Nedelja, 15.05.2022.

19:45

Micov srušio Partizan – Budućnost izborila "majstoricu"!

Košarkaši Budućnosti savladali su Partizan u drugoj utakmici polufinalne serije ABA lige rezultatom 72:71 (20:17, 18:10, 17:22, 17:22).

Izvor: SS

Micov srušio Partizan – Buduænost izborila "majstoricu"! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

172 Komentari

Sortiraj po:

dragan

pre 1 godinu

lose,mnogo lose.Partizan nije napredovao od pocetka sezone..ulozeno mnogo novca,a selekcija losa..losa hemija,bezidejna igra..lose vodjenje trenera..mislim da treba menjati i trenera i upravu..inace nece biti rezultata..a dugovi ce se nagomilati....i jos nesto..to da je Partizan mlada ekipa..nije. sa 21g..igrac nije mlad..ako ima talenta on pravi razliku..Trifunovic nije zainteresovan za kosarku kao i pre onaj Pecarski..

Miloš Baljko

pre 1 godinu

trener@
Naravno da sport nije kriminal, vidi druze, pored ocito lose taktike u tih nekoliko meceva, prvenstveno mislim protiv Burse, po meni veci je problem sto Obradovic do sada nije uspeo da uklopi ekipu, da stvori nekakvu hemiju medju igracima, dosta to lose izgleda. Vidi ovako, ajde da napravimo neko poredjenje sa Trinkijerijem, koliko se secam on je dosao krajem 2018 god. mislim novembra meseca, posle par meseci smo osvojili kup i to sa balvanima Nikolicem, Gagicem, penzionerom Novicom, klincem Trifunovicem, ko je bio jos tu, da Pejdz i onaj AUS centar Lendej ili kako se vec zvao, znaci realno sa krs ekipom u odnosu na ovo sto sada poseduje Zeljko.
Sta reci posle toga da nije bilo korone, ne tvrdim ali cudo bi smo napravili.
Hocu da kazem druze da nisam ostrascen, po meni trenutno a mogu da me lincuju navijaci Partizana i da se ne sloze, udare mi hiljadu minusa, briga me, mislim da je Trinkijeri bolji strucnjak, kapa dole Zocu za sve sto je uradio, ali to je davno proslo vreme, Andrea prosto zna da uklopi ekipu, izvuce maksimum, i kao sto sam rekao stvori hemiju medju igracima, dok Zeljko to do sada nije uradio, ja se iskreno nadam da gresim, ali kao sto sam rekao nisam bas neki veliki optimista, mislim da mozemo proci Buducnost, protiv Zvezde ce ici mnogo teze to!

gringos_PG

pre 1 godinu

Od kako pratim kosarku a to je zadnjih 30ak godina gotovo da sam siguran da Buducnost ima vise podjeda u medjusobnim duelima sa Zvezdom za Partizan nisam siguran jer je nakon 2003 bio nepobjediv a Zvezda je stara musterija pogovo u Moraci. Mada je i Partizan slavio tek ove godine u Podgorici nakod 11 godina! U Moraci je malo drugacije govorio je o tome Kalinic jos dok je bio u Feneru, publika je na liniji terena a dvorana je sa udubljenim krovom tako da je zvuk ludacki iako atmosfera nije kao u Pioniru jer je Pionir ipak legendarna dvorana a i mnogo je veca.

Aca

pre 1 godinu

sve sve , ali navijači zvezde ili kako su se već nazivaju da komentarišu tehničke detalje vodjenja utakmice ili treninga partizana... strašno.. Dzaba ste se ponadali ,na nas cete u finalu...
(raca presjednik, 16. maj 2022 10:28)

Nešto loše shvataš - mi se i nadamo da ćemo na vas u finalu.

Trener

pre 1 godinu

@Milos Baljko

Naravno da je podlozan, i naravno da gresi, i naravno da ima lose odluke, ali terati ga iz kluba posle dva spleta neverovatnih okolnosti (Bursa, Buducnost) za kaja vise nije krv, nego sto jeste-to je suludo! Isto tako, to se radi dok sezona jos uvek traje, i Partizan ima majstoricu kuci! Sistem donosi titule, a sistem se stvara! Sport nije kriminal, pa preko noci, do slave!

Realisimo

pre 1 godinu

A koliko Pantera-s ubacio koseva,bese nula. Ali zato konto na racunu sa kecom i sest nula po sezoni minimum. Partizan je tipicna vasarska ekipa napumpamana zbog Obradovica i forsirana strasno medijski da je to vec zalosno.Podsecaju me sva na Ukrajinsku pesmu i Evroviziju,tipa nema veze kvalitet nego guraj. Inace po kvalitetu 4ta,ekipa u ABA LIGI. Da se sve utakmice igraju na neutralnom terenu npr.Sarajevu,i buducnost i olimpij,a tek Zvevzda odrali bi ih.

Nele

pre 1 godinu

"U tvom nicku, preskocio si jedno slovo. Š! Partizan je promašio 11 slobodnih bacanja a izgubio sa pola koša. To nema veze sa Željkom, ako to dopire do tvoje svesti. To je osnovni razlog ovog poraza. SLOBODNA BACANJA i izgubljene lopte u prvom poluvremenu. Da li Željko gubi lopte i izvodi slobodna bacanja? Ajde, sad u rupu. Na kraju, u Pioniru Partizan pobedjuje, ladno još ce da zaradi lovu. Samo gledaj..
@(ccc?, 15. maj 2022 22:57)"
Pa ko je kriv za promasena bacanja? Ja? Ti igraci u proseku daju preko 85% slobodnih na treningu. Kad na utakmici jedan igrac promasuje, mozda mu nije dan. Kad vecina promasuje onda je do TRENERA i lose pripreme za utakmicu gde nije uspeo da skine teret sa igraca.
Iskreno, Zeljko me razocarao ove sezone. Imao je, za nase prilike, neogranicen budzet. Sam je sastavljao ceo tim, a onda ispada od Burse sa Alimpijem i to na domacem terenu? Buducnost zadnjih 2-3 meseca ne moze da se sastavi, gubila je od koga je stigla. Pocetkom sezone je tukla Cedevitu 30razlike, tukla ih i u gostima a u Januaru jedva kos razlike kuci i izgubila 15razlike u gostima?
A i ako neutralni posmatrac uzme igru Partizana sa pocetka sezone i danas, ne vidi se nikakav napredak. Pa sta je onda trener radio ovih 8-9meseci???

čobanica

pre 1 godinu

"Željko je božanstvo za sve nas navijače Partizana i svaki navijač voli njega kao Boga. Može sve utakmice s izgubi u naredne 2 godine i niko reč ne bi rekao protiv njega."

Daj Bože da bude tako.

raca presjednik

pre 1 godinu

sve sve , ali navijači zvezde ili kako su se već nazivaju da komentarišu tehničke detalje vodjenja utakmice ili treninga partizana... strašno.. Dzaba ste se ponadali ,na nas cete u finalu...

Miloš Baljko

pre 1 godinu

Trener@

Daj covece, ovo kad pricas nisi iskren uopste, ja sam veliki navijac Partizana, volim taj klub od kad znam za sebe, pogotovo kosarku.
Mozes da pricas sta hoces, trazis nekakav alibi, ali ti, ja i svi navijaci Partizana smo bili u euforiji dolaskom Zoca, dolaskom svih tih silnih pojacanja, ocekivali smo, mislim jos ocekujemo instant uspeh, da se ne lazemo, pa koliko godina nismo osvojili nista covece?
7-8 ili 9 god. nebitno, sto je mnogo mnogo je.
Jel treba da cekam jos 2-3 ili 5 god.?
Vidi druze barem ja ne pljujem po Zeljka nikada, niti cu. ali valjda je podlozan nekoj kritici, ili mozda nije?

mark

pre 1 godinu

volim partizan ali iritantno je ovo neprestano raspravljanje, izderavanje trenera, legende na igrace koje zameni i samo sto su presli liniju i uputili se ka klupi za rezervne igrace. pa time bi "ubio" sigurnost i le bronu jemsu a ne ovim nasima. takve rasprave su za posle treninga ali NE i na utakmici gde su igraci pod pritiskom. a onaj panter, sa nula poena??...mala maca! nesto DEBELO ne valja!!!

Aca

pre 1 godinu

Uporno panteri pokušavaju i lupetaju za medalju da je Rudonja trener vizionar, a Žoc je prošlost, hjhjahja.
(King, 15. maj 2022 23:17)
Smej se ti kolko hoćeš, mada mi se više čini da bi zaplakao od muke. Po meni, Dejan nije vizionar ali Žoc je daleka prošlost. Kukate na promašena bacanja (12 promašenih od 26, ko je kriv, zašto se to ne trenira?). Akcije? Odbrana? Ko je kriv?

as

pre 1 godinu

Da li znate jednog trenera(u bilo kom sportu)koji je za godinu dana oformio novi tim, i uspeo da osvoji neka ozbiljna takmicenja? Svima koji se usude da pljuju Zeljka, samo cu pozavideti na hrabrosti! Jedna od tezih kategorija...Bezobrazno-limitiran(g..p)
(Trener, 16. maj 2022 01:19)

Ne, naravno, ali znamo za navijace koji su vec videli sve moguce trofeje u sezoni u svojim vitrinama, za manje od godinu dana.

Crnobelac

pre 1 godinu

U Beogradu će biti minmum 20 razlike za PARTIZAN.Puna podrška za:Željka,Zokija,te Ostoju i sve igrače,a Fmp2, ionako neće igrati u finalu ABA lige,već mi i Sokići.NAPRED PARTIZAN.

Podgoricki

pre 1 godinu

Bio sam u dvorani. Sad gledam snimak… Arena je zastidje bruka i sramota. Atmosfera u Moraci jedna od najboljih koje sam gledao kad je Buducnost domacin. I igra je bila
takva borbena pa je dala krila publici.
Gledam sad snimak, nista se ne cuje. Tuga od prenosa, ne znam ko ovo radi ali cisti amaterizam

Trener

pre 1 godinu

Da li znate jednog trenera(u bilo kom sportu)koji je za godinu dana oformio novi tim, i uspeo da osvoji neka ozbiljna takmicenja? Svima koji se usude da pljuju Zeljka, samo cu pozavideti na hrabrosti! Jedna od tezih kategorija...Bezobrazno-limitiran(g..p)

Podgoricki

pre 1 godinu

Bio sam u dvorani. Sad gledam snimak… Arena je zastidje bruka i sramota. Atmosfera u Moraci jedna od najboljih koje sam gledao kad je Buducnost domacin. I igra je bila
takva borbena pa je dala krila publici.
Gledam sad snimak, nista se ne cuje. Tuga od prenosa, ne znam ko ovo radi ali cisti amaterizam

Miloš Baljko

pre 1 godinu

ccc?
Stvarno za promasena slobodna bacanja nije Zoc kriv, ali sigurno se moze kriviti, valjda moze posto je on zasticen kao beli medved, a to je taktika i strategija, imas dva poena prednosti, katastrofalna odbrana, ne pravi se faul, sam Micov, pusta se sut za tri poena, isto je bilo sa Bursom, zadnji napad?
Sta je crtao Zoc?
Izgleda nista.
Lesor nije ni ocekivao taj pas ha ha ha.
Koja je filozofija Zoca, zaista ne znam, znam da bi u tim situacijama Dule Vujosevic isao odmah na faul!

Klosarkasi

pre 1 godinu

Sta ovi nesrecnici rade na treningu. Ne znaju osnovne kretnje, ne znaju da izvedu loptu sa strane, ne mogu da ubodu vola sa linije slobodnih bacanja.

Cinjenice

pre 1 godinu

Ali koliko su prividni ovi bolesnici što teraju Željka. Željko je božanstvo za sve nas navijače Partizana i svaki navijač voli njega kao Boga. Može sve utakmice s izgubi u naredne 2 godine i niko reč ne bi rekao protiv njega. Sam Željko Obradović je veći od cele istorije sportskog društva Crvena Zvezda.

Dejan CZ

pre 1 godinu

Vidi se.zasto Zvezda nije.dovodila nikog na poziciji 5 u nedostatku igraca na trzistu...Imati igraca poput Lesora veca je steta nego korist za ekipu.Partizan nije razmisljao na taj nacin a korist.nije.dobio nikakvu.Buducnost i bez Rida dominantna u skoku.Tragicno po partizan da ne moze sa Nikolicem da se izbori u reketu jer igra centra ne postoji koju je recimo Vujosevic gradio i forsirao.Cemu sluzi Lesor to nije poznato...
Nema partizan elemenata nikakvih da se u finalu suprostavi Zvezdi.
U trecoj utakmici sa Buducnosti moguce je svasta jer ovakav partizan ne uliva sigurnost ni protiv jedne ekipe.Ko god od ove dve ekipe bude igrao finale za Zvezdu ce biti lak zadatak...nazad xx godina nikada lakse finale nije bilo za Zvezdu.

Jovan

pre 1 godinu

Како ли би Партизан играо да је Обрадовић проглашен за најгорег тренера АБА логе.Резултати и игре указују на то.

Godra PG

pre 1 godinu

Budućnost je tolika "boranija" da ima prako 40 pobjeda protiv KK Crvena Zvezda u istoriji kluba. Bilo je sezona u kojima je Budućnost 5 puta pobjedjivala Zvezdu u toj istoj sezoni. Zvezda inače nije evropski velikan. To je recimo Virtus ,koji se nedavno vratio u Evroligu. Zvezda ima titula šampiona Evrope isto ko i Budućnost, Bursa i Lajkovac.

Pg

pre 1 godinu

Cinjenica da ni jedni a ni druge veze sa vezom nemaju i da Zvezdi pric ne mogu ni da je ugroze a ne dobiju u finalu je dovoljna ali ovakav Partizan sa ovolikim budzetom da ne moze nista Barovicu covjek se posvadjao sa kosarkom i da prima onako amatersku trojku 3 sekunde prije kraja je za smijeh. 0 kosarka 0 igraci a bgm i 0 prenos , Moraca se ori a na Arenu zvuk iz dvorane na mute.

Pero

pre 1 godinu

Publika treba u majstorici propisno da izviždi i prevaziđenog trenera i njegove balvane koje je birao. To je najmanje što im treba prirediti.

lupa

pre 1 godinu

Željko, vreme je za penziju. Ovo što Partizan igra ove sezone je, najblaže rečeno, sramota. I ti si najveći krivac.
Opet ću reći, Trinkikerijev Partizan (sa slabijim igračima od ovih trenutnih) bi razvalio ovaj Partizan.
Cela sezona prođe, a tim nema nijednu akciju, sve se svodi na divljanje igrača, pre svega Pantera.
Poslednjih nekoliko sezona u Feneru i ova u Partizanu su katastrofalne, niti nečeg u napadu, niti dobre odbrane.
(lupa, 15. maj 2022 22:25)

U tvom nicku, preskocio si jedno slovo. Š! Partizan je promašio 11 slobodnih bacanja a izgubio sa pola koša. To nema veze sa Željkom, ako to dopire do tvoje svesti. To je osnovni razlog ovog poraza. SLOBODNA BACANJA i izgubljene lopte u prvom poluvremenu. Da li Željko gubi lopte i izvodi slobodna bacanja? Ajde, sad u rupu. Na kraju, u Pioniru Partizan pobedjuje, ladno još ce da zaradi lovu. Samo gledaj..
(ccc?, 15. maj 2022 22:57)


Mozgu, ne radi se samo o ovoj utakmici, nego kao što sam i napisao u komentaru, radi se o celoj sezoni. Igra je očajna, ako se ovo uopšte može nazvati igrom.
Drugo, ko je kriv, ako nije Željko, što ekipa nema nijednu akciju cele sezone? Da nisu igrači možda krivi? Da nisam ja možda kriv?

reza15

pre 1 godinu

Da sam direktor Budućnosti, večeras bi Džikić bio bivši trener. Protivnik pravi 7-0 ne tražiš tajm out. Primaš koš na 18 sec do kraja, i umesto da tražiš tajm, da postaviš akciju, opet ništa. Ovo je Budućnost dobila na sreću. Kao da su u inat igrači pobedili bez trenera.

luka

pre 1 godinu

Protiv Burse poslednji napad šut sa 8 metara pritom je bilo nerešno, sad 4 sekunde, znači 4 sekunde a ne 0,4 sekunde lob pas?!
Komedija..

DrL

pre 1 godinu

Obradovic je prosto udavio ove momke..
Oni su bolje i lepse igrali na samom pocetku sezone. Sada sve gore i gore, a to se delom i prenelo na hemiju , pa i kompletan utisak..
Mislim da ga je vreme pregazilo..

Musa

pre 1 godinu

Željko, hvala što si pokušao....
Da se neljubimo....
Katastrofalna selekcija tima, bezidejni, nema ni jedne akcije...
Biće bolje sledeće sezone sa novim trenerom.

Džoni

pre 1 godinu

A sto se ovaj lik iz Buducnosti hvata za glavu kad je Micov dao trojku. Lepo se vidi na kraju snimka, razocaran pobedom, nisu tako dogovorili
(Dragan, 15. maj 2022 23:10)

Mali Popović se uhvatio za glavu, tačno kao da se razočarao pogotkom. Možda je mislio da nije priznat koš? Ne znam šta je u pitanju, ali reakcija je bila takva.

roten

pre 1 godinu

Obradović je u posljednjih 10 godina osvojio "samo" jednu titulu u EL, za njegove standarde zaista malo+budžet kakav je imao u Feneru...Mislim da je razlog pada u njegovim rezultatima nenormalni pritisak koji on vrši na sopstvene igrače u toku utakmice, i tu igrači "pucaju", posebno oni mlađi.

Dragan

pre 1 godinu

A sto se ovaj lik iz Buducnosti hvata za glavu kad je Micov dao trojku. Lepo se vidi na kraju snimka, razocaran pobedom, nisu tako dogovorili

Mihajlo

pre 1 godinu

Ko god da je sastavljao ovaj tim opasno je pogresio. Zvezda ce nas razbiti ako uopste prodjemo u finale. Sem Ledeja svi su van forme.
Madar je u odbrani posmatrac,ima talenta,ali jos uvek je daleko i od evrokup nivoa,mnogo glupo gubi lopte. Tim nema jednog igraca dobre kosarkaske inteligencije,svi su silovatelji lopte. Sto je doveden Vukcevic,najveci talenat Evrope ako ne igra? Sta je sa Smailagicem,ko je skautirao ta pojacanja,u odbrani rupa koliko hoces,Panter se ni ne trudi da je igra a u napadu sve sami divljaci.
Vratite bre skauta koji nam doveo Hausa i Mekejleba,ove godine sve je promaseno sa strancima,Ledej tek sad se osvestio,Lesor se trudi a ne zna,Panter igra zato sto mora,glavom je ko zna gde,Madar ne postoji u odbrani,Kuruc je nestao,Glas jako malo igra. Na to kad dodas ova nasa tri,cetiri indijanca,cudo je i da igramo tu majstoricu.

Giga Moravac

pre 1 godinu

Panter je trebao da uzme zadnji šut, sve je večeras promašio, možda bi to ušlo,kakav bre Lesor , pa taj i Zvezdu pokopao u Podgorici, nikad igrač od njega.

Горан

pre 1 godinu

Последња одбрана и тек акција за победу говори све.
Једноставно недорасли…

Penzija druze

pre 1 godinu

Zao mi je ovo reci ali koliko sam zeleo da Zeljko dodje u Partizan sada jos vise zelim ledja da mu vidim!!!
Realno,vreme ga je pregazilo,igramo antikosarku,bez trunke mozga,jednu smislenu akciju za 9 meseci nije napravio,sve se svodi na neko srljanje,silovanje i ispucavanje,sto je najgore i buducnost kluba je upitna jer covek apsolutno nema pojma da radi sa mladim igracima!!!
Ako i malo volis ovaj klub,penzija druze moj!!!

veliki strumf

pre 1 godinu

Шта ли овај Џикић ради, па то је лудило! Где му је Кобс у последњим минутима? Има ли тајм аут? Шта Атић тражи на паркету - дечко благе везе нема, тотално погубљен и ван форме, дао 2 поена, продао гомилу лопти и промашио све живо. Више случајна победа.

Borkes

pre 1 godinu

Nije mi jasno sto prvo ne pravimo faul za 2 i ako da oba, barem imamo produzetke. A onda imamo 3.9 sekundi sto je dovoljno da bek primi loptu i krene u prodor. A ne napad kao da je manje od sekunde do kraja. Kao protiv Burse. Zeljkova krivica. Pantera necu ni da komentarisem.

Miloš k

pre 1 godinu

Zadnji napad protiv Turaka i večeras pokazuje koliko je Obradović tanak trener. Da ne govorim da nemamo skok, Barović i Nikolić nas nadskoče ALO. Organizacija igre očaj, odbrana tu i tamo, a da nije Ledeje, mi bi sad već bili na plaži. Nezaslužujemo finale i to je tako.

Antihepi

pre 1 godinu

Jel realno da se ne pravi faul na zadnjih 10-15 sekundi pre kraja??? I prima se trojka!!! I imaš 4 sekunde za napad i ti igraš na lob pas??? Pa jel ovo realno??? I Panter za šta nam služi??? I zašto prima platu???

Bard Ziva

pre 1 godinu

Zasto Zeljko ne pravis faul na 2 razlike, nego ih pustas da sutiraju trojku? Zagorac ti izvodi lob pas na Lesora u zadnjem napadu? Zadnji napad na Lesora u Podgorici? Pa ti si amater covece. Panter, nema poen u odlucujucoj utakmici. Sramota.

Ranoranilac

pre 1 godinu

Za ove sto kritikuju Radonju, prije svih moje zvezdase, da gubi neizvijesne zavrsnice...
Da, izgubio ih je dosta, poneku i dobio, ali sve protiv evropskih velikana.

A evo veliki, nesporno veliki Zoc, gubi ih protiv Burse, Buducnosti, Boranije... Sa sve Panterom, Ledejom i nba nadama, sa timom koji je sam crtao i bukvalno porucio od uprave.

Zvezda ih gazi u sve 3 u finalu!

Stark

pre 1 godinu

A ovo sto se trenutno igra je kosarka u punom svom sjaju. Mene bi bilo sramota da pisem to sto ti pises.
(Bazinga, 15. maj 2022 21:52)

Sta sam pogresno rekao?Da ne igrate kosarku?
Ako vec Buducnost ne igra sto onda vi ne igrate?

IvanKG

pre 1 godinu

Poslednji napad lob pas Zagorca na Lesora, ej Lesora u Podgorici? Svaka cast Zeljko na svemu, samo idi. Ne previs faul protiv Burse, ne pravis faul ovde. Pa nas ce sekundarci da razbiju 150 razlike u finalu ako uopste dodjemo do njega.

нускнвп

pre 1 godinu

Обрадовић је успео да све играче учини лошијим него што јесу. На жалост сви други ће бити криви уместо њега кад се стави тачка на ову ужасну сезону. Најгоре од свега је што није дозвољена никаква критика због његових претходних титула. Али у спорту и сексу се минули рад не рачуна

Petar

pre 1 godinu

ko još igra na Lesora u poslednjem napadu?
(veverac, 15. maj 2022 22:38)

Te 2018 igrala Zvezda..Danas igrao Partizan..izgleda da je na Lesoru ostavio traga onaj promasaj u Moraci i jos ga ganja duh proslosti..

Milos

pre 1 godinu

Sramota na sta lici ova ekipa Partizana, mi se kao borimo za Evroligu a nismo na nivou ni FIBA LS, igraci deluju kao da ih je neko puskom naterao da izadju na teren, nesto u toj ekipi je trulo, nema hemije, kao da su se juce skupili i da im je prvi trening zajedno. Nisu slucajni oni porazi u finalu kupa, od Lietkabelisa, Burse, ovo je ko zna koja utakmica ove sezone koju smo izgubili u prva tri minuta. Ako i prodjemo u finale sa ovakvom igrom bice 0-3 u seriji i -100 razlike. A tek ako nekako i udjemo u Evroligu sledece sezone sluzicemo za sprdnju. I Zeljko kao trener odradio ove sezone mnogo los posao, one godine kad je Trinkijeri selektirao i vodio ekipu bili smo mnogo ozbiljnija ekipa, nismo igrali preterano lepo za oko ali se tacno znalo ko sta radi, ovo je ko raspojasana banda. A da ne pominjem one Duletove ekipe sa klincima i jednim strancem, te ekipe su nas cinile ponosnim, ovo sada me sramota da gledam na TV a kamoli da placam 1500 din. kartu za utakmicu.

hm?

pre 1 godinu

Zeljko, sta si bio, bio si! Trenutno, najprocitaniji trener u Evropi, koga svi mladji treneri proucavaju, sto je glavni razlog zasto je Partizan ove godine izgubio svaku utakmicu koja je bila bitna!

ultrasrbin

pre 1 godinu

Nisam gledao do pola 2 cetvrtine, a od tada jedno 10 odluka koje nemaju veze sa mozgom. Pa da su milu dali pistaljku malo bi se postideo.
Peri na zemlji faul, posle 2 sekunde izbacaj z 3 i dobi 3 slobodna.
Lesora ubise sviraju mu korake.
3 puta u istom napadu im daju faul za sudar sa igracem Partizana kome su obe noge na zemlji i ne pomera se.

Flori

pre 1 godinu

Šaljem komentar na dva i po minuta do kraja utakmice. Atić iz Budućnosti je najgori igrač u univerzumu, oči prosto bole kada ga gledate kako se bezumno zabija u protivnike. Utisak večeri je kada je srljao u reket, zastao, pritom mu je desna noga ostala stajna, potpuno pogrešna tehnika za desnorukog igrača zato što ne može nikakvu fintu da izvede. Naravno teška cigla od šuta.

Mittar

pre 1 godinu

Koliko je Partizana koštao, ovaj Panter ove sezone? Kažu 2,5 mil €? Pola budžeta nekih EL klubova? Večeras je pokazao klasu? Svaka čast?

Ovo je komedija

pre 1 godinu

Džikić na sve načine hteo da pomogne Partizanu! Ali je on toliko loš da ni u takvoj situaciji ne zna da pobedi.Kako će se Zvezda iživljavati u finalu....

Don Kihot

pre 1 godinu

Žoc je upropastio obe utakmice,sa Bursom i sada sa Budućnošću!
Džaba ti bivša trenerska veličina,kada si sada prolupao!
U oba slučaja morao si da NAREDIŠ DA SE PRAVE FAULI ZA 2,A NE DA PUSTIŠ ŠUT ZA 3???
O drugim stvarima da ne pričam,jedini igrač u formu ti je Ledej,svi drugi su pali,pa se onda još ti ljutiš,a to je rezultat tvoga rada!!!

Mare

pre 1 godinu

Džikić je jedan od najgorih prvih trenera u Srbiji. Možda je on kul lik i dobar pomoćni, ali šta je vodio kao prvi trener to je izgubio (osim onoga 2018 što nije mogao da izgubi).

lupa

pre 1 godinu

Željko, vreme je za penziju. Ovo što Partizan igra ove sezone je, najblaže rečeno, sramota. I ti si najveći krivac.
Opet ću reći, Trinkikerijev Partizan (sa slabijim igračima od ovih trenutnih) bi razvalio ovaj Partizan.
Cela sezona prođe, a tim nema nijednu akciju, sve se svodi na divljanje igrača, pre svega Pantera.
Poslednjih nekoliko sezona u Feneru i ova u Partizanu su katastrofalne, niti nečeg u napadu, niti dobre odbrane.

ccc?

pre 1 godinu

Željko, vreme je za penziju. Ovo što Partizan igra ove sezone je, najblaže rečeno, sramota. I ti si najveći krivac.
Opet ću reći, Trinkikerijev Partizan (sa slabijim igračima od ovih trenutnih) bi razvalio ovaj Partizan.
Cela sezona prođe, a tim nema nijednu akciju, sve se svodi na divljanje igrača, pre svega Pantera.
Poslednjih nekoliko sezona u Feneru i ova u Partizanu su katastrofalne, niti nečeg u napadu, niti dobre odbrane.
(lupa, 15. maj 2022 22:25)

U tvom nicku, preskocio si jedno slovo. Š! Partizan je promašio 11 slobodnih bacanja a izgubio sa pola koša. To nema veze sa Željkom, ako to dopire do tvoje svesti. To je osnovni razlog ovog poraza. SLOBODNA BACANJA i izgubljene lopte u prvom poluvremenu. Da li Željko gubi lopte i izvodi slobodna bacanja? Ajde, sad u rupu. Na kraju, u Pioniru Partizan pobedjuje, ladno još ce da zaradi lovu. Samo gledaj..

JPR24

pre 1 godinu

Punter ne može ništa da pogodi, ama bas ništa… I opet je u igri ? A ovo za slobodna bacanja koju nisu sposobni da realizuju, za to bi oh ostavio u hali da vežbaju do sutra ujutro posle utakmice !

Miloš Baljko

pre 1 godinu

Boki@

Ja bih najpre tu stavio Pantera, druze lik je doveden ono kao TOP pojacanje da svojim kvalitetom i iskustvom vodi ovaj tim, sta radi covek, odigra jednu vrhunsku partiju, posle 3-4 utakmice lik ne moze da se sastavi, gledaj sada sta radi! cist promasaj je njegovo dovodjenje, a bogami ima jos kandidata koji su to ono kao statisti, a placeni su ono bas dosta novca za nase uslove!

Lex

pre 1 godinu

Мајко Божија на шта ми личимо.Обрадовићу ако имаш образа оставка.Тринкијери са на папиру доста слабијим тимом чуда правио, а гледај сад на шта нам личи игра...Само се сетите Маркуса Пејџа, Тринки му направио 5-6 акција, дечко издоминирао сезону.А гледај ово сад.Само знамо централни пик и изолацију играти.БРУКА!!!

zemunski kej

pre 1 godinu

Partizan, ce bolje u drugom poluvremenu jer losije ne mogu! Umaju da odigraju i ovako i onako,ta psiholoska nesigurnost ih karakterise. Smailagic sve losiji . Koprivica sva slobodna promasio? Ocekujem da dobiju Buducnost ali Zvezda ce ih razmontirati jer su duplo odgovorniji u igri a imaju i vise volje .Ona prica o mladosti polako prolazi jer ako ne napredujes i ne mozes u tim godinama neces nikada.

Velibor

pre 1 godinu

Tatini sinovi Koprivica i Trifunovic.
Koprivica ne moze bacanje da pogodi ali zato kao prava neznalica pravi korake po prijemu lopte. A ovo vec sa Trifunovicem koji se trpi vec par sezona je jos jedan dokaz sta radi protekcija i kako se neki forsiraju iako se odavno vidi da nisu potencijal.

pfc

pre 1 godinu

Poslednjih 15 sekundi su opis cele sezone.
Primaš trojku i još ti krade loptu, 5 poena za 5 sekundi, sa -5 na -11 dok si rekao piksla.
I sve to protiv raspale Future i Džikića koji je već unapred dobio otkaz. E moj Želimire.

Stark

pre 1 godinu

Zanimljiv kriterijum.
Zvezdine igrace moras konstatno sekirice da pravis da bi svirali faul igracima Buducnosti dok protiv Partizana i najsitniji kontakt sviraju.

Papilon

pre 1 godinu

Ako odigramo kao proslu 30 razlike za Partizan je neizbezno!
(Grobar, 15. maj 2022 19:59)

Koju "proslu" ? Protiv Lijetkabelisisa ili protiv Bursaspora.

Ntopa

pre 1 godinu

Interesantno kako niko ne kritikuje Obradovića!? Ekipe koje je vodio nakon osvojene EL su se redovno napadački mučile. Daleko od toga da je sadašnji Partizan dobro sklopljena ekipa, ali ja od početka godine ne vidim nikakav trenerski pečat niti pomak u ekipi. Ni individualno,timski pogotovo. Mora Željko imati udela u tome. Igra je dno, igrači fizički inferiorni. Baš baš loše.

Sića

pre 1 godinu

Gleda li neko meč, Obradović na 16:9 dobacuje uporno 5, 6 sekundi sudiji koji je na metar od njega, u narednom napadu Budućnosti sudija sudi korake Kobsu.
Strašno, zato je doveden najskuplji i najbolji trener u Evropi.
Evo dok ovo pišem, kakav faul Barovića nad Lesorom, pa ovo ne bi sudio ni Partizanovac.

Svilena buba

pre 1 godinu

Voleo bih da vidim Obradovica, da ima tim kao sto su njegovi prethodnici, Filopovski i ostali.. Pa ajde tad batice da te vidim, tad cu te smatrati za ozbiljnog trenera.. Svako je trener sa neograničenim budzetom..

Igor

pre 1 godinu

Generalno jako loša košarka za gledanje. Navijam za Partizan, ali ovo ni na šta ne liči. Ni Budućnost ne blista. Okupimo se nas nekoliko na basketu i uigraniji smo nego ovi, kojima je to 'posao'...

jadno

pre 1 godinu

10 promašenih slobodnih bacanja i 9 za 3 poena.
Ovako loše ni mi teški amateri na basketu iza zgrade ne šutiramo.
Panter ponovo briljira, 0-5 šut kao ubedljivo najskuplji igrač u ekipi.
Bravo Želimire, svaka čast.

Naša posla...

pre 1 godinu

Partizan 17 slobodnih bacanja za poluvreme u Morači…

Niko pre a ne verujem ni da će ni posle ove utakmice imati ovakav tretman od ABA sudija u Morači…

Generalno baš loša košarka…

Budućnost ako išta bude pogodila u majstorici ostaviće “najveći budžet u istoriji srpske košarke” bez finala…

voka

pre 1 godinu

Sta li je Zeljko mislio kad je sastavljao tim, ovako neinteligentnu skupinu ljudi u jednoj ekipi Partizana jos nisam video...pritom placeni sigurno kao nba igraci

Stark

pre 1 godinu

Igraju Buducnost i Partizan, a ti pises o Zvezdi…zanimljivo. Valjda su to kompleksi, ne znam.
(Bazinga, 15. maj 2022 21:21)

Ne.Samo uporedjujem sudjenje.
A sta vi to igrate?
Kosarku sigurno ne.

Aspera

pre 1 godinu

Važno da Koprivica jednu nogu je prekrio sa polovinom helanke, a Trifunović ima steznik za lakat, a to što sa košarkom blage veze nemaju nema veze .
Košarka zamrla u našoj zemlji.
(Zoran, 15. maj 2022 21:24)

Od Koprivice jos i moze da bude nesto, a Trifunovic nikako da izdefinise svoju ulogu. Niti je cist napadac, niti cist defanzivac, niti 3&D krilo.

Bazinga

pre 1 godinu

Zanimljiv kriterijum.
Zvezdine igrace moras konstatno sekirice da pravis da bi svirali faul igracima Buducnosti dok protiv Partizana i najsitniji kontakt sviraju.
(Stark, 15. maj 2022 21:12)

Igraju Buducnost i Partizan, a ti pises o Zvezdi…zanimljivo. Valjda su to kompleksi, ne znam.

Milos

pre 1 godinu

Trifunovic ne zasluzuje da igra za Partizan. Imas sut, imas telo od milion dolara, imas caleta trenera, imas priliku da igras u velikom klubu, imas priliku da radis sa Zeljkom, dobijas minute i prostor da se pokazes.... i sve to nije dovoljno, decko ima govor tela sa 20 godina kao da ga mrzi da zivi. Nije njega dzaba Miloje oterao iz Mege sa pozajmice.

voma

pre 1 godinu

Šta bi Dule napravio od ove ekipe, od mladih igrača. Činjenica je da svi igraju bar 30 posto slabije nego kada su stigli u ekipu. Uloge u timu im izgleda uopšte ne pašu...

Zoran

pre 1 godinu

Važno da Koprivica jednu nogu je prekrio sa polovinom helanke, a Trifunović ima steznik za lakat, a to što sa košarkom blage veze nemaju nema veze .
Košarka zamrla u našoj zemlji.

Gazda Dojkan

pre 1 godinu

8/18 bacanja, 1/10 za 3 i 8 izgubljenih lopti, za poluvreme. Kao da zele trecu utakmicu. Raspala Buducnost vodi 11 razlike na poluvremenu.

нускнвп

pre 1 godinu

Обрадовићу марш из Партизана, све си уништио што си могао да уништиш. Сви играчи су гори него што су били на почетку сезоне. Глас ти не игра три месеца а сад га држиш цело полувреме. Трифуновић има просечно 2 коша а игра по 30 минута. О Аврамовићу не треба ништа да се каже, потпуни антиталенат. Тристан је играо у Реалу а не може ни минут у Партизану. Мали Милетић целе године не улази у игру, форсира се Лесор који везе нема. Отерао си Пејџа и Мозлија који су измислили кошарку за све ов пањеве. Уништена сезона

Bazinga

pre 1 godinu

Igraju Buducnost i Partizan, a ti pises o Zvezdi…zanimljivo. Valjda su to kompleksi, ne znam.
(Bazinga, 15. maj 2022 21:21)

Ne.Samo uporedjujem sudjenje.
A sta vi to igrate?
Kosarku sigurno ne.
(Stark, 15. maj 2022 21:29)

A ovo sto se trenutno igra je kosarka u punom svom sjaju. Mene bi bilo sramota da pisem to sto ti pises.

Max von Laaberg

pre 1 godinu

Kome treba ovaj Avramovic?ljudi sta oni treniraju?.Treba zakon za sport napraviti da niko vise ne dodje na ideju da pravi ovakve ekipe.Treba za sve klubove da finansisko stanje bude transparentno,da svi znaju da li ovi Ameri dolaze samo da uzivaju ili stvarno zarade hiljade Evra.Ovakav bezobrazluk ne postoji nigde u Evropi.

lupa

pre 1 godinu

Željko, vreme je za penziju. Ovo što Partizan igra ove sezone je, najblaže rečeno, sramota. I ti si najveći krivac.
Opet ću reći, Trinkikerijev Partizan (sa slabijim igračima od ovih trenutnih) bi razvalio ovaj Partizan.
Cela sezona prođe, a tim nema nijednu akciju, sve se svodi na divljanje igrača, pre svega Pantera.
Poslednjih nekoliko sezona u Feneru i ova u Partizanu su katastrofalne, niti nečeg u napadu, niti dobre odbrane.

Igor

pre 1 godinu

Generalno jako loša košarka za gledanje. Navijam za Partizan, ali ovo ni na šta ne liči. Ni Budućnost ne blista. Okupimo se nas nekoliko na basketu i uigraniji smo nego ovi, kojima je to 'posao'...

reza15

pre 1 godinu

Da sam direktor Budućnosti, večeras bi Džikić bio bivši trener. Protivnik pravi 7-0 ne tražiš tajm out. Primaš koš na 18 sec do kraja, i umesto da tražiš tajm, da postaviš akciju, opet ništa. Ovo je Budućnost dobila na sreću. Kao da su u inat igrači pobedili bez trenera.

Milos

pre 1 godinu

Trifunovic ne zasluzuje da igra za Partizan. Imas sut, imas telo od milion dolara, imas caleta trenera, imas priliku da igras u velikom klubu, imas priliku da radis sa Zeljkom, dobijas minute i prostor da se pokazes.... i sve to nije dovoljno, decko ima govor tela sa 20 godina kao da ga mrzi da zivi. Nije njega dzaba Miloje oterao iz Mege sa pozajmice.

Zoran

pre 1 godinu

Važno da Koprivica jednu nogu je prekrio sa polovinom helanke, a Trifunović ima steznik za lakat, a to što sa košarkom blage veze nemaju nema veze .
Košarka zamrla u našoj zemlji.

нускнвп

pre 1 godinu

Обрадовић је успео да све играче учини лошијим него што јесу. На жалост сви други ће бити криви уместо њега кад се стави тачка на ову ужасну сезону. Најгоре од свега је што није дозвољена никаква критика због његових претходних титула. Али у спорту и сексу се минули рад не рачуна

Pg

pre 1 godinu

Cinjenica da ni jedni a ni druge veze sa vezom nemaju i da Zvezdi pric ne mogu ni da je ugroze a ne dobiju u finalu je dovoljna ali ovakav Partizan sa ovolikim budzetom da ne moze nista Barovicu covjek se posvadjao sa kosarkom i da prima onako amatersku trojku 3 sekunde prije kraja je za smijeh. 0 kosarka 0 igraci a bgm i 0 prenos , Moraca se ori a na Arenu zvuk iz dvorane na mute.

roten

pre 1 godinu

Obradović je u posljednjih 10 godina osvojio "samo" jednu titulu u EL, za njegove standarde zaista malo+budžet kakav je imao u Feneru...Mislim da je razlog pada u njegovim rezultatima nenormalni pritisak koji on vrši na sopstvene igrače u toku utakmice, i tu igrači "pucaju", posebno oni mlađi.

Musa

pre 1 godinu

Željko, hvala što si pokušao....
Da se neljubimo....
Katastrofalna selekcija tima, bezidejni, nema ni jedne akcije...
Biće bolje sledeće sezone sa novim trenerom.

lupa

pre 1 godinu

Željko, vreme je za penziju. Ovo što Partizan igra ove sezone je, najblaže rečeno, sramota. I ti si najveći krivac.
Opet ću reći, Trinkikerijev Partizan (sa slabijim igračima od ovih trenutnih) bi razvalio ovaj Partizan.
Cela sezona prođe, a tim nema nijednu akciju, sve se svodi na divljanje igrača, pre svega Pantera.
Poslednjih nekoliko sezona u Feneru i ova u Partizanu su katastrofalne, niti nečeg u napadu, niti dobre odbrane.
(lupa, 15. maj 2022 22:25)

U tvom nicku, preskocio si jedno slovo. Š! Partizan je promašio 11 slobodnih bacanja a izgubio sa pola koša. To nema veze sa Željkom, ako to dopire do tvoje svesti. To je osnovni razlog ovog poraza. SLOBODNA BACANJA i izgubljene lopte u prvom poluvremenu. Da li Željko gubi lopte i izvodi slobodna bacanja? Ajde, sad u rupu. Na kraju, u Pioniru Partizan pobedjuje, ladno još ce da zaradi lovu. Samo gledaj..
(ccc?, 15. maj 2022 22:57)


Mozgu, ne radi se samo o ovoj utakmici, nego kao što sam i napisao u komentaru, radi se o celoj sezoni. Igra je očajna, ako se ovo uopšte može nazvati igrom.
Drugo, ko je kriv, ako nije Željko, što ekipa nema nijednu akciju cele sezone? Da nisu igrači možda krivi? Da nisam ja možda kriv?

Svilena buba

pre 1 godinu

Voleo bih da vidim Obradovica, da ima tim kao sto su njegovi prethodnici, Filopovski i ostali.. Pa ajde tad batice da te vidim, tad cu te smatrati za ozbiljnog trenera.. Svako je trener sa neograničenim budzetom..

voka

pre 1 godinu

Sta li je Zeljko mislio kad je sastavljao tim, ovako neinteligentnu skupinu ljudi u jednoj ekipi Partizana jos nisam video...pritom placeni sigurno kao nba igraci

DrL

pre 1 godinu

Obradovic je prosto udavio ove momke..
Oni su bolje i lepse igrali na samom pocetku sezone. Sada sve gore i gore, a to se delom i prenelo na hemiju , pa i kompletan utisak..
Mislim da ga je vreme pregazilo..

Pero

pre 1 godinu

Publika treba u majstorici propisno da izviždi i prevaziđenog trenera i njegove balvane koje je birao. To je najmanje što im treba prirediti.

Don Kihot

pre 1 godinu

Žoc je upropastio obe utakmice,sa Bursom i sada sa Budućnošću!
Džaba ti bivša trenerska veličina,kada si sada prolupao!
U oba slučaja morao si da NAREDIŠ DA SE PRAVE FAULI ZA 2,A NE DA PUSTIŠ ŠUT ZA 3???
O drugim stvarima da ne pričam,jedini igrač u formu ti je Ledej,svi drugi su pali,pa se onda još ti ljutiš,a to je rezultat tvoga rada!!!

Mihajlo

pre 1 godinu

Ko god da je sastavljao ovaj tim opasno je pogresio. Zvezda ce nas razbiti ako uopste prodjemo u finale. Sem Ledeja svi su van forme.
Madar je u odbrani posmatrac,ima talenta,ali jos uvek je daleko i od evrokup nivoa,mnogo glupo gubi lopte. Tim nema jednog igraca dobre kosarkaske inteligencije,svi su silovatelji lopte. Sto je doveden Vukcevic,najveci talenat Evrope ako ne igra? Sta je sa Smailagicem,ko je skautirao ta pojacanja,u odbrani rupa koliko hoces,Panter se ni ne trudi da je igra a u napadu sve sami divljaci.
Vratite bre skauta koji nam doveo Hausa i Mekejleba,ove godine sve je promaseno sa strancima,Ledej tek sad se osvestio,Lesor se trudi a ne zna,Panter igra zato sto mora,glavom je ko zna gde,Madar ne postoji u odbrani,Kuruc je nestao,Glas jako malo igra. Na to kad dodas ova nasa tri,cetiri indijanca,cudo je i da igramo tu majstoricu.

Dejan CZ

pre 1 godinu

Vidi se.zasto Zvezda nije.dovodila nikog na poziciji 5 u nedostatku igraca na trzistu...Imati igraca poput Lesora veca je steta nego korist za ekipu.Partizan nije razmisljao na taj nacin a korist.nije.dobio nikakvu.Buducnost i bez Rida dominantna u skoku.Tragicno po partizan da ne moze sa Nikolicem da se izbori u reketu jer igra centra ne postoji koju je recimo Vujosevic gradio i forsirao.Cemu sluzi Lesor to nije poznato...
Nema partizan elemenata nikakvih da se u finalu suprostavi Zvezdi.
U trecoj utakmici sa Buducnosti moguce je svasta jer ovakav partizan ne uliva sigurnost ni protiv jedne ekipe.Ko god od ove dve ekipe bude igrao finale za Zvezdu ce biti lak zadatak...nazad xx godina nikada lakse finale nije bilo za Zvezdu.

Cinjenice

pre 1 godinu

Ali koliko su prividni ovi bolesnici što teraju Željka. Željko je božanstvo za sve nas navijače Partizana i svaki navijač voli njega kao Boga. Može sve utakmice s izgubi u naredne 2 godine i niko reč ne bi rekao protiv njega. Sam Željko Obradović je veći od cele istorije sportskog društva Crvena Zvezda.

Giga Moravac

pre 1 godinu

Panter je trebao da uzme zadnji šut, sve je večeras promašio, možda bi to ušlo,kakav bre Lesor , pa taj i Zvezdu pokopao u Podgorici, nikad igrač od njega.

Jovan

pre 1 godinu

Како ли би Партизан играо да је Обрадовић проглашен за најгорег тренера АБА логе.Резултати и игре указују на то.

luka

pre 1 godinu

Protiv Burse poslednji napad šut sa 8 metara pritom je bilo nerešno, sad 4 sekunde, znači 4 sekunde a ne 0,4 sekunde lob pas?!
Komedija..

Ovo je komedija

pre 1 godinu

Džikić na sve načine hteo da pomogne Partizanu! Ali je on toliko loš da ni u takvoj situaciji ne zna da pobedi.Kako će se Zvezda iživljavati u finalu....

Milos

pre 1 godinu

Sramota na sta lici ova ekipa Partizana, mi se kao borimo za Evroligu a nismo na nivou ni FIBA LS, igraci deluju kao da ih je neko puskom naterao da izadju na teren, nesto u toj ekipi je trulo, nema hemije, kao da su se juce skupili i da im je prvi trening zajedno. Nisu slucajni oni porazi u finalu kupa, od Lietkabelisa, Burse, ovo je ko zna koja utakmica ove sezone koju smo izgubili u prva tri minuta. Ako i prodjemo u finale sa ovakvom igrom bice 0-3 u seriji i -100 razlike. A tek ako nekako i udjemo u Evroligu sledece sezone sluzicemo za sprdnju. I Zeljko kao trener odradio ove sezone mnogo los posao, one godine kad je Trinkijeri selektirao i vodio ekipu bili smo mnogo ozbiljnija ekipa, nismo igrali preterano lepo za oko ali se tacno znalo ko sta radi, ovo je ko raspojasana banda. A da ne pominjem one Duletove ekipe sa klincima i jednim strancem, te ekipe su nas cinile ponosnim, ovo sada me sramota da gledam na TV a kamoli da placam 1500 din. kartu za utakmicu.

Горан

pre 1 godinu

Последња одбрана и тек акција за победу говори све.
Једноставно недорасли…

Bard Ziva

pre 1 godinu

Zasto Zeljko ne pravis faul na 2 razlike, nego ih pustas da sutiraju trojku? Zagorac ti izvodi lob pas na Lesora u zadnjem napadu? Zadnji napad na Lesora u Podgorici? Pa ti si amater covece. Panter, nema poen u odlucujucoj utakmici. Sramota.

Sića

pre 1 godinu

Gleda li neko meč, Obradović na 16:9 dobacuje uporno 5, 6 sekundi sudiji koji je na metar od njega, u narednom napadu Budućnosti sudija sudi korake Kobsu.
Strašno, zato je doveden najskuplji i najbolji trener u Evropi.
Evo dok ovo pišem, kakav faul Barovića nad Lesorom, pa ovo ne bi sudio ni Partizanovac.

нускнвп

pre 1 godinu

Обрадовићу марш из Партизана, све си уништио што си могао да уништиш. Сви играчи су гори него што су били на почетку сезоне. Глас ти не игра три месеца а сад га држиш цело полувреме. Трифуновић има просечно 2 коша а игра по 30 минута. О Аврамовићу не треба ништа да се каже, потпуни антиталенат. Тристан је играо у Реалу а не може ни минут у Партизану. Мали Милетић целе године не улази у игру, форсира се Лесор који везе нема. Отерао си Пејџа и Мозлија који су измислили кошарку за све ов пањеве. Уништена сезона

Džoni

pre 1 godinu

A sto se ovaj lik iz Buducnosti hvata za glavu kad je Micov dao trojku. Lepo se vidi na kraju snimka, razocaran pobedom, nisu tako dogovorili
(Dragan, 15. maj 2022 23:10)

Mali Popović se uhvatio za glavu, tačno kao da se razočarao pogotkom. Možda je mislio da nije priznat koš? Ne znam šta je u pitanju, ali reakcija je bila takva.

Bazinga

pre 1 godinu

Zanimljiv kriterijum.
Zvezdine igrace moras konstatno sekirice da pravis da bi svirali faul igracima Buducnosti dok protiv Partizana i najsitniji kontakt sviraju.
(Stark, 15. maj 2022 21:12)

Igraju Buducnost i Partizan, a ti pises o Zvezdi…zanimljivo. Valjda su to kompleksi, ne znam.

Mittar

pre 1 godinu

Koliko je Partizana koštao, ovaj Panter ove sezone? Kažu 2,5 mil €? Pola budžeta nekih EL klubova? Večeras je pokazao klasu? Svaka čast?

Dragan

pre 1 godinu

A sto se ovaj lik iz Buducnosti hvata za glavu kad je Micov dao trojku. Lepo se vidi na kraju snimka, razocaran pobedom, nisu tako dogovorili

Penzija druze

pre 1 godinu

Zao mi je ovo reci ali koliko sam zeleo da Zeljko dodje u Partizan sada jos vise zelim ledja da mu vidim!!!
Realno,vreme ga je pregazilo,igramo antikosarku,bez trunke mozga,jednu smislenu akciju za 9 meseci nije napravio,sve se svodi na neko srljanje,silovanje i ispucavanje,sto je najgore i buducnost kluba je upitna jer covek apsolutno nema pojma da radi sa mladim igracima!!!
Ako i malo volis ovaj klub,penzija druze moj!!!

IvanKG

pre 1 godinu

Poslednji napad lob pas Zagorca na Lesora, ej Lesora u Podgorici? Svaka cast Zeljko na svemu, samo idi. Ne previs faul protiv Burse, ne pravis faul ovde. Pa nas ce sekundarci da razbiju 150 razlike u finalu ako uopste dodjemo do njega.

Miloš Baljko

pre 1 godinu

Boki@

Ja bih najpre tu stavio Pantera, druze lik je doveden ono kao TOP pojacanje da svojim kvalitetom i iskustvom vodi ovaj tim, sta radi covek, odigra jednu vrhunsku partiju, posle 3-4 utakmice lik ne moze da se sastavi, gledaj sada sta radi! cist promasaj je njegovo dovodjenje, a bogami ima jos kandidata koji su to ono kao statisti, a placeni su ono bas dosta novca za nase uslove!

Mare

pre 1 godinu

Džikić je jedan od najgorih prvih trenera u Srbiji. Možda je on kul lik i dobar pomoćni, ali šta je vodio kao prvi trener to je izgubio (osim onoga 2018 što nije mogao da izgubi).

Miloš k

pre 1 godinu

Zadnji napad protiv Turaka i večeras pokazuje koliko je Obradović tanak trener. Da ne govorim da nemamo skok, Barović i Nikolić nas nadskoče ALO. Organizacija igre očaj, odbrana tu i tamo, a da nije Ledeje, mi bi sad već bili na plaži. Nezaslužujemo finale i to je tako.

hm?

pre 1 godinu

Zeljko, sta si bio, bio si! Trenutno, najprocitaniji trener u Evropi, koga svi mladji treneri proucavaju, sto je glavni razlog zasto je Partizan ove godine izgubio svaku utakmicu koja je bila bitna!

Antihepi

pre 1 godinu

Jel realno da se ne pravi faul na zadnjih 10-15 sekundi pre kraja??? I prima se trojka!!! I imaš 4 sekunde za napad i ti igraš na lob pas??? Pa jel ovo realno??? I Panter za šta nam služi??? I zašto prima platu???

Klosarkasi

pre 1 godinu

Sta ovi nesrecnici rade na treningu. Ne znaju osnovne kretnje, ne znaju da izvedu loptu sa strane, ne mogu da ubodu vola sa linije slobodnih bacanja.

Ranoranilac

pre 1 godinu

Za ove sto kritikuju Radonju, prije svih moje zvezdase, da gubi neizvijesne zavrsnice...
Da, izgubio ih je dosta, poneku i dobio, ali sve protiv evropskih velikana.

A evo veliki, nesporno veliki Zoc, gubi ih protiv Burse, Buducnosti, Boranije... Sa sve Panterom, Ledejom i nba nadama, sa timom koji je sam crtao i bukvalno porucio od uprave.

Zvezda ih gazi u sve 3 u finalu!

veliki strumf

pre 1 godinu

Шта ли овај Џикић ради, па то је лудило! Где му је Кобс у последњим минутима? Има ли тајм аут? Шта Атић тражи на паркету - дечко благе везе нема, тотално погубљен и ван форме, дао 2 поена, продао гомилу лопти и промашио све живо. Више случајна победа.

Ntopa

pre 1 godinu

Interesantno kako niko ne kritikuje Obradovića!? Ekipe koje je vodio nakon osvojene EL su se redovno napadački mučile. Daleko od toga da je sadašnji Partizan dobro sklopljena ekipa, ali ja od početka godine ne vidim nikakav trenerski pečat niti pomak u ekipi. Ni individualno,timski pogotovo. Mora Željko imati udela u tome. Igra je dno, igrači fizički inferiorni. Baš baš loše.

Petar

pre 1 godinu

ko još igra na Lesora u poslednjem napadu?
(veverac, 15. maj 2022 22:38)

Te 2018 igrala Zvezda..Danas igrao Partizan..izgleda da je na Lesoru ostavio traga onaj promasaj u Moraci i jos ga ganja duh proslosti..

JPR24

pre 1 godinu

Punter ne može ništa da pogodi, ama bas ništa… I opet je u igri ? A ovo za slobodna bacanja koju nisu sposobni da realizuju, za to bi oh ostavio u hali da vežbaju do sutra ujutro posle utakmice !

Flori

pre 1 godinu

Šaljem komentar na dva i po minuta do kraja utakmice. Atić iz Budućnosti je najgori igrač u univerzumu, oči prosto bole kada ga gledate kako se bezumno zabija u protivnike. Utisak večeri je kada je srljao u reket, zastao, pritom mu je desna noga ostala stajna, potpuno pogrešna tehnika za desnorukog igrača zato što ne može nikakvu fintu da izvede. Naravno teška cigla od šuta.

pfc

pre 1 godinu

Poslednjih 15 sekundi su opis cele sezone.
Primaš trojku i još ti krade loptu, 5 poena za 5 sekundi, sa -5 na -11 dok si rekao piksla.
I sve to protiv raspale Future i Džikića koji je već unapred dobio otkaz. E moj Želimire.

Borkes

pre 1 godinu

Nije mi jasno sto prvo ne pravimo faul za 2 i ako da oba, barem imamo produzetke. A onda imamo 3.9 sekundi sto je dovoljno da bek primi loptu i krene u prodor. A ne napad kao da je manje od sekunde do kraja. Kao protiv Burse. Zeljkova krivica. Pantera necu ni da komentarisem.

Miloš Baljko

pre 1 godinu

ccc?
Stvarno za promasena slobodna bacanja nije Zoc kriv, ali sigurno se moze kriviti, valjda moze posto je on zasticen kao beli medved, a to je taktika i strategija, imas dva poena prednosti, katastrofalna odbrana, ne pravi se faul, sam Micov, pusta se sut za tri poena, isto je bilo sa Bursom, zadnji napad?
Sta je crtao Zoc?
Izgleda nista.
Lesor nije ni ocekivao taj pas ha ha ha.
Koja je filozofija Zoca, zaista ne znam, znam da bi u tim situacijama Dule Vujosevic isao odmah na faul!

Velibor

pre 1 godinu

Tatini sinovi Koprivica i Trifunovic.
Koprivica ne moze bacanje da pogodi ali zato kao prava neznalica pravi korake po prijemu lopte. A ovo vec sa Trifunovicem koji se trpi vec par sezona je jos jedan dokaz sta radi protekcija i kako se neki forsiraju iako se odavno vidi da nisu potencijal.

Aspera

pre 1 godinu

Važno da Koprivica jednu nogu je prekrio sa polovinom helanke, a Trifunović ima steznik za lakat, a to što sa košarkom blage veze nemaju nema veze .
Košarka zamrla u našoj zemlji.
(Zoran, 15. maj 2022 21:24)

Od Koprivice jos i moze da bude nesto, a Trifunovic nikako da izdefinise svoju ulogu. Niti je cist napadac, niti cist defanzivac, niti 3&D krilo.

zemunski kej

pre 1 godinu

Partizan, ce bolje u drugom poluvremenu jer losije ne mogu! Umaju da odigraju i ovako i onako,ta psiholoska nesigurnost ih karakterise. Smailagic sve losiji . Koprivica sva slobodna promasio? Ocekujem da dobiju Buducnost ali Zvezda ce ih razmontirati jer su duplo odgovorniji u igri a imaju i vise volje .Ona prica o mladosti polako prolazi jer ako ne napredujes i ne mozes u tim godinama neces nikada.

Lex

pre 1 godinu

Мајко Божија на шта ми личимо.Обрадовићу ако имаш образа оставка.Тринкијери са на папиру доста слабијим тимом чуда правио, а гледај сад на шта нам личи игра...Само се сетите Маркуса Пејџа, Тринки му направио 5-6 акција, дечко издоминирао сезону.А гледај ово сад.Само знамо централни пик и изолацију играти.БРУКА!!!

Naša posla...

pre 1 godinu

Partizan 17 slobodnih bacanja za poluvreme u Morači…

Niko pre a ne verujem ni da će ni posle ove utakmice imati ovakav tretman od ABA sudija u Morači…

Generalno baš loša košarka…

Budućnost ako išta bude pogodila u majstorici ostaviće “najveći budžet u istoriji srpske košarke” bez finala…

jadno

pre 1 godinu

10 promašenih slobodnih bacanja i 9 za 3 poena.
Ovako loše ni mi teški amateri na basketu iza zgrade ne šutiramo.
Panter ponovo briljira, 0-5 šut kao ubedljivo najskuplji igrač u ekipi.
Bravo Želimire, svaka čast.

Papilon

pre 1 godinu

Ako odigramo kao proslu 30 razlike za Partizan je neizbezno!
(Grobar, 15. maj 2022 19:59)

Koju "proslu" ? Protiv Lijetkabelisisa ili protiv Bursaspora.

Godra PG

pre 1 godinu

Budućnost je tolika "boranija" da ima prako 40 pobjeda protiv KK Crvena Zvezda u istoriji kluba. Bilo je sezona u kojima je Budućnost 5 puta pobjedjivala Zvezdu u toj istoj sezoni. Zvezda inače nije evropski velikan. To je recimo Virtus ,koji se nedavno vratio u Evroligu. Zvezda ima titula šampiona Evrope isto ko i Budućnost, Bursa i Lajkovac.

as

pre 1 godinu

Da li znate jednog trenera(u bilo kom sportu)koji je za godinu dana oformio novi tim, i uspeo da osvoji neka ozbiljna takmicenja? Svima koji se usude da pljuju Zeljka, samo cu pozavideti na hrabrosti! Jedna od tezih kategorija...Bezobrazno-limitiran(g..p)
(Trener, 16. maj 2022 01:19)

Ne, naravno, ali znamo za navijace koji su vec videli sve moguce trofeje u sezoni u svojim vitrinama, za manje od godinu dana.

Max von Laaberg

pre 1 godinu

Kome treba ovaj Avramovic?ljudi sta oni treniraju?.Treba zakon za sport napraviti da niko vise ne dodje na ideju da pravi ovakve ekipe.Treba za sve klubove da finansisko stanje bude transparentno,da svi znaju da li ovi Ameri dolaze samo da uzivaju ili stvarno zarade hiljade Evra.Ovakav bezobrazluk ne postoji nigde u Evropi.

Stark

pre 1 godinu

A ovo sto se trenutno igra je kosarka u punom svom sjaju. Mene bi bilo sramota da pisem to sto ti pises.
(Bazinga, 15. maj 2022 21:52)

Sta sam pogresno rekao?Da ne igrate kosarku?
Ako vec Buducnost ne igra sto onda vi ne igrate?

Aca

pre 1 godinu

Uporno panteri pokušavaju i lupetaju za medalju da je Rudonja trener vizionar, a Žoc je prošlost, hjhjahja.
(King, 15. maj 2022 23:17)
Smej se ti kolko hoćeš, mada mi se više čini da bi zaplakao od muke. Po meni, Dejan nije vizionar ali Žoc je daleka prošlost. Kukate na promašena bacanja (12 promašenih od 26, ko je kriv, zašto se to ne trenira?). Akcije? Odbrana? Ko je kriv?

Gazda Dojkan

pre 1 godinu

8/18 bacanja, 1/10 za 3 i 8 izgubljenih lopti, za poluvreme. Kao da zele trecu utakmicu. Raspala Buducnost vodi 11 razlike na poluvremenu.

mark

pre 1 godinu

volim partizan ali iritantno je ovo neprestano raspravljanje, izderavanje trenera, legende na igrace koje zameni i samo sto su presli liniju i uputili se ka klupi za rezervne igrace. pa time bi "ubio" sigurnost i le bronu jemsu a ne ovim nasima. takve rasprave su za posle treninga ali NE i na utakmici gde su igraci pod pritiskom. a onaj panter, sa nula poena??...mala maca! nesto DEBELO ne valja!!!

Podgoricki

pre 1 godinu

Bio sam u dvorani. Sad gledam snimak… Arena je zastidje bruka i sramota. Atmosfera u Moraci jedna od najboljih koje sam gledao kad je Buducnost domacin. I igra je bila
takva borbena pa je dala krila publici.
Gledam sad snimak, nista se ne cuje. Tuga od prenosa, ne znam ko ovo radi ali cisti amaterizam

Stark

pre 1 godinu

Igraju Buducnost i Partizan, a ti pises o Zvezdi…zanimljivo. Valjda su to kompleksi, ne znam.
(Bazinga, 15. maj 2022 21:21)

Ne.Samo uporedjujem sudjenje.
A sta vi to igrate?
Kosarku sigurno ne.

Stark

pre 1 godinu

Zanimljiv kriterijum.
Zvezdine igrace moras konstatno sekirice da pravis da bi svirali faul igracima Buducnosti dok protiv Partizana i najsitniji kontakt sviraju.

Miloš Baljko

pre 1 godinu

Trener@

Daj covece, ovo kad pricas nisi iskren uopste, ja sam veliki navijac Partizana, volim taj klub od kad znam za sebe, pogotovo kosarku.
Mozes da pricas sta hoces, trazis nekakav alibi, ali ti, ja i svi navijaci Partizana smo bili u euforiji dolaskom Zoca, dolaskom svih tih silnih pojacanja, ocekivali smo, mislim jos ocekujemo instant uspeh, da se ne lazemo, pa koliko godina nismo osvojili nista covece?
7-8 ili 9 god. nebitno, sto je mnogo mnogo je.
Jel treba da cekam jos 2-3 ili 5 god.?
Vidi druze barem ja ne pljujem po Zeljka nikada, niti cu. ali valjda je podlozan nekoj kritici, ili mozda nije?

čobanica

pre 1 godinu

"Željko je božanstvo za sve nas navijače Partizana i svaki navijač voli njega kao Boga. Može sve utakmice s izgubi u naredne 2 godine i niko reč ne bi rekao protiv njega."

Daj Bože da bude tako.

Aca

pre 1 godinu

sve sve , ali navijači zvezde ili kako su se već nazivaju da komentarišu tehničke detalje vodjenja utakmice ili treninga partizana... strašno.. Dzaba ste se ponadali ,na nas cete u finalu...
(raca presjednik, 16. maj 2022 10:28)

Nešto loše shvataš - mi se i nadamo da ćemo na vas u finalu.

Podgoricki

pre 1 godinu

Bio sam u dvorani. Sad gledam snimak… Arena je zastidje bruka i sramota. Atmosfera u Moraci jedna od najboljih koje sam gledao kad je Buducnost domacin. I igra je bila
takva borbena pa je dala krila publici.
Gledam sad snimak, nista se ne cuje. Tuga od prenosa, ne znam ko ovo radi ali cisti amaterizam

Bazinga

pre 1 godinu

Igraju Buducnost i Partizan, a ti pises o Zvezdi…zanimljivo. Valjda su to kompleksi, ne znam.
(Bazinga, 15. maj 2022 21:21)

Ne.Samo uporedjujem sudjenje.
A sta vi to igrate?
Kosarku sigurno ne.
(Stark, 15. maj 2022 21:29)

A ovo sto se trenutno igra je kosarka u punom svom sjaju. Mene bi bilo sramota da pisem to sto ti pises.

voma

pre 1 godinu

Šta bi Dule napravio od ove ekipe, od mladih igrača. Činjenica je da svi igraju bar 30 posto slabije nego kada su stigli u ekipu. Uloge u timu im izgleda uopšte ne pašu...

Miloš Baljko

pre 1 godinu

trener@
Naravno da sport nije kriminal, vidi druze, pored ocito lose taktike u tih nekoliko meceva, prvenstveno mislim protiv Burse, po meni veci je problem sto Obradovic do sada nije uspeo da uklopi ekipu, da stvori nekakvu hemiju medju igracima, dosta to lose izgleda. Vidi ovako, ajde da napravimo neko poredjenje sa Trinkijerijem, koliko se secam on je dosao krajem 2018 god. mislim novembra meseca, posle par meseci smo osvojili kup i to sa balvanima Nikolicem, Gagicem, penzionerom Novicom, klincem Trifunovicem, ko je bio jos tu, da Pejdz i onaj AUS centar Lendej ili kako se vec zvao, znaci realno sa krs ekipom u odnosu na ovo sto sada poseduje Zeljko.
Sta reci posle toga da nije bilo korone, ne tvrdim ali cudo bi smo napravili.
Hocu da kazem druze da nisam ostrascen, po meni trenutno a mogu da me lincuju navijaci Partizana i da se ne sloze, udare mi hiljadu minusa, briga me, mislim da je Trinkijeri bolji strucnjak, kapa dole Zocu za sve sto je uradio, ali to je davno proslo vreme, Andrea prosto zna da uklopi ekipu, izvuce maksimum, i kao sto sam rekao stvori hemiju medju igracima, dok Zeljko to do sada nije uradio, ja se iskreno nadam da gresim, ali kao sto sam rekao nisam bas neki veliki optimista, mislim da mozemo proci Buducnost, protiv Zvezde ce ici mnogo teze to!

ultrasrbin

pre 1 godinu

Nisam gledao do pola 2 cetvrtine, a od tada jedno 10 odluka koje nemaju veze sa mozgom. Pa da su milu dali pistaljku malo bi se postideo.
Peri na zemlji faul, posle 2 sekunde izbacaj z 3 i dobi 3 slobodna.
Lesora ubise sviraju mu korake.
3 puta u istom napadu im daju faul za sudar sa igracem Partizana kome su obe noge na zemlji i ne pomera se.

Realisimo

pre 1 godinu

A koliko Pantera-s ubacio koseva,bese nula. Ali zato konto na racunu sa kecom i sest nula po sezoni minimum. Partizan je tipicna vasarska ekipa napumpamana zbog Obradovica i forsirana strasno medijski da je to vec zalosno.Podsecaju me sva na Ukrajinsku pesmu i Evroviziju,tipa nema veze kvalitet nego guraj. Inace po kvalitetu 4ta,ekipa u ABA LIGI. Da se sve utakmice igraju na neutralnom terenu npr.Sarajevu,i buducnost i olimpij,a tek Zvevzda odrali bi ih.

ccc?

pre 1 godinu

Željko, vreme je za penziju. Ovo što Partizan igra ove sezone je, najblaže rečeno, sramota. I ti si najveći krivac.
Opet ću reći, Trinkikerijev Partizan (sa slabijim igračima od ovih trenutnih) bi razvalio ovaj Partizan.
Cela sezona prođe, a tim nema nijednu akciju, sve se svodi na divljanje igrača, pre svega Pantera.
Poslednjih nekoliko sezona u Feneru i ova u Partizanu su katastrofalne, niti nečeg u napadu, niti dobre odbrane.
(lupa, 15. maj 2022 22:25)

U tvom nicku, preskocio si jedno slovo. Š! Partizan je promašio 11 slobodnih bacanja a izgubio sa pola koša. To nema veze sa Željkom, ako to dopire do tvoje svesti. To je osnovni razlog ovog poraza. SLOBODNA BACANJA i izgubljene lopte u prvom poluvremenu. Da li Željko gubi lopte i izvodi slobodna bacanja? Ajde, sad u rupu. Na kraju, u Pioniru Partizan pobedjuje, ladno još ce da zaradi lovu. Samo gledaj..

Nele

pre 1 godinu

"U tvom nicku, preskocio si jedno slovo. Š! Partizan je promašio 11 slobodnih bacanja a izgubio sa pola koša. To nema veze sa Željkom, ako to dopire do tvoje svesti. To je osnovni razlog ovog poraza. SLOBODNA BACANJA i izgubljene lopte u prvom poluvremenu. Da li Željko gubi lopte i izvodi slobodna bacanja? Ajde, sad u rupu. Na kraju, u Pioniru Partizan pobedjuje, ladno još ce da zaradi lovu. Samo gledaj..
@(ccc?, 15. maj 2022 22:57)"
Pa ko je kriv za promasena bacanja? Ja? Ti igraci u proseku daju preko 85% slobodnih na treningu. Kad na utakmici jedan igrac promasuje, mozda mu nije dan. Kad vecina promasuje onda je do TRENERA i lose pripreme za utakmicu gde nije uspeo da skine teret sa igraca.
Iskreno, Zeljko me razocarao ove sezone. Imao je, za nase prilike, neogranicen budzet. Sam je sastavljao ceo tim, a onda ispada od Burse sa Alimpijem i to na domacem terenu? Buducnost zadnjih 2-3 meseca ne moze da se sastavi, gubila je od koga je stigla. Pocetkom sezone je tukla Cedevitu 30razlike, tukla ih i u gostima a u Januaru jedva kos razlike kuci i izgubila 15razlike u gostima?
A i ako neutralni posmatrac uzme igru Partizana sa pocetka sezone i danas, ne vidi se nikakav napredak. Pa sta je onda trener radio ovih 8-9meseci???

Crnobelac

pre 1 godinu

U Beogradu će biti minmum 20 razlike za PARTIZAN.Puna podrška za:Željka,Zokija,te Ostoju i sve igrače,a Fmp2, ionako neće igrati u finalu ABA lige,već mi i Sokići.NAPRED PARTIZAN.

gringos_PG

pre 1 godinu

Od kako pratim kosarku a to je zadnjih 30ak godina gotovo da sam siguran da Buducnost ima vise podjeda u medjusobnim duelima sa Zvezdom za Partizan nisam siguran jer je nakon 2003 bio nepobjediv a Zvezda je stara musterija pogovo u Moraci. Mada je i Partizan slavio tek ove godine u Podgorici nakod 11 godina! U Moraci je malo drugacije govorio je o tome Kalinic jos dok je bio u Feneru, publika je na liniji terena a dvorana je sa udubljenim krovom tako da je zvuk ludacki iako atmosfera nije kao u Pioniru jer je Pionir ipak legendarna dvorana a i mnogo je veca.

raca presjednik

pre 1 godinu

sve sve , ali navijači zvezde ili kako su se već nazivaju da komentarišu tehničke detalje vodjenja utakmice ili treninga partizana... strašno.. Dzaba ste se ponadali ,na nas cete u finalu...

dragan

pre 1 godinu

lose,mnogo lose.Partizan nije napredovao od pocetka sezone..ulozeno mnogo novca,a selekcija losa..losa hemija,bezidejna igra..lose vodjenje trenera..mislim da treba menjati i trenera i upravu..inace nece biti rezultata..a dugovi ce se nagomilati....i jos nesto..to da je Partizan mlada ekipa..nije. sa 21g..igrac nije mlad..ako ima talenta on pravi razliku..Trifunovic nije zainteresovan za kosarku kao i pre onaj Pecarski..

Trener

pre 1 godinu

@Milos Baljko

Naravno da je podlozan, i naravno da gresi, i naravno da ima lose odluke, ali terati ga iz kluba posle dva spleta neverovatnih okolnosti (Bursa, Buducnost) za kaja vise nije krv, nego sto jeste-to je suludo! Isto tako, to se radi dok sezona jos uvek traje, i Partizan ima majstoricu kuci! Sistem donosi titule, a sistem se stvara! Sport nije kriminal, pa preko noci, do slave!

Trener

pre 1 godinu

Da li znate jednog trenera(u bilo kom sportu)koji je za godinu dana oformio novi tim, i uspeo da osvoji neka ozbiljna takmicenja? Svima koji se usude da pljuju Zeljka, samo cu pozavideti na hrabrosti! Jedna od tezih kategorija...Bezobrazno-limitiran(g..p)

Cinjenice

pre 1 godinu

Ali koliko su prividni ovi bolesnici što teraju Željka. Željko je božanstvo za sve nas navijače Partizana i svaki navijač voli njega kao Boga. Može sve utakmice s izgubi u naredne 2 godine i niko reč ne bi rekao protiv njega. Sam Željko Obradović je veći od cele istorije sportskog društva Crvena Zvezda.

Godra PG

pre 1 godinu

Budućnost je tolika "boranija" da ima prako 40 pobjeda protiv KK Crvena Zvezda u istoriji kluba. Bilo je sezona u kojima je Budućnost 5 puta pobjedjivala Zvezdu u toj istoj sezoni. Zvezda inače nije evropski velikan. To je recimo Virtus ,koji se nedavno vratio u Evroligu. Zvezda ima titula šampiona Evrope isto ko i Budućnost, Bursa i Lajkovac.

ccc?

pre 1 godinu

Željko, vreme je za penziju. Ovo što Partizan igra ove sezone je, najblaže rečeno, sramota. I ti si najveći krivac.
Opet ću reći, Trinkikerijev Partizan (sa slabijim igračima od ovih trenutnih) bi razvalio ovaj Partizan.
Cela sezona prođe, a tim nema nijednu akciju, sve se svodi na divljanje igrača, pre svega Pantera.
Poslednjih nekoliko sezona u Feneru i ova u Partizanu su katastrofalne, niti nečeg u napadu, niti dobre odbrane.
(lupa, 15. maj 2022 22:25)

U tvom nicku, preskocio si jedno slovo. Š! Partizan je promašio 11 slobodnih bacanja a izgubio sa pola koša. To nema veze sa Željkom, ako to dopire do tvoje svesti. To je osnovni razlog ovog poraza. SLOBODNA BACANJA i izgubljene lopte u prvom poluvremenu. Da li Željko gubi lopte i izvodi slobodna bacanja? Ajde, sad u rupu. Na kraju, u Pioniru Partizan pobedjuje, ladno još ce da zaradi lovu. Samo gledaj..

ultrasrbin

pre 1 godinu

Nisam gledao do pola 2 cetvrtine, a od tada jedno 10 odluka koje nemaju veze sa mozgom. Pa da su milu dali pistaljku malo bi se postideo.
Peri na zemlji faul, posle 2 sekunde izbacaj z 3 i dobi 3 slobodna.
Lesora ubise sviraju mu korake.
3 puta u istom napadu im daju faul za sudar sa igracem Partizana kome su obe noge na zemlji i ne pomera se.

Musa

pre 1 godinu

Željko, hvala što si pokušao....
Da se neljubimo....
Katastrofalna selekcija tima, bezidejni, nema ni jedne akcije...
Biće bolje sledeće sezone sa novim trenerom.

Sića

pre 1 godinu

Gleda li neko meč, Obradović na 16:9 dobacuje uporno 5, 6 sekundi sudiji koji je na metar od njega, u narednom napadu Budućnosti sudija sudi korake Kobsu.
Strašno, zato je doveden najskuplji i najbolji trener u Evropi.
Evo dok ovo pišem, kakav faul Barovića nad Lesorom, pa ovo ne bi sudio ni Partizanovac.

Bazinga

pre 1 godinu

Igraju Buducnost i Partizan, a ti pises o Zvezdi…zanimljivo. Valjda su to kompleksi, ne znam.
(Bazinga, 15. maj 2022 21:21)

Ne.Samo uporedjujem sudjenje.
A sta vi to igrate?
Kosarku sigurno ne.
(Stark, 15. maj 2022 21:29)

A ovo sto se trenutno igra je kosarka u punom svom sjaju. Mene bi bilo sramota da pisem to sto ti pises.

Bazinga

pre 1 godinu

Zanimljiv kriterijum.
Zvezdine igrace moras konstatno sekirice da pravis da bi svirali faul igracima Buducnosti dok protiv Partizana i najsitniji kontakt sviraju.
(Stark, 15. maj 2022 21:12)

Igraju Buducnost i Partizan, a ti pises o Zvezdi…zanimljivo. Valjda su to kompleksi, ne znam.

Stark

pre 1 godinu

Zanimljiv kriterijum.
Zvezdine igrace moras konstatno sekirice da pravis da bi svirali faul igracima Buducnosti dok protiv Partizana i najsitniji kontakt sviraju.

Crnobelac

pre 1 godinu

U Beogradu će biti minmum 20 razlike za PARTIZAN.Puna podrška za:Željka,Zokija,te Ostoju i sve igrače,a Fmp2, ionako neće igrati u finalu ABA lige,već mi i Sokići.NAPRED PARTIZAN.

lupa

pre 1 godinu

Željko, vreme je za penziju. Ovo što Partizan igra ove sezone je, najblaže rečeno, sramota. I ti si najveći krivac.
Opet ću reći, Trinkikerijev Partizan (sa slabijim igračima od ovih trenutnih) bi razvalio ovaj Partizan.
Cela sezona prođe, a tim nema nijednu akciju, sve se svodi na divljanje igrača, pre svega Pantera.
Poslednjih nekoliko sezona u Feneru i ova u Partizanu su katastrofalne, niti nečeg u napadu, niti dobre odbrane.

Pero

pre 1 godinu

Publika treba u majstorici propisno da izviždi i prevaziđenog trenera i njegove balvane koje je birao. To je najmanje što im treba prirediti.

Trener

pre 1 godinu

Da li znate jednog trenera(u bilo kom sportu)koji je za godinu dana oformio novi tim, i uspeo da osvoji neka ozbiljna takmicenja? Svima koji se usude da pljuju Zeljka, samo cu pozavideti na hrabrosti! Jedna od tezih kategorija...Bezobrazno-limitiran(g..p)

lupa

pre 1 godinu

Željko, vreme je za penziju. Ovo što Partizan igra ove sezone je, najblaže rečeno, sramota. I ti si najveći krivac.
Opet ću reći, Trinkikerijev Partizan (sa slabijim igračima od ovih trenutnih) bi razvalio ovaj Partizan.
Cela sezona prođe, a tim nema nijednu akciju, sve se svodi na divljanje igrača, pre svega Pantera.
Poslednjih nekoliko sezona u Feneru i ova u Partizanu su katastrofalne, niti nečeg u napadu, niti dobre odbrane.
(lupa, 15. maj 2022 22:25)

U tvom nicku, preskocio si jedno slovo. Š! Partizan je promašio 11 slobodnih bacanja a izgubio sa pola koša. To nema veze sa Željkom, ako to dopire do tvoje svesti. To je osnovni razlog ovog poraza. SLOBODNA BACANJA i izgubljene lopte u prvom poluvremenu. Da li Željko gubi lopte i izvodi slobodna bacanja? Ajde, sad u rupu. Na kraju, u Pioniru Partizan pobedjuje, ladno još ce da zaradi lovu. Samo gledaj..
(ccc?, 15. maj 2022 22:57)


Mozgu, ne radi se samo o ovoj utakmici, nego kao što sam i napisao u komentaru, radi se o celoj sezoni. Igra je očajna, ako se ovo uopšte može nazvati igrom.
Drugo, ko je kriv, ako nije Željko, što ekipa nema nijednu akciju cele sezone? Da nisu igrači možda krivi? Da nisam ja možda kriv?

Svilena buba

pre 1 godinu

Voleo bih da vidim Obradovica, da ima tim kao sto su njegovi prethodnici, Filopovski i ostali.. Pa ajde tad batice da te vidim, tad cu te smatrati za ozbiljnog trenera.. Svako je trener sa neograničenim budzetom..

Dragan

pre 1 godinu

A sto se ovaj lik iz Buducnosti hvata za glavu kad je Micov dao trojku. Lepo se vidi na kraju snimka, razocaran pobedom, nisu tako dogovorili

raca presjednik

pre 1 godinu

sve sve , ali navijači zvezde ili kako su se već nazivaju da komentarišu tehničke detalje vodjenja utakmice ili treninga partizana... strašno.. Dzaba ste se ponadali ,na nas cete u finalu...

Dejan CZ

pre 1 godinu

Vidi se.zasto Zvezda nije.dovodila nikog na poziciji 5 u nedostatku igraca na trzistu...Imati igraca poput Lesora veca je steta nego korist za ekipu.Partizan nije razmisljao na taj nacin a korist.nije.dobio nikakvu.Buducnost i bez Rida dominantna u skoku.Tragicno po partizan da ne moze sa Nikolicem da se izbori u reketu jer igra centra ne postoji koju je recimo Vujosevic gradio i forsirao.Cemu sluzi Lesor to nije poznato...
Nema partizan elemenata nikakvih da se u finalu suprostavi Zvezdi.
U trecoj utakmici sa Buducnosti moguce je svasta jer ovakav partizan ne uliva sigurnost ni protiv jedne ekipe.Ko god od ove dve ekipe bude igrao finale za Zvezdu ce biti lak zadatak...nazad xx godina nikada lakse finale nije bilo za Zvezdu.

Zoran

pre 1 godinu

Važno da Koprivica jednu nogu je prekrio sa polovinom helanke, a Trifunović ima steznik za lakat, a to što sa košarkom blage veze nemaju nema veze .
Košarka zamrla u našoj zemlji.

Ranoranilac

pre 1 godinu

Za ove sto kritikuju Radonju, prije svih moje zvezdase, da gubi neizvijesne zavrsnice...
Da, izgubio ih je dosta, poneku i dobio, ali sve protiv evropskih velikana.

A evo veliki, nesporno veliki Zoc, gubi ih protiv Burse, Buducnosti, Boranije... Sa sve Panterom, Ledejom i nba nadama, sa timom koji je sam crtao i bukvalno porucio od uprave.

Zvezda ih gazi u sve 3 u finalu!

DrL

pre 1 godinu

Obradovic je prosto udavio ove momke..
Oni su bolje i lepse igrali na samom pocetku sezone. Sada sve gore i gore, a to se delom i prenelo na hemiju , pa i kompletan utisak..
Mislim da ga je vreme pregazilo..

Ovo je komedija

pre 1 godinu

Džikić na sve načine hteo da pomogne Partizanu! Ali je on toliko loš da ni u takvoj situaciji ne zna da pobedi.Kako će se Zvezda iživljavati u finalu....

Pg

pre 1 godinu

Cinjenica da ni jedni a ni druge veze sa vezom nemaju i da Zvezdi pric ne mogu ni da je ugroze a ne dobiju u finalu je dovoljna ali ovakav Partizan sa ovolikim budzetom da ne moze nista Barovicu covjek se posvadjao sa kosarkom i da prima onako amatersku trojku 3 sekunde prije kraja je za smijeh. 0 kosarka 0 igraci a bgm i 0 prenos , Moraca se ori a na Arenu zvuk iz dvorane na mute.

Džoni

pre 1 godinu

A sto se ovaj lik iz Buducnosti hvata za glavu kad je Micov dao trojku. Lepo se vidi na kraju snimka, razocaran pobedom, nisu tako dogovorili
(Dragan, 15. maj 2022 23:10)

Mali Popović se uhvatio za glavu, tačno kao da se razočarao pogotkom. Možda je mislio da nije priznat koš? Ne znam šta je u pitanju, ali reakcija je bila takva.

voma

pre 1 godinu

Šta bi Dule napravio od ove ekipe, od mladih igrača. Činjenica je da svi igraju bar 30 posto slabije nego kada su stigli u ekipu. Uloge u timu im izgleda uopšte ne pašu...

нускнвп

pre 1 godinu

Обрадовићу марш из Партизана, све си уништио што си могао да уништиш. Сви играчи су гори него што су били на почетку сезоне. Глас ти не игра три месеца а сад га држиш цело полувреме. Трифуновић има просечно 2 коша а игра по 30 минута. О Аврамовићу не треба ништа да се каже, потпуни антиталенат. Тристан је играо у Реалу а не може ни минут у Партизану. Мали Милетић целе године не улази у игру, форсира се Лесор који везе нема. Отерао си Пејџа и Мозлија који су измислили кошарку за све ов пањеве. Уништена сезона

reza15

pre 1 godinu

Da sam direktor Budućnosti, večeras bi Džikić bio bivši trener. Protivnik pravi 7-0 ne tražiš tajm out. Primaš koš na 18 sec do kraja, i umesto da tražiš tajm, da postaviš akciju, opet ništa. Ovo je Budućnost dobila na sreću. Kao da su u inat igrači pobedili bez trenera.

roten

pre 1 godinu

Obradović je u posljednjih 10 godina osvojio "samo" jednu titulu u EL, za njegove standarde zaista malo+budžet kakav je imao u Feneru...Mislim da je razlog pada u njegovim rezultatima nenormalni pritisak koji on vrši na sopstvene igrače u toku utakmice, i tu igrači "pucaju", posebno oni mlađi.

voka

pre 1 godinu

Sta li je Zeljko mislio kad je sastavljao tim, ovako neinteligentnu skupinu ljudi u jednoj ekipi Partizana jos nisam video...pritom placeni sigurno kao nba igraci

Mittar

pre 1 godinu

Koliko je Partizana koštao, ovaj Panter ove sezone? Kažu 2,5 mil €? Pola budžeta nekih EL klubova? Večeras je pokazao klasu? Svaka čast?

Jovan

pre 1 godinu

Како ли би Партизан играо да је Обрадовић проглашен за најгорег тренера АБА логе.Резултати и игре указују на то.

Miloš k

pre 1 godinu

Zadnji napad protiv Turaka i večeras pokazuje koliko je Obradović tanak trener. Da ne govorim da nemamo skok, Barović i Nikolić nas nadskoče ALO. Organizacija igre očaj, odbrana tu i tamo, a da nije Ledeje, mi bi sad već bili na plaži. Nezaslužujemo finale i to je tako.

Mare

pre 1 godinu

Džikić je jedan od najgorih prvih trenera u Srbiji. Možda je on kul lik i dobar pomoćni, ali šta je vodio kao prvi trener to je izgubio (osim onoga 2018 što nije mogao da izgubi).

Milos

pre 1 godinu

Trifunovic ne zasluzuje da igra za Partizan. Imas sut, imas telo od milion dolara, imas caleta trenera, imas priliku da igras u velikom klubu, imas priliku da radis sa Zeljkom, dobijas minute i prostor da se pokazes.... i sve to nije dovoljno, decko ima govor tela sa 20 godina kao da ga mrzi da zivi. Nije njega dzaba Miloje oterao iz Mege sa pozajmice.

Naša posla...

pre 1 godinu

Partizan 17 slobodnih bacanja za poluvreme u Morači…

Niko pre a ne verujem ni da će ni posle ove utakmice imati ovakav tretman od ABA sudija u Morači…

Generalno baš loša košarka…

Budućnost ako išta bude pogodila u majstorici ostaviće “najveći budžet u istoriji srpske košarke” bez finala…

Ntopa

pre 1 godinu

Interesantno kako niko ne kritikuje Obradovića!? Ekipe koje je vodio nakon osvojene EL su se redovno napadački mučile. Daleko od toga da je sadašnji Partizan dobro sklopljena ekipa, ali ja od početka godine ne vidim nikakav trenerski pečat niti pomak u ekipi. Ni individualno,timski pogotovo. Mora Željko imati udela u tome. Igra je dno, igrači fizički inferiorni. Baš baš loše.

нускнвп

pre 1 godinu

Обрадовић је успео да све играче учини лошијим него што јесу. На жалост сви други ће бити криви уместо њега кад се стави тачка на ову ужасну сезону. Најгоре од свега је што није дозвољена никаква критика због његових претходних титула. Али у спорту и сексу се минули рад не рачуна

Mihajlo

pre 1 godinu

Ko god da je sastavljao ovaj tim opasno je pogresio. Zvezda ce nas razbiti ako uopste prodjemo u finale. Sem Ledeja svi su van forme.
Madar je u odbrani posmatrac,ima talenta,ali jos uvek je daleko i od evrokup nivoa,mnogo glupo gubi lopte. Tim nema jednog igraca dobre kosarkaske inteligencije,svi su silovatelji lopte. Sto je doveden Vukcevic,najveci talenat Evrope ako ne igra? Sta je sa Smailagicem,ko je skautirao ta pojacanja,u odbrani rupa koliko hoces,Panter se ni ne trudi da je igra a u napadu sve sami divljaci.
Vratite bre skauta koji nam doveo Hausa i Mekejleba,ove godine sve je promaseno sa strancima,Ledej tek sad se osvestio,Lesor se trudi a ne zna,Panter igra zato sto mora,glavom je ko zna gde,Madar ne postoji u odbrani,Kuruc je nestao,Glas jako malo igra. Na to kad dodas ova nasa tri,cetiri indijanca,cudo je i da igramo tu majstoricu.

Trener

pre 1 godinu

@Milos Baljko

Naravno da je podlozan, i naravno da gresi, i naravno da ima lose odluke, ali terati ga iz kluba posle dva spleta neverovatnih okolnosti (Bursa, Buducnost) za kaja vise nije krv, nego sto jeste-to je suludo! Isto tako, to se radi dok sezona jos uvek traje, i Partizan ima majstoricu kuci! Sistem donosi titule, a sistem se stvara! Sport nije kriminal, pa preko noci, do slave!

Stark

pre 1 godinu

A ovo sto se trenutno igra je kosarka u punom svom sjaju. Mene bi bilo sramota da pisem to sto ti pises.
(Bazinga, 15. maj 2022 21:52)

Sta sam pogresno rekao?Da ne igrate kosarku?
Ako vec Buducnost ne igra sto onda vi ne igrate?

IvanKG

pre 1 godinu

Poslednji napad lob pas Zagorca na Lesora, ej Lesora u Podgorici? Svaka cast Zeljko na svemu, samo idi. Ne previs faul protiv Burse, ne pravis faul ovde. Pa nas ce sekundarci da razbiju 150 razlike u finalu ako uopste dodjemo do njega.

Don Kihot

pre 1 godinu

Žoc je upropastio obe utakmice,sa Bursom i sada sa Budućnošću!
Džaba ti bivša trenerska veličina,kada si sada prolupao!
U oba slučaja morao si da NAREDIŠ DA SE PRAVE FAULI ZA 2,A NE DA PUSTIŠ ŠUT ZA 3???
O drugim stvarima da ne pričam,jedini igrač u formu ti je Ledej,svi drugi su pali,pa se onda još ti ljutiš,a to je rezultat tvoga rada!!!

Miloš Baljko

pre 1 godinu

ccc?
Stvarno za promasena slobodna bacanja nije Zoc kriv, ali sigurno se moze kriviti, valjda moze posto je on zasticen kao beli medved, a to je taktika i strategija, imas dva poena prednosti, katastrofalna odbrana, ne pravi se faul, sam Micov, pusta se sut za tri poena, isto je bilo sa Bursom, zadnji napad?
Sta je crtao Zoc?
Izgleda nista.
Lesor nije ni ocekivao taj pas ha ha ha.
Koja je filozofija Zoca, zaista ne znam, znam da bi u tim situacijama Dule Vujosevic isao odmah na faul!

Stark

pre 1 godinu

Igraju Buducnost i Partizan, a ti pises o Zvezdi…zanimljivo. Valjda su to kompleksi, ne znam.
(Bazinga, 15. maj 2022 21:21)

Ne.Samo uporedjujem sudjenje.
A sta vi to igrate?
Kosarku sigurno ne.

Milos

pre 1 godinu

Sramota na sta lici ova ekipa Partizana, mi se kao borimo za Evroligu a nismo na nivou ni FIBA LS, igraci deluju kao da ih je neko puskom naterao da izadju na teren, nesto u toj ekipi je trulo, nema hemije, kao da su se juce skupili i da im je prvi trening zajedno. Nisu slucajni oni porazi u finalu kupa, od Lietkabelisa, Burse, ovo je ko zna koja utakmica ove sezone koju smo izgubili u prva tri minuta. Ako i prodjemo u finale sa ovakvom igrom bice 0-3 u seriji i -100 razlike. A tek ako nekako i udjemo u Evroligu sledece sezone sluzicemo za sprdnju. I Zeljko kao trener odradio ove sezone mnogo los posao, one godine kad je Trinkijeri selektirao i vodio ekipu bili smo mnogo ozbiljnija ekipa, nismo igrali preterano lepo za oko ali se tacno znalo ko sta radi, ovo je ko raspojasana banda. A da ne pominjem one Duletove ekipe sa klincima i jednim strancem, te ekipe su nas cinile ponosnim, ovo sada me sramota da gledam na TV a kamoli da placam 1500 din. kartu za utakmicu.

Igor

pre 1 godinu

Generalno jako loša košarka za gledanje. Navijam za Partizan, ali ovo ni na šta ne liči. Ni Budućnost ne blista. Okupimo se nas nekoliko na basketu i uigraniji smo nego ovi, kojima je to 'posao'...

Aspera

pre 1 godinu

Važno da Koprivica jednu nogu je prekrio sa polovinom helanke, a Trifunović ima steznik za lakat, a to što sa košarkom blage veze nemaju nema veze .
Košarka zamrla u našoj zemlji.
(Zoran, 15. maj 2022 21:24)

Od Koprivice jos i moze da bude nesto, a Trifunovic nikako da izdefinise svoju ulogu. Niti je cist napadac, niti cist defanzivac, niti 3&D krilo.

Miloš Baljko

pre 1 godinu

Boki@

Ja bih najpre tu stavio Pantera, druze lik je doveden ono kao TOP pojacanje da svojim kvalitetom i iskustvom vodi ovaj tim, sta radi covek, odigra jednu vrhunsku partiju, posle 3-4 utakmice lik ne moze da se sastavi, gledaj sada sta radi! cist promasaj je njegovo dovodjenje, a bogami ima jos kandidata koji su to ono kao statisti, a placeni su ono bas dosta novca za nase uslove!

Penzija druze

pre 1 godinu

Zao mi je ovo reci ali koliko sam zeleo da Zeljko dodje u Partizan sada jos vise zelim ledja da mu vidim!!!
Realno,vreme ga je pregazilo,igramo antikosarku,bez trunke mozga,jednu smislenu akciju za 9 meseci nije napravio,sve se svodi na neko srljanje,silovanje i ispucavanje,sto je najgore i buducnost kluba je upitna jer covek apsolutno nema pojma da radi sa mladim igracima!!!
Ako i malo volis ovaj klub,penzija druze moj!!!

Petar

pre 1 godinu

ko još igra na Lesora u poslednjem napadu?
(veverac, 15. maj 2022 22:38)

Te 2018 igrala Zvezda..Danas igrao Partizan..izgleda da je na Lesoru ostavio traga onaj promasaj u Moraci i jos ga ganja duh proslosti..

Горан

pre 1 godinu

Последња одбрана и тек акција за победу говори све.
Једноставно недорасли…

Max von Laaberg

pre 1 godinu

Kome treba ovaj Avramovic?ljudi sta oni treniraju?.Treba zakon za sport napraviti da niko vise ne dodje na ideju da pravi ovakve ekipe.Treba za sve klubove da finansisko stanje bude transparentno,da svi znaju da li ovi Ameri dolaze samo da uzivaju ili stvarno zarade hiljade Evra.Ovakav bezobrazluk ne postoji nigde u Evropi.

Papilon

pre 1 godinu

Ako odigramo kao proslu 30 razlike za Partizan je neizbezno!
(Grobar, 15. maj 2022 19:59)

Koju "proslu" ? Protiv Lijetkabelisisa ili protiv Bursaspora.

Gazda Dojkan

pre 1 godinu

8/18 bacanja, 1/10 za 3 i 8 izgubljenih lopti, za poluvreme. Kao da zele trecu utakmicu. Raspala Buducnost vodi 11 razlike na poluvremenu.

hm?

pre 1 godinu

Zeljko, sta si bio, bio si! Trenutno, najprocitaniji trener u Evropi, koga svi mladji treneri proucavaju, sto je glavni razlog zasto je Partizan ove godine izgubio svaku utakmicu koja je bila bitna!

pfc

pre 1 godinu

Poslednjih 15 sekundi su opis cele sezone.
Primaš trojku i još ti krade loptu, 5 poena za 5 sekundi, sa -5 na -11 dok si rekao piksla.
I sve to protiv raspale Future i Džikića koji je već unapred dobio otkaz. E moj Želimire.

JPR24

pre 1 godinu

Punter ne može ništa da pogodi, ama bas ništa… I opet je u igri ? A ovo za slobodna bacanja koju nisu sposobni da realizuju, za to bi oh ostavio u hali da vežbaju do sutra ujutro posle utakmice !

Flori

pre 1 godinu

Šaljem komentar na dva i po minuta do kraja utakmice. Atić iz Budućnosti je najgori igrač u univerzumu, oči prosto bole kada ga gledate kako se bezumno zabija u protivnike. Utisak večeri je kada je srljao u reket, zastao, pritom mu je desna noga ostala stajna, potpuno pogrešna tehnika za desnorukog igrača zato što ne može nikakvu fintu da izvede. Naravno teška cigla od šuta.

Lex

pre 1 godinu

Мајко Божија на шта ми личимо.Обрадовићу ако имаш образа оставка.Тринкијери са на папиру доста слабијим тимом чуда правио, а гледај сад на шта нам личи игра...Само се сетите Маркуса Пејџа, Тринки му направио 5-6 акција, дечко издоминирао сезону.А гледај ово сад.Само знамо централни пик и изолацију играти.БРУКА!!!

Giga Moravac

pre 1 godinu

Panter je trebao da uzme zadnji šut, sve je večeras promašio, možda bi to ušlo,kakav bre Lesor , pa taj i Zvezdu pokopao u Podgorici, nikad igrač od njega.

as

pre 1 godinu

Da li znate jednog trenera(u bilo kom sportu)koji je za godinu dana oformio novi tim, i uspeo da osvoji neka ozbiljna takmicenja? Svima koji se usude da pljuju Zeljka, samo cu pozavideti na hrabrosti! Jedna od tezih kategorija...Bezobrazno-limitiran(g..p)
(Trener, 16. maj 2022 01:19)

Ne, naravno, ali znamo za navijace koji su vec videli sve moguce trofeje u sezoni u svojim vitrinama, za manje od godinu dana.

gringos_PG

pre 1 godinu

Od kako pratim kosarku a to je zadnjih 30ak godina gotovo da sam siguran da Buducnost ima vise podjeda u medjusobnim duelima sa Zvezdom za Partizan nisam siguran jer je nakon 2003 bio nepobjediv a Zvezda je stara musterija pogovo u Moraci. Mada je i Partizan slavio tek ove godine u Podgorici nakod 11 godina! U Moraci je malo drugacije govorio je o tome Kalinic jos dok je bio u Feneru, publika je na liniji terena a dvorana je sa udubljenim krovom tako da je zvuk ludacki iako atmosfera nije kao u Pioniru jer je Pionir ipak legendarna dvorana a i mnogo je veca.

Realisimo

pre 1 godinu

A koliko Pantera-s ubacio koseva,bese nula. Ali zato konto na racunu sa kecom i sest nula po sezoni minimum. Partizan je tipicna vasarska ekipa napumpamana zbog Obradovica i forsirana strasno medijski da je to vec zalosno.Podsecaju me sva na Ukrajinsku pesmu i Evroviziju,tipa nema veze kvalitet nego guraj. Inace po kvalitetu 4ta,ekipa u ABA LIGI. Da se sve utakmice igraju na neutralnom terenu npr.Sarajevu,i buducnost i olimpij,a tek Zvevzda odrali bi ih.

dragan

pre 1 godinu

lose,mnogo lose.Partizan nije napredovao od pocetka sezone..ulozeno mnogo novca,a selekcija losa..losa hemija,bezidejna igra..lose vodjenje trenera..mislim da treba menjati i trenera i upravu..inace nece biti rezultata..a dugovi ce se nagomilati....i jos nesto..to da je Partizan mlada ekipa..nije. sa 21g..igrac nije mlad..ako ima talenta on pravi razliku..Trifunovic nije zainteresovan za kosarku kao i pre onaj Pecarski..

jadno

pre 1 godinu

10 promašenih slobodnih bacanja i 9 za 3 poena.
Ovako loše ni mi teški amateri na basketu iza zgrade ne šutiramo.
Panter ponovo briljira, 0-5 šut kao ubedljivo najskuplji igrač u ekipi.
Bravo Želimire, svaka čast.

luka

pre 1 godinu

Protiv Burse poslednji napad šut sa 8 metara pritom je bilo nerešno, sad 4 sekunde, znači 4 sekunde a ne 0,4 sekunde lob pas?!
Komedija..

Podgoricki

pre 1 godinu

Bio sam u dvorani. Sad gledam snimak… Arena je zastidje bruka i sramota. Atmosfera u Moraci jedna od najboljih koje sam gledao kad je Buducnost domacin. I igra je bila
takva borbena pa je dala krila publici.
Gledam sad snimak, nista se ne cuje. Tuga od prenosa, ne znam ko ovo radi ali cisti amaterizam

Miloš Baljko

pre 1 godinu

Trener@

Daj covece, ovo kad pricas nisi iskren uopste, ja sam veliki navijac Partizana, volim taj klub od kad znam za sebe, pogotovo kosarku.
Mozes da pricas sta hoces, trazis nekakav alibi, ali ti, ja i svi navijaci Partizana smo bili u euforiji dolaskom Zoca, dolaskom svih tih silnih pojacanja, ocekivali smo, mislim jos ocekujemo instant uspeh, da se ne lazemo, pa koliko godina nismo osvojili nista covece?
7-8 ili 9 god. nebitno, sto je mnogo mnogo je.
Jel treba da cekam jos 2-3 ili 5 god.?
Vidi druze barem ja ne pljujem po Zeljka nikada, niti cu. ali valjda je podlozan nekoj kritici, ili mozda nije?

Velibor

pre 1 godinu

Tatini sinovi Koprivica i Trifunovic.
Koprivica ne moze bacanje da pogodi ali zato kao prava neznalica pravi korake po prijemu lopte. A ovo vec sa Trifunovicem koji se trpi vec par sezona je jos jedan dokaz sta radi protekcija i kako se neki forsiraju iako se odavno vidi da nisu potencijal.

veliki strumf

pre 1 godinu

Шта ли овај Џикић ради, па то је лудило! Где му је Кобс у последњим минутима? Има ли тајм аут? Шта Атић тражи на паркету - дечко благе везе нема, тотално погубљен и ван форме, дао 2 поена, продао гомилу лопти и промашио све живо. Више случајна победа.

Bard Ziva

pre 1 godinu

Zasto Zeljko ne pravis faul na 2 razlike, nego ih pustas da sutiraju trojku? Zagorac ti izvodi lob pas na Lesora u zadnjem napadu? Zadnji napad na Lesora u Podgorici? Pa ti si amater covece. Panter, nema poen u odlucujucoj utakmici. Sramota.

Klosarkasi

pre 1 godinu

Sta ovi nesrecnici rade na treningu. Ne znaju osnovne kretnje, ne znaju da izvedu loptu sa strane, ne mogu da ubodu vola sa linije slobodnih bacanja.

Aca

pre 1 godinu

Uporno panteri pokušavaju i lupetaju za medalju da je Rudonja trener vizionar, a Žoc je prošlost, hjhjahja.
(King, 15. maj 2022 23:17)
Smej se ti kolko hoćeš, mada mi se više čini da bi zaplakao od muke. Po meni, Dejan nije vizionar ali Žoc je daleka prošlost. Kukate na promašena bacanja (12 promašenih od 26, ko je kriv, zašto se to ne trenira?). Akcije? Odbrana? Ko je kriv?

čobanica

pre 1 godinu

"Željko je božanstvo za sve nas navijače Partizana i svaki navijač voli njega kao Boga. Može sve utakmice s izgubi u naredne 2 godine i niko reč ne bi rekao protiv njega."

Daj Bože da bude tako.

Nele

pre 1 godinu

"U tvom nicku, preskocio si jedno slovo. Š! Partizan je promašio 11 slobodnih bacanja a izgubio sa pola koša. To nema veze sa Željkom, ako to dopire do tvoje svesti. To je osnovni razlog ovog poraza. SLOBODNA BACANJA i izgubljene lopte u prvom poluvremenu. Da li Željko gubi lopte i izvodi slobodna bacanja? Ajde, sad u rupu. Na kraju, u Pioniru Partizan pobedjuje, ladno još ce da zaradi lovu. Samo gledaj..
@(ccc?, 15. maj 2022 22:57)"
Pa ko je kriv za promasena bacanja? Ja? Ti igraci u proseku daju preko 85% slobodnih na treningu. Kad na utakmici jedan igrac promasuje, mozda mu nije dan. Kad vecina promasuje onda je do TRENERA i lose pripreme za utakmicu gde nije uspeo da skine teret sa igraca.
Iskreno, Zeljko me razocarao ove sezone. Imao je, za nase prilike, neogranicen budzet. Sam je sastavljao ceo tim, a onda ispada od Burse sa Alimpijem i to na domacem terenu? Buducnost zadnjih 2-3 meseca ne moze da se sastavi, gubila je od koga je stigla. Pocetkom sezone je tukla Cedevitu 30razlike, tukla ih i u gostima a u Januaru jedva kos razlike kuci i izgubila 15razlike u gostima?
A i ako neutralni posmatrac uzme igru Partizana sa pocetka sezone i danas, ne vidi se nikakav napredak. Pa sta je onda trener radio ovih 8-9meseci???

zemunski kej

pre 1 godinu

Partizan, ce bolje u drugom poluvremenu jer losije ne mogu! Umaju da odigraju i ovako i onako,ta psiholoska nesigurnost ih karakterise. Smailagic sve losiji . Koprivica sva slobodna promasio? Ocekujem da dobiju Buducnost ali Zvezda ce ih razmontirati jer su duplo odgovorniji u igri a imaju i vise volje .Ona prica o mladosti polako prolazi jer ako ne napredujes i ne mozes u tim godinama neces nikada.

Borkes

pre 1 godinu

Nije mi jasno sto prvo ne pravimo faul za 2 i ako da oba, barem imamo produzetke. A onda imamo 3.9 sekundi sto je dovoljno da bek primi loptu i krene u prodor. A ne napad kao da je manje od sekunde do kraja. Kao protiv Burse. Zeljkova krivica. Pantera necu ni da komentarisem.

Antihepi

pre 1 godinu

Jel realno da se ne pravi faul na zadnjih 10-15 sekundi pre kraja??? I prima se trojka!!! I imaš 4 sekunde za napad i ti igraš na lob pas??? Pa jel ovo realno??? I Panter za šta nam služi??? I zašto prima platu???

mark

pre 1 godinu

volim partizan ali iritantno je ovo neprestano raspravljanje, izderavanje trenera, legende na igrace koje zameni i samo sto su presli liniju i uputili se ka klupi za rezervne igrace. pa time bi "ubio" sigurnost i le bronu jemsu a ne ovim nasima. takve rasprave su za posle treninga ali NE i na utakmici gde su igraci pod pritiskom. a onaj panter, sa nula poena??...mala maca! nesto DEBELO ne valja!!!

Miloš Baljko

pre 1 godinu

trener@
Naravno da sport nije kriminal, vidi druze, pored ocito lose taktike u tih nekoliko meceva, prvenstveno mislim protiv Burse, po meni veci je problem sto Obradovic do sada nije uspeo da uklopi ekipu, da stvori nekakvu hemiju medju igracima, dosta to lose izgleda. Vidi ovako, ajde da napravimo neko poredjenje sa Trinkijerijem, koliko se secam on je dosao krajem 2018 god. mislim novembra meseca, posle par meseci smo osvojili kup i to sa balvanima Nikolicem, Gagicem, penzionerom Novicom, klincem Trifunovicem, ko je bio jos tu, da Pejdz i onaj AUS centar Lendej ili kako se vec zvao, znaci realno sa krs ekipom u odnosu na ovo sto sada poseduje Zeljko.
Sta reci posle toga da nije bilo korone, ne tvrdim ali cudo bi smo napravili.
Hocu da kazem druze da nisam ostrascen, po meni trenutno a mogu da me lincuju navijaci Partizana i da se ne sloze, udare mi hiljadu minusa, briga me, mislim da je Trinkijeri bolji strucnjak, kapa dole Zocu za sve sto je uradio, ali to je davno proslo vreme, Andrea prosto zna da uklopi ekipu, izvuce maksimum, i kao sto sam rekao stvori hemiju medju igracima, dok Zeljko to do sada nije uradio, ja se iskreno nadam da gresim, ali kao sto sam rekao nisam bas neki veliki optimista, mislim da mozemo proci Buducnost, protiv Zvezde ce ici mnogo teze to!

Aca

pre 1 godinu

sve sve , ali navijači zvezde ili kako su se već nazivaju da komentarišu tehničke detalje vodjenja utakmice ili treninga partizana... strašno.. Dzaba ste se ponadali ,na nas cete u finalu...
(raca presjednik, 16. maj 2022 10:28)

Nešto loše shvataš - mi se i nadamo da ćemo na vas u finalu.

Podgoricki

pre 1 godinu

Bio sam u dvorani. Sad gledam snimak… Arena je zastidje bruka i sramota. Atmosfera u Moraci jedna od najboljih koje sam gledao kad je Buducnost domacin. I igra je bila
takva borbena pa je dala krila publici.
Gledam sad snimak, nista se ne cuje. Tuga od prenosa, ne znam ko ovo radi ali cisti amaterizam