjuju druge da je federer niko i nista, a onda na vest o njemu od 100 komentara njihovi su 95 i gde pricaju sve i svasta.

Janko

pre 1 godinu

Janko,pa valjda kada iznosio svoje mišljenje to i naglasiš.Isto valjda daš neki argument pobogu.Tu i nastupa veliki problem u komunikaciji jer takvi likovi izjednačavaju sopstveno mišljenje sa činjenicom,argumentom.Šta je problem sa statistikom.Pa valjda se tenis i sport uopšte igra za neke brojeve,...broj pobeda,osvojenih titula,turnira,kupova.Sada. neko osvoji 6 puta neki kup a neko LŠ ali ovaj igra prelepo ....razumeš ti da ti ne crtam dalje .
(ej,


Sve si u pravu druze, i to bi moglo da se primenu kad bi rodja imao 1 titulu a nolo 20. Medjutim izjednaceni su. O ostalim rekordima necu, imaju ih obojica a rodja mnogo vise. Doduse vecina su manje bitni ali ako se vec potezete za statistiku onda je sve bitno. Naravno sad cete vi sve da zanemarite. Vi koji ste kad je federer vodio u statistivi pricali kako je sve to nebitno. Vi!

Yuri

pre 1 godinu

Ima skoro 70 komentara od toga su 5 za federera iako je o njemu vest. Odtali su za novaka, dosli ljudi da lece frustracije i pominju ga iako se ne radi o njemu. Ovi nocas kasno pisu esej u obrani novaka. Pa kad ste toliko sigurni sto onda napadate ivde ljude koji kazu nesto drugacije?
Nego vidite da na stranim portalima federer je i dalje tata za sve pa ajde ovde da ublazite.
Ljudi ne radi se o vama licno pa da u 2 ujutru pisete komentar koji se jedva procita koliko je dug. To samo govori o vama.

Janko

pre 1 godinu

Haahahhaahah zbog dva tri lika javljaju se i ostali dezurni botovi da pisu romane u kasnu ponoc. Imate jos samo 70 posto ljudi u svetu da ubedite u to sto ovde pokusavate. Cuj ovog rodja stariji od nola 4 god. Ma mladji je prijatelju, evo alo ti je tako lakse. Uzalud vam svi brojevi kad su svi poceli da igraju tenis zbog njega. Ali to ne shvatate jer je vama ovaj lepi sport statistika i sluzi vam da se poistovecujete u pobedama prema “zlom zapadu”

Petar

pre 1 godinu

RF ima taj stil, pokret koji nemaju Nadal i Djokovic.Ali RF je covek korporacije, mejnstrima, kome je bitan taj utisak da se nikom ne zameri, narocito ne korporacijama.Ali on gleda svoj balans u banci, ne zanima ga da bude protiv necega, treba ostaviti utisak gospodina.Tipicna svajcarska skola, gledaj svoja posla, neka se novci gomilaju, ali u sustini budi ljiga, neslobodan i zauvek veran korporativnim idealima. Da nije teniser bio bi pravi korporativni karijerista, menjaj menadzerske pozicije, izvlaci privilegije i trazi "nove izazove".

Kole

pre 1 godinu

znanje-imanje


Mani tenis, nego kad ces da objavis svoj naucni rad o vakcinama? Dve godine si pisao svakakve neistine pa nije u redu sad da se prebacis na to da neko nije najbolji jer ne aplaudira protivniku na dobrom potezu...

antiDebil

pre 1 godinu

Ne znam kako te nije sramota da se tako izrazavas. Nolo je okrenuo federera u medjusobnom skoru tek kad je ovaj presao 34. godinu. Ali dobro...
(Ivan, 19. maj 2022 00:59)

Najlepse bi bilo kada bi Roki sa 41.godinom uspeo nekako da se dokotrlja do Novaka da ga ovaj osisa na nulu, ali izgleda da se to nece desiti. Inace Balerina je pocela da dere onog Spanskog foliranta bas kada je prosao 34.godinu...

znanje-imanje

pre 1 godinu

@Nosi mi se siva boja
Federer je ostavario ranu H2H prednost. Ali baš je od vrhunca (23-4-5 godina) počeo da duplo više gubi od Rafe i Noleta nego da ih dobija. Iako je od tada pa zauvek imao najpovoljniju satnicu.
@Stari čika iz dijaspore
"Federer je za sve ljude na ovoj planeti koji su uzeli reket u ruke jednostavno: legenda. Nije sve u brojkama...
Potpuno zasluženo je dobio 5 puta vredniji ugovor sa Uniqlo-m nego Nole. Nole je šampion ali jednostavno nije faca, Federer jeste.
Što kaže moj stari drugar sa tenisa: Rođa je bio car, umetnik, lice i definicija teniskog sporta, a onda .... onda su se pojavili ovi TRKAČI.... :-))"

Neka si ti sebe razveselio, očito si i ti faca. Ali reći TRKAČI je duhovito ko kad bi neko od onomad opisao sve te kasnije, od njih bolje, pa i Samprasa i Federera, kao SERVISERI.
Federer je zaista FACA - ali za petite burgeoise malograđanštinu. Pošto je jedan od ili baš i najatraktivniji igrač ikada lično bih jako voleo da je faca a ne prilično praznjikav korporativni lutak. Osim kad je sitno-przničav. Suprotno ličnom interesu osnivač PTPA (a ne njegov saboter Rođa) i "neću se vakcinisati bednici, f-off" je uz sve svoje mane definicija ličnosti za bezličnog VOLEJAŠA. Teniski džentlmen koji aplaudira lepom potezu protivnika, ne ovaj koji to ne radi nikad.
Reći da su legende Miloslav Mečir, Fabrice Santoro i Dastin Braun najigrači ikada jer nije sve u brojkama je glupost - iako su igrali najlepše. A još gluplje da ih to čini ljudskim gromadama.

Robert

pre 1 godinu

“Iako bi trebalo biti potpuno nelegalno a definitivno je ne-etički, pošto ga svi volimo, nema problema. Da ga ne volimo, čak i da prati pravila, ne bismo mu dozvolili - ali to se nikome nikada neće desiti… ok samo Novaku, ali on se ne računa.”
(hvatač magle, 18. maj 2022 18:31)

Koliko god neetički, to je sasvim "normalno" danas. Pa zar bismo mi imali istu reakciju da je Federer kao covid pozitivan šetao među decom i novinarima, umesto da je u kućnoj izolaciji, kao i kada je Nole to uradio? Gore sam stavio normalno pod navodnicima, jer je to, nažalost, surova realnost pa su brojne nemoralne stvari postale sasvim uobičajene/normalne. Stalno ćemo (opravdano) kritikovati druge, koje ne simpatišemo inače, ali kada naš miljenik (sportista, prijatelj, rođak, partner) istu takvu grešku napravi, branićemo ga sa "pa šta, i drugi su pa su svi ćutali" (a nisu ćutali).

Ostin a

pre 1 godinu

Pa kako je na kraju karijere, sasvim logično da investira u razne stvari. I Đoković je igrao na Serbia Openu koji je u njegovom vlasništvu.

rape

pre 1 godinu

RF,nikako ne može biti najbolji ikada.Svi to znaju da je Novak kvalitetniji teniser.Većinu trofeja je pokupio kada nije imao nikakvu konkurenciju.

ej

pre 1 godinu

Šta god da ti se nosi ali recimo jedan Sampras se nikako ne bi složio sa tom tvojom većinom.Takođe ni u tekstu pomenuti Rodik i još dosta njih mnogo stručnih i kvalifikovanih da daju svoj sud od vas par šarlatana.

ej

pre 1 godinu

Janko,pa valjda kada iznosio svoje mišljenje to i naglasiš.Isto valjda daš neki argument pobogu.Tu i nastupa veliki problem u komunikaciji jer takvi likovi izjednačavaju sopstveno mišljenje sa činjenicom,argumentom.Šta je problem sa statistikom.Pa valjda se tenis i sport uopšte igra za neke brojeve,...broj pobeda,osvojenih titula,turnira,kupova.Sada. neko osvoji 6 puta neki kup a neko LŠ ali ovaj igra prelepo ....razumeš ti da ti ne crtam dalje .

rape

pre 1 godinu

Ivane,veći broj pobeda?Nema naviše titula ima ih Konors.Mešati dubl i singl dva različita sporta je glupo .Borg,Mekenro,Agasi ,Sampras neuporedivo više su doprineli podizanju tenisa nego RF.Samo što onda nije bilo društvenih mreža a zamisli šta bilo da su imali internet i ovakvu pokrivenost.Nema ni jedan ali baš ni jedan teniski argument za takvu tvoju tvrdnju.Kažu RF bio deda kada su ga dobijali Novak i Nadal a stariji samo 4-5 godina.On dobijao Sampras i Agasija stariji od Rafa bili 10 i 11.....Možete samo da se ložite na njegovu elegciju poskakivanje šiškica ...

Laki M

pre 1 godinu

@Kole, ne lozi se bre bote, drali su Federera kad je postao teniski deda, a oni bili u najboljim godinama.
(maki, 18. maj 2022 22:31)

Jeste, kada je Novak počeo da ga dere, taj tvoj teniski deda imao 26 godina.
I šta ćemo sad?
Alkaras dobija Novaka sa 19 kada Novak ima 34 godine.
Zašto ga tupiš i lažeš!?

Ivan

pre 1 godinu

Jeste, kada je Novak počeo da ga dere, taj tvoj teniski deda imao 26 godina.
I šta ćemo sad?
Alkaras dobija Novaka sa 19 kada Novak ima 34 godine.
Zašto ga tupiš i lažeš!?
(Laki M,

Ne znam kako te nije sramota da se tako izrazavas. Nolo je okrenuo federera u medjusobnom skoru tek kad je ovaj presao 34. godinu. Ali dobro...

Ivan

pre 1 godinu

Svako komentar koji govori da je novak najbolji ima isti broj pluseva. Njih desetak. Dobro ljudi samo diskutujemo, ne morate da se angazujete kao armija da branite jednog tenisera. Auuuu

Stari čika iz dijaspore

pre 1 godinu

Da vam kaže jedan postariji čika jednu stvar:
Igram tenis već skoro 45 godina i video sam celu promenadu šampiona. Federer je za sve ljude na ovoj planeti koji su uzeli reket u ruke jednostavno: legenda. Nije sve u brojkama, a to protiv koga je dobijao mečeve pre dolaska Noleta i Rafe, pa ja ću vam reći: sa najboljima TOG doba.
Potpuno zasluženo je dobio 5 puta vredniji ugovor sa Uniqlo-m nego Nole. Nole je šampion, ali jednostavno nije faca, Federer jeste.
Što kaže moj stari drugar sa tenisa: Rodja je bio car, umetnik, lice i definicija teniskog sporta, a onda .... onda su se pojavili ovi TRKAČI.... :-))
Niko mi nije na bolji način objasnio odnos izmedju velike trojke.
Srbin sam, ali sam bio teniser.
Izvinite na iskrenosti.

Zoran

pre 1 godinu

Pa da! Na svom vrhuncu Federer se našao sa svojih 23...4...5 godina. Tada su tek nadolazila dvojica koji su, opet na svom vrhuncu, pokazivali Federeru sa 26...7...8... i više godina koje je đus polje kad servira.

Argumenti: Kad su dvojica pomenutih bili na svojem vrhuncu, Federer je osvojio 3(tri) GS trofeja, SVE ostalo njih dvojica i po neki tu i tamo Marej, Delpo, Čilić i Vavrinka.

Štef

pre 1 godinu

Kole, ne lozi se bre bote, drali su Federera kad je postao teniski deda, a oni bili u najboljim godinama.
(maki, 18. maj 2022 22:31)

Teniski deda sa 29, 30, 31 godinom ahahahahahahahahahah

Radenko

pre 1 godinu

U fizičkom smislu ja ne vidim da je Federeru ista falilo kada je prešao 30-u godinu. Lik je s punih 38 godina igrao finale Wimbldona od 5 sati. O čemu da pričamo dalje. Tenisko umijeće ili ga imaš ili ga nemaš, tu godine ne igraju nikakvu ulogu. Federer je odigrao milion mečeva od 5 setova posle 30-e. Smiješna ti je priča sine.
(Darko,


Ma bravo. Jos ce da ispadne da federer irao na vrhuncu u 38. godini.
Neko je napisao pre par dana da ce nobak osvojiti 50 slemova. I dobio je 200 plusa sa 20 minusa. Toliko o nolovcika i koliko su realni.

Nosi mi se siva boja

pre 1 godinu

Aj mi daj 2-3 teniska argumenta(ne navijačka) sto je Federer najveći.??
(Kole,


Da ti kaze ovaj čiča nesto, igram tenis preko 30 godina rekreativno. imam brojne poznavaoce sirom sveta koji su takodje u tenisu, i 90 posto njih se slazu da je Federer na svom vrhuncu najjaci ikad. Ja sam imao srecu da ih gledam svu trojicu uzivo i nemam dilemu. Uosyalom, sad da placam papreno neku kartu, platio bih da gledam njega ponovo. Ne zato sto navijam za njega, vec zato sto mi zadovoljstvo da uzivam u toj igri. A ti sad demantuj me nekim brojkama, ti koji reket nisi uzeo u ruke.

Milos

pre 1 godinu

Da ti kaze ovaj čiča nesto, igram tenis preko 30 godina rekreativno. imam brojne poznavaoce sirom sveta koji su takodje u tenisu, i 90 posto njih se slazu da je Federer na svom vrhuncu najjaci ikad.
(Nosi mi se siva boja, 18. maj 2022 23:02)

Federer na svom vrhuncu najjači ikad.?? Kako to onda da Federer na svom vrhuncu sa 27 godina izgubi finale RG 6:3, 6:1, 6:0. Djokovic je uvjek pružao dostojan otpor Nadalu na RG(sem 2020). Federer na svom vrhuncu Nadalu nikad nije otkinuo vise od jednog seta na RG(2006, 07, 08). Federer na svom vrhuncu najjači ikad.?? Majko mila.

pjer

pre 1 godinu

Federer sigurno igrao najlepši tenis u open eri ali ne bih rekao i najbolji. U medjusobnim duelima dosta slabiji od Novaka i Nadala a mislim da bi glat izgubio i od Samprasa i pogotovo Agasija koji nikako nije odgovarao serverima i igračima koji svoju igru baziraju na mreži. Bez ikakve navijačke strasti mislim da je Novak na vrhuncu svoje karijere svakako najkompletniji igrač u istoriji do sada. Nadal koji je sigurno fizički najspremniji igrač od ove trojice je čist šljakator i mislim da je dupli Vimbldon i Australiju osvajao samo spletom srećnih okolnosti koji se više nikada neće ponoviti.

paaaaa

pre 1 godinu

@Nina

Pa kupi još neki od 250 i evo dobar broj poena. Uostalom ni 250 nije loše, eto npr pojurio prošle godine u Beču po par bodova da bi zadrao 1.mesto na kraju, i nije da baš nije ništa turnir od 250. Federer kupi Sinsinati a završi karijeru (već jeste al ajd)..i da li će više da služi Novaku ovaj od 250 (čini mi se ima čak 2) ili Fedu ovaj iz serije 1000 na kome će tenis da prati iz lože?

Darko

pre 1 godinu

Kole


Napisa covek roman...
i kao sto si ti naveo sve to isto je i on naveo i?
Tacno promadjes nacin da spustis rodjine uspehe, e pa ja ti kazem da je rodja presao davno 30 kad ga nolo pobedjivao i nabio skor.
(Janko, 18. maj 2022 22:52)

U fizičkom smislu ja ne vidim da je Federeru ista falilo kada je prešao 30-u godinu. Lik je s punih 38 godina igrao finale Wimbldona od 5 sati. O čemu da pričamo dalje. Tenisko umijeće ili ga imaš ili ga nemaš, tu godine ne igraju nikakvu ulogu. Federer je odigrao milion mečeva od 5 setova posle 30-e. Smiješna ti je priča sine.

Janko

pre 1 godinu

Kole


Napisa covek roman...
i kao sto si ti naveo sve to isto je i on naveo i?
Tacno promadjes nacin da spustis rodjine uspehe, e pa ja ti kazem da je rodja presao davno 30 kad ga nolo pobedjivao i nabio skor. Dok sad nolo se muci sa cicipasima, medvedivima i ostalima. A rodja imao za mladje konkurente nola i nadala, a ovi imaju ove amatere. Uostalom, nije sve u brojkama. Federer je tenis i tako ce ostati zauvek. A vi svaki put trknite u zavodu za statistiku kad se ubedjujete s nekim ko slucajno iznese svoje misljenje...

Kole

pre 1 godinu

Al su se rastrcali novakovi navijaci kukuu. I posle rodzer nije najveci.... haahhaha
(Janko d bos, 18. maj 2022 18:57)

Federer najveći.?? Ne drži GS rekord, masters rekord, velike titule, ništa od toga. Nema najviše sedmica, nije najviše puta završavao godinu na prvom mjestu, ima ubjedljivo najloši skor u mečevima velike trojke. Nema najviše top 10 pobjeda, top 3 pobjeda. Za 15 godina karijere nije bio u stanju da Nadalu otkine vise od jednog seta na Rolan Garosu, o pobjedi da ne pričam. Izgubio sva 4 polufinala AO od Djokovica, izgubio sva 3 finala Wimbldona, sva 3 finala Završnog mastersa od Djokovica. Znaci lik nema nijedan jak teniski argument na svojoj strani da bi se smatrao najvećim u istoriji tenisa.

Kole

pre 1 godinu

Aj mi daj 2-3 teniska argumenta(ne navijačka) sto je Federer najveći.??
(Kole,


Evo ja cu. Veci broj pobeda, veci broj titula jkupno, veci broj zavrsnih, ima zlato u dublu na oi. Ima isti broj slemova. I najvaznije ima veci broj rekorda u svom vlasnistvu nego djokovic i nadal zajedno. I da, popularizovao je tenis do te mere da sad samo moze da pada popularnost iako igraju dvojica velicanstvenih aktivno. Nije bas 100% prema 0 % u korist novaka i nadala kao sto vi ovde pricate. Pozz
(Ivan, 18. maj 2022 21:42)

Imace i Djokovic na kraju blizu 1200 pobjeda, Veliš ima veći broj titula aa? Činjenica da ima, al najviše zahvaljujući seriji 250 kojih Federer ima 30 vise od Djokovica. Djokovic seriju 250 igra jednom u 3 godine. Sta kažeš Federer ima 1 Završni vise od Djokovica, pa i Djokovic ima 10 mastersa vise od Federera. Najsmješnije od svega to zlato iz dubla. Svako ko se iole razumije u tenis zna da su dubl i singl dva različita sporta, tako da stvarno ne znam sta si htio sa tim da kažeš. Kažeš Federer popularizovao tenis, kako, tako sto je drao Filipusise, Hjuite, Safine i ostalu boraniju koja sve zajedno nema 3 GS. Vidi sine, Federer jeste veliki igrač, al Djokovic i Nadal su jednostavno veći igrači od njega. Prevazišli su ga u gotovo svemu. Federer vise ne drži nijedan bitan rekord u svijetu tenisa, jedino taj Završni masters, al i tu ga Djokovic dere 3:0 u finalima, tako da..Federer dok je igrao, bio je dobar, al nedovoljno dobar da bi na kraju bio bolji od Djokovica i Nadala. Na kraju krajeva Federer ima 10:21 protiv Djokovica i Nadala na GS, o čemu da pričamo dalje.

maki

pre 1 godinu

mace i Djokovic na kraju blizu 1200 pobjeda, Veliš ima veći broj titula aa? Činjenica da ima, al najviše zahvaljujući seriji 250 kojih Federer ima 30 vise od Djokovica. Djokovic seriju 250 igra jednom u 3 godine. Sta kažeš Federer ima 1 Završni vise od Djokovica, pa i Djokovic ima 10 mastersa vise od Federera. Najsmješnije od svega to zlato iz dubla. Svako ko se iole razumije u tenis zna da su dubl i singl dva različita sporta, tako da stvarno ne znam sta si htio sa tim da kažeš. Kažeš Federer popularizovao tenis, kako, tako sto je drao Filipusise, Hjuite, Safine i ostalu boraniju koja sve zajedno nema 3 GS. Vidi sine, Federer jeste veliki igrač, al Djokovic i Nadal su jednostavno veći igrači od njega. Prevazišli su ga u gotovo svemu. Federer vise ne drži nijedan bitan rekord u svijetu tenisa, jedino taj Završni masters, al i tu ga Djokovic dere 3:0 u finalima, tako da..Federer dok je igrao, bio je dobar, al nedovoljno dobar da bi na kraju bio bolji od Djokovica i Nadala. Na kraju krajeva Federer ima 10:21 protiv Djokovica i Nadala na GS, o čemu da pričamo dalje.
(Kole, 18. maj 2022 22:22)

Kole, ne lozi se bre bote, drali su Federera kad je postao teniski deda, a oni bili u najboljim godinama.

paaaaa

pre 1 godinu

Čekajte, a Srbija open nije sukob interesa? Novak vlasnik (ok njegov brat ali samo na papiru a i to mu dodje isto) to vam nije sukob interesa? Još ako Federer kupi taj Sinsinati čisto sumnjam da će da igra, Novak igra na Srbija openu i nikom ništa...

brm

pre 1 godinu

Zašto je sukob interesa. On jeste zvanično aktivan igrač, ali praktično više ne igra. Verovatno se zbog sponzora još nije zvanično povukao, a možda još odigra Wimbledon ove godine za kraj.

đole

pre 1 godinu

Ja da sam Novak samo bih nakon ovoga kupio Bazel. Deset godina, ne pitam sta kosta baaaaam
(dshn, 18. maj 2022 18:39)

Koji će mu turnir serije 250 (ili 500, nisam 100% siguran) koji je živeo samo od Federera, kojem je i plaćao milion svake godine samo da učestvuje. Kad se Federer povuče, verovatno će da prodaju licencu i preseliće se u drugi grad gde postoji interesovanje.

Kole

pre 1 godinu

Al su se rastrcali novakovi navijaci kukuu. I posle rodzer nije najveci.... haahhaha
(Janko d bos, 18. maj 2022 18:57)

Aj mi daj 2-3 teniska argumenta(ne navijačka) sto je Federer najveći.??

Ivan

pre 1 godinu

Aj mi daj 2-3 teniska argumenta(ne navijačka) sto je Federer najveći.??
(Kole,


Evo ja cu. Veci broj pobeda, veci broj titula jkupno, veci broj zavrsnih, ima zlato u dublu na oi. Ima isti broj slemova. I najvaznije ima veci broj rekorda u svom vlasnistvu nego djokovic i nadal zajedno. I da, popularizovao je tenis do te mere da sad samo moze da pada popularnost iako igraju dvojica velicanstvenih aktivno. Nije bas 100% prema 0 % u korist novaka i nadala kao sto vi ovde pricate. Pozz

Nina

pre 1 godinu

Čekajte, a Srbija open nije sukob interesa? Novak vlasnik (ok njegov brat ali samo na papiru a i to mu dodje isto) to vam nije sukob interesa? Još ako Federer kupi taj Sinsinati čisto sumnjam da će da igra, Novak igra na Srbija openu i nikom ništa...
(paaaaa, 18. maj 2022 21:06)

Sinsinati je masters 1000, kojih ima samo 9 godisnje (npr Madrid je pre neku godinu ispao i zamenio ga je Sangaj) i koji znacajno uticu na bodovanje tj na skor. Serbian open je 250 i takvih turnira ima 40ak godisnje, sto znaci nije da ces nesto posebno da 'valjas' ako ga osvojis, a ako i mislis da ces imati losije uslove jer si npr direktna konkurencija NOvaku, ti lepo mozes da odes na neki drugi turnir 250 i takmicis se tamo, uostalom mozes da osnujes i svoj atp 250 turnir. Tako da nije isto. Pritom gs/mastersi/zavrsni turnir su ono prema cemu vecina tenisera (pogotovo najboljih) pravi svoje rasporede, a ovi atp 500 i pogotovo atp 250 im sluze vise za postizanje forme pred bitnije turnire

Taman tako

pre 1 godinu

Kupovina Sinsinatija je čist biznis i ništa više.Ne znam čemu buka,turnir će prodati onaj kome i pripada,po ceni koju odredi i propisima koji su na snazi.Naravno da Federer neće igrati na tom turniru ako bude i vlasnik.Ruku na srce,ne mogu da zamislim da uopšte pokuša opet da igra profesionalni tenis.

Milunka Malina

pre 1 godinu

U pravu ste, kako da ne. Pa evo Srbija Open Nole ne moze ni da osvoji, iako je burazer vlasnik. Sta mu je to znacilo sto je turnir "njegov".

drug sa fakulteta

pre 1 godinu

.... jel neko zna, jel on još igra, trenira ili šta...
vidim da ga sponzori prate....
a Novaka čim nije odigrao jedan veći turnir napuštaju sponzori...
a džemperko neigra godinu dana i ništa...

Boda tajson.... doživotna

smeh

pre 1 godinu

Sukob interesa će biti ako bude kupio turnir a zatim on ili neko iz njegove familije bude učestvovao na turniru. U suprotnom ako će sedeti u publici, piti osvežavajuće napitke i uživati u igri drugih ne znam koji je to sukob interesa koji spominje Rodik. Izgleda da Rodik zna da će sledeće godine Federer biti vlasnik i učesnik turnira.

matori grobar

pre 1 godinu

Ne mislite valjda da će Rodžer ponovo zaigrati? Tako da i nije baš neki sukob interesa, zar ne?
Veći sukob interesa je valjda Novakovo vlasništvo Serbia open-a?
Čemu komentari "samo Novaku nije dozvoljeno, Federer je ljubimac, kme, kme..." kada Novak radi neuporedivo goru stvar - učestvuje i osvaja bodove na turniru čiji je vlasnik???
OK, Sinsinati je za 1.000 a Serbia open za 250 bodova, ali princip je isti.
Ako sam propustio neku logiku molim da me ispravite.

Jeko Ono

pre 1 godinu

Ja da sam Novak samo bih nakon ovoga kupio Bazel. Deset godina, ne pitam sta kosta baaaaam
(dshn,

Osim pokusaja da budes zajdljiv ne vidim ni jedan razlog da napises tako glup komentar. Niko nema para za bacanja.

Istok

pre 1 godinu

Под претпоставком да на том турниру више неће играти, зашто би био проблем да постане власник? Немам ни добро ни лоше мишљење, просто не успевам да нађем где је сукоб интереса или ремећење етичких норми.

spock

pre 1 godinu

Al su se rastrcali novakovi navijaci kukuu. I posle rodzer nije najveci.... haahhaha
(Janko d bos, 18. maj 2022 18:57)

Vidi ovog Švajcarca...

Ivan

pre 1 godinu

hvatač magle


Kakve veze ima nolo s bilo cim?
Ovo je vest o federeru, koliko kompleksa samo imate cim morate da spominjete nola. Cekam samo da ode u penziju pa da centralni teren u londonu nazovu po njemu. Bice kmecanja samo tako...

srle

pre 1 godinu

"U svetu tenisa, gde sukob interesa ne poznaje granice, Rodžer može ovo da uradi." Jer ipak Zapad voli svog ljubimca Rođu i nema veze ako krši sva pravila etike, navikao je on da krši sva moguća pravila i dok je igrao tenis.

Giroslav

pre 1 godinu

"Suma od devet cifara" može biti i 100 000 000 i 999 999 999. Čini mi se da je razlika očigledna. Što se tiče sukoba interesa, ne vidim problem da bivši teniser kupi neki teniski turnir. Još ako ga za taj turnir vežu posebne emocije zbog rekorda...

hvatač magle

pre 1 godinu

“Iako bi trebalo biti potpuno nelegalno a definitivno je ne-etički, pošto ga svi volimo, nema problema. Da ga ne volimo, čak i da prati pravila, ne bismo mu dozvolili - ali to se nikome nikada neće desiti… ok samo Novaku, ali on se ne računa.”

Marko

pre 1 godinu

Hajde da budemo iskreni, osim revijalnih pojavljivanja za sponzore Rodžer je završio sa ozbiljnim tenisom.

Vrlo je moguće i da će se oprostiti od igračke karijere pre nego se zvanično nešto i potpiše. Wimbledon je vrlo uskoro.

hvatač magle

pre 1 godinu

“Iako bi trebalo biti potpuno nelegalno a definitivno je ne-etički, pošto ga svi volimo, nema problema. Da ga ne volimo, čak i da prati pravila, ne bismo mu dozvolili - ali to se nikome nikada neće desiti… ok samo Novaku, ali on se ne računa.”

srle

pre 1 godinu

"U svetu tenisa, gde sukob interesa ne poznaje granice, Rodžer može ovo da uradi." Jer ipak Zapad voli svog ljubimca Rođu i nema veze ako krši sva pravila etike, navikao je on da krši sva moguća pravila i dok je igrao tenis.

Istok

pre 1 godinu

Под претпоставком да на том турниру више неће играти, зашто би био проблем да постане власник? Немам ни добро ни лоше мишљење, просто не успевам да нађем где је сукоб интереса или ремећење етичких норми.

matori grobar

pre 1 godinu

Ne mislite valjda da će Rodžer ponovo zaigrati? Tako da i nije baš neki sukob interesa, zar ne?
Veći sukob interesa je valjda Novakovo vlasništvo Serbia open-a?
Čemu komentari "samo Novaku nije dozvoljeno, Federer je ljubimac, kme, kme..." kada Novak radi neuporedivo goru stvar - učestvuje i osvaja bodove na turniru čiji je vlasnik???
OK, Sinsinati je za 1.000 a Serbia open za 250 bodova, ali princip je isti.
Ako sam propustio neku logiku molim da me ispravite.

Giroslav

pre 1 godinu

"Suma od devet cifara" može biti i 100 000 000 i 999 999 999. Čini mi se da je razlika očigledna. Što se tiče sukoba interesa, ne vidim problem da bivši teniser kupi neki teniski turnir. Još ako ga za taj turnir vežu posebne emocije zbog rekorda...

Marko

pre 1 godinu

Hajde da budemo iskreni, osim revijalnih pojavljivanja za sponzore Rodžer je završio sa ozbiljnim tenisom.

Vrlo je moguće i da će se oprostiti od igračke karijere pre nego se zvanično nešto i potpiše. Wimbledon je vrlo uskoro.

Jeko Ono

pre 1 godinu

Ja da sam Novak samo bih nakon ovoga kupio Bazel. Deset godina, ne pitam sta kosta baaaaam
(dshn,

Osim pokusaja da budes zajdljiv ne vidim ni jedan razlog da napises tako glup komentar. Niko nema para za bacanja.

smeh

pre 1 godinu

Sukob interesa će biti ako bude kupio turnir a zatim on ili neko iz njegove familije bude učestvovao na turniru. U suprotnom ako će sedeti u publici, piti osvežavajuće napitke i uživati u igri drugih ne znam koji je to sukob interesa koji spominje Rodik. Izgleda da Rodik zna da će sledeće godine Federer biti vlasnik i učesnik turnira.

Taman tako

pre 1 godinu

Kupovina Sinsinatija je čist biznis i ništa više.Ne znam čemu buka,turnir će prodati onaj kome i pripada,po ceni koju odredi i propisima koji su na snazi.Naravno da Federer neće igrati na tom turniru ako bude i vlasnik.Ruku na srce,ne mogu da zamislim da uopšte pokuša opet da igra profesionalni tenis.

spock

pre 1 godinu

Al su se rastrcali novakovi navijaci kukuu. I posle rodzer nije najveci.... haahhaha
(Janko d bos, 18. maj 2022 18:57)

Vidi ovog Švajcarca...

Kole

pre 1 godinu

Al su se rastrcali novakovi navijaci kukuu. I posle rodzer nije najveci.... haahhaha
(Janko d bos, 18. maj 2022 18:57)

Federer najveći.?? Ne drži GS rekord, masters rekord, velike titule, ništa od toga. Nema najviše sedmica, nije najviše puta završavao godinu na prvom mjestu, ima ubjedljivo najloši skor u mečevima velike trojke. Nema najviše top 10 pobjeda, top 3 pobjeda. Za 15 godina karijere nije bio u stanju da Nadalu otkine vise od jednog seta na Rolan Garosu, o pobjedi da ne pričam. Izgubio sva 4 polufinala AO od Djokovica, izgubio sva 3 finala Wimbldona, sva 3 finala Završnog mastersa od Djokovica. Znaci lik nema nijedan jak teniski argument na svojoj strani da bi se smatrao najvećim u istoriji tenisa.

drug sa fakulteta

pre 1 godinu

.... jel neko zna, jel on još igra, trenira ili šta...
vidim da ga sponzori prate....
a Novaka čim nije odigrao jedan veći turnir napuštaju sponzori...
a džemperko neigra godinu dana i ništa...

Boda tajson.... doživotna

Milunka Malina

pre 1 godinu

U pravu ste, kako da ne. Pa evo Srbija Open Nole ne moze ni da osvoji, iako je burazer vlasnik. Sta mu je to znacilo sto je turnir "njegov".

Milos

pre 1 godinu

Da ti kaze ovaj čiča nesto, igram tenis preko 30 godina rekreativno. imam brojne poznavaoce sirom sveta koji su takodje u tenisu, i 90 posto njih se slazu da je Federer na svom vrhuncu najjaci ikad.
(Nosi mi se siva boja, 18. maj 2022 23:02)

Federer na svom vrhuncu najjači ikad.?? Kako to onda da Federer na svom vrhuncu sa 27 godina izgubi finale RG 6:3, 6:1, 6:0. Djokovic je uvjek pružao dostojan otpor Nadalu na RG(sem 2020). Federer na svom vrhuncu Nadalu nikad nije otkinuo vise od jednog seta na RG(2006, 07, 08). Federer na svom vrhuncu najjači ikad.?? Majko mila.

paaaaa

pre 1 godinu

Čekajte, a Srbija open nije sukob interesa? Novak vlasnik (ok njegov brat ali samo na papiru a i to mu dodje isto) to vam nije sukob interesa? Još ako Federer kupi taj Sinsinati čisto sumnjam da će da igra, Novak igra na Srbija openu i nikom ništa...

Ivan

pre 1 godinu

hvatač magle


Kakve veze ima nolo s bilo cim?
Ovo je vest o federeru, koliko kompleksa samo imate cim morate da spominjete nola. Cekam samo da ode u penziju pa da centralni teren u londonu nazovu po njemu. Bice kmecanja samo tako...

brm

pre 1 godinu

Zašto je sukob interesa. On jeste zvanično aktivan igrač, ali praktično više ne igra. Verovatno se zbog sponzora još nije zvanično povukao, a možda još odigra Wimbledon ove godine za kraj.

pjer

pre 1 godinu

Federer sigurno igrao najlepši tenis u open eri ali ne bih rekao i najbolji. U medjusobnim duelima dosta slabiji od Novaka i Nadala a mislim da bi glat izgubio i od Samprasa i pogotovo Agasija koji nikako nije odgovarao serverima i igračima koji svoju igru baziraju na mreži. Bez ikakve navijačke strasti mislim da je Novak na vrhuncu svoje karijere svakako najkompletniji igrač u istoriji do sada. Nadal koji je sigurno fizički najspremniji igrač od ove trojice je čist šljakator i mislim da je dupli Vimbldon i Australiju osvajao samo spletom srećnih okolnosti koji se više nikada neće ponoviti.

Kole

pre 1 godinu

Al su se rastrcali novakovi navijaci kukuu. I posle rodzer nije najveci.... haahhaha
(Janko d bos, 18. maj 2022 18:57)

Aj mi daj 2-3 teniska argumenta(ne navijačka) sto je Federer najveći.??

đole

pre 1 godinu

Ja da sam Novak samo bih nakon ovoga kupio Bazel. Deset godina, ne pitam sta kosta baaaaam
(dshn, 18. maj 2022 18:39)

Koji će mu turnir serije 250 (ili 500, nisam 100% siguran) koji je živeo samo od Federera, kojem je i plaćao milion svake godine samo da učestvuje. Kad se Federer povuče, verovatno će da prodaju licencu i preseliće se u drugi grad gde postoji interesovanje.

Laki M

pre 1 godinu

@Kole, ne lozi se bre bote, drali su Federera kad je postao teniski deda, a oni bili u najboljim godinama.
(maki, 18. maj 2022 22:31)

Jeste, kada je Novak počeo da ga dere, taj tvoj teniski deda imao 26 godina.
I šta ćemo sad?
Alkaras dobija Novaka sa 19 kada Novak ima 34 godine.
Zašto ga tupiš i lažeš!?

maki

pre 1 godinu

mace i Djokovic na kraju blizu 1200 pobjeda, Veliš ima veći broj titula aa? Činjenica da ima, al najviše zahvaljujući seriji 250 kojih Federer ima 30 vise od Djokovica. Djokovic seriju 250 igra jednom u 3 godine. Sta kažeš Federer ima 1 Završni vise od Djokovica, pa i Djokovic ima 10 mastersa vise od Federera. Najsmješnije od svega to zlato iz dubla. Svako ko se iole razumije u tenis zna da su dubl i singl dva različita sporta, tako da stvarno ne znam sta si htio sa tim da kažeš. Kažeš Federer popularizovao tenis, kako, tako sto je drao Filipusise, Hjuite, Safine i ostalu boraniju koja sve zajedno nema 3 GS. Vidi sine, Federer jeste veliki igrač, al Djokovic i Nadal su jednostavno veći igrači od njega. Prevazišli su ga u gotovo svemu. Federer vise ne drži nijedan bitan rekord u svijetu tenisa, jedino taj Završni masters, al i tu ga Djokovic dere 3:0 u finalima, tako da..Federer dok je igrao, bio je dobar, al nedovoljno dobar da bi na kraju bio bolji od Djokovica i Nadala. Na kraju krajeva Federer ima 10:21 protiv Djokovica i Nadala na GS, o čemu da pričamo dalje.
(Kole, 18. maj 2022 22:22)

Kole, ne lozi se bre bote, drali su Federera kad je postao teniski deda, a oni bili u najboljim godinama.

Ivan

pre 1 godinu

Aj mi daj 2-3 teniska argumenta(ne navijačka) sto je Federer najveći.??
(Kole,


Evo ja cu. Veci broj pobeda, veci broj titula jkupno, veci broj zavrsnih, ima zlato u dublu na oi. Ima isti broj slemova. I najvaznije ima veci broj rekorda u svom vlasnistvu nego djokovic i nadal zajedno. I da, popularizovao je tenis do te mere da sad samo moze da pada popularnost iako igraju dvojica velicanstvenih aktivno. Nije bas 100% prema 0 % u korist novaka i nadala kao sto vi ovde pricate. Pozz

Nina

pre 1 godinu

Čekajte, a Srbija open nije sukob interesa? Novak vlasnik (ok njegov brat ali samo na papiru a i to mu dodje isto) to vam nije sukob interesa? Još ako Federer kupi taj Sinsinati čisto sumnjam da će da igra, Novak igra na Srbija openu i nikom ništa...
(paaaaa, 18. maj 2022 21:06)

Sinsinati je masters 1000, kojih ima samo 9 godisnje (npr Madrid je pre neku godinu ispao i zamenio ga je Sangaj) i koji znacajno uticu na bodovanje tj na skor. Serbian open je 250 i takvih turnira ima 40ak godisnje, sto znaci nije da ces nesto posebno da 'valjas' ako ga osvojis, a ako i mislis da ces imati losije uslove jer si npr direktna konkurencija NOvaku, ti lepo mozes da odes na neki drugi turnir 250 i takmicis se tamo, uostalom mozes da osnujes i svoj atp 250 turnir. Tako da nije isto. Pritom gs/mastersi/zavrsni turnir su ono prema cemu vecina tenisera (pogotovo najboljih) pravi svoje rasporede, a ovi atp 500 i pogotovo atp 250 im sluze vise za postizanje forme pred bitnije turnire

Nosi mi se siva boja

pre 1 godinu

Aj mi daj 2-3 teniska argumenta(ne navijačka) sto je Federer najveći.??
(Kole,


Da ti kaze ovaj čiča nesto, igram tenis preko 30 godina rekreativno. imam brojne poznavaoce sirom sveta koji su takodje u tenisu, i 90 posto njih se slazu da je Federer na svom vrhuncu najjaci ikad. Ja sam imao srecu da ih gledam svu trojicu uzivo i nemam dilemu. Uosyalom, sad da placam papreno neku kartu, platio bih da gledam njega ponovo. Ne zato sto navijam za njega, vec zato sto mi zadovoljstvo da uzivam u toj igri. A ti sad demantuj me nekim brojkama, ti koji reket nisi uzeo u ruke.

Štef

pre 1 godinu

Kole, ne lozi se bre bote, drali su Federera kad je postao teniski deda, a oni bili u najboljim godinama.
(maki, 18. maj 2022 22:31)

Teniski deda sa 29, 30, 31 godinom ahahahahahahahahahah

Igor

pre 1 godinu

Mnogo volim kad nolomani ubedjuju druge da je federer niko i nista, a onda na vest o njemu od 100 komentara njihovi su 95 i gde pricaju sve i svasta.

Kole

pre 1 godinu

Aj mi daj 2-3 teniska argumenta(ne navijačka) sto je Federer najveći.??
(Kole,


Evo ja cu. Veci broj pobeda, veci broj titula jkupno, veci broj zavrsnih, ima zlato u dublu na oi. Ima isti broj slemova. I najvaznije ima veci broj rekorda u svom vlasnistvu nego djokovic i nadal zajedno. I da, popularizovao je tenis do te mere da sad samo moze da pada popularnost iako igraju dvojica velicanstvenih aktivno. Nije bas 100% prema 0 % u korist novaka i nadala kao sto vi ovde pricate. Pozz
(Ivan, 18. maj 2022 21:42)

Imace i Djokovic na kraju blizu 1200 pobjeda, Veliš ima veći broj titula aa? Činjenica da ima, al najviše zahvaljujući seriji 250 kojih Federer ima 30 vise od Djokovica. Djokovic seriju 250 igra jednom u 3 godine. Sta kažeš Federer ima 1 Završni vise od Djokovica, pa i Djokovic ima 10 mastersa vise od Federera. Najsmješnije od svega to zlato iz dubla. Svako ko se iole razumije u tenis zna da su dubl i singl dva različita sporta, tako da stvarno ne znam sta si htio sa tim da kažeš. Kažeš Federer popularizovao tenis, kako, tako sto je drao Filipusise, Hjuite, Safine i ostalu boraniju koja sve zajedno nema 3 GS. Vidi sine, Federer jeste veliki igrač, al Djokovic i Nadal su jednostavno veći igrači od njega. Prevazišli su ga u gotovo svemu. Federer vise ne drži nijedan bitan rekord u svijetu tenisa, jedino taj Završni masters, al i tu ga Djokovic dere 3:0 u finalima, tako da..Federer dok je igrao, bio je dobar, al nedovoljno dobar da bi na kraju bio bolji od Djokovica i Nadala. Na kraju krajeva Federer ima 10:21 protiv Djokovica i Nadala na GS, o čemu da pričamo dalje.

Radenko

pre 1 godinu

U fizičkom smislu ja ne vidim da je Federeru ista falilo kada je prešao 30-u godinu. Lik je s punih 38 godina igrao finale Wimbldona od 5 sati. O čemu da pričamo dalje. Tenisko umijeće ili ga imaš ili ga nemaš, tu godine ne igraju nikakvu ulogu. Federer je odigrao milion mečeva od 5 setova posle 30-e. Smiješna ti je priča sine.
(Darko,


Ma bravo. Jos ce da ispadne da federer irao na vrhuncu u 38. godini.
Neko je napisao pre par dana da ce nobak osvojiti 50 slemova. I dobio je 200 plusa sa 20 minusa. Toliko o nolovcika i koliko su realni.

Kole

pre 1 godinu

znanje-imanje


Mani tenis, nego kad ces da objavis svoj naucni rad o vakcinama? Dve godine si pisao svakakve neistine pa nije u redu sad da se prebacis na to da neko nije najbolji jer ne aplaudira protivniku na dobrom potezu...

Janko

pre 1 godinu

Haahahhaahah zbog dva tri lika javljaju se i ostali dezurni botovi da pisu romane u kasnu ponoc. Imate jos samo 70 posto ljudi u svetu da ubedite u to sto ovde pokusavate. Cuj ovog rodja stariji od nola 4 god. Ma mladji je prijatelju, evo alo ti je tako lakse. Uzalud vam svi brojevi kad su svi poceli da igraju tenis zbog njega. Ali to ne shvatate jer je vama ovaj lepi sport statistika i sluzi vam da se poistovecujete u pobedama prema “zlom zapadu”

Janko

pre 1 godinu

Kole


Napisa covek roman...
i kao sto si ti naveo sve to isto je i on naveo i?
Tacno promadjes nacin da spustis rodjine uspehe, e pa ja ti kazem da je rodja presao davno 30 kad ga nolo pobedjivao i nabio skor. Dok sad nolo se muci sa cicipasima, medvedivima i ostalima. A rodja imao za mladje konkurente nola i nadala, a ovi imaju ove amatere. Uostalom, nije sve u brojkama. Federer je tenis i tako ce ostati zauvek. A vi svaki put trknite u zavodu za statistiku kad se ubedjujete s nekim ko slucajno iznese svoje misljenje...

Stari čika iz dijaspore

pre 1 godinu

Da vam kaže jedan postariji čika jednu stvar:
Igram tenis već skoro 45 godina i video sam celu promenadu šampiona. Federer je za sve ljude na ovoj planeti koji su uzeli reket u ruke jednostavno: legenda. Nije sve u brojkama, a to protiv koga je dobijao mečeve pre dolaska Noleta i Rafe, pa ja ću vam reći: sa najboljima TOG doba.
Potpuno zasluženo je dobio 5 puta vredniji ugovor sa Uniqlo-m nego Nole. Nole je šampion, ali jednostavno nije faca, Federer jeste.
Što kaže moj stari drugar sa tenisa: Rodja je bio car, umetnik, lice i definicija teniskog sporta, a onda .... onda su se pojavili ovi TRKAČI.... :-))
Niko mi nije na bolji način objasnio odnos izmedju velike trojke.
Srbin sam, ali sam bio teniser.
Izvinite na iskrenosti.

Darko

pre 1 godinu

Kole


Napisa covek roman...
i kao sto si ti naveo sve to isto je i on naveo i?
Tacno promadjes nacin da spustis rodjine uspehe, e pa ja ti kazem da je rodja presao davno 30 kad ga nolo pobedjivao i nabio skor.
(Janko, 18. maj 2022 22:52)

U fizičkom smislu ja ne vidim da je Federeru ista falilo kada je prešao 30-u godinu. Lik je s punih 38 godina igrao finale Wimbldona od 5 sati. O čemu da pričamo dalje. Tenisko umijeće ili ga imaš ili ga nemaš, tu godine ne igraju nikakvu ulogu. Federer je odigrao milion mečeva od 5 setova posle 30-e. Smiješna ti je priča sine.

Ostin a

pre 1 godinu

Pa kako je na kraju karijere, sasvim logično da investira u razne stvari. I Đoković je igrao na Serbia Openu koji je u njegovom vlasništvu.

Janko

pre 1 godinu

Janko,pa valjda kada iznosio svoje mišljenje to i naglasiš.Isto valjda daš neki argument pobogu.Tu i nastupa veliki problem u komunikaciji jer takvi likovi izjednačavaju sopstveno mišljenje sa činjenicom,argumentom.Šta je problem sa statistikom.Pa valjda se tenis i sport uopšte igra za neke brojeve,...broj pobeda,osvojenih titula,turnira,kupova.Sada. neko osvoji 6 puta neki kup a neko LŠ ali ovaj igra prelepo ....razumeš ti da ti ne crtam dalje .
(ej,


Sve si u pravu druze, i to bi moglo da se primenu kad bi rodja imao 1 titulu a nolo 20. Medjutim izjednaceni su. O ostalim rekordima necu, imaju ih obojica a rodja mnogo vise. Doduse vecina su manje bitni ali ako se vec potezete za statistiku onda je sve bitno. Naravno sad cete vi sve da zanemarite. Vi koji ste kad je federer vodio u statistivi pricali kako je sve to nebitno. Vi!

Robert

pre 1 godinu

“Iako bi trebalo biti potpuno nelegalno a definitivno je ne-etički, pošto ga svi volimo, nema problema. Da ga ne volimo, čak i da prati pravila, ne bismo mu dozvolili - ali to se nikome nikada neće desiti… ok samo Novaku, ali on se ne računa.”
(hvatač magle, 18. maj 2022 18:31)

Koliko god neetički, to je sasvim "normalno" danas. Pa zar bismo mi imali istu reakciju da je Federer kao covid pozitivan šetao među decom i novinarima, umesto da je u kućnoj izolaciji, kao i kada je Nole to uradio? Gore sam stavio normalno pod navodnicima, jer je to, nažalost, surova realnost pa su brojne nemoralne stvari postale sasvim uobičajene/normalne. Stalno ćemo (opravdano) kritikovati druge, koje ne simpatišemo inače, ali kada naš miljenik (sportista, prijatelj, rođak, partner) istu takvu grešku napravi, branićemo ga sa "pa šta, i drugi su pa su svi ćutali" (a nisu ćutali).

Yuri

pre 1 godinu

Ima skoro 70 komentara od toga su 5 za federera iako je o njemu vest. Odtali su za novaka, dosli ljudi da lece frustracije i pominju ga iako se ne radi o njemu. Ovi nocas kasno pisu esej u obrani novaka. Pa kad ste toliko sigurni sto onda napadate ivde ljude koji kazu nesto drugacije?
Nego vidite da na stranim portalima federer je i dalje tata za sve pa ajde ovde da ublazite.
Ljudi ne radi se o vama licno pa da u 2 ujutru pisete komentar koji se jedva procita koliko je dug. To samo govori o vama.

Pismen

pre 1 godinu

znanje-imanje,


Naucni ljudi hahahahahahaha. Ti si prosao pored njih a mozda ni to. Znam to na osnovu stila pisanja i sklapanja recenice.

rape

pre 1 godinu

RF,nikako ne može biti najbolji ikada.Svi to znaju da je Novak kvalitetniji teniser.Većinu trofeja je pokupio kada nije imao nikakvu konkurenciju.

paaaaa

pre 1 godinu

@Nina

Pa kupi još neki od 250 i evo dobar broj poena. Uostalom ni 250 nije loše, eto npr pojurio prošle godine u Beču po par bodova da bi zadrao 1.mesto na kraju, i nije da baš nije ništa turnir od 250. Federer kupi Sinsinati a završi karijeru (već jeste al ajd)..i da li će više da služi Novaku ovaj od 250 (čini mi se ima čak 2) ili Fedu ovaj iz serije 1000 na kome će tenis da prati iz lože?

Ivan

pre 1 godinu

Jeste, kada je Novak počeo da ga dere, taj tvoj teniski deda imao 26 godina.
I šta ćemo sad?
Alkaras dobija Novaka sa 19 kada Novak ima 34 godine.
Zašto ga tupiš i lažeš!?
(Laki M,

Ne znam kako te nije sramota da se tako izrazavas. Nolo je okrenuo federera u medjusobnom skoru tek kad je ovaj presao 34. godinu. Ali dobro...

rape

pre 1 godinu

Ivane,veći broj pobeda?Nema naviše titula ima ih Konors.Mešati dubl i singl dva različita sporta je glupo .Borg,Mekenro,Agasi ,Sampras neuporedivo više su doprineli podizanju tenisa nego RF.Samo što onda nije bilo društvenih mreža a zamisli šta bilo da su imali internet i ovakvu pokrivenost.Nema ni jedan ali baš ni jedan teniski argument za takvu tvoju tvrdnju.Kažu RF bio deda kada su ga dobijali Novak i Nadal a stariji samo 4-5 godina.On dobijao Sampras i Agasija stariji od Rafa bili 10 i 11.....Možete samo da se ložite na njegovu elegciju poskakivanje šiškica ...

meda

pre 1 godinu

Ko je bio bolji Federer na vrhuncu ili Đoković - imate Elo rating koji to prilično dobro meri. Federer peak Elo je imao u periodu 23.5 do 26.5 godina (2450 i više, oko 3 godine), a posle toga je konkurencija postala jača tj. Nadal je sazreo na svim podlogama i pojavio se Đoković, teško da je Federer odjednom postao lošiji igrač na fizičkom vrhuncu (od 26.5-30 godine).
Đokovićev je imao Elo preko 2450 od 24-30 godine, čak 6 godina i izlazio je na 2629, što Federer može samo da sanja.

Strucnost ispred bilo cega

pre 1 godinu

znanje-imanje,

Iz vasih komentara se vidi samo pasivna agresija i nepristojnost. Kakav crni sadrzaj, nista se ne razlikujete od ostalih komentara osim sto su vasi duzi. Uostalom, zasto cim neko kaze svoje misljenje odmah nasrcete i odgovarate?

znanje-imanje

pre 1 godinu

@Nosi mi se siva boja
Federer je ostavario ranu H2H prednost. Ali baš je od vrhunca (23-4-5 godina) počeo da duplo više gubi od Rafe i Noleta nego da ih dobija. Iako je od tada pa zauvek imao najpovoljniju satnicu.
@Stari čika iz dijaspore
"Federer je za sve ljude na ovoj planeti koji su uzeli reket u ruke jednostavno: legenda. Nije sve u brojkama...
Potpuno zasluženo je dobio 5 puta vredniji ugovor sa Uniqlo-m nego Nole. Nole je šampion ali jednostavno nije faca, Federer jeste.
Što kaže moj stari drugar sa tenisa: Rođa je bio car, umetnik, lice i definicija teniskog sporta, a onda .... onda su se pojavili ovi TRKAČI.... :-))"

Neka si ti sebe razveselio, očito si i ti faca. Ali reći TRKAČI je duhovito ko kad bi neko od onomad opisao sve te kasnije, od njih bolje, pa i Samprasa i Federera, kao SERVISERI.
Federer je zaista FACA - ali za petite burgeoise malograđanštinu. Pošto je jedan od ili baš i najatraktivniji igrač ikada lično bih jako voleo da je faca a ne prilično praznjikav korporativni lutak. Osim kad je sitno-przničav. Suprotno ličnom interesu osnivač PTPA (a ne njegov saboter Rođa) i "neću se vakcinisati bednici, f-off" je uz sve svoje mane definicija ličnosti za bezličnog VOLEJAŠA. Teniski džentlmen koji aplaudira lepom potezu protivnika, ne ovaj koji to ne radi nikad.
Reći da su legende Miloslav Mečir, Fabrice Santoro i Dastin Braun najigrači ikada jer nije sve u brojkama je glupost - iako su igrali najlepše. A još gluplje da ih to čini ljudskim gromadama.

Petar

pre 1 godinu

RF ima taj stil, pokret koji nemaju Nadal i Djokovic.Ali RF je covek korporacije, mejnstrima, kome je bitan taj utisak da se nikom ne zameri, narocito ne korporacijama.Ali on gleda svoj balans u banci, ne zanima ga da bude protiv necega, treba ostaviti utisak gospodina.Tipicna svajcarska skola, gledaj svoja posla, neka se novci gomilaju, ali u sustini budi ljiga, neslobodan i zauvek veran korporativnim idealima. Da nije teniser bio bi pravi korporativni karijerista, menjaj menadzerske pozicije, izvlaci privilegije i trazi "nove izazove".

Zoran

pre 1 godinu

Pa da! Na svom vrhuncu Federer se našao sa svojih 23...4...5 godina. Tada su tek nadolazila dvojica koji su, opet na svom vrhuncu, pokazivali Federeru sa 26...7...8... i više godina koje je đus polje kad servira.

Argumenti: Kad su dvojica pomenutih bili na svojem vrhuncu, Federer je osvojio 3(tri) GS trofeja, SVE ostalo njih dvojica i po neki tu i tamo Marej, Delpo, Čilić i Vavrinka.

antiDebil

pre 1 godinu

Ne znam kako te nije sramota da se tako izrazavas. Nolo je okrenuo federera u medjusobnom skoru tek kad je ovaj presao 34. godinu. Ali dobro...
(Ivan, 19. maj 2022 00:59)

Najlepse bi bilo kada bi Roki sa 41.godinom uspeo nekako da se dokotrlja do Novaka da ga ovaj osisa na nulu, ali izgleda da se to nece desiti. Inace Balerina je pocela da dere onog Spanskog foliranta bas kada je prosao 34.godinu...

ej

pre 1 godinu

Janko,pa valjda kada iznosio svoje mišljenje to i naglasiš.Isto valjda daš neki argument pobogu.Tu i nastupa veliki problem u komunikaciji jer takvi likovi izjednačavaju sopstveno mišljenje sa činjenicom,argumentom.Šta je problem sa statistikom.Pa valjda se tenis i sport uopšte igra za neke brojeve,...broj pobeda,osvojenih titula,turnira,kupova.Sada. neko osvoji 6 puta neki kup a neko LŠ ali ovaj igra prelepo ....razumeš ti da ti ne crtam dalje .

Ivan

pre 1 godinu

Svako komentar koji govori da je novak najbolji ima isti broj pluseva. Njih desetak. Dobro ljudi samo diskutujemo, ne morate da se angazujete kao armija da branite jednog tenisera. Auuuu

Ustaše

pre 1 godinu

Pa batice, ako dosad to nisi “provalio” na internetu se ne koristi pisani jezik nego zapis govornog jezika.


Naucni ljudi hahahahahahaha. Ti si prosao pored njih a mozda ni to. Znam to na osnovu stila pisanja i sklapanja recenice.
(Pismen, 19. maj 2022 12:57)

znanje-imanje

pre 1 godinu

Prosto je: moji komentari imaju sadržaj. Vaši komentari ga nemaju, već samo nekakvo "iju što si bezveze". To jer ste defektni pa i da hoćete ne možete. Čak i da krenete da napišete bilo kakav sadržaj odmah vas strefi šlog. A opet u vama kulja bes, na svakog čiji komentari imaju sadržaj. Bilo kakav sadržaj je vama nemoguć pa vas čini besnim, nebitno da li je taj sadržaj dobar ili ne. Takvim vas napravili mama i tata, sadržaja bez. Prosto ste još kao mali vakcinisani protiv bilo kakvog sadržaja...

ej

pre 1 godinu

Šta god da ti se nosi ali recimo jedan Sampras se nikako ne bi složio sa tom tvojom većinom.Takođe ni u tekstu pomenuti Rodik i još dosta njih mnogo stručnih i kvalifikovanih da daju svoj sud od vas par šarlatana.

znanje-imanje

pre 1 godinu

Kole "Dve godine si pisao svakakve neistine..." Nisam napisao nijednu jedinu. Lupetati sa "svakakve neistine" može svakakva budala. A naučni rad nije moguć u 1500 slova ali dobro, to nisi kriv što ne znaš. Nego pusti ti "svakakve", ajde some navedi jednu jedinu neistinu!? Dakle? Jednu jedinu?!
Inače svo ovo što se desilo/dešava - to je inače trijumf vakcina?! hahahaha... Sve se desilo što smo vam mi informisani inteligentni naučni ljudi (i znalci istorije) rekli da će biti: najava pobede i potom groteska i potop. Jasno da te to sve prevazilazi, ali laješ na pogrešnu stranu.

Ivan

pre 1 godinu

hvatač magle


Kakve veze ima nolo s bilo cim?
Ovo je vest o federeru, koliko kompleksa samo imate cim morate da spominjete nola. Cekam samo da ode u penziju pa da centralni teren u londonu nazovu po njemu. Bice kmecanja samo tako...

Ivan

pre 1 godinu

Aj mi daj 2-3 teniska argumenta(ne navijačka) sto je Federer najveći.??
(Kole,


Evo ja cu. Veci broj pobeda, veci broj titula jkupno, veci broj zavrsnih, ima zlato u dublu na oi. Ima isti broj slemova. I najvaznije ima veci broj rekorda u svom vlasnistvu nego djokovic i nadal zajedno. I da, popularizovao je tenis do te mere da sad samo moze da pada popularnost iako igraju dvojica velicanstvenih aktivno. Nije bas 100% prema 0 % u korist novaka i nadala kao sto vi ovde pricate. Pozz

srle

pre 1 godinu

"U svetu tenisa, gde sukob interesa ne poznaje granice, Rodžer može ovo da uradi." Jer ipak Zapad voli svog ljubimca Rođu i nema veze ako krši sva pravila etike, navikao je on da krši sva moguća pravila i dok je igrao tenis.

hvatač magle

pre 1 godinu

“Iako bi trebalo biti potpuno nelegalno a definitivno je ne-etički, pošto ga svi volimo, nema problema. Da ga ne volimo, čak i da prati pravila, ne bismo mu dozvolili - ali to se nikome nikada neće desiti… ok samo Novaku, ali on se ne računa.”

maki

pre 1 godinu

mace i Djokovic na kraju blizu 1200 pobjeda, Veliš ima veći broj titula aa? Činjenica da ima, al najviše zahvaljujući seriji 250 kojih Federer ima 30 vise od Djokovica. Djokovic seriju 250 igra jednom u 3 godine. Sta kažeš Federer ima 1 Završni vise od Djokovica, pa i Djokovic ima 10 mastersa vise od Federera. Najsmješnije od svega to zlato iz dubla. Svako ko se iole razumije u tenis zna da su dubl i singl dva različita sporta, tako da stvarno ne znam sta si htio sa tim da kažeš. Kažeš Federer popularizovao tenis, kako, tako sto je drao Filipusise, Hjuite, Safine i ostalu boraniju koja sve zajedno nema 3 GS. Vidi sine, Federer jeste veliki igrač, al Djokovic i Nadal su jednostavno veći igrači od njega. Prevazišli su ga u gotovo svemu. Federer vise ne drži nijedan bitan rekord u svijetu tenisa, jedino taj Završni masters, al i tu ga Djokovic dere 3:0 u finalima, tako da..Federer dok je igrao, bio je dobar, al nedovoljno dobar da bi na kraju bio bolji od Djokovica i Nadala. Na kraju krajeva Federer ima 10:21 protiv Djokovica i Nadala na GS, o čemu da pričamo dalje.
(Kole, 18. maj 2022 22:22)

Kole, ne lozi se bre bote, drali su Federera kad je postao teniski deda, a oni bili u najboljim godinama.

Kole

pre 1 godinu

Aj mi daj 2-3 teniska argumenta(ne navijačka) sto je Federer najveći.??
(Kole,


Evo ja cu. Veci broj pobeda, veci broj titula jkupno, veci broj zavrsnih, ima zlato u dublu na oi. Ima isti broj slemova. I najvaznije ima veci broj rekorda u svom vlasnistvu nego djokovic i nadal zajedno. I da, popularizovao je tenis do te mere da sad samo moze da pada popularnost iako igraju dvojica velicanstvenih aktivno. Nije bas 100% prema 0 % u korist novaka i nadala kao sto vi ovde pricate. Pozz
(Ivan, 18. maj 2022 21:42)

Imace i Djokovic na kraju blizu 1200 pobjeda, Veliš ima veći broj titula aa? Činjenica da ima, al najviše zahvaljujući seriji 250 kojih Federer ima 30 vise od Djokovica. Djokovic seriju 250 igra jednom u 3 godine. Sta kažeš Federer ima 1 Završni vise od Djokovica, pa i Djokovic ima 10 mastersa vise od Federera. Najsmješnije od svega to zlato iz dubla. Svako ko se iole razumije u tenis zna da su dubl i singl dva različita sporta, tako da stvarno ne znam sta si htio sa tim da kažeš. Kažeš Federer popularizovao tenis, kako, tako sto je drao Filipusise, Hjuite, Safine i ostalu boraniju koja sve zajedno nema 3 GS. Vidi sine, Federer jeste veliki igrač, al Djokovic i Nadal su jednostavno veći igrači od njega. Prevazišli su ga u gotovo svemu. Federer vise ne drži nijedan bitan rekord u svijetu tenisa, jedino taj Završni masters, al i tu ga Djokovic dere 3:0 u finalima, tako da..Federer dok je igrao, bio je dobar, al nedovoljno dobar da bi na kraju bio bolji od Djokovica i Nadala. Na kraju krajeva Federer ima 10:21 protiv Djokovica i Nadala na GS, o čemu da pričamo dalje.

Radenko

pre 1 godinu

U fizičkom smislu ja ne vidim da je Federeru ista falilo kada je prešao 30-u godinu. Lik je s punih 38 godina igrao finale Wimbldona od 5 sati. O čemu da pričamo dalje. Tenisko umijeće ili ga imaš ili ga nemaš, tu godine ne igraju nikakvu ulogu. Federer je odigrao milion mečeva od 5 setova posle 30-e. Smiješna ti je priča sine.
(Darko,


Ma bravo. Jos ce da ispadne da federer irao na vrhuncu u 38. godini.
Neko je napisao pre par dana da ce nobak osvojiti 50 slemova. I dobio je 200 plusa sa 20 minusa. Toliko o nolovcika i koliko su realni.

matori grobar

pre 1 godinu

Ne mislite valjda da će Rodžer ponovo zaigrati? Tako da i nije baš neki sukob interesa, zar ne?
Veći sukob interesa je valjda Novakovo vlasništvo Serbia open-a?
Čemu komentari "samo Novaku nije dozvoljeno, Federer je ljubimac, kme, kme..." kada Novak radi neuporedivo goru stvar - učestvuje i osvaja bodove na turniru čiji je vlasnik???
OK, Sinsinati je za 1.000 a Serbia open za 250 bodova, ali princip je isti.
Ako sam propustio neku logiku molim da me ispravite.

Laki M

pre 1 godinu

@Kole, ne lozi se bre bote, drali su Federera kad je postao teniski deda, a oni bili u najboljim godinama.
(maki, 18. maj 2022 22:31)

Jeste, kada je Novak počeo da ga dere, taj tvoj teniski deda imao 26 godina.
I šta ćemo sad?
Alkaras dobija Novaka sa 19 kada Novak ima 34 godine.
Zašto ga tupiš i lažeš!?

spock

pre 1 godinu

Al su se rastrcali novakovi navijaci kukuu. I posle rodzer nije najveci.... haahhaha
(Janko d bos, 18. maj 2022 18:57)

Vidi ovog Švajcarca...

Jeko Ono

pre 1 godinu

Ja da sam Novak samo bih nakon ovoga kupio Bazel. Deset godina, ne pitam sta kosta baaaaam
(dshn,

Osim pokusaja da budes zajdljiv ne vidim ni jedan razlog da napises tako glup komentar. Niko nema para za bacanja.

Nosi mi se siva boja

pre 1 godinu

Aj mi daj 2-3 teniska argumenta(ne navijačka) sto je Federer najveći.??
(Kole,


Da ti kaze ovaj čiča nesto, igram tenis preko 30 godina rekreativno. imam brojne poznavaoce sirom sveta koji su takodje u tenisu, i 90 posto njih se slazu da je Federer na svom vrhuncu najjaci ikad. Ja sam imao srecu da ih gledam svu trojicu uzivo i nemam dilemu. Uosyalom, sad da placam papreno neku kartu, platio bih da gledam njega ponovo. Ne zato sto navijam za njega, vec zato sto mi zadovoljstvo da uzivam u toj igri. A ti sad demantuj me nekim brojkama, ti koji reket nisi uzeo u ruke.

Kole

pre 1 godinu

Al su se rastrcali novakovi navijaci kukuu. I posle rodzer nije najveci.... haahhaha
(Janko d bos, 18. maj 2022 18:57)

Federer najveći.?? Ne drži GS rekord, masters rekord, velike titule, ništa od toga. Nema najviše sedmica, nije najviše puta završavao godinu na prvom mjestu, ima ubjedljivo najloši skor u mečevima velike trojke. Nema najviše top 10 pobjeda, top 3 pobjeda. Za 15 godina karijere nije bio u stanju da Nadalu otkine vise od jednog seta na Rolan Garosu, o pobjedi da ne pričam. Izgubio sva 4 polufinala AO od Djokovica, izgubio sva 3 finala Wimbldona, sva 3 finala Završnog mastersa od Djokovica. Znaci lik nema nijedan jak teniski argument na svojoj strani da bi se smatrao najvećim u istoriji tenisa.

Milos

pre 1 godinu

Da ti kaze ovaj čiča nesto, igram tenis preko 30 godina rekreativno. imam brojne poznavaoce sirom sveta koji su takodje u tenisu, i 90 posto njih se slazu da je Federer na svom vrhuncu najjaci ikad.
(Nosi mi se siva boja, 18. maj 2022 23:02)

Federer na svom vrhuncu najjači ikad.?? Kako to onda da Federer na svom vrhuncu sa 27 godina izgubi finale RG 6:3, 6:1, 6:0. Djokovic je uvjek pružao dostojan otpor Nadalu na RG(sem 2020). Federer na svom vrhuncu Nadalu nikad nije otkinuo vise od jednog seta na RG(2006, 07, 08). Federer na svom vrhuncu najjači ikad.?? Majko mila.

znanje-imanje

pre 1 godinu

@Nosi mi se siva boja
Federer je ostavario ranu H2H prednost. Ali baš je od vrhunca (23-4-5 godina) počeo da duplo više gubi od Rafe i Noleta nego da ih dobija. Iako je od tada pa zauvek imao najpovoljniju satnicu.
@Stari čika iz dijaspore
"Federer je za sve ljude na ovoj planeti koji su uzeli reket u ruke jednostavno: legenda. Nije sve u brojkama...
Potpuno zasluženo je dobio 5 puta vredniji ugovor sa Uniqlo-m nego Nole. Nole je šampion ali jednostavno nije faca, Federer jeste.
Što kaže moj stari drugar sa tenisa: Rođa je bio car, umetnik, lice i definicija teniskog sporta, a onda .... onda su se pojavili ovi TRKAČI.... :-))"

Neka si ti sebe razveselio, očito si i ti faca. Ali reći TRKAČI je duhovito ko kad bi neko od onomad opisao sve te kasnije, od njih bolje, pa i Samprasa i Federera, kao SERVISERI.
Federer je zaista FACA - ali za petite burgeoise malograđanštinu. Pošto je jedan od ili baš i najatraktivniji igrač ikada lično bih jako voleo da je faca a ne prilično praznjikav korporativni lutak. Osim kad je sitno-przničav. Suprotno ličnom interesu osnivač PTPA (a ne njegov saboter Rođa) i "neću se vakcinisati bednici, f-off" je uz sve svoje mane definicija ličnosti za bezličnog VOLEJAŠA. Teniski džentlmen koji aplaudira lepom potezu protivnika, ne ovaj koji to ne radi nikad.
Reći da su legende Miloslav Mečir, Fabrice Santoro i Dastin Braun najigrači ikada jer nije sve u brojkama je glupost - iako su igrali najlepše. A još gluplje da ih to čini ljudskim gromadama.

meda

pre 1 godinu

Ko je bio bolji Federer na vrhuncu ili Đoković - imate Elo rating koji to prilično dobro meri. Federer peak Elo je imao u periodu 23.5 do 26.5 godina (2450 i više, oko 3 godine), a posle toga je konkurencija postala jača tj. Nadal je sazreo na svim podlogama i pojavio se Đoković, teško da je Federer odjednom postao lošiji igrač na fizičkom vrhuncu (od 26.5-30 godine).
Đokovićev je imao Elo preko 2450 od 24-30 godine, čak 6 godina i izlazio je na 2629, što Federer može samo da sanja.

Janko

pre 1 godinu

Kole


Napisa covek roman...
i kao sto si ti naveo sve to isto je i on naveo i?
Tacno promadjes nacin da spustis rodjine uspehe, e pa ja ti kazem da je rodja presao davno 30 kad ga nolo pobedjivao i nabio skor. Dok sad nolo se muci sa cicipasima, medvedivima i ostalima. A rodja imao za mladje konkurente nola i nadala, a ovi imaju ove amatere. Uostalom, nije sve u brojkama. Federer je tenis i tako ce ostati zauvek. A vi svaki put trknite u zavodu za statistiku kad se ubedjujete s nekim ko slucajno iznese svoje misljenje...

pjer

pre 1 godinu

Federer sigurno igrao najlepši tenis u open eri ali ne bih rekao i najbolji. U medjusobnim duelima dosta slabiji od Novaka i Nadala a mislim da bi glat izgubio i od Samprasa i pogotovo Agasija koji nikako nije odgovarao serverima i igračima koji svoju igru baziraju na mreži. Bez ikakve navijačke strasti mislim da je Novak na vrhuncu svoje karijere svakako najkompletniji igrač u istoriji do sada. Nadal koji je sigurno fizički najspremniji igrač od ove trojice je čist šljakator i mislim da je dupli Vimbldon i Australiju osvajao samo spletom srećnih okolnosti koji se više nikada neće ponoviti.

Štef

pre 1 godinu

Kole, ne lozi se bre bote, drali su Federera kad je postao teniski deda, a oni bili u najboljim godinama.
(maki, 18. maj 2022 22:31)

Teniski deda sa 29, 30, 31 godinom ahahahahahahahahahah

znanje-imanje

pre 1 godinu

Prosto je: moji komentari imaju sadržaj. Vaši komentari ga nemaju, već samo nekakvo "iju što si bezveze". To jer ste defektni pa i da hoćete ne možete. Čak i da krenete da napišete bilo kakav sadržaj odmah vas strefi šlog. A opet u vama kulja bes, na svakog čiji komentari imaju sadržaj. Bilo kakav sadržaj je vama nemoguć pa vas čini besnim, nebitno da li je taj sadržaj dobar ili ne. Takvim vas napravili mama i tata, sadržaja bez. Prosto ste još kao mali vakcinisani protiv bilo kakvog sadržaja...

Petar

pre 1 godinu

RF ima taj stil, pokret koji nemaju Nadal i Djokovic.Ali RF je covek korporacije, mejnstrima, kome je bitan taj utisak da se nikom ne zameri, narocito ne korporacijama.Ali on gleda svoj balans u banci, ne zanima ga da bude protiv necega, treba ostaviti utisak gospodina.Tipicna svajcarska skola, gledaj svoja posla, neka se novci gomilaju, ali u sustini budi ljiga, neslobodan i zauvek veran korporativnim idealima. Da nije teniser bio bi pravi korporativni karijerista, menjaj menadzerske pozicije, izvlaci privilegije i trazi "nove izazove".

Kole

pre 1 godinu

Al su se rastrcali novakovi navijaci kukuu. I posle rodzer nije najveci.... haahhaha
(Janko d bos, 18. maj 2022 18:57)

Aj mi daj 2-3 teniska argumenta(ne navijačka) sto je Federer najveći.??

znanje-imanje

pre 1 godinu

Kole "Dve godine si pisao svakakve neistine..." Nisam napisao nijednu jedinu. Lupetati sa "svakakve neistine" može svakakva budala. A naučni rad nije moguć u 1500 slova ali dobro, to nisi kriv što ne znaš. Nego pusti ti "svakakve", ajde some navedi jednu jedinu neistinu!? Dakle? Jednu jedinu?!
Inače svo ovo što se desilo/dešava - to je inače trijumf vakcina?! hahahaha... Sve se desilo što smo vam mi informisani inteligentni naučni ljudi (i znalci istorije) rekli da će biti: najava pobede i potom groteska i potop. Jasno da te to sve prevazilazi, ali laješ na pogrešnu stranu.

paaaaa

pre 1 godinu

Čekajte, a Srbija open nije sukob interesa? Novak vlasnik (ok njegov brat ali samo na papiru a i to mu dodje isto) to vam nije sukob interesa? Još ako Federer kupi taj Sinsinati čisto sumnjam da će da igra, Novak igra na Srbija openu i nikom ništa...

Darko

pre 1 godinu

Kole


Napisa covek roman...
i kao sto si ti naveo sve to isto je i on naveo i?
Tacno promadjes nacin da spustis rodjine uspehe, e pa ja ti kazem da je rodja presao davno 30 kad ga nolo pobedjivao i nabio skor.
(Janko, 18. maj 2022 22:52)

U fizičkom smislu ja ne vidim da je Federeru ista falilo kada je prešao 30-u godinu. Lik je s punih 38 godina igrao finale Wimbldona od 5 sati. O čemu da pričamo dalje. Tenisko umijeće ili ga imaš ili ga nemaš, tu godine ne igraju nikakvu ulogu. Federer je odigrao milion mečeva od 5 setova posle 30-e. Smiješna ti je priča sine.

rape

pre 1 godinu

RF,nikako ne može biti najbolji ikada.Svi to znaju da je Novak kvalitetniji teniser.Većinu trofeja je pokupio kada nije imao nikakvu konkurenciju.

Nina

pre 1 godinu

Čekajte, a Srbija open nije sukob interesa? Novak vlasnik (ok njegov brat ali samo na papiru a i to mu dodje isto) to vam nije sukob interesa? Još ako Federer kupi taj Sinsinati čisto sumnjam da će da igra, Novak igra na Srbija openu i nikom ništa...
(paaaaa, 18. maj 2022 21:06)

Sinsinati je masters 1000, kojih ima samo 9 godisnje (npr Madrid je pre neku godinu ispao i zamenio ga je Sangaj) i koji znacajno uticu na bodovanje tj na skor. Serbian open je 250 i takvih turnira ima 40ak godisnje, sto znaci nije da ces nesto posebno da 'valjas' ako ga osvojis, a ako i mislis da ces imati losije uslove jer si npr direktna konkurencija NOvaku, ti lepo mozes da odes na neki drugi turnir 250 i takmicis se tamo, uostalom mozes da osnujes i svoj atp 250 turnir. Tako da nije isto. Pritom gs/mastersi/zavrsni turnir su ono prema cemu vecina tenisera (pogotovo najboljih) pravi svoje rasporede, a ovi atp 500 i pogotovo atp 250 im sluze vise za postizanje forme pred bitnije turnire

antiDebil

pre 1 godinu

Ne znam kako te nije sramota da se tako izrazavas. Nolo je okrenuo federera u medjusobnom skoru tek kad je ovaj presao 34. godinu. Ali dobro...
(Ivan, 19. maj 2022 00:59)

Najlepse bi bilo kada bi Roki sa 41.godinom uspeo nekako da se dokotrlja do Novaka da ga ovaj osisa na nulu, ali izgleda da se to nece desiti. Inace Balerina je pocela da dere onog Spanskog foliranta bas kada je prosao 34.godinu...

Stari čika iz dijaspore

pre 1 godinu

Da vam kaže jedan postariji čika jednu stvar:
Igram tenis već skoro 45 godina i video sam celu promenadu šampiona. Federer je za sve ljude na ovoj planeti koji su uzeli reket u ruke jednostavno: legenda. Nije sve u brojkama, a to protiv koga je dobijao mečeve pre dolaska Noleta i Rafe, pa ja ću vam reći: sa najboljima TOG doba.
Potpuno zasluženo je dobio 5 puta vredniji ugovor sa Uniqlo-m nego Nole. Nole je šampion, ali jednostavno nije faca, Federer jeste.
Što kaže moj stari drugar sa tenisa: Rodja je bio car, umetnik, lice i definicija teniskog sporta, a onda .... onda su se pojavili ovi TRKAČI.... :-))
Niko mi nije na bolji način objasnio odnos izmedju velike trojke.
Srbin sam, ali sam bio teniser.
Izvinite na iskrenosti.

Ustaše

pre 1 godinu

Pa batice, ako dosad to nisi “provalio” na internetu se ne koristi pisani jezik nego zapis govornog jezika.


Naucni ljudi hahahahahahaha. Ti si prosao pored njih a mozda ni to. Znam to na osnovu stila pisanja i sklapanja recenice.
(Pismen, 19. maj 2022 12:57)

drug sa fakulteta

pre 1 godinu

.... jel neko zna, jel on još igra, trenira ili šta...
vidim da ga sponzori prate....
a Novaka čim nije odigrao jedan veći turnir napuštaju sponzori...
a džemperko neigra godinu dana i ništa...

Boda tajson.... doživotna

Janko

pre 1 godinu

Janko,pa valjda kada iznosio svoje mišljenje to i naglasiš.Isto valjda daš neki argument pobogu.Tu i nastupa veliki problem u komunikaciji jer takvi likovi izjednačavaju sopstveno mišljenje sa činjenicom,argumentom.Šta je problem sa statistikom.Pa valjda se tenis i sport uopšte igra za neke brojeve,...broj pobeda,osvojenih titula,turnira,kupova.Sada. neko osvoji 6 puta neki kup a neko LŠ ali ovaj igra prelepo ....razumeš ti da ti ne crtam dalje .
(ej,


Sve si u pravu druze, i to bi moglo da se primenu kad bi rodja imao 1 titulu a nolo 20. Medjutim izjednaceni su. O ostalim rekordima necu, imaju ih obojica a rodja mnogo vise. Doduse vecina su manje bitni ali ako se vec potezete za statistiku onda je sve bitno. Naravno sad cete vi sve da zanemarite. Vi koji ste kad je federer vodio u statistivi pricali kako je sve to nebitno. Vi!

Ivan

pre 1 godinu

Jeste, kada je Novak počeo da ga dere, taj tvoj teniski deda imao 26 godina.
I šta ćemo sad?
Alkaras dobija Novaka sa 19 kada Novak ima 34 godine.
Zašto ga tupiš i lažeš!?
(Laki M,

Ne znam kako te nije sramota da se tako izrazavas. Nolo je okrenuo federera u medjusobnom skoru tek kad je ovaj presao 34. godinu. Ali dobro...

rape

pre 1 godinu

Ivane,veći broj pobeda?Nema naviše titula ima ih Konors.Mešati dubl i singl dva različita sporta je glupo .Borg,Mekenro,Agasi ,Sampras neuporedivo više su doprineli podizanju tenisa nego RF.Samo što onda nije bilo društvenih mreža a zamisli šta bilo da su imali internet i ovakvu pokrivenost.Nema ni jedan ali baš ni jedan teniski argument za takvu tvoju tvrdnju.Kažu RF bio deda kada su ga dobijali Novak i Nadal a stariji samo 4-5 godina.On dobijao Sampras i Agasija stariji od Rafa bili 10 i 11.....Možete samo da se ložite na njegovu elegciju poskakivanje šiškica ...

Marko

pre 1 godinu

Hajde da budemo iskreni, osim revijalnih pojavljivanja za sponzore Rodžer je završio sa ozbiljnim tenisom.

Vrlo je moguće i da će se oprostiti od igračke karijere pre nego se zvanično nešto i potpiše. Wimbledon je vrlo uskoro.

smeh

pre 1 godinu

Sukob interesa će biti ako bude kupio turnir a zatim on ili neko iz njegove familije bude učestvovao na turniru. U suprotnom ako će sedeti u publici, piti osvežavajuće napitke i uživati u igri drugih ne znam koji je to sukob interesa koji spominje Rodik. Izgleda da Rodik zna da će sledeće godine Federer biti vlasnik i učesnik turnira.

paaaaa

pre 1 godinu

@Nina

Pa kupi još neki od 250 i evo dobar broj poena. Uostalom ni 250 nije loše, eto npr pojurio prošle godine u Beču po par bodova da bi zadrao 1.mesto na kraju, i nije da baš nije ništa turnir od 250. Federer kupi Sinsinati a završi karijeru (već jeste al ajd)..i da li će više da služi Novaku ovaj od 250 (čini mi se ima čak 2) ili Fedu ovaj iz serije 1000 na kome će tenis da prati iz lože?

Giroslav

pre 1 godinu

"Suma od devet cifara" može biti i 100 000 000 i 999 999 999. Čini mi se da je razlika očigledna. Što se tiče sukoba interesa, ne vidim problem da bivši teniser kupi neki teniski turnir. Još ako ga za taj turnir vežu posebne emocije zbog rekorda...

Istok

pre 1 godinu

Под претпоставком да на том турниру више неће играти, зашто би био проблем да постане власник? Немам ни добро ни лоше мишљење, просто не успевам да нађем где је сукоб интереса или ремећење етичких норми.

Ivan

pre 1 godinu

Svako komentar koji govori da je novak najbolji ima isti broj pluseva. Njih desetak. Dobro ljudi samo diskutujemo, ne morate da se angazujete kao armija da branite jednog tenisera. Auuuu

ej

pre 1 godinu

Janko,pa valjda kada iznosio svoje mišljenje to i naglasiš.Isto valjda daš neki argument pobogu.Tu i nastupa veliki problem u komunikaciji jer takvi likovi izjednačavaju sopstveno mišljenje sa činjenicom,argumentom.Šta je problem sa statistikom.Pa valjda se tenis i sport uopšte igra za neke brojeve,...broj pobeda,osvojenih titula,turnira,kupova.Sada. neko osvoji 6 puta neki kup a neko LŠ ali ovaj igra prelepo ....razumeš ti da ti ne crtam dalje .

Robert

pre 1 godinu

“Iako bi trebalo biti potpuno nelegalno a definitivno je ne-etički, pošto ga svi volimo, nema problema. Da ga ne volimo, čak i da prati pravila, ne bismo mu dozvolili - ali to se nikome nikada neće desiti… ok samo Novaku, ali on se ne računa.”
(hvatač magle, 18. maj 2022 18:31)

Koliko god neetički, to je sasvim "normalno" danas. Pa zar bismo mi imali istu reakciju da je Federer kao covid pozitivan šetao među decom i novinarima, umesto da je u kućnoj izolaciji, kao i kada je Nole to uradio? Gore sam stavio normalno pod navodnicima, jer je to, nažalost, surova realnost pa su brojne nemoralne stvari postale sasvim uobičajene/normalne. Stalno ćemo (opravdano) kritikovati druge, koje ne simpatišemo inače, ali kada naš miljenik (sportista, prijatelj, rođak, partner) istu takvu grešku napravi, branićemo ga sa "pa šta, i drugi su pa su svi ćutali" (a nisu ćutali).

Janko

pre 1 godinu

Haahahhaahah zbog dva tri lika javljaju se i ostali dezurni botovi da pisu romane u kasnu ponoc. Imate jos samo 70 posto ljudi u svetu da ubedite u to sto ovde pokusavate. Cuj ovog rodja stariji od nola 4 god. Ma mladji je prijatelju, evo alo ti je tako lakse. Uzalud vam svi brojevi kad su svi poceli da igraju tenis zbog njega. Ali to ne shvatate jer je vama ovaj lepi sport statistika i sluzi vam da se poistovecujete u pobedama prema “zlom zapadu”

brm

pre 1 godinu

Zašto je sukob interesa. On jeste zvanično aktivan igrač, ali praktično više ne igra. Verovatno se zbog sponzora još nije zvanično povukao, a možda još odigra Wimbledon ove godine za kraj.

đole

pre 1 godinu

Ja da sam Novak samo bih nakon ovoga kupio Bazel. Deset godina, ne pitam sta kosta baaaaam
(dshn, 18. maj 2022 18:39)

Koji će mu turnir serije 250 (ili 500, nisam 100% siguran) koji je živeo samo od Federera, kojem je i plaćao milion svake godine samo da učestvuje. Kad se Federer povuče, verovatno će da prodaju licencu i preseliće se u drugi grad gde postoji interesovanje.

Taman tako

pre 1 godinu

Kupovina Sinsinatija je čist biznis i ništa više.Ne znam čemu buka,turnir će prodati onaj kome i pripada,po ceni koju odredi i propisima koji su na snazi.Naravno da Federer neće igrati na tom turniru ako bude i vlasnik.Ruku na srce,ne mogu da zamislim da uopšte pokuša opet da igra profesionalni tenis.

ej

pre 1 godinu

Šta god da ti se nosi ali recimo jedan Sampras se nikako ne bi složio sa tom tvojom većinom.Takođe ni u tekstu pomenuti Rodik i još dosta njih mnogo stručnih i kvalifikovanih da daju svoj sud od vas par šarlatana.

Igor

pre 1 godinu

Mnogo volim kad nolomani ubedjuju druge da je federer niko i nista, a onda na vest o njemu od 100 komentara njihovi su 95 i gde pricaju sve i svasta.

Milunka Malina

pre 1 godinu

U pravu ste, kako da ne. Pa evo Srbija Open Nole ne moze ni da osvoji, iako je burazer vlasnik. Sta mu je to znacilo sto je turnir "njegov".

Zoran

pre 1 godinu

Pa da! Na svom vrhuncu Federer se našao sa svojih 23...4...5 godina. Tada su tek nadolazila dvojica koji su, opet na svom vrhuncu, pokazivali Federeru sa 26...7...8... i više godina koje je đus polje kad servira.

Argumenti: Kad su dvojica pomenutih bili na svojem vrhuncu, Federer je osvojio 3(tri) GS trofeja, SVE ostalo njih dvojica i po neki tu i tamo Marej, Delpo, Čilić i Vavrinka.

Yuri

pre 1 godinu

Ima skoro 70 komentara od toga su 5 za federera iako je o njemu vest. Odtali su za novaka, dosli ljudi da lece frustracije i pominju ga iako se ne radi o njemu. Ovi nocas kasno pisu esej u obrani novaka. Pa kad ste toliko sigurni sto onda napadate ivde ljude koji kazu nesto drugacije?
Nego vidite da na stranim portalima federer je i dalje tata za sve pa ajde ovde da ublazite.
Ljudi ne radi se o vama licno pa da u 2 ujutru pisete komentar koji se jedva procita koliko je dug. To samo govori o vama.

Kole

pre 1 godinu

znanje-imanje


Mani tenis, nego kad ces da objavis svoj naucni rad o vakcinama? Dve godine si pisao svakakve neistine pa nije u redu sad da se prebacis na to da neko nije najbolji jer ne aplaudira protivniku na dobrom potezu...

Pismen

pre 1 godinu

znanje-imanje,


Naucni ljudi hahahahahahaha. Ti si prosao pored njih a mozda ni to. Znam to na osnovu stila pisanja i sklapanja recenice.

Strucnost ispred bilo cega

pre 1 godinu

znanje-imanje,

Iz vasih komentara se vidi samo pasivna agresija i nepristojnost. Kakav crni sadrzaj, nista se ne razlikujete od ostalih komentara osim sto su vasi duzi. Uostalom, zasto cim neko kaze svoje misljenje odmah nasrcete i odgovarate?

Ostin a

pre 1 godinu

Pa kako je na kraju karijere, sasvim logično da investira u razne stvari. I Đoković je igrao na Serbia Openu koji je u njegovom vlasništvu.